Ponedeljak, 13.12.2004.

02:07

Gurović ne može ni u Sloveniju?

Izvor: B92

Guroviæ ne može ni u Sloveniju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Željko

pre 19 godina

Zanimljivo je citati ova vasa prepucavanja, ali meni je najjaca stvar u cijeloj ovoj prici da kosarkas koji ima tetovazu draze mihajlovica(borca protiv komunista) igra u klubu po imenu Partizan. Ironicno, zar ne?

jasmin

pre 19 godina

i dalje se isfurava ovaj GUROVIC sam je kriv da nema to na ruci mogao je zaigrati u drgim KK u ex jugoslaviji a ovako moze da cuva ovce

xxx

pre 19 godina

Što je Vama sporno sa Dražom. To što je u rat ušao kao protivnik Nijemaca a izašao je iz njega poprilično mutan. Protiv Nijemaca je i imao jednu jedinu bitku. Poslije s Nijemcima se borio protiv partizana. Prema tome šta je sporno na čijoj je strani bio.

nema prolaza

pre 19 godina

Kako čiča Draža Gurović koji se nedavno smrznuo na -3 protiv Cibone misli u Sloveniju.. Znam da preko Hrvatske neće moći. Neka kruži preko drugih zemalja. Jadnik. Baš mi ga je žao kao i Hrvata koje su Dražini četnici ubili.

Serdar Rade

pre 19 godina

Jadan Guro ne moze u vajnu dezelu... Ja bih im poslao pionire pa neka sa njima igraju kadda ne znaju sta to znaci pravo govora/glasa/izrazavanja/... Neka balkanci malo zavire u ustav SADa i Engleske i vide da li se zabranjuje pravo izrazavanja....

mixa1983

pre 19 godina

Molio bih neobavestene i one koji su istoriju uculi samo od Dedijera i ostalih partizanskih probisveta da ne lupetaju.Prvo vest je patka,jer je i sam Lisac,Lorbek ili ne znam ko,to demantovao.Drugo Slovenija je donela zakon,kojim se cetnicama priznaje ucesce u drugom svetskom ratu na strani antifasista.Cetnici u Sloveniji su bili Leon Stukelj(cuveni gimnasticar),Aleksandar Bajt(cuveni ekonomista,danas postoji institut,sa njegovim imenom),zvali su se Plava Garda,a vodja im je bio Karlo Novak,cetnicki vojvoda.

Zaboravio sam da dodam i porodicu Susteric,koja je u Sloveniji veoma ugledna,otac i 2 sina.Otac je ubijen od strane Nemaca,a jedan sin od partizana,a najmladji Uros je i dan danas ziv i sudio se sa slovenackom drzavom,dok nisu doneli zakon kojim je ispravljena istorijska nepravda prema cetnicima.O cetnicima u Sloveniji potrazite na www.pogledi.co.yu,za Dejana,naprednu generaciju i ostalu decu komunizma.

zoki

pre 19 godina

Koliko je meni poznato Stefan Krecmar ima istetoviran kukasti krst pa mu niko ne brani da udje u bilo koju zemlju a sumnjam da bi mu Hrvatska zabranila ulazak u zemlju. A sto se tice Draze Mihajlovica cela istina o cetnickom pokretu nije poznata jos zbog raznih zataskavanja posle 1945.

zagi

pre 19 godina

Žao mi je da se razgovara ovako. Ne znam zašto bi netko mislio da hrvatska ima nešto apriori protiv srbije. Pa u koje vi zemlje Možete bez vize???
Na gurovićevu tetovažu se reagiralo prekasno. Trebalo se i prije . Čitam u nekom komentaru da će tu hrvatska vršit pritisak na sloveniju da se gurović ne pusti u Sloveniju. Taj netko očito ima visoko mišljenje o hrvatskoj diplomaciji. Pa to je tragikomično ljudi! Pa zar je važno gdje su četnici djelovali? Gdje se to na svijetu toleriraju simboli nacizma? Neka se razmaženo derište koje još nije odraslo nauči redu da ne može svugdje što hoće.

Dejan

pre 19 godina

Da odgovorim na sto sam prozvan, odnosno pojasnim nekima koji svoju povijest ne znaju. Draza je suradjivao i sa Njemcima i sa komunistima, zapravo budimo iskreni, covjek je bio licemjer i nije imao obraza. Sto se tice Medackog dzepa, ja ne znam niti jednog sportistu iz HR koji ima na ruci istetoviranog ratnog zlocinca ili nekog tko se smatra nepozvanim u SCG, a da ima veze sa time. Ako vec nesto komentirate naucite se malo povezivati. Sto se tice pobjede u ratu, da pobjedili su antifasisti, ali mozda da znate da se Draza jedno vrijeme borio i na strani fasista. Da su ondasnje antifasisticke sile mislile da je Draza antifasista, ali kada su uvidjele tko je u biti on i sto je da su saveznika ipak nasli u Partizanima. To da sam Srbin, nisam, a i da jesam stajao bi iza toga sto mislim. Ako vam se toliko svidja Draza, sto ga svi ne istetovirate onda ?

Evropljanin

pre 19 godina

B92 bi trebao da bude znatno pazljiviji u prenosenju ovakvih medijskih PATKI bez upozorenja. Pre svega preneo je slicne "mogucnosti" zabrane Gurocivog ulaska u Tursku zbog tetovaze. Naravno kroz tri dana ce Gurovic zajedno sa Partizanom nastupiti protiv Efesa Pilsena bas u Turskoj i onda - nikom nista. Slicno je bilo i sa tvrdnjom u Hrvatskim medijima i prenosenjem price da ce Gurovicu biti zabranjen ulaz i u Grcku a to se vec pokazalo kao patka posto je Gurovic vec bio tamo. Uostalom covek je i grcki drzavljanin.
B92 ima duznost da stiti svoje citaoce od medijskih patki ili barem da ukaze na njihovu mogucnost ili jos bolje verovatnocu s obzirom da su se slicne tvrdnje vec izjalovile. Apsolutno neverujem da ce Sllovenija zabraniti ulaz u dezelu Gurovicu zbog tetovaze jer u Sloveniji se Ravnogorski Pokret, na cijem je celu bio Dragoljub Mihailovic, odavno smatra antifasistickim i izjednacen je sa partizanskim pokretom. Druga je stvar ako iza svega ovoga stoji neki NATO koji vec duze vremena ima cilj da odrzava tenziju izmedju naroda na Balkanu.

Davor

pre 19 godina

IVERSON TAKODJER IMA PUNU RUKU TETOVAZA KOJE BI NEKOGA MOGLE VRIJEDJATI NA RASNOJ OSNOVI PA ZATO I IGRA STALNO S ONOM RUKAVICOM NA RUCI, NEK GURKE STAVI ZNOJNIK I NEK IGRA.

Boki

pre 19 godina

Kaze Dejan: "da je Nemacka pobedila i Pavelic bi bio odlikovan" i ostade ziv. Dejane SRBINE (iako mi je ono tvoje "tko" malo sumnjivo) pa FASISTICKA Nemacka N I J E pobedila u ratu, pobedili su ANTIFASISTI a Draza je ipak odlikovan (?!?!) Sta ti to govori (?!) Ajde razmisli malo!

Prijatelj

pre 19 godina

"Neko normalan" ne vidim ti po niku da si bas dostojan tome. Posto vidim da si neupucen nije Srbija bila prvak sveta vec Srbija i Crna Gora , kao drugo mi smo 5 puta bili prvaci sveta sto znaci da se to nije desilo slucajno.Sad pitanje za dragog gospodina Dejana kad su cetnici u drugom svetskom ratu bili u Vukovaru???? Kao drugo dragi Dejane saveznici su pobedili a ne fasisti , a Draza je odlikovan od strane saveznika , a Hrvatska je bila satelitska drzava fasisticke Nemacke. Ali ako pricas o ovom ratu i cetnicima koji su klali po Vukovaru imam i ja pitanje za tebe sta je bilo u medackom dzepu sta je bilo na Maslenici , zar je moguce da su svi od 300 000 Srba iz Krajine zlocinci pa su proterani sa ognjista. Zar su Cetnici drzali Jasenovac , Staru Gradisku i Jastrebarsko (koje je bilo logor za decu). Zar je moguce da zlikovce kao sto su Ante Pavelic , Artukovic Andrija i ostali da ne nabrajam isti kao Draza Mihajlovic koji se otvoreno borio protiv fasista i komunista.

Chome_Cro

pre 19 godina

dobro je poznato da je draza sam za sebe tvrdio da je cetnik pa radio on dobre ili lose stvari u bilo kojem ratu naziva se cetnikom a zna se da cetnici nisu radili dobre stvari.. i u ovom nasem zanjem ratu su postrojbe koje su 4c znakovlje nosili i nazivali se cetnicima palili i tjerali hrvate iz vukovara (ne kazem da nije i zlocina bilo sa hrvatske strane ali sad o tome ne pricam) stoga je normalno da je u hrvatskoj nepozeljan simbol cetnika a draza je za sebe tvrdio da je cetnik.

A to sto kazete zasto je tek sada zabranjen ulaz, to je zato jer je ovaj zakon u hr. prilicno nov o zabrani isticanja takvih obiljezja.

I ajd' ljudi zasto se stalno oko tog gurovica dize panika... jel se ovdje o sportu ili politici raspravlja?!??!? pzdrav!

Dejan

pre 19 godina

Kao prvo zastava koja se viorila na ustaskim logorima se ipak malo razlikuje od danasnje zastave, sto neuki ljudi nece primjetiti. Kao drugo Pavelic je isti kao i Draza. Pitate se zasto ? Zato sto je dovoljno pogledati dokumentarne snimke ulaska u Vukovar, potraziti spiskove poklanih ljudi od strane Cetnika koji su bili kao neka vojska nekoga tko je pobjegao iz zemlje. Uostalom o kakvim vi odlikovanjima pricate ? Da je ondasnja Njemacka pobjedila i Pavelic bi bio odlikovan kao heroj i bla bla. Ostavite se te nakaradne logike i shvatite da niste 'sveti' narod. Ako nekoga nesto vrijedja onda se iz pristojnosti to izbjegava, a onaj tko nema pristojnosti, mislim da mu nema mjesta niti u sportu, a niti u nekoj intelektualnoj 'eliti'. Ja kod svoga susjeda ne idem sa necime sto ga vrijedja, a ako ga to vrijedja sutim o tome, ako nista ono iz pristojnosti. Dok to ne shvatite necete shvatiti zasto smo pobjegli iz ondasnje SFRJ. Pozrav svima koji razmisljaju normalno.

Prijatelj

pre 19 godina

Prolaznice ni jedan od Tih sto su nosili sliku Ante Pavelica nije u zatvoru , nego je samo pokrenut postupak protiv njih , a zatvor ce da gledaju samo kad u meksickim serijama kad njihov omiljeni lik bude iza resetaka. Usput Hrvati su izjednacili prava domobrana i partizana.

neko normalan

pre 19 godina

Nemogu da vjerujem da netko može izvaliti da je pop Djujić okupljao oko sebe antifašiste pa još tome i hrvatske antifašiste.Branimire ako je i od tebe previše je, a tebi prijatelju Gurović će davati 30 poena onda kad Srbija opet bude prvak svijeta, znači nikad

Dusanka

pre 19 godina

Pa sada mogu da mu zabrane i odlazak u Vrsac.
Covek iovako ide iz Partizana za koju nedelju tako da njega to ne tangira, a Partizan ce svasta da snadje ako ne nadju neko resenje do marta meseca i dok se svi igraci ne oporave. Pogresili su jer su mislili da iz mrtvih mogu da vrate Gurketa kao sto su to uradili sa Scepom prosle godine. Ali ne pali to uvek.

antsas

pre 19 godina

Onda Hrvati, Bosanci i Slovenci
treba da zabrane i prikazivanje filmova "20th Century Fox"-a,
koji je 1943. godine snimio film "Chetniks" u reziji Louis King-a
sa Philipom Dornom i Annom Sten u glavnim ulogama!

prolaznik

pre 19 godina

@JELENA

Ajde se informiraj prije nego bubnes!
Nije split nego je Zadar i ljudima je smetalo pa su zavrsili u zatvoru a ktome su svi relevanti to osudili kao stetno i nepotrebno....

Ajde citaj te novine do kraja pa onda pricaj okolo.

JJ Ljubljana

pre 19 godina

Veseli me sto ima normalnih komentara, ali ipak ima pojedinaca koji kvare sve skupa sa svojim ispolitiziranim misljenjima. Dejan M, kako imas obraza usporediti "drazenov dom" sa nekim nazivom "drazina dvorana"? Prvi je dobio ime po kosarkaskoj legendi, a ti bi da stavljas ime dvorane nekog deda mraza, koji ti je ubijao vlastiti narod. Imate toliko likova, na koje mozete biti ponosni, od umjetnika do kosarkasa i ostalih sportista...a bas zapnete na neko ovakvo lice. Sramota. Zasto ne bi radije odali pocast legendi Partizana Dalipagicu ili nekom slicnom. Ali srecom ste takvi ljudi u manjini. Iako ne navijam za Cibonu, razveselilo me kad je istamburala Partizane, jer je sve ono od cetnickih pjesmica do ikonografije ispalo bas smijesno i pateticno.
Ne mogu da razumijem, zasto uvijek morate da se inatite i da se na kraju prikazujete kao zrtve, te da je "ceo svet protiv vas". Tu ste u zabludi. I u nasem je interesu da Hrvatska dodje u EU, pa i u njihovom, da dodje Srbija jednog dana. Pa da pocnemo malo da zivimo, ne samo da se prezivljavamo iz dana u dan. Pozdrav normalnim ljudima u Srbiji.

Prijatelj

pre 19 godina

Ljudi zar ne vidite da se oni boje da ce Gurovic da proradi uskoro i da ce svima da trpa po 30 poena. Uskoro ce skupstina da izglasa zakon o izjednacavanju cetnika i partizana pa ce mo onda da vidimo ko je bio CICA , dosta mi vas koji pljujete po liku i delu CICE , stidite se. Sto niko ne spominje sta su partizani radili u Blajburgu i sa je goli otok. Da goli otok nije bio ,slucajno ekspluzivno izletiste za povlascene u vreme Tita ? Pitam ja vas dragi prijatelji.

goran

pre 19 godina

ma sta vam je ???
prvo nas terate da igramo u goodyear ligi(smesna liga) pa nas terate iz nje ovakvim glupim ponasanjem prema Gurovicu..on je veci od svih vas,,kako ste slabi bre!!!
bas ste slabi....pffff..

Vlada

pre 19 godina

Opet taj Parizanov lobi. Uskoro ce uticaj Partizana da se prosiri po celoj Evropi. Nasa bivsa braca umesto da zamole Gurovica da igra protiv njihovih timova oni pojacavaju crno-bele. Zaista neverovatno. Ali, kada im je vec takva politika obavestavam ih da Luka Bogdanovic ima tetovazu Radovana Karadzica, a Kosta Perovic tetovazu Ratka Mladica. Sta cekate. Zabranjujte ulaz.

Milos

pre 19 godina

Cin tetoviranja je istovremeno cin necijeg postovanja i divljenja i cin mazohizma i terora nad sopstvenim telom. Ni jedno ni drugo nije kaznjivo, osim ako kao kaznu ne racunamo stetnost tetoviranja po zdravlje.

Vlada

pre 19 godina

Citat:
"...reprezentativcu SCG koji na ruci ima tetoviran lik Draže Mihajlovića mogla biti uvedena zabrana na osnovu ustavne odredbe kojim se zabranjuje širenje RASNE mržnje,..."

Dame i gospodo Slovenci, i mi i vi, i naš i vaš general Mihajlović, i naš Gurović smo pripadnici bele rase. O kakvom onda to širenju RASNE mržnje govorite?

Nadjite neki drugi izgovor!

Dejan M

pre 19 godina

Zagreb ima 'Draženov dom'. Mi ćemo, ako Bog da, uskoro imati 'Dražinu arenu' ili spomenik istome u centru grada. Kada se vlasti Beograda i cele Srbije konačno oduže našem Draži, pojedinci će prestati da muče svoje telo tetoviranjima. Znamenitim ljudima kao što je general Mihajlović mesto je na freskama, mozaicima, ikonostasima, spomenicima, umetničkim slikama, u nazivima ulica, škola, bolnica, univerziteta, hotela, kasarni, biblioteka i gradova, a ne na nečijim nadlakticama, grudima ili leđima.

Ненад

pre 19 godina

Највеће злочинце 20. века попут Хитлера и његових есесоваца, Туђмана, Павелића и њихових усташа, Броза, Олбрајтове, Мока, Кола и Клинтона у Словенији и Хрватској дочекивали су са цвећем, својим надбискупима, кључевима града, топовским салвама, рецитацијама и попевкама, а Гуровићу и осталим Србима приговарају што се са најдубљим поштовањем подсећају на легендарног антифашисту, војсковођу, обавештајца, дипломату, хуманисту и мученика ђенерала Дражу Михајловића. С киме се то наши клубови такмиче у заједничкој лиги? Има ли краја њиховом и нашем понижавању? Када ће већ једном неко рећи: "ДОСТА!"?

ЈЕЛЕНА

pre 19 godina

Ало, бре, људи, па кад су ти Хрвати толики противници фашиста и сваког њиховог обележја, кад их све то вређа и не дозвољавају пропагирање истих, зашто им није сметало то што су неки пре пар дана продефиловали целим Сплитом са сликом Анте Павелића од ког је већи злотвор био једино Хитлер, да и не говорим да је цео град био излепљен сликама Мирка Норца (још једног чувеног хрватског хуманисте)? Зашто ту нису реаговали? Или су ипак злочинци само они који су Срби? Дајте, људи, ово је смешно стварно, да је ово урадио неки други народ можда бих и схватила, али Хрвати који су дочекивали Хитлера са цвећем и одушевљењем...

alexa

pre 19 godina

Treba da je sramota sve one koji pljuju Gurovica!Mislim na srbe,a hrvate i cigane tu ne racunam!
Svi su mu pevali 2002-ge kada je unistio ameriku a sada tako!Bruka!
Ovi sto pljuju po upravi nisu bas normalni!Oni su uradili maximum maxumuma,za to vreme sto su imali.druga je stvar sto partizan vec trecu sezonu u evropi prate maleri povreda,ni jedna utakmica nije odigrana sa svim igracima,ni jedna!
U evropi sanse nisu izgubljene ali su znatno smanjene sa povredom Miloja i Suputa!Prosle godina smo imali 5:1 pa n kraju ispali.Volim partizan!
p.s. ako sale dodje,hrvati automatski dobijaju komplex zadnje sekunde...
p.s. svi oni koji pljuju partizana ne idu na utakmice neka se pokriju usima!
p.s. slovenija je u evripskoj uniji,mislim da oni to nece uraditi.

Pavelicev lik im ne bi smetao

pre 19 godina

Nikada necu shvatiti ljude koji se tetoviraju trajno ugrozavajuci svoje zdravlje, ali ni one koji gaze po najvecim srpskim svetinjama pljujuci po najvecim ljudima koji su obelezili nasu i svetsku istoriju. Zato, smatram da bi trebalo bi da svi kosarkasi Partizana i ostalih nasih klubova PRIVREMENOM tehnikom istetoviraju lik Draze Mihajlovica na ruci. Na taj nacin bi se solidarisali sa svojim kolegom kojem se osporava sportsko pravo da nastupa za svoj klub, ali na taj nacin ne bi ugrozili svoje zdravlje, posto bi tetovazu mogli u svako doba da skinu bez ikakvih tragova, posledica i trauma.

chure

pre 19 godina

Slazem se sa Nostradamusom da bi dovodjenje Saleta Djordjevica bio pravi potez, ali nasa uprava je vec sa Stepom prekoracila broj dozvoljenih registrovanih igraca. Dakle, mogao bi, ali tek sledece sezone. Eee, ko nama sedi u Upravnom odboru - sve trut do truta!!!!!

Branislav Novakovic

pre 19 godina

General Mihajlovic je bio na celu visenacionalne Jugoslovenske Vojske u Otadzbini. Pripadnici njegovih jedinica su bili pored Srba i pojedini Hrvati, Muslimani i Slovenci. To sto su u njegovim jedinicama preovladavali Srbi, vise govori o profasistickom raspolozenju medju Hrvatima i Muslimanima, nego o nacionalnoj toleranciji medju Drazinim cetnicima. Isto vazi i za njegov stab, kao i za stab njegovih saradnika, poput Momcila Djujica koji je oko sebe okupljao vecinu i Srba i Hrvata antifasista iz Like, Dalmacije i Dalmatinske zagore, a najvecu podrsku je imao unutar hrvatske inteligencije u Zadru, Splitu i Sibeniku, pre svega zbog postovanja generala Draze Mihajlovica. Kome normalnom onda moze da smeta isticanje njegovih postera, transparenata i tetoviranje njegovog lika?

Boki

pre 19 godina

Pridruzujem se apelu za dovodjenje Saleta Djordjevica (je l' treba negde da se potpisem?). Isao bi BUKVALNO na svaku utakmicu Partizana samo zbog njega pa makar igrao 8x gore od Gurovica.

Navijac

pre 19 godina

@igor: Pa ti se onda izoluj od svojih suseda, siđi lepo u podrum, i jedi korenje. Kao da sam takvo što već čuo...Na žalost...
Ne znam šta uopšte tražiš na internetu.
Svaka budala misli, da su svi ostali ludi, a jedino on normalan. Kako je moguće, da je uvek "ceo svet" protiv srba, a mi ni krivi ni dužni.
Tračak nade mi, da je hvala Bogu sve više normalnih komentara.

Nostradamus

pre 19 godina

Sportska vest dana u Politici je da je Sale Djordjevic raskinuo ugovor sa Skavolinijem. Molim upravu KK Parizan da razmisli o dovodjenju Saleta pa sta kosta da kosta. S obzirom da su Milojevic i Suput povredjeni, da Perovic igra kao da je povredjen a da Gurovic vise ne igra nego sto igra ovo bi moglo da bude kakvo takvo resenje. Kao sto rekoh sta kosta da kosta.

aleksandar,sr.kamenica

pre 19 godina

Ово је смешно!!!!!!!!!!!!!
Чујем и да се Црногорци спремају да исто учине!!!!!!!!!!!!!!!1
Такође сам начуо и да скупштина Војводине спрема забрану уласка Милану у родни град!!!!
Доста шале. Ово је стварно превршило сваку меру.
Безобразлук!!!!!1

jo

pre 19 godina

Svima koji mrze Partizan bi samo porucio da imaju fore da nas pljuju i vredjaju dok ne pocne play-off, a onda ko i uvek, zna se, Partizan bude sampion, a ostali pisu saopstenja, cekaju sledecu sezonu, zale se na sudije i spominju svetske zavere protiv njihovih klubova . Smejte se zemljaci jos malo, a i sami znate da ko se zadnji smeje ... Basket je cudna igra u kojoj na kraju Partizan uvek bude prvi .

lightning

pre 19 godina

Ma da nece malo sutra da mu zabrane. A sto mu nisu zabranili pre dve godine kad je gostovao u Tivoliju (Euroliga) dok je igrao za onaj spanski tim i nikome nije smetala ta tetovaza? A kad krene medijska kampanja onda gle cuda svima smeta to. I ne verujem da ce mu Slovenci zabraniti, jedino ako bude pritisaka sa strane, pre svega Hrvatske u sta ne sumnjam.

Ljuta zver

pre 19 godina

Dosta mi je vise da gledam te budalastine, najbolje bi bilo da je Partizan odmah rekao Ne hvala i zahvalio se ucescu u toj ligi. to bi mozda (ali mozda) i nateralo ostale klubove iz SCG da razmisle o ucescu u tom putujucem cirkusu.

goran

pre 19 godina

Ovo je dobro za Partizan.Oni klinci,bar kad vide da lopta ne ide u kos,prestanu da sutaju,a ovaj... Protivnicki igraci ga namerno ostavljaju slobodnog iza linije 6,25,znaju da je bezopasan. Svi to vide osim Duleta.Cenim ga mnogo,ali ne kontam koliko kredita ovaj "znalac" ima kod njega.

igor

pre 19 godina

Ko nije ucio istoriju neka sedne i neka malo prouci. Ne znam zasto bi draza smetao bilo kome van Srbije? A to sto nas svi zezaju kako stignu to bi trebalo da bude tema za razmisljanje npr. Vuku Draskovicu koji je valjda jos uvek neki ministar a bogami i upravi Partizana. Pa ne se zapitaju gde je nase mesto u "evropi" i sta mi uopste trazimo u toj k...c ligi, kome to punimo hale, ako ih i uopste punimo,i zasto? Da je mene neko nesto pitao ne bih igrao tu ligu pa makar 10 godina ne igrao u bilo kom evropskom takmicenju. Pa vi sada svi lepo razmislite o ovome.

G

pre 19 godina

Ono sto mene interesuje jeste sledeca stvar: Kako to da su UVEK Srbi problematicni i kako to da UVEK Srbi odabiraju takve slike sa takvim uspehom da nam na kraju zabrane ulaz? Hajde da svi fino istetoviramo Drazu i da za vjek i vjekova teramo inat Hrvatima, pa cemo im, kad i ako se ikada budemo priblizili EU (nakon njih, naravno), pruziti razlog da stave veto na nas ulazak!!! Umesto da radimo na jacanju regionalne saradnje, mi cemo se ponositi time sto ce nam i Bugarska i Rumunija uvesti vize, a odmah nakon njih i Hrvatska. A kada nam kredibilitet bude toliko opao da nas niko nista ne pita ni za Kosovo ni za Crnu Goru, svi cemo moci onda u miru i slobodi da istetoviramo Drazu na celu i da ga slavimo zauvek na Ravnoj gori!!!

napredna inteligencija

pre 19 godina

Alexander, stvarno si zabrazdio. Hrvatski grb (tzv. šahovnica) je na Saboru 1527. godine odabran za simbol svih Hrvata, iako datira i iz mnogo ranijeg razdoblja. Ustaše su ga u periodu od 1941.-1945. zloupotrijebile, kao što su i četnici zloupotrijebili srpske simbole. Zar bi sada i jedni i drugi zbog toga trebali izmišljati nova državna obilježja? Tvoja tvrdnja ne stoji.
A ti Ivane, zar zaista misliš da u Sloveniji nema potomaka partizana koji su se u Hrvatskoj, BiH i Srbiji borili protiv nacističkih sluga, pa tako i četnika? Misliš da njima slika Draže ne smeta? Razmisli još jednom...

Nebojsa, Novi Sad

pre 19 godina

Sta mu znaci lik Draze Mihajlovica na ruci? Morao je znati kada ga je slikao da je to kontroverzni cin. Sada neka snosi posledice. Uostalom, ima laserski nacin skidanja tetovaze pa nek izvoli.

Alexander

pre 19 godina

Eh moj priajetlju "nije srpski cutati"...A kako da se mi osecamo dok njihova zastava viori usred grada Beograda ispred njihove ambasade, ista sastava koja je viorila ispred ulaza u Jasenovacki logor i ostale logore !?

Ivan Susanjin

pre 19 godina

S'obzirom na partije koje Gurovic pruza u dresu Partizana, bolje je da ne igra. Ipak moram da dodam da ne razumem kako to slika gen. Mihailovica moze da izaziva rasnu mrznju?
Ako postoji nesto sporno u vezi njegovog delovanja u 2. svetskom ratu, to sa rasnom pripadnoscu nema nikakve veze. Uzgred na teritoriji Slovenije nisu dejstvovale nikakve cetnicke jedinice, pa ceo slucaj nema veze ni sa Slovenijom.

Novica Lukić

pre 19 godina

Gurovićeva tetovaža je nastala na osnovu Dražinog portreta, koji je naslikao jedan od najboljih američkih portretista Džim Polard.

Draža je za doprinose u borbi protiv fašizma odlikovan od strane američkog predsednika Trumana nakon, kao i od francuskog generala De Gol-a tokom II sv. rata.

U ravnogorskom pokretu bilo je pripadnika svih jugoslovenskih naroda, pa i na hiljade Slovenaca lojalnih kraljevini Jugoslaviji, koji su se za slobodu borili rame uz rame sa Dražom Mihailovićem.

Država treba što pre da rehabilituje Ravnogorski pokret, a Partizan i naš košarkaški savez ne treba da pristaju na ovakve ucene i poniženja, i da ne igraju bez Gurovića.

Pazarac

pre 19 godina

Meni samo nisu jasni OVI sto ga brane??!!
I ova ozmisljanja o Drazi kao borcu protiv Nemaca!!??Partizan je pogresio u startu sto ga je uzeo sa tom tetovazom,ili kad ga je uzeo trebao ga je odmah natjerat da igra sa FLASTEROM preko.To nebi radili onda drugi umjesto njih.Pazi ovog gore gen.Draza pobjedio Nemce!!??Svashta.

Aca Miloradovic

pre 19 godina

Aman ljudi, upravo kk Partizana, pa vidite li da covek ama bas nista ne zna sa tetom ili bez njega!
NE PRODUZAVAJTE UGOVOOOOR!!!

Nije srpski cutati

pre 19 godina

Kada ce vise ljudi u Srbiji poceti da shvataju da postoje neka obelezja koja iritiraju druge?(koji nisu Srbi)Gde vam je svest ljudi? Alexandere,nema bre veze sta ti mislis i znas o Dragoljubu Mihailovicu, vazno je kako se, i u kojoj meri njegovi lik i delo projektuju u mozgovima vasih suseda. Gde vam je takt i postovanje?Sramota.... Oslobodio ih....

Alexander

pre 19 godina

Ne znam kako portret nekog coveka moze da bude rasna mrznja ako je taj portret coveka normalan bez ikakvih komentara i simbola mrznje....Ne znam kako portret nekog coveka moze da ugrozi red i mir... Posle svega, taj covek (pre drugogo svetskog rata) je bio general jedne vojske koja je svojom kruvlju oslobodila taj narod od Germanskog vekovnog robstva...U to vreme nisu imali problema sa slikama istih generala i kraljeva koji su ih oslobodili...

Sale Nacionale

pre 19 godina

Nekada smo bili veliki evropski tim,a sada sluzimo za popunjavanje zute stampe.Tim nam je slabiji iz godine u godinu, dovode igrace koji ne zasluzuju crno-beli dres, a ova farsa sa Gurovicem se nastavlja. Svaka cast njemu na igrama u reprezentaciji ali Partizan mora i moze mnogo bolje.

Boki

pre 19 godina

Kaze Dejan: "da je Nemacka pobedila i Pavelic bi bio odlikovan" i ostade ziv. Dejane SRBINE (iako mi je ono tvoje "tko" malo sumnjivo) pa FASISTICKA Nemacka N I J E pobedila u ratu, pobedili su ANTIFASISTI a Draza je ipak odlikovan (?!?!) Sta ti to govori (?!) Ajde razmisli malo!

Željko

pre 19 godina

Zanimljivo je citati ova vasa prepucavanja, ali meni je najjaca stvar u cijeloj ovoj prici da kosarkas koji ima tetovazu draze mihajlovica(borca protiv komunista) igra u klubu po imenu Partizan. Ironicno, zar ne?

antsas

pre 19 godina

Onda Hrvati, Bosanci i Slovenci
treba da zabrane i prikazivanje filmova "20th Century Fox"-a,
koji je 1943. godine snimio film "Chetniks" u reziji Louis King-a
sa Philipom Dornom i Annom Sten u glavnim ulogama!

Prijatelj

pre 19 godina

"Neko normalan" ne vidim ti po niku da si bas dostojan tome. Posto vidim da si neupucen nije Srbija bila prvak sveta vec Srbija i Crna Gora , kao drugo mi smo 5 puta bili prvaci sveta sto znaci da se to nije desilo slucajno.Sad pitanje za dragog gospodina Dejana kad su cetnici u drugom svetskom ratu bili u Vukovaru???? Kao drugo dragi Dejane saveznici su pobedili a ne fasisti , a Draza je odlikovan od strane saveznika , a Hrvatska je bila satelitska drzava fasisticke Nemacke. Ali ako pricas o ovom ratu i cetnicima koji su klali po Vukovaru imam i ja pitanje za tebe sta je bilo u medackom dzepu sta je bilo na Maslenici , zar je moguce da su svi od 300 000 Srba iz Krajine zlocinci pa su proterani sa ognjista. Zar su Cetnici drzali Jasenovac , Staru Gradisku i Jastrebarsko (koje je bilo logor za decu). Zar je moguce da zlikovce kao sto su Ante Pavelic , Artukovic Andrija i ostali da ne nabrajam isti kao Draza Mihajlovic koji se otvoreno borio protiv fasista i komunista.

Davor

pre 19 godina

IVERSON TAKODJER IMA PUNU RUKU TETOVAZA KOJE BI NEKOGA MOGLE VRIJEDJATI NA RASNOJ OSNOVI PA ZATO I IGRA STALNO S ONOM RUKAVICOM NA RUCI, NEK GURKE STAVI ZNOJNIK I NEK IGRA.

zoki

pre 19 godina

Koliko je meni poznato Stefan Krecmar ima istetoviran kukasti krst pa mu niko ne brani da udje u bilo koju zemlju a sumnjam da bi mu Hrvatska zabranila ulazak u zemlju. A sto se tice Draze Mihajlovica cela istina o cetnickom pokretu nije poznata jos zbog raznih zataskavanja posle 1945.

mixa1983

pre 19 godina

Molio bih neobavestene i one koji su istoriju uculi samo od Dedijera i ostalih partizanskih probisveta da ne lupetaju.Prvo vest je patka,jer je i sam Lisac,Lorbek ili ne znam ko,to demantovao.Drugo Slovenija je donela zakon,kojim se cetnicama priznaje ucesce u drugom svetskom ratu na strani antifasista.Cetnici u Sloveniji su bili Leon Stukelj(cuveni gimnasticar),Aleksandar Bajt(cuveni ekonomista,danas postoji institut,sa njegovim imenom),zvali su se Plava Garda,a vodja im je bio Karlo Novak,cetnicki vojvoda.

Zaboravio sam da dodam i porodicu Susteric,koja je u Sloveniji veoma ugledna,otac i 2 sina.Otac je ubijen od strane Nemaca,a jedan sin od partizana,a najmladji Uros je i dan danas ziv i sudio se sa slovenackom drzavom,dok nisu doneli zakon kojim je ispravljena istorijska nepravda prema cetnicima.O cetnicima u Sloveniji potrazite na www.pogledi.co.yu,za Dejana,naprednu generaciju i ostalu decu komunizma.

Sale Nacionale

pre 19 godina

Nekada smo bili veliki evropski tim,a sada sluzimo za popunjavanje zute stampe.Tim nam je slabiji iz godine u godinu, dovode igrace koji ne zasluzuju crno-beli dres, a ova farsa sa Gurovicem se nastavlja. Svaka cast njemu na igrama u reprezentaciji ali Partizan mora i moze mnogo bolje.

Alexander

pre 19 godina

Ne znam kako portret nekog coveka moze da bude rasna mrznja ako je taj portret coveka normalan bez ikakvih komentara i simbola mrznje....Ne znam kako portret nekog coveka moze da ugrozi red i mir... Posle svega, taj covek (pre drugogo svetskog rata) je bio general jedne vojske koja je svojom kruvlju oslobodila taj narod od Germanskog vekovnog robstva...U to vreme nisu imali problema sa slikama istih generala i kraljeva koji su ih oslobodili...

Nije srpski cutati

pre 19 godina

Kada ce vise ljudi u Srbiji poceti da shvataju da postoje neka obelezja koja iritiraju druge?(koji nisu Srbi)Gde vam je svest ljudi? Alexandere,nema bre veze sta ti mislis i znas o Dragoljubu Mihailovicu, vazno je kako se, i u kojoj meri njegovi lik i delo projektuju u mozgovima vasih suseda. Gde vam je takt i postovanje?Sramota.... Oslobodio ih....

Aca Miloradovic

pre 19 godina

Aman ljudi, upravo kk Partizana, pa vidite li da covek ama bas nista ne zna sa tetom ili bez njega!
NE PRODUZAVAJTE UGOVOOOOR!!!

Pazarac

pre 19 godina

Meni samo nisu jasni OVI sto ga brane??!!
I ova ozmisljanja o Drazi kao borcu protiv Nemaca!!??Partizan je pogresio u startu sto ga je uzeo sa tom tetovazom,ili kad ga je uzeo trebao ga je odmah natjerat da igra sa FLASTEROM preko.To nebi radili onda drugi umjesto njih.Pazi ovog gore gen.Draza pobjedio Nemce!!??Svashta.

Alexander

pre 19 godina

Eh moj priajetlju "nije srpski cutati"...A kako da se mi osecamo dok njihova zastava viori usred grada Beograda ispred njihove ambasade, ista sastava koja je viorila ispred ulaza u Jasenovacki logor i ostale logore !?

Ivan Susanjin

pre 19 godina

S'obzirom na partije koje Gurovic pruza u dresu Partizana, bolje je da ne igra. Ipak moram da dodam da ne razumem kako to slika gen. Mihailovica moze da izaziva rasnu mrznju?
Ako postoji nesto sporno u vezi njegovog delovanja u 2. svetskom ratu, to sa rasnom pripadnoscu nema nikakve veze. Uzgred na teritoriji Slovenije nisu dejstvovale nikakve cetnicke jedinice, pa ceo slucaj nema veze ni sa Slovenijom.

Novica Lukić

pre 19 godina

Gurovićeva tetovaža je nastala na osnovu Dražinog portreta, koji je naslikao jedan od najboljih američkih portretista Džim Polard.

Draža je za doprinose u borbi protiv fašizma odlikovan od strane američkog predsednika Trumana nakon, kao i od francuskog generala De Gol-a tokom II sv. rata.

U ravnogorskom pokretu bilo je pripadnika svih jugoslovenskih naroda, pa i na hiljade Slovenaca lojalnih kraljevini Jugoslaviji, koji su se za slobodu borili rame uz rame sa Dražom Mihailovićem.

Država treba što pre da rehabilituje Ravnogorski pokret, a Partizan i naš košarkaški savez ne treba da pristaju na ovakve ucene i poniženja, i da ne igraju bez Gurovića.

napredna inteligencija

pre 19 godina

Alexander, stvarno si zabrazdio. Hrvatski grb (tzv. šahovnica) je na Saboru 1527. godine odabran za simbol svih Hrvata, iako datira i iz mnogo ranijeg razdoblja. Ustaše su ga u periodu od 1941.-1945. zloupotrijebile, kao što su i četnici zloupotrijebili srpske simbole. Zar bi sada i jedni i drugi zbog toga trebali izmišljati nova državna obilježja? Tvoja tvrdnja ne stoji.
A ti Ivane, zar zaista misliš da u Sloveniji nema potomaka partizana koji su se u Hrvatskoj, BiH i Srbiji borili protiv nacističkih sluga, pa tako i četnika? Misliš da njima slika Draže ne smeta? Razmisli još jednom...

goran

pre 19 godina

Ovo je dobro za Partizan.Oni klinci,bar kad vide da lopta ne ide u kos,prestanu da sutaju,a ovaj... Protivnicki igraci ga namerno ostavljaju slobodnog iza linije 6,25,znaju da je bezopasan. Svi to vide osim Duleta.Cenim ga mnogo,ali ne kontam koliko kredita ovaj "znalac" ima kod njega.

igor

pre 19 godina

Ko nije ucio istoriju neka sedne i neka malo prouci. Ne znam zasto bi draza smetao bilo kome van Srbije? A to sto nas svi zezaju kako stignu to bi trebalo da bude tema za razmisljanje npr. Vuku Draskovicu koji je valjda jos uvek neki ministar a bogami i upravi Partizana. Pa ne se zapitaju gde je nase mesto u "evropi" i sta mi uopste trazimo u toj k...c ligi, kome to punimo hale, ako ih i uopste punimo,i zasto? Da je mene neko nesto pitao ne bih igrao tu ligu pa makar 10 godina ne igrao u bilo kom evropskom takmicenju. Pa vi sada svi lepo razmislite o ovome.

G

pre 19 godina

Ono sto mene interesuje jeste sledeca stvar: Kako to da su UVEK Srbi problematicni i kako to da UVEK Srbi odabiraju takve slike sa takvim uspehom da nam na kraju zabrane ulaz? Hajde da svi fino istetoviramo Drazu i da za vjek i vjekova teramo inat Hrvatima, pa cemo im, kad i ako se ikada budemo priblizili EU (nakon njih, naravno), pruziti razlog da stave veto na nas ulazak!!! Umesto da radimo na jacanju regionalne saradnje, mi cemo se ponositi time sto ce nam i Bugarska i Rumunija uvesti vize, a odmah nakon njih i Hrvatska. A kada nam kredibilitet bude toliko opao da nas niko nista ne pita ni za Kosovo ni za Crnu Goru, svi cemo moci onda u miru i slobodi da istetoviramo Drazu na celu i da ga slavimo zauvek na Ravnoj gori!!!

Nebojsa, Novi Sad

pre 19 godina

Sta mu znaci lik Draze Mihajlovica na ruci? Morao je znati kada ga je slikao da je to kontroverzni cin. Sada neka snosi posledice. Uostalom, ima laserski nacin skidanja tetovaze pa nek izvoli.

lightning

pre 19 godina

Ma da nece malo sutra da mu zabrane. A sto mu nisu zabranili pre dve godine kad je gostovao u Tivoliju (Euroliga) dok je igrao za onaj spanski tim i nikome nije smetala ta tetovaza? A kad krene medijska kampanja onda gle cuda svima smeta to. I ne verujem da ce mu Slovenci zabraniti, jedino ako bude pritisaka sa strane, pre svega Hrvatske u sta ne sumnjam.

aleksandar,sr.kamenica

pre 19 godina

Ово је смешно!!!!!!!!!!!!!
Чујем и да се Црногорци спремају да исто учине!!!!!!!!!!!!!!!1
Такође сам начуо и да скупштина Војводине спрема забрану уласка Милану у родни град!!!!
Доста шале. Ово је стварно превршило сваку меру.
Безобразлук!!!!!1

Nostradamus

pre 19 godina

Sportska vest dana u Politici je da je Sale Djordjevic raskinuo ugovor sa Skavolinijem. Molim upravu KK Parizan da razmisli o dovodjenju Saleta pa sta kosta da kosta. S obzirom da su Milojevic i Suput povredjeni, da Perovic igra kao da je povredjen a da Gurovic vise ne igra nego sto igra ovo bi moglo da bude kakvo takvo resenje. Kao sto rekoh sta kosta da kosta.

jo

pre 19 godina

Svima koji mrze Partizan bi samo porucio da imaju fore da nas pljuju i vredjaju dok ne pocne play-off, a onda ko i uvek, zna se, Partizan bude sampion, a ostali pisu saopstenja, cekaju sledecu sezonu, zale se na sudije i spominju svetske zavere protiv njihovih klubova . Smejte se zemljaci jos malo, a i sami znate da ko se zadnji smeje ... Basket je cudna igra u kojoj na kraju Partizan uvek bude prvi .

Ljuta zver

pre 19 godina

Dosta mi je vise da gledam te budalastine, najbolje bi bilo da je Partizan odmah rekao Ne hvala i zahvalio se ucescu u toj ligi. to bi mozda (ali mozda) i nateralo ostale klubove iz SCG da razmisle o ucescu u tom putujucem cirkusu.

Navijac

pre 19 godina

@igor: Pa ti se onda izoluj od svojih suseda, siđi lepo u podrum, i jedi korenje. Kao da sam takvo što već čuo...Na žalost...
Ne znam šta uopšte tražiš na internetu.
Svaka budala misli, da su svi ostali ludi, a jedino on normalan. Kako je moguće, da je uvek "ceo svet" protiv srba, a mi ni krivi ni dužni.
Tračak nade mi, da je hvala Bogu sve više normalnih komentara.

chure

pre 19 godina

Slazem se sa Nostradamusom da bi dovodjenje Saleta Djordjevica bio pravi potez, ali nasa uprava je vec sa Stepom prekoracila broj dozvoljenih registrovanih igraca. Dakle, mogao bi, ali tek sledece sezone. Eee, ko nama sedi u Upravnom odboru - sve trut do truta!!!!!

Boki

pre 19 godina

Pridruzujem se apelu za dovodjenje Saleta Djordjevica (je l' treba negde da se potpisem?). Isao bi BUKVALNO na svaku utakmicu Partizana samo zbog njega pa makar igrao 8x gore od Gurovica.

Pavelicev lik im ne bi smetao

pre 19 godina

Nikada necu shvatiti ljude koji se tetoviraju trajno ugrozavajuci svoje zdravlje, ali ni one koji gaze po najvecim srpskim svetinjama pljujuci po najvecim ljudima koji su obelezili nasu i svetsku istoriju. Zato, smatram da bi trebalo bi da svi kosarkasi Partizana i ostalih nasih klubova PRIVREMENOM tehnikom istetoviraju lik Draze Mihajlovica na ruci. Na taj nacin bi se solidarisali sa svojim kolegom kojem se osporava sportsko pravo da nastupa za svoj klub, ali na taj nacin ne bi ugrozili svoje zdravlje, posto bi tetovazu mogli u svako doba da skinu bez ikakvih tragova, posledica i trauma.

Branislav Novakovic

pre 19 godina

General Mihajlovic je bio na celu visenacionalne Jugoslovenske Vojske u Otadzbini. Pripadnici njegovih jedinica su bili pored Srba i pojedini Hrvati, Muslimani i Slovenci. To sto su u njegovim jedinicama preovladavali Srbi, vise govori o profasistickom raspolozenju medju Hrvatima i Muslimanima, nego o nacionalnoj toleranciji medju Drazinim cetnicima. Isto vazi i za njegov stab, kao i za stab njegovih saradnika, poput Momcila Djujica koji je oko sebe okupljao vecinu i Srba i Hrvata antifasista iz Like, Dalmacije i Dalmatinske zagore, a najvecu podrsku je imao unutar hrvatske inteligencije u Zadru, Splitu i Sibeniku, pre svega zbog postovanja generala Draze Mihajlovica. Kome normalnom onda moze da smeta isticanje njegovih postera, transparenata i tetoviranje njegovog lika?

alexa

pre 19 godina

Treba da je sramota sve one koji pljuju Gurovica!Mislim na srbe,a hrvate i cigane tu ne racunam!
Svi su mu pevali 2002-ge kada je unistio ameriku a sada tako!Bruka!
Ovi sto pljuju po upravi nisu bas normalni!Oni su uradili maximum maxumuma,za to vreme sto su imali.druga je stvar sto partizan vec trecu sezonu u evropi prate maleri povreda,ni jedna utakmica nije odigrana sa svim igracima,ni jedna!
U evropi sanse nisu izgubljene ali su znatno smanjene sa povredom Miloja i Suputa!Prosle godina smo imali 5:1 pa n kraju ispali.Volim partizan!
p.s. ako sale dodje,hrvati automatski dobijaju komplex zadnje sekunde...
p.s. svi oni koji pljuju partizana ne idu na utakmice neka se pokriju usima!
p.s. slovenija je u evripskoj uniji,mislim da oni to nece uraditi.

ЈЕЛЕНА

pre 19 godina

Ало, бре, људи, па кад су ти Хрвати толики противници фашиста и сваког њиховог обележја, кад их све то вређа и не дозвољавају пропагирање истих, зашто им није сметало то што су неки пре пар дана продефиловали целим Сплитом са сликом Анте Павелића од ког је већи злотвор био једино Хитлер, да и не говорим да је цео град био излепљен сликама Мирка Норца (још једног чувеног хрватског хуманисте)? Зашто ту нису реаговали? Или су ипак злочинци само они који су Срби? Дајте, људи, ово је смешно стварно, да је ово урадио неки други народ можда бих и схватила, али Хрвати који су дочекивали Хитлера са цвећем и одушевљењем...

Milos

pre 19 godina

Cin tetoviranja je istovremeno cin necijeg postovanja i divljenja i cin mazohizma i terora nad sopstvenim telom. Ni jedno ni drugo nije kaznjivo, osim ako kao kaznu ne racunamo stetnost tetoviranja po zdravlje.

Ненад

pre 19 godina

Највеће злочинце 20. века попут Хитлера и његових есесоваца, Туђмана, Павелића и њихових усташа, Броза, Олбрајтове, Мока, Кола и Клинтона у Словенији и Хрватској дочекивали су са цвећем, својим надбискупима, кључевима града, топовским салвама, рецитацијама и попевкама, а Гуровићу и осталим Србима приговарају што се са најдубљим поштовањем подсећају на легендарног антифашисту, војсковођу, обавештајца, дипломату, хуманисту и мученика ђенерала Дражу Михајловића. С киме се то наши клубови такмиче у заједничкој лиги? Има ли краја њиховом и нашем понижавању? Када ће већ једном неко рећи: "ДОСТА!"?

Dejan M

pre 19 godina

Zagreb ima 'Draženov dom'. Mi ćemo, ako Bog da, uskoro imati 'Dražinu arenu' ili spomenik istome u centru grada. Kada se vlasti Beograda i cele Srbije konačno oduže našem Draži, pojedinci će prestati da muče svoje telo tetoviranjima. Znamenitim ljudima kao što je general Mihajlović mesto je na freskama, mozaicima, ikonostasima, spomenicima, umetničkim slikama, u nazivima ulica, škola, bolnica, univerziteta, hotela, kasarni, biblioteka i gradova, a ne na nečijim nadlakticama, grudima ili leđima.

Vlada

pre 19 godina

Citat:
"...reprezentativcu SCG koji na ruci ima tetoviran lik Draže Mihajlovića mogla biti uvedena zabrana na osnovu ustavne odredbe kojim se zabranjuje širenje RASNE mržnje,..."

Dame i gospodo Slovenci, i mi i vi, i naš i vaš general Mihajlović, i naš Gurović smo pripadnici bele rase. O kakvom onda to širenju RASNE mržnje govorite?

Nadjite neki drugi izgovor!

Vlada

pre 19 godina

Opet taj Parizanov lobi. Uskoro ce uticaj Partizana da se prosiri po celoj Evropi. Nasa bivsa braca umesto da zamole Gurovica da igra protiv njihovih timova oni pojacavaju crno-bele. Zaista neverovatno. Ali, kada im je vec takva politika obavestavam ih da Luka Bogdanovic ima tetovazu Radovana Karadzica, a Kosta Perovic tetovazu Ratka Mladica. Sta cekate. Zabranjujte ulaz.

goran

pre 19 godina

ma sta vam je ???
prvo nas terate da igramo u goodyear ligi(smesna liga) pa nas terate iz nje ovakvim glupim ponasanjem prema Gurovicu..on je veci od svih vas,,kako ste slabi bre!!!
bas ste slabi....pffff..

prolaznik

pre 19 godina

@JELENA

Ajde se informiraj prije nego bubnes!
Nije split nego je Zadar i ljudima je smetalo pa su zavrsili u zatvoru a ktome su svi relevanti to osudili kao stetno i nepotrebno....

Ajde citaj te novine do kraja pa onda pricaj okolo.

JJ Ljubljana

pre 19 godina

Veseli me sto ima normalnih komentara, ali ipak ima pojedinaca koji kvare sve skupa sa svojim ispolitiziranim misljenjima. Dejan M, kako imas obraza usporediti "drazenov dom" sa nekim nazivom "drazina dvorana"? Prvi je dobio ime po kosarkaskoj legendi, a ti bi da stavljas ime dvorane nekog deda mraza, koji ti je ubijao vlastiti narod. Imate toliko likova, na koje mozete biti ponosni, od umjetnika do kosarkasa i ostalih sportista...a bas zapnete na neko ovakvo lice. Sramota. Zasto ne bi radije odali pocast legendi Partizana Dalipagicu ili nekom slicnom. Ali srecom ste takvi ljudi u manjini. Iako ne navijam za Cibonu, razveselilo me kad je istamburala Partizane, jer je sve ono od cetnickih pjesmica do ikonografije ispalo bas smijesno i pateticno.
Ne mogu da razumijem, zasto uvijek morate da se inatite i da se na kraju prikazujete kao zrtve, te da je "ceo svet protiv vas". Tu ste u zabludi. I u nasem je interesu da Hrvatska dodje u EU, pa i u njihovom, da dodje Srbija jednog dana. Pa da pocnemo malo da zivimo, ne samo da se prezivljavamo iz dana u dan. Pozdrav normalnim ljudima u Srbiji.

Prijatelj

pre 19 godina

Ljudi zar ne vidite da se oni boje da ce Gurovic da proradi uskoro i da ce svima da trpa po 30 poena. Uskoro ce skupstina da izglasa zakon o izjednacavanju cetnika i partizana pa ce mo onda da vidimo ko je bio CICA , dosta mi vas koji pljujete po liku i delu CICE , stidite se. Sto niko ne spominje sta su partizani radili u Blajburgu i sa je goli otok. Da goli otok nije bio ,slucajno ekspluzivno izletiste za povlascene u vreme Tita ? Pitam ja vas dragi prijatelji.

Prijatelj

pre 19 godina

Prolaznice ni jedan od Tih sto su nosili sliku Ante Pavelica nije u zatvoru , nego je samo pokrenut postupak protiv njih , a zatvor ce da gledaju samo kad u meksickim serijama kad njihov omiljeni lik bude iza resetaka. Usput Hrvati su izjednacili prava domobrana i partizana.

neko normalan

pre 19 godina

Nemogu da vjerujem da netko može izvaliti da je pop Djujić okupljao oko sebe antifašiste pa još tome i hrvatske antifašiste.Branimire ako je i od tebe previše je, a tebi prijatelju Gurović će davati 30 poena onda kad Srbija opet bude prvak svijeta, znači nikad

Dusanka

pre 19 godina

Pa sada mogu da mu zabrane i odlazak u Vrsac.
Covek iovako ide iz Partizana za koju nedelju tako da njega to ne tangira, a Partizan ce svasta da snadje ako ne nadju neko resenje do marta meseca i dok se svi igraci ne oporave. Pogresili su jer su mislili da iz mrtvih mogu da vrate Gurketa kao sto su to uradili sa Scepom prosle godine. Ali ne pali to uvek.

Dejan

pre 19 godina

Kao prvo zastava koja se viorila na ustaskim logorima se ipak malo razlikuje od danasnje zastave, sto neuki ljudi nece primjetiti. Kao drugo Pavelic je isti kao i Draza. Pitate se zasto ? Zato sto je dovoljno pogledati dokumentarne snimke ulaska u Vukovar, potraziti spiskove poklanih ljudi od strane Cetnika koji su bili kao neka vojska nekoga tko je pobjegao iz zemlje. Uostalom o kakvim vi odlikovanjima pricate ? Da je ondasnja Njemacka pobjedila i Pavelic bi bio odlikovan kao heroj i bla bla. Ostavite se te nakaradne logike i shvatite da niste 'sveti' narod. Ako nekoga nesto vrijedja onda se iz pristojnosti to izbjegava, a onaj tko nema pristojnosti, mislim da mu nema mjesta niti u sportu, a niti u nekoj intelektualnoj 'eliti'. Ja kod svoga susjeda ne idem sa necime sto ga vrijedja, a ako ga to vrijedja sutim o tome, ako nista ono iz pristojnosti. Dok to ne shvatite necete shvatiti zasto smo pobjegli iz ondasnje SFRJ. Pozrav svima koji razmisljaju normalno.

Chome_Cro

pre 19 godina

dobro je poznato da je draza sam za sebe tvrdio da je cetnik pa radio on dobre ili lose stvari u bilo kojem ratu naziva se cetnikom a zna se da cetnici nisu radili dobre stvari.. i u ovom nasem zanjem ratu su postrojbe koje su 4c znakovlje nosili i nazivali se cetnicima palili i tjerali hrvate iz vukovara (ne kazem da nije i zlocina bilo sa hrvatske strane ali sad o tome ne pricam) stoga je normalno da je u hrvatskoj nepozeljan simbol cetnika a draza je za sebe tvrdio da je cetnik.

A to sto kazete zasto je tek sada zabranjen ulaz, to je zato jer je ovaj zakon u hr. prilicno nov o zabrani isticanja takvih obiljezja.

I ajd' ljudi zasto se stalno oko tog gurovica dize panika... jel se ovdje o sportu ili politici raspravlja?!??!? pzdrav!

Evropljanin

pre 19 godina

B92 bi trebao da bude znatno pazljiviji u prenosenju ovakvih medijskih PATKI bez upozorenja. Pre svega preneo je slicne "mogucnosti" zabrane Gurocivog ulaska u Tursku zbog tetovaze. Naravno kroz tri dana ce Gurovic zajedno sa Partizanom nastupiti protiv Efesa Pilsena bas u Turskoj i onda - nikom nista. Slicno je bilo i sa tvrdnjom u Hrvatskim medijima i prenosenjem price da ce Gurovicu biti zabranjen ulaz i u Grcku a to se vec pokazalo kao patka posto je Gurovic vec bio tamo. Uostalom covek je i grcki drzavljanin.
B92 ima duznost da stiti svoje citaoce od medijskih patki ili barem da ukaze na njihovu mogucnost ili jos bolje verovatnocu s obzirom da su se slicne tvrdnje vec izjalovile. Apsolutno neverujem da ce Sllovenija zabraniti ulaz u dezelu Gurovicu zbog tetovaze jer u Sloveniji se Ravnogorski Pokret, na cijem je celu bio Dragoljub Mihailovic, odavno smatra antifasistickim i izjednacen je sa partizanskim pokretom. Druga je stvar ako iza svega ovoga stoji neki NATO koji vec duze vremena ima cilj da odrzava tenziju izmedju naroda na Balkanu.

Dejan

pre 19 godina

Da odgovorim na sto sam prozvan, odnosno pojasnim nekima koji svoju povijest ne znaju. Draza je suradjivao i sa Njemcima i sa komunistima, zapravo budimo iskreni, covjek je bio licemjer i nije imao obraza. Sto se tice Medackog dzepa, ja ne znam niti jednog sportistu iz HR koji ima na ruci istetoviranog ratnog zlocinca ili nekog tko se smatra nepozvanim u SCG, a da ima veze sa time. Ako vec nesto komentirate naucite se malo povezivati. Sto se tice pobjede u ratu, da pobjedili su antifasisti, ali mozda da znate da se Draza jedno vrijeme borio i na strani fasista. Da su ondasnje antifasisticke sile mislile da je Draza antifasista, ali kada su uvidjele tko je u biti on i sto je da su saveznika ipak nasli u Partizanima. To da sam Srbin, nisam, a i da jesam stajao bi iza toga sto mislim. Ako vam se toliko svidja Draza, sto ga svi ne istetovirate onda ?

zagi

pre 19 godina

Žao mi je da se razgovara ovako. Ne znam zašto bi netko mislio da hrvatska ima nešto apriori protiv srbije. Pa u koje vi zemlje Možete bez vize???
Na gurovićevu tetovažu se reagiralo prekasno. Trebalo se i prije . Čitam u nekom komentaru da će tu hrvatska vršit pritisak na sloveniju da se gurović ne pusti u Sloveniju. Taj netko očito ima visoko mišljenje o hrvatskoj diplomaciji. Pa to je tragikomično ljudi! Pa zar je važno gdje su četnici djelovali? Gdje se to na svijetu toleriraju simboli nacizma? Neka se razmaženo derište koje još nije odraslo nauči redu da ne može svugdje što hoće.

Serdar Rade

pre 19 godina

Jadan Guro ne moze u vajnu dezelu... Ja bih im poslao pionire pa neka sa njima igraju kadda ne znaju sta to znaci pravo govora/glasa/izrazavanja/... Neka balkanci malo zavire u ustav SADa i Engleske i vide da li se zabranjuje pravo izrazavanja....

nema prolaza

pre 19 godina

Kako čiča Draža Gurović koji se nedavno smrznuo na -3 protiv Cibone misli u Sloveniju.. Znam da preko Hrvatske neće moći. Neka kruži preko drugih zemalja. Jadnik. Baš mi ga je žao kao i Hrvata koje su Dražini četnici ubili.

xxx

pre 19 godina

Što je Vama sporno sa Dražom. To što je u rat ušao kao protivnik Nijemaca a izašao je iz njega poprilično mutan. Protiv Nijemaca je i imao jednu jedinu bitku. Poslije s Nijemcima se borio protiv partizana. Prema tome šta je sporno na čijoj je strani bio.

jasmin

pre 19 godina

i dalje se isfurava ovaj GUROVIC sam je kriv da nema to na ruci mogao je zaigrati u drgim KK u ex jugoslaviji a ovako moze da cuva ovce

Pazarac

pre 19 godina

Meni samo nisu jasni OVI sto ga brane??!!
I ova ozmisljanja o Drazi kao borcu protiv Nemaca!!??Partizan je pogresio u startu sto ga je uzeo sa tom tetovazom,ili kad ga je uzeo trebao ga je odmah natjerat da igra sa FLASTEROM preko.To nebi radili onda drugi umjesto njih.Pazi ovog gore gen.Draza pobjedio Nemce!!??Svashta.

Dejan

pre 19 godina

Da odgovorim na sto sam prozvan, odnosno pojasnim nekima koji svoju povijest ne znaju. Draza je suradjivao i sa Njemcima i sa komunistima, zapravo budimo iskreni, covjek je bio licemjer i nije imao obraza. Sto se tice Medackog dzepa, ja ne znam niti jednog sportistu iz HR koji ima na ruci istetoviranog ratnog zlocinca ili nekog tko se smatra nepozvanim u SCG, a da ima veze sa time. Ako vec nesto komentirate naucite se malo povezivati. Sto se tice pobjede u ratu, da pobjedili su antifasisti, ali mozda da znate da se Draza jedno vrijeme borio i na strani fasista. Da su ondasnje antifasisticke sile mislile da je Draza antifasista, ali kada su uvidjele tko je u biti on i sto je da su saveznika ipak nasli u Partizanima. To da sam Srbin, nisam, a i da jesam stajao bi iza toga sto mislim. Ako vam se toliko svidja Draza, sto ga svi ne istetovirate onda ?

jasmin

pre 19 godina

i dalje se isfurava ovaj GUROVIC sam je kriv da nema to na ruci mogao je zaigrati u drgim KK u ex jugoslaviji a ovako moze da cuva ovce

Sale Nacionale

pre 19 godina

Nekada smo bili veliki evropski tim,a sada sluzimo za popunjavanje zute stampe.Tim nam je slabiji iz godine u godinu, dovode igrace koji ne zasluzuju crno-beli dres, a ova farsa sa Gurovicem se nastavlja. Svaka cast njemu na igrama u reprezentaciji ali Partizan mora i moze mnogo bolje.

Alexander

pre 19 godina

Ne znam kako portret nekog coveka moze da bude rasna mrznja ako je taj portret coveka normalan bez ikakvih komentara i simbola mrznje....Ne znam kako portret nekog coveka moze da ugrozi red i mir... Posle svega, taj covek (pre drugogo svetskog rata) je bio general jedne vojske koja je svojom kruvlju oslobodila taj narod od Germanskog vekovnog robstva...U to vreme nisu imali problema sa slikama istih generala i kraljeva koji su ih oslobodili...

Nije srpski cutati

pre 19 godina

Kada ce vise ljudi u Srbiji poceti da shvataju da postoje neka obelezja koja iritiraju druge?(koji nisu Srbi)Gde vam je svest ljudi? Alexandere,nema bre veze sta ti mislis i znas o Dragoljubu Mihailovicu, vazno je kako se, i u kojoj meri njegovi lik i delo projektuju u mozgovima vasih suseda. Gde vam je takt i postovanje?Sramota.... Oslobodio ih....

Aca Miloradovic

pre 19 godina

Aman ljudi, upravo kk Partizana, pa vidite li da covek ama bas nista ne zna sa tetom ili bez njega!
NE PRODUZAVAJTE UGOVOOOOR!!!

Alexander

pre 19 godina

Eh moj priajetlju "nije srpski cutati"...A kako da se mi osecamo dok njihova zastava viori usred grada Beograda ispred njihove ambasade, ista sastava koja je viorila ispred ulaza u Jasenovacki logor i ostale logore !?

Ivan Susanjin

pre 19 godina

S'obzirom na partije koje Gurovic pruza u dresu Partizana, bolje je da ne igra. Ipak moram da dodam da ne razumem kako to slika gen. Mihailovica moze da izaziva rasnu mrznju?
Ako postoji nesto sporno u vezi njegovog delovanja u 2. svetskom ratu, to sa rasnom pripadnoscu nema nikakve veze. Uzgred na teritoriji Slovenije nisu dejstvovale nikakve cetnicke jedinice, pa ceo slucaj nema veze ni sa Slovenijom.

Novica Lukić

pre 19 godina

Gurovićeva tetovaža je nastala na osnovu Dražinog portreta, koji je naslikao jedan od najboljih američkih portretista Džim Polard.

Draža je za doprinose u borbi protiv fašizma odlikovan od strane američkog predsednika Trumana nakon, kao i od francuskog generala De Gol-a tokom II sv. rata.

U ravnogorskom pokretu bilo je pripadnika svih jugoslovenskih naroda, pa i na hiljade Slovenaca lojalnih kraljevini Jugoslaviji, koji su se za slobodu borili rame uz rame sa Dražom Mihailovićem.

Država treba što pre da rehabilituje Ravnogorski pokret, a Partizan i naš košarkaški savez ne treba da pristaju na ovakve ucene i poniženja, i da ne igraju bez Gurovića.

napredna inteligencija

pre 19 godina

Alexander, stvarno si zabrazdio. Hrvatski grb (tzv. šahovnica) je na Saboru 1527. godine odabran za simbol svih Hrvata, iako datira i iz mnogo ranijeg razdoblja. Ustaše su ga u periodu od 1941.-1945. zloupotrijebile, kao što su i četnici zloupotrijebili srpske simbole. Zar bi sada i jedni i drugi zbog toga trebali izmišljati nova državna obilježja? Tvoja tvrdnja ne stoji.
A ti Ivane, zar zaista misliš da u Sloveniji nema potomaka partizana koji su se u Hrvatskoj, BiH i Srbiji borili protiv nacističkih sluga, pa tako i četnika? Misliš da njima slika Draže ne smeta? Razmisli još jednom...

goran

pre 19 godina

Ovo je dobro za Partizan.Oni klinci,bar kad vide da lopta ne ide u kos,prestanu da sutaju,a ovaj... Protivnicki igraci ga namerno ostavljaju slobodnog iza linije 6,25,znaju da je bezopasan. Svi to vide osim Duleta.Cenim ga mnogo,ali ne kontam koliko kredita ovaj "znalac" ima kod njega.

igor

pre 19 godina

Ko nije ucio istoriju neka sedne i neka malo prouci. Ne znam zasto bi draza smetao bilo kome van Srbije? A to sto nas svi zezaju kako stignu to bi trebalo da bude tema za razmisljanje npr. Vuku Draskovicu koji je valjda jos uvek neki ministar a bogami i upravi Partizana. Pa ne se zapitaju gde je nase mesto u "evropi" i sta mi uopste trazimo u toj k...c ligi, kome to punimo hale, ako ih i uopste punimo,i zasto? Da je mene neko nesto pitao ne bih igrao tu ligu pa makar 10 godina ne igrao u bilo kom evropskom takmicenju. Pa vi sada svi lepo razmislite o ovome.

G

pre 19 godina

Ono sto mene interesuje jeste sledeca stvar: Kako to da su UVEK Srbi problematicni i kako to da UVEK Srbi odabiraju takve slike sa takvim uspehom da nam na kraju zabrane ulaz? Hajde da svi fino istetoviramo Drazu i da za vjek i vjekova teramo inat Hrvatima, pa cemo im, kad i ako se ikada budemo priblizili EU (nakon njih, naravno), pruziti razlog da stave veto na nas ulazak!!! Umesto da radimo na jacanju regionalne saradnje, mi cemo se ponositi time sto ce nam i Bugarska i Rumunija uvesti vize, a odmah nakon njih i Hrvatska. A kada nam kredibilitet bude toliko opao da nas niko nista ne pita ni za Kosovo ni za Crnu Goru, svi cemo moci onda u miru i slobodi da istetoviramo Drazu na celu i da ga slavimo zauvek na Ravnoj gori!!!

Nebojsa, Novi Sad

pre 19 godina

Sta mu znaci lik Draze Mihajlovica na ruci? Morao je znati kada ga je slikao da je to kontroverzni cin. Sada neka snosi posledice. Uostalom, ima laserski nacin skidanja tetovaze pa nek izvoli.

lightning

pre 19 godina

Ma da nece malo sutra da mu zabrane. A sto mu nisu zabranili pre dve godine kad je gostovao u Tivoliju (Euroliga) dok je igrao za onaj spanski tim i nikome nije smetala ta tetovaza? A kad krene medijska kampanja onda gle cuda svima smeta to. I ne verujem da ce mu Slovenci zabraniti, jedino ako bude pritisaka sa strane, pre svega Hrvatske u sta ne sumnjam.

aleksandar,sr.kamenica

pre 19 godina

Ово је смешно!!!!!!!!!!!!!
Чујем и да се Црногорци спремају да исто учине!!!!!!!!!!!!!!!1
Такође сам начуо и да скупштина Војводине спрема забрану уласка Милану у родни град!!!!
Доста шале. Ово је стварно превршило сваку меру.
Безобразлук!!!!!1

Nostradamus

pre 19 godina

Sportska vest dana u Politici je da je Sale Djordjevic raskinuo ugovor sa Skavolinijem. Molim upravu KK Parizan da razmisli o dovodjenju Saleta pa sta kosta da kosta. S obzirom da su Milojevic i Suput povredjeni, da Perovic igra kao da je povredjen a da Gurovic vise ne igra nego sto igra ovo bi moglo da bude kakvo takvo resenje. Kao sto rekoh sta kosta da kosta.

jo

pre 19 godina

Svima koji mrze Partizan bi samo porucio da imaju fore da nas pljuju i vredjaju dok ne pocne play-off, a onda ko i uvek, zna se, Partizan bude sampion, a ostali pisu saopstenja, cekaju sledecu sezonu, zale se na sudije i spominju svetske zavere protiv njihovih klubova . Smejte se zemljaci jos malo, a i sami znate da ko se zadnji smeje ... Basket je cudna igra u kojoj na kraju Partizan uvek bude prvi .

Ljuta zver

pre 19 godina

Dosta mi je vise da gledam te budalastine, najbolje bi bilo da je Partizan odmah rekao Ne hvala i zahvalio se ucescu u toj ligi. to bi mozda (ali mozda) i nateralo ostale klubove iz SCG da razmisle o ucescu u tom putujucem cirkusu.

Navijac

pre 19 godina

@igor: Pa ti se onda izoluj od svojih suseda, siđi lepo u podrum, i jedi korenje. Kao da sam takvo što već čuo...Na žalost...
Ne znam šta uopšte tražiš na internetu.
Svaka budala misli, da su svi ostali ludi, a jedino on normalan. Kako je moguće, da je uvek "ceo svet" protiv srba, a mi ni krivi ni dužni.
Tračak nade mi, da je hvala Bogu sve više normalnih komentara.

chure

pre 19 godina

Slazem se sa Nostradamusom da bi dovodjenje Saleta Djordjevica bio pravi potez, ali nasa uprava je vec sa Stepom prekoracila broj dozvoljenih registrovanih igraca. Dakle, mogao bi, ali tek sledece sezone. Eee, ko nama sedi u Upravnom odboru - sve trut do truta!!!!!

Boki

pre 19 godina

Pridruzujem se apelu za dovodjenje Saleta Djordjevica (je l' treba negde da se potpisem?). Isao bi BUKVALNO na svaku utakmicu Partizana samo zbog njega pa makar igrao 8x gore od Gurovica.

Pavelicev lik im ne bi smetao

pre 19 godina

Nikada necu shvatiti ljude koji se tetoviraju trajno ugrozavajuci svoje zdravlje, ali ni one koji gaze po najvecim srpskim svetinjama pljujuci po najvecim ljudima koji su obelezili nasu i svetsku istoriju. Zato, smatram da bi trebalo bi da svi kosarkasi Partizana i ostalih nasih klubova PRIVREMENOM tehnikom istetoviraju lik Draze Mihajlovica na ruci. Na taj nacin bi se solidarisali sa svojim kolegom kojem se osporava sportsko pravo da nastupa za svoj klub, ali na taj nacin ne bi ugrozili svoje zdravlje, posto bi tetovazu mogli u svako doba da skinu bez ikakvih tragova, posledica i trauma.

Branislav Novakovic

pre 19 godina

General Mihajlovic je bio na celu visenacionalne Jugoslovenske Vojske u Otadzbini. Pripadnici njegovih jedinica su bili pored Srba i pojedini Hrvati, Muslimani i Slovenci. To sto su u njegovim jedinicama preovladavali Srbi, vise govori o profasistickom raspolozenju medju Hrvatima i Muslimanima, nego o nacionalnoj toleranciji medju Drazinim cetnicima. Isto vazi i za njegov stab, kao i za stab njegovih saradnika, poput Momcila Djujica koji je oko sebe okupljao vecinu i Srba i Hrvata antifasista iz Like, Dalmacije i Dalmatinske zagore, a najvecu podrsku je imao unutar hrvatske inteligencije u Zadru, Splitu i Sibeniku, pre svega zbog postovanja generala Draze Mihajlovica. Kome normalnom onda moze da smeta isticanje njegovih postera, transparenata i tetoviranje njegovog lika?

alexa

pre 19 godina

Treba da je sramota sve one koji pljuju Gurovica!Mislim na srbe,a hrvate i cigane tu ne racunam!
Svi su mu pevali 2002-ge kada je unistio ameriku a sada tako!Bruka!
Ovi sto pljuju po upravi nisu bas normalni!Oni su uradili maximum maxumuma,za to vreme sto su imali.druga je stvar sto partizan vec trecu sezonu u evropi prate maleri povreda,ni jedna utakmica nije odigrana sa svim igracima,ni jedna!
U evropi sanse nisu izgubljene ali su znatno smanjene sa povredom Miloja i Suputa!Prosle godina smo imali 5:1 pa n kraju ispali.Volim partizan!
p.s. ako sale dodje,hrvati automatski dobijaju komplex zadnje sekunde...
p.s. svi oni koji pljuju partizana ne idu na utakmice neka se pokriju usima!
p.s. slovenija je u evripskoj uniji,mislim da oni to nece uraditi.

ЈЕЛЕНА

pre 19 godina

Ало, бре, људи, па кад су ти Хрвати толики противници фашиста и сваког њиховог обележја, кад их све то вређа и не дозвољавају пропагирање истих, зашто им није сметало то што су неки пре пар дана продефиловали целим Сплитом са сликом Анте Павелића од ког је већи злотвор био једино Хитлер, да и не говорим да је цео град био излепљен сликама Мирка Норца (још једног чувеног хрватског хуманисте)? Зашто ту нису реаговали? Или су ипак злочинци само они који су Срби? Дајте, људи, ово је смешно стварно, да је ово урадио неки други народ можда бих и схватила, али Хрвати који су дочекивали Хитлера са цвећем и одушевљењем...

Milos

pre 19 godina

Cin tetoviranja je istovremeno cin necijeg postovanja i divljenja i cin mazohizma i terora nad sopstvenim telom. Ni jedno ni drugo nije kaznjivo, osim ako kao kaznu ne racunamo stetnost tetoviranja po zdravlje.

Ненад

pre 19 godina

Највеће злочинце 20. века попут Хитлера и његових есесоваца, Туђмана, Павелића и њихових усташа, Броза, Олбрајтове, Мока, Кола и Клинтона у Словенији и Хрватској дочекивали су са цвећем, својим надбискупима, кључевима града, топовским салвама, рецитацијама и попевкама, а Гуровићу и осталим Србима приговарају што се са најдубљим поштовањем подсећају на легендарног антифашисту, војсковођу, обавештајца, дипломату, хуманисту и мученика ђенерала Дражу Михајловића. С киме се то наши клубови такмиче у заједничкој лиги? Има ли краја њиховом и нашем понижавању? Када ће већ једном неко рећи: "ДОСТА!"?

Dejan M

pre 19 godina

Zagreb ima 'Draženov dom'. Mi ćemo, ako Bog da, uskoro imati 'Dražinu arenu' ili spomenik istome u centru grada. Kada se vlasti Beograda i cele Srbije konačno oduže našem Draži, pojedinci će prestati da muče svoje telo tetoviranjima. Znamenitim ljudima kao što je general Mihajlović mesto je na freskama, mozaicima, ikonostasima, spomenicima, umetničkim slikama, u nazivima ulica, škola, bolnica, univerziteta, hotela, kasarni, biblioteka i gradova, a ne na nečijim nadlakticama, grudima ili leđima.

Vlada

pre 19 godina

Citat:
"...reprezentativcu SCG koji na ruci ima tetoviran lik Draže Mihajlovića mogla biti uvedena zabrana na osnovu ustavne odredbe kojim se zabranjuje širenje RASNE mržnje,..."

Dame i gospodo Slovenci, i mi i vi, i naš i vaš general Mihajlović, i naš Gurović smo pripadnici bele rase. O kakvom onda to širenju RASNE mržnje govorite?

Nadjite neki drugi izgovor!

Vlada

pre 19 godina

Opet taj Parizanov lobi. Uskoro ce uticaj Partizana da se prosiri po celoj Evropi. Nasa bivsa braca umesto da zamole Gurovica da igra protiv njihovih timova oni pojacavaju crno-bele. Zaista neverovatno. Ali, kada im je vec takva politika obavestavam ih da Luka Bogdanovic ima tetovazu Radovana Karadzica, a Kosta Perovic tetovazu Ratka Mladica. Sta cekate. Zabranjujte ulaz.

goran

pre 19 godina

ma sta vam je ???
prvo nas terate da igramo u goodyear ligi(smesna liga) pa nas terate iz nje ovakvim glupim ponasanjem prema Gurovicu..on je veci od svih vas,,kako ste slabi bre!!!
bas ste slabi....pffff..

antsas

pre 19 godina

Onda Hrvati, Bosanci i Slovenci
treba da zabrane i prikazivanje filmova "20th Century Fox"-a,
koji je 1943. godine snimio film "Chetniks" u reziji Louis King-a
sa Philipom Dornom i Annom Sten u glavnim ulogama!

prolaznik

pre 19 godina

@JELENA

Ajde se informiraj prije nego bubnes!
Nije split nego je Zadar i ljudima je smetalo pa su zavrsili u zatvoru a ktome su svi relevanti to osudili kao stetno i nepotrebno....

Ajde citaj te novine do kraja pa onda pricaj okolo.

JJ Ljubljana

pre 19 godina

Veseli me sto ima normalnih komentara, ali ipak ima pojedinaca koji kvare sve skupa sa svojim ispolitiziranim misljenjima. Dejan M, kako imas obraza usporediti "drazenov dom" sa nekim nazivom "drazina dvorana"? Prvi je dobio ime po kosarkaskoj legendi, a ti bi da stavljas ime dvorane nekog deda mraza, koji ti je ubijao vlastiti narod. Imate toliko likova, na koje mozete biti ponosni, od umjetnika do kosarkasa i ostalih sportista...a bas zapnete na neko ovakvo lice. Sramota. Zasto ne bi radije odali pocast legendi Partizana Dalipagicu ili nekom slicnom. Ali srecom ste takvi ljudi u manjini. Iako ne navijam za Cibonu, razveselilo me kad je istamburala Partizane, jer je sve ono od cetnickih pjesmica do ikonografije ispalo bas smijesno i pateticno.
Ne mogu da razumijem, zasto uvijek morate da se inatite i da se na kraju prikazujete kao zrtve, te da je "ceo svet protiv vas". Tu ste u zabludi. I u nasem je interesu da Hrvatska dodje u EU, pa i u njihovom, da dodje Srbija jednog dana. Pa da pocnemo malo da zivimo, ne samo da se prezivljavamo iz dana u dan. Pozdrav normalnim ljudima u Srbiji.

Prijatelj

pre 19 godina

Ljudi zar ne vidite da se oni boje da ce Gurovic da proradi uskoro i da ce svima da trpa po 30 poena. Uskoro ce skupstina da izglasa zakon o izjednacavanju cetnika i partizana pa ce mo onda da vidimo ko je bio CICA , dosta mi vas koji pljujete po liku i delu CICE , stidite se. Sto niko ne spominje sta su partizani radili u Blajburgu i sa je goli otok. Da goli otok nije bio ,slucajno ekspluzivno izletiste za povlascene u vreme Tita ? Pitam ja vas dragi prijatelji.

Prijatelj

pre 19 godina

Prolaznice ni jedan od Tih sto su nosili sliku Ante Pavelica nije u zatvoru , nego je samo pokrenut postupak protiv njih , a zatvor ce da gledaju samo kad u meksickim serijama kad njihov omiljeni lik bude iza resetaka. Usput Hrvati su izjednacili prava domobrana i partizana.

neko normalan

pre 19 godina

Nemogu da vjerujem da netko može izvaliti da je pop Djujić okupljao oko sebe antifašiste pa još tome i hrvatske antifašiste.Branimire ako je i od tebe previše je, a tebi prijatelju Gurović će davati 30 poena onda kad Srbija opet bude prvak svijeta, znači nikad

Dusanka

pre 19 godina

Pa sada mogu da mu zabrane i odlazak u Vrsac.
Covek iovako ide iz Partizana za koju nedelju tako da njega to ne tangira, a Partizan ce svasta da snadje ako ne nadju neko resenje do marta meseca i dok se svi igraci ne oporave. Pogresili su jer su mislili da iz mrtvih mogu da vrate Gurketa kao sto su to uradili sa Scepom prosle godine. Ali ne pali to uvek.

Dejan

pre 19 godina

Kao prvo zastava koja se viorila na ustaskim logorima se ipak malo razlikuje od danasnje zastave, sto neuki ljudi nece primjetiti. Kao drugo Pavelic je isti kao i Draza. Pitate se zasto ? Zato sto je dovoljno pogledati dokumentarne snimke ulaska u Vukovar, potraziti spiskove poklanih ljudi od strane Cetnika koji su bili kao neka vojska nekoga tko je pobjegao iz zemlje. Uostalom o kakvim vi odlikovanjima pricate ? Da je ondasnja Njemacka pobjedila i Pavelic bi bio odlikovan kao heroj i bla bla. Ostavite se te nakaradne logike i shvatite da niste 'sveti' narod. Ako nekoga nesto vrijedja onda se iz pristojnosti to izbjegava, a onaj tko nema pristojnosti, mislim da mu nema mjesta niti u sportu, a niti u nekoj intelektualnoj 'eliti'. Ja kod svoga susjeda ne idem sa necime sto ga vrijedja, a ako ga to vrijedja sutim o tome, ako nista ono iz pristojnosti. Dok to ne shvatite necete shvatiti zasto smo pobjegli iz ondasnje SFRJ. Pozrav svima koji razmisljaju normalno.

Chome_Cro

pre 19 godina

dobro je poznato da je draza sam za sebe tvrdio da je cetnik pa radio on dobre ili lose stvari u bilo kojem ratu naziva se cetnikom a zna se da cetnici nisu radili dobre stvari.. i u ovom nasem zanjem ratu su postrojbe koje su 4c znakovlje nosili i nazivali se cetnicima palili i tjerali hrvate iz vukovara (ne kazem da nije i zlocina bilo sa hrvatske strane ali sad o tome ne pricam) stoga je normalno da je u hrvatskoj nepozeljan simbol cetnika a draza je za sebe tvrdio da je cetnik.

A to sto kazete zasto je tek sada zabranjen ulaz, to je zato jer je ovaj zakon u hr. prilicno nov o zabrani isticanja takvih obiljezja.

I ajd' ljudi zasto se stalno oko tog gurovica dize panika... jel se ovdje o sportu ili politici raspravlja?!??!? pzdrav!

Prijatelj

pre 19 godina

"Neko normalan" ne vidim ti po niku da si bas dostojan tome. Posto vidim da si neupucen nije Srbija bila prvak sveta vec Srbija i Crna Gora , kao drugo mi smo 5 puta bili prvaci sveta sto znaci da se to nije desilo slucajno.Sad pitanje za dragog gospodina Dejana kad su cetnici u drugom svetskom ratu bili u Vukovaru???? Kao drugo dragi Dejane saveznici su pobedili a ne fasisti , a Draza je odlikovan od strane saveznika , a Hrvatska je bila satelitska drzava fasisticke Nemacke. Ali ako pricas o ovom ratu i cetnicima koji su klali po Vukovaru imam i ja pitanje za tebe sta je bilo u medackom dzepu sta je bilo na Maslenici , zar je moguce da su svi od 300 000 Srba iz Krajine zlocinci pa su proterani sa ognjista. Zar su Cetnici drzali Jasenovac , Staru Gradisku i Jastrebarsko (koje je bilo logor za decu). Zar je moguce da zlikovce kao sto su Ante Pavelic , Artukovic Andrija i ostali da ne nabrajam isti kao Draza Mihajlovic koji se otvoreno borio protiv fasista i komunista.

Davor

pre 19 godina

IVERSON TAKODJER IMA PUNU RUKU TETOVAZA KOJE BI NEKOGA MOGLE VRIJEDJATI NA RASNOJ OSNOVI PA ZATO I IGRA STALNO S ONOM RUKAVICOM NA RUCI, NEK GURKE STAVI ZNOJNIK I NEK IGRA.

Boki

pre 19 godina

Kaze Dejan: "da je Nemacka pobedila i Pavelic bi bio odlikovan" i ostade ziv. Dejane SRBINE (iako mi je ono tvoje "tko" malo sumnjivo) pa FASISTICKA Nemacka N I J E pobedila u ratu, pobedili su ANTIFASISTI a Draza je ipak odlikovan (?!?!) Sta ti to govori (?!) Ajde razmisli malo!

Evropljanin

pre 19 godina

B92 bi trebao da bude znatno pazljiviji u prenosenju ovakvih medijskih PATKI bez upozorenja. Pre svega preneo je slicne "mogucnosti" zabrane Gurocivog ulaska u Tursku zbog tetovaze. Naravno kroz tri dana ce Gurovic zajedno sa Partizanom nastupiti protiv Efesa Pilsena bas u Turskoj i onda - nikom nista. Slicno je bilo i sa tvrdnjom u Hrvatskim medijima i prenosenjem price da ce Gurovicu biti zabranjen ulaz i u Grcku a to se vec pokazalo kao patka posto je Gurovic vec bio tamo. Uostalom covek je i grcki drzavljanin.
B92 ima duznost da stiti svoje citaoce od medijskih patki ili barem da ukaze na njihovu mogucnost ili jos bolje verovatnocu s obzirom da su se slicne tvrdnje vec izjalovile. Apsolutno neverujem da ce Sllovenija zabraniti ulaz u dezelu Gurovicu zbog tetovaze jer u Sloveniji se Ravnogorski Pokret, na cijem je celu bio Dragoljub Mihailovic, odavno smatra antifasistickim i izjednacen je sa partizanskim pokretom. Druga je stvar ako iza svega ovoga stoji neki NATO koji vec duze vremena ima cilj da odrzava tenziju izmedju naroda na Balkanu.

zagi

pre 19 godina

Žao mi je da se razgovara ovako. Ne znam zašto bi netko mislio da hrvatska ima nešto apriori protiv srbije. Pa u koje vi zemlje Možete bez vize???
Na gurovićevu tetovažu se reagiralo prekasno. Trebalo se i prije . Čitam u nekom komentaru da će tu hrvatska vršit pritisak na sloveniju da se gurović ne pusti u Sloveniju. Taj netko očito ima visoko mišljenje o hrvatskoj diplomaciji. Pa to je tragikomično ljudi! Pa zar je važno gdje su četnici djelovali? Gdje se to na svijetu toleriraju simboli nacizma? Neka se razmaženo derište koje još nije odraslo nauči redu da ne može svugdje što hoće.

zoki

pre 19 godina

Koliko je meni poznato Stefan Krecmar ima istetoviran kukasti krst pa mu niko ne brani da udje u bilo koju zemlju a sumnjam da bi mu Hrvatska zabranila ulazak u zemlju. A sto se tice Draze Mihajlovica cela istina o cetnickom pokretu nije poznata jos zbog raznih zataskavanja posle 1945.

mixa1983

pre 19 godina

Molio bih neobavestene i one koji su istoriju uculi samo od Dedijera i ostalih partizanskih probisveta da ne lupetaju.Prvo vest je patka,jer je i sam Lisac,Lorbek ili ne znam ko,to demantovao.Drugo Slovenija je donela zakon,kojim se cetnicama priznaje ucesce u drugom svetskom ratu na strani antifasista.Cetnici u Sloveniji su bili Leon Stukelj(cuveni gimnasticar),Aleksandar Bajt(cuveni ekonomista,danas postoji institut,sa njegovim imenom),zvali su se Plava Garda,a vodja im je bio Karlo Novak,cetnicki vojvoda.

Zaboravio sam da dodam i porodicu Susteric,koja je u Sloveniji veoma ugledna,otac i 2 sina.Otac je ubijen od strane Nemaca,a jedan sin od partizana,a najmladji Uros je i dan danas ziv i sudio se sa slovenackom drzavom,dok nisu doneli zakon kojim je ispravljena istorijska nepravda prema cetnicima.O cetnicima u Sloveniji potrazite na www.pogledi.co.yu,za Dejana,naprednu generaciju i ostalu decu komunizma.

Serdar Rade

pre 19 godina

Jadan Guro ne moze u vajnu dezelu... Ja bih im poslao pionire pa neka sa njima igraju kadda ne znaju sta to znaci pravo govora/glasa/izrazavanja/... Neka balkanci malo zavire u ustav SADa i Engleske i vide da li se zabranjuje pravo izrazavanja....

nema prolaza

pre 19 godina

Kako čiča Draža Gurović koji se nedavno smrznuo na -3 protiv Cibone misli u Sloveniju.. Znam da preko Hrvatske neće moći. Neka kruži preko drugih zemalja. Jadnik. Baš mi ga je žao kao i Hrvata koje su Dražini četnici ubili.

xxx

pre 19 godina

Što je Vama sporno sa Dražom. To što je u rat ušao kao protivnik Nijemaca a izašao je iz njega poprilično mutan. Protiv Nijemaca je i imao jednu jedinu bitku. Poslije s Nijemcima se borio protiv partizana. Prema tome šta je sporno na čijoj je strani bio.

Željko

pre 19 godina

Zanimljivo je citati ova vasa prepucavanja, ali meni je najjaca stvar u cijeloj ovoj prici da kosarkas koji ima tetovazu draze mihajlovica(borca protiv komunista) igra u klubu po imenu Partizan. Ironicno, zar ne?