Nedelja, 07.10.2018.

12:38

Srpski "Levijatan" stigao u Hrvatsku: Ne diraj životinje, naći ćemo te

Izvor: Slobodna Dalmacija

Srpski "Levijatan" stigao u Hrvatsku: Ne diraj životinje, naæi æemo te IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

praporci

pre 5 godina

Hapsite ove manijake... Postoje zakoni koji regulisu nasilje nad zivotinjama, postoji policija koja privodi lica koja vrse nasilje nad zivotinjama, i postoje odgovarajuce kazne. Ovi nisu nista drugo do nasilnika takodje, I ne znam zasto se ovim kriminalcima daje ovoliko prostora u medijima.
(Genius, 07. oktobar 2018 13:07)
Ne, ne postoji. Zakoni postoje ali nisu sprovedeni, policija ne radi svoj pozao kad je pozvana, kazne se ne izricu. Svaki dan gomila jadnih zivotinja strada od kojekakvih seljaka sirom Balkana, krajnje je vreme bilo da ljudi urade nesto sami da im pomognu. Kad bi bar otvorili njihovu stranicu i pogledali grozote koje je covek u stanju da nanese NEDUZNOJ zivotinji.

zakon

pre 5 godina

Ma stvarno!? "Imamo spiskove zlostavljača, pratimo ih"!? Pa samo ovaj članak bi u normalnim zemljama bio dovoljan dokaz da budu pohapšeni i osuđeni na dugogodišnje zatvorske kazne... Znate šta, baš bih voleo da mi neki ovakvi "osvetnici" upadnu u kuću... Nisi policija? Zdimim ti dva metka iz tandžare i ajd zdravo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 7. oktobar 2018 13:23

-----

I onda odeš u zatvor i ajd zdravo...

Krajnje je vreme da neko stane na put zlostavljačima/pedofilima.
Bravo, momci!

phoeb

pre 5 godina

Odlično da su stali u zastitu zivotinja. Jos bolje da je neko otkrio Männerbund kao legitimnu formu borbe. Tako organizovani, nezaustavljivi su. Posebno je pohvalan nadnacionalni karaktet organizacije. Sada da se takve organizacije pojave i u drugim oblastima delovanja, pre svega borbi za ljudska prava.

Grof

pre 5 godina

Kao prvo sendvičari ne tako dragi. Levijatan kao udruženje ne primenjuje silu ni na koga,oni samo privode zakonu i krivično gone nasilnike, pratim njihov rad godinama i ni jednom nisu pribegli sili čak i kada je trebalo.
Kao drugo Levijatan kao udruženje se finansira SAM odakle, u to ne ulazim, novčane donacije od ljudi vrlo retko primaju ali donacije u hrani, lekovima itd i pomoć u smeštaju životinja uvek prihvataju kao i volontere. A kao treće, ako već patetišete i igrate na decu i bolesne, zašto onda ne dignete dupe i sami pomognete ljudima? Ovi divni ljudi vole životinje i oni su nesto i uradili, hajde sad malo vi.

m

pre 5 godina

Haha, to su te glavice, 
jake samo u grupi... 

Podrzavam borbu za zastitu zivotinja, 
ali ostavite to nama normalnim ljudima. 

Vi idite na splavove i utakmice, ili sta vec radite.
(lol, 07. oktobar 2018 13:33)

vidim vama "normalnima" nas ide, prosto nema zlostavljanih zivotinja ! cuti o gledaj svoja posla ako ne mozes da pomognes !

Komša

pre 5 godina

Evo pre neki dan je bio pokušaj oduzimanja pasa od nekog Ace pekara ,koji ih zbrinjava i stara se o njima najbolje što može.
U priči se pominje neki azil (kiji ima prste najverovatnije u tom pokušaju oduzimanja pasa od čoveka,konkurenta) u čijem smeštaju često dolazi do smrti pasa.Ljudi tvrde da u tom azilu ne haju za pse,da ih drže u nehigijenskim uslovima i slabo hrane i da je jedini razlog njihove "brige" za pse novac (opštinski,republički,iz fobdova- nebitno koji).
Da li bi vi mogli sa proverite stanje u tom azilu ?
I još jedno pitanje - da li uzimate jedan dinar iz budžeta ili nekog fonda,da li ste konkurisali za pomoć države ili sve troškove snosite sami ili od priloga?
Voleo bih da svoju rešenost pokažete prvo u slučajevima kada su zlostavljači deo sistema,zaštićeni zakonom.
Lako je pojedince ganjati.
Inače volim životinje i smatram ljude koji ih zlostavljaju opasnim po društvo.

Vuk

pre 5 godina

Vidim, mnogi ovde spominju zakon i smeta im Levijatan. Za zlostavljanje životinja postoje zakonske sankcije, ali se ne sprovode, jer se država ne bavi tim problemom. Bilo koji gradjanin Srbije ili grupa gradjana ima pravo da deluje kao uzbunjivač i reaguje kada vidi da se zakon krši. Levijatan pre svega deluje na taj način. Ono što je jako bitno je da njihova fizička sprema odvraća od agresivne reakcije zlostavljače koji su u bezbroj primera napadali ljude koji su reagovali. Te "junačine" koje ubijaju i sakate životinje napadaju verbalno i fizički čak i devojke koje ih snime ili im skrenu pažnju da to ne rade. Niko ne spominje gde je država i policija da to sankcioniše. Levijatan će biti sve jači i brojniji, jer je većina ljudi u Srbiji saosećajna i normalna. Zlostavljačima neće pomoći lupanje minusa i pisanje laži, pre ili kasnije će natrčati na nekog ko hoće da zaštiti životinje. Bio to član Levijatana ili bilo ko drugi sa osećajem za pravdu i željom da živimo u društvu u kom psihopate ne mogu da rade šta hoće.

m

pre 5 godina

A u redu je kad pas napadne dete od par godina i iskasapi ga po celom telu i ostavi traume za citav zivot. Neizivljeni kompleksasi.
(Licemeri, 07. oktobar 2018 13:32)

a da li si se licimeru zapitao zasto je taj pas takav i drugi nije ? da li si se zapitao odakle taj pas na ulici ? da li si se zapitao zasto takav pas ima traume od ljudi ? pa nisi, jer su jos licimerniji od njih a o povrsnosti tvojoj necu ni da pricam ! kada policija bude radila svoj posao i kada ljudi ne budu mucili i maltretirali pse i macke nece biti pvakvih grupa, do tada treba da ih bude. jer ti sa takvim razmisljanjem imas predispozocije da sutnes ili gore nekog psa jer imas predrasude pa se onda cudis kada ti neko ovakav pokuca na vrata a tada si obicno miran kao bubica i pun opravdanja i izvinjenja !!!

anima

pre 5 godina

Budite realni i zapitajte se da li je policija ikada kaznila ozbiljno nekoga ko je naudio zivotinji? Za koliko primera znate da su zivotinje bile mucene, i niko nije odgovarao za to? Mozda gresim, ali nesto se ne secam da je taj nacin ikad doneo neku konkretnu pravdu. Pocevsi od roditelja koji vaspitavaju decu da kasape zivotinje, bacaju petarde na njih i sl...

Bobz

pre 5 godina

Kada neko sutira, kasapi, izgladnjuje i mrcvari zivotinje iz cistog zadovoljstva to je potpuno isto kao da to radi i nekom djetetu. Da to bude jasno. U oba slucaja radi se o cistom zlu koje recimo zdrava drustva teze da zaustave. Istina je da imamo adekvatne zakone, ali je jos veca istina da te zakone mozemo okaciti macku o rep da se malo njima poigra, jer ih niko ne sprovodi. U tom smislu, malo me interesuje me ko ce to zlo zaustaviti, bitno mi je da bude zaustavljeno. Ako to ne rade sluzbe ciji je to posao, a ne rade, apsolutno je pozeljno da postoje ljudi spremni da uloze svoje vrijeme, novac i energiju kako bi tu nesto promijenili. Sto se tice njihovih metoda, mislim da su vrlo proporcionalne, a da rade vec nesto van zakona, bili bi sigurno sprijeceni u tome. A sto se tice komentara tipa "nahrani gladne prvo", ovo je slobodna zemlja, izvoli osobo pa nahrani, postavi nam primjer kako treba..

🤢🤮

pre 5 godina

“bordelu sa psima u Beogradu u kojem su ljudi životinje koristili za seksualne užitke, ”
Ova nacija je duboko zastranila, i nema joj spasa.

Ivana

pre 5 godina

cuj ovog "uhapsite ove manijake"...a nije manijak ovaj sto je obesio kuce o drvo???...da drzava radi svoj posao,da postoji sistem adekvatnog zbrinjavanja zivotinja i institucije koje ce dosledno sankcionisati psihopate i bolesnike,ova org verovatno ne bi imala razlog da postoji.zato,puna podrska ovim momcima!

Joca

pre 5 godina

A u redu je kad pas napadne dete od par godina i iskasapi ga po celom telu i ostavi traume za citav zivot. Neizivljeni kompleksasi.
(Licemeri, 7. oktobar 2018 13:32)

A ko je i kada rekao da je to 'u redu'!?!? Ili samo lupetas?

Zoran

pre 5 godina

Momci imate moju podrsku sto se tice zastite zivotinja spreman sam i da vam pomognem ali hajde malo razdrmajte huligane ma koje nacije da narod zivi i da se krece kao osamdesetih .Ja sam prosao Jugu uzduz i popreko spavao gde mi se prispavalo a sta sad u rodenoj kuci (stanu)spavas sa strahom.Da20% iskorenite drogu kriminal pa bih bilo mnogo bolje.To je rak rana drustva velika lova a velike love bez velike podrske nema.Pa udarite i na njih .Pozdrav Bgd

Kell

pre 5 godina

Iživljavanje nad životinjama je kažnjivo i od strane države i od strane društva tako da narko dileri i Ubice koji pokušavaju da se “ozakone” tako sto istačinju nesto sto je već osuđeno od strane društva je ništa drugo no njihova samopromocija jer nemaju ništa drugo

I nek ste im rekli

pre 5 godina

Čak i ako zvuče arogantno ili preteće, moraju tako - jer sa onima koji muče životinje ili slabije od sebe samo se tako i može. Sva podrška! A oni koji se iživljavaju nad životinjama i slabijima neka se zamisle - naći će ih!

Srba

pre 5 godina

“ sta kada nadju? Prebiju ga? Dakle ovi ljudi nasiljem resavaju ako neko maltertira zivotinje, u cemu je razlika od istih koji to rade? Treba da se uvede neki zakon za takve ljude a ne da se time bave sumnjivi likovi poput ovih.
(čovek iz senke, 7. oktobar 2018 13:06)”

A možda da pročitaš članak još jednom?

maree

pre 5 godina

u pocetku sam se pitao - jel mora bas na taj nacin? ali sada zaista u potpunosti razumem zasto tako mora. Svaka cast za odricanje, vreme, ulaganje sredstava, neprospavane noci, trud I ljubav prema psima.

Sudija

pre 5 godina

Instrumenti sile u jednoj drzavi su vosjka i policija.Ove organizacije su nezakonite i treba ih ukinuti inace cemo biti na korak od "privatne policije".

mila

pre 5 godina

" To vam je kao s pedofilima, treba ih obeležiti i držati celog života pod kontrolom”, kaže Pavle, "
PA ŠTO TO NE RADITE, jadna vam majka ne bila!!!

Kontakt

pre 5 godina

Pa dajte E-Mail adresu od "Levijatana" da im javim slucaj iz neposrednog komsiluka koji zicom vesa stenad (uvek nocu) a na macke puca pistoljem. Komsija je inace poznat i u policiji i na psihijatriji u Pozarevcu.

miki

pre 5 godina

podrzavam vas u potpunosti.
inace obozavam zivotinje pa bih vas zamolio fa dodjete u kovilj to je mesto na auto putu izmedju bg i ns . i da pokupite 20 tak pasa lutalica koji postaju agresivni i jure sve sto se krece. e sad posto sam ja isto neko zivo bice da ne kazem neka zivotinja i imam mladunce tj decu i plasim se da ako budu napadnuti od strane istih da cu se ponasati prirodno tj zastitnicki i da cu kucice lisiti zivota u afektu naravno ali se nadam da do toga nece doci jer ce se sluzbe koje PLACAMO pobrinuti za te zivotinje koje su pre toga skupili po novom sadu pa ih pustili po njivama a oni se sjatili po selima. bdw jesu li posetili matijevica i carnex i tamo muce zivotinje najstrasnije

Genius

pre 5 godina

Hapsite ove manijake... Postoje zakoni koji regulisu nasilje nad zivotinjama, postoji policija koja privodi lica koja vrse nasilje nad zivotinjama, i postoje odgovarajuce kazne. Ovi nisu nista drugo do nasilnika takodje, I ne znam zasto se ovim kriminalcima daje ovoliko prostora u medijima.

draganstain

pre 5 godina

Nisam razumeo negativne komentare, možda sam glup, ali toliko lajkova u razlici u korist čiste mržnje i zločina prema našim prijateljima iz davnina(psima i mačkama), a vi gospodine sa kontejnerima se bavite njima. Očigledno niste razumeli kontekst.

Stefan

pre 5 godina

Milijarde zivotinja pate svake godine samo da bi uzivali u pljeskavicama, slanini, koznim cipelama, krznu... Sta radite za te zivotinje? Tvrdite da se borite protiv zlostavljanja zivotinja a na slikama samo psi i macke.

lol

pre 5 godina

Haha, to su te glavice,
jake samo u grupi...

Podrzavam borbu za zastitu zivotinja,
ali ostavite to nama normalnim ljudima.

Vi idite na splavove i utakmice, ili sta vec radite.

Filip

pre 5 godina

Rekao bih da je Hrvatska za nekoliko stepenica iznad Bosne ili Srbije po pitanju zasite zivotinja.
Propisi su vrlo strogi i ova Udruga u Hrvatskoj neće moći provoditi ono što moze drugdje.

U Bosni sam vidio hrpe pasa lutalica po gradovima a tako je i po Beogradu i Srbiji. Čopori pasa lutaju okolo van svake kontrole..

M4R3

pre 5 godina

Razumem sve, ljubitelj sam zivotinja, delimično podrzavam grupu, ali mislim da je cisto mangupiranje situacija u kojoj ovi misle da imaju pravo da nekome udju u kucu, bez ikakvih ovlašćenja, sto je stvarno van pameti, i verujem da znam kako bi se proveli da nalete na nekog racionalnog čoveka koji ne dozvoljava da ga neko maltretira, i zna svoja prava. Kapiram ja da ste svi "jaki mangupi", ali ono, malo realnosti. Bolje se zenite i pravite decu, umesto sto dizete ovu pricu na neki nerealan stepen ludila. Podrska svim normalnim ljubiteljima zivotinja, ali vi momci predstavljate sami sebe kao "lose momke" u nekoj nerealnoj prici, sto verovatno izaziva kontra efekat. Sto se kaže, i nad popom ima pop. Moje mišljenje, ništa sporno. Pozdrav
(shkabo, 07. oktobar 2018 13:08)

Zakoni i policija postoje, pa opet slučajeva zlostavljanja koliko hoćeš. Momci ovim stavom nateraju te bolesnike da se zamisle šta rade. Da li si svestan koliko su ovime sprečene neke druge neprirodne radnje i mučenja, kada znaju da mogu da nalete na ovu grupu.

Zato sva podrška! Nas je više!

krug

pre 5 godina

Nasilje bolje radi od pasosa!
Umesto da se osnuje posebna jedinica policije za borbu protiv zlostavljanja zivotinja, kao sto je slucaj u npr. Skandinaviji, ovde se dozvoljava uzimanje pravde u svoje ruke i borba protiv nasilja...nasiljem.
Odlican recept, balkanski pravi.

aabb

pre 5 godina

evo, vidite..neki od ovih su teski kriminalci sa dosijeima..videcete za neko vreme kad se desi nesto i kad bude pisalo odranije poznati policiji..jos su u novinama poceli da izlaze..strasno

GRM

pre 5 godina

Mislim da oni nikog ne biju maltretiraju i stali vec rade protivpravno. Oni samo hoce da kazu da nema zajebancije i da ce im doci sa policijom pred kucu i goniti ih pred zakonitim sudom i da nece odustajati i imati milosti. Mislim da je to poruka iako su nekako negativni al mozda tako i treba! Nema sale i milosti!

Dragan

pre 5 godina

Afirmativan tekst koji, nažalost, puno toga prećutkuje.
Da postoji problem sa načinom na koji se zvanične državne institucije (ne) nose sa problemom zlostavljanja životinja, to nije ništa novo. Ali zabrinjava koliko ljudi ne shvataju da Levijatan sa svojim metodama nije rešenje tog problema, nego njegova posledica. Drugim rečima - deo problema.

Marko

pre 5 godina

Sta ovi kompleksasi glume? Bas da vidim da li smeju nesto velikim zlostavljacima koji drze borbe pasa? I policija kao stoji iza njih? Pa ako upotrebe silu protiv bilo koga, pre zakonom ce jednako odgovarati, a pre ce ih ovi drugi smaknuti...

Goran

pre 5 godina

Vidim da mnogi ljudi pljuju ove momke, a nikako da shvate da Srbija zasluzuje bas ovo, kao sto zasluzuje i zadrugu, parove, ovakvog predsednika i vlast.

Pominjete zakone, policiju, pa ljudi zakoni se ne sprovode ni na ozbiljnijim slucajevima a kamoli kada su u pitanju zivotinje, i onda se pojavi druga krajnost u obliku ovakvih momaka.
I sve dok drzava bude ovakva kakva je, a to znaci da je NEMA tamo gde treba da je bude, bice i ovakvih krajnosti.
Kada drzava bude radila svoj posao, nestace i ovakve organizacije.

alt ctrl

pre 5 godina

Vidim svi ih nesto osudjuju, istetovirani kriminalci.. Sto se mene tice, ne zalazim u njegov privatan zivot, ali ako uspe da spase neko neduzno stvorenje od ljudskog poremecenog mozga, od mene ce imati postovanje. Svaka cast momci!!!

shkabo

pre 5 godina

Razumem sve, ljubitelj sam zivotinja, delimično podrzavam grupu, ali mislim da je cisto mangupiranje situacija u kojoj ovi misle da imaju pravo da nekome udju u kucu, bez ikakvih ovlašćenja, sto je stvarno van pameti, i verujem da znam kako bi se proveli da nalete na nekog racionalnog čoveka koji ne dozvoljava da ga neko maltretira, i zna svoja prava. Kapiram ja da ste svi "jaki mangupi", ali ono, malo realnosti. Bolje se zenite i pravite decu, umesto sto dizete ovu pricu na neki nerealan stepen ludila. Podrska svim normalnim ljubiteljima zivotinja, ali vi momci predstavljate sami sebe kao "lose momke" u nekoj nerealnoj prici, sto verovatno izaziva kontra efekat. Sto se kaže, i nad popom ima pop. Moje mišljenje, ništa sporno. Pozdrav

ja

pre 5 godina

Ma stvarno!? "Imamo spiskove zlostavljača, pratimo ih"!? Pa samo ovaj članak bi u normalnim zemljama bio dovoljan dokaz da budu pohapšeni i osuđeni na dugogodišnje zatvorske kazne... Znate šta, baš bih voleo da mi neki ovakvi "osvetnici" upadnu u kuću... Nisi policija? Zdimim ti dva metka iz tandžare i ajd zdravo...

Frere Jacques

pre 5 godina

Možda prvo da riješimo problem ljudi koji npr. po cijele dane po smeću skupljaju flaše i limenke ne bi li zaradili 10 eura, pa onda da brinemo o životinjama, većina pasa i mačaka žive bolje nego mnogi, mnogi ljudi!

spasic

pre 5 godina

Nesto ih ne videh da su reagovali kad je arkanov sincic pujdao psa za borbu, ali skacu na prvu na klince, rome...izlaze junaci na teren, para policija fash manijaka - zatvoriti pod hitno i baciti kljuc.

spasicr

pre 5 godina

Nadam se da je to samo početak konačnog buđenja svesti ljudske rase u cilju adekvatnog suprotstavljanja zlu. Međutim, bojim se da je zlo previše uzelo maha (u svim sferama života na planeti).

zdravkodren

pre 5 godina

podrska ovim ljudima. Kako odmah procenite ljude po izgledu, nije mi jasno.
Levijatan radi konkretne stvari i pomaze zivotinjama i ismejava one koji ih zlostavljaju. I treba tako.
Odmah neke malverzacije, fondovi i gluposti. Vrv ste poverovali i za pricu o fondaciji "Podrzi zivot"??
Kosta veterinar, gorivo, hrana. Nece pasti sa neba.

Marko

pre 5 godina

Sta ovi kompleksasi glume? Bas da vidim da li smeju nesto velikim zlostavljacima koji drze borbe pasa? I policija kao stoji iza njih? Pa ako upotrebe silu protiv bilo koga, pre zakonom ce jednako odgovarati, a pre ce ih ovi drugi smaknuti...

shkabo

pre 5 godina

Razumem sve, ljubitelj sam zivotinja, delimično podrzavam grupu, ali mislim da je cisto mangupiranje situacija u kojoj ovi misle da imaju pravo da nekome udju u kucu, bez ikakvih ovlašćenja, sto je stvarno van pameti, i verujem da znam kako bi se proveli da nalete na nekog racionalnog čoveka koji ne dozvoljava da ga neko maltretira, i zna svoja prava. Kapiram ja da ste svi "jaki mangupi", ali ono, malo realnosti. Bolje se zenite i pravite decu, umesto sto dizete ovu pricu na neki nerealan stepen ludila. Podrska svim normalnim ljubiteljima zivotinja, ali vi momci predstavljate sami sebe kao "lose momke" u nekoj nerealnoj prici, sto verovatno izaziva kontra efekat. Sto se kaže, i nad popom ima pop. Moje mišljenje, ništa sporno. Pozdrav

Genius

pre 5 godina

Hapsite ove manijake... Postoje zakoni koji regulisu nasilje nad zivotinjama, postoji policija koja privodi lica koja vrse nasilje nad zivotinjama, i postoje odgovarajuce kazne. Ovi nisu nista drugo do nasilnika takodje, I ne znam zasto se ovim kriminalcima daje ovoliko prostora u medijima.

Frere Jacques

pre 5 godina

Možda prvo da riješimo problem ljudi koji npr. po cijele dane po smeću skupljaju flaše i limenke ne bi li zaradili 10 eura, pa onda da brinemo o životinjama, većina pasa i mačaka žive bolje nego mnogi, mnogi ljudi!

spasic

pre 5 godina

Nesto ih ne videh da su reagovali kad je arkanov sincic pujdao psa za borbu, ali skacu na prvu na klince, rome...izlaze junaci na teren, para policija fash manijaka - zatvoriti pod hitno i baciti kljuc.

I nek ste im rekli

pre 5 godina

Čak i ako zvuče arogantno ili preteće, moraju tako - jer sa onima koji muče životinje ili slabije od sebe samo se tako i može. Sva podrška! A oni koji se iživljavaju nad životinjama i slabijima neka se zamisle - naći će ih!

Kontakt

pre 5 godina

Pa dajte E-Mail adresu od "Levijatana" da im javim slucaj iz neposrednog komsiluka koji zicom vesa stenad (uvek nocu) a na macke puca pistoljem. Komsija je inace poznat i u policiji i na psihijatriji u Pozarevcu.

lol

pre 5 godina

Haha, to su te glavice,
jake samo u grupi...

Podrzavam borbu za zastitu zivotinja,
ali ostavite to nama normalnim ljudima.

Vi idite na splavove i utakmice, ili sta vec radite.

miki

pre 5 godina

podrzavam vas u potpunosti.
inace obozavam zivotinje pa bih vas zamolio fa dodjete u kovilj to je mesto na auto putu izmedju bg i ns . i da pokupite 20 tak pasa lutalica koji postaju agresivni i jure sve sto se krece. e sad posto sam ja isto neko zivo bice da ne kazem neka zivotinja i imam mladunce tj decu i plasim se da ako budu napadnuti od strane istih da cu se ponasati prirodno tj zastitnicki i da cu kucice lisiti zivota u afektu naravno ali se nadam da do toga nece doci jer ce se sluzbe koje PLACAMO pobrinuti za te zivotinje koje su pre toga skupili po novom sadu pa ih pustili po njivama a oni se sjatili po selima. bdw jesu li posetili matijevica i carnex i tamo muce zivotinje najstrasnije

Srba

pre 5 godina

“ sta kada nadju? Prebiju ga? Dakle ovi ljudi nasiljem resavaju ako neko maltertira zivotinje, u cemu je razlika od istih koji to rade? Treba da se uvede neki zakon za takve ljude a ne da se time bave sumnjivi likovi poput ovih.
(čovek iz senke, 7. oktobar 2018 13:06)”

A možda da pročitaš članak još jednom?

Sudija

pre 5 godina

Instrumenti sile u jednoj drzavi su vosjka i policija.Ove organizacije su nezakonite i treba ih ukinuti inace cemo biti na korak od "privatne policije".

alt ctrl

pre 5 godina

Vidim svi ih nesto osudjuju, istetovirani kriminalci.. Sto se mene tice, ne zalazim u njegov privatan zivot, ali ako uspe da spase neko neduzno stvorenje od ljudskog poremecenog mozga, od mene ce imati postovanje. Svaka cast momci!!!

Goran

pre 5 godina

Vidim da mnogi ljudi pljuju ove momke, a nikako da shvate da Srbija zasluzuje bas ovo, kao sto zasluzuje i zadrugu, parove, ovakvog predsednika i vlast.

Pominjete zakone, policiju, pa ljudi zakoni se ne sprovode ni na ozbiljnijim slucajevima a kamoli kada su u pitanju zivotinje, i onda se pojavi druga krajnost u obliku ovakvih momaka.
I sve dok drzava bude ovakva kakva je, a to znaci da je NEMA tamo gde treba da je bude, bice i ovakvih krajnosti.
Kada drzava bude radila svoj posao, nestace i ovakve organizacije.

🤢🤮

pre 5 godina

“bordelu sa psima u Beogradu u kojem su ljudi životinje koristili za seksualne užitke, ”
Ova nacija je duboko zastranila, i nema joj spasa.

Ivana

pre 5 godina

cuj ovog "uhapsite ove manijake"...a nije manijak ovaj sto je obesio kuce o drvo???...da drzava radi svoj posao,da postoji sistem adekvatnog zbrinjavanja zivotinja i institucije koje ce dosledno sankcionisati psihopate i bolesnike,ova org verovatno ne bi imala razlog da postoji.zato,puna podrska ovim momcima!

ja

pre 5 godina

Ma stvarno!? "Imamo spiskove zlostavljača, pratimo ih"!? Pa samo ovaj članak bi u normalnim zemljama bio dovoljan dokaz da budu pohapšeni i osuđeni na dugogodišnje zatvorske kazne... Znate šta, baš bih voleo da mi neki ovakvi "osvetnici" upadnu u kuću... Nisi policija? Zdimim ti dva metka iz tandžare i ajd zdravo...

krug

pre 5 godina

Nasilje bolje radi od pasosa!
Umesto da se osnuje posebna jedinica policije za borbu protiv zlostavljanja zivotinja, kao sto je slucaj u npr. Skandinaviji, ovde se dozvoljava uzimanje pravde u svoje ruke i borba protiv nasilja...nasiljem.
Odlican recept, balkanski pravi.

Dragan

pre 5 godina

Afirmativan tekst koji, nažalost, puno toga prećutkuje.
Da postoji problem sa načinom na koji se zvanične državne institucije (ne) nose sa problemom zlostavljanja životinja, to nije ništa novo. Ali zabrinjava koliko ljudi ne shvataju da Levijatan sa svojim metodama nije rešenje tog problema, nego njegova posledica. Drugim rečima - deo problema.

Joca

pre 5 godina

A u redu je kad pas napadne dete od par godina i iskasapi ga po celom telu i ostavi traume za citav zivot. Neizivljeni kompleksasi.
(Licemeri, 7. oktobar 2018 13:32)

A ko je i kada rekao da je to 'u redu'!?!? Ili samo lupetas?

GRM

pre 5 godina

Mislim da oni nikog ne biju maltretiraju i stali vec rade protivpravno. Oni samo hoce da kazu da nema zajebancije i da ce im doci sa policijom pred kucu i goniti ih pred zakonitim sudom i da nece odustajati i imati milosti. Mislim da je to poruka iako su nekako negativni al mozda tako i treba! Nema sale i milosti!

Grof

pre 5 godina

Kao prvo sendvičari ne tako dragi. Levijatan kao udruženje ne primenjuje silu ni na koga,oni samo privode zakonu i krivično gone nasilnike, pratim njihov rad godinama i ni jednom nisu pribegli sili čak i kada je trebalo.
Kao drugo Levijatan kao udruženje se finansira SAM odakle, u to ne ulazim, novčane donacije od ljudi vrlo retko primaju ali donacije u hrani, lekovima itd i pomoć u smeštaju životinja uvek prihvataju kao i volontere. A kao treće, ako već patetišete i igrate na decu i bolesne, zašto onda ne dignete dupe i sami pomognete ljudima? Ovi divni ljudi vole životinje i oni su nesto i uradili, hajde sad malo vi.

aabb

pre 5 godina

evo, vidite..neki od ovih su teski kriminalci sa dosijeima..videcete za neko vreme kad se desi nesto i kad bude pisalo odranije poznati policiji..jos su u novinama poceli da izlaze..strasno

Stefan

pre 5 godina

Milijarde zivotinja pate svake godine samo da bi uzivali u pljeskavicama, slanini, koznim cipelama, krznu... Sta radite za te zivotinje? Tvrdite da se borite protiv zlostavljanja zivotinja a na slikama samo psi i macke.

Vuk

pre 5 godina

Vidim, mnogi ovde spominju zakon i smeta im Levijatan. Za zlostavljanje životinja postoje zakonske sankcije, ali se ne sprovode, jer se država ne bavi tim problemom. Bilo koji gradjanin Srbije ili grupa gradjana ima pravo da deluje kao uzbunjivač i reaguje kada vidi da se zakon krši. Levijatan pre svega deluje na taj način. Ono što je jako bitno je da njihova fizička sprema odvraća od agresivne reakcije zlostavljače koji su u bezbroj primera napadali ljude koji su reagovali. Te "junačine" koje ubijaju i sakate životinje napadaju verbalno i fizički čak i devojke koje ih snime ili im skrenu pažnju da to ne rade. Niko ne spominje gde je država i policija da to sankcioniše. Levijatan će biti sve jači i brojniji, jer je većina ljudi u Srbiji saosećajna i normalna. Zlostavljačima neće pomoći lupanje minusa i pisanje laži, pre ili kasnije će natrčati na nekog ko hoće da zaštiti životinje. Bio to član Levijatana ili bilo ko drugi sa osećajem za pravdu i željom da živimo u društvu u kom psihopate ne mogu da rade šta hoće.

Bobz

pre 5 godina

Kada neko sutira, kasapi, izgladnjuje i mrcvari zivotinje iz cistog zadovoljstva to je potpuno isto kao da to radi i nekom djetetu. Da to bude jasno. U oba slucaja radi se o cistom zlu koje recimo zdrava drustva teze da zaustave. Istina je da imamo adekvatne zakone, ali je jos veca istina da te zakone mozemo okaciti macku o rep da se malo njima poigra, jer ih niko ne sprovodi. U tom smislu, malo me interesuje me ko ce to zlo zaustaviti, bitno mi je da bude zaustavljeno. Ako to ne rade sluzbe ciji je to posao, a ne rade, apsolutno je pozeljno da postoje ljudi spremni da uloze svoje vrijeme, novac i energiju kako bi tu nesto promijenili. Sto se tice njihovih metoda, mislim da su vrlo proporcionalne, a da rade vec nesto van zakona, bili bi sigurno sprijeceni u tome. A sto se tice komentara tipa "nahrani gladne prvo", ovo je slobodna zemlja, izvoli osobo pa nahrani, postavi nam primjer kako treba..

Filip

pre 5 godina

Rekao bih da je Hrvatska za nekoliko stepenica iznad Bosne ili Srbije po pitanju zasite zivotinja.
Propisi su vrlo strogi i ova Udruga u Hrvatskoj neće moći provoditi ono što moze drugdje.

U Bosni sam vidio hrpe pasa lutalica po gradovima a tako je i po Beogradu i Srbiji. Čopori pasa lutaju okolo van svake kontrole..

draganstain

pre 5 godina

Nisam razumeo negativne komentare, možda sam glup, ali toliko lajkova u razlici u korist čiste mržnje i zločina prema našim prijateljima iz davnina(psima i mačkama), a vi gospodine sa kontejnerima se bavite njima. Očigledno niste razumeli kontekst.

M4R3

pre 5 godina

Razumem sve, ljubitelj sam zivotinja, delimično podrzavam grupu, ali mislim da je cisto mangupiranje situacija u kojoj ovi misle da imaju pravo da nekome udju u kucu, bez ikakvih ovlašćenja, sto je stvarno van pameti, i verujem da znam kako bi se proveli da nalete na nekog racionalnog čoveka koji ne dozvoljava da ga neko maltretira, i zna svoja prava. Kapiram ja da ste svi "jaki mangupi", ali ono, malo realnosti. Bolje se zenite i pravite decu, umesto sto dizete ovu pricu na neki nerealan stepen ludila. Podrska svim normalnim ljubiteljima zivotinja, ali vi momci predstavljate sami sebe kao "lose momke" u nekoj nerealnoj prici, sto verovatno izaziva kontra efekat. Sto se kaže, i nad popom ima pop. Moje mišljenje, ništa sporno. Pozdrav
(shkabo, 07. oktobar 2018 13:08)

Zakoni i policija postoje, pa opet slučajeva zlostavljanja koliko hoćeš. Momci ovim stavom nateraju te bolesnike da se zamisle šta rade. Da li si svestan koliko su ovime sprečene neke druge neprirodne radnje i mučenja, kada znaju da mogu da nalete na ovu grupu.

Zato sva podrška! Nas je više!

maree

pre 5 godina

u pocetku sam se pitao - jel mora bas na taj nacin? ali sada zaista u potpunosti razumem zasto tako mora. Svaka cast za odricanje, vreme, ulaganje sredstava, neprospavane noci, trud I ljubav prema psima.

m

pre 5 godina

A u redu je kad pas napadne dete od par godina i iskasapi ga po celom telu i ostavi traume za citav zivot. Neizivljeni kompleksasi.
(Licemeri, 07. oktobar 2018 13:32)

a da li si se licimeru zapitao zasto je taj pas takav i drugi nije ? da li si se zapitao odakle taj pas na ulici ? da li si se zapitao zasto takav pas ima traume od ljudi ? pa nisi, jer su jos licimerniji od njih a o povrsnosti tvojoj necu ni da pricam ! kada policija bude radila svoj posao i kada ljudi ne budu mucili i maltretirali pse i macke nece biti pvakvih grupa, do tada treba da ih bude. jer ti sa takvim razmisljanjem imas predispozocije da sutnes ili gore nekog psa jer imas predrasude pa se onda cudis kada ti neko ovakav pokuca na vrata a tada si obicno miran kao bubica i pun opravdanja i izvinjenja !!!

m

pre 5 godina

Haha, to su te glavice, 
jake samo u grupi... 

Podrzavam borbu za zastitu zivotinja, 
ali ostavite to nama normalnim ljudima. 

Vi idite na splavove i utakmice, ili sta vec radite.
(lol, 07. oktobar 2018 13:33)

vidim vama "normalnima" nas ide, prosto nema zlostavljanih zivotinja ! cuti o gledaj svoja posla ako ne mozes da pomognes !

anima

pre 5 godina

Budite realni i zapitajte se da li je policija ikada kaznila ozbiljno nekoga ko je naudio zivotinji? Za koliko primera znate da su zivotinje bile mucene, i niko nije odgovarao za to? Mozda gresim, ali nesto se ne secam da je taj nacin ikad doneo neku konkretnu pravdu. Pocevsi od roditelja koji vaspitavaju decu da kasape zivotinje, bacaju petarde na njih i sl...

Komša

pre 5 godina

Evo pre neki dan je bio pokušaj oduzimanja pasa od nekog Ace pekara ,koji ih zbrinjava i stara se o njima najbolje što može.
U priči se pominje neki azil (kiji ima prste najverovatnije u tom pokušaju oduzimanja pasa od čoveka,konkurenta) u čijem smeštaju često dolazi do smrti pasa.Ljudi tvrde da u tom azilu ne haju za pse,da ih drže u nehigijenskim uslovima i slabo hrane i da je jedini razlog njihove "brige" za pse novac (opštinski,republički,iz fobdova- nebitno koji).
Da li bi vi mogli sa proverite stanje u tom azilu ?
I još jedno pitanje - da li uzimate jedan dinar iz budžeta ili nekog fonda,da li ste konkurisali za pomoć države ili sve troškove snosite sami ili od priloga?
Voleo bih da svoju rešenost pokažete prvo u slučajevima kada su zlostavljači deo sistema,zaštićeni zakonom.
Lako je pojedince ganjati.
Inače volim životinje i smatram ljude koji ih zlostavljaju opasnim po društvo.

mila

pre 5 godina

" To vam je kao s pedofilima, treba ih obeležiti i držati celog života pod kontrolom”, kaže Pavle, "
PA ŠTO TO NE RADITE, jadna vam majka ne bila!!!

phoeb

pre 5 godina

Odlično da su stali u zastitu zivotinja. Jos bolje da je neko otkrio Männerbund kao legitimnu formu borbe. Tako organizovani, nezaustavljivi su. Posebno je pohvalan nadnacionalni karaktet organizacije. Sada da se takve organizacije pojave i u drugim oblastima delovanja, pre svega borbi za ljudska prava.

zdravkodren

pre 5 godina

podrska ovim ljudima. Kako odmah procenite ljude po izgledu, nije mi jasno.
Levijatan radi konkretne stvari i pomaze zivotinjama i ismejava one koji ih zlostavljaju. I treba tako.
Odmah neke malverzacije, fondovi i gluposti. Vrv ste poverovali i za pricu o fondaciji "Podrzi zivot"??
Kosta veterinar, gorivo, hrana. Nece pasti sa neba.

spasicr

pre 5 godina

Nadam se da je to samo početak konačnog buđenja svesti ljudske rase u cilju adekvatnog suprotstavljanja zlu. Međutim, bojim se da je zlo previše uzelo maha (u svim sferama života na planeti).

Zoran

pre 5 godina

Momci imate moju podrsku sto se tice zastite zivotinja spreman sam i da vam pomognem ali hajde malo razdrmajte huligane ma koje nacije da narod zivi i da se krece kao osamdesetih .Ja sam prosao Jugu uzduz i popreko spavao gde mi se prispavalo a sta sad u rodenoj kuci (stanu)spavas sa strahom.Da20% iskorenite drogu kriminal pa bih bilo mnogo bolje.To je rak rana drustva velika lova a velike love bez velike podrske nema.Pa udarite i na njih .Pozdrav Bgd

Kell

pre 5 godina

Iživljavanje nad životinjama je kažnjivo i od strane države i od strane društva tako da narko dileri i Ubice koji pokušavaju da se “ozakone” tako sto istačinju nesto sto je već osuđeno od strane društva je ništa drugo no njihova samopromocija jer nemaju ništa drugo

zakon

pre 5 godina

Ma stvarno!? "Imamo spiskove zlostavljača, pratimo ih"!? Pa samo ovaj članak bi u normalnim zemljama bio dovoljan dokaz da budu pohapšeni i osuđeni na dugogodišnje zatvorske kazne... Znate šta, baš bih voleo da mi neki ovakvi "osvetnici" upadnu u kuću... Nisi policija? Zdimim ti dva metka iz tandžare i ajd zdravo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 7. oktobar 2018 13:23

-----

I onda odeš u zatvor i ajd zdravo...

Krajnje je vreme da neko stane na put zlostavljačima/pedofilima.
Bravo, momci!

praporci

pre 5 godina

Hapsite ove manijake... Postoje zakoni koji regulisu nasilje nad zivotinjama, postoji policija koja privodi lica koja vrse nasilje nad zivotinjama, i postoje odgovarajuce kazne. Ovi nisu nista drugo do nasilnika takodje, I ne znam zasto se ovim kriminalcima daje ovoliko prostora u medijima.
(Genius, 07. oktobar 2018 13:07)
Ne, ne postoji. Zakoni postoje ali nisu sprovedeni, policija ne radi svoj pozao kad je pozvana, kazne se ne izricu. Svaki dan gomila jadnih zivotinja strada od kojekakvih seljaka sirom Balkana, krajnje je vreme bilo da ljudi urade nesto sami da im pomognu. Kad bi bar otvorili njihovu stranicu i pogledali grozote koje je covek u stanju da nanese NEDUZNOJ zivotinji.

Frere Jacques

pre 5 godina

Možda prvo da riješimo problem ljudi koji npr. po cijele dane po smeću skupljaju flaše i limenke ne bi li zaradili 10 eura, pa onda da brinemo o životinjama, većina pasa i mačaka žive bolje nego mnogi, mnogi ljudi!

Genius

pre 5 godina

Hapsite ove manijake... Postoje zakoni koji regulisu nasilje nad zivotinjama, postoji policija koja privodi lica koja vrse nasilje nad zivotinjama, i postoje odgovarajuce kazne. Ovi nisu nista drugo do nasilnika takodje, I ne znam zasto se ovim kriminalcima daje ovoliko prostora u medijima.

Marko

pre 5 godina

Sta ovi kompleksasi glume? Bas da vidim da li smeju nesto velikim zlostavljacima koji drze borbe pasa? I policija kao stoji iza njih? Pa ako upotrebe silu protiv bilo koga, pre zakonom ce jednako odgovarati, a pre ce ih ovi drugi smaknuti...

shkabo

pre 5 godina

Razumem sve, ljubitelj sam zivotinja, delimično podrzavam grupu, ali mislim da je cisto mangupiranje situacija u kojoj ovi misle da imaju pravo da nekome udju u kucu, bez ikakvih ovlašćenja, sto je stvarno van pameti, i verujem da znam kako bi se proveli da nalete na nekog racionalnog čoveka koji ne dozvoljava da ga neko maltretira, i zna svoja prava. Kapiram ja da ste svi "jaki mangupi", ali ono, malo realnosti. Bolje se zenite i pravite decu, umesto sto dizete ovu pricu na neki nerealan stepen ludila. Podrska svim normalnim ljubiteljima zivotinja, ali vi momci predstavljate sami sebe kao "lose momke" u nekoj nerealnoj prici, sto verovatno izaziva kontra efekat. Sto se kaže, i nad popom ima pop. Moje mišljenje, ništa sporno. Pozdrav

I nek ste im rekli

pre 5 godina

Čak i ako zvuče arogantno ili preteće, moraju tako - jer sa onima koji muče životinje ili slabije od sebe samo se tako i može. Sva podrška! A oni koji se iživljavaju nad životinjama i slabijima neka se zamisle - naći će ih!

Sudija

pre 5 godina

Instrumenti sile u jednoj drzavi su vosjka i policija.Ove organizacije su nezakonite i treba ih ukinuti inace cemo biti na korak od "privatne policije".

alt ctrl

pre 5 godina

Vidim svi ih nesto osudjuju, istetovirani kriminalci.. Sto se mene tice, ne zalazim u njegov privatan zivot, ali ako uspe da spase neko neduzno stvorenje od ljudskog poremecenog mozga, od mene ce imati postovanje. Svaka cast momci!!!

M4R3

pre 5 godina

Razumem sve, ljubitelj sam zivotinja, delimično podrzavam grupu, ali mislim da je cisto mangupiranje situacija u kojoj ovi misle da imaju pravo da nekome udju u kucu, bez ikakvih ovlašćenja, sto je stvarno van pameti, i verujem da znam kako bi se proveli da nalete na nekog racionalnog čoveka koji ne dozvoljava da ga neko maltretira, i zna svoja prava. Kapiram ja da ste svi "jaki mangupi", ali ono, malo realnosti. Bolje se zenite i pravite decu, umesto sto dizete ovu pricu na neki nerealan stepen ludila. Podrska svim normalnim ljubiteljima zivotinja, ali vi momci predstavljate sami sebe kao "lose momke" u nekoj nerealnoj prici, sto verovatno izaziva kontra efekat. Sto se kaže, i nad popom ima pop. Moje mišljenje, ništa sporno. Pozdrav
(shkabo, 07. oktobar 2018 13:08)

Zakoni i policija postoje, pa opet slučajeva zlostavljanja koliko hoćeš. Momci ovim stavom nateraju te bolesnike da se zamisle šta rade. Da li si svestan koliko su ovime sprečene neke druge neprirodne radnje i mučenja, kada znaju da mogu da nalete na ovu grupu.

Zato sva podrška! Nas je više!

Srba

pre 5 godina

“ sta kada nadju? Prebiju ga? Dakle ovi ljudi nasiljem resavaju ako neko maltertira zivotinje, u cemu je razlika od istih koji to rade? Treba da se uvede neki zakon za takve ljude a ne da se time bave sumnjivi likovi poput ovih.
(čovek iz senke, 7. oktobar 2018 13:06)”

A možda da pročitaš članak još jednom?

miki

pre 5 godina

podrzavam vas u potpunosti.
inace obozavam zivotinje pa bih vas zamolio fa dodjete u kovilj to je mesto na auto putu izmedju bg i ns . i da pokupite 20 tak pasa lutalica koji postaju agresivni i jure sve sto se krece. e sad posto sam ja isto neko zivo bice da ne kazem neka zivotinja i imam mladunce tj decu i plasim se da ako budu napadnuti od strane istih da cu se ponasati prirodno tj zastitnicki i da cu kucice lisiti zivota u afektu naravno ali se nadam da do toga nece doci jer ce se sluzbe koje PLACAMO pobrinuti za te zivotinje koje su pre toga skupili po novom sadu pa ih pustili po njivama a oni se sjatili po selima. bdw jesu li posetili matijevica i carnex i tamo muce zivotinje najstrasnije

lol

pre 5 godina

Haha, to su te glavice,
jake samo u grupi...

Podrzavam borbu za zastitu zivotinja,
ali ostavite to nama normalnim ljudima.

Vi idite na splavove i utakmice, ili sta vec radite.

spasic

pre 5 godina

Nesto ih ne videh da su reagovali kad je arkanov sincic pujdao psa za borbu, ali skacu na prvu na klince, rome...izlaze junaci na teren, para policija fash manijaka - zatvoriti pod hitno i baciti kljuc.

zdravkodren

pre 5 godina

podrska ovim ljudima. Kako odmah procenite ljude po izgledu, nije mi jasno.
Levijatan radi konkretne stvari i pomaze zivotinjama i ismejava one koji ih zlostavljaju. I treba tako.
Odmah neke malverzacije, fondovi i gluposti. Vrv ste poverovali i za pricu o fondaciji "Podrzi zivot"??
Kosta veterinar, gorivo, hrana. Nece pasti sa neba.

ja

pre 5 godina

Ma stvarno!? "Imamo spiskove zlostavljača, pratimo ih"!? Pa samo ovaj članak bi u normalnim zemljama bio dovoljan dokaz da budu pohapšeni i osuđeni na dugogodišnje zatvorske kazne... Znate šta, baš bih voleo da mi neki ovakvi "osvetnici" upadnu u kuću... Nisi policija? Zdimim ti dva metka iz tandžare i ajd zdravo...

mila

pre 5 godina

" To vam je kao s pedofilima, treba ih obeležiti i držati celog života pod kontrolom”, kaže Pavle, "
PA ŠTO TO NE RADITE, jadna vam majka ne bila!!!

draganstain

pre 5 godina

Nisam razumeo negativne komentare, možda sam glup, ali toliko lajkova u razlici u korist čiste mržnje i zločina prema našim prijateljima iz davnina(psima i mačkama), a vi gospodine sa kontejnerima se bavite njima. Očigledno niste razumeli kontekst.

Stefan

pre 5 godina

Milijarde zivotinja pate svake godine samo da bi uzivali u pljeskavicama, slanini, koznim cipelama, krznu... Sta radite za te zivotinje? Tvrdite da se borite protiv zlostavljanja zivotinja a na slikama samo psi i macke.

spasicr

pre 5 godina

Nadam se da je to samo početak konačnog buđenja svesti ljudske rase u cilju adekvatnog suprotstavljanja zlu. Međutim, bojim se da je zlo previše uzelo maha (u svim sferama života na planeti).

aabb

pre 5 godina

evo, vidite..neki od ovih su teski kriminalci sa dosijeima..videcete za neko vreme kad se desi nesto i kad bude pisalo odranije poznati policiji..jos su u novinama poceli da izlaze..strasno

GRM

pre 5 godina

Mislim da oni nikog ne biju maltretiraju i stali vec rade protivpravno. Oni samo hoce da kazu da nema zajebancije i da ce im doci sa policijom pred kucu i goniti ih pred zakonitim sudom i da nece odustajati i imati milosti. Mislim da je to poruka iako su nekako negativni al mozda tako i treba! Nema sale i milosti!

m

pre 5 godina

Haha, to su te glavice, 
jake samo u grupi... 

Podrzavam borbu za zastitu zivotinja, 
ali ostavite to nama normalnim ljudima. 

Vi idite na splavove i utakmice, ili sta vec radite.
(lol, 07. oktobar 2018 13:33)

vidim vama "normalnima" nas ide, prosto nema zlostavljanih zivotinja ! cuti o gledaj svoja posla ako ne mozes da pomognes !

Zoran

pre 5 godina

Momci imate moju podrsku sto se tice zastite zivotinja spreman sam i da vam pomognem ali hajde malo razdrmajte huligane ma koje nacije da narod zivi i da se krece kao osamdesetih .Ja sam prosao Jugu uzduz i popreko spavao gde mi se prispavalo a sta sad u rodenoj kuci (stanu)spavas sa strahom.Da20% iskorenite drogu kriminal pa bih bilo mnogo bolje.To je rak rana drustva velika lova a velike love bez velike podrske nema.Pa udarite i na njih .Pozdrav Bgd

m

pre 5 godina

A u redu je kad pas napadne dete od par godina i iskasapi ga po celom telu i ostavi traume za citav zivot. Neizivljeni kompleksasi.
(Licemeri, 07. oktobar 2018 13:32)

a da li si se licimeru zapitao zasto je taj pas takav i drugi nije ? da li si se zapitao odakle taj pas na ulici ? da li si se zapitao zasto takav pas ima traume od ljudi ? pa nisi, jer su jos licimerniji od njih a o povrsnosti tvojoj necu ni da pricam ! kada policija bude radila svoj posao i kada ljudi ne budu mucili i maltretirali pse i macke nece biti pvakvih grupa, do tada treba da ih bude. jer ti sa takvim razmisljanjem imas predispozocije da sutnes ili gore nekog psa jer imas predrasude pa se onda cudis kada ti neko ovakav pokuca na vrata a tada si obicno miran kao bubica i pun opravdanja i izvinjenja !!!

Kell

pre 5 godina

Iživljavanje nad životinjama je kažnjivo i od strane države i od strane društva tako da narko dileri i Ubice koji pokušavaju da se “ozakone” tako sto istačinju nesto sto je već osuđeno od strane društva je ništa drugo no njihova samopromocija jer nemaju ništa drugo

maree

pre 5 godina

u pocetku sam se pitao - jel mora bas na taj nacin? ali sada zaista u potpunosti razumem zasto tako mora. Svaka cast za odricanje, vreme, ulaganje sredstava, neprospavane noci, trud I ljubav prema psima.

Grof

pre 5 godina

Kao prvo sendvičari ne tako dragi. Levijatan kao udruženje ne primenjuje silu ni na koga,oni samo privode zakonu i krivično gone nasilnike, pratim njihov rad godinama i ni jednom nisu pribegli sili čak i kada je trebalo.
Kao drugo Levijatan kao udruženje se finansira SAM odakle, u to ne ulazim, novčane donacije od ljudi vrlo retko primaju ali donacije u hrani, lekovima itd i pomoć u smeštaju životinja uvek prihvataju kao i volontere. A kao treće, ako već patetišete i igrate na decu i bolesne, zašto onda ne dignete dupe i sami pomognete ljudima? Ovi divni ljudi vole životinje i oni su nesto i uradili, hajde sad malo vi.

Ivana

pre 5 godina

cuj ovog "uhapsite ove manijake"...a nije manijak ovaj sto je obesio kuce o drvo???...da drzava radi svoj posao,da postoji sistem adekvatnog zbrinjavanja zivotinja i institucije koje ce dosledno sankcionisati psihopate i bolesnike,ova org verovatno ne bi imala razlog da postoji.zato,puna podrska ovim momcima!

Goran

pre 5 godina

Vidim da mnogi ljudi pljuju ove momke, a nikako da shvate da Srbija zasluzuje bas ovo, kao sto zasluzuje i zadrugu, parove, ovakvog predsednika i vlast.

Pominjete zakone, policiju, pa ljudi zakoni se ne sprovode ni na ozbiljnijim slucajevima a kamoli kada su u pitanju zivotinje, i onda se pojavi druga krajnost u obliku ovakvih momaka.
I sve dok drzava bude ovakva kakva je, a to znaci da je NEMA tamo gde treba da je bude, bice i ovakvih krajnosti.
Kada drzava bude radila svoj posao, nestace i ovakve organizacije.

krug

pre 5 godina

Nasilje bolje radi od pasosa!
Umesto da se osnuje posebna jedinica policije za borbu protiv zlostavljanja zivotinja, kao sto je slucaj u npr. Skandinaviji, ovde se dozvoljava uzimanje pravde u svoje ruke i borba protiv nasilja...nasiljem.
Odlican recept, balkanski pravi.

Filip

pre 5 godina

Rekao bih da je Hrvatska za nekoliko stepenica iznad Bosne ili Srbije po pitanju zasite zivotinja.
Propisi su vrlo strogi i ova Udruga u Hrvatskoj neće moći provoditi ono što moze drugdje.

U Bosni sam vidio hrpe pasa lutalica po gradovima a tako je i po Beogradu i Srbiji. Čopori pasa lutaju okolo van svake kontrole..

Kontakt

pre 5 godina

Pa dajte E-Mail adresu od "Levijatana" da im javim slucaj iz neposrednog komsiluka koji zicom vesa stenad (uvek nocu) a na macke puca pistoljem. Komsija je inace poznat i u policiji i na psihijatriji u Pozarevcu.

phoeb

pre 5 godina

Odlično da su stali u zastitu zivotinja. Jos bolje da je neko otkrio Männerbund kao legitimnu formu borbe. Tako organizovani, nezaustavljivi su. Posebno je pohvalan nadnacionalni karaktet organizacije. Sada da se takve organizacije pojave i u drugim oblastima delovanja, pre svega borbi za ljudska prava.

Dragan

pre 5 godina

Afirmativan tekst koji, nažalost, puno toga prećutkuje.
Da postoji problem sa načinom na koji se zvanične državne institucije (ne) nose sa problemom zlostavljanja životinja, to nije ništa novo. Ali zabrinjava koliko ljudi ne shvataju da Levijatan sa svojim metodama nije rešenje tog problema, nego njegova posledica. Drugim rečima - deo problema.

Vuk

pre 5 godina

Vidim, mnogi ovde spominju zakon i smeta im Levijatan. Za zlostavljanje životinja postoje zakonske sankcije, ali se ne sprovode, jer se država ne bavi tim problemom. Bilo koji gradjanin Srbije ili grupa gradjana ima pravo da deluje kao uzbunjivač i reaguje kada vidi da se zakon krši. Levijatan pre svega deluje na taj način. Ono što je jako bitno je da njihova fizička sprema odvraća od agresivne reakcije zlostavljače koji su u bezbroj primera napadali ljude koji su reagovali. Te "junačine" koje ubijaju i sakate životinje napadaju verbalno i fizički čak i devojke koje ih snime ili im skrenu pažnju da to ne rade. Niko ne spominje gde je država i policija da to sankcioniše. Levijatan će biti sve jači i brojniji, jer je većina ljudi u Srbiji saosećajna i normalna. Zlostavljačima neće pomoći lupanje minusa i pisanje laži, pre ili kasnije će natrčati na nekog ko hoće da zaštiti životinje. Bio to član Levijatana ili bilo ko drugi sa osećajem za pravdu i željom da živimo u društvu u kom psihopate ne mogu da rade šta hoće.

Bobz

pre 5 godina

Kada neko sutira, kasapi, izgladnjuje i mrcvari zivotinje iz cistog zadovoljstva to je potpuno isto kao da to radi i nekom djetetu. Da to bude jasno. U oba slucaja radi se o cistom zlu koje recimo zdrava drustva teze da zaustave. Istina je da imamo adekvatne zakone, ali je jos veca istina da te zakone mozemo okaciti macku o rep da se malo njima poigra, jer ih niko ne sprovodi. U tom smislu, malo me interesuje me ko ce to zlo zaustaviti, bitno mi je da bude zaustavljeno. Ako to ne rade sluzbe ciji je to posao, a ne rade, apsolutno je pozeljno da postoje ljudi spremni da uloze svoje vrijeme, novac i energiju kako bi tu nesto promijenili. Sto se tice njihovih metoda, mislim da su vrlo proporcionalne, a da rade vec nesto van zakona, bili bi sigurno sprijeceni u tome. A sto se tice komentara tipa "nahrani gladne prvo", ovo je slobodna zemlja, izvoli osobo pa nahrani, postavi nam primjer kako treba..

Joca

pre 5 godina

A u redu je kad pas napadne dete od par godina i iskasapi ga po celom telu i ostavi traume za citav zivot. Neizivljeni kompleksasi.
(Licemeri, 7. oktobar 2018 13:32)

A ko je i kada rekao da je to 'u redu'!?!? Ili samo lupetas?

zakon

pre 5 godina

Ma stvarno!? "Imamo spiskove zlostavljača, pratimo ih"!? Pa samo ovaj članak bi u normalnim zemljama bio dovoljan dokaz da budu pohapšeni i osuđeni na dugogodišnje zatvorske kazne... Znate šta, baš bih voleo da mi neki ovakvi "osvetnici" upadnu u kuću... Nisi policija? Zdimim ti dva metka iz tandžare i ajd zdravo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 7. oktobar 2018 13:23

-----

I onda odeš u zatvor i ajd zdravo...

Krajnje je vreme da neko stane na put zlostavljačima/pedofilima.
Bravo, momci!

praporci

pre 5 godina

Hapsite ove manijake... Postoje zakoni koji regulisu nasilje nad zivotinjama, postoji policija koja privodi lica koja vrse nasilje nad zivotinjama, i postoje odgovarajuce kazne. Ovi nisu nista drugo do nasilnika takodje, I ne znam zasto se ovim kriminalcima daje ovoliko prostora u medijima.
(Genius, 07. oktobar 2018 13:07)
Ne, ne postoji. Zakoni postoje ali nisu sprovedeni, policija ne radi svoj pozao kad je pozvana, kazne se ne izricu. Svaki dan gomila jadnih zivotinja strada od kojekakvih seljaka sirom Balkana, krajnje je vreme bilo da ljudi urade nesto sami da im pomognu. Kad bi bar otvorili njihovu stranicu i pogledali grozote koje je covek u stanju da nanese NEDUZNOJ zivotinji.

🤢🤮

pre 5 godina

“bordelu sa psima u Beogradu u kojem su ljudi životinje koristili za seksualne užitke, ”
Ova nacija je duboko zastranila, i nema joj spasa.

anima

pre 5 godina

Budite realni i zapitajte se da li je policija ikada kaznila ozbiljno nekoga ko je naudio zivotinji? Za koliko primera znate da su zivotinje bile mucene, i niko nije odgovarao za to? Mozda gresim, ali nesto se ne secam da je taj nacin ikad doneo neku konkretnu pravdu. Pocevsi od roditelja koji vaspitavaju decu da kasape zivotinje, bacaju petarde na njih i sl...

Komša

pre 5 godina

Evo pre neki dan je bio pokušaj oduzimanja pasa od nekog Ace pekara ,koji ih zbrinjava i stara se o njima najbolje što može.
U priči se pominje neki azil (kiji ima prste najverovatnije u tom pokušaju oduzimanja pasa od čoveka,konkurenta) u čijem smeštaju često dolazi do smrti pasa.Ljudi tvrde da u tom azilu ne haju za pse,da ih drže u nehigijenskim uslovima i slabo hrane i da je jedini razlog njihove "brige" za pse novac (opštinski,republički,iz fobdova- nebitno koji).
Da li bi vi mogli sa proverite stanje u tom azilu ?
I još jedno pitanje - da li uzimate jedan dinar iz budžeta ili nekog fonda,da li ste konkurisali za pomoć države ili sve troškove snosite sami ili od priloga?
Voleo bih da svoju rešenost pokažete prvo u slučajevima kada su zlostavljači deo sistema,zaštićeni zakonom.
Lako je pojedince ganjati.
Inače volim životinje i smatram ljude koji ih zlostavljaju opasnim po društvo.