Aktuelno

Utorak, 13.12.2022.

17:00

Amerikanci "poludeli": Yugo sve traženiji, cene idu u nebo

Izvor: B92

Amerikanci "poludeli": Yugo sve traženiji, cene idu u nebo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

kole

pre 1 godinu

@dezon
Kolega ima amerikanca Korala sa automatskim menjacem i to je horor u najavi. Taj menjac je iz Reno 9 i 11 modela i vremenom im strada rikverc, a problem je sto se to pokaze tek kad se auto dobro zagreje. Dok je hladan salta, ali kad se zagreje on izadje napolje, upre ledjima i gurne ga u nazad. Covek ima para, paralelno vozi Klija 2018, ali ovo mu doje kao igracka. Pokusavao je na sve moguce nacine da ga poravi, ali valjda nema delova. Drugim recima, bezi od tog sna. Inace, skoro sam cuo da je neki nas lik kupovao Golfove keceve, BMW trojke E30 i Yugice i da ih je pakovao za USA.

Žurkolomac

pre 1 godinu

Ta kanta ne vredi ni 5 para, a kreteni plaćaju 10k dolara. A popravke i kontrole se izvode isključivo sa macolom od 20kg...
(Istrebljivač vonjevina, 14. decembar 2022 10:53)

Tako je Vonjo, tako su i tebe porpavljali u KP domu, macolom.

Bojan Branković

pre 1 godinu

Vozim Yugo 45 iz 1982. godine, uz održavanje prošao je tehnički pregled bez problema. Sobzirom da je pravljen sbrda sdola i odnos ne brige u procesu proizvodnje traje i vozi se 40 godina

Džibra

pre 1 godinu

Zastava 101 Comfort je bio auto, a Yugo nije nikad. Ko je još imao srece speciala da proba... 1300 kubika, 65 konja, bog te mazno, a menjac italijanski

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.
(TONI. ARABADIEV, 14. decembar 2022 19:50)

Svaka čast na komentaru, dragi Toni, ma kako bizarno izgledao!
Slažem se potpuno....do zadnje tačke!
Teško je pisati kad te emocije preplave ... :-))

Lucky

pre 1 godinu

Vidim da lupetanje ne nedostaje!
Prvo nikad ni jedan zastavin autimobil nije bio stedljiv!!!!!
Fica je trosio od 6 do 7l na 100km
101 od 7do 8,jugo 6,5do 7,5na 100km
1300 oko 9 pa cesto i 10l...
Jedini stonsi grneralnu mogao da uradis na sred puta. Mnogo vise sam vizio 101 od ostalih.Da je izlazio svuda to je 100% istina i po svakom vremenu. O opremi nema sta da da prica,nema je. Samo osnivno. Motori fiat 128A su zakon i soleksovi ili vdberovi karburatori.Neko rece da im samo ubacus platinsko dugme u gepek i teraj,to nije tacno.Razvodna kapa i ruka i klinasti kajs su obavezni u gepeku i teraj. Naravno pod uslivom da mu se servisi rade na vreme. Isto je za sve zastavine modele.Za mene licno ,,kec,,je zakon ali ni ,,jugo,,od 55 pa na vise nije los. Fica 850 je dibar a najgori je 1300(lenj,tezak,nestabilan...)Na Kopaonik sam sa kecom izlazio dok su mecke ,bmwi,audi,tojote .... stajali u snegu zaglavljeni.Tri dzaka cementa na nosac i 12 u gepek plus jos neke stvari,nek stavi to neko na sadasnje automobile te kubikaze. Krov bi samo utonuo. Kad se podesi ugao pred paljenja ,smesa goriva i vazduha( odrzava kako treba) bolji su za gradsku voznju od 50% sadasnjih automobila. Ako se malo nabudze (ko zna) lako dostizu preko 80 konja a za keca i juga je to super jer tada su ne uhvatljivi a potrosnja im skoci samo 20%. Jedino sto mora da se zna kada se voze brzo je bas voznja. Nisu za neznalice i kukavice.

Viseslav

pre 1 godinu

Mjenjali mobilni telefon za Yuga, 2012e. Vozao ga po čukama na popisu stanovništva, išao iza Lade Nive, ostali nisu smjeli sa 2000+ autima, zbog stijena i makadama teškog. Nigdjje ostavio nije.

H H

pre 1 godinu

@Zastava101Specijal
E, to za “keca se slazem”
Cale imao mnogo kečeva. Najupecatljibiji i najbolji je bio zeleni iz “78, okrugli farovi sa Fiat maskom napred. Njega se sit navozao. Kupio od todjaka koji ga je uzeo novog i ulazio u njega “u papucama”.
Necu hronoloski, nego ovako kako mi pasne napamet, imao sam:
Kec maslinasto zeleni “Komfort” ( jedini sa 5 vrata)
Mediteran zuti
Mediteran crveni
Mediteran beli
Yugo 45 iz 82, kupio ga 2005 posle EFIja na sebi imao fabricke Tigar 135 gume. Bukvalno kao nov, garaziran. Vozio ga 3 godine bez i jednog problema, oko 50Kkm i onda se odjednom raspao. Verovatno od starosti. Do tada bez i jednog kvara.
Yugo 55 beli
Yugo 55 crveni
Yugo 55 zeleni
Yugo 65 1300 dupli karburator. Njega sam vozio posle 45ice. Bio je star 2 godine, sa onim nakaradnim spojlerima i tablicom u zadnjem braniku. On se raspao posle 3 godine voznje.
Posle njega kupio sam novog BMWa 2009 i 2010 zeni novog Mercedesa A.
To vozimo i dan danas. Svi automobili su sa 3 vrata, izuzev keca koga sam prvog naveo. Bolim automobile sa 3 vrata.
Kec je mnogo bolji auto od Yuga. Svojevrsni paradoks je to da je 128ica najgori auto na svetu.
Lep pozdrav, ljubitelju “kečeva” i razbi taj stereotio da EFi ne valja. To sto srbin skida sve sto moze, ne mora da znaci da to i ne valja.
Inace najmanji potrosac je bila 45ica, njoj se nije isplatilo da ugradujem plin. 5-7L. EFI 7-9L bezolovnog a nijedan dugi nije bio ispod 10, realno 11-13L.

Uzivaj u kabriju.

Nista Japan, nista Koreja.

pre 1 godinu

Dobar jugo kad se pogodi serija je nesto najpouzdanije i najisplativije sto je autoinsdutrija ikada napravila. Sve drugo je blebetanje neznalica. To je vreme potvrdilo.
(Cedo, 14. decembar 2022 15:02)

Rece vrhunski znalac, koji je probao sve.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.
(TONI. ARABADIEV, 14. decembar 2022 19:50)

22

I tačka.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Najgori su oni koji nikad nisu seli u Yuga...mozete da lupate sta ocete bio je stedljiv...ne kvalitetan ali stedljiv...mnogi bi sad dali na zapadu da imaju auto koji malo trosi kao Yugo.,..
(Sojic, 14. decembar 2022 16:09)
Yugo nije mali potrošač, naprotiv, za svoju snagu i težinu troši i previše, prednost mu je ta jer je bio jeftin, delovi su bili jeftini, mogao je svako da ga popravi, a to da je kvalitetan, malo troši, da je udoban itd. to su budalaštine, pa zastava nije mogla kvalitetne tapacire vrata da napravi a kamoli nešto drugo ma njemu.

Nislija

pre 1 godinu

Salu na stranu, retko ko je uzivao u voznji ali smo se svi navozali. Bacim u gepek srafciger, motorcangle, kljuceve 10,13,17 i 19, komad "paljene zice" i idemo, za duzi put i platinsku dugmad i komplet sijalica.
Polozio voznju na njemu, prvi auto mi bio Jugo, sad ga vozi ćale.Redovno ga odrzava i nema nameru da ga menja, ako mu zatreba neki deo kupi za 100-150€ neki drugi, rasturi i pokupi dobre delove a ostalo otera u otpad i uzme isto toliko.
Moj Pežo od tonu i po je manji potrošač , noviji , udobniji, ali ćale voli jugišu i kako sam kaže ne zanima ga današnja elektronika, gde podje stići će, penzioner pa ne žuri. Pregleda ga pre tehničkog , sredi sve sumnjivo i prolazi bez problema.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Ne lupaj. Yugo 1300EFI nije Yugo, to je raketa. Performanse su mu u rangu Suzuku Svifta 1.3 iz te generacija. Imao sam dva EFIja, isli su na bezolovni benzin. Drugog sam kupio kao drugi auto, 2 godine posto sam kupio prvog. Bilo je to u periodu 2000-2005. Moj drug je imao Swifta 1.3, trkali smo se.Idu potpuno isto. Kvalitet izrade puno bolji nego 45-55-60. Imali su tzv. "katapult" sedista, mehanizam preklapanja kao i kod danasnjih automobila sa dvoja vrata. Poseban zadnji lonac, katalizator i jos mnogo toga sto je za to vreme bilo koliko toliko u korak sa vremenom. Mozda kupim jos jednog, cisto da ga imam iz zezanja. Ozbiljan auto...
(I da, kucao je skalu u 180 i dalje isao i isao.... Sta cu mlad lud i usijana glava... A nigde kamera na autoputu...)
(H H, 14. decembar 2022 11:45)
Imam Yugo kabrio 1300 EFI kao i Zastavu 101 Specijal 1300 sa duplim karburatorom, ne znam za Swifta ali znam da je stojadin specijal za EFI Yugo Mercedes lično i ako je Yugo kao noviji Auto i moderniji, a to da su ljudi skidali Bosch-ov EFI, jesu, zašto? pa karburatora ima ma svakom odpadu valjda zato.

Hakunamatata

pre 1 godinu

Imao,vozio 1-2 god. 55 bio,prosta racunica. Koliko para toliko muzike. Glupo bi bilo ocekivati od njega neko cudo kad je skuplji mob od njega

Kikilišur

pre 1 godinu

Ja ga ne bih platio ni 100 Eura.
Nisam ga vozio ni onomad kada ih je bilo kao vrabaca,na sve strane. Izuzetno loš automobil i za 5 stepenika ispod onog FIAT-a od kog je nastao,127 ako se ne varam da je bila oznaka.

Ali avaj,svaka budala ima svoje veselje. To treba poštovati.

TONI. ARABADIEV

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.

Sojic

pre 1 godinu

Najgori su oni koji nikad nisu seli u Yuga...mozete da lupate sta ocete bio je stedljiv...ne kvalitetan ali stedljiv...mnogi bi sad dali na zapadu da imaju auto koji malo trosi kao Yugo.,..

Vucko Picousnic

pre 1 godinu

Viđao sam ih po Chicagu. Izgleda kao igračka i toliko nebezbedno u poredbenih sa ostalim automobilima, koji su veći, snažniji, brzi, a da ne počinjem kamione…… vredi ga kupiti samo kao muzejski primjerak i voziti ga niz ulicu, bez izlaska na autoput. Mislim da motor ima bolje bezbednosne sisteme od yuga ?

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.
(dejan, 14. decembar 2022 09:31)

BRAVO !!!
(Srđan, 14. decembar 2022 12:45)
hs ha ha sve si u pravu samo za yuga nisi . tamo se to kupuje kao redak raritet , kolenkcionari ga kupuju .nevezano je to da li auto krš ( što i jeste ) ali verovao ili ne stvarno yugo vredi tamo ako je očuvan dobro .

Cedo

pre 1 godinu

Dobar jugo kad se pogodi serija je nesto najpouzdanije i najisplativije sto je autoinsdutrija ikada napravila. Sve drugo je blebetanje neznalica. To je vreme potvrdilo.

Aladin i čarobni pasulj opet zezam bukvaliste

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Koliko neko mora da bude glup da napiše ovakav komentar? Dečko to ne mora da se kaže to svako zna.

duke nukem

pre 1 godinu

45ax. Vozen u familiji 18 godina od 1990-2008 kada je obrnuo bregastu i bivao zsmenjen za jedan frizider umesto na otpad. Tezak krsh i pored odlicnog odrzavanja. Trosio ke 8-9-10 litara. Platinasta dugmad, karburator, neprecizan menjac su ssmo neke od stvari koje ga cine horor automobilom. Stalni smrad benzina u kabini, lose kocnice, ocajna svetla, neprecizni cajgeri na tabli, buka motora…

Rob Sinji

pre 1 godinu

U zavisnosti od godišta razlikovali su se drastično u kvalitetu tako da ne ložite se bez veze poređenjima. Kad sam bio klinac imali smo ukupno 3 ukupno jednog za drugim. Svaki kupljen polovan i bio barem par godina kod nas. Prvi je bio 45 i taj je bio najbolji. Pravi zvrk za grad i utegnut kao praćka. Drugi je bio noviji ali osrednji. Treći bio godinu dana star 55 i sa njim sam išao u Poljsku i nazad. Nikada me ni jedan nije ostavio na putu a na snegu išao bolje od većine današnjih kola. Potrošio brdo onog švercovanog benzina sa vodom i nikad se nije bunio.Za to vreme i te uslove bio je super. Lako je danas kuditi nešto što je bar pola komentatora izvelo iz bolnice kad su se rodili. Odoh sad da pustim YUGO 45 od Elvisa J Kurtovića . Raznežio sam se.

Superhik

pre 1 godinu

Sa Kinom za leđima Jugo bi danas izgledao savršeno samo da smo nekako sačuvali proizvodnju ! Ovako, šta nam ko udeli : kablove,dizalice,prostirke...za tuđa kola !

Srđan

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.
(dejan, 14. decembar 2022 09:31)

BRAVO !!!

XXL

pre 1 godinu

Ej srbi moji dragi budimo ljudi prema tom našem proizvodu jer je Amerika tj. Holywood koristio naš automobil YUGO u filmu "Ko je udavio Monu" kao scenografiju za JEDINI automobil u celom filmu koji se koristio sem šerifovog koga je glumio Deni de Vito, a to ulazi u istoriju Amerike i kolektivno sećanje. Ili da čekamo sledeći film "Bio jednom jedan YUGO u Americi". Ako neko zna bolje nek' me demantuje.

H H

pre 1 godinu

Samo 1.3 EFI bajo moj,doduse redak vrlo,ali da se iskopati . . .
(bombas, 13. decembar 2022 19:44)
Nikakve razlike, niti manje troši niti bolje ide, mnogi su to poskidali i ugradili karburator.
(Zastava101Specijal, 14. decembar 2022 06:29)

Ne lupaj. Yugo 1300EFI nije Yugo, to je raketa. Performanse su mu u rangu Suzuku Svifta 1.3 iz te generacija. Imao sam dva EFIja, isli su na bezolovni benzin. Drugog sam kupio kao drugi auto, 2 godine posto sam kupio prvog. Bilo je to u periodu 2000-2005. Moj drug je imao Swifta 1.3, trkali smo se.Idu potpuno isto. Kvalitet izrade puno bolji nego 45-55-60. Imali su tzv. "katapult" sedista, mehanizam preklapanja kao i kod danasnjih automobila sa dvoja vrata. Poseban zadnji lonac, katalizator i jos mnogo toga sto je za to vreme bilo koliko toliko u korak sa vremenom. Mozda kupim jos jednog, cisto da ga imam iz zezanja. Ozbiljan auto...
(I da, kucao je skalu u 180 i dalje isao i isao.... Sta cu mlad lud i usijana glava... A nigde kamera na autoputu...)

Nebojsa

pre 1 godinu

Nista neobicno.Yugo je deo Americke istorije a kod njih se to dosta ceni bez obzira sta je u pitanju.I mnogo beznacajnije stvari od Juga kod njih imaju krugove kolekcionara i cene idu u nebo pa zasto ne bi i auto

Istrebljivač vonjevina

pre 1 godinu

Ta kanta ne vredi ni 5 para, a kreteni plaćaju 10k dolara. A popravke i kontrole se izvode isključivo sa macolom od 20kg...

Jugaja

pre 1 godinu

Ja imao juga ranih 2000ih, za 4 godine presao 100njak hiljada u njemu, obisao istocnu i centralnu evropu u njemu, super je bio. 5l glriva na sto km i nije trosio ni kap ulja. Za nikakve pare se odrzavao da uvek bude top. Zanimljivo, danas radim u firmi gde moj direktor vozi juga i ne zeli uopste drugi auto. Covek ide do vikendice i u povremene nabavke, par puta godisnje sluzbeno van grada i ne treba mu bolji. I cesto kad uradi neku popravku na njemu dodje u kancelariju i smeje se koliko ga je kostala, tipa poslednji put je neki deo kostao 220din (dvestadvadeset). 😀

Nenad

pre 1 godinu

Treba prvo razdvojiti jugo koji se prodavao kod nas i jugo koji je isao za prodaju u USA. Jugo amerika (kako su ga zvali) je radjen dosta kvalitetnije nego ova sklopocija za balkan tako da se i razlikuju misljenja u vezi kvaliteta. Generalno je to MNOGO jadan i siromasan auto, cak i model za ameriku kada se pogleda sta se sve pravilo u to vreme. A osim toga i cena sve govori, ne mozes ocekivati auto za te pare, samo nesto bas, bas mizerno sa tockovima.
Jugo (zastava) nije imao sanse da bude normalan auto obzirom na cinicnu izjavu direktora zastave "ono sto valja ne treba menjati" misleci na dizajn i perfomanse juga.

dejan

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.

ja

pre 1 godinu

@ (srebroljub, 13. decembar 2022 17:16)

Srebroljube, čitaj vesti, ne samo naslove. Yugo o kojem pišu je prodat, ne oglašen, za 9.001 dolar. Kabrio verzija je prodata za 12.100 dolara.

neutralni felš

pre 1 godinu

“Unior” srafciger u suvozacevim vratima.
(H H, 13. decembar 2022 22:16)

Gde se seti. Taj srafciger je simbolicno odavao utisak ozbiljnog vozaca sa majstorskim sposobnostima. Obavezno krpa od jelenske koze u onaj zutoj cilindricnoj kutiji. Mackasta jambolija na sedistima. YU nalepnica na zadnjem staklu. “Macje Oci” u crvenoj boji umesto obicnih srafova za tablice. To vreme je imalo neki svoj smek, tesko objasnjiv onima koji ga nisu proziveli.
(Spiclov, 14. decembar 2022 06:18)

što reče tadašnja reklama: "sa alatom unior majstor je i junior" :)

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Interesantan samo kao sprdnja. Ono umesto sa Mustangom dođeš na spoj s curom u Yugu.

veljko

pre 1 godinu

koje kvalitete,daj mi nabroj samo jednu kvalitetnu stvar na njemu,ali ozbiljno
(Coco, 13. decembar 2022 21:00)
јефтино одржавање. може да га поправи и мало згоднија собарица. само од неких.
Таква коментаре сам чуо за Пежо. људи ми причали да је обична кутија. Када има кажем да сада имам 4. пежоа. први продао са 370 хиљада, други са 300 трећег још увек имам, а на њему скоро 400 хиљада, 4 је још увек млад, али има 80 хиљада, ни на једном нисам имао неке озбиљније кварове, сви су имали оригиналне моторе, квачила и мењач.

Spiclov

pre 1 godinu

“Unior” srafciger u suvozacevim vratima.
(H H, 13. decembar 2022 22:16)

Gde se seti. Taj srafciger je simbolicno odavao utisak ozbiljnog vozaca sa majstorskim sposobnostima. Obavezno krpa od jelenske koze u onaj zutoj cilindricnoj kutiji. Mackasta jambolija na sedistima. YU nalepnica na zadnjem staklu. “Macje Oci” u crvenoj boji umesto obicnih srafova za tablice. To vreme je imalo neki svoj smek, tesko objasnjiv onima koji ga nisu proziveli.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Samo 1.3 EFI bajo moj,doduse redak vrlo,ali da se iskopati . . .
(bombas, 13. decembar 2022 19:44)
Nikakve razlike, niti manje troši niti bolje ide, mnogi su to poskidali i ugradili karburator.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

6419

Ovaj jugo jeste kanta ali salu na stranu,da smo imali slifa i znanja i dobar menagment pa da smo sacuvali zastavu i ulagali u nove tehnologije,mozda bi je doveli na nivo Dacie bar...Ovako,usli smo u sumnjivu kombinaciju sa Fiatom koji je na izdisaju kod nas
(Miki, 13. decembar 2022 19:29)
Da je neko uložio ja Renault u Dačiju jer da je do Rumuna pravili bi oni kao i mi, ništa.

veljko

pre 1 godinu

Amerikanci su narod koji daju 2000$ na Nike patike
daju oni i više
kod njih cene bas lete u nebo
(Bruno Guimares Legenda NUFC, 13. decembar 2022 18:57)
И 100 000 за једну зеничку. Шекил О Нил је висок 2,95 цм и тежак 390 килограма. Обожавам људе који воле да претерују. Пола Америке ради месечно скоро за мало већу плату.

Uh

pre 1 godinu

Ja bih bez blama da vozim kabriolet Yuga ali da se napravi neka novija verzija, hibrid neki da bude gradska zujalica.
To da zakonom bude da novopeceni vozaci moraju da voze Yuga (aj da vidim da pogines od brze voznje u njemu) i da voze barem godinu dana pre nego sto sednu u nesto robotizovanije.

VP_Chicago

pre 1 godinu

Dajte molim vas ne lupajete gluposti. Za deset hiljada se prodaju samo kolekcioneraki primerci. Yugo sa jako malom kilometrazom u perfeknom stanju. A generalno se krecu negde oko 2-3k Ja sam mog kupio za 2800 covek je trazio 6k dok nismo dosli sa kesom.

Miloš Obilić

pre 1 godinu

Ne znam samo kako je jugo mali potrošač. Ne znam ni za jedan motor od 1,100 kubika a da potroši 10 litara benzina. Vozio sam dva juga jedno 4-5 godina. Auto je krš, ne daj bože da te udari neka veća limuzina zgužvala bi ceo auto a i tebe sa njim. Loš kvalitet svega, osim možda menjača. Najsmešnija ili najtužnija mi je ona zadnja gredica,na jednom jugu mi je pukla zato što je istrulila što može biti veoma opasno zimi. Samo uporedite tu gredu sa ostalim automobilima i sve je jasno.

Milisav

pre 1 godinu

Ljudi bre, znate li šta pišete? Pa to je već oldtajmer... A i govno oldtajmer se prodaje tamo za velike pare. Nije prodat da se vozi, već kao aukcijski primerak će stajati u nečijoj garaži.

Profesor Dušan

pre 1 godinu

ja bi ga zakopao, stavio stenu od 200 000 tona preko njega i izbrisao bih svaki pomen na njega na celom Svetu , od sramote da se ne brukamo .

Zok1

pre 1 godinu

10 hiljada dolara za oldtajmera koji će stajati u klimatizovanoj garaži i izlaziti dva puta godišnje, po lepom vremenu, uopšte nije puno. To je deo istorije automobila u SAD i nikada ih neće biti više, može da ih bude samo manje. Što se tiče samog automobila, u vreme kada se pojavio Hyundai se nije prodavao u Americi, jer nije zadovoljavao uslove za bezbednost. Problem Yuga je zaista pre svega bilo održavanje, kupovali su ga ljudi koji nikada pre nisu mogli da priušte nov automobil, nego su vozili polovne automobile "dok ne stanu". Održavanje automobila u Americi je više-manje isto bez obzira na cenu automobila. Osnovni trošak je radna snaga, a ne delovi. Kada kupiš automobil od 4000 dolara, a račun iz servisa je 200 dolara - to je 5% vrednosti novog automobila (ili 10% vrednosti 2 godine starog).

Iskustvo

pre 1 godinu

Imao sam juga 45 kao mladić, kupio ga od vojnog penzionera, očuvan, sve sam mu živo sredio i promenio sve što treba. Posle par meseci krenem na tehnički, na valjcima povučem ručnu - pukne sajla. Odem kupim novu sajlu, majstor zameni, opet na tehnički - pukne nova sajla. Vozio sam ga ukupno 3 meseca i prodao za iste smešne pare. Tad i nikad više sa takvim kršem se nisam bavio.

Nikola

pre 1 godinu

koje kvalitete,daj mi nabroj samo jednu kvalitetnu stvar na njemu,ali ozbiljno
(Coco, 13. decembar 2022 21:00)

Kada nešto održavaš i čuvaš jednostavno može biti kvalitetno...to što su ljudi bahati,nemarni i puni kompleksa je potpuno druga priča.Primera ima gde je Jugo u odličnom stanju i dan danas.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)
ma nije valjda ?!?!?

Leksikon

pre 1 godinu

(Eric Cartman, 13. decembar 2022 17:47)

"The Disaster Artist" je užasan, a Yugo definitivno NIJE najgori automobil ikada. Nije ni blizu. Pusti ti Amere i njihove liste i statistike.

grga

pre 1 godinu

Imao sam juga 89 godiste kupio ga deda novog, stajao je u garazi sigurno 10 godina ako ne i vise, kada sam se odselio u inostranstvo prodam ga pre par godina za smesne pare, imao je 36.000 km na satu, nigde rdje…sada mi zao!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 13. decembar 2022 16:58)
Uselio se u kucu u cijoj je garazi isto tako stajao jedan al 2006. godiste. sa 12.000 na satu. Naslednici hteli da ga daju u delove. Ja ga uzeo i vozim se vec par godina za smesne pare. Sve novo na njemu. Redovno sta mu treba i prede kao mackica. Inace bio sam skeptican. Nikad pre nisam seo u zastavu. Pa price ove price one. Sad vidim da su to sve bile prazne price onih koji su hteli da voze, a da ama bas nista oko auta ne ispostuju sta mora da se ispostuje. Lp pijandure koje tuku zenu a onda se cude i ljute sto je nesrecna, ruzna i nece da bude dobra u krevetu.

Veliki brat

pre 1 godinu

"Amerikanci "poludeli": Yugo sve traženiji, cene idu u nebo"

Cene idu u nebo, a cena 9001 dolar za "običan" i oko 12.000 za kabrio, i to je "u nebo"?
Šta onda reći za Mustanga iz filma Bullitt koji je prodat za 3.4 miliona dolara (plus 10% za organizatora aukcije)?
A koju cenu bi postigao onaj Yugo koji je vozio Brus Vilis u jednom od filmova Umri muški?

Inače, Yugo je u početku prodavan u SAD za 3.990 dolara, ali je dolar ubrzo skočio u odnosu na nemačku marku, tako da je cela SFRJ subvnecionisala taj "posao veka", odnosno svi mi smo plaćali još oko 1000 nemačkih maraka da bi taj Yugo bio cenovno konkurentan na tržištu SAD.

Miki

pre 1 godinu

Ovaj jugo jeste kanta ali salu na stranu,da smo imali slifa i znanja i dobar menagment pa da smo sacuvali zastavu i ulagali u nove tehnologije,mozda bi je doveli na nivo Dacie bar...Ovako,usli smo u sumnjivu kombinaciju sa Fiatom koji je na izdisaju kod nas

koma

pre 1 godinu

Sad je momenat da izađe novi restilizovani Yugo Gabriel.
(empty straw, 13. decembar 2022 17:40)
Batistuta vozi yuga a šalje sve pare kevi
hahahaha

Aleksa 78

pre 1 godinu

nikakve kvalitete nisu videli u njemu nego kolekcionari ( ok, Yugo i ta reč vam zvuči možda čudno) vole stare i retke automobile, recimo jednom poznaniku u Parizu nude za Yugo 45 ( fr tablice, kao kolekcijski se vodi , ima pravo vikendom da ga vozi zbog vinjete) nude 7-8 hiljada evra, neće da ga proda....

Eric Cartman

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Yugo je zvanicno proglašen u USA za najgori automobil ikada i kao takav im je zanimljiv.
Sprdaju se sa tim.
Znaš ono kada je neki film toliko glup da je postao kultni.
Recimo film "The Room"taj film je toliko loš da je u USA postao kultna legenda.
Cak je i snimljen film o snimanju tog filma zove se "The Disaster Artist"

Huan Pablo Don Fernando

pre 1 godinu

Imao sam juga 89 godiste kupio ga deda novog, stajao je u garazi sigurno 10 godina ako ne i vise, kada sam se odselio u inostranstvo prodam ga pre par godina za smesne pare, imao je 36.000 km na satu, nigde rdje…sada mi zao!!!

Huan Pablo Don Fernando

pre 1 godinu

Imao sam juga 89 godiste kupio ga deda novog, stajao je u garazi sigurno 10 godina ako ne i vise, kada sam se odselio u inostranstvo prodam ga pre par godina za smesne pare, imao je 36.000 km na satu, nigde rdje…sada mi zao!!!

koma

pre 1 godinu

Sad je momenat da izađe novi restilizovani Yugo Gabriel.
(empty straw, 13. decembar 2022 17:40)
Batistuta vozi yuga a šalje sve pare kevi
hahahaha

Eric Cartman

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Yugo je zvanicno proglašen u USA za najgori automobil ikada i kao takav im je zanimljiv.
Sprdaju se sa tim.
Znaš ono kada je neki film toliko glup da je postao kultni.
Recimo film "The Room"taj film je toliko loš da je u USA postao kultna legenda.
Cak je i snimljen film o snimanju tog filma zove se "The Disaster Artist"

dejan

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.

grga

pre 1 godinu

Imao sam juga 89 godiste kupio ga deda novog, stajao je u garazi sigurno 10 godina ako ne i vise, kada sam se odselio u inostranstvo prodam ga pre par godina za smesne pare, imao je 36.000 km na satu, nigde rdje…sada mi zao!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 13. decembar 2022 16:58)
Uselio se u kucu u cijoj je garazi isto tako stajao jedan al 2006. godiste. sa 12.000 na satu. Naslednici hteli da ga daju u delove. Ja ga uzeo i vozim se vec par godina za smesne pare. Sve novo na njemu. Redovno sta mu treba i prede kao mackica. Inace bio sam skeptican. Nikad pre nisam seo u zastavu. Pa price ove price one. Sad vidim da su to sve bile prazne price onih koji su hteli da voze, a da ama bas nista oko auta ne ispostuju sta mora da se ispostuje. Lp pijandure koje tuku zenu a onda se cude i ljute sto je nesrecna, ruzna i nece da bude dobra u krevetu.

Aleksa 78

pre 1 godinu

nikakve kvalitete nisu videli u njemu nego kolekcionari ( ok, Yugo i ta reč vam zvuči možda čudno) vole stare i retke automobile, recimo jednom poznaniku u Parizu nude za Yugo 45 ( fr tablice, kao kolekcijski se vodi , ima pravo vikendom da ga vozi zbog vinjete) nude 7-8 hiljada evra, neće da ga proda....

Miki

pre 1 godinu

Ovaj jugo jeste kanta ali salu na stranu,da smo imali slifa i znanja i dobar menagment pa da smo sacuvali zastavu i ulagali u nove tehnologije,mozda bi je doveli na nivo Dacie bar...Ovako,usli smo u sumnjivu kombinaciju sa Fiatom koji je na izdisaju kod nas

Iskustvo

pre 1 godinu

Imao sam juga 45 kao mladić, kupio ga od vojnog penzionera, očuvan, sve sam mu živo sredio i promenio sve što treba. Posle par meseci krenem na tehnički, na valjcima povučem ručnu - pukne sajla. Odem kupim novu sajlu, majstor zameni, opet na tehnički - pukne nova sajla. Vozio sam ga ukupno 3 meseca i prodao za iste smešne pare. Tad i nikad više sa takvim kršem se nisam bavio.

Spiclov

pre 1 godinu

“Unior” srafciger u suvozacevim vratima.
(H H, 13. decembar 2022 22:16)

Gde se seti. Taj srafciger je simbolicno odavao utisak ozbiljnog vozaca sa majstorskim sposobnostima. Obavezno krpa od jelenske koze u onaj zutoj cilindricnoj kutiji. Mackasta jambolija na sedistima. YU nalepnica na zadnjem staklu. “Macje Oci” u crvenoj boji umesto obicnih srafova za tablice. To vreme je imalo neki svoj smek, tesko objasnjiv onima koji ga nisu proziveli.

Veliki brat

pre 1 godinu

"Amerikanci "poludeli": Yugo sve traženiji, cene idu u nebo"

Cene idu u nebo, a cena 9001 dolar za "običan" i oko 12.000 za kabrio, i to je "u nebo"?
Šta onda reći za Mustanga iz filma Bullitt koji je prodat za 3.4 miliona dolara (plus 10% za organizatora aukcije)?
A koju cenu bi postigao onaj Yugo koji je vozio Brus Vilis u jednom od filmova Umri muški?

Inače, Yugo je u početku prodavan u SAD za 3.990 dolara, ali je dolar ubrzo skočio u odnosu na nemačku marku, tako da je cela SFRJ subvnecionisala taj "posao veka", odnosno svi mi smo plaćali još oko 1000 nemačkih maraka da bi taj Yugo bio cenovno konkurentan na tržištu SAD.

Nikola

pre 1 godinu

koje kvalitete,daj mi nabroj samo jednu kvalitetnu stvar na njemu,ali ozbiljno
(Coco, 13. decembar 2022 21:00)

Kada nešto održavaš i čuvaš jednostavno može biti kvalitetno...to što su ljudi bahati,nemarni i puni kompleksa je potpuno druga priča.Primera ima gde je Jugo u odličnom stanju i dan danas.

Zok1

pre 1 godinu

10 hiljada dolara za oldtajmera koji će stajati u klimatizovanoj garaži i izlaziti dva puta godišnje, po lepom vremenu, uopšte nije puno. To je deo istorije automobila u SAD i nikada ih neće biti više, može da ih bude samo manje. Što se tiče samog automobila, u vreme kada se pojavio Hyundai se nije prodavao u Americi, jer nije zadovoljavao uslove za bezbednost. Problem Yuga je zaista pre svega bilo održavanje, kupovali su ga ljudi koji nikada pre nisu mogli da priušte nov automobil, nego su vozili polovne automobile "dok ne stanu". Održavanje automobila u Americi je više-manje isto bez obzira na cenu automobila. Osnovni trošak je radna snaga, a ne delovi. Kada kupiš automobil od 4000 dolara, a račun iz servisa je 200 dolara - to je 5% vrednosti novog automobila (ili 10% vrednosti 2 godine starog).

Leksikon

pre 1 godinu

(Eric Cartman, 13. decembar 2022 17:47)

"The Disaster Artist" je užasan, a Yugo definitivno NIJE najgori automobil ikada. Nije ni blizu. Pusti ti Amere i njihove liste i statistike.

neutralni felš

pre 1 godinu

“Unior” srafciger u suvozacevim vratima.
(H H, 13. decembar 2022 22:16)

Gde se seti. Taj srafciger je simbolicno odavao utisak ozbiljnog vozaca sa majstorskim sposobnostima. Obavezno krpa od jelenske koze u onaj zutoj cilindricnoj kutiji. Mackasta jambolija na sedistima. YU nalepnica na zadnjem staklu. “Macje Oci” u crvenoj boji umesto obicnih srafova za tablice. To vreme je imalo neki svoj smek, tesko objasnjiv onima koji ga nisu proziveli.
(Spiclov, 14. decembar 2022 06:18)

što reče tadašnja reklama: "sa alatom unior majstor je i junior" :)

Profesor Dušan

pre 1 godinu

ja bi ga zakopao, stavio stenu od 200 000 tona preko njega i izbrisao bih svaki pomen na njega na celom Svetu , od sramote da se ne brukamo .

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)
ma nije valjda ?!?!?

Srđan

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.
(dejan, 14. decembar 2022 09:31)

BRAVO !!!

H H

pre 1 godinu

Samo 1.3 EFI bajo moj,doduse redak vrlo,ali da se iskopati . . .
(bombas, 13. decembar 2022 19:44)
Nikakve razlike, niti manje troši niti bolje ide, mnogi su to poskidali i ugradili karburator.
(Zastava101Specijal, 14. decembar 2022 06:29)

Ne lupaj. Yugo 1300EFI nije Yugo, to je raketa. Performanse su mu u rangu Suzuku Svifta 1.3 iz te generacija. Imao sam dva EFIja, isli su na bezolovni benzin. Drugog sam kupio kao drugi auto, 2 godine posto sam kupio prvog. Bilo je to u periodu 2000-2005. Moj drug je imao Swifta 1.3, trkali smo se.Idu potpuno isto. Kvalitet izrade puno bolji nego 45-55-60. Imali su tzv. "katapult" sedista, mehanizam preklapanja kao i kod danasnjih automobila sa dvoja vrata. Poseban zadnji lonac, katalizator i jos mnogo toga sto je za to vreme bilo koliko toliko u korak sa vremenom. Mozda kupim jos jednog, cisto da ga imam iz zezanja. Ozbiljan auto...
(I da, kucao je skalu u 180 i dalje isao i isao.... Sta cu mlad lud i usijana glava... A nigde kamera na autoputu...)

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Interesantan samo kao sprdnja. Ono umesto sa Mustangom dođeš na spoj s curom u Yugu.

ja

pre 1 godinu

@ (srebroljub, 13. decembar 2022 17:16)

Srebroljube, čitaj vesti, ne samo naslove. Yugo o kojem pišu je prodat, ne oglašen, za 9.001 dolar. Kabrio verzija je prodata za 12.100 dolara.

duke nukem

pre 1 godinu

45ax. Vozen u familiji 18 godina od 1990-2008 kada je obrnuo bregastu i bivao zsmenjen za jedan frizider umesto na otpad. Tezak krsh i pored odlicnog odrzavanja. Trosio ke 8-9-10 litara. Platinasta dugmad, karburator, neprecizan menjac su ssmo neke od stvari koje ga cine horor automobilom. Stalni smrad benzina u kabini, lose kocnice, ocajna svetla, neprecizni cajgeri na tabli, buka motora…

Nebojsa

pre 1 godinu

Nista neobicno.Yugo je deo Americke istorije a kod njih se to dosta ceni bez obzira sta je u pitanju.I mnogo beznacajnije stvari od Juga kod njih imaju krugove kolekcionara i cene idu u nebo pa zasto ne bi i auto

Jugaja

pre 1 godinu

Ja imao juga ranih 2000ih, za 4 godine presao 100njak hiljada u njemu, obisao istocnu i centralnu evropu u njemu, super je bio. 5l glriva na sto km i nije trosio ni kap ulja. Za nikakve pare se odrzavao da uvek bude top. Zanimljivo, danas radim u firmi gde moj direktor vozi juga i ne zeli uopste drugi auto. Covek ide do vikendice i u povremene nabavke, par puta godisnje sluzbeno van grada i ne treba mu bolji. I cesto kad uradi neku popravku na njemu dodje u kancelariju i smeje se koliko ga je kostala, tipa poslednji put je neki deo kostao 220din (dvestadvadeset). 😀

Milisav

pre 1 godinu

Ljudi bre, znate li šta pišete? Pa to je već oldtajmer... A i govno oldtajmer se prodaje tamo za velike pare. Nije prodat da se vozi, već kao aukcijski primerak će stajati u nečijoj garaži.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

6419

Ovaj jugo jeste kanta ali salu na stranu,da smo imali slifa i znanja i dobar menagment pa da smo sacuvali zastavu i ulagali u nove tehnologije,mozda bi je doveli na nivo Dacie bar...Ovako,usli smo u sumnjivu kombinaciju sa Fiatom koji je na izdisaju kod nas
(Miki, 13. decembar 2022 19:29)
Da je neko uložio ja Renault u Dačiju jer da je do Rumuna pravili bi oni kao i mi, ništa.

Rob Sinji

pre 1 godinu

U zavisnosti od godišta razlikovali su se drastično u kvalitetu tako da ne ložite se bez veze poređenjima. Kad sam bio klinac imali smo ukupno 3 ukupno jednog za drugim. Svaki kupljen polovan i bio barem par godina kod nas. Prvi je bio 45 i taj je bio najbolji. Pravi zvrk za grad i utegnut kao praćka. Drugi je bio noviji ali osrednji. Treći bio godinu dana star 55 i sa njim sam išao u Poljsku i nazad. Nikada me ni jedan nije ostavio na putu a na snegu išao bolje od većine današnjih kola. Potrošio brdo onog švercovanog benzina sa vodom i nikad se nije bunio.Za to vreme i te uslove bio je super. Lako je danas kuditi nešto što je bar pola komentatora izvelo iz bolnice kad su se rodili. Odoh sad da pustim YUGO 45 od Elvisa J Kurtovića . Raznežio sam se.

VP_Chicago

pre 1 godinu

Dajte molim vas ne lupajete gluposti. Za deset hiljada se prodaju samo kolekcioneraki primerci. Yugo sa jako malom kilometrazom u perfeknom stanju. A generalno se krecu negde oko 2-3k Ja sam mog kupio za 2800 covek je trazio 6k dok nismo dosli sa kesom.

veljko

pre 1 godinu

Amerikanci su narod koji daju 2000$ na Nike patike
daju oni i više
kod njih cene bas lete u nebo
(Bruno Guimares Legenda NUFC, 13. decembar 2022 18:57)
И 100 000 за једну зеничку. Шекил О Нил је висок 2,95 цм и тежак 390 килограма. Обожавам људе који воле да претерују. Пола Америке ради месечно скоро за мало већу плату.

veljko

pre 1 godinu

koje kvalitete,daj mi nabroj samo jednu kvalitetnu stvar na njemu,ali ozbiljno
(Coco, 13. decembar 2022 21:00)
јефтино одржавање. може да га поправи и мало згоднија собарица. само од неких.
Таква коментаре сам чуо за Пежо. људи ми причали да је обична кутија. Када има кажем да сада имам 4. пежоа. први продао са 370 хиљада, други са 300 трећег још увек имам, а на њему скоро 400 хиљада, 4 је још увек млад, али има 80 хиљада, ни на једном нисам имао неке озбиљније кварове, сви су имали оригиналне моторе, квачила и мењач.

Aladin i čarobni pasulj opet zezam bukvaliste

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Koliko neko mora da bude glup da napiše ovakav komentar? Dečko to ne mora da se kaže to svako zna.

Superhik

pre 1 godinu

Sa Kinom za leđima Jugo bi danas izgledao savršeno samo da smo nekako sačuvali proizvodnju ! Ovako, šta nam ko udeli : kablove,dizalice,prostirke...za tuđa kola !

Vucko Picousnic

pre 1 godinu

Viđao sam ih po Chicagu. Izgleda kao igračka i toliko nebezbedno u poredbenih sa ostalim automobilima, koji su veći, snažniji, brzi, a da ne počinjem kamione…… vredi ga kupiti samo kao muzejski primjerak i voziti ga niz ulicu, bez izlaska na autoput. Mislim da motor ima bolje bezbednosne sisteme od yuga ?

Miloš Obilić

pre 1 godinu

Ne znam samo kako je jugo mali potrošač. Ne znam ni za jedan motor od 1,100 kubika a da potroši 10 litara benzina. Vozio sam dva juga jedno 4-5 godina. Auto je krš, ne daj bože da te udari neka veća limuzina zgužvala bi ceo auto a i tebe sa njim. Loš kvalitet svega, osim možda menjača. Najsmešnija ili najtužnija mi je ona zadnja gredica,na jednom jugu mi je pukla zato što je istrulila što može biti veoma opasno zimi. Samo uporedite tu gredu sa ostalim automobilima i sve je jasno.

Nenad

pre 1 godinu

Treba prvo razdvojiti jugo koji se prodavao kod nas i jugo koji je isao za prodaju u USA. Jugo amerika (kako su ga zvali) je radjen dosta kvalitetnije nego ova sklopocija za balkan tako da se i razlikuju misljenja u vezi kvaliteta. Generalno je to MNOGO jadan i siromasan auto, cak i model za ameriku kada se pogleda sta se sve pravilo u to vreme. A osim toga i cena sve govori, ne mozes ocekivati auto za te pare, samo nesto bas, bas mizerno sa tockovima.
Jugo (zastava) nije imao sanse da bude normalan auto obzirom na cinicnu izjavu direktora zastave "ono sto valja ne treba menjati" misleci na dizajn i perfomanse juga.

Uh

pre 1 godinu

Ja bih bez blama da vozim kabriolet Yuga ali da se napravi neka novija verzija, hibrid neki da bude gradska zujalica.
To da zakonom bude da novopeceni vozaci moraju da voze Yuga (aj da vidim da pogines od brze voznje u njemu) i da voze barem godinu dana pre nego sto sednu u nesto robotizovanije.

XXL

pre 1 godinu

Ej srbi moji dragi budimo ljudi prema tom našem proizvodu jer je Amerika tj. Holywood koristio naš automobil YUGO u filmu "Ko je udavio Monu" kao scenografiju za JEDINI automobil u celom filmu koji se koristio sem šerifovog koga je glumio Deni de Vito, a to ulazi u istoriju Amerike i kolektivno sećanje. Ili da čekamo sledeći film "Bio jednom jedan YUGO u Americi". Ako neko zna bolje nek' me demantuje.

Cedo

pre 1 godinu

Dobar jugo kad se pogodi serija je nesto najpouzdanije i najisplativije sto je autoinsdutrija ikada napravila. Sve drugo je blebetanje neznalica. To je vreme potvrdilo.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.
(dejan, 14. decembar 2022 09:31)

BRAVO !!!
(Srđan, 14. decembar 2022 12:45)
hs ha ha sve si u pravu samo za yuga nisi . tamo se to kupuje kao redak raritet , kolenkcionari ga kupuju .nevezano je to da li auto krš ( što i jeste ) ali verovao ili ne stvarno yugo vredi tamo ako je očuvan dobro .

Džibra

pre 1 godinu

Zastava 101 Comfort je bio auto, a Yugo nije nikad. Ko je još imao srece speciala da proba... 1300 kubika, 65 konja, bog te mazno, a menjac italijanski

Lucky

pre 1 godinu

Vidim da lupetanje ne nedostaje!
Prvo nikad ni jedan zastavin autimobil nije bio stedljiv!!!!!
Fica je trosio od 6 do 7l na 100km
101 od 7do 8,jugo 6,5do 7,5na 100km
1300 oko 9 pa cesto i 10l...
Jedini stonsi grneralnu mogao da uradis na sred puta. Mnogo vise sam vizio 101 od ostalih.Da je izlazio svuda to je 100% istina i po svakom vremenu. O opremi nema sta da da prica,nema je. Samo osnivno. Motori fiat 128A su zakon i soleksovi ili vdberovi karburatori.Neko rece da im samo ubacus platinsko dugme u gepek i teraj,to nije tacno.Razvodna kapa i ruka i klinasti kajs su obavezni u gepeku i teraj. Naravno pod uslivom da mu se servisi rade na vreme. Isto je za sve zastavine modele.Za mene licno ,,kec,,je zakon ali ni ,,jugo,,od 55 pa na vise nije los. Fica 850 je dibar a najgori je 1300(lenj,tezak,nestabilan...)Na Kopaonik sam sa kecom izlazio dok su mecke ,bmwi,audi,tojote .... stajali u snegu zaglavljeni.Tri dzaka cementa na nosac i 12 u gepek plus jos neke stvari,nek stavi to neko na sadasnje automobile te kubikaze. Krov bi samo utonuo. Kad se podesi ugao pred paljenja ,smesa goriva i vazduha( odrzava kako treba) bolji su za gradsku voznju od 50% sadasnjih automobila. Ako se malo nabudze (ko zna) lako dostizu preko 80 konja a za keca i juga je to super jer tada su ne uhvatljivi a potrosnja im skoci samo 20%. Jedino sto mora da se zna kada se voze brzo je bas voznja. Nisu za neznalice i kukavice.

Žurkolomac

pre 1 godinu

Ta kanta ne vredi ni 5 para, a kreteni plaćaju 10k dolara. A popravke i kontrole se izvode isključivo sa macolom od 20kg...
(Istrebljivač vonjevina, 14. decembar 2022 10:53)

Tako je Vonjo, tako su i tebe porpavljali u KP domu, macolom.

Istrebljivač vonjevina

pre 1 godinu

Ta kanta ne vredi ni 5 para, a kreteni plaćaju 10k dolara. A popravke i kontrole se izvode isključivo sa macolom od 20kg...

Nislija

pre 1 godinu

Salu na stranu, retko ko je uzivao u voznji ali smo se svi navozali. Bacim u gepek srafciger, motorcangle, kljuceve 10,13,17 i 19, komad "paljene zice" i idemo, za duzi put i platinsku dugmad i komplet sijalica.
Polozio voznju na njemu, prvi auto mi bio Jugo, sad ga vozi ćale.Redovno ga odrzava i nema nameru da ga menja, ako mu zatreba neki deo kupi za 100-150€ neki drugi, rasturi i pokupi dobre delove a ostalo otera u otpad i uzme isto toliko.
Moj Pežo od tonu i po je manji potrošač , noviji , udobniji, ali ćale voli jugišu i kako sam kaže ne zanima ga današnja elektronika, gde podje stići će, penzioner pa ne žuri. Pregleda ga pre tehničkog , sredi sve sumnjivo i prolazi bez problema.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Samo 1.3 EFI bajo moj,doduse redak vrlo,ali da se iskopati . . .
(bombas, 13. decembar 2022 19:44)
Nikakve razlike, niti manje troši niti bolje ide, mnogi su to poskidali i ugradili karburator.

Kikilišur

pre 1 godinu

Ja ga ne bih platio ni 100 Eura.
Nisam ga vozio ni onomad kada ih je bilo kao vrabaca,na sve strane. Izuzetno loš automobil i za 5 stepenika ispod onog FIAT-a od kog je nastao,127 ako se ne varam da je bila oznaka.

Ali avaj,svaka budala ima svoje veselje. To treba poštovati.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Najgori su oni koji nikad nisu seli u Yuga...mozete da lupate sta ocete bio je stedljiv...ne kvalitetan ali stedljiv...mnogi bi sad dali na zapadu da imaju auto koji malo trosi kao Yugo.,..
(Sojic, 14. decembar 2022 16:09)
Yugo nije mali potrošač, naprotiv, za svoju snagu i težinu troši i previše, prednost mu je ta jer je bio jeftin, delovi su bili jeftini, mogao je svako da ga popravi, a to da je kvalitetan, malo troši, da je udoban itd. to su budalaštine, pa zastava nije mogla kvalitetne tapacire vrata da napravi a kamoli nešto drugo ma njemu.

Bojan Branković

pre 1 godinu

Vozim Yugo 45 iz 1982. godine, uz održavanje prošao je tehnički pregled bez problema. Sobzirom da je pravljen sbrda sdola i odnos ne brige u procesu proizvodnje traje i vozi se 40 godina

TONI. ARABADIEV

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.

Hakunamatata

pre 1 godinu

Imao,vozio 1-2 god. 55 bio,prosta racunica. Koliko para toliko muzike. Glupo bi bilo ocekivati od njega neko cudo kad je skuplji mob od njega

Sojic

pre 1 godinu

Najgori su oni koji nikad nisu seli u Yuga...mozete da lupate sta ocete bio je stedljiv...ne kvalitetan ali stedljiv...mnogi bi sad dali na zapadu da imaju auto koji malo trosi kao Yugo.,..

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.
(TONI. ARABADIEV, 14. decembar 2022 19:50)

Svaka čast na komentaru, dragi Toni, ma kako bizarno izgledao!
Slažem se potpuno....do zadnje tačke!
Teško je pisati kad te emocije preplave ... :-))

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Ne lupaj. Yugo 1300EFI nije Yugo, to je raketa. Performanse su mu u rangu Suzuku Svifta 1.3 iz te generacija. Imao sam dva EFIja, isli su na bezolovni benzin. Drugog sam kupio kao drugi auto, 2 godine posto sam kupio prvog. Bilo je to u periodu 2000-2005. Moj drug je imao Swifta 1.3, trkali smo se.Idu potpuno isto. Kvalitet izrade puno bolji nego 45-55-60. Imali su tzv. "katapult" sedista, mehanizam preklapanja kao i kod danasnjih automobila sa dvoja vrata. Poseban zadnji lonac, katalizator i jos mnogo toga sto je za to vreme bilo koliko toliko u korak sa vremenom. Mozda kupim jos jednog, cisto da ga imam iz zezanja. Ozbiljan auto...
(I da, kucao je skalu u 180 i dalje isao i isao.... Sta cu mlad lud i usijana glava... A nigde kamera na autoputu...)
(H H, 14. decembar 2022 11:45)
Imam Yugo kabrio 1300 EFI kao i Zastavu 101 Specijal 1300 sa duplim karburatorom, ne znam za Swifta ali znam da je stojadin specijal za EFI Yugo Mercedes lično i ako je Yugo kao noviji Auto i moderniji, a to da su ljudi skidali Bosch-ov EFI, jesu, zašto? pa karburatora ima ma svakom odpadu valjda zato.

Viseslav

pre 1 godinu

Mjenjali mobilni telefon za Yuga, 2012e. Vozao ga po čukama na popisu stanovništva, išao iza Lade Nive, ostali nisu smjeli sa 2000+ autima, zbog stijena i makadama teškog. Nigdjje ostavio nije.

kole

pre 1 godinu

@dezon
Kolega ima amerikanca Korala sa automatskim menjacem i to je horor u najavi. Taj menjac je iz Reno 9 i 11 modela i vremenom im strada rikverc, a problem je sto se to pokaze tek kad se auto dobro zagreje. Dok je hladan salta, ali kad se zagreje on izadje napolje, upre ledjima i gurne ga u nazad. Covek ima para, paralelno vozi Klija 2018, ali ovo mu doje kao igracka. Pokusavao je na sve moguce nacine da ga poravi, ali valjda nema delova. Drugim recima, bezi od tog sna. Inace, skoro sam cuo da je neki nas lik kupovao Golfove keceve, BMW trojke E30 i Yugice i da ih je pakovao za USA.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.
(TONI. ARABADIEV, 14. decembar 2022 19:50)

22

I tačka.

Nista Japan, nista Koreja.

pre 1 godinu

Dobar jugo kad se pogodi serija je nesto najpouzdanije i najisplativije sto je autoinsdutrija ikada napravila. Sve drugo je blebetanje neznalica. To je vreme potvrdilo.
(Cedo, 14. decembar 2022 15:02)

Rece vrhunski znalac, koji je probao sve.

H H

pre 1 godinu

@Zastava101Specijal
E, to za “keca se slazem”
Cale imao mnogo kečeva. Najupecatljibiji i najbolji je bio zeleni iz “78, okrugli farovi sa Fiat maskom napred. Njega se sit navozao. Kupio od todjaka koji ga je uzeo novog i ulazio u njega “u papucama”.
Necu hronoloski, nego ovako kako mi pasne napamet, imao sam:
Kec maslinasto zeleni “Komfort” ( jedini sa 5 vrata)
Mediteran zuti
Mediteran crveni
Mediteran beli
Yugo 45 iz 82, kupio ga 2005 posle EFIja na sebi imao fabricke Tigar 135 gume. Bukvalno kao nov, garaziran. Vozio ga 3 godine bez i jednog problema, oko 50Kkm i onda se odjednom raspao. Verovatno od starosti. Do tada bez i jednog kvara.
Yugo 55 beli
Yugo 55 crveni
Yugo 55 zeleni
Yugo 65 1300 dupli karburator. Njega sam vozio posle 45ice. Bio je star 2 godine, sa onim nakaradnim spojlerima i tablicom u zadnjem braniku. On se raspao posle 3 godine voznje.
Posle njega kupio sam novog BMWa 2009 i 2010 zeni novog Mercedesa A.
To vozimo i dan danas. Svi automobili su sa 3 vrata, izuzev keca koga sam prvog naveo. Bolim automobile sa 3 vrata.
Kec je mnogo bolji auto od Yuga. Svojevrsni paradoks je to da je 128ica najgori auto na svetu.
Lep pozdrav, ljubitelju “kečeva” i razbi taj stereotio da EFi ne valja. To sto srbin skida sve sto moze, ne mora da znaci da to i ne valja.
Inace najmanji potrosac je bila 45ica, njoj se nije isplatilo da ugradujem plin. 5-7L. EFI 7-9L bezolovnog a nijedan dugi nije bio ispod 10, realno 11-13L.

Uzivaj u kabriju.

Profesor Dušan

pre 1 godinu

ja bi ga zakopao, stavio stenu od 200 000 tona preko njega i izbrisao bih svaki pomen na njega na celom Svetu , od sramote da se ne brukamo .

Nikola

pre 1 godinu

koje kvalitete,daj mi nabroj samo jednu kvalitetnu stvar na njemu,ali ozbiljno
(Coco, 13. decembar 2022 21:00)

Kada nešto održavaš i čuvaš jednostavno može biti kvalitetno...to što su ljudi bahati,nemarni i puni kompleksa je potpuno druga priča.Primera ima gde je Jugo u odličnom stanju i dan danas.

Eric Cartman

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Yugo je zvanicno proglašen u USA za najgori automobil ikada i kao takav im je zanimljiv.
Sprdaju se sa tim.
Znaš ono kada je neki film toliko glup da je postao kultni.
Recimo film "The Room"taj film je toliko loš da je u USA postao kultna legenda.
Cak je i snimljen film o snimanju tog filma zove se "The Disaster Artist"

Iskustvo

pre 1 godinu

Imao sam juga 45 kao mladić, kupio ga od vojnog penzionera, očuvan, sve sam mu živo sredio i promenio sve što treba. Posle par meseci krenem na tehnički, na valjcima povučem ručnu - pukne sajla. Odem kupim novu sajlu, majstor zameni, opet na tehnički - pukne nova sajla. Vozio sam ga ukupno 3 meseca i prodao za iste smešne pare. Tad i nikad više sa takvim kršem se nisam bavio.

grga

pre 1 godinu

Imao sam juga 89 godiste kupio ga deda novog, stajao je u garazi sigurno 10 godina ako ne i vise, kada sam se odselio u inostranstvo prodam ga pre par godina za smesne pare, imao je 36.000 km na satu, nigde rdje…sada mi zao!!!
(Huan Pablo Don Fernando, 13. decembar 2022 16:58)
Uselio se u kucu u cijoj je garazi isto tako stajao jedan al 2006. godiste. sa 12.000 na satu. Naslednici hteli da ga daju u delove. Ja ga uzeo i vozim se vec par godina za smesne pare. Sve novo na njemu. Redovno sta mu treba i prede kao mackica. Inace bio sam skeptican. Nikad pre nisam seo u zastavu. Pa price ove price one. Sad vidim da su to sve bile prazne price onih koji su hteli da voze, a da ama bas nista oko auta ne ispostuju sta mora da se ispostuje. Lp pijandure koje tuku zenu a onda se cude i ljute sto je nesrecna, ruzna i nece da bude dobra u krevetu.

Huan Pablo Don Fernando

pre 1 godinu

Imao sam juga 89 godiste kupio ga deda novog, stajao je u garazi sigurno 10 godina ako ne i vise, kada sam se odselio u inostranstvo prodam ga pre par godina za smesne pare, imao je 36.000 km na satu, nigde rdje…sada mi zao!!!

Leksikon

pre 1 godinu

(Eric Cartman, 13. decembar 2022 17:47)

"The Disaster Artist" je užasan, a Yugo definitivno NIJE najgori automobil ikada. Nije ni blizu. Pusti ti Amere i njihove liste i statistike.

Istrebljivač vonjevina

pre 1 godinu

Ta kanta ne vredi ni 5 para, a kreteni plaćaju 10k dolara. A popravke i kontrole se izvode isključivo sa macolom od 20kg...

Cedo

pre 1 godinu

Dobar jugo kad se pogodi serija je nesto najpouzdanije i najisplativije sto je autoinsdutrija ikada napravila. Sve drugo je blebetanje neznalica. To je vreme potvrdilo.

Veliki brat

pre 1 godinu

"Amerikanci "poludeli": Yugo sve traženiji, cene idu u nebo"

Cene idu u nebo, a cena 9001 dolar za "običan" i oko 12.000 za kabrio, i to je "u nebo"?
Šta onda reći za Mustanga iz filma Bullitt koji je prodat za 3.4 miliona dolara (plus 10% za organizatora aukcije)?
A koju cenu bi postigao onaj Yugo koji je vozio Brus Vilis u jednom od filmova Umri muški?

Inače, Yugo je u početku prodavan u SAD za 3.990 dolara, ali je dolar ubrzo skočio u odnosu na nemačku marku, tako da je cela SFRJ subvnecionisala taj "posao veka", odnosno svi mi smo plaćali još oko 1000 nemačkih maraka da bi taj Yugo bio cenovno konkurentan na tržištu SAD.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)
ma nije valjda ?!?!?

dejan

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.

Miki

pre 1 godinu

Ovaj jugo jeste kanta ali salu na stranu,da smo imali slifa i znanja i dobar menagment pa da smo sacuvali zastavu i ulagali u nove tehnologije,mozda bi je doveli na nivo Dacie bar...Ovako,usli smo u sumnjivu kombinaciju sa Fiatom koji je na izdisaju kod nas

Jugaja

pre 1 godinu

Ja imao juga ranih 2000ih, za 4 godine presao 100njak hiljada u njemu, obisao istocnu i centralnu evropu u njemu, super je bio. 5l glriva na sto km i nije trosio ni kap ulja. Za nikakve pare se odrzavao da uvek bude top. Zanimljivo, danas radim u firmi gde moj direktor vozi juga i ne zeli uopste drugi auto. Covek ide do vikendice i u povremene nabavke, par puta godisnje sluzbeno van grada i ne treba mu bolji. I cesto kad uradi neku popravku na njemu dodje u kancelariju i smeje se koliko ga je kostala, tipa poslednji put je neki deo kostao 220din (dvestadvadeset). 😀

Kikilišur

pre 1 godinu

Ja ga ne bih platio ni 100 Eura.
Nisam ga vozio ni onomad kada ih je bilo kao vrabaca,na sve strane. Izuzetno loš automobil i za 5 stepenika ispod onog FIAT-a od kog je nastao,127 ako se ne varam da je bila oznaka.

Ali avaj,svaka budala ima svoje veselje. To treba poštovati.

Vucko Picousnic

pre 1 godinu

Viđao sam ih po Chicagu. Izgleda kao igračka i toliko nebezbedno u poredbenih sa ostalim automobilima, koji su veći, snažniji, brzi, a da ne počinjem kamione…… vredi ga kupiti samo kao muzejski primjerak i voziti ga niz ulicu, bez izlaska na autoput. Mislim da motor ima bolje bezbednosne sisteme od yuga ?

Vot iss yo nem

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Interesantan samo kao sprdnja. Ono umesto sa Mustangom dođeš na spoj s curom u Yugu.

Nenad

pre 1 godinu

Treba prvo razdvojiti jugo koji se prodavao kod nas i jugo koji je isao za prodaju u USA. Jugo amerika (kako su ga zvali) je radjen dosta kvalitetnije nego ova sklopocija za balkan tako da se i razlikuju misljenja u vezi kvaliteta. Generalno je to MNOGO jadan i siromasan auto, cak i model za ameriku kada se pogleda sta se sve pravilo u to vreme. A osim toga i cena sve govori, ne mozes ocekivati auto za te pare, samo nesto bas, bas mizerno sa tockovima.
Jugo (zastava) nije imao sanse da bude normalan auto obzirom na cinicnu izjavu direktora zastave "ono sto valja ne treba menjati" misleci na dizajn i perfomanse juga.

Miloš Obilić

pre 1 godinu

Ne znam samo kako je jugo mali potrošač. Ne znam ni za jedan motor od 1,100 kubika a da potroši 10 litara benzina. Vozio sam dva juga jedno 4-5 godina. Auto je krš, ne daj bože da te udari neka veća limuzina zgužvala bi ceo auto a i tebe sa njim. Loš kvalitet svega, osim možda menjača. Najsmešnija ili najtužnija mi je ona zadnja gredica,na jednom jugu mi je pukla zato što je istrulila što može biti veoma opasno zimi. Samo uporedite tu gredu sa ostalim automobilima i sve je jasno.

duke nukem

pre 1 godinu

45ax. Vozen u familiji 18 godina od 1990-2008 kada je obrnuo bregastu i bivao zsmenjen za jedan frizider umesto na otpad. Tezak krsh i pored odlicnog odrzavanja. Trosio ke 8-9-10 litara. Platinasta dugmad, karburator, neprecizan menjac su ssmo neke od stvari koje ga cine horor automobilom. Stalni smrad benzina u kabini, lose kocnice, ocajna svetla, neprecizni cajgeri na tabli, buka motora…

Aladin i čarobni pasulj opet zezam bukvaliste

pre 1 godinu

Yugo moze da bude interesantan amerima samo kao old timer. Sigurno NE kao kvalitetan automobil pored toliko aitomobila na trzistu
(B.V., 13. decembar 2022 17:04)

Koliko neko mora da bude glup da napiše ovakav komentar? Dečko to ne mora da se kaže to svako zna.

Sojic

pre 1 godinu

Najgori su oni koji nikad nisu seli u Yuga...mozete da lupate sta ocete bio je stedljiv...ne kvalitetan ali stedljiv...mnogi bi sad dali na zapadu da imaju auto koji malo trosi kao Yugo.,..

koma

pre 1 godinu

Sad je momenat da izađe novi restilizovani Yugo Gabriel.
(empty straw, 13. decembar 2022 17:40)
Batistuta vozi yuga a šalje sve pare kevi
hahahaha

veljko

pre 1 godinu

koje kvalitete,daj mi nabroj samo jednu kvalitetnu stvar na njemu,ali ozbiljno
(Coco, 13. decembar 2022 21:00)
јефтино одржавање. може да га поправи и мало згоднија собарица. само од неких.
Таква коментаре сам чуо за Пежо. људи ми причали да је обична кутија. Када има кажем да сада имам 4. пежоа. први продао са 370 хиљада, други са 300 трећег још увек имам, а на њему скоро 400 хиљада, 4 је још увек млад, али има 80 хиљада, ни на једном нисам имао неке озбиљније кварове, сви су имали оригиналне моторе, квачила и мењач.

H H

pre 1 godinu

Samo 1.3 EFI bajo moj,doduse redak vrlo,ali da se iskopati . . .
(bombas, 13. decembar 2022 19:44)
Nikakve razlike, niti manje troši niti bolje ide, mnogi su to poskidali i ugradili karburator.
(Zastava101Specijal, 14. decembar 2022 06:29)

Ne lupaj. Yugo 1300EFI nije Yugo, to je raketa. Performanse su mu u rangu Suzuku Svifta 1.3 iz te generacija. Imao sam dva EFIja, isli su na bezolovni benzin. Drugog sam kupio kao drugi auto, 2 godine posto sam kupio prvog. Bilo je to u periodu 2000-2005. Moj drug je imao Swifta 1.3, trkali smo se.Idu potpuno isto. Kvalitet izrade puno bolji nego 45-55-60. Imali su tzv. "katapult" sedista, mehanizam preklapanja kao i kod danasnjih automobila sa dvoja vrata. Poseban zadnji lonac, katalizator i jos mnogo toga sto je za to vreme bilo koliko toliko u korak sa vremenom. Mozda kupim jos jednog, cisto da ga imam iz zezanja. Ozbiljan auto...
(I da, kucao je skalu u 180 i dalje isao i isao.... Sta cu mlad lud i usijana glava... A nigde kamera na autoputu...)

Uh

pre 1 godinu

Ja bih bez blama da vozim kabriolet Yuga ali da se napravi neka novija verzija, hibrid neki da bude gradska zujalica.
To da zakonom bude da novopeceni vozaci moraju da voze Yuga (aj da vidim da pogines od brze voznje u njemu) i da voze barem godinu dana pre nego sto sednu u nesto robotizovanije.

Nislija

pre 1 godinu

Salu na stranu, retko ko je uzivao u voznji ali smo se svi navozali. Bacim u gepek srafciger, motorcangle, kljuceve 10,13,17 i 19, komad "paljene zice" i idemo, za duzi put i platinsku dugmad i komplet sijalica.
Polozio voznju na njemu, prvi auto mi bio Jugo, sad ga vozi ćale.Redovno ga odrzava i nema nameru da ga menja, ako mu zatreba neki deo kupi za 100-150€ neki drugi, rasturi i pokupi dobre delove a ostalo otera u otpad i uzme isto toliko.
Moj Pežo od tonu i po je manji potrošač , noviji , udobniji, ali ćale voli jugišu i kako sam kaže ne zanima ga današnja elektronika, gde podje stići će, penzioner pa ne žuri. Pregleda ga pre tehničkog , sredi sve sumnjivo i prolazi bez problema.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Samo 1.3 EFI bajo moj,doduse redak vrlo,ali da se iskopati . . .
(bombas, 13. decembar 2022 19:44)
Nikakve razlike, niti manje troši niti bolje ide, mnogi su to poskidali i ugradili karburator.

Nebojsa

pre 1 godinu

Nista neobicno.Yugo je deo Americke istorije a kod njih se to dosta ceni bez obzira sta je u pitanju.I mnogo beznacajnije stvari od Juga kod njih imaju krugove kolekcionara i cene idu u nebo pa zasto ne bi i auto

Srđan

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.
(dejan, 14. decembar 2022 09:31)

BRAVO !!!

Aleksa 78

pre 1 godinu

nikakve kvalitete nisu videli u njemu nego kolekcionari ( ok, Yugo i ta reč vam zvuči možda čudno) vole stare i retke automobile, recimo jednom poznaniku u Parizu nude za Yugo 45 ( fr tablice, kao kolekcijski se vodi , ima pravo vikendom da ga vozi zbog vinjete) nude 7-8 hiljada evra, neće da ga proda....

veljko

pre 1 godinu

Amerikanci su narod koji daju 2000$ na Nike patike
daju oni i više
kod njih cene bas lete u nebo
(Bruno Guimares Legenda NUFC, 13. decembar 2022 18:57)
И 100 000 за једну зеничку. Шекил О Нил је висок 2,95 цм и тежак 390 килограма. Обожавам људе који воле да претерују. Пола Америке ради месечно скоро за мало већу плату.

Superhik

pre 1 godinu

Sa Kinom za leđima Jugo bi danas izgledao savršeno samo da smo nekako sačuvali proizvodnju ! Ovako, šta nam ko udeli : kablove,dizalice,prostirke...za tuđa kola !

Lucky

pre 1 godinu

Vidim da lupetanje ne nedostaje!
Prvo nikad ni jedan zastavin autimobil nije bio stedljiv!!!!!
Fica je trosio od 6 do 7l na 100km
101 od 7do 8,jugo 6,5do 7,5na 100km
1300 oko 9 pa cesto i 10l...
Jedini stonsi grneralnu mogao da uradis na sred puta. Mnogo vise sam vizio 101 od ostalih.Da je izlazio svuda to je 100% istina i po svakom vremenu. O opremi nema sta da da prica,nema je. Samo osnivno. Motori fiat 128A su zakon i soleksovi ili vdberovi karburatori.Neko rece da im samo ubacus platinsko dugme u gepek i teraj,to nije tacno.Razvodna kapa i ruka i klinasti kajs su obavezni u gepeku i teraj. Naravno pod uslivom da mu se servisi rade na vreme. Isto je za sve zastavine modele.Za mene licno ,,kec,,je zakon ali ni ,,jugo,,od 55 pa na vise nije los. Fica 850 je dibar a najgori je 1300(lenj,tezak,nestabilan...)Na Kopaonik sam sa kecom izlazio dok su mecke ,bmwi,audi,tojote .... stajali u snegu zaglavljeni.Tri dzaka cementa na nosac i 12 u gepek plus jos neke stvari,nek stavi to neko na sadasnje automobile te kubikaze. Krov bi samo utonuo. Kad se podesi ugao pred paljenja ,smesa goriva i vazduha( odrzava kako treba) bolji su za gradsku voznju od 50% sadasnjih automobila. Ako se malo nabudze (ko zna) lako dostizu preko 80 konja a za keca i juga je to super jer tada su ne uhvatljivi a potrosnja im skoci samo 20%. Jedino sto mora da se zna kada se voze brzo je bas voznja. Nisu za neznalice i kukavice.

Zok1

pre 1 godinu

10 hiljada dolara za oldtajmera koji će stajati u klimatizovanoj garaži i izlaziti dva puta godišnje, po lepom vremenu, uopšte nije puno. To je deo istorije automobila u SAD i nikada ih neće biti više, može da ih bude samo manje. Što se tiče samog automobila, u vreme kada se pojavio Hyundai se nije prodavao u Americi, jer nije zadovoljavao uslove za bezbednost. Problem Yuga je zaista pre svega bilo održavanje, kupovali su ga ljudi koji nikada pre nisu mogli da priušte nov automobil, nego su vozili polovne automobile "dok ne stanu". Održavanje automobila u Americi je više-manje isto bez obzira na cenu automobila. Osnovni trošak je radna snaga, a ne delovi. Kada kupiš automobil od 4000 dolara, a račun iz servisa je 200 dolara - to je 5% vrednosti novog automobila (ili 10% vrednosti 2 godine starog).

Milisav

pre 1 godinu

Ljudi bre, znate li šta pišete? Pa to je već oldtajmer... A i govno oldtajmer se prodaje tamo za velike pare. Nije prodat da se vozi, već kao aukcijski primerak će stajati u nečijoj garaži.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Najgori su oni koji nikad nisu seli u Yuga...mozete da lupate sta ocete bio je stedljiv...ne kvalitetan ali stedljiv...mnogi bi sad dali na zapadu da imaju auto koji malo trosi kao Yugo.,..
(Sojic, 14. decembar 2022 16:09)
Yugo nije mali potrošač, naprotiv, za svoju snagu i težinu troši i previše, prednost mu je ta jer je bio jeftin, delovi su bili jeftini, mogao je svako da ga popravi, a to da je kvalitetan, malo troši, da je udoban itd. to su budalaštine, pa zastava nije mogla kvalitetne tapacire vrata da napravi a kamoli nešto drugo ma njemu.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

6419

Ovaj jugo jeste kanta ali salu na stranu,da smo imali slifa i znanja i dobar menagment pa da smo sacuvali zastavu i ulagali u nove tehnologije,mozda bi je doveli na nivo Dacie bar...Ovako,usli smo u sumnjivu kombinaciju sa Fiatom koji je na izdisaju kod nas
(Miki, 13. decembar 2022 19:29)
Da je neko uložio ja Renault u Dačiju jer da je do Rumuna pravili bi oni kao i mi, ništa.

Nista Japan, nista Koreja.

pre 1 godinu

Dobar jugo kad se pogodi serija je nesto najpouzdanije i najisplativije sto je autoinsdutrija ikada napravila. Sve drugo je blebetanje neznalica. To je vreme potvrdilo.
(Cedo, 14. decembar 2022 15:02)

Rece vrhunski znalac, koji je probao sve.

H H

pre 1 godinu

@Zastava101Specijal
E, to za “keca se slazem”
Cale imao mnogo kečeva. Najupecatljibiji i najbolji je bio zeleni iz “78, okrugli farovi sa Fiat maskom napred. Njega se sit navozao. Kupio od todjaka koji ga je uzeo novog i ulazio u njega “u papucama”.
Necu hronoloski, nego ovako kako mi pasne napamet, imao sam:
Kec maslinasto zeleni “Komfort” ( jedini sa 5 vrata)
Mediteran zuti
Mediteran crveni
Mediteran beli
Yugo 45 iz 82, kupio ga 2005 posle EFIja na sebi imao fabricke Tigar 135 gume. Bukvalno kao nov, garaziran. Vozio ga 3 godine bez i jednog problema, oko 50Kkm i onda se odjednom raspao. Verovatno od starosti. Do tada bez i jednog kvara.
Yugo 55 beli
Yugo 55 crveni
Yugo 55 zeleni
Yugo 65 1300 dupli karburator. Njega sam vozio posle 45ice. Bio je star 2 godine, sa onim nakaradnim spojlerima i tablicom u zadnjem braniku. On se raspao posle 3 godine voznje.
Posle njega kupio sam novog BMWa 2009 i 2010 zeni novog Mercedesa A.
To vozimo i dan danas. Svi automobili su sa 3 vrata, izuzev keca koga sam prvog naveo. Bolim automobile sa 3 vrata.
Kec je mnogo bolji auto od Yuga. Svojevrsni paradoks je to da je 128ica najgori auto na svetu.
Lep pozdrav, ljubitelju “kečeva” i razbi taj stereotio da EFi ne valja. To sto srbin skida sve sto moze, ne mora da znaci da to i ne valja.
Inace najmanji potrosac je bila 45ica, njoj se nije isplatilo da ugradujem plin. 5-7L. EFI 7-9L bezolovnog a nijedan dugi nije bio ispod 10, realno 11-13L.

Uzivaj u kabriju.

VP_Chicago

pre 1 godinu

Dajte molim vas ne lupajete gluposti. Za deset hiljada se prodaju samo kolekcioneraki primerci. Yugo sa jako malom kilometrazom u perfeknom stanju. A generalno se krecu negde oko 2-3k Ja sam mog kupio za 2800 covek je trazio 6k dok nismo dosli sa kesom.

ja

pre 1 godinu

@ (srebroljub, 13. decembar 2022 17:16)

Srebroljube, čitaj vesti, ne samo naslove. Yugo o kojem pišu je prodat, ne oglašen, za 9.001 dolar. Kabrio verzija je prodata za 12.100 dolara.

Rob Sinji

pre 1 godinu

U zavisnosti od godišta razlikovali su se drastično u kvalitetu tako da ne ložite se bez veze poređenjima. Kad sam bio klinac imali smo ukupno 3 ukupno jednog za drugim. Svaki kupljen polovan i bio barem par godina kod nas. Prvi je bio 45 i taj je bio najbolji. Pravi zvrk za grad i utegnut kao praćka. Drugi je bio noviji ali osrednji. Treći bio godinu dana star 55 i sa njim sam išao u Poljsku i nazad. Nikada me ni jedan nije ostavio na putu a na snegu išao bolje od većine današnjih kola. Potrošio brdo onog švercovanog benzina sa vodom i nikad se nije bunio.Za to vreme i te uslove bio je super. Lako je danas kuditi nešto što je bar pola komentatora izvelo iz bolnice kad su se rodili. Odoh sad da pustim YUGO 45 od Elvisa J Kurtovića . Raznežio sam se.

TONI. ARABADIEV

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Ne lupaj. Yugo 1300EFI nije Yugo, to je raketa. Performanse su mu u rangu Suzuku Svifta 1.3 iz te generacija. Imao sam dva EFIja, isli su na bezolovni benzin. Drugog sam kupio kao drugi auto, 2 godine posto sam kupio prvog. Bilo je to u periodu 2000-2005. Moj drug je imao Swifta 1.3, trkali smo se.Idu potpuno isto. Kvalitet izrade puno bolji nego 45-55-60. Imali su tzv. "katapult" sedista, mehanizam preklapanja kao i kod danasnjih automobila sa dvoja vrata. Poseban zadnji lonac, katalizator i jos mnogo toga sto je za to vreme bilo koliko toliko u korak sa vremenom. Mozda kupim jos jednog, cisto da ga imam iz zezanja. Ozbiljan auto...
(I da, kucao je skalu u 180 i dalje isao i isao.... Sta cu mlad lud i usijana glava... A nigde kamera na autoputu...)
(H H, 14. decembar 2022 11:45)
Imam Yugo kabrio 1300 EFI kao i Zastavu 101 Specijal 1300 sa duplim karburatorom, ne znam za Swifta ali znam da je stojadin specijal za EFI Yugo Mercedes lično i ako je Yugo kao noviji Auto i moderniji, a to da su ljudi skidali Bosch-ov EFI, jesu, zašto? pa karburatora ima ma svakom odpadu valjda zato.

Viseslav

pre 1 godinu

Mjenjali mobilni telefon za Yuga, 2012e. Vozao ga po čukama na popisu stanovništva, išao iza Lade Nive, ostali nisu smjeli sa 2000+ autima, zbog stijena i makadama teškog. Nigdjje ostavio nije.

kole

pre 1 godinu

@dezon
Kolega ima amerikanca Korala sa automatskim menjacem i to je horor u najavi. Taj menjac je iz Reno 9 i 11 modela i vremenom im strada rikverc, a problem je sto se to pokaze tek kad se auto dobro zagreje. Dok je hladan salta, ali kad se zagreje on izadje napolje, upre ledjima i gurne ga u nazad. Covek ima para, paralelno vozi Klija 2018, ali ovo mu doje kao igracka. Pokusavao je na sve moguce nacine da ga poravi, ali valjda nema delova. Drugim recima, bezi od tog sna. Inace, skoro sam cuo da je neki nas lik kupovao Golfove keceve, BMW trojke E30 i Yugice i da ih je pakovao za USA.

Spiclov

pre 1 godinu

“Unior” srafciger u suvozacevim vratima.
(H H, 13. decembar 2022 22:16)

Gde se seti. Taj srafciger je simbolicno odavao utisak ozbiljnog vozaca sa majstorskim sposobnostima. Obavezno krpa od jelenske koze u onaj zutoj cilindricnoj kutiji. Mackasta jambolija na sedistima. YU nalepnica na zadnjem staklu. “Macje Oci” u crvenoj boji umesto obicnih srafova za tablice. To vreme je imalo neki svoj smek, tesko objasnjiv onima koji ga nisu proziveli.

XXL

pre 1 godinu

Ej srbi moji dragi budimo ljudi prema tom našem proizvodu jer je Amerika tj. Holywood koristio naš automobil YUGO u filmu "Ko je udavio Monu" kao scenografiju za JEDINI automobil u celom filmu koji se koristio sem šerifovog koga je glumio Deni de Vito, a to ulazi u istoriju Amerike i kolektivno sećanje. Ili da čekamo sledeći film "Bio jednom jedan YUGO u Americi". Ako neko zna bolje nek' me demantuje.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

Znamo sve, Amerikanci poludeli za jugom, u Švedskoj kolaps na tržištu nekretnina, u Britaniji ljudi jedu pseću hranu i podgrevaju je svećama pošto nemaju struju, u Nemačkoj ljudi masovno umiru od gladi i smrzavanja, u Francuskoj i Belgiji masovni štrajkovi zbog malih plata...I tako im i treba kad nemaju ovako sposobnog sveznajućeg vođu da ih vodi, nego imaju institucije za sve.
(dejan, 14. decembar 2022 09:31)

BRAVO !!!
(Srđan, 14. decembar 2022 12:45)
hs ha ha sve si u pravu samo za yuga nisi . tamo se to kupuje kao redak raritet , kolenkcionari ga kupuju .nevezano je to da li auto krš ( što i jeste ) ali verovao ili ne stvarno yugo vredi tamo ako je očuvan dobro .

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.
(TONI. ARABADIEV, 14. decembar 2022 19:50)

22

I tačka.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

POSLEDNIOT. PROIZVOT. NA. JUGOSLOVENSKO. JUGO. ZA. AMERIKANSKIOT. PAZAR. BESE. POKVALITETEN. PROIZVOT. OD. DOMASNIJOT. PROIZVOT. NA. JUGO.
I. ZATOA. AMERIKANCITE. GO. SAKAT. I. BARAN. VO. AMERIKA. POMALKO. TROSE. I. IZDRIZLIV. I. EFTIN. NIVNITE. SE. SKAPI.
I. TROSAT. MNOGU. BENZIN. I. SE. SKAPI. ZA. ODROZVANE. I. ZATOA. JE. SKAP. JUGOTO. VO. AMERIKA.
(TONI. ARABADIEV, 14. decembar 2022 19:50)

Svaka čast na komentaru, dragi Toni, ma kako bizarno izgledao!
Slažem se potpuno....do zadnje tačke!
Teško je pisati kad te emocije preplave ... :-))

Bojan Branković

pre 1 godinu

Vozim Yugo 45 iz 1982. godine, uz održavanje prošao je tehnički pregled bez problema. Sobzirom da je pravljen sbrda sdola i odnos ne brige u procesu proizvodnje traje i vozi se 40 godina

Žurkolomac

pre 1 godinu

Ta kanta ne vredi ni 5 para, a kreteni plaćaju 10k dolara. A popravke i kontrole se izvode isključivo sa macolom od 20kg...
(Istrebljivač vonjevina, 14. decembar 2022 10:53)

Tako je Vonjo, tako su i tebe porpavljali u KP domu, macolom.

Hakunamatata

pre 1 godinu

Imao,vozio 1-2 god. 55 bio,prosta racunica. Koliko para toliko muzike. Glupo bi bilo ocekivati od njega neko cudo kad je skuplji mob od njega

Džibra

pre 1 godinu

Zastava 101 Comfort je bio auto, a Yugo nije nikad. Ko je još imao srece speciala da proba... 1300 kubika, 65 konja, bog te mazno, a menjac italijanski

neutralni felš

pre 1 godinu

“Unior” srafciger u suvozacevim vratima.
(H H, 13. decembar 2022 22:16)

Gde se seti. Taj srafciger je simbolicno odavao utisak ozbiljnog vozaca sa majstorskim sposobnostima. Obavezno krpa od jelenske koze u onaj zutoj cilindricnoj kutiji. Mackasta jambolija na sedistima. YU nalepnica na zadnjem staklu. “Macje Oci” u crvenoj boji umesto obicnih srafova za tablice. To vreme je imalo neki svoj smek, tesko objasnjiv onima koji ga nisu proziveli.
(Spiclov, 14. decembar 2022 06:18)

što reče tadašnja reklama: "sa alatom unior majstor je i junior" :)