Četvrtak, 07.09.2017.

07:32

Šleper pokosio dva vojnika na auto-putu, na mestu mrtvi

Dva pripadnika Vojske Srbije poginula su noćas u teškoj saobraćajnoj nesreći na auto-putu Beograd – Niš kod Aleksinca, kada je na njih naleteo šleper.

Izvor: Tanjug

Šleper pokosio dva vojnika na auto-putu, na mestu mrtvi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Ethan Hunt

pre 8 godina

Pojedini svedoci na Blicu kažu da su vojnici sve uradili po propisu i čak oba vozila su imala uključenu rotaciju. Znači da je vozač kamiona debelo pogrešio i ubio vojnike. Sada su sud i tužilaštvo na redu.

dragaN

pre 8 godina

@dragaN
Pravilo je da vozač prvo obuće u vozilu onaj pojas što svetli u mraku, proveri u retrovizoru da li nailazi nekakvo vozilo u srednjoj traci pre nego što napusti vozilo. Zatim da pravilno označi vozilo iza postavljanjem trougla na nekih 40-50 m ili više, te upaliti sva 4 migavca i sl. Svaki ulazak peške u srednju traku treba biti veoma oprezan posebno ako se menja guma na levoj strani vozila.
(Ethan Hunt, 7. septembar 2017 12:42)

Evo ti kazes jedno, a onaj drugi zbog cega sam ja i napisao komentar, kaze da svi moraju da stoje iza zastitne ograde i da su zato poginuli. Ja bih voleo da se on javi pa da on objasni.

Ethan Hunt

pre 8 godina

Koliko puta vidim noću ljude savršeno maskiranje u crnu ili sivu odeću kako idu putem, pored ivice puta, ali u smeru kojim i ja vozim. Srećom pa ih moji ksenoni nekako I obasjaju na vreme, ako su dugi uključeni. Treba se kretati u smeru suprotnom od vozila tako da ti vozila idu u susret, da ih vidiš na vreme ukoliko idu bas na tebe i eventualno skočiš u stranu.

Mixa

pre 8 godina

Gospodo vozila su bila zaustavljena i na oba vozila su bile upaljene rotacije. A ovaj ih je zakacio dovoljno da ih usmrti. I ne pustajte filmove u glavi. Jedina krivica ovih ljudi je sto su se vozili vozilima starim preko 25 godina i vise.

Ethan Hunt

pre 8 godina

@dragaN
Pravilo je da vozač prvo obuće u vozilu onaj pojas što svetli u mraku, proveri u retrovizoru da li nailazi nekakvo vozilo u srednjoj traci pre nego što napusti vozilo. Zatim da pravilno označi vozilo iza postavljanjem trougla na nekih 40-50 m ili više, te upaliti sva 4 migavca i sl. Svaki ulazak peške u srednju traku treba biti veoma oprezan posebno ako se menja guma na levoj strani vozila.

Dalibor

pre 8 godina

To se dešava kad saobraćajna policija umesto da razmišlja o bezbednosti u saobraćaju, vodi računa samo o naplati kazni. Većina nesreća na autoputu u poslednje vreme ima veze sa teretnim vozilima ili pospanim vozačima, a policija sedi na rampi da naplati kaznu za 121 km/h u proseku.

Davor

pre 8 godina

Kao prvo moje saučešće porodicama stradalih.
I sam vozim šleper.Na putevima je haos.Radi i policija svoje,džabe ih pljujete,nisu oni krivi za bahatost drugih.Kao prvo moraju se i učesnici u saobraćaju promeniti.Biciklisti noću bez svetala po tranzitu,stranci koji i po naseljenim mestima voze preko 120 km/h,preticanja u krivinama i još mnogo toga.
Sve u svemu hteo sam da kažem da nije policija najveći krivac za ono što nam se dešava na putu već ostali učesnici u saobraćaju.Milion puta sam video ljude koji se kao deca šetaju (igraju) po zaustavnoj traci na autoputu.
Mislim da kolega nije kriv,ali će mu biti teško zato što je pokupio Vojnike,istraga će pokazati dalji tok.
Moramo se sami menjati,moramo svi mi učesnici u saobraćaju da spustimo loptu,a ne da nam milicja kroz kazne to čini.
Još jednom saučešče porodicama nastradalih.

Pa kako ne

pre 8 godina

Steta za vojnike, najveca steta za njih jer su to dva zivota bez kojih ce takodje ostati 2 porodice. A, velika steta takodje i za vozaca. Ogromna steta. Ocigledno ih je pokupio u traci jer da ih je pokupio u zaustavnoj, onda bi pokupio i vozila. Ljudi opsta kultura voznje u Srbiji je katastrofalna, ali katastrofalna. Ja zivim u Svajcarskoj i za sve ove godine ja nisam video coveka na autoputu da seta, a kad dodjem u Srb ja vidim nekog da seta po autoputu, nema kola vec jednostavno seta!? Ili zaustavljenih u zaustavnoj, a uopste ne obeleze i ne odrade bezbednosne mere! Ili kamioncici poput Tam-a bez ikakvih zadnjih svetala nocu vozi i licno sam video policajce koji su ga videli, a nisu reagovali! Ovde da uradis to kao ubicu bi te gledali jer i jesi potencijalni ubica bez svetala preko noci na autoputu i pritom vozis 70km/h. Ovde te zaustavi kada izlazis na autoput, a jos je puna linija na izlazu, tj jos nisi stigao do isprekidane. Moj drug to uradio, oni bili iza i zaustavili ga zbog toga na sledecem izlazu. Bez kazne ali su mu rekli da to ne radi jer su te linije takve iz razloga, a ne iz zezanja. Ovde policija radi svoj posao, decu od malena u skoli tako i policajci kako da se ponasaju na trotoaru, gde da se predje ulica, sve, policajci dodju na kraj casova i pricaju sa svima. Kad to rade u Srb? Nikada. Kada imaju 15-16 vec ih uce o ponasanju u voznji, sve preventivno i na vreme. Kad to u Srb rade? Nikada. Sede po kafanama. Sami krse propise, drugi gledaju i rade isto! Poz!

Čiča Miloje

pre 8 godina

Zaustavili se , ova dvojica izašli i stajali pored vozila na desnoj traci...ako je na vozilu pričinjena kako piše, manja materijalna šteta, onda je kamion držao svoju traku! Jer niko od onih u vozilu nije povredjen, što znači da takoreći nije bilo kontakta dva vozila. Često vidjam i policajce kad zaustave nekog u desnoj traci , stoje neoprezno pored vrata i gledaju papire , ili pisu kaznu... A tik pored njih prolaze vozila!!!

Za nauk

pre 8 godina

"...kamion sa prikolicom, beogradskih registarskih oznaka, naleteo na pripadnike vojske koji su se nalazili pored vozila u zaustavnoj traci."

Nedostaje zapeta između reči "pored vozila" i "u zaustavnoj". Zapeta koja bi im spasla živote, da su se i kapetan i mlađi vodnik nalazili u zaustavnoj traci, a ne u srednjoj traci autoputa. Ne mora pokvareno vozilo da se privremeno zaustavi u zaustavnoj traci tako da bude paralelno sa putem, već može da se zaustavi ukoso, tako da pri izlasku iz vozila otvorena vrata ostanu u širini zaustavne trake. U krajnjoj liniji, vozač i putnici u takvom slučaju mogu da izađu iz vozila i sa desne strane, svako vozilo ima vrata i na desnoj strani.

Tomy

pre 8 godina

Prvo kamioni imaju blokadu i ne mogu da Jure preko 90km/h tako da se ovaj zaustavio normalnom razdaljinom.Drugo,nije vozio zaustavnom trakom jer nije lud a i da jeste pokosio bi oba vozila i sve ih povredio ili ubio.Trece za svakog normalnog vozača zaustavna traka ne postoji,nema je jedinicu slučaju nekog kvara i sl se na nju staje,vožnja nikako!

dejan

pre 8 godina

Dosta puta dok sam vozio autoputem, ljudi stanu u zaustavnu traku (to je ok nije problem), ali koliko puta sam video kako se setaju po beloj linij unesto da se udalje od druge trake oni setaju normalno, tako mi se desilo jednom po magli, ali srecom nisam vozio tik uz zaustavnu...

Sasa

pre 8 godina

Na jednom drugom portalu pise da se nesreca dogodila kod sela Drazevac, a svi znamo sta se nalazi u Drazevcu i zasto svi tu staju na autoputu!

dragaN

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Pravilo u saobracajnim propisima nalaze da u slucaju zaustavljanja vozila u zaustavnu traku SVI putnici predju iza zastitne ograde. Mozda je vozac slepera kriv, mozda je vozilo bilo "propisno obelezeno", ali su putnici morali biti iza zastitne ograde.
(Polako bre, 7. septembar 2017 08:57)

Da, bi presli iza zastitne ograde, oni moraju da prodju kroz zaustavnu traku, zar ne? Mozda su bas izlazili iz vozila da bi presli iza ograde, kada ih je ovaj ubio?
A sta kaze zakon, pokvareno vozilo ostaje zauvek u zaustavnoj traci ili posle nekog vremena vozilo treba pokupiti sa tog mesta? Ako je pokvareno, neko ga treba popraviti ili natovariti na sleper. To sve treba uraditi sedeci iza zastitne ograde? Ne znam zakon, samo pitam da mi objasnis sta u tom slucaju.

Žalosno

pre 8 godina

Срж проблема је у чињеници да нам се војска вози кршевима који су старији од свих тих војника, а и већине старешина.

ime

pre 8 godina

Voziti ljude(vojnike) u vozilima starim preko 30 godina je je ubistvo sa predumišljajem. Da se krš nije pokvario momci bi bili živi.
Vođa i dalje neka najavljuje bolji život, a o bezbednosti neka brinu Vulin, Gašić i doktor...

Stanko

pre 8 godina

Saučešće porodicama. Vozači šlepera su iskusni na drumu,a vojnici nisu propisno bili obeleženi u zaustavljanju trouglom i reflektujućim prslucima. Dve porodice unesrećene i treća od vozača po zakonu,nažalost tako je

Zgrozen

pre 8 godina

Nek pocivali u miru' Alo ljudi dvojica su poginuli. Vozac kamiona ima vislji nivo sedenja. Stoga i vise i prije bi trebalo da ih opazi. Al ako nije znaci da sa njim nesto nije u redu. Profesionalni vozaci ne putuju a zaustavljenoj traci!!! Profesionalnost je profesinalnost! A danas svakO vozi kamion i onaj kome ne bi smeli dati. Pogledajte samo ponasanje neki kamiondezije pravi siledzije SU na putevima!

DC

pre 8 godina

U razvijenijim zapadnim drustvima sa mnogo vecom kulturom u saobracaju a na kraju krajeva moze se slobodno reci i gde se ljudski zivot mnogo vise ceni nego ovde, svaki vozac dobro zna (jer je tako naucen) da zaustavna traka na auto-putu sluzi samo u krajnjoj nuzdi i ako bas ne mozes da se dovezes do sledeceg parkinga. A ako vec moras da stanes u zaustavnoj traci, prvo fluoroscentni prsluci, jedna osoba nosi trougao na 50m od vozila a svi ostali putnici moraju da napuste vozilo i sklone se na pristojnu udaljenost od njega, naravno sto dalje od auto-puta dok ne dodje pomoc. Niko ne sme da se zadrzava u neposrednoj blizini vozila! Koliko to nasih vozaca zna? Cak i ako nas uce tako u auto-skoli, kOliko cesto se moze videti neki podsetnik u medijima?

Kako da postanem plaćeni bot????

pre 8 godina

Kamion jeste zakačio oba vojna vozila, samo je članak nepotpun, radi se o vozilima vojne policije iz Niša, stali su zbog kvara na jednom vozilu

Superhik

pre 8 godina

Zasto se tr?ka uopste zove zaustavnom, ona pored prinudnog zaustavljanja opsluzuje ceo niz alternativnih aktivnosti, najcesce razne popravke, utovare, kosenja, ciscenja i uopste nije bezbedna!

drmr

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 07. septembar 2017 07:39)

nije još ni istraga završena, a ti vec znaš ko je kriv i koliko treba godina robije da dobije... svaka čast, znači išao si na pravni, znaš zakon i procedure...šta će nam sudije pored takvih kao sto si ti? ko si ti da sudis bilo kome koliko je pravedno da dobije godina robije

Miki

pre 8 godina

Nesreća, velika! Kako se dogodilo, teško je reći jer ima puno činjenica koje su uslovile nesreću: mesto vozila, prsluci koji olakšavaju uočavanje ljudi, mesto gde su bili unesrećeni, vožnja šlepera itd...Nažalost, poginule više niko ne može vratiti!

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...
(Marmar, 07. septembar 2017 07:44)

Pročitaj ponovo tekst. Piše ti u tekstu zbog čega su se zaustavili u zaustavnoj traci.

cobo

pre 8 godina

Tuzno i nepotrebno jer su oni stajali s leve strane dzipa i time se izlozili opasnosti .Pravilo je izabrati interval bez vozila na AP,uzeti trogao (hodajuci vanjskim delom zaustavne trake)i postaviti ga 250 m iza zaustavljenog vozila Ni tada nismo sigurni ali smo bar poduzeli preventivne mere .
Odavno nisam vozio za Nis pa se ne secam da li su trake na toj deonici 3,50m sirine ili 3,30m a ako su 3,30m a kamion 2,55m sirine onda je prilicno knap.
Uz to se mora uzeti u obzir da soferi kamiona refleksno voze desno jer levo je saobracaj a desno zaustavna traka ali ovaj put to je bilo pogubno za dva mlada zivota :(

Milan_PT

pre 8 godina

99% da kamion nije išao zaustavnom trakom, jer da jeste onda bi pokupio i vojne džipove, a ne samo ovu dvojicu vojnika. Najverovatnije je da je kamiondžija primetio džipove koji stoje u zaustavnoj traci sa uključenim rotacionim svetlima, ali nije primetio vojnike u regularnoj traci za vožnju, jer verovatno nisu imali reflektujuće prsluke. Rotaciona svetla su bila dovoljna dobra zamena za sigurnosne trouglove, koji se inače stavljaju bar 50m od pokvarenog vozila (a to niko ne radi, već stavljaju 10-20m), jer su učinila džipove vidljivim. Ništa ne može da zameni reflektujući prsluk tokom noći, a veoma je koristan i preko dana u takvim situacijama.

Kako je malo potrebno da se desi nesreća. Jadni vojnici, jadne porodice...

Boris

pre 8 godina

Nemojte odmah vozača kamiona optuživati. Nije on njih udario u zaustavnoj traci nego su njihovi džipovi bili u zaustavnoj traci a oni na putu. Kamion nije udario u vozila nego u ljude, u tom trenutku pešake, koji su se nalazili gde nikako nisu smeli biti. Rotaciona svetla ne znače u ovom slučaju ništa, a nisu ih ni smeli uključivati ako su se zaustavili radi kvara. Nego sva četiri žmigavca, trougao, prsluke... To što su vojna policija ne menja ništa, a i ne štiti živote.

Polako bre

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Pravilo u saobracajnim propisima nalaze da u slucaju zaustavljanja vozila u zaustavnu traku SVI putnici predju iza zastitne ograde. Mozda je vozac slepera kriv, mozda je vozilo bilo "propisno obelezeno", ali su putnici morali biti iza zastitne ograde.

Dovla

pre 8 godina

Ovde vidim da je dovoljno da procitas naslov i prvi red vesti, napljujes nekoga i dobijes lajkove. Nije dovoljno vise ni da lepo pise u celoj vesti da vozac nije kriv, neko ko je radio svoj posao, odmah ga osude, kakvi ste to ljudi!?

Kada je mrak, rotacija samo moze da smeta jer se cela sofersajbna osvetli i vidi se pola od onog sto treba da se vidi, pogotovo nocu kada se oci naviknu na mrak i odjednom prolazis pored jakog svetla.

Potrebni su reflektujuci prsluci, trougao i tek onda napolje, a DOBRO znajuci prilike u vojsci to sigurno nisu imali u autu. Sta su radili u traci u kojoj je bio kamion- je dobro pitanje.

To sto je vozac kamiona stao nakon 50 metara je pohvalno jer se vidi da je vozio sporije i da nije jurcao kamionom. Obicno bi trebalo mnogo vise da je vozio preko 90, a ogranicenje je 120km/h., sto znaci da je usporio pre nego sto je prisao vozilu sa rotacijom.
Saucesce porodicama i podrska za vozaca kojem ce verovatno sada svi da pisu osude.

Petar

pre 8 godina

Ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i šleper ih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 07. septembar 2017 07:39), prvo ne vidi se iz teksta da li je udario u vozilo u žutoj traci ili u pešake u DESNOJ (srednjoj) treći. Ako je bilo ovo drugo, šleper ne može da ide preko maksimalnog ograničenja (nije formula), plus ako ubacimo u jednačinu vozila iz kontra smera (zaslepljivanje farovima) i verovatno nenošenje reflektujućeg prsluka, eto recepta za nesreću.
U toj varijanti vozač kamiona realno nije kriv, zakonski možda...

Dalibor_TS

pre 8 godina

Svakako tragedija, ali ne treba osuđivati vozača šlepera bez dokaza.
Moguće je da nije video osobe pored vozila, pošto je pretpostavka da ih je video suluda. Nažalost sve će se svesti na formalnosti u ovakvoj tragediji, a to je... trougao, prsluci, bezbednost...
Ako se utvrdi da je vozač zaspao, to je onda nešto sasvim drugo.
Saučešće porodicama žrtava.

bane sine

pre 8 godina

Koliko poznajem zakon o saobraćaju, ne informišu se ostali učesnici o tome da ste zaustavljeni u za to predviđenoj traci rotacijom, već trouglom propisno postavljenim na odgovarajućem rastojanju.

masak

pre 8 godina

Mislim da je u Evropi prosecno vreme da ce na tebe da naleti vozilo kad si u zaustavnoj oko 45min. Nije mi jasno kako,ali procitao sam negde taj podatak. Drugim recima,ne stajte ako nije bas bas bas nuzda.

Sta pricas

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...
(Marmar, 7. septembar 2017 07:44)

Zaustavna traka sluzi ako ti se vozilo pokvari, ovima se vozilo pokvarilo.
Saucesce porodicama.

Judge

pre 8 godina

U normalnoj zemlji ima covek koji popravlja vojna vozila u okviru sluzbe, a u nasoj zemlji izadju iz kola bez prsluka i dovijaju se u mraku kako da poprave krntiju. Ministre molim te pricaj jos malo o Kosovu i slikama vodje...

petrovaradin

pre 8 godina

iskreno saucesce porodicama nastradalih vojnika. na zalost autoput nije osvetljen tako da i pored upaljene rotacije vozac kamiona nije mogao da vidi ljude u maskirnim uniformama sigurno jer su i pravljene da se ne vide ali ipak ostavimo celu stvar istrazi bez osudjivanja unapred bilo koga

chombe

pre 8 godina

Polako, nikog me osudjujte dok se ne ispitaju okolnosti. Stalno vidim policjski auto koji prolazi kroz crveno iako nigde ne zure i nikoga ne jure. Nego im dosadno da cekaju zeleno, a jednom ce se neko zakucati u njih ni kriv ni duzan. I bice spektakularnih naslova, a rec je samo o bahatosti onih koji misle da su ulica, grad, zakon njihovi.

zoran

pre 8 godina

Za petnaest godina zivota u Nemackoj nisam video ni jedno vozilo da stoji u zaustavnoj traci autobana. Ni jedno jedino, ni danju ni nocu, a vozim svaki dan, A kada udjem u Srbiju od granice do Beograda vidim barem pet auta stoje u zaustavnoj traci, ko zna sta rade tamo. Ljudi uopste nisu svesni koliko je to opasno i treba biti ne samo zabranjeno nego efikasno i spreceno kotrolama, kaznama, slepovanjem, sta god da daje rezultate.

Užas i tuga

pre 8 godina

Marmar

Slažem se u potpunosti. Ja na svakom putovanju vodim bitku sa suprugom koja malo malo traži da stanem na proširenju puta ili zaustavnoj traci da deca idu na nosu, da pojedu jogurt, itd. Takvo stajanje je OPASNO, pogotovo na proširenjima.

trebali bi

pre 8 godina

sture informacije,
izgleda da su nesrecnici bili u srednjoj traci a vojno vozilo sa vojnicima unutra u zaustavnoj traci ?
Tuga i saucesce

petar

pre 8 godina

@Marmar
Pa oni i jesu koristili zaustavnu traku da bi proverili kvar na vozilu.

Do sudara sa vojnicima je najverovatnije došlo jer ih vozač kamiona nije video. Bila je noć, a vojnici nose tamnu maskirnu uniformu, teško su vidljivi u mraku.

Kao sto je već jedan napisao, mora se uvek nositi florescentni prsluk koji odbija svetlo da bi te videli.

IgyBgd

pre 8 godina

(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Niste dobro razumeli jer u tekstu pise da je dzip sa upaljenom rotacijom stajao u zaustavnoj traci i da je izbegnuta jos veca tragedija jer je u dzipu bilo jos vojnika. To znaci da kamion nije zakacio dzip, sto opet znaci da kamion nije bio u zaustavnoj vec u svojoj desnoj traci, gde su izgleda bili i ova dva vojnika na zalost, a tamo im nikako nije bilo mesto. Naravno da je tragedija i saucesce porodici ali pitanje je da li je kriv vozac kamiona.

JJ

pre 8 godina

Jedan je bio oficir a drugi profesionalni vojnik. Šleper je udario u vozilo a nesrećnici su bili ispred i pokušavali da saniraju kvar. Vozač šlepera je najverovatnije zaspao i skrenuo desno.

marko

pre 8 godina

Rotacija! Zaustavna traka! Nije dovoljno očigledno za neke IDIOTE, nzm šta sve ne bih otkucao........TUGA!
(vinjak18+, 07. septembar 2017 07:45)

Nigde ne pise da su vojnici stajali u zaustavnoj traci, vec vozilo.
Sa druge strane, prosto mi je neverovatno da poverujem da vozac nije video rotaciju. Kamion ne moze da ide 250km/h. Sa nekih 100-120km/h na autoputu bi i slep video rotaciju.

Marmar

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...

Trovach

pre 8 godina

Koliko cesto, skoro jednom nedeljno, citamo slicne vesti i jos uvek ljudi izlaze iz vozila parkiranog u zaustavnoj traci i setaju po auto putu. Razumem da se mora stati ukoliko dodje do kvara, ali prilikom izlaska treba biti maksimalno oprezan. Ako je neki manji kvar u pitanju najbolje je nekako stici do prvog stajalista.

objavite komentar vec jednom

pre 8 godina

Verovatno nisu imali one zute prsluke. To sto je vozilo stajalo u zaustavnoj traci sa rotacijom nista ne znaci ako su njih dvojica izasli u traku pored. Pesaci ne kapiraju da nocu ne mozes da ih vidis dok vec nije kasno, osim ako nemaju nesto sto reflektuje svetlo.

Marko

pre 8 godina

Sta je ovo ljudi? Pa nama ne treba rat. Mnogo mi je zao kad bilo ko pogine u saobracajci, ali najveca tuga mi je kad cujem da su bili vojnici. Malo je sto ih je ova vlast isponizavala sa platom i Ministrom odbrane. Tuga do neba. Saucesce porodici.

objavite komentar vec jednom

pre 8 godina

Verovatno nisu imali one zute prsluke. To sto je vozilo stajalo u zaustavnoj traci sa rotacijom nista ne znaci ako su njih dvojica izasli u traku pored. Pesaci ne kapiraju da nocu ne mozes da ih vidis dok vec nije kasno, osim ako nemaju nesto sto reflektuje svetlo.

Marmar

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...

drmr

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 07. septembar 2017 07:39)

nije još ni istraga završena, a ti vec znaš ko je kriv i koliko treba godina robije da dobije... svaka čast, znači išao si na pravni, znaš zakon i procedure...šta će nam sudije pored takvih kao sto si ti? ko si ti da sudis bilo kome koliko je pravedno da dobije godina robije

Milan_PT

pre 8 godina

99% da kamion nije išao zaustavnom trakom, jer da jeste onda bi pokupio i vojne džipove, a ne samo ovu dvojicu vojnika. Najverovatnije je da je kamiondžija primetio džipove koji stoje u zaustavnoj traci sa uključenim rotacionim svetlima, ali nije primetio vojnike u regularnoj traci za vožnju, jer verovatno nisu imali reflektujuće prsluke. Rotaciona svetla su bila dovoljna dobra zamena za sigurnosne trouglove, koji se inače stavljaju bar 50m od pokvarenog vozila (a to niko ne radi, već stavljaju 10-20m), jer su učinila džipove vidljivim. Ništa ne može da zameni reflektujući prsluk tokom noći, a veoma je koristan i preko dana u takvim situacijama.

Kako je malo potrebno da se desi nesreća. Jadni vojnici, jadne porodice...

Judge

pre 8 godina

U normalnoj zemlji ima covek koji popravlja vojna vozila u okviru sluzbe, a u nasoj zemlji izadju iz kola bez prsluka i dovijaju se u mraku kako da poprave krntiju. Ministre molim te pricaj jos malo o Kosovu i slikama vodje...

Užas i tuga

pre 8 godina

Marmar

Slažem se u potpunosti. Ja na svakom putovanju vodim bitku sa suprugom koja malo malo traži da stanem na proširenju puta ili zaustavnoj traci da deca idu na nosu, da pojedu jogurt, itd. Takvo stajanje je OPASNO, pogotovo na proširenjima.

ime

pre 8 godina

Voziti ljude(vojnike) u vozilima starim preko 30 godina je je ubistvo sa predumišljajem. Da se krš nije pokvario momci bi bili živi.
Vođa i dalje neka najavljuje bolji život, a o bezbednosti neka brinu Vulin, Gašić i doktor...

Dovla

pre 8 godina

Ovde vidim da je dovoljno da procitas naslov i prvi red vesti, napljujes nekoga i dobijes lajkove. Nije dovoljno vise ni da lepo pise u celoj vesti da vozac nije kriv, neko ko je radio svoj posao, odmah ga osude, kakvi ste to ljudi!?

Kada je mrak, rotacija samo moze da smeta jer se cela sofersajbna osvetli i vidi se pola od onog sto treba da se vidi, pogotovo nocu kada se oci naviknu na mrak i odjednom prolazis pored jakog svetla.

Potrebni su reflektujuci prsluci, trougao i tek onda napolje, a DOBRO znajuci prilike u vojsci to sigurno nisu imali u autu. Sta su radili u traci u kojoj je bio kamion- je dobro pitanje.

To sto je vozac kamiona stao nakon 50 metara je pohvalno jer se vidi da je vozio sporije i da nije jurcao kamionom. Obicno bi trebalo mnogo vise da je vozio preko 90, a ogranicenje je 120km/h., sto znaci da je usporio pre nego sto je prisao vozilu sa rotacijom.
Saucesce porodicama i podrska za vozaca kojem ce verovatno sada svi da pisu osude.

chombe

pre 8 godina

Polako, nikog me osudjujte dok se ne ispitaju okolnosti. Stalno vidim policjski auto koji prolazi kroz crveno iako nigde ne zure i nikoga ne jure. Nego im dosadno da cekaju zeleno, a jednom ce se neko zakucati u njih ni kriv ni duzan. I bice spektakularnih naslova, a rec je samo o bahatosti onih koji misle da su ulica, grad, zakon njihovi.

bane sine

pre 8 godina

Koliko poznajem zakon o saobraćaju, ne informišu se ostali učesnici o tome da ste zaustavljeni u za to predviđenoj traci rotacijom, već trouglom propisno postavljenim na odgovarajućem rastojanju.

IgyBgd

pre 8 godina

(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Niste dobro razumeli jer u tekstu pise da je dzip sa upaljenom rotacijom stajao u zaustavnoj traci i da je izbegnuta jos veca tragedija jer je u dzipu bilo jos vojnika. To znaci da kamion nije zakacio dzip, sto opet znaci da kamion nije bio u zaustavnoj vec u svojoj desnoj traci, gde su izgleda bili i ova dva vojnika na zalost, a tamo im nikako nije bilo mesto. Naravno da je tragedija i saucesce porodici ali pitanje je da li je kriv vozac kamiona.

Boris

pre 8 godina

Nemojte odmah vozača kamiona optuživati. Nije on njih udario u zaustavnoj traci nego su njihovi džipovi bili u zaustavnoj traci a oni na putu. Kamion nije udario u vozila nego u ljude, u tom trenutku pešake, koji su se nalazili gde nikako nisu smeli biti. Rotaciona svetla ne znače u ovom slučaju ništa, a nisu ih ni smeli uključivati ako su se zaustavili radi kvara. Nego sva četiri žmigavca, trougao, prsluke... To što su vojna policija ne menja ništa, a i ne štiti živote.

Pa kako ne

pre 8 godina

Steta za vojnike, najveca steta za njih jer su to dva zivota bez kojih ce takodje ostati 2 porodice. A, velika steta takodje i za vozaca. Ogromna steta. Ocigledno ih je pokupio u traci jer da ih je pokupio u zaustavnoj, onda bi pokupio i vozila. Ljudi opsta kultura voznje u Srbiji je katastrofalna, ali katastrofalna. Ja zivim u Svajcarskoj i za sve ove godine ja nisam video coveka na autoputu da seta, a kad dodjem u Srb ja vidim nekog da seta po autoputu, nema kola vec jednostavno seta!? Ili zaustavljenih u zaustavnoj, a uopste ne obeleze i ne odrade bezbednosne mere! Ili kamioncici poput Tam-a bez ikakvih zadnjih svetala nocu vozi i licno sam video policajce koji su ga videli, a nisu reagovali! Ovde da uradis to kao ubicu bi te gledali jer i jesi potencijalni ubica bez svetala preko noci na autoputu i pritom vozis 70km/h. Ovde te zaustavi kada izlazis na autoput, a jos je puna linija na izlazu, tj jos nisi stigao do isprekidane. Moj drug to uradio, oni bili iza i zaustavili ga zbog toga na sledecem izlazu. Bez kazne ali su mu rekli da to ne radi jer su te linije takve iz razloga, a ne iz zezanja. Ovde policija radi svoj posao, decu od malena u skoli tako i policajci kako da se ponasaju na trotoaru, gde da se predje ulica, sve, policajci dodju na kraj casova i pricaju sa svima. Kad to rade u Srb? Nikada. Kada imaju 15-16 vec ih uce o ponasanju u voznji, sve preventivno i na vreme. Kad to u Srb rade? Nikada. Sede po kafanama. Sami krse propise, drugi gledaju i rade isto! Poz!

DC

pre 8 godina

U razvijenijim zapadnim drustvima sa mnogo vecom kulturom u saobracaju a na kraju krajeva moze se slobodno reci i gde se ljudski zivot mnogo vise ceni nego ovde, svaki vozac dobro zna (jer je tako naucen) da zaustavna traka na auto-putu sluzi samo u krajnjoj nuzdi i ako bas ne mozes da se dovezes do sledeceg parkinga. A ako vec moras da stanes u zaustavnoj traci, prvo fluoroscentni prsluci, jedna osoba nosi trougao na 50m od vozila a svi ostali putnici moraju da napuste vozilo i sklone se na pristojnu udaljenost od njega, naravno sto dalje od auto-puta dok ne dodje pomoc. Niko ne sme da se zadrzava u neposrednoj blizini vozila! Koliko to nasih vozaca zna? Cak i ako nas uce tako u auto-skoli, kOliko cesto se moze videti neki podsetnik u medijima?

Kako da postanem plaćeni bot????

pre 8 godina

Kamion jeste zakačio oba vojna vozila, samo je članak nepotpun, radi se o vozilima vojne policije iz Niša, stali su zbog kvara na jednom vozilu

zoran

pre 8 godina

Za petnaest godina zivota u Nemackoj nisam video ni jedno vozilo da stoji u zaustavnoj traci autobana. Ni jedno jedino, ni danju ni nocu, a vozim svaki dan, A kada udjem u Srbiju od granice do Beograda vidim barem pet auta stoje u zaustavnoj traci, ko zna sta rade tamo. Ljudi uopste nisu svesni koliko je to opasno i treba biti ne samo zabranjeno nego efikasno i spreceno kotrolama, kaznama, slepovanjem, sta god da daje rezultate.

Polako bre

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Pravilo u saobracajnim propisima nalaze da u slucaju zaustavljanja vozila u zaustavnu traku SVI putnici predju iza zastitne ograde. Mozda je vozac slepera kriv, mozda je vozilo bilo "propisno obelezeno", ali su putnici morali biti iza zastitne ograde.

petar

pre 8 godina

@Marmar
Pa oni i jesu koristili zaustavnu traku da bi proverili kvar na vozilu.

Do sudara sa vojnicima je najverovatnije došlo jer ih vozač kamiona nije video. Bila je noć, a vojnici nose tamnu maskirnu uniformu, teško su vidljivi u mraku.

Kao sto je već jedan napisao, mora se uvek nositi florescentni prsluk koji odbija svetlo da bi te videli.

Stanko

pre 8 godina

Saučešće porodicama. Vozači šlepera su iskusni na drumu,a vojnici nisu propisno bili obeleženi u zaustavljanju trouglom i reflektujućim prslucima. Dve porodice unesrećene i treća od vozača po zakonu,nažalost tako je

Dalibor_TS

pre 8 godina

Svakako tragedija, ali ne treba osuđivati vozača šlepera bez dokaza.
Moguće je da nije video osobe pored vozila, pošto je pretpostavka da ih je video suluda. Nažalost sve će se svesti na formalnosti u ovakvoj tragediji, a to je... trougao, prsluci, bezbednost...
Ako se utvrdi da je vozač zaspao, to je onda nešto sasvim drugo.
Saučešće porodicama žrtava.

Žalosno

pre 8 godina

Срж проблема је у чињеници да нам се војска вози кршевима који су старији од свих тих војника, а и већине старешина.

Petar

pre 8 godina

Ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i šleper ih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 07. septembar 2017 07:39), prvo ne vidi se iz teksta da li je udario u vozilo u žutoj traci ili u pešake u DESNOJ (srednjoj) treći. Ako je bilo ovo drugo, šleper ne može da ide preko maksimalnog ograničenja (nije formula), plus ako ubacimo u jednačinu vozila iz kontra smera (zaslepljivanje farovima) i verovatno nenošenje reflektujućeg prsluka, eto recepta za nesreću.
U toj varijanti vozač kamiona realno nije kriv, zakonski možda...

Čiča Miloje

pre 8 godina

Zaustavili se , ova dvojica izašli i stajali pored vozila na desnoj traci...ako je na vozilu pričinjena kako piše, manja materijalna šteta, onda je kamion držao svoju traku! Jer niko od onih u vozilu nije povredjen, što znači da takoreći nije bilo kontakta dva vozila. Često vidjam i policajce kad zaustave nekog u desnoj traci , stoje neoprezno pored vrata i gledaju papire , ili pisu kaznu... A tik pored njih prolaze vozila!!!

dejan

pre 8 godina

Dosta puta dok sam vozio autoputem, ljudi stanu u zaustavnu traku (to je ok nije problem), ali koliko puta sam video kako se setaju po beloj linij unesto da se udalje od druge trake oni setaju normalno, tako mi se desilo jednom po magli, ali srecom nisam vozio tik uz zaustavnu...

cobo

pre 8 godina

Tuzno i nepotrebno jer su oni stajali s leve strane dzipa i time se izlozili opasnosti .Pravilo je izabrati interval bez vozila na AP,uzeti trogao (hodajuci vanjskim delom zaustavne trake)i postaviti ga 250 m iza zaustavljenog vozila Ni tada nismo sigurni ali smo bar poduzeli preventivne mere .
Odavno nisam vozio za Nis pa se ne secam da li su trake na toj deonici 3,50m sirine ili 3,30m a ako su 3,30m a kamion 2,55m sirine onda je prilicno knap.
Uz to se mora uzeti u obzir da soferi kamiona refleksno voze desno jer levo je saobracaj a desno zaustavna traka ali ovaj put to je bilo pogubno za dva mlada zivota :(

Tomy

pre 8 godina

Prvo kamioni imaju blokadu i ne mogu da Jure preko 90km/h tako da se ovaj zaustavio normalnom razdaljinom.Drugo,nije vozio zaustavnom trakom jer nije lud a i da jeste pokosio bi oba vozila i sve ih povredio ili ubio.Trece za svakog normalnog vozača zaustavna traka ne postoji,nema je jedinicu slučaju nekog kvara i sl se na nju staje,vožnja nikako!

Superhik

pre 8 godina

Zasto se tr?ka uopste zove zaustavnom, ona pored prinudnog zaustavljanja opsluzuje ceo niz alternativnih aktivnosti, najcesce razne popravke, utovare, kosenja, ciscenja i uopste nije bezbedna!

Sta pricas

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...
(Marmar, 7. septembar 2017 07:44)

Zaustavna traka sluzi ako ti se vozilo pokvari, ovima se vozilo pokvarilo.
Saucesce porodicama.

Sasa

pre 8 godina

Na jednom drugom portalu pise da se nesreca dogodila kod sela Drazevac, a svi znamo sta se nalazi u Drazevcu i zasto svi tu staju na autoputu!

Marko

pre 8 godina

Sta je ovo ljudi? Pa nama ne treba rat. Mnogo mi je zao kad bilo ko pogine u saobracajci, ali najveca tuga mi je kad cujem da su bili vojnici. Malo je sto ih je ova vlast isponizavala sa platom i Ministrom odbrane. Tuga do neba. Saucesce porodici.

masak

pre 8 godina

Mislim da je u Evropi prosecno vreme da ce na tebe da naleti vozilo kad si u zaustavnoj oko 45min. Nije mi jasno kako,ali procitao sam negde taj podatak. Drugim recima,ne stajte ako nije bas bas bas nuzda.

trebali bi

pre 8 godina

sture informacije,
izgleda da su nesrecnici bili u srednjoj traci a vojno vozilo sa vojnicima unutra u zaustavnoj traci ?
Tuga i saucesce

Zgrozen

pre 8 godina

Nek pocivali u miru' Alo ljudi dvojica su poginuli. Vozac kamiona ima vislji nivo sedenja. Stoga i vise i prije bi trebalo da ih opazi. Al ako nije znaci da sa njim nesto nije u redu. Profesionalni vozaci ne putuju a zaustavljenoj traci!!! Profesionalnost je profesinalnost! A danas svakO vozi kamion i onaj kome ne bi smeli dati. Pogledajte samo ponasanje neki kamiondezije pravi siledzije SU na putevima!

marko

pre 8 godina

Rotacija! Zaustavna traka! Nije dovoljno očigledno za neke IDIOTE, nzm šta sve ne bih otkucao........TUGA!
(vinjak18+, 07. septembar 2017 07:45)

Nigde ne pise da su vojnici stajali u zaustavnoj traci, vec vozilo.
Sa druge strane, prosto mi je neverovatno da poverujem da vozac nije video rotaciju. Kamion ne moze da ide 250km/h. Sa nekih 100-120km/h na autoputu bi i slep video rotaciju.

Trovach

pre 8 godina

Koliko cesto, skoro jednom nedeljno, citamo slicne vesti i jos uvek ljudi izlaze iz vozila parkiranog u zaustavnoj traci i setaju po auto putu. Razumem da se mora stati ukoliko dodje do kvara, ali prilikom izlaska treba biti maksimalno oprezan. Ako je neki manji kvar u pitanju najbolje je nekako stici do prvog stajalista.

petrovaradin

pre 8 godina

iskreno saucesce porodicama nastradalih vojnika. na zalost autoput nije osvetljen tako da i pored upaljene rotacije vozac kamiona nije mogao da vidi ljude u maskirnim uniformama sigurno jer su i pravljene da se ne vide ali ipak ostavimo celu stvar istrazi bez osudjivanja unapred bilo koga

dragaN

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Pravilo u saobracajnim propisima nalaze da u slucaju zaustavljanja vozila u zaustavnu traku SVI putnici predju iza zastitne ograde. Mozda je vozac slepera kriv, mozda je vozilo bilo "propisno obelezeno", ali su putnici morali biti iza zastitne ograde.
(Polako bre, 7. septembar 2017 08:57)

Da, bi presli iza zastitne ograde, oni moraju da prodju kroz zaustavnu traku, zar ne? Mozda su bas izlazili iz vozila da bi presli iza ograde, kada ih je ovaj ubio?
A sta kaze zakon, pokvareno vozilo ostaje zauvek u zaustavnoj traci ili posle nekog vremena vozilo treba pokupiti sa tog mesta? Ako je pokvareno, neko ga treba popraviti ili natovariti na sleper. To sve treba uraditi sedeci iza zastitne ograde? Ne znam zakon, samo pitam da mi objasnis sta u tom slucaju.

Dalibor

pre 8 godina

To se dešava kad saobraćajna policija umesto da razmišlja o bezbednosti u saobraćaju, vodi računa samo o naplati kazni. Većina nesreća na autoputu u poslednje vreme ima veze sa teretnim vozilima ili pospanim vozačima, a policija sedi na rampi da naplati kaznu za 121 km/h u proseku.

Miki

pre 8 godina

Nesreća, velika! Kako se dogodilo, teško je reći jer ima puno činjenica koje su uslovile nesreću: mesto vozila, prsluci koji olakšavaju uočavanje ljudi, mesto gde su bili unesrećeni, vožnja šlepera itd...Nažalost, poginule više niko ne može vratiti!

Davor

pre 8 godina

Kao prvo moje saučešće porodicama stradalih.
I sam vozim šleper.Na putevima je haos.Radi i policija svoje,džabe ih pljujete,nisu oni krivi za bahatost drugih.Kao prvo moraju se i učesnici u saobraćaju promeniti.Biciklisti noću bez svetala po tranzitu,stranci koji i po naseljenim mestima voze preko 120 km/h,preticanja u krivinama i još mnogo toga.
Sve u svemu hteo sam da kažem da nije policija najveći krivac za ono što nam se dešava na putu već ostali učesnici u saobraćaju.Milion puta sam video ljude koji se kao deca šetaju (igraju) po zaustavnoj traci na autoputu.
Mislim da kolega nije kriv,ali će mu biti teško zato što je pokupio Vojnike,istraga će pokazati dalji tok.
Moramo se sami menjati,moramo svi mi učesnici u saobraćaju da spustimo loptu,a ne da nam milicja kroz kazne to čini.
Još jednom saučešče porodicama nastradalih.

JJ

pre 8 godina

Jedan je bio oficir a drugi profesionalni vojnik. Šleper je udario u vozilo a nesrećnici su bili ispred i pokušavali da saniraju kvar. Vozač šlepera je najverovatnije zaspao i skrenuo desno.

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...
(Marmar, 07. septembar 2017 07:44)

Pročitaj ponovo tekst. Piše ti u tekstu zbog čega su se zaustavili u zaustavnoj traci.

Mixa

pre 8 godina

Gospodo vozila su bila zaustavljena i na oba vozila su bile upaljene rotacije. A ovaj ih je zakacio dovoljno da ih usmrti. I ne pustajte filmove u glavi. Jedina krivica ovih ljudi je sto su se vozili vozilima starim preko 25 godina i vise.

Ethan Hunt

pre 8 godina

Koliko puta vidim noću ljude savršeno maskiranje u crnu ili sivu odeću kako idu putem, pored ivice puta, ali u smeru kojim i ja vozim. Srećom pa ih moji ksenoni nekako I obasjaju na vreme, ako su dugi uključeni. Treba se kretati u smeru suprotnom od vozila tako da ti vozila idu u susret, da ih vidiš na vreme ukoliko idu bas na tebe i eventualno skočiš u stranu.

Za nauk

pre 8 godina

"...kamion sa prikolicom, beogradskih registarskih oznaka, naleteo na pripadnike vojske koji su se nalazili pored vozila u zaustavnoj traci."

Nedostaje zapeta između reči "pored vozila" i "u zaustavnoj". Zapeta koja bi im spasla živote, da su se i kapetan i mlađi vodnik nalazili u zaustavnoj traci, a ne u srednjoj traci autoputa. Ne mora pokvareno vozilo da se privremeno zaustavi u zaustavnoj traci tako da bude paralelno sa putem, već može da se zaustavi ukoso, tako da pri izlasku iz vozila otvorena vrata ostanu u širini zaustavne trake. U krajnjoj liniji, vozač i putnici u takvom slučaju mogu da izađu iz vozila i sa desne strane, svako vozilo ima vrata i na desnoj strani.

Ethan Hunt

pre 8 godina

@dragaN
Pravilo je da vozač prvo obuće u vozilu onaj pojas što svetli u mraku, proveri u retrovizoru da li nailazi nekakvo vozilo u srednjoj traci pre nego što napusti vozilo. Zatim da pravilno označi vozilo iza postavljanjem trougla na nekih 40-50 m ili više, te upaliti sva 4 migavca i sl. Svaki ulazak peške u srednju traku treba biti veoma oprezan posebno ako se menja guma na levoj strani vozila.

Ethan Hunt

pre 8 godina

Pojedini svedoci na Blicu kažu da su vojnici sve uradili po propisu i čak oba vozila su imala uključenu rotaciju. Znači da je vozač kamiona debelo pogrešio i ubio vojnike. Sada su sud i tužilaštvo na redu.

dragaN

pre 8 godina

@dragaN
Pravilo je da vozač prvo obuće u vozilu onaj pojas što svetli u mraku, proveri u retrovizoru da li nailazi nekakvo vozilo u srednjoj traci pre nego što napusti vozilo. Zatim da pravilno označi vozilo iza postavljanjem trougla na nekih 40-50 m ili više, te upaliti sva 4 migavca i sl. Svaki ulazak peške u srednju traku treba biti veoma oprezan posebno ako se menja guma na levoj strani vozila.
(Ethan Hunt, 7. septembar 2017 12:42)

Evo ti kazes jedno, a onaj drugi zbog cega sam ja i napisao komentar, kaze da svi moraju da stoje iza zastitne ograde i da su zato poginuli. Ja bih voleo da se on javi pa da on objasni.

Zgrozen

pre 8 godina

Nek pocivali u miru' Alo ljudi dvojica su poginuli. Vozac kamiona ima vislji nivo sedenja. Stoga i vise i prije bi trebalo da ih opazi. Al ako nije znaci da sa njim nesto nije u redu. Profesionalni vozaci ne putuju a zaustavljenoj traci!!! Profesionalnost je profesinalnost! A danas svakO vozi kamion i onaj kome ne bi smeli dati. Pogledajte samo ponasanje neki kamiondezije pravi siledzije SU na putevima!

JJ

pre 8 godina

Jedan je bio oficir a drugi profesionalni vojnik. Šleper je udario u vozilo a nesrećnici su bili ispred i pokušavali da saniraju kvar. Vozač šlepera je najverovatnije zaspao i skrenuo desno.

objavite komentar vec jednom

pre 8 godina

Verovatno nisu imali one zute prsluke. To sto je vozilo stajalo u zaustavnoj traci sa rotacijom nista ne znaci ako su njih dvojica izasli u traku pored. Pesaci ne kapiraju da nocu ne mozes da ih vidis dok vec nije kasno, osim ako nemaju nesto sto reflektuje svetlo.

Marmar

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...

Žalosno

pre 8 godina

Срж проблема је у чињеници да нам се војска вози кршевима који су старији од свих тих војника, а и већине старешина.

dragaN

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Pravilo u saobracajnim propisima nalaze da u slucaju zaustavljanja vozila u zaustavnu traku SVI putnici predju iza zastitne ograde. Mozda je vozac slepera kriv, mozda je vozilo bilo "propisno obelezeno", ali su putnici morali biti iza zastitne ograde.
(Polako bre, 7. septembar 2017 08:57)

Da, bi presli iza zastitne ograde, oni moraju da prodju kroz zaustavnu traku, zar ne? Mozda su bas izlazili iz vozila da bi presli iza ograde, kada ih je ovaj ubio?
A sta kaze zakon, pokvareno vozilo ostaje zauvek u zaustavnoj traci ili posle nekog vremena vozilo treba pokupiti sa tog mesta? Ako je pokvareno, neko ga treba popraviti ili natovariti na sleper. To sve treba uraditi sedeci iza zastitne ograde? Ne znam zakon, samo pitam da mi objasnis sta u tom slucaju.

Stanko

pre 8 godina

Saučešće porodicama. Vozači šlepera su iskusni na drumu,a vojnici nisu propisno bili obeleženi u zaustavljanju trouglom i reflektujućim prslucima. Dve porodice unesrećene i treća od vozača po zakonu,nažalost tako je

drmr

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 07. septembar 2017 07:39)

nije još ni istraga završena, a ti vec znaš ko je kriv i koliko treba godina robije da dobije... svaka čast, znači išao si na pravni, znaš zakon i procedure...šta će nam sudije pored takvih kao sto si ti? ko si ti da sudis bilo kome koliko je pravedno da dobije godina robije

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...
(Marmar, 07. septembar 2017 07:44)

Pročitaj ponovo tekst. Piše ti u tekstu zbog čega su se zaustavili u zaustavnoj traci.

zoran

pre 8 godina

Za petnaest godina zivota u Nemackoj nisam video ni jedno vozilo da stoji u zaustavnoj traci autobana. Ni jedno jedino, ni danju ni nocu, a vozim svaki dan, A kada udjem u Srbiju od granice do Beograda vidim barem pet auta stoje u zaustavnoj traci, ko zna sta rade tamo. Ljudi uopste nisu svesni koliko je to opasno i treba biti ne samo zabranjeno nego efikasno i spreceno kotrolama, kaznama, slepovanjem, sta god da daje rezultate.

Polako bre

pre 8 godina

ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i sleperih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Pravilo u saobracajnim propisima nalaze da u slucaju zaustavljanja vozila u zaustavnu traku SVI putnici predju iza zastitne ograde. Mozda je vozac slepera kriv, mozda je vozilo bilo "propisno obelezeno", ali su putnici morali biti iza zastitne ograde.

ime

pre 8 godina

Voziti ljude(vojnike) u vozilima starim preko 30 godina je je ubistvo sa predumišljajem. Da se krš nije pokvario momci bi bili živi.
Vođa i dalje neka najavljuje bolji život, a o bezbednosti neka brinu Vulin, Gašić i doktor...

Marko

pre 8 godina

Sta je ovo ljudi? Pa nama ne treba rat. Mnogo mi je zao kad bilo ko pogine u saobracajci, ali najveca tuga mi je kad cujem da su bili vojnici. Malo je sto ih je ova vlast isponizavala sa platom i Ministrom odbrane. Tuga do neba. Saucesce porodici.

Sasa

pre 8 godina

Na jednom drugom portalu pise da se nesreca dogodila kod sela Drazevac, a svi znamo sta se nalazi u Drazevcu i zasto svi tu staju na autoputu!

Sta pricas

pre 8 godina

tragedija... ali, nas narod zaustavnu traku autoputa smatra kao mesto gde se uvek može stati, parkirati, obaviti nuždu, preci preko autoputa do kafane itd... zna se čemu služi ta traka a čemu parkinzi na autoputu... saučešće porodici...
(Marmar, 7. septembar 2017 07:44)

Zaustavna traka sluzi ako ti se vozilo pokvari, ovima se vozilo pokvarilo.
Saucesce porodicama.

marko

pre 8 godina

Rotacija! Zaustavna traka! Nije dovoljno očigledno za neke IDIOTE, nzm šta sve ne bih otkucao........TUGA!
(vinjak18+, 07. septembar 2017 07:45)

Nigde ne pise da su vojnici stajali u zaustavnoj traci, vec vozilo.
Sa druge strane, prosto mi je neverovatno da poverujem da vozac nije video rotaciju. Kamion ne moze da ide 250km/h. Sa nekih 100-120km/h na autoputu bi i slep video rotaciju.

DC

pre 8 godina

U razvijenijim zapadnim drustvima sa mnogo vecom kulturom u saobracaju a na kraju krajeva moze se slobodno reci i gde se ljudski zivot mnogo vise ceni nego ovde, svaki vozac dobro zna (jer je tako naucen) da zaustavna traka na auto-putu sluzi samo u krajnjoj nuzdi i ako bas ne mozes da se dovezes do sledeceg parkinga. A ako vec moras da stanes u zaustavnoj traci, prvo fluoroscentni prsluci, jedna osoba nosi trougao na 50m od vozila a svi ostali putnici moraju da napuste vozilo i sklone se na pristojnu udaljenost od njega, naravno sto dalje od auto-puta dok ne dodje pomoc. Niko ne sme da se zadrzava u neposrednoj blizini vozila! Koliko to nasih vozaca zna? Cak i ako nas uce tako u auto-skoli, kOliko cesto se moze videti neki podsetnik u medijima?

Judge

pre 8 godina

U normalnoj zemlji ima covek koji popravlja vojna vozila u okviru sluzbe, a u nasoj zemlji izadju iz kola bez prsluka i dovijaju se u mraku kako da poprave krntiju. Ministre molim te pricaj jos malo o Kosovu i slikama vodje...

Milan_PT

pre 8 godina

99% da kamion nije išao zaustavnom trakom, jer da jeste onda bi pokupio i vojne džipove, a ne samo ovu dvojicu vojnika. Najverovatnije je da je kamiondžija primetio džipove koji stoje u zaustavnoj traci sa uključenim rotacionim svetlima, ali nije primetio vojnike u regularnoj traci za vožnju, jer verovatno nisu imali reflektujuće prsluke. Rotaciona svetla su bila dovoljna dobra zamena za sigurnosne trouglove, koji se inače stavljaju bar 50m od pokvarenog vozila (a to niko ne radi, već stavljaju 10-20m), jer su učinila džipove vidljivim. Ništa ne može da zameni reflektujući prsluk tokom noći, a veoma je koristan i preko dana u takvim situacijama.

Kako je malo potrebno da se desi nesreća. Jadni vojnici, jadne porodice...

Superhik

pre 8 godina

Zasto se tr?ka uopste zove zaustavnom, ona pored prinudnog zaustavljanja opsluzuje ceo niz alternativnih aktivnosti, najcesce razne popravke, utovare, kosenja, ciscenja i uopste nije bezbedna!

Za nauk

pre 8 godina

"...kamion sa prikolicom, beogradskih registarskih oznaka, naleteo na pripadnike vojske koji su se nalazili pored vozila u zaustavnoj traci."

Nedostaje zapeta između reči "pored vozila" i "u zaustavnoj". Zapeta koja bi im spasla živote, da su se i kapetan i mlađi vodnik nalazili u zaustavnoj traci, a ne u srednjoj traci autoputa. Ne mora pokvareno vozilo da se privremeno zaustavi u zaustavnoj traci tako da bude paralelno sa putem, već može da se zaustavi ukoso, tako da pri izlasku iz vozila otvorena vrata ostanu u širini zaustavne trake. U krajnjoj liniji, vozač i putnici u takvom slučaju mogu da izađu iz vozila i sa desne strane, svako vozilo ima vrata i na desnoj strani.

Petar

pre 8 godina

Ako sam dobro razumeo oni su bili u zaustavnoj traci i šleper ih pokupio.adekvatna kazna za vozaca slepera je min20g
(Dejan, 07. septembar 2017 07:39), prvo ne vidi se iz teksta da li je udario u vozilo u žutoj traci ili u pešake u DESNOJ (srednjoj) treći. Ako je bilo ovo drugo, šleper ne može da ide preko maksimalnog ograničenja (nije formula), plus ako ubacimo u jednačinu vozila iz kontra smera (zaslepljivanje farovima) i verovatno nenošenje reflektujućeg prsluka, eto recepta za nesreću.
U toj varijanti vozač kamiona realno nije kriv, zakonski možda...

Dovla

pre 8 godina

Ovde vidim da je dovoljno da procitas naslov i prvi red vesti, napljujes nekoga i dobijes lajkove. Nije dovoljno vise ni da lepo pise u celoj vesti da vozac nije kriv, neko ko je radio svoj posao, odmah ga osude, kakvi ste to ljudi!?

Kada je mrak, rotacija samo moze da smeta jer se cela sofersajbna osvetli i vidi se pola od onog sto treba da se vidi, pogotovo nocu kada se oci naviknu na mrak i odjednom prolazis pored jakog svetla.

Potrebni su reflektujuci prsluci, trougao i tek onda napolje, a DOBRO znajuci prilike u vojsci to sigurno nisu imali u autu. Sta su radili u traci u kojoj je bio kamion- je dobro pitanje.

To sto je vozac kamiona stao nakon 50 metara je pohvalno jer se vidi da je vozio sporije i da nije jurcao kamionom. Obicno bi trebalo mnogo vise da je vozio preko 90, a ogranicenje je 120km/h., sto znaci da je usporio pre nego sto je prisao vozilu sa rotacijom.
Saucesce porodicama i podrska za vozaca kojem ce verovatno sada svi da pisu osude.

bane sine

pre 8 godina

Koliko poznajem zakon o saobraćaju, ne informišu se ostali učesnici o tome da ste zaustavljeni u za to predviđenoj traci rotacijom, već trouglom propisno postavljenim na odgovarajućem rastojanju.

Tomy

pre 8 godina

Prvo kamioni imaju blokadu i ne mogu da Jure preko 90km/h tako da se ovaj zaustavio normalnom razdaljinom.Drugo,nije vozio zaustavnom trakom jer nije lud a i da jeste pokosio bi oba vozila i sve ih povredio ili ubio.Trece za svakog normalnog vozača zaustavna traka ne postoji,nema je jedinicu slučaju nekog kvara i sl se na nju staje,vožnja nikako!

petrovaradin

pre 8 godina

iskreno saucesce porodicama nastradalih vojnika. na zalost autoput nije osvetljen tako da i pored upaljene rotacije vozac kamiona nije mogao da vidi ljude u maskirnim uniformama sigurno jer su i pravljene da se ne vide ali ipak ostavimo celu stvar istrazi bez osudjivanja unapred bilo koga

Kako da postanem plaćeni bot????

pre 8 godina

Kamion jeste zakačio oba vojna vozila, samo je članak nepotpun, radi se o vozilima vojne policije iz Niša, stali su zbog kvara na jednom vozilu

Ethan Hunt

pre 8 godina

@dragaN
Pravilo je da vozač prvo obuće u vozilu onaj pojas što svetli u mraku, proveri u retrovizoru da li nailazi nekakvo vozilo u srednjoj traci pre nego što napusti vozilo. Zatim da pravilno označi vozilo iza postavljanjem trougla na nekih 40-50 m ili više, te upaliti sva 4 migavca i sl. Svaki ulazak peške u srednju traku treba biti veoma oprezan posebno ako se menja guma na levoj strani vozila.

masak

pre 8 godina

Mislim da je u Evropi prosecno vreme da ce na tebe da naleti vozilo kad si u zaustavnoj oko 45min. Nije mi jasno kako,ali procitao sam negde taj podatak. Drugim recima,ne stajte ako nije bas bas bas nuzda.

trebali bi

pre 8 godina

sture informacije,
izgleda da su nesrecnici bili u srednjoj traci a vojno vozilo sa vojnicima unutra u zaustavnoj traci ?
Tuga i saucesce

Dalibor_TS

pre 8 godina

Svakako tragedija, ali ne treba osuđivati vozača šlepera bez dokaza.
Moguće je da nije video osobe pored vozila, pošto je pretpostavka da ih je video suluda. Nažalost sve će se svesti na formalnosti u ovakvoj tragediji, a to je... trougao, prsluci, bezbednost...
Ako se utvrdi da je vozač zaspao, to je onda nešto sasvim drugo.
Saučešće porodicama žrtava.

Boris

pre 8 godina

Nemojte odmah vozača kamiona optuživati. Nije on njih udario u zaustavnoj traci nego su njihovi džipovi bili u zaustavnoj traci a oni na putu. Kamion nije udario u vozila nego u ljude, u tom trenutku pešake, koji su se nalazili gde nikako nisu smeli biti. Rotaciona svetla ne znače u ovom slučaju ništa, a nisu ih ni smeli uključivati ako su se zaustavili radi kvara. Nego sva četiri žmigavca, trougao, prsluke... To što su vojna policija ne menja ništa, a i ne štiti živote.

cobo

pre 8 godina

Tuzno i nepotrebno jer su oni stajali s leve strane dzipa i time se izlozili opasnosti .Pravilo je izabrati interval bez vozila na AP,uzeti trogao (hodajuci vanjskim delom zaustavne trake)i postaviti ga 250 m iza zaustavljenog vozila Ni tada nismo sigurni ali smo bar poduzeli preventivne mere .
Odavno nisam vozio za Nis pa se ne secam da li su trake na toj deonici 3,50m sirine ili 3,30m a ako su 3,30m a kamion 2,55m sirine onda je prilicno knap.
Uz to se mora uzeti u obzir da soferi kamiona refleksno voze desno jer levo je saobracaj a desno zaustavna traka ali ovaj put to je bilo pogubno za dva mlada zivota :(

IgyBgd

pre 8 godina

(Dejan, 7. septembar 2017 07:39)

Niste dobro razumeli jer u tekstu pise da je dzip sa upaljenom rotacijom stajao u zaustavnoj traci i da je izbegnuta jos veca tragedija jer je u dzipu bilo jos vojnika. To znaci da kamion nije zakacio dzip, sto opet znaci da kamion nije bio u zaustavnoj vec u svojoj desnoj traci, gde su izgleda bili i ova dva vojnika na zalost, a tamo im nikako nije bilo mesto. Naravno da je tragedija i saucesce porodici ali pitanje je da li je kriv vozac kamiona.

Užas i tuga

pre 8 godina

Marmar

Slažem se u potpunosti. Ja na svakom putovanju vodim bitku sa suprugom koja malo malo traži da stanem na proširenju puta ili zaustavnoj traci da deca idu na nosu, da pojedu jogurt, itd. Takvo stajanje je OPASNO, pogotovo na proširenjima.

Čiča Miloje

pre 8 godina

Zaustavili se , ova dvojica izašli i stajali pored vozila na desnoj traci...ako je na vozilu pričinjena kako piše, manja materijalna šteta, onda je kamion držao svoju traku! Jer niko od onih u vozilu nije povredjen, što znači da takoreći nije bilo kontakta dva vozila. Često vidjam i policajce kad zaustave nekog u desnoj traci , stoje neoprezno pored vrata i gledaju papire , ili pisu kaznu... A tik pored njih prolaze vozila!!!

Ethan Hunt

pre 8 godina

Pojedini svedoci na Blicu kažu da su vojnici sve uradili po propisu i čak oba vozila su imala uključenu rotaciju. Znači da je vozač kamiona debelo pogrešio i ubio vojnike. Sada su sud i tužilaštvo na redu.

chombe

pre 8 godina

Polako, nikog me osudjujte dok se ne ispitaju okolnosti. Stalno vidim policjski auto koji prolazi kroz crveno iako nigde ne zure i nikoga ne jure. Nego im dosadno da cekaju zeleno, a jednom ce se neko zakucati u njih ni kriv ni duzan. I bice spektakularnih naslova, a rec je samo o bahatosti onih koji misle da su ulica, grad, zakon njihovi.

dejan

pre 8 godina

Dosta puta dok sam vozio autoputem, ljudi stanu u zaustavnu traku (to je ok nije problem), ali koliko puta sam video kako se setaju po beloj linij unesto da se udalje od druge trake oni setaju normalno, tako mi se desilo jednom po magli, ali srecom nisam vozio tik uz zaustavnu...

Pa kako ne

pre 8 godina

Steta za vojnike, najveca steta za njih jer su to dva zivota bez kojih ce takodje ostati 2 porodice. A, velika steta takodje i za vozaca. Ogromna steta. Ocigledno ih je pokupio u traci jer da ih je pokupio u zaustavnoj, onda bi pokupio i vozila. Ljudi opsta kultura voznje u Srbiji je katastrofalna, ali katastrofalna. Ja zivim u Svajcarskoj i za sve ove godine ja nisam video coveka na autoputu da seta, a kad dodjem u Srb ja vidim nekog da seta po autoputu, nema kola vec jednostavno seta!? Ili zaustavljenih u zaustavnoj, a uopste ne obeleze i ne odrade bezbednosne mere! Ili kamioncici poput Tam-a bez ikakvih zadnjih svetala nocu vozi i licno sam video policajce koji su ga videli, a nisu reagovali! Ovde da uradis to kao ubicu bi te gledali jer i jesi potencijalni ubica bez svetala preko noci na autoputu i pritom vozis 70km/h. Ovde te zaustavi kada izlazis na autoput, a jos je puna linija na izlazu, tj jos nisi stigao do isprekidane. Moj drug to uradio, oni bili iza i zaustavili ga zbog toga na sledecem izlazu. Bez kazne ali su mu rekli da to ne radi jer su te linije takve iz razloga, a ne iz zezanja. Ovde policija radi svoj posao, decu od malena u skoli tako i policajci kako da se ponasaju na trotoaru, gde da se predje ulica, sve, policajci dodju na kraj casova i pricaju sa svima. Kad to rade u Srb? Nikada. Kada imaju 15-16 vec ih uce o ponasanju u voznji, sve preventivno i na vreme. Kad to u Srb rade? Nikada. Sede po kafanama. Sami krse propise, drugi gledaju i rade isto! Poz!

Davor

pre 8 godina

Kao prvo moje saučešće porodicama stradalih.
I sam vozim šleper.Na putevima je haos.Radi i policija svoje,džabe ih pljujete,nisu oni krivi za bahatost drugih.Kao prvo moraju se i učesnici u saobraćaju promeniti.Biciklisti noću bez svetala po tranzitu,stranci koji i po naseljenim mestima voze preko 120 km/h,preticanja u krivinama i još mnogo toga.
Sve u svemu hteo sam da kažem da nije policija najveći krivac za ono što nam se dešava na putu već ostali učesnici u saobraćaju.Milion puta sam video ljude koji se kao deca šetaju (igraju) po zaustavnoj traci na autoputu.
Mislim da kolega nije kriv,ali će mu biti teško zato što je pokupio Vojnike,istraga će pokazati dalji tok.
Moramo se sami menjati,moramo svi mi učesnici u saobraćaju da spustimo loptu,a ne da nam milicja kroz kazne to čini.
Još jednom saučešče porodicama nastradalih.

Dalibor

pre 8 godina

To se dešava kad saobraćajna policija umesto da razmišlja o bezbednosti u saobraćaju, vodi računa samo o naplati kazni. Većina nesreća na autoputu u poslednje vreme ima veze sa teretnim vozilima ili pospanim vozačima, a policija sedi na rampi da naplati kaznu za 121 km/h u proseku.

Mixa

pre 8 godina

Gospodo vozila su bila zaustavljena i na oba vozila su bile upaljene rotacije. A ovaj ih je zakacio dovoljno da ih usmrti. I ne pustajte filmove u glavi. Jedina krivica ovih ljudi je sto su se vozili vozilima starim preko 25 godina i vise.

Trovach

pre 8 godina

Koliko cesto, skoro jednom nedeljno, citamo slicne vesti i jos uvek ljudi izlaze iz vozila parkiranog u zaustavnoj traci i setaju po auto putu. Razumem da se mora stati ukoliko dodje do kvara, ali prilikom izlaska treba biti maksimalno oprezan. Ako je neki manji kvar u pitanju najbolje je nekako stici do prvog stajalista.

Miki

pre 8 godina

Nesreća, velika! Kako se dogodilo, teško je reći jer ima puno činjenica koje su uslovile nesreću: mesto vozila, prsluci koji olakšavaju uočavanje ljudi, mesto gde su bili unesrećeni, vožnja šlepera itd...Nažalost, poginule više niko ne može vratiti!

petar

pre 8 godina

@Marmar
Pa oni i jesu koristili zaustavnu traku da bi proverili kvar na vozilu.

Do sudara sa vojnicima je najverovatnije došlo jer ih vozač kamiona nije video. Bila je noć, a vojnici nose tamnu maskirnu uniformu, teško su vidljivi u mraku.

Kao sto je već jedan napisao, mora se uvek nositi florescentni prsluk koji odbija svetlo da bi te videli.

Ethan Hunt

pre 8 godina

Koliko puta vidim noću ljude savršeno maskiranje u crnu ili sivu odeću kako idu putem, pored ivice puta, ali u smeru kojim i ja vozim. Srećom pa ih moji ksenoni nekako I obasjaju na vreme, ako su dugi uključeni. Treba se kretati u smeru suprotnom od vozila tako da ti vozila idu u susret, da ih vidiš na vreme ukoliko idu bas na tebe i eventualno skočiš u stranu.

dragaN

pre 8 godina

@dragaN
Pravilo je da vozač prvo obuće u vozilu onaj pojas što svetli u mraku, proveri u retrovizoru da li nailazi nekakvo vozilo u srednjoj traci pre nego što napusti vozilo. Zatim da pravilno označi vozilo iza postavljanjem trougla na nekih 40-50 m ili više, te upaliti sva 4 migavca i sl. Svaki ulazak peške u srednju traku treba biti veoma oprezan posebno ako se menja guma na levoj strani vozila.
(Ethan Hunt, 7. septembar 2017 12:42)

Evo ti kazes jedno, a onaj drugi zbog cega sam ja i napisao komentar, kaze da svi moraju da stoje iza zastitne ograde i da su zato poginuli. Ja bih voleo da se on javi pa da on objasni.