Petak, 27.07.2018.

13:15

Otac Stojadin stanovnicima "Stepe": Gori ste od Turaka

Direktor Patrijaršijske upravne kancelarije Stojadin Pavlović obratio se "pobunjenicima" iz Udruženja stanara naselja "Stepa Stepanović".

Izvor: B92

Otac Stojadin stanovnicima "Stepe": Gori ste od Turaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

bez_cenzure

pre 7 godina

Predstavnici Stepe bili su vrlo blagi a kada s druge strane imaš bahate i osione sveštenike ne treba ići linijom manjeg otpora. Treba ih tužiti a za izjave protiv Turaka i duplu tužbu. Možda uključiti i ambasadu Turske u tu tužbu. Crkva se previše osilila. Vrijeđaju kako žele i koga god žele bez posljedica a to je nedopustivo.

Zozon

pre 7 godina

Crkva se barem od dobrovoljnog priloga dize
(vp, 27. jul 2018 14:20)


Jeste, moje komšije su donirale za izgradnju druge crkve u gradu, a posle 5 godina umre komšija koji je imao penziju 18.000, komšinica nije stigla do penzije kad joj je propalo preduzeće od lopovske privatizacije i čisti zgrade, a sin joj nema stalan posao i sklapaju kraj s krajem, a onda im je došao pop i uzeo 60 EVRA ZA OPELO.
ŠEZDESET EVRA ZA OPELO, sirotinji koja sklapa kraj s krajem i jedva preživljava.

Jel zbog toga doniraju ljudi, da ih pop ojadi kad im je najteže?!
Taj isti pop će doći i meni tako jer sam iz njegove parohije kad moji roditelji umru, ali će dobiti JEDAN DINAR OD MENE.

Pričaj bajke nekom drugom.

Bane

pre 7 godina

Ovako:

Da se srpski narod prvenstveno od 1945. pa na ovamo najviše od svih ex yu naroda udaljio od Boga, to svakako.

O pravljenju javnih toaleta i ostalih "potrebštija" za običnog čoveka, te hvaljenja da su "jahali sveštenike" da pristupe u CK SKJ i da ne govorim (kad ste čuli u HR i BiH da se neko hvalio da jade odže i fratre).

Ali, da su sveštenici nikad gramziviji, da su sve samo ne u službi Boga, i da od SPC koju je vodila Njegova Svetost Gospodin Pavle nije ostala ni senka svega...

E, pa, shodno tome....

Turcin gradjanin Srbije

pre 7 godina

A sta fali nama Turcima?
Kakva je to verska organizacija koja blati ostale narode? Cemu uci svoje vernike? Kako ja da se osecam posle ove izjave?

samo razmišljam

pre 7 godina

"" otac Stojadin stanovnicima Stepe- gori ste od Turaka ! ćekajte pa zar ova nacionalističko - rasistička izjava nije kažnjiva zakonom

Aa

pre 7 godina

Iskreno ja sam zgrožen ovim minusima protiv naše crkve . Znam da se mnogi neće složiti ali zato nam se mnoge stvari i događaju kao narodu. Po drugi put se odričemo crkve. Prvi put posle 45 te . Sad sam siguran da će nam biti još gore... Samo da se zna i identitet i kultura Srba ne bi postojala bez crkve. I bez škola i bez bolnica smo opstali. krenite sa minusima ako uopšte ova sekta od b92 ovo objavi.

ko je ovde lud

pre 7 godina

@vp
ajde pusti ti tu pricu, nemoj nas praviti budalama. pokusaj da krstis dete ili bilo koju uslugu da koristis svestenika i reci mu odmah da nemas novac, videces sta ce ti reci.

to prvo, drugo sto su ti ljudi 100% u pravu, oni su doneli odluku o kupovini tih stanova upravo zbog urbanistickog plana a zele je graditi bez dozvole, krse zakon, zakon mora biti isti za sve ko god da je u pitanju.

cinjenica je da su nasi svestenici bahati.
pa odgledaj video, kako govori svestenik, kako mesa politiku i osudjuje posten narod zato sto ne dozvoljavaju crkvi da prekrsi zakon a to je velika sramota!!!

Zoran

pre 7 godina

Tribina održana 20.02.2018. godine u opštini Voždovac, na kojoj su bili prisutni republički, gradski i opštinski zvaničnici ...
Gradski sekretar za obrazovanje i dečiju zaštitu Slavko Gak, rekao je da će u ovoj godini biti završen projekat i tehnička dokumentacija za izgradnju drugog vrtića u Naselju, a da će izgradnja početi 2019. godine.

Još jedan pokušaj neuspešne manipulacije direktora Patrijaršijske upravne kancelarije sa nečim što je već dogovoreno

zzzzz

pre 7 godina

Pop Stojadin živi u vili na Dedinju i izdaje sobe na Divčibarama. Pisalo se više puta o njegovom, ne baš bogougodnom načinu života, i u nekim ozbiljnim medijima.

Covek

pre 7 godina

Pre neki vikend ovde u Zrenjaninu bio patrijarh i 4-ica vladika. (vp, 27. jul 2018 14:20)

Da, bio je patrijarh "osveti" crkvu, to jest da je stavi u promet. A izgradnja te iste crkve tekla je ovako: lik koji je sve finansirao iz Amerike (nije crkva platila nista), kaze svojoj majci, nemoj slucajno da im dajes pare na ruke, sve kontrolisi gde sta ide, i sve sama placaj od novaca sto ti saljem. SPC nema ugled ni kod svojih ktitora, a kamoli kod onih koji narod pogrdno uporedjuju sa Turcima, premda nije nista lose biti Turcin. Turcin je covek kao i svi ostali... Srbi :).

deus ex libris

pre 7 godina

pope, spc nije postojala za vreme turaka, postojale su pecka patrijarsija, ohridska arhiepiskopija, karlovacka patrijarsija, ali etnonacionalana spc ne samo da nije postojala, vec bi tako nesto bilo smatrano za jeres, jer kako kaze sveto pismo, pred bogom ne postoje ljudi razlicitih nacija (direktan citat su grci i jevreji)

Dejo

pre 7 godina

To nisu "pobunjenici" iz naselja Stepa Stepanović već naši predstvanici. Ne možemo uvek svi da protestvujemo, ali naši predstvanici mogu. Da li je ovo odgovor na poraz velikog Vođe u našem naselju? Šalju nam čoveka direktora patrijaršije koji ima putera na glavi za medalju!

123

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Da pokušan da stavim u konteks problem iz teksta. Naselje ima 4500 stanova, nalazi se na obodu Beograda i naslonjeno je na manja naselja od same Stepe. Problem je mikrolokacijski. Srbija ima "viška" škola, ali Stepa ima manjak. Dakle, nema postojeće u koju može da se uloži, pa je potrebna nova. Isto i za dom zdravlja. Po vašoj teoriji bi neko iz Stepe treba ići u školu na Novom Beogradu jer tamo ima viška kapaciteta. E to je apsurd. Crkva nameće svoje planove i koristi oprobanu recepturu naše vlasti. Svi protivnici su izdajnici i strani plaćenici.

vp

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes! 
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Da me vise manete sa pricama o mercedesima, vi koji ste crkvu na slikama videli. Pre neki vikend ovde u Zrenjaninu bio patrijarh i 4-ica vladika. Izadjem iz porte, da vidim bas te cuvene mercedese, bmw-ove u audi makine, kad ono pasat (patrijarhov) skoda superb stara 10 godina od Niskog vladike, Vranjskog nesto noviji superp, a jedino od cetvrtog nisam video. Pazi, vladike, ne svestenici! I to su sve vozila koja su 4-5 puta jeftinija od automobila koja nas narod po portalima spominje. Pa sta biste vi da im daju? Da li vi znate, da dok vikendom do podneva spavate jer ste se prethodnu noc napili u kafani ili splavu, da oni putuju po eparhiji i sire i sluze jutarnje sluzbe i liturgije? Gotovo svakodnevno su u putu.. Da im daju po jednog juga, pa da na svaku 10-tu liturgiju stigne? Svestenike da ne pominjemo, koji uopste nemaju neke plate. Mozda par beogradskih ima nesto skuplji auto, ali vi odmah generalizujete. Jedino sto mimo sluzbe zarade, a dosta toga ide i na prilog. Zao vam bre 300e za zivota crkvi da date, ali da napunis dzep nekom vlasniku lokala vikendom, ili na cigarete sto toliko potrosis za nekoliko meseci nije vam zao? I u pravu je svestenik.. digli se na crkvu, da protestuju. Ajde bas da vas vidim srbende kako cete da protestujete mozda za nacionalni stadio od 200 miliona e. Crkva se barem od dobrovoljnog priloga dize

Ivan P

pre 7 godina

Šta bi bilo pope kada bi tražili recimo stanovnici naselja da im se sagradi sinagoga ili džamija ili ne daj Bože katolička crkva,da li bi tek onda bili neljudi ili šta već,Srbija nije samo zemlja Srba i pravoslavnih hrišćana,pre svega je zemlja svojih građana,sramota je šta Vi pričate i kako delite ljude,pojedinci u crkvi su gori od sekte i ima nas "nevernika" koji smo sto puta bolji ljudi od Vas kvazivernika!

Asdfg

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Da je crkva ulagala u škole i bolnice bila bi i poštovanija. Pošto ulaže u crkve na svakom ćošku ljudima se smučilo. Okivaju sve u bakar i bronzu, nikome ne podnose račune, voze automobile koje vecina vernika moze samo da sanja. Ljudi se bese zbog duga od 20 hijadada zastruju, neka deca gladuju, zive u kucama sa zemljanim podovima jer roditelji zarade tek da ih pehrane ... Gde je crkva da pomogne te nesrecne slucajeve? Tada je nema, tada se ne cuje njihov glas. Posle se cude što je narod kivan na njih.

Objektivno

pre 7 godina

Nisu platili ništa više od kvadrature svog stana i to po subvencionisanoj ceni, manjoj od tržišne u tom kraju. Imaju već školu, obdanište i zdravstvenu stanicu. Oni žele još jednu školu, obdanište i Dom zdravlja. Dom zdravlja ne mogu da dobiju jer se oni ne prave za tako malo naselje. Ceo Voždovac ima jedan dom zdravlja koji pokriva i Banjicu i Konjarnik i Jajince i Vojvode Stepe... i zdravstvene stanice raspoređene po naseljima. Ako se pozivaju na Ustav (mada ovoga nema u Ustavu) i na zakone, i bore se od 2012. godine, do sada su već mogli da tuže i dobiju presudu u svoju korist da igde postoji pisana obaveza da će dobiti ono što traže. Ne znaju razliku između idejnog rešenja i projekta. To je inače naselje u kome su ostavljali preteće poruke upravnici, u kome su tražili da se sruši napravljeno igralište za decu da bi mogli da šetaju kučiće baš na tom mestu, jer je 50m dalje suviše daleko za njihove ljubimce da se naprežu.

Hmmmm

pre 7 godina

Kod opstine NBdg dve ogromne lux crkve na kilometar a u onolikim blokovima, grad za sebe, ni jedna. Prostora ima koliko hoces. Sta su ovde navalili

Stefan123

pre 7 godina

Svako se danas naziva popom. Nije ni čudo što smo dotakli dno u svim sferama života! Sve lakrdijasi, lopovi secikese koje se kriju iza nekih zvanja funkcija itd...

MaironDrake

pre 7 godina

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)
Da je crkva ulagala u škole i bolnice bila bi i poštovanija. Pošto ulaže u crkve na svakom ćošku ljudima se smučilo. Okivaju sve u bakar i bronzu, nikome ne podnose račune, voze automobile koje vecina vernika moze samo da sanja. Ljudi se bese zbog duga od 20 hijadada zastruju, neka deca gladuju, zive u kucama sa zemljanim podovima jer roditelji zarade tek da ih pehrane ... Gde je crkva da pomogne te nesrecne slucajeve? Tada je nema, tada se ne cuje njihov glas. Posle se cude što je narod kivan na njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Asdfg, 27. jul 2018 14:18)

Ako je tako, zasto onda ni jedna crkva u NS nije izgradjena do kraja, samo jedna ima fasadu, govorim o onima koje su izgradjene posle 1800te ....
Molim te daj mi neki razuman razlog? Zasto je tako ako Crkva ima toliko para?Ne razumem?
Imas li bar neki osecaj koliko kosta izgraditi bolnicu i crkvu? Vecina crkvi je cisto zidanje, nikakvo opremanje. Da li znas da je u gradjevinarstvu najlakse i najjeftinije nesto ozidati, tek posle toga krece igranka.Ne znas, jer te ne zanima.Bitno je samo okriviti Crkvu!

ne treba mi posrednik sa bogom, narocito ne ovakav, na proviziju

pre 7 godina

a sta vi mislite, zasto je popovima TOLIKO stalo da izgrade crkvu bas tu?

papir u ruke, pamet u glavu, pa kaze : 15.000 ljudi, otprilike 5000 porodica... neka svaki peti zove popa da sveti vodicu za slavu, samo to - nista vise, ali bez poreza, pa vi racunajte koliko je to para.
gde su tu vencanja, sahrane, dobrovoljni prilozi... veze to nema sa hriscanstvom, da se jasno i glasno razumemo.

moj POSLEDNJI kontakt sa $PC je bio kada mi je preminuo otac, na njegovu zelju, ali mi se zgadio i kao sto kazem - poslednji.

ps.
pre neku godinu je pop u beogradskoj patrijarsiji ukrao DVA MILIONA evra i kasnije uhvacen sa torbom novca i pistoljem sa dva okvira municije (ne secam se da je i osudjen, usput).
pitam - gde jos znate da ima dva miliona evra u kesu, a da nije narodna banka? da li ste svesni koliki je to biznis?! vozni park koji vidite je samo mali deo toga.

CATAPA

pre 7 godina

Sve dok crkva uzima sebi pravo da zarađuje, a da ne plaća porez, takva institucija se zove po onoj italijanskoj koja je isto tako funkcionisala.

Građani Stepe treba da primene drugu taktiku. Razumom protiv nerazuma u Srbiji nikad nije donelo ništa, samo novu pobedu nerazuma. Treba da zahtevaju podizanje džamije, pa će pravoslavna mafija da se povuče da ne bi ušla u sukob sa islamskom mafijom. Oni svi i vladaju dogovornom internom podelom teritorija i ljudi, takozvanog stada (za šišanje).

Tamo gde "vlast" ljubi ruke lokalnom donu, ne vredi apelovati na razum vlasti; treba pozvati konkurentnu mafiju. Vlast je tek time moguće naterati na "kompromis", a građani će da dobiju ono što je i trebalo i šta su hteli.

Jedino što će morati da istrpe hvalospeve političara kako su se mukotrpno izborili za interes građana...

sekularista

pre 7 godina

Najgore je to sto stanovnici sada objasnjavaju da su vernici spc jer ih tamo neki crkveni sluzbenik proziva i ispituje, sto je u suprotnosti sa Ustavom. Isti ovi samozvani boziji glasnici su anatemisali i javnu rasvetu, i toalet, i voz. Pravoslavna dzamahirija, u slivniku covecanstva.

Kolubarac

pre 7 godina

Pop Stojadin je ortodoksni materijalista, koji živi po načelu uzmi sve što ti zivot pruža.
To je u Valjevu, gde je službovao, opšte poznato, kao i da voli da peva, a pojma nema o pevanju.

Petar

pre 7 godina

Uvek protiv alavih popova. Dragi svestenici, ako vas zanima materijalno bogatstvo, izvol'te u biznis ko i ostali. Ovako ste gori od politicara- sakrivate se iza nekakvog naroda od kog ste davno odrodili, duhovnosti koju ste stavili u sluzbu politike. Vrlo jednostavno, skines mantiju, placas porez i radis sta ti je volja.

Cincarski

pre 7 godina

Inače sam već pisao o rešenju. Da Crkva podigne bolnicu i stavi lepo ploču na kojoj se obajvljuje kao Ktitor i uz istu tu bolnicu sagradi manji hram, niko im zamerio ne bi, makar bi malo dostojanstva vratili. Ali ne, gordost i pohlepa je njihov način da teraju narodu inat. Daleko je to od hrišćanstva. Problem tu je što pored bolnice ne bi mogli svaki vikend 3 puta dnevno organizovati svadbe uz pucnjavu i muziku. Znam, živim pored crkve i svaki vikend gledam u taj razvrat. Dostojanstvo nula, hrišćanstvo još manje. Ove raspope treba što pre odvojiti od crkve. Uzeti Bibliju i njome ih kaliti, jer je čitaju svaki dan i svaki dan se od nje sve više odaljavaju.

Наопак

pre 7 godina

Мантијаши похлепни, све вам је мало, давите се јер не дате руку - навикли да отимате...Платите порез, саградите једну барем дечју болницу, дајте нешто овом јадном и бедном народу а да то нису вазда само празна нарицања, тлапње, сукоби и враџбине које сте прогласили једино исправним.

Pedja

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes!
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Eh da je samo Mercedes, ima ovaj pop i hotel na Divčibarama.

Sircentije

pre 7 godina

Ne treba biti mnogo pametan pa videti da objavljujete, jednostrano, samo komentare koji afirmisu pljuvanje oca Stojadina. Ne razlikujete se vise od Kurira, Informera. A bili ste ozbiljna medijska kuca. Na liturgiji pre neki dan, u naselju gde je planirana buduca crkva, preposteni i osteceni pripadnici udruzenja su mrtvi ladni pustali muziku i time ometali svetu liturgiju. Ako je to nacin borbe za prava gradjana Stepe, onda je to sramota tog udruzenja i ne znam odakle im onda moral i pravo da napadaju oca Stojadina. Prvo nek se preispitaju sami medju sobom. Objavite i pokazite da jos uvek imate veze sa demokratijom i slobodom medija.

Luka

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Ako nema ljudi za škole i bolnice, logično je da ih isto tako nema ni za crkve.

netko

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes!
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Eh da je samo Mercedes, ima ovaj pop i hotel na Divčibarama.
(Pedja, 27. jul 2018 14:14)

Jel ti to ozbiljno?
Jel je to moguce????

maki

pre 7 godina

Strasno nam je svestenstvo. Podrska do neba stanovnicima da ostvare ono sto su platili. A crkva da stvarno zastupa ljude nasla bi se na njihovoj strani i podrzala izgradnju doma zdravlja, skole i obdanista. Ovako su samo jadni.

MaironDrake

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...

Komša

pre 7 godina

Nazvao je ljude nehrišćanima ?!
I ?
Sve i da su stvarno nehrišćani ,tek onda nema nikakve logike da im grade crkvu u dvorištu.Ko će da ide u tu crkvu ako su oni nehrišćani?
Ljudi su verovatno,kada je religijska pripadnost većinom Pravoslavci,ima ateista,agnostika ,svakakvih.Neki srpski prosek.
Ali se bune jer su kupili stanove ubeđeni da će tu oko stanova biti odrađena infrastruktura koja bi im olakšala život.Zato se bune.
Crkvi kao instotuciji bi bolje bilo da racionalnije koristi sredstva kojim raspolaže - u krugu od 2 km ima crkava.Jesu li pune? Kolike su prostorno ako se uzme u obzir broj vernika koji u te crkve dolaze? Da li bi mogle da budu manje a lepše,čak i za isti novac?
Koja je poenta napraviti crkvu koja je prostorna toliko da u nju može stati 500 ljudi ,i portu u kojoj može da se pravi vašar,kada se pojavi 10 vernika dnevno,pomoli,zapali sveću,bude po koje krštenje ,na liturgiji dođe njih 30 do 50 ?ⁿ
Ljudi se s pravom bune a i kritike koje sam ja izneo su dobronamerne.
Čemu zauzimanje odbrambenog stava posle svakog ukazivanja na grešku i čemu ovakvi napadi?
Crkva nikako ne bi trebalo da se ulaguje ljudima,da gleda da im se svidi ali mora biti otvorena za dijalog,naročito kad su ovakve,svetovne stvari u pitanju.
Ovakvo ponašanje sveštenih lica samo šteti Crkvi kao instituciji.

MILAN BGD

pre 7 godina

Gde je više granica ovakvom ponašanju SPC? Ne posmatraju nas samo kao stado, već kao OVCE! Pogledajte samo primer pored novog Merkatora, jedan pored drugog se grade dva crkvena objekta, traže dobrovoljne priloge za završetak, a na istoj lokaciji grade vrlo luksuznu stambenu zgradu sa stanovima za prodaju! Na istom je fonu je izjava Irineja za status Srba u CG. Samo je materijalni interes u pitanju i nista vise. O politikanstvu crkvenih velikodostojnika ne zelim da trosim reci, jednostavno me je sramota od svakog njihovog pojavljivanja.

Xman

pre 7 godina

21. vek a crkve i dalje postoje i ako je dokazano da nista istinitno nikada nisu propovedali. Spaljivali ljude koji su pricali da je Zemlja okrugla.

a da mi objavite neki komentar nekad?

pre 7 godina

Ne buni se narod protiv crkve, vec samovolje necije, pritom, red bi bio da se grade korisnije stvari, a i ta crkva bi morala da ucestvuje u gradnji neophodnih institucija koje stvarno znace i pomazu gradjanima. Ne vidim sta ce ljudima jos jedna crkva u kraju i koja je korist od toga(korist nama stanovnicima)

kolo

pre 7 godina

Paradoksalno, prava crkva i pravi sveštenici su postojali jedino tokom Turaka i tokom komunizma i predstavljali su iskru srpstva oko koje se okupljao narod. Nakon toga,od devedesetih do sada u njihove redove su ušli mnogi oportunisti,polukriminalci i ostali koje briga za narod već samo za svoj džep.

maki

pre 7 godina

Strasno nam je svestenstvo. Podrska do neba stanovnicima da ostvare ono sto su platili. A crkva da stvarno zastupa ljude nasla bi se na njihovoj strani i podrzala izgradnju doma zdravlja, skole i obdanista. Ovako su samo jadni.

MILAN BGD

pre 7 godina

Gde je više granica ovakvom ponašanju SPC? Ne posmatraju nas samo kao stado, već kao OVCE! Pogledajte samo primer pored novog Merkatora, jedan pored drugog se grade dva crkvena objekta, traže dobrovoljne priloge za završetak, a na istoj lokaciji grade vrlo luksuznu stambenu zgradu sa stanovima za prodaju! Na istom je fonu je izjava Irineja za status Srba u CG. Samo je materijalni interes u pitanju i nista vise. O politikanstvu crkvenih velikodostojnika ne zelim da trosim reci, jednostavno me je sramota od svakog njihovog pojavljivanja.

Pedja

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes!
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Eh da je samo Mercedes, ima ovaj pop i hotel na Divčibarama.

a da mi objavite neki komentar nekad?

pre 7 godina

Ne buni se narod protiv crkve, vec samovolje necije, pritom, red bi bio da se grade korisnije stvari, a i ta crkva bi morala da ucestvuje u gradnji neophodnih institucija koje stvarno znace i pomazu gradjanima. Ne vidim sta ce ljudima jos jedna crkva u kraju i koja je korist od toga(korist nama stanovnicima)

zzzzz

pre 7 godina

Pop Stojadin živi u vili na Dedinju i izdaje sobe na Divčibarama. Pisalo se više puta o njegovom, ne baš bogougodnom načinu života, i u nekim ozbiljnim medijima.

ne treba mi posrednik sa bogom, narocito ne ovakav, na proviziju

pre 7 godina

a sta vi mislite, zasto je popovima TOLIKO stalo da izgrade crkvu bas tu?

papir u ruke, pamet u glavu, pa kaze : 15.000 ljudi, otprilike 5000 porodica... neka svaki peti zove popa da sveti vodicu za slavu, samo to - nista vise, ali bez poreza, pa vi racunajte koliko je to para.
gde su tu vencanja, sahrane, dobrovoljni prilozi... veze to nema sa hriscanstvom, da se jasno i glasno razumemo.

moj POSLEDNJI kontakt sa $PC je bio kada mi je preminuo otac, na njegovu zelju, ali mi se zgadio i kao sto kazem - poslednji.

ps.
pre neku godinu je pop u beogradskoj patrijarsiji ukrao DVA MILIONA evra i kasnije uhvacen sa torbom novca i pistoljem sa dva okvira municije (ne secam se da je i osudjen, usput).
pitam - gde jos znate da ima dva miliona evra u kesu, a da nije narodna banka? da li ste svesni koliki je to biznis?! vozni park koji vidite je samo mali deo toga.

Наопак

pre 7 godina

Мантијаши похлепни, све вам је мало, давите се јер не дате руку - навикли да отимате...Платите порез, саградите једну барем дечју болницу, дајте нешто овом јадном и бедном народу а да то нису вазда само празна нарицања, тлапње, сукоби и враџбине које сте прогласили једино исправним.

Komša

pre 7 godina

Nazvao je ljude nehrišćanima ?!
I ?
Sve i da su stvarno nehrišćani ,tek onda nema nikakve logike da im grade crkvu u dvorištu.Ko će da ide u tu crkvu ako su oni nehrišćani?
Ljudi su verovatno,kada je religijska pripadnost većinom Pravoslavci,ima ateista,agnostika ,svakakvih.Neki srpski prosek.
Ali se bune jer su kupili stanove ubeđeni da će tu oko stanova biti odrađena infrastruktura koja bi im olakšala život.Zato se bune.
Crkvi kao instotuciji bi bolje bilo da racionalnije koristi sredstva kojim raspolaže - u krugu od 2 km ima crkava.Jesu li pune? Kolike su prostorno ako se uzme u obzir broj vernika koji u te crkve dolaze? Da li bi mogle da budu manje a lepše,čak i za isti novac?
Koja je poenta napraviti crkvu koja je prostorna toliko da u nju može stati 500 ljudi ,i portu u kojoj može da se pravi vašar,kada se pojavi 10 vernika dnevno,pomoli,zapali sveću,bude po koje krštenje ,na liturgiji dođe njih 30 do 50 ?ⁿ
Ljudi se s pravom bune a i kritike koje sam ja izneo su dobronamerne.
Čemu zauzimanje odbrambenog stava posle svakog ukazivanja na grešku i čemu ovakvi napadi?
Crkva nikako ne bi trebalo da se ulaguje ljudima,da gleda da im se svidi ali mora biti otvorena za dijalog,naročito kad su ovakve,svetovne stvari u pitanju.
Ovakvo ponašanje sveštenih lica samo šteti Crkvi kao instituciji.

Dejo

pre 7 godina

To nisu "pobunjenici" iz naselja Stepa Stepanović već naši predstvanici. Ne možemo uvek svi da protestvujemo, ali naši predstvanici mogu. Da li je ovo odgovor na poraz velikog Vođe u našem naselju? Šalju nam čoveka direktora patrijaršije koji ima putera na glavi za medalju!

Covek

pre 7 godina

Pre neki vikend ovde u Zrenjaninu bio patrijarh i 4-ica vladika. (vp, 27. jul 2018 14:20)

Da, bio je patrijarh "osveti" crkvu, to jest da je stavi u promet. A izgradnja te iste crkve tekla je ovako: lik koji je sve finansirao iz Amerike (nije crkva platila nista), kaze svojoj majci, nemoj slucajno da im dajes pare na ruke, sve kontrolisi gde sta ide, i sve sama placaj od novaca sto ti saljem. SPC nema ugled ni kod svojih ktitora, a kamoli kod onih koji narod pogrdno uporedjuju sa Turcima, premda nije nista lose biti Turcin. Turcin je covek kao i svi ostali... Srbi :).

ko je ovde lud

pre 7 godina

@vp
ajde pusti ti tu pricu, nemoj nas praviti budalama. pokusaj da krstis dete ili bilo koju uslugu da koristis svestenika i reci mu odmah da nemas novac, videces sta ce ti reci.

to prvo, drugo sto su ti ljudi 100% u pravu, oni su doneli odluku o kupovini tih stanova upravo zbog urbanistickog plana a zele je graditi bez dozvole, krse zakon, zakon mora biti isti za sve ko god da je u pitanju.

cinjenica je da su nasi svestenici bahati.
pa odgledaj video, kako govori svestenik, kako mesa politiku i osudjuje posten narod zato sto ne dozvoljavaju crkvi da prekrsi zakon a to je velika sramota!!!

123

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Da pokušan da stavim u konteks problem iz teksta. Naselje ima 4500 stanova, nalazi se na obodu Beograda i naslonjeno je na manja naselja od same Stepe. Problem je mikrolokacijski. Srbija ima "viška" škola, ali Stepa ima manjak. Dakle, nema postojeće u koju može da se uloži, pa je potrebna nova. Isto i za dom zdravlja. Po vašoj teoriji bi neko iz Stepe treba ići u školu na Novom Beogradu jer tamo ima viška kapaciteta. E to je apsurd. Crkva nameće svoje planove i koristi oprobanu recepturu naše vlasti. Svi protivnici su izdajnici i strani plaćenici.

Asdfg

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Da je crkva ulagala u škole i bolnice bila bi i poštovanija. Pošto ulaže u crkve na svakom ćošku ljudima se smučilo. Okivaju sve u bakar i bronzu, nikome ne podnose račune, voze automobile koje vecina vernika moze samo da sanja. Ljudi se bese zbog duga od 20 hijadada zastruju, neka deca gladuju, zive u kucama sa zemljanim podovima jer roditelji zarade tek da ih pehrane ... Gde je crkva da pomogne te nesrecne slucajeve? Tada je nema, tada se ne cuje njihov glas. Posle se cude što je narod kivan na njih.

kolo

pre 7 godina

Paradoksalno, prava crkva i pravi sveštenici su postojali jedino tokom Turaka i tokom komunizma i predstavljali su iskru srpstva oko koje se okupljao narod. Nakon toga,od devedesetih do sada u njihove redove su ušli mnogi oportunisti,polukriminalci i ostali koje briga za narod već samo za svoj džep.

Petar

pre 7 godina

Uvek protiv alavih popova. Dragi svestenici, ako vas zanima materijalno bogatstvo, izvol'te u biznis ko i ostali. Ovako ste gori od politicara- sakrivate se iza nekakvog naroda od kog ste davno odrodili, duhovnosti koju ste stavili u sluzbu politike. Vrlo jednostavno, skines mantiju, placas porez i radis sta ti je volja.

deus ex libris

pre 7 godina

pope, spc nije postojala za vreme turaka, postojale su pecka patrijarsija, ohridska arhiepiskopija, karlovacka patrijarsija, ali etnonacionalana spc ne samo da nije postojala, vec bi tako nesto bilo smatrano za jeres, jer kako kaze sveto pismo, pred bogom ne postoje ljudi razlicitih nacija (direktan citat su grci i jevreji)

samo razmišljam

pre 7 godina

"" otac Stojadin stanovnicima Stepe- gori ste od Turaka ! ćekajte pa zar ova nacionalističko - rasistička izjava nije kažnjiva zakonom

Xman

pre 7 godina

21. vek a crkve i dalje postoje i ako je dokazano da nista istinitno nikada nisu propovedali. Spaljivali ljude koji su pricali da je Zemlja okrugla.

Luka

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Ako nema ljudi za škole i bolnice, logično je da ih isto tako nema ni za crkve.

netko

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes!
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Eh da je samo Mercedes, ima ovaj pop i hotel na Divčibarama.
(Pedja, 27. jul 2018 14:14)

Jel ti to ozbiljno?
Jel je to moguce????

Turcin gradjanin Srbije

pre 7 godina

A sta fali nama Turcima?
Kakva je to verska organizacija koja blati ostale narode? Cemu uci svoje vernike? Kako ja da se osecam posle ove izjave?

Kolubarac

pre 7 godina

Pop Stojadin je ortodoksni materijalista, koji živi po načelu uzmi sve što ti zivot pruža.
To je u Valjevu, gde je službovao, opšte poznato, kao i da voli da peva, a pojma nema o pevanju.

Ivan P

pre 7 godina

Šta bi bilo pope kada bi tražili recimo stanovnici naselja da im se sagradi sinagoga ili džamija ili ne daj Bože katolička crkva,da li bi tek onda bili neljudi ili šta već,Srbija nije samo zemlja Srba i pravoslavnih hrišćana,pre svega je zemlja svojih građana,sramota je šta Vi pričate i kako delite ljude,pojedinci u crkvi su gori od sekte i ima nas "nevernika" koji smo sto puta bolji ljudi od Vas kvazivernika!

Stefan123

pre 7 godina

Svako se danas naziva popom. Nije ni čudo što smo dotakli dno u svim sferama života! Sve lakrdijasi, lopovi secikese koje se kriju iza nekih zvanja funkcija itd...

Cincarski

pre 7 godina

Inače sam već pisao o rešenju. Da Crkva podigne bolnicu i stavi lepo ploču na kojoj se obajvljuje kao Ktitor i uz istu tu bolnicu sagradi manji hram, niko im zamerio ne bi, makar bi malo dostojanstva vratili. Ali ne, gordost i pohlepa je njihov način da teraju narodu inat. Daleko je to od hrišćanstva. Problem tu je što pored bolnice ne bi mogli svaki vikend 3 puta dnevno organizovati svadbe uz pucnjavu i muziku. Znam, živim pored crkve i svaki vikend gledam u taj razvrat. Dostojanstvo nula, hrišćanstvo još manje. Ove raspope treba što pre odvojiti od crkve. Uzeti Bibliju i njome ih kaliti, jer je čitaju svaki dan i svaki dan se od nje sve više odaljavaju.

CATAPA

pre 7 godina

Sve dok crkva uzima sebi pravo da zarađuje, a da ne plaća porez, takva institucija se zove po onoj italijanskoj koja je isto tako funkcionisala.

Građani Stepe treba da primene drugu taktiku. Razumom protiv nerazuma u Srbiji nikad nije donelo ništa, samo novu pobedu nerazuma. Treba da zahtevaju podizanje džamije, pa će pravoslavna mafija da se povuče da ne bi ušla u sukob sa islamskom mafijom. Oni svi i vladaju dogovornom internom podelom teritorija i ljudi, takozvanog stada (za šišanje).

Tamo gde "vlast" ljubi ruke lokalnom donu, ne vredi apelovati na razum vlasti; treba pozvati konkurentnu mafiju. Vlast je tek time moguće naterati na "kompromis", a građani će da dobiju ono što je i trebalo i šta su hteli.

Jedino što će morati da istrpe hvalospeve političara kako su se mukotrpno izborili za interes građana...

sekularista

pre 7 godina

Najgore je to sto stanovnici sada objasnjavaju da su vernici spc jer ih tamo neki crkveni sluzbenik proziva i ispituje, sto je u suprotnosti sa Ustavom. Isti ovi samozvani boziji glasnici su anatemisali i javnu rasvetu, i toalet, i voz. Pravoslavna dzamahirija, u slivniku covecanstva.

Zoran

pre 7 godina

Tribina održana 20.02.2018. godine u opštini Voždovac, na kojoj su bili prisutni republički, gradski i opštinski zvaničnici ...
Gradski sekretar za obrazovanje i dečiju zaštitu Slavko Gak, rekao je da će u ovoj godini biti završen projekat i tehnička dokumentacija za izgradnju drugog vrtića u Naselju, a da će izgradnja početi 2019. godine.

Još jedan pokušaj neuspešne manipulacije direktora Patrijaršijske upravne kancelarije sa nečim što je već dogovoreno

Hmmmm

pre 7 godina

Kod opstine NBdg dve ogromne lux crkve na kilometar a u onolikim blokovima, grad za sebe, ni jedna. Prostora ima koliko hoces. Sta su ovde navalili

vp

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes! 
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Da me vise manete sa pricama o mercedesima, vi koji ste crkvu na slikama videli. Pre neki vikend ovde u Zrenjaninu bio patrijarh i 4-ica vladika. Izadjem iz porte, da vidim bas te cuvene mercedese, bmw-ove u audi makine, kad ono pasat (patrijarhov) skoda superb stara 10 godina od Niskog vladike, Vranjskog nesto noviji superp, a jedino od cetvrtog nisam video. Pazi, vladike, ne svestenici! I to su sve vozila koja su 4-5 puta jeftinija od automobila koja nas narod po portalima spominje. Pa sta biste vi da im daju? Da li vi znate, da dok vikendom do podneva spavate jer ste se prethodnu noc napili u kafani ili splavu, da oni putuju po eparhiji i sire i sluze jutarnje sluzbe i liturgije? Gotovo svakodnevno su u putu.. Da im daju po jednog juga, pa da na svaku 10-tu liturgiju stigne? Svestenike da ne pominjemo, koji uopste nemaju neke plate. Mozda par beogradskih ima nesto skuplji auto, ali vi odmah generalizujete. Jedino sto mimo sluzbe zarade, a dosta toga ide i na prilog. Zao vam bre 300e za zivota crkvi da date, ali da napunis dzep nekom vlasniku lokala vikendom, ili na cigarete sto toliko potrosis za nekoliko meseci nije vam zao? I u pravu je svestenik.. digli se na crkvu, da protestuju. Ajde bas da vas vidim srbende kako cete da protestujete mozda za nacionalni stadio od 200 miliona e. Crkva se barem od dobrovoljnog priloga dize

Aa

pre 7 godina

Iskreno ja sam zgrožen ovim minusima protiv naše crkve . Znam da se mnogi neće složiti ali zato nam se mnoge stvari i događaju kao narodu. Po drugi put se odričemo crkve. Prvi put posle 45 te . Sad sam siguran da će nam biti još gore... Samo da se zna i identitet i kultura Srba ne bi postojala bez crkve. I bez škola i bez bolnica smo opstali. krenite sa minusima ako uopšte ova sekta od b92 ovo objavi.

MaironDrake

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...

Objektivno

pre 7 godina

Nisu platili ništa više od kvadrature svog stana i to po subvencionisanoj ceni, manjoj od tržišne u tom kraju. Imaju već školu, obdanište i zdravstvenu stanicu. Oni žele još jednu školu, obdanište i Dom zdravlja. Dom zdravlja ne mogu da dobiju jer se oni ne prave za tako malo naselje. Ceo Voždovac ima jedan dom zdravlja koji pokriva i Banjicu i Konjarnik i Jajince i Vojvode Stepe... i zdravstvene stanice raspoređene po naseljima. Ako se pozivaju na Ustav (mada ovoga nema u Ustavu) i na zakone, i bore se od 2012. godine, do sada su već mogli da tuže i dobiju presudu u svoju korist da igde postoji pisana obaveza da će dobiti ono što traže. Ne znaju razliku između idejnog rešenja i projekta. To je inače naselje u kome su ostavljali preteće poruke upravnici, u kome su tražili da se sruši napravljeno igralište za decu da bi mogli da šetaju kučiće baš na tom mestu, jer je 50m dalje suviše daleko za njihove ljubimce da se naprežu.

Sircentije

pre 7 godina

Ne treba biti mnogo pametan pa videti da objavljujete, jednostrano, samo komentare koji afirmisu pljuvanje oca Stojadina. Ne razlikujete se vise od Kurira, Informera. A bili ste ozbiljna medijska kuca. Na liturgiji pre neki dan, u naselju gde je planirana buduca crkva, preposteni i osteceni pripadnici udruzenja su mrtvi ladni pustali muziku i time ometali svetu liturgiju. Ako je to nacin borbe za prava gradjana Stepe, onda je to sramota tog udruzenja i ne znam odakle im onda moral i pravo da napadaju oca Stojadina. Prvo nek se preispitaju sami medju sobom. Objavite i pokazite da jos uvek imate veze sa demokratijom i slobodom medija.

MaironDrake

pre 7 godina

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)
Da je crkva ulagala u škole i bolnice bila bi i poštovanija. Pošto ulaže u crkve na svakom ćošku ljudima se smučilo. Okivaju sve u bakar i bronzu, nikome ne podnose račune, voze automobile koje vecina vernika moze samo da sanja. Ljudi se bese zbog duga od 20 hijadada zastruju, neka deca gladuju, zive u kucama sa zemljanim podovima jer roditelji zarade tek da ih pehrane ... Gde je crkva da pomogne te nesrecne slucajeve? Tada je nema, tada se ne cuje njihov glas. Posle se cude što je narod kivan na njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Asdfg, 27. jul 2018 14:18)

Ako je tako, zasto onda ni jedna crkva u NS nije izgradjena do kraja, samo jedna ima fasadu, govorim o onima koje su izgradjene posle 1800te ....
Molim te daj mi neki razuman razlog? Zasto je tako ako Crkva ima toliko para?Ne razumem?
Imas li bar neki osecaj koliko kosta izgraditi bolnicu i crkvu? Vecina crkvi je cisto zidanje, nikakvo opremanje. Da li znas da je u gradjevinarstvu najlakse i najjeftinije nesto ozidati, tek posle toga krece igranka.Ne znas, jer te ne zanima.Bitno je samo okriviti Crkvu!

Zozon

pre 7 godina

Crkva se barem od dobrovoljnog priloga dize
(vp, 27. jul 2018 14:20)


Jeste, moje komšije su donirale za izgradnju druge crkve u gradu, a posle 5 godina umre komšija koji je imao penziju 18.000, komšinica nije stigla do penzije kad joj je propalo preduzeće od lopovske privatizacije i čisti zgrade, a sin joj nema stalan posao i sklapaju kraj s krajem, a onda im je došao pop i uzeo 60 EVRA ZA OPELO.
ŠEZDESET EVRA ZA OPELO, sirotinji koja sklapa kraj s krajem i jedva preživljava.

Jel zbog toga doniraju ljudi, da ih pop ojadi kad im je najteže?!
Taj isti pop će doći i meni tako jer sam iz njegove parohije kad moji roditelji umru, ali će dobiti JEDAN DINAR OD MENE.

Pričaj bajke nekom drugom.

Bane

pre 7 godina

Ovako:

Da se srpski narod prvenstveno od 1945. pa na ovamo najviše od svih ex yu naroda udaljio od Boga, to svakako.

O pravljenju javnih toaleta i ostalih "potrebštija" za običnog čoveka, te hvaljenja da su "jahali sveštenike" da pristupe u CK SKJ i da ne govorim (kad ste čuli u HR i BiH da se neko hvalio da jade odže i fratre).

Ali, da su sveštenici nikad gramziviji, da su sve samo ne u službi Boga, i da od SPC koju je vodila Njegova Svetost Gospodin Pavle nije ostala ni senka svega...

E, pa, shodno tome....

bez_cenzure

pre 7 godina

Predstavnici Stepe bili su vrlo blagi a kada s druge strane imaš bahate i osione sveštenike ne treba ići linijom manjeg otpora. Treba ih tužiti a za izjave protiv Turaka i duplu tužbu. Možda uključiti i ambasadu Turske u tu tužbu. Crkva se previše osilila. Vrijeđaju kako žele i koga god žele bez posljedica a to je nedopustivo.

Aa

pre 7 godina

Iskreno ja sam zgrožen ovim minusima protiv naše crkve . Znam da se mnogi neće složiti ali zato nam se mnoge stvari i događaju kao narodu. Po drugi put se odričemo crkve. Prvi put posle 45 te . Sad sam siguran da će nam biti još gore... Samo da se zna i identitet i kultura Srba ne bi postojala bez crkve. I bez škola i bez bolnica smo opstali. krenite sa minusima ako uopšte ova sekta od b92 ovo objavi.

vp

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes! 
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Da me vise manete sa pricama o mercedesima, vi koji ste crkvu na slikama videli. Pre neki vikend ovde u Zrenjaninu bio patrijarh i 4-ica vladika. Izadjem iz porte, da vidim bas te cuvene mercedese, bmw-ove u audi makine, kad ono pasat (patrijarhov) skoda superb stara 10 godina od Niskog vladike, Vranjskog nesto noviji superp, a jedino od cetvrtog nisam video. Pazi, vladike, ne svestenici! I to su sve vozila koja su 4-5 puta jeftinija od automobila koja nas narod po portalima spominje. Pa sta biste vi da im daju? Da li vi znate, da dok vikendom do podneva spavate jer ste se prethodnu noc napili u kafani ili splavu, da oni putuju po eparhiji i sire i sluze jutarnje sluzbe i liturgije? Gotovo svakodnevno su u putu.. Da im daju po jednog juga, pa da na svaku 10-tu liturgiju stigne? Svestenike da ne pominjemo, koji uopste nemaju neke plate. Mozda par beogradskih ima nesto skuplji auto, ali vi odmah generalizujete. Jedino sto mimo sluzbe zarade, a dosta toga ide i na prilog. Zao vam bre 300e za zivota crkvi da date, ali da napunis dzep nekom vlasniku lokala vikendom, ili na cigarete sto toliko potrosis za nekoliko meseci nije vam zao? I u pravu je svestenik.. digli se na crkvu, da protestuju. Ajde bas da vas vidim srbende kako cete da protestujete mozda za nacionalni stadio od 200 miliona e. Crkva se barem od dobrovoljnog priloga dize

MaironDrake

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...

Objektivno

pre 7 godina

Nisu platili ništa više od kvadrature svog stana i to po subvencionisanoj ceni, manjoj od tržišne u tom kraju. Imaju već školu, obdanište i zdravstvenu stanicu. Oni žele još jednu školu, obdanište i Dom zdravlja. Dom zdravlja ne mogu da dobiju jer se oni ne prave za tako malo naselje. Ceo Voždovac ima jedan dom zdravlja koji pokriva i Banjicu i Konjarnik i Jajince i Vojvode Stepe... i zdravstvene stanice raspoređene po naseljima. Ako se pozivaju na Ustav (mada ovoga nema u Ustavu) i na zakone, i bore se od 2012. godine, do sada su već mogli da tuže i dobiju presudu u svoju korist da igde postoji pisana obaveza da će dobiti ono što traže. Ne znaju razliku između idejnog rešenja i projekta. To je inače naselje u kome su ostavljali preteće poruke upravnici, u kome su tražili da se sruši napravljeno igralište za decu da bi mogli da šetaju kučiće baš na tom mestu, jer je 50m dalje suviše daleko za njihove ljubimce da se naprežu.

Sircentije

pre 7 godina

Ne treba biti mnogo pametan pa videti da objavljujete, jednostrano, samo komentare koji afirmisu pljuvanje oca Stojadina. Ne razlikujete se vise od Kurira, Informera. A bili ste ozbiljna medijska kuca. Na liturgiji pre neki dan, u naselju gde je planirana buduca crkva, preposteni i osteceni pripadnici udruzenja su mrtvi ladni pustali muziku i time ometali svetu liturgiju. Ako je to nacin borbe za prava gradjana Stepe, onda je to sramota tog udruzenja i ne znam odakle im onda moral i pravo da napadaju oca Stojadina. Prvo nek se preispitaju sami medju sobom. Objavite i pokazite da jos uvek imate veze sa demokratijom i slobodom medija.

MaironDrake

pre 7 godina

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)
Da je crkva ulagala u škole i bolnice bila bi i poštovanija. Pošto ulaže u crkve na svakom ćošku ljudima se smučilo. Okivaju sve u bakar i bronzu, nikome ne podnose račune, voze automobile koje vecina vernika moze samo da sanja. Ljudi se bese zbog duga od 20 hijadada zastruju, neka deca gladuju, zive u kucama sa zemljanim podovima jer roditelji zarade tek da ih pehrane ... Gde je crkva da pomogne te nesrecne slucajeve? Tada je nema, tada se ne cuje njihov glas. Posle se cude što je narod kivan na njih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Asdfg, 27. jul 2018 14:18)

Ako je tako, zasto onda ni jedna crkva u NS nije izgradjena do kraja, samo jedna ima fasadu, govorim o onima koje su izgradjene posle 1800te ....
Molim te daj mi neki razuman razlog? Zasto je tako ako Crkva ima toliko para?Ne razumem?
Imas li bar neki osecaj koliko kosta izgraditi bolnicu i crkvu? Vecina crkvi je cisto zidanje, nikakvo opremanje. Da li znas da je u gradjevinarstvu najlakse i najjeftinije nesto ozidati, tek posle toga krece igranka.Ne znas, jer te ne zanima.Bitno je samo okriviti Crkvu!

maki

pre 7 godina

Strasno nam je svestenstvo. Podrska do neba stanovnicima da ostvare ono sto su platili. A crkva da stvarno zastupa ljude nasla bi se na njihovoj strani i podrzala izgradnju doma zdravlja, skole i obdanista. Ovako su samo jadni.

MILAN BGD

pre 7 godina

Gde je više granica ovakvom ponašanju SPC? Ne posmatraju nas samo kao stado, već kao OVCE! Pogledajte samo primer pored novog Merkatora, jedan pored drugog se grade dva crkvena objekta, traže dobrovoljne priloge za završetak, a na istoj lokaciji grade vrlo luksuznu stambenu zgradu sa stanovima za prodaju! Na istom je fonu je izjava Irineja za status Srba u CG. Samo je materijalni interes u pitanju i nista vise. O politikanstvu crkvenih velikodostojnika ne zelim da trosim reci, jednostavno me je sramota od svakog njihovog pojavljivanja.

a da mi objavite neki komentar nekad?

pre 7 godina

Ne buni se narod protiv crkve, vec samovolje necije, pritom, red bi bio da se grade korisnije stvari, a i ta crkva bi morala da ucestvuje u gradnji neophodnih institucija koje stvarno znace i pomazu gradjanima. Ne vidim sta ce ljudima jos jedna crkva u kraju i koja je korist od toga(korist nama stanovnicima)

Xman

pre 7 godina

21. vek a crkve i dalje postoje i ako je dokazano da nista istinitno nikada nisu propovedali. Spaljivali ljude koji su pricali da je Zemlja okrugla.

Turcin gradjanin Srbije

pre 7 godina

A sta fali nama Turcima?
Kakva je to verska organizacija koja blati ostale narode? Cemu uci svoje vernike? Kako ja da se osecam posle ove izjave?

deus ex libris

pre 7 godina

pope, spc nije postojala za vreme turaka, postojale su pecka patrijarsija, ohridska arhiepiskopija, karlovacka patrijarsija, ali etnonacionalana spc ne samo da nije postojala, vec bi tako nesto bilo smatrano za jeres, jer kako kaze sveto pismo, pred bogom ne postoje ljudi razlicitih nacija (direktan citat su grci i jevreji)

Asdfg

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Da je crkva ulagala u škole i bolnice bila bi i poštovanija. Pošto ulaže u crkve na svakom ćošku ljudima se smučilo. Okivaju sve u bakar i bronzu, nikome ne podnose račune, voze automobile koje vecina vernika moze samo da sanja. Ljudi se bese zbog duga od 20 hijadada zastruju, neka deca gladuju, zive u kucama sa zemljanim podovima jer roditelji zarade tek da ih pehrane ... Gde je crkva da pomogne te nesrecne slucajeve? Tada je nema, tada se ne cuje njihov glas. Posle se cude što je narod kivan na njih.

samo razmišljam

pre 7 godina

"" otac Stojadin stanovnicima Stepe- gori ste od Turaka ! ćekajte pa zar ova nacionalističko - rasistička izjava nije kažnjiva zakonom

Covek

pre 7 godina

Pre neki vikend ovde u Zrenjaninu bio patrijarh i 4-ica vladika. (vp, 27. jul 2018 14:20)

Da, bio je patrijarh "osveti" crkvu, to jest da je stavi u promet. A izgradnja te iste crkve tekla je ovako: lik koji je sve finansirao iz Amerike (nije crkva platila nista), kaze svojoj majci, nemoj slucajno da im dajes pare na ruke, sve kontrolisi gde sta ide, i sve sama placaj od novaca sto ti saljem. SPC nema ugled ni kod svojih ktitora, a kamoli kod onih koji narod pogrdno uporedjuju sa Turcima, premda nije nista lose biti Turcin. Turcin je covek kao i svi ostali... Srbi :).

Наопак

pre 7 godina

Мантијаши похлепни, све вам је мало, давите се јер не дате руку - навикли да отимате...Платите порез, саградите једну барем дечју болницу, дајте нешто овом јадном и бедном народу а да то нису вазда само празна нарицања, тлапње, сукоби и враџбине које сте прогласили једино исправним.

ko je ovde lud

pre 7 godina

@vp
ajde pusti ti tu pricu, nemoj nas praviti budalama. pokusaj da krstis dete ili bilo koju uslugu da koristis svestenika i reci mu odmah da nemas novac, videces sta ce ti reci.

to prvo, drugo sto su ti ljudi 100% u pravu, oni su doneli odluku o kupovini tih stanova upravo zbog urbanistickog plana a zele je graditi bez dozvole, krse zakon, zakon mora biti isti za sve ko god da je u pitanju.

cinjenica je da su nasi svestenici bahati.
pa odgledaj video, kako govori svestenik, kako mesa politiku i osudjuje posten narod zato sto ne dozvoljavaju crkvi da prekrsi zakon a to je velika sramota!!!

Petar

pre 7 godina

Uvek protiv alavih popova. Dragi svestenici, ako vas zanima materijalno bogatstvo, izvol'te u biznis ko i ostali. Ovako ste gori od politicara- sakrivate se iza nekakvog naroda od kog ste davno odrodili, duhovnosti koju ste stavili u sluzbu politike. Vrlo jednostavno, skines mantiju, placas porez i radis sta ti je volja.

ne treba mi posrednik sa bogom, narocito ne ovakav, na proviziju

pre 7 godina

a sta vi mislite, zasto je popovima TOLIKO stalo da izgrade crkvu bas tu?

papir u ruke, pamet u glavu, pa kaze : 15.000 ljudi, otprilike 5000 porodica... neka svaki peti zove popa da sveti vodicu za slavu, samo to - nista vise, ali bez poreza, pa vi racunajte koliko je to para.
gde su tu vencanja, sahrane, dobrovoljni prilozi... veze to nema sa hriscanstvom, da se jasno i glasno razumemo.

moj POSLEDNJI kontakt sa $PC je bio kada mi je preminuo otac, na njegovu zelju, ali mi se zgadio i kao sto kazem - poslednji.

ps.
pre neku godinu je pop u beogradskoj patrijarsiji ukrao DVA MILIONA evra i kasnije uhvacen sa torbom novca i pistoljem sa dva okvira municije (ne secam se da je i osudjen, usput).
pitam - gde jos znate da ima dva miliona evra u kesu, a da nije narodna banka? da li ste svesni koliki je to biznis?! vozni park koji vidite je samo mali deo toga.

Pedja

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes!
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Eh da je samo Mercedes, ima ovaj pop i hotel na Divčibarama.

Komša

pre 7 godina

Nazvao je ljude nehrišćanima ?!
I ?
Sve i da su stvarno nehrišćani ,tek onda nema nikakve logike da im grade crkvu u dvorištu.Ko će da ide u tu crkvu ako su oni nehrišćani?
Ljudi su verovatno,kada je religijska pripadnost većinom Pravoslavci,ima ateista,agnostika ,svakakvih.Neki srpski prosek.
Ali se bune jer su kupili stanove ubeđeni da će tu oko stanova biti odrađena infrastruktura koja bi im olakšala život.Zato se bune.
Crkvi kao instotuciji bi bolje bilo da racionalnije koristi sredstva kojim raspolaže - u krugu od 2 km ima crkava.Jesu li pune? Kolike su prostorno ako se uzme u obzir broj vernika koji u te crkve dolaze? Da li bi mogle da budu manje a lepše,čak i za isti novac?
Koja je poenta napraviti crkvu koja je prostorna toliko da u nju može stati 500 ljudi ,i portu u kojoj može da se pravi vašar,kada se pojavi 10 vernika dnevno,pomoli,zapali sveću,bude po koje krštenje ,na liturgiji dođe njih 30 do 50 ?ⁿ
Ljudi se s pravom bune a i kritike koje sam ja izneo su dobronamerne.
Čemu zauzimanje odbrambenog stava posle svakog ukazivanja na grešku i čemu ovakvi napadi?
Crkva nikako ne bi trebalo da se ulaguje ljudima,da gleda da im se svidi ali mora biti otvorena za dijalog,naročito kad su ovakve,svetovne stvari u pitanju.
Ovakvo ponašanje sveštenih lica samo šteti Crkvi kao instituciji.

Luka

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Ako nema ljudi za škole i bolnice, logično je da ih isto tako nema ni za crkve.

Ivan P

pre 7 godina

Šta bi bilo pope kada bi tražili recimo stanovnici naselja da im se sagradi sinagoga ili džamija ili ne daj Bože katolička crkva,da li bi tek onda bili neljudi ili šta već,Srbija nije samo zemlja Srba i pravoslavnih hrišćana,pre svega je zemlja svojih građana,sramota je šta Vi pričate i kako delite ljude,pojedinci u crkvi su gori od sekte i ima nas "nevernika" koji smo sto puta bolji ljudi od Vas kvazivernika!

Dejo

pre 7 godina

To nisu "pobunjenici" iz naselja Stepa Stepanović već naši predstvanici. Ne možemo uvek svi da protestvujemo, ali naši predstvanici mogu. Da li je ovo odgovor na poraz velikog Vođe u našem naselju? Šalju nam čoveka direktora patrijaršije koji ima putera na glavi za medalju!

kolo

pre 7 godina

Paradoksalno, prava crkva i pravi sveštenici su postojali jedino tokom Turaka i tokom komunizma i predstavljali su iskru srpstva oko koje se okupljao narod. Nakon toga,od devedesetih do sada u njihove redove su ušli mnogi oportunisti,polukriminalci i ostali koje briga za narod već samo za svoj džep.

zzzzz

pre 7 godina

Pop Stojadin živi u vili na Dedinju i izdaje sobe na Divčibarama. Pisalo se više puta o njegovom, ne baš bogougodnom načinu života, i u nekim ozbiljnim medijima.

123

pre 7 godina

Kad mi neko spomene gradnju skola i bolnica odmah se najezim....Po celoj Srbiji se zatvaraju odeljenja, pola nastavnika je realno tehnoloski visak, ali zato treba graditi skole....Koji apsurd. Isto je i sa bolnicama, nemamo lekara, svi pobegli, necemo da se lecimo ciglom i zidovima. Ulozite prvo u postojece, pre svega treba uloziti u ljude.

Ne moze za sve da nam bude kriva Crkva...
(MaironDrake, 27. jul 2018 13:50)

Da pokušan da stavim u konteks problem iz teksta. Naselje ima 4500 stanova, nalazi se na obodu Beograda i naslonjeno je na manja naselja od same Stepe. Problem je mikrolokacijski. Srbija ima "viška" škola, ali Stepa ima manjak. Dakle, nema postojeće u koju može da se uloži, pa je potrebna nova. Isto i za dom zdravlja. Po vašoj teoriji bi neko iz Stepe treba ići u školu na Novom Beogradu jer tamo ima viška kapaciteta. E to je apsurd. Crkva nameće svoje planove i koristi oprobanu recepturu naše vlasti. Svi protivnici su izdajnici i strani plaćenici.

Stefan123

pre 7 godina

Svako se danas naziva popom. Nije ni čudo što smo dotakli dno u svim sferama života! Sve lakrdijasi, lopovi secikese koje se kriju iza nekih zvanja funkcija itd...

CATAPA

pre 7 godina

Sve dok crkva uzima sebi pravo da zarađuje, a da ne plaća porez, takva institucija se zove po onoj italijanskoj koja je isto tako funkcionisala.

Građani Stepe treba da primene drugu taktiku. Razumom protiv nerazuma u Srbiji nikad nije donelo ništa, samo novu pobedu nerazuma. Treba da zahtevaju podizanje džamije, pa će pravoslavna mafija da se povuče da ne bi ušla u sukob sa islamskom mafijom. Oni svi i vladaju dogovornom internom podelom teritorija i ljudi, takozvanog stada (za šišanje).

Tamo gde "vlast" ljubi ruke lokalnom donu, ne vredi apelovati na razum vlasti; treba pozvati konkurentnu mafiju. Vlast je tek time moguće naterati na "kompromis", a građani će da dobiju ono što je i trebalo i šta su hteli.

Jedino što će morati da istrpe hvalospeve političara kako su se mukotrpno izborili za interes građana...

netko

pre 7 godina

Rece pop i sede u svoj mercedes!
Odavno crkva ne deli muke svog naroda!
(Vrle, 27. jul 2018 13:26)

Eh da je samo Mercedes, ima ovaj pop i hotel na Divčibarama.
(Pedja, 27. jul 2018 14:14)

Jel ti to ozbiljno?
Jel je to moguce????

Zoran

pre 7 godina

Tribina održana 20.02.2018. godine u opštini Voždovac, na kojoj su bili prisutni republički, gradski i opštinski zvaničnici ...
Gradski sekretar za obrazovanje i dečiju zaštitu Slavko Gak, rekao je da će u ovoj godini biti završen projekat i tehnička dokumentacija za izgradnju drugog vrtića u Naselju, a da će izgradnja početi 2019. godine.

Još jedan pokušaj neuspešne manipulacije direktora Patrijaršijske upravne kancelarije sa nečim što je već dogovoreno

sekularista

pre 7 godina

Najgore je to sto stanovnici sada objasnjavaju da su vernici spc jer ih tamo neki crkveni sluzbenik proziva i ispituje, sto je u suprotnosti sa Ustavom. Isti ovi samozvani boziji glasnici su anatemisali i javnu rasvetu, i toalet, i voz. Pravoslavna dzamahirija, u slivniku covecanstva.

Cincarski

pre 7 godina

Inače sam već pisao o rešenju. Da Crkva podigne bolnicu i stavi lepo ploču na kojoj se obajvljuje kao Ktitor i uz istu tu bolnicu sagradi manji hram, niko im zamerio ne bi, makar bi malo dostojanstva vratili. Ali ne, gordost i pohlepa je njihov način da teraju narodu inat. Daleko je to od hrišćanstva. Problem tu je što pored bolnice ne bi mogli svaki vikend 3 puta dnevno organizovati svadbe uz pucnjavu i muziku. Znam, živim pored crkve i svaki vikend gledam u taj razvrat. Dostojanstvo nula, hrišćanstvo još manje. Ove raspope treba što pre odvojiti od crkve. Uzeti Bibliju i njome ih kaliti, jer je čitaju svaki dan i svaki dan se od nje sve više odaljavaju.

Kolubarac

pre 7 godina

Pop Stojadin je ortodoksni materijalista, koji živi po načelu uzmi sve što ti zivot pruža.
To je u Valjevu, gde je službovao, opšte poznato, kao i da voli da peva, a pojma nema o pevanju.

Hmmmm

pre 7 godina

Kod opstine NBdg dve ogromne lux crkve na kilometar a u onolikim blokovima, grad za sebe, ni jedna. Prostora ima koliko hoces. Sta su ovde navalili

Bane

pre 7 godina

Ovako:

Da se srpski narod prvenstveno od 1945. pa na ovamo najviše od svih ex yu naroda udaljio od Boga, to svakako.

O pravljenju javnih toaleta i ostalih "potrebštija" za običnog čoveka, te hvaljenja da su "jahali sveštenike" da pristupe u CK SKJ i da ne govorim (kad ste čuli u HR i BiH da se neko hvalio da jade odže i fratre).

Ali, da su sveštenici nikad gramziviji, da su sve samo ne u službi Boga, i da od SPC koju je vodila Njegova Svetost Gospodin Pavle nije ostala ni senka svega...

E, pa, shodno tome....

bez_cenzure

pre 7 godina

Predstavnici Stepe bili su vrlo blagi a kada s druge strane imaš bahate i osione sveštenike ne treba ići linijom manjeg otpora. Treba ih tužiti a za izjave protiv Turaka i duplu tužbu. Možda uključiti i ambasadu Turske u tu tužbu. Crkva se previše osilila. Vrijeđaju kako žele i koga god žele bez posljedica a to je nedopustivo.

Zozon

pre 7 godina

Crkva se barem od dobrovoljnog priloga dize
(vp, 27. jul 2018 14:20)


Jeste, moje komšije su donirale za izgradnju druge crkve u gradu, a posle 5 godina umre komšija koji je imao penziju 18.000, komšinica nije stigla do penzije kad joj je propalo preduzeće od lopovske privatizacije i čisti zgrade, a sin joj nema stalan posao i sklapaju kraj s krajem, a onda im je došao pop i uzeo 60 EVRA ZA OPELO.
ŠEZDESET EVRA ZA OPELO, sirotinji koja sklapa kraj s krajem i jedva preživljava.

Jel zbog toga doniraju ljudi, da ih pop ojadi kad im je najteže?!
Taj isti pop će doći i meni tako jer sam iz njegove parohije kad moji roditelji umru, ali će dobiti JEDAN DINAR OD MENE.

Pričaj bajke nekom drugom.