Četvrtak, 28.12.2017.

12:11

Zagreb: Ambasadorka Srbije odbila da primi protestnu notu

Ambasadorka Srbije u Hrvatskoj Mira Nikolić je u Ministarstvu spoljnih poslova te države odbila da primi protestnu notu.

Izvor: Tanjug

Zagreb: Ambasadorka Srbije odbila da primi protestnu notu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Da je Hrvatska imala ekipu na vlasti iz 90-tih, nikada ne bi ušla u EU ili NATO. Zato ovi koji tvrde kako su njihovi i naši isti nisu u pravu, jer nam Hrvati po standardu i ekonomiji beže barem 20 godina.

postovanje i srdacan pozdrav jakobe

pre 6 godina

@(Bruder Jakob, 28. decembar 2017 14:10)

vasi komentari su cesto dragocen dodatak koji daje kontekst potreban za razumevanje mnogim vestima, narocito iz hrvatske, ali ovaj put gresite.
naime i kod "vas" i kod "nas" su manje-vise isti oni, ne iz 1993. nego iz 1943. na vlasti. nazalost...

Milan

pre 6 godina

Narod nema leba da jede ali to nema veze sto ne radi nema veze ali nam je vazno kad se hrvati srbi albanci potuku i to je tema za sirotinju e rambo amadeus je rekao sve.

Dejan

pre 6 godina

Kakav besmislen potez hrvatske!!!
Pa da je Srbija ulagala protestnu notu za svaki napad na Srbe u njihovoj hrvackoj,oni bi morali da dupliraju osoblje njihove ambasade u Srbiji,koje bi samo bilo zaduzeno za prijem protestnih nota Srbije!!!

Samir, Sarajevo

pre 6 godina

Verovatno bi danas Ćeška i Slovačka koristile ove demagoške fore da se imaju ekonomiju na nivou balkanskih zemalja
(dunđer bob, 28. decembar 2017 14:06)

Bravo!
Ovo tvoje i ona Rambova o nacionalizmu kao temi do 300 evra prihoda mesečno opisuju srz problema u zemljama regiona i politicarima i politikama koji nas vode...

Sloba

pre 6 godina

NikoBitan
Ne preteruj, u Amsterdamu ima 185 nacionalnosti....Malo objekrivnosti nije na odmet. Prijatni praznici, zemljaci gde god da zivite.

Srbin iz Šumadije

pre 6 godina

@ (Bas ja, 28. decembar 2017 13:51) Ja sam probao i bilo je odlično. Ne samo to da nije bilo loših iskustava, nego su sva iskustva bila nadprosečno dobra. Lkudi su, većinom, svuda normalni i dobronamerni.

Bruder Jakob

pre 6 godina

Na zalost, i Hrvatska i Srbija se ponasaju kao da je 1993. a ne 2017.
Ups...pa i u Srbiji i u Hrvatskoj su na vlasti isti oni iz 1993. !?
(Dejan, 28. decembar 2017 13:32)

Varaš se, kod nas već odavno nema niko iz 90ih, na vlasti su nam sve neki novi klinci!

hexa

pre 6 godina

Koja nebuloza. Ajde na stranu sto je privatna rasprava vise lica drzavljana Srbije eskalirala u tucu i pojavila se u lokalnim medijima, nego sto je postala politicka i jos gore diplomatska rasprava dve susedne drzave uz sve oficijalno pozivanje ambasadora i odbijanje demarsa. Sto bi rekao Dusko Dugousko ( Kakva predstava, KAKVA PREDSTAVA!) Ova, sad vec dnevna prepucavanja izmedju Srbije i Hrvatske postaju apsurdna. Slobodno se moze reci korila svinja magarca.

K und K

pre 6 godina

Care,Ambasador moze da odbije protestnu notu.Ona nije uradila na svoju ruku vec se konsultovala sa masim Ministarstvom.Ukidanje akreditiva nije moguce.

Care, naravno da je moguće, svaka država može bez objašnjenja protjerati ambasadora ili bilo kog diplomatu, i ne mora se nikom pravdati!

Zile

pre 6 godina

U Srbiji po poslednjem popisu živi oko 70.000 Hrvata.Dakle 1%. A ne 17% što je neko napisao.
(pilgrim, 28. decembar 2017 14:17)
Taj neko je napisao da se smanjila populacija Hrvata za 17%, a ne da ima 17% Hrvata.

Bas ja

pre 6 godina

Razmisljam se koliko je sve ovo glupo i nepotrebno.. Mislim na carke HR-SR. Bas se nema pametnijeg posla na obe strane. Ustvari ovo vazi za ceo Balkan. A sad konkretno samo za nas, ako je ovo najbitnija tema, nije ni cudo zasto pola Srbije hoce da zivi van Srbije. Verovatno je u manjoj ili vecoj meri isto na celom Balkanu, ali za ovde znam stanje. U drugim drzavama ne znam.
Ja samo hocu da mogu da slobodno da prosetam regionom, a da me neko ne gleda popreko zato sto sam odavde. Naravno i da dodju ljudi kod nas. Ovakvim politikama nas samo udaljavaju od takvih sloboda. Sta ce mi pasos sa kojim mogu bez viza da putujem ako se ne osecam lepo, slobodno i sigurno bilo gde da otputujem. Jedva skupim pare da mogu da odem na more jednom u 5 godina i treba da razmisljam da ne idem u HR zato sto nas neko ne voli i to sve SAMO zbog politicara i politike koju vode. Ako se neko od njih uopste trudi da se stvari ispeglaju, ne radi dobro svoj posao. Ovakvi potezi "vlada" su dokaz tome. Nije ovo prvi ni poslednji primer.

John

pre 6 godina

(miki, 28. decembar 2017 12:45)

Da, da, još kad bi diplomatija i diplomatski odnosi bili regulisani samo i isključivo Bečkom konvencijom...
Postoji nešto što se zove i međunarodni običaj i međunarodno običajno pravo, a ono kaže da se, jednostavno, ovakve stvari - ne rade.
Isti slučaj kao sa imenovanjem ambasadora. Svaka država ima pravo da ne prihvati poslatog joj ambasadora (da odbije agreman). Ali se to ne radi. Tačnije, ne dovodi se država prijema u situaciju da mora da odbije ogreman, već se prvo neformalnim kanalima ispita "Šta mislite o tome i tome?" Ako kažu "može", onda se šalje, a ako kažu "Nismo baš oduševljeni" onda se traži neko drugi, da ne bi bili u situaciji da ga zvanično ne prihvate, jer se to smatra brukom i sramotom za obe države.
Isti slučaj sa notama. Prihvati notu kakva god da je, a onda im, ako se već mora, pošalji kontra-notu i prebaci loptu u njihovo drorište.

Aki

pre 6 godina

Realno ovde Hrvati pokusavaju da dignu tenzije. Cuj protestna nota zbog tuce. Smesni su.
(objavite i moj, 28. decembar 2017 12:07)

Svojevremeno su se slale note hrvatskoj radi nekakvih grafita i novina.
(Vitez, 28. decembar 2017 12:52)

Jesu ali protiv grafita kao "Srbe na vrbe" i paljenja novina srpske nacionalne manjine. Ako su to za tebe neki grafiti i ako ne uviđaš razliku ili si zlonameran ili potpuno neupućen.

Tripco

pre 6 godina

Sve ovo je na nivou diplomatskih odnosa. Tačno je da ambasador/ka jedne države ima pravo da ne primi protestnu notu, kao što je i tačno da država domaćin ima pravo da traži opoziv istog/iste na osnovu učinjenog dela. Pa,lopta je u hrvatskom delu terena, na njima je kako će da je vrate ovamo.

da

pre 6 godina

Nece Srbija ni Hrvatska nigde sa takvim primitivnim stavom da li je neko srbin ili hrvat vec cini li krivicna dela ili ne,jel kriminalac ili nije

ja

pre 6 godina

Hrvatski ambasador u Beogradu je 24.9.2015. je takodje odbio da primi protestnu notu MSP Srbije. U diplomatiji se primenjuje i reciprocitet.

Sifrant u DKP

pre 6 godina

Mogu oni sada ambasadorki da ukinu akreditive! Kuda to vodi? Ambasador je dužan da primi protestnu notu, nije na njemu da vodi politiku, a odgovor na notu daje vlada (ili nadležno ministarstvo).
(Zašto se ovo radi?, 28. decembar 2017 12:31)

Care,Ambasador moze da odbije protestnu notu.Ona nije uradila na svoju ruku vec se konsultovala sa masim Ministarstvom.Ukidanje akreditiva nije moguce. Moze samo ako se ambasador ili neko iz DKP bavio spijunazom ili radio protiv zemlje domacina(Becka konvencija) ali onda na bazi reciprociteta se proteruju i iz nase zemlje

zg232

pre 6 godina

Не постоји земља у европи у којој има више националних мањина него што их има Србија. Са свим могућим правима и повластицама. Тако и треба да буде и ја сам као Србин поносан на то. Мађари, Румуни, Словаци, Хрвати, Буњевци, Русини.... све су то наши суграђани и тако ће бити увек док је часних и поштених Срба.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (НикоБитан, 28. decembar 2017 12:18)

Pogledajte bolje podatke zadnjeg popisa stanovništva. U Srbiji živi 84% Srbi, povećala se populacija Roma i Albanaca, a smanjila populacija Hrvata za 17%, Mađara za 30% te Slovaka, Čeha, Rusina, Talijana, Nijemaca i Rusa za 15% ukupno. U Hrvatskoj živi 86% Hrvata.

Gvineobisancanin

pre 6 godina

Ljudi, nemojte da se primate vise na ovakve "vesti"! To su sve izmisljene afere i skandali od strane vlasti i sa ove strane Drine, i sa one strane. Ni nasa a ni hrvatska ili bosansko-hercegovacka vlast nemaju gotovo nikakve rezultate, u smislu da stvarno rade na tome da ove tri drzave ekonomski prosperiraju, i zato se svake nedelje pojavi neki ovakav incident koji sluzi tome da probudi najcrnje nacionalisticke strasti, kako bi se skrenula paznja sa elementarnih stvari: BDP-a, (ne)zaposlenosti, obrazovanja, zdravstva, stranih i domacih investicija, standarda...

НикоБитан

pre 6 godina

Не постоји земља у европи у којој има више националних мањина него што их има Србија. Са свим могућим правима и повластицама. Тако и треба да буде и ја сам као Србин поносан на то. Мађари, Румуни, Словаци, Хрвати, Буњевци, Русини.... све су то наши суграђани и тако ће бити увек док је часних и поштених Срба.

Vitez

pre 6 godina

Realno ovde Hrvati pokusavaju da dignu tenzije. Cuj protestna nota zbog tuce. Smesni su.
(objavite i moj, 28. decembar 2017 12:07)

Svojevremeno su se slale note hrvatskoj radi nekakvih grafita i novina.

Bombon

pre 6 godina

Žao mi je što to moram da primetim, ali ako postoje političari više iskompleksirani i zatucani od ovih naših, onda definitivno žive u zemji zapadno od nas. Stvarno ne razumem te spletke naših i vaših političara. Narod sve manje briga i okreće se prosperitetu, budućnosti, suživotu i korektnim međuljudskim odnosima dok vi svi zajedno uporno podgrevate mržnju. Verovatno iz razloga da zamaskirate sopstrvenu nesposobnost, glupost i diletantnost koja vam svakako ne manjka.

skeptik

pre 6 godina

Ako je na nacionalnoj osnovi uhapsiti i kazniti, kraj price. Ali malo je cudno da premijer jedne zemlje spocitava nesto drugoj a u sred Jasenovcu stoji ustaska tabla.

miki

pre 6 godina

Ambasador nije u obavezi da primi protestnu notu. Drzava prijema moze da proglasi ambasadira personom non grata, ali se to jako retko desava i samo u slucajevima rata. Ambasadorka je postupila potpuno u skladu sa Beckom konvencijom. Molim da ne komentarisete stvari o kojima nemate elementarno znanje.

Zašto se ovo radi?

pre 6 godina

Mogu oni sada ambasadorki da ukinu akreditive! Kuda to vodi? Ambasador je dužan da primi protestnu notu, nije na njemu da vodi politiku, a odgovor na notu daje vlada (ili nadležno ministarstvo).

НикоБитан

pre 6 godina

Не постоји земља у европи у којој има више националних мањина него што их има Србија. Са свим могућим правима и повластицама. Тако и треба да буде и ја сам као Србин поносан на то. Мађари, Румуни, Словаци, Хрвати, Буњевци, Русини.... све су то наши суграђани и тако ће бити увек док је часних и поштених Срба.

skeptik

pre 6 godina

Ako je na nacionalnoj osnovi uhapsiti i kazniti, kraj price. Ali malo je cudno da premijer jedne zemlje spocitava nesto drugoj a u sred Jasenovcu stoji ustaska tabla.

Bombon

pre 6 godina

Žao mi je što to moram da primetim, ali ako postoje političari više iskompleksirani i zatucani od ovih naših, onda definitivno žive u zemji zapadno od nas. Stvarno ne razumem te spletke naših i vaših političara. Narod sve manje briga i okreće se prosperitetu, budućnosti, suživotu i korektnim međuljudskim odnosima dok vi svi zajedno uporno podgrevate mržnju. Verovatno iz razloga da zamaskirate sopstrvenu nesposobnost, glupost i diletantnost koja vam svakako ne manjka.

Gvineobisancanin

pre 6 godina

Ljudi, nemojte da se primate vise na ovakve "vesti"! To su sve izmisljene afere i skandali od strane vlasti i sa ove strane Drine, i sa one strane. Ni nasa a ni hrvatska ili bosansko-hercegovacka vlast nemaju gotovo nikakve rezultate, u smislu da stvarno rade na tome da ove tri drzave ekonomski prosperiraju, i zato se svake nedelje pojavi neki ovakav incident koji sluzi tome da probudi najcrnje nacionalisticke strasti, kako bi se skrenula paznja sa elementarnih stvari: BDP-a, (ne)zaposlenosti, obrazovanja, zdravstva, stranih i domacih investicija, standarda...

miki

pre 6 godina

Ambasador nije u obavezi da primi protestnu notu. Drzava prijema moze da proglasi ambasadira personom non grata, ali se to jako retko desava i samo u slucajevima rata. Ambasadorka je postupila potpuno u skladu sa Beckom konvencijom. Molim da ne komentarisete stvari o kojima nemate elementarno znanje.

Vitez

pre 6 godina

Realno ovde Hrvati pokusavaju da dignu tenzije. Cuj protestna nota zbog tuce. Smesni su.
(objavite i moj, 28. decembar 2017 12:07)

Svojevremeno su se slale note hrvatskoj radi nekakvih grafita i novina.

Aki

pre 6 godina

Realno ovde Hrvati pokusavaju da dignu tenzije. Cuj protestna nota zbog tuce. Smesni su.
(objavite i moj, 28. decembar 2017 12:07)

Svojevremeno su se slale note hrvatskoj radi nekakvih grafita i novina.
(Vitez, 28. decembar 2017 12:52)

Jesu ali protiv grafita kao "Srbe na vrbe" i paljenja novina srpske nacionalne manjine. Ako su to za tebe neki grafiti i ako ne uviđaš razliku ili si zlonameran ili potpuno neupućen.

Zašto se ovo radi?

pre 6 godina

Mogu oni sada ambasadorki da ukinu akreditive! Kuda to vodi? Ambasador je dužan da primi protestnu notu, nije na njemu da vodi politiku, a odgovor na notu daje vlada (ili nadležno ministarstvo).

ja

pre 6 godina

Hrvatski ambasador u Beogradu je 24.9.2015. je takodje odbio da primi protestnu notu MSP Srbije. U diplomatiji se primenjuje i reciprocitet.

hexa

pre 6 godina

Koja nebuloza. Ajde na stranu sto je privatna rasprava vise lica drzavljana Srbije eskalirala u tucu i pojavila se u lokalnim medijima, nego sto je postala politicka i jos gore diplomatska rasprava dve susedne drzave uz sve oficijalno pozivanje ambasadora i odbijanje demarsa. Sto bi rekao Dusko Dugousko ( Kakva predstava, KAKVA PREDSTAVA!) Ova, sad vec dnevna prepucavanja izmedju Srbije i Hrvatske postaju apsurdna. Slobodno se moze reci korila svinja magarca.

Sifrant u DKP

pre 6 godina

Mogu oni sada ambasadorki da ukinu akreditive! Kuda to vodi? Ambasador je dužan da primi protestnu notu, nije na njemu da vodi politiku, a odgovor na notu daje vlada (ili nadležno ministarstvo).
(Zašto se ovo radi?, 28. decembar 2017 12:31)

Care,Ambasador moze da odbije protestnu notu.Ona nije uradila na svoju ruku vec se konsultovala sa masim Ministarstvom.Ukidanje akreditiva nije moguce. Moze samo ako se ambasador ili neko iz DKP bavio spijunazom ili radio protiv zemlje domacina(Becka konvencija) ali onda na bazi reciprociteta se proteruju i iz nase zemlje

Samir, Sarajevo

pre 6 godina

Verovatno bi danas Ćeška i Slovačka koristile ove demagoške fore da se imaju ekonomiju na nivou balkanskih zemalja
(dunđer bob, 28. decembar 2017 14:06)

Bravo!
Ovo tvoje i ona Rambova o nacionalizmu kao temi do 300 evra prihoda mesečno opisuju srz problema u zemljama regiona i politicarima i politikama koji nas vode...

da

pre 6 godina

Nece Srbija ni Hrvatska nigde sa takvim primitivnim stavom da li je neko srbin ili hrvat vec cini li krivicna dela ili ne,jel kriminalac ili nije

Tripco

pre 6 godina

Sve ovo je na nivou diplomatskih odnosa. Tačno je da ambasador/ka jedne države ima pravo da ne primi protestnu notu, kao što je i tačno da država domaćin ima pravo da traži opoziv istog/iste na osnovu učinjenog dela. Pa,lopta je u hrvatskom delu terena, na njima je kako će da je vrate ovamo.

Zile

pre 6 godina

U Srbiji po poslednjem popisu živi oko 70.000 Hrvata.Dakle 1%. A ne 17% što je neko napisao.
(pilgrim, 28. decembar 2017 14:17)
Taj neko je napisao da se smanjila populacija Hrvata za 17%, a ne da ima 17% Hrvata.

Bruder Jakob

pre 6 godina

Na zalost, i Hrvatska i Srbija se ponasaju kao da je 1993. a ne 2017.
Ups...pa i u Srbiji i u Hrvatskoj su na vlasti isti oni iz 1993. !?
(Dejan, 28. decembar 2017 13:32)

Varaš se, kod nas već odavno nema niko iz 90ih, na vlasti su nam sve neki novi klinci!

Dejan

pre 6 godina

Kakav besmislen potez hrvatske!!!
Pa da je Srbija ulagala protestnu notu za svaki napad na Srbe u njihovoj hrvackoj,oni bi morali da dupliraju osoblje njihove ambasade u Srbiji,koje bi samo bilo zaduzeno za prijem protestnih nota Srbije!!!

K und K

pre 6 godina

Care,Ambasador moze da odbije protestnu notu.Ona nije uradila na svoju ruku vec se konsultovala sa masim Ministarstvom.Ukidanje akreditiva nije moguce.

Care, naravno da je moguće, svaka država može bez objašnjenja protjerati ambasadora ili bilo kog diplomatu, i ne mora se nikom pravdati!

Bas ja

pre 6 godina

Razmisljam se koliko je sve ovo glupo i nepotrebno.. Mislim na carke HR-SR. Bas se nema pametnijeg posla na obe strane. Ustvari ovo vazi za ceo Balkan. A sad konkretno samo za nas, ako je ovo najbitnija tema, nije ni cudo zasto pola Srbije hoce da zivi van Srbije. Verovatno je u manjoj ili vecoj meri isto na celom Balkanu, ali za ovde znam stanje. U drugim drzavama ne znam.
Ja samo hocu da mogu da slobodno da prosetam regionom, a da me neko ne gleda popreko zato sto sam odavde. Naravno i da dodju ljudi kod nas. Ovakvim politikama nas samo udaljavaju od takvih sloboda. Sta ce mi pasos sa kojim mogu bez viza da putujem ako se ne osecam lepo, slobodno i sigurno bilo gde da otputujem. Jedva skupim pare da mogu da odem na more jednom u 5 godina i treba da razmisljam da ne idem u HR zato sto nas neko ne voli i to sve SAMO zbog politicara i politike koju vode. Ako se neko od njih uopste trudi da se stvari ispeglaju, ne radi dobro svoj posao. Ovakvi potezi "vlada" su dokaz tome. Nije ovo prvi ni poslednji primer.

zg232

pre 6 godina

Не постоји земља у европи у којој има више националних мањина него што их има Србија. Са свим могућим правима и повластицама. Тако и треба да буде и ја сам као Србин поносан на то. Мађари, Румуни, Словаци, Хрвати, Буњевци, Русини.... све су то наши суграђани и тако ће бити увек док је часних и поштених Срба.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (НикоБитан, 28. decembar 2017 12:18)

Pogledajte bolje podatke zadnjeg popisa stanovništva. U Srbiji živi 84% Srbi, povećala se populacija Roma i Albanaca, a smanjila populacija Hrvata za 17%, Mađara za 30% te Slovaka, Čeha, Rusina, Talijana, Nijemaca i Rusa za 15% ukupno. U Hrvatskoj živi 86% Hrvata.

Sloba

pre 6 godina

NikoBitan
Ne preteruj, u Amsterdamu ima 185 nacionalnosti....Malo objekrivnosti nije na odmet. Prijatni praznici, zemljaci gde god da zivite.

John

pre 6 godina

(miki, 28. decembar 2017 12:45)

Da, da, još kad bi diplomatija i diplomatski odnosi bili regulisani samo i isključivo Bečkom konvencijom...
Postoji nešto što se zove i međunarodni običaj i međunarodno običajno pravo, a ono kaže da se, jednostavno, ovakve stvari - ne rade.
Isti slučaj kao sa imenovanjem ambasadora. Svaka država ima pravo da ne prihvati poslatog joj ambasadora (da odbije agreman). Ali se to ne radi. Tačnije, ne dovodi se država prijema u situaciju da mora da odbije ogreman, već se prvo neformalnim kanalima ispita "Šta mislite o tome i tome?" Ako kažu "može", onda se šalje, a ako kažu "Nismo baš oduševljeni" onda se traži neko drugi, da ne bi bili u situaciji da ga zvanično ne prihvate, jer se to smatra brukom i sramotom za obe države.
Isti slučaj sa notama. Prihvati notu kakva god da je, a onda im, ako se već mora, pošalji kontra-notu i prebaci loptu u njihovo drorište.

postovanje i srdacan pozdrav jakobe

pre 6 godina

@(Bruder Jakob, 28. decembar 2017 14:10)

vasi komentari su cesto dragocen dodatak koji daje kontekst potreban za razumevanje mnogim vestima, narocito iz hrvatske, ali ovaj put gresite.
naime i kod "vas" i kod "nas" su manje-vise isti oni, ne iz 1993. nego iz 1943. na vlasti. nazalost...

Milan

pre 6 godina

Narod nema leba da jede ali to nema veze sto ne radi nema veze ali nam je vazno kad se hrvati srbi albanci potuku i to je tema za sirotinju e rambo amadeus je rekao sve.

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Da je Hrvatska imala ekipu na vlasti iz 90-tih, nikada ne bi ušla u EU ili NATO. Zato ovi koji tvrde kako su njihovi i naši isti nisu u pravu, jer nam Hrvati po standardu i ekonomiji beže barem 20 godina.

Srbin iz Šumadije

pre 6 godina

@ (Bas ja, 28. decembar 2017 13:51) Ja sam probao i bilo je odlično. Ne samo to da nije bilo loših iskustava, nego su sva iskustva bila nadprosečno dobra. Lkudi su, većinom, svuda normalni i dobronamerni.

Zašto se ovo radi?

pre 6 godina

Mogu oni sada ambasadorki da ukinu akreditive! Kuda to vodi? Ambasador je dužan da primi protestnu notu, nije na njemu da vodi politiku, a odgovor na notu daje vlada (ili nadležno ministarstvo).

Vitez

pre 6 godina

Realno ovde Hrvati pokusavaju da dignu tenzije. Cuj protestna nota zbog tuce. Smesni su.
(objavite i moj, 28. decembar 2017 12:07)

Svojevremeno su se slale note hrvatskoj radi nekakvih grafita i novina.

Bruder Jakob

pre 6 godina

Na zalost, i Hrvatska i Srbija se ponasaju kao da je 1993. a ne 2017.
Ups...pa i u Srbiji i u Hrvatskoj su na vlasti isti oni iz 1993. !?
(Dejan, 28. decembar 2017 13:32)

Varaš se, kod nas već odavno nema niko iz 90ih, na vlasti su nam sve neki novi klinci!

skeptik

pre 6 godina

Ako je na nacionalnoj osnovi uhapsiti i kazniti, kraj price. Ali malo je cudno da premijer jedne zemlje spocitava nesto drugoj a u sred Jasenovcu stoji ustaska tabla.

zg232

pre 6 godina

Не постоји земља у европи у којој има више националних мањина него што их има Србија. Са свим могућим правима и повластицама. Тако и треба да буде и ја сам као Србин поносан на то. Мађари, Румуни, Словаци, Хрвати, Буњевци, Русини.... све су то наши суграђани и тако ће бити увек док је часних и поштених Срба.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (НикоБитан, 28. decembar 2017 12:18)

Pogledajte bolje podatke zadnjeg popisa stanovništva. U Srbiji živi 84% Srbi, povećala se populacija Roma i Albanaca, a smanjila populacija Hrvata za 17%, Mađara za 30% te Slovaka, Čeha, Rusina, Talijana, Nijemaca i Rusa za 15% ukupno. U Hrvatskoj živi 86% Hrvata.

НикоБитан

pre 6 godina

Не постоји земља у европи у којој има више националних мањина него што их има Србија. Са свим могућим правима и повластицама. Тако и треба да буде и ја сам као Србин поносан на то. Мађари, Румуни, Словаци, Хрвати, Буњевци, Русини.... све су то наши суграђани и тако ће бити увек док је часних и поштених Срба.

Aki

pre 6 godina

Realno ovde Hrvati pokusavaju da dignu tenzije. Cuj protestna nota zbog tuce. Smesni su.
(objavite i moj, 28. decembar 2017 12:07)

Svojevremeno su se slale note hrvatskoj radi nekakvih grafita i novina.
(Vitez, 28. decembar 2017 12:52)

Jesu ali protiv grafita kao "Srbe na vrbe" i paljenja novina srpske nacionalne manjine. Ako su to za tebe neki grafiti i ako ne uviđaš razliku ili si zlonameran ili potpuno neupućen.

miki

pre 6 godina

Ambasador nije u obavezi da primi protestnu notu. Drzava prijema moze da proglasi ambasadira personom non grata, ali se to jako retko desava i samo u slucajevima rata. Ambasadorka je postupila potpuno u skladu sa Beckom konvencijom. Molim da ne komentarisete stvari o kojima nemate elementarno znanje.

John

pre 6 godina

(miki, 28. decembar 2017 12:45)

Da, da, još kad bi diplomatija i diplomatski odnosi bili regulisani samo i isključivo Bečkom konvencijom...
Postoji nešto što se zove i međunarodni običaj i međunarodno običajno pravo, a ono kaže da se, jednostavno, ovakve stvari - ne rade.
Isti slučaj kao sa imenovanjem ambasadora. Svaka država ima pravo da ne prihvati poslatog joj ambasadora (da odbije agreman). Ali se to ne radi. Tačnije, ne dovodi se država prijema u situaciju da mora da odbije ogreman, već se prvo neformalnim kanalima ispita "Šta mislite o tome i tome?" Ako kažu "može", onda se šalje, a ako kažu "Nismo baš oduševljeni" onda se traži neko drugi, da ne bi bili u situaciji da ga zvanično ne prihvate, jer se to smatra brukom i sramotom za obe države.
Isti slučaj sa notama. Prihvati notu kakva god da je, a onda im, ako se već mora, pošalji kontra-notu i prebaci loptu u njihovo drorište.

Bombon

pre 6 godina

Žao mi je što to moram da primetim, ali ako postoje političari više iskompleksirani i zatucani od ovih naših, onda definitivno žive u zemji zapadno od nas. Stvarno ne razumem te spletke naših i vaših političara. Narod sve manje briga i okreće se prosperitetu, budućnosti, suživotu i korektnim međuljudskim odnosima dok vi svi zajedno uporno podgrevate mržnju. Verovatno iz razloga da zamaskirate sopstrvenu nesposobnost, glupost i diletantnost koja vam svakako ne manjka.

Dejan

pre 6 godina

Kakav besmislen potez hrvatske!!!
Pa da je Srbija ulagala protestnu notu za svaki napad na Srbe u njihovoj hrvackoj,oni bi morali da dupliraju osoblje njihove ambasade u Srbiji,koje bi samo bilo zaduzeno za prijem protestnih nota Srbije!!!

Gvineobisancanin

pre 6 godina

Ljudi, nemojte da se primate vise na ovakve "vesti"! To su sve izmisljene afere i skandali od strane vlasti i sa ove strane Drine, i sa one strane. Ni nasa a ni hrvatska ili bosansko-hercegovacka vlast nemaju gotovo nikakve rezultate, u smislu da stvarno rade na tome da ove tri drzave ekonomski prosperiraju, i zato se svake nedelje pojavi neki ovakav incident koji sluzi tome da probudi najcrnje nacionalisticke strasti, kako bi se skrenula paznja sa elementarnih stvari: BDP-a, (ne)zaposlenosti, obrazovanja, zdravstva, stranih i domacih investicija, standarda...

Bas ja

pre 6 godina

Razmisljam se koliko je sve ovo glupo i nepotrebno.. Mislim na carke HR-SR. Bas se nema pametnijeg posla na obe strane. Ustvari ovo vazi za ceo Balkan. A sad konkretno samo za nas, ako je ovo najbitnija tema, nije ni cudo zasto pola Srbije hoce da zivi van Srbije. Verovatno je u manjoj ili vecoj meri isto na celom Balkanu, ali za ovde znam stanje. U drugim drzavama ne znam.
Ja samo hocu da mogu da slobodno da prosetam regionom, a da me neko ne gleda popreko zato sto sam odavde. Naravno i da dodju ljudi kod nas. Ovakvim politikama nas samo udaljavaju od takvih sloboda. Sta ce mi pasos sa kojim mogu bez viza da putujem ako se ne osecam lepo, slobodno i sigurno bilo gde da otputujem. Jedva skupim pare da mogu da odem na more jednom u 5 godina i treba da razmisljam da ne idem u HR zato sto nas neko ne voli i to sve SAMO zbog politicara i politike koju vode. Ako se neko od njih uopste trudi da se stvari ispeglaju, ne radi dobro svoj posao. Ovakvi potezi "vlada" su dokaz tome. Nije ovo prvi ni poslednji primer.

Sifrant u DKP

pre 6 godina

Mogu oni sada ambasadorki da ukinu akreditive! Kuda to vodi? Ambasador je dužan da primi protestnu notu, nije na njemu da vodi politiku, a odgovor na notu daje vlada (ili nadležno ministarstvo).
(Zašto se ovo radi?, 28. decembar 2017 12:31)

Care,Ambasador moze da odbije protestnu notu.Ona nije uradila na svoju ruku vec se konsultovala sa masim Ministarstvom.Ukidanje akreditiva nije moguce. Moze samo ako se ambasador ili neko iz DKP bavio spijunazom ili radio protiv zemlje domacina(Becka konvencija) ali onda na bazi reciprociteta se proteruju i iz nase zemlje

postovanje i srdacan pozdrav jakobe

pre 6 godina

@(Bruder Jakob, 28. decembar 2017 14:10)

vasi komentari su cesto dragocen dodatak koji daje kontekst potreban za razumevanje mnogim vestima, narocito iz hrvatske, ali ovaj put gresite.
naime i kod "vas" i kod "nas" su manje-vise isti oni, ne iz 1993. nego iz 1943. na vlasti. nazalost...

hexa

pre 6 godina

Koja nebuloza. Ajde na stranu sto je privatna rasprava vise lica drzavljana Srbije eskalirala u tucu i pojavila se u lokalnim medijima, nego sto je postala politicka i jos gore diplomatska rasprava dve susedne drzave uz sve oficijalno pozivanje ambasadora i odbijanje demarsa. Sto bi rekao Dusko Dugousko ( Kakva predstava, KAKVA PREDSTAVA!) Ova, sad vec dnevna prepucavanja izmedju Srbije i Hrvatske postaju apsurdna. Slobodno se moze reci korila svinja magarca.

ja

pre 6 godina

Hrvatski ambasador u Beogradu je 24.9.2015. je takodje odbio da primi protestnu notu MSP Srbije. U diplomatiji se primenjuje i reciprocitet.

Srbin iz Šumadije

pre 6 godina

@ (Bas ja, 28. decembar 2017 13:51) Ja sam probao i bilo je odlično. Ne samo to da nije bilo loših iskustava, nego su sva iskustva bila nadprosečno dobra. Lkudi su, većinom, svuda normalni i dobronamerni.

da

pre 6 godina

Nece Srbija ni Hrvatska nigde sa takvim primitivnim stavom da li je neko srbin ili hrvat vec cini li krivicna dela ili ne,jel kriminalac ili nije

Samir, Sarajevo

pre 6 godina

Verovatno bi danas Ćeška i Slovačka koristile ove demagoške fore da se imaju ekonomiju na nivou balkanskih zemalja
(dunđer bob, 28. decembar 2017 14:06)

Bravo!
Ovo tvoje i ona Rambova o nacionalizmu kao temi do 300 evra prihoda mesečno opisuju srz problema u zemljama regiona i politicarima i politikama koji nas vode...

Tripco

pre 6 godina

Sve ovo je na nivou diplomatskih odnosa. Tačno je da ambasador/ka jedne države ima pravo da ne primi protestnu notu, kao što je i tačno da država domaćin ima pravo da traži opoziv istog/iste na osnovu učinjenog dela. Pa,lopta je u hrvatskom delu terena, na njima je kako će da je vrate ovamo.

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Da je Hrvatska imala ekipu na vlasti iz 90-tih, nikada ne bi ušla u EU ili NATO. Zato ovi koji tvrde kako su njihovi i naši isti nisu u pravu, jer nam Hrvati po standardu i ekonomiji beže barem 20 godina.

Zile

pre 6 godina

U Srbiji po poslednjem popisu živi oko 70.000 Hrvata.Dakle 1%. A ne 17% što je neko napisao.
(pilgrim, 28. decembar 2017 14:17)
Taj neko je napisao da se smanjila populacija Hrvata za 17%, a ne da ima 17% Hrvata.

Sloba

pre 6 godina

NikoBitan
Ne preteruj, u Amsterdamu ima 185 nacionalnosti....Malo objekrivnosti nije na odmet. Prijatni praznici, zemljaci gde god da zivite.

K und K

pre 6 godina

Care,Ambasador moze da odbije protestnu notu.Ona nije uradila na svoju ruku vec se konsultovala sa masim Ministarstvom.Ukidanje akreditiva nije moguce.

Care, naravno da je moguće, svaka država može bez objašnjenja protjerati ambasadora ili bilo kog diplomatu, i ne mora se nikom pravdati!

Milan

pre 6 godina

Narod nema leba da jede ali to nema veze sto ne radi nema veze ali nam je vazno kad se hrvati srbi albanci potuku i to je tema za sirotinju e rambo amadeus je rekao sve.