Subota, 20.08.2016.

09:06

Rumunija novi poligon za "obračun" Vašingtona i Moskve

Rumunija se iznenada može naći u centru napetosti između Vašingtona i Moskve, ukoliko SAD odluči da u tu zemlju preseli atomske bombe, pišu "<a href="http://www.novosti.rs/vesti/planeta.299.html:621061-Rusi-okrecu-rakete-ka-Rumuniji" class="text-link" target= "_blank">Večernje novosti</a>".

Izvor: Večernje novosti

Rumunija novi poligon za "obraèun" Vašingtona i Moskve IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

Ora et labora

pre 9 godina

I trideset godina nakon pada Berlinskog zida mi dalje sviramo istu euforicnu pesmu o pogresnim saveznicima. Ratovi svi izgubljeni, Sloba i ekipa izneli pare na Kipar, tajkuni iznikli iz majcice Rusije pokupovali sve posle 5. oktobra, Marko i Mira se baskare po Moskvi, Bajatovicu samo fali funkcija kneza gubernije a mi i dalje sa divljenjem pricamo o Kremlju. Vrhunski mazohizam.

Pantagruel

pre 9 godina

Бојим се да ће уколико се ово заиста деси, а и због саме близине недавно отворене базе антиракетног штита у Румунији, важност наше територије и акваторије додатно порасти и у очима Руса и у очима Американаца, а да ће крајњи исход бити појачан притисак на нас да се одрекнемо неутралности и приклонимо једнима или другима (милом или силом). Из Неготинске Крајине или са нашег дела Дунава теоретски би било могуће испалити ракету ка бази у Девеселу и погодити је за пет пута краће време него ако се иста таква ракета лансира са Крима (јер је растојање пет пута краће). Ракетни систем "Искандер" је мобилног типа. Налази се на камиону који се може допремити прикривено, транспортним авионом у доба мира, сакрити и пренети било где. А крстареће ракете "Калибар" лансирају се са уређаја кинтејнерског типа који се може сакрити у труп било ког теретног брода. Може се сакрити у цивилни теретњак и управо то је једна од замисли конструктора, да противник никада не зна где се може појавити. То је школски пример асиметричног одговора на безбедносну претњу какве Руси све чешће примењују у надмудривању са Западом. Паметноме довољно да се забрине. Што рече неко паметнији од мене, "било да се слонови туку или воде љубав, трава која се нађе под њиховим ногама прође исто".

Protoss

pre 9 godina

Evropa se militarizuje od strane njihovih prijatelja preko bare...U svakom slucaju ako se ne daj boze desi ozbiljan konflikt, u kome bi Rusija eventualno bila prinudjena da koristi atomsko oruzje, cela Evropa bi izgorela u paklu nuklearne vatre zasto??Zato sto je Evropa specificna sa koncentracijom sopstvenog stanovnistva, gde bi udar od 10 tak nuklearnih bombi napravila pravi pakao...Nego se pitam, kako bi ovi prozapadni aktivisti i obozavatelji ziveli u "uslovima" gde ni bakterija ne bi prezivela, zar zaista postoje takvi umovi koji mogu i da pomisle da bi u slucaju nuklearnih napada postoji opcija pobednika?Rusija je jedina drzava koja moze unistiti SAD za 30 minuta, kao i SAD njih...ostalo su sve emotivni izlivi obozavatelja Istoka i zapada.

Pedja

pre 9 godina

Rumuni ce biti perjanica NATO Snaga usmerenih ka Rusiji..Amerikanci su vec izazvali rat Pravoslavnih Ukrajinaca i Rusa izazvace i rat Pravoslavnih Rumuna i Rusa..tuga..
(Branislav, 20. avgust 2016 09:33)

E baš je bitno što su pravoslavci...

lovac botova

pre 9 godina

nema više sssr !!!
rumunija je evropa, evropa usko sarađuje sa svojim saveznikom severnom amerikom, dakle na teritoriji rumunije može da se postavi šta odgovara evropi i us...
šta tu ima da se raspravlja.

pera

pre 9 godina

Zabunu pravi selo Devesel, koje se zaista nalazi na par kilometara od Dunava i sela Ljubičevac, ali nema nikakva vojna postrojenja u svojoj blizini, i nema nikakve veze sa ovim.
Ovde se radi o naselju Deveselu, u županij Olt, pored reke Olt (zanimljivo da se centar županije zove Slatina) i nekih 30 km od Dunava i Bugarske, gde postoje vojna postrojenja. I zaista je to tih 400 km od Beograda vazdušnom linijom.

Spisak lepih želja

pre 9 godina

U eri interkontinentalnih raketa i nuklearnih bojevih glava Rusi ističu da Turska nema avion iz kojeg bi bacila atomsku bombu???
A Rumunija ima takav avion pa je frka?
Vrhunska paranoja.

XXL

pre 9 godina

Stiže "proleće" i u Rumuniju pred jesen. U Turskoj je na izmaku, a posle Rumunije nekako još "proleće" nije stiglo u Poljsku i one mikro-baltičke državice.

True story

pre 9 godina

Pazi ti sad ovo "ukoliko odluce" , znaci oni vrsljaju po evropi kako oni hoce i gde oni hoce. Evropa je postala igracka. Jadni smo mi! (zlotrov, 20. avgust 2016 12:42) Takvo stanje je od 1945.

obi van

pre 9 godina

@EU Citizen,
znači predlažeš da pošto su Ameri tako moćni da se Rusi odreknu suvereniteta i da im kao u Bosni Visoki Predstavnik smenjuje vlade kad god im rezultat izbora ne paše.
To je možda budućnost Srbije ako je većina misli kao ti, ali Rusija je druga priča. Ta je nacija od dobrog štofa, da nije ne bi ni držali toliku teritoriju potpuno sami.

OPG1

pre 9 godina

Po ovome ispade da su SAD faktor nestabilnosto gde god da se pojave.Oni prosto treba da vrate svoje oruzje kuci i pocnu da se ponasaju kao normalan svet.

vast emptiness

pre 9 godina

To je možda budućnost Srbije ako je većina misli kao ti, ali Rusija je druga priča. Ta je nacija od dobrog štofa, da nije ne bi ni držali toliku teritoriju potpuno sami.
(obi van, 20. avgust 2016 13:21)
Na toj teritoriji niko nece da zivi. Citava Rusija zivi u zapadnom delu. Na isti nacin Danska drzi Grenland.

Rođa

pre 9 godina

@Delboy

Nemojte da širite dezinformacije! Baza Deveselu se nalazi oko 150 km vazdušnom linijom od Negotina. Koordinate: 44° 4'59.88"N 24°22'59.88"E

Delboy

pre 9 godina

Baza u Rumuniji se nalazi na samoj granici sa Srbijom. Ispred Kladova iz pravca Negotina se nalazi sa desne strane selo Ljubicevac, koje je na Dunavu, na samoj granici sa Rumunijom. E preko puta Ljubicevca je Nato baza, udaljenost ne veca od 3km. Vazdusna linija sa Negotinom ne veca od 20km, do Kladova 7-8km, do BG oko 150km!!!
Ako tu izbije neki kurslus ode cela Istocna Srbija i dobar deo ostatka....

EU Citizen

pre 9 godina

Provokacija? Preseljenje orćžja iz jedne suverene države, članice NATO u drugu? Ruska umišljenost i arogancija nemaju granica, ova propala diktatura nikako da se pomuri s činjenicom da je samo regionalna sila sa zastarelim nuklearnim arsenalom koji joj na prvom mestu jede i ono malo novca koji bi mogi da korisno upotrebe da transformišu svoju zaostalu sirovinsku ekonomiju, a pod dva im uskoro neće vredeti ništa ili im možda već ne vredi, jer Amerika ima tehnološku prednost od barem petnaest godina na skoro svim poljima i ko zna kakvim kontra merama za hladnoratovske škropocije raspolaže. Rusija može da izigrava "silu" sa Gruzijom ili Ukrajinom, ali vreme je da se skloni kada se veliki momci igraju, ako hoće da još neko vreme postoji.

Nikola

pre 9 godina

I Amerika i Rusija su zlo. Samo je Rusija veće.
(Paul Kersey, 20. avgust 2016 10:16)

Da, teritorijalno je Rusija u svakom slucaju veca od Amerike...vise puta. Sto se zla tice, seti se samo Vijetnama, Koreje, Afganistana, Iraka, Libije, Srbije, Sirije...nastavak sledi.

poz

pre 9 godina

Atomske bombe su opasne, Srbija da zahteva da se one ne skladište u njenom susedstvu.
Ako su one Američke te bombe treba sa budu skladistene u Americi

Munja

pre 9 godina

Da podsetim, naši diletanti su takođe dali zeleno svetlo NATO paktu da uveze bilo koje oružje i da njihovi vojnici uživaju imunitet u Srbiji...

Pantagruel

pre 9 godina

Dobro su se makli od nas
(hm, 20. avgust 2016 09:21) Нажалост, нису се одмакли толико колико мислиш. Та база је на свега 150 километара ваздушном линијом до Неготина, а 400 километара до Београда. У њој се већ налазе ракете за противракетни штит, што је у случају сукоба са Русима чини једном од првих мета. Само би још атомске бомбе у њој недостајале за комплетну журку. Осим тога, чиме бисмо ми тренутно могли спречити да инсталирају штагод пожеле (ракете, бомбе и било шта што нормалне државе не би прихватиле) на Косово које су признали и третирају га као независну државу?

Brat 1

pre 9 godina

O sto su se Amerikanci naostrili da evropu ucine neupotrebljivom...sve vuku neke bombe i vojske i neke raketne sisteme. Ja stvarno ne znam koji im je vrag?!

Branislav

pre 9 godina

Rumuni ce biti perjanica NATO Snaga usmerenih ka Rusiji..Amerikanci su vec izazvali rat Pravoslavnih Ukrajinaca i Rusa izazvace i rat Pravoslavnih Rumuna i Rusa..tuga..

Munja

pre 9 godina

Da podsetim, naši diletanti su takođe dali zeleno svetlo NATO paktu da uveze bilo koje oružje i da njihovi vojnici uživaju imunitet u Srbiji...

Branislav

pre 9 godina

Rumuni ce biti perjanica NATO Snaga usmerenih ka Rusiji..Amerikanci su vec izazvali rat Pravoslavnih Ukrajinaca i Rusa izazvace i rat Pravoslavnih Rumuna i Rusa..tuga..

Pantagruel

pre 9 godina

Dobro su se makli od nas
(hm, 20. avgust 2016 09:21) Нажалост, нису се одмакли толико колико мислиш. Та база је на свега 150 километара ваздушном линијом до Неготина, а 400 километара до Београда. У њој се већ налазе ракете за противракетни штит, што је у случају сукоба са Русима чини једном од првих мета. Само би још атомске бомбе у њој недостајале за комплетну журку. Осим тога, чиме бисмо ми тренутно могли спречити да инсталирају штагод пожеле (ракете, бомбе и било шта што нормалне државе не би прихватиле) на Косово које су признали и третирају га као независну државу?

Nikola

pre 9 godina

I Amerika i Rusija su zlo. Samo je Rusija veće.
(Paul Kersey, 20. avgust 2016 10:16)

Da, teritorijalno je Rusija u svakom slucaju veca od Amerike...vise puta. Sto se zla tice, seti se samo Vijetnama, Koreje, Afganistana, Iraka, Libije, Srbije, Sirije...nastavak sledi.

Brat 1

pre 9 godina

O sto su se Amerikanci naostrili da evropu ucine neupotrebljivom...sve vuku neke bombe i vojske i neke raketne sisteme. Ja stvarno ne znam koji im je vrag?!

poz

pre 9 godina

Atomske bombe su opasne, Srbija da zahteva da se one ne skladište u njenom susedstvu.
Ako su one Američke te bombe treba sa budu skladistene u Americi

EU Citizen

pre 9 godina

Provokacija? Preseljenje orćžja iz jedne suverene države, članice NATO u drugu? Ruska umišljenost i arogancija nemaju granica, ova propala diktatura nikako da se pomuri s činjenicom da je samo regionalna sila sa zastarelim nuklearnim arsenalom koji joj na prvom mestu jede i ono malo novca koji bi mogi da korisno upotrebe da transformišu svoju zaostalu sirovinsku ekonomiju, a pod dva im uskoro neće vredeti ništa ili im možda već ne vredi, jer Amerika ima tehnološku prednost od barem petnaest godina na skoro svim poljima i ko zna kakvim kontra merama za hladnoratovske škropocije raspolaže. Rusija može da izigrava "silu" sa Gruzijom ili Ukrajinom, ali vreme je da se skloni kada se veliki momci igraju, ako hoće da još neko vreme postoji.

obi van

pre 9 godina

@EU Citizen,
znači predlažeš da pošto su Ameri tako moćni da se Rusi odreknu suvereniteta i da im kao u Bosni Visoki Predstavnik smenjuje vlade kad god im rezultat izbora ne paše.
To je možda budućnost Srbije ako je većina misli kao ti, ali Rusija je druga priča. Ta je nacija od dobrog štofa, da nije ne bi ni držali toliku teritoriju potpuno sami.

OPG1

pre 9 godina

Po ovome ispade da su SAD faktor nestabilnosto gde god da se pojave.Oni prosto treba da vrate svoje oruzje kuci i pocnu da se ponasaju kao normalan svet.

Rođa

pre 9 godina

@Delboy

Nemojte da širite dezinformacije! Baza Deveselu se nalazi oko 150 km vazdušnom linijom od Negotina. Koordinate: 44° 4'59.88"N 24°22'59.88"E

True story

pre 9 godina

Pazi ti sad ovo "ukoliko odluce" , znaci oni vrsljaju po evropi kako oni hoce i gde oni hoce. Evropa je postala igracka. Jadni smo mi! (zlotrov, 20. avgust 2016 12:42) Takvo stanje je od 1945.

Delboy

pre 9 godina

Baza u Rumuniji se nalazi na samoj granici sa Srbijom. Ispred Kladova iz pravca Negotina se nalazi sa desne strane selo Ljubicevac, koje je na Dunavu, na samoj granici sa Rumunijom. E preko puta Ljubicevca je Nato baza, udaljenost ne veca od 3km. Vazdusna linija sa Negotinom ne veca od 20km, do Kladova 7-8km, do BG oko 150km!!!
Ako tu izbije neki kurslus ode cela Istocna Srbija i dobar deo ostatka....

vast emptiness

pre 9 godina

To je možda budućnost Srbije ako je većina misli kao ti, ali Rusija je druga priča. Ta je nacija od dobrog štofa, da nije ne bi ni držali toliku teritoriju potpuno sami.
(obi van, 20. avgust 2016 13:21)
Na toj teritoriji niko nece da zivi. Citava Rusija zivi u zapadnom delu. Na isti nacin Danska drzi Grenland.

Spisak lepih želja

pre 9 godina

U eri interkontinentalnih raketa i nuklearnih bojevih glava Rusi ističu da Turska nema avion iz kojeg bi bacila atomsku bombu???
A Rumunija ima takav avion pa je frka?
Vrhunska paranoja.

XXL

pre 9 godina

Stiže "proleće" i u Rumuniju pred jesen. U Turskoj je na izmaku, a posle Rumunije nekako još "proleće" nije stiglo u Poljsku i one mikro-baltičke državice.

Pedja

pre 9 godina

Rumuni ce biti perjanica NATO Snaga usmerenih ka Rusiji..Amerikanci su vec izazvali rat Pravoslavnih Ukrajinaca i Rusa izazvace i rat Pravoslavnih Rumuna i Rusa..tuga..
(Branislav, 20. avgust 2016 09:33)

E baš je bitno što su pravoslavci...

lovac botova

pre 9 godina

nema više sssr !!!
rumunija je evropa, evropa usko sarađuje sa svojim saveznikom severnom amerikom, dakle na teritoriji rumunije može da se postavi šta odgovara evropi i us...
šta tu ima da se raspravlja.

pera

pre 9 godina

Zabunu pravi selo Devesel, koje se zaista nalazi na par kilometara od Dunava i sela Ljubičevac, ali nema nikakva vojna postrojenja u svojoj blizini, i nema nikakve veze sa ovim.
Ovde se radi o naselju Deveselu, u županij Olt, pored reke Olt (zanimljivo da se centar županije zove Slatina) i nekih 30 km od Dunava i Bugarske, gde postoje vojna postrojenja. I zaista je to tih 400 km od Beograda vazdušnom linijom.

Pantagruel

pre 9 godina

Бојим се да ће уколико се ово заиста деси, а и због саме близине недавно отворене базе антиракетног штита у Румунији, важност наше територије и акваторије додатно порасти и у очима Руса и у очима Американаца, а да ће крајњи исход бити појачан притисак на нас да се одрекнемо неутралности и приклонимо једнима или другима (милом или силом). Из Неготинске Крајине или са нашег дела Дунава теоретски би било могуће испалити ракету ка бази у Девеселу и погодити је за пет пута краће време него ако се иста таква ракета лансира са Крима (јер је растојање пет пута краће). Ракетни систем "Искандер" је мобилног типа. Налази се на камиону који се може допремити прикривено, транспортним авионом у доба мира, сакрити и пренети било где. А крстареће ракете "Калибар" лансирају се са уређаја кинтејнерског типа који се може сакрити у труп било ког теретног брода. Може се сакрити у цивилни теретњак и управо то је једна од замисли конструктора, да противник никада не зна где се може појавити. То је школски пример асиметричног одговора на безбедносну претњу какве Руси све чешће примењују у надмудривању са Западом. Паметноме довољно да се забрине. Што рече неко паметнији од мене, "било да се слонови туку или воде љубав, трава која се нађе под њиховим ногама прође исто".

Protoss

pre 9 godina

Evropa se militarizuje od strane njihovih prijatelja preko bare...U svakom slucaju ako se ne daj boze desi ozbiljan konflikt, u kome bi Rusija eventualno bila prinudjena da koristi atomsko oruzje, cela Evropa bi izgorela u paklu nuklearne vatre zasto??Zato sto je Evropa specificna sa koncentracijom sopstvenog stanovnistva, gde bi udar od 10 tak nuklearnih bombi napravila pravi pakao...Nego se pitam, kako bi ovi prozapadni aktivisti i obozavatelji ziveli u "uslovima" gde ni bakterija ne bi prezivela, zar zaista postoje takvi umovi koji mogu i da pomisle da bi u slucaju nuklearnih napada postoji opcija pobednika?Rusija je jedina drzava koja moze unistiti SAD za 30 minuta, kao i SAD njih...ostalo su sve emotivni izlivi obozavatelja Istoka i zapada.

Ora et labora

pre 9 godina

I trideset godina nakon pada Berlinskog zida mi dalje sviramo istu euforicnu pesmu o pogresnim saveznicima. Ratovi svi izgubljeni, Sloba i ekipa izneli pare na Kipar, tajkuni iznikli iz majcice Rusije pokupovali sve posle 5. oktobra, Marko i Mira se baskare po Moskvi, Bajatovicu samo fali funkcija kneza gubernije a mi i dalje sa divljenjem pricamo o Kremlju. Vrhunski mazohizam.

EU Citizen

pre 9 godina

Provokacija? Preseljenje orćžja iz jedne suverene države, članice NATO u drugu? Ruska umišljenost i arogancija nemaju granica, ova propala diktatura nikako da se pomuri s činjenicom da je samo regionalna sila sa zastarelim nuklearnim arsenalom koji joj na prvom mestu jede i ono malo novca koji bi mogi da korisno upotrebe da transformišu svoju zaostalu sirovinsku ekonomiju, a pod dva im uskoro neće vredeti ništa ili im možda već ne vredi, jer Amerika ima tehnološku prednost od barem petnaest godina na skoro svim poljima i ko zna kakvim kontra merama za hladnoratovske škropocije raspolaže. Rusija može da izigrava "silu" sa Gruzijom ili Ukrajinom, ali vreme je da se skloni kada se veliki momci igraju, ako hoće da još neko vreme postoji.

Branislav

pre 9 godina

Rumuni ce biti perjanica NATO Snaga usmerenih ka Rusiji..Amerikanci su vec izazvali rat Pravoslavnih Ukrajinaca i Rusa izazvace i rat Pravoslavnih Rumuna i Rusa..tuga..

Nikola

pre 9 godina

I Amerika i Rusija su zlo. Samo je Rusija veće.
(Paul Kersey, 20. avgust 2016 10:16)

Da, teritorijalno je Rusija u svakom slucaju veca od Amerike...vise puta. Sto se zla tice, seti se samo Vijetnama, Koreje, Afganistana, Iraka, Libije, Srbije, Sirije...nastavak sledi.

Munja

pre 9 godina

Da podsetim, naši diletanti su takođe dali zeleno svetlo NATO paktu da uveze bilo koje oružje i da njihovi vojnici uživaju imunitet u Srbiji...

Spisak lepih želja

pre 9 godina

U eri interkontinentalnih raketa i nuklearnih bojevih glava Rusi ističu da Turska nema avion iz kojeg bi bacila atomsku bombu???
A Rumunija ima takav avion pa je frka?
Vrhunska paranoja.

poz

pre 9 godina

Atomske bombe su opasne, Srbija da zahteva da se one ne skladište u njenom susedstvu.
Ako su one Američke te bombe treba sa budu skladistene u Americi

Brat 1

pre 9 godina

O sto su se Amerikanci naostrili da evropu ucine neupotrebljivom...sve vuku neke bombe i vojske i neke raketne sisteme. Ja stvarno ne znam koji im je vrag?!

Delboy

pre 9 godina

Baza u Rumuniji se nalazi na samoj granici sa Srbijom. Ispred Kladova iz pravca Negotina se nalazi sa desne strane selo Ljubicevac, koje je na Dunavu, na samoj granici sa Rumunijom. E preko puta Ljubicevca je Nato baza, udaljenost ne veca od 3km. Vazdusna linija sa Negotinom ne veca od 20km, do Kladova 7-8km, do BG oko 150km!!!
Ako tu izbije neki kurslus ode cela Istocna Srbija i dobar deo ostatka....

vast emptiness

pre 9 godina

To je možda budućnost Srbije ako je većina misli kao ti, ali Rusija je druga priča. Ta je nacija od dobrog štofa, da nije ne bi ni držali toliku teritoriju potpuno sami.
(obi van, 20. avgust 2016 13:21)
Na toj teritoriji niko nece da zivi. Citava Rusija zivi u zapadnom delu. Na isti nacin Danska drzi Grenland.

OPG1

pre 9 godina

Po ovome ispade da su SAD faktor nestabilnosto gde god da se pojave.Oni prosto treba da vrate svoje oruzje kuci i pocnu da se ponasaju kao normalan svet.

obi van

pre 9 godina

@EU Citizen,
znači predlažeš da pošto su Ameri tako moćni da se Rusi odreknu suvereniteta i da im kao u Bosni Visoki Predstavnik smenjuje vlade kad god im rezultat izbora ne paše.
To je možda budućnost Srbije ako je većina misli kao ti, ali Rusija je druga priča. Ta je nacija od dobrog štofa, da nije ne bi ni držali toliku teritoriju potpuno sami.

Pantagruel

pre 9 godina

Dobro su se makli od nas
(hm, 20. avgust 2016 09:21) Нажалост, нису се одмакли толико колико мислиш. Та база је на свега 150 километара ваздушном линијом до Неготина, а 400 километара до Београда. У њој се већ налазе ракете за противракетни штит, што је у случају сукоба са Русима чини једном од првих мета. Само би још атомске бомбе у њој недостајале за комплетну журку. Осим тога, чиме бисмо ми тренутно могли спречити да инсталирају штагод пожеле (ракете, бомбе и било шта што нормалне државе не би прихватиле) на Косово које су признали и третирају га као независну државу?

XXL

pre 9 godina

Stiže "proleće" i u Rumuniju pred jesen. U Turskoj je na izmaku, a posle Rumunije nekako još "proleće" nije stiglo u Poljsku i one mikro-baltičke državice.

True story

pre 9 godina

Pazi ti sad ovo "ukoliko odluce" , znaci oni vrsljaju po evropi kako oni hoce i gde oni hoce. Evropa je postala igracka. Jadni smo mi! (zlotrov, 20. avgust 2016 12:42) Takvo stanje je od 1945.

lovac botova

pre 9 godina

nema više sssr !!!
rumunija je evropa, evropa usko sarađuje sa svojim saveznikom severnom amerikom, dakle na teritoriji rumunije može da se postavi šta odgovara evropi i us...
šta tu ima da se raspravlja.

Rođa

pre 9 godina

@Delboy

Nemojte da širite dezinformacije! Baza Deveselu se nalazi oko 150 km vazdušnom linijom od Negotina. Koordinate: 44° 4'59.88"N 24°22'59.88"E

Protoss

pre 9 godina

Evropa se militarizuje od strane njihovih prijatelja preko bare...U svakom slucaju ako se ne daj boze desi ozbiljan konflikt, u kome bi Rusija eventualno bila prinudjena da koristi atomsko oruzje, cela Evropa bi izgorela u paklu nuklearne vatre zasto??Zato sto je Evropa specificna sa koncentracijom sopstvenog stanovnistva, gde bi udar od 10 tak nuklearnih bombi napravila pravi pakao...Nego se pitam, kako bi ovi prozapadni aktivisti i obozavatelji ziveli u "uslovima" gde ni bakterija ne bi prezivela, zar zaista postoje takvi umovi koji mogu i da pomisle da bi u slucaju nuklearnih napada postoji opcija pobednika?Rusija je jedina drzava koja moze unistiti SAD za 30 minuta, kao i SAD njih...ostalo su sve emotivni izlivi obozavatelja Istoka i zapada.

Pedja

pre 9 godina

Rumuni ce biti perjanica NATO Snaga usmerenih ka Rusiji..Amerikanci su vec izazvali rat Pravoslavnih Ukrajinaca i Rusa izazvace i rat Pravoslavnih Rumuna i Rusa..tuga..
(Branislav, 20. avgust 2016 09:33)

E baš je bitno što su pravoslavci...

Ora et labora

pre 9 godina

I trideset godina nakon pada Berlinskog zida mi dalje sviramo istu euforicnu pesmu o pogresnim saveznicima. Ratovi svi izgubljeni, Sloba i ekipa izneli pare na Kipar, tajkuni iznikli iz majcice Rusije pokupovali sve posle 5. oktobra, Marko i Mira se baskare po Moskvi, Bajatovicu samo fali funkcija kneza gubernije a mi i dalje sa divljenjem pricamo o Kremlju. Vrhunski mazohizam.

Pantagruel

pre 9 godina

Бојим се да ће уколико се ово заиста деси, а и због саме близине недавно отворене базе антиракетног штита у Румунији, важност наше територије и акваторије додатно порасти и у очима Руса и у очима Американаца, а да ће крајњи исход бити појачан притисак на нас да се одрекнемо неутралности и приклонимо једнима или другима (милом или силом). Из Неготинске Крајине или са нашег дела Дунава теоретски би било могуће испалити ракету ка бази у Девеселу и погодити је за пет пута краће време него ако се иста таква ракета лансира са Крима (јер је растојање пет пута краће). Ракетни систем "Искандер" је мобилног типа. Налази се на камиону који се може допремити прикривено, транспортним авионом у доба мира, сакрити и пренети било где. А крстареће ракете "Калибар" лансирају се са уређаја кинтејнерског типа који се може сакрити у труп било ког теретног брода. Може се сакрити у цивилни теретњак и управо то је једна од замисли конструктора, да противник никада не зна где се може појавити. То је школски пример асиметричног одговора на безбедносну претњу какве Руси све чешће примењују у надмудривању са Западом. Паметноме довољно да се забрине. Што рече неко паметнији од мене, "било да се слонови туку или воде љубав, трава која се нађе под њиховим ногама прође исто".

pera

pre 9 godina

Zabunu pravi selo Devesel, koje se zaista nalazi na par kilometara od Dunava i sela Ljubičevac, ali nema nikakva vojna postrojenja u svojoj blizini, i nema nikakve veze sa ovim.
Ovde se radi o naselju Deveselu, u županij Olt, pored reke Olt (zanimljivo da se centar županije zove Slatina) i nekih 30 km od Dunava i Bugarske, gde postoje vojna postrojenja. I zaista je to tih 400 km od Beograda vazdušnom linijom.