Calendula officinalis
pre 10 godina
@ Moskvič
Mislim da grešite oko umiranja.
Dešavaju se i ubistva i samoubistva. Nismo svi isti, ko zna šta se sve krije iza maske. Treba biti oprezan.
pre 10 godina
@ Moskvič
Mislim da grešite oko umiranja.
Dešavaju se i ubistva i samoubistva. Nismo svi isti, ko zna šta se sve krije iza maske. Treba biti oprezan.
pre 10 godina
Ima jedna mudrost koja kaze: Ako nisam ja za tebe-nisi ni ti za mene... To vazi za sve partnere... kuca, posao, prijatelji...
pre 10 godina
Individualno....
pre 10 godina
S tim da su muškarci pri zaokruživanju odgovora, zbog "junaštva" zaokruživali manji broj, a žene zbog "ženstvenosti" veći broj. Jači pol sposoban je da jače voli, gledao sam i doživeo to mnogo puta. E sad svi imamo pravo i na znanje, ali i na mišljenje.
pre 10 godina
@Pantagruel
Razgovaraj sa nekim dobrim psihologom da te oslobodi tog osecaja krivice i tereta koji nosis zbog svog detinjstva. Nemoj svoja osecanja vezana za majku koja je otisla projektovati na svoje dete. Ne mozemo mi nista obecati sebi (naravno to kao dete ne znas), jer stvari ubzivotu zavise od mnogo stohastickih faktora na koje ne mozemo da uticemo.
Mozda ste vi kao roditelji uradili najbolje za svoju devojcicu upravo razvodom. Time sto ces sebe lisiti licnog zivota u smislu porodice mozda natovaris preveliki teret na nju kad poraste unsmislu odgovornosti za tvoje emocije. U nasoj kulturi to rade najcesce zene ostajuci u losim brakovima navodno zbog dece sto ovi kad porastu ne mogu da "poplacaju". U krajnjoj liniji ako ne zelis da imas vise dece postoje zene koje ne zele decu. Pametni ljudi znaju da razluce sta je ljubav prema detetu, a sta prema partneru i ne takmice se sa ljubavlju koju neko daje detetu bilo da je rec o bioloskim roditeljima ili onima koji to nisu. Ti sebi trazis partnera, ne detetu majku. Ona majku ima, kao sto ima i tebe kso oca. Dok god se ne ponasate kao stoka jedno prema drugom ona ce odrasti u normalno ljudsko bice.
pre 10 godina
Glavna razlika koja nije navedena je u tome da muskarci u vezu ulaze onako, otvoreno, punog srca i zelje, bez ikakvog pretvaranja, onakvi kakvi jesu, dok za razliku od njih zene sve rade promisljeno i sa nekim ciljem, da ne kazem iz interesa iako se moze reci da je upravo to prava rec.
Ja sam se jednom opeko i to mi je dovoljno.
pre 10 godina
Kada se lepo i iskreno popricate sa sobom sta vam to nedostaje jer niste sa bivsom/bivsim, zasto ste bili zajedno, zasto vise niste, dolazite do znacajnih podataka o sebi, svojim zeljama i potrebama i njihovim korenima. A onda mozete i da uticete na sebe, da vidite kako da budete zadovoljni. Potrositi zivot na interpretacije nekih uspomena nije bas najbolje resenje.
pre 10 godina
Da je valjalo ne bi propalo i to svako treba da ima u vidu i pre nego što uđe u vezu i u toku veze i posle raskida. Jer da je ona bila bolja i ja bih bio bolji i da je on bio bolji i ja bih bila bolja. Ne trebamo mi sami da zaključujemo da li smo bili dobri prema drugoj osobi nego ta osoba treba da zaključi da li smo bili dobri ili ne. Ako to ona ne zaključi znači da im takvi ne trebamo. Ljudi prosto ne obraćaju pažnju na to šta druga strana misli i onda se čude šta se zbilo u stvari obuzeti smo svojim egom da nas ne interesuje druga strana ako mi mislimo da je to i to u redu znači da je u redu ali u realnosti nije. ljubav je naizmenično davanje i uzimanje ako nema davanja i uzimanja onda nema ni ljubavi onda je to samo goli interes.
pre 10 godina
Kakve veze ima patnja sa tim koliko smo nekog voleli? Ako verujemo da nečeg može biti onda se za tu ljubav borimo. Ako ne verujemo, idemo dalje i nosimo ono što vredimo sa sobom. Ali stajati u mestu i kukati, samotešiti se i samosažaljevati...
pre 10 godina
Nema veze sa polom. Ona mene neće. OK, u redu, jedan život imam, ko hoće da provede najbolje godine života u tugovanju za nekim ko je odavno pošao dalje neka mu, ja ću život da posvetim onima koji me ispunjavaju i sebi. Meni bude teško i kad se sa drugom posvađam, a kamo li sa nekim koga sam voleo, ali ne pristajem da mi zivot prođe tugujući za nekim ko me ne voli. Lakše mi je bez nje nego recimo bez jedne ruke, mada verujem da ima ludaka koji bi i to dali da im se vrati onaj ko ih neće. Ja sam pošao dalje, ne mogu reći da se ne setim ponekad, ali nikada se ne bih vratio njoj.
pre 10 godina
@Dexy Apsolutne gluposti, sve se svodi na to da veze i brakove raskidaju na svoju inicijativu zene u 70-75% slucajeva, a to je zato sto prakticno uvek imaju zamenu. Analogija sa bravom i kljucem ne postoji slucajno. Jednostavno ima vise muskaraca (3-8%, zavisno od regiona) u starosnoj grupi 15-50 godina i zene imaju vise opcija. Tako da su one redje izlozene "patnji".
pre 10 godina
"Ako resis da zivis dva vinjaka, jedan deprozepam na svaka 3 sata. I puno tecnosti to je jako bitno. I posle 15 godina ti bude bolje."
pre 10 godina
Propalo mi zdravlje zbog nje, da mi je neko pricao da ce mi se desiti, ne bih mu verovao. Ona u medjuvremenu zivi zivot... Nije mi problem da priznam da sam budala zbog toga sto sam sebi dozvolio sve to, ali jedno je sigurno...
pre 10 godina
Zena me izdala ko psa,jednim potezom zbrisala sve,ko da nista nije bilo, 18 godina,kao jucesnja magla.Nula!Nasao sam 15 godina mladju,i 15 x lepsu.Ali srce nije kamen,patilo je dugo-do infarkta.To se ne moze opisati,kao da je pala atomska.Sve je unisteno,brak,ljubav,porodica,spokojstvo,mir prijateljstva.Ostao sam kao brodolomac na pustom ostrvu,sam izgubljen.Prijatelji su se razbezali kao kukavice,okrecu glave ko da imam sidu.Od tada ne verujem nikom,pogotovo onim koji glume prijateljstvo,smuce mi se.Ali zivot ide dalje,i jedno znam,moj najbolji prijatelj sam ja.Moj savet:ne pati dugo,trazi sebi srodnu dusu,budi oprezan ali ne strasljiv,izaberi prijatelje,manje prijatelja ali pravih.I upamti,zemlja ce se i bez nas dalje okretati.Glavu gore!
pre 10 godina
Ako neko posle godinu ili dve dana trazi nekakvo objasnjenje to nema veze sa ljubavlju prema toj oso i, vec sa sujetom i nevericom da je predragi "ja" dobio otkaz od necijih emocija.
@Pantagruel
Nisam sigurna da je Vasa zrtva potrebna Vasem detetu da bi bila srecna i uspesna, i da bi jednog dana imala svoju stabilnu porodicu. Pozdrav.
pre 10 godina
Што сам бивао старији, све мање су ме испуњавала ситна задовољства која ми је живот пружао и све јасније сам схватао где треба тражити праве изворе радости и смисла. Научио сам да бити вољен не значи ништа а да је волети све, да је способност да осећамо оно што даје вредност и лепоту нашем постојању....
Hermann Hesse - Srećan je ko ume da voli.
Prema tome i neuzvraćena ljubav je sreća, ne budite sebični volite što više i volite svim srcem. Ljubav se ne može potrošiti a što je više daješ, više će vam se vratiti.
pre 10 godina
Pantagruel, tako ne činiš dobro ni sebi ni svom detetu. Odričući se sopstvenog života (jedinog koji imamo), nesvesno i neželjeno, ali, na žalost, sasvim izvesno e neizbežno, svaljujes na pleca svog deteta teret zrtve koji si (kako si ti ubeđen) zbog njega poneo. To je teret koji će nositi doživotno i kojim ćeš samo obnoviti i u sledećoj generaciji ciklus nesrećne porodice.
Ne znam ko više pati, ali ovao istraživanje ne polaziood pretpostavke da se dvoje ljudi rastaje, najčešće, zato što se jedno od njih zaljubilo u neku drugu osobu. Logično da će onaj kome se to desili patiti malo kli ni malo, dok će onaj koji je osfavljen, a pre toga možda i prevaren, mnogo više i duže patiti.
pre 10 godina
@panta... gospode boze koliko gluposti na jednom mestu. upravo su te ogorcenost i tvoja sopstvena ogranicenost dovele u poziciju u kojoj se nalazis. ... ona i njeno potomstvo????
pre 10 godina
A sta je sa gay vezama?
pre 10 godina
Nije mi jasno i dan danas zašto ljudi raskidaju ako se vole.
Ako pate jedno za drugim , zašto ne ulože više energije da rade na sebi i ostanu u vezi u kojoj ima ljubavi?
Raskinu i idu dalje da bi sa drugim partenrom došli u istu situaciju, odnosno da bi se sapleli o sopstvenu nesposobnost za ostajanje u dugoročnoj povezanosti.
Razumljivo je da ako ste ispaštali u vezi , da će vam raskid prijati, i što bi ond bilo patnje?
Ali ovo prvo mi stvarno nije jasno.
pre 10 godina
upravo se razvodim ovih dana i mnogo je tesko,verujte.inicijator razvoda je zena.imamo 2 sina,mala,i hoce srce da mi pukne.molio sam,kumio,popravljao se u svakom pogledu po zeninom obrascu i opet-nista. osecam se totalno jadno,porazeno i katastrofalno. a moja zena likuje,ne pada joj tesko. uzgred,nisam mozda bio cvecka 100% ali da sam bio bolji i pazljiviji od mnogih-jesam.imam oci pa vidim sta sve mnogi rade. uzalud.kad zena resi nema pomoci.i sad sam ni kriv ni duzan kaznjen da sa svojim sinovima kad se vidim -vidim,a moju decu sada ce da podizu i vaspitavaju zenine tetke i strine.i to u mom vec bivsem stanu.ja sam izbacen. posteno? kako da ne.
pre 10 godina
Pantagruel@bravo...malo ljudi tako misli posle razvoda. Uglavnom, većina "krene u zivot"izlasci, promene..a deca , u pocetku cesće viđenje a onda sve ređe jet treba stići na sve strane. Drugoj zeni se mnogo vise tolerise( gleda kroz prste). Neko se na vreme dozove pameti pa shvati da bolje, od majke svoje dece nema! Naravno da ima izuzetaka. Nekada covek shvati sa kim zivi tek kada pocne hleb da jede....ali dajem za pravo ljudima koji se kasno sretnu u zivotu( kada već imaju brakove). E za to treba "imati petlju" i sigurnost u svakom pogledu. Kajanje uvek postoji ma sta uradili?
pre 10 godina
Ni posle dve godine ne mogu da se sastavim...
pre 10 godina
muskarci, jer upadnu u aksioznost, a tu je i alkohol, i stvara ze zacarani krug, jer je alkohol depresiv. mnogo bolja stvar od alkohola,a da se preboli i delimicno zaboravi voljena zenska osoba je sony play station i sport kao ventil, i naravno druga devojka-zena mladja, lepsa i pametnija, ali za to treba malo vise vremena da se pronadje.
pre 10 godina
Najviše se voli prvo dete i druga žena.
pre 10 godina
Lepo se nasmejah komentarima zato sto sa mojom dragom malo malo pa prolazim isto na svakih 20 dana,i uvek mislim gotovo kraj iskidam se od bola,umirem,raspadam,dusa me boli i onda se pomirimo mojom inicijativom.Ja ne znam sta bi mi se desilo da to potraje duze od 10 dana to je toliki bol da ja doslovno imam osecaj da mi je najblizi umro na rukama.Imao sam i pre nje jedan bolan raskid duzu vezu, 4 godine ja nisam znao kako se zovem posle tog raskida.Uvek ulozim puno sebe i zivaca u vezu zato se i iskidam,zena se samo okrene i mrtva hladna ode kao da niste ni postojali.Nit sa njima nit bez.
pre 10 godina
10 godina je proslo, a ja nju i dalje volim ...
pre 10 godina
Godinu ćeš za mnom žaliti
Druge moja pisma spaliti
A godine treće setiti se neće
Godinu će za mnom lutati
Druge će se srećno udati
A godine treće setiti se neće
pre 10 godina
Sta da vam kazem ljudi moji daljina nas je razdvojila pokusavao sam svim snagama da odrzimo vezu medjutim za to su potrebne obe strane ne samo jedna ona je odustajala polako i nakon nekoliko meseci zavrsili smo definitivno mene je to totalno poremetilo da i nakon godinu dana ja ne mogu prestati misliti o njoj a da ne spominjem prvih par meseci je bilo kao da sam se skidao sa heroina ne daj boze nikome!
pre 10 godina
Srce mi je ostalo sa njom u 2003-oj, 12 godina je proslo.
pre 10 godina
Pantagruel, upravo to. kao da si opisao mene. samo što se ja još nisam razveo i nadam se da neću (kažem nisam još jer ni sam nisam svjestan kako smo nakon svega uspjeli izdržati zajedno). trenutno je situacija stabilna, a moja dva mala anđela lagano odrastaju u prekrasnu dječicu. onih nekoliko dana u nekoliko navrata koliko me napuštala i odlazila s njima kod svoje mame bili su mi pakleno teški, upravo zbog toga što si napisao. i zato sam spreman preći preko toliko toga, što inače ne bih ni u snu. čovjek kad dobije djecu onda je tek svjestan koliko je toga spreman dati. i ona i ja dolazimo iz potpuno razorenih obitelji i gledati našu obitelj i te sretne trenutke koja djeca proživljavaju, to mi je nešto neprocjenjivo. sjećam se svoje boli kad je otac otišao i ta bol vjerojatno je jedna od stvari koja me najviše definirala u životu. zato se nadam da ćemo izdržati i da će moja djeca odrasti sa mnom, s nama. trudimo se, pa ako smo uspjeli ostati na okupu 6 godina, valjda možemo još 16 :)
pre 10 godina
...kako god, podjednako patimo, cini mi se...
pre 10 godina
Eh, kad se setim kad me je devojka u srednjoj skoli ostavila posle 6 meseci veze... Preboleo sam je sasvim posle godinu i po dana, ali taj prvi susret sa ljubavnom patnjom je bio veoma traumaticno iskustvo. Kasnije se smejes sam sebi :)
pre 10 godina
jadni muskarci u srbiji, izgleda da mnogo pate.
pre 10 godina
I posle 15 godina ti bude bolje :)
pre 10 godina
@Mladen
Slomljena zena trazi pomoc, a muskarac ne.
pre 10 godina
Emocije iskljuciti I trezveno razmisljati...Zvonko Bogdan:"Ne vredi ni zbog koga gorke suze liti..."
pre 10 godina
Dve godine od raskida, nista se nije promenilo, osecam se slomljeno kao i tada, samo covek navikne da zivi sa tim. Prosla sve faze, preispitivanja sebe, depresije, koja do duse nije nestala, bes, pad samopouzdanja... ali nekako najgore pada to nedostajanje.
pre 10 godina
Kada su emocije u pitanju statistika je manje vazna. Neke zaboravimo odmah, a neke mozda nikad. Samo jedna je nezaboravna, a ostale su lako zamenljive, cak i kada nas ta ne zasluzuje, ako smo u nju ugradili sve sto smo imali. Stradaju oni koji su kulturniji, vaspitaniji, koji su cistijo i naivniji.... Dusa je bespolna.
pre 10 godina
Mene je ostavio decko. On je bio nesto najbolje sto sam ikada imala i znam da nikada vise necu imati nekog takvog. Ostavio me je pre nedelju dana, ali trebalo mu je manje od 3 da preboli taj raskid. Ne krivim ga sto je prestao da me voli, pravila sam nesvesno previse gresaka. Najteze mi je da se izborim sa uspomenama. Pre mesec dana bili smo zajedno na moru..sada nema vise ko da mi kaze "laku noc". Tesko mi je, on je jos "moj Zeljko"
pre 10 godina
остављен, 07. avgust 2015 21:54)
ne samo u ljubavi,izdaja jeste najgora stvar na svetu!
pre 10 godina
Voleo sam je mnogo.Govorila mi da sam savrsen.Da je ponosna na mene, da je najbolje ljubim, grlim, pricam...verio sam je.Nije nam islo kako smo hteli.Nasla je drugog nakon par dana.Slomila mi je srce, a u isti trenutak sam u shvatio da me nije vredna...
pre 10 godina
Kao da je bitno
pre 10 godina
Hvala Bogu niko nije umro, tako da ne vidim razlog za očajavanjem. Toliko ima mogućnosti dok smo živi i zdravi da je suludo gubiti dane na patnju i prizivanje bolesti kroz takva stanja. Uvek posle takvih raskida, a bilo ih je nemali broj, podvučem crtu i vidim samo šanse! Razvod je malo komplikovanija i osetljivija priča zbog malih anđela.
pre 10 godina
Znate ono dok sam u vezi a muškarac sam spopadaju me i maloletnice i milfice a jad sam solo nema ni za nokat e kadcsu devojke u pitanju to je i u vezi a i posle nje pa po tome shvatite ko brže preboli !!!
pre 10 godina
Ove komentare pisu muskarci! Nije istina,zene vise bili,zena duze pati,vrti po glavi gde je pograsila,sta je trebala drugacije da napravi,da li je trebala biti bolja...itd. Muskarac,tu noc u kafani,kapi neku ravu,i kao smorio sam se,nisam mogao vise sa njom...
pre 10 godina
Definitivno, muskarci, mada, nema pravila jer zena ce uvek pre pronaci srodnu dusu posle raskida, nego muskarac.Lakse preboli cak i ako su sa nekim , koga ne vole, samo da dokazu da mogu naci, drugog.Muskarac, kad to sazna, pati jos, vise.Neki, muskarci, posle dugih, veza, ne mogu vise da se oporave, da nadju, srodnu dusu, ozene se.Pa, istog razloga su skloni alkoholu, drogama i l se povlace u sebe.
pre 10 godina
Aron: Nazalost si u pravu. Danas je to postalo pomalo haoticno sto se tice veza, ne govorim sada o braku. Muskarci treba sve vreme da budu posveceni, privrzeni, iskreni, tolerantni, strpljivi, spremni na kompromise, ti koji vuku vezu napred, i onda, sta nam ostaje kad sve to izdrzimo, kakva je nagrada od suprotnog pola? Ah da, postanemo dosadni, posesivni, naporni i onda dodje ono cuveno - da moramo malo da stanemo i razmislimo o svemu kuda ova veza vodi... Postavlja se pitanje za devojke - ko je posesivniji i veci egoista ovde?
pre 10 godina
Uvek lakse preboli onaj koji ostavlja..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slucajni prolaznik, 7. avgust 2015 20:37) # Link komentara
Osim ako se ne pokaje...
pre 10 godina
Ja sam stručnjak za te ...ljubavne probleme ;-)
pre 10 godina
Preboli brže onaj, ko je manje voleo...
pre 10 godina
U kraćim vezama lakše je muškarcima da prebole jer se ne vezuju tako brzo ali što je veza duža to će im biti teže da prebole dok se devojke više vezuju na početka pa zato teško podnose raskide kraćih veza ali ako je veza duga i ako je raskid na njenu inicijativu jer joj je vremenim muškarac dosadio il su isplivale neke mane itd onda će svakako lakše ona preboleti. žene su vremenom u vezi mnogo predanije i bolje i više se trude uče i sazrevaju a muškarci se nikada ne menjaju a vremenom neke osobine dosade i neke mane ne mogu da se tolerišu. ..
pre 10 godina
Ja raskinuo početkom godine sa devojkom skojojm sam bio malo jače od 2.5 godine. I dalje me povremeno uhvati neka tuga i razmišljanje kada mi je baš teško. Još nisam ušao u drugu vezu nakon nje, a koliko znam ona je još uvek u vezi sa momkom zbog koga me ostavila.
Zaključak cele priče - muškarci su kao bezosećajna stoka? Jesu ali amlo juče! Muškarci su emotivne budale!
pre 10 godina
Onaj koji pati je gubitnik. Patices ako pocnes da analiziras stvari gde si gresio/la. Ne smes sebi dozvoliti da misli vladaju tobom. Ja npr.kad god sam raskidao za mene je sutradan uvek bio novi pocetak. Nikada se nisam kajao ni za jedan svoj postupak, bio on dobar ili los svakako iz njega sam izvukao neku pouku. Na sve treba gledati pozitivno. Ono sto mora da se desi, desice se i nikakva sila ga nece spreciti. Zato za mene nema merodavanja ko vise pati, svako na svoj nacin. Biraj prijatelju, ili ces da se sjebes totalno ili ides dalje. Neko kaze da potiskujem emocije, gusim u sebi, ne bih se slozio sa tim. Samo se okrenem drugim stvarima, a vreme kao i sve ostalo ucini svoje.
pre 10 godina
Ljudi koji ulaze u veze su sumnjive inteligencije, ljudi koji pate zbog raskida još sumnjivije, a ljudi koji ulaze u ozbiljne veze najsumnjivije.
pre 10 godina
@остављен
Blago tebi ako ti je to najgora stvar u zivotu.Iskreno ti kazem blago tebi.
pre 10 godina
Zena brze zaboravi i ovo priznajem kao zensko. Moj bivsi je nedavno trazio objasnjenje posle godinu i po od raskida, ej, godinu i po! Gde mu ja padoh na pamet posle toliko vremena?!
pre 10 godina
Lakse preboli onaj koji je manje voleo...
pre 10 godina
Upravo prolazim kroz to, i mnogo mi je teško, toliko me duša boli, da me boli i fizički (ma kako patetično zvučalo). I činilo mi se da neće proći nikad, ali ipak, svakim danom se osećam sve bolje. Nisam ni sama sigurna šta mene najviše boli, da li to što mi on nedostaje, ili upravo oni sažaljivi pogledi iz okoline koje je neko pominjao, ili strah od samoće, ili što je on već našao drugu ili već nešto deseto. Sigurno manje pati onaj ko je raskinuo. A definitivno se ne slažem da je ženama lakše da krenu dalje u novu vezu. Iako je 21. vek, žene i dalje čekaju da im muškarci priđu, što se možda neće desiti baš onda kad ti je najpotrebnije, dok muškarac ima tu prednost da pravi prvi korak, pa može odmah da krene u akciju. Šta ga znam, preživeću valjda ;)
pre 10 godina
Posle raskida, samo odes na koncert. Prvo Metallica, pa zatim Iron Maiden, i zakljucis to sve sa AC/DC, i vratis se kuci pun zelje da raskines ponovo, pa da opet ides :)
pre 10 godina
Zene prebole brze... nemaju one srce, samo digitron.
pre 10 godina
Vise pate muskarci
pre 10 godina
zene brze prebole jer kad raskinu, vec sutra jedno 20 njih je muvaju, dok muskarac dugo ostaje sam i sve zene beze od njega kao da je uklet.
pre 10 godina
Meni je bilo dosta tesko posle raskida,iako sam bio s njom samo 4 meseca...Sad hoce da budemo drugovi,ali meni to nikako ne ide,i tesko da cu sad verovati devojci..tako se bar osecam...
pre 10 godina
Cud je zenska smijesna rabota, stotinu ce promeniti vjera da ucini sto joj srce zudi.
pre 10 godina
Ziv sam!
pre 10 godina
4 godine . Slomljenoj zeni ce svako da pomogne, slomljenom muskarcu od pomoci jedino nude alkohol.
pre 10 godina
Iznenadujuce, ali zena.
pre 10 godina
sta nedeljama, dve godine skoro.
pre 10 godina
Upravo sam u ovom procesu raspadanja,mnogo mi je lose,a tek je 2 meseca proslo.... Ljubav je cudna
pre 10 godina
Naravno da je zenama uvek lakse.
pre 10 godina
Žena.
pre 10 godina
čudi me da žene nisu zaokruzle 10....jer vole to tako da prezentuju.
pre 10 godina
Нема горе ствари на свету него бити остављен и издан од некога кога си волео.
pre 10 godina
Znate ljudi, ne može se sve izmeriti, niti prikazati naučnim činjenicama. A još manje kroz brojke i procente. Emocije se ne mogu staviti na papir. Naravno, ovo je čisto okvirno istraživanje, ne treba uzeti zdravo za gotovo, ali sam primetio da se odnosi između muškaraca i žena sve češće mere nekim istaživanjima, te ovim teorijama te onim. A stvar je u tome da su to mnogo komplekse stvari. Koje zapravo i imaju draž u tome što su nepredvidive.
pre 10 godina
3...2...1....iiiiiii počinjemo ponovo...
pre 10 godina
Sve zavisi od razloga raskida....
pre 10 godina
To naravno zavisi i od razloga zašto je došlo do raskida, da li je prevara u pitanju ili nešto drugo. Ja sam 3 god.bila u vezi sa momkom, prekinuli smo prije 2 godine sticajem okolnosti, tako je moralo biti... Ali cijeli život ćemo ostati dragi jedno drugom, prava ljubav u srcu ostaje zauvijek.
pre 10 godina
Onaj kome je manje znacilo.
pre 10 godina
sve tačno, sem ovoga da više pogadja žene
pre 10 godina
U Srbiji muškarci doživljavaju daleko veći bol nego žene. Znam meni je uvek bilo teško kod svakog raskida i trebalo mi je dosta vremena da se oporavim. Razlog leži u tome što smo mi uglavnomm tvorci veza jer su žene u tom procesu potpuno pasivne i svejedno im je.
pre 10 godina
Глупост. Не ради се о болу због неопходности поновног такмичења. Развео сам се пре три године. Највише боли сазнање да си као дете стотине пута обећао себи да ћеш бити бољи и паметнији од својих родитеља, да ћеш својој деци пружити хармоничну породицу, испуњену љубављу, какву твоји теби нису, да се нећеш развести..., а ипак си то урадио. Свест о томе да си изневерио своје дете гризе те сваки дан, као канцер, иако се редовно виђате (у мом случају, три пута недељно) и мало је вероватно да ће икада проћи. Џабе што ја знам да могу имати (и имао сам) млађе, лепше, школованије и успешније од своје бивше жене, од којих су ми неке показале више емоција и оданости него што се од ње икада могло извући. Ниједна од тих не може бити мајка мојој ћерки која обожава баш ту једну, своју. А ја, ма шта ми говорили рoдбина и пријатељи (па и отац кији је недавно умро), не желим да правим нову породицу са другом, јер сам некада био дете које је оставила мајка и нећу, не могу, не смем себи да дозволим да пажњу, време, љубав, па и новац преусмерим са свог детета (које је моја звезда и потпуно је свесно тога) на било коју нову жену и њено потомство, било рођено са мном или из њеног првог брака.
pre 10 godina
Muskarci su osecajniji od zena zato vise pate,ovo misljenje sam stekao posle vise primera sto mojih sto tudjih.Zena se isplace ,prodje nedelju dana i eto je na splavu djuska u separeu.
pre 10 godina
Zavisi od slučaja do slučaja, ali generalno se slažem, kad su ostavljena strana žene pate intenzivnije ali kraće, muškarci pate manje ali duže, nije redak slučaj da se nekoj bivšoj jave i posle više godina dok žene to skoro nikada ne rade.
pre 10 godina
Muškarci su suviše ponosni da priznaju. Ali ja verujem da je njihov bol mnogo veći. Muškarci su u takvim trenucima ponekad spremni da povrede sabe i druge bez trezvene glave, što se ređe dešava kod žena. Jer kad testosteron počne da prži mozak i telo tu razuma nema. Po meni, ženama u takvim trenucima je bitnije kako okolina gleda na sve to i posebno kako okolina gleda na nju. Ako okolina smatra da je ona izašla iz veze kao "pobednica" onda se dotična i ne osvrće iza sebe. Ona teže prihvata raskid ukoliko oseća da je okolina "sažaljeva". Muškarce faktor okoline nedotiče, ludilo je u glavi.
pre 10 godina
Uvek lakse preboli onaj koji ostavlja..
pre 10 godina
Onaj ko vise voli teze preboli raskid.
pre 10 godina
Jos nisam prebolio. 10 godina.
pre 10 godina
Je li ovo na slici Vavrinka dok je imao 23? :)
pre 10 godina
Odlicna metodologija se koristi u ovim novim istrazivanjima :) zaokruzi broj koliko te boli, nacrtaj sta osecas... itd. I jos posle statisticki obradjuju takve podatke.
Znacajan podatak bi bio odgovor na pitanje: Koliko vremena je proslo dok niste nasli novog partnera za ozbiljnu vezu? Zbog cega tako dugo/kratko?... i sl. Inace, ovakvi podaci mi deluju totalno neupotrebljivo i subjektivno.
pre 10 godina
zene brze prebole jer kad raskinu, vec sutra jedno 20 njih je muvaju, dok muskarac dugo ostaje sam i sve zene beze od njega kao da je uklet.
pre 10 godina
Нема горе ствари на свету него бити остављен и издан од некога кога си волео.
pre 10 godina
4 godine . Slomljenoj zeni ce svako da pomogne, slomljenom muskarcu od pomoci jedino nude alkohol.
pre 10 godina
Uvek lakse preboli onaj koji ostavlja..
pre 10 godina
Muskarci su osecajniji od zena zato vise pate,ovo misljenje sam stekao posle vise primera sto mojih sto tudjih.Zena se isplace ,prodje nedelju dana i eto je na splavu djuska u separeu.
pre 10 godina
Onaj ko vise voli teze preboli raskid.
pre 10 godina
Jos nisam prebolio. 10 godina.
pre 10 godina
Глупост. Не ради се о болу због неопходности поновног такмичења. Развео сам се пре три године. Највише боли сазнање да си као дете стотине пута обећао себи да ћеш бити бољи и паметнији од својих родитеља, да ћеш својој деци пружити хармоничну породицу, испуњену љубављу, какву твоји теби нису, да се нећеш развести..., а ипак си то урадио. Свест о томе да си изневерио своје дете гризе те сваки дан, као канцер, иако се редовно виђате (у мом случају, три пута недељно) и мало је вероватно да ће икада проћи. Џабе што ја знам да могу имати (и имао сам) млађе, лепше, школованије и успешније од своје бивше жене, од којих су ми неке показале више емоција и оданости него што се од ње икада могло извући. Ниједна од тих не може бити мајка мојој ћерки која обожава баш ту једну, своју. А ја, ма шта ми говорили рoдбина и пријатељи (па и отац кији је недавно умро), не желим да правим нову породицу са другом, јер сам некада био дете које је оставила мајка и нећу, не могу, не смем себи да дозволим да пажњу, време, љубав, па и новац преусмерим са свог детета (које је моја звезда и потпуно је свесно тога) на било коју нову жену и њено потомство, било рођено са мном или из њеног првог брака.
pre 10 godina
Vise pate muskarci
pre 10 godina
Upravo sam u ovom procesu raspadanja,mnogo mi je lose,a tek je 2 meseca proslo.... Ljubav je cudna
pre 10 godina
Onaj kome je manje znacilo.
pre 10 godina
Zavisi od slučaja do slučaja, ali generalno se slažem, kad su ostavljena strana žene pate intenzivnije ali kraće, muškarci pate manje ali duže, nije redak slučaj da se nekoj bivšoj jave i posle više godina dok žene to skoro nikada ne rade.
pre 10 godina
Muškarci su suviše ponosni da priznaju. Ali ja verujem da je njihov bol mnogo veći. Muškarci su u takvim trenucima ponekad spremni da povrede sabe i druge bez trezvene glave, što se ređe dešava kod žena. Jer kad testosteron počne da prži mozak i telo tu razuma nema. Po meni, ženama u takvim trenucima je bitnije kako okolina gleda na sve to i posebno kako okolina gleda na nju. Ako okolina smatra da je ona izašla iz veze kao "pobednica" onda se dotična i ne osvrće iza sebe. Ona teže prihvata raskid ukoliko oseća da je okolina "sažaljeva". Muškarce faktor okoline nedotiče, ludilo je u glavi.
pre 10 godina
sta nedeljama, dve godine skoro.
pre 10 godina
Cud je zenska smijesna rabota, stotinu ce promeniti vjera da ucini sto joj srce zudi.
pre 10 godina
Odlicna metodologija se koristi u ovim novim istrazivanjima :) zaokruzi broj koliko te boli, nacrtaj sta osecas... itd. I jos posle statisticki obradjuju takve podatke.
Znacajan podatak bi bio odgovor na pitanje: Koliko vremena je proslo dok niste nasli novog partnera za ozbiljnu vezu? Zbog cega tako dugo/kratko?... i sl. Inace, ovakvi podaci mi deluju totalno neupotrebljivo i subjektivno.
pre 10 godina
Sve zavisi od razloga raskida....
pre 10 godina
čudi me da žene nisu zaokruzle 10....jer vole to tako da prezentuju.
pre 10 godina
Ziv sam!
pre 10 godina
Znate ljudi, ne može se sve izmeriti, niti prikazati naučnim činjenicama. A još manje kroz brojke i procente. Emocije se ne mogu staviti na papir. Naravno, ovo je čisto okvirno istraživanje, ne treba uzeti zdravo za gotovo, ali sam primetio da se odnosi između muškaraca i žena sve češće mere nekim istaživanjima, te ovim teorijama te onim. A stvar je u tome da su to mnogo komplekse stvari. Koje zapravo i imaju draž u tome što su nepredvidive.
pre 10 godina
U Srbiji muškarci doživljavaju daleko veći bol nego žene. Znam meni je uvek bilo teško kod svakog raskida i trebalo mi je dosta vremena da se oporavim. Razlog leži u tome što smo mi uglavnomm tvorci veza jer su žene u tom procesu potpuno pasivne i svejedno im je.
pre 10 godina
Naravno da je zenama uvek lakse.
pre 10 godina
sve tačno, sem ovoga da više pogadja žene
pre 10 godina
To naravno zavisi i od razloga zašto je došlo do raskida, da li je prevara u pitanju ili nešto drugo. Ja sam 3 god.bila u vezi sa momkom, prekinuli smo prije 2 godine sticajem okolnosti, tako je moralo biti... Ali cijeli život ćemo ostati dragi jedno drugom, prava ljubav u srcu ostaje zauvijek.
pre 10 godina
Je li ovo na slici Vavrinka dok je imao 23? :)
pre 10 godina
3...2...1....iiiiiii počinjemo ponovo...
pre 10 godina
Zena me izdala ko psa,jednim potezom zbrisala sve,ko da nista nije bilo, 18 godina,kao jucesnja magla.Nula!Nasao sam 15 godina mladju,i 15 x lepsu.Ali srce nije kamen,patilo je dugo-do infarkta.To se ne moze opisati,kao da je pala atomska.Sve je unisteno,brak,ljubav,porodica,spokojstvo,mir prijateljstva.Ostao sam kao brodolomac na pustom ostrvu,sam izgubljen.Prijatelji su se razbezali kao kukavice,okrecu glave ko da imam sidu.Od tada ne verujem nikom,pogotovo onim koji glume prijateljstvo,smuce mi se.Ali zivot ide dalje,i jedno znam,moj najbolji prijatelj sam ja.Moj savet:ne pati dugo,trazi sebi srodnu dusu,budi oprezan ali ne strasljiv,izaberi prijatelje,manje prijatelja ali pravih.I upamti,zemlja ce se i bez nas dalje okretati.Glavu gore!
pre 10 godina
Žena.
pre 10 godina
Iznenadujuce, ali zena.
pre 10 godina
Ja raskinuo početkom godine sa devojkom skojojm sam bio malo jače od 2.5 godine. I dalje me povremeno uhvati neka tuga i razmišljanje kada mi je baš teško. Još nisam ušao u drugu vezu nakon nje, a koliko znam ona je još uvek u vezi sa momkom zbog koga me ostavila.
Zaključak cele priče - muškarci su kao bezosećajna stoka? Jesu ali amlo juče! Muškarci su emotivne budale!
pre 10 godina
Voleo sam je mnogo.Govorila mi da sam savrsen.Da je ponosna na mene, da je najbolje ljubim, grlim, pricam...verio sam je.Nije nam islo kako smo hteli.Nasla je drugog nakon par dana.Slomila mi je srce, a u isti trenutak sam u shvatio da me nije vredna...
pre 10 godina
Lakse preboli onaj koji je manje voleo...
pre 10 godina
upravo se razvodim ovih dana i mnogo je tesko,verujte.inicijator razvoda je zena.imamo 2 sina,mala,i hoce srce da mi pukne.molio sam,kumio,popravljao se u svakom pogledu po zeninom obrascu i opet-nista. osecam se totalno jadno,porazeno i katastrofalno. a moja zena likuje,ne pada joj tesko. uzgred,nisam mozda bio cvecka 100% ali da sam bio bolji i pazljiviji od mnogih-jesam.imam oci pa vidim sta sve mnogi rade. uzalud.kad zena resi nema pomoci.i sad sam ni kriv ni duzan kaznjen da sa svojim sinovima kad se vidim -vidim,a moju decu sada ce da podizu i vaspitavaju zenine tetke i strine.i to u mom vec bivsem stanu.ja sam izbacen. posteno? kako da ne.
pre 10 godina
Propalo mi zdravlje zbog nje, da mi je neko pricao da ce mi se desiti, ne bih mu verovao. Ona u medjuvremenu zivi zivot... Nije mi problem da priznam da sam budala zbog toga sto sam sebi dozvolio sve to, ali jedno je sigurno...
pre 10 godina
Upravo prolazim kroz to, i mnogo mi je teško, toliko me duša boli, da me boli i fizički (ma kako patetično zvučalo). I činilo mi se da neće proći nikad, ali ipak, svakim danom se osećam sve bolje. Nisam ni sama sigurna šta mene najviše boli, da li to što mi on nedostaje, ili upravo oni sažaljivi pogledi iz okoline koje je neko pominjao, ili strah od samoće, ili što je on već našao drugu ili već nešto deseto. Sigurno manje pati onaj ko je raskinuo. A definitivno se ne slažem da je ženama lakše da krenu dalje u novu vezu. Iako je 21. vek, žene i dalje čekaju da im muškarci priđu, što se možda neće desiti baš onda kad ti je najpotrebnije, dok muškarac ima tu prednost da pravi prvi korak, pa može odmah da krene u akciju. Šta ga znam, preživeću valjda ;)
pre 10 godina
Dve godine od raskida, nista se nije promenilo, osecam se slomljeno kao i tada, samo covek navikne da zivi sa tim. Prosla sve faze, preispitivanja sebe, depresije, koja do duse nije nestala, bes, pad samopouzdanja... ali nekako najgore pada to nedostajanje.
pre 10 godina
Zene prebole brze... nemaju one srce, samo digitron.
pre 10 godina
Zena brze zaboravi i ovo priznajem kao zensko. Moj bivsi je nedavno trazio objasnjenje posle godinu i po od raskida, ej, godinu i po! Gde mu ja padoh na pamet posle toliko vremena?!
pre 10 godina
Uvek lakse preboli onaj koji ostavlja..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slucajni prolaznik, 7. avgust 2015 20:37) # Link komentara
Osim ako se ne pokaje...
pre 10 godina
Kada su emocije u pitanju statistika je manje vazna. Neke zaboravimo odmah, a neke mozda nikad. Samo jedna je nezaboravna, a ostale su lako zamenljive, cak i kada nas ta ne zasluzuje, ako smo u nju ugradili sve sto smo imali. Stradaju oni koji su kulturniji, vaspitaniji, koji su cistijo i naivniji.... Dusa je bespolna.
pre 10 godina
Eh, kad se setim kad me je devojka u srednjoj skoli ostavila posle 6 meseci veze... Preboleo sam je sasvim posle godinu i po dana, ali taj prvi susret sa ljubavnom patnjom je bio veoma traumaticno iskustvo. Kasnije se smejes sam sebi :)
pre 10 godina
Preboli brže onaj, ko je manje voleo...
pre 10 godina
jadni muskarci u srbiji, izgleda da mnogo pate.
pre 10 godina
Srce mi je ostalo sa njom u 2003-oj, 12 godina je proslo.
pre 10 godina
"Ako resis da zivis dva vinjaka, jedan deprozepam na svaka 3 sata. I puno tecnosti to je jako bitno. I posle 15 godina ti bude bolje."
pre 10 godina
10 godina je proslo, a ja nju i dalje volim ...
pre 10 godina
остављен, 07. avgust 2015 21:54)
ne samo u ljubavi,izdaja jeste najgora stvar na svetu!
pre 10 godina
Sta da vam kazem ljudi moji daljina nas je razdvojila pokusavao sam svim snagama da odrzimo vezu medjutim za to su potrebne obe strane ne samo jedna ona je odustajala polako i nakon nekoliko meseci zavrsili smo definitivno mene je to totalno poremetilo da i nakon godinu dana ja ne mogu prestati misliti o njoj a da ne spominjem prvih par meseci je bilo kao da sam se skidao sa heroina ne daj boze nikome!
pre 10 godina
Znate ono dok sam u vezi a muškarac sam spopadaju me i maloletnice i milfice a jad sam solo nema ni za nokat e kadcsu devojke u pitanju to je i u vezi a i posle nje pa po tome shvatite ko brže preboli !!!
pre 10 godina
I posle 15 godina ti bude bolje :)
pre 10 godina
Meni je bilo dosta tesko posle raskida,iako sam bio s njom samo 4 meseca...Sad hoce da budemo drugovi,ali meni to nikako ne ide,i tesko da cu sad verovati devojci..tako se bar osecam...
pre 10 godina
Ni posle dve godine ne mogu da se sastavim...
pre 10 godina
Nema veze sa polom. Ona mene neće. OK, u redu, jedan život imam, ko hoće da provede najbolje godine života u tugovanju za nekim ko je odavno pošao dalje neka mu, ja ću život da posvetim onima koji me ispunjavaju i sebi. Meni bude teško i kad se sa drugom posvađam, a kamo li sa nekim koga sam voleo, ali ne pristajem da mi zivot prođe tugujući za nekim ko me ne voli. Lakše mi je bez nje nego recimo bez jedne ruke, mada verujem da ima ludaka koji bi i to dali da im se vrati onaj ko ih neće. Ja sam pošao dalje, ne mogu reći da se ne setim ponekad, ali nikada se ne bih vratio njoj.
pre 10 godina
U kraćim vezama lakše je muškarcima da prebole jer se ne vezuju tako brzo ali što je veza duža to će im biti teže da prebole dok se devojke više vezuju na početka pa zato teško podnose raskide kraćih veza ali ako je veza duga i ako je raskid na njenu inicijativu jer joj je vremenim muškarac dosadio il su isplivale neke mane itd onda će svakako lakše ona preboleti. žene su vremenom u vezi mnogo predanije i bolje i više se trude uče i sazrevaju a muškarci se nikada ne menjaju a vremenom neke osobine dosade i neke mane ne mogu da se tolerišu. ..
pre 10 godina
Mene je ostavio decko. On je bio nesto najbolje sto sam ikada imala i znam da nikada vise necu imati nekog takvog. Ostavio me je pre nedelju dana, ali trebalo mu je manje od 3 da preboli taj raskid. Ne krivim ga sto je prestao da me voli, pravila sam nesvesno previse gresaka. Najteze mi je da se izborim sa uspomenama. Pre mesec dana bili smo zajedno na moru..sada nema vise ko da mi kaze "laku noc". Tesko mi je, on je jos "moj Zeljko"
pre 10 godina
Aron: Nazalost si u pravu. Danas je to postalo pomalo haoticno sto se tice veza, ne govorim sada o braku. Muskarci treba sve vreme da budu posveceni, privrzeni, iskreni, tolerantni, strpljivi, spremni na kompromise, ti koji vuku vezu napred, i onda, sta nam ostaje kad sve to izdrzimo, kakva je nagrada od suprotnog pola? Ah da, postanemo dosadni, posesivni, naporni i onda dodje ono cuveno - da moramo malo da stanemo i razmislimo o svemu kuda ova veza vodi... Postavlja se pitanje za devojke - ko je posesivniji i veci egoista ovde?
pre 10 godina
Lepo se nasmejah komentarima zato sto sa mojom dragom malo malo pa prolazim isto na svakih 20 dana,i uvek mislim gotovo kraj iskidam se od bola,umirem,raspadam,dusa me boli i onda se pomirimo mojom inicijativom.Ja ne znam sta bi mi se desilo da to potraje duze od 10 dana to je toliki bol da ja doslovno imam osecaj da mi je najblizi umro na rukama.Imao sam i pre nje jedan bolan raskid duzu vezu, 4 godine ja nisam znao kako se zovem posle tog raskida.Uvek ulozim puno sebe i zivaca u vezu zato se i iskidam,zena se samo okrene i mrtva hladna ode kao da niste ni postojali.Nit sa njima nit bez.
pre 10 godina
Posle raskida, samo odes na koncert. Prvo Metallica, pa zatim Iron Maiden, i zakljucis to sve sa AC/DC, i vratis se kuci pun zelje da raskines ponovo, pa da opet ides :)
pre 10 godina
Kada se lepo i iskreno popricate sa sobom sta vam to nedostaje jer niste sa bivsom/bivsim, zasto ste bili zajedno, zasto vise niste, dolazite do znacajnih podataka o sebi, svojim zeljama i potrebama i njihovim korenima. A onda mozete i da uticete na sebe, da vidite kako da budete zadovoljni. Potrositi zivot na interpretacije nekih uspomena nije bas najbolje resenje.
pre 10 godina
Onaj koji pati je gubitnik. Patices ako pocnes da analiziras stvari gde si gresio/la. Ne smes sebi dozvoliti da misli vladaju tobom. Ja npr.kad god sam raskidao za mene je sutradan uvek bio novi pocetak. Nikada se nisam kajao ni za jedan svoj postupak, bio on dobar ili los svakako iz njega sam izvukao neku pouku. Na sve treba gledati pozitivno. Ono sto mora da se desi, desice se i nikakva sila ga nece spreciti. Zato za mene nema merodavanja ko vise pati, svako na svoj nacin. Biraj prijatelju, ili ces da se sjebes totalno ili ides dalje. Neko kaze da potiskujem emocije, gusim u sebi, ne bih se slozio sa tim. Samo se okrenem drugim stvarima, a vreme kao i sve ostalo ucini svoje.
pre 10 godina
@Pantagruel
Razgovaraj sa nekim dobrim psihologom da te oslobodi tog osecaja krivice i tereta koji nosis zbog svog detinjstva. Nemoj svoja osecanja vezana za majku koja je otisla projektovati na svoje dete. Ne mozemo mi nista obecati sebi (naravno to kao dete ne znas), jer stvari ubzivotu zavise od mnogo stohastickih faktora na koje ne mozemo da uticemo.
Mozda ste vi kao roditelji uradili najbolje za svoju devojcicu upravo razvodom. Time sto ces sebe lisiti licnog zivota u smislu porodice mozda natovaris preveliki teret na nju kad poraste unsmislu odgovornosti za tvoje emocije. U nasoj kulturi to rade najcesce zene ostajuci u losim brakovima navodno zbog dece sto ovi kad porastu ne mogu da "poplacaju". U krajnjoj liniji ako ne zelis da imas vise dece postoje zene koje ne zele decu. Pametni ljudi znaju da razluce sta je ljubav prema detetu, a sta prema partneru i ne takmice se sa ljubavlju koju neko daje detetu bilo da je rec o bioloskim roditeljima ili onima koji to nisu. Ti sebi trazis partnera, ne detetu majku. Ona majku ima, kao sto ima i tebe kso oca. Dok god se ne ponasate kao stoka jedno prema drugom ona ce odrasti u normalno ljudsko bice.
pre 10 godina
Pantagruel, tako ne činiš dobro ni sebi ni svom detetu. Odričući se sopstvenog života (jedinog koji imamo), nesvesno i neželjeno, ali, na žalost, sasvim izvesno e neizbežno, svaljujes na pleca svog deteta teret zrtve koji si (kako si ti ubeđen) zbog njega poneo. To je teret koji će nositi doživotno i kojim ćeš samo obnoviti i u sledećoj generaciji ciklus nesrećne porodice.
Ne znam ko više pati, ali ovao istraživanje ne polaziood pretpostavke da se dvoje ljudi rastaje, najčešće, zato što se jedno od njih zaljubilo u neku drugu osobu. Logično da će onaj kome se to desili patiti malo kli ni malo, dok će onaj koji je osfavljen, a pre toga možda i prevaren, mnogo više i duže patiti.
pre 10 godina
Ako neko posle godinu ili dve dana trazi nekakvo objasnjenje to nema veze sa ljubavlju prema toj oso i, vec sa sujetom i nevericom da je predragi "ja" dobio otkaz od necijih emocija.
@Pantagruel
Nisam sigurna da je Vasa zrtva potrebna Vasem detetu da bi bila srecna i uspesna, i da bi jednog dana imala svoju stabilnu porodicu. Pozdrav.
pre 10 godina
@Mladen
Slomljena zena trazi pomoc, a muskarac ne.
pre 10 godina
Pantagruel, upravo to. kao da si opisao mene. samo što se ja još nisam razveo i nadam se da neću (kažem nisam još jer ni sam nisam svjestan kako smo nakon svega uspjeli izdržati zajedno). trenutno je situacija stabilna, a moja dva mala anđela lagano odrastaju u prekrasnu dječicu. onih nekoliko dana u nekoliko navrata koliko me napuštala i odlazila s njima kod svoje mame bili su mi pakleno teški, upravo zbog toga što si napisao. i zato sam spreman preći preko toliko toga, što inače ne bih ni u snu. čovjek kad dobije djecu onda je tek svjestan koliko je toga spreman dati. i ona i ja dolazimo iz potpuno razorenih obitelji i gledati našu obitelj i te sretne trenutke koja djeca proživljavaju, to mi je nešto neprocjenjivo. sjećam se svoje boli kad je otac otišao i ta bol vjerojatno je jedna od stvari koja me najviše definirala u životu. zato se nadam da ćemo izdržati i da će moja djeca odrasti sa mnom, s nama. trudimo se, pa ako smo uspjeli ostati na okupu 6 godina, valjda možemo još 16 :)
pre 10 godina
Godinu ćeš za mnom žaliti
Druge moja pisma spaliti
A godine treće setiti se neće
Godinu će za mnom lutati
Druge će se srećno udati
A godine treće setiti se neće
pre 10 godina
Najviše se voli prvo dete i druga žena.
pre 10 godina
muskarci, jer upadnu u aksioznost, a tu je i alkohol, i stvara ze zacarani krug, jer je alkohol depresiv. mnogo bolja stvar od alkohola,a da se preboli i delimicno zaboravi voljena zenska osoba je sony play station i sport kao ventil, i naravno druga devojka-zena mladja, lepsa i pametnija, ali za to treba malo vise vremena da se pronadje.
pre 10 godina
Hvala Bogu niko nije umro, tako da ne vidim razlog za očajavanjem. Toliko ima mogućnosti dok smo živi i zdravi da je suludo gubiti dane na patnju i prizivanje bolesti kroz takva stanja. Uvek posle takvih raskida, a bilo ih je nemali broj, podvučem crtu i vidim samo šanse! Razvod je malo komplikovanija i osetljivija priča zbog malih anđela.
pre 10 godina
@остављен
Blago tebi ako ti je to najgora stvar u zivotu.Iskreno ti kazem blago tebi.
pre 10 godina
Ima jedna mudrost koja kaze: Ako nisam ja za tebe-nisi ni ti za mene... To vazi za sve partnere... kuca, posao, prijatelji...
pre 10 godina
Ove komentare pisu muskarci! Nije istina,zene vise bili,zena duze pati,vrti po glavi gde je pograsila,sta je trebala drugacije da napravi,da li je trebala biti bolja...itd. Muskarac,tu noc u kafani,kapi neku ravu,i kao smorio sam se,nisam mogao vise sa njom...
pre 10 godina
Definitivno, muskarci, mada, nema pravila jer zena ce uvek pre pronaci srodnu dusu posle raskida, nego muskarac.Lakse preboli cak i ako su sa nekim , koga ne vole, samo da dokazu da mogu naci, drugog.Muskarac, kad to sazna, pati jos, vise.Neki, muskarci, posle dugih, veza, ne mogu vise da se oporave, da nadju, srodnu dusu, ozene se.Pa, istog razloga su skloni alkoholu, drogama i l se povlace u sebe.
pre 10 godina
...kako god, podjednako patimo, cini mi se...
pre 10 godina
Emocije iskljuciti I trezveno razmisljati...Zvonko Bogdan:"Ne vredi ni zbog koga gorke suze liti..."
pre 10 godina
@panta... gospode boze koliko gluposti na jednom mestu. upravo su te ogorcenost i tvoja sopstvena ogranicenost dovele u poziciju u kojoj se nalazis. ... ona i njeno potomstvo????
pre 10 godina
Da je valjalo ne bi propalo i to svako treba da ima u vidu i pre nego što uđe u vezu i u toku veze i posle raskida. Jer da je ona bila bolja i ja bih bio bolji i da je on bio bolji i ja bih bila bolja. Ne trebamo mi sami da zaključujemo da li smo bili dobri prema drugoj osobi nego ta osoba treba da zaključi da li smo bili dobri ili ne. Ako to ona ne zaključi znači da im takvi ne trebamo. Ljudi prosto ne obraćaju pažnju na to šta druga strana misli i onda se čude šta se zbilo u stvari obuzeti smo svojim egom da nas ne interesuje druga strana ako mi mislimo da je to i to u redu znači da je u redu ali u realnosti nije. ljubav je naizmenično davanje i uzimanje ako nema davanja i uzimanja onda nema ni ljubavi onda je to samo goli interes.
pre 10 godina
Ja sam stručnjak za te ...ljubavne probleme ;-)
pre 10 godina
Ljudi koji ulaze u veze su sumnjive inteligencije, ljudi koji pate zbog raskida još sumnjivije, a ljudi koji ulaze u ozbiljne veze najsumnjivije.
pre 10 godina
Kao da je bitno
pre 10 godina
Glavna razlika koja nije navedena je u tome da muskarci u vezu ulaze onako, otvoreno, punog srca i zelje, bez ikakvog pretvaranja, onakvi kakvi jesu, dok za razliku od njih zene sve rade promisljeno i sa nekim ciljem, da ne kazem iz interesa iako se moze reci da je upravo to prava rec.
Ja sam se jednom opeko i to mi je dovoljno.
pre 10 godina
Individualno....
pre 10 godina
Nije mi jasno i dan danas zašto ljudi raskidaju ako se vole.
Ako pate jedno za drugim , zašto ne ulože više energije da rade na sebi i ostanu u vezi u kojoj ima ljubavi?
Raskinu i idu dalje da bi sa drugim partenrom došli u istu situaciju, odnosno da bi se sapleli o sopstvenu nesposobnost za ostajanje u dugoročnoj povezanosti.
Razumljivo je da ako ste ispaštali u vezi , da će vam raskid prijati, i što bi ond bilo patnje?
Ali ovo prvo mi stvarno nije jasno.
pre 10 godina
Kakve veze ima patnja sa tim koliko smo nekog voleli? Ako verujemo da nečeg može biti onda se za tu ljubav borimo. Ako ne verujemo, idemo dalje i nosimo ono što vredimo sa sobom. Ali stajati u mestu i kukati, samotešiti se i samosažaljevati...
pre 10 godina
Што сам бивао старији, све мање су ме испуњавала ситна задовољства која ми је живот пружао и све јасније сам схватао где треба тражити праве изворе радости и смисла. Научио сам да бити вољен не значи ништа а да је волети све, да је способност да осећамо оно што даје вредност и лепоту нашем постојању....
Hermann Hesse - Srećan je ko ume da voli.
Prema tome i neuzvraćena ljubav je sreća, ne budite sebični volite što više i volite svim srcem. Ljubav se ne može potrošiti a što je više daješ, više će vam se vratiti.
pre 10 godina
@Dexy Apsolutne gluposti, sve se svodi na to da veze i brakove raskidaju na svoju inicijativu zene u 70-75% slucajeva, a to je zato sto prakticno uvek imaju zamenu. Analogija sa bravom i kljucem ne postoji slucajno. Jednostavno ima vise muskaraca (3-8%, zavisno od regiona) u starosnoj grupi 15-50 godina i zene imaju vise opcija. Tako da su one redje izlozene "patnji".
pre 10 godina
Pantagruel@bravo...malo ljudi tako misli posle razvoda. Uglavnom, većina "krene u zivot"izlasci, promene..a deca , u pocetku cesće viđenje a onda sve ređe jet treba stići na sve strane. Drugoj zeni se mnogo vise tolerise( gleda kroz prste). Neko se na vreme dozove pameti pa shvati da bolje, od majke svoje dece nema! Naravno da ima izuzetaka. Nekada covek shvati sa kim zivi tek kada pocne hleb da jede....ali dajem za pravo ljudima koji se kasno sretnu u zivotu( kada već imaju brakove). E za to treba "imati petlju" i sigurnost u svakom pogledu. Kajanje uvek postoji ma sta uradili?
pre 10 godina
A sta je sa gay vezama?
pre 10 godina
S tim da su muškarci pri zaokruživanju odgovora, zbog "junaštva" zaokruživali manji broj, a žene zbog "ženstvenosti" veći broj. Jači pol sposoban je da jače voli, gledao sam i doživeo to mnogo puta. E sad svi imamo pravo i na znanje, ali i na mišljenje.
pre 10 godina
@ Moskvič
Mislim da grešite oko umiranja.
Dešavaju se i ubistva i samoubistva. Nismo svi isti, ko zna šta se sve krije iza maske. Treba biti oprezan.
pre 10 godina
U Srbiji muškarci doživljavaju daleko veći bol nego žene. Znam meni je uvek bilo teško kod svakog raskida i trebalo mi je dosta vremena da se oporavim. Razlog leži u tome što smo mi uglavnomm tvorci veza jer su žene u tom procesu potpuno pasivne i svejedno im je.
pre 10 godina
Глупост. Не ради се о болу због неопходности поновног такмичења. Развео сам се пре три године. Највише боли сазнање да си као дете стотине пута обећао себи да ћеш бити бољи и паметнији од својих родитеља, да ћеш својој деци пружити хармоничну породицу, испуњену љубављу, какву твоји теби нису, да се нећеш развести..., а ипак си то урадио. Свест о томе да си изневерио своје дете гризе те сваки дан, као канцер, иако се редовно виђате (у мом случају, три пута недељно) и мало је вероватно да ће икада проћи. Џабе што ја знам да могу имати (и имао сам) млађе, лепше, школованије и успешније од своје бивше жене, од којих су ми неке показале више емоција и оданости него што се од ње икада могло извући. Ниједна од тих не може бити мајка мојој ћерки која обожава баш ту једну, своју. А ја, ма шта ми говорили рoдбина и пријатељи (па и отац кији је недавно умро), не желим да правим нову породицу са другом, јер сам некада био дете које је оставила мајка и нећу, не могу, не смем себи да дозволим да пажњу, време, љубав, па и новац преусмерим са свог детета (које је моја звезда и потпуно је свесно тога) на било коју нову жену и њено потомство, било рођено са мном или из њеног првог брака.
pre 10 godina
Muskarci su osecajniji od zena zato vise pate,ovo misljenje sam stekao posle vise primera sto mojih sto tudjih.Zena se isplace ,prodje nedelju dana i eto je na splavu djuska u separeu.
pre 10 godina
zene brze prebole jer kad raskinu, vec sutra jedno 20 njih je muvaju, dok muskarac dugo ostaje sam i sve zene beze od njega kao da je uklet.
pre 10 godina
čudi me da žene nisu zaokruzle 10....jer vole to tako da prezentuju.
pre 10 godina
Naravno da je zenama uvek lakse.
pre 10 godina
Cud je zenska smijesna rabota, stotinu ce promeniti vjera da ucini sto joj srce zudi.
pre 10 godina
Ljudi koji ulaze u veze su sumnjive inteligencije, ljudi koji pate zbog raskida još sumnjivije, a ljudi koji ulaze u ozbiljne veze najsumnjivije.
pre 10 godina
To naravno zavisi i od razloga zašto je došlo do raskida, da li je prevara u pitanju ili nešto drugo. Ja sam 3 god.bila u vezi sa momkom, prekinuli smo prije 2 godine sticajem okolnosti, tako je moralo biti... Ali cijeli život ćemo ostati dragi jedno drugom, prava ljubav u srcu ostaje zauvijek.
pre 10 godina
Zene prebole brze... nemaju one srce, samo digitron.
pre 10 godina
Jos nisam prebolio. 10 godina.
pre 10 godina
Muškarci su suviše ponosni da priznaju. Ali ja verujem da je njihov bol mnogo veći. Muškarci su u takvim trenucima ponekad spremni da povrede sabe i druge bez trezvene glave, što se ređe dešava kod žena. Jer kad testosteron počne da prži mozak i telo tu razuma nema. Po meni, ženama u takvim trenucima je bitnije kako okolina gleda na sve to i posebno kako okolina gleda na nju. Ako okolina smatra da je ona izašla iz veze kao "pobednica" onda se dotična i ne osvrće iza sebe. Ona teže prihvata raskid ukoliko oseća da je okolina "sažaljeva". Muškarce faktor okoline nedotiče, ludilo je u glavi.
pre 10 godina
Vise pate muskarci
pre 10 godina
sve tačno, sem ovoga da više pogadja žene
pre 10 godina
Žena.
pre 10 godina
4 godine . Slomljenoj zeni ce svako da pomogne, slomljenom muskarcu od pomoci jedino nude alkohol.
pre 10 godina
Najviše se voli prvo dete i druga žena.
pre 10 godina
Iznenadujuce, ali zena.
pre 10 godina
@Dexy Apsolutne gluposti, sve se svodi na to da veze i brakove raskidaju na svoju inicijativu zene u 70-75% slucajeva, a to je zato sto prakticno uvek imaju zamenu. Analogija sa bravom i kljucem ne postoji slucajno. Jednostavno ima vise muskaraca (3-8%, zavisno od regiona) u starosnoj grupi 15-50 godina i zene imaju vise opcija. Tako da su one redje izlozene "patnji".
pre 10 godina
Zena brze zaboravi i ovo priznajem kao zensko. Moj bivsi je nedavno trazio objasnjenje posle godinu i po od raskida, ej, godinu i po! Gde mu ja padoh na pamet posle toliko vremena?!
pre 10 godina
Ove komentare pisu muskarci! Nije istina,zene vise bili,zena duze pati,vrti po glavi gde je pograsila,sta je trebala drugacije da napravi,da li je trebala biti bolja...itd. Muskarac,tu noc u kafani,kapi neku ravu,i kao smorio sam se,nisam mogao vise sa njom...
pre 10 godina
A sta je sa gay vezama?
pre 10 godina
Glavna razlika koja nije navedena je u tome da muskarci u vezu ulaze onako, otvoreno, punog srca i zelje, bez ikakvog pretvaranja, onakvi kakvi jesu, dok za razliku od njih zene sve rade promisljeno i sa nekim ciljem, da ne kazem iz interesa iako se moze reci da je upravo to prava rec.
Ja sam se jednom opeko i to mi je dovoljno.
pre 10 godina
Uvek lakse preboli onaj koji ostavlja..
pre 10 godina
Pantagruel@bravo...malo ljudi tako misli posle razvoda. Uglavnom, većina "krene u zivot"izlasci, promene..a deca , u pocetku cesće viđenje a onda sve ređe jet treba stići na sve strane. Drugoj zeni se mnogo vise tolerise( gleda kroz prste). Neko se na vreme dozove pameti pa shvati da bolje, od majke svoje dece nema! Naravno da ima izuzetaka. Nekada covek shvati sa kim zivi tek kada pocne hleb da jede....ali dajem za pravo ljudima koji se kasno sretnu u zivotu( kada već imaju brakove). E za to treba "imati petlju" i sigurnost u svakom pogledu. Kajanje uvek postoji ma sta uradili?
pre 10 godina
jadni muskarci u srbiji, izgleda da mnogo pate.
pre 10 godina
Нема горе ствари на свету него бити остављен и издан од некога кога си волео.
pre 10 godina
upravo se razvodim ovih dana i mnogo je tesko,verujte.inicijator razvoda je zena.imamo 2 sina,mala,i hoce srce da mi pukne.molio sam,kumio,popravljao se u svakom pogledu po zeninom obrascu i opet-nista. osecam se totalno jadno,porazeno i katastrofalno. a moja zena likuje,ne pada joj tesko. uzgred,nisam mozda bio cvecka 100% ali da sam bio bolji i pazljiviji od mnogih-jesam.imam oci pa vidim sta sve mnogi rade. uzalud.kad zena resi nema pomoci.i sad sam ni kriv ni duzan kaznjen da sa svojim sinovima kad se vidim -vidim,a moju decu sada ce da podizu i vaspitavaju zenine tetke i strine.i to u mom vec bivsem stanu.ja sam izbacen. posteno? kako da ne.
pre 10 godina
Nije mi jasno i dan danas zašto ljudi raskidaju ako se vole.
Ako pate jedno za drugim , zašto ne ulože više energije da rade na sebi i ostanu u vezi u kojoj ima ljubavi?
Raskinu i idu dalje da bi sa drugim partenrom došli u istu situaciju, odnosno da bi se sapleli o sopstvenu nesposobnost za ostajanje u dugoročnoj povezanosti.
Razumljivo je da ako ste ispaštali u vezi , da će vam raskid prijati, i što bi ond bilo patnje?
Ali ovo prvo mi stvarno nije jasno.
pre 10 godina
Upravo sam u ovom procesu raspadanja,mnogo mi je lose,a tek je 2 meseca proslo.... Ljubav je cudna
pre 10 godina
Posle raskida, samo odes na koncert. Prvo Metallica, pa zatim Iron Maiden, i zakljucis to sve sa AC/DC, i vratis se kuci pun zelje da raskines ponovo, pa da opet ides :)
pre 10 godina
Mene je ostavio decko. On je bio nesto najbolje sto sam ikada imala i znam da nikada vise necu imati nekog takvog. Ostavio me je pre nedelju dana, ali trebalo mu je manje od 3 da preboli taj raskid. Ne krivim ga sto je prestao da me voli, pravila sam nesvesno previse gresaka. Najteze mi je da se izborim sa uspomenama. Pre mesec dana bili smo zajedno na moru..sada nema vise ko da mi kaze "laku noc". Tesko mi je, on je jos "moj Zeljko"
pre 10 godina
Upravo prolazim kroz to, i mnogo mi je teško, toliko me duša boli, da me boli i fizički (ma kako patetično zvučalo). I činilo mi se da neće proći nikad, ali ipak, svakim danom se osećam sve bolje. Nisam ni sama sigurna šta mene najviše boli, da li to što mi on nedostaje, ili upravo oni sažaljivi pogledi iz okoline koje je neko pominjao, ili strah od samoće, ili što je on već našao drugu ili već nešto deseto. Sigurno manje pati onaj ko je raskinuo. A definitivno se ne slažem da je ženama lakše da krenu dalje u novu vezu. Iako je 21. vek, žene i dalje čekaju da im muškarci priđu, što se možda neće desiti baš onda kad ti je najpotrebnije, dok muškarac ima tu prednost da pravi prvi korak, pa može odmah da krene u akciju. Šta ga znam, preživeću valjda ;)
pre 10 godina
muskarci, jer upadnu u aksioznost, a tu je i alkohol, i stvara ze zacarani krug, jer je alkohol depresiv. mnogo bolja stvar od alkohola,a da se preboli i delimicno zaboravi voljena zenska osoba je sony play station i sport kao ventil, i naravno druga devojka-zena mladja, lepsa i pametnija, ali za to treba malo vise vremena da se pronadje.
pre 10 godina
sta nedeljama, dve godine skoro.
pre 10 godina
Aron: Nazalost si u pravu. Danas je to postalo pomalo haoticno sto se tice veza, ne govorim sada o braku. Muskarci treba sve vreme da budu posveceni, privrzeni, iskreni, tolerantni, strpljivi, spremni na kompromise, ti koji vuku vezu napred, i onda, sta nam ostaje kad sve to izdrzimo, kakva je nagrada od suprotnog pola? Ah da, postanemo dosadni, posesivni, naporni i onda dodje ono cuveno - da moramo malo da stanemo i razmislimo o svemu kuda ova veza vodi... Postavlja se pitanje za devojke - ko je posesivniji i veci egoista ovde?
pre 10 godina
Znate ono dok sam u vezi a muškarac sam spopadaju me i maloletnice i milfice a jad sam solo nema ni za nokat e kadcsu devojke u pitanju to je i u vezi a i posle nje pa po tome shvatite ko brže preboli !!!
pre 10 godina
Zavisi od slučaja do slučaja, ali generalno se slažem, kad su ostavljena strana žene pate intenzivnije ali kraće, muškarci pate manje ali duže, nije redak slučaj da se nekoj bivšoj jave i posle više godina dok žene to skoro nikada ne rade.
pre 10 godina
Je li ovo na slici Vavrinka dok je imao 23? :)
pre 10 godina
Onaj koji pati je gubitnik. Patices ako pocnes da analiziras stvari gde si gresio/la. Ne smes sebi dozvoliti da misli vladaju tobom. Ja npr.kad god sam raskidao za mene je sutradan uvek bio novi pocetak. Nikada se nisam kajao ni za jedan svoj postupak, bio on dobar ili los svakako iz njega sam izvukao neku pouku. Na sve treba gledati pozitivno. Ono sto mora da se desi, desice se i nikakva sila ga nece spreciti. Zato za mene nema merodavanja ko vise pati, svako na svoj nacin. Biraj prijatelju, ili ces da se sjebes totalno ili ides dalje. Neko kaze da potiskujem emocije, gusim u sebi, ne bih se slozio sa tim. Samo se okrenem drugim stvarima, a vreme kao i sve ostalo ucini svoje.
pre 10 godina
Hvala Bogu niko nije umro, tako da ne vidim razlog za očajavanjem. Toliko ima mogućnosti dok smo živi i zdravi da je suludo gubiti dane na patnju i prizivanje bolesti kroz takva stanja. Uvek posle takvih raskida, a bilo ih je nemali broj, podvučem crtu i vidim samo šanse! Razvod je malo komplikovanija i osetljivija priča zbog malih anđela.
pre 10 godina
Definitivno, muskarci, mada, nema pravila jer zena ce uvek pre pronaci srodnu dusu posle raskida, nego muskarac.Lakse preboli cak i ako su sa nekim , koga ne vole, samo da dokazu da mogu naci, drugog.Muskarac, kad to sazna, pati jos, vise.Neki, muskarci, posle dugih, veza, ne mogu vise da se oporave, da nadju, srodnu dusu, ozene se.Pa, istog razloga su skloni alkoholu, drogama i l se povlace u sebe.
pre 10 godina
Propalo mi zdravlje zbog nje, da mi je neko pricao da ce mi se desiti, ne bih mu verovao. Ona u medjuvremenu zivi zivot... Nije mi problem da priznam da sam budala zbog toga sto sam sebi dozvolio sve to, ali jedno je sigurno...
pre 10 godina
Onaj ko vise voli teze preboli raskid.
pre 10 godina
Lepo se nasmejah komentarima zato sto sa mojom dragom malo malo pa prolazim isto na svakih 20 dana,i uvek mislim gotovo kraj iskidam se od bola,umirem,raspadam,dusa me boli i onda se pomirimo mojom inicijativom.Ja ne znam sta bi mi se desilo da to potraje duze od 10 dana to je toliki bol da ja doslovno imam osecaj da mi je najblizi umro na rukama.Imao sam i pre nje jedan bolan raskid duzu vezu, 4 godine ja nisam znao kako se zovem posle tog raskida.Uvek ulozim puno sebe i zivaca u vezu zato se i iskidam,zena se samo okrene i mrtva hladna ode kao da niste ni postojali.Nit sa njima nit bez.
pre 10 godina
@panta... gospode boze koliko gluposti na jednom mestu. upravo su te ogorcenost i tvoja sopstvena ogranicenost dovele u poziciju u kojoj se nalazis. ... ona i njeno potomstvo????
pre 10 godina
S tim da su muškarci pri zaokruživanju odgovora, zbog "junaštva" zaokruživali manji broj, a žene zbog "ženstvenosti" veći broj. Jači pol sposoban je da jače voli, gledao sam i doživeo to mnogo puta. E sad svi imamo pravo i na znanje, ali i na mišljenje.
pre 10 godina
Godinu ćeš za mnom žaliti
Druge moja pisma spaliti
A godine treće setiti se neće
Godinu će za mnom lutati
Druge će se srećno udati
A godine treće setiti se neće
pre 10 godina
Ako neko posle godinu ili dve dana trazi nekakvo objasnjenje to nema veze sa ljubavlju prema toj oso i, vec sa sujetom i nevericom da je predragi "ja" dobio otkaz od necijih emocija.
@Pantagruel
Nisam sigurna da je Vasa zrtva potrebna Vasem detetu da bi bila srecna i uspesna, i da bi jednog dana imala svoju stabilnu porodicu. Pozdrav.
pre 10 godina
Kakve veze ima patnja sa tim koliko smo nekog voleli? Ako verujemo da nečeg može biti onda se za tu ljubav borimo. Ako ne verujemo, idemo dalje i nosimo ono što vredimo sa sobom. Ali stajati u mestu i kukati, samotešiti se i samosažaljevati...
pre 10 godina
Odlicna metodologija se koristi u ovim novim istrazivanjima :) zaokruzi broj koliko te boli, nacrtaj sta osecas... itd. I jos posle statisticki obradjuju takve podatke.
Znacajan podatak bi bio odgovor na pitanje: Koliko vremena je proslo dok niste nasli novog partnera za ozbiljnu vezu? Zbog cega tako dugo/kratko?... i sl. Inace, ovakvi podaci mi deluju totalno neupotrebljivo i subjektivno.
pre 10 godina
Ziv sam!
pre 10 godina
Sve zavisi od razloga raskida....
pre 10 godina
Ja raskinuo početkom godine sa devojkom skojojm sam bio malo jače od 2.5 godine. I dalje me povremeno uhvati neka tuga i razmišljanje kada mi je baš teško. Još nisam ušao u drugu vezu nakon nje, a koliko znam ona je još uvek u vezi sa momkom zbog koga me ostavila.
Zaključak cele priče - muškarci su kao bezosećajna stoka? Jesu ali amlo juče! Muškarci su emotivne budale!
pre 10 godina
Srce mi je ostalo sa njom u 2003-oj, 12 godina je proslo.
pre 10 godina
Pantagruel, tako ne činiš dobro ni sebi ni svom detetu. Odričući se sopstvenog života (jedinog koji imamo), nesvesno i neželjeno, ali, na žalost, sasvim izvesno e neizbežno, svaljujes na pleca svog deteta teret zrtve koji si (kako si ti ubeđen) zbog njega poneo. To je teret koji će nositi doživotno i kojim ćeš samo obnoviti i u sledećoj generaciji ciklus nesrećne porodice.
Ne znam ko više pati, ali ovao istraživanje ne polaziood pretpostavke da se dvoje ljudi rastaje, najčešće, zato što se jedno od njih zaljubilo u neku drugu osobu. Logično da će onaj kome se to desili patiti malo kli ni malo, dok će onaj koji je osfavljen, a pre toga možda i prevaren, mnogo više i duže patiti.
pre 10 godina
Zena me izdala ko psa,jednim potezom zbrisala sve,ko da nista nije bilo, 18 godina,kao jucesnja magla.Nula!Nasao sam 15 godina mladju,i 15 x lepsu.Ali srce nije kamen,patilo je dugo-do infarkta.To se ne moze opisati,kao da je pala atomska.Sve je unisteno,brak,ljubav,porodica,spokojstvo,mir prijateljstva.Ostao sam kao brodolomac na pustom ostrvu,sam izgubljen.Prijatelji su se razbezali kao kukavice,okrecu glave ko da imam sidu.Od tada ne verujem nikom,pogotovo onim koji glume prijateljstvo,smuce mi se.Ali zivot ide dalje,i jedno znam,moj najbolji prijatelj sam ja.Moj savet:ne pati dugo,trazi sebi srodnu dusu,budi oprezan ali ne strasljiv,izaberi prijatelje,manje prijatelja ali pravih.I upamti,zemlja ce se i bez nas dalje okretati.Glavu gore!
pre 10 godina
Што сам бивао старији, све мање су ме испуњавала ситна задовољства која ми је живот пружао и све јасније сам схватао где треба тражити праве изворе радости и смисла. Научио сам да бити вољен не значи ништа а да је волети све, да је способност да осећамо оно што даје вредност и лепоту нашем постојању....
Hermann Hesse - Srećan je ko ume da voli.
Prema tome i neuzvraćena ljubav je sreća, ne budite sebični volite što više i volite svim srcem. Ljubav se ne može potrošiti a što je više daješ, više će vam se vratiti.
pre 10 godina
3...2...1....iiiiiii počinjemo ponovo...
pre 10 godina
Znate ljudi, ne može se sve izmeriti, niti prikazati naučnim činjenicama. A još manje kroz brojke i procente. Emocije se ne mogu staviti na papir. Naravno, ovo je čisto okvirno istraživanje, ne treba uzeti zdravo za gotovo, ali sam primetio da se odnosi između muškaraca i žena sve češće mere nekim istaživanjima, te ovim teorijama te onim. A stvar je u tome da su to mnogo komplekse stvari. Koje zapravo i imaju draž u tome što su nepredvidive.
pre 10 godina
Ja sam stručnjak za te ...ljubavne probleme ;-)
pre 10 godina
Eh, kad se setim kad me je devojka u srednjoj skoli ostavila posle 6 meseci veze... Preboleo sam je sasvim posle godinu i po dana, ali taj prvi susret sa ljubavnom patnjom je bio veoma traumaticno iskustvo. Kasnije se smejes sam sebi :)
pre 10 godina
10 godina je proslo, a ja nju i dalje volim ...
pre 10 godina
Onaj kome je manje znacilo.
pre 10 godina
U kraćim vezama lakše je muškarcima da prebole jer se ne vezuju tako brzo ali što je veza duža to će im biti teže da prebole dok se devojke više vezuju na početka pa zato teško podnose raskide kraćih veza ali ako je veza duga i ako je raskid na njenu inicijativu jer joj je vremenim muškarac dosadio il su isplivale neke mane itd onda će svakako lakše ona preboleti. žene su vremenom u vezi mnogo predanije i bolje i više se trude uče i sazrevaju a muškarci se nikada ne menjaju a vremenom neke osobine dosade i neke mane ne mogu da se tolerišu. ..
pre 10 godina
Voleo sam je mnogo.Govorila mi da sam savrsen.Da je ponosna na mene, da je najbolje ljubim, grlim, pricam...verio sam je.Nije nam islo kako smo hteli.Nasla je drugog nakon par dana.Slomila mi je srce, a u isti trenutak sam u shvatio da me nije vredna...
pre 10 godina
Pantagruel, upravo to. kao da si opisao mene. samo što se ja još nisam razveo i nadam se da neću (kažem nisam još jer ni sam nisam svjestan kako smo nakon svega uspjeli izdržati zajedno). trenutno je situacija stabilna, a moja dva mala anđela lagano odrastaju u prekrasnu dječicu. onih nekoliko dana u nekoliko navrata koliko me napuštala i odlazila s njima kod svoje mame bili su mi pakleno teški, upravo zbog toga što si napisao. i zato sam spreman preći preko toliko toga, što inače ne bih ni u snu. čovjek kad dobije djecu onda je tek svjestan koliko je toga spreman dati. i ona i ja dolazimo iz potpuno razorenih obitelji i gledati našu obitelj i te sretne trenutke koja djeca proživljavaju, to mi je nešto neprocjenjivo. sjećam se svoje boli kad je otac otišao i ta bol vjerojatno je jedna od stvari koja me najviše definirala u životu. zato se nadam da ćemo izdržati i da će moja djeca odrasti sa mnom, s nama. trudimo se, pa ako smo uspjeli ostati na okupu 6 godina, valjda možemo još 16 :)
pre 10 godina
"Ako resis da zivis dva vinjaka, jedan deprozepam na svaka 3 sata. I puno tecnosti to je jako bitno. I posle 15 godina ti bude bolje."
pre 10 godina
Da je valjalo ne bi propalo i to svako treba da ima u vidu i pre nego što uđe u vezu i u toku veze i posle raskida. Jer da je ona bila bolja i ja bih bio bolji i da je on bio bolji i ja bih bila bolja. Ne trebamo mi sami da zaključujemo da li smo bili dobri prema drugoj osobi nego ta osoba treba da zaključi da li smo bili dobri ili ne. Ako to ona ne zaključi znači da im takvi ne trebamo. Ljudi prosto ne obraćaju pažnju na to šta druga strana misli i onda se čude šta se zbilo u stvari obuzeti smo svojim egom da nas ne interesuje druga strana ako mi mislimo da je to i to u redu znači da je u redu ali u realnosti nije. ljubav je naizmenično davanje i uzimanje ako nema davanja i uzimanja onda nema ni ljubavi onda je to samo goli interes.
pre 10 godina
@остављен
Blago tebi ako ti je to najgora stvar u zivotu.Iskreno ti kazem blago tebi.
pre 10 godina
Uvek lakse preboli onaj koji ostavlja..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slucajni prolaznik, 7. avgust 2015 20:37) # Link komentara
Osim ako se ne pokaje...
pre 10 godina
Kao da je bitno
pre 10 godina
Kada su emocije u pitanju statistika je manje vazna. Neke zaboravimo odmah, a neke mozda nikad. Samo jedna je nezaboravna, a ostale su lako zamenljive, cak i kada nas ta ne zasluzuje, ako smo u nju ugradili sve sto smo imali. Stradaju oni koji su kulturniji, vaspitaniji, koji su cistijo i naivniji.... Dusa je bespolna.
pre 10 godina
Emocije iskljuciti I trezveno razmisljati...Zvonko Bogdan:"Ne vredi ni zbog koga gorke suze liti..."
pre 10 godina
...kako god, podjednako patimo, cini mi se...
pre 10 godina
Sta da vam kazem ljudi moji daljina nas je razdvojila pokusavao sam svim snagama da odrzimo vezu medjutim za to su potrebne obe strane ne samo jedna ona je odustajala polako i nakon nekoliko meseci zavrsili smo definitivno mene je to totalno poremetilo da i nakon godinu dana ja ne mogu prestati misliti o njoj a da ne spominjem prvih par meseci je bilo kao da sam se skidao sa heroina ne daj boze nikome!
pre 10 godina
Ni posle dve godine ne mogu da se sastavim...
pre 10 godina
Meni je bilo dosta tesko posle raskida,iako sam bio s njom samo 4 meseca...Sad hoce da budemo drugovi,ali meni to nikako ne ide,i tesko da cu sad verovati devojci..tako se bar osecam...
pre 10 godina
Dve godine od raskida, nista se nije promenilo, osecam se slomljeno kao i tada, samo covek navikne da zivi sa tim. Prosla sve faze, preispitivanja sebe, depresije, koja do duse nije nestala, bes, pad samopouzdanja... ali nekako najgore pada to nedostajanje.
pre 10 godina
остављен, 07. avgust 2015 21:54)
ne samo u ljubavi,izdaja jeste najgora stvar na svetu!
pre 10 godina
@Mladen
Slomljena zena trazi pomoc, a muskarac ne.
pre 10 godina
I posle 15 godina ti bude bolje :)
pre 10 godina
@Pantagruel
Razgovaraj sa nekim dobrim psihologom da te oslobodi tog osecaja krivice i tereta koji nosis zbog svog detinjstva. Nemoj svoja osecanja vezana za majku koja je otisla projektovati na svoje dete. Ne mozemo mi nista obecati sebi (naravno to kao dete ne znas), jer stvari ubzivotu zavise od mnogo stohastickih faktora na koje ne mozemo da uticemo.
Mozda ste vi kao roditelji uradili najbolje za svoju devojcicu upravo razvodom. Time sto ces sebe lisiti licnog zivota u smislu porodice mozda natovaris preveliki teret na nju kad poraste unsmislu odgovornosti za tvoje emocije. U nasoj kulturi to rade najcesce zene ostajuci u losim brakovima navodno zbog dece sto ovi kad porastu ne mogu da "poplacaju". U krajnjoj liniji ako ne zelis da imas vise dece postoje zene koje ne zele decu. Pametni ljudi znaju da razluce sta je ljubav prema detetu, a sta prema partneru i ne takmice se sa ljubavlju koju neko daje detetu bilo da je rec o bioloskim roditeljima ili onima koji to nisu. Ti sebi trazis partnera, ne detetu majku. Ona majku ima, kao sto ima i tebe kso oca. Dok god se ne ponasate kao stoka jedno prema drugom ona ce odrasti u normalno ljudsko bice.
pre 10 godina
Individualno....
pre 10 godina
Preboli brže onaj, ko je manje voleo...
pre 10 godina
Lakse preboli onaj koji je manje voleo...
pre 10 godina
Nema veze sa polom. Ona mene neće. OK, u redu, jedan život imam, ko hoće da provede najbolje godine života u tugovanju za nekim ko je odavno pošao dalje neka mu, ja ću život da posvetim onima koji me ispunjavaju i sebi. Meni bude teško i kad se sa drugom posvađam, a kamo li sa nekim koga sam voleo, ali ne pristajem da mi zivot prođe tugujući za nekim ko me ne voli. Lakše mi je bez nje nego recimo bez jedne ruke, mada verujem da ima ludaka koji bi i to dali da im se vrati onaj ko ih neće. Ja sam pošao dalje, ne mogu reći da se ne setim ponekad, ali nikada se ne bih vratio njoj.
pre 10 godina
Kada se lepo i iskreno popricate sa sobom sta vam to nedostaje jer niste sa bivsom/bivsim, zasto ste bili zajedno, zasto vise niste, dolazite do znacajnih podataka o sebi, svojim zeljama i potrebama i njihovim korenima. A onda mozete i da uticete na sebe, da vidite kako da budete zadovoljni. Potrositi zivot na interpretacije nekih uspomena nije bas najbolje resenje.
pre 10 godina
Ima jedna mudrost koja kaze: Ako nisam ja za tebe-nisi ni ti za mene... To vazi za sve partnere... kuca, posao, prijatelji...
pre 10 godina
@ Moskvič
Mislim da grešite oko umiranja.
Dešavaju se i ubistva i samoubistva. Nismo svi isti, ko zna šta se sve krije iza maske. Treba biti oprezan.
90 Komentari
Sortiraj po: