Ponedeljak, 09.05.2016.

21:41

Žene se lako zaljube i odljube

Izvor: Novosti

Žene se lako zaljube i odljube IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Jovana

pre 9 godina

@ tucauobdanistu
Slažem se ja sa vama, ali vi ste pomalo predstavili situaciju tako kao da ljudi imaju puno slobodnog vremena. Nažalost, mi vise ne živimo u socijalizmu sa radnim vremenom od 7-14 h, kada se ljudi vrate kuci u 15 h i onda imaju vremena za sve, već većina danas( osim povlascenog državnog sektora koji često izadje sa posla već u 13 h) radi do 17-18 h i dodju kuci oko 19 h. Ko je u braku i još važnije ima malu decu ,sa takvim radnim vremenom ,teško da ce moći da ima nešto mnogo aktivan drustveni život. Problem je kada jedan od partnera želi da i dalje živi na isti način i počne da zanemaruje porodične obaveze. Jer kada radite do 17-18 h pa želite svaki dan da odete u teretanu ili se vidite sa društvom, ili želite da igrate igrice na računaru cim stignete kuci, onda je neminovno da ćete zanemariti i bračnog partnera i decu , da biste ispunili svoje sebicne hirove. Treba naci razumnu granicu, ali većina za to nije sposobna. Ima naravno i onih koji samo decu uvale babama i dedama da ih čuvaju dok oni vode odvojene društvene živote, ali zašto su onda zaboga i stvarali decu ako žele svo slobodno vreme da provedu bez dece. A i takav način života kad tad dovede do neke vrste gubljenja bliskosti medju partnerima jer ako svako ide za svojim drutvom, hobijima i sl..a kada se izgubi bliskost dolazi i do prevara. Važno je naci pravu meru ali većina je sebična kada su njihovi prohtevi u pitanju. Moj muž i ja imamo dogovor od samog početka tj od rodjenja deteta,kojeg se pridržavamo kao neke svete stvari. Nema tu vrdanja, ovako onako. Tako se mora dok su deca mala. Muž i ja idemo zajedno jednom mesecno na planinarenje - platimo zenu da taj dan čuva decu ( tamo smo se i upoznali), zatim ja jednom nedeljno idem na ples , a muž na šah, i jednom nedeljno uzmemo istu tu ženu da čuva decu na 2 sata dok je on sa svoja dva druga a ja sa svoje tri drugarice. To je znači 2 dana nedeljno po 2 sata za naše hobije i društvo( plus jedan dan mesecno kada smo zajedno na planinarenju) i to je sasvim dovoljno. Svo ostalo vremd je zajedničko, nas dvoje sa decom. Oboje radimo kućne poslove ,oboje sa decom. Nema on da sedi za racunarom satima igrajući igrice niti ja da gledam serije. Važno je postaviti prioritete. Nazalost to je retko. Uglavnom je neko sebičan i želi mnogo vise za sebe. Ima i onih koji neće ici sa društvom ali ce zasesti za TV ili za računar a to je isto kao i da je van kuće kada ne učestvuje u porodičnom životu. Generalno ko ima malu decu mora nečeg svog i da se odrekne , ne može svaki dan društvo,igrice, serije, teretana. Ko tako misli da može on nije pogodan kandidat za brak. Mada kažem znam ih i takvih, samo cusnu decu babi i dedi i oni u život( al ne zajedno, već odvojeno). Nije ni čudo sto je toliko loših brakova i razvoda .

ne volem ni ja kritiku

pre 9 godina

@Sova
"Jedan od trikova je da im nikad ne laskate i ne hvalite njihov izgled, jer im samo podizete ego a sebe srozavate u njihovim ocima. Od mene toliko"
Gresis Sovo, gresis. Mislim da zene bas vole da cuju od svojih partnera da su im privlacne. Pa ko ce da im kaze ako necete vi?!???? Po mom misljenju, ovo vam je VEEEEELIKA greska.
Podjite od sebe, volite li da ona vama kaze da ste joj privlacni?
Ne srozavate sebe na taj nacin u njenim ocima, naprotiv...

dzouns

pre 9 godina

Ono sto zene treba da shvate pred ogledalom istine, to je da postoji kraj i sa muskarcem koji ih voli, a da to nije njegova smrt :-). To se desava onda kad naprave eticki prestup pred licem ljubavi. Naravno, to vazi za odnos sa muskarcem koji ima jacinu principa i snagu odluke iza sebe da je takvo ponasanje signal za primenu kraja, sto zena koja ume da oseca da li je muskarac voli i uzbudjuje ne moze da spozna i utuvi u svoju glavicu...crnog luka ocigledno. Za odnos sa prosecnim pavijanom tipa "uh kako si dooobra ja bih te malo, malo vise haboooo" zenama je sve jasno, a za odnos sa feministom tipa “pragmaticnije je imati zenu uz sebe a sa strane mozes da bocnes ponesto”, zene takodje imaju svoj “modus operandi”. Za odnos sa ogoljenim muskarcem, muskarcem samom po sebi, zene nemaju resenje niti odgovor. E tada smo ravni i tada mozemo da se merimo ako hocemo (a danas bi svi za sve da se mere i prodaju sebe na kantaru ako moze da se vara super), kada smo ogoljeni, a oko nas open space. Mnogo toga ostaje skriveno iza obicaja, stvari i situacija okolnog tipa…Zena je slabiji pol, ali je opet seksualno i mentalno jedna predivna kreacija. A to je jedini argument sa kojim one realno mogu da operisu, sto nije argument objektivnog, vec subjektivnog tipa. U percepciji je muskarca i zena je time prirodno obdarena, ne steceno. Zena uvek vestije barata skrivajucim elementima, njena tajna slabosti mora ostati nedodirljiva, ili joj se “mora” podilaziti.

sova

pre 9 godina

Normalno, ruski naucnici su dokazali da su muskarci, uprkos uvrezenom misljenju, zapravo emotivniji u odnosu sa suprotnim polom. A evo, cim se pojavi neki ovakav tekst uvek je puno komentara zabrinutih zena koje se plase da ce pazljivo uzgajan privid o njihovoj vecoj emotivnosti puci kao balon. One jesu neznije i senzitivnije, i tu se prica zavrsava. Razvod ili prekid veze ce preboleti nakon sto se isplace za dva dana, a muskarca ce boleti do kraja zivota. Ne mrzim zene, ima divnih zena, ali smatram da su generalno, uz izuzetke, mnogo vise proracunate i manipulativnije nego muskarci. Takodje, sve navodno cene kada je muskarac jako pazljiv, dobar i nezan sa njima, a zapravo takvog muskarca posle nekog vremena pocnu da smatraju za slabica i ne postuju ga vise. Njihovi saveti kako muskarci eto treba da brinu o sebi i da vise vole sebe pa ce ih i one vise voleti su takodje samo jos jedan vid manipulacije - istina je da neki muskarci imaju nesto cime ih privlace, a to moze biti ili urodjeno ili cak nauceno jer postoje trikovi koji kod njih pale. Jedan od trikova je da im nikad ne laskate i ne hvalite njihov izgled, jer im samo podizete ego a sebe srozavate u njihovim ocima. Od mene toliko.

Tucauobdanistu

pre 9 godina

Klanica u decjem parku...To je u stvari realno stanje stvari izmedju polova. Optuzbe na sve strane - "nezreli, nedovrseni muskarci" protiv "proracunatih zena sklonih kontroli i bogoradanju".
Nazalost, civilizacija neodraslih ljudi uslovljenih kako biologijom tako i naucenim kulturnim, porodicnim i drustvenim obrascima.
Leptirici u stomaku nisu dovoljni za dobru vezu, niti je moguce da veza tokom godina ostane nepromenjena. Hemija je preduslov, ali da bi veza opstala, odnosno da bi odnos zaista bio partnerski, potrebno je da dvoje ljudi imaju slican sistem vrednosti, interesovanja i zelju da stalno rade na sebi. Sve ostalo je mlacenje prazne slame i trosenje vremena. Niti zena moze da promeni muskarca, niti muskarac zenu. Zato birajte podudarne ljude i sa njima rastite zajedno.
Koliko vidim po komentarima, malo ko ovde je trazio nekoga ko im zaista odgovara kao osoba, a da ih pri tome i lozi.
Moj savet pripadnicama zenskog pola (kome i sama pripadam) je da obogacuju sebe i sopstveni zivot. Nas partner je neko sa kim delimo zivot, kao i nasa deca, ali ne bi trebalo da budu citav nas zivot. Zato pustite ljude da igraju igrice, piju pivo sa drugarima, idu i kladionicu...Nadjite i vi sebi neku zanimaciju, a da to nije upravljanje tudjim vremenom. Sto se muskaraca tice, ako imate nameru da imate partnerski odnos na nekim, ne dozvolite vam zena postane mama, te vam je moj savet da naucite da se brinete o sebi (pranje gaca, kuvanje, donosenje odluka). Odraslima veze nisu teske.

Bohemian Rapsody

pre 9 godina

Uvek ali uvek sam u vezi davao 99% sebe,a ovaj 1% predstavlja realnost,bez ruzicastih naocara u kojoj zaljubljena zaslepljenost nema mesta,i verujte mi nikada se nisam razocarao.

KALIGULA

pre 9 godina

Zene su definitivno super-sebicne i nemaju jak karakter ili ga cak uopste ni nemaju, vazno im je samo da zadovolje sopstvene potrebe i sopstvene instingte, cim im se ukaze naizgled bolja prilika za bilo cim, oticice bez razmisljanja, a da se i ne okrenu, pritom ne vodeci racuna o tome kakve to posledice moze da ima po druge. Zato se KALIGULA neje zadrzavao ni kod jedne!

Aleksandar

pre 9 godina

(????~~~?, 10. maj 2016 12:53)
Pa to sto si navela to su imaginarne stvari to dodje kao neko zezanje neka relaksacija odmaranje ociju tu ne vidim nista lose jedino ako neko ne preteruje i usled toga zanemaruje sve drugo

Ivan

pre 9 godina

Evo i ja da se oglasim...vazio sam da kazem za neuhvatljivog lika, koji nije mnogo mario za veze, kad postane ozbiljno ja se nekako povucem, nisam bio tip za veze. Onda, sasvim slucajno u jednom trenutku upoznao sam jednu divnu nenametljivu spontanu osobu koju sam toliko zavoleo vremenom da ne mogu da vam opisem.Dozvolio sam da je izgubim samo zbog toga sto nisam imao muda za nesto vise..i sad, ima devojaka, upadam u kratke veze ali nije to to, svejedno mi je u potpunosti i konstantno o njoj razmisljam

Mita

pre 9 godina

@(the essence, 10. maj 2016 12:12)
Da,baš si slatka.Kao ne voliš pare,ali voliš da muskarac ustaje u cik zore,radi,obezbeđuje sve,jednom rečiju da radi dok ne crkne,a ti sediš kući i komanduješ.Zaposli se i ti,pa ustajte zajedno u cik zore i zajedno se borite.To je ljubav,a sve drugo je iskorišćavanje i ko će koga da prevari da manje radi.

nakovanj

pre 9 godina

Ružan sam,siromašan,a mnogi kažu i da sam glup.Žene me toliko ne primećuju da nekad mislim da će da prođu kroz mene.I eto,čisto i ja nešto da kažem...

Kontras

pre 9 godina

Tacno. Kod vecine muskaraca su emocije postojanije i dublje i dugotrajnije, dok su kod vecine zena emocije povrsne i kratkotrajnije.

Doduse, opet sve zavisi od osobe do osobe. Ne treba generalizovati.

Gazda

pre 9 godina

Žene su dno dna, ako se posmatraju sa ljudskog i moralnog stanovišta (moral i civilizaciju su, na kraju krajeva izmislili muškarci), ali ja ih ipak volim, baš zato što mislim da nema nikakvog smisla tako ih posmatrati, već ih smatram nekom vrstom neuračunljivog kućnog ljubimca, i to vrlo sličnog psima: ako ih tretirate lepo, popeće vam se na glavu, ali ako ste autoritet, nije vam uopšte stalo do njih u principu i umete da dozirate nagrade i kazne, gledaće u vas kao u boga, šeniće i balaviće :)

Udarati ritam oko žbunja

pre 9 godina

@ Milica
Kad sam rekao da se muškarci igraju do kraja života, mislio sam na bilijar, tenis, basket, šah kad kosti izdaju... Tu nigde nisam mislio na muško-ženske odnose. Žene se sa ženama ne takmiče u bezazlenim, infantilnim stvarima kao muškarci i zato se takmiče u svemu drugom i ne veruju jedne drugima. Volim ja svoju ženu, ali ona ne može da mi zameni drugare, a žena kad se dočepa muškarca, ne treba joj više niko.

Milica

pre 9 godina

@ogledalce ogledalce
Pa ako vam je taj "pritisak" postao neizdrziv, to znaci da vi i niste za brak. Mene prosto izludjuje kada vidim kako neki ljudi gledaju na brak. Kao na nesto sto su ucinili i kraj, nema vise truda oko te osobe, osvojena je i to je to. A kada su sve druge oblasti zivota u pitanju tada shvatate da bez truda ne mozete nista. Hocete uspeh na poslu-morate se truditi , osvojite dobru poziciju-morate je odrzati radom i trudom jer ukoliko ne budete neko ce vas smaknuti sa nje. Imate prijatelje-ukoliko ne negujete odnos sa njima-oni ce otici. Hocete dobru liniju celog zivota-ceo zivot cete voditi racuna o ishrani i baviti se sportom. Znaci sve vam je jasno, samo kada je brak i ljubav u pitanju ocekujete da sve bude sjajno do kraja zivota iako se necete truditi oko braka, partnera sa kojim ste. Ako se ne neguje brak on ce se raspasti ili biti los. Hocete dobar seksualni zivot, morate negovati strast i van spavace sobe(jer ukoliko imas obicaj da kad dodjes s posla, umesto da porazgovaras i pomazis se sa zenom i budes sa decom, vec se odmah uhvatis za racunar ili tv i to par sati ,ignorisuci da imas zenu i decu, a posle ocekujes lavicu u krevetu, onda si se nesto grdno zeznuo). Zasto to nije jasno vama muskarcima? Meni kao zeni je to sasvim jasno. I uglavnom vecini zeni. A vi oko najvaznije stvari na svetu necete da se potrudite, mislite da se sve podrazumeva. To je ono sto nervira sve zene.

Sonja

pre 9 godina

@ogledalce ogledalce
Mislim da izvrcete smisao onoga sto je @ maja napisala. Ne misli se tu na udvaranje samo po sebi vec na posvecenost i paznju. Zamislite da devojka koja vas je godinama obasipala paznju odjednom postane nezainteresovana za vas, da devojka kasnije zena koja vam je kuvala vase omiljeno jelo vise nema sluha za tu i druge vase zelje, da vise ne zeli da udovoljava vasim sexualnim prohtevima, vec samo svojim, da svo svoje slobodno vreme provodi sa drustvom ili uz tv, igrice, a vama ostavlja samo obaveze i brigu o deci. Da li biste vi i dalje voleli tu zenu? Mozda neko vreme, ali biste se na kraju ipak umorili i odustali. Jer bezuslovna je samo ljubav majke i deteta, ljubav muskarca i zene ipak trazi neke uslove. Ili mislite da zena moze zaista da voli muskarca koji je ponizava, vara, zapostavlja, ignorise? Da li ti mozes da volis zenu koja te vara, ignorise, ponizava, ne pruza ti paznju, sex i ljubav? Problem je sto vi muskarci od zene u neku ruku trazite i bezuslovnu ljubav majke, i ocekujete da vam ona progleda kroz prste za sve, i za zanemarivanje, sebicnost, neposvecenost i da vas i dalje jednako voli. Nerealno.
I da, cesto je da devojka nema pojma o aktivnostima i zivotnom stilu decka pre nje, posto muskarac kada je zaljubljen on se menja na bolje, cesto ne radi ono sto inace radi-ne ide u kladionicu, ne igra igrice , jer je zaljubljen i zeli biti sa svojom devojkom. Posle par godina se medjutim razotkrije, kada nestane ta pocetna zaljubljenost.

the essence

pre 9 godina

@moram da kazem
"ljudi misle da one vole muskarce zbog para u pogresnom smislu, vole takve muskarce jer takvi muskarci u danasnje vreme vaze za dominantne, sve je u osecaju dominacije izmedju polova"

Znate li kako ja npr. (a zena sam) mogu voleti muskarca i "zbog para" (u stvari, mislim da izraz treba da se preformulise, jer, u sustini, nije novac to sto volimo i cenimo (i nije muskarac jedini nacin da do novca dodjemo), vec, ja licno, kod muskarca koji obezbedjuje porodicu cenim njegov trud i rad, odricanje, ustajanje rano ujutru i sve ostalo sto uz to ide (pogotovo ako i sama nisam (na takav nacin) zaposlena).. Zar nije TO ono sto je za pohvalu i uvazavanje, a ne novac, sam po sebi..?

????~~~?

pre 9 godina

"Ne ne ovo što si navela, to ne važi"
(Aleksandar)@

Sta ne vazi (ne razumem)? Ne rade to svi muskarci (to mi je jasno), nije to toliko bitno (meni npr. (a i nekim drugim zenama) jeste... Sta ste tacno zeleli da kazete?

žena

pre 9 godina

Ahahaha, kakvi komentari. Pa zato što samo kukate - zato i nemate devojke. Ne podnosim kad mi dete kuka, a kamoli odrastao muškarac ccccc, ko neke babe ste :P

Inače, naravno da naslov nema blage veze sa životom... Srećna žena neće NIKAD ostaviti muškarca kog voli, ma neće drugog ni da pogleda. Ovo znam iz iskustva. Zato što VOLIM, nisam zaljubljena nego VOLIM. I voleću ga i kad bude debeo, bolestan, nepokretan, ako ne budemo mogli da imamo decu zbog njega, ako ostane bez posla, ako ga snađe bilo šta loše, dala bih mu bubreg bez razmišljanja jer to ljubav i jeste... Ljubav, ne zaljubljenost nego LJUBAV. Smešan tekst, komentari još gori. Koliko li imate godina, samo se pitam...

muskarci su precenili nametnute drustveno prihvatljive norme

pre 9 godina

To za zenomrsce je apsolutno tacno... ali muskraci mrze zene zbog sopstvenih nedostatatka ili kako bi se to vec moglo nazvati. Ako krenemo od toga da su ljudi, znaci zene i muskarci, osim sto su emotivna,i vrlo racionalna bica, lako cemo doci do zakljucka da ce shvatiti ako je neko u nesto usao u nesto iz pogresnih razloga. Zene se lako zaljubljuju, ali daleko od toga da bilo koja samosvesna zena zeli da traci svoje vreme na stvaranje bilo kakve neiskrene ili pogresnim razlozima vodjene zajednice. To je mozda bilo tako pre dva veka... ali danas zene i te kako drze do sebe.

Ogledalce, ogledalce

pre 9 godina

@ I da kao zena cu reci- očekujem udvaranje muza celog zivota. I ja se njemu udvaram. U braku sam 11godina i sa moje strane nista nije splasnulo.Al to je zato sto moj muž nije medju opisanima i i dalje mi se udvara.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maja, 10. maj 2016 08:52)

Pa ti nisi zaljubljena u zaljubljivanje, vec u njegovo udvaranje. U cemu je razlika? Ne bi vise volela tog coveka i ne bi vise zelela da bude tvoj saputnik kroz zivot, jer je prestao da ti se udvara? Pa koga ti tu volis? Sebe u ulozi obozavanog objekta. Isto se odnosi i na Milicu, ispod. Ako je muskarac i pre nego sto je ugledao "Sunce svoga neba" voleo ici u kladionice ili voleo igrati igrice, on ce ocekivati da u sredjenoj vezi bude zadovoljan i opusten i da zivi zivot dalje onakav kakav je voleo da zivi i pre. Ne govorim o zanemarivanju porodicnih obaveza. Govorim o vasem stavu "kako ti igraonica / kompjuter/ fudbal... stagod, moze biti interesantniji od mene". Govorim o vesem urodjenom egoizmu. Postoji izreka "Ljubav je kada oboje gledaju u istom smeru, a ne jedno u drugo". Znali ste za njegova interesovanja i pre braka, zar ne?
Posle se bezi u kladionicu, jer je takav pritisak "Voli me, voli me, udvaraj mi se, obozavaj me" jednostavno neizdrziv.

Aleksandar

pre 9 godina

?????~~~?@ kako neki od muskaraca pisu kako redovno posecuju porno sajtove, zenski tenis (kao i sakujacice loptica) prate iz "narocitih" razloga, kako neku stranicu (tekst) otvaraju: "samo zbog slike"..?
Ne ne ovo što si navela, to ne važi

Boka

pre 9 godina

Za sve ove koji se pitaju zašto nema zena da komentarisu odgovor je da ili administrator namerno sabotira tj ignorise ženske komentare ili pak većina zena ima momke i zadovoljne su pa nemaju potrebu da kukaju u komentarima. Ispada da su muškarci veće placipi...e od zena.

Manner

pre 9 godina

Ma momci samo vi ulazite u sebe, trenirajte, ucite, oblacite se malo bolje, kupite neki parfem, nadjite hobi koji ce vas ispunjavati... i sve ce biti potpuno drugacije. Vise cete ceniti sebe, bicete sigurniji i srećniji a to ce i devojke primetiti.

moram da kazem

pre 9 godina

inace, imaju jednu veliku manu, jako su predvidive, gotovo identicne kao jaje jajetu i lako je manipulisati njima, naravno, ko ume.. poenta cele price je drzati je malo u konstantnoj blagoj neizvesnosti i terati je konstantno da se zaljubljuje iznova i iznova, jer bez blage nocne bure nema ni mirnog jutra.. one prosto vole da su u podredjenom polozaju, to je priroda i prosto tako je, ljudi misle da one vole muskarce zbog para u pogresnom smislu, vole takve muskarce jer takvi muskarci u danasnje vreme vaze za dominantne, sve je u osecaju dominacije izmedju polova, kada izadjete na livadu vidite odmah za kim krave trce, na savanu koga lavice jure, verujte nije velika razlika ni kod nas, morate kao muskarac voditi igru i biti uvek u blagoj konstantnoj dominaciji, " jednakost" ne postoji!!! i nikada i nece, jer zaljubljivanje i ljubav je instinkt, mozak tu ima malo uticaja!!

tadijazg

pre 9 godina

Sve je ovo što pišete O.K. ali glavna stvar je to što su žene proračunate i njihov mozak nikad ne staje. Zaljube se ali mozgić ujek kalkulira.
Osim toga tako to djeluje u prirodi i nije vezano samo za ljude. Dame biraju.

Ivana

pre 9 godina

@ udarati ritam oko zbunja
Ma da. A muškarci ne prekidaju vezu ni kada naidje druga, oni igraju na dve stolice , budu u paralelnim vezama mesecima pa i godinama ,dok ne budu otkriveni. I sam si primetio- žene pokušavaju da poprave stvar, trude se, pokušavaju da razgovorom ukažu muškarcu na problem- one aktivno rade na odnosu- i kada vide da nema šanse one traže drugog , dok muškarci neće da se trude, ulenje se, počinju devojku da uzimaju zdravo za gotovo, neće da menjaju nista sto devojci smeta, pa čak i kada im devojka ne odgovara oni ne raskidaju , već ulaze u paralelne veze, znajući da ako ostave devojku zbog druge, i sa tom drugom ce u neko dogledno vreme biti ista situacija, jer oni prosto neće da se menjaju, da se potrude..

Milica

pre 9 godina

@ udarati ritam oko zbunja
Upravo suprotno, žene bi da igraju do kraja života a muškarci već nakon nekoliko godina veze ili braka više neće da se igraju. To mogu da vam potvrde skoro sve zene u braku. Muskarci počinju nakon nekog vremena sve vise da se igraju bez devojke- žene, a igra im se svodi na igre na računaru, sport, kladionicu, društvo za pijančenje. Sve udate drugarice se žale na tu istu stvar i sve žele odnos sa početka. A muškarci neće, oni se opuste i ulenje toliko da to toliko iritira. Njima odgovara takvo stanje a zenama ne. I onda se žene razocaraju ,ohlade, nekad i zatraže razvod i onda muškarci kažu da se žene brze hlade, da su im emocije kratkotrajni je. A istina je sasvim suprotna. Muškarci nakon nekog vremena ne iskazuju neznost ,emocije prema devojci, misle osvojili su devojku pa ne moraju vise da se trude, i misle da mogu tako do kraja života. I vole samo na recima, misle da je dovoljno reci i misliti volim te i da je to dovoljno. E pa nije, emocije i ljubav se iskazuju delima, paznjom, posvecivanjem. I onda su zene krive kada odluce da prekinu vezu.Pa to je mrtav život, mrtav brak. Ne znam kako neko može da ima takva očekivanja od braka.

Mladen

pre 9 godina

4 godine sam bio sa jednom devojkom. Ostavila me je kad sam joj rekao da je volim (ubedljivo). Dve godine kasnije sam je zvao, rekao da mi nedostaje, proglasila me manijakom. I dalje mi nedostaje.

Maja

pre 9 godina

@ ????
Sve si u pravu. Puno kontradiktornosti u muškim komentarima i muškom ponašanju. Inace imam pravi razlog zasto se neke žene ohlade . Muškarac kada se zaljubi on ume dok je u toj fazi ( koja traje do nekih godinu i po - dve godine veze) da se ponaša sasvim suprotno od onoga kako se ponaša kada nije u toj zaljubljenoj fazi. U početku on obasipa devojku pažnjom, neznoscu, strašću...a nakon tog perioda, kada strast splasne, on uglavnom počne na neki način da ignorise devojku ,ne posvećuje joj se na isti nacin, sve mu postaje važnije od nje...i onda najčešće pokaže sebe u pravom svetlu. I onda se devojke pitaju " pa gde je onaj momak s početka". A to umeju da budu zaista potpuno različite osobe, s početka veze i kasnije. To je ona klasika kada zena kaže " onaj moj samo bulji u TV, igra igrice, pije pivo s društvo, izbegava sex dok je ranije naskakao non stop ,ne sluša me dok pricam dok je ranije obožavao da razgovaramo itd da ne nabrajam sve ". A žene ko žene vole pažnju za ceo život. Skoro sam bila u jednom muškom društvu godina od 30-43 i kada sam izrazila svoj stav oni su me svi gledali belo , kao da sam luda. Kažu " pa sta VI žene hocete, ne možemo ceo život da vam se udvaramo, normalno je samo par godina udvaranja i strasti" .E problem je sta dalje posle tih par godina , pitanje je dal vredi zbog tip par godina ceo život trpeti nekog kome je TV,sport, igrice na računaru postalo vaznije od žene i dece. I da kao zena cu reci- očekujem udvaranje muza celog zivota. I ja se njemu udvaram. U braku sam 11godina i sa moje strane nista nije splasnulo.Al to je zato sto moj muž nije medju opisanima i i dalje mi se udvara.

Boris

pre 9 godina

Ja bih da se napravi naučno istraživanje koje će obraditi činjenicu zašto je na ovom i sličnim tekstovima 90% muških komentara. Obično žene nisu te koje nemaju šta da kažu. To mi je zaista zanimljivo, šta vi mislite saborci komentatori?

IntruderBrokoli

pre 9 godina

Individualno je to sve i jako slozeno. Sada se zaljubljujem samo u sex i slusam samo svoju vaginu, nista vise! Takvo vreme doslo :)

Udarati ritam oko žbunja

pre 9 godina

Ne volim isključivost pa neću reći 100%, nego 90% žena(devojaka) vezu prekida tek kad je drugi muškarac u igri. Do tada ukazuje na probleme, trudi se da se stanje popravi,onda čak i prestane da se trudi, ali ostaje tu gde je dok nema zamene na vidiku. Nek mi dame ne zamere, ali iz okruženja imam bezbroj primera sa jednim ili dva izuzetka(drugi još nije potvrđen). Moja pretpostavka je da je razlog u žensko-ženskim odnosima, koji su užasni, ako gledate muškim očima. To je neprestano odmeravanje i upoređivanje uz licemerje i zavist naspram proste, sirove i detinjaste privrženosti između muškaraca. Uspeo sam u svom razmišljanu da odredim i uzroke tih razlika, ali bilo bi to previše za jedan komentar(samo da nagovestim da je suština u tome da žene rano prestaju da se igraju, a da se muškarci igraju do kraja života). Prijatan dan želim svima!

msm stvarno

pre 9 godina

"Moja se posle 14 godina braka zaljubila u klinca bez škole, posla i buducnosti koga je poznavala 10 dana i to preko facebooka!
(Djansr, 9. maj 2016 22:30) "
Najiskrenije se nadam da ovo pišeš kao razveden čovek. Nadam se da nisi ostao u braku sa takvom? Znaš da će se zaljubiti ponovo u ko zna koga?

deki185

pre 9 godina

Šarm ,novac ,status u drustvi i izgled.Tad nema veze ni sto si ozenjen.Nikad mi to nije bilo jasno kod zena.Nema buducnosti a opet te zele:-)

Budan od jutra

pre 9 godina

Ma ljudi stvar je u tome sto su jedni i drugi ponajvise ludi i blesavi jer ne znaju sta zele. Gde god da se nadjete samo obratite paznju kako se ponasaju i bice vam mnogo stvari jasne kao dan.

nesanica

pre 9 godina

Mozda ima veze sa ovom vescu ili ne ali ocito da je za one kojima ide lose skroz sa devojkama ili nemaju samopouzdanje da prilaze je ustvari najbolje resenje da ih priljatelj,komsija,rodjak spoji,upozna sa nekom ako imaju. To je nekako poslednja sansa,nada za resavanje tog problema koji imaju danas povuceni,nesigurni muske osobe.

maree

pre 9 godina

@Aron

1. Pa ne možeš bez love da šetaš desetke, zna se kakve likove one žele...Poenta je da objektivno proceniš sebe i da juriš u svojoj ligi, ako si 5/10 ne možeš da juriš devojke 8/10.
U realnosti se ne dešava da muško uhvati van svoje lige, možda ako ima pare...
3. Ovo ti je loša ideja,batali...Čim tebi treba posrednik to dovoljno govori o tebi i tvojoj niskoj vrednosti.Može tebe neki rodjak da preporučuje do sutra ali nema to smisla...
4.Upornost kod muvanja devojaka je nebuloza, opšte mesto koje se provlači kod m-ž odnosa. Nema tu što da se bude uporan ako devojci nisi privlačan/napet nikakva upornost ti ne pomaže. Ali da ćeš ispasti željko, smarač moguće je.
Ako joj svidjaš daće ti do znanja na neki način.

yeah

pre 9 godina

Ma to je normalno jer ljudi nisu monogamni, sa jednom osobom možemo da budemo jedino iz nužde... Ako ovo važi za devojke važi i za nas. Realno je da ti neka osoba posle par godina dosadi, sve znaš o njoj ona sve o tebi, ispričali ste sve priče...upoznaš neku novu i svidi ti se to je prirodano...

.

pre 9 godina

Arone brate da bi osvojio ribu nije sve u parama i lepoti znam lika koji nema dinar u dzepu koji je ruzan i koji zavede sve neke lepotice i bogatasice prosto lik slozi pricu i to je to.Mozes svaku da osvojis ako nadjes nacin.

Anunaki

pre 9 godina

Muskarci zapamtite: Uvek je zena ta koja odlucuje hoce li biti neke zajednicke buducnosti sa vama ili nece. Jeste li kandidat koji zadovoljava uslove ili se konkurs raspisuje ponovo. Kao sto je neko naveo, ne moze onaj ko radi za 200 evra da ocekuje lepoticu, pa ni prosecna vise nece a kamoli neka koja zna da moze da bira sa kime ce da bude. Ako ni sebe same ne mozete da obezbedite ne mozete ni da ocekujete neki kvalitetan izbor.

Iksilon

pre 9 godina

Žena bira sa kim će u krevet al muškarac bira sa kim će u brak. Žene su prevrtljive generalno. Kad pameti nemaš ostanu samo hormoni i udovoljavanje vagininim prohtevima.

Začarat sa četres

pre 9 godina

Dve i po godine se dotična igrala samnom da bi mi na kraju dala šut kartu.
Od tada je prošlo tačno tri godine i još uvek ne mogu da se ne probudim, dan ili noć prebrodim a da na nju ne pomislim.
Probao sam da odem na kraj sveta ali ni tamo se nisam mogao sakriti.
Napustio sam društvo, napustio sam sve, kao da napustio sam i sebe.

?????~~~?

pre 9 godina

E, hajde onda meni, zeni, neko da objasni..?
Kako je onda jako cesto na ovim stranama mnogo komentara kako muskarci nisu monogami (tj. oni se zaljubljuju lakse), kako neki od muskaraca pisu kako redovno posecuju porno sajtove, zenski tenis (kao i sakujacice loptica) prate iz "narocitih" razloga, kako neku stranicu (tekst) otvaraju: "samo zbog slike"..?
I sta mislite - koliko zeni (ma koliko volela, bila zaljubljena) treba vremena da se odljubi, kada primeti ovakvo ponasanje?
I ako momak tvrdi da voli neku curu, a pri tom su kod njega primetna (skoro) sva ova navedena ponasanja, da li to znaci da on laze, ima neke... namere, ili sta?

Muke moje

pre 9 godina

Tacno je donekle, ali ako ste imali dobar sex uvek se vracaju. Tu ljubav ne postoji, ali zbog sexa volece vas ceo zivot. Pricam iz iskustva, nije se samo jedna vratila... A sve udate...

Miša, Bgd

pre 9 godina

Tačno. Zaljube se u nas zbog skupa naših mana i vrlina. Onda krenu da nas menjaju po svome, malo po malo. Kada uspeju i pretvore nas u totalno druge osobe, onda... pa onda im to više nije izazov i zaljube se u nekog drugog i onda ceo krug kreće ponovo. Naravno, kad pređu 30-tu, onaj koji je uspešno "transformisan" ide u sef (beba, brak). Naravno, nastave da se zaljubljuju u druge ali ne javno.

rejnald

pre 9 godina

@Aron

Sve sto si rekao je tacno ali to vazi iz pozicije muskarca koji je pa da kazem ,,nastavljac vrste" sigurno bar 80% muskaraca po generaciji, za njih je bog namijenio svu ovu muku oko udvaranja i zaljubljivanja!
Drugi dio muske populacije onih 20% po generaciji e to su oni kojima se zene same nabacuju i zele sa njima da imaju seksualne odnose, lude za njima ,udvaraju im se godinama,nude im se cak i kad su ozenjeni, a mi se cudimo kako mogu da imaju toliko zena a cesto niti su lijepi niti imaju pare, nit su nesto pametni, a sve to mogu?

peach&apple

pre 9 godina

@Sabre
Kad sam ja u pitanju, tacno!
Nazalost, stalno se zaljubljujem i odljubljujem, kratko me sve to drzi, posizim za nekim, ali me jako brzo prodje...

iggy

pre 9 godina

" 3. Traženje posrednika u vidu nekog prijatelja, rođaka ili drugarice. Oni koji će da garantuju sa tebe, da te nahvale i naravno ta te upoznaju sa devojkom koja ti se sviđa. "


(Aron, 9. maj 2016 22:10)

Evo zašto ti i ne ide sa devojkama. Jer ti treba neko drugi da te reklamira. Sam nisi sposoban da se pokažeš kao muškarac ???
Još nešto, ovim jasno pokazuješ da ne ceniš intelekt dama koje biraš jer misliš da nemaju svoje mišljenje i da nisu u stanju da same procene već treba neko da im kaže kako da misle. Zar se ne osećaš bar malo bedasto što ti neko pomaže u tim stvarima ???

nikola

pre 9 godina

1. Procena na ljubavnom 2tržištu" sa obzirom na tvoj materijalni status, karakter i lepotu. I na osnovu toga ti trašiž devojku koja je u tvom dometu. na primer ne možeš da radiš za 20 000 a da očekuješ neku lepoticu , to je neozbiljno.

Tačno...ali kao što mi koji radimo za 20 000 i nismo mnogo pametni i lepo nismo zanimljivi ženama ni žene koje rade za 20 000 i nisu mnogo pametne i lepe nisu zanimljive nama, radije bih bio sam.

Aron

pre 9 godina

Kod nas to nije tko. Ti da bi ovde osvojio neku devojku ili ženu ti moraš dosta da se potrudiš i to je vrlo komplikovan, težak dug pproces. Osim naravno u slučajevima ako imaš puno para ili ako si zgodan kao Džejms franko. Mislim takva su moja iskustva kao i onih sa kojima se drušim i poznajem. To se sastoji od nekoliko etapa.

1. Procena na ljubavnom 2tržištu" sa obzirom na tvoj materijalni status, karakter i lepotu. I na osnovu toga ti trašiž devojku koja je u tvom dometu. na primer ne možeš da radiš za 20 000 a da očekuješ neku lepoticu , to je neozbiljno.

2. Nalaženje devojke koja ti se dopada. "Obaveštajni" rad o njoj tipa šta voli? Kakvi momci joj se sviđaju? U kojim grugovima se kreće?...

3. Traženje posrednika u vidu nekog prijatelja, rođaka ili drugarice. Oni koji će da garantuju sa tebe, da te nahvale i naravno ta te upoznaju sa devojkom koja ti se sviđa.

4. Upornost u udvaranju.

bmw

pre 9 godina

Ja više volim da mene devojka ostavi nego ja nju.Nekako mi bude žao da joj kažem da mi je dosadila i da mi se ne sviđa više,zato volim da ona mene ostavi prva,nemogu da smišljam i slažem priču,pa da onda pravi scene

nišlija

pre 9 godina

Ma nema da brineš kolko se lako odljube!Još pre deset godina se jedna komšinica zaljubila u mene sve je pokušavala sve,čak i kad se udala na prvu godišnjicu braka mi poslala ljubavno pismo i...I danas je sretnem posle nekog dužeg vremena šeta sinćića i ćerkicu ozarila se samo tako,nikako da skrene pogled i smešak od mene.Tako da manite se ljudi sa tim istraživanjima.

Sabre

pre 9 godina

Dokaz onoga o cemu ja pricam odavno, a to je da posle tog nekog klinackog tripa u 20-tima, muskarci postanu mnogo emotivno zreliji nego zene, koje u velikom broju slucajeva stanu to negde sa zreloscu posle puberteta, pa sve do sredine 30-tih..

Sabre

pre 9 godina

Dokaz onoga o cemu ja pricam odavno, a to je da posle tog nekog klinackog tripa u 20-tima, muskarci postanu mnogo emotivno zreliji nego zene, koje u velikom broju slucajeva stanu to negde sa zreloscu posle puberteta, pa sve do sredine 30-tih..

Miša, Bgd

pre 9 godina

Tačno. Zaljube se u nas zbog skupa naših mana i vrlina. Onda krenu da nas menjaju po svome, malo po malo. Kada uspeju i pretvore nas u totalno druge osobe, onda... pa onda im to više nije izazov i zaljube se u nekog drugog i onda ceo krug kreće ponovo. Naravno, kad pređu 30-tu, onaj koji je uspešno "transformisan" ide u sef (beba, brak). Naravno, nastave da se zaljubljuju u druge ali ne javno.

Aron

pre 9 godina

Kod nas to nije tko. Ti da bi ovde osvojio neku devojku ili ženu ti moraš dosta da se potrudiš i to je vrlo komplikovan, težak dug pproces. Osim naravno u slučajevima ako imaš puno para ili ako si zgodan kao Džejms franko. Mislim takva su moja iskustva kao i onih sa kojima se drušim i poznajem. To se sastoji od nekoliko etapa.

1. Procena na ljubavnom 2tržištu" sa obzirom na tvoj materijalni status, karakter i lepotu. I na osnovu toga ti trašiž devojku koja je u tvom dometu. na primer ne možeš da radiš za 20 000 a da očekuješ neku lepoticu , to je neozbiljno.

2. Nalaženje devojke koja ti se dopada. "Obaveštajni" rad o njoj tipa šta voli? Kakvi momci joj se sviđaju? U kojim grugovima se kreće?...

3. Traženje posrednika u vidu nekog prijatelja, rođaka ili drugarice. Oni koji će da garantuju sa tebe, da te nahvale i naravno ta te upoznaju sa devojkom koja ti se sviđa.

4. Upornost u udvaranju.

Iksilon

pre 9 godina

Žena bira sa kim će u krevet al muškarac bira sa kim će u brak. Žene su prevrtljive generalno. Kad pameti nemaš ostanu samo hormoni i udovoljavanje vagininim prohtevima.

bmw

pre 9 godina

Ja više volim da mene devojka ostavi nego ja nju.Nekako mi bude žao da joj kažem da mi je dosadila i da mi se ne sviđa više,zato volim da ona mene ostavi prva,nemogu da smišljam i slažem priču,pa da onda pravi scene

msm stvarno

pre 9 godina

"Moja se posle 14 godina braka zaljubila u klinca bez škole, posla i buducnosti koga je poznavala 10 dana i to preko facebooka!
(Djansr, 9. maj 2016 22:30) "
Najiskrenije se nadam da ovo pišeš kao razveden čovek. Nadam se da nisi ostao u braku sa takvom? Znaš da će se zaljubiti ponovo u ko zna koga?

Udarati ritam oko žbunja

pre 9 godina

Ne volim isključivost pa neću reći 100%, nego 90% žena(devojaka) vezu prekida tek kad je drugi muškarac u igri. Do tada ukazuje na probleme, trudi se da se stanje popravi,onda čak i prestane da se trudi, ali ostaje tu gde je dok nema zamene na vidiku. Nek mi dame ne zamere, ali iz okruženja imam bezbroj primera sa jednim ili dva izuzetka(drugi još nije potvrđen). Moja pretpostavka je da je razlog u žensko-ženskim odnosima, koji su užasni, ako gledate muškim očima. To je neprestano odmeravanje i upoređivanje uz licemerje i zavist naspram proste, sirove i detinjaste privrženosti između muškaraca. Uspeo sam u svom razmišljanu da odredim i uzroke tih razlika, ali bilo bi to previše za jedan komentar(samo da nagovestim da je suština u tome da žene rano prestaju da se igraju, a da se muškarci igraju do kraja života). Prijatan dan želim svima!

.

pre 9 godina

Arone brate da bi osvojio ribu nije sve u parama i lepoti znam lika koji nema dinar u dzepu koji je ruzan i koji zavede sve neke lepotice i bogatasice prosto lik slozi pricu i to je to.Mozes svaku da osvojis ako nadjes nacin.

nikola

pre 9 godina

1. Procena na ljubavnom 2tržištu" sa obzirom na tvoj materijalni status, karakter i lepotu. I na osnovu toga ti trašiž devojku koja je u tvom dometu. na primer ne možeš da radiš za 20 000 a da očekuješ neku lepoticu , to je neozbiljno.

Tačno...ali kao što mi koji radimo za 20 000 i nismo mnogo pametni i lepo nismo zanimljivi ženama ni žene koje rade za 20 000 i nisu mnogo pametne i lepe nisu zanimljive nama, radije bih bio sam.

rejnald

pre 9 godina

@Aron

Sve sto si rekao je tacno ali to vazi iz pozicije muskarca koji je pa da kazem ,,nastavljac vrste" sigurno bar 80% muskaraca po generaciji, za njih je bog namijenio svu ovu muku oko udvaranja i zaljubljivanja!
Drugi dio muske populacije onih 20% po generaciji e to su oni kojima se zene same nabacuju i zele sa njima da imaju seksualne odnose, lude za njima ,udvaraju im se godinama,nude im se cak i kad su ozenjeni, a mi se cudimo kako mogu da imaju toliko zena a cesto niti su lijepi niti imaju pare, nit su nesto pametni, a sve to mogu?

iggy

pre 9 godina

" 3. Traženje posrednika u vidu nekog prijatelja, rođaka ili drugarice. Oni koji će da garantuju sa tebe, da te nahvale i naravno ta te upoznaju sa devojkom koja ti se sviđa. "


(Aron, 9. maj 2016 22:10)

Evo zašto ti i ne ide sa devojkama. Jer ti treba neko drugi da te reklamira. Sam nisi sposoban da se pokažeš kao muškarac ???
Još nešto, ovim jasno pokazuješ da ne ceniš intelekt dama koje biraš jer misliš da nemaju svoje mišljenje i da nisu u stanju da same procene već treba neko da im kaže kako da misle. Zar se ne osećaš bar malo bedasto što ti neko pomaže u tim stvarima ???

Anunaki

pre 9 godina

Muskarci zapamtite: Uvek je zena ta koja odlucuje hoce li biti neke zajednicke buducnosti sa vama ili nece. Jeste li kandidat koji zadovoljava uslove ili se konkurs raspisuje ponovo. Kao sto je neko naveo, ne moze onaj ko radi za 200 evra da ocekuje lepoticu, pa ni prosecna vise nece a kamoli neka koja zna da moze da bira sa kime ce da bude. Ako ni sebe same ne mozete da obezbedite ne mozete ni da ocekujete neki kvalitetan izbor.

Začarat sa četres

pre 9 godina

Dve i po godine se dotična igrala samnom da bi mi na kraju dala šut kartu.
Od tada je prošlo tačno tri godine i još uvek ne mogu da se ne probudim, dan ili noć prebrodim a da na nju ne pomislim.
Probao sam da odem na kraj sveta ali ni tamo se nisam mogao sakriti.
Napustio sam društvo, napustio sam sve, kao da napustio sam i sebe.

nišlija

pre 9 godina

Ma nema da brineš kolko se lako odljube!Još pre deset godina se jedna komšinica zaljubila u mene sve je pokušavala sve,čak i kad se udala na prvu godišnjicu braka mi poslala ljubavno pismo i...I danas je sretnem posle nekog dužeg vremena šeta sinćića i ćerkicu ozarila se samo tako,nikako da skrene pogled i smešak od mene.Tako da manite se ljudi sa tim istraživanjima.

maree

pre 9 godina

@Aron

1. Pa ne možeš bez love da šetaš desetke, zna se kakve likove one žele...Poenta je da objektivno proceniš sebe i da juriš u svojoj ligi, ako si 5/10 ne možeš da juriš devojke 8/10.
U realnosti se ne dešava da muško uhvati van svoje lige, možda ako ima pare...
3. Ovo ti je loša ideja,batali...Čim tebi treba posrednik to dovoljno govori o tebi i tvojoj niskoj vrednosti.Može tebe neki rodjak da preporučuje do sutra ali nema to smisla...
4.Upornost kod muvanja devojaka je nebuloza, opšte mesto koje se provlači kod m-ž odnosa. Nema tu što da se bude uporan ako devojci nisi privlačan/napet nikakva upornost ti ne pomaže. Ali da ćeš ispasti željko, smarač moguće je.
Ako joj svidjaš daće ti do znanja na neki način.

Muke moje

pre 9 godina

Tacno je donekle, ali ako ste imali dobar sex uvek se vracaju. Tu ljubav ne postoji, ali zbog sexa volece vas ceo zivot. Pricam iz iskustva, nije se samo jedna vratila... A sve udate...

deki185

pre 9 godina

Šarm ,novac ,status u drustvi i izgled.Tad nema veze ni sto si ozenjen.Nikad mi to nije bilo jasno kod zena.Nema buducnosti a opet te zele:-)

Manner

pre 9 godina

Ma momci samo vi ulazite u sebe, trenirajte, ucite, oblacite se malo bolje, kupite neki parfem, nadjite hobi koji ce vas ispunjavati... i sve ce biti potpuno drugacije. Vise cete ceniti sebe, bicete sigurniji i srećniji a to ce i devojke primetiti.

yeah

pre 9 godina

Ma to je normalno jer ljudi nisu monogamni, sa jednom osobom možemo da budemo jedino iz nužde... Ako ovo važi za devojke važi i za nas. Realno je da ti neka osoba posle par godina dosadi, sve znaš o njoj ona sve o tebi, ispričali ste sve priče...upoznaš neku novu i svidi ti se to je prirodano...

IntruderBrokoli

pre 9 godina

Individualno je to sve i jako slozeno. Sada se zaljubljujem samo u sex i slusam samo svoju vaginu, nista vise! Takvo vreme doslo :)

Maja

pre 9 godina

@ ????
Sve si u pravu. Puno kontradiktornosti u muškim komentarima i muškom ponašanju. Inace imam pravi razlog zasto se neke žene ohlade . Muškarac kada se zaljubi on ume dok je u toj fazi ( koja traje do nekih godinu i po - dve godine veze) da se ponaša sasvim suprotno od onoga kako se ponaša kada nije u toj zaljubljenoj fazi. U početku on obasipa devojku pažnjom, neznoscu, strašću...a nakon tog perioda, kada strast splasne, on uglavnom počne na neki način da ignorise devojku ,ne posvećuje joj se na isti nacin, sve mu postaje važnije od nje...i onda najčešće pokaže sebe u pravom svetlu. I onda se devojke pitaju " pa gde je onaj momak s početka". A to umeju da budu zaista potpuno različite osobe, s početka veze i kasnije. To je ona klasika kada zena kaže " onaj moj samo bulji u TV, igra igrice, pije pivo s društvo, izbegava sex dok je ranije naskakao non stop ,ne sluša me dok pricam dok je ranije obožavao da razgovaramo itd da ne nabrajam sve ". A žene ko žene vole pažnju za ceo život. Skoro sam bila u jednom muškom društvu godina od 30-43 i kada sam izrazila svoj stav oni su me svi gledali belo , kao da sam luda. Kažu " pa sta VI žene hocete, ne možemo ceo život da vam se udvaramo, normalno je samo par godina udvaranja i strasti" .E problem je sta dalje posle tih par godina , pitanje je dal vredi zbog tip par godina ceo život trpeti nekog kome je TV,sport, igrice na računaru postalo vaznije od žene i dece. I da kao zena cu reci- očekujem udvaranje muza celog zivota. I ja se njemu udvaram. U braku sam 11godina i sa moje strane nista nije splasnulo.Al to je zato sto moj muž nije medju opisanima i i dalje mi se udvara.

Budan od jutra

pre 9 godina

Ma ljudi stvar je u tome sto su jedni i drugi ponajvise ludi i blesavi jer ne znaju sta zele. Gde god da se nadjete samo obratite paznju kako se ponasaju i bice vam mnogo stvari jasne kao dan.

moram da kazem

pre 9 godina

inace, imaju jednu veliku manu, jako su predvidive, gotovo identicne kao jaje jajetu i lako je manipulisati njima, naravno, ko ume.. poenta cele price je drzati je malo u konstantnoj blagoj neizvesnosti i terati je konstantno da se zaljubljuje iznova i iznova, jer bez blage nocne bure nema ni mirnog jutra.. one prosto vole da su u podredjenom polozaju, to je priroda i prosto tako je, ljudi misle da one vole muskarce zbog para u pogresnom smislu, vole takve muskarce jer takvi muskarci u danasnje vreme vaze za dominantne, sve je u osecaju dominacije izmedju polova, kada izadjete na livadu vidite odmah za kim krave trce, na savanu koga lavice jure, verujte nije velika razlika ni kod nas, morate kao muskarac voditi igru i biti uvek u blagoj konstantnoj dominaciji, " jednakost" ne postoji!!! i nikada i nece, jer zaljubljivanje i ljubav je instinkt, mozak tu ima malo uticaja!!

Milica

pre 9 godina

@ udarati ritam oko zbunja
Upravo suprotno, žene bi da igraju do kraja života a muškarci već nakon nekoliko godina veze ili braka više neće da se igraju. To mogu da vam potvrde skoro sve zene u braku. Muskarci počinju nakon nekog vremena sve vise da se igraju bez devojke- žene, a igra im se svodi na igre na računaru, sport, kladionicu, društvo za pijančenje. Sve udate drugarice se žale na tu istu stvar i sve žele odnos sa početka. A muškarci neće, oni se opuste i ulenje toliko da to toliko iritira. Njima odgovara takvo stanje a zenama ne. I onda se žene razocaraju ,ohlade, nekad i zatraže razvod i onda muškarci kažu da se žene brze hlade, da su im emocije kratkotrajni je. A istina je sasvim suprotna. Muškarci nakon nekog vremena ne iskazuju neznost ,emocije prema devojci, misle osvojili su devojku pa ne moraju vise da se trude, i misle da mogu tako do kraja života. I vole samo na recima, misle da je dovoljno reci i misliti volim te i da je to dovoljno. E pa nije, emocije i ljubav se iskazuju delima, paznjom, posvecivanjem. I onda su zene krive kada odluce da prekinu vezu.Pa to je mrtav život, mrtav brak. Ne znam kako neko može da ima takva očekivanja od braka.

nakovanj

pre 9 godina

Ružan sam,siromašan,a mnogi kažu i da sam glup.Žene me toliko ne primećuju da nekad mislim da će da prođu kroz mene.I eto,čisto i ja nešto da kažem...

nesanica

pre 9 godina

Mozda ima veze sa ovom vescu ili ne ali ocito da je za one kojima ide lose skroz sa devojkama ili nemaju samopouzdanje da prilaze je ustvari najbolje resenje da ih priljatelj,komsija,rodjak spoji,upozna sa nekom ako imaju. To je nekako poslednja sansa,nada za resavanje tog problema koji imaju danas povuceni,nesigurni muske osobe.

Boris

pre 9 godina

Ja bih da se napravi naučno istraživanje koje će obraditi činjenicu zašto je na ovom i sličnim tekstovima 90% muških komentara. Obično žene nisu te koje nemaju šta da kažu. To mi je zaista zanimljivo, šta vi mislite saborci komentatori?

?????~~~?

pre 9 godina

E, hajde onda meni, zeni, neko da objasni..?
Kako je onda jako cesto na ovim stranama mnogo komentara kako muskarci nisu monogami (tj. oni se zaljubljuju lakse), kako neki od muskaraca pisu kako redovno posecuju porno sajtove, zenski tenis (kao i sakujacice loptica) prate iz "narocitih" razloga, kako neku stranicu (tekst) otvaraju: "samo zbog slike"..?
I sta mislite - koliko zeni (ma koliko volela, bila zaljubljena) treba vremena da se odljubi, kada primeti ovakvo ponasanje?
I ako momak tvrdi da voli neku curu, a pri tom su kod njega primetna (skoro) sva ova navedena ponasanja, da li to znaci da on laze, ima neke... namere, ili sta?

Ogledalce, ogledalce

pre 9 godina

@ I da kao zena cu reci- očekujem udvaranje muza celog zivota. I ja se njemu udvaram. U braku sam 11godina i sa moje strane nista nije splasnulo.Al to je zato sto moj muž nije medju opisanima i i dalje mi se udvara.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maja, 10. maj 2016 08:52)

Pa ti nisi zaljubljena u zaljubljivanje, vec u njegovo udvaranje. U cemu je razlika? Ne bi vise volela tog coveka i ne bi vise zelela da bude tvoj saputnik kroz zivot, jer je prestao da ti se udvara? Pa koga ti tu volis? Sebe u ulozi obozavanog objekta. Isto se odnosi i na Milicu, ispod. Ako je muskarac i pre nego sto je ugledao "Sunce svoga neba" voleo ici u kladionice ili voleo igrati igrice, on ce ocekivati da u sredjenoj vezi bude zadovoljan i opusten i da zivi zivot dalje onakav kakav je voleo da zivi i pre. Ne govorim o zanemarivanju porodicnih obaveza. Govorim o vasem stavu "kako ti igraonica / kompjuter/ fudbal... stagod, moze biti interesantniji od mene". Govorim o vesem urodjenom egoizmu. Postoji izreka "Ljubav je kada oboje gledaju u istom smeru, a ne jedno u drugo". Znali ste za njegova interesovanja i pre braka, zar ne?
Posle se bezi u kladionicu, jer je takav pritisak "Voli me, voli me, udvaraj mi se, obozavaj me" jednostavno neizdrziv.

the essence

pre 9 godina

@moram da kazem
"ljudi misle da one vole muskarce zbog para u pogresnom smislu, vole takve muskarce jer takvi muskarci u danasnje vreme vaze za dominantne, sve je u osecaju dominacije izmedju polova"

Znate li kako ja npr. (a zena sam) mogu voleti muskarca i "zbog para" (u stvari, mislim da izraz treba da se preformulise, jer, u sustini, nije novac to sto volimo i cenimo (i nije muskarac jedini nacin da do novca dodjemo), vec, ja licno, kod muskarca koji obezbedjuje porodicu cenim njegov trud i rad, odricanje, ustajanje rano ujutru i sve ostalo sto uz to ide (pogotovo ako i sama nisam (na takav nacin) zaposlena).. Zar nije TO ono sto je za pohvalu i uvazavanje, a ne novac, sam po sebi..?

žena

pre 9 godina

Ahahaha, kakvi komentari. Pa zato što samo kukate - zato i nemate devojke. Ne podnosim kad mi dete kuka, a kamoli odrastao muškarac ccccc, ko neke babe ste :P

Inače, naravno da naslov nema blage veze sa životom... Srećna žena neće NIKAD ostaviti muškarca kog voli, ma neće drugog ni da pogleda. Ovo znam iz iskustva. Zato što VOLIM, nisam zaljubljena nego VOLIM. I voleću ga i kad bude debeo, bolestan, nepokretan, ako ne budemo mogli da imamo decu zbog njega, ako ostane bez posla, ako ga snađe bilo šta loše, dala bih mu bubreg bez razmišljanja jer to ljubav i jeste... Ljubav, ne zaljubljenost nego LJUBAV. Smešan tekst, komentari još gori. Koliko li imate godina, samo se pitam...

Ivana

pre 9 godina

@ udarati ritam oko zbunja
Ma da. A muškarci ne prekidaju vezu ni kada naidje druga, oni igraju na dve stolice , budu u paralelnim vezama mesecima pa i godinama ,dok ne budu otkriveni. I sam si primetio- žene pokušavaju da poprave stvar, trude se, pokušavaju da razgovorom ukažu muškarcu na problem- one aktivno rade na odnosu- i kada vide da nema šanse one traže drugog , dok muškarci neće da se trude, ulenje se, počinju devojku da uzimaju zdravo za gotovo, neće da menjaju nista sto devojci smeta, pa čak i kada im devojka ne odgovara oni ne raskidaju , već ulaze u paralelne veze, znajući da ako ostave devojku zbog druge, i sa tom drugom ce u neko dogledno vreme biti ista situacija, jer oni prosto neće da se menjaju, da se potrude..

Ivan

pre 9 godina

Evo i ja da se oglasim...vazio sam da kazem za neuhvatljivog lika, koji nije mnogo mario za veze, kad postane ozbiljno ja se nekako povucem, nisam bio tip za veze. Onda, sasvim slucajno u jednom trenutku upoznao sam jednu divnu nenametljivu spontanu osobu koju sam toliko zavoleo vremenom da ne mogu da vam opisem.Dozvolio sam da je izgubim samo zbog toga sto nisam imao muda za nesto vise..i sad, ima devojaka, upadam u kratke veze ali nije to to, svejedno mi je u potpunosti i konstantno o njoj razmisljam

Boka

pre 9 godina

Za sve ove koji se pitaju zašto nema zena da komentarisu odgovor je da ili administrator namerno sabotira tj ignorise ženske komentare ili pak većina zena ima momke i zadovoljne su pa nemaju potrebu da kukaju u komentarima. Ispada da su muškarci veće placipi...e od zena.

Milica

pre 9 godina

@ogledalce ogledalce
Pa ako vam je taj "pritisak" postao neizdrziv, to znaci da vi i niste za brak. Mene prosto izludjuje kada vidim kako neki ljudi gledaju na brak. Kao na nesto sto su ucinili i kraj, nema vise truda oko te osobe, osvojena je i to je to. A kada su sve druge oblasti zivota u pitanju tada shvatate da bez truda ne mozete nista. Hocete uspeh na poslu-morate se truditi , osvojite dobru poziciju-morate je odrzati radom i trudom jer ukoliko ne budete neko ce vas smaknuti sa nje. Imate prijatelje-ukoliko ne negujete odnos sa njima-oni ce otici. Hocete dobru liniju celog zivota-ceo zivot cete voditi racuna o ishrani i baviti se sportom. Znaci sve vam je jasno, samo kada je brak i ljubav u pitanju ocekujete da sve bude sjajno do kraja zivota iako se necete truditi oko braka, partnera sa kojim ste. Ako se ne neguje brak on ce se raspasti ili biti los. Hocete dobar seksualni zivot, morate negovati strast i van spavace sobe(jer ukoliko imas obicaj da kad dodjes s posla, umesto da porazgovaras i pomazis se sa zenom i budes sa decom, vec se odmah uhvatis za racunar ili tv i to par sati ,ignorisuci da imas zenu i decu, a posle ocekujes lavicu u krevetu, onda si se nesto grdno zeznuo). Zasto to nije jasno vama muskarcima? Meni kao zeni je to sasvim jasno. I uglavnom vecini zeni. A vi oko najvaznije stvari na svetu necete da se potrudite, mislite da se sve podrazumeva. To je ono sto nervira sve zene.

peach&apple

pre 9 godina

@Sabre
Kad sam ja u pitanju, tacno!
Nazalost, stalno se zaljubljujem i odljubljujem, kratko me sve to drzi, posizim za nekim, ali me jako brzo prodje...

Gazda

pre 9 godina

Žene su dno dna, ako se posmatraju sa ljudskog i moralnog stanovišta (moral i civilizaciju su, na kraju krajeva izmislili muškarci), ali ja ih ipak volim, baš zato što mislim da nema nikakvog smisla tako ih posmatrati, već ih smatram nekom vrstom neuračunljivog kućnog ljubimca, i to vrlo sličnog psima: ako ih tretirate lepo, popeće vam se na glavu, ali ako ste autoritet, nije vam uopšte stalo do njih u principu i umete da dozirate nagrade i kazne, gledaće u vas kao u boga, šeniće i balaviće :)

tadijazg

pre 9 godina

Sve je ovo što pišete O.K. ali glavna stvar je to što su žene proračunate i njihov mozak nikad ne staje. Zaljube se ali mozgić ujek kalkulira.
Osim toga tako to djeluje u prirodi i nije vezano samo za ljude. Dame biraju.

Udarati ritam oko žbunja

pre 9 godina

@ Milica
Kad sam rekao da se muškarci igraju do kraja života, mislio sam na bilijar, tenis, basket, šah kad kosti izdaju... Tu nigde nisam mislio na muško-ženske odnose. Žene se sa ženama ne takmiče u bezazlenim, infantilnim stvarima kao muškarci i zato se takmiče u svemu drugom i ne veruju jedne drugima. Volim ja svoju ženu, ali ona ne može da mi zameni drugare, a žena kad se dočepa muškarca, ne treba joj više niko.

Sonja

pre 9 godina

@ogledalce ogledalce
Mislim da izvrcete smisao onoga sto je @ maja napisala. Ne misli se tu na udvaranje samo po sebi vec na posvecenost i paznju. Zamislite da devojka koja vas je godinama obasipala paznju odjednom postane nezainteresovana za vas, da devojka kasnije zena koja vam je kuvala vase omiljeno jelo vise nema sluha za tu i druge vase zelje, da vise ne zeli da udovoljava vasim sexualnim prohtevima, vec samo svojim, da svo svoje slobodno vreme provodi sa drustvom ili uz tv, igrice, a vama ostavlja samo obaveze i brigu o deci. Da li biste vi i dalje voleli tu zenu? Mozda neko vreme, ali biste se na kraju ipak umorili i odustali. Jer bezuslovna je samo ljubav majke i deteta, ljubav muskarca i zene ipak trazi neke uslove. Ili mislite da zena moze zaista da voli muskarca koji je ponizava, vara, zapostavlja, ignorise? Da li ti mozes da volis zenu koja te vara, ignorise, ponizava, ne pruza ti paznju, sex i ljubav? Problem je sto vi muskarci od zene u neku ruku trazite i bezuslovnu ljubav majke, i ocekujete da vam ona progleda kroz prste za sve, i za zanemarivanje, sebicnost, neposvecenost i da vas i dalje jednako voli. Nerealno.
I da, cesto je da devojka nema pojma o aktivnostima i zivotnom stilu decka pre nje, posto muskarac kada je zaljubljen on se menja na bolje, cesto ne radi ono sto inace radi-ne ide u kladionicu, ne igra igrice , jer je zaljubljen i zeli biti sa svojom devojkom. Posle par godina se medjutim razotkrije, kada nestane ta pocetna zaljubljenost.

muskarci su precenili nametnute drustveno prihvatljive norme

pre 9 godina

To za zenomrsce je apsolutno tacno... ali muskraci mrze zene zbog sopstvenih nedostatatka ili kako bi se to vec moglo nazvati. Ako krenemo od toga da su ljudi, znaci zene i muskarci, osim sto su emotivna,i vrlo racionalna bica, lako cemo doci do zakljucka da ce shvatiti ako je neko u nesto usao u nesto iz pogresnih razloga. Zene se lako zaljubljuju, ali daleko od toga da bilo koja samosvesna zena zeli da traci svoje vreme na stvaranje bilo kakve neiskrene ili pogresnim razlozima vodjene zajednice. To je mozda bilo tako pre dva veka... ali danas zene i te kako drze do sebe.

Mita

pre 9 godina

@(the essence, 10. maj 2016 12:12)
Da,baš si slatka.Kao ne voliš pare,ali voliš da muskarac ustaje u cik zore,radi,obezbeđuje sve,jednom rečiju da radi dok ne crkne,a ti sediš kući i komanduješ.Zaposli se i ti,pa ustajte zajedno u cik zore i zajedno se borite.To je ljubav,a sve drugo je iskorišćavanje i ko će koga da prevari da manje radi.

Mladen

pre 9 godina

4 godine sam bio sa jednom devojkom. Ostavila me je kad sam joj rekao da je volim (ubedljivo). Dve godine kasnije sam je zvao, rekao da mi nedostaje, proglasila me manijakom. I dalje mi nedostaje.

Kontras

pre 9 godina

Tacno. Kod vecine muskaraca su emocije postojanije i dublje i dugotrajnije, dok su kod vecine zena emocije povrsne i kratkotrajnije.

Doduse, opet sve zavisi od osobe do osobe. Ne treba generalizovati.

Tucauobdanistu

pre 9 godina

Klanica u decjem parku...To je u stvari realno stanje stvari izmedju polova. Optuzbe na sve strane - "nezreli, nedovrseni muskarci" protiv "proracunatih zena sklonih kontroli i bogoradanju".
Nazalost, civilizacija neodraslih ljudi uslovljenih kako biologijom tako i naucenim kulturnim, porodicnim i drustvenim obrascima.
Leptirici u stomaku nisu dovoljni za dobru vezu, niti je moguce da veza tokom godina ostane nepromenjena. Hemija je preduslov, ali da bi veza opstala, odnosno da bi odnos zaista bio partnerski, potrebno je da dvoje ljudi imaju slican sistem vrednosti, interesovanja i zelju da stalno rade na sebi. Sve ostalo je mlacenje prazne slame i trosenje vremena. Niti zena moze da promeni muskarca, niti muskarac zenu. Zato birajte podudarne ljude i sa njima rastite zajedno.
Koliko vidim po komentarima, malo ko ovde je trazio nekoga ko im zaista odgovara kao osoba, a da ih pri tome i lozi.
Moj savet pripadnicama zenskog pola (kome i sama pripadam) je da obogacuju sebe i sopstveni zivot. Nas partner je neko sa kim delimo zivot, kao i nasa deca, ali ne bi trebalo da budu citav nas zivot. Zato pustite ljude da igraju igrice, piju pivo sa drugarima, idu i kladionicu...Nadjite i vi sebi neku zanimaciju, a da to nije upravljanje tudjim vremenom. Sto se muskaraca tice, ako imate nameru da imate partnerski odnos na nekim, ne dozvolite vam zena postane mama, te vam je moj savet da naucite da se brinete o sebi (pranje gaca, kuvanje, donosenje odluka). Odraslima veze nisu teske.

KALIGULA

pre 9 godina

Zene su definitivno super-sebicne i nemaju jak karakter ili ga cak uopste ni nemaju, vazno im je samo da zadovolje sopstvene potrebe i sopstvene instingte, cim im se ukaze naizgled bolja prilika za bilo cim, oticice bez razmisljanja, a da se i ne okrenu, pritom ne vodeci racuna o tome kakve to posledice moze da ima po druge. Zato se KALIGULA neje zadrzavao ni kod jedne!

ne volem ni ja kritiku

pre 9 godina

@Sova
"Jedan od trikova je da im nikad ne laskate i ne hvalite njihov izgled, jer im samo podizete ego a sebe srozavate u njihovim ocima. Od mene toliko"
Gresis Sovo, gresis. Mislim da zene bas vole da cuju od svojih partnera da su im privlacne. Pa ko ce da im kaze ako necete vi?!???? Po mom misljenju, ovo vam je VEEEEELIKA greska.
Podjite od sebe, volite li da ona vama kaze da ste joj privlacni?
Ne srozavate sebe na taj nacin u njenim ocima, naprotiv...

Jovana

pre 9 godina

@ tucauobdanistu
Slažem se ja sa vama, ali vi ste pomalo predstavili situaciju tako kao da ljudi imaju puno slobodnog vremena. Nažalost, mi vise ne živimo u socijalizmu sa radnim vremenom od 7-14 h, kada se ljudi vrate kuci u 15 h i onda imaju vremena za sve, već većina danas( osim povlascenog državnog sektora koji često izadje sa posla već u 13 h) radi do 17-18 h i dodju kuci oko 19 h. Ko je u braku i još važnije ima malu decu ,sa takvim radnim vremenom ,teško da ce moći da ima nešto mnogo aktivan drustveni život. Problem je kada jedan od partnera želi da i dalje živi na isti način i počne da zanemaruje porodične obaveze. Jer kada radite do 17-18 h pa želite svaki dan da odete u teretanu ili se vidite sa društvom, ili želite da igrate igrice na računaru cim stignete kuci, onda je neminovno da ćete zanemariti i bračnog partnera i decu , da biste ispunili svoje sebicne hirove. Treba naci razumnu granicu, ali većina za to nije sposobna. Ima naravno i onih koji samo decu uvale babama i dedama da ih čuvaju dok oni vode odvojene društvene živote, ali zašto su onda zaboga i stvarali decu ako žele svo slobodno vreme da provedu bez dece. A i takav način života kad tad dovede do neke vrste gubljenja bliskosti medju partnerima jer ako svako ide za svojim drutvom, hobijima i sl..a kada se izgubi bliskost dolazi i do prevara. Važno je naci pravu meru ali većina je sebična kada su njihovi prohtevi u pitanju. Moj muž i ja imamo dogovor od samog početka tj od rodjenja deteta,kojeg se pridržavamo kao neke svete stvari. Nema tu vrdanja, ovako onako. Tako se mora dok su deca mala. Muž i ja idemo zajedno jednom mesecno na planinarenje - platimo zenu da taj dan čuva decu ( tamo smo se i upoznali), zatim ja jednom nedeljno idem na ples , a muž na šah, i jednom nedeljno uzmemo istu tu ženu da čuva decu na 2 sata dok je on sa svoja dva druga a ja sa svoje tri drugarice. To je znači 2 dana nedeljno po 2 sata za naše hobije i društvo( plus jedan dan mesecno kada smo zajedno na planinarenju) i to je sasvim dovoljno. Svo ostalo vremd je zajedničko, nas dvoje sa decom. Oboje radimo kućne poslove ,oboje sa decom. Nema on da sedi za racunarom satima igrajući igrice niti ja da gledam serije. Važno je postaviti prioritete. Nazalost to je retko. Uglavnom je neko sebičan i želi mnogo vise za sebe. Ima i onih koji neće ici sa društvom ali ce zasesti za TV ili za računar a to je isto kao i da je van kuće kada ne učestvuje u porodičnom životu. Generalno ko ima malu decu mora nečeg svog i da se odrekne , ne može svaki dan društvo,igrice, serije, teretana. Ko tako misli da može on nije pogodan kandidat za brak. Mada kažem znam ih i takvih, samo cusnu decu babi i dedi i oni u život( al ne zajedno, već odvojeno). Nije ni čudo sto je toliko loših brakova i razvoda .

dzouns

pre 9 godina

Ono sto zene treba da shvate pred ogledalom istine, to je da postoji kraj i sa muskarcem koji ih voli, a da to nije njegova smrt :-). To se desava onda kad naprave eticki prestup pred licem ljubavi. Naravno, to vazi za odnos sa muskarcem koji ima jacinu principa i snagu odluke iza sebe da je takvo ponasanje signal za primenu kraja, sto zena koja ume da oseca da li je muskarac voli i uzbudjuje ne moze da spozna i utuvi u svoju glavicu...crnog luka ocigledno. Za odnos sa prosecnim pavijanom tipa "uh kako si dooobra ja bih te malo, malo vise haboooo" zenama je sve jasno, a za odnos sa feministom tipa “pragmaticnije je imati zenu uz sebe a sa strane mozes da bocnes ponesto”, zene takodje imaju svoj “modus operandi”. Za odnos sa ogoljenim muskarcem, muskarcem samom po sebi, zene nemaju resenje niti odgovor. E tada smo ravni i tada mozemo da se merimo ako hocemo (a danas bi svi za sve da se mere i prodaju sebe na kantaru ako moze da se vara super), kada smo ogoljeni, a oko nas open space. Mnogo toga ostaje skriveno iza obicaja, stvari i situacija okolnog tipa…Zena je slabiji pol, ali je opet seksualno i mentalno jedna predivna kreacija. A to je jedini argument sa kojim one realno mogu da operisu, sto nije argument objektivnog, vec subjektivnog tipa. U percepciji je muskarca i zena je time prirodno obdarena, ne steceno. Zena uvek vestije barata skrivajucim elementima, njena tajna slabosti mora ostati nedodirljiva, ili joj se “mora” podilaziti.

sova

pre 9 godina

Normalno, ruski naucnici su dokazali da su muskarci, uprkos uvrezenom misljenju, zapravo emotivniji u odnosu sa suprotnim polom. A evo, cim se pojavi neki ovakav tekst uvek je puno komentara zabrinutih zena koje se plase da ce pazljivo uzgajan privid o njihovoj vecoj emotivnosti puci kao balon. One jesu neznije i senzitivnije, i tu se prica zavrsava. Razvod ili prekid veze ce preboleti nakon sto se isplace za dva dana, a muskarca ce boleti do kraja zivota. Ne mrzim zene, ima divnih zena, ali smatram da su generalno, uz izuzetke, mnogo vise proracunate i manipulativnije nego muskarci. Takodje, sve navodno cene kada je muskarac jako pazljiv, dobar i nezan sa njima, a zapravo takvog muskarca posle nekog vremena pocnu da smatraju za slabica i ne postuju ga vise. Njihovi saveti kako muskarci eto treba da brinu o sebi i da vise vole sebe pa ce ih i one vise voleti su takodje samo jos jedan vid manipulacije - istina je da neki muskarci imaju nesto cime ih privlace, a to moze biti ili urodjeno ili cak nauceno jer postoje trikovi koji kod njih pale. Jedan od trikova je da im nikad ne laskate i ne hvalite njihov izgled, jer im samo podizete ego a sebe srozavate u njihovim ocima. Od mene toliko.

Aleksandar

pre 9 godina

?????~~~?@ kako neki od muskaraca pisu kako redovno posecuju porno sajtove, zenski tenis (kao i sakujacice loptica) prate iz "narocitih" razloga, kako neku stranicu (tekst) otvaraju: "samo zbog slike"..?
Ne ne ovo što si navela, to ne važi

????~~~?

pre 9 godina

"Ne ne ovo što si navela, to ne važi"
(Aleksandar)@

Sta ne vazi (ne razumem)? Ne rade to svi muskarci (to mi je jasno), nije to toliko bitno (meni npr. (a i nekim drugim zenama) jeste... Sta ste tacno zeleli da kazete?

Bohemian Rapsody

pre 9 godina

Uvek ali uvek sam u vezi davao 99% sebe,a ovaj 1% predstavlja realnost,bez ruzicastih naocara u kojoj zaljubljena zaslepljenost nema mesta,i verujte mi nikada se nisam razocarao.

Aleksandar

pre 9 godina

(????~~~?, 10. maj 2016 12:53)
Pa to sto si navela to su imaginarne stvari to dodje kao neko zezanje neka relaksacija odmaranje ociju tu ne vidim nista lose jedino ako neko ne preteruje i usled toga zanemaruje sve drugo

nišlija

pre 9 godina

Ma nema da brineš kolko se lako odljube!Još pre deset godina se jedna komšinica zaljubila u mene sve je pokušavala sve,čak i kad se udala na prvu godišnjicu braka mi poslala ljubavno pismo i...I danas je sretnem posle nekog dužeg vremena šeta sinćića i ćerkicu ozarila se samo tako,nikako da skrene pogled i smešak od mene.Tako da manite se ljudi sa tim istraživanjima.

Aron

pre 9 godina

Kod nas to nije tko. Ti da bi ovde osvojio neku devojku ili ženu ti moraš dosta da se potrudiš i to je vrlo komplikovan, težak dug pproces. Osim naravno u slučajevima ako imaš puno para ili ako si zgodan kao Džejms franko. Mislim takva su moja iskustva kao i onih sa kojima se drušim i poznajem. To se sastoji od nekoliko etapa.

1. Procena na ljubavnom 2tržištu" sa obzirom na tvoj materijalni status, karakter i lepotu. I na osnovu toga ti trašiž devojku koja je u tvom dometu. na primer ne možeš da radiš za 20 000 a da očekuješ neku lepoticu , to je neozbiljno.

2. Nalaženje devojke koja ti se dopada. "Obaveštajni" rad o njoj tipa šta voli? Kakvi momci joj se sviđaju? U kojim grugovima se kreće?...

3. Traženje posrednika u vidu nekog prijatelja, rođaka ili drugarice. Oni koji će da garantuju sa tebe, da te nahvale i naravno ta te upoznaju sa devojkom koja ti se sviđa.

4. Upornost u udvaranju.

?????~~~?

pre 9 godina

E, hajde onda meni, zeni, neko da objasni..?
Kako je onda jako cesto na ovim stranama mnogo komentara kako muskarci nisu monogami (tj. oni se zaljubljuju lakse), kako neki od muskaraca pisu kako redovno posecuju porno sajtove, zenski tenis (kao i sakujacice loptica) prate iz "narocitih" razloga, kako neku stranicu (tekst) otvaraju: "samo zbog slike"..?
I sta mislite - koliko zeni (ma koliko volela, bila zaljubljena) treba vremena da se odljubi, kada primeti ovakvo ponasanje?
I ako momak tvrdi da voli neku curu, a pri tom su kod njega primetna (skoro) sva ova navedena ponasanja, da li to znaci da on laze, ima neke... namere, ili sta?

yeah

pre 9 godina

Ma to je normalno jer ljudi nisu monogamni, sa jednom osobom možemo da budemo jedino iz nužde... Ako ovo važi za devojke važi i za nas. Realno je da ti neka osoba posle par godina dosadi, sve znaš o njoj ona sve o tebi, ispričali ste sve priče...upoznaš neku novu i svidi ti se to je prirodano...

iggy

pre 9 godina

" 3. Traženje posrednika u vidu nekog prijatelja, rođaka ili drugarice. Oni koji će da garantuju sa tebe, da te nahvale i naravno ta te upoznaju sa devojkom koja ti se sviđa. "


(Aron, 9. maj 2016 22:10)

Evo zašto ti i ne ide sa devojkama. Jer ti treba neko drugi da te reklamira. Sam nisi sposoban da se pokažeš kao muškarac ???
Još nešto, ovim jasno pokazuješ da ne ceniš intelekt dama koje biraš jer misliš da nemaju svoje mišljenje i da nisu u stanju da same procene već treba neko da im kaže kako da misle. Zar se ne osećaš bar malo bedasto što ti neko pomaže u tim stvarima ???

Začarat sa četres

pre 9 godina

Dve i po godine se dotična igrala samnom da bi mi na kraju dala šut kartu.
Od tada je prošlo tačno tri godine i još uvek ne mogu da se ne probudim, dan ili noć prebrodim a da na nju ne pomislim.
Probao sam da odem na kraj sveta ali ni tamo se nisam mogao sakriti.
Napustio sam društvo, napustio sam sve, kao da napustio sam i sebe.

Muke moje

pre 9 godina

Tacno je donekle, ali ako ste imali dobar sex uvek se vracaju. Tu ljubav ne postoji, ali zbog sexa volece vas ceo zivot. Pricam iz iskustva, nije se samo jedna vratila... A sve udate...

Sabre

pre 9 godina

Dokaz onoga o cemu ja pricam odavno, a to je da posle tog nekog klinackog tripa u 20-tima, muskarci postanu mnogo emotivno zreliji nego zene, koje u velikom broju slucajeva stanu to negde sa zreloscu posle puberteta, pa sve do sredine 30-tih..

Anunaki

pre 9 godina

Muskarci zapamtite: Uvek je zena ta koja odlucuje hoce li biti neke zajednicke buducnosti sa vama ili nece. Jeste li kandidat koji zadovoljava uslove ili se konkurs raspisuje ponovo. Kao sto je neko naveo, ne moze onaj ko radi za 200 evra da ocekuje lepoticu, pa ni prosecna vise nece a kamoli neka koja zna da moze da bira sa kime ce da bude. Ako ni sebe same ne mozete da obezbedite ne mozete ni da ocekujete neki kvalitetan izbor.

Iksilon

pre 9 godina

Žena bira sa kim će u krevet al muškarac bira sa kim će u brak. Žene su prevrtljive generalno. Kad pameti nemaš ostanu samo hormoni i udovoljavanje vagininim prohtevima.

Mladen

pre 9 godina

4 godine sam bio sa jednom devojkom. Ostavila me je kad sam joj rekao da je volim (ubedljivo). Dve godine kasnije sam je zvao, rekao da mi nedostaje, proglasila me manijakom. I dalje mi nedostaje.

IntruderBrokoli

pre 9 godina

Individualno je to sve i jako slozeno. Sada se zaljubljujem samo u sex i slusam samo svoju vaginu, nista vise! Takvo vreme doslo :)

Gazda

pre 9 godina

Žene su dno dna, ako se posmatraju sa ljudskog i moralnog stanovišta (moral i civilizaciju su, na kraju krajeva izmislili muškarci), ali ja ih ipak volim, baš zato što mislim da nema nikakvog smisla tako ih posmatrati, već ih smatram nekom vrstom neuračunljivog kućnog ljubimca, i to vrlo sličnog psima: ako ih tretirate lepo, popeće vam se na glavu, ali ako ste autoritet, nije vam uopšte stalo do njih u principu i umete da dozirate nagrade i kazne, gledaće u vas kao u boga, šeniće i balaviće :)

maree

pre 9 godina

@Aron

1. Pa ne možeš bez love da šetaš desetke, zna se kakve likove one žele...Poenta je da objektivno proceniš sebe i da juriš u svojoj ligi, ako si 5/10 ne možeš da juriš devojke 8/10.
U realnosti se ne dešava da muško uhvati van svoje lige, možda ako ima pare...
3. Ovo ti je loša ideja,batali...Čim tebi treba posrednik to dovoljno govori o tebi i tvojoj niskoj vrednosti.Može tebe neki rodjak da preporučuje do sutra ali nema to smisla...
4.Upornost kod muvanja devojaka je nebuloza, opšte mesto koje se provlači kod m-ž odnosa. Nema tu što da se bude uporan ako devojci nisi privlačan/napet nikakva upornost ti ne pomaže. Ali da ćeš ispasti željko, smarač moguće je.
Ako joj svidjaš daće ti do znanja na neki način.

moram da kazem

pre 9 godina

inace, imaju jednu veliku manu, jako su predvidive, gotovo identicne kao jaje jajetu i lako je manipulisati njima, naravno, ko ume.. poenta cele price je drzati je malo u konstantnoj blagoj neizvesnosti i terati je konstantno da se zaljubljuje iznova i iznova, jer bez blage nocne bure nema ni mirnog jutra.. one prosto vole da su u podredjenom polozaju, to je priroda i prosto tako je, ljudi misle da one vole muskarce zbog para u pogresnom smislu, vole takve muskarce jer takvi muskarci u danasnje vreme vaze za dominantne, sve je u osecaju dominacije izmedju polova, kada izadjete na livadu vidite odmah za kim krave trce, na savanu koga lavice jure, verujte nije velika razlika ni kod nas, morate kao muskarac voditi igru i biti uvek u blagoj konstantnoj dominaciji, " jednakost" ne postoji!!! i nikada i nece, jer zaljubljivanje i ljubav je instinkt, mozak tu ima malo uticaja!!

peach&apple

pre 9 godina

@Sabre
Kad sam ja u pitanju, tacno!
Nazalost, stalno se zaljubljujem i odljubljujem, kratko me sve to drzi, posizim za nekim, ali me jako brzo prodje...

Udarati ritam oko žbunja

pre 9 godina

Ne volim isključivost pa neću reći 100%, nego 90% žena(devojaka) vezu prekida tek kad je drugi muškarac u igri. Do tada ukazuje na probleme, trudi se da se stanje popravi,onda čak i prestane da se trudi, ali ostaje tu gde je dok nema zamene na vidiku. Nek mi dame ne zamere, ali iz okruženja imam bezbroj primera sa jednim ili dva izuzetka(drugi još nije potvrđen). Moja pretpostavka je da je razlog u žensko-ženskim odnosima, koji su užasni, ako gledate muškim očima. To je neprestano odmeravanje i upoređivanje uz licemerje i zavist naspram proste, sirove i detinjaste privrženosti između muškaraca. Uspeo sam u svom razmišljanu da odredim i uzroke tih razlika, ali bilo bi to previše za jedan komentar(samo da nagovestim da je suština u tome da žene rano prestaju da se igraju, a da se muškarci igraju do kraja života). Prijatan dan želim svima!

nesanica

pre 9 godina

Mozda ima veze sa ovom vescu ili ne ali ocito da je za one kojima ide lose skroz sa devojkama ili nemaju samopouzdanje da prilaze je ustvari najbolje resenje da ih priljatelj,komsija,rodjak spoji,upozna sa nekom ako imaju. To je nekako poslednja sansa,nada za resavanje tog problema koji imaju danas povuceni,nesigurni muske osobe.

bmw

pre 9 godina

Ja više volim da mene devojka ostavi nego ja nju.Nekako mi bude žao da joj kažem da mi je dosadila i da mi se ne sviđa više,zato volim da ona mene ostavi prva,nemogu da smišljam i slažem priču,pa da onda pravi scene

nikola

pre 9 godina

1. Procena na ljubavnom 2tržištu" sa obzirom na tvoj materijalni status, karakter i lepotu. I na osnovu toga ti trašiž devojku koja je u tvom dometu. na primer ne možeš da radiš za 20 000 a da očekuješ neku lepoticu , to je neozbiljno.

Tačno...ali kao što mi koji radimo za 20 000 i nismo mnogo pametni i lepo nismo zanimljivi ženama ni žene koje rade za 20 000 i nisu mnogo pametne i lepe nisu zanimljive nama, radije bih bio sam.

Maja

pre 9 godina

@ ????
Sve si u pravu. Puno kontradiktornosti u muškim komentarima i muškom ponašanju. Inace imam pravi razlog zasto se neke žene ohlade . Muškarac kada se zaljubi on ume dok je u toj fazi ( koja traje do nekih godinu i po - dve godine veze) da se ponaša sasvim suprotno od onoga kako se ponaša kada nije u toj zaljubljenoj fazi. U početku on obasipa devojku pažnjom, neznoscu, strašću...a nakon tog perioda, kada strast splasne, on uglavnom počne na neki način da ignorise devojku ,ne posvećuje joj se na isti nacin, sve mu postaje važnije od nje...i onda najčešće pokaže sebe u pravom svetlu. I onda se devojke pitaju " pa gde je onaj momak s početka". A to umeju da budu zaista potpuno različite osobe, s početka veze i kasnije. To je ona klasika kada zena kaže " onaj moj samo bulji u TV, igra igrice, pije pivo s društvo, izbegava sex dok je ranije naskakao non stop ,ne sluša me dok pricam dok je ranije obožavao da razgovaramo itd da ne nabrajam sve ". A žene ko žene vole pažnju za ceo život. Skoro sam bila u jednom muškom društvu godina od 30-43 i kada sam izrazila svoj stav oni su me svi gledali belo , kao da sam luda. Kažu " pa sta VI žene hocete, ne možemo ceo život da vam se udvaramo, normalno je samo par godina udvaranja i strasti" .E problem je sta dalje posle tih par godina , pitanje je dal vredi zbog tip par godina ceo život trpeti nekog kome je TV,sport, igrice na računaru postalo vaznije od žene i dece. I da kao zena cu reci- očekujem udvaranje muza celog zivota. I ja se njemu udvaram. U braku sam 11godina i sa moje strane nista nije splasnulo.Al to je zato sto moj muž nije medju opisanima i i dalje mi se udvara.

Miša, Bgd

pre 9 godina

Tačno. Zaljube se u nas zbog skupa naših mana i vrlina. Onda krenu da nas menjaju po svome, malo po malo. Kada uspeju i pretvore nas u totalno druge osobe, onda... pa onda im to više nije izazov i zaljube se u nekog drugog i onda ceo krug kreće ponovo. Naravno, kad pređu 30-tu, onaj koji je uspešno "transformisan" ide u sef (beba, brak). Naravno, nastave da se zaljubljuju u druge ali ne javno.

Ogledalce, ogledalce

pre 9 godina

@ I da kao zena cu reci- očekujem udvaranje muza celog zivota. I ja se njemu udvaram. U braku sam 11godina i sa moje strane nista nije splasnulo.Al to je zato sto moj muž nije medju opisanima i i dalje mi se udvara.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maja, 10. maj 2016 08:52)

Pa ti nisi zaljubljena u zaljubljivanje, vec u njegovo udvaranje. U cemu je razlika? Ne bi vise volela tog coveka i ne bi vise zelela da bude tvoj saputnik kroz zivot, jer je prestao da ti se udvara? Pa koga ti tu volis? Sebe u ulozi obozavanog objekta. Isto se odnosi i na Milicu, ispod. Ako je muskarac i pre nego sto je ugledao "Sunce svoga neba" voleo ici u kladionice ili voleo igrati igrice, on ce ocekivati da u sredjenoj vezi bude zadovoljan i opusten i da zivi zivot dalje onakav kakav je voleo da zivi i pre. Ne govorim o zanemarivanju porodicnih obaveza. Govorim o vasem stavu "kako ti igraonica / kompjuter/ fudbal... stagod, moze biti interesantniji od mene". Govorim o vesem urodjenom egoizmu. Postoji izreka "Ljubav je kada oboje gledaju u istom smeru, a ne jedno u drugo". Znali ste za njegova interesovanja i pre braka, zar ne?
Posle se bezi u kladionicu, jer je takav pritisak "Voli me, voli me, udvaraj mi se, obozavaj me" jednostavno neizdrziv.

tadijazg

pre 9 godina

Sve je ovo što pišete O.K. ali glavna stvar je to što su žene proračunate i njihov mozak nikad ne staje. Zaljube se ali mozgić ujek kalkulira.
Osim toga tako to djeluje u prirodi i nije vezano samo za ljude. Dame biraju.

Milica

pre 9 godina

@ udarati ritam oko zbunja
Upravo suprotno, žene bi da igraju do kraja života a muškarci već nakon nekoliko godina veze ili braka više neće da se igraju. To mogu da vam potvrde skoro sve zene u braku. Muskarci počinju nakon nekog vremena sve vise da se igraju bez devojke- žene, a igra im se svodi na igre na računaru, sport, kladionicu, društvo za pijančenje. Sve udate drugarice se žale na tu istu stvar i sve žele odnos sa početka. A muškarci neće, oni se opuste i ulenje toliko da to toliko iritira. Njima odgovara takvo stanje a zenama ne. I onda se žene razocaraju ,ohlade, nekad i zatraže razvod i onda muškarci kažu da se žene brze hlade, da su im emocije kratkotrajni je. A istina je sasvim suprotna. Muškarci nakon nekog vremena ne iskazuju neznost ,emocije prema devojci, misle osvojili su devojku pa ne moraju vise da se trude, i misle da mogu tako do kraja života. I vole samo na recima, misle da je dovoljno reci i misliti volim te i da je to dovoljno. E pa nije, emocije i ljubav se iskazuju delima, paznjom, posvecivanjem. I onda su zene krive kada odluce da prekinu vezu.Pa to je mrtav život, mrtav brak. Ne znam kako neko može da ima takva očekivanja od braka.

Ivana

pre 9 godina

@ udarati ritam oko zbunja
Ma da. A muškarci ne prekidaju vezu ni kada naidje druga, oni igraju na dve stolice , budu u paralelnim vezama mesecima pa i godinama ,dok ne budu otkriveni. I sam si primetio- žene pokušavaju da poprave stvar, trude se, pokušavaju da razgovorom ukažu muškarcu na problem- one aktivno rade na odnosu- i kada vide da nema šanse one traže drugog , dok muškarci neće da se trude, ulenje se, počinju devojku da uzimaju zdravo za gotovo, neće da menjaju nista sto devojci smeta, pa čak i kada im devojka ne odgovara oni ne raskidaju , već ulaze u paralelne veze, znajući da ako ostave devojku zbog druge, i sa tom drugom ce u neko dogledno vreme biti ista situacija, jer oni prosto neće da se menjaju, da se potrude..

.

pre 9 godina

Arone brate da bi osvojio ribu nije sve u parama i lepoti znam lika koji nema dinar u dzepu koji je ruzan i koji zavede sve neke lepotice i bogatasice prosto lik slozi pricu i to je to.Mozes svaku da osvojis ako nadjes nacin.

KALIGULA

pre 9 godina

Zene su definitivno super-sebicne i nemaju jak karakter ili ga cak uopste ni nemaju, vazno im je samo da zadovolje sopstvene potrebe i sopstvene instingte, cim im se ukaze naizgled bolja prilika za bilo cim, oticice bez razmisljanja, a da se i ne okrenu, pritom ne vodeci racuna o tome kakve to posledice moze da ima po druge. Zato se KALIGULA neje zadrzavao ni kod jedne!

deki185

pre 9 godina

Šarm ,novac ,status u drustvi i izgled.Tad nema veze ni sto si ozenjen.Nikad mi to nije bilo jasno kod zena.Nema buducnosti a opet te zele:-)

sova

pre 9 godina

Normalno, ruski naucnici su dokazali da su muskarci, uprkos uvrezenom misljenju, zapravo emotivniji u odnosu sa suprotnim polom. A evo, cim se pojavi neki ovakav tekst uvek je puno komentara zabrinutih zena koje se plase da ce pazljivo uzgajan privid o njihovoj vecoj emotivnosti puci kao balon. One jesu neznije i senzitivnije, i tu se prica zavrsava. Razvod ili prekid veze ce preboleti nakon sto se isplace za dva dana, a muskarca ce boleti do kraja zivota. Ne mrzim zene, ima divnih zena, ali smatram da su generalno, uz izuzetke, mnogo vise proracunate i manipulativnije nego muskarci. Takodje, sve navodno cene kada je muskarac jako pazljiv, dobar i nezan sa njima, a zapravo takvog muskarca posle nekog vremena pocnu da smatraju za slabica i ne postuju ga vise. Njihovi saveti kako muskarci eto treba da brinu o sebi i da vise vole sebe pa ce ih i one vise voleti su takodje samo jos jedan vid manipulacije - istina je da neki muskarci imaju nesto cime ih privlace, a to moze biti ili urodjeno ili cak nauceno jer postoje trikovi koji kod njih pale. Jedan od trikova je da im nikad ne laskate i ne hvalite njihov izgled, jer im samo podizete ego a sebe srozavate u njihovim ocima. Od mene toliko.

Manner

pre 9 godina

Ma momci samo vi ulazite u sebe, trenirajte, ucite, oblacite se malo bolje, kupite neki parfem, nadjite hobi koji ce vas ispunjavati... i sve ce biti potpuno drugacije. Vise cete ceniti sebe, bicete sigurniji i srećniji a to ce i devojke primetiti.

muskarci su precenili nametnute drustveno prihvatljive norme

pre 9 godina

To za zenomrsce je apsolutno tacno... ali muskraci mrze zene zbog sopstvenih nedostatatka ili kako bi se to vec moglo nazvati. Ako krenemo od toga da su ljudi, znaci zene i muskarci, osim sto su emotivna,i vrlo racionalna bica, lako cemo doci do zakljucka da ce shvatiti ako je neko u nesto usao u nesto iz pogresnih razloga. Zene se lako zaljubljuju, ali daleko od toga da bilo koja samosvesna zena zeli da traci svoje vreme na stvaranje bilo kakve neiskrene ili pogresnim razlozima vodjene zajednice. To je mozda bilo tako pre dva veka... ali danas zene i te kako drze do sebe.

Mita

pre 9 godina

@(the essence, 10. maj 2016 12:12)
Da,baš si slatka.Kao ne voliš pare,ali voliš da muskarac ustaje u cik zore,radi,obezbeđuje sve,jednom rečiju da radi dok ne crkne,a ti sediš kući i komanduješ.Zaposli se i ti,pa ustajte zajedno u cik zore i zajedno se borite.To je ljubav,a sve drugo je iskorišćavanje i ko će koga da prevari da manje radi.

žena

pre 9 godina

Ahahaha, kakvi komentari. Pa zato što samo kukate - zato i nemate devojke. Ne podnosim kad mi dete kuka, a kamoli odrastao muškarac ccccc, ko neke babe ste :P

Inače, naravno da naslov nema blage veze sa životom... Srećna žena neće NIKAD ostaviti muškarca kog voli, ma neće drugog ni da pogleda. Ovo znam iz iskustva. Zato što VOLIM, nisam zaljubljena nego VOLIM. I voleću ga i kad bude debeo, bolestan, nepokretan, ako ne budemo mogli da imamo decu zbog njega, ako ostane bez posla, ako ga snađe bilo šta loše, dala bih mu bubreg bez razmišljanja jer to ljubav i jeste... Ljubav, ne zaljubljenost nego LJUBAV. Smešan tekst, komentari još gori. Koliko li imate godina, samo se pitam...

Boka

pre 9 godina

Za sve ove koji se pitaju zašto nema zena da komentarisu odgovor je da ili administrator namerno sabotira tj ignorise ženske komentare ili pak većina zena ima momke i zadovoljne su pa nemaju potrebu da kukaju u komentarima. Ispada da su muškarci veće placipi...e od zena.

Kontras

pre 9 godina

Tacno. Kod vecine muskaraca su emocije postojanije i dublje i dugotrajnije, dok su kod vecine zena emocije povrsne i kratkotrajnije.

Doduse, opet sve zavisi od osobe do osobe. Ne treba generalizovati.

msm stvarno

pre 9 godina

"Moja se posle 14 godina braka zaljubila u klinca bez škole, posla i buducnosti koga je poznavala 10 dana i to preko facebooka!
(Djansr, 9. maj 2016 22:30) "
Najiskrenije se nadam da ovo pišeš kao razveden čovek. Nadam se da nisi ostao u braku sa takvom? Znaš da će se zaljubiti ponovo u ko zna koga?

Aleksandar

pre 9 godina

(????~~~?, 10. maj 2016 12:53)
Pa to sto si navela to su imaginarne stvari to dodje kao neko zezanje neka relaksacija odmaranje ociju tu ne vidim nista lose jedino ako neko ne preteruje i usled toga zanemaruje sve drugo

rejnald

pre 9 godina

@Aron

Sve sto si rekao je tacno ali to vazi iz pozicije muskarca koji je pa da kazem ,,nastavljac vrste" sigurno bar 80% muskaraca po generaciji, za njih je bog namijenio svu ovu muku oko udvaranja i zaljubljivanja!
Drugi dio muske populacije onih 20% po generaciji e to su oni kojima se zene same nabacuju i zele sa njima da imaju seksualne odnose, lude za njima ,udvaraju im se godinama,nude im se cak i kad su ozenjeni, a mi se cudimo kako mogu da imaju toliko zena a cesto niti su lijepi niti imaju pare, nit su nesto pametni, a sve to mogu?

the essence

pre 9 godina

@moram da kazem
"ljudi misle da one vole muskarce zbog para u pogresnom smislu, vole takve muskarce jer takvi muskarci u danasnje vreme vaze za dominantne, sve je u osecaju dominacije izmedju polova"

Znate li kako ja npr. (a zena sam) mogu voleti muskarca i "zbog para" (u stvari, mislim da izraz treba da se preformulise, jer, u sustini, nije novac to sto volimo i cenimo (i nije muskarac jedini nacin da do novca dodjemo), vec, ja licno, kod muskarca koji obezbedjuje porodicu cenim njegov trud i rad, odricanje, ustajanje rano ujutru i sve ostalo sto uz to ide (pogotovo ako i sama nisam (na takav nacin) zaposlena).. Zar nije TO ono sto je za pohvalu i uvazavanje, a ne novac, sam po sebi..?

Udarati ritam oko žbunja

pre 9 godina

@ Milica
Kad sam rekao da se muškarci igraju do kraja života, mislio sam na bilijar, tenis, basket, šah kad kosti izdaju... Tu nigde nisam mislio na muško-ženske odnose. Žene se sa ženama ne takmiče u bezazlenim, infantilnim stvarima kao muškarci i zato se takmiče u svemu drugom i ne veruju jedne drugima. Volim ja svoju ženu, ali ona ne može da mi zameni drugare, a žena kad se dočepa muškarca, ne treba joj više niko.

Tucauobdanistu

pre 9 godina

Klanica u decjem parku...To je u stvari realno stanje stvari izmedju polova. Optuzbe na sve strane - "nezreli, nedovrseni muskarci" protiv "proracunatih zena sklonih kontroli i bogoradanju".
Nazalost, civilizacija neodraslih ljudi uslovljenih kako biologijom tako i naucenim kulturnim, porodicnim i drustvenim obrascima.
Leptirici u stomaku nisu dovoljni za dobru vezu, niti je moguce da veza tokom godina ostane nepromenjena. Hemija je preduslov, ali da bi veza opstala, odnosno da bi odnos zaista bio partnerski, potrebno je da dvoje ljudi imaju slican sistem vrednosti, interesovanja i zelju da stalno rade na sebi. Sve ostalo je mlacenje prazne slame i trosenje vremena. Niti zena moze da promeni muskarca, niti muskarac zenu. Zato birajte podudarne ljude i sa njima rastite zajedno.
Koliko vidim po komentarima, malo ko ovde je trazio nekoga ko im zaista odgovara kao osoba, a da ih pri tome i lozi.
Moj savet pripadnicama zenskog pola (kome i sama pripadam) je da obogacuju sebe i sopstveni zivot. Nas partner je neko sa kim delimo zivot, kao i nasa deca, ali ne bi trebalo da budu citav nas zivot. Zato pustite ljude da igraju igrice, piju pivo sa drugarima, idu i kladionicu...Nadjite i vi sebi neku zanimaciju, a da to nije upravljanje tudjim vremenom. Sto se muskaraca tice, ako imate nameru da imate partnerski odnos na nekim, ne dozvolite vam zena postane mama, te vam je moj savet da naucite da se brinete o sebi (pranje gaca, kuvanje, donosenje odluka). Odraslima veze nisu teske.

dzouns

pre 9 godina

Ono sto zene treba da shvate pred ogledalom istine, to je da postoji kraj i sa muskarcem koji ih voli, a da to nije njegova smrt :-). To se desava onda kad naprave eticki prestup pred licem ljubavi. Naravno, to vazi za odnos sa muskarcem koji ima jacinu principa i snagu odluke iza sebe da je takvo ponasanje signal za primenu kraja, sto zena koja ume da oseca da li je muskarac voli i uzbudjuje ne moze da spozna i utuvi u svoju glavicu...crnog luka ocigledno. Za odnos sa prosecnim pavijanom tipa "uh kako si dooobra ja bih te malo, malo vise haboooo" zenama je sve jasno, a za odnos sa feministom tipa “pragmaticnije je imati zenu uz sebe a sa strane mozes da bocnes ponesto”, zene takodje imaju svoj “modus operandi”. Za odnos sa ogoljenim muskarcem, muskarcem samom po sebi, zene nemaju resenje niti odgovor. E tada smo ravni i tada mozemo da se merimo ako hocemo (a danas bi svi za sve da se mere i prodaju sebe na kantaru ako moze da se vara super), kada smo ogoljeni, a oko nas open space. Mnogo toga ostaje skriveno iza obicaja, stvari i situacija okolnog tipa…Zena je slabiji pol, ali je opet seksualno i mentalno jedna predivna kreacija. A to je jedini argument sa kojim one realno mogu da operisu, sto nije argument objektivnog, vec subjektivnog tipa. U percepciji je muskarca i zena je time prirodno obdarena, ne steceno. Zena uvek vestije barata skrivajucim elementima, njena tajna slabosti mora ostati nedodirljiva, ili joj se “mora” podilaziti.

Boris

pre 9 godina

Ja bih da se napravi naučno istraživanje koje će obraditi činjenicu zašto je na ovom i sličnim tekstovima 90% muških komentara. Obično žene nisu te koje nemaju šta da kažu. To mi je zaista zanimljivo, šta vi mislite saborci komentatori?

Aleksandar

pre 9 godina

?????~~~?@ kako neki od muskaraca pisu kako redovno posecuju porno sajtove, zenski tenis (kao i sakujacice loptica) prate iz "narocitih" razloga, kako neku stranicu (tekst) otvaraju: "samo zbog slike"..?
Ne ne ovo što si navela, to ne važi

Sonja

pre 9 godina

@ogledalce ogledalce
Mislim da izvrcete smisao onoga sto je @ maja napisala. Ne misli se tu na udvaranje samo po sebi vec na posvecenost i paznju. Zamislite da devojka koja vas je godinama obasipala paznju odjednom postane nezainteresovana za vas, da devojka kasnije zena koja vam je kuvala vase omiljeno jelo vise nema sluha za tu i druge vase zelje, da vise ne zeli da udovoljava vasim sexualnim prohtevima, vec samo svojim, da svo svoje slobodno vreme provodi sa drustvom ili uz tv, igrice, a vama ostavlja samo obaveze i brigu o deci. Da li biste vi i dalje voleli tu zenu? Mozda neko vreme, ali biste se na kraju ipak umorili i odustali. Jer bezuslovna je samo ljubav majke i deteta, ljubav muskarca i zene ipak trazi neke uslove. Ili mislite da zena moze zaista da voli muskarca koji je ponizava, vara, zapostavlja, ignorise? Da li ti mozes da volis zenu koja te vara, ignorise, ponizava, ne pruza ti paznju, sex i ljubav? Problem je sto vi muskarci od zene u neku ruku trazite i bezuslovnu ljubav majke, i ocekujete da vam ona progleda kroz prste za sve, i za zanemarivanje, sebicnost, neposvecenost i da vas i dalje jednako voli. Nerealno.
I da, cesto je da devojka nema pojma o aktivnostima i zivotnom stilu decka pre nje, posto muskarac kada je zaljubljen on se menja na bolje, cesto ne radi ono sto inace radi-ne ide u kladionicu, ne igra igrice , jer je zaljubljen i zeli biti sa svojom devojkom. Posle par godina se medjutim razotkrije, kada nestane ta pocetna zaljubljenost.

ne volem ni ja kritiku

pre 9 godina

@Sova
"Jedan od trikova je da im nikad ne laskate i ne hvalite njihov izgled, jer im samo podizete ego a sebe srozavate u njihovim ocima. Od mene toliko"
Gresis Sovo, gresis. Mislim da zene bas vole da cuju od svojih partnera da su im privlacne. Pa ko ce da im kaze ako necete vi?!???? Po mom misljenju, ovo vam je VEEEEELIKA greska.
Podjite od sebe, volite li da ona vama kaze da ste joj privlacni?
Ne srozavate sebe na taj nacin u njenim ocima, naprotiv...

Ivan

pre 9 godina

Evo i ja da se oglasim...vazio sam da kazem za neuhvatljivog lika, koji nije mnogo mario za veze, kad postane ozbiljno ja se nekako povucem, nisam bio tip za veze. Onda, sasvim slucajno u jednom trenutku upoznao sam jednu divnu nenametljivu spontanu osobu koju sam toliko zavoleo vremenom da ne mogu da vam opisem.Dozvolio sam da je izgubim samo zbog toga sto nisam imao muda za nesto vise..i sad, ima devojaka, upadam u kratke veze ali nije to to, svejedno mi je u potpunosti i konstantno o njoj razmisljam

Milica

pre 9 godina

@ogledalce ogledalce
Pa ako vam je taj "pritisak" postao neizdrziv, to znaci da vi i niste za brak. Mene prosto izludjuje kada vidim kako neki ljudi gledaju na brak. Kao na nesto sto su ucinili i kraj, nema vise truda oko te osobe, osvojena je i to je to. A kada su sve druge oblasti zivota u pitanju tada shvatate da bez truda ne mozete nista. Hocete uspeh na poslu-morate se truditi , osvojite dobru poziciju-morate je odrzati radom i trudom jer ukoliko ne budete neko ce vas smaknuti sa nje. Imate prijatelje-ukoliko ne negujete odnos sa njima-oni ce otici. Hocete dobru liniju celog zivota-ceo zivot cete voditi racuna o ishrani i baviti se sportom. Znaci sve vam je jasno, samo kada je brak i ljubav u pitanju ocekujete da sve bude sjajno do kraja zivota iako se necete truditi oko braka, partnera sa kojim ste. Ako se ne neguje brak on ce se raspasti ili biti los. Hocete dobar seksualni zivot, morate negovati strast i van spavace sobe(jer ukoliko imas obicaj da kad dodjes s posla, umesto da porazgovaras i pomazis se sa zenom i budes sa decom, vec se odmah uhvatis za racunar ili tv i to par sati ,ignorisuci da imas zenu i decu, a posle ocekujes lavicu u krevetu, onda si se nesto grdno zeznuo). Zasto to nije jasno vama muskarcima? Meni kao zeni je to sasvim jasno. I uglavnom vecini zeni. A vi oko najvaznije stvari na svetu necete da se potrudite, mislite da se sve podrazumeva. To je ono sto nervira sve zene.

Budan od jutra

pre 9 godina

Ma ljudi stvar je u tome sto su jedni i drugi ponajvise ludi i blesavi jer ne znaju sta zele. Gde god da se nadjete samo obratite paznju kako se ponasaju i bice vam mnogo stvari jasne kao dan.

nakovanj

pre 9 godina

Ružan sam,siromašan,a mnogi kažu i da sam glup.Žene me toliko ne primećuju da nekad mislim da će da prođu kroz mene.I eto,čisto i ja nešto da kažem...

Jovana

pre 9 godina

@ tucauobdanistu
Slažem se ja sa vama, ali vi ste pomalo predstavili situaciju tako kao da ljudi imaju puno slobodnog vremena. Nažalost, mi vise ne živimo u socijalizmu sa radnim vremenom od 7-14 h, kada se ljudi vrate kuci u 15 h i onda imaju vremena za sve, već većina danas( osim povlascenog državnog sektora koji često izadje sa posla već u 13 h) radi do 17-18 h i dodju kuci oko 19 h. Ko je u braku i još važnije ima malu decu ,sa takvim radnim vremenom ,teško da ce moći da ima nešto mnogo aktivan drustveni život. Problem je kada jedan od partnera želi da i dalje živi na isti način i počne da zanemaruje porodične obaveze. Jer kada radite do 17-18 h pa želite svaki dan da odete u teretanu ili se vidite sa društvom, ili želite da igrate igrice na računaru cim stignete kuci, onda je neminovno da ćete zanemariti i bračnog partnera i decu , da biste ispunili svoje sebicne hirove. Treba naci razumnu granicu, ali većina za to nije sposobna. Ima naravno i onih koji samo decu uvale babama i dedama da ih čuvaju dok oni vode odvojene društvene živote, ali zašto su onda zaboga i stvarali decu ako žele svo slobodno vreme da provedu bez dece. A i takav način života kad tad dovede do neke vrste gubljenja bliskosti medju partnerima jer ako svako ide za svojim drutvom, hobijima i sl..a kada se izgubi bliskost dolazi i do prevara. Važno je naci pravu meru ali većina je sebična kada su njihovi prohtevi u pitanju. Moj muž i ja imamo dogovor od samog početka tj od rodjenja deteta,kojeg se pridržavamo kao neke svete stvari. Nema tu vrdanja, ovako onako. Tako se mora dok su deca mala. Muž i ja idemo zajedno jednom mesecno na planinarenje - platimo zenu da taj dan čuva decu ( tamo smo se i upoznali), zatim ja jednom nedeljno idem na ples , a muž na šah, i jednom nedeljno uzmemo istu tu ženu da čuva decu na 2 sata dok je on sa svoja dva druga a ja sa svoje tri drugarice. To je znači 2 dana nedeljno po 2 sata za naše hobije i društvo( plus jedan dan mesecno kada smo zajedno na planinarenju) i to je sasvim dovoljno. Svo ostalo vremd je zajedničko, nas dvoje sa decom. Oboje radimo kućne poslove ,oboje sa decom. Nema on da sedi za racunarom satima igrajući igrice niti ja da gledam serije. Važno je postaviti prioritete. Nazalost to je retko. Uglavnom je neko sebičan i želi mnogo vise za sebe. Ima i onih koji neće ici sa društvom ali ce zasesti za TV ili za računar a to je isto kao i da je van kuće kada ne učestvuje u porodičnom životu. Generalno ko ima malu decu mora nečeg svog i da se odrekne , ne može svaki dan društvo,igrice, serije, teretana. Ko tako misli da može on nije pogodan kandidat za brak. Mada kažem znam ih i takvih, samo cusnu decu babi i dedi i oni u život( al ne zajedno, već odvojeno). Nije ni čudo sto je toliko loših brakova i razvoda .

????~~~?

pre 9 godina

"Ne ne ovo što si navela, to ne važi"
(Aleksandar)@

Sta ne vazi (ne razumem)? Ne rade to svi muskarci (to mi je jasno), nije to toliko bitno (meni npr. (a i nekim drugim zenama) jeste... Sta ste tacno zeleli da kazete?

Bohemian Rapsody

pre 9 godina

Uvek ali uvek sam u vezi davao 99% sebe,a ovaj 1% predstavlja realnost,bez ruzicastih naocara u kojoj zaljubljena zaslepljenost nema mesta,i verujte mi nikada se nisam razocarao.