Četvrtak, 04.02.2016.

10:45

15 godina od ubistva Dragana Maksimovića

Izvor: B92

15 godina od ubistva Dragana Maksimoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

Boban

pre 9 godina

Žalosno je što u Srbiji još uvek mogu da se dese ovakve stvari. U ovoj zemlji još uvek postoji rasna diskriminacija i mržnja. Mržnja prema pripadniku drugog naroda a naročito prema Romima. Oni mogu da budu intelegentni i obrazovani koliko god hoće, ali čim se sazna da je Rom, sve to pada u vodu. Ja imam prijatelje koji su Romi, obrazovani kao i mi Srbi,i verujte da su bolji od mnogo naših Srba i u stanju su da ti pomognu u svakom trenutku i na svakakav način, ako si im pravi drug. Njihova emocija je jedinstvena...pogledajte samo muziku u našoj zemlji...nema prave radosti i veselja bez njih...

Tanja

pre 9 godina

I Nemačka nije imala kolonije, pa su krivi za Aušvic kao i mi za Srebrenicu...
(pa?, 5. februar 2016 00:30)

Slazem se sa poentom Vaseg komentara, ali Nemacka jeste imala kolonije, najvise u Africi, ali i u Aziji.

pa?

pre 9 godina

Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.
(Geografija, 4. februar 2016 22:10)

I Nemačka nije imala kolonije, pa su krivi za Aušvic kao i mi za Srebrenicu...

istorija

pre 9 godina

Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.
(Geografija, 4. februar 2016 22:10)

Dragan Maksimović nije ubijen u Aziji, Africi, Južnoj Americi, Španiji, Danskoj, Velikoj Britaniji ili Americi već u strogom centru Beograda od strane nekih psihički obolelih ljudi zadojenih ideologijom zla čija si i ti izgleda žrtva.

EU Citizen

pre 9 godina

Kada takvi budu rutinski visili, kao u jedinoj iole normalnoj i nedegenerisanoj državi na savremenom Zapadu, Americi, i kada svaki građanin bude imao neotuđivu ustavnu slobodu da poseduje i nosi oružje da bi se branio od takvih, razmišljaće ološ dva puta pre nego što nekog popreko pogleda a ne umlati do smrti.

Mladen Mladenović

pre 9 godina

zbog toga je tada trebalo ukinuti SPS i Radikale i danas ne bi imali ni SNS,ni Obraz,ni Nase,ni Srbsku cast,ni ostale fasiste i naciste,lazne patriote a Ceca i slicne bi mogle samo na pijaci da prodaju voce i povrce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbr, 4. februar 2016 19:28)
------
Ništa se ne rešava ukidanjem gospodine. Vi upravo zastupate metode ovih divljaka?! Zar mislite da su ti neljudi zaista bili nacionalisti ili patriote, bili "lažne" ili obične? Gospodo prestanite da stvari nazivate pogrešnim imenima jer se time stvara haos i ludilo, iz koga se veoma teško izlazi. Znate kada bi jedan nacionalista, koji veoma drži do sebe i svoje nacije ponizio ili fizički napao osobu druge nacionalnosti? Nikada, jer je svestan koliko je to besmisleno. Ovi ljudi nemaju veru gospodine, nemaju naciju, nemaju otadžbinu, nemaju ništa što bi ih sputavalo da čine ovakva zverstva. To su genetski zlikovci, koje treba staviti u neki logor obezbedjen sa 9 krugova žice. Svako ima prava na svoja politička ubedjenja, na svoje mišljenje i slobodu govora. Ove ubice, koje su lišile čoveka samo zbog boje kože su isto tako, poput Vas, hteli da zabrane samo, ovaj put, čoveka.

fr

pre 9 godina

Nisam siguran da li je ispricao istraznim organima sta se i kako dogodilo, pa se tako zna motiv, ali je poznato da je prebijanje (a time i ubijanje) "izvedeno" pred nemalim brojem svedoka. E odatle se zna motiv.

Geografija

pre 9 godina

@istorija:
Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.

RR

pre 9 godina

Meni nije jasno-ako pocinioci nisu poznati, kako se zna da je motiv jer su mislili da je Rom?
(Bojana, 4. februar 2016 12:51)

@Bojana
Bravo, Bojana, zar je moguce da drugima to ne bode oci? Ne znamo ubice, ali znamo motiv?
(Dr, 4. februar 2016 21:58)

Tako sto je nesrecni Maksimovic umro u bolnici dva meseca nakon prebijanja ne oporavivsi se od povreda, i sto je tokom tog perioda ispricao policiji kako su mu ovi sto su ga tukli psovali cigansku majku, terali ga mars iz Srbije i slicno.

Sanja

pre 9 godina

Kakvi huligani? Rasisti: fašisti. Bio je antifašista i ubijen je. Pa vi vidite koju stranu birate sledeći put kada kažete neku problematičnu izjavu.

istorija

pre 9 godina

Makar nismo imali kolonije i ubijali nekoga hiljadama kilometara dalje on nase zemlje. Ako je i bilo nesto lose desavalo se u naem dvoristu.

(Srbin, 4. februar 2016 20:23)

Da, naši preci su zagrljeni u hladu hrastova pevali give peace a chance dok su svi ostali bili genocidni pljačkaši i kolonizatori. Još jedna od laži na kojima se bazira teorija-basna da su Srbi nešto drugačiji od drugih naroda, da su bratstvo hrabrih vitezova koji jedu pravdu, piju istinu, dišu slobodu i zabavljaju se oslobađanjem porobljenih.

Istina je da su i Srbi, kao i svi drugi, kretali u osvajanja drugih čim su im to ekonomske, političke, vojne, organizacione, međunarodne i druge okolnosti omogućavale i tu nema bilo čega čudnog, neprirodnog i unikatnog. Naravno da nismo imali kolonije, jer smo i sami bili kolonija. Da su naši preci bili u prilici da prave kolonije, misliš da bi odbili zbog moralnih razloga? Mi nikada zbog morala nismo odustajali ni od međusobnih ubijanja i građanskih-bratoubilačkih ratova, a ne...

Srbin

pre 9 godina

@Danac:
Makar nismo imali kolonije i ubijali nekoga hiljadama kilometara dalje on nase zemlje. Ako je i bilo nesto lose desavalo se u naem dvoristu. Druga stvar Danci kao clanovi Natoa su ucestvovali u bombardovanju, mi njih nismo bombardovali. Dakle s kojim moralnim pravom oni imaju nesto lose o nama da pricaju.

Miša, Bgd

pre 9 godina

Čitam komentare i "divim" se kratkom pamćenju. Sećam se te 2000. godine, radio sam u jednom beogradskom pozorištu... bili smo zgroženi što činom što reagovanjem javnosti (bedno i mizerno). Da podsetim, to je bilo vreme 5-o okrobarske euforije. Huligani su dobijali nagrade i priznanja, bili promovisani kao heroji, ugledni građani. Međutim, zanimljivo je da se priča o navijačima kao zvanična pojavljuje tek 2009. godine. Lično mislim da je glupost koja je tada plasirana u cilju poliičke akcije/promocije tadašnje vlasti ali to nije tema. Neko je lupio nešto o tome "gde su bili ti '96." i da bi ih nalupali i tako neku glupost. Čisto za one koji nisu bili ovde tada (ili rođeni tada), baš tih 1995-1998. je taj pokret (skinheads) bio jedna od najjačih skupina na ulicama. Bila je moda, opasna moda i bilo ih je mnogo. Od "Vuka" preko Bulevara do Slavije, Manježa, Štajge, Tašmajdana, Terazijske terase, Begradske, itd. Bilo je tu i dece imućnih ljudi, ljudi na funkcijama. To je ono što je možda i ključno. Sećam se mučnine kada sam slušao kako je pok. Maka voleo da popije kao i da "ko zna od čega je preminuo i sl. Kratko pamćenje imamo... Izvinjavam se na dužem tekstu, prikladniji je za neki blog i sl. ali nemam trenutno takve ambicije. Nadam se da će biti objavljen i hvala na čitanju.

bbr

pre 9 godina

zbog toga je tada trebalo ukinuti SPS i Radikale i danas ne bi imali ni SNS,ni Obraz,ni Nase,ni Srbsku cast,ni ostale fasiste i naciste,lazne patriote a Ceca i slicne bi mogle samo na pijaci da prodaju voce i povrce.

smajli

pre 9 godina

Po ovo je smesno!Huligani mislili da je Rom?! Pa kako iko moze da zna zbog cega je napadnut ako niko nema pojma ko ga je napao. Znaci zna se ko je pocinilac, ako se i razlog zna.

Beograđanin i Srbin - na svoju veliku žalost

pre 9 godina

Ubistvo Dragana Maksimovića je tiho postalo simbol jednog vremena u jednom velikom gradu i svih nas koji smo živeli u tom vremenu i u toj zemlji.

To smo mi: Srđan Aleksić, Zoran Đinđić, Dragan Maksimović. Ubijamo ili opravdavamo ubijanje naših ljudi ukoliko nam se ne dopada kako izgledaju, razmišljaju, pričaju. Institucije u neprestanom nastajanju, nemoćne da obuzdaju zlo.

Osvanuli smo u surovoj realnosti fikcije viceva o Albaniji i Albancima kojima smo se nekada slatko smejali.

Ništa nije slučajno, incidentno, nepravedno ili nelogično, živimo baš onako kako treba, valja i mora da živimo. Životarimo. Srbija je baš onakva kakva jedino i može da bude. Bedna.

Počivaj u miru, Dragane.

woren djuk

pre 9 godina

Kolika je on bio ljudska gromada kad je tim hijenama oprostio za života.
Al zato država mora da uvede zakon oko za dva oka zub za dva zuba,pa ti onda stoko bezrepa izbi nekom zub ako smeš.Ljudi malj je iz raja izašao.

јоој

pre 9 godina

Знате како се то ради у каубојленду ? Понудиш 100,000 € и нашли би их до сутра у подне !!! А онда, игранка без престанка !!!!!!

Danac

pre 9 godina

Juce je na danskom radiju bio program o Srbiji....Boze moj, ja se ljutim, ali u pravu su nekada ti Danci, nista lepo o Srpskoj drzavu a lepo o ljudima, razlika je velika izmedju obicnih ljudi i drzave koja zivi od straha tih istih.....

Washington

pre 9 godina

Pa Srbija brale! Niko nece a i ne sme da svedoci. Nismo mi daleko od haradinajove tvorevine! Evo dobrog clanka za one u dijaspori koje nostalgija stalno hvata.

janbo

pre 9 godina

Meni i dalje nije jasno kako nisu pronađeni a toliko je bilo svedoka. Bože kako li žive danas ti likovi koji su to uradili, gde su...A ako bih hteo da razmišljam malo šire, ovo je bilo u novembru 2000. znamo sta je bilo 5. oktobra i ko je sve učestvovao u demonstracijama, mnoge navijačke grupe, pa ko zna možda su i počinioci ovog dela pa su za svoje zasluge, zastićeni.

Vazduplohov na letovanju u Srbiji udaljen jednu svemirsku godinu od mozga

pre 9 godina

Srce steze kad se cita ovo, secam se kao da je juce bilo. Dusa boli od nemoci i tuge! Jedno zatvoreno, siromasno, jadno i bedno drustvo kao sto je ovo je rasadnik nacionalizma i ksenofobije! Budala sam sto sam ostao dok su svi moji prijatelji odavno otisli i zive normalne zivote... I uvek su nam "drugi" krivi, od kako se raspala SFRJ pa na ovamo. Pretpostavljam da su nam i neki "drugi" krivi za ovaj zlocin i zato sto se ubice negde smeju dok ovo citaju! Jadna zemljo i jadni narode... Mi smo krivi, niko drugi!

Kafir

pre 9 godina

Ljudi tog profila koji su ubili nedužnig čoveka danas imaju priliku i da javno bez griže savesti pričaju o svojim ,,delima" pred TV kamerama . U Farmi je jedan od glavnih likova čovek koji ima više robije i krivičnih prijava nego svi stanovnici jedne opštine.Svi ćutimo i trpimo!Šta čekamo ?Srećni ste što su vas manijaci zaobišli na ulici ?Stidite se !

endo

pre 9 godina

Кад су овакве ствари у нашој држави могуће, да познатог глумца у сред града пребије и убије нека фукара и да за то никад нико не одговара, само то је довољно да се каже да држава Србија заправо више и не постоји.

Сачувајмо успомену на овог човека, био је велики глумац и још већи човек.

Слава му.

Princ sa Ceraka

pre 9 godina

(Arsenije Jovanović, 04. februar 2016 11:57)

Čika Arso živi ste li?

Opste je poznato Arso da mi nikad nismo znali da cenimo naše dragulje, uvek se divimo tudjem dvorištu a u svom ubijamo i gušimo talente...

Kosovska Mitrovica

pre 9 godina

Zasto neka ulica u Beogradu ne ponese njegovo ime. Mrlju necemo skloniti, porodici nece biti lakse , ubice nece biti uhapsene, ali cemo mi normalni deci o ovome pricati da se nikada vise ovako nesto ne dogodi

Tanja

pre 9 godina

Živorad Šišković, Dejan Nebrigić, Dragan Maksimović, Dušan Jovanović, Branko Nikolić…
To su samo neka od imena ljudi koji su bili zrtve osoba koje u sebi nemaju zrno ljudskosti, samilosti, tolerancije, koji su prepuni straha, mrznje i agresije.

Uzrok za pojavu ovako ekstremnih oblika ponasanja se trazi u genima i okruzenju (porodica, skola, drustvo, institucije).

Slazem se s tim, samo bih dodala da ne mislim da je ovo problem srpskog naroda kao takvog, niti je osobenost bilo kog naroda povecana ili smanjena agresija. Nas problem nisu cak ni losi zakoni, nego cinjenica da odredjene grupe ljudi daju sebi za pravo da ih ne postuju. Takodje, mislim da je vreme da se neko ozbiljnije pobrine za navijacke grupe.

Zalazem se za toleranciju, jedino sto ne mogu da tolerisem je netolerancija cija je posledica unistavanje necijeg zivota u bilo kom smislu.

CS4398

pre 9 godina

Ako te fašiste ikada budu izveli pred sud, verovatno će im kao olakšavajuća okolnost biti uzeto to što su "mislili da je Rom".
Šta ćete, zbunili se.
Jadni li smo...

Avant-garde

pre 9 godina

Setim se ovog čoveka pre neki dan sasvim slučajno u nekoj priči. Pomislim kako je prošlo 10-ak godina od tad. Iznenadio sam se sad kad sam shvatio da je danas tačno 15 godina kako se to zverstvo desilo. Tada mi je to bio šok. Isti osećaj imam i sada. Užas! :-(

Kirito

pre 9 godina

Mogu da se kladim, da debili od ubica su tipicni predstavnici srpBskoga naroda - Kosovo im je srce Srbije, pobice sve Albance (nikada u zivotu Albanca videli nisu), osloboditi i sacuvati Kosovo i tako to na tu temu jos milion budalastina. Na kraju dana, ubiju Srbina...
Neka je vecna slava Maksimovicu!

sta sve p.... rodi?!

pre 9 godina

Kako li zive ovi sto su ga ubili....
(borivoje surdilovic, 4. februar 2016 11:54)

Bas sam ovo i ja pomislio.
Verovatno nisu ni svesni sta su uradili tada a ako pak jesu, jadna im majka i porod na dusi koju imaju tj. nemaju!

zix

pre 9 godina

dok mi ne dostignemo onaj nivo koji smo imali na protestima 1996/97 ostace sve ovako. u to vreme ne bi mogli nacisti da paradiraju gradom jer bi mi to najurili. da se tada nesto tako desilo ne bi niko smeo vise da se obuce kao skinheds jer bi popio batine cim bi se pojavio. sada svi cutimo i gledamo samo svoje d.

Vlajko

pre 9 godina

Kako naša policija nije pronašla napadače - ubice? Sve su do sada pronašli. Recimo, ubice Pavla Bulatovića, Harisa Brkića, Žike Petrovića, Milana Pantića, Boška Buhe, tada šefa beogradske policije, pa još neki policajci su likvidirani u sačekušama od 2001. na ovamo. Da li se neko upita gde uopšte mi živimo?

nikudveceras.com

pre 9 godina

Ubili su ga "srBski" fasisti jer su mislili da je Rom. Od tada je prosla vecnost, policija nije ni zainteresovana za to, a pre nekih par meseci se Novim Sadom setaju sa majicom na kojoj je nacisticka svastika, sto niko od medija osim 021 nije ni preneo. Zasto? Ne znam, sami izvucite pouku. Zasto niko ne sme da pisne o tome i kome odgovara sovinizacija drustva?

Dragane, neka Vam je laka zemlja koja vam je bila teska dok ste bili zivi.

izovetar

pre 9 godina

E Jovanovicu Arsenije, koristis i smrt naseg barda da bi velicao sebe ... ja sam ga preporucio ,,, ja sam ga prepoznao ... sramota, ali to je ocekivati od tebe.

neverovatno...

pre 9 godina

...kako je smrt ovog coveka prosla totalno nezapazeno i kako iz meni nepoznatih razloga nikakvo interesovanje nije pokazano da se poconioci pronadju...

pitanje obraza i casti

pre 9 godina

Od kako je Dragan Maksimovic ubijen, izredjali su se premijeri: Djindjic, Zivkovic, Kostunica, Cvetkovic, Dacic i Vucic.
Tu su i predsednici Milutinovic, vd Natasa Micic i Tadic i Nikolic.

Niko od njih nije ucinio nista da se ovo ubistvo razresi.

A ljudi i dalje glasaju za stranke tih ljudi. Zasto?

nesa gljiva

pre 9 godina

Bio sam jedan od onih koji su imali srecu da ga upoznaju van scene ( u kafani u podrumu Narodnog pozorista 80 tih). Utisak koji sam tada stvorio o njemu ( da je jako senzitivan i dobar covek) potvrdio je kad je oprostio svojim egzekutorima iako mu se zivot gasio. Pocivaj u miru Makso.

Petronije

pre 9 godina

To su deca nekih koji s'vremena na vreme vole da ispricaju poneki "smesan" vic o romima i prave negativna poredjenja. Ti "huligani" su klinci iz kraja koji su mrznju izneli iz kuce a u skoli i na ulici je utrostrucili. Takodje su dobre sanse da su vaspitavani batinama te su naucili da je udaranje manjih, slabijih i uopste u redu . Krajnje je vreme da se zamislimo koje su posledice onoga sto govorimo i radimo pred svojom decom.

Mladen Mladenović

pre 9 godina

Nikada neću moći da shvatim niti da prihvatim činjenicu da neko može biti ubijen zato što je Rom, Srbin, Albanac, Hrvat ili Turčin?! I sama pomisao na zlehudu i tragičnu sudbinu ovog čoveka, kao i razloge zbog čega mu je, i na koji način, oduzet život, prosto para mozak i parališe?! Da li je moguće da postoje ljudi koji bi nekog ubili samo zato što ne pripada njihovom stadu ili liči na pripadnika neke druge etničke grupe? Da li se nekada stave u situaciju u kojoj je bio ovaj čovek? Ne znam koja bi kazna odgovarala ovakvim neljudima? Da li za njih postoje kazne koje bi bile primenjene na normalnim ljudima? Šta takvima znače dugogodišnje robije, šta znače vešala? To su mrtvi ljudi, aveti, koje hodaju ovim svetom. Možda javna vešanja, kao nauk nekim drugim i sličnim "junacima"? Ovakve "jajare" , ovakve kukavice može da obuzda samo strah.

A.

pre 9 godina

Rade Republika Srpska,pa izvini molim te ali se ovo desilo i nećemo sad da zabasurimo surovost neke fašističke stoke da pobogu ne bi ispalo da su Srbi divljaci.Činjenica je da je čovek mučki ubijen i to samo što Je Rom.A znaš li od čega nam neće biti bolje?Neće nam biti bolje sve dok se ovakve vesti budu ponavljale a mi budemo pokušavali da ih krijemo ko ovo ti sad što latentno predlozi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (To je to, 4. februar 2016 11:55)

Dadoh vam greškom plus.
@Rade Republika Srpska nije komentarisao zašto se objavljuju razni zločini nego što se događaju tako često.

Baš zbog ovako teških zločina čiji izvršioci nikad ne budu kažnjeni za iste, volela bih da ima što više sigurnosnih kamera. Da ih postavi policija, ali i lokali u što većem broju. Oni koji su protiv postavljanja sigurnosnih kamera bi trebalo da znaju da, ako Veliki brat hoće da ih posmatra, naći će mnogo drukčijih i lakših načina da to sprovede.

DAVOR

pre 9 godina

Svaka cast B92 sto je potsetila javnost na ovog divnog coveka i glumca. A ujedno potsetila sa kakvim se sve problemima suocava nase drustvo i kako je jos puno u njemu ksenofoba, rasista i huligana. Da su tada uhvaceni pocinioci ovog gnusnog dela mozda bi mnogi mladi ljudi se spasili slicne sudbine pa i sam Bris Taton.

TrN

pre 9 godina

Horde bez milosti,pa sta da je i Rom ili Taliban.Tuci nekog do smrti je nenormalno.To nisu radili ni esesovci.Mnogo mi je zao umetnika i coveka a i svakog napadnutog od horde.Umesao bih se makar poginuo.

Petar

pre 9 godina

G-n Arso, steta sto sto Vasu lepu poruku zagadili mrznjom prema ljudima koji zale za Bouvijem.To vas ne cini previse drugacijim u odnosu na huligane koji ubise jadnog coveka. Mrznja je mrznja, nije bitan objekat.

zile

pre 9 godina

to ubistvo i mnoga druga tipa Bris Taton su stvarnost srbije..jedna mala zatvorena ksenofobicna sredina sa gomilom nasledjenih kompleksa nize vrednosti!

To je to

pre 9 godina

Rade Republika Srpska,pa izvini molim te ali se ovo desilo i nećemo sad da zabasurimo surovost neke fašističke stoke da pobogu ne bi ispalo da su Srbi divljaci.Činjenica je da je čovek mučki ubijen i to samo što Je Rom.A znaš li od čega nam neće biti bolje?Neće nam biti bolje sve dok se ovakve vesti budu ponavljale a mi budemo pokušavali da ih krijemo ko ovo ti sad što latentno predlozi.

rade

pre 9 godina

pa jel' moguce da je ovaj glumac ovako zavrsio zivot? pa ljudi,ko su vam roditelji,ko vas je vaspitao,ko su vam uzori kad ste coveka ubili iz cista mira? nebitno dal je rom ili nije,on je covek kao i svi ostali. ovo drustvo je toliko grozno da nam spasa vise nema. srbijo,primi moje saucesce!!!

Arsenije Jovanović

pre 9 godina

Pa vi ništa ne znate! Dragan Maksimović, još kao student III godine glume, mnogo ranije debitovao je u predstavi ”Sarajevski antentat” na maloj sceni Narodnog pozorišta KRUG 101, nevažno je i tek da napomenem da je ”Sarajevski atentat” bila predstava u mojoj režiji, dodajem informaciju da sam Dragana kasnije predložio Bojani Makavejev za ulogu u filmu Gurđejev Pitera Bruka, kao što je poznato on je tu ulogu i dobio ... mene mnogo više žalosti činjenica da do dana današnjeg ubice Maksine nisu pronađene ne zato što to nije bilo mogućno već što je na tu smrt bila ravnodušna i policija i, još gore, pozorišna i kulturna javnost, kao što je ravnodušna i danas, sve se završilo na licemernom sažaljevanju, Dragan Maksimović za našu malu kulturu i naše malo pleme bio je značajniji nego što je nedavno premimuli Bouvi za kojim rida, nelicemerno i licemerno, cela planeta pa i naše pomenuto pleme - dragi moj Makso, prepoznao sam te još dok si bio student, anonimni siromašni došljak sa Kosova u naš metežni surovi grad - Arsenije Arsa Jovbanović, reditelj

Arsenije Jovanović

pre 9 godina

Pa vi ništa ne znate! Dragan Maksimović, još kao student III godine glume, mnogo ranije debitovao je u predstavi ”Sarajevski antentat” na maloj sceni Narodnog pozorišta KRUG 101, nevažno je i tek da napomenem da je ”Sarajevski atentat” bila predstava u mojoj režiji, dodajem informaciju da sam Dragana kasnije predložio Bojani Makavejev za ulogu u filmu Gurđejev Pitera Bruka, kao što je poznato on je tu ulogu i dobio ... mene mnogo više žalosti činjenica da do dana današnjeg ubice Maksine nisu pronađene ne zato što to nije bilo mogućno već što je na tu smrt bila ravnodušna i policija i, još gore, pozorišna i kulturna javnost, kao što je ravnodušna i danas, sve se završilo na licemernom sažaljevanju, Dragan Maksimović za našu malu kulturu i naše malo pleme bio je značajniji nego što je nedavno premimuli Bouvi za kojim rida, nelicemerno i licemerno, cela planeta pa i naše pomenuto pleme - dragi moj Makso, prepoznao sam te još dok si bio student, anonimni siromašni došljak sa Kosova u naš metežni surovi grad - Arsenije Arsa Jovbanović, reditelj

rade

pre 9 godina

pa jel' moguce da je ovaj glumac ovako zavrsio zivot? pa ljudi,ko su vam roditelji,ko vas je vaspitao,ko su vam uzori kad ste coveka ubili iz cista mira? nebitno dal je rom ili nije,on je covek kao i svi ostali. ovo drustvo je toliko grozno da nam spasa vise nema. srbijo,primi moje saucesce!!!

To je to

pre 9 godina

Rade Republika Srpska,pa izvini molim te ali se ovo desilo i nećemo sad da zabasurimo surovost neke fašističke stoke da pobogu ne bi ispalo da su Srbi divljaci.Činjenica je da je čovek mučki ubijen i to samo što Je Rom.A znaš li od čega nam neće biti bolje?Neće nam biti bolje sve dok se ovakve vesti budu ponavljale a mi budemo pokušavali da ih krijemo ko ovo ti sad što latentno predlozi.

Kirito

pre 9 godina

Mogu da se kladim, da debili od ubica su tipicni predstavnici srpBskoga naroda - Kosovo im je srce Srbije, pobice sve Albance (nikada u zivotu Albanca videli nisu), osloboditi i sacuvati Kosovo i tako to na tu temu jos milion budalastina. Na kraju dana, ubiju Srbina...
Neka je vecna slava Maksimovicu!

Kafir

pre 9 godina

Ljudi tog profila koji su ubili nedužnig čoveka danas imaju priliku i da javno bez griže savesti pričaju o svojim ,,delima" pred TV kamerama . U Farmi je jedan od glavnih likova čovek koji ima više robije i krivičnih prijava nego svi stanovnici jedne opštine.Svi ćutimo i trpimo!Šta čekamo ?Srećni ste što su vas manijaci zaobišli na ulici ?Stidite se !

CS4398

pre 9 godina

Ako te fašiste ikada budu izveli pred sud, verovatno će im kao olakšavajuća okolnost biti uzeto to što su "mislili da je Rom".
Šta ćete, zbunili se.
Jadni li smo...

woren djuk

pre 9 godina

Kolika je on bio ljudska gromada kad je tim hijenama oprostio za života.
Al zato država mora da uvede zakon oko za dva oka zub za dva zuba,pa ti onda stoko bezrepa izbi nekom zub ako smeš.Ljudi malj je iz raja izašao.

Washington

pre 9 godina

Pa Srbija brale! Niko nece a i ne sme da svedoci. Nismo mi daleko od haradinajove tvorevine! Evo dobrog clanka za one u dijaspori koje nostalgija stalno hvata.

јоој

pre 9 godina

Знате како се то ради у каубојленду ? Понудиш 100,000 € и нашли би их до сутра у подне !!! А онда, игранка без престанка !!!!!!

nikudveceras.com

pre 9 godina

Ubili su ga "srBski" fasisti jer su mislili da je Rom. Od tada je prosla vecnost, policija nije ni zainteresovana za to, a pre nekih par meseci se Novim Sadom setaju sa majicom na kojoj je nacisticka svastika, sto niko od medija osim 021 nije ni preneo. Zasto? Ne znam, sami izvucite pouku. Zasto niko ne sme da pisne o tome i kome odgovara sovinizacija drustva?

Dragane, neka Vam je laka zemlja koja vam je bila teska dok ste bili zivi.

Avant-garde

pre 9 godina

Setim se ovog čoveka pre neki dan sasvim slučajno u nekoj priči. Pomislim kako je prošlo 10-ak godina od tad. Iznenadio sam se sad kad sam shvatio da je danas tačno 15 godina kako se to zverstvo desilo. Tada mi je to bio šok. Isti osećaj imam i sada. Užas! :-(

zile

pre 9 godina

to ubistvo i mnoga druga tipa Bris Taton su stvarnost srbije..jedna mala zatvorena ksenofobicna sredina sa gomilom nasledjenih kompleksa nize vrednosti!

nesa gljiva

pre 9 godina

Bio sam jedan od onih koji su imali srecu da ga upoznaju van scene ( u kafani u podrumu Narodnog pozorista 80 tih). Utisak koji sam tada stvorio o njemu ( da je jako senzitivan i dobar covek) potvrdio je kad je oprostio svojim egzekutorima iako mu se zivot gasio. Pocivaj u miru Makso.

Kosovska Mitrovica

pre 9 godina

Zasto neka ulica u Beogradu ne ponese njegovo ime. Mrlju necemo skloniti, porodici nece biti lakse , ubice nece biti uhapsene, ali cemo mi normalni deci o ovome pricati da se nikada vise ovako nesto ne dogodi

Vazduplohov na letovanju u Srbiji udaljen jednu svemirsku godinu od mozga

pre 9 godina

Srce steze kad se cita ovo, secam se kao da je juce bilo. Dusa boli od nemoci i tuge! Jedno zatvoreno, siromasno, jadno i bedno drustvo kao sto je ovo je rasadnik nacionalizma i ksenofobije! Budala sam sto sam ostao dok su svi moji prijatelji odavno otisli i zive normalne zivote... I uvek su nam "drugi" krivi, od kako se raspala SFRJ pa na ovamo. Pretpostavljam da su nam i neki "drugi" krivi za ovaj zlocin i zato sto se ubice negde smeju dok ovo citaju! Jadna zemljo i jadni narode... Mi smo krivi, niko drugi!

endo

pre 9 godina

Кад су овакве ствари у нашој држави могуће, да познатог глумца у сред града пребије и убије нека фукара и да за то никад нико не одговара, само то је довољно да се каже да држава Србија заправо више и не постоји.

Сачувајмо успомену на овог човека, био је велики глумац и још већи човек.

Слава му.

sta sve p.... rodi?!

pre 9 godina

Kako li zive ovi sto su ga ubili....
(borivoje surdilovic, 4. februar 2016 11:54)

Bas sam ovo i ja pomislio.
Verovatno nisu ni svesni sta su uradili tada a ako pak jesu, jadna im majka i porod na dusi koju imaju tj. nemaju!

janbo

pre 9 godina

Meni i dalje nije jasno kako nisu pronađeni a toliko je bilo svedoka. Bože kako li žive danas ti likovi koji su to uradili, gde su...A ako bih hteo da razmišljam malo šire, ovo je bilo u novembru 2000. znamo sta je bilo 5. oktobra i ko je sve učestvovao u demonstracijama, mnoge navijačke grupe, pa ko zna možda su i počinioci ovog dela pa su za svoje zasluge, zastićeni.

neverovatno...

pre 9 godina

...kako je smrt ovog coveka prosla totalno nezapazeno i kako iz meni nepoznatih razloga nikakvo interesovanje nije pokazano da se poconioci pronadju...

Danac

pre 9 godina

Juce je na danskom radiju bio program o Srbiji....Boze moj, ja se ljutim, ali u pravu su nekada ti Danci, nista lepo o Srpskoj drzavu a lepo o ljudima, razlika je velika izmedju obicnih ljudi i drzave koja zivi od straha tih istih.....

Vlajko

pre 9 godina

Kako naša policija nije pronašla napadače - ubice? Sve su do sada pronašli. Recimo, ubice Pavla Bulatovića, Harisa Brkića, Žike Petrovića, Milana Pantića, Boška Buhe, tada šefa beogradske policije, pa još neki policajci su likvidirani u sačekušama od 2001. na ovamo. Da li se neko upita gde uopšte mi živimo?

Princ sa Ceraka

pre 9 godina

(Arsenije Jovanović, 04. februar 2016 11:57)

Čika Arso živi ste li?

Opste je poznato Arso da mi nikad nismo znali da cenimo naše dragulje, uvek se divimo tudjem dvorištu a u svom ubijamo i gušimo talente...

Tanja

pre 9 godina

Živorad Šišković, Dejan Nebrigić, Dragan Maksimović, Dušan Jovanović, Branko Nikolić…
To su samo neka od imena ljudi koji su bili zrtve osoba koje u sebi nemaju zrno ljudskosti, samilosti, tolerancije, koji su prepuni straha, mrznje i agresije.

Uzrok za pojavu ovako ekstremnih oblika ponasanja se trazi u genima i okruzenju (porodica, skola, drustvo, institucije).

Slazem se s tim, samo bih dodala da ne mislim da je ovo problem srpskog naroda kao takvog, niti je osobenost bilo kog naroda povecana ili smanjena agresija. Nas problem nisu cak ni losi zakoni, nego cinjenica da odredjene grupe ljudi daju sebi za pravo da ih ne postuju. Takodje, mislim da je vreme da se neko ozbiljnije pobrine za navijacke grupe.

Zalazem se za toleranciju, jedino sto ne mogu da tolerisem je netolerancija cija je posledica unistavanje necijeg zivota u bilo kom smislu.

TrN

pre 9 godina

Horde bez milosti,pa sta da je i Rom ili Taliban.Tuci nekog do smrti je nenormalno.To nisu radili ni esesovci.Mnogo mi je zao umetnika i coveka a i svakog napadnutog od horde.Umesao bih se makar poginuo.

DAVOR

pre 9 godina

Svaka cast B92 sto je potsetila javnost na ovog divnog coveka i glumca. A ujedno potsetila sa kakvim se sve problemima suocava nase drustvo i kako je jos puno u njemu ksenofoba, rasista i huligana. Da su tada uhvaceni pocinioci ovog gnusnog dela mozda bi mnogi mladi ljudi se spasili slicne sudbine pa i sam Bris Taton.

zix

pre 9 godina

dok mi ne dostignemo onaj nivo koji smo imali na protestima 1996/97 ostace sve ovako. u to vreme ne bi mogli nacisti da paradiraju gradom jer bi mi to najurili. da se tada nesto tako desilo ne bi niko smeo vise da se obuce kao skinheds jer bi popio batine cim bi se pojavio. sada svi cutimo i gledamo samo svoje d.

pitanje obraza i casti

pre 9 godina

Od kako je Dragan Maksimovic ubijen, izredjali su se premijeri: Djindjic, Zivkovic, Kostunica, Cvetkovic, Dacic i Vucic.
Tu su i predsednici Milutinovic, vd Natasa Micic i Tadic i Nikolic.

Niko od njih nije ucinio nista da se ovo ubistvo razresi.

A ljudi i dalje glasaju za stranke tih ljudi. Zasto?

Miša, Bgd

pre 9 godina

Čitam komentare i "divim" se kratkom pamćenju. Sećam se te 2000. godine, radio sam u jednom beogradskom pozorištu... bili smo zgroženi što činom što reagovanjem javnosti (bedno i mizerno). Da podsetim, to je bilo vreme 5-o okrobarske euforije. Huligani su dobijali nagrade i priznanja, bili promovisani kao heroji, ugledni građani. Međutim, zanimljivo je da se priča o navijačima kao zvanična pojavljuje tek 2009. godine. Lično mislim da je glupost koja je tada plasirana u cilju poliičke akcije/promocije tadašnje vlasti ali to nije tema. Neko je lupio nešto o tome "gde su bili ti '96." i da bi ih nalupali i tako neku glupost. Čisto za one koji nisu bili ovde tada (ili rođeni tada), baš tih 1995-1998. je taj pokret (skinheads) bio jedna od najjačih skupina na ulicama. Bila je moda, opasna moda i bilo ih je mnogo. Od "Vuka" preko Bulevara do Slavije, Manježa, Štajge, Tašmajdana, Terazijske terase, Begradske, itd. Bilo je tu i dece imućnih ljudi, ljudi na funkcijama. To je ono što je možda i ključno. Sećam se mučnine kada sam slušao kako je pok. Maka voleo da popije kao i da "ko zna od čega je preminuo i sl. Kratko pamćenje imamo... Izvinjavam se na dužem tekstu, prikladniji je za neki blog i sl. ali nemam trenutno takve ambicije. Nadam se da će biti objavljen i hvala na čitanju.

Mladen Mladenović

pre 9 godina

Nikada neću moći da shvatim niti da prihvatim činjenicu da neko može biti ubijen zato što je Rom, Srbin, Albanac, Hrvat ili Turčin?! I sama pomisao na zlehudu i tragičnu sudbinu ovog čoveka, kao i razloge zbog čega mu je, i na koji način, oduzet život, prosto para mozak i parališe?! Da li je moguće da postoje ljudi koji bi nekog ubili samo zato što ne pripada njihovom stadu ili liči na pripadnika neke druge etničke grupe? Da li se nekada stave u situaciju u kojoj je bio ovaj čovek? Ne znam koja bi kazna odgovarala ovakvim neljudima? Da li za njih postoje kazne koje bi bile primenjene na normalnim ljudima? Šta takvima znače dugogodišnje robije, šta znače vešala? To su mrtvi ljudi, aveti, koje hodaju ovim svetom. Možda javna vešanja, kao nauk nekim drugim i sličnim "junacima"? Ovakve "jajare" , ovakve kukavice može da obuzda samo strah.

Beograđanin i Srbin - na svoju veliku žalost

pre 9 godina

Ubistvo Dragana Maksimovića je tiho postalo simbol jednog vremena u jednom velikom gradu i svih nas koji smo živeli u tom vremenu i u toj zemlji.

To smo mi: Srđan Aleksić, Zoran Đinđić, Dragan Maksimović. Ubijamo ili opravdavamo ubijanje naših ljudi ukoliko nam se ne dopada kako izgledaju, razmišljaju, pričaju. Institucije u neprestanom nastajanju, nemoćne da obuzdaju zlo.

Osvanuli smo u surovoj realnosti fikcije viceva o Albaniji i Albancima kojima smo se nekada slatko smejali.

Ništa nije slučajno, incidentno, nepravedno ili nelogično, živimo baš onako kako treba, valja i mora da živimo. Životarimo. Srbija je baš onakva kakva jedino i može da bude. Bedna.

Počivaj u miru, Dragane.

bbr

pre 9 godina

zbog toga je tada trebalo ukinuti SPS i Radikale i danas ne bi imali ni SNS,ni Obraz,ni Nase,ni Srbsku cast,ni ostale fasiste i naciste,lazne patriote a Ceca i slicne bi mogle samo na pijaci da prodaju voce i povrce.

izovetar

pre 9 godina

E Jovanovicu Arsenije, koristis i smrt naseg barda da bi velicao sebe ... ja sam ga preporucio ,,, ja sam ga prepoznao ... sramota, ali to je ocekivati od tebe.

istorija

pre 9 godina

Makar nismo imali kolonije i ubijali nekoga hiljadama kilometara dalje on nase zemlje. Ako je i bilo nesto lose desavalo se u naem dvoristu.

(Srbin, 4. februar 2016 20:23)

Da, naši preci su zagrljeni u hladu hrastova pevali give peace a chance dok su svi ostali bili genocidni pljačkaši i kolonizatori. Još jedna od laži na kojima se bazira teorija-basna da su Srbi nešto drugačiji od drugih naroda, da su bratstvo hrabrih vitezova koji jedu pravdu, piju istinu, dišu slobodu i zabavljaju se oslobađanjem porobljenih.

Istina je da su i Srbi, kao i svi drugi, kretali u osvajanja drugih čim su im to ekonomske, političke, vojne, organizacione, međunarodne i druge okolnosti omogućavale i tu nema bilo čega čudnog, neprirodnog i unikatnog. Naravno da nismo imali kolonije, jer smo i sami bili kolonija. Da su naši preci bili u prilici da prave kolonije, misliš da bi odbili zbog moralnih razloga? Mi nikada zbog morala nismo odustajali ni od međusobnih ubijanja i građanskih-bratoubilačkih ratova, a ne...

Petronije

pre 9 godina

To su deca nekih koji s'vremena na vreme vole da ispricaju poneki "smesan" vic o romima i prave negativna poredjenja. Ti "huligani" su klinci iz kraja koji su mrznju izneli iz kuce a u skoli i na ulici je utrostrucili. Takodje su dobre sanse da su vaspitavani batinama te su naucili da je udaranje manjih, slabijih i uopste u redu . Krajnje je vreme da se zamislimo koje su posledice onoga sto govorimo i radimo pred svojom decom.

Petar

pre 9 godina

G-n Arso, steta sto sto Vasu lepu poruku zagadili mrznjom prema ljudima koji zale za Bouvijem.To vas ne cini previse drugacijim u odnosu na huligane koji ubise jadnog coveka. Mrznja je mrznja, nije bitan objekat.

smajli

pre 9 godina

Po ovo je smesno!Huligani mislili da je Rom?! Pa kako iko moze da zna zbog cega je napadnut ako niko nema pojma ko ga je napao. Znaci zna se ko je pocinilac, ako se i razlog zna.

istorija

pre 9 godina

Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.
(Geografija, 4. februar 2016 22:10)

Dragan Maksimović nije ubijen u Aziji, Africi, Južnoj Americi, Španiji, Danskoj, Velikoj Britaniji ili Americi već u strogom centru Beograda od strane nekih psihički obolelih ljudi zadojenih ideologijom zla čija si i ti izgleda žrtva.

A.

pre 9 godina

Rade Republika Srpska,pa izvini molim te ali se ovo desilo i nećemo sad da zabasurimo surovost neke fašističke stoke da pobogu ne bi ispalo da su Srbi divljaci.Činjenica je da je čovek mučki ubijen i to samo što Je Rom.A znaš li od čega nam neće biti bolje?Neće nam biti bolje sve dok se ovakve vesti budu ponavljale a mi budemo pokušavali da ih krijemo ko ovo ti sad što latentno predlozi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (To je to, 4. februar 2016 11:55)

Dadoh vam greškom plus.
@Rade Republika Srpska nije komentarisao zašto se objavljuju razni zločini nego što se događaju tako često.

Baš zbog ovako teških zločina čiji izvršioci nikad ne budu kažnjeni za iste, volela bih da ima što više sigurnosnih kamera. Da ih postavi policija, ali i lokali u što većem broju. Oni koji su protiv postavljanja sigurnosnih kamera bi trebalo da znaju da, ako Veliki brat hoće da ih posmatra, naći će mnogo drukčijih i lakših načina da to sprovede.

RR

pre 9 godina

Meni nije jasno-ako pocinioci nisu poznati, kako se zna da je motiv jer su mislili da je Rom?
(Bojana, 4. februar 2016 12:51)

@Bojana
Bravo, Bojana, zar je moguce da drugima to ne bode oci? Ne znamo ubice, ali znamo motiv?
(Dr, 4. februar 2016 21:58)

Tako sto je nesrecni Maksimovic umro u bolnici dva meseca nakon prebijanja ne oporavivsi se od povreda, i sto je tokom tog perioda ispricao policiji kako su mu ovi sto su ga tukli psovali cigansku majku, terali ga mars iz Srbije i slicno.

EU Citizen

pre 9 godina

Kada takvi budu rutinski visili, kao u jedinoj iole normalnoj i nedegenerisanoj državi na savremenom Zapadu, Americi, i kada svaki građanin bude imao neotuđivu ustavnu slobodu da poseduje i nosi oružje da bi se branio od takvih, razmišljaće ološ dva puta pre nego što nekog popreko pogleda a ne umlati do smrti.

Mladen Mladenović

pre 9 godina

zbog toga je tada trebalo ukinuti SPS i Radikale i danas ne bi imali ni SNS,ni Obraz,ni Nase,ni Srbsku cast,ni ostale fasiste i naciste,lazne patriote a Ceca i slicne bi mogle samo na pijaci da prodaju voce i povrce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbr, 4. februar 2016 19:28)
------
Ništa se ne rešava ukidanjem gospodine. Vi upravo zastupate metode ovih divljaka?! Zar mislite da su ti neljudi zaista bili nacionalisti ili patriote, bili "lažne" ili obične? Gospodo prestanite da stvari nazivate pogrešnim imenima jer se time stvara haos i ludilo, iz koga se veoma teško izlazi. Znate kada bi jedan nacionalista, koji veoma drži do sebe i svoje nacije ponizio ili fizički napao osobu druge nacionalnosti? Nikada, jer je svestan koliko je to besmisleno. Ovi ljudi nemaju veru gospodine, nemaju naciju, nemaju otadžbinu, nemaju ništa što bi ih sputavalo da čine ovakva zverstva. To su genetski zlikovci, koje treba staviti u neki logor obezbedjen sa 9 krugova žice. Svako ima prava na svoja politička ubedjenja, na svoje mišljenje i slobodu govora. Ove ubice, koje su lišile čoveka samo zbog boje kože su isto tako, poput Vas, hteli da zabrane samo, ovaj put, čoveka.

Srbin

pre 9 godina

@Danac:
Makar nismo imali kolonije i ubijali nekoga hiljadama kilometara dalje on nase zemlje. Ako je i bilo nesto lose desavalo se u naem dvoristu. Druga stvar Danci kao clanovi Natoa su ucestvovali u bombardovanju, mi njih nismo bombardovali. Dakle s kojim moralnim pravom oni imaju nesto lose o nama da pricaju.

pa?

pre 9 godina

Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.
(Geografija, 4. februar 2016 22:10)

I Nemačka nije imala kolonije, pa su krivi za Aušvic kao i mi za Srebrenicu...

Sanja

pre 9 godina

Kakvi huligani? Rasisti: fašisti. Bio je antifašista i ubijen je. Pa vi vidite koju stranu birate sledeći put kada kažete neku problematičnu izjavu.

fr

pre 9 godina

Nisam siguran da li je ispricao istraznim organima sta se i kako dogodilo, pa se tako zna motiv, ali je poznato da je prebijanje (a time i ubijanje) "izvedeno" pred nemalim brojem svedoka. E odatle se zna motiv.

Geografija

pre 9 godina

@istorija:
Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.

Tanja

pre 9 godina

I Nemačka nije imala kolonije, pa su krivi za Aušvic kao i mi za Srebrenicu...
(pa?, 5. februar 2016 00:30)

Slazem se sa poentom Vaseg komentara, ali Nemacka jeste imala kolonije, najvise u Africi, ali i u Aziji.

Boban

pre 9 godina

Žalosno je što u Srbiji još uvek mogu da se dese ovakve stvari. U ovoj zemlji još uvek postoji rasna diskriminacija i mržnja. Mržnja prema pripadniku drugog naroda a naročito prema Romima. Oni mogu da budu intelegentni i obrazovani koliko god hoće, ali čim se sazna da je Rom, sve to pada u vodu. Ja imam prijatelje koji su Romi, obrazovani kao i mi Srbi,i verujte da su bolji od mnogo naših Srba i u stanju su da ti pomognu u svakom trenutku i na svakakav način, ako si im pravi drug. Njihova emocija je jedinstvena...pogledajte samo muziku u našoj zemlji...nema prave radosti i veselja bez njih...

Petar

pre 9 godina

G-n Arso, steta sto sto Vasu lepu poruku zagadili mrznjom prema ljudima koji zale za Bouvijem.To vas ne cini previse drugacijim u odnosu na huligane koji ubise jadnog coveka. Mrznja je mrznja, nije bitan objekat.

Srbin

pre 9 godina

@Danac:
Makar nismo imali kolonije i ubijali nekoga hiljadama kilometara dalje on nase zemlje. Ako je i bilo nesto lose desavalo se u naem dvoristu. Druga stvar Danci kao clanovi Natoa su ucestvovali u bombardovanju, mi njih nismo bombardovali. Dakle s kojim moralnim pravom oni imaju nesto lose o nama da pricaju.

To je to

pre 9 godina

Rade Republika Srpska,pa izvini molim te ali se ovo desilo i nećemo sad da zabasurimo surovost neke fašističke stoke da pobogu ne bi ispalo da su Srbi divljaci.Činjenica je da je čovek mučki ubijen i to samo što Je Rom.A znaš li od čega nam neće biti bolje?Neće nam biti bolje sve dok se ovakve vesti budu ponavljale a mi budemo pokušavali da ih krijemo ko ovo ti sad što latentno predlozi.

izovetar

pre 9 godina

E Jovanovicu Arsenije, koristis i smrt naseg barda da bi velicao sebe ... ja sam ga preporucio ,,, ja sam ga prepoznao ... sramota, ali to je ocekivati od tebe.

Arsenije Jovanović

pre 9 godina

Pa vi ništa ne znate! Dragan Maksimović, još kao student III godine glume, mnogo ranije debitovao je u predstavi ”Sarajevski antentat” na maloj sceni Narodnog pozorišta KRUG 101, nevažno je i tek da napomenem da je ”Sarajevski atentat” bila predstava u mojoj režiji, dodajem informaciju da sam Dragana kasnije predložio Bojani Makavejev za ulogu u filmu Gurđejev Pitera Bruka, kao što je poznato on je tu ulogu i dobio ... mene mnogo više žalosti činjenica da do dana današnjeg ubice Maksine nisu pronađene ne zato što to nije bilo mogućno već što je na tu smrt bila ravnodušna i policija i, još gore, pozorišna i kulturna javnost, kao što je ravnodušna i danas, sve se završilo na licemernom sažaljevanju, Dragan Maksimović za našu malu kulturu i naše malo pleme bio je značajniji nego što je nedavno premimuli Bouvi za kojim rida, nelicemerno i licemerno, cela planeta pa i naše pomenuto pleme - dragi moj Makso, prepoznao sam te još dok si bio student, anonimni siromašni došljak sa Kosova u naš metežni surovi grad - Arsenije Arsa Jovbanović, reditelj

pa?

pre 9 godina

Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.
(Geografija, 4. februar 2016 22:10)

I Nemačka nije imala kolonije, pa su krivi za Aušvic kao i mi za Srebrenicu...

Geografija

pre 9 godina

@istorija:
Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.

Danac

pre 9 godina

Juce je na danskom radiju bio program o Srbiji....Boze moj, ja se ljutim, ali u pravu su nekada ti Danci, nista lepo o Srpskoj drzavu a lepo o ljudima, razlika je velika izmedju obicnih ljudi i drzave koja zivi od straha tih istih.....

Kirito

pre 9 godina

Mogu da se kladim, da debili od ubica su tipicni predstavnici srpBskoga naroda - Kosovo im je srce Srbije, pobice sve Albance (nikada u zivotu Albanca videli nisu), osloboditi i sacuvati Kosovo i tako to na tu temu jos milion budalastina. Na kraju dana, ubiju Srbina...
Neka je vecna slava Maksimovicu!

Mladen Mladenović

pre 9 godina

zbog toga je tada trebalo ukinuti SPS i Radikale i danas ne bi imali ni SNS,ni Obraz,ni Nase,ni Srbsku cast,ni ostale fasiste i naciste,lazne patriote a Ceca i slicne bi mogle samo na pijaci da prodaju voce i povrce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbr, 4. februar 2016 19:28)
------
Ništa se ne rešava ukidanjem gospodine. Vi upravo zastupate metode ovih divljaka?! Zar mislite da su ti neljudi zaista bili nacionalisti ili patriote, bili "lažne" ili obične? Gospodo prestanite da stvari nazivate pogrešnim imenima jer se time stvara haos i ludilo, iz koga se veoma teško izlazi. Znate kada bi jedan nacionalista, koji veoma drži do sebe i svoje nacije ponizio ili fizički napao osobu druge nacionalnosti? Nikada, jer je svestan koliko je to besmisleno. Ovi ljudi nemaju veru gospodine, nemaju naciju, nemaju otadžbinu, nemaju ništa što bi ih sputavalo da čine ovakva zverstva. To su genetski zlikovci, koje treba staviti u neki logor obezbedjen sa 9 krugova žice. Svako ima prava na svoja politička ubedjenja, na svoje mišljenje i slobodu govora. Ove ubice, koje su lišile čoveka samo zbog boje kože su isto tako, poput Vas, hteli da zabrane samo, ovaj put, čoveka.

bbr

pre 9 godina

zbog toga je tada trebalo ukinuti SPS i Radikale i danas ne bi imali ni SNS,ni Obraz,ni Nase,ni Srbsku cast,ni ostale fasiste i naciste,lazne patriote a Ceca i slicne bi mogle samo na pijaci da prodaju voce i povrce.

smajli

pre 9 godina

Po ovo je smesno!Huligani mislili da je Rom?! Pa kako iko moze da zna zbog cega je napadnut ako niko nema pojma ko ga je napao. Znaci zna se ko je pocinilac, ako se i razlog zna.

istorija

pre 9 godina

Makar nismo imali kolonije i ubijali nekoga hiljadama kilometara dalje on nase zemlje. Ako je i bilo nesto lose desavalo se u naem dvoristu.

(Srbin, 4. februar 2016 20:23)

Da, naši preci su zagrljeni u hladu hrastova pevali give peace a chance dok su svi ostali bili genocidni pljačkaši i kolonizatori. Još jedna od laži na kojima se bazira teorija-basna da su Srbi nešto drugačiji od drugih naroda, da su bratstvo hrabrih vitezova koji jedu pravdu, piju istinu, dišu slobodu i zabavljaju se oslobađanjem porobljenih.

Istina je da su i Srbi, kao i svi drugi, kretali u osvajanja drugih čim su im to ekonomske, političke, vojne, organizacione, međunarodne i druge okolnosti omogućavale i tu nema bilo čega čudnog, neprirodnog i unikatnog. Naravno da nismo imali kolonije, jer smo i sami bili kolonija. Da su naši preci bili u prilici da prave kolonije, misliš da bi odbili zbog moralnih razloga? Mi nikada zbog morala nismo odustajali ni od međusobnih ubijanja i građanskih-bratoubilačkih ratova, a ne...

rade

pre 9 godina

pa jel' moguce da je ovaj glumac ovako zavrsio zivot? pa ljudi,ko su vam roditelji,ko vas je vaspitao,ko su vam uzori kad ste coveka ubili iz cista mira? nebitno dal je rom ili nije,on je covek kao i svi ostali. ovo drustvo je toliko grozno da nam spasa vise nema. srbijo,primi moje saucesce!!!

A.

pre 9 godina

Rade Republika Srpska,pa izvini molim te ali se ovo desilo i nećemo sad da zabasurimo surovost neke fašističke stoke da pobogu ne bi ispalo da su Srbi divljaci.Činjenica je da je čovek mučki ubijen i to samo što Je Rom.A znaš li od čega nam neće biti bolje?Neće nam biti bolje sve dok se ovakve vesti budu ponavljale a mi budemo pokušavali da ih krijemo ko ovo ti sad što latentno predlozi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (To je to, 4. februar 2016 11:55)

Dadoh vam greškom plus.
@Rade Republika Srpska nije komentarisao zašto se objavljuju razni zločini nego što se događaju tako često.

Baš zbog ovako teških zločina čiji izvršioci nikad ne budu kažnjeni za iste, volela bih da ima što više sigurnosnih kamera. Da ih postavi policija, ali i lokali u što većem broju. Oni koji su protiv postavljanja sigurnosnih kamera bi trebalo da znaju da, ako Veliki brat hoće da ih posmatra, naći će mnogo drukčijih i lakših načina da to sprovede.

nikudveceras.com

pre 9 godina

Ubili su ga "srBski" fasisti jer su mislili da je Rom. Od tada je prosla vecnost, policija nije ni zainteresovana za to, a pre nekih par meseci se Novim Sadom setaju sa majicom na kojoj je nacisticka svastika, sto niko od medija osim 021 nije ni preneo. Zasto? Ne znam, sami izvucite pouku. Zasto niko ne sme da pisne o tome i kome odgovara sovinizacija drustva?

Dragane, neka Vam je laka zemlja koja vam je bila teska dok ste bili zivi.

janbo

pre 9 godina

Meni i dalje nije jasno kako nisu pronađeni a toliko je bilo svedoka. Bože kako li žive danas ti likovi koji su to uradili, gde su...A ako bih hteo da razmišljam malo šire, ovo je bilo u novembru 2000. znamo sta je bilo 5. oktobra i ko je sve učestvovao u demonstracijama, mnoge navijačke grupe, pa ko zna možda su i počinioci ovog dela pa su za svoje zasluge, zastićeni.

Vazduplohov na letovanju u Srbiji udaljen jednu svemirsku godinu od mozga

pre 9 godina

Srce steze kad se cita ovo, secam se kao da je juce bilo. Dusa boli od nemoci i tuge! Jedno zatvoreno, siromasno, jadno i bedno drustvo kao sto je ovo je rasadnik nacionalizma i ksenofobije! Budala sam sto sam ostao dok su svi moji prijatelji odavno otisli i zive normalne zivote... I uvek su nam "drugi" krivi, od kako se raspala SFRJ pa na ovamo. Pretpostavljam da su nam i neki "drugi" krivi za ovaj zlocin i zato sto se ubice negde smeju dok ovo citaju! Jadna zemljo i jadni narode... Mi smo krivi, niko drugi!

CS4398

pre 9 godina

Ako te fašiste ikada budu izveli pred sud, verovatno će im kao olakšavajuća okolnost biti uzeto to što su "mislili da je Rom".
Šta ćete, zbunili se.
Jadni li smo...

istorija

pre 9 godina

Jedno je sta bi bilo kad bi bilo, a drugo su istorijske cinjenice da Srbija nije imala kolonije po Aziji, Africi, juznoj Americi... za razliku od zapadnoevropskih zemalja koje su te kolonije 500 godina pljackali i izrabljivali.
(Geografija, 4. februar 2016 22:10)

Dragan Maksimović nije ubijen u Aziji, Africi, Južnoj Americi, Španiji, Danskoj, Velikoj Britaniji ili Americi već u strogom centru Beograda od strane nekih psihički obolelih ljudi zadojenih ideologijom zla čija si i ti izgleda žrtva.

Mladen Mladenović

pre 9 godina

Nikada neću moći da shvatim niti da prihvatim činjenicu da neko može biti ubijen zato što je Rom, Srbin, Albanac, Hrvat ili Turčin?! I sama pomisao na zlehudu i tragičnu sudbinu ovog čoveka, kao i razloge zbog čega mu je, i na koji način, oduzet život, prosto para mozak i parališe?! Da li je moguće da postoje ljudi koji bi nekog ubili samo zato što ne pripada njihovom stadu ili liči na pripadnika neke druge etničke grupe? Da li se nekada stave u situaciju u kojoj je bio ovaj čovek? Ne znam koja bi kazna odgovarala ovakvim neljudima? Da li za njih postoje kazne koje bi bile primenjene na normalnim ljudima? Šta takvima znače dugogodišnje robije, šta znače vešala? To su mrtvi ljudi, aveti, koje hodaju ovim svetom. Možda javna vešanja, kao nauk nekim drugim i sličnim "junacima"? Ovakve "jajare" , ovakve kukavice može da obuzda samo strah.

zix

pre 9 godina

dok mi ne dostignemo onaj nivo koji smo imali na protestima 1996/97 ostace sve ovako. u to vreme ne bi mogli nacisti da paradiraju gradom jer bi mi to najurili. da se tada nesto tako desilo ne bi niko smeo vise da se obuce kao skinheds jer bi popio batine cim bi se pojavio. sada svi cutimo i gledamo samo svoje d.

Petronije

pre 9 godina

To su deca nekih koji s'vremena na vreme vole da ispricaju poneki "smesan" vic o romima i prave negativna poredjenja. Ti "huligani" su klinci iz kraja koji su mrznju izneli iz kuce a u skoli i na ulici je utrostrucili. Takodje su dobre sanse da su vaspitavani batinama te su naucili da je udaranje manjih, slabijih i uopste u redu . Krajnje je vreme da se zamislimo koje su posledice onoga sto govorimo i radimo pred svojom decom.

Beograđanin i Srbin - na svoju veliku žalost

pre 9 godina

Ubistvo Dragana Maksimovića je tiho postalo simbol jednog vremena u jednom velikom gradu i svih nas koji smo živeli u tom vremenu i u toj zemlji.

To smo mi: Srđan Aleksić, Zoran Đinđić, Dragan Maksimović. Ubijamo ili opravdavamo ubijanje naših ljudi ukoliko nam se ne dopada kako izgledaju, razmišljaju, pričaju. Institucije u neprestanom nastajanju, nemoćne da obuzdaju zlo.

Osvanuli smo u surovoj realnosti fikcije viceva o Albaniji i Albancima kojima smo se nekada slatko smejali.

Ništa nije slučajno, incidentno, nepravedno ili nelogično, živimo baš onako kako treba, valja i mora da živimo. Životarimo. Srbija je baš onakva kakva jedino i može da bude. Bedna.

Počivaj u miru, Dragane.

Washington

pre 9 godina

Pa Srbija brale! Niko nece a i ne sme da svedoci. Nismo mi daleko od haradinajove tvorevine! Evo dobrog clanka za one u dijaspori koje nostalgija stalno hvata.

zile

pre 9 godina

to ubistvo i mnoga druga tipa Bris Taton su stvarnost srbije..jedna mala zatvorena ksenofobicna sredina sa gomilom nasledjenih kompleksa nize vrednosti!

Kosovska Mitrovica

pre 9 godina

Zasto neka ulica u Beogradu ne ponese njegovo ime. Mrlju necemo skloniti, porodici nece biti lakse , ubice nece biti uhapsene, ali cemo mi normalni deci o ovome pricati da se nikada vise ovako nesto ne dogodi

јоој

pre 9 godina

Знате како се то ради у каубојленду ? Понудиш 100,000 € и нашли би их до сутра у подне !!! А онда, игранка без престанка !!!!!!

RR

pre 9 godina

Meni nije jasno-ako pocinioci nisu poznati, kako se zna da je motiv jer su mislili da je Rom?
(Bojana, 4. februar 2016 12:51)

@Bojana
Bravo, Bojana, zar je moguce da drugima to ne bode oci? Ne znamo ubice, ali znamo motiv?
(Dr, 4. februar 2016 21:58)

Tako sto je nesrecni Maksimovic umro u bolnici dva meseca nakon prebijanja ne oporavivsi se od povreda, i sto je tokom tog perioda ispricao policiji kako su mu ovi sto su ga tukli psovali cigansku majku, terali ga mars iz Srbije i slicno.

Boban

pre 9 godina

Žalosno je što u Srbiji još uvek mogu da se dese ovakve stvari. U ovoj zemlji još uvek postoji rasna diskriminacija i mržnja. Mržnja prema pripadniku drugog naroda a naročito prema Romima. Oni mogu da budu intelegentni i obrazovani koliko god hoće, ali čim se sazna da je Rom, sve to pada u vodu. Ja imam prijatelje koji su Romi, obrazovani kao i mi Srbi,i verujte da su bolji od mnogo naših Srba i u stanju su da ti pomognu u svakom trenutku i na svakakav način, ako si im pravi drug. Njihova emocija je jedinstvena...pogledajte samo muziku u našoj zemlji...nema prave radosti i veselja bez njih...

DAVOR

pre 9 godina

Svaka cast B92 sto je potsetila javnost na ovog divnog coveka i glumca. A ujedno potsetila sa kakvim se sve problemima suocava nase drustvo i kako je jos puno u njemu ksenofoba, rasista i huligana. Da su tada uhvaceni pocinioci ovog gnusnog dela mozda bi mnogi mladi ljudi se spasili slicne sudbine pa i sam Bris Taton.

Princ sa Ceraka

pre 9 godina

(Arsenije Jovanović, 04. februar 2016 11:57)

Čika Arso živi ste li?

Opste je poznato Arso da mi nikad nismo znali da cenimo naše dragulje, uvek se divimo tudjem dvorištu a u svom ubijamo i gušimo talente...

Tanja

pre 9 godina

Živorad Šišković, Dejan Nebrigić, Dragan Maksimović, Dušan Jovanović, Branko Nikolić…
To su samo neka od imena ljudi koji su bili zrtve osoba koje u sebi nemaju zrno ljudskosti, samilosti, tolerancije, koji su prepuni straha, mrznje i agresije.

Uzrok za pojavu ovako ekstremnih oblika ponasanja se trazi u genima i okruzenju (porodica, skola, drustvo, institucije).

Slazem se s tim, samo bih dodala da ne mislim da je ovo problem srpskog naroda kao takvog, niti je osobenost bilo kog naroda povecana ili smanjena agresija. Nas problem nisu cak ni losi zakoni, nego cinjenica da odredjene grupe ljudi daju sebi za pravo da ih ne postuju. Takodje, mislim da je vreme da se neko ozbiljnije pobrine za navijacke grupe.

Zalazem se za toleranciju, jedino sto ne mogu da tolerisem je netolerancija cija je posledica unistavanje necijeg zivota u bilo kom smislu.

Kafir

pre 9 godina

Ljudi tog profila koji su ubili nedužnig čoveka danas imaju priliku i da javno bez griže savesti pričaju o svojim ,,delima" pred TV kamerama . U Farmi je jedan od glavnih likova čovek koji ima više robije i krivičnih prijava nego svi stanovnici jedne opštine.Svi ćutimo i trpimo!Šta čekamo ?Srećni ste što su vas manijaci zaobišli na ulici ?Stidite se !

pitanje obraza i casti

pre 9 godina

Od kako je Dragan Maksimovic ubijen, izredjali su se premijeri: Djindjic, Zivkovic, Kostunica, Cvetkovic, Dacic i Vucic.
Tu su i predsednici Milutinovic, vd Natasa Micic i Tadic i Nikolic.

Niko od njih nije ucinio nista da se ovo ubistvo razresi.

A ljudi i dalje glasaju za stranke tih ljudi. Zasto?

Avant-garde

pre 9 godina

Setim se ovog čoveka pre neki dan sasvim slučajno u nekoj priči. Pomislim kako je prošlo 10-ak godina od tad. Iznenadio sam se sad kad sam shvatio da je danas tačno 15 godina kako se to zverstvo desilo. Tada mi je to bio šok. Isti osećaj imam i sada. Užas! :-(

woren djuk

pre 9 godina

Kolika je on bio ljudska gromada kad je tim hijenama oprostio za života.
Al zato država mora da uvede zakon oko za dva oka zub za dva zuba,pa ti onda stoko bezrepa izbi nekom zub ako smeš.Ljudi malj je iz raja izašao.

Sanja

pre 9 godina

Kakvi huligani? Rasisti: fašisti. Bio je antifašista i ubijen je. Pa vi vidite koju stranu birate sledeći put kada kažete neku problematičnu izjavu.

fr

pre 9 godina

Nisam siguran da li je ispricao istraznim organima sta se i kako dogodilo, pa se tako zna motiv, ali je poznato da je prebijanje (a time i ubijanje) "izvedeno" pred nemalim brojem svedoka. E odatle se zna motiv.

EU Citizen

pre 9 godina

Kada takvi budu rutinski visili, kao u jedinoj iole normalnoj i nedegenerisanoj državi na savremenom Zapadu, Americi, i kada svaki građanin bude imao neotuđivu ustavnu slobodu da poseduje i nosi oružje da bi se branio od takvih, razmišljaće ološ dva puta pre nego što nekog popreko pogleda a ne umlati do smrti.

Tanja

pre 9 godina

I Nemačka nije imala kolonije, pa su krivi za Aušvic kao i mi za Srebrenicu...
(pa?, 5. februar 2016 00:30)

Slazem se sa poentom Vaseg komentara, ali Nemacka jeste imala kolonije, najvise u Africi, ali i u Aziji.

TrN

pre 9 godina

Horde bez milosti,pa sta da je i Rom ili Taliban.Tuci nekog do smrti je nenormalno.To nisu radili ni esesovci.Mnogo mi je zao umetnika i coveka a i svakog napadnutog od horde.Umesao bih se makar poginuo.

nesa gljiva

pre 9 godina

Bio sam jedan od onih koji su imali srecu da ga upoznaju van scene ( u kafani u podrumu Narodnog pozorista 80 tih). Utisak koji sam tada stvorio o njemu ( da je jako senzitivan i dobar covek) potvrdio je kad je oprostio svojim egzekutorima iako mu se zivot gasio. Pocivaj u miru Makso.

Vlajko

pre 9 godina

Kako naša policija nije pronašla napadače - ubice? Sve su do sada pronašli. Recimo, ubice Pavla Bulatovića, Harisa Brkića, Žike Petrovića, Milana Pantića, Boška Buhe, tada šefa beogradske policije, pa još neki policajci su likvidirani u sačekušama od 2001. na ovamo. Da li se neko upita gde uopšte mi živimo?

neverovatno...

pre 9 godina

...kako je smrt ovog coveka prosla totalno nezapazeno i kako iz meni nepoznatih razloga nikakvo interesovanje nije pokazano da se poconioci pronadju...

sta sve p.... rodi?!

pre 9 godina

Kako li zive ovi sto su ga ubili....
(borivoje surdilovic, 4. februar 2016 11:54)

Bas sam ovo i ja pomislio.
Verovatno nisu ni svesni sta su uradili tada a ako pak jesu, jadna im majka i porod na dusi koju imaju tj. nemaju!

endo

pre 9 godina

Кад су овакве ствари у нашој држави могуће, да познатог глумца у сред града пребије и убије нека фукара и да за то никад нико не одговара, само то је довољно да се каже да држава Србија заправо више и не постоји.

Сачувајмо успомену на овог човека, био је велики глумац и још већи човек.

Слава му.

Miša, Bgd

pre 9 godina

Čitam komentare i "divim" se kratkom pamćenju. Sećam se te 2000. godine, radio sam u jednom beogradskom pozorištu... bili smo zgroženi što činom što reagovanjem javnosti (bedno i mizerno). Da podsetim, to je bilo vreme 5-o okrobarske euforije. Huligani su dobijali nagrade i priznanja, bili promovisani kao heroji, ugledni građani. Međutim, zanimljivo je da se priča o navijačima kao zvanična pojavljuje tek 2009. godine. Lično mislim da je glupost koja je tada plasirana u cilju poliičke akcije/promocije tadašnje vlasti ali to nije tema. Neko je lupio nešto o tome "gde su bili ti '96." i da bi ih nalupali i tako neku glupost. Čisto za one koji nisu bili ovde tada (ili rođeni tada), baš tih 1995-1998. je taj pokret (skinheads) bio jedna od najjačih skupina na ulicama. Bila je moda, opasna moda i bilo ih je mnogo. Od "Vuka" preko Bulevara do Slavije, Manježa, Štajge, Tašmajdana, Terazijske terase, Begradske, itd. Bilo je tu i dece imućnih ljudi, ljudi na funkcijama. To je ono što je možda i ključno. Sećam se mučnine kada sam slušao kako je pok. Maka voleo da popije kao i da "ko zna od čega je preminuo i sl. Kratko pamćenje imamo... Izvinjavam se na dužem tekstu, prikladniji je za neki blog i sl. ali nemam trenutno takve ambicije. Nadam se da će biti objavljen i hvala na čitanju.