Ponedeljak, 26.08.2019.

17:45

Odbrojani dani FIAT-u 500L?

Izvor: B92

Odbrojani dani FIAT-u 500L? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Aleksa.

pre 4 godine

Vozio sam 1.6 dizel sest (6) punih godina i presao 254738 km gradske taxi voznje sa zamenom set kvacila jedan nosac motora oba silen bloka na viljusci regler alternatora, akumulator, desni homo kin zglob , stabilizatore dva puta. Toliko o tome 462 PINK

Momčilo

pre 4 godine

@ Katerina
Aj da se ne lažemo i ti bi vrlo rado vozio A6 samo kad bi imao novca. Ako za A6 Tvrdiš da je krš sve je meni jasno koliko se ti razumeš/ ili si škrt. Takav kad mi uđe u servis prvo pitanje "može to malo jeftinije" ne može idi busom jel te tera neko da voziš auto?

TNT

pre 4 godine

@e - na žalost, ništa od mog komentara ti nisi razumeo, verovatno jer nisam dobro napisao. Da probamo ovako - ti bi da npr. meni država iz budžeta subvencioniše razliku između RAV4 2.0 benzinca i 2.5 hibrida, koja je preko 6.000 €, kako bih ja uzeo ekološki prihvatljivije rešenje (mada je i to pomalo diskutabilno). Te pare bi išle direktno japancima, pošto oni svoj proizvod prodaju po toj ceni, a uzimaju se od svih nas kroz poreze i takse. U isto vreme u delovima SRB nema kanalizacije, reke su pune plastičnog otpada, gušimo se u đubretu; pa valjda je to ekološki prioritet. Takođe, nema para za bolnice, porodilišta... jaz između bogatih i siromašnih je ogroman. Da li treba i one koji imaju 100.000 € za Teslu da subvencionišemo iz budžeta, pa da ga kupe za 75.000? Zar misliš da Japanci u svoj razvoj sredinom prošlog veka išli tako što su davali subvencije svojim građanima za kupovinu USA vozila? NISU!

lunch

pre 4 godine

Pa ko ne bi kupio nov automobil ako moze. Vi sigurno mastate da ukoliko dobijete na lotou npr, uzmete nesto iz 2013. godine sa 160 000km na satu, jel da!?
(Andrej, 27. avgust 2019 07:09)

Evo ja. Da dobijem na lotou, kupio bih nekog Porschea iz 2015/2016. sa 50-100kkm za 50% nizu cenu nego sto je nov.
Kupis nov auto, predjes 10kkm godisnje, posle 4 godine on vredi 50-60% manje. To samo ko mora (nema kes i sl.)

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

Батали то, купи нешто од премијум класе макар и половно, кад га једном мало средиш и утегнеш, нећеш морати да му мењаш сајле и шарке, веруј ми. О задовољству сваки пут кад уђеш у њега, да и не говоримо.
(Ниси добро прошао, 27. avgust 2019 10:27)

:)
to je tvrdio i moj komšija, i kupio takav A6, 2.4l dizlo.
ma dizao ga u nebo, kako je on pametan a svi ostali glupi.
dođe prva zima, jedva pali uz oblak, ne, uragan dima pozadi.
čovek mislio, ma akumulator, dao grdne pare na akumulator.
samo malo bolje, otišao u servis, kad su mu rekli šta sve treba da radi, čovek jedva preživeo zimu i čekao leto da ga proda.
ovaj što ga je kupio ubeđen da je napravio najbolju životnu odluku.

e to su ti pametni "premium" srbi.

Stojko

pre 4 godine

@NikolaBGD
Slazem se, bolje subvencionisati kuma, on ti vrati deo para, ipak moras da odrzavas bazen i grejes vodu i zimi, a i skolujes decu u inostranstvu.
Radnici Fiata ce se ionako snaci, svi imaju dedovinu pa mogu da gaje sljive i prodaju.

NikolaBGD

pre 4 godine

@Stojko
MA da bre kad im već daš subvencije, poklanjaš zemlju, tolerišeš neispunjena obećanja o drugom modelu ubvencionišeš prodaju u Srbiji i pored svega oni nisu sposobni da ga prodaju nigde jer je katastrofa ti još treba da nateraš državne firme da ga kupuju da bi FIAT poslovao u pluu. Svaka čast perpetum mobile za stranu firmu. Treba ouvesti osnovnu ekonomiju u osnovnu školu da ne bi smo čitali ovakve gluposti.

Stojko

pre 4 godine

Meni bi sasvim logicno da srpske javne sluzbe, policije, milicije, inspekcije, vatrogasci, domovi zdravlja....kao sluzbeni auto koriste 500L. Kod nas se pravi, mi dajemo masnu subvenciju italijanima, pa sto da ne kupimo i Fiata od njih.
Ali na Skodu kum daje veci procenat....

priprema za radio®

pre 4 godine

Kada će naši vlastodršci prepoznati blagodeti hibridnog vozila. Pa ljudi moji RAV Hibrid ispušta manje štetnih gasova od novog fiće. Onda ga naše zakonodavstvo kažnjava sa ogromnom sumom za registraciju jer ima više od 2000 ccm. Svi hibridi troše manje goriva i ispuštaju manje gasova a našim zakonima su kažnjeni jer time manje uplaćuju državni harač na pumpama.
(e, 27. avgust 2019 08:04)

Ti padaš na marketing Toyote. Pa, corolla hibrid sa 1,8 ti po WLTP-u emituje preko 120 grama CO2 ( mada je po NEDC ispod 80 ). Ona realno troši dosta. A tek taj 2,5 hibrid. Nadji ovaj tekst:

"Pre nego vam predstavimo rezultate merenja do kojih su došli, da iznesemo par njihovih interesantnih zapažanja. Naime, njima je bilo zanimljivo da uporede potrošnju hibridnog modela Toyota Corolla s dizel takmacima. Zaključili su da „Japanac“ nema konkurenciju u gradskoj vožnji, ali čim se izađe na otvoreni drum, dizeli vraćaju krunu na svoju glavu.
Kada se rezultati uproseče, a prema standardima koje propisuje ISO 9001, Citroën C4 Cactus BlueHDi 100 beleži utrošak od 5,3 litre nafte na svakih 100 kilometara, dok je kod hibridne Toyote Corolle koja iporučuje 122 konjske snage, zabeležen prosek od 5,5 litara na istoj deonici."

nemaime

pre 4 godine

Meni je oduvek 500L bio zanimljiv, ukusi su ipak različiti. Šteta je što opet ne sprovode neke akcije kao što su ranije imali, automatik sa iole pristojnom opremom i motorom trenutno je preko 20 hiljada

e

pre 4 godine

@TNT
U pravu si samo u jednom: Toyota je bogata, prebogata. Ja lično nisam bogat, ali na pr. narod japana, južne koreje pridružili su se najboljima u trenutku kad su bili na kolenima. Od osiromašenog naroda pridružili su se ekonomski najrazvijenijim. Zar misliš da ceo vek izigravaju nekakve borce protiv vetrenjača ili da potpomognemo poštenim i dobronamernim i siromašnim ljudima da izađu iz te kaljuge?

Ниси добро прошао

pre 4 godine

Da,nov auto je nov auto. 2010 god kupio sam Fiat Punto 1.2 , 8v , oprema Dinamyc. Na rate bez kamate,8 godina. Dao sam i starog juga staro za novo 1000€. Klima,centralno,maglenke,klima itd. Ugradio TNG odmah po kupovini. 8 godina sam ga vozio bez ikakvog ulaganja sem redovnog servisa i potrosnih delova(paknovi,plocice,diskovi,gume),kao i delova koji su izlozeni spoljnom uticaju(auspuh). Tek u zadnjih par godina je krenulo ulaganje ozbiljnije (oko 800€ ukupno). Amortizeri,opruge. Delovi oko vesanja (znamo i sami kakvi su nam putevi),pumpa za gorivo(koja je izdrzala 160000km),sajla rucne,cilindri iste,sarke od vrata i sve ostalo sto se ishabalao da ne nabrajam. Svakako se isplatio dosta puta. Podmladjen fino. Sada sam miran jos 3-4 godinice. A za to vreme skupljam lovu za novi. Sve u svemu, za moje potrebe sasvim ok auto. E sad da li sam imao srece sa tim primerkom to ne znam,ali po svemu sudeci izgleda da jesam :)
(chef, 27. avgust 2019 09:27)
Пријатељу, па ти си заменио изгледа све осим седишта?! Батали то, купи нешто од премијум класе макар и половно, кад га једном мало средиш и утегнеш, нећеш морати да му мењаш сајле и шарке, веруј ми. О задовољству сваки пут кад уђеш у њега, да и не говоримо.

eto zasto je srbija tu gde jeste, previse je strucnjaka...

pre 4 godine

Bilo bi dobro da se svi ovi "strucnjaci" koji pljuju FIAT 500L, udruze, osnuju firmu, nacrtaju dizajn automobila, krenu sa proizvodnjom i postanu multimilijarderi, tek tada bi njihova misljenja imala neku tezinu a ovako...

Admiral

pre 4 godine

Kupio nov 500L (redizajn) u Lounge opremi - bas ko ovaj na slici. Svi u familiji obozavamo ovaj automobil. Ima sve sto treba (Auto klima, Navigacija, Stakleni krov, veliki gepek , veoma udobna sedista, ogroman prostor na zadnjoj klupi, ogroman prostor u kabini ... i josh milion dzidza bidza). Dizajn je unikatan , znacajno drugaciji od svih drugih.... meni se jako svidja, ali sigurno ima i onih kojima se ne svidja.
Mislim da je FIAT nepravedno zaboravio na marketing 500L u Srbiji. Barem su mogli da organizuju neke probne voznje u celoj zemlji , cisto da ljudi vide i osete sta se to sklapa u Kragujevcu.
Veliki broj negativnih komentara ovde jednostavno ne bi postojao , da je kojim slucajem komentator seo u 500L i provozao ga malo , barem po parkingu.

Aleks

pre 4 godine

puna italija ovog automobila,toliko o popularnosti,a vi koji niste dalje od najlon pijace otisli baralite se konentara!!!
(panke, 26. avgust 2019 23:42)
Možda u Italili, ali ako kreneš severnije možeš da ga vidiš svakih sedam dana na putu, ako ne i ređe..

neko

pre 4 godine

evo, ja otišao malo dalje od "najlon pijace", i da ti kažem da u grčkoj nisam video ni jednog. jedinog. ne računajući SR tablice. a baš sam se trudio da vidim.
Ja sam video jedan komad,Grcka,Evija,Pefki.Fiat 500L,crne boje,Slovenacke tablice.

chef

pre 4 godine

Da,nov auto je nov auto. 2010 god kupio sam Fiat Punto 1.2 , 8v , oprema Dinamyc. Na rate bez kamate,8 godina. Dao sam i starog juga staro za novo 1000€. Klima,centralno,maglenke,klima itd. Ugradio TNG odmah po kupovini. 8 godina sam ga vozio bez ikakvog ulaganja sem redovnog servisa i potrosnih delova(paknovi,plocice,diskovi,gume),kao i delova koji su izlozeni spoljnom uticaju(auspuh). Tek u zadnjih par godina je krenulo ulaganje ozbiljnije (oko 800€ ukupno). Amortizeri,opruge. Delovi oko vesanja (znamo i sami kakvi su nam putevi),pumpa za gorivo(koja je izdrzala 160000km),sajla rucne,cilindri iste,sarke od vrata i sve ostalo sto se ishabalao da ne nabrajam. Svakako se isplatio dosta puta. Podmladjen fino. Sada sam miran jos 3-4 godinice. A za to vreme skupljam lovu za novi. Sve u svemu, za moje potrebe sasvim ok auto. E sad da li sam imao srece sa tim primerkom to ne znam,ali po svemu sudeci izgleda da jesam :)

batica

pre 4 godine

Mi konstantno lutamo između želja i surove realnosti sa dodatkom politike da lepo začini celu situaciju.Meni je Kragujevački proizvod simpatičan,nisam ciljna kategorija jer mi ne treba MPV,bio sam naklonjeniji karavanima u tom periodu života ali je to solidan automobil i taman je toliko koštao kod nas koliko je i vredeo.Potpuno je druga priča kako je Fiat došao kod nas,koliko je taj ugovor dobar ili štetan za sve građane ove zemlje i da li su građani trebali da se pitaju šta se radi sa njihovim parama.Možda je ova prethodna rečenica malo utopijska ali je realno da se te dve kategorije odvoje i da se makar proba da se cela situacija posmatra nezavisno.Realno je da se Fiatu sad ne isplati da gasi fabriku u kojoj radi jeftina radna snaga a mogu da se prave pristojna vozila.Problem koji se nazire je da FCA nije baš najbolji partner za našu realno siromašnu zemlju jer su stvarno u kanalu ali nekakvog pametnog izbora baš i nemamo.Opet će politika da odluči šta je nama svima najbolje ali tako stvari funkcionišu,skoro svugde.

e

pre 4 godine

Kada će naši vlastodršci prepoznati blagodeti hibridnog vozila. Pa ljudi moji RAV Hibrid ispušta manje štetnih gasova od novog fiće. Onda ga naše zakonodavstvo kažnjava sa ogromnom sumom za registraciju jer ima više od 2000 ccm. Svi hibridi troše manje goriva i ispuštaju manje gasova a našim zakonima su kažnjeni jer time manje uplaćuju državni harač na pumpama.

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

puna italija ovog automobila,toliko o popularnosti,a vi koji niste dalje od najlon pijace otisli baralite se konentara!!!
(panke, 26. avgust 2019 23:42)

e ako je italija puna nekog fiata, onda je to sigurno dokaz popularnosti i uspeha tog modela...

evo, ja otišao malo dalje od "najlon pijace", i da ti kažem da u grčkoj nisam video ni jednog. jedinog. ne računajući SR tablice. a baš sam se trudio da vidim.

Господине Јаретина, да ли ова најава значи да ће 500L поред новог суфикса имена, коначно, добити и гепек у кога може нешто да стане поред женске торбе за шминку!?
(Ahtung, 26. avgust 2019 22:00)

nemam pojma. nit me zanima.
ali ako ti je ta ženska torba za šminku toliki problem, možda bi mogao da izvadiš neku važniju šminku i staviš napred u kasetu, a onda ostatak da prebaciš u manju torbicu i da držiš pored nogu? ili možda pola šminke da staviš u kasetu, a pola ispod naslona za ruku. ti vidi gde je najzgodnije da ti skoji šminka na dohvat ruke.
nadam se da sam ti pomogao.

TNT

pre 4 godine

@e - da li bi bilo fer da naš zakonodavac subvencioniše bogatima “ekološka” vozila, a ta sredstva prethodno otme od sirotinje, koja jedva kupuje polovan automobil od par hiljada evra? Dobro bogatašu, dobro prebogatoj Tojoti, a ostalima... “Ekološka” dobit po društvo bi bila zanemarljiva, ali tako otvorena moralna pitanja bi ostala. Svojevremeno je presednik opštine Vračar nabavio Prius kao službeni automobil - to je možda put kojim bi političari trebalo da idu u smislu promocije ekologije.

Andrej

pre 4 godine

@...Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice...
(Realno, 26. avgust 2019 22:09)

Ti mislis da se novi auti ne kvare? Ajde obidji malo (ovlascene) servise pa javi sta si video
(k nozi, 26. avgust 2019 23:39)

Kvare se i u garanciji ali su u garanciji! Pod uslovom da su mladji od 4 do 5 godina, naravno. Druga stvar, daleko se manje kvare a kad na njima pise da su presli 4 km to znaci da su presli stvarno 4 km. Nov auto je nov auto, bila to Dacia, Opel ili Mercedes. Ko nije imao nov automobil ne zna o cemu pricam. Pa ko ne bi kupio nov automobil ako moze. Vi sigurno mastate da ukoliko dobijete na lotou npr, uzmete nesto iz 2013. godine sa 160 000km na satu, jel da!?

Dejan_L

pre 4 godine

Kao vozac fijata sam prezadovoljan, kao ljubitelj fijata sam razocran potezima fijatovog menadzmenta.
Kakva Zardinjera? Skoda duplirala prodaju krosoverim, Seat duplirao prodaju takodje sa par krosover modela.
Ford ugasio B-max, Opel ugasio Merivu, Kia Vengu, Hyundai ix25, svi gase minivenove, a fijat hoce Zardinjeru.
Umrla klasa Minivenova, a oni hoce miniven premijum?
Punto se nece praviti, a kamo srece da se pravi da knkurise Sanderu i Fabijj...

Boro

pre 4 godine

Klinci komentarisu o lepoti a npr. mi porodicni ljudi o funkcionalnosti i ekonomicnosti, slicno kao i sa zenama posle 30 tih. Vlasnik firme nam je pre oko 2 meseca kupio 500L treking da se posluzimo nas vise kad nam je potreban za firmu, auto je odlican, prostran, stedljiv, funkcionalan. Uvek sam pre za novi 500L nego za deset godina starog Passata, Golfa, Lagunu, Alfu 159 ... sve sa celavim gumama bez katalizatora.

Nikola

pre 4 godine

Kupio ga skoro, presao 3000 km, samo da su malo jaci motor umesto onog 1.4 95ks, bio bi top auto
Sve ostalo je odlicno uradjeno na njemu
Opreme i vise nego sto je potrebno

CZ99

pre 4 godine

fabriku treba zatvoriti, raskinuti i najuriti fiat.....potom videti kome ponuditi saradnju....dal nekom treba jeftina radna snaga....a da se proizvodi auto koji se i prodaje....
(borivoje surdilovic, 26. avgust 2019 20:50)

Kakva izjava, sreca pa se pitas samo oko slova ovde u komentarima, a i to treba admin da odobri. Kako bi on zatvorio fabriki i najurio Fiat...

Zrik

pre 4 godine

Pola ovde što komentarisu nemaju 500L niti su vozili 500L više od 50km.
Kupio sam na sajmu nov 500L cross.
11390e dizel sa full opremom. Prezadovoljan sam. Udoban je, prostran, lepo leži na putu, a potrošnja 5,5l dizela. Pošto o izgledu ne vredi raspravlja ti se, dodacu samo da nov 500L cross izgleda moćnije od predhodnika. Za ovaj novac 5god garancije ili 200.000km itd. više nego odlična ponuda i odličan auto.
Puna je naša zemlja filozofa, tj kvazi stručnjaka na svakom polju zato nam i ovako dobro ide.
Vozite vi Puntice i Golf od 10-15god super je to.

Mirko

pre 4 godine

@ ime, 26. avgust 2019 22:42
Eto, vidiš, i ti bi otvorio firmu kakvu su "građani" Srbije otvorili stranom investitoru. Oni su samo prihvatili ono što smo im ponudili, odnosno ono na šta je "dolina gladi" pristala. Šta je tu čudno?!?
Ma najbolje da je sutra zatvore, da ti dođe "dolina gladi" da te pita da li si zadovoljan onim što si "prizivao"... na putu migracije ka nekoj fabrici koja mota kablove...

Fan a ne fen

pre 4 godine

A koji to ima auto, a da je bolji od RAV4.
(Fort De Soto, 27. avgust 2019 00:30)

Isti taj sam vozio I gori auto nisam imao opravka I zamena dpf filtera i zamena katalizatora me kostala 2500 eura. Tada i nikada više Japanac.

golf 2 je zakon

pre 4 godine

Fiat, to je najvece djubre koje je ikada krstarilo drumovima
(Gospodin, 26. avgust 2019 22:45)

Tako je Gospodine. Kad vec ne mozes da vozis dobar auto mozes da pljujes po Fiatu.

ich

pre 4 godine

Napisa neko da je 500L najprodavaniji u svom segmentu ispred Nisan Note itd. Stvarno to nisam znao, a ako je tako da li je realno da sve vesti vezane za Fiat Kragujevac uvek budu nekako mračne i uvek se nešto dovodi u pitanje da li će radnici ostati bez posla, da li će se pogon zatvoriti. Jednom da napisaše "Fiat 500L najprodavaniji u klasi" ili "Iz FIAT fabrike u Srbiji svet dobio najprodavaniji model u klasi". Ma jok, ništa.

Lars

pre 4 godine

Lepsi je ovaj produzeni u najavi, barem sudeci po prilozenoj slici. Moje iskustvo od prevezenih 2000 km, od Beograda do Italije i nazad, sa iznajmljenim 120ks dizelom u onoj produzenoj verziji je pozitivno. Na dobrim putevima, tj cim se izadje iz nase prcije od drzave, automobil se sasvim dobro ponasa. Motor je za mene bio iznenadjujuce dobar, medju ubrzanja su sjajna a enterijer super praktican. O lepoti ne bih ovde jer je to subjektivna kategorija a i pojam lepote kod nas je Passat iz 2010 pa mislim da nema smisla raspravljati. U svakom slucaju, lepo smo se vozili dok se nismo vratili u Srbiju gde je automobil vec pokazivao losije ponasanje po nasim putevima.. tipa mucenje vesanja priikom prelazenja preko rupa ili cuvenih "kolotraga" skripuckanje plastike i slicno. Sumnjam da za te novce moze da se dobije veci i bolji automobil. Izbor postoji naravno ali potpuno razumem sadasnje i buduce vlasnike. Cuo sam da treba izbegavati atmo 1.4 bezinca, ne.mogu da potvrdim jer ga nisam vozio ali gore pomenuti dizel je svaku preporuku. Moj princip je da treba kupovati nova kola, ukoliko ste u mogucnosti. Licno iskustvo je takvo da smo pre tacno 10 godina uzeli kredit na nekih 13K evra za nov automobil, mogao sam verovatno da "doteram" nekog par godina starog nemca sa killmetrazom koju i dalje nisam presao sa za ovu deceniju i to je ok, jedino mislim da bih potrosio bar dva do tri puta vise novca na odrzavanje.. plus rizik od kradje, rizik o stanju vozila i vecitoj enigmi oko prevezenih kilometara koju je realno nemoguce proveriti.. Necu da reklamiram firmu kojoj sam dao pare ali tacno je sta kazu za azijske automobile, makar sam ja imao srece, redovni servisi, obavezno oreginalni zamenski delovi i cesce menjanje motornog ulja kako se povecava km brojka na cajgeru i eto deceniju prodjosmo u veselju :) i pre svega poverenju. Tolikom da necu menjati marku pri kupovini novog. Ne znam, mozda sam staromodan ali ne razumem ljude koje potrose 40K evra za auto a zive u stanovima poput mog, letuju u Becicima ili Paraliji...razumete vec poentu, meni to nije normalno. U svakom slucaju mislim da je dizel 500L u nekim paketima opreme odlicna i racionalna kupovina.

Miloš

pre 4 godine

Kupio sam 500L 1.6 MJ još 2013. godine, to je bilo vreme kada su svi zainteresovano gledali taj auto jer ga nije bilo po ulicama... Prešao 160.000km. Održavao redovno. Putovao od Holandije, preko Italije, Švajcarske, Nemačke, do Grčke. Ali uglavnom u Beogradu. Nula kvarova, ako zanemarimo "potrošni" materijal. Ne da me nikada nije ostavio, nego se nisam zabrinuo zbog njega. Kao vozaču, vrlo udoban, pregledan, pa čak i agilan u ovoj 1.6 verziji. Ako hoćete zamerku - gepek škripi dok ga zatvaram, a mene mrzi da spustim WD i sredim to. I verovatno jedina relevantna pohvala - zameniću ga sa novim 500L, samo ne znam što bih ga menjao kada me tako dobro služi.

k nozi

pre 4 godine

...Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice...
(Realno, 26. avgust 2019 22:09)

Ti mislis da se novi auti ne kvare? Ajde obidji malo (ovlascene) servise pa javi sta si video

Mirko

pre 4 godine

Šteta što VW nije došao u Srbiju. Razje.... Smo zastavu koja se prodavala loše da bi smo doveli fiata koji se prodaje još gpre.
Možete da mrzite VW kolko hoćete, činjenica je da bi prodavali neuporedivo više automobila. Reno,Tojota,Honda,Kia,Ford,Pežo ma bilo ko da je došao bilo bi bolje. Koliko god da mi se ne sviđa neki auto treba ga proizvoditi ako će se prodavati, ne moram ga ja kupiti ali ima ljudi koji hoće, ovde ili u inostranstvu, svejedno. Ovo iznad nisam nabrojao aute koje ne volim nego one koji dobro stoje na tržištu. Šta me briga koji je proizvođač, svaka roba ima svog kupca, prodaće ga ako ne meni onda nekom drugom bar će mo imati neke koristi.

ime

pre 4 godine

(Mirko, 26. avgust 2019 22:19)

Sto bih ja rado otvorio takvu firmu... da mi drzava radnicima isplacuje plate i doprinose, a ja zaradu iznosim i kucim se u Torinu.

Realno

pre 4 godine

Razisljao sam da kupim ovaj auto. Meni je lep, za moje portebe prostran, visok, stabilan, tezak. Sve kako treba. Moja mala Skoda koju ljudi toliko hvale, kvari se kao da je najgori auto na planeti. Stalno novi i novi kvarovi. Da ne poverujes koliko kvarova u kratkom vremenu. Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice. Videcemo koliko ce kostati sa dodatnim baterijama, mozda na kraju i odlucim da zamenim auto. Ako bude neka akcija, popust, pomoc drzave, sto da je.

Mirko

pre 4 godine

A bolesnog li naroda!!! Došla je firma XY, otvorila je xy prethodno nepostojećih radnih mjesta i od prvog dana kreće pljuvanje po tom proizvodu, a posredno i po tim radnicima. Sada vidim i neke koji bi to "likvidirali", jer vole njemačko auto... Nema "građanima" Srbije spasa dok većina ne počne da liječi psihu, a to se neće desiti dok to ne počne da sprovodi država, jer je "društvo" ("zajednica") bolesno i nefunkcionalno. A bolesna je i država.

Ahtung

pre 4 godine

Господине Јаретина, да ли ова најава значи да ће 500L поред новог суфикса имена, коначно, добити и гепек у кога може нешто да стане поред женске торбе за шминку!?

agent

pre 4 godine

kako neko moze da kaze da je ovaj auto ruzan? Pa majstori lepota je relativna stvar, a ovaj model sa slike i ova bronzana metalik boja je top! P.S. minivan modeli stagniraju sa prodajom, rastu mala suv vozila, to je jednostavno trend, ali ovaj auto je cenjen van mnogo vise nego kod nas. Mislite o tome pametnjakovici.

Ucio dosta, izlazio malo

pre 4 godine

Ja sam se vozio mnogo puta u taksiju marke 500L. Mogu da vam kazem da sam, kao i 90% vas ovde, bio skeptičan. Moji utisci posle 10ak voznji su da je to jako udoban auto, prostran, visine kao kros-over, fine (solidne) zavrsne obrade, funkcionalne multimedije, jako komforne zadnje klupe i prostora za noge (ja sam 1.90m). E sad sto nema liniju bmw x3 ili golfa 7, to je stvar ukusa, potreba, prestiza, ili neceg cetvrtog.

Milan NS

pre 4 godine

Ovim što je mali gepek zaista ne znam koliki je potreban. Ja sam u svoj 500l ovog leta stavio jedan ogromni kofer, jedan srednji i veliku torbu i štošta drugog. Nas četvoro je išlo na letovanje vrlo komotno. Ako se ne varam, zapremina je 455 litara plus pomična klupa. Meni dovoljno za 18 dana.

neshKO

pre 4 godine

Iskreno.. Zamislite da 500L osnovna (klot) verzija kosta 8.000 kao Sandero? A da za 9.900 mozes da uzmes dizel sa ful paketom opreme? Pa pola Srbije su sluzbena kola, i to sve dacia. Da au ovakve cene, sve firme bi uzimale 500L umesto dacia.

veverica

pre 4 godine

Šta se ložite pa neće ovako da izgleda sigurno, kada se bude pojavio ima da se oduševiti. Ko još pokazuje auto pre premijere.

Jax

pre 4 godine

U komentarima sve face koje se kunu u golfa i audija 2002. godište, bez dinara ulaganja, redovno garažiran, na putu ostavlja Ferarija iza sebe i ostali mitovi.

škodista mazohista

pre 4 godine

"Cela serija 500 je ruzna ko djavo. Misterija kako se uopste i prodaje." (Dragan, Ontario, 26. avgust 2019 19:57)

Nije bilo nikakve misterije. Sa 1,6 MJ u visem paketu je kostao 14 hiljada pre 4 godine. Istina, morao sam da im dam na reciklazu stojadina u cvetu mladosti, iz 1982, starog samo 33 godine. Sreća pa taj kec u najboljim godinama nije bio moj, vec čoveka od 86 godina, inače ne znam kako bi ga mlad čovek prezalio.

Neko iz mase....

pre 4 godine

Cela serija 500 je ruzna ko djavo. Misterija kako se uopste i prodaje.
(Dragan, Ontario, 26. avgust 2019 19:57)


U tom razmisljanju i lezi problem zagadjenosti danasnjice. Auto treba da te preveze od tacke A do tacke B. Koliko kosta i kakvog je izgleda je nebitno. Svi odrade isti posao.

Nervni slom

pre 4 godine

Ja 'teo da prodam golf 4 i da kupim 500l ali mlogo brate, mlogo..., a nema se, ... tako da i dalje vozim auto star 15 god. Meni je 500l pravi porodicni automobil, kojim necu ici na trke ali bih ima nov auto u koji ne bi ima velika ulaganja. Doduse sta ja znam i onako vozim golf 4 tdi.

bolest

pre 4 godine

@Dragan, Ontario

A ti si STA po obrazovanju i zanimanju te je tvoje misljenje o lepoti/ruznoci iole relevantno? Da neces mozda Italijanima da objasnjavas sta je lepo, skladno, sta je dizajn, umetnost, arhitektura jer sta znaju oni? Taj FIAT 500L je od pojave na trzistu najprodavaniji auto u svom segmentu, ispred Nissan NOTE-a, Opel Zafira-e i svih ostalih. Svoje je odradio, taj segment vise nije aktuelan i sta sad?

k nozi

pre 4 godine

(Punto, 26. avgust 2019 19:04)

Za Punta ne postoji trziste po svetu (ili traze vise ili nemaju ni toliko para) a da proizvode samo za domace, to bi bio vrhunac ludila

borivoje surdilovic

pre 4 godine

fabriku treba zatvoriti, raskinuti i najuriti fiat.....potom videti kome ponuditi saradnju....dal nekom treba jeftina radna snaga....a da se proizvodi auto koji se i prodaje....

Miodrag iz Peci

pre 4 godine

Novi krosvor se estetski i stilski ne uklapa u kolekciju 500. To je umanjeni turski TIPO. Vapio sam da se FIAT vrati sumadinskim korenima i ovo sa Ficom sa pet vrata je odlicna vest. Ustvari sredina izmedju FIAT 500 i 500L ce I cenovno odgovarati balkanskom trzistu a pogotovo srpskom.
Da li ce se 500L tako lako predati, pogotovo kada je ostao poslednji Mohikanac, videcemo.
Kros varijanta plus eliktrifikaciju Koji ce deliti sa 500 sa pet vrata moze mu produziti zivot jos pet do sedam godina.

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

znači, strateški najvažnija industrija kod nas se zasniva na "najverovatnije".

Jax

pre 4 godine

U komentarima sve face koje se kunu u golfa i audija 2002. godište, bez dinara ulaganja, redovno garažiran, na putu ostavlja Ferarija iza sebe i ostali mitovi.

bolest

pre 4 godine

@Dragan, Ontario

A ti si STA po obrazovanju i zanimanju te je tvoje misljenje o lepoti/ruznoci iole relevantno? Da neces mozda Italijanima da objasnjavas sta je lepo, skladno, sta je dizajn, umetnost, arhitektura jer sta znaju oni? Taj FIAT 500L je od pojave na trzistu najprodavaniji auto u svom segmentu, ispred Nissan NOTE-a, Opel Zafira-e i svih ostalih. Svoje je odradio, taj segment vise nije aktuelan i sta sad?

Ucio dosta, izlazio malo

pre 4 godine

Ja sam se vozio mnogo puta u taksiju marke 500L. Mogu da vam kazem da sam, kao i 90% vas ovde, bio skeptičan. Moji utisci posle 10ak voznji su da je to jako udoban auto, prostran, visine kao kros-over, fine (solidne) zavrsne obrade, funkcionalne multimedije, jako komforne zadnje klupe i prostora za noge (ja sam 1.90m). E sad sto nema liniju bmw x3 ili golfa 7, to je stvar ukusa, potreba, prestiza, ili neceg cetvrtog.

škodista mazohista

pre 4 godine

"Cela serija 500 je ruzna ko djavo. Misterija kako se uopste i prodaje." (Dragan, Ontario, 26. avgust 2019 19:57)

Nije bilo nikakve misterije. Sa 1,6 MJ u visem paketu je kostao 14 hiljada pre 4 godine. Istina, morao sam da im dam na reciklazu stojadina u cvetu mladosti, iz 1982, starog samo 33 godine. Sreća pa taj kec u najboljim godinama nije bio moj, vec čoveka od 86 godina, inače ne znam kako bi ga mlad čovek prezalio.

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

znači, strateški najvažnija industrija kod nas se zasniva na "najverovatnije".

ime

pre 4 godine

(Mirko, 26. avgust 2019 22:19)

Sto bih ja rado otvorio takvu firmu... da mi drzava radnicima isplacuje plate i doprinose, a ja zaradu iznosim i kucim se u Torinu.

Mirko

pre 4 godine

A bolesnog li naroda!!! Došla je firma XY, otvorila je xy prethodno nepostojećih radnih mjesta i od prvog dana kreće pljuvanje po tom proizvodu, a posredno i po tim radnicima. Sada vidim i neke koji bi to "likvidirali", jer vole njemačko auto... Nema "građanima" Srbije spasa dok većina ne počne da liječi psihu, a to se neće desiti dok to ne počne da sprovodi država, jer je "društvo" ("zajednica") bolesno i nefunkcionalno. A bolesna je i država.

Milan NS

pre 4 godine

Ovim što je mali gepek zaista ne znam koliki je potreban. Ja sam u svoj 500l ovog leta stavio jedan ogromni kofer, jedan srednji i veliku torbu i štošta drugog. Nas četvoro je išlo na letovanje vrlo komotno. Ako se ne varam, zapremina je 455 litara plus pomična klupa. Meni dovoljno za 18 dana.

Realno

pre 4 godine

Razisljao sam da kupim ovaj auto. Meni je lep, za moje portebe prostran, visok, stabilan, tezak. Sve kako treba. Moja mala Skoda koju ljudi toliko hvale, kvari se kao da je najgori auto na planeti. Stalno novi i novi kvarovi. Da ne poverujes koliko kvarova u kratkom vremenu. Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice. Videcemo koliko ce kostati sa dodatnim baterijama, mozda na kraju i odlucim da zamenim auto. Ako bude neka akcija, popust, pomoc drzave, sto da je.

agent

pre 4 godine

kako neko moze da kaze da je ovaj auto ruzan? Pa majstori lepota je relativna stvar, a ovaj model sa slike i ova bronzana metalik boja je top! P.S. minivan modeli stagniraju sa prodajom, rastu mala suv vozila, to je jednostavno trend, ali ovaj auto je cenjen van mnogo vise nego kod nas. Mislite o tome pametnjakovici.

Nervni slom

pre 4 godine

Ja 'teo da prodam golf 4 i da kupim 500l ali mlogo brate, mlogo..., a nema se, ... tako da i dalje vozim auto star 15 god. Meni je 500l pravi porodicni automobil, kojim necu ici na trke ali bih ima nov auto u koji ne bi ima velika ulaganja. Doduse sta ja znam i onako vozim golf 4 tdi.

neshKO

pre 4 godine

Iskreno.. Zamislite da 500L osnovna (klot) verzija kosta 8.000 kao Sandero? A da za 9.900 mozes da uzmes dizel sa ful paketom opreme? Pa pola Srbije su sluzbena kola, i to sve dacia. Da au ovakve cene, sve firme bi uzimale 500L umesto dacia.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

fabriku treba zatvoriti, raskinuti i najuriti fiat.....potom videti kome ponuditi saradnju....dal nekom treba jeftina radna snaga....a da se proizvodi auto koji se i prodaje....

k nozi

pre 4 godine

(Punto, 26. avgust 2019 19:04)

Za Punta ne postoji trziste po svetu (ili traze vise ili nemaju ni toliko para) a da proizvode samo za domace, to bi bio vrhunac ludila

Zrik

pre 4 godine

Pola ovde što komentarisu nemaju 500L niti su vozili 500L više od 50km.
Kupio sam na sajmu nov 500L cross.
11390e dizel sa full opremom. Prezadovoljan sam. Udoban je, prostran, lepo leži na putu, a potrošnja 5,5l dizela. Pošto o izgledu ne vredi raspravlja ti se, dodacu samo da nov 500L cross izgleda moćnije od predhodnika. Za ovaj novac 5god garancije ili 200.000km itd. više nego odlična ponuda i odličan auto.
Puna je naša zemlja filozofa, tj kvazi stručnjaka na svakom polju zato nam i ovako dobro ide.
Vozite vi Puntice i Golf od 10-15god super je to.

Neko iz mase....

pre 4 godine

Cela serija 500 je ruzna ko djavo. Misterija kako se uopste i prodaje.
(Dragan, Ontario, 26. avgust 2019 19:57)


U tom razmisljanju i lezi problem zagadjenosti danasnjice. Auto treba da te preveze od tacke A do tacke B. Koliko kosta i kakvog je izgleda je nebitno. Svi odrade isti posao.

Boro

pre 4 godine

Klinci komentarisu o lepoti a npr. mi porodicni ljudi o funkcionalnosti i ekonomicnosti, slicno kao i sa zenama posle 30 tih. Vlasnik firme nam je pre oko 2 meseca kupio 500L treking da se posluzimo nas vise kad nam je potreban za firmu, auto je odlican, prostran, stedljiv, funkcionalan. Uvek sam pre za novi 500L nego za deset godina starog Passata, Golfa, Lagunu, Alfu 159 ... sve sa celavim gumama bez katalizatora.

Stojko

pre 4 godine

Meni bi sasvim logicno da srpske javne sluzbe, policije, milicije, inspekcije, vatrogasci, domovi zdravlja....kao sluzbeni auto koriste 500L. Kod nas se pravi, mi dajemo masnu subvenciju italijanima, pa sto da ne kupimo i Fiata od njih.
Ali na Skodu kum daje veci procenat....

Andrej

pre 4 godine

@...Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice...
(Realno, 26. avgust 2019 22:09)

Ti mislis da se novi auti ne kvare? Ajde obidji malo (ovlascene) servise pa javi sta si video
(k nozi, 26. avgust 2019 23:39)

Kvare se i u garanciji ali su u garanciji! Pod uslovom da su mladji od 4 do 5 godina, naravno. Druga stvar, daleko se manje kvare a kad na njima pise da su presli 4 km to znaci da su presli stvarno 4 km. Nov auto je nov auto, bila to Dacia, Opel ili Mercedes. Ko nije imao nov automobil ne zna o cemu pricam. Pa ko ne bi kupio nov automobil ako moze. Vi sigurno mastate da ukoliko dobijete na lotou npr, uzmete nesto iz 2013. godine sa 160 000km na satu, jel da!?

golf 2 je zakon

pre 4 godine

Fiat, to je najvece djubre koje je ikada krstarilo drumovima
(Gospodin, 26. avgust 2019 22:45)

Tako je Gospodine. Kad vec ne mozes da vozis dobar auto mozes da pljujes po Fiatu.

Miodrag iz Peci

pre 4 godine

Novi krosvor se estetski i stilski ne uklapa u kolekciju 500. To je umanjeni turski TIPO. Vapio sam da se FIAT vrati sumadinskim korenima i ovo sa Ficom sa pet vrata je odlicna vest. Ustvari sredina izmedju FIAT 500 i 500L ce I cenovno odgovarati balkanskom trzistu a pogotovo srpskom.
Da li ce se 500L tako lako predati, pogotovo kada je ostao poslednji Mohikanac, videcemo.
Kros varijanta plus eliktrifikaciju Koji ce deliti sa 500 sa pet vrata moze mu produziti zivot jos pet do sedam godina.

Miloš

pre 4 godine

Kupio sam 500L 1.6 MJ još 2013. godine, to je bilo vreme kada su svi zainteresovano gledali taj auto jer ga nije bilo po ulicama... Prešao 160.000km. Održavao redovno. Putovao od Holandije, preko Italije, Švajcarske, Nemačke, do Grčke. Ali uglavnom u Beogradu. Nula kvarova, ako zanemarimo "potrošni" materijal. Ne da me nikada nije ostavio, nego se nisam zabrinuo zbog njega. Kao vozaču, vrlo udoban, pregledan, pa čak i agilan u ovoj 1.6 verziji. Ako hoćete zamerku - gepek škripi dok ga zatvaram, a mene mrzi da spustim WD i sredim to. I verovatno jedina relevantna pohvala - zameniću ga sa novim 500L, samo ne znam što bih ga menjao kada me tako dobro služi.

Lars

pre 4 godine

Lepsi je ovaj produzeni u najavi, barem sudeci po prilozenoj slici. Moje iskustvo od prevezenih 2000 km, od Beograda do Italije i nazad, sa iznajmljenim 120ks dizelom u onoj produzenoj verziji je pozitivno. Na dobrim putevima, tj cim se izadje iz nase prcije od drzave, automobil se sasvim dobro ponasa. Motor je za mene bio iznenadjujuce dobar, medju ubrzanja su sjajna a enterijer super praktican. O lepoti ne bih ovde jer je to subjektivna kategorija a i pojam lepote kod nas je Passat iz 2010 pa mislim da nema smisla raspravljati. U svakom slucaju, lepo smo se vozili dok se nismo vratili u Srbiju gde je automobil vec pokazivao losije ponasanje po nasim putevima.. tipa mucenje vesanja priikom prelazenja preko rupa ili cuvenih "kolotraga" skripuckanje plastike i slicno. Sumnjam da za te novce moze da se dobije veci i bolji automobil. Izbor postoji naravno ali potpuno razumem sadasnje i buduce vlasnike. Cuo sam da treba izbegavati atmo 1.4 bezinca, ne.mogu da potvrdim jer ga nisam vozio ali gore pomenuti dizel je svaku preporuku. Moj princip je da treba kupovati nova kola, ukoliko ste u mogucnosti. Licno iskustvo je takvo da smo pre tacno 10 godina uzeli kredit na nekih 13K evra za nov automobil, mogao sam verovatno da "doteram" nekog par godina starog nemca sa killmetrazom koju i dalje nisam presao sa za ovu deceniju i to je ok, jedino mislim da bih potrosio bar dva do tri puta vise novca na odrzavanje.. plus rizik od kradje, rizik o stanju vozila i vecitoj enigmi oko prevezenih kilometara koju je realno nemoguce proveriti.. Necu da reklamiram firmu kojoj sam dao pare ali tacno je sta kazu za azijske automobile, makar sam ja imao srece, redovni servisi, obavezno oreginalni zamenski delovi i cesce menjanje motornog ulja kako se povecava km brojka na cajgeru i eto deceniju prodjosmo u veselju :) i pre svega poverenju. Tolikom da necu menjati marku pri kupovini novog. Ne znam, mozda sam staromodan ali ne razumem ljude koje potrose 40K evra za auto a zive u stanovima poput mog, letuju u Becicima ili Paraliji...razumete vec poentu, meni to nije normalno. U svakom slucaju mislim da je dizel 500L u nekim paketima opreme odlicna i racionalna kupovina.

Admiral

pre 4 godine

Kupio nov 500L (redizajn) u Lounge opremi - bas ko ovaj na slici. Svi u familiji obozavamo ovaj automobil. Ima sve sto treba (Auto klima, Navigacija, Stakleni krov, veliki gepek , veoma udobna sedista, ogroman prostor na zadnjoj klupi, ogroman prostor u kabini ... i josh milion dzidza bidza). Dizajn je unikatan , znacajno drugaciji od svih drugih.... meni se jako svidja, ali sigurno ima i onih kojima se ne svidja.
Mislim da je FIAT nepravedno zaboravio na marketing 500L u Srbiji. Barem su mogli da organizuju neke probne voznje u celoj zemlji , cisto da ljudi vide i osete sta se to sklapa u Kragujevcu.
Veliki broj negativnih komentara ovde jednostavno ne bi postojao , da je kojim slucajem komentator seo u 500L i provozao ga malo , barem po parkingu.

Nikola

pre 4 godine

Kupio ga skoro, presao 3000 km, samo da su malo jaci motor umesto onog 1.4 95ks, bio bi top auto
Sve ostalo je odlicno uradjeno na njemu
Opreme i vise nego sto je potrebno

Dejan_L

pre 4 godine

Kao vozac fijata sam prezadovoljan, kao ljubitelj fijata sam razocran potezima fijatovog menadzmenta.
Kakva Zardinjera? Skoda duplirala prodaju krosoverim, Seat duplirao prodaju takodje sa par krosover modela.
Ford ugasio B-max, Opel ugasio Merivu, Kia Vengu, Hyundai ix25, svi gase minivenove, a fijat hoce Zardinjeru.
Umrla klasa Minivenova, a oni hoce miniven premijum?
Punto se nece praviti, a kamo srece da se pravi da knkurise Sanderu i Fabijj...

veverica

pre 4 godine

Šta se ložite pa neće ovako da izgleda sigurno, kada se bude pojavio ima da se oduševiti. Ko još pokazuje auto pre premijere.

eto zasto je srbija tu gde jeste, previse je strucnjaka...

pre 4 godine

Bilo bi dobro da se svi ovi "strucnjaci" koji pljuju FIAT 500L, udruze, osnuju firmu, nacrtaju dizajn automobila, krenu sa proizvodnjom i postanu multimilijarderi, tek tada bi njihova misljenja imala neku tezinu a ovako...

TNT

pre 4 godine

@e - na žalost, ništa od mog komentara ti nisi razumeo, verovatno jer nisam dobro napisao. Da probamo ovako - ti bi da npr. meni država iz budžeta subvencioniše razliku između RAV4 2.0 benzinca i 2.5 hibrida, koja je preko 6.000 €, kako bih ja uzeo ekološki prihvatljivije rešenje (mada je i to pomalo diskutabilno). Te pare bi išle direktno japancima, pošto oni svoj proizvod prodaju po toj ceni, a uzimaju se od svih nas kroz poreze i takse. U isto vreme u delovima SRB nema kanalizacije, reke su pune plastičnog otpada, gušimo se u đubretu; pa valjda je to ekološki prioritet. Takođe, nema para za bolnice, porodilišta... jaz između bogatih i siromašnih je ogroman. Da li treba i one koji imaju 100.000 € za Teslu da subvencionišemo iz budžeta, pa da ga kupe za 75.000? Zar misliš da Japanci u svoj razvoj sredinom prošlog veka išli tako što su davali subvencije svojim građanima za kupovinu USA vozila? NISU!

CZ99

pre 4 godine

fabriku treba zatvoriti, raskinuti i najuriti fiat.....potom videti kome ponuditi saradnju....dal nekom treba jeftina radna snaga....a da se proizvodi auto koji se i prodaje....
(borivoje surdilovic, 26. avgust 2019 20:50)

Kakva izjava, sreca pa se pitas samo oko slova ovde u komentarima, a i to treba admin da odobri. Kako bi on zatvorio fabriki i najurio Fiat...

e

pre 4 godine

Kada će naši vlastodršci prepoznati blagodeti hibridnog vozila. Pa ljudi moji RAV Hibrid ispušta manje štetnih gasova od novog fiće. Onda ga naše zakonodavstvo kažnjava sa ogromnom sumom za registraciju jer ima više od 2000 ccm. Svi hibridi troše manje goriva i ispuštaju manje gasova a našim zakonima su kažnjeni jer time manje uplaćuju državni harač na pumpama.

Mirko

pre 4 godine

Šteta što VW nije došao u Srbiju. Razje.... Smo zastavu koja se prodavala loše da bi smo doveli fiata koji se prodaje još gpre.
Možete da mrzite VW kolko hoćete, činjenica je da bi prodavali neuporedivo više automobila. Reno,Tojota,Honda,Kia,Ford,Pežo ma bilo ko da je došao bilo bi bolje. Koliko god da mi se ne sviđa neki auto treba ga proizvoditi ako će se prodavati, ne moram ga ja kupiti ali ima ljudi koji hoće, ovde ili u inostranstvu, svejedno. Ovo iznad nisam nabrojao aute koje ne volim nego one koji dobro stoje na tržištu. Šta me briga koji je proizvođač, svaka roba ima svog kupca, prodaće ga ako ne meni onda nekom drugom bar će mo imati neke koristi.

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

Батали то, купи нешто од премијум класе макар и половно, кад га једном мало средиш и утегнеш, нећеш морати да му мењаш сајле и шарке, веруј ми. О задовољству сваки пут кад уђеш у њега, да и не говоримо.
(Ниси добро прошао, 27. avgust 2019 10:27)

:)
to je tvrdio i moj komšija, i kupio takav A6, 2.4l dizlo.
ma dizao ga u nebo, kako je on pametan a svi ostali glupi.
dođe prva zima, jedva pali uz oblak, ne, uragan dima pozadi.
čovek mislio, ma akumulator, dao grdne pare na akumulator.
samo malo bolje, otišao u servis, kad su mu rekli šta sve treba da radi, čovek jedva preživeo zimu i čekao leto da ga proda.
ovaj što ga je kupio ubeđen da je napravio najbolju životnu odluku.

e to su ti pametni "premium" srbi.

k nozi

pre 4 godine

...Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice...
(Realno, 26. avgust 2019 22:09)

Ti mislis da se novi auti ne kvare? Ajde obidji malo (ovlascene) servise pa javi sta si video

chef

pre 4 godine

Da,nov auto je nov auto. 2010 god kupio sam Fiat Punto 1.2 , 8v , oprema Dinamyc. Na rate bez kamate,8 godina. Dao sam i starog juga staro za novo 1000€. Klima,centralno,maglenke,klima itd. Ugradio TNG odmah po kupovini. 8 godina sam ga vozio bez ikakvog ulaganja sem redovnog servisa i potrosnih delova(paknovi,plocice,diskovi,gume),kao i delova koji su izlozeni spoljnom uticaju(auspuh). Tek u zadnjih par godina je krenulo ulaganje ozbiljnije (oko 800€ ukupno). Amortizeri,opruge. Delovi oko vesanja (znamo i sami kakvi su nam putevi),pumpa za gorivo(koja je izdrzala 160000km),sajla rucne,cilindri iste,sarke od vrata i sve ostalo sto se ishabalao da ne nabrajam. Svakako se isplatio dosta puta. Podmladjen fino. Sada sam miran jos 3-4 godinice. A za to vreme skupljam lovu za novi. Sve u svemu, za moje potrebe sasvim ok auto. E sad da li sam imao srece sa tim primerkom to ne znam,ali po svemu sudeci izgleda da jesam :)

batica

pre 4 godine

Mi konstantno lutamo između želja i surove realnosti sa dodatkom politike da lepo začini celu situaciju.Meni je Kragujevački proizvod simpatičan,nisam ciljna kategorija jer mi ne treba MPV,bio sam naklonjeniji karavanima u tom periodu života ali je to solidan automobil i taman je toliko koštao kod nas koliko je i vredeo.Potpuno je druga priča kako je Fiat došao kod nas,koliko je taj ugovor dobar ili štetan za sve građane ove zemlje i da li su građani trebali da se pitaju šta se radi sa njihovim parama.Možda je ova prethodna rečenica malo utopijska ali je realno da se te dve kategorije odvoje i da se makar proba da se cela situacija posmatra nezavisno.Realno je da se Fiatu sad ne isplati da gasi fabriku u kojoj radi jeftina radna snaga a mogu da se prave pristojna vozila.Problem koji se nazire je da FCA nije baš najbolji partner za našu realno siromašnu zemlju jer su stvarno u kanalu ali nekakvog pametnog izbora baš i nemamo.Opet će politika da odluči šta je nama svima najbolje ali tako stvari funkcionišu,skoro svugde.

nemaime

pre 4 godine

Meni je oduvek 500L bio zanimljiv, ukusi su ipak različiti. Šteta je što opet ne sprovode neke akcije kao što su ranije imali, automatik sa iole pristojnom opremom i motorom trenutno je preko 20 hiljada

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

puna italija ovog automobila,toliko o popularnosti,a vi koji niste dalje od najlon pijace otisli baralite se konentara!!!
(panke, 26. avgust 2019 23:42)

e ako je italija puna nekog fiata, onda je to sigurno dokaz popularnosti i uspeha tog modela...

evo, ja otišao malo dalje od "najlon pijace", i da ti kažem da u grčkoj nisam video ni jednog. jedinog. ne računajući SR tablice. a baš sam se trudio da vidim.

Господине Јаретина, да ли ова најава значи да ће 500L поред новог суфикса имена, коначно, добити и гепек у кога може нешто да стане поред женске торбе за шминку!?
(Ahtung, 26. avgust 2019 22:00)

nemam pojma. nit me zanima.
ali ako ti je ta ženska torba za šminku toliki problem, možda bi mogao da izvadiš neku važniju šminku i staviš napred u kasetu, a onda ostatak da prebaciš u manju torbicu i da držiš pored nogu? ili možda pola šminke da staviš u kasetu, a pola ispod naslona za ruku. ti vidi gde je najzgodnije da ti skoji šminka na dohvat ruke.
nadam se da sam ti pomogao.

Ahtung

pre 4 godine

Господине Јаретина, да ли ова најава значи да ће 500L поред новог суфикса имена, коначно, добити и гепек у кога може нешто да стане поред женске торбе за шминку!?

ich

pre 4 godine

Napisa neko da je 500L najprodavaniji u svom segmentu ispred Nisan Note itd. Stvarno to nisam znao, a ako je tako da li je realno da sve vesti vezane za Fiat Kragujevac uvek budu nekako mračne i uvek se nešto dovodi u pitanje da li će radnici ostati bez posla, da li će se pogon zatvoriti. Jednom da napisaše "Fiat 500L najprodavaniji u klasi" ili "Iz FIAT fabrike u Srbiji svet dobio najprodavaniji model u klasi". Ma jok, ništa.

NikolaBGD

pre 4 godine

@Stojko
MA da bre kad im već daš subvencije, poklanjaš zemlju, tolerišeš neispunjena obećanja o drugom modelu ubvencionišeš prodaju u Srbiji i pored svega oni nisu sposobni da ga prodaju nigde jer je katastrofa ti još treba da nateraš državne firme da ga kupuju da bi FIAT poslovao u pluu. Svaka čast perpetum mobile za stranu firmu. Treba ouvesti osnovnu ekonomiju u osnovnu školu da ne bi smo čitali ovakve gluposti.

Fan a ne fen

pre 4 godine

A koji to ima auto, a da je bolji od RAV4.
(Fort De Soto, 27. avgust 2019 00:30)

Isti taj sam vozio I gori auto nisam imao opravka I zamena dpf filtera i zamena katalizatora me kostala 2500 eura. Tada i nikada više Japanac.

Aleks

pre 4 godine

puna italija ovog automobila,toliko o popularnosti,a vi koji niste dalje od najlon pijace otisli baralite se konentara!!!
(panke, 26. avgust 2019 23:42)
Možda u Italili, ali ako kreneš severnije možeš da ga vidiš svakih sedam dana na putu, ako ne i ređe..

Mirko

pre 4 godine

@ ime, 26. avgust 2019 22:42
Eto, vidiš, i ti bi otvorio firmu kakvu su "građani" Srbije otvorili stranom investitoru. Oni su samo prihvatili ono što smo im ponudili, odnosno ono na šta je "dolina gladi" pristala. Šta je tu čudno?!?
Ma najbolje da je sutra zatvore, da ti dođe "dolina gladi" da te pita da li si zadovoljan onim što si "prizivao"... na putu migracije ka nekoj fabrici koja mota kablove...

Stojko

pre 4 godine

@NikolaBGD
Slazem se, bolje subvencionisati kuma, on ti vrati deo para, ipak moras da odrzavas bazen i grejes vodu i zimi, a i skolujes decu u inostranstvu.
Radnici Fiata ce se ionako snaci, svi imaju dedovinu pa mogu da gaje sljive i prodaju.

priprema za radio®

pre 4 godine

Kada će naši vlastodršci prepoznati blagodeti hibridnog vozila. Pa ljudi moji RAV Hibrid ispušta manje štetnih gasova od novog fiće. Onda ga naše zakonodavstvo kažnjava sa ogromnom sumom za registraciju jer ima više od 2000 ccm. Svi hibridi troše manje goriva i ispuštaju manje gasova a našim zakonima su kažnjeni jer time manje uplaćuju državni harač na pumpama.
(e, 27. avgust 2019 08:04)

Ti padaš na marketing Toyote. Pa, corolla hibrid sa 1,8 ti po WLTP-u emituje preko 120 grama CO2 ( mada je po NEDC ispod 80 ). Ona realno troši dosta. A tek taj 2,5 hibrid. Nadji ovaj tekst:

"Pre nego vam predstavimo rezultate merenja do kojih su došli, da iznesemo par njihovih interesantnih zapažanja. Naime, njima je bilo zanimljivo da uporede potrošnju hibridnog modela Toyota Corolla s dizel takmacima. Zaključili su da „Japanac“ nema konkurenciju u gradskoj vožnji, ali čim se izađe na otvoreni drum, dizeli vraćaju krunu na svoju glavu.
Kada se rezultati uproseče, a prema standardima koje propisuje ISO 9001, Citroën C4 Cactus BlueHDi 100 beleži utrošak od 5,3 litre nafte na svakih 100 kilometara, dok je kod hibridne Toyote Corolle koja iporučuje 122 konjske snage, zabeležen prosek od 5,5 litara na istoj deonici."

TNT

pre 4 godine

@e - da li bi bilo fer da naš zakonodavac subvencioniše bogatima “ekološka” vozila, a ta sredstva prethodno otme od sirotinje, koja jedva kupuje polovan automobil od par hiljada evra? Dobro bogatašu, dobro prebogatoj Tojoti, a ostalima... “Ekološka” dobit po društvo bi bila zanemarljiva, ali tako otvorena moralna pitanja bi ostala. Svojevremeno je presednik opštine Vračar nabavio Prius kao službeni automobil - to je možda put kojim bi političari trebalo da idu u smislu promocije ekologije.

neko

pre 4 godine

evo, ja otišao malo dalje od "najlon pijace", i da ti kažem da u grčkoj nisam video ni jednog. jedinog. ne računajući SR tablice. a baš sam se trudio da vidim.
Ja sam video jedan komad,Grcka,Evija,Pefki.Fiat 500L,crne boje,Slovenacke tablice.

Ниси добро прошао

pre 4 godine

Da,nov auto je nov auto. 2010 god kupio sam Fiat Punto 1.2 , 8v , oprema Dinamyc. Na rate bez kamate,8 godina. Dao sam i starog juga staro za novo 1000€. Klima,centralno,maglenke,klima itd. Ugradio TNG odmah po kupovini. 8 godina sam ga vozio bez ikakvog ulaganja sem redovnog servisa i potrosnih delova(paknovi,plocice,diskovi,gume),kao i delova koji su izlozeni spoljnom uticaju(auspuh). Tek u zadnjih par godina je krenulo ulaganje ozbiljnije (oko 800€ ukupno). Amortizeri,opruge. Delovi oko vesanja (znamo i sami kakvi su nam putevi),pumpa za gorivo(koja je izdrzala 160000km),sajla rucne,cilindri iste,sarke od vrata i sve ostalo sto se ishabalao da ne nabrajam. Svakako se isplatio dosta puta. Podmladjen fino. Sada sam miran jos 3-4 godinice. A za to vreme skupljam lovu za novi. Sve u svemu, za moje potrebe sasvim ok auto. E sad da li sam imao srece sa tim primerkom to ne znam,ali po svemu sudeci izgleda da jesam :)
(chef, 27. avgust 2019 09:27)
Пријатељу, па ти си заменио изгледа све осим седишта?! Батали то, купи нешто од премијум класе макар и половно, кад га једном мало средиш и утегнеш, нећеш морати да му мењаш сајле и шарке, веруј ми. О задовољству сваки пут кад уђеш у њега, да и не говоримо.

e

pre 4 godine

@TNT
U pravu si samo u jednom: Toyota je bogata, prebogata. Ja lično nisam bogat, ali na pr. narod japana, južne koreje pridružili su se najboljima u trenutku kad su bili na kolenima. Od osiromašenog naroda pridružili su se ekonomski najrazvijenijim. Zar misliš da ceo vek izigravaju nekakve borce protiv vetrenjača ili da potpomognemo poštenim i dobronamernim i siromašnim ljudima da izađu iz te kaljuge?

lunch

pre 4 godine

Pa ko ne bi kupio nov automobil ako moze. Vi sigurno mastate da ukoliko dobijete na lotou npr, uzmete nesto iz 2013. godine sa 160 000km na satu, jel da!?
(Andrej, 27. avgust 2019 07:09)

Evo ja. Da dobijem na lotou, kupio bih nekog Porschea iz 2015/2016. sa 50-100kkm za 50% nizu cenu nego sto je nov.
Kupis nov auto, predjes 10kkm godisnje, posle 4 godine on vredi 50-60% manje. To samo ko mora (nema kes i sl.)

Aleksa.

pre 4 godine

Vozio sam 1.6 dizel sest (6) punih godina i presao 254738 km gradske taxi voznje sa zamenom set kvacila jedan nosac motora oba silen bloka na viljusci regler alternatora, akumulator, desni homo kin zglob , stabilizatore dva puta. Toliko o tome 462 PINK

Momčilo

pre 4 godine

@ Katerina
Aj da se ne lažemo i ti bi vrlo rado vozio A6 samo kad bi imao novca. Ako za A6 Tvrdiš da je krš sve je meni jasno koliko se ti razumeš/ ili si škrt. Takav kad mi uđe u servis prvo pitanje "može to malo jeftinije" ne može idi busom jel te tera neko da voziš auto?

borivoje surdilovic

pre 4 godine

fabriku treba zatvoriti, raskinuti i najuriti fiat.....potom videti kome ponuditi saradnju....dal nekom treba jeftina radna snaga....a da se proizvodi auto koji se i prodaje....

Ahtung

pre 4 godine

Господине Јаретина, да ли ова најава значи да ће 500L поред новог суфикса имена, коначно, добити и гепек у кога може нешто да стане поред женске торбе за шминку!?

k nozi

pre 4 godine

...Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice...
(Realno, 26. avgust 2019 22:09)

Ti mislis da se novi auti ne kvare? Ajde obidji malo (ovlascene) servise pa javi sta si video

Neko iz mase....

pre 4 godine

Cela serija 500 je ruzna ko djavo. Misterija kako se uopste i prodaje.
(Dragan, Ontario, 26. avgust 2019 19:57)


U tom razmisljanju i lezi problem zagadjenosti danasnjice. Auto treba da te preveze od tacke A do tacke B. Koliko kosta i kakvog je izgleda je nebitno. Svi odrade isti posao.

Mirko

pre 4 godine

Šteta što VW nije došao u Srbiju. Razje.... Smo zastavu koja se prodavala loše da bi smo doveli fiata koji se prodaje još gpre.
Možete da mrzite VW kolko hoćete, činjenica je da bi prodavali neuporedivo više automobila. Reno,Tojota,Honda,Kia,Ford,Pežo ma bilo ko da je došao bilo bi bolje. Koliko god da mi se ne sviđa neki auto treba ga proizvoditi ako će se prodavati, ne moram ga ja kupiti ali ima ljudi koji hoće, ovde ili u inostranstvu, svejedno. Ovo iznad nisam nabrojao aute koje ne volim nego one koji dobro stoje na tržištu. Šta me briga koji je proizvođač, svaka roba ima svog kupca, prodaće ga ako ne meni onda nekom drugom bar će mo imati neke koristi.

Jax

pre 4 godine

U komentarima sve face koje se kunu u golfa i audija 2002. godište, bez dinara ulaganja, redovno garažiran, na putu ostavlja Ferarija iza sebe i ostali mitovi.

bolest

pre 4 godine

@Dragan, Ontario

A ti si STA po obrazovanju i zanimanju te je tvoje misljenje o lepoti/ruznoci iole relevantno? Da neces mozda Italijanima da objasnjavas sta je lepo, skladno, sta je dizajn, umetnost, arhitektura jer sta znaju oni? Taj FIAT 500L je od pojave na trzistu najprodavaniji auto u svom segmentu, ispred Nissan NOTE-a, Opel Zafira-e i svih ostalih. Svoje je odradio, taj segment vise nije aktuelan i sta sad?

Ниси добро прошао

pre 4 godine

Da,nov auto je nov auto. 2010 god kupio sam Fiat Punto 1.2 , 8v , oprema Dinamyc. Na rate bez kamate,8 godina. Dao sam i starog juga staro za novo 1000€. Klima,centralno,maglenke,klima itd. Ugradio TNG odmah po kupovini. 8 godina sam ga vozio bez ikakvog ulaganja sem redovnog servisa i potrosnih delova(paknovi,plocice,diskovi,gume),kao i delova koji su izlozeni spoljnom uticaju(auspuh). Tek u zadnjih par godina je krenulo ulaganje ozbiljnije (oko 800€ ukupno). Amortizeri,opruge. Delovi oko vesanja (znamo i sami kakvi su nam putevi),pumpa za gorivo(koja je izdrzala 160000km),sajla rucne,cilindri iste,sarke od vrata i sve ostalo sto se ishabalao da ne nabrajam. Svakako se isplatio dosta puta. Podmladjen fino. Sada sam miran jos 3-4 godinice. A za to vreme skupljam lovu za novi. Sve u svemu, za moje potrebe sasvim ok auto. E sad da li sam imao srece sa tim primerkom to ne znam,ali po svemu sudeci izgleda da jesam :)
(chef, 27. avgust 2019 09:27)
Пријатељу, па ти си заменио изгледа све осим седишта?! Батали то, купи нешто од премијум класе макар и половно, кад га једном мало средиш и утегнеш, нећеш морати да му мењаш сајле и шарке, веруј ми. О задовољству сваки пут кад уђеш у њега, да и не говоримо.

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

znači, strateški najvažnija industrija kod nas se zasniva na "najverovatnije".

Mirko

pre 4 godine

A bolesnog li naroda!!! Došla je firma XY, otvorila je xy prethodno nepostojećih radnih mjesta i od prvog dana kreće pljuvanje po tom proizvodu, a posredno i po tim radnicima. Sada vidim i neke koji bi to "likvidirali", jer vole njemačko auto... Nema "građanima" Srbije spasa dok većina ne počne da liječi psihu, a to se neće desiti dok to ne počne da sprovodi država, jer je "društvo" ("zajednica") bolesno i nefunkcionalno. A bolesna je i država.

agent

pre 4 godine

kako neko moze da kaze da je ovaj auto ruzan? Pa majstori lepota je relativna stvar, a ovaj model sa slike i ova bronzana metalik boja je top! P.S. minivan modeli stagniraju sa prodajom, rastu mala suv vozila, to je jednostavno trend, ali ovaj auto je cenjen van mnogo vise nego kod nas. Mislite o tome pametnjakovici.

neshKO

pre 4 godine

Iskreno.. Zamislite da 500L osnovna (klot) verzija kosta 8.000 kao Sandero? A da za 9.900 mozes da uzmes dizel sa ful paketom opreme? Pa pola Srbije su sluzbena kola, i to sve dacia. Da au ovakve cene, sve firme bi uzimale 500L umesto dacia.

Nervni slom

pre 4 godine

Ja 'teo da prodam golf 4 i da kupim 500l ali mlogo brate, mlogo..., a nema se, ... tako da i dalje vozim auto star 15 god. Meni je 500l pravi porodicni automobil, kojim necu ici na trke ali bih ima nov auto u koji ne bi ima velika ulaganja. Doduse sta ja znam i onako vozim golf 4 tdi.

lunch

pre 4 godine

Pa ko ne bi kupio nov automobil ako moze. Vi sigurno mastate da ukoliko dobijete na lotou npr, uzmete nesto iz 2013. godine sa 160 000km na satu, jel da!?
(Andrej, 27. avgust 2019 07:09)

Evo ja. Da dobijem na lotou, kupio bih nekog Porschea iz 2015/2016. sa 50-100kkm za 50% nizu cenu nego sto je nov.
Kupis nov auto, predjes 10kkm godisnje, posle 4 godine on vredi 50-60% manje. To samo ko mora (nema kes i sl.)

Realno

pre 4 godine

Razisljao sam da kupim ovaj auto. Meni je lep, za moje portebe prostran, visok, stabilan, tezak. Sve kako treba. Moja mala Skoda koju ljudi toliko hvale, kvari se kao da je najgori auto na planeti. Stalno novi i novi kvarovi. Da ne poverujes koliko kvarova u kratkom vremenu. Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice. Videcemo koliko ce kostati sa dodatnim baterijama, mozda na kraju i odlucim da zamenim auto. Ako bude neka akcija, popust, pomoc drzave, sto da je.

ime

pre 4 godine

(Mirko, 26. avgust 2019 22:19)

Sto bih ja rado otvorio takvu firmu... da mi drzava radnicima isplacuje plate i doprinose, a ja zaradu iznosim i kucim se u Torinu.

Zrik

pre 4 godine

Pola ovde što komentarisu nemaju 500L niti su vozili 500L više od 50km.
Kupio sam na sajmu nov 500L cross.
11390e dizel sa full opremom. Prezadovoljan sam. Udoban je, prostran, lepo leži na putu, a potrošnja 5,5l dizela. Pošto o izgledu ne vredi raspravlja ti se, dodacu samo da nov 500L cross izgleda moćnije od predhodnika. Za ovaj novac 5god garancije ili 200.000km itd. više nego odlična ponuda i odličan auto.
Puna je naša zemlja filozofa, tj kvazi stručnjaka na svakom polju zato nam i ovako dobro ide.
Vozite vi Puntice i Golf od 10-15god super je to.

k nozi

pre 4 godine

(Punto, 26. avgust 2019 19:04)

Za Punta ne postoji trziste po svetu (ili traze vise ili nemaju ni toliko para) a da proizvode samo za domace, to bi bio vrhunac ludila

Ucio dosta, izlazio malo

pre 4 godine

Ja sam se vozio mnogo puta u taksiju marke 500L. Mogu da vam kazem da sam, kao i 90% vas ovde, bio skeptičan. Moji utisci posle 10ak voznji su da je to jako udoban auto, prostran, visine kao kros-over, fine (solidne) zavrsne obrade, funkcionalne multimedije, jako komforne zadnje klupe i prostora za noge (ja sam 1.90m). E sad sto nema liniju bmw x3 ili golfa 7, to je stvar ukusa, potreba, prestiza, ili neceg cetvrtog.

Miodrag iz Peci

pre 4 godine

Novi krosvor se estetski i stilski ne uklapa u kolekciju 500. To je umanjeni turski TIPO. Vapio sam da se FIAT vrati sumadinskim korenima i ovo sa Ficom sa pet vrata je odlicna vest. Ustvari sredina izmedju FIAT 500 i 500L ce I cenovno odgovarati balkanskom trzistu a pogotovo srpskom.
Da li ce se 500L tako lako predati, pogotovo kada je ostao poslednji Mohikanac, videcemo.
Kros varijanta plus eliktrifikaciju Koji ce deliti sa 500 sa pet vrata moze mu produziti zivot jos pet do sedam godina.

škodista mazohista

pre 4 godine

"Cela serija 500 je ruzna ko djavo. Misterija kako se uopste i prodaje." (Dragan, Ontario, 26. avgust 2019 19:57)

Nije bilo nikakve misterije. Sa 1,6 MJ u visem paketu je kostao 14 hiljada pre 4 godine. Istina, morao sam da im dam na reciklazu stojadina u cvetu mladosti, iz 1982, starog samo 33 godine. Sreća pa taj kec u najboljim godinama nije bio moj, vec čoveka od 86 godina, inače ne znam kako bi ga mlad čovek prezalio.

Milan NS

pre 4 godine

Ovim što je mali gepek zaista ne znam koliki je potreban. Ja sam u svoj 500l ovog leta stavio jedan ogromni kofer, jedan srednji i veliku torbu i štošta drugog. Nas četvoro je išlo na letovanje vrlo komotno. Ako se ne varam, zapremina je 455 litara plus pomična klupa. Meni dovoljno za 18 dana.

Boro

pre 4 godine

Klinci komentarisu o lepoti a npr. mi porodicni ljudi o funkcionalnosti i ekonomicnosti, slicno kao i sa zenama posle 30 tih. Vlasnik firme nam je pre oko 2 meseca kupio 500L treking da se posluzimo nas vise kad nam je potreban za firmu, auto je odlican, prostran, stedljiv, funkcionalan. Uvek sam pre za novi 500L nego za deset godina starog Passata, Golfa, Lagunu, Alfu 159 ... sve sa celavim gumama bez katalizatora.

Aleks

pre 4 godine

puna italija ovog automobila,toliko o popularnosti,a vi koji niste dalje od najlon pijace otisli baralite se konentara!!!
(panke, 26. avgust 2019 23:42)
Možda u Italili, ali ako kreneš severnije možeš da ga vidiš svakih sedam dana na putu, ako ne i ređe..

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

Батали то, купи нешто од премијум класе макар и половно, кад га једном мало средиш и утегнеш, нећеш морати да му мењаш сајле и шарке, веруј ми. О задовољству сваки пут кад уђеш у њега, да и не говоримо.
(Ниси добро прошао, 27. avgust 2019 10:27)

:)
to je tvrdio i moj komšija, i kupio takav A6, 2.4l dizlo.
ma dizao ga u nebo, kako je on pametan a svi ostali glupi.
dođe prva zima, jedva pali uz oblak, ne, uragan dima pozadi.
čovek mislio, ma akumulator, dao grdne pare na akumulator.
samo malo bolje, otišao u servis, kad su mu rekli šta sve treba da radi, čovek jedva preživeo zimu i čekao leto da ga proda.
ovaj što ga je kupio ubeđen da je napravio najbolju životnu odluku.

e to su ti pametni "premium" srbi.

CZ99

pre 4 godine

fabriku treba zatvoriti, raskinuti i najuriti fiat.....potom videti kome ponuditi saradnju....dal nekom treba jeftina radna snaga....a da se proizvodi auto koji se i prodaje....
(borivoje surdilovic, 26. avgust 2019 20:50)

Kakva izjava, sreca pa se pitas samo oko slova ovde u komentarima, a i to treba admin da odobri. Kako bi on zatvorio fabriki i najurio Fiat...

Nikola

pre 4 godine

Kupio ga skoro, presao 3000 km, samo da su malo jaci motor umesto onog 1.4 95ks, bio bi top auto
Sve ostalo je odlicno uradjeno na njemu
Opreme i vise nego sto je potrebno

e

pre 4 godine

Kada će naši vlastodršci prepoznati blagodeti hibridnog vozila. Pa ljudi moji RAV Hibrid ispušta manje štetnih gasova od novog fiće. Onda ga naše zakonodavstvo kažnjava sa ogromnom sumom za registraciju jer ima više od 2000 ccm. Svi hibridi troše manje goriva i ispuštaju manje gasova a našim zakonima su kažnjeni jer time manje uplaćuju državni harač na pumpama.

jaretina; profil SR vozača 3/4, stealth driver, štedi sijalice, far pali kad vidi kontrolu, žmigavce kad slučajno zakači rukom, od dimne zavese ne vidiš kola

pre 4 godine

puna italija ovog automobila,toliko o popularnosti,a vi koji niste dalje od najlon pijace otisli baralite se konentara!!!
(panke, 26. avgust 2019 23:42)

e ako je italija puna nekog fiata, onda je to sigurno dokaz popularnosti i uspeha tog modela...

evo, ja otišao malo dalje od "najlon pijace", i da ti kažem da u grčkoj nisam video ni jednog. jedinog. ne računajući SR tablice. a baš sam se trudio da vidim.

Господине Јаретина, да ли ова најава значи да ће 500L поред новог суфикса имена, коначно, добити и гепек у кога може нешто да стане поред женске торбе за шминку!?
(Ahtung, 26. avgust 2019 22:00)

nemam pojma. nit me zanima.
ali ako ti je ta ženska torba za šminku toliki problem, možda bi mogao da izvadiš neku važniju šminku i staviš napred u kasetu, a onda ostatak da prebaciš u manju torbicu i da držiš pored nogu? ili možda pola šminke da staviš u kasetu, a pola ispod naslona za ruku. ti vidi gde je najzgodnije da ti skoji šminka na dohvat ruke.
nadam se da sam ti pomogao.

Fan a ne fen

pre 4 godine

A koji to ima auto, a da je bolji od RAV4.
(Fort De Soto, 27. avgust 2019 00:30)

Isti taj sam vozio I gori auto nisam imao opravka I zamena dpf filtera i zamena katalizatora me kostala 2500 eura. Tada i nikada više Japanac.

chef

pre 4 godine

Da,nov auto je nov auto. 2010 god kupio sam Fiat Punto 1.2 , 8v , oprema Dinamyc. Na rate bez kamate,8 godina. Dao sam i starog juga staro za novo 1000€. Klima,centralno,maglenke,klima itd. Ugradio TNG odmah po kupovini. 8 godina sam ga vozio bez ikakvog ulaganja sem redovnog servisa i potrosnih delova(paknovi,plocice,diskovi,gume),kao i delova koji su izlozeni spoljnom uticaju(auspuh). Tek u zadnjih par godina je krenulo ulaganje ozbiljnije (oko 800€ ukupno). Amortizeri,opruge. Delovi oko vesanja (znamo i sami kakvi su nam putevi),pumpa za gorivo(koja je izdrzala 160000km),sajla rucne,cilindri iste,sarke od vrata i sve ostalo sto se ishabalao da ne nabrajam. Svakako se isplatio dosta puta. Podmladjen fino. Sada sam miran jos 3-4 godinice. A za to vreme skupljam lovu za novi. Sve u svemu, za moje potrebe sasvim ok auto. E sad da li sam imao srece sa tim primerkom to ne znam,ali po svemu sudeci izgleda da jesam :)

neko

pre 4 godine

evo, ja otišao malo dalje od "najlon pijace", i da ti kažem da u grčkoj nisam video ni jednog. jedinog. ne računajući SR tablice. a baš sam se trudio da vidim.
Ja sam video jedan komad,Grcka,Evija,Pefki.Fiat 500L,crne boje,Slovenacke tablice.

Admiral

pre 4 godine

Kupio nov 500L (redizajn) u Lounge opremi - bas ko ovaj na slici. Svi u familiji obozavamo ovaj automobil. Ima sve sto treba (Auto klima, Navigacija, Stakleni krov, veliki gepek , veoma udobna sedista, ogroman prostor na zadnjoj klupi, ogroman prostor u kabini ... i josh milion dzidza bidza). Dizajn je unikatan , znacajno drugaciji od svih drugih.... meni se jako svidja, ali sigurno ima i onih kojima se ne svidja.
Mislim da je FIAT nepravedno zaboravio na marketing 500L u Srbiji. Barem su mogli da organizuju neke probne voznje u celoj zemlji , cisto da ljudi vide i osete sta se to sklapa u Kragujevcu.
Veliki broj negativnih komentara ovde jednostavno ne bi postojao , da je kojim slucajem komentator seo u 500L i provozao ga malo , barem po parkingu.

golf 2 je zakon

pre 4 godine

Fiat, to je najvece djubre koje je ikada krstarilo drumovima
(Gospodin, 26. avgust 2019 22:45)

Tako je Gospodine. Kad vec ne mozes da vozis dobar auto mozes da pljujes po Fiatu.

TNT

pre 4 godine

@e - da li bi bilo fer da naš zakonodavac subvencioniše bogatima “ekološka” vozila, a ta sredstva prethodno otme od sirotinje, koja jedva kupuje polovan automobil od par hiljada evra? Dobro bogatašu, dobro prebogatoj Tojoti, a ostalima... “Ekološka” dobit po društvo bi bila zanemarljiva, ali tako otvorena moralna pitanja bi ostala. Svojevremeno je presednik opštine Vračar nabavio Prius kao službeni automobil - to je možda put kojim bi političari trebalo da idu u smislu promocije ekologije.

eto zasto je srbija tu gde jeste, previse je strucnjaka...

pre 4 godine

Bilo bi dobro da se svi ovi "strucnjaci" koji pljuju FIAT 500L, udruze, osnuju firmu, nacrtaju dizajn automobila, krenu sa proizvodnjom i postanu multimilijarderi, tek tada bi njihova misljenja imala neku tezinu a ovako...

veverica

pre 4 godine

Šta se ložite pa neće ovako da izgleda sigurno, kada se bude pojavio ima da se oduševiti. Ko još pokazuje auto pre premijere.

Andrej

pre 4 godine

@...Nov auto je nov auto. Uvek bilo, uvek bice...
(Realno, 26. avgust 2019 22:09)

Ti mislis da se novi auti ne kvare? Ajde obidji malo (ovlascene) servise pa javi sta si video
(k nozi, 26. avgust 2019 23:39)

Kvare se i u garanciji ali su u garanciji! Pod uslovom da su mladji od 4 do 5 godina, naravno. Druga stvar, daleko se manje kvare a kad na njima pise da su presli 4 km to znaci da su presli stvarno 4 km. Nov auto je nov auto, bila to Dacia, Opel ili Mercedes. Ko nije imao nov automobil ne zna o cemu pricam. Pa ko ne bi kupio nov automobil ako moze. Vi sigurno mastate da ukoliko dobijete na lotou npr, uzmete nesto iz 2013. godine sa 160 000km na satu, jel da!?

Stojko

pre 4 godine

Meni bi sasvim logicno da srpske javne sluzbe, policije, milicije, inspekcije, vatrogasci, domovi zdravlja....kao sluzbeni auto koriste 500L. Kod nas se pravi, mi dajemo masnu subvenciju italijanima, pa sto da ne kupimo i Fiata od njih.
Ali na Skodu kum daje veci procenat....

Momčilo

pre 4 godine

@ Katerina
Aj da se ne lažemo i ti bi vrlo rado vozio A6 samo kad bi imao novca. Ako za A6 Tvrdiš da je krš sve je meni jasno koliko se ti razumeš/ ili si škrt. Takav kad mi uđe u servis prvo pitanje "može to malo jeftinije" ne može idi busom jel te tera neko da voziš auto?

e

pre 4 godine

@TNT
U pravu si samo u jednom: Toyota je bogata, prebogata. Ja lično nisam bogat, ali na pr. narod japana, južne koreje pridružili su se najboljima u trenutku kad su bili na kolenima. Od osiromašenog naroda pridružili su se ekonomski najrazvijenijim. Zar misliš da ceo vek izigravaju nekakve borce protiv vetrenjača ili da potpomognemo poštenim i dobronamernim i siromašnim ljudima da izađu iz te kaljuge?

priprema za radio®

pre 4 godine

Kada će naši vlastodršci prepoznati blagodeti hibridnog vozila. Pa ljudi moji RAV Hibrid ispušta manje štetnih gasova od novog fiće. Onda ga naše zakonodavstvo kažnjava sa ogromnom sumom za registraciju jer ima više od 2000 ccm. Svi hibridi troše manje goriva i ispuštaju manje gasova a našim zakonima su kažnjeni jer time manje uplaćuju državni harač na pumpama.
(e, 27. avgust 2019 08:04)

Ti padaš na marketing Toyote. Pa, corolla hibrid sa 1,8 ti po WLTP-u emituje preko 120 grama CO2 ( mada je po NEDC ispod 80 ). Ona realno troši dosta. A tek taj 2,5 hibrid. Nadji ovaj tekst:

"Pre nego vam predstavimo rezultate merenja do kojih su došli, da iznesemo par njihovih interesantnih zapažanja. Naime, njima je bilo zanimljivo da uporede potrošnju hibridnog modela Toyota Corolla s dizel takmacima. Zaključili su da „Japanac“ nema konkurenciju u gradskoj vožnji, ali čim se izađe na otvoreni drum, dizeli vraćaju krunu na svoju glavu.
Kada se rezultati uproseče, a prema standardima koje propisuje ISO 9001, Citroën C4 Cactus BlueHDi 100 beleži utrošak od 5,3 litre nafte na svakih 100 kilometara, dok je kod hibridne Toyote Corolle koja iporučuje 122 konjske snage, zabeležen prosek od 5,5 litara na istoj deonici."

nemaime

pre 4 godine

Meni je oduvek 500L bio zanimljiv, ukusi su ipak različiti. Šteta je što opet ne sprovode neke akcije kao što su ranije imali, automatik sa iole pristojnom opremom i motorom trenutno je preko 20 hiljada

TNT

pre 4 godine

@e - na žalost, ništa od mog komentara ti nisi razumeo, verovatno jer nisam dobro napisao. Da probamo ovako - ti bi da npr. meni država iz budžeta subvencioniše razliku između RAV4 2.0 benzinca i 2.5 hibrida, koja je preko 6.000 €, kako bih ja uzeo ekološki prihvatljivije rešenje (mada je i to pomalo diskutabilno). Te pare bi išle direktno japancima, pošto oni svoj proizvod prodaju po toj ceni, a uzimaju se od svih nas kroz poreze i takse. U isto vreme u delovima SRB nema kanalizacije, reke su pune plastičnog otpada, gušimo se u đubretu; pa valjda je to ekološki prioritet. Takođe, nema para za bolnice, porodilišta... jaz između bogatih i siromašnih je ogroman. Da li treba i one koji imaju 100.000 € za Teslu da subvencionišemo iz budžeta, pa da ga kupe za 75.000? Zar misliš da Japanci u svoj razvoj sredinom prošlog veka išli tako što su davali subvencije svojim građanima za kupovinu USA vozila? NISU!

ich

pre 4 godine

Napisa neko da je 500L najprodavaniji u svom segmentu ispred Nisan Note itd. Stvarno to nisam znao, a ako je tako da li je realno da sve vesti vezane za Fiat Kragujevac uvek budu nekako mračne i uvek se nešto dovodi u pitanje da li će radnici ostati bez posla, da li će se pogon zatvoriti. Jednom da napisaše "Fiat 500L najprodavaniji u klasi" ili "Iz FIAT fabrike u Srbiji svet dobio najprodavaniji model u klasi". Ma jok, ništa.

NikolaBGD

pre 4 godine

@Stojko
MA da bre kad im već daš subvencije, poklanjaš zemlju, tolerišeš neispunjena obećanja o drugom modelu ubvencionišeš prodaju u Srbiji i pored svega oni nisu sposobni da ga prodaju nigde jer je katastrofa ti još treba da nateraš državne firme da ga kupuju da bi FIAT poslovao u pluu. Svaka čast perpetum mobile za stranu firmu. Treba ouvesti osnovnu ekonomiju u osnovnu školu da ne bi smo čitali ovakve gluposti.

Dejan_L

pre 4 godine

Kao vozac fijata sam prezadovoljan, kao ljubitelj fijata sam razocran potezima fijatovog menadzmenta.
Kakva Zardinjera? Skoda duplirala prodaju krosoverim, Seat duplirao prodaju takodje sa par krosover modela.
Ford ugasio B-max, Opel ugasio Merivu, Kia Vengu, Hyundai ix25, svi gase minivenove, a fijat hoce Zardinjeru.
Umrla klasa Minivenova, a oni hoce miniven premijum?
Punto se nece praviti, a kamo srece da se pravi da knkurise Sanderu i Fabijj...

Miloš

pre 4 godine

Kupio sam 500L 1.6 MJ još 2013. godine, to je bilo vreme kada su svi zainteresovano gledali taj auto jer ga nije bilo po ulicama... Prešao 160.000km. Održavao redovno. Putovao od Holandije, preko Italije, Švajcarske, Nemačke, do Grčke. Ali uglavnom u Beogradu. Nula kvarova, ako zanemarimo "potrošni" materijal. Ne da me nikada nije ostavio, nego se nisam zabrinuo zbog njega. Kao vozaču, vrlo udoban, pregledan, pa čak i agilan u ovoj 1.6 verziji. Ako hoćete zamerku - gepek škripi dok ga zatvaram, a mene mrzi da spustim WD i sredim to. I verovatno jedina relevantna pohvala - zameniću ga sa novim 500L, samo ne znam što bih ga menjao kada me tako dobro služi.

Mirko

pre 4 godine

@ ime, 26. avgust 2019 22:42
Eto, vidiš, i ti bi otvorio firmu kakvu su "građani" Srbije otvorili stranom investitoru. Oni su samo prihvatili ono što smo im ponudili, odnosno ono na šta je "dolina gladi" pristala. Šta je tu čudno?!?
Ma najbolje da je sutra zatvore, da ti dođe "dolina gladi" da te pita da li si zadovoljan onim što si "prizivao"... na putu migracije ka nekoj fabrici koja mota kablove...

batica

pre 4 godine

Mi konstantno lutamo između želja i surove realnosti sa dodatkom politike da lepo začini celu situaciju.Meni je Kragujevački proizvod simpatičan,nisam ciljna kategorija jer mi ne treba MPV,bio sam naklonjeniji karavanima u tom periodu života ali je to solidan automobil i taman je toliko koštao kod nas koliko je i vredeo.Potpuno je druga priča kako je Fiat došao kod nas,koliko je taj ugovor dobar ili štetan za sve građane ove zemlje i da li su građani trebali da se pitaju šta se radi sa njihovim parama.Možda je ova prethodna rečenica malo utopijska ali je realno da se te dve kategorije odvoje i da se makar proba da se cela situacija posmatra nezavisno.Realno je da se Fiatu sad ne isplati da gasi fabriku u kojoj radi jeftina radna snaga a mogu da se prave pristojna vozila.Problem koji se nazire je da FCA nije baš najbolji partner za našu realno siromašnu zemlju jer su stvarno u kanalu ali nekakvog pametnog izbora baš i nemamo.Opet će politika da odluči šta je nama svima najbolje ali tako stvari funkcionišu,skoro svugde.

Lars

pre 4 godine

Lepsi je ovaj produzeni u najavi, barem sudeci po prilozenoj slici. Moje iskustvo od prevezenih 2000 km, od Beograda do Italije i nazad, sa iznajmljenim 120ks dizelom u onoj produzenoj verziji je pozitivno. Na dobrim putevima, tj cim se izadje iz nase prcije od drzave, automobil se sasvim dobro ponasa. Motor je za mene bio iznenadjujuce dobar, medju ubrzanja su sjajna a enterijer super praktican. O lepoti ne bih ovde jer je to subjektivna kategorija a i pojam lepote kod nas je Passat iz 2010 pa mislim da nema smisla raspravljati. U svakom slucaju, lepo smo se vozili dok se nismo vratili u Srbiju gde je automobil vec pokazivao losije ponasanje po nasim putevima.. tipa mucenje vesanja priikom prelazenja preko rupa ili cuvenih "kolotraga" skripuckanje plastike i slicno. Sumnjam da za te novce moze da se dobije veci i bolji automobil. Izbor postoji naravno ali potpuno razumem sadasnje i buduce vlasnike. Cuo sam da treba izbegavati atmo 1.4 bezinca, ne.mogu da potvrdim jer ga nisam vozio ali gore pomenuti dizel je svaku preporuku. Moj princip je da treba kupovati nova kola, ukoliko ste u mogucnosti. Licno iskustvo je takvo da smo pre tacno 10 godina uzeli kredit na nekih 13K evra za nov automobil, mogao sam verovatno da "doteram" nekog par godina starog nemca sa killmetrazom koju i dalje nisam presao sa za ovu deceniju i to je ok, jedino mislim da bih potrosio bar dva do tri puta vise novca na odrzavanje.. plus rizik od kradje, rizik o stanju vozila i vecitoj enigmi oko prevezenih kilometara koju je realno nemoguce proveriti.. Necu da reklamiram firmu kojoj sam dao pare ali tacno je sta kazu za azijske automobile, makar sam ja imao srece, redovni servisi, obavezno oreginalni zamenski delovi i cesce menjanje motornog ulja kako se povecava km brojka na cajgeru i eto deceniju prodjosmo u veselju :) i pre svega poverenju. Tolikom da necu menjati marku pri kupovini novog. Ne znam, mozda sam staromodan ali ne razumem ljude koje potrose 40K evra za auto a zive u stanovima poput mog, letuju u Becicima ili Paraliji...razumete vec poentu, meni to nije normalno. U svakom slucaju mislim da je dizel 500L u nekim paketima opreme odlicna i racionalna kupovina.

Stojko

pre 4 godine

@NikolaBGD
Slazem se, bolje subvencionisati kuma, on ti vrati deo para, ipak moras da odrzavas bazen i grejes vodu i zimi, a i skolujes decu u inostranstvu.
Radnici Fiata ce se ionako snaci, svi imaju dedovinu pa mogu da gaje sljive i prodaju.

Aleksa.

pre 4 godine

Vozio sam 1.6 dizel sest (6) punih godina i presao 254738 km gradske taxi voznje sa zamenom set kvacila jedan nosac motora oba silen bloka na viljusci regler alternatora, akumulator, desni homo kin zglob , stabilizatore dva puta. Toliko o tome 462 PINK