Ponedeljak, 15.06.2015.

Da li se "ol inkluziv" letovanje isplati?

Skuplji aranžman za letovanje u stvari može biti jeftiniji. Usluga “sve uključeno” nije podjednako kvalitetna u hotelu s tri zvezdice i onom s pet zvezdica.

Izvor: Veèernje novosti

Da li se "ol inkluziv" letovanje isplati? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 8 godina

Ne znam zasto svi navode samo BB i AI kao jedine dve varijante ishrane na odmoru. Meni je najsavrsenija varijanta HB, tj. PP - ujutro svedski sto, bogovski dorucak, biram sta hocu, plus kafa, sok, vocka. Posle dorucka na plazu, uz aktivno plivanje, ronjenje i sl. i neki sladoled, keks ili hladno pice iz supermarketa na plazi brzo dodje 6-7 uvece, usput se i lepo ogladni, pa pravac u hotel na veceru, opet svedski sto, razlicita jela, voce, kolaci i sladoled. Milina! Posle u setanjac, ne trebaju mi ni restorani ni kafici, sit, napit i nicega zeljan sto se hrane i pica tice, protegnem noge, potrosim unete kalorije, nadisem se svezeg morskog vazduha i sutra sve ponovo. Ako pozelim da "odlutam" od plaze i posetim poneku znamenitost i sl. u blizini, imam dovoljno vremena od dorucka do vecere. Za mene SAVRSENA varijanta i savrseno ulozen novac!!!

Saša Pavlović

Hurgada prošle godine 460€ po osobi,hotel 4* all inclusive.Vredelo je svaki euro.Hrana dobra,u ogromnim količinama.Išao bih i ove godine da nije za 150-200€ skuplje(nema se baš toliko).

pre 8 godina

Letovanje u Turskoj za porodicu sa dvoje dece u hotelu sa 4* nije bez 2 soma pa kako onda jeftino leba ti.
(raka navlaka, 15. jun 2015 23:27)

Niko ne kaze da je jeftino nego da je jeftinije nego u Spaniji i Grckoj (onaj ko letuje na Maldivima, Havajima ili Bahamima Tursku ne uzima u razmatranje). To sto u Turskoj kosta 2K eura, u Spaniji kosta oko 40% a u Grckoj najmanje 25% vise uglavnom za nizi nivo usluge.

pre 8 godina

Prvo, zasto mislite da jedno iskljucuje drugo. Idem svake godine na AI varijantu a obisao sam Egipat i Tunis uzduz i popreko. Ne zna se koja je lepsa zemlja. A ove dane sto sam ostajao u hotelu pio sam do iznemoglosti, za jedan dan vis nego za 10 dana u Grckoj. A drugo, sto je vec neko napisao, ne ukljucuje AI samo hranu i pice, tu su u lezaljke i sportovi raznorazni i na kopnu i u vodi (koji nisu motorizovani), a i trece za 450 evra stvarno ne znam kako se prolazi jeftinije da se cimas kolima da ides i da pravis ruckove, peres sudove i raznorazne druge stvari. Samo AI i mozak na pasu :)

Opanak & proja, 15. jun 2015 16:35)

E vidis ja kad sam zeleo da imam aktvni odmor o kom pricas ,onda bukiras hotel van sezone( april,maj)pa onda obilazis znamenitosti neke zemlje i pri tome te mnogo manje kosta.Sva ta prica pada u vodu o aktivnom odmoru kad dobijes decu.Verovatno ih nemas pa tako govoris.Jesu skupi hoteli sa 5*za nase uslove ali neki od nas idu da se odmaraju 10 dana i da o nicemu ne razmisljaju.Briga me i za piramide i za ronjenje i obilazak bilo cega.A nisam bas primetio da je mladjima dosadno u takvim hotelima posto je vecernji program u diskotekam na plazi organizovan sa sve go go igracicama(Titanik hotel Turska)

pre 8 godina

Smešna rasprava! Dva potpuno različita koncepta, koji pružaju različite pogodnosti. Namerno ne kažem pluseve i minuse, jer nije jedno bolje od drugog već samo drugačije. Probao sam i all inclusive i sopstvenu režiju u više navrata i opet ću i na jedno i na drugo.

@parabola - bolje bi ti stajao nick "dijabola"
Ja kada odem na more,želim da se opustim na plaži,da plivam,da izadjem uveče,a je li tebi tesko da shvatis da nas ne zanimaju sve iste stvari? Ti idi,obilazi šta god želiš,šta god te pali,a mene najviše opusti ležanje na plaži i plivanje do iznemoglosti. Znači li to da sam neobrazovan? Niskointeligentan? Ako već želiš da osetiš ukuse karakteristične za neku državu,jedi uličnu hranu,a ne u restoranima..

pre 8 godina

Najisplativiji nacin letovanja za porodice sa malom decom. Bio sam u Turskoj, u cenu je uracunato sve. Avionska karta, prevoz od aerodroma do hotela i obrnuto. U hotelu ti je sve dostupno, Turci trce za turistima da im ponude ono sto oni propuste da uzmu. Imao sam prilike da gledam kako osoblje na plazu iznosi posluzenje za decu koja se igraju.... U hotelu sve vrste zabave...

lili

Ako vam je dete probirač u hrani kao moje, džabe ste dali pare. Svih deset dana u Grčkoj sam kupovala hranu van. Do bazena nismo ni privirili, jer je od Norvežana bio okupiran od ranog jutra, takodje i bar sa pićem i sendvičima za izmedju obroka. Ljudi moji, oni se i ne kupaju na plaži. Piju sa ženama u tom baru do ponoći kao stoka, jer je dotle besplatno. Ma, nema šanse da sednete i popijete kafu i sok od njih. Bar tako je nama bilo na Rodosu.

pre 8 godina

Ovaj vid letovanja otkrila sam kada su deca napunila dve godine. Prvi put smo bili u Turskoj i bilo nam je odlično. Baš kao što je neko napomenuo, deca stalno nešto izvoljevaju, jedno hoće da jede, drugo da pije, treće da spava.... katastrofa. Ovo je bilo diiivno. Kasnije smo bii i u Egiptu u Grčkoj (bilo je skupo, a ne baš tako sjajno za te pare), pa smo se vraćali u Tursku, koja je bila ipak najbolja, bar za nas. Sve u svemu, kad su deca mala mislim da je ovo najbolja varijanta. Sad su porasli pa smo čak i kampovali, Istra je bila odlična za tu avanturu... Možda krenemo i kamperom... U svakom slučaju, varijanta kada je sve uključeno je sjajna, jer budžet neće osetiti troškove koji se odnose na sokiće, grickalice i ostale zanimacije kao kada ste smešteni u varijanti noćenje sa doručkom ili polupansion.

jela

sa detetom od 2-3 god nema obilazenja znamenitosti,istrazivanja okolo naokolo.deca su na plazi ujutru i kasno popodne.izmedju toga spavaju i treba im obezbediti neku zanimaciju koja nije na suncu.turska ima odlicnu hranu,puno povrca i voca,hotel privatnu plazu koja nije prenatrpana,deciji bazen,animatore,igraliste.all in je definitivno najbolje resenje za porodice sa malom decom.

pre 8 godina

za oko 100 eura dnevno nas troje 15 dana ne znamo za :novcanik,kljuceve,redove,ulice,prodavce,kola,ves masinu,bojler,sporet ,mikrotalasnu,pranje vesa.Koristimo papuce,naočare i karticu od sobe.E sada mi idemo da se odmorimo jer radimo privatno a ako se neko ko je na budžetu ne umori neka obilazi znamenitosti

2. ima drazi u improvizacijama (vecinom preporuka -)

Moje iskustvo vuce ka imporovizacijama. Nema tog izobilja od hrane u hotelu koje mi nece dosaditi posle treceg dana. Dva dana ne znam sta cu pre jesti, a posle sve izgleda isto, skoro pa jednolicno.
Dozirano je uvek bolje, jedem kad hocu, i ono sta hocu. Ali treba razumeti ljude, godinu dana si zeljan, pa onda navali. Dzaba hrana i pice, biju ko nece...

pre 8 godina

All inclusive ne podrazumeva samo hranu,vec i uslugu,bazen,lezaljke,wi fi,bar na plazi.Meni nije odmor ako moram da nosim kofer pun hrane,a ni da jurim po prodavnicama.A ako cete da se hranite u restoranima to je prilicno skupo i nema sanse da bude na nivou kao sto je u hotelu.Turska-Antalija prelepo i bez ijedne brige 10 dana.

@eto
Danas u bivšim radničkim ljetovalištima ne ljetuje nitko budući njihov izvorni (minimalni) standard danas ne prolazi na turističkom tržištu (a i radničke klase kao takve više nema).
Izuzetak su ona koja su temeljito rekonstruirana, ali ti objekti ne funkcioniraju kao nikakva ljetovaljišta, već kao moderni, komforni hoteli.

pre 8 godina

Čak i najbedniji klasični,zaboravljeni PUN PANSION je super nego secati,kupovati hranu,"otkrivati" restorane (kockanje sa trovanjem..)Ljudi su zaboravili kako se nekad letovalo .I sad se sećam Ferijalnog kampa u Makarskoj...Exp restoran ,platiš ,dobiješ bonove ako ideš na izlet uzmeš suvi obrok...i piči.Tek NISovo odmaralište...klopa Ex.

Milos

Ah, vecernje novosti ne bi bile vecernje novosti kad bar malo ne bi posolile tekst sovinizmom.
Pazi molim te - ona na dijeti, a on pije viski i espreso. A sto ne bi on bio na dijeti a ona pila viski?

pre 8 godina

all inclusive preporucujem svima.Bio sam doduše samo u Turskoj u takvom tipu hotela i to u 4 i 5 * platite malo
ali vredi svaki dinar.imate sav
komoditet potpuno ste opušteni i vaše je da uživate.I nije smorno jel imate gomilu sadržaja,izlete i dr.Možete ići preko naše,turske,ruske agencije.Moja preporuka su Side, i Manavnat sad ko voli...

pre 8 godina

Upravo sve uključeno aranzman je za porodice sa decom jedini način da se odmorite. U ovoj ponudi imate na raspolaganju ceo dan hranu i piće i ne morate da vodite računa o vremenu obroka, jer i ako propustite uvek ima nešto u ponudi.Pre nego što krenete sa pričom da vam nije cilj da ceo dan jedete i pijete,to vam je jedan dan u životu raditelja male dece.Klinci neće da jedu kad je vreme, uzmu dva zalogaja pa više neće (a vi platite celu porciju) za pola sata su gladni,nešto bi pojeli.Kupite im sok uzmu gutljaj, sok se ugreje, za pola sata su žedni, kupi ponovo sok, donesi vode...... Spava im se dok u restoranu a la card dočekate hranu.... Jedino sve uključeno može da obezbedi da se na odmoru družite sa svojom decom i pri tome odmorite.Kad odrastu ići će u obilaske sami kao i vi,dotle....

Copernicus

Bio u Egiptu, hotel Hilton Long beach u Hurgadi, 420 evra, deset dana, avionom iz BG-a. Za te pare sam mogao samo u Prčanj u CG. Vredelo je svaku paru.

pre 8 godina

Za one ljude koji npr. od 10 dana na letovanju 5 provedu na izletima po okolnim ostrvima, delfinarijumima, akva parkovima, antickim gradovima, krstarenjima, itd. sigurno je da se ol-inkluziv ne isplati jer izvan kompleksa hotela mora sve da se plati a za ono sto je uplaceno u okviru ol-inkluziv usluge a nije iskorisceno novac se ne vraca.

Za one druge turiste, uglavnom porodicne ljude sa malom decom ili recimo penzionere ili sva druga lica koja iz materijalnih, religioznih, zdravstvenih, porodicnih ili bilo kojih razloga ne zanimaju provod i obilasci, ol-inkluziv je pravo resenje jer se za dodatnih 17-25 eura po danu (zavisno od kategorije hotela i nivoa tj. vrste ol-inkluziv usluge) dobija nesto sto onaj ko je na polupansionu dodatno mora da plati mnogo vise (rucak, kolaci, sladoledi, pica, lezaljke, suncobrani, neki prateci sadrzaji, itd.).

pre 8 godina

Antalija u TR sa okolinom. All inclusive. Meni odgovara. Rixos Sungate, Botanik. 15 dana ne razmišljam ni o čemu. Tako već 10 godina.

parabola

All inclusive je za ljude koji nisu previse obrazovani,zainteresovani da vide i upoznaju tu drzavu koju posecuju.Njima to nista ne znaci jer je najbitnije suncati se po nekoliko sati dnevno da bi svi kući znali da ste bili na moru a more niste videli jer ste proveli 10 dana kraj bazena i kad vas pitaju da kazete :"ma all inclusive smo bili(kao zvuci opasno kad se izgovori,posebno zavidnim polupismenim komsijama kad se prepricava)" Mene ce aranzman ove godine kostati za nijansu manje nego all inclusive ali kad dodam sve fakultativne izlete,rent a car i probanje nove hrane po restoranima onda cu znacajno premasiti cenu "ol inkluziv aranzmana"

pre 8 godina

nekada je radnicka klasa imala svoja letovališta na obali koju su svojim radom izgradili i svojom borbom osvojili.
(eto, 15. jun 2015 16:12)

Moji roditelji radili ceo vek u skoli kao nastavnici i nikad nisu ugrabili da odu u to sto su izgradili, ni na moru ni na pplanini o trosu drzave. Osim toga i ja sma neko vreme radio u drzavnoj firmi i nikad nisam dosao na red da odem na to letovanje koje sam izgradio, mada su neki i isli.
Moji roditelji izdvajali za stan, a nikad ga nisu dobili, dobili neki drugi, a oni napravili kucu od kredita.

Za aktivan odmor , ides tamo amo vidis ovo ono-All Inclusive se ne isplati
Za pasivan odmor (bacis sidro u hotel i hotelsku plazu tipa Tunis gde nema bog zna sta da se vidi)- da
Po meni je mana All inclusive, sto se nabaci nekoliko kila vise po povratku sa mora uvek se nesto jede, pije uzas. Desavalo se da preskocim veceru ili pojedem samo salatu sto kaze kolega gore. Vise sam za odmerene porcije.

pre 8 godina

All inclusive letovanje je zamisljeno za turiste manje platežne moći. Naravno da se ne isplati ukoliko želite da upoznate kraj i kulturu gde boravite.

Zoran

Zavisi koliko jedes. Mi jedemo malo, ali smo opet uzeli All Inclusive. Razlog je, ne ide nam se da jurimo mesto, da se gurmao, brzo smo na plazi opet. Ali to kosta. Radi se o hotelu Porto Carras Sitonia u Grckoj. Videcemo kako ce biti.

Kris, 15. jun 2015 15:58

Nije rec o tome. niko nikom nista ne brani. ali ja to ne dozivljavam kao rad ili napor. to je prosto deo dana koji mi donosi nesto dobro. ja svoju decu gledam da ukljucim u to. da sama znaju da naprave sebi, sta da naprave i da znaju sta jedu.

pre 8 godina

Odmor je odmor. Odmor nije obilazak prodavnica kako bi pravio salatu. Odmor nije razmišljanje kada da tempiraš buđenje kako bi stigao na doručak. Evidentno je da neki nisu videli ni UAI odmor ni kroz opis, a kamoli da su probali. Svi 5* hoteli u Turskoj, sa UAI ponudom, su jeftiniji nego vaše prodavnice. I napraviće vam doručak i u 11h. Za moj ukus imaju i previše svega, preterano je, i često smo svedoci alavog ponašanja ali sve to što nude vredi svaki cent. Ako detetu ispadne sladoled, uzeće novi. Ako sam na jednom kraju kompleksa a moje pivo na drugom, uzeću usputno još jedno do tamo. Ako nam se jede voće, bar deset puta će proći pored nas sa rashlađenim lubenicama, dinjama, narom, breskvama. Peškir menjam kada hoću, imam wifi na plaži, ležaljku sa podlogom, tendu, bar i konobara koji se non stop šunja. Odem u more ili negde prošetamo, oni počiste pesak i poravnaju oko naše "baze". Za bilo koji obrok imam bar 20 glavnih jela, mnogo sidedishes, sireva, salate, voća, slatkog. I uvek ima nešto za svakoga. U pravu su oni koji kažu da UAI nije za aktivne odmore, ali za porodice sa decom i one koji uživaju u leškarenju na plaži i plivanju u moru, savršeno rešenje.

aleks

Nasi ljudi najcesce nece da propuste nista jer su platili pa ceo odmor pretrce od dorucka preko uzina, rucka, zakuski, vecere da nesto ne propadne. Ko stvarno ima para on ustane kada hoce, ode u restoran pa plati kada im se ide a ne kada "moraju". Ol inkluziv je u stvari zapadno sirotinjska varijanta a predstavljena nama kao nesto lux.

pre 8 godina

proslo ljeto sam bio u brazilu tako u all inclusive ponudi posto je hrvatska igrala pa sam si eto mjesto rabljenog auta priustio to putovanje...Za zemlju kao sto je brazil i neke ostale (visoke stope kriminala,otmice itd..) mislim da je all inclusive vrijedno tih para,a sad za neku normalnu destinaciju tipa gdje mozes bauljati okolo naokolo i di su sanse da te netko ubije ili opljacka minimalne all inclusive mi bas i nema smisla osim za obitelji s malom djecom primjerice,ovako sam i sam pobornik onoga da doruckujem,rucam i veceram kad ja hocu a ne kako mi to drugi nalazu.Ipak je ovo odmor od posla gdje htio ne htio sam vezan kad moram doci i dokad moram raditi

pre 8 godina

To je za ljude koji su se razbili od posla tokom godine i vode decu,pa je logicno da hoce da se odmore potpuno i da ne rade nista,cak ni da otvore novcanik.Za one koji nisu toliko umorni od posla,avanturiste,ljude koji su zeljni novih stvari,egzoticne hrane i iskustava,studente,nezaposlenu decu dobrostojecih roditelja i sl to je dosadno jer otici na letovanje koje svodi na ne izlazenje iz hotela,kupanje u bazenu i lezanje na lezaljci od jutra do mraka je besmisleno sem ako niste beskrajno umorni od posla i dece.To mozete da uplatite i negde blize pa da provedete 10 dana u hotelu.Ako cete 95% vremena provesti u hotelu onda vam je svejedno dal je taj hotel u madjarskoj banji ili u tunisu.Ja nemam jos decu,nisam u braku i student sam ali sam isao sa roditeljima pre 7 godina u tursku all inclusive.I tad sam se smorio ko dete a sad mogu da zamislim kako bi to izgledalo.U ovim godinama,meni putovanje nije putovanje ako ne upoznas kulturu,istoriju,hranu,mentalitet ljudi te zemlje u koju ides.

(Zoran, 15. jun 2015 16:10)

Ko letuje u Porto Carras-u ne bi u tri zivota komentarisao da malo jede i slicne gluposti. Zna se ko tamo moze da letuje ;). Toliko.

@seven
Dobio/dobila si gomilu minusa od onih koji odmor dozivljavaju samo kao suncanje pupka na plazi i ozderavanje za sve pare da neki evro ne bi propao. Delim tvoje misljenje jer i ja u hotelu samo prespavam. Volim da obilazim i mesta koja su udaljena pa to cinim ili kroz fakultativne izlete koje organizuje agencija sa kojom putujem ili preko lokalnih agencija. No, o tome ne vredi pricati ljudima kojima je najveca avantura boravak u all inclusive hotelima. I pri tome ce se uvek vaditi na decu ili zelju za potpunim opustanjem, ne shvatajuci da je najbolje opustanje u aktivnom odmoru. A najjeftiniji odmor je kad ga covek sam organizuje. Internet to danas omogucava ali treba znati bukiranje hotela i avio karata, a all incluzivci nisu tome vicni:-D

pre 8 godina

U suštini dobro rešenje. Realno, ne jede se kao u nekom restoranu ali opet dovoljno dobro, bar u Turskoj. U cenu je najčešće uračunata i plaža i ležaljke i suncobrani na plaži voda, sokovi, grickalice, čak i peškiri. To zna da iznese 6-8evra po danu. Još pride, znade da uvek ima mesta i da neće biti prentrpano. Najčešće bude puno voća i povrća, pivo bude hladno i OK. U odnosu na vanpansionski sadržaj u recimo Grčkoj ovo je mnogo isplatljivije u slučaju da ne kuvate samostalno. E sad ko voli avanturu, promenu plaža, izlazke ovo nije za njega. Neko ko hoće knjigu, plažu, tablić i da ih neko odmeni sa decom na sat dva pre vecere ovo je pun pogodak.

pa se klati

Ha ha. All Inclusive.. kao da je tesko napraviti zdravu salatu za pet minuta. Mogu da odem do bilo koje prodavnice i za male novce napravim klopu zdraviju nego sto se tamo nudi. Ali ok, koga mrzi neka plati.

pre 8 godina

Ovi sto nikada nisu to videli i osetili posteno lupaju.Zasto imamo problem da komentarisemo ono sto ne poznajemo?Cuj ovoga ide do prve prodavnice i napravi zdraviju salatu!Pa idi ko ti brani,ja zelim da sa svoje troje dece postedim sebe jos i dodatnog rada na moru,bar tih 10 dana da se posvetim 100% deci a za ice i pice ne razmisljam...

Mislim da se ne isplati.
-Ako ste umorni od predhodne noci,a morate ustati u odredjeno vreme za dorucak,a to ne uradite ,propada vam,takodje morate tempirati vreme za ostale obroke,Rucak,Vecera,i prilicno ste vezani za hotel.
-Ako idete na fakultativne izlete,koji traju nekada i 2 dana(Sahara -Tunis npr.)sve placate plus,i onda vam propada opet 2 dana u Hotelu.
-Uglavnom isuvise ste vezani za hotel i njegove sadrzaje,sto predstavlja neku vrstu obaveze na odmoru.