Petak, 21.12.2018.

09:59

Pijan vozio bez dozvole neregistrovan auto i udario dečaka

Policija u Кnjaževcu uhapsila je M. M. (52), osumnjičenog da je u Trgovištu kod Knjaževca pijan, bez vozačke dozvole, vozio neregistrovan automobil.

Izvor: Beta

Pijan vozio bez dozvole neregistrovan auto i udario deèaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

21 Komentari

Sortiraj po:

dragan

pre 7 godina

Kada pise bez dozvole, da li to znaci da nije poneo dozvolu sa sobom ili nema uopste dozvolu? Ako je nije poneo to i ne znaci puno, i da je imao u dzepu, ne bi sprecilo nesrecu. A ako je nema uopste, to je nosenje oruzija bez dozvole.

Aleksandra

pre 7 godina

Predpostavljam da će sada neko da se seti da treba doneti zakon po kojem ljudi sa 50 i više godina ne smeju voziti između 11 i 5 ujutru ili probna do smrti.
Tog čoveka ne treba teretiti za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja nego za nanošenje teških telesnih povreda i pokušaj ubistva sa predumišljajem i u bajbok jedno 15 godina i da plati lečenje deteta koje će nadam se biti dobro. I tako jedno tri četri puta, u novine na sav glas koliko su ga osudili pa da vidim ko će onda sesti pijan u vozilo.
Menjati zakon, kada pijan voziš onda je sa predumišljajem šta god napraviš.

Stele

pre 7 godina

@(vozac, 21. decembar 2018 10:34)
Ne, upravo je problem kod nas što se za sve te prekršaje sudi zbirno i odredjuje jedinstvena kazna. Umesto da za izazivanje saobraćajke dobije npr. 2 godine, za teške povrede 3, za vožnju u pijanom stanju godinu, za vožnju bez dozvole 6 meseci i sve to sabereš i dobiješ minimum 6 godina robije i da ne može da izadje pre nego odsluži dve trećine kazne, znači zagarantovano 4 godine! On će dobiti možda 3, a izaći će za godinu i po, ako uopšte ode na robiju.
...

Onda je rešenje da kad izađe sa robije, roditelj deteta njega zgazi (ali ne u pijanom stanju, sa dozvolom i u registrovanom autu), pa i roditelj na robiju od najviše 6 meseci? Oko za oko, zub za zub?

Koliko su blage kazne, zapravo me čudi kako nema mnogo više krvnih osveta po Srbiji.

Kad sistem zakaže, primitivizam preuzima. Samo, i taj zakazali sistem je dokaz primitivizma naše države.
Teške moralne dileme.

Svakako živeti s očima širom otvorenim.

valter

pre 7 godina

Ko u ovom slucaju nadoknadjuje materijalnu stetu ostecenom,posto je vozilo neregistrovano? 
(Gigan, 21. decembar 2018 11:08) 

Vozac je odgovoran za stetu, samo sto ce osteceni morati dokazati to kroz parnicni postupak.
(Bob, 21. decembar 2018 12:11)

Povrede decaka nisu materijalna steta vec nematerijalna i u ovom slucaju stetu isplacuje Garantni fond udruzenja osiguravaca Srbije a onda oni posle terete vozaca i naplacuju prinudnim putem takozvani regres.....Bob ukoliko ne znas ili nisi siguran bolje ne siri lazne informacije.....

Bob

pre 7 godina

Ko u ovom slucaju nadoknadjuje materijalnu stetu ostecenom,posto je vozilo neregistrovano?
(Gigan, 21. decembar 2018 11:08)

Vozac je odgovoran za stetu, samo sto ce osteceni morati dokazati to kroz parnicni postupak.

golman

pre 7 godina

Znam lika koji je ubio osobu na trotoraru, u pijanom stanju. Dobio godinu ipo zatvora, vozio auto dok nije usao u zatvor, a sto je potrajalo 2 ipo godine jos od toga, nakon izlaska dozvola oduzeta na 12 meseci. Jel mislite da ce ovaj samo zbog povredjivanja da zaglavi zatvor u Srbiji?

1Beogradjanin

pre 7 godina

@(vozac, 21. decembar 2018 10:34)
Ne, upravo je problem kod nas što se za sve te prekršaje sudi zbirno i odredjuje jedinstvena kazna. Umesto da za izazivanje saobraćajke dobije npr. 2 godine, za teške povrede 3, za vožnju u pijanom stanju godinu, za vožnju bez dozvole 6 meseci i sve to sabereš i dobiješ minimum 6 godina robije i da ne može da izadje pre nego odsluži dve trećine kazne, znači zagarantovano 4 godine! On će dobiti možda 3, a izaći će za godinu i po, ako uopšte ode na robiju.

444

pre 7 godina

Cekaj, jesam li dobro shvatio? Pijan, bez dozvole, u autu koji nije registrovan je udario dete? Pa tog bi u svakoj iole normalnoj zemlji sveta cekala dozivotna robija, jer je voznja automobila u pijanom stanju u stvari delo sa predumisljajem, a takvi treba da odgovaraju kao potencijalne ubice, sto je ovaj u stvari i ucinio, pokusao je da ubije to dete, a ono je samo slucajem i srecom prezivelo!
(bigserb, 21. decembar 2018 10:16

U pitanju je saobracajna nesreca , ne planirani i namerni pokusaj ubistva.
To sto je bio pijan jos gore , ubisto sa predumisljajem ? Sumnjam da je uopste znao sta radi.
I dozivotna za ovo ? Dok nam onaj od ranije poznati policiji sa 50 prekrsaja pljacke i pokusaja ubistva seta ulicom i krade zeni lancic sa vrata dok zena nije umrla od soka.

PAZNJA PAZNJA PAZNJA

pre 7 godina

Isti slucaj kod mene u gradu. Samo je ovaj oborio ogradu, srecom samo to. 200 000 kazna koja se moze smanjiti a ni dan zatvora. Neverovatno. Pijan - tri meseca zatvora, preko 1 promila - god dana... i zdravooo. Da vidis da l ce voze pijani. Nego nas ubi korupcija i slabe kazne.

vozac

pre 7 godina

Oduzimanje dozivotno dozvole, 2 godine za voznju neregistrovanog u pijanom stanju bez dozvole i jos jedno 5 godina za tesku telesnu povredu.
E sad, problem je sto kod nas nema sabiranja kazni, pa ce otici do MUPa i dogovoriti se da ode na lecenje, 3 puta "necu vise nikad" i to je to.
Ovakve bi kaznjavao najstroze moguce...

bigserb

pre 7 godina

Cekaj, jesam li dobro shvatio? Pijan, bez dozvole, u autu koji nije registrovan je udario dete? Pa tog bi u svakoj iole normalnoj zemlji sveta cekala dozivotna robija, jer je voznja automobila u pijanom stanju u stvari delo sa predumisljajem, a takvi treba da odgovaraju kao potencijalne ubice, sto je ovaj u stvari i ucinio, pokusao je da ubije to dete, a ono je samo slucajem i srecom prezivelo!

bigserb

pre 7 godina

Cekaj, jesam li dobro shvatio? Pijan, bez dozvole, u autu koji nije registrovan je udario dete? Pa tog bi u svakoj iole normalnoj zemlji sveta cekala dozivotna robija, jer je voznja automobila u pijanom stanju u stvari delo sa predumisljajem, a takvi treba da odgovaraju kao potencijalne ubice, sto je ovaj u stvari i ucinio, pokusao je da ubije to dete, a ono je samo slucajem i srecom prezivelo!

vozac

pre 7 godina

Oduzimanje dozivotno dozvole, 2 godine za voznju neregistrovanog u pijanom stanju bez dozvole i jos jedno 5 godina za tesku telesnu povredu.
E sad, problem je sto kod nas nema sabiranja kazni, pa ce otici do MUPa i dogovoriti se da ode na lecenje, 3 puta "necu vise nikad" i to je to.
Ovakve bi kaznjavao najstroze moguce...

golman

pre 7 godina

Znam lika koji je ubio osobu na trotoraru, u pijanom stanju. Dobio godinu ipo zatvora, vozio auto dok nije usao u zatvor, a sto je potrajalo 2 ipo godine jos od toga, nakon izlaska dozvola oduzeta na 12 meseci. Jel mislite da ce ovaj samo zbog povredjivanja da zaglavi zatvor u Srbiji?

PAZNJA PAZNJA PAZNJA

pre 7 godina

Isti slucaj kod mene u gradu. Samo je ovaj oborio ogradu, srecom samo to. 200 000 kazna koja se moze smanjiti a ni dan zatvora. Neverovatno. Pijan - tri meseca zatvora, preko 1 promila - god dana... i zdravooo. Da vidis da l ce voze pijani. Nego nas ubi korupcija i slabe kazne.

Aleksandra

pre 7 godina

Predpostavljam da će sada neko da se seti da treba doneti zakon po kojem ljudi sa 50 i više godina ne smeju voziti između 11 i 5 ujutru ili probna do smrti.
Tog čoveka ne treba teretiti za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja nego za nanošenje teških telesnih povreda i pokušaj ubistva sa predumišljajem i u bajbok jedno 15 godina i da plati lečenje deteta koje će nadam se biti dobro. I tako jedno tri četri puta, u novine na sav glas koliko su ga osudili pa da vidim ko će onda sesti pijan u vozilo.
Menjati zakon, kada pijan voziš onda je sa predumišljajem šta god napraviš.

1Beogradjanin

pre 7 godina

@(vozac, 21. decembar 2018 10:34)
Ne, upravo je problem kod nas što se za sve te prekršaje sudi zbirno i odredjuje jedinstvena kazna. Umesto da za izazivanje saobraćajke dobije npr. 2 godine, za teške povrede 3, za vožnju u pijanom stanju godinu, za vožnju bez dozvole 6 meseci i sve to sabereš i dobiješ minimum 6 godina robije i da ne može da izadje pre nego odsluži dve trećine kazne, znači zagarantovano 4 godine! On će dobiti možda 3, a izaći će za godinu i po, ako uopšte ode na robiju.

dragan

pre 7 godina

Kada pise bez dozvole, da li to znaci da nije poneo dozvolu sa sobom ili nema uopste dozvolu? Ako je nije poneo to i ne znaci puno, i da je imao u dzepu, ne bi sprecilo nesrecu. A ako je nema uopste, to je nosenje oruzija bez dozvole.

Bob

pre 7 godina

Ko u ovom slucaju nadoknadjuje materijalnu stetu ostecenom,posto je vozilo neregistrovano?
(Gigan, 21. decembar 2018 11:08)

Vozac je odgovoran za stetu, samo sto ce osteceni morati dokazati to kroz parnicni postupak.

444

pre 7 godina

Cekaj, jesam li dobro shvatio? Pijan, bez dozvole, u autu koji nije registrovan je udario dete? Pa tog bi u svakoj iole normalnoj zemlji sveta cekala dozivotna robija, jer je voznja automobila u pijanom stanju u stvari delo sa predumisljajem, a takvi treba da odgovaraju kao potencijalne ubice, sto je ovaj u stvari i ucinio, pokusao je da ubije to dete, a ono je samo slucajem i srecom prezivelo!
(bigserb, 21. decembar 2018 10:16

U pitanju je saobracajna nesreca , ne planirani i namerni pokusaj ubistva.
To sto je bio pijan jos gore , ubisto sa predumisljajem ? Sumnjam da je uopste znao sta radi.
I dozivotna za ovo ? Dok nam onaj od ranije poznati policiji sa 50 prekrsaja pljacke i pokusaja ubistva seta ulicom i krade zeni lancic sa vrata dok zena nije umrla od soka.

Stele

pre 7 godina

@(vozac, 21. decembar 2018 10:34)
Ne, upravo je problem kod nas što se za sve te prekršaje sudi zbirno i odredjuje jedinstvena kazna. Umesto da za izazivanje saobraćajke dobije npr. 2 godine, za teške povrede 3, za vožnju u pijanom stanju godinu, za vožnju bez dozvole 6 meseci i sve to sabereš i dobiješ minimum 6 godina robije i da ne može da izadje pre nego odsluži dve trećine kazne, znači zagarantovano 4 godine! On će dobiti možda 3, a izaći će za godinu i po, ako uopšte ode na robiju.
...

Onda je rešenje da kad izađe sa robije, roditelj deteta njega zgazi (ali ne u pijanom stanju, sa dozvolom i u registrovanom autu), pa i roditelj na robiju od najviše 6 meseci? Oko za oko, zub za zub?

Koliko su blage kazne, zapravo me čudi kako nema mnogo više krvnih osveta po Srbiji.

Kad sistem zakaže, primitivizam preuzima. Samo, i taj zakazali sistem je dokaz primitivizma naše države.
Teške moralne dileme.

Svakako živeti s očima širom otvorenim.

valter

pre 7 godina

Ko u ovom slucaju nadoknadjuje materijalnu stetu ostecenom,posto je vozilo neregistrovano? 
(Gigan, 21. decembar 2018 11:08) 

Vozac je odgovoran za stetu, samo sto ce osteceni morati dokazati to kroz parnicni postupak.
(Bob, 21. decembar 2018 12:11)

Povrede decaka nisu materijalna steta vec nematerijalna i u ovom slucaju stetu isplacuje Garantni fond udruzenja osiguravaca Srbije a onda oni posle terete vozaca i naplacuju prinudnim putem takozvani regres.....Bob ukoliko ne znas ili nisi siguran bolje ne siri lazne informacije.....

444

pre 7 godina

Cekaj, jesam li dobro shvatio? Pijan, bez dozvole, u autu koji nije registrovan je udario dete? Pa tog bi u svakoj iole normalnoj zemlji sveta cekala dozivotna robija, jer je voznja automobila u pijanom stanju u stvari delo sa predumisljajem, a takvi treba da odgovaraju kao potencijalne ubice, sto je ovaj u stvari i ucinio, pokusao je da ubije to dete, a ono je samo slucajem i srecom prezivelo!
(bigserb, 21. decembar 2018 10:16

U pitanju je saobracajna nesreca , ne planirani i namerni pokusaj ubistva.
To sto je bio pijan jos gore , ubisto sa predumisljajem ? Sumnjam da je uopste znao sta radi.
I dozivotna za ovo ? Dok nam onaj od ranije poznati policiji sa 50 prekrsaja pljacke i pokusaja ubistva seta ulicom i krade zeni lancic sa vrata dok zena nije umrla od soka.

Aleksandra

pre 7 godina

Predpostavljam da će sada neko da se seti da treba doneti zakon po kojem ljudi sa 50 i više godina ne smeju voziti između 11 i 5 ujutru ili probna do smrti.
Tog čoveka ne treba teretiti za teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja nego za nanošenje teških telesnih povreda i pokušaj ubistva sa predumišljajem i u bajbok jedno 15 godina i da plati lečenje deteta koje će nadam se biti dobro. I tako jedno tri četri puta, u novine na sav glas koliko su ga osudili pa da vidim ko će onda sesti pijan u vozilo.
Menjati zakon, kada pijan voziš onda je sa predumišljajem šta god napraviš.

bigserb

pre 7 godina

Cekaj, jesam li dobro shvatio? Pijan, bez dozvole, u autu koji nije registrovan je udario dete? Pa tog bi u svakoj iole normalnoj zemlji sveta cekala dozivotna robija, jer je voznja automobila u pijanom stanju u stvari delo sa predumisljajem, a takvi treba da odgovaraju kao potencijalne ubice, sto je ovaj u stvari i ucinio, pokusao je da ubije to dete, a ono je samo slucajem i srecom prezivelo!

vozac

pre 7 godina

Oduzimanje dozivotno dozvole, 2 godine za voznju neregistrovanog u pijanom stanju bez dozvole i jos jedno 5 godina za tesku telesnu povredu.
E sad, problem je sto kod nas nema sabiranja kazni, pa ce otici do MUPa i dogovoriti se da ode na lecenje, 3 puta "necu vise nikad" i to je to.
Ovakve bi kaznjavao najstroze moguce...

PAZNJA PAZNJA PAZNJA

pre 7 godina

Isti slucaj kod mene u gradu. Samo je ovaj oborio ogradu, srecom samo to. 200 000 kazna koja se moze smanjiti a ni dan zatvora. Neverovatno. Pijan - tri meseca zatvora, preko 1 promila - god dana... i zdravooo. Da vidis da l ce voze pijani. Nego nas ubi korupcija i slabe kazne.

golman

pre 7 godina

Znam lika koji je ubio osobu na trotoraru, u pijanom stanju. Dobio godinu ipo zatvora, vozio auto dok nije usao u zatvor, a sto je potrajalo 2 ipo godine jos od toga, nakon izlaska dozvola oduzeta na 12 meseci. Jel mislite da ce ovaj samo zbog povredjivanja da zaglavi zatvor u Srbiji?

dragan

pre 7 godina

Kada pise bez dozvole, da li to znaci da nije poneo dozvolu sa sobom ili nema uopste dozvolu? Ako je nije poneo to i ne znaci puno, i da je imao u dzepu, ne bi sprecilo nesrecu. A ako je nema uopste, to je nosenje oruzija bez dozvole.

Bob

pre 7 godina

Ko u ovom slucaju nadoknadjuje materijalnu stetu ostecenom,posto je vozilo neregistrovano?
(Gigan, 21. decembar 2018 11:08)

Vozac je odgovoran za stetu, samo sto ce osteceni morati dokazati to kroz parnicni postupak.

valter

pre 7 godina

Ko u ovom slucaju nadoknadjuje materijalnu stetu ostecenom,posto je vozilo neregistrovano? 
(Gigan, 21. decembar 2018 11:08) 

Vozac je odgovoran za stetu, samo sto ce osteceni morati dokazati to kroz parnicni postupak.
(Bob, 21. decembar 2018 12:11)

Povrede decaka nisu materijalna steta vec nematerijalna i u ovom slucaju stetu isplacuje Garantni fond udruzenja osiguravaca Srbije a onda oni posle terete vozaca i naplacuju prinudnim putem takozvani regres.....Bob ukoliko ne znas ili nisi siguran bolje ne siri lazne informacije.....

1Beogradjanin

pre 7 godina

@(vozac, 21. decembar 2018 10:34)
Ne, upravo je problem kod nas što se za sve te prekršaje sudi zbirno i odredjuje jedinstvena kazna. Umesto da za izazivanje saobraćajke dobije npr. 2 godine, za teške povrede 3, za vožnju u pijanom stanju godinu, za vožnju bez dozvole 6 meseci i sve to sabereš i dobiješ minimum 6 godina robije i da ne može da izadje pre nego odsluži dve trećine kazne, znači zagarantovano 4 godine! On će dobiti možda 3, a izaći će za godinu i po, ako uopšte ode na robiju.

Stele

pre 7 godina

@(vozac, 21. decembar 2018 10:34)
Ne, upravo je problem kod nas što se za sve te prekršaje sudi zbirno i odredjuje jedinstvena kazna. Umesto da za izazivanje saobraćajke dobije npr. 2 godine, za teške povrede 3, za vožnju u pijanom stanju godinu, za vožnju bez dozvole 6 meseci i sve to sabereš i dobiješ minimum 6 godina robije i da ne može da izadje pre nego odsluži dve trećine kazne, znači zagarantovano 4 godine! On će dobiti možda 3, a izaći će za godinu i po, ako uopšte ode na robiju.
...

Onda je rešenje da kad izađe sa robije, roditelj deteta njega zgazi (ali ne u pijanom stanju, sa dozvolom i u registrovanom autu), pa i roditelj na robiju od najviše 6 meseci? Oko za oko, zub za zub?

Koliko su blage kazne, zapravo me čudi kako nema mnogo više krvnih osveta po Srbiji.

Kad sistem zakaže, primitivizam preuzima. Samo, i taj zakazali sistem je dokaz primitivizma naše države.
Teške moralne dileme.

Svakako živeti s očima širom otvorenim.