Nedelja, 07.05.2017.

15:14

Ikea puni rafove, garancija 25 god. ili džabe FOTO

Robna kuća Ikea u Beogradu, koja će biti otvorena u narednih nekoliko meseci, počeće da se puni robom za četiri do šest nedelja.

Izvor: Tanjug

Ikea puni rafove, garancija 25 god. ili džabe FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

leptirica

pre 8 godina

Pa hajdemo o platama. Da li ce proizvodi IKEA biti jeftiniji nego u Madjarskoj , Austriji ... zato sto su ovde plate njihovih radnika manje. Imam firmu u Srbiji koja se bavi jedinom granom privrede u kojoj imate konkurenciju- alu stolarija i slicno. Kada bih svoje proizvode prodavao po cenama kao u gore nabrojanim zemljama plata radnika bi bila oko 1000E. Mozete pljuvati al nemojte se puvati
(joj meni, 08. maj 2017 12:31)

Neće biti jeftinije, u Hrvatskoj su neki proizvodi bili i skuplji nego u Austriji. IKEA neće uništiti domaće proizvođače, u Hrvatskoj su neki domaći proizvođači ponudili da će iste komade namještaja koje vidiš u IKEI izraditi i prodati po 20% nižoj cijeni. IKEA ima dosta fora stvari ,koje su jeftinije i ljepše od onog što se prodaje u drugim trgovinama namještaja... pipe, svjecnaci, čaše... i to privlači kupce, namještaj im nije spektakularno jeftiniji od konkurencije.

toma

pre 8 godina

@joj meni
ako mislite da ce biti jeftinije nego na zapadu - grdno se varate !!! u tome i jeste poenta proizvod kosta ISTO ILI SkUPLJE a plata je u nesrazmeri !

delboj

pre 8 godina

@delboj,
mnogo mi ti poznajes IKEA proizvode kada tvrdis da je namestaj pravljen u Kini. Mnogo namestaja potice od dobavljaca iz Nemacke. Visoka automatizacije i detaljno planiranje masovne proizvodnje su garant ujednacenog kvaliteta i niske cene. Na svakoj amabalazi je oznacena zemlja porekla.
(Srbin sve zna i kada ne zna, 7. maj 2017 21:18

90 odsto proizvoda jeste iz Kine, drveni komadi namjestaja su od iverice, ukoliko se iverica moze nazvati drvetom. Dakle sasvim sigurno jesu najjeftiniji materijali i sasvim sigurno im je ogroman broj proizvoda iz Kine. Sada, vjerovatno imaju neke manje serije koje su i skuplje i zahtjevnije pa ih odrade u nekim EU zemljama, ali to je sve na kasicicu.

Petar

pre 8 godina

Imali ste 10 godina da se pripremite za dolazka konkurencije. Meni u mom poslu se to desava preko noci. Dakle, krivite sopstvenu nesposobnost za percepciju i pricenu buducnosti. Ona je neophodna za planiranje svega,pa i biznisa. Zasto se nasi proizvodjaci nisu sami udruzili? Napravili zajednicki nastup? Spustili cene transporta i skladistenja? Mogli ste i da kopirate njihove porizvde,bas kao sto Kinezi to rade za sve. Ali kome ja da pricam,pa Albanija je bolja od nas.

Dirty

pre 8 godina

Ikea će puštanjem u merežu solarne energije zarađivati više od prodaje nameštaja. Naravno, njihov odnos kvaliteta i cene uvek u prednosti nad domaćim proizvođačima nameštaja i pokućstva. To je jasno al ovakvim pristupom, investicija u solanu energiju, jeftina radna snaga pokazuju zašto su oni jedna od najvećih korporacija na svetu i zato postavljaju uslove gde i kad grade i investiraju. Pokazna vežba???

joj meni

pre 8 godina

Pa hajdemo o platama. Da li ce proizvodi IKEA biti jeftiniji nego u Madjarskoj , Austriji ... zato sto su ovde plate njihovih radnika manje. Imam firmu u Srbiji koja se bavi jedinom granom privrede u kojoj imate konkurenciju- alu stolarija i slicno. Kada bih svoje proizvode prodavao po cenama kao u gore nabrojanim zemljama plata radnika bi bila oko 1000E. Mozete pljuvati al nemojte se puvati

Maxx

pre 8 godina

Veci deo naseg naroda jos ima namestaj iz 80tih i 90 tih. Ko je imao uslova poceo je polako zamenu sa nekim jeftinijim formaideale proizvodima i to je to. Sta cemo.

S70

pre 8 godina

Da se razumemo - Ikea je to što jeste, i to je opšte poznata stvar.

Ali priča kako je domaće bolje ne pije vodu. Neko pominje Simpo - to odavno nije ono što je nekada (davno) bilo, osim ako vam ne uspe da dođete do robe namenjene za izvoz. A da košta - košta.

Ja sam lično imao iskustva sa domaćim, i mogu da kažem da jedva čekam Ikeu da zamenim ugaonu garnituru u dnevnoj sobi, pošto ovo što se prodaje kod nas je ili preskupo ili đubre (isto preskupo).

Darko

pre 8 godina

Nihove kuhinje po meri kostaju od 1000 pa i preko 3000€.Z iste novce narucis po meri i po zelji.A oni rade seriski namestataj i trebali bi da budu jefiniji.Oni su jeftiniji u Svajcarskoj jer tamo nanestaj po meri kosta 10 puta vise nego kod nas.

kiza

pre 8 godina

Da li ste znali da Ikea pravi i kuce?
To su gotove kuce,kompletne,sa radijatorima,i svim ostalim,isto tako i modularne,pa ih slazes kao dete kockice...

tautologija

pre 8 godina

"hvale Ikeu kao da ce nama ici te pare a ne Svedjanima"
@mr o

Vidi ovako... ako mi je potreban artikal koji kod nas kosta npr. 100E, a u Ikei 50E, onda onih 50E razlike ide MENI!

pizza pametnica

pre 8 godina

Ima mnogo slatkih stvari i prava je mamipara. Meni je postalo problem kada su svi u gradu poceli da imaju i isto cvece, a kamo li namestaj. Inace, pre neki dan gledam japanski film i vidim istu posteljinu kao moju. Nekad je slatko, ali moze i da smori.

mare

pre 8 godina

IKEA vam je H&M ali za nameštaj; moderno, pristupačno ali lošeg kvaliteta. Jedan Simpo ima 3x kvalitetniji nameštaj od njih ali 3x veću cenu, kvalitet košta to mora da znate.
Cela priča je pomodarstvo, reci da nemamo Mekdonalds u Srbiji verovatno bi ljudi bili u iščekivanju kad će se otvoriti i pisali bi hvalospeve. Ili da nemamo Zaru, tako smo čekali H&M i ništa. Ne zanosite se.

jedna od najboljih svetskih osoba

pre 8 godina

Pola srb kupuje u forma ideale, a sada ikea nije dovoljno kvalitetna. E, jbg.. Narod samo luj vitona nosi, i luja ivx namestaj iz 1832. Mermer, drvo puno, zlato i svilu. Pa u rols rojsa fantoma sednu i na burek 50% popust od 19h...

Dušan

pre 8 godina

Marko, 07. maj 2017 22:28-----cuj njega 1km udaljen a vidis da je puna blago tebi zivim i ja u srb svaki komad namestaja vredi vise od tvog i ako ja zaradjujem dinare a ti franke ccc

Miroslav UK

pre 8 godina

Boze, kako neobavesteni, zatucani Srbi, koji retko odu i u Grcku na more, vole da su u pravu i sve znaju, a pogotovu kako je na trulom zapadu. Ja sam kupio dosta namestaja u Ikei u Birmingham-u UK. Kupio sam i novu ugaonu garnituru za dnevnu sobu dok su zena i deca bili u Srbiji na godisnjem odmoru, da ih iznenadim i obradujem. Vratise se, i .....zena ko zena, ne svidja joj se . A ja doneo sastavio i.... Nazovem Ikeu, dosli sutra, besplatno odneli,bez pakovanja,kazu nije vazno, ja pobacao kutije, rastavio sam samo na dva dela. Ponudili su nam zamenu za bilo sta iz njihovog asortimana,u istoj vrednosti. Dabome sve za vernog kupca. Koliko samo para ulazu u marketing a cilj je uvek samo jedan, zadovoljan i veran kupac. Naravno da mi ( uz racun) dzabe daju neki sraf kad izgubim i sl. Pozdrav iz UK.

C i n i k

pre 8 godina

Izgleda fascinantno,rekao bi covek iz daleka da je to neka ultra moderna fabrika cipova ili sl. IT tehnologije, kad ono robna kuca,trange-frange, kredenci i ormari...

qwerty

pre 8 godina

IKEA je pre svega filozofija i nacin zivota. Ko to nije skapirao, neka se uzdrzi od komentara, i neka zauzda pljuvacne zlezde, jer ispada glup u drustvu.

Silver Surfer

pre 8 godina

Za ove sto brinu da li ce komsijska deca imati sta da jedu.
Kupio sam ugaonu garnituru od jednog domaceg proizvodjaca namestaja koja po mojim kriterijumima nije bila ni malo jeftina. Prilikom kupovine imao sam jedan uslov da tabure bude iste visine kao i garnitura sto su oni prihvatili i naglasili da nije nikakav problem. Cena je zbog toga bila veca, sto sam prihvatio. Kada je garnitura stigla tabure je bio nizi (kao sto je u osnovnoj ponudi). Posle reklamacije, za nekoliko dana stigao je drugi koji je takodje bio nizi ali i sa drugacijim nogarama. Opet reklamacija, stize treci koji je iste visine ali potpuno nakaradno uradjen tako da narusava estetiku. Prihvatim da taj tabure ostane (najmajnje zlo) i opet ulozim reklamaciju ali od tada prestaju da se javljaju na telefon. Bio sam uporan neko vreme i digao ruke (moja greska). Kao izvinjenje, kada je stigao treci tabure, poslali su mi na poklon nekakav jastuk. On mi se dopadne i na proslom sajmu narucim jos dva, platim deo unapred i jos cekam da ih isporuce. Inace, vaze za ozbiljnu firmu, izlozbeni prostor na Sajmu im je pristojne velicine, ali dzabe sve to kad tako posluju. Iskreno se nadam da ce ih IKEA dovesti do prosjackog stapa ili bar nauciti kako se tretira kupac. Zbog takvog odnosa nasih privatnika prema kupcima uopste mi nije zao ako ih strana konkurencija ugasi.

amarko

pre 8 godina

generalizacija nije pametna. Ikea je velika kompanija za koju rade sjajni dizajneri, vec ima aplikacija za stavljanje namestaja u sobi, pritom je i povoljna. Sa druge strane imamo pojedine stolare koji izvoze nas namestaj u zemlje gde postoji ikea. Trka za sto jeftiniju kuhinju izmedju stolara i ikeu, formu ideale je izgubljena. Sad sta je bolje to je na kupca da proceni, jer on placa.

Aco

pre 8 godina

Uglavnom losiji kvalitet mamestaja je u pitanju! Znam. 
(mile pile, 07. maj 2017 16:48)

Kako da ne... Naravno, ima jeftinog i ne tako kvalitetnog nameštaja kod njih ali takođe ima veoma kvalitetnog i dosta skupljeg... Imam njihovu kuhinju i ormar u spavaćoj sobi... Nije bilo jeftino ali je kvalitet čista 10-ka...tako da...

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

ja stolar i sam svoj majstor što vidim to i napravim a i drugima šta naruče.Naš čovek će pre otići u ikeu i kupiti komad nameštaja da se kaže da je iz ikee nego doći kod pravog majstora i naručiti nešto da mu se uradi.Inače za sve zainteresovane ŠARAF U IVERICU NIKADA samo drveni tipl ili keks.
(miroslav, 07. maj 2017 21:31)

U pravu si, ali ne da se kaže da je iz ikee, već zato što nema para da mu se kvalitetno uradi privatno. Složićeš se da na oko ista kuhinja kupljena u forma ideale, ili ikei nikako po kvalitetu ne može da bude kao kada takvu sam napraviš, ali isto tako ni cena ne može da bude ista.

Jovana

pre 8 godina

Neko je pitao gde to u Ikei moze sa se vrati raspakovano. Ne samo raspakovano vec i isecena kuhinjska ploca za sudoperu, naravno sa racunom,mozete da vratite u Nemackoj. Ne mozete da vratite samo robu sa odeljenja gde su stvari na pojedinacnoj rasprodaji. To su obicno stvari koje su bile izlozene duze vreme ili koje je neko vec vratio i to vam je naglaseno prilikom kupovine.

Trla baba lan

pre 8 godina

IKEA, bar one u Grčkoj u kojima sam bio imaju Ok odnos cena kvalitet. Zimus sam radio kuhinju po meri, majstor mi kaže ako natrčiš na akciju u F.Ideale ili JYSK kuuj, ja ne mogu materijal da nabavim o toj ceni. Očekujem sličnu priču i sa IKEOM. Očigledno je trend da stvari i ne treba da traju po 100 godina, nego 5-6 mislim na nameštaj. Mi smo samo posledica večne krize na ovim prostorima i naravno neverovatne mudrosti koju nosimo oličenu u otporu svemu što je novo.Da damo ljudima šansu, ne tvrdim da će biti kao u inostrnastvu, evo ga i METRO kao primer, nisu se baš proslavili ovde ali nemojte unapred sve da znate. Vidite da ljudi pričaju o stvarima koje su nama vasionski brod, kišnica u tolaetima i td. Plate će biti kao i svuda u ovoj zemlji, zašto bi oni davali bolje nego ostali. Zaista mi se čini da je članak bio o otvaranju bilo čega da bi sastav komentara bio isti kao i sada.

Spira Popivoda

pre 8 godina

Pera, 07. maj 2017 19:33)
Kupuj ti Pero u Ikei i dalje, i ostali po zelji. Ja znam da tamo nikada necu uci. Evo zasto. Znam majstore u Srbiji koji na "crno", jer tako moraju, zbog drzave koja gura IKEU, prave predivan namestaj i to zamislite od pravog i punog drveta. Pre deset dana narucio sam drvene etno stolice od parene bukve po ceni od 950,00 dinara. Drvo mirise kao dusa. Ojacane duplo, pravljene za restorane. Sirim ovu pricu i nasim majstorima dovodim kupce na zadovoljstvo svih. Kako ono bese? U IKEI je samo oklagija nasa. Mars tamo!

itd

pre 8 godina

IKEA ima jeftinu verziju namestaja i skuplju. Svi koji ne veruju, neka bace pogled na njihove sajtove u zemljama oko nas pa neka vide. Na primer, ima troseda za 100 evrica, ali ima i za 2000 evrica... Ko koliko moze, naravno. Kvalitet i izbor daleko bolji od nasih forma ideala, emezzete, simpa i sl...

Mila

pre 8 godina

Osnovana 1948.-postoji vise od 60 i kusur godina
375 robnih kuca u 28 zemalja
172 000 zaposlenih
Da ,da bas se vidi da su jako loseg kvaliteta

Marko

pre 8 godina

Uglavnom losiji kvalitet mamestaja je u pitanju! Znam.
(mile pile, 07. maj 2017 16:48)

Cuj ovog, znam. Rekao bi covjek da kod nas svi kupuju samu robu prve klase pa im sad Ikea kao kvari standard. Zivim kilometar od nje u Svicarskoj pa vidim da je svaki dan puna. Ocigledno svicarcima kvaliteta odgovara.

stoper4

pre 8 godina

ikea? kvalitet? nikako u istoj recenici.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zasto ne objavljujete normalne komentare?, 7. maj 2017 19:43)

Kako ste zapeli za kvalitet, kao da svi kupujete samo Natuzzi sofe od 5000 eur pa vam gadljiv nameštaj iz Ikee. Niko nije rekao da su neki jak kavalitet, ali za cenu po kojoj prodaju kvalitet je sasvim prihvatljiv.

santa justa

pre 8 godina

Obisao sam Ikea prodavnice u Solunu, Becu, Budimpesti, Salzburgu, Gorici, Padovi i Zagrebu. Napokon i kod nas stize. Nikad nijednu primedbu za ulozeni novac nisam imao. Toliko!

ana

pre 8 godina

I ja, kao i Nenad, zivim u drugom drzavi. Kada sam, daleke 1993, stigla u drugu drzavu, u Ikei sam kupil (porez ostalog) i kuhinju. Ni sraf, a kamoli nesto drugo, nisam do sada zamenila. Fioke klize da je milina, a i izgled je potpuno aktuelan.

IKEA nema iznenadjenja

pre 8 godina

@zasto ne objavljujete normalne komentare,
pre svega nauci sta znaci definicija KVALITETA.
Kvalitet je kada dobijes ono sta stoji na deklaraciji proizvoda i koji ima minimalne varijacije. A to IKEA upravo ispunjava. Ne takmici se IKEA proizvod sa puno skupljim vrhunskim proizvodima. IKEA ide na dobar odnos specifikacije proizvoda u odnosu na cenu. Cena je bitnan faktor za IKEA-u. Kupac tacno zna sta ce dobiti kod IKEA-e.

Samo kažem

pre 8 godina

Ljudi, zapeli ste za taj minimalac radnicima kao gluv za telefon. Pa ne rade ljudi u nuklearnoj elektrani nego na kasi i na rafovima pa će u skladu sa tim i biti plaćeni. Naravno manje jer je kod nas uvek sve jadno i mora manje, ali ne preterujte sa tim, sad zato što je ovo ikea pa će im dati platu od 2000e, nije to tako.

Srbin sve zna i kada ne zna

pre 8 godina

@delboj,
mnogo mi ti poznajes IKEA proizvode kada tvrdis da je namestaj pravljen u Kini. Mnogo namestaja potice od dobavljaca iz Nemacke. Visoka automatizacije i detaljno planiranje masovne proizvodnje su garant ujednacenog kvaliteta i niske cene. Na svakoj amabalazi je oznacena zemlja porekla.

miroslav

pre 8 godina

ja stolar i sam svoj majstor što vidim to i napravim a i drugima šta naruče.Naš čovek će pre otići u ikeu i kupiti komad nameštaja da se kaže da je iz ikee nego doći kod pravog majstora i naručiti nešto da mu se uradi.Inače za sve zainteresovane ŠARAF U IVERICU NIKADA samo drveni tipl ili keks.

Onako

pre 8 godina

Evo ovako: IKEA planira 2.5 miliona posetilaca godisnje, a ja vam tvrdim da ce do prvog rodjendana imati 4 miliona. U drugoj godini jos vise, kozda i 5.000.000.

Ono sto je najzanimljivije je da ce medju njima biti gotovo svi ovi koji ih sad pljuju.

Jedva cekam, dobrodosli dugo vas cekam https://goo.gl/WgyFAU

Upit

pre 8 godina

U Evropi stvari se mogu vratiti i ako su korišćene. Naravno u Srbiji uvek mora da bude drugačije i nepovoljnije .
(Siniša S., 07. maj 2017 20:24)
Izvini u kojoj to zemlji može?! Možeš da se predomisliš i da vratiš ali u original ambalaži ( i tako u mnogim zemljama širom sveta)!

Dejan

pre 8 godina

Idem ja tako kolima iz Danske do Srbije. Od Viborga do Budimpeste ima oko 17-18 Ikea pored auto-puta. Sam bog zna koliko ih ima u unutrasnjosti. A mi ovde pravimo dogadjaj ko da otvaramo kosmodrom! Zatim, Ikea postoji i u Ljubljani, Zagrebu, Sofiji, Solunu. Drugo- Ikea je trgovina a ne proizvodnja.

New Jersey

pre 8 godina

da li ce i plate zaposlenima biti iste kao njihovim kolegama u pomenutim gradovima,ili bar slicne ili ce po obicaju vecina raditi za minimalac?
(Hell, 07. maj 2017 16:44)
Pa i u tim pomenutim gradovima radnici u Ikei rade za drzavni minimalac..
Ne znaci ako se strana kompanija otvara da se odma dize i standard plata i da ce radnici imati iste plate kao i radnici u nemackoj Ikei,Ikea kao i druge kompanije kada otvori nesto gleda kupovnu moc stanovnistva,prilagodjavanje cena itd..ne moze krevet u Ikei kostati 400e a radnik-prodavac imati 1400 kao u nemackoj kao sto i taj krevet u nemackoj ne moze kostati 400e nego vise jer je kupovna moc veca kao i cena rada..
Te osnovne stvari koje ne znate a samo kukate vredjaju inteligenciju,budi srecan,realan i gledaj pozitivno sto ce se barem otvoriti neka radna mesta.

Nenad

pre 8 godina

Živim u drugoj državi. Dok sam bio slabog ekonomskog stanja kupovao sam Ikeu. Ukupno 20-ak predmeta, od nameataja preko zavesa, kuhinjskog posudja. Ništa, osim jednog cipelarnika, nije trajalo duže od dve-tri godine. Ovo sa 25g. garancije mi se xini preopstimisticno.

Pera

pre 8 godina

Auhhh kakve sve komentare procitah ovde..Da ne poveruje covek. Tacno bre za nas nista nije. Najbolje da smo jedna ledina bez igde icega. Dakle, dokoni narod ima vremena da sedi za kompom I pljuje najobicniju robnu kucu. Dakle, nema se vremena da se nekako doprinese kucnom budzetu, ali je zato pljuvacina uvek zagarantovana. Pobogu, jel vas tera ko da idete u tu Ikeu sutra kada se otvori? Daleko vam je? Idite u Jyskove, Home centre, Emezzete I ostale derace nase koze.. Ja cu sa uzivanjem ici u Ikeu bas kao I sto sam sa uzivanjem isao u onu u Budimpesti, Amsterdamu, Zagrebu, Katowicama..kupim lampe, police, stocice, stolice, sveci mirisljavih mali milion..sitne dzidza bidze za kuhinju, cediljke za sudove, escajg, casa kakvih hoces..drangulije za kupatilo, zakacaljke za peskire, krpare, zavese za tus kadu..I evo, nije mi pala kruna sa glave, a I preziveo sam finansijski, evo nisam crko sto sam dao 5e za lampu, pola e za svecu veliku, evro za deset baterija za decije igracke..A vi pljuvaci kupujte u Simpu slobodno, nemam nista protiv ali zato nama koji zeljno cekamo IKEU ne drobite, molim vas.

delboj

pre 8 godina

Odlicno. Ikea je odlican brend i rade sjajne i prakticne stvari. Ima tu svasta da se oplemeni jedan dom. Nije to sad prekvalitetan namjestaj, ali je dobar, praktican, lijep. Oni u principu usvoje 1000 dizajna namjestaja od raznih sudentata i enterijerista, odrade to u milionskim komadima i tirazima u fabrikama u Kini. Uglavnom su to komadi od najjednostavnijih i najjeftinijih materijala, mada ima i kvalitetnih ali sve ima svoju cijenu. Projekti su odlicni, preciznost izrade vrhunska, montaza lagana...

Arsenije

pre 8 godina

Pitanje poredjenja cena nase Ikea-e sa onima u komsiluku (dve u Madjarskoj, jedna u HR, BG, u GR realno tri dostupne u Solunu, Larisi i Janjini) bice kljucno za buduci promet. Grcke robne kuce Ikea su najskuplje zato sto je i porez na promet najveci (24% ) medjutim AKCIJE u Grckoj su najatraktivnije i popusti ne mogu da se porede sa bilo kojom od robnih kuca na Balkanu. U Zagrebu je organizovan REDOVAN mesecni i nedeljni popust na poojedine proizvode uglavnom do 20%, kao i u Madjarskoj. Sofija je najbednija sto se tice popusta ali su redovne cene korektne u poredjenju sa drugima. Ostaje da vidimo za koju opciju ce se nas menadzment odluciti. Da li ici sa umerenim cenama sa redovnim i cestim popustima od 20-30% max ili koncept sa velikim sezonskim popustima kada se mogu kupiti isti proizvodi i 80% jeftinije.

marko

pre 8 godina

vec nije istina da je kao u Evropi cim je izjavio da se moze vratiti samo ako je upakovano.Na zapadu se moze vratiti i ako je raspakovano i cak ako je sastavljeno.Zasto se to razlikuje od Evrope.

Mnogo zabrinuti ljudi

pre 8 godina

Za sve ove hejtere koji se brinu oko minimalca u IKEI, jedna informacija: plate su im odlicne i uslovi rada...koleginica iz moje firme je presla.za mnogo jacu platu..a i firma u kojoj radim ima jake plate. Naravno, radi se mnogo i to je svima jasno. A poredjenje plata sa Tokijom, kako neki komentarisu, je do te mere besmisleno da nemam reci

Mile

pre 8 godina

Zasto uvek kupovati namestaj koji ce da te sahrani? Kupi nesto lepo sto ti se svidi, pa promeni za koju godinu pobogu. A ne kupite nesto "kvalitetno" otplacujete sto godina i onda vas to sahrani.

Živela konkurencija

pre 8 godina

nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu
(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 7. maj 2017 16:15)

Mene brine da li komšija ima šta da jede isto koliko je njega brinulo da li ja imam šta da jedem, kad je pokušao da mi uvali loše sklepanu kuhinju, kao, rađenu po meri.
Ako komšija hoće da jede, moraće da bude i jeftiniji i bolji od drugih.

razuma bez

pre 8 godina

o da, zato apple napravi za $50 a proda za $500, neko mora da bude i ovca u tom lancu :)
(wer, 7. maj 2017 18:45) # Link komentara

Sta mislis, koliko je vrhunskih inzinjera radilo i koliko su meseci radili, da bi to nesto uopste moglo da se napravi od delova koji kostaju 50$?

Ili, kao i ostali prosecni srbi - samoupravljaci i ti priznajes samo rad u rudniku, na njivi i u fabrici?

bivsi preduzetnik

pre 8 godina

Lepo je to kada u Beogradu vidis Ikeu, Zaru, Mango, Lidl, Aldi ... i ostale belosvetske poslovne imperije, pa kazes sebi: wow, Beograd je svet. Samo, bilo bi jos mnogo lepse kada bismo jednog dana u Becu, Londonu, Parizu itd. ugledali firme poput "Krstic i sinovi", "Mitic i brat", "Tri sestre" ... Pusti snovi, ocigledno je Srbija kolonija i tu nema pomoci!

Tor

pre 8 godina

Sad da je neki kvalitet i nije. Sve sperploca uglavnom, drvo kad imaju - skupo je jako. Ali dizajn im je zato lijep i tako. Kad vracas nesto, ne pitaju puno, ne dave - vracaju odmah. Sama sam sebi razbila komodu kad smo prebacivali iz coska u cosak i polomila jedno deset pregrada - odnijela i rekla da sam takve dobila u paketu - dali odmah nove. Imaju i interesantne restorane (bar ovdje na zapadu). Tako da ima prednosti, naravno, ali ne treba ni praviti sad neku famu od toga. Sto se tice komentara da mu drug radi za 2500 eura u Norveskoj u Ikei, pa to je za Norvesku katastrofalno nisko - ne znam kako prezivljava???!!

чарапан

pre 8 godina

Да бих дошао до икее и вратио се кући, треба ми 3.000 дин ! Толика би минимум морала да буде уштеда , да би ми се уопште исплатио долазак, а о утрошеном времену да и не говоримо. Ипак је та икеа само за београђане и евентуално наручивање поштом !

edi

pre 8 godina

Ja sam jako zadovoljan Ikeom, zivim u Varazdinu a Ikea je u Zagrebu, imaju odlicnu web ponudu i sve se lijepo da vidjeti, narucio sve i doslo mi dostavom a i bili smo dva puta u samom ducanu, sto se tice kvalitete po mom osobnom sudu bolji su recimo od Lesnine. Ono sto je po meni najveca prednost Ike-e je sto oni odredjene serije imaju godinama pa mozete kupovati periodicno, npr kupujete klincu sobu, kupite krevet ormar i stol za pocetak, kasnije komoda jos jedan manji ormar itd. Sto se tice samih ideja bio sam dosta skeptican oko toga dok nisam dosao u sam ducan, imaju stvarno fantasticnih ideja i rjesenja a i cijenom su sasvim ok. Uostalom dovoljno je utipkat ikea.hr pa vidjet, recimo kuhinju mozes slozit doslovno kako hoces, brdo kombinacija iz jedne serije dok recimo u lesnini imas gotovu kuhinju ono osnovnu i cim dodas nesto cijena ide u nebo.

wer

pre 8 godina

Kvalitet i jeftinoca ne idu zajedno,nikada!
(Zomilly, 7. maj 2017 17:14)

o da, zato apple napravi za $50 a proda za $500, neko mora da bude i ovca u tom lancu :)

Gorana

pre 8 godina

Prvo nije 25 godina ili besplatno za istu stvar, nego su besplatni šrafovi i inbusi koji vam se zagube, a koji koštaju nekoliko dinara. 
Drugo, možete da dajete sve živo besplatno, nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu.isto kao i oni koji prave odeću, obuću i hranu, sve što se proizvodi kod nas kupujem domaće.
(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 07. maj 2017 16:15)

Da, ne kazem da delom niste u pravu. Ali ovo je 2017. godina, zakoni trzista su jasni i beskompromisni. Ko ponudi bolji kvalitet, cenu, uslugu i garanciju dobija trziste. Sve ostalo je demagogija, ja nisam dovoljno bogat nikoga da izdrzavam, za svoje pare uzimam ono sto mi je najpovoljnije. A ako su uslovi isti, uvek domace....

realan

pre 8 godina

Skoro svracao u onu kod Zagreba i odmah ozalio ostatke izmrcvarene domace drvno-preradjivacke industrije. Odnos cena-kvalitet nenadmasiv, za nas vanzemaljci.

jos jedan izbor

pre 8 godina

Kupili smo kod njih lampu, cebe i jos neke stvari i sasvim ok kvalitet za cenu. Dobri su za ljude koji su podstanari, koji nemaju para za skuplji nasmestaj i sele se pa mogu sklapaju namestaj.

Dusan

pre 8 godina

Da nevalja propala bi firma odavno.Jel cuo neko za izreku dobijes sta si platio.Kod nas za ono sto platis dobijes nizi kvalitet od onog na zapadu ili USA.Prosecan stanovnik ovih prostora bi hteo nov BMW serije 5 sa ful opremom za 10000€ jer on misli da toliko treba da kosta.Mastanje nije zabranjeno.

pepe

pre 8 godina

Ikea kao i svaka druga radnja, nista posebno, narocito sa nasim standardom. Jedna druga stvar iz teksta mi je privukla paznju a to su SOLARNI PANELI. Zasto gradjani Srbije NE SMEJU da imaju i koriste solarne panele a neki tamo stranci smeju??? Ja zelim da ustedim na potrosnji struje i zelim da postavim solarne panele na krov moje kuce ali mi drzava ne dozvoljava. Kako sada moze Ikea???

Ruski Vuk

pre 8 godina

Imaju dobre stvari,zanimljive i lepe,ali nazalost sa nasim standardom jedva da vecina moze da iz grada dodje do istog centra i vrati se,sa zutom upaljenom lampicom (rezerva)..Slucajno je osmisljena na auto-putu?Naravno da ne..Kupci u Ikeii ce biti sve strane table na parkingu,u prolazu.Nama je i "Uradi sam" i slicni centri delimicno skupi,o Jisky da ni ne pricam..Srecno nam bilo.

Olga

pre 8 godina

Bravo Vlado! Puno uspeha!
Bukurest
 (Navijac, 7. maj 2017 16:19)

Uh, pa nisam znala da je nasa Vlada vlasnik Ikee, ja mislila neki Svedjanin!!???

Borisav

pre 8 godina

Ovi koji misle da Ikea nece uspesno poslovati neka skoknu sledeci vikend do Ikea-e u Budimpesti gde ce se iznenaditi koliko ce sresti ljudi iz Srbije

Bosanac

pre 8 godina

Kvalitetan namjestaj! Pogotovo plocasti.. klasa kvaliteta nepoznata nasim lokalnim balkanskim fabrikama. Nakon sto kupute prvi ormar i sastavite ga, vjeriti cete se o cemu govorim.

Mix

pre 8 godina

@Hell
Naravno da nece,jer ni obim posla u Srbiji nece biti ni blizu kao u tim zemljama/gradovima.Moj prijatelj radi u Norveskoj u prodavnici sa 50ak zaposlenih i DNEVNI promet im je oko MILION evra.On ima platu oko 2500 evra,ali i firma ima ogroman promet.

Donglai Pei

pre 8 godina

Nadam se samo da nas vrli premijer i buduci predsednik nece ici na otvaranje i jos se hvaliti time. Ne znam kako je u drugim drzavama, ali mene prosto dodje sramota kad nasi drzavnici pa i gradonacelnik Beograda pocnu da se hvala otvaranjima prodavnica po Srbiji.To mi je nekako ispod svakog nivoa.

Samosvesna gradjanka

pre 8 godina

(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 7. maj 2017 16:15)
A oni koji će raditi u Ikeinim prodavnicama u Srbiji su sa Marsa ili iz neke pustinje na Zemlji i nemaju svoj komšiluk?

strelac

pre 8 godina

Ne razumem ovu mrznju koja izbija iz pojedinih komentara.Samo se raspitajte koliko ljudi ide u Madjarsku da pazari u Ikeu.Znaju oni dobro sta rade i gde otvaraju.Zasto smo uvek protiv svega novog i zelimo da sto pre propadne.E zato nam i ide ovako kako ide.

Mirjana

pre 8 godina

Zatvorice je pre nego onu kod Hajata. A garancije onda slobodno okacite macku o rep.
(Ljiljana, 7. maj 2017 16:07)

Što bi je zatvarali, mislite da neće imati promet ???

sk

pre 8 godina

Ne želim da me uvuku u potrošačku mašineriju.
Kupujem hranu i ono što mi zatreba dok se staro ne raspadne.
Baš me briga sa NBg-a da idem u Ikeu, nit bih kupovao online tamo.

Hell

pre 8 godina

@ "Robna kuća će biti ista kao u Beču, Parizu, Londonu, Tokiju... i poslovaće po svim standardima po kojima posluju druge Ikea robne kuće u svetu", rekao je Lalić Tanjugu 

Kljucno pitanje za gospodina Lalica kad vec pominje London,Tokio... da li ce i plate zaposlenima biti iste kao njihovim kolegama u pomenutim gradovima,ili bar slicne ili ce po obicaju vecina raditi za minimalac?

Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu

pre 8 godina

Prvo nije 25 godina ili besplatno za istu stvar, nego su besplatni šrafovi i inbusi koji vam se zagube, a koji koštaju nekoliko dinara.
Drugo, možete da dajete sve živo besplatno, nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu.isto kao i oni koji prave odeću, obuću i hranu, sve što se proizvodi kod nas kupujem domaće.

Kecman

pre 8 godina

Na stranu sve ostalo, ali objekat se čini veoma dobro osmišljen i napravljen, solarni paneli, kišnica, geotermalnih izvori, pa sve do punjača za elektro automobile, svaka čast.

Kecman

pre 8 godina

Na stranu sve ostalo, ali objekat se čini veoma dobro osmišljen i napravljen, solarni paneli, kišnica, geotermalnih izvori, pa sve do punjača za elektro automobile, svaka čast.

Hell

pre 8 godina

@ "Robna kuća će biti ista kao u Beču, Parizu, Londonu, Tokiju... i poslovaće po svim standardima po kojima posluju druge Ikea robne kuće u svetu", rekao je Lalić Tanjugu 

Kljucno pitanje za gospodina Lalica kad vec pominje London,Tokio... da li ce i plate zaposlenima biti iste kao njihovim kolegama u pomenutim gradovima,ili bar slicne ili ce po obicaju vecina raditi za minimalac?

Pera

pre 8 godina

Auhhh kakve sve komentare procitah ovde..Da ne poveruje covek. Tacno bre za nas nista nije. Najbolje da smo jedna ledina bez igde icega. Dakle, dokoni narod ima vremena da sedi za kompom I pljuje najobicniju robnu kucu. Dakle, nema se vremena da se nekako doprinese kucnom budzetu, ali je zato pljuvacina uvek zagarantovana. Pobogu, jel vas tera ko da idete u tu Ikeu sutra kada se otvori? Daleko vam je? Idite u Jyskove, Home centre, Emezzete I ostale derace nase koze.. Ja cu sa uzivanjem ici u Ikeu bas kao I sto sam sa uzivanjem isao u onu u Budimpesti, Amsterdamu, Zagrebu, Katowicama..kupim lampe, police, stocice, stolice, sveci mirisljavih mali milion..sitne dzidza bidze za kuhinju, cediljke za sudove, escajg, casa kakvih hoces..drangulije za kupatilo, zakacaljke za peskire, krpare, zavese za tus kadu..I evo, nije mi pala kruna sa glave, a I preziveo sam finansijski, evo nisam crko sto sam dao 5e za lampu, pola e za svecu veliku, evro za deset baterija za decije igracke..A vi pljuvaci kupujte u Simpu slobodno, nemam nista protiv ali zato nama koji zeljno cekamo IKEU ne drobite, molim vas.

strelac

pre 8 godina

Ne razumem ovu mrznju koja izbija iz pojedinih komentara.Samo se raspitajte koliko ljudi ide u Madjarsku da pazari u Ikeu.Znaju oni dobro sta rade i gde otvaraju.Zasto smo uvek protiv svega novog i zelimo da sto pre propadne.E zato nam i ide ovako kako ide.

Živela konkurencija

pre 8 godina

nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu
(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 7. maj 2017 16:15)

Mene brine da li komšija ima šta da jede isto koliko je njega brinulo da li ja imam šta da jedem, kad je pokušao da mi uvali loše sklepanu kuhinju, kao, rađenu po meri.
Ako komšija hoće da jede, moraće da bude i jeftiniji i bolji od drugih.

Donglai Pei

pre 8 godina

Nadam se samo da nas vrli premijer i buduci predsednik nece ici na otvaranje i jos se hvaliti time. Ne znam kako je u drugim drzavama, ali mene prosto dodje sramota kad nasi drzavnici pa i gradonacelnik Beograda pocnu da se hvala otvaranjima prodavnica po Srbiji.To mi je nekako ispod svakog nivoa.

Mirjana

pre 8 godina

Zatvorice je pre nego onu kod Hajata. A garancije onda slobodno okacite macku o rep.
(Ljiljana, 7. maj 2017 16:07)

Što bi je zatvarali, mislite da neće imati promet ???

Borisav

pre 8 godina

Ovi koji misle da Ikea nece uspesno poslovati neka skoknu sledeci vikend do Ikea-e u Budimpesti gde ce se iznenaditi koliko ce sresti ljudi iz Srbije

Mnogo zabrinuti ljudi

pre 8 godina

Za sve ove hejtere koji se brinu oko minimalca u IKEI, jedna informacija: plate su im odlicne i uslovi rada...koleginica iz moje firme je presla.za mnogo jacu platu..a i firma u kojoj radim ima jake plate. Naravno, radi se mnogo i to je svima jasno. A poredjenje plata sa Tokijom, kako neki komentarisu, je do te mere besmisleno da nemam reci

Marko

pre 8 godina

Uglavnom losiji kvalitet mamestaja je u pitanju! Znam.
(mile pile, 07. maj 2017 16:48)

Cuj ovog, znam. Rekao bi covjek da kod nas svi kupuju samu robu prve klase pa im sad Ikea kao kvari standard. Zivim kilometar od nje u Svicarskoj pa vidim da je svaki dan puna. Ocigledno svicarcima kvaliteta odgovara.

Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu

pre 8 godina

Prvo nije 25 godina ili besplatno za istu stvar, nego su besplatni šrafovi i inbusi koji vam se zagube, a koji koštaju nekoliko dinara.
Drugo, možete da dajete sve živo besplatno, nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu.isto kao i oni koji prave odeću, obuću i hranu, sve što se proizvodi kod nas kupujem domaće.

delboj

pre 8 godina

Odlicno. Ikea je odlican brend i rade sjajne i prakticne stvari. Ima tu svasta da se oplemeni jedan dom. Nije to sad prekvalitetan namjestaj, ali je dobar, praktican, lijep. Oni u principu usvoje 1000 dizajna namjestaja od raznih sudentata i enterijerista, odrade to u milionskim komadima i tirazima u fabrikama u Kini. Uglavnom su to komadi od najjednostavnijih i najjeftinijih materijala, mada ima i kvalitetnih ali sve ima svoju cijenu. Projekti su odlicni, preciznost izrade vrhunska, montaza lagana...

Onako

pre 8 godina

Evo ovako: IKEA planira 2.5 miliona posetilaca godisnje, a ja vam tvrdim da ce do prvog rodjendana imati 4 miliona. U drugoj godini jos vise, kozda i 5.000.000.

Ono sto je najzanimljivije je da ce medju njima biti gotovo svi ovi koji ih sad pljuju.

Jedva cekam, dobrodosli dugo vas cekam https://goo.gl/WgyFAU

Samosvesna gradjanka

pre 8 godina

(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 7. maj 2017 16:15)
A oni koji će raditi u Ikeinim prodavnicama u Srbiji su sa Marsa ili iz neke pustinje na Zemlji i nemaju svoj komšiluk?

razuma bez

pre 8 godina

o da, zato apple napravi za $50 a proda za $500, neko mora da bude i ovca u tom lancu :)
(wer, 7. maj 2017 18:45) # Link komentara

Sta mislis, koliko je vrhunskih inzinjera radilo i koliko su meseci radili, da bi to nesto uopste moglo da se napravi od delova koji kostaju 50$?

Ili, kao i ostali prosecni srbi - samoupravljaci i ti priznajes samo rad u rudniku, na njivi i u fabrici?

Ruski Vuk

pre 8 godina

Imaju dobre stvari,zanimljive i lepe,ali nazalost sa nasim standardom jedva da vecina moze da iz grada dodje do istog centra i vrati se,sa zutom upaljenom lampicom (rezerva)..Slucajno je osmisljena na auto-putu?Naravno da ne..Kupci u Ikeii ce biti sve strane table na parkingu,u prolazu.Nama je i "Uradi sam" i slicni centri delimicno skupi,o Jisky da ni ne pricam..Srecno nam bilo.

edi

pre 8 godina

Ja sam jako zadovoljan Ikeom, zivim u Varazdinu a Ikea je u Zagrebu, imaju odlicnu web ponudu i sve se lijepo da vidjeti, narucio sve i doslo mi dostavom a i bili smo dva puta u samom ducanu, sto se tice kvalitete po mom osobnom sudu bolji su recimo od Lesnine. Ono sto je po meni najveca prednost Ike-e je sto oni odredjene serije imaju godinama pa mozete kupovati periodicno, npr kupujete klincu sobu, kupite krevet ormar i stol za pocetak, kasnije komoda jos jedan manji ormar itd. Sto se tice samih ideja bio sam dosta skeptican oko toga dok nisam dosao u sam ducan, imaju stvarno fantasticnih ideja i rjesenja a i cijenom su sasvim ok. Uostalom dovoljno je utipkat ikea.hr pa vidjet, recimo kuhinju mozes slozit doslovno kako hoces, brdo kombinacija iz jedne serije dok recimo u lesnini imas gotovu kuhinju ono osnovnu i cim dodas nesto cijena ide u nebo.

Gorana

pre 8 godina

Prvo nije 25 godina ili besplatno za istu stvar, nego su besplatni šrafovi i inbusi koji vam se zagube, a koji koštaju nekoliko dinara. 
Drugo, možete da dajete sve živo besplatno, nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu.isto kao i oni koji prave odeću, obuću i hranu, sve što se proizvodi kod nas kupujem domaće.
(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 07. maj 2017 16:15)

Da, ne kazem da delom niste u pravu. Ali ovo je 2017. godina, zakoni trzista su jasni i beskompromisni. Ko ponudi bolji kvalitet, cenu, uslugu i garanciju dobija trziste. Sve ostalo je demagogija, ja nisam dovoljno bogat nikoga da izdrzavam, za svoje pare uzimam ono sto mi je najpovoljnije. A ako su uslovi isti, uvek domace....

Dejan

pre 8 godina

Idem ja tako kolima iz Danske do Srbije. Od Viborga do Budimpeste ima oko 17-18 Ikea pored auto-puta. Sam bog zna koliko ih ima u unutrasnjosti. A mi ovde pravimo dogadjaj ko da otvaramo kosmodrom! Zatim, Ikea postoji i u Ljubljani, Zagrebu, Sofiji, Solunu. Drugo- Ikea je trgovina a ne proizvodnja.

stoper4

pre 8 godina

ikea? kvalitet? nikako u istoj recenici.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zasto ne objavljujete normalne komentare?, 7. maj 2017 19:43)

Kako ste zapeli za kvalitet, kao da svi kupujete samo Natuzzi sofe od 5000 eur pa vam gadljiv nameštaj iz Ikee. Niko nije rekao da su neki jak kavalitet, ali za cenu po kojoj prodaju kvalitet je sasvim prihvatljiv.

Mila

pre 8 godina

Osnovana 1948.-postoji vise od 60 i kusur godina
375 robnih kuca u 28 zemalja
172 000 zaposlenih
Da ,da bas se vidi da su jako loseg kvaliteta

Mile

pre 8 godina

Zasto uvek kupovati namestaj koji ce da te sahrani? Kupi nesto lepo sto ti se svidi, pa promeni za koju godinu pobogu. A ne kupite nesto "kvalitetno" otplacujete sto godina i onda vas to sahrani.

Srbin sve zna i kada ne zna

pre 8 godina

@delboj,
mnogo mi ti poznajes IKEA proizvode kada tvrdis da je namestaj pravljen u Kini. Mnogo namestaja potice od dobavljaca iz Nemacke. Visoka automatizacije i detaljno planiranje masovne proizvodnje su garant ujednacenog kvaliteta i niske cene. Na svakoj amabalazi je oznacena zemlja porekla.

Dusan

pre 8 godina

Da nevalja propala bi firma odavno.Jel cuo neko za izreku dobijes sta si platio.Kod nas za ono sto platis dobijes nizi kvalitet od onog na zapadu ili USA.Prosecan stanovnik ovih prostora bi hteo nov BMW serije 5 sa ful opremom za 10000€ jer on misli da toliko treba da kosta.Mastanje nije zabranjeno.

pepe

pre 8 godina

Ikea kao i svaka druga radnja, nista posebno, narocito sa nasim standardom. Jedna druga stvar iz teksta mi je privukla paznju a to su SOLARNI PANELI. Zasto gradjani Srbije NE SMEJU da imaju i koriste solarne panele a neki tamo stranci smeju??? Ja zelim da ustedim na potrosnji struje i zelim da postavim solarne panele na krov moje kuce ali mi drzava ne dozvoljava. Kako sada moze Ikea???

Bosanac

pre 8 godina

Kvalitetan namjestaj! Pogotovo plocasti.. klasa kvaliteta nepoznata nasim lokalnim balkanskim fabrikama. Nakon sto kupute prvi ormar i sastavite ga, vjeriti cete se o cemu govorim.

Olga

pre 8 godina

Bravo Vlado! Puno uspeha!
Bukurest
 (Navijac, 7. maj 2017 16:19)

Uh, pa nisam znala da je nasa Vlada vlasnik Ikee, ja mislila neki Svedjanin!!???

itd

pre 8 godina

IKEA ima jeftinu verziju namestaja i skuplju. Svi koji ne veruju, neka bace pogled na njihove sajtove u zemljama oko nas pa neka vide. Na primer, ima troseda za 100 evrica, ali ima i za 2000 evrica... Ko koliko moze, naravno. Kvalitet i izbor daleko bolji od nasih forma ideala, emezzete, simpa i sl...

jos jedan izbor

pre 8 godina

Kupili smo kod njih lampu, cebe i jos neke stvari i sasvim ok kvalitet za cenu. Dobri su za ljude koji su podstanari, koji nemaju para za skuplji nasmestaj i sele se pa mogu sklapaju namestaj.

Mix

pre 8 godina

@Hell
Naravno da nece,jer ni obim posla u Srbiji nece biti ni blizu kao u tim zemljama/gradovima.Moj prijatelj radi u Norveskoj u prodavnici sa 50ak zaposlenih i DNEVNI promet im je oko MILION evra.On ima platu oko 2500 evra,ali i firma ima ogroman promet.

ana

pre 8 godina

I ja, kao i Nenad, zivim u drugom drzavi. Kada sam, daleke 1993, stigla u drugu drzavu, u Ikei sam kupil (porez ostalog) i kuhinju. Ni sraf, a kamoli nesto drugo, nisam do sada zamenila. Fioke klize da je milina, a i izgled je potpuno aktuelan.

tautologija

pre 8 godina

"hvale Ikeu kao da ce nama ici te pare a ne Svedjanima"
@mr o

Vidi ovako... ako mi je potreban artikal koji kod nas kosta npr. 100E, a u Ikei 50E, onda onih 50E razlike ide MENI!

bivsi preduzetnik

pre 8 godina

Lepo je to kada u Beogradu vidis Ikeu, Zaru, Mango, Lidl, Aldi ... i ostale belosvetske poslovne imperije, pa kazes sebi: wow, Beograd je svet. Samo, bilo bi jos mnogo lepse kada bismo jednog dana u Becu, Londonu, Parizu itd. ugledali firme poput "Krstic i sinovi", "Mitic i brat", "Tri sestre" ... Pusti snovi, ocigledno je Srbija kolonija i tu nema pomoci!

New Jersey

pre 8 godina

da li ce i plate zaposlenima biti iste kao njihovim kolegama u pomenutim gradovima,ili bar slicne ili ce po obicaju vecina raditi za minimalac?
(Hell, 07. maj 2017 16:44)
Pa i u tim pomenutim gradovima radnici u Ikei rade za drzavni minimalac..
Ne znaci ako se strana kompanija otvara da se odma dize i standard plata i da ce radnici imati iste plate kao i radnici u nemackoj Ikei,Ikea kao i druge kompanije kada otvori nesto gleda kupovnu moc stanovnistva,prilagodjavanje cena itd..ne moze krevet u Ikei kostati 400e a radnik-prodavac imati 1400 kao u nemackoj kao sto i taj krevet u nemackoj ne moze kostati 400e nego vise jer je kupovna moc veca kao i cena rada..
Te osnovne stvari koje ne znate a samo kukate vredjaju inteligenciju,budi srecan,realan i gledaj pozitivno sto ce se barem otvoriti neka radna mesta.

jedna od najboljih svetskih osoba

pre 8 godina

Pola srb kupuje u forma ideale, a sada ikea nije dovoljno kvalitetna. E, jbg.. Narod samo luj vitona nosi, i luja ivx namestaj iz 1832. Mermer, drvo puno, zlato i svilu. Pa u rols rojsa fantoma sednu i na burek 50% popust od 19h...

Trla baba lan

pre 8 godina

IKEA, bar one u Grčkoj u kojima sam bio imaju Ok odnos cena kvalitet. Zimus sam radio kuhinju po meri, majstor mi kaže ako natrčiš na akciju u F.Ideale ili JYSK kuuj, ja ne mogu materijal da nabavim o toj ceni. Očekujem sličnu priču i sa IKEOM. Očigledno je trend da stvari i ne treba da traju po 100 godina, nego 5-6 mislim na nameštaj. Mi smo samo posledica večne krize na ovim prostorima i naravno neverovatne mudrosti koju nosimo oličenu u otporu svemu što je novo.Da damo ljudima šansu, ne tvrdim da će biti kao u inostrnastvu, evo ga i METRO kao primer, nisu se baš proslavili ovde ali nemojte unapred sve da znate. Vidite da ljudi pričaju o stvarima koje su nama vasionski brod, kišnica u tolaetima i td. Plate će biti kao i svuda u ovoj zemlji, zašto bi oni davali bolje nego ostali. Zaista mi se čini da je članak bio o otvaranju bilo čega da bi sastav komentara bio isti kao i sada.

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

ja stolar i sam svoj majstor što vidim to i napravim a i drugima šta naruče.Naš čovek će pre otići u ikeu i kupiti komad nameštaja da se kaže da je iz ikee nego doći kod pravog majstora i naručiti nešto da mu se uradi.Inače za sve zainteresovane ŠARAF U IVERICU NIKADA samo drveni tipl ili keks.
(miroslav, 07. maj 2017 21:31)

U pravu si, ali ne da se kaže da je iz ikee, već zato što nema para da mu se kvalitetno uradi privatno. Složićeš se da na oko ista kuhinja kupljena u forma ideale, ili ikei nikako po kvalitetu ne može da bude kao kada takvu sam napraviš, ali isto tako ni cena ne može da bude ista.

Aco

pre 8 godina

Uglavnom losiji kvalitet mamestaja je u pitanju! Znam. 
(mile pile, 07. maj 2017 16:48)

Kako da ne... Naravno, ima jeftinog i ne tako kvalitetnog nameštaja kod njih ali takođe ima veoma kvalitetnog i dosta skupljeg... Imam njihovu kuhinju i ormar u spavaćoj sobi... Nije bilo jeftino ali je kvalitet čista 10-ka...tako da...

santa justa

pre 8 godina

Obisao sam Ikea prodavnice u Solunu, Becu, Budimpesti, Salzburgu, Gorici, Padovi i Zagrebu. Napokon i kod nas stize. Nikad nijednu primedbu za ulozeni novac nisam imao. Toliko!

realan

pre 8 godina

Skoro svracao u onu kod Zagreba i odmah ozalio ostatke izmrcvarene domace drvno-preradjivacke industrije. Odnos cena-kvalitet nenadmasiv, za nas vanzemaljci.

Arsenije

pre 8 godina

Pitanje poredjenja cena nase Ikea-e sa onima u komsiluku (dve u Madjarskoj, jedna u HR, BG, u GR realno tri dostupne u Solunu, Larisi i Janjini) bice kljucno za buduci promet. Grcke robne kuce Ikea su najskuplje zato sto je i porez na promet najveci (24% ) medjutim AKCIJE u Grckoj su najatraktivnije i popusti ne mogu da se porede sa bilo kojom od robnih kuca na Balkanu. U Zagrebu je organizovan REDOVAN mesecni i nedeljni popust na poojedine proizvode uglavnom do 20%, kao i u Madjarskoj. Sofija je najbednija sto se tice popusta ali su redovne cene korektne u poredjenju sa drugima. Ostaje da vidimo za koju opciju ce se nas menadzment odluciti. Da li ici sa umerenim cenama sa redovnim i cestim popustima od 20-30% max ili koncept sa velikim sezonskim popustima kada se mogu kupiti isti proizvodi i 80% jeftinije.

Silver Surfer

pre 8 godina

Za ove sto brinu da li ce komsijska deca imati sta da jedu.
Kupio sam ugaonu garnituru od jednog domaceg proizvodjaca namestaja koja po mojim kriterijumima nije bila ni malo jeftina. Prilikom kupovine imao sam jedan uslov da tabure bude iste visine kao i garnitura sto su oni prihvatili i naglasili da nije nikakav problem. Cena je zbog toga bila veca, sto sam prihvatio. Kada je garnitura stigla tabure je bio nizi (kao sto je u osnovnoj ponudi). Posle reklamacije, za nekoliko dana stigao je drugi koji je takodje bio nizi ali i sa drugacijim nogarama. Opet reklamacija, stize treci koji je iste visine ali potpuno nakaradno uradjen tako da narusava estetiku. Prihvatim da taj tabure ostane (najmajnje zlo) i opet ulozim reklamaciju ali od tada prestaju da se javljaju na telefon. Bio sam uporan neko vreme i digao ruke (moja greska). Kao izvinjenje, kada je stigao treci tabure, poslali su mi na poklon nekakav jastuk. On mi se dopadne i na proslom sajmu narucim jos dva, platim deo unapred i jos cekam da ih isporuce. Inace, vaze za ozbiljnu firmu, izlozbeni prostor na Sajmu im je pristojne velicine, ali dzabe sve to kad tako posluju. Iskreno se nadam da ce ih IKEA dovesti do prosjackog stapa ili bar nauciti kako se tretira kupac. Zbog takvog odnosa nasih privatnika prema kupcima uopste mi nije zao ako ih strana konkurencija ugasi.

Samo kažem

pre 8 godina

Ljudi, zapeli ste za taj minimalac radnicima kao gluv za telefon. Pa ne rade ljudi u nuklearnoj elektrani nego na kasi i na rafovima pa će u skladu sa tim i biti plaćeni. Naravno manje jer je kod nas uvek sve jadno i mora manje, ali ne preterujte sa tim, sad zato što je ovo ikea pa će im dati platu od 2000e, nije to tako.

IKEA nema iznenadjenja

pre 8 godina

@zasto ne objavljujete normalne komentare,
pre svega nauci sta znaci definicija KVALITETA.
Kvalitet je kada dobijes ono sta stoji na deklaraciji proizvoda i koji ima minimalne varijacije. A to IKEA upravo ispunjava. Ne takmici se IKEA proizvod sa puno skupljim vrhunskim proizvodima. IKEA ide na dobar odnos specifikacije proizvoda u odnosu na cenu. Cena je bitnan faktor za IKEA-u. Kupac tacno zna sta ce dobiti kod IKEA-e.

Miroslav UK

pre 8 godina

Boze, kako neobavesteni, zatucani Srbi, koji retko odu i u Grcku na more, vole da su u pravu i sve znaju, a pogotovu kako je na trulom zapadu. Ja sam kupio dosta namestaja u Ikei u Birmingham-u UK. Kupio sam i novu ugaonu garnituru za dnevnu sobu dok su zena i deca bili u Srbiji na godisnjem odmoru, da ih iznenadim i obradujem. Vratise se, i .....zena ko zena, ne svidja joj se . A ja doneo sastavio i.... Nazovem Ikeu, dosli sutra, besplatno odneli,bez pakovanja,kazu nije vazno, ja pobacao kutije, rastavio sam samo na dva dela. Ponudili su nam zamenu za bilo sta iz njihovog asortimana,u istoj vrednosti. Dabome sve za vernog kupca. Koliko samo para ulazu u marketing a cilj je uvek samo jedan, zadovoljan i veran kupac. Naravno da mi ( uz racun) dzabe daju neki sraf kad izgubim i sl. Pozdrav iz UK.

wer

pre 8 godina

Kvalitet i jeftinoca ne idu zajedno,nikada!
(Zomilly, 7. maj 2017 17:14)

o da, zato apple napravi za $50 a proda za $500, neko mora da bude i ovca u tom lancu :)

marko

pre 8 godina

vec nije istina da je kao u Evropi cim je izjavio da se moze vratiti samo ako je upakovano.Na zapadu se moze vratiti i ako je raspakovano i cak ako je sastavljeno.Zasto se to razlikuje od Evrope.

S70

pre 8 godina

Da se razumemo - Ikea je to što jeste, i to je opšte poznata stvar.

Ali priča kako je domaće bolje ne pije vodu. Neko pominje Simpo - to odavno nije ono što je nekada (davno) bilo, osim ako vam ne uspe da dođete do robe namenjene za izvoz. A da košta - košta.

Ja sam lično imao iskustva sa domaćim, i mogu da kažem da jedva čekam Ikeu da zamenim ugaonu garnituru u dnevnoj sobi, pošto ovo što se prodaje kod nas je ili preskupo ili đubre (isto preskupo).

Tor

pre 8 godina

Sad da je neki kvalitet i nije. Sve sperploca uglavnom, drvo kad imaju - skupo je jako. Ali dizajn im je zato lijep i tako. Kad vracas nesto, ne pitaju puno, ne dave - vracaju odmah. Sama sam sebi razbila komodu kad smo prebacivali iz coska u cosak i polomila jedno deset pregrada - odnijela i rekla da sam takve dobila u paketu - dali odmah nove. Imaju i interesantne restorane (bar ovdje na zapadu). Tako da ima prednosti, naravno, ali ne treba ni praviti sad neku famu od toga. Sto se tice komentara da mu drug radi za 2500 eura u Norveskoj u Ikei, pa to je za Norvesku katastrofalno nisko - ne znam kako prezivljava???!!

Jovana

pre 8 godina

Neko je pitao gde to u Ikei moze sa se vrati raspakovano. Ne samo raspakovano vec i isecena kuhinjska ploca za sudoperu, naravno sa racunom,mozete da vratite u Nemackoj. Ne mozete da vratite samo robu sa odeljenja gde su stvari na pojedinacnoj rasprodaji. To su obicno stvari koje su bile izlozene duze vreme ili koje je neko vec vratio i to vam je naglaseno prilikom kupovine.

чарапан

pre 8 godina

Да бих дошао до икее и вратио се кући, треба ми 3.000 дин ! Толика би минимум морала да буде уштеда , да би ми се уопште исплатио долазак, а о утрошеном времену да и не говоримо. Ипак је та икеа само за београђане и евентуално наручивање поштом !

qwerty

pre 8 godina

IKEA je pre svega filozofija i nacin zivota. Ko to nije skapirao, neka se uzdrzi od komentara, i neka zauzda pljuvacne zlezde, jer ispada glup u drustvu.

sk

pre 8 godina

Ne želim da me uvuku u potrošačku mašineriju.
Kupujem hranu i ono što mi zatreba dok se staro ne raspadne.
Baš me briga sa NBg-a da idem u Ikeu, nit bih kupovao online tamo.

Nenad

pre 8 godina

Živim u drugoj državi. Dok sam bio slabog ekonomskog stanja kupovao sam Ikeu. Ukupno 20-ak predmeta, od nameataja preko zavesa, kuhinjskog posudja. Ništa, osim jednog cipelarnika, nije trajalo duže od dve-tri godine. Ovo sa 25g. garancije mi se xini preopstimisticno.

Maxx

pre 8 godina

Veci deo naseg naroda jos ima namestaj iz 80tih i 90 tih. Ko je imao uslova poceo je polako zamenu sa nekim jeftinijim formaideale proizvodima i to je to. Sta cemo.

Spira Popivoda

pre 8 godina

Pera, 07. maj 2017 19:33)
Kupuj ti Pero u Ikei i dalje, i ostali po zelji. Ja znam da tamo nikada necu uci. Evo zasto. Znam majstore u Srbiji koji na "crno", jer tako moraju, zbog drzave koja gura IKEU, prave predivan namestaj i to zamislite od pravog i punog drveta. Pre deset dana narucio sam drvene etno stolice od parene bukve po ceni od 950,00 dinara. Drvo mirise kao dusa. Ojacane duplo, pravljene za restorane. Sirim ovu pricu i nasim majstorima dovodim kupce na zadovoljstvo svih. Kako ono bese? U IKEI je samo oklagija nasa. Mars tamo!

miroslav

pre 8 godina

ja stolar i sam svoj majstor što vidim to i napravim a i drugima šta naruče.Naš čovek će pre otići u ikeu i kupiti komad nameštaja da se kaže da je iz ikee nego doći kod pravog majstora i naručiti nešto da mu se uradi.Inače za sve zainteresovane ŠARAF U IVERICU NIKADA samo drveni tipl ili keks.

pizza pametnica

pre 8 godina

Ima mnogo slatkih stvari i prava je mamipara. Meni je postalo problem kada su svi u gradu poceli da imaju i isto cvece, a kamo li namestaj. Inace, pre neki dan gledam japanski film i vidim istu posteljinu kao moju. Nekad je slatko, ali moze i da smori.

mare

pre 8 godina

IKEA vam je H&M ali za nameštaj; moderno, pristupačno ali lošeg kvaliteta. Jedan Simpo ima 3x kvalitetniji nameštaj od njih ali 3x veću cenu, kvalitet košta to mora da znate.
Cela priča je pomodarstvo, reci da nemamo Mekdonalds u Srbiji verovatno bi ljudi bili u iščekivanju kad će se otvoriti i pisali bi hvalospeve. Ili da nemamo Zaru, tako smo čekali H&M i ništa. Ne zanosite se.

kiza

pre 8 godina

Da li ste znali da Ikea pravi i kuce?
To su gotove kuce,kompletne,sa radijatorima,i svim ostalim,isto tako i modularne,pa ih slazes kao dete kockice...

Darko

pre 8 godina

Nihove kuhinje po meri kostaju od 1000 pa i preko 3000€.Z iste novce narucis po meri i po zelji.A oni rade seriski namestataj i trebali bi da budu jefiniji.Oni su jeftiniji u Svajcarskoj jer tamo nanestaj po meri kosta 10 puta vise nego kod nas.

C i n i k

pre 8 godina

Izgleda fascinantno,rekao bi covek iz daleka da je to neka ultra moderna fabrika cipova ili sl. IT tehnologije, kad ono robna kuca,trange-frange, kredenci i ormari...

Petar

pre 8 godina

Imali ste 10 godina da se pripremite za dolazka konkurencije. Meni u mom poslu se to desava preko noci. Dakle, krivite sopstvenu nesposobnost za percepciju i pricenu buducnosti. Ona je neophodna za planiranje svega,pa i biznisa. Zasto se nasi proizvodjaci nisu sami udruzili? Napravili zajednicki nastup? Spustili cene transporta i skladistenja? Mogli ste i da kopirate njihove porizvde,bas kao sto Kinezi to rade za sve. Ali kome ja da pricam,pa Albanija je bolja od nas.

amarko

pre 8 godina

generalizacija nije pametna. Ikea je velika kompanija za koju rade sjajni dizajneri, vec ima aplikacija za stavljanje namestaja u sobi, pritom je i povoljna. Sa druge strane imamo pojedine stolare koji izvoze nas namestaj u zemlje gde postoji ikea. Trka za sto jeftiniju kuhinju izmedju stolara i ikeu, formu ideale je izgubljena. Sad sta je bolje to je na kupca da proceni, jer on placa.

Upit

pre 8 godina

U Evropi stvari se mogu vratiti i ako su korišćene. Naravno u Srbiji uvek mora da bude drugačije i nepovoljnije .
(Siniša S., 07. maj 2017 20:24)
Izvini u kojoj to zemlji može?! Možeš da se predomisliš i da vratiš ali u original ambalaži ( i tako u mnogim zemljama širom sveta)!

Dirty

pre 8 godina

Ikea će puštanjem u merežu solarne energije zarađivati više od prodaje nameštaja. Naravno, njihov odnos kvaliteta i cene uvek u prednosti nad domaćim proizvođačima nameštaja i pokućstva. To je jasno al ovakvim pristupom, investicija u solanu energiju, jeftina radna snaga pokazuju zašto su oni jedna od najvećih korporacija na svetu i zato postavljaju uslove gde i kad grade i investiraju. Pokazna vežba???

joj meni

pre 8 godina

Pa hajdemo o platama. Da li ce proizvodi IKEA biti jeftiniji nego u Madjarskoj , Austriji ... zato sto su ovde plate njihovih radnika manje. Imam firmu u Srbiji koja se bavi jedinom granom privrede u kojoj imate konkurenciju- alu stolarija i slicno. Kada bih svoje proizvode prodavao po cenama kao u gore nabrojanim zemljama plata radnika bi bila oko 1000E. Mozete pljuvati al nemojte se puvati

delboj

pre 8 godina

@delboj,
mnogo mi ti poznajes IKEA proizvode kada tvrdis da je namestaj pravljen u Kini. Mnogo namestaja potice od dobavljaca iz Nemacke. Visoka automatizacije i detaljno planiranje masovne proizvodnje su garant ujednacenog kvaliteta i niske cene. Na svakoj amabalazi je oznacena zemlja porekla.
(Srbin sve zna i kada ne zna, 7. maj 2017 21:18

90 odsto proizvoda jeste iz Kine, drveni komadi namjestaja su od iverice, ukoliko se iverica moze nazvati drvetom. Dakle sasvim sigurno jesu najjeftiniji materijali i sasvim sigurno im je ogroman broj proizvoda iz Kine. Sada, vjerovatno imaju neke manje serije koje su i skuplje i zahtjevnije pa ih odrade u nekim EU zemljama, ali to je sve na kasicicu.

Dušan

pre 8 godina

Marko, 07. maj 2017 22:28-----cuj njega 1km udaljen a vidis da je puna blago tebi zivim i ja u srb svaki komad namestaja vredi vise od tvog i ako ja zaradjujem dinare a ti franke ccc

toma

pre 8 godina

@joj meni
ako mislite da ce biti jeftinije nego na zapadu - grdno se varate !!! u tome i jeste poenta proizvod kosta ISTO ILI SkUPLJE a plata je u nesrazmeri !

leptirica

pre 8 godina

Pa hajdemo o platama. Da li ce proizvodi IKEA biti jeftiniji nego u Madjarskoj , Austriji ... zato sto su ovde plate njihovih radnika manje. Imam firmu u Srbiji koja se bavi jedinom granom privrede u kojoj imate konkurenciju- alu stolarija i slicno. Kada bih svoje proizvode prodavao po cenama kao u gore nabrojanim zemljama plata radnika bi bila oko 1000E. Mozete pljuvati al nemojte se puvati
(joj meni, 08. maj 2017 12:31)

Neće biti jeftinije, u Hrvatskoj su neki proizvodi bili i skuplji nego u Austriji. IKEA neće uništiti domaće proizvođače, u Hrvatskoj su neki domaći proizvođači ponudili da će iste komade namještaja koje vidiš u IKEI izraditi i prodati po 20% nižoj cijeni. IKEA ima dosta fora stvari ,koje su jeftinije i ljepše od onog što se prodaje u drugim trgovinama namještaja... pipe, svjecnaci, čaše... i to privlači kupce, namještaj im nije spektakularno jeftiniji od konkurencije.

Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu

pre 8 godina

Prvo nije 25 godina ili besplatno za istu stvar, nego su besplatni šrafovi i inbusi koji vam se zagube, a koji koštaju nekoliko dinara.
Drugo, možete da dajete sve živo besplatno, nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu.isto kao i oni koji prave odeću, obuću i hranu, sve što se proizvodi kod nas kupujem domaće.

Donglai Pei

pre 8 godina

Nadam se samo da nas vrli premijer i buduci predsednik nece ici na otvaranje i jos se hvaliti time. Ne znam kako je u drugim drzavama, ali mene prosto dodje sramota kad nasi drzavnici pa i gradonacelnik Beograda pocnu da se hvala otvaranjima prodavnica po Srbiji.To mi je nekako ispod svakog nivoa.

sk

pre 8 godina

Ne želim da me uvuku u potrošačku mašineriju.
Kupujem hranu i ono što mi zatreba dok se staro ne raspadne.
Baš me briga sa NBg-a da idem u Ikeu, nit bih kupovao online tamo.

pepe

pre 8 godina

Ikea kao i svaka druga radnja, nista posebno, narocito sa nasim standardom. Jedna druga stvar iz teksta mi je privukla paznju a to su SOLARNI PANELI. Zasto gradjani Srbije NE SMEJU da imaju i koriste solarne panele a neki tamo stranci smeju??? Ja zelim da ustedim na potrosnji struje i zelim da postavim solarne panele na krov moje kuce ali mi drzava ne dozvoljava. Kako sada moze Ikea???

Hell

pre 8 godina

@ "Robna kuća će biti ista kao u Beču, Parizu, Londonu, Tokiju... i poslovaće po svim standardima po kojima posluju druge Ikea robne kuće u svetu", rekao je Lalić Tanjugu 

Kljucno pitanje za gospodina Lalica kad vec pominje London,Tokio... da li ce i plate zaposlenima biti iste kao njihovim kolegama u pomenutim gradovima,ili bar slicne ili ce po obicaju vecina raditi za minimalac?

чарапан

pre 8 godina

Да бих дошао до икее и вратио се кући, треба ми 3.000 дин ! Толика би минимум морала да буде уштеда , да би ми се уопште исплатио долазак, а о утрошеном времену да и не говоримо. Ипак је та икеа само за београђане и евентуално наручивање поштом !

bivsi preduzetnik

pre 8 godina

Lepo je to kada u Beogradu vidis Ikeu, Zaru, Mango, Lidl, Aldi ... i ostale belosvetske poslovne imperije, pa kazes sebi: wow, Beograd je svet. Samo, bilo bi jos mnogo lepse kada bismo jednog dana u Becu, Londonu, Parizu itd. ugledali firme poput "Krstic i sinovi", "Mitic i brat", "Tri sestre" ... Pusti snovi, ocigledno je Srbija kolonija i tu nema pomoci!

Tor

pre 8 godina

Sad da je neki kvalitet i nije. Sve sperploca uglavnom, drvo kad imaju - skupo je jako. Ali dizajn im je zato lijep i tako. Kad vracas nesto, ne pitaju puno, ne dave - vracaju odmah. Sama sam sebi razbila komodu kad smo prebacivali iz coska u cosak i polomila jedno deset pregrada - odnijela i rekla da sam takve dobila u paketu - dali odmah nove. Imaju i interesantne restorane (bar ovdje na zapadu). Tako da ima prednosti, naravno, ali ne treba ni praviti sad neku famu od toga. Sto se tice komentara da mu drug radi za 2500 eura u Norveskoj u Ikei, pa to je za Norvesku katastrofalno nisko - ne znam kako prezivljava???!!

Spira Popivoda

pre 8 godina

Pera, 07. maj 2017 19:33)
Kupuj ti Pero u Ikei i dalje, i ostali po zelji. Ja znam da tamo nikada necu uci. Evo zasto. Znam majstore u Srbiji koji na "crno", jer tako moraju, zbog drzave koja gura IKEU, prave predivan namestaj i to zamislite od pravog i punog drveta. Pre deset dana narucio sam drvene etno stolice od parene bukve po ceni od 950,00 dinara. Drvo mirise kao dusa. Ojacane duplo, pravljene za restorane. Sirim ovu pricu i nasim majstorima dovodim kupce na zadovoljstvo svih. Kako ono bese? U IKEI je samo oklagija nasa. Mars tamo!

Nenad

pre 8 godina

Živim u drugoj državi. Dok sam bio slabog ekonomskog stanja kupovao sam Ikeu. Ukupno 20-ak predmeta, od nameataja preko zavesa, kuhinjskog posudja. Ništa, osim jednog cipelarnika, nije trajalo duže od dve-tri godine. Ovo sa 25g. garancije mi se xini preopstimisticno.

Dejan

pre 8 godina

Idem ja tako kolima iz Danske do Srbije. Od Viborga do Budimpeste ima oko 17-18 Ikea pored auto-puta. Sam bog zna koliko ih ima u unutrasnjosti. A mi ovde pravimo dogadjaj ko da otvaramo kosmodrom! Zatim, Ikea postoji i u Ljubljani, Zagrebu, Sofiji, Solunu. Drugo- Ikea je trgovina a ne proizvodnja.

marko

pre 8 godina

vec nije istina da je kao u Evropi cim je izjavio da se moze vratiti samo ako je upakovano.Na zapadu se moze vratiti i ako je raspakovano i cak ako je sastavljeno.Zasto se to razlikuje od Evrope.

Pera

pre 8 godina

Auhhh kakve sve komentare procitah ovde..Da ne poveruje covek. Tacno bre za nas nista nije. Najbolje da smo jedna ledina bez igde icega. Dakle, dokoni narod ima vremena da sedi za kompom I pljuje najobicniju robnu kucu. Dakle, nema se vremena da se nekako doprinese kucnom budzetu, ali je zato pljuvacina uvek zagarantovana. Pobogu, jel vas tera ko da idete u tu Ikeu sutra kada se otvori? Daleko vam je? Idite u Jyskove, Home centre, Emezzete I ostale derace nase koze.. Ja cu sa uzivanjem ici u Ikeu bas kao I sto sam sa uzivanjem isao u onu u Budimpesti, Amsterdamu, Zagrebu, Katowicama..kupim lampe, police, stocice, stolice, sveci mirisljavih mali milion..sitne dzidza bidze za kuhinju, cediljke za sudove, escajg, casa kakvih hoces..drangulije za kupatilo, zakacaljke za peskire, krpare, zavese za tus kadu..I evo, nije mi pala kruna sa glave, a I preziveo sam finansijski, evo nisam crko sto sam dao 5e za lampu, pola e za svecu veliku, evro za deset baterija za decije igracke..A vi pljuvaci kupujte u Simpu slobodno, nemam nista protiv ali zato nama koji zeljno cekamo IKEU ne drobite, molim vas.

mare

pre 8 godina

IKEA vam je H&M ali za nameštaj; moderno, pristupačno ali lošeg kvaliteta. Jedan Simpo ima 3x kvalitetniji nameštaj od njih ali 3x veću cenu, kvalitet košta to mora da znate.
Cela priča je pomodarstvo, reci da nemamo Mekdonalds u Srbiji verovatno bi ljudi bili u iščekivanju kad će se otvoriti i pisali bi hvalospeve. Ili da nemamo Zaru, tako smo čekali H&M i ništa. Ne zanosite se.

Ruski Vuk

pre 8 godina

Imaju dobre stvari,zanimljive i lepe,ali nazalost sa nasim standardom jedva da vecina moze da iz grada dodje do istog centra i vrati se,sa zutom upaljenom lampicom (rezerva)..Slucajno je osmisljena na auto-putu?Naravno da ne..Kupci u Ikeii ce biti sve strane table na parkingu,u prolazu.Nama je i "Uradi sam" i slicni centri delimicno skupi,o Jisky da ni ne pricam..Srecno nam bilo.

miroslav

pre 8 godina

ja stolar i sam svoj majstor što vidim to i napravim a i drugima šta naruče.Naš čovek će pre otići u ikeu i kupiti komad nameštaja da se kaže da je iz ikee nego doći kod pravog majstora i naručiti nešto da mu se uradi.Inače za sve zainteresovane ŠARAF U IVERICU NIKADA samo drveni tipl ili keks.

Upit

pre 8 godina

U Evropi stvari se mogu vratiti i ako su korišćene. Naravno u Srbiji uvek mora da bude drugačije i nepovoljnije .
(Siniša S., 07. maj 2017 20:24)
Izvini u kojoj to zemlji može?! Možeš da se predomisliš i da vratiš ali u original ambalaži ( i tako u mnogim zemljama širom sveta)!

C i n i k

pre 8 godina

Izgleda fascinantno,rekao bi covek iz daleka da je to neka ultra moderna fabrika cipova ili sl. IT tehnologije, kad ono robna kuca,trange-frange, kredenci i ormari...

Kecman

pre 8 godina

Na stranu sve ostalo, ali objekat se čini veoma dobro osmišljen i napravljen, solarni paneli, kišnica, geotermalnih izvori, pa sve do punjača za elektro automobile, svaka čast.

Samosvesna gradjanka

pre 8 godina

(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 7. maj 2017 16:15)
A oni koji će raditi u Ikeinim prodavnicama u Srbiji su sa Marsa ili iz neke pustinje na Zemlji i nemaju svoj komšiluk?

Živela konkurencija

pre 8 godina

nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu
(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 7. maj 2017 16:15)

Mene brine da li komšija ima šta da jede isto koliko je njega brinulo da li ja imam šta da jedem, kad je pokušao da mi uvali loše sklepanu kuhinju, kao, rađenu po meri.
Ako komšija hoće da jede, moraće da bude i jeftiniji i bolji od drugih.

strelac

pre 8 godina

Ne razumem ovu mrznju koja izbija iz pojedinih komentara.Samo se raspitajte koliko ljudi ide u Madjarsku da pazari u Ikeu.Znaju oni dobro sta rade i gde otvaraju.Zasto smo uvek protiv svega novog i zelimo da sto pre propadne.E zato nam i ide ovako kako ide.

wer

pre 8 godina

Kvalitet i jeftinoca ne idu zajedno,nikada!
(Zomilly, 7. maj 2017 17:14)

o da, zato apple napravi za $50 a proda za $500, neko mora da bude i ovca u tom lancu :)

razuma bez

pre 8 godina

o da, zato apple napravi za $50 a proda za $500, neko mora da bude i ovca u tom lancu :)
(wer, 7. maj 2017 18:45) # Link komentara

Sta mislis, koliko je vrhunskih inzinjera radilo i koliko su meseci radili, da bi to nesto uopste moglo da se napravi od delova koji kostaju 50$?

Ili, kao i ostali prosecni srbi - samoupravljaci i ti priznajes samo rad u rudniku, na njivi i u fabrici?

Mnogo zabrinuti ljudi

pre 8 godina

Za sve ove hejtere koji se brinu oko minimalca u IKEI, jedna informacija: plate su im odlicne i uslovi rada...koleginica iz moje firme je presla.za mnogo jacu platu..a i firma u kojoj radim ima jake plate. Naravno, radi se mnogo i to je svima jasno. A poredjenje plata sa Tokijom, kako neki komentarisu, je do te mere besmisleno da nemam reci

Bosanac

pre 8 godina

Kvalitetan namjestaj! Pogotovo plocasti.. klasa kvaliteta nepoznata nasim lokalnim balkanskim fabrikama. Nakon sto kupute prvi ormar i sastavite ga, vjeriti cete se o cemu govorim.

Mirjana

pre 8 godina

Zatvorice je pre nego onu kod Hajata. A garancije onda slobodno okacite macku o rep.
(Ljiljana, 7. maj 2017 16:07)

Što bi je zatvarali, mislite da neće imati promet ???

Olga

pre 8 godina

Bravo Vlado! Puno uspeha!
Bukurest
 (Navijac, 7. maj 2017 16:19)

Uh, pa nisam znala da je nasa Vlada vlasnik Ikee, ja mislila neki Svedjanin!!???

delboj

pre 8 godina

Odlicno. Ikea je odlican brend i rade sjajne i prakticne stvari. Ima tu svasta da se oplemeni jedan dom. Nije to sad prekvalitetan namjestaj, ali je dobar, praktican, lijep. Oni u principu usvoje 1000 dizajna namjestaja od raznih sudentata i enterijerista, odrade to u milionskim komadima i tirazima u fabrikama u Kini. Uglavnom su to komadi od najjednostavnijih i najjeftinijih materijala, mada ima i kvalitetnih ali sve ima svoju cijenu. Projekti su odlicni, preciznost izrade vrhunska, montaza lagana...

Mile

pre 8 godina

Zasto uvek kupovati namestaj koji ce da te sahrani? Kupi nesto lepo sto ti se svidi, pa promeni za koju godinu pobogu. A ne kupite nesto "kvalitetno" otplacujete sto godina i onda vas to sahrani.

Marko

pre 8 godina

Uglavnom losiji kvalitet mamestaja je u pitanju! Znam.
(mile pile, 07. maj 2017 16:48)

Cuj ovog, znam. Rekao bi covjek da kod nas svi kupuju samu robu prve klase pa im sad Ikea kao kvari standard. Zivim kilometar od nje u Svicarskoj pa vidim da je svaki dan puna. Ocigledno svicarcima kvaliteta odgovara.

New Jersey

pre 8 godina

da li ce i plate zaposlenima biti iste kao njihovim kolegama u pomenutim gradovima,ili bar slicne ili ce po obicaju vecina raditi za minimalac?
(Hell, 07. maj 2017 16:44)
Pa i u tim pomenutim gradovima radnici u Ikei rade za drzavni minimalac..
Ne znaci ako se strana kompanija otvara da se odma dize i standard plata i da ce radnici imati iste plate kao i radnici u nemackoj Ikei,Ikea kao i druge kompanije kada otvori nesto gleda kupovnu moc stanovnistva,prilagodjavanje cena itd..ne moze krevet u Ikei kostati 400e a radnik-prodavac imati 1400 kao u nemackoj kao sto i taj krevet u nemackoj ne moze kostati 400e nego vise jer je kupovna moc veca kao i cena rada..
Te osnovne stvari koje ne znate a samo kukate vredjaju inteligenciju,budi srecan,realan i gledaj pozitivno sto ce se barem otvoriti neka radna mesta.

Mix

pre 8 godina

@Hell
Naravno da nece,jer ni obim posla u Srbiji nece biti ni blizu kao u tim zemljama/gradovima.Moj prijatelj radi u Norveskoj u prodavnici sa 50ak zaposlenih i DNEVNI promet im je oko MILION evra.On ima platu oko 2500 evra,ali i firma ima ogroman promet.

Darko

pre 8 godina

Nihove kuhinje po meri kostaju od 1000 pa i preko 3000€.Z iste novce narucis po meri i po zelji.A oni rade seriski namestataj i trebali bi da budu jefiniji.Oni su jeftiniji u Svajcarskoj jer tamo nanestaj po meri kosta 10 puta vise nego kod nas.

Dusan

pre 8 godina

Da nevalja propala bi firma odavno.Jel cuo neko za izreku dobijes sta si platio.Kod nas za ono sto platis dobijes nizi kvalitet od onog na zapadu ili USA.Prosecan stanovnik ovih prostora bi hteo nov BMW serije 5 sa ful opremom za 10000€ jer on misli da toliko treba da kosta.Mastanje nije zabranjeno.

Borisav

pre 8 godina

Ovi koji misle da Ikea nece uspesno poslovati neka skoknu sledeci vikend do Ikea-e u Budimpesti gde ce se iznenaditi koliko ce sresti ljudi iz Srbije

Dušan

pre 8 godina

Marko, 07. maj 2017 22:28-----cuj njega 1km udaljen a vidis da je puna blago tebi zivim i ja u srb svaki komad namestaja vredi vise od tvog i ako ja zaradjujem dinare a ti franke ccc

qwerty

pre 8 godina

IKEA je pre svega filozofija i nacin zivota. Ko to nije skapirao, neka se uzdrzi od komentara, i neka zauzda pljuvacne zlezde, jer ispada glup u drustvu.

Samo kažem

pre 8 godina

Ljudi, zapeli ste za taj minimalac radnicima kao gluv za telefon. Pa ne rade ljudi u nuklearnoj elektrani nego na kasi i na rafovima pa će u skladu sa tim i biti plaćeni. Naravno manje jer je kod nas uvek sve jadno i mora manje, ali ne preterujte sa tim, sad zato što je ovo ikea pa će im dati platu od 2000e, nije to tako.

Miroslav UK

pre 8 godina

Boze, kako neobavesteni, zatucani Srbi, koji retko odu i u Grcku na more, vole da su u pravu i sve znaju, a pogotovu kako je na trulom zapadu. Ja sam kupio dosta namestaja u Ikei u Birmingham-u UK. Kupio sam i novu ugaonu garnituru za dnevnu sobu dok su zena i deca bili u Srbiji na godisnjem odmoru, da ih iznenadim i obradujem. Vratise se, i .....zena ko zena, ne svidja joj se . A ja doneo sastavio i.... Nazovem Ikeu, dosli sutra, besplatno odneli,bez pakovanja,kazu nije vazno, ja pobacao kutije, rastavio sam samo na dva dela. Ponudili su nam zamenu za bilo sta iz njihovog asortimana,u istoj vrednosti. Dabome sve za vernog kupca. Koliko samo para ulazu u marketing a cilj je uvek samo jedan, zadovoljan i veran kupac. Naravno da mi ( uz racun) dzabe daju neki sraf kad izgubim i sl. Pozdrav iz UK.

pizza pametnica

pre 8 godina

Ima mnogo slatkih stvari i prava je mamipara. Meni je postalo problem kada su svi u gradu poceli da imaju i isto cvece, a kamo li namestaj. Inace, pre neki dan gledam japanski film i vidim istu posteljinu kao moju. Nekad je slatko, ali moze i da smori.

tautologija

pre 8 godina

"hvale Ikeu kao da ce nama ici te pare a ne Svedjanima"
@mr o

Vidi ovako... ako mi je potreban artikal koji kod nas kosta npr. 100E, a u Ikei 50E, onda onih 50E razlike ide MENI!

Onako

pre 8 godina

Evo ovako: IKEA planira 2.5 miliona posetilaca godisnje, a ja vam tvrdim da ce do prvog rodjendana imati 4 miliona. U drugoj godini jos vise, kozda i 5.000.000.

Ono sto je najzanimljivije je da ce medju njima biti gotovo svi ovi koji ih sad pljuju.

Jedva cekam, dobrodosli dugo vas cekam https://goo.gl/WgyFAU

Srbin sve zna i kada ne zna

pre 8 godina

@delboj,
mnogo mi ti poznajes IKEA proizvode kada tvrdis da je namestaj pravljen u Kini. Mnogo namestaja potice od dobavljaca iz Nemacke. Visoka automatizacije i detaljno planiranje masovne proizvodnje su garant ujednacenog kvaliteta i niske cene. Na svakoj amabalazi je oznacena zemlja porekla.

santa justa

pre 8 godina

Obisao sam Ikea prodavnice u Solunu, Becu, Budimpesti, Salzburgu, Gorici, Padovi i Zagrebu. Napokon i kod nas stize. Nikad nijednu primedbu za ulozeni novac nisam imao. Toliko!

Tata spalio Đenku

pre 8 godina

ja stolar i sam svoj majstor što vidim to i napravim a i drugima šta naruče.Naš čovek će pre otići u ikeu i kupiti komad nameštaja da se kaže da je iz ikee nego doći kod pravog majstora i naručiti nešto da mu se uradi.Inače za sve zainteresovane ŠARAF U IVERICU NIKADA samo drveni tipl ili keks.
(miroslav, 07. maj 2017 21:31)

U pravu si, ali ne da se kaže da je iz ikee, već zato što nema para da mu se kvalitetno uradi privatno. Složićeš se da na oko ista kuhinja kupljena u forma ideale, ili ikei nikako po kvalitetu ne može da bude kao kada takvu sam napraviš, ali isto tako ni cena ne može da bude ista.

IKEA nema iznenadjenja

pre 8 godina

@zasto ne objavljujete normalne komentare,
pre svega nauci sta znaci definicija KVALITETA.
Kvalitet je kada dobijes ono sta stoji na deklaraciji proizvoda i koji ima minimalne varijacije. A to IKEA upravo ispunjava. Ne takmici se IKEA proizvod sa puno skupljim vrhunskim proizvodima. IKEA ide na dobar odnos specifikacije proizvoda u odnosu na cenu. Cena je bitnan faktor za IKEA-u. Kupac tacno zna sta ce dobiti kod IKEA-e.

Mila

pre 8 godina

Osnovana 1948.-postoji vise od 60 i kusur godina
375 robnih kuca u 28 zemalja
172 000 zaposlenih
Da ,da bas se vidi da su jako loseg kvaliteta

Aco

pre 8 godina

Uglavnom losiji kvalitet mamestaja je u pitanju! Znam. 
(mile pile, 07. maj 2017 16:48)

Kako da ne... Naravno, ima jeftinog i ne tako kvalitetnog nameštaja kod njih ali takođe ima veoma kvalitetnog i dosta skupljeg... Imam njihovu kuhinju i ormar u spavaćoj sobi... Nije bilo jeftino ali je kvalitet čista 10-ka...tako da...

Trla baba lan

pre 8 godina

IKEA, bar one u Grčkoj u kojima sam bio imaju Ok odnos cena kvalitet. Zimus sam radio kuhinju po meri, majstor mi kaže ako natrčiš na akciju u F.Ideale ili JYSK kuuj, ja ne mogu materijal da nabavim o toj ceni. Očekujem sličnu priču i sa IKEOM. Očigledno je trend da stvari i ne treba da traju po 100 godina, nego 5-6 mislim na nameštaj. Mi smo samo posledica večne krize na ovim prostorima i naravno neverovatne mudrosti koju nosimo oličenu u otporu svemu što je novo.Da damo ljudima šansu, ne tvrdim da će biti kao u inostrnastvu, evo ga i METRO kao primer, nisu se baš proslavili ovde ali nemojte unapred sve da znate. Vidite da ljudi pričaju o stvarima koje su nama vasionski brod, kišnica u tolaetima i td. Plate će biti kao i svuda u ovoj zemlji, zašto bi oni davali bolje nego ostali. Zaista mi se čini da je članak bio o otvaranju bilo čega da bi sastav komentara bio isti kao i sada.

ana

pre 8 godina

I ja, kao i Nenad, zivim u drugom drzavi. Kada sam, daleke 1993, stigla u drugu drzavu, u Ikei sam kupil (porez ostalog) i kuhinju. Ni sraf, a kamoli nesto drugo, nisam do sada zamenila. Fioke klize da je milina, a i izgled je potpuno aktuelan.

itd

pre 8 godina

IKEA ima jeftinu verziju namestaja i skuplju. Svi koji ne veruju, neka bace pogled na njihove sajtove u zemljama oko nas pa neka vide. Na primer, ima troseda za 100 evrica, ali ima i za 2000 evrica... Ko koliko moze, naravno. Kvalitet i izbor daleko bolji od nasih forma ideala, emezzete, simpa i sl...

S70

pre 8 godina

Da se razumemo - Ikea je to što jeste, i to je opšte poznata stvar.

Ali priča kako je domaće bolje ne pije vodu. Neko pominje Simpo - to odavno nije ono što je nekada (davno) bilo, osim ako vam ne uspe da dođete do robe namenjene za izvoz. A da košta - košta.

Ja sam lično imao iskustva sa domaćim, i mogu da kažem da jedva čekam Ikeu da zamenim ugaonu garnituru u dnevnoj sobi, pošto ovo što se prodaje kod nas je ili preskupo ili đubre (isto preskupo).

edi

pre 8 godina

Ja sam jako zadovoljan Ikeom, zivim u Varazdinu a Ikea je u Zagrebu, imaju odlicnu web ponudu i sve se lijepo da vidjeti, narucio sve i doslo mi dostavom a i bili smo dva puta u samom ducanu, sto se tice kvalitete po mom osobnom sudu bolji su recimo od Lesnine. Ono sto je po meni najveca prednost Ike-e je sto oni odredjene serije imaju godinama pa mozete kupovati periodicno, npr kupujete klincu sobu, kupite krevet ormar i stol za pocetak, kasnije komoda jos jedan manji ormar itd. Sto se tice samih ideja bio sam dosta skeptican oko toga dok nisam dosao u sam ducan, imaju stvarno fantasticnih ideja i rjesenja a i cijenom su sasvim ok. Uostalom dovoljno je utipkat ikea.hr pa vidjet, recimo kuhinju mozes slozit doslovno kako hoces, brdo kombinacija iz jedne serije dok recimo u lesnini imas gotovu kuhinju ono osnovnu i cim dodas nesto cijena ide u nebo.

Arsenije

pre 8 godina

Pitanje poredjenja cena nase Ikea-e sa onima u komsiluku (dve u Madjarskoj, jedna u HR, BG, u GR realno tri dostupne u Solunu, Larisi i Janjini) bice kljucno za buduci promet. Grcke robne kuce Ikea su najskuplje zato sto je i porez na promet najveci (24% ) medjutim AKCIJE u Grckoj su najatraktivnije i popusti ne mogu da se porede sa bilo kojom od robnih kuca na Balkanu. U Zagrebu je organizovan REDOVAN mesecni i nedeljni popust na poojedine proizvode uglavnom do 20%, kao i u Madjarskoj. Sofija je najbednija sto se tice popusta ali su redovne cene korektne u poredjenju sa drugima. Ostaje da vidimo za koju opciju ce se nas menadzment odluciti. Da li ici sa umerenim cenama sa redovnim i cestim popustima od 20-30% max ili koncept sa velikim sezonskim popustima kada se mogu kupiti isti proizvodi i 80% jeftinije.

realan

pre 8 godina

Skoro svracao u onu kod Zagreba i odmah ozalio ostatke izmrcvarene domace drvno-preradjivacke industrije. Odnos cena-kvalitet nenadmasiv, za nas vanzemaljci.

jos jedan izbor

pre 8 godina

Kupili smo kod njih lampu, cebe i jos neke stvari i sasvim ok kvalitet za cenu. Dobri su za ljude koji su podstanari, koji nemaju para za skuplji nasmestaj i sele se pa mogu sklapaju namestaj.

Gorana

pre 8 godina

Prvo nije 25 godina ili besplatno za istu stvar, nego su besplatni šrafovi i inbusi koji vam se zagube, a koji koštaju nekoliko dinara. 
Drugo, možete da dajete sve živo besplatno, nećete me videti kao kupca,jer je u mom interesu da i moje komšije koje se bave proizvodnjom nameštaja imaju šta da jedu.isto kao i oni koji prave odeću, obuću i hranu, sve što se proizvodi kod nas kupujem domaće.
(Da i kopmšijska deca imaju šta da jedu, 07. maj 2017 16:15)

Da, ne kazem da delom niste u pravu. Ali ovo je 2017. godina, zakoni trzista su jasni i beskompromisni. Ko ponudi bolji kvalitet, cenu, uslugu i garanciju dobija trziste. Sve ostalo je demagogija, ja nisam dovoljno bogat nikoga da izdrzavam, za svoje pare uzimam ono sto mi je najpovoljnije. A ako su uslovi isti, uvek domace....

delboj

pre 8 godina

@delboj,
mnogo mi ti poznajes IKEA proizvode kada tvrdis da je namestaj pravljen u Kini. Mnogo namestaja potice od dobavljaca iz Nemacke. Visoka automatizacije i detaljno planiranje masovne proizvodnje su garant ujednacenog kvaliteta i niske cene. Na svakoj amabalazi je oznacena zemlja porekla.
(Srbin sve zna i kada ne zna, 7. maj 2017 21:18

90 odsto proizvoda jeste iz Kine, drveni komadi namjestaja su od iverice, ukoliko se iverica moze nazvati drvetom. Dakle sasvim sigurno jesu najjeftiniji materijali i sasvim sigurno im je ogroman broj proizvoda iz Kine. Sada, vjerovatno imaju neke manje serije koje su i skuplje i zahtjevnije pa ih odrade u nekim EU zemljama, ali to je sve na kasicicu.

jedna od najboljih svetskih osoba

pre 8 godina

Pola srb kupuje u forma ideale, a sada ikea nije dovoljno kvalitetna. E, jbg.. Narod samo luj vitona nosi, i luja ivx namestaj iz 1832. Mermer, drvo puno, zlato i svilu. Pa u rols rojsa fantoma sednu i na burek 50% popust od 19h...

Jovana

pre 8 godina

Neko je pitao gde to u Ikei moze sa se vrati raspakovano. Ne samo raspakovano vec i isecena kuhinjska ploca za sudoperu, naravno sa racunom,mozete da vratite u Nemackoj. Ne mozete da vratite samo robu sa odeljenja gde su stvari na pojedinacnoj rasprodaji. To su obicno stvari koje su bile izlozene duze vreme ili koje je neko vec vratio i to vam je naglaseno prilikom kupovine.

stoper4

pre 8 godina

ikea? kvalitet? nikako u istoj recenici.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zasto ne objavljujete normalne komentare?, 7. maj 2017 19:43)

Kako ste zapeli za kvalitet, kao da svi kupujete samo Natuzzi sofe od 5000 eur pa vam gadljiv nameštaj iz Ikee. Niko nije rekao da su neki jak kavalitet, ali za cenu po kojoj prodaju kvalitet je sasvim prihvatljiv.

Silver Surfer

pre 8 godina

Za ove sto brinu da li ce komsijska deca imati sta da jedu.
Kupio sam ugaonu garnituru od jednog domaceg proizvodjaca namestaja koja po mojim kriterijumima nije bila ni malo jeftina. Prilikom kupovine imao sam jedan uslov da tabure bude iste visine kao i garnitura sto su oni prihvatili i naglasili da nije nikakav problem. Cena je zbog toga bila veca, sto sam prihvatio. Kada je garnitura stigla tabure je bio nizi (kao sto je u osnovnoj ponudi). Posle reklamacije, za nekoliko dana stigao je drugi koji je takodje bio nizi ali i sa drugacijim nogarama. Opet reklamacija, stize treci koji je iste visine ali potpuno nakaradno uradjen tako da narusava estetiku. Prihvatim da taj tabure ostane (najmajnje zlo) i opet ulozim reklamaciju ali od tada prestaju da se javljaju na telefon. Bio sam uporan neko vreme i digao ruke (moja greska). Kao izvinjenje, kada je stigao treci tabure, poslali su mi na poklon nekakav jastuk. On mi se dopadne i na proslom sajmu narucim jos dva, platim deo unapred i jos cekam da ih isporuce. Inace, vaze za ozbiljnu firmu, izlozbeni prostor na Sajmu im je pristojne velicine, ali dzabe sve to kad tako posluju. Iskreno se nadam da ce ih IKEA dovesti do prosjackog stapa ili bar nauciti kako se tretira kupac. Zbog takvog odnosa nasih privatnika prema kupcima uopste mi nije zao ako ih strana konkurencija ugasi.

kiza

pre 8 godina

Da li ste znali da Ikea pravi i kuce?
To su gotove kuce,kompletne,sa radijatorima,i svim ostalim,isto tako i modularne,pa ih slazes kao dete kockice...

joj meni

pre 8 godina

Pa hajdemo o platama. Da li ce proizvodi IKEA biti jeftiniji nego u Madjarskoj , Austriji ... zato sto su ovde plate njihovih radnika manje. Imam firmu u Srbiji koja se bavi jedinom granom privrede u kojoj imate konkurenciju- alu stolarija i slicno. Kada bih svoje proizvode prodavao po cenama kao u gore nabrojanim zemljama plata radnika bi bila oko 1000E. Mozete pljuvati al nemojte se puvati

Maxx

pre 8 godina

Veci deo naseg naroda jos ima namestaj iz 80tih i 90 tih. Ko je imao uslova poceo je polako zamenu sa nekim jeftinijim formaideale proizvodima i to je to. Sta cemo.

Dirty

pre 8 godina

Ikea će puštanjem u merežu solarne energije zarađivati više od prodaje nameštaja. Naravno, njihov odnos kvaliteta i cene uvek u prednosti nad domaćim proizvođačima nameštaja i pokućstva. To je jasno al ovakvim pristupom, investicija u solanu energiju, jeftina radna snaga pokazuju zašto su oni jedna od najvećih korporacija na svetu i zato postavljaju uslove gde i kad grade i investiraju. Pokazna vežba???

amarko

pre 8 godina

generalizacija nije pametna. Ikea je velika kompanija za koju rade sjajni dizajneri, vec ima aplikacija za stavljanje namestaja u sobi, pritom je i povoljna. Sa druge strane imamo pojedine stolare koji izvoze nas namestaj u zemlje gde postoji ikea. Trka za sto jeftiniju kuhinju izmedju stolara i ikeu, formu ideale je izgubljena. Sad sta je bolje to je na kupca da proceni, jer on placa.

Petar

pre 8 godina

Imali ste 10 godina da se pripremite za dolazka konkurencije. Meni u mom poslu se to desava preko noci. Dakle, krivite sopstvenu nesposobnost za percepciju i pricenu buducnosti. Ona je neophodna za planiranje svega,pa i biznisa. Zasto se nasi proizvodjaci nisu sami udruzili? Napravili zajednicki nastup? Spustili cene transporta i skladistenja? Mogli ste i da kopirate njihove porizvde,bas kao sto Kinezi to rade za sve. Ali kome ja da pricam,pa Albanija je bolja od nas.

toma

pre 8 godina

@joj meni
ako mislite da ce biti jeftinije nego na zapadu - grdno se varate !!! u tome i jeste poenta proizvod kosta ISTO ILI SkUPLJE a plata je u nesrazmeri !

leptirica

pre 8 godina

Pa hajdemo o platama. Da li ce proizvodi IKEA biti jeftiniji nego u Madjarskoj , Austriji ... zato sto su ovde plate njihovih radnika manje. Imam firmu u Srbiji koja se bavi jedinom granom privrede u kojoj imate konkurenciju- alu stolarija i slicno. Kada bih svoje proizvode prodavao po cenama kao u gore nabrojanim zemljama plata radnika bi bila oko 1000E. Mozete pljuvati al nemojte se puvati
(joj meni, 08. maj 2017 12:31)

Neće biti jeftinije, u Hrvatskoj su neki proizvodi bili i skuplji nego u Austriji. IKEA neće uništiti domaće proizvođače, u Hrvatskoj su neki domaći proizvođači ponudili da će iste komade namještaja koje vidiš u IKEI izraditi i prodati po 20% nižoj cijeni. IKEA ima dosta fora stvari ,koje su jeftinije i ljepše od onog što se prodaje u drugim trgovinama namještaja... pipe, svjecnaci, čaše... i to privlači kupce, namještaj im nije spektakularno jeftiniji od konkurencije.