Utorak, 02.04.2019.

12:51

"Svi me pitaju zašto Luka Jović nije dobio više minuta"

Potpredsednik FSS Marko Pantelić bio je gost Jutarnjeg programa <a href="http://www.rts.rs/page/sport/sr/story/36/fudbal/3475004/pantelic-mladi-fudbaleri-su-ispunili-ocekivanja.html" class="text-link" target= "_blank">RTS</a> gde je govorio o startu i planovima fudbalske reprezentacije Srbije u kvalifikacija za EP.

Autor: SV  |  Izvor: B92

"Svi me pitaju zašto Luka Joviæ nije dobio više minuta" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

nbc

pre 7 godina

Pa statistika nije uvijek mjerodavna za učinak jednog igrača. I šta to znači trenutna forma? Poslednjih mjesec dana ili 2 ili pola godine? Po tome često najbolji igrači ne bi bili u timu jer bože moj poslednjih mjesec dana nešto im slabo ide. Po tome su i Stojković i Mijatović i Savičević trebali povremeno na klupu ali nisu. Reprezentacija se ne mijenja svakih sedam dana. Reprezentacija se gradi godinama. A osim toga ko kaže da je Mitrović van forme? I protiv Portugala je bio odličan (pitajte Portugalskog trenera). Razne stručne analize tasteraša u stilu kako je spor ili "bunari se lopta" su smiješne. Pa mi smo preko njega dali najviše golova. Igrali su i prije njega razni "brzi tehničari" koji su svi zajedno dali 5 golova. I ranije smo imali nepravdi prema gol igračima pa recimo Santrač je bio dobar samo za OFK Beograd iako je dao preko 200 golova u jakoj ligi ili igrao je Vujović a na klupi su bili Halilhodžić ili Savić ili Vukotić itd. Godinama kukamo za gol igračem i sada kada ga imamo sada nam ne valja. Što se tiče Jovića, nisam ga puno gledao u Ajntrahtu ali ispade da je on igrao da bi nabili Portugal 10:0. Stanite malo, moguće je da se ne bi ni vidio na terenu. Pa po toj logici Ronaldo nije morao ni da izađe na teren. On bi nam dao 5 golova sa klupe. Ali nije tako. Zar ne?

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Избацујете статистику Јовића, Митровића,... Браво за сваког играча за све што је досад добро урадио на терену ал ја сматрам да увијек требају играти они КОЈИ СУ ТРЕНУТНО НАЈБОЉИ а не неко што је некад био добар а сад и није баш тако добар и да тај игра само због прошлих игара. Е, зато нема резултата што не играју ТРЕНУТНО НАЈБОЉИ. Јесам мало одужио ал надам се да сте укапирали? 🙌

nbc

pre 7 godina

I jos nesto, na poslednjih 47 utakmica Luke u Ajntrahtu dao je 24 gola. Na istom broju utakmica Mitrovic je dao 22 gola. A u istom periodu u reprezentaciji je jos dao desetak golova. Malo li je.

nbc

pre 7 godina

Za fudbalske neznalice mozda statistika kaze nesto Mitrovic dao 85 golova na igrao na 211 utakmica za klubove. Reprezentacija 68 utakmica (od toga seniroska 47) dao 34 (od toga 23 seniorska) gola. On zaista ne daje golove. Luka 109 utakmica za klubove, 40 golova. Reprezentaciju ne poredim jer Luka ima 4 utakmice kao senior i 1 go. Da li vam je jasno iz statistike zasto Mitrovic mora da igra? 47 utakmica u reprezentaciji i 23 gola!!! To je za postovanje. U poslednje 3-4 godine uz Tadica ubjedljivo nas najbolji igrac. Uz Tadica najzasluzniji za odlazak na Svjetsko prvenstvo. Na Svjetskom jedan od najboljih. U Ligi Evrope ubjedljivo najbolji igrac. Sta treba jos da uradi? A da, pogresne su mu boje kluba. Luki zelim sve najbolje i da igra jos bolje. Ali stanite malo sa tim klubastvom. Da li se iko odrice igraca koji je godinama davao najvise zbog polusezone? Usput u toj polusezoni Mitrovic je bio odlican u reprezentaciji.

анђео Земун

pre 7 godina

ЖАЛОСНО ДО БОЛА! ПОСЛЕДЊИ ЧОВЕК ЗА КОГА БИХ ПОМИСЛИО ДА ЋЕ ПРОДАТИ ВЕРУ ЗА ВЕЧЕРУ ЈЕ ПАНТЕЛА!!! ДАРКО ЈЕ УВЕК БИО ТАКАВ И НИСАМ ИЗНЕНАЂЕН АЛИ ТИ ПАНТЕЛА? ПА ЗАР СИ МАЛО ЗАРАДИО У КАРИЈЕРИ ПА ТИ ЈОШ ТРЕБА? ШТО СЕ НИСИ УДРУЖИО СА ДЕКИЈЕМ ЛЕГЕНДОМ И ПОДРЖАО ЊЕГОВ КАМП ДЕКИ 5, ИМАО СИ ИТЕКАКО ШТА ДА НАУЧИШ КЛИНЦЕ, ОВАКО, НЕ ЗНАМ КОЈУ РЕЧ ДА УПОТРЕБИМ ЈЕР И ОВАКО МО-ДЕРАТОРИ МИ НЕЋЕ ПУСТИТИ КОМЕНТАР, А БЕЗ ТЕ РЕЧИ МОЖДА МИ СЕ И СМИЛУЈУ ПА ПУСТЕ! БАШ ЖАЛОСНО КАКО ФСС ПРЉА СОЛИДНЕ КАРИЈЕРЕ БИВШИХ ЛЕГЕНДИ А ОНИ ПРИСТАЈУ НА ТО!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Па са другим играчима сте се боље уградили. Вама тако исплатније било као и увијек. Е ко вас не зна... 🙄

dchh

pre 7 godina

psssst. Brat Pantela mislim drži čas. Aj po 100 evra da Jović počinje sledeću bez obzira na formu, taktiku ili bilo šta drugo. Imamo vođenje ekipe kao da nam je trener iz prve opštinske lige.

bocko

pre 7 godina

Jos od s.p u Spaniji 1982 i Miljanicapitam se dokle ce tzv.fudbalski radnici u ovoj zemlji da potcenjuju ljubitelje fudbala ovdasnjeg.Svejedno da li je u pitanju Osim, Santrac,Antic ili Krstajic.Uporno nam zamazuju oci,kao da mi ne vidimo ko kako igra i u kakvoj je formi.Na zalost, previse volim fudbal da bi tek tako digao ruke od njega, pa im dozvoljavam da me i dalje vuku za nos i nesto se lozim.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Па са другим играчима сте се боље уградили. Вама тако исплатније било као и увијек. Е ко вас не зна... 🙄

Petar

pre 7 godina

Daj bre sklanjajte Mitrovica iz napada i dajte priliku Jovicu. Mitrovic kao da je napadac iz 70-tih godina proslog veka; nesto kao sto je bio Horst Hrubes (Mitrovic me nije ni do kolena). Jak, stamen, odlican u skoku, ali spor, bez driblinga, bez sposobnosti da sam sebi stvori priliku. Danas se ne igra takav fudbal. Jovic mora biti u spicu ako hocemo da igramo napadacki fudbal.

Nada umire. Poslednja.

pre 7 godina

Sa ovakvim igracima kakve ima Srbija, prosecno dobar trener bi bez problema doveo reprezentaciju u 8 najboljih u Evropi, i to sa spustenim rukama.. Sramota me kukavicke taktike i poltronske strategije.. Mozda je bilo bolje da smo odmah sad na pocetku izgubili obe utakmice, sto i nije bilo nerealno.
Ovako, to je vredjanje inteligencije, i navijaca i igraca. Nadam se da ce da proradi ljudsko dostojanstvo medju fudbalerima i da ce dovoljan broj casnih muskaraca medju njima reci da je dosta i da zele da se ponose sto igraju u reprezentaciji Srbije, a ne da se stide i pravdaju kad god ih neko pita bilo sta u vezi sa igranjem za tim svoje zemlje.
Zivela Srbija.

lux

pre 7 godina

i zasto nije dobio? odgovor: "ovog puta je bilo tako". cemu naslov kad u tektu nema odgovora na pitanje, ili ovo trebamo smatrati odgovorom?

remax

pre 7 godina

Potpredsednik i Marko Pantelic,boze koliko mi to ne ide jedno sa drugim!
(23, 02. april 2019 13:37)

Slažem se, Pantelu treba za predsednika.

fudbaler grga

pre 7 godina

Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
(DEX, 02. april 2019 15:18)

Zaboravio si debakl sa Antićem 2010.

Prvih 20-ak minuta igre potpuno je pripao Gani, koja je brzim napadima zadavala dosta muka zadnjoj liniji. Začuđujuće, Ganjani su pretili i iz prekida, uprkos činjenici da je Srbija najviša reprezentacija na turniru.

Pet minuta pre kraja poluvremena Stanković je šutirao iz daleka, ali je golman, odbranio udarac. To je bio prvi udarac u prvom delu u okvir gola i verovatno najlošije poluvreme od starta turnira.

U nastavku, "orlovi" su pokazali odlučnost, krenuli su silovitije u napad, međutim, bez prave prilike u završnici. Vezni red je igrao bolje nego u prvom delu, ali nije stvarao sjajne prilike za Žigića i Pantelića.

Ipak, prekidi, koji su najjače oružje visokih orlova, nisu funkcionisali najbolje. Vidić je kasnio, Gijan je imao sjajnu priliku glavom, ali nije uspeo da zatrese mrežu. Omaleni Gijan, u odnosu na naše fudbalere, ponovo je nadskočio zadnju liniju i ovaj put pogodio stativu. Ganjani su zagospodarili terenom, imali par šansi, no ostalo je 0:0.

Međutim, proradio je srpski inat, pa su još jednu sjajnu priliku imali posle akcije Danka Lazovića, koji je ubacio loptu u kazneni prostor, Pantelić promašio loptu.

Srpski reprezentativci su napadali sve jače, iako brojčano slabiji. Izgledalo je kao da Gana posustaje, međutim, samo je delovalo tako. Novi problemi za Srbiju. Posle kornera, Kuzmanović igra rukom, i sudija pokazuje na belu tačku.

Asamoa Gijan je preuzeo odgovornost, šutirao i savladao Stojkovića. Pet minuta pre kraja "orlovi" su krenuli na sve ili ništa. Međutim, Ganjani su se, naravno, zatvorili ne dozvoljavajući reprezentativcima Srbije dobre prilike.

Ganjani su napali iz kontranapada, Gijan je mogao da postigne još jedan gol, ali je stativa spasila Stojkovića.
Dakle, Gana je pobedila Srbiju sa 1:0 

Šanse za popravni je bilo protiv Nemačke. Pogodak Jovanovića zapalio je celu Srbiju. Isključenjem Klosea Srbija je bila još korak bliže trijumfu. A onda šok. Penal Nemanja Vidić je skrivio protiv Nemaca. Na svu sreću Stojković je uspeo da odbrani i da sačuva vrednu pobedu. Istina da smo sve vreme meča drhtali, jer su munje sevale sa svih strana Nemci su sa igračem manje kidisali na naš gol, ali na kraju se dobro završilo za "orlove". 

Poslednja prepreka bila je Australija. Pitanje favorita, posebno posle pobede nad Nemačkom se nije dovodilo u pitanje, ipak to je trebalo da se potvrdi na terenu. Ali onda je usledio šok. Prvo je patuljak Kejhil glavom dao gol između naše gorostasne odbrane, dok je sve nade u preokret srušio Holman kada je "bombom" sa 25 metara drugi put zatesao mrežu. Pantelić je golom donekle vratio nadu da možemo do izjednačenja, čini se da smo i oštećeni za nedosuđeni penal, ali to ne menja sliku da smo i za ovaj brodolom sami krivi. 

Cigan iz Hamburga

pre 7 godina

Marko Pantelić potpredsednik. Darko Kovačević sportski direktor, Krstajić trener. Strućni štab za propast, baš kao SNSov kadar u politici.

Paranoid Android

pre 7 godina

pametno ljudi pitaju. forsira se igrac iz kluba koji se bori za opstanak, a u losoj formi, umesto igraca kluba koji se bori za ligu sampiona u dobroj formi.
(darko, 2. april 2019 17:03)

Fizicke predispozicije i taktika, jednostavno, nema boljeg od Mitrovica za bunarenje, a protiv zvanicnog prvaka Evrope u gostima nismo bas mogli ocekivati neko nadmudrivanje.

Iskreno, nadam se da cemo uskoro da ih vidimo u tandemu jer Jovic ima sjajan osecaj za gol dok Mitrovic zna da "gurne" loptu mnogo dobro.

fudbaler grga

pre 7 godina

(DEX, 02. april 2019 15:18)

A debakl sa Antićem 2010
Prvih 20-ak minuta igre potpuno je pripao Gani, koja je brzim napadima zadavala dosta muka zadnjoj liniji. Začuđujuće, Ganjani su pretili i iz prekida, uprkos činjenici da je Srbija najviša reprezentacija.

Pet minuta pre kraja poluvremena Stanković je šutirao iz daleka, ali je golman, odbranio udarac. To je bio prvi udarac u prvom delu u okvir gola i verovatno najlošije poluvreme od starta turnira.

U nastavku, "orlovi" su pokazali odlučnost, krenuli su silovitije u napad, međutim, bez prave prilike u završnici. Vezni red je igrao bolje nego u prvom delu, ali nije stvarao sjajne prilike za Žigića i Pantelića.

Ipak, prekidi, koji su najjače oružje visokih orlova, nisu funkcionisali najbolje. Vidić je kasnio, Gijan je imao sjajnu priliku glavom, ali nije uspeo da zatrese mrežu. Omaleni Gijan, u odnosu na naše fudbalere, ponovo je nadskočio zadnju liniju i ovaj put pogodio stativu.

Međutim, proradio je srpski inat, pa su na momente "orlovi" bili mnogo opasniji sa deset nego sa 11 igrača. Još jednu sjajnu priliku imali su posle akcije Danka Lazovića, koji je ubacio loptu u kazneni prostor, Pantelić promašio loptu.

Srpski reprezentativci su napadali sve jače, iako brojčano slabiji. Izgledalo je kao da Gana posustaje, međutim, samo je delovalo tako. Novi problemi za Srbiju. Posle kornera, lopta pogađa Kuzmanovića u ruku, i sudija pokazuje na belu tačku.

Asamoa Gijan je preuzeo odgovornost, šutirao i savladao Stojkovića. Pet minuta pre kraja "orlovi" su krenuli na sve ili ništa. Međutim, Ganjani su se, naravno, zatvorili ne dozvoljavajući reprezentativcima Srbije dobre prilike.

Ganjani su napali iz kontranapada, Gijan je mogao da postigne još jedan gol, ali je stativa spasila Stojkovića.
Dakle, Gana je pobedila Srbiju sa 1:0 

Šanse za popravni je bilo protiv Nemačke. Pogodak Jovanovića zapalio je celu Srbiju. Isključenjem Klosea Srbija je bila još korak bliže trijumfu. A onda šok. Penal Nemanja Vidić je skrivio protiv Nemaca. Na svu sreću Stojković je uspeo da odbrani i da sačuva vrednu pobedu. Istina da smo sve vreme meča drhtali, jer su munje sevale sa svih strana Nemci su sa igračem manje kidisali na naš gol, ali na kraju se dobro završilo za "orlove". 

Poslednja prepreka bila je Australija. Pitanje favorita, posebno posle pobede nad Nemačkom se nije dovodilo u pitanje, ipak to je trebalo da se potvrdi na terenu. Ali onda je usledio šok. Prvo je patuljak Kejhil glavom dao gol između naše gorostasne odbrane, dok je sve nade u preokret srušio Holman kada je "bombom" sa 25 metara drugi put zatesao mrežu. Pantelić je golom donekle vratio nadu da možemo do izjednačenja, čini se da smo i oštećeni za nedosuđeni penal, ali to ne menja sliku da smo i za ovaj brodolom sami krivi. 

Марко

pre 7 godina

Право је питање зашто Митровић не сме да буде замењен чак и кад игра катастрофално?

рајко

pre 7 godina

зато што смо банана селекција и што је агент неког другог играча дао паре да његов клијент игра и тачка. а сад хајде да гледамо озбиљне селекције јер ови наши то нису. само се не квалифицирајте и не брукајте земљу. порази од један два гола и ремији су у реду.

darko

pre 7 godina

pametno ljudi pitaju. forsira se igrac iz kluba koji se bori za opstanak, a u losoj formi, umesto igraca kluba koji se bori za ligu sampiona u dobroj formi.

Istina

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DEX, 2. april 2019 15:18

Slazem se delimicno sa tvojom konstatacijom i to onom gde pises da imamo igrace i kvalitet za velike ciljeve i da sa svima mozemo igrati ali se uopste ne slazem da nam treba Antic.Sta je on postigao na SP sa onom generacijom,osim sto je dobio Nemacku? Izgubio od Australije i Gane,mnogo slabijih reprezentacija od nase a u narednim kvalifikacijama nije uspeo dobiti Sloveniju u Bgd.Da ne preterujemo,da je toliko dobar trener,Antic bi negde radio,bilo u klubu ili nekoj reprezentaciji.Od Krstajica jeste sto puta bolji ali daleko od idealnog.

hah

pre 7 godina

Sta pisete da su zahvaljujuci CR stigli do finala? Oni su na 7 meceva imali jednu pobedu u regularnom delu? Koji CR? U svakoj utakmici ih je vadio golman i sreca u produzecima ili penalima. Ronaldo se video na jednoj utakmici protiv Welsa na celom svetkom.
Sto se Jovica tice, svi znamo da su ubacili Radonjica da bi ga neko kupio jer ga Marsej ne zeli vise

Lefty

pre 7 godina

Jović je nekako precenjen igrač, ništa bolji od Vlahovića, Stuparevića, Šaponjića.. Teška srca, ali se moram složiti sa Krstajićevim izborom!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jon Bon Jovi, 2. april 2019 13:07

Woooow, blago tebi prijatelju! Zamolicu te samo da obavestis sportski sektor Reala, Barse, PSGa i ostalih zaintresovanih za Jovica o ovom svom zakljucku. Da ne bacaju ljudi pare.. Nek dovedu ovu trojicu koju si nabrojao za milion.
Ccc, svasta ovde covek moze procitati!?
Sportski pozdrav za sve koji jedva cekaju da vide ledja Krstajicu, Kokezi i slicnima...

Gandra Šajkaš

pre 7 godina

tim se sastavlja po igracima koji su trenutno u najboljoj formi. Jovic,Dmitrovic I Tadic su trenutno u najboljoj formi u celom timu I jednostavno moraju igrati. Ostali neka se bore za ostala mesta u timu

lio1881

pre 7 godina

A Rooney...dal je i tada engleski sekektor mislio da je ispred njega lepa buducnost ili je selektor reko sada je ta lepa buducnost. Brate sto se toliko pravdate u javnosti, znaci svestni ste toga da ste pogresili. Ubacite decka u vatru, da vidimo vredi ili ne!

deki

pre 7 godina

E moj Pantela, Jovic ne igra zato sto imate selektora neznalicu a o predsedniku saveza da i ne pricam . Problem je sto ti, Darko Kovacevic i do skora Savo Milosevic svojim funkcijama dajete legitimitet neznalicama i mesetarima

Ivan

pre 7 godina

Nije tema Partizan i Zvezda, tema je da od kada postoji reprezentacija Srbije ne igraju najbolji. I ja jednostavno vise ne mogu da ih gledam, zgadili su mi se odavno. Od Ramba Petkovica, Milinka Pantica, neigranja Darka Kovacevica, sada Luka Milivojevic, i ova glupost gigantskih razmera sa Lukom Jovicem. Jednostavno kada dodju ovi termini za reprezentativni fudbal, jedva cekam da sve prodje pa da opet gledam svoj klub, i ponesto od evropskog fudbala sto me zanima. Toliko dugo traje to otudjivanje reprezentacije od navijaca, da je u mom slucaju potpuno uspelo...

ojha

pre 7 godina

Kakva šuplja prica. Mene intersuje zašto pored igraca koji su zvanicno odbili igranje za Srbiju dok je Krsto na kormilu imamo toliko ko fol povrijedjenih? Koji se za divno cudo oporave kroz par dana i odigraju 90 min. za klubove.

samo jako

pre 7 godina

(hah, 2. april 2019 16:07)ucestvovao u 6 od 9 golova , 2 gola i asistencija za prolazak u grupi, Kvarezma je gol dao posle odbitka nakon Ronaldovog suta protiv Hrvatske , u polufinalu gol i asistencija za prolaz dalje . pa ko je zasluzan onda ako ne on?

ikac klisa

pre 7 godina

Sa ekipom za 1/4 finale mi pravimo "oslonac za buducnost", "stvaramo ekipu" "udaramo temelje" samo da bi SNS mafija ostala sto duze na celu saveza.

Boki

pre 7 godina

Nemamo levog beka,Kostic igra perfektno levog beka u Ajntrahtu.Evo dao je dva gola za viked.Zasto on nije ofanzivni levi bek.Pitanje za Krstajica?

Mile

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
DEX,

A ja tvrdim da ti nikad nisi gledao Francusku Englesku Španiju Belgiju Hrvatsku novu Nizozemsku, Italiju, i da misliš da samo Srbija igra fudbal pa se druge ne pita
Da polufinale Evropskog!
Hahahahahahaha
Šta je s nekim glavama?

Myles Kennedy

pre 7 godina

(milos, 2. april 2019 15:27)greska , Portugal je bez CR ludom srecom pobedio u finalu a zahvaljujuci njemu dosli do tog finala.

DEX

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.

Jonny

pre 7 godina

Evo ja kao Hrvat kazem da takav igrac poput Jovica moraju igrati. Srbija vec dugo nije imala takvu klasu u napadu kao njega. Zadnji je po mom mišljenju bio Mijatovic. Potpuno mi je neshvatljivo zašto taj decko ne igra.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Covek koji je odigrao utakmica i utakmica za reprezentaciju a jedva dao par golova prica o tome zasto neko ne igra za istu. Nonsens. I jos je podpredsednik FSS. Double Nonsens.

Nikola

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bez cenzure, 2. april 2019 13:46)

A sta je pogresio covek? Ti si gledao neku drugu utakmicu u kojoj je nasa igra licila na nesto? Kod tebe je Mitrovic video loptu? Covece igra nam napadac koji nije dao gol mesecima, a na klupi sedi momak koji je jedan od najboljih strelaca Evrope. Ko je tu lud?

crni_redstar

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i igras ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..
(borisbl, 02. april 2019 13:00

ne pravi se naivan, gacinovic je poceo mec pa se povredio i usao radonjic jer je krilni igrac, dakle nije normalno da udje Jovic, pitanje je sto igra Mitrovic pre njega, jer je realno dosta podbacio ove godine. Jedna polusezona u drugoligasu i hop Mitrovic nezamenjiv.

i tebi fali malo realnosti

pre 7 godina

@realnost 0 bodova i mi smo igrali bez nekoliko igraca, bez cele leve strane, tako da ovaj rezultat ipak je uspeh

Oposum, divna životinjica

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
(bez cenzure, 2. april 2019 13:46)

Baš si se svojski potrudio da napišeš nešto što BLAGE VEZE nema ni sa čim! A samo da si malo bolje pročitao to što sam napisao video bi da u tom mom komentaru NEMA APSOLUTNO NIŠTA što bi makar i u naznakama asociralo na to da je meni "bitno" da selektor bude zvezdaš! Odakle ti takve nebuloze? Briga mene bre da li je selektor zvezdaš ili partizanovac, meni je bitno da reprezentacija igra dobro! Uostalom, nisi ni prvu moju rečenicu uspeo da razumeš, kritikovao sam još odmah u prvoj rečenici Pantelu za loše igre reprezentacije jer je potpredsednik Saveza, a Pantela je, koliko me sećanje služi, iz dna duše i srca zvezdaš, zar ne? Prema tome bajo, najpre malo razmisli šta ćeš i kome replicirati, da ne bi ispadao smešan!

e

pre 7 godina

Nema tu nikakve filozofije o znanju ili neznanju igrača i funkcionera. U pitanju je rad po učinku: "Učini ti meni pa ću ja učiniti tebi". Bolesno da. Jasno i trulo viđeno iz kosmosa kada zameniše selektora koji je upravo odveo naš tim na svetsko prvenstvo u Rusiju.

Zoran

pre 7 godina

Pa vidise ko iz aviona da nemoze Luka Jovic u reprezentacuju Srbije samo zato sto je Zvezdino dete isto je i sa Lukom Milivojevicem jer tim sastavljaju ljudi privrzeni Partizanu samo kad bi mogli jos i dresove reprezentacije da ofarbaju u crno belo bilo bi im srce na mestu. A sto su Marko Pantelic, Zigic i Darko Kovacevic tu to je smo farsa da je kobojagi tu sve ravnopravno. Ipak se tu pitaju Krstajic , Bjekovic, Milosevic, Curkovic, Karadjic i Kokeza.
Pozdrav Zoran
PS saljem vam u paketu crnu i belu boju da prefarbate dresove Reprezentacije.

sumadinac pali topa

pre 7 godina

Sve na stranu, ali to što je propalo krilo Radonjić (zvezdaš sam) uveden umesto polivalentnog igrača veznog reda Gaćinovića je menadžerska kombinacija i nema veze sa zdravom fudbalskom logikom. Ako su ljudi iz saveza i njihova marioneta Krstajić spremni da se na ovako bitnoj utakmici ugradjuju na ovako prizeman način mi, fudbalski navijači Srbije, nemamo čemu da se nadamo. Punktum.

sidji do reke

pre 7 godina

Malo strpljenja molim! Za Luku Jovića ima još vremena, naigraće se on, samo da se penzionišu Rukavina, Radonjić, Raca Petrović i eto njega. A za to vreme neka gleda bolje i iskusnije od sebe i neka upija znanje.

srb

pre 7 godina

pantela, ti si legenda. Samo nemoj mnogo da botujes, sto manje se javljaj i ostaces upamcen kao clan najboljeg napadackog tandema u srbiji

Dragan

pre 7 godina

Čitajući ponekad izjave naših stručnjaka ja se postidim od njihovih reči.
Jović je morao igrati baš zbog toga što je Mitrović bio rovit, a Jović je u sjajnoj formi, brži i pokretljiviji od Mitrovića, koji je spodoban svojim igračkim umećem da sam sebi napravi šansu, umesto da čeka da mu je neko namesti.Savić je morao ući u igru posle povrede Gaćinovića, da bi stabilizovao sredinu, da bi se olakšalo Tadiću, jer su ga konstantno udvajali, i da bi od njega krenula neka dobra akcija prema našim napadačima, a i on sam je velika opasnost za svakog golmana.Ali šta je tu, nema svrhe više pisati o tome, nadamo se najboljem protiv Ukrajine 6.juna.Pozdrav!

dax

pre 7 godina

E moj brate...mora da smo gledali različite utakmice,mi dva šuta u okvir gola,Nemci 32,Portugalci 22...ako se sa ovakvom igrom budemo plasirali identično je kao da poverujem da je planeta Zemlja kockasta...brat,loše je mnogo...

Pavle

pre 7 godina

Kog svetskog prvaka, kada smo igrali protiv Francuske ?(el_pistoleroMislio je na remi sa C timom Nemacke
(C tim, 02. april 2019 13:42)Zasto ne spomenes da je Srbija isto igrala sa C timom. Ako ono bio C tim Nemacke onda je svakako igrao i C tim Srbije.

Арса

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bez cenzure, 2. april 2019 13:46

Као прво нисмо их добили, као друго без правог тренера не можемо ни да их добијемо. Ја сам звездаш окорели али сматрам да је један од већих удараца српском фудбалу била смена Антића. Крстајић је једноставно недорастао том задатку, да не кажем незналица. Његово незнање нас је коштало у Русији, његово незнање је довело до тога да стрепимо у уткамицама са трећеразредним репрезентацијама као против Црне Горе.
Остави се ко је за Звезду ко за Партизан, свако ко се разуме макар и мало у фудбал зна да са овим селектором срљамо у катастрфу. Е сад са обзиром да након дужег времена имамо тим који може да игра фудбал та чињеница више боли.

Realnost? 0 bodova

pre 7 godina

Igrala je i Ukrajina sa istim tim evropskim prvakom...0:0...ako te niko nije obavestio. Sa tvoje tacke gledista oni su ostvarili jos veci uspeh...jelte...
(CistoOnako,

Ukrajina igrala remi sa CR u timu.
Srbija igrala remi bez CR u timu!
Ne znam sta ste se uhvatili Jovica, ni oni ne kukaju bez jednog Ronalda.
Jos i sudijska pomoć Srbiji i jedva remi izvukli.

Pedja

pre 7 godina

I pored mnogih pitanja i dalje nismo dobili odgovor. Krstajic je rekao da je Jovic bio plan ako jurimo rezultat, a Pantelic kako je sad bilo tako. Neverovatno ubedljivi odgovori. Kad sastavljas tim, trebas da stavis igrace koji su u formi. Ali, nije problem ni sto je Mitrovic poceo utakmicu. Problem je sto je on bio jedan od najgorih igraca, pa i pored toga nije zamenjen.

Georg

pre 7 godina

Mlati, k'o Maksim po diviziji. Njega su, kao stručnjaka, našli da objašnjava neobjašnjivo: zašto je protiv brzih i veštih Portugalaca igrao srčani, ali spori i trapavo, Mitrović, a ne brzi i spretni Jović.

borisbl

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i mozes da igras za reprzentaciju ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..

borisbl

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i igras ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..

.

pre 7 godina

Treba da kaže i da je voljom onog kvazi-selektora naš tim lišen nekooliko najboljih igrača, a već 8 godina slušam priče o mladim igračima koji su budućnost srpskog fudbala..dali smo gol bez igre i igrali bunker i talično izvukli remi, kao i protiv Nemaca. Priče za malu decu.

bez cenzure

pre 7 godina

Dragi moj Pantela da se razumemo, start naše reprezentacije u ovim novim kvalifikacijama za Euro je bio, najblaže rečeno NIKAKAV, i to MORATE prihvatiti kao takvo. U ove dve utakmice, sa Nemačkom prijateljska i sa Portugalom kvalifikaciona, osim onog bezumnog starta Pavkova nad Saneom u utakmici sa Nemačkom i ludačke sreće i pomoći sudija u utakmici sa Portugalom drugo ništa od naše reprezentacije nije viđeno. Osim sjajnog Luke Jovića i standardno dobrog Dušana Tadića naravno. Ovog prvog ste sramno ostavili u Lisabonu da presedi na klupi čitav meč a dečko je u fenomenalnoj formi, a ovaj drugi nas je spasao tim golom iz penala u Lisabonu kojim smo izvukli remi. Znači Pantela nemate nimalo razloga za bilo kakvu euforiju, igra koju forsira Krstajić je blagi užas, sa takvom igrom, a onakva sreća poput one u Lisabonu se neće više ponoviti, veoma smo blizu da ispustimo bodove i u duelu sa Luksemburgom pogotovo kada sam video koliko su lepo oni odigrali onomad protiv Ukrajine na svom terenu kada su nesrećnim autogolom u 93. minutu ispustili zasluženi remi.
(Oposum, divna životinjica, 02. april 2019

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.

Жељко

pre 7 godina

Што лепо не кажеш да ког нас у репрезентацији не играју они у најбољој форми,него они који треба да се продају.
Колико имамо ми подпредседник ФСС?

CistoOnako

pre 7 godina

Igrala je i Ukrajina sa istim tim evropskim prvakom...0:0...ako te niko nije obavestio. Sa tvoje tacke gledista oni su ostvarili jos veci uspeh...jelte...

Milivoje

pre 7 godina

Svi se pitaju i svi znaju ali su nemoćni.Pantela podpresednik hhahah
(Jon Bon Jovi, 02. april 2019 12:59)

Podpresednik? Druže, nauči gramatiku, pa tek onda komentariši.

Oposum, divna životinjica

pre 7 godina

Dragi moj Pantela da se razumemo, start naše reprezentacije u ovim novim kvalifikacijama za Euro je bio, najblaže rečeno NIKAKAV, i to MORATE prihvatiti kao takvo. U ove dve utakmice, sa Nemačkom prijateljska i sa Portugalom kvalifikaciona, osim onog bezumnog starta Pavkova nad Saneom u utakmici sa Nemačkom i ludačke sreće i pomoći sudija u utakmici sa Portugalom drugo ništa od naše reprezentacije nije viđeno. Osim sjajnog Luke Jovića i standardno dobrog Dušana Tadića naravno. Ovog prvog ste sramno ostavili u Lisabonu da presedi na klupi čitav meč a dečko je u fenomenalnoj formi, a ovaj drugi nas je spasao tim golom iz penala u Lisabonu kojim smo izvukli remi. Znači Pantela nemate nimalo razloga za bilo kakvu euforiju, igra koju forsira Krstajić je blagi užas, sa takvom igrom, a onakva sreća poput one u Lisabonu se neće više ponoviti, veoma smo blizu da ispustimo bodove i u duelu sa Luksemburgom pogotovo kada sam video koliko su lepo oni odigrali onomad protiv Ukrajine na svom terenu kada su nesrećnim autogolom u 93. minutu ispustili zasluženi remi.

iz ugla

pre 7 godina

Сањам једног дана да видим у фудбалском савезу неке образоване, стручне људе са интегритетом и визијом. Кад гледаш тренутно стање, некако ти је мука.

Carlito

pre 7 godina

Nas jako tesko pobede ali i mi tesko pobedjujemo druge?da li je realno da je ovo izjavio?jel nema neko drugi da se postavi na mesto podpredsednika saveza?

Mixy

pre 7 godina

Pa ne treba mu reprezentacija da bi se prodao, kao pojedinima! Ne mora ni da odgovoris na pitanje, svaki normalan ljubitelj fudbala zna o cemu je rec. :) Da, da, ispred njega je buducnost, isto kao i ispred, Ramba nekada, Subotica i slicnih koji su imali talenat i pokazali raskos u “reprezentaciji”! Haha, sramota

Jon Bon Jovi

pre 7 godina

Realno, kad se malo bolje pogleda, Mitrović je zaslužio da igra u prvoj postavi. Snažniji je, skočniji, bolji u odbrani prekida itd. Jović je nekako precenjen igrač, ništa bolji od Vlahovića, Stuparevića, Šaponjića.. Teška srca, ali se moram složiti sa Krstajićevim izborom!

SESE

pre 7 godina

Pantela je intelektualna gromada. Odlicno se dopunjuje sa Kokezom koji je moralna gromada. Najbolji, najugledniji su na vrhu piramide! To je potvrda da smo uredjeno drustvo u svim segmentima pa i u sportu. Nije neobicno da iz tako zdravog ambijenta izadje talentovani selektor koji za sada ne mema iskustva ali odlicno oseca potrebu za kompromisom sa uticajnim ljudima i menadzerima.

ognjen

pre 7 godina

Smesni ste, treba rasformirati savez i reprezentaciju u fudbalu i sredstva uloziti u Kosarku i sve ostale sportove. Ovo je oduvek bila i bice zemlja kosarke a ne fudbalera splavarosa

ernesto che

pre 7 godina

Neverovatno je da se mitrovic vukao po terenu zadnjih 20 minuta utakmice i nije zamenjen a na klupi ima jovica koji je trenutno u formi i mozda u top 10 napadaca u evropi. Imamo trenera koji nema trunku hrabrosti i sve se svodi na to da ne rizikuje mnogo, da ne bi posle trpeo kritike javnosti. Prosto receno, trener bez svoga "ja".

Kecman

pre 7 godina

Dakle svi te pitaju, i odgovor je "u ovoj utakmici je bilo tako". To nije odgovor. To svi znamo. Odgovor bi bio da čovek kaže zašto je to bilo tako, a ne da se ulizuje momku u medijima.

hhhhh

pre 7 godina

pa naravno da nece brzog jovica ubacivati protiv portugalskih mesara, nece da covek zaradi povredu pred kraj sezone zivota
bod ko kuca

borisbl

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i igras ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..

.

pre 7 godina

Treba da kaže i da je voljom onog kvazi-selektora naš tim lišen nekooliko najboljih igrača, a već 8 godina slušam priče o mladim igračima koji su budućnost srpskog fudbala..dali smo gol bez igre i igrali bunker i talično izvukli remi, kao i protiv Nemaca. Priče za malu decu.

Oposum, divna životinjica

pre 7 godina

Dragi moj Pantela da se razumemo, start naše reprezentacije u ovim novim kvalifikacijama za Euro je bio, najblaže rečeno NIKAKAV, i to MORATE prihvatiti kao takvo. U ove dve utakmice, sa Nemačkom prijateljska i sa Portugalom kvalifikaciona, osim onog bezumnog starta Pavkova nad Saneom u utakmici sa Nemačkom i ludačke sreće i pomoći sudija u utakmici sa Portugalom drugo ništa od naše reprezentacije nije viđeno. Osim sjajnog Luke Jovića i standardno dobrog Dušana Tadića naravno. Ovog prvog ste sramno ostavili u Lisabonu da presedi na klupi čitav meč a dečko je u fenomenalnoj formi, a ovaj drugi nas je spasao tim golom iz penala u Lisabonu kojim smo izvukli remi. Znači Pantela nemate nimalo razloga za bilo kakvu euforiju, igra koju forsira Krstajić je blagi užas, sa takvom igrom, a onakva sreća poput one u Lisabonu se neće više ponoviti, veoma smo blizu da ispustimo bodove i u duelu sa Luksemburgom pogotovo kada sam video koliko su lepo oni odigrali onomad protiv Ukrajine na svom terenu kada su nesrećnim autogolom u 93. minutu ispustili zasluženi remi.

Kecman

pre 7 godina

Dakle svi te pitaju, i odgovor je "u ovoj utakmici je bilo tako". To nije odgovor. To svi znamo. Odgovor bi bio da čovek kaže zašto je to bilo tako, a ne da se ulizuje momku u medijima.

Jonny

pre 7 godina

Evo ja kao Hrvat kazem da takav igrac poput Jovica moraju igrati. Srbija vec dugo nije imala takvu klasu u napadu kao njega. Zadnji je po mom mišljenju bio Mijatovic. Potpuno mi je neshvatljivo zašto taj decko ne igra.

Cigan iz Hamburga

pre 7 godina

Marko Pantelić potpredsednik. Darko Kovačević sportski direktor, Krstajić trener. Strućni štab za propast, baš kao SNSov kadar u politici.

Mixy

pre 7 godina

Pa ne treba mu reprezentacija da bi se prodao, kao pojedinima! Ne mora ni da odgovoris na pitanje, svaki normalan ljubitelj fudbala zna o cemu je rec. :) Da, da, ispred njega je buducnost, isto kao i ispred, Ramba nekada, Subotica i slicnih koji su imali talenat i pokazali raskos u “reprezentaciji”! Haha, sramota

ernesto che

pre 7 godina

Neverovatno je da se mitrovic vukao po terenu zadnjih 20 minuta utakmice i nije zamenjen a na klupi ima jovica koji je trenutno u formi i mozda u top 10 napadaca u evropi. Imamo trenera koji nema trunku hrabrosti i sve se svodi na to da ne rizikuje mnogo, da ne bi posle trpeo kritike javnosti. Prosto receno, trener bez svoga "ja".

darko

pre 7 godina

pametno ljudi pitaju. forsira se igrac iz kluba koji se bori za opstanak, a u losoj formi, umesto igraca kluba koji se bori za ligu sampiona u dobroj formi.

borisbl

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i mozes da igras za reprzentaciju ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..

ojha

pre 7 godina

Kakva šuplja prica. Mene intersuje zašto pored igraca koji su zvanicno odbili igranje za Srbiju dok je Krsto na kormilu imamo toliko ko fol povrijedjenih? Koji se za divno cudo oporave kroz par dana i odigraju 90 min. za klubove.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Covek koji je odigrao utakmica i utakmica za reprezentaciju a jedva dao par golova prica o tome zasto neko ne igra za istu. Nonsens. I jos je podpredsednik FSS. Double Nonsens.

Georg

pre 7 godina

Mlati, k'o Maksim po diviziji. Njega su, kao stručnjaka, našli da objašnjava neobjašnjivo: zašto je protiv brzih i veštih Portugalaca igrao srčani, ali spori i trapavo, Mitrović, a ne brzi i spretni Jović.

Жељко

pre 7 godina

Што лепо не кажеш да ког нас у репрезентацији не играју они у најбољој форми,него они који треба да се продају.
Колико имамо ми подпредседник ФСС?

Lefty

pre 7 godina

Jović je nekako precenjen igrač, ništa bolji od Vlahovića, Stuparevića, Šaponjića.. Teška srca, ali se moram složiti sa Krstajićevim izborom!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jon Bon Jovi, 2. april 2019 13:07

Woooow, blago tebi prijatelju! Zamolicu te samo da obavestis sportski sektor Reala, Barse, PSGa i ostalih zaintresovanih za Jovica o ovom svom zakljucku. Da ne bacaju ljudi pare.. Nek dovedu ovu trojicu koju si nabrojao za milion.
Ccc, svasta ovde covek moze procitati!?
Sportski pozdrav za sve koji jedva cekaju da vide ledja Krstajicu, Kokezi i slicnima...

Boki

pre 7 godina

Nemamo levog beka,Kostic igra perfektno levog beka u Ajntrahtu.Evo dao je dva gola za viked.Zasto on nije ofanzivni levi bek.Pitanje za Krstajica?

deki

pre 7 godina

E moj Pantela, Jovic ne igra zato sto imate selektora neznalicu a o predsedniku saveza da i ne pricam . Problem je sto ti, Darko Kovacevic i do skora Savo Milosevic svojim funkcijama dajete legitimitet neznalicama i mesetarima

Ivan

pre 7 godina

Nije tema Partizan i Zvezda, tema je da od kada postoji reprezentacija Srbije ne igraju najbolji. I ja jednostavno vise ne mogu da ih gledam, zgadili su mi se odavno. Od Ramba Petkovica, Milinka Pantica, neigranja Darka Kovacevica, sada Luka Milivojevic, i ova glupost gigantskih razmera sa Lukom Jovicem. Jednostavno kada dodju ovi termini za reprezentativni fudbal, jedva cekam da sve prodje pa da opet gledam svoj klub, i ponesto od evropskog fudbala sto me zanima. Toliko dugo traje to otudjivanje reprezentacije od navijaca, da je u mom slucaju potpuno uspelo...

CistoOnako

pre 7 godina

Igrala je i Ukrajina sa istim tim evropskim prvakom...0:0...ako te niko nije obavestio. Sa tvoje tacke gledista oni su ostvarili jos veci uspeh...jelte...

ikac klisa

pre 7 godina

Sa ekipom za 1/4 finale mi pravimo "oslonac za buducnost", "stvaramo ekipu" "udaramo temelje" samo da bi SNS mafija ostala sto duze na celu saveza.

Gandra Šajkaš

pre 7 godina

tim se sastavlja po igracima koji su trenutno u najboljoj formi. Jovic,Dmitrovic I Tadic su trenutno u najboljoj formi u celom timu I jednostavno moraju igrati. Ostali neka se bore za ostala mesta u timu

Nikola

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bez cenzure, 2. april 2019 13:46)

A sta je pogresio covek? Ti si gledao neku drugu utakmicu u kojoj je nasa igra licila na nesto? Kod tebe je Mitrovic video loptu? Covece igra nam napadac koji nije dao gol mesecima, a na klupi sedi momak koji je jedan od najboljih strelaca Evrope. Ko je tu lud?

Арса

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bez cenzure, 2. april 2019 13:46

Као прво нисмо их добили, као друго без правог тренера не можемо ни да их добијемо. Ја сам звездаш окорели али сматрам да је један од већих удараца српском фудбалу била смена Антића. Крстајић је једноставно недорастао том задатку, да не кажем незналица. Његово незнање нас је коштало у Русији, његово незнање је довело до тога да стрепимо у уткамицама са трећеразредним репрезентацијама као против Црне Горе.
Остави се ко је за Звезду ко за Партизан, свако ко се разуме макар и мало у фудбал зна да са овим селектором срљамо у катастрфу. Е сад са обзиром да након дужег времена имамо тим који може да игра фудбал та чињеница више боли.

DEX

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.

dax

pre 7 godina

E moj brate...mora da smo gledali različite utakmice,mi dva šuta u okvir gola,Nemci 32,Portugalci 22...ako se sa ovakvom igrom budemo plasirali identično je kao da poverujem da je planeta Zemlja kockasta...brat,loše je mnogo...

ognjen

pre 7 godina

Smesni ste, treba rasformirati savez i reprezentaciju u fudbalu i sredstva uloziti u Kosarku i sve ostale sportove. Ovo je oduvek bila i bice zemlja kosarke a ne fudbalera splavarosa

Pedja

pre 7 godina

I pored mnogih pitanja i dalje nismo dobili odgovor. Krstajic je rekao da je Jovic bio plan ako jurimo rezultat, a Pantelic kako je sad bilo tako. Neverovatno ubedljivi odgovori. Kad sastavljas tim, trebas da stavis igrace koji su u formi. Ali, nije problem ni sto je Mitrovic poceo utakmicu. Problem je sto je on bio jedan od najgorih igraca, pa i pored toga nije zamenjen.

sumadinac pali topa

pre 7 godina

Sve na stranu, ali to što je propalo krilo Radonjić (zvezdaš sam) uveden umesto polivalentnog igrača veznog reda Gaćinovića je menadžerska kombinacija i nema veze sa zdravom fudbalskom logikom. Ako su ljudi iz saveza i njihova marioneta Krstajić spremni da se na ovako bitnoj utakmici ugradjuju na ovako prizeman način mi, fudbalski navijači Srbije, nemamo čemu da se nadamo. Punktum.

hhhhh

pre 7 godina

pa naravno da nece brzog jovica ubacivati protiv portugalskih mesara, nece da covek zaradi povredu pred kraj sezone zivota
bod ko kuca

Carlito

pre 7 godina

Nas jako tesko pobede ali i mi tesko pobedjujemo druge?da li je realno da je ovo izjavio?jel nema neko drugi da se postavi na mesto podpredsednika saveza?

lio1881

pre 7 godina

A Rooney...dal je i tada engleski sekektor mislio da je ispred njega lepa buducnost ili je selektor reko sada je ta lepa buducnost. Brate sto se toliko pravdate u javnosti, znaci svestni ste toga da ste pogresili. Ubacite decka u vatru, da vidimo vredi ili ne!

crni_redstar

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i igras ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..
(borisbl, 02. april 2019 13:00

ne pravi se naivan, gacinovic je poceo mec pa se povredio i usao radonjic jer je krilni igrac, dakle nije normalno da udje Jovic, pitanje je sto igra Mitrovic pre njega, jer je realno dosta podbacio ove godine. Jedna polusezona u drugoligasu i hop Mitrovic nezamenjiv.

Nada umire. Poslednja.

pre 7 godina

Sa ovakvim igracima kakve ima Srbija, prosecno dobar trener bi bez problema doveo reprezentaciju u 8 najboljih u Evropi, i to sa spustenim rukama.. Sramota me kukavicke taktike i poltronske strategije.. Mozda je bilo bolje da smo odmah sad na pocetku izgubili obe utakmice, sto i nije bilo nerealno.
Ovako, to je vredjanje inteligencije, i navijaca i igraca. Nadam se da ce da proradi ljudsko dostojanstvo medju fudbalerima i da ce dovoljan broj casnih muskaraca medju njima reci da je dosta i da zele da se ponose sto igraju u reprezentaciji Srbije, a ne da se stide i pravdaju kad god ih neko pita bilo sta u vezi sa igranjem za tim svoje zemlje.
Zivela Srbija.

SESE

pre 7 godina

Pantela je intelektualna gromada. Odlicno se dopunjuje sa Kokezom koji je moralna gromada. Najbolji, najugledniji su na vrhu piramide! To je potvrda da smo uredjeno drustvo u svim segmentima pa i u sportu. Nije neobicno da iz tako zdravog ambijenta izadje talentovani selektor koji za sada ne mema iskustva ali odlicno oseca potrebu za kompromisom sa uticajnim ljudima i menadzerima.

fudbaler grga

pre 7 godina

Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
(DEX, 02. april 2019 15:18)

Zaboravio si debakl sa Antićem 2010.

Prvih 20-ak minuta igre potpuno je pripao Gani, koja je brzim napadima zadavala dosta muka zadnjoj liniji. Začuđujuće, Ganjani su pretili i iz prekida, uprkos činjenici da je Srbija najviša reprezentacija na turniru.

Pet minuta pre kraja poluvremena Stanković je šutirao iz daleka, ali je golman, odbranio udarac. To je bio prvi udarac u prvom delu u okvir gola i verovatno najlošije poluvreme od starta turnira.

U nastavku, "orlovi" su pokazali odlučnost, krenuli su silovitije u napad, međutim, bez prave prilike u završnici. Vezni red je igrao bolje nego u prvom delu, ali nije stvarao sjajne prilike za Žigića i Pantelića.

Ipak, prekidi, koji su najjače oružje visokih orlova, nisu funkcionisali najbolje. Vidić je kasnio, Gijan je imao sjajnu priliku glavom, ali nije uspeo da zatrese mrežu. Omaleni Gijan, u odnosu na naše fudbalere, ponovo je nadskočio zadnju liniju i ovaj put pogodio stativu. Ganjani su zagospodarili terenom, imali par šansi, no ostalo je 0:0.

Međutim, proradio je srpski inat, pa su još jednu sjajnu priliku imali posle akcije Danka Lazovića, koji je ubacio loptu u kazneni prostor, Pantelić promašio loptu.

Srpski reprezentativci su napadali sve jače, iako brojčano slabiji. Izgledalo je kao da Gana posustaje, međutim, samo je delovalo tako. Novi problemi za Srbiju. Posle kornera, Kuzmanović igra rukom, i sudija pokazuje na belu tačku.

Asamoa Gijan je preuzeo odgovornost, šutirao i savladao Stojkovića. Pet minuta pre kraja "orlovi" su krenuli na sve ili ništa. Međutim, Ganjani su se, naravno, zatvorili ne dozvoljavajući reprezentativcima Srbije dobre prilike.

Ganjani su napali iz kontranapada, Gijan je mogao da postigne još jedan gol, ali je stativa spasila Stojkovića.
Dakle, Gana je pobedila Srbiju sa 1:0 

Šanse za popravni je bilo protiv Nemačke. Pogodak Jovanovića zapalio je celu Srbiju. Isključenjem Klosea Srbija je bila još korak bliže trijumfu. A onda šok. Penal Nemanja Vidić je skrivio protiv Nemaca. Na svu sreću Stojković je uspeo da odbrani i da sačuva vrednu pobedu. Istina da smo sve vreme meča drhtali, jer su munje sevale sa svih strana Nemci su sa igračem manje kidisali na naš gol, ali na kraju se dobro završilo za "orlove". 

Poslednja prepreka bila je Australija. Pitanje favorita, posebno posle pobede nad Nemačkom se nije dovodilo u pitanje, ipak to je trebalo da se potvrdi na terenu. Ali onda je usledio šok. Prvo je patuljak Kejhil glavom dao gol između naše gorostasne odbrane, dok je sve nade u preokret srušio Holman kada je "bombom" sa 25 metara drugi put zatesao mrežu. Pantelić je golom donekle vratio nadu da možemo do izjednačenja, čini se da smo i oštećeni za nedosuđeni penal, ali to ne menja sliku da smo i za ovaj brodolom sami krivi. 

sidji do reke

pre 7 godina

Malo strpljenja molim! Za Luku Jovića ima još vremena, naigraće se on, samo da se penzionišu Rukavina, Radonjić, Raca Petrović i eto njega. A za to vreme neka gleda bolje i iskusnije od sebe i neka upija znanje.

srb

pre 7 godina

pantela, ti si legenda. Samo nemoj mnogo da botujes, sto manje se javljaj i ostaces upamcen kao clan najboljeg napadackog tandema u srbiji

hah

pre 7 godina

Sta pisete da su zahvaljujuci CR stigli do finala? Oni su na 7 meceva imali jednu pobedu u regularnom delu? Koji CR? U svakoj utakmici ih je vadio golman i sreca u produzecima ili penalima. Ronaldo se video na jednoj utakmici protiv Welsa na celom svetkom.
Sto se Jovica tice, svi znamo da su ubacili Radonjica da bi ga neko kupio jer ga Marsej ne zeli vise

Марко

pre 7 godina

Право је питање зашто Митровић не сме да буде замењен чак и кад игра катастрофално?

lux

pre 7 godina

i zasto nije dobio? odgovor: "ovog puta je bilo tako". cemu naslov kad u tektu nema odgovora na pitanje, ili ovo trebamo smatrati odgovorom?

Istina

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DEX, 2. april 2019 15:18

Slazem se delimicno sa tvojom konstatacijom i to onom gde pises da imamo igrace i kvalitet za velike ciljeve i da sa svima mozemo igrati ali se uopste ne slazem da nam treba Antic.Sta je on postigao na SP sa onom generacijom,osim sto je dobio Nemacku? Izgubio od Australije i Gane,mnogo slabijih reprezentacija od nase a u narednim kvalifikacijama nije uspeo dobiti Sloveniju u Bgd.Da ne preterujemo,da je toliko dobar trener,Antic bi negde radio,bilo u klubu ili nekoj reprezentaciji.Od Krstajica jeste sto puta bolji ali daleko od idealnog.

Petar

pre 7 godina

Daj bre sklanjajte Mitrovica iz napada i dajte priliku Jovicu. Mitrovic kao da je napadac iz 70-tih godina proslog veka; nesto kao sto je bio Horst Hrubes (Mitrovic me nije ni do kolena). Jak, stamen, odlican u skoku, ali spor, bez driblinga, bez sposobnosti da sam sebi stvori priliku. Danas se ne igra takav fudbal. Jovic mora biti u spicu ako hocemo da igramo napadacki fudbal.

Dragan

pre 7 godina

Čitajući ponekad izjave naših stručnjaka ja se postidim od njihovih reči.
Jović je morao igrati baš zbog toga što je Mitrović bio rovit, a Jović je u sjajnoj formi, brži i pokretljiviji od Mitrovića, koji je spodoban svojim igračkim umećem da sam sebi napravi šansu, umesto da čeka da mu je neko namesti.Savić je morao ući u igru posle povrede Gaćinovića, da bi stabilizovao sredinu, da bi se olakšalo Tadiću, jer su ga konstantno udvajali, i da bi od njega krenula neka dobra akcija prema našim napadačima, a i on sam je velika opasnost za svakog golmana.Ali šta je tu, nema svrhe više pisati o tome, nadamo se najboljem protiv Ukrajine 6.juna.Pozdrav!

iz ugla

pre 7 godina

Сањам једног дана да видим у фудбалском савезу неке образоване, стручне људе са интегритетом и визијом. Кад гледаш тренутно стање, некако ти је мука.

Mile

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
DEX,

A ja tvrdim da ti nikad nisi gledao Francusku Englesku Španiju Belgiju Hrvatsku novu Nizozemsku, Italiju, i da misliš da samo Srbija igra fudbal pa se druge ne pita
Da polufinale Evropskog!
Hahahahahahaha
Šta je s nekim glavama?

Pavle

pre 7 godina

Kog svetskog prvaka, kada smo igrali protiv Francuske ?(el_pistoleroMislio je na remi sa C timom Nemacke
(C tim, 02. april 2019 13:42)Zasto ne spomenes da je Srbija isto igrala sa C timom. Ako ono bio C tim Nemacke onda je svakako igrao i C tim Srbije.

e

pre 7 godina

Nema tu nikakve filozofije o znanju ili neznanju igrača i funkcionera. U pitanju je rad po učinku: "Učini ti meni pa ću ja učiniti tebi". Bolesno da. Jasno i trulo viđeno iz kosmosa kada zameniše selektora koji je upravo odveo naš tim na svetsko prvenstvo u Rusiju.

рајко

pre 7 godina

зато што смо банана селекција и што је агент неког другог играча дао паре да његов клијент игра и тачка. а сад хајде да гледамо озбиљне селекције јер ови наши то нису. само се не квалифицирајте и не брукајте земљу. порази од један два гола и ремији су у реду.

bez cenzure

pre 7 godina

Dragi moj Pantela da se razumemo, start naše reprezentacije u ovim novim kvalifikacijama za Euro je bio, najblaže rečeno NIKAKAV, i to MORATE prihvatiti kao takvo. U ove dve utakmice, sa Nemačkom prijateljska i sa Portugalom kvalifikaciona, osim onog bezumnog starta Pavkova nad Saneom u utakmici sa Nemačkom i ludačke sreće i pomoći sudija u utakmici sa Portugalom drugo ništa od naše reprezentacije nije viđeno. Osim sjajnog Luke Jovića i standardno dobrog Dušana Tadića naravno. Ovog prvog ste sramno ostavili u Lisabonu da presedi na klupi čitav meč a dečko je u fenomenalnoj formi, a ovaj drugi nas je spasao tim golom iz penala u Lisabonu kojim smo izvukli remi. Znači Pantela nemate nimalo razloga za bilo kakvu euforiju, igra koju forsira Krstajić je blagi užas, sa takvom igrom, a onakva sreća poput one u Lisabonu se neće više ponoviti, veoma smo blizu da ispustimo bodove i u duelu sa Luksemburgom pogotovo kada sam video koliko su lepo oni odigrali onomad protiv Ukrajine na svom terenu kada su nesrećnim autogolom u 93. minutu ispustili zasluženi remi.
(Oposum, divna životinjica, 02. april 2019

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.

Oposum, divna životinjica

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
(bez cenzure, 2. april 2019 13:46)

Baš si se svojski potrudio da napišeš nešto što BLAGE VEZE nema ni sa čim! A samo da si malo bolje pročitao to što sam napisao video bi da u tom mom komentaru NEMA APSOLUTNO NIŠTA što bi makar i u naznakama asociralo na to da je meni "bitno" da selektor bude zvezdaš! Odakle ti takve nebuloze? Briga mene bre da li je selektor zvezdaš ili partizanovac, meni je bitno da reprezentacija igra dobro! Uostalom, nisi ni prvu moju rečenicu uspeo da razumeš, kritikovao sam još odmah u prvoj rečenici Pantelu za loše igre reprezentacije jer je potpredsednik Saveza, a Pantela je, koliko me sećanje služi, iz dna duše i srca zvezdaš, zar ne? Prema tome bajo, najpre malo razmisli šta ćeš i kome replicirati, da ne bi ispadao smešan!

Realnost? 0 bodova

pre 7 godina

Igrala je i Ukrajina sa istim tim evropskim prvakom...0:0...ako te niko nije obavestio. Sa tvoje tacke gledista oni su ostvarili jos veci uspeh...jelte...
(CistoOnako,

Ukrajina igrala remi sa CR u timu.
Srbija igrala remi bez CR u timu!
Ne znam sta ste se uhvatili Jovica, ni oni ne kukaju bez jednog Ronalda.
Jos i sudijska pomoć Srbiji i jedva remi izvukli.

Myles Kennedy

pre 7 godina

(milos, 2. april 2019 15:27)greska , Portugal je bez CR ludom srecom pobedio u finalu a zahvaljujuci njemu dosli do tog finala.

remax

pre 7 godina

Potpredsednik i Marko Pantelic,boze koliko mi to ne ide jedno sa drugim!
(23, 02. april 2019 13:37)

Slažem se, Pantelu treba za predsednika.

анђео Земун

pre 7 godina

ЖАЛОСНО ДО БОЛА! ПОСЛЕДЊИ ЧОВЕК ЗА КОГА БИХ ПОМИСЛИО ДА ЋЕ ПРОДАТИ ВЕРУ ЗА ВЕЧЕРУ ЈЕ ПАНТЕЛА!!! ДАРКО ЈЕ УВЕК БИО ТАКАВ И НИСАМ ИЗНЕНАЂЕН АЛИ ТИ ПАНТЕЛА? ПА ЗАР СИ МАЛО ЗАРАДИО У КАРИЈЕРИ ПА ТИ ЈОШ ТРЕБА? ШТО СЕ НИСИ УДРУЖИО СА ДЕКИЈЕМ ЛЕГЕНДОМ И ПОДРЖАО ЊЕГОВ КАМП ДЕКИ 5, ИМАО СИ ИТЕКАКО ШТА ДА НАУЧИШ КЛИНЦЕ, ОВАКО, НЕ ЗНАМ КОЈУ РЕЧ ДА УПОТРЕБИМ ЈЕР И ОВАКО МО-ДЕРАТОРИ МИ НЕЋЕ ПУСТИТИ КОМЕНТАР, А БЕЗ ТЕ РЕЧИ МОЖДА МИ СЕ И СМИЛУЈУ ПА ПУСТЕ! БАШ ЖАЛОСНО КАКО ФСС ПРЉА СОЛИДНЕ КАРИЈЕРЕ БИВШИХ ЛЕГЕНДИ А ОНИ ПРИСТАЈУ НА ТО!

Zoran

pre 7 godina

Pa vidise ko iz aviona da nemoze Luka Jovic u reprezentacuju Srbije samo zato sto je Zvezdino dete isto je i sa Lukom Milivojevicem jer tim sastavljaju ljudi privrzeni Partizanu samo kad bi mogli jos i dresove reprezentacije da ofarbaju u crno belo bilo bi im srce na mestu. A sto su Marko Pantelic, Zigic i Darko Kovacevic tu to je smo farsa da je kobojagi tu sve ravnopravno. Ipak se tu pitaju Krstajic , Bjekovic, Milosevic, Curkovic, Karadjic i Kokeza.
Pozdrav Zoran
PS saljem vam u paketu crnu i belu boju da prefarbate dresove Reprezentacije.

bocko

pre 7 godina

Jos od s.p u Spaniji 1982 i Miljanicapitam se dokle ce tzv.fudbalski radnici u ovoj zemlji da potcenjuju ljubitelje fudbala ovdasnjeg.Svejedno da li je u pitanju Osim, Santrac,Antic ili Krstajic.Uporno nam zamazuju oci,kao da mi ne vidimo ko kako igra i u kakvoj je formi.Na zalost, previse volim fudbal da bi tek tako digao ruke od njega, pa im dozvoljavam da me i dalje vuku za nos i nesto se lozim.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Па са другим играчима сте се боље уградили. Вама тако исплатније било као и увијек. Е ко вас не зна... 🙄

Jon Bon Jovi

pre 7 godina

Realno, kad se malo bolje pogleda, Mitrović je zaslužio da igra u prvoj postavi. Snažniji je, skočniji, bolji u odbrani prekida itd. Jović je nekako precenjen igrač, ništa bolji od Vlahovića, Stuparevića, Šaponjića.. Teška srca, ali se moram složiti sa Krstajićevim izborom!

Paranoid Android

pre 7 godina

pametno ljudi pitaju. forsira se igrac iz kluba koji se bori za opstanak, a u losoj formi, umesto igraca kluba koji se bori za ligu sampiona u dobroj formi.
(darko, 2. april 2019 17:03)

Fizicke predispozicije i taktika, jednostavno, nema boljeg od Mitrovica za bunarenje, a protiv zvanicnog prvaka Evrope u gostima nismo bas mogli ocekivati neko nadmudrivanje.

Iskreno, nadam se da cemo uskoro da ih vidimo u tandemu jer Jovic ima sjajan osecaj za gol dok Mitrovic zna da "gurne" loptu mnogo dobro.

dchh

pre 7 godina

psssst. Brat Pantela mislim drži čas. Aj po 100 evra da Jović počinje sledeću bez obzira na formu, taktiku ili bilo šta drugo. Imamo vođenje ekipe kao da nam je trener iz prve opštinske lige.

Milivoje

pre 7 godina

Svi se pitaju i svi znaju ali su nemoćni.Pantela podpresednik hhahah
(Jon Bon Jovi, 02. april 2019 12:59)

Podpresednik? Druže, nauči gramatiku, pa tek onda komentariši.

samo jako

pre 7 godina

(hah, 2. april 2019 16:07)ucestvovao u 6 od 9 golova , 2 gola i asistencija za prolazak u grupi, Kvarezma je gol dao posle odbitka nakon Ronaldovog suta protiv Hrvatske , u polufinalu gol i asistencija za prolaz dalje . pa ko je zasluzan onda ako ne on?

fudbaler grga

pre 7 godina

(DEX, 02. april 2019 15:18)

A debakl sa Antićem 2010
Prvih 20-ak minuta igre potpuno je pripao Gani, koja je brzim napadima zadavala dosta muka zadnjoj liniji. Začuđujuće, Ganjani su pretili i iz prekida, uprkos činjenici da je Srbija najviša reprezentacija.

Pet minuta pre kraja poluvremena Stanković je šutirao iz daleka, ali je golman, odbranio udarac. To je bio prvi udarac u prvom delu u okvir gola i verovatno najlošije poluvreme od starta turnira.

U nastavku, "orlovi" su pokazali odlučnost, krenuli su silovitije u napad, međutim, bez prave prilike u završnici. Vezni red je igrao bolje nego u prvom delu, ali nije stvarao sjajne prilike za Žigića i Pantelića.

Ipak, prekidi, koji su najjače oružje visokih orlova, nisu funkcionisali najbolje. Vidić je kasnio, Gijan je imao sjajnu priliku glavom, ali nije uspeo da zatrese mrežu. Omaleni Gijan, u odnosu na naše fudbalere, ponovo je nadskočio zadnju liniju i ovaj put pogodio stativu.

Međutim, proradio je srpski inat, pa su na momente "orlovi" bili mnogo opasniji sa deset nego sa 11 igrača. Još jednu sjajnu priliku imali su posle akcije Danka Lazovića, koji je ubacio loptu u kazneni prostor, Pantelić promašio loptu.

Srpski reprezentativci su napadali sve jače, iako brojčano slabiji. Izgledalo je kao da Gana posustaje, međutim, samo je delovalo tako. Novi problemi za Srbiju. Posle kornera, lopta pogađa Kuzmanovića u ruku, i sudija pokazuje na belu tačku.

Asamoa Gijan je preuzeo odgovornost, šutirao i savladao Stojkovića. Pet minuta pre kraja "orlovi" su krenuli na sve ili ništa. Međutim, Ganjani su se, naravno, zatvorili ne dozvoljavajući reprezentativcima Srbije dobre prilike.

Ganjani su napali iz kontranapada, Gijan je mogao da postigne još jedan gol, ali je stativa spasila Stojkovića.
Dakle, Gana je pobedila Srbiju sa 1:0 

Šanse za popravni je bilo protiv Nemačke. Pogodak Jovanovića zapalio je celu Srbiju. Isključenjem Klosea Srbija je bila još korak bliže trijumfu. A onda šok. Penal Nemanja Vidić je skrivio protiv Nemaca. Na svu sreću Stojković je uspeo da odbrani i da sačuva vrednu pobedu. Istina da smo sve vreme meča drhtali, jer su munje sevale sa svih strana Nemci su sa igračem manje kidisali na naš gol, ali na kraju se dobro završilo za "orlove". 

Poslednja prepreka bila je Australija. Pitanje favorita, posebno posle pobede nad Nemačkom se nije dovodilo u pitanje, ipak to je trebalo da se potvrdi na terenu. Ali onda je usledio šok. Prvo je patuljak Kejhil glavom dao gol između naše gorostasne odbrane, dok je sve nade u preokret srušio Holman kada je "bombom" sa 25 metara drugi put zatesao mrežu. Pantelić je golom donekle vratio nadu da možemo do izjednačenja, čini se da smo i oštećeni za nedosuđeni penal, ali to ne menja sliku da smo i za ovaj brodolom sami krivi. 

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Па са другим играчима сте се боље уградили. Вама тако исплатније било као и увијек. Е ко вас не зна... 🙄

nbc

pre 7 godina

Za fudbalske neznalice mozda statistika kaze nesto Mitrovic dao 85 golova na igrao na 211 utakmica za klubove. Reprezentacija 68 utakmica (od toga seniroska 47) dao 34 (od toga 23 seniorska) gola. On zaista ne daje golove. Luka 109 utakmica za klubove, 40 golova. Reprezentaciju ne poredim jer Luka ima 4 utakmice kao senior i 1 go. Da li vam je jasno iz statistike zasto Mitrovic mora da igra? 47 utakmica u reprezentaciji i 23 gola!!! To je za postovanje. U poslednje 3-4 godine uz Tadica ubjedljivo nas najbolji igrac. Uz Tadica najzasluzniji za odlazak na Svjetsko prvenstvo. Na Svjetskom jedan od najboljih. U Ligi Evrope ubjedljivo najbolji igrac. Sta treba jos da uradi? A da, pogresne su mu boje kluba. Luki zelim sve najbolje i da igra jos bolje. Ali stanite malo sa tim klubastvom. Da li se iko odrice igraca koji je godinama davao najvise zbog polusezone? Usput u toj polusezoni Mitrovic je bio odlican u reprezentaciji.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Избацујете статистику Јовића, Митровића,... Браво за сваког играча за све што је досад добро урадио на терену ал ја сматрам да увијек требају играти они КОЈИ СУ ТРЕНУТНО НАЈБОЉИ а не неко што је некад био добар а сад и није баш тако добар и да тај игра само због прошлих игара. Е, зато нема резултата што не играју ТРЕНУТНО НАЈБОЉИ. Јесам мало одужио ал надам се да сте укапирали? 🙌

nbc

pre 7 godina

I jos nesto, na poslednjih 47 utakmica Luke u Ajntrahtu dao je 24 gola. Na istom broju utakmica Mitrovic je dao 22 gola. A u istom periodu u reprezentaciji je jos dao desetak golova. Malo li je.

i tebi fali malo realnosti

pre 7 godina

@realnost 0 bodova i mi smo igrali bez nekoliko igraca, bez cele leve strane, tako da ovaj rezultat ipak je uspeh

nbc

pre 7 godina

Pa statistika nije uvijek mjerodavna za učinak jednog igrača. I šta to znači trenutna forma? Poslednjih mjesec dana ili 2 ili pola godine? Po tome često najbolji igrači ne bi bili u timu jer bože moj poslednjih mjesec dana nešto im slabo ide. Po tome su i Stojković i Mijatović i Savičević trebali povremeno na klupu ali nisu. Reprezentacija se ne mijenja svakih sedam dana. Reprezentacija se gradi godinama. A osim toga ko kaže da je Mitrović van forme? I protiv Portugala je bio odličan (pitajte Portugalskog trenera). Razne stručne analize tasteraša u stilu kako je spor ili "bunari se lopta" su smiješne. Pa mi smo preko njega dali najviše golova. Igrali su i prije njega razni "brzi tehničari" koji su svi zajedno dali 5 golova. I ranije smo imali nepravdi prema gol igračima pa recimo Santrač je bio dobar samo za OFK Beograd iako je dao preko 200 golova u jakoj ligi ili igrao je Vujović a na klupi su bili Halilhodžić ili Savić ili Vukotić itd. Godinama kukamo za gol igračem i sada kada ga imamo sada nam ne valja. Što se tiče Jovića, nisam ga puno gledao u Ajntrahtu ali ispade da je on igrao da bi nabili Portugal 10:0. Stanite malo, moguće je da se ne bi ni vidio na terenu. Pa po toj logici Ronaldo nije morao ni da izađe na teren. On bi nam dao 5 golova sa klupe. Ali nije tako. Zar ne?

Jon Bon Jovi

pre 7 godina

Realno, kad se malo bolje pogleda, Mitrović je zaslužio da igra u prvoj postavi. Snažniji je, skočniji, bolji u odbrani prekida itd. Jović je nekako precenjen igrač, ništa bolji od Vlahovića, Stuparevića, Šaponjića.. Teška srca, ali se moram složiti sa Krstajićevim izborom!

bez cenzure

pre 7 godina

Dragi moj Pantela da se razumemo, start naše reprezentacije u ovim novim kvalifikacijama za Euro je bio, najblaže rečeno NIKAKAV, i to MORATE prihvatiti kao takvo. U ove dve utakmice, sa Nemačkom prijateljska i sa Portugalom kvalifikaciona, osim onog bezumnog starta Pavkova nad Saneom u utakmici sa Nemačkom i ludačke sreće i pomoći sudija u utakmici sa Portugalom drugo ništa od naše reprezentacije nije viđeno. Osim sjajnog Luke Jovića i standardno dobrog Dušana Tadića naravno. Ovog prvog ste sramno ostavili u Lisabonu da presedi na klupi čitav meč a dečko je u fenomenalnoj formi, a ovaj drugi nas je spasao tim golom iz penala u Lisabonu kojim smo izvukli remi. Znači Pantela nemate nimalo razloga za bilo kakvu euforiju, igra koju forsira Krstajić je blagi užas, sa takvom igrom, a onakva sreća poput one u Lisabonu se neće više ponoviti, veoma smo blizu da ispustimo bodove i u duelu sa Luksemburgom pogotovo kada sam video koliko su lepo oni odigrali onomad protiv Ukrajine na svom terenu kada su nesrećnim autogolom u 93. minutu ispustili zasluženi remi.
(Oposum, divna životinjica, 02. april 2019

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.

Zoran

pre 7 godina

Pa vidise ko iz aviona da nemoze Luka Jovic u reprezentacuju Srbije samo zato sto je Zvezdino dete isto je i sa Lukom Milivojevicem jer tim sastavljaju ljudi privrzeni Partizanu samo kad bi mogli jos i dresove reprezentacije da ofarbaju u crno belo bilo bi im srce na mestu. A sto su Marko Pantelic, Zigic i Darko Kovacevic tu to je smo farsa da je kobojagi tu sve ravnopravno. Ipak se tu pitaju Krstajic , Bjekovic, Milosevic, Curkovic, Karadjic i Kokeza.
Pozdrav Zoran
PS saljem vam u paketu crnu i belu boju da prefarbate dresove Reprezentacije.

Mile

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
DEX,

A ja tvrdim da ti nikad nisi gledao Francusku Englesku Španiju Belgiju Hrvatsku novu Nizozemsku, Italiju, i da misliš da samo Srbija igra fudbal pa se druge ne pita
Da polufinale Evropskog!
Hahahahahahaha
Šta je s nekim glavama?

Realnost? 0 bodova

pre 7 godina

Igrala je i Ukrajina sa istim tim evropskim prvakom...0:0...ako te niko nije obavestio. Sa tvoje tacke gledista oni su ostvarili jos veci uspeh...jelte...
(CistoOnako,

Ukrajina igrala remi sa CR u timu.
Srbija igrala remi bez CR u timu!
Ne znam sta ste se uhvatili Jovica, ni oni ne kukaju bez jednog Ronalda.
Jos i sudijska pomoć Srbiji i jedva remi izvukli.

DEX

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.

Cigan iz Hamburga

pre 7 godina

Marko Pantelić potpredsednik. Darko Kovačević sportski direktor, Krstajić trener. Strućni štab za propast, baš kao SNSov kadar u politici.

Pavle

pre 7 godina

Kog svetskog prvaka, kada smo igrali protiv Francuske ?(el_pistoleroMislio je na remi sa C timom Nemacke
(C tim, 02. april 2019 13:42)Zasto ne spomenes da je Srbija isto igrala sa C timom. Ako ono bio C tim Nemacke onda je svakako igrao i C tim Srbije.

Oposum, divna životinjica

pre 7 godina

Dragi moj Pantela da se razumemo, start naše reprezentacije u ovim novim kvalifikacijama za Euro je bio, najblaže rečeno NIKAKAV, i to MORATE prihvatiti kao takvo. U ove dve utakmice, sa Nemačkom prijateljska i sa Portugalom kvalifikaciona, osim onog bezumnog starta Pavkova nad Saneom u utakmici sa Nemačkom i ludačke sreće i pomoći sudija u utakmici sa Portugalom drugo ništa od naše reprezentacije nije viđeno. Osim sjajnog Luke Jovića i standardno dobrog Dušana Tadića naravno. Ovog prvog ste sramno ostavili u Lisabonu da presedi na klupi čitav meč a dečko je u fenomenalnoj formi, a ovaj drugi nas je spasao tim golom iz penala u Lisabonu kojim smo izvukli remi. Znači Pantela nemate nimalo razloga za bilo kakvu euforiju, igra koju forsira Krstajić je blagi užas, sa takvom igrom, a onakva sreća poput one u Lisabonu se neće više ponoviti, veoma smo blizu da ispustimo bodove i u duelu sa Luksemburgom pogotovo kada sam video koliko su lepo oni odigrali onomad protiv Ukrajine na svom terenu kada su nesrećnim autogolom u 93. minutu ispustili zasluženi remi.

i tebi fali malo realnosti

pre 7 godina

@realnost 0 bodova i mi smo igrali bez nekoliko igraca, bez cele leve strane, tako da ovaj rezultat ipak je uspeh

fudbaler grga

pre 7 godina

Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
(DEX, 02. april 2019 15:18)

Zaboravio si debakl sa Antićem 2010.

Prvih 20-ak minuta igre potpuno je pripao Gani, koja je brzim napadima zadavala dosta muka zadnjoj liniji. Začuđujuće, Ganjani su pretili i iz prekida, uprkos činjenici da je Srbija najviša reprezentacija na turniru.

Pet minuta pre kraja poluvremena Stanković je šutirao iz daleka, ali je golman, odbranio udarac. To je bio prvi udarac u prvom delu u okvir gola i verovatno najlošije poluvreme od starta turnira.

U nastavku, "orlovi" su pokazali odlučnost, krenuli su silovitije u napad, međutim, bez prave prilike u završnici. Vezni red je igrao bolje nego u prvom delu, ali nije stvarao sjajne prilike za Žigića i Pantelića.

Ipak, prekidi, koji su najjače oružje visokih orlova, nisu funkcionisali najbolje. Vidić je kasnio, Gijan je imao sjajnu priliku glavom, ali nije uspeo da zatrese mrežu. Omaleni Gijan, u odnosu na naše fudbalere, ponovo je nadskočio zadnju liniju i ovaj put pogodio stativu. Ganjani su zagospodarili terenom, imali par šansi, no ostalo je 0:0.

Međutim, proradio je srpski inat, pa su još jednu sjajnu priliku imali posle akcije Danka Lazovića, koji je ubacio loptu u kazneni prostor, Pantelić promašio loptu.

Srpski reprezentativci su napadali sve jače, iako brojčano slabiji. Izgledalo je kao da Gana posustaje, međutim, samo je delovalo tako. Novi problemi za Srbiju. Posle kornera, Kuzmanović igra rukom, i sudija pokazuje na belu tačku.

Asamoa Gijan je preuzeo odgovornost, šutirao i savladao Stojkovića. Pet minuta pre kraja "orlovi" su krenuli na sve ili ništa. Međutim, Ganjani su se, naravno, zatvorili ne dozvoljavajući reprezentativcima Srbije dobre prilike.

Ganjani su napali iz kontranapada, Gijan je mogao da postigne još jedan gol, ali je stativa spasila Stojkovića.
Dakle, Gana je pobedila Srbiju sa 1:0 

Šanse za popravni je bilo protiv Nemačke. Pogodak Jovanovića zapalio je celu Srbiju. Isključenjem Klosea Srbija je bila još korak bliže trijumfu. A onda šok. Penal Nemanja Vidić je skrivio protiv Nemaca. Na svu sreću Stojković je uspeo da odbrani i da sačuva vrednu pobedu. Istina da smo sve vreme meča drhtali, jer su munje sevale sa svih strana Nemci su sa igračem manje kidisali na naš gol, ali na kraju se dobro završilo za "orlove". 

Poslednja prepreka bila je Australija. Pitanje favorita, posebno posle pobede nad Nemačkom se nije dovodilo u pitanje, ipak to je trebalo da se potvrdi na terenu. Ali onda je usledio šok. Prvo je patuljak Kejhil glavom dao gol između naše gorostasne odbrane, dok je sve nade u preokret srušio Holman kada je "bombom" sa 25 metara drugi put zatesao mrežu. Pantelić je golom donekle vratio nadu da možemo do izjednačenja, čini se da smo i oštećeni za nedosuđeni penal, ali to ne menja sliku da smo i za ovaj brodolom sami krivi. 

Paranoid Android

pre 7 godina

pametno ljudi pitaju. forsira se igrac iz kluba koji se bori za opstanak, a u losoj formi, umesto igraca kluba koji se bori za ligu sampiona u dobroj formi.
(darko, 2. april 2019 17:03)

Fizicke predispozicije i taktika, jednostavno, nema boljeg od Mitrovica za bunarenje, a protiv zvanicnog prvaka Evrope u gostima nismo bas mogli ocekivati neko nadmudrivanje.

Iskreno, nadam se da cemo uskoro da ih vidimo u tandemu jer Jovic ima sjajan osecaj za gol dok Mitrovic zna da "gurne" loptu mnogo dobro.

Petar

pre 7 godina

Daj bre sklanjajte Mitrovica iz napada i dajte priliku Jovicu. Mitrovic kao da je napadac iz 70-tih godina proslog veka; nesto kao sto je bio Horst Hrubes (Mitrovic me nije ni do kolena). Jak, stamen, odlican u skoku, ali spor, bez driblinga, bez sposobnosti da sam sebi stvori priliku. Danas se ne igra takav fudbal. Jovic mora biti u spicu ako hocemo da igramo napadacki fudbal.

Jonny

pre 7 godina

Evo ja kao Hrvat kazem da takav igrac poput Jovica moraju igrati. Srbija vec dugo nije imala takvu klasu u napadu kao njega. Zadnji je po mom mišljenju bio Mijatovic. Potpuno mi je neshvatljivo zašto taj decko ne igra.

Baba Stanojka

pre 7 godina

Covek koji je odigrao utakmica i utakmica za reprezentaciju a jedva dao par golova prica o tome zasto neko ne igra za istu. Nonsens. I jos je podpredsednik FSS. Double Nonsens.

ernesto che

pre 7 godina

Neverovatno je da se mitrovic vukao po terenu zadnjih 20 minuta utakmice i nije zamenjen a na klupi ima jovica koji je trenutno u formi i mozda u top 10 napadaca u evropi. Imamo trenera koji nema trunku hrabrosti i sve se svodi na to da ne rizikuje mnogo, da ne bi posle trpeo kritike javnosti. Prosto receno, trener bez svoga "ja".

remax

pre 7 godina

Potpredsednik i Marko Pantelic,boze koliko mi to ne ide jedno sa drugim!
(23, 02. april 2019 13:37)

Slažem se, Pantelu treba za predsednika.

borisbl

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i igras ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..

Georg

pre 7 godina

Mlati, k'o Maksim po diviziji. Njega su, kao stručnjaka, našli da objašnjava neobjašnjivo: zašto je protiv brzih i veštih Portugalaca igrao srčani, ali spori i trapavo, Mitrović, a ne brzi i spretni Jović.

Nikola

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bez cenzure, 2. april 2019 13:46)

A sta je pogresio covek? Ti si gledao neku drugu utakmicu u kojoj je nasa igra licila na nesto? Kod tebe je Mitrovic video loptu? Covece igra nam napadac koji nije dao gol mesecima, a na klupi sedi momak koji je jedan od najboljih strelaca Evrope. Ko je tu lud?

hah

pre 7 godina

Sta pisete da su zahvaljujuci CR stigli do finala? Oni su na 7 meceva imali jednu pobedu u regularnom delu? Koji CR? U svakoj utakmici ih je vadio golman i sreca u produzecima ili penalima. Ronaldo se video na jednoj utakmici protiv Welsa na celom svetkom.
Sto se Jovica tice, svi znamo da su ubacili Radonjica da bi ga neko kupio jer ga Marsej ne zeli vise

Istina

pre 7 godina

Iz aviona se vidi da ova sjajna generacija nasih fudbalera lici na rastimovani orkestar. Tim bez vizije i organizacije sa katastrofalnom igrom. Tvrdim da ova generacija ima kvalitet za 3 boda u Lisabonu i tvrdim da ima kvalitet ne za plasman na Evropsko prvenstvo nego i za najmanje polu finale tog takmicenja. Naravno svima je jasno da od toga nema nista sa neznalicama kao sto su Krstajic i Zigic. Zato celnici saveza moraju da se izvine Radomiru Anticu i da ga zamole da se vrati na celo reprezentacija pa da ponovo cela nacija bude reprezentacija. U Srbiji fudbal je necu da kazem sve ali skoro sve. Ako je narod gladan posla i para dajte mu barem igara u kojima ce uzivati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DEX, 2. april 2019 15:18

Slazem se delimicno sa tvojom konstatacijom i to onom gde pises da imamo igrace i kvalitet za velike ciljeve i da sa svima mozemo igrati ali se uopste ne slazem da nam treba Antic.Sta je on postigao na SP sa onom generacijom,osim sto je dobio Nemacku? Izgubio od Australije i Gane,mnogo slabijih reprezentacija od nase a u narednim kvalifikacijama nije uspeo dobiti Sloveniju u Bgd.Da ne preterujemo,da je toliko dobar trener,Antic bi negde radio,bilo u klubu ili nekoj reprezentaciji.Od Krstajica jeste sto puta bolji ali daleko od idealnog.

Lefty

pre 7 godina

Jović je nekako precenjen igrač, ništa bolji od Vlahovića, Stuparevića, Šaponjića.. Teška srca, ali se moram složiti sa Krstajićevim izborom!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jon Bon Jovi, 2. april 2019 13:07

Woooow, blago tebi prijatelju! Zamolicu te samo da obavestis sportski sektor Reala, Barse, PSGa i ostalih zaintresovanih za Jovica o ovom svom zakljucku. Da ne bacaju ljudi pare.. Nek dovedu ovu trojicu koju si nabrojao za milion.
Ccc, svasta ovde covek moze procitati!?
Sportski pozdrav za sve koji jedva cekaju da vide ledja Krstajicu, Kokezi i slicnima...

fudbaler grga

pre 7 godina

(DEX, 02. april 2019 15:18)

A debakl sa Antićem 2010
Prvih 20-ak minuta igre potpuno je pripao Gani, koja je brzim napadima zadavala dosta muka zadnjoj liniji. Začuđujuće, Ganjani su pretili i iz prekida, uprkos činjenici da je Srbija najviša reprezentacija.

Pet minuta pre kraja poluvremena Stanković je šutirao iz daleka, ali je golman, odbranio udarac. To je bio prvi udarac u prvom delu u okvir gola i verovatno najlošije poluvreme od starta turnira.

U nastavku, "orlovi" su pokazali odlučnost, krenuli su silovitije u napad, međutim, bez prave prilike u završnici. Vezni red je igrao bolje nego u prvom delu, ali nije stvarao sjajne prilike za Žigića i Pantelića.

Ipak, prekidi, koji su najjače oružje visokih orlova, nisu funkcionisali najbolje. Vidić je kasnio, Gijan je imao sjajnu priliku glavom, ali nije uspeo da zatrese mrežu. Omaleni Gijan, u odnosu na naše fudbalere, ponovo je nadskočio zadnju liniju i ovaj put pogodio stativu.

Međutim, proradio je srpski inat, pa su na momente "orlovi" bili mnogo opasniji sa deset nego sa 11 igrača. Još jednu sjajnu priliku imali su posle akcije Danka Lazovića, koji je ubacio loptu u kazneni prostor, Pantelić promašio loptu.

Srpski reprezentativci su napadali sve jače, iako brojčano slabiji. Izgledalo je kao da Gana posustaje, međutim, samo je delovalo tako. Novi problemi za Srbiju. Posle kornera, lopta pogađa Kuzmanovića u ruku, i sudija pokazuje na belu tačku.

Asamoa Gijan je preuzeo odgovornost, šutirao i savladao Stojkovića. Pet minuta pre kraja "orlovi" su krenuli na sve ili ništa. Međutim, Ganjani su se, naravno, zatvorili ne dozvoljavajući reprezentativcima Srbije dobre prilike.

Ganjani su napali iz kontranapada, Gijan je mogao da postigne još jedan gol, ali je stativa spasila Stojkovića.
Dakle, Gana je pobedila Srbiju sa 1:0 

Šanse za popravni je bilo protiv Nemačke. Pogodak Jovanovića zapalio je celu Srbiju. Isključenjem Klosea Srbija je bila još korak bliže trijumfu. A onda šok. Penal Nemanja Vidić je skrivio protiv Nemaca. Na svu sreću Stojković je uspeo da odbrani i da sačuva vrednu pobedu. Istina da smo sve vreme meča drhtali, jer su munje sevale sa svih strana Nemci su sa igračem manje kidisali na naš gol, ali na kraju se dobro završilo za "orlove". 

Poslednja prepreka bila je Australija. Pitanje favorita, posebno posle pobede nad Nemačkom se nije dovodilo u pitanje, ipak to je trebalo da se potvrdi na terenu. Ali onda je usledio šok. Prvo je patuljak Kejhil glavom dao gol između naše gorostasne odbrane, dok je sve nade u preokret srušio Holman kada je "bombom" sa 25 metara drugi put zatesao mrežu. Pantelić je golom donekle vratio nadu da možemo do izjednačenja, čini se da smo i oštećeni za nedosuđeni penal, ali to ne menja sliku da smo i za ovaj brodolom sami krivi. 

hhhhh

pre 7 godina

pa naravno da nece brzog jovica ubacivati protiv portugalskih mesara, nece da covek zaradi povredu pred kraj sezone zivota
bod ko kuca

crni_redstar

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i igras ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..
(borisbl, 02. april 2019 13:00

ne pravi se naivan, gacinovic je poceo mec pa se povredio i usao radonjic jer je krilni igrac, dakle nije normalno da udje Jovic, pitanje je sto igra Mitrovic pre njega, jer je realno dosta podbacio ove godine. Jedna polusezona u drugoligasu i hop Mitrovic nezamenjiv.

samo jako

pre 7 godina

(hah, 2. april 2019 16:07)ucestvovao u 6 od 9 golova , 2 gola i asistencija za prolazak u grupi, Kvarezma je gol dao posle odbitka nakon Ronaldovog suta protiv Hrvatske , u polufinalu gol i asistencija za prolaz dalje . pa ko je zasluzan onda ako ne on?

Марко

pre 7 godina

Право је питање зашто Митровић не сме да буде замењен чак и кад игра катастрофално?

.

pre 7 godina

Treba da kaže i da je voljom onog kvazi-selektora naš tim lišen nekooliko najboljih igrača, a već 8 godina slušam priče o mladim igračima koji su budućnost srpskog fudbala..dali smo gol bez igre i igrali bunker i talično izvukli remi, kao i protiv Nemaca. Priče za malu decu.

Pedja

pre 7 godina

I pored mnogih pitanja i dalje nismo dobili odgovor. Krstajic je rekao da je Jovic bio plan ako jurimo rezultat, a Pantelic kako je sad bilo tako. Neverovatno ubedljivi odgovori. Kad sastavljas tim, trebas da stavis igrace koji su u formi. Ali, nije problem ni sto je Mitrovic poceo utakmicu. Problem je sto je on bio jedan od najgorih igraca, pa i pored toga nije zamenjen.

Boki

pre 7 godina

Nemamo levog beka,Kostic igra perfektno levog beka u Ajntrahtu.Evo dao je dva gola za viked.Zasto on nije ofanzivni levi bek.Pitanje za Krstajica?

Nada umire. Poslednja.

pre 7 godina

Sa ovakvim igracima kakve ima Srbija, prosecno dobar trener bi bez problema doveo reprezentaciju u 8 najboljih u Evropi, i to sa spustenim rukama.. Sramota me kukavicke taktike i poltronske strategije.. Mozda je bilo bolje da smo odmah sad na pocetku izgubili obe utakmice, sto i nije bilo nerealno.
Ovako, to je vredjanje inteligencije, i navijaca i igraca. Nadam se da ce da proradi ljudsko dostojanstvo medju fudbalerima i da ce dovoljan broj casnih muskaraca medju njima reci da je dosta i da zele da se ponose sto igraju u reprezentaciji Srbije, a ne da se stide i pravdaju kad god ih neko pita bilo sta u vezi sa igranjem za tim svoje zemlje.
Zivela Srbija.

ognjen

pre 7 godina

Smesni ste, treba rasformirati savez i reprezentaciju u fudbalu i sredstva uloziti u Kosarku i sve ostale sportove. Ovo je oduvek bila i bice zemlja kosarke a ne fudbalera splavarosa

Milivoje

pre 7 godina

Svi se pitaju i svi znaju ali su nemoćni.Pantela podpresednik hhahah
(Jon Bon Jovi, 02. april 2019 12:59)

Podpresednik? Druže, nauči gramatiku, pa tek onda komentariši.

darko

pre 7 godina

pametno ljudi pitaju. forsira se igrac iz kluba koji se bori za opstanak, a u losoj formi, umesto igraca kluba koji se bori za ligu sampiona u dobroj formi.

анђео Земун

pre 7 godina

ЖАЛОСНО ДО БОЛА! ПОСЛЕДЊИ ЧОВЕК ЗА КОГА БИХ ПОМИСЛИО ДА ЋЕ ПРОДАТИ ВЕРУ ЗА ВЕЧЕРУ ЈЕ ПАНТЕЛА!!! ДАРКО ЈЕ УВЕК БИО ТАКАВ И НИСАМ ИЗНЕНАЂЕН АЛИ ТИ ПАНТЕЛА? ПА ЗАР СИ МАЛО ЗАРАДИО У КАРИЈЕРИ ПА ТИ ЈОШ ТРЕБА? ШТО СЕ НИСИ УДРУЖИО СА ДЕКИЈЕМ ЛЕГЕНДОМ И ПОДРЖАО ЊЕГОВ КАМП ДЕКИ 5, ИМАО СИ ИТЕКАКО ШТА ДА НАУЧИШ КЛИНЦЕ, ОВАКО, НЕ ЗНАМ КОЈУ РЕЧ ДА УПОТРЕБИМ ЈЕР И ОВАКО МО-ДЕРАТОРИ МИ НЕЋЕ ПУСТИТИ КОМЕНТАР, А БЕЗ ТЕ РЕЧИ МОЖДА МИ СЕ И СМИЛУЈУ ПА ПУСТЕ! БАШ ЖАЛОСНО КАКО ФСС ПРЉА СОЛИДНЕ КАРИЈЕРЕ БИВШИХ ЛЕГЕНДИ А ОНИ ПРИСТАЈУ НА ТО!

Kecman

pre 7 godina

Dakle svi te pitaju, i odgovor je "u ovoj utakmici je bilo tako". To nije odgovor. To svi znamo. Odgovor bi bio da čovek kaže zašto je to bilo tako, a ne da se ulizuje momku u medijima.

borisbl

pre 7 godina

A ti im odgovoris, zato sto njegov menadzer nije nista platio, a Radonjicev jeste...ko plati taj igra, jednostavno zar ne. Nije bitno jesi prvi strelac neke jake lige i da li te trazi 20 najjacih klubova, dovoljno je da sedis na klupi nekog tima i mozes da igras za reprzentaciju ako imas menadzera koji ce da "podmaze"..

Carlito

pre 7 godina

Nas jako tesko pobede ali i mi tesko pobedjujemo druge?da li je realno da je ovo izjavio?jel nema neko drugi da se postavi na mesto podpredsednika saveza?

Mixy

pre 7 godina

Pa ne treba mu reprezentacija da bi se prodao, kao pojedinima! Ne mora ni da odgovoris na pitanje, svaki normalan ljubitelj fudbala zna o cemu je rec. :) Da, da, ispred njega je buducnost, isto kao i ispred, Ramba nekada, Subotica i slicnih koji su imali talenat i pokazali raskos u “reprezentaciji”! Haha, sramota

Арса

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bez cenzure, 2. april 2019 13:46

Као прво нисмо их добили, као друго без правог тренера не можемо ни да их добијемо. Ја сам звездаш окорели али сматрам да је један од већих удараца српском фудбалу била смена Антића. Крстајић је једноставно недорастао том задатку, да не кажем незналица. Његово незнање нас је коштало у Русији, његово незнање је довело до тога да стрепимо у уткамицама са трећеразредним репрезентацијама као против Црне Горе.
Остави се ко је за Звезду ко за Партизан, свако ко се разуме макар и мало у фудбал зна да са овим селектором срљамо у катастрфу. Е сад са обзиром да након дужег времена имамо тим који може да игра фудбал та чињеница више боли.

deki

pre 7 godina

E moj Pantela, Jovic ne igra zato sto imate selektora neznalicu a o predsedniku saveza da i ne pricam . Problem je sto ti, Darko Kovacevic i do skora Savo Milosevic svojim funkcijama dajete legitimitet neznalicama i mesetarima

Myles Kennedy

pre 7 godina

(milos, 2. april 2019 15:27)greska , Portugal je bez CR ludom srecom pobedio u finalu a zahvaljujuci njemu dosli do tog finala.

Ivan

pre 7 godina

Nije tema Partizan i Zvezda, tema je da od kada postoji reprezentacija Srbije ne igraju najbolji. I ja jednostavno vise ne mogu da ih gledam, zgadili su mi se odavno. Od Ramba Petkovica, Milinka Pantica, neigranja Darka Kovacevica, sada Luka Milivojevic, i ova glupost gigantskih razmera sa Lukom Jovicem. Jednostavno kada dodju ovi termini za reprezentativni fudbal, jedva cekam da sve prodje pa da opet gledam svoj klub, i ponesto od evropskog fudbala sto me zanima. Toliko dugo traje to otudjivanje reprezentacije od navijaca, da je u mom slucaju potpuno uspelo...

Gandra Šajkaš

pre 7 godina

tim se sastavlja po igracima koji su trenutno u najboljoj formi. Jovic,Dmitrovic I Tadic su trenutno u najboljoj formi u celom timu I jednostavno moraju igrati. Ostali neka se bore za ostala mesta u timu

sumadinac pali topa

pre 7 godina

Sve na stranu, ali to što je propalo krilo Radonjić (zvezdaš sam) uveden umesto polivalentnog igrača veznog reda Gaćinovića je menadžerska kombinacija i nema veze sa zdravom fudbalskom logikom. Ako su ljudi iz saveza i njihova marioneta Krstajić spremni da se na ovako bitnoj utakmici ugradjuju na ovako prizeman način mi, fudbalski navijači Srbije, nemamo čemu da se nadamo. Punktum.

ikac klisa

pre 7 godina

Sa ekipom za 1/4 finale mi pravimo "oslonac za buducnost", "stvaramo ekipu" "udaramo temelje" samo da bi SNS mafija ostala sto duze na celu saveza.

ojha

pre 7 godina

Kakva šuplja prica. Mene intersuje zašto pored igraca koji su zvanicno odbili igranje za Srbiju dok je Krsto na kormilu imamo toliko ko fol povrijedjenih? Koji se za divno cudo oporave kroz par dana i odigraju 90 min. za klubove.

рајко

pre 7 godina

зато што смо банана селекција и што је агент неког другог играча дао паре да његов клијент игра и тачка. а сад хајде да гледамо озбиљне селекције јер ови наши то нису. само се не квалифицирајте и не брукајте земљу. порази од један два гола и ремији су у реду.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Па са другим играчима сте се боље уградили. Вама тако исплатније било као и увијек. Е ко вас не зна... 🙄

bocko

pre 7 godina

Jos od s.p u Spaniji 1982 i Miljanicapitam se dokle ce tzv.fudbalski radnici u ovoj zemlji da potcenjuju ljubitelje fudbala ovdasnjeg.Svejedno da li je u pitanju Osim, Santrac,Antic ili Krstajic.Uporno nam zamazuju oci,kao da mi ne vidimo ko kako igra i u kakvoj je formi.Na zalost, previse volim fudbal da bi tek tako digao ruke od njega, pa im dozvoljavam da me i dalje vuku za nos i nesto se lozim.

nbc

pre 7 godina

I jos nesto, na poslednjih 47 utakmica Luke u Ajntrahtu dao je 24 gola. Na istom broju utakmica Mitrovic je dao 22 gola. A u istom periodu u reprezentaciji je jos dao desetak golova. Malo li je.

nbc

pre 7 godina

Pa statistika nije uvijek mjerodavna za učinak jednog igrača. I šta to znači trenutna forma? Poslednjih mjesec dana ili 2 ili pola godine? Po tome često najbolji igrači ne bi bili u timu jer bože moj poslednjih mjesec dana nešto im slabo ide. Po tome su i Stojković i Mijatović i Savičević trebali povremeno na klupu ali nisu. Reprezentacija se ne mijenja svakih sedam dana. Reprezentacija se gradi godinama. A osim toga ko kaže da je Mitrović van forme? I protiv Portugala je bio odličan (pitajte Portugalskog trenera). Razne stručne analize tasteraša u stilu kako je spor ili "bunari se lopta" su smiješne. Pa mi smo preko njega dali najviše golova. Igrali su i prije njega razni "brzi tehničari" koji su svi zajedno dali 5 golova. I ranije smo imali nepravdi prema gol igračima pa recimo Santrač je bio dobar samo za OFK Beograd iako je dao preko 200 golova u jakoj ligi ili igrao je Vujović a na klupi su bili Halilhodžić ili Savić ili Vukotić itd. Godinama kukamo za gol igračem i sada kada ga imamo sada nam ne valja. Što se tiče Jovića, nisam ga puno gledao u Ajntrahtu ali ispade da je on igrao da bi nabili Portugal 10:0. Stanite malo, moguće je da se ne bi ni vidio na terenu. Pa po toj logici Ronaldo nije morao ni da izađe na teren. On bi nam dao 5 golova sa klupe. Ali nije tako. Zar ne?

Жељко

pre 7 godina

Што лепо не кажеш да ког нас у репрезентацији не играју они у најбољој форми,него они који треба да се продају.
Колико имамо ми подпредседник ФСС?

CistoOnako

pre 7 godina

Igrala je i Ukrajina sa istim tim evropskim prvakom...0:0...ako te niko nije obavestio. Sa tvoje tacke gledista oni su ostvarili jos veci uspeh...jelte...

dax

pre 7 godina

E moj brate...mora da smo gledali različite utakmice,mi dva šuta u okvir gola,Nemci 32,Portugalci 22...ako se sa ovakvom igrom budemo plasirali identično je kao da poverujem da je planeta Zemlja kockasta...brat,loše je mnogo...

sidji do reke

pre 7 godina

Malo strpljenja molim! Za Luku Jovića ima još vremena, naigraće se on, samo da se penzionišu Rukavina, Radonjić, Raca Petrović i eto njega. A za to vreme neka gleda bolje i iskusnije od sebe i neka upija znanje.

e

pre 7 godina

Nema tu nikakve filozofije o znanju ili neznanju igrača i funkcionera. U pitanju je rad po učinku: "Učini ti meni pa ću ja učiniti tebi". Bolesno da. Jasno i trulo viđeno iz kosmosa kada zameniše selektora koji je upravo odveo naš tim na svetsko prvenstvo u Rusiju.

lio1881

pre 7 godina

A Rooney...dal je i tada engleski sekektor mislio da je ispred njega lepa buducnost ili je selektor reko sada je ta lepa buducnost. Brate sto se toliko pravdate u javnosti, znaci svestni ste toga da ste pogresili. Ubacite decka u vatru, da vidimo vredi ili ne!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Па са другим играчима сте се боље уградили. Вама тако исплатније било као и увијек. Е ко вас не зна... 🙄

nbc

pre 7 godina

Za fudbalske neznalice mozda statistika kaze nesto Mitrovic dao 85 golova na igrao na 211 utakmica za klubove. Reprezentacija 68 utakmica (od toga seniroska 47) dao 34 (od toga 23 seniorska) gola. On zaista ne daje golove. Luka 109 utakmica za klubove, 40 golova. Reprezentaciju ne poredim jer Luka ima 4 utakmice kao senior i 1 go. Da li vam je jasno iz statistike zasto Mitrovic mora da igra? 47 utakmica u reprezentaciji i 23 gola!!! To je za postovanje. U poslednje 3-4 godine uz Tadica ubjedljivo nas najbolji igrac. Uz Tadica najzasluzniji za odlazak na Svjetsko prvenstvo. Na Svjetskom jedan od najboljih. U Ligi Evrope ubjedljivo najbolji igrac. Sta treba jos da uradi? A da, pogresne su mu boje kluba. Luki zelim sve najbolje i da igra jos bolje. Ali stanite malo sa tim klubastvom. Da li se iko odrice igraca koji je godinama davao najvise zbog polusezone? Usput u toj polusezoni Mitrovic je bio odlican u reprezentaciji.

lux

pre 7 godina

i zasto nije dobio? odgovor: "ovog puta je bilo tako". cemu naslov kad u tektu nema odgovora na pitanje, ili ovo trebamo smatrati odgovorom?

dchh

pre 7 godina

psssst. Brat Pantela mislim drži čas. Aj po 100 evra da Jović počinje sledeću bez obzira na formu, taktiku ili bilo šta drugo. Imamo vođenje ekipe kao da nam je trener iz prve opštinske lige.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 7 godina

Избацујете статистику Јовића, Митровића,... Браво за сваког играча за све што је досад добро урадио на терену ал ја сматрам да увијек требају играти они КОЈИ СУ ТРЕНУТНО НАЈБОЉИ а не неко што је некад био добар а сад и није баш тако добар и да тај игра само због прошлих игара. Е, зато нема резултата што не играју ТРЕНУТНО НАЈБОЉИ. Јесам мало одужио ал надам се да сте укапирали? 🙌

SESE

pre 7 godina

Pantela je intelektualna gromada. Odlicno se dopunjuje sa Kokezom koji je moralna gromada. Najbolji, najugledniji su na vrhu piramide! To je potvrda da smo uredjeno drustvo u svim segmentima pa i u sportu. Nije neobicno da iz tako zdravog ambijenta izadje talentovani selektor koji za sada ne mema iskustva ali odlicno oseca potrebu za kompromisom sa uticajnim ljudima i menadzerima.

iz ugla

pre 7 godina

Сањам једног дана да видим у фудбалском савезу неке образоване, стручне људе са интегритетом и визијом. Кад гледаш тренутно стање, некако ти је мука.

Dragan

pre 7 godina

Čitajući ponekad izjave naših stručnjaka ja se postidim od njihovih reči.
Jović je morao igrati baš zbog toga što je Mitrović bio rovit, a Jović je u sjajnoj formi, brži i pokretljiviji od Mitrovića, koji je spodoban svojim igračkim umećem da sam sebi napravi šansu, umesto da čeka da mu je neko namesti.Savić je morao ući u igru posle povrede Gaćinovića, da bi stabilizovao sredinu, da bi se olakšalo Tadiću, jer su ga konstantno udvajali, i da bi od njega krenula neka dobra akcija prema našim napadačima, a i on sam je velika opasnost za svakog golmana.Ali šta je tu, nema svrhe više pisati o tome, nadamo se najboljem protiv Ukrajine 6.juna.Pozdrav!

Oposum, divna životinjica

pre 7 godina

Da smo dobili i Nemce i Portugalce isto bi ti napisao.Tebi je jedino bitna Zvezda i dok selektor ne bude zvezdas isto ces uvek pisati.
(bez cenzure, 2. april 2019 13:46)

Baš si se svojski potrudio da napišeš nešto što BLAGE VEZE nema ni sa čim! A samo da si malo bolje pročitao to što sam napisao video bi da u tom mom komentaru NEMA APSOLUTNO NIŠTA što bi makar i u naznakama asociralo na to da je meni "bitno" da selektor bude zvezdaš! Odakle ti takve nebuloze? Briga mene bre da li je selektor zvezdaš ili partizanovac, meni je bitno da reprezentacija igra dobro! Uostalom, nisi ni prvu moju rečenicu uspeo da razumeš, kritikovao sam još odmah u prvoj rečenici Pantelu za loše igre reprezentacije jer je potpredsednik Saveza, a Pantela je, koliko me sećanje služi, iz dna duše i srca zvezdaš, zar ne? Prema tome bajo, najpre malo razmisli šta ćeš i kome replicirati, da ne bi ispadao smešan!

srb

pre 7 godina

pantela, ti si legenda. Samo nemoj mnogo da botujes, sto manje se javljaj i ostaces upamcen kao clan najboljeg napadackog tandema u srbiji