Utorak, 02.10.2018.

10:54

Dacia Duster dobija novi turbo benzinac sa 150 "konja"

Dacia Duster dobija novi turbo benzinac sa 150 "konja" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Perica

pre 7 godina

Ima nas koji ne zelimo da menjamo 4 auta za 10 godina. Znas, kad ti je neki auto dobar, nemas preterano mnogo razloga da ga menjas i bacas pare...
(Zbidelj, 3. oktobar 2018 21:15)

E ovo je tek humoristicka sekcija. Znas, kad ti je neka kosulja ili farmerke dobra i nije bas mnogo pocepana, nemas mnogo razloga da je ne nosis 10 godina i ne kupis novu? Ljudi da li vi razmisljate da neko mozda moze da skupi par hiljada eura ustedjevine na nekoliko godina i mozda zeli da promeni auto. Moj otac ima Yuga 89' godiste i vozi ga bez problema ali to ne znaci da bih ga ja vozio i danas, samo da ne bih bacio pare.

CARNEX

pre 7 godina

Duster, Niva, Yugo, Lada...pa još ako je na plin - zna se koja je to kategorija ljudi. Da vozi d*pe ali da ne plati i još da se duva kako vozi novo.
Za te pare još kako ima ozbiljnih automobila sa relativno malo km i to od prvog vlasnika iz Srbije.
To je činjenica a ovi kojima se ne sviđa nek obilaze otpade za delove i guraju 30% manje stvari u gepek jer su "turili" plin.

Mikica

pre 7 godina

Za (Lil' Đokica, 3. oktobar 2018 14:16) i ostale sto pitaju zasto ih menjam na 2 godine. Ne mogu da verujem, sem ako niste ljudi u kasnim 60-tim godinama da jos ima ljudi kojima je voznja istog auta 15 godina uzivanje. Uzivajte vi u penziji, za vas i nije bolji auto, a ja cu i dalje da menjam automobile i sto je najvaznije za iste pare, jer tamo kupim kvalitetan auto a zatim ga i ovde prodam za vecu cenu nego sto su nasi lesevi na autoplacevima i max budem za 2 godine u minusu 500-1000e ali se sit navozim razlicitih marki i dobrih auta za razliku od kocije na tockovima zvana Dacija.

henk.mudi

pre 7 godina

Kad god vidim kako vlasnici Dacije zapene da odbrane svoju kupovinu setim se Vukajlije i zezanja na temu Sta auto koji vozis govori o tebi. Pa nije me mrzelo, evo kopi-pejst -
Dačija logan – nikom nećeš da priznaš koliko si ispizdeo kad su te navukli da platiš 7000 za novu rumunsku kantu za đubre i spreman si da se potučeš kad neko ispriča vic kako je Dačija jedini auto koji izgleda isto i od napred i otpozadi, a onda u besu nekako uđeš na zadnje sedište i tražiš volan.

Zbidelj

pre 7 godina

@(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

Ima nas koji ne zelimo da menjamo 4 auta za 10 godina. Znas, kad ti je neki auto dobar, nemas preterano mnogo razloga da ga menjas i bacas pare...

DC

pre 7 godina

Na račun polovnih vozila: postoje razlozi (jako dobri) zašto ih sa pređenih 180-200000km u Švajcarskoj (u kojoj živim), Švedskoj i drugim sličnim zemljama niko neće pa ona završe na Balkanu, bliskom istoku, Afričkim zemljama i drugde. Zapitajte se zašto.

Na račun Dačie, kaže čovek dobiješ 4 točka i volan za te pare, skupo. Ja kažem, dobiješ motore koji se ugrađuju u Mercedese, dobiješ vrhunski pogon na 4 točka iz Nissana i sa njime takođe Nissanovu multilink zadnju osovinu, dobiješ razgranatu servisnu mrežu kako u Srbiji tako i svuda u Evropi, dobiješ garanciju koja zna da ide i do 5, 6 godina. Uz to dobiješ vrlo solidne nivoe opreme, pa čak i neke stvarčice koje se mogu smatrati luksuzom: npr 360 stepeni kamere a čak i najjeftiniji Sandero ima amortizer koji podupire haubu što recimo nema Ford Focus a ni neki mnogo skuplji auti. Meni sve to dođe kao vrlo dobra kupovina.

moron

pre 7 godina

Na novom Dusteru pozadi u višem paketu opreme serijski ima 6 parking senzora. A ima kod nas u prodaji i jedan brend gde na njihovom modelu B segmenta u najvišem paketu serijski dodju samo 3 komada ... A i jedan i drugi mogu slično da koštaju.
I onda neki kažu da je dačija jeftilen.
Šta drugo reći nego "Bravo Dačija!"

Djuro

pre 7 godina

@Daster

Zato što je Dacia najskuplja marka. Daš 14.000e za 4 točka i volan. Pogledaj testove - potrošnja, bezbednost, kvalitet izrade... Svi se slažu da je to marka kojoj platiš previše da bi dobio premalo.
Eto taj famozni Duster - nov oko 13.500e, a kome treba terenac može da kupi RAV 4 sa 4x4 pogonom, ili ako treba ozbiljnije nešto imaš i masu drugih sa boljom prolaznošću i svime, i sve automobili stari dve do četiri godine.

Dacia ti je marka za ljude koji nemaju para, a hteli bi da ih imaju, a pokazuju to kupujući baš Daciu da pokažu kako imaju za nov auto.

Lil' Đokica

pre 7 godina

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje.
(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

Naravno, ne znači da će svako tako proći, ali šta misliš, gde je veća verovatnoća da ti "uvale leš": kad kupuješ nov auto (pa makar to bila i Dačija) ili super hiper premijum krš (samo 200.000 hiljda na brojaču, vozila ga baba samo na pijacu i nedeljom u crkvu i tako to)?

Da li si pomislio da možda neko ne želi da se kocka na taj način? Da li si pomislio da nema baš svako u Srbiji mogućnosti i vremena da se aka po Švedskama i Nemačkama tražeći super povoljnu priliku?

Ja sam jedan od njih. Pravim manje od 1000 km mesečno i čisto ekonomski gledano, za mene bi polovnjak bio najpametniji izbor. Našao sam na mobile.de više vozila koja bi mi potpuno odgovarala i po starosti, i po ceni, i po stanju (barem sudeći po slikama).

Ali kad sam pomislio da ja sad treba zapucam iz Zemuna za nekakav Hamburg ili još dalje, da bi to trajalo možda i nedeljama, uz mogućnost da kad stignem tamo otkrijem da stanje vozila i nije baš onakvo kakvo izgleda na slikama, šta onda da radim? Da tako lutam po Nemakoj kao ukleti Holanđanin tražeći bolje? Da ni ne pomišljam na petljanje sa ovom državom kad lično uvozim kola.

Ne, srećom, novac nije bio problem, samo sam dodao još par hiljada i završio sa novom Dačijom, s kojom sam evo već godinu i po dana izuzetno zadovoljan i kad bih sad kupovao auto, ponovo bih isto uradio!

hm

pre 7 godina

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje. Vec 10 godina uvozim automobile za svoje potrebe iz Svedske sa ful servisnom istorijom i pravih 120-150 hiljada na satu. Za razliku od nas, oni tamo imaju po 3-4 automobila u porodici i nije nikakav problem da nadjes auto star 7-8 godina i sa po 80-90 hiljada km samo sto je cena adekvatna kilometrazi. Puno prelazim godisnje i do sada, hvala Bogu, nisam imao nikakve troskove odrzavanja sem redovnih servisa a promenio sam 4 auta za 10 godina.
(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

"E Mikice, Mikice, brkovi ti plavi..." Sto ih onda menjas na dve godine kad su tol'ko dobri?

Daster

pre 7 godina

Da dodam jos nesto... Oni koji kupuju nova kola ne uzimaju u obzir polovna (bolja, premijum, stara 3-4 godine itd.) zato su poredjenja sa polovnim automobilima stvarno suvisna.

Daster

pre 7 godina

Zasto ljudi koji ne vole Daciju uopste komentarisu marku? Znam ljude koji na sajmu ne zele ni da zastanu kod standa Dacije ali je isto tako i ne pljuju. Jednostavno ih ne zanima. Kao sto mene ne zanimaju japanci... Dacija ima svoju ciljnu grupu i oni koji je kupuju imaju svoje razloge...

Mikica

pre 7 godina

"Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje "

Nisam znao da je b92 otvorio humoristicku stranu za pricanje viceva?!
(hm, 2. oktobar 2018 21:05)

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje. Vec 10 godina uvozim automobile za svoje potrebe iz Svedske sa ful servisnom istorijom i pravih 120-150 hiljada na satu. Za razliku od nas, oni tamo imaju po 3-4 automobila u porodici i nije nikakav problem da nadjes auto star 7-8 godina i sa po 80-90 hiljada km samo sto je cena adekvatna kilometrazi. Puno prelazim godisnje i do sada, hvala Bogu, nisam imao nikakve troskove odrzavanja sem redovnih servisa a promenio sam 4 auta za 10 godina.

moron

pre 7 godina

Za veliku pohvalu je to što već i bazni duster za 11.990 ima 6 air bagova. Ima kod nas u toj klasi jedan češki brend koji kada ga platite i duplo više, u nekom (mislim "Ambition"?) paketu ima samo 4. Tako da dačija može da se u Srbiji smatra izuzetno društveno odgovornom kompanijom, za razliku od nekih koji svojim načinom paketiranja ugrožavaju bezbednost gradjana Srbije. A ovo sa novim 1,33 motorom u Dusteru je za čistu desetku. Bravo Dačija.

LaleGator

pre 7 godina

Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije. 
(Djuro, 02. oktobar 2018 13:45) 
___________________
Odelo nikada ne moze da bude gospodin
kao sto ni haljina ne moze da bude dama

dzabe čoveku luksuzan auto ako je smeće od karaktera, nikakav imidz tu ne pomaze, može da se diči i sa avionima ali smeće će uvek biti smeće ušta god ga upakujes čak i u rols rojsu

hm

pre 7 godina

"Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje "

Nisam znao da je b92 otvorio humoristicku stranu za pricanje viceva?!

b1321

pre 7 godina

Dačija napreduje svakog dana u svakom pogledu... Ne mnogo muzike, za ne mnogo para!
Inače ćirilično Џ se u latinici piše DŽ, ne Đ!

Milan

pre 7 godina

Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije.
(Djuro, 02. oktobar 2018 13:45)

Ko li je tebe vaspitavao i obrazovao, da mi je znati?

Papageno

pre 7 godina

Opet neki mikser od motora i to u suv vozilu? Jel vi znate da je tu najbitniji obrtni momenat?!??
(Lepi, 2. oktobar 2018 13:13)

Ne, ne znaju! Svi oni silni inženjeri u razvoju kod Renoa i Dačije pojma nisu imali o tome! Ali srećom, od danas njihovom neznanju je kraj jer si im ti skrenuo pažnju koiko su grešili!

gale

pre 7 godina

@Ivan
Corola i Auris za tu cenu su 1,33 kubika koji idu kao da vuku šleper za sobom.Cisto mućenje od automobila,nađi bolji primer za kupovinu !

neko

pre 7 godina

Samo jos da povezu automatik sa 4x4 pogonom. Trenutno jedino to fali u ponudi. 1.5 dCi u kombinaciji sa 4x4 i automatskim mjenjacem bi bila prava stvar. U Rs ih ima bas dosta na putevima (druga generacija Dastera), izgledaju prilicno dobro sa novim led dnevnim svjetlima. Za te pare nema bolje.

Ivan

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji. 
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01) 

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km
(lol, 02. oktobar 2018 12:14)

Evo na primer Toyota Korola ili Auris sa 6 vazdusnih jastuka standardno su bezbedniji od Dacije.

Djuro

pre 7 godina

Za sve pametnjakoviće koji pitaju "Koji?" imate da birate dve-tri godine stare premijum automobile za te pare. Audi A4, BMW 3, Mercedes C, od đipova X3/X5, RAV4... Svi brži, svi manje troše, bezbedniji, sa boljim materijalima u kabini, da se voziš ko gospodin čovek. Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije.

Mikica

pre 7 godina

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 2. oktobar 2018 12:14)

Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje gde se ne mulja sa kilometrazom kao sto su Svajcarska ili Skandinavske zemlje

Dva puta odustao od Dustera

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji.
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01)

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km

Recimo Suzuki S Kros ili Vitara, Opel Astra sedan, Reno Megan Grankupe... do skoro je bio i Ford Fokus. Svi novi, u osnovnom paketu imaju stvari koje ima i Dačija, a mnogi i više.

lol

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji.
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01)

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km

lol

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji.
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01)

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km

Milan

pre 7 godina

Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije.
(Djuro, 02. oktobar 2018 13:45)

Ko li je tebe vaspitavao i obrazovao, da mi je znati?

Papageno

pre 7 godina

Opet neki mikser od motora i to u suv vozilu? Jel vi znate da je tu najbitniji obrtni momenat?!??
(Lepi, 2. oktobar 2018 13:13)

Ne, ne znaju! Svi oni silni inženjeri u razvoju kod Renoa i Dačije pojma nisu imali o tome! Ali srećom, od danas njihovom neznanju je kraj jer si im ti skrenuo pažnju koiko su grešili!

neko

pre 7 godina

Samo jos da povezu automatik sa 4x4 pogonom. Trenutno jedino to fali u ponudi. 1.5 dCi u kombinaciji sa 4x4 i automatskim mjenjacem bi bila prava stvar. U Rs ih ima bas dosta na putevima (druga generacija Dastera), izgledaju prilicno dobro sa novim led dnevnim svjetlima. Za te pare nema bolje.

hm

pre 7 godina

"Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje "

Nisam znao da je b92 otvorio humoristicku stranu za pricanje viceva?!

gale

pre 7 godina

@Ivan
Corola i Auris za tu cenu su 1,33 kubika koji idu kao da vuku šleper za sobom.Cisto mućenje od automobila,nađi bolji primer za kupovinu !

b1321

pre 7 godina

Dačija napreduje svakog dana u svakom pogledu... Ne mnogo muzike, za ne mnogo para!
Inače ćirilično Џ se u latinici piše DŽ, ne Đ!

Ivan

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji. 
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01) 

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km
(lol, 02. oktobar 2018 12:14)

Evo na primer Toyota Korola ili Auris sa 6 vazdusnih jastuka standardno su bezbedniji od Dacije.

LaleGator

pre 7 godina

Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije. 
(Djuro, 02. oktobar 2018 13:45) 
___________________
Odelo nikada ne moze da bude gospodin
kao sto ni haljina ne moze da bude dama

dzabe čoveku luksuzan auto ako je smeće od karaktera, nikakav imidz tu ne pomaze, može da se diči i sa avionima ali smeće će uvek biti smeće ušta god ga upakujes čak i u rols rojsu

Dva puta odustao od Dustera

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji.
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01)

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km

Recimo Suzuki S Kros ili Vitara, Opel Astra sedan, Reno Megan Grankupe... do skoro je bio i Ford Fokus. Svi novi, u osnovnom paketu imaju stvari koje ima i Dačija, a mnogi i više.

DC

pre 7 godina

Na račun polovnih vozila: postoje razlozi (jako dobri) zašto ih sa pređenih 180-200000km u Švajcarskoj (u kojoj živim), Švedskoj i drugim sličnim zemljama niko neće pa ona završe na Balkanu, bliskom istoku, Afričkim zemljama i drugde. Zapitajte se zašto.

Na račun Dačie, kaže čovek dobiješ 4 točka i volan za te pare, skupo. Ja kažem, dobiješ motore koji se ugrađuju u Mercedese, dobiješ vrhunski pogon na 4 točka iz Nissana i sa njime takođe Nissanovu multilink zadnju osovinu, dobiješ razgranatu servisnu mrežu kako u Srbiji tako i svuda u Evropi, dobiješ garanciju koja zna da ide i do 5, 6 godina. Uz to dobiješ vrlo solidne nivoe opreme, pa čak i neke stvarčice koje se mogu smatrati luksuzom: npr 360 stepeni kamere a čak i najjeftiniji Sandero ima amortizer koji podupire haubu što recimo nema Ford Focus a ni neki mnogo skuplji auti. Meni sve to dođe kao vrlo dobra kupovina.

Daster

pre 7 godina

Da dodam jos nesto... Oni koji kupuju nova kola ne uzimaju u obzir polovna (bolja, premijum, stara 3-4 godine itd.) zato su poredjenja sa polovnim automobilima stvarno suvisna.

Djuro

pre 7 godina

Za sve pametnjakoviće koji pitaju "Koji?" imate da birate dve-tri godine stare premijum automobile za te pare. Audi A4, BMW 3, Mercedes C, od đipova X3/X5, RAV4... Svi brži, svi manje troše, bezbedniji, sa boljim materijalima u kabini, da se voziš ko gospodin čovek. Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije.

Daster

pre 7 godina

Zasto ljudi koji ne vole Daciju uopste komentarisu marku? Znam ljude koji na sajmu ne zele ni da zastanu kod standa Dacije ali je isto tako i ne pljuju. Jednostavno ih ne zanima. Kao sto mene ne zanimaju japanci... Dacija ima svoju ciljnu grupu i oni koji je kupuju imaju svoje razloge...

Lil' Đokica

pre 7 godina

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje.
(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

Naravno, ne znači da će svako tako proći, ali šta misliš, gde je veća verovatnoća da ti "uvale leš": kad kupuješ nov auto (pa makar to bila i Dačija) ili super hiper premijum krš (samo 200.000 hiljda na brojaču, vozila ga baba samo na pijacu i nedeljom u crkvu i tako to)?

Da li si pomislio da možda neko ne želi da se kocka na taj način? Da li si pomislio da nema baš svako u Srbiji mogućnosti i vremena da se aka po Švedskama i Nemačkama tražeći super povoljnu priliku?

Ja sam jedan od njih. Pravim manje od 1000 km mesečno i čisto ekonomski gledano, za mene bi polovnjak bio najpametniji izbor. Našao sam na mobile.de više vozila koja bi mi potpuno odgovarala i po starosti, i po ceni, i po stanju (barem sudeći po slikama).

Ali kad sam pomislio da ja sad treba zapucam iz Zemuna za nekakav Hamburg ili još dalje, da bi to trajalo možda i nedeljama, uz mogućnost da kad stignem tamo otkrijem da stanje vozila i nije baš onakvo kakvo izgleda na slikama, šta onda da radim? Da tako lutam po Nemakoj kao ukleti Holanđanin tražeći bolje? Da ni ne pomišljam na petljanje sa ovom državom kad lično uvozim kola.

Ne, srećom, novac nije bio problem, samo sam dodao još par hiljada i završio sa novom Dačijom, s kojom sam evo već godinu i po dana izuzetno zadovoljan i kad bih sad kupovao auto, ponovo bih isto uradio!

Mikica

pre 7 godina

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 2. oktobar 2018 12:14)

Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje gde se ne mulja sa kilometrazom kao sto su Svajcarska ili Skandinavske zemlje

moron

pre 7 godina

Za veliku pohvalu je to što već i bazni duster za 11.990 ima 6 air bagova. Ima kod nas u toj klasi jedan češki brend koji kada ga platite i duplo više, u nekom (mislim "Ambition"?) paketu ima samo 4. Tako da dačija može da se u Srbiji smatra izuzetno društveno odgovornom kompanijom, za razliku od nekih koji svojim načinom paketiranja ugrožavaju bezbednost gradjana Srbije. A ovo sa novim 1,33 motorom u Dusteru je za čistu desetku. Bravo Dačija.

moron

pre 7 godina

Na novom Dusteru pozadi u višem paketu opreme serijski ima 6 parking senzora. A ima kod nas u prodaji i jedan brend gde na njihovom modelu B segmenta u najvišem paketu serijski dodju samo 3 komada ... A i jedan i drugi mogu slično da koštaju.
I onda neki kažu da je dačija jeftilen.
Šta drugo reći nego "Bravo Dačija!"

Zbidelj

pre 7 godina

@(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

Ima nas koji ne zelimo da menjamo 4 auta za 10 godina. Znas, kad ti je neki auto dobar, nemas preterano mnogo razloga da ga menjas i bacas pare...

hm

pre 7 godina

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje. Vec 10 godina uvozim automobile za svoje potrebe iz Svedske sa ful servisnom istorijom i pravih 120-150 hiljada na satu. Za razliku od nas, oni tamo imaju po 3-4 automobila u porodici i nije nikakav problem da nadjes auto star 7-8 godina i sa po 80-90 hiljada km samo sto je cena adekvatna kilometrazi. Puno prelazim godisnje i do sada, hvala Bogu, nisam imao nikakve troskove odrzavanja sem redovnih servisa a promenio sam 4 auta za 10 godina.
(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

"E Mikice, Mikice, brkovi ti plavi..." Sto ih onda menjas na dve godine kad su tol'ko dobri?

henk.mudi

pre 7 godina

Kad god vidim kako vlasnici Dacije zapene da odbrane svoju kupovinu setim se Vukajlije i zezanja na temu Sta auto koji vozis govori o tebi. Pa nije me mrzelo, evo kopi-pejst -
Dačija logan – nikom nećeš da priznaš koliko si ispizdeo kad su te navukli da platiš 7000 za novu rumunsku kantu za đubre i spreman si da se potučeš kad neko ispriča vic kako je Dačija jedini auto koji izgleda isto i od napred i otpozadi, a onda u besu nekako uđeš na zadnje sedište i tražiš volan.

Mikica

pre 7 godina

"Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje "

Nisam znao da je b92 otvorio humoristicku stranu za pricanje viceva?!
(hm, 2. oktobar 2018 21:05)

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje. Vec 10 godina uvozim automobile za svoje potrebe iz Svedske sa ful servisnom istorijom i pravih 120-150 hiljada na satu. Za razliku od nas, oni tamo imaju po 3-4 automobila u porodici i nije nikakav problem da nadjes auto star 7-8 godina i sa po 80-90 hiljada km samo sto je cena adekvatna kilometrazi. Puno prelazim godisnje i do sada, hvala Bogu, nisam imao nikakve troskove odrzavanja sem redovnih servisa a promenio sam 4 auta za 10 godina.

CARNEX

pre 7 godina

Duster, Niva, Yugo, Lada...pa još ako je na plin - zna se koja je to kategorija ljudi. Da vozi d*pe ali da ne plati i još da se duva kako vozi novo.
Za te pare još kako ima ozbiljnih automobila sa relativno malo km i to od prvog vlasnika iz Srbije.
To je činjenica a ovi kojima se ne sviđa nek obilaze otpade za delove i guraju 30% manje stvari u gepek jer su "turili" plin.

Djuro

pre 7 godina

@Daster

Zato što je Dacia najskuplja marka. Daš 14.000e za 4 točka i volan. Pogledaj testove - potrošnja, bezbednost, kvalitet izrade... Svi se slažu da je to marka kojoj platiš previše da bi dobio premalo.
Eto taj famozni Duster - nov oko 13.500e, a kome treba terenac može da kupi RAV 4 sa 4x4 pogonom, ili ako treba ozbiljnije nešto imaš i masu drugih sa boljom prolaznošću i svime, i sve automobili stari dve do četiri godine.

Dacia ti je marka za ljude koji nemaju para, a hteli bi da ih imaju, a pokazuju to kupujući baš Daciu da pokažu kako imaju za nov auto.

Mikica

pre 7 godina

Za (Lil' Đokica, 3. oktobar 2018 14:16) i ostale sto pitaju zasto ih menjam na 2 godine. Ne mogu da verujem, sem ako niste ljudi u kasnim 60-tim godinama da jos ima ljudi kojima je voznja istog auta 15 godina uzivanje. Uzivajte vi u penziji, za vas i nije bolji auto, a ja cu i dalje da menjam automobile i sto je najvaznije za iste pare, jer tamo kupim kvalitetan auto a zatim ga i ovde prodam za vecu cenu nego sto su nasi lesevi na autoplacevima i max budem za 2 godine u minusu 500-1000e ali se sit navozim razlicitih marki i dobrih auta za razliku od kocije na tockovima zvana Dacija.

Perica

pre 7 godina

Ima nas koji ne zelimo da menjamo 4 auta za 10 godina. Znas, kad ti je neki auto dobar, nemas preterano mnogo razloga da ga menjas i bacas pare...
(Zbidelj, 3. oktobar 2018 21:15)

E ovo je tek humoristicka sekcija. Znas, kad ti je neka kosulja ili farmerke dobra i nije bas mnogo pocepana, nemas mnogo razloga da je ne nosis 10 godina i ne kupis novu? Ljudi da li vi razmisljate da neko mozda moze da skupi par hiljada eura ustedjevine na nekoliko godina i mozda zeli da promeni auto. Moj otac ima Yuga 89' godiste i vozi ga bez problema ali to ne znaci da bih ga ja vozio i danas, samo da ne bih bacio pare.

Djuro

pre 7 godina

Za sve pametnjakoviće koji pitaju "Koji?" imate da birate dve-tri godine stare premijum automobile za te pare. Audi A4, BMW 3, Mercedes C, od đipova X3/X5, RAV4... Svi brži, svi manje troše, bezbedniji, sa boljim materijalima u kabini, da se voziš ko gospodin čovek. Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije.

Mikica

pre 7 godina

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 2. oktobar 2018 12:14)

Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje gde se ne mulja sa kilometrazom kao sto su Svajcarska ili Skandinavske zemlje

Ivan

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji. 
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01) 

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km
(lol, 02. oktobar 2018 12:14)

Evo na primer Toyota Korola ili Auris sa 6 vazdusnih jastuka standardno su bezbedniji od Dacije.

lol

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji.
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01)

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km

Dva puta odustao od Dustera

pre 7 godina

Ko da 13-14.000 eura za Daciu taj je za posmatranje. Za te pare kupiš pravi auto, daleko brži, bolji i bezbedniji.
(Djuro, 02. oktobar 2018 12:01)

Koji? , a da nije polovan star 2 godine sa 300 hiljada km

Recimo Suzuki S Kros ili Vitara, Opel Astra sedan, Reno Megan Grankupe... do skoro je bio i Ford Fokus. Svi novi, u osnovnom paketu imaju stvari koje ima i Dačija, a mnogi i više.

Djuro

pre 7 godina

@Daster

Zato što je Dacia najskuplja marka. Daš 14.000e za 4 točka i volan. Pogledaj testove - potrošnja, bezbednost, kvalitet izrade... Svi se slažu da je to marka kojoj platiš previše da bi dobio premalo.
Eto taj famozni Duster - nov oko 13.500e, a kome treba terenac može da kupi RAV 4 sa 4x4 pogonom, ili ako treba ozbiljnije nešto imaš i masu drugih sa boljom prolaznošću i svime, i sve automobili stari dve do četiri godine.

Dacia ti je marka za ljude koji nemaju para, a hteli bi da ih imaju, a pokazuju to kupujući baš Daciu da pokažu kako imaju za nov auto.

Mikica

pre 7 godina

Za (Lil' Đokica, 3. oktobar 2018 14:16) i ostale sto pitaju zasto ih menjam na 2 godine. Ne mogu da verujem, sem ako niste ljudi u kasnim 60-tim godinama da jos ima ljudi kojima je voznja istog auta 15 godina uzivanje. Uzivajte vi u penziji, za vas i nije bolji auto, a ja cu i dalje da menjam automobile i sto je najvaznije za iste pare, jer tamo kupim kvalitetan auto a zatim ga i ovde prodam za vecu cenu nego sto su nasi lesevi na autoplacevima i max budem za 2 godine u minusu 500-1000e ali se sit navozim razlicitih marki i dobrih auta za razliku od kocije na tockovima zvana Dacija.

Mikica

pre 7 godina

"Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje "

Nisam znao da je b92 otvorio humoristicku stranu za pricanje viceva?!
(hm, 2. oktobar 2018 21:05)

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje. Vec 10 godina uvozim automobile za svoje potrebe iz Svedske sa ful servisnom istorijom i pravih 120-150 hiljada na satu. Za razliku od nas, oni tamo imaju po 3-4 automobila u porodici i nije nikakav problem da nadjes auto star 7-8 godina i sa po 80-90 hiljada km samo sto je cena adekvatna kilometrazi. Puno prelazim godisnje i do sada, hvala Bogu, nisam imao nikakve troskove odrzavanja sem redovnih servisa a promenio sam 4 auta za 10 godina.

Perica

pre 7 godina

Ima nas koji ne zelimo da menjamo 4 auta za 10 godina. Znas, kad ti je neki auto dobar, nemas preterano mnogo razloga da ga menjas i bacas pare...
(Zbidelj, 3. oktobar 2018 21:15)

E ovo je tek humoristicka sekcija. Znas, kad ti je neka kosulja ili farmerke dobra i nije bas mnogo pocepana, nemas mnogo razloga da je ne nosis 10 godina i ne kupis novu? Ljudi da li vi razmisljate da neko mozda moze da skupi par hiljada eura ustedjevine na nekoliko godina i mozda zeli da promeni auto. Moj otac ima Yuga 89' godiste i vozi ga bez problema ali to ne znaci da bih ga ja vozio i danas, samo da ne bih bacio pare.

henk.mudi

pre 7 godina

Kad god vidim kako vlasnici Dacije zapene da odbrane svoju kupovinu setim se Vukajlije i zezanja na temu Sta auto koji vozis govori o tebi. Pa nije me mrzelo, evo kopi-pejst -
Dačija logan – nikom nećeš da priznaš koliko si ispizdeo kad su te navukli da platiš 7000 za novu rumunsku kantu za đubre i spreman si da se potučeš kad neko ispriča vic kako je Dačija jedini auto koji izgleda isto i od napred i otpozadi, a onda u besu nekako uđeš na zadnje sedište i tražiš volan.

DC

pre 7 godina

Na račun polovnih vozila: postoje razlozi (jako dobri) zašto ih sa pređenih 180-200000km u Švajcarskoj (u kojoj živim), Švedskoj i drugim sličnim zemljama niko neće pa ona završe na Balkanu, bliskom istoku, Afričkim zemljama i drugde. Zapitajte se zašto.

Na račun Dačie, kaže čovek dobiješ 4 točka i volan za te pare, skupo. Ja kažem, dobiješ motore koji se ugrađuju u Mercedese, dobiješ vrhunski pogon na 4 točka iz Nissana i sa njime takođe Nissanovu multilink zadnju osovinu, dobiješ razgranatu servisnu mrežu kako u Srbiji tako i svuda u Evropi, dobiješ garanciju koja zna da ide i do 5, 6 godina. Uz to dobiješ vrlo solidne nivoe opreme, pa čak i neke stvarčice koje se mogu smatrati luksuzom: npr 360 stepeni kamere a čak i najjeftiniji Sandero ima amortizer koji podupire haubu što recimo nema Ford Focus a ni neki mnogo skuplji auti. Meni sve to dođe kao vrlo dobra kupovina.

Milan

pre 7 godina

Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije.
(Djuro, 02. oktobar 2018 13:45)

Ko li je tebe vaspitavao i obrazovao, da mi je znati?

neko

pre 7 godina

Samo jos da povezu automatik sa 4x4 pogonom. Trenutno jedino to fali u ponudi. 1.5 dCi u kombinaciji sa 4x4 i automatskim mjenjacem bi bila prava stvar. U Rs ih ima bas dosta na putevima (druga generacija Dastera), izgledaju prilicno dobro sa novim led dnevnim svjetlima. Za te pare nema bolje.

hm

pre 7 godina

"Pa evo recimo Audi, BMW, Mercedes 2012-2013god. sa predjenih 120-150 hiljada km iz neke kulturne zemlje "

Nisam znao da je b92 otvorio humoristicku stranu za pricanje viceva?!

CARNEX

pre 7 godina

Duster, Niva, Yugo, Lada...pa još ako je na plin - zna se koja je to kategorija ljudi. Da vozi d*pe ali da ne plati i još da se duva kako vozi novo.
Za te pare još kako ima ozbiljnih automobila sa relativno malo km i to od prvog vlasnika iz Srbije.
To je činjenica a ovi kojima se ne sviđa nek obilaze otpade za delove i guraju 30% manje stvari u gepek jer su "turili" plin.

moron

pre 7 godina

Za veliku pohvalu je to što već i bazni duster za 11.990 ima 6 air bagova. Ima kod nas u toj klasi jedan češki brend koji kada ga platite i duplo više, u nekom (mislim "Ambition"?) paketu ima samo 4. Tako da dačija može da se u Srbiji smatra izuzetno društveno odgovornom kompanijom, za razliku od nekih koji svojim načinom paketiranja ugrožavaju bezbednost gradjana Srbije. A ovo sa novim 1,33 motorom u Dusteru je za čistu desetku. Bravo Dačija.

moron

pre 7 godina

Na novom Dusteru pozadi u višem paketu opreme serijski ima 6 parking senzora. A ima kod nas u prodaji i jedan brend gde na njihovom modelu B segmenta u najvišem paketu serijski dodju samo 3 komada ... A i jedan i drugi mogu slično da koštaju.
I onda neki kažu da je dačija jeftilen.
Šta drugo reći nego "Bravo Dačija!"

Zbidelj

pre 7 godina

@(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

Ima nas koji ne zelimo da menjamo 4 auta za 10 godina. Znas, kad ti je neki auto dobar, nemas preterano mnogo razloga da ga menjas i bacas pare...

Lil' Đokica

pre 7 godina

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje.
(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

Naravno, ne znači da će svako tako proći, ali šta misliš, gde je veća verovatnoća da ti "uvale leš": kad kupuješ nov auto (pa makar to bila i Dačija) ili super hiper premijum krš (samo 200.000 hiljda na brojaču, vozila ga baba samo na pijacu i nedeljom u crkvu i tako to)?

Da li si pomislio da možda neko ne želi da se kocka na taj način? Da li si pomislio da nema baš svako u Srbiji mogućnosti i vremena da se aka po Švedskama i Nemačkama tražeći super povoljnu priliku?

Ja sam jedan od njih. Pravim manje od 1000 km mesečno i čisto ekonomski gledano, za mene bi polovnjak bio najpametniji izbor. Našao sam na mobile.de više vozila koja bi mi potpuno odgovarala i po starosti, i po ceni, i po stanju (barem sudeći po slikama).

Ali kad sam pomislio da ja sad treba zapucam iz Zemuna za nekakav Hamburg ili još dalje, da bi to trajalo možda i nedeljama, uz mogućnost da kad stignem tamo otkrijem da stanje vozila i nije baš onakvo kakvo izgleda na slikama, šta onda da radim? Da tako lutam po Nemakoj kao ukleti Holanđanin tražeći bolje? Da ni ne pomišljam na petljanje sa ovom državom kad lično uvozim kola.

Ne, srećom, novac nije bio problem, samo sam dodao još par hiljada i završio sa novom Dačijom, s kojom sam evo već godinu i po dana izuzetno zadovoljan i kad bih sad kupovao auto, ponovo bih isto uradio!

hm

pre 7 godina

Ne znam samo sta je smesno, to sto su tebe mozda odradili pa ti uvalili les ne znaci da ce svako tako da prodje. Vec 10 godina uvozim automobile za svoje potrebe iz Svedske sa ful servisnom istorijom i pravih 120-150 hiljada na satu. Za razliku od nas, oni tamo imaju po 3-4 automobila u porodici i nije nikakav problem da nadjes auto star 7-8 godina i sa po 80-90 hiljada km samo sto je cena adekvatna kilometrazi. Puno prelazim godisnje i do sada, hvala Bogu, nisam imao nikakve troskove odrzavanja sem redovnih servisa a promenio sam 4 auta za 10 godina.
(Mikica, 3. oktobar 2018 11:31)

"E Mikice, Mikice, brkovi ti plavi..." Sto ih onda menjas na dve godine kad su tol'ko dobri?

gale

pre 7 godina

@Ivan
Corola i Auris za tu cenu su 1,33 kubika koji idu kao da vuku šleper za sobom.Cisto mućenje od automobila,nađi bolji primer za kupovinu !

Papageno

pre 7 godina

Opet neki mikser od motora i to u suv vozilu? Jel vi znate da je tu najbitniji obrtni momenat?!??
(Lepi, 2. oktobar 2018 13:13)

Ne, ne znaju! Svi oni silni inženjeri u razvoju kod Renoa i Dačije pojma nisu imali o tome! Ali srećom, od danas njihovom neznanju je kraj jer si im ti skrenuo pažnju koiko su grešili!

LaleGator

pre 7 godina

Bitan je imidž - a sa Daciom šaljete sliku "siroma sam tim se dičim". Čime? Lažete sebe da imate novi auto koji to nije. 
(Djuro, 02. oktobar 2018 13:45) 
___________________
Odelo nikada ne moze da bude gospodin
kao sto ni haljina ne moze da bude dama

dzabe čoveku luksuzan auto ako je smeće od karaktera, nikakav imidz tu ne pomaze, može da se diči i sa avionima ali smeće će uvek biti smeće ušta god ga upakujes čak i u rols rojsu

Daster

pre 7 godina

Zasto ljudi koji ne vole Daciju uopste komentarisu marku? Znam ljude koji na sajmu ne zele ni da zastanu kod standa Dacije ali je isto tako i ne pljuju. Jednostavno ih ne zanima. Kao sto mene ne zanimaju japanci... Dacija ima svoju ciljnu grupu i oni koji je kupuju imaju svoje razloge...

b1321

pre 7 godina

Dačija napreduje svakog dana u svakom pogledu... Ne mnogo muzike, za ne mnogo para!
Inače ćirilično Џ se u latinici piše DŽ, ne Đ!

Daster

pre 7 godina

Da dodam jos nesto... Oni koji kupuju nova kola ne uzimaju u obzir polovna (bolja, premijum, stara 3-4 godine itd.) zato su poredjenja sa polovnim automobilima stvarno suvisna.