Četvrtak, 14.04.2016.

10:18

Lenjin i dalje izgleda kao da spava, ali koliko to košta?

Autor: BBC

Lenjin i dalje izgleda kao da spava, ali koliko to košta? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Pa sad

pre 9 godina

Zamenili mu kozu sa plastikom. Unutra nema nista samo brada, brkovi i obrve su original. Pa sta odrzavaju onda toliko? Samo te dlake :)

Ezop

pre 9 godina

@ "Bio i ostao legenda koju i dan danas slave milioni. Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila.
(11, 14. april 2016 17:15)"

Jos uvek postoje ljudi kojima su ovi idoli? I te vile je neko zaradio, a nije sedeo u kafani i olajavao druge, ili je to uradio njihov deda ili otac ali to je i dalje njihovo. Govorim o postenim trgovcima i zemljoposednicima iz 19/20 veka, kriminalce tu ne racunam za njih zakon treba postojati. I onda jedan lik skupi sve zavidne mozgove i sa njihovom podrskom pobije i podeli tudje nasledstvo. Sve sto su neke porodice generacijama sticale. Cvrckovi se pobunili protiv mrava i sve im oteli.

gojko

pre 9 godina

Te 200 hiljada bolje dati gladima a ostatke od tog zlikovca na smetlište gde mu je i mesto ili poslati britancima jer su ga oni instalirali na vlast u rusiji.

Zoki

pre 9 godina

@(eto, 14. april 2016 17:09) - Potpisao je mir kakav su Nemci tražili, oni su ga i poslali u Rusiju da diže revoluciju i da je izbaci iz rata. A po pitanju Romanova, ako mu je bio kriv car - šta su mu bili krivi ono teško bolesno dete i njegove sestre?

Washington

pre 9 godina

Crveni bandit,koji je pobio Romanove
(AcA, 14. april 2016 10:30)

Nisu ni Romanovi bili cvecke. Jahali su ruski narod gore nego komunisti. Manite me te plave krvi.

Stevan

pre 9 godina

Dok je car ubijen zajedno sa celom porodicom i grob im se nije znao do pre jednu deceniju, glavni akter njegovog kraja se 91 godinu tretira bolje nego većina živih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tomtom, 14. april 2016 18:43)

Dok je car bio u Rusiji na vlasti ista je bila najsiromasnija drzava Evrope, prodali su Aljasku, a carska porodica bila najbogatija... Nakon toga Rusija je postala nuklearna sila, ostvarila privredni rast ikad zabelezen. Gledao si dokumentarac o ubistvu carske porodice na RTS-u pre 15 godina koji je puštan da se dodvorimo Evropi i pokazemo kako smo mi demokratska drzava, da se narodu ispere mozak-i uspeli su u tome. Jer praznu glavu najlakše je napuniti, i to je upravo ono što nam i rade u poslednjih 15 godina, ne baratamo istorijskim cinjenicama, nemamo sopstveno znanje, neuki smo pa slusamo sta drugi kazu, pa ono sto nam zvuci lepse i primamljivije i ono sto se najvise puta ponavlja u to poverujemo i to usvojimo.

Darth Shone

pre 9 godina

Telo? Koje telo, ako je kako sami kažu skoro sve zamenjeno plastikom i voskom? Kosti? Kosti mogu da opstanu dosta duže, ali prizor nije za posmatranje. Inače kult neraspadnutih tela nije nov, čak nije ni komunistički izum. Toga je hrišćanstvo puno, kako na istoku, tako i na zapadu. Mada više na istoku. Inače ideja da se Vladimir Iljič Uljanov preparira, nije izvirno njegova, nego je to ideja Josifa Visarionoviča Džugašvilija, koji je kao nesuđeni pravoslavni bogoslov i pop, znao kakva su osećanja naroda, pa je hteo time da nametne kult moštiju vođe revolucije. Kasnije je to imitirala svaka zemlja soc lagera, u stvari skoro svaka, jer jedini koji se usudio da se suprotstavi Moskvi, nije prepariran, nego je sahranjen, i to po sopstvenoj želji, iako je za svog života dozvoljavao otvoreno obožavanje i klanjanje. Čitav sistem komunističkih država je izgrađen kao iskrivljena slika faraonskog egipta. Tu je i faraon kao živi bog na zemlji i jak posmrtni kult vladara. A sve je to savršeno leglo na već ustaljenu religijsko običajnu praksu u narodima koji su pali pod iskrivljeno otelotvorenje Marksove ideje socijalne pravde. Sve to uopšte nije bizarno, jer sistem je bio takav, ali je bizarno to što su kanonizovani poslednji Romanovi.

stevan

pre 9 godina

Posle ovog teksta kontam da je na toj mumiji pravo - samo brkovi i brada. Sve ostalo je plastika, gliceroli, voskovi i td.. Onda su lepo mogli telo da sahrane pa da lepo naprave lutku kakvu hoce da glumi ovo, a sa koje bi samo brisali prasinu. Ovo sada nije nista vise do lutka cije odrzavanje kosta sacuvaj Boze..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pera, 14. april 2016 11:18)

Ovako da ti objasnim druže... To i jeste obična lutka čije održavanje ne košta ništa, osim što se s vremena na vreme očisti od prašine... Ali se narodu i javnosti uopšte prijavljuje priča kako je to njegovo telo, levo desno, održavanje košta Boga oca, tim stručnjaka, tehnike, preparati, izgleda kao da je živ, i sl... A sve kako bi se opravdao novac koji se nekome svake godine sliva u džep...

Dusan K.

pre 9 godina

@ "Koji "duh" napustio telo? Javite ako znate nesto sto standardni model fizike nije provalio cisto da se ovi iz cerna ne muce ljudi...
(gg, 14. april 2016 19:28)"

Ok, ti si telo koje govori. Sastojis se iz vodonika, kiseonika , kalcijuma, itd.
Cak i naucnici iz CERN-a znaju da njihova tela i tela koje istrazuju imaju vrlo bitnu razliku, ova prva umeju da govore. Ne protive se da postiji duh, ali ga ne mogu dokazati, pa se bave onime cemu mogu.

Sto se Lenjina i Rusa tice ne vidim potrebu da mu cuvaju telo, isto je da su mu sacuvali samo garderobu. Lenjin je negde samo Bog zna gde i to u bukvalnom smislu.

vlada logika

pre 9 godina

@bs
Ladno bi mogao da osnujes stranku, recimo Vaskrslih Staljinista.Vidim i da si dobio vise pluseva nego minusa, za tebe u ovoj drzavi ne bi trebalo da bude zime.

Pa sad

pre 9 godina

Zamenili mu kozu sa plastikom. Unutra nema nista samo brada, brkovi i obrve su original. Pa sta odrzavaju onda toliko? Samo te dlake :)

Trovach

pre 9 godina

Iako po uverenju nisam komunista, mislim da je komunizam imao donekle pozitivnu ulogu, jer je naterao bezdusne kapitaliste da se malo zamisle i zabrinu. Danas, u normalnim zemljama, svako posteno placa odradjeni posao. Zamislite situaciju da svom automehanicaru kazete :"Dodjem ti." Ako ga bas dobro poznajete, mozda vam dozvoli da odvezete svoj auto kuci, u suprotnom "dodjete mu" prvo pare.

bs

pre 9 godina

@demokratija
On je potpisao mir i spasao milione od pogibije. Da je Srbija potpisala mir, ne bi nam pobili trecinu stanovnistva.
Nije tacno da su komunisti pobili toliko Rusa, u logorima i zatvorima ih je za vreme Staljina, koji je najsuroviji bio, umrlo 2 miliona. I to su zvanicni podaci, koje su sakupili oni koji Staljina nazivaju zlocincem. U isto greme, manje je zatvorenika bilo u SSSR-u nego u SAD-u. To sto Staljinu pripisuju sve smrti u SSSR-u je vec stvar propagande. Krive ga za glad u Ukrajini,koja nema veze s njim vec sa losom zetvom i ekonomskom krizom, to je kao da Zapene premijere i predsednike krive za Milione stradalih tokom svetske ekonomske krize '29. medju zrtve mu ubacuju i jadne Nemce koje je pobio kad su napali SSSR :)
Medjutim, cinjenica je da je SSSR za 30 godina od zaostale seljacke zemlje postao nukelarna velesila, ekonomski bio medju 2 najmocnije drzave sveta, razvio svemirski program i to sve pored razaranja u II sv. ratu.

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Pre nego sto sam lupetas o humanosti itd.. Uzmi knjige pa citaj... Romanovi nisu samo ovi zadnji na listi... Ako nisi znao.. Pa i ovi "zadnji" nisu bas bili sjajni. 

I manje mitologije, vise znanja.. Zdravije za sve.
(JPR23, 14. april 2016 16:45)

Naravno da nisu samo ovi zadnji. Dao sam komentar na Lenjinovo careubistvo, a to je učinjeno poslednjima.

demokratija

pre 9 godina

On svoju zemlju izvukao iz rata u kojem su ginuli milioni njenih gradjana zbog nesposobnog cara. Cuvaju ga i slave jer nisu banan drzavica koja pljuje po svemu sto je imala u proslosti. Zato su oni svetska sila a Srbija najsiromasnija drzava Evrope. Nemamo istoriju i ne cenimo nista, prevrtljiv smo narod, najprevrtljiviji na svetu.(eto, 14. april 2016 17:09)Nije izvukao zemlju iz rata,već je potpisao separatni mir,koji je bio veoma štetan po Rusiju.Rusija je izgubila dobar deo svoje teritorije.Jedna mala,siromašna i tifusom razorena Srbija je to mogla da uradi 1915-e godine,kada su nam Beč i Berlin ponudili separatni mir,ali je odbila da okrene leđa saveznicima,a znamo šta se posle samo nekoliko meseci desilo i kakvu je golgotu preživeo srpski narod.Da smo to uradili danas ne bi ponosni na herojska dela srpske vojske iz tog rata.Trećina stanovnika Srbije nije dala svoje živote uzalud za kralja,za političare,već za slobodu svoje porodice i svojih ognjišta,za slobodu zemlje.Ne samo što je Lenjin ostavio milione Rusa pod tuđom čizmom,već je izdao saveznike,Britance i Francuze,koji su kao ruski saveznici ušli u rat.Oslobodio je građane Rusije od autokratske monarhije,ali je zato uveo još gori komunistički totalitarni sistem.Više je Rusa stradalo u miru od komunističkih vlastodržaca,nego od ratova.

krsto

pre 9 godina

Ziveo Staljin.Ziveo Lenjin.Nisu mogli da im oproste sto nista sa sobom nisu poneli u grob,sem izbusenih gaca.A Romanovi najbogatiji evropljani,dok su Rusi umirali od bede.Pa valjda Rusi bolje znaju od vas ,ko je ko...
Romanovi - stotine godina vlasti ,jad feuda i kmetova,najsiromasnija zemlja Evrope,prodata Aljaska,a oni najbogatiji vladari
komunisti - poleteli u svemir ruski seljaci za 30tak godina,najjaca nuklearna sila na svetu,najveci privredni rast ikad zabiljezen.Ali kao sto kaze drug Stalin problem je uvek u kadrovima...

DEDA CVETKO

pre 9 godina

I ovi sto pljuju po Romanovima i ovi sto pljuju po Boljsevicima su od iste tiranske fele. Nema tu nikakve razlike.

Da se razumemo: obe kuce (carska i boljsevicka) bile su genocidne. U to ne imajte nikakve sumnje. U prve tri godine Prvog Svetskog Rata, nespremna carska armija zrtvovala je NAJMANJE dve, a po nekim procenama cak i do sest miliona ruskih vojnika (a koliko je neduznih ljudi tek nastradalo po pogromima, napadima na sela, kozackim racijama na carske neprijatelje i po carskim dusegupkama, ne smem ni da pomislim). Naravno da je takva krvava i razvedena od naroda vlast morala da padne pre ili kasnije, bez obzira od kog i kakvog bozanstva je bila postavljena. Da je nisu zamenili boljsevici, zamenio bi je vojni puc (sto se, zapravo, i dogodilo sa dolaskom Kerenskog) ili bi na vlast dosla svestenicka klasa preko Raspucina. Romanovi su mozda bili dobri za malu Srbiju jer su joj pritekli u pomoc, ali su za Ruski narod bili najgora kataklizma u istoriji. Ideju da Romanovi nisu imali imperijalisticke ambicije necu cak ni da komentarisem. Njihove globalne imperijalne ambicije su se prostirale nekih 15,000 kilometara: od Norveske pa do Port Artura (danasnja Kina). Jedino je Britanska vampirija, ovaj...imperija...bila gora.

Boljsevici su bili jos gori: samo za pet godina gradjanskog rata (1918-1923), po Rusiji je ubijeno NAJMANJE deset miliona ljudi, a pravo krvoprolice je TEK dolazilo.

Rusija bukvalno nije imala iole normalnu vladu sve do 2000. godine.

Ivan

pre 9 godina

" Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila."

To jeste istina, ali je onda uspostavio najbrutalniji sistem cije se zrtve ni nemogu izbrojati, i osudio stotine miliona na nastavak bas tog siromastva.

tomtom

pre 9 godina

Dok je car ubijen zajedno sa celom porodicom i grob im se nije znao do pre jednu deceniju, glavni akter njegovog kraja se 91 godinu tretira bolje nego većina živih.

JOhn

pre 9 godina

Ovo me podseca na epizodu Mucki....organe i krv povadili, misici i koza vestacki...isto kao Trigerova metla od 20 godina, promenio 15 drski i 10 cetki a i dalje ista metla.

Und1sputed

pre 9 godina

Koliko novca, istrazivanja, naucnika, tehnologije...a kada zamislimo Egipat za vremena faraonova pre 2000-5000 godina pre hrista, kakva je to napredna civilizacija bila, da i dan danas ima ocuvanih tela, piramida za koje ni dan danas neznaju tacno kako su jih onako precizno bez mana sagradili

11

pre 9 godina

@Aleksandar vuletic
Bio i ostao legenda koju i dan danas slave milioni. Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila.

11

pre 9 godina

@John
Oni, za razliku od evropskih "civilizacija" trose 200 000 na odrzavanje mrtvog revolucionara, dok Evropljani trose stotine miliona na izdrzavanje svojih "kraljeva" koji su ih do pre nekoliko decenija vesali na trgovima i bicevima "motivisali" da rade.

eto

pre 9 godina

@Bahamut
On svoju zemlju izvukao iz rata u kojem su ginuli milioni njenih gradjana zbog nesposobnog cara. Cuvaju ga i slave jer nisu banan drzavica koja pljuje po svemu sto je imala u proslosti. Zato su oni svetska sila a Srbija najsiromasnija drzava Evrope. Nemamo istoriju i ne cenimo nista, prevrtljiv smo narod, najprevrtljiviji na svetu. Svi ste klicali Titu, pa vam onda nije valjao, pa ste klicali Slobi, sad vam je zlocinac, pa Tadicu, sad nikog da nadjes ko je glasao za njega, pa Seselju, sad nista :) i samo cete da propadate jer ste licemeri.

eto

pre 9 godina

@Zoran Jovanic
80% gradjana moze da pozeli i da sruse Kremlj pa to ne mora Vlada da dozvoli. Evo ovde bi lako neki politicar nagovorio 80% gradjana da glasaju da se srusi Beograd ili Kalemegdan i sto je najjace srusili bi ga, ali tamo u Vladi sede obrazovanj ljudi koji se brinu da se zakoni postuju.

NCC-1701-E

pre 9 godina

@Tata spalio Đenku UŠLI u 1sv rat zbog srbije ?! Hahahahahahhaahhahaah !!!!! Jel te nije sramota da propagiraš pseudo-istoriju ? Gde si se ti školovao ,na marsu ? Jedino to može da opravda abnormalnu količinu laži i gluposti koje propagiraš ovde. Kao dipl arheolog i vrhunski poznavalac istorije tvrdim da je sve što si rekao patološka laž koja treba da brani feudalno-monarhističku diktaturu koja je najviše osiromašila rusiju u njenom postojanju, Lenjin je heroj koji je doneo slobodu rusima i vladavinu naroda (diktaturu proletarijata) , ako mi ne veruješ PITAJ RUSE ja čvrsto stojim sa dokazima za moje tvrdnje , a tvoje su čisto lupetanje! I svi vi što zastupate versko-monarhističke diktature samo pokazujete da smo uveliko sluge NATO pakta jer je to njihova doktrina i ideološka podloga za manipulaciju nad drugima.

11

pre 9 godina

@Tata spalio Denku
Taj pobozni Romanov je odgovoran za ubistvo hiljada ljudi koji su samo trazili hleb na ulicama Petrograda. Pobozni Romanovi su uzivali u gozbama dok je narod umirao od gladi. Pobozni je poslao narod u rat i zahvaljujuci njegovoj nesposobnosti milioni su izginuli. Nisu oni bili ni pobozni ni skromni, taj njihov car bio je najbogatiji covek Evrope.

JPR23

pre 9 godina

Možete da volite ili ne volite Rusiju, ali Romanovi nisu bili ubice i nisu vodili imperijalističke ratove. Treba znati nešto o čemu pišete, a ne lupetati bez veze. Oni nisu bili "kraljevska", već carska porodica. Veoma plemenita, humana i pobožna. Carica je sa svojim ćerkama za vreme I svetskog rata radila u poljskoj bolnici kao medicinska sestra, lečeći ranjene ruske i srpske borce. Ušli su u I svetski rat zbog Srbije. Jeste narod bio siromašan, a tek nakon careubistva postalo je još gore. U Rusiju idem minimum dva puta godišnje, a tog prepariranog zlikovca Lenjina nikada nisam išao da vidim, niti ću..
(Tata spalio Đenku, 14. april 2016 15:23)

Pre nego sto sam lupetas o humanosti itd.. Uzmi knjige pa citaj... Romanovi nisu samo ovi zadnji na listi... Ako nisi znao.. Pa i ovi "zadnji" nisu bas bili sjajni.

I manje mitologije, vise znanja.. Zdravije za sve.

Allegretto

pre 9 godina

Glupost i morbidna megalomanija jednog propalog totalitarnog režima. Najveći i najbolji spomenik je onaj koji čovek sebi podigne za života svojim delom. Zna se koje je Lenjinovo delo. Dobro ili loše, to neka sudi istorija.

Nisam nikad bio u Moskvi, a voleo bih. Ali ako ikad odem tamo, to je poslednje mesto koje bih išao da vidim.

Kao kontraprimer, uzmimo Mocarta. Ni ne zna se gde je Mocartov grob, ali ubeđen sam da na ovoj planeti ne prođe više od 15 minuta a da neko, negde, makar kao vežbu, ne otsvira nešto od Mocarta i ne oduševi se njegovim delom.

Šta mislite, ko od njih dvojice ima lepši spomenik?

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Crveni bandit,koji je pobio Romanove 
(AcA, 14. april 2016 10:30) 

Odlicno, to tako treba. I sad tako treba sa svima vama rusofilima, eliminacija, celih familija. Ako vas je 3 miliona neka vas je 3 miliona. Kome vi trebate. Ostalih 3 miliona koji ostanu zivece konacno normalno bez vas rusofilsko azijatskih svinja da smrdite ovde. Evropski. Sve li vam svima mrtvo rusofilsko iebem. Sto vas NATO ne pobi sve, krv vam rusofilsku azijatsku dinaroidnu iebem mrtvu.
(eradikacija kukolja, 14. april 2016 14:33)

NATO nas ne pobi, jer smo mi Srbi i nama niko ništa ne može.. To si trebao da shvatiš odavno. Tvoja Evropa vekovima smrdi, počevši od smrdljivih engleza. Evropska kultura: inkvizicija, spaljivanje veštica, Hitler, logori čak i za decu, ubijanje muslimana po celom svetu, engleski kolonijalisti su indijskim devojčicama sekli prste da bi bolje gurale pamuk u mašine! Jel ti to treba?? ZAPAD nikada neće imati kulturu kao Azija! Sram te bilo gnjido! Decu su našu ubijali, a ti bi da nas pobiju sve! Dođi ti, pa nas ti ubijaj!

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

@(jj, 14. april 2016 13:51)

Slažem se sa komentarom! Svako vreme nosi svoje breme. Rusija je puna istorijskih spomenika koji se izuzetno lepo održavaju. Nemaju problem sa vremenom iza sebe i sa smenama vlasti. Doduše, komunisti su rušili crkve i manastire, ali su oni sve to obnovili. Kada je prošlo vreme komunizma, spomenici iz toh vremena su ostali netaknuti. Sve je kao da je "juče" napravljeno, za razliku od naših spomenika koji su uništeni, oskrnavljeni, ispisani grafirima i sl.

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Ubica Romanova... naredio strelljanje cele porodice, ukljucujuci malu decu. 
(Decoubica, 14. april 2016 12:46) 
A koliko su Romanovi pobili ljudi, plus vodjenje imperijalistickih ratova u kojima su umirali milioni (ukljucujuci malu decu). Ovde je jedino problem sto je porodica "kraljevska", sta je sa ostalim porodicama koje su nastradale kao zrtve njihove vladavine...
(Nenad, 14. april 2016 14:30)

Možete da volite ili ne volite Rusiju, ali Romanovi nisu bili ubice i nisu vodili imperijalističke ratove. Treba znati nešto o čemu pišete, a ne lupetati bez veze. Oni nisu bili "kraljevska", već carska porodica. Veoma plemenita, humana i pobožna. Carica je sa svojim ćerkama za vreme I svetskog rata radila u poljskoj bolnici kao medicinska sestra, lečeći ranjene ruske i srpske borce. Ušli su u I svetski rat zbog Srbije. Jeste narod bio siromašan, a tek nakon careubistva postalo je još gore. U Rusiju idem minimum dva puta godišnje, a tog prepariranog zlikovca Lenjina nikada nisam išao da vidim, niti ću..

Swedenonline

pre 9 godina

Odštampajte ga u 3D i zamenite bez da iko zna, 200.000$ godišnje je po sladoled godišnje za 200.000 ruske sirote dece koji sladoled videli nisu!

Тони Старк

pre 9 godina

Када сам био у Москви, наравно да сам имао жељу да и то видим. Иако сам сагласан са свима који напомињу да је убица Романових, али ето, када сам већ ту, што да не. Па и Кућу цвећа сам обишао. (извините југословенски комунисти, никада нећете схватити шта је монархија и које су њене предности)

Поента приче јесте што је типа 3-4 дана у недељи могуће посетити, и то у неком временском интервалу од 10-13ч. Већ у 09 је формиран ред да попуни до 17ч, и тако сам Лењина заменио другом посетом Кремљу.

Nenad

pre 9 godina

Ubica Romanova... naredio strelljanje cele porodice, ukljucujuci malu decu.
(Decoubica, 14. april 2016 12:46)
A koliko su Romanovi pobili ljudi, plus vodjenje imperijalistickih ratova u kojima su umirali milioni (ukljucujuci malu decu). Ovde je jedino problem sto je porodica "kraljevska", sta je sa ostalim porodicama koje su nastradale kao zrtve njihove vladavine...

duki

pre 9 godina

Sta me briga koliko kosta, ne placam ga ja. Mene vise brine ono sto ja placam kao poreski obveznik, a ima tu svega...i necega sto u ludilu ne bih dala svoje pare za, ali me niko ne pita...dje njega iskopaste...

John

pre 9 godina

Ko nije video Lenjinov mauzolej i Crvni trg, ne može shavatiti šta on znači za građane Rusije.
(Temerinac, 14. april 2016 12:38)
Jos jedan od dokaza koliko su Rusi daleko od evropskog naroda a blizu recimo, Severnoj Koreji.

jj

pre 9 godina

Bila sam u Moskvi davne 1995.godine. Tada se ulaz u mauzolej nije plaćao.Red je bio baš dugačak. Plaća se ulazak u Kremlj, različite cene u zavisnosti od znamenitosti koje posećujete.
Sećam se Staljinovog groba, začudilo me je što on nema neku veću grobnicu. Lenjin izgleda malo jezivo, ali mi je drago što sam u mnoštvu tih grobova uspela da zapazim pločicu na zidu Kremlja sa Gagarinovim imenom.
Italijani kažu da imaju toliko istorijskog blaga samo zato jer nisu rušili svoje spomenike.Možda bi mogli nešto da naučimo od njih, voleli ili mrzeli neke ljude.

Alex

pre 9 godina

Pre par godina sam cuo divnu anegdodu vezanu sa poredjenje balzamiranog Lenjina i Fk Crvena Zvezda. Uglavnom divna paralela koja govori o slicnosti situacije odrzavanja Lenjina i Zvezde. Kada bi prestalo to vestacko odrzavanje sve bi istrulilo i raspalo se kako je priroda to i htela..

sauvage

pre 9 godina

I dalje ne znam zbog cega sve ovo?
(sacz, 14. april 2016 10:40)

Pa vidiš problem i jeste u tome što ne znaš, mi se svakog svog prethodnika odričemo ko da nam je najveći neprijatelj, a savremenik nam je sve i svja. Zato i jesmo marginalizovani...

RS

pre 9 godina

Sotona, razvalio Imperiju, ubio pravoslavlje i slovenstvo a Rusi ga nisu zakopali i izbrisali iz istorije, imena oblasti, ulica, škola. Ne znam zbog čega - strah, neznanje ili nam jednostavno nema spasa?

lazovu

pre 9 godina

"Interesantna stvar je da se prilikom otvaranja mauzoleja desila takva havarija sa kanalizacijom, da je kovceg u kome je pohranjen Lenjin bukvalno plivao u fekalijama, kakav svetac takvo i miro...
(Prema svecu i tropar, 14. april 2016 10:54)"

Mikada cuo za to... Izvor?

svemir

pre 9 godina

"....Kao i uvek reče je o novcu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebitnoo, 14. april 2016 11:45)"

tzv. -moneytroll. ubaciti svuda perspektivu novca i time kontaminirati tekst u kome novac i nije bio poenta.

Temerinac

pre 9 godina

Lenjin, je deo istorije, koja je zauvek promenula svet. Period o kome će buduća pokolenja dati pravi sud. Ko nije video Lenjinov mauzolej i Crvni trg, ne može shavatiti šta on znači za građane Rusije. Kemlj je nešto posebno kao kulturno-istorijski kompleks, sa crkvama i muzejima. Lenjinov mauzolej se uklopio u kopleks Kremlja, a uklanjanje mauzoleja bi bio vandalski čin, jer se uz mauzolej nalaze grobovi značajnih ličnosti istorije SSSR-a i Rusije. Svakako mesto Lenjna je u mauzoleju na Crvenom trgu!

Bahamut

pre 9 godina

Zali Boze para koje se daju za odrzavanje ovog zlikovca koji je svojoj zemlji zabio noz u ledja u sred rata a i svima nama na istoku naknadno navukao bedu na vrat.Ne razumem rusku vlast,zasto cuvaju ovog nemackog agenta i placenika, shta time zele da dokazu i kome ??

Mojito

pre 9 godina

@nebitnoo, Ulazak u Lenjinov mauzolej se ne placa ali je potrebno najvljivanje, zabranjeno je slikanje. Nije sve na ovom svetu stvar novca. Tako je bilo pre tri godine. Proverite vase tvrdnje pre nego sto ih kazete. Pozdrav

GORAN

pre 9 godina

Zašto ne napišete, kolika je dobit od ove turističke atrakcije. Ovaj velikan ima veliki broj svojih poštovalaca na čitavoj kugli zemaljskoj. Računica je jasna, taj mauzolej sa Lenjinom i bez njega nikad neće biti isti, samim tim i Kremlj.

Pera

pre 9 godina

Posle ovog teksta kontam da je na toj mumiji pravo - samo brkovi i brada. Sve ostalo je plastika, gliceroli, voskovi i td.. Onda su lepo mogli telo da sahrane pa da lepo naprave lutku kakvu hoce da glumi ovo, a sa koje bi samo brisali prasinu. Ovo sada nije nista vise do lutka cije odrzavanje kosta sacuvaj Boze..

dr. no

pre 9 godina

Sahraniti mr'ca tamo gde je izjavio da zeli: pored majke u Petrogradu. Pet godina sam bio u Moskvi i ni jednom nisam usao u Mauzolej, mada sam ulazio na Nekropolu kremaljskog zida. Nije normalno da se balsamovani posmrtni ostaci pokazuju javno. Po tom pitanju je situacija sa Staljinovim telom pravilnija: balsamovan i sahranjen...

smajli

pre 9 godina

Čemu ovaka skupa metoda ako po vašem tekstu, njemu su samo brada, brkovi, kosa i kosti originalni, a ostalo je sve plastika?! Neka im Palma voštanu figuru napravi i pošalje, pa ga kulturno mogu zameniti i sahraniti.

Zoran Jovanic

pre 9 godina

Preko 80% gradjana smatra da treba vestacko truplo da sahrane u zemlju a Vlada ne da. Jel to zelja naroda ili vlade ili Ekipe koja odrzava sve vlade po svetu cije zastave imaju tri boje francuske "revolucije"?
Prvi odlazak Putina kada se zacario je bio u London.

nebitnoo

pre 9 godina

Odgovor je veoma jednostavan, turisti plaćaju ulaznicu da ga vide. Kada bi ga tradicionalno sahranili od toga ne bi bilo finansijske koristi. Kao i uvek reče je o novcu.

oso

pre 9 godina

ne pricajte ono sto ne znate. ulaz u mauzolej je besplatan. nalazi se van zidina kremlja, tako da ne morate platiti ni kartu za kremlj.

Prema svecu i tropar

pre 9 godina

Koliko god da je ovaj covek naneo zla sopstvenom narodu, oni i dalje cuvaju i postuju svoju istoriju. Interesantna stvar je da se prilikom otvaranja mauzoleja desila takva havarija sa kanalizacijom, da je kovceg u kome je pohranjen Lenjin bukvalno plivao u fekalijama, kakav svetac takvo i miro...

nebitnoo

pre 9 godina

Odgovor je veoma jednostavan, turisti plaćaju ulaznicu da ga vide. Kada bi ga tradicionalno sahranili od toga ne bi bilo finansijske koristi. Kao i uvek reče je o novcu.

smajli

pre 9 godina

Čemu ovaka skupa metoda ako po vašem tekstu, njemu su samo brada, brkovi, kosa i kosti originalni, a ostalo je sve plastika?! Neka im Palma voštanu figuru napravi i pošalje, pa ga kulturno mogu zameniti i sahraniti.

Prema svecu i tropar

pre 9 godina

Koliko god da je ovaj covek naneo zla sopstvenom narodu, oni i dalje cuvaju i postuju svoju istoriju. Interesantna stvar je da se prilikom otvaranja mauzoleja desila takva havarija sa kanalizacijom, da je kovceg u kome je pohranjen Lenjin bukvalno plivao u fekalijama, kakav svetac takvo i miro...

Pera

pre 9 godina

Posle ovog teksta kontam da je na toj mumiji pravo - samo brkovi i brada. Sve ostalo je plastika, gliceroli, voskovi i td.. Onda su lepo mogli telo da sahrane pa da lepo naprave lutku kakvu hoce da glumi ovo, a sa koje bi samo brisali prasinu. Ovo sada nije nista vise do lutka cije odrzavanje kosta sacuvaj Boze..

GORAN

pre 9 godina

Zašto ne napišete, kolika je dobit od ove turističke atrakcije. Ovaj velikan ima veliki broj svojih poštovalaca na čitavoj kugli zemaljskoj. Računica je jasna, taj mauzolej sa Lenjinom i bez njega nikad neće biti isti, samim tim i Kremlj.

dr. no

pre 9 godina

Sahraniti mr'ca tamo gde je izjavio da zeli: pored majke u Petrogradu. Pet godina sam bio u Moskvi i ni jednom nisam usao u Mauzolej, mada sam ulazio na Nekropolu kremaljskog zida. Nije normalno da se balsamovani posmrtni ostaci pokazuju javno. Po tom pitanju je situacija sa Staljinovim telom pravilnija: balsamovan i sahranjen...

sauvage

pre 9 godina

I dalje ne znam zbog cega sve ovo?
(sacz, 14. april 2016 10:40)

Pa vidiš problem i jeste u tome što ne znaš, mi se svakog svog prethodnika odričemo ko da nam je najveći neprijatelj, a savremenik nam je sve i svja. Zato i jesmo marginalizovani...

lazovu

pre 9 godina

"Interesantna stvar je da se prilikom otvaranja mauzoleja desila takva havarija sa kanalizacijom, da je kovceg u kome je pohranjen Lenjin bukvalno plivao u fekalijama, kakav svetac takvo i miro...
(Prema svecu i tropar, 14. april 2016 10:54)"

Mikada cuo za to... Izvor?

Nenad

pre 9 godina

Ubica Romanova... naredio strelljanje cele porodice, ukljucujuci malu decu.
(Decoubica, 14. april 2016 12:46)
A koliko su Romanovi pobili ljudi, plus vodjenje imperijalistickih ratova u kojima su umirali milioni (ukljucujuci malu decu). Ovde je jedino problem sto je porodica "kraljevska", sta je sa ostalim porodicama koje su nastradale kao zrtve njihove vladavine...

jj

pre 9 godina

Bila sam u Moskvi davne 1995.godine. Tada se ulaz u mauzolej nije plaćao.Red je bio baš dugačak. Plaća se ulazak u Kremlj, različite cene u zavisnosti od znamenitosti koje posećujete.
Sećam se Staljinovog groba, začudilo me je što on nema neku veću grobnicu. Lenjin izgleda malo jezivo, ali mi je drago što sam u mnoštvu tih grobova uspela da zapazim pločicu na zidu Kremlja sa Gagarinovim imenom.
Italijani kažu da imaju toliko istorijskog blaga samo zato jer nisu rušili svoje spomenike.Možda bi mogli nešto da naučimo od njih, voleli ili mrzeli neke ljude.

Bahamut

pre 9 godina

Zali Boze para koje se daju za odrzavanje ovog zlikovca koji je svojoj zemlji zabio noz u ledja u sred rata a i svima nama na istoku naknadno navukao bedu na vrat.Ne razumem rusku vlast,zasto cuvaju ovog nemackog agenta i placenika, shta time zele da dokazu i kome ??

Zoran Jovanic

pre 9 godina

Preko 80% gradjana smatra da treba vestacko truplo da sahrane u zemlju a Vlada ne da. Jel to zelja naroda ili vlade ili Ekipe koja odrzava sve vlade po svetu cije zastave imaju tri boje francuske "revolucije"?
Prvi odlazak Putina kada se zacario je bio u London.

Alex

pre 9 godina

Pre par godina sam cuo divnu anegdodu vezanu sa poredjenje balzamiranog Lenjina i Fk Crvena Zvezda. Uglavnom divna paralela koja govori o slicnosti situacije odrzavanja Lenjina i Zvezde. Kada bi prestalo to vestacko odrzavanje sve bi istrulilo i raspalo se kako je priroda to i htela..

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Ubica Romanova... naredio strelljanje cele porodice, ukljucujuci malu decu. 
(Decoubica, 14. april 2016 12:46) 
A koliko su Romanovi pobili ljudi, plus vodjenje imperijalistickih ratova u kojima su umirali milioni (ukljucujuci malu decu). Ovde je jedino problem sto je porodica "kraljevska", sta je sa ostalim porodicama koje su nastradale kao zrtve njihove vladavine...
(Nenad, 14. april 2016 14:30)

Možete da volite ili ne volite Rusiju, ali Romanovi nisu bili ubice i nisu vodili imperijalističke ratove. Treba znati nešto o čemu pišete, a ne lupetati bez veze. Oni nisu bili "kraljevska", već carska porodica. Veoma plemenita, humana i pobožna. Carica je sa svojim ćerkama za vreme I svetskog rata radila u poljskoj bolnici kao medicinska sestra, lečeći ranjene ruske i srpske borce. Ušli su u I svetski rat zbog Srbije. Jeste narod bio siromašan, a tek nakon careubistva postalo je još gore. U Rusiju idem minimum dva puta godišnje, a tog prepariranog zlikovca Lenjina nikada nisam išao da vidim, niti ću..

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

@(jj, 14. april 2016 13:51)

Slažem se sa komentarom! Svako vreme nosi svoje breme. Rusija je puna istorijskih spomenika koji se izuzetno lepo održavaju. Nemaju problem sa vremenom iza sebe i sa smenama vlasti. Doduše, komunisti su rušili crkve i manastire, ali su oni sve to obnovili. Kada je prošlo vreme komunizma, spomenici iz toh vremena su ostali netaknuti. Sve je kao da je "juče" napravljeno, za razliku od naših spomenika koji su uništeni, oskrnavljeni, ispisani grafirima i sl.

JOhn

pre 9 godina

Ovo me podseca na epizodu Mucki....organe i krv povadili, misici i koza vestacki...isto kao Trigerova metla od 20 godina, promenio 15 drski i 10 cetki a i dalje ista metla.

Mojito

pre 9 godina

@nebitnoo, Ulazak u Lenjinov mauzolej se ne placa ali je potrebno najvljivanje, zabranjeno je slikanje. Nije sve na ovom svetu stvar novca. Tako je bilo pre tri godine. Proverite vase tvrdnje pre nego sto ih kazete. Pozdrav

eto

pre 9 godina

@Bahamut
On svoju zemlju izvukao iz rata u kojem su ginuli milioni njenih gradjana zbog nesposobnog cara. Cuvaju ga i slave jer nisu banan drzavica koja pljuje po svemu sto je imala u proslosti. Zato su oni svetska sila a Srbija najsiromasnija drzava Evrope. Nemamo istoriju i ne cenimo nista, prevrtljiv smo narod, najprevrtljiviji na svetu. Svi ste klicali Titu, pa vam onda nije valjao, pa ste klicali Slobi, sad vam je zlocinac, pa Tadicu, sad nikog da nadjes ko je glasao za njega, pa Seselju, sad nista :) i samo cete da propadate jer ste licemeri.

11

pre 9 godina

@Tata spalio Denku
Taj pobozni Romanov je odgovoran za ubistvo hiljada ljudi koji su samo trazili hleb na ulicama Petrograda. Pobozni Romanovi su uzivali u gozbama dok je narod umirao od gladi. Pobozni je poslao narod u rat i zahvaljujuci njegovoj nesposobnosti milioni su izginuli. Nisu oni bili ni pobozni ni skromni, taj njihov car bio je najbogatiji covek Evrope.

Allegretto

pre 9 godina

Glupost i morbidna megalomanija jednog propalog totalitarnog režima. Najveći i najbolji spomenik je onaj koji čovek sebi podigne za života svojim delom. Zna se koje je Lenjinovo delo. Dobro ili loše, to neka sudi istorija.

Nisam nikad bio u Moskvi, a voleo bih. Ali ako ikad odem tamo, to je poslednje mesto koje bih išao da vidim.

Kao kontraprimer, uzmimo Mocarta. Ni ne zna se gde je Mocartov grob, ali ubeđen sam da na ovoj planeti ne prođe više od 15 minuta a da neko, negde, makar kao vežbu, ne otsvira nešto od Mocarta i ne oduševi se njegovim delom.

Šta mislite, ko od njih dvojice ima lepši spomenik?

John

pre 9 godina

Ko nije video Lenjinov mauzolej i Crvni trg, ne može shavatiti šta on znači za građane Rusije.
(Temerinac, 14. april 2016 12:38)
Jos jedan od dokaza koliko su Rusi daleko od evropskog naroda a blizu recimo, Severnoj Koreji.

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Crveni bandit,koji je pobio Romanove 
(AcA, 14. april 2016 10:30) 

Odlicno, to tako treba. I sad tako treba sa svima vama rusofilima, eliminacija, celih familija. Ako vas je 3 miliona neka vas je 3 miliona. Kome vi trebate. Ostalih 3 miliona koji ostanu zivece konacno normalno bez vas rusofilsko azijatskih svinja da smrdite ovde. Evropski. Sve li vam svima mrtvo rusofilsko iebem. Sto vas NATO ne pobi sve, krv vam rusofilsku azijatsku dinaroidnu iebem mrtvu.
(eradikacija kukolja, 14. april 2016 14:33)

NATO nas ne pobi, jer smo mi Srbi i nama niko ništa ne može.. To si trebao da shvatiš odavno. Tvoja Evropa vekovima smrdi, počevši od smrdljivih engleza. Evropska kultura: inkvizicija, spaljivanje veštica, Hitler, logori čak i za decu, ubijanje muslimana po celom svetu, engleski kolonijalisti su indijskim devojčicama sekli prste da bi bolje gurale pamuk u mašine! Jel ti to treba?? ZAPAD nikada neće imati kulturu kao Azija! Sram te bilo gnjido! Decu su našu ubijali, a ti bi da nas pobiju sve! Dođi ti, pa nas ti ubijaj!

11

pre 9 godina

@John
Oni, za razliku od evropskih "civilizacija" trose 200 000 na odrzavanje mrtvog revolucionara, dok Evropljani trose stotine miliona na izdrzavanje svojih "kraljeva" koji su ih do pre nekoliko decenija vesali na trgovima i bicevima "motivisali" da rade.

Temerinac

pre 9 godina

Lenjin, je deo istorije, koja je zauvek promenula svet. Period o kome će buduća pokolenja dati pravi sud. Ko nije video Lenjinov mauzolej i Crvni trg, ne može shavatiti šta on znači za građane Rusije. Kemlj je nešto posebno kao kulturno-istorijski kompleks, sa crkvama i muzejima. Lenjinov mauzolej se uklopio u kopleks Kremlja, a uklanjanje mauzoleja bi bio vandalski čin, jer se uz mauzolej nalaze grobovi značajnih ličnosti istorije SSSR-a i Rusije. Svakako mesto Lenjna je u mauzoleju na Crvenom trgu!

duki

pre 9 godina

Sta me briga koliko kosta, ne placam ga ja. Mene vise brine ono sto ja placam kao poreski obveznik, a ima tu svega...i necega sto u ludilu ne bih dala svoje pare za, ali me niko ne pita...dje njega iskopaste...

RS

pre 9 godina

Sotona, razvalio Imperiju, ubio pravoslavlje i slovenstvo a Rusi ga nisu zakopali i izbrisali iz istorije, imena oblasti, ulica, škola. Ne znam zbog čega - strah, neznanje ili nam jednostavno nema spasa?

11

pre 9 godina

@Aleksandar vuletic
Bio i ostao legenda koju i dan danas slave milioni. Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila.

Und1sputed

pre 9 godina

Koliko novca, istrazivanja, naucnika, tehnologije...a kada zamislimo Egipat za vremena faraonova pre 2000-5000 godina pre hrista, kakva je to napredna civilizacija bila, da i dan danas ima ocuvanih tela, piramida za koje ni dan danas neznaju tacno kako su jih onako precizno bez mana sagradili

krsto

pre 9 godina

Ziveo Staljin.Ziveo Lenjin.Nisu mogli da im oproste sto nista sa sobom nisu poneli u grob,sem izbusenih gaca.A Romanovi najbogatiji evropljani,dok su Rusi umirali od bede.Pa valjda Rusi bolje znaju od vas ,ko je ko...
Romanovi - stotine godina vlasti ,jad feuda i kmetova,najsiromasnija zemlja Evrope,prodata Aljaska,a oni najbogatiji vladari
komunisti - poleteli u svemir ruski seljaci za 30tak godina,najjaca nuklearna sila na svetu,najveci privredni rast ikad zabiljezen.Ali kao sto kaze drug Stalin problem je uvek u kadrovima...

Pa sad

pre 9 godina

Zamenili mu kozu sa plastikom. Unutra nema nista samo brada, brkovi i obrve su original. Pa sta odrzavaju onda toliko? Samo te dlake :)

eto

pre 9 godina

@Zoran Jovanic
80% gradjana moze da pozeli i da sruse Kremlj pa to ne mora Vlada da dozvoli. Evo ovde bi lako neki politicar nagovorio 80% gradjana da glasaju da se srusi Beograd ili Kalemegdan i sto je najjace srusili bi ga, ali tamo u Vladi sede obrazovanj ljudi koji se brinu da se zakoni postuju.

NCC-1701-E

pre 9 godina

@Tata spalio Đenku UŠLI u 1sv rat zbog srbije ?! Hahahahahahhaahhahaah !!!!! Jel te nije sramota da propagiraš pseudo-istoriju ? Gde si se ti školovao ,na marsu ? Jedino to može da opravda abnormalnu količinu laži i gluposti koje propagiraš ovde. Kao dipl arheolog i vrhunski poznavalac istorije tvrdim da je sve što si rekao patološka laž koja treba da brani feudalno-monarhističku diktaturu koja je najviše osiromašila rusiju u njenom postojanju, Lenjin je heroj koji je doneo slobodu rusima i vladavinu naroda (diktaturu proletarijata) , ako mi ne veruješ PITAJ RUSE ja čvrsto stojim sa dokazima za moje tvrdnje , a tvoje su čisto lupetanje! I svi vi što zastupate versko-monarhističke diktature samo pokazujete da smo uveliko sluge NATO pakta jer je to njihova doktrina i ideološka podloga za manipulaciju nad drugima.

DEDA CVETKO

pre 9 godina

I ovi sto pljuju po Romanovima i ovi sto pljuju po Boljsevicima su od iste tiranske fele. Nema tu nikakve razlike.

Da se razumemo: obe kuce (carska i boljsevicka) bile su genocidne. U to ne imajte nikakve sumnje. U prve tri godine Prvog Svetskog Rata, nespremna carska armija zrtvovala je NAJMANJE dve, a po nekim procenama cak i do sest miliona ruskih vojnika (a koliko je neduznih ljudi tek nastradalo po pogromima, napadima na sela, kozackim racijama na carske neprijatelje i po carskim dusegupkama, ne smem ni da pomislim). Naravno da je takva krvava i razvedena od naroda vlast morala da padne pre ili kasnije, bez obzira od kog i kakvog bozanstva je bila postavljena. Da je nisu zamenili boljsevici, zamenio bi je vojni puc (sto se, zapravo, i dogodilo sa dolaskom Kerenskog) ili bi na vlast dosla svestenicka klasa preko Raspucina. Romanovi su mozda bili dobri za malu Srbiju jer su joj pritekli u pomoc, ali su za Ruski narod bili najgora kataklizma u istoriji. Ideju da Romanovi nisu imali imperijalisticke ambicije necu cak ni da komentarisem. Njihove globalne imperijalne ambicije su se prostirale nekih 15,000 kilometara: od Norveske pa do Port Artura (danasnja Kina). Jedino je Britanska vampirija, ovaj...imperija...bila gora.

Boljsevici su bili jos gori: samo za pet godina gradjanskog rata (1918-1923), po Rusiji je ubijeno NAJMANJE deset miliona ljudi, a pravo krvoprolice je TEK dolazilo.

Rusija bukvalno nije imala iole normalnu vladu sve do 2000. godine.

bs

pre 9 godina

@demokratija
On je potpisao mir i spasao milione od pogibije. Da je Srbija potpisala mir, ne bi nam pobili trecinu stanovnistva.
Nije tacno da su komunisti pobili toliko Rusa, u logorima i zatvorima ih je za vreme Staljina, koji je najsuroviji bio, umrlo 2 miliona. I to su zvanicni podaci, koje su sakupili oni koji Staljina nazivaju zlocincem. U isto greme, manje je zatvorenika bilo u SSSR-u nego u SAD-u. To sto Staljinu pripisuju sve smrti u SSSR-u je vec stvar propagande. Krive ga za glad u Ukrajini,koja nema veze s njim vec sa losom zetvom i ekonomskom krizom, to je kao da Zapene premijere i predsednike krive za Milione stradalih tokom svetske ekonomske krize '29. medju zrtve mu ubacuju i jadne Nemce koje je pobio kad su napali SSSR :)
Medjutim, cinjenica je da je SSSR za 30 godina od zaostale seljacke zemlje postao nukelarna velesila, ekonomski bio medju 2 najmocnije drzave sveta, razvio svemirski program i to sve pored razaranja u II sv. ratu.

JPR23

pre 9 godina

Možete da volite ili ne volite Rusiju, ali Romanovi nisu bili ubice i nisu vodili imperijalističke ratove. Treba znati nešto o čemu pišete, a ne lupetati bez veze. Oni nisu bili "kraljevska", već carska porodica. Veoma plemenita, humana i pobožna. Carica je sa svojim ćerkama za vreme I svetskog rata radila u poljskoj bolnici kao medicinska sestra, lečeći ranjene ruske i srpske borce. Ušli su u I svetski rat zbog Srbije. Jeste narod bio siromašan, a tek nakon careubistva postalo je još gore. U Rusiju idem minimum dva puta godišnje, a tog prepariranog zlikovca Lenjina nikada nisam išao da vidim, niti ću..
(Tata spalio Đenku, 14. april 2016 15:23)

Pre nego sto sam lupetas o humanosti itd.. Uzmi knjige pa citaj... Romanovi nisu samo ovi zadnji na listi... Ako nisi znao.. Pa i ovi "zadnji" nisu bas bili sjajni.

I manje mitologije, vise znanja.. Zdravije za sve.

oso

pre 9 godina

ne pricajte ono sto ne znate. ulaz u mauzolej je besplatan. nalazi se van zidina kremlja, tako da ne morate platiti ni kartu za kremlj.

svemir

pre 9 godina

"....Kao i uvek reče je o novcu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebitnoo, 14. april 2016 11:45)"

tzv. -moneytroll. ubaciti svuda perspektivu novca i time kontaminirati tekst u kome novac i nije bio poenta.

Swedenonline

pre 9 godina

Odštampajte ga u 3D i zamenite bez da iko zna, 200.000$ godišnje je po sladoled godišnje za 200.000 ruske sirote dece koji sladoled videli nisu!

tomtom

pre 9 godina

Dok je car ubijen zajedno sa celom porodicom i grob im se nije znao do pre jednu deceniju, glavni akter njegovog kraja se 91 godinu tretira bolje nego većina živih.

Trovach

pre 9 godina

Iako po uverenju nisam komunista, mislim da je komunizam imao donekle pozitivnu ulogu, jer je naterao bezdusne kapitaliste da se malo zamisle i zabrinu. Danas, u normalnim zemljama, svako posteno placa odradjeni posao. Zamislite situaciju da svom automehanicaru kazete :"Dodjem ti." Ako ga bas dobro poznajete, mozda vam dozvoli da odvezete svoj auto kuci, u suprotnom "dodjete mu" prvo pare.

Washington

pre 9 godina

Crveni bandit,koji je pobio Romanove
(AcA, 14. april 2016 10:30)

Nisu ni Romanovi bili cvecke. Jahali su ruski narod gore nego komunisti. Manite me te plave krvi.

demokratija

pre 9 godina

On svoju zemlju izvukao iz rata u kojem su ginuli milioni njenih gradjana zbog nesposobnog cara. Cuvaju ga i slave jer nisu banan drzavica koja pljuje po svemu sto je imala u proslosti. Zato su oni svetska sila a Srbija najsiromasnija drzava Evrope. Nemamo istoriju i ne cenimo nista, prevrtljiv smo narod, najprevrtljiviji na svetu.(eto, 14. april 2016 17:09)Nije izvukao zemlju iz rata,već je potpisao separatni mir,koji je bio veoma štetan po Rusiju.Rusija je izgubila dobar deo svoje teritorije.Jedna mala,siromašna i tifusom razorena Srbija je to mogla da uradi 1915-e godine,kada su nam Beč i Berlin ponudili separatni mir,ali je odbila da okrene leđa saveznicima,a znamo šta se posle samo nekoliko meseci desilo i kakvu je golgotu preživeo srpski narod.Da smo to uradili danas ne bi ponosni na herojska dela srpske vojske iz tog rata.Trećina stanovnika Srbije nije dala svoje živote uzalud za kralja,za političare,već za slobodu svoje porodice i svojih ognjišta,za slobodu zemlje.Ne samo što je Lenjin ostavio milione Rusa pod tuđom čizmom,već je izdao saveznike,Britance i Francuze,koji su kao ruski saveznici ušli u rat.Oslobodio je građane Rusije od autokratske monarhije,ali je zato uveo još gori komunistički totalitarni sistem.Više je Rusa stradalo u miru od komunističkih vlastodržaca,nego od ratova.

Dusan K.

pre 9 godina

@ "Koji "duh" napustio telo? Javite ako znate nesto sto standardni model fizike nije provalio cisto da se ovi iz cerna ne muce ljudi...
(gg, 14. april 2016 19:28)"

Ok, ti si telo koje govori. Sastojis se iz vodonika, kiseonika , kalcijuma, itd.
Cak i naucnici iz CERN-a znaju da njihova tela i tela koje istrazuju imaju vrlo bitnu razliku, ova prva umeju da govore. Ne protive se da postiji duh, ali ga ne mogu dokazati, pa se bave onime cemu mogu.

Sto se Lenjina i Rusa tice ne vidim potrebu da mu cuvaju telo, isto je da su mu sacuvali samo garderobu. Lenjin je negde samo Bog zna gde i to u bukvalnom smislu.

Stevan

pre 9 godina

Dok je car ubijen zajedno sa celom porodicom i grob im se nije znao do pre jednu deceniju, glavni akter njegovog kraja se 91 godinu tretira bolje nego većina živih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tomtom, 14. april 2016 18:43)

Dok je car bio u Rusiji na vlasti ista je bila najsiromasnija drzava Evrope, prodali su Aljasku, a carska porodica bila najbogatija... Nakon toga Rusija je postala nuklearna sila, ostvarila privredni rast ikad zabelezen. Gledao si dokumentarac o ubistvu carske porodice na RTS-u pre 15 godina koji je puštan da se dodvorimo Evropi i pokazemo kako smo mi demokratska drzava, da se narodu ispere mozak-i uspeli su u tome. Jer praznu glavu najlakše je napuniti, i to je upravo ono što nam i rade u poslednjih 15 godina, ne baratamo istorijskim cinjenicama, nemamo sopstveno znanje, neuki smo pa slusamo sta drugi kazu, pa ono sto nam zvuci lepse i primamljivije i ono sto se najvise puta ponavlja u to poverujemo i to usvojimo.

Тони Старк

pre 9 godina

Када сам био у Москви, наравно да сам имао жељу да и то видим. Иако сам сагласан са свима који напомињу да је убица Романових, али ето, када сам већ ту, што да не. Па и Кућу цвећа сам обишао. (извините југословенски комунисти, никада нећете схватити шта је монархија и које су њене предности)

Поента приче јесте што је типа 3-4 дана у недељи могуће посетити, и то у неком временском интервалу од 10-13ч. Већ у 09 је формиран ред да попуни до 17ч, и тако сам Лењина заменио другом посетом Кремљу.

Ivan

pre 9 godina

" Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila."

To jeste istina, ali je onda uspostavio najbrutalniji sistem cije se zrtve ni nemogu izbrojati, i osudio stotine miliona na nastavak bas tog siromastva.

Zoki

pre 9 godina

@(eto, 14. april 2016 17:09) - Potpisao je mir kakav su Nemci tražili, oni su ga i poslali u Rusiju da diže revoluciju i da je izbaci iz rata. A po pitanju Romanova, ako mu je bio kriv car - šta su mu bili krivi ono teško bolesno dete i njegove sestre?

Darth Shone

pre 9 godina

Telo? Koje telo, ako je kako sami kažu skoro sve zamenjeno plastikom i voskom? Kosti? Kosti mogu da opstanu dosta duže, ali prizor nije za posmatranje. Inače kult neraspadnutih tela nije nov, čak nije ni komunistički izum. Toga je hrišćanstvo puno, kako na istoku, tako i na zapadu. Mada više na istoku. Inače ideja da se Vladimir Iljič Uljanov preparira, nije izvirno njegova, nego je to ideja Josifa Visarionoviča Džugašvilija, koji je kao nesuđeni pravoslavni bogoslov i pop, znao kakva su osećanja naroda, pa je hteo time da nametne kult moštiju vođe revolucije. Kasnije je to imitirala svaka zemlja soc lagera, u stvari skoro svaka, jer jedini koji se usudio da se suprotstavi Moskvi, nije prepariran, nego je sahranjen, i to po sopstvenoj želji, iako je za svog života dozvoljavao otvoreno obožavanje i klanjanje. Čitav sistem komunističkih država je izgrađen kao iskrivljena slika faraonskog egipta. Tu je i faraon kao živi bog na zemlji i jak posmrtni kult vladara. A sve je to savršeno leglo na već ustaljenu religijsko običajnu praksu u narodima koji su pali pod iskrivljeno otelotvorenje Marksove ideje socijalne pravde. Sve to uopšte nije bizarno, jer sistem je bio takav, ali je bizarno to što su kanonizovani poslednji Romanovi.

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Pre nego sto sam lupetas o humanosti itd.. Uzmi knjige pa citaj... Romanovi nisu samo ovi zadnji na listi... Ako nisi znao.. Pa i ovi "zadnji" nisu bas bili sjajni. 

I manje mitologije, vise znanja.. Zdravije za sve.
(JPR23, 14. april 2016 16:45)

Naravno da nisu samo ovi zadnji. Dao sam komentar na Lenjinovo careubistvo, a to je učinjeno poslednjima.

vlada logika

pre 9 godina

@bs
Ladno bi mogao da osnujes stranku, recimo Vaskrslih Staljinista.Vidim i da si dobio vise pluseva nego minusa, za tebe u ovoj drzavi ne bi trebalo da bude zime.

Ezop

pre 9 godina

@ "Bio i ostao legenda koju i dan danas slave milioni. Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila.
(11, 14. april 2016 17:15)"

Jos uvek postoje ljudi kojima su ovi idoli? I te vile je neko zaradio, a nije sedeo u kafani i olajavao druge, ili je to uradio njihov deda ili otac ali to je i dalje njihovo. Govorim o postenim trgovcima i zemljoposednicima iz 19/20 veka, kriminalce tu ne racunam za njih zakon treba postojati. I onda jedan lik skupi sve zavidne mozgove i sa njihovom podrskom pobije i podeli tudje nasledstvo. Sve sto su neke porodice generacijama sticale. Cvrckovi se pobunili protiv mrava i sve im oteli.

stevan

pre 9 godina

Posle ovog teksta kontam da je na toj mumiji pravo - samo brkovi i brada. Sve ostalo je plastika, gliceroli, voskovi i td.. Onda su lepo mogli telo da sahrane pa da lepo naprave lutku kakvu hoce da glumi ovo, a sa koje bi samo brisali prasinu. Ovo sada nije nista vise do lutka cije odrzavanje kosta sacuvaj Boze..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pera, 14. april 2016 11:18)

Ovako da ti objasnim druže... To i jeste obična lutka čije održavanje ne košta ništa, osim što se s vremena na vreme očisti od prašine... Ali se narodu i javnosti uopšte prijavljuje priča kako je to njegovo telo, levo desno, održavanje košta Boga oca, tim stručnjaka, tehnike, preparati, izgleda kao da je živ, i sl... A sve kako bi se opravdao novac koji se nekome svake godine sliva u džep...

gojko

pre 9 godina

Te 200 hiljada bolje dati gladima a ostatke od tog zlikovca na smetlište gde mu je i mesto ili poslati britancima jer su ga oni instalirali na vlast u rusiji.

Pa sad

pre 9 godina

Zamenili mu kozu sa plastikom. Unutra nema nista samo brada, brkovi i obrve su original. Pa sta odrzavaju onda toliko? Samo te dlake :)

John

pre 9 godina

Ko nije video Lenjinov mauzolej i Crvni trg, ne može shavatiti šta on znači za građane Rusije.
(Temerinac, 14. april 2016 12:38)
Jos jedan od dokaza koliko su Rusi daleko od evropskog naroda a blizu recimo, Severnoj Koreji.

Nenad

pre 9 godina

Ubica Romanova... naredio strelljanje cele porodice, ukljucujuci malu decu.
(Decoubica, 14. april 2016 12:46)
A koliko su Romanovi pobili ljudi, plus vodjenje imperijalistickih ratova u kojima su umirali milioni (ukljucujuci malu decu). Ovde je jedino problem sto je porodica "kraljevska", sta je sa ostalim porodicama koje su nastradale kao zrtve njihove vladavine...

Prema svecu i tropar

pre 9 godina

Koliko god da je ovaj covek naneo zla sopstvenom narodu, oni i dalje cuvaju i postuju svoju istoriju. Interesantna stvar je da se prilikom otvaranja mauzoleja desila takva havarija sa kanalizacijom, da je kovceg u kome je pohranjen Lenjin bukvalno plivao u fekalijama, kakav svetac takvo i miro...

Bahamut

pre 9 godina

Zali Boze para koje se daju za odrzavanje ovog zlikovca koji je svojoj zemlji zabio noz u ledja u sred rata a i svima nama na istoku naknadno navukao bedu na vrat.Ne razumem rusku vlast,zasto cuvaju ovog nemackog agenta i placenika, shta time zele da dokazu i kome ??

Temerinac

pre 9 godina

Lenjin, je deo istorije, koja je zauvek promenula svet. Period o kome će buduća pokolenja dati pravi sud. Ko nije video Lenjinov mauzolej i Crvni trg, ne može shavatiti šta on znači za građane Rusije. Kemlj je nešto posebno kao kulturno-istorijski kompleks, sa crkvama i muzejima. Lenjinov mauzolej se uklopio u kopleks Kremlja, a uklanjanje mauzoleja bi bio vandalski čin, jer se uz mauzolej nalaze grobovi značajnih ličnosti istorije SSSR-a i Rusije. Svakako mesto Lenjna je u mauzoleju na Crvenom trgu!

RS

pre 9 godina

Sotona, razvalio Imperiju, ubio pravoslavlje i slovenstvo a Rusi ga nisu zakopali i izbrisali iz istorije, imena oblasti, ulica, škola. Ne znam zbog čega - strah, neznanje ili nam jednostavno nema spasa?

Alex

pre 9 godina

Pre par godina sam cuo divnu anegdodu vezanu sa poredjenje balzamiranog Lenjina i Fk Crvena Zvezda. Uglavnom divna paralela koja govori o slicnosti situacije odrzavanja Lenjina i Zvezde. Kada bi prestalo to vestacko odrzavanje sve bi istrulilo i raspalo se kako je priroda to i htela..

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Ubica Romanova... naredio strelljanje cele porodice, ukljucujuci malu decu. 
(Decoubica, 14. april 2016 12:46) 
A koliko su Romanovi pobili ljudi, plus vodjenje imperijalistickih ratova u kojima su umirali milioni (ukljucujuci malu decu). Ovde je jedino problem sto je porodica "kraljevska", sta je sa ostalim porodicama koje su nastradale kao zrtve njihove vladavine...
(Nenad, 14. april 2016 14:30)

Možete da volite ili ne volite Rusiju, ali Romanovi nisu bili ubice i nisu vodili imperijalističke ratove. Treba znati nešto o čemu pišete, a ne lupetati bez veze. Oni nisu bili "kraljevska", već carska porodica. Veoma plemenita, humana i pobožna. Carica je sa svojim ćerkama za vreme I svetskog rata radila u poljskoj bolnici kao medicinska sestra, lečeći ranjene ruske i srpske borce. Ušli su u I svetski rat zbog Srbije. Jeste narod bio siromašan, a tek nakon careubistva postalo je još gore. U Rusiju idem minimum dva puta godišnje, a tog prepariranog zlikovca Lenjina nikada nisam išao da vidim, niti ću..

sauvage

pre 9 godina

I dalje ne znam zbog cega sve ovo?
(sacz, 14. april 2016 10:40)

Pa vidiš problem i jeste u tome što ne znaš, mi se svakog svog prethodnika odričemo ko da nam je najveći neprijatelj, a savremenik nam je sve i svja. Zato i jesmo marginalizovani...

11

pre 9 godina

@Aleksandar vuletic
Bio i ostao legenda koju i dan danas slave milioni. Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila.

NCC-1701-E

pre 9 godina

@Tata spalio Đenku UŠLI u 1sv rat zbog srbije ?! Hahahahahahhaahhahaah !!!!! Jel te nije sramota da propagiraš pseudo-istoriju ? Gde si se ti školovao ,na marsu ? Jedino to može da opravda abnormalnu količinu laži i gluposti koje propagiraš ovde. Kao dipl arheolog i vrhunski poznavalac istorije tvrdim da je sve što si rekao patološka laž koja treba da brani feudalno-monarhističku diktaturu koja je najviše osiromašila rusiju u njenom postojanju, Lenjin je heroj koji je doneo slobodu rusima i vladavinu naroda (diktaturu proletarijata) , ako mi ne veruješ PITAJ RUSE ja čvrsto stojim sa dokazima za moje tvrdnje , a tvoje su čisto lupetanje! I svi vi što zastupate versko-monarhističke diktature samo pokazujete da smo uveliko sluge NATO pakta jer je to njihova doktrina i ideološka podloga za manipulaciju nad drugima.

GORAN

pre 9 godina

Zašto ne napišete, kolika je dobit od ove turističke atrakcije. Ovaj velikan ima veliki broj svojih poštovalaca na čitavoj kugli zemaljskoj. Računica je jasna, taj mauzolej sa Lenjinom i bez njega nikad neće biti isti, samim tim i Kremlj.

11

pre 9 godina

@Tata spalio Denku
Taj pobozni Romanov je odgovoran za ubistvo hiljada ljudi koji su samo trazili hleb na ulicama Petrograda. Pobozni Romanovi su uzivali u gozbama dok je narod umirao od gladi. Pobozni je poslao narod u rat i zahvaljujuci njegovoj nesposobnosti milioni su izginuli. Nisu oni bili ni pobozni ni skromni, taj njihov car bio je najbogatiji covek Evrope.

Zoran Jovanic

pre 9 godina

Preko 80% gradjana smatra da treba vestacko truplo da sahrane u zemlju a Vlada ne da. Jel to zelja naroda ili vlade ili Ekipe koja odrzava sve vlade po svetu cije zastave imaju tri boje francuske "revolucije"?
Prvi odlazak Putina kada se zacario je bio u London.

Тони Старк

pre 9 godina

Када сам био у Москви, наравно да сам имао жељу да и то видим. Иако сам сагласан са свима који напомињу да је убица Романових, али ето, када сам већ ту, што да не. Па и Кућу цвећа сам обишао. (извините југословенски комунисти, никада нећете схватити шта је монархија и које су њене предности)

Поента приче јесте што је типа 3-4 дана у недељи могуће посетити, и то у неком временском интервалу од 10-13ч. Већ у 09 је формиран ред да попуни до 17ч, и тако сам Лењина заменио другом посетом Кремљу.

nebitnoo

pre 9 godina

Odgovor je veoma jednostavan, turisti plaćaju ulaznicu da ga vide. Kada bi ga tradicionalno sahranili od toga ne bi bilo finansijske koristi. Kao i uvek reče je o novcu.

dr. no

pre 9 godina

Sahraniti mr'ca tamo gde je izjavio da zeli: pored majke u Petrogradu. Pet godina sam bio u Moskvi i ni jednom nisam usao u Mauzolej, mada sam ulazio na Nekropolu kremaljskog zida. Nije normalno da se balsamovani posmrtni ostaci pokazuju javno. Po tom pitanju je situacija sa Staljinovim telom pravilnija: balsamovan i sahranjen...

krsto

pre 9 godina

Ziveo Staljin.Ziveo Lenjin.Nisu mogli da im oproste sto nista sa sobom nisu poneli u grob,sem izbusenih gaca.A Romanovi najbogatiji evropljani,dok su Rusi umirali od bede.Pa valjda Rusi bolje znaju od vas ,ko je ko...
Romanovi - stotine godina vlasti ,jad feuda i kmetova,najsiromasnija zemlja Evrope,prodata Aljaska,a oni najbogatiji vladari
komunisti - poleteli u svemir ruski seljaci za 30tak godina,najjaca nuklearna sila na svetu,najveci privredni rast ikad zabiljezen.Ali kao sto kaze drug Stalin problem je uvek u kadrovima...

bs

pre 9 godina

@demokratija
On je potpisao mir i spasao milione od pogibije. Da je Srbija potpisala mir, ne bi nam pobili trecinu stanovnistva.
Nije tacno da su komunisti pobili toliko Rusa, u logorima i zatvorima ih je za vreme Staljina, koji je najsuroviji bio, umrlo 2 miliona. I to su zvanicni podaci, koje su sakupili oni koji Staljina nazivaju zlocincem. U isto greme, manje je zatvorenika bilo u SSSR-u nego u SAD-u. To sto Staljinu pripisuju sve smrti u SSSR-u je vec stvar propagande. Krive ga za glad u Ukrajini,koja nema veze s njim vec sa losom zetvom i ekonomskom krizom, to je kao da Zapene premijere i predsednike krive za Milione stradalih tokom svetske ekonomske krize '29. medju zrtve mu ubacuju i jadne Nemce koje je pobio kad su napali SSSR :)
Medjutim, cinjenica je da je SSSR za 30 godina od zaostale seljacke zemlje postao nukelarna velesila, ekonomski bio medju 2 najmocnije drzave sveta, razvio svemirski program i to sve pored razaranja u II sv. ratu.

lazovu

pre 9 godina

"Interesantna stvar je da se prilikom otvaranja mauzoleja desila takva havarija sa kanalizacijom, da je kovceg u kome je pohranjen Lenjin bukvalno plivao u fekalijama, kakav svetac takvo i miro...
(Prema svecu i tropar, 14. april 2016 10:54)"

Mikada cuo za to... Izvor?

demokratija

pre 9 godina

On svoju zemlju izvukao iz rata u kojem su ginuli milioni njenih gradjana zbog nesposobnog cara. Cuvaju ga i slave jer nisu banan drzavica koja pljuje po svemu sto je imala u proslosti. Zato su oni svetska sila a Srbija najsiromasnija drzava Evrope. Nemamo istoriju i ne cenimo nista, prevrtljiv smo narod, najprevrtljiviji na svetu.(eto, 14. april 2016 17:09)Nije izvukao zemlju iz rata,već je potpisao separatni mir,koji je bio veoma štetan po Rusiju.Rusija je izgubila dobar deo svoje teritorije.Jedna mala,siromašna i tifusom razorena Srbija je to mogla da uradi 1915-e godine,kada su nam Beč i Berlin ponudili separatni mir,ali je odbila da okrene leđa saveznicima,a znamo šta se posle samo nekoliko meseci desilo i kakvu je golgotu preživeo srpski narod.Da smo to uradili danas ne bi ponosni na herojska dela srpske vojske iz tog rata.Trećina stanovnika Srbije nije dala svoje živote uzalud za kralja,za političare,već za slobodu svoje porodice i svojih ognjišta,za slobodu zemlje.Ne samo što je Lenjin ostavio milione Rusa pod tuđom čizmom,već je izdao saveznike,Britance i Francuze,koji su kao ruski saveznici ušli u rat.Oslobodio je građane Rusije od autokratske monarhije,ali je zato uveo još gori komunistički totalitarni sistem.Više je Rusa stradalo u miru od komunističkih vlastodržaca,nego od ratova.

smajli

pre 9 godina

Čemu ovaka skupa metoda ako po vašem tekstu, njemu su samo brada, brkovi, kosa i kosti originalni, a ostalo je sve plastika?! Neka im Palma voštanu figuru napravi i pošalje, pa ga kulturno mogu zameniti i sahraniti.

JPR23

pre 9 godina

Možete da volite ili ne volite Rusiju, ali Romanovi nisu bili ubice i nisu vodili imperijalističke ratove. Treba znati nešto o čemu pišete, a ne lupetati bez veze. Oni nisu bili "kraljevska", već carska porodica. Veoma plemenita, humana i pobožna. Carica je sa svojim ćerkama za vreme I svetskog rata radila u poljskoj bolnici kao medicinska sestra, lečeći ranjene ruske i srpske borce. Ušli su u I svetski rat zbog Srbije. Jeste narod bio siromašan, a tek nakon careubistva postalo je još gore. U Rusiju idem minimum dva puta godišnje, a tog prepariranog zlikovca Lenjina nikada nisam išao da vidim, niti ću..
(Tata spalio Đenku, 14. april 2016 15:23)

Pre nego sto sam lupetas o humanosti itd.. Uzmi knjige pa citaj... Romanovi nisu samo ovi zadnji na listi... Ako nisi znao.. Pa i ovi "zadnji" nisu bas bili sjajni.

I manje mitologije, vise znanja.. Zdravije za sve.

Pera

pre 9 godina

Posle ovog teksta kontam da je na toj mumiji pravo - samo brkovi i brada. Sve ostalo je plastika, gliceroli, voskovi i td.. Onda su lepo mogli telo da sahrane pa da lepo naprave lutku kakvu hoce da glumi ovo, a sa koje bi samo brisali prasinu. Ovo sada nije nista vise do lutka cije odrzavanje kosta sacuvaj Boze..

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Crveni bandit,koji je pobio Romanove 
(AcA, 14. april 2016 10:30) 

Odlicno, to tako treba. I sad tako treba sa svima vama rusofilima, eliminacija, celih familija. Ako vas je 3 miliona neka vas je 3 miliona. Kome vi trebate. Ostalih 3 miliona koji ostanu zivece konacno normalno bez vas rusofilsko azijatskih svinja da smrdite ovde. Evropski. Sve li vam svima mrtvo rusofilsko iebem. Sto vas NATO ne pobi sve, krv vam rusofilsku azijatsku dinaroidnu iebem mrtvu.
(eradikacija kukolja, 14. april 2016 14:33)

NATO nas ne pobi, jer smo mi Srbi i nama niko ništa ne može.. To si trebao da shvatiš odavno. Tvoja Evropa vekovima smrdi, počevši od smrdljivih engleza. Evropska kultura: inkvizicija, spaljivanje veštica, Hitler, logori čak i za decu, ubijanje muslimana po celom svetu, engleski kolonijalisti su indijskim devojčicama sekli prste da bi bolje gurale pamuk u mašine! Jel ti to treba?? ZAPAD nikada neće imati kulturu kao Azija! Sram te bilo gnjido! Decu su našu ubijali, a ti bi da nas pobiju sve! Dođi ti, pa nas ti ubijaj!

Swedenonline

pre 9 godina

Odštampajte ga u 3D i zamenite bez da iko zna, 200.000$ godišnje je po sladoled godišnje za 200.000 ruske sirote dece koji sladoled videli nisu!

eto

pre 9 godina

@Bahamut
On svoju zemlju izvukao iz rata u kojem su ginuli milioni njenih gradjana zbog nesposobnog cara. Cuvaju ga i slave jer nisu banan drzavica koja pljuje po svemu sto je imala u proslosti. Zato su oni svetska sila a Srbija najsiromasnija drzava Evrope. Nemamo istoriju i ne cenimo nista, prevrtljiv smo narod, najprevrtljiviji na svetu. Svi ste klicali Titu, pa vam onda nije valjao, pa ste klicali Slobi, sad vam je zlocinac, pa Tadicu, sad nikog da nadjes ko je glasao za njega, pa Seselju, sad nista :) i samo cete da propadate jer ste licemeri.

11

pre 9 godina

@John
Oni, za razliku od evropskih "civilizacija" trose 200 000 na odrzavanje mrtvog revolucionara, dok Evropljani trose stotine miliona na izdrzavanje svojih "kraljeva" koji su ih do pre nekoliko decenija vesali na trgovima i bicevima "motivisali" da rade.

Allegretto

pre 9 godina

Glupost i morbidna megalomanija jednog propalog totalitarnog režima. Najveći i najbolji spomenik je onaj koji čovek sebi podigne za života svojim delom. Zna se koje je Lenjinovo delo. Dobro ili loše, to neka sudi istorija.

Nisam nikad bio u Moskvi, a voleo bih. Ali ako ikad odem tamo, to je poslednje mesto koje bih išao da vidim.

Kao kontraprimer, uzmimo Mocarta. Ni ne zna se gde je Mocartov grob, ali ubeđen sam da na ovoj planeti ne prođe više od 15 minuta a da neko, negde, makar kao vežbu, ne otsvira nešto od Mocarta i ne oduševi se njegovim delom.

Šta mislite, ko od njih dvojice ima lepši spomenik?

tomtom

pre 9 godina

Dok je car ubijen zajedno sa celom porodicom i grob im se nije znao do pre jednu deceniju, glavni akter njegovog kraja se 91 godinu tretira bolje nego većina živih.

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

@(jj, 14. april 2016 13:51)

Slažem se sa komentarom! Svako vreme nosi svoje breme. Rusija je puna istorijskih spomenika koji se izuzetno lepo održavaju. Nemaju problem sa vremenom iza sebe i sa smenama vlasti. Doduše, komunisti su rušili crkve i manastire, ali su oni sve to obnovili. Kada je prošlo vreme komunizma, spomenici iz toh vremena su ostali netaknuti. Sve je kao da je "juče" napravljeno, za razliku od naših spomenika koji su uništeni, oskrnavljeni, ispisani grafirima i sl.

Und1sputed

pre 9 godina

Koliko novca, istrazivanja, naucnika, tehnologije...a kada zamislimo Egipat za vremena faraonova pre 2000-5000 godina pre hrista, kakva je to napredna civilizacija bila, da i dan danas ima ocuvanih tela, piramida za koje ni dan danas neznaju tacno kako su jih onako precizno bez mana sagradili

Mojito

pre 9 godina

@nebitnoo, Ulazak u Lenjinov mauzolej se ne placa ali je potrebno najvljivanje, zabranjeno je slikanje. Nije sve na ovom svetu stvar novca. Tako je bilo pre tri godine. Proverite vase tvrdnje pre nego sto ih kazete. Pozdrav

jj

pre 9 godina

Bila sam u Moskvi davne 1995.godine. Tada se ulaz u mauzolej nije plaćao.Red je bio baš dugačak. Plaća se ulazak u Kremlj, različite cene u zavisnosti od znamenitosti koje posećujete.
Sećam se Staljinovog groba, začudilo me je što on nema neku veću grobnicu. Lenjin izgleda malo jezivo, ali mi je drago što sam u mnoštvu tih grobova uspela da zapazim pločicu na zidu Kremlja sa Gagarinovim imenom.
Italijani kažu da imaju toliko istorijskog blaga samo zato jer nisu rušili svoje spomenike.Možda bi mogli nešto da naučimo od njih, voleli ili mrzeli neke ljude.

Washington

pre 9 godina

Crveni bandit,koji je pobio Romanove
(AcA, 14. april 2016 10:30)

Nisu ni Romanovi bili cvecke. Jahali su ruski narod gore nego komunisti. Manite me te plave krvi.

Trovach

pre 9 godina

Iako po uverenju nisam komunista, mislim da je komunizam imao donekle pozitivnu ulogu, jer je naterao bezdusne kapitaliste da se malo zamisle i zabrinu. Danas, u normalnim zemljama, svako posteno placa odradjeni posao. Zamislite situaciju da svom automehanicaru kazete :"Dodjem ti." Ako ga bas dobro poznajete, mozda vam dozvoli da odvezete svoj auto kuci, u suprotnom "dodjete mu" prvo pare.

duki

pre 9 godina

Sta me briga koliko kosta, ne placam ga ja. Mene vise brine ono sto ja placam kao poreski obveznik, a ima tu svega...i necega sto u ludilu ne bih dala svoje pare za, ali me niko ne pita...dje njega iskopaste...

JOhn

pre 9 godina

Ovo me podseca na epizodu Mucki....organe i krv povadili, misici i koza vestacki...isto kao Trigerova metla od 20 godina, promenio 15 drski i 10 cetki a i dalje ista metla.

Stevan

pre 9 godina

Dok je car ubijen zajedno sa celom porodicom i grob im se nije znao do pre jednu deceniju, glavni akter njegovog kraja se 91 godinu tretira bolje nego većina živih.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tomtom, 14. april 2016 18:43)

Dok je car bio u Rusiji na vlasti ista je bila najsiromasnija drzava Evrope, prodali su Aljasku, a carska porodica bila najbogatija... Nakon toga Rusija je postala nuklearna sila, ostvarila privredni rast ikad zabelezen. Gledao si dokumentarac o ubistvu carske porodice na RTS-u pre 15 godina koji je puštan da se dodvorimo Evropi i pokazemo kako smo mi demokratska drzava, da se narodu ispere mozak-i uspeli su u tome. Jer praznu glavu najlakše je napuniti, i to je upravo ono što nam i rade u poslednjih 15 godina, ne baratamo istorijskim cinjenicama, nemamo sopstveno znanje, neuki smo pa slusamo sta drugi kazu, pa ono sto nam zvuci lepse i primamljivije i ono sto se najvise puta ponavlja u to poverujemo i to usvojimo.

eto

pre 9 godina

@Zoran Jovanic
80% gradjana moze da pozeli i da sruse Kremlj pa to ne mora Vlada da dozvoli. Evo ovde bi lako neki politicar nagovorio 80% gradjana da glasaju da se srusi Beograd ili Kalemegdan i sto je najjace srusili bi ga, ali tamo u Vladi sede obrazovanj ljudi koji se brinu da se zakoni postuju.

Ivan

pre 9 godina

" Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila."

To jeste istina, ali je onda uspostavio najbrutalniji sistem cije se zrtve ni nemogu izbrojati, i osudio stotine miliona na nastavak bas tog siromastva.

DEDA CVETKO

pre 9 godina

I ovi sto pljuju po Romanovima i ovi sto pljuju po Boljsevicima su od iste tiranske fele. Nema tu nikakve razlike.

Da se razumemo: obe kuce (carska i boljsevicka) bile su genocidne. U to ne imajte nikakve sumnje. U prve tri godine Prvog Svetskog Rata, nespremna carska armija zrtvovala je NAJMANJE dve, a po nekim procenama cak i do sest miliona ruskih vojnika (a koliko je neduznih ljudi tek nastradalo po pogromima, napadima na sela, kozackim racijama na carske neprijatelje i po carskim dusegupkama, ne smem ni da pomislim). Naravno da je takva krvava i razvedena od naroda vlast morala da padne pre ili kasnije, bez obzira od kog i kakvog bozanstva je bila postavljena. Da je nisu zamenili boljsevici, zamenio bi je vojni puc (sto se, zapravo, i dogodilo sa dolaskom Kerenskog) ili bi na vlast dosla svestenicka klasa preko Raspucina. Romanovi su mozda bili dobri za malu Srbiju jer su joj pritekli u pomoc, ali su za Ruski narod bili najgora kataklizma u istoriji. Ideju da Romanovi nisu imali imperijalisticke ambicije necu cak ni da komentarisem. Njihove globalne imperijalne ambicije su se prostirale nekih 15,000 kilometara: od Norveske pa do Port Artura (danasnja Kina). Jedino je Britanska vampirija, ovaj...imperija...bila gora.

Boljsevici su bili jos gori: samo za pet godina gradjanskog rata (1918-1923), po Rusiji je ubijeno NAJMANJE deset miliona ljudi, a pravo krvoprolice je TEK dolazilo.

Rusija bukvalno nije imala iole normalnu vladu sve do 2000. godine.

vlada logika

pre 9 godina

@bs
Ladno bi mogao da osnujes stranku, recimo Vaskrslih Staljinista.Vidim i da si dobio vise pluseva nego minusa, za tebe u ovoj drzavi ne bi trebalo da bude zime.

Dusan K.

pre 9 godina

@ "Koji "duh" napustio telo? Javite ako znate nesto sto standardni model fizike nije provalio cisto da se ovi iz cerna ne muce ljudi...
(gg, 14. april 2016 19:28)"

Ok, ti si telo koje govori. Sastojis se iz vodonika, kiseonika , kalcijuma, itd.
Cak i naucnici iz CERN-a znaju da njihova tela i tela koje istrazuju imaju vrlo bitnu razliku, ova prva umeju da govore. Ne protive se da postiji duh, ali ga ne mogu dokazati, pa se bave onime cemu mogu.

Sto se Lenjina i Rusa tice ne vidim potrebu da mu cuvaju telo, isto je da su mu sacuvali samo garderobu. Lenjin je negde samo Bog zna gde i to u bukvalnom smislu.

Zoki

pre 9 godina

@(eto, 14. april 2016 17:09) - Potpisao je mir kakav su Nemci tražili, oni su ga i poslali u Rusiju da diže revoluciju i da je izbaci iz rata. A po pitanju Romanova, ako mu je bio kriv car - šta su mu bili krivi ono teško bolesno dete i njegove sestre?

svemir

pre 9 godina

"....Kao i uvek reče je o novcu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebitnoo, 14. april 2016 11:45)"

tzv. -moneytroll. ubaciti svuda perspektivu novca i time kontaminirati tekst u kome novac i nije bio poenta.

Pa sad

pre 9 godina

Zamenili mu kozu sa plastikom. Unutra nema nista samo brada, brkovi i obrve su original. Pa sta odrzavaju onda toliko? Samo te dlake :)

stevan

pre 9 godina

Posle ovog teksta kontam da je na toj mumiji pravo - samo brkovi i brada. Sve ostalo je plastika, gliceroli, voskovi i td.. Onda su lepo mogli telo da sahrane pa da lepo naprave lutku kakvu hoce da glumi ovo, a sa koje bi samo brisali prasinu. Ovo sada nije nista vise do lutka cije odrzavanje kosta sacuvaj Boze..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pera, 14. april 2016 11:18)

Ovako da ti objasnim druže... To i jeste obična lutka čije održavanje ne košta ništa, osim što se s vremena na vreme očisti od prašine... Ali se narodu i javnosti uopšte prijavljuje priča kako je to njegovo telo, levo desno, održavanje košta Boga oca, tim stručnjaka, tehnike, preparati, izgleda kao da je živ, i sl... A sve kako bi se opravdao novac koji se nekome svake godine sliva u džep...

Tata spalio Đenku

pre 9 godina

Pre nego sto sam lupetas o humanosti itd.. Uzmi knjige pa citaj... Romanovi nisu samo ovi zadnji na listi... Ako nisi znao.. Pa i ovi "zadnji" nisu bas bili sjajni. 

I manje mitologije, vise znanja.. Zdravije za sve.
(JPR23, 14. april 2016 16:45)

Naravno da nisu samo ovi zadnji. Dao sam komentar na Lenjinovo careubistvo, a to je učinjeno poslednjima.

Ezop

pre 9 godina

@ "Bio i ostao legenda koju i dan danas slave milioni. Srusio razmazene bogatase i dao primer i ostalim narodima kako treba sa bagrom koja zivi na racun naroda i gradi sebi vile i dvorove a da nikad nista nije radila.
(11, 14. april 2016 17:15)"

Jos uvek postoje ljudi kojima su ovi idoli? I te vile je neko zaradio, a nije sedeo u kafani i olajavao druge, ili je to uradio njihov deda ili otac ali to je i dalje njihovo. Govorim o postenim trgovcima i zemljoposednicima iz 19/20 veka, kriminalce tu ne racunam za njih zakon treba postojati. I onda jedan lik skupi sve zavidne mozgove i sa njihovom podrskom pobije i podeli tudje nasledstvo. Sve sto su neke porodice generacijama sticale. Cvrckovi se pobunili protiv mrava i sve im oteli.

gojko

pre 9 godina

Te 200 hiljada bolje dati gladima a ostatke od tog zlikovca na smetlište gde mu je i mesto ili poslati britancima jer su ga oni instalirali na vlast u rusiji.

oso

pre 9 godina

ne pricajte ono sto ne znate. ulaz u mauzolej je besplatan. nalazi se van zidina kremlja, tako da ne morate platiti ni kartu za kremlj.

Pa sad

pre 9 godina

Zamenili mu kozu sa plastikom. Unutra nema nista samo brada, brkovi i obrve su original. Pa sta odrzavaju onda toliko? Samo te dlake :)

Darth Shone

pre 9 godina

Telo? Koje telo, ako je kako sami kažu skoro sve zamenjeno plastikom i voskom? Kosti? Kosti mogu da opstanu dosta duže, ali prizor nije za posmatranje. Inače kult neraspadnutih tela nije nov, čak nije ni komunistički izum. Toga je hrišćanstvo puno, kako na istoku, tako i na zapadu. Mada više na istoku. Inače ideja da se Vladimir Iljič Uljanov preparira, nije izvirno njegova, nego je to ideja Josifa Visarionoviča Džugašvilija, koji je kao nesuđeni pravoslavni bogoslov i pop, znao kakva su osećanja naroda, pa je hteo time da nametne kult moštiju vođe revolucije. Kasnije je to imitirala svaka zemlja soc lagera, u stvari skoro svaka, jer jedini koji se usudio da se suprotstavi Moskvi, nije prepariran, nego je sahranjen, i to po sopstvenoj želji, iako je za svog života dozvoljavao otvoreno obožavanje i klanjanje. Čitav sistem komunističkih država je izgrađen kao iskrivljena slika faraonskog egipta. Tu je i faraon kao živi bog na zemlji i jak posmrtni kult vladara. A sve je to savršeno leglo na već ustaljenu religijsko običajnu praksu u narodima koji su pali pod iskrivljeno otelotvorenje Marksove ideje socijalne pravde. Sve to uopšte nije bizarno, jer sistem je bio takav, ali je bizarno to što su kanonizovani poslednji Romanovi.