Aktuelno

Ponedeljak, 25.11.2019.

12:45

Najprodavaniji automobil u Švajcarskoj je jedna Škoda

Najprodavaniji automobil u Švajcarskoj je jedna Škoda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

kik

pre 6 godina

Vrlo niska cena u odnosu na original, Golf, tako da je to presudilo.
(C i n i k, 26. novembar 2019 10:20)

Octavia je zadnjih nekoliko mjeseci skuplja od Golfa u vecini evropskih zemalja.

Miroljub

pre 6 godina

@Škoda se kod nas zapatila kao službeno vozilo, ne samo državni i javnih preduzeća već i privatnih firmi, i u prethodnoj i u sadašnjoj mojoj firmi se službeno voze Škode. Korporacije imaju drugačije kriterijume od fizičkih lica kada kupuju vozila, one traže da vozilo prezentuje njihove korporativne norme, da su poslovni, ozbiljni i racionalni, da ne troše na luksuz, status i kič. Tu se sterilna Škoda idealno pozicionirala.
(Bane, 26. novembar 2019 10:10)

Podseti me na pricu jednog Engleza konsultanta, koji ima kod kuce dva Bentlija, ali za poslovne svrhe uvek se voza u Volvou. Objasnjenje, ako ode u Bentliju nece mu dati posao, mislice da hoce da naplati previse. Kad ode u Volvou, vide da je neko kome dobro ide i da je otprilike to sto on trazi realna cena za njegove usluge. Kaze, kad bih otisao u Vauxhall-u (Opel) ne bih dobio ni 50% trazene cifre.

P.S. Inace za one sto pominju negativne kamatne stope u CH, to je ako imate vise od 500.000 ili milion na racunu, zavisno od banke, Vi placate kamatu banci na lezanje para, tj. skidaju vam kamatu za cuvanja para u banci, tako da na kraju godine imate manje nego sto ste odneli u banku.

DC

pre 6 godina

@GuGa: Koliko znam, tipičan Balkanac radije vozi 20 godina star model nemačke svete trojice nego li da bude viđen u Dačiji.
@Cinik: Pogledaj cenu pristojno opremljene Octavie na švajcarskom konfiguratoru pre nego što prokomentarišeš, a tamo je većina jako dobro opremljena. Octavia je samo malo jeftinija od Golfa, a imajuću u vidu nivoe opreme, skoro je uvek za te pare moguće uzeti i nešto slabije opremljenog Golfa. O drugim vozilima iz segmenta da ne govorimo.

NIKOLA

pre 6 godina

Ovde neki po prodaji Oktavije generalizuju ukus Švajcaraca.Kako da ne,gde je podatak koliko je fizičkih lica pazarilo iste,dalje na drugom mestu za manje od dve hiljade je Tiguan, blizu je Golf pa dva Mercedesa.Oktavija svuda se pozicionira i kao često službeno vozilo a npr Tiguan i ova dva Mercedesa malo mnogo teže.

vest od juče ...

pre 6 godina

TÜV REPORT: Pouzdanost 4-5 godišnjih automobila, važna za kupnju rabljenih

Porsche 911 ukupno najbolji, Opel Mokka najpouzdaniji SUV, Mercedes-Benz B-klase monovolumen, Mazda 2 najbolja u nižoj klasi, Mercedes-Benz A-klase kompakt, Audi A6 najbolja limuzina i premium, Peugeot 308 pouzdaniji od Volkswagen Golfa, šokantno, na dnu je Škoda Octavia!
TÜV (Technischer Überwachungsverein), krovno njemačko udruženje za tehnički nadzor, pandan našem CVH, nadzire rad stanica za tehnički posjeduje zanimljivu banku podataka koja je dragocjena za sve koji prate stanje u auto-branši, kupuju i prodaju automobile.

Za ovu su godinu obrađeni podaci više od devet milijuna vozila iz kojega se može pročitati sve bitno. Prvo, prosječna starost automobila i na njemačkim cestama stari. U usporedbi s rekordnom 2009., kad je prosječna starost po prvi put pala na manje od osam godina (7,9), ove je godine to 9,5 godina.

Podaci su obrađeni po kategorijama, a izdvajamo za naše kupce najzanimljiviju kategoriju, vozila starih četiri do pet godina, kad im se prodajna cijena prepolovi, a zadržavaju većinu bitnih svojstava i pružaju najbolji omjer plaćenog i dobivenog.

Ima zanimljivih stvari, posebice sljedeće: u ‘Golf klasi’ Toyota Auris i Peugeot 308 su pouzdaniji od Volkswagen Golfa, a na dnu pouzdanosti su kod nas vrlo cijenjeni Opel Insignia i Škoda Octavia..."

Bane

pre 6 godina

Evo sada će neki lokalni pametnjakovići da nam objasne kako Octavia nije ništa posebno, a realno je izvanredan odnos uloženog i dobijenog.
(Milivoje, 25. novembar 2019 14:24)

Evo da ja preuzmem ulogu tog lokalnog pametnjakovića, ne da bih objasnio kako Oktavija nije ništa posebno, Oktavija je ok auto, već kako je Oktavija daleko od idealanog odnosa uloženog i dobijenog. Naravno sve na bazi zvaničnih statističkih podataka doduše u Srbiji.

Ako gledamo ukupan broj prodatih vozila i fizičkim i pravnim licima u Srbiji na prvom mestu je Fiat, i to isključivo iz razloga ubrajanja i lakog komercijalnog programa. Na drugom mestu je Škoda, ali po prodaji samo putničkih vozila je prva.

Međutim, ako gledamo ukupan broj prodatih automobila samo fizičkim licima, Fiat je opet prvi, a Škoda nije čak ni u prvih 10. Šta nam to govori, fizička lica, narod, za svoje pare, iz svog džepa ne kupuje Škode, znači oni ga nisu prepoznali kao nekakav best buy i idealan odnos uloženog i dobijenog. Na drugom mestu iza Fiata po prodaji fizičkim licima je Opel.

Škoda se kod nas zapatila kao službeno vozilo, ne samo državni i javnih preduzeća već i privatnih firmi, i u prethodnoj i u sadašnjoj mojoj firmi se službeno voze Škode. Korporacije imaju drugačije kriterijume od fizičkih lica kada kupuju vozila, one traže da vozilo prezentuje njihove korporativne norme, da su poslovni, ozbiljni i racionalni, da ne troše na luksuz, status i kič. Tu se sterilna Škoda idealno pozicionirala.

Stojko

pre 6 godina

@Neko tamo daleko
Ti stvarno mislis da mozes da kupis auto iz VW grupacije koji je sasvim isti kao Pasat samo bolji i jeftiniji?
Pa to sto je jeftiniji znaci da su negde stedeli.
I mani se prica "pasat se sklapa u nemackoj a tamo su radnici skupi" jer svi znaju da to nije istina.

rog

pre 6 godina

Svajcarci kupuju i dacie ,nisu ljudi snobovi i bas ih briga za znacku sve dok im vise para ostane u novcaniku njima je ok..
(Pinjoe, 25. novembar 2019 14:00)

Isto tako Svajcarci, posle Luksemburga, voze automobile sa najvecom kubikazom po glavi stanovnima u Evropi. Toliko o stednji.

achitwn

pre 6 godina

Vozač, negativna kamata znaci da ljudi placaju da bi se pare drzale u Svajcarskoj.
(Max Power, 25. novembar 2019 22:34)
verovatno je mislio na investicione fondove gde mozes da dobijas ali gubis novac

Max Power

pre 6 godina

Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Jevrejsko i nemačko zlato je kad tad moralo da se potroši.Kamate na štednju oko nule, nekad čak i negativne,franak jak, a domaćih proizvođača kola nema.
(Vozač, 25. novembar 2019 16:19)

Vozač, negativna kamata znaci da ljudi placaju da bi se pare drzale u Svajcarskoj.

Neko tamo daleko

pre 6 godina

Što sam ja političar ako sam kupio Škodu Superb? Kupio sam pre 10 godina polovan auto star 3 godine i reko sam sebi sledeci će biti nov iz salona. Dva izbora Passat B8 ili Škoda Superb odlučio sam se za Škodu. Ista oprema kao passat,veci gepek od passata i manja cena i ljudi nisam se zajebo.

drasticna razlika

pre 6 godina

nisu ni svajcarci sto su nekad bili;)
(drasticna razlika, 25. novembar 2019 13:16)


ne,nego je Skoda postala OK auto..,
(K1P3, 25. novembar 2019 16:21)

izgleda da se obistinilo prorocanstvo moje supruge, ona niti vozi niti je auta zanimaju al' kad videla prvu oktaviju rekla je: skoda ce jednog dana da bude pravo auto;)

preferisco dirti addio

pre 6 godina

Vozis ono sto kosta otprilike onoliko koliko mozes da ustekas za 9 mjeseci (dakle suv kesh koji ti ostane za taj period) .. nebitno da li je lizing ili kesh kupovina, novo ili polovno.. i onda te auto ne boli ni za održavanje ni za osiguranje.. to je nepogresiv rezon .. jer auto je cist trosak plus gubi vrijednost jako brzo..
Uostalom sta fali skodama.. evo ja imam bmw ali vozio bih oktaviu, samo da je automatik..
Pametni su ti svajcarci :))

А. Петров

pre 6 godina

Е, ово нисам очекивао. У земљи где је Мерцедес к’о Стојадин... свака част и Шкоди и Швајцарцима што су нормални.

BDj

pre 6 godina

Tamo se vozi svašta i uglavnom se automobilima ne posvećuje posebna pažnja. Npr, kevin muž je Švajcarac i ceo život vozi BMW jer tako voli. Jednom prilikom je čak hteo da kupi isti BMW 3 koji je već vozio. Razlog - pa da malo promeni vozilo. Zamislite sad: isti proizvodjac, isti model, isti motor, ista boja... Ma sve isto!
Pitala ga kewa: "Pa ko ce znati da si kupio novi auto?",
a on mrtav 'ladan "Pa ja!"
Car!
Al' keva ne bi bila keva kad ne bi isterala svoje (ipak je Balkan u krvi) i natera ga da kupe 5-icu. I tako imaju oni tu 5-icu već 12-13 god i pitam ih ja prosle godine kada će kupiti nešto novije, a on opet mrtav ladan:"Što, ovaj mi je baš dobar!"
Ma car x 2, najbolji lik na svetu!!!

rani

pre 6 godina

Pa, oni su racionalni, pragmaticni, neiskompleksirani, cene svaki franak koji zarade, nemaju cuveni blam od voznje istocnjackih kola, kao neki, itd. Ja sam tamo prvi put vide Ladu Vestu, mi bogati to ovde nemamo! Nismo mi toliko siromasni materijalno, koliko mentalno, duhovno!

jaretina

pre 6 godina

lako je njima, imaju novca pa i ako se pokaju, mogu lako da isprave gresku i kupe nesto drugo.
(Zile, 25. novembar 2019 16:57)

znači, iz godine u godinu srljaju u greške? švajcarci?

kako da ne

pre 6 godina

Kodiaq ne ali Oktavia barem 70% flotna prodaja. Ako dodjete u Ch videcete masu Oktavia, ali i natpise na vratima, tj reklama za firmu. Zasto toliko Oktaviu, ne znam. Moguce da im daju neke dobre garancije. Sto se tice same zemlje mozete vidjati i Dacije, naravno nove i starost do 3-4 godine, one starije su odavno put Balkana. Pogotovo Svajcarci i sa sela, dosta voze Dacije Duster i Sandero. Uglavnom, ove nemacke ‘premijum’ ‘opasne’ brendove voze stranci u 90% slucajeva. Lako cete videti unutra zastavu Portugala ili nesto sa Balkana. Obavezno se ide za svoju zemlju u roku od ‘sto pre’ istim tim autom. Kroz Svajcarsku postovanje brzine i propisa, cim izadje gas u ‘patos’ i govori svima kako ne znaju da voze. Isti i Balkanci i Portugalci, nema razlike. Francuz se u 95% slucajeva da kupi Francuski auto (normalno), Nemac Nemacki( vw, opel, cak i skode), vozice nesto normalno, a Balkanac jede makarone da plati lizing njegove ‘azdaje’ Amg od 1000 franaka mesecno. I onda ce posle 2 godine da pokusava da proda i da kupi nesto jeftinije jer vidi da makarone ne drze, opet ce kupiti ‘opasnog’ nemca, ali jeftinijeg u fazonu ‘ma i ovaj je vrh, onaj dosadio’.

Milojica

pre 6 godina

Švajcarska počiva na mudrim i pametnim ljudima, koji vrednuju svoj rad i svoj franak i kupuju ono što najviše vredi za uložen novac. Verujem da tamo malo ko vozi auto, a kod kuće nema zavese... ili samo jedan par cipela... kao u jednoj zemlji...

Stanko

pre 6 godina

Zivim u Svajcarskoj vec 28 godina.
Na osnovu ovih komentara zakljucujem da moji zemljaci u Srbiji imaju totalno iskrivljenu sliku o Svajcarskoj. Luksuzne automobile uglavnom vozi sirotinja, Balkanci, Turci... ljudi koji nista drugo nemaju osim kredita za auto i to im je jedina uteha u zivotu, odnosno ponos kada podju "kući" ako je jos i imaju.

Nikola

pre 6 godina

Skodu kupuju oni muskarci koji kad biraju partnerku kao najvazniji kriterijum uzimaju kako dama kuva. Nije bas sexy, nije bas ni jedinstvena, nije ni zabavna, ali je sarma vrhunska. I onda vec tokom medenog meseca pocnu na da se okrecu na ulici za drugim .... automobilima ?

Zile

pre 6 godina

lako je njima, imaju novca pa i ako se pokaju, mogu lako da isprave gresku i kupe nesto drugo. Ja kada kupujem bicikl, gledam da je po meri i solidan za 250e. Isto tako i sa patikama, ne sekiram se i ne biram mnogo.
Nije Okatavia auto od juce, sledece godine ko zna koji.

Drama.Turg.

pre 6 godina

Svajceri su teske stekare.
Oktaviju kupuju samo zato sto je to "isto sto i VW...a to je isto sto i Audi". Ali u dubini duse se jedu jer su skrtice, pa im se ne daju pare za Audi A6 Allroad.
Inace, AUDI, BMW i Mercedes u Svici kupuju uglavnom albanci i ex-YU.

Vozač

pre 6 godina

Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Jevrejsko i nemačko zlato je kad tad moralo da se potroši.Kamate na štednju oko nule, nekad čak i negativne,franak jak, a domaćih proizvođača kola nema.

Aleksandar

pre 6 godina

Pre dve godine ovde u Cirihu moja koleginica original Holanđanka kupila za keš CHF 12'000.- novu Dačiju Sandero! Nisu ljudi snobovi da baš mora da ima VW, BMW ili Audi znak na haubi!

Mislim

pre 6 godina

Imam jednog poznanika, 30+, svajcarca originalnog, inzinjer, iz bogate stare porodice, rukovodioc....veoma kulturan, tih i uzdrzan covek, i naravno izuzetno bogat. Proputuje svake godine sa zenom ceo svet, strastveni ronilac. Stan mu prakticno zauzima ceo sprat zgrade u Cirihu. Jednom prilikom smo se nasli na nekom rucku, dosao je svojim autom... Jos ga pamtim, beli hjundai, nov, i30 ili nesto slicno, ratkapne, rucni podizaci..... Nisam mogao da odolim a da ga ne pitam kako je to moguce. Kaze kupio sam auto koji je bio najjeftiniji, i najekonomicniji. Provodim dnevno 40 minuta u njemu i bolji mi ne treba.
E sad probaj ti ovo da shvatis sa mozgom prosecnog balkanca!

Mare026

pre 6 godina

Zar nije golf najprodavaniji? Bio je tekst o tome pre nekoliko meseci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kako sad?, 25. novembar 2019 14:09)

Golf je u Evropi najprodavaniji, godinama unazad. Ovo je vest za Svajcarsku.

Milivoje

pre 6 godina

Evo sada će neki lokalni pametnjakovići da nam objasne kako Octavia nije ništa posebno, a realno je izvanredan odnos uloženog i dobijenog.

Frank Vercauteren

pre 6 godina

Hahahhahaha, nemoguće da su Švajcarci toliko ometeni u razvoju pa da kupuju Škode i druga vozila iz VAG, pa svaki srBski stručnjak-komentator brilijantnog i raskošnog intelekta kakvim ih je Bog dao pre svega sa ovog sajta objasniće im da su glupi jer ne kupuju alfu, renaulte i honde, a da je Škoda "ružna", da se kupuje "na metar" i da se VW "kvari"...

Grrr

pre 6 godina

Evropljani kupuju evropsko, takva je logika stvari i troskova. Mi smo narod koji pati za trendovima, pa kad nam dosade ti evropski automobili ili kad vidimo polupismenog komsiju kako vozi neki takav, krenemo da se kunemo u bilo sta drugacije od toga.

hulk

pre 6 godina

Kada imas finansijskih sredstava, stvari kupujes na osnovu potreba, a ne kao statusni simbol. Vecina ljudi tamo moze da kupi auto od 50k i telefon od 1k, ali im to nije neophodno da bi se dobro osecali. Naravno, ukoliko si milioner, kupices skup auto, ali ako zaradjujes godisnje recimo 50k, neces sigurno upucati sve pare u novi BMW 5, ako si normalan, vec je sasvim ok da vozis nesto za 25k

hulk

pre 6 godina

Kada imas finansijskih sredstava, stvari kupujes na osnovu potreba, a ne kao statusni simbol. Vecina ljudi tamo moze da kupi auto od 50k i telefon od 1k, ali im to nije neophodno da bi se dobro osecali. Naravno, ukoliko si milioner, kupices skup auto, ali ako zaradjujes godisnje recimo 50k, neces sigurno upucati sve pare u novi BMW 5, ako si normalan, vec je sasvim ok da vozis nesto za 25k

Mislim

pre 6 godina

Imam jednog poznanika, 30+, svajcarca originalnog, inzinjer, iz bogate stare porodice, rukovodioc....veoma kulturan, tih i uzdrzan covek, i naravno izuzetno bogat. Proputuje svake godine sa zenom ceo svet, strastveni ronilac. Stan mu prakticno zauzima ceo sprat zgrade u Cirihu. Jednom prilikom smo se nasli na nekom rucku, dosao je svojim autom... Jos ga pamtim, beli hjundai, nov, i30 ili nesto slicno, ratkapne, rucni podizaci..... Nisam mogao da odolim a da ga ne pitam kako je to moguce. Kaze kupio sam auto koji je bio najjeftiniji, i najekonomicniji. Provodim dnevno 40 minuta u njemu i bolji mi ne treba.
E sad probaj ti ovo da shvatis sa mozgom prosecnog balkanca!

Stanko

pre 6 godina

Zivim u Svajcarskoj vec 28 godina.
Na osnovu ovih komentara zakljucujem da moji zemljaci u Srbiji imaju totalno iskrivljenu sliku o Svajcarskoj. Luksuzne automobile uglavnom vozi sirotinja, Balkanci, Turci... ljudi koji nista drugo nemaju osim kredita za auto i to im je jedina uteha u zivotu, odnosno ponos kada podju "kući" ako je jos i imaju.

rani

pre 6 godina

Pa, oni su racionalni, pragmaticni, neiskompleksirani, cene svaki franak koji zarade, nemaju cuveni blam od voznje istocnjackih kola, kao neki, itd. Ja sam tamo prvi put vide Ladu Vestu, mi bogati to ovde nemamo! Nismo mi toliko siromasni materijalno, koliko mentalno, duhovno!

kako da ne

pre 6 godina

Kodiaq ne ali Oktavia barem 70% flotna prodaja. Ako dodjete u Ch videcete masu Oktavia, ali i natpise na vratima, tj reklama za firmu. Zasto toliko Oktaviu, ne znam. Moguce da im daju neke dobre garancije. Sto se tice same zemlje mozete vidjati i Dacije, naravno nove i starost do 3-4 godine, one starije su odavno put Balkana. Pogotovo Svajcarci i sa sela, dosta voze Dacije Duster i Sandero. Uglavnom, ove nemacke ‘premijum’ ‘opasne’ brendove voze stranci u 90% slucajeva. Lako cete videti unutra zastavu Portugala ili nesto sa Balkana. Obavezno se ide za svoju zemlju u roku od ‘sto pre’ istim tim autom. Kroz Svajcarsku postovanje brzine i propisa, cim izadje gas u ‘patos’ i govori svima kako ne znaju da voze. Isti i Balkanci i Portugalci, nema razlike. Francuz se u 95% slucajeva da kupi Francuski auto (normalno), Nemac Nemacki( vw, opel, cak i skode), vozice nesto normalno, a Balkanac jede makarone da plati lizing njegove ‘azdaje’ Amg od 1000 franaka mesecno. I onda ce posle 2 godine da pokusava da proda i da kupi nesto jeftinije jer vidi da makarone ne drze, opet ce kupiti ‘opasnog’ nemca, ali jeftinijeg u fazonu ‘ma i ovaj je vrh, onaj dosadio’.

Grrr

pre 6 godina

Evropljani kupuju evropsko, takva je logika stvari i troskova. Mi smo narod koji pati za trendovima, pa kad nam dosade ti evropski automobili ili kad vidimo polupismenog komsiju kako vozi neki takav, krenemo da se kunemo u bilo sta drugacije od toga.

Milojica

pre 6 godina

Švajcarska počiva na mudrim i pametnim ljudima, koji vrednuju svoj rad i svoj franak i kupuju ono što najviše vredi za uložen novac. Verujem da tamo malo ko vozi auto, a kod kuće nema zavese... ili samo jedan par cipela... kao u jednoj zemlji...

Aleksandar

pre 6 godina

Pre dve godine ovde u Cirihu moja koleginica original Holanđanka kupila za keš CHF 12'000.- novu Dačiju Sandero! Nisu ljudi snobovi da baš mora da ima VW, BMW ili Audi znak na haubi!

BDj

pre 6 godina

Tamo se vozi svašta i uglavnom se automobilima ne posvećuje posebna pažnja. Npr, kevin muž je Švajcarac i ceo život vozi BMW jer tako voli. Jednom prilikom je čak hteo da kupi isti BMW 3 koji je već vozio. Razlog - pa da malo promeni vozilo. Zamislite sad: isti proizvodjac, isti model, isti motor, ista boja... Ma sve isto!
Pitala ga kewa: "Pa ko ce znati da si kupio novi auto?",
a on mrtav 'ladan "Pa ja!"
Car!
Al' keva ne bi bila keva kad ne bi isterala svoje (ipak je Balkan u krvi) i natera ga da kupe 5-icu. I tako imaju oni tu 5-icu već 12-13 god i pitam ih ja prosle godine kada će kupiti nešto novije, a on opet mrtav ladan:"Što, ovaj mi je baš dobar!"
Ma car x 2, najbolji lik na svetu!!!

Drama.Turg.

pre 6 godina

Svajceri su teske stekare.
Oktaviju kupuju samo zato sto je to "isto sto i VW...a to je isto sto i Audi". Ali u dubini duse se jedu jer su skrtice, pa im se ne daju pare za Audi A6 Allroad.
Inace, AUDI, BMW i Mercedes u Svici kupuju uglavnom albanci i ex-YU.

Nikola

pre 6 godina

Skodu kupuju oni muskarci koji kad biraju partnerku kao najvazniji kriterijum uzimaju kako dama kuva. Nije bas sexy, nije bas ni jedinstvena, nije ni zabavna, ali je sarma vrhunska. I onda vec tokom medenog meseca pocnu na da se okrecu na ulici za drugim .... automobilima ?

Neko tamo daleko

pre 6 godina

Što sam ja političar ako sam kupio Škodu Superb? Kupio sam pre 10 godina polovan auto star 3 godine i reko sam sebi sledeci će biti nov iz salona. Dva izbora Passat B8 ili Škoda Superb odlučio sam se za Škodu. Ista oprema kao passat,veci gepek od passata i manja cena i ljudi nisam se zajebo.

Mare026

pre 6 godina

Zar nije golf najprodavaniji? Bio je tekst o tome pre nekoliko meseci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kako sad?, 25. novembar 2019 14:09)

Golf je u Evropi najprodavaniji, godinama unazad. Ovo je vest za Svajcarsku.

А. Петров

pre 6 godina

Е, ово нисам очекивао. У земљи где је Мерцедес к’о Стојадин... свака част и Шкоди и Швајцарцима што су нормални.

preferisco dirti addio

pre 6 godina

Vozis ono sto kosta otprilike onoliko koliko mozes da ustekas za 9 mjeseci (dakle suv kesh koji ti ostane za taj period) .. nebitno da li je lizing ili kesh kupovina, novo ili polovno.. i onda te auto ne boli ni za održavanje ni za osiguranje.. to je nepogresiv rezon .. jer auto je cist trosak plus gubi vrijednost jako brzo..
Uostalom sta fali skodama.. evo ja imam bmw ali vozio bih oktaviu, samo da je automatik..
Pametni su ti svajcarci :))

Frank Vercauteren

pre 6 godina

Hahahhahaha, nemoguće da su Švajcarci toliko ometeni u razvoju pa da kupuju Škode i druga vozila iz VAG, pa svaki srBski stručnjak-komentator brilijantnog i raskošnog intelekta kakvim ih je Bog dao pre svega sa ovog sajta objasniće im da su glupi jer ne kupuju alfu, renaulte i honde, a da je Škoda "ružna", da se kupuje "na metar" i da se VW "kvari"...

jaretina

pre 6 godina

lako je njima, imaju novca pa i ako se pokaju, mogu lako da isprave gresku i kupe nesto drugo.
(Zile, 25. novembar 2019 16:57)

znači, iz godine u godinu srljaju u greške? švajcarci?

Max Power

pre 6 godina

Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Jevrejsko i nemačko zlato je kad tad moralo da se potroši.Kamate na štednju oko nule, nekad čak i negativne,franak jak, a domaćih proizvođača kola nema.
(Vozač, 25. novembar 2019 16:19)

Vozač, negativna kamata znaci da ljudi placaju da bi se pare drzale u Svajcarskoj.

Milivoje

pre 6 godina

Evo sada će neki lokalni pametnjakovići da nam objasne kako Octavia nije ništa posebno, a realno je izvanredan odnos uloženog i dobijenog.

Zile

pre 6 godina

lako je njima, imaju novca pa i ako se pokaju, mogu lako da isprave gresku i kupe nesto drugo. Ja kada kupujem bicikl, gledam da je po meri i solidan za 250e. Isto tako i sa patikama, ne sekiram se i ne biram mnogo.
Nije Okatavia auto od juce, sledece godine ko zna koji.

Bane

pre 6 godina

Evo sada će neki lokalni pametnjakovići da nam objasne kako Octavia nije ništa posebno, a realno je izvanredan odnos uloženog i dobijenog.
(Milivoje, 25. novembar 2019 14:24)

Evo da ja preuzmem ulogu tog lokalnog pametnjakovića, ne da bih objasnio kako Oktavija nije ništa posebno, Oktavija je ok auto, već kako je Oktavija daleko od idealanog odnosa uloženog i dobijenog. Naravno sve na bazi zvaničnih statističkih podataka doduše u Srbiji.

Ako gledamo ukupan broj prodatih vozila i fizičkim i pravnim licima u Srbiji na prvom mestu je Fiat, i to isključivo iz razloga ubrajanja i lakog komercijalnog programa. Na drugom mestu je Škoda, ali po prodaji samo putničkih vozila je prva.

Međutim, ako gledamo ukupan broj prodatih automobila samo fizičkim licima, Fiat je opet prvi, a Škoda nije čak ni u prvih 10. Šta nam to govori, fizička lica, narod, za svoje pare, iz svog džepa ne kupuje Škode, znači oni ga nisu prepoznali kao nekakav best buy i idealan odnos uloženog i dobijenog. Na drugom mestu iza Fiata po prodaji fizičkim licima je Opel.

Škoda se kod nas zapatila kao službeno vozilo, ne samo državni i javnih preduzeća već i privatnih firmi, i u prethodnoj i u sadašnjoj mojoj firmi se službeno voze Škode. Korporacije imaju drugačije kriterijume od fizičkih lica kada kupuju vozila, one traže da vozilo prezentuje njihove korporativne norme, da su poslovni, ozbiljni i racionalni, da ne troše na luksuz, status i kič. Tu se sterilna Škoda idealno pozicionirala.

drasticna razlika

pre 6 godina

nisu ni svajcarci sto su nekad bili;)
(drasticna razlika, 25. novembar 2019 13:16)


ne,nego je Skoda postala OK auto..,
(K1P3, 25. novembar 2019 16:21)

izgleda da se obistinilo prorocanstvo moje supruge, ona niti vozi niti je auta zanimaju al' kad videla prvu oktaviju rekla je: skoda ce jednog dana da bude pravo auto;)

vest od juče ...

pre 6 godina

TÜV REPORT: Pouzdanost 4-5 godišnjih automobila, važna za kupnju rabljenih

Porsche 911 ukupno najbolji, Opel Mokka najpouzdaniji SUV, Mercedes-Benz B-klase monovolumen, Mazda 2 najbolja u nižoj klasi, Mercedes-Benz A-klase kompakt, Audi A6 najbolja limuzina i premium, Peugeot 308 pouzdaniji od Volkswagen Golfa, šokantno, na dnu je Škoda Octavia!
TÜV (Technischer Überwachungsverein), krovno njemačko udruženje za tehnički nadzor, pandan našem CVH, nadzire rad stanica za tehnički posjeduje zanimljivu banku podataka koja je dragocjena za sve koji prate stanje u auto-branši, kupuju i prodaju automobile.

Za ovu su godinu obrađeni podaci više od devet milijuna vozila iz kojega se može pročitati sve bitno. Prvo, prosječna starost automobila i na njemačkim cestama stari. U usporedbi s rekordnom 2009., kad je prosječna starost po prvi put pala na manje od osam godina (7,9), ove je godine to 9,5 godina.

Podaci su obrađeni po kategorijama, a izdvajamo za naše kupce najzanimljiviju kategoriju, vozila starih četiri do pet godina, kad im se prodajna cijena prepolovi, a zadržavaju većinu bitnih svojstava i pružaju najbolji omjer plaćenog i dobivenog.

Ima zanimljivih stvari, posebice sljedeće: u ‘Golf klasi’ Toyota Auris i Peugeot 308 su pouzdaniji od Volkswagen Golfa, a na dnu pouzdanosti su kod nas vrlo cijenjeni Opel Insignia i Škoda Octavia..."

Vozač

pre 6 godina

Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Jevrejsko i nemačko zlato je kad tad moralo da se potroši.Kamate na štednju oko nule, nekad čak i negativne,franak jak, a domaćih proizvođača kola nema.

rog

pre 6 godina

Svajcarci kupuju i dacie ,nisu ljudi snobovi i bas ih briga za znacku sve dok im vise para ostane u novcaniku njima je ok..
(Pinjoe, 25. novembar 2019 14:00)

Isto tako Svajcarci, posle Luksemburga, voze automobile sa najvecom kubikazom po glavi stanovnima u Evropi. Toliko o stednji.

Stojko

pre 6 godina

@Neko tamo daleko
Ti stvarno mislis da mozes da kupis auto iz VW grupacije koji je sasvim isti kao Pasat samo bolji i jeftiniji?
Pa to sto je jeftiniji znaci da su negde stedeli.
I mani se prica "pasat se sklapa u nemackoj a tamo su radnici skupi" jer svi znaju da to nije istina.

achitwn

pre 6 godina

Vozač, negativna kamata znaci da ljudi placaju da bi se pare drzale u Svajcarskoj.
(Max Power, 25. novembar 2019 22:34)
verovatno je mislio na investicione fondove gde mozes da dobijas ali gubis novac

DC

pre 6 godina

@GuGa: Koliko znam, tipičan Balkanac radije vozi 20 godina star model nemačke svete trojice nego li da bude viđen u Dačiji.
@Cinik: Pogledaj cenu pristojno opremljene Octavie na švajcarskom konfiguratoru pre nego što prokomentarišeš, a tamo je većina jako dobro opremljena. Octavia je samo malo jeftinija od Golfa, a imajuću u vidu nivoe opreme, skoro je uvek za te pare moguće uzeti i nešto slabije opremljenog Golfa. O drugim vozilima iz segmenta da ne govorimo.

NIKOLA

pre 6 godina

Ovde neki po prodaji Oktavije generalizuju ukus Švajcaraca.Kako da ne,gde je podatak koliko je fizičkih lica pazarilo iste,dalje na drugom mestu za manje od dve hiljade je Tiguan, blizu je Golf pa dva Mercedesa.Oktavija svuda se pozicionira i kao često službeno vozilo a npr Tiguan i ova dva Mercedesa malo mnogo teže.

Miroljub

pre 6 godina

@Škoda se kod nas zapatila kao službeno vozilo, ne samo državni i javnih preduzeća već i privatnih firmi, i u prethodnoj i u sadašnjoj mojoj firmi se službeno voze Škode. Korporacije imaju drugačije kriterijume od fizičkih lica kada kupuju vozila, one traže da vozilo prezentuje njihove korporativne norme, da su poslovni, ozbiljni i racionalni, da ne troše na luksuz, status i kič. Tu se sterilna Škoda idealno pozicionirala.
(Bane, 26. novembar 2019 10:10)

Podseti me na pricu jednog Engleza konsultanta, koji ima kod kuce dva Bentlija, ali za poslovne svrhe uvek se voza u Volvou. Objasnjenje, ako ode u Bentliju nece mu dati posao, mislice da hoce da naplati previse. Kad ode u Volvou, vide da je neko kome dobro ide i da je otprilike to sto on trazi realna cena za njegove usluge. Kaze, kad bih otisao u Vauxhall-u (Opel) ne bih dobio ni 50% trazene cifre.

P.S. Inace za one sto pominju negativne kamatne stope u CH, to je ako imate vise od 500.000 ili milion na racunu, zavisno od banke, Vi placate kamatu banci na lezanje para, tj. skidaju vam kamatu za cuvanja para u banci, tako da na kraju godine imate manje nego sto ste odneli u banku.

kik

pre 6 godina

Vrlo niska cena u odnosu na original, Golf, tako da je to presudilo.
(C i n i k, 26. novembar 2019 10:20)

Octavia je zadnjih nekoliko mjeseci skuplja od Golfa u vecini evropskih zemalja.

Nikola

pre 6 godina

Skodu kupuju oni muskarci koji kad biraju partnerku kao najvazniji kriterijum uzimaju kako dama kuva. Nije bas sexy, nije bas ni jedinstvena, nije ni zabavna, ali je sarma vrhunska. I onda vec tokom medenog meseca pocnu na da se okrecu na ulici za drugim .... automobilima ?

Vozač

pre 6 godina

Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Jevrejsko i nemačko zlato je kad tad moralo da se potroši.Kamate na štednju oko nule, nekad čak i negativne,franak jak, a domaćih proizvođača kola nema.

Drama.Turg.

pre 6 godina

Svajceri su teske stekare.
Oktaviju kupuju samo zato sto je to "isto sto i VW...a to je isto sto i Audi". Ali u dubini duse se jedu jer su skrtice, pa im se ne daju pare za Audi A6 Allroad.
Inace, AUDI, BMW i Mercedes u Svici kupuju uglavnom albanci i ex-YU.

Frank Vercauteren

pre 6 godina

Hahahhahaha, nemoguće da su Švajcarci toliko ometeni u razvoju pa da kupuju Škode i druga vozila iz VAG, pa svaki srBski stručnjak-komentator brilijantnog i raskošnog intelekta kakvim ih je Bog dao pre svega sa ovog sajta objasniće im da su glupi jer ne kupuju alfu, renaulte i honde, a da je Škoda "ružna", da se kupuje "na metar" i da se VW "kvari"...

drasticna razlika

pre 6 godina

nisu ni svajcarci sto su nekad bili;)
(drasticna razlika, 25. novembar 2019 13:16)


ne,nego je Skoda postala OK auto..,
(K1P3, 25. novembar 2019 16:21)

izgleda da se obistinilo prorocanstvo moje supruge, ona niti vozi niti je auta zanimaju al' kad videla prvu oktaviju rekla je: skoda ce jednog dana da bude pravo auto;)

Zile

pre 6 godina

lako je njima, imaju novca pa i ako se pokaju, mogu lako da isprave gresku i kupe nesto drugo. Ja kada kupujem bicikl, gledam da je po meri i solidan za 250e. Isto tako i sa patikama, ne sekiram se i ne biram mnogo.
Nije Okatavia auto od juce, sledece godine ko zna koji.

preferisco dirti addio

pre 6 godina

Vozis ono sto kosta otprilike onoliko koliko mozes da ustekas za 9 mjeseci (dakle suv kesh koji ti ostane za taj period) .. nebitno da li je lizing ili kesh kupovina, novo ili polovno.. i onda te auto ne boli ni za održavanje ni za osiguranje.. to je nepogresiv rezon .. jer auto je cist trosak plus gubi vrijednost jako brzo..
Uostalom sta fali skodama.. evo ja imam bmw ali vozio bih oktaviu, samo da je automatik..
Pametni su ti svajcarci :))

BDj

pre 6 godina

Tamo se vozi svašta i uglavnom se automobilima ne posvećuje posebna pažnja. Npr, kevin muž je Švajcarac i ceo život vozi BMW jer tako voli. Jednom prilikom je čak hteo da kupi isti BMW 3 koji je već vozio. Razlog - pa da malo promeni vozilo. Zamislite sad: isti proizvodjac, isti model, isti motor, ista boja... Ma sve isto!
Pitala ga kewa: "Pa ko ce znati da si kupio novi auto?",
a on mrtav 'ladan "Pa ja!"
Car!
Al' keva ne bi bila keva kad ne bi isterala svoje (ipak je Balkan u krvi) i natera ga da kupe 5-icu. I tako imaju oni tu 5-icu već 12-13 god i pitam ih ja prosle godine kada će kupiti nešto novije, a on opet mrtav ladan:"Što, ovaj mi je baš dobar!"
Ma car x 2, najbolji lik na svetu!!!

vest od juče ...

pre 6 godina

TÜV REPORT: Pouzdanost 4-5 godišnjih automobila, važna za kupnju rabljenih

Porsche 911 ukupno najbolji, Opel Mokka najpouzdaniji SUV, Mercedes-Benz B-klase monovolumen, Mazda 2 najbolja u nižoj klasi, Mercedes-Benz A-klase kompakt, Audi A6 najbolja limuzina i premium, Peugeot 308 pouzdaniji od Volkswagen Golfa, šokantno, na dnu je Škoda Octavia!
TÜV (Technischer Überwachungsverein), krovno njemačko udruženje za tehnički nadzor, pandan našem CVH, nadzire rad stanica za tehnički posjeduje zanimljivu banku podataka koja je dragocjena za sve koji prate stanje u auto-branši, kupuju i prodaju automobile.

Za ovu su godinu obrađeni podaci više od devet milijuna vozila iz kojega se može pročitati sve bitno. Prvo, prosječna starost automobila i na njemačkim cestama stari. U usporedbi s rekordnom 2009., kad je prosječna starost po prvi put pala na manje od osam godina (7,9), ove je godine to 9,5 godina.

Podaci su obrađeni po kategorijama, a izdvajamo za naše kupce najzanimljiviju kategoriju, vozila starih četiri do pet godina, kad im se prodajna cijena prepolovi, a zadržavaju većinu bitnih svojstava i pružaju najbolji omjer plaćenog i dobivenog.

Ima zanimljivih stvari, posebice sljedeće: u ‘Golf klasi’ Toyota Auris i Peugeot 308 su pouzdaniji od Volkswagen Golfa, a na dnu pouzdanosti su kod nas vrlo cijenjeni Opel Insignia i Škoda Octavia..."

Milivoje

pre 6 godina

Evo sada će neki lokalni pametnjakovići da nam objasne kako Octavia nije ništa posebno, a realno je izvanredan odnos uloženog i dobijenog.

Stanko

pre 6 godina

Zivim u Svajcarskoj vec 28 godina.
Na osnovu ovih komentara zakljucujem da moji zemljaci u Srbiji imaju totalno iskrivljenu sliku o Svajcarskoj. Luksuzne automobile uglavnom vozi sirotinja, Balkanci, Turci... ljudi koji nista drugo nemaju osim kredita za auto i to im je jedina uteha u zivotu, odnosno ponos kada podju "kući" ako je jos i imaju.

hulk

pre 6 godina

Kada imas finansijskih sredstava, stvari kupujes na osnovu potreba, a ne kao statusni simbol. Vecina ljudi tamo moze da kupi auto od 50k i telefon od 1k, ali im to nije neophodno da bi se dobro osecali. Naravno, ukoliko si milioner, kupices skup auto, ali ako zaradjujes godisnje recimo 50k, neces sigurno upucati sve pare u novi BMW 5, ako si normalan, vec je sasvim ok da vozis nesto za 25k

Grrr

pre 6 godina

Evropljani kupuju evropsko, takva je logika stvari i troskova. Mi smo narod koji pati za trendovima, pa kad nam dosade ti evropski automobili ili kad vidimo polupismenog komsiju kako vozi neki takav, krenemo da se kunemo u bilo sta drugacije od toga.

Neko tamo daleko

pre 6 godina

Što sam ja političar ako sam kupio Škodu Superb? Kupio sam pre 10 godina polovan auto star 3 godine i reko sam sebi sledeci će biti nov iz salona. Dva izbora Passat B8 ili Škoda Superb odlučio sam se za Škodu. Ista oprema kao passat,veci gepek od passata i manja cena i ljudi nisam se zajebo.

Bane

pre 6 godina

Evo sada će neki lokalni pametnjakovići da nam objasne kako Octavia nije ništa posebno, a realno je izvanredan odnos uloženog i dobijenog.
(Milivoje, 25. novembar 2019 14:24)

Evo da ja preuzmem ulogu tog lokalnog pametnjakovića, ne da bih objasnio kako Oktavija nije ništa posebno, Oktavija je ok auto, već kako je Oktavija daleko od idealanog odnosa uloženog i dobijenog. Naravno sve na bazi zvaničnih statističkih podataka doduše u Srbiji.

Ako gledamo ukupan broj prodatih vozila i fizičkim i pravnim licima u Srbiji na prvom mestu je Fiat, i to isključivo iz razloga ubrajanja i lakog komercijalnog programa. Na drugom mestu je Škoda, ali po prodaji samo putničkih vozila je prva.

Međutim, ako gledamo ukupan broj prodatih automobila samo fizičkim licima, Fiat je opet prvi, a Škoda nije čak ni u prvih 10. Šta nam to govori, fizička lica, narod, za svoje pare, iz svog džepa ne kupuje Škode, znači oni ga nisu prepoznali kao nekakav best buy i idealan odnos uloženog i dobijenog. Na drugom mestu iza Fiata po prodaji fizičkim licima je Opel.

Škoda se kod nas zapatila kao službeno vozilo, ne samo državni i javnih preduzeća već i privatnih firmi, i u prethodnoj i u sadašnjoj mojoj firmi se službeno voze Škode. Korporacije imaju drugačije kriterijume od fizičkih lica kada kupuju vozila, one traže da vozilo prezentuje njihove korporativne norme, da su poslovni, ozbiljni i racionalni, da ne troše na luksuz, status i kič. Tu se sterilna Škoda idealno pozicionirala.

Mare026

pre 6 godina

Zar nije golf najprodavaniji? Bio je tekst o tome pre nekoliko meseci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kako sad?, 25. novembar 2019 14:09)

Golf je u Evropi najprodavaniji, godinama unazad. Ovo je vest za Svajcarsku.

Mislim

pre 6 godina

Imam jednog poznanika, 30+, svajcarca originalnog, inzinjer, iz bogate stare porodice, rukovodioc....veoma kulturan, tih i uzdrzan covek, i naravno izuzetno bogat. Proputuje svake godine sa zenom ceo svet, strastveni ronilac. Stan mu prakticno zauzima ceo sprat zgrade u Cirihu. Jednom prilikom smo se nasli na nekom rucku, dosao je svojim autom... Jos ga pamtim, beli hjundai, nov, i30 ili nesto slicno, ratkapne, rucni podizaci..... Nisam mogao da odolim a da ga ne pitam kako je to moguce. Kaze kupio sam auto koji je bio najjeftiniji, i najekonomicniji. Provodim dnevno 40 minuta u njemu i bolji mi ne treba.
E sad probaj ti ovo da shvatis sa mozgom prosecnog balkanca!

Aleksandar

pre 6 godina

Pre dve godine ovde u Cirihu moja koleginica original Holanđanka kupila za keš CHF 12'000.- novu Dačiju Sandero! Nisu ljudi snobovi da baš mora da ima VW, BMW ili Audi znak na haubi!

kako da ne

pre 6 godina

Kodiaq ne ali Oktavia barem 70% flotna prodaja. Ako dodjete u Ch videcete masu Oktavia, ali i natpise na vratima, tj reklama za firmu. Zasto toliko Oktaviu, ne znam. Moguce da im daju neke dobre garancije. Sto se tice same zemlje mozete vidjati i Dacije, naravno nove i starost do 3-4 godine, one starije su odavno put Balkana. Pogotovo Svajcarci i sa sela, dosta voze Dacije Duster i Sandero. Uglavnom, ove nemacke ‘premijum’ ‘opasne’ brendove voze stranci u 90% slucajeva. Lako cete videti unutra zastavu Portugala ili nesto sa Balkana. Obavezno se ide za svoju zemlju u roku od ‘sto pre’ istim tim autom. Kroz Svajcarsku postovanje brzine i propisa, cim izadje gas u ‘patos’ i govori svima kako ne znaju da voze. Isti i Balkanci i Portugalci, nema razlike. Francuz se u 95% slucajeva da kupi Francuski auto (normalno), Nemac Nemacki( vw, opel, cak i skode), vozice nesto normalno, a Balkanac jede makarone da plati lizing njegove ‘azdaje’ Amg od 1000 franaka mesecno. I onda ce posle 2 godine da pokusava da proda i da kupi nesto jeftinije jer vidi da makarone ne drze, opet ce kupiti ‘opasnog’ nemca, ali jeftinijeg u fazonu ‘ma i ovaj je vrh, onaj dosadio’.

А. Петров

pre 6 godina

Е, ово нисам очекивао. У земљи где је Мерцедес к’о Стојадин... свака част и Шкоди и Швајцарцима што су нормални.

Stojko

pre 6 godina

@Neko tamo daleko
Ti stvarno mislis da mozes da kupis auto iz VW grupacije koji je sasvim isti kao Pasat samo bolji i jeftiniji?
Pa to sto je jeftiniji znaci da su negde stedeli.
I mani se prica "pasat se sklapa u nemackoj a tamo su radnici skupi" jer svi znaju da to nije istina.

jaretina

pre 6 godina

lako je njima, imaju novca pa i ako se pokaju, mogu lako da isprave gresku i kupe nesto drugo.
(Zile, 25. novembar 2019 16:57)

znači, iz godine u godinu srljaju u greške? švajcarci?

Max Power

pre 6 godina

Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Jevrejsko i nemačko zlato je kad tad moralo da se potroši.Kamate na štednju oko nule, nekad čak i negativne,franak jak, a domaćih proizvođača kola nema.
(Vozač, 25. novembar 2019 16:19)

Vozač, negativna kamata znaci da ljudi placaju da bi se pare drzale u Svajcarskoj.

Milojica

pre 6 godina

Švajcarska počiva na mudrim i pametnim ljudima, koji vrednuju svoj rad i svoj franak i kupuju ono što najviše vredi za uložen novac. Verujem da tamo malo ko vozi auto, a kod kuće nema zavese... ili samo jedan par cipela... kao u jednoj zemlji...

rani

pre 6 godina

Pa, oni su racionalni, pragmaticni, neiskompleksirani, cene svaki franak koji zarade, nemaju cuveni blam od voznje istocnjackih kola, kao neki, itd. Ja sam tamo prvi put vide Ladu Vestu, mi bogati to ovde nemamo! Nismo mi toliko siromasni materijalno, koliko mentalno, duhovno!

rog

pre 6 godina

Svajcarci kupuju i dacie ,nisu ljudi snobovi i bas ih briga za znacku sve dok im vise para ostane u novcaniku njima je ok..
(Pinjoe, 25. novembar 2019 14:00)

Isto tako Svajcarci, posle Luksemburga, voze automobile sa najvecom kubikazom po glavi stanovnima u Evropi. Toliko o stednji.

NIKOLA

pre 6 godina

Ovde neki po prodaji Oktavije generalizuju ukus Švajcaraca.Kako da ne,gde je podatak koliko je fizičkih lica pazarilo iste,dalje na drugom mestu za manje od dve hiljade je Tiguan, blizu je Golf pa dva Mercedesa.Oktavija svuda se pozicionira i kao često službeno vozilo a npr Tiguan i ova dva Mercedesa malo mnogo teže.

achitwn

pre 6 godina

Vozač, negativna kamata znaci da ljudi placaju da bi se pare drzale u Svajcarskoj.
(Max Power, 25. novembar 2019 22:34)
verovatno je mislio na investicione fondove gde mozes da dobijas ali gubis novac

DC

pre 6 godina

@GuGa: Koliko znam, tipičan Balkanac radije vozi 20 godina star model nemačke svete trojice nego li da bude viđen u Dačiji.
@Cinik: Pogledaj cenu pristojno opremljene Octavie na švajcarskom konfiguratoru pre nego što prokomentarišeš, a tamo je većina jako dobro opremljena. Octavia je samo malo jeftinija od Golfa, a imajuću u vidu nivoe opreme, skoro je uvek za te pare moguće uzeti i nešto slabije opremljenog Golfa. O drugim vozilima iz segmenta da ne govorimo.

Miroljub

pre 6 godina

@Škoda se kod nas zapatila kao službeno vozilo, ne samo državni i javnih preduzeća već i privatnih firmi, i u prethodnoj i u sadašnjoj mojoj firmi se službeno voze Škode. Korporacije imaju drugačije kriterijume od fizičkih lica kada kupuju vozila, one traže da vozilo prezentuje njihove korporativne norme, da su poslovni, ozbiljni i racionalni, da ne troše na luksuz, status i kič. Tu se sterilna Škoda idealno pozicionirala.
(Bane, 26. novembar 2019 10:10)

Podseti me na pricu jednog Engleza konsultanta, koji ima kod kuce dva Bentlija, ali za poslovne svrhe uvek se voza u Volvou. Objasnjenje, ako ode u Bentliju nece mu dati posao, mislice da hoce da naplati previse. Kad ode u Volvou, vide da je neko kome dobro ide i da je otprilike to sto on trazi realna cena za njegove usluge. Kaze, kad bih otisao u Vauxhall-u (Opel) ne bih dobio ni 50% trazene cifre.

P.S. Inace za one sto pominju negativne kamatne stope u CH, to je ako imate vise od 500.000 ili milion na racunu, zavisno od banke, Vi placate kamatu banci na lezanje para, tj. skidaju vam kamatu za cuvanja para u banci, tako da na kraju godine imate manje nego sto ste odneli u banku.

kik

pre 6 godina

Vrlo niska cena u odnosu na original, Golf, tako da je to presudilo.
(C i n i k, 26. novembar 2019 10:20)

Octavia je zadnjih nekoliko mjeseci skuplja od Golfa u vecini evropskih zemalja.