Sreda, 12.12.2018.

13:30

U ovu zemlju nikada, ama baš nikada ne idite bez zdravstvenog osiguranja

Izvor: B92

U ovu zemlju nikada, ama baš nikada ne idite bez zdravstvenog osiguranja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Branka

pre 7 godina

40 god plaćamo z.o. Na bruto zaradu. Nekada su plate bile skoro 2000 dm bruto. Saberite sve uplate i uporedite nivo usluge. Verujem da je njima lakše da plate osiguranje nego nama. Pomozite naše plate 10 puta. Danas je zdravstvo na nivou dr opšte prakse. Čak i naša prosečna plata u bruto iznosu sa 11 pošto doprinosa je 200 evra mesečno. Ja na spevijalisticje preglede čekam godinu dana.

Zemljoradnik

pre 7 godina

Ono što niko ne pominje jeste da je žena i pored smrskanog pršljena prošla bez invaliditeta.Šta mi vredi besplatno ili jeftino osiguranje u Srbiji kad imamo jedan od nižih % izlečenja karcinoma, kad se na magnet čeka po 9 meseci, kad da bi regularno došao do specijaliste koji ima znanje da te izleči prođe isuviše vremena.Jeste, zdravstveni sistem im je preskup. Ali to im omogućava da najbolji studenti odlaze na medicinu plus privlače najbolji kadar iz ostatka sveta.Rezultat svega toga je da imaju jedan od dužih životnih vekova u svetu i pored toga što su druga ili treća najgojaznija nacija na svetu, što je gmo svuda itd. i uprkos načinu života koji generalno vode.
(oladipo, 13. decembar 2018 08:18)
- Idealizujete. Na žalost, sticajem okolnosti imam dosta iskustva sa američkim zdravstvenim sistemom. Ima tu svega i svačega, i fušerisanja, i pogrešnih dijagnoza, i greški u lečenju, verujte svega. A štite sebe jako dobro kroz razne papire i “sitna slova” koja potpisujete pre lečenja, tako da i to tuženje na sudu, koje je neko spomenuo, ne ide baš tek tako. Daleko od toga da im je usluga idealna, za kriminalno visoke cene koje naplaćuju.

Drakče

pre 7 godina

Cene lečenja u SAD su otišle u nebo od kada su krenuli pacijenti da tuže bolnice. Kako su zahtevi za odštetu astronomski, tako je i osiguranje od medicinske greške astronomsko. Dodatno pogoršava stvar i to što će se bolnica radije nagoditi čak i kada nema krivice jer to plaća osiguranje a i više bi ih koštao negativan publicitet oko suđenja.
Začaran krug u kome dobijaju samo osiguravajuće kuće.

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

U Americi ne postoji zdravstveni sistem. To je sto oni zovu zdr. sistem je najveci organizovani kriminal u istoriji covecanstva.

Od svih bankrota u Americi oko 2/3 otpada na bankrote zbog racuna za lecenje.

Tabla antibiotika 100+ dolara. Masovno se svercuju lekovi iz Meksika i Kanade. Drugar povredio nogu. Snimak,zavoj i staka (bez sekunde lezanja u bolnici) stigao racun od 6000 dolara. Porodjaji oko 20ak hiljada.

Obamaker koji je uveden pre 10 godina,gde svi moraju da imaju zdr. osiguranje je takodje ogromna prevara. Sistem je tako postavljen da vi placate mesecno npr. 100 dolara (samo za sebe) i za taj paket (lecenje je po paketima kao za net i mobilni) imate "didaktibl" tj. participaciju od 5000 dolara. To znaci da prvo vi morate da uplatite 5000, da bi osiguranje uplatilo resto. Sto vise uplacujete manji je "didaktibl". Za oko 500 dolara mesecno imacete 0 "didaktibl".
Ako previse koristite osogiranje raste cam uplata.
Obamaker je ukinuo jedanu,slobodno mogu da kazem, nacisticku opciju koja se zvala "pre-existing condition" (pred postojece stanje). To znaci da ako vec imate neku hronicnu bolest (dijabetes,astma i sl.) ili nesto slicno tipa vec ste leceni od srca i sl. osiguranje moze da vas odbije, i masovno su odbijali ili da vam rebne da godisnje placate neku nenormanu sumu da bi se lecili. To je dobra stvar Obamakera,ali je sa druge strane osiguravajucim kucama nadoknadio taj gubitak time sto je zakonom naterao 300 miliona Amerikanaca da moraju da plate 100$ mesecno ili da plate penal na kraju godine od par stotina dolara.

Zanci,organizovani kriminal ljudskom nesrecom i bolescu ne sme da trpi i da ima gubitke.

Pitanje:
-koliko ljudi u Americi moze da priusti 500 dolara mesecno za osigiranje?

-Koliko onih koji od svojih malih plata izdvajaju 100$ za najnizi paket (jer ih zakon tera na to) ima da plati 5000 "didaktibl"?

Odgovor na oba je oko 250 miliona Amerikanaca (od 300 miliona) nema to da plati.

кукурику

pre 7 godina

Где нађоше тих 0,012$? Нису могли да 941,012 заокруже на 940$? Па реално и нису неке паре за толико лечење

Daniel

pre 7 godina

Postovani,
da li ste ikad putovali u Ameriku i znate koliko vredi nase osiguranje?
Prosle godine sam putovao na mesec ipo dana i od vecine osiguravajucih kuca sam dobio odgovor da je osiguranje 20-30.000e uz moje ucesce od 10%, znaci osiguran sam al moram ipak da platim.
Jedino sam u dunavu dobio osiguranje gde nemam ucesce al je bilo 30k eura, zamolio sam ih da podignu limit i pristali su al naravno doplo skuplje sam platio osiguranje tj. kao da sam uzeo 2 osiguranja pa su digli limit na 60k eura.

Putovao sam autobusom i autom kroz ameriku presao sam skoro 8-10.000km i nedaj boze da sam imao slican udes, mogao sam umanjiti cifru od 941,012 - 68,236 (60k eura) i sta bio bih u super poziciji?

banjaluka

pre 7 godina

To nije istina.ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!
(Novica, 12. decembar 2018 14:02)

Pa zašto u potok? :)

Mile Pile

pre 7 godina

@Nikola

Na vecini zapadnih klinika te uvek najpre pitaju kako si osiguran, pa kada cuju da nisi vrate te ili ti traze depozit. Jedini izuzetak je hitna pomoc, gde te samo nuzno zajrpe i izbace na ulicu cim promrdas.

@Novica

Njen dug je uredno proknjizen, a kako vreme odmice iznos se sve vise uvecava zbog kamate. U nekom momentu bolnica ce taj dug prodati banci ili privatnom izvrsitelju i pokriti barem trecinu tih para. A izvrsitelj ce zakucati sinu na vrata, oni su nemilosrdni. Dugovi zastarevaju samo u Srbiji!

i posle Vučka Vučko

pre 7 godina

Nikola
Ljustices krompir u bolnici do kraja zivota.
Salim se, pitanje je dobro. Valjda, ako nemas novca, puste te da umres.

Morski lav

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Prvo provere da li imaš novac za lečenje (uzmu ti podatke sa kreditne kartice i rezervišu sredstva) ili osiguranje pa onda te smeštaju u bolnicu. Ako nemaš ništa od toga onda te ili zakrpe da ne budeš u životnoj opasnosti (zaustave krvarenje i slično), ili te proslede drugoj bolnici koja radi sa socijalnim slučajevima da bi te onda oni isto tako blago ukrpili i poslali kući. Nema para - nema lečenja, demokratija i surovi kapitalizam na delu!

oladipo

pre 7 godina

Ono što niko ne pominje jeste da je žena i pored smrskanog pršljena prošla bez invaliditeta.
Šta mi vredi besplatno ili jeftino osiguranje u Srbiji kad imamo jedan od nižih % izlečenja karcinoma, kad se na magnet čeka po 9 meseci, kad da bi regularno došao do specijaliste koji ima znanje da te izleči prođe isuviše vremena.

Jeste, zdravstveni sistem im je preskup. Ali to im omogućava da najbolji studenti odlaze na medicinu plus privlače najbolji kadar iz ostatka sveta.
Rezultat svega toga je da imaju jedan od dužih životnih vekova u svetu i pored toga što su druga ili treća najgojaznija nacija na svetu, što je gmo svuda itd. i uprkos načinu života koji generalno vode.

Zoki

pre 7 godina

Američki zdravstveni sistem je ako prođe prođe. Ako imate osiguranje cifre će biti astronomske. Ako nemate, poslaće račun a kasnije su spremni da se pogađaju. Govorim o hitnim slučajevima (nesreće i sl.), a ako dođete na lečenje tražiće vam osiguranje ili deposit. Sa druge strane, za onoga ko je dovoljno bogat da može to da si priušti, američko zdravstvo je najbolje na svetu.

Смрда

pre 7 godina

У САД не постоји обавезно осигурање за ауто, или макар не у неким државама. Свако брине за себе, па тако људи и узимају осигурања. Ако немаш, сам си изабрао, па плати. У Србији, све наопако, људи очекују да неко други (држава, народ, комшија, родитељи) плати. Комунизам никако да напусти наше главе.

Mare

pre 7 godina

Amerika ima najgori zdravstveni sistem.Zivim ovde i znam, sve su uzluge preskupe, osiguranje isto preskupo. Ako nemas osigiranje, a treba da se radi neka skupa intervencija, nece ti uraditi, ako ne nadjes nekog sponzora ili dokazes da ces moci platiti.

Mare

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Ako si stranac, nece te pustiti iz bolnice dok ne platis.A ako si gradjanin Amerike, slace ti racun kuci, ako ne platis, prijavice te, tuzice te, plenice ti imovinu, postoji milion nacina da naplate.

Jovana

pre 7 godina

Drugarica iz USA za usluge stomatologa dolazi ovde u Srbiju. Upoznala sam je sa mojim stomatologom i njoj je isplatljivije da tresne $1000 za avion i dodje ovde na par dana. Dodatno, ona uvek i pocasti zubara sa 50-100 dolara. Kad sam pitala koliko to onda tamo košta, dobila sam odgovor da je $300 samo otvaranje usta, bez te sume ne sedaš na stolicu. Intervencija na zubu moze da ide i do $100000.

Rajko

pre 7 godina

ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!
(Novica, 12. decembar 2018 14:02)

Ako u Ameriku vise nece ici, nikom nista. Ako hoce bice uhapsena na aerodromu.

EU Citizen

pre 7 godina

Navikli socijalistički paraziti kod kuće da se leče "besoplatno", to jest, preko tuđe grbače, pa se opustili, misleći da je ceo svet neokomunistička zemlja Dembelija koja se plaća laganim, ali sve bržim propadanjem :)) Baš mi je drago što si doživeli osvešćenje, sledeći put će platiti osiguranje.

cojle manojle

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Bolnice uglavnom prodaju nenaplaćena potraživanja specijalizovanim lešinarskim agencijama za naplatu potraživanja. Oni mogu da predaju predmet globalnim agencijama za uterivanje dugova koje u poslednjih nekoliko godina sasvim lepo posluju i u Srbiji. Oni pokušaju naplatu i ako ne uspeju da se "dogovore" sa tobom, mogu da te tuže pred sudom u Srbiji. Ostatak priče ti je poznat iz dnevne štampe - presuda, prinudna naplata, izvršitelji, oduzimanje svega što poseduješ i skidanje 2/3 plate u narednih 10 godina.

Zoki

pre 7 godina

Od republikanaca u startu predvidjen rezultat suludog Obamacare-a.
Trump pokusava da ga ukine ali Demokrate nedaju cedo svog predsednika pozera.

Psel

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. 
Mislim na radni narod. 
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl. 
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl. 
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Toliko ti je stalo da pljuneš po Srbiji da si totalno omašio poentu. Nije reč o humanosti već o jednom nakaradnom sistemu. "u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija". Aj lepo pogledaj šta si napisao pa pročitaj o čemu se radi u tekstu. Pa se zamisli šta ti je trebalo da pišeš nebuloze.

navijac

pre 7 godina

dzabe i putno osiguranje kad je kod nas uglavnom limit 30-50k€. Sve preko toga placas sam
(bozza, 12. decembar 2018 16:11)

Za USA se placa posebno putno osiguranje koje ima mnogo veci limit, ali daleko vise kosta.

navijac

pre 7 godina

@Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Citas li tekst? Pa nece te leciti! Moraju da lece samo one povrede opasne po zivot, ostalo ne.

ćika Muhamed

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. 
Mislim na radni narod. 
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl. 
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl. 
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Izgleda da su tebi progledali kroz prste na pregledu kod psihijatra.
U Srbiji je zdravstveno osiguranje dostupno ama baš svakom stanovniku zemlje. Dok kategorija ljudi u SAD koju si ti naveo kao marginalan primer onih koji nemaju zdravstveno osiguranje (beskućnici), po zvaničnim statističkim podacima ima brojnost od preko 50 miliona duša. Ali, koga oni još zanimaju? Ako tome dodaš i ovu drugu kategoriju koju si naveo, onda je broj ljudi bez osnovnog zdravstvenog osiguranja blizu 80 miliona stanovnika, a to je 20% ukupne populacije države. Jedino si u pravu da humanost društva u Srbiji i u USA ne može da se uporedi. I ne može. Iz bezbroj razloga. Srbija je još uvek društvo u kojem se ljudski život brani, ceni i poštuje, ma šta o tome pričali likovi koji sami sebe nazivaju "cinik".

Petar

pre 7 godina

Kad procitam ovo nekako sam ponosan sto sam Srbin.
Kakva god da nam je zemlja, koliko god da nas kradu na svakom koraku - kradu nas na sitno, nekako imamo dusu.
Koliko sad izgleda smesno kad ti operater zaokruzuje razgovor na minute, kad placas neku pretplatu 150 dinara, kad placas grejanje i leti, to je sve sica u odnosu na neke teske zdravstvene situacije, koje se ovde lece besplatno. Pa i da "castis" doktora, to je opet nista u poredjenju sa lecenjem u SAD.

zemunac

pre 7 godina

Kod njih se naduvavaju cene samo tako, nebitno da li si stranac ili gradjanin Amerike. Skoro je bio slucaj da je neki bivsi radnik osiguranja pogledao racun koji treba da plati njegovo osiguranje plus ono sto on treba da doplati i primetio prilicno naduvane brojke, ne bude lenj raspita se koliko kosta to sto su mu ugradili, koliko su ruke i zakljuci da je to dil bolnice i osiguravajuce kuce koji je osiguravajuca kuca smislila jer im nije dovoljno to sto im on placa mesecno, vec su napravili dilove sa bolnicama da ovi naduvaju cene participacije a umanje ono sto uzmu od osiguranja. Uzas. Pretio im je tuzbom pa umesto 25.000dolara morao je da plati 2000dolara. Zato kod njih 25miliona radnika nema osiguranje jer ne moze da ga priusti plus sto cesto moraju dosta toga da doplacuju. Inace vec dve studije u Americi pokazuju da bi celom drustvu bilo bolje kad bi presli na zdravstveno ko sto imaju druge razvijene zemlje, kostalo bi drustvo duplo manje nego sto kosta sad, i zamislite ladno su na medijima krenuli da kukaju kako ce bez posla ostati osiguravajuca drustva, ista ona koja prave dilove da bolnice deru njihove klijente. E to vam je dragi moji zadnji stadijum kapitalizma kradja kakve nije bilo nigde drugde.

Sremac

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Ne, nece te ni leciti.Umreces u nekom cosku ili te zakrpe u iznosu koji mozes da platis.Svako skuplje lecenje podleze proveri tvog bankovnog racuna i tipa osiguranja.

Nema para- sut u d..e

Zivela demokratija!

Mlan

pre 7 godina

skoro sam koristio usluge renta cara u USA. Kada pogledate cenu vidite da za 250 EUR za 2 nedelje možete iznajmiti dobar auto. Ali sam odlučio da platim sva moguća osiguranja i taj račun se popeo na 1250 EUR.
svima preporučujem full osiguranje. Čisto da ne bi prošli kao ovaj par.

stsimeon

pre 7 godina

zbog infarkta sam bio u bolnici 4 noci. Imao sam dve ambulantne intervencije (ne operacije) i stavili su mi 4 stenta.
Ukupan racun do danas je 242,000 dolara.
Hvala bogu pa imam osiguranje

milodar

pre 7 godina

@C i n i k procena je da oko 30 miliona americkih drzavljana nema nikakvo zdravstveno osiguranje. za te ljude postoje zdravstvene ustanove, ali su u gorem stanju nego nase.

lol

pre 7 godina

(Nebojša, 12. decembar 2018 14:20)
znas kako se ne pobudni? Imaju nba, nhl, nfl, baseball, i got talent, cnn, fox, hbo, cbs, abc, cw, pevace, pevacice, filmove, kupuju silne stvari na kredite naravno, imaju instagram, fb, twitter, telefone i sesto jednu hiljadu drugih stvari, i po sistemu hleba i igara diktiraju sve...

dr NS

pre 7 godina

Ovom sto misli da je u USA humanije želim da isto oseti i u Srbiji s obzirom da se mnogi pozivaju na američko lečenje. Jedva čekam da takav način lečenja dođe do nas. Pesma za lekare

objasnjenje

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Da, zatvoriće će te zbog krađe i prevare, na jedno deset godina. A ti se slobodno žali sudu u Strazburu.

Miloš

pre 7 godina

(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Sta kazes skoro svako ima osiguranje? E pa skoro 30miliona gradjana Amerike NEMA osiguranje. A pazi sad za siromasne i za stare drzava ili humanitarne organizacije placaju neki vid osiguranja dakle tih 30miliona su oni koji rade a ne mogu da priuste osiguranje. Osiguranje ne znaci da si pokriven 100%, mnogo toga moras da platis preko osiguranja jer samo bogati ili radnici odredjenih firmi imaju ful osiguranje. Pri tome ono sto platiti moras je naduvano i ako se zalis a imas dobrog advokata (sto opet kosta) ili si dobro upucen npr bivsi radnici osiguranja mozes znatno da smanjis racun, obican svet obicno ne moze i zato su troskovi osiguranja glavni razlog bankrota u Americi.

Ako ukinu Obamacare za par godina broj neosiguranih moze dostici 50miliona, ako se jos desi neka ekonomska kriza vrlo moguce da ce broj iznositi 100miliona! I sto neko napisa cista pljacka, analiza krvi koja u Srbiji kosta 10dolara u Americi je 500dolara, analiza se radi na istoj masini troskovi laboranta su smesni. Inace cena u Srbiji je slicna sa cenom sirom sveta od nerazvijenih do razvijenih zemalja jer ko sto rekoh radi se na istoj masini.

miki

pre 7 godina

nikola@ljubazno ce te izbaciti napolje. ili prevesti u neku gradsku bolnicu koji ce ti se izvinjavati sto ne mogu da te zakrpe jer nemas osiguranje

mile

pre 7 godina

Ziveo sam u USA 2 godine i firma za koju sam radio me zdravstveno osigurala na 2 miliona USD. Tek posle ovog teksta mi je jasno zasto toliko mnogo. Srecom pa nisam morao da koristim zdravstveno osiguranje za te 2 godine.

Lala

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Advokati bolnice i federalni cinovnici ce ti toliko zajasiti za vrat da ce ti zatvor + obdareni bbc cimer doci ko francuska banja u poredjenju sa proganjanjem koje ces doziveti...

Razotkrivanje

pre 7 godina

Živim u SAD više od 10 godina i mogu da potvrdim da je sistem zdravstva ovde najveća ozakonjena pljačka koja postoji na našoj planeti. Cene usluga i lekova su toliko prenaduvane (npr. operacija slepog creva košta od $15000 do čak $40000), na svakom koraku gledaju da ti uzmu što više para, a iako naravno u zemlji postoje vrhunski stručnjaci, čini mi se da je nivo medicinskog znanja i iskustva prosečnog doktora prilično nizak. To su rezultati zasnivanja zdravstva na principu profita.

Nikola

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. Mislim na radni narod. Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl.Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl.Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Jel moze biti ista humanine od besplatnog zdravstvenog osiguranja? To sto je katastrofa usluga i nema nikakvih uslova, to je druga prica :/

C i n i k

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje.
Mislim na radni narod.
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl.
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl.
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.

Serbistan

pre 7 godina

Zdravstveno osiguranje i citav sistem u Americi je daleko bolji nego u Srbiji. Postoji veliki broj bolnica koje su finansirane iz dobrovoljnih priloga a koje lece, operisu .. ljude bez osiguranja i primanja. Poznajem lhude koji su imali veoma skupe operacije i nisu platili ni dolar. U tim bolnicama oprema i usluga je bolja nego u srpskim bolnicama. Od kada sam u Americi zaboravio sam sta znaci cekati u redu kod doktora. Imam zdravstveno osiguranje i osecam se daleko sigurnije nego u Srbiji. Ako nemate zdravstveno osiguranje i necete da se lecite u bolnicama finansiranim dobrovoljnim prilozima placacete verovatno najskuplje zdravstvene usluge na svetu.

Srbin

pre 7 godina

12 godina sam u Americi i tvrdim da je Amerika rupetina.Naravno da je bolje nego osiromašeni Srbistan,ali je u poredjenju sa drugim razvijenim zemljama rupa.I da pre neki dan na radiu su rekli da 44% zemlje moze da sanja doktora i zdravstveno osiguranje.@Cinik druze nemoj lupati jer ako se bavis biznisom moras sam sebi da uplacujes osiguranje koje iznosi i do 1000$ mesecno po osobi,a nije tajna da su im mala preduzeća tkzv. srednja klasa na rubu propasti i grcaju da prezive mesec.Kakvo crno osiguranje.Pozdrav

Mirko

pre 7 godina

Neko bi rek'o da ne treba ići u bilo koju stranu zemlju bez zdravstvenog osiguranja. Svuda naplacuju u suprotnom mada verovatno dosta manje nego u SAD.

pps

pre 7 godina

Lečenje bi trebalo da snosi osiguranje vozača koji ih je udario (jer koliko vidim on je kriv za nesreću), ona se nije svojevoljno ili usled razvoja bolesti lečila, već usled nesreće koju je izazvao vozač drugog vozila. E sad, nisam stručnjak za njihov sistem osiguranja, ali bi tako trebalo biti.

Nebojša

pre 7 godina

Ne razumem kako se Amerikanci ne pobune protiv ovog ovo je neverovatna deračina pa neko ko ima platu od recimo 10,000 $ što bi bilo jedno tri puta iznad proseka bi osam godina morao da ostavlja svaki dolar da namiri ovaj račun a što je najgore i za neke sitne svari poput slomljenog prsta moraš platiti visoku cifru sećam se jedne emisije gde sam čuo da isti lek u Evropi košta par dolara a u SAD-u preko 100.

Django

pre 7 godina

Ja sam milion puta nasao zabrinjavajucu paralelu izmedju srpskog i amaerickog naroda. Netolerantni sefovi, pritisak na zaposlene, nehumanost na delu, agresivnost, losa socijalna zastita.

kako da ne

pre 7 godina

U Svajcarskoj je osiguranje obavezno za svakog i svako posebno placa. Uzmete ono srednje cene i pokriveni ste u celom svetu, nebitno sta je u pitanju. Ljudima preporucujem da uzmu i osiguranje ako putuju u Svajcarsku. Dobar dan ce vam reci i bice 100 franaka, a neki pregled oko 150. Oprez.

Novica

pre 7 godina

To nije istina.ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!

samo jako

pre 7 godina

zbog kamena u bubregu proveo sam cetiri satau bolnici u Majamiju, imao sam par snimanja i nekoliko inekcija ispostavili su racun 17000 dolara zdravstveno im je uzasno ne samo za strance nego i za njihove drzavljane, strasno.

Razotkrivanje

pre 7 godina

Živim u SAD više od 10 godina i mogu da potvrdim da je sistem zdravstva ovde najveća ozakonjena pljačka koja postoji na našoj planeti. Cene usluga i lekova su toliko prenaduvane (npr. operacija slepog creva košta od $15000 do čak $40000), na svakom koraku gledaju da ti uzmu što više para, a iako naravno u zemlji postoje vrhunski stručnjaci, čini mi se da je nivo medicinskog znanja i iskustva prosečnog doktora prilično nizak. To su rezultati zasnivanja zdravstva na principu profita.

samo jako

pre 7 godina

zbog kamena u bubregu proveo sam cetiri satau bolnici u Majamiju, imao sam par snimanja i nekoliko inekcija ispostavili su racun 17000 dolara zdravstveno im je uzasno ne samo za strance nego i za njihove drzavljane, strasno.

pps

pre 7 godina

Lečenje bi trebalo da snosi osiguranje vozača koji ih je udario (jer koliko vidim on je kriv za nesreću), ona se nije svojevoljno ili usled razvoja bolesti lečila, već usled nesreće koju je izazvao vozač drugog vozila. E sad, nisam stručnjak za njihov sistem osiguranja, ali bi tako trebalo biti.

Django

pre 7 godina

Ja sam milion puta nasao zabrinjavajucu paralelu izmedju srpskog i amaerickog naroda. Netolerantni sefovi, pritisak na zaposlene, nehumanost na delu, agresivnost, losa socijalna zastita.

Mirko

pre 7 godina

Neko bi rek'o da ne treba ići u bilo koju stranu zemlju bez zdravstvenog osiguranja. Svuda naplacuju u suprotnom mada verovatno dosta manje nego u SAD.

Nebojša

pre 7 godina

Ne razumem kako se Amerikanci ne pobune protiv ovog ovo je neverovatna deračina pa neko ko ima platu od recimo 10,000 $ što bi bilo jedno tri puta iznad proseka bi osam godina morao da ostavlja svaki dolar da namiri ovaj račun a što je najgore i za neke sitne svari poput slomljenog prsta moraš platiti visoku cifru sećam se jedne emisije gde sam čuo da isti lek u Evropi košta par dolara a u SAD-u preko 100.

kako da ne

pre 7 godina

U Svajcarskoj je osiguranje obavezno za svakog i svako posebno placa. Uzmete ono srednje cene i pokriveni ste u celom svetu, nebitno sta je u pitanju. Ljudima preporucujem da uzmu i osiguranje ako putuju u Svajcarsku. Dobar dan ce vam reci i bice 100 franaka, a neki pregled oko 150. Oprez.

Novica

pre 7 godina

To nije istina.ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!

C i n i k

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje.
Mislim na radni narod.
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl.
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl.
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.

Morski lav

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Prvo provere da li imaš novac za lečenje (uzmu ti podatke sa kreditne kartice i rezervišu sredstva) ili osiguranje pa onda te smeštaju u bolnicu. Ako nemaš ništa od toga onda te ili zakrpe da ne budeš u životnoj opasnosti (zaustave krvarenje i slično), ili te proslede drugoj bolnici koja radi sa socijalnim slučajevima da bi te onda oni isto tako blago ukrpili i poslali kući. Nema para - nema lečenja, demokratija i surovi kapitalizam na delu!

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

U Americi ne postoji zdravstveni sistem. To je sto oni zovu zdr. sistem je najveci organizovani kriminal u istoriji covecanstva.

Od svih bankrota u Americi oko 2/3 otpada na bankrote zbog racuna za lecenje.

Tabla antibiotika 100+ dolara. Masovno se svercuju lekovi iz Meksika i Kanade. Drugar povredio nogu. Snimak,zavoj i staka (bez sekunde lezanja u bolnici) stigao racun od 6000 dolara. Porodjaji oko 20ak hiljada.

Obamaker koji je uveden pre 10 godina,gde svi moraju da imaju zdr. osiguranje je takodje ogromna prevara. Sistem je tako postavljen da vi placate mesecno npr. 100 dolara (samo za sebe) i za taj paket (lecenje je po paketima kao za net i mobilni) imate "didaktibl" tj. participaciju od 5000 dolara. To znaci da prvo vi morate da uplatite 5000, da bi osiguranje uplatilo resto. Sto vise uplacujete manji je "didaktibl". Za oko 500 dolara mesecno imacete 0 "didaktibl".
Ako previse koristite osogiranje raste cam uplata.
Obamaker je ukinuo jedanu,slobodno mogu da kazem, nacisticku opciju koja se zvala "pre-existing condition" (pred postojece stanje). To znaci da ako vec imate neku hronicnu bolest (dijabetes,astma i sl.) ili nesto slicno tipa vec ste leceni od srca i sl. osiguranje moze da vas odbije, i masovno su odbijali ili da vam rebne da godisnje placate neku nenormanu sumu da bi se lecili. To je dobra stvar Obamakera,ali je sa druge strane osiguravajucim kucama nadoknadio taj gubitak time sto je zakonom naterao 300 miliona Amerikanaca da moraju da plate 100$ mesecno ili da plate penal na kraju godine od par stotina dolara.

Zanci,organizovani kriminal ljudskom nesrecom i bolescu ne sme da trpi i da ima gubitke.

Pitanje:
-koliko ljudi u Americi moze da priusti 500 dolara mesecno za osigiranje?

-Koliko onih koji od svojih malih plata izdvajaju 100$ za najnizi paket (jer ih zakon tera na to) ima da plati 5000 "didaktibl"?

Odgovor na oba je oko 250 miliona Amerikanaca (od 300 miliona) nema to da plati.

Drakče

pre 7 godina

Cene lečenja u SAD su otišle u nebo od kada su krenuli pacijenti da tuže bolnice. Kako su zahtevi za odštetu astronomski, tako je i osiguranje od medicinske greške astronomsko. Dodatno pogoršava stvar i to što će se bolnica radije nagoditi čak i kada nema krivice jer to plaća osiguranje a i više bi ih koštao negativan publicitet oko suđenja.
Začaran krug u kome dobijaju samo osiguravajuće kuće.

ćika Muhamed

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. 
Mislim na radni narod. 
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl. 
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl. 
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Izgleda da su tebi progledali kroz prste na pregledu kod psihijatra.
U Srbiji je zdravstveno osiguranje dostupno ama baš svakom stanovniku zemlje. Dok kategorija ljudi u SAD koju si ti naveo kao marginalan primer onih koji nemaju zdravstveno osiguranje (beskućnici), po zvaničnim statističkim podacima ima brojnost od preko 50 miliona duša. Ali, koga oni još zanimaju? Ako tome dodaš i ovu drugu kategoriju koju si naveo, onda je broj ljudi bez osnovnog zdravstvenog osiguranja blizu 80 miliona stanovnika, a to je 20% ukupne populacije države. Jedino si u pravu da humanost društva u Srbiji i u USA ne može da se uporedi. I ne može. Iz bezbroj razloga. Srbija je još uvek društvo u kojem se ljudski život brani, ceni i poštuje, ma šta o tome pričali likovi koji sami sebe nazivaju "cinik".

banjaluka

pre 7 godina

To nije istina.ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!
(Novica, 12. decembar 2018 14:02)

Pa zašto u potok? :)

Zoki

pre 7 godina

Američki zdravstveni sistem je ako prođe prođe. Ako imate osiguranje cifre će biti astronomske. Ako nemate, poslaće račun a kasnije su spremni da se pogađaju. Govorim o hitnim slučajevima (nesreće i sl.), a ako dođete na lečenje tražiće vam osiguranje ili deposit. Sa druge strane, za onoga ko je dovoljno bogat da može to da si priušti, američko zdravstvo je najbolje na svetu.

zemunac

pre 7 godina

Kod njih se naduvavaju cene samo tako, nebitno da li si stranac ili gradjanin Amerike. Skoro je bio slucaj da je neki bivsi radnik osiguranja pogledao racun koji treba da plati njegovo osiguranje plus ono sto on treba da doplati i primetio prilicno naduvane brojke, ne bude lenj raspita se koliko kosta to sto su mu ugradili, koliko su ruke i zakljuci da je to dil bolnice i osiguravajuce kuce koji je osiguravajuca kuca smislila jer im nije dovoljno to sto im on placa mesecno, vec su napravili dilove sa bolnicama da ovi naduvaju cene participacije a umanje ono sto uzmu od osiguranja. Uzas. Pretio im je tuzbom pa umesto 25.000dolara morao je da plati 2000dolara. Zato kod njih 25miliona radnika nema osiguranje jer ne moze da ga priusti plus sto cesto moraju dosta toga da doplacuju. Inace vec dve studije u Americi pokazuju da bi celom drustvu bilo bolje kad bi presli na zdravstveno ko sto imaju druge razvijene zemlje, kostalo bi drustvo duplo manje nego sto kosta sad, i zamislite ladno su na medijima krenuli da kukaju kako ce bez posla ostati osiguravajuca drustva, ista ona koja prave dilove da bolnice deru njihove klijente. E to vam je dragi moji zadnji stadijum kapitalizma kradja kakve nije bilo nigde drugde.

Psel

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. 
Mislim na radni narod. 
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl. 
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl. 
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Toliko ti je stalo da pljuneš po Srbiji da si totalno omašio poentu. Nije reč o humanosti već o jednom nakaradnom sistemu. "u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija". Aj lepo pogledaj šta si napisao pa pročitaj o čemu se radi u tekstu. Pa se zamisli šta ti je trebalo da pišeš nebuloze.

Daniel

pre 7 godina

Postovani,
da li ste ikad putovali u Ameriku i znate koliko vredi nase osiguranje?
Prosle godine sam putovao na mesec ipo dana i od vecine osiguravajucih kuca sam dobio odgovor da je osiguranje 20-30.000e uz moje ucesce od 10%, znaci osiguran sam al moram ipak da platim.
Jedino sam u dunavu dobio osiguranje gde nemam ucesce al je bilo 30k eura, zamolio sam ih da podignu limit i pristali su al naravno doplo skuplje sam platio osiguranje tj. kao da sam uzeo 2 osiguranja pa su digli limit na 60k eura.

Putovao sam autobusom i autom kroz ameriku presao sam skoro 8-10.000km i nedaj boze da sam imao slican udes, mogao sam umanjiti cifru od 941,012 - 68,236 (60k eura) i sta bio bih u super poziciji?

i posle Vučka Vučko

pre 7 godina

Nikola
Ljustices krompir u bolnici do kraja zivota.
Salim se, pitanje je dobro. Valjda, ako nemas novca, puste te da umres.

Miloš

pre 7 godina

(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Sta kazes skoro svako ima osiguranje? E pa skoro 30miliona gradjana Amerike NEMA osiguranje. A pazi sad za siromasne i za stare drzava ili humanitarne organizacije placaju neki vid osiguranja dakle tih 30miliona su oni koji rade a ne mogu da priuste osiguranje. Osiguranje ne znaci da si pokriven 100%, mnogo toga moras da platis preko osiguranja jer samo bogati ili radnici odredjenih firmi imaju ful osiguranje. Pri tome ono sto platiti moras je naduvano i ako se zalis a imas dobrog advokata (sto opet kosta) ili si dobro upucen npr bivsi radnici osiguranja mozes znatno da smanjis racun, obican svet obicno ne moze i zato su troskovi osiguranja glavni razlog bankrota u Americi.

Ako ukinu Obamacare za par godina broj neosiguranih moze dostici 50miliona, ako se jos desi neka ekonomska kriza vrlo moguce da ce broj iznositi 100miliona! I sto neko napisa cista pljacka, analiza krvi koja u Srbiji kosta 10dolara u Americi je 500dolara, analiza se radi na istoj masini troskovi laboranta su smesni. Inace cena u Srbiji je slicna sa cenom sirom sveta od nerazvijenih do razvijenih zemalja jer ko sto rekoh radi se na istoj masini.

Mile Pile

pre 7 godina

@Nikola

Na vecini zapadnih klinika te uvek najpre pitaju kako si osiguran, pa kada cuju da nisi vrate te ili ti traze depozit. Jedini izuzetak je hitna pomoc, gde te samo nuzno zajrpe i izbace na ulicu cim promrdas.

@Novica

Njen dug je uredno proknjizen, a kako vreme odmice iznos se sve vise uvecava zbog kamate. U nekom momentu bolnica ce taj dug prodati banci ili privatnom izvrsitelju i pokriti barem trecinu tih para. A izvrsitelj ce zakucati sinu na vrata, oni su nemilosrdni. Dugovi zastarevaju samo u Srbiji!

Rajko

pre 7 godina

ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!
(Novica, 12. decembar 2018 14:02)

Ako u Ameriku vise nece ici, nikom nista. Ako hoce bice uhapsena na aerodromu.

Srbin

pre 7 godina

12 godina sam u Americi i tvrdim da je Amerika rupetina.Naravno da je bolje nego osiromašeni Srbistan,ali je u poredjenju sa drugim razvijenim zemljama rupa.I da pre neki dan na radiu su rekli da 44% zemlje moze da sanja doktora i zdravstveno osiguranje.@Cinik druze nemoj lupati jer ako se bavis biznisom moras sam sebi da uplacujes osiguranje koje iznosi i do 1000$ mesecno po osobi,a nije tajna da su im mala preduzeća tkzv. srednja klasa na rubu propasti i grcaju da prezive mesec.Kakvo crno osiguranje.Pozdrav

oladipo

pre 7 godina

Ono što niko ne pominje jeste da je žena i pored smrskanog pršljena prošla bez invaliditeta.
Šta mi vredi besplatno ili jeftino osiguranje u Srbiji kad imamo jedan od nižih % izlečenja karcinoma, kad se na magnet čeka po 9 meseci, kad da bi regularno došao do specijaliste koji ima znanje da te izleči prođe isuviše vremena.

Jeste, zdravstveni sistem im je preskup. Ali to im omogućava da najbolji studenti odlaze na medicinu plus privlače najbolji kadar iz ostatka sveta.
Rezultat svega toga je da imaju jedan od dužih životnih vekova u svetu i pored toga što su druga ili treća najgojaznija nacija na svetu, što je gmo svuda itd. i uprkos načinu života koji generalno vode.

Petar

pre 7 godina

Kad procitam ovo nekako sam ponosan sto sam Srbin.
Kakva god da nam je zemlja, koliko god da nas kradu na svakom koraku - kradu nas na sitno, nekako imamo dusu.
Koliko sad izgleda smesno kad ti operater zaokruzuje razgovor na minute, kad placas neku pretplatu 150 dinara, kad placas grejanje i leti, to je sve sica u odnosu na neke teske zdravstvene situacije, koje se ovde lece besplatno. Pa i da "castis" doktora, to je opet nista u poredjenju sa lecenjem u SAD.

Jovana

pre 7 godina

Drugarica iz USA za usluge stomatologa dolazi ovde u Srbiju. Upoznala sam je sa mojim stomatologom i njoj je isplatljivije da tresne $1000 za avion i dodje ovde na par dana. Dodatno, ona uvek i pocasti zubara sa 50-100 dolara. Kad sam pitala koliko to onda tamo košta, dobila sam odgovor da je $300 samo otvaranje usta, bez te sume ne sedaš na stolicu. Intervencija na zubu moze da ide i do $100000.

Mare

pre 7 godina

Amerika ima najgori zdravstveni sistem.Zivim ovde i znam, sve su uzluge preskupe, osiguranje isto preskupo. Ako nemas osigiranje, a treba da se radi neka skupa intervencija, nece ti uraditi, ako ne nadjes nekog sponzora ili dokazes da ces moci platiti.

Mare

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Ako si stranac, nece te pustiti iz bolnice dok ne platis.A ako si gradjanin Amerike, slace ti racun kuci, ako ne platis, prijavice te, tuzice te, plenice ti imovinu, postoji milion nacina da naplate.

Смрда

pre 7 godina

У САД не постоји обавезно осигурање за ауто, или макар не у неким државама. Свако брине за себе, па тако људи и узимају осигурања. Ако немаш, сам си изабрао, па плати. У Србији, све наопако, људи очекују да неко други (држава, народ, комшија, родитељи) плати. Комунизам никако да напусти наше главе.

Zemljoradnik

pre 7 godina

Ono što niko ne pominje jeste da je žena i pored smrskanog pršljena prošla bez invaliditeta.Šta mi vredi besplatno ili jeftino osiguranje u Srbiji kad imamo jedan od nižih % izlečenja karcinoma, kad se na magnet čeka po 9 meseci, kad da bi regularno došao do specijaliste koji ima znanje da te izleči prođe isuviše vremena.Jeste, zdravstveni sistem im je preskup. Ali to im omogućava da najbolji studenti odlaze na medicinu plus privlače najbolji kadar iz ostatka sveta.Rezultat svega toga je da imaju jedan od dužih životnih vekova u svetu i pored toga što su druga ili treća najgojaznija nacija na svetu, što je gmo svuda itd. i uprkos načinu života koji generalno vode.
(oladipo, 13. decembar 2018 08:18)
- Idealizujete. Na žalost, sticajem okolnosti imam dosta iskustva sa američkim zdravstvenim sistemom. Ima tu svega i svačega, i fušerisanja, i pogrešnih dijagnoza, i greški u lečenju, verujte svega. A štite sebe jako dobro kroz razne papire i “sitna slova” koja potpisujete pre lečenja, tako da i to tuženje na sudu, koje je neko spomenuo, ne ide baš tek tako. Daleko od toga da im je usluga idealna, za kriminalno visoke cene koje naplaćuju.

mile

pre 7 godina

Ziveo sam u USA 2 godine i firma za koju sam radio me zdravstveno osigurala na 2 miliona USD. Tek posle ovog teksta mi je jasno zasto toliko mnogo. Srecom pa nisam morao da koristim zdravstveno osiguranje za te 2 godine.

cojle manojle

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Bolnice uglavnom prodaju nenaplaćena potraživanja specijalizovanim lešinarskim agencijama za naplatu potraživanja. Oni mogu da predaju predmet globalnim agencijama za uterivanje dugova koje u poslednjih nekoliko godina sasvim lepo posluju i u Srbiji. Oni pokušaju naplatu i ako ne uspeju da se "dogovore" sa tobom, mogu da te tuže pred sudom u Srbiji. Ostatak priče ti je poznat iz dnevne štampe - presuda, prinudna naplata, izvršitelji, oduzimanje svega što poseduješ i skidanje 2/3 plate u narednih 10 godina.

Lala

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Advokati bolnice i federalni cinovnici ce ti toliko zajasiti za vrat da ce ti zatvor + obdareni bbc cimer doci ko francuska banja u poredjenju sa proganjanjem koje ces doziveti...

Sremac

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Ne, nece te ni leciti.Umreces u nekom cosku ili te zakrpe u iznosu koji mozes da platis.Svako skuplje lecenje podleze proveri tvog bankovnog racuna i tipa osiguranja.

Nema para- sut u d..e

Zivela demokratija!

lol

pre 7 godina

(Nebojša, 12. decembar 2018 14:20)
znas kako se ne pobudni? Imaju nba, nhl, nfl, baseball, i got talent, cnn, fox, hbo, cbs, abc, cw, pevace, pevacice, filmove, kupuju silne stvari na kredite naravno, imaju instagram, fb, twitter, telefone i sesto jednu hiljadu drugih stvari, i po sistemu hleba i igara diktiraju sve...

stsimeon

pre 7 godina

zbog infarkta sam bio u bolnici 4 noci. Imao sam dve ambulantne intervencije (ne operacije) i stavili su mi 4 stenta.
Ukupan racun do danas je 242,000 dolara.
Hvala bogu pa imam osiguranje

navijac

pre 7 godina

@Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Citas li tekst? Pa nece te leciti! Moraju da lece samo one povrede opasne po zivot, ostalo ne.

navijac

pre 7 godina

dzabe i putno osiguranje kad je kod nas uglavnom limit 30-50k€. Sve preko toga placas sam
(bozza, 12. decembar 2018 16:11)

Za USA se placa posebno putno osiguranje koje ima mnogo veci limit, ali daleko vise kosta.

Zoki

pre 7 godina

Od republikanaca u startu predvidjen rezultat suludog Obamacare-a.
Trump pokusava da ga ukine ali Demokrate nedaju cedo svog predsednika pozera.

Mlan

pre 7 godina

skoro sam koristio usluge renta cara u USA. Kada pogledate cenu vidite da za 250 EUR za 2 nedelje možete iznajmiti dobar auto. Ali sam odlučio da platim sva moguća osiguranja i taj račun se popeo na 1250 EUR.
svima preporučujem full osiguranje. Čisto da ne bi prošli kao ovaj par.

Nikola

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. Mislim na radni narod. Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl.Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl.Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Jel moze biti ista humanine od besplatnog zdravstvenog osiguranja? To sto je katastrofa usluga i nema nikakvih uslova, to je druga prica :/

objasnjenje

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Da, zatvoriće će te zbog krađe i prevare, na jedno deset godina. A ti se slobodno žali sudu u Strazburu.

EU Citizen

pre 7 godina

Navikli socijalistički paraziti kod kuće da se leče "besoplatno", to jest, preko tuđe grbače, pa se opustili, misleći da je ceo svet neokomunistička zemlja Dembelija koja se plaća laganim, ali sve bržim propadanjem :)) Baš mi je drago što si doživeli osvešćenje, sledeći put će platiti osiguranje.

Serbistan

pre 7 godina

Zdravstveno osiguranje i citav sistem u Americi je daleko bolji nego u Srbiji. Postoji veliki broj bolnica koje su finansirane iz dobrovoljnih priloga a koje lece, operisu .. ljude bez osiguranja i primanja. Poznajem lhude koji su imali veoma skupe operacije i nisu platili ni dolar. U tim bolnicama oprema i usluga je bolja nego u srpskim bolnicama. Od kada sam u Americi zaboravio sam sta znaci cekati u redu kod doktora. Imam zdravstveno osiguranje i osecam se daleko sigurnije nego u Srbiji. Ako nemate zdravstveno osiguranje i necete da se lecite u bolnicama finansiranim dobrovoljnim prilozima placacete verovatno najskuplje zdravstvene usluge na svetu.

miki

pre 7 godina

nikola@ljubazno ce te izbaciti napolje. ili prevesti u neku gradsku bolnicu koji ce ti se izvinjavati sto ne mogu da te zakrpe jer nemas osiguranje

dr NS

pre 7 godina

Ovom sto misli da je u USA humanije želim da isto oseti i u Srbiji s obzirom da se mnogi pozivaju na američko lečenje. Jedva čekam da takav način lečenja dođe do nas. Pesma za lekare

milodar

pre 7 godina

@C i n i k procena je da oko 30 miliona americkih drzavljana nema nikakvo zdravstveno osiguranje. za te ljude postoje zdravstvene ustanove, ali su u gorem stanju nego nase.

Branka

pre 7 godina

40 god plaćamo z.o. Na bruto zaradu. Nekada su plate bile skoro 2000 dm bruto. Saberite sve uplate i uporedite nivo usluge. Verujem da je njima lakše da plate osiguranje nego nama. Pomozite naše plate 10 puta. Danas je zdravstvo na nivou dr opšte prakse. Čak i naša prosečna plata u bruto iznosu sa 11 pošto doprinosa je 200 evra mesečno. Ja na spevijalisticje preglede čekam godinu dana.

кукурику

pre 7 godina

Где нађоше тих 0,012$? Нису могли да 941,012 заокруже на 940$? Па реално и нису неке паре за толико лечење

C i n i k

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje.
Mislim na radni narod.
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl.
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl.
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.

Novica

pre 7 godina

To nije istina.ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!

Django

pre 7 godina

Ja sam milion puta nasao zabrinjavajucu paralelu izmedju srpskog i amaerickog naroda. Netolerantni sefovi, pritisak na zaposlene, nehumanost na delu, agresivnost, losa socijalna zastita.

EU Citizen

pre 7 godina

Navikli socijalistički paraziti kod kuće da se leče "besoplatno", to jest, preko tuđe grbače, pa se opustili, misleći da je ceo svet neokomunistička zemlja Dembelija koja se plaća laganim, ali sve bržim propadanjem :)) Baš mi je drago što si doživeli osvešćenje, sledeći put će platiti osiguranje.

Nebojša

pre 7 godina

Ne razumem kako se Amerikanci ne pobune protiv ovog ovo je neverovatna deračina pa neko ko ima platu od recimo 10,000 $ što bi bilo jedno tri puta iznad proseka bi osam godina morao da ostavlja svaki dolar da namiri ovaj račun a što je najgore i za neke sitne svari poput slomljenog prsta moraš platiti visoku cifru sećam se jedne emisije gde sam čuo da isti lek u Evropi košta par dolara a u SAD-u preko 100.

Razotkrivanje

pre 7 godina

Živim u SAD više od 10 godina i mogu da potvrdim da je sistem zdravstva ovde najveća ozakonjena pljačka koja postoji na našoj planeti. Cene usluga i lekova su toliko prenaduvane (npr. operacija slepog creva košta od $15000 do čak $40000), na svakom koraku gledaju da ti uzmu što više para, a iako naravno u zemlji postoje vrhunski stručnjaci, čini mi se da je nivo medicinskog znanja i iskustva prosečnog doktora prilično nizak. To su rezultati zasnivanja zdravstva na principu profita.

кукурику

pre 7 godina

Где нађоше тих 0,012$? Нису могли да 941,012 заокруже на 940$? Па реално и нису неке паре за толико лечење

samo jako

pre 7 godina

zbog kamena u bubregu proveo sam cetiri satau bolnici u Majamiju, imao sam par snimanja i nekoliko inekcija ispostavili su racun 17000 dolara zdravstveno im je uzasno ne samo za strance nego i za njihove drzavljane, strasno.

kako da ne

pre 7 godina

U Svajcarskoj je osiguranje obavezno za svakog i svako posebno placa. Uzmete ono srednje cene i pokriveni ste u celom svetu, nebitno sta je u pitanju. Ljudima preporucujem da uzmu i osiguranje ako putuju u Svajcarsku. Dobar dan ce vam reci i bice 100 franaka, a neki pregled oko 150. Oprez.

Serbistan

pre 7 godina

Zdravstveno osiguranje i citav sistem u Americi je daleko bolji nego u Srbiji. Postoji veliki broj bolnica koje su finansirane iz dobrovoljnih priloga a koje lece, operisu .. ljude bez osiguranja i primanja. Poznajem lhude koji su imali veoma skupe operacije i nisu platili ni dolar. U tim bolnicama oprema i usluga je bolja nego u srpskim bolnicama. Od kada sam u Americi zaboravio sam sta znaci cekati u redu kod doktora. Imam zdravstveno osiguranje i osecam se daleko sigurnije nego u Srbiji. Ako nemate zdravstveno osiguranje i necete da se lecite u bolnicama finansiranim dobrovoljnim prilozima placacete verovatno najskuplje zdravstvene usluge na svetu.

Смрда

pre 7 godina

У САД не постоји обавезно осигурање за ауто, или макар не у неким државама. Свако брине за себе, па тако људи и узимају осигурања. Ако немаш, сам си изабрао, па плати. У Србији, све наопако, људи очекују да неко други (држава, народ, комшија, родитељи) плати. Комунизам никако да напусти наше главе.

Petar

pre 7 godina

Kad procitam ovo nekako sam ponosan sto sam Srbin.
Kakva god da nam je zemlja, koliko god da nas kradu na svakom koraku - kradu nas na sitno, nekako imamo dusu.
Koliko sad izgleda smesno kad ti operater zaokruzuje razgovor na minute, kad placas neku pretplatu 150 dinara, kad placas grejanje i leti, to je sve sica u odnosu na neke teske zdravstvene situacije, koje se ovde lece besplatno. Pa i da "castis" doktora, to je opet nista u poredjenju sa lecenjem u SAD.

pps

pre 7 godina

Lečenje bi trebalo da snosi osiguranje vozača koji ih je udario (jer koliko vidim on je kriv za nesreću), ona se nije svojevoljno ili usled razvoja bolesti lečila, već usled nesreće koju je izazvao vozač drugog vozila. E sad, nisam stručnjak za njihov sistem osiguranja, ali bi tako trebalo biti.

oladipo

pre 7 godina

Ono što niko ne pominje jeste da je žena i pored smrskanog pršljena prošla bez invaliditeta.
Šta mi vredi besplatno ili jeftino osiguranje u Srbiji kad imamo jedan od nižih % izlečenja karcinoma, kad se na magnet čeka po 9 meseci, kad da bi regularno došao do specijaliste koji ima znanje da te izleči prođe isuviše vremena.

Jeste, zdravstveni sistem im je preskup. Ali to im omogućava da najbolji studenti odlaze na medicinu plus privlače najbolji kadar iz ostatka sveta.
Rezultat svega toga je da imaju jedan od dužih životnih vekova u svetu i pored toga što su druga ili treća najgojaznija nacija na svetu, što je gmo svuda itd. i uprkos načinu života koji generalno vode.

Srbin

pre 7 godina

12 godina sam u Americi i tvrdim da je Amerika rupetina.Naravno da je bolje nego osiromašeni Srbistan,ali je u poredjenju sa drugim razvijenim zemljama rupa.I da pre neki dan na radiu su rekli da 44% zemlje moze da sanja doktora i zdravstveno osiguranje.@Cinik druze nemoj lupati jer ako se bavis biznisom moras sam sebi da uplacujes osiguranje koje iznosi i do 1000$ mesecno po osobi,a nije tajna da su im mala preduzeća tkzv. srednja klasa na rubu propasti i grcaju da prezive mesec.Kakvo crno osiguranje.Pozdrav

Mirko

pre 7 godina

Neko bi rek'o da ne treba ići u bilo koju stranu zemlju bez zdravstvenog osiguranja. Svuda naplacuju u suprotnom mada verovatno dosta manje nego u SAD.

lol

pre 7 godina

(Nebojša, 12. decembar 2018 14:20)
znas kako se ne pobudni? Imaju nba, nhl, nfl, baseball, i got talent, cnn, fox, hbo, cbs, abc, cw, pevace, pevacice, filmove, kupuju silne stvari na kredite naravno, imaju instagram, fb, twitter, telefone i sesto jednu hiljadu drugih stvari, i po sistemu hleba i igara diktiraju sve...

ćika Muhamed

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. 
Mislim na radni narod. 
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl. 
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl. 
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Izgleda da su tebi progledali kroz prste na pregledu kod psihijatra.
U Srbiji je zdravstveno osiguranje dostupno ama baš svakom stanovniku zemlje. Dok kategorija ljudi u SAD koju si ti naveo kao marginalan primer onih koji nemaju zdravstveno osiguranje (beskućnici), po zvaničnim statističkim podacima ima brojnost od preko 50 miliona duša. Ali, koga oni još zanimaju? Ako tome dodaš i ovu drugu kategoriju koju si naveo, onda je broj ljudi bez osnovnog zdravstvenog osiguranja blizu 80 miliona stanovnika, a to je 20% ukupne populacije države. Jedino si u pravu da humanost društva u Srbiji i u USA ne može da se uporedi. I ne može. Iz bezbroj razloga. Srbija je još uvek društvo u kojem se ljudski život brani, ceni i poštuje, ma šta o tome pričali likovi koji sami sebe nazivaju "cinik".

Zoki

pre 7 godina

Od republikanaca u startu predvidjen rezultat suludog Obamacare-a.
Trump pokusava da ga ukine ali Demokrate nedaju cedo svog predsednika pozera.

Psel

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. 
Mislim na radni narod. 
Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl. 
Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl. 
Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Toliko ti je stalo da pljuneš po Srbiji da si totalno omašio poentu. Nije reč o humanosti već o jednom nakaradnom sistemu. "u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija". Aj lepo pogledaj šta si napisao pa pročitaj o čemu se radi u tekstu. Pa se zamisli šta ti je trebalo da pišeš nebuloze.

Jovana

pre 7 godina

Drugarica iz USA za usluge stomatologa dolazi ovde u Srbiju. Upoznala sam je sa mojim stomatologom i njoj je isplatljivije da tresne $1000 za avion i dodje ovde na par dana. Dodatno, ona uvek i pocasti zubara sa 50-100 dolara. Kad sam pitala koliko to onda tamo košta, dobila sam odgovor da je $300 samo otvaranje usta, bez te sume ne sedaš na stolicu. Intervencija na zubu moze da ide i do $100000.

Branka

pre 7 godina

40 god plaćamo z.o. Na bruto zaradu. Nekada su plate bile skoro 2000 dm bruto. Saberite sve uplate i uporedite nivo usluge. Verujem da je njima lakše da plate osiguranje nego nama. Pomozite naše plate 10 puta. Danas je zdravstvo na nivou dr opšte prakse. Čak i naša prosečna plata u bruto iznosu sa 11 pošto doprinosa je 200 evra mesečno. Ja na spevijalisticje preglede čekam godinu dana.

Nikola

pre 7 godina

Da ali u USA retko ko da nema zdr.osiguranje. Mislim na radni narod. Svakako da ima ljudi koji nemaji osiguranje,beskucnici,kriminalci i sl.Ali u Usa postoji rasireni oblik dobrotvornih organizacija,socijalne pomoci a pored toga pri crkvama postoje besplatni pregledi i sl.Mnogo,mnogo je humanije drustvo u Usa nego u Srbiji. Nmz da se uporedi.
(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Jel moze biti ista humanine od besplatnog zdravstvenog osiguranja? To sto je katastrofa usluga i nema nikakvih uslova, to je druga prica :/

miki

pre 7 godina

nikola@ljubazno ce te izbaciti napolje. ili prevesti u neku gradsku bolnicu koji ce ti se izvinjavati sto ne mogu da te zakrpe jer nemas osiguranje

mile

pre 7 godina

Ziveo sam u USA 2 godine i firma za koju sam radio me zdravstveno osigurala na 2 miliona USD. Tek posle ovog teksta mi je jasno zasto toliko mnogo. Srecom pa nisam morao da koristim zdravstveno osiguranje za te 2 godine.

Lala

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Advokati bolnice i federalni cinovnici ce ti toliko zajasiti za vrat da ce ti zatvor + obdareni bbc cimer doci ko francuska banja u poredjenju sa proganjanjem koje ces doziveti...

objasnjenje

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Da, zatvoriće će te zbog krađe i prevare, na jedno deset godina. A ti se slobodno žali sudu u Strazburu.

stsimeon

pre 7 godina

zbog infarkta sam bio u bolnici 4 noci. Imao sam dve ambulantne intervencije (ne operacije) i stavili su mi 4 stenta.
Ukupan racun do danas je 242,000 dolara.
Hvala bogu pa imam osiguranje

Mare

pre 7 godina

Amerika ima najgori zdravstveni sistem.Zivim ovde i znam, sve su uzluge preskupe, osiguranje isto preskupo. Ako nemas osigiranje, a treba da se radi neka skupa intervencija, nece ti uraditi, ako ne nadjes nekog sponzora ili dokazes da ces moci platiti.

Mare

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Ako si stranac, nece te pustiti iz bolnice dok ne platis.A ako si gradjanin Amerike, slace ti racun kuci, ako ne platis, prijavice te, tuzice te, plenice ti imovinu, postoji milion nacina da naplate.

Slobodni Klikeri

pre 7 godina

U Americi ne postoji zdravstveni sistem. To je sto oni zovu zdr. sistem je najveci organizovani kriminal u istoriji covecanstva.

Od svih bankrota u Americi oko 2/3 otpada na bankrote zbog racuna za lecenje.

Tabla antibiotika 100+ dolara. Masovno se svercuju lekovi iz Meksika i Kanade. Drugar povredio nogu. Snimak,zavoj i staka (bez sekunde lezanja u bolnici) stigao racun od 6000 dolara. Porodjaji oko 20ak hiljada.

Obamaker koji je uveden pre 10 godina,gde svi moraju da imaju zdr. osiguranje je takodje ogromna prevara. Sistem je tako postavljen da vi placate mesecno npr. 100 dolara (samo za sebe) i za taj paket (lecenje je po paketima kao za net i mobilni) imate "didaktibl" tj. participaciju od 5000 dolara. To znaci da prvo vi morate da uplatite 5000, da bi osiguranje uplatilo resto. Sto vise uplacujete manji je "didaktibl". Za oko 500 dolara mesecno imacete 0 "didaktibl".
Ako previse koristite osogiranje raste cam uplata.
Obamaker je ukinuo jedanu,slobodno mogu da kazem, nacisticku opciju koja se zvala "pre-existing condition" (pred postojece stanje). To znaci da ako vec imate neku hronicnu bolest (dijabetes,astma i sl.) ili nesto slicno tipa vec ste leceni od srca i sl. osiguranje moze da vas odbije, i masovno su odbijali ili da vam rebne da godisnje placate neku nenormanu sumu da bi se lecili. To je dobra stvar Obamakera,ali je sa druge strane osiguravajucim kucama nadoknadio taj gubitak time sto je zakonom naterao 300 miliona Amerikanaca da moraju da plate 100$ mesecno ili da plate penal na kraju godine od par stotina dolara.

Zanci,organizovani kriminal ljudskom nesrecom i bolescu ne sme da trpi i da ima gubitke.

Pitanje:
-koliko ljudi u Americi moze da priusti 500 dolara mesecno za osigiranje?

-Koliko onih koji od svojih malih plata izdvajaju 100$ za najnizi paket (jer ih zakon tera na to) ima da plati 5000 "didaktibl"?

Odgovor na oba je oko 250 miliona Amerikanaca (od 300 miliona) nema to da plati.

Zemljoradnik

pre 7 godina

Ono što niko ne pominje jeste da je žena i pored smrskanog pršljena prošla bez invaliditeta.Šta mi vredi besplatno ili jeftino osiguranje u Srbiji kad imamo jedan od nižih % izlečenja karcinoma, kad se na magnet čeka po 9 meseci, kad da bi regularno došao do specijaliste koji ima znanje da te izleči prođe isuviše vremena.Jeste, zdravstveni sistem im je preskup. Ali to im omogućava da najbolji studenti odlaze na medicinu plus privlače najbolji kadar iz ostatka sveta.Rezultat svega toga je da imaju jedan od dužih životnih vekova u svetu i pored toga što su druga ili treća najgojaznija nacija na svetu, što je gmo svuda itd. i uprkos načinu života koji generalno vode.
(oladipo, 13. decembar 2018 08:18)
- Idealizujete. Na žalost, sticajem okolnosti imam dosta iskustva sa američkim zdravstvenim sistemom. Ima tu svega i svačega, i fušerisanja, i pogrešnih dijagnoza, i greški u lečenju, verujte svega. A štite sebe jako dobro kroz razne papire i “sitna slova” koja potpisujete pre lečenja, tako da i to tuženje na sudu, koje je neko spomenuo, ne ide baš tek tako. Daleko od toga da im je usluga idealna, za kriminalno visoke cene koje naplaćuju.

dr NS

pre 7 godina

Ovom sto misli da je u USA humanije želim da isto oseti i u Srbiji s obzirom da se mnogi pozivaju na američko lečenje. Jedva čekam da takav način lečenja dođe do nas. Pesma za lekare

Sremac

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Ne, nece te ni leciti.Umreces u nekom cosku ili te zakrpe u iznosu koji mozes da platis.Svako skuplje lecenje podleze proveri tvog bankovnog racuna i tipa osiguranja.

Nema para- sut u d..e

Zivela demokratija!

navijac

pre 7 godina

@Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Citas li tekst? Pa nece te leciti! Moraju da lece samo one povrede opasne po zivot, ostalo ne.

Zoki

pre 7 godina

Američki zdravstveni sistem je ako prođe prođe. Ako imate osiguranje cifre će biti astronomske. Ako nemate, poslaće račun a kasnije su spremni da se pogađaju. Govorim o hitnim slučajevima (nesreće i sl.), a ako dođete na lečenje tražiće vam osiguranje ili deposit. Sa druge strane, za onoga ko je dovoljno bogat da može to da si priušti, američko zdravstvo je najbolje na svetu.

Mile Pile

pre 7 godina

@Nikola

Na vecini zapadnih klinika te uvek najpre pitaju kako si osiguran, pa kada cuju da nisi vrate te ili ti traze depozit. Jedini izuzetak je hitna pomoc, gde te samo nuzno zajrpe i izbace na ulicu cim promrdas.

@Novica

Njen dug je uredno proknjizen, a kako vreme odmice iznos se sve vise uvecava zbog kamate. U nekom momentu bolnica ce taj dug prodati banci ili privatnom izvrsitelju i pokriti barem trecinu tih para. A izvrsitelj ce zakucati sinu na vrata, oni su nemilosrdni. Dugovi zastarevaju samo u Srbiji!

Daniel

pre 7 godina

Postovani,
da li ste ikad putovali u Ameriku i znate koliko vredi nase osiguranje?
Prosle godine sam putovao na mesec ipo dana i od vecine osiguravajucih kuca sam dobio odgovor da je osiguranje 20-30.000e uz moje ucesce od 10%, znaci osiguran sam al moram ipak da platim.
Jedino sam u dunavu dobio osiguranje gde nemam ucesce al je bilo 30k eura, zamolio sam ih da podignu limit i pristali su al naravno doplo skuplje sam platio osiguranje tj. kao da sam uzeo 2 osiguranja pa su digli limit na 60k eura.

Putovao sam autobusom i autom kroz ameriku presao sam skoro 8-10.000km i nedaj boze da sam imao slican udes, mogao sam umanjiti cifru od 941,012 - 68,236 (60k eura) i sta bio bih u super poziciji?

Miloš

pre 7 godina

(C i n i k, 12. decembar 2018 16:07)

Sta kazes skoro svako ima osiguranje? E pa skoro 30miliona gradjana Amerike NEMA osiguranje. A pazi sad za siromasne i za stare drzava ili humanitarne organizacije placaju neki vid osiguranja dakle tih 30miliona su oni koji rade a ne mogu da priuste osiguranje. Osiguranje ne znaci da si pokriven 100%, mnogo toga moras da platis preko osiguranja jer samo bogati ili radnici odredjenih firmi imaju ful osiguranje. Pri tome ono sto platiti moras je naduvano i ako se zalis a imas dobrog advokata (sto opet kosta) ili si dobro upucen npr bivsi radnici osiguranja mozes znatno da smanjis racun, obican svet obicno ne moze i zato su troskovi osiguranja glavni razlog bankrota u Americi.

Ako ukinu Obamacare za par godina broj neosiguranih moze dostici 50miliona, ako se jos desi neka ekonomska kriza vrlo moguce da ce broj iznositi 100miliona! I sto neko napisa cista pljacka, analiza krvi koja u Srbiji kosta 10dolara u Americi je 500dolara, analiza se radi na istoj masini troskovi laboranta su smesni. Inace cena u Srbiji je slicna sa cenom sirom sveta od nerazvijenih do razvijenih zemalja jer ko sto rekoh radi se na istoj masini.

Mlan

pre 7 godina

skoro sam koristio usluge renta cara u USA. Kada pogledate cenu vidite da za 250 EUR za 2 nedelje možete iznajmiti dobar auto. Ali sam odlučio da platim sva moguća osiguranja i taj račun se popeo na 1250 EUR.
svima preporučujem full osiguranje. Čisto da ne bi prošli kao ovaj par.

milodar

pre 7 godina

@C i n i k procena je da oko 30 miliona americkih drzavljana nema nikakvo zdravstveno osiguranje. za te ljude postoje zdravstvene ustanove, ali su u gorem stanju nego nase.

zemunac

pre 7 godina

Kod njih se naduvavaju cene samo tako, nebitno da li si stranac ili gradjanin Amerike. Skoro je bio slucaj da je neki bivsi radnik osiguranja pogledao racun koji treba da plati njegovo osiguranje plus ono sto on treba da doplati i primetio prilicno naduvane brojke, ne bude lenj raspita se koliko kosta to sto su mu ugradili, koliko su ruke i zakljuci da je to dil bolnice i osiguravajuce kuce koji je osiguravajuca kuca smislila jer im nije dovoljno to sto im on placa mesecno, vec su napravili dilove sa bolnicama da ovi naduvaju cene participacije a umanje ono sto uzmu od osiguranja. Uzas. Pretio im je tuzbom pa umesto 25.000dolara morao je da plati 2000dolara. Zato kod njih 25miliona radnika nema osiguranje jer ne moze da ga priusti plus sto cesto moraju dosta toga da doplacuju. Inace vec dve studije u Americi pokazuju da bi celom drustvu bilo bolje kad bi presli na zdravstveno ko sto imaju druge razvijene zemlje, kostalo bi drustvo duplo manje nego sto kosta sad, i zamislite ladno su na medijima krenuli da kukaju kako ce bez posla ostati osiguravajuca drustva, ista ona koja prave dilove da bolnice deru njihove klijente. E to vam je dragi moji zadnji stadijum kapitalizma kradja kakve nije bilo nigde drugde.

Morski lav

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Prvo provere da li imaš novac za lečenje (uzmu ti podatke sa kreditne kartice i rezervišu sredstva) ili osiguranje pa onda te smeštaju u bolnicu. Ako nemaš ništa od toga onda te ili zakrpe da ne budeš u životnoj opasnosti (zaustave krvarenje i slično), ili te proslede drugoj bolnici koja radi sa socijalnim slučajevima da bi te onda oni isto tako blago ukrpili i poslali kući. Nema para - nema lečenja, demokratija i surovi kapitalizam na delu!

banjaluka

pre 7 godina

To nije istina.ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!
(Novica, 12. decembar 2018 14:02)

Pa zašto u potok? :)

i posle Vučka Vučko

pre 7 godina

Nikola
Ljustices krompir u bolnici do kraja zivota.
Salim se, pitanje je dobro. Valjda, ako nemas novca, puste te da umres.

navijac

pre 7 godina

dzabe i putno osiguranje kad je kod nas uglavnom limit 30-50k€. Sve preko toga placas sam
(bozza, 12. decembar 2018 16:11)

Za USA se placa posebno putno osiguranje koje ima mnogo veci limit, ali daleko vise kosta.

cojle manojle

pre 7 godina

Ako nemam osiguranje i ne platim troškove lečenja, na koji način će se naplatiti, jel će me zatvoriti, stvarno mi nije jasno kako?
(Nikola, 12. decembar 2018 14:30)

Bolnice uglavnom prodaju nenaplaćena potraživanja specijalizovanim lešinarskim agencijama za naplatu potraživanja. Oni mogu da predaju predmet globalnim agencijama za uterivanje dugova koje u poslednjih nekoliko godina sasvim lepo posluju i u Srbiji. Oni pokušaju naplatu i ako ne uspeju da se "dogovore" sa tobom, mogu da te tuže pred sudom u Srbiji. Ostatak priče ti je poznat iz dnevne štampe - presuda, prinudna naplata, izvršitelji, oduzimanje svega što poseduješ i skidanje 2/3 plate u narednih 10 godina.

Rajko

pre 7 godina

ovde je zena dosla iz Bosne u posjetu i zavrsila u bolnici.Dala je svoje podatke jer sin joj nije bio glup da stavi na sebe.Poslije su joj poslalai racun u Milice tacnuje Kasabu .ona je bacila racun u potok pokraj kuce i nikom nista!!
(Novica, 12. decembar 2018 14:02)

Ako u Ameriku vise nece ici, nikom nista. Ako hoce bice uhapsena na aerodromu.

Drakče

pre 7 godina

Cene lečenja u SAD su otišle u nebo od kada su krenuli pacijenti da tuže bolnice. Kako su zahtevi za odštetu astronomski, tako je i osiguranje od medicinske greške astronomsko. Dodatno pogoršava stvar i to što će se bolnica radije nagoditi čak i kada nema krivice jer to plaća osiguranje a i više bi ih koštao negativan publicitet oko suđenja.
Začaran krug u kome dobijaju samo osiguravajuće kuće.