Četvrtak, 21.04.2016.

21:34

Može li se udovoljiti ženama?

Izvor: Novosti / Marija Dedić

Može li se udovoljiti ženama? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

blackdog

pre 9 godina

@
Dje logika? Znaci covek koji ore sopstvenu njivu za svoje potrebe a ne potrebe prodaje je lencuga? Onaj ko sadi povrce ili gaji voce za sopstvene potrebe je lencuga? Ko iscepa drva za sopstvene potrebe je lencuga? Samo kad ode u tudju njivu, vocnjak, kucu i kad radi za pare je vredan? Pored toga sto si tipicni mizogin ti si i ogranicenih logickih kapaciteta. Baba mi je bila domacica, kao uostalom sve babe, vrednije osobe od nje nije bilo. U svakom slucaju vredela je mnogo vise od takvih poput tebe. Ja nisam domacica ali to nije ni bitno. Kad imas pred sobom sasvim razumljivo napisan komentar a ti nisi u stanju da ga shvatis, ne vredi trositi dalje reci.

@Manner

Muskarac ne mora ni da ima stan ni auto, niti da casti, vodi na putovanja bla bla. Ali sigurno ne dolazi u obzir ako podrzava stavove doticnog gore navedenog gospodina. Pasivno agresivni zenomrzac vs. otvoreno agresivni zenomrzac. Mrtva trka

Manner

pre 9 godina

Reply za komentar "@"
Joj druze, ja te u osnovi razumem ali ipak mislim da previse mracis i da bi ti bilo bolje da malo popustis kocnice. Sto se zena tice, zaista ne razumem sta vise zele. Momak treba da obezbedi stan (kupi, iznajmi ili je dovede u porodicnu kucu), auto (kupi, servisira i placa gorivo), placa letovanja/zimovanja/ruckove/vecere/redovana iznenadjenja,... a sta dobija od zene? Njenu ljuuuuubav? Dole sam ostavio komentar da cu (ako ikad budem zeleo da se ozenim) kupiti masinu za pranje sudova i susenje vesa (masina za pranje vesa se vec odavno podrazumeva), usisavati, peglati, pokupiti decu iz vrtica i zanimati se sa njima, ici nedeljom u nabavku. A posao zene je da se zanima sa decom (isto kao ja), skuva rucak (jednom nedeljno), da oriba kupatilo (ako hoce, mada mogu i ja ako joj je bas tesko), i vec sam uspeo da dobijem minuse, vec se nasla jedna kojoj je i to malo. Neke se javljaju ovde i pricaju o svojoj samostalnosti. Devojke svoju platu uglavnom razbucaju na odecu, sminku (da bi povecale svoju vrednost na "trzistu"), egzoticna putovanja, lude zurke, koktele, a od momka ocekuju da obezbedi stan, ako je musko. Od svih uspesnih slobodnih momaka i devojaka, nekoliko momaka od 30-ak god. imaju svoj stan koji su SAMI zaradili i kupili ga za gotovinu, i samo jednu devojku od 36 god koja je kupila stan slicne vrednosti kao i momci, a koja je osim gotovine podigla i kredit i prodala svu porodicnu srebrninu. O cemu mi vise raspravljamo ovde?

@

pre 9 godina

@blackdog
Apsolutno.
Zena koja zivi BESPLATNO u kuci, dobija BESPLATNU hranu i prica o nekakvom radu u kuci ne radi nego se zapravo izlezava. Ona kojoj platis da dodje kod tebe iz svoje kuce, obavi sve kucne poslove zapravo radi. Jer ona tu ne zivi. Ona koja tu zivi je lencuga koja ne zeli nista da radi vec zeli da onaj ko je hrani i oblaci dodje kuci i kuva joj rucak i sredjuje kucu koju je on obezbedio. E pa to moze samo kod budala.
Slazem se, odmah se razlikuje zito od kukolja. One umisljene koje bi da zivot provedu u sminkanju i gledanju serija odmah se prepoznaju.

@

pre 9 godina

@o
Sve si tacno napisao, ali imaj u vidu da ovde komentare uglavnom ostavljaju zene, a one blage veze nemaju sa stvarnim zivotom. Posto su vecina "domacice" one sede kuci, ne rade nista, "posao" im je da skuvaju rucak (koji je neko drugi kupio) i da po ceo dan gledaju serije i filmove. A u tim serijama i filmovima muskarci su slabici koji pustaju zene da rade sta hoce, zene su premudre a muskarci bez njih ne znaju nista i naravno svaki muskarac je presrecan da ocisti kucu i spremi obrok kad se vrati kuci s posla na koji ide da bi ta zena imala sta da jede. E u to ispiranje mozga one veruju i nema teorije da ih ti ubedis u suprotno. Lencuge onda sole pamet muzevima kako su zapadnjaci bolji od njih, jer licemerke misle da je necija obaveza da ih besplatno hrani dok su zive.

@

pre 9 godina

@Maja
Ja zivim u SAD-u i to sto pises su ciste gluposti. Ako muzevi toliko postuju zene odakle 40% razvoda u SAD-u?
Zene u SAD-u rade pre nego deca krenu u skolu jer muskarci ovde nisu budale da sami izdrzavaju neku lencugu. Kanada je mozda drugacija jer i tamo ste navikli da za sve muzete pare od drzave, ali SAD nisu Kanada. I to postovanje je vase lupetanje. Pricate o nekom postovanju, a muzevi u SAD-u u proseku imaju bar po jednu svalerku. A i onaj ko je nema nadje je kad mu zena zatrudni i udeblja se. Pa je onda postuju :)

Manner

pre 9 godina

@M
Pa evo, neka zena zaradjuje kao i ja, kupicemo masinu za pranje sudova, masinu za susenje vesa (pošto je za pranje vesa već odavno standard), tako da ostaje peglanje, kuvanje (jednom nedeljno), usisavanje (jednom nedeljno) i brisanje/ribanje. Neka zena odluci sta joj odgovara od toga (polovina od nabrojanog). Deca su u vrticu i pokupi ih neko ko se vraca sa posla (a kuci se zajedno zanimamo sa njima), a drugo kupuje namirnice isto po povratku sa posla. Jel postena takva podela? I ako jeste, sta tu ima tesko i sta tu zenama ne odgovara?

M

pre 9 godina

@Manner
Fino si ti to protumačio kako ti odgovara. Kakk već rekoše lako se u komentarima razazna žito od kukolja odmah.
Žene se i dalje bore za ravnopravnost upravo zbog ovakvih gluposti koje se i dalje masovno dešavaju. Nije ravnospravnost da oboje u braku imaju zarađuju a da svi kućni poslovi j staranje o deci bude "ženski posao", i da se taj "ženski posao" pri tom smatra "lenjim i parazitskim". Zbog čega postoji i postojao je pokret da žene dobijaju platu za "kućni posao", pošto eto preuzimaju sve obaveze i omogućuju muškarcu da obavlja svoj važan posao i doprinosi najbolje što može (kako su nekad pričali dok žene nisu ušle u tržište rada).
Još manje smo postigli ravnospravnost kada su žene prve na spisku za žrtvu čim dođe do ekonomskih problema i krize, tj. Preskupi vrtići i dadilje= žena sedi kući i pravi "pauzu u poslu" i žrtvuje se za porodicu.
Mogla bih da nastavim, ali nema smisla i ovako je već predugacko.

Manner

pre 9 godina

@Mrs X @blackdog
Da li to u vasim komentarima nazirem zelju za gubitkom ravnopravnosti polova i povratak onog modela porodice koji je bio aktuelan hiljadama godina a u kojem je muskarac imao ulogu da svojoj porodici obezbedi "hranu" (tj. novac) a zena da brine o deci i kuci? Malo uprosceno zvuci ali je bitna sustina. Ako je tako, zasto se onda decenijama zene bore za ravnopravnost polova? Zasto se onda uopste i skoluju ako imaju takva ocekivanja od buduceg muza (osim zelje za akademskim gradjanstvom)?

Mrs X

pre 9 godina

Moj komentar je bio ironičan, dragi moji. Moj život je apsolutna kontra, ja ustajem u 6 i odlazim na spavanje posle ponoći, radim duže i za manju platu, u rukama sam prenela više namirnica nego "naš " auto, a naravno da su deca apsolutno moja obaveza. A @aleks je u pravu, znam iz prve ruke - retko koja žena posle udaje i dece nastavlja da radi ili ako radi ne radi puno radno vreme. One koje rade uglavnom su strankinje, a posebno sa Balkana. Juče sam srela poznanicu, vraćamo se zajedno sa posla. Zezamo se šta nam je prvo na listi kada stignemo kući. I komentariše kako njen muž posle posla zabarakadira kauč i TV. U šali joj kažem : "Pa on je radio! Kako to ti ne shvataš : radio " , na šta se ona okrenu, nasmeši i reče : " Beschissene Ausländer " Moraš se smejati da ne flipnes. Draga gospodo, razmislite malo - da li vi vredite više od žena samo zato što ste rođeni sa visuljkom? I ne znam o čemu vi pričate kada unizavate žene iz naših krajeva. Većina naših žena su jednostavno zanemarene i ogorčene, a ja lično dobijam komplimente i od žena i muškaraca, smatraju da sam full package - lepa, inteligentna, sposobna,interesantan sagovornik, obrazovana, sjajna kuvarica, domaćica, posvećena majka... Koliko tačaka možete vi pokriti?

blackdog

pre 9 godina

@o

Znaci, kad majka ne radi nego cuva sopstvenu decu onda je to izlezavanje i izgovor za lencarenje, a kad ih cuva dadilja koju debelo placas, onda je to posao? Interesantno... Jos interesantnije je to sto Srbi preziru domacice a ceznu da im zene upravo budu domacice. Kad bi mogla i da radi i da zaradjuje (jer je jedino placeni rad- rad, sve ostalo je lencarenje)i da gaji i vaspitava decu, i cisti i sprema profesionalno kao spremacica (ciji rad se takodje naplacuje kad tudju kucu sprema)i da prede kao macka, i smeska se kao tuka a gospodin BogOtac ce samo da radi na poslu i da tu famoznu, ogromnu platu donosi na sto i zbori- ja te 'lebom hranim. Idealno.

Zena je zadovoljna kad nije u braku sa zenomrscem. Vrlo jednostavno. Medju komentatorima lepo mozes razdvojiti zito od kukolja. Tako i u stvarnom zivotu. Cim om pocne da petlja i vaga sta je zenski a sta muski posao, sta je lenjost i nerad, aj' zdravo.

Maja

pre 9 godina

@ o
Ja živim u Kanadi vec 10 godina i ti nemaš blage veze sa životom na Zapadu. Većina zena ovde bar dok dete ne dodje u uzrast za školu ne rade. Vrtići i dadilje su preskupi. Vrtić je ovde oko 1000 dolara , a ko ima dvoje dece to je 2000 dolara, za troje da ne pominjem. A velika većina zena ovde ima izmedju 1500-2000 dolara platu. Tako da se većina odlučuje za" mum stay home" jer je mnogo ekonomičnije.I naše žene i njihove domaće.Bar do polaska dece u školu. A kuma mi je u Cikagu i isto kaze da je tamo tako. Tek nakon sto dete krene u školu tek tada se majke vraćaju na posao tj traže posao. Do tada ih muževi obezbedjuju i ne žale se. Jer dok god je mama u kuci oni imaju manje obaveza oko dece i kuće. Cim se zena zaposli, sve obaveze oko dece i kuće se dele. I samo da vidite to poštovanje muževa prema ženama koje ne idu na posao nego rese da budu kuci sa decom. Veliko postovanje jer žrtvuje svoj posao zbog porodice. A ovde u Srbiji žene ne valjaju i kad rade i kad ne rade. Ako ne rade onda bivaju proglašene lencugama a ako rade onda su lose majke, ne vode brigu o deci itd.

o

pre 9 godina

@aleks
Ti si na Zapad mozda isla turisticki ili na nekoliko meseci. Pretpostavljam da si videla samo zene naseg porekla, one su te koje sede kuci dok muzevi rade.
Amerikanke to ne rade, niti im muzevi dozvoljavaju, posto nece da ih izdrzavaju dok se one izlezavaju pod izgovorom cuvanja dece. Decu cuvaju dadilje dok ne krenu u predskolsko.
Alimentaciju zene dobijaju ako dobiju starateljstvo, a dobar deo ne dobije ako su muzevi bogatiji jer sud gleda gde ce detetu biti bolje. Imovina se sada redje deli posto je najnormalnija stvar potpisivanje predbracnog ugovora. Inace, postoji milion nacina da se izbegne placanje alimentacije. Od jednostavnog neplacanja bez izgovora koje je najcesce jer drzava skoro nikada ne hapsi te ljude, posto nisu prioritet, iz zatvora tek nece placati, a u sustini nema nacina da te kazni ako dokazes da nisi u stanju da placas. A jos jedan cest razlog je da dokazes da zena ne trosi pare na dete nego na sebe. U tom slucaju ona bude kaznjena a dete joj moze biti oduzeto.
Nije bas sve onako kako ti zamisljas. Tamo zenama nije dozvoljeno izlezavanje , kao ni zivot na tudjoj grbaci. Moraju da zarade novac i doprinesu kucnom budzetu, umesto da im se "radni dan" svodi na kuvanje rucka i gledanje serija.
Nase zene misle da u SAD-u samo muskarci izdrzavaju porodicu, a zene se ne vade iz trznih centara, zato su tako zaglupljene i pocele da zive u iluziji da ce ih i u Srbiji neka budala izdrzavati dok one piju kafe i bulje u televizor.

laki

pre 9 godina

@@
Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.
(pffff, 21. april 2016 21:56)
________

ovim si opisala samu sebe kakva si
Mnogo si mudra ali nazalost vazi i obrnuto.

Zeni je lako udovoljiti! Dajte joj lepotana, kao iz holivuda, atletske gradje veoma snaznih ali neznih ruku, sirokih ramena a uskog struka, sa odlicnom guzom...
Da kuva, cisti sprema, donosi dorucak u krevet
ide uteretanu, i u prodavnicu, vozi decu u skolu i upravlja multinacionalnom korporacijom sa kojom zaradjuje milijarde,
i prema svima je zver a prema vama je mala maca... da obozava vase roditelje a da pritom svoje roditelje nema i rodbinu ili ako ih nedaj boze ima
onda nesme da bude u kontaktu sa njima cesce od 1nom godisne
pogotovo ne sa majkom i sestrom

Najlakse je osudjivati druge i generalizovati to ne sve!

A biti covek e za to treba hrabrosti

aleks

pre 9 godina

(o, 22. april 2016 12:44)
Ti si zapad video na slici ja sam ga videla uzivo. Vise od pola domacih gospodja u Svajcarskoj, Nemackoj, o Americi da ne pricam ne rade!!! Rade neke koje hoce i moraju i rade imigrantkinje. Njihove zene ciji muzevi solidno zaradjuju (a takvih je mnogo, lep im je standard, rade dobre poslove) ne rade ako nece i to se od njih smatra zrtvovanjem za porodicu a ne lenstvovanjem ;-) a ako se razvedu dobiju alimentacija se i te kako placa inace odmah zatvor. O cemu ti pricas?

MARIJANA

pre 9 godina

Evo osecam da idemo u razlicitim pravcima. Sto bi moglo da znaci da za neku deceniju necemo ni biti jedni sa drugima. Jedan veliki um rece: Doci ce vreme kada ce ljudi bezati jedni od drugih. Kakvih daveza i smaraca patoloskih slucajeva,oba pola ima to se upravo i desava.

M

pre 9 godina

Do sada nisam naisao na neku kojoj sam bio po PS-u.Kada sam bio papuca zesca ne valjam,kada sam maco ne valjam ,kada sam sredina opet ne valjam.Rekao sam sebi - to me vise ne zanima budi ono sto jesi ako te neko prihvati prihvati ako ne ima drugi izbor i molim lepo.Muskarci ne opterecujte se budite obo sto jeste od starta i posteno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grunwalski, 22. april 2016 12:12)

Da, ako se foliraš 100% naleces na ozbiljne probleme pre ili kasnije, nema šanse da to prođe ok.
Drugo, nije mi jasno od kad i odakle je nastala ova fantazija da partner/ka treba da nas dozivljavaju i tretiraju kao potpuno savršena bića. Mi to nismo, niti postoje 2 osobe koje će se savršeno slagati zauvek, niti smo mi statična bića, menjamo se, zajedno pronalazimo rešenja koja su ok za oboje, u nekim stvarima skontamo da to može drugačije ili bolje, ili da nam ne smeta da uradimo drugačije jer drugoj osobi to znači a nama ne. A ne eto i ovoj/m nešto smeta, koji užas.

M

pre 9 godina

@vojvodinac
Brak ni ne treba da bude svetinja nivoa da trpis nezadovoljstvo, i da budeš nesrećan ceo život, baš zbog te dece, kako će toj deci biti sa nezadovoljnim i nadrndanim roditeljima? Šta ih onda učite o partnerskim odnosima? Da je to mučenje koje se trpi, da li je to odnos prema partnerskim odnosima i braku koji želite da vaša deca imaju?
A to da li će zbog razvoda "deca ostati bez oca" zavisi od tebe na prvom mestu a posle želje i sposobnosti da ti i tvoja bivša supruga funkcionišete razvedeni. Mada primarno od tvoje želje da budeš deo života tvoje dece i da im budeš otac nevezano za tvoj odnos sa bivšom suprugom.
A to, da biste se razveli kako god samo zato što su njeni roditelji razvedeni, je glupost koju sebi ljudi govore da olakšaju sebi, jer eto, ništa se nije moglo učiniti i to bi bilo tako, šta god se desilo.

Baxuz

pre 9 godina

(Mrs X, 22. april 2016 00:33)

Ovo mora da je moja Svetlana! Dvojica ovakvih ne postoje u Srbiji! Ljubavi danas cu da nam spremim musaku! Jel te prestala da boli pupa?

raspućin

pre 9 godina

Štos je u tome što su skoro svi preokupirani isključivo sobom, prosto ne žele da bar pokušaju da sagledaju situaciju iz tuđeg ugla. Ženama je biološki mehanizam da pored sebe imaju najboljeg mužjaka i upravo zvocanjem i zakeranjem zapravo neprestano traže od nas da se dokazujemo. Problem je samo sa ženama koje ne znaju kada da povuku ručnu, sa onima koje su isto tako preokupirane isključivo sobom i ne žele da vide kada nama treba malo odmora, da ponovo budemo malo i dečaci, da radimo nešto što volimo, da se posvetimo par dana nekom našem hobiju. Muškarac koji osim strasti prema ženi ne gaji još neku strast je samo prazna ljuštura, zombi koji odrađuje život. Šta će vam takav ? Onda bolje uzmite kera. Bar ima duži jezik.

grunwalski

pre 9 godina

Do sada nisam naisao na neku kojoj sam bio po PS-u.Kada sam bio papuca zesca ne valjam,kada sam maco ne valjam ,kada sam sredina opet ne valjam.Rekao sam sebi - to me vise ne zanima budi ono sto jesi ako te neko prihvati prihvati ako ne ima drugi izbor i molim lepo.Muskarci ne opterecujte se budite obo sto jeste od starta i posteno.

o

pre 9 godina

@aleks
To si verovatno videla u filmovima pa mislis da je istina :)
Tamo lepo radis po ceo dan, iako si zena, iako si se porodila, muz ne finansira sve, nego finansiras i ti. I nema onog, ti trosis svoj novac na krpice a on na kucu. Niko na Zapadu to ne dozvoljava. A kako se ponasaju muzevi na Zapadu, dovoljno govori podatak o 40% razvoda u SAD-u, gomili samohrabih majki, kojima 50% bivsih muzeva ne placa alimentaciju, dok u brakovima vise od 30% zena priznaje da su bile fizicki zlostavljane.
Ovde se devojka lepo uvali kod muza, odluci da nikad nista ne mora da radi jer se porodila, onda ubedjuje ceo svet kako je tesko "cuvati" bebu, trazi od muza da joj placa njene hobije i hirove, a ako nece onda je los i ne razume je.
Ne pada joj na pamet da sama nesto radi i zaradi. Lencuge sve redom.

aleks

pre 9 godina

@Aron
I nasi muskarci su izuzetno hladni, sebicni, grubi, bahati i nervozni.
Kakve zene takvi i muskarci i obrnuto. Uvek je to tako. Te zene na zapadu koje uzdizete u nebesa jer placaju sebi pice dok su devojke uglavnom cim se udaju i rode daju otkaz i posvete se porodici (pa nasem sede kuci nista ne rade). Muz kada dodje sa posla umoran, uzima decu da ih zabavi da bi se ona posvetila sebi, otisla na neki kurs, bavila se hobijem naravno sve on placa i ne kuka. Tako je tamo. Ne sede sa daljinskim i bleje. I nema brecanja. A kod nas kakvi su muzevi?
Tako vam je to reciprocitet gospodo.

sax

pre 9 godina

(man, 22. april 2016 01:14)

Slažem se sa tim načelno ali obzirom da nisam lep, zanimljiv i imućan trebalo bi da nadjem ispodprosečnu devojku a u tom slučaju radije bih bio sam, samoća mi manje smeta.

vojvodinac

pre 9 godina

sve je to kucno vaspitanje pod kojim svi odrastamo.meni je,kao muzu,brak bio svetinja zbog dece i svega,bivsoj zeni nista nije znacio.razvela se iz razloga koji ni pod razno nisu te tezine da deca ostanu bez oca. pre razvoda pitam ja jednog starijeg advokata,a on mi odmah kaze-jel su roditelji tvoje zene bili razvedeni? Jesu,kazem ja. Onda tu pomoci nema,i ona je tako vaspitana i tako odrastala. Tako je i bilo.

srBA

pre 9 godina

Sve sve, i ok je text, al' odgovor leži tek u navedenom razlogu nezadovoljstva muškarcima na VI spratu (''ne da joj đavo...''). Šalim se. Žene volimo, i poštujemo, i čuvamo, pazimo i mazimo... kao same sebe. A one moraju da nas slušaju. Ni u jednoj porodici gde žena vodi glavnu reč, sreće nema. Kada se ovako ustroji odnos, bude dobro svima.

EU Citizen

pre 9 godina

Poenta je i ne pokušavati, žena, doduše, nikad nije zadovoljna, ali, s druge strane, na svašta se navikne i sve i svašta prihvati, što muškarcu ne bi palo na pamet :)))

Djansr

pre 9 godina

U sredu joj kupim najskuplje orhideje u cvećari, u petak je počastim 100€ za krpice, u nedelju je pronađem na fb kako deset godina mlađem tipu piše da je ludo zaljubljena u njega i raznorazne perverzije. Pa udovoljavaj...ako možeš.

haha

pre 9 godina

Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.
(pffff, 21. april 2016 21:56)

I nevina.

man

pre 9 godina

Pa svuda se ljudi venčavaju ili su vezi sa partnerom iz svoje kaste/klase. To je najprirodnije, Ako je muškarac bogat a devojka lepotica ali iz srednje klase to vam je u 99% slučajeva čist interes. I tako, on nikad ne može da zna iz kojeg je razloga ona sa njim i uvek sumnja, dok sa devojkom iz svoje bogataške klase makar nema neke nedoumice ima on - ima ona. Možda je sa njim zbog njega. Ili ako je prosečan momak po izgledu a devojka odudura od njega fizičkim izgledom velike su šanse da će biti iskompleksiran i nesiguran, još pošto je uhvatio van svoje lige postaće jadan i izgubiće vrednost, dok lepotan nema taj loš odnos jer je već bio sa dosta zgodnih devojaka pa je cool.
Ljudi moraju da budu iz sličnih priča da bi uspeli : 1. da su slična liga po izgledu ona 7/10 on 7/10 ili 8/10, da su iz slične socio - ekonomske klase, to je osnovno.

mare

pre 9 godina

@Nemanja

Druže, odakle ti ta da je fizički izgled subjektivan? Gde ćes objektivniju stvar od fizičkog izgleda, jer jasno postoje objektivni standardi lepog, i to nema veze da li otišao u Aziju, Afriku ili Evropu.
Pre svega skladne i pravilne crte lica, raspon izmedju obrva, simetrija ima tu...pa telo
To se ružni ljudi teše...to je jedina istina. Objektivno si ili lep, ili prosek, ili ružan. Uvek mi je zanimljivo kad se to provuče, radi se o nebulozi. Postoje jasni kriterijumi lepote...

Mrs X

pre 9 godina

Mom mužu je nemoguće udovoljiti. Probudi se sat vremena pre mene, napravi doručak za mene i decu, odeću je već pripremio. Mada ispegla nešto drugo, ako mi se nosi druga bluza. Spremi klince dok se ja razbudjujem uz kafu. Tad ja kolima odbacim klince do vrtića i škole, dok on ide prevozom jer radi duže. Pokupim klince posle posla, i prilegnem dok on ne dođe da napravi večeru. Ako ostane duže - iznerviram se jer ne volim kasno da jedem. On ne shvata da ja sedim na poslu i da to nije dobro za moju kičmu. I on sedi, ali u prevozu stoji i šeta do stanice. Što je dobro za kičmu. I još se naljuti kada kažem da nisam imala danas skoro ništa posla, pa sam preblejala čitav dan. Mislim, bilo bi mu bolje da kuva dok radi domaći sa klincem, nego da se drnda. Muškarcima je nemoguće udovoljiti :(

idemo dalje

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž.
(Vojno obdanište "Mali pinc", 21. april 2016 22:11)

A sta ako ti kazem da sam to sve vec uradio i opet nista?

Nemanja

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž

Slazem se u potpunosti, sad to lepo da primeni i svaka zena i imas savrsenu vezu bez problema ili bar bez onih neresivih. Ne moze samo jedan da daje, drugi samo da uzima.

Vladimir

pre 9 godina

Ne može brate, ne može se udovoljiti. Majke mi, ovoj mojoj kao da se povratila davno izgubljena moć govora, posle venčanja.
Ali je volim, šta ću, ume da ubode neki par na tiketu.

Aron

pre 9 godina

Tu treba praviti razliku između žena starije generacije to jesto onima koje su staije od 50 i one koji su mlađe. Žene starije su normalnije i njihovo nezadovoljstvo dolazi od nepoštovanja od strane muškaraca. Sa druge strane žene mlađe generacije su poprilično nezadovoljne, i to je prvenstveno posledica njihovog lošeg karaktera. Njih bugvalno "guši" materijalizam, narcizam, konformizam i hedonizam. Njihova ličnost je ili poprilično negativna ili je uopšte i nemaju, u dosta slučaja poltronišu da bi smirili savest i zadovoljili sujetu. Kao i da bi time pokazali svetu kako su eto one "dobre" i "mile", a zapravo naše žene su poprilično hladne, grube i nervozne. To što kažem nije nikakva mizoginija već surova realnost, ne misle to samo alkoholičari ili agresivni mačo likovi. To mišljenje imaju i fini momci koji su se potpuno povukli od bilo kakvih izlazaka i prilaženja devojkama. b9Znam likove koji bukvalno godinama nisam video ni da izlaze ni uveče ni preko dana.

Vojno obdanište "Mali pinc"

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž.

da da

pre 9 godina

kad je Haso otisao kod Boga i Bog mu rekao: izaberi zelju?!
kaze Haso: da povezes Evropu i Ameriku mostom!
kaze Bog: ne mogu. velika je udaljenost. ne mogu taj proracun uraditi, ne mogu ....
kaze Haso: pa dobro, objasni mi zenski mozak.
kaze Bog: sa koliko traka zelis most, 6 ili 8?
napomena: imam majku, sestru, zenu i kcerku. ;)

pffff

pre 9 godina

Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.

Vladimir

pre 9 godina

Ne može brate, ne može se udovoljiti. Majke mi, ovoj mojoj kao da se povratila davno izgubljena moć govora, posle venčanja.
Ali je volim, šta ću, ume da ubode neki par na tiketu.

pffff

pre 9 godina

Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.

Vojno obdanište "Mali pinc"

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž.

Nemanja

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž

Slazem se u potpunosti, sad to lepo da primeni i svaka zena i imas savrsenu vezu bez problema ili bar bez onih neresivih. Ne moze samo jedan da daje, drugi samo da uzima.

da da

pre 9 godina

kad je Haso otisao kod Boga i Bog mu rekao: izaberi zelju?!
kaze Haso: da povezes Evropu i Ameriku mostom!
kaze Bog: ne mogu. velika je udaljenost. ne mogu taj proracun uraditi, ne mogu ....
kaze Haso: pa dobro, objasni mi zenski mozak.
kaze Bog: sa koliko traka zelis most, 6 ili 8?
napomena: imam majku, sestru, zenu i kcerku. ;)

idemo dalje

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž.
(Vojno obdanište "Mali pinc", 21. april 2016 22:11)

A sta ako ti kazem da sam to sve vec uradio i opet nista?

Aron

pre 9 godina

Tu treba praviti razliku između žena starije generacije to jesto onima koje su staije od 50 i one koji su mlađe. Žene starije su normalnije i njihovo nezadovoljstvo dolazi od nepoštovanja od strane muškaraca. Sa druge strane žene mlađe generacije su poprilično nezadovoljne, i to je prvenstveno posledica njihovog lošeg karaktera. Njih bugvalno "guši" materijalizam, narcizam, konformizam i hedonizam. Njihova ličnost je ili poprilično negativna ili je uopšte i nemaju, u dosta slučaja poltronišu da bi smirili savest i zadovoljili sujetu. Kao i da bi time pokazali svetu kako su eto one "dobre" i "mile", a zapravo naše žene su poprilično hladne, grube i nervozne. To što kažem nije nikakva mizoginija već surova realnost, ne misle to samo alkoholičari ili agresivni mačo likovi. To mišljenje imaju i fini momci koji su se potpuno povukli od bilo kakvih izlazaka i prilaženja devojkama. b9Znam likove koji bukvalno godinama nisam video ni da izlaze ni uveče ni preko dana.

Mrs X

pre 9 godina

Mom mužu je nemoguće udovoljiti. Probudi se sat vremena pre mene, napravi doručak za mene i decu, odeću je već pripremio. Mada ispegla nešto drugo, ako mi se nosi druga bluza. Spremi klince dok se ja razbudjujem uz kafu. Tad ja kolima odbacim klince do vrtića i škole, dok on ide prevozom jer radi duže. Pokupim klince posle posla, i prilegnem dok on ne dođe da napravi večeru. Ako ostane duže - iznerviram se jer ne volim kasno da jedem. On ne shvata da ja sedim na poslu i da to nije dobro za moju kičmu. I on sedi, ali u prevozu stoji i šeta do stanice. Što je dobro za kičmu. I još se naljuti kada kažem da nisam imala danas skoro ništa posla, pa sam preblejala čitav dan. Mislim, bilo bi mu bolje da kuva dok radi domaći sa klincem, nego da se drnda. Muškarcima je nemoguće udovoljiti :(

haha

pre 9 godina

Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.
(pffff, 21. april 2016 21:56)

I nevina.

vojvodinac

pre 9 godina

sve je to kucno vaspitanje pod kojim svi odrastamo.meni je,kao muzu,brak bio svetinja zbog dece i svega,bivsoj zeni nista nije znacio.razvela se iz razloga koji ni pod razno nisu te tezine da deca ostanu bez oca. pre razvoda pitam ja jednog starijeg advokata,a on mi odmah kaze-jel su roditelji tvoje zene bili razvedeni? Jesu,kazem ja. Onda tu pomoci nema,i ona je tako vaspitana i tako odrastala. Tako je i bilo.

Djansr

pre 9 godina

U sredu joj kupim najskuplje orhideje u cvećari, u petak je počastim 100€ za krpice, u nedelju je pronađem na fb kako deset godina mlađem tipu piše da je ludo zaljubljena u njega i raznorazne perverzije. Pa udovoljavaj...ako možeš.

man

pre 9 godina

Pa svuda se ljudi venčavaju ili su vezi sa partnerom iz svoje kaste/klase. To je najprirodnije, Ako je muškarac bogat a devojka lepotica ali iz srednje klase to vam je u 99% slučajeva čist interes. I tako, on nikad ne može da zna iz kojeg je razloga ona sa njim i uvek sumnja, dok sa devojkom iz svoje bogataške klase makar nema neke nedoumice ima on - ima ona. Možda je sa njim zbog njega. Ili ako je prosečan momak po izgledu a devojka odudura od njega fizičkim izgledom velike su šanse da će biti iskompleksiran i nesiguran, još pošto je uhvatio van svoje lige postaće jadan i izgubiće vrednost, dok lepotan nema taj loš odnos jer je već bio sa dosta zgodnih devojaka pa je cool.
Ljudi moraju da budu iz sličnih priča da bi uspeli : 1. da su slična liga po izgledu ona 7/10 on 7/10 ili 8/10, da su iz slične socio - ekonomske klase, to je osnovno.

EU Citizen

pre 9 godina

Poenta je i ne pokušavati, žena, doduše, nikad nije zadovoljna, ali, s druge strane, na svašta se navikne i sve i svašta prihvati, što muškarcu ne bi palo na pamet :)))

sax

pre 9 godina

(man, 22. april 2016 01:14)

Slažem se sa tim načelno ali obzirom da nisam lep, zanimljiv i imućan trebalo bi da nadjem ispodprosečnu devojku a u tom slučaju radije bih bio sam, samoća mi manje smeta.

aleks

pre 9 godina

@Aron
I nasi muskarci su izuzetno hladni, sebicni, grubi, bahati i nervozni.
Kakve zene takvi i muskarci i obrnuto. Uvek je to tako. Te zene na zapadu koje uzdizete u nebesa jer placaju sebi pice dok su devojke uglavnom cim se udaju i rode daju otkaz i posvete se porodici (pa nasem sede kuci nista ne rade). Muz kada dodje sa posla umoran, uzima decu da ih zabavi da bi se ona posvetila sebi, otisla na neki kurs, bavila se hobijem naravno sve on placa i ne kuka. Tako je tamo. Ne sede sa daljinskim i bleje. I nema brecanja. A kod nas kakvi su muzevi?
Tako vam je to reciprocitet gospodo.

mare

pre 9 godina

@Nemanja

Druže, odakle ti ta da je fizički izgled subjektivan? Gde ćes objektivniju stvar od fizičkog izgleda, jer jasno postoje objektivni standardi lepog, i to nema veze da li otišao u Aziju, Afriku ili Evropu.
Pre svega skladne i pravilne crte lica, raspon izmedju obrva, simetrija ima tu...pa telo
To se ružni ljudi teše...to je jedina istina. Objektivno si ili lep, ili prosek, ili ružan. Uvek mi je zanimljivo kad se to provuče, radi se o nebulozi. Postoje jasni kriterijumi lepote...

grunwalski

pre 9 godina

Do sada nisam naisao na neku kojoj sam bio po PS-u.Kada sam bio papuca zesca ne valjam,kada sam maco ne valjam ,kada sam sredina opet ne valjam.Rekao sam sebi - to me vise ne zanima budi ono sto jesi ako te neko prihvati prihvati ako ne ima drugi izbor i molim lepo.Muskarci ne opterecujte se budite obo sto jeste od starta i posteno.

srBA

pre 9 godina

Sve sve, i ok je text, al' odgovor leži tek u navedenom razlogu nezadovoljstva muškarcima na VI spratu (''ne da joj đavo...''). Šalim se. Žene volimo, i poštujemo, i čuvamo, pazimo i mazimo... kao same sebe. A one moraju da nas slušaju. Ni u jednoj porodici gde žena vodi glavnu reč, sreće nema. Kada se ovako ustroji odnos, bude dobro svima.

MARIJANA

pre 9 godina

Evo osecam da idemo u razlicitim pravcima. Sto bi moglo da znaci da za neku deceniju necemo ni biti jedni sa drugima. Jedan veliki um rece: Doci ce vreme kada ce ljudi bezati jedni od drugih. Kakvih daveza i smaraca patoloskih slucajeva,oba pola ima to se upravo i desava.

laki

pre 9 godina

@@
Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.
(pffff, 21. april 2016 21:56)
________

ovim si opisala samu sebe kakva si
Mnogo si mudra ali nazalost vazi i obrnuto.

Zeni je lako udovoljiti! Dajte joj lepotana, kao iz holivuda, atletske gradje veoma snaznih ali neznih ruku, sirokih ramena a uskog struka, sa odlicnom guzom...
Da kuva, cisti sprema, donosi dorucak u krevet
ide uteretanu, i u prodavnicu, vozi decu u skolu i upravlja multinacionalnom korporacijom sa kojom zaradjuje milijarde,
i prema svima je zver a prema vama je mala maca... da obozava vase roditelje a da pritom svoje roditelje nema i rodbinu ili ako ih nedaj boze ima
onda nesme da bude u kontaktu sa njima cesce od 1nom godisne
pogotovo ne sa majkom i sestrom

Najlakse je osudjivati druge i generalizovati to ne sve!

A biti covek e za to treba hrabrosti

M

pre 9 godina

Do sada nisam naisao na neku kojoj sam bio po PS-u.Kada sam bio papuca zesca ne valjam,kada sam maco ne valjam ,kada sam sredina opet ne valjam.Rekao sam sebi - to me vise ne zanima budi ono sto jesi ako te neko prihvati prihvati ako ne ima drugi izbor i molim lepo.Muskarci ne opterecujte se budite obo sto jeste od starta i posteno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grunwalski, 22. april 2016 12:12)

Da, ako se foliraš 100% naleces na ozbiljne probleme pre ili kasnije, nema šanse da to prođe ok.
Drugo, nije mi jasno od kad i odakle je nastala ova fantazija da partner/ka treba da nas dozivljavaju i tretiraju kao potpuno savršena bića. Mi to nismo, niti postoje 2 osobe koje će se savršeno slagati zauvek, niti smo mi statična bića, menjamo se, zajedno pronalazimo rešenja koja su ok za oboje, u nekim stvarima skontamo da to može drugačije ili bolje, ili da nam ne smeta da uradimo drugačije jer drugoj osobi to znači a nama ne. A ne eto i ovoj/m nešto smeta, koji užas.

Baxuz

pre 9 godina

(Mrs X, 22. april 2016 00:33)

Ovo mora da je moja Svetlana! Dvojica ovakvih ne postoje u Srbiji! Ljubavi danas cu da nam spremim musaku! Jel te prestala da boli pupa?

raspućin

pre 9 godina

Štos je u tome što su skoro svi preokupirani isključivo sobom, prosto ne žele da bar pokušaju da sagledaju situaciju iz tuđeg ugla. Ženama je biološki mehanizam da pored sebe imaju najboljeg mužjaka i upravo zvocanjem i zakeranjem zapravo neprestano traže od nas da se dokazujemo. Problem je samo sa ženama koje ne znaju kada da povuku ručnu, sa onima koje su isto tako preokupirane isključivo sobom i ne žele da vide kada nama treba malo odmora, da ponovo budemo malo i dečaci, da radimo nešto što volimo, da se posvetimo par dana nekom našem hobiju. Muškarac koji osim strasti prema ženi ne gaji još neku strast je samo prazna ljuštura, zombi koji odrađuje život. Šta će vam takav ? Onda bolje uzmite kera. Bar ima duži jezik.

aleks

pre 9 godina

(o, 22. april 2016 12:44)
Ti si zapad video na slici ja sam ga videla uzivo. Vise od pola domacih gospodja u Svajcarskoj, Nemackoj, o Americi da ne pricam ne rade!!! Rade neke koje hoce i moraju i rade imigrantkinje. Njihove zene ciji muzevi solidno zaradjuju (a takvih je mnogo, lep im je standard, rade dobre poslove) ne rade ako nece i to se od njih smatra zrtvovanjem za porodicu a ne lenstvovanjem ;-) a ako se razvedu dobiju alimentacija se i te kako placa inace odmah zatvor. O cemu ti pricas?

Maja

pre 9 godina

@ o
Ja živim u Kanadi vec 10 godina i ti nemaš blage veze sa životom na Zapadu. Većina zena ovde bar dok dete ne dodje u uzrast za školu ne rade. Vrtići i dadilje su preskupi. Vrtić je ovde oko 1000 dolara , a ko ima dvoje dece to je 2000 dolara, za troje da ne pominjem. A velika većina zena ovde ima izmedju 1500-2000 dolara platu. Tako da se većina odlučuje za" mum stay home" jer je mnogo ekonomičnije.I naše žene i njihove domaće.Bar do polaska dece u školu. A kuma mi je u Cikagu i isto kaze da je tamo tako. Tek nakon sto dete krene u školu tek tada se majke vraćaju na posao tj traže posao. Do tada ih muževi obezbedjuju i ne žale se. Jer dok god je mama u kuci oni imaju manje obaveza oko dece i kuće. Cim se zena zaposli, sve obaveze oko dece i kuće se dele. I samo da vidite to poštovanje muževa prema ženama koje ne idu na posao nego rese da budu kuci sa decom. Veliko postovanje jer žrtvuje svoj posao zbog porodice. A ovde u Srbiji žene ne valjaju i kad rade i kad ne rade. Ako ne rade onda bivaju proglašene lencugama a ako rade onda su lose majke, ne vode brigu o deci itd.

o

pre 9 godina

@aleks
To si verovatno videla u filmovima pa mislis da je istina :)
Tamo lepo radis po ceo dan, iako si zena, iako si se porodila, muz ne finansira sve, nego finansiras i ti. I nema onog, ti trosis svoj novac na krpice a on na kucu. Niko na Zapadu to ne dozvoljava. A kako se ponasaju muzevi na Zapadu, dovoljno govori podatak o 40% razvoda u SAD-u, gomili samohrabih majki, kojima 50% bivsih muzeva ne placa alimentaciju, dok u brakovima vise od 30% zena priznaje da su bile fizicki zlostavljane.
Ovde se devojka lepo uvali kod muza, odluci da nikad nista ne mora da radi jer se porodila, onda ubedjuje ceo svet kako je tesko "cuvati" bebu, trazi od muza da joj placa njene hobije i hirove, a ako nece onda je los i ne razume je.
Ne pada joj na pamet da sama nesto radi i zaradi. Lencuge sve redom.

M

pre 9 godina

@vojvodinac
Brak ni ne treba da bude svetinja nivoa da trpis nezadovoljstvo, i da budeš nesrećan ceo život, baš zbog te dece, kako će toj deci biti sa nezadovoljnim i nadrndanim roditeljima? Šta ih onda učite o partnerskim odnosima? Da je to mučenje koje se trpi, da li je to odnos prema partnerskim odnosima i braku koji želite da vaša deca imaju?
A to da li će zbog razvoda "deca ostati bez oca" zavisi od tebe na prvom mestu a posle želje i sposobnosti da ti i tvoja bivša supruga funkcionišete razvedeni. Mada primarno od tvoje želje da budeš deo života tvoje dece i da im budeš otac nevezano za tvoj odnos sa bivšom suprugom.
A to, da biste se razveli kako god samo zato što su njeni roditelji razvedeni, je glupost koju sebi ljudi govore da olakšaju sebi, jer eto, ništa se nije moglo učiniti i to bi bilo tako, šta god se desilo.

blackdog

pre 9 godina

@o

Znaci, kad majka ne radi nego cuva sopstvenu decu onda je to izlezavanje i izgovor za lencarenje, a kad ih cuva dadilja koju debelo placas, onda je to posao? Interesantno... Jos interesantnije je to sto Srbi preziru domacice a ceznu da im zene upravo budu domacice. Kad bi mogla i da radi i da zaradjuje (jer je jedino placeni rad- rad, sve ostalo je lencarenje)i da gaji i vaspitava decu, i cisti i sprema profesionalno kao spremacica (ciji rad se takodje naplacuje kad tudju kucu sprema)i da prede kao macka, i smeska se kao tuka a gospodin BogOtac ce samo da radi na poslu i da tu famoznu, ogromnu platu donosi na sto i zbori- ja te 'lebom hranim. Idealno.

Zena je zadovoljna kad nije u braku sa zenomrscem. Vrlo jednostavno. Medju komentatorima lepo mozes razdvojiti zito od kukolja. Tako i u stvarnom zivotu. Cim om pocne da petlja i vaga sta je zenski a sta muski posao, sta je lenjost i nerad, aj' zdravo.

Mrs X

pre 9 godina

Moj komentar je bio ironičan, dragi moji. Moj život je apsolutna kontra, ja ustajem u 6 i odlazim na spavanje posle ponoći, radim duže i za manju platu, u rukama sam prenela više namirnica nego "naš " auto, a naravno da su deca apsolutno moja obaveza. A @aleks je u pravu, znam iz prve ruke - retko koja žena posle udaje i dece nastavlja da radi ili ako radi ne radi puno radno vreme. One koje rade uglavnom su strankinje, a posebno sa Balkana. Juče sam srela poznanicu, vraćamo se zajedno sa posla. Zezamo se šta nam je prvo na listi kada stignemo kući. I komentariše kako njen muž posle posla zabarakadira kauč i TV. U šali joj kažem : "Pa on je radio! Kako to ti ne shvataš : radio " , na šta se ona okrenu, nasmeši i reče : " Beschissene Ausländer " Moraš se smejati da ne flipnes. Draga gospodo, razmislite malo - da li vi vredite više od žena samo zato što ste rođeni sa visuljkom? I ne znam o čemu vi pričate kada unizavate žene iz naših krajeva. Većina naših žena su jednostavno zanemarene i ogorčene, a ja lično dobijam komplimente i od žena i muškaraca, smatraju da sam full package - lepa, inteligentna, sposobna,interesantan sagovornik, obrazovana, sjajna kuvarica, domaćica, posvećena majka... Koliko tačaka možete vi pokriti?

M

pre 9 godina

@Manner
Fino si ti to protumačio kako ti odgovara. Kakk već rekoše lako se u komentarima razazna žito od kukolja odmah.
Žene se i dalje bore za ravnopravnost upravo zbog ovakvih gluposti koje se i dalje masovno dešavaju. Nije ravnospravnost da oboje u braku imaju zarađuju a da svi kućni poslovi j staranje o deci bude "ženski posao", i da se taj "ženski posao" pri tom smatra "lenjim i parazitskim". Zbog čega postoji i postojao je pokret da žene dobijaju platu za "kućni posao", pošto eto preuzimaju sve obaveze i omogućuju muškarcu da obavlja svoj važan posao i doprinosi najbolje što može (kako su nekad pričali dok žene nisu ušle u tržište rada).
Još manje smo postigli ravnospravnost kada su žene prve na spisku za žrtvu čim dođe do ekonomskih problema i krize, tj. Preskupi vrtići i dadilje= žena sedi kući i pravi "pauzu u poslu" i žrtvuje se za porodicu.
Mogla bih da nastavim, ali nema smisla i ovako je već predugacko.

blackdog

pre 9 godina

@
Dje logika? Znaci covek koji ore sopstvenu njivu za svoje potrebe a ne potrebe prodaje je lencuga? Onaj ko sadi povrce ili gaji voce za sopstvene potrebe je lencuga? Ko iscepa drva za sopstvene potrebe je lencuga? Samo kad ode u tudju njivu, vocnjak, kucu i kad radi za pare je vredan? Pored toga sto si tipicni mizogin ti si i ogranicenih logickih kapaciteta. Baba mi je bila domacica, kao uostalom sve babe, vrednije osobe od nje nije bilo. U svakom slucaju vredela je mnogo vise od takvih poput tebe. Ja nisam domacica ali to nije ni bitno. Kad imas pred sobom sasvim razumljivo napisan komentar a ti nisi u stanju da ga shvatis, ne vredi trositi dalje reci.

@Manner

Muskarac ne mora ni da ima stan ni auto, niti da casti, vodi na putovanja bla bla. Ali sigurno ne dolazi u obzir ako podrzava stavove doticnog gore navedenog gospodina. Pasivno agresivni zenomrzac vs. otvoreno agresivni zenomrzac. Mrtva trka

o

pre 9 godina

@aleks
Ti si na Zapad mozda isla turisticki ili na nekoliko meseci. Pretpostavljam da si videla samo zene naseg porekla, one su te koje sede kuci dok muzevi rade.
Amerikanke to ne rade, niti im muzevi dozvoljavaju, posto nece da ih izdrzavaju dok se one izlezavaju pod izgovorom cuvanja dece. Decu cuvaju dadilje dok ne krenu u predskolsko.
Alimentaciju zene dobijaju ako dobiju starateljstvo, a dobar deo ne dobije ako su muzevi bogatiji jer sud gleda gde ce detetu biti bolje. Imovina se sada redje deli posto je najnormalnija stvar potpisivanje predbracnog ugovora. Inace, postoji milion nacina da se izbegne placanje alimentacije. Od jednostavnog neplacanja bez izgovora koje je najcesce jer drzava skoro nikada ne hapsi te ljude, posto nisu prioritet, iz zatvora tek nece placati, a u sustini nema nacina da te kazni ako dokazes da nisi u stanju da placas. A jos jedan cest razlog je da dokazes da zena ne trosi pare na dete nego na sebe. U tom slucaju ona bude kaznjena a dete joj moze biti oduzeto.
Nije bas sve onako kako ti zamisljas. Tamo zenama nije dozvoljeno izlezavanje , kao ni zivot na tudjoj grbaci. Moraju da zarade novac i doprinesu kucnom budzetu, umesto da im se "radni dan" svodi na kuvanje rucka i gledanje serija.
Nase zene misle da u SAD-u samo muskarci izdrzavaju porodicu, a zene se ne vade iz trznih centara, zato su tako zaglupljene i pocele da zive u iluziji da ce ih i u Srbiji neka budala izdrzavati dok one piju kafe i bulje u televizor.

Manner

pre 9 godina

@Mrs X @blackdog
Da li to u vasim komentarima nazirem zelju za gubitkom ravnopravnosti polova i povratak onog modela porodice koji je bio aktuelan hiljadama godina a u kojem je muskarac imao ulogu da svojoj porodici obezbedi "hranu" (tj. novac) a zena da brine o deci i kuci? Malo uprosceno zvuci ali je bitna sustina. Ako je tako, zasto se onda decenijama zene bore za ravnopravnost polova? Zasto se onda uopste i skoluju ako imaju takva ocekivanja od buduceg muza (osim zelje za akademskim gradjanstvom)?

Manner

pre 9 godina

@M
Pa evo, neka zena zaradjuje kao i ja, kupicemo masinu za pranje sudova, masinu za susenje vesa (pošto je za pranje vesa već odavno standard), tako da ostaje peglanje, kuvanje (jednom nedeljno), usisavanje (jednom nedeljno) i brisanje/ribanje. Neka zena odluci sta joj odgovara od toga (polovina od nabrojanog). Deca su u vrticu i pokupi ih neko ko se vraca sa posla (a kuci se zajedno zanimamo sa njima), a drugo kupuje namirnice isto po povratku sa posla. Jel postena takva podela? I ako jeste, sta tu ima tesko i sta tu zenama ne odgovara?

@

pre 9 godina

@blackdog
Apsolutno.
Zena koja zivi BESPLATNO u kuci, dobija BESPLATNU hranu i prica o nekakvom radu u kuci ne radi nego se zapravo izlezava. Ona kojoj platis da dodje kod tebe iz svoje kuce, obavi sve kucne poslove zapravo radi. Jer ona tu ne zivi. Ona koja tu zivi je lencuga koja ne zeli nista da radi vec zeli da onaj ko je hrani i oblaci dodje kuci i kuva joj rucak i sredjuje kucu koju je on obezbedio. E pa to moze samo kod budala.
Slazem se, odmah se razlikuje zito od kukolja. One umisljene koje bi da zivot provedu u sminkanju i gledanju serija odmah se prepoznaju.

Manner

pre 9 godina

Reply za komentar "@"
Joj druze, ja te u osnovi razumem ali ipak mislim da previse mracis i da bi ti bilo bolje da malo popustis kocnice. Sto se zena tice, zaista ne razumem sta vise zele. Momak treba da obezbedi stan (kupi, iznajmi ili je dovede u porodicnu kucu), auto (kupi, servisira i placa gorivo), placa letovanja/zimovanja/ruckove/vecere/redovana iznenadjenja,... a sta dobija od zene? Njenu ljuuuuubav? Dole sam ostavio komentar da cu (ako ikad budem zeleo da se ozenim) kupiti masinu za pranje sudova i susenje vesa (masina za pranje vesa se vec odavno podrazumeva), usisavati, peglati, pokupiti decu iz vrtica i zanimati se sa njima, ici nedeljom u nabavku. A posao zene je da se zanima sa decom (isto kao ja), skuva rucak (jednom nedeljno), da oriba kupatilo (ako hoce, mada mogu i ja ako joj je bas tesko), i vec sam uspeo da dobijem minuse, vec se nasla jedna kojoj je i to malo. Neke se javljaju ovde i pricaju o svojoj samostalnosti. Devojke svoju platu uglavnom razbucaju na odecu, sminku (da bi povecale svoju vrednost na "trzistu"), egzoticna putovanja, lude zurke, koktele, a od momka ocekuju da obezbedi stan, ako je musko. Od svih uspesnih slobodnih momaka i devojaka, nekoliko momaka od 30-ak god. imaju svoj stan koji su SAMI zaradili i kupili ga za gotovinu, i samo jednu devojku od 36 god koja je kupila stan slicne vrednosti kao i momci, a koja je osim gotovine podigla i kredit i prodala svu porodicnu srebrninu. O cemu mi vise raspravljamo ovde?

@

pre 9 godina

@Maja
Ja zivim u SAD-u i to sto pises su ciste gluposti. Ako muzevi toliko postuju zene odakle 40% razvoda u SAD-u?
Zene u SAD-u rade pre nego deca krenu u skolu jer muskarci ovde nisu budale da sami izdrzavaju neku lencugu. Kanada je mozda drugacija jer i tamo ste navikli da za sve muzete pare od drzave, ali SAD nisu Kanada. I to postovanje je vase lupetanje. Pricate o nekom postovanju, a muzevi u SAD-u u proseku imaju bar po jednu svalerku. A i onaj ko je nema nadje je kad mu zena zatrudni i udeblja se. Pa je onda postuju :)

@

pre 9 godina

@o
Sve si tacno napisao, ali imaj u vidu da ovde komentare uglavnom ostavljaju zene, a one blage veze nemaju sa stvarnim zivotom. Posto su vecina "domacice" one sede kuci, ne rade nista, "posao" im je da skuvaju rucak (koji je neko drugi kupio) i da po ceo dan gledaju serije i filmove. A u tim serijama i filmovima muskarci su slabici koji pustaju zene da rade sta hoce, zene su premudre a muskarci bez njih ne znaju nista i naravno svaki muskarac je presrecan da ocisti kucu i spremi obrok kad se vrati kuci s posla na koji ide da bi ta zena imala sta da jede. E u to ispiranje mozga one veruju i nema teorije da ih ti ubedis u suprotno. Lencuge onda sole pamet muzevima kako su zapadnjaci bolji od njih, jer licemerke misle da je necija obaveza da ih besplatno hrani dok su zive.

pffff

pre 9 godina

Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.

Vojno obdanište "Mali pinc"

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž.

Aron

pre 9 godina

Tu treba praviti razliku između žena starije generacije to jesto onima koje su staije od 50 i one koji su mlađe. Žene starije su normalnije i njihovo nezadovoljstvo dolazi od nepoštovanja od strane muškaraca. Sa druge strane žene mlađe generacije su poprilično nezadovoljne, i to je prvenstveno posledica njihovog lošeg karaktera. Njih bugvalno "guši" materijalizam, narcizam, konformizam i hedonizam. Njihova ličnost je ili poprilično negativna ili je uopšte i nemaju, u dosta slučaja poltronišu da bi smirili savest i zadovoljili sujetu. Kao i da bi time pokazali svetu kako su eto one "dobre" i "mile", a zapravo naše žene su poprilično hladne, grube i nervozne. To što kažem nije nikakva mizoginija već surova realnost, ne misle to samo alkoholičari ili agresivni mačo likovi. To mišljenje imaju i fini momci koji su se potpuno povukli od bilo kakvih izlazaka i prilaženja devojkama. b9Znam likove koji bukvalno godinama nisam video ni da izlaze ni uveče ni preko dana.

mare

pre 9 godina

@Nemanja

Druže, odakle ti ta da je fizički izgled subjektivan? Gde ćes objektivniju stvar od fizičkog izgleda, jer jasno postoje objektivni standardi lepog, i to nema veze da li otišao u Aziju, Afriku ili Evropu.
Pre svega skladne i pravilne crte lica, raspon izmedju obrva, simetrija ima tu...pa telo
To se ružni ljudi teše...to je jedina istina. Objektivno si ili lep, ili prosek, ili ružan. Uvek mi je zanimljivo kad se to provuče, radi se o nebulozi. Postoje jasni kriterijumi lepote...

srBA

pre 9 godina

Sve sve, i ok je text, al' odgovor leži tek u navedenom razlogu nezadovoljstva muškarcima na VI spratu (''ne da joj đavo...''). Šalim se. Žene volimo, i poštujemo, i čuvamo, pazimo i mazimo... kao same sebe. A one moraju da nas slušaju. Ni u jednoj porodici gde žena vodi glavnu reč, sreće nema. Kada se ovako ustroji odnos, bude dobro svima.

aleks

pre 9 godina

@Aron
I nasi muskarci su izuzetno hladni, sebicni, grubi, bahati i nervozni.
Kakve zene takvi i muskarci i obrnuto. Uvek je to tako. Te zene na zapadu koje uzdizete u nebesa jer placaju sebi pice dok su devojke uglavnom cim se udaju i rode daju otkaz i posvete se porodici (pa nasem sede kuci nista ne rade). Muz kada dodje sa posla umoran, uzima decu da ih zabavi da bi se ona posvetila sebi, otisla na neki kurs, bavila se hobijem naravno sve on placa i ne kuka. Tako je tamo. Ne sede sa daljinskim i bleje. I nema brecanja. A kod nas kakvi su muzevi?
Tako vam je to reciprocitet gospodo.

Nemanja

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž

Slazem se u potpunosti, sad to lepo da primeni i svaka zena i imas savrsenu vezu bez problema ili bar bez onih neresivih. Ne moze samo jedan da daje, drugi samo da uzima.

idemo dalje

pre 9 godina

Može. Bez problema, pod uslovom da si normalan.
Dobar izgled (tj. da si njoj fizički privlačan - subjektivna kategorija), maniri, ne praviš haos koji ona mora za tobom da sređuje, iznenadiš je povremeno poklonom, njenim doručkom/ručkom/večerom, zagrliš je/poljubiš je/kažeš joj da je voliš spontano i bez nekog razloga ili važnog datuma/godišnjice...
Što se para tiče - zaradi toliko da ne mora ona da te izdržava.
Ništa preterano, ništa nedostižno, ništa preskupo...

I da, najvažnija kategorija, nikako ne ostati pod kontrolom i uticajem majke, žene se međusobno ne podnose (u 99% slučajeva), odnosno ne trpe uticaj druge strane u svom domu. U suštini, vrlo je jednostavno biti dobar momak/muž.
(Vojno obdanište "Mali pinc", 21. april 2016 22:11)

A sta ako ti kazem da sam to sve vec uradio i opet nista?

Vladimir

pre 9 godina

Ne može brate, ne može se udovoljiti. Majke mi, ovoj mojoj kao da se povratila davno izgubljena moć govora, posle venčanja.
Ali je volim, šta ću, ume da ubode neki par na tiketu.

da da

pre 9 godina

kad je Haso otisao kod Boga i Bog mu rekao: izaberi zelju?!
kaze Haso: da povezes Evropu i Ameriku mostom!
kaze Bog: ne mogu. velika je udaljenost. ne mogu taj proracun uraditi, ne mogu ....
kaze Haso: pa dobro, objasni mi zenski mozak.
kaze Bog: sa koliko traka zelis most, 6 ili 8?
napomena: imam majku, sestru, zenu i kcerku. ;)

Djansr

pre 9 godina

U sredu joj kupim najskuplje orhideje u cvećari, u petak je počastim 100€ za krpice, u nedelju je pronađem na fb kako deset godina mlađem tipu piše da je ludo zaljubljena u njega i raznorazne perverzije. Pa udovoljavaj...ako možeš.

man

pre 9 godina

Pa svuda se ljudi venčavaju ili su vezi sa partnerom iz svoje kaste/klase. To je najprirodnije, Ako je muškarac bogat a devojka lepotica ali iz srednje klase to vam je u 99% slučajeva čist interes. I tako, on nikad ne može da zna iz kojeg je razloga ona sa njim i uvek sumnja, dok sa devojkom iz svoje bogataške klase makar nema neke nedoumice ima on - ima ona. Možda je sa njim zbog njega. Ili ako je prosečan momak po izgledu a devojka odudura od njega fizičkim izgledom velike su šanse da će biti iskompleksiran i nesiguran, još pošto je uhvatio van svoje lige postaće jadan i izgubiće vrednost, dok lepotan nema taj loš odnos jer je već bio sa dosta zgodnih devojaka pa je cool.
Ljudi moraju da budu iz sličnih priča da bi uspeli : 1. da su slična liga po izgledu ona 7/10 on 7/10 ili 8/10, da su iz slične socio - ekonomske klase, to je osnovno.

EU Citizen

pre 9 godina

Poenta je i ne pokušavati, žena, doduše, nikad nije zadovoljna, ali, s druge strane, na svašta se navikne i sve i svašta prihvati, što muškarcu ne bi palo na pamet :)))

o

pre 9 godina

@aleks
To si verovatno videla u filmovima pa mislis da je istina :)
Tamo lepo radis po ceo dan, iako si zena, iako si se porodila, muz ne finansira sve, nego finansiras i ti. I nema onog, ti trosis svoj novac na krpice a on na kucu. Niko na Zapadu to ne dozvoljava. A kako se ponasaju muzevi na Zapadu, dovoljno govori podatak o 40% razvoda u SAD-u, gomili samohrabih majki, kojima 50% bivsih muzeva ne placa alimentaciju, dok u brakovima vise od 30% zena priznaje da su bile fizicki zlostavljane.
Ovde se devojka lepo uvali kod muza, odluci da nikad nista ne mora da radi jer se porodila, onda ubedjuje ceo svet kako je tesko "cuvati" bebu, trazi od muza da joj placa njene hobije i hirove, a ako nece onda je los i ne razume je.
Ne pada joj na pamet da sama nesto radi i zaradi. Lencuge sve redom.

o

pre 9 godina

@aleks
Ti si na Zapad mozda isla turisticki ili na nekoliko meseci. Pretpostavljam da si videla samo zene naseg porekla, one su te koje sede kuci dok muzevi rade.
Amerikanke to ne rade, niti im muzevi dozvoljavaju, posto nece da ih izdrzavaju dok se one izlezavaju pod izgovorom cuvanja dece. Decu cuvaju dadilje dok ne krenu u predskolsko.
Alimentaciju zene dobijaju ako dobiju starateljstvo, a dobar deo ne dobije ako su muzevi bogatiji jer sud gleda gde ce detetu biti bolje. Imovina se sada redje deli posto je najnormalnija stvar potpisivanje predbracnog ugovora. Inace, postoji milion nacina da se izbegne placanje alimentacije. Od jednostavnog neplacanja bez izgovora koje je najcesce jer drzava skoro nikada ne hapsi te ljude, posto nisu prioritet, iz zatvora tek nece placati, a u sustini nema nacina da te kazni ako dokazes da nisi u stanju da placas. A jos jedan cest razlog je da dokazes da zena ne trosi pare na dete nego na sebe. U tom slucaju ona bude kaznjena a dete joj moze biti oduzeto.
Nije bas sve onako kako ti zamisljas. Tamo zenama nije dozvoljeno izlezavanje , kao ni zivot na tudjoj grbaci. Moraju da zarade novac i doprinesu kucnom budzetu, umesto da im se "radni dan" svodi na kuvanje rucka i gledanje serija.
Nase zene misle da u SAD-u samo muskarci izdrzavaju porodicu, a zene se ne vade iz trznih centara, zato su tako zaglupljene i pocele da zive u iluziji da ce ih i u Srbiji neka budala izdrzavati dok one piju kafe i bulje u televizor.

Mrs X

pre 9 godina

Mom mužu je nemoguće udovoljiti. Probudi se sat vremena pre mene, napravi doručak za mene i decu, odeću je već pripremio. Mada ispegla nešto drugo, ako mi se nosi druga bluza. Spremi klince dok se ja razbudjujem uz kafu. Tad ja kolima odbacim klince do vrtića i škole, dok on ide prevozom jer radi duže. Pokupim klince posle posla, i prilegnem dok on ne dođe da napravi večeru. Ako ostane duže - iznerviram se jer ne volim kasno da jedem. On ne shvata da ja sedim na poslu i da to nije dobro za moju kičmu. I on sedi, ali u prevozu stoji i šeta do stanice. Što je dobro za kičmu. I još se naljuti kada kažem da nisam imala danas skoro ništa posla, pa sam preblejala čitav dan. Mislim, bilo bi mu bolje da kuva dok radi domaći sa klincem, nego da se drnda. Muškarcima je nemoguće udovoljiti :(

vojvodinac

pre 9 godina

sve je to kucno vaspitanje pod kojim svi odrastamo.meni je,kao muzu,brak bio svetinja zbog dece i svega,bivsoj zeni nista nije znacio.razvela se iz razloga koji ni pod razno nisu te tezine da deca ostanu bez oca. pre razvoda pitam ja jednog starijeg advokata,a on mi odmah kaze-jel su roditelji tvoje zene bili razvedeni? Jesu,kazem ja. Onda tu pomoci nema,i ona je tako vaspitana i tako odrastala. Tako je i bilo.

laki

pre 9 godina

@@
Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.
(pffff, 21. april 2016 21:56)
________

ovim si opisala samu sebe kakva si
Mnogo si mudra ali nazalost vazi i obrnuto.

Zeni je lako udovoljiti! Dajte joj lepotana, kao iz holivuda, atletske gradje veoma snaznih ali neznih ruku, sirokih ramena a uskog struka, sa odlicnom guzom...
Da kuva, cisti sprema, donosi dorucak u krevet
ide uteretanu, i u prodavnicu, vozi decu u skolu i upravlja multinacionalnom korporacijom sa kojom zaradjuje milijarde,
i prema svima je zver a prema vama je mala maca... da obozava vase roditelje a da pritom svoje roditelje nema i rodbinu ili ako ih nedaj boze ima
onda nesme da bude u kontaktu sa njima cesce od 1nom godisne
pogotovo ne sa majkom i sestrom

Najlakse je osudjivati druge i generalizovati to ne sve!

A biti covek e za to treba hrabrosti

sax

pre 9 godina

(man, 22. april 2016 01:14)

Slažem se sa tim načelno ali obzirom da nisam lep, zanimljiv i imućan trebalo bi da nadjem ispodprosečnu devojku a u tom slučaju radije bih bio sam, samoća mi manje smeta.

@

pre 9 godina

@o
Sve si tacno napisao, ali imaj u vidu da ovde komentare uglavnom ostavljaju zene, a one blage veze nemaju sa stvarnim zivotom. Posto su vecina "domacice" one sede kuci, ne rade nista, "posao" im je da skuvaju rucak (koji je neko drugi kupio) i da po ceo dan gledaju serije i filmove. A u tim serijama i filmovima muskarci su slabici koji pustaju zene da rade sta hoce, zene su premudre a muskarci bez njih ne znaju nista i naravno svaki muskarac je presrecan da ocisti kucu i spremi obrok kad se vrati kuci s posla na koji ide da bi ta zena imala sta da jede. E u to ispiranje mozga one veruju i nema teorije da ih ti ubedis u suprotno. Lencuge onda sole pamet muzevima kako su zapadnjaci bolji od njih, jer licemerke misle da je necija obaveza da ih besplatno hrani dok su zive.

haha

pre 9 godina

Zato je muskarcima lako udovoljiti. Rajte im lepoticu kao sa fotosopirane slike koja ima struk od 55cm i tanke noge a ogromne grudi i zadnjicu, koja ne stari, ne dobije strije u trudnoci, radi, zaradjuje, kuva, riba Wc, pere, sprema, pegla, brine o deci, ne gundja, ne trazi nista od vas, uvek doterana i sredjena kao starleta, uvek spremna na sex i jos da zazmuri na svaleraciju.
(pffff, 21. april 2016 21:56)

I nevina.

grunwalski

pre 9 godina

Do sada nisam naisao na neku kojoj sam bio po PS-u.Kada sam bio papuca zesca ne valjam,kada sam maco ne valjam ,kada sam sredina opet ne valjam.Rekao sam sebi - to me vise ne zanima budi ono sto jesi ako te neko prihvati prihvati ako ne ima drugi izbor i molim lepo.Muskarci ne opterecujte se budite obo sto jeste od starta i posteno.

M

pre 9 godina

@vojvodinac
Brak ni ne treba da bude svetinja nivoa da trpis nezadovoljstvo, i da budeš nesrećan ceo život, baš zbog te dece, kako će toj deci biti sa nezadovoljnim i nadrndanim roditeljima? Šta ih onda učite o partnerskim odnosima? Da je to mučenje koje se trpi, da li je to odnos prema partnerskim odnosima i braku koji želite da vaša deca imaju?
A to da li će zbog razvoda "deca ostati bez oca" zavisi od tebe na prvom mestu a posle želje i sposobnosti da ti i tvoja bivša supruga funkcionišete razvedeni. Mada primarno od tvoje želje da budeš deo života tvoje dece i da im budeš otac nevezano za tvoj odnos sa bivšom suprugom.
A to, da biste se razveli kako god samo zato što su njeni roditelji razvedeni, je glupost koju sebi ljudi govore da olakšaju sebi, jer eto, ništa se nije moglo učiniti i to bi bilo tako, šta god se desilo.

aleks

pre 9 godina

(o, 22. april 2016 12:44)
Ti si zapad video na slici ja sam ga videla uzivo. Vise od pola domacih gospodja u Svajcarskoj, Nemackoj, o Americi da ne pricam ne rade!!! Rade neke koje hoce i moraju i rade imigrantkinje. Njihove zene ciji muzevi solidno zaradjuju (a takvih je mnogo, lep im je standard, rade dobre poslove) ne rade ako nece i to se od njih smatra zrtvovanjem za porodicu a ne lenstvovanjem ;-) a ako se razvedu dobiju alimentacija se i te kako placa inace odmah zatvor. O cemu ti pricas?

@

pre 9 godina

@blackdog
Apsolutno.
Zena koja zivi BESPLATNO u kuci, dobija BESPLATNU hranu i prica o nekakvom radu u kuci ne radi nego se zapravo izlezava. Ona kojoj platis da dodje kod tebe iz svoje kuce, obavi sve kucne poslove zapravo radi. Jer ona tu ne zivi. Ona koja tu zivi je lencuga koja ne zeli nista da radi vec zeli da onaj ko je hrani i oblaci dodje kuci i kuva joj rucak i sredjuje kucu koju je on obezbedio. E pa to moze samo kod budala.
Slazem se, odmah se razlikuje zito od kukolja. One umisljene koje bi da zivot provedu u sminkanju i gledanju serija odmah se prepoznaju.

@

pre 9 godina

@Maja
Ja zivim u SAD-u i to sto pises su ciste gluposti. Ako muzevi toliko postuju zene odakle 40% razvoda u SAD-u?
Zene u SAD-u rade pre nego deca krenu u skolu jer muskarci ovde nisu budale da sami izdrzavaju neku lencugu. Kanada je mozda drugacija jer i tamo ste navikli da za sve muzete pare od drzave, ali SAD nisu Kanada. I to postovanje je vase lupetanje. Pricate o nekom postovanju, a muzevi u SAD-u u proseku imaju bar po jednu svalerku. A i onaj ko je nema nadje je kad mu zena zatrudni i udeblja se. Pa je onda postuju :)

Manner

pre 9 godina

@M
Pa evo, neka zena zaradjuje kao i ja, kupicemo masinu za pranje sudova, masinu za susenje vesa (pošto je za pranje vesa već odavno standard), tako da ostaje peglanje, kuvanje (jednom nedeljno), usisavanje (jednom nedeljno) i brisanje/ribanje. Neka zena odluci sta joj odgovara od toga (polovina od nabrojanog). Deca su u vrticu i pokupi ih neko ko se vraca sa posla (a kuci se zajedno zanimamo sa njima), a drugo kupuje namirnice isto po povratku sa posla. Jel postena takva podela? I ako jeste, sta tu ima tesko i sta tu zenama ne odgovara?

Manner

pre 9 godina

Reply za komentar "@"
Joj druze, ja te u osnovi razumem ali ipak mislim da previse mracis i da bi ti bilo bolje da malo popustis kocnice. Sto se zena tice, zaista ne razumem sta vise zele. Momak treba da obezbedi stan (kupi, iznajmi ili je dovede u porodicnu kucu), auto (kupi, servisira i placa gorivo), placa letovanja/zimovanja/ruckove/vecere/redovana iznenadjenja,... a sta dobija od zene? Njenu ljuuuuubav? Dole sam ostavio komentar da cu (ako ikad budem zeleo da se ozenim) kupiti masinu za pranje sudova i susenje vesa (masina za pranje vesa se vec odavno podrazumeva), usisavati, peglati, pokupiti decu iz vrtica i zanimati se sa njima, ici nedeljom u nabavku. A posao zene je da se zanima sa decom (isto kao ja), skuva rucak (jednom nedeljno), da oriba kupatilo (ako hoce, mada mogu i ja ako joj je bas tesko), i vec sam uspeo da dobijem minuse, vec se nasla jedna kojoj je i to malo. Neke se javljaju ovde i pricaju o svojoj samostalnosti. Devojke svoju platu uglavnom razbucaju na odecu, sminku (da bi povecale svoju vrednost na "trzistu"), egzoticna putovanja, lude zurke, koktele, a od momka ocekuju da obezbedi stan, ako je musko. Od svih uspesnih slobodnih momaka i devojaka, nekoliko momaka od 30-ak god. imaju svoj stan koji su SAMI zaradili i kupili ga za gotovinu, i samo jednu devojku od 36 god koja je kupila stan slicne vrednosti kao i momci, a koja je osim gotovine podigla i kredit i prodala svu porodicnu srebrninu. O cemu mi vise raspravljamo ovde?

raspućin

pre 9 godina

Štos je u tome što su skoro svi preokupirani isključivo sobom, prosto ne žele da bar pokušaju da sagledaju situaciju iz tuđeg ugla. Ženama je biološki mehanizam da pored sebe imaju najboljeg mužjaka i upravo zvocanjem i zakeranjem zapravo neprestano traže od nas da se dokazujemo. Problem je samo sa ženama koje ne znaju kada da povuku ručnu, sa onima koje su isto tako preokupirane isključivo sobom i ne žele da vide kada nama treba malo odmora, da ponovo budemo malo i dečaci, da radimo nešto što volimo, da se posvetimo par dana nekom našem hobiju. Muškarac koji osim strasti prema ženi ne gaji još neku strast je samo prazna ljuštura, zombi koji odrađuje život. Šta će vam takav ? Onda bolje uzmite kera. Bar ima duži jezik.

Mrs X

pre 9 godina

Moj komentar je bio ironičan, dragi moji. Moj život je apsolutna kontra, ja ustajem u 6 i odlazim na spavanje posle ponoći, radim duže i za manju platu, u rukama sam prenela više namirnica nego "naš " auto, a naravno da su deca apsolutno moja obaveza. A @aleks je u pravu, znam iz prve ruke - retko koja žena posle udaje i dece nastavlja da radi ili ako radi ne radi puno radno vreme. One koje rade uglavnom su strankinje, a posebno sa Balkana. Juče sam srela poznanicu, vraćamo se zajedno sa posla. Zezamo se šta nam je prvo na listi kada stignemo kući. I komentariše kako njen muž posle posla zabarakadira kauč i TV. U šali joj kažem : "Pa on je radio! Kako to ti ne shvataš : radio " , na šta se ona okrenu, nasmeši i reče : " Beschissene Ausländer " Moraš se smejati da ne flipnes. Draga gospodo, razmislite malo - da li vi vredite više od žena samo zato što ste rođeni sa visuljkom? I ne znam o čemu vi pričate kada unizavate žene iz naših krajeva. Većina naših žena su jednostavno zanemarene i ogorčene, a ja lično dobijam komplimente i od žena i muškaraca, smatraju da sam full package - lepa, inteligentna, sposobna,interesantan sagovornik, obrazovana, sjajna kuvarica, domaćica, posvećena majka... Koliko tačaka možete vi pokriti?

Manner

pre 9 godina

@Mrs X @blackdog
Da li to u vasim komentarima nazirem zelju za gubitkom ravnopravnosti polova i povratak onog modela porodice koji je bio aktuelan hiljadama godina a u kojem je muskarac imao ulogu da svojoj porodici obezbedi "hranu" (tj. novac) a zena da brine o deci i kuci? Malo uprosceno zvuci ali je bitna sustina. Ako je tako, zasto se onda decenijama zene bore za ravnopravnost polova? Zasto se onda uopste i skoluju ako imaju takva ocekivanja od buduceg muza (osim zelje za akademskim gradjanstvom)?

M

pre 9 godina

@Manner
Fino si ti to protumačio kako ti odgovara. Kakk već rekoše lako se u komentarima razazna žito od kukolja odmah.
Žene se i dalje bore za ravnopravnost upravo zbog ovakvih gluposti koje se i dalje masovno dešavaju. Nije ravnospravnost da oboje u braku imaju zarađuju a da svi kućni poslovi j staranje o deci bude "ženski posao", i da se taj "ženski posao" pri tom smatra "lenjim i parazitskim". Zbog čega postoji i postojao je pokret da žene dobijaju platu za "kućni posao", pošto eto preuzimaju sve obaveze i omogućuju muškarcu da obavlja svoj važan posao i doprinosi najbolje što može (kako su nekad pričali dok žene nisu ušle u tržište rada).
Još manje smo postigli ravnospravnost kada su žene prve na spisku za žrtvu čim dođe do ekonomskih problema i krize, tj. Preskupi vrtići i dadilje= žena sedi kući i pravi "pauzu u poslu" i žrtvuje se za porodicu.
Mogla bih da nastavim, ali nema smisla i ovako je već predugacko.

Baxuz

pre 9 godina

(Mrs X, 22. april 2016 00:33)

Ovo mora da je moja Svetlana! Dvojica ovakvih ne postoje u Srbiji! Ljubavi danas cu da nam spremim musaku! Jel te prestala da boli pupa?

M

pre 9 godina

Do sada nisam naisao na neku kojoj sam bio po PS-u.Kada sam bio papuca zesca ne valjam,kada sam maco ne valjam ,kada sam sredina opet ne valjam.Rekao sam sebi - to me vise ne zanima budi ono sto jesi ako te neko prihvati prihvati ako ne ima drugi izbor i molim lepo.Muskarci ne opterecujte se budite obo sto jeste od starta i posteno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (grunwalski, 22. april 2016 12:12)

Da, ako se foliraš 100% naleces na ozbiljne probleme pre ili kasnije, nema šanse da to prođe ok.
Drugo, nije mi jasno od kad i odakle je nastala ova fantazija da partner/ka treba da nas dozivljavaju i tretiraju kao potpuno savršena bića. Mi to nismo, niti postoje 2 osobe koje će se savršeno slagati zauvek, niti smo mi statična bića, menjamo se, zajedno pronalazimo rešenja koja su ok za oboje, u nekim stvarima skontamo da to može drugačije ili bolje, ili da nam ne smeta da uradimo drugačije jer drugoj osobi to znači a nama ne. A ne eto i ovoj/m nešto smeta, koji užas.

MARIJANA

pre 9 godina

Evo osecam da idemo u razlicitim pravcima. Sto bi moglo da znaci da za neku deceniju necemo ni biti jedni sa drugima. Jedan veliki um rece: Doci ce vreme kada ce ljudi bezati jedni od drugih. Kakvih daveza i smaraca patoloskih slucajeva,oba pola ima to se upravo i desava.

Maja

pre 9 godina

@ o
Ja živim u Kanadi vec 10 godina i ti nemaš blage veze sa životom na Zapadu. Većina zena ovde bar dok dete ne dodje u uzrast za školu ne rade. Vrtići i dadilje su preskupi. Vrtić je ovde oko 1000 dolara , a ko ima dvoje dece to je 2000 dolara, za troje da ne pominjem. A velika većina zena ovde ima izmedju 1500-2000 dolara platu. Tako da se većina odlučuje za" mum stay home" jer je mnogo ekonomičnije.I naše žene i njihove domaće.Bar do polaska dece u školu. A kuma mi je u Cikagu i isto kaze da je tamo tako. Tek nakon sto dete krene u školu tek tada se majke vraćaju na posao tj traže posao. Do tada ih muževi obezbedjuju i ne žale se. Jer dok god je mama u kuci oni imaju manje obaveza oko dece i kuće. Cim se zena zaposli, sve obaveze oko dece i kuće se dele. I samo da vidite to poštovanje muževa prema ženama koje ne idu na posao nego rese da budu kuci sa decom. Veliko postovanje jer žrtvuje svoj posao zbog porodice. A ovde u Srbiji žene ne valjaju i kad rade i kad ne rade. Ako ne rade onda bivaju proglašene lencugama a ako rade onda su lose majke, ne vode brigu o deci itd.

blackdog

pre 9 godina

@o

Znaci, kad majka ne radi nego cuva sopstvenu decu onda je to izlezavanje i izgovor za lencarenje, a kad ih cuva dadilja koju debelo placas, onda je to posao? Interesantno... Jos interesantnije je to sto Srbi preziru domacice a ceznu da im zene upravo budu domacice. Kad bi mogla i da radi i da zaradjuje (jer je jedino placeni rad- rad, sve ostalo je lencarenje)i da gaji i vaspitava decu, i cisti i sprema profesionalno kao spremacica (ciji rad se takodje naplacuje kad tudju kucu sprema)i da prede kao macka, i smeska se kao tuka a gospodin BogOtac ce samo da radi na poslu i da tu famoznu, ogromnu platu donosi na sto i zbori- ja te 'lebom hranim. Idealno.

Zena je zadovoljna kad nije u braku sa zenomrscem. Vrlo jednostavno. Medju komentatorima lepo mozes razdvojiti zito od kukolja. Tako i u stvarnom zivotu. Cim om pocne da petlja i vaga sta je zenski a sta muski posao, sta je lenjost i nerad, aj' zdravo.

blackdog

pre 9 godina

@
Dje logika? Znaci covek koji ore sopstvenu njivu za svoje potrebe a ne potrebe prodaje je lencuga? Onaj ko sadi povrce ili gaji voce za sopstvene potrebe je lencuga? Ko iscepa drva za sopstvene potrebe je lencuga? Samo kad ode u tudju njivu, vocnjak, kucu i kad radi za pare je vredan? Pored toga sto si tipicni mizogin ti si i ogranicenih logickih kapaciteta. Baba mi je bila domacica, kao uostalom sve babe, vrednije osobe od nje nije bilo. U svakom slucaju vredela je mnogo vise od takvih poput tebe. Ja nisam domacica ali to nije ni bitno. Kad imas pred sobom sasvim razumljivo napisan komentar a ti nisi u stanju da ga shvatis, ne vredi trositi dalje reci.

@Manner

Muskarac ne mora ni da ima stan ni auto, niti da casti, vodi na putovanja bla bla. Ali sigurno ne dolazi u obzir ako podrzava stavove doticnog gore navedenog gospodina. Pasivno agresivni zenomrzac vs. otvoreno agresivni zenomrzac. Mrtva trka