Aktuelno

Utorak, 08.02.2022.

18:00

Stigao je FOTO

Izvor: B92

Stigao je FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

Lancia Delta

pre 2 godine

@ciga, u proizvodnju je usao, maskirani se voze vec mesecima, pun internet spijunskih fotografija... Video covek, sta je tu cudno
@Tech, pitanje je kako se uklapa kriva endotermickog i elektro motora, tj u kom opsegu mogu da rade simultano. Uz to je potrebno ispostovati sve zahtevnije ekoloske norme. Mislim da su zato evropski automobili nizih segmenata osudjeni na malolitrazne turbo benzince. A sto se tice dugotrajnosti, to je vec dobro proverena Fiatova GSE linija. Imaju 4 cilindra, unapredjenu MultiAir tehnologiju, tako da nema problema sa pouzdanoscu i dugovecnoscu. Ako je Fiat majstor za nesto, onda su to mali benzinci. I JTD naravno... To sa servisiranjem menjaca je isto diskutabilno. I ZF menjaci su nominalno bili bez servisa, ali kada su poceli da riknjavaju u BWM, ipak su preporucili neki servisni interval. Svaki prenosnik ili pretvarac momenta mora da se podmazuje i da mu se to ulje menja povremeno. Koliko god dobar bio. A ni eCVT nema bas jedan stepen prenosa. Pre ih ima beskonacno mnogo, tj. kontinualno menja prenosni odnos. Licno nisam ljubitelj takvih menjaca, mozda i zato sto sam navikao na klasicne. ZF 8HP mi je vrhunski npr. Pravo uzivanje

kimi R

pre 2 godine

@TeachLead
Nema potrebe da se brinete za radni vek motora, svaki taj motor će pošteno odraditi u garantno roku. Koga briga šta će posle biti?

maxy

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.
(Dr. Zohan, 09. februar 2022 08:40)

Apsolutno se slažem sa tobom. U suštini, moj komentar je posledica prevelikih očekivanja, u ovom slučaju.
(Smuleco, 9. februar 2022 10:50)

Vaš komentar je posledica želje Alfe da se dopadne široj publici. Ne vole svi lepo dizajnirane automobile. Neki žele da dizajn automobila bude odraz njihovog unutrašnjeg stanja, nešto kao, mnogo sam za'eban lik i sl.

Ni meni se nešto ne dopada posebno, očekivao sam malo više.

samo realan

pre 2 godine

Naprotiv, struka i logika kažu da oni s manjom pišom biraju veća auta, nadoknađujući tako kompleks manje/niže vrijednosti. Uživaj u svojoj džipini i maloj piši.
(gem, 09. februar 2022 05:44)

Ako si probao, da ti verujemo, ako nisi, probaj pa nam prenesi utiske.
Ne pricaj napamet!

TechLead

pre 2 godine

@Lancia Delta

Možda sam bio previše grub u komentaru. Generalno sam očekivao više jer sam fan dizajna Alfe.

Za ubrzanje od 6.2 sekunde se slažem, odlično je za ovu kategoriju. Imam problem sa načinom na koji se postiže, a to je da su na 1.3 motor stavili turbinu umesto da su iskoristili obrtni momenat elektromotora čime bi ona bila suvišna.

Drugo, dugovečnost motora me brine, nisam fan nasviranih motora sa malom kubikazom i turbinom da bi se postigla velika snaga.

Menjač sam spomenuo zato što vidim u konkurentskim vozilima jednostepene eCVT menjače kojima nije potrebno servisiranje i koji traju čitav životni vek vozila.

Za PHEV pozdravljam sve napore da se nepotrebni elementi iz vozila izbace i iskoristi najbolje oba sveta, da su oni više EV vozila sa SUS motorom a ne obrnuto.

Elem, kao primere bih naveo Mitsubishi Outlander PHEV koji još od 2012 godine ima elektromotore i napred i pozadi, jednobrzinski menjač. Šteta što nova verzija neće izaći u EU. Toyota sa RAV4 PHEV i novi Lexus NX 450h+ su ovo podigli na još bolji nivo. Evo linka koga interesuju detalji: https://www.torquenews.com/1083/toyota-s-rav4-prime-phev-rivals-battery-electric-vehicles-tesla-model-y-reduced-repair-and-maintenance-needs

Pravedni

pre 2 godine

Najveci i nikad drugima dostizan, jedan jedini Djordjeto Djudjaro, prvio je lepe i upotrebljive automobile, a ne lepe i neupotrebljive.
Ital Design koliko se secam ,prodat je Wagen grupi. Zar niko nista nije naucio od Djudara?
Naprave prelep auto sa ogromnim gepekom i uskim otvorom prtljaznika, zbog cega ne mozes da stavis nista u gepek.
Naprave tockove toliko velike da ne ostane mesta u kabini i u gepeku.

Smuleco

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.
(Dr. Zohan, 09. februar 2022 08:40)

Apsolutno se slažem sa tobom. U suštini, moj komentar je posledica prevelikih očekivanja, u ovom slučaju.

Hentreal

pre 2 godine

Izdajem garsonjeru, dvosmerno orijentisanu, cg, kablovska, internet, lift. U neposrednoj blizini auto servisa, autoelektricara i auto otpada.

Djed

pre 2 godine

Naravno da nije kao concept ali je uzivo prelep, mnogo lepsi i egzoticniji od vecine konkurenata tipa macan/evoque, uzimam za zenu cim krene prodaja, mozda crveni sa crnim krovom kao concept

Lancia Delta

pre 2 godine

@TechLead, sta je tacno zalosno u tome, i kako tacno nije iskoriscen potencijal? Za ubrzanje se koriste oba motora u zavisnosti od izabranog rezima. Ubrzanje do 100 od 6.2s je odlicno za CSUV segment. To sto ce auto biti znacajno sporiji kada se baterije isprazne je mana svakog do jednog PHEV, pa tako i Tonalea. Pitanje je samo koji je kapacitet baterija koje predstavljaju balast kada se isprazne, sto je u direktnoj vezi sa dometom u cisto elektricnom rezimu. Ne moze oba. Tip menjaca i broj stepena prenosa se uklapa uz motorizaciju, a ne po principu da ima sto vise. Ovde je proracunato da je 6 optimalan broj, sto je logicno za endotermicki motor male zapremine uklopljen sa elektromotorom velike gustine momenta koji nema siroku oblast slabljenja polja. Takodje svi menjaci se servisiraju, nezavisno od toga da li imaju 6, 7, 8 ili koliko vec stepena prenosa. Koliko neobican treba da bude turbobenzinac da bi mu se 'nakacila' baterija i elektromotor? Moze neko tehnicko pojasnjenje?

Turbo Dizel

pre 2 godine

Žalosno kako ne umeju da iskoriste potencijal PHEV platforme.

Umesto da koriste elektromotor za ubrzanje oni ugrađuju 1.3l motor sa turbinom? S obzirom da motor ima 120 konja brine me da će ovo biti malo za težinu vozila, nakon što se potroši baterija i krene vožnja u hibridnom modu.

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.
(TechLead, 09. februar 2022 07:36)


Gde si ti pročitao da Tonale ima 1.3 motor od 120 konja?

Casperoti

pre 2 godine

2.0T 265hp 4X4 9 gear ATC deticated to the North American and Middle Eastern markets.
Evropljani, evo vama 1.3 i 1.5 hibridi, super vam je to. Evo moze i 1.6 dizel da ne kazete da nismo darezljivi.

jojufff

pre 2 godine

molimo alfiste da se na pale puno. niko nije postao alfista zato sto je kupio skupu i dobru alfu, nego jeftinu a dobru. a ovi modeli su preskupi
(raks, 09. februar 2022 07:30)

Kakva je razlika između skupog/dobrog i jeftinog/dobrog?

Svi automobili su danas preskupi, nije ni cudo da Dacija postaje najbolja kupovina.

Dr. Zohan

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.

Dr. Zohan

pre 2 godine

"bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove, ostali prate sa izvesnim zakašnjenjem. i tako od gotlib dajmlera do karla benca..."

Idealizacija germanske autoindustrije je kod nas dijagnoza.

tromb rider

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 8. februar 2022 21:01

Aaa zato uvek ima nekih barica pored i ispod Alfe.

Turbo Dizel

pre 2 godine

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.
(TechLead, 09. februar 2022 07:36)

Samo se na Alfi servisira menjač?

TechLead

pre 2 godine

Žalosno kako ne umeju da iskoriste potencijal PHEV platforme.

Umesto da koriste elektromotor za ubrzanje oni ugrađuju 1.3l motor sa turbinom? S obzirom da motor ima 120 konja brine me da će ovo biti malo za težinu vozila, nakon što se potroši baterija i krene vožnja u hibridnom modu.

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.

raks

pre 2 godine

molimo alfiste da se na pale puno. niko nije postao alfista zato sto je kupio skupu i dobru alfu, nego jeftinu a dobru. a ovi modeli su preskupi

gem

pre 2 godine

Izgleda isto ko Stelvio, samo manji. To je auto za one sa manjom pišom.

Naprotiv, struka i logika kažu da oni s manjom pišom biraju veća auta, nadoknađujući tako kompleks manje/niže vrijednosti. Uživaj u svojoj džipini i maloj piši.

HanSolo

pre 2 godine

Lepo,sad samo preostaje ono najvažnije za bilo koji proizvod pa tako i za Alfu.Prodaja,bez koje nema života!
(kimi R, 08. februar 2022 22:29

Već je zastareo i gotov.. Kao uvek iz Fiata, sad Stellantisa..

ako mogu, ja biram MHEV ili MJ

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.
(ako mogu, ja biram MHEV ili MJ, 8. februar 2022 18:07)

Rav 4 je limitiran na 180km/h, ali ipak dosta bolje ubrzava, ide 6,0 do sto dok i jaci i slabiji Renegade PHEV idu preko 7
(Misa, 8. februar 2022 19:28)

Da, RAV PHEV "dosta bolje ubrzava". Njemu treba 6,0, a ovoj Alfi PHEV treba 6,2.
Kolosalna razlika.

Drljmrljžvrlj

pre 2 godine

Obozavam ovakve komentare, lik proziva domace eksperte i pravi se pametan a nije ni svestan koliko je naivan. Zamisli da verujes autoexpressu i nekim "istrazivanjima" u auto industriji kao da nisu potplaceni, ta "istrazivanja" su deo marketinga al kako objasniti to coveku koji se docepao interneta i otkrio nov "svet" nemajuci pojma koliko ima na internetu prevara, obmana i manipulacija..
(Luka, 8. februar 2022 21:18)

Ja čitam samo što Auto Bild napiše (odlično drže cenu, pouzdani na testu, lepi).
Da li je moguće da su ih Italijani potplatili ?

svi dve godine iza švaba…motori (i više od dve godine), unutrašnjost, svetla, virtual cockpit..sve već viđeno i svi trčkaraju iza velike trojke..bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove...
(dude, 8. februar 2022 21:27)

Motori u Alfi dve godine iza sandalica ? Interesantno, hrabro zapažanje. Materijali i zazori u enterijeru bolji. Virtual cockpit, švapski estetski izum ufuran u trend - prava tragedija, ali vi ste, kao kupac bez ukusa, etablirali trend.
Upravljivost nismo pomenuli, siguran sam da bi sandalice trijumfovale. Ili ne ?

Abolirani

pre 2 godine

Koje se dve stvari na zemlji vide sa meseca?
1. Kineski zid
2. Alfin otpad
(momcilo, 8. februar 2022 20:34)

Koliko Znam najveci otpad je u USA i to baš VW samo 300000 komada
i stvarno se vidi sa MARSA!

Tetak

pre 2 godine

Jako, jako lepo izgleda, ali podmotorizovano. Bar ovi prvi modeli. Ovo će biti super kad mu ubace u ponudi neki malo jači motor, jer ovo sa elektro budalaštinama nije Alfa i tačka.

Mislim, ima i Giula sa 135KS, al za "osećaj" tj. ono što Alfa kod ljubitelja brenda predstavlja (pored extra dizajna) mora da ima i mišića, pa tako Giulia ide sve do 510KS, kao i Stelvio. To jeste možda preterano, ali je isto tako je i 130KS premalo za vozilo koje neće biti ispod 1400kg, i to najmanje. Moja Giulietta 170KS MultiAir ima 1360kg, ja ne mogu da zamislim kako ide ona verzija od 105KS, verovatno je osećaj u vožnji kao Punto. Još ja i nisam neki zahtevan i brz vozač kakvih ima. Ovih 170KS je prava mera, a za Tonale koji će sigurno biti teži od Giuliette je 130KS baš malo. No, videćemo kad bude neki video test, nadam se da grešim.

Safy

pre 2 godine

Дали се ови што пишу све и свашта против Алфе а нису никада сели у њу или нефај Боже возили запитају дали су већи познаваоци аутомобилима од РУКОВОДСТВА VW Групације? Знају ли уопште да руководство VW већ више од 15 година покушава да КУПИ БРЕНД АЛФА РОМЕО? А цена тог бренда је на тржишту већа неголи цена бренда Porschе. Пре неголи седнете да пишете, прогуглајте мало, информишите се, за ваше добро...
Forza Alfa - Cuore sportivo...

dude

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 08. februar 2022 21:01)

suzo, da se ne lažemo. ti se pališ i na biciklo sa pomočnim točkovima. bez petroleja. i to je ok.

jo

pre 2 godine

Ako uspe bilo koji od ovih SUV-a u velicinama S, M, L ili XL eto nama novog GTVa da se svi veselimo:)Salu na stranu, bez ovakvih automobia nema zivota u danasnjem auto svetu, izgleda dobro, tesko je upakovati SUV u formu malog auta, nadam se da je Alfa uspela i da uzivo izgleda dobro. Video sam dosta oovih SUVa sa oko 4m duzine i malo je reci da iogavno izgledaju uzivo, nadam se da je Alfa uspela da upakuje ovaj da izgleda u njihovom duhu- prepoznatljivo, elegantno i sa stilom...

Ms

pre 2 godine

Gledao uzivo predstavljanje, vozaci f1 dolaze do alfinog muzeja i setaju njim kroz sve prelepe modele kroz isroriju,i onda dolaze do ove kutije,pa zalosno.Predstavili su ga ko da je laptop.Razlikuje se i od koncepta,dodje uzak i visok,skroz suprotno.Vidi se da je sklepan,i ocigledno na nekoj osnovi.

SRBIN

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 08. februar 2022 21:01)


Idi ti lutko doktoru pod hitno ako vlazis zbog auta, neka te celu pregleda a i glavica ti nije dobra.

Luka

pre 2 godine

Tipičan srpski stereotip "domaćih eksperata" kada je reč o automobilima: Alfa se kvari a Golf dvojka traje večno. Prijatelju, od Golfa dvojke do danas je prošlo 39 godina a ako su Alfe nekada i imale lošu reputaciju, danas to zaista nije slučaj. AutoExpress svrstao je Alfa Romeo među top 10 najboljih auto brendova u 2020. godini, a u drugom istraživanju Alfa Romeo je svrstan među pet najpouzdanijih brendova u 2019. godini. Internet je čudo, sve se može proveriti, ali treba biti pismen...
(Arthammer, 8. februar 2022 19:22)

Obozavam ovakve komentare, lik proziva domace eksperte i pravi se pametan a nije ni svestan koliko je naivan. Zamisli da verujes autoexpressu i nekim "istrazivanjima" u auto industriji kao da nisu potplaceni, ta "istrazivanja" su deo marketinga al kako objasniti to coveku koji se docepao interneta i otkrio nov "svet" nemajuci pojma koliko ima na internetu prevara, obmana i manipulacija..

DC

pre 2 godine

Slabiji PHEV preuzet iz Jeep Renegade... Auto baziran na Fiatovoj Small Wide (SUSW) platformi nekima mozda poznatoj iz Fiat 500L ili Fiat Tipo, a koja je vec sada 10 godina stara... Spolja gladac a unutra... Ne zasluzuje li Alfa bolje?

dude

pre 2 godine

svi dve godine iza švaba…motori (i više od dve godine), unutrašnjost, svetla, virtual cockpit..sve već viđeno i svi trčkaraju iza velike trojke..bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove, ostali prate sa izvesnim zakašnjenjem. i tako od gotlib dajmlera do karla benca.

Raalee

pre 2 godine

2.0 TDI sa 150ks i 320 Nm i 1.6 mj sa 130ks i 320Nm?
Ciji Njutni su manje "izforsirani" i koji ce duze trajati?
Imam 2.0 TDI, ali sto bih placao 100e vecu registraciju ako je 1.6 pouzdan?
Pitam nekog poznavaoca iz najbolje namere da mi objasni.

Apsolutno romantićno

pre 2 godine

(Neko iz Mase, 08. februar 2022 17:46)
Stavili su natpis da si zaveden i bespovratno zaljubljen.
Jako lijep automobil kao što su i svi ostali modeli marke Alfa Romeo.Mana im je što imaju mali izbor modela,mora tu ipak da bude "ponešto za svakoga".

cogito ergo...

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 08. februar 2022 17:10)



Ja sam čuo za "Mile maserati"
veze sa istim nema,osim tri zuba na donjoj vilici

dezon

pre 2 godine

Prijatelju na B6 2011 sam skoro zamenio set kvacila na 390.000km majstor ovde u novoj gorici kaze prvo kvacilo. Ako laze on lazem i ja. Jedino sto moj nema 134.000km

djani

pre 2 godine

Mnogo je lep ali i alfa gubi identitet i autenticnost. Bez svojih prepoznatljivih felni i farova lici na mazdu CX-5
(ArmadaJJ, 08. februar 2022 18:52)

Glavni dizajner u Mazdi koji je dizajnirao CX seriju i Mazdu 3 je pre toga radio u Alfi. Otud to da Alfa liči na Mazdu.

Arthammer

pre 2 godine

Jesu li ubacili na instrument tablu novo svetlo koje se pali svakog jutra "Jutarnji servis".
Mozda su stavili i automatsko postavljanje kartona ispod motora kad se parkiras :D
(Neko iz Mase, 08. februar 2022 17:46)

Tipičan srpski stereotip "domaćih eksperata" kada je reč o automobilima: Alfa se kvari a Golf dvojka traje večno. Prijatelju, od Golfa dvojke do danas je prošlo 39 godina a ako su Alfe nekada i imale lošu reputaciju, danas to zaista nije slučaj. AutoExpress svrstao je Alfa Romeo među top 10 najboljih auto brendova u 2020. godini, a u drugom istraživanju Alfa Romeo je svrstan među pet najpouzdanijih brendova u 2019. godini. Internet je čudo, sve se može proveriti, ali treba biti pismen...

Mad Max

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 8. februar 2022 17:10)
...kaže neko ko vozi pasata sa 124.000 km na satu i svaku sedmicu posećuje servis (dizne, zamajac, pumpa ta vodu, FAP, turbina...
(vozač demokrata, 08. februar 2022 17:30)

Nevezano za konekst tvog komentara (inace je skroz na mestu) Pasat nema FAP vec se isti ugradjivao u vozila PSA grupacije.

NSPaDanskaOpetNS

pre 2 godine

Super izgleda. Samo šteta sto su izgubili narod. Kada se izgubiš teško je vratiti. Primer je Micubisi u evropi. Videćemo hoće se spasti. Nema dileme da će se malo ljudi odluciti na ovo radi glasa. Fer ili ne. A košta isto kao i premium.

Mirko

pre 2 godine

Šminkeraj ne kupuje to niko, čak su i iz Fiata rekli da Alfa ima još jednu šansu ako se ne prodaje u roku od 5 godina ugasiće brend Alfa.Moje mišljenje nema šanse da preživi najezdu e-vozila .

Misa

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.
(ako mogu, ja biram MHEV ili MJ, 8. februar 2022 18:07)
Rav 4 je limitiran na 180km/h, ali ipak dosta bolje ubrzava, ide 6,0 do sto dok i jaci i slabiji Renegade PHEV idu preko 7

ako mogu, ja biram MHEV ili MJ

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.

Djura Car

pre 2 godine

Trebalo je da spolja sve ostave kao što je bilo na konceptu pre par godina. Sad su svetla i linija ružniji. Kao da se trude da propadnu.

cirkus

pre 2 godine

U pitanju je nov auto, tako da su stereotipne dosadne fore na racun alfe besmislica, nisam alfista niti rob ijednog brenda generalno, ali auto je perverzija kako izgleda, a za ostalo ce se saznati sta je i kakav je.

vozač demokrata

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 8. februar 2022 17:10)
...kaže neko ko vozi pasata sa 124.000 km na satu i svaku sedmicu posećuje servis (dizne, zamajac, pumpa ta vodu, FAP, turbina...

Neko iz Mase

pre 2 godine

Jesu li ubacili na instrument tablu novo svetlo koje se pali svakog jutra "Jutarnji servis".
Mozda su stavili i automatsko postavljanje kartona ispod motora kad se parkiras :D

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Luče, pu-pu-pu ...da ga ne ureknem...

@Ivan .

Sinko, kokpit je vrlo verovatno virtuelan , podešen na prikaz brzinomera i obrtomera.

@Neplivač.

Ja poznajem Boru-Boru !
Nije u pitanju pacifički atol, već Bora koji je vozio "VW Boru".
Inače je dobar čovek.

P.S. Srećom pa nije rodom iz Bora ...

cirkus

pre 2 godine

U pitanju je nov auto, tako da su stereotipne dosadne fore na racun alfe besmislica, nisam alfista niti rob ijednog brenda generalno, ali auto je perverzija kako izgleda, a za ostalo ce se saznati sta je i kakav je.

vozač demokrata

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 8. februar 2022 17:10)
...kaže neko ko vozi pasata sa 124.000 km na satu i svaku sedmicu posećuje servis (dizne, zamajac, pumpa ta vodu, FAP, turbina...

Arthammer

pre 2 godine

Jesu li ubacili na instrument tablu novo svetlo koje se pali svakog jutra "Jutarnji servis".
Mozda su stavili i automatsko postavljanje kartona ispod motora kad se parkiras :D
(Neko iz Mase, 08. februar 2022 17:46)

Tipičan srpski stereotip "domaćih eksperata" kada je reč o automobilima: Alfa se kvari a Golf dvojka traje večno. Prijatelju, od Golfa dvojke do danas je prošlo 39 godina a ako su Alfe nekada i imale lošu reputaciju, danas to zaista nije slučaj. AutoExpress svrstao je Alfa Romeo među top 10 najboljih auto brendova u 2020. godini, a u drugom istraživanju Alfa Romeo je svrstan među pet najpouzdanijih brendova u 2019. godini. Internet je čudo, sve se može proveriti, ali treba biti pismen...

Abolirani

pre 2 godine

Koje se dve stvari na zemlji vide sa meseca?
1. Kineski zid
2. Alfin otpad
(momcilo, 8. februar 2022 20:34)

Koliko Znam najveci otpad je u USA i to baš VW samo 300000 komada
i stvarno se vidi sa MARSA!

djani

pre 2 godine

Mnogo je lep ali i alfa gubi identitet i autenticnost. Bez svojih prepoznatljivih felni i farova lici na mazdu CX-5
(ArmadaJJ, 08. februar 2022 18:52)

Glavni dizajner u Mazdi koji je dizajnirao CX seriju i Mazdu 3 je pre toga radio u Alfi. Otud to da Alfa liči na Mazdu.

cogito ergo...

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 08. februar 2022 17:10)



Ja sam čuo za "Mile maserati"
veze sa istim nema,osim tri zuba na donjoj vilici

ako mogu, ja biram MHEV ili MJ

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Luče, pu-pu-pu ...da ga ne ureknem...

@Ivan .

Sinko, kokpit je vrlo verovatno virtuelan , podešen na prikaz brzinomera i obrtomera.

@Neplivač.

Ja poznajem Boru-Boru !
Nije u pitanju pacifički atol, već Bora koji je vozio "VW Boru".
Inače je dobar čovek.

P.S. Srećom pa nije rodom iz Bora ...

ako mogu, ja biram MHEV ili MJ

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.
(ako mogu, ja biram MHEV ili MJ, 8. februar 2022 18:07)

Rav 4 je limitiran na 180km/h, ali ipak dosta bolje ubrzava, ide 6,0 do sto dok i jaci i slabiji Renegade PHEV idu preko 7
(Misa, 8. februar 2022 19:28)

Da, RAV PHEV "dosta bolje ubrzava". Njemu treba 6,0, a ovoj Alfi PHEV treba 6,2.
Kolosalna razlika.

Safy

pre 2 godine

Дали се ови што пишу све и свашта против Алфе а нису никада сели у њу или нефај Боже возили запитају дали су већи познаваоци аутомобилима од РУКОВОДСТВА VW Групације? Знају ли уопште да руководство VW већ више од 15 година покушава да КУПИ БРЕНД АЛФА РОМЕО? А цена тог бренда је на тржишту већа неголи цена бренда Porschе. Пре неголи седнете да пишете, прогуглајте мало, информишите се, за ваше добро...
Forza Alfa - Cuore sportivo...

gem

pre 2 godine

Izgleda isto ko Stelvio, samo manji. To je auto za one sa manjom pišom.

Naprotiv, struka i logika kažu da oni s manjom pišom biraju veća auta, nadoknađujući tako kompleks manje/niže vrijednosti. Uživaj u svojoj džipini i maloj piši.

Mad Max

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 8. februar 2022 17:10)
...kaže neko ko vozi pasata sa 124.000 km na satu i svaku sedmicu posećuje servis (dizne, zamajac, pumpa ta vodu, FAP, turbina...
(vozač demokrata, 08. februar 2022 17:30)

Nevezano za konekst tvog komentara (inace je skroz na mestu) Pasat nema FAP vec se isti ugradjivao u vozila PSA grupacije.

NSPaDanskaOpetNS

pre 2 godine

Super izgleda. Samo šteta sto su izgubili narod. Kada se izgubiš teško je vratiti. Primer je Micubisi u evropi. Videćemo hoće se spasti. Nema dileme da će se malo ljudi odluciti na ovo radi glasa. Fer ili ne. A košta isto kao i premium.

SRBIN

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 08. februar 2022 21:01)


Idi ti lutko doktoru pod hitno ako vlazis zbog auta, neka te celu pregleda a i glavica ti nije dobra.

dude

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 08. februar 2022 21:01)

suzo, da se ne lažemo. ti se pališ i na biciklo sa pomočnim točkovima. bez petroleja. i to je ok.

Tetak

pre 2 godine

Jako, jako lepo izgleda, ali podmotorizovano. Bar ovi prvi modeli. Ovo će biti super kad mu ubace u ponudi neki malo jači motor, jer ovo sa elektro budalaštinama nije Alfa i tačka.

Mislim, ima i Giula sa 135KS, al za "osećaj" tj. ono što Alfa kod ljubitelja brenda predstavlja (pored extra dizajna) mora da ima i mišića, pa tako Giulia ide sve do 510KS, kao i Stelvio. To jeste možda preterano, ali je isto tako je i 130KS premalo za vozilo koje neće biti ispod 1400kg, i to najmanje. Moja Giulietta 170KS MultiAir ima 1360kg, ja ne mogu da zamislim kako ide ona verzija od 105KS, verovatno je osećaj u vožnji kao Punto. Još ja i nisam neki zahtevan i brz vozač kakvih ima. Ovih 170KS je prava mera, a za Tonale koji će sigurno biti teži od Giuliette je 130KS baš malo. No, videćemo kad bude neki video test, nadam se da grešim.

Dr. Zohan

pre 2 godine

"bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove, ostali prate sa izvesnim zakašnjenjem. i tako od gotlib dajmlera do karla benca..."

Idealizacija germanske autoindustrije je kod nas dijagnoza.

Mirko

pre 2 godine

Šminkeraj ne kupuje to niko, čak su i iz Fiata rekli da Alfa ima još jednu šansu ako se ne prodaje u roku od 5 godina ugasiće brend Alfa.Moje mišljenje nema šanse da preživi najezdu e-vozila .

Dr. Zohan

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.

Neko iz Mase

pre 2 godine

Jesu li ubacili na instrument tablu novo svetlo koje se pali svakog jutra "Jutarnji servis".
Mozda su stavili i automatsko postavljanje kartona ispod motora kad se parkiras :D

Drljmrljžvrlj

pre 2 godine

Obozavam ovakve komentare, lik proziva domace eksperte i pravi se pametan a nije ni svestan koliko je naivan. Zamisli da verujes autoexpressu i nekim "istrazivanjima" u auto industriji kao da nisu potplaceni, ta "istrazivanja" su deo marketinga al kako objasniti to coveku koji se docepao interneta i otkrio nov "svet" nemajuci pojma koliko ima na internetu prevara, obmana i manipulacija..
(Luka, 8. februar 2022 21:18)

Ja čitam samo što Auto Bild napiše (odlično drže cenu, pouzdani na testu, lepi).
Da li je moguće da su ih Italijani potplatili ?

svi dve godine iza švaba…motori (i više od dve godine), unutrašnjost, svetla, virtual cockpit..sve već viđeno i svi trčkaraju iza velike trojke..bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove...
(dude, 8. februar 2022 21:27)

Motori u Alfi dve godine iza sandalica ? Interesantno, hrabro zapažanje. Materijali i zazori u enterijeru bolji. Virtual cockpit, švapski estetski izum ufuran u trend - prava tragedija, ali vi ste, kao kupac bez ukusa, etablirali trend.
Upravljivost nismo pomenuli, siguran sam da bi sandalice trijumfovale. Ili ne ?

Turbo Dizel

pre 2 godine

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.
(TechLead, 09. februar 2022 07:36)

Samo se na Alfi servisira menjač?

Apsolutno romantićno

pre 2 godine

(Neko iz Mase, 08. februar 2022 17:46)
Stavili su natpis da si zaveden i bespovratno zaljubljen.
Jako lijep automobil kao što su i svi ostali modeli marke Alfa Romeo.Mana im je što imaju mali izbor modela,mora tu ipak da bude "ponešto za svakoga".

raks

pre 2 godine

molimo alfiste da se na pale puno. niko nije postao alfista zato sto je kupio skupu i dobru alfu, nego jeftinu a dobru. a ovi modeli su preskupi

jo

pre 2 godine

Ako uspe bilo koji od ovih SUV-a u velicinama S, M, L ili XL eto nama novog GTVa da se svi veselimo:)Salu na stranu, bez ovakvih automobia nema zivota u danasnjem auto svetu, izgleda dobro, tesko je upakovati SUV u formu malog auta, nadam se da je Alfa uspela i da uzivo izgleda dobro. Video sam dosta oovih SUVa sa oko 4m duzine i malo je reci da iogavno izgledaju uzivo, nadam se da je Alfa uspela da upakuje ovaj da izgleda u njihovom duhu- prepoznatljivo, elegantno i sa stilom...

Raalee

pre 2 godine

2.0 TDI sa 150ks i 320 Nm i 1.6 mj sa 130ks i 320Nm?
Ciji Njutni su manje "izforsirani" i koji ce duze trajati?
Imam 2.0 TDI, ali sto bih placao 100e vecu registraciju ako je 1.6 pouzdan?
Pitam nekog poznavaoca iz najbolje namere da mi objasni.

jojufff

pre 2 godine

molimo alfiste da se na pale puno. niko nije postao alfista zato sto je kupio skupu i dobru alfu, nego jeftinu a dobru. a ovi modeli su preskupi
(raks, 09. februar 2022 07:30)

Kakva je razlika između skupog/dobrog i jeftinog/dobrog?

Svi automobili su danas preskupi, nije ni cudo da Dacija postaje najbolja kupovina.

Ms

pre 2 godine

Gledao uzivo predstavljanje, vozaci f1 dolaze do alfinog muzeja i setaju njim kroz sve prelepe modele kroz isroriju,i onda dolaze do ove kutije,pa zalosno.Predstavili su ga ko da je laptop.Razlikuje se i od koncepta,dodje uzak i visok,skroz suprotno.Vidi se da je sklepan,i ocigledno na nekoj osnovi.

Casperoti

pre 2 godine

2.0T 265hp 4X4 9 gear ATC deticated to the North American and Middle Eastern markets.
Evropljani, evo vama 1.3 i 1.5 hibridi, super vam je to. Evo moze i 1.6 dizel da ne kazete da nismo darezljivi.

tromb rider

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 8. februar 2022 21:01

Aaa zato uvek ima nekih barica pored i ispod Alfe.

Djed

pre 2 godine

Naravno da nije kao concept ali je uzivo prelep, mnogo lepsi i egzoticniji od vecine konkurenata tipa macan/evoque, uzimam za zenu cim krene prodaja, mozda crveni sa crnim krovom kao concept

Turbo Dizel

pre 2 godine

Žalosno kako ne umeju da iskoriste potencijal PHEV platforme.

Umesto da koriste elektromotor za ubrzanje oni ugrađuju 1.3l motor sa turbinom? S obzirom da motor ima 120 konja brine me da će ovo biti malo za težinu vozila, nakon što se potroši baterija i krene vožnja u hibridnom modu.

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.
(TechLead, 09. februar 2022 07:36)


Gde si ti pročitao da Tonale ima 1.3 motor od 120 konja?

Djura Car

pre 2 godine

Trebalo je da spolja sve ostave kao što je bilo na konceptu pre par godina. Sad su svetla i linija ružniji. Kao da se trude da propadnu.

Luka

pre 2 godine

Tipičan srpski stereotip "domaćih eksperata" kada je reč o automobilima: Alfa se kvari a Golf dvojka traje večno. Prijatelju, od Golfa dvojke do danas je prošlo 39 godina a ako su Alfe nekada i imale lošu reputaciju, danas to zaista nije slučaj. AutoExpress svrstao je Alfa Romeo među top 10 najboljih auto brendova u 2020. godini, a u drugom istraživanju Alfa Romeo je svrstan među pet najpouzdanijih brendova u 2019. godini. Internet je čudo, sve se može proveriti, ali treba biti pismen...
(Arthammer, 8. februar 2022 19:22)

Obozavam ovakve komentare, lik proziva domace eksperte i pravi se pametan a nije ni svestan koliko je naivan. Zamisli da verujes autoexpressu i nekim "istrazivanjima" u auto industriji kao da nisu potplaceni, ta "istrazivanja" su deo marketinga al kako objasniti to coveku koji se docepao interneta i otkrio nov "svet" nemajuci pojma koliko ima na internetu prevara, obmana i manipulacija..

HanSolo

pre 2 godine

Lepo,sad samo preostaje ono najvažnije za bilo koji proizvod pa tako i za Alfu.Prodaja,bez koje nema života!
(kimi R, 08. februar 2022 22:29

Već je zastareo i gotov.. Kao uvek iz Fiata, sad Stellantisa..

dezon

pre 2 godine

Prijatelju na B6 2011 sam skoro zamenio set kvacila na 390.000km majstor ovde u novoj gorici kaze prvo kvacilo. Ako laze on lazem i ja. Jedino sto moj nema 134.000km

Smuleco

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.
(Dr. Zohan, 09. februar 2022 08:40)

Apsolutno se slažem sa tobom. U suštini, moj komentar je posledica prevelikih očekivanja, u ovom slučaju.

Misa

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.
(ako mogu, ja biram MHEV ili MJ, 8. februar 2022 18:07)
Rav 4 je limitiran na 180km/h, ali ipak dosta bolje ubrzava, ide 6,0 do sto dok i jaci i slabiji Renegade PHEV idu preko 7

Hentreal

pre 2 godine

Izdajem garsonjeru, dvosmerno orijentisanu, cg, kablovska, internet, lift. U neposrednoj blizini auto servisa, autoelektricara i auto otpada.

dude

pre 2 godine

svi dve godine iza švaba…motori (i više od dve godine), unutrašnjost, svetla, virtual cockpit..sve već viđeno i svi trčkaraju iza velike trojke..bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove, ostali prate sa izvesnim zakašnjenjem. i tako od gotlib dajmlera do karla benca.

Lancia Delta

pre 2 godine

@TechLead, sta je tacno zalosno u tome, i kako tacno nije iskoriscen potencijal? Za ubrzanje se koriste oba motora u zavisnosti od izabranog rezima. Ubrzanje do 100 od 6.2s je odlicno za CSUV segment. To sto ce auto biti znacajno sporiji kada se baterije isprazne je mana svakog do jednog PHEV, pa tako i Tonalea. Pitanje je samo koji je kapacitet baterija koje predstavljaju balast kada se isprazne, sto je u direktnoj vezi sa dometom u cisto elektricnom rezimu. Ne moze oba. Tip menjaca i broj stepena prenosa se uklapa uz motorizaciju, a ne po principu da ima sto vise. Ovde je proracunato da je 6 optimalan broj, sto je logicno za endotermicki motor male zapremine uklopljen sa elektromotorom velike gustine momenta koji nema siroku oblast slabljenja polja. Takodje svi menjaci se servisiraju, nezavisno od toga da li imaju 6, 7, 8 ili koliko vec stepena prenosa. Koliko neobican treba da bude turbobenzinac da bi mu se 'nakacila' baterija i elektromotor? Moze neko tehnicko pojasnjenje?

DC

pre 2 godine

Slabiji PHEV preuzet iz Jeep Renegade... Auto baziran na Fiatovoj Small Wide (SUSW) platformi nekima mozda poznatoj iz Fiat 500L ili Fiat Tipo, a koja je vec sada 10 godina stara... Spolja gladac a unutra... Ne zasluzuje li Alfa bolje?

maxy

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.
(Dr. Zohan, 09. februar 2022 08:40)

Apsolutno se slažem sa tobom. U suštini, moj komentar je posledica prevelikih očekivanja, u ovom slučaju.
(Smuleco, 9. februar 2022 10:50)

Vaš komentar je posledica želje Alfe da se dopadne široj publici. Ne vole svi lepo dizajnirane automobile. Neki žele da dizajn automobila bude odraz njihovog unutrašnjeg stanja, nešto kao, mnogo sam za'eban lik i sl.

Ni meni se nešto ne dopada posebno, očekivao sam malo više.

TechLead

pre 2 godine

Žalosno kako ne umeju da iskoriste potencijal PHEV platforme.

Umesto da koriste elektromotor za ubrzanje oni ugrađuju 1.3l motor sa turbinom? S obzirom da motor ima 120 konja brine me da će ovo biti malo za težinu vozila, nakon što se potroši baterija i krene vožnja u hibridnom modu.

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.

Pravedni

pre 2 godine

Najveci i nikad drugima dostizan, jedan jedini Djordjeto Djudjaro, prvio je lepe i upotrebljive automobile, a ne lepe i neupotrebljive.
Ital Design koliko se secam ,prodat je Wagen grupi. Zar niko nista nije naucio od Djudara?
Naprave prelep auto sa ogromnim gepekom i uskim otvorom prtljaznika, zbog cega ne mozes da stavis nista u gepek.
Naprave tockove toliko velike da ne ostane mesta u kabini i u gepeku.

kimi R

pre 2 godine

@TeachLead
Nema potrebe da se brinete za radni vek motora, svaki taj motor će pošteno odraditi u garantno roku. Koga briga šta će posle biti?

samo realan

pre 2 godine

Naprotiv, struka i logika kažu da oni s manjom pišom biraju veća auta, nadoknađujući tako kompleks manje/niže vrijednosti. Uživaj u svojoj džipini i maloj piši.
(gem, 09. februar 2022 05:44)

Ako si probao, da ti verujemo, ako nisi, probaj pa nam prenesi utiske.
Ne pricaj napamet!

Lancia Delta

pre 2 godine

@ciga, u proizvodnju je usao, maskirani se voze vec mesecima, pun internet spijunskih fotografija... Video covek, sta je tu cudno
@Tech, pitanje je kako se uklapa kriva endotermickog i elektro motora, tj u kom opsegu mogu da rade simultano. Uz to je potrebno ispostovati sve zahtevnije ekoloske norme. Mislim da su zato evropski automobili nizih segmenata osudjeni na malolitrazne turbo benzince. A sto se tice dugotrajnosti, to je vec dobro proverena Fiatova GSE linija. Imaju 4 cilindra, unapredjenu MultiAir tehnologiju, tako da nema problema sa pouzdanoscu i dugovecnoscu. Ako je Fiat majstor za nesto, onda su to mali benzinci. I JTD naravno... To sa servisiranjem menjaca je isto diskutabilno. I ZF menjaci su nominalno bili bez servisa, ali kada su poceli da riknjavaju u BWM, ipak su preporucili neki servisni interval. Svaki prenosnik ili pretvarac momenta mora da se podmazuje i da mu se to ulje menja povremeno. Koliko god dobar bio. A ni eCVT nema bas jedan stepen prenosa. Pre ih ima beskonacno mnogo, tj. kontinualno menja prenosni odnos. Licno nisam ljubitelj takvih menjaca, mozda i zato sto sam navikao na klasicne. ZF 8HP mi je vrhunski npr. Pravo uzivanje

TechLead

pre 2 godine

@Lancia Delta

Možda sam bio previše grub u komentaru. Generalno sam očekivao više jer sam fan dizajna Alfe.

Za ubrzanje od 6.2 sekunde se slažem, odlično je za ovu kategoriju. Imam problem sa načinom na koji se postiže, a to je da su na 1.3 motor stavili turbinu umesto da su iskoristili obrtni momenat elektromotora čime bi ona bila suvišna.

Drugo, dugovečnost motora me brine, nisam fan nasviranih motora sa malom kubikazom i turbinom da bi se postigla velika snaga.

Menjač sam spomenuo zato što vidim u konkurentskim vozilima jednostepene eCVT menjače kojima nije potrebno servisiranje i koji traju čitav životni vek vozila.

Za PHEV pozdravljam sve napore da se nepotrebni elementi iz vozila izbace i iskoristi najbolje oba sveta, da su oni više EV vozila sa SUS motorom a ne obrnuto.

Elem, kao primere bih naveo Mitsubishi Outlander PHEV koji još od 2012 godine ima elektromotore i napred i pozadi, jednobrzinski menjač. Šteta što nova verzija neće izaći u EU. Toyota sa RAV4 PHEV i novi Lexus NX 450h+ su ovo podigli na još bolji nivo. Evo linka koga interesuju detalji: https://www.torquenews.com/1083/toyota-s-rav4-prime-phev-rivals-battery-electric-vehicles-tesla-model-y-reduced-repair-and-maintenance-needs

Neko iz Mase

pre 2 godine

Jesu li ubacili na instrument tablu novo svetlo koje se pali svakog jutra "Jutarnji servis".
Mozda su stavili i automatsko postavljanje kartona ispod motora kad se parkiras :D

Mirko

pre 2 godine

Šminkeraj ne kupuje to niko, čak su i iz Fiata rekli da Alfa ima još jednu šansu ako se ne prodaje u roku od 5 godina ugasiće brend Alfa.Moje mišljenje nema šanse da preživi najezdu e-vozila .

dude

pre 2 godine

svi dve godine iza švaba…motori (i više od dve godine), unutrašnjost, svetla, virtual cockpit..sve već viđeno i svi trčkaraju iza velike trojke..bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove, ostali prate sa izvesnim zakašnjenjem. i tako od gotlib dajmlera do karla benca.

SRBIN

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 08. februar 2022 21:01)


Idi ti lutko doktoru pod hitno ako vlazis zbog auta, neka te celu pregleda a i glavica ti nije dobra.

Luka

pre 2 godine

Tipičan srpski stereotip "domaćih eksperata" kada je reč o automobilima: Alfa se kvari a Golf dvojka traje večno. Prijatelju, od Golfa dvojke do danas je prošlo 39 godina a ako su Alfe nekada i imale lošu reputaciju, danas to zaista nije slučaj. AutoExpress svrstao je Alfa Romeo među top 10 najboljih auto brendova u 2020. godini, a u drugom istraživanju Alfa Romeo je svrstan među pet najpouzdanijih brendova u 2019. godini. Internet je čudo, sve se može proveriti, ali treba biti pismen...
(Arthammer, 8. februar 2022 19:22)

Obozavam ovakve komentare, lik proziva domace eksperte i pravi se pametan a nije ni svestan koliko je naivan. Zamisli da verujes autoexpressu i nekim "istrazivanjima" u auto industriji kao da nisu potplaceni, ta "istrazivanja" su deo marketinga al kako objasniti to coveku koji se docepao interneta i otkrio nov "svet" nemajuci pojma koliko ima na internetu prevara, obmana i manipulacija..

HanSolo

pre 2 godine

Lepo,sad samo preostaje ono najvažnije za bilo koji proizvod pa tako i za Alfu.Prodaja,bez koje nema života!
(kimi R, 08. februar 2022 22:29

Već je zastareo i gotov.. Kao uvek iz Fiata, sad Stellantisa..

Djura Car

pre 2 godine

Trebalo je da spolja sve ostave kao što je bilo na konceptu pre par godina. Sad su svetla i linija ružniji. Kao da se trude da propadnu.

dezon

pre 2 godine

Prijatelju na B6 2011 sam skoro zamenio set kvacila na 390.000km majstor ovde u novoj gorici kaze prvo kvacilo. Ako laze on lazem i ja. Jedino sto moj nema 134.000km

dude

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 08. februar 2022 21:01)

suzo, da se ne lažemo. ti se pališ i na biciklo sa pomočnim točkovima. bez petroleja. i to je ok.

TechLead

pre 2 godine

Žalosno kako ne umeju da iskoriste potencijal PHEV platforme.

Umesto da koriste elektromotor za ubrzanje oni ugrađuju 1.3l motor sa turbinom? S obzirom da motor ima 120 konja brine me da će ovo biti malo za težinu vozila, nakon što se potroši baterija i krene vožnja u hibridnom modu.

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.

vozač demokrata

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 8. februar 2022 17:10)
...kaže neko ko vozi pasata sa 124.000 km na satu i svaku sedmicu posećuje servis (dizne, zamajac, pumpa ta vodu, FAP, turbina...

Hentreal

pre 2 godine

Izdajem garsonjeru, dvosmerno orijentisanu, cg, kablovska, internet, lift. U neposrednoj blizini auto servisa, autoelektricara i auto otpada.

Arthammer

pre 2 godine

Jesu li ubacili na instrument tablu novo svetlo koje se pali svakog jutra "Jutarnji servis".
Mozda su stavili i automatsko postavljanje kartona ispod motora kad se parkiras :D
(Neko iz Mase, 08. februar 2022 17:46)

Tipičan srpski stereotip "domaćih eksperata" kada je reč o automobilima: Alfa se kvari a Golf dvojka traje večno. Prijatelju, od Golfa dvojke do danas je prošlo 39 godina a ako su Alfe nekada i imale lošu reputaciju, danas to zaista nije slučaj. AutoExpress svrstao je Alfa Romeo među top 10 najboljih auto brendova u 2020. godini, a u drugom istraživanju Alfa Romeo je svrstan među pet najpouzdanijih brendova u 2019. godini. Internet je čudo, sve se može proveriti, ali treba biti pismen...

Misa

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.
(ako mogu, ja biram MHEV ili MJ, 8. februar 2022 18:07)
Rav 4 je limitiran na 180km/h, ali ipak dosta bolje ubrzava, ide 6,0 do sto dok i jaci i slabiji Renegade PHEV idu preko 7

raks

pre 2 godine

molimo alfiste da se na pale puno. niko nije postao alfista zato sto je kupio skupu i dobru alfu, nego jeftinu a dobru. a ovi modeli su preskupi

NSPaDanskaOpetNS

pre 2 godine

Super izgleda. Samo šteta sto su izgubili narod. Kada se izgubiš teško je vratiti. Primer je Micubisi u evropi. Videćemo hoće se spasti. Nema dileme da će se malo ljudi odluciti na ovo radi glasa. Fer ili ne. A košta isto kao i premium.

Ms

pre 2 godine

Gledao uzivo predstavljanje, vozaci f1 dolaze do alfinog muzeja i setaju njim kroz sve prelepe modele kroz isroriju,i onda dolaze do ove kutije,pa zalosno.Predstavili su ga ko da je laptop.Razlikuje se i od koncepta,dodje uzak i visok,skroz suprotno.Vidi se da je sklepan,i ocigledno na nekoj osnovi.

Abolirani

pre 2 godine

Koje se dve stvari na zemlji vide sa meseca?
1. Kineski zid
2. Alfin otpad
(momcilo, 8. februar 2022 20:34)

Koliko Znam najveci otpad je u USA i to baš VW samo 300000 komada
i stvarno se vidi sa MARSA!

Mad Max

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 8. februar 2022 17:10)
...kaže neko ko vozi pasata sa 124.000 km na satu i svaku sedmicu posećuje servis (dizne, zamajac, pumpa ta vodu, FAP, turbina...
(vozač demokrata, 08. februar 2022 17:30)

Nevezano za konekst tvog komentara (inace je skroz na mestu) Pasat nema FAP vec se isti ugradjivao u vozila PSA grupacije.

DC

pre 2 godine

Slabiji PHEV preuzet iz Jeep Renegade... Auto baziran na Fiatovoj Small Wide (SUSW) platformi nekima mozda poznatoj iz Fiat 500L ili Fiat Tipo, a koja je vec sada 10 godina stara... Spolja gladac a unutra... Ne zasluzuje li Alfa bolje?

tromb rider

pre 2 godine

Žene ovlaže od samog pogleda na alfu, muškarci takođe! To je petrolejski orgazam na točkovima!
(Suzana, 8. februar 2022 21:01

Aaa zato uvek ima nekih barica pored i ispod Alfe.

Raalee

pre 2 godine

2.0 TDI sa 150ks i 320 Nm i 1.6 mj sa 130ks i 320Nm?
Ciji Njutni su manje "izforsirani" i koji ce duze trajati?
Imam 2.0 TDI, ali sto bih placao 100e vecu registraciju ako je 1.6 pouzdan?
Pitam nekog poznavaoca iz najbolje namere da mi objasni.

Dr. Zohan

pre 2 godine

"bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove, ostali prate sa izvesnim zakašnjenjem. i tako od gotlib dajmlera do karla benca..."

Idealizacija germanske autoindustrije je kod nas dijagnoza.

ako mogu, ja biram MHEV ili MJ

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.

Safy

pre 2 godine

Дали се ови што пишу све и свашта против Алфе а нису никада сели у њу или нефај Боже возили запитају дали су већи познаваоци аутомобилима од РУКОВОДСТВА VW Групације? Знају ли уопште да руководство VW већ више од 15 година покушава да КУПИ БРЕНД АЛФА РОМЕО? А цена тог бренда је на тржишту већа неголи цена бренда Porschе. Пре неголи седнете да пишете, прогуглајте мало, информишите се, за ваше добро...
Forza Alfa - Cuore sportivo...

Tetak

pre 2 godine

Jako, jako lepo izgleda, ali podmotorizovano. Bar ovi prvi modeli. Ovo će biti super kad mu ubace u ponudi neki malo jači motor, jer ovo sa elektro budalaštinama nije Alfa i tačka.

Mislim, ima i Giula sa 135KS, al za "osećaj" tj. ono što Alfa kod ljubitelja brenda predstavlja (pored extra dizajna) mora da ima i mišića, pa tako Giulia ide sve do 510KS, kao i Stelvio. To jeste možda preterano, ali je isto tako je i 130KS premalo za vozilo koje neće biti ispod 1400kg, i to najmanje. Moja Giulietta 170KS MultiAir ima 1360kg, ja ne mogu da zamislim kako ide ona verzija od 105KS, verovatno je osećaj u vožnji kao Punto. Još ja i nisam neki zahtevan i brz vozač kakvih ima. Ovih 170KS je prava mera, a za Tonale koji će sigurno biti teži od Giuliette je 130KS baš malo. No, videćemo kad bude neki video test, nadam se da grešim.

gem

pre 2 godine

Izgleda isto ko Stelvio, samo manji. To je auto za one sa manjom pišom.

Naprotiv, struka i logika kažu da oni s manjom pišom biraju veća auta, nadoknađujući tako kompleks manje/niže vrijednosti. Uživaj u svojoj džipini i maloj piši.

jo

pre 2 godine

Ako uspe bilo koji od ovih SUV-a u velicinama S, M, L ili XL eto nama novog GTVa da se svi veselimo:)Salu na stranu, bez ovakvih automobia nema zivota u danasnjem auto svetu, izgleda dobro, tesko je upakovati SUV u formu malog auta, nadam se da je Alfa uspela i da uzivo izgleda dobro. Video sam dosta oovih SUVa sa oko 4m duzine i malo je reci da iogavno izgledaju uzivo, nadam se da je Alfa uspela da upakuje ovaj da izgleda u njihovom duhu- prepoznatljivo, elegantno i sa stilom...

Djed

pre 2 godine

Naravno da nije kao concept ali je uzivo prelep, mnogo lepsi i egzoticniji od vecine konkurenata tipa macan/evoque, uzimam za zenu cim krene prodaja, mozda crveni sa crnim krovom kao concept

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

Luče, pu-pu-pu ...da ga ne ureknem...

@Ivan .

Sinko, kokpit je vrlo verovatno virtuelan , podešen na prikaz brzinomera i obrtomera.

@Neplivač.

Ja poznajem Boru-Boru !
Nije u pitanju pacifički atol, već Bora koji je vozio "VW Boru".
Inače je dobar čovek.

P.S. Srećom pa nije rodom iz Bora ...

cirkus

pre 2 godine

U pitanju je nov auto, tako da su stereotipne dosadne fore na racun alfe besmislica, nisam alfista niti rob ijednog brenda generalno, ali auto je perverzija kako izgleda, a za ostalo ce se saznati sta je i kakav je.

Pravedni

pre 2 godine

Najveci i nikad drugima dostizan, jedan jedini Djordjeto Djudjaro, prvio je lepe i upotrebljive automobile, a ne lepe i neupotrebljive.
Ital Design koliko se secam ,prodat je Wagen grupi. Zar niko nista nije naucio od Djudara?
Naprave prelep auto sa ogromnim gepekom i uskim otvorom prtljaznika, zbog cega ne mozes da stavis nista u gepek.
Naprave tockove toliko velike da ne ostane mesta u kabini i u gepeku.

samo realan

pre 2 godine

Naprotiv, struka i logika kažu da oni s manjom pišom biraju veća auta, nadoknađujući tako kompleks manje/niže vrijednosti. Uživaj u svojoj džipini i maloj piši.
(gem, 09. februar 2022 05:44)

Ako si probao, da ti verujemo, ako nisi, probaj pa nam prenesi utiske.
Ne pricaj napamet!

Drljmrljžvrlj

pre 2 godine

Obozavam ovakve komentare, lik proziva domace eksperte i pravi se pametan a nije ni svestan koliko je naivan. Zamisli da verujes autoexpressu i nekim "istrazivanjima" u auto industriji kao da nisu potplaceni, ta "istrazivanja" su deo marketinga al kako objasniti to coveku koji se docepao interneta i otkrio nov "svet" nemajuci pojma koliko ima na internetu prevara, obmana i manipulacija..
(Luka, 8. februar 2022 21:18)

Ja čitam samo što Auto Bild napiše (odlično drže cenu, pouzdani na testu, lepi).
Da li je moguće da su ih Italijani potplatili ?

svi dve godine iza švaba…motori (i više od dve godine), unutrašnjost, svetla, virtual cockpit..sve već viđeno i svi trčkaraju iza velike trojke..bmw, mercrdes, audi…tačka. oni kroje trendove...
(dude, 8. februar 2022 21:27)

Motori u Alfi dve godine iza sandalica ? Interesantno, hrabro zapažanje. Materijali i zazori u enterijeru bolji. Virtual cockpit, švapski estetski izum ufuran u trend - prava tragedija, ali vi ste, kao kupac bez ukusa, etablirali trend.
Upravljivost nismo pomenuli, siguran sam da bi sandalice trijumfovale. Ili ne ?

ako mogu, ja biram MHEV ili MJ

pre 2 godine

Meni lepa.
Motorizacija veoma korektna za današnje vreme. Za svakoga po nešto.
Za ljubitelje dizela je tu 1,6 MJ, za ljubietlje benzina je tu 1,5T MHEV, a za ekologe tu je i PHEV. Za nijansu manja snage i malo slabije ubrzanje u odnosu na RAV4 PHEV, ali, veći EV domet (???), a mislim da će ovaj da bude i brži od RAV-a, jer je od njega brži čak i Renegade PHEv od 190 ks.
(ako mogu, ja biram MHEV ili MJ, 8. februar 2022 18:07)

Rav 4 je limitiran na 180km/h, ali ipak dosta bolje ubrzava, ide 6,0 do sto dok i jaci i slabiji Renegade PHEV idu preko 7
(Misa, 8. februar 2022 19:28)

Da, RAV PHEV "dosta bolje ubrzava". Njemu treba 6,0, a ovoj Alfi PHEV treba 6,2.
Kolosalna razlika.

TechLead

pre 2 godine

@Lancia Delta

Možda sam bio previše grub u komentaru. Generalno sam očekivao više jer sam fan dizajna Alfe.

Za ubrzanje od 6.2 sekunde se slažem, odlično je za ovu kategoriju. Imam problem sa načinom na koji se postiže, a to je da su na 1.3 motor stavili turbinu umesto da su iskoristili obrtni momenat elektromotora čime bi ona bila suvišna.

Drugo, dugovečnost motora me brine, nisam fan nasviranih motora sa malom kubikazom i turbinom da bi se postigla velika snaga.

Menjač sam spomenuo zato što vidim u konkurentskim vozilima jednostepene eCVT menjače kojima nije potrebno servisiranje i koji traju čitav životni vek vozila.

Za PHEV pozdravljam sve napore da se nepotrebni elementi iz vozila izbace i iskoristi najbolje oba sveta, da su oni više EV vozila sa SUS motorom a ne obrnuto.

Elem, kao primere bih naveo Mitsubishi Outlander PHEV koji još od 2012 godine ima elektromotore i napred i pozadi, jednobrzinski menjač. Šteta što nova verzija neće izaći u EU. Toyota sa RAV4 PHEV i novi Lexus NX 450h+ su ovo podigli na još bolji nivo. Evo linka koga interesuju detalji: https://www.torquenews.com/1083/toyota-s-rav4-prime-phev-rivals-battery-electric-vehicles-tesla-model-y-reduced-repair-and-maintenance-needs

cogito ergo...

pre 2 godine

Poznajem jednog tipa, zovu ga Zoki Alfa. Mnogo pokvaren čovek!?
(Neplivač, 08. februar 2022 17:10)



Ja sam čuo za "Mile maserati"
veze sa istim nema,osim tri zuba na donjoj vilici

djani

pre 2 godine

Mnogo je lep ali i alfa gubi identitet i autenticnost. Bez svojih prepoznatljivih felni i farova lici na mazdu CX-5
(ArmadaJJ, 08. februar 2022 18:52)

Glavni dizajner u Mazdi koji je dizajnirao CX seriju i Mazdu 3 je pre toga radio u Alfi. Otud to da Alfa liči na Mazdu.

Dr. Zohan

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.

jojufff

pre 2 godine

molimo alfiste da se na pale puno. niko nije postao alfista zato sto je kupio skupu i dobru alfu, nego jeftinu a dobru. a ovi modeli su preskupi
(raks, 09. februar 2022 07:30)

Kakva je razlika između skupog/dobrog i jeftinog/dobrog?

Svi automobili su danas preskupi, nije ni cudo da Dacija postaje najbolja kupovina.

Smuleco

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.
(Dr. Zohan, 09. februar 2022 08:40)

Apsolutno se slažem sa tobom. U suštini, moj komentar je posledica prevelikih očekivanja, u ovom slučaju.

Apsolutno romantićno

pre 2 godine

(Neko iz Mase, 08. februar 2022 17:46)
Stavili su natpis da si zaveden i bespovratno zaljubljen.
Jako lijep automobil kao što su i svi ostali modeli marke Alfa Romeo.Mana im je što imaju mali izbor modela,mora tu ipak da bude "ponešto za svakoga".

Lancia Delta

pre 2 godine

@TechLead, sta je tacno zalosno u tome, i kako tacno nije iskoriscen potencijal? Za ubrzanje se koriste oba motora u zavisnosti od izabranog rezima. Ubrzanje do 100 od 6.2s je odlicno za CSUV segment. To sto ce auto biti znacajno sporiji kada se baterije isprazne je mana svakog do jednog PHEV, pa tako i Tonalea. Pitanje je samo koji je kapacitet baterija koje predstavljaju balast kada se isprazne, sto je u direktnoj vezi sa dometom u cisto elektricnom rezimu. Ne moze oba. Tip menjaca i broj stepena prenosa se uklapa uz motorizaciju, a ne po principu da ima sto vise. Ovde je proracunato da je 6 optimalan broj, sto je logicno za endotermicki motor male zapremine uklopljen sa elektromotorom velike gustine momenta koji nema siroku oblast slabljenja polja. Takodje svi menjaci se servisiraju, nezavisno od toga da li imaju 6, 7, 8 ili koliko vec stepena prenosa. Koliko neobican treba da bude turbobenzinac da bi mu se 'nakacila' baterija i elektromotor? Moze neko tehnicko pojasnjenje?

Turbo Dizel

pre 2 godine

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.
(TechLead, 09. februar 2022 07:36)

Samo se na Alfi servisira menjač?

Casperoti

pre 2 godine

2.0T 265hp 4X4 9 gear ATC deticated to the North American and Middle Eastern markets.
Evropljani, evo vama 1.3 i 1.5 hibridi, super vam je to. Evo moze i 1.6 dizel da ne kazete da nismo darezljivi.

maxy

pre 2 godine

Dizajn mu je već pomalo prevaziđen, ali ok je, generalno.
(Smuleco, 08. februar 2022 23:21)

Rec "dizajn" znaci pre svega funcionalnost pa onda estetika. Recimo Tonale je dizajniran da ima veliku autonomiju elektricnog pogona.
Ako si mislio na estetiku Alfe jako lepo stare.
(Dr. Zohan, 09. februar 2022 08:40)

Apsolutno se slažem sa tobom. U suštini, moj komentar je posledica prevelikih očekivanja, u ovom slučaju.
(Smuleco, 9. februar 2022 10:50)

Vaš komentar je posledica želje Alfe da se dopadne široj publici. Ne vole svi lepo dizajnirane automobile. Neki žele da dizajn automobila bude odraz njihovog unutrašnjeg stanja, nešto kao, mnogo sam za'eban lik i sl.

Ni meni se nešto ne dopada posebno, očekivao sam malo više.

kimi R

pre 2 godine

@TeachLead
Nema potrebe da se brinete za radni vek motora, svaki taj motor će pošteno odraditi u garantno roku. Koga briga šta će posle biti?

Lancia Delta

pre 2 godine

@ciga, u proizvodnju je usao, maskirani se voze vec mesecima, pun internet spijunskih fotografija... Video covek, sta je tu cudno
@Tech, pitanje je kako se uklapa kriva endotermickog i elektro motora, tj u kom opsegu mogu da rade simultano. Uz to je potrebno ispostovati sve zahtevnije ekoloske norme. Mislim da su zato evropski automobili nizih segmenata osudjeni na malolitrazne turbo benzince. A sto se tice dugotrajnosti, to je vec dobro proverena Fiatova GSE linija. Imaju 4 cilindra, unapredjenu MultiAir tehnologiju, tako da nema problema sa pouzdanoscu i dugovecnoscu. Ako je Fiat majstor za nesto, onda su to mali benzinci. I JTD naravno... To sa servisiranjem menjaca je isto diskutabilno. I ZF menjaci su nominalno bili bez servisa, ali kada su poceli da riknjavaju u BWM, ipak su preporucili neki servisni interval. Svaki prenosnik ili pretvarac momenta mora da se podmazuje i da mu se to ulje menja povremeno. Koliko god dobar bio. A ni eCVT nema bas jedan stepen prenosa. Pre ih ima beskonacno mnogo, tj. kontinualno menja prenosni odnos. Licno nisam ljubitelj takvih menjaca, mozda i zato sto sam navikao na klasicne. ZF 8HP mi je vrhunski npr. Pravo uzivanje

Turbo Dizel

pre 2 godine

Žalosno kako ne umeju da iskoriste potencijal PHEV platforme.

Umesto da koriste elektromotor za ubrzanje oni ugrađuju 1.3l motor sa turbinom? S obzirom da motor ima 120 konja brine me da će ovo biti malo za težinu vozila, nakon što se potroši baterija i krene vožnja u hibridnom modu.

Takođe ima 6-stepeni menjač. Još jedna stvar koja mora da se servisira.

Samo su "običnom" turbobenzincu nakacili bateriju i elektromotor što nema mnogo smisla.

Makar je 80km na bateriji solidno. Sve ostalo je mlako.
(TechLead, 09. februar 2022 07:36)


Gde si ti pročitao da Tonale ima 1.3 motor od 120 konja?