Petak, 27.12.2019.

12:43

"The Witcher" serijal: Tri velike razlike između video-igara i serije

Izvor: B92

"The Witcher" serijal: Tri velike razlike izmeðu video-igara i serije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Aloha

pre 6 godina

Sve se da ispeglati ali u sezoni 2 ne smeju omasiti ss Vesemirom, to mora biti upecatljiv lik, kao onaj kralj vilenjak iz Gospodara Prstenova cijeg se imena i lika ne secam ali znam da je bio opak prema Neo i Trinity, koji su upecatljivi likovi, za razliku od njega, Hugo Weaving Elronda

igi

pre 6 godina

Glupost, ako su u originalu tj knjizi pa i u igri likovi belci logicni je da budu i u seriji a ne radi neke kvazi rasne ravnopravnosti ubacivati ljude druge boje koze. Cudo nema homoseksualaca sada ce i oni da podignu glas evo recimo Gelard da bude lgbt.

Geraldo

pre 6 godina

Ljudi o cemu vi pricate? U svetu gde postoji magija, vilenjaci i razna cudovista vama je problem sto je tamnoputa osoba u seriji? Koga briga??

Božidar

pre 6 godina

Molim vas sve ... prestanite da video igre nazivate "igricama". Filmove ne zovemo "filmići", stripove "stripići", a umetničke slike "sličice". Video igre su video igre ili skraćeno igre, nikako "igrice". Zahvaljujem unapred.

mikac678

pre 6 godina

Pa to je Netflix, radi serije za ceo svet i sa ovim su pokrili Indiju,a sa drugim tamputim likovima Afriku i Ameriku. Trebalo bi očekivati i nekog azijata.Šta njih briga hoće li se neki beli evropljanin žaliti zbog toga.
Inače serija je još jedna u nizu Netflix- ovih serija, ni bolja ni gora. Prati knjigu iz koje je maksimalno izvučena jer se i nema što šta puno izvući.
Da nije igrica toliko popularna, nikad ovo ne bi ni bilo snimljeno jer ima mnogo boljih knjiga epske fantastike

realno

pre 6 godina

Serija je tanka do bola.
Na momente padne na nivo mocnih rendzera.
Razocarenje.

Ostaje nada da ce mozda biti dobra serija lotr prequel.

Od got prequel-a ne ocekujem nista.

koki

pre 6 godina

Gledao sam samo seriju i ne znam otkud vam to da se radnja desava u istocnoj Evropi pa vam smetaju tamnoputi glumci? Kako vam ne smeta sto pricaju na engleskom. Kad se to engleski pricao u srednjovekovnoj Poljskoj?

Da su poljaci uradili seriju, nikom ne bi smetalo sto nema crnaca. Ali, niko ne bi ni gledao. Uostalom, ovo je fantastika, kakav uticaj na pricu ima ako je glumac beo ili crn ili zut ili zelen...
(ugly, 28. decembar 2019 20:27)

Kad vidimo Sentandreju, Budimpestu, Komarom, madjarske i poljske tvrdjave, mi vidimo istocnu Evropu.

Kad budu snimali u Africi onda cemo ocekivati i tamnopute glumce.

Poljaci su prvi uradili seriju pre 20 godina. Nego vi novokomponovani ljubitelji Witchera nemate pojma o tome.

sergio

pre 6 godina

Niti sam citao knjige, niti igrao igre. Pokusao sam da gledam seriju i odustao nakon prve epizode. Gluma, rezija, fabula, tok radnje,... blago receno UZAS! Ovo samo mogu da gledaju veliki fanovi igara.

tomica chicago

pre 6 godina

Najbolje da ubace Svedjane kad rade neku seriju o Kongu ili Madjare kao deo plemena iz Gane... pa pnda da pronadju da je Drogba fudbaler bivsi po dedinoj liniji rodjak sa Pol Skolsom... Ma idi bre...

Liverpool Man

pre 6 godina

Ljudi, pa sve je to normalno. Za par godina cemo imati Betmena crnca i Spajdermena. Verovatno i Dzejms Bonda. Bice tu svega. Neko mozda i gej postane.

dule otvoreno

pre 6 godina

Nisam citao knjige, a ni igrao gejm. Svejedno, nije mi jasno zasto serija ima ocenu 9,3 na imdb-u jer je kvalitet na nivou 6-ice. Realno. Najverovatnije su fanovi boost-ovali jer su odusevljeni sto se uopste nesto pojavilo u vidu igrane serije ili filma...

Interceptor

pre 6 godina

Serija je ok snimana je po knjizi mnogi se pitaju zasto Witcher Geralt nosi jedan mac zato sto je to tek pocetak u prvoj knjizi ko je citao jedan mac je zastupljen kasnije u igrici nosi 2 bice 2 sezona sta kome tu smeta . Koliko su para imali toliko su uradili i bolje sto koristi samo 2 skila Geralt a ne sva 4 jer ce tek u 2 sezoni da ih razvije

razum

pre 6 godina

Toliko pljuvanja? Jeste vi ljudi lično dali pare za snimanje te serije pa sada pošto vam se ne svidja ajde da pljujem? Kakvi su ljudi postali? Samo da nešto pljuju, omalovažavaju. Ako ti se nije svidela nemoj je gledati i gotovo. A ne tu da svima iznosiš razloge zašto ti se nije svidela i šta su trebali da urade. I još ubedjuješ druge da ne gledaju. Neverovatno zaista.
(Smeh, 28. decembar 2019 20:49)
Da, zato sto placam pretplatu na Netflixu i imam pravo da kritikujem.

Nislija

pre 6 godina

@Goran Da i igrao igru znao bi kako moze da prati Geraltov zivot nakon knjige. Sapkowski nikada nije napisao da su Geralt i Yen umrli vec samo da su smrtno ranjeni. Sta se posle desava i kako su preziveli koga zanima neka odigra igre ili izgoogla. Inace nemam nikakvih zamerki na seriju. To sa politricki korektnim izborom glumaca je na zalost problem koji pocinje sve vise i vise da nervira

Igor

pre 6 godina

Nisam čitao knjige, igrao sam TW3 i najviše mi smeta odabir crnih glumaca kojima tu nije mesto. To jeste izmišljen svet, ali on nije baziran na 2019-ovskoj političkoj korektnosti nego na slovenskim i nordijskim mitologijama i folkloru i dešava se u 13. veku nove ere (kalendar je, dakle, "stvaran"). Nisam rasista, samo kažem kako jeste.

Mrzli

pre 6 godina

Čitao sam knjige još dok igrica nije izašla. Što se tiče serije: ako poredim knjige sa serijom onda sam blago razočaran. Prvo Tris je u knjigama i igrama klinka,odnosno ponaša se kao jedna napaljena tinejdžerka dok je Yen sasvim suprotno,ozbiljna žena. "Ozbiljna".
Cavil dobro glumi Geralta,nemam zamerke.
Drijade crnkinje? Crni elfovi? Molim? Gde? Kako?
Ne,to je ogromna greška. Razumem da bi razapeli režisere da nisu ubacili crnce ali.. Na pogrešnom mestu su ubačeni. Okej, stavi da su neki sporedni likovi,neki manji likovi. A ne likovi kojima se puno posvećuje pažnje u knjigama/igri.
Ali eto, ne poredim seriju s knjigama jer smatram da je to njihova interpretacija likova. Onda bi smo mogli i Lord of the Rings da pljujemo. Film blage povezanosti s knjigama nema. Tj,toliko odudara i toliko je različito da boli. Pa opet ga obožavamo.
Dakle- dobar je veštac, dobra je serija, loš izbor glumaca ali zažmurićemo na to.

Leonida

pre 6 godina

Serija je dobra, Henry Cavill je fantastičan kao Geralt, Jen je sasvim solidna, a oduševio me je i Neven(Dandelion, Jaskier kako vam drago). Ono što mi je smanjilo užitak je Fringila, ali pre svega Tris koja nije pokazala nikakvu gluma, a ni ne liči na Tris. Kažu da je do zabune sa bojom kose došlo zbig prevoda, na Poljskom je kestenjasta bukvalno boja kestena odnosno crvena, dok je na Engleskom smeđa. Sa bojama kože do takve zabune nije moglo da dođe.

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

"Zapažena pritužba koja je stigla adresu Witcher igrice bio je nedostatak prikaza likova koji nisu beli. Ove žalbe postale su još glasnije nakon što je izašao The Witcher 3, igrica koju čine gotovo isključivo ljudi bele puti u ključnim ulogama. Geralt, Ciri, Vesemir, Jenefer, Tris i ostali glavni likovi - svi su "belci"."
What the actual eff!? Ali tako tipično za left-leaning škvadru, naročito SJW spodobe. Sramota je što se dozvoljavaju non-white likovi u seriji snimljenoj po književnom serijalu, koji je smešten u nekakvu fantasy verziju Srednje i Severne Europe, te (the) British Isles. Fikcija, tačno, ali to ne daje pravo gorepomenutim SJW spodobama i inima da stvari menjaju u skladu sa svojom agendom. No, koliko god da su žalbe left-leaning & so-called liberal škvadre, na manjak POCs u The Witcher igrama, besmislene i umobolne, nisu ništa u poređenju s istim u vezi igre Kingdom Come: Deliverance (semi-realistic prikaz života u srednjevekovnoj Bohemiji/Češkoj; gde su POCs baš bili česta pojava, myes...). To zaista dosta govori o tim "ljudima". But, I digress.
Što se serije The Witcher tiče, pa, nit' smrdi, nit' miriše. Casting je apsolutno abhorrent - Ne bi li se, zapravo, praksa angažovanja non-Caucasian glumaca za uloge established belih karaktera, imala smatrati blatantnim primerom rasizma? - efekti, šminka, kostimi, pa i gluma su osrednji, ali i pored toga serija nije potpuni dreck. 7/10, for now.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

GoraN

pre 6 godina

Oni koji su upućeni u istoriju koja se ne uči u školama znaju da je na ovoj planeti postojalo doba kada na njoj nisu živele crna, žuta i crvena rasa. Spakoviski je s druge strane u knjizi magiju i druge stvari opisao tako jednostavno nerealno da sam se mnogo puta zapitao jel to sve izmislio ili ne. Na žalost serija iz posnatih raloga ne prati knjigu (ili prati na izdeformisan način) i gledaoci će biti uskraćeni za remek delo epske fantastike.

Ako ste maloletni, onda razumem

pre 6 godina

Ljudi, kakav to opseg paznje imate, ako vas je ovo skakanje kroz vreme umorilo? Mislim, potrebno je malo vremena da se skonta, ali stvarno nit je problem, nit je lose odradjeno. Bukvalno je problem sto izgleda vas 99% pati od ADD-a.

Sto se tice likova, slazem se da je politicka korektnost naudila seriji, ali ne toliko da to bude presudni faktor u oceni kvaliteta serije. Daleko veci problem sa Tris npr. je sto je lik ocajno napisan, a ne sto je glumica crna.

Sto se efekata tice, koliko para, toliko i muzike. Ja licno, osim zmajeva, nemam
vecih zamerki. U krajnjem slucaju, bolje da su se ispruzili za Kavila, koji je odlican Geralt, nego da su potrosili pare na Drogona 2.0, koji ima 5 minuta vremena u jednoj epizodi i to je to. Siguran sam da i vi na svom poslu izvodite svetska cuda iz ogranicenih resursa.

Smeh

pre 6 godina

Toliko pljuvanja? Jeste vi ljudi lično dali pare za snimanje te serije pa sada pošto vam se ne svidja ajde da pljujem? Kakvi su ljudi postali? Samo da nešto pljuju, omalovažavaju. Ako ti se nije svidela nemoj je gledati i gotovo. A ne tu da svima iznosiš razloge zašto ti se nije svidela i šta su trebali da urade. I još ubedjuješ druge da ne gledaju. Neverovatno zaista.

ja

pre 6 godina

Čitao knjige, igrao igre, gledao seriju.

Knjige - kao i sva dela epske fantastike, koliko god dobro da krene, negde na sredini se pisac pogubi, pa se i priča zamrsi. Koliko god da je fascinantan svet koji ti ljudi stvaraju (Tolkin, Martin, Rouling, Sapkovski,...), ipak je to previše za jednog jedinog pisca. Ne može se sve držati u glavi i besprekorno povezivati jedno s drugim, niti vas priča može držati na "ivici sedišta" sve vreme. Iako su knjige, globalno gledano, odlične, ima jako puno dosadnih delova, koji gotovo da nemaju nikakvog uticaja na priču.

Igre - fenomenalne. Ne zna se koja je bolja. To tako izgleda kad se veći broj pametnih glava okupi, pa razradi priču, a još pametnije glave naprave vizuelni deo. A još najbolje od svega je što se igre nastavljaju na knjige, pa autori nisu bili sputani potrebom da se uklapaju u šablon koji su postavile knjige. Osnovne ideje i likovi su tu, ali je čitav taj svet nadograđen do savršenstva.

Serija - šta znam, OK je. Nije to još uvek nivo prvih sezona GoT, ali, s obzirom na gledanost i ocene, naredne sezone mogu da budu samo bolje, pre svega u vizuelnom smislu, jer će imati mnogo više para na raspolaganju za produkciju. Scenaristi su odradili jako dobar posao, ali je problem što serija prati priču iz knjiga, pa tu nema mnogo slobode da se razvijaju likovi i paralelne priče. Ima nekih stvari koje mi smetaju, ali, generalni utisak je dobar. Vidim da svi hvale Kavila. On je jako dobar glumac i odlično je odradio posao. Međutim, nekako mi nije to to. Čovek je lepotan, a Geralt to nije. A još je i dosta stariji od Kavila. Mislim da bi Vigo Mortensen bio daleko bolji za tu ulogu, ali, sada, šta je tu je - uz Supermena do kraja :)

GoraN

pre 6 godina

Kako igrica može da prati radnju nakon knjiga kada se zna kako je Geralt završio u knjizi?
Kamo sreće da su ga ubili u prvoj epizodi serije koja je apsolutno promašila svoju poentu. Koliko su loše odradili seriju čudi me da prvo nisu prikazali taj događaj. Nek ne očajavaju oni koji koji nisu znali da Geralt umire jer u seriji, ako je ikad završe u šta sumnjam, će garantovanu ubaciti alternativni završetak koji je Spakovski napisao mnogo godina posle kao poklon prijatelju (neću reći za šta da ne otrijem i taj kraj).

marica, kriv, razumevanje...

pre 6 godina

koliko banalizovanje sa tom rasnom jednaoscu, ocekujem da u nekoj novoj ekranizaciji nordijskih mitova bar pola likova moraju biti crnci... bolesni umovi

ugly

pre 6 godina

Gledao sam samo seriju i ne znam otkud vam to da se radnja desava u istocnoj Evropi pa vam smetaju tamnoputi glumci? Kako vam ne smeta sto pricaju na engleskom. Kad se to engleski pricao u srednjovekovnoj Poljskoj?

Da su poljaci uradili seriju, nikom ne bi smetalo sto nema crnaca. Ali, niko ne bi ni gledao. Uostalom, ovo je fantastika, kakav uticaj na pricu ima ako je glumac beo ili crn ili zut ili zelen...

ssale

pre 6 godina

Geralt je koristio znak yrden u epizodi sa strigom (nakon što je ušao u kovčeg). Inače serija je ok, igre su među najboljim ikada, a knjige sam pokušao da čitam, ali sam se prilično razočarao mada je moguće da je i prevod bio razlog za to.

razum

pre 6 godina

Serija je odlicna, samo ovo sa ljudima tamne koze u srednjovekovnoj Evropi je blagi uzas, kvari iluziju. Hvala bogu pa je Gospodar prstenova snimljen pre ovog opsteg ludila u Holivudu.

Papi

pre 6 godina

Serija je konfuzna do bola, jako je tesko skontati sta se radi. Cudovista su srednje zalosno uradjena, malo bolje od B produkcije. Efekti carolija su za divno cudo ptistojni. Sve i svemu, verovatno ce sezona 2 biti neuporedivo bolja i laksha za pracenje. Za igricu se dvoumim da li da pocinjem posto nemam bas vremena...

Ja

pre 6 godina

Da su mene pitali rekao bih da je glumac Zach McGowan idealan za ulogu Geralta, ima i stas i glas (Charles Wane iz Black Sails). Ali nisu me pitali ;)

Ciri

pre 6 godina

(winter is coming, 28. decembar 2019 17:54)

Fantazija ili ne nije samo ni to poenta, već i u tome da ljudi očekuju da im likovi izgledaju onako kako su izgledali u knjigama, igrama. Mnogi koji danas pišu knjige mogu da uključe one koji nisu beli, ali od samog početka. Ali bih hteo kao neko ko je uživao u knjigama i igrama da mi likovi budu isti, makar u jednoj seriji snimljenoj i da valja. Posle toga mogu da snime drugu seriju i sve da ih stave tamo crne i braon ako hoće... Knjige su mogle biti bolje, i mogao je ubaciti i crne i braon ljude, ali eto nije, desilo se.

ceca

pre 6 godina

amerika je jednom popila bojkot oskara jer nije bilo dovoljno crnaca. sad moraju da trpaju crne glumcegde god stignu da ih ne optuze za rasizam. to sto amerikanci pojma nemaju o mitologiji nazalost uzgleda nije njihov problem

Cobisd

pre 6 godina

Apsolutno ništa nemam protiv ljudi druge boje kože. Totalno nebitna stvar. Ali ako se serija, igrica, šta god radi po nekom delu onda treba da prati to delo, i radnju i likove.

Ako ljudi iz Netfliksa žele ravnopravnost nek smisle neku seriju ili film, slobodno, niko im ne brani, i niko neće da kaže ništa loše :)
A s druge strane, onda bi morali da zaposle kvalitetne ljude verovatno, šta bi onda radili svi ti jadni režiseri i scenaristi koje niko neće ;)

Antonio

pre 6 godina

Glavna razlika je u tome sto je radnja u igrici smestena nakon zavrsetka knjiga o Vescu. Znaci kreatori igre su napisali svoju pricu tamo gde su knjige stale sa pricom. I to su uradili fenomenalno jer su iskoristili potencijal koji knjiga nije a to su Aen Elle, vilenjaci koji posecuju druge svetove kao i White Frost, nesto nalik ledenom dobu na Zemlji. Sve ovo je spomenuto u knjigama, Aen Elle imaju svojih poglavlja u knjizi ali ni blizu koliko je to u igrici Witcher.

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

"Zapažena pritužba koja je stigla adresu Witcher igrice bio je nedostatak prikaza likova koji nisu beli. Ove žalbe postale su još glasnije nakon što je izašao The Witcher 3, igrica koju čine gotovo isključivo ljudi bele puti u ključnim ulogama. Geralt, Ciri, Vesemir, Jenefer, Tris i ostali glavni likovi - svi su "belci"."
What the actual eff!? Ali tako tipično za left-leaning škvadru, naročito SJW spodobe. Sramota je što se dozvoljavaju non-white likovi u seriji snimljenoj po književnom serijalu, koji je smešten u nekakvu fantasy verziju Srednje i Severne Europe, te (the) British Isles. Fikcija, tačno, ali to ne daje pravo gorepomenutim SJW spodobabama i inima da stvari menjaju u skladu sa svojom agendom. Idiots. No, koliko god da su žalbe left-leaning & so-called liberal škvadre, na manjak POCs u The Witcher igrama, besmislene i umobolne, nisu ništa u poređenju s istim u vezi igre Kingdom Come: Deliverance (semi-realistic prikaz života u srednjevekovnoj Bohemiji/Češkoj; gde su POCs baš bili česta pojava, myes). To zaista dosta govori o tim "ljudima". But, I digress.
Što se serije The Witcher tiče, pa, nit' smrdi, nit' miriše. Casting je apsolutno abhorrent - Ne bi li se, zapravo, praksa angažovanja non-Caucasian glumaca za uloge established belih karaktera, imala smatrati blatantnim primerom rasizma? - efekti, šminka, kostimi, pa i gluma su osrednji, ali i pored toga serija nije potpuni dreck. 7/10, for now.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

jaa

pre 6 godina

– Geralte!
Veštac se okrenu od konja munjevitim, spretnim pokretom. I potrča joj u susret. Jurga je gledao,
očaran. Nikada nije pomislio da čovek može da se kreće tako brzo.
Susreli su se nasred dvorišta. Devojčica pepeljaste kose u sivoj haljinici. I belokosi veštac s
mačem na leđima, sav u crnoj koži svetlucavoj od srebra. Veštac u mekanom skoku, devojčica sitnim
koracima, veštac na kolenima, tanušne ruke devojčice oko njegovog vrata, pepeljasta, mišja kosa na
njegovom ramenu. Zlatolika je gluvo vrisnula. Jurga je zagrli, bez reči je privuče uza se, drugom
rukom obuhvati i prigrli obojicu dečaka.
– Geralte! – ponavljala je devojčica, pripijajući se uz veščeve grudi. – Pronašao si me! Znala
sam! Oduvek sam znala! Znala sam da ćeš me pronaći!
– Ciri – reče veštac.
Jurga nije video njegovo lice, skriveno u pepeljastoj kosi. Video je ruke u crnim rukavicama,
kako stiskaju leđa i ramena devojčice.
– Pronašao si me! Oh, Geralte! Sve vreme sam te čekala! Baš mnogo dugo... Bićemo sada
zajedno, zar ne? Sada ćemo biti zajedno, je li tako? Kaži, Geralte! Zauvek! Kaži!
– Zauvek, Ciri.
– Tako je, kao što su govorili! Geralte! Baš kao što su govorili... Ja sam tvoja sudbina? Kaži! Ja
sam tvoja sudbina?
Jurga ugleda veščeve oči. I veoma se iznenadi. Začu tihi plač Zlatolike, oseti drhtaje njenih
ramena. Gledao je u vešca i čekao, sav napet, njegov odgovor. Znao je da taj odgovor neće razumeti,
ali čekao ga je. I dočekao je.
– Ti si nešto više, Ciri. Nešto više.

whiterose

pre 6 godina

Citajuci sve komentare, moram da primetim da ljudi ne komentarisu naslov teskta, vec sta god zele naravno. Pa sto se mene tice, ja sam mislio da ce serija biti mnogo mnogo gora nego sto je ispala.

Sam pisac je izjavio da nema nista protiv crnaca i ljudi ostalih boja koze(i ako se slazem da nemaju sta da traze u ovoj prici, ne zato sto sam rasista poput nekih komentatora ovde), jer on sam nikad nije ogranicio taj svoj svet samo na belce. Zerikenija i Ofir npr?! Za neke likove nikad nije definisao da su iskljucivo belci.

Druga stvar, serija je kao i igrica bazirana na knjigama, nije i ne moze 100% biti verodostojna knjigama, jer bi realno bilo retardirano to gledati. Onaj ko je citao knjige kapiram moze da skapira zasto.

Serija ima debelo manji budzet nego sto je imao GoT, i meni su ocajno losi CGI cudovista. Ali stvarno ne kapiram sta su ljudi ocekivali.

Kao i u svakom biznisu, racuna se investicija/rizik. Tako da ocekujem da ce sledeca sezona biti daleko kvalitetnija.

winter is coming

pre 6 godina

Nemam pojma sta su neki ljudi gledali ali za mene je serija FENOMENALNA u svakom aspektu. Odgledao sam na Netflixu sve za 3 dana. Mozda zato sto obozavam fantaziju i prizeljkujem ovakve projekte ceo moj zivot... Ko voli fantaziju ne sme ovo da propusti.

winter is coming

pre 6 godina

A sto se tice izabira glumaca, ne vidim problem nikakav, ovo je interpretacija knjige a ne video igra, istorijski dokumentarac... Fantazija, to je poenta... ako vam smeta onda ne razumete fantaziju bas dobro.

N.

pre 6 godina

@Lain,
Samo da naglasim na pocetku, nemam nameru da vredjam (ljudi se lako vredjaju), nego me interesuje misljenje.
Zasto preporucujes knjigu ? Procitao sam ceo serijal i meni je prica i izgradnja likova izmedju osrednje i lose, jos dodatno otezava situaciju ocajan prevod Carobne Knjige.
Piscu odajem prizanje na tome sto je stvorio fenomenalan svet i ono sto se u nejmu desava, ali onda nije znao sta sa njim da radi.
CD project Red je uzeo izvoni materijal i od njega napravio nesto vredno paznje.

Annie Hall

pre 6 godina

Upravo gledam seriju, ok je. Vidi se da im nedostaje para ali bice to još bolje. Henry Cavill je mnogo dobar frajer, meni dovoljno.

yugo

pre 6 godina

Preteruju sa blackwashingom. U pitanju je srednjevekovna Evropa gde nije bilo indijaca i afroamerikanaca. Menjati likove samo da bi se dodvorilo nekoliko dokonih ljudi iz SJW je degutantno. Lično neću je gledati.

flo

pre 6 godina

Nikad nisam igrao a ni došao u iskušenje da odgledam seriju. Za mene će jedini pravi "veštac" biti Erl od Melnibonea, iz serijala romana koje sam pročitao o njemu kao dete. Uzgred budi rečeno, isti autor je stvorio i Konana.
(Djoksa, 28. decembar 2019 15:33)
Au, druze, ni da zaluta makar jedan tacan podatak u ovo sto si napisao. Verovatno si i igre odigrao pa zaboravio...

vlada13

pre 6 godina

serija ok, igrica jedna od najboljih koje sam igrao.
ono sto je bitno sa serijom nisu promasili, i da ce ljudi mozda da se zainteresuju da odigraju igricu, koja je stvarno vredna provedenih sati za kompom...
ono sto mi se nikako ne svidja kod serije je sto stalno skacu u proslost i vracaju se u sadasnjost, bez nekih posebnih naznaka, sto je nekada tesko ispratiti

dosta više političke korektnosti

pre 6 godina

Pazi sad, ...nedostatak prikaza likova koji nisu beli...pa u srednjevekovnoj Poljskoj nije bilo crnaca, šta ćemo sad? Da ih naselimo na silu da bi crna zajednica bila zadovoljna. A možda je Vil Smit trebao da bude Vičer? Ajde bre oladite više.

ricinus

pre 6 godina

@ Djoksa, čemu komentar ako te tema ne zanima, osim ako troluješ. Uzgred da znaš Konana je napisao Robert E. Howard, a Elrika od Melnibonea je napisao Majkl Murkok. Nije Erl nego Elrik.

Salle

pre 6 godina

Moglo je to mnogo bolje. Amaterski odrađeno u smislu vremenskih intervala priča i "raznovrsnosti" glumaca. Sva sreća pa imam knjige. A Majkl Murkok je stvorio Elrika, a Konana - Robert Hauard

rts1

pre 6 godina

Djoksa, 28. decembar 2019 15:33

Minusi od ljudi koji nisu čitali knjige: Erlik od Melnibonea, Zla kob belog vuka, Mornar na moru sudbine, Kula koja nestaje.... ne secam se još tri knjige. Sve za jedan zimski raspust pre 30 godina.
Witchera sam počeo da igram (nisam citao knjige) ali previše je naporno. Ostajem pri Skyrimu

koki

pre 6 godina

Serija katastrofa u odnosu na knjige. Poljske sume pune crnih elfova. Crni patuljci. Tris i Jenefer cigancice. Ovo je parodija na Witchera. Ajde sad da pravimo Shaka Zulu seriju, ali da bar pola plemena budu belci i azijati. I vecina likova potpuno pogresno odradjena Kalante, Tris itd. I hronoloski serija samara levo desno. Pocinje od izmisljene scene sa odraslom Ciri, pa se vraca na price, pa tu salta jedno 100 godina gore-dole. Cak ni hronoloski nisu sredjene epizode.

Baba i Zaba

pre 6 godina

Serija je ok, Cavill je odlican Geralt.Kao neko ko je procitao knjige i igrao igru mogu da kazem da sam razocaran sa izborom glumica koje glume Fringillu Vigo i Triss. Jen je iznenadjujuce dobra. Mora se odupreti naletu da se glumcima daju uloge zato sto su crni ili gej ili rodjeni u 2. mesecu prestupne godine na petak 22. Ako je film/serija po knjizi/pesmi/igrici/slici gde je uloga koju glumac glumi fizicki opisana onda treba traziti glumca koji barem malo lici na opisanu osobu.

Miloš

pre 6 godina

serija je rađena po knjizi, gde se manje više potpuno prati radnja prve knjige i samo par delova iz druge knjige.
Geralt u prvoj knjizi i ne koristi druge znakove.
nije mi jasno odkud crnci u srednjevekovnoj poljskoj, tj evropi...
no ovaj članak ste potpuno prepisali od nekog američkog tinejdzera umesto da ga sami napišete...
i naravno zbog zamerki nećete da mi objavite komentar...

Damjan

pre 6 godina

Čitao sam knjige i odgledao seriju. Generalno nije loša, najveća zamerka je kasting i to baš zbog boje kože. Witcher je zasnovan na slovenskoj mitologiji, a mesta i desavanja su miks serdnjovekovne engleske i poljske. Tako da uopšte nema smisla da postoje glumci sa tamnijom kožom baš iz razloga što uništava iluzij.

Azer

pre 6 godina

procitao svih 8 knjiga, presao sve 3 igre i odgledao celu sezonu.

Razlika ima jer je serija radjena po knjigama. Frindzila je u knjigama bela sa kratkom crnom kosom, u seriji crna. Tris je kestanjaste loknaste kose u knjigama i bela a u seriji nije. Ne pominju vecina znakova kao sto ste rekli. Vilgeforc nikada po knjigama nije vodio nekoga u borbu vec je slao svoje ljude da to rade a u seriji je to prvo sto kaze. U knjigama je beo a u seriji ne. Scena sa zlatnim zmajem je odradjena u knjigama na sirokoj poljani a u seriji su se nasli u pecini. Serija je stigla otprilike do pola prve knjige sa elementima ostalih jer se Yen i ostali pojavljuju tek kasnije. Kalante je u knjigama plava i bledolika dok u seriji nije. Tisaja se pojavljuje tek kasnije u knjigama kao i Sabrina.

Gost

pre 6 godina

@Djoksa

Knjige o Elriku je napisao Majkl Murkok, autor Konana je Robert E. Hauard. Elrik od Melnibonea je svakako bio jedna od inspiracija za Vešca, ali generalno nemaju mnogo sličnosti... vredi pročitati i jedno i drugo.

koča

pre 6 godina

Ko jos nije odgledao sve do kraja, nek ne cita dalje.

Ajde sto je serija onako, nista posebno. Cekam 8 epizoda da se sastanu on i ona mala plava i nista, ali kad sam video zmajeve, reko ovo stvarno zali boze gledati. Odmah sam pomislio, odose sve pare od budzeta Witcheru. Ono je strasno. Da je samo losa animacija, pa da nekako predjes preko toga. Ono ne moze biti ruznije uradjeno, jos lose odradjena animacija na sve to... Iskreno, koliko su hvalili seriju, mislio sam bice mnogo bolja...

sima strahota

pre 6 godina

prvo gospodo rijec je o video igri a ne igrici koje su na tetrisima.
serija je prenatrpana obojenim likovima i cini je losa gluma ali se moze gledati.

voja

pre 6 godina

Ovo prenosim kako je meni objasnio neko ko je procitao knjige i presao igre. Igrice su radjene nakon knjiga desavanja u knjizi ( ako sam dobro razumeo, sami su smislili nastavak price ) , po njemu serija prati knjigu, tako da ce biti jos dosta da dodje do delova iz igrica. Tris je promasaj pa je promasaj ali videcemo kako ce biti dalje. Ponavljam, igre jesam igrao ali knjige nisam procitao.

kimi

pre 6 godina

Sto se igre tiče, ubedljivo nešto najbolje što sam ikad igrao u životu,a igrao sam mnogo igara. Kupio sam je preko steam-a na popustu ali kada sam je odigrao, bilo mi je žao što je nisam platio po punoj ceni. Remek delo! Serija je ok.

Mrki pogled

pre 6 godina

Kao neko ko je procitao i igrao igricu Witcher mogu da kazem da su me razočarali ubacivanjem ljudi crne puti da se lepo izrazim. Nekako mi serija uz njih dodje kao srednjoskolska predstava. Serija je radjena po Slovenskoj mitologiji ili uopste Evropskoj mitologiji tako da njima realno nema mesta tu. E sada posto je politicka korektnost na silu ugurana svugde to je vec druga stvar koja unistava dozivljaj. Recimo, ako se ovako nastavi za koju godinu imacemo crnce naciste u filmovima o 2 svetskom ratu... Sta se time pokusava ne razumem?

nik

pre 6 godina

Igor ne lupaj ako nisi citao knjige. Cavill je maestralno skinuo Geralta, pokreti glas sve, on je strastven ljubitelj knjiga i igrica jedina mana je sto je malo vise lepuskast za tu ulogu al gluma je vrhunska...

Jeremy

pre 6 godina

Oci. Tris nisu promasili jer je u knjigama opisana kao kestenjasta, ne ridja. Oci su najveci promasaj. Sapkovski je radio i na igrama, nisu sami smisljali (smisljali su side quest faze). Svaki artwork, svaki dijalog je morao da bude odobren od strane Sapkovskog, takav je ugovor sa CDPR napravio, zato se tako dugo i cekalo na igre. Medaljon moze isto da se zameri, jer se i u knjigama opisuje kao vucja glava, ne novcic sa urezanom vucjom glavom. Znakove u knjigama Geralt koristi u skripcu, tako da i nije neka greska. U igrama su zanimljivi, jer su fight based i isto se koriste da se nesto potpali, gurne ili da se pobegne iz cudne situacije. Zameram im epizodu sa duhom i strigom,jer su nesto sami izmisljali. U knjigama kada jure Djina, Geralt i Yen sruse pola grada, a Adu su bas lose uradili. Nevena su uboli neverovatno, zahvaljujuci glumi Batijea (ili kako vec). Renfri isto promasili, jer je ona parodija na Snezanu i sedam patuljaka, ne na lepoticu i bandu placenika.

Djoksa

pre 6 godina

Nikad nisam igrao a ni došao u iskušenje da odgledam seriju. Za mene će jedini pravi "veštac" biti Erl od Melnibonea, iz serijala romana koje sam pročitao o njemu kao dete. Uzgred budi rečeno, isti autor je stvorio i Konana.

Mrki pogled

pre 6 godina

Kao neko ko je procitao i igrao igricu Witcher mogu da kazem da su me razočarali ubacivanjem ljudi crne puti da se lepo izrazim. Nekako mi serija uz njih dodje kao srednjoskolska predstava. Serija je radjena po Slovenskoj mitologiji ili uopste Evropskoj mitologiji tako da njima realno nema mesta tu. E sada posto je politicka korektnost na silu ugurana svugde to je vec druga stvar koja unistava dozivljaj. Recimo, ako se ovako nastavi za koju godinu imacemo crnce naciste u filmovima o 2 svetskom ratu... Sta se time pokusava ne razumem?

yugo

pre 6 godina

Preteruju sa blackwashingom. U pitanju je srednjevekovna Evropa gde nije bilo indijaca i afroamerikanaca. Menjati likove samo da bi se dodvorilo nekoliko dokonih ljudi iz SJW je degutantno. Lično neću je gledati.

dosta više političke korektnosti

pre 6 godina

Pazi sad, ...nedostatak prikaza likova koji nisu beli...pa u srednjevekovnoj Poljskoj nije bilo crnaca, šta ćemo sad? Da ih naselimo na silu da bi crna zajednica bila zadovoljna. A možda je Vil Smit trebao da bude Vičer? Ajde bre oladite više.

Igor

pre 6 godina

Nisam čitao knjige, igrao sam TW3 i najviše mi smeta odabir crnih glumaca kojima tu nije mesto. To jeste izmišljen svet, ali on nije baziran na 2019-ovskoj političkoj korektnosti nego na slovenskim i nordijskim mitologijama i folkloru i dešava se u 13. veku nove ere (kalendar je, dakle, "stvaran"). Nisam rasista, samo kažem kako jeste.

ceca

pre 6 godina

amerika je jednom popila bojkot oskara jer nije bilo dovoljno crnaca. sad moraju da trpaju crne glumcegde god stignu da ih ne optuze za rasizam. to sto amerikanci pojma nemaju o mitologiji nazalost uzgleda nije njihov problem

Baba i Zaba

pre 6 godina

Serija je ok, Cavill je odlican Geralt.Kao neko ko je procitao knjige i igrao igru mogu da kazem da sam razocaran sa izborom glumica koje glume Fringillu Vigo i Triss. Jen je iznenadjujuce dobra. Mora se odupreti naletu da se glumcima daju uloge zato sto su crni ili gej ili rodjeni u 2. mesecu prestupne godine na petak 22. Ako je film/serija po knjizi/pesmi/igrici/slici gde je uloga koju glumac glumi fizicki opisana onda treba traziti glumca koji barem malo lici na opisanu osobu.

voja

pre 6 godina

Ovo prenosim kako je meni objasnio neko ko je procitao knjige i presao igre. Igrice su radjene nakon knjiga desavanja u knjizi ( ako sam dobro razumeo, sami su smislili nastavak price ) , po njemu serija prati knjigu, tako da ce biti jos dosta da dodje do delova iz igrica. Tris je promasaj pa je promasaj ali videcemo kako ce biti dalje. Ponavljam, igre jesam igrao ali knjige nisam procitao.

nik

pre 6 godina

Igor ne lupaj ako nisi citao knjige. Cavill je maestralno skinuo Geralta, pokreti glas sve, on je strastven ljubitelj knjiga i igrica jedina mana je sto je malo vise lepuskast za tu ulogu al gluma je vrhunska...

Damjan

pre 6 godina

Čitao sam knjige i odgledao seriju. Generalno nije loša, najveća zamerka je kasting i to baš zbog boje kože. Witcher je zasnovan na slovenskoj mitologiji, a mesta i desavanja su miks serdnjovekovne engleske i poljske. Tako da uopšte nema smisla da postoje glumci sa tamnijom kožom baš iz razloga što uništava iluzij.

marica, kriv, razumevanje...

pre 6 godina

koliko banalizovanje sa tom rasnom jednaoscu, ocekujem da u nekoj novoj ekranizaciji nordijskih mitova bar pola likova moraju biti crnci... bolesni umovi

razum

pre 6 godina

Serija je odlicna, samo ovo sa ljudima tamne koze u srednjovekovnoj Evropi je blagi uzas, kvari iluziju. Hvala bogu pa je Gospodar prstenova snimljen pre ovog opsteg ludila u Holivudu.

Miloš

pre 6 godina

serija je rađena po knjizi, gde se manje više potpuno prati radnja prve knjige i samo par delova iz druge knjige.
Geralt u prvoj knjizi i ne koristi druge znakove.
nije mi jasno odkud crnci u srednjevekovnoj poljskoj, tj evropi...
no ovaj članak ste potpuno prepisali od nekog američkog tinejdzera umesto da ga sami napišete...
i naravno zbog zamerki nećete da mi objavite komentar...

koki

pre 6 godina

Serija katastrofa u odnosu na knjige. Poljske sume pune crnih elfova. Crni patuljci. Tris i Jenefer cigancice. Ovo je parodija na Witchera. Ajde sad da pravimo Shaka Zulu seriju, ali da bar pola plemena budu belci i azijati. I vecina likova potpuno pogresno odradjena Kalante, Tris itd. I hronoloski serija samara levo desno. Pocinje od izmisljene scene sa odraslom Ciri, pa se vraca na price, pa tu salta jedno 100 godina gore-dole. Cak ni hronoloski nisu sredjene epizode.

ja

pre 6 godina

Čitao knjige, igrao igre, gledao seriju.

Knjige - kao i sva dela epske fantastike, koliko god dobro da krene, negde na sredini se pisac pogubi, pa se i priča zamrsi. Koliko god da je fascinantan svet koji ti ljudi stvaraju (Tolkin, Martin, Rouling, Sapkovski,...), ipak je to previše za jednog jedinog pisca. Ne može se sve držati u glavi i besprekorno povezivati jedno s drugim, niti vas priča može držati na "ivici sedišta" sve vreme. Iako su knjige, globalno gledano, odlične, ima jako puno dosadnih delova, koji gotovo da nemaju nikakvog uticaja na priču.

Igre - fenomenalne. Ne zna se koja je bolja. To tako izgleda kad se veći broj pametnih glava okupi, pa razradi priču, a još pametnije glave naprave vizuelni deo. A još najbolje od svega je što se igre nastavljaju na knjige, pa autori nisu bili sputani potrebom da se uklapaju u šablon koji su postavile knjige. Osnovne ideje i likovi su tu, ali je čitav taj svet nadograđen do savršenstva.

Serija - šta znam, OK je. Nije to još uvek nivo prvih sezona GoT, ali, s obzirom na gledanost i ocene, naredne sezone mogu da budu samo bolje, pre svega u vizuelnom smislu, jer će imati mnogo više para na raspolaganju za produkciju. Scenaristi su odradili jako dobar posao, ali je problem što serija prati priču iz knjiga, pa tu nema mnogo slobode da se razvijaju likovi i paralelne priče. Ima nekih stvari koje mi smetaju, ali, generalni utisak je dobar. Vidim da svi hvale Kavila. On je jako dobar glumac i odlično je odradio posao. Međutim, nekako mi nije to to. Čovek je lepotan, a Geralt to nije. A još je i dosta stariji od Kavila. Mislim da bi Vigo Mortensen bio daleko bolji za tu ulogu, ali, sada, šta je tu je - uz Supermena do kraja :)

kimi

pre 6 godina

Sto se igre tiče, ubedljivo nešto najbolje što sam ikad igrao u životu,a igrao sam mnogo igara. Kupio sam je preko steam-a na popustu ali kada sam je odigrao, bilo mi je žao što je nisam platio po punoj ceni. Remek delo! Serija je ok.

flo

pre 6 godina

Nikad nisam igrao a ni došao u iskušenje da odgledam seriju. Za mene će jedini pravi "veštac" biti Erl od Melnibonea, iz serijala romana koje sam pročitao o njemu kao dete. Uzgred budi rečeno, isti autor je stvorio i Konana.
(Djoksa, 28. decembar 2019 15:33)
Au, druze, ni da zaluta makar jedan tacan podatak u ovo sto si napisao. Verovatno si i igre odigrao pa zaboravio...

Mrzli

pre 6 godina

Čitao sam knjige još dok igrica nije izašla. Što se tiče serije: ako poredim knjige sa serijom onda sam blago razočaran. Prvo Tris je u knjigama i igrama klinka,odnosno ponaša se kao jedna napaljena tinejdžerka dok je Yen sasvim suprotno,ozbiljna žena. "Ozbiljna".
Cavil dobro glumi Geralta,nemam zamerke.
Drijade crnkinje? Crni elfovi? Molim? Gde? Kako?
Ne,to je ogromna greška. Razumem da bi razapeli režisere da nisu ubacili crnce ali.. Na pogrešnom mestu su ubačeni. Okej, stavi da su neki sporedni likovi,neki manji likovi. A ne likovi kojima se puno posvećuje pažnje u knjigama/igri.
Ali eto, ne poredim seriju s knjigama jer smatram da je to njihova interpretacija likova. Onda bi smo mogli i Lord of the Rings da pljujemo. Film blage povezanosti s knjigama nema. Tj,toliko odudara i toliko je različito da boli. Pa opet ga obožavamo.
Dakle- dobar je veštac, dobra je serija, loš izbor glumaca ali zažmurićemo na to.

sima strahota

pre 6 godina

prvo gospodo rijec je o video igri a ne igrici koje su na tetrisima.
serija je prenatrpana obojenim likovima i cini je losa gluma ali se moze gledati.

winter is coming

pre 6 godina

Nemam pojma sta su neki ljudi gledali ali za mene je serija FENOMENALNA u svakom aspektu. Odgledao sam na Netflixu sve za 3 dana. Mozda zato sto obozavam fantaziju i prizeljkujem ovakve projekte ceo moj zivot... Ko voli fantaziju ne sme ovo da propusti.

N.

pre 6 godina

@Lain,
Samo da naglasim na pocetku, nemam nameru da vredjam (ljudi se lako vredjaju), nego me interesuje misljenje.
Zasto preporucujes knjigu ? Procitao sam ceo serijal i meni je prica i izgradnja likova izmedju osrednje i lose, jos dodatno otezava situaciju ocajan prevod Carobne Knjige.
Piscu odajem prizanje na tome sto je stvorio fenomenalan svet i ono sto se u nejmu desava, ali onda nije znao sta sa njim da radi.
CD project Red je uzeo izvoni materijal i od njega napravio nesto vredno paznje.

Annie Hall

pre 6 godina

Upravo gledam seriju, ok je. Vidi se da im nedostaje para ali bice to još bolje. Henry Cavill je mnogo dobar frajer, meni dovoljno.

Božidar

pre 6 godina

Molim vas sve ... prestanite da video igre nazivate "igricama". Filmove ne zovemo "filmići", stripove "stripići", a umetničke slike "sličice". Video igre su video igre ili skraćeno igre, nikako "igrice". Zahvaljujem unapred.

ricinus

pre 6 godina

@ Djoksa, čemu komentar ako te tema ne zanima, osim ako troluješ. Uzgred da znaš Konana je napisao Robert E. Howard, a Elrika od Melnibonea je napisao Majkl Murkok. Nije Erl nego Elrik.

vlada13

pre 6 godina

serija ok, igrica jedna od najboljih koje sam igrao.
ono sto je bitno sa serijom nisu promasili, i da ce ljudi mozda da se zainteresuju da odigraju igricu, koja je stvarno vredna provedenih sati za kompom...
ono sto mi se nikako ne svidja kod serije je sto stalno skacu u proslost i vracaju se u sadasnjost, bez nekih posebnih naznaka, sto je nekada tesko ispratiti

Azer

pre 6 godina

procitao svih 8 knjiga, presao sve 3 igre i odgledao celu sezonu.

Razlika ima jer je serija radjena po knjigama. Frindzila je u knjigama bela sa kratkom crnom kosom, u seriji crna. Tris je kestanjaste loknaste kose u knjigama i bela a u seriji nije. Ne pominju vecina znakova kao sto ste rekli. Vilgeforc nikada po knjigama nije vodio nekoga u borbu vec je slao svoje ljude da to rade a u seriji je to prvo sto kaze. U knjigama je beo a u seriji ne. Scena sa zlatnim zmajem je odradjena u knjigama na sirokoj poljani a u seriji su se nasli u pecini. Serija je stigla otprilike do pola prve knjige sa elementima ostalih jer se Yen i ostali pojavljuju tek kasnije. Kalante je u knjigama plava i bledolika dok u seriji nije. Tisaja se pojavljuje tek kasnije u knjigama kao i Sabrina.

jaa

pre 6 godina

– Geralte!
Veštac se okrenu od konja munjevitim, spretnim pokretom. I potrča joj u susret. Jurga je gledao,
očaran. Nikada nije pomislio da čovek može da se kreće tako brzo.
Susreli su se nasred dvorišta. Devojčica pepeljaste kose u sivoj haljinici. I belokosi veštac s
mačem na leđima, sav u crnoj koži svetlucavoj od srebra. Veštac u mekanom skoku, devojčica sitnim
koracima, veštac na kolenima, tanušne ruke devojčice oko njegovog vrata, pepeljasta, mišja kosa na
njegovom ramenu. Zlatolika je gluvo vrisnula. Jurga je zagrli, bez reči je privuče uza se, drugom
rukom obuhvati i prigrli obojicu dečaka.
– Geralte! – ponavljala je devojčica, pripijajući se uz veščeve grudi. – Pronašao si me! Znala
sam! Oduvek sam znala! Znala sam da ćeš me pronaći!
– Ciri – reče veštac.
Jurga nije video njegovo lice, skriveno u pepeljastoj kosi. Video je ruke u crnim rukavicama,
kako stiskaju leđa i ramena devojčice.
– Pronašao si me! Oh, Geralte! Sve vreme sam te čekala! Baš mnogo dugo... Bićemo sada
zajedno, zar ne? Sada ćemo biti zajedno, je li tako? Kaži, Geralte! Zauvek! Kaži!
– Zauvek, Ciri.
– Tako je, kao što su govorili! Geralte! Baš kao što su govorili... Ja sam tvoja sudbina? Kaži! Ja
sam tvoja sudbina?
Jurga ugleda veščeve oči. I veoma se iznenadi. Začu tihi plač Zlatolike, oseti drhtaje njenih
ramena. Gledao je u vešca i čekao, sav napet, njegov odgovor. Znao je da taj odgovor neće razumeti,
ali čekao ga je. I dočekao je.
– Ti si nešto više, Ciri. Nešto više.

Antonio

pre 6 godina

Glavna razlika je u tome sto je radnja u igrici smestena nakon zavrsetka knjiga o Vescu. Znaci kreatori igre su napisali svoju pricu tamo gde su knjige stale sa pricom. I to su uradili fenomenalno jer su iskoristili potencijal koji knjiga nije a to su Aen Elle, vilenjaci koji posecuju druge svetove kao i White Frost, nesto nalik ledenom dobu na Zemlji. Sve ovo je spomenuto u knjigama, Aen Elle imaju svojih poglavlja u knjizi ali ni blizu koliko je to u igrici Witcher.

Ako ste maloletni, onda razumem

pre 6 godina

Ljudi, kakav to opseg paznje imate, ako vas je ovo skakanje kroz vreme umorilo? Mislim, potrebno je malo vremena da se skonta, ali stvarno nit je problem, nit je lose odradjeno. Bukvalno je problem sto izgleda vas 99% pati od ADD-a.

Sto se tice likova, slazem se da je politicka korektnost naudila seriji, ali ne toliko da to bude presudni faktor u oceni kvaliteta serije. Daleko veci problem sa Tris npr. je sto je lik ocajno napisan, a ne sto je glumica crna.

Sto se efekata tice, koliko para, toliko i muzike. Ja licno, osim zmajeva, nemam
vecih zamerki. U krajnjem slucaju, bolje da su se ispruzili za Kavila, koji je odlican Geralt, nego da su potrosili pare na Drogona 2.0, koji ima 5 minuta vremena u jednoj epizodi i to je to. Siguran sam da i vi na svom poslu izvodite svetska cuda iz ogranicenih resursa.

Cobisd

pre 6 godina

Apsolutno ništa nemam protiv ljudi druge boje kože. Totalno nebitna stvar. Ali ako se serija, igrica, šta god radi po nekom delu onda treba da prati to delo, i radnju i likove.

Ako ljudi iz Netfliksa žele ravnopravnost nek smisle neku seriju ili film, slobodno, niko im ne brani, i niko neće da kaže ništa loše :)
A s druge strane, onda bi morali da zaposle kvalitetne ljude verovatno, šta bi onda radili svi ti jadni režiseri i scenaristi koje niko neće ;)

Leonida

pre 6 godina

Serija je dobra, Henry Cavill je fantastičan kao Geralt, Jen je sasvim solidna, a oduševio me je i Neven(Dandelion, Jaskier kako vam drago). Ono što mi je smanjilo užitak je Fringila, ali pre svega Tris koja nije pokazala nikakvu gluma, a ni ne liči na Tris. Kažu da je do zabune sa bojom kose došlo zbig prevoda, na Poljskom je kestenjasta bukvalno boja kestena odnosno crvena, dok je na Engleskom smeđa. Sa bojama kože do takve zabune nije moglo da dođe.

Gost

pre 6 godina

@Djoksa

Knjige o Elriku je napisao Majkl Murkok, autor Konana je Robert E. Hauard. Elrik od Melnibonea je svakako bio jedna od inspiracija za Vešca, ali generalno nemaju mnogo sličnosti... vredi pročitati i jedno i drugo.

Jeremy

pre 6 godina

Oci. Tris nisu promasili jer je u knjigama opisana kao kestenjasta, ne ridja. Oci su najveci promasaj. Sapkovski je radio i na igrama, nisu sami smisljali (smisljali su side quest faze). Svaki artwork, svaki dijalog je morao da bude odobren od strane Sapkovskog, takav je ugovor sa CDPR napravio, zato se tako dugo i cekalo na igre. Medaljon moze isto da se zameri, jer se i u knjigama opisuje kao vucja glava, ne novcic sa urezanom vucjom glavom. Znakove u knjigama Geralt koristi u skripcu, tako da i nije neka greska. U igrama su zanimljivi, jer su fight based i isto se koriste da se nesto potpali, gurne ili da se pobegne iz cudne situacije. Zameram im epizodu sa duhom i strigom,jer su nesto sami izmisljali. U knjigama kada jure Djina, Geralt i Yen sruse pola grada, a Adu su bas lose uradili. Nevena su uboli neverovatno, zahvaljujuci glumi Batijea (ili kako vec). Renfri isto promasili, jer je ona parodija na Snezanu i sedam patuljaka, ne na lepoticu i bandu placenika.

Smeh

pre 6 godina

Toliko pljuvanja? Jeste vi ljudi lično dali pare za snimanje te serije pa sada pošto vam se ne svidja ajde da pljujem? Kakvi su ljudi postali? Samo da nešto pljuju, omalovažavaju. Ako ti se nije svidela nemoj je gledati i gotovo. A ne tu da svima iznosiš razloge zašto ti se nije svidela i šta su trebali da urade. I još ubedjuješ druge da ne gledaju. Neverovatno zaista.

koki

pre 6 godina

Gledao sam samo seriju i ne znam otkud vam to da se radnja desava u istocnoj Evropi pa vam smetaju tamnoputi glumci? Kako vam ne smeta sto pricaju na engleskom. Kad se to engleski pricao u srednjovekovnoj Poljskoj?

Da su poljaci uradili seriju, nikom ne bi smetalo sto nema crnaca. Ali, niko ne bi ni gledao. Uostalom, ovo je fantastika, kakav uticaj na pricu ima ako je glumac beo ili crn ili zut ili zelen...
(ugly, 28. decembar 2019 20:27)

Kad vidimo Sentandreju, Budimpestu, Komarom, madjarske i poljske tvrdjave, mi vidimo istocnu Evropu.

Kad budu snimali u Africi onda cemo ocekivati i tamnopute glumce.

Poljaci su prvi uradili seriju pre 20 godina. Nego vi novokomponovani ljubitelji Witchera nemate pojma o tome.

Salle

pre 6 godina

Moglo je to mnogo bolje. Amaterski odrađeno u smislu vremenskih intervala priča i "raznovrsnosti" glumaca. Sva sreća pa imam knjige. A Majkl Murkok je stvorio Elrika, a Konana - Robert Hauard

Ciri

pre 6 godina

(winter is coming, 28. decembar 2019 17:54)

Fantazija ili ne nije samo ni to poenta, već i u tome da ljudi očekuju da im likovi izgledaju onako kako su izgledali u knjigama, igrama. Mnogi koji danas pišu knjige mogu da uključe one koji nisu beli, ali od samog početka. Ali bih hteo kao neko ko je uživao u knjigama i igrama da mi likovi budu isti, makar u jednoj seriji snimljenoj i da valja. Posle toga mogu da snime drugu seriju i sve da ih stave tamo crne i braon ako hoće... Knjige su mogle biti bolje, i mogao je ubaciti i crne i braon ljude, ali eto nije, desilo se.

Liverpool Man

pre 6 godina

Ljudi, pa sve je to normalno. Za par godina cemo imati Betmena crnca i Spajdermena. Verovatno i Dzejms Bonda. Bice tu svega. Neko mozda i gej postane.

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

"Zapažena pritužba koja je stigla adresu Witcher igrice bio je nedostatak prikaza likova koji nisu beli. Ove žalbe postale su još glasnije nakon što je izašao The Witcher 3, igrica koju čine gotovo isključivo ljudi bele puti u ključnim ulogama. Geralt, Ciri, Vesemir, Jenefer, Tris i ostali glavni likovi - svi su "belci"."
What the actual eff!? Ali tako tipično za left-leaning škvadru, naročito SJW spodobe. Sramota je što se dozvoljavaju non-white likovi u seriji snimljenoj po književnom serijalu, koji je smešten u nekakvu fantasy verziju Srednje i Severne Europe, te (the) British Isles. Fikcija, tačno, ali to ne daje pravo gorepomenutim SJW spodobabama i inima da stvari menjaju u skladu sa svojom agendom. Idiots. No, koliko god da su žalbe left-leaning & so-called liberal škvadre, na manjak POCs u The Witcher igrama, besmislene i umobolne, nisu ništa u poređenju s istim u vezi igre Kingdom Come: Deliverance (semi-realistic prikaz života u srednjevekovnoj Bohemiji/Češkoj; gde su POCs baš bili česta pojava, myes). To zaista dosta govori o tim "ljudima". But, I digress.
Što se serije The Witcher tiče, pa, nit' smrdi, nit' miriše. Casting je apsolutno abhorrent - Ne bi li se, zapravo, praksa angažovanja non-Caucasian glumaca za uloge established belih karaktera, imala smatrati blatantnim primerom rasizma? - efekti, šminka, kostimi, pa i gluma su osrednji, ali i pored toga serija nije potpuni dreck. 7/10, for now.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

ugly

pre 6 godina

Gledao sam samo seriju i ne znam otkud vam to da se radnja desava u istocnoj Evropi pa vam smetaju tamnoputi glumci? Kako vam ne smeta sto pricaju na engleskom. Kad se to engleski pricao u srednjovekovnoj Poljskoj?

Da su poljaci uradili seriju, nikom ne bi smetalo sto nema crnaca. Ali, niko ne bi ni gledao. Uostalom, ovo je fantastika, kakav uticaj na pricu ima ako je glumac beo ili crn ili zut ili zelen...

tomica chicago

pre 6 godina

Najbolje da ubace Svedjane kad rade neku seriju o Kongu ili Madjare kao deo plemena iz Gane... pa pnda da pronadju da je Drogba fudbaler bivsi po dedinoj liniji rodjak sa Pol Skolsom... Ma idi bre...

igi

pre 6 godina

Glupost, ako su u originalu tj knjizi pa i u igri likovi belci logicni je da budu i u seriji a ne radi neke kvazi rasne ravnopravnosti ubacivati ljude druge boje koze. Cudo nema homoseksualaca sada ce i oni da podignu glas evo recimo Gelard da bude lgbt.

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

"Zapažena pritužba koja je stigla adresu Witcher igrice bio je nedostatak prikaza likova koji nisu beli. Ove žalbe postale su još glasnije nakon što je izašao The Witcher 3, igrica koju čine gotovo isključivo ljudi bele puti u ključnim ulogama. Geralt, Ciri, Vesemir, Jenefer, Tris i ostali glavni likovi - svi su "belci"."
What the actual eff!? Ali tako tipično za left-leaning škvadru, naročito SJW spodobe. Sramota je što se dozvoljavaju non-white likovi u seriji snimljenoj po književnom serijalu, koji je smešten u nekakvu fantasy verziju Srednje i Severne Europe, te (the) British Isles. Fikcija, tačno, ali to ne daje pravo gorepomenutim SJW spodobama i inima da stvari menjaju u skladu sa svojom agendom. No, koliko god da su žalbe left-leaning & so-called liberal škvadre, na manjak POCs u The Witcher igrama, besmislene i umobolne, nisu ništa u poređenju s istim u vezi igre Kingdom Come: Deliverance (semi-realistic prikaz života u srednjevekovnoj Bohemiji/Češkoj; gde su POCs baš bili česta pojava, myes...). To zaista dosta govori o tim "ljudima". But, I digress.
Što se serije The Witcher tiče, pa, nit' smrdi, nit' miriše. Casting je apsolutno abhorrent - Ne bi li se, zapravo, praksa angažovanja non-Caucasian glumaca za uloge established belih karaktera, imala smatrati blatantnim primerom rasizma? - efekti, šminka, kostimi, pa i gluma su osrednji, ali i pored toga serija nije potpuni dreck. 7/10, for now.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

koča

pre 6 godina

Ko jos nije odgledao sve do kraja, nek ne cita dalje.

Ajde sto je serija onako, nista posebno. Cekam 8 epizoda da se sastanu on i ona mala plava i nista, ali kad sam video zmajeve, reko ovo stvarno zali boze gledati. Odmah sam pomislio, odose sve pare od budzeta Witcheru. Ono je strasno. Da je samo losa animacija, pa da nekako predjes preko toga. Ono ne moze biti ruznije uradjeno, jos lose odradjena animacija na sve to... Iskreno, koliko su hvalili seriju, mislio sam bice mnogo bolja...

whiterose

pre 6 godina

Citajuci sve komentare, moram da primetim da ljudi ne komentarisu naslov teskta, vec sta god zele naravno. Pa sto se mene tice, ja sam mislio da ce serija biti mnogo mnogo gora nego sto je ispala.

Sam pisac je izjavio da nema nista protiv crnaca i ljudi ostalih boja koze(i ako se slazem da nemaju sta da traze u ovoj prici, ne zato sto sam rasista poput nekih komentatora ovde), jer on sam nikad nije ogranicio taj svoj svet samo na belce. Zerikenija i Ofir npr?! Za neke likove nikad nije definisao da su iskljucivo belci.

Druga stvar, serija je kao i igrica bazirana na knjigama, nije i ne moze 100% biti verodostojna knjigama, jer bi realno bilo retardirano to gledati. Onaj ko je citao knjige kapiram moze da skapira zasto.

Serija ima debelo manji budzet nego sto je imao GoT, i meni su ocajno losi CGI cudovista. Ali stvarno ne kapiram sta su ljudi ocekivali.

Kao i u svakom biznisu, racuna se investicija/rizik. Tako da ocekujem da ce sledeca sezona biti daleko kvalitetnija.

GoraN

pre 6 godina

Oni koji su upućeni u istoriju koja se ne uči u školama znaju da je na ovoj planeti postojalo doba kada na njoj nisu živele crna, žuta i crvena rasa. Spakoviski je s druge strane u knjizi magiju i druge stvari opisao tako jednostavno nerealno da sam se mnogo puta zapitao jel to sve izmislio ili ne. Na žalost serija iz posnatih raloga ne prati knjigu (ili prati na izdeformisan način) i gledaoci će biti uskraćeni za remek delo epske fantastike.

ssale

pre 6 godina

Geralt je koristio znak yrden u epizodi sa strigom (nakon što je ušao u kovčeg). Inače serija je ok, igre su među najboljim ikada, a knjige sam pokušao da čitam, ali sam se prilično razočarao mada je moguće da je i prevod bio razlog za to.

winter is coming

pre 6 godina

A sto se tice izabira glumaca, ne vidim problem nikakav, ovo je interpretacija knjige a ne video igra, istorijski dokumentarac... Fantazija, to je poenta... ako vam smeta onda ne razumete fantaziju bas dobro.

Papi

pre 6 godina

Serija je konfuzna do bola, jako je tesko skontati sta se radi. Cudovista su srednje zalosno uradjena, malo bolje od B produkcije. Efekti carolija su za divno cudo ptistojni. Sve i svemu, verovatno ce sezona 2 biti neuporedivo bolja i laksha za pracenje. Za igricu se dvoumim da li da pocinjem posto nemam bas vremena...

mikac678

pre 6 godina

Pa to je Netflix, radi serije za ceo svet i sa ovim su pokrili Indiju,a sa drugim tamputim likovima Afriku i Ameriku. Trebalo bi očekivati i nekog azijata.Šta njih briga hoće li se neki beli evropljanin žaliti zbog toga.
Inače serija je još jedna u nizu Netflix- ovih serija, ni bolja ni gora. Prati knjigu iz koje je maksimalno izvučena jer se i nema što šta puno izvući.
Da nije igrica toliko popularna, nikad ovo ne bi ni bilo snimljeno jer ima mnogo boljih knjiga epske fantastike

razum

pre 6 godina

Toliko pljuvanja? Jeste vi ljudi lično dali pare za snimanje te serije pa sada pošto vam se ne svidja ajde da pljujem? Kakvi su ljudi postali? Samo da nešto pljuju, omalovažavaju. Ako ti se nije svidela nemoj je gledati i gotovo. A ne tu da svima iznosiš razloge zašto ti se nije svidela i šta su trebali da urade. I još ubedjuješ druge da ne gledaju. Neverovatno zaista.
(Smeh, 28. decembar 2019 20:49)
Da, zato sto placam pretplatu na Netflixu i imam pravo da kritikujem.

Djoksa

pre 6 godina

Nikad nisam igrao a ni došao u iskušenje da odgledam seriju. Za mene će jedini pravi "veštac" biti Erl od Melnibonea, iz serijala romana koje sam pročitao o njemu kao dete. Uzgred budi rečeno, isti autor je stvorio i Konana.

Ja

pre 6 godina

Da su mene pitali rekao bih da je glumac Zach McGowan idealan za ulogu Geralta, ima i stas i glas (Charles Wane iz Black Sails). Ali nisu me pitali ;)

Interceptor

pre 6 godina

Serija je ok snimana je po knjizi mnogi se pitaju zasto Witcher Geralt nosi jedan mac zato sto je to tek pocetak u prvoj knjizi ko je citao jedan mac je zastupljen kasnije u igrici nosi 2 bice 2 sezona sta kome tu smeta . Koliko su para imali toliko su uradili i bolje sto koristi samo 2 skila Geralt a ne sva 4 jer ce tek u 2 sezoni da ih razvije

Nislija

pre 6 godina

@Goran Da i igrao igru znao bi kako moze da prati Geraltov zivot nakon knjige. Sapkowski nikada nije napisao da su Geralt i Yen umrli vec samo da su smrtno ranjeni. Sta se posle desava i kako su preziveli koga zanima neka odigra igre ili izgoogla. Inace nemam nikakvih zamerki na seriju. To sa politricki korektnim izborom glumaca je na zalost problem koji pocinje sve vise i vise da nervira

sergio

pre 6 godina

Niti sam citao knjige, niti igrao igre. Pokusao sam da gledam seriju i odustao nakon prve epizode. Gluma, rezija, fabula, tok radnje,... blago receno UZAS! Ovo samo mogu da gledaju veliki fanovi igara.

realno

pre 6 godina

Serija je tanka do bola.
Na momente padne na nivo mocnih rendzera.
Razocarenje.

Ostaje nada da ce mozda biti dobra serija lotr prequel.

Od got prequel-a ne ocekujem nista.

rts1

pre 6 godina

Djoksa, 28. decembar 2019 15:33

Minusi od ljudi koji nisu čitali knjige: Erlik od Melnibonea, Zla kob belog vuka, Mornar na moru sudbine, Kula koja nestaje.... ne secam se još tri knjige. Sve za jedan zimski raspust pre 30 godina.
Witchera sam počeo da igram (nisam citao knjige) ali previše je naporno. Ostajem pri Skyrimu

dule otvoreno

pre 6 godina

Nisam citao knjige, a ni igrao gejm. Svejedno, nije mi jasno zasto serija ima ocenu 9,3 na imdb-u jer je kvalitet na nivou 6-ice. Realno. Najverovatnije su fanovi boost-ovali jer su odusevljeni sto se uopste nesto pojavilo u vidu igrane serije ili filma...

GoraN

pre 6 godina

Kako igrica može da prati radnju nakon knjiga kada se zna kako je Geralt završio u knjizi?
Kamo sreće da su ga ubili u prvoj epizodi serije koja je apsolutno promašila svoju poentu. Koliko su loše odradili seriju čudi me da prvo nisu prikazali taj događaj. Nek ne očajavaju oni koji koji nisu znali da Geralt umire jer u seriji, ako je ikad završe u šta sumnjam, će garantovanu ubaciti alternativni završetak koji je Spakovski napisao mnogo godina posle kao poklon prijatelju (neću reći za šta da ne otrijem i taj kraj).

Aloha

pre 6 godina

Sve se da ispeglati ali u sezoni 2 ne smeju omasiti ss Vesemirom, to mora biti upecatljiv lik, kao onaj kralj vilenjak iz Gospodara Prstenova cijeg se imena i lika ne secam ali znam da je bio opak prema Neo i Trinity, koji su upecatljivi likovi, za razliku od njega, Hugo Weaving Elronda

Geraldo

pre 6 godina

Ljudi o cemu vi pricate? U svetu gde postoji magija, vilenjaci i razna cudovista vama je problem sto je tamnoputa osoba u seriji? Koga briga??

Djoksa

pre 6 godina

Nikad nisam igrao a ni došao u iskušenje da odgledam seriju. Za mene će jedini pravi "veštac" biti Erl od Melnibonea, iz serijala romana koje sam pročitao o njemu kao dete. Uzgred budi rečeno, isti autor je stvorio i Konana.

ugly

pre 6 godina

Gledao sam samo seriju i ne znam otkud vam to da se radnja desava u istocnoj Evropi pa vam smetaju tamnoputi glumci? Kako vam ne smeta sto pricaju na engleskom. Kad se to engleski pricao u srednjovekovnoj Poljskoj?

Da su poljaci uradili seriju, nikom ne bi smetalo sto nema crnaca. Ali, niko ne bi ni gledao. Uostalom, ovo je fantastika, kakav uticaj na pricu ima ako je glumac beo ili crn ili zut ili zelen...

GoraN

pre 6 godina

Kako igrica može da prati radnju nakon knjiga kada se zna kako je Geralt završio u knjizi?
Kamo sreće da su ga ubili u prvoj epizodi serije koja je apsolutno promašila svoju poentu. Koliko su loše odradili seriju čudi me da prvo nisu prikazali taj događaj. Nek ne očajavaju oni koji koji nisu znali da Geralt umire jer u seriji, ako je ikad završe u šta sumnjam, će garantovanu ubaciti alternativni završetak koji je Spakovski napisao mnogo godina posle kao poklon prijatelju (neću reći za šta da ne otrijem i taj kraj).

winter is coming

pre 6 godina

A sto se tice izabira glumaca, ne vidim problem nikakav, ovo je interpretacija knjige a ne video igra, istorijski dokumentarac... Fantazija, to je poenta... ako vam smeta onda ne razumete fantaziju bas dobro.

Smeh

pre 6 godina

Toliko pljuvanja? Jeste vi ljudi lično dali pare za snimanje te serije pa sada pošto vam se ne svidja ajde da pljujem? Kakvi su ljudi postali? Samo da nešto pljuju, omalovažavaju. Ako ti se nije svidela nemoj je gledati i gotovo. A ne tu da svima iznosiš razloge zašto ti se nije svidela i šta su trebali da urade. I još ubedjuješ druge da ne gledaju. Neverovatno zaista.

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

"Zapažena pritužba koja je stigla adresu Witcher igrice bio je nedostatak prikaza likova koji nisu beli. Ove žalbe postale su još glasnije nakon što je izašao The Witcher 3, igrica koju čine gotovo isključivo ljudi bele puti u ključnim ulogama. Geralt, Ciri, Vesemir, Jenefer, Tris i ostali glavni likovi - svi su "belci"."
What the actual eff!? Ali tako tipično za left-leaning škvadru, naročito SJW spodobe. Sramota je što se dozvoljavaju non-white likovi u seriji snimljenoj po književnom serijalu, koji je smešten u nekakvu fantasy verziju Srednje i Severne Europe, te (the) British Isles. Fikcija, tačno, ali to ne daje pravo gorepomenutim SJW spodobama i inima da stvari menjaju u skladu sa svojom agendom. No, koliko god da su žalbe left-leaning & so-called liberal škvadre, na manjak POCs u The Witcher igrama, besmislene i umobolne, nisu ništa u poređenju s istim u vezi igre Kingdom Come: Deliverance (semi-realistic prikaz života u srednjevekovnoj Bohemiji/Češkoj; gde su POCs baš bili česta pojava, myes...). To zaista dosta govori o tim "ljudima". But, I digress.
Što se serije The Witcher tiče, pa, nit' smrdi, nit' miriše. Casting je apsolutno abhorrent - Ne bi li se, zapravo, praksa angažovanja non-Caucasian glumaca za uloge established belih karaktera, imala smatrati blatantnim primerom rasizma? - efekti, šminka, kostimi, pa i gluma su osrednji, ali i pored toga serija nije potpuni dreck. 7/10, for now.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

rts1

pre 6 godina

Djoksa, 28. decembar 2019 15:33

Minusi od ljudi koji nisu čitali knjige: Erlik od Melnibonea, Zla kob belog vuka, Mornar na moru sudbine, Kula koja nestaje.... ne secam se još tri knjige. Sve za jedan zimski raspust pre 30 godina.
Witchera sam počeo da igram (nisam citao knjige) ali previše je naporno. Ostajem pri Skyrimu

Papi

pre 6 godina

Serija je konfuzna do bola, jako je tesko skontati sta se radi. Cudovista su srednje zalosno uradjena, malo bolje od B produkcije. Efekti carolija su za divno cudo ptistojni. Sve i svemu, verovatno ce sezona 2 biti neuporedivo bolja i laksha za pracenje. Za igricu se dvoumim da li da pocinjem posto nemam bas vremena...

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

"Zapažena pritužba koja je stigla adresu Witcher igrice bio je nedostatak prikaza likova koji nisu beli. Ove žalbe postale su još glasnije nakon što je izašao The Witcher 3, igrica koju čine gotovo isključivo ljudi bele puti u ključnim ulogama. Geralt, Ciri, Vesemir, Jenefer, Tris i ostali glavni likovi - svi su "belci"."
What the actual eff!? Ali tako tipično za left-leaning škvadru, naročito SJW spodobe. Sramota je što se dozvoljavaju non-white likovi u seriji snimljenoj po književnom serijalu, koji je smešten u nekakvu fantasy verziju Srednje i Severne Europe, te (the) British Isles. Fikcija, tačno, ali to ne daje pravo gorepomenutim SJW spodobabama i inima da stvari menjaju u skladu sa svojom agendom. Idiots. No, koliko god da su žalbe left-leaning & so-called liberal škvadre, na manjak POCs u The Witcher igrama, besmislene i umobolne, nisu ništa u poređenju s istim u vezi igre Kingdom Come: Deliverance (semi-realistic prikaz života u srednjevekovnoj Bohemiji/Češkoj; gde su POCs baš bili česta pojava, myes). To zaista dosta govori o tim "ljudima". But, I digress.
Što se serije The Witcher tiče, pa, nit' smrdi, nit' miriše. Casting je apsolutno abhorrent - Ne bi li se, zapravo, praksa angažovanja non-Caucasian glumaca za uloge established belih karaktera, imala smatrati blatantnim primerom rasizma? - efekti, šminka, kostimi, pa i gluma su osrednji, ali i pored toga serija nije potpuni dreck. 7/10, for now.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

koča

pre 6 godina

Ko jos nije odgledao sve do kraja, nek ne cita dalje.

Ajde sto je serija onako, nista posebno. Cekam 8 epizoda da se sastanu on i ona mala plava i nista, ali kad sam video zmajeve, reko ovo stvarno zali boze gledati. Odmah sam pomislio, odose sve pare od budzeta Witcheru. Ono je strasno. Da je samo losa animacija, pa da nekako predjes preko toga. Ono ne moze biti ruznije uradjeno, jos lose odradjena animacija na sve to... Iskreno, koliko su hvalili seriju, mislio sam bice mnogo bolja...

winter is coming

pre 6 godina

Nemam pojma sta su neki ljudi gledali ali za mene je serija FENOMENALNA u svakom aspektu. Odgledao sam na Netflixu sve za 3 dana. Mozda zato sto obozavam fantaziju i prizeljkujem ovakve projekte ceo moj zivot... Ko voli fantaziju ne sme ovo da propusti.

sergio

pre 6 godina

Niti sam citao knjige, niti igrao igre. Pokusao sam da gledam seriju i odustao nakon prve epizode. Gluma, rezija, fabula, tok radnje,... blago receno UZAS! Ovo samo mogu da gledaju veliki fanovi igara.

yugo

pre 6 godina

Preteruju sa blackwashingom. U pitanju je srednjevekovna Evropa gde nije bilo indijaca i afroamerikanaca. Menjati likove samo da bi se dodvorilo nekoliko dokonih ljudi iz SJW je degutantno. Lično neću je gledati.

dule otvoreno

pre 6 godina

Nisam citao knjige, a ni igrao gejm. Svejedno, nije mi jasno zasto serija ima ocenu 9,3 na imdb-u jer je kvalitet na nivou 6-ice. Realno. Najverovatnije su fanovi boost-ovali jer su odusevljeni sto se uopste nesto pojavilo u vidu igrane serije ili filma...

GoraN

pre 6 godina

Oni koji su upućeni u istoriju koja se ne uči u školama znaju da je na ovoj planeti postojalo doba kada na njoj nisu živele crna, žuta i crvena rasa. Spakoviski je s druge strane u knjizi magiju i druge stvari opisao tako jednostavno nerealno da sam se mnogo puta zapitao jel to sve izmislio ili ne. Na žalost serija iz posnatih raloga ne prati knjigu (ili prati na izdeformisan način) i gledaoci će biti uskraćeni za remek delo epske fantastike.

realno

pre 6 godina

Serija je tanka do bola.
Na momente padne na nivo mocnih rendzera.
Razocarenje.

Ostaje nada da ce mozda biti dobra serija lotr prequel.

Od got prequel-a ne ocekujem nista.

Božidar

pre 6 godina

Molim vas sve ... prestanite da video igre nazivate "igricama". Filmove ne zovemo "filmići", stripove "stripići", a umetničke slike "sličice". Video igre su video igre ili skraćeno igre, nikako "igrice". Zahvaljujem unapred.

Ja

pre 6 godina

Da su mene pitali rekao bih da je glumac Zach McGowan idealan za ulogu Geralta, ima i stas i glas (Charles Wane iz Black Sails). Ali nisu me pitali ;)

whiterose

pre 6 godina

Citajuci sve komentare, moram da primetim da ljudi ne komentarisu naslov teskta, vec sta god zele naravno. Pa sto se mene tice, ja sam mislio da ce serija biti mnogo mnogo gora nego sto je ispala.

Sam pisac je izjavio da nema nista protiv crnaca i ljudi ostalih boja koze(i ako se slazem da nemaju sta da traze u ovoj prici, ne zato sto sam rasista poput nekih komentatora ovde), jer on sam nikad nije ogranicio taj svoj svet samo na belce. Zerikenija i Ofir npr?! Za neke likove nikad nije definisao da su iskljucivo belci.

Druga stvar, serija je kao i igrica bazirana na knjigama, nije i ne moze 100% biti verodostojna knjigama, jer bi realno bilo retardirano to gledati. Onaj ko je citao knjige kapiram moze da skapira zasto.

Serija ima debelo manji budzet nego sto je imao GoT, i meni su ocajno losi CGI cudovista. Ali stvarno ne kapiram sta su ljudi ocekivali.

Kao i u svakom biznisu, racuna se investicija/rizik. Tako da ocekujem da ce sledeca sezona biti daleko kvalitetnija.

voja

pre 6 godina

Ovo prenosim kako je meni objasnio neko ko je procitao knjige i presao igre. Igrice su radjene nakon knjiga desavanja u knjizi ( ako sam dobro razumeo, sami su smislili nastavak price ) , po njemu serija prati knjigu, tako da ce biti jos dosta da dodje do delova iz igrica. Tris je promasaj pa je promasaj ali videcemo kako ce biti dalje. Ponavljam, igre jesam igrao ali knjige nisam procitao.

Mrzli

pre 6 godina

Čitao sam knjige još dok igrica nije izašla. Što se tiče serije: ako poredim knjige sa serijom onda sam blago razočaran. Prvo Tris je u knjigama i igrama klinka,odnosno ponaša se kao jedna napaljena tinejdžerka dok je Yen sasvim suprotno,ozbiljna žena. "Ozbiljna".
Cavil dobro glumi Geralta,nemam zamerke.
Drijade crnkinje? Crni elfovi? Molim? Gde? Kako?
Ne,to je ogromna greška. Razumem da bi razapeli režisere da nisu ubacili crnce ali.. Na pogrešnom mestu su ubačeni. Okej, stavi da su neki sporedni likovi,neki manji likovi. A ne likovi kojima se puno posvećuje pažnje u knjigama/igri.
Ali eto, ne poredim seriju s knjigama jer smatram da je to njihova interpretacija likova. Onda bi smo mogli i Lord of the Rings da pljujemo. Film blage povezanosti s knjigama nema. Tj,toliko odudara i toliko je različito da boli. Pa opet ga obožavamo.
Dakle- dobar je veštac, dobra je serija, loš izbor glumaca ali zažmurićemo na to.

Annie Hall

pre 6 godina

Upravo gledam seriju, ok je. Vidi se da im nedostaje para ali bice to još bolje. Henry Cavill je mnogo dobar frajer, meni dovoljno.

Geraldo

pre 6 godina

Ljudi o cemu vi pricate? U svetu gde postoji magija, vilenjaci i razna cudovista vama je problem sto je tamnoputa osoba u seriji? Koga briga??

koki

pre 6 godina

Serija katastrofa u odnosu na knjige. Poljske sume pune crnih elfova. Crni patuljci. Tris i Jenefer cigancice. Ovo je parodija na Witchera. Ajde sad da pravimo Shaka Zulu seriju, ali da bar pola plemena budu belci i azijati. I vecina likova potpuno pogresno odradjena Kalante, Tris itd. I hronoloski serija samara levo desno. Pocinje od izmisljene scene sa odraslom Ciri, pa se vraca na price, pa tu salta jedno 100 godina gore-dole. Cak ni hronoloski nisu sredjene epizode.

ja

pre 6 godina

Čitao knjige, igrao igre, gledao seriju.

Knjige - kao i sva dela epske fantastike, koliko god dobro da krene, negde na sredini se pisac pogubi, pa se i priča zamrsi. Koliko god da je fascinantan svet koji ti ljudi stvaraju (Tolkin, Martin, Rouling, Sapkovski,...), ipak je to previše za jednog jedinog pisca. Ne može se sve držati u glavi i besprekorno povezivati jedno s drugim, niti vas priča može držati na "ivici sedišta" sve vreme. Iako su knjige, globalno gledano, odlične, ima jako puno dosadnih delova, koji gotovo da nemaju nikakvog uticaja na priču.

Igre - fenomenalne. Ne zna se koja je bolja. To tako izgleda kad se veći broj pametnih glava okupi, pa razradi priču, a još pametnije glave naprave vizuelni deo. A još najbolje od svega je što se igre nastavljaju na knjige, pa autori nisu bili sputani potrebom da se uklapaju u šablon koji su postavile knjige. Osnovne ideje i likovi su tu, ali je čitav taj svet nadograđen do savršenstva.

Serija - šta znam, OK je. Nije to još uvek nivo prvih sezona GoT, ali, s obzirom na gledanost i ocene, naredne sezone mogu da budu samo bolje, pre svega u vizuelnom smislu, jer će imati mnogo više para na raspolaganju za produkciju. Scenaristi su odradili jako dobar posao, ali je problem što serija prati priču iz knjiga, pa tu nema mnogo slobode da se razvijaju likovi i paralelne priče. Ima nekih stvari koje mi smetaju, ali, generalni utisak je dobar. Vidim da svi hvale Kavila. On je jako dobar glumac i odlično je odradio posao. Međutim, nekako mi nije to to. Čovek je lepotan, a Geralt to nije. A još je i dosta stariji od Kavila. Mislim da bi Vigo Mortensen bio daleko bolji za tu ulogu, ali, sada, šta je tu je - uz Supermena do kraja :)

nik

pre 6 godina

Igor ne lupaj ako nisi citao knjige. Cavill je maestralno skinuo Geralta, pokreti glas sve, on je strastven ljubitelj knjiga i igrica jedina mana je sto je malo vise lepuskast za tu ulogu al gluma je vrhunska...

razum

pre 6 godina

Toliko pljuvanja? Jeste vi ljudi lično dali pare za snimanje te serije pa sada pošto vam se ne svidja ajde da pljujem? Kakvi su ljudi postali? Samo da nešto pljuju, omalovažavaju. Ako ti se nije svidela nemoj je gledati i gotovo. A ne tu da svima iznosiš razloge zašto ti se nije svidela i šta su trebali da urade. I još ubedjuješ druge da ne gledaju. Neverovatno zaista.
(Smeh, 28. decembar 2019 20:49)
Da, zato sto placam pretplatu na Netflixu i imam pravo da kritikujem.

sima strahota

pre 6 godina

prvo gospodo rijec je o video igri a ne igrici koje su na tetrisima.
serija je prenatrpana obojenim likovima i cini je losa gluma ali se moze gledati.

razum

pre 6 godina

Serija je odlicna, samo ovo sa ljudima tamne koze u srednjovekovnoj Evropi je blagi uzas, kvari iluziju. Hvala bogu pa je Gospodar prstenova snimljen pre ovog opsteg ludila u Holivudu.

mikac678

pre 6 godina

Pa to je Netflix, radi serije za ceo svet i sa ovim su pokrili Indiju,a sa drugim tamputim likovima Afriku i Ameriku. Trebalo bi očekivati i nekog azijata.Šta njih briga hoće li se neki beli evropljanin žaliti zbog toga.
Inače serija je još jedna u nizu Netflix- ovih serija, ni bolja ni gora. Prati knjigu iz koje je maksimalno izvučena jer se i nema što šta puno izvući.
Da nije igrica toliko popularna, nikad ovo ne bi ni bilo snimljeno jer ima mnogo boljih knjiga epske fantastike

kimi

pre 6 godina

Sto se igre tiče, ubedljivo nešto najbolje što sam ikad igrao u životu,a igrao sam mnogo igara. Kupio sam je preko steam-a na popustu ali kada sam je odigrao, bilo mi je žao što je nisam platio po punoj ceni. Remek delo! Serija je ok.

vlada13

pre 6 godina

serija ok, igrica jedna od najboljih koje sam igrao.
ono sto je bitno sa serijom nisu promasili, i da ce ljudi mozda da se zainteresuju da odigraju igricu, koja je stvarno vredna provedenih sati za kompom...
ono sto mi se nikako ne svidja kod serije je sto stalno skacu u proslost i vracaju se u sadasnjost, bez nekih posebnih naznaka, sto je nekada tesko ispratiti

Ako ste maloletni, onda razumem

pre 6 godina

Ljudi, kakav to opseg paznje imate, ako vas je ovo skakanje kroz vreme umorilo? Mislim, potrebno je malo vremena da se skonta, ali stvarno nit je problem, nit je lose odradjeno. Bukvalno je problem sto izgleda vas 99% pati od ADD-a.

Sto se tice likova, slazem se da je politicka korektnost naudila seriji, ali ne toliko da to bude presudni faktor u oceni kvaliteta serije. Daleko veci problem sa Tris npr. je sto je lik ocajno napisan, a ne sto je glumica crna.

Sto se efekata tice, koliko para, toliko i muzike. Ja licno, osim zmajeva, nemam
vecih zamerki. U krajnjem slucaju, bolje da su se ispruzili za Kavila, koji je odlican Geralt, nego da su potrosili pare na Drogona 2.0, koji ima 5 minuta vremena u jednoj epizodi i to je to. Siguran sam da i vi na svom poslu izvodite svetska cuda iz ogranicenih resursa.

Igor

pre 6 godina

Nisam čitao knjige, igrao sam TW3 i najviše mi smeta odabir crnih glumaca kojima tu nije mesto. To jeste izmišljen svet, ali on nije baziran na 2019-ovskoj političkoj korektnosti nego na slovenskim i nordijskim mitologijama i folkloru i dešava se u 13. veku nove ere (kalendar je, dakle, "stvaran"). Nisam rasista, samo kažem kako jeste.

Salle

pre 6 godina

Moglo je to mnogo bolje. Amaterski odrađeno u smislu vremenskih intervala priča i "raznovrsnosti" glumaca. Sva sreća pa imam knjige. A Majkl Murkok je stvorio Elrika, a Konana - Robert Hauard

N.

pre 6 godina

@Lain,
Samo da naglasim na pocetku, nemam nameru da vredjam (ljudi se lako vredjaju), nego me interesuje misljenje.
Zasto preporucujes knjigu ? Procitao sam ceo serijal i meni je prica i izgradnja likova izmedju osrednje i lose, jos dodatno otezava situaciju ocajan prevod Carobne Knjige.
Piscu odajem prizanje na tome sto je stvorio fenomenalan svet i ono sto se u nejmu desava, ali onda nije znao sta sa njim da radi.
CD project Red je uzeo izvoni materijal i od njega napravio nesto vredno paznje.

ssale

pre 6 godina

Geralt je koristio znak yrden u epizodi sa strigom (nakon što je ušao u kovčeg). Inače serija je ok, igre su među najboljim ikada, a knjige sam pokušao da čitam, ali sam se prilično razočarao mada je moguće da je i prevod bio razlog za to.

marica, kriv, razumevanje...

pre 6 godina

koliko banalizovanje sa tom rasnom jednaoscu, ocekujem da u nekoj novoj ekranizaciji nordijskih mitova bar pola likova moraju biti crnci... bolesni umovi

Damjan

pre 6 godina

Čitao sam knjige i odgledao seriju. Generalno nije loša, najveća zamerka je kasting i to baš zbog boje kože. Witcher je zasnovan na slovenskoj mitologiji, a mesta i desavanja su miks serdnjovekovne engleske i poljske. Tako da uopšte nema smisla da postoje glumci sa tamnijom kožom baš iz razloga što uništava iluzij.

flo

pre 6 godina

Nikad nisam igrao a ni došao u iskušenje da odgledam seriju. Za mene će jedini pravi "veštac" biti Erl od Melnibonea, iz serijala romana koje sam pročitao o njemu kao dete. Uzgred budi rečeno, isti autor je stvorio i Konana.
(Djoksa, 28. decembar 2019 15:33)
Au, druze, ni da zaluta makar jedan tacan podatak u ovo sto si napisao. Verovatno si i igre odigrao pa zaboravio...

Mrki pogled

pre 6 godina

Kao neko ko je procitao i igrao igricu Witcher mogu da kazem da su me razočarali ubacivanjem ljudi crne puti da se lepo izrazim. Nekako mi serija uz njih dodje kao srednjoskolska predstava. Serija je radjena po Slovenskoj mitologiji ili uopste Evropskoj mitologiji tako da njima realno nema mesta tu. E sada posto je politicka korektnost na silu ugurana svugde to je vec druga stvar koja unistava dozivljaj. Recimo, ako se ovako nastavi za koju godinu imacemo crnce naciste u filmovima o 2 svetskom ratu... Sta se time pokusava ne razumem?

dosta više političke korektnosti

pre 6 godina

Pazi sad, ...nedostatak prikaza likova koji nisu beli...pa u srednjevekovnoj Poljskoj nije bilo crnaca, šta ćemo sad? Da ih naselimo na silu da bi crna zajednica bila zadovoljna. A možda je Vil Smit trebao da bude Vičer? Ajde bre oladite više.

Ciri

pre 6 godina

(winter is coming, 28. decembar 2019 17:54)

Fantazija ili ne nije samo ni to poenta, već i u tome da ljudi očekuju da im likovi izgledaju onako kako su izgledali u knjigama, igrama. Mnogi koji danas pišu knjige mogu da uključe one koji nisu beli, ali od samog početka. Ali bih hteo kao neko ko je uživao u knjigama i igrama da mi likovi budu isti, makar u jednoj seriji snimljenoj i da valja. Posle toga mogu da snime drugu seriju i sve da ih stave tamo crne i braon ako hoće... Knjige su mogle biti bolje, i mogao je ubaciti i crne i braon ljude, ali eto nije, desilo se.

Leonida

pre 6 godina

Serija je dobra, Henry Cavill je fantastičan kao Geralt, Jen je sasvim solidna, a oduševio me je i Neven(Dandelion, Jaskier kako vam drago). Ono što mi je smanjilo užitak je Fringila, ali pre svega Tris koja nije pokazala nikakvu gluma, a ni ne liči na Tris. Kažu da je do zabune sa bojom kose došlo zbig prevoda, na Poljskom je kestenjasta bukvalno boja kestena odnosno crvena, dok je na Engleskom smeđa. Sa bojama kože do takve zabune nije moglo da dođe.

koki

pre 6 godina

Gledao sam samo seriju i ne znam otkud vam to da se radnja desava u istocnoj Evropi pa vam smetaju tamnoputi glumci? Kako vam ne smeta sto pricaju na engleskom. Kad se to engleski pricao u srednjovekovnoj Poljskoj?

Da su poljaci uradili seriju, nikom ne bi smetalo sto nema crnaca. Ali, niko ne bi ni gledao. Uostalom, ovo je fantastika, kakav uticaj na pricu ima ako je glumac beo ili crn ili zut ili zelen...
(ugly, 28. decembar 2019 20:27)

Kad vidimo Sentandreju, Budimpestu, Komarom, madjarske i poljske tvrdjave, mi vidimo istocnu Evropu.

Kad budu snimali u Africi onda cemo ocekivati i tamnopute glumce.

Poljaci su prvi uradili seriju pre 20 godina. Nego vi novokomponovani ljubitelji Witchera nemate pojma o tome.

ricinus

pre 6 godina

@ Djoksa, čemu komentar ako te tema ne zanima, osim ako troluješ. Uzgred da znaš Konana je napisao Robert E. Howard, a Elrika od Melnibonea je napisao Majkl Murkok. Nije Erl nego Elrik.

ceca

pre 6 godina

amerika je jednom popila bojkot oskara jer nije bilo dovoljno crnaca. sad moraju da trpaju crne glumcegde god stignu da ih ne optuze za rasizam. to sto amerikanci pojma nemaju o mitologiji nazalost uzgleda nije njihov problem

Cobisd

pre 6 godina

Apsolutno ništa nemam protiv ljudi druge boje kože. Totalno nebitna stvar. Ali ako se serija, igrica, šta god radi po nekom delu onda treba da prati to delo, i radnju i likove.

Ako ljudi iz Netfliksa žele ravnopravnost nek smisle neku seriju ili film, slobodno, niko im ne brani, i niko neće da kaže ništa loše :)
A s druge strane, onda bi morali da zaposle kvalitetne ljude verovatno, šta bi onda radili svi ti jadni režiseri i scenaristi koje niko neće ;)

Aloha

pre 6 godina

Sve se da ispeglati ali u sezoni 2 ne smeju omasiti ss Vesemirom, to mora biti upecatljiv lik, kao onaj kralj vilenjak iz Gospodara Prstenova cijeg se imena i lika ne secam ali znam da je bio opak prema Neo i Trinity, koji su upecatljivi likovi, za razliku od njega, Hugo Weaving Elronda

Baba i Zaba

pre 6 godina

Serija je ok, Cavill je odlican Geralt.Kao neko ko je procitao knjige i igrao igru mogu da kazem da sam razocaran sa izborom glumica koje glume Fringillu Vigo i Triss. Jen je iznenadjujuce dobra. Mora se odupreti naletu da se glumcima daju uloge zato sto su crni ili gej ili rodjeni u 2. mesecu prestupne godine na petak 22. Ako je film/serija po knjizi/pesmi/igrici/slici gde je uloga koju glumac glumi fizicki opisana onda treba traziti glumca koji barem malo lici na opisanu osobu.

Miloš

pre 6 godina

serija je rađena po knjizi, gde se manje više potpuno prati radnja prve knjige i samo par delova iz druge knjige.
Geralt u prvoj knjizi i ne koristi druge znakove.
nije mi jasno odkud crnci u srednjevekovnoj poljskoj, tj evropi...
no ovaj članak ste potpuno prepisali od nekog američkog tinejdzera umesto da ga sami napišete...
i naravno zbog zamerki nećete da mi objavite komentar...

Antonio

pre 6 godina

Glavna razlika je u tome sto je radnja u igrici smestena nakon zavrsetka knjiga o Vescu. Znaci kreatori igre su napisali svoju pricu tamo gde su knjige stale sa pricom. I to su uradili fenomenalno jer su iskoristili potencijal koji knjiga nije a to su Aen Elle, vilenjaci koji posecuju druge svetove kao i White Frost, nesto nalik ledenom dobu na Zemlji. Sve ovo je spomenuto u knjigama, Aen Elle imaju svojih poglavlja u knjizi ali ni blizu koliko je to u igrici Witcher.

Liverpool Man

pre 6 godina

Ljudi, pa sve je to normalno. Za par godina cemo imati Betmena crnca i Spajdermena. Verovatno i Dzejms Bonda. Bice tu svega. Neko mozda i gej postane.

Jeremy

pre 6 godina

Oci. Tris nisu promasili jer je u knjigama opisana kao kestenjasta, ne ridja. Oci su najveci promasaj. Sapkovski je radio i na igrama, nisu sami smisljali (smisljali su side quest faze). Svaki artwork, svaki dijalog je morao da bude odobren od strane Sapkovskog, takav je ugovor sa CDPR napravio, zato se tako dugo i cekalo na igre. Medaljon moze isto da se zameri, jer se i u knjigama opisuje kao vucja glava, ne novcic sa urezanom vucjom glavom. Znakove u knjigama Geralt koristi u skripcu, tako da i nije neka greska. U igrama su zanimljivi, jer su fight based i isto se koriste da se nesto potpali, gurne ili da se pobegne iz cudne situacije. Zameram im epizodu sa duhom i strigom,jer su nesto sami izmisljali. U knjigama kada jure Djina, Geralt i Yen sruse pola grada, a Adu su bas lose uradili. Nevena su uboli neverovatno, zahvaljujuci glumi Batijea (ili kako vec). Renfri isto promasili, jer je ona parodija na Snezanu i sedam patuljaka, ne na lepoticu i bandu placenika.

Gost

pre 6 godina

@Djoksa

Knjige o Elriku je napisao Majkl Murkok, autor Konana je Robert E. Hauard. Elrik od Melnibonea je svakako bio jedna od inspiracija za Vešca, ali generalno nemaju mnogo sličnosti... vredi pročitati i jedno i drugo.

Nislija

pre 6 godina

@Goran Da i igrao igru znao bi kako moze da prati Geraltov zivot nakon knjige. Sapkowski nikada nije napisao da su Geralt i Yen umrli vec samo da su smrtno ranjeni. Sta se posle desava i kako su preziveli koga zanima neka odigra igre ili izgoogla. Inace nemam nikakvih zamerki na seriju. To sa politricki korektnim izborom glumaca je na zalost problem koji pocinje sve vise i vise da nervira

Interceptor

pre 6 godina

Serija je ok snimana je po knjizi mnogi se pitaju zasto Witcher Geralt nosi jedan mac zato sto je to tek pocetak u prvoj knjizi ko je citao jedan mac je zastupljen kasnije u igrici nosi 2 bice 2 sezona sta kome tu smeta . Koliko su para imali toliko su uradili i bolje sto koristi samo 2 skila Geralt a ne sva 4 jer ce tek u 2 sezoni da ih razvije

tomica chicago

pre 6 godina

Najbolje da ubace Svedjane kad rade neku seriju o Kongu ili Madjare kao deo plemena iz Gane... pa pnda da pronadju da je Drogba fudbaler bivsi po dedinoj liniji rodjak sa Pol Skolsom... Ma idi bre...

igi

pre 6 godina

Glupost, ako su u originalu tj knjizi pa i u igri likovi belci logicni je da budu i u seriji a ne radi neke kvazi rasne ravnopravnosti ubacivati ljude druge boje koze. Cudo nema homoseksualaca sada ce i oni da podignu glas evo recimo Gelard da bude lgbt.

Azer

pre 6 godina

procitao svih 8 knjiga, presao sve 3 igre i odgledao celu sezonu.

Razlika ima jer je serija radjena po knjigama. Frindzila je u knjigama bela sa kratkom crnom kosom, u seriji crna. Tris je kestanjaste loknaste kose u knjigama i bela a u seriji nije. Ne pominju vecina znakova kao sto ste rekli. Vilgeforc nikada po knjigama nije vodio nekoga u borbu vec je slao svoje ljude da to rade a u seriji je to prvo sto kaze. U knjigama je beo a u seriji ne. Scena sa zlatnim zmajem je odradjena u knjigama na sirokoj poljani a u seriji su se nasli u pecini. Serija je stigla otprilike do pola prve knjige sa elementima ostalih jer se Yen i ostali pojavljuju tek kasnije. Kalante je u knjigama plava i bledolika dok u seriji nije. Tisaja se pojavljuje tek kasnije u knjigama kao i Sabrina.

jaa

pre 6 godina

– Geralte!
Veštac se okrenu od konja munjevitim, spretnim pokretom. I potrča joj u susret. Jurga je gledao,
očaran. Nikada nije pomislio da čovek može da se kreće tako brzo.
Susreli su se nasred dvorišta. Devojčica pepeljaste kose u sivoj haljinici. I belokosi veštac s
mačem na leđima, sav u crnoj koži svetlucavoj od srebra. Veštac u mekanom skoku, devojčica sitnim
koracima, veštac na kolenima, tanušne ruke devojčice oko njegovog vrata, pepeljasta, mišja kosa na
njegovom ramenu. Zlatolika je gluvo vrisnula. Jurga je zagrli, bez reči je privuče uza se, drugom
rukom obuhvati i prigrli obojicu dečaka.
– Geralte! – ponavljala je devojčica, pripijajući se uz veščeve grudi. – Pronašao si me! Znala
sam! Oduvek sam znala! Znala sam da ćeš me pronaći!
– Ciri – reče veštac.
Jurga nije video njegovo lice, skriveno u pepeljastoj kosi. Video je ruke u crnim rukavicama,
kako stiskaju leđa i ramena devojčice.
– Pronašao si me! Oh, Geralte! Sve vreme sam te čekala! Baš mnogo dugo... Bićemo sada
zajedno, zar ne? Sada ćemo biti zajedno, je li tako? Kaži, Geralte! Zauvek! Kaži!
– Zauvek, Ciri.
– Tako je, kao što su govorili! Geralte! Baš kao što su govorili... Ja sam tvoja sudbina? Kaži! Ja
sam tvoja sudbina?
Jurga ugleda veščeve oči. I veoma se iznenadi. Začu tihi plač Zlatolike, oseti drhtaje njenih
ramena. Gledao je u vešca i čekao, sav napet, njegov odgovor. Znao je da taj odgovor neće razumeti,
ali čekao ga je. I dočekao je.
– Ti si nešto više, Ciri. Nešto više.