Nedelja, 06.03.2016.

08:50

Jamarenje u Priboju: Čovek na mačke i zečeve pušta pse

Izvor: zivotinje.rs

Jamarenje u Priboju: Èovek na maèke i zeèeve pušta pse IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Mirka

pre 10 godina

Prijavljivala sam komsiju koji se bavi jamarenjem brojnim organizacjama koje se bave zastitom zivotinja i nijedna, ali nijedna nije reagovala. Napominjem da se medju njima nalaze i velike organizacije.
Kome da se obratim?

Igor

pre 10 godina

@(Komša, 7. mart 2016 13:37)

Ma nije na mestu, samo ti se cini. A sta ako taj cuvar zatvora ne bi radio to sto radi nego nema kud? Sta ako ga je na to naterao zivot? Recimo ima kuci decu i zenu koja ne radi a on jednostavno mora. Jel i tada treba da mu bude zao tog zatvorenika? Posao je takav kakav je, mora da ga odradi, ali ne bi bas zeleo.

ne podnosim lov

pre 10 godina

To ne može biti čovek ni slučajno nego monstrum. Pogledala sam samo jedan deo i prekinula. Takve ljude pod hitno najstrože kazniti i zabraniti im kontakt sa bilo kojom životinjom. Kao onaj zakon kad neko ne sme da vam priđe na trideset metara. Što se tiče službenih i vojnih pasa mislim da se danas sve manje koriste za odbranu nego za otkrivanje narkotika, pomoć slepim ljudima i za slične poslove. Zna se koja vrsta ljudi i zašto drži dobermana koji je istreniran da zakolje čoveka u sekundi.
Više puta sam prisustvovala demonstracijama vojnih pasa kada su napadali vojnike, one koji ih treniraju. Uglavnom su zaštićeni i imaju na rukama neke oštre navlake na koje pas besno kidiše. Znači nisu ih trenirali ni na kakvim bespomoćnim zečevima i mačkama. Poslednjih godina toga više i nema. Da li je vojsci ili policiji uopšte potreban pas da ih odbrani u današnje vreme ili da nanjuši trag i otkrije ono što se traži? Što se tiče lova, zabranite ga. Jednostavno je nehuman.

Igor

pre 10 godina

@(Komša, 7. mart 2016 13:37)

Ma opet ti nije na mestu. Sta treba da kaze onaj ko profesionalno kolje svinje recimo? Covek koji to radi po selima svaki dan rokne 3-4 svinje. Jel treba da ih sazaljeva? Ili onaj koji u klanici to radi serijski, stotinak dnevno? Tako nesto ne moze da se uradi na humani nacin. Posao je posao. Ako ovaj covek treba da dresira psa za lov ovo je jedini nacin da to uradi kako treba.

Komša

pre 10 godina

@Igor
Ne,poredjenje mi je na mestu.
Policijski pas vežba na čoveku -asistentu koji je tu dobrovoljno,koji je obučen (i psihološki pripremljen) ,zaštićen.
Policajac i vojnik uvežbavaju svoje veštine sa instruktorima i kolegama koji su tu takodje dobepvoljno,psihički i fizički su pripremljeni.
Šteta retka oli skoro nikakva a korist velika.Da tvojim poslovnim rečnikom kažem- rashod = 0.
Pokušavaš da opravdaš nešto što se ne može opravdati.Mačka je namamljena da bi se na njoj vežbao pas,doživela je najstrašnoje mučenje i na kraju je verovatno ubijena.Kako kad bi taj bokser kojeg pominješ nasumice izabrao čoveka sa kojim će da sparinguje.
Ovo na snimku je zločin.

TEROR

pre 10 godina

Ko muci zivotinje, taj bi i ljudima isto uradio.
SADISTE NA SUD - da vidimo nastavlja li drzava da bude banana, sudovi ukras dnevnika, policija ekipa za slikanje...

Igor

pre 10 godina

@ Zamisli policajca koji vežba na prolaznicima kako bi bio spreman kad naidje kriminalac.Vojnika koji upuca dvadeset ljudi da bi bio spremniji za rat.Zatvorskog čuvara koji zatvori komšiju u podrum i na njemu vežba.Vatrogasca koji pali kuće da bi trenirao gašenje.

(Komša, 7. mart 2016 07:47)

Nije ti neko poredjenje ali ako uzmemo i takvo kakvog si ga poredio u pravu si. Vatrogasci pale kuce da bi usavrsili svoju vestinu. Pale i automobile, i sume i strnjike. Ulaze u zivu vatru da bi savladali prirodni strah od iste. Naravno, sve ovo rade u kontrolisanim uslovima. Borilacke vestine vojnika i policajaca se usavrsavaju na ljudima, a ne na lutkama. Sparing partner uvek mora da bude ziv. Policijski psi se uce da skacu i da napadaju prave ljude. Ako takav pas uci samo na lutkama uplasice se prvi put kad skoci na coveka i ovaj ga udari u njusku. Takav pas nikome ne koristi. Naravno, ovo se sve radi u kontrolisanim uslovima i takvi ljudi nisu nista manje "nenormalni" od obicnih. Naprotiv.

Druga stvar, da li je boksera zao protivnika u ringu? Da li je grobara zao onog koga sahranjuje? Da li je onog na rentgenu zao svakog pacijenta koga slika koji ima rak? Razmisli o tome i videces da je posao posao i da se ne mesa ni sa sadizmom ili zadovoljstvom.

Komša

pre 10 godina

@Igor
Prvo u vezi lova- lov odavno nije potreba ljudi preživljavanja radi.Opravdan je jedino radi održavanja balansa u prirodi - balansa koji smo sami svojom bahatošću poremetili.Nužno je zlo a ne sport i treba ga zabraniti "sportistima" ne samo zbog ovakvih stvari.Neko je pomenuo rendžersku službu i mislim da je to najbolje rešenje- ako već čovek u odredjenim situacijama mora da odlučuje o životu i smrti životinja onda taj čovek mora da bide psihički zdrav i prosvećen - da ima savest.
Dalje- vežba pas da ga ne bi neka zver osakatila.Pa u vežbi zakolje dvadesetak mačaka?
Zamisli policajca koji vežba na prolaznicima kako bi bio spreman kad naidje kriminalac.Vojnika koji upuca dvadeset ljudi da bi bio spremniji za rat.Zatvorskog čuvara koji zatvori komšiju u podrum i na njemu vežba.Vatrogasca koji pali kuće da bi trenirao gašenje.
Tako od prilike zvuči tvoja odbrana ovog monstruma.
Ovo je svet u malom.Sa jedne strane imamo ljude koji zbrinjavaju jadne životinje,najčešće iz svog džepa plaćaju vakcinacije i ostale veterinarske intervencije a sa druge monstrume kojima te iste životinje služe za vežbu i iživljavanje.
To ne može da bude dobar čovek.Takav čovek ima ozbiljan problem da savešću i kad tad će postati opasnost i za ljude.
Kad procenjuješ ko je kakav gledaj kako se odnosi prema slabijem i nezaštićenom- prema jačem je lako biti dobar(što se mora noje teško)

Antisha

pre 10 godina

Nece on sigurno dobro proci u zivotu. Ko god je mucio zivotinje na kraju je on bio u mnogo vecim mukama i bolovima i tako i ostao.
(angerona, 06. mart 2016 09:45)

Slažem se. Dosta njih što su mučili životinje nisu se složili s tim, ali nedugo nakon toga završili su u bolnici. Ipak se nisu opametili jer kažu to je bila slučajnost, ok. Kad nedugo nakon te slučajnosti oni po starom, pa im se dogodi isto ili gore. Bolje nisu ni zaslužili

doberman

pre 10 godina

moj matori je odgajao alpske brak jazavicare i na naravno zeceve. drugacija obuka je jalova a psi bezvredni. ako neko ima ideju da kompletno unisti i to malo kinologije, halal mu. vojska i policija i tako ima manje od 10 sluzbenih pasa, sramota, unistite i lovce i uspeli smo. ruzno je komentarisati stvari o kojima malo ili nista ne znas, jos ruznije je sto zakone donose politicari i pravnici koji ribicu u tegli nisu othranili, kamoli psa.

rabo

pre 10 godina

Bio je jedan rimski imperator, ne secam se imena, koji je imao zatocena dva medveda. Zvali su se Nevinost i Mica aurea. Kada se imperator zazeleo adrenalina, hranio je medvede ljudima osudjenim na smrt zbog zlocina koje su pocinili. Eeee, tako bi ja kaznio tog kretena.

Igor

pre 10 godina

Lov je nekada i potreban da bi se odredjene vrste drzale pod kontrolom sto se tice brojnosti. Ne valja ni misevi da se prenamnoze ni zecevi, a vala ni lisice i jazavci. Za vukove da ne pricam. Svake godine jedna od tih vrsta prednjaci po brojnosti i da se ne bi desavale nezeljene situacije lovacka udruzenja odredjuju kada je koja sezona lova na koju divljac. Postoje vrste koje su zasticene od lova ali to je vec neka druga stvar.

E sad, da bi lovac imao lovackog psa koji nesto zna da uradi u lovu taj pas mora nekako i da nauci tu vestinu. Moze to da uci u samom lovu a scenario moze i da se improvizuje. Nazalost, koliko god ovo surovo izgleda apsolutno je neophodno da bi se ti psi usavrsili u svojim vestinama jer nije ni cilj da svaki drugi jazavac moze da povredi i osakati vaseg psa. Nista manje surovo nije recimo ni hranjenje zmija u zoloskom vrtu misevima.

A sto se tice opasnosti koji takvi psi predstavljaju po okolinu to je apsolutno netacno. Lovacki pas je izuzetno teritorijalan. Ako upadnes kod njega u dvoriste bez vlasnika, tesko tebi, sto je na kraju krajeva i cilj psa cuvara. Ako je tu njegov vlasnik, takav pas je miran kao bubica. Kad ide sa vlasnikom takav pas NIKADA nece skociti ni na koga. Setace okolo, njusiti, gledati svoja posla ali nikada nece ni pomisliti da napadne bilo koga. Ni komsijskog psa, ni dete, ni komsiju. Ovo pricam jer mi je ujka bio lovac i imao prelepog lovackog psa koji je stvarno bio nesto posebno.

GallowsPole

pre 10 godina

Nažalost,sadisti kod nas obično ne odgovaraju za svoje bolesne igre,zato je njihov broj u porastu.Pa sad vidite u kakvoj demokratiji živite,samo što vi nemate prava da budete pošteđeni bola, besa i nemoći da to promenite. Ako me razumete...

ja

pre 10 godina

ne razumem da je u 21 veku jos uvek dozvoljen lov??Kakva je to zabava, to samo sadistima moze biti zanimljivo.Razumem kad je covek u divljini pa mora ubiti zivotinju da bi preziveo, ali iz zabave muciti zivotinje i ubijati...Strasno

Damjan

pre 10 godina

Koliko sam puta sebi rekao da neću više gledati ovakve snimke...i onda opet to uradim...i u meni se probudi želja da budem gori prema ljudima koji ove stvari čine nego što oni čine nedužnim životinjama.

Cvexi

pre 10 godina

Ne znam koliko se ovo razlikuje od klanja domacih zivotinja, znam da su potrebne za jelo ali ne razlikuje se previse. Ni prasence se ne oseca previse spokojno kad ga kolju. U sustini ako ste toliko potreseni ovim prekinite da jedete svinjetinu, govedinu itd.. I predjite samo na ribu i jaja od zivotinjskih proizvoda kao sto sam ja uradio a ne da mi tu lamentirate... dusebriznici.

Bane iz Svilajnca

pre 10 godina

Pored novcane i obavezna zatvorska kazna za ovog i slicne njemu, sto udaraju minuse. Ja sam za apsolutnu zabranu lova u Srbiji, a i u svetu. I za uvodjenje specijalnih rendzerskih sluzbi koje bi brinule i stitile divljac. Ko hoce da puca nek ide u streljanu.

Sloboda za životinje, dug zatvor za mučitelje

pre 10 godina

Не видим ништа лоше.......то је ловни спорт
(ИБАРСКИ МРМОТ, 6. mart 2016 12:37)
Ubijanje je za ubice uvek bilo sport.jednog dana će lov biti tamna mrlja u istoriji čovečanstva poput spaljivanja veštica i sličnog.

B9

pre 10 godina

Не видим ништа лоше.......то је ловни спорт
(ИБАРСКИ МРМОТ, 06. mart 2016 12:37) Volim sve sportove na svetu ali lov nije sport.Lov i lovce bi trebalo zakonom zabraniti.Država da preuzme ulogu odstrela nekih životinja po potrebi (epidemija besnila itd.),lovačko oružje uništiti a lovne pse osloboditi...

st.dragan

pre 10 godina

Apelujem da objavite ime i prezime ovog bolesnika... rado bih da popričam s njim, civilizovano naravno.

Krivična prijava od udruženja?

Pa gde je država u ovoj raspaloj državi!!!???

Da li je moguće da ovo može biti objavljeno ovako i da niko ne reaguje po SLUŽBENOJ DUŽNOSTI, nego to rade udruženja građana, praktično po privatnoj tužbi!

Ovo nije samo za tešku robiju, ovo je i za psihijatrijsko veštačenje i trajno zatvaranje u neku ustanovu, bez mogućnosti puštanja na slobodu. Naravno, još bi veća pravda bila držati ga u jami u zoo vrtu, da bi i Zoo vrt malo uštedeo na hrani. A i da se životinje "vežbaju" na realnom plenu.

Molim vas da objavite ime i prezime dotičnog "gospodina".

istina

pre 10 godina

Odmah ispitati ovaj slucaj i ukoliko se pokaze tacnim, oduzeti zivotinje i lisiti lice slobode i novcano kazniti! Sto je ostrije moguce kako bi se zaustavili ostali zlotvori koji zele na slican nacin da treniraju svoje pse!

tesko je biti covek a necovek uvek lako!

pre 10 godina

Strasno za gledanje ...treba da se izglasa zakon da se ovakvi tipovi kaznjavaju basnoslovno po dzepu ,pa ako im se nakon toga isplati neka ponovo treniraju pse na bespomocnim mackama,zevcevima itd... jednostavno ne mogu da poverujem kako pojedini ljudi nemaju ni srca ni duse ni osecaja,ja bih ovoga koji ovako trenira pse za kaznu isto tako stavio u kavez, pa bih onda na njega pustio lavove (ili neke druge zveri) da ga traumiraju, pa bih onda voleo da vidim kako bi se on onda ponasao i da li bi izasao citav nakon izlazka iz kaveza...

tomy

pre 10 godina

Covek se verovatno bavi uzgojom i prodajom Nem.lov.terijera.Facebok mu sluzi za reklamiranje i on pusta psa na lisice da svi vide kako je taj pas dobar a u stvari to je izivljavanje na zivotinjama jer ta lisica u dosta slucajeva je pod stresom,iscrpljena i gladna jer u zatocenistvu ne uzima hranu.Kupuju lisice da bi trenirali pse i to snimali.Uzas.

tomy

pre 10 godina

Covek se verovatno bavi uzgojom i prodajom Nem.lov.terijera.Facebok mu sluzi za reklamiranje i on pusta psa na lisice da svi vide kako je taj pas dobar a u stvari to je izivljavanje na zivotinjama jer ta lisica u dosta slucajeva je pod stresom,iscrpljena i gladna jer u zatocenistvu ne uzima hranu.Kupuju lisice da bi trenirali pse i to snimali.Uzas.

istina

pre 10 godina

Odmah ispitati ovaj slucaj i ukoliko se pokaze tacnim, oduzeti zivotinje i lisiti lice slobode i novcano kazniti! Sto je ostrije moguce kako bi se zaustavili ostali zlotvori koji zele na slican nacin da treniraju svoje pse!

tesko je biti covek a necovek uvek lako!

pre 10 godina

Strasno za gledanje ...treba da se izglasa zakon da se ovakvi tipovi kaznjavaju basnoslovno po dzepu ,pa ako im se nakon toga isplati neka ponovo treniraju pse na bespomocnim mackama,zevcevima itd... jednostavno ne mogu da poverujem kako pojedini ljudi nemaju ni srca ni duse ni osecaja,ja bih ovoga koji ovako trenira pse za kaznu isto tako stavio u kavez, pa bih onda na njega pustio lavove (ili neke druge zveri) da ga traumiraju, pa bih onda voleo da vidim kako bi se on onda ponasao i da li bi izasao citav nakon izlazka iz kaveza...

ja

pre 10 godina

ne razumem da je u 21 veku jos uvek dozvoljen lov??Kakva je to zabava, to samo sadistima moze biti zanimljivo.Razumem kad je covek u divljini pa mora ubiti zivotinju da bi preziveo, ali iz zabave muciti zivotinje i ubijati...Strasno

Sloboda za životinje, dug zatvor za mučitelje

pre 10 godina

Не видим ништа лоше.......то је ловни спорт
(ИБАРСКИ МРМОТ, 6. mart 2016 12:37)
Ubijanje je za ubice uvek bilo sport.jednog dana će lov biti tamna mrlja u istoriji čovečanstva poput spaljivanja veštica i sličnog.

B9

pre 10 godina

Не видим ништа лоше.......то је ловни спорт
(ИБАРСКИ МРМОТ, 06. mart 2016 12:37) Volim sve sportove na svetu ali lov nije sport.Lov i lovce bi trebalo zakonom zabraniti.Država da preuzme ulogu odstrela nekih životinja po potrebi (epidemija besnila itd.),lovačko oružje uništiti a lovne pse osloboditi...

Damjan

pre 10 godina

Koliko sam puta sebi rekao da neću više gledati ovakve snimke...i onda opet to uradim...i u meni se probudi želja da budem gori prema ljudima koji ove stvari čine nego što oni čine nedužnim životinjama.

st.dragan

pre 10 godina

Apelujem da objavite ime i prezime ovog bolesnika... rado bih da popričam s njim, civilizovano naravno.

Krivična prijava od udruženja?

Pa gde je država u ovoj raspaloj državi!!!???

Da li je moguće da ovo može biti objavljeno ovako i da niko ne reaguje po SLUŽBENOJ DUŽNOSTI, nego to rade udruženja građana, praktično po privatnoj tužbi!

Ovo nije samo za tešku robiju, ovo je i za psihijatrijsko veštačenje i trajno zatvaranje u neku ustanovu, bez mogućnosti puštanja na slobodu. Naravno, još bi veća pravda bila držati ga u jami u zoo vrtu, da bi i Zoo vrt malo uštedeo na hrani. A i da se životinje "vežbaju" na realnom plenu.

Molim vas da objavite ime i prezime dotičnog "gospodina".

Bane iz Svilajnca

pre 10 godina

Pored novcane i obavezna zatvorska kazna za ovog i slicne njemu, sto udaraju minuse. Ja sam za apsolutnu zabranu lova u Srbiji, a i u svetu. I za uvodjenje specijalnih rendzerskih sluzbi koje bi brinule i stitile divljac. Ko hoce da puca nek ide u streljanu.

GallowsPole

pre 10 godina

Nažalost,sadisti kod nas obično ne odgovaraju za svoje bolesne igre,zato je njihov broj u porastu.Pa sad vidite u kakvoj demokratiji živite,samo što vi nemate prava da budete pošteđeni bola, besa i nemoći da to promenite. Ako me razumete...

Komša

pre 10 godina

@Igor
Prvo u vezi lova- lov odavno nije potreba ljudi preživljavanja radi.Opravdan je jedino radi održavanja balansa u prirodi - balansa koji smo sami svojom bahatošću poremetili.Nužno je zlo a ne sport i treba ga zabraniti "sportistima" ne samo zbog ovakvih stvari.Neko je pomenuo rendžersku službu i mislim da je to najbolje rešenje- ako već čovek u odredjenim situacijama mora da odlučuje o životu i smrti životinja onda taj čovek mora da bide psihički zdrav i prosvećen - da ima savest.
Dalje- vežba pas da ga ne bi neka zver osakatila.Pa u vežbi zakolje dvadesetak mačaka?
Zamisli policajca koji vežba na prolaznicima kako bi bio spreman kad naidje kriminalac.Vojnika koji upuca dvadeset ljudi da bi bio spremniji za rat.Zatvorskog čuvara koji zatvori komšiju u podrum i na njemu vežba.Vatrogasca koji pali kuće da bi trenirao gašenje.
Tako od prilike zvuči tvoja odbrana ovog monstruma.
Ovo je svet u malom.Sa jedne strane imamo ljude koji zbrinjavaju jadne životinje,najčešće iz svog džepa plaćaju vakcinacije i ostale veterinarske intervencije a sa druge monstrume kojima te iste životinje služe za vežbu i iživljavanje.
To ne može da bude dobar čovek.Takav čovek ima ozbiljan problem da savešću i kad tad će postati opasnost i za ljude.
Kad procenjuješ ko je kakav gledaj kako se odnosi prema slabijem i nezaštićenom- prema jačem je lako biti dobar(što se mora noje teško)

rabo

pre 10 godina

Bio je jedan rimski imperator, ne secam se imena, koji je imao zatocena dva medveda. Zvali su se Nevinost i Mica aurea. Kada se imperator zazeleo adrenalina, hranio je medvede ljudima osudjenim na smrt zbog zlocina koje su pocinili. Eeee, tako bi ja kaznio tog kretena.

Antisha

pre 10 godina

Nece on sigurno dobro proci u zivotu. Ko god je mucio zivotinje na kraju je on bio u mnogo vecim mukama i bolovima i tako i ostao.
(angerona, 06. mart 2016 09:45)

Slažem se. Dosta njih što su mučili životinje nisu se složili s tim, ali nedugo nakon toga završili su u bolnici. Ipak se nisu opametili jer kažu to je bila slučajnost, ok. Kad nedugo nakon te slučajnosti oni po starom, pa im se dogodi isto ili gore. Bolje nisu ni zaslužili

TEROR

pre 10 godina

Ko muci zivotinje, taj bi i ljudima isto uradio.
SADISTE NA SUD - da vidimo nastavlja li drzava da bude banana, sudovi ukras dnevnika, policija ekipa za slikanje...

Komša

pre 10 godina

@Igor
Ne,poredjenje mi je na mestu.
Policijski pas vežba na čoveku -asistentu koji je tu dobrovoljno,koji je obučen (i psihološki pripremljen) ,zaštićen.
Policajac i vojnik uvežbavaju svoje veštine sa instruktorima i kolegama koji su tu takodje dobepvoljno,psihički i fizički su pripremljeni.
Šteta retka oli skoro nikakva a korist velika.Da tvojim poslovnim rečnikom kažem- rashod = 0.
Pokušavaš da opravdaš nešto što se ne može opravdati.Mačka je namamljena da bi se na njoj vežbao pas,doživela je najstrašnoje mučenje i na kraju je verovatno ubijena.Kako kad bi taj bokser kojeg pominješ nasumice izabrao čoveka sa kojim će da sparinguje.
Ovo na snimku je zločin.

Cvexi

pre 10 godina

Ne znam koliko se ovo razlikuje od klanja domacih zivotinja, znam da su potrebne za jelo ali ne razlikuje se previse. Ni prasence se ne oseca previse spokojno kad ga kolju. U sustini ako ste toliko potreseni ovim prekinite da jedete svinjetinu, govedinu itd.. I predjite samo na ribu i jaja od zivotinjskih proizvoda kao sto sam ja uradio a ne da mi tu lamentirate... dusebriznici.

Mirka

pre 10 godina

Prijavljivala sam komsiju koji se bavi jamarenjem brojnim organizacjama koje se bave zastitom zivotinja i nijedna, ali nijedna nije reagovala. Napominjem da se medju njima nalaze i velike organizacije.
Kome da se obratim?

Igor

pre 10 godina

Lov je nekada i potreban da bi se odredjene vrste drzale pod kontrolom sto se tice brojnosti. Ne valja ni misevi da se prenamnoze ni zecevi, a vala ni lisice i jazavci. Za vukove da ne pricam. Svake godine jedna od tih vrsta prednjaci po brojnosti i da se ne bi desavale nezeljene situacije lovacka udruzenja odredjuju kada je koja sezona lova na koju divljac. Postoje vrste koje su zasticene od lova ali to je vec neka druga stvar.

E sad, da bi lovac imao lovackog psa koji nesto zna da uradi u lovu taj pas mora nekako i da nauci tu vestinu. Moze to da uci u samom lovu a scenario moze i da se improvizuje. Nazalost, koliko god ovo surovo izgleda apsolutno je neophodno da bi se ti psi usavrsili u svojim vestinama jer nije ni cilj da svaki drugi jazavac moze da povredi i osakati vaseg psa. Nista manje surovo nije recimo ni hranjenje zmija u zoloskom vrtu misevima.

A sto se tice opasnosti koji takvi psi predstavljaju po okolinu to je apsolutno netacno. Lovacki pas je izuzetno teritorijalan. Ako upadnes kod njega u dvoriste bez vlasnika, tesko tebi, sto je na kraju krajeva i cilj psa cuvara. Ako je tu njegov vlasnik, takav pas je miran kao bubica. Kad ide sa vlasnikom takav pas NIKADA nece skociti ni na koga. Setace okolo, njusiti, gledati svoja posla ali nikada nece ni pomisliti da napadne bilo koga. Ni komsijskog psa, ni dete, ni komsiju. Ovo pricam jer mi je ujka bio lovac i imao prelepog lovackog psa koji je stvarno bio nesto posebno.

ne podnosim lov

pre 10 godina

To ne može biti čovek ni slučajno nego monstrum. Pogledala sam samo jedan deo i prekinula. Takve ljude pod hitno najstrože kazniti i zabraniti im kontakt sa bilo kojom životinjom. Kao onaj zakon kad neko ne sme da vam priđe na trideset metara. Što se tiče službenih i vojnih pasa mislim da se danas sve manje koriste za odbranu nego za otkrivanje narkotika, pomoć slepim ljudima i za slične poslove. Zna se koja vrsta ljudi i zašto drži dobermana koji je istreniran da zakolje čoveka u sekundi.
Više puta sam prisustvovala demonstracijama vojnih pasa kada su napadali vojnike, one koji ih treniraju. Uglavnom su zaštićeni i imaju na rukama neke oštre navlake na koje pas besno kidiše. Znači nisu ih trenirali ni na kakvim bespomoćnim zečevima i mačkama. Poslednjih godina toga više i nema. Da li je vojsci ili policiji uopšte potreban pas da ih odbrani u današnje vreme ili da nanjuši trag i otkrije ono što se traži? Što se tiče lova, zabranite ga. Jednostavno je nehuman.

doberman

pre 10 godina

moj matori je odgajao alpske brak jazavicare i na naravno zeceve. drugacija obuka je jalova a psi bezvredni. ako neko ima ideju da kompletno unisti i to malo kinologije, halal mu. vojska i policija i tako ima manje od 10 sluzbenih pasa, sramota, unistite i lovce i uspeli smo. ruzno je komentarisati stvari o kojima malo ili nista ne znas, jos ruznije je sto zakone donose politicari i pravnici koji ribicu u tegli nisu othranili, kamoli psa.

Igor

pre 10 godina

@ Zamisli policajca koji vežba na prolaznicima kako bi bio spreman kad naidje kriminalac.Vojnika koji upuca dvadeset ljudi da bi bio spremniji za rat.Zatvorskog čuvara koji zatvori komšiju u podrum i na njemu vežba.Vatrogasca koji pali kuće da bi trenirao gašenje.

(Komša, 7. mart 2016 07:47)

Nije ti neko poredjenje ali ako uzmemo i takvo kakvog si ga poredio u pravu si. Vatrogasci pale kuce da bi usavrsili svoju vestinu. Pale i automobile, i sume i strnjike. Ulaze u zivu vatru da bi savladali prirodni strah od iste. Naravno, sve ovo rade u kontrolisanim uslovima. Borilacke vestine vojnika i policajaca se usavrsavaju na ljudima, a ne na lutkama. Sparing partner uvek mora da bude ziv. Policijski psi se uce da skacu i da napadaju prave ljude. Ako takav pas uci samo na lutkama uplasice se prvi put kad skoci na coveka i ovaj ga udari u njusku. Takav pas nikome ne koristi. Naravno, ovo se sve radi u kontrolisanim uslovima i takvi ljudi nisu nista manje "nenormalni" od obicnih. Naprotiv.

Druga stvar, da li je boksera zao protivnika u ringu? Da li je grobara zao onog koga sahranjuje? Da li je onog na rentgenu zao svakog pacijenta koga slika koji ima rak? Razmisli o tome i videces da je posao posao i da se ne mesa ni sa sadizmom ili zadovoljstvom.

Igor

pre 10 godina

@(Komša, 7. mart 2016 13:37)

Ma opet ti nije na mestu. Sta treba da kaze onaj ko profesionalno kolje svinje recimo? Covek koji to radi po selima svaki dan rokne 3-4 svinje. Jel treba da ih sazaljeva? Ili onaj koji u klanici to radi serijski, stotinak dnevno? Tako nesto ne moze da se uradi na humani nacin. Posao je posao. Ako ovaj covek treba da dresira psa za lov ovo je jedini nacin da to uradi kako treba.

Igor

pre 10 godina

@(Komša, 7. mart 2016 13:37)

Ma nije na mestu, samo ti se cini. A sta ako taj cuvar zatvora ne bi radio to sto radi nego nema kud? Sta ako ga je na to naterao zivot? Recimo ima kuci decu i zenu koja ne radi a on jednostavno mora. Jel i tada treba da mu bude zao tog zatvorenika? Posao je takav kakav je, mora da ga odradi, ali ne bi bas zeleo.

Cvexi

pre 10 godina

Ne znam koliko se ovo razlikuje od klanja domacih zivotinja, znam da su potrebne za jelo ali ne razlikuje se previse. Ni prasence se ne oseca previse spokojno kad ga kolju. U sustini ako ste toliko potreseni ovim prekinite da jedete svinjetinu, govedinu itd.. I predjite samo na ribu i jaja od zivotinjskih proizvoda kao sto sam ja uradio a ne da mi tu lamentirate... dusebriznici.

doberman

pre 10 godina

moj matori je odgajao alpske brak jazavicare i na naravno zeceve. drugacija obuka je jalova a psi bezvredni. ako neko ima ideju da kompletno unisti i to malo kinologije, halal mu. vojska i policija i tako ima manje od 10 sluzbenih pasa, sramota, unistite i lovce i uspeli smo. ruzno je komentarisati stvari o kojima malo ili nista ne znas, jos ruznije je sto zakone donose politicari i pravnici koji ribicu u tegli nisu othranili, kamoli psa.

Igor

pre 10 godina

Lov je nekada i potreban da bi se odredjene vrste drzale pod kontrolom sto se tice brojnosti. Ne valja ni misevi da se prenamnoze ni zecevi, a vala ni lisice i jazavci. Za vukove da ne pricam. Svake godine jedna od tih vrsta prednjaci po brojnosti i da se ne bi desavale nezeljene situacije lovacka udruzenja odredjuju kada je koja sezona lova na koju divljac. Postoje vrste koje su zasticene od lova ali to je vec neka druga stvar.

E sad, da bi lovac imao lovackog psa koji nesto zna da uradi u lovu taj pas mora nekako i da nauci tu vestinu. Moze to da uci u samom lovu a scenario moze i da se improvizuje. Nazalost, koliko god ovo surovo izgleda apsolutno je neophodno da bi se ti psi usavrsili u svojim vestinama jer nije ni cilj da svaki drugi jazavac moze da povredi i osakati vaseg psa. Nista manje surovo nije recimo ni hranjenje zmija u zoloskom vrtu misevima.

A sto se tice opasnosti koji takvi psi predstavljaju po okolinu to je apsolutno netacno. Lovacki pas je izuzetno teritorijalan. Ako upadnes kod njega u dvoriste bez vlasnika, tesko tebi, sto je na kraju krajeva i cilj psa cuvara. Ako je tu njegov vlasnik, takav pas je miran kao bubica. Kad ide sa vlasnikom takav pas NIKADA nece skociti ni na koga. Setace okolo, njusiti, gledati svoja posla ali nikada nece ni pomisliti da napadne bilo koga. Ni komsijskog psa, ni dete, ni komsiju. Ovo pricam jer mi je ujka bio lovac i imao prelepog lovackog psa koji je stvarno bio nesto posebno.

Igor

pre 10 godina

@ Zamisli policajca koji vežba na prolaznicima kako bi bio spreman kad naidje kriminalac.Vojnika koji upuca dvadeset ljudi da bi bio spremniji za rat.Zatvorskog čuvara koji zatvori komšiju u podrum i na njemu vežba.Vatrogasca koji pali kuće da bi trenirao gašenje.

(Komša, 7. mart 2016 07:47)

Nije ti neko poredjenje ali ako uzmemo i takvo kakvog si ga poredio u pravu si. Vatrogasci pale kuce da bi usavrsili svoju vestinu. Pale i automobile, i sume i strnjike. Ulaze u zivu vatru da bi savladali prirodni strah od iste. Naravno, sve ovo rade u kontrolisanim uslovima. Borilacke vestine vojnika i policajaca se usavrsavaju na ljudima, a ne na lutkama. Sparing partner uvek mora da bude ziv. Policijski psi se uce da skacu i da napadaju prave ljude. Ako takav pas uci samo na lutkama uplasice se prvi put kad skoci na coveka i ovaj ga udari u njusku. Takav pas nikome ne koristi. Naravno, ovo se sve radi u kontrolisanim uslovima i takvi ljudi nisu nista manje "nenormalni" od obicnih. Naprotiv.

Druga stvar, da li je boksera zao protivnika u ringu? Da li je grobara zao onog koga sahranjuje? Da li je onog na rentgenu zao svakog pacijenta koga slika koji ima rak? Razmisli o tome i videces da je posao posao i da se ne mesa ni sa sadizmom ili zadovoljstvom.

Igor

pre 10 godina

@(Komša, 7. mart 2016 13:37)

Ma opet ti nije na mestu. Sta treba da kaze onaj ko profesionalno kolje svinje recimo? Covek koji to radi po selima svaki dan rokne 3-4 svinje. Jel treba da ih sazaljeva? Ili onaj koji u klanici to radi serijski, stotinak dnevno? Tako nesto ne moze da se uradi na humani nacin. Posao je posao. Ako ovaj covek treba da dresira psa za lov ovo je jedini nacin da to uradi kako treba.

Igor

pre 10 godina

@(Komša, 7. mart 2016 13:37)

Ma nije na mestu, samo ti se cini. A sta ako taj cuvar zatvora ne bi radio to sto radi nego nema kud? Sta ako ga je na to naterao zivot? Recimo ima kuci decu i zenu koja ne radi a on jednostavno mora. Jel i tada treba da mu bude zao tog zatvorenika? Posao je takav kakav je, mora da ga odradi, ali ne bi bas zeleo.

istina

pre 10 godina

Odmah ispitati ovaj slucaj i ukoliko se pokaze tacnim, oduzeti zivotinje i lisiti lice slobode i novcano kazniti! Sto je ostrije moguce kako bi se zaustavili ostali zlotvori koji zele na slican nacin da treniraju svoje pse!

B9

pre 10 godina

Не видим ништа лоше.......то је ловни спорт
(ИБАРСКИ МРМОТ, 06. mart 2016 12:37) Volim sve sportove na svetu ali lov nije sport.Lov i lovce bi trebalo zakonom zabraniti.Država da preuzme ulogu odstrela nekih životinja po potrebi (epidemija besnila itd.),lovačko oružje uništiti a lovne pse osloboditi...

tesko je biti covek a necovek uvek lako!

pre 10 godina

Strasno za gledanje ...treba da se izglasa zakon da se ovakvi tipovi kaznjavaju basnoslovno po dzepu ,pa ako im se nakon toga isplati neka ponovo treniraju pse na bespomocnim mackama,zevcevima itd... jednostavno ne mogu da poverujem kako pojedini ljudi nemaju ni srca ni duse ni osecaja,ja bih ovoga koji ovako trenira pse za kaznu isto tako stavio u kavez, pa bih onda na njega pustio lavove (ili neke druge zveri) da ga traumiraju, pa bih onda voleo da vidim kako bi se on onda ponasao i da li bi izasao citav nakon izlazka iz kaveza...

tomy

pre 10 godina

Covek se verovatno bavi uzgojom i prodajom Nem.lov.terijera.Facebok mu sluzi za reklamiranje i on pusta psa na lisice da svi vide kako je taj pas dobar a u stvari to je izivljavanje na zivotinjama jer ta lisica u dosta slucajeva je pod stresom,iscrpljena i gladna jer u zatocenistvu ne uzima hranu.Kupuju lisice da bi trenirali pse i to snimali.Uzas.

ja

pre 10 godina

ne razumem da je u 21 veku jos uvek dozvoljen lov??Kakva je to zabava, to samo sadistima moze biti zanimljivo.Razumem kad je covek u divljini pa mora ubiti zivotinju da bi preziveo, ali iz zabave muciti zivotinje i ubijati...Strasno

Sloboda za životinje, dug zatvor za mučitelje

pre 10 godina

Не видим ништа лоше.......то је ловни спорт
(ИБАРСКИ МРМОТ, 6. mart 2016 12:37)
Ubijanje je za ubice uvek bilo sport.jednog dana će lov biti tamna mrlja u istoriji čovečanstva poput spaljivanja veštica i sličnog.

Bane iz Svilajnca

pre 10 godina

Pored novcane i obavezna zatvorska kazna za ovog i slicne njemu, sto udaraju minuse. Ja sam za apsolutnu zabranu lova u Srbiji, a i u svetu. I za uvodjenje specijalnih rendzerskih sluzbi koje bi brinule i stitile divljac. Ko hoce da puca nek ide u streljanu.

rabo

pre 10 godina

Bio je jedan rimski imperator, ne secam se imena, koji je imao zatocena dva medveda. Zvali su se Nevinost i Mica aurea. Kada se imperator zazeleo adrenalina, hranio je medvede ljudima osudjenim na smrt zbog zlocina koje su pocinili. Eeee, tako bi ja kaznio tog kretena.

st.dragan

pre 10 godina

Apelujem da objavite ime i prezime ovog bolesnika... rado bih da popričam s njim, civilizovano naravno.

Krivična prijava od udruženja?

Pa gde je država u ovoj raspaloj državi!!!???

Da li je moguće da ovo može biti objavljeno ovako i da niko ne reaguje po SLUŽBENOJ DUŽNOSTI, nego to rade udruženja građana, praktično po privatnoj tužbi!

Ovo nije samo za tešku robiju, ovo je i za psihijatrijsko veštačenje i trajno zatvaranje u neku ustanovu, bez mogućnosti puštanja na slobodu. Naravno, još bi veća pravda bila držati ga u jami u zoo vrtu, da bi i Zoo vrt malo uštedeo na hrani. A i da se životinje "vežbaju" na realnom plenu.

Molim vas da objavite ime i prezime dotičnog "gospodina".

GallowsPole

pre 10 godina

Nažalost,sadisti kod nas obično ne odgovaraju za svoje bolesne igre,zato je njihov broj u porastu.Pa sad vidite u kakvoj demokratiji živite,samo što vi nemate prava da budete pošteđeni bola, besa i nemoći da to promenite. Ako me razumete...

Damjan

pre 10 godina

Koliko sam puta sebi rekao da neću više gledati ovakve snimke...i onda opet to uradim...i u meni se probudi želja da budem gori prema ljudima koji ove stvari čine nego što oni čine nedužnim životinjama.

Komša

pre 10 godina

@Igor
Prvo u vezi lova- lov odavno nije potreba ljudi preživljavanja radi.Opravdan je jedino radi održavanja balansa u prirodi - balansa koji smo sami svojom bahatošću poremetili.Nužno je zlo a ne sport i treba ga zabraniti "sportistima" ne samo zbog ovakvih stvari.Neko je pomenuo rendžersku službu i mislim da je to najbolje rešenje- ako već čovek u odredjenim situacijama mora da odlučuje o životu i smrti životinja onda taj čovek mora da bide psihički zdrav i prosvećen - da ima savest.
Dalje- vežba pas da ga ne bi neka zver osakatila.Pa u vežbi zakolje dvadesetak mačaka?
Zamisli policajca koji vežba na prolaznicima kako bi bio spreman kad naidje kriminalac.Vojnika koji upuca dvadeset ljudi da bi bio spremniji za rat.Zatvorskog čuvara koji zatvori komšiju u podrum i na njemu vežba.Vatrogasca koji pali kuće da bi trenirao gašenje.
Tako od prilike zvuči tvoja odbrana ovog monstruma.
Ovo je svet u malom.Sa jedne strane imamo ljude koji zbrinjavaju jadne životinje,najčešće iz svog džepa plaćaju vakcinacije i ostale veterinarske intervencije a sa druge monstrume kojima te iste životinje služe za vežbu i iživljavanje.
To ne može da bude dobar čovek.Takav čovek ima ozbiljan problem da savešću i kad tad će postati opasnost i za ljude.
Kad procenjuješ ko je kakav gledaj kako se odnosi prema slabijem i nezaštićenom- prema jačem je lako biti dobar(što se mora noje teško)

Antisha

pre 10 godina

Nece on sigurno dobro proci u zivotu. Ko god je mucio zivotinje na kraju je on bio u mnogo vecim mukama i bolovima i tako i ostao.
(angerona, 06. mart 2016 09:45)

Slažem se. Dosta njih što su mučili životinje nisu se složili s tim, ali nedugo nakon toga završili su u bolnici. Ipak se nisu opametili jer kažu to je bila slučajnost, ok. Kad nedugo nakon te slučajnosti oni po starom, pa im se dogodi isto ili gore. Bolje nisu ni zaslužili

TEROR

pre 10 godina

Ko muci zivotinje, taj bi i ljudima isto uradio.
SADISTE NA SUD - da vidimo nastavlja li drzava da bude banana, sudovi ukras dnevnika, policija ekipa za slikanje...

ne podnosim lov

pre 10 godina

To ne može biti čovek ni slučajno nego monstrum. Pogledala sam samo jedan deo i prekinula. Takve ljude pod hitno najstrože kazniti i zabraniti im kontakt sa bilo kojom životinjom. Kao onaj zakon kad neko ne sme da vam priđe na trideset metara. Što se tiče službenih i vojnih pasa mislim da se danas sve manje koriste za odbranu nego za otkrivanje narkotika, pomoć slepim ljudima i za slične poslove. Zna se koja vrsta ljudi i zašto drži dobermana koji je istreniran da zakolje čoveka u sekundi.
Više puta sam prisustvovala demonstracijama vojnih pasa kada su napadali vojnike, one koji ih treniraju. Uglavnom su zaštićeni i imaju na rukama neke oštre navlake na koje pas besno kidiše. Znači nisu ih trenirali ni na kakvim bespomoćnim zečevima i mačkama. Poslednjih godina toga više i nema. Da li je vojsci ili policiji uopšte potreban pas da ih odbrani u današnje vreme ili da nanjuši trag i otkrije ono što se traži? Što se tiče lova, zabranite ga. Jednostavno je nehuman.

Komša

pre 10 godina

@Igor
Ne,poredjenje mi je na mestu.
Policijski pas vežba na čoveku -asistentu koji je tu dobrovoljno,koji je obučen (i psihološki pripremljen) ,zaštićen.
Policajac i vojnik uvežbavaju svoje veštine sa instruktorima i kolegama koji su tu takodje dobepvoljno,psihički i fizički su pripremljeni.
Šteta retka oli skoro nikakva a korist velika.Da tvojim poslovnim rečnikom kažem- rashod = 0.
Pokušavaš da opravdaš nešto što se ne može opravdati.Mačka je namamljena da bi se na njoj vežbao pas,doživela je najstrašnoje mučenje i na kraju je verovatno ubijena.Kako kad bi taj bokser kojeg pominješ nasumice izabrao čoveka sa kojim će da sparinguje.
Ovo na snimku je zločin.

Mirka

pre 10 godina

Prijavljivala sam komsiju koji se bavi jamarenjem brojnim organizacjama koje se bave zastitom zivotinja i nijedna, ali nijedna nije reagovala. Napominjem da se medju njima nalaze i velike organizacije.
Kome da se obratim?