MonteDushano
pre 13 godina
@Web Developer - veliki minus za tebe!
pre 13 godina
@Web Developer - veliki minus za tebe!
pre 13 godina
Na 31 sekundi snimka niko nije primetio da biciklista pravi jos jednu gresku,a koja je po meni i najveca od svih(lepo se vidi kako skida iznervirano slusalice sa usiju).Mislim da kao osoba koja je direktno ukljucena u saobracaj/voznju ne moze da nosi slusalice za muziku tokom ucestvovanja u istom,koliko se secam isto vazi za ljude koje prelaze pesacki(zabranjeno je telefoniranje itd)
pre 13 godina
Redovno vozim bajs po Beogradskim ulicama i moj moto je da budem predvidiv u saobraćaju , da ne ulazim u konflikt sa vozačima automobila koji su uzgred sve nervozniji na gasu . Najgore je sa gsp vozačima doduše njih 10% blati ostatak koji su više nego fer prema drugim učesnicima u saobraćaju .
pre 13 godina
@moron - samo se tako potpisao, a daje odlican savet, ALI,
vec sam probao da koristim bicikl u Beogradu. To NEMA POJMA, jer vozaci ovde nisu kao u Vojvodini. I ja sam sa vec previse staza u voznji automobila, nazalost duzeg nego zivotnog staza dela komentatora.
Naravno, drzao sam se svoga metra od desne ivice kolovoza a zasta ovaj na filmu cuo nije... Za mene je rude driver komsinica koja me je bukvalno isterala za kolovoza u zemljiste pored puta na Kosutnjaku, nezadovoljna brzinom koju je moj bicikl razvijao. Zenu sam prepoznao, auto je bio posle parkiran na 100 m od moje zgrade, NISAM auto ni dotakao.
pre 13 godina
Kao vozač automobila ( sa nešto preko 24 godine vozačkog iskustva u "zoni B kategorije" i nešto "radnog staža" u A i C kategoriji ), ali i sa oko 4 decenije radnog staža kao biciklista, svim vozačima "motornih vozila" mogu da preporučim da po gradu malo probaju da se od tačke A do tačke B ( do posla ili sl. ) prevezu biciklom. Bićete u kondiciji, daleko bolje raspoloženi, bez ikakve nervoze i gužve, opušteni, nemate nikakav problem sa parkiranjem i sl. U osnovi ćete i brže stizati nego kolima. Spoznaćete potpuno novi i srećniji život.
Doduše, možda ćete povremeno i malo da smrduckate okolini...
Ali ćete i shvatiti zašto je ovaj biciklista reagovao na jedan možda neprimeren način. Automobil nesporno jeste "jači" i "može mu se" šta hoće, ali ne i dokle hoće. Prosto, vozači automobila su često veoma bezobzirni ka biciklistima i nije čudo kada ( i ) neki od njih "pukne"
pre 13 godina
Kakva sumorna i pesimistična situacija.. 50 i kusur komentara, i to pretpostavljam većina vozača, koji su pretpostavljam polagali i položili vozački ispit, i skoro svi do jednog kako reaguju? Impulsno, automatski, kao kad ubaciš u mašinu novčanicu, a ona ti izbaci proizvod, bez imalo razmišljanja, onako ostrašćeno navijački, uz podršku onome ko mu se u trenutku učini "simpatičnijim", tvrdeći da je nervozni "bajker" u pravu.. Ako su ovi komentari statistički pokazatelj kako se ponašamo u vožnji (a bojim se da jesu), onda možda nije loše da počne da se razmišlja o GSB-u i stavljanju volana u fioku, jer je budućnost u saobraćaju vrlo siva. Kad na ovaj, pogrešan način ljudi razumeju jednu prilično benignu svakodnevnu situaciju, šta drugo da očekuješ nego da ti svaki put kad si u saobraćaju u pravu u Srbiji vozač koji napravi prekršaj u najmanju ruku puca u glavu, jer jednostavno nema čime da razmišlja, odmah bi da ujeda, kao besna životinja. Dok dođe MUP i utvrdi da on naravno greši, već je kasno, šteta je načinjena. Ja naravno ne zastupam teoriju da svaki put kad si u pravu treba da ćutiš zbog bilmeza koji je dobio dozvolu na poklon za rođendan, naprotiv, ali vremenom takva "edukacija" tih nervoznih poluljudi zna da postane jako zamorna. Rešenje trenutno ne vidim, osim kolektivne lobotomije, za koju još nije izmišljena mašina.
Elem, za konkretnu situaciju - vozač i30 je budala, nije sporno, s obzirom na cimanje sa drugim vozačem, međutim, biciklista je potpuni idiot, prosto zato što dečko NIJE SMEO da vozi tom trakom.
Srpski ZOBS, čl. 40:
"Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se koristi kolovoz u širini od najviše jedan metar od desne ivice kolovoza. "
Znači, ako uzmemo u obzir da Rusija nije neka džamahirija, i da u njoj važe slični zakoni kao u Srbiji, ili ako ceo slučaj jednostavno samo preslikamo u Srbiju - pa dobro ljudi, ko dan je jasno da ovaj dečko na biciklu uopšte nije normalan i da pravi prekršaj ko vrata..
Dakle, 21. je vek, informacije dostupnije nego ikad, i nije problem ne znati, problem je ne želeti znati i i ne priznati grešku, pogotovo kad ona nekog može skupo da košta.
pre 13 godina
(kgb, 27. februar 2012 06:21)
Nije smesno, tako se vozi u civilizovanim zemljama, date zmigavac i neko se odrekne svog prava i propusti vas, jer polazi od pretpostavke da vi imate potrebu za prestrojavanjem, a ne da menjate trake iz cistog zezanja.
Inace, ako na ulici ima vise od 5 automobila, svi bi do kraja zivota ostali zarobljeni u svojoj traci. Cak i u nasem ZOBSu pise da ste, kod suzenja i zlicno, duzni da propustite JEDNO vozilo - ono "jedan pa jedan" postoji cak i u nasem zakonu!
pre 13 godina
(pablo, 22. februar 2012 22:38)
Retrovizori na Astri isto lako pucaju (video sam coveka od 60+ godina kako ih lomi), samo sto ne otpadnu skroz.
Jedino je kod pojedinih automobila od 60.000+ evra malo drugacija situacija...
Inace ja "obozavam" bahate isfrustrirane vozace, tako da podrzavam biciklistu, iako ni njegovo ponasanje nije u redu.
pre 13 godina
Da, ulazenjem u gurku izmedju dva auta biciklista je dokazao da je potpuni idiot, pa je lomljenje retrovizora potpuno u okviru celog ponasanja.
Vecina citalaca je ovaj tekst shvatila pre svega kao polemiku o nasem mentalitu, pa bilo koji komentar o tome i nije of-topic. Kako je redakcija smatrala da je stavljanje clana 35 ZOBSa suvise of-topic, evo kratko, jednostavnije: pogledajte na ukljucenjima koji delovi "autoputa" kroz Beograd su oznaceni kao autoput? Zacudicete se i sami na nedoslednost signalizacije. Btw, autoput, motoput, i tako dalje su vrste puta (clan 7 ZOBS).
Kada vec niste ucili za vozacki ispit kao ja u ucionici teoriju, skinite sa sajta skupstine zakon pa procitajte pre nego sto dajete komentare.
pre 13 godina
vozac hjundaija je cist diletant, na stranu biciklista, pa hjundaji uporno gazi levu traku ( i prelazi je) mnogo pre nego sto se biciklista uopste pojavljuje, kao da na silu zeli da udje u nju, ako niste znali to je vec prekrsaj, prestrojiti se mozete tek onda kad je to bezbedno, a ne kad vama to padne na pameti i kad date zmigavac, gluposti, pa to znaci dam zmigavac i radim sta hocu, smesno...
pre 13 godina
u bg bi iz tog auta provirio Kalašnjikov.
pre 13 godina
Tako biciklista!Ako treba razvali mu i retrovizor,pa da nauči da ne treba da se gura!
pre 13 godina
@ (Mario, 23. februar 2012 15:22)
Ovaj sto je snimao je ustvari snimao vozace megana i hjua koji su se od ranije gurkali, lepo se vidi da ludilo izmedju njih traje i pre pocetka snimanja, pa decko ukuljucio kameru zbog potencijalne tuce u najavi. Biciklista je kompletan idiot.
pre 13 godina
@ Dragan
Preticajna traka je preticajna traka i u Beogradu i u Minhenu i u Beču i u bilo kojoj svetskoj prestonici. Ona služi da se pretekne vozilo koje se kreće sporije srednjom(desnom) trakom,a nakon toga se vraćate u tu istu srednju traku. Za vožnju koja nije preticanje,levom preticajnom trakom, postoji kazna koja je propisana Zakonom,samo to niko ne sprovodi. Da li je neko lud ili sumanut,pa kod recimo Ikarbusa ili Autokomerca vozi 100 ili 120 kmh je subjektivni doživljaj. O tome svakako ne bi trebalo da sudi neko ko zauzima levu traku svojom sebičnom vožnjom,postoji neko ko se i o tome brine(saobraćajna policija i "presretači")
Što se tiče vozača pomenutih automobila,nije poenta u njihovom "divljanju" već u nekulturi vožnje o kojoj sam pričao. Izvirivanja iza autobusa,vožnja levom trakom,parkiranje na dva mesta,popaljena sva svetla koja su bila dodatna oprema(jer zasto su ih doplatili ako ih ne koriste)...
Ima izuzetaka ali se mere u promilima,nažalost.
Naravno ima istih slučajeva i kod vozača "besnih" automobila,ali je ovo je neka najsvežija "moda"
pre 13 godina
@ (Uzbudjenje, 23. februar 2012 20:02)
Ovo je sublimacija srpske saobracajne tragedije. Covek je u svemu 100% u pravu, OSIM:
- Zbog velikog broja ukljucenja i iskljucenja, samo ne tako bistar moze da vozi brze od 80 na autoputu kroz Beograd, pa ni u Nemackoj ne moze po petljama da se vozi 250, pa ni 120.... znam da to mnogima nije jasno, kao ni pravilo desnog - u Beogradu NEMA PRETICAJNE trake, obe su ravnopravne. I budite srecni dok 80 ne smanje na 60!
- Ne vidim smisao podcenjivanja ... moskvica i juga, dacia i zastava, da se razumemo niti sam imao niti cu verovatno kupiti ova kola. Mada su i meni pomalo dosadni neki vozaci Dacia ili Punta jer se ocigledno izivljavaju u svojim novim, neuporedivo startnijim automobilima nego pre. Ali, sto su oni gori od vozaca skupih kola koji kao smeju da se izivljaju.
pre 13 godina
Koliko saobraćajnih stručnjaka i "vozača" na jednom mestu čija je svest formirana na osnovu neverovatno poučnih emisija Mirka Alvirovića,tvorca kategorije "lizing vozača" u Srbiji kojima čim sednu za volan zvone u glavi njegove isprazne rečenice i fraze o saobraćaju. Da,postoji ogromna doza sebičnosti medju vozacima kod nas,prvenstveno onih koji ne kreću na zeleno na semaforu,parkiraju se na dva parking mesta,voze 80 kmh na auto putu kroz Beograd,jer je to bože ograničenje i izviruju iza autobusa ili kamiona koji i ne pokušavaju da ga preteknu,čime ugrožavaju tudje živote. Živote motorciklista pa i biciklista. Vožnje po kišici ili ne daj bože snegu ne bih ni pominjao,apsurdno je. Ovako loši i nekulturni vozači ne postoje nigde u Evropi to je evidentno,s tim da od kako su svoje Moskviče,Lade,Jugiće i ostale šklopocije zamenili Dačijama,Zastavama 10 i ostalim škartovima situacija je još gora jer im deluje da vladaju materijom pa su opušteniji. Drama!!!!!
pre 13 godina
Mozete da se raspravlajte o propisima i o tome ko je u pravu a ko u krivu, i da terate mak na konac kolko god hocete,
ali cinjenica je jedno - svi se ponasaju sebicno, i ljubomorni su na one koji su od njih brzi.
U ovom slucaju to je biciklista, koji moze daleko brze da se krece kroz takvu guzvu.
Dakle koja je realna potreba bilo kog automobiliste da ga u tome dzukacki sprecava i insistira na nekom pravili totalno nepotrebnom u toj situaciji, jos i da zapocinje verbalni sukob koji je rezultirao lomljenjem retrovizora ?
Takodje na kraju pali sva cetri, i verovatno stoji na tom mestu kao da se ne znam sta desilo, i svojom sebicnoscu pravi jos veci haos nego sto jeste,
a sve to bez ikakve realne potrebe za tim.
Sta si trazio to si i dobio, i teraj dalje i budi sretan sto se samo na tome i zavrsilo.
U ovom slucaju to je biciklista, u sledecem ce biti motociklista,
drugi automobilista, itd itd.
Stvarno ne mogu da razumem tu ljubomoru prema dvotockasima.
Tom svojom voznjom oni VAMA cetvorotockasima cine USLUGU, jer ce brze nesteti iz te guzve pa ce iste biti manje,
a i zamislite sta bo bilo da ih i nema, nego da su tu krenuli sa autom !?
Bila bi samo jos veca guzva. Zato "live and let live" sto bi kazli.
A bolje i da sami predjete na ta dva tocka, bice manje guzve, manje izduvnih gasova, u vasem dzepu vise para, i boljeg raspolozenja kad stignete na tu tacku B bez problema i nerviranja.
Niste zaglavljeni u saobracajnoj guzvi, nego ste VI ta guzva, jedno zrnce od mnogih koji cine tu guzvu,
dakle vasa krivica i vas IZBOR, zato ne prenosite vasu nervozu i nezadovoljnost na druge, jer to nismo duzni da trpimo.
pre 13 godina
Pozdravi za biciklistu! Tako treba
pre 13 godina
Ovaj sto je snimao je ustvari snimao vozace megana i hjua koji su se od ranije gurkali, lepo se vidi da ludilo izmedju njih traje i pre pocetka snimanja, pa decko ukuljucio kameru zbog potencijalne tuce u najavi. Biciklista je kompletan idiot.
pre 13 godina
Ma gde moze biciklista rukom da polomi retrovizor !!! Namesteno!!!
pre 13 godina
Snimak ne pocinje kada je biciklista vec u levoj traci, pogledajte bolje i raniji deo snimka. Vidi se na 00:12 kako bi bicklista hteo da se provuce izmedju Hyundaia i Megana, sto je prekrsaj, a da ne pricamo i o njegovoj konstantnoj voznji po liniji izmedju dve trake.
Na 00:17 biciklista je jos u desnoj traci, a Hyundai je vec dobrim delom u levoj, zasto biciklista daje gas i pretice ga? Pogotovo sto biciklista jos od 00:12 zna koja je namera Hyundaia. I posle jos misli da ima pravo da se buni, jer je eto ,,slabiji" u saboracaju. Sa ovim lomljenjem retroviza, bicklista demonstrira vrhunac bahatosti u saobracaju.
pre 13 godina
Ja mislim da je vozac hyundaia zena, odatle i toliko izivljavanje bicikliste bez straha - to je i kod nas cesta pojava. Takodje, ova prica verovatno ima uvod koji naravno nije snimljen, a da bi nastavak bio snimljen, auta snimatelja ne propusta pesake na pesackom prelazu da mu "film" ne bi izmakao - u svakom slucaju snimatelju ne smeta da snima i sopstveni prekrsaj - i ovo je kod nas vec vidjeno.
@ (Mirjana, 23. februar 2012 09:30)
biciklista mu daje rukom znak da poštuje njegov PROSTOR.
haha, a onda posle otkidanja retrovizora biciklista zeljan lebensrauma nema problema da odjuri kroz suzeni prostor napred.
pre 13 godina
Biciklista pravi i prekrsaj, toliko omiljen u Beogradu, da ga vecina (ne svi) i nije primetila. Koristeci okolnost da mu se prostor malo ranije "otvorio" nego vama, vozilo u istoj traci iza vas ignorise vas zmigavac i sece vas u prestrojavanju, po cenu sudara, cesto uz besomusno trubljenje, u ubedjenju da vi ugrozavate njegovu prednost.
Vozacu hyundaija nije namera da ugrozi biciklistu, nego da zauzme prostor u levoj traci da ga i sledeci auto (slucajno snimatelja koji radi snimka tesno "prati" situaciju) ne bi onemogucio u prestrojavanju.
Sto se tice evropskih retrovizora, i oni bi odleteli ovako - radi se o bezbednosti pesaka pa niko nece napraviti "tenkovski" retrovizor. Zato na savremene automobile i ne smete da sednete, opet su mekani da pesaka "manje boli". Komsije, procitajte ovo!
pre 13 godina
Ne bih da branim bicliklistu i ne bih da ulazim u to ko se pridzavao pravila a ko nije .
Ono sto je kod nas evidentno je to bahato ponasanje vozaca u saobracaju na ulici i na parkingu.Toliko je veliki broj manijaka, idiota i neadretalaca u kolima da je stvarno hrabrost izaci sa biciklom na ulicu.
Na NB postoje biciklisticke staze ali ni to vam nije sigruno kada vozaci automobila jure po trotoaru ne obaziruci se na ljude i bicikliste i sa parkinga izlecu kao vozaci formule 1 iz pit stopa zureci negde.Postoje zakoni koji takvo ponasanje mogu jako brzo da regulisu ali nema ko da ih sprovede , cini mi se da od kada je novi zakon stupio na snagu ljudi se jos gore ponasaju u voznji.A o parkiranju na zelenim povrsinama da ne govorimo, ljudi pored praznoh parkinga bez ikakvog blama parkiraju na travi jer ih mrzi da prepesace od parkinga do ulaza.Kada bi mogli parkirali bi auto u dnevnoj sobi da im bude blizu.Jedva cekam da se ovaj sneg otopi pa da krenem u akciju zivkanja komunalnih sluzbi i parking servisa , da rasteram stoku koja se parkira na zelenoj povrsini.Izvinjavam se zbog pogrdnih reci upucenih vozacima ali komentar ima oganicen prostor za pisanje inace bih mogao da napisem jos jedno 500 pogrdnih naziva za njih.
Za sada toliko.
pre 13 godina
Na snimku se vidi biciklista koji je stao iza crnog auta u krajnjoj levoj traci. Sivi auto mu dolazi sa desne strane i u tom trenutku, biciklista mu daje rukom znak da poštuje njegov PROSTOR. Vozač sivog auta se oglušuje o zahtev bicikliste i nastavlja da se prestrojava smanjujući prostor biciklisti.
Biciklista nije dobio poštovanje prostora koji znači bezbednost za njega i uzvratio je vozaču besnom reakcijom. Lomljenje retrovizora u prevodu znači: "Budalo, jel vidiš gde sam JA, ovde sam pre tebe, poštuj mene i moj prostor, ne osećam se bezbedno!"
pre 13 godina
Svedoci smo da se zbog nervoze i saobraćajne nekulture slične situacije dešavaju i na našim ulicama...
Čuj dešavaju!?
Takve situacije su naša svakodnevica, bahatost u vožnji je vrlo izražena. Meni kao subotičaninu to posebno smeta kada moram da putujrm u Beograd, jer je kod nas puno mirnije i kulturnije, mada se i ovde dešavaju slične stvari, posebno zbog velikog broja biciklista.
pre 13 godina
Osim saobracajne guzve, ja sam samo video biciklistu koji je napravio bezbroj saobracajnih prekrsaja i na kraju njegovo nasilnicko ponasanje.
Imao sam i ja kracu verbalnu jednostranu raspravu (tj bio sam opsovan) sa mopedistom kome sam zasmetao dok je pravio slalom izmedju kolona automobila, na srecu bez otkidanja retrovizora. Btw, i kod nas je zabranjeno provlacenje dvotockasa izmedju automobila.
Razmisljao sam sta u ovakvoj situaciji, mislim da vozac mozda i moze trceci da stigne dvotockasa ako ovaj nema cist put. Umesto pajsera, moze i mobilni kao kamera da posluzi... ako cemo na sud...
Mislim da se rude driver odnosi na biciklistu, a nasi "prenosioci" to bas nisu dobro razumeli. "Moj" mopedista stvarno nije mogao zbog mene da se ubaci, a biciklista je vec prosao pa se vratio radi nasilja!
pre 13 godina
i30... kako lako puče retrovizor. Kvalitet.
Na nekim evropskim kolima slomio bi ruku da je ovo uradio.
pre 13 godina
ocigledno je masovno nepoznavanje propisa.
hyundai daje migavac da se prestroji levo - megan ga ne propusta, a biciklista pokusava da se provuce izmedju dva auta (prekrsaj bicikliste br.1) - megan skrece levo - hyundai se prestrojava sa upaljenim levim migavcem - biciklista krece u preticanje iako je hyundai vec usao u levu traku (prekrsaj bicikliste br.2), a pride i nije dao signal rukom da se prestrojava (prekrsaj bicikliste br.3) - verovatno nije imao vremena jer je morao da drzi obe ruke na kormanu kako bi prebacio u sto nizu brzinu jer se lepo vidi kako naglo pocinje brzo da okrece pedale kako bi prestigao hyundaija - nakon toga naglo koci i skrece desno isped hyundaija (vrlo verovatno i prekrsaj bicikliste br.4).
da je biciklisti bilo do toga da obidje kolonu/guzvu ne bi kocio nego bi nastavio sa obilazenjem skode itd.
ali ne on je hteo kavgu, a jednom ce ju i dobiti kad ga iz nekog sledeceg hyudaija stignu pa mu objasne neke stvari.
pre 13 godina
@Bazinga
Neverovatno mi je kako covek moze da napise komentar od 30 redova, a da pritom nije pogledao snimak valjano. Nevezano za ostatak komentara, posto ga nisam ni citao, vozac automobila je pri prestrojavanju DAO MIGAVAC, a Bazinga kaze da nije. To se zove povrsnost, a internet je toga pun.
pre 13 godina
Svakakvih ljudi ima... mogao je i da nastrada zbog ovoga
pre 13 godina
Hyundai samo pokusava da se prestroji u levu traku u ulici krcatoj automobilima. Nije on kriv sto je tolika guzva, mozda hoce da skrene levo pa mora da se prestroji. Da ne pokusava sam, ne bi ga niko pustio da se prestroji, to znamo svi iz Beogradske svakodnevice. I nikoga nije izgurao, Megan je sam skrenuo levo.
Sa druge strane biciklista pretice taj Hyundai koji je vec u fazi prestrojavanja, jer je vec dobrim delom presao u levu traku. Jedini koji ovde cini prekrsaj je nervozni bickilista. A nervozan je jer zbog Hyundaia nije mogao da se provuce izmedju Hyundaia i Megana, sto je inace takodje prekrsaj. Na zalost ljudi naviknu da pljuju po vozacima pa onda pljuju i kad ne treba. Bicklista ovde treba da bude kaznjen, nadam se i da hoce, jer postoji snimak njegove bahatosti sa razbijanjem retroviza.
pre 13 godina
svi vi koji branite biciklistu ocigledno nemate auto ili ga niste dovoljno vozili,sto si tice bga nikad nisam imao neki problem sa biciklistima jer se kolko tolko drze pravila,ali po srbiji i ostalim gradovima to je opsti bezobrazluk i bezobzirnost prema vozacima automobila,a najgore od svega je kada vam neki pijani idiot izleti na biciklu na magistralni put vi ste krivi i odgovrni,skoro sam imao situaciju gde je biciklista na magistralnom putu,sabac-valjevo krenuo da skrece levo pri mom obilazenju negledajuci ni napre ni nazad,ali molim vas on je podigao ruku sto znaci da automatski moze da skrene bez obzira na druge ucesnike u saobracaju,ma daaaajjj
pre 13 godina
Citam prethodne komentare i ne veverujem... Jedni hvale biciklistu sto je divljacki odvalio retrovizor, a drugi prete kako bi ga zbog toga naucili pameti. Jel vi provaljujete da ste svi isti kao i onaj sto je kod Skadarlije izvadio pistolj - spremni ste na unistavanje tudje imovine ili na fizicki obracun u zelji da isterate vasu pravdu.
Ajde da budemo kao normlani u saobracaju, makar pet minuta...
P. S. Vozac automobila jeste kriv, ali je reakcija bicikliste sumanuta
pre 13 godina
Cesto kad prelazim Sarajevsku na pesackom zaleti se neki konj u trecoj i naglo zakoci iznerviran sto sam kao iskocio pred njega. Kad mi pak ne da da prodjem i da po gasu samo izvadim kljuc i recnem 15 cenata po limu...
pre 13 godina
Ovaj biciklista isti i ovi u Srbiji, ponasaju se kao da su oslobodili Srbiju, za njih ne postoje nikakva pravila.
pre 13 godina
bravo za bajkera !
pre 13 godina
E ako mu je otkinuo retrovizor, tacno se vidi da taj auto vozi neki mnogo nervozan lik!!!
pre 13 godina
Parkiram ja auto na Novom Beogradu letos, izlazim iz auta i zamalo da me "oduva" biciklista... Jos on kao prikoci, okrenu se ka meni i kao "Pazi malo, zemljak". Ja ga naravno opsujem i oteram znate vec gde jer GOSPODIN BICIKLISTA vozi po ulicu pored automobila a na 3 metra desno, na trotoaru, nalazi se staza za bicikliste !!! I to staza sa posebnom bojom,iscrtana, sa posebnim asfaltom ili sta je vec, sa upustima i hvataljkama onim na svakom ukrstanju sa ulicom gde kola prolaze. E sad, to se desilo u Narodnih heroja a slicne situacije non stop vidim na celom Novom Beogradu. GOSPODA BICIKLISTI voze po ulici na 3 metra od biciklistickih staza za koje je grad platio ko zna koliko para. I ja treba da odgovaram posle za njih?! Da naglasim, ovaj moj komentar se odnosi na Novom Beogradu, koji je kompletno odradjen sa bic.stazama...
pre 13 godina
Ovo šta se radi u saobraćaju u Rusiji je već odavno prestalo da bude problem i postalo dijagnoza. Neko se pitao koji prekršaj je napravio biciklista. Koliko ja poznajem zakon, ukoliko na kolovozu ili pored njega ne postoji posebna traka za bicikliste, i ukoliko istima nije zabranjeno da se nadju na kolovozu (kao npr. na autoputu), biciklista je duzan da vozi krajnjom desnom trakom, i to najviše 1 metar od ivice krajne desne trake kolovoza. Čisto sumnjam da je po ruskim propisima drugačije. Tako da u jednosmernoj ulici sa tri trake, biciklisti apsolutno nije bilo mesto u krajnjoj levoj traci. Što naravno ne abolira određeno divljaštvo vozača putničkog automobila, ali ukoliko ćemo da stepenujemo krivicu, biciklista zbog vožnje nedozvoljenom trakom i lomljenja retrovizora u najmanju ruku zaslužuje paprenu novčanu kaznu, zabranju vožnje bicikla 6 meseci i lečenje u psihijatrijskoj ustanovi. A vozač i30 sledeći put će da pripazi. Možda.
pre 13 godina
Stop teroru automobila (i buseva).
pre 13 godina
Kao vozač tvrdim da je biciklista 100% u pravu. On ima prava i obaveze kao i bilo koji drugi učesnik u saobraćaju, i kao što mene u kolima neće izgurati kamion sa puta (iako to može), tako ni automobil ne sme da izgura biciklistu. Da ne govorimo o tome da i najmanji udarac automobila u bicikl može da dovede do teških povreda, opasnih po život. To što je automobil upalio migavac, ne znači da može da se prestroji (niti da ima pravo da se prestroji), dokle god je saobraćajna traka zauzeta - a jeste zauzeta, jer je u njoj biciklista.
Možda nije lepo, ali mi je sasvim razumljiv, simpatičan i opravdan potez bicikliste sa otkidanjem retrovizora. To se dešava u Rusiji, zemlji koja je verovatno vrlo slična Srbiji kada je u pitanju nedostatak bilo kakve odgovornosti za gluposti u saobraćaju, i ne verujem da bi biciklista mogao da potraži satisfakciju kod saobraćajne policije ili na sudu. Taj u Hyundaiju će se bahatiti sve dok mu neko ne pokaže da to ne sme; pošto policija to ne želi, baš kao i kod nas, onda neka to bude biciklista.
pre 13 godina
Primitivac!
pre 13 godina
sta se bre lozite,bEOGRAD pa bEOGRAD,kao da samo tu postoji saobracaj,najgori ste gde god da vas ima,kad vidim tablice bg znam sta da ocekujem,ponasate se kao da ste jedini na putu.
pre 13 godina
ponekad je bolje ne terati inat sa nervoznim ljudima, nego ih propustiti i nasmešiti se!
pre 13 godina
Trebao je i far da mu slomi. Nema nista gore od bahatih vozaca.
Samo napred!!! Stoku treba nauciti redu.
pre 13 godina
na 00:12 i na 00:25 vozač automobila ukljucuje migavac !
Slazem se da ima bahatih vozaca, ali isto tako ima i bahatih biciklista i motociklista.
U ovom slučaju vozač bicikle je hteo na bezobrazluk da se ugura. U beogradu je to vrlo čest slučaj da tako uleću i da se guraju izmedju kola... konstatno gledam da li ce neko od njih da mi ogrebe auto ili da ce mozda da padne izmedju automobila....
a za ovo što je odvaliio retrovizor.... jurio bih ga i tri dana ako treba :-)
pre 13 godina
u Srbiji bi ovakvim ponašanjem rizikovao potezanje pištolja vozača automobila. Setite se šta je bilo kod Skadarlije zbog prestrojavanja. Više niko ne sme da gleda prolaznike u oči, toliko je opuštena atmosfera na našim ulicama. To je nama naša borba dala...
pre 13 godina
Ovo po Parizu rade retardirani motoristi. Njih ne mozes da stignes ali bi se maksimalno potrudio da mu zapamtim broj tablica pa bi mu izlupao moped i iske*ao bi se na njega.
pre 13 godina
Ja kako bih ga ja udesio, posle neko vreme ne bi ni vozio bajs.
pre 13 godina
@vlada
A koji je to prekrsaj napravio biciklista?
To sto je atuomobil jaci ne znaci da treba da ga zgazi, drugo mogao je da se prestroji i pored bicikliste, a biciklistu u saobracaju da postuje kao i sve druge. Biciklista bi svakako nastavio dalje i ne bi ga usporio ni malo, nego je to neki klik u glavi vozaca automobila.
Vozac automobila bahato vozi, obrati paznju na nejgovo ponasanje, a pri tome nije dao ni migavce. Kako mogu ostali ucesnici da znaju da on hoce da skrene/prestroji osim sto se bahato lepi za automobil.
Oba vozaca automobila (koji snima) su napravili prekrsaj jer nisu pustili pesake na pesackom prelazu.
Dakle prekrsaji:
Bahata voznja (ne postovanje drugih ucesnika)
Ne davanje signalizacije
Ne propustanje pesaka na pesackom
pre 13 godina
Neka pokuša taj biciklista tako nešto u Srbiji. Sasvim zasluženo ne bi vozio bicikl narednih meseci.
Vrlo jednostavno: auto poštuje propise, a biciklista ne. I još onda sebi daje za pravo da uništava tudje.
pre 13 godina
kad vec spominjete beograd, zasto ne postoji linija na samom putu kao dodatna traka, naravno uza za bicikliste kao u normalnim gradovima?
pre 13 godina
Koliki idiot moras da budes da bi se inatio sa biciklistom u takvoj guzvi? Na zalost ima ih dosta koji svoje komplekse lece u saobracaju pa cak i na biciklistima i pesacima kao najugrozenijima.
Ovaj je bar dobio sto je zasluzio.
pre 13 godina
Da neki biciklista to uradi u Beogradu taj vozac bi ga pregazio kolima. Ali svidja mi se reakcija bicikliste.
pre 13 godina
Ovo je "From Russia with love". :)
pre 13 godina
Dasa u "srebrnom" autu je prethodno gotovo udario megan i mangupra se jednako kao i ovaj biciklista.Oba su kriva.
pre 13 godina
Koliki idiot moras da budes da bi se inatio sa biciklistom u takvoj guzvi? Na zalost ima ih dosta koji svoje komplekse lece u saobracaju pa cak i na biciklistima i pesacima kao najugrozenijima.
Ovaj je bar dobio sto je zasluzio.
pre 13 godina
Da neki biciklista to uradi u Beogradu taj vozac bi ga pregazio kolima. Ali svidja mi se reakcija bicikliste.
pre 13 godina
Dasa u "srebrnom" autu je prethodno gotovo udario megan i mangupra se jednako kao i ovaj biciklista.Oba su kriva.
pre 13 godina
u Srbiji bi ovakvim ponašanjem rizikovao potezanje pištolja vozača automobila. Setite se šta je bilo kod Skadarlije zbog prestrojavanja. Više niko ne sme da gleda prolaznike u oči, toliko je opuštena atmosfera na našim ulicama. To je nama naša borba dala...
pre 13 godina
@vlada
A koji je to prekrsaj napravio biciklista?
To sto je atuomobil jaci ne znaci da treba da ga zgazi, drugo mogao je da se prestroji i pored bicikliste, a biciklistu u saobracaju da postuje kao i sve druge. Biciklista bi svakako nastavio dalje i ne bi ga usporio ni malo, nego je to neki klik u glavi vozaca automobila.
Vozac automobila bahato vozi, obrati paznju na nejgovo ponasanje, a pri tome nije dao ni migavce. Kako mogu ostali ucesnici da znaju da on hoce da skrene/prestroji osim sto se bahato lepi za automobil.
Oba vozaca automobila (koji snima) su napravili prekrsaj jer nisu pustili pesake na pesackom prelazu.
Dakle prekrsaji:
Bahata voznja (ne postovanje drugih ucesnika)
Ne davanje signalizacije
Ne propustanje pesaka na pesackom
pre 13 godina
Trebao je i far da mu slomi. Nema nista gore od bahatih vozaca.
Samo napred!!! Stoku treba nauciti redu.
pre 13 godina
kad vec spominjete beograd, zasto ne postoji linija na samom putu kao dodatna traka, naravno uza za bicikliste kao u normalnim gradovima?
pre 13 godina
sta se bre lozite,bEOGRAD pa bEOGRAD,kao da samo tu postoji saobracaj,najgori ste gde god da vas ima,kad vidim tablice bg znam sta da ocekujem,ponasate se kao da ste jedini na putu.
pre 13 godina
Stop teroru automobila (i buseva).
pre 13 godina
Ovo je "From Russia with love". :)
pre 13 godina
bravo za bajkera !
pre 13 godina
Kao vozač tvrdim da je biciklista 100% u pravu. On ima prava i obaveze kao i bilo koji drugi učesnik u saobraćaju, i kao što mene u kolima neće izgurati kamion sa puta (iako to može), tako ni automobil ne sme da izgura biciklistu. Da ne govorimo o tome da i najmanji udarac automobila u bicikl može da dovede do teških povreda, opasnih po život. To što je automobil upalio migavac, ne znači da može da se prestroji (niti da ima pravo da se prestroji), dokle god je saobraćajna traka zauzeta - a jeste zauzeta, jer je u njoj biciklista.
Možda nije lepo, ali mi je sasvim razumljiv, simpatičan i opravdan potez bicikliste sa otkidanjem retrovizora. To se dešava u Rusiji, zemlji koja je verovatno vrlo slična Srbiji kada je u pitanju nedostatak bilo kakve odgovornosti za gluposti u saobraćaju, i ne verujem da bi biciklista mogao da potraži satisfakciju kod saobraćajne policije ili na sudu. Taj u Hyundaiju će se bahatiti sve dok mu neko ne pokaže da to ne sme; pošto policija to ne želi, baš kao i kod nas, onda neka to bude biciklista.
pre 13 godina
ponekad je bolje ne terati inat sa nervoznim ljudima, nego ih propustiti i nasmešiti se!
pre 13 godina
Ovo po Parizu rade retardirani motoristi. Njih ne mozes da stignes ali bi se maksimalno potrudio da mu zapamtim broj tablica pa bi mu izlupao moped i iske*ao bi se na njega.
pre 13 godina
E ako mu je otkinuo retrovizor, tacno se vidi da taj auto vozi neki mnogo nervozan lik!!!
pre 13 godina
Parkiram ja auto na Novom Beogradu letos, izlazim iz auta i zamalo da me "oduva" biciklista... Jos on kao prikoci, okrenu se ka meni i kao "Pazi malo, zemljak". Ja ga naravno opsujem i oteram znate vec gde jer GOSPODIN BICIKLISTA vozi po ulicu pored automobila a na 3 metra desno, na trotoaru, nalazi se staza za bicikliste !!! I to staza sa posebnom bojom,iscrtana, sa posebnim asfaltom ili sta je vec, sa upustima i hvataljkama onim na svakom ukrstanju sa ulicom gde kola prolaze. E sad, to se desilo u Narodnih heroja a slicne situacije non stop vidim na celom Novom Beogradu. GOSPODA BICIKLISTI voze po ulici na 3 metra od biciklistickih staza za koje je grad platio ko zna koliko para. I ja treba da odgovaram posle za njih?! Da naglasim, ovaj moj komentar se odnosi na Novom Beogradu, koji je kompletno odradjen sa bic.stazama...
pre 13 godina
Neka pokuša taj biciklista tako nešto u Srbiji. Sasvim zasluženo ne bi vozio bicikl narednih meseci.
Vrlo jednostavno: auto poštuje propise, a biciklista ne. I još onda sebi daje za pravo da uništava tudje.
pre 13 godina
ocigledno je masovno nepoznavanje propisa.
hyundai daje migavac da se prestroji levo - megan ga ne propusta, a biciklista pokusava da se provuce izmedju dva auta (prekrsaj bicikliste br.1) - megan skrece levo - hyundai se prestrojava sa upaljenim levim migavcem - biciklista krece u preticanje iako je hyundai vec usao u levu traku (prekrsaj bicikliste br.2), a pride i nije dao signal rukom da se prestrojava (prekrsaj bicikliste br.3) - verovatno nije imao vremena jer je morao da drzi obe ruke na kormanu kako bi prebacio u sto nizu brzinu jer se lepo vidi kako naglo pocinje brzo da okrece pedale kako bi prestigao hyundaija - nakon toga naglo koci i skrece desno isped hyundaija (vrlo verovatno i prekrsaj bicikliste br.4).
da je biciklisti bilo do toga da obidje kolonu/guzvu ne bi kocio nego bi nastavio sa obilazenjem skode itd.
ali ne on je hteo kavgu, a jednom ce ju i dobiti kad ga iz nekog sledeceg hyudaija stignu pa mu objasne neke stvari.
pre 13 godina
Ja kako bih ga ja udesio, posle neko vreme ne bi ni vozio bajs.
pre 13 godina
na 00:12 i na 00:25 vozač automobila ukljucuje migavac !
Slazem se da ima bahatih vozaca, ali isto tako ima i bahatih biciklista i motociklista.
U ovom slučaju vozač bicikle je hteo na bezobrazluk da se ugura. U beogradu je to vrlo čest slučaj da tako uleću i da se guraju izmedju kola... konstatno gledam da li ce neko od njih da mi ogrebe auto ili da ce mozda da padne izmedju automobila....
a za ovo što je odvaliio retrovizor.... jurio bih ga i tri dana ako treba :-)
pre 13 godina
Cesto kad prelazim Sarajevsku na pesackom zaleti se neki konj u trecoj i naglo zakoci iznerviran sto sam kao iskocio pred njega. Kad mi pak ne da da prodjem i da po gasu samo izvadim kljuc i recnem 15 cenata po limu...
pre 13 godina
Hyundai samo pokusava da se prestroji u levu traku u ulici krcatoj automobilima. Nije on kriv sto je tolika guzva, mozda hoce da skrene levo pa mora da se prestroji. Da ne pokusava sam, ne bi ga niko pustio da se prestroji, to znamo svi iz Beogradske svakodnevice. I nikoga nije izgurao, Megan je sam skrenuo levo.
Sa druge strane biciklista pretice taj Hyundai koji je vec u fazi prestrojavanja, jer je vec dobrim delom presao u levu traku. Jedini koji ovde cini prekrsaj je nervozni bickilista. A nervozan je jer zbog Hyundaia nije mogao da se provuce izmedju Hyundaia i Megana, sto je inace takodje prekrsaj. Na zalost ljudi naviknu da pljuju po vozacima pa onda pljuju i kad ne treba. Bicklista ovde treba da bude kaznjen, nadam se i da hoce, jer postoji snimak njegove bahatosti sa razbijanjem retroviza.
pre 13 godina
@Bazinga
Neverovatno mi je kako covek moze da napise komentar od 30 redova, a da pritom nije pogledao snimak valjano. Nevezano za ostatak komentara, posto ga nisam ni citao, vozac automobila je pri prestrojavanju DAO MIGAVAC, a Bazinga kaze da nije. To se zove povrsnost, a internet je toga pun.
pre 13 godina
Ovo šta se radi u saobraćaju u Rusiji je već odavno prestalo da bude problem i postalo dijagnoza. Neko se pitao koji prekršaj je napravio biciklista. Koliko ja poznajem zakon, ukoliko na kolovozu ili pored njega ne postoji posebna traka za bicikliste, i ukoliko istima nije zabranjeno da se nadju na kolovozu (kao npr. na autoputu), biciklista je duzan da vozi krajnjom desnom trakom, i to najviše 1 metar od ivice krajne desne trake kolovoza. Čisto sumnjam da je po ruskim propisima drugačije. Tako da u jednosmernoj ulici sa tri trake, biciklisti apsolutno nije bilo mesto u krajnjoj levoj traci. Što naravno ne abolira određeno divljaštvo vozača putničkog automobila, ali ukoliko ćemo da stepenujemo krivicu, biciklista zbog vožnje nedozvoljenom trakom i lomljenja retrovizora u najmanju ruku zaslužuje paprenu novčanu kaznu, zabranju vožnje bicikla 6 meseci i lečenje u psihijatrijskoj ustanovi. A vozač i30 sledeći put će da pripazi. Možda.
pre 13 godina
Citam prethodne komentare i ne veverujem... Jedni hvale biciklistu sto je divljacki odvalio retrovizor, a drugi prete kako bi ga zbog toga naucili pameti. Jel vi provaljujete da ste svi isti kao i onaj sto je kod Skadarlije izvadio pistolj - spremni ste na unistavanje tudje imovine ili na fizicki obracun u zelji da isterate vasu pravdu.
Ajde da budemo kao normlani u saobracaju, makar pet minuta...
P. S. Vozac automobila jeste kriv, ali je reakcija bicikliste sumanuta
pre 13 godina
Ovaj biciklista isti i ovi u Srbiji, ponasaju se kao da su oslobodili Srbiju, za njih ne postoje nikakva pravila.
pre 13 godina
@ (Mario, 23. februar 2012 15:22)
Ovaj sto je snimao je ustvari snimao vozace megana i hjua koji su se od ranije gurkali, lepo se vidi da ludilo izmedju njih traje i pre pocetka snimanja, pa decko ukuljucio kameru zbog potencijalne tuce u najavi. Biciklista je kompletan idiot.
pre 13 godina
svi vi koji branite biciklistu ocigledno nemate auto ili ga niste dovoljno vozili,sto si tice bga nikad nisam imao neki problem sa biciklistima jer se kolko tolko drze pravila,ali po srbiji i ostalim gradovima to je opsti bezobrazluk i bezobzirnost prema vozacima automobila,a najgore od svega je kada vam neki pijani idiot izleti na biciklu na magistralni put vi ste krivi i odgovrni,skoro sam imao situaciju gde je biciklista na magistralnom putu,sabac-valjevo krenuo da skrece levo pri mom obilazenju negledajuci ni napre ni nazad,ali molim vas on je podigao ruku sto znaci da automatski moze da skrene bez obzira na druge ucesnike u saobracaju,ma daaaajjj
pre 13 godina
Tako biciklista!Ako treba razvali mu i retrovizor,pa da nauči da ne treba da se gura!
pre 13 godina
i30... kako lako puče retrovizor. Kvalitet.
Na nekim evropskim kolima slomio bi ruku da je ovo uradio.
pre 13 godina
Primitivac!
pre 13 godina
Na snimku se vidi biciklista koji je stao iza crnog auta u krajnjoj levoj traci. Sivi auto mu dolazi sa desne strane i u tom trenutku, biciklista mu daje rukom znak da poštuje njegov PROSTOR. Vozač sivog auta se oglušuje o zahtev bicikliste i nastavlja da se prestrojava smanjujući prostor biciklisti.
Biciklista nije dobio poštovanje prostora koji znači bezbednost za njega i uzvratio je vozaču besnom reakcijom. Lomljenje retrovizora u prevodu znači: "Budalo, jel vidiš gde sam JA, ovde sam pre tebe, poštuj mene i moj prostor, ne osećam se bezbedno!"
pre 13 godina
Pozdravi za biciklistu! Tako treba
pre 13 godina
Mozete da se raspravlajte o propisima i o tome ko je u pravu a ko u krivu, i da terate mak na konac kolko god hocete,
ali cinjenica je jedno - svi se ponasaju sebicno, i ljubomorni su na one koji su od njih brzi.
U ovom slucaju to je biciklista, koji moze daleko brze da se krece kroz takvu guzvu.
Dakle koja je realna potreba bilo kog automobiliste da ga u tome dzukacki sprecava i insistira na nekom pravili totalno nepotrebnom u toj situaciji, jos i da zapocinje verbalni sukob koji je rezultirao lomljenjem retrovizora ?
Takodje na kraju pali sva cetri, i verovatno stoji na tom mestu kao da se ne znam sta desilo, i svojom sebicnoscu pravi jos veci haos nego sto jeste,
a sve to bez ikakve realne potrebe za tim.
Sta si trazio to si i dobio, i teraj dalje i budi sretan sto se samo na tome i zavrsilo.
U ovom slucaju to je biciklista, u sledecem ce biti motociklista,
drugi automobilista, itd itd.
Stvarno ne mogu da razumem tu ljubomoru prema dvotockasima.
Tom svojom voznjom oni VAMA cetvorotockasima cine USLUGU, jer ce brze nesteti iz te guzve pa ce iste biti manje,
a i zamislite sta bo bilo da ih i nema, nego da su tu krenuli sa autom !?
Bila bi samo jos veca guzva. Zato "live and let live" sto bi kazli.
A bolje i da sami predjete na ta dva tocka, bice manje guzve, manje izduvnih gasova, u vasem dzepu vise para, i boljeg raspolozenja kad stignete na tu tacku B bez problema i nerviranja.
Niste zaglavljeni u saobracajnoj guzvi, nego ste VI ta guzva, jedno zrnce od mnogih koji cine tu guzvu,
dakle vasa krivica i vas IZBOR, zato ne prenosite vasu nervozu i nezadovoljnost na druge, jer to nismo duzni da trpimo.
pre 13 godina
u bg bi iz tog auta provirio Kalašnjikov.
pre 13 godina
Kao vozač automobila ( sa nešto preko 24 godine vozačkog iskustva u "zoni B kategorije" i nešto "radnog staža" u A i C kategoriji ), ali i sa oko 4 decenije radnog staža kao biciklista, svim vozačima "motornih vozila" mogu da preporučim da po gradu malo probaju da se od tačke A do tačke B ( do posla ili sl. ) prevezu biciklom. Bićete u kondiciji, daleko bolje raspoloženi, bez ikakve nervoze i gužve, opušteni, nemate nikakav problem sa parkiranjem i sl. U osnovi ćete i brže stizati nego kolima. Spoznaćete potpuno novi i srećniji život.
Doduše, možda ćete povremeno i malo da smrduckate okolini...
Ali ćete i shvatiti zašto je ovaj biciklista reagovao na jedan možda neprimeren način. Automobil nesporno jeste "jači" i "može mu se" šta hoće, ali ne i dokle hoće. Prosto, vozači automobila su često veoma bezobzirni ka biciklistima i nije čudo kada ( i ) neki od njih "pukne"
pre 13 godina
Snimak ne pocinje kada je biciklista vec u levoj traci, pogledajte bolje i raniji deo snimka. Vidi se na 00:12 kako bi bicklista hteo da se provuce izmedju Hyundaia i Megana, sto je prekrsaj, a da ne pricamo i o njegovoj konstantnoj voznji po liniji izmedju dve trake.
Na 00:17 biciklista je jos u desnoj traci, a Hyundai je vec dobrim delom u levoj, zasto biciklista daje gas i pretice ga? Pogotovo sto biciklista jos od 00:12 zna koja je namera Hyundaia. I posle jos misli da ima pravo da se buni, jer je eto ,,slabiji" u saboracaju. Sa ovim lomljenjem retroviza, bicklista demonstrira vrhunac bahatosti u saobracaju.
pre 13 godina
Kakva sumorna i pesimistična situacija.. 50 i kusur komentara, i to pretpostavljam većina vozača, koji su pretpostavljam polagali i položili vozački ispit, i skoro svi do jednog kako reaguju? Impulsno, automatski, kao kad ubaciš u mašinu novčanicu, a ona ti izbaci proizvod, bez imalo razmišljanja, onako ostrašćeno navijački, uz podršku onome ko mu se u trenutku učini "simpatičnijim", tvrdeći da je nervozni "bajker" u pravu.. Ako su ovi komentari statistički pokazatelj kako se ponašamo u vožnji (a bojim se da jesu), onda možda nije loše da počne da se razmišlja o GSB-u i stavljanju volana u fioku, jer je budućnost u saobraćaju vrlo siva. Kad na ovaj, pogrešan način ljudi razumeju jednu prilično benignu svakodnevnu situaciju, šta drugo da očekuješ nego da ti svaki put kad si u saobraćaju u pravu u Srbiji vozač koji napravi prekršaj u najmanju ruku puca u glavu, jer jednostavno nema čime da razmišlja, odmah bi da ujeda, kao besna životinja. Dok dođe MUP i utvrdi da on naravno greši, već je kasno, šteta je načinjena. Ja naravno ne zastupam teoriju da svaki put kad si u pravu treba da ćutiš zbog bilmeza koji je dobio dozvolu na poklon za rođendan, naprotiv, ali vremenom takva "edukacija" tih nervoznih poluljudi zna da postane jako zamorna. Rešenje trenutno ne vidim, osim kolektivne lobotomije, za koju još nije izmišljena mašina.
Elem, za konkretnu situaciju - vozač i30 je budala, nije sporno, s obzirom na cimanje sa drugim vozačem, međutim, biciklista je potpuni idiot, prosto zato što dečko NIJE SMEO da vozi tom trakom.
Srpski ZOBS, čl. 40:
"Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se koristi kolovoz u širini od najviše jedan metar od desne ivice kolovoza. "
Znači, ako uzmemo u obzir da Rusija nije neka džamahirija, i da u njoj važe slični zakoni kao u Srbiji, ili ako ceo slučaj jednostavno samo preslikamo u Srbiju - pa dobro ljudi, ko dan je jasno da ovaj dečko na biciklu uopšte nije normalan i da pravi prekršaj ko vrata..
Dakle, 21. je vek, informacije dostupnije nego ikad, i nije problem ne znati, problem je ne želeti znati i i ne priznati grešku, pogotovo kad ona nekog može skupo da košta.
pre 13 godina
Ovaj sto je snimao je ustvari snimao vozace megana i hjua koji su se od ranije gurkali, lepo se vidi da ludilo izmedju njih traje i pre pocetka snimanja, pa decko ukuljucio kameru zbog potencijalne tuce u najavi. Biciklista je kompletan idiot.
pre 13 godina
(kgb, 27. februar 2012 06:21)
Nije smesno, tako se vozi u civilizovanim zemljama, date zmigavac i neko se odrekne svog prava i propusti vas, jer polazi od pretpostavke da vi imate potrebu za prestrojavanjem, a ne da menjate trake iz cistog zezanja.
Inace, ako na ulici ima vise od 5 automobila, svi bi do kraja zivota ostali zarobljeni u svojoj traci. Cak i u nasem ZOBSu pise da ste, kod suzenja i zlicno, duzni da propustite JEDNO vozilo - ono "jedan pa jedan" postoji cak i u nasem zakonu!
pre 13 godina
@ (Uzbudjenje, 23. februar 2012 20:02)
Ovo je sublimacija srpske saobracajne tragedije. Covek je u svemu 100% u pravu, OSIM:
- Zbog velikog broja ukljucenja i iskljucenja, samo ne tako bistar moze da vozi brze od 80 na autoputu kroz Beograd, pa ni u Nemackoj ne moze po petljama da se vozi 250, pa ni 120.... znam da to mnogima nije jasno, kao ni pravilo desnog - u Beogradu NEMA PRETICAJNE trake, obe su ravnopravne. I budite srecni dok 80 ne smanje na 60!
- Ne vidim smisao podcenjivanja ... moskvica i juga, dacia i zastava, da se razumemo niti sam imao niti cu verovatno kupiti ova kola. Mada su i meni pomalo dosadni neki vozaci Dacia ili Punta jer se ocigledno izivljavaju u svojim novim, neuporedivo startnijim automobilima nego pre. Ali, sto su oni gori od vozaca skupih kola koji kao smeju da se izivljaju.
pre 13 godina
Osim saobracajne guzve, ja sam samo video biciklistu koji je napravio bezbroj saobracajnih prekrsaja i na kraju njegovo nasilnicko ponasanje.
Imao sam i ja kracu verbalnu jednostranu raspravu (tj bio sam opsovan) sa mopedistom kome sam zasmetao dok je pravio slalom izmedju kolona automobila, na srecu bez otkidanja retrovizora. Btw, i kod nas je zabranjeno provlacenje dvotockasa izmedju automobila.
Razmisljao sam sta u ovakvoj situaciji, mislim da vozac mozda i moze trceci da stigne dvotockasa ako ovaj nema cist put. Umesto pajsera, moze i mobilni kao kamera da posluzi... ako cemo na sud...
Mislim da se rude driver odnosi na biciklistu, a nasi "prenosioci" to bas nisu dobro razumeli. "Moj" mopedista stvarno nije mogao zbog mene da se ubaci, a biciklista je vec prosao pa se vratio radi nasilja!
pre 13 godina
Koliko saobraćajnih stručnjaka i "vozača" na jednom mestu čija je svest formirana na osnovu neverovatno poučnih emisija Mirka Alvirovića,tvorca kategorije "lizing vozača" u Srbiji kojima čim sednu za volan zvone u glavi njegove isprazne rečenice i fraze o saobraćaju. Da,postoji ogromna doza sebičnosti medju vozacima kod nas,prvenstveno onih koji ne kreću na zeleno na semaforu,parkiraju se na dva parking mesta,voze 80 kmh na auto putu kroz Beograd,jer je to bože ograničenje i izviruju iza autobusa ili kamiona koji i ne pokušavaju da ga preteknu,čime ugrožavaju tudje živote. Živote motorciklista pa i biciklista. Vožnje po kišici ili ne daj bože snegu ne bih ni pominjao,apsurdno je. Ovako loši i nekulturni vozači ne postoje nigde u Evropi to je evidentno,s tim da od kako su svoje Moskviče,Lade,Jugiće i ostale šklopocije zamenili Dačijama,Zastavama 10 i ostalim škartovima situacija je još gora jer im deluje da vladaju materijom pa su opušteniji. Drama!!!!!
pre 13 godina
(pablo, 22. februar 2012 22:38)
Retrovizori na Astri isto lako pucaju (video sam coveka od 60+ godina kako ih lomi), samo sto ne otpadnu skroz.
Jedino je kod pojedinih automobila od 60.000+ evra malo drugacija situacija...
Inace ja "obozavam" bahate isfrustrirane vozace, tako da podrzavam biciklistu, iako ni njegovo ponasanje nije u redu.
pre 13 godina
Ja mislim da je vozac hyundaia zena, odatle i toliko izivljavanje bicikliste bez straha - to je i kod nas cesta pojava. Takodje, ova prica verovatno ima uvod koji naravno nije snimljen, a da bi nastavak bio snimljen, auta snimatelja ne propusta pesake na pesackom prelazu da mu "film" ne bi izmakao - u svakom slucaju snimatelju ne smeta da snima i sopstveni prekrsaj - i ovo je kod nas vec vidjeno.
@ (Mirjana, 23. februar 2012 09:30)
biciklista mu daje rukom znak da poštuje njegov PROSTOR.
haha, a onda posle otkidanja retrovizora biciklista zeljan lebensrauma nema problema da odjuri kroz suzeni prostor napred.
pre 13 godina
vozac hjundaija je cist diletant, na stranu biciklista, pa hjundaji uporno gazi levu traku ( i prelazi je) mnogo pre nego sto se biciklista uopste pojavljuje, kao da na silu zeli da udje u nju, ako niste znali to je vec prekrsaj, prestrojiti se mozete tek onda kad je to bezbedno, a ne kad vama to padne na pameti i kad date zmigavac, gluposti, pa to znaci dam zmigavac i radim sta hocu, smesno...
pre 13 godina
@moron - samo se tako potpisao, a daje odlican savet, ALI,
vec sam probao da koristim bicikl u Beogradu. To NEMA POJMA, jer vozaci ovde nisu kao u Vojvodini. I ja sam sa vec previse staza u voznji automobila, nazalost duzeg nego zivotnog staza dela komentatora.
Naravno, drzao sam se svoga metra od desne ivice kolovoza a zasta ovaj na filmu cuo nije... Za mene je rude driver komsinica koja me je bukvalno isterala za kolovoza u zemljiste pored puta na Kosutnjaku, nezadovoljna brzinom koju je moj bicikl razvijao. Zenu sam prepoznao, auto je bio posle parkiran na 100 m od moje zgrade, NISAM auto ni dotakao.
pre 13 godina
Svakakvih ljudi ima... mogao je i da nastrada zbog ovoga
pre 13 godina
Biciklista pravi i prekrsaj, toliko omiljen u Beogradu, da ga vecina (ne svi) i nije primetila. Koristeci okolnost da mu se prostor malo ranije "otvorio" nego vama, vozilo u istoj traci iza vas ignorise vas zmigavac i sece vas u prestrojavanju, po cenu sudara, cesto uz besomusno trubljenje, u ubedjenju da vi ugrozavate njegovu prednost.
Vozacu hyundaija nije namera da ugrozi biciklistu, nego da zauzme prostor u levoj traci da ga i sledeci auto (slucajno snimatelja koji radi snimka tesno "prati" situaciju) ne bi onemogucio u prestrojavanju.
Sto se tice evropskih retrovizora, i oni bi odleteli ovako - radi se o bezbednosti pesaka pa niko nece napraviti "tenkovski" retrovizor. Zato na savremene automobile i ne smete da sednete, opet su mekani da pesaka "manje boli". Komsije, procitajte ovo!
pre 13 godina
@ Dragan
Preticajna traka je preticajna traka i u Beogradu i u Minhenu i u Beču i u bilo kojoj svetskoj prestonici. Ona služi da se pretekne vozilo koje se kreće sporije srednjom(desnom) trakom,a nakon toga se vraćate u tu istu srednju traku. Za vožnju koja nije preticanje,levom preticajnom trakom, postoji kazna koja je propisana Zakonom,samo to niko ne sprovodi. Da li je neko lud ili sumanut,pa kod recimo Ikarbusa ili Autokomerca vozi 100 ili 120 kmh je subjektivni doživljaj. O tome svakako ne bi trebalo da sudi neko ko zauzima levu traku svojom sebičnom vožnjom,postoji neko ko se i o tome brine(saobraćajna policija i "presretači")
Što se tiče vozača pomenutih automobila,nije poenta u njihovom "divljanju" već u nekulturi vožnje o kojoj sam pričao. Izvirivanja iza autobusa,vožnja levom trakom,parkiranje na dva mesta,popaljena sva svetla koja su bila dodatna oprema(jer zasto su ih doplatili ako ih ne koriste)...
Ima izuzetaka ali se mere u promilima,nažalost.
Naravno ima istih slučajeva i kod vozača "besnih" automobila,ali je ovo je neka najsvežija "moda"
pre 13 godina
Svedoci smo da se zbog nervoze i saobraćajne nekulture slične situacije dešavaju i na našim ulicama...
Čuj dešavaju!?
Takve situacije su naša svakodnevica, bahatost u vožnji je vrlo izražena. Meni kao subotičaninu to posebno smeta kada moram da putujrm u Beograd, jer je kod nas puno mirnije i kulturnije, mada se i ovde dešavaju slične stvari, posebno zbog velikog broja biciklista.
pre 13 godina
Na 31 sekundi snimka niko nije primetio da biciklista pravi jos jednu gresku,a koja je po meni i najveca od svih(lepo se vidi kako skida iznervirano slusalice sa usiju).Mislim da kao osoba koja je direktno ukljucena u saobracaj/voznju ne moze da nosi slusalice za muziku tokom ucestvovanja u istom,koliko se secam isto vazi za ljude koje prelaze pesacki(zabranjeno je telefoniranje itd)
pre 13 godina
Ne bih da branim bicliklistu i ne bih da ulazim u to ko se pridzavao pravila a ko nije .
Ono sto je kod nas evidentno je to bahato ponasanje vozaca u saobracaju na ulici i na parkingu.Toliko je veliki broj manijaka, idiota i neadretalaca u kolima da je stvarno hrabrost izaci sa biciklom na ulicu.
Na NB postoje biciklisticke staze ali ni to vam nije sigruno kada vozaci automobila jure po trotoaru ne obaziruci se na ljude i bicikliste i sa parkinga izlecu kao vozaci formule 1 iz pit stopa zureci negde.Postoje zakoni koji takvo ponasanje mogu jako brzo da regulisu ali nema ko da ih sprovede , cini mi se da od kada je novi zakon stupio na snagu ljudi se jos gore ponasaju u voznji.A o parkiranju na zelenim povrsinama da ne govorimo, ljudi pored praznoh parkinga bez ikakvog blama parkiraju na travi jer ih mrzi da prepesace od parkinga do ulaza.Kada bi mogli parkirali bi auto u dnevnoj sobi da im bude blizu.Jedva cekam da se ovaj sneg otopi pa da krenem u akciju zivkanja komunalnih sluzbi i parking servisa , da rasteram stoku koja se parkira na zelenoj povrsini.Izvinjavam se zbog pogrdnih reci upucenih vozacima ali komentar ima oganicen prostor za pisanje inace bih mogao da napisem jos jedno 500 pogrdnih naziva za njih.
Za sada toliko.
pre 13 godina
Da, ulazenjem u gurku izmedju dva auta biciklista je dokazao da je potpuni idiot, pa je lomljenje retrovizora potpuno u okviru celog ponasanja.
Vecina citalaca je ovaj tekst shvatila pre svega kao polemiku o nasem mentalitu, pa bilo koji komentar o tome i nije of-topic. Kako je redakcija smatrala da je stavljanje clana 35 ZOBSa suvise of-topic, evo kratko, jednostavnije: pogledajte na ukljucenjima koji delovi "autoputa" kroz Beograd su oznaceni kao autoput? Zacudicete se i sami na nedoslednost signalizacije. Btw, autoput, motoput, i tako dalje su vrste puta (clan 7 ZOBS).
Kada vec niste ucili za vozacki ispit kao ja u ucionici teoriju, skinite sa sajta skupstine zakon pa procitajte pre nego sto dajete komentare.
pre 13 godina
Redovno vozim bajs po Beogradskim ulicama i moj moto je da budem predvidiv u saobraćaju , da ne ulazim u konflikt sa vozačima automobila koji su uzgred sve nervozniji na gasu . Najgore je sa gsp vozačima doduše njih 10% blati ostatak koji su više nego fer prema drugim učesnicima u saobraćaju .
pre 13 godina
Ma gde moze biciklista rukom da polomi retrovizor !!! Namesteno!!!
pre 13 godina
@Web Developer - veliki minus za tebe!
pre 13 godina
Neka pokuša taj biciklista tako nešto u Srbiji. Sasvim zasluženo ne bi vozio bicikl narednih meseci.
Vrlo jednostavno: auto poštuje propise, a biciklista ne. I još onda sebi daje za pravo da uništava tudje.
pre 13 godina
Ja kako bih ga ja udesio, posle neko vreme ne bi ni vozio bajs.
pre 13 godina
na 00:12 i na 00:25 vozač automobila ukljucuje migavac !
Slazem se da ima bahatih vozaca, ali isto tako ima i bahatih biciklista i motociklista.
U ovom slučaju vozač bicikle je hteo na bezobrazluk da se ugura. U beogradu je to vrlo čest slučaj da tako uleću i da se guraju izmedju kola... konstatno gledam da li ce neko od njih da mi ogrebe auto ili da ce mozda da padne izmedju automobila....
a za ovo što je odvaliio retrovizor.... jurio bih ga i tri dana ako treba :-)
pre 13 godina
Ovo po Parizu rade retardirani motoristi. Njih ne mozes da stignes ali bi se maksimalno potrudio da mu zapamtim broj tablica pa bi mu izlupao moped i iske*ao bi se na njega.
pre 13 godina
Ovaj biciklista isti i ovi u Srbiji, ponasaju se kao da su oslobodili Srbiju, za njih ne postoje nikakva pravila.
pre 13 godina
sta se bre lozite,bEOGRAD pa bEOGRAD,kao da samo tu postoji saobracaj,najgori ste gde god da vas ima,kad vidim tablice bg znam sta da ocekujem,ponasate se kao da ste jedini na putu.
pre 13 godina
Parkiram ja auto na Novom Beogradu letos, izlazim iz auta i zamalo da me "oduva" biciklista... Jos on kao prikoci, okrenu se ka meni i kao "Pazi malo, zemljak". Ja ga naravno opsujem i oteram znate vec gde jer GOSPODIN BICIKLISTA vozi po ulicu pored automobila a na 3 metra desno, na trotoaru, nalazi se staza za bicikliste !!! I to staza sa posebnom bojom,iscrtana, sa posebnim asfaltom ili sta je vec, sa upustima i hvataljkama onim na svakom ukrstanju sa ulicom gde kola prolaze. E sad, to se desilo u Narodnih heroja a slicne situacije non stop vidim na celom Novom Beogradu. GOSPODA BICIKLISTI voze po ulici na 3 metra od biciklistickih staza za koje je grad platio ko zna koliko para. I ja treba da odgovaram posle za njih?! Da naglasim, ovaj moj komentar se odnosi na Novom Beogradu, koji je kompletno odradjen sa bic.stazama...
pre 13 godina
ocigledno je masovno nepoznavanje propisa.
hyundai daje migavac da se prestroji levo - megan ga ne propusta, a biciklista pokusava da se provuce izmedju dva auta (prekrsaj bicikliste br.1) - megan skrece levo - hyundai se prestrojava sa upaljenim levim migavcem - biciklista krece u preticanje iako je hyundai vec usao u levu traku (prekrsaj bicikliste br.2), a pride i nije dao signal rukom da se prestrojava (prekrsaj bicikliste br.3) - verovatno nije imao vremena jer je morao da drzi obe ruke na kormanu kako bi prebacio u sto nizu brzinu jer se lepo vidi kako naglo pocinje brzo da okrece pedale kako bi prestigao hyundaija - nakon toga naglo koci i skrece desno isped hyundaija (vrlo verovatno i prekrsaj bicikliste br.4).
da je biciklisti bilo do toga da obidje kolonu/guzvu ne bi kocio nego bi nastavio sa obilazenjem skode itd.
ali ne on je hteo kavgu, a jednom ce ju i dobiti kad ga iz nekog sledeceg hyudaija stignu pa mu objasne neke stvari.
pre 13 godina
bravo za bajkera !
pre 13 godina
Trebao je i far da mu slomi. Nema nista gore od bahatih vozaca.
Samo napred!!! Stoku treba nauciti redu.
pre 13 godina
Primitivac!
pre 13 godina
Da neki biciklista to uradi u Beogradu taj vozac bi ga pregazio kolima. Ali svidja mi se reakcija bicikliste.
pre 13 godina
Dasa u "srebrnom" autu je prethodno gotovo udario megan i mangupra se jednako kao i ovaj biciklista.Oba su kriva.
pre 13 godina
Koliki idiot moras da budes da bi se inatio sa biciklistom u takvoj guzvi? Na zalost ima ih dosta koji svoje komplekse lece u saobracaju pa cak i na biciklistima i pesacima kao najugrozenijima.
Ovaj je bar dobio sto je zasluzio.
pre 13 godina
@vlada
A koji je to prekrsaj napravio biciklista?
To sto je atuomobil jaci ne znaci da treba da ga zgazi, drugo mogao je da se prestroji i pored bicikliste, a biciklistu u saobracaju da postuje kao i sve druge. Biciklista bi svakako nastavio dalje i ne bi ga usporio ni malo, nego je to neki klik u glavi vozaca automobila.
Vozac automobila bahato vozi, obrati paznju na nejgovo ponasanje, a pri tome nije dao ni migavce. Kako mogu ostali ucesnici da znaju da on hoce da skrene/prestroji osim sto se bahato lepi za automobil.
Oba vozaca automobila (koji snima) su napravili prekrsaj jer nisu pustili pesake na pesackom prelazu.
Dakle prekrsaji:
Bahata voznja (ne postovanje drugih ucesnika)
Ne davanje signalizacije
Ne propustanje pesaka na pesackom
pre 13 godina
E ako mu je otkinuo retrovizor, tacno se vidi da taj auto vozi neki mnogo nervozan lik!!!
pre 13 godina
Cesto kad prelazim Sarajevsku na pesackom zaleti se neki konj u trecoj i naglo zakoci iznerviran sto sam kao iskocio pred njega. Kad mi pak ne da da prodjem i da po gasu samo izvadim kljuc i recnem 15 cenata po limu...
pre 13 godina
Kao vozač tvrdim da je biciklista 100% u pravu. On ima prava i obaveze kao i bilo koji drugi učesnik u saobraćaju, i kao što mene u kolima neće izgurati kamion sa puta (iako to može), tako ni automobil ne sme da izgura biciklistu. Da ne govorimo o tome da i najmanji udarac automobila u bicikl može da dovede do teških povreda, opasnih po život. To što je automobil upalio migavac, ne znači da može da se prestroji (niti da ima pravo da se prestroji), dokle god je saobraćajna traka zauzeta - a jeste zauzeta, jer je u njoj biciklista.
Možda nije lepo, ali mi je sasvim razumljiv, simpatičan i opravdan potez bicikliste sa otkidanjem retrovizora. To se dešava u Rusiji, zemlji koja je verovatno vrlo slična Srbiji kada je u pitanju nedostatak bilo kakve odgovornosti za gluposti u saobraćaju, i ne verujem da bi biciklista mogao da potraži satisfakciju kod saobraćajne policije ili na sudu. Taj u Hyundaiju će se bahatiti sve dok mu neko ne pokaže da to ne sme; pošto policija to ne želi, baš kao i kod nas, onda neka to bude biciklista.
pre 13 godina
Stop teroru automobila (i buseva).
pre 13 godina
Hyundai samo pokusava da se prestroji u levu traku u ulici krcatoj automobilima. Nije on kriv sto je tolika guzva, mozda hoce da skrene levo pa mora da se prestroji. Da ne pokusava sam, ne bi ga niko pustio da se prestroji, to znamo svi iz Beogradske svakodnevice. I nikoga nije izgurao, Megan je sam skrenuo levo.
Sa druge strane biciklista pretice taj Hyundai koji je vec u fazi prestrojavanja, jer je vec dobrim delom presao u levu traku. Jedini koji ovde cini prekrsaj je nervozni bickilista. A nervozan je jer zbog Hyundaia nije mogao da se provuce izmedju Hyundaia i Megana, sto je inace takodje prekrsaj. Na zalost ljudi naviknu da pljuju po vozacima pa onda pljuju i kad ne treba. Bicklista ovde treba da bude kaznjen, nadam se i da hoce, jer postoji snimak njegove bahatosti sa razbijanjem retroviza.
pre 13 godina
Pozdravi za biciklistu! Tako treba
pre 13 godina
Ma gde moze biciklista rukom da polomi retrovizor !!! Namesteno!!!
pre 13 godina
@ (Mario, 23. februar 2012 15:22)
Ovaj sto je snimao je ustvari snimao vozace megana i hjua koji su se od ranije gurkali, lepo se vidi da ludilo izmedju njih traje i pre pocetka snimanja, pa decko ukuljucio kameru zbog potencijalne tuce u najavi. Biciklista je kompletan idiot.
pre 13 godina
Citam prethodne komentare i ne veverujem... Jedni hvale biciklistu sto je divljacki odvalio retrovizor, a drugi prete kako bi ga zbog toga naucili pameti. Jel vi provaljujete da ste svi isti kao i onaj sto je kod Skadarlije izvadio pistolj - spremni ste na unistavanje tudje imovine ili na fizicki obracun u zelji da isterate vasu pravdu.
Ajde da budemo kao normlani u saobracaju, makar pet minuta...
P. S. Vozac automobila jeste kriv, ali je reakcija bicikliste sumanuta
pre 13 godina
Na snimku se vidi biciklista koji je stao iza crnog auta u krajnjoj levoj traci. Sivi auto mu dolazi sa desne strane i u tom trenutku, biciklista mu daje rukom znak da poštuje njegov PROSTOR. Vozač sivog auta se oglušuje o zahtev bicikliste i nastavlja da se prestrojava smanjujući prostor biciklisti.
Biciklista nije dobio poštovanje prostora koji znači bezbednost za njega i uzvratio je vozaču besnom reakcijom. Lomljenje retrovizora u prevodu znači: "Budalo, jel vidiš gde sam JA, ovde sam pre tebe, poštuj mene i moj prostor, ne osećam se bezbedno!"
pre 13 godina
Tako biciklista!Ako treba razvali mu i retrovizor,pa da nauči da ne treba da se gura!
pre 13 godina
Ovo šta se radi u saobraćaju u Rusiji je već odavno prestalo da bude problem i postalo dijagnoza. Neko se pitao koji prekršaj je napravio biciklista. Koliko ja poznajem zakon, ukoliko na kolovozu ili pored njega ne postoji posebna traka za bicikliste, i ukoliko istima nije zabranjeno da se nadju na kolovozu (kao npr. na autoputu), biciklista je duzan da vozi krajnjom desnom trakom, i to najviše 1 metar od ivice krajne desne trake kolovoza. Čisto sumnjam da je po ruskim propisima drugačije. Tako da u jednosmernoj ulici sa tri trake, biciklisti apsolutno nije bilo mesto u krajnjoj levoj traci. Što naravno ne abolira određeno divljaštvo vozača putničkog automobila, ali ukoliko ćemo da stepenujemo krivicu, biciklista zbog vožnje nedozvoljenom trakom i lomljenja retrovizora u najmanju ruku zaslužuje paprenu novčanu kaznu, zabranju vožnje bicikla 6 meseci i lečenje u psihijatrijskoj ustanovi. A vozač i30 sledeći put će da pripazi. Možda.
pre 13 godina
svi vi koji branite biciklistu ocigledno nemate auto ili ga niste dovoljno vozili,sto si tice bga nikad nisam imao neki problem sa biciklistima jer se kolko tolko drze pravila,ali po srbiji i ostalim gradovima to je opsti bezobrazluk i bezobzirnost prema vozacima automobila,a najgore od svega je kada vam neki pijani idiot izleti na biciklu na magistralni put vi ste krivi i odgovrni,skoro sam imao situaciju gde je biciklista na magistralnom putu,sabac-valjevo krenuo da skrece levo pri mom obilazenju negledajuci ni napre ni nazad,ali molim vas on je podigao ruku sto znaci da automatski moze da skrene bez obzira na druge ucesnike u saobracaju,ma daaaajjj
pre 13 godina
Ovaj sto je snimao je ustvari snimao vozace megana i hjua koji su se od ranije gurkali, lepo se vidi da ludilo izmedju njih traje i pre pocetka snimanja, pa decko ukuljucio kameru zbog potencijalne tuce u najavi. Biciklista je kompletan idiot.
pre 13 godina
Koliko saobraćajnih stručnjaka i "vozača" na jednom mestu čija je svest formirana na osnovu neverovatno poučnih emisija Mirka Alvirovića,tvorca kategorije "lizing vozača" u Srbiji kojima čim sednu za volan zvone u glavi njegove isprazne rečenice i fraze o saobraćaju. Da,postoji ogromna doza sebičnosti medju vozacima kod nas,prvenstveno onih koji ne kreću na zeleno na semaforu,parkiraju se na dva parking mesta,voze 80 kmh na auto putu kroz Beograd,jer je to bože ograničenje i izviruju iza autobusa ili kamiona koji i ne pokušavaju da ga preteknu,čime ugrožavaju tudje živote. Živote motorciklista pa i biciklista. Vožnje po kišici ili ne daj bože snegu ne bih ni pominjao,apsurdno je. Ovako loši i nekulturni vozači ne postoje nigde u Evropi to je evidentno,s tim da od kako su svoje Moskviče,Lade,Jugiće i ostale šklopocije zamenili Dačijama,Zastavama 10 i ostalim škartovima situacija je još gora jer im deluje da vladaju materijom pa su opušteniji. Drama!!!!!
pre 13 godina
Ovo je "From Russia with love". :)
pre 13 godina
i30... kako lako puče retrovizor. Kvalitet.
Na nekim evropskim kolima slomio bi ruku da je ovo uradio.
pre 13 godina
u Srbiji bi ovakvim ponašanjem rizikovao potezanje pištolja vozača automobila. Setite se šta je bilo kod Skadarlije zbog prestrojavanja. Više niko ne sme da gleda prolaznike u oči, toliko je opuštena atmosfera na našim ulicama. To je nama naša borba dala...
pre 13 godina
Ne bih da branim bicliklistu i ne bih da ulazim u to ko se pridzavao pravila a ko nije .
Ono sto je kod nas evidentno je to bahato ponasanje vozaca u saobracaju na ulici i na parkingu.Toliko je veliki broj manijaka, idiota i neadretalaca u kolima da je stvarno hrabrost izaci sa biciklom na ulicu.
Na NB postoje biciklisticke staze ali ni to vam nije sigruno kada vozaci automobila jure po trotoaru ne obaziruci se na ljude i bicikliste i sa parkinga izlecu kao vozaci formule 1 iz pit stopa zureci negde.Postoje zakoni koji takvo ponasanje mogu jako brzo da regulisu ali nema ko da ih sprovede , cini mi se da od kada je novi zakon stupio na snagu ljudi se jos gore ponasaju u voznji.A o parkiranju na zelenim povrsinama da ne govorimo, ljudi pored praznoh parkinga bez ikakvog blama parkiraju na travi jer ih mrzi da prepesace od parkinga do ulaza.Kada bi mogli parkirali bi auto u dnevnoj sobi da im bude blizu.Jedva cekam da se ovaj sneg otopi pa da krenem u akciju zivkanja komunalnih sluzbi i parking servisa , da rasteram stoku koja se parkira na zelenoj povrsini.Izvinjavam se zbog pogrdnih reci upucenih vozacima ali komentar ima oganicen prostor za pisanje inace bih mogao da napisem jos jedno 500 pogrdnih naziva za njih.
Za sada toliko.
pre 13 godina
Snimak ne pocinje kada je biciklista vec u levoj traci, pogledajte bolje i raniji deo snimka. Vidi se na 00:12 kako bi bicklista hteo da se provuce izmedju Hyundaia i Megana, sto je prekrsaj, a da ne pricamo i o njegovoj konstantnoj voznji po liniji izmedju dve trake.
Na 00:17 biciklista je jos u desnoj traci, a Hyundai je vec dobrim delom u levoj, zasto biciklista daje gas i pretice ga? Pogotovo sto biciklista jos od 00:12 zna koja je namera Hyundaia. I posle jos misli da ima pravo da se buni, jer je eto ,,slabiji" u saboracaju. Sa ovim lomljenjem retroviza, bicklista demonstrira vrhunac bahatosti u saobracaju.
pre 13 godina
Biciklista pravi i prekrsaj, toliko omiljen u Beogradu, da ga vecina (ne svi) i nije primetila. Koristeci okolnost da mu se prostor malo ranije "otvorio" nego vama, vozilo u istoj traci iza vas ignorise vas zmigavac i sece vas u prestrojavanju, po cenu sudara, cesto uz besomusno trubljenje, u ubedjenju da vi ugrozavate njegovu prednost.
Vozacu hyundaija nije namera da ugrozi biciklistu, nego da zauzme prostor u levoj traci da ga i sledeci auto (slucajno snimatelja koji radi snimka tesno "prati" situaciju) ne bi onemogucio u prestrojavanju.
Sto se tice evropskih retrovizora, i oni bi odleteli ovako - radi se o bezbednosti pesaka pa niko nece napraviti "tenkovski" retrovizor. Zato na savremene automobile i ne smete da sednete, opet su mekani da pesaka "manje boli". Komsije, procitajte ovo!
pre 13 godina
Mozete da se raspravlajte o propisima i o tome ko je u pravu a ko u krivu, i da terate mak na konac kolko god hocete,
ali cinjenica je jedno - svi se ponasaju sebicno, i ljubomorni su na one koji su od njih brzi.
U ovom slucaju to je biciklista, koji moze daleko brze da se krece kroz takvu guzvu.
Dakle koja je realna potreba bilo kog automobiliste da ga u tome dzukacki sprecava i insistira na nekom pravili totalno nepotrebnom u toj situaciji, jos i da zapocinje verbalni sukob koji je rezultirao lomljenjem retrovizora ?
Takodje na kraju pali sva cetri, i verovatno stoji na tom mestu kao da se ne znam sta desilo, i svojom sebicnoscu pravi jos veci haos nego sto jeste,
a sve to bez ikakve realne potrebe za tim.
Sta si trazio to si i dobio, i teraj dalje i budi sretan sto se samo na tome i zavrsilo.
U ovom slucaju to je biciklista, u sledecem ce biti motociklista,
drugi automobilista, itd itd.
Stvarno ne mogu da razumem tu ljubomoru prema dvotockasima.
Tom svojom voznjom oni VAMA cetvorotockasima cine USLUGU, jer ce brze nesteti iz te guzve pa ce iste biti manje,
a i zamislite sta bo bilo da ih i nema, nego da su tu krenuli sa autom !?
Bila bi samo jos veca guzva. Zato "live and let live" sto bi kazli.
A bolje i da sami predjete na ta dva tocka, bice manje guzve, manje izduvnih gasova, u vasem dzepu vise para, i boljeg raspolozenja kad stignete na tu tacku B bez problema i nerviranja.
Niste zaglavljeni u saobracajnoj guzvi, nego ste VI ta guzva, jedno zrnce od mnogih koji cine tu guzvu,
dakle vasa krivica i vas IZBOR, zato ne prenosite vasu nervozu i nezadovoljnost na druge, jer to nismo duzni da trpimo.
pre 13 godina
@ Dragan
Preticajna traka je preticajna traka i u Beogradu i u Minhenu i u Beču i u bilo kojoj svetskoj prestonici. Ona služi da se pretekne vozilo koje se kreće sporije srednjom(desnom) trakom,a nakon toga se vraćate u tu istu srednju traku. Za vožnju koja nije preticanje,levom preticajnom trakom, postoji kazna koja je propisana Zakonom,samo to niko ne sprovodi. Da li je neko lud ili sumanut,pa kod recimo Ikarbusa ili Autokomerca vozi 100 ili 120 kmh je subjektivni doživljaj. O tome svakako ne bi trebalo da sudi neko ko zauzima levu traku svojom sebičnom vožnjom,postoji neko ko se i o tome brine(saobraćajna policija i "presretači")
Što se tiče vozača pomenutih automobila,nije poenta u njihovom "divljanju" već u nekulturi vožnje o kojoj sam pričao. Izvirivanja iza autobusa,vožnja levom trakom,parkiranje na dva mesta,popaljena sva svetla koja su bila dodatna oprema(jer zasto su ih doplatili ako ih ne koriste)...
Ima izuzetaka ali se mere u promilima,nažalost.
Naravno ima istih slučajeva i kod vozača "besnih" automobila,ali je ovo je neka najsvežija "moda"
pre 13 godina
ponekad je bolje ne terati inat sa nervoznim ljudima, nego ih propustiti i nasmešiti se!
pre 13 godina
kad vec spominjete beograd, zasto ne postoji linija na samom putu kao dodatna traka, naravno uza za bicikliste kao u normalnim gradovima?
pre 13 godina
@ (Uzbudjenje, 23. februar 2012 20:02)
Ovo je sublimacija srpske saobracajne tragedije. Covek je u svemu 100% u pravu, OSIM:
- Zbog velikog broja ukljucenja i iskljucenja, samo ne tako bistar moze da vozi brze od 80 na autoputu kroz Beograd, pa ni u Nemackoj ne moze po petljama da se vozi 250, pa ni 120.... znam da to mnogima nije jasno, kao ni pravilo desnog - u Beogradu NEMA PRETICAJNE trake, obe su ravnopravne. I budite srecni dok 80 ne smanje na 60!
- Ne vidim smisao podcenjivanja ... moskvica i juga, dacia i zastava, da se razumemo niti sam imao niti cu verovatno kupiti ova kola. Mada su i meni pomalo dosadni neki vozaci Dacia ili Punta jer se ocigledno izivljavaju u svojim novim, neuporedivo startnijim automobilima nego pre. Ali, sto su oni gori od vozaca skupih kola koji kao smeju da se izivljaju.
pre 13 godina
(pablo, 22. februar 2012 22:38)
Retrovizori na Astri isto lako pucaju (video sam coveka od 60+ godina kako ih lomi), samo sto ne otpadnu skroz.
Jedino je kod pojedinih automobila od 60.000+ evra malo drugacija situacija...
Inace ja "obozavam" bahate isfrustrirane vozace, tako da podrzavam biciklistu, iako ni njegovo ponasanje nije u redu.
pre 13 godina
Osim saobracajne guzve, ja sam samo video biciklistu koji je napravio bezbroj saobracajnih prekrsaja i na kraju njegovo nasilnicko ponasanje.
Imao sam i ja kracu verbalnu jednostranu raspravu (tj bio sam opsovan) sa mopedistom kome sam zasmetao dok je pravio slalom izmedju kolona automobila, na srecu bez otkidanja retrovizora. Btw, i kod nas je zabranjeno provlacenje dvotockasa izmedju automobila.
Razmisljao sam sta u ovakvoj situaciji, mislim da vozac mozda i moze trceci da stigne dvotockasa ako ovaj nema cist put. Umesto pajsera, moze i mobilni kao kamera da posluzi... ako cemo na sud...
Mislim da se rude driver odnosi na biciklistu, a nasi "prenosioci" to bas nisu dobro razumeli. "Moj" mopedista stvarno nije mogao zbog mene da se ubaci, a biciklista je vec prosao pa se vratio radi nasilja!
pre 13 godina
u bg bi iz tog auta provirio Kalašnjikov.
pre 13 godina
vozac hjundaija je cist diletant, na stranu biciklista, pa hjundaji uporno gazi levu traku ( i prelazi je) mnogo pre nego sto se biciklista uopste pojavljuje, kao da na silu zeli da udje u nju, ako niste znali to je vec prekrsaj, prestrojiti se mozete tek onda kad je to bezbedno, a ne kad vama to padne na pameti i kad date zmigavac, gluposti, pa to znaci dam zmigavac i radim sta hocu, smesno...
pre 13 godina
Kao vozač automobila ( sa nešto preko 24 godine vozačkog iskustva u "zoni B kategorije" i nešto "radnog staža" u A i C kategoriji ), ali i sa oko 4 decenije radnog staža kao biciklista, svim vozačima "motornih vozila" mogu da preporučim da po gradu malo probaju da se od tačke A do tačke B ( do posla ili sl. ) prevezu biciklom. Bićete u kondiciji, daleko bolje raspoloženi, bez ikakve nervoze i gužve, opušteni, nemate nikakav problem sa parkiranjem i sl. U osnovi ćete i brže stizati nego kolima. Spoznaćete potpuno novi i srećniji život.
Doduše, možda ćete povremeno i malo da smrduckate okolini...
Ali ćete i shvatiti zašto je ovaj biciklista reagovao na jedan možda neprimeren način. Automobil nesporno jeste "jači" i "može mu se" šta hoće, ali ne i dokle hoće. Prosto, vozači automobila su često veoma bezobzirni ka biciklistima i nije čudo kada ( i ) neki od njih "pukne"
pre 13 godina
Svakakvih ljudi ima... mogao je i da nastrada zbog ovoga
pre 13 godina
Ja mislim da je vozac hyundaia zena, odatle i toliko izivljavanje bicikliste bez straha - to je i kod nas cesta pojava. Takodje, ova prica verovatno ima uvod koji naravno nije snimljen, a da bi nastavak bio snimljen, auta snimatelja ne propusta pesake na pesackom prelazu da mu "film" ne bi izmakao - u svakom slucaju snimatelju ne smeta da snima i sopstveni prekrsaj - i ovo je kod nas vec vidjeno.
@ (Mirjana, 23. februar 2012 09:30)
biciklista mu daje rukom znak da poštuje njegov PROSTOR.
haha, a onda posle otkidanja retrovizora biciklista zeljan lebensrauma nema problema da odjuri kroz suzeni prostor napred.
pre 13 godina
@moron - samo se tako potpisao, a daje odlican savet, ALI,
vec sam probao da koristim bicikl u Beogradu. To NEMA POJMA, jer vozaci ovde nisu kao u Vojvodini. I ja sam sa vec previse staza u voznji automobila, nazalost duzeg nego zivotnog staza dela komentatora.
Naravno, drzao sam se svoga metra od desne ivice kolovoza a zasta ovaj na filmu cuo nije... Za mene je rude driver komsinica koja me je bukvalno isterala za kolovoza u zemljiste pored puta na Kosutnjaku, nezadovoljna brzinom koju je moj bicikl razvijao. Zenu sam prepoznao, auto je bio posle parkiran na 100 m od moje zgrade, NISAM auto ni dotakao.
pre 13 godina
Na 31 sekundi snimka niko nije primetio da biciklista pravi jos jednu gresku,a koja je po meni i najveca od svih(lepo se vidi kako skida iznervirano slusalice sa usiju).Mislim da kao osoba koja je direktno ukljucena u saobracaj/voznju ne moze da nosi slusalice za muziku tokom ucestvovanja u istom,koliko se secam isto vazi za ljude koje prelaze pesacki(zabranjeno je telefoniranje itd)
pre 13 godina
@Bazinga
Neverovatno mi je kako covek moze da napise komentar od 30 redova, a da pritom nije pogledao snimak valjano. Nevezano za ostatak komentara, posto ga nisam ni citao, vozac automobila je pri prestrojavanju DAO MIGAVAC, a Bazinga kaze da nije. To se zove povrsnost, a internet je toga pun.
pre 13 godina
Svedoci smo da se zbog nervoze i saobraćajne nekulture slične situacije dešavaju i na našim ulicama...
Čuj dešavaju!?
Takve situacije su naša svakodnevica, bahatost u vožnji je vrlo izražena. Meni kao subotičaninu to posebno smeta kada moram da putujrm u Beograd, jer je kod nas puno mirnije i kulturnije, mada se i ovde dešavaju slične stvari, posebno zbog velikog broja biciklista.
pre 13 godina
Da, ulazenjem u gurku izmedju dva auta biciklista je dokazao da je potpuni idiot, pa je lomljenje retrovizora potpuno u okviru celog ponasanja.
Vecina citalaca je ovaj tekst shvatila pre svega kao polemiku o nasem mentalitu, pa bilo koji komentar o tome i nije of-topic. Kako je redakcija smatrala da je stavljanje clana 35 ZOBSa suvise of-topic, evo kratko, jednostavnije: pogledajte na ukljucenjima koji delovi "autoputa" kroz Beograd su oznaceni kao autoput? Zacudicete se i sami na nedoslednost signalizacije. Btw, autoput, motoput, i tako dalje su vrste puta (clan 7 ZOBS).
Kada vec niste ucili za vozacki ispit kao ja u ucionici teoriju, skinite sa sajta skupstine zakon pa procitajte pre nego sto dajete komentare.
pre 13 godina
Kakva sumorna i pesimistična situacija.. 50 i kusur komentara, i to pretpostavljam većina vozača, koji su pretpostavljam polagali i položili vozački ispit, i skoro svi do jednog kako reaguju? Impulsno, automatski, kao kad ubaciš u mašinu novčanicu, a ona ti izbaci proizvod, bez imalo razmišljanja, onako ostrašćeno navijački, uz podršku onome ko mu se u trenutku učini "simpatičnijim", tvrdeći da je nervozni "bajker" u pravu.. Ako su ovi komentari statistički pokazatelj kako se ponašamo u vožnji (a bojim se da jesu), onda možda nije loše da počne da se razmišlja o GSB-u i stavljanju volana u fioku, jer je budućnost u saobraćaju vrlo siva. Kad na ovaj, pogrešan način ljudi razumeju jednu prilično benignu svakodnevnu situaciju, šta drugo da očekuješ nego da ti svaki put kad si u saobraćaju u pravu u Srbiji vozač koji napravi prekršaj u najmanju ruku puca u glavu, jer jednostavno nema čime da razmišlja, odmah bi da ujeda, kao besna životinja. Dok dođe MUP i utvrdi da on naravno greši, već je kasno, šteta je načinjena. Ja naravno ne zastupam teoriju da svaki put kad si u pravu treba da ćutiš zbog bilmeza koji je dobio dozvolu na poklon za rođendan, naprotiv, ali vremenom takva "edukacija" tih nervoznih poluljudi zna da postane jako zamorna. Rešenje trenutno ne vidim, osim kolektivne lobotomije, za koju još nije izmišljena mašina.
Elem, za konkretnu situaciju - vozač i30 je budala, nije sporno, s obzirom na cimanje sa drugim vozačem, međutim, biciklista je potpuni idiot, prosto zato što dečko NIJE SMEO da vozi tom trakom.
Srpski ZOBS, čl. 40:
"Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se koristi kolovoz u širini od najviše jedan metar od desne ivice kolovoza. "
Znači, ako uzmemo u obzir da Rusija nije neka džamahirija, i da u njoj važe slični zakoni kao u Srbiji, ili ako ceo slučaj jednostavno samo preslikamo u Srbiju - pa dobro ljudi, ko dan je jasno da ovaj dečko na biciklu uopšte nije normalan i da pravi prekršaj ko vrata..
Dakle, 21. je vek, informacije dostupnije nego ikad, i nije problem ne znati, problem je ne želeti znati i i ne priznati grešku, pogotovo kad ona nekog može skupo da košta.
pre 13 godina
(kgb, 27. februar 2012 06:21)
Nije smesno, tako se vozi u civilizovanim zemljama, date zmigavac i neko se odrekne svog prava i propusti vas, jer polazi od pretpostavke da vi imate potrebu za prestrojavanjem, a ne da menjate trake iz cistog zezanja.
Inace, ako na ulici ima vise od 5 automobila, svi bi do kraja zivota ostali zarobljeni u svojoj traci. Cak i u nasem ZOBSu pise da ste, kod suzenja i zlicno, duzni da propustite JEDNO vozilo - ono "jedan pa jedan" postoji cak i u nasem zakonu!
pre 13 godina
Redovno vozim bajs po Beogradskim ulicama i moj moto je da budem predvidiv u saobraćaju , da ne ulazim u konflikt sa vozačima automobila koji su uzgred sve nervozniji na gasu . Najgore je sa gsp vozačima doduše njih 10% blati ostatak koji su više nego fer prema drugim učesnicima u saobraćaju .
pre 13 godina
@Web Developer - veliki minus za tebe!
57 Komentari
Sortiraj po: