Aktuelno

Nedelja, 07.10.2018.

17:00

Toyota Camry Hybrid stiže u Evropu umesto Avensisa

Toyota Camry Hybrid stiže u Evropu umesto Avensisa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Bungi

pre 6 godina

Razlika u kvalitetu između Tojote i VW se mjeri u svjetlosnim godina,naravno u korist Tojote.Sve drugo,izgled,materijali,opšti utisak,.... su subjektivne prirode.Statistika kvarova njemačkog auto moto kluba ADAC je surovo realna a tu VW ne stoji baš sjajno ,po gotovo ne u uporedbi sa Tojotom i Hjundaijem.

Keba

pre 7 godina

Kemri je super auto, dugoprugaš, nije za lomatanje po balkanskim gudurama, nego za autoput. Vozne karakteristike ima kao i svaka drumska ladja. Auris je za ovo podneblje odličan, ali nema fauve značku...

hmm

pre 7 godina

Siguran sam da u Toyoti nisu imali u fokusu srpsko tržište kada su donosili odluku da za Evropu krenu sa Camry-jem. Tako je i izbor motora od 2.500 cm3 razumljiv. A kako će im ići prodaja vreme će pokazati.
Kada je srpsko tržište u pitanju, teško da će da dosegnu do dvocifrenog broja prodatih vozila, na godišnjem nivou.
Ponuditi vozilo za koje će registracija biti 80.000 rsd, koje troši više na autoputu nego u gradskoj vožnji, u kojoj sa druge strane 2.500 cm3 baš dolaze do izražaja i sa čijih 5 m dužine treba da se gurate kroz grad, stvarno je u najmanju ruku, interesantna odluka. Bolje da su ponudili čisto benzinski motor 2.0. Ekonomičniji je, pogotovo za onog ko uglavnom vozi na otvorenom.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Zaista "poučna" prepiska.. Skoro da bih u lucidnim trenucima rad bio znati šta je lajtmotiv pojedinih cenjenih komentatora da pregalački "hejtuju" jedne a "lajkuju" druge brendove/modele, a da pri tom kumulativno stiču zakonsko pravo na ličnu kartu "sukladno" državama porekla.. Pada mi na pamet članstvo u Bordovima direktora GM/Forda, posedovanje akcija u Toyoti, ili bar neki "stejkholderi".. mora biti to, nema šta drugo, sigurno nije "fetiš".. Meni ovih benzinskih 2500ccm u kombinaciji sa hibridnim pogonom i vrlo reputabilnom snagom brenda koju Toyota bez dileme poseduje, sasvim dovoljno. Ne jednom me taj (službeni, samo ja ga vozio) "po evropskom ukusu napravljen" "švabo" ostavljao "kad ne treba", da mi uopšte više na pamet ne pada da razmišljam estetski, a kao što sam veći deo života razmišljao. Ostavljam "kolegama" da i dalje duboko prodiru "u dušu" Evropljana (koju Japanci razume se, nemaju), te da isto prodiranje nesebično dele sa lokalnim majstorima, mene to nekako uopšte "ne rajca"..

vozi Miško

pre 7 godina

Ako je 60% kao ova što vozim 2007 god, kupujem!
To je samo “sipaj i vozi”! To se auto ne kvari, nema “velikog servisa”. Udobnost odlicna, dizajn isto super... motor odličan.

Drajver

pre 7 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1452926#k28435278

Na slici je NOVI camry sa standa u Parisu na sajmu koji jos uvek traje!

Prestani da lupetas. Nova platforma je u pitanju, nije nikakav stari avalon.

rog

pre 7 godina

@achitwin,oliver 
Bar ste priznali da je daleko od nekih nemackih limuzina...A kao je bolja od Pasata,Mondea i Insignije!?Da ne verujes da neko u 2018 nudi model sa jednim motorom i karoserijom,ova tri nude mnogo veci izbor i mnogo jace verzije od ove Tojote,stvarno deluje jadno pored njih,da ne govorim o voznim osobinama koje su daleko od gore pomenute nemacke trojke...
(Molder, 08. oktobar 2018 17:03)

Mondeo preko 200ks se u Evropi bas prodaje u velikom broju, kako da ne.
Mondeo je 2017 u celoj EU prodat u 30.000 primeraka, passat 95.000. Od tih 30.000 vise 1500 tdci bi-turbo ili ecoboost 2.0 sigurno nije.

Ђенерал

pre 7 godina

Upravo je izašla vest da Toyota opoziva 2.4 miliona vozila. 
Toliko o tome. Razlog nebezbedan hibridni sistem kod kombinacije benzinski motor + baterija
(Dejan L, 08. oktobar 2018 17:31)

Не лупај глупости. Опозив возила се врши из предострожности, а хибридни систем Тојоте је најбољи од свих хибрида. То што се десио неки квар у Јапану на три возила је разлог да врше проверу, а не да је небезбедан.

Ђенерал

pre 7 godina

Novoamerikanizovani Balkanci koji su juče otišli preko bare, već su zaboravili da, jedini uspešni sedani u EU su oni koji imaju do 2000 ccm. 
Te vaše priče od preko bare se ne tiču kupca u EU, vozio sam V6 3.0 itd... ovde prosto ko kupuje 3.0 i jače motore bira nemačke premijume, a ne Toyotu sa anemičnim dizajnom, a sve zbog preskupe registracije. 
Passat je kralj klase ČAK i u suv dob
(Dejan L, 08. oktobar 2018 11:07)

Слажем се да је унутрашњост ФауВе квалитетнија од Тојоте, само је разлика што на Короли, Приусу и Кемрију ко од шале у Америци набијеш 300 хиљада миља без да улажеш ишта осим замене уља у мотору.
То није случај ни са једним немачким аутом.
И још нешто, у Америци су, Тојоте конкретно, најјефтиније за одржавање и поправку, а кваре се најмање од свих аутомобила.
Зато су најбољи.

Dejan L

pre 7 godina

Upravo je izašla vest da Toyota opoziva 2.4 miliona vozila.
Toliko o tome. Razlog nebezbedan hibridni sistem kod kombinacije benzinski motor + baterija

Molder

pre 7 godina

@achitwin,oliver
Bar ste priznali da je daleko od nekih nemackih limuzina...A kao je bolja od Pasata,Mondea i Insignije!?Da ne verujes da neko u 2018 nudi model sa jednim motorom i karoserijom,ova tri nude mnogo veci izbor i mnogo jace verzije od ove Tojote,stvarno deluje jadno pored njih,da ne govorim o voznim osobinama koje su daleko od gore pomenute nemacke trojke...

Ђенерал

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори. 
(Аца, 07. oktobar 2018 22:39) 
U usa se nikad nije prodavso camry od 5.0L motorom. Sve su sestaci do 3.0L.

Кемри В6 је 3.5 литре 250 коња, потрошња око 10-12 на сто и Кемри Хибрид је 2.5 литре потрошња 5-8 на сто
Ово на слици је претходни модел Авалона, класа изнад Кемрија са незнатним стилским изменама као нпр. задња светла су од новог УС Кемрија.

achitwn

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори.
(Аца, 07. oktobar 2018 22:39)
U usa se nikad nije prodavso camry od 5.0L motorom. Sve su sestaci do 3.0L.

achitwn

pre 7 godina

Najveća Toyota, materijali od Lexusa pa je zato cena veća, ali auto je strava dobar.
(Vojxit, 07. oktobar 2018 22:38)
Avalon je najveca toyota ne Camry

Nemanja

pre 7 godina

Ovaj sto tvrdi da je kupio Jettu je komedija. Pa ta dva auta nisu cak ni u istoj klasi. Camry je Mercedes za Jettu. Inace Toyota vec 20 godina u vrhu po pouzdanosti i kvalitetu u USA i najprodavaniji je brand a skuplji su od Wagena. To ti sve govori

achitwn

pre 7 godina

ovo da se takmici sa nemackim azdajama!?Nemojte da zasmejavate narod molim vas...
(Molder, 07. oktobar 2018 22:35)
Toyoata se takmici sa vw a Lexus sa bmw, audi itd.

Neko iz mase

pre 7 godina

4.2 l/100km u kombinovanoj vožnji. možda ako kombinuju malo isključen malo uključen. hit su mi ovi fabrički podaci.
a lep je auto skroz.

Atlantaman

pre 7 godina

Imam Camry xse v6 taj auto kida (daky, 8. oktobar 2018 10:31)

Imao i ja isti taj, pa sam upravo kupio novi VW Jetta, Camry kida samo onima koji nisu probali VW čelik i TDI. Toyota je troma i penzionerska, a završna obrada je nula u poređenju sa za klasu manjom Wagen Jetta. Prosto uz Toyota treba da piše popust za penzionere. Mlohav volan i slabe kočnice, mekan lim, njiše se u krivini i non stop se čuje buka spolja. Vozim u firmi novi Civic, mrtva trka sa Jetta

Dejan L

pre 7 godina

Novoamerikanizovani Balkanci koji su juče otišli preko bare, već su zaboravili da, jedini uspešni sedani u EU su oni koji imaju do 2000 ccm.
Te vaše priče od preko bare se ne tiču kupca u EU, vozio sam V6 3.0 itd... ovde prosto ko kupuje 3.0 i jače motore bira nemačke premijume, a ne Toyotu sa anemičnim dizajnom, a sve zbog preskupe registracije.
Passat je kralj klase ČAK i u suv doba, Passat-u ne pada prodaja, ako su mislili da sa ovom nakazom dolaze, bolje da to ne čine.
Ja ne kažem da je Cmary loš auto, ali prosto nema ništa za šta bi se čovek uhvatio, sem toga preskup je, pa će ovdašni kupac pre uzeti Passat, SUperb, Insigniju itd. I već jednom neka u Toyoti shvate da su bele štopaljke nepoželjne u EU, ružne , odvratne i kao da su bile crvene, pa polupane

Oliver

pre 7 godina

@ Molder,
Camry i nije napravljen kao konkurencija "azdajama". Porodican auto, klase Pasata. Inace najprodavaniji u svojoj klasi u SAD.

Dikh tu kava

pre 7 godina

"This all compounds to make the Camry an excellent cruiser. The kind of car you could get out of three hours while barely registering that you’d been in it at all."

Kaže jedna "respektabilna" svetska novina.. Meni to i činjenica koliko Toyota brine o svojim kupcima čak i više od decenije od kupovine, sasvim dovoljno da ga se uzme u ozbiljno razmatranje. Ako me nešto ne spreči, sasvim izvesno neka Toyota pada u dogledno vreme.. pa možda čak i ovaj Camry.

The Unforgiven

pre 7 godina

Ово је Тојота Авалон 2017 годиште, за америчко тржиште. Кемри и нови и стари изгледа другачије.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ђенерал, 7. oktobar 2018 19:30)
---------------------------

Ovo uopste nije Avalon. Avalon je daleko veci auto. Vozio sam ovu Camry pocetkom godine kao rental (doduse sa atmosferskim 2.5 motorom) i na slikama je definitivno Camry.

Rob Lowe

pre 7 godina

Ђенерал-e, ovo je Camry za američko tržište! Avalon je naredna viša klasa a poslednja generacija izgleda brutalno, po dizajnu bliža Lexus-u!!!

ljudi

pre 7 godina

Vozio sam se i vozio ga i to onaj v6 opasan motor. Bruka. Jedino sto uvek zameram tim kolima(toyoti) je sto su toliko jadno uradjena iznutra da im je stvarno ta osnovna varijanta opreme u rangu sa prokletkom skodom.
poz

Аца

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори.

Само кажем

pre 7 godina

А зашто га једноставно не продају у Европи под именом Авенсис?! Камри је баш некако "јенкијевски" назив...

Ђенерал

pre 7 godina

Ово је Тојота Авалон 2017 годиште, за америчко тржиште. Кемри и нови и стари изгледа другачије.

hm

pre 7 godina

Kod nas će biti skuplji nego u USA i kupce će drati kod registracije jer je auto 2.500 cm3. Zaista ne znam ko će naći računicu da ga kupi.
Šteta što nema više Avensisa i za naše uslove (i šire) izvanrednog d4d 2.0 motora. Bar dok se ova drzava ne osvesti i uvede ekološke subvencije i ukine nerazuman porez na vozila preko 2.000 cm3

mozak jedne kokoške ...

pre 7 godina

Mada Srbija nije zemlja u kojoj je ova radna zapremina motora poželjna (pri čemu ćete kao polovnjaka teže i sporije da ga se rešite nego li da se razvedete i u višegodišnjem maratonskom sudskom sporu podelite zajedničku imovinu), iskreno mi je žao što ovo vozilo neće imati karavan verziju.
Tim pre jer model predstavlja naslednika Avensisa, koji se često može videti upravo u toj, daleko praktičnijoj formi.

Milan

pre 7 godina

Vrlo rado bih ga posedovao ali isključivo sa normalnim motorom u plug-in izvedbi. Ovako ništa, a ako je neko obožavao avensysa to sam bio ja.

hm

pre 7 godina

Kod nas će biti skuplji nego u USA i kupce će drati kod registracije jer je auto 2.500 cm3. Zaista ne znam ko će naći računicu da ga kupi.
Šteta što nema više Avensisa i za naše uslove (i šire) izvanrednog d4d 2.0 motora. Bar dok se ova drzava ne osvesti i uvede ekološke subvencije i ukine nerazuman porez na vozila preko 2.000 cm3

The Unforgiven

pre 7 godina

Ово је Тојота Авалон 2017 годиште, за америчко тржиште. Кемри и нови и стари изгледа другачије.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ђенерал, 7. oktobar 2018 19:30)
---------------------------

Ovo uopste nije Avalon. Avalon je daleko veci auto. Vozio sam ovu Camry pocetkom godine kao rental (doduse sa atmosferskim 2.5 motorom) i na slikama je definitivno Camry.

ljudi

pre 7 godina

Vozio sam se i vozio ga i to onaj v6 opasan motor. Bruka. Jedino sto uvek zameram tim kolima(toyoti) je sto su toliko jadno uradjena iznutra da im je stvarno ta osnovna varijanta opreme u rangu sa prokletkom skodom.
poz

Rob Lowe

pre 7 godina

Ђенерал-e, ovo je Camry za američko tržište! Avalon je naredna viša klasa a poslednja generacija izgleda brutalno, po dizajnu bliža Lexus-u!!!

mozak jedne kokoške ...

pre 7 godina

Mada Srbija nije zemlja u kojoj je ova radna zapremina motora poželjna (pri čemu ćete kao polovnjaka teže i sporije da ga se rešite nego li da se razvedete i u višegodišnjem maratonskom sudskom sporu podelite zajedničku imovinu), iskreno mi je žao što ovo vozilo neće imati karavan verziju.
Tim pre jer model predstavlja naslednika Avensisa, koji se često može videti upravo u toj, daleko praktičnijoj formi.

Аца

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори.

Само кажем

pre 7 godina

А зашто га једноставно не продају у Европи под именом Авенсис?! Камри је баш некако "јенкијевски" назив...

Ђенерал

pre 7 godina

Novoamerikanizovani Balkanci koji su juče otišli preko bare, već su zaboravili da, jedini uspešni sedani u EU su oni koji imaju do 2000 ccm. 
Te vaše priče od preko bare se ne tiču kupca u EU, vozio sam V6 3.0 itd... ovde prosto ko kupuje 3.0 i jače motore bira nemačke premijume, a ne Toyotu sa anemičnim dizajnom, a sve zbog preskupe registracije. 
Passat je kralj klase ČAK i u suv dob
(Dejan L, 08. oktobar 2018 11:07)

Слажем се да је унутрашњост ФауВе квалитетнија од Тојоте, само је разлика што на Короли, Приусу и Кемрију ко од шале у Америци набијеш 300 хиљада миља без да улажеш ишта осим замене уља у мотору.
То није случај ни са једним немачким аутом.
И још нешто, у Америци су, Тојоте конкретно, најјефтиније за одржавање и поправку, а кваре се најмање од свих аутомобила.
Зато су најбољи.

Milan

pre 7 godina

Vrlo rado bih ga posedovao ali isključivo sa normalnim motorom u plug-in izvedbi. Ovako ništa, a ako je neko obožavao avensysa to sam bio ja.

Oliver

pre 7 godina

@ Molder,
Camry i nije napravljen kao konkurencija "azdajama". Porodican auto, klase Pasata. Inace najprodavaniji u svojoj klasi u SAD.

achitwn

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори.
(Аца, 07. oktobar 2018 22:39)
U usa se nikad nije prodavso camry od 5.0L motorom. Sve su sestaci do 3.0L.

Nemanja

pre 7 godina

Ovaj sto tvrdi da je kupio Jettu je komedija. Pa ta dva auta nisu cak ni u istoj klasi. Camry je Mercedes za Jettu. Inace Toyota vec 20 godina u vrhu po pouzdanosti i kvalitetu u USA i najprodavaniji je brand a skuplji su od Wagena. To ti sve govori

Ђенерал

pre 7 godina

Upravo je izašla vest da Toyota opoziva 2.4 miliona vozila. 
Toliko o tome. Razlog nebezbedan hibridni sistem kod kombinacije benzinski motor + baterija
(Dejan L, 08. oktobar 2018 17:31)

Не лупај глупости. Опозив возила се врши из предострожности, а хибридни систем Тојоте је најбољи од свих хибрида. То што се десио неки квар у Јапану на три возила је разлог да врше проверу, а не да је небезбедан.

achitwn

pre 7 godina

ovo da se takmici sa nemackim azdajama!?Nemojte da zasmejavate narod molim vas...
(Molder, 07. oktobar 2018 22:35)
Toyoata se takmici sa vw a Lexus sa bmw, audi itd.

Dikh tu kava

pre 7 godina

"This all compounds to make the Camry an excellent cruiser. The kind of car you could get out of three hours while barely registering that you’d been in it at all."

Kaže jedna "respektabilna" svetska novina.. Meni to i činjenica koliko Toyota brine o svojim kupcima čak i više od decenije od kupovine, sasvim dovoljno da ga se uzme u ozbiljno razmatranje. Ako me nešto ne spreči, sasvim izvesno neka Toyota pada u dogledno vreme.. pa možda čak i ovaj Camry.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Zaista "poučna" prepiska.. Skoro da bih u lucidnim trenucima rad bio znati šta je lajtmotiv pojedinih cenjenih komentatora da pregalački "hejtuju" jedne a "lajkuju" druge brendove/modele, a da pri tom kumulativno stiču zakonsko pravo na ličnu kartu "sukladno" državama porekla.. Pada mi na pamet članstvo u Bordovima direktora GM/Forda, posedovanje akcija u Toyoti, ili bar neki "stejkholderi".. mora biti to, nema šta drugo, sigurno nije "fetiš".. Meni ovih benzinskih 2500ccm u kombinaciji sa hibridnim pogonom i vrlo reputabilnom snagom brenda koju Toyota bez dileme poseduje, sasvim dovoljno. Ne jednom me taj (službeni, samo ja ga vozio) "po evropskom ukusu napravljen" "švabo" ostavljao "kad ne treba", da mi uopšte više na pamet ne pada da razmišljam estetski, a kao što sam veći deo života razmišljao. Ostavljam "kolegama" da i dalje duboko prodiru "u dušu" Evropljana (koju Japanci razume se, nemaju), te da isto prodiranje nesebično dele sa lokalnim majstorima, mene to nekako uopšte "ne rajca"..

achitwn

pre 7 godina

Najveća Toyota, materijali od Lexusa pa je zato cena veća, ali auto je strava dobar.
(Vojxit, 07. oktobar 2018 22:38)
Avalon je najveca toyota ne Camry

Drajver

pre 7 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1452926#k28435278

Na slici je NOVI camry sa standa u Parisu na sajmu koji jos uvek traje!

Prestani da lupetas. Nova platforma je u pitanju, nije nikakav stari avalon.

Atlantaman

pre 7 godina

Imam Camry xse v6 taj auto kida (daky, 8. oktobar 2018 10:31)

Imao i ja isti taj, pa sam upravo kupio novi VW Jetta, Camry kida samo onima koji nisu probali VW čelik i TDI. Toyota je troma i penzionerska, a završna obrada je nula u poređenju sa za klasu manjom Wagen Jetta. Prosto uz Toyota treba da piše popust za penzionere. Mlohav volan i slabe kočnice, mekan lim, njiše se u krivini i non stop se čuje buka spolja. Vozim u firmi novi Civic, mrtva trka sa Jetta

Neko iz mase

pre 7 godina

4.2 l/100km u kombinovanoj vožnji. možda ako kombinuju malo isključen malo uključen. hit su mi ovi fabrički podaci.
a lep je auto skroz.

Ђенерал

pre 7 godina

Ово је Тојота Авалон 2017 годиште, за америчко тржиште. Кемри и нови и стари изгледа другачије.

Dejan L

pre 7 godina

Novoamerikanizovani Balkanci koji su juče otišli preko bare, već su zaboravili da, jedini uspešni sedani u EU su oni koji imaju do 2000 ccm.
Te vaše priče od preko bare se ne tiču kupca u EU, vozio sam V6 3.0 itd... ovde prosto ko kupuje 3.0 i jače motore bira nemačke premijume, a ne Toyotu sa anemičnim dizajnom, a sve zbog preskupe registracije.
Passat je kralj klase ČAK i u suv doba, Passat-u ne pada prodaja, ako su mislili da sa ovom nakazom dolaze, bolje da to ne čine.
Ja ne kažem da je Cmary loš auto, ali prosto nema ništa za šta bi se čovek uhvatio, sem toga preskup je, pa će ovdašni kupac pre uzeti Passat, SUperb, Insigniju itd. I već jednom neka u Toyoti shvate da su bele štopaljke nepoželjne u EU, ružne , odvratne i kao da su bile crvene, pa polupane

rog

pre 7 godina

@achitwin,oliver 
Bar ste priznali da je daleko od nekih nemackih limuzina...A kao je bolja od Pasata,Mondea i Insignije!?Da ne verujes da neko u 2018 nudi model sa jednim motorom i karoserijom,ova tri nude mnogo veci izbor i mnogo jace verzije od ove Tojote,stvarno deluje jadno pored njih,da ne govorim o voznim osobinama koje su daleko od gore pomenute nemacke trojke...
(Molder, 08. oktobar 2018 17:03)

Mondeo preko 200ks se u Evropi bas prodaje u velikom broju, kako da ne.
Mondeo je 2017 u celoj EU prodat u 30.000 primeraka, passat 95.000. Od tih 30.000 vise 1500 tdci bi-turbo ili ecoboost 2.0 sigurno nije.

Dejan L

pre 7 godina

Upravo je izašla vest da Toyota opoziva 2.4 miliona vozila.
Toliko o tome. Razlog nebezbedan hibridni sistem kod kombinacije benzinski motor + baterija

vozi Miško

pre 7 godina

Ako je 60% kao ova što vozim 2007 god, kupujem!
To je samo “sipaj i vozi”! To se auto ne kvari, nema “velikog servisa”. Udobnost odlicna, dizajn isto super... motor odličan.

Ђенерал

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори. 
(Аца, 07. oktobar 2018 22:39) 
U usa se nikad nije prodavso camry od 5.0L motorom. Sve su sestaci do 3.0L.

Кемри В6 је 3.5 литре 250 коња, потрошња око 10-12 на сто и Кемри Хибрид је 2.5 литре потрошња 5-8 на сто
Ово на слици је претходни модел Авалона, класа изнад Кемрија са незнатним стилским изменама као нпр. задња светла су од новог УС Кемрија.

Molder

pre 7 godina

@achitwin,oliver
Bar ste priznali da je daleko od nekih nemackih limuzina...A kao je bolja od Pasata,Mondea i Insignije!?Da ne verujes da neko u 2018 nudi model sa jednim motorom i karoserijom,ova tri nude mnogo veci izbor i mnogo jace verzije od ove Tojote,stvarno deluje jadno pored njih,da ne govorim o voznim osobinama koje su daleko od gore pomenute nemacke trojke...

hmm

pre 7 godina

Siguran sam da u Toyoti nisu imali u fokusu srpsko tržište kada su donosili odluku da za Evropu krenu sa Camry-jem. Tako je i izbor motora od 2.500 cm3 razumljiv. A kako će im ići prodaja vreme će pokazati.
Kada je srpsko tržište u pitanju, teško da će da dosegnu do dvocifrenog broja prodatih vozila, na godišnjem nivou.
Ponuditi vozilo za koje će registracija biti 80.000 rsd, koje troši više na autoputu nego u gradskoj vožnji, u kojoj sa druge strane 2.500 cm3 baš dolaze do izražaja i sa čijih 5 m dužine treba da se gurate kroz grad, stvarno je u najmanju ruku, interesantna odluka. Bolje da su ponudili čisto benzinski motor 2.0. Ekonomičniji je, pogotovo za onog ko uglavnom vozi na otvorenom.

Keba

pre 7 godina

Kemri je super auto, dugoprugaš, nije za lomatanje po balkanskim gudurama, nego za autoput. Vozne karakteristike ima kao i svaka drumska ladja. Auris je za ovo podneblje odličan, ali nema fauve značku...

Bungi

pre 6 godina

Razlika u kvalitetu između Tojote i VW se mjeri u svjetlosnim godina,naravno u korist Tojote.Sve drugo,izgled,materijali,opšti utisak,.... su subjektivne prirode.Statistika kvarova njemačkog auto moto kluba ADAC je surovo realna a tu VW ne stoji baš sjajno ,po gotovo ne u uporedbi sa Tojotom i Hjundaijem.

Ђенерал

pre 7 godina

Ово је Тојота Авалон 2017 годиште, за америчко тржиште. Кемри и нови и стари изгледа другачије.

Само кажем

pre 7 godina

А зашто га једноставно не продају у Европи под именом Авенсис?! Камри је баш некако "јенкијевски" назив...

Atlantaman

pre 7 godina

Imam Camry xse v6 taj auto kida (daky, 8. oktobar 2018 10:31)

Imao i ja isti taj, pa sam upravo kupio novi VW Jetta, Camry kida samo onima koji nisu probali VW čelik i TDI. Toyota je troma i penzionerska, a završna obrada je nula u poređenju sa za klasu manjom Wagen Jetta. Prosto uz Toyota treba da piše popust za penzionere. Mlohav volan i slabe kočnice, mekan lim, njiše se u krivini i non stop se čuje buka spolja. Vozim u firmi novi Civic, mrtva trka sa Jetta

Dejan L

pre 7 godina

Novoamerikanizovani Balkanci koji su juče otišli preko bare, već su zaboravili da, jedini uspešni sedani u EU su oni koji imaju do 2000 ccm.
Te vaše priče od preko bare se ne tiču kupca u EU, vozio sam V6 3.0 itd... ovde prosto ko kupuje 3.0 i jače motore bira nemačke premijume, a ne Toyotu sa anemičnim dizajnom, a sve zbog preskupe registracije.
Passat je kralj klase ČAK i u suv doba, Passat-u ne pada prodaja, ako su mislili da sa ovom nakazom dolaze, bolje da to ne čine.
Ja ne kažem da je Cmary loš auto, ali prosto nema ništa za šta bi se čovek uhvatio, sem toga preskup je, pa će ovdašni kupac pre uzeti Passat, SUperb, Insigniju itd. I već jednom neka u Toyoti shvate da su bele štopaljke nepoželjne u EU, ružne , odvratne i kao da su bile crvene, pa polupane

Dejan L

pre 7 godina

Upravo je izašla vest da Toyota opoziva 2.4 miliona vozila.
Toliko o tome. Razlog nebezbedan hibridni sistem kod kombinacije benzinski motor + baterija

Molder

pre 7 godina

@achitwin,oliver
Bar ste priznali da je daleko od nekih nemackih limuzina...A kao je bolja od Pasata,Mondea i Insignije!?Da ne verujes da neko u 2018 nudi model sa jednim motorom i karoserijom,ova tri nude mnogo veci izbor i mnogo jace verzije od ove Tojote,stvarno deluje jadno pored njih,da ne govorim o voznim osobinama koje su daleko od gore pomenute nemacke trojke...

Аца

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори.

Milan

pre 7 godina

Vrlo rado bih ga posedovao ali isključivo sa normalnim motorom u plug-in izvedbi. Ovako ništa, a ako je neko obožavao avensysa to sam bio ja.

hm

pre 7 godina

Kod nas će biti skuplji nego u USA i kupce će drati kod registracije jer je auto 2.500 cm3. Zaista ne znam ko će naći računicu da ga kupi.
Šteta što nema više Avensisa i za naše uslove (i šire) izvanrednog d4d 2.0 motora. Bar dok se ova drzava ne osvesti i uvede ekološke subvencije i ukine nerazuman porez na vozila preko 2.000 cm3

mozak jedne kokoške ...

pre 7 godina

Mada Srbija nije zemlja u kojoj je ova radna zapremina motora poželjna (pri čemu ćete kao polovnjaka teže i sporije da ga se rešite nego li da se razvedete i u višegodišnjem maratonskom sudskom sporu podelite zajedničku imovinu), iskreno mi je žao što ovo vozilo neće imati karavan verziju.
Tim pre jer model predstavlja naslednika Avensisa, koji se često može videti upravo u toj, daleko praktičnijoj formi.

Ђенерал

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори. 
(Аца, 07. oktobar 2018 22:39) 
U usa se nikad nije prodavso camry od 5.0L motorom. Sve su sestaci do 3.0L.

Кемри В6 је 3.5 литре 250 коња, потрошња око 10-12 на сто и Кемри Хибрид је 2.5 литре потрошња 5-8 на сто
Ово на слици је претходни модел Авалона, класа изнад Кемрија са незнатним стилским изменама као нпр. задња светла су од новог УС Кемрија.

Neko iz mase

pre 7 godina

4.2 l/100km u kombinovanoj vožnji. možda ako kombinuju malo isključen malo uključen. hit su mi ovi fabrički podaci.
a lep je auto skroz.

Nemanja

pre 7 godina

Ovaj sto tvrdi da je kupio Jettu je komedija. Pa ta dva auta nisu cak ni u istoj klasi. Camry je Mercedes za Jettu. Inace Toyota vec 20 godina u vrhu po pouzdanosti i kvalitetu u USA i najprodavaniji je brand a skuplji su od Wagena. To ti sve govori

Ђенерал

pre 7 godina

Novoamerikanizovani Balkanci koji su juče otišli preko bare, već su zaboravili da, jedini uspešni sedani u EU su oni koji imaju do 2000 ccm. 
Te vaše priče od preko bare se ne tiču kupca u EU, vozio sam V6 3.0 itd... ovde prosto ko kupuje 3.0 i jače motore bira nemačke premijume, a ne Toyotu sa anemičnim dizajnom, a sve zbog preskupe registracije. 
Passat je kralj klase ČAK i u suv dob
(Dejan L, 08. oktobar 2018 11:07)

Слажем се да је унутрашњост ФауВе квалитетнија од Тојоте, само је разлика што на Короли, Приусу и Кемрију ко од шале у Америци набијеш 300 хиљада миља без да улажеш ишта осим замене уља у мотору.
То није случај ни са једним немачким аутом.
И још нешто, у Америци су, Тојоте конкретно, најјефтиније за одржавање и поправку, а кваре се најмање од свих аутомобила.
Зато су најбољи.

Ђенерал

pre 7 godina

Upravo je izašla vest da Toyota opoziva 2.4 miliona vozila. 
Toliko o tome. Razlog nebezbedan hibridni sistem kod kombinacije benzinski motor + baterija
(Dejan L, 08. oktobar 2018 17:31)

Не лупај глупости. Опозив возила се врши из предострожности, а хибридни систем Тојоте је најбољи од свих хибрида. То што се десио неки квар у Јапану на три возила је разлог да врше проверу, а не да је небезбедан.

ljudi

pre 7 godina

Vozio sam se i vozio ga i to onaj v6 opasan motor. Bruka. Jedino sto uvek zameram tim kolima(toyoti) je sto su toliko jadno uradjena iznutra da im je stvarno ta osnovna varijanta opreme u rangu sa prokletkom skodom.
poz

The Unforgiven

pre 7 godina

Ово је Тојота Авалон 2017 годиште, за америчко тржиште. Кемри и нови и стари изгледа другачије.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ђенерал, 7. oktobar 2018 19:30)
---------------------------

Ovo uopste nije Avalon. Avalon je daleko veci auto. Vozio sam ovu Camry pocetkom godine kao rental (doduse sa atmosferskim 2.5 motorom) i na slikama je definitivno Camry.

Oliver

pre 7 godina

@ Molder,
Camry i nije napravljen kao konkurencija "azdajama". Porodican auto, klase Pasata. Inace najprodavaniji u svojoj klasi u SAD.

Dikh tu kava

pre 7 godina

"This all compounds to make the Camry an excellent cruiser. The kind of car you could get out of three hours while barely registering that you’d been in it at all."

Kaže jedna "respektabilna" svetska novina.. Meni to i činjenica koliko Toyota brine o svojim kupcima čak i više od decenije od kupovine, sasvim dovoljno da ga se uzme u ozbiljno razmatranje. Ako me nešto ne spreči, sasvim izvesno neka Toyota pada u dogledno vreme.. pa možda čak i ovaj Camry.

achitwn

pre 7 godina

ovo da se takmici sa nemackim azdajama!?Nemojte da zasmejavate narod molim vas...
(Molder, 07. oktobar 2018 22:35)
Toyoata se takmici sa vw a Lexus sa bmw, audi itd.

vozi Miško

pre 7 godina

Ako je 60% kao ova što vozim 2007 god, kupujem!
To je samo “sipaj i vozi”! To se auto ne kvari, nema “velikog servisa”. Udobnost odlicna, dizajn isto super... motor odličan.

Dikh tu kava

pre 7 godina

Zaista "poučna" prepiska.. Skoro da bih u lucidnim trenucima rad bio znati šta je lajtmotiv pojedinih cenjenih komentatora da pregalački "hejtuju" jedne a "lajkuju" druge brendove/modele, a da pri tom kumulativno stiču zakonsko pravo na ličnu kartu "sukladno" državama porekla.. Pada mi na pamet članstvo u Bordovima direktora GM/Forda, posedovanje akcija u Toyoti, ili bar neki "stejkholderi".. mora biti to, nema šta drugo, sigurno nije "fetiš".. Meni ovih benzinskih 2500ccm u kombinaciji sa hibridnim pogonom i vrlo reputabilnom snagom brenda koju Toyota bez dileme poseduje, sasvim dovoljno. Ne jednom me taj (službeni, samo ja ga vozio) "po evropskom ukusu napravljen" "švabo" ostavljao "kad ne treba", da mi uopšte više na pamet ne pada da razmišljam estetski, a kao što sam veći deo života razmišljao. Ostavljam "kolegama" da i dalje duboko prodiru "u dušu" Evropljana (koju Japanci razume se, nemaju), te da isto prodiranje nesebično dele sa lokalnim majstorima, mene to nekako uopšte "ne rajca"..

achitwn

pre 7 godina

Najveća Toyota, materijali od Lexusa pa je zato cena veća, ali auto je strava dobar.
(Vojxit, 07. oktobar 2018 22:38)
Avalon je najveca toyota ne Camry

rog

pre 7 godina

@achitwin,oliver 
Bar ste priznali da je daleko od nekih nemackih limuzina...A kao je bolja od Pasata,Mondea i Insignije!?Da ne verujes da neko u 2018 nudi model sa jednim motorom i karoserijom,ova tri nude mnogo veci izbor i mnogo jace verzije od ove Tojote,stvarno deluje jadno pored njih,da ne govorim o voznim osobinama koje su daleko od gore pomenute nemacke trojke...
(Molder, 08. oktobar 2018 17:03)

Mondeo preko 200ks se u Evropi bas prodaje u velikom broju, kako da ne.
Mondeo je 2017 u celoj EU prodat u 30.000 primeraka, passat 95.000. Od tih 30.000 vise 1500 tdci bi-turbo ili ecoboost 2.0 sigurno nije.

Keba

pre 7 godina

Kemri je super auto, dugoprugaš, nije za lomatanje po balkanskim gudurama, nego za autoput. Vozne karakteristike ima kao i svaka drumska ladja. Auris je za ovo podneblje odličan, ali nema fauve značku...

Rob Lowe

pre 7 godina

Ђенерал-e, ovo je Camry za američko tržište! Avalon je naredna viša klasa a poslednja generacija izgleda brutalno, po dizajnu bliža Lexus-u!!!

Drajver

pre 7 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1452926#k28435278

Na slici je NOVI camry sa standa u Parisu na sajmu koji jos uvek traje!

Prestani da lupetas. Nova platforma je u pitanju, nije nikakav stari avalon.

hmm

pre 7 godina

Siguran sam da u Toyoti nisu imali u fokusu srpsko tržište kada su donosili odluku da za Evropu krenu sa Camry-jem. Tako je i izbor motora od 2.500 cm3 razumljiv. A kako će im ići prodaja vreme će pokazati.
Kada je srpsko tržište u pitanju, teško da će da dosegnu do dvocifrenog broja prodatih vozila, na godišnjem nivou.
Ponuditi vozilo za koje će registracija biti 80.000 rsd, koje troši više na autoputu nego u gradskoj vožnji, u kojoj sa druge strane 2.500 cm3 baš dolaze do izražaja i sa čijih 5 m dužine treba da se gurate kroz grad, stvarno je u najmanju ruku, interesantna odluka. Bolje da su ponudili čisto benzinski motor 2.0. Ekonomičniji je, pogotovo za onog ko uglavnom vozi na otvorenom.

achitwn

pre 7 godina

У БГ сам упознао једног младог човека који је из УСА увезао Камрија бензинца од 5000 куб. Рече да је возио Мерц, Ауди, БМВ и још свашта али да му је овај ужитак највећи. На питање колико срче, не одговори.
(Аца, 07. oktobar 2018 22:39)
U usa se nikad nije prodavso camry od 5.0L motorom. Sve su sestaci do 3.0L.

Bungi

pre 6 godina

Razlika u kvalitetu između Tojote i VW se mjeri u svjetlosnim godina,naravno u korist Tojote.Sve drugo,izgled,materijali,opšti utisak,.... su subjektivne prirode.Statistika kvarova njemačkog auto moto kluba ADAC je surovo realna a tu VW ne stoji baš sjajno ,po gotovo ne u uporedbi sa Tojotom i Hjundaijem.