Aktuelno

Sreda, 10.03.2021.

09:00

Iznajmljuje se katalizator FOTO

Izvor: B92

Iznajmljuje se katalizator FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Radijator

pre 3 godine

Kljucno pitanje za sve Srbe je da li mi uopste volimo svoju zemlju...????!!!
(Kobi, 11. mart 2021 06:48)

A da li ona voli nas?

cobe

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?
(Srki, 10. mart 2021 09:35)

Srki, pijavico drustva, logika ti je na nivou deteta koji hoce da izbegne bilo kakvu odgovornost.
(buha, 11. mart 2021 08:26)

Ja razumem Srkija, i meni su maznuli kat sa Astre G, i sad cu jos biti ja kaznjen sto se to masovno krade.

bole

pre 3 godine

A to sto je WV varao na testovima izduvnih gasova paprodju tehnicki kao nezagadjivaci a posle .....i ko sve nije od tih proizvodjaca

Šira slika

pre 3 godine

@Kratos
Tačno je da može da se reši, isto kao i problem sa loženjem svega i svačega za grejanje.

Ali ako se to reši kako bi trebalo, hoće li možda oni, kojima je "nametnuto" rešenje, pogrešiti kad budu koristili glasčki listić?
Jer su im "isterane" pare iz džepa. (Kako oni to gledaju)

Zamusli da napraviš analizu:
Koliko % stanovnika Beograda koji imaju centralno grejanje vozi neispravan automobil.

Da li bi smeo da kažeš da je to mali % ?

90% ljudi u Srbiji ne poštuje POJEDINA pravila ponašnja...gde im odgovara oni poštuju ( i kukaju na one koji ih ne poštuju) a gde um ne odgovaraju pravila, oni ih ne poštuju...

Kratos

pre 3 godine

@(Šira slika, 11. mart 2021 09:59)

To od jula mogu da rese, te neispravne automobile da kazem. Dokazano automobili u gradovima su sporedni zagadjivaci i slazem se da i to treba smanjiti, ali fokus treba da bude prvo na glavnim zagadjivacima.

Karate

pre 3 godine

@(Srbenda, 11. mart 2021 12:09)

Naravno. EU ima stroga pravila. U Srbiji jedno pravilo vazi. Imas novca, sve je dozvoljeno. Zato cemo placati penale velike, je zagadjujemo vazduh ostatku Evropi.

Zer01

pre 3 godine

@Srbenda Ja sam bio u Londonu prosle godine i istina je da je vazduh kao na planini. Smucilo mi se kada sam se vratio u Beograd. Osim toga znate da ste usli u vazdusni prostor Srbije kada vidite ogroman dimnjak na horizontu kako izbacuje dimcinu kilometar u visinu.

Srbenda

pre 3 godine

Priča mi čovek koji je bio u Londonu poslovno nekoliko dana. Kaže kao da je otišao na planinu. Čudi se čudom a onda je saznao da je u Londonu zabranjeno korišćenje drva i uglja za grejanje još 60ih godina. Naravno to ne znači da treba skidati katalizatore sa vozila zato što se Srbi greju na drva, ugalj, pelet i ko zna šta još.

Srbenda

pre 3 godine

Priča mi čovek koji je bio u Londonu poslovno nekoliko dana. Kaže kao da je otišao na planinu. Čudi se čudom a onda je saznao da je u Londonu zabranjeno korišćenje drva i uglja za grejanje još 60ih godina. Naravno to ne znači da treba skidati katalizatore sa vozila zato što se Srbi greju na drva, ugalj, pelet i ko zna šta još.

TFT

pre 3 godine

Лујан, 11. mart 2021 08:27)

Ajde nemoj lupetati zivim u Nemackoj i jos nisam video da se masovno voze el automobili ima ih to je neminovno ali u jako malom broju...

Dragan G

pre 3 godine

jtd@U Nemackoj se vec 10g mere cestice iz pdf filtera!!!!!!!!!!!!!!!! To je takozvani Abgas test AU ,prvo se on uradi i tek onda tehnicki,ako nije AU u redu nedobija se tehnicki!

Gagi

pre 3 godine

@Dragan G
jtd@U Nemackoj se vec 10g mere cestice iz pdf filtera!!!!!!!!!!!!!!!! To je takozvani Abgas test AU ,prvo se on uradi i tek onda tehnicki,ako nije AU u redu nedobija se tehnicki!
(Dragan G, 11. mart 2021 09:02)

A iz Worda i Exela jel isto mere čestice?

pant-La

pre 3 godine

Ne mozes da registrujes auto u srbistanu?! Ahaha
aj, jos neki vic.. Ovde mozes sta hoces, samo treba imas co'eka.. Npr zgazis pijan nekog na pesackom i pobegnes.. I?
Pa, nikom nista.. Ne platis ni sahranu.. Zaboravljate gde zivimo..

Šira slika

pre 3 godine

@pavle
Zaista samo 4%? Ok,neka je tako.

A koliko % zagađenja tvojih pluća pravi neispravan automobil u trenutku kada prođe pored tebe i ti to udahneš? Ili još "bolje", kada to udahne tvoje dete?

Nema ovde sreće...
Postoji hrana za jelo i hrana za prodaju.
Postoje veliki (a malo plaćeni automobili) koji ne troše puno goriva (budale iz EU ih prodale a automobilima ništa ne fali...)

Vaspitavanje odraslih je izgleda potrebnije od vaspitanja dece

Лујан

pre 3 godine

Увести лепо на техничком дијагностике које ће да траже параметре о раду катализатора и ДПФ филтера. Ако их нема уопште, значи да је скинуто и обрисани из мапе рачунара. Потровасмо се.

Лујан

pre 3 godine

Drzava i poreska bi trebalo da preceslja poslovanje ljudi na kupujemprodajem. Toliko ima prodaje na crno da je smesno juriti freelancere koji ne ugrozavaju ekonomiju unosenjem deviza, dok ovi sto prodaju robu preko kupujemprodajem zgrcu velike pare bez placanja poreza. Mogli bi i da pritisnu sam sajt da oni vode racuna ko sta tu radi.
(MoraRucno, 11. mart 2021 08:00)
А тек аутоплацеви? Продају кола за 5000е а књиже да је продат за 1000е.

MoraRucno

pre 3 godine

Drzava i poreska bi trebalo da preceslja poslovanje ljudi na kupujemprodajem. Toliko ima prodaje na crno da je smesno juriti freelancere koji ne ugrozavaju ekonomiju unosenjem deviza, dok ovi sto prodaju robu preko kupujemprodajem zgrcu velike pare bez placanja poreza. Mogli bi i da pritisnu sam sajt da oni vode racuna ko sta tu radi.

buha

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?
(Srki, 10. mart 2021 09:35)

Srki, pijavico drustva, logika ti je na nivou deteta koji hoce da izbegne bilo kakvu odgovornost.

Лујан

pre 3 godine

Ukupan udeo zagađenja od motornih vozila nije veći od 4% prema tome, ovde se radi o čistoj pljački od strane otete države. A zna se ko ju je oteo ...
(pavle, 10. mart 2021 15:32)
Јесте, али сви ти ауспуси су у граду на гомили и трују. Еј бре у Немачкој по градовима прелазе људи масовно на електромобиле, држава даје субвенције, пуњачи на сваком ћошку. А у Србији смрди на улицама као да смо у 1970-тима...

Dragan.G

pre 3 godine

@Rebro!Sto pises o stvarima a neznas!U Nemackoj se kola samo jedanput registruju,prvi tehnicki posle tri godine,a posle svake druge!Porez za auto je oko 150eur godisnje!
U Nemackoj nepostoji putarina za auta!

Dragan G

pre 3 godine

@Petar.Nemoj narod da lazes!U Nemackoj mora da ga prikljuci na aparat,pa ako nema dpf ili katalizator onda nedbija tehnicki!To ima i saobracajna policija!Oni ti odmah oduzimaju auto!

GameStop

pre 3 godine

Sa Pežo 406 mi ukrali katalizator. Nov 750 EUR. Univerzalni 100 eur sa montazom. Ceo auto vredi 1400 eur. Ako i toliko.

Još nekoliko ovde pise o istim iskustvima.

To se rešava privođenjem svih kod kojih se zateknu polovni katalizatori i zabraniti otkup katalizatora uz kaznu zatvora. Vazduh bi nam bio čistiji.

akom

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!
(SaleS, 10. mart 2021 10:16)

Evropa nece Kineze, zato sto ce da ih pojedu,zato njih nece da puste u Evropu!
(acca, 10. mart 2021 22:48)

E sad neće ni nas verovatno...

rebro

pre 3 godine

@kole Deu, Vi u Nemačkoj svake godine registrujete auto?
U Češkoj se samo jednom registruje svaki auto, a tehnički se radi na svake 2 godine za polovan auto i nakon 4 godine za nov. Porez na auto ne postoji. Deru Vas u toj Nemačkoj.

Almejda

pre 3 godine

Osnovno pitanje je kako je uvezen auto bez tih katalizatora. Ako je uvezen kao ispravan, na osnovu čega sad traže katalizator? Da se razumemo, organski ne podnosim dizele, ali čisto zdravorazumski postavljam pitanje.

acca

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!
(SaleS, 10. mart 2021 10:16)

Evropa nece Kineze, zato sto ce da ih pojedu,zato njih nece da puste u Evropu!

Haha

pre 3 godine

Citajuci komentare jedino se moze zakljuciti da je ovaj narod sam kriv za blato u kome se valja.
(drvobradi, 10. mart 2021 18:34)

Sustina. Bravo.

nijenego

pre 3 godine

Nema od ovoga nista. Zivi bili pa videli. Negde sam cuo-procitao da u Srbiji ima oko milion automobila koji nece moci da prodju tehnicki. Evo,tacno da je u pitanju samo 500000 vozila,sta mislite,da li ce drzava,osiguravajuce kuce moci da se oproste od takvog kolaca? Da,naje...e oni sto budu registrovali od 5-og do tamo recimo najkasnije pocetka avgusta..i onda ce se vec naci nacin da se tehnicki namontira ili ce vladajuca garnitura prosto reci-puj pike ne vazi,zamrzavamo odluku jerbo sad ce izbori a mi mnogo volemo fotelje pa eto da budemo i spasioci i da nam se guza bar jos jedan mandat cmari u fotelji.

hocu svoj deo, necete da me prevarite

pre 3 godine

Ja sam ovo predvideo u jednom komentaru pre par meseci i dobio dosta negativnih ocena.
(milovan, 10. mart 2021 15:41)

A sad si dosao po procenat od iznajmljivanja?

Pera

pre 3 godine

"biće i na svakom semaforu senzor pa kad prodjes a on izmeri cestice koje ispustas a onda kamera slika tablice i dodju ti na adresu da ti skidaju tablice ....
ne lupaj bre ....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje"

I onda je mrmot zamotao čokoladu.

123

pre 3 godine

Zbog toga sto je ovo "hit na drustvenim mrezama" a ne krivicno delo zbog kojeg ce odgovorno lice biti uhapseno i sudski gonjeno nam je tako kako nam je. Kada se predugo zivi u blatu, onda nam ono manje smeta i bledi secanje koliko je lep osecaj biti cist.
(Djoda, 10. mart 2021 09:28)

Nije krivicno delo.Vlasnik iznajmljuje na minimum 48h, ali ako hoces celu godinu,dve,tri, nije problem .Samo da plati porez i sve legalno.

Majstor kvariš

pre 3 godine

Autu osim DPF-a nista ne fali, ide kao zmaj, odradili smo generalku kod drugara u ovlascenom servisu. Skinut je zato se domacim lopovskim placevima isplati da ga skinu i ucare 500-700-1000e a ovdasnjim ljudima nije frka ako auto nema DPF pa ne prave problem. Samo pregaze ECU, nema nikakvih gresaka i teraj. Jos ne moraju da se smaraju sa regeneracijom, milina. Al' dolazi to sve na naplatu pre ili kasnije.
(Zer01, 10. mart 2021 16:38)

Ma znam celu priču, slušam je svaki dan. I svaki od ovih što dolaze kod mene se kune da je baš njemu prava kilometraža, motor ko bombona i sl. U svašta ljudi veruju. Živim od takvih. Da su valjali vozili bi se i dalje u Nemačkoj, Švici, Holandiji itd... A to što se skida, uglavnom se skida još tamo, pre nego li auto udje u zemlju, a skida se zato što niko ne bi ni kupio auto sa light show-om na instrumentalci i auto koji nema snage da se mrdne i radi kao traktor.
Jedinu pametnu stvar koja ova zemlja može (i mora) da uradi je da zabrani uvoz dizelaša.

fudbalista

pre 3 godine

Da li znate koliko ljudi godišnje umre od raka koji je direktna posledica zagađenja iz vazduha? Zašto u prometnim (nižim) delovima grada ima više bolesnih? Zašto bi nemci (nakon opsežnog istraživanja) zabranili automobilima pristupe gradskim jezgrima ili ograničili pristup naplaćivanjem ulaza? Ako živite u centru grada, radite tamo, provodite veći deo dana, udišete godinama sr.. nja iz auspuha, ne možete doživeti duboku starost. Vazduh uzimamo 12 do 14 puta u minuti, bez hrane se može par dana i bez vode, bez vazduha samo par minuta.

Petar

pre 3 godine

....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje
(tomy čubura, 10. mart 2021 17:15)

Važi.

tomy čubura

pre 3 godine

Znajte da ćete proći tehnički pregled i registrovati auto, čim vas u saobraćaju primeti policija,a to je lako, obzirom da na svakom dodavanju gasa iz auspuha izlazi dim, poslaće vas na vanredni tehnički i onda ste obrali bostan. A imaju direktivu da letos masovno krenu u kontrolu.
(Pera, 10. mart 2021 09:51)
biće i na svakom semaforu senzor pa kad prodjes a on izmeri cestice koje ispustas a onda kamera slika tablice i dodju ti na adresu da ti skidaju tablice ....
ne lupaj bre ....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje

bole

pre 3 godine

Sto posto se slažem.... MIRAS DA VEZES POJAS JER UGROZAVAS SAM SEBE OVI IDU U PLANINU I IZGUBE SE I ONDA POTROSE NA NJIH 200.000 € DA IH NADJU I SVI SLAVE ....KO JE OVDE LUD ?

Sloba

pre 3 godine

Pre 5 godina kupim polovni auto sa ugradjenim plinom. Prosle godine doslo vreme za reatest. Odem kod majstora da pogleda treba li sta da menjam kad on pregleda auto i saopsti mi. Fali ventil na izlazu iz boce. Kako bre fali pitam. Kaze verovatno je prethodni vlasnik dogovorio sa servisom u kome su mu ugradjivali plin da se vrati posle atesta da mu skinu taj ventil i da mu vrate 50e.Kaze to se cesto radi jer postoji jos jedan takav ventil kod motora i ovaj drugi nije neophodan a dugo vremena nije bio ni obavezan.

Milojko

pre 3 godine

Ja ovo podrzavam ali samo iz jednog razloga, a to je da je ova drzava jednostavno prevrsila svaku meru sa zavlacenjem ruku u dzepove gradjana! Registracija kod nas kosta kao u Nemackoj, gorivo isto, jedina smo zemlja u Evropi cije stanovnistvo daje 80% primanja za osnovne zivotne namirnice a oni uvode kontrole auta kao da smo NASA. I jos nesto, cemu sluzi Agencija za bezbednost saobracaja? Njihovu potvrdu morate da imate kada uvozite auto, zasto nisu kontrolisali uvoznike unazad godinama da li auta imaju DPF? Nego zmurili a onda, znajuci da 90% uvoznih auta to nema, setili se kako ce sad da namaknu pare za lidera u regionu. Fuj...

Coyote

pre 3 godine

Vic. Ne mozes samo da stavis katakizator. Treba i lambda sonda i softverski da je povezano sve. Tako da to nije rešo u struju fazon.

Boki

pre 3 godine

Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)
----------------
Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.
(KimiRaikonen, 10. mart 2021 10:55)

@kimiRaikonen
Vidis da se čovek šali

Auto mafija,( ne klasicna kradja vec UVOZ,I FAMOZNA CARINA i razne mucke ,muljanja sa istim) ukrade od svih nas na stotine milona i opet im malo pa skidaju i katalizatore na placevima pre prodaje

pre 3 godine

Ne sporim da pojedini skidaju katalizator na svom autu , ali ipak velika vecina koja nema kataliozator na svome autu je takvo vozilo kupila,kao sto sam i ja... jbg

Zer01

pre 3 godine

@Majstor Kvarisa Autu osim DPF-a nista ne fali, ide kao zmaj, odradili smo generalku kod drugara u ovlascenom servisu. Skinut je zato se domacim lopovskim placevima isplati da ga skinu i ucare 500-700-1000e a ovdasnjim ljudima nije frka ako auto nema DPF pa ne prave problem. Samo pregaze ECU, nema nikakvih gresaka i teraj. Jos ne moraju da se smaraju sa regeneracijom, milina. Al' dolazi to sve na naplatu pre ili kasnije.

mahat

pre 3 godine

@Zohan

Kako to ja smem da skacem iz padobrana, sto je slozices se vrlo rizican sport, a ne smem da se vozim nevezan? Te nelogicnosti bodu oci. Mislim ako cemo vec da brinemo tuduju brigu zasto je ne brinemo za padobrance, planinare pa na kraju i za skijase a brinemo je za to dal je neko vezan ili ne. Pre jedno godinu dana drugar je uleteo kolima u reku. Ni ogrebotinu nije imao, a prevrnuo je auto na krov. Da je bio vezan tesko da bi izasao. Sad mi ti kazi jel u pravu sto se ne vezuje?

Rhynchinoi

pre 3 godine

@srki: Ovako mali Djokica zamislja pravo - procita jednu recenicu i upise je kao 11. zapovest.
Sta ces sa ostalim clanovima zakona o saobraznosti voizla, o prijavi modifikacija, o atestu novih dzidza bidza koje nisu predvidjene za taj model i slicnih trica i kucina devinisanih sirom ?

Sunce Slobode

pre 3 godine

Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.
(KimiRaikonen, 10. mart 2021 10:55)

Prodajemo Nemcima.

joca

pre 3 godine

@ccc Vidi, ta usluga za moj auto košta 2.000 dinara godišnje. Katalizator košta oko 90.000 i daj Bože da potraje 10 godina. Tu prestaje svaka priča oko toga ko će da se trti da seče auspuh stavlja katalizator i posle ga skida. Pa majstor sve to odradi za pare, ti ništa ! Tvoje je da daš tih 2.000 i ćao !

dule

pre 3 godine

a država bi mogla malo da se potrudi pa da spreči krađu istih.
država nije u stanju da uhvati lopove pa ja moram da kupujem drugi....zašto ih onda plaćamo?

pavle

pre 3 godine

Ukupan udeo zagađenja od motornih vozila nije veći od 4% prema tome, ovde se radi o čistoj pljački od strane otete države. A zna se ko ju je oteo ...

Mix

pre 3 godine

"Svaka čast"!?

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?
(student, 10. mart 2021 09:35)
Zbog toga sto bi DPF I KATALIZATOR trebalo staviti na TENT,Zelezaru,RTB Bor i individualna lozista,koja zagadjuju 95%,a samo 5% automobili.Ali je ovako lakse udariti po dzepu.

maxy

pre 3 godine

Jedan je napisao kako ce posle da izlazi dim iz auspuha kad skines katalizator... Pa dim ume da izlazi i sa katalizatorom a da ne bude emisija gasova veca od dozvoljene ili moze da se ne vidi dim a emisija je veca. Znaci, to nije komentarisao vozac. Drugo, pominju zagadjenje? Zimi kazete da ljudi loze pa zagadjuju a posto leti to ne mozete da govorite, onda su automobili krivi. A bili su krivi i kada je bio policijski cas, nema saobracaja celog vikenda a lepo vreme pa nema ni lozenja. Dakle, sta zagadjuje??? Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)

Šta zagađuje. Pa evo, npr. u Beogradu zagađuje deponija u Vinči u kojoj često se često samozapali zbog velike količine metana. Takođe, emituje i druge gasove. Obodni delovi Zvezdare se prosto povremeno guše od ovog dima koji ima miris topljene plastike.
Ispod pančevca često gore automobilske gume i taj crni dim se može videti sa nekoliko kilometara udaljenosti, a pančevac je nakoliko kilometara od centra grada???
Periferni delovi Beograda se prosto guše u dimu sumpronih jedinjenja u grejnoj sezoni koji potiče od vlažnog i niskokaloričnog uglja.

Verujem da svako za svoje mesto može napisati bar nekoliko zagađivača koji više zagađuju od automobila.

kD

pre 3 godine

Podrzavam ovo najmanje iz dva razloga: 1. zivimo u zemlji koja je rupa, pa je normalno da ljudi nemaju novca da kupuju nove automobile koji imaju katalizatore,ali i nemaju novca da ugrade nov u svoj polovan automobil. Obicno se kupuju stara vozila bez kat.isto zbog nedostatka novca.
2. I ako imate kat.ukrasce vam ga neka secikesa sa vozila, a policija normalno nece nista uraditi povodom toga. Ako ga vi uhvatite dok krade i ucinite pravdu sebi i drugim postenim ljudima tako sto cete polomiti oba lakta i oba kolena djubretu koje krade, e onda ce policija uraditi svoj posao i vi ste gotovi.
Kako god mora da imas kat.na autu a drzava ti nije obezbedila uslove da ga imas, pa sta drugo da ocekuju?

Boki

pre 3 godine

Kad policija ne radi svoj posao. Samo treba lepo da otvore oglase i pitaju vlasnike ovih katalizatora da dokažu odakle im. 99% da su kradeni. Slično i sa krađom bakarnih kablova. Ne jure se lopovi na ulici, već na mesu oktkupa sekundarnih sirovina.

jo

pre 3 godine

Lopovluk, bahatost,gramzivost i potreba vlasti da iz svog naroda iscedi i zadnji dinar danas je najveca a nas narod je veoma domisljat i kreativan u odgovoru na bezobrazluk pa cemo videti ko ce dalje...

Majstor kvariš

pre 3 godine

Razumem da narod nema para ali te cestice ulaze duboko u pluca i izazivaju rak. Prvo ce da nadrlja sam vlasnik a onda i ljudi koji se cesto voze u takvom vozilu. Ja sam skoro kupio dizela kome je skinut DPF a katalizator je u sklopu istog. Znao sam da je to slucaj ali mi se svideo auto pa sam narucio nov, zamenski DPF sa eBay-a, eno ga na carini trenutno. Izacice 600 EUR sa carinom i PDV-om. Da je ova drzava pametna pa da da neke olaksice na uvoz ovakvih delova. Neko ko zivi u EU bi ga platio samo 300 EUR sa sve shipping-om. Glupa vlast i glup narod koji vise voli da se otruje samo da bi imao neku iluziju standarda...
(Zer01, 10. mart 2021 10:26)

Hajde prijatelju, razmisli malo zašto su dpf i katalozator uopšte skinuti sa tvog auta. Dpf se sam čisti, a moguće je i mašinsko čišćenje koje nije skupo. Šta misliš? Da nije možda problem u umornom motoru kome je duša u nosu pa mu sve smeta? Neće ti mnogo pomoći ti zamenski delovi.

stefan

pre 3 godine

Ovo se 100% neko sprda, kad majstori u današnje vreme imaju bolju stanicu nego lekari specijalisti, npr jedan moj komšija se sprdao u svojoj radionici i kaže mi da je zarađivao preko 2000e.

Glava

pre 3 godine

Djoda, 10. mart 2021 09:28
A zasto je krivicno delo? Kao sto rece covek u komentarima, zakon nalaze da katalizator postoji na tehnickom, a ne izmedju dva tehnicka, tako da... Tome jedino na put moze da se stane sa vanrednim tehnickim pregledom.
I da se ne lazemo, veci problem zagadjenja prave toplane i cuda nego saobracaj! Odakle bio onako zagadjen vazduh kad smo imali policijski cas?! Nije bilo toliko vozila na ulicama... Nego najlakse optuziti narod. Ja bi rado vozio nesto na struju, a standard mi je tacno toliki da mogu JEDVA da se nakrpim za trotinet elektricni, tako da....

Jtd

pre 3 godine

Svaki auto sa ispravnim EGR i probušenim DPF prolazi tehnički pregled ako mu je motor ispravan. Razlog je što DPF služi za smanjenje čestica čađi a nema odgovarajuće opreme za merenje. Tek sledeće godine merenje čađi prva u EU namerava da počne Holandija, a Nemačka još nije donela odluku. EGR služi da smanji NOx emisiju tako što smanjuje temperaturu u cilindrima. Ta emisija se može izmeriti, a da li će to biti kriterijum za prolaz tehničkog pregleda niko ne objavljuje.

Mitar

pre 3 godine

Ne mulja se samo u Srbiji, kod nas u BiH te smatraju budalom ako imas katalizator, pa mozes dobiti 150+ eura za isti :)

Komsija koji zivi i radi u GER, bavi se prevozom putnika, preko 10 kombija, prije svakog tehnickog namontira DPF, ucita software, stavi nove diskove, plocice i premaze pod, trapove... kobitom, valjda ne smije imati hrdje.
Kad prodje tehnicki, obrnuta procedura, sem sto ne ljusti kobit, stari diskovi i plocice mogu jos :)

Najvaznija stavka je vracanje kilometraze prije tehnickog, buduci da svaki kombi predje oko 150k km godisnje, to se koriguje na oko 30k km.

Ti kombiji za nase uslove izgledaju kao novi :),
stari su 3-4 god i imaju oko 100k na satu.

onako

pre 3 godine

kole Deu, 10. mart 2021 10:33

da se nelazemo:
ili si nekom platio da te pusti preko tüv, moguce ali malo verovatno.
ili su uneli u papire izmenu i sada placas veci porez i nesmes ulaziti u naseljena mesta koja su zelena zona.

Avaya

pre 3 godine

Боље осигурајте ауто од вандализма или крађа, јербо има да буде катализатори/ДПФ главна роба летос, макар неке паре да добијете, поготову власници возила из VW групе...

Straight Outta München

pre 3 godine

Kada bi ljudi u Srbiji bar deo sposobnosti ulozili u to kako da budu produktivniji, a ne kako da “zeznu” sistem, BDP binsigurno porastao bar 8-9%...

Rhynchinoi

pre 3 godine

@srki: Ovako mali Djokica zamislja pravo - procita jednu recenicu i upise je kao 11. zapovest.
Sta ces sa ostalim clanovima zakona o saobraznosti voizla, o prijavi modifikacija, o atestu novih dzidza bidza koje nisu predvidjene za taj model i slicnih trica i kucina devinisanih sirom ?

ccc

pre 3 godine

E jest', baš će sad neko da se trti da seče auspuh, stavlja ovaj rent-a- katalizator, pa da ga skida, opet vari auspuh i da ga vraća iznajmljivaču. Ili ga staviš ili ne...

Dejan

pre 3 godine

Kada bi država htela da reši problem zagađenosti to bi mogla nizom mera i rešenja a ne novim i novim nametima! Šta reći o odnosu države prema vozilima na gas!?
Većina ljudi koji voze ovakva vozila se pre ili kasnije vrate na benzin jer je ekonomski potpuno neopravdano da koriste gas!?
U zemlji u kojoj se čovek konstantno oseća da mu država podmeće i da ga vara nije nikakvo čudo da pojedinac pokušava da uzvrati istom merom!
Neka se jednom ova zemlja prema nama postavi pošteno i da mi to i vidimo pa ćemo verovatno početi da menjamo odnos!!

al samo jedna je shvacas....

pre 3 godine

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?
(student, 10. mart 2021 09:35)

koji bre vazduh...zivis u srbiji, ovde je sve kontaminirano, plus ovi sto izlaze na izbore...vazduh je sitna riba...

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Koja smo mi beda, u svakom pogledu.
(Kaluđer, 10. mart 2021 09:40)

Strpi se da botovi pojedu sendvič pa ćeš videti koji smo ekonomski tigar, samo što nisi još svestan toga.

Miroslav

pre 3 godine

Jedan je napisao kako ce posle da izlazi dim iz auspuha kad skines katalizator... Pa dim ume da izlazi i sa katalizatorom a da ne bude emisija gasova veca od dozvoljene ili moze da se ne vidi dim a emisija je veca. Znaci, to nije komentarisao vozac. Drugo, pominju zagadjenje? Zimi kazete da ljudi loze pa zagadjuju a posto leti to ne mozete da govorite, onda su automobili krivi. A bili su krivi i kada je bio policijski cas, nema saobracaja celog vikenda a lepo vreme pa nema ni lozenja. Dakle, sta zagadjuje??? Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.

Zer01

pre 3 godine

Razumem da narod nema para ali te cestice ulaze duboko u pluca i izazivaju rak. Prvo ce da nadrlja sam vlasnik a onda i ljudi koji se cesto voze u takvom vozilu. Ja sam skoro kupio dizela kome je skinut DPF a katalizator je u sklopu istog. Znao sam da je to slucaj ali mi se svideo auto pa sam narucio nov, zamenski DPF sa eBay-a, eno ga na carini trenutno. Izacice 600 EUR sa carinom i PDV-om. Da je ova drzava pametna pa da da neke olaksice na uvoz ovakvih delova. Neko ko zivi u EU bi ga platio samo 300 EUR sa sve shipping-om. Glupa vlast i glup narod koji vise voli da se otruje samo da bi imao neku iluziju standarda...

SaleS

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!

KimiRaikonen

pre 3 godine

Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)
----------------
Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.

Pera

pre 3 godine

Znajte da ćete proći tehnički pregled i registrovati auto, čim vas u saobraćaju primeti policija,a to je lako, obzirom da na svakom dodavanju gasa iz auspuha izlazi dim, poslaće vas na vanredni tehnički i onda ste obrali bostan. A imaju direktivu da letos masovno krenu u kontrolu.

student

pre 3 godine

Svaka cast. Samo da nije skupo.
(NN, 10. mart 2021 08:58)

"Svaka čast"!?

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?

Srki

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?

Djoda

pre 3 godine

Zbog toga sto je ovo "hit na drustvenim mrezama" a ne krivicno delo zbog kojeg ce odgovorno lice biti uhapseno i sudski gonjeno nam je tako kako nam je. Kada se predugo zivi u blatu, onda nam ono manje smeta i bledi secanje koliko je lep osecaj biti cist.

Srki

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?

KimiRaikonen

pre 3 godine

Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)
----------------
Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Koja smo mi beda, u svakom pogledu.
(Kaluđer, 10. mart 2021 09:40)

Strpi se da botovi pojedu sendvič pa ćeš videti koji smo ekonomski tigar, samo što nisi još svestan toga.

Djoda

pre 3 godine

Zbog toga sto je ovo "hit na drustvenim mrezama" a ne krivicno delo zbog kojeg ce odgovorno lice biti uhapseno i sudski gonjeno nam je tako kako nam je. Kada se predugo zivi u blatu, onda nam ono manje smeta i bledi secanje koliko je lep osecaj biti cist.

Dejan

pre 3 godine

Kada bi država htela da reši problem zagađenosti to bi mogla nizom mera i rešenja a ne novim i novim nametima! Šta reći o odnosu države prema vozilima na gas!?
Većina ljudi koji voze ovakva vozila se pre ili kasnije vrate na benzin jer je ekonomski potpuno neopravdano da koriste gas!?
U zemlji u kojoj se čovek konstantno oseća da mu država podmeće i da ga vara nije nikakvo čudo da pojedinac pokušava da uzvrati istom merom!
Neka se jednom ova zemlja prema nama postavi pošteno i da mi to i vidimo pa ćemo verovatno početi da menjamo odnos!!

Milojko

pre 3 godine

Ja ovo podrzavam ali samo iz jednog razloga, a to je da je ova drzava jednostavno prevrsila svaku meru sa zavlacenjem ruku u dzepove gradjana! Registracija kod nas kosta kao u Nemackoj, gorivo isto, jedina smo zemlja u Evropi cije stanovnistvo daje 80% primanja za osnovne zivotne namirnice a oni uvode kontrole auta kao da smo NASA. I jos nesto, cemu sluzi Agencija za bezbednost saobracaja? Njihovu potvrdu morate da imate kada uvozite auto, zasto nisu kontrolisali uvoznike unazad godinama da li auta imaju DPF? Nego zmurili a onda, znajuci da 90% uvoznih auta to nema, setili se kako ce sad da namaknu pare za lidera u regionu. Fuj...

Zer01

pre 3 godine

Razumem da narod nema para ali te cestice ulaze duboko u pluca i izazivaju rak. Prvo ce da nadrlja sam vlasnik a onda i ljudi koji se cesto voze u takvom vozilu. Ja sam skoro kupio dizela kome je skinut DPF a katalizator je u sklopu istog. Znao sam da je to slucaj ali mi se svideo auto pa sam narucio nov, zamenski DPF sa eBay-a, eno ga na carini trenutno. Izacice 600 EUR sa carinom i PDV-om. Da je ova drzava pametna pa da da neke olaksice na uvoz ovakvih delova. Neko ko zivi u EU bi ga platio samo 300 EUR sa sve shipping-om. Glupa vlast i glup narod koji vise voli da se otruje samo da bi imao neku iluziju standarda...

SaleS

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!

al samo jedna je shvacas....

pre 3 godine

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?
(student, 10. mart 2021 09:35)

koji bre vazduh...zivis u srbiji, ovde je sve kontaminirano, plus ovi sto izlaze na izbore...vazduh je sitna riba...

student

pre 3 godine

Svaka cast. Samo da nije skupo.
(NN, 10. mart 2021 08:58)

"Svaka čast"!?

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?

Majstor kvariš

pre 3 godine

Autu osim DPF-a nista ne fali, ide kao zmaj, odradili smo generalku kod drugara u ovlascenom servisu. Skinut je zato se domacim lopovskim placevima isplati da ga skinu i ucare 500-700-1000e a ovdasnjim ljudima nije frka ako auto nema DPF pa ne prave problem. Samo pregaze ECU, nema nikakvih gresaka i teraj. Jos ne moraju da se smaraju sa regeneracijom, milina. Al' dolazi to sve na naplatu pre ili kasnije.
(Zer01, 10. mart 2021 16:38)

Ma znam celu priču, slušam je svaki dan. I svaki od ovih što dolaze kod mene se kune da je baš njemu prava kilometraža, motor ko bombona i sl. U svašta ljudi veruju. Živim od takvih. Da su valjali vozili bi se i dalje u Nemačkoj, Švici, Holandiji itd... A to što se skida, uglavnom se skida još tamo, pre nego li auto udje u zemlju, a skida se zato što niko ne bi ni kupio auto sa light show-om na instrumentalci i auto koji nema snage da se mrdne i radi kao traktor.
Jedinu pametnu stvar koja ova zemlja može (i mora) da uradi je da zabrani uvoz dizelaša.

Mix

pre 3 godine

"Svaka čast"!?

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?
(student, 10. mart 2021 09:35)
Zbog toga sto bi DPF I KATALIZATOR trebalo staviti na TENT,Zelezaru,RTB Bor i individualna lozista,koja zagadjuju 95%,a samo 5% automobili.Ali je ovako lakse udariti po dzepu.

ccc

pre 3 godine

E jest', baš će sad neko da se trti da seče auspuh, stavlja ovaj rent-a- katalizator, pa da ga skida, opet vari auspuh i da ga vraća iznajmljivaču. Ili ga staviš ili ne...

Petar

pre 3 godine

....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje
(tomy čubura, 10. mart 2021 17:15)

Važi.

pavle

pre 3 godine

Ukupan udeo zagađenja od motornih vozila nije veći od 4% prema tome, ovde se radi o čistoj pljački od strane otete države. A zna se ko ju je oteo ...

kD

pre 3 godine

Podrzavam ovo najmanje iz dva razloga: 1. zivimo u zemlji koja je rupa, pa je normalno da ljudi nemaju novca da kupuju nove automobile koji imaju katalizatore,ali i nemaju novca da ugrade nov u svoj polovan automobil. Obicno se kupuju stara vozila bez kat.isto zbog nedostatka novca.
2. I ako imate kat.ukrasce vam ga neka secikesa sa vozila, a policija normalno nece nista uraditi povodom toga. Ako ga vi uhvatite dok krade i ucinite pravdu sebi i drugim postenim ljudima tako sto cete polomiti oba lakta i oba kolena djubretu koje krade, e onda ce policija uraditi svoj posao i vi ste gotovi.
Kako god mora da imas kat.na autu a drzava ti nije obezbedila uslove da ga imas, pa sta drugo da ocekuju?

Sloba

pre 3 godine

Pre 5 godina kupim polovni auto sa ugradjenim plinom. Prosle godine doslo vreme za reatest. Odem kod majstora da pogleda treba li sta da menjam kad on pregleda auto i saopsti mi. Fali ventil na izlazu iz boce. Kako bre fali pitam. Kaze verovatno je prethodni vlasnik dogovorio sa servisom u kome su mu ugradjivali plin da se vrati posle atesta da mu skinu taj ventil i da mu vrate 50e.Kaze to se cesto radi jer postoji jos jedan takav ventil kod motora i ovaj drugi nije neophodan a dugo vremena nije bio ni obavezan.

Haha

pre 3 godine

Citajuci komentare jedino se moze zakljuciti da je ovaj narod sam kriv za blato u kome se valja.
(drvobradi, 10. mart 2021 18:34)

Sustina. Bravo.

Auto mafija,( ne klasicna kradja vec UVOZ,I FAMOZNA CARINA i razne mucke ,muljanja sa istim) ukrade od svih nas na stotine milona i opet im malo pa skidaju i katalizatore na placevima pre prodaje

pre 3 godine

Ne sporim da pojedini skidaju katalizator na svom autu , ali ipak velika vecina koja nema kataliozator na svome autu je takvo vozilo kupila,kao sto sam i ja... jbg

hocu svoj deo, necete da me prevarite

pre 3 godine

Ja sam ovo predvideo u jednom komentaru pre par meseci i dobio dosta negativnih ocena.
(milovan, 10. mart 2021 15:41)

A sad si dosao po procenat od iznajmljivanja?

Pera

pre 3 godine

Znajte da ćete proći tehnički pregled i registrovati auto, čim vas u saobraćaju primeti policija,a to je lako, obzirom da na svakom dodavanju gasa iz auspuha izlazi dim, poslaće vas na vanredni tehnički i onda ste obrali bostan. A imaju direktivu da letos masovno krenu u kontrolu.

123

pre 3 godine

Zbog toga sto je ovo "hit na drustvenim mrezama" a ne krivicno delo zbog kojeg ce odgovorno lice biti uhapseno i sudski gonjeno nam je tako kako nam je. Kada se predugo zivi u blatu, onda nam ono manje smeta i bledi secanje koliko je lep osecaj biti cist.
(Djoda, 10. mart 2021 09:28)

Nije krivicno delo.Vlasnik iznajmljuje na minimum 48h, ali ako hoces celu godinu,dve,tri, nije problem .Samo da plati porez i sve legalno.

Coyote

pre 3 godine

Vic. Ne mozes samo da stavis katakizator. Treba i lambda sonda i softverski da je povezano sve. Tako da to nije rešo u struju fazon.

maxy

pre 3 godine

Jedan je napisao kako ce posle da izlazi dim iz auspuha kad skines katalizator... Pa dim ume da izlazi i sa katalizatorom a da ne bude emisija gasova veca od dozvoljene ili moze da se ne vidi dim a emisija je veca. Znaci, to nije komentarisao vozac. Drugo, pominju zagadjenje? Zimi kazete da ljudi loze pa zagadjuju a posto leti to ne mozete da govorite, onda su automobili krivi. A bili su krivi i kada je bio policijski cas, nema saobracaja celog vikenda a lepo vreme pa nema ni lozenja. Dakle, sta zagadjuje??? Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)

Šta zagađuje. Pa evo, npr. u Beogradu zagađuje deponija u Vinči u kojoj često se često samozapali zbog velike količine metana. Takođe, emituje i druge gasove. Obodni delovi Zvezdare se prosto povremeno guše od ovog dima koji ima miris topljene plastike.
Ispod pančevca često gore automobilske gume i taj crni dim se može videti sa nekoliko kilometara udaljenosti, a pančevac je nakoliko kilometara od centra grada???
Periferni delovi Beograda se prosto guše u dimu sumpronih jedinjenja u grejnoj sezoni koji potiče od vlažnog i niskokaloričnog uglja.

Verujem da svako za svoje mesto može napisati bar nekoliko zagađivača koji više zagađuju od automobila.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.
(KimiRaikonen, 10. mart 2021 10:55)

Prodajemo Nemcima.

dule

pre 3 godine

a država bi mogla malo da se potrudi pa da spreči krađu istih.
država nije u stanju da uhvati lopove pa ja moram da kupujem drugi....zašto ih onda plaćamo?

Pera

pre 3 godine

"biće i na svakom semaforu senzor pa kad prodjes a on izmeri cestice koje ispustas a onda kamera slika tablice i dodju ti na adresu da ti skidaju tablice ....
ne lupaj bre ....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje"

I onda je mrmot zamotao čokoladu.

Boki

pre 3 godine

Kad policija ne radi svoj posao. Samo treba lepo da otvore oglase i pitaju vlasnike ovih katalizatora da dokažu odakle im. 99% da su kradeni. Slično i sa krađom bakarnih kablova. Ne jure se lopovi na ulici, već na mesu oktkupa sekundarnih sirovina.

nijenego

pre 3 godine

Nema od ovoga nista. Zivi bili pa videli. Negde sam cuo-procitao da u Srbiji ima oko milion automobila koji nece moci da prodju tehnicki. Evo,tacno da je u pitanju samo 500000 vozila,sta mislite,da li ce drzava,osiguravajuce kuce moci da se oproste od takvog kolaca? Da,naje...e oni sto budu registrovali od 5-og do tamo recimo najkasnije pocetka avgusta..i onda ce se vec naci nacin da se tehnicki namontira ili ce vladajuca garnitura prosto reci-puj pike ne vazi,zamrzavamo odluku jerbo sad ce izbori a mi mnogo volemo fotelje pa eto da budemo i spasioci i da nam se guza bar jos jedan mandat cmari u fotelji.

jo

pre 3 godine

Lopovluk, bahatost,gramzivost i potreba vlasti da iz svog naroda iscedi i zadnji dinar danas je najveca a nas narod je veoma domisljat i kreativan u odgovoru na bezobrazluk pa cemo videti ko ce dalje...

fudbalista

pre 3 godine

Da li znate koliko ljudi godišnje umre od raka koji je direktna posledica zagađenja iz vazduha? Zašto u prometnim (nižim) delovima grada ima više bolesnih? Zašto bi nemci (nakon opsežnog istraživanja) zabranili automobilima pristupe gradskim jezgrima ili ograničili pristup naplaćivanjem ulaza? Ako živite u centru grada, radite tamo, provodite veći deo dana, udišete godinama sr.. nja iz auspuha, ne možete doživeti duboku starost. Vazduh uzimamo 12 do 14 puta u minuti, bez hrane se može par dana i bez vode, bez vazduha samo par minuta.

Almejda

pre 3 godine

Osnovno pitanje je kako je uvezen auto bez tih katalizatora. Ako je uvezen kao ispravan, na osnovu čega sad traže katalizator? Da se razumemo, organski ne podnosim dizele, ali čisto zdravorazumski postavljam pitanje.

rebro

pre 3 godine

@kole Deu, Vi u Nemačkoj svake godine registrujete auto?
U Češkoj se samo jednom registruje svaki auto, a tehnički se radi na svake 2 godine za polovan auto i nakon 4 godine za nov. Porez na auto ne postoji. Deru Vas u toj Nemačkoj.

Boki

pre 3 godine

Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)
----------------
Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.
(KimiRaikonen, 10. mart 2021 10:55)

@kimiRaikonen
Vidis da se čovek šali

Rhynchinoi

pre 3 godine

@srki: Ovako mali Djokica zamislja pravo - procita jednu recenicu i upise je kao 11. zapovest.
Sta ces sa ostalim clanovima zakona o saobraznosti voizla, o prijavi modifikacija, o atestu novih dzidza bidza koje nisu predvidjene za taj model i slicnih trica i kucina devinisanih sirom ?

joca

pre 3 godine

@ccc Vidi, ta usluga za moj auto košta 2.000 dinara godišnje. Katalizator košta oko 90.000 i daj Bože da potraje 10 godina. Tu prestaje svaka priča oko toga ko će da se trti da seče auspuh stavlja katalizator i posle ga skida. Pa majstor sve to odradi za pare, ti ništa ! Tvoje je da daš tih 2.000 i ćao !

tomy čubura

pre 3 godine

Znajte da ćete proći tehnički pregled i registrovati auto, čim vas u saobraćaju primeti policija,a to je lako, obzirom da na svakom dodavanju gasa iz auspuha izlazi dim, poslaće vas na vanredni tehnički i onda ste obrali bostan. A imaju direktivu da letos masovno krenu u kontrolu.
(Pera, 10. mart 2021 09:51)
biće i na svakom semaforu senzor pa kad prodjes a on izmeri cestice koje ispustas a onda kamera slika tablice i dodju ti na adresu da ti skidaju tablice ....
ne lupaj bre ....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje

Glava

pre 3 godine

Djoda, 10. mart 2021 09:28
A zasto je krivicno delo? Kao sto rece covek u komentarima, zakon nalaze da katalizator postoji na tehnickom, a ne izmedju dva tehnicka, tako da... Tome jedino na put moze da se stane sa vanrednim tehnickim pregledom.
I da se ne lazemo, veci problem zagadjenja prave toplane i cuda nego saobracaj! Odakle bio onako zagadjen vazduh kad smo imali policijski cas?! Nije bilo toliko vozila na ulicama... Nego najlakse optuziti narod. Ja bi rado vozio nesto na struju, a standard mi je tacno toliki da mogu JEDVA da se nakrpim za trotinet elektricni, tako da....

Miroslav

pre 3 godine

Jedan je napisao kako ce posle da izlazi dim iz auspuha kad skines katalizator... Pa dim ume da izlazi i sa katalizatorom a da ne bude emisija gasova veca od dozvoljene ili moze da se ne vidi dim a emisija je veca. Znaci, to nije komentarisao vozac. Drugo, pominju zagadjenje? Zimi kazete da ljudi loze pa zagadjuju a posto leti to ne mozete da govorite, onda su automobili krivi. A bili su krivi i kada je bio policijski cas, nema saobracaja celog vikenda a lepo vreme pa nema ni lozenja. Dakle, sta zagadjuje??? Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.

acca

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!
(SaleS, 10. mart 2021 10:16)

Evropa nece Kineze, zato sto ce da ih pojedu,zato njih nece da puste u Evropu!

Mitar

pre 3 godine

Ne mulja se samo u Srbiji, kod nas u BiH te smatraju budalom ako imas katalizator, pa mozes dobiti 150+ eura za isti :)

Komsija koji zivi i radi u GER, bavi se prevozom putnika, preko 10 kombija, prije svakog tehnickog namontira DPF, ucita software, stavi nove diskove, plocice i premaze pod, trapove... kobitom, valjda ne smije imati hrdje.
Kad prodje tehnicki, obrnuta procedura, sem sto ne ljusti kobit, stari diskovi i plocice mogu jos :)

Najvaznija stavka je vracanje kilometraze prije tehnickog, buduci da svaki kombi predje oko 150k km godisnje, to se koriguje na oko 30k km.

Ti kombiji za nase uslove izgledaju kao novi :),
stari su 3-4 god i imaju oko 100k na satu.

GameStop

pre 3 godine

Sa Pežo 406 mi ukrali katalizator. Nov 750 EUR. Univerzalni 100 eur sa montazom. Ceo auto vredi 1400 eur. Ako i toliko.

Još nekoliko ovde pise o istim iskustvima.

To se rešava privođenjem svih kod kojih se zateknu polovni katalizatori i zabraniti otkup katalizatora uz kaznu zatvora. Vazduh bi nam bio čistiji.

Straight Outta München

pre 3 godine

Kada bi ljudi u Srbiji bar deo sposobnosti ulozili u to kako da budu produktivniji, a ne kako da “zeznu” sistem, BDP binsigurno porastao bar 8-9%...

Rhynchinoi

pre 3 godine

@srki: Ovako mali Djokica zamislja pravo - procita jednu recenicu i upise je kao 11. zapovest.
Sta ces sa ostalim clanovima zakona o saobraznosti voizla, o prijavi modifikacija, o atestu novih dzidza bidza koje nisu predvidjene za taj model i slicnih trica i kucina devinisanih sirom ?

bole

pre 3 godine

Sto posto se slažem.... MIRAS DA VEZES POJAS JER UGROZAVAS SAM SEBE OVI IDU U PLANINU I IZGUBE SE I ONDA POTROSE NA NJIH 200.000 € DA IH NADJU I SVI SLAVE ....KO JE OVDE LUD ?

onako

pre 3 godine

kole Deu, 10. mart 2021 10:33

da se nelazemo:
ili si nekom platio da te pusti preko tüv, moguce ali malo verovatno.
ili su uneli u papire izmenu i sada placas veci porez i nesmes ulaziti u naseljena mesta koja su zelena zona.

Avaya

pre 3 godine

Боље осигурајте ауто од вандализма или крађа, јербо има да буде катализатори/ДПФ главна роба летос, макар неке паре да добијете, поготову власници возила из VW групе...

Jtd

pre 3 godine

Svaki auto sa ispravnim EGR i probušenim DPF prolazi tehnički pregled ako mu je motor ispravan. Razlog je što DPF služi za smanjenje čestica čađi a nema odgovarajuće opreme za merenje. Tek sledeće godine merenje čađi prva u EU namerava da počne Holandija, a Nemačka još nije donela odluku. EGR služi da smanji NOx emisiju tako što smanjuje temperaturu u cilindrima. Ta emisija se može izmeriti, a da li će to biti kriterijum za prolaz tehničkog pregleda niko ne objavljuje.

MoraRucno

pre 3 godine

Drzava i poreska bi trebalo da preceslja poslovanje ljudi na kupujemprodajem. Toliko ima prodaje na crno da je smesno juriti freelancere koji ne ugrozavaju ekonomiju unosenjem deviza, dok ovi sto prodaju robu preko kupujemprodajem zgrcu velike pare bez placanja poreza. Mogli bi i da pritisnu sam sajt da oni vode racuna ko sta tu radi.

Лујан

pre 3 godine

Drzava i poreska bi trebalo da preceslja poslovanje ljudi na kupujemprodajem. Toliko ima prodaje na crno da je smesno juriti freelancere koji ne ugrozavaju ekonomiju unosenjem deviza, dok ovi sto prodaju robu preko kupujemprodajem zgrcu velike pare bez placanja poreza. Mogli bi i da pritisnu sam sajt da oni vode racuna ko sta tu radi.
(MoraRucno, 11. mart 2021 08:00)
А тек аутоплацеви? Продају кола за 5000е а књиже да је продат за 1000е.

Лујан

pre 3 godine

Ukupan udeo zagađenja od motornih vozila nije veći od 4% prema tome, ovde se radi o čistoj pljački od strane otete države. A zna se ko ju je oteo ...
(pavle, 10. mart 2021 15:32)
Јесте, али сви ти ауспуси су у граду на гомили и трују. Еј бре у Немачкој по градовима прелазе људи масовно на електромобиле, држава даје субвенције, пуњачи на сваком ћошку. А у Србији смрди на улицама као да смо у 1970-тима...

Dragan.G

pre 3 godine

@Rebro!Sto pises o stvarima a neznas!U Nemackoj se kola samo jedanput registruju,prvi tehnicki posle tri godine,a posle svake druge!Porez za auto je oko 150eur godisnje!
U Nemackoj nepostoji putarina za auta!

pant-La

pre 3 godine

Ne mozes da registrujes auto u srbistanu?! Ahaha
aj, jos neki vic.. Ovde mozes sta hoces, samo treba imas co'eka.. Npr zgazis pijan nekog na pesackom i pobegnes.. I?
Pa, nikom nista.. Ne platis ni sahranu.. Zaboravljate gde zivimo..

stefan

pre 3 godine

Ovo se 100% neko sprda, kad majstori u današnje vreme imaju bolju stanicu nego lekari specijalisti, npr jedan moj komšija se sprdao u svojoj radionici i kaže mi da je zarađivao preko 2000e.

Srbenda

pre 3 godine

Priča mi čovek koji je bio u Londonu poslovno nekoliko dana. Kaže kao da je otišao na planinu. Čudi se čudom a onda je saznao da je u Londonu zabranjeno korišćenje drva i uglja za grejanje još 60ih godina. Naravno to ne znači da treba skidati katalizatore sa vozila zato što se Srbi greju na drva, ugalj, pelet i ko zna šta još.

Majstor kvariš

pre 3 godine

Razumem da narod nema para ali te cestice ulaze duboko u pluca i izazivaju rak. Prvo ce da nadrlja sam vlasnik a onda i ljudi koji se cesto voze u takvom vozilu. Ja sam skoro kupio dizela kome je skinut DPF a katalizator je u sklopu istog. Znao sam da je to slucaj ali mi se svideo auto pa sam narucio nov, zamenski DPF sa eBay-a, eno ga na carini trenutno. Izacice 600 EUR sa carinom i PDV-om. Da je ova drzava pametna pa da da neke olaksice na uvoz ovakvih delova. Neko ko zivi u EU bi ga platio samo 300 EUR sa sve shipping-om. Glupa vlast i glup narod koji vise voli da se otruje samo da bi imao neku iluziju standarda...
(Zer01, 10. mart 2021 10:26)

Hajde prijatelju, razmisli malo zašto su dpf i katalozator uopšte skinuti sa tvog auta. Dpf se sam čisti, a moguće je i mašinsko čišćenje koje nije skupo. Šta misliš? Da nije možda problem u umornom motoru kome je duša u nosu pa mu sve smeta? Neće ti mnogo pomoći ti zamenski delovi.

mahat

pre 3 godine

@Zohan

Kako to ja smem da skacem iz padobrana, sto je slozices se vrlo rizican sport, a ne smem da se vozim nevezan? Te nelogicnosti bodu oci. Mislim ako cemo vec da brinemo tuduju brigu zasto je ne brinemo za padobrance, planinare pa na kraju i za skijase a brinemo je za to dal je neko vezan ili ne. Pre jedno godinu dana drugar je uleteo kolima u reku. Ni ogrebotinu nije imao, a prevrnuo je auto na krov. Da je bio vezan tesko da bi izasao. Sad mi ti kazi jel u pravu sto se ne vezuje?

Dragan G

pre 3 godine

@Petar.Nemoj narod da lazes!U Nemackoj mora da ga prikljuci na aparat,pa ako nema dpf ili katalizator onda nedbija tehnicki!To ima i saobracajna policija!Oni ti odmah oduzimaju auto!

akom

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!
(SaleS, 10. mart 2021 10:16)

Evropa nece Kineze, zato sto ce da ih pojedu,zato njih nece da puste u Evropu!
(acca, 10. mart 2021 22:48)

E sad neće ni nas verovatno...

Zer01

pre 3 godine

@Srbenda Ja sam bio u Londonu prosle godine i istina je da je vazduh kao na planini. Smucilo mi se kada sam se vratio u Beograd. Osim toga znate da ste usli u vazdusni prostor Srbije kada vidite ogroman dimnjak na horizontu kako izbacuje dimcinu kilometar u visinu.

Gagi

pre 3 godine

@Dragan G
jtd@U Nemackoj se vec 10g mere cestice iz pdf filtera!!!!!!!!!!!!!!!! To je takozvani Abgas test AU ,prvo se on uradi i tek onda tehnicki,ako nije AU u redu nedobija se tehnicki!
(Dragan G, 11. mart 2021 09:02)

A iz Worda i Exela jel isto mere čestice?

Šira slika

pre 3 godine

@pavle
Zaista samo 4%? Ok,neka je tako.

A koliko % zagađenja tvojih pluća pravi neispravan automobil u trenutku kada prođe pored tebe i ti to udahneš? Ili još "bolje", kada to udahne tvoje dete?

Nema ovde sreće...
Postoji hrana za jelo i hrana za prodaju.
Postoje veliki (a malo plaćeni automobili) koji ne troše puno goriva (budale iz EU ih prodale a automobilima ništa ne fali...)

Vaspitavanje odraslih je izgleda potrebnije od vaspitanja dece

cobe

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?
(Srki, 10. mart 2021 09:35)

Srki, pijavico drustva, logika ti je na nivou deteta koji hoce da izbegne bilo kakvu odgovornost.
(buha, 11. mart 2021 08:26)

Ja razumem Srkija, i meni su maznuli kat sa Astre G, i sad cu jos biti ja kaznjen sto se to masovno krade.

Zer01

pre 3 godine

@Majstor Kvarisa Autu osim DPF-a nista ne fali, ide kao zmaj, odradili smo generalku kod drugara u ovlascenom servisu. Skinut je zato se domacim lopovskim placevima isplati da ga skinu i ucare 500-700-1000e a ovdasnjim ljudima nije frka ako auto nema DPF pa ne prave problem. Samo pregaze ECU, nema nikakvih gresaka i teraj. Jos ne moraju da se smaraju sa regeneracijom, milina. Al' dolazi to sve na naplatu pre ili kasnije.

Лујан

pre 3 godine

Увести лепо на техничком дијагностике које ће да траже параметре о раду катализатора и ДПФ филтера. Ако их нема уопште, значи да је скинуто и обрисани из мапе рачунара. Потровасмо се.

Dragan G

pre 3 godine

jtd@U Nemackoj se vec 10g mere cestice iz pdf filtera!!!!!!!!!!!!!!!! To je takozvani Abgas test AU ,prvo se on uradi i tek onda tehnicki,ako nije AU u redu nedobija se tehnicki!

Srbenda

pre 3 godine

Priča mi čovek koji je bio u Londonu poslovno nekoliko dana. Kaže kao da je otišao na planinu. Čudi se čudom a onda je saznao da je u Londonu zabranjeno korišćenje drva i uglja za grejanje još 60ih godina. Naravno to ne znači da treba skidati katalizatore sa vozila zato što se Srbi greju na drva, ugalj, pelet i ko zna šta još.

Šira slika

pre 3 godine

@Kratos
Tačno je da može da se reši, isto kao i problem sa loženjem svega i svačega za grejanje.

Ali ako se to reši kako bi trebalo, hoće li možda oni, kojima je "nametnuto" rešenje, pogrešiti kad budu koristili glasčki listić?
Jer su im "isterane" pare iz džepa. (Kako oni to gledaju)

Zamusli da napraviš analizu:
Koliko % stanovnika Beograda koji imaju centralno grejanje vozi neispravan automobil.

Da li bi smeo da kažeš da je to mali % ?

90% ljudi u Srbiji ne poštuje POJEDINA pravila ponašnja...gde im odgovara oni poštuju ( i kukaju na one koji ih ne poštuju) a gde um ne odgovaraju pravila, oni ih ne poštuju...

bole

pre 3 godine

A to sto je WV varao na testovima izduvnih gasova paprodju tehnicki kao nezagadjivaci a posle .....i ko sve nije od tih proizvodjaca

buha

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?
(Srki, 10. mart 2021 09:35)

Srki, pijavico drustva, logika ti je na nivou deteta koji hoce da izbegne bilo kakvu odgovornost.

Kratos

pre 3 godine

@(Šira slika, 11. mart 2021 09:59)

To od jula mogu da rese, te neispravne automobile da kazem. Dokazano automobili u gradovima su sporedni zagadjivaci i slazem se da i to treba smanjiti, ali fokus treba da bude prvo na glavnim zagadjivacima.

Karate

pre 3 godine

@(Srbenda, 11. mart 2021 12:09)

Naravno. EU ima stroga pravila. U Srbiji jedno pravilo vazi. Imas novca, sve je dozvoljeno. Zato cemo placati penale velike, je zagadjujemo vazduh ostatku Evropi.

TFT

pre 3 godine

Лујан, 11. mart 2021 08:27)

Ajde nemoj lupetati zivim u Nemackoj i jos nisam video da se masovno voze el automobili ima ih to je neminovno ali u jako malom broju...

Radijator

pre 3 godine

Kljucno pitanje za sve Srbe je da li mi uopste volimo svoju zemlju...????!!!
(Kobi, 11. mart 2021 06:48)

A da li ona voli nas?

Miroslav

pre 3 godine

Jedan je napisao kako ce posle da izlazi dim iz auspuha kad skines katalizator... Pa dim ume da izlazi i sa katalizatorom a da ne bude emisija gasova veca od dozvoljene ili moze da se ne vidi dim a emisija je veca. Znaci, to nije komentarisao vozac. Drugo, pominju zagadjenje? Zimi kazete da ljudi loze pa zagadjuju a posto leti to ne mozete da govorite, onda su automobili krivi. A bili su krivi i kada je bio policijski cas, nema saobracaja celog vikenda a lepo vreme pa nema ni lozenja. Dakle, sta zagadjuje??? Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.

Pera

pre 3 godine

Znajte da ćete proći tehnički pregled i registrovati auto, čim vas u saobraćaju primeti policija,a to je lako, obzirom da na svakom dodavanju gasa iz auspuha izlazi dim, poslaće vas na vanredni tehnički i onda ste obrali bostan. A imaju direktivu da letos masovno krenu u kontrolu.

student

pre 3 godine

Svaka cast. Samo da nije skupo.
(NN, 10. mart 2021 08:58)

"Svaka čast"!?

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?

mahat

pre 3 godine

@Zohan

Kako to ja smem da skacem iz padobrana, sto je slozices se vrlo rizican sport, a ne smem da se vozim nevezan? Te nelogicnosti bodu oci. Mislim ako cemo vec da brinemo tuduju brigu zasto je ne brinemo za padobrance, planinare pa na kraju i za skijase a brinemo je za to dal je neko vezan ili ne. Pre jedno godinu dana drugar je uleteo kolima u reku. Ni ogrebotinu nije imao, a prevrnuo je auto na krov. Da je bio vezan tesko da bi izasao. Sad mi ti kazi jel u pravu sto se ne vezuje?

tomy čubura

pre 3 godine

Znajte da ćete proći tehnički pregled i registrovati auto, čim vas u saobraćaju primeti policija,a to je lako, obzirom da na svakom dodavanju gasa iz auspuha izlazi dim, poslaće vas na vanredni tehnički i onda ste obrali bostan. A imaju direktivu da letos masovno krenu u kontrolu.
(Pera, 10. mart 2021 09:51)
biće i na svakom semaforu senzor pa kad prodjes a on izmeri cestice koje ispustas a onda kamera slika tablice i dodju ti na adresu da ti skidaju tablice ....
ne lupaj bre ....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje

Djoda

pre 3 godine

Zbog toga sto je ovo "hit na drustvenim mrezama" a ne krivicno delo zbog kojeg ce odgovorno lice biti uhapseno i sudski gonjeno nam je tako kako nam je. Kada se predugo zivi u blatu, onda nam ono manje smeta i bledi secanje koliko je lep osecaj biti cist.

al samo jedna je shvacas....

pre 3 godine

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?
(student, 10. mart 2021 09:35)

koji bre vazduh...zivis u srbiji, ovde je sve kontaminirano, plus ovi sto izlaze na izbore...vazduh je sitna riba...

SaleS

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!

fudbalista

pre 3 godine

Da li znate koliko ljudi godišnje umre od raka koji je direktna posledica zagađenja iz vazduha? Zašto u prometnim (nižim) delovima grada ima više bolesnih? Zašto bi nemci (nakon opsežnog istraživanja) zabranili automobilima pristupe gradskim jezgrima ili ograničili pristup naplaćivanjem ulaza? Ako živite u centru grada, radite tamo, provodite veći deo dana, udišete godinama sr.. nja iz auspuha, ne možete doživeti duboku starost. Vazduh uzimamo 12 do 14 puta u minuti, bez hrane se može par dana i bez vode, bez vazduha samo par minuta.

bole

pre 3 godine

Sto posto se slažem.... MIRAS DA VEZES POJAS JER UGROZAVAS SAM SEBE OVI IDU U PLANINU I IZGUBE SE I ONDA POTROSE NA NJIH 200.000 € DA IH NADJU I SVI SLAVE ....KO JE OVDE LUD ?

Majstor kvariš

pre 3 godine

Autu osim DPF-a nista ne fali, ide kao zmaj, odradili smo generalku kod drugara u ovlascenom servisu. Skinut je zato se domacim lopovskim placevima isplati da ga skinu i ucare 500-700-1000e a ovdasnjim ljudima nije frka ako auto nema DPF pa ne prave problem. Samo pregaze ECU, nema nikakvih gresaka i teraj. Jos ne moraju da se smaraju sa regeneracijom, milina. Al' dolazi to sve na naplatu pre ili kasnije.
(Zer01, 10. mart 2021 16:38)

Ma znam celu priču, slušam je svaki dan. I svaki od ovih što dolaze kod mene se kune da je baš njemu prava kilometraža, motor ko bombona i sl. U svašta ljudi veruju. Živim od takvih. Da su valjali vozili bi se i dalje u Nemačkoj, Švici, Holandiji itd... A to što se skida, uglavnom se skida još tamo, pre nego li auto udje u zemlju, a skida se zato što niko ne bi ni kupio auto sa light show-om na instrumentalci i auto koji nema snage da se mrdne i radi kao traktor.
Jedinu pametnu stvar koja ova zemlja može (i mora) da uradi je da zabrani uvoz dizelaša.

Zer01

pre 3 godine

Razumem da narod nema para ali te cestice ulaze duboko u pluca i izazivaju rak. Prvo ce da nadrlja sam vlasnik a onda i ljudi koji se cesto voze u takvom vozilu. Ja sam skoro kupio dizela kome je skinut DPF a katalizator je u sklopu istog. Znao sam da je to slucaj ali mi se svideo auto pa sam narucio nov, zamenski DPF sa eBay-a, eno ga na carini trenutno. Izacice 600 EUR sa carinom i PDV-om. Da je ova drzava pametna pa da da neke olaksice na uvoz ovakvih delova. Neko ko zivi u EU bi ga platio samo 300 EUR sa sve shipping-om. Glupa vlast i glup narod koji vise voli da se otruje samo da bi imao neku iluziju standarda...

Zer01

pre 3 godine

@Majstor Kvarisa Autu osim DPF-a nista ne fali, ide kao zmaj, odradili smo generalku kod drugara u ovlascenom servisu. Skinut je zato se domacim lopovskim placevima isplati da ga skinu i ucare 500-700-1000e a ovdasnjim ljudima nije frka ako auto nema DPF pa ne prave problem. Samo pregaze ECU, nema nikakvih gresaka i teraj. Jos ne moraju da se smaraju sa regeneracijom, milina. Al' dolazi to sve na naplatu pre ili kasnije.

Majstor kvariš

pre 3 godine

Razumem da narod nema para ali te cestice ulaze duboko u pluca i izazivaju rak. Prvo ce da nadrlja sam vlasnik a onda i ljudi koji se cesto voze u takvom vozilu. Ja sam skoro kupio dizela kome je skinut DPF a katalizator je u sklopu istog. Znao sam da je to slucaj ali mi se svideo auto pa sam narucio nov, zamenski DPF sa eBay-a, eno ga na carini trenutno. Izacice 600 EUR sa carinom i PDV-om. Da je ova drzava pametna pa da da neke olaksice na uvoz ovakvih delova. Neko ko zivi u EU bi ga platio samo 300 EUR sa sve shipping-om. Glupa vlast i glup narod koji vise voli da se otruje samo da bi imao neku iluziju standarda...
(Zer01, 10. mart 2021 10:26)

Hajde prijatelju, razmisli malo zašto su dpf i katalozator uopšte skinuti sa tvog auta. Dpf se sam čisti, a moguće je i mašinsko čišćenje koje nije skupo. Šta misliš? Da nije možda problem u umornom motoru kome je duša u nosu pa mu sve smeta? Neće ti mnogo pomoći ti zamenski delovi.

pavle

pre 3 godine

Ukupan udeo zagađenja od motornih vozila nije veći od 4% prema tome, ovde se radi o čistoj pljački od strane otete države. A zna se ko ju je oteo ...

Petar

pre 3 godine

....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje
(tomy čubura, 10. mart 2021 17:15)

Važi.

MoraRucno

pre 3 godine

Drzava i poreska bi trebalo da preceslja poslovanje ljudi na kupujemprodajem. Toliko ima prodaje na crno da je smesno juriti freelancere koji ne ugrozavaju ekonomiju unosenjem deviza, dok ovi sto prodaju robu preko kupujemprodajem zgrcu velike pare bez placanja poreza. Mogli bi i da pritisnu sam sajt da oni vode racuna ko sta tu radi.

Srki

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?

ccc

pre 3 godine

E jest', baš će sad neko da se trti da seče auspuh, stavlja ovaj rent-a- katalizator, pa da ga skida, opet vari auspuh i da ga vraća iznajmljivaču. Ili ga staviš ili ne...

Milojko

pre 3 godine

Ja ovo podrzavam ali samo iz jednog razloga, a to je da je ova drzava jednostavno prevrsila svaku meru sa zavlacenjem ruku u dzepove gradjana! Registracija kod nas kosta kao u Nemackoj, gorivo isto, jedina smo zemlja u Evropi cije stanovnistvo daje 80% primanja za osnovne zivotne namirnice a oni uvode kontrole auta kao da smo NASA. I jos nesto, cemu sluzi Agencija za bezbednost saobracaja? Njihovu potvrdu morate da imate kada uvozite auto, zasto nisu kontrolisali uvoznike unazad godinama da li auta imaju DPF? Nego zmurili a onda, znajuci da 90% uvoznih auta to nema, setili se kako ce sad da namaknu pare za lidera u regionu. Fuj...

123

pre 3 godine

Zbog toga sto je ovo "hit na drustvenim mrezama" a ne krivicno delo zbog kojeg ce odgovorno lice biti uhapseno i sudski gonjeno nam je tako kako nam je. Kada se predugo zivi u blatu, onda nam ono manje smeta i bledi secanje koliko je lep osecaj biti cist.
(Djoda, 10. mart 2021 09:28)

Nije krivicno delo.Vlasnik iznajmljuje na minimum 48h, ali ako hoces celu godinu,dve,tri, nije problem .Samo da plati porez i sve legalno.

KimiRaikonen

pre 3 godine

Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)
----------------
Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.

Mix

pre 3 godine

"Svaka čast"!?

Zbog čega se posle ti i ljudi koji su ti dali pluseve, žalite na zagađen vazduh?
(student, 10. mart 2021 09:35)
Zbog toga sto bi DPF I KATALIZATOR trebalo staviti na TENT,Zelezaru,RTB Bor i individualna lozista,koja zagadjuju 95%,a samo 5% automobili.Ali je ovako lakse udariti po dzepu.

Vot iss yo nem

pre 3 godine

Koja smo mi beda, u svakom pogledu.
(Kaluđer, 10. mart 2021 09:40)

Strpi se da botovi pojedu sendvič pa ćeš videti koji smo ekonomski tigar, samo što nisi još svestan toga.

Straight Outta München

pre 3 godine

Kada bi ljudi u Srbiji bar deo sposobnosti ulozili u to kako da budu produktivniji, a ne kako da “zeznu” sistem, BDP binsigurno porastao bar 8-9%...

Pera

pre 3 godine

"biće i na svakom semaforu senzor pa kad prodjes a on izmeri cestice koje ispustas a onda kamera slika tablice i dodju ti na adresu da ti skidaju tablice ....
ne lupaj bre ....moj brat 5 god u nemackoj registruje auto sa praznim dpf om a rodjak u francuskoj ga i nema i bez problema registruje"

I onda je mrmot zamotao čokoladu.

joca

pre 3 godine

@ccc Vidi, ta usluga za moj auto košta 2.000 dinara godišnje. Katalizator košta oko 90.000 i daj Bože da potraje 10 godina. Tu prestaje svaka priča oko toga ko će da se trti da seče auspuh stavlja katalizator i posle ga skida. Pa majstor sve to odradi za pare, ti ništa ! Tvoje je da daš tih 2.000 i ćao !

Almejda

pre 3 godine

Osnovno pitanje je kako je uvezen auto bez tih katalizatora. Ako je uvezen kao ispravan, na osnovu čega sad traže katalizator? Da se razumemo, organski ne podnosim dizele, ali čisto zdravorazumski postavljam pitanje.

acca

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!
(SaleS, 10. mart 2021 10:16)

Evropa nece Kineze, zato sto ce da ih pojedu,zato njih nece da puste u Evropu!

Glava

pre 3 godine

Djoda, 10. mart 2021 09:28
A zasto je krivicno delo? Kao sto rece covek u komentarima, zakon nalaze da katalizator postoji na tehnickom, a ne izmedju dva tehnicka, tako da... Tome jedino na put moze da se stane sa vanrednim tehnickim pregledom.
I da se ne lazemo, veci problem zagadjenja prave toplane i cuda nego saobracaj! Odakle bio onako zagadjen vazduh kad smo imali policijski cas?! Nije bilo toliko vozila na ulicama... Nego najlakse optuziti narod. Ja bi rado vozio nesto na struju, a standard mi je tacno toliki da mogu JEDVA da se nakrpim za trotinet elektricni, tako da....

Лујан

pre 3 godine

Ukupan udeo zagađenja od motornih vozila nije veći od 4% prema tome, ovde se radi o čistoj pljački od strane otete države. A zna se ko ju je oteo ...
(pavle, 10. mart 2021 15:32)
Јесте, али сви ти ауспуси су у граду на гомили и трују. Еј бре у Немачкој по градовима прелазе људи масовно на електромобиле, држава даје субвенције, пуњачи на сваком ћошку. А у Србији смрди на улицама као да смо у 1970-тима...

kD

pre 3 godine

Podrzavam ovo najmanje iz dva razloga: 1. zivimo u zemlji koja je rupa, pa je normalno da ljudi nemaju novca da kupuju nove automobile koji imaju katalizatore,ali i nemaju novca da ugrade nov u svoj polovan automobil. Obicno se kupuju stara vozila bez kat.isto zbog nedostatka novca.
2. I ako imate kat.ukrasce vam ga neka secikesa sa vozila, a policija normalno nece nista uraditi povodom toga. Ako ga vi uhvatite dok krade i ucinite pravdu sebi i drugim postenim ljudima tako sto cete polomiti oba lakta i oba kolena djubretu koje krade, e onda ce policija uraditi svoj posao i vi ste gotovi.
Kako god mora da imas kat.na autu a drzava ti nije obezbedila uslove da ga imas, pa sta drugo da ocekuju?

Лујан

pre 3 godine

Увести лепо на техничком дијагностике које ће да траже параметре о раду катализатора и ДПФ филтера. Ако их нема уопште, значи да је скинуто и обрисани из мапе рачунара. Потровасмо се.

Rhynchinoi

pre 3 godine

@srki: Ovako mali Djokica zamislja pravo - procita jednu recenicu i upise je kao 11. zapovest.
Sta ces sa ostalim clanovima zakona o saobraznosti voizla, o prijavi modifikacija, o atestu novih dzidza bidza koje nisu predvidjene za taj model i slicnih trica i kucina devinisanih sirom ?

hocu svoj deo, necete da me prevarite

pre 3 godine

Ja sam ovo predvideo u jednom komentaru pre par meseci i dobio dosta negativnih ocena.
(milovan, 10. mart 2021 15:41)

A sad si dosao po procenat od iznajmljivanja?

nijenego

pre 3 godine

Nema od ovoga nista. Zivi bili pa videli. Negde sam cuo-procitao da u Srbiji ima oko milion automobila koji nece moci da prodju tehnicki. Evo,tacno da je u pitanju samo 500000 vozila,sta mislite,da li ce drzava,osiguravajuce kuce moci da se oproste od takvog kolaca? Da,naje...e oni sto budu registrovali od 5-og do tamo recimo najkasnije pocetka avgusta..i onda ce se vec naci nacin da se tehnicki namontira ili ce vladajuca garnitura prosto reci-puj pike ne vazi,zamrzavamo odluku jerbo sad ce izbori a mi mnogo volemo fotelje pa eto da budemo i spasioci i da nam se guza bar jos jedan mandat cmari u fotelji.

buha

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?
(Srki, 10. mart 2021 09:35)

Srki, pijavico drustva, logika ti je na nivou deteta koji hoce da izbegne bilo kakvu odgovornost.

Dejan

pre 3 godine

Kada bi država htela da reši problem zagađenosti to bi mogla nizom mera i rešenja a ne novim i novim nametima! Šta reći o odnosu države prema vozilima na gas!?
Većina ljudi koji voze ovakva vozila se pre ili kasnije vrate na benzin jer je ekonomski potpuno neopravdano da koriste gas!?
U zemlji u kojoj se čovek konstantno oseća da mu država podmeće i da ga vara nije nikakvo čudo da pojedinac pokušava da uzvrati istom merom!
Neka se jednom ova zemlja prema nama postavi pošteno i da mi to i vidimo pa ćemo verovatno početi da menjamo odnos!!

Boki

pre 3 godine

Kad policija ne radi svoj posao. Samo treba lepo da otvore oglase i pitaju vlasnike ovih katalizatora da dokažu odakle im. 99% da su kradeni. Slično i sa krađom bakarnih kablova. Ne jure se lopovi na ulici, već na mesu oktkupa sekundarnih sirovina.

rebro

pre 3 godine

@kole Deu, Vi u Nemačkoj svake godine registrujete auto?
U Češkoj se samo jednom registruje svaki auto, a tehnički se radi na svake 2 godine za polovan auto i nakon 4 godine za nov. Porez na auto ne postoji. Deru Vas u toj Nemačkoj.

Jtd

pre 3 godine

Svaki auto sa ispravnim EGR i probušenim DPF prolazi tehnički pregled ako mu je motor ispravan. Razlog je što DPF služi za smanjenje čestica čađi a nema odgovarajuće opreme za merenje. Tek sledeće godine merenje čađi prva u EU namerava da počne Holandija, a Nemačka još nije donela odluku. EGR služi da smanji NOx emisiju tako što smanjuje temperaturu u cilindrima. Ta emisija se može izmeriti, a da li će to biti kriterijum za prolaz tehničkog pregleda niko ne objavljuje.

jo

pre 3 godine

Lopovluk, bahatost,gramzivost i potreba vlasti da iz svog naroda iscedi i zadnji dinar danas je najveca a nas narod je veoma domisljat i kreativan u odgovoru na bezobrazluk pa cemo videti ko ce dalje...

Haha

pre 3 godine

Citajuci komentare jedino se moze zakljuciti da je ovaj narod sam kriv za blato u kome se valja.
(drvobradi, 10. mart 2021 18:34)

Sustina. Bravo.

Dragan G

pre 3 godine

@Petar.Nemoj narod da lazes!U Nemackoj mora da ga prikljuci na aparat,pa ako nema dpf ili katalizator onda nedbija tehnicki!To ima i saobracajna policija!Oni ti odmah oduzimaju auto!

Rhynchinoi

pre 3 godine

@srki: Ovako mali Djokica zamislja pravo - procita jednu recenicu i upise je kao 11. zapovest.
Sta ces sa ostalim clanovima zakona o saobraznosti voizla, o prijavi modifikacija, o atestu novih dzidza bidza koje nisu predvidjene za taj model i slicnih trica i kucina devinisanih sirom ?

Boki

pre 3 godine

Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)
----------------
Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.
(KimiRaikonen, 10. mart 2021 10:55)

@kimiRaikonen
Vidis da se čovek šali

Mitar

pre 3 godine

Ne mulja se samo u Srbiji, kod nas u BiH te smatraju budalom ako imas katalizator, pa mozes dobiti 150+ eura za isti :)

Komsija koji zivi i radi u GER, bavi se prevozom putnika, preko 10 kombija, prije svakog tehnickog namontira DPF, ucita software, stavi nove diskove, plocice i premaze pod, trapove... kobitom, valjda ne smije imati hrdje.
Kad prodje tehnicki, obrnuta procedura, sem sto ne ljusti kobit, stari diskovi i plocice mogu jos :)

Najvaznija stavka je vracanje kilometraze prije tehnickog, buduci da svaki kombi predje oko 150k km godisnje, to se koriguje na oko 30k km.

Ti kombiji za nase uslove izgledaju kao novi :),
stari su 3-4 god i imaju oko 100k na satu.

maxy

pre 3 godine

Jedan je napisao kako ce posle da izlazi dim iz auspuha kad skines katalizator... Pa dim ume da izlazi i sa katalizatorom a da ne bude emisija gasova veca od dozvoljene ili moze da se ne vidi dim a emisija je veca. Znaci, to nije komentarisao vozac. Drugo, pominju zagadjenje? Zimi kazete da ljudi loze pa zagadjuju a posto leti to ne mozete da govorite, onda su automobili krivi. A bili su krivi i kada je bio policijski cas, nema saobracaja celog vikenda a lepo vreme pa nema ni lozenja. Dakle, sta zagadjuje??? Sto se mene licno tice, zabranio bih automobile starije od 3 god. Tako bi svi kupovali nova, koristili do tri god. pa ponovo nova. Ali Vi sami kukate na automobile, kao da su oni krivi za zagadjenje, i treba da Vas deru na tehnickom.
(Miroslav, 10. mart 2021 10:20)

Šta zagađuje. Pa evo, npr. u Beogradu zagađuje deponija u Vinči u kojoj često se često samozapali zbog velike količine metana. Takođe, emituje i druge gasove. Obodni delovi Zvezdare se prosto povremeno guše od ovog dima koji ima miris topljene plastike.
Ispod pančevca često gore automobilske gume i taj crni dim se može videti sa nekoliko kilometara udaljenosti, a pančevac je nakoliko kilometara od centra grada???
Periferni delovi Beograda se prosto guše u dimu sumpronih jedinjenja u grejnoj sezoni koji potiče od vlažnog i niskokaloričnog uglja.

Verujem da svako za svoje mesto može napisati bar nekoliko zagađivača koji više zagađuju od automobila.

Coyote

pre 3 godine

Vic. Ne mozes samo da stavis katakizator. Treba i lambda sonda i softverski da je povezano sve. Tako da to nije rešo u struju fazon.

Лујан

pre 3 godine

Drzava i poreska bi trebalo da preceslja poslovanje ljudi na kupujemprodajem. Toliko ima prodaje na crno da je smesno juriti freelancere koji ne ugrozavaju ekonomiju unosenjem deviza, dok ovi sto prodaju robu preko kupujemprodajem zgrcu velike pare bez placanja poreza. Mogli bi i da pritisnu sam sajt da oni vode racuna ko sta tu radi.
(MoraRucno, 11. mart 2021 08:00)
А тек аутоплацеви? Продају кола за 5000е а књиже да је продат за 1000е.

Dragan G

pre 3 godine

jtd@U Nemackoj se vec 10g mere cestice iz pdf filtera!!!!!!!!!!!!!!!! To je takozvani Abgas test AU ,prvo se on uradi i tek onda tehnicki,ako nije AU u redu nedobija se tehnicki!

Gagi

pre 3 godine

@Dragan G
jtd@U Nemackoj se vec 10g mere cestice iz pdf filtera!!!!!!!!!!!!!!!! To je takozvani Abgas test AU ,prvo se on uradi i tek onda tehnicki,ako nije AU u redu nedobija se tehnicki!
(Dragan G, 11. mart 2021 09:02)

A iz Worda i Exela jel isto mere čestice?

stefan

pre 3 godine

Ovo se 100% neko sprda, kad majstori u današnje vreme imaju bolju stanicu nego lekari specijalisti, npr jedan moj komšija se sprdao u svojoj radionici i kaže mi da je zarađivao preko 2000e.

dule

pre 3 godine

a država bi mogla malo da se potrudi pa da spreči krađu istih.
država nije u stanju da uhvati lopove pa ja moram da kupujem drugi....zašto ih onda plaćamo?

Sloba

pre 3 godine

Pre 5 godina kupim polovni auto sa ugradjenim plinom. Prosle godine doslo vreme za reatest. Odem kod majstora da pogleda treba li sta da menjam kad on pregleda auto i saopsti mi. Fali ventil na izlazu iz boce. Kako bre fali pitam. Kaze verovatno je prethodni vlasnik dogovorio sa servisom u kome su mu ugradjivali plin da se vrati posle atesta da mu skinu taj ventil i da mu vrate 50e.Kaze to se cesto radi jer postoji jos jedan takav ventil kod motora i ovaj drugi nije neophodan a dugo vremena nije bio ni obavezan.

Auto mafija,( ne klasicna kradja vec UVOZ,I FAMOZNA CARINA i razne mucke ,muljanja sa istim) ukrade od svih nas na stotine milona i opet im malo pa skidaju i katalizatore na placevima pre prodaje

pre 3 godine

Ne sporim da pojedini skidaju katalizator na svom autu , ali ipak velika vecina koja nema kataliozator na svome autu je takvo vozilo kupila,kao sto sam i ja... jbg

Dragan.G

pre 3 godine

@Rebro!Sto pises o stvarima a neznas!U Nemackoj se kola samo jedanput registruju,prvi tehnicki posle tri godine,a posle svake druge!Porez za auto je oko 150eur godisnje!
U Nemackoj nepostoji putarina za auta!

Šira slika

pre 3 godine

@pavle
Zaista samo 4%? Ok,neka je tako.

A koliko % zagađenja tvojih pluća pravi neispravan automobil u trenutku kada prođe pored tebe i ti to udahneš? Ili još "bolje", kada to udahne tvoje dete?

Nema ovde sreće...
Postoji hrana za jelo i hrana za prodaju.
Postoje veliki (a malo plaćeni automobili) koji ne troše puno goriva (budale iz EU ih prodale a automobilima ništa ne fali...)

Vaspitavanje odraslih je izgleda potrebnije od vaspitanja dece

TFT

pre 3 godine

Лујан, 11. mart 2021 08:27)

Ajde nemoj lupetati zivim u Nemackoj i jos nisam video da se masovno voze el automobili ima ih to je neminovno ali u jako malom broju...

Srbenda

pre 3 godine

Priča mi čovek koji je bio u Londonu poslovno nekoliko dana. Kaže kao da je otišao na planinu. Čudi se čudom a onda je saznao da je u Londonu zabranjeno korišćenje drva i uglja za grejanje još 60ih godina. Naravno to ne znači da treba skidati katalizatore sa vozila zato što se Srbi greju na drva, ugalj, pelet i ko zna šta još.

Karate

pre 3 godine

@(Srbenda, 11. mart 2021 12:09)

Naravno. EU ima stroga pravila. U Srbiji jedno pravilo vazi. Imas novca, sve je dozvoljeno. Zato cemo placati penale velike, je zagadjujemo vazduh ostatku Evropi.

Avaya

pre 3 godine

Боље осигурајте ауто од вандализма или крађа, јербо има да буде катализатори/ДПФ главна роба летос, макар неке паре да добијете, поготову власници возила из VW групе...

onako

pre 3 godine

kole Deu, 10. mart 2021 10:33

da se nelazemo:
ili si nekom platio da te pusti preko tüv, moguce ali malo verovatno.
ili su uneli u papire izmenu i sada placas veci porez i nesmes ulaziti u naseljena mesta koja su zelena zona.

pant-La

pre 3 godine

Ne mozes da registrujes auto u srbistanu?! Ahaha
aj, jos neki vic.. Ovde mozes sta hoces, samo treba imas co'eka.. Npr zgazis pijan nekog na pesackom i pobegnes.. I?
Pa, nikom nista.. Ne platis ni sahranu.. Zaboravljate gde zivimo..

Srbenda

pre 3 godine

Priča mi čovek koji je bio u Londonu poslovno nekoliko dana. Kaže kao da je otišao na planinu. Čudi se čudom a onda je saznao da je u Londonu zabranjeno korišćenje drva i uglja za grejanje još 60ih godina. Naravno to ne znači da treba skidati katalizatore sa vozila zato što se Srbi greju na drva, ugalj, pelet i ko zna šta još.

bole

pre 3 godine

A to sto je WV varao na testovima izduvnih gasova paprodju tehnicki kao nezagadjivaci a posle .....i ko sve nije od tih proizvodjaca

cobe

pre 3 godine

''Ta prevara služi onima koji ne mogu da prođu tehnički pregled zbog nedostatka tog dela, a skupo im je da ga ugrade.'' - u suštini nije reč o prevari, jer zakon nalaže da je vozilo opremljeno katalizatorom u vreme tehničkog pregleda, a ne i tokom perioda između dva tehnička pregleda, odnosno registracije.
Drugo, nije samo reč o ceni dela, već o tome da će ga neko ''drugi'' sigurno ''pozajmiti'' sa vašeg vozila kao što su to već dva puta uradili sa moje Astre G. Posle tog drugog puta sam stavio cev, iznajmiću katalizator, a policija neka radi svoj posao...puni su oglasi ljudi koji prodaji katalizatore, sve sa fotografijama gomile istih...možda njih obići i videti odakle im toliko broj polovnih katalizatora na prodaju?
(Srki, 10. mart 2021 09:35)

Srki, pijavico drustva, logika ti je na nivou deteta koji hoce da izbegne bilo kakvu odgovornost.
(buha, 11. mart 2021 08:26)

Ja razumem Srkija, i meni su maznuli kat sa Astre G, i sad cu jos biti ja kaznjen sto se to masovno krade.

Sunce Slobode

pre 3 godine

Ko će ljudima da da novac za ta prva nova kola?
Kad napune 3 godine šta se onda radi sa tim kolima? Bacaju se, spaljuju se, recikliraju.....:)
Molim za obrazloženje ovakve teorije.
(KimiRaikonen, 10. mart 2021 10:55)

Prodajemo Nemcima.

akom

pre 3 godine

Jeste pametna ideja, treba pomoći ljudima, a zeznuti ovaj lopovski sistem. Uvode tu neka pravila za tehnički, eko takse, a šta im rade njihovi kinezi, koje su doveli ovde da otvaraju fabrike?!?!Još im i plaćaju da nas truju. Zato kinezi i ostali kapitalisti i dolaze kod nas, jer nikakve ekološke norme ne moraju da ispoštuju...a Evropa i svet ih neće baš zbog toga, a i oni zbog toga tamo i ne mogu!!!
(SaleS, 10. mart 2021 10:16)

Evropa nece Kineze, zato sto ce da ih pojedu,zato njih nece da puste u Evropu!
(acca, 10. mart 2021 22:48)

E sad neće ni nas verovatno...

GameStop

pre 3 godine

Sa Pežo 406 mi ukrali katalizator. Nov 750 EUR. Univerzalni 100 eur sa montazom. Ceo auto vredi 1400 eur. Ako i toliko.

Još nekoliko ovde pise o istim iskustvima.

To se rešava privođenjem svih kod kojih se zateknu polovni katalizatori i zabraniti otkup katalizatora uz kaznu zatvora. Vazduh bi nam bio čistiji.

Zer01

pre 3 godine

@Srbenda Ja sam bio u Londonu prosle godine i istina je da je vazduh kao na planini. Smucilo mi se kada sam se vratio u Beograd. Osim toga znate da ste usli u vazdusni prostor Srbije kada vidite ogroman dimnjak na horizontu kako izbacuje dimcinu kilometar u visinu.

Kratos

pre 3 godine

@(Šira slika, 11. mart 2021 09:59)

To od jula mogu da rese, te neispravne automobile da kazem. Dokazano automobili u gradovima su sporedni zagadjivaci i slazem se da i to treba smanjiti, ali fokus treba da bude prvo na glavnim zagadjivacima.

Šira slika

pre 3 godine

@Kratos
Tačno je da može da se reši, isto kao i problem sa loženjem svega i svačega za grejanje.

Ali ako se to reši kako bi trebalo, hoće li možda oni, kojima je "nametnuto" rešenje, pogrešiti kad budu koristili glasčki listić?
Jer su im "isterane" pare iz džepa. (Kako oni to gledaju)

Zamusli da napraviš analizu:
Koliko % stanovnika Beograda koji imaju centralno grejanje vozi neispravan automobil.

Da li bi smeo da kažeš da je to mali % ?

90% ljudi u Srbiji ne poštuje POJEDINA pravila ponašnja...gde im odgovara oni poštuju ( i kukaju na one koji ih ne poštuju) a gde um ne odgovaraju pravila, oni ih ne poštuju...

Radijator

pre 3 godine

Kljucno pitanje za sve Srbe je da li mi uopste volimo svoju zemlju...????!!!
(Kobi, 11. mart 2021 06:48)

A da li ona voli nas?