Beograd
pre 5 godina
Nekako,ovakvim "ADVOKATIMA" uvek zapadnu POPŠTENI likovi,Desničari,PatriJote,normalno,puni PARA.
Nedelja, 29.07.2018.
08:33
Dragoslav Miša Ognjanović (56), koji je sinoć ubijen na Novom Beogradu, bio je advokat krivičar.
Izvor: Tanjug
pre 5 godina
Nekako,ovakvim "ADVOKATIMA" uvek zapadnu POPŠTENI likovi,Desničari,PatriJote,normalno,puni PARA.
pre 5 godina
Recimo: u kancelariju Vam u razmaku od 5 sati uđu batinaš i njegovi i prijatelji i roditelji Brisa Tatona!? za koga se odlučiti?
(Majko mila, 29. jul 2018 10:51)
Za onog ko prvi sklopi ugovor s tobom, drugog moraš odbiti zbog sukoba interesa.
pre 5 godina
(phreak, 29. jul 2018 17:46)
Ti se u svom komentaru nalupeta baš, baš....
Sudije, tužioci i advokati su sastavni deo svakog pravnog sistema države.
Pokojni (ubijeni adsvokat) je bio tzv. "krivičar", odnosno profesionalno se opredelio da brani optužene za razna krivična dela, od kojih su najteža, ali i za svakog advokata - profesionalca stručno najizazovnija, baš ona kao što su bili Milošević (ratni zločinac), Bojović (mafijaš, diler droge) i slični. U najvećem broju slučajeva i kod nas (ali i u svetu) osnova za uzimanje ovakvih slučaja nije dobra zarada, već profesionalni izazov. Uzmite samo primer Italije i pokušajte da dođete do broja sudija i tužilaca koji su smrtno stradali, jer su tužili i sudili italijansku mafiju.
U bilo kojoj normalnoj državi ako smrtno nastrada sudija, tužilac ili advokat ugrožen je pravosudni sistem, odnosno sama država. Slična je situacija i sa novinarima, koji se bave istraživačkim novinarstvom (kod nas Dada Vujasinović, Ćuruvija, Pantić i ini...)
Posle ovog tragičnog događaja sa advokatom Ognjenović, kompletan državni aparat (MUP, BIA, sudije, tužioci) morali bi da se angažuju, ukoliko se želi pokazati da mafija nije iznad države Srbije.
pre 5 godina
Zanimljivo je da komentatorima koji osudjuju advokata kome je u opisu radnog mesta da brani osobe koje su prekrsile zakon, ne pada na pamet da su sudije te koje donose presudu. Dakle nije advokat odgovoran za oslobadjanje tkz. "osvedocenih kriminalaca" vec drzava.
pre 5 godina
Kakve veze ima da li advokat brani poštara, kriminalca ili nešto peto?
(krtac, 29. jul 2018 11:06)
U pravu si, nema veze, ali nekako ovi poznati advokati baš izbegavaju poštare a uvek im zapadnu kriminalci. Neuk čovek bi pretpostavio da tu postoji neka veza.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Druže, etika mu i nalaže da brani svakog. Po Ustavu čak i oni koji zaslužuje smrrt zbog svojih zločina ima pravo na odbranu. A za takve kakav je Bojović, po Zqkonu, odbrana je obavezna.
Neka mu je laka crna zemlja.
pre 5 godina
Bio je jak, istaknut čovek u svom poslu... šteta velika. Dešavaće se ovakve tragedije sve dok kriminal ima svoje oslonce u državi, jer nikada kriminal nije jači od države izuzev kada to sama država dopusti.
pre 5 godina
Znao previše?
pre 5 godina
Svaka nasilna smrt je užasna. Ubiti advokata je kao i ubiti sudiju. Metak u sistem..u državu. Samo , mislim da bi dokazane zločince koji su tonama kokaina i heroina pobili hiljade mladih ljudi , trebalo da brani NN lice , advokat po službenoj dužnosti sa skrivenim identitetom . Em je opasno po život za advokate , em je prljav taj novac. Braniš nekog ko te plaća novcem koji je možda uzet iz ruke devojčice koja se tog dana kada je kupila drogu predozirala i umrla. Svako zaslužuje odbranu , ali zveri nek brane po službenoj dužnosti.
pre 5 godina
@Majko mila. Zar Vi zaista mislite da ovaj nesrecni advokat tokom svoje visedecenijske karijere nije nikoga branio osim navedenih? Zar mislite da je zadatak tabloida da istrazuju to? Sta oni imaju od toga da objave da je branio nekog obicnog gradjanina koji je okrivljen za npr. sumsku kradju? Ponasate se isto kao plejada vrsnih politicara na vlasti, od najboljeg studenta Pravnog fakulteta koji u zivotu nije procitao jednu presudu, jos manje da je uvestvovao u postupku na bilo koji nacin, pa i kao pripravnik, do tzv. doktora. Da li ste Vi u stanju da sudite o coveku na osnovu informacija koje Vam serviraju tabloidi, a da niste npr. procitali jedan podnesak advokata ili ga slusali na rocistu?
pre 5 godina
"Poznat kao branilac Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora..."
Da li u Španiji nemaju tako dobre advokate ili u Španiji imaju bolje sudije?
Pametnom dovoljno...
pre 5 godina
Najšira funkcija advokature je korekcija pravnog sistema, jer se postavlja kao prepreka izmedju organa koji vodi istragu i organa koji utvrdjuje i odlučuje o stepenu odgovornosti (tužilaštvo / sud). Odbrane najtežih krivičnih dela su najviši profesionalni izazov jer se u takvim slučajevima advokat bavi i "nadpravom", eufemistički. Ovaj advokat je verovatno tako mučki sklonjen zato što je dobro radio svoj posao, sve aspekte svog posla. Da je bilo obrnuto, kome bi smetao?
pre 5 godina
Svi oni koji indirektno, možda i nesvesno, nalaze opravdanje za ovakav zločin, neka porazmisle kako bi se osećali da posao koji rade i od koga žive, u slučaju da se nekom ne sviđa, mogao da ih košta života.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 29. jul 2018 08:39)
Niko nije kriv dok se ne dokaze??? Ali i izmedju prava i pravde ne stoji znak jednakosti!!
pre 5 godina
Kakve ima veze dal je advokat-krivicar ili lekar? Osnovno civilizaxijsko pravo svakog coveka je da ima pravo na odbranu. I sam raspon kazni je cesto od npr 10-25 god . Upravo zato advokati i sluze, znaci ne da bi nekog oslobodili kp je defakto kriv ( uhvacen na licu mesta, predao se ) vec da bi se kazna cibilizacijski i ljudski i ,,ovozemaljski"" odmerila ( ko veruje u Boga kazna na zemlji ne postoji). Alinkod nas je i dalje to primitivno ramisljanje po sistemu ,, ko ga sisa, sam je kriv". E pa gospodo u normalnim zemljama advokat kao i svaki gradjanin treba da radi svoj posao i da bude zasticen. Na zalst kpd nas se kriviciom bave 5 % advokata upravo zbog tog naseg razmisljanja. Moramo se malo uzdignuti na vise stepenike civilizacijskih tekovina i postovati osnovna ljudska prava.
pre 5 godina
Kroz komentare se može videti ograničenost pojedinaca.
Kakve veze ima da li advokat brani poštara, kriminalca ili nešto peto? Njegov posao je da izvuče najbolje, u skladu sa zakonom, za klijenta kojeg zastupa. Zvuči neverovatno ali nije dovoljna vaša osuda kroz komentare. I da, sutra da neko vama blizak počini krivično delo i treba da se čupa što manja kazna prestali bi da morališete.
Licemeri ste.
pre 5 godina
Sto se svi pravite mutavi...
Dobro svi znamo sta su advokati i sudije u ovoj drzavi. Kad treba nesto da zastari, nema brige, tu oni stupaju na delo. Zakopaju slucaj duboko u tu "fioku". Razne malverzacije i ostala cuda, sve delo naseg "pravosudja". Za pare, advokati rade sve, ukljucujuci i stvari koje nisu po zakonu, sve u korist svoje "nevine" klijentele.
Tako da, molim komentatore koji pricaju o etici i moralu, da pogledaju malo bolje svoju drzavu, i, da shvate, da su te vrednosti davno napustile istu.
pre 5 godina
Zastrašivanje. Teror. Pucanj na slobodu nacije.
pre 5 godina
@mare:
Uz ovo sto sam rekao o fer sudjenju dodao bih i par reci o kazni. U Starom i Srednjem veku, u mnogim drutsvima kazna je bila osveta. Elementi takvih shvatanja postoje i danas u Izraelu i islamskim zemljama, gde se kazna cesto izvrsava i nad clanovima porodice osudjenog. U totalitarnim rezimima, poput nacisticke Nemacke ili Staljinovog SSSR, pa donekle i u Titovoj SFRJ, kazna se izvrsavala za primer drugima. U modernim drustvima, poput skandinavskih zemalja danas, smisao kazne je da osudjenog izoluje iz drustva, kako bi mu se dala prilika da svoju krivicu shvati, izvuce pouku i pokajanje i da se nakon odlezane kazne postepeni integrise nazad u drustvo. To je narocito izrazeno u Norveskoj, gde je maksimalna kazna 23 godine (na koju je osudjen Brejvik, na primer), a zatvori lice na male porodicne farme, svaki osudjenik ima svoju kucicu ... Ali i pored takvog naizgled blagog sistema kazni Norveska ima manji procenat kriminaliteta od svih onih drugih zemalja koje imaju klasicne tamnice, celije, strazare, postrojavanja, batine ... Kako to? Kao sto rekoh, dosta slozena tema, nije bas sve tako crno-belo ...
pre 5 godina
Ljudi, da li ste vi pri sebi?! Posao advokata je da brani i NEVINE, i KRIVE. To mu je posao! Kakve veze ima to s etikom i moralom?
(J., 29. jul 2018 10:17)
Niko nema pravo da drugome oduzme život. Ali kao i za sve, u životu postoji izbor. I da, posao kojim se baviš jeste tvoj izbor, i on nosi određen rizik, i da, taj izbor je ponekad pitanje morala. Ja npr. nikad nisam čuo da je ubijen advokat koji se bavi saobraćajnim prekršajima.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 29. jul 2018 08:39)
Da, to je jedno od mišljenja, kako kad znaš da je neko kriv, a to ti je i dužnost. Prilično složeno. Prvo, danas se od krivičnopravnog sistema zahteva zaštita društva a ne samo pravda. Dakle, korisnost na prvom mestu. Da se spreče budući zločini, to je cilj. Advokat koji odbrani krivca popravlja sistem, bilo zato što je ovaj oslobođen iz proceduralnih razloga, te je za očekivati da neko bude kažnjen zbog propusta, ili iz materijalnih razloga i drugih manjkavosti sistema za koje je očekivati da će oni koji ga kreiraju i da ih otklone, da ga poprave. E tu nastaju problem, jer sistem niko ne popravlja, pa onda i neki advokat krivičar ne može da kaže da se radi o ovome što sam izložio gore, nego o drugoj situaciji i to je zastrašujuće. E sad, druga stvar što neki od tih advokata i ne shvataju dilemu, ili je ne vide, jer im to i nije nikakav problem. Ovde je sistem nakaradan, i čovek ne može da ne bude korumpiran, ako želi da bude uspešan. Korumpiran ne u krivičnopravnom smislu, nego generalno. Da bude kvaran, da nema moralnih skrupula.
pre 5 godina
Baš sam se premišljao da li da u septembru idem na odmor na Siciliju, kad ono eto Sicilije u Beogradu.
Saučešće porodici i prijateljima nesrećno nastradalog advokata.
pre 5 godina
Iza svih nerešenih ubistava uvek stoji ista organizacija
svi znamo ko
pre 5 godina
"Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac?
U toj profesiji nema etike ni morala".
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Dohvatio si se vrlo teske teme, o kojoj je napisana gomila ozbiljnih knjiga i naucnih clanaka, koje valja procitati pre diskusije o tome. Pocni od Jevandjelja po Jovanu, glava 8 ("Ko je od vas bezgrešan - neka prvi baci kamen"). Potom je tu i Magna Carta iz 1215. godine, gde je ustanovljen habeas corpus i pravo optuzenog na odbranu. Zadatak suda u uredjenom drustvu je da svakom optuzenom, pa cak i najgnusnijem zlocincu, omoguci da se brani i da ga osudi samo ako se sudjenjem ustanovi krivica. Pa i smrtna kazna, koja se u nekim drustvima jos uvek koristi, izrice se posle sudjenja u kome obe strane imaju pravo da iznose dokaze, prikupljaju iskaze svedoka itd. Time drustvo pokazuje da je moralno iznad tih neljudi i zlikovaca, jer sudi po fer pravilima igre, odredjenim ustavom i zakonima. Pravo na odbranu i advokata je kljucni deo takvih pravila, jer pokazuje casni karakter suda. Vezati coveka i tuci ga nije casno. Dati mu sablju u ruke da se brani jeste. Cak i kada zlikovca osudi na smrt, ta presuda je potkrepljena valjanim argumentima i poziva se na zakone kojima je takva kazna propisana. U suprotnom, ako coveku sudimo polazeci od argumenata poput "svi znaju da je on zlocinac", "sta tu ima da se sudi, na vesala s njim" i tome slicno - to se onda zove zakon rulje, mase, linča ... to je onda anarhija. I tako dalje, ovo je samo uvod ...
pre 5 godina
Banana Drzava! Opet imamo devedesete i 2000-e a drzava ne radi nista!
pre 5 godina
Retko hrabar čovek. Legenda beogradske advokature.
Počivaj u miru.
pre 5 godina
Zar je bitno koga je branio? Jel zato kriminalac? Da li je to razlog da ga ubiju? Jel treba sutra i lekara nekog da ubiju jer je lecio nekog iz kriminala? Ovo je klasican napad na slobodu ljudi i profesiju advokata
pre 5 godina
Ono sto me je zapanjilo jeste spisak klijenata koje je branio; nigde nekog mučenika, nesrećnika, ojađenog, ucveljenog... pa i oni imaju pravo na branioca, pa i po službenoj dužnosti!?
Batinaš Brisa Tatona zasigurno sam nije imao novca da plati usluge ovog advokata!!!
Recimo: u kancelariju Vam u razmaku od 5 sati uđu batinaš i njegovi i prijatelji i roditelji Brisa Tatona!? za koga se odlučiti?
pre 5 godina
@Danijela
Ako je ubijen zbog i povodom posla kojim se bavio. Dakle ako je ubijen zato sto je branio nekoga ili za to sto nije uspeo nekoga da odbrani onda se mogu sloziti sa vama. A sta ako je ubijen zbog neceg drugog? Ne bi trebalo prerano donosti zakljucke jer advokatura je profesija kao i svaka druga (bez obzira kako drugi ljudi gledaju na to) i advokati su ljudi sa vrlinama i manama, potrebama i zivotima kao i svi drugi... Saucesce porodici...
pre 5 godina
O advokatima nemam nimalo lepo misljenje, ali jel moguce da smo toliko posrnuli da dajemo ovolike minuse ljudima koji izrazavaju saucesce zbog smrti pokojnika?! Budimo ljudi!!!
pre 5 godina
Ljudi, da li ste vi pri sebi?! Posao advokata je da brani i NEVINE, i KRIVE. To mu je posao! Kakve veze ima to s etikom i moralom?
pre 5 godina
Bio je dobar advokat. Krivicu apsolvirao.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Ajde? Evo ja kao laik znam da je osnov prava "da je svako nevin dok se ne dokaže krivica" a dokazivanje se radi na sudu (a ne po tabloidima)....ako tužilac dokaže krivicu ispada da je advokat branio ubicu a ako ne dokaže branio je nevinog čoveka (!?)..
Nije sve crno-belo i manite se novinarskih kvalifikacija i medijskih presuda nekog priučenog tabloidnog "škrabala" sa jedva završenom srednjom školom....
pre 5 godina
@Danijela
Ne samo atentat, ubistvo advokata je bukvalno isto kao i ubistvo sudije ili tužioca.To je napad na pravosudni sistem jedne zemlje, jer su advokati deo tog sistema,koliko god to većini bilo teško da shvati.
Ovo je ozbiljan problem za državu.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Zato što na ovom stupnju civilizacije, smatramo da je svako nevin dok se ne dokaže suprotno. A dokazuje se na sudu, gde onda optuženi ima pravo na advokata. U suprotnom, policija bi mogla za bilo koga da kaže da je "osvedočeni kriminalac" i da ga zatvori bez suđenja. Postojaje pravne odbrane obezbeđuje da tužilaštvo mora da pred sud izađe sa jakim dokazima, čime se podiže standard pravosuđa. Ta prava garantuje Ustav Republike Srbije. Na advokatu nije da sudi, već da najbolje zastupa interese klijenta. Kako je moguće da ti, i ostali koji ti daju pluseve, u 21. veku, ako ste završili bar srednju školu, ne razumete ovo?
pre 5 godina
Saucesce koleginoj porodici.
Zasto brane advokati razne budale i psihopate?
Drzava je sistem. U tom sistemu su suprostavljeni gradjani i drzavni organi. Javni tuzilac ima zadatak da (uz pomoc policije) pronadje osobu koja je pocinila krivicno delo i da ga optuzi. Sud ima zadatak da vodi sudjenje i da donese odluku o krivici i visini kazne.
Nas ustav i evropska konvencija o ljudskim pravima garantuje svakome da ga drzava smatra nevinim dok se ne donese pravosnazna presuda. To postoji da bi gradjane stitilo od represije, kao npr. kod Tita ili Staljina.
Pravosudje ime zadatak da dokaze krivicu, a advokat da odbrani svog klijenta.
pre 5 godina
I kao što znamo, šansa da ovo ubistvo bude rešeno i ubica osuđen je ravna nuli.
pre 5 godina
U Srbiji oslobođen svih optužbi za sve i sva, a u Španiji 18 godina zbog ilegalnog arsenala, kako bi mnogi tu napisali, pametnom dovoljno!
pre 5 godina
Kriminalci uopste nemaju osrcaj za fer plej.
Kako ce policajci da rese ubistva u kojima ubica ne saceka patrolu pored ubijenog?
Te detoniraju eksploziv na daljinski, te stave maske, kapuljace, te nose telo na nasip....
Te rat Bojovic- Saranovic, te Kavacani- Skaljarci, te Novobeogradjani - Bezanijci.....
A ni oni sto stave fantomke pa ruse zgrade nisu bolji.
Kao antkomunista moram da kazem da bi pored Titove policije mogli da se takmice u klikerima i da se posakaju najvise jer bi svi kolektivno donirali bubrege.
Je.la nas demokratija
pre 5 godina
Neka mu je vecna slava i Hvala!
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Pa to mu je posao....odlično ga je radio!!!
pre 5 godina
@mare
Kako neko moze da brani nekog ko je osvedoceni kriminalac?
Tako što po zakonu i osvedoceni kriminalci imaju pravo na stručnu odbranu,pa čak i na advokata po službenoj dužnosti (ako nemaju sredstava da plate svog advokata...)
Znaci,odbrana i osvedocenih kriminalaca im je u opisu posla...
pre 5 godina
Poslednji pozdrav dragom drugu i bratu, od seke, iz mladosti! Neka te anđeli čuvaju!
pre 5 godina
Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora"...
Brate, šta još treba objašnjavati?
(Brka, 29. jul 2018 08:58)
Upravo zato je idealan za političko ubistvo. Javnost će odmah povezati njegovu smrt sa mafijom i to je rešeno. Niko neće ni pokušati da ide dublje u priču. Naivno, mnogo naivno...
pre 5 godina
Sad će duboka država da preore Srbiju da pronadje i ubicu i nalogodavca jer je advokat bio mnooogo više od advokata,nekako njegov alfa profil je simbol nedodirljivih.U Rumuniji bi pala Vlada,u Ĉeškoj ili Poljskoj bilo bi oroĉene funkcije ministara unutrašnjih poslova i pravde, A Srbija je mala država u kojoj se sve zna samo kad se hoće.Vrlo drzak atentat i kolko god da su ga odradili profesionalaci,nepromišljen.
pre 5 godina
Svaki pucanj na advokata je cist atentat ja to na taj nacin kfalifikujem.Laka mu crna zemlja i hvala sto je bijo jedan medju dobrim advokatima.
pre 5 godina
Za vreme Titove diktature advokati nisu bili omiljeni ali se nisu ni ubijali.
pre 5 godina
Ućutkali ga! Odbranio što je trebao a sada će sigurno ćutati o svemu što zna.
pre 5 godina
"Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora..."
Da li u Španiji nemaju tako dobre advokate ili u Španiji imaju bolje sudije?
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39
Ne razumeš očigledno ni moral ni etiku. Civilizacijsko dostignuće je da vlada pretpostavka nevinosti kao i da svako ima pravo na odbranu. U suprotnom bi se vratili u srednji vek.
pre 5 godina
Ko može da da negativan komentar na smrt čoveka koga nije poznavao, a koji se bavio svojim poslom, i to očigledno dobro? I još napiše “tu nema morala”? A veoma je moralno radovati se tudjoj smrti.
pre 5 godina
@mare
vrlo lako. i ja sam advokat, doduse parnicar, ali sutra bih branio bilo koga. gde pise ko je kriminalac a ko nije pa da biram koga cu da branim? u nasoj profesiji ima i te kako etike i morala, i ta etika kaze da ja moram svakome da pomognem kome treba pravna pomoc, bio on kriminalac ili postenjacina. neeticki je tako suditi i ne postovati pretpostavku nevinosti, jer je svako nevin dok mu se krivica ne utvrdi
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Hajde uzmi pa procitaj malo sta znaci advokatura i zbog cega je bitno da i "osvedoceni kriminalac" (mada zaista ne znam sta taj termin treba da znaci, to zadrzi za komentare oko Farme i Parova) ima svog advokata. Etika i moral nisu samo ono sto ti mislis da bi trebalo da budu, pogotovo ne zato sto misljenje baziras na informacijama iz dnevne stampe a ne iz, recimo, nekih udzbenika. Ljudi, advokatska profesija je jako specificna stvar i ne mozete je porediti sa vecinom drugih profesija. Nisam advokat, odmah to da naglasim, ali malo sam i citao i razmisljao na tu temu...
pre 5 godina
Andjeli bili sa njim.
pre 5 godina
Bio je jedan medju najboljim advokatima medju nama.
pre 5 godina
Definitivno je dobro radio svoj posao...
pre 5 godina
Saucesce porodici prekrasnog i dragog nam Mise.
pre 5 godina
kakva klijentela, zanimljivo..
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
pre 5 godina
Saucesce porodici a sinu brzi oporavak i izlazak iz bolnice.
pre 5 godina
Miso, vecno ces biti sa tvoim advokatima u srcu.
pre 5 godina
"Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora"...
Brate, šta još treba objašnjavati?
pre 5 godina
Pokoj mu dusi!
pre 5 godina
"Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora"...
Brate, šta još treba objašnjavati?
pre 5 godina
I kao što znamo, šansa da ovo ubistvo bude rešeno i ubica osuđen je ravna nuli.
pre 5 godina
kakva klijentela, zanimljivo..
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
pre 5 godina
"Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora..."
Da li u Španiji nemaju tako dobre advokate ili u Španiji imaju bolje sudije?
pre 5 godina
Definitivno je dobro radio svoj posao...
pre 5 godina
Ljudi, da li ste vi pri sebi?! Posao advokata je da brani i NEVINE, i KRIVE. To mu je posao! Kakve veze ima to s etikom i moralom?
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Zato što na ovom stupnju civilizacije, smatramo da je svako nevin dok se ne dokaže suprotno. A dokazuje se na sudu, gde onda optuženi ima pravo na advokata. U suprotnom, policija bi mogla za bilo koga da kaže da je "osvedočeni kriminalac" i da ga zatvori bez suđenja. Postojaje pravne odbrane obezbeđuje da tužilaštvo mora da pred sud izađe sa jakim dokazima, čime se podiže standard pravosuđa. Ta prava garantuje Ustav Republike Srbije. Na advokatu nije da sudi, već da najbolje zastupa interese klijenta. Kako je moguće da ti, i ostali koji ti daju pluseve, u 21. veku, ako ste završili bar srednju školu, ne razumete ovo?
pre 5 godina
Sto se svi pravite mutavi...
Dobro svi znamo sta su advokati i sudije u ovoj drzavi. Kad treba nesto da zastari, nema brige, tu oni stupaju na delo. Zakopaju slucaj duboko u tu "fioku". Razne malverzacije i ostala cuda, sve delo naseg "pravosudja". Za pare, advokati rade sve, ukljucujuci i stvari koje nisu po zakonu, sve u korist svoje "nevine" klijentele.
Tako da, molim komentatore koji pricaju o etici i moralu, da pogledaju malo bolje svoju drzavu, i, da shvate, da su te vrednosti davno napustile istu.
pre 5 godina
Svaki pucanj na advokata je cist atentat ja to na taj nacin kfalifikujem.Laka mu crna zemlja i hvala sto je bijo jedan medju dobrim advokatima.
pre 5 godina
Zar je bitno koga je branio? Jel zato kriminalac? Da li je to razlog da ga ubiju? Jel treba sutra i lekara nekog da ubiju jer je lecio nekog iz kriminala? Ovo je klasican napad na slobodu ljudi i profesiju advokata
pre 5 godina
Iza svih nerešenih ubistava uvek stoji ista organizacija
svi znamo ko
pre 5 godina
U Srbiji oslobođen svih optužbi za sve i sva, a u Španiji 18 godina zbog ilegalnog arsenala, kako bi mnogi tu napisali, pametnom dovoljno!
pre 5 godina
Bio je jedan medju najboljim advokatima medju nama.
pre 5 godina
Banana Drzava! Opet imamo devedesete i 2000-e a drzava ne radi nista!
pre 5 godina
Kriminalci uopste nemaju osrcaj za fer plej.
Kako ce policajci da rese ubistva u kojima ubica ne saceka patrolu pored ubijenog?
Te detoniraju eksploziv na daljinski, te stave maske, kapuljace, te nose telo na nasip....
Te rat Bojovic- Saranovic, te Kavacani- Skaljarci, te Novobeogradjani - Bezanijci.....
A ni oni sto stave fantomke pa ruse zgrade nisu bolji.
Kao antkomunista moram da kazem da bi pored Titove policije mogli da se takmice u klikerima i da se posakaju najvise jer bi svi kolektivno donirali bubrege.
Je.la nas demokratija
pre 5 godina
Miso, vecno ces biti sa tvoim advokatima u srcu.
pre 5 godina
O advokatima nemam nimalo lepo misljenje, ali jel moguce da smo toliko posrnuli da dajemo ovolike minuse ljudima koji izrazavaju saucesce zbog smrti pokojnika?! Budimo ljudi!!!
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Pa to mu je posao....odlično ga je radio!!!
pre 5 godina
Baš sam se premišljao da li da u septembru idem na odmor na Siciliju, kad ono eto Sicilije u Beogradu.
Saučešće porodici i prijateljima nesrećno nastradalog advokata.
pre 5 godina
Svi oni koji indirektno, možda i nesvesno, nalaze opravdanje za ovakav zločin, neka porazmisle kako bi se osećali da posao koji rade i od koga žive, u slučaju da se nekom ne sviđa, mogao da ih košta života.
pre 5 godina
Andjeli bili sa njim.
pre 5 godina
Saucesce porodici prekrasnog i dragog nam Mise.
pre 5 godina
@mare
vrlo lako. i ja sam advokat, doduse parnicar, ali sutra bih branio bilo koga. gde pise ko je kriminalac a ko nije pa da biram koga cu da branim? u nasoj profesiji ima i te kako etike i morala, i ta etika kaze da ja moram svakome da pomognem kome treba pravna pomoc, bio on kriminalac ili postenjacina. neeticki je tako suditi i ne postovati pretpostavku nevinosti, jer je svako nevin dok mu se krivica ne utvrdi
pre 5 godina
@Danijela
Ne samo atentat, ubistvo advokata je bukvalno isto kao i ubistvo sudije ili tužioca.To je napad na pravosudni sistem jedne zemlje, jer su advokati deo tog sistema,koliko god to većini bilo teško da shvati.
Ovo je ozbiljan problem za državu.
pre 5 godina
"Poznat kao branilac Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora..."
Da li u Španiji nemaju tako dobre advokate ili u Španiji imaju bolje sudije?
Pametnom dovoljno...
pre 5 godina
Najšira funkcija advokature je korekcija pravnog sistema, jer se postavlja kao prepreka izmedju organa koji vodi istragu i organa koji utvrdjuje i odlučuje o stepenu odgovornosti (tužilaštvo / sud). Odbrane najtežih krivičnih dela su najviši profesionalni izazov jer se u takvim slučajevima advokat bavi i "nadpravom", eufemistički. Ovaj advokat je verovatno tako mučki sklonjen zato što je dobro radio svoj posao, sve aspekte svog posla. Da je bilo obrnuto, kome bi smetao?
pre 5 godina
Saucesce porodici a sinu brzi oporavak i izlazak iz bolnice.
pre 5 godina
@Majko mila. Zar Vi zaista mislite da ovaj nesrecni advokat tokom svoje visedecenijske karijere nije nikoga branio osim navedenih? Zar mislite da je zadatak tabloida da istrazuju to? Sta oni imaju od toga da objave da je branio nekog obicnog gradjanina koji je okrivljen za npr. sumsku kradju? Ponasate se isto kao plejada vrsnih politicara na vlasti, od najboljeg studenta Pravnog fakulteta koji u zivotu nije procitao jednu presudu, jos manje da je uvestvovao u postupku na bilo koji nacin, pa i kao pripravnik, do tzv. doktora. Da li ste Vi u stanju da sudite o coveku na osnovu informacija koje Vam serviraju tabloidi, a da niste npr. procitali jedan podnesak advokata ili ga slusali na rocistu?
pre 5 godina
@mare
Kako neko moze da brani nekog ko je osvedoceni kriminalac?
Tako što po zakonu i osvedoceni kriminalci imaju pravo na stručnu odbranu,pa čak i na advokata po službenoj dužnosti (ako nemaju sredstava da plate svog advokata...)
Znaci,odbrana i osvedocenih kriminalaca im je u opisu posla...
pre 5 godina
Ko može da da negativan komentar na smrt čoveka koga nije poznavao, a koji se bavio svojim poslom, i to očigledno dobro? I još napiše “tu nema morala”? A veoma je moralno radovati se tudjoj smrti.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 29. jul 2018 08:39)
Niko nije kriv dok se ne dokaze??? Ali i izmedju prava i pravde ne stoji znak jednakosti!!
pre 5 godina
Ljudi, da li ste vi pri sebi?! Posao advokata je da brani i NEVINE, i KRIVE. To mu je posao! Kakve veze ima to s etikom i moralom?
(J., 29. jul 2018 10:17)
Niko nema pravo da drugome oduzme život. Ali kao i za sve, u životu postoji izbor. I da, posao kojim se baviš jeste tvoj izbor, i on nosi određen rizik, i da, taj izbor je ponekad pitanje morala. Ja npr. nikad nisam čuo da je ubijen advokat koji se bavi saobraćajnim prekršajima.
pre 5 godina
@mare:
Uz ovo sto sam rekao o fer sudjenju dodao bih i par reci o kazni. U Starom i Srednjem veku, u mnogim drutsvima kazna je bila osveta. Elementi takvih shvatanja postoje i danas u Izraelu i islamskim zemljama, gde se kazna cesto izvrsava i nad clanovima porodice osudjenog. U totalitarnim rezimima, poput nacisticke Nemacke ili Staljinovog SSSR, pa donekle i u Titovoj SFRJ, kazna se izvrsavala za primer drugima. U modernim drustvima, poput skandinavskih zemalja danas, smisao kazne je da osudjenog izoluje iz drustva, kako bi mu se dala prilika da svoju krivicu shvati, izvuce pouku i pokajanje i da se nakon odlezane kazne postepeni integrise nazad u drustvo. To je narocito izrazeno u Norveskoj, gde je maksimalna kazna 23 godine (na koju je osudjen Brejvik, na primer), a zatvori lice na male porodicne farme, svaki osudjenik ima svoju kucicu ... Ali i pored takvog naizgled blagog sistema kazni Norveska ima manji procenat kriminaliteta od svih onih drugih zemalja koje imaju klasicne tamnice, celije, strazare, postrojavanja, batine ... Kako to? Kao sto rekoh, dosta slozena tema, nije bas sve tako crno-belo ...
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Druže, etika mu i nalaže da brani svakog. Po Ustavu čak i oni koji zaslužuje smrrt zbog svojih zločina ima pravo na odbranu. A za takve kakav je Bojović, po Zqkonu, odbrana je obavezna.
Neka mu je laka crna zemlja.
pre 5 godina
Ućutkali ga! Odbranio što je trebao a sada će sigurno ćutati o svemu što zna.
pre 5 godina
Retko hrabar čovek. Legenda beogradske advokature.
Počivaj u miru.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39
Ne razumeš očigledno ni moral ni etiku. Civilizacijsko dostignuće je da vlada pretpostavka nevinosti kao i da svako ima pravo na odbranu. U suprotnom bi se vratili u srednji vek.
pre 5 godina
"Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac?
U toj profesiji nema etike ni morala".
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Dohvatio si se vrlo teske teme, o kojoj je napisana gomila ozbiljnih knjiga i naucnih clanaka, koje valja procitati pre diskusije o tome. Pocni od Jevandjelja po Jovanu, glava 8 ("Ko je od vas bezgrešan - neka prvi baci kamen"). Potom je tu i Magna Carta iz 1215. godine, gde je ustanovljen habeas corpus i pravo optuzenog na odbranu. Zadatak suda u uredjenom drustvu je da svakom optuzenom, pa cak i najgnusnijem zlocincu, omoguci da se brani i da ga osudi samo ako se sudjenjem ustanovi krivica. Pa i smrtna kazna, koja se u nekim drustvima jos uvek koristi, izrice se posle sudjenja u kome obe strane imaju pravo da iznose dokaze, prikupljaju iskaze svedoka itd. Time drustvo pokazuje da je moralno iznad tih neljudi i zlikovaca, jer sudi po fer pravilima igre, odredjenim ustavom i zakonima. Pravo na odbranu i advokata je kljucni deo takvih pravila, jer pokazuje casni karakter suda. Vezati coveka i tuci ga nije casno. Dati mu sablju u ruke da se brani jeste. Cak i kada zlikovca osudi na smrt, ta presuda je potkrepljena valjanim argumentima i poziva se na zakone kojima je takva kazna propisana. U suprotnom, ako coveku sudimo polazeci od argumenata poput "svi znaju da je on zlocinac", "sta tu ima da se sudi, na vesala s njim" i tome slicno - to se onda zove zakon rulje, mase, linča ... to je onda anarhija. I tako dalje, ovo je samo uvod ...
pre 5 godina
Sad će duboka država da preore Srbiju da pronadje i ubicu i nalogodavca jer je advokat bio mnooogo više od advokata,nekako njegov alfa profil je simbol nedodirljivih.U Rumuniji bi pala Vlada,u Ĉeškoj ili Poljskoj bilo bi oroĉene funkcije ministara unutrašnjih poslova i pravde, A Srbija je mala država u kojoj se sve zna samo kad se hoće.Vrlo drzak atentat i kolko god da su ga odradili profesionalaci,nepromišljen.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Hajde uzmi pa procitaj malo sta znaci advokatura i zbog cega je bitno da i "osvedoceni kriminalac" (mada zaista ne znam sta taj termin treba da znaci, to zadrzi za komentare oko Farme i Parova) ima svog advokata. Etika i moral nisu samo ono sto ti mislis da bi trebalo da budu, pogotovo ne zato sto misljenje baziras na informacijama iz dnevne stampe a ne iz, recimo, nekih udzbenika. Ljudi, advokatska profesija je jako specificna stvar i ne mozete je porediti sa vecinom drugih profesija. Nisam advokat, odmah to da naglasim, ali malo sam i citao i razmisljao na tu temu...
pre 5 godina
Svaka nasilna smrt je užasna. Ubiti advokata je kao i ubiti sudiju. Metak u sistem..u državu. Samo , mislim da bi dokazane zločince koji su tonama kokaina i heroina pobili hiljade mladih ljudi , trebalo da brani NN lice , advokat po službenoj dužnosti sa skrivenim identitetom . Em je opasno po život za advokate , em je prljav taj novac. Braniš nekog ko te plaća novcem koji je možda uzet iz ruke devojčice koja se tog dana kada je kupila drogu predozirala i umrla. Svako zaslužuje odbranu , ali zveri nek brane po službenoj dužnosti.
pre 5 godina
Kroz komentare se može videti ograničenost pojedinaca.
Kakve veze ima da li advokat brani poštara, kriminalca ili nešto peto? Njegov posao je da izvuče najbolje, u skladu sa zakonom, za klijenta kojeg zastupa. Zvuči neverovatno ali nije dovoljna vaša osuda kroz komentare. I da, sutra da neko vama blizak počini krivično delo i treba da se čupa što manja kazna prestali bi da morališete.
Licemeri ste.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Ajde? Evo ja kao laik znam da je osnov prava "da je svako nevin dok se ne dokaže krivica" a dokazivanje se radi na sudu (a ne po tabloidima)....ako tužilac dokaže krivicu ispada da je advokat branio ubicu a ako ne dokaže branio je nevinog čoveka (!?)..
Nije sve crno-belo i manite se novinarskih kvalifikacija i medijskih presuda nekog priučenog tabloidnog "škrabala" sa jedva završenom srednjom školom....
pre 5 godina
Za vreme Titove diktature advokati nisu bili omiljeni ali se nisu ni ubijali.
pre 5 godina
Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora"...
Brate, šta još treba objašnjavati?
(Brka, 29. jul 2018 08:58)
Upravo zato je idealan za političko ubistvo. Javnost će odmah povezati njegovu smrt sa mafijom i to je rešeno. Niko neće ni pokušati da ide dublje u priču. Naivno, mnogo naivno...
pre 5 godina
Saucesce koleginoj porodici.
Zasto brane advokati razne budale i psihopate?
Drzava je sistem. U tom sistemu su suprostavljeni gradjani i drzavni organi. Javni tuzilac ima zadatak da (uz pomoc policije) pronadje osobu koja je pocinila krivicno delo i da ga optuzi. Sud ima zadatak da vodi sudjenje i da donese odluku o krivici i visini kazne.
Nas ustav i evropska konvencija o ljudskim pravima garantuje svakome da ga drzava smatra nevinim dok se ne donese pravosnazna presuda. To postoji da bi gradjane stitilo od represije, kao npr. kod Tita ili Staljina.
Pravosudje ime zadatak da dokaze krivicu, a advokat da odbrani svog klijenta.
pre 5 godina
Pokoj mu dusi!
pre 5 godina
Znao previše?
pre 5 godina
Ono sto me je zapanjilo jeste spisak klijenata koje je branio; nigde nekog mučenika, nesrećnika, ojađenog, ucveljenog... pa i oni imaju pravo na branioca, pa i po službenoj dužnosti!?
Batinaš Brisa Tatona zasigurno sam nije imao novca da plati usluge ovog advokata!!!
Recimo: u kancelariju Vam u razmaku od 5 sati uđu batinaš i njegovi i prijatelji i roditelji Brisa Tatona!? za koga se odlučiti?
pre 5 godina
Bio je dobar advokat. Krivicu apsolvirao.
pre 5 godina
Bio je jak, istaknut čovek u svom poslu... šteta velika. Dešavaće se ovakve tragedije sve dok kriminal ima svoje oslonce u državi, jer nikada kriminal nije jači od države izuzev kada to sama država dopusti.
pre 5 godina
(phreak, 29. jul 2018 17:46)
Ti se u svom komentaru nalupeta baš, baš....
Sudije, tužioci i advokati su sastavni deo svakog pravnog sistema države.
Pokojni (ubijeni adsvokat) je bio tzv. "krivičar", odnosno profesionalno se opredelio da brani optužene za razna krivična dela, od kojih su najteža, ali i za svakog advokata - profesionalca stručno najizazovnija, baš ona kao što su bili Milošević (ratni zločinac), Bojović (mafijaš, diler droge) i slični. U najvećem broju slučajeva i kod nas (ali i u svetu) osnova za uzimanje ovakvih slučaja nije dobra zarada, već profesionalni izazov. Uzmite samo primer Italije i pokušajte da dođete do broja sudija i tužilaca koji su smrtno stradali, jer su tužili i sudili italijansku mafiju.
U bilo kojoj normalnoj državi ako smrtno nastrada sudija, tužilac ili advokat ugrožen je pravosudni sistem, odnosno sama država. Slična je situacija i sa novinarima, koji se bave istraživačkim novinarstvom (kod nas Dada Vujasinović, Ćuruvija, Pantić i ini...)
Posle ovog tragičnog događaja sa advokatom Ognjenović, kompletan državni aparat (MUP, BIA, sudije, tužioci) morali bi da se angažuju, ukoliko se želi pokazati da mafija nije iznad države Srbije.
pre 5 godina
Poslednji pozdrav dragom drugu i bratu, od seke, iz mladosti! Neka te anđeli čuvaju!
pre 5 godina
Kakve ima veze dal je advokat-krivicar ili lekar? Osnovno civilizaxijsko pravo svakog coveka je da ima pravo na odbranu. I sam raspon kazni je cesto od npr 10-25 god . Upravo zato advokati i sluze, znaci ne da bi nekog oslobodili kp je defakto kriv ( uhvacen na licu mesta, predao se ) vec da bi se kazna cibilizacijski i ljudski i ,,ovozemaljski"" odmerila ( ko veruje u Boga kazna na zemlji ne postoji). Alinkod nas je i dalje to primitivno ramisljanje po sistemu ,, ko ga sisa, sam je kriv". E pa gospodo u normalnim zemljama advokat kao i svaki gradjanin treba da radi svoj posao i da bude zasticen. Na zalst kpd nas se kriviciom bave 5 % advokata upravo zbog tog naseg razmisljanja. Moramo se malo uzdignuti na vise stepenike civilizacijskih tekovina i postovati osnovna ljudska prava.
pre 5 godina
@Danijela
Ako je ubijen zbog i povodom posla kojim se bavio. Dakle ako je ubijen zato sto je branio nekoga ili za to sto nije uspeo nekoga da odbrani onda se mogu sloziti sa vama. A sta ako je ubijen zbog neceg drugog? Ne bi trebalo prerano donosti zakljucke jer advokatura je profesija kao i svaka druga (bez obzira kako drugi ljudi gledaju na to) i advokati su ljudi sa vrlinama i manama, potrebama i zivotima kao i svi drugi... Saucesce porodici...
pre 5 godina
Zastrašivanje. Teror. Pucanj na slobodu nacije.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 29. jul 2018 08:39)
Da, to je jedno od mišljenja, kako kad znaš da je neko kriv, a to ti je i dužnost. Prilično složeno. Prvo, danas se od krivičnopravnog sistema zahteva zaštita društva a ne samo pravda. Dakle, korisnost na prvom mestu. Da se spreče budući zločini, to je cilj. Advokat koji odbrani krivca popravlja sistem, bilo zato što je ovaj oslobođen iz proceduralnih razloga, te je za očekivati da neko bude kažnjen zbog propusta, ili iz materijalnih razloga i drugih manjkavosti sistema za koje je očekivati da će oni koji ga kreiraju i da ih otklone, da ga poprave. E tu nastaju problem, jer sistem niko ne popravlja, pa onda i neki advokat krivičar ne može da kaže da se radi o ovome što sam izložio gore, nego o drugoj situaciji i to je zastrašujuće. E sad, druga stvar što neki od tih advokata i ne shvataju dilemu, ili je ne vide, jer im to i nije nikakav problem. Ovde je sistem nakaradan, i čovek ne može da ne bude korumpiran, ako želi da bude uspešan. Korumpiran ne u krivičnopravnom smislu, nego generalno. Da bude kvaran, da nema moralnih skrupula.
pre 5 godina
Neka mu je vecna slava i Hvala!
pre 5 godina
Kakve veze ima da li advokat brani poštara, kriminalca ili nešto peto?
(krtac, 29. jul 2018 11:06)
U pravu si, nema veze, ali nekako ovi poznati advokati baš izbegavaju poštare a uvek im zapadnu kriminalci. Neuk čovek bi pretpostavio da tu postoji neka veza.
pre 5 godina
Zanimljivo je da komentatorima koji osudjuju advokata kome je u opisu radnog mesta da brani osobe koje su prekrsile zakon, ne pada na pamet da su sudije te koje donose presudu. Dakle nije advokat odgovoran za oslobadjanje tkz. "osvedocenih kriminalaca" vec drzava.
pre 5 godina
Nekako,ovakvim "ADVOKATIMA" uvek zapadnu POPŠTENI likovi,Desničari,PatriJote,normalno,puni PARA.
pre 5 godina
Recimo: u kancelariju Vam u razmaku od 5 sati uđu batinaš i njegovi i prijatelji i roditelji Brisa Tatona!? za koga se odlučiti?
(Majko mila, 29. jul 2018 10:51)
Za onog ko prvi sklopi ugovor s tobom, drugog moraš odbiti zbog sukoba interesa.
pre 5 godina
I kao što znamo, šansa da ovo ubistvo bude rešeno i ubica osuđen je ravna nuli.
pre 5 godina
Iza svih nerešenih ubistava uvek stoji ista organizacija
svi znamo ko
pre 5 godina
Banana Drzava! Opet imamo devedesete i 2000-e a drzava ne radi nista!
pre 5 godina
Ljudi, da li ste vi pri sebi?! Posao advokata je da brani i NEVINE, i KRIVE. To mu je posao! Kakve veze ima to s etikom i moralom?
pre 5 godina
Kriminalci uopste nemaju osrcaj za fer plej.
Kako ce policajci da rese ubistva u kojima ubica ne saceka patrolu pored ubijenog?
Te detoniraju eksploziv na daljinski, te stave maske, kapuljace, te nose telo na nasip....
Te rat Bojovic- Saranovic, te Kavacani- Skaljarci, te Novobeogradjani - Bezanijci.....
A ni oni sto stave fantomke pa ruse zgrade nisu bolji.
Kao antkomunista moram da kazem da bi pored Titove policije mogli da se takmice u klikerima i da se posakaju najvise jer bi svi kolektivno donirali bubrege.
Je.la nas demokratija
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Zato što na ovom stupnju civilizacije, smatramo da je svako nevin dok se ne dokaže suprotno. A dokazuje se na sudu, gde onda optuženi ima pravo na advokata. U suprotnom, policija bi mogla za bilo koga da kaže da je "osvedočeni kriminalac" i da ga zatvori bez suđenja. Postojaje pravne odbrane obezbeđuje da tužilaštvo mora da pred sud izađe sa jakim dokazima, čime se podiže standard pravosuđa. Ta prava garantuje Ustav Republike Srbije. Na advokatu nije da sudi, već da najbolje zastupa interese klijenta. Kako je moguće da ti, i ostali koji ti daju pluseve, u 21. veku, ako ste završili bar srednju školu, ne razumete ovo?
pre 5 godina
"Poznat kao branilac Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora..."
Da li u Španiji nemaju tako dobre advokate ili u Španiji imaju bolje sudije?
Pametnom dovoljno...
pre 5 godina
Baš sam se premišljao da li da u septembru idem na odmor na Siciliju, kad ono eto Sicilije u Beogradu.
Saučešće porodici i prijateljima nesrećno nastradalog advokata.
pre 5 godina
@Danijela
Ne samo atentat, ubistvo advokata je bukvalno isto kao i ubistvo sudije ili tužioca.To je napad na pravosudni sistem jedne zemlje, jer su advokati deo tog sistema,koliko god to većini bilo teško da shvati.
Ovo je ozbiljan problem za državu.
pre 5 godina
Svaki pucanj na advokata je cist atentat ja to na taj nacin kfalifikujem.Laka mu crna zemlja i hvala sto je bijo jedan medju dobrim advokatima.
pre 5 godina
@Majko mila. Zar Vi zaista mislite da ovaj nesrecni advokat tokom svoje visedecenijske karijere nije nikoga branio osim navedenih? Zar mislite da je zadatak tabloida da istrazuju to? Sta oni imaju od toga da objave da je branio nekog obicnog gradjanina koji je okrivljen za npr. sumsku kradju? Ponasate se isto kao plejada vrsnih politicara na vlasti, od najboljeg studenta Pravnog fakulteta koji u zivotu nije procitao jednu presudu, jos manje da je uvestvovao u postupku na bilo koji nacin, pa i kao pripravnik, do tzv. doktora. Da li ste Vi u stanju da sudite o coveku na osnovu informacija koje Vam serviraju tabloidi, a da niste npr. procitali jedan podnesak advokata ili ga slusali na rocistu?
pre 5 godina
Zar je bitno koga je branio? Jel zato kriminalac? Da li je to razlog da ga ubiju? Jel treba sutra i lekara nekog da ubiju jer je lecio nekog iz kriminala? Ovo je klasican napad na slobodu ljudi i profesiju advokata
pre 5 godina
Zanimljivo je da komentatorima koji osudjuju advokata kome je u opisu radnog mesta da brani osobe koje su prekrsile zakon, ne pada na pamet da su sudije te koje donose presudu. Dakle nije advokat odgovoran za oslobadjanje tkz. "osvedocenih kriminalaca" vec drzava.
pre 5 godina
Ućutkali ga! Odbranio što je trebao a sada će sigurno ćutati o svemu što zna.
pre 5 godina
Sad će duboka država da preore Srbiju da pronadje i ubicu i nalogodavca jer je advokat bio mnooogo više od advokata,nekako njegov alfa profil je simbol nedodirljivih.U Rumuniji bi pala Vlada,u Ĉeškoj ili Poljskoj bilo bi oroĉene funkcije ministara unutrašnjih poslova i pravde, A Srbija je mala država u kojoj se sve zna samo kad se hoće.Vrlo drzak atentat i kolko god da su ga odradili profesionalaci,nepromišljen.
pre 5 godina
U Srbiji oslobođen svih optužbi za sve i sva, a u Španiji 18 godina zbog ilegalnog arsenala, kako bi mnogi tu napisali, pametnom dovoljno!
pre 5 godina
Za vreme Titove diktature advokati nisu bili omiljeni ali se nisu ni ubijali.
pre 5 godina
Bio je jedan medju najboljim advokatima medju nama.
pre 5 godina
Bio je jak, istaknut čovek u svom poslu... šteta velika. Dešavaće se ovakve tragedije sve dok kriminal ima svoje oslonce u državi, jer nikada kriminal nije jači od države izuzev kada to sama država dopusti.
pre 5 godina
Miso, vecno ces biti sa tvoim advokatima u srcu.
pre 5 godina
Andjeli bili sa njim.
pre 5 godina
Saucesce porodici prekrasnog i dragog nam Mise.
pre 5 godina
Zastrašivanje. Teror. Pucanj na slobodu nacije.
pre 5 godina
Retko hrabar čovek. Legenda beogradske advokature.
Počivaj u miru.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Hajde uzmi pa procitaj malo sta znaci advokatura i zbog cega je bitno da i "osvedoceni kriminalac" (mada zaista ne znam sta taj termin treba da znaci, to zadrzi za komentare oko Farme i Parova) ima svog advokata. Etika i moral nisu samo ono sto ti mislis da bi trebalo da budu, pogotovo ne zato sto misljenje baziras na informacijama iz dnevne stampe a ne iz, recimo, nekih udzbenika. Ljudi, advokatska profesija je jako specificna stvar i ne mozete je porediti sa vecinom drugih profesija. Nisam advokat, odmah to da naglasim, ali malo sam i citao i razmisljao na tu temu...
pre 5 godina
Recimo: u kancelariju Vam u razmaku od 5 sati uđu batinaš i njegovi i prijatelji i roditelji Brisa Tatona!? za koga se odlučiti?
(Majko mila, 29. jul 2018 10:51)
Za onog ko prvi sklopi ugovor s tobom, drugog moraš odbiti zbog sukoba interesa.
pre 5 godina
Pokoj mu dusi!
pre 5 godina
Kroz komentare se može videti ograničenost pojedinaca.
Kakve veze ima da li advokat brani poštara, kriminalca ili nešto peto? Njegov posao je da izvuče najbolje, u skladu sa zakonom, za klijenta kojeg zastupa. Zvuči neverovatno ali nije dovoljna vaša osuda kroz komentare. I da, sutra da neko vama blizak počini krivično delo i treba da se čupa što manja kazna prestali bi da morališete.
Licemeri ste.
pre 5 godina
"Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora"...
Brate, šta još treba objašnjavati?
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 29. jul 2018 08:39)
Da, to je jedno od mišljenja, kako kad znaš da je neko kriv, a to ti je i dužnost. Prilično složeno. Prvo, danas se od krivičnopravnog sistema zahteva zaštita društva a ne samo pravda. Dakle, korisnost na prvom mestu. Da se spreče budući zločini, to je cilj. Advokat koji odbrani krivca popravlja sistem, bilo zato što je ovaj oslobođen iz proceduralnih razloga, te je za očekivati da neko bude kažnjen zbog propusta, ili iz materijalnih razloga i drugih manjkavosti sistema za koje je očekivati da će oni koji ga kreiraju i da ih otklone, da ga poprave. E tu nastaju problem, jer sistem niko ne popravlja, pa onda i neki advokat krivičar ne može da kaže da se radi o ovome što sam izložio gore, nego o drugoj situaciji i to je zastrašujuće. E sad, druga stvar što neki od tih advokata i ne shvataju dilemu, ili je ne vide, jer im to i nije nikakav problem. Ovde je sistem nakaradan, i čovek ne može da ne bude korumpiran, ako želi da bude uspešan. Korumpiran ne u krivičnopravnom smislu, nego generalno. Da bude kvaran, da nema moralnih skrupula.
pre 5 godina
kakva klijentela, zanimljivo..
pre 5 godina
Saucesce porodici a sinu brzi oporavak i izlazak iz bolnice.
pre 5 godina
Ljudi, da li ste vi pri sebi?! Posao advokata je da brani i NEVINE, i KRIVE. To mu je posao! Kakve veze ima to s etikom i moralom?
(J., 29. jul 2018 10:17)
Niko nema pravo da drugome oduzme život. Ali kao i za sve, u životu postoji izbor. I da, posao kojim se baviš jeste tvoj izbor, i on nosi određen rizik, i da, taj izbor je ponekad pitanje morala. Ja npr. nikad nisam čuo da je ubijen advokat koji se bavi saobraćajnim prekršajima.
pre 5 godina
Ko može da da negativan komentar na smrt čoveka koga nije poznavao, a koji se bavio svojim poslom, i to očigledno dobro? I još napiše “tu nema morala”? A veoma je moralno radovati se tudjoj smrti.
pre 5 godina
O advokatima nemam nimalo lepo misljenje, ali jel moguce da smo toliko posrnuli da dajemo ovolike minuse ljudima koji izrazavaju saucesce zbog smrti pokojnika?! Budimo ljudi!!!
pre 5 godina
@mare
vrlo lako. i ja sam advokat, doduse parnicar, ali sutra bih branio bilo koga. gde pise ko je kriminalac a ko nije pa da biram koga cu da branim? u nasoj profesiji ima i te kako etike i morala, i ta etika kaze da ja moram svakome da pomognem kome treba pravna pomoc, bio on kriminalac ili postenjacina. neeticki je tako suditi i ne postovati pretpostavku nevinosti, jer je svako nevin dok mu se krivica ne utvrdi
pre 5 godina
Poslednji pozdrav dragom drugu i bratu, od seke, iz mladosti! Neka te anđeli čuvaju!
pre 5 godina
Svi oni koji indirektno, možda i nesvesno, nalaze opravdanje za ovakav zločin, neka porazmisle kako bi se osećali da posao koji rade i od koga žive, u slučaju da se nekom ne sviđa, mogao da ih košta života.
pre 5 godina
Neka mu je vecna slava i Hvala!
pre 5 godina
Sto se svi pravite mutavi...
Dobro svi znamo sta su advokati i sudije u ovoj drzavi. Kad treba nesto da zastari, nema brige, tu oni stupaju na delo. Zakopaju slucaj duboko u tu "fioku". Razne malverzacije i ostala cuda, sve delo naseg "pravosudja". Za pare, advokati rade sve, ukljucujuci i stvari koje nisu po zakonu, sve u korist svoje "nevine" klijentele.
Tako da, molim komentatore koji pricaju o etici i moralu, da pogledaju malo bolje svoju drzavu, i, da shvate, da su te vrednosti davno napustile istu.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39
Ne razumeš očigledno ni moral ni etiku. Civilizacijsko dostignuće je da vlada pretpostavka nevinosti kao i da svako ima pravo na odbranu. U suprotnom bi se vratili u srednji vek.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Ajde? Evo ja kao laik znam da je osnov prava "da je svako nevin dok se ne dokaže krivica" a dokazivanje se radi na sudu (a ne po tabloidima)....ako tužilac dokaže krivicu ispada da je advokat branio ubicu a ako ne dokaže branio je nevinog čoveka (!?)..
Nije sve crno-belo i manite se novinarskih kvalifikacija i medijskih presuda nekog priučenog tabloidnog "škrabala" sa jedva završenom srednjom školom....
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Pa to mu je posao....odlično ga je radio!!!
pre 5 godina
Definitivno je dobro radio svoj posao...
pre 5 godina
Ono sto me je zapanjilo jeste spisak klijenata koje je branio; nigde nekog mučenika, nesrećnika, ojađenog, ucveljenog... pa i oni imaju pravo na branioca, pa i po službenoj dužnosti!?
Batinaš Brisa Tatona zasigurno sam nije imao novca da plati usluge ovog advokata!!!
Recimo: u kancelariju Vam u razmaku od 5 sati uđu batinaš i njegovi i prijatelji i roditelji Brisa Tatona!? za koga se odlučiti?
pre 5 godina
Saucesce koleginoj porodici.
Zasto brane advokati razne budale i psihopate?
Drzava je sistem. U tom sistemu su suprostavljeni gradjani i drzavni organi. Javni tuzilac ima zadatak da (uz pomoc policije) pronadje osobu koja je pocinila krivicno delo i da ga optuzi. Sud ima zadatak da vodi sudjenje i da donese odluku o krivici i visini kazne.
Nas ustav i evropska konvencija o ljudskim pravima garantuje svakome da ga drzava smatra nevinim dok se ne donese pravosnazna presuda. To postoji da bi gradjane stitilo od represije, kao npr. kod Tita ili Staljina.
Pravosudje ime zadatak da dokaze krivicu, a advokat da odbrani svog klijenta.
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mare, 29. jul 2018 08:39)
Niko nije kriv dok se ne dokaze??? Ali i izmedju prava i pravde ne stoji znak jednakosti!!
pre 5 godina
@mare:
Uz ovo sto sam rekao o fer sudjenju dodao bih i par reci o kazni. U Starom i Srednjem veku, u mnogim drutsvima kazna je bila osveta. Elementi takvih shvatanja postoje i danas u Izraelu i islamskim zemljama, gde se kazna cesto izvrsava i nad clanovima porodice osudjenog. U totalitarnim rezimima, poput nacisticke Nemacke ili Staljinovog SSSR, pa donekle i u Titovoj SFRJ, kazna se izvrsavala za primer drugima. U modernim drustvima, poput skandinavskih zemalja danas, smisao kazne je da osudjenog izoluje iz drustva, kako bi mu se dala prilika da svoju krivicu shvati, izvuce pouku i pokajanje i da se nakon odlezane kazne postepeni integrise nazad u drustvo. To je narocito izrazeno u Norveskoj, gde je maksimalna kazna 23 godine (na koju je osudjen Brejvik, na primer), a zatvori lice na male porodicne farme, svaki osudjenik ima svoju kucicu ... Ali i pored takvog naizgled blagog sistema kazni Norveska ima manji procenat kriminaliteta od svih onih drugih zemalja koje imaju klasicne tamnice, celije, strazare, postrojavanja, batine ... Kako to? Kao sto rekoh, dosta slozena tema, nije bas sve tako crno-belo ...
pre 5 godina
Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac? U toj profesiji nema etike ni morala.
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Druže, etika mu i nalaže da brani svakog. Po Ustavu čak i oni koji zaslužuje smrrt zbog svojih zločina ima pravo na odbranu. A za takve kakav je Bojović, po Zqkonu, odbrana je obavezna.
Neka mu je laka crna zemlja.
pre 5 godina
Kakve ima veze dal je advokat-krivicar ili lekar? Osnovno civilizaxijsko pravo svakog coveka je da ima pravo na odbranu. I sam raspon kazni je cesto od npr 10-25 god . Upravo zato advokati i sluze, znaci ne da bi nekog oslobodili kp je defakto kriv ( uhvacen na licu mesta, predao se ) vec da bi se kazna cibilizacijski i ljudski i ,,ovozemaljski"" odmerila ( ko veruje u Boga kazna na zemlji ne postoji). Alinkod nas je i dalje to primitivno ramisljanje po sistemu ,, ko ga sisa, sam je kriv". E pa gospodo u normalnim zemljama advokat kao i svaki gradjanin treba da radi svoj posao i da bude zasticen. Na zalst kpd nas se kriviciom bave 5 % advokata upravo zbog tog naseg razmisljanja. Moramo se malo uzdignuti na vise stepenike civilizacijskih tekovina i postovati osnovna ljudska prava.
pre 5 godina
@mare
Kako neko moze da brani nekog ko je osvedoceni kriminalac?
Tako što po zakonu i osvedoceni kriminalci imaju pravo na stručnu odbranu,pa čak i na advokata po službenoj dužnosti (ako nemaju sredstava da plate svog advokata...)
Znaci,odbrana i osvedocenih kriminalaca im je u opisu posla...
pre 5 godina
@Danijela
Ako je ubijen zbog i povodom posla kojim se bavio. Dakle ako je ubijen zato sto je branio nekoga ili za to sto nije uspeo nekoga da odbrani onda se mogu sloziti sa vama. A sta ako je ubijen zbog neceg drugog? Ne bi trebalo prerano donosti zakljucke jer advokatura je profesija kao i svaka druga (bez obzira kako drugi ljudi gledaju na to) i advokati su ljudi sa vrlinama i manama, potrebama i zivotima kao i svi drugi... Saucesce porodici...
pre 5 godina
Svaka nasilna smrt je užasna. Ubiti advokata je kao i ubiti sudiju. Metak u sistem..u državu. Samo , mislim da bi dokazane zločince koji su tonama kokaina i heroina pobili hiljade mladih ljudi , trebalo da brani NN lice , advokat po službenoj dužnosti sa skrivenim identitetom . Em je opasno po život za advokate , em je prljav taj novac. Braniš nekog ko te plaća novcem koji je možda uzet iz ruke devojčice koja se tog dana kada je kupila drogu predozirala i umrla. Svako zaslužuje odbranu , ali zveri nek brane po službenoj dužnosti.
pre 5 godina
Bio je dobar advokat. Krivicu apsolvirao.
pre 5 godina
Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora"...
Brate, šta još treba objašnjavati?
(Brka, 29. jul 2018 08:58)
Upravo zato je idealan za političko ubistvo. Javnost će odmah povezati njegovu smrt sa mafijom i to je rešeno. Niko neće ni pokušati da ide dublje u priču. Naivno, mnogo naivno...
pre 5 godina
"Kako neko može da brani nekog ko je osvedočeni kriminalac?
U toj profesiji nema etike ni morala".
(mare, 29. jul 2018 08:39)
Dohvatio si se vrlo teske teme, o kojoj je napisana gomila ozbiljnih knjiga i naucnih clanaka, koje valja procitati pre diskusije o tome. Pocni od Jevandjelja po Jovanu, glava 8 ("Ko je od vas bezgrešan - neka prvi baci kamen"). Potom je tu i Magna Carta iz 1215. godine, gde je ustanovljen habeas corpus i pravo optuzenog na odbranu. Zadatak suda u uredjenom drustvu je da svakom optuzenom, pa cak i najgnusnijem zlocincu, omoguci da se brani i da ga osudi samo ako se sudjenjem ustanovi krivica. Pa i smrtna kazna, koja se u nekim drustvima jos uvek koristi, izrice se posle sudjenja u kome obe strane imaju pravo da iznose dokaze, prikupljaju iskaze svedoka itd. Time drustvo pokazuje da je moralno iznad tih neljudi i zlikovaca, jer sudi po fer pravilima igre, odredjenim ustavom i zakonima. Pravo na odbranu i advokata je kljucni deo takvih pravila, jer pokazuje casni karakter suda. Vezati coveka i tuci ga nije casno. Dati mu sablju u ruke da se brani jeste. Cak i kada zlikovca osudi na smrt, ta presuda je potkrepljena valjanim argumentima i poziva se na zakone kojima je takva kazna propisana. U suprotnom, ako coveku sudimo polazeci od argumenata poput "svi znaju da je on zlocinac", "sta tu ima da se sudi, na vesala s njim" i tome slicno - to se onda zove zakon rulje, mase, linča ... to je onda anarhija. I tako dalje, ovo je samo uvod ...
pre 5 godina
Najšira funkcija advokature je korekcija pravnog sistema, jer se postavlja kao prepreka izmedju organa koji vodi istragu i organa koji utvrdjuje i odlučuje o stepenu odgovornosti (tužilaštvo / sud). Odbrane najtežih krivičnih dela su najviši profesionalni izazov jer se u takvim slučajevima advokat bavi i "nadpravom", eufemistički. Ovaj advokat je verovatno tako mučki sklonjen zato što je dobro radio svoj posao, sve aspekte svog posla. Da je bilo obrnuto, kome bi smetao?
pre 5 godina
"Poznat je kao jedan od branilaca Luke Bojovića, koji je u Srbiji pravosnažno oslobođen svih optužbi, a u Španiji izdržava kaznu od 18 godina zatvora..."
Da li u Španiji nemaju tako dobre advokate ili u Španiji imaju bolje sudije?
pre 5 godina
Znao previše?
pre 5 godina
Kakve veze ima da li advokat brani poštara, kriminalca ili nešto peto?
(krtac, 29. jul 2018 11:06)
U pravu si, nema veze, ali nekako ovi poznati advokati baš izbegavaju poštare a uvek im zapadnu kriminalci. Neuk čovek bi pretpostavio da tu postoji neka veza.
pre 5 godina
(phreak, 29. jul 2018 17:46)
Ti se u svom komentaru nalupeta baš, baš....
Sudije, tužioci i advokati su sastavni deo svakog pravnog sistema države.
Pokojni (ubijeni adsvokat) je bio tzv. "krivičar", odnosno profesionalno se opredelio da brani optužene za razna krivična dela, od kojih su najteža, ali i za svakog advokata - profesionalca stručno najizazovnija, baš ona kao što su bili Milošević (ratni zločinac), Bojović (mafijaš, diler droge) i slični. U najvećem broju slučajeva i kod nas (ali i u svetu) osnova za uzimanje ovakvih slučaja nije dobra zarada, već profesionalni izazov. Uzmite samo primer Italije i pokušajte da dođete do broja sudija i tužilaca koji su smrtno stradali, jer su tužili i sudili italijansku mafiju.
U bilo kojoj normalnoj državi ako smrtno nastrada sudija, tužilac ili advokat ugrožen je pravosudni sistem, odnosno sama država. Slična je situacija i sa novinarima, koji se bave istraživačkim novinarstvom (kod nas Dada Vujasinović, Ćuruvija, Pantić i ini...)
Posle ovog tragičnog događaja sa advokatom Ognjenović, kompletan državni aparat (MUP, BIA, sudije, tužioci) morali bi da se angažuju, ukoliko se želi pokazati da mafija nije iznad države Srbije.
pre 5 godina
Nekako,ovakvim "ADVOKATIMA" uvek zapadnu POPŠTENI likovi,Desničari,PatriJote,normalno,puni PARA.
63 Komentari
Sortiraj po: