Četvrtak, 13.07.2017.

07:53

Zakintos: Šta su rekli uhapšeni na saslušanju

Svi osumnjičeni za ubistvo američkog turiste na Zakintosu su odbacili optužbe pred istražnim sudijom, pišu grčki mediji.

Izvor: B92

Zakintos: Šta su rekli uhapšeni na saslušanju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Mare

pre 8 godina

"Kako pišu mediji, srpski mladići su odbacili svaku umešanost u zločin, "iako se oni jasno vide na snimcima tuče". 

To sve govori!
(IQravan nuli., 13. jul 2017 12:37)"

- Oni su od prvog dana u pritvoru i pretpostavljam da ne znaju da postoji više snimaka gde se sve jasno vidi. Zbog toga odbacuju svaku umešanost.

Ivan

pre 8 godina

Samo bez plaćanja sudskih troškova i advokata, putnih troškova porodica, kaucije itd. na teret poreskih obveznika Srbije. Ako su letovali u Grčkoj neka sami nađu novac.

...

pre 8 godina

Hoce li ovaj izbacivac da se usaglasi sa sobom? Prvo izjavi za zrtvu da je pao tako cudno da je polomio vrat. Zatim da ga nisu tukli nasi, vec Britanac naseg porekla, a zapravo je on Britanac naseg porekla. Posle kaze da ga je nas prvi udario, pa ga je i on udario u lice (nikako u glavu, lice nije deo glave), sutnuo par puta i sklonio se (verovatno da ustupi mesto kolegi barmenu i jos jednom od nasih, jer je red). Na snimku deluje kao da ga je on upravo on i vijao i prvi oborio napolju. Sad kaze da ga nije uopste udario, ustvari da nije zadao udarac od koga je zrtva umrla. Kakva li ce mu biti rekacija kad bude video snimke? On verovatno nema ni predstavu da su snimljeni iz vise uglova. A pise se i da su optuzeni objavljivali slike na drustvenim mrezama to vece, pre incidenta, tako da su i olaksali posao policiji u identifikaciji.

BSN

pre 8 godina

Uopšte, neodoljivo podeseća ovaj incident na način kako operišu navijačke horde kod nas. Nasrnu u što većem broju na jednoga a onda svaki pojedinačno negira svoju krivicu. Zabrinjava što niko od tih mladih ljudi nema ni trun osećaj krivice.
(Neznalica, 13. jul 2017 12:45)

To i jeste mehanizam coporativnog nasilja i objasnjenje zasto su horde sposobne za takva zlodela. Zato sto se misli da je kolektivna krivica mnogo manja od individualne, i da je razblazuje, tako da individualna prakticno ne postoji. Zato se delovanje protiv grupe svodi na ponistavanje grupne psihologije i isticanje pojedinacne odgovornosti za ucinjeno. Tako i kaznjavanje. Dakle kazna za kolektivno zlodelo ne moze biti kazna/broj ucesnika nego kazna svakom prema posledicama. Bog blagoslovio video tehniku, stvari su mnogo jasnije. Nema vrdanja!

Мили

pre 8 godina

Код нас би већ били пуштени , јер би наши "чувени адвокати" већ направили дил са неким , и од свега не би било ништа.То је тајна великих адвоката , они раде ствари за које се зна како ће се завршити.Ови момчићи су поверовали да ће их неко спасити тако што ће искеширати паре на праву адресу.Бојим се да следи болно отрежњење и за њих и за родитеље.

Tork

pre 8 godina

Momčine pošto ste znali da šutirate, bili ste hrabri u čoporu, nemojte sada da budete pi.ke i sada priznajte i ispaštajte za svoje grehe.Budite ljudi i prihvatite odgovornost 20g će brzo proći, morate stisnuti petlju. U ostalom dovljno nas svi mrze zahvaljujući ovom slučaju verujem još više, Još ako se pokušate izvući na suze i tatu i mamu... to srbende hrabre ne rade.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Znaci krvnik je morao nekoga da bije, pa posto su oni jaci, onda smo mi morali da budemo unakazeni. Eto, to je taj mentalitet. To je 20 na jedan, pa kada unakazis nekog ko je vec prebijen, ides okolo i hvalis se.
(N, 13. jul 2017 12:49)

Замишљам тај полусвет који је импресиониран таквим причама ових што се "хвале" да су њих 20 тукли једног. Нажалост, 90% наших грађана јесу неписмени полусвет, "сиротиња раја", тако изгледају, тако се и понашају.

s

pre 8 godina

Razgovaram juce sa drugarom, na ovu temu, zapanjilo me to sto on zaista veruje da ovo nije ubistvo, s obzirom da niko od njih nije zadao smrtonosni udarac (pimpovanje njegovom glavom ne racuna kao ozbiljne udarce). U svakom slucaju, covek je zakljucio da covek ne umire od udarca u potiljak i ako je umro od toga sam je kriv sto ima slabe kosti?! Rece mi jos da ne veruje da je iko zadao smrtonosni udarac, vec da je ovaj verovatno udario glavom od ivicnjak i da ga je to ubilo, samim tim, kaze on, ovi nisu direktni krivci, vec OKOLNOSTI. Gledam u coveka i ne verujem..

Mendo

pre 8 godina

Slicno sam i ja doziveo 1991 u Cacku, ali svom srecom nisu uspeli da me obore. Polomili su mi nos i od tada ne zivim u Srbiji. Ko god je ucestvovao u udaranju na robiju.

boli me lakat

pre 8 godina

Gledah jednom neki dokumentarac, zatvor u USA, Angola se zove, mislim Sjeverna Karolina, nebitno...jako poučno.
Trebaju jednu eskurziju organizirat za ove turiste i te bijednike iz Grčke, 7 dana, dovoljno, ne treba više, mogu i kući onda.
Šteta da se nije to sve u USA dogodilo a i nebi moglo sigurno, znali bi oni što ih čeka. Ovako su mislili ajmo malo grčko-srpski stil kobajagi...pa nikom ništa...

Boki

pre 8 godina

Bicemo svedoci funkcionisanja pravne drzave,a to je drzava koja nema adresu na koju odes ti ili tvoj advokat,iskesiras koliko kazu i slobodan si.
Kazne ce biti drakonske jer je zrtva Amerikanac,a pocinioci su stranci,tj. Srbi.To ce biti "pokazni" proces u kojem ce Grcka demonstrirati snagu pravne drzave.
Ali to nas Srbe nece nauciti nicemu,nazalost.
U uredjenim drzavama se ide na visegodisnju robiju i za samu pretnju silom,za ubistvo koje se nepobitno dokaze nema sanse da se izvuces.
Ove "junake" koji su u stanju nogama da zdrobe coveku lobanju treba skloniti na sigurno na par decenija....

pukovnik Bjelajac

pre 8 godina

Mislim da sve ove učesnike uskoro očekuje bolno otrežnjenje. Oni nisu ni svesni zašto su uhapšeni niti da je to što su uradili zločin. Uskoro će, prilikom izricanja presude, uslediti sudar sa realnošću.

Takođe mislim da niko neće dobiti manje od 20 godina zatvora.

Драган

pre 8 godina

@Драган
A sto bi se sud cimao oko toga ko je udario samar a ko pesnicom/nogom u glavu nesrecnog mladica. ...
(cnik, 13. jul 2017 12:38)

Када суд не би имао обавезу да утврђује чињенично стање не би било потребе да постоји ни правни факултет ни правосудни испит ни тужилаштво ни адвокати ни вештаци. Доведу осумњиченог са улице на суд а судија који би у том случају могао да буде по образовању аутомеханичар, возач трамваја, келнер или чобанин прочита му казну без увида у то фа ли је, шта је и колико урадио. Ако познајеш неког правника питај га због чега се не може подједнако кажњавати шамар, псовка, убиство, прелазак улице на црвено светло, итд.

Milorad

pre 8 godina

Sve koji su učestvovali pa makar i sa jednim šamarom treba osuditi na maksimalnu kaznu, nadam da će samo krivci biti osuđeni, da se među njima neće zadesiti neko nedužan i da će tako "zauzeti mesto" nekom od ovih strvinara fascinantno brzim da drugom ljudskom stvoru razbiju glavu ili izbiju zube.. strašno..

madafaka

pre 8 godina

Samo se setite slicnih situaciji u Srbiji (Bg) ispred klubova, splavova i sl. Neizivljeni banditi i kriminalci kao ovi iz copora ubijaju ljude, i posle izadju sa robije u najgorem slucjau za 3-4 godine.. toliko o nasem pravosudju...
A ove ce nesrecnike, nadam se, grcki sud propisno nauciti pameti..

Serbviewer

pre 8 godina

Pa ja stvarno ne razumem kako odmah ljudima nije bilo jasno kako se to odprilike dogodilo vec je morao snimak da im to nacrta?!
Zar niko do sada nije primetio ponasanje vecine novih generacija? Svako malo pa incidenti po inostranstvu.
Zar niko se ne brine kakvu decu, ljude formira i stvara nase drustvo i skolstvo?
To pocinje od kuce od vaspitanja pa preko skole.

IQravan nuli.

pre 8 godina

Kako pišu mediji, srpski mladići su odbacili svaku umešanost u zločin, "iako se oni jasno vide na snimcima tuče".

To sve govori!

Srboljub

pre 8 godina

@Slavonac: u svakoj drugoj situaciji "potpisao" bih tvoj koment, duboko je ljudski... ono što ti je promaklo: bar deceniju i po, a možda i duže, mi "ogorčeni" gledamo/slušamo kako se siledžijstvo svake sorte ne kažnjava, kako se kroz tabloide forsira ksenofobija i ponašanje koje je primerenije društvima podsaharske Afrike, nego ovim prostorima, i što je najgore, odustajanje države da nešto po tom zlu učini. Apsolutno ne osećam nikakvo saučešće prema ubicama - sorry, što su takvi dalje odavde, to sam sigurniji, jer, kao što se može već na pojedinim portalima primetiti, njihovo divljaštvo će ih legitimidati, kao junake, kao nove "obiliće" u famoznom srBskom obračunu sa ostatkom sveta (ciilizovanog).

KIZA

pre 8 godina

Ovaj slucaj treba forsirati u nasim medijima da narod vidi koliko je jadno nase pravosudje, nase drustvo koje tolerise nasilje. Takodje, da deca u Srbiji vide kako se ozbiljna drustva obracunavaju sa divljacima.

cnik

pre 8 godina

@Драган
A sto bi se sud cimao oko toga ko je udario samar a ko pesnicom/nogom u glavu nesrecnog mladica. Besna rulja je napala coveka, rezultat je smrt zrtve. Ako je neko pripadnik rulje koja lincuje, pa makar i samo podstrekivao ostale na zlocin, red je da snosi iste posledice kao i onaj ko je zadao smrtonosni udarac.

Bardami

pre 8 godina

Da li su oni svesni šta ih čeka? Ubili su ni manje ni više nego američkog državljanina. I zbog toga će i kazne biti dodatno povećanje. Ko je najmanje kriv neće dobiti manje od 10 godina, a da ne govorimo o onima koji su ga krvnički tukli i ubili zbog toga što je prvenstveno bio crne boje kože, zatim Amerikanac, pa onda i iz ljubomore. Ali, tako je to kada iz ovog tamnog i zatvorenog vilajeta Srbije zatrovanog predrasudama Srbi krenu u svet da se provode, pa ne mogu da prihvate različitosti, jer se sa različitostima retko ili nikako susreću. P.S. Da ne zaboravimo, pa da pomenemo i alkohol, pride.

N

pre 8 godina

"Video sam da je u tuči moj kolega i dotrčao sam da pomognem" To je ta kolegijalnost. A da ti je kojim slucajem Amerikanac bio prijatelj, da li bi i onda dotrcao da pomognes? Da podelite batine.
Setim se kada su mene i druga tako tukli, a jedva smo i ostali zivi, klinci koji su ucestvovali su isto rekli da su uskocili da pomognu svojim komsijama, iako ih jedva i poznaju, a mi vec bili polumrtvi na zemlji. Oni su se danima hvalili i prepricavali kako su nas sutirali u glavu.
Najbolnije tad je bilo sto su se tu zatekli moj bivsi komsija i moj dalji rodjak, koji su nas takodje tukli. Kada su tog mog rodjaka, otac i stric mog druga izvukli iz kuce sa namerom da ga biju, koliko smo i mi bili prebijeni, on je kroz plac rekao "pa ja sam krenuo u tucu na njihovu stranu, ali kad sam video ko je sve sa druge strane, je sam promenio stranu". Znaci krvnik je morao nekoga da bije, pa posto su oni jaci, onda smo mi morali da budemo unakazeni. Eto, to je taj mentalitet. To je 20 na jedan, pa kada unakazis nekog ko je vec prebijen, ides okolo i hvalis se. A kad te ovako zatvore, onda zoves mamu i tatu da te vade iz corke. Mozda sam pristrasan zbog svojih iskustava, ali navijam za dozivotne za svakoga ko je zamahnuo rukom ili nogom da udari Amerikanca, bez obzira ko je zadao "smrtonosan udarac", jer su ga zadali svi pomalo.

kole

pre 8 godina

postoje dva snimka kako je pocela tuca i kako se zavrsila,po 40god svima koji su ucestvovali,licno ja bih onom sto je poceo za samarku dao dozivotnu pa nek glumi smekera u zatvoru do kraja zivota...

Taurunum

pre 8 godina

http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=1282209#k24035913

Nema sta forenzicari da utvrdjuju ciji je udarac bio smrtonosan. Cak i po nasem zakonu, svi ucesnici tuce sa smrtnim ishodom se okrivljuju za ubistvo. O posledicama su trebali da razmisljaju pre napada na mladica.

bluesteel

pre 8 godina

Ne razumem ljude koji sve njih stavljaju u isti koš. Najodgovorniji treba na doživotnu, ostali kazniti adekvatnim kaznama. Pa nije isto kada nekog šutneš u nogu ili ruku ili u glavu. Vidi se šta je ko radio. Ne sumnjam da će Grci to bolje da obave od nas. Nadam se samo da neće da se udodvoravaju Amerima...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nnidza, 13. jul 2017 10:20)
Ja se nadam da grcki sud nece praviti razliku jel udario u nogu,glavu ili ruku.Cim ti je svest takva da hoces da ucestujes u necijem lincu znaci da si zreo da trunes na robiji.Mozda su vec ovako tukli nekog pa se nista nije desilo,sad je red da okaju grehe.Niti je bitno ko je prvi poceo,ni zasto.Jedan covek je lincovan.Siguran sam da ce dugo, dugo zaliti zbog ovoga

Dj

pre 8 godina

Napokon ce neko platiti cenu za zverstva. Zao mi je nemam samilosti za takve. I ja sam odrastao 90tih uz ovakva coporska prebijanja, pa nisam postao takav. Nema opravdanja, momci ce dobiti sta su za sluzili. Ne bih samo voleo da ako ima neduznih stradaju, nadam se temeljnoj istrazi.

s.nikolić , austrija

pre 8 godina

@ Dragan : "...bezazleno šutnuo u glavu , dva meseca zatvor , dve godine zabrana za grčku, i hajde kuci " ????!!!!
Da neko od ovih nije možda familija ???
Šutneš nekog u glavu "bezazleno" koji

već krvav leži na asvaltu ?
Pa dokle bre zemljače da se šutiramo ili druge šutiramo !!!
Za to postoji lopta , krpenjača , ako uopšte znaš šta je to , a ne ljudske glave !!!
Mozak da uključimo malo više , a rukama i.nogama da radimo neke korisne stvari !!

Zato sve podjednako i.zajedno da mogu da razmenjuju "iskustva" koja verovatno imaju na pretek !

dax

pre 8 godina

Posaljite ih u USA, oni ce to odraditi kako treba. Pa ko je nevin ce se vratiti, ko je kriv, tesko da ce se vratiti ziv iz USA. A ove sprdacine od pravosudja sa Balkana preskociti.

Neznalica

pre 8 godina

Ukoliko su tačne ove informacije o prvim saslušanjima, izgleda da je te momke neko mnogo loše savetovao. Negiraju krivicu a postoji nekoliko nezavisnih snimaka kako su "junački" nasrnuli njih 9 na jednog. Pritom, od trenutka kada je Amer pao na tlo, svako ko mu se od njih približio i uputio udarac mora da odgovara za ubistvo.

Šta reći o iskazu onog nesretnika da je hteo samo da uspostavi red u kafiću pa tako jurio za Amerom koji je iz tog kafića pobegao. Ludilo.

Preporučio bih roditeljima ovih naših mladića da pogledaju sve ove snimke, da onda zamisle da je njihovo dete bilo na zemlji, pa da onda kažu da li su njihova deca kriva. I kakvu bi oni kaznu za napadače onda tražili.

Uopšte, neodoljivo podeseća ovaj incident na način kako operišu navijačke horde kod nas. Nasrnu u što većem broju na jednoga a onda svaki pojedinačno negira svoju krivicu. Zabrinjava što niko od tih mladih ljudi nema ni trun osećaj krivice. A zapravo jedino bi iskreno kajanje i mladost mogli da im pomognu da dobiju što manju kaznu.

Otac Namimije

pre 8 godina

Nebitno je sta je bilo u kaficu (jasno je da tamo niko nije bio ubijen ni tesko povredjen). Stagod bilo, moze se podvesti u najgorem slucaju pod bezazlenu kafansku tucu.

Za slucaj je jedino bitna scena na ulici, a ona je lepo snimljena.

Covek je tada vec uveliko bezao, i to potpuno PIJAN, bezopasan. Znaci "mir" nije bio ugrozen, kao ni bilo ko iz lokala: devojka, barmeni, cuvari...

Svi koji se na snimku vide da su tu jurili i udarili barem jednom i BILO gde - su krivi. Nebitno je KO je tacno zadao smrtonosni udarac, jer su to svi zajedno uradili. Da je taj ko ga je ubio bio sam u tome, verovatno ga ne bi ni udario, a kamoli ubio. Znaci i oni koji su "pravili guzvu" i time, poput u coporu, potpaljivali frku i ostalima ulili "hrabrost" sa se i oni malo "ogrebu" i nabodu bespomocnog coveka, su krivi.

Ne bih pravio razliku - sudio bih im kao jednom. S tim da naravno ne dele kaznu, vec svako nosi celu. Pa i dozivotnu.

nosferatu

pre 8 godina

Glupanderi, da uspostave red u lokalu 50 m od kafica na ulici. Pa ovo ni pas s maslom ne bi pojeo. Svi da se isporuce americi, pa nek tamo lupetaju. Cuj ovo, nisam ga tukao jer sam polomio ruku, a on ga na snimku šutira do iznemoglosti...kakav glupak. Zao bi mi bilo da ne dobiju svi po maksimalne kazne!

Stojko

pre 8 godina

Ne znam samo ciji su navijaci, zvezdini ili partizanovi? Ovakve tuce su svaki dan po vecim gradovima Srbije. Treniraju momci da bi se pokazali u inostranstvu. Epa dolijali su. Ko je sta trazio to je i dobio ili ce dobiti. Nije mi drago, mladi su ljudi, mog su roda ali brate nemaju mozga... Ono doduse za tucu i ne treba mozak... Nek im je Bog na pomoci.

Paul Kersey

pre 8 godina

Svaki čovjek zaslužuje mogućnost oprosta (uz primjerenu kaznu) a ako se i jedan zbog toga promjeni to je velika stvar jer bista nece vratiti nesretnika kojeg su ubili.(Slavonac, 13. jul 2017 10:15)

Tako je. Nesretnik koga su ubili se više neće vratiti. On više nema nikakvu mogućnost i o tome se posebno mora voditi računa. Zatvorska kazna nema samo korektivnu, nego i preventivnu funkciju. Ona se ne određuje zato što se država nada da bi neko od osuđenih mogao da se popravi, nego i zato da onima koji bi mogli da naprave slično krivično delo jasno stavi do znanja šta ih u tom slučaju čeka. E, iz tog razloga kazna treba da bude primerena delu, a u ovom slučaju to znači da treba da bude izuzetno stroga.

Posmatrac, NL

pre 8 godina

Branili ste se od njega i uspostavljali red u lokalu tako sto ste ga jurili po ulici, stigli i na kraju izgazili do smrti. Pazi, polomljena mu ruka. A noga i stopalo, kako su ti? Mozda su i oni povredjeni zbog ove "samoodbrane", od silnog sutiranja nesrecnika u glavu.

Ponasanje tokom istraznog a kasnije i sudskog postupka takodje utice na krajnji ishod i visinu kazne, ali ovi neandertalci su suvise ograniceni da im to dopre do svesti. Najpametnije bi im bilo da se istinski pokaju za svoje zversko ponasanje, da kazu da su bili pijani, da su mladi i glupi, da nisu shvatali sta moze da se desi, da mole porodicu zrtve za oprostaj i da se mole Bogu da ce sudija imati sluha za to. Ali nikome od njih izgleda nije iskreno zao zbog svega sto se desilo.

Srboljub

pre 8 godina

Ne ustupati srpskom pravosuđu. Samo umešani u slučaj (rodbinski, napr.) ili oni koji su se probudili iz decenijske kome mogu biti za takvu soluciju. NE USTUPATI SRPSKOM PRAVOSUĐU!

Mulutin

pre 8 godina

Ne razumem zasto nasi mediji pokusavaju da predstave ove ljude kao zrtve?
(mary, 13. jul 2017 08:42)
Ni reci o porodici zrtve u nasim medijima.

kmnccc

pre 8 godina

Bar mi ovi komentari ovde vraćaju veru u našu naciju. Svi do jednog, u vreme pisanja ovog komentara, su bili osuđujući prema ubicama. Kod nas nešto bitno treba da se promeni u obrazovanju jer su klinci puni mržnje, rasizma i skloni nasilju.

djraki

pre 8 godina

U momenth nesrece bio sam na ostrvu u vili tik do tog kafica, nisam video ali sam cuo od nekih drugara koji su bili to vece prisutni da ubijeni nicim nije izazivao a verujte od svih nacionalnosti tamo Srbi najcesce traze kavgu jer smo toliko nabedjeni da smo poseban narod da je to strasno, a ovi balavci sto su ubili coveka treba da odgovaraju za to jer nemaju ni grama mozga...

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije rece av pred izbore

pre 8 godina

Vidim ja 9 biju jednoga. Ne mogu da gledam tu nepravdu i resim da se umesam. I sta bi? Ubismo jadnika.

Deki

pre 8 godina

Ovu tragicnu decu radja nasa Srbija koju mi kao drustvo izbegavamo da pogledamo u oci vec 20 godina. Kada pricamo o njoj uvek cemo reci da tu zive divni velikodusni i gostoprimljivi ljudi a sve je suprotno od toga. Otidjite na salter bilo koje drzavne ustanove pa ce vam biti jasno kakvi smo.
Na prvu vest o ubistvu tog Amerikanca svi su krenuli da brane te nazovi nase momke i to je samo pokazatelj koliko smo opijeni svojom nevinoscu. Jer kako da jedan prosecan Srbin poveruje da je njegov sunarodnik ubio jednog Amerikanca bez razloga.

Beogradjanka

pre 8 godina

Agresija bas nikad nista dobro nije donela. Nikome. A nivo agresije u ljudima je alarmantan i zabrinjavajuci, narocito u mladim ljudima. Kao da jedva cekaju da se nesto desi kako bi sav svoj bes iskalili na nekome. Ne znam ko je od ovih ovde zaista ucestvovao u ovom hororu a ko nije, ali oni koji jesu...njih mi ni najmanje nije zao. Pritom, apsolutna nesvest o tome gde se nalaze je posebna prica. Navikli da u ovoj nasoj Apsurdiji sve moze a onda odu van granica iste pa zaglave dozivotnu. Ej bre, da udaras nekoga do smrti! Uzas!

Iluminat

pre 8 godina

Moj drugar je za šaku "eksera" osudjen u Grčkoj na dvanaest godina zatvora,na kraju mu je kaza skraćena na 5 godina zbog dobrog vladanja.Vi sad licitirajte koliko će ovi djilkoši dobiti zbog divljačkog ubistva.Ne verujem da će dobiti doživotne ali dobiće mnogo.

Dušan

pre 8 godina

To je kod nas na veliku zalost normalno,sutira te 10 junaka a veze nemaju da mogu da te lagano ubiju...zato ko god je ovde ovog nesrecnog mladica tukao zasluzuje da trune u zatvoru,a grcko pravosudje da pokaze nasem jadnom pravosudju kako se postupa sa ovakvim zlocincima!

Slavoljub

pre 8 godina

Svirepo ubistvo, posle koga ste ostavili čoveka da leži i niko nije pokušao da mu pomogne.Najviše se potresla devojka u fast fudu.

BV

pre 8 godina

Bas nista im ne ide u prilog. Snimak je jeziv, steta po grcki turizam je nesaglediva. Ovo je najgora antireklama za Zakintos... "Dodjite da vas rulja lincuje na ulici." Zaplaseni zapadni turisti ionako pazljivo biraju destinacije. Plus to sto je ubijen americki drzavljanin, mada ovde ni ne treba nikakav pritisak Amerike, odrace im sami Grci kozu s` ledja za primer. A momci neka cuvaju snagu i "vestine" koje su prikazali na ulici, trebace im u grckim zatvorima, koji nisu bas prijatni, mada cujem vec su poceli da placu preko telefona.

princ rima

pre 8 godina

"vidio sam da je u tuci moj kolega i dotrcao sam da pomognem"

i tako nas desetorica ubismo boga u njemu..nema sta,hrabro. branio si kolegu koji je sa jos devetoricom sutirao jadnog coveka. kod nas bi dobili verovatno 2-3 godine,pusteni posle godinu i po. postali bi heroji kraja,glavne face i lokalni batinasi.posle par godina bi verovatno opet tako nekog maltretirali,mozda u kladionici pa bi se nesrecni decko ubio. eto tako drzava srbija stvara kriminalce. izruci ti to bato u ameriku,ako imaju srece izbegnuce el.stolicu mada su je svi kompletno zasluzili,ali zato dozivotnu nece, neka je sluze u nekom americkom zatvoru,tamo ima puno crnaca pa neka se tuki sa njima do kraja zivota.

Kako drugacije

pre 8 godina

I zatvor je za ljude... Sta su trazili, to ce i dobiti!
Eh, da je u Srbiji ovakav zakon na snazi, kako bi ovi sto vitlaju sa motkama po ulicama grada postali naprasno mirni i fini momci!

Tomy

pre 8 godina

Cisto sumnjam da su ga tukli u nameri da ga ubiju.
(M, 13. jul 2017 08:49)Nikada nećemo saznati ali mislim da je dosta udaraca dobio kada je već bio mrtav,udariš nekoga nogom u glavu ili rebra i to njih vise takmiceci se ko ce vise puta i sto jače.Pa ono bizon nebi preziveo.Ono nisu ljudi uradili nego životinje.

Darian

pre 8 godina

Ja samo zamisljam kako je roditeljima Bakarija koji su ovih zadnjih par dana sigurno trazili informaciju o ovom slucaju u Srpskim medijama. I kad su preveli te textove na Google Translate su vidjeli kako pise da je njihov sin sve poceo, da je on silovao curu, da je njoj razbio flasu u glavu itd.... ne mogu zamisliti koliko im je tesko.

A za vas srbe u komentarima na B92, patim sa vama. Za mene ste vi predstavnici Srbije, a ne ove zivotinje.

Драган

pre 8 godina

Нема тог форензичара који на основу снимка може да установи чији је ударац био смртоносан а чији је нанео лакше или теже телесне повреде а на основу тога се доноси пресуда.

Није свеједно да ли је ударац нпр. довео до излива крви у мозак, неко пуцање артерије или је проузроковао прелом или направио само безазлену модрицу на бутини јер од излива крви у мозак се умире, од прелома се носи гипс 30-40 дана, а модрица након неколико дана као да никада није ни постојала.

Ако истрага установи на основу сведока или неки други начин чији ударац је убио не гине му 20+ година, онај ко га се само ошамарио или безазлено шутнуо добиђе меесц дана затвора + забрану уласка у Грчку 2 године а онај ко је проузроковао прелом добиће 1-2 године + забрану уласка 2 године.

Senator

pre 8 godina

Slusam jutros na TV Happy o ovom slucaju, advokatica tako o svemu prica da mozes pomisliti da se decko sam ubio. Pogledajte snimak ljudi, sve je jasno! Narocito mnogima koji su sve to videli u Srbiji, ili ne daj boze osetili na svojoj kozi. Siledzije, junaci, sad ste manji od makovog zrna?! Izrucite ih Americi, pa bi se naucili pameti svi njima slicni!

T

pre 8 godina

Nadam se da nece ustupiti postupak nasem pravosudju. Posto ce roditelji ubijenog imati advokata na sudjenju kao ostecena strana, pretpostavljam da ce on uraditi sve da to toga ne dodje, jer se zna kako su u Srbiji blage kazne u takvim slucajevima. Nisam siguran da ustupanje zavisi samo od sudske vlasti, ako mora i izvrsna vlast da potvrdi ustupanje, sigurno nece smeti zbog pritiska SAD. Druga stvar je sto ce posle izricanja kazne oni verovatno ipak biti poslati da kaznu sluze u Srbiji, pa ce ih zakaciti bar jedna amnestija i/ili rano otpustanje iz zatvora zbog "dobrog vladanja".

Stanojlo

pre 8 godina

Prosto sam zgrožen čitanjem ovih izjava, ni trunke kajanja. Taj što je nosio gips em što je besomučno udarao, em što nakon što su dokrajčili momka, niko da zastane i da se zapita šta su to uradili, nego je krenuo da se raspravlja sa mladićem koji ih je odgurivao da prestanu i još ga je nokautirao. Toliko o tome kako niko od njih nije udarao da ubije....Sve se uklapa u profil monstruoznih ubica, od roditelja koji bezočno peru svoju neodgojenu djecu, do ljudi koji im daju podršku pišući neke izmišljene priče o tome kako je Bakari bio jedini agresivac, svi ostali samo cvećke koji su se branili, do na kraju ovih sramnih izjava optuženih. Grci molimo vas pamet u glavu i radi svoje reputacije jer se zločin dogodio na turističkom mjestu sa neviđenom brutalnošću, dosudite im svima doživotnu robiju bez ikakvih uslovnih pogodnosti.

analiticar_amater

pre 8 godina

Dečko poginuo jer je branio konobaricu Srpkinju od Srba.
Ovo najozbiljnije mislim, Vučić treba da se javno izvine roditeljima i izrazi svoje žaljenje, a momku da posthumno dodijeli najviši orden!
(Meister Jakob, 13. jul 2017 08:16

Ma nemoj? Zbog čega je država Srbija odgovorna za ponašanje pijanih huligani na odmoru? Jel treba i britanski premijer da se izvini zbog umesanosti njihovog drzavljanina, ili predsednik Grčke zbog ovog Grka barmena? Na tom ostrvu je i ranije bilo tuca i ubistava, jesu li se i druge države izvinjavale za pijane siledzije koje su pravile nerede? Ubice su u zatvoru i čeka ih sudjenje, dobiće zasluženi kaznu i to je to. Jadni su pokusaji da ovo sada prepišete celom narodu i nametnete nam kolektivni krivicu. Momci ima da odgovaraju za svoje postupke imenom i prezimenom, a ne cela država ili ceo narod. Nema Vučić za sta da se izvinjava, a ti sused bolje gledaj u svoje dvorište i nas ostavi na miru.

nnidza

pre 8 godina

Ne razumem ljude koji sve njih stavljaju u isti koš. Najodgovorniji treba na doživotnu, ostali kazniti adekvatnim kaznama. Pa nije isto kada nekog šutneš u nogu ili ruku ili u glavu. Vidi se šta je ko radio. Ne sumnjam da će Grci to bolje da obave od nas. Nadam se samo da neće da se udodvoravaju Amerima...

Sale

pre 8 godina

Jedno je sigurno, a to je da je momak premlacen i da je kao posledica premlacivanja nastupila smrt. E sada ko ga je tukao, ko je izazvao incident, to sud treba da utvrdi. Slusajuci osumnjicene ispada da ga niko nije pipnuo. Stara prica, kada se desi tragedija, odmah svi vicu "nisam ja".

DDF

pre 8 godina

Posle snimka,istina je izasla na videlo,svi su krivi od prvog koji je udario i svih ostalih koji su zverski izsutirali nesretnog momka.
Jedina pravda,ako je uopste i ima jer je izgubljen jedan mladi zivot,je dozivotna robija.

Tajvanska kanasta

pre 8 godina

Eto kako u jednom trenutku loša procena može da zavije u crno ko zna koliko ljudi. Pričajmo deci što više da ne bude kasno.

Петар

pre 8 godina

Не знам шта је било пре овог снимка, али на њему се јасно види да ОН бежи, а да га руља стиже и пребија. Чак и да је нешто погрешио (мада набацивање девојци тешко да може бити грешка) њих 6-7 га стиже и пребија, затим шутира док лежи на земљи.
Избацивача са повређеном руком можете видети на неколико места на снимку, али најбоље се види како удара другог момка левом руком (момак их је вероватно раздвајао) пошто се ситуација мало "смирила". Види се како и тај момак пада после ударца. Што се мене тиче сви на робију по минимум 10 година.
Због оваквих не водим децу на утакмице ...

neko_iz_mase

pre 8 godina

Posle selfija nekog u klubu ko je pored tebe za stolom, poliješ devojku pićem, vičeš svima "Šta je BREE bilo miševi!!!?" jer ti je najbolji film u životu"RANE", lupaš šamare jer glumiš mačo tipa a onda kao pusiket sa desetoricom tučeš nekoga do smrti. Sada želite da se izvadite "hrabri" momci?
Iskreno se nadam da nećete!

flower

pre 8 godina

meni je zao ovih momaka. odrasli su u zemlji gde se divljastvo ne prepoznaje i ne kaznjava, gde se za ovakva dela dobijaju uslovne kazne i gde se bris taton sam ubio. deca nemaju pojma kako izgleda realan svet i sad su u soku sto ih je neko pohapsio za 5 minuta i sto ce godine i godine zivota provesti u zatvoru. nemaju pojma koja je tezina dela koje su ucinili, to je za njih nista, verovatno su u srbiji bar 10 puta tako nekoga izsutirali a da ih policija nije ni konstatovala. e sad na tezi nacin naucite sta je zlocin a sta kazna.

Slavonac

pre 8 godina

Ja kako sam iz Hrvatske gdje ima svakakvih turista kao i svagdje ali neopterecen s tim grcko-srpsko-americkim odnosima nemogu vjerovati da svi tražite dozivotne kazne zatvora i slično. Da krivi su ali nemojte kroz te mladice da istjerujete pravdu za cijeli sistem u Srbiji, Pink kulturu i narodne pevaljke. Svaki čovjek zaslužuje mogućnost oprosta (uz primjerenu kaznu) a ako se i jedan zbog toga promjeni to je velika stvar jer bista nece vratiti nesretnika kojeg su ubili.

Tajo

pre 8 godina

Cisto sumnjam da su ga tukli u nameri da ga ubiju.
(M, 13. jul 2017 08:49)
Slažem se...20 godina robije svakom, bez namere da budemo strogi.

ko jel ja

pre 8 godina

Barmen izjavio da im je cilj bio da uspostave red u lokalu pa su zato zrtvu jurili ulicom i grupno prebili na smrt. Red u lokalu ili red na ulici? Epilog je anarhija na ulici na nivou srednjevekovnog linča.

635

pre 8 godina

Tu nema govora o ustupanju Srpskom pravosuđu jer su među licima pod istragom jedan Grk i jedan Britanac. Ukoliko bi slučajno došlo do takvog dogovaranja, onda će amerikanci sigurno da traže izručenje.
Može samo da bude tamo suđenje, a izdržavanje kazne u Srbiji. Čak će i to biti teže izvodljivo jer našima posle slučaja Kovačević niko više ne veruje.
Ostaje još jedna opcija, a to je izdržavanje 2/3 kazne u Grčkoj i zadnja trećina u Srbiji.

dipl. ing

pre 8 godina

Slušam jutros na vestima "ustupanje slučaja srpskom pravosudju". Nikako!Naše pravosuđe je korumpirano, nesposobno i ispolitizovano.
Ovakvi zlikovci izrastaju u monstrume koji ubijaju žene i decu. To je to, to je taj "mačo" i "junački" mentalitet.
Da je sreće da ih izruče Teksasu. Stolica vapi za ovakvima.

tt

pre 8 godina

Neka roditelji ,,svoje lepo vaspitane dece", koja se na sokantnom snimku vide da lincuju i brutalno ubijaju coveka, rasprodaju svu svoju imovinu i angazuju advokate.Nadam se da ubice drzava nece braniti o trosku penzionera i radnika.

Komša

pre 8 godina

Ja sam na osnovu nekih izjava strpao nrsrećnog momka u isti koš sa ovima.Posle odgledanog snimka iz lokala se osećam kao majmun.
Dečko najnormalnije pokušao da smiri djilkoša,da relaksira situaciju a ovaj ga ošamario.
Još se posle šamara isprsio,da bude veći (porastao 5 cm).
Pored one pojave koja je vrlo česta kod nas a koju su svi pominjali (napad u čoporu ) i ovo je česta pojava kod nas (i mnogo starija) - lik ili dodje s devojkom i skače na sve koji je pogledaju ili za koje misli da je ona pogledala ili pozove piće devojci i misli da je ona njegovo vlasništvo.

veljo gegelj

pre 8 godina

vidio sam da je u tuci moj kolega i dotrcao sam da pomognem????? alooo kakva tuca to je klasicna sutka. cuj pomognes pa jel 7 protiv jednog bila potrebna pomoc? i uostalom ti i izbacivac ste radnici tog lokala i bar ste trebali pokusato zastiti coveka stoko

zed

pre 8 godina

grcka je u eu i ima dozivotnu robiju, a mi ne najveca kazna 40 godina. posle ovakvih ubistava i onih u srbiji nad zenama i decom treba da imamo minimum i mi dozivotnu robiju sa bukagijama.

djole

pre 8 godina

Branio sam ovu decu dok nisam pogledao snimak, ostao sam sokiran.Bio sam na zakintosu, tamo su svi pijani24/7 ali to nije opravdanje za ovo.Srecno vam bilo.

masterkg

pre 8 godina

Video junak da mu kolegu biju desetorica pa pojurio da pomogne ..... ili su desetorica šutirali jednog koji leži pa prišao da im pomogne .... jadni, bolesni mozak koji srećom nije pripao srpskom sudstvu ....

Meister Jakob

pre 8 godina

Dečko poginuo jer je branio konobaricu Srpkinju od Srba.
Ovo najozbiljnije mislim, Vučić treba da se javno izvine roditeljima i izrazi svoje žaljenje, a momku da posthumno dodijeli najviši orden!

klapak

pre 8 godina

"Nisam ga tukao, ili mu bar nisam naneo smrtonosni udarac." Sta je ovaj biser hteo da kaze ?
Jesi li muzicar ili nisa ? Ne, nisam... samo tetki da odnesem lek.

dipl. ing

pre 8 godina

Slušam jutros na vestima "ustupanje slučaja srpskom pravosudju". Nikako!Naše pravosuđe je korumpirano, nesposobno i ispolitizovano.
Ovakvi zlikovci izrastaju u monstrume koji ubijaju žene i decu. To je to, to je taj "mačo" i "junački" mentalitet.
Da je sreće da ih izruče Teksasu. Stolica vapi za ovakvima.

veljo gegelj

pre 8 godina

vidio sam da je u tuci moj kolega i dotrcao sam da pomognem????? alooo kakva tuca to je klasicna sutka. cuj pomognes pa jel 7 protiv jednog bila potrebna pomoc? i uostalom ti i izbacivac ste radnici tog lokala i bar ste trebali pokusato zastiti coveka stoko

masterkg

pre 8 godina

Video junak da mu kolegu biju desetorica pa pojurio da pomogne ..... ili su desetorica šutirali jednog koji leži pa prišao da im pomogne .... jadni, bolesni mozak koji srećom nije pripao srpskom sudstvu ....

tt

pre 8 godina

Neka roditelji ,,svoje lepo vaspitane dece", koja se na sokantnom snimku vide da lincuju i brutalno ubijaju coveka, rasprodaju svu svoju imovinu i angazuju advokate.Nadam se da ubice drzava nece braniti o trosku penzionera i radnika.

klapak

pre 8 godina

"Nisam ga tukao, ili mu bar nisam naneo smrtonosni udarac." Sta je ovaj biser hteo da kaze ?
Jesi li muzicar ili nisa ? Ne, nisam... samo tetki da odnesem lek.

zed

pre 8 godina

grcka je u eu i ima dozivotnu robiju, a mi ne najveca kazna 40 godina. posle ovakvih ubistava i onih u srbiji nad zenama i decom treba da imamo minimum i mi dozivotnu robiju sa bukagijama.

djole

pre 8 godina

Branio sam ovu decu dok nisam pogledao snimak, ostao sam sokiran.Bio sam na zakintosu, tamo su svi pijani24/7 ali to nije opravdanje za ovo.Srecno vam bilo.

Meister Jakob

pre 8 godina

Dečko poginuo jer je branio konobaricu Srpkinju od Srba.
Ovo najozbiljnije mislim, Vučić treba da se javno izvine roditeljima i izrazi svoje žaljenje, a momku da posthumno dodijeli najviši orden!

Komša

pre 8 godina

Ja sam na osnovu nekih izjava strpao nrsrećnog momka u isti koš sa ovima.Posle odgledanog snimka iz lokala se osećam kao majmun.
Dečko najnormalnije pokušao da smiri djilkoša,da relaksira situaciju a ovaj ga ošamario.
Još se posle šamara isprsio,da bude veći (porastao 5 cm).
Pored one pojave koja je vrlo česta kod nas a koju su svi pominjali (napad u čoporu ) i ovo je česta pojava kod nas (i mnogo starija) - lik ili dodje s devojkom i skače na sve koji je pogledaju ili za koje misli da je ona pogledala ili pozove piće devojci i misli da je ona njegovo vlasništvo.

princ rima

pre 8 godina

"vidio sam da je u tuci moj kolega i dotrcao sam da pomognem"

i tako nas desetorica ubismo boga u njemu..nema sta,hrabro. branio si kolegu koji je sa jos devetoricom sutirao jadnog coveka. kod nas bi dobili verovatno 2-3 godine,pusteni posle godinu i po. postali bi heroji kraja,glavne face i lokalni batinasi.posle par godina bi verovatno opet tako nekog maltretirali,mozda u kladionici pa bi se nesrecni decko ubio. eto tako drzava srbija stvara kriminalce. izruci ti to bato u ameriku,ako imaju srece izbegnuce el.stolicu mada su je svi kompletno zasluzili,ali zato dozivotnu nece, neka je sluze u nekom americkom zatvoru,tamo ima puno crnaca pa neka se tuki sa njima do kraja zivota.

BV

pre 8 godina

Bas nista im ne ide u prilog. Snimak je jeziv, steta po grcki turizam je nesaglediva. Ovo je najgora antireklama za Zakintos... "Dodjite da vas rulja lincuje na ulici." Zaplaseni zapadni turisti ionako pazljivo biraju destinacije. Plus to sto je ubijen americki drzavljanin, mada ovde ni ne treba nikakav pritisak Amerike, odrace im sami Grci kozu s` ledja za primer. A momci neka cuvaju snagu i "vestine" koje su prikazali na ulici, trebace im u grckim zatvorima, koji nisu bas prijatni, mada cujem vec su poceli da placu preko telefona.

Dušan

pre 8 godina

To je kod nas na veliku zalost normalno,sutira te 10 junaka a veze nemaju da mogu da te lagano ubiju...zato ko god je ovde ovog nesrecnog mladica tukao zasluzuje da trune u zatvoru,a grcko pravosudje da pokaze nasem jadnom pravosudju kako se postupa sa ovakvim zlocincima!

Kako drugacije

pre 8 godina

I zatvor je za ljude... Sta su trazili, to ce i dobiti!
Eh, da je u Srbiji ovakav zakon na snazi, kako bi ovi sto vitlaju sa motkama po ulicama grada postali naprasno mirni i fini momci!

Петар

pre 8 godina

Не знам шта је било пре овог снимка, али на њему се јасно види да ОН бежи, а да га руља стиже и пребија. Чак и да је нешто погрешио (мада набацивање девојци тешко да може бити грешка) њих 6-7 га стиже и пребија, затим шутира док лежи на земљи.
Избацивача са повређеном руком можете видети на неколико места на снимку, али најбоље се види како удара другог момка левом руком (момак их је вероватно раздвајао) пошто се ситуација мало "смирила". Види се како и тај момак пада после ударца. Што се мене тиче сви на робију по минимум 10 година.
Због оваквих не водим децу на утакмице ...

Stanojlo

pre 8 godina

Prosto sam zgrožen čitanjem ovih izjava, ni trunke kajanja. Taj što je nosio gips em što je besomučno udarao, em što nakon što su dokrajčili momka, niko da zastane i da se zapita šta su to uradili, nego je krenuo da se raspravlja sa mladićem koji ih je odgurivao da prestanu i još ga je nokautirao. Toliko o tome kako niko od njih nije udarao da ubije....Sve se uklapa u profil monstruoznih ubica, od roditelja koji bezočno peru svoju neodgojenu djecu, do ljudi koji im daju podršku pišući neke izmišljene priče o tome kako je Bakari bio jedini agresivac, svi ostali samo cvećke koji su se branili, do na kraju ovih sramnih izjava optuženih. Grci molimo vas pamet u glavu i radi svoje reputacije jer se zločin dogodio na turističkom mjestu sa neviđenom brutalnošću, dosudite im svima doživotnu robiju bez ikakvih uslovnih pogodnosti.

madafaka

pre 8 godina

Samo se setite slicnih situaciji u Srbiji (Bg) ispred klubova, splavova i sl. Neizivljeni banditi i kriminalci kao ovi iz copora ubijaju ljude, i posle izadju sa robije u najgorem slucjau za 3-4 godine.. toliko o nasem pravosudju...
A ove ce nesrecnike, nadam se, grcki sud propisno nauciti pameti..

bluesteel

pre 8 godina

Ne razumem ljude koji sve njih stavljaju u isti koš. Najodgovorniji treba na doživotnu, ostali kazniti adekvatnim kaznama. Pa nije isto kada nekog šutneš u nogu ili ruku ili u glavu. Vidi se šta je ko radio. Ne sumnjam da će Grci to bolje da obave od nas. Nadam se samo da neće da se udodvoravaju Amerima...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nnidza, 13. jul 2017 10:20)
Ja se nadam da grcki sud nece praviti razliku jel udario u nogu,glavu ili ruku.Cim ti je svest takva da hoces da ucestujes u necijem lincu znaci da si zreo da trunes na robiji.Mozda su vec ovako tukli nekog pa se nista nije desilo,sad je red da okaju grehe.Niti je bitno ko je prvi poceo,ni zasto.Jedan covek je lincovan.Siguran sam da ce dugo, dugo zaliti zbog ovoga

IQravan nuli.

pre 8 godina

Kako pišu mediji, srpski mladići su odbacili svaku umešanost u zločin, "iako se oni jasno vide na snimcima tuče".

To sve govori!

Darian

pre 8 godina

Ja samo zamisljam kako je roditeljima Bakarija koji su ovih zadnjih par dana sigurno trazili informaciju o ovom slucaju u Srpskim medijama. I kad su preveli te textove na Google Translate su vidjeli kako pise da je njihov sin sve poceo, da je on silovao curu, da je njoj razbio flasu u glavu itd.... ne mogu zamisliti koliko im je tesko.

A za vas srbe u komentarima na B92, patim sa vama. Za mene ste vi predstavnici Srbije, a ne ove zivotinje.

N

pre 8 godina

"Video sam da je u tuči moj kolega i dotrčao sam da pomognem" To je ta kolegijalnost. A da ti je kojim slucajem Amerikanac bio prijatelj, da li bi i onda dotrcao da pomognes? Da podelite batine.
Setim se kada su mene i druga tako tukli, a jedva smo i ostali zivi, klinci koji su ucestvovali su isto rekli da su uskocili da pomognu svojim komsijama, iako ih jedva i poznaju, a mi vec bili polumrtvi na zemlji. Oni su se danima hvalili i prepricavali kako su nas sutirali u glavu.
Najbolnije tad je bilo sto su se tu zatekli moj bivsi komsija i moj dalji rodjak, koji su nas takodje tukli. Kada su tog mog rodjaka, otac i stric mog druga izvukli iz kuce sa namerom da ga biju, koliko smo i mi bili prebijeni, on je kroz plac rekao "pa ja sam krenuo u tucu na njihovu stranu, ali kad sam video ko je sve sa druge strane, je sam promenio stranu". Znaci krvnik je morao nekoga da bije, pa posto su oni jaci, onda smo mi morali da budemo unakazeni. Eto, to je taj mentalitet. To je 20 na jedan, pa kada unakazis nekog ko je vec prebijen, ides okolo i hvalis se. A kad te ovako zatvore, onda zoves mamu i tatu da te vade iz corke. Mozda sam pristrasan zbog svojih iskustava, ali navijam za dozivotne za svakoga ko je zamahnuo rukom ili nogom da udari Amerikanca, bez obzira ko je zadao "smrtonosan udarac", jer su ga zadali svi pomalo.

Mendo

pre 8 godina

Slicno sam i ja doziveo 1991 u Cacku, ali svom srecom nisu uspeli da me obore. Polomili su mi nos i od tada ne zivim u Srbiji. Ko god je ucestvovao u udaranju na robiju.

neko_iz_mase

pre 8 godina

Posle selfija nekog u klubu ko je pored tebe za stolom, poliješ devojku pićem, vičeš svima "Šta je BREE bilo miševi!!!?" jer ti je najbolji film u životu"RANE", lupaš šamare jer glumiš mačo tipa a onda kao pusiket sa desetoricom tučeš nekoga do smrti. Sada želite da se izvadite "hrabri" momci?
Iskreno se nadam da nećete!

s

pre 8 godina

Razgovaram juce sa drugarom, na ovu temu, zapanjilo me to sto on zaista veruje da ovo nije ubistvo, s obzirom da niko od njih nije zadao smrtonosni udarac (pimpovanje njegovom glavom ne racuna kao ozbiljne udarce). U svakom slucaju, covek je zakljucio da covek ne umire od udarca u potiljak i ako je umro od toga sam je kriv sto ima slabe kosti?! Rece mi jos da ne veruje da je iko zadao smrtonosni udarac, vec da je ovaj verovatno udario glavom od ivicnjak i da ga je to ubilo, samim tim, kaze on, ovi nisu direktni krivci, vec OKOLNOSTI. Gledam u coveka i ne verujem..

flower

pre 8 godina

meni je zao ovih momaka. odrasli su u zemlji gde se divljastvo ne prepoznaje i ne kaznjava, gde se za ovakva dela dobijaju uslovne kazne i gde se bris taton sam ubio. deca nemaju pojma kako izgleda realan svet i sad su u soku sto ih je neko pohapsio za 5 minuta i sto ce godine i godine zivota provesti u zatvoru. nemaju pojma koja je tezina dela koje su ucinili, to je za njih nista, verovatno su u srbiji bar 10 puta tako nekoga izsutirali a da ih policija nije ni konstatovala. e sad na tezi nacin naucite sta je zlocin a sta kazna.

Dj

pre 8 godina

Napokon ce neko platiti cenu za zverstva. Zao mi je nemam samilosti za takve. I ja sam odrastao 90tih uz ovakva coporska prebijanja, pa nisam postao takav. Nema opravdanja, momci ce dobiti sta su za sluzili. Ne bih samo voleo da ako ima neduznih stradaju, nadam se temeljnoj istrazi.

Posmatrac, NL

pre 8 godina

Branili ste se od njega i uspostavljali red u lokalu tako sto ste ga jurili po ulici, stigli i na kraju izgazili do smrti. Pazi, polomljena mu ruka. A noga i stopalo, kako su ti? Mozda su i oni povredjeni zbog ove "samoodbrane", od silnog sutiranja nesrecnika u glavu.

Ponasanje tokom istraznog a kasnije i sudskog postupka takodje utice na krajnji ishod i visinu kazne, ali ovi neandertalci su suvise ograniceni da im to dopre do svesti. Najpametnije bi im bilo da se istinski pokaju za svoje zversko ponasanje, da kazu da su bili pijani, da su mladi i glupi, da nisu shvatali sta moze da se desi, da mole porodicu zrtve za oprostaj i da se mole Bogu da ce sudija imati sluha za to. Ali nikome od njih izgleda nije iskreno zao zbog svega sto se desilo.

Srboljub

pre 8 godina

@Slavonac: u svakoj drugoj situaciji "potpisao" bih tvoj koment, duboko je ljudski... ono što ti je promaklo: bar deceniju i po, a možda i duže, mi "ogorčeni" gledamo/slušamo kako se siledžijstvo svake sorte ne kažnjava, kako se kroz tabloide forsira ksenofobija i ponašanje koje je primerenije društvima podsaharske Afrike, nego ovim prostorima, i što je najgore, odustajanje države da nešto po tom zlu učini. Apsolutno ne osećam nikakvo saučešće prema ubicama - sorry, što su takvi dalje odavde, to sam sigurniji, jer, kao što se može već na pojedinim portalima primetiti, njihovo divljaštvo će ih legitimidati, kao junake, kao nove "obiliće" u famoznom srBskom obračunu sa ostatkom sveta (ciilizovanog).

KIZA

pre 8 godina

Ovaj slucaj treba forsirati u nasim medijima da narod vidi koliko je jadno nase pravosudje, nase drustvo koje tolerise nasilje. Takodje, da deca u Srbiji vide kako se ozbiljna drustva obracunavaju sa divljacima.

Senator

pre 8 godina

Slusam jutros na TV Happy o ovom slucaju, advokatica tako o svemu prica da mozes pomisliti da se decko sam ubio. Pogledajte snimak ljudi, sve je jasno! Narocito mnogima koji su sve to videli u Srbiji, ili ne daj boze osetili na svojoj kozi. Siledzije, junaci, sad ste manji od makovog zrna?! Izrucite ih Americi, pa bi se naucili pameti svi njima slicni!

Slavonac

pre 8 godina

Ja kako sam iz Hrvatske gdje ima svakakvih turista kao i svagdje ali neopterecen s tim grcko-srpsko-americkim odnosima nemogu vjerovati da svi tražite dozivotne kazne zatvora i slično. Da krivi su ali nemojte kroz te mladice da istjerujete pravdu za cijeli sistem u Srbiji, Pink kulturu i narodne pevaljke. Svaki čovjek zaslužuje mogućnost oprosta (uz primjerenu kaznu) a ako se i jedan zbog toga promjeni to je velika stvar jer bista nece vratiti nesretnika kojeg su ubili.

nosferatu

pre 8 godina

Glupanderi, da uspostave red u lokalu 50 m od kafica na ulici. Pa ovo ni pas s maslom ne bi pojeo. Svi da se isporuce americi, pa nek tamo lupetaju. Cuj ovo, nisam ga tukao jer sam polomio ruku, a on ga na snimku šutira do iznemoglosti...kakav glupak. Zao bi mi bilo da ne dobiju svi po maksimalne kazne!

Taurunum

pre 8 godina

http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=1282209#k24035913

Nema sta forenzicari da utvrdjuju ciji je udarac bio smrtonosan. Cak i po nasem zakonu, svi ucesnici tuce sa smrtnim ishodom se okrivljuju za ubistvo. O posledicama su trebali da razmisljaju pre napada na mladica.

Deki

pre 8 godina

Ovu tragicnu decu radja nasa Srbija koju mi kao drustvo izbegavamo da pogledamo u oci vec 20 godina. Kada pricamo o njoj uvek cemo reci da tu zive divni velikodusni i gostoprimljivi ljudi a sve je suprotno od toga. Otidjite na salter bilo koje drzavne ustanove pa ce vam biti jasno kakvi smo.
Na prvu vest o ubistvu tog Amerikanca svi su krenuli da brane te nazovi nase momke i to je samo pokazatelj koliko smo opijeni svojom nevinoscu. Jer kako da jedan prosecan Srbin poveruje da je njegov sunarodnik ubio jednog Amerikanca bez razloga.

Otac Namimije

pre 8 godina

Nebitno je sta je bilo u kaficu (jasno je da tamo niko nije bio ubijen ni tesko povredjen). Stagod bilo, moze se podvesti u najgorem slucaju pod bezazlenu kafansku tucu.

Za slucaj je jedino bitna scena na ulici, a ona je lepo snimljena.

Covek je tada vec uveliko bezao, i to potpuno PIJAN, bezopasan. Znaci "mir" nije bio ugrozen, kao ni bilo ko iz lokala: devojka, barmeni, cuvari...

Svi koji se na snimku vide da su tu jurili i udarili barem jednom i BILO gde - su krivi. Nebitno je KO je tacno zadao smrtonosni udarac, jer su to svi zajedno uradili. Da je taj ko ga je ubio bio sam u tome, verovatno ga ne bi ni udario, a kamoli ubio. Znaci i oni koji su "pravili guzvu" i time, poput u coporu, potpaljivali frku i ostalima ulili "hrabrost" sa se i oni malo "ogrebu" i nabodu bespomocnog coveka, su krivi.

Ne bih pravio razliku - sudio bih im kao jednom. S tim da naravno ne dele kaznu, vec svako nosi celu. Pa i dozivotnu.

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije rece av pred izbore

pre 8 godina

Vidim ja 9 biju jednoga. Ne mogu da gledam tu nepravdu i resim da se umesam. I sta bi? Ubismo jadnika.

Boki

pre 8 godina

Bicemo svedoci funkcionisanja pravne drzave,a to je drzava koja nema adresu na koju odes ti ili tvoj advokat,iskesiras koliko kazu i slobodan si.
Kazne ce biti drakonske jer je zrtva Amerikanac,a pocinioci su stranci,tj. Srbi.To ce biti "pokazni" proces u kojem ce Grcka demonstrirati snagu pravne drzave.
Ali to nas Srbe nece nauciti nicemu,nazalost.
U uredjenim drzavama se ide na visegodisnju robiju i za samu pretnju silom,za ubistvo koje se nepobitno dokaze nema sanse da se izvuces.
Ove "junake" koji su u stanju nogama da zdrobe coveku lobanju treba skloniti na sigurno na par decenija....

cnik

pre 8 godina

@Драган
A sto bi se sud cimao oko toga ko je udario samar a ko pesnicom/nogom u glavu nesrecnog mladica. Besna rulja je napala coveka, rezultat je smrt zrtve. Ako je neko pripadnik rulje koja lincuje, pa makar i samo podstrekivao ostale na zlocin, red je da snosi iste posledice kao i onaj ko je zadao smrtonosni udarac.

635

pre 8 godina

Tu nema govora o ustupanju Srpskom pravosuđu jer su među licima pod istragom jedan Grk i jedan Britanac. Ukoliko bi slučajno došlo do takvog dogovaranja, onda će amerikanci sigurno da traže izručenje.
Može samo da bude tamo suđenje, a izdržavanje kazne u Srbiji. Čak će i to biti teže izvodljivo jer našima posle slučaja Kovačević niko više ne veruje.
Ostaje još jedna opcija, a to je izdržavanje 2/3 kazne u Grčkoj i zadnja trećina u Srbiji.

djraki

pre 8 godina

U momenth nesrece bio sam na ostrvu u vili tik do tog kafica, nisam video ali sam cuo od nekih drugara koji su bili to vece prisutni da ubijeni nicim nije izazivao a verujte od svih nacionalnosti tamo Srbi najcesce traze kavgu jer smo toliko nabedjeni da smo poseban narod da je to strasno, a ovi balavci sto su ubili coveka treba da odgovaraju za to jer nemaju ni grama mozga...

Paul Kersey

pre 8 godina

Svaki čovjek zaslužuje mogućnost oprosta (uz primjerenu kaznu) a ako se i jedan zbog toga promjeni to je velika stvar jer bista nece vratiti nesretnika kojeg su ubili.(Slavonac, 13. jul 2017 10:15)

Tako je. Nesretnik koga su ubili se više neće vratiti. On više nema nikakvu mogućnost i o tome se posebno mora voditi računa. Zatvorska kazna nema samo korektivnu, nego i preventivnu funkciju. Ona se ne određuje zato što se država nada da bi neko od osuđenih mogao da se popravi, nego i zato da onima koji bi mogli da naprave slično krivično delo jasno stavi do znanja šta ih u tom slučaju čeka. E, iz tog razloga kazna treba da bude primerena delu, a u ovom slučaju to znači da treba da bude izuzetno stroga.

pukovnik Bjelajac

pre 8 godina

Mislim da sve ove učesnike uskoro očekuje bolno otrežnjenje. Oni nisu ni svesni zašto su uhapšeni niti da je to što su uradili zločin. Uskoro će, prilikom izricanja presude, uslediti sudar sa realnošću.

Takođe mislim da niko neće dobiti manje od 20 godina zatvora.

kole

pre 8 godina

postoje dva snimka kako je pocela tuca i kako se zavrsila,po 40god svima koji su ucestvovali,licno ja bih onom sto je poceo za samarku dao dozivotnu pa nek glumi smekera u zatvoru do kraja zivota...

s.nikolić , austrija

pre 8 godina

@ Dragan : "...bezazleno šutnuo u glavu , dva meseca zatvor , dve godine zabrana za grčku, i hajde kuci " ????!!!!
Da neko od ovih nije možda familija ???
Šutneš nekog u glavu "bezazleno" koji

već krvav leži na asvaltu ?
Pa dokle bre zemljače da se šutiramo ili druge šutiramo !!!
Za to postoji lopta , krpenjača , ako uopšte znaš šta je to , a ne ljudske glave !!!
Mozak da uključimo malo više , a rukama i.nogama da radimo neke korisne stvari !!

Zato sve podjednako i.zajedno da mogu da razmenjuju "iskustva" koja verovatno imaju na pretek !

Neznalica

pre 8 godina

Ukoliko su tačne ove informacije o prvim saslušanjima, izgleda da je te momke neko mnogo loše savetovao. Negiraju krivicu a postoji nekoliko nezavisnih snimaka kako su "junački" nasrnuli njih 9 na jednog. Pritom, od trenutka kada je Amer pao na tlo, svako ko mu se od njih približio i uputio udarac mora da odgovara za ubistvo.

Šta reći o iskazu onog nesretnika da je hteo samo da uspostavi red u kafiću pa tako jurio za Amerom koji je iz tog kafića pobegao. Ludilo.

Preporučio bih roditeljima ovih naših mladića da pogledaju sve ove snimke, da onda zamisle da je njihovo dete bilo na zemlji, pa da onda kažu da li su njihova deca kriva. I kakvu bi oni kaznu za napadače onda tražili.

Uopšte, neodoljivo podeseća ovaj incident na način kako operišu navijačke horde kod nas. Nasrnu u što većem broju na jednoga a onda svaki pojedinačno negira svoju krivicu. Zabrinjava što niko od tih mladih ljudi nema ni trun osećaj krivice. A zapravo jedino bi iskreno kajanje i mladost mogli da im pomognu da dobiju što manju kaznu.

dax

pre 8 godina

Posaljite ih u USA, oni ce to odraditi kako treba. Pa ko je nevin ce se vratiti, ko je kriv, tesko da ce se vratiti ziv iz USA. A ove sprdacine od pravosudja sa Balkana preskociti.

Mulutin

pre 8 godina

Ne razumem zasto nasi mediji pokusavaju da predstave ove ljude kao zrtve?
(mary, 13. jul 2017 08:42)
Ni reci o porodici zrtve u nasim medijima.

Tomy

pre 8 godina

Cisto sumnjam da su ga tukli u nameri da ga ubiju.
(M, 13. jul 2017 08:49)Nikada nećemo saznati ali mislim da je dosta udaraca dobio kada je već bio mrtav,udariš nekoga nogom u glavu ili rebra i to njih vise takmiceci se ko ce vise puta i sto jače.Pa ono bizon nebi preziveo.Ono nisu ljudi uradili nego životinje.

T

pre 8 godina

Nadam se da nece ustupiti postupak nasem pravosudju. Posto ce roditelji ubijenog imati advokata na sudjenju kao ostecena strana, pretpostavljam da ce on uraditi sve da to toga ne dodje, jer se zna kako su u Srbiji blage kazne u takvim slucajevima. Nisam siguran da ustupanje zavisi samo od sudske vlasti, ako mora i izvrsna vlast da potvrdi ustupanje, sigurno nece smeti zbog pritiska SAD. Druga stvar je sto ce posle izricanja kazne oni verovatno ipak biti poslati da kaznu sluze u Srbiji, pa ce ih zakaciti bar jedna amnestija i/ili rano otpustanje iz zatvora zbog "dobrog vladanja".

Tork

pre 8 godina

Momčine pošto ste znali da šutirate, bili ste hrabri u čoporu, nemojte sada da budete pi.ke i sada priznajte i ispaštajte za svoje grehe.Budite ljudi i prihvatite odgovornost 20g će brzo proći, morate stisnuti petlju. U ostalom dovljno nas svi mrze zahvaljujući ovom slučaju verujem još više, Još ako se pokušate izvući na suze i tatu i mamu... to srbende hrabre ne rade.

Bardami

pre 8 godina

Da li su oni svesni šta ih čeka? Ubili su ni manje ni više nego američkog državljanina. I zbog toga će i kazne biti dodatno povećanje. Ko je najmanje kriv neće dobiti manje od 10 godina, a da ne govorimo o onima koji su ga krvnički tukli i ubili zbog toga što je prvenstveno bio crne boje kože, zatim Amerikanac, pa onda i iz ljubomore. Ali, tako je to kada iz ovog tamnog i zatvorenog vilajeta Srbije zatrovanog predrasudama Srbi krenu u svet da se provode, pa ne mogu da prihvate različitosti, jer se sa različitostima retko ili nikako susreću. P.S. Da ne zaboravimo, pa da pomenemo i alkohol, pride.

Serbviewer

pre 8 godina

Pa ja stvarno ne razumem kako odmah ljudima nije bilo jasno kako se to odprilike dogodilo vec je morao snimak da im to nacrta?!
Zar niko do sada nije primetio ponasanje vecine novih generacija? Svako malo pa incidenti po inostranstvu.
Zar niko se ne brine kakvu decu, ljude formira i stvara nase drustvo i skolstvo?
To pocinje od kuce od vaspitanja pa preko skole.

boli me lakat

pre 8 godina

Gledah jednom neki dokumentarac, zatvor u USA, Angola se zove, mislim Sjeverna Karolina, nebitno...jako poučno.
Trebaju jednu eskurziju organizirat za ove turiste i te bijednike iz Grčke, 7 dana, dovoljno, ne treba više, mogu i kući onda.
Šteta da se nije to sve u USA dogodilo a i nebi moglo sigurno, znali bi oni što ih čeka. Ovako su mislili ajmo malo grčko-srpski stil kobajagi...pa nikom ništa...

kmnccc

pre 8 godina

Bar mi ovi komentari ovde vraćaju veru u našu naciju. Svi do jednog, u vreme pisanja ovog komentara, su bili osuđujući prema ubicama. Kod nas nešto bitno treba da se promeni u obrazovanju jer su klinci puni mržnje, rasizma i skloni nasilju.

Milorad

pre 8 godina

Sve koji su učestvovali pa makar i sa jednim šamarom treba osuditi na maksimalnu kaznu, nadam da će samo krivci biti osuđeni, da se među njima neće zadesiti neko nedužan i da će tako "zauzeti mesto" nekom od ovih strvinara fascinantno brzim da drugom ljudskom stvoru razbiju glavu ili izbiju zube.. strašno..

Slavoljub

pre 8 godina

Svirepo ubistvo, posle koga ste ostavili čoveka da leži i niko nije pokušao da mu pomogne.Najviše se potresla devojka u fast fudu.

ko jel ja

pre 8 godina

Barmen izjavio da im je cilj bio da uspostave red u lokalu pa su zato zrtvu jurili ulicom i grupno prebili na smrt. Red u lokalu ili red na ulici? Epilog je anarhija na ulici na nivou srednjevekovnog linča.

BSN

pre 8 godina

Uopšte, neodoljivo podeseća ovaj incident na način kako operišu navijačke horde kod nas. Nasrnu u što većem broju na jednoga a onda svaki pojedinačno negira svoju krivicu. Zabrinjava što niko od tih mladih ljudi nema ni trun osećaj krivice.
(Neznalica, 13. jul 2017 12:45)

To i jeste mehanizam coporativnog nasilja i objasnjenje zasto su horde sposobne za takva zlodela. Zato sto se misli da je kolektivna krivica mnogo manja od individualne, i da je razblazuje, tako da individualna prakticno ne postoji. Zato se delovanje protiv grupe svodi na ponistavanje grupne psihologije i isticanje pojedinacne odgovornosti za ucinjeno. Tako i kaznjavanje. Dakle kazna za kolektivno zlodelo ne moze biti kazna/broj ucesnika nego kazna svakom prema posledicama. Bog blagoslovio video tehniku, stvari su mnogo jasnije. Nema vrdanja!

analiticar_amater

pre 8 godina

Dečko poginuo jer je branio konobaricu Srpkinju od Srba.
Ovo najozbiljnije mislim, Vučić treba da se javno izvine roditeljima i izrazi svoje žaljenje, a momku da posthumno dodijeli najviši orden!
(Meister Jakob, 13. jul 2017 08:16

Ma nemoj? Zbog čega je država Srbija odgovorna za ponašanje pijanih huligani na odmoru? Jel treba i britanski premijer da se izvini zbog umesanosti njihovog drzavljanina, ili predsednik Grčke zbog ovog Grka barmena? Na tom ostrvu je i ranije bilo tuca i ubistava, jesu li se i druge države izvinjavale za pijane siledzije koje su pravile nerede? Ubice su u zatvoru i čeka ih sudjenje, dobiće zasluženi kaznu i to je to. Jadni su pokusaji da ovo sada prepišete celom narodu i nametnete nam kolektivni krivicu. Momci ima da odgovaraju za svoje postupke imenom i prezimenom, a ne cela država ili ceo narod. Nema Vučić za sta da se izvinjava, a ti sused bolje gledaj u svoje dvorište i nas ostavi na miru.

Iluminat

pre 8 godina

Moj drugar je za šaku "eksera" osudjen u Grčkoj na dvanaest godina zatvora,na kraju mu je kaza skraćena na 5 godina zbog dobrog vladanja.Vi sad licitirajte koliko će ovi djilkoši dobiti zbog divljačkog ubistva.Ne verujem da će dobiti doživotne ali dobiće mnogo.

DDF

pre 8 godina

Posle snimka,istina je izasla na videlo,svi su krivi od prvog koji je udario i svih ostalih koji su zverski izsutirali nesretnog momka.
Jedina pravda,ako je uopste i ima jer je izgubljen jedan mladi zivot,je dozivotna robija.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Znaci krvnik je morao nekoga da bije, pa posto su oni jaci, onda smo mi morali da budemo unakazeni. Eto, to je taj mentalitet. To je 20 na jedan, pa kada unakazis nekog ko je vec prebijen, ides okolo i hvalis se.
(N, 13. jul 2017 12:49)

Замишљам тај полусвет који је импресиониран таквим причама ових што се "хвале" да су њих 20 тукли једног. Нажалост, 90% наших грађана јесу неписмени полусвет, "сиротиња раја", тако изгледају, тако се и понашају.

Мили

pre 8 godina

Код нас би већ били пуштени , јер би наши "чувени адвокати" већ направили дил са неким , и од свега не би било ништа.То је тајна великих адвоката , они раде ствари за које се зна како ће се завршити.Ови момчићи су поверовали да ће их неко спасити тако што ће искеширати паре на праву адресу.Бојим се да следи болно отрежњење и за њих и за родитеље.

Srboljub

pre 8 godina

Ne ustupati srpskom pravosuđu. Samo umešani u slučaj (rodbinski, napr.) ili oni koji su se probudili iz decenijske kome mogu biti za takvu soluciju. NE USTUPATI SRPSKOM PRAVOSUĐU!

Tajo

pre 8 godina

Cisto sumnjam da su ga tukli u nameri da ga ubiju.
(M, 13. jul 2017 08:49)
Slažem se...20 godina robije svakom, bez namere da budemo strogi.

Beogradjanka

pre 8 godina

Agresija bas nikad nista dobro nije donela. Nikome. A nivo agresije u ljudima je alarmantan i zabrinjavajuci, narocito u mladim ljudima. Kao da jedva cekaju da se nesto desi kako bi sav svoj bes iskalili na nekome. Ne znam ko je od ovih ovde zaista ucestvovao u ovom hororu a ko nije, ali oni koji jesu...njih mi ni najmanje nije zao. Pritom, apsolutna nesvest o tome gde se nalaze je posebna prica. Navikli da u ovoj nasoj Apsurdiji sve moze a onda odu van granica iste pa zaglave dozivotnu. Ej bre, da udaras nekoga do smrti! Uzas!

Stojko

pre 8 godina

Ne znam samo ciji su navijaci, zvezdini ili partizanovi? Ovakve tuce su svaki dan po vecim gradovima Srbije. Treniraju momci da bi se pokazali u inostranstvu. Epa dolijali su. Ko je sta trazio to je i dobio ili ce dobiti. Nije mi drago, mladi su ljudi, mog su roda ali brate nemaju mozga... Ono doduse za tucu i ne treba mozak... Nek im je Bog na pomoci.

Sale

pre 8 godina

Jedno je sigurno, a to je da je momak premlacen i da je kao posledica premlacivanja nastupila smrt. E sada ko ga je tukao, ko je izazvao incident, to sud treba da utvrdi. Slusajuci osumnjicene ispada da ga niko nije pipnuo. Stara prica, kada se desi tragedija, odmah svi vicu "nisam ja".

Tajvanska kanasta

pre 8 godina

Eto kako u jednom trenutku loša procena može da zavije u crno ko zna koliko ljudi. Pričajmo deci što više da ne bude kasno.

Драган

pre 8 godina

@Драган
A sto bi se sud cimao oko toga ko je udario samar a ko pesnicom/nogom u glavu nesrecnog mladica. ...
(cnik, 13. jul 2017 12:38)

Када суд не би имао обавезу да утврђује чињенично стање не би било потребе да постоји ни правни факултет ни правосудни испит ни тужилаштво ни адвокати ни вештаци. Доведу осумњиченог са улице на суд а судија који би у том случају могао да буде по образовању аутомеханичар, возач трамваја, келнер или чобанин прочита му казну без увида у то фа ли је, шта је и колико урадио. Ако познајеш неког правника питај га због чега се не може подједнако кажњавати шамар, псовка, убиство, прелазак улице на црвено светло, итд.

...

pre 8 godina

Hoce li ovaj izbacivac da se usaglasi sa sobom? Prvo izjavi za zrtvu da je pao tako cudno da je polomio vrat. Zatim da ga nisu tukli nasi, vec Britanac naseg porekla, a zapravo je on Britanac naseg porekla. Posle kaze da ga je nas prvi udario, pa ga je i on udario u lice (nikako u glavu, lice nije deo glave), sutnuo par puta i sklonio se (verovatno da ustupi mesto kolegi barmenu i jos jednom od nasih, jer je red). Na snimku deluje kao da ga je on upravo on i vijao i prvi oborio napolju. Sad kaze da ga nije uopste udario, ustvari da nije zadao udarac od koga je zrtva umrla. Kakva li ce mu biti rekacija kad bude video snimke? On verovatno nema ni predstavu da su snimljeni iz vise uglova. A pise se i da su optuzeni objavljivali slike na drustvenim mrezama to vece, pre incidenta, tako da su i olaksali posao policiji u identifikaciji.

nnidza

pre 8 godina

Ne razumem ljude koji sve njih stavljaju u isti koš. Najodgovorniji treba na doživotnu, ostali kazniti adekvatnim kaznama. Pa nije isto kada nekog šutneš u nogu ili ruku ili u glavu. Vidi se šta je ko radio. Ne sumnjam da će Grci to bolje da obave od nas. Nadam se samo da neće da se udodvoravaju Amerima...

Ivan

pre 8 godina

Samo bez plaćanja sudskih troškova i advokata, putnih troškova porodica, kaucije itd. na teret poreskih obveznika Srbije. Ako su letovali u Grčkoj neka sami nađu novac.

Mare

pre 8 godina

"Kako pišu mediji, srpski mladići su odbacili svaku umešanost u zločin, "iako se oni jasno vide na snimcima tuče". 

To sve govori!
(IQravan nuli., 13. jul 2017 12:37)"

- Oni su od prvog dana u pritvoru i pretpostavljam da ne znaju da postoji više snimaka gde se sve jasno vidi. Zbog toga odbacuju svaku umešanost.

Драган

pre 8 godina

Нема тог форензичара који на основу снимка може да установи чији је ударац био смртоносан а чији је нанео лакше или теже телесне повреде а на основу тога се доноси пресуда.

Није свеједно да ли је ударац нпр. довео до излива крви у мозак, неко пуцање артерије или је проузроковао прелом или направио само безазлену модрицу на бутини јер од излива крви у мозак се умире, од прелома се носи гипс 30-40 дана, а модрица након неколико дана као да никада није ни постојала.

Ако истрага установи на основу сведока или неки други начин чији ударац је убио не гине му 20+ година, онај ко га се само ошамарио или безазлено шутнуо добиђе меесц дана затвора + забрану уласка у Грчку 2 године а онај ко је проузроковао прелом добиће 1-2 године + забрану уласка 2 године.

Slavonac

pre 8 godina

Ja kako sam iz Hrvatske gdje ima svakakvih turista kao i svagdje ali neopterecen s tim grcko-srpsko-americkim odnosima nemogu vjerovati da svi tražite dozivotne kazne zatvora i slično. Da krivi su ali nemojte kroz te mladice da istjerujete pravdu za cijeli sistem u Srbiji, Pink kulturu i narodne pevaljke. Svaki čovjek zaslužuje mogućnost oprosta (uz primjerenu kaznu) a ako se i jedan zbog toga promjeni to je velika stvar jer bista nece vratiti nesretnika kojeg su ubili.

Драган

pre 8 godina

Нема тог форензичара који на основу снимка може да установи чији је ударац био смртоносан а чији је нанео лакше или теже телесне повреде а на основу тога се доноси пресуда.

Није свеједно да ли је ударац нпр. довео до излива крви у мозак, неко пуцање артерије или је проузроковао прелом или направио само безазлену модрицу на бутини јер од излива крви у мозак се умире, од прелома се носи гипс 30-40 дана, а модрица након неколико дана као да никада није ни постојала.

Ако истрага установи на основу сведока или неки други начин чији ударац је убио не гине му 20+ година, онај ко га се само ошамарио или безазлено шутнуо добиђе меесц дана затвора + забрану уласка у Грчку 2 године а онај ко је проузроковао прелом добиће 1-2 године + забрану уласка 2 године.

nnidza

pre 8 godina

Ne razumem ljude koji sve njih stavljaju u isti koš. Najodgovorniji treba na doživotnu, ostali kazniti adekvatnim kaznama. Pa nije isto kada nekog šutneš u nogu ili ruku ili u glavu. Vidi se šta je ko radio. Ne sumnjam da će Grci to bolje da obave od nas. Nadam se samo da neće da se udodvoravaju Amerima...

Meister Jakob

pre 8 godina

Dečko poginuo jer je branio konobaricu Srpkinju od Srba.
Ovo najozbiljnije mislim, Vučić treba da se javno izvine roditeljima i izrazi svoje žaljenje, a momku da posthumno dodijeli najviši orden!

analiticar_amater

pre 8 godina

Dečko poginuo jer je branio konobaricu Srpkinju od Srba.
Ovo najozbiljnije mislim, Vučić treba da se javno izvine roditeljima i izrazi svoje žaljenje, a momku da posthumno dodijeli najviši orden!
(Meister Jakob, 13. jul 2017 08:16

Ma nemoj? Zbog čega je država Srbija odgovorna za ponašanje pijanih huligani na odmoru? Jel treba i britanski premijer da se izvini zbog umesanosti njihovog drzavljanina, ili predsednik Grčke zbog ovog Grka barmena? Na tom ostrvu je i ranije bilo tuca i ubistava, jesu li se i druge države izvinjavale za pijane siledzije koje su pravile nerede? Ubice su u zatvoru i čeka ih sudjenje, dobiće zasluženi kaznu i to je to. Jadni su pokusaji da ovo sada prepišete celom narodu i nametnete nam kolektivni krivicu. Momci ima da odgovaraju za svoje postupke imenom i prezimenom, a ne cela država ili ceo narod. Nema Vučić za sta da se izvinjava, a ti sused bolje gledaj u svoje dvorište i nas ostavi na miru.

dipl. ing

pre 8 godina

Slušam jutros na vestima "ustupanje slučaja srpskom pravosudju". Nikako!Naše pravosuđe je korumpirano, nesposobno i ispolitizovano.
Ovakvi zlikovci izrastaju u monstrume koji ubijaju žene i decu. To je to, to je taj "mačo" i "junački" mentalitet.
Da je sreće da ih izruče Teksasu. Stolica vapi za ovakvima.

Darian

pre 8 godina

Ja samo zamisljam kako je roditeljima Bakarija koji su ovih zadnjih par dana sigurno trazili informaciju o ovom slucaju u Srpskim medijama. I kad su preveli te textove na Google Translate su vidjeli kako pise da je njihov sin sve poceo, da je on silovao curu, da je njoj razbio flasu u glavu itd.... ne mogu zamisliti koliko im je tesko.

A za vas srbe u komentarima na B92, patim sa vama. Za mene ste vi predstavnici Srbije, a ne ove zivotinje.

veljo gegelj

pre 8 godina

vidio sam da je u tuci moj kolega i dotrcao sam da pomognem????? alooo kakva tuca to je klasicna sutka. cuj pomognes pa jel 7 protiv jednog bila potrebna pomoc? i uostalom ti i izbacivac ste radnici tog lokala i bar ste trebali pokusato zastiti coveka stoko

djole

pre 8 godina

Branio sam ovu decu dok nisam pogledao snimak, ostao sam sokiran.Bio sam na zakintosu, tamo su svi pijani24/7 ali to nije opravdanje za ovo.Srecno vam bilo.

Komša

pre 8 godina

Ja sam na osnovu nekih izjava strpao nrsrećnog momka u isti koš sa ovima.Posle odgledanog snimka iz lokala se osećam kao majmun.
Dečko najnormalnije pokušao da smiri djilkoša,da relaksira situaciju a ovaj ga ošamario.
Još se posle šamara isprsio,da bude veći (porastao 5 cm).
Pored one pojave koja je vrlo česta kod nas a koju su svi pominjali (napad u čoporu ) i ovo je česta pojava kod nas (i mnogo starija) - lik ili dodje s devojkom i skače na sve koji je pogledaju ili za koje misli da je ona pogledala ili pozove piće devojci i misli da je ona njegovo vlasništvo.

zed

pre 8 godina

grcka je u eu i ima dozivotnu robiju, a mi ne najveca kazna 40 godina. posle ovakvih ubistava i onih u srbiji nad zenama i decom treba da imamo minimum i mi dozivotnu robiju sa bukagijama.

tt

pre 8 godina

Neka roditelji ,,svoje lepo vaspitane dece", koja se na sokantnom snimku vide da lincuju i brutalno ubijaju coveka, rasprodaju svu svoju imovinu i angazuju advokate.Nadam se da ubice drzava nece braniti o trosku penzionera i radnika.

bluesteel

pre 8 godina

Ne razumem ljude koji sve njih stavljaju u isti koš. Najodgovorniji treba na doživotnu, ostali kazniti adekvatnim kaznama. Pa nije isto kada nekog šutneš u nogu ili ruku ili u glavu. Vidi se šta je ko radio. Ne sumnjam da će Grci to bolje da obave od nas. Nadam se samo da neće da se udodvoravaju Amerima...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nnidza, 13. jul 2017 10:20)
Ja se nadam da grcki sud nece praviti razliku jel udario u nogu,glavu ili ruku.Cim ti je svest takva da hoces da ucestujes u necijem lincu znaci da si zreo da trunes na robiji.Mozda su vec ovako tukli nekog pa se nista nije desilo,sad je red da okaju grehe.Niti je bitno ko je prvi poceo,ni zasto.Jedan covek je lincovan.Siguran sam da ce dugo, dugo zaliti zbog ovoga

dax

pre 8 godina

Posaljite ih u USA, oni ce to odraditi kako treba. Pa ko je nevin ce se vratiti, ko je kriv, tesko da ce se vratiti ziv iz USA. A ove sprdacine od pravosudja sa Balkana preskociti.

klapak

pre 8 godina

"Nisam ga tukao, ili mu bar nisam naneo smrtonosni udarac." Sta je ovaj biser hteo da kaze ?
Jesi li muzicar ili nisa ? Ne, nisam... samo tetki da odnesem lek.

princ rima

pre 8 godina

"vidio sam da je u tuci moj kolega i dotrcao sam da pomognem"

i tako nas desetorica ubismo boga u njemu..nema sta,hrabro. branio si kolegu koji je sa jos devetoricom sutirao jadnog coveka. kod nas bi dobili verovatno 2-3 godine,pusteni posle godinu i po. postali bi heroji kraja,glavne face i lokalni batinasi.posle par godina bi verovatno opet tako nekog maltretirali,mozda u kladionici pa bi se nesrecni decko ubio. eto tako drzava srbija stvara kriminalce. izruci ti to bato u ameriku,ako imaju srece izbegnuce el.stolicu mada su je svi kompletno zasluzili,ali zato dozivotnu nece, neka je sluze u nekom americkom zatvoru,tamo ima puno crnaca pa neka se tuki sa njima do kraja zivota.

Драган

pre 8 godina

@Драган
A sto bi se sud cimao oko toga ko je udario samar a ko pesnicom/nogom u glavu nesrecnog mladica. ...
(cnik, 13. jul 2017 12:38)

Када суд не би имао обавезу да утврђује чињенично стање не би било потребе да постоји ни правни факултет ни правосудни испит ни тужилаштво ни адвокати ни вештаци. Доведу осумњиченог са улице на суд а судија који би у том случају могао да буде по образовању аутомеханичар, возач трамваја, келнер или чобанин прочита му казну без увида у то фа ли је, шта је и колико урадио. Ако познајеш неког правника питај га због чега се не може подједнако кажњавати шамар, псовка, убиство, прелазак улице на црвено светло, итд.

masterkg

pre 8 godina

Video junak da mu kolegu biju desetorica pa pojurio da pomogne ..... ili su desetorica šutirali jednog koji leži pa prišao da im pomogne .... jadni, bolesni mozak koji srećom nije pripao srpskom sudstvu ....

T

pre 8 godina

Nadam se da nece ustupiti postupak nasem pravosudju. Posto ce roditelji ubijenog imati advokata na sudjenju kao ostecena strana, pretpostavljam da ce on uraditi sve da to toga ne dodje, jer se zna kako su u Srbiji blage kazne u takvim slucajevima. Nisam siguran da ustupanje zavisi samo od sudske vlasti, ako mora i izvrsna vlast da potvrdi ustupanje, sigurno nece smeti zbog pritiska SAD. Druga stvar je sto ce posle izricanja kazne oni verovatno ipak biti poslati da kaznu sluze u Srbiji, pa ce ih zakaciti bar jedna amnestija i/ili rano otpustanje iz zatvora zbog "dobrog vladanja".

cnik

pre 8 godina

@Драган
A sto bi se sud cimao oko toga ko je udario samar a ko pesnicom/nogom u glavu nesrecnog mladica. Besna rulja je napala coveka, rezultat je smrt zrtve. Ako je neko pripadnik rulje koja lincuje, pa makar i samo podstrekivao ostale na zlocin, red je da snosi iste posledice kao i onaj ko je zadao smrtonosni udarac.

Bardami

pre 8 godina

Da li su oni svesni šta ih čeka? Ubili su ni manje ni više nego američkog državljanina. I zbog toga će i kazne biti dodatno povećanje. Ko je najmanje kriv neće dobiti manje od 10 godina, a da ne govorimo o onima koji su ga krvnički tukli i ubili zbog toga što je prvenstveno bio crne boje kože, zatim Amerikanac, pa onda i iz ljubomore. Ali, tako je to kada iz ovog tamnog i zatvorenog vilajeta Srbije zatrovanog predrasudama Srbi krenu u svet da se provode, pa ne mogu da prihvate različitosti, jer se sa različitostima retko ili nikako susreću. P.S. Da ne zaboravimo, pa da pomenemo i alkohol, pride.

BV

pre 8 godina

Bas nista im ne ide u prilog. Snimak je jeziv, steta po grcki turizam je nesaglediva. Ovo je najgora antireklama za Zakintos... "Dodjite da vas rulja lincuje na ulici." Zaplaseni zapadni turisti ionako pazljivo biraju destinacije. Plus to sto je ubijen americki drzavljanin, mada ovde ni ne treba nikakav pritisak Amerike, odrace im sami Grci kozu s` ledja za primer. A momci neka cuvaju snagu i "vestine" koje su prikazali na ulici, trebace im u grckim zatvorima, koji nisu bas prijatni, mada cujem vec su poceli da placu preko telefona.

nosferatu

pre 8 godina

Glupanderi, da uspostave red u lokalu 50 m od kafica na ulici. Pa ovo ni pas s maslom ne bi pojeo. Svi da se isporuce americi, pa nek tamo lupetaju. Cuj ovo, nisam ga tukao jer sam polomio ruku, a on ga na snimku šutira do iznemoglosti...kakav glupak. Zao bi mi bilo da ne dobiju svi po maksimalne kazne!

Senator

pre 8 godina

Slusam jutros na TV Happy o ovom slucaju, advokatica tako o svemu prica da mozes pomisliti da se decko sam ubio. Pogledajte snimak ljudi, sve je jasno! Narocito mnogima koji su sve to videli u Srbiji, ili ne daj boze osetili na svojoj kozi. Siledzije, junaci, sad ste manji od makovog zrna?! Izrucite ih Americi, pa bi se naucili pameti svi njima slicni!

Deki

pre 8 godina

Ovu tragicnu decu radja nasa Srbija koju mi kao drustvo izbegavamo da pogledamo u oci vec 20 godina. Kada pricamo o njoj uvek cemo reci da tu zive divni velikodusni i gostoprimljivi ljudi a sve je suprotno od toga. Otidjite na salter bilo koje drzavne ustanove pa ce vam biti jasno kakvi smo.
Na prvu vest o ubistvu tog Amerikanca svi su krenuli da brane te nazovi nase momke i to je samo pokazatelj koliko smo opijeni svojom nevinoscu. Jer kako da jedan prosecan Srbin poveruje da je njegov sunarodnik ubio jednog Amerikanca bez razloga.

Srboljub

pre 8 godina

@Slavonac: u svakoj drugoj situaciji "potpisao" bih tvoj koment, duboko je ljudski... ono što ti je promaklo: bar deceniju i po, a možda i duže, mi "ogorčeni" gledamo/slušamo kako se siledžijstvo svake sorte ne kažnjava, kako se kroz tabloide forsira ksenofobija i ponašanje koje je primerenije društvima podsaharske Afrike, nego ovim prostorima, i što je najgore, odustajanje države da nešto po tom zlu učini. Apsolutno ne osećam nikakvo saučešće prema ubicama - sorry, što su takvi dalje odavde, to sam sigurniji, jer, kao što se može već na pojedinim portalima primetiti, njihovo divljaštvo će ih legitimidati, kao junake, kao nove "obiliće" u famoznom srBskom obračunu sa ostatkom sveta (ciilizovanog).

Tork

pre 8 godina

Momčine pošto ste znali da šutirate, bili ste hrabri u čoporu, nemojte sada da budete pi.ke i sada priznajte i ispaštajte za svoje grehe.Budite ljudi i prihvatite odgovornost 20g će brzo proći, morate stisnuti petlju. U ostalom dovljno nas svi mrze zahvaljujući ovom slučaju verujem još više, Još ako se pokušate izvući na suze i tatu i mamu... to srbende hrabre ne rade.

Петар

pre 8 godina

Не знам шта је било пре овог снимка, али на њему се јасно види да ОН бежи, а да га руља стиже и пребија. Чак и да је нешто погрешио (мада набацивање девојци тешко да може бити грешка) њих 6-7 га стиже и пребија, затим шутира док лежи на земљи.
Избацивача са повређеном руком можете видети на неколико места на снимку, али најбоље се види како удара другог момка левом руком (момак их је вероватно раздвајао) пошто се ситуација мало "смирила". Види се како и тај момак пада после ударца. Што се мене тиче сви на робију по минимум 10 година.
Због оваквих не водим децу на утакмице ...

Kako drugacije

pre 8 godina

I zatvor je za ljude... Sta su trazili, to ce i dobiti!
Eh, da je u Srbiji ovakav zakon na snazi, kako bi ovi sto vitlaju sa motkama po ulicama grada postali naprasno mirni i fini momci!

flower

pre 8 godina

meni je zao ovih momaka. odrasli su u zemlji gde se divljastvo ne prepoznaje i ne kaznjava, gde se za ovakva dela dobijaju uslovne kazne i gde se bris taton sam ubio. deca nemaju pojma kako izgleda realan svet i sad su u soku sto ih je neko pohapsio za 5 minuta i sto ce godine i godine zivota provesti u zatvoru. nemaju pojma koja je tezina dela koje su ucinili, to je za njih nista, verovatno su u srbiji bar 10 puta tako nekoga izsutirali a da ih policija nije ni konstatovala. e sad na tezi nacin naucite sta je zlocin a sta kazna.

Otac Namimije

pre 8 godina

Nebitno je sta je bilo u kaficu (jasno je da tamo niko nije bio ubijen ni tesko povredjen). Stagod bilo, moze se podvesti u najgorem slucaju pod bezazlenu kafansku tucu.

Za slucaj je jedino bitna scena na ulici, a ona je lepo snimljena.

Covek je tada vec uveliko bezao, i to potpuno PIJAN, bezopasan. Znaci "mir" nije bio ugrozen, kao ni bilo ko iz lokala: devojka, barmeni, cuvari...

Svi koji se na snimku vide da su tu jurili i udarili barem jednom i BILO gde - su krivi. Nebitno je KO je tacno zadao smrtonosni udarac, jer su to svi zajedno uradili. Da je taj ko ga je ubio bio sam u tome, verovatno ga ne bi ni udario, a kamoli ubio. Znaci i oni koji su "pravili guzvu" i time, poput u coporu, potpaljivali frku i ostalima ulili "hrabrost" sa se i oni malo "ogrebu" i nabodu bespomocnog coveka, su krivi.

Ne bih pravio razliku - sudio bih im kao jednom. S tim da naravno ne dele kaznu, vec svako nosi celu. Pa i dozivotnu.

Taurunum

pre 8 godina

http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=1282209#k24035913

Nema sta forenzicari da utvrdjuju ciji je udarac bio smrtonosan. Cak i po nasem zakonu, svi ucesnici tuce sa smrtnim ishodom se okrivljuju za ubistvo. O posledicama su trebali da razmisljaju pre napada na mladica.

Stanojlo

pre 8 godina

Prosto sam zgrožen čitanjem ovih izjava, ni trunke kajanja. Taj što je nosio gips em što je besomučno udarao, em što nakon što su dokrajčili momka, niko da zastane i da se zapita šta su to uradili, nego je krenuo da se raspravlja sa mladićem koji ih je odgurivao da prestanu i još ga je nokautirao. Toliko o tome kako niko od njih nije udarao da ubije....Sve se uklapa u profil monstruoznih ubica, od roditelja koji bezočno peru svoju neodgojenu djecu, do ljudi koji im daju podršku pišući neke izmišljene priče o tome kako je Bakari bio jedini agresivac, svi ostali samo cvećke koji su se branili, do na kraju ovih sramnih izjava optuženih. Grci molimo vas pamet u glavu i radi svoje reputacije jer se zločin dogodio na turističkom mjestu sa neviđenom brutalnošću, dosudite im svima doživotnu robiju bez ikakvih uslovnih pogodnosti.

Paul Kersey

pre 8 godina

Svaki čovjek zaslužuje mogućnost oprosta (uz primjerenu kaznu) a ako se i jedan zbog toga promjeni to je velika stvar jer bista nece vratiti nesretnika kojeg su ubili.(Slavonac, 13. jul 2017 10:15)

Tako je. Nesretnik koga su ubili se više neće vratiti. On više nema nikakvu mogućnost i o tome se posebno mora voditi računa. Zatvorska kazna nema samo korektivnu, nego i preventivnu funkciju. Ona se ne određuje zato što se država nada da bi neko od osuđenih mogao da se popravi, nego i zato da onima koji bi mogli da naprave slično krivično delo jasno stavi do znanja šta ih u tom slučaju čeka. E, iz tog razloga kazna treba da bude primerena delu, a u ovom slučaju to znači da treba da bude izuzetno stroga.

kole

pre 8 godina

postoje dva snimka kako je pocela tuca i kako se zavrsila,po 40god svima koji su ucestvovali,licno ja bih onom sto je poceo za samarku dao dozivotnu pa nek glumi smekera u zatvoru do kraja zivota...

Serbviewer

pre 8 godina

Pa ja stvarno ne razumem kako odmah ljudima nije bilo jasno kako se to odprilike dogodilo vec je morao snimak da im to nacrta?!
Zar niko do sada nije primetio ponasanje vecine novih generacija? Svako malo pa incidenti po inostranstvu.
Zar niko se ne brine kakvu decu, ljude formira i stvara nase drustvo i skolstvo?
To pocinje od kuce od vaspitanja pa preko skole.

boli me lakat

pre 8 godina

Gledah jednom neki dokumentarac, zatvor u USA, Angola se zove, mislim Sjeverna Karolina, nebitno...jako poučno.
Trebaju jednu eskurziju organizirat za ove turiste i te bijednike iz Grčke, 7 dana, dovoljno, ne treba više, mogu i kući onda.
Šteta da se nije to sve u USA dogodilo a i nebi moglo sigurno, znali bi oni što ih čeka. Ovako su mislili ajmo malo grčko-srpski stil kobajagi...pa nikom ništa...

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Znaci krvnik je morao nekoga da bije, pa posto su oni jaci, onda smo mi morali da budemo unakazeni. Eto, to je taj mentalitet. To je 20 na jedan, pa kada unakazis nekog ko je vec prebijen, ides okolo i hvalis se.
(N, 13. jul 2017 12:49)

Замишљам тај полусвет који је импресиониран таквим причама ових што се "хвале" да су њих 20 тукли једног. Нажалост, 90% наших грађана јесу неписмени полусвет, "сиротиња раја", тако изгледају, тако се и понашају.

Dušan

pre 8 godina

To je kod nas na veliku zalost normalno,sutira te 10 junaka a veze nemaju da mogu da te lagano ubiju...zato ko god je ovde ovog nesrecnog mladica tukao zasluzuje da trune u zatvoru,a grcko pravosudje da pokaze nasem jadnom pravosudju kako se postupa sa ovakvim zlocincima!

N

pre 8 godina

"Video sam da je u tuči moj kolega i dotrčao sam da pomognem" To je ta kolegijalnost. A da ti je kojim slucajem Amerikanac bio prijatelj, da li bi i onda dotrcao da pomognes? Da podelite batine.
Setim se kada su mene i druga tako tukli, a jedva smo i ostali zivi, klinci koji su ucestvovali su isto rekli da su uskocili da pomognu svojim komsijama, iako ih jedva i poznaju, a mi vec bili polumrtvi na zemlji. Oni su se danima hvalili i prepricavali kako su nas sutirali u glavu.
Najbolnije tad je bilo sto su se tu zatekli moj bivsi komsija i moj dalji rodjak, koji su nas takodje tukli. Kada su tog mog rodjaka, otac i stric mog druga izvukli iz kuce sa namerom da ga biju, koliko smo i mi bili prebijeni, on je kroz plac rekao "pa ja sam krenuo u tucu na njihovu stranu, ali kad sam video ko je sve sa druge strane, je sam promenio stranu". Znaci krvnik je morao nekoga da bije, pa posto su oni jaci, onda smo mi morali da budemo unakazeni. Eto, to je taj mentalitet. To je 20 na jedan, pa kada unakazis nekog ko je vec prebijen, ides okolo i hvalis se. A kad te ovako zatvore, onda zoves mamu i tatu da te vade iz corke. Mozda sam pristrasan zbog svojih iskustava, ali navijam za dozivotne za svakoga ko je zamahnuo rukom ili nogom da udari Amerikanca, bez obzira ko je zadao "smrtonosan udarac", jer su ga zadali svi pomalo.

s

pre 8 godina

Razgovaram juce sa drugarom, na ovu temu, zapanjilo me to sto on zaista veruje da ovo nije ubistvo, s obzirom da niko od njih nije zadao smrtonosni udarac (pimpovanje njegovom glavom ne racuna kao ozbiljne udarce). U svakom slucaju, covek je zakljucio da covek ne umire od udarca u potiljak i ako je umro od toga sam je kriv sto ima slabe kosti?! Rece mi jos da ne veruje da je iko zadao smrtonosni udarac, vec da je ovaj verovatno udario glavom od ivicnjak i da ga je to ubilo, samim tim, kaze on, ovi nisu direktni krivci, vec OKOLNOSTI. Gledam u coveka i ne verujem..

Posmatrac, NL

pre 8 godina

Branili ste se od njega i uspostavljali red u lokalu tako sto ste ga jurili po ulici, stigli i na kraju izgazili do smrti. Pazi, polomljena mu ruka. A noga i stopalo, kako su ti? Mozda su i oni povredjeni zbog ove "samoodbrane", od silnog sutiranja nesrecnika u glavu.

Ponasanje tokom istraznog a kasnije i sudskog postupka takodje utice na krajnji ishod i visinu kazne, ali ovi neandertalci su suvise ograniceni da im to dopre do svesti. Najpametnije bi im bilo da se istinski pokaju za svoje zversko ponasanje, da kazu da su bili pijani, da su mladi i glupi, da nisu shvatali sta moze da se desi, da mole porodicu zrtve za oprostaj i da se mole Bogu da ce sudija imati sluha za to. Ali nikome od njih izgleda nije iskreno zao zbog svega sto se desilo.

Dj

pre 8 godina

Napokon ce neko platiti cenu za zverstva. Zao mi je nemam samilosti za takve. I ja sam odrastao 90tih uz ovakva coporska prebijanja, pa nisam postao takav. Nema opravdanja, momci ce dobiti sta su za sluzili. Ne bih samo voleo da ako ima neduznih stradaju, nadam se temeljnoj istrazi.

IQravan nuli.

pre 8 godina

Kako pišu mediji, srpski mladići su odbacili svaku umešanost u zločin, "iako se oni jasno vide na snimcima tuče".

To sve govori!

635

pre 8 godina

Tu nema govora o ustupanju Srpskom pravosuđu jer su među licima pod istragom jedan Grk i jedan Britanac. Ukoliko bi slučajno došlo do takvog dogovaranja, onda će amerikanci sigurno da traže izručenje.
Može samo da bude tamo suđenje, a izdržavanje kazne u Srbiji. Čak će i to biti teže izvodljivo jer našima posle slučaja Kovačević niko više ne veruje.
Ostaje još jedna opcija, a to je izdržavanje 2/3 kazne u Grčkoj i zadnja trećina u Srbiji.

Iluminat

pre 8 godina

Moj drugar je za šaku "eksera" osudjen u Grčkoj na dvanaest godina zatvora,na kraju mu je kaza skraćena na 5 godina zbog dobrog vladanja.Vi sad licitirajte koliko će ovi djilkoši dobiti zbog divljačkog ubistva.Ne verujem da će dobiti doživotne ali dobiće mnogo.

KIZA

pre 8 godina

Ovaj slucaj treba forsirati u nasim medijima da narod vidi koliko je jadno nase pravosudje, nase drustvo koje tolerise nasilje. Takodje, da deca u Srbiji vide kako se ozbiljna drustva obracunavaju sa divljacima.

Mendo

pre 8 godina

Slicno sam i ja doziveo 1991 u Cacku, ali svom srecom nisu uspeli da me obore. Polomili su mi nos i od tada ne zivim u Srbiji. Ko god je ucestvovao u udaranju na robiju.

BSN

pre 8 godina

Uopšte, neodoljivo podeseća ovaj incident na način kako operišu navijačke horde kod nas. Nasrnu u što većem broju na jednoga a onda svaki pojedinačno negira svoju krivicu. Zabrinjava što niko od tih mladih ljudi nema ni trun osećaj krivice.
(Neznalica, 13. jul 2017 12:45)

To i jeste mehanizam coporativnog nasilja i objasnjenje zasto su horde sposobne za takva zlodela. Zato sto se misli da je kolektivna krivica mnogo manja od individualne, i da je razblazuje, tako da individualna prakticno ne postoji. Zato se delovanje protiv grupe svodi na ponistavanje grupne psihologije i isticanje pojedinacne odgovornosti za ucinjeno. Tako i kaznjavanje. Dakle kazna za kolektivno zlodelo ne moze biti kazna/broj ucesnika nego kazna svakom prema posledicama. Bog blagoslovio video tehniku, stvari su mnogo jasnije. Nema vrdanja!

Tajo

pre 8 godina

Cisto sumnjam da su ga tukli u nameri da ga ubiju.
(M, 13. jul 2017 08:49)
Slažem se...20 godina robije svakom, bez namere da budemo strogi.

djraki

pre 8 godina

U momenth nesrece bio sam na ostrvu u vili tik do tog kafica, nisam video ali sam cuo od nekih drugara koji su bili to vece prisutni da ubijeni nicim nije izazivao a verujte od svih nacionalnosti tamo Srbi najcesce traze kavgu jer smo toliko nabedjeni da smo poseban narod da je to strasno, a ovi balavci sto su ubili coveka treba da odgovaraju za to jer nemaju ni grama mozga...

Neznalica

pre 8 godina

Ukoliko su tačne ove informacije o prvim saslušanjima, izgleda da je te momke neko mnogo loše savetovao. Negiraju krivicu a postoji nekoliko nezavisnih snimaka kako su "junački" nasrnuli njih 9 na jednog. Pritom, od trenutka kada je Amer pao na tlo, svako ko mu se od njih približio i uputio udarac mora da odgovara za ubistvo.

Šta reći o iskazu onog nesretnika da je hteo samo da uspostavi red u kafiću pa tako jurio za Amerom koji je iz tog kafića pobegao. Ludilo.

Preporučio bih roditeljima ovih naših mladića da pogledaju sve ove snimke, da onda zamisle da je njihovo dete bilo na zemlji, pa da onda kažu da li su njihova deca kriva. I kakvu bi oni kaznu za napadače onda tražili.

Uopšte, neodoljivo podeseća ovaj incident na način kako operišu navijačke horde kod nas. Nasrnu u što većem broju na jednoga a onda svaki pojedinačno negira svoju krivicu. Zabrinjava što niko od tih mladih ljudi nema ni trun osećaj krivice. A zapravo jedino bi iskreno kajanje i mladost mogli da im pomognu da dobiju što manju kaznu.

pukovnik Bjelajac

pre 8 godina

Mislim da sve ove učesnike uskoro očekuje bolno otrežnjenje. Oni nisu ni svesni zašto su uhapšeni niti da je to što su uradili zločin. Uskoro će, prilikom izricanja presude, uslediti sudar sa realnošću.

Takođe mislim da niko neće dobiti manje od 20 godina zatvora.

neko_iz_mase

pre 8 godina

Posle selfija nekog u klubu ko je pored tebe za stolom, poliješ devojku pićem, vičeš svima "Šta je BREE bilo miševi!!!?" jer ti je najbolji film u životu"RANE", lupaš šamare jer glumiš mačo tipa a onda kao pusiket sa desetoricom tučeš nekoga do smrti. Sada želite da se izvadite "hrabri" momci?
Iskreno se nadam da nećete!

kmnccc

pre 8 godina

Bar mi ovi komentari ovde vraćaju veru u našu naciju. Svi do jednog, u vreme pisanja ovog komentara, su bili osuđujući prema ubicama. Kod nas nešto bitno treba da se promeni u obrazovanju jer su klinci puni mržnje, rasizma i skloni nasilju.

Mulutin

pre 8 godina

Ne razumem zasto nasi mediji pokusavaju da predstave ove ljude kao zrtve?
(mary, 13. jul 2017 08:42)
Ni reci o porodici zrtve u nasim medijima.

ikarbus je simbol oporavka srpske industrije rece av pred izbore

pre 8 godina

Vidim ja 9 biju jednoga. Ne mogu da gledam tu nepravdu i resim da se umesam. I sta bi? Ubismo jadnika.

madafaka

pre 8 godina

Samo se setite slicnih situaciji u Srbiji (Bg) ispred klubova, splavova i sl. Neizivljeni banditi i kriminalci kao ovi iz copora ubijaju ljude, i posle izadju sa robije u najgorem slucjau za 3-4 godine.. toliko o nasem pravosudju...
A ove ce nesrecnike, nadam se, grcki sud propisno nauciti pameti..

Boki

pre 8 godina

Bicemo svedoci funkcionisanja pravne drzave,a to je drzava koja nema adresu na koju odes ti ili tvoj advokat,iskesiras koliko kazu i slobodan si.
Kazne ce biti drakonske jer je zrtva Amerikanac,a pocinioci su stranci,tj. Srbi.To ce biti "pokazni" proces u kojem ce Grcka demonstrirati snagu pravne drzave.
Ali to nas Srbe nece nauciti nicemu,nazalost.
U uredjenim drzavama se ide na visegodisnju robiju i za samu pretnju silom,za ubistvo koje se nepobitno dokaze nema sanse da se izvuces.
Ove "junake" koji su u stanju nogama da zdrobe coveku lobanju treba skloniti na sigurno na par decenija....

Tomy

pre 8 godina

Cisto sumnjam da su ga tukli u nameri da ga ubiju.
(M, 13. jul 2017 08:49)Nikada nećemo saznati ali mislim da je dosta udaraca dobio kada je već bio mrtav,udariš nekoga nogom u glavu ili rebra i to njih vise takmiceci se ko ce vise puta i sto jače.Pa ono bizon nebi preziveo.Ono nisu ljudi uradili nego životinje.

Milorad

pre 8 godina

Sve koji su učestvovali pa makar i sa jednim šamarom treba osuditi na maksimalnu kaznu, nadam da će samo krivci biti osuđeni, da se među njima neće zadesiti neko nedužan i da će tako "zauzeti mesto" nekom od ovih strvinara fascinantno brzim da drugom ljudskom stvoru razbiju glavu ili izbiju zube.. strašno..

Slavoljub

pre 8 godina

Svirepo ubistvo, posle koga ste ostavili čoveka da leži i niko nije pokušao da mu pomogne.Najviše se potresla devojka u fast fudu.

Tajvanska kanasta

pre 8 godina

Eto kako u jednom trenutku loša procena može da zavije u crno ko zna koliko ljudi. Pričajmo deci što više da ne bude kasno.

DDF

pre 8 godina

Posle snimka,istina je izasla na videlo,svi su krivi od prvog koji je udario i svih ostalih koji su zverski izsutirali nesretnog momka.
Jedina pravda,ako je uopste i ima jer je izgubljen jedan mladi zivot,je dozivotna robija.

Srboljub

pre 8 godina

Ne ustupati srpskom pravosuđu. Samo umešani u slučaj (rodbinski, napr.) ili oni koji su se probudili iz decenijske kome mogu biti za takvu soluciju. NE USTUPATI SRPSKOM PRAVOSUĐU!

s.nikolić , austrija

pre 8 godina

@ Dragan : "...bezazleno šutnuo u glavu , dva meseca zatvor , dve godine zabrana za grčku, i hajde kuci " ????!!!!
Da neko od ovih nije možda familija ???
Šutneš nekog u glavu "bezazleno" koji

već krvav leži na asvaltu ?
Pa dokle bre zemljače da se šutiramo ili druge šutiramo !!!
Za to postoji lopta , krpenjača , ako uopšte znaš šta je to , a ne ljudske glave !!!
Mozak da uključimo malo više , a rukama i.nogama da radimo neke korisne stvari !!

Zato sve podjednako i.zajedno da mogu da razmenjuju "iskustva" koja verovatno imaju na pretek !

Мили

pre 8 godina

Код нас би већ били пуштени , јер би наши "чувени адвокати" већ направили дил са неким , и од свега не би било ништа.То је тајна великих адвоката , они раде ствари за које се зна како ће се завршити.Ови момчићи су поверовали да ће их неко спасити тако што ће искеширати паре на праву адресу.Бојим се да следи болно отрежњење и за њих и за родитеље.

ko jel ja

pre 8 godina

Barmen izjavio da im je cilj bio da uspostave red u lokalu pa su zato zrtvu jurili ulicom i grupno prebili na smrt. Red u lokalu ili red na ulici? Epilog je anarhija na ulici na nivou srednjevekovnog linča.

Stojko

pre 8 godina

Ne znam samo ciji su navijaci, zvezdini ili partizanovi? Ovakve tuce su svaki dan po vecim gradovima Srbije. Treniraju momci da bi se pokazali u inostranstvu. Epa dolijali su. Ko je sta trazio to je i dobio ili ce dobiti. Nije mi drago, mladi su ljudi, mog su roda ali brate nemaju mozga... Ono doduse za tucu i ne treba mozak... Nek im je Bog na pomoci.

Beogradjanka

pre 8 godina

Agresija bas nikad nista dobro nije donela. Nikome. A nivo agresije u ljudima je alarmantan i zabrinjavajuci, narocito u mladim ljudima. Kao da jedva cekaju da se nesto desi kako bi sav svoj bes iskalili na nekome. Ne znam ko je od ovih ovde zaista ucestvovao u ovom hororu a ko nije, ali oni koji jesu...njih mi ni najmanje nije zao. Pritom, apsolutna nesvest o tome gde se nalaze je posebna prica. Navikli da u ovoj nasoj Apsurdiji sve moze a onda odu van granica iste pa zaglave dozivotnu. Ej bre, da udaras nekoga do smrti! Uzas!

Mare

pre 8 godina

"Kako pišu mediji, srpski mladići su odbacili svaku umešanost u zločin, "iako se oni jasno vide na snimcima tuče". 

To sve govori!
(IQravan nuli., 13. jul 2017 12:37)"

- Oni su od prvog dana u pritvoru i pretpostavljam da ne znaju da postoji više snimaka gde se sve jasno vidi. Zbog toga odbacuju svaku umešanost.

Ivan

pre 8 godina

Samo bez plaćanja sudskih troškova i advokata, putnih troškova porodica, kaucije itd. na teret poreskih obveznika Srbije. Ako su letovali u Grčkoj neka sami nađu novac.

Sale

pre 8 godina

Jedno je sigurno, a to je da je momak premlacen i da je kao posledica premlacivanja nastupila smrt. E sada ko ga je tukao, ko je izazvao incident, to sud treba da utvrdi. Slusajuci osumnjicene ispada da ga niko nije pipnuo. Stara prica, kada se desi tragedija, odmah svi vicu "nisam ja".

...

pre 8 godina

Hoce li ovaj izbacivac da se usaglasi sa sobom? Prvo izjavi za zrtvu da je pao tako cudno da je polomio vrat. Zatim da ga nisu tukli nasi, vec Britanac naseg porekla, a zapravo je on Britanac naseg porekla. Posle kaze da ga je nas prvi udario, pa ga je i on udario u lice (nikako u glavu, lice nije deo glave), sutnuo par puta i sklonio se (verovatno da ustupi mesto kolegi barmenu i jos jednom od nasih, jer je red). Na snimku deluje kao da ga je on upravo on i vijao i prvi oborio napolju. Sad kaze da ga nije uopste udario, ustvari da nije zadao udarac od koga je zrtva umrla. Kakva li ce mu biti rekacija kad bude video snimke? On verovatno nema ni predstavu da su snimljeni iz vise uglova. A pise se i da su optuzeni objavljivali slike na drustvenim mrezama to vece, pre incidenta, tako da su i olaksali posao policiji u identifikaciji.