Četvrtak, 12.11.2015.

15:18

BMW u "off road" avanturi na Zlatiboru (FOTO)

Autor: PR

BMW u "off road" avanturi na Zlatiboru (FOTO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Vozač

pre 10 godina

ovo je eventualno soft road, a ne off road avantura. Inače razlika između ovih šminkera i pravog terenca kao npr UAZ 3153 ili Niva je u tome što šminkeri uz pomoć vazdušnog ogibljenja, programa automatskog menjača i abs-a podešenog za terensku vožnju mogu da prođu kroz svaki teren ali nekoliko puta dok se ne pokvare, dok terenci to mogu nekoliko godina pre nego im bilo šta otkaže.

dr Nis

pre 10 godina

Ne mogu da odolim temi!
Prva dilema, BMW je sa ovo linijom SUV vozila dao na tržištu ono što se raži i najviše prodaje. Daj da ih reklamramo sad kad ide zima, da prodamo još neki za potrebe odlaska na Kopaonik ili Zlatibor.
Druga dilema, tačno je da je zastava 101 otišla na Kilimandžaro, i da na ovakav teren prolazi svaki Yugo, ali nova vozila su toliko niska da ih možeš zakačiti i na gradskim neravninama(plus penjanje preko ivičnjaka)
Treća dilema,pravi terenac nije ni jedno od ovih BMW vozila(posao kojim se bavim ima veze sa teškim terenom) jer nemaju reduktore, sporohodne prenose menjača i blokade diferencijala. Ali najvažnije ovo su preteški automobili za težak teren.
I na kraju, kako ih bre nije žao ovakve divne automobile teraju po seoskim putevima.

SUV nije dzip. SUV nije dzip. SUV nije dzip

pre 10 godina

@djox
Znam u pravu si. U zurbi je to bilo receno i nece mi se to vise ponoviti. Mada se ovde kaze da je hatchback sedan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sedan_(automobile)
Ali znam sta mislis, ajde onda da zovemo sve sedane Passat.

aca

pre 10 godina

Iznenadjuje koliko ljudi bas nemaju predstavu o mogucnostima ovih automobila. Budite uvereni da bi dobar off rodud vozac iz ovakvog automobila i sa primerenim gumama izvukao prilicno pa skoro kao sto se dobije od Nive. Sa gumama za autoput i brzinu od 250km/h tesko. Cesto ovi automobili poput MLa pa i putnicke S klase, Tuarega imaju dugme sa kojim ga liftujete i do 40tak cm. Tako da se podsmeva avom automobilu namenjenom za turizam je preterano. E sad kome nije zao farova i limarije moze da prodje podosta.
Druga utopija u nas Srba je da je Niva kakav fenomenalan off roud automobil a ja sam je vozio 10 godina sa dosta terenske voznje i ona se vodi kao putnicki automobil povecane prohodnosti.
Ali na takmicenjima u hard off roudu je nema odnosno mozda sa modifikacijom od 20 hiljada eura bi i mogla. Slab motor za blato i potrebne agresivne gume, ima reduktor i blokadu diferencijala ali zastajkuje na mnogim ozbiljnim deonicama i na soft karavanu pocesto mora da bude vucena ili gurana. Ona jeste terenac za 9000e koji bi pozeleo mnogi veterinar, geometar i lovac ali se ne moze porediti sa kratkim kockivcama cirkoijem, pajerom i kruzerom.
A ovaj BMW i jeste namenjen onima koji ne silaze mnogo u blato igranje i pustite ljude da uzivaju u miru ako vec mogu da to sebi priuste.

Nenad-EU

pre 10 godina

BMW X serije i nisu offroad vozila već sportska koja imaju slabije offroad sposobnosti. Offoad je Land Rover Discovery ali je zato na asfaltu stabilan i upravljiv kao autobus.

SUV nije dzip. SUV nije dzip. SUV nije dzip.

pre 10 godina

Opet neko spominje "džipijadu". Pa doklve vise neznanja?
SUV nije dzip.
Jeep je model automobila jedne kompanije. To je kao kad bi sve sedane nazivali golfovima. Ispravite ovo neznanje, svet ce da vam se smeje. Te uzdignutije automobile niko u svetu ne zove dzipom, osim u Srbiji. Gedzovanski je to.

Radovan

pre 10 godina

Ovi auti su u Srbiji dobri za:
-planinske vrhove Banovo brdo i Petlovo brdo
-penjanje Balkanskom i Francuskom ulicom kako bi se savladala vododelnica zvana Terazijski plato koja deli savski sliv od dunavskog sliva
-paradu Silikonskom dolinom pod obasjajem reflektora,
kada nema leda i snega.


Za ostale bogaze i surduke beogradskog vilajeta, BMW parkirati u garažu i koristiti Ladu Nivu.

Милојко

pre 10 godina

Намена ових аутомобила и није да иду по неком тешком неприступачном терену, већ да послуже кад се понекад сиђе са пута или кад су снежне падавине и сл. Мој пример: имам X3 2012 и идем на скијање бар 2 пута у току године и за тако нешто ови аутомобили су одлични, имају доста места, иду по снегу добро, крећу из места узбрдо по неутабаном снегу(оно што је TopGear возио X6 по снегу је дефинитивно са летњим гумама дочим се гуме онако врте).
Што се тиче поређења xDrive vs quattro vs 4matic све су то одлични погони, на youtube има снимака међусобног поређења, међутим ту зависи ко "врши" (читај спонзорише) то тестирање,па од тога зависи и победник

zuba

pre 10 godina

Ha ha pa ovo može i moja 128ica iz 1988. Verovatno ih je jeep grand cherokee izvlačio iz blata i problema ali to nije snimljeno. Držite se asvalta, aspekta snage, udobnosti, luksuza i bezbednosti, prestiža.

Aiii

pre 10 godina

Kada budem htio terenac za pravi offroad kupicu Lend Kruzer ili Diskaveri. Inace vozim bmw ali sto neko rece "bmw i offroad u istoj recenici..."

aca

pre 10 godina

Mada licno volim BMW zbog sportskog karaktera ipak zakaciti off roud uz njega je pomalo smesno za nekog ko je odmakao malo dalje u prirodu od ski staze i restorana na nekom vidikovcu. Dobar auto za Kopaonik ako nema previse snega po putu.

laki

pre 10 godina

Koliko hejterskih komentara a siguran sam da bi vecina vas, ako bi dobili ovakav auto, odmah ga parkirali ispred kafića ccccc...
CAST IZUZECIMA!

Pobrkali ste of roud sa terenskom voznjom!
Of roud je voznja po seoskim i livadskim putevima a za tako nesto su ovi automobili sasvim sposobni .

A terenska voznja je tamo gde nema nikakvih puteva vec neke staze...

Zna se sta su terenci: Puh-G klasa, Difender, lend kruzer, hiluks, naravno lada niva...

Ali 99% ljudi nema potrebu za terenskom voznjom nikada.
Vec povremeno odu do sela, planine a za tako nesto ovakvi automobili su odlicni
jer pored odlicnih voznih karakteristika na asfaltu oni su sasvim dobri i za seoske puteve
ko ih nije probao moze samo da hejtuje

Veliki brat

pre 10 godina

Pa što se ne pojave na nekoj džipijadi kad su tako dobri?

Čovek na svakoj džipijadi na maltene novom Wrangler-u nešto iskrivi ili pokida, ali zato nekih stvari ima po 3-4 primerka u garaži, to uopšte nije jeftin sport.
Takođe, Defender se odlično pokazao, a Grand Cherokee i Toyota Landcrouser i slični su relativno OK (i to stariji modeli, ovo novo sve neka šminkerica, žao čoveku grančicu da zakači, a kamoli da ga protera kroz neko žbunje).


A ovo gde ih teraju kroz neko nazovi blato (pa i na ovom YT linku koji je neko ostavio za Cherokee) je smešno, jer je u pitanju tvrda podloga (iako je bara), da ih vidimo u blatu kad pragovi legnu na podlogu, pa ništa bez sajle i čekrka/vitla, bez koga nijedan terenac nije ozbiljan terenac!


Hajde ove BMW da vidim da prođu kroz ovoliko duboku vodu čak i da se ugradi snorkel (spoljni usisnik za vazduh iznad nivoa haube):
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/valjevska-brda-i-planine/IMG_6149-1.JPG
ili da izvede ovo:
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/2015-povlen/Vlada_Povlen_DSC02215_resize.JPG
da ne pominjem da ga vlasnik protera kroz blato tako da se jedva prepoznaje o kom modelu se radi:
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/obedska-bara/IMG_5530-1.JPG

(fotografije sa sajta: www.jeep-club.rs)

henk.mudi

pre 10 godina

bas sam hteo da uzmem X5 ili Q7 al vidim ovde ovi znalci kazu da to ne valja nista, bolje lada niva. pa dobro ajde onda cu ladu, znaju ljudi, svi sve vozili hahaha a i ostace neki dinar. taman za resto mogu bmw trojku. ili mislite neku ladu umesto toga?

bojanloznica

pre 10 godina

Realno gledano , ovaj "off road" ako se tako može nazvati je smešan i za bicikl ! Zna se šta je off road i šta su prava off road vozila, a ovo je čist šminkeraj i pozeraj!

Reporter

pre 10 godina

Smešna strana automobilizma. Da se čovek slatko nasmeje velikom cenjenom BMW. A Zastava pre 40 godina vozila krševe od stojadine na vrh Kilimandžara, hej...

bob liberty

pre 10 godina

Bmw nikada nije imao 4x4 sistem koji je dobar.Ima na you tube uporedni test bmw x3 i audi q5.Nisam se dugo tako nasmejao.Ovaj put kojim su isli na takozvani off road proci ce bilo koji porodocni auto fabricke visine!To je put ispod "Komsa"preko potoka pa uzbrdo.Nije mi jasno zbog cega se forsira bmw xdrive sistem van puta kada i vrabci na grani znaju da su ta vozila"sminkerska"!?Statusni simboli a ne terenci.Samo im pogledajte dimenzije guma i sve ce vam biti jasno.Terenci sa 18-19-20 tockovima?!?

Miki

pre 10 godina

WOW kakav zahtevan off road - zemljani put kojem moze da prodje svaka fica i jugo, a vodena prepreka jedna malo veca bara. Svako ko se razume u terence zna da BMW nema pogon za off road . xDrive pogon je smesan, prvo to nije pravi 4x4 vec AWD pogon sto znaci da se tockovi na prednjoj i zadnjoj osovini vrte istovremeno. Drugo nema nizi stepen prenosa, tj redukciju, trece gume na ovim dzipovima su presiroke, nisu terenske sto znaci da auta jednostavno nikako nisu za bilo kakav off road.

Dositej

pre 10 godina

Voleo bih da vidim ove kvaziterence na pravim Off Road stazama na kojima se testiraju Tojota Land Cruzer i Range Rover. Verovatno bi ih slep sluzba vratila do ispred prvog kafica, gde im je i mesto.

Ivan

pre 10 godina

Posebno ovi x5 i x6 imaju off road mogucnosti da se nasmejes do suza...Lada Niva od 500 evra ima da ih ostavi zaglavljene na prvoj njivi...Ruzna i besmislena vozila...

19TS89

pre 10 godina

Sudeci po slikama,ne vidim prepreku koju ne bih savladao sa mojim Fiat-om iz 2001 god..BMW i off-road..vrlo tesko...taj se zaglavi u malo vecoj bari..verovatno ste i gledali Top Gear BMW X6...sve je jasno..

Glupan

pre 10 godina

To su inače test vozila, koja se nikako neće prodavati kao nova.
Drugo... Nemojte da vas vara utisak, da se radi o nekakvom luksuzu. Onaj ko ima rođake u ovim brdskoplaninskim čukama, zna da je ovo nasušna potreba, devojke iz grada, sa usnama ko pupoljak ruže, u koju se isto zaljubi neko seljačko momče iz pedesetneke, koje je uspelo u gradu... Belom. Jer bilo koji drugi sivi gradovi ne dozvoljavaju ugrade na vodu, uz perspektivu od 30god.
Šta kažu ovi tamo uz put, što im cveta turizam, fabrike, posao, još kad vide karavan sa uspešnim tablicama?

lex

pre 10 godina

ja bih sam prošao te ture, da li neko ima da preporuci neke dobre, ne previše zahtevne pošto nisam iskusan i ubedjen da mogu sve odmah?

Miki

pre 10 godina

WOW kakav zahtevan off road - zemljani put kojem moze da prodje svaka fica i jugo, a vodena prepreka jedna malo veca bara. Svako ko se razume u terence zna da BMW nema pogon za off road . xDrive pogon je smesan, prvo to nije pravi 4x4 vec AWD pogon sto znaci da se tockovi na prednjoj i zadnjoj osovini vrte istovremeno. Drugo nema nizi stepen prenosa, tj redukciju, trece gume na ovim dzipovima su presiroke, nisu terenske sto znaci da auta jednostavno nikako nisu za bilo kakav off road.

Ivan

pre 10 godina

Posebno ovi x5 i x6 imaju off road mogucnosti da se nasmejes do suza...Lada Niva od 500 evra ima da ih ostavi zaglavljene na prvoj njivi...Ruzna i besmislena vozila...

Dositej

pre 10 godina

Voleo bih da vidim ove kvaziterence na pravim Off Road stazama na kojima se testiraju Tojota Land Cruzer i Range Rover. Verovatno bi ih slep sluzba vratila do ispred prvog kafica, gde im je i mesto.

19TS89

pre 10 godina

Sudeci po slikama,ne vidim prepreku koju ne bih savladao sa mojim Fiat-om iz 2001 god..BMW i off-road..vrlo tesko...taj se zaglavi u malo vecoj bari..verovatno ste i gledali Top Gear BMW X6...sve je jasno..

laki

pre 10 godina

Koliko hejterskih komentara a siguran sam da bi vecina vas, ako bi dobili ovakav auto, odmah ga parkirali ispred kafića ccccc...
CAST IZUZECIMA!

Pobrkali ste of roud sa terenskom voznjom!
Of roud je voznja po seoskim i livadskim putevima a za tako nesto su ovi automobili sasvim sposobni .

A terenska voznja je tamo gde nema nikakvih puteva vec neke staze...

Zna se sta su terenci: Puh-G klasa, Difender, lend kruzer, hiluks, naravno lada niva...

Ali 99% ljudi nema potrebu za terenskom voznjom nikada.
Vec povremeno odu do sela, planine a za tako nesto ovakvi automobili su odlicni
jer pored odlicnih voznih karakteristika na asfaltu oni su sasvim dobri i za seoske puteve
ko ih nije probao moze samo da hejtuje

Reporter

pre 10 godina

Smešna strana automobilizma. Da se čovek slatko nasmeje velikom cenjenom BMW. A Zastava pre 40 godina vozila krševe od stojadine na vrh Kilimandžara, hej...

Милојко

pre 10 godina

Намена ових аутомобила и није да иду по неком тешком неприступачном терену, већ да послуже кад се понекад сиђе са пута или кад су снежне падавине и сл. Мој пример: имам X3 2012 и идем на скијање бар 2 пута у току године и за тако нешто ови аутомобили су одлични, имају доста места, иду по снегу добро, крећу из места узбрдо по неутабаном снегу(оно што је TopGear возио X6 по снегу је дефинитивно са летњим гумама дочим се гуме онако врте).
Што се тиче поређења xDrive vs quattro vs 4matic све су то одлични погони, на youtube има снимака међусобног поређења, међутим ту зависи ко "врши" (читај спонзорише) то тестирање,па од тога зависи и победник

henk.mudi

pre 10 godina

bas sam hteo da uzmem X5 ili Q7 al vidim ovde ovi znalci kazu da to ne valja nista, bolje lada niva. pa dobro ajde onda cu ladu, znaju ljudi, svi sve vozili hahaha a i ostace neki dinar. taman za resto mogu bmw trojku. ili mislite neku ladu umesto toga?

Radovan

pre 10 godina

Ovi auti su u Srbiji dobri za:
-planinske vrhove Banovo brdo i Petlovo brdo
-penjanje Balkanskom i Francuskom ulicom kako bi se savladala vododelnica zvana Terazijski plato koja deli savski sliv od dunavskog sliva
-paradu Silikonskom dolinom pod obasjajem reflektora,
kada nema leda i snega.


Za ostale bogaze i surduke beogradskog vilajeta, BMW parkirati u garažu i koristiti Ladu Nivu.

zuba

pre 10 godina

Ha ha pa ovo može i moja 128ica iz 1988. Verovatno ih je jeep grand cherokee izvlačio iz blata i problema ali to nije snimljeno. Držite se asvalta, aspekta snage, udobnosti, luksuza i bezbednosti, prestiža.

aca

pre 10 godina

Mada licno volim BMW zbog sportskog karaktera ipak zakaciti off roud uz njega je pomalo smesno za nekog ko je odmakao malo dalje u prirodu od ski staze i restorana na nekom vidikovcu. Dobar auto za Kopaonik ako nema previse snega po putu.

Aiii

pre 10 godina

Kada budem htio terenac za pravi offroad kupicu Lend Kruzer ili Diskaveri. Inace vozim bmw ali sto neko rece "bmw i offroad u istoj recenici..."

aca

pre 10 godina

Iznenadjuje koliko ljudi bas nemaju predstavu o mogucnostima ovih automobila. Budite uvereni da bi dobar off rodud vozac iz ovakvog automobila i sa primerenim gumama izvukao prilicno pa skoro kao sto se dobije od Nive. Sa gumama za autoput i brzinu od 250km/h tesko. Cesto ovi automobili poput MLa pa i putnicke S klase, Tuarega imaju dugme sa kojim ga liftujete i do 40tak cm. Tako da se podsmeva avom automobilu namenjenom za turizam je preterano. E sad kome nije zao farova i limarije moze da prodje podosta.
Druga utopija u nas Srba je da je Niva kakav fenomenalan off roud automobil a ja sam je vozio 10 godina sa dosta terenske voznje i ona se vodi kao putnicki automobil povecane prohodnosti.
Ali na takmicenjima u hard off roudu je nema odnosno mozda sa modifikacijom od 20 hiljada eura bi i mogla. Slab motor za blato i potrebne agresivne gume, ima reduktor i blokadu diferencijala ali zastajkuje na mnogim ozbiljnim deonicama i na soft karavanu pocesto mora da bude vucena ili gurana. Ona jeste terenac za 9000e koji bi pozeleo mnogi veterinar, geometar i lovac ali se ne moze porediti sa kratkim kockivcama cirkoijem, pajerom i kruzerom.
A ovaj BMW i jeste namenjen onima koji ne silaze mnogo u blato igranje i pustite ljude da uzivaju u miru ako vec mogu da to sebi priuste.

SUV nije dzip. SUV nije dzip. SUV nije dzip.

pre 10 godina

Opet neko spominje "džipijadu". Pa doklve vise neznanja?
SUV nije dzip.
Jeep je model automobila jedne kompanije. To je kao kad bi sve sedane nazivali golfovima. Ispravite ovo neznanje, svet ce da vam se smeje. Te uzdignutije automobile niko u svetu ne zove dzipom, osim u Srbiji. Gedzovanski je to.

lex

pre 10 godina

ja bih sam prošao te ture, da li neko ima da preporuci neke dobre, ne previše zahtevne pošto nisam iskusan i ubedjen da mogu sve odmah?

dr Nis

pre 10 godina

Ne mogu da odolim temi!
Prva dilema, BMW je sa ovo linijom SUV vozila dao na tržištu ono što se raži i najviše prodaje. Daj da ih reklamramo sad kad ide zima, da prodamo još neki za potrebe odlaska na Kopaonik ili Zlatibor.
Druga dilema, tačno je da je zastava 101 otišla na Kilimandžaro, i da na ovakav teren prolazi svaki Yugo, ali nova vozila su toliko niska da ih možeš zakačiti i na gradskim neravninama(plus penjanje preko ivičnjaka)
Treća dilema,pravi terenac nije ni jedno od ovih BMW vozila(posao kojim se bavim ima veze sa teškim terenom) jer nemaju reduktore, sporohodne prenose menjača i blokade diferencijala. Ali najvažnije ovo su preteški automobili za težak teren.
I na kraju, kako ih bre nije žao ovakve divne automobile teraju po seoskim putevima.

Nenad-EU

pre 10 godina

BMW X serije i nisu offroad vozila već sportska koja imaju slabije offroad sposobnosti. Offoad je Land Rover Discovery ali je zato na asfaltu stabilan i upravljiv kao autobus.

Glupan

pre 10 godina

To su inače test vozila, koja se nikako neće prodavati kao nova.
Drugo... Nemojte da vas vara utisak, da se radi o nekakvom luksuzu. Onaj ko ima rođake u ovim brdskoplaninskim čukama, zna da je ovo nasušna potreba, devojke iz grada, sa usnama ko pupoljak ruže, u koju se isto zaljubi neko seljačko momče iz pedesetneke, koje je uspelo u gradu... Belom. Jer bilo koji drugi sivi gradovi ne dozvoljavaju ugrade na vodu, uz perspektivu od 30god.
Šta kažu ovi tamo uz put, što im cveta turizam, fabrike, posao, još kad vide karavan sa uspešnim tablicama?

bob liberty

pre 10 godina

Bmw nikada nije imao 4x4 sistem koji je dobar.Ima na you tube uporedni test bmw x3 i audi q5.Nisam se dugo tako nasmejao.Ovaj put kojim su isli na takozvani off road proci ce bilo koji porodocni auto fabricke visine!To je put ispod "Komsa"preko potoka pa uzbrdo.Nije mi jasno zbog cega se forsira bmw xdrive sistem van puta kada i vrabci na grani znaju da su ta vozila"sminkerska"!?Statusni simboli a ne terenci.Samo im pogledajte dimenzije guma i sve ce vam biti jasno.Terenci sa 18-19-20 tockovima?!?

bojanloznica

pre 10 godina

Realno gledano , ovaj "off road" ako se tako može nazvati je smešan i za bicikl ! Zna se šta je off road i šta su prava off road vozila, a ovo je čist šminkeraj i pozeraj!

Veliki brat

pre 10 godina

Pa što se ne pojave na nekoj džipijadi kad su tako dobri?

Čovek na svakoj džipijadi na maltene novom Wrangler-u nešto iskrivi ili pokida, ali zato nekih stvari ima po 3-4 primerka u garaži, to uopšte nije jeftin sport.
Takođe, Defender se odlično pokazao, a Grand Cherokee i Toyota Landcrouser i slični su relativno OK (i to stariji modeli, ovo novo sve neka šminkerica, žao čoveku grančicu da zakači, a kamoli da ga protera kroz neko žbunje).


A ovo gde ih teraju kroz neko nazovi blato (pa i na ovom YT linku koji je neko ostavio za Cherokee) je smešno, jer je u pitanju tvrda podloga (iako je bara), da ih vidimo u blatu kad pragovi legnu na podlogu, pa ništa bez sajle i čekrka/vitla, bez koga nijedan terenac nije ozbiljan terenac!


Hajde ove BMW da vidim da prođu kroz ovoliko duboku vodu čak i da se ugradi snorkel (spoljni usisnik za vazduh iznad nivoa haube):
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/valjevska-brda-i-planine/IMG_6149-1.JPG
ili da izvede ovo:
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/2015-povlen/Vlada_Povlen_DSC02215_resize.JPG
da ne pominjem da ga vlasnik protera kroz blato tako da se jedva prepoznaje o kom modelu se radi:
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/obedska-bara/IMG_5530-1.JPG

(fotografije sa sajta: www.jeep-club.rs)

Vozač

pre 10 godina

ovo je eventualno soft road, a ne off road avantura. Inače razlika između ovih šminkera i pravog terenca kao npr UAZ 3153 ili Niva je u tome što šminkeri uz pomoć vazdušnog ogibljenja, programa automatskog menjača i abs-a podešenog za terensku vožnju mogu da prođu kroz svaki teren ali nekoliko puta dok se ne pokvare, dok terenci to mogu nekoliko godina pre nego im bilo šta otkaže.

SUV nije dzip. SUV nije dzip. SUV nije dzip

pre 10 godina

@djox
Znam u pravu si. U zurbi je to bilo receno i nece mi se to vise ponoviti. Mada se ovde kaze da je hatchback sedan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sedan_(automobile)
Ali znam sta mislis, ajde onda da zovemo sve sedane Passat.

Glupan

pre 10 godina

To su inače test vozila, koja se nikako neće prodavati kao nova.
Drugo... Nemojte da vas vara utisak, da se radi o nekakvom luksuzu. Onaj ko ima rođake u ovim brdskoplaninskim čukama, zna da je ovo nasušna potreba, devojke iz grada, sa usnama ko pupoljak ruže, u koju se isto zaljubi neko seljačko momče iz pedesetneke, koje je uspelo u gradu... Belom. Jer bilo koji drugi sivi gradovi ne dozvoljavaju ugrade na vodu, uz perspektivu od 30god.
Šta kažu ovi tamo uz put, što im cveta turizam, fabrike, posao, još kad vide karavan sa uspešnim tablicama?

Ivan

pre 10 godina

Posebno ovi x5 i x6 imaju off road mogucnosti da se nasmejes do suza...Lada Niva od 500 evra ima da ih ostavi zaglavljene na prvoj njivi...Ruzna i besmislena vozila...

Veliki brat

pre 10 godina

Pa što se ne pojave na nekoj džipijadi kad su tako dobri?

Čovek na svakoj džipijadi na maltene novom Wrangler-u nešto iskrivi ili pokida, ali zato nekih stvari ima po 3-4 primerka u garaži, to uopšte nije jeftin sport.
Takođe, Defender se odlično pokazao, a Grand Cherokee i Toyota Landcrouser i slični su relativno OK (i to stariji modeli, ovo novo sve neka šminkerica, žao čoveku grančicu da zakači, a kamoli da ga protera kroz neko žbunje).


A ovo gde ih teraju kroz neko nazovi blato (pa i na ovom YT linku koji je neko ostavio za Cherokee) je smešno, jer je u pitanju tvrda podloga (iako je bara), da ih vidimo u blatu kad pragovi legnu na podlogu, pa ništa bez sajle i čekrka/vitla, bez koga nijedan terenac nije ozbiljan terenac!


Hajde ove BMW da vidim da prođu kroz ovoliko duboku vodu čak i da se ugradi snorkel (spoljni usisnik za vazduh iznad nivoa haube):
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/valjevska-brda-i-planine/IMG_6149-1.JPG
ili da izvede ovo:
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/2015-povlen/Vlada_Povlen_DSC02215_resize.JPG
da ne pominjem da ga vlasnik protera kroz blato tako da se jedva prepoznaje o kom modelu se radi:
http://www.jeep-club.rs/wp-content/gallery/obedska-bara/IMG_5530-1.JPG

(fotografije sa sajta: www.jeep-club.rs)

Miki

pre 10 godina

WOW kakav zahtevan off road - zemljani put kojem moze da prodje svaka fica i jugo, a vodena prepreka jedna malo veca bara. Svako ko se razume u terence zna da BMW nema pogon za off road . xDrive pogon je smesan, prvo to nije pravi 4x4 vec AWD pogon sto znaci da se tockovi na prednjoj i zadnjoj osovini vrte istovremeno. Drugo nema nizi stepen prenosa, tj redukciju, trece gume na ovim dzipovima su presiroke, nisu terenske sto znaci da auta jednostavno nikako nisu za bilo kakav off road.

Radovan

pre 10 godina

Ovi auti su u Srbiji dobri za:
-planinske vrhove Banovo brdo i Petlovo brdo
-penjanje Balkanskom i Francuskom ulicom kako bi se savladala vododelnica zvana Terazijski plato koja deli savski sliv od dunavskog sliva
-paradu Silikonskom dolinom pod obasjajem reflektora,
kada nema leda i snega.


Za ostale bogaze i surduke beogradskog vilajeta, BMW parkirati u garažu i koristiti Ladu Nivu.

SUV nije dzip. SUV nije dzip. SUV nije dzip.

pre 10 godina

Opet neko spominje "džipijadu". Pa doklve vise neznanja?
SUV nije dzip.
Jeep je model automobila jedne kompanije. To je kao kad bi sve sedane nazivali golfovima. Ispravite ovo neznanje, svet ce da vam se smeje. Te uzdignutije automobile niko u svetu ne zove dzipom, osim u Srbiji. Gedzovanski je to.

henk.mudi

pre 10 godina

bas sam hteo da uzmem X5 ili Q7 al vidim ovde ovi znalci kazu da to ne valja nista, bolje lada niva. pa dobro ajde onda cu ladu, znaju ljudi, svi sve vozili hahaha a i ostace neki dinar. taman za resto mogu bmw trojku. ili mislite neku ladu umesto toga?

laki

pre 10 godina

Koliko hejterskih komentara a siguran sam da bi vecina vas, ako bi dobili ovakav auto, odmah ga parkirali ispred kafića ccccc...
CAST IZUZECIMA!

Pobrkali ste of roud sa terenskom voznjom!
Of roud je voznja po seoskim i livadskim putevima a za tako nesto su ovi automobili sasvim sposobni .

A terenska voznja je tamo gde nema nikakvih puteva vec neke staze...

Zna se sta su terenci: Puh-G klasa, Difender, lend kruzer, hiluks, naravno lada niva...

Ali 99% ljudi nema potrebu za terenskom voznjom nikada.
Vec povremeno odu do sela, planine a za tako nesto ovakvi automobili su odlicni
jer pored odlicnih voznih karakteristika na asfaltu oni su sasvim dobri i za seoske puteve
ko ih nije probao moze samo da hejtuje

19TS89

pre 10 godina

Sudeci po slikama,ne vidim prepreku koju ne bih savladao sa mojim Fiat-om iz 2001 god..BMW i off-road..vrlo tesko...taj se zaglavi u malo vecoj bari..verovatno ste i gledali Top Gear BMW X6...sve je jasno..

Reporter

pre 10 godina

Smešna strana automobilizma. Da se čovek slatko nasmeje velikom cenjenom BMW. A Zastava pre 40 godina vozila krševe od stojadine na vrh Kilimandžara, hej...

Aiii

pre 10 godina

Kada budem htio terenac za pravi offroad kupicu Lend Kruzer ili Diskaveri. Inace vozim bmw ali sto neko rece "bmw i offroad u istoj recenici..."

bob liberty

pre 10 godina

Bmw nikada nije imao 4x4 sistem koji je dobar.Ima na you tube uporedni test bmw x3 i audi q5.Nisam se dugo tako nasmejao.Ovaj put kojim su isli na takozvani off road proci ce bilo koji porodocni auto fabricke visine!To je put ispod "Komsa"preko potoka pa uzbrdo.Nije mi jasno zbog cega se forsira bmw xdrive sistem van puta kada i vrabci na grani znaju da su ta vozila"sminkerska"!?Statusni simboli a ne terenci.Samo im pogledajte dimenzije guma i sve ce vam biti jasno.Terenci sa 18-19-20 tockovima?!?

zuba

pre 10 godina

Ha ha pa ovo može i moja 128ica iz 1988. Verovatno ih je jeep grand cherokee izvlačio iz blata i problema ali to nije snimljeno. Držite se asvalta, aspekta snage, udobnosti, luksuza i bezbednosti, prestiža.

aca

pre 10 godina

Iznenadjuje koliko ljudi bas nemaju predstavu o mogucnostima ovih automobila. Budite uvereni da bi dobar off rodud vozac iz ovakvog automobila i sa primerenim gumama izvukao prilicno pa skoro kao sto se dobije od Nive. Sa gumama za autoput i brzinu od 250km/h tesko. Cesto ovi automobili poput MLa pa i putnicke S klase, Tuarega imaju dugme sa kojim ga liftujete i do 40tak cm. Tako da se podsmeva avom automobilu namenjenom za turizam je preterano. E sad kome nije zao farova i limarije moze da prodje podosta.
Druga utopija u nas Srba je da je Niva kakav fenomenalan off roud automobil a ja sam je vozio 10 godina sa dosta terenske voznje i ona se vodi kao putnicki automobil povecane prohodnosti.
Ali na takmicenjima u hard off roudu je nema odnosno mozda sa modifikacijom od 20 hiljada eura bi i mogla. Slab motor za blato i potrebne agresivne gume, ima reduktor i blokadu diferencijala ali zastajkuje na mnogim ozbiljnim deonicama i na soft karavanu pocesto mora da bude vucena ili gurana. Ona jeste terenac za 9000e koji bi pozeleo mnogi veterinar, geometar i lovac ali se ne moze porediti sa kratkim kockivcama cirkoijem, pajerom i kruzerom.
A ovaj BMW i jeste namenjen onima koji ne silaze mnogo u blato igranje i pustite ljude da uzivaju u miru ako vec mogu da to sebi priuste.

Dositej

pre 10 godina

Voleo bih da vidim ove kvaziterence na pravim Off Road stazama na kojima se testiraju Tojota Land Cruzer i Range Rover. Verovatno bi ih slep sluzba vratila do ispred prvog kafica, gde im je i mesto.

Милојко

pre 10 godina

Намена ових аутомобила и није да иду по неком тешком неприступачном терену, већ да послуже кад се понекад сиђе са пута или кад су снежне падавине и сл. Мој пример: имам X3 2012 и идем на скијање бар 2 пута у току године и за тако нешто ови аутомобили су одлични, имају доста места, иду по снегу добро, крећу из места узбрдо по неутабаном снегу(оно што је TopGear возио X6 по снегу је дефинитивно са летњим гумама дочим се гуме онако врте).
Што се тиче поређења xDrive vs quattro vs 4matic све су то одлични погони, на youtube има снимака међусобног поређења, међутим ту зависи ко "врши" (читај спонзорише) то тестирање,па од тога зависи и победник

lex

pre 10 godina

ja bih sam prošao te ture, da li neko ima da preporuci neke dobre, ne previše zahtevne pošto nisam iskusan i ubedjen da mogu sve odmah?

bojanloznica

pre 10 godina

Realno gledano , ovaj "off road" ako se tako može nazvati je smešan i za bicikl ! Zna se šta je off road i šta su prava off road vozila, a ovo je čist šminkeraj i pozeraj!

aca

pre 10 godina

Mada licno volim BMW zbog sportskog karaktera ipak zakaciti off roud uz njega je pomalo smesno za nekog ko je odmakao malo dalje u prirodu od ski staze i restorana na nekom vidikovcu. Dobar auto za Kopaonik ako nema previse snega po putu.

Vozač

pre 10 godina

ovo je eventualno soft road, a ne off road avantura. Inače razlika između ovih šminkera i pravog terenca kao npr UAZ 3153 ili Niva je u tome što šminkeri uz pomoć vazdušnog ogibljenja, programa automatskog menjača i abs-a podešenog za terensku vožnju mogu da prođu kroz svaki teren ali nekoliko puta dok se ne pokvare, dok terenci to mogu nekoliko godina pre nego im bilo šta otkaže.

dr Nis

pre 10 godina

Ne mogu da odolim temi!
Prva dilema, BMW je sa ovo linijom SUV vozila dao na tržištu ono što se raži i najviše prodaje. Daj da ih reklamramo sad kad ide zima, da prodamo još neki za potrebe odlaska na Kopaonik ili Zlatibor.
Druga dilema, tačno je da je zastava 101 otišla na Kilimandžaro, i da na ovakav teren prolazi svaki Yugo, ali nova vozila su toliko niska da ih možeš zakačiti i na gradskim neravninama(plus penjanje preko ivičnjaka)
Treća dilema,pravi terenac nije ni jedno od ovih BMW vozila(posao kojim se bavim ima veze sa teškim terenom) jer nemaju reduktore, sporohodne prenose menjača i blokade diferencijala. Ali najvažnije ovo su preteški automobili za težak teren.
I na kraju, kako ih bre nije žao ovakve divne automobile teraju po seoskim putevima.

SUV nije dzip. SUV nije dzip. SUV nije dzip

pre 10 godina

@djox
Znam u pravu si. U zurbi je to bilo receno i nece mi se to vise ponoviti. Mada se ovde kaze da je hatchback sedan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sedan_(automobile)
Ali znam sta mislis, ajde onda da zovemo sve sedane Passat.

Nenad-EU

pre 10 godina

BMW X serije i nisu offroad vozila već sportska koja imaju slabije offroad sposobnosti. Offoad je Land Rover Discovery ali je zato na asfaltu stabilan i upravljiv kao autobus.