Utorak, 05.09.2017.

13:19

Kia Sorento za 2018: Redizajn i novi 8-stepeni menjač

Izvor: B92

Kia Sorento za 2018: Redizajn i novi 8-stepeni menjaè IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

HanSolo

pre 6 godina

Pa hmm, gde aman radis kao dentalni tehnicar i imas 70k za dva auta? :) Ja radim kao stomatolog pa imam jedva za neki od 20k i to jedan. :D
(Pera, 08. septembar 2017 00:46)

Ja I moja žena imamo preduzeće ovde u Srbiji a i u Švedskoj (ja sam šveđanin koji je upoznao jednu srpsku lepoticu pre 33g,koja nije htela da živi van Srbije. I ja ne bi sad nigde drugde hteo živeti).. Tržište mi je cela Evropa i Rusija. Ne radim kao Dentalni tehničar, nego kao tehničar Dentalne i stomatološke opreme(stolice kao Kavo. Furune male kao Ivoclar, handpiece itd)..
A automobili nisu uzeti u istoj godini.. KIA pre 3g, Volvo pre godinu dana.. I normalno na preduzeće..

realno

pre 6 godina

U celoj polemici okolo cene, da didam samo da Sorento ide od + - 32000€ do tih famoznih 50000€!!! E sad, to sto u full opremi ima svega i svacega i sto se kod nemackih proizvodjaca i u full opremi opet dodaje i doplacuje to je drugo. Gledao sam skoro Tiguan (ne Tuareg) , sa slicnom opremom kao full Sorento,mada sa slabijim motorom sam dogurao da mi ga ponude za 45000??? Ko je ovde lud?
Zato, mnogobrojne sveznalice, pare u dzep pa malo po salonima automobila za info.... ne samo hate hate hate!!

Pera

pre 6 godina

@ https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24541054

Pa hmm, gde aman radis kao dentalni tehnicar i imas 70k za dva auta? :) Ja radim kao stomatolog pa imam jedva za neki od 20k i to jedan. :D

HanSolo

pre 6 godina

@han solo 
Posto "ne radis u kiju",svaka dalja rasprava je bespredmetna druze,isto takvu tezinu imaju i tvoji komentari... 
Kia na nivou nemackog automobila je tragikomedija,obrazovanje je rak rana naseg drustva...
(Molder, 07. septembar 2017 09:40)

Vidim kolko si ti "obrazovan".. Kao što sam rekao, ja radim kao TEHNIČAR, a šta ti radiš sem što pišeš o lošoj Kiji na svakoj prilici? Kao tehničar znam mnogo oko kola i čak sam prepravio I renovirao jedan kompletan auto kog nikad neću prodati.. Ja kad pišem da je Kija solidna, to je realitet celom svetu sem tebi.. Mislim i ja mogu da dam veliku lovu za auto, ali sam imao loša izkustva sa nemačkim kolima iz VW grupacije u mom preduzeću.. Uvek sam do sad vozio Volvoe pa sam prešao na Passat zato što je cena bila bolja od Volvoa.. Debelo sam se zeznuo.. Onda moj zaposleni uzeo A4 2.0Tfsi sa 211ks.. Taj auto je trošio ulje ko da ide i na ulje i benzin.. Užas! Pre godinu dana sam uzeo Volvo V90 D4 AWD.. Uživam u vožnji i nema ništa bolje od Volvoa. I tačka.. Ti voliš nemce, izvoli kupi ih ali po STATISTICI nisu bolji od kije.. Ti si pomešao bolje izaberene materijale u kabini, ali mehanika nije bolja. Delikatnija je kod nemaca, ali to ne znači da je bolja.. Ženina Kija troši na primer više od Volvoa I radi baš kao stariji dizel, ali jel to po tvom znaći da će se više kvariti? Normalno da ne! Ono što platiš, to i dobiješ.. Volvo me košta 51000 Evra, a Ženin Kia 20000.. Volvo udobniji, lepši moderniji ali sam siguran da će se isto kvariti ko Kija, BMW, Mercedes, VW i Audi u jedan period od 10g.. Pitanje je šta je kupac tražio od auta kad je kupljen nov.. Moja žena je tražila lep kombi sa punom opremom i to je dobila za 20000E.. A Ceed kombi je možda čak najlepši kombi na okao i ako je dugo na tržištu. Peter Schreyer je odradio sa svim ok posao sa dizajnom..
Prosto ko pasulj

Molder

pre 6 godina

@marwel
Vidim da si i ti bezao sa casova i od knjiga takodje,srpski jezik se inace pise malim slovom...Osveta losih djaka je ono sto nas godinama vuce nazad...Inace,procitaj vest malo iznad kako je "ekstra" kia prosla na crash testu,pametnom dosta...

marwell

pre 6 godina

Молдеру имам само два мастера. Оба из области електротехнике, енргетика и IT. Докторат у разради из енерегетике, конкретно из области управљања енергетским системима. Аутомобили су ми хоби али немам времена да их много пратим. Али оне који се из петних жила, као ти, труде да оставе утисак како нешто знају, а у ствари ни свесни нису колико не знају, се плашим, јер су опасни и само чине штету. А поготово кад себи допусте да друге вређају и омаловажавају, јер на тан начин мисле да ће себи дићи рејтинг и представити се да су веома паметни и интелигентни. У праву си, погреших како написах српски језик али ти и даље пишеш са грешкама од које би ти сваки наставник српског језика уши у машну свезао, а онда се дрзеш да се подсмеваш другом човеку како се изражава и још се позиваш на културу, образовање и сл. Дечко лечи комплексе негде другде.

marwell

pre 6 godina

Молдеру, дечкић. Управо твој коментар упућен "Хан Солу" говори довољно о теби. Можда си прочитао коју књигу више од поменутог господина, али ти је оно што долази из куће, основна култура, на најнижем могућем нивоу, јер коментар који си упутио човеку је наменски да га понизиш и омаловажиш. Без трунке труда да саслушаш његово мишљење и размислиш о чему прича. То што се не изражава као ти не значи да му мишљење мање вреди. Или да је некултуран, што за тебе се не може рећи. И да ставим тачку на даљу расправу. Погледај своје коментаре како пишеш. Види се да не познајеш основе Српског језика, које се пре свега односе на знаке интерпукције... да не набрајам даље. Дечко охлади мало и слушај шта други имају рећи.

Molder

pre 6 godina

@han solo
Posto "ne radis u kiju",svaka dalja rasprava je bespredmetna druze,isto takvu tezinu imaju i tvoji komentari...
Kia na nivou nemackog automobila je tragikomedija,obrazovanje je rak rana naseg drustva...

Miki kontiki

pre 6 godina

Пошто је наш просечан човек, једном за увек, поставио ствари у својој глави, ко је прва, односно друга, а ко трећа "лига ", у аутомобилском свету, увек имамо сличне коментаре. Отприлике они иду овако, "ко је луд да за сличан новац као код немца, купи јужнокореанца ", " ко је уопште нормалан да плати 30-40, или 50000 евра за јужкорејски ауто, итд, итд... Тих "лудих и ненормалних " има све више широм света, и то на самом западу. Они немају те дилеме па их купују. И не само да их купују, него их и хвале и додељују разне награде. Као резултат тога, јужнокорејанци су дошли на само један корак од највећих и најславнијих. Управо због свега овога, сви ви којима се они не свиђају, макар показите толико респекта и културе и престаните да са подсмехом и ниподаштавањем причате о њима, јер они су рекли и показали ко су.

Djura

pre 6 godina

Kia Sorento je najjeftiniji auto u svojoj klasi u USA. Pocetna cena je 22500$ plus takse za 2.4l motor od 190 konja. Imam ga od 2013 i ni jedan problem za sada. Presao oko 100000km. Toplo preporucujem

Eustahije Brzic

pre 6 godina

...evo koga zanima još jedno licnoniskustvo... dakle destinacija je Canada... prva kia Sorento 3.5l, godiste 2004 kupljena polovna sa 180000km , manuelni menjac i zavrsila sa 350000 !!! od trenutka kad sam je kupio do odlaska u penziju dobila je 4 nove gume, diska sa paknama, i alternator koni je crkao dva meseca pre njenog odlaska u penzinu!!! ... nakon odlicnog iskustva i zadovoljsta u voznji resih da je zamenim takodje Sorentom samo novijim.. 2009.. ali ovaj put moror 3.3l i 5xautomatic ... ozeta sa 80000.. sada je na 250000... takodje nove gume diskovi pakne... ulje i filtere necu pominjati podrazumeva se valjda.. medjutim problem je pravio menjac... mnogu muka i problema je zadao sto menu sto maistorima... ni jedan ovlasceni servis nine uspeo da resi problem ( mada sada tvrdim i da neznaju) gubtka momunikacie izmedju motornog i menjackog kompjuter. kvar je nasao privatni maistor ali i on uz dosta muke... sada radi kao sat ... taj auto uz svu Kanadsku Zimu samo sednes, kljuc u nravu i teraš... kad padne sneg ukljucus sva 4 i nema te sile da te zaustavi na putu... imam i vizim i sluzbene automobile... Edge, Escape su igracke za Sorenta.. verujte ili nemojte... zvucna izolacija u Sorentu ne moze da se meri ni sa jednim iz njene klase... tiha je u klasi Audija i Mercedesa za 50% cene istih... eto to je moje iskustvo... hvala na paznji...

HanSolo

pre 6 godina

@han solo 
ma ne radis ti za kiu,samo se nama cini...po ko zna koji put zenin ceed i sijalica i pasat krs...kia je samo marketing na tockovima i nista vise,ko zna da vozi taj pokusaj od auta kupiti nece...ljubomora i kompleksi od nemaca se ne lece...
(Molder, 06. septembar 2017 08:44)

Pfhahaaahaaa... Ko zna da vozi.. Šta ti voziš formulu po putevima pa "znaš da voziš".. ljubomoru nemam pošto vozim Volvo.. Niti radim u Kiju.. Moja struka je tehničar dentalne opreme.. Vozio sam svakaka kola pošto u poslu vozim po celoj evropi.. Tvoj komentar je tipično naš kompleksaš.. Opet te pitam kako čak i u nemačkoj imaju dobru statistiku kvara? Stvarno si smešan..

Molder

pre 6 godina

@Marwel
Izvini "decko",sve sto si rekao isto to radis i to mnogo bolje od mene...A jedno dva meseca nisam ni pomenuo Ford u komentarima,naprotiv vw je bio dominantan...Nemam nista protiv nekog drugog misljenja,ali imam protiv "placenih" misljenja,a pola ovih tekstova i komentara mi mirise na tako nesto...Agresivni marketing je opasna stvar,ako ne kapiras,ne mogu ti pomoci...

cogito ergo...

pre 6 godina

...uz pomoć čak 143 patenata! Pa ovi,bre više imaju tih patenata na menjaču nego što sam menjač ima delova. inače,lepo izgleda.

Cole

pre 6 godina

@Vlada

Upravo to. Ja sam pisao skoro da sam na mom Qashqai-ju imao komplet zamenu automatskog menjaca, i to posle predjenih 11000km u novom automobilu, kupljenom prosle godine. Sreca te je pod garancijom, ali svejedno sam bio na zamenskom vozilu mesec dana. Mimo toga sve stoji sto si napisao ti kako se ponasa CVT. Razmisljao sam o RAV4 jer nisam cuo o problemima tog tipa kod njih. Za razliku od Nissana i to kod vise modela. Duplo kvacilo jeste definitivno najbolji sistem i zbog toga razmisljam i o BMW X3, koju su ovde takodje pominjali, ukoliko cene budu u rangu kako stoje trenutno.

marwell

pre 6 godina

А, може ли се негде проћи без овог Молдера и његовог паметовања? Где год дођеш на коментаре изникне и Молдер са својим "паметовањима". Чињеница је да ова "свезналица" не воли кореанце и то је свима јасно. Јасно је да се човек растури да покаже како је Форд ауто, а не нужно зло, како већина говори. У реду, воли Фордове, то је њогово право. Мишљења других заснована на личним, углавном лошим, искуствима не уважава и тврди да је само он у праву и нико други. И почео је сад да нам соли памет и за друга возила а не само Форда. Дечко, постоје мишљења и супротна твом. Размисли мало и о томе шта други говоре. Уважи некада чињенице и туђе мишљење и искуства (то се зове асертивност), а не само пљување и омаловажавање брендова који ти се из неких разлога не свиђају.

Pera

pre 6 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24523854

Kad mi neko pomene tu raspalu garanciju od 7 godina kao da je popio svu pamet sveta a auto u zivotu nije odrzavao u ovlascenom servisu a kamoli kiu.

Garancija je sada svima prakticno standardnih 5 godina i kod vecina se moze produziti ako ti treba. Preko 5 godina je apsolutno nepotrebno u praksi i samo sluzi za muzenje naivnih. Zasto? Zato sto em ne pokriva sve ni od pocetka em kosta bar 100-150% vise servisiranje u ovlascenom servisu nego u solo reziji kod dobrog majstora sa istim delovima. Napominjem istim delovima koji se prilicno lako nalaze!

Uostalom ako kupujem auto kupujem ga zbog sebe a ne zbog raspale garancije. A ako ikada odes u kia salon trazi da ti daju stavke garancije sa sve onim delom ispisanim sitnim slovima na uvid. I da, garancija na karoseriju odnosno zastitu od rdje je isto 7 godina dok je kod drugih 10-12 godina.

moron

pre 6 godina

Koliko je u Srbiji prodato aktuelnih primeraka modela OPTIMA, CARENS i SOUL?
Samo 3 optime i po 1 carens i soul?
Sećam se, kada se aktuelni carens tek pojavio (pre 3-4 godine?), merkao sam ga u auto salonu sa prijateljem, a prodavac nas je ubedjvao kako će taj automobil da preplavi Srbiju ... A isto je bilo posle i za SOUL.
A njih nigde na ulicama.
Lično, Carens mi se mnogo dopadao kao porodični prevoz, ali je bio ne samo preskup kod nas (u odnosu na cene u Sloveniji), već mu je enterijer bio potpuno zastareo i kada se tek pojavio (imao je npr, radio sa nekim displejem "od pola inča" ).

Molder

pre 6 godina

@han solo
ma ne radis ti za kiu,samo se nama cini...po ko zna koji put zenin ceed i sijalica i pasat krs...kia je samo marketing na tockovima i nista vise,ko zna da vozi taj pokusaj od auta kupiti nece...ljubomora i kompleksi od nemaca se ne lece...

Pedja Djape

pre 6 godina

@Mikica Ne znam zasto vredjas ljude. Em nije lepo, em to vise govori o tebi nego o njima. Ja zivim u Nemackoj i stav "BMW je BMW" i te kako postoji i ovde. Sa razlogom. Btw, to nije moj licni stav, samo komentarisem tvoje neznanje i (ne)kulturu.

NIKOLA

pre 6 godina

Sve bi to prošlo da se nisu Južnokoreanci istripovali da su neko ime u auto industriji pa rokaju za ovaj segment 40-50 somića i Ford ništa zbog cene nije ostvario sa Edge eno jednog spustili na najnižu akciju 42 somića prolazi godina a nigde nikoga,jednostavno kupci ovog gabaritnog SUV-a odu npr ka malo manjem Outlenderu,X-trail,X3 pa čak i još manjim Cx5,Kugi a oni koji imaju da spreme toliki keš njima nije problem da spreme još za nešto ozbiljnije.Sve u svemu ostaće kao do sad,venčanica, odnosno auto sa najvećim padom cene, već sa 2-3 godine sa malom kilometražom duplo manje će da vredi.

Mile

pre 6 godina

Sto se tice kie ne treba se bojati kvaliteta ili udobnosti, pouzdanija je od mnogih evropskih marku. Kod mene u Emiratima se puno voze i ljudi su zadovoljniji kiom neko vw. Ja sam vozio prvu generaciju sorenta 8 imao vrlo malo problema sa njim. Sad sam zadovoljan vozac nisana, ali nikad se ne znam, mozda se vratim na kiu.

HanSolo

pre 6 godina

KIA Sorento je neopravdano skup auto. Prethodni model 2.5d 4x4 kostao je u Srbiji 25-30.000 EUR, a sada 2.2dizel 4x4 nude po ceni od 45.000 EUR, sto je 50% skuplje. 
Za cak 3000 EUR manje u Srbiji se trenutno moze kupiti BMW X3 xDrive 2.0d xLine. 
Jeste manji, ali BMW je BMW, a ne KIA. I jos ti ostanu pare u dzepu.
(Kobaja Grande, 05. septembar 2017 16:40)

Da, samo što tom kome treba veličina Sorenta neće kupiti X3.. To bi se samo desilo u kompleksiranoj Srbiji.. A 10g stari primerci oba auta nebi razlikovalo u kvalitetu.. Siguran sam da bi BMW imao isti broj kvara kao Kija.. Ženin Ceed nisam ni pogledao sa sijalicom već tri godine.. U isto vreme je kupljen(i prodat) Passat. 3 puta mu se kvari box za farove, 2puta odpada farba na plastiku nazad, jednom crkla električna ručna kočnica(bez garancije bi popravka koštala 2200E).

Posle tog sam prodao nemački krš i kupio V90 D4. Fantazija od auta. Ženin Ceed treba sad da menjamo. Verovatno za nov I30.. Koreanci su kvalitetni.. Samo u poslednjih 10g su podigli kvalitet ogromno, ali Srbi znaju najbolje.. Šta znaju na primer Nemci ili skandinavci gde su Koreanci u absolutnom vrhu po malim broju kvara.. Čak i bolje od nemačkih proizvođača..

Sasa

pre 6 godina

Za srpske uslove je Sorento previse skup. Imam ga ovde u Kanadi i za slican model (LX+ 3.3L v6 290hp, AWD) u Srbiji bih morao izdvojiti skoro 100% vise para. Inace veoma pouzdan, robustan i pored tezine od 2600kg. Za godinu dana presao oko 28000km, nikakvih problema, samo redovno odrzavanje. Dosta trosi, ali i za ocekivati sa takvim motorom i tezinom. Veoma impresivan na snegu i ledu (ovde skoro 7-8 meseci godisnje). Ovde nema dizel model, i koliko vidim 2018 model nista drugaciji od 2017 i 2016 modela.

iq85

pre 6 godina

Dobra je KIA, a menjac i jeste bio najveci problem, date skoro 50000 eur, a unutra zastareo automatik. Mislim da ce ovo biti veliku korak napred. A da je skup, bas jeste...

Mikica

pre 6 godina

@Kobaja Grande
Dokle god budemo razmišljali "BMW je BMW" (ili "Mečka je mečka", sve jedno) a za sve to vreme vozimo Fiat Stilo lažući sebe i druge kako je "odličan, očuvan ko čaša, jeftini delovi..." - nećemo se pomaknuti sa tačke balkanske malograđanštine... Zato i jesmo tu gde jesmo, smetlište evropske autoindustrije s kraja 20. i početka 21. veka. Tužno...

Schaumburg Illinois

pre 6 godina

U US 50.000$ za te pare moze mustang da uleti u stalu,Sportage 26000$.Solidni automobili,udobni za duge ture np.1000milja u cugu.Kao potrosaci pristojni uz automatcki menjac i klimu mada je gorivo 2x skuplje u Srbiji.Sve u svemu sa garanciom od 10godina na lim i 10 godina na motor i menjac,5 godina na klimu i ozvucenje pristojna ponuda.

clixic

pre 6 godina

@Kobaja Grande

za 42.000EUR ne mozes da kupis ni nov X1 sa opremom koju ima ova KIA.
za te pare sa slicnom opremom jedino X1 sa oko 50.000km u dup... tockovima.

Vlada

pre 6 godina

@Cole

Ja pisao vise pita da je CVT prokletinja i napune me minusima verovatno neki koji nisu seli u bilo kog automatika kamoli CVT. Pogotovo na sportskim modelima kako dajes gas sve imas osecaj kao na manualu da vozis izmedju 6-8000 obrtaja. Ako blago dajes gas i oduzimas nije lose cim malo ostrije das ili pustis papucicu gasa odma vristanje is borba da se sinhronizuje to sve sto moze da potraje i 2-3 sekunde. Recimo automatik sa duplim kvacilom je san snova za voznju, perfektno menja za delic sekunde daleko brze nego sto vozac moze rucno da salta.

srba jugoslavić

pre 6 godina

Za vas je golf 2. Da se vozite 20 god a za to vreme 20 puta uradite generalku. Niste vi za bolje. Kija daje 7 godina garanciju na sve ili 150 hiljada. Koji auto ima tu garanciju. Mercedes BMW audi imaju 2 god garancuju. Neznate dalje od nosa. Balkanski mentalitet nije bitno sto je 20 godina star bitno da.je mercedes. A federi žuljaju dupe. Nećemo nigde dalje od ovoga sa tom kolektivnom svešću.

Elise S

pre 6 godina

@Kobaja grande

45000??? Toyota Land Cruiser može za 50000 da se uzme. I što kažeš, BMW takodje. Daleko bilo da je ovo loš auto, ali budimo realni. :)

com ent tar

pre 6 godina

Kupio 2012 novi Sorento, V6 3.5 litara EX model. U Kanadi. Iako sam otišao originalno da pogledam drugi Euro ( BMW x5) polvnjak za istu cenu , ipak su me uslovi plaćanja, dužina garancije , 5Km na tabli umesto 90,000, naterali da probam korejsko vozilo. Iskren da budem, 5 godina kasnije, ili bolje reci ,posle 5 kanadskih zima kasnije, osim guma ,redovne zamene ulja i ostalih fluida nakon 90,000km ja sam prezadovoljan stanjem vozila, karoserijom , amortizerima . Plastika se čuje po malo ali ništa dramatično, svi sistemi , su operativni, potrošnja se nije pomerila ni za litar ... Iskreno se razmišljam da sledeće godine zamenim za Sorento 2018.

Pera

pre 6 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24522207

Nije nas dzep u pitanju. Auto je primarno namenjen severnoj Americi gde je i povoljniji... Elem, zapitaj se sta bi neko ko daje toliko para uzeo, kia sorento ili nesto od konkurencije sto je objektivno bolje a ima vise modela konkurenata? Ne samo u Srbiji vec i u ostatku Evrope.

Kobaja Grande

pre 6 godina

KIA Sorento je neopravdano skup auto. Prethodni model 2.5d 4x4 kostao je u Srbiji 25-30.000 EUR, a sada 2.2dizel 4x4 nude po ceni od 45.000 EUR, sto je 50% skuplje.
Za cak 3000 EUR manje u Srbiji se trenutno moze kupiti BMW X3 xDrive 2.0d xLine.
Jeste manji, ali BMW je BMW, a ne KIA. I jos ti ostanu pare u dzepu.

Cole

pre 6 godina

Vredno paznje, rekao bih. Po mom ukusu, sudeci prema fotografijama. Dizajn pozamljen od drugih proizvidjaca ali i to je postalo normalno. Deluje dobro uklopljeno. Jedino me brine to eksperimentisanje oko automatskog menjaca, ali to je njima vec praksa, a cini mi se da je sve bolje od japanskog cvt sistema koji imam u mom nissanu. Prvi pik za moj novi auto mi je Rav4 i pored gorepomenutog menjaca, medjutim ova Kia ozbiljno zavredjuje paznju. Videcemo...

Kobaja Grande

pre 6 godina

KIA Sorento je neopravdano skup auto. Prethodni model 2.5d 4x4 kostao je u Srbiji 25-30.000 EUR, a sada 2.2dizel 4x4 nude po ceni od 45.000 EUR, sto je 50% skuplje.
Za cak 3000 EUR manje u Srbiji se trenutno moze kupiti BMW X3 xDrive 2.0d xLine.
Jeste manji, ali BMW je BMW, a ne KIA. I jos ti ostanu pare u dzepu.

Cole

pre 6 godina

Vredno paznje, rekao bih. Po mom ukusu, sudeci prema fotografijama. Dizajn pozamljen od drugih proizvidjaca ali i to je postalo normalno. Deluje dobro uklopljeno. Jedino me brine to eksperimentisanje oko automatskog menjaca, ali to je njima vec praksa, a cini mi se da je sve bolje od japanskog cvt sistema koji imam u mom nissanu. Prvi pik za moj novi auto mi je Rav4 i pored gorepomenutog menjaca, medjutim ova Kia ozbiljno zavredjuje paznju. Videcemo...

marwell

pre 6 godina

А, може ли се негде проћи без овог Молдера и његовог паметовања? Где год дођеш на коментаре изникне и Молдер са својим "паметовањима". Чињеница је да ова "свезналица" не воли кореанце и то је свима јасно. Јасно је да се човек растури да покаже како је Форд ауто, а не нужно зло, како већина говори. У реду, воли Фордове, то је њогово право. Мишљења других заснована на личним, углавном лошим, искуствима не уважава и тврди да је само он у праву и нико други. И почео је сад да нам соли памет и за друга возила а не само Форда. Дечко, постоје мишљења и супротна твом. Размисли мало и о томе шта други говоре. Уважи некада чињенице и туђе мишљење и искуства (то се зове асертивност), а не само пљување и омаловажавање брендова који ти се из неких разлога не свиђају.

HanSolo

pre 6 godina

KIA Sorento je neopravdano skup auto. Prethodni model 2.5d 4x4 kostao je u Srbiji 25-30.000 EUR, a sada 2.2dizel 4x4 nude po ceni od 45.000 EUR, sto je 50% skuplje. 
Za cak 3000 EUR manje u Srbiji se trenutno moze kupiti BMW X3 xDrive 2.0d xLine. 
Jeste manji, ali BMW je BMW, a ne KIA. I jos ti ostanu pare u dzepu.
(Kobaja Grande, 05. septembar 2017 16:40)

Da, samo što tom kome treba veličina Sorenta neće kupiti X3.. To bi se samo desilo u kompleksiranoj Srbiji.. A 10g stari primerci oba auta nebi razlikovalo u kvalitetu.. Siguran sam da bi BMW imao isti broj kvara kao Kija.. Ženin Ceed nisam ni pogledao sa sijalicom već tri godine.. U isto vreme je kupljen(i prodat) Passat. 3 puta mu se kvari box za farove, 2puta odpada farba na plastiku nazad, jednom crkla električna ručna kočnica(bez garancije bi popravka koštala 2200E).

Posle tog sam prodao nemački krš i kupio V90 D4. Fantazija od auta. Ženin Ceed treba sad da menjamo. Verovatno za nov I30.. Koreanci su kvalitetni.. Samo u poslednjih 10g su podigli kvalitet ogromno, ali Srbi znaju najbolje.. Šta znaju na primer Nemci ili skandinavci gde su Koreanci u absolutnom vrhu po malim broju kvara.. Čak i bolje od nemačkih proizvođača..

srba jugoslavić

pre 6 godina

Za vas je golf 2. Da se vozite 20 god a za to vreme 20 puta uradite generalku. Niste vi za bolje. Kija daje 7 godina garanciju na sve ili 150 hiljada. Koji auto ima tu garanciju. Mercedes BMW audi imaju 2 god garancuju. Neznate dalje od nosa. Balkanski mentalitet nije bitno sto je 20 godina star bitno da.je mercedes. A federi žuljaju dupe. Nećemo nigde dalje od ovoga sa tom kolektivnom svešću.

com ent tar

pre 6 godina

Kupio 2012 novi Sorento, V6 3.5 litara EX model. U Kanadi. Iako sam otišao originalno da pogledam drugi Euro ( BMW x5) polvnjak za istu cenu , ipak su me uslovi plaćanja, dužina garancije , 5Km na tabli umesto 90,000, naterali da probam korejsko vozilo. Iskren da budem, 5 godina kasnije, ili bolje reci ,posle 5 kanadskih zima kasnije, osim guma ,redovne zamene ulja i ostalih fluida nakon 90,000km ja sam prezadovoljan stanjem vozila, karoserijom , amortizerima . Plastika se čuje po malo ali ništa dramatično, svi sistemi , su operativni, potrošnja se nije pomerila ni za litar ... Iskreno se razmišljam da sledeće godine zamenim za Sorento 2018.

Mikica

pre 6 godina

@Kobaja Grande
Dokle god budemo razmišljali "BMW je BMW" (ili "Mečka je mečka", sve jedno) a za sve to vreme vozimo Fiat Stilo lažući sebe i druge kako je "odličan, očuvan ko čaša, jeftini delovi..." - nećemo se pomaknuti sa tačke balkanske malograđanštine... Zato i jesmo tu gde jesmo, smetlište evropske autoindustrije s kraja 20. i početka 21. veka. Tužno...

Sasa

pre 6 godina

Za srpske uslove je Sorento previse skup. Imam ga ovde u Kanadi i za slican model (LX+ 3.3L v6 290hp, AWD) u Srbiji bih morao izdvojiti skoro 100% vise para. Inace veoma pouzdan, robustan i pored tezine od 2600kg. Za godinu dana presao oko 28000km, nikakvih problema, samo redovno odrzavanje. Dosta trosi, ali i za ocekivati sa takvim motorom i tezinom. Veoma impresivan na snegu i ledu (ovde skoro 7-8 meseci godisnje). Ovde nema dizel model, i koliko vidim 2018 model nista drugaciji od 2017 i 2016 modela.

Vlada

pre 6 godina

@Cole

Ja pisao vise pita da je CVT prokletinja i napune me minusima verovatno neki koji nisu seli u bilo kog automatika kamoli CVT. Pogotovo na sportskim modelima kako dajes gas sve imas osecaj kao na manualu da vozis izmedju 6-8000 obrtaja. Ako blago dajes gas i oduzimas nije lose cim malo ostrije das ili pustis papucicu gasa odma vristanje is borba da se sinhronizuje to sve sto moze da potraje i 2-3 sekunde. Recimo automatik sa duplim kvacilom je san snova za voznju, perfektno menja za delic sekunde daleko brze nego sto vozac moze rucno da salta.

Pera

pre 6 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24523854

Kad mi neko pomene tu raspalu garanciju od 7 godina kao da je popio svu pamet sveta a auto u zivotu nije odrzavao u ovlascenom servisu a kamoli kiu.

Garancija je sada svima prakticno standardnih 5 godina i kod vecina se moze produziti ako ti treba. Preko 5 godina je apsolutno nepotrebno u praksi i samo sluzi za muzenje naivnih. Zasto? Zato sto em ne pokriva sve ni od pocetka em kosta bar 100-150% vise servisiranje u ovlascenom servisu nego u solo reziji kod dobrog majstora sa istim delovima. Napominjem istim delovima koji se prilicno lako nalaze!

Uostalom ako kupujem auto kupujem ga zbog sebe a ne zbog raspale garancije. A ako ikada odes u kia salon trazi da ti daju stavke garancije sa sve onim delom ispisanim sitnim slovima na uvid. I da, garancija na karoseriju odnosno zastitu od rdje je isto 7 godina dok je kod drugih 10-12 godina.

iq85

pre 6 godina

Dobra je KIA, a menjac i jeste bio najveci problem, date skoro 50000 eur, a unutra zastareo automatik. Mislim da ce ovo biti veliku korak napred. A da je skup, bas jeste...

Mile

pre 6 godina

Sto se tice kie ne treba se bojati kvaliteta ili udobnosti, pouzdanija je od mnogih evropskih marku. Kod mene u Emiratima se puno voze i ljudi su zadovoljniji kiom neko vw. Ja sam vozio prvu generaciju sorenta 8 imao vrlo malo problema sa njim. Sad sam zadovoljan vozac nisana, ali nikad se ne znam, mozda se vratim na kiu.

Schaumburg Illinois

pre 6 godina

U US 50.000$ za te pare moze mustang da uleti u stalu,Sportage 26000$.Solidni automobili,udobni za duge ture np.1000milja u cugu.Kao potrosaci pristojni uz automatcki menjac i klimu mada je gorivo 2x skuplje u Srbiji.Sve u svemu sa garanciom od 10godina na lim i 10 godina na motor i menjac,5 godina na klimu i ozvucenje pristojna ponuda.

NIKOLA

pre 6 godina

Sve bi to prošlo da se nisu Južnokoreanci istripovali da su neko ime u auto industriji pa rokaju za ovaj segment 40-50 somića i Ford ništa zbog cene nije ostvario sa Edge eno jednog spustili na najnižu akciju 42 somića prolazi godina a nigde nikoga,jednostavno kupci ovog gabaritnog SUV-a odu npr ka malo manjem Outlenderu,X-trail,X3 pa čak i još manjim Cx5,Kugi a oni koji imaju da spreme toliki keš njima nije problem da spreme još za nešto ozbiljnije.Sve u svemu ostaće kao do sad,venčanica, odnosno auto sa najvećim padom cene, već sa 2-3 godine sa malom kilometražom duplo manje će da vredi.

Molder

pre 6 godina

@han solo
ma ne radis ti za kiu,samo se nama cini...po ko zna koji put zenin ceed i sijalica i pasat krs...kia je samo marketing na tockovima i nista vise,ko zna da vozi taj pokusaj od auta kupiti nece...ljubomora i kompleksi od nemaca se ne lece...

Miki kontiki

pre 6 godina

Пошто је наш просечан човек, једном за увек, поставио ствари у својој глави, ко је прва, односно друга, а ко трећа "лига ", у аутомобилском свету, увек имамо сличне коментаре. Отприлике они иду овако, "ко је луд да за сличан новац као код немца, купи јужнокореанца ", " ко је уопште нормалан да плати 30-40, или 50000 евра за јужкорејски ауто, итд, итд... Тих "лудих и ненормалних " има све више широм света, и то на самом западу. Они немају те дилеме па их купују. И не само да их купују, него их и хвале и додељују разне награде. Као резултат тога, јужнокорејанци су дошли на само један корак од највећих и најславнијих. Управо због свега овога, сви ви којима се они не свиђају, макар показите толико респекта и културе и престаните да са подсмехом и ниподаштавањем причате о њима, јер они су рекли и показали ко су.

Pedja Djape

pre 6 godina

@Mikica Ne znam zasto vredjas ljude. Em nije lepo, em to vise govori o tebi nego o njima. Ja zivim u Nemackoj i stav "BMW je BMW" i te kako postoji i ovde. Sa razlogom. Btw, to nije moj licni stav, samo komentarisem tvoje neznanje i (ne)kulturu.

Elise S

pre 6 godina

@Kobaja grande

45000??? Toyota Land Cruiser može za 50000 da se uzme. I što kažeš, BMW takodje. Daleko bilo da je ovo loš auto, ali budimo realni. :)

moron

pre 6 godina

Koliko je u Srbiji prodato aktuelnih primeraka modela OPTIMA, CARENS i SOUL?
Samo 3 optime i po 1 carens i soul?
Sećam se, kada se aktuelni carens tek pojavio (pre 3-4 godine?), merkao sam ga u auto salonu sa prijateljem, a prodavac nas je ubedjvao kako će taj automobil da preplavi Srbiju ... A isto je bilo posle i za SOUL.
A njih nigde na ulicama.
Lično, Carens mi se mnogo dopadao kao porodični prevoz, ali je bio ne samo preskup kod nas (u odnosu na cene u Sloveniji), već mu je enterijer bio potpuno zastareo i kada se tek pojavio (imao je npr, radio sa nekim displejem "od pola inča" ).

Eustahije Brzic

pre 6 godina

...evo koga zanima još jedno licnoniskustvo... dakle destinacija je Canada... prva kia Sorento 3.5l, godiste 2004 kupljena polovna sa 180000km , manuelni menjac i zavrsila sa 350000 !!! od trenutka kad sam je kupio do odlaska u penziju dobila je 4 nove gume, diska sa paknama, i alternator koni je crkao dva meseca pre njenog odlaska u penzinu!!! ... nakon odlicnog iskustva i zadovoljsta u voznji resih da je zamenim takodje Sorentom samo novijim.. 2009.. ali ovaj put moror 3.3l i 5xautomatic ... ozeta sa 80000.. sada je na 250000... takodje nove gume diskovi pakne... ulje i filtere necu pominjati podrazumeva se valjda.. medjutim problem je pravio menjac... mnogu muka i problema je zadao sto menu sto maistorima... ni jedan ovlasceni servis nine uspeo da resi problem ( mada sada tvrdim i da neznaju) gubtka momunikacie izmedju motornog i menjackog kompjuter. kvar je nasao privatni maistor ali i on uz dosta muke... sada radi kao sat ... taj auto uz svu Kanadsku Zimu samo sednes, kljuc u nravu i teraš... kad padne sneg ukljucus sva 4 i nema te sile da te zaustavi na putu... imam i vizim i sluzbene automobile... Edge, Escape su igracke za Sorenta.. verujte ili nemojte... zvucna izolacija u Sorentu ne moze da se meri ni sa jednim iz njene klase... tiha je u klasi Audija i Mercedesa za 50% cene istih... eto to je moje iskustvo... hvala na paznji...

Djura

pre 6 godina

Kia Sorento je najjeftiniji auto u svojoj klasi u USA. Pocetna cena je 22500$ plus takse za 2.4l motor od 190 konja. Imam ga od 2013 i ni jedan problem za sada. Presao oko 100000km. Toplo preporucujem

HanSolo

pre 6 godina

@han solo 
ma ne radis ti za kiu,samo se nama cini...po ko zna koji put zenin ceed i sijalica i pasat krs...kia je samo marketing na tockovima i nista vise,ko zna da vozi taj pokusaj od auta kupiti nece...ljubomora i kompleksi od nemaca se ne lece...
(Molder, 06. septembar 2017 08:44)

Pfhahaaahaaa... Ko zna da vozi.. Šta ti voziš formulu po putevima pa "znaš da voziš".. ljubomoru nemam pošto vozim Volvo.. Niti radim u Kiju.. Moja struka je tehničar dentalne opreme.. Vozio sam svakaka kola pošto u poslu vozim po celoj evropi.. Tvoj komentar je tipično naš kompleksaš.. Opet te pitam kako čak i u nemačkoj imaju dobru statistiku kvara? Stvarno si smešan..

Cole

pre 6 godina

@Vlada

Upravo to. Ja sam pisao skoro da sam na mom Qashqai-ju imao komplet zamenu automatskog menjaca, i to posle predjenih 11000km u novom automobilu, kupljenom prosle godine. Sreca te je pod garancijom, ali svejedno sam bio na zamenskom vozilu mesec dana. Mimo toga sve stoji sto si napisao ti kako se ponasa CVT. Razmisljao sam o RAV4 jer nisam cuo o problemima tog tipa kod njih. Za razliku od Nissana i to kod vise modela. Duplo kvacilo jeste definitivno najbolji sistem i zbog toga razmisljam i o BMW X3, koju su ovde takodje pominjali, ukoliko cene budu u rangu kako stoje trenutno.

Pera

pre 6 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24522207

Nije nas dzep u pitanju. Auto je primarno namenjen severnoj Americi gde je i povoljniji... Elem, zapitaj se sta bi neko ko daje toliko para uzeo, kia sorento ili nesto od konkurencije sto je objektivno bolje a ima vise modela konkurenata? Ne samo u Srbiji vec i u ostatku Evrope.

clixic

pre 6 godina

@Kobaja Grande

za 42.000EUR ne mozes da kupis ni nov X1 sa opremom koju ima ova KIA.
za te pare sa slicnom opremom jedino X1 sa oko 50.000km u dup... tockovima.

cogito ergo...

pre 6 godina

...uz pomoć čak 143 patenata! Pa ovi,bre više imaju tih patenata na menjaču nego što sam menjač ima delova. inače,lepo izgleda.

HanSolo

pre 6 godina

@han solo 
Posto "ne radis u kiju",svaka dalja rasprava je bespredmetna druze,isto takvu tezinu imaju i tvoji komentari... 
Kia na nivou nemackog automobila je tragikomedija,obrazovanje je rak rana naseg drustva...
(Molder, 07. septembar 2017 09:40)

Vidim kolko si ti "obrazovan".. Kao što sam rekao, ja radim kao TEHNIČAR, a šta ti radiš sem što pišeš o lošoj Kiji na svakoj prilici? Kao tehničar znam mnogo oko kola i čak sam prepravio I renovirao jedan kompletan auto kog nikad neću prodati.. Ja kad pišem da je Kija solidna, to je realitet celom svetu sem tebi.. Mislim i ja mogu da dam veliku lovu za auto, ali sam imao loša izkustva sa nemačkim kolima iz VW grupacije u mom preduzeću.. Uvek sam do sad vozio Volvoe pa sam prešao na Passat zato što je cena bila bolja od Volvoa.. Debelo sam se zeznuo.. Onda moj zaposleni uzeo A4 2.0Tfsi sa 211ks.. Taj auto je trošio ulje ko da ide i na ulje i benzin.. Užas! Pre godinu dana sam uzeo Volvo V90 D4 AWD.. Uživam u vožnji i nema ništa bolje od Volvoa. I tačka.. Ti voliš nemce, izvoli kupi ih ali po STATISTICI nisu bolji od kije.. Ti si pomešao bolje izaberene materijale u kabini, ali mehanika nije bolja. Delikatnija je kod nemaca, ali to ne znači da je bolja.. Ženina Kija troši na primer više od Volvoa I radi baš kao stariji dizel, ali jel to po tvom znaći da će se više kvariti? Normalno da ne! Ono što platiš, to i dobiješ.. Volvo me košta 51000 Evra, a Ženin Kia 20000.. Volvo udobniji, lepši moderniji ali sam siguran da će se isto kvariti ko Kija, BMW, Mercedes, VW i Audi u jedan period od 10g.. Pitanje je šta je kupac tražio od auta kad je kupljen nov.. Moja žena je tražila lep kombi sa punom opremom i to je dobila za 20000E.. A Ceed kombi je možda čak najlepši kombi na okao i ako je dugo na tržištu. Peter Schreyer je odradio sa svim ok posao sa dizajnom..
Prosto ko pasulj

marwell

pre 6 godina

Молдеру, дечкић. Управо твој коментар упућен "Хан Солу" говори довољно о теби. Можда си прочитао коју књигу више од поменутог господина, али ти је оно што долази из куће, основна култура, на најнижем могућем нивоу, јер коментар који си упутио човеку је наменски да га понизиш и омаловажиш. Без трунке труда да саслушаш његово мишљење и размислиш о чему прича. То што се не изражава као ти не значи да му мишљење мање вреди. Или да је некултуран, што за тебе се не може рећи. И да ставим тачку на даљу расправу. Погледај своје коментаре како пишеш. Види се да не познајеш основе Српског језика, које се пре свега односе на знаке интерпукције... да не набрајам даље. Дечко охлади мало и слушај шта други имају рећи.

marwell

pre 6 godina

Молдеру имам само два мастера. Оба из области електротехнике, енргетика и IT. Докторат у разради из енерегетике, конкретно из области управљања енергетским системима. Аутомобили су ми хоби али немам времена да их много пратим. Али оне који се из петних жила, као ти, труде да оставе утисак како нешто знају, а у ствари ни свесни нису колико не знају, се плашим, јер су опасни и само чине штету. А поготово кад себи допусте да друге вређају и омаловажавају, јер на тан начин мисле да ће себи дићи рејтинг и представити се да су веома паметни и интелигентни. У праву си, погреших како написах српски језик али ти и даље пишеш са грешкама од које би ти сваки наставник српског језика уши у машну свезао, а онда се дрзеш да се подсмеваш другом човеку како се изражава и још се позиваш на културу, образовање и сл. Дечко лечи комплексе негде другде.

realno

pre 6 godina

U celoj polemici okolo cene, da didam samo da Sorento ide od + - 32000€ do tih famoznih 50000€!!! E sad, to sto u full opremi ima svega i svacega i sto se kod nemackih proizvodjaca i u full opremi opet dodaje i doplacuje to je drugo. Gledao sam skoro Tiguan (ne Tuareg) , sa slicnom opremom kao full Sorento,mada sa slabijim motorom sam dogurao da mi ga ponude za 45000??? Ko je ovde lud?
Zato, mnogobrojne sveznalice, pare u dzep pa malo po salonima automobila za info.... ne samo hate hate hate!!

HanSolo

pre 6 godina

Pa hmm, gde aman radis kao dentalni tehnicar i imas 70k za dva auta? :) Ja radim kao stomatolog pa imam jedva za neki od 20k i to jedan. :D
(Pera, 08. septembar 2017 00:46)

Ja I moja žena imamo preduzeće ovde u Srbiji a i u Švedskoj (ja sam šveđanin koji je upoznao jednu srpsku lepoticu pre 33g,koja nije htela da živi van Srbije. I ja ne bi sad nigde drugde hteo živeti).. Tržište mi je cela Evropa i Rusija. Ne radim kao Dentalni tehničar, nego kao tehničar Dentalne i stomatološke opreme(stolice kao Kavo. Furune male kao Ivoclar, handpiece itd)..
A automobili nisu uzeti u istoj godini.. KIA pre 3g, Volvo pre godinu dana.. I normalno na preduzeće..

Molder

pre 6 godina

@Marwel
Izvini "decko",sve sto si rekao isto to radis i to mnogo bolje od mene...A jedno dva meseca nisam ni pomenuo Ford u komentarima,naprotiv vw je bio dominantan...Nemam nista protiv nekog drugog misljenja,ali imam protiv "placenih" misljenja,a pola ovih tekstova i komentara mi mirise na tako nesto...Agresivni marketing je opasna stvar,ako ne kapiras,ne mogu ti pomoci...

Molder

pre 6 godina

@han solo
Posto "ne radis u kiju",svaka dalja rasprava je bespredmetna druze,isto takvu tezinu imaju i tvoji komentari...
Kia na nivou nemackog automobila je tragikomedija,obrazovanje je rak rana naseg drustva...

Pera

pre 6 godina

@ https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24541054

Pa hmm, gde aman radis kao dentalni tehnicar i imas 70k za dva auta? :) Ja radim kao stomatolog pa imam jedva za neki od 20k i to jedan. :D

Molder

pre 6 godina

@marwel
Vidim da si i ti bezao sa casova i od knjiga takodje,srpski jezik se inace pise malim slovom...Osveta losih djaka je ono sto nas godinama vuce nazad...Inace,procitaj vest malo iznad kako je "ekstra" kia prosla na crash testu,pametnom dosta...

Molder

pre 6 godina

@han solo
ma ne radis ti za kiu,samo se nama cini...po ko zna koji put zenin ceed i sijalica i pasat krs...kia je samo marketing na tockovima i nista vise,ko zna da vozi taj pokusaj od auta kupiti nece...ljubomora i kompleksi od nemaca se ne lece...

Cole

pre 6 godina

Vredno paznje, rekao bih. Po mom ukusu, sudeci prema fotografijama. Dizajn pozamljen od drugih proizvidjaca ali i to je postalo normalno. Deluje dobro uklopljeno. Jedino me brine to eksperimentisanje oko automatskog menjaca, ali to je njima vec praksa, a cini mi se da je sve bolje od japanskog cvt sistema koji imam u mom nissanu. Prvi pik za moj novi auto mi je Rav4 i pored gorepomenutog menjaca, medjutim ova Kia ozbiljno zavredjuje paznju. Videcemo...

srba jugoslavić

pre 6 godina

Za vas je golf 2. Da se vozite 20 god a za to vreme 20 puta uradite generalku. Niste vi za bolje. Kija daje 7 godina garanciju na sve ili 150 hiljada. Koji auto ima tu garanciju. Mercedes BMW audi imaju 2 god garancuju. Neznate dalje od nosa. Balkanski mentalitet nije bitno sto je 20 godina star bitno da.je mercedes. A federi žuljaju dupe. Nećemo nigde dalje od ovoga sa tom kolektivnom svešću.

Kobaja Grande

pre 6 godina

KIA Sorento je neopravdano skup auto. Prethodni model 2.5d 4x4 kostao je u Srbiji 25-30.000 EUR, a sada 2.2dizel 4x4 nude po ceni od 45.000 EUR, sto je 50% skuplje.
Za cak 3000 EUR manje u Srbiji se trenutno moze kupiti BMW X3 xDrive 2.0d xLine.
Jeste manji, ali BMW je BMW, a ne KIA. I jos ti ostanu pare u dzepu.

HanSolo

pre 6 godina

KIA Sorento je neopravdano skup auto. Prethodni model 2.5d 4x4 kostao je u Srbiji 25-30.000 EUR, a sada 2.2dizel 4x4 nude po ceni od 45.000 EUR, sto je 50% skuplje. 
Za cak 3000 EUR manje u Srbiji se trenutno moze kupiti BMW X3 xDrive 2.0d xLine. 
Jeste manji, ali BMW je BMW, a ne KIA. I jos ti ostanu pare u dzepu.
(Kobaja Grande, 05. septembar 2017 16:40)

Da, samo što tom kome treba veličina Sorenta neće kupiti X3.. To bi se samo desilo u kompleksiranoj Srbiji.. A 10g stari primerci oba auta nebi razlikovalo u kvalitetu.. Siguran sam da bi BMW imao isti broj kvara kao Kija.. Ženin Ceed nisam ni pogledao sa sijalicom već tri godine.. U isto vreme je kupljen(i prodat) Passat. 3 puta mu se kvari box za farove, 2puta odpada farba na plastiku nazad, jednom crkla električna ručna kočnica(bez garancije bi popravka koštala 2200E).

Posle tog sam prodao nemački krš i kupio V90 D4. Fantazija od auta. Ženin Ceed treba sad da menjamo. Verovatno za nov I30.. Koreanci su kvalitetni.. Samo u poslednjih 10g su podigli kvalitet ogromno, ali Srbi znaju najbolje.. Šta znaju na primer Nemci ili skandinavci gde su Koreanci u absolutnom vrhu po malim broju kvara.. Čak i bolje od nemačkih proizvođača..

Molder

pre 6 godina

@marwel
Vidim da si i ti bezao sa casova i od knjiga takodje,srpski jezik se inace pise malim slovom...Osveta losih djaka je ono sto nas godinama vuce nazad...Inace,procitaj vest malo iznad kako je "ekstra" kia prosla na crash testu,pametnom dosta...

clixic

pre 6 godina

@Kobaja Grande

za 42.000EUR ne mozes da kupis ni nov X1 sa opremom koju ima ova KIA.
za te pare sa slicnom opremom jedino X1 sa oko 50.000km u dup... tockovima.

Mikica

pre 6 godina

@Kobaja Grande
Dokle god budemo razmišljali "BMW je BMW" (ili "Mečka je mečka", sve jedno) a za sve to vreme vozimo Fiat Stilo lažući sebe i druge kako je "odličan, očuvan ko čaša, jeftini delovi..." - nećemo se pomaknuti sa tačke balkanske malograđanštine... Zato i jesmo tu gde jesmo, smetlište evropske autoindustrije s kraja 20. i početka 21. veka. Tužno...

Molder

pre 6 godina

@han solo
Posto "ne radis u kiju",svaka dalja rasprava je bespredmetna druze,isto takvu tezinu imaju i tvoji komentari...
Kia na nivou nemackog automobila je tragikomedija,obrazovanje je rak rana naseg drustva...

Pedja Djape

pre 6 godina

@Mikica Ne znam zasto vredjas ljude. Em nije lepo, em to vise govori o tebi nego o njima. Ja zivim u Nemackoj i stav "BMW je BMW" i te kako postoji i ovde. Sa razlogom. Btw, to nije moj licni stav, samo komentarisem tvoje neznanje i (ne)kulturu.

NIKOLA

pre 6 godina

Sve bi to prošlo da se nisu Južnokoreanci istripovali da su neko ime u auto industriji pa rokaju za ovaj segment 40-50 somića i Ford ništa zbog cene nije ostvario sa Edge eno jednog spustili na najnižu akciju 42 somića prolazi godina a nigde nikoga,jednostavno kupci ovog gabaritnog SUV-a odu npr ka malo manjem Outlenderu,X-trail,X3 pa čak i još manjim Cx5,Kugi a oni koji imaju da spreme toliki keš njima nije problem da spreme još za nešto ozbiljnije.Sve u svemu ostaće kao do sad,venčanica, odnosno auto sa najvećim padom cene, već sa 2-3 godine sa malom kilometražom duplo manje će da vredi.

Molder

pre 6 godina

@Marwel
Izvini "decko",sve sto si rekao isto to radis i to mnogo bolje od mene...A jedno dva meseca nisam ni pomenuo Ford u komentarima,naprotiv vw je bio dominantan...Nemam nista protiv nekog drugog misljenja,ali imam protiv "placenih" misljenja,a pola ovih tekstova i komentara mi mirise na tako nesto...Agresivni marketing je opasna stvar,ako ne kapiras,ne mogu ti pomoci...

Elise S

pre 6 godina

@Kobaja grande

45000??? Toyota Land Cruiser može za 50000 da se uzme. I što kažeš, BMW takodje. Daleko bilo da je ovo loš auto, ali budimo realni. :)

Mile

pre 6 godina

Sto se tice kie ne treba se bojati kvaliteta ili udobnosti, pouzdanija je od mnogih evropskih marku. Kod mene u Emiratima se puno voze i ljudi su zadovoljniji kiom neko vw. Ja sam vozio prvu generaciju sorenta 8 imao vrlo malo problema sa njim. Sad sam zadovoljan vozac nisana, ali nikad se ne znam, mozda se vratim na kiu.

Pera

pre 6 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24523854

Kad mi neko pomene tu raspalu garanciju od 7 godina kao da je popio svu pamet sveta a auto u zivotu nije odrzavao u ovlascenom servisu a kamoli kiu.

Garancija je sada svima prakticno standardnih 5 godina i kod vecina se moze produziti ako ti treba. Preko 5 godina je apsolutno nepotrebno u praksi i samo sluzi za muzenje naivnih. Zasto? Zato sto em ne pokriva sve ni od pocetka em kosta bar 100-150% vise servisiranje u ovlascenom servisu nego u solo reziji kod dobrog majstora sa istim delovima. Napominjem istim delovima koji se prilicno lako nalaze!

Uostalom ako kupujem auto kupujem ga zbog sebe a ne zbog raspale garancije. A ako ikada odes u kia salon trazi da ti daju stavke garancije sa sve onim delom ispisanim sitnim slovima na uvid. I da, garancija na karoseriju odnosno zastitu od rdje je isto 7 godina dok je kod drugih 10-12 godina.

HanSolo

pre 6 godina

@han solo 
ma ne radis ti za kiu,samo se nama cini...po ko zna koji put zenin ceed i sijalica i pasat krs...kia je samo marketing na tockovima i nista vise,ko zna da vozi taj pokusaj od auta kupiti nece...ljubomora i kompleksi od nemaca se ne lece...
(Molder, 06. septembar 2017 08:44)

Pfhahaaahaaa... Ko zna da vozi.. Šta ti voziš formulu po putevima pa "znaš da voziš".. ljubomoru nemam pošto vozim Volvo.. Niti radim u Kiju.. Moja struka je tehničar dentalne opreme.. Vozio sam svakaka kola pošto u poslu vozim po celoj evropi.. Tvoj komentar je tipično naš kompleksaš.. Opet te pitam kako čak i u nemačkoj imaju dobru statistiku kvara? Stvarno si smešan..

marwell

pre 6 godina

Молдеру имам само два мастера. Оба из области електротехнике, енргетика и IT. Докторат у разради из енерегетике, конкретно из области управљања енергетским системима. Аутомобили су ми хоби али немам времена да их много пратим. Али оне који се из петних жила, као ти, труде да оставе утисак како нешто знају, а у ствари ни свесни нису колико не знају, се плашим, јер су опасни и само чине штету. А поготово кад себи допусте да друге вређају и омаловажавају, јер на тан начин мисле да ће себи дићи рејтинг и представити се да су веома паметни и интелигентни. У праву си, погреших како написах српски језик али ти и даље пишеш са грешкама од које би ти сваки наставник српског језика уши у машну свезао, а онда се дрзеш да се подсмеваш другом човеку како се изражава и још се позиваш на културу, образовање и сл. Дечко лечи комплексе негде другде.

HanSolo

pre 6 godina

@han solo 
Posto "ne radis u kiju",svaka dalja rasprava je bespredmetna druze,isto takvu tezinu imaju i tvoji komentari... 
Kia na nivou nemackog automobila je tragikomedija,obrazovanje je rak rana naseg drustva...
(Molder, 07. septembar 2017 09:40)

Vidim kolko si ti "obrazovan".. Kao što sam rekao, ja radim kao TEHNIČAR, a šta ti radiš sem što pišeš o lošoj Kiji na svakoj prilici? Kao tehničar znam mnogo oko kola i čak sam prepravio I renovirao jedan kompletan auto kog nikad neću prodati.. Ja kad pišem da je Kija solidna, to je realitet celom svetu sem tebi.. Mislim i ja mogu da dam veliku lovu za auto, ali sam imao loša izkustva sa nemačkim kolima iz VW grupacije u mom preduzeću.. Uvek sam do sad vozio Volvoe pa sam prešao na Passat zato što je cena bila bolja od Volvoa.. Debelo sam se zeznuo.. Onda moj zaposleni uzeo A4 2.0Tfsi sa 211ks.. Taj auto je trošio ulje ko da ide i na ulje i benzin.. Užas! Pre godinu dana sam uzeo Volvo V90 D4 AWD.. Uživam u vožnji i nema ništa bolje od Volvoa. I tačka.. Ti voliš nemce, izvoli kupi ih ali po STATISTICI nisu bolji od kije.. Ti si pomešao bolje izaberene materijale u kabini, ali mehanika nije bolja. Delikatnija je kod nemaca, ali to ne znači da je bolja.. Ženina Kija troši na primer više od Volvoa I radi baš kao stariji dizel, ali jel to po tvom znaći da će se više kvariti? Normalno da ne! Ono što platiš, to i dobiješ.. Volvo me košta 51000 Evra, a Ženin Kia 20000.. Volvo udobniji, lepši moderniji ali sam siguran da će se isto kvariti ko Kija, BMW, Mercedes, VW i Audi u jedan period od 10g.. Pitanje je šta je kupac tražio od auta kad je kupljen nov.. Moja žena je tražila lep kombi sa punom opremom i to je dobila za 20000E.. A Ceed kombi je možda čak najlepši kombi na okao i ako je dugo na tržištu. Peter Schreyer je odradio sa svim ok posao sa dizajnom..
Prosto ko pasulj

marwell

pre 6 godina

Молдеру, дечкић. Управо твој коментар упућен "Хан Солу" говори довољно о теби. Можда си прочитао коју књигу више од поменутог господина, али ти је оно што долази из куће, основна култура, на најнижем могућем нивоу, јер коментар који си упутио човеку је наменски да га понизиш и омаловажиш. Без трунке труда да саслушаш његово мишљење и размислиш о чему прича. То што се не изражава као ти не значи да му мишљење мање вреди. Или да је некултуран, што за тебе се не може рећи. И да ставим тачку на даљу расправу. Погледај своје коментаре како пишеш. Види се да не познајеш основе Српског језика, које се пре свега односе на знаке интерпукције... да не набрајам даље. Дечко охлади мало и слушај шта други имају рећи.

moron

pre 6 godina

Koliko je u Srbiji prodato aktuelnih primeraka modela OPTIMA, CARENS i SOUL?
Samo 3 optime i po 1 carens i soul?
Sećam se, kada se aktuelni carens tek pojavio (pre 3-4 godine?), merkao sam ga u auto salonu sa prijateljem, a prodavac nas je ubedjvao kako će taj automobil da preplavi Srbiju ... A isto je bilo posle i za SOUL.
A njih nigde na ulicama.
Lično, Carens mi se mnogo dopadao kao porodični prevoz, ali je bio ne samo preskup kod nas (u odnosu na cene u Sloveniji), već mu je enterijer bio potpuno zastareo i kada se tek pojavio (imao je npr, radio sa nekim displejem "od pola inča" ).

marwell

pre 6 godina

А, може ли се негде проћи без овог Молдера и његовог паметовања? Где год дођеш на коментаре изникне и Молдер са својим "паметовањима". Чињеница је да ова "свезналица" не воли кореанце и то је свима јасно. Јасно је да се човек растури да покаже како је Форд ауто, а не нужно зло, како већина говори. У реду, воли Фордове, то је њогово право. Мишљења других заснована на личним, углавном лошим, искуствима не уважава и тврди да је само он у праву и нико други. И почео је сад да нам соли памет и за друга возила а не само Форда. Дечко, постоје мишљења и супротна твом. Размисли мало и о томе шта други говоре. Уважи некада чињенице и туђе мишљење и искуства (то се зове асертивност), а не само пљување и омаловажавање брендова који ти се из неких разлога не свиђају.

Pera

pre 6 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24522207

Nije nas dzep u pitanju. Auto je primarno namenjen severnoj Americi gde je i povoljniji... Elem, zapitaj se sta bi neko ko daje toliko para uzeo, kia sorento ili nesto od konkurencije sto je objektivno bolje a ima vise modela konkurenata? Ne samo u Srbiji vec i u ostatku Evrope.

com ent tar

pre 6 godina

Kupio 2012 novi Sorento, V6 3.5 litara EX model. U Kanadi. Iako sam otišao originalno da pogledam drugi Euro ( BMW x5) polvnjak za istu cenu , ipak su me uslovi plaćanja, dužina garancije , 5Km na tabli umesto 90,000, naterali da probam korejsko vozilo. Iskren da budem, 5 godina kasnije, ili bolje reci ,posle 5 kanadskih zima kasnije, osim guma ,redovne zamene ulja i ostalih fluida nakon 90,000km ja sam prezadovoljan stanjem vozila, karoserijom , amortizerima . Plastika se čuje po malo ali ništa dramatično, svi sistemi , su operativni, potrošnja se nije pomerila ni za litar ... Iskreno se razmišljam da sledeće godine zamenim za Sorento 2018.

Vlada

pre 6 godina

@Cole

Ja pisao vise pita da je CVT prokletinja i napune me minusima verovatno neki koji nisu seli u bilo kog automatika kamoli CVT. Pogotovo na sportskim modelima kako dajes gas sve imas osecaj kao na manualu da vozis izmedju 6-8000 obrtaja. Ako blago dajes gas i oduzimas nije lose cim malo ostrije das ili pustis papucicu gasa odma vristanje is borba da se sinhronizuje to sve sto moze da potraje i 2-3 sekunde. Recimo automatik sa duplim kvacilom je san snova za voznju, perfektno menja za delic sekunde daleko brze nego sto vozac moze rucno da salta.

Schaumburg Illinois

pre 6 godina

U US 50.000$ za te pare moze mustang da uleti u stalu,Sportage 26000$.Solidni automobili,udobni za duge ture np.1000milja u cugu.Kao potrosaci pristojni uz automatcki menjac i klimu mada je gorivo 2x skuplje u Srbiji.Sve u svemu sa garanciom od 10godina na lim i 10 godina na motor i menjac,5 godina na klimu i ozvucenje pristojna ponuda.

Sasa

pre 6 godina

Za srpske uslove je Sorento previse skup. Imam ga ovde u Kanadi i za slican model (LX+ 3.3L v6 290hp, AWD) u Srbiji bih morao izdvojiti skoro 100% vise para. Inace veoma pouzdan, robustan i pored tezine od 2600kg. Za godinu dana presao oko 28000km, nikakvih problema, samo redovno odrzavanje. Dosta trosi, ali i za ocekivati sa takvim motorom i tezinom. Veoma impresivan na snegu i ledu (ovde skoro 7-8 meseci godisnje). Ovde nema dizel model, i koliko vidim 2018 model nista drugaciji od 2017 i 2016 modela.

Eustahije Brzic

pre 6 godina

...evo koga zanima još jedno licnoniskustvo... dakle destinacija je Canada... prva kia Sorento 3.5l, godiste 2004 kupljena polovna sa 180000km , manuelni menjac i zavrsila sa 350000 !!! od trenutka kad sam je kupio do odlaska u penziju dobila je 4 nove gume, diska sa paknama, i alternator koni je crkao dva meseca pre njenog odlaska u penzinu!!! ... nakon odlicnog iskustva i zadovoljsta u voznji resih da je zamenim takodje Sorentom samo novijim.. 2009.. ali ovaj put moror 3.3l i 5xautomatic ... ozeta sa 80000.. sada je na 250000... takodje nove gume diskovi pakne... ulje i filtere necu pominjati podrazumeva se valjda.. medjutim problem je pravio menjac... mnogu muka i problema je zadao sto menu sto maistorima... ni jedan ovlasceni servis nine uspeo da resi problem ( mada sada tvrdim i da neznaju) gubtka momunikacie izmedju motornog i menjackog kompjuter. kvar je nasao privatni maistor ali i on uz dosta muke... sada radi kao sat ... taj auto uz svu Kanadsku Zimu samo sednes, kljuc u nravu i teraš... kad padne sneg ukljucus sva 4 i nema te sile da te zaustavi na putu... imam i vizim i sluzbene automobile... Edge, Escape su igracke za Sorenta.. verujte ili nemojte... zvucna izolacija u Sorentu ne moze da se meri ni sa jednim iz njene klase... tiha je u klasi Audija i Mercedesa za 50% cene istih... eto to je moje iskustvo... hvala na paznji...

Miki kontiki

pre 6 godina

Пошто је наш просечан човек, једном за увек, поставио ствари у својој глави, ко је прва, односно друга, а ко трећа "лига ", у аутомобилском свету, увек имамо сличне коментаре. Отприлике они иду овако, "ко је луд да за сличан новац као код немца, купи јужнокореанца ", " ко је уопште нормалан да плати 30-40, или 50000 евра за јужкорејски ауто, итд, итд... Тих "лудих и ненормалних " има све више широм света, и то на самом западу. Они немају те дилеме па их купују. И не само да их купују, него их и хвале и додељују разне награде. Као резултат тога, јужнокорејанци су дошли на само један корак од највећих и најславнијих. Управо због свега овога, сви ви којима се они не свиђају, макар показите толико респекта и културе и престаните да са подсмехом и ниподаштавањем причате о њима, јер они су рекли и показали ко су.

realno

pre 6 godina

U celoj polemici okolo cene, da didam samo da Sorento ide od + - 32000€ do tih famoznih 50000€!!! E sad, to sto u full opremi ima svega i svacega i sto se kod nemackih proizvodjaca i u full opremi opet dodaje i doplacuje to je drugo. Gledao sam skoro Tiguan (ne Tuareg) , sa slicnom opremom kao full Sorento,mada sa slabijim motorom sam dogurao da mi ga ponude za 45000??? Ko je ovde lud?
Zato, mnogobrojne sveznalice, pare u dzep pa malo po salonima automobila za info.... ne samo hate hate hate!!

Pera

pre 6 godina

@ https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1300435#k24541054

Pa hmm, gde aman radis kao dentalni tehnicar i imas 70k za dva auta? :) Ja radim kao stomatolog pa imam jedva za neki od 20k i to jedan. :D

HanSolo

pre 6 godina

Pa hmm, gde aman radis kao dentalni tehnicar i imas 70k za dva auta? :) Ja radim kao stomatolog pa imam jedva za neki od 20k i to jedan. :D
(Pera, 08. septembar 2017 00:46)

Ja I moja žena imamo preduzeće ovde u Srbiji a i u Švedskoj (ja sam šveđanin koji je upoznao jednu srpsku lepoticu pre 33g,koja nije htela da živi van Srbije. I ja ne bi sad nigde drugde hteo živeti).. Tržište mi je cela Evropa i Rusija. Ne radim kao Dentalni tehničar, nego kao tehničar Dentalne i stomatološke opreme(stolice kao Kavo. Furune male kao Ivoclar, handpiece itd)..
A automobili nisu uzeti u istoj godini.. KIA pre 3g, Volvo pre godinu dana.. I normalno na preduzeće..

iq85

pre 6 godina

Dobra je KIA, a menjac i jeste bio najveci problem, date skoro 50000 eur, a unutra zastareo automatik. Mislim da ce ovo biti veliku korak napred. A da je skup, bas jeste...

Cole

pre 6 godina

@Vlada

Upravo to. Ja sam pisao skoro da sam na mom Qashqai-ju imao komplet zamenu automatskog menjaca, i to posle predjenih 11000km u novom automobilu, kupljenom prosle godine. Sreca te je pod garancijom, ali svejedno sam bio na zamenskom vozilu mesec dana. Mimo toga sve stoji sto si napisao ti kako se ponasa CVT. Razmisljao sam o RAV4 jer nisam cuo o problemima tog tipa kod njih. Za razliku od Nissana i to kod vise modela. Duplo kvacilo jeste definitivno najbolji sistem i zbog toga razmisljam i o BMW X3, koju su ovde takodje pominjali, ukoliko cene budu u rangu kako stoje trenutno.

Djura

pre 6 godina

Kia Sorento je najjeftiniji auto u svojoj klasi u USA. Pocetna cena je 22500$ plus takse za 2.4l motor od 190 konja. Imam ga od 2013 i ni jedan problem za sada. Presao oko 100000km. Toplo preporucujem

cogito ergo...

pre 6 godina

...uz pomoć čak 143 patenata! Pa ovi,bre više imaju tih patenata na menjaču nego što sam menjač ima delova. inače,lepo izgleda.