Petak, 27.07.2018.

08:40

Hyundaijev Genesis primamljiviji od Porschea

Hyundaijev Genesis primamljiviji od Porschea IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Милош

pre 7 godina

Зашто увек наши људи промене смисао и поруку чланка, заиста је "велико" питање? Нико у тексту не пореди Порше са Хјундаием, само се износе неки параметри који ће привући већи број купаца за Хјундаи. Аутомобили који не припадају истој ценовној категорији нису за поређење. Овај Џенесис је сигурно изванредан ауто, а да ли има све возне особине на нивоу легендарних Поршеових, заправо није пресуђујуће код одлуке многих приликом куповине. Оно што рецимо може боље да уради Порше, могуће је осетити на тркачкој стази и ако за воланом имамо професионалца. Пошто немамо ни једно ни друго, а Хјундаи нуди пуно и оритом је јефтинији, ето и разлога за бољу продају.

SRBIN

pre 7 godina

Danas su Japanski motocikli najbolji, jel tako? A poceli su tako sto su tamo davno rastavili i proucili neki BMW motor, ili Zindap. Isto vazi i za fotoaparate, mobilne, elektroniku, Azija preuzima primat, pitanje je samo vremena
(Vasilije, 27. jul 2018 14:48)

Hahaha brate koje ti gluposti pises..Jos gori su oni koji ti daju pluseve. Da je japanac kopirao bmw motore, ni najmanje ne bi bili kvalitetni..Hahaha koji pacenici i bolesnici, bitno je da lajete i laprdate u prazno..Koga je kopirala HAYABUSA,,,H2,,H2R,,CBR 1000RR,,R1,,,? Bedo ne lajte vise jer je glupost citati vase bljuvotine.

Marinero

pre 7 godina

Mwlo ko ke shvatio da ovdje vecinom ispitivano kvalitet auta i zadovoljstvo korisnika. Svi nesto potenciraju da bi prije uzeli Porschea nego Genesis. Ne vidim da je iko uporeo da taj Porsche kosta dva do tri puta vise od Genesisa.

Svaka čast za Hyundai, tj. Genesis, verovatno im je kvalitet blizu Leksusa, ali trkačko nasleđe i imidž koji nosi Porsche je nešto za šta treba mnogo, mnogo više vremena, a i sreće!

Mladen

pre 7 godina

Cenim hyundai i mislim da je jasno da su u poslednjih 10 godina veliki pomak napravili u kvalitetu i dizajnu svojih automobila, ali ova Genesis linija je najbesramnija kopija evropskih luksuznih vozila ikad. Čak i ovaj znak su prekopirali od britanaca.

SRBIN

pre 7 godina

@Voša 
Moj zet vozi Infiniti (Luks Nissan) 2.2 dizel, novi, pogodi čiji je motor unutra, Mercedesov, ne zanosi se previše
(da da, 27. jul 2018 22:26)

Istina, sto ne znaci da je mercedes svetinja. Ti je samo poslovna politika, isto kao sto i mercedes uma neke modele sa renault dci motorima. Mercedes nije ni 30% onoga sto je bio do 1995 sa serijom 124.

SRBIN

pre 7 godina

Ma šta to statistika zna.. Srbi znaju sve najbolje zato što smo naj napredniji narod i oni kažu da je sve to smeće.. Sad kad sve počne opet.. Sad će molder opet od početka ko magnetofon...
(HanSolo, 27. jul 2018 10:18)

Hahahah brate ulepsao si mi dan. Hahaha kraljino svaka cast, onaj MOLDER je smarac za 10.

The Unforgiven

pre 7 godina

Pre 30 godina: "Ma kakav tamo neki Lexus. Toyota mozda zna napraviti dobru Corollu, ali njihove luksuzne aute niko ne bi ni pogledao pored Mercedesa, BMW i slicnih".

Danas: "Ma kakav tamo neki Genesis. Hyundai mozda zna napraviti dobru Elantru, ali njihove luksuzne aute niko ne bi ni pogledao pored Mercedesa, BMW i slicnih".

The Unforgiven

pre 7 godina

dok su nemci vozili poršea ovi su cepali rikše.
(Her_Shone, 27. jul 2018 15:11)
-----------

Tom logikom dok je Cadillac bio svetski standard Porsche je proizvodio prepakovane Volkswagene tipa 356 i 914.
Koga briga ko je sta nekada proizvodio? I Lexus postoji svega 30-ak godina pa ce nadziveti svakog svabu.

dr.gonzo

pre 7 godina

porediti hyndai i porse moze samo srbin i koreanac..porse je nesto najbolje sto je izaslo iz nemacke u zadnjih 100 godina..osim toga koji to hyndai automobil ima koncepciju porsea..korejski automobili su dobri ali za srednji stalez ..svi koji imaju lovu i status ne kupuju nista iz azije..zelis dobar motor..ducati..mv agusta..zelis dobru kameru..leica...hasselblad zelis dobar auto samo evropa...bentley -aston rolls. range..ferari.. lambo porse bugati i poneka pagani zonda ako vec zelis egzotiku..azijska roba je roba siroke potrosnje za mase i nikad se ne moze zvati ekskluzivom !

Milan

pre 7 godina

@vuk
Ja sam probao leksus, prevezao u toyoti više od 300.000 km i verovao ili ne uvek pre uzeo leksus. Genesis mi izgleda lepo i verujem da je OK ali bih ipak radije prvo probao, raspitao se za servis i sl pre nego bih odabrao. U ovom slučaju bitnija je podrška nego što sumnjam u kvalitet auta.
Ne zaboravi da postoje i ljudi koji bi da se razlikuju od mase, ovo je za sad auto za njih. Šta misliš kome bi inače volvo prodavao automobile.

Milan

pre 7 godina

@boki
Stavovi koje iznosiš 100% važe za nemačku i 95% za balkance, ali ima i ljudi sa drugačijim razmišljanjem. Iznenadio bi se koliko dobar status uživaju japanci i koreanci u USA. Imao sam priliku da sedim u minhenu sa 7 dobrostojećih amerikanaca ( Boston, NY, Minesota), svi vlasnici firmi sa prihodima sigurno preko 500.000 godišnje, znači mogu da voze bilo šta. Žena domaćina nemca je prodavac BMW - a pa se povela tema oko kvaliteta vozila i šta voze. Ispostavilo se da 6 njih voze japance a sedmi hjundai i nipošto nisu hteli da menjaju marku vozila.

da da

pre 7 godina

Ovi neki ograničeni kojima jedino Schwabe prave automobile, nemojte da se zanosite sa agresivnim marketingom Nemaca koji nemaju nista u rukama. Nissan sa Renaultom vec prasi Nemce, a na svetskom tržištu Toyota, Honda i Nissan idu dalje. Nemački automobili samo oni preko 40000 koji su premijum, ne Golf i Passat, A3 I A4...
(Voša, 27. jul 2018 19:11)

@Voša
Moj zet vozi Infiniti (Luks Nissan) 2.2 dizel, novi, pogodi čiji je motor unutra, Mercedesov, ne zanosi se previše

Voša

pre 7 godina

Ovi neki ograničeni kojima jedino Schwabe prave automobile, nemojte da se zanosite sa agresivnim marketingom Nemaca koji nemaju nista u rukama. Nissan sa Renaultom vec prasi Nemce, a na svetskom tržištu Toyota, Honda i Nissan idu dalje. Nemački automobili samo oni preko 40000 koji su premijum, ne Golf i Passat, A3 I A4...

boki

pre 7 godina

Evo, samo cekam komentare: Ma gde korejac da se meri sa nemcima?! Samo kopiraju. To niko nece da kupi, ljudi koji imaju para znaju sta je dobro... :)
(anbeast, 27. jul 2018 09:53)
@anbeeast
Prijatelju, jesi li ti ikad seo u Porche??? Ljudi koji imaju para nikad neće kupiti Hjundai pre Porchea, mislim da i nema ljudi koji kupuju Porche ili Mercedes da bi kupili Hjundai, pretpostavljam da čak ni ne znaju da ta marka automobila postoji. Inače još jedan dodatak, više od 2/3 delova na tom Hjundaiu su nemački delovi. Koje budalaštine sve na internetu možeš pročitati, reklama je relativna i nije dugotrajna, neko će se i zeznuti ali neće dva puta, posle ide strmoglav pad.

Vojvodina

pre 7 godina

Dragi stručnjaci,

iako sve znate i potpuno ste uvereni u nepogrešivost & ispravnost sopstvenih stavova, pogledajte šta drugi kažu o temi kvaliteta automobila. Na primer, pošto je jedna od spomenutih marki iz Nemačke, potražite izveštaje njihovog ADAC-a za proteklih 15-ak godina o kvalitetu četvorotočkaša u toj državi. Verujem da će mnogi biti iznenađeni rezultatima, baš zbog toga što oni dolaze iz domovine, kod nas u nebesa dizanih, "premijum" marki.

Lep dizajn, masažna sedišta, ekran osetljiv na dodir, head-up prikaz i sl. su sjajne stvari, ali ja ipak prednost dajem kvalitetu izrade, dugotrajnosti i pouzdanosti, znači koreancima i japancima, a vi kako 'oćete ;-)

Molder

pre 7 godina

@hansolo
Nisam imao uopste nameru da komentarisem ovu glupost od teksta,posebno jer je i vrapcima jasno da je ovaj agresivni juznokorejski marketing bez premca u istoriji...O tome da oni mogu da naprave auto bolji od navedenih,mogu da kazem da su bajke sastavni deo literature za decu do 5 godina...Pile i kokoska,nebo i zemlja,ucenik i ucitelj...

Pero

pre 7 godina

@ ninjo

Kad se budes navozao u Svabama i Azijatima pricaj nesto. Azijati jos uvek imaju podosta da uce od nemaca, a i amerikanaca kako se pavi auto. Auto nije samo oprema koju ima, vec i kako se vozi, kako se ponasa na putu, a i kakav je motor. Da li motor moze da ubrza, da li mu je tesko, kako se obrce i sl. Ima tu jos jako puno stvari koje japanci moraju da savladaju pre no sto uopste i budu mogli da se porede sa svabama. Nije sve samo u opremi i materijalima, ima jako puno toga u osecaju koji ti daje jedan kad ga vozis, a koji drugi. . .

decko ajde oladi

pre 7 godina

kako da ne :)
ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno
(vuk, 27. jul 2018 09:51)

Niko nista ne poklanja gratis, a ljudi koji su do novca dosli mukotrpno radeci svaki dan, lekari, advokati, inzenjeri, a to su kupci u USA, ce dobro da razmisle za svaki dolar kojim nesto placaju.

markos

pre 7 godina

@ninjo
zemljak,to što si ti iskompleksiran je tvoj problem.Luj viton ili u ovom slučaju Porshe su svuda u svetu sinonim za kvalitet i prestiž,bilo na Samoi Finskoj ili bilo kojoj zemlji na svetu ! Uostalom i bogati Koreanac će uvek pre uzeti Porshe nego Hyundai.

Her_Shone

pre 7 godina

Svaka čast hyndaiju,ali porše je brend koji traje decenijama jer dok su nemci vozili poršea ovi su cepali rikše.I zato ću uvek biti u fazonu da ću ostvariti dečački san i imati jednog dana porš. Ps.postujem sa Huawei telefona, koji sam uzgred rečeno oduševljen,a i gledao sam par odličnih Koreanskih filmova

Misko

pre 7 godina

Da se razumemo, svako bi pre voleo da ga vide u porseu nego u hjundaiu kako god ga imenovali.
Ali, racionalno, ima smisla. Genesis je kvalitetan auto, svaki model koji prave, koji nudi kvalitetan enterijer i mnogo snage za ne previse para. Pa oni kojima imidz nije bitan imaju dobar izbro
(Neutralni posmatrac, 27. jul 2018 09:09)

Ja iskreno ne bih nikada seo u Macan, Cayenne ili Panameru pa sve i besplatno da mi daju. Ne postoje ruzniji automobili sa cetvoro vrata od game koju nudi Porse. Ako zelis da budes pacenik prvi na tabeli ti kupi Panameru dizel u osnovnoj varijanti sto ujedno i cini 90% Panamera koje se voze u Srbiji sve sa osnovnim 18icama i mesa na gumi kao Daci Duster da ga zamena guma ne kosta puno posto mu na registraciju uzimaju 120,000.

Vasilije

pre 7 godina

Danas su Japanski motocikli najbolji, jel tako? A poceli su tako sto su tamo davno rastavili i proucili neki BMW motor, ili Zindap. Isto vazi i za fotoaparate, mobilne, elektroniku, Azija preuzima primat, pitanje je samo vremena

obi van

pre 7 godina

biće kao i sa telefonima i televizorima - ko danas ima Siemens telefon ili Telefunken televizor?
Pri tome su pametni telefoni kompleksniji od automobila.

Miloš

pre 7 godina

Svaka čast za Hyundai, tj. Genesis, verovatno im je kvalitet blizu Leksusa, ali trkačko nasleđe i imidž koji nosi Porsche je nešto za šta treba mnogo, mnogo više vremena, a i sreće!

ninjo

pre 7 godina

nemacke marke su kao versace,vuitton... najskuplje i naj pozeljnije a mnogi drugi su istog ili boljeg kvaliteta sa nizom cenom...ali svi ce biti oduvljeni sa dzemperom vuitton od 1000 eura a sa odlicnim benetton od 100 nece...ljudska glupost i pomodna svest... narocito kod primitivnijih juznih i istocnih naroda sa zlatnim lancima oko vrata...

Covek po imenu Uve

pre 7 godina

@vuk
Ali iskreno, najzaostaliji smo narod u Evropi, koji nikad ne vidi siru sliku.
Da si nekome 2007 ponudio Samsung ili Nokiu, sta mislis koji bi Srbin uzeo? A gde su jedni, a gde drugi sad?
Hyundai ce za 10 godina zbrusati konkurenciju isto kao njihovi sunarodnici iz Samsunga. Zivi bili pa videli!

Reziel

pre 7 godina

imao sam prilike da svojevremeno sednem i provozam se u tada novom Genesis-u G90 - njihov pandan premium limuzinama tipa A8, serije 7 i S klase. Fantastično. Ostao sam bez reči. Kvalitet enterijera, sedišta, kožna oplata, aluminijum... Sve je bilo na najvišem nivou. Spolja takodje odličan, decentan, a opet impozantan, moćan i za nijansu drugačiji. E sad... Tada dostupna motorizacija nije bila ni prineti nemcima,mi smo se vozili u jednom od dva benzinca, koji naravno vuče, ali je za tu kubikažu bio slabiji od konkurenciji. 4x4 pogon i dizel.motori nisu bili u ponudi. Zvučna izolacija je takodje mogla da bude bolje, ali je menjač kako sam stekao utisak radio perfektno. Kako god bilo, G90 je u tom trenutku bio u Rusiji ravno 35.000 dolara jeftiniji od početne cene S klase. Iako je jasno koliko novca na raspolaganju ima kupac nove S klase, siguran sam da bi za tu razliku makar pogledao G90, a kupac E klase bi verovatno i razmislio.

Djox

pre 7 godina

ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (vuk, 27. jul 2018 09:51)

Naopako postavljas pitanje, ti zapravo kazes da li bi uzeli kljuc od 100000 eura ili kljuc od 50000 eura. Pravo pitanje koji auto vise daje za ulozen novac a to je Hjundai. To je do pre 5 godina bilo nezamislivo a sutra ce se podrazumevati.

Gde je svet, a gde smo mi....

pre 7 godina

Istraživanje iz Amerike pretpostavljam? Pa tamo je i trotinet bolji nego Mercedes u Evropi. Njihovi kupci su najzaštićeniji na svetu. U Srbiji kod Hjundaija ni kvačilo ne ulazi u sedmogodišnju garanciju. O Poršeu i njihovom čuvenom lizingu već i vrapci znaju priču.

HanSolo

pre 7 godina

Ma šta to statistika zna.. Srbi znaju sve najbolje zato što smo naj napredniji narod i oni kažu da je sve to smeće.. Sad kad sve počne opet.. Sad će molder opet od početka ko magnetofon...

anbeast

pre 7 godina

Evo, samo cekam komentare: Ma gde korejac da se meri sa nemcima?! Samo kopiraju. To niko nece da kupi, ljudi koji imaju para znaju sta je dobro... :)

vuk

pre 7 godina

kako da ne :)
ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno

Neutralni posmatrac

pre 7 godina

Da se razumemo, svako bi pre voleo da ga vide u porseu nego u hjundaiu kako god ga imenovali.
Ali, racionalno, ima smisla. Genesis je kvalitetan auto, svaki model koji prave, koji nudi kvalitetan enterijer i mnogo snage za ne previse para. Pa oni kojima imidz nije bitan imaju dobar izbro

putnik

pre 7 godina

Ne sumnjam da je Genesis vrhunski auto. Koreanska auto industrija je među vodećim u svetu tako da visoki plasmani njihovih vozila u pripadajućim kategorijama nikoga ne bi trebalo da čude. Ali ipak, dovoditi Genesis i Porsche u ravan (i iznad) je smešno i takav senzacionalizam sigurno nije plod činjenica već marketinške strategije, koja se fokusira na kupce koji nemaju izgađen stav o prestižnim automobilskim brendovima.
Istraživanja JD Power zasnovana su na anketiranju slučajno odabranih i / ili specifično ciljanih potrošača. Ova metodologija se razlikuje od metodologije Consumer Reports, neprofitne organizacije, njihovog rivala, čija se istraživanja i ocene zasnivaju na testiranju proizvoda prema internim standardima, kao i mišljenjima anketiranih čitalaca. J.D. Power se oslanja na izveštaje potrošača i ne sprovodi sopstvene testove proizvoda. Da bi mogli da koristite logotip J.D. Power i citirate rezultate istraživanja u oglašavanju, morate platiti naknadu.
Drugim rečima, za ankete J.D. Powersa se može reći da su pristrasne.

vuk

pre 7 godina

kako da ne :)
ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno

Neutralni posmatrac

pre 7 godina

Da se razumemo, svako bi pre voleo da ga vide u porseu nego u hjundaiu kako god ga imenovali.
Ali, racionalno, ima smisla. Genesis je kvalitetan auto, svaki model koji prave, koji nudi kvalitetan enterijer i mnogo snage za ne previse para. Pa oni kojima imidz nije bitan imaju dobar izbro

putnik

pre 7 godina

Ne sumnjam da je Genesis vrhunski auto. Koreanska auto industrija je među vodećim u svetu tako da visoki plasmani njihovih vozila u pripadajućim kategorijama nikoga ne bi trebalo da čude. Ali ipak, dovoditi Genesis i Porsche u ravan (i iznad) je smešno i takav senzacionalizam sigurno nije plod činjenica već marketinške strategije, koja se fokusira na kupce koji nemaju izgađen stav o prestižnim automobilskim brendovima.
Istraživanja JD Power zasnovana su na anketiranju slučajno odabranih i / ili specifično ciljanih potrošača. Ova metodologija se razlikuje od metodologije Consumer Reports, neprofitne organizacije, njihovog rivala, čija se istraživanja i ocene zasnivaju na testiranju proizvoda prema internim standardima, kao i mišljenjima anketiranih čitalaca. J.D. Power se oslanja na izveštaje potrošača i ne sprovodi sopstvene testove proizvoda. Da bi mogli da koristite logotip J.D. Power i citirate rezultate istraživanja u oglašavanju, morate platiti naknadu.
Drugim rečima, za ankete J.D. Powersa se može reći da su pristrasne.

anbeast

pre 7 godina

Evo, samo cekam komentare: Ma gde korejac da se meri sa nemcima?! Samo kopiraju. To niko nece da kupi, ljudi koji imaju para znaju sta je dobro... :)

Reziel

pre 7 godina

imao sam prilike da svojevremeno sednem i provozam se u tada novom Genesis-u G90 - njihov pandan premium limuzinama tipa A8, serije 7 i S klase. Fantastično. Ostao sam bez reči. Kvalitet enterijera, sedišta, kožna oplata, aluminijum... Sve je bilo na najvišem nivou. Spolja takodje odličan, decentan, a opet impozantan, moćan i za nijansu drugačiji. E sad... Tada dostupna motorizacija nije bila ni prineti nemcima,mi smo se vozili u jednom od dva benzinca, koji naravno vuče, ali je za tu kubikažu bio slabiji od konkurenciji. 4x4 pogon i dizel.motori nisu bili u ponudi. Zvučna izolacija je takodje mogla da bude bolje, ali je menjač kako sam stekao utisak radio perfektno. Kako god bilo, G90 je u tom trenutku bio u Rusiji ravno 35.000 dolara jeftiniji od početne cene S klase. Iako je jasno koliko novca na raspolaganju ima kupac nove S klase, siguran sam da bi za tu razliku makar pogledao G90, a kupac E klase bi verovatno i razmislio.

Djox

pre 7 godina

ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (vuk, 27. jul 2018 09:51)

Naopako postavljas pitanje, ti zapravo kazes da li bi uzeli kljuc od 100000 eura ili kljuc od 50000 eura. Pravo pitanje koji auto vise daje za ulozen novac a to je Hjundai. To je do pre 5 godina bilo nezamislivo a sutra ce se podrazumevati.

Miloš

pre 7 godina

Svaka čast za Hyundai, tj. Genesis, verovatno im je kvalitet blizu Leksusa, ali trkačko nasleđe i imidž koji nosi Porsche je nešto za šta treba mnogo, mnogo više vremena, a i sreće!

ninjo

pre 7 godina

nemacke marke su kao versace,vuitton... najskuplje i naj pozeljnije a mnogi drugi su istog ili boljeg kvaliteta sa nizom cenom...ali svi ce biti oduvljeni sa dzemperom vuitton od 1000 eura a sa odlicnim benetton od 100 nece...ljudska glupost i pomodna svest... narocito kod primitivnijih juznih i istocnih naroda sa zlatnim lancima oko vrata...

Gde je svet, a gde smo mi....

pre 7 godina

Istraživanje iz Amerike pretpostavljam? Pa tamo je i trotinet bolji nego Mercedes u Evropi. Njihovi kupci su najzaštićeniji na svetu. U Srbiji kod Hjundaija ni kvačilo ne ulazi u sedmogodišnju garanciju. O Poršeu i njihovom čuvenom lizingu već i vrapci znaju priču.

Covek po imenu Uve

pre 7 godina

@vuk
Ali iskreno, najzaostaliji smo narod u Evropi, koji nikad ne vidi siru sliku.
Da si nekome 2007 ponudio Samsung ili Nokiu, sta mislis koji bi Srbin uzeo? A gde su jedni, a gde drugi sad?
Hyundai ce za 10 godina zbrusati konkurenciju isto kao njihovi sunarodnici iz Samsunga. Zivi bili pa videli!

Vasilije

pre 7 godina

Danas su Japanski motocikli najbolji, jel tako? A poceli su tako sto su tamo davno rastavili i proucili neki BMW motor, ili Zindap. Isto vazi i za fotoaparate, mobilne, elektroniku, Azija preuzima primat, pitanje je samo vremena

obi van

pre 7 godina

biće kao i sa telefonima i televizorima - ko danas ima Siemens telefon ili Telefunken televizor?
Pri tome su pametni telefoni kompleksniji od automobila.

HanSolo

pre 7 godina

Ma šta to statistika zna.. Srbi znaju sve najbolje zato što smo naj napredniji narod i oni kažu da je sve to smeće.. Sad kad sve počne opet.. Sad će molder opet od početka ko magnetofon...

Misko

pre 7 godina

Da se razumemo, svako bi pre voleo da ga vide u porseu nego u hjundaiu kako god ga imenovali.
Ali, racionalno, ima smisla. Genesis je kvalitetan auto, svaki model koji prave, koji nudi kvalitetan enterijer i mnogo snage za ne previse para. Pa oni kojima imidz nije bitan imaju dobar izbro
(Neutralni posmatrac, 27. jul 2018 09:09)

Ja iskreno ne bih nikada seo u Macan, Cayenne ili Panameru pa sve i besplatno da mi daju. Ne postoje ruzniji automobili sa cetvoro vrata od game koju nudi Porse. Ako zelis da budes pacenik prvi na tabeli ti kupi Panameru dizel u osnovnoj varijanti sto ujedno i cini 90% Panamera koje se voze u Srbiji sve sa osnovnim 18icama i mesa na gumi kao Daci Duster da ga zamena guma ne kosta puno posto mu na registraciju uzimaju 120,000.

decko ajde oladi

pre 7 godina

kako da ne :)
ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno
(vuk, 27. jul 2018 09:51)

Niko nista ne poklanja gratis, a ljudi koji su do novca dosli mukotrpno radeci svaki dan, lekari, advokati, inzenjeri, a to su kupci u USA, ce dobro da razmisle za svaki dolar kojim nesto placaju.

Molder

pre 7 godina

@hansolo
Nisam imao uopste nameru da komentarisem ovu glupost od teksta,posebno jer je i vrapcima jasno da je ovaj agresivni juznokorejski marketing bez premca u istoriji...O tome da oni mogu da naprave auto bolji od navedenih,mogu da kazem da su bajke sastavni deo literature za decu do 5 godina...Pile i kokoska,nebo i zemlja,ucenik i ucitelj...

markos

pre 7 godina

@ninjo
zemljak,to što si ti iskompleksiran je tvoj problem.Luj viton ili u ovom slučaju Porshe su svuda u svetu sinonim za kvalitet i prestiž,bilo na Samoi Finskoj ili bilo kojoj zemlji na svetu ! Uostalom i bogati Koreanac će uvek pre uzeti Porshe nego Hyundai.

The Unforgiven

pre 7 godina

dok su nemci vozili poršea ovi su cepali rikše.
(Her_Shone, 27. jul 2018 15:11)
-----------

Tom logikom dok je Cadillac bio svetski standard Porsche je proizvodio prepakovane Volkswagene tipa 356 i 914.
Koga briga ko je sta nekada proizvodio? I Lexus postoji svega 30-ak godina pa ce nadziveti svakog svabu.

Pero

pre 7 godina

@ ninjo

Kad se budes navozao u Svabama i Azijatima pricaj nesto. Azijati jos uvek imaju podosta da uce od nemaca, a i amerikanaca kako se pavi auto. Auto nije samo oprema koju ima, vec i kako se vozi, kako se ponasa na putu, a i kakav je motor. Da li motor moze da ubrza, da li mu je tesko, kako se obrce i sl. Ima tu jos jako puno stvari koje japanci moraju da savladaju pre no sto uopste i budu mogli da se porede sa svabama. Nije sve samo u opremi i materijalima, ima jako puno toga u osecaju koji ti daje jedan kad ga vozis, a koji drugi. . .

Vojvodina

pre 7 godina

Dragi stručnjaci,

iako sve znate i potpuno ste uvereni u nepogrešivost & ispravnost sopstvenih stavova, pogledajte šta drugi kažu o temi kvaliteta automobila. Na primer, pošto je jedna od spomenutih marki iz Nemačke, potražite izveštaje njihovog ADAC-a za proteklih 15-ak godina o kvalitetu četvorotočkaša u toj državi. Verujem da će mnogi biti iznenađeni rezultatima, baš zbog toga što oni dolaze iz domovine, kod nas u nebesa dizanih, "premijum" marki.

Lep dizajn, masažna sedišta, ekran osetljiv na dodir, head-up prikaz i sl. su sjajne stvari, ali ja ipak prednost dajem kvalitetu izrade, dugotrajnosti i pouzdanosti, znači koreancima i japancima, a vi kako 'oćete ;-)

boki

pre 7 godina

Evo, samo cekam komentare: Ma gde korejac da se meri sa nemcima?! Samo kopiraju. To niko nece da kupi, ljudi koji imaju para znaju sta je dobro... :)
(anbeast, 27. jul 2018 09:53)
@anbeeast
Prijatelju, jesi li ti ikad seo u Porche??? Ljudi koji imaju para nikad neće kupiti Hjundai pre Porchea, mislim da i nema ljudi koji kupuju Porche ili Mercedes da bi kupili Hjundai, pretpostavljam da čak ni ne znaju da ta marka automobila postoji. Inače još jedan dodatak, više od 2/3 delova na tom Hjundaiu su nemački delovi. Koje budalaštine sve na internetu možeš pročitati, reklama je relativna i nije dugotrajna, neko će se i zeznuti ali neće dva puta, posle ide strmoglav pad.

The Unforgiven

pre 7 godina

Pre 30 godina: "Ma kakav tamo neki Lexus. Toyota mozda zna napraviti dobru Corollu, ali njihove luksuzne aute niko ne bi ni pogledao pored Mercedesa, BMW i slicnih".

Danas: "Ma kakav tamo neki Genesis. Hyundai mozda zna napraviti dobru Elantru, ali njihove luksuzne aute niko ne bi ni pogledao pored Mercedesa, BMW i slicnih".

dr.gonzo

pre 7 godina

porediti hyndai i porse moze samo srbin i koreanac..porse je nesto najbolje sto je izaslo iz nemacke u zadnjih 100 godina..osim toga koji to hyndai automobil ima koncepciju porsea..korejski automobili su dobri ali za srednji stalez ..svi koji imaju lovu i status ne kupuju nista iz azije..zelis dobar motor..ducati..mv agusta..zelis dobru kameru..leica...hasselblad zelis dobar auto samo evropa...bentley -aston rolls. range..ferari.. lambo porse bugati i poneka pagani zonda ako vec zelis egzotiku..azijska roba je roba siroke potrosnje za mase i nikad se ne moze zvati ekskluzivom !

Marinero

pre 7 godina

Mwlo ko ke shvatio da ovdje vecinom ispitivano kvalitet auta i zadovoljstvo korisnika. Svi nesto potenciraju da bi prije uzeli Porschea nego Genesis. Ne vidim da je iko uporeo da taj Porsche kosta dva do tri puta vise od Genesisa.

Svaka čast za Hyundai, tj. Genesis, verovatno im je kvalitet blizu Leksusa, ali trkačko nasleđe i imidž koji nosi Porsche je nešto za šta treba mnogo, mnogo više vremena, a i sreće!

Her_Shone

pre 7 godina

Svaka čast hyndaiju,ali porše je brend koji traje decenijama jer dok su nemci vozili poršea ovi su cepali rikše.I zato ću uvek biti u fazonu da ću ostvariti dečački san i imati jednog dana porš. Ps.postujem sa Huawei telefona, koji sam uzgred rečeno oduševljen,a i gledao sam par odličnih Koreanskih filmova

Milan

pre 7 godina

@boki
Stavovi koje iznosiš 100% važe za nemačku i 95% za balkance, ali ima i ljudi sa drugačijim razmišljanjem. Iznenadio bi se koliko dobar status uživaju japanci i koreanci u USA. Imao sam priliku da sedim u minhenu sa 7 dobrostojećih amerikanaca ( Boston, NY, Minesota), svi vlasnici firmi sa prihodima sigurno preko 500.000 godišnje, znači mogu da voze bilo šta. Žena domaćina nemca je prodavac BMW - a pa se povela tema oko kvaliteta vozila i šta voze. Ispostavilo se da 6 njih voze japance a sedmi hjundai i nipošto nisu hteli da menjaju marku vozila.

Mladen

pre 7 godina

Cenim hyundai i mislim da je jasno da su u poslednjih 10 godina veliki pomak napravili u kvalitetu i dizajnu svojih automobila, ali ova Genesis linija je najbesramnija kopija evropskih luksuznih vozila ikad. Čak i ovaj znak su prekopirali od britanaca.

SRBIN

pre 7 godina

@Voša 
Moj zet vozi Infiniti (Luks Nissan) 2.2 dizel, novi, pogodi čiji je motor unutra, Mercedesov, ne zanosi se previše
(da da, 27. jul 2018 22:26)

Istina, sto ne znaci da je mercedes svetinja. Ti je samo poslovna politika, isto kao sto i mercedes uma neke modele sa renault dci motorima. Mercedes nije ni 30% onoga sto je bio do 1995 sa serijom 124.

SRBIN

pre 7 godina

Ma šta to statistika zna.. Srbi znaju sve najbolje zato što smo naj napredniji narod i oni kažu da je sve to smeće.. Sad kad sve počne opet.. Sad će molder opet od početka ko magnetofon...
(HanSolo, 27. jul 2018 10:18)

Hahahah brate ulepsao si mi dan. Hahaha kraljino svaka cast, onaj MOLDER je smarac za 10.

Voša

pre 7 godina

Ovi neki ograničeni kojima jedino Schwabe prave automobile, nemojte da se zanosite sa agresivnim marketingom Nemaca koji nemaju nista u rukama. Nissan sa Renaultom vec prasi Nemce, a na svetskom tržištu Toyota, Honda i Nissan idu dalje. Nemački automobili samo oni preko 40000 koji su premijum, ne Golf i Passat, A3 I A4...

da da

pre 7 godina

Ovi neki ograničeni kojima jedino Schwabe prave automobile, nemojte da se zanosite sa agresivnim marketingom Nemaca koji nemaju nista u rukama. Nissan sa Renaultom vec prasi Nemce, a na svetskom tržištu Toyota, Honda i Nissan idu dalje. Nemački automobili samo oni preko 40000 koji su premijum, ne Golf i Passat, A3 I A4...
(Voša, 27. jul 2018 19:11)

@Voša
Moj zet vozi Infiniti (Luks Nissan) 2.2 dizel, novi, pogodi čiji je motor unutra, Mercedesov, ne zanosi se previše

SRBIN

pre 7 godina

Danas su Japanski motocikli najbolji, jel tako? A poceli su tako sto su tamo davno rastavili i proucili neki BMW motor, ili Zindap. Isto vazi i za fotoaparate, mobilne, elektroniku, Azija preuzima primat, pitanje je samo vremena
(Vasilije, 27. jul 2018 14:48)

Hahaha brate koje ti gluposti pises..Jos gori su oni koji ti daju pluseve. Da je japanac kopirao bmw motore, ni najmanje ne bi bili kvalitetni..Hahaha koji pacenici i bolesnici, bitno je da lajete i laprdate u prazno..Koga je kopirala HAYABUSA,,,H2,,H2R,,CBR 1000RR,,R1,,,? Bedo ne lajte vise jer je glupost citati vase bljuvotine.

Milan

pre 7 godina

@vuk
Ja sam probao leksus, prevezao u toyoti više od 300.000 km i verovao ili ne uvek pre uzeo leksus. Genesis mi izgleda lepo i verujem da je OK ali bih ipak radije prvo probao, raspitao se za servis i sl pre nego bih odabrao. U ovom slučaju bitnija je podrška nego što sumnjam u kvalitet auta.
Ne zaboravi da postoje i ljudi koji bi da se razlikuju od mase, ovo je za sad auto za njih. Šta misliš kome bi inače volvo prodavao automobile.

Милош

pre 7 godina

Зашто увек наши људи промене смисао и поруку чланка, заиста је "велико" питање? Нико у тексту не пореди Порше са Хјундаием, само се износе неки параметри који ће привући већи број купаца за Хјундаи. Аутомобили који не припадају истој ценовној категорији нису за поређење. Овај Џенесис је сигурно изванредан ауто, а да ли има све возне особине на нивоу легендарних Поршеових, заправо није пресуђујуће код одлуке многих приликом куповине. Оно што рецимо може боље да уради Порше, могуће је осетити на тркачкој стази и ако за воланом имамо професионалца. Пошто немамо ни једно ни друго, а Хјундаи нуди пуно и оритом је јефтинији, ето и разлога за бољу продају.

anbeast

pre 7 godina

Evo, samo cekam komentare: Ma gde korejac da se meri sa nemcima?! Samo kopiraju. To niko nece da kupi, ljudi koji imaju para znaju sta je dobro... :)

vuk

pre 7 godina

kako da ne :)
ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno

Pero

pre 7 godina

@ ninjo

Kad se budes navozao u Svabama i Azijatima pricaj nesto. Azijati jos uvek imaju podosta da uce od nemaca, a i amerikanaca kako se pavi auto. Auto nije samo oprema koju ima, vec i kako se vozi, kako se ponasa na putu, a i kakav je motor. Da li motor moze da ubrza, da li mu je tesko, kako se obrce i sl. Ima tu jos jako puno stvari koje japanci moraju da savladaju pre no sto uopste i budu mogli da se porede sa svabama. Nije sve samo u opremi i materijalima, ima jako puno toga u osecaju koji ti daje jedan kad ga vozis, a koji drugi. . .

Molder

pre 7 godina

@hansolo
Nisam imao uopste nameru da komentarisem ovu glupost od teksta,posebno jer je i vrapcima jasno da je ovaj agresivni juznokorejski marketing bez premca u istoriji...O tome da oni mogu da naprave auto bolji od navedenih,mogu da kazem da su bajke sastavni deo literature za decu do 5 godina...Pile i kokoska,nebo i zemlja,ucenik i ucitelj...

ninjo

pre 7 godina

nemacke marke su kao versace,vuitton... najskuplje i naj pozeljnije a mnogi drugi su istog ili boljeg kvaliteta sa nizom cenom...ali svi ce biti oduvljeni sa dzemperom vuitton od 1000 eura a sa odlicnim benetton od 100 nece...ljudska glupost i pomodna svest... narocito kod primitivnijih juznih i istocnih naroda sa zlatnim lancima oko vrata...

Misko

pre 7 godina

Da se razumemo, svako bi pre voleo da ga vide u porseu nego u hjundaiu kako god ga imenovali.
Ali, racionalno, ima smisla. Genesis je kvalitetan auto, svaki model koji prave, koji nudi kvalitetan enterijer i mnogo snage za ne previse para. Pa oni kojima imidz nije bitan imaju dobar izbro
(Neutralni posmatrac, 27. jul 2018 09:09)

Ja iskreno ne bih nikada seo u Macan, Cayenne ili Panameru pa sve i besplatno da mi daju. Ne postoje ruzniji automobili sa cetvoro vrata od game koju nudi Porse. Ako zelis da budes pacenik prvi na tabeli ti kupi Panameru dizel u osnovnoj varijanti sto ujedno i cini 90% Panamera koje se voze u Srbiji sve sa osnovnim 18icama i mesa na gumi kao Daci Duster da ga zamena guma ne kosta puno posto mu na registraciju uzimaju 120,000.

putnik

pre 7 godina

Ne sumnjam da je Genesis vrhunski auto. Koreanska auto industrija je među vodećim u svetu tako da visoki plasmani njihovih vozila u pripadajućim kategorijama nikoga ne bi trebalo da čude. Ali ipak, dovoditi Genesis i Porsche u ravan (i iznad) je smešno i takav senzacionalizam sigurno nije plod činjenica već marketinške strategije, koja se fokusira na kupce koji nemaju izgađen stav o prestižnim automobilskim brendovima.
Istraživanja JD Power zasnovana su na anketiranju slučajno odabranih i / ili specifično ciljanih potrošača. Ova metodologija se razlikuje od metodologije Consumer Reports, neprofitne organizacije, njihovog rivala, čija se istraživanja i ocene zasnivaju na testiranju proizvoda prema internim standardima, kao i mišljenjima anketiranih čitalaca. J.D. Power se oslanja na izveštaje potrošača i ne sprovodi sopstvene testove proizvoda. Da bi mogli da koristite logotip J.D. Power i citirate rezultate istraživanja u oglašavanju, morate platiti naknadu.
Drugim rečima, za ankete J.D. Powersa se može reći da su pristrasne.

Covek po imenu Uve

pre 7 godina

@vuk
Ali iskreno, najzaostaliji smo narod u Evropi, koji nikad ne vidi siru sliku.
Da si nekome 2007 ponudio Samsung ili Nokiu, sta mislis koji bi Srbin uzeo? A gde su jedni, a gde drugi sad?
Hyundai ce za 10 godina zbrusati konkurenciju isto kao njihovi sunarodnici iz Samsunga. Zivi bili pa videli!

Djox

pre 7 godina

ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (vuk, 27. jul 2018 09:51)

Naopako postavljas pitanje, ti zapravo kazes da li bi uzeli kljuc od 100000 eura ili kljuc od 50000 eura. Pravo pitanje koji auto vise daje za ulozen novac a to je Hjundai. To je do pre 5 godina bilo nezamislivo a sutra ce se podrazumevati.

Neutralni posmatrac

pre 7 godina

Da se razumemo, svako bi pre voleo da ga vide u porseu nego u hjundaiu kako god ga imenovali.
Ali, racionalno, ima smisla. Genesis je kvalitetan auto, svaki model koji prave, koji nudi kvalitetan enterijer i mnogo snage za ne previse para. Pa oni kojima imidz nije bitan imaju dobar izbro

boki

pre 7 godina

Evo, samo cekam komentare: Ma gde korejac da se meri sa nemcima?! Samo kopiraju. To niko nece da kupi, ljudi koji imaju para znaju sta je dobro... :)
(anbeast, 27. jul 2018 09:53)
@anbeeast
Prijatelju, jesi li ti ikad seo u Porche??? Ljudi koji imaju para nikad neće kupiti Hjundai pre Porchea, mislim da i nema ljudi koji kupuju Porche ili Mercedes da bi kupili Hjundai, pretpostavljam da čak ni ne znaju da ta marka automobila postoji. Inače još jedan dodatak, više od 2/3 delova na tom Hjundaiu su nemački delovi. Koje budalaštine sve na internetu možeš pročitati, reklama je relativna i nije dugotrajna, neko će se i zeznuti ali neće dva puta, posle ide strmoglav pad.

markos

pre 7 godina

@ninjo
zemljak,to što si ti iskompleksiran je tvoj problem.Luj viton ili u ovom slučaju Porshe su svuda u svetu sinonim za kvalitet i prestiž,bilo na Samoi Finskoj ili bilo kojoj zemlji na svetu ! Uostalom i bogati Koreanac će uvek pre uzeti Porshe nego Hyundai.

Voša

pre 7 godina

Ovi neki ograničeni kojima jedino Schwabe prave automobile, nemojte da se zanosite sa agresivnim marketingom Nemaca koji nemaju nista u rukama. Nissan sa Renaultom vec prasi Nemce, a na svetskom tržištu Toyota, Honda i Nissan idu dalje. Nemački automobili samo oni preko 40000 koji su premijum, ne Golf i Passat, A3 I A4...

obi van

pre 7 godina

biće kao i sa telefonima i televizorima - ko danas ima Siemens telefon ili Telefunken televizor?
Pri tome su pametni telefoni kompleksniji od automobila.

Vasilije

pre 7 godina

Danas su Japanski motocikli najbolji, jel tako? A poceli su tako sto su tamo davno rastavili i proucili neki BMW motor, ili Zindap. Isto vazi i za fotoaparate, mobilne, elektroniku, Azija preuzima primat, pitanje je samo vremena

Vojvodina

pre 7 godina

Dragi stručnjaci,

iako sve znate i potpuno ste uvereni u nepogrešivost & ispravnost sopstvenih stavova, pogledajte šta drugi kažu o temi kvaliteta automobila. Na primer, pošto je jedna od spomenutih marki iz Nemačke, potražite izveštaje njihovog ADAC-a za proteklih 15-ak godina o kvalitetu četvorotočkaša u toj državi. Verujem da će mnogi biti iznenađeni rezultatima, baš zbog toga što oni dolaze iz domovine, kod nas u nebesa dizanih, "premijum" marki.

Lep dizajn, masažna sedišta, ekran osetljiv na dodir, head-up prikaz i sl. su sjajne stvari, ali ja ipak prednost dajem kvalitetu izrade, dugotrajnosti i pouzdanosti, znači koreancima i japancima, a vi kako 'oćete ;-)

SRBIN

pre 7 godina

Danas su Japanski motocikli najbolji, jel tako? A poceli su tako sto su tamo davno rastavili i proucili neki BMW motor, ili Zindap. Isto vazi i za fotoaparate, mobilne, elektroniku, Azija preuzima primat, pitanje je samo vremena
(Vasilije, 27. jul 2018 14:48)

Hahaha brate koje ti gluposti pises..Jos gori su oni koji ti daju pluseve. Da je japanac kopirao bmw motore, ni najmanje ne bi bili kvalitetni..Hahaha koji pacenici i bolesnici, bitno je da lajete i laprdate u prazno..Koga je kopirala HAYABUSA,,,H2,,H2R,,CBR 1000RR,,R1,,,? Bedo ne lajte vise jer je glupost citati vase bljuvotine.

Miloš

pre 7 godina

Svaka čast za Hyundai, tj. Genesis, verovatno im je kvalitet blizu Leksusa, ali trkačko nasleđe i imidž koji nosi Porsche je nešto za šta treba mnogo, mnogo više vremena, a i sreće!

dr.gonzo

pre 7 godina

porediti hyndai i porse moze samo srbin i koreanac..porse je nesto najbolje sto je izaslo iz nemacke u zadnjih 100 godina..osim toga koji to hyndai automobil ima koncepciju porsea..korejski automobili su dobri ali za srednji stalez ..svi koji imaju lovu i status ne kupuju nista iz azije..zelis dobar motor..ducati..mv agusta..zelis dobru kameru..leica...hasselblad zelis dobar auto samo evropa...bentley -aston rolls. range..ferari.. lambo porse bugati i poneka pagani zonda ako vec zelis egzotiku..azijska roba je roba siroke potrosnje za mase i nikad se ne moze zvati ekskluzivom !

Her_Shone

pre 7 godina

Svaka čast hyndaiju,ali porše je brend koji traje decenijama jer dok su nemci vozili poršea ovi su cepali rikše.I zato ću uvek biti u fazonu da ću ostvariti dečački san i imati jednog dana porš. Ps.postujem sa Huawei telefona, koji sam uzgred rečeno oduševljen,a i gledao sam par odličnih Koreanskih filmova

The Unforgiven

pre 7 godina

dok su nemci vozili poršea ovi su cepali rikše.
(Her_Shone, 27. jul 2018 15:11)
-----------

Tom logikom dok je Cadillac bio svetski standard Porsche je proizvodio prepakovane Volkswagene tipa 356 i 914.
Koga briga ko je sta nekada proizvodio? I Lexus postoji svega 30-ak godina pa ce nadziveti svakog svabu.

SRBIN

pre 7 godina

@Voša 
Moj zet vozi Infiniti (Luks Nissan) 2.2 dizel, novi, pogodi čiji je motor unutra, Mercedesov, ne zanosi se previše
(da da, 27. jul 2018 22:26)

Istina, sto ne znaci da je mercedes svetinja. Ti je samo poslovna politika, isto kao sto i mercedes uma neke modele sa renault dci motorima. Mercedes nije ni 30% onoga sto je bio do 1995 sa serijom 124.

HanSolo

pre 7 godina

Ma šta to statistika zna.. Srbi znaju sve najbolje zato što smo naj napredniji narod i oni kažu da je sve to smeće.. Sad kad sve počne opet.. Sad će molder opet od početka ko magnetofon...

Reziel

pre 7 godina

imao sam prilike da svojevremeno sednem i provozam se u tada novom Genesis-u G90 - njihov pandan premium limuzinama tipa A8, serije 7 i S klase. Fantastično. Ostao sam bez reči. Kvalitet enterijera, sedišta, kožna oplata, aluminijum... Sve je bilo na najvišem nivou. Spolja takodje odličan, decentan, a opet impozantan, moćan i za nijansu drugačiji. E sad... Tada dostupna motorizacija nije bila ni prineti nemcima,mi smo se vozili u jednom od dva benzinca, koji naravno vuče, ali je za tu kubikažu bio slabiji od konkurenciji. 4x4 pogon i dizel.motori nisu bili u ponudi. Zvučna izolacija je takodje mogla da bude bolje, ali je menjač kako sam stekao utisak radio perfektno. Kako god bilo, G90 je u tom trenutku bio u Rusiji ravno 35.000 dolara jeftiniji od početne cene S klase. Iako je jasno koliko novca na raspolaganju ima kupac nove S klase, siguran sam da bi za tu razliku makar pogledao G90, a kupac E klase bi verovatno i razmislio.

decko ajde oladi

pre 7 godina

kako da ne :)
ocekujem gomilu minusa od strane poklonika korejske auto industrije uz pitanje: da na stolu imate kljuc Porcshea i ovog Hyundaia, gratis, koji bi ste uzeli? Ali iskreno
(vuk, 27. jul 2018 09:51)

Niko nista ne poklanja gratis, a ljudi koji su do novca dosli mukotrpno radeci svaki dan, lekari, advokati, inzenjeri, a to su kupci u USA, ce dobro da razmisle za svaki dolar kojim nesto placaju.

The Unforgiven

pre 7 godina

Pre 30 godina: "Ma kakav tamo neki Lexus. Toyota mozda zna napraviti dobru Corollu, ali njihove luksuzne aute niko ne bi ni pogledao pored Mercedesa, BMW i slicnih".

Danas: "Ma kakav tamo neki Genesis. Hyundai mozda zna napraviti dobru Elantru, ali njihove luksuzne aute niko ne bi ni pogledao pored Mercedesa, BMW i slicnih".

SRBIN

pre 7 godina

Ma šta to statistika zna.. Srbi znaju sve najbolje zato što smo naj napredniji narod i oni kažu da je sve to smeće.. Sad kad sve počne opet.. Sad će molder opet od početka ko magnetofon...
(HanSolo, 27. jul 2018 10:18)

Hahahah brate ulepsao si mi dan. Hahaha kraljino svaka cast, onaj MOLDER je smarac za 10.

Милош

pre 7 godina

Зашто увек наши људи промене смисао и поруку чланка, заиста је "велико" питање? Нико у тексту не пореди Порше са Хјундаием, само се износе неки параметри који ће привући већи број купаца за Хјундаи. Аутомобили који не припадају истој ценовној категорији нису за поређење. Овај Џенесис је сигурно изванредан ауто, а да ли има све возне особине на нивоу легендарних Поршеових, заправо није пресуђујуће код одлуке многих приликом куповине. Оно што рецимо може боље да уради Порше, могуће је осетити на тркачкој стази и ако за воланом имамо професионалца. Пошто немамо ни једно ни друго, а Хјундаи нуди пуно и оритом је јефтинији, ето и разлога за бољу продају.

Gde je svet, a gde smo mi....

pre 7 godina

Istraživanje iz Amerike pretpostavljam? Pa tamo je i trotinet bolji nego Mercedes u Evropi. Njihovi kupci su najzaštićeniji na svetu. U Srbiji kod Hjundaija ni kvačilo ne ulazi u sedmogodišnju garanciju. O Poršeu i njihovom čuvenom lizingu već i vrapci znaju priču.

da da

pre 7 godina

Ovi neki ograničeni kojima jedino Schwabe prave automobile, nemojte da se zanosite sa agresivnim marketingom Nemaca koji nemaju nista u rukama. Nissan sa Renaultom vec prasi Nemce, a na svetskom tržištu Toyota, Honda i Nissan idu dalje. Nemački automobili samo oni preko 40000 koji su premijum, ne Golf i Passat, A3 I A4...
(Voša, 27. jul 2018 19:11)

@Voša
Moj zet vozi Infiniti (Luks Nissan) 2.2 dizel, novi, pogodi čiji je motor unutra, Mercedesov, ne zanosi se previše

Mladen

pre 7 godina

Cenim hyundai i mislim da je jasno da su u poslednjih 10 godina veliki pomak napravili u kvalitetu i dizajnu svojih automobila, ali ova Genesis linija je najbesramnija kopija evropskih luksuznih vozila ikad. Čak i ovaj znak su prekopirali od britanaca.

Milan

pre 7 godina

@boki
Stavovi koje iznosiš 100% važe za nemačku i 95% za balkance, ali ima i ljudi sa drugačijim razmišljanjem. Iznenadio bi se koliko dobar status uživaju japanci i koreanci u USA. Imao sam priliku da sedim u minhenu sa 7 dobrostojećih amerikanaca ( Boston, NY, Minesota), svi vlasnici firmi sa prihodima sigurno preko 500.000 godišnje, znači mogu da voze bilo šta. Žena domaćina nemca je prodavac BMW - a pa se povela tema oko kvaliteta vozila i šta voze. Ispostavilo se da 6 njih voze japance a sedmi hjundai i nipošto nisu hteli da menjaju marku vozila.

Marinero

pre 7 godina

Mwlo ko ke shvatio da ovdje vecinom ispitivano kvalitet auta i zadovoljstvo korisnika. Svi nesto potenciraju da bi prije uzeli Porschea nego Genesis. Ne vidim da je iko uporeo da taj Porsche kosta dva do tri puta vise od Genesisa.

Svaka čast za Hyundai, tj. Genesis, verovatno im je kvalitet blizu Leksusa, ali trkačko nasleđe i imidž koji nosi Porsche je nešto za šta treba mnogo, mnogo više vremena, a i sreće!

Milan

pre 7 godina

@vuk
Ja sam probao leksus, prevezao u toyoti više od 300.000 km i verovao ili ne uvek pre uzeo leksus. Genesis mi izgleda lepo i verujem da je OK ali bih ipak radije prvo probao, raspitao se za servis i sl pre nego bih odabrao. U ovom slučaju bitnija je podrška nego što sumnjam u kvalitet auta.
Ne zaboravi da postoje i ljudi koji bi da se razlikuju od mase, ovo je za sad auto za njih. Šta misliš kome bi inače volvo prodavao automobile.