Smuleco
pre 10 godina
@Nagatomi: Jermeni...
Ponedeljak, 13.07.2015.
20:39
Šejh Imran Husein, ugledni islamski teolog i filozof, naveo je u poruci muslimanima sa Balkana da zločin koji se dogodio u Srebrenici nije genocid.
IMAGE SOURCE
pre 10 godina
@Nagatomi: Jermeni...
pre 10 godina
Pametan covek.
pre 10 godina
Pa kako nije genocid,ako pobijes sve muskarce jedne etnicke skupine na jednom prostoru,onda si ocistio taj prostor od te etnicke skupine.Isto bi bilo i da su zene u pitanju,znaci osobe jednog pola,u reproduktivnom periodu.Efekat je isti.(mada su oni pobili i muskarce van reproduktivnog perioda,ljude u dubokoj starosti)
pre 10 godina
On je "teolog", koliko sam ja pilot! !!
(Salahuddin, 13. jul 2015 23:58)
On je pravi musliman, a ti si poturica sa srpskim prezimenom. A Srbija je sportski vladar planete. Sigurno ti nije lako
pre 10 godina
I ovaj kao i bezbroj drugih primera samo pokazuju koliko je lako manipulisati sa Balkancima
pre 10 godina
He, he. Ne daj boze da se pravoslavci i muslimani sloze.
pre 10 godina
zalosno, koliko je b92 pao. zalosno.
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Jok, ti si!
pre 10 godina
Kolko je para dobio Rusofil ,nek zadrzi misljene za sebe.
pre 10 godina
Ispade da je zapad kriv,sve smislio.Milosevic i drustvo,naivne zrtve.Jos ce ispasti da je zapad komandovao JNA,Arkanu.Verovatno su i odgovorni za boj na Kosovu pre 800 godina.
pre 10 godina
Gde ih samo na'vatate. Ugledni, pametni, i srpskon uvcetu umilni!
pre 10 godina
Ja mislim da je Turska (koju Bosnjaci smatraju bratskom zemljom) itekako imala uticaja da se ne izglasa Britanska rezolucija, a sada vi razmislite iz kojeg razloga.
pre 10 godina
Nije genocid, nije sistematicno ubijano stanovnistvo, vec vojno sposobni i vojno aktivni vojnici. Nemcima nisu sudili zato sto su ubijali vojsku, vec civile i to je oznaceno kao genocid, odnosno holokaust. No, njima su to svi zaboravili
(ap0calypto, 13. jul 2015 21:51)
Pa onda po tebi streljanje u Kragujevcu 1941 nije zlocin jer je tu pobijeno musko aktivno sposobno stanovnistvo od 16 do 60god starosti.
pre 10 godina
Procitajte tekst Alena Dalsa bivseg direktora CIA... Mnoge stvari ce vam biti jasnije
Svaka cast za ovaj tekst sve govori.
pre 10 godina
Poštovani, želim ti srećne predstojeće dane ramazanskog Bajrama. I tebi i svim drugim pripadnicima islamske vjeroispovjesti koji slušaju tvoje riječi .
pre 10 godina
Srbi nikada nisu niti će ugnjetavati narode koji žive sa njima u istoj državi. Šta je falilio, tada Muslimanima (ne Bošnjacima) u bivšoj Jugoslaviji? Nisu Srbi krenuli putem otcepljenja.. Krenuli su Muslimani znajući da će izbiti rat. Srbi nisu izvršili agresiju na Bosnu jer je to i njihova zemlja, tu su njihovi domovi. Republika Srpska je stvorena 9. januara 1992. godine. Da su Srbi hteli etnički očistiti teritoriju, učinili bi to početkom rata i taj bi posao završili u najviše mesec dana uzevši u obzir vojnu nadmoć. Srebrenica se dešava 1995. godine. Zašto baš tad i zašto baš Srebrenica? Na to pitanje svi mi trebamo pronaći odgovor. Ali pre toga, sada već, Bošnjaci moraju shvatiti sledeću stvar, BiH je srpska koliko i bošnjačka. Ko i zašto potencira reči agresija i genocid? Kome i zašto smeta Republika Srpska (Ona je deo BiH, bez nje nema ni BiH)? Zašto Srbima ne smeta FBiH? Zašto na bošnjačkoj strani nisu istraženi i procesuirani odgovorni za zločine nad Srbima? Bosna nije samo vaša država. Bosna je država tri konstitutivna naroda od kojih dva(Srbi i Hrvati) imaju dokaze svoje narodnosti kroz čitavu istoriju postojanja ovih prostora. Oni znaju od koga potiču vekovima unazad i sve je dokumentovano. Okanite se dobrih bošnjanja, prestanite da lažete sebe i počnite iskreno graditi i unapređivati BiH (državu sa dva entiteta i tri konstitutivna naroda). Srbe ne možete prevariti, ne možete oterati. Ali sa Srbima možete živeti kao što ste živeli u Jugoslaviji. Mi vas ne mrzimo.
pre 10 godina
On je "teolog", koliko sam ja pilot! !!
pre 10 godina
seik ti nemas pojma sta je genocid.
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Mozda nije kompetentniji, ali je realniji.
pre 10 godina
Gledao sam dosta njegovih predavanja, mogu samo da preporucim ostalim, ima dosta na youtube, sve lepo sa prevodom, ovog coveka najvise pljuju vehabije i slicni njima.
poslusajte coveka.
pre 10 godina
Hvala, gospodine,
dugo me nije ovako obradovao neki tekst filozofa i teologa,
nadam se da ce Vas pazljivo citati i Bosnjaci i Srbi, ali pre svih Gospodari zivota i smrti na ovim prostorima.
pre 10 godina
Hvala mudrom coveku. Juce je skoro istu poruku izgovorio vrhovni imam ruske muslimanske zajednice dok je pokazivao novu velelepnu dzamiju u centru Moskve. I pozvao je Bosanske muslimane da ne budu oruzje u rukama zapadnih interesa koji ne zele nikavko dobro narodima van Evropske unije, Amerike i njihovim satelitima.
pre 10 godina
Postoji zapis iz 1992. gde se cuje da Mladic kaze za plan da se razdvoje Srbi od ostalih "ljudi pa ovo je genocid", tako da je to bila politika Republike Srpske. Jasan je cilj ovakvog stava, huskanje muslimana protiv zapadne civilizacije. Genocid je pocinjen od starne Mladiceve vojske, a treba da odgovaraju i oni koji ga nisu sprecili.
pre 10 godina
Glas razuma!Ne znam kako je čovek u sveopštem ludilu izjava da nešto kaže i to veoma pametno.Plan uvek postoji,za nekog loš,za nekoga dobar.Ovde na Balkanu postoji mnogo veći problem što mi tudje planove bezuslovno,olako prihvatamo i sprovodimo u delo a da nismo svesni posledica.Za nas se uvek završi pogubno.Drugi su nam krojili odelo i sad smo stali smo na pola puta,zabezeknuti.Ne možemo više nikud.Bojimo se da gledaamo unazad,a nemamo gde da gledamo unapred,zato zadržavamo vreme,u strahu od ma kakvog rješenja.Uvek isto radimo.Bacili su nam kosku i kao gladni psi smo s epoklali oko koske.Da je bar neko kosku pojeo.Nitije glodao kosku niti je drugom davao.Isti ti "mirotvorci" su prvo sve posvadjali,zavladali,profitirali i dan dans podgrevaju i pale vatru u tudjemo dvorištu.Oni imaju plan.Sami smo krivi što smo sve progutali šta su nam servirali.Ne znam kako se može meriti ubistva.Koja je to merna jedinica.Ubica,zločin,masovni ubica,genocid.Nazovite kako god ali ubistvo je ubistvo.Možda jedina razlika postoji kada su ubustva planirana sistematski.Pa pobogu celo čovečanstvo što reče čovek je sprovodilo vekovima sistemska ubistva.To je tragedija čoveka.Gomila koja je obmanuta sprovodi tudje sistemske ideje u delo.Narodima Balkana nedostaje ona lepa rečenica Ive Andrića:"Kmetovo je da radi a agino da ga pazi, jer i travka treba i rosu i kosu."Setite se samo onih bolesnih izopačenih parola po utakmicama,poruka po autobusima,zidovima.Da li je to čovek misaona mašina?Dekapitiziran.
pre 10 godina
Svaki Srbin normalan osuđuje zločin, ko to može podržavati neka mu se isto dogodi.
pre 10 godina
Ovog treba u Potocare odvesti,pa da vidi,satrane cele familije,vertikalno i horizontalno.Sve neki bajni online-svedoci!
pre 10 godina
Realan tekst. Bravo !
pre 10 godina
Ovaj samo loži, nisu mu važne žrtve već saveznik protiv zapada, a mi po običaju nasednemo iz prve.
pre 10 godina
Još i Davida Ickea da pitaju i članak bi bio kompletan. Ne mogu ovih teoretičara zavjere.
pre 10 godina
Lako ga je prozreti. On bi očigledno da pravi nekakvu veliku antizapadnu koaliciju, pa se udvara istočnim hrišćanima.
(Miki, 13. jul 2015 21:29)
Ne, nego čovek želi dobro muslimanima, želi da se okanu ekstremizma. On dobro vidi možda najekstreminiji primer kako je zapd uništio Avganistan i ne želi da se to više dešava. Saudijska Arabija je fabrika ekstremizma, ima bogatstvo i to koristi da ubacuje teroriste širom sveta, uz odobrenje zapada jer im da je novac. Onda hrišćani počnu da mrze muslimane i stvara se konflikt. Onim najbogatijim najmanje je stalo do običnog naroda, oni samo gledaju kako da se obogate.
pre 10 godina
@ (pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
Prijatelju, nisi shvatio sustinu. Covek je lepo objasnio da je genocid onda ako je neki veliki zlocin drzavna politika a ne ako neki general pomucenog uma potamani nekoliko hiljada ljudi, na svoju ruku. Zbog tog JEDNOG generala se ne mogu svi Srbi proglasiti genocidnima.
pre 10 godina
Pošteno i pravedno sagledavanje šejha.Sama etimologija jasno kaže.Genocid sama reč govori je tendencija da se zatre gen naroda (plansko deklarativno ubijanje celih porodica otac,supruga,deca).Masakr (mas-opšte,množinsko ubijanje,pokolj).Dakle ovo šta je bilo u Srebrenici najbliže bi bilo izrazu masakr ali ga niko ne koristi namerno.Niti je planirano,niti je uključilo cele porodice.Ovo govorim NIKAKO iz nekog opravdanja čina nego samo kao odgovor na glas ovog smirenog i duhovnog čoveka koji isto ovo misli.
pre 10 godina
Sejh niti u jednom dijelu svog videa nije rekao da nije bilo genocida. Na pocetku cak i podvlaci da se desio genocid, ali da je potez Rusije bio mudar sto je ulozila veto na rezoluciju o Srebrenici jer je za cilj imala rasplamsavanje mrznje medju muslimanima i pravoslavnim hriscanima.
Slazem se sa sejhovim vidjenjem, kao sto i vjerujem da su ovi napadi na Vucica bili politicki planirani, kako bi se suzbio svaki pokusaj pomirenja muslimana i pravoslavnih hriscana, koji u makro-geopolitickom planu mogu stvoriti vojno-politicki savez strahovitih razmjera u teritoriji i ljudstvu.
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
evo šta napravi propaganda. Pametni, nije tačno da je " kukavički pobio 8000 civila kojima je obećao da im neće ništa ". on je to obećao ženama, starima i deci koji se i vide na snimcima i kojima stvarno nije bilo ništa nego koji su kamionima i autobusima svi, koji su želeli a želeli su svi, prebačeni za Tuzlu. U Srebrenici su sahranjeni borci koji su poginuli u borbama OKO Srebrenice za tri godine rata ( negde oko 2600 ljudi), borci koji su predali oružje tj ratni zarobljenici ili ljudi koji su na prevaru pozivani iz šume da izađu (nekih 200-300 ljudi) za čiju smrt treba da odgovara svaki monstrum koji je učestvovao u njihovom ubistvu dok je ostatak do 6400 koliko je do sada ukopano dovozeno sa svih strana Bosne ( dosta imena sa spomenika je još uvek živo a više od 1800 nikada nije bilo u okolini Srebrenice, ima primera da su dovozeni ostatci onih koji su kao dobrovoljci ratovali i poginuli u Hrvatskoj a tu sahranjeni da bi porodice dobile penzije). Dosta sa lažima a vi koji ovde ostavljate komentare proverite svoje podatke jer je mala granica između pametnog i onog drugog.
pre 10 godina
To vece,na igralistu u Bratuncu ih je bilo izmedju dve i tri hiljade.Dosli su tu autobusima transportnih preduzeca iz Srbije,morali su da naslone glavu na sediste ispred sebe i pokriju glavu rukama.U toku noci,na igralistu ih je cuvalo svega desetak naoruzanih ljudi.Sutradan su ih odvezli u Branjevo(opstina Zvornik) i sve pobili.Da dragi moji,genocid ,i te kako.
pre 10 godina
Svi treba da znaju da je kompletno ludilo '90-ih tj. rat u SFRJ rezirao Zapad tj. SAD i EU.
Poubijali smo se medjusobno,zamrzeli,jedni druge unesrecili, i na kraju svi skupa se unazadili i osiromasili, kako u materijalnom,tako i duhovnom,kulturnom i svakom drugom smislu!
Postali smo obicni zapadnjacki robovi,kolateralna steta i jeftina roba za potkusurivanje izmedju velikih sila.
Ko nije ovoga svestan,samo laze sebe,neobrazovanost i glupost su iskljuceni!
pre 10 godina
Koliki je njegov uticaj u BiH????Drugim recima njegovo misljenje nije bitno na ovim prostorima...
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
Naravno da je bitno, da znas definiciju genocida onda ne bi pisao nebuloze.
Osim sto bi se u udzbenicima pisalo da je Srpska vojska dakle Srbija pocinila genocid i mi kao narod bi se etiketirali kao genocidan sto nema veze s istinom, i drugo na zalost svih pobijeno je dosta nevinih ali nije bilo 8000 civila kako to zapad manipulise bilo je tu mnogo Naserovih vojnika koji su takodje ubijali nevine i srbe i hrvate a i verovao il ne i muslimane...
pre 10 godina
Ljudi, mi nismo, do objavljivanja onog VHS snimka, uopšte verovali da je moguće da srpski vojnici naprave takav pokolj. I pre spoznaje o stvarnim razmerama zločina, javnost u Srbiji je to odbijala kao mogućnost - jer to je sramotno, MI to ne radimo.
Ispostavilo se da su neki to ipak uradili. Da li je 2 hiljade ili 8 hiljada, opet je sramota. Sloba, Stanišić, Simatović - oni to sigurno nisu naredili, nema razloga ni logike.
Ovo je bio masakr iz osvete, opijenost pobedom, mržnja prema neprijatelju koji je d otada ubija srpske civile. Haos, nedisciplina, nema autoriteta i morala u vojsci.
Ali da su hteli da unište Muslimane - pa ne bi pobogu pustili žene i malu decu, prosto i jednostavno - da odu i da prežive masakr.
Mi smo sramotu priznali i generacije će živeti sa time, ali - genocid, to ne smemo.
pre 10 godina
Daj nam Bože još puno ovako dobrih i pametnih ljudi.
Hvala
pre 10 godina
Pa naravno da će tak oda priča kad spada u pro-iransku struju muslimana.
Bošnjaci su generalno u pro-turskoj struji, globalističkoj. Ovaj je u pro-iranskoj, dakle s druge strane hladnoratovske strane.
Za njega činjenie nisu važne i zapad je uvek za sve kriv. Tja!
pre 10 godina
Znaju "ovi sa zapada" kako da postignu emotivnu reakciju kod naroda. Kad se samo setim Markale- Racak- humanitarna intervencija-Oluja-Bljesak-Zuta kuca-Srebrenica-Kravice...sve tuzne price naroda sa Balkana koje zapadne sile koriste i "promovisu" onako kako im politicki odgovara.
Jedina nada je u mladima da ce izgraditi bolje odnose nego ovi propali politicari u SRB, BiH i HR.
pre 10 godina
Krajnje je vreme da manji naroodi kao sto su bosnjaci, hrvati, albanci, srbi...shvate da veci narodi, a posebno anglosaksonci uzivaju u igri koja se zove "zavadi pa vladaj!"
pre 10 godina
Kako nam je dovoljno malo za sreću? Izjava tamo nekog mahalskog nazovi šejha, baca u senku sve presude najmerodavnijih sudova i sve istrage i expertize, sve pada u vodu ,samo ako je po našoj volji.Stvarno nam nema pomoći.
pre 10 godina
Svaka cast gospodinu na odbrani istine i pravde!
pre 10 godina
Konačno neko da kaže istinu.
pre 10 godina
Konacno se cuo glas razuma.
pre 10 godina
Ovog čoveka već neko vreme pratim na YouTube i mogu vam reći da sam oduševljen. Nevezano za ovu izjavu, jednostavno je tako smiren i mnogo lepo priča, i u ovom ludilu islamskom koje je stvorio zapad preko ISIL-a i ostalih stvarno predstavlja islam u normalnom svetlu. Vidi se i da se mnogo dobro razume u svetsku politiku i geopolitiku, shvata suštinu i uporno predlaže da muslimani moraju da sklapaju saveze sa nama pravoslavnima odnosno Rusijom. U svakom slučaju predlažem svima da ga prate jer ima dosta snimaka sa prevodom.
pre 10 godina
Svaka čast!!! Glas razuma u ovom sveopštem mraku gde veliki zavađaju male kako bi lakše gospodarili.
Inače, moguće je pronaći snimke predavanja ovog mudrog čoveka, tek da ne misle svi da je islam religija isključivo fanatičnih glavoseča. Neobrazovanost i siromaštvo su oduvek bili najveći problem i razlog zašto "zapad", a i neke arapske monarhije, drže narod u bedi i bez elementarnog obrazovanja - tako je lakše da se upravlja i manipuliše. Zato nije valjao Gadafi, zato nije valjao Sadam, zato ne valja Asad.
Sve ovo, inače, pišem kao Srbin i pravoslavac - zli ljudi su svima nama neprijatelji, bez obzira na to koje smo religije i u šta verujemo. Dobri ljudi, humane ideje, ono su što bi trebalo da nas povezuje, inače nam spasa nema...
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
To mu je najmanji problem...
pre 10 godina
Konačno realan pristup, hvala gospodine HUSEINE !
pre 10 godina
Pratim ovog imam vec godinu dana na youtube-u i gledao sam njegova ucenja sirom arapskog svijeta o geopolitici i geostrategiji. Iako sam rodjen kao pravoslavac i potpuno nereligiozan izuzetno postujem ovoga covjeka i slazem se skoro sa svime sto nema veze sa religijom sto ovaj covjek prica.
Jedan od rijetkih koji otvoreno kaze sta su Saudijska Arabija, Katar i Turska i cije su oni marionete kroz vjekove do dana danasnjeg.
Jedan od ljudi na koga bi nasi Muslimani trebali da se ugledaju, a ne da slusaju kojekakve hodze samoprozvane. Isto vazi i za ove nmoje pravoslavce, obratite paznju na ovog Imama.
Makar poslusajte sta prica covjek.
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
pre 10 godina
islam je bratska vera koju je Bog(Alah) poslao preko svog proroka Muhameda da prosveti Jevrejsko pleme koje je nastalo od Ismaila,sina Avrama i Agare..A inace islam je i bratska vera Hriscanima, i jos sto je zanimljivo bliza je Pravoslavnim hriscanima,nego Katolickim. ..e sad Zastoj nas je zapad gurnuo u rat rasmislite, i zasto muslimane u BiH gurnuo sa Hrvatima. ..
pre 10 godina
@Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Još kako; tribunal su osnovale upravo članice NATO-a u svrhu satanizacije Srba jer im je trebao žrtveni krivac za rat na Balkanu, koji su oni ustvari, potpirili.
E, sad, što smo mi u to uleteli kao volovi u kupus, to je druga priča.
pre 10 godina
manje od 5 min. je potrebno da se na netu nadje tacna definicija genocida i elementi koji su potrebni za njegovo izvrsenje, da se nadju primeri iz proslosti i da se uporede sa desavanjima u srebrenici. zbog toga je i medjunarodni sud rekao da se u srebrenici dogodio "teritorijalno ograniceni" genocid (sto je nesto potpuno novo i samo po sebi kontradiktorno pojmu genocida). naravno da to ne znaci da ako nije bilo genocida onda kao da se nista nije ni dogodilo. bilo je ratnih zlocina, zlocina protiv covecnosti, protiv civilnog stanovnistva, krsenje pravila i obicaja ratovanja itd.
pre 10 godina
@ (čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Ne, ali pošteniji sigurno da!
Upravo sam u šoku što čujem nekoga da izgovara ovako nešto sa ONE strane. Dobro je da bar neko razume da imperijalisti (što bivši što sadašnji ) pokušavaju da podmetnu jedan mali narod kao glavnog krivca, da bi se manje videlo šta zapravo petljaju...
pre 10 godina
Ja licno mogu da prihvatim da je to bilo etnicko ciscenje jednog naroda na odredjenoj teritoriji. Ali ne i da je bio genocid. Pre svega zato sto ti ljudi nisu ubijani tu, vec oko Sapca, Loznice, Zvornika itd. Tako gledano Nemci su pocinili genocid u Kragujevcu i Kraljevu. Mislim da je covek u potpunosti u pravu. U svakom slucaju desila se nedopustiva stvar. Tek kada sam obisao memorijalni centar u Potocarima shvatio sam koliko je to zapravo veliki gubitak. Slazem se i sa onima koji kazu da je to sad komercijalizovano, necete verovati da tamo prodaju majce, kape i suvenire sa tim motivima.
pre 10 godina
mudre reči
halal vera
pre 10 godina
Koja propaganda! Pa ovaj ne zna ni na karti naći Bosnu!
pre 10 godina
Nazalost ovo je bila drzavna strategija i niko nije otvoreno govorio o genocidu ali ga je sistemski proveo u Bosni i dan danas ljudi ne zele u Srbiji da se pogledaju u ogledalo,a da je zapad kriv jeste i on je razbio Jugoslaviju uz pomoc velikosrpskog projekta a sada slicnu stvar radi sa arapima koki misle da su pametni a u stvari ce se međusobno poubijati.Zapad zadnjih 50 godina živi na sistemu zavadi pa vladaj a kod nas nema pravog mira bez istinskog pomrenja i gledanja istine u oči
pre 10 godina
Pametan covek..
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
,...............................,...........
Koliko je tih "civila" poginulo u proboju prema Tuzli? A koliko u ratovanju sa srpskom vojskom sve do 1995? Mnogo se pametan pravis!
pre 10 godina
"Glas vapijućeg u pustinji"...što kaže Biblija.Ko da ga čuje kada je ljudima politika pomračila srce.Mudar čovek i duhovan.Na žalost u pravu je.Niko od nas to nije želeo apsolutno.Kao teolog uvek sam tvrdio da smo i mi pravoslavni i muslimani dobre volje uvek bili na rubu propasti baš zbog politika moćnih isto u stradali u zavadi ali gotovo nikada na istoj strani.Ovo su dobre poruke mira i otreznjenja.Majke Srebrenice su poslale gotovo istu poruku i to je neki dobar početak..nazaslost mislim da nema istomišljenike u svojoj veri...ali ovo je dobar pokušaj da se čuje i njegov pravedni glas.
pre 10 godina
Lako ga je prozreti. On bi očigledno da pravi nekakvu veliku antizapadnu koaliciju, pa se udvara istočnim hrišćanima.
pre 10 godina
Обавеза је муслимана да уваже мишљење овог господина. Прича му је реална.Британци су старе мутикаше, и не треба насједати на њиховее старе форе. Сваки напад на Србе и РС је аутогол.
pre 10 godina
@čudo
Ako si mislio da ispadneš pametan - nisi. Fail.
Haški ''tribunal'' je dokazao svoju kompetentnost dosadašnjim ''presudama''.
pre 10 godina
Nije genocid, nije sistematicno ubijano stanovnistvo, vec vojno sposobni i vojno aktivni vojnici. Nemcima nisu sudili zato sto su ubijali vojsku, vec civile i to je oznaceno kao genocid, odnosno holokaust. No, njima su to svi zaboravili
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
pre 10 godina
Ovog čoveka već neko vreme pratim na YouTube i mogu vam reći da sam oduševljen. Nevezano za ovu izjavu, jednostavno je tako smiren i mnogo lepo priča, i u ovom ludilu islamskom koje je stvorio zapad preko ISIL-a i ostalih stvarno predstavlja islam u normalnom svetlu. Vidi se i da se mnogo dobro razume u svetsku politiku i geopolitiku, shvata suštinu i uporno predlaže da muslimani moraju da sklapaju saveze sa nama pravoslavnima odnosno Rusijom. U svakom slučaju predlažem svima da ga prate jer ima dosta snimaka sa prevodom.
pre 10 godina
mudre reči
halal vera
pre 10 godina
Pametan covek..
pre 10 godina
Svaka cast gospodinu na odbrani istine i pravde!
pre 10 godina
Обавеза је муслимана да уваже мишљење овог господина. Прича му је реална.Британци су старе мутикаше, и не треба насједати на њиховее старе форе. Сваки напад на Србе и РС је аутогол.
pre 10 godina
Srbi nikada nisu niti će ugnjetavati narode koji žive sa njima u istoj državi. Šta je falilio, tada Muslimanima (ne Bošnjacima) u bivšoj Jugoslaviji? Nisu Srbi krenuli putem otcepljenja.. Krenuli su Muslimani znajući da će izbiti rat. Srbi nisu izvršili agresiju na Bosnu jer je to i njihova zemlja, tu su njihovi domovi. Republika Srpska je stvorena 9. januara 1992. godine. Da su Srbi hteli etnički očistiti teritoriju, učinili bi to početkom rata i taj bi posao završili u najviše mesec dana uzevši u obzir vojnu nadmoć. Srebrenica se dešava 1995. godine. Zašto baš tad i zašto baš Srebrenica? Na to pitanje svi mi trebamo pronaći odgovor. Ali pre toga, sada već, Bošnjaci moraju shvatiti sledeću stvar, BiH je srpska koliko i bošnjačka. Ko i zašto potencira reči agresija i genocid? Kome i zašto smeta Republika Srpska (Ona je deo BiH, bez nje nema ni BiH)? Zašto Srbima ne smeta FBiH? Zašto na bošnjačkoj strani nisu istraženi i procesuirani odgovorni za zločine nad Srbima? Bosna nije samo vaša država. Bosna je država tri konstitutivna naroda od kojih dva(Srbi i Hrvati) imaju dokaze svoje narodnosti kroz čitavu istoriju postojanja ovih prostora. Oni znaju od koga potiču vekovima unazad i sve je dokumentovano. Okanite se dobrih bošnjanja, prestanite da lažete sebe i počnite iskreno graditi i unapređivati BiH (državu sa dva entiteta i tri konstitutivna naroda). Srbe ne možete prevariti, ne možete oterati. Ali sa Srbima možete živeti kao što ste živeli u Jugoslaviji. Mi vas ne mrzimo.
pre 10 godina
Svaka čast!!! Glas razuma u ovom sveopštem mraku gde veliki zavađaju male kako bi lakše gospodarili.
Inače, moguće je pronaći snimke predavanja ovog mudrog čoveka, tek da ne misle svi da je islam religija isključivo fanatičnih glavoseča. Neobrazovanost i siromaštvo su oduvek bili najveći problem i razlog zašto "zapad", a i neke arapske monarhije, drže narod u bedi i bez elementarnog obrazovanja - tako je lakše da se upravlja i manipuliše. Zato nije valjao Gadafi, zato nije valjao Sadam, zato ne valja Asad.
Sve ovo, inače, pišem kao Srbin i pravoslavac - zli ljudi su svima nama neprijatelji, bez obzira na to koje smo religije i u šta verujemo. Dobri ljudi, humane ideje, ono su što bi trebalo da nas povezuje, inače nam spasa nema...
pre 10 godina
Konačno realan pristup, hvala gospodine HUSEINE !
pre 10 godina
Konačno neko da kaže istinu.
pre 10 godina
manje od 5 min. je potrebno da se na netu nadje tacna definicija genocida i elementi koji su potrebni za njegovo izvrsenje, da se nadju primeri iz proslosti i da se uporede sa desavanjima u srebrenici. zbog toga je i medjunarodni sud rekao da se u srebrenici dogodio "teritorijalno ograniceni" genocid (sto je nesto potpuno novo i samo po sebi kontradiktorno pojmu genocida). naravno da to ne znaci da ako nije bilo genocida onda kao da se nista nije ni dogodilo. bilo je ratnih zlocina, zlocina protiv covecnosti, protiv civilnog stanovnistva, krsenje pravila i obicaja ratovanja itd.
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
evo šta napravi propaganda. Pametni, nije tačno da je " kukavički pobio 8000 civila kojima je obećao da im neće ništa ". on je to obećao ženama, starima i deci koji se i vide na snimcima i kojima stvarno nije bilo ništa nego koji su kamionima i autobusima svi, koji su želeli a želeli su svi, prebačeni za Tuzlu. U Srebrenici su sahranjeni borci koji su poginuli u borbama OKO Srebrenice za tri godine rata ( negde oko 2600 ljudi), borci koji su predali oružje tj ratni zarobljenici ili ljudi koji su na prevaru pozivani iz šume da izađu (nekih 200-300 ljudi) za čiju smrt treba da odgovara svaki monstrum koji je učestvovao u njihovom ubistvu dok je ostatak do 6400 koliko je do sada ukopano dovozeno sa svih strana Bosne ( dosta imena sa spomenika je još uvek živo a više od 1800 nikada nije bilo u okolini Srebrenice, ima primera da su dovozeni ostatci onih koji su kao dobrovoljci ratovali i poginuli u Hrvatskoj a tu sahranjeni da bi porodice dobile penzije). Dosta sa lažima a vi koji ovde ostavljate komentare proverite svoje podatke jer je mala granica između pametnog i onog drugog.
pre 10 godina
Poštovani, želim ti srećne predstojeće dane ramazanskog Bajrama. I tebi i svim drugim pripadnicima islamske vjeroispovjesti koji slušaju tvoje riječi .
pre 10 godina
Svi treba da znaju da je kompletno ludilo '90-ih tj. rat u SFRJ rezirao Zapad tj. SAD i EU.
Poubijali smo se medjusobno,zamrzeli,jedni druge unesrecili, i na kraju svi skupa se unazadili i osiromasili, kako u materijalnom,tako i duhovnom,kulturnom i svakom drugom smislu!
Postali smo obicni zapadnjacki robovi,kolateralna steta i jeftina roba za potkusurivanje izmedju velikih sila.
Ko nije ovoga svestan,samo laze sebe,neobrazovanost i glupost su iskljuceni!
pre 10 godina
Ljudi, mi nismo, do objavljivanja onog VHS snimka, uopšte verovali da je moguće da srpski vojnici naprave takav pokolj. I pre spoznaje o stvarnim razmerama zločina, javnost u Srbiji je to odbijala kao mogućnost - jer to je sramotno, MI to ne radimo.
Ispostavilo se da su neki to ipak uradili. Da li je 2 hiljade ili 8 hiljada, opet je sramota. Sloba, Stanišić, Simatović - oni to sigurno nisu naredili, nema razloga ni logike.
Ovo je bio masakr iz osvete, opijenost pobedom, mržnja prema neprijatelju koji je d otada ubija srpske civile. Haos, nedisciplina, nema autoriteta i morala u vojsci.
Ali da su hteli da unište Muslimane - pa ne bi pobogu pustili žene i malu decu, prosto i jednostavno - da odu i da prežive masakr.
Mi smo sramotu priznali i generacije će živeti sa time, ali - genocid, to ne smemo.
pre 10 godina
Procitajte tekst Alena Dalsa bivseg direktora CIA... Mnoge stvari ce vam biti jasnije
Svaka cast za ovaj tekst sve govori.
pre 10 godina
@Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Još kako; tribunal su osnovale upravo članice NATO-a u svrhu satanizacije Srba jer im je trebao žrtveni krivac za rat na Balkanu, koji su oni ustvari, potpirili.
E, sad, što smo mi u to uleteli kao volovi u kupus, to je druga priča.
pre 10 godina
@ (pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
Prijatelju, nisi shvatio sustinu. Covek je lepo objasnio da je genocid onda ako je neki veliki zlocin drzavna politika a ne ako neki general pomucenog uma potamani nekoliko hiljada ljudi, na svoju ruku. Zbog tog JEDNOG generala se ne mogu svi Srbi proglasiti genocidnima.
pre 10 godina
Krajnje je vreme da manji naroodi kao sto su bosnjaci, hrvati, albanci, srbi...shvate da veci narodi, a posebno anglosaksonci uzivaju u igri koja se zove "zavadi pa vladaj!"
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
Naravno da je bitno, da znas definiciju genocida onda ne bi pisao nebuloze.
Osim sto bi se u udzbenicima pisalo da je Srpska vojska dakle Srbija pocinila genocid i mi kao narod bi se etiketirali kao genocidan sto nema veze s istinom, i drugo na zalost svih pobijeno je dosta nevinih ali nije bilo 8000 civila kako to zapad manipulise bilo je tu mnogo Naserovih vojnika koji su takodje ubijali nevine i srbe i hrvate a i verovao il ne i muslimane...
pre 10 godina
Hvala mudrom coveku. Juce je skoro istu poruku izgovorio vrhovni imam ruske muslimanske zajednice dok je pokazivao novu velelepnu dzamiju u centru Moskve. I pozvao je Bosanske muslimane da ne budu oruzje u rukama zapadnih interesa koji ne zele nikavko dobro narodima van Evropske unije, Amerike i njihovim satelitima.
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
,...............................,...........
Koliko je tih "civila" poginulo u proboju prema Tuzli? A koliko u ratovanju sa srpskom vojskom sve do 1995? Mnogo se pametan pravis!
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Mozda nije kompetentniji, ali je realniji.
pre 10 godina
Ja mislim da je Turska (koju Bosnjaci smatraju bratskom zemljom) itekako imala uticaja da se ne izglasa Britanska rezolucija, a sada vi razmislite iz kojeg razloga.
pre 10 godina
@ (čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Ne, ali pošteniji sigurno da!
Upravo sam u šoku što čujem nekoga da izgovara ovako nešto sa ONE strane. Dobro je da bar neko razume da imperijalisti (što bivši što sadašnji ) pokušavaju da podmetnu jedan mali narod kao glavnog krivca, da bi se manje videlo šta zapravo petljaju...
pre 10 godina
Daj nam Bože još puno ovako dobrih i pametnih ljudi.
Hvala
pre 10 godina
Konacno se cuo glas razuma.
pre 10 godina
Lako ga je prozreti. On bi očigledno da pravi nekakvu veliku antizapadnu koaliciju, pa se udvara istočnim hrišćanima.
(Miki, 13. jul 2015 21:29)
Ne, nego čovek želi dobro muslimanima, želi da se okanu ekstremizma. On dobro vidi možda najekstreminiji primer kako je zapd uništio Avganistan i ne želi da se to više dešava. Saudijska Arabija je fabrika ekstremizma, ima bogatstvo i to koristi da ubacuje teroriste širom sveta, uz odobrenje zapada jer im da je novac. Onda hrišćani počnu da mrze muslimane i stvara se konflikt. Onim najbogatijim najmanje je stalo do običnog naroda, oni samo gledaju kako da se obogate.
pre 10 godina
Gledao sam dosta njegovih predavanja, mogu samo da preporucim ostalim, ima dosta na youtube, sve lepo sa prevodom, ovog coveka najvise pljuju vehabije i slicni njima.
poslusajte coveka.
pre 10 godina
Pratim ovog imam vec godinu dana na youtube-u i gledao sam njegova ucenja sirom arapskog svijeta o geopolitici i geostrategiji. Iako sam rodjen kao pravoslavac i potpuno nereligiozan izuzetno postujem ovoga covjeka i slazem se skoro sa svime sto nema veze sa religijom sto ovaj covjek prica.
Jedan od rijetkih koji otvoreno kaze sta su Saudijska Arabija, Katar i Turska i cije su oni marionete kroz vjekove do dana danasnjeg.
Jedan od ljudi na koga bi nasi Muslimani trebali da se ugledaju, a ne da slusaju kojekakve hodze samoprozvane. Isto vazi i za ove nmoje pravoslavce, obratite paznju na ovog Imama.
Makar poslusajte sta prica covjek.
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
pre 10 godina
@čudo
Ako si mislio da ispadneš pametan - nisi. Fail.
Haški ''tribunal'' je dokazao svoju kompetentnost dosadašnjim ''presudama''.
pre 10 godina
Znaju "ovi sa zapada" kako da postignu emotivnu reakciju kod naroda. Kad se samo setim Markale- Racak- humanitarna intervencija-Oluja-Bljesak-Zuta kuca-Srebrenica-Kravice...sve tuzne price naroda sa Balkana koje zapadne sile koriste i "promovisu" onako kako im politicki odgovara.
Jedina nada je u mladima da ce izgraditi bolje odnose nego ovi propali politicari u SRB, BiH i HR.
pre 10 godina
Nije genocid, nije sistematicno ubijano stanovnistvo, vec vojno sposobni i vojno aktivni vojnici. Nemcima nisu sudili zato sto su ubijali vojsku, vec civile i to je oznaceno kao genocid, odnosno holokaust. No, njima su to svi zaboravili
pre 10 godina
Svaki Srbin normalan osuđuje zločin, ko to može podržavati neka mu se isto dogodi.
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
To mu je najmanji problem...
pre 10 godina
islam je bratska vera koju je Bog(Alah) poslao preko svog proroka Muhameda da prosveti Jevrejsko pleme koje je nastalo od Ismaila,sina Avrama i Agare..A inace islam je i bratska vera Hriscanima, i jos sto je zanimljivo bliza je Pravoslavnim hriscanima,nego Katolickim. ..e sad Zastoj nas je zapad gurnuo u rat rasmislite, i zasto muslimane u BiH gurnuo sa Hrvatima. ..
pre 10 godina
Pošteno i pravedno sagledavanje šejha.Sama etimologija jasno kaže.Genocid sama reč govori je tendencija da se zatre gen naroda (plansko deklarativno ubijanje celih porodica otac,supruga,deca).Masakr (mas-opšte,množinsko ubijanje,pokolj).Dakle ovo šta je bilo u Srebrenici najbliže bi bilo izrazu masakr ali ga niko ne koristi namerno.Niti je planirano,niti je uključilo cele porodice.Ovo govorim NIKAKO iz nekog opravdanja čina nego samo kao odgovor na glas ovog smirenog i duhovnog čoveka koji isto ovo misli.
pre 10 godina
"Glas vapijućeg u pustinji"...što kaže Biblija.Ko da ga čuje kada je ljudima politika pomračila srce.Mudar čovek i duhovan.Na žalost u pravu je.Niko od nas to nije želeo apsolutno.Kao teolog uvek sam tvrdio da smo i mi pravoslavni i muslimani dobre volje uvek bili na rubu propasti baš zbog politika moćnih isto u stradali u zavadi ali gotovo nikada na istoj strani.Ovo su dobre poruke mira i otreznjenja.Majke Srebrenice su poslale gotovo istu poruku i to je neki dobar početak..nazaslost mislim da nema istomišljenike u svojoj veri...ali ovo je dobar pokušaj da se čuje i njegov pravedni glas.
pre 10 godina
Realan tekst. Bravo !
pre 10 godina
Ja licno mogu da prihvatim da je to bilo etnicko ciscenje jednog naroda na odredjenoj teritoriji. Ali ne i da je bio genocid. Pre svega zato sto ti ljudi nisu ubijani tu, vec oko Sapca, Loznice, Zvornika itd. Tako gledano Nemci su pocinili genocid u Kragujevcu i Kraljevu. Mislim da je covek u potpunosti u pravu. U svakom slucaju desila se nedopustiva stvar. Tek kada sam obisao memorijalni centar u Potocarima shvatio sam koliko je to zapravo veliki gubitak. Slazem se i sa onima koji kazu da je to sad komercijalizovano, necete verovati da tamo prodaju majce, kape i suvenire sa tim motivima.
pre 10 godina
Hvala, gospodine,
dugo me nije ovako obradovao neki tekst filozofa i teologa,
nadam se da ce Vas pazljivo citati i Bosnjaci i Srbi, ali pre svih Gospodari zivota i smrti na ovim prostorima.
pre 10 godina
Glas razuma!Ne znam kako je čovek u sveopštem ludilu izjava da nešto kaže i to veoma pametno.Plan uvek postoji,za nekog loš,za nekoga dobar.Ovde na Balkanu postoji mnogo veći problem što mi tudje planove bezuslovno,olako prihvatamo i sprovodimo u delo a da nismo svesni posledica.Za nas se uvek završi pogubno.Drugi su nam krojili odelo i sad smo stali smo na pola puta,zabezeknuti.Ne možemo više nikud.Bojimo se da gledaamo unazad,a nemamo gde da gledamo unapred,zato zadržavamo vreme,u strahu od ma kakvog rješenja.Uvek isto radimo.Bacili su nam kosku i kao gladni psi smo s epoklali oko koske.Da je bar neko kosku pojeo.Nitije glodao kosku niti je drugom davao.Isti ti "mirotvorci" su prvo sve posvadjali,zavladali,profitirali i dan dans podgrevaju i pale vatru u tudjemo dvorištu.Oni imaju plan.Sami smo krivi što smo sve progutali šta su nam servirali.Ne znam kako se može meriti ubistva.Koja je to merna jedinica.Ubica,zločin,masovni ubica,genocid.Nazovite kako god ali ubistvo je ubistvo.Možda jedina razlika postoji kada su ubustva planirana sistematski.Pa pobogu celo čovečanstvo što reče čovek je sprovodilo vekovima sistemska ubistva.To je tragedija čoveka.Gomila koja je obmanuta sprovodi tudje sistemske ideje u delo.Narodima Balkana nedostaje ona lepa rečenica Ive Andrića:"Kmetovo je da radi a agino da ga pazi, jer i travka treba i rosu i kosu."Setite se samo onih bolesnih izopačenih parola po utakmicama,poruka po autobusima,zidovima.Da li je to čovek misaona mašina?Dekapitiziran.
pre 10 godina
On je "teolog", koliko sam ja pilot! !!
(Salahuddin, 13. jul 2015 23:58)
On je pravi musliman, a ti si poturica sa srpskim prezimenom. A Srbija je sportski vladar planete. Sigurno ti nije lako
pre 10 godina
On je "teolog", koliko sam ja pilot! !!
pre 10 godina
Nije genocid, nije sistematicno ubijano stanovnistvo, vec vojno sposobni i vojno aktivni vojnici. Nemcima nisu sudili zato sto su ubijali vojsku, vec civile i to je oznaceno kao genocid, odnosno holokaust. No, njima su to svi zaboravili
(ap0calypto, 13. jul 2015 21:51)
Pa onda po tebi streljanje u Kragujevcu 1941 nije zlocin jer je tu pobijeno musko aktivno sposobno stanovnistvo od 16 do 60god starosti.
pre 10 godina
To vece,na igralistu u Bratuncu ih je bilo izmedju dve i tri hiljade.Dosli su tu autobusima transportnih preduzeca iz Srbije,morali su da naslone glavu na sediste ispred sebe i pokriju glavu rukama.U toku noci,na igralistu ih je cuvalo svega desetak naoruzanih ljudi.Sutradan su ih odvezli u Branjevo(opstina Zvornik) i sve pobili.Da dragi moji,genocid ,i te kako.
pre 10 godina
seik ti nemas pojma sta je genocid.
pre 10 godina
Gde ih samo na'vatate. Ugledni, pametni, i srpskon uvcetu umilni!
pre 10 godina
Ispade da je zapad kriv,sve smislio.Milosevic i drustvo,naivne zrtve.Jos ce ispasti da je zapad komandovao JNA,Arkanu.Verovatno su i odgovorni za boj na Kosovu pre 800 godina.
pre 10 godina
Kolko je para dobio Rusofil ,nek zadrzi misljene za sebe.
pre 10 godina
Postoji zapis iz 1992. gde se cuje da Mladic kaze za plan da se razdvoje Srbi od ostalih "ljudi pa ovo je genocid", tako da je to bila politika Republike Srpske. Jasan je cilj ovakvog stava, huskanje muslimana protiv zapadne civilizacije. Genocid je pocinjen od starne Mladiceve vojske, a treba da odgovaraju i oni koji ga nisu sprecili.
pre 10 godina
Koja propaganda! Pa ovaj ne zna ni na karti naći Bosnu!
pre 10 godina
Ovog treba u Potocare odvesti,pa da vidi,satrane cele familije,vertikalno i horizontalno.Sve neki bajni online-svedoci!
pre 10 godina
Kako nam je dovoljno malo za sreću? Izjava tamo nekog mahalskog nazovi šejha, baca u senku sve presude najmerodavnijih sudova i sve istrage i expertize, sve pada u vodu ,samo ako je po našoj volji.Stvarno nam nema pomoći.
pre 10 godina
Sejh niti u jednom dijelu svog videa nije rekao da nije bilo genocida. Na pocetku cak i podvlaci da se desio genocid, ali da je potez Rusije bio mudar sto je ulozila veto na rezoluciju o Srebrenici jer je za cilj imala rasplamsavanje mrznje medju muslimanima i pravoslavnim hriscanima.
Slazem se sa sejhovim vidjenjem, kao sto i vjerujem da su ovi napadi na Vucica bili politicki planirani, kako bi se suzbio svaki pokusaj pomirenja muslimana i pravoslavnih hriscana, koji u makro-geopolitickom planu mogu stvoriti vojno-politicki savez strahovitih razmjera u teritoriji i ljudstvu.
pre 10 godina
Lako ga je prozreti. On bi očigledno da pravi nekakvu veliku antizapadnu koaliciju, pa se udvara istočnim hrišćanima.
pre 10 godina
Ovaj samo loži, nisu mu važne žrtve već saveznik protiv zapada, a mi po običaju nasednemo iz prve.
pre 10 godina
Nazalost ovo je bila drzavna strategija i niko nije otvoreno govorio o genocidu ali ga je sistemski proveo u Bosni i dan danas ljudi ne zele u Srbiji da se pogledaju u ogledalo,a da je zapad kriv jeste i on je razbio Jugoslaviju uz pomoc velikosrpskog projekta a sada slicnu stvar radi sa arapima koki misle da su pametni a u stvari ce se međusobno poubijati.Zapad zadnjih 50 godina živi na sistemu zavadi pa vladaj a kod nas nema pravog mira bez istinskog pomrenja i gledanja istine u oči
pre 10 godina
Pa naravno da će tak oda priča kad spada u pro-iransku struju muslimana.
Bošnjaci su generalno u pro-turskoj struji, globalističkoj. Ovaj je u pro-iranskoj, dakle s druge strane hladnoratovske strane.
Za njega činjenie nisu važne i zapad je uvek za sve kriv. Tja!
pre 10 godina
He, he. Ne daj boze da se pravoslavci i muslimani sloze.
pre 10 godina
Koliki je njegov uticaj u BiH????Drugim recima njegovo misljenje nije bitno na ovim prostorima...
pre 10 godina
Još i Davida Ickea da pitaju i članak bi bio kompletan. Ne mogu ovih teoretičara zavjere.
pre 10 godina
I ovaj kao i bezbroj drugih primera samo pokazuju koliko je lako manipulisati sa Balkancima
pre 10 godina
Pametan covek.
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Jok, ti si!
pre 10 godina
Pa kako nije genocid,ako pobijes sve muskarce jedne etnicke skupine na jednom prostoru,onda si ocistio taj prostor od te etnicke skupine.Isto bi bilo i da su zene u pitanju,znaci osobe jednog pola,u reproduktivnom periodu.Efekat je isti.(mada su oni pobili i muskarce van reproduktivnog perioda,ljude u dubokoj starosti)
pre 10 godina
zalosno, koliko je b92 pao. zalosno.
pre 10 godina
@Nagatomi: Jermeni...
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
pre 10 godina
On je "teolog", koliko sam ja pilot! !!
pre 10 godina
seik ti nemas pojma sta je genocid.
pre 10 godina
Kolko je para dobio Rusofil ,nek zadrzi misljene za sebe.
pre 10 godina
Koja propaganda! Pa ovaj ne zna ni na karti naći Bosnu!
pre 10 godina
Ispade da je zapad kriv,sve smislio.Milosevic i drustvo,naivne zrtve.Jos ce ispasti da je zapad komandovao JNA,Arkanu.Verovatno su i odgovorni za boj na Kosovu pre 800 godina.
pre 10 godina
Ovog treba u Potocare odvesti,pa da vidi,satrane cele familije,vertikalno i horizontalno.Sve neki bajni online-svedoci!
pre 10 godina
Gde ih samo na'vatate. Ugledni, pametni, i srpskon uvcetu umilni!
pre 10 godina
Postoji zapis iz 1992. gde se cuje da Mladic kaze za plan da se razdvoje Srbi od ostalih "ljudi pa ovo je genocid", tako da je to bila politika Republike Srpske. Jasan je cilj ovakvog stava, huskanje muslimana protiv zapadne civilizacije. Genocid je pocinjen od starne Mladiceve vojske, a treba da odgovaraju i oni koji ga nisu sprecili.
pre 10 godina
Nije genocid, nije sistematicno ubijano stanovnistvo, vec vojno sposobni i vojno aktivni vojnici. Nemcima nisu sudili zato sto su ubijali vojsku, vec civile i to je oznaceno kao genocid, odnosno holokaust. No, njima su to svi zaboravili
(ap0calypto, 13. jul 2015 21:51)
Pa onda po tebi streljanje u Kragujevcu 1941 nije zlocin jer je tu pobijeno musko aktivno sposobno stanovnistvo od 16 do 60god starosti.
pre 10 godina
To vece,na igralistu u Bratuncu ih je bilo izmedju dve i tri hiljade.Dosli su tu autobusima transportnih preduzeca iz Srbije,morali su da naslone glavu na sediste ispred sebe i pokriju glavu rukama.U toku noci,na igralistu ih je cuvalo svega desetak naoruzanih ljudi.Sutradan su ih odvezli u Branjevo(opstina Zvornik) i sve pobili.Da dragi moji,genocid ,i te kako.
pre 10 godina
Lako ga je prozreti. On bi očigledno da pravi nekakvu veliku antizapadnu koaliciju, pa se udvara istočnim hrišćanima.
pre 10 godina
Pa naravno da će tak oda priča kad spada u pro-iransku struju muslimana.
Bošnjaci su generalno u pro-turskoj struji, globalističkoj. Ovaj je u pro-iranskoj, dakle s druge strane hladnoratovske strane.
Za njega činjenie nisu važne i zapad je uvek za sve kriv. Tja!
pre 10 godina
Kako nam je dovoljno malo za sreću? Izjava tamo nekog mahalskog nazovi šejha, baca u senku sve presude najmerodavnijih sudova i sve istrage i expertize, sve pada u vodu ,samo ako je po našoj volji.Stvarno nam nema pomoći.
pre 10 godina
Još i Davida Ickea da pitaju i članak bi bio kompletan. Ne mogu ovih teoretičara zavjere.
pre 10 godina
Ovaj samo loži, nisu mu važne žrtve već saveznik protiv zapada, a mi po običaju nasednemo iz prve.
pre 10 godina
Nazalost ovo je bila drzavna strategija i niko nije otvoreno govorio o genocidu ali ga je sistemski proveo u Bosni i dan danas ljudi ne zele u Srbiji da se pogledaju u ogledalo,a da je zapad kriv jeste i on je razbio Jugoslaviju uz pomoc velikosrpskog projekta a sada slicnu stvar radi sa arapima koki misle da su pametni a u stvari ce se međusobno poubijati.Zapad zadnjih 50 godina živi na sistemu zavadi pa vladaj a kod nas nema pravog mira bez istinskog pomrenja i gledanja istine u oči
pre 10 godina
Koliki je njegov uticaj u BiH????Drugim recima njegovo misljenje nije bitno na ovim prostorima...
pre 10 godina
Sejh niti u jednom dijelu svog videa nije rekao da nije bilo genocida. Na pocetku cak i podvlaci da se desio genocid, ali da je potez Rusije bio mudar sto je ulozila veto na rezoluciju o Srebrenici jer je za cilj imala rasplamsavanje mrznje medju muslimanima i pravoslavnim hriscanima.
Slazem se sa sejhovim vidjenjem, kao sto i vjerujem da su ovi napadi na Vucica bili politicki planirani, kako bi se suzbio svaki pokusaj pomirenja muslimana i pravoslavnih hriscana, koji u makro-geopolitickom planu mogu stvoriti vojno-politicki savez strahovitih razmjera u teritoriji i ljudstvu.
pre 10 godina
Srbi nikada nisu niti će ugnjetavati narode koji žive sa njima u istoj državi. Šta je falilio, tada Muslimanima (ne Bošnjacima) u bivšoj Jugoslaviji? Nisu Srbi krenuli putem otcepljenja.. Krenuli su Muslimani znajući da će izbiti rat. Srbi nisu izvršili agresiju na Bosnu jer je to i njihova zemlja, tu su njihovi domovi. Republika Srpska je stvorena 9. januara 1992. godine. Da su Srbi hteli etnički očistiti teritoriju, učinili bi to početkom rata i taj bi posao završili u najviše mesec dana uzevši u obzir vojnu nadmoć. Srebrenica se dešava 1995. godine. Zašto baš tad i zašto baš Srebrenica? Na to pitanje svi mi trebamo pronaći odgovor. Ali pre toga, sada već, Bošnjaci moraju shvatiti sledeću stvar, BiH je srpska koliko i bošnjačka. Ko i zašto potencira reči agresija i genocid? Kome i zašto smeta Republika Srpska (Ona je deo BiH, bez nje nema ni BiH)? Zašto Srbima ne smeta FBiH? Zašto na bošnjačkoj strani nisu istraženi i procesuirani odgovorni za zločine nad Srbima? Bosna nije samo vaša država. Bosna je država tri konstitutivna naroda od kojih dva(Srbi i Hrvati) imaju dokaze svoje narodnosti kroz čitavu istoriju postojanja ovih prostora. Oni znaju od koga potiču vekovima unazad i sve je dokumentovano. Okanite se dobrih bošnjanja, prestanite da lažete sebe i počnite iskreno graditi i unapređivati BiH (državu sa dva entiteta i tri konstitutivna naroda). Srbe ne možete prevariti, ne možete oterati. Ali sa Srbima možete živeti kao što ste živeli u Jugoslaviji. Mi vas ne mrzimo.
pre 10 godina
Ovog čoveka već neko vreme pratim na YouTube i mogu vam reći da sam oduševljen. Nevezano za ovu izjavu, jednostavno je tako smiren i mnogo lepo priča, i u ovom ludilu islamskom koje je stvorio zapad preko ISIL-a i ostalih stvarno predstavlja islam u normalnom svetlu. Vidi se i da se mnogo dobro razume u svetsku politiku i geopolitiku, shvata suštinu i uporno predlaže da muslimani moraju da sklapaju saveze sa nama pravoslavnima odnosno Rusijom. U svakom slučaju predlažem svima da ga prate jer ima dosta snimaka sa prevodom.
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
evo šta napravi propaganda. Pametni, nije tačno da je " kukavički pobio 8000 civila kojima je obećao da im neće ništa ". on je to obećao ženama, starima i deci koji se i vide na snimcima i kojima stvarno nije bilo ništa nego koji su kamionima i autobusima svi, koji su želeli a želeli su svi, prebačeni za Tuzlu. U Srebrenici su sahranjeni borci koji su poginuli u borbama OKO Srebrenice za tri godine rata ( negde oko 2600 ljudi), borci koji su predali oružje tj ratni zarobljenici ili ljudi koji su na prevaru pozivani iz šume da izađu (nekih 200-300 ljudi) za čiju smrt treba da odgovara svaki monstrum koji je učestvovao u njihovom ubistvu dok je ostatak do 6400 koliko je do sada ukopano dovozeno sa svih strana Bosne ( dosta imena sa spomenika je još uvek živo a više od 1800 nikada nije bilo u okolini Srebrenice, ima primera da su dovozeni ostatci onih koji su kao dobrovoljci ratovali i poginuli u Hrvatskoj a tu sahranjeni da bi porodice dobile penzije). Dosta sa lažima a vi koji ovde ostavljate komentare proverite svoje podatke jer je mala granica između pametnog i onog drugog.
pre 10 godina
mudre reči
halal vera
pre 10 godina
Pametan covek..
pre 10 godina
Обавеза је муслимана да уваже мишљење овог господина. Прича му је реална.Британци су старе мутикаше, и не треба насједати на њиховее старе форе. Сваки напад на Србе и РС је аутогол.
pre 10 godina
Konačno realan pristup, hvala gospodine HUSEINE !
pre 10 godina
Svaka cast gospodinu na odbrani istine i pravde!
pre 10 godina
Konačno neko da kaže istinu.
pre 10 godina
Svaka čast!!! Glas razuma u ovom sveopštem mraku gde veliki zavađaju male kako bi lakše gospodarili.
Inače, moguće je pronaći snimke predavanja ovog mudrog čoveka, tek da ne misle svi da je islam religija isključivo fanatičnih glavoseča. Neobrazovanost i siromaštvo su oduvek bili najveći problem i razlog zašto "zapad", a i neke arapske monarhije, drže narod u bedi i bez elementarnog obrazovanja - tako je lakše da se upravlja i manipuliše. Zato nije valjao Gadafi, zato nije valjao Sadam, zato ne valja Asad.
Sve ovo, inače, pišem kao Srbin i pravoslavac - zli ljudi su svima nama neprijatelji, bez obzira na to koje smo religije i u šta verujemo. Dobri ljudi, humane ideje, ono su što bi trebalo da nas povezuje, inače nam spasa nema...
pre 10 godina
Konacno se cuo glas razuma.
pre 10 godina
Poštovani, želim ti srećne predstojeće dane ramazanskog Bajrama. I tebi i svim drugim pripadnicima islamske vjeroispovjesti koji slušaju tvoje riječi .
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Mozda nije kompetentniji, ali je realniji.
pre 10 godina
@čudo
Ako si mislio da ispadneš pametan - nisi. Fail.
Haški ''tribunal'' je dokazao svoju kompetentnost dosadašnjim ''presudama''.
pre 10 godina
Ljudi, mi nismo, do objavljivanja onog VHS snimka, uopšte verovali da je moguće da srpski vojnici naprave takav pokolj. I pre spoznaje o stvarnim razmerama zločina, javnost u Srbiji je to odbijala kao mogućnost - jer to je sramotno, MI to ne radimo.
Ispostavilo se da su neki to ipak uradili. Da li je 2 hiljade ili 8 hiljada, opet je sramota. Sloba, Stanišić, Simatović - oni to sigurno nisu naredili, nema razloga ni logike.
Ovo je bio masakr iz osvete, opijenost pobedom, mržnja prema neprijatelju koji je d otada ubija srpske civile. Haos, nedisciplina, nema autoriteta i morala u vojsci.
Ali da su hteli da unište Muslimane - pa ne bi pobogu pustili žene i malu decu, prosto i jednostavno - da odu i da prežive masakr.
Mi smo sramotu priznali i generacije će živeti sa time, ali - genocid, to ne smemo.
pre 10 godina
Procitajte tekst Alena Dalsa bivseg direktora CIA... Mnoge stvari ce vam biti jasnije
Svaka cast za ovaj tekst sve govori.
pre 10 godina
Daj nam Bože još puno ovako dobrih i pametnih ljudi.
Hvala
pre 10 godina
manje od 5 min. je potrebno da se na netu nadje tacna definicija genocida i elementi koji su potrebni za njegovo izvrsenje, da se nadju primeri iz proslosti i da se uporede sa desavanjima u srebrenici. zbog toga je i medjunarodni sud rekao da se u srebrenici dogodio "teritorijalno ograniceni" genocid (sto je nesto potpuno novo i samo po sebi kontradiktorno pojmu genocida). naravno da to ne znaci da ako nije bilo genocida onda kao da se nista nije ni dogodilo. bilo je ratnih zlocina, zlocina protiv covecnosti, protiv civilnog stanovnistva, krsenje pravila i obicaja ratovanja itd.
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
,...............................,...........
Koliko je tih "civila" poginulo u proboju prema Tuzli? A koliko u ratovanju sa srpskom vojskom sve do 1995? Mnogo se pametan pravis!
pre 10 godina
Sta je bre bitno jeli se zove Genocid ili NeGenocid. Bitno je da je Mladic kukavicki pobio 8 000 civila kojima je obecao da im nece nista.
(pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
Naravno da je bitno, da znas definiciju genocida onda ne bi pisao nebuloze.
Osim sto bi se u udzbenicima pisalo da je Srpska vojska dakle Srbija pocinila genocid i mi kao narod bi se etiketirali kao genocidan sto nema veze s istinom, i drugo na zalost svih pobijeno je dosta nevinih ali nije bilo 8000 civila kako to zapad manipulise bilo je tu mnogo Naserovih vojnika koji su takodje ubijali nevine i srbe i hrvate a i verovao il ne i muslimane...
pre 10 godina
Hvala mudrom coveku. Juce je skoro istu poruku izgovorio vrhovni imam ruske muslimanske zajednice dok je pokazivao novu velelepnu dzamiju u centru Moskve. I pozvao je Bosanske muslimane da ne budu oruzje u rukama zapadnih interesa koji ne zele nikavko dobro narodima van Evropske unije, Amerike i njihovim satelitima.
pre 10 godina
@ (pametnima ne treba Rezol. da bi shvatili, 13. jul 2015 21:18)
Prijatelju, nisi shvatio sustinu. Covek je lepo objasnio da je genocid onda ako je neki veliki zlocin drzavna politika a ne ako neki general pomucenog uma potamani nekoliko hiljada ljudi, na svoju ruku. Zbog tog JEDNOG generala se ne mogu svi Srbi proglasiti genocidnima.
pre 10 godina
Ja mislim da je Turska (koju Bosnjaci smatraju bratskom zemljom) itekako imala uticaja da se ne izglasa Britanska rezolucija, a sada vi razmislite iz kojeg razloga.
pre 10 godina
Nije genocid, nije sistematicno ubijano stanovnistvo, vec vojno sposobni i vojno aktivni vojnici. Nemcima nisu sudili zato sto su ubijali vojsku, vec civile i to je oznaceno kao genocid, odnosno holokaust. No, njima su to svi zaboravili
pre 10 godina
Realan tekst. Bravo !
pre 10 godina
Pa kako nije genocid,ako pobijes sve muskarce jedne etnicke skupine na jednom prostoru,onda si ocistio taj prostor od te etnicke skupine.Isto bi bilo i da su zene u pitanju,znaci osobe jednog pola,u reproduktivnom periodu.Efekat je isti.(mada su oni pobili i muskarce van reproduktivnog perioda,ljude u dubokoj starosti)
pre 10 godina
Hvala, gospodine,
dugo me nije ovako obradovao neki tekst filozofa i teologa,
nadam se da ce Vas pazljivo citati i Bosnjaci i Srbi, ali pre svih Gospodari zivota i smrti na ovim prostorima.
pre 10 godina
Svi treba da znaju da je kompletno ludilo '90-ih tj. rat u SFRJ rezirao Zapad tj. SAD i EU.
Poubijali smo se medjusobno,zamrzeli,jedni druge unesrecili, i na kraju svi skupa se unazadili i osiromasili, kako u materijalnom,tako i duhovnom,kulturnom i svakom drugom smislu!
Postali smo obicni zapadnjacki robovi,kolateralna steta i jeftina roba za potkusurivanje izmedju velikih sila.
Ko nije ovoga svestan,samo laze sebe,neobrazovanost i glupost su iskljuceni!
pre 10 godina
Pošteno i pravedno sagledavanje šejha.Sama etimologija jasno kaže.Genocid sama reč govori je tendencija da se zatre gen naroda (plansko deklarativno ubijanje celih porodica otac,supruga,deca).Masakr (mas-opšte,množinsko ubijanje,pokolj).Dakle ovo šta je bilo u Srebrenici najbliže bi bilo izrazu masakr ali ga niko ne koristi namerno.Niti je planirano,niti je uključilo cele porodice.Ovo govorim NIKAKO iz nekog opravdanja čina nego samo kao odgovor na glas ovog smirenog i duhovnog čoveka koji isto ovo misli.
pre 10 godina
Ja licno mogu da prihvatim da je to bilo etnicko ciscenje jednog naroda na odredjenoj teritoriji. Ali ne i da je bio genocid. Pre svega zato sto ti ljudi nisu ubijani tu, vec oko Sapca, Loznice, Zvornika itd. Tako gledano Nemci su pocinili genocid u Kragujevcu i Kraljevu. Mislim da je covek u potpunosti u pravu. U svakom slucaju desila se nedopustiva stvar. Tek kada sam obisao memorijalni centar u Potocarima shvatio sam koliko je to zapravo veliki gubitak. Slazem se i sa onima koji kazu da je to sad komercijalizovano, necete verovati da tamo prodaju majce, kape i suvenire sa tim motivima.
pre 10 godina
Pratim ovog imam vec godinu dana na youtube-u i gledao sam njegova ucenja sirom arapskog svijeta o geopolitici i geostrategiji. Iako sam rodjen kao pravoslavac i potpuno nereligiozan izuzetno postujem ovoga covjeka i slazem se skoro sa svime sto nema veze sa religijom sto ovaj covjek prica.
Jedan od rijetkih koji otvoreno kaze sta su Saudijska Arabija, Katar i Turska i cije su oni marionete kroz vjekove do dana danasnjeg.
Jedan od ljudi na koga bi nasi Muslimani trebali da se ugledaju, a ne da slusaju kojekakve hodze samoprozvane. Isto vazi i za ove nmoje pravoslavce, obratite paznju na ovog Imama.
Makar poslusajte sta prica covjek.
pre 10 godina
@Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Još kako; tribunal su osnovale upravo članice NATO-a u svrhu satanizacije Srba jer im je trebao žrtveni krivac za rat na Balkanu, koji su oni ustvari, potpirili.
E, sad, što smo mi u to uleteli kao volovi u kupus, to je druga priča.
pre 10 godina
islam je bratska vera koju je Bog(Alah) poslao preko svog proroka Muhameda da prosveti Jevrejsko pleme koje je nastalo od Ismaila,sina Avrama i Agare..A inace islam je i bratska vera Hriscanima, i jos sto je zanimljivo bliza je Pravoslavnim hriscanima,nego Katolickim. ..e sad Zastoj nas je zapad gurnuo u rat rasmislite, i zasto muslimane u BiH gurnuo sa Hrvatima. ..
pre 10 godina
Gledao sam dosta njegovih predavanja, mogu samo da preporucim ostalim, ima dosta na youtube, sve lepo sa prevodom, ovog coveka najvise pljuju vehabije i slicni njima.
poslusajte coveka.
pre 10 godina
@ (čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Ne, ali pošteniji sigurno da!
Upravo sam u šoku što čujem nekoga da izgovara ovako nešto sa ONE strane. Dobro je da bar neko razume da imperijalisti (što bivši što sadašnji ) pokušavaju da podmetnu jedan mali narod kao glavnog krivca, da bi se manje videlo šta zapravo petljaju...
pre 10 godina
On je "teolog", koliko sam ja pilot! !!
(Salahuddin, 13. jul 2015 23:58)
On je pravi musliman, a ti si poturica sa srpskim prezimenom. A Srbija je sportski vladar planete. Sigurno ti nije lako
pre 10 godina
Lako ga je prozreti. On bi očigledno da pravi nekakvu veliku antizapadnu koaliciju, pa se udvara istočnim hrišćanima.
(Miki, 13. jul 2015 21:29)
Ne, nego čovek želi dobro muslimanima, želi da se okanu ekstremizma. On dobro vidi možda najekstreminiji primer kako je zapd uništio Avganistan i ne želi da se to više dešava. Saudijska Arabija je fabrika ekstremizma, ima bogatstvo i to koristi da ubacuje teroriste širom sveta, uz odobrenje zapada jer im da je novac. Onda hrišćani počnu da mrze muslimane i stvara se konflikt. Onim najbogatijim najmanje je stalo do običnog naroda, oni samo gledaju kako da se obogate.
pre 10 godina
I ovaj kao i bezbroj drugih primera samo pokazuju koliko je lako manipulisati sa Balkancima
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
To mu je najmanji problem...
pre 10 godina
Znaju "ovi sa zapada" kako da postignu emotivnu reakciju kod naroda. Kad se samo setim Markale- Racak- humanitarna intervencija-Oluja-Bljesak-Zuta kuca-Srebrenica-Kravice...sve tuzne price naroda sa Balkana koje zapadne sile koriste i "promovisu" onako kako im politicki odgovara.
Jedina nada je u mladima da ce izgraditi bolje odnose nego ovi propali politicari u SRB, BiH i HR.
pre 10 godina
Glas razuma!Ne znam kako je čovek u sveopštem ludilu izjava da nešto kaže i to veoma pametno.Plan uvek postoji,za nekog loš,za nekoga dobar.Ovde na Balkanu postoji mnogo veći problem što mi tudje planove bezuslovno,olako prihvatamo i sprovodimo u delo a da nismo svesni posledica.Za nas se uvek završi pogubno.Drugi su nam krojili odelo i sad smo stali smo na pola puta,zabezeknuti.Ne možemo više nikud.Bojimo se da gledaamo unazad,a nemamo gde da gledamo unapred,zato zadržavamo vreme,u strahu od ma kakvog rješenja.Uvek isto radimo.Bacili su nam kosku i kao gladni psi smo s epoklali oko koske.Da je bar neko kosku pojeo.Nitije glodao kosku niti je drugom davao.Isti ti "mirotvorci" su prvo sve posvadjali,zavladali,profitirali i dan dans podgrevaju i pale vatru u tudjemo dvorištu.Oni imaju plan.Sami smo krivi što smo sve progutali šta su nam servirali.Ne znam kako se može meriti ubistva.Koja je to merna jedinica.Ubica,zločin,masovni ubica,genocid.Nazovite kako god ali ubistvo je ubistvo.Možda jedina razlika postoji kada su ubustva planirana sistematski.Pa pobogu celo čovečanstvo što reče čovek je sprovodilo vekovima sistemska ubistva.To je tragedija čoveka.Gomila koja je obmanuta sprovodi tudje sistemske ideje u delo.Narodima Balkana nedostaje ona lepa rečenica Ive Andrića:"Kmetovo je da radi a agino da ga pazi, jer i travka treba i rosu i kosu."Setite se samo onih bolesnih izopačenih parola po utakmicama,poruka po autobusima,zidovima.Da li je to čovek misaona mašina?Dekapitiziran.
pre 10 godina
"Glas vapijućeg u pustinji"...što kaže Biblija.Ko da ga čuje kada je ljudima politika pomračila srce.Mudar čovek i duhovan.Na žalost u pravu je.Niko od nas to nije želeo apsolutno.Kao teolog uvek sam tvrdio da smo i mi pravoslavni i muslimani dobre volje uvek bili na rubu propasti baš zbog politika moćnih isto u stradali u zavadi ali gotovo nikada na istoj strani.Ovo su dobre poruke mira i otreznjenja.Majke Srebrenice su poslale gotovo istu poruku i to je neki dobar početak..nazaslost mislim da nema istomišljenike u svojoj veri...ali ovo je dobar pokušaj da se čuje i njegov pravedni glas.
pre 10 godina
Krajnje je vreme da manji naroodi kao sto su bosnjaci, hrvati, albanci, srbi...shvate da veci narodi, a posebno anglosaksonci uzivaju u igri koja se zove "zavadi pa vladaj!"
pre 10 godina
zalosno, koliko je b92 pao. zalosno.
pre 10 godina
Svaki Srbin normalan osuđuje zločin, ko to može podržavati neka mu se isto dogodi.
pre 10 godina
He, he. Ne daj boze da se pravoslavci i muslimani sloze.
pre 10 godina
Ovaj kompetentniji od Haškog tribunala!?
(čudo!, 13. jul 2015 20:59)
Jok, ti si!
pre 10 godina
Pametan covek.
pre 10 godina
@Nagatomi: Jermeni...
69 Komentari
Sortiraj po: