Četvrtak, 14.04.2016.

15:52

"Broj 666 se ne odnosi na đavola, nego na čoveka, a znamo i kog"

Autor: Dnevnik.hr

"Broj 666 se ne odnosi na ðavola, nego na èoveka, a znamo i kog" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

Ertz

pre 9 godina

Ovo za 666 SPC ne priznaje.
(dzericak, 14. april 2016 16:12)

SPC ni Bibliju ne priznaje, osim načelno. Pravoslavlje i katoličanstvo imaju kvazihrišćanstvo puno paganizama i sujeverja. Umesto Boga slave se ljudi, pale se žrtve u vidu sveća i puno je idolopoklonstva. To su religije, koje malo šta imaju sa Biblijom i verom, a samim tim i sa spasenjem.
Da li vam u crkvi govore o spasenju, novom rodjenju, raju, paklu? O svemu tome je govorio Hrist lično. Umesto toga u crkvi slušate pevanje, blage, površne savete i palite sveće. Ni pomena o spasenju, ni kako do njega. Kada bih sazidao hramove po zemlji i svetu proglasili bi me za sveca, a po Bibliji svi verni su sveti. To su Božije reči, ne moje. Kada sam monasima pravoslavnim suprostavio njihovu religiju sa Biblijom, rekli su mi da je Biblija samo priručnik. Od tada ne možemo da udružujemo njihovu religiju i moju veru. Nazvali su me protestantom jer odbijam da se klanjam ikonama i mrtvim telima, što je Biblijom jasno zabranjeno. Moj Gospod je odbačen u svoje vreme i danas bi ga izbacili iz mnogih crkava kada bi se pojavio jer Njegovo učenje ne odgovara njihovoj religiji i poslu. Šta onda da očekujemo, mi vernici Negove Reči? Nije mi bitno ko sam, važno je da u meni živi Gospod koji me uči, preobražava, kritikuje, vaspitava, usavršava. Njegovim obećanjima verujem. Slava jedino Gospodu!

Radomir

pre 9 godina

Raj na Zemlji je bio pre 6500godina u dolini Tigra i Eufrata.

Biblija je samo još jedna namerno loše prevedena kopija sumerskih glinenih tablica

dario

pre 9 godina

@Aleksandar

Ako mi se ukaze prilika mozda i procitam, mada mislim da nema potrebe za tim. Kazes da su ti zapisi stariji od Biblije. Ja ti verujem. Vladavina palog andjela je starija od Biblije, sto se moze tumaciti da su te zapise pisali njegovi sledbenici, zato su stariji. Biblija nije kopija nicega, samo istinita verzija price. Sam si rekao da je zemlja nekada bila rajski vrt, a pogledaj na sta lici sada. Da li tebi lici da zemljom vlada mudrost, duhovnost i dobrota? Meni ne.

Ertz

pre 9 godina

U Otkrovenju piše da je broj djavolov. U mnogim svetskim stvarima, gde je on upleo prste, nalazimo ovaj broj - od trgovine, interneta, pa sve do kocke i dalje.

Aleksandar

pre 9 godina

@budjenje

Ne klasifikuj ceo narod u isti kos. Jeste vecina zatupljena, ali postoji jedan deo koji koristi logiku stvari.

Pride, geopolitika, kosarka, sve sto si nabrojao i to je izum ljudskog mozga.

Mikula

pre 9 godina

Ljudska civilziacija je toliko infatilna. Sve te tajne, sve te zavjere, sav taj misticizam, sve je to gomila gluposti. Ni najveći umovi nisu se često mogli othrvati toj infatilnoj sklonosti. Stvar je na kraju uvijek glupavo jednostavna, kao kad nam objasne neki magični trik, ali mi jednostavno ne želimo prihvatiti najjednostavnije odgovore. Nema velikih istina, nema velikih tajni, nema začaranih artefakta koji daju posebne moći, nema drevnih znanja koja čuvaju tajna društva.

vernik

pre 9 godina

sve što si napisao o meni je samo dokaz tvog zalosnog prosudjivanja. Ti misliš d poznaješ mene i u šta i kako verujem a ne vidiš d j sv to samo plod tvoj zalosne mašte u nekakvom pokušaju d opravdan gluposti koje pišeš. Tvoje tumačenje vere nema blage veze sa životom. To je upravo ono što sam i napomenuo. Hvala sto si potvrdio. Niti sam gore niti vas ateiste želim da menjam. To sam vec rekao, to je slobodna volja svakog čoveka. Ti si upravo potvrdio sve. Sam si izneo stvari o kojima nemas pojma i sam si zaključio. Ko j tu gord?

FMDost

pre 9 godina

"Kakva grupa zalosnih mozgova.
(vernik, 14. april 2016 21:58"

Vidis, ja bas isto to mislim za vernike. Pa, prosvetli nas, mudri covece koji verujes u hodanje po vodi, pretvaranju iste u vino, ozivljavanje mrtvih, bezgresno zacece, Zemlju kao ravnu plocu nastalu pre 6000 godina, praroditeljski greh, uskrsnuce... Slavis uskrs? A sta to tacno slavis, objasni nama zalosnima?
Ko je tu "zalostan mozak"? Bar jedan argument da si ponudio. Ali kakav argument moze iznedriti mozak koji za sebe smatra da je duhovno ispunjen zato sto veruje u sve ove besmislice, jer su mu tako rekli kad je bio mali. Gordost vernika je nesto stvarno tuzno i zastrasujuce istovremeno. Ne zna covek da li da se smeje ili da place. 666, bog, djavo, raj, pakao, WTF?
(Zalosni mozaik, 15. april 2016 02:46) # Link komentara

Vaskrsenje Isusa Hrista, najargumentovaniji dokaz u ljudskoj istoriji..Vreme se deli na period pre i period posle nove ere..

Nedogled

pre 9 godina

Glupih li ljudi, pa naravno da se odnosi na coveka, na antihrista, koji ce biti covek, a ne utvara ili duh...Drugo, koji je smisao da je to Neron ako je vec umro a Hristos nije dosao, jel vec zivimo u raju? Ne, prema tome nije Neron. Trece racunanje broja 666 nema veze s onim sto se ovde navodi, ne racuna se tako, vec ima veze sa jevrejskim uvazavanjem određenih brojeva kao bitnih, recimo njima su bitni brojevi 3, 7, 12, 40. Broj 6 nije 7 koji se kod jevreja smatra za broj savrsenstva. A kod jevreja kad nesto ponovis 3 puta to znaci da je potvrđeno, zapecaceno kao trajno. Te stoga 6 kad ponovimo 3 puta imamo 666 sto znaci da je zlo\antihrist beskonacno, potvrđeno nespisoban da bude kao Bog, da bude savrsen...

ffws

pre 9 godina

"Negde pročitah da je neko izračunao da se broj 666 odnosi na Trajana
(Megabot, 14. april 2016 21:59)"

Mitologija i sujeverje bronzanog i gvozdenog doba je otvorena interpretaciji toliko da postoji cak 41.000 hriscanskih denominacija.

Ukratko, razne denominacije ne mogu ni da se dogovore o redosledu deset "bozjih" zapovesti, a one su navodno bile isklesane u kamenu...

ffws

pre 9 godina

"VICARIVS FILII DEI je ispravno."

Ne, nije. Vicarius je ispravno, posto je forma latinskog koji su rimokatolici u to vreme koristili je ona kod koje je ispravno "Vicarius".

"Znak V je prvobitno korišćen i za glas V i za glas U."

Da, prvobitno, u ranom latinskom. Srecom, jezici i pismo evoluiraju. Cinjenica je da ti moras da manipulises da bi dobio ono sto hoces.

"Budući da je Hrist božji sin, papa (episkop rimski) jeste namesnik Sina Božjeg, što bi bio prevod sa latinskog.
(Jabučilo, 14. april 2016 21:29)"

Ne. Tu titulu papa nikada nije koristio, niti je to naziv za papu u latinskom kao sto je neko rekao. Za tako nesto ne postoji ni promil dokaza.

Dokument koji je koriscen od strane papa je dokazano lazan jos u 15. veku, tako da ti i tebi slicni stvarno nemate na cemu da stojite. Sve sto radite je ponavljate teorije zavera iz srednjeg veka na osnovu revizionisticke mitologije bronzanog i gvozdenog doba. Mislim, stvarno.

Rugala se serpa loncu, sektaske price.

Aleksandar

pre 9 godina

@Dario

Aj malo procitaj zapise iz Mesopotamije, pa ces shvatiti. Cak i ovo sto si moje procitao, lose si procitao. Ko zna kako si i Bibliju tumacio. Biblija je kopija toga i to losa. Uzgred, mnoge civilizacije su definisale i neke jos uvek, zmiju kao zivotinju mudrosti. A i za tvoje znanje svet je mnogo stariji od Biblije i svih jevandjelista, pisaca, rekotra i korektora.

Aleksandar

pre 9 godina

@Dario

I jos nesto. Pravi Bog je sve. Apsolutno sve. Sto ukljucuje sva moguca stanja, materijalna, energetska, visedimenzionalna, mikro, makro svet...sta god. Ni ja, ni ti, ni iko na ovoj planeti ne moze to da pojmi. Niti ce ikada.

budjenje

pre 9 godina

Nema vece zabave od citanja komentara ;)
Narod koji vec 70-ak godina ne ume ni sopstvenu vlast da izabere zna apsolutno sve... o religiji (ne jednoj nego svima), sportu, politici, nauci (ovde su ubedljivo "najmastovitiji"), geopolitickim desavanjima (ovde su ubedljivo najdosadniji), itd... itd... Totalna smehoteka ;)

Zalosni mozaik

pre 9 godina

"Kakva grupa zalosnih mozgova.
(vernik, 14. april 2016 21:58"

Vidis, ja bas isto to mislim za vernike. Pa, prosvetli nas, mudri covece koji verujes u hodanje po vodi, pretvaranju iste u vino, ozivljavanje mrtvih, bezgresno zacece, Zemlju kao ravnu plocu nastalu pre 6000 godina, praroditeljski greh, uskrsnuce... Slavis uskrs? A sta to tacno slavis, objasni nama zalosnima?
Ko je tu "zalostan mozak"? Bar jedan argument da si ponudio. Ali kakav argument moze iznedriti mozak koji za sebe smatra da je duhovno ispunjen zato sto veruje u sve ove besmislice, jer su mu tako rekli kad je bio mali. Gordost vernika je nesto stvarno tuzno i zastrasujuce istovremeno. Ne zna covek da li da se smeje ili da place. 666, bog, djavo, raj, pakao, WTF?

ајмо истину

pre 9 godina

Religion was invented when the first con man met the first fool.
-Mark Twain
(., 14. april 2016 16:11)

Није лепо служити се лажним цитатима и приписивати их људима који то нису изговорили. Два клика на гуглу показују да је ово лажан цитат и да презбетеријанац Марк Твен то никада није изговорио.

dario

pre 9 godina

@Aleksandar

E moj Aleksandre, ti mislis da si jedini ovde koji cita nesto i da si otkrio toplu vodu. To o cemu ti pricas, o dobroti Zmije, to ti je samo biblijska prica ispricana iz Sotonine perspektive. Zemlja jeste bila rajski vrt, deo nebeskog carstva (postoji zivot i izvan zemlje) ali vise nije, sada je carstvo i dom Sotone i palih andjela, i nas potomaka onih koji su se odrekli Boga i prihvatili tu "dobru Zmiju", kolika je dobrota te zmije vidi se po tome kakav je ovaj svet danas. Sta mislis zasto zemlja vise nije rajski vrt? Za Sotonu mozda jeste i njegove sledbenike. Sve je stvar perspektive. Ko zeli dokaz, evo. U molitvi "Oce nas", lepo pise: "Neka dodje carstvo Tvoje, neka bude volja Tvoja"....Neka dodje, neka bude, znaci da sada nije. Kada se krstis, svestenik te pita: "Da li se odrices Sotone?" Tri puta. Zatim: "Da li si se odrekao Sotone?" Ponovo tri puta. Pre krstenja svi pripadamo Sotoni, jer ovo je njegovo carstvo, to je posledica prvobitnog greha nasih predaka. ali svaki covek ima slobodnu volju, koju mu niko ne moze uskratiti. Svako moze da izabere da sluzi Bogu, da se odrekne sotone. Zasto? Pa vreme vladavine palog andjela lagano istice, Bog ce se vratiti da iskoreni greh, jer to je jedino sto je doslo od palog andjela, prodao je tu ideju nasim precima kao diler sto prodaje drogu naivnima "Probajte, nista vas ne kosta" (prica o jabuci). Zato smo tu gde smo. Svako neka veruje kako mu drago, jer kao sto Isus rece: "Po veri vasoj sudice vam se". Uzdravlje.

Gradjanin

pre 9 godina

WWW akronim od Wolrd Wide Web je ništa drugo nego rimskim brojevima napisano 666... toliko!

P.S.
Ko ima oči da vidi - videće...

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 9 godina

Hriscanstvo je i izmisljeno da bi ga jevreji drzali pod kontrolom.Zato je Neron djavo,sto je uvidio prevaru.

Sibirski tigar

pre 9 godina

Neron je rimski imperator, poeta i čovek koji je unapredio rimsko zakonodavstvo, umetnost i nauku.

Poznat je i kao veliki graditelj Rima i osvajač.

Rečju, veliki vladar. Meni omiljen.

Џејмс 007Bond

pre 9 godina

У јеееееееееееее каква библиотека, значи 10/10 за ентеријер, пространство, лепоту и осветљење...

Aleksandar

pre 9 godina

Pitam se, zasto niko od "vernika" ne procita prevedene zapise iz Mesopotamije? Sve tu isto pise, samo sto su za Bibliju debelo modifikovali. I to sva izdanja. Najmodifikovanija je ova zadnja verzija koji svi citaju.
Cak i prica o postanju i jabuci i zmiji je totalno izvrnuta prica. Prava prica je da je ta "zmija" i "jabuka znanja", u stvari dobro koje je oslobodilo ljude. Jedan od " Bogova", koji su ucestvovali u kreiranju ljudi, objasnio nam je sta je dobrota, duhovnost i mnoge druge stvari, za sta smo izbaceni iz Rajskog vrta, zajedno sa njim. Jer se to nije svidelo drugim Bogovima. Jer smo za njih stvoreni da budemo robovi. A Rajski vrt se nalazi, tj. nalazio na Zemlji. Cak stoji i prica da smo stvoreni po liku Bozijem, jer se jedan od njih "zrtvovao", da bi bili stvoreni po njemu. DNK. Ep o Gilgamesu je prica o potopu.
Da li je moguce, da ljudi jos uvek veruju da nas je stvorio pravi Bog? Ne, nije. Stvorila nas je neka druga civilizacija, kao sto smo i mi na ivici danas da stvaramo. Cak to i radimo, ali nesto od toga.
I to sa Antihristom, to je samo objasnjenje da u svakome stoji licni interes. Da li ce biti aktiviran, to sve zavisi od nas samih. Mozda neka civilizacija, tamo negde u Univerzumu, zasnovala je svoju ideologiju na oduzimanju resursa i iskoriscavanju, ubijanju...itd. Nista novo. Problem u svima je, sto sve ovo sto vidimo i ne vidimo, samo menja svoja stanja i oblike. Danas smo zivi, sutra mrtvi, prekosutra energija, nakosutra voda....sta god.
O'ladite nalo.

ffws

pre 9 godina

"Evo nešto za stručnjaka za rano hrišćanstvo, po pitanju broja 666..
Na latinskom jeziku, koji koristi rimokatolička crkva, naziv za papu je VICARVIS FIILI DEI."

To nije naziv za papu, to je titula koja je koriscena u jednom laziranom dokumentu (a za to se zna jos od 15. veka!), a zove se Konstantinova darovnica.

Niti je tacan naziv "Vicarvis", vec "VicariUs". V =/= U zadnji put kada sam proverio.

Tanasi

pre 9 godina

Ljudi moji ovde se radi o antihristu u poslednijim danima jer taj 666 kode koji postoji na proizvodima gde kupujemo il na razns stvwri ima veze sa tim sto pise u apokalipsu da niko nece moci da kupi ni da proda ako nema broj 666 a to ce biti posle kad ljudi bice cipovani i pod kontrolom tehnologije itd. Inace broj 666 su koristili jevreji pre 3.000 godine kad su pokoravali druge narode pa ti narodi davali su porez, e bas taj 666 je bio broj kao znak da porez drugih naroda zato i sad jevreji oce taj isti broj da uvedu svugdekao globalizovani svetski broj koji ce se svi narodi bice pod vlasti jevreja - to jest u buduce antihrista koga ce vecina ljudi na planeti prihvatice ga kao vladara i na neki nacin kao boga. To sto sad pricaju o neruno je toliko smesno i vidi se da nisu ni citali apokalipsu i predaju i ucenja svetitelja koje jasno govore da se radi o poslednijm vremenima covecanstva. Kalinihta svima :)

realno

pre 9 godina

Broj 666 odnosi se na zlo kao takvo i ono se može manifestirati u bilo kojem čovjeku, u Neronu se vjerojatno zlo manifestiralo, ali ne poznam detaljno Neronov život pa nemam potrebu da ga označim samo zlom, možda je čovjek napravio i dobrih stvari u svom životu, a mozda je bio i psihički bolestan pa i ne snosi odgovornost za zlo koje je učinio. Nagađanja služe samo za zabavu i skretanje pažnje istraživača na sebe. Navodno je i jedan rimski svećenik dao tezu da je Neron možda označen tim famoznim brojem 666, ali to ništa bitno ne mijenja.

Jabučilo

pre 9 godina

 tata đenka 
Krivo ste napisali. Ispravno na latinskom se piše VICARIUS FILII DEI. Nadalje U nije isto što i V. Ali i da sve te propuste zanemarimo, najveći problem je što to uopće nije papin službeni naslov, niti papa nsi taj naslov na kapi. Jedan od službenih naslova pape je VICARIUS CHRISTI. A nimerićka vrijednost tog naslova je 214, ako je to uopće važno.
(Ispravak radi istine, 14. april 2016 20:44)
VICARIVS FILII DEI je ispravno. Znak V je prvobitno korišćen i za glas V i za glas U.
Budući da je Hrist božji sin, papa (episkop rimski) jeste namesnik Sina Božjeg, što bi bio prevod sa latinskog.

vernik

pre 9 godina

To sto mlatite da je Crkva sarena laza je vasa privatna stvar i stvar vase slobodne volje. Mlatite koliko hocete.

Zanimljivo je samo koliko ste spremni da pljujete po Crkvi i religiji, a ne vidite koliko samo gluposti prosipate. To je zaista za zaljenje. Ne zbog toga da li verujete u Boga ili ne, nego sto nemate pojma o cemu pricate, ali ipak dajete sebi za pravo da izjavljujete takve besmislice:
Te dokazano je ovo, te nije dokazano ono i kojekave druge gluposti.
Nema nijedne teme na svetu gde ce ljudi pricati vise gluposti kao da znaju sve, u poredjenju sa pricom oko religije i crkve. Za sve drugo bi se zapitali u nekom trenutku da li ima smisla to sto govore, ali za crkvu ne. Prosto sve znaju i o crkvi i o bogu.
Kakva grupa zalosnih mozgova.

Ispravak radi istine

pre 9 godina

@ tata đenka
Krivo ste napisali. Ispravno na latinskom se piše VICARIUS FILII DEI. Nadalje U nije isto što i V. Ali i da sve te propuste zanemarimo, najveći problem je što to uopće nije papin službeni naslov, niti papa nsi taj naslov na kapi. Jedan od službenih naslova pape je VICARIUS CHRISTI. A nimerićka vrijednost tog naslova je 214, ako je to uopće važno.

CATAPA

pre 9 godina

Biblija kaze da ce antihrist ciji je broj 666 a taj broj broj covjeka, vladati u poslednjim danima i svi ce mu se prikloniti. Je li Neron ziv?
(pogresno, 14. april 2016 17:42)
Pa vidi, u hrišćanskom magnovenju to "živ - nije živ" nije tako precizno i isključivo. Isus je napravljen živim iako nije rođen, a onda kada je umro, vaskrsao je tako da opet nije bio naročito živ. Ili bar ne dugo. Potom mu se vekovima obraćaju kao da jeste.
Ako mogu tako sa Hristom, mogu i sa Antihristom. Pa tako jeste bio Neron, ali ako zatreba može i da uskrsne. Njihova bajka, mogu kako hoće.

Bog je ljubav

pre 9 godina

Mnogo boli ove zlurade antiteiste sto je Isus Hrist najznacajniji covek u istoriji. A tek sto ne mogu da mu oproste sto je propagirao ljubav (pa i prema neprijatelju), dok bi oni sa svojim neprijateljima radili kao Neron. Ali ne mogu, nemocni su, pa jedino mogu da pisu komentare pune mrznje.

Audax

pre 9 godina

666 нису само 3 шестице, него бесконачан низ шестица. Бог у Старом Завету се представља као број 7, број савршенства. Анђео који је отпао од Бога имао је тежњу да буде једнак са Богом и из тог разлога отпада од Господа, отуда и бесконачан низ броја 6, јер нечастиви никада неће достићи број 7.

maki

pre 9 godina

ma sta znaju profesori fakulteta i strucnjaci za rano hriscanstvo, koji trose godine na proucavanje i ispitivanje, kad nase srbende daju teoriju i dokaz odmah, djavo je vatikan, papa, cia, razni monaski i viteski redovi,komunizam, a svi oni imaju za cilj unistenje pravoslavlja i srpskog naroda

Marko

pre 9 godina

Religion was invented when the first con man met the first fool.
-Mark Twain
(., 14. april 2016 16:11)

And when the second con man met the second fool?
Printing money out of thin air was invented?

And when the third man met the third fool?
War is peace?
Freedom is slavery?
Ignorance is strenght?

...

CATAPA

pre 9 godina

Bibliju tako i treba shvatati - kao jednu istorijsku knjigu, zapis o jednom vremenu i shvatanjima/verovanjima tih ljudi. sve to ispričano kroz bajkovite događaje.
(Ivan, 14. april 2016 17:25)
Game of Thrones iz pripovedačkog vremena. Biblija je zbirka čobanskih bajki, kad padne mrak i stoka zaspe ide nova epizoda.

bili

pre 9 godina

za ovo se znalo jos u proslom milenijumu tako da je ovo bas bajato. medutim ima nesto novo a to je da se bozic slavi u pogresno vreme. prema opisu u bibliji ( u pitanju su zivotinje i nešto jos sto sam zaboravio ) verovatno rodjenje Isusa je koliko se secam izmedju februara i maja. naime sve te zivotinje su u decembru bili na pasnjacima ( ili negde drugde ). takodje samo rodjenje se nije desilo u stali jer su tada u mestima imali kuce ( ako te gradjevine mozemo tako nazvati ) koje su putnici mogle da koriste uz odobrenje.

pogresno

pre 9 godina

Biblija kaze da ce antihrist ciji je broj 666 a taj broj broj covjeka, vladati u poslednjim danima i svi ce mu se prikloniti. Je li Neron ziv?

Svi vi sto mastate o sreci

pre 9 godina

VIKARIUS FILI DEI

Saberite rimske brojeve sakrivene u ovoj recenici sašivenoj na papinoj kapi... Slučajnost ili namera?

mala istorijska citanka

pre 9 godina

Znamo da je broj 666,Antihristov broj,znamo da je Antihrist covek,a da je Neron,ne slazem se bas,jer ovo je upravo njegovo vreme,ako dela,onda to sada radi.
(LARA, 14. april 2016 17:15)

Citaj malo istorijske knjige pa ces videti kakav je bio nepodnosljiv polozaj Jevreja pod Rimljanima. Nije samo Neron u pitanju. A kad kalendarski krenemo naovamo, imamo mnogo primera cistog Zla kroz istoriju.

Marko

pre 9 godina

Pa kakve veze ima?
Jel se Neron ponasao kao djavo?
Jeste?
U cemu je onda razlika?
Taj simbol mozete videti u ogromnom broju logoa kompanija, banaka, osiguravajucih kuca..., prikriven, ili ne.
Wishful thinking?
Pogledajte samo cime se bave te kompanije, sta proizvode.
Za banke je bar svima jasno.

CATAPA

pre 9 godina

Ma da. Pa svaki hrišćanin zna da je Neron bacao hrišćane lavovima u Koloseumu. Videli u filmu. Takođe i da je zapalio Rim i uživao dok gleda kako hrišćani gore. Hrišćanska "istorija". Hrišćani pre svega mnogo lažu. Od uvek.

LARA

pre 9 godina

Znamo da je broj 666,Antihristov broj,znamo da je Antihrist covek,a da je Neron,ne slazem se bas,jer ovo je upravo njegovo vreme,ako dela,onda to sada radi.

Ivan

pre 9 godina

Bibliju tako i treba shvatati - kao jednu istorijsku knjigu, zapis o jednom vremenu i shvatanjima/verovanjima tih ljudi. sve to ispričano kroz bajkovite događaje.

Vladimir Boskovic

pre 9 godina

Ovo nije nikakvo otkriće, bukvalno piše u rečniku, i nije zbir slova na grčkom, nego na hebrejskom ("NRN-KSR", pošto hebrejski ne beleži samoglasnike, Neron Kaisar odn. car Neron).

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Evo nešto za stručnjaka za rano hrišćanstvo, po pitanju broja 666..
Na latinskom jeziku, koji koristi rimokatolička crkva, naziv za papu je VICARVIS FIILI DEI.
Ako taj naziv napišemo vertikalno i svakom slovu koje u rimskim brojevima ima značenje broja, pogledajte šta ćemo dobiti kada ih saberemo..
V-5
I-1
C-100
A
R
V-5
I-1
S

F
I-1
I-1
L-50
I-1

D-500
E
I-1
______
666

Eto stručnjače!

Frusciante

pre 9 godina

С' обзиром да живим у Србији, на памет ми је пао сасвим други човек кад сам прочитао наслов.

Frusciante

pre 9 godina

С' обзиром да живим у Србији, на памет ми је пао сасвим други човек кад сам прочитао наслов.

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Evo nešto za stručnjaka za rano hrišćanstvo, po pitanju broja 666..
Na latinskom jeziku, koji koristi rimokatolička crkva, naziv za papu je VICARVIS FIILI DEI.
Ako taj naziv napišemo vertikalno i svakom slovu koje u rimskim brojevima ima značenje broja, pogledajte šta ćemo dobiti kada ih saberemo..
V-5
I-1
C-100
A
R
V-5
I-1
S

F
I-1
I-1
L-50
I-1

D-500
E
I-1
______
666

Eto stručnjače!

Ivan

pre 9 godina

Bibliju tako i treba shvatati - kao jednu istorijsku knjigu, zapis o jednom vremenu i shvatanjima/verovanjima tih ljudi. sve to ispričano kroz bajkovite događaje.

Marko

pre 9 godina

Pa kakve veze ima?
Jel se Neron ponasao kao djavo?
Jeste?
U cemu je onda razlika?
Taj simbol mozete videti u ogromnom broju logoa kompanija, banaka, osiguravajucih kuca..., prikriven, ili ne.
Wishful thinking?
Pogledajte samo cime se bave te kompanije, sta proizvode.
Za banke je bar svima jasno.

maki

pre 9 godina

ma sta znaju profesori fakulteta i strucnjaci za rano hriscanstvo, koji trose godine na proucavanje i ispitivanje, kad nase srbende daju teoriju i dokaz odmah, djavo je vatikan, papa, cia, razni monaski i viteski redovi,komunizam, a svi oni imaju za cilj unistenje pravoslavlja i srpskog naroda

Vladimir Boskovic

pre 9 godina

Ovo nije nikakvo otkriće, bukvalno piše u rečniku, i nije zbir slova na grčkom, nego na hebrejskom ("NRN-KSR", pošto hebrejski ne beleži samoglasnike, Neron Kaisar odn. car Neron).

Aleksandar

pre 9 godina

Pitam se, zasto niko od "vernika" ne procita prevedene zapise iz Mesopotamije? Sve tu isto pise, samo sto su za Bibliju debelo modifikovali. I to sva izdanja. Najmodifikovanija je ova zadnja verzija koji svi citaju.
Cak i prica o postanju i jabuci i zmiji je totalno izvrnuta prica. Prava prica je da je ta "zmija" i "jabuka znanja", u stvari dobro koje je oslobodilo ljude. Jedan od " Bogova", koji su ucestvovali u kreiranju ljudi, objasnio nam je sta je dobrota, duhovnost i mnoge druge stvari, za sta smo izbaceni iz Rajskog vrta, zajedno sa njim. Jer se to nije svidelo drugim Bogovima. Jer smo za njih stvoreni da budemo robovi. A Rajski vrt se nalazi, tj. nalazio na Zemlji. Cak stoji i prica da smo stvoreni po liku Bozijem, jer se jedan od njih "zrtvovao", da bi bili stvoreni po njemu. DNK. Ep o Gilgamesu je prica o potopu.
Da li je moguce, da ljudi jos uvek veruju da nas je stvorio pravi Bog? Ne, nije. Stvorila nas je neka druga civilizacija, kao sto smo i mi na ivici danas da stvaramo. Cak to i radimo, ali nesto od toga.
I to sa Antihristom, to je samo objasnjenje da u svakome stoji licni interes. Da li ce biti aktiviran, to sve zavisi od nas samih. Mozda neka civilizacija, tamo negde u Univerzumu, zasnovala je svoju ideologiju na oduzimanju resursa i iskoriscavanju, ubijanju...itd. Nista novo. Problem u svima je, sto sve ovo sto vidimo i ne vidimo, samo menja svoja stanja i oblike. Danas smo zivi, sutra mrtvi, prekosutra energija, nakosutra voda....sta god.
O'ladite nalo.

Audax

pre 9 godina

666 нису само 3 шестице, него бесконачан низ шестица. Бог у Старом Завету се представља као број 7, број савршенства. Анђео који је отпао од Бога имао је тежњу да буде једнак са Богом и из тог разлога отпада од Господа, отуда и бесконачан низ броја 6, јер нечастиви никада неће достићи број 7.

pogresno

pre 9 godina

Biblija kaze da ce antihrist ciji je broj 666 a taj broj broj covjeka, vladati u poslednjim danima i svi ce mu se prikloniti. Je li Neron ziv?

Marko

pre 9 godina

Religion was invented when the first con man met the first fool.
-Mark Twain
(., 14. april 2016 16:11)

And when the second con man met the second fool?
Printing money out of thin air was invented?

And when the third man met the third fool?
War is peace?
Freedom is slavery?
Ignorance is strenght?

...

Bog je ljubav

pre 9 godina

Mnogo boli ove zlurade antiteiste sto je Isus Hrist najznacajniji covek u istoriji. A tek sto ne mogu da mu oproste sto je propagirao ljubav (pa i prema neprijatelju), dok bi oni sa svojim neprijateljima radili kao Neron. Ali ne mogu, nemocni su, pa jedino mogu da pisu komentare pune mrznje.

vernik

pre 9 godina

To sto mlatite da je Crkva sarena laza je vasa privatna stvar i stvar vase slobodne volje. Mlatite koliko hocete.

Zanimljivo je samo koliko ste spremni da pljujete po Crkvi i religiji, a ne vidite koliko samo gluposti prosipate. To je zaista za zaljenje. Ne zbog toga da li verujete u Boga ili ne, nego sto nemate pojma o cemu pricate, ali ipak dajete sebi za pravo da izjavljujete takve besmislice:
Te dokazano je ovo, te nije dokazano ono i kojekave druge gluposti.
Nema nijedne teme na svetu gde ce ljudi pricati vise gluposti kao da znaju sve, u poredjenju sa pricom oko religije i crkve. Za sve drugo bi se zapitali u nekom trenutku da li ima smisla to sto govore, ali za crkvu ne. Prosto sve znaju i o crkvi i o bogu.
Kakva grupa zalosnih mozgova.

CATAPA

pre 9 godina

Bibliju tako i treba shvatati - kao jednu istorijsku knjigu, zapis o jednom vremenu i shvatanjima/verovanjima tih ljudi. sve to ispričano kroz bajkovite događaje.
(Ivan, 14. april 2016 17:25)
Game of Thrones iz pripovedačkog vremena. Biblija je zbirka čobanskih bajki, kad padne mrak i stoka zaspe ide nova epizoda.

LARA

pre 9 godina

Znamo da je broj 666,Antihristov broj,znamo da je Antihrist covek,a da je Neron,ne slazem se bas,jer ovo je upravo njegovo vreme,ako dela,onda to sada radi.

CATAPA

pre 9 godina

Ma da. Pa svaki hrišćanin zna da je Neron bacao hrišćane lavovima u Koloseumu. Videli u filmu. Takođe i da je zapalio Rim i uživao dok gleda kako hrišćani gore. Hrišćanska "istorija". Hrišćani pre svega mnogo lažu. Od uvek.

Svi vi sto mastate o sreci

pre 9 godina

VIKARIUS FILI DEI

Saberite rimske brojeve sakrivene u ovoj recenici sašivenoj na papinoj kapi... Slučajnost ili namera?

CATAPA

pre 9 godina

Biblija kaze da ce antihrist ciji je broj 666 a taj broj broj covjeka, vladati u poslednjim danima i svi ce mu se prikloniti. Je li Neron ziv?
(pogresno, 14. april 2016 17:42)
Pa vidi, u hrišćanskom magnovenju to "živ - nije živ" nije tako precizno i isključivo. Isus je napravljen živim iako nije rođen, a onda kada je umro, vaskrsao je tako da opet nije bio naročito živ. Ili bar ne dugo. Potom mu se vekovima obraćaju kao da jeste.
Ako mogu tako sa Hristom, mogu i sa Antihristom. Pa tako jeste bio Neron, ali ako zatreba može i da uskrsne. Njihova bajka, mogu kako hoće.

mala istorijska citanka

pre 9 godina

Znamo da je broj 666,Antihristov broj,znamo da je Antihrist covek,a da je Neron,ne slazem se bas,jer ovo je upravo njegovo vreme,ako dela,onda to sada radi.
(LARA, 14. april 2016 17:15)

Citaj malo istorijske knjige pa ces videti kakav je bio nepodnosljiv polozaj Jevreja pod Rimljanima. Nije samo Neron u pitanju. A kad kalendarski krenemo naovamo, imamo mnogo primera cistog Zla kroz istoriju.

Jabučilo

pre 9 godina

 tata đenka 
Krivo ste napisali. Ispravno na latinskom se piše VICARIUS FILII DEI. Nadalje U nije isto što i V. Ali i da sve te propuste zanemarimo, najveći problem je što to uopće nije papin službeni naslov, niti papa nsi taj naslov na kapi. Jedan od službenih naslova pape je VICARIUS CHRISTI. A nimerićka vrijednost tog naslova je 214, ako je to uopće važno.
(Ispravak radi istine, 14. april 2016 20:44)
VICARIVS FILII DEI je ispravno. Znak V je prvobitno korišćen i za glas V i za glas U.
Budući da je Hrist božji sin, papa (episkop rimski) jeste namesnik Sina Božjeg, što bi bio prevod sa latinskog.

budjenje

pre 9 godina

Nema vece zabave od citanja komentara ;)
Narod koji vec 70-ak godina ne ume ni sopstvenu vlast da izabere zna apsolutno sve... o religiji (ne jednoj nego svima), sportu, politici, nauci (ovde su ubedljivo "najmastovitiji"), geopolitickim desavanjima (ovde su ubedljivo najdosadniji), itd... itd... Totalna smehoteka ;)

Tanasi

pre 9 godina

Ljudi moji ovde se radi o antihristu u poslednijim danima jer taj 666 kode koji postoji na proizvodima gde kupujemo il na razns stvwri ima veze sa tim sto pise u apokalipsu da niko nece moci da kupi ni da proda ako nema broj 666 a to ce biti posle kad ljudi bice cipovani i pod kontrolom tehnologije itd. Inace broj 666 su koristili jevreji pre 3.000 godine kad su pokoravali druge narode pa ti narodi davali su porez, e bas taj 666 je bio broj kao znak da porez drugih naroda zato i sad jevreji oce taj isti broj da uvedu svugdekao globalizovani svetski broj koji ce se svi narodi bice pod vlasti jevreja - to jest u buduce antihrista koga ce vecina ljudi na planeti prihvatice ga kao vladara i na neki nacin kao boga. To sto sad pricaju o neruno je toliko smesno i vidi se da nisu ni citali apokalipsu i predaju i ucenja svetitelja koje jasno govore da se radi o poslednijm vremenima covecanstva. Kalinihta svima :)

bili

pre 9 godina

za ovo se znalo jos u proslom milenijumu tako da je ovo bas bajato. medutim ima nesto novo a to je da se bozic slavi u pogresno vreme. prema opisu u bibliji ( u pitanju su zivotinje i nešto jos sto sam zaboravio ) verovatno rodjenje Isusa je koliko se secam izmedju februara i maja. naime sve te zivotinje su u decembru bili na pasnjacima ( ili negde drugde ). takodje samo rodjenje se nije desilo u stali jer su tada u mestima imali kuce ( ako te gradjevine mozemo tako nazvati ) koje su putnici mogle da koriste uz odobrenje.

Ispravak radi istine

pre 9 godina

@ tata đenka
Krivo ste napisali. Ispravno na latinskom se piše VICARIUS FILII DEI. Nadalje U nije isto što i V. Ali i da sve te propuste zanemarimo, najveći problem je što to uopće nije papin službeni naslov, niti papa nsi taj naslov na kapi. Jedan od službenih naslova pape je VICARIUS CHRISTI. A nimerićka vrijednost tog naslova je 214, ako je to uopće važno.

dario

pre 9 godina

@Aleksandar

E moj Aleksandre, ti mislis da si jedini ovde koji cita nesto i da si otkrio toplu vodu. To o cemu ti pricas, o dobroti Zmije, to ti je samo biblijska prica ispricana iz Sotonine perspektive. Zemlja jeste bila rajski vrt, deo nebeskog carstva (postoji zivot i izvan zemlje) ali vise nije, sada je carstvo i dom Sotone i palih andjela, i nas potomaka onih koji su se odrekli Boga i prihvatili tu "dobru Zmiju", kolika je dobrota te zmije vidi se po tome kakav je ovaj svet danas. Sta mislis zasto zemlja vise nije rajski vrt? Za Sotonu mozda jeste i njegove sledbenike. Sve je stvar perspektive. Ko zeli dokaz, evo. U molitvi "Oce nas", lepo pise: "Neka dodje carstvo Tvoje, neka bude volja Tvoja"....Neka dodje, neka bude, znaci da sada nije. Kada se krstis, svestenik te pita: "Da li se odrices Sotone?" Tri puta. Zatim: "Da li si se odrekao Sotone?" Ponovo tri puta. Pre krstenja svi pripadamo Sotoni, jer ovo je njegovo carstvo, to je posledica prvobitnog greha nasih predaka. ali svaki covek ima slobodnu volju, koju mu niko ne moze uskratiti. Svako moze da izabere da sluzi Bogu, da se odrekne sotone. Zasto? Pa vreme vladavine palog andjela lagano istice, Bog ce se vratiti da iskoreni greh, jer to je jedino sto je doslo od palog andjela, prodao je tu ideju nasim precima kao diler sto prodaje drogu naivnima "Probajte, nista vas ne kosta" (prica o jabuci). Zato smo tu gde smo. Svako neka veruje kako mu drago, jer kao sto Isus rece: "Po veri vasoj sudice vam se". Uzdravlje.

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 9 godina

Hriscanstvo je i izmisljeno da bi ga jevreji drzali pod kontrolom.Zato je Neron djavo,sto je uvidio prevaru.

realno

pre 9 godina

Broj 666 odnosi se na zlo kao takvo i ono se može manifestirati u bilo kojem čovjeku, u Neronu se vjerojatno zlo manifestiralo, ali ne poznam detaljno Neronov život pa nemam potrebu da ga označim samo zlom, možda je čovjek napravio i dobrih stvari u svom životu, a mozda je bio i psihički bolestan pa i ne snosi odgovornost za zlo koje je učinio. Nagađanja služe samo za zabavu i skretanje pažnje istraživača na sebe. Navodno je i jedan rimski svećenik dao tezu da je Neron možda označen tim famoznim brojem 666, ali to ništa bitno ne mijenja.

ffws

pre 9 godina

"Evo nešto za stručnjaka za rano hrišćanstvo, po pitanju broja 666..
Na latinskom jeziku, koji koristi rimokatolička crkva, naziv za papu je VICARVIS FIILI DEI."

To nije naziv za papu, to je titula koja je koriscena u jednom laziranom dokumentu (a za to se zna jos od 15. veka!), a zove se Konstantinova darovnica.

Niti je tacan naziv "Vicarvis", vec "VicariUs". V =/= U zadnji put kada sam proverio.

Mikula

pre 9 godina

Ljudska civilziacija je toliko infatilna. Sve te tajne, sve te zavjere, sav taj misticizam, sve je to gomila gluposti. Ni najveći umovi nisu se često mogli othrvati toj infatilnoj sklonosti. Stvar je na kraju uvijek glupavo jednostavna, kao kad nam objasne neki magični trik, ali mi jednostavno ne želimo prihvatiti najjednostavnije odgovore. Nema velikih istina, nema velikih tajni, nema začaranih artefakta koji daju posebne moći, nema drevnih znanja koja čuvaju tajna društva.

Zalosni mozaik

pre 9 godina

"Kakva grupa zalosnih mozgova.
(vernik, 14. april 2016 21:58"

Vidis, ja bas isto to mislim za vernike. Pa, prosvetli nas, mudri covece koji verujes u hodanje po vodi, pretvaranju iste u vino, ozivljavanje mrtvih, bezgresno zacece, Zemlju kao ravnu plocu nastalu pre 6000 godina, praroditeljski greh, uskrsnuce... Slavis uskrs? A sta to tacno slavis, objasni nama zalosnima?
Ko je tu "zalostan mozak"? Bar jedan argument da si ponudio. Ali kakav argument moze iznedriti mozak koji za sebe smatra da je duhovno ispunjen zato sto veruje u sve ove besmislice, jer su mu tako rekli kad je bio mali. Gordost vernika je nesto stvarno tuzno i zastrasujuce istovremeno. Ne zna covek da li da se smeje ili da place. 666, bog, djavo, raj, pakao, WTF?

ајмо истину

pre 9 godina

Religion was invented when the first con man met the first fool.
-Mark Twain
(., 14. april 2016 16:11)

Није лепо служити се лажним цитатима и приписивати их људима који то нису изговорили. Два клика на гуглу показују да је ово лажан цитат и да презбетеријанац Марк Твен то никада није изговорио.

Ertz

pre 9 godina

Ovo za 666 SPC ne priznaje.
(dzericak, 14. april 2016 16:12)

SPC ni Bibliju ne priznaje, osim načelno. Pravoslavlje i katoličanstvo imaju kvazihrišćanstvo puno paganizama i sujeverja. Umesto Boga slave se ljudi, pale se žrtve u vidu sveća i puno je idolopoklonstva. To su religije, koje malo šta imaju sa Biblijom i verom, a samim tim i sa spasenjem.
Da li vam u crkvi govore o spasenju, novom rodjenju, raju, paklu? O svemu tome je govorio Hrist lično. Umesto toga u crkvi slušate pevanje, blage, površne savete i palite sveće. Ni pomena o spasenju, ni kako do njega. Kada bih sazidao hramove po zemlji i svetu proglasili bi me za sveca, a po Bibliji svi verni su sveti. To su Božije reči, ne moje. Kada sam monasima pravoslavnim suprostavio njihovu religiju sa Biblijom, rekli su mi da je Biblija samo priručnik. Od tada ne možemo da udružujemo njihovu religiju i moju veru. Nazvali su me protestantom jer odbijam da se klanjam ikonama i mrtvim telima, što je Biblijom jasno zabranjeno. Moj Gospod je odbačen u svoje vreme i danas bi ga izbacili iz mnogih crkava kada bi se pojavio jer Njegovo učenje ne odgovara njihovoj religiji i poslu. Šta onda da očekujemo, mi vernici Negove Reči? Nije mi bitno ko sam, važno je da u meni živi Gospod koji me uči, preobražava, kritikuje, vaspitava, usavršava. Njegovim obećanjima verujem. Slava jedino Gospodu!

ffws

pre 9 godina

"VICARIVS FILII DEI je ispravno."

Ne, nije. Vicarius je ispravno, posto je forma latinskog koji su rimokatolici u to vreme koristili je ona kod koje je ispravno "Vicarius".

"Znak V je prvobitno korišćen i za glas V i za glas U."

Da, prvobitno, u ranom latinskom. Srecom, jezici i pismo evoluiraju. Cinjenica je da ti moras da manipulises da bi dobio ono sto hoces.

"Budući da je Hrist božji sin, papa (episkop rimski) jeste namesnik Sina Božjeg, što bi bio prevod sa latinskog.
(Jabučilo, 14. april 2016 21:29)"

Ne. Tu titulu papa nikada nije koristio, niti je to naziv za papu u latinskom kao sto je neko rekao. Za tako nesto ne postoji ni promil dokaza.

Dokument koji je koriscen od strane papa je dokazano lazan jos u 15. veku, tako da ti i tebi slicni stvarno nemate na cemu da stojite. Sve sto radite je ponavljate teorije zavera iz srednjeg veka na osnovu revizionisticke mitologije bronzanog i gvozdenog doba. Mislim, stvarno.

Rugala se serpa loncu, sektaske price.

Sibirski tigar

pre 9 godina

Neron je rimski imperator, poeta i čovek koji je unapredio rimsko zakonodavstvo, umetnost i nauku.

Poznat je i kao veliki graditelj Rima i osvajač.

Rečju, veliki vladar. Meni omiljen.

Џејмс 007Bond

pre 9 godina

У јеееееееееееее каква библиотека, значи 10/10 за ентеријер, пространство, лепоту и осветљење...

Aleksandar

pre 9 godina

@Dario

Aj malo procitaj zapise iz Mesopotamije, pa ces shvatiti. Cak i ovo sto si moje procitao, lose si procitao. Ko zna kako si i Bibliju tumacio. Biblija je kopija toga i to losa. Uzgred, mnoge civilizacije su definisale i neke jos uvek, zmiju kao zivotinju mudrosti. A i za tvoje znanje svet je mnogo stariji od Biblije i svih jevandjelista, pisaca, rekotra i korektora.

dario

pre 9 godina

@Aleksandar

Ako mi se ukaze prilika mozda i procitam, mada mislim da nema potrebe za tim. Kazes da su ti zapisi stariji od Biblije. Ja ti verujem. Vladavina palog andjela je starija od Biblije, sto se moze tumaciti da su te zapise pisali njegovi sledbenici, zato su stariji. Biblija nije kopija nicega, samo istinita verzija price. Sam si rekao da je zemlja nekada bila rajski vrt, a pogledaj na sta lici sada. Da li tebi lici da zemljom vlada mudrost, duhovnost i dobrota? Meni ne.

FMDost

pre 9 godina

"Kakva grupa zalosnih mozgova.
(vernik, 14. april 2016 21:58"

Vidis, ja bas isto to mislim za vernike. Pa, prosvetli nas, mudri covece koji verujes u hodanje po vodi, pretvaranju iste u vino, ozivljavanje mrtvih, bezgresno zacece, Zemlju kao ravnu plocu nastalu pre 6000 godina, praroditeljski greh, uskrsnuce... Slavis uskrs? A sta to tacno slavis, objasni nama zalosnima?
Ko je tu "zalostan mozak"? Bar jedan argument da si ponudio. Ali kakav argument moze iznedriti mozak koji za sebe smatra da je duhovno ispunjen zato sto veruje u sve ove besmislice, jer su mu tako rekli kad je bio mali. Gordost vernika je nesto stvarno tuzno i zastrasujuce istovremeno. Ne zna covek da li da se smeje ili da place. 666, bog, djavo, raj, pakao, WTF?
(Zalosni mozaik, 15. april 2016 02:46) # Link komentara

Vaskrsenje Isusa Hrista, najargumentovaniji dokaz u ljudskoj istoriji..Vreme se deli na period pre i period posle nove ere..

Ertz

pre 9 godina

U Otkrovenju piše da je broj djavolov. U mnogim svetskim stvarima, gde je on upleo prste, nalazimo ovaj broj - od trgovine, interneta, pa sve do kocke i dalje.

ffws

pre 9 godina

"Negde pročitah da je neko izračunao da se broj 666 odnosi na Trajana
(Megabot, 14. april 2016 21:59)"

Mitologija i sujeverje bronzanog i gvozdenog doba je otvorena interpretaciji toliko da postoji cak 41.000 hriscanskih denominacija.

Ukratko, razne denominacije ne mogu ni da se dogovore o redosledu deset "bozjih" zapovesti, a one su navodno bile isklesane u kamenu...

Aleksandar

pre 9 godina

@Dario

I jos nesto. Pravi Bog je sve. Apsolutno sve. Sto ukljucuje sva moguca stanja, materijalna, energetska, visedimenzionalna, mikro, makro svet...sta god. Ni ja, ni ti, ni iko na ovoj planeti ne moze to da pojmi. Niti ce ikada.

Radomir

pre 9 godina

Raj na Zemlji je bio pre 6500godina u dolini Tigra i Eufrata.

Biblija je samo još jedna namerno loše prevedena kopija sumerskih glinenih tablica

Gradjanin

pre 9 godina

WWW akronim od Wolrd Wide Web je ništa drugo nego rimskim brojevima napisano 666... toliko!

P.S.
Ko ima oči da vidi - videće...

Nedogled

pre 9 godina

Glupih li ljudi, pa naravno da se odnosi na coveka, na antihrista, koji ce biti covek, a ne utvara ili duh...Drugo, koji je smisao da je to Neron ako je vec umro a Hristos nije dosao, jel vec zivimo u raju? Ne, prema tome nije Neron. Trece racunanje broja 666 nema veze s onim sto se ovde navodi, ne racuna se tako, vec ima veze sa jevrejskim uvazavanjem određenih brojeva kao bitnih, recimo njima su bitni brojevi 3, 7, 12, 40. Broj 6 nije 7 koji se kod jevreja smatra za broj savrsenstva. A kod jevreja kad nesto ponovis 3 puta to znaci da je potvrđeno, zapecaceno kao trajno. Te stoga 6 kad ponovimo 3 puta imamo 666 sto znaci da je zlo\antihrist beskonacno, potvrđeno nespisoban da bude kao Bog, da bude savrsen...

vernik

pre 9 godina

sve što si napisao o meni je samo dokaz tvog zalosnog prosudjivanja. Ti misliš d poznaješ mene i u šta i kako verujem a ne vidiš d j sv to samo plod tvoj zalosne mašte u nekakvom pokušaju d opravdan gluposti koje pišeš. Tvoje tumačenje vere nema blage veze sa životom. To je upravo ono što sam i napomenuo. Hvala sto si potvrdio. Niti sam gore niti vas ateiste želim da menjam. To sam vec rekao, to je slobodna volja svakog čoveka. Ti si upravo potvrdio sve. Sam si izneo stvari o kojima nemas pojma i sam si zaključio. Ko j tu gord?

Aleksandar

pre 9 godina

@budjenje

Ne klasifikuj ceo narod u isti kos. Jeste vecina zatupljena, ali postoji jedan deo koji koristi logiku stvari.

Pride, geopolitika, kosarka, sve sto si nabrojao i to je izum ljudskog mozga.

Ivan

pre 9 godina

Bibliju tako i treba shvatati - kao jednu istorijsku knjigu, zapis o jednom vremenu i shvatanjima/verovanjima tih ljudi. sve to ispričano kroz bajkovite događaje.

CATAPA

pre 9 godina

Bibliju tako i treba shvatati - kao jednu istorijsku knjigu, zapis o jednom vremenu i shvatanjima/verovanjima tih ljudi. sve to ispričano kroz bajkovite događaje.
(Ivan, 14. april 2016 17:25)
Game of Thrones iz pripovedačkog vremena. Biblija je zbirka čobanskih bajki, kad padne mrak i stoka zaspe ide nova epizoda.

Aleksandar

pre 9 godina

Pitam se, zasto niko od "vernika" ne procita prevedene zapise iz Mesopotamije? Sve tu isto pise, samo sto su za Bibliju debelo modifikovali. I to sva izdanja. Najmodifikovanija je ova zadnja verzija koji svi citaju.
Cak i prica o postanju i jabuci i zmiji je totalno izvrnuta prica. Prava prica je da je ta "zmija" i "jabuka znanja", u stvari dobro koje je oslobodilo ljude. Jedan od " Bogova", koji su ucestvovali u kreiranju ljudi, objasnio nam je sta je dobrota, duhovnost i mnoge druge stvari, za sta smo izbaceni iz Rajskog vrta, zajedno sa njim. Jer se to nije svidelo drugim Bogovima. Jer smo za njih stvoreni da budemo robovi. A Rajski vrt se nalazi, tj. nalazio na Zemlji. Cak stoji i prica da smo stvoreni po liku Bozijem, jer se jedan od njih "zrtvovao", da bi bili stvoreni po njemu. DNK. Ep o Gilgamesu je prica o potopu.
Da li je moguce, da ljudi jos uvek veruju da nas je stvorio pravi Bog? Ne, nije. Stvorila nas je neka druga civilizacija, kao sto smo i mi na ivici danas da stvaramo. Cak to i radimo, ali nesto od toga.
I to sa Antihristom, to je samo objasnjenje da u svakome stoji licni interes. Da li ce biti aktiviran, to sve zavisi od nas samih. Mozda neka civilizacija, tamo negde u Univerzumu, zasnovala je svoju ideologiju na oduzimanju resursa i iskoriscavanju, ubijanju...itd. Nista novo. Problem u svima je, sto sve ovo sto vidimo i ne vidimo, samo menja svoja stanja i oblike. Danas smo zivi, sutra mrtvi, prekosutra energija, nakosutra voda....sta god.
O'ladite nalo.

vernik

pre 9 godina

To sto mlatite da je Crkva sarena laza je vasa privatna stvar i stvar vase slobodne volje. Mlatite koliko hocete.

Zanimljivo je samo koliko ste spremni da pljujete po Crkvi i religiji, a ne vidite koliko samo gluposti prosipate. To je zaista za zaljenje. Ne zbog toga da li verujete u Boga ili ne, nego sto nemate pojma o cemu pricate, ali ipak dajete sebi za pravo da izjavljujete takve besmislice:
Te dokazano je ovo, te nije dokazano ono i kojekave druge gluposti.
Nema nijedne teme na svetu gde ce ljudi pricati vise gluposti kao da znaju sve, u poredjenju sa pricom oko religije i crkve. Za sve drugo bi se zapitali u nekom trenutku da li ima smisla to sto govore, ali za crkvu ne. Prosto sve znaju i o crkvi i o bogu.
Kakva grupa zalosnih mozgova.

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 9 godina

Hriscanstvo je i izmisljeno da bi ga jevreji drzali pod kontrolom.Zato je Neron djavo,sto je uvidio prevaru.

CATAPA

pre 9 godina

Ma da. Pa svaki hrišćanin zna da je Neron bacao hrišćane lavovima u Koloseumu. Videli u filmu. Takođe i da je zapalio Rim i uživao dok gleda kako hrišćani gore. Hrišćanska "istorija". Hrišćani pre svega mnogo lažu. Od uvek.

Tanasi

pre 9 godina

Ljudi moji ovde se radi o antihristu u poslednijim danima jer taj 666 kode koji postoji na proizvodima gde kupujemo il na razns stvwri ima veze sa tim sto pise u apokalipsu da niko nece moci da kupi ni da proda ako nema broj 666 a to ce biti posle kad ljudi bice cipovani i pod kontrolom tehnologije itd. Inace broj 666 su koristili jevreji pre 3.000 godine kad su pokoravali druge narode pa ti narodi davali su porez, e bas taj 666 je bio broj kao znak da porez drugih naroda zato i sad jevreji oce taj isti broj da uvedu svugdekao globalizovani svetski broj koji ce se svi narodi bice pod vlasti jevreja - to jest u buduce antihrista koga ce vecina ljudi na planeti prihvatice ga kao vladara i na neki nacin kao boga. To sto sad pricaju o neruno je toliko smesno i vidi se da nisu ni citali apokalipsu i predaju i ucenja svetitelja koje jasno govore da se radi o poslednijm vremenima covecanstva. Kalinihta svima :)

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Evo nešto za stručnjaka za rano hrišćanstvo, po pitanju broja 666..
Na latinskom jeziku, koji koristi rimokatolička crkva, naziv za papu je VICARVIS FIILI DEI.
Ako taj naziv napišemo vertikalno i svakom slovu koje u rimskim brojevima ima značenje broja, pogledajte šta ćemo dobiti kada ih saberemo..
V-5
I-1
C-100
A
R
V-5
I-1
S

F
I-1
I-1
L-50
I-1

D-500
E
I-1
______
666

Eto stručnjače!

maki

pre 9 godina

ma sta znaju profesori fakulteta i strucnjaci za rano hriscanstvo, koji trose godine na proucavanje i ispitivanje, kad nase srbende daju teoriju i dokaz odmah, djavo je vatikan, papa, cia, razni monaski i viteski redovi,komunizam, a svi oni imaju za cilj unistenje pravoslavlja i srpskog naroda

CATAPA

pre 9 godina

Biblija kaze da ce antihrist ciji je broj 666 a taj broj broj covjeka, vladati u poslednjim danima i svi ce mu se prikloniti. Je li Neron ziv?
(pogresno, 14. april 2016 17:42)
Pa vidi, u hrišćanskom magnovenju to "živ - nije živ" nije tako precizno i isključivo. Isus je napravljen živim iako nije rođen, a onda kada je umro, vaskrsao je tako da opet nije bio naročito živ. Ili bar ne dugo. Potom mu se vekovima obraćaju kao da jeste.
Ako mogu tako sa Hristom, mogu i sa Antihristom. Pa tako jeste bio Neron, ali ako zatreba može i da uskrsne. Njihova bajka, mogu kako hoće.

Bog je ljubav

pre 9 godina

Mnogo boli ove zlurade antiteiste sto je Isus Hrist najznacajniji covek u istoriji. A tek sto ne mogu da mu oproste sto je propagirao ljubav (pa i prema neprijatelju), dok bi oni sa svojim neprijateljima radili kao Neron. Ali ne mogu, nemocni su, pa jedino mogu da pisu komentare pune mrznje.

Marko

pre 9 godina

Pa kakve veze ima?
Jel se Neron ponasao kao djavo?
Jeste?
U cemu je onda razlika?
Taj simbol mozete videti u ogromnom broju logoa kompanija, banaka, osiguravajucih kuca..., prikriven, ili ne.
Wishful thinking?
Pogledajte samo cime se bave te kompanije, sta proizvode.
Za banke je bar svima jasno.

LARA

pre 9 godina

Znamo da je broj 666,Antihristov broj,znamo da je Antihrist covek,a da je Neron,ne slazem se bas,jer ovo je upravo njegovo vreme,ako dela,onda to sada radi.

bili

pre 9 godina

za ovo se znalo jos u proslom milenijumu tako da je ovo bas bajato. medutim ima nesto novo a to je da se bozic slavi u pogresno vreme. prema opisu u bibliji ( u pitanju su zivotinje i nešto jos sto sam zaboravio ) verovatno rodjenje Isusa je koliko se secam izmedju februara i maja. naime sve te zivotinje su u decembru bili na pasnjacima ( ili negde drugde ). takodje samo rodjenje se nije desilo u stali jer su tada u mestima imali kuce ( ako te gradjevine mozemo tako nazvati ) koje su putnici mogle da koriste uz odobrenje.

Audax

pre 9 godina

666 нису само 3 шестице, него бесконачан низ шестица. Бог у Старом Завету се представља као број 7, број савршенства. Анђео који је отпао од Бога имао је тежњу да буде једнак са Богом и из тог разлога отпада од Господа, отуда и бесконачан низ броја 6, јер нечастиви никада неће достићи број 7.

pogresno

pre 9 godina

Biblija kaze da ce antihrist ciji je broj 666 a taj broj broj covjeka, vladati u poslednjim danima i svi ce mu se prikloniti. Je li Neron ziv?

Svi vi sto mastate o sreci

pre 9 godina

VIKARIUS FILI DEI

Saberite rimske brojeve sakrivene u ovoj recenici sašivenoj na papinoj kapi... Slučajnost ili namera?

Marko

pre 9 godina

Religion was invented when the first con man met the first fool.
-Mark Twain
(., 14. april 2016 16:11)

And when the second con man met the second fool?
Printing money out of thin air was invented?

And when the third man met the third fool?
War is peace?
Freedom is slavery?
Ignorance is strenght?

...

ffws

pre 9 godina

"Evo nešto za stručnjaka za rano hrišćanstvo, po pitanju broja 666..
Na latinskom jeziku, koji koristi rimokatolička crkva, naziv za papu je VICARVIS FIILI DEI."

To nije naziv za papu, to je titula koja je koriscena u jednom laziranom dokumentu (a za to se zna jos od 15. veka!), a zove se Konstantinova darovnica.

Niti je tacan naziv "Vicarvis", vec "VicariUs". V =/= U zadnji put kada sam proverio.

Frusciante

pre 9 godina

С' обзиром да живим у Србији, на памет ми је пао сасвим други човек кад сам прочитао наслов.

Ispravak radi istine

pre 9 godina

@ tata đenka
Krivo ste napisali. Ispravno na latinskom se piše VICARIUS FILII DEI. Nadalje U nije isto što i V. Ali i da sve te propuste zanemarimo, najveći problem je što to uopće nije papin službeni naslov, niti papa nsi taj naslov na kapi. Jedan od službenih naslova pape je VICARIUS CHRISTI. A nimerićka vrijednost tog naslova je 214, ako je to uopće važno.

mala istorijska citanka

pre 9 godina

Znamo da je broj 666,Antihristov broj,znamo da je Antihrist covek,a da je Neron,ne slazem se bas,jer ovo je upravo njegovo vreme,ako dela,onda to sada radi.
(LARA, 14. april 2016 17:15)

Citaj malo istorijske knjige pa ces videti kakav je bio nepodnosljiv polozaj Jevreja pod Rimljanima. Nije samo Neron u pitanju. A kad kalendarski krenemo naovamo, imamo mnogo primera cistog Zla kroz istoriju.

Zalosni mozaik

pre 9 godina

"Kakva grupa zalosnih mozgova.
(vernik, 14. april 2016 21:58"

Vidis, ja bas isto to mislim za vernike. Pa, prosvetli nas, mudri covece koji verujes u hodanje po vodi, pretvaranju iste u vino, ozivljavanje mrtvih, bezgresno zacece, Zemlju kao ravnu plocu nastalu pre 6000 godina, praroditeljski greh, uskrsnuce... Slavis uskrs? A sta to tacno slavis, objasni nama zalosnima?
Ko je tu "zalostan mozak"? Bar jedan argument da si ponudio. Ali kakav argument moze iznedriti mozak koji za sebe smatra da je duhovno ispunjen zato sto veruje u sve ove besmislice, jer su mu tako rekli kad je bio mali. Gordost vernika je nesto stvarno tuzno i zastrasujuce istovremeno. Ne zna covek da li da se smeje ili da place. 666, bog, djavo, raj, pakao, WTF?

realno

pre 9 godina

Broj 666 odnosi se na zlo kao takvo i ono se može manifestirati u bilo kojem čovjeku, u Neronu se vjerojatno zlo manifestiralo, ali ne poznam detaljno Neronov život pa nemam potrebu da ga označim samo zlom, možda je čovjek napravio i dobrih stvari u svom životu, a mozda je bio i psihički bolestan pa i ne snosi odgovornost za zlo koje je učinio. Nagađanja služe samo za zabavu i skretanje pažnje istraživača na sebe. Navodno je i jedan rimski svećenik dao tezu da je Neron možda označen tim famoznim brojem 666, ali to ništa bitno ne mijenja.

dario

pre 9 godina

@Aleksandar

E moj Aleksandre, ti mislis da si jedini ovde koji cita nesto i da si otkrio toplu vodu. To o cemu ti pricas, o dobroti Zmije, to ti je samo biblijska prica ispricana iz Sotonine perspektive. Zemlja jeste bila rajski vrt, deo nebeskog carstva (postoji zivot i izvan zemlje) ali vise nije, sada je carstvo i dom Sotone i palih andjela, i nas potomaka onih koji su se odrekli Boga i prihvatili tu "dobru Zmiju", kolika je dobrota te zmije vidi se po tome kakav je ovaj svet danas. Sta mislis zasto zemlja vise nije rajski vrt? Za Sotonu mozda jeste i njegove sledbenike. Sve je stvar perspektive. Ko zeli dokaz, evo. U molitvi "Oce nas", lepo pise: "Neka dodje carstvo Tvoje, neka bude volja Tvoja"....Neka dodje, neka bude, znaci da sada nije. Kada se krstis, svestenik te pita: "Da li se odrices Sotone?" Tri puta. Zatim: "Da li si se odrekao Sotone?" Ponovo tri puta. Pre krstenja svi pripadamo Sotoni, jer ovo je njegovo carstvo, to je posledica prvobitnog greha nasih predaka. ali svaki covek ima slobodnu volju, koju mu niko ne moze uskratiti. Svako moze da izabere da sluzi Bogu, da se odrekne sotone. Zasto? Pa vreme vladavine palog andjela lagano istice, Bog ce se vratiti da iskoreni greh, jer to je jedino sto je doslo od palog andjela, prodao je tu ideju nasim precima kao diler sto prodaje drogu naivnima "Probajte, nista vas ne kosta" (prica o jabuci). Zato smo tu gde smo. Svako neka veruje kako mu drago, jer kao sto Isus rece: "Po veri vasoj sudice vam se". Uzdravlje.

Vladimir Boskovic

pre 9 godina

Ovo nije nikakvo otkriće, bukvalno piše u rečniku, i nije zbir slova na grčkom, nego na hebrejskom ("NRN-KSR", pošto hebrejski ne beleži samoglasnike, Neron Kaisar odn. car Neron).

Gradjanin

pre 9 godina

WWW akronim od Wolrd Wide Web je ništa drugo nego rimskim brojevima napisano 666... toliko!

P.S.
Ko ima oči da vidi - videće...

Jabučilo

pre 9 godina

 tata đenka 
Krivo ste napisali. Ispravno na latinskom se piše VICARIUS FILII DEI. Nadalje U nije isto što i V. Ali i da sve te propuste zanemarimo, najveći problem je što to uopće nije papin službeni naslov, niti papa nsi taj naslov na kapi. Jedan od službenih naslova pape je VICARIUS CHRISTI. A nimerićka vrijednost tog naslova je 214, ako je to uopće važno.
(Ispravak radi istine, 14. april 2016 20:44)
VICARIVS FILII DEI je ispravno. Znak V je prvobitno korišćen i za glas V i za glas U.
Budući da je Hrist božji sin, papa (episkop rimski) jeste namesnik Sina Božjeg, što bi bio prevod sa latinskog.

Aleksandar

pre 9 godina

@Dario

Aj malo procitaj zapise iz Mesopotamije, pa ces shvatiti. Cak i ovo sto si moje procitao, lose si procitao. Ko zna kako si i Bibliju tumacio. Biblija je kopija toga i to losa. Uzgred, mnoge civilizacije su definisale i neke jos uvek, zmiju kao zivotinju mudrosti. A i za tvoje znanje svet je mnogo stariji od Biblije i svih jevandjelista, pisaca, rekotra i korektora.

FMDost

pre 9 godina

"Kakva grupa zalosnih mozgova.
(vernik, 14. april 2016 21:58"

Vidis, ja bas isto to mislim za vernike. Pa, prosvetli nas, mudri covece koji verujes u hodanje po vodi, pretvaranju iste u vino, ozivljavanje mrtvih, bezgresno zacece, Zemlju kao ravnu plocu nastalu pre 6000 godina, praroditeljski greh, uskrsnuce... Slavis uskrs? A sta to tacno slavis, objasni nama zalosnima?
Ko je tu "zalostan mozak"? Bar jedan argument da si ponudio. Ali kakav argument moze iznedriti mozak koji za sebe smatra da je duhovno ispunjen zato sto veruje u sve ove besmislice, jer su mu tako rekli kad je bio mali. Gordost vernika je nesto stvarno tuzno i zastrasujuce istovremeno. Ne zna covek da li da se smeje ili da place. 666, bog, djavo, raj, pakao, WTF?
(Zalosni mozaik, 15. april 2016 02:46) # Link komentara

Vaskrsenje Isusa Hrista, najargumentovaniji dokaz u ljudskoj istoriji..Vreme se deli na period pre i period posle nove ere..

Sibirski tigar

pre 9 godina

Neron je rimski imperator, poeta i čovek koji je unapredio rimsko zakonodavstvo, umetnost i nauku.

Poznat je i kao veliki graditelj Rima i osvajač.

Rečju, veliki vladar. Meni omiljen.

Mikula

pre 9 godina

Ljudska civilziacija je toliko infatilna. Sve te tajne, sve te zavjere, sav taj misticizam, sve je to gomila gluposti. Ni najveći umovi nisu se često mogli othrvati toj infatilnoj sklonosti. Stvar je na kraju uvijek glupavo jednostavna, kao kad nam objasne neki magični trik, ali mi jednostavno ne želimo prihvatiti najjednostavnije odgovore. Nema velikih istina, nema velikih tajni, nema začaranih artefakta koji daju posebne moći, nema drevnih znanja koja čuvaju tajna društva.

ајмо истину

pre 9 godina

Religion was invented when the first con man met the first fool.
-Mark Twain
(., 14. april 2016 16:11)

Није лепо служити се лажним цитатима и приписивати их људима који то нису изговорили. Два клика на гуглу показују да је ово лажан цитат и да презбетеријанац Марк Твен то никада није изговорио.

Aleksandar

pre 9 godina

@Dario

I jos nesto. Pravi Bog je sve. Apsolutno sve. Sto ukljucuje sva moguca stanja, materijalna, energetska, visedimenzionalna, mikro, makro svet...sta god. Ni ja, ni ti, ni iko na ovoj planeti ne moze to da pojmi. Niti ce ikada.

Ertz

pre 9 godina

U Otkrovenju piše da je broj djavolov. U mnogim svetskim stvarima, gde je on upleo prste, nalazimo ovaj broj - od trgovine, interneta, pa sve do kocke i dalje.

ffws

pre 9 godina

"Negde pročitah da je neko izračunao da se broj 666 odnosi na Trajana
(Megabot, 14. april 2016 21:59)"

Mitologija i sujeverje bronzanog i gvozdenog doba je otvorena interpretaciji toliko da postoji cak 41.000 hriscanskih denominacija.

Ukratko, razne denominacije ne mogu ni da se dogovore o redosledu deset "bozjih" zapovesti, a one su navodno bile isklesane u kamenu...

Ertz

pre 9 godina

Ovo za 666 SPC ne priznaje.
(dzericak, 14. april 2016 16:12)

SPC ni Bibliju ne priznaje, osim načelno. Pravoslavlje i katoličanstvo imaju kvazihrišćanstvo puno paganizama i sujeverja. Umesto Boga slave se ljudi, pale se žrtve u vidu sveća i puno je idolopoklonstva. To su religije, koje malo šta imaju sa Biblijom i verom, a samim tim i sa spasenjem.
Da li vam u crkvi govore o spasenju, novom rodjenju, raju, paklu? O svemu tome je govorio Hrist lično. Umesto toga u crkvi slušate pevanje, blage, površne savete i palite sveće. Ni pomena o spasenju, ni kako do njega. Kada bih sazidao hramove po zemlji i svetu proglasili bi me za sveca, a po Bibliji svi verni su sveti. To su Božije reči, ne moje. Kada sam monasima pravoslavnim suprostavio njihovu religiju sa Biblijom, rekli su mi da je Biblija samo priručnik. Od tada ne možemo da udružujemo njihovu religiju i moju veru. Nazvali su me protestantom jer odbijam da se klanjam ikonama i mrtvim telima, što je Biblijom jasno zabranjeno. Moj Gospod je odbačen u svoje vreme i danas bi ga izbacili iz mnogih crkava kada bi se pojavio jer Njegovo učenje ne odgovara njihovoj religiji i poslu. Šta onda da očekujemo, mi vernici Negove Reči? Nije mi bitno ko sam, važno je da u meni živi Gospod koji me uči, preobražava, kritikuje, vaspitava, usavršava. Njegovim obećanjima verujem. Slava jedino Gospodu!

budjenje

pre 9 godina

Nema vece zabave od citanja komentara ;)
Narod koji vec 70-ak godina ne ume ni sopstvenu vlast da izabere zna apsolutno sve... o religiji (ne jednoj nego svima), sportu, politici, nauci (ovde su ubedljivo "najmastovitiji"), geopolitickim desavanjima (ovde su ubedljivo najdosadniji), itd... itd... Totalna smehoteka ;)

Nedogled

pre 9 godina

Glupih li ljudi, pa naravno da se odnosi na coveka, na antihrista, koji ce biti covek, a ne utvara ili duh...Drugo, koji je smisao da je to Neron ako je vec umro a Hristos nije dosao, jel vec zivimo u raju? Ne, prema tome nije Neron. Trece racunanje broja 666 nema veze s onim sto se ovde navodi, ne racuna se tako, vec ima veze sa jevrejskim uvazavanjem određenih brojeva kao bitnih, recimo njima su bitni brojevi 3, 7, 12, 40. Broj 6 nije 7 koji se kod jevreja smatra za broj savrsenstva. A kod jevreja kad nesto ponovis 3 puta to znaci da je potvrđeno, zapecaceno kao trajno. Te stoga 6 kad ponovimo 3 puta imamo 666 sto znaci da je zlo\antihrist beskonacno, potvrđeno nespisoban da bude kao Bog, da bude savrsen...

vernik

pre 9 godina

sve što si napisao o meni je samo dokaz tvog zalosnog prosudjivanja. Ti misliš d poznaješ mene i u šta i kako verujem a ne vidiš d j sv to samo plod tvoj zalosne mašte u nekakvom pokušaju d opravdan gluposti koje pišeš. Tvoje tumačenje vere nema blage veze sa životom. To je upravo ono što sam i napomenuo. Hvala sto si potvrdio. Niti sam gore niti vas ateiste želim da menjam. To sam vec rekao, to je slobodna volja svakog čoveka. Ti si upravo potvrdio sve. Sam si izneo stvari o kojima nemas pojma i sam si zaključio. Ko j tu gord?

dario

pre 9 godina

@Aleksandar

Ako mi se ukaze prilika mozda i procitam, mada mislim da nema potrebe za tim. Kazes da su ti zapisi stariji od Biblije. Ja ti verujem. Vladavina palog andjela je starija od Biblije, sto se moze tumaciti da su te zapise pisali njegovi sledbenici, zato su stariji. Biblija nije kopija nicega, samo istinita verzija price. Sam si rekao da je zemlja nekada bila rajski vrt, a pogledaj na sta lici sada. Da li tebi lici da zemljom vlada mudrost, duhovnost i dobrota? Meni ne.

Radomir

pre 9 godina

Raj na Zemlji je bio pre 6500godina u dolini Tigra i Eufrata.

Biblija je samo još jedna namerno loše prevedena kopija sumerskih glinenih tablica

ffws

pre 9 godina

"VICARIVS FILII DEI je ispravno."

Ne, nije. Vicarius je ispravno, posto je forma latinskog koji su rimokatolici u to vreme koristili je ona kod koje je ispravno "Vicarius".

"Znak V je prvobitno korišćen i za glas V i za glas U."

Da, prvobitno, u ranom latinskom. Srecom, jezici i pismo evoluiraju. Cinjenica je da ti moras da manipulises da bi dobio ono sto hoces.

"Budući da je Hrist božji sin, papa (episkop rimski) jeste namesnik Sina Božjeg, što bi bio prevod sa latinskog.
(Jabučilo, 14. april 2016 21:29)"

Ne. Tu titulu papa nikada nije koristio, niti je to naziv za papu u latinskom kao sto je neko rekao. Za tako nesto ne postoji ni promil dokaza.

Dokument koji je koriscen od strane papa je dokazano lazan jos u 15. veku, tako da ti i tebi slicni stvarno nemate na cemu da stojite. Sve sto radite je ponavljate teorije zavera iz srednjeg veka na osnovu revizionisticke mitologije bronzanog i gvozdenog doba. Mislim, stvarno.

Rugala se serpa loncu, sektaske price.

Aleksandar

pre 9 godina

@budjenje

Ne klasifikuj ceo narod u isti kos. Jeste vecina zatupljena, ali postoji jedan deo koji koristi logiku stvari.

Pride, geopolitika, kosarka, sve sto si nabrojao i to je izum ljudskog mozga.

Џејмс 007Bond

pre 9 godina

У јеееееееееееее каква библиотека, значи 10/10 за ентеријер, пространство, лепоту и осветљење...