Aktuelno

Četvrtak, 07.07.2016.

08:26

Galerija: Renault Megane karavan

Galerija: Renault Megane karavan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

jungula bungula

pre 9 godina

Imam lagunu 2001 koju sam uzeo u kompenzaciji nako sto mi je auto stradao u poplavi. Auto kao auto, onako nine los, pre toga sam vozio c5 i bolji je dosta od lagune.. bas zbog razloga sto je nisam hteo a morao sam da je uzmem jer mi je to bila jedina ponuda koju sam imao, nisam radio vec tri godine bukvalno nista na autu, ni jedan servis, ni jednu zamenu ulja, samo sedi i vozi.. sto se motora tice, auto cuti i ide .. 1.9dci

Rango

pre 9 godina

Kupio sam novog megana 3 kupe 1,9 motor 2009 godine i do sada predjenih 120000, znaci auto ne da ide nego pegla krivine.Evo kod mene je već skoro 7 godina.Narod kod nas većinom uvoze sa tim godištem , sto se mene tiče miran sam sigurno još jedno 3- 4 godine a da ne moram kupovati drugo vozilo samo sipaj gorivo redovan servis i vozi.Ne sjećam se kad sam zadnji put dizao haubu, zaboravio sam kako izgleda motor.Samo da napomenem da je bila ljubav na prvi pogled pri kupovini i sve preporuke ko se odluci za novog megana.

Srba

pre 9 godina

Megan 3, 1.6dCI 130 kupljen prošle godine od predstavništva Renoa u BGD sa 75 hkm. Posle godinu dana korišćenja nikakav kvar. Nadam se da će tako i ubuduće.
Pozdrav

moron

pre 9 godina

Ko o čemu, baba o kolačima. Jeste da sam već pokupio brdo minusa, ali, zašto talisman karavan ili novi scenic mogu da imaju normalnu panoramu ( potpuno normalne veličine ), a novi megan karavan samo ovaj "prcmoljak"? "Trojka" je imala normalnu ...

Još nam je dobro kakvi smo

pre 9 godina

Ja sam presao sa Kangom 2 2007 god
380000 km jos mu menjac nije otvaran
3 velika servisa,male ja odradim na svakih 10000 i to je to.
(sasa, 7. jul 2016 16:18)
Naravno, motorno ulje u kanalizaciju, i šta će vam majstor.

Iron Ican

pre 9 godina

Руку на срце ја сам купио пловног мегана са „тачном"километражом.Све што је могло да цркне не мотору је цркло,на крају сам га поклонио на отпад.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (BN, 8. jul 2016 07:05)

Kako moze sve crci na motoru? To je kao sa onom forom iz "Mucki", ako si sve zamenio na motoru kako onda to moze biti isti motor? Ako nisi sve menjao na motoru onda nije sve crklo na motoru! Kako god se okrene tvoj komentar je besmislen.

BN

pre 9 godina

Руку на срце ја сам купио пловног мегана са „тачном"километражом.Све што је могло да цркне не мотору је цркло,на крају сам га поклонио на отпад.

Zoran

pre 9 godina

Lepo izgledaju ali tu se prica zavrsava, posebno na DCI motorima, 3 do 4 godine maxi onda na autima krene SVE da crkava ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dupla ljuta, 7. jul 2016 09:47)

Nista ne "crkava" ako se uzme novi automobil i redovno se odrzava.
(Ne pricati napamet, 7. jul 2016 11:09)

To se zove logika. Ako se uzme polovan onda crkava? A kako to da kad ti uzmes nov on nikad nije polovan?:)

U Srbiji s eautomobili dele na nove i polovne. Polovni su uvek polovni, a novi su uvek novi.:)

dzoni

pre 9 godina

Problem je sto se u Srbiji voze auti koji su presli vise od 200 000 i koji su tad postaju rupa bez dna..moje iskustvo sa renoimajer sam imao nekoliko i sad ih imam tri u dvoristu...clio kupljen nov 2003 ..bukvalno sipaj i vozi ..1.5 dci ..motor ni pipnut sve ove godine..trenutno ima 200 000km... laguna 2004 godiste 1.9 dci..sam sam uvezao pre nekoliko godina sa 180 000 na satu ...prvih par meseci dobro sluzila a onda krece rupa bez dna turbina,dihtung motora ,dizne i da ne nabrajam dalje...bukvalno svaki mesec po par stotina eura...onda kupim senic 2007 god sa istim 1.9 dci motorom i za sad sluzi odlicno..tako da do 200-250 000 km vredi imati..posle prodaj jer je rupa bez dna ..ne samo renault..imao sam i druge marke ..i WV golf 5 sa "neunistivim" 1.9 TDI me dva puta kad sam bio na moru ostavio na sred puta i morao da placam i slep i preskupe popravke u inostranstvu..ali sam svestan da je to jer sam kupio polovan

Bojan

pre 9 godina

Kupio sam 2007 godine Reno Clio II. 2003 godine proizveden, 1.5 DCi, 49 KW - 65 KS, na satu je bilo 96000 km, ne znam koliko je presao pre toga. Osnovni motor u gami 1.5 DCi motora, nema EGR ventil, nema plivajuci zamajac, ima ozloglasenu DELPHY pumpu. Sada na satu ima 255 000 predjenih km, za ovih 160000 koliko sam presao za 9 godina, nisam imao nikakvih problema sa njim, motor nikada nije otvaran, menjani potrosni delovi, kocione pakne - diskovi - plocice, spone, krajnice, lezajevi tockova, grejaci itd. Lamela nikada nije menjana. Zamenjen UCH putni racunar, polovan 100 eura sa zamenom. I danas je bukvalno kao kada sam ga kupio 2007, u unutrasnjosti sto se plastike i ostalih stvari tice, nista se nije promenilo, motor radi kao kada sam ga kupio, ulje trosi normalno, na motoru nisam primetio nikakve znakove problema, vuce normalno, nista se ne cuje iz motora. Isao sam u Grcku 2012 i 2015, planiram i ove godine da idem u Grcku sa njim.

Planiram da kupim Megana III 1.5DCi ili ako ne bude para onda Clio III.

Vozio sam pre ovog auta Golf II, 1.6 dizel, ne bih se ja vracao u Golfa vise, kod mene je golf bio 8 godina.

Haha

pre 9 godina

Simpaticno izgleda, nadam se da ce biti udoban i za visoke i krupne ljude, posto u hb nisam mogao nikako da se smestim lepo. Impresivan gepek, cekamo cene, pa test voznju :)

Еуридамас

pre 9 godina

@Dokle više, док Меган не буде имао квалитет Голфа, не треба ни да има цијену као он.

TnT

pre 9 godina

Meni licno mozda najlepsi karavan C segmenta. Ok o ukusima ne vredi raspravljati, iznosim svoje misljenje.
Kvalitet - kao nov auto verovatno ne bi trebalo da bude problema, sem ako ste bas neki baksuz. Moj prijatelj (tacnije pasanog) kupio iz uvoza 4 godine star Clio dci 75 ks, kaze auto presao 150 hkm, a motor 30 hkm. Naprosto motor se raspao na 120 hiljada i Francuz (bivsi vlasnik) stavio nov, nije se isplatilo da popravlja stari ili je bio u garanciji nemam pojma. Mozda su ga slagali pa je auto za 3 godine presao zapravo 300 hiljada, mada ne verujem, bice da je stvarno motor otisao nakon 120, sve stoji u servisnoj knjizici. Ocito ne podnosi intenzivnu voznju. Uistinu nov motor malo trosi ali ne vuce bas najbolje (vozio ga par puta po gradu). Menjac katasrofa neprecian i generalno kvalitet materijala enterijera jadan. Cini mi se nista bolji od Dacije. Elektr(on)ika se povremeno buni. Limarija za sada bez greske. Sveukupno nista specijalno, ide, ali od Renoa ne ocekujte previse.

Vratite dugmad i kazaljke

pre 9 godina

Za taj novac očekivao sam instrument tablu, a ne kineski tablet umesto nje.Dok se na digitalnoj tabli iz šume podataka nađe ono bitno, dok se podesi klima i radio na onoom drugom tabletu na centralnoj kontroli, ode auto iznenada na suprotnu stranu ili sleti s puta.

Z

pre 9 godina

Za te pare mora da ima mnogo vise mesta za kolena pozadi. Za te novce bez problema uzmem Octaviu koja je daleko komotnija pozadi i ima vise mesta za kolena. Za cenu Megan karavana 1.5 DCI u visem paketu opreme moze da se uzme cak i Superb u prvom nivou opreme sa 1.4 TSI benzincem. Pored toga mi je neverovatno da Renault ubavuje EDC menjac u 1.5 DCI a u 1.6 DCI samo manuelni iako imaju EDC menjac za taj motor u Talismanu. Informacija za EDC menjac u 1.6 DCI je netacno navedena u tekstu. Pogledajte u zvanican cenovnik Renoa. Inace mi je ovaj Megan izuzetno lep kao i nova Astra ali nikako da nadju neku meru sa cenama bar na nasem trzistu.
(M, 7. jul 2016 10:40)
Ja stvarno ne znam gde si video cenu za karavan verziju megana kad jos ne postoji cenovnik.A ako se pogledaju cene,Megane Intense 1.5 dci(110ks) kosta 18000,a octavia u srednjem paketu sa tdi(110ks) kosta 18500.A taj Superb najjeftiniji kosta 21780 i to benzinac u osnovnoj opremi,sto je blizu 4000evra vise.

Kobaja Grande

pre 9 godina

Imao sam Megan III karavan 1,5dci/110KS, kupljen nov, svojevremeno placen 17.000 EUR, pa imate informaciju iz prve ruke:
- za 5 godina presao 130.000km bez ijednog vanrednog kvara
- odrzavan redovno u zvanicnom servisu
- prosecna potrosnja na putu 5, a mesovito oko 5,5l na 100km
- sasvim dovoljno mesta za 4-clanu porodicu.

Mane: losija zvucna izolacija i neprecizniji menjac u odnosu na Golfa, recimo.

Ti sto pricaju da su dCi motori losi - nemaju pojma o mehanici ili veruju u gradske price rekla-kazala o vozilima koja su uvezena polovna u Srbiju sa 300.000km i vise, koja nisu odrzavana po uputstvu.

Sto se tice Oktavije - cene su tu negde, par stotina EUR gore-dole. Sve je stvar licnog izbora. Skoda ima malo vise mesta, ali izgleda totalno neinspirativno i dosadno. Za razliku od nje, novi Megan karavan izgleda odlicno i moderno.
Start cena za obicni Megan 1,5dci/90KS je 14.990 EUR, sto je jeftinije od obicne Oktavije 1,6tdi/90KS (15.600EUR).

Milos

pre 9 godina

Hahahhaha kaze tip da na ovim motorima sve crkava.. Pa toliko crkava da je i mercedes kupio DCI motor hahahha
Tebi verovatno sve crkava, jer mozda nikad nisi odveo auto na servis. Treba zameniti nekad i ulje i mnogo sto sta..

Dokle vise?

pre 9 godina

Nisu mi jasni ljubitelji VW, kazu da ovaj megan ulazi skoro u cenovni rang Superba? A to sto je Golf jos skuplji to nema veze? Problematicne su cene Astre i Megana, ali golf je golf bato? Hocete da Megan ima kvalitet Golfa ali da ima cenu Kie? Pa napravtite ga onda vi ako moze tako.

moron

pre 9 godina

M, 7. jul 2016 10:40
Nemoj da se ljutiš, ali ti pojma nemaš o cenama oktavije karavan ili megana karavana kada si u stanju da napišeš što si napisao. To su "gluposti". Megan HB ima odlične cene (samo ih nisi prostudirao). Za SW još nisu objavljene, ali će verovatno biti kao kod prošlog (+1.000 ba HB).
Znaš li ti koliko košta oktavija karavan dizel (sa 340Nm) u paketu opreme sa serijskim alu felnama ipark. senzorima pozadi. Preko 22.000. Megan HB DCI sa 320 Nm ( i alu felnama ) košta 19.590, a SW će bude 20.590 (+1.000).
Tako da - "pusti škodu" :)

Ne pricati napamet

pre 9 godina

Lepo izgledaju ali tu se prica zavrsava, posebno na DCI motorima, 3 do 4 godine maxi onda na autima krene SVE da crkava ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dupla ljuta, 7. jul 2016 09:47)

Nista ne "crkava" ako se uzme novi automobil i redovno se odrzava. Za 6 i po godina skoro 111 000km, bez ijednog kvara, samo redovni servisi. U pitanju je pominjani Dci, Megan karavan trece generacije.

2016

pre 9 godina

@M A sta ako mi se ne svidjaju ni Octavia ni Superb ,nego bas Megane GT??? Kada bi cena bila jedini faktor svetsko auto trziste bi potpuno drugacije izgledalo. Ako cemo tako,za cenu novog Megana,Skode...imamo 2-3god starog nekog Mercedesa,Bmw.Pa za tu istu cenu 10god starog Tuarega,Cayena.. i tako prici nikad kraja

moron

pre 9 godina

Prethodni je bar imao normalnu panoramu. Ovaj ima neki "maličak", spolja gledano je "pola panorame", iznutra posmatramo kao da je maleni "šiber".

"Zbogom" megane karavane ...

M

pre 9 godina

Za te pare mora da ima mnogo vise mesta za kolena pozadi. Za te novce bez problema uzmem Octaviu koja je daleko komotnija pozadi i ima vise mesta za kolena. Za cenu Megan karavana 1.5 DCI u visem paketu opreme moze da se uzme cak i Superb u prvom nivou opreme sa 1.4 TSI benzincem. Pored toga mi je neverovatno da Renault ubavuje EDC menjac u 1.5 DCI a u 1.6 DCI samo manuelni iako imaju EDC menjac za taj motor u Talismanu. Informacija za EDC menjac u 1.6 DCI je netacno navedena u tekstu. Pogledajte u zvanican cenovnik Renoa. Inace mi je ovaj Megan izuzetno lep kao i nova Astra ali nikako da nadju neku meru sa cenama bar na nasem trzistu.

Dokle vise?

pre 9 godina

Nisu mi jasni ljubitelji VW, kazu da ovaj megan ulazi skoro u cenovni rang Superba? A to sto je Golf jos skuplji to nema veze? Problematicne su cene Astre i Megana, ali golf je golf bato? Hocete da Megan ima kvalitet Golfa ali da ima cenu Kie? Pa napravtite ga onda vi ako moze tako.

2016

pre 9 godina

@M A sta ako mi se ne svidjaju ni Octavia ni Superb ,nego bas Megane GT??? Kada bi cena bila jedini faktor svetsko auto trziste bi potpuno drugacije izgledalo. Ako cemo tako,za cenu novog Megana,Skode...imamo 2-3god starog nekog Mercedesa,Bmw.Pa za tu istu cenu 10god starog Tuarega,Cayena.. i tako prici nikad kraja

Ne pricati napamet

pre 9 godina

Lepo izgledaju ali tu se prica zavrsava, posebno na DCI motorima, 3 do 4 godine maxi onda na autima krene SVE da crkava ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dupla ljuta, 7. jul 2016 09:47)

Nista ne "crkava" ako se uzme novi automobil i redovno se odrzava. Za 6 i po godina skoro 111 000km, bez ijednog kvara, samo redovni servisi. U pitanju je pominjani Dci, Megan karavan trece generacije.

Milos

pre 9 godina

Hahahhaha kaze tip da na ovim motorima sve crkava.. Pa toliko crkava da je i mercedes kupio DCI motor hahahha
Tebi verovatno sve crkava, jer mozda nikad nisi odveo auto na servis. Treba zameniti nekad i ulje i mnogo sto sta..

Kobaja Grande

pre 9 godina

Imao sam Megan III karavan 1,5dci/110KS, kupljen nov, svojevremeno placen 17.000 EUR, pa imate informaciju iz prve ruke:
- za 5 godina presao 130.000km bez ijednog vanrednog kvara
- odrzavan redovno u zvanicnom servisu
- prosecna potrosnja na putu 5, a mesovito oko 5,5l na 100km
- sasvim dovoljno mesta za 4-clanu porodicu.

Mane: losija zvucna izolacija i neprecizniji menjac u odnosu na Golfa, recimo.

Ti sto pricaju da su dCi motori losi - nemaju pojma o mehanici ili veruju u gradske price rekla-kazala o vozilima koja su uvezena polovna u Srbiju sa 300.000km i vise, koja nisu odrzavana po uputstvu.

Sto se tice Oktavije - cene su tu negde, par stotina EUR gore-dole. Sve je stvar licnog izbora. Skoda ima malo vise mesta, ali izgleda totalno neinspirativno i dosadno. Za razliku od nje, novi Megan karavan izgleda odlicno i moderno.
Start cena za obicni Megan 1,5dci/90KS je 14.990 EUR, sto je jeftinije od obicne Oktavije 1,6tdi/90KS (15.600EUR).

moron

pre 9 godina

M, 7. jul 2016 10:40
Nemoj da se ljutiš, ali ti pojma nemaš o cenama oktavije karavan ili megana karavana kada si u stanju da napišeš što si napisao. To su "gluposti". Megan HB ima odlične cene (samo ih nisi prostudirao). Za SW još nisu objavljene, ali će verovatno biti kao kod prošlog (+1.000 ba HB).
Znaš li ti koliko košta oktavija karavan dizel (sa 340Nm) u paketu opreme sa serijskim alu felnama ipark. senzorima pozadi. Preko 22.000. Megan HB DCI sa 320 Nm ( i alu felnama ) košta 19.590, a SW će bude 20.590 (+1.000).
Tako da - "pusti škodu" :)

Z

pre 9 godina

Za te pare mora da ima mnogo vise mesta za kolena pozadi. Za te novce bez problema uzmem Octaviu koja je daleko komotnija pozadi i ima vise mesta za kolena. Za cenu Megan karavana 1.5 DCI u visem paketu opreme moze da se uzme cak i Superb u prvom nivou opreme sa 1.4 TSI benzincem. Pored toga mi je neverovatno da Renault ubavuje EDC menjac u 1.5 DCI a u 1.6 DCI samo manuelni iako imaju EDC menjac za taj motor u Talismanu. Informacija za EDC menjac u 1.6 DCI je netacno navedena u tekstu. Pogledajte u zvanican cenovnik Renoa. Inace mi je ovaj Megan izuzetno lep kao i nova Astra ali nikako da nadju neku meru sa cenama bar na nasem trzistu.
(M, 7. jul 2016 10:40)
Ja stvarno ne znam gde si video cenu za karavan verziju megana kad jos ne postoji cenovnik.A ako se pogledaju cene,Megane Intense 1.5 dci(110ks) kosta 18000,a octavia u srednjem paketu sa tdi(110ks) kosta 18500.A taj Superb najjeftiniji kosta 21780 i to benzinac u osnovnoj opremi,sto je blizu 4000evra vise.

Vratite dugmad i kazaljke

pre 9 godina

Za taj novac očekivao sam instrument tablu, a ne kineski tablet umesto nje.Dok se na digitalnoj tabli iz šume podataka nađe ono bitno, dok se podesi klima i radio na onoom drugom tabletu na centralnoj kontroli, ode auto iznenada na suprotnu stranu ili sleti s puta.

dzoni

pre 9 godina

Problem je sto se u Srbiji voze auti koji su presli vise od 200 000 i koji su tad postaju rupa bez dna..moje iskustvo sa renoimajer sam imao nekoliko i sad ih imam tri u dvoristu...clio kupljen nov 2003 ..bukvalno sipaj i vozi ..1.5 dci ..motor ni pipnut sve ove godine..trenutno ima 200 000km... laguna 2004 godiste 1.9 dci..sam sam uvezao pre nekoliko godina sa 180 000 na satu ...prvih par meseci dobro sluzila a onda krece rupa bez dna turbina,dihtung motora ,dizne i da ne nabrajam dalje...bukvalno svaki mesec po par stotina eura...onda kupim senic 2007 god sa istim 1.9 dci motorom i za sad sluzi odlicno..tako da do 200-250 000 km vredi imati..posle prodaj jer je rupa bez dna ..ne samo renault..imao sam i druge marke ..i WV golf 5 sa "neunistivim" 1.9 TDI me dva puta kad sam bio na moru ostavio na sred puta i morao da placam i slep i preskupe popravke u inostranstvu..ali sam svestan da je to jer sam kupio polovan

Iron Ican

pre 9 godina

Руку на срце ја сам купио пловног мегана са „тачном"километражом.Све што је могло да цркне не мотору је цркло,на крају сам га поклонио на отпад.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (BN, 8. jul 2016 07:05)

Kako moze sve crci na motoru? To je kao sa onom forom iz "Mucki", ako si sve zamenio na motoru kako onda to moze biti isti motor? Ako nisi sve menjao na motoru onda nije sve crklo na motoru! Kako god se okrene tvoj komentar je besmislen.

Srba

pre 9 godina

Megan 3, 1.6dCI 130 kupljen prošle godine od predstavništva Renoa u BGD sa 75 hkm. Posle godinu dana korišćenja nikakav kvar. Nadam se da će tako i ubuduće.
Pozdrav

Bojan

pre 9 godina

Kupio sam 2007 godine Reno Clio II. 2003 godine proizveden, 1.5 DCi, 49 KW - 65 KS, na satu je bilo 96000 km, ne znam koliko je presao pre toga. Osnovni motor u gami 1.5 DCi motora, nema EGR ventil, nema plivajuci zamajac, ima ozloglasenu DELPHY pumpu. Sada na satu ima 255 000 predjenih km, za ovih 160000 koliko sam presao za 9 godina, nisam imao nikakvih problema sa njim, motor nikada nije otvaran, menjani potrosni delovi, kocione pakne - diskovi - plocice, spone, krajnice, lezajevi tockova, grejaci itd. Lamela nikada nije menjana. Zamenjen UCH putni racunar, polovan 100 eura sa zamenom. I danas je bukvalno kao kada sam ga kupio 2007, u unutrasnjosti sto se plastike i ostalih stvari tice, nista se nije promenilo, motor radi kao kada sam ga kupio, ulje trosi normalno, na motoru nisam primetio nikakve znakove problema, vuce normalno, nista se ne cuje iz motora. Isao sam u Grcku 2012 i 2015, planiram i ove godine da idem u Grcku sa njim.

Planiram da kupim Megana III 1.5DCi ili ako ne bude para onda Clio III.

Vozio sam pre ovog auta Golf II, 1.6 dizel, ne bih se ja vracao u Golfa vise, kod mene je golf bio 8 godina.

Još nam je dobro kakvi smo

pre 9 godina

Ja sam presao sa Kangom 2 2007 god
380000 km jos mu menjac nije otvaran
3 velika servisa,male ja odradim na svakih 10000 i to je to.
(sasa, 7. jul 2016 16:18)
Naravno, motorno ulje u kanalizaciju, i šta će vam majstor.

M

pre 9 godina

Za te pare mora da ima mnogo vise mesta za kolena pozadi. Za te novce bez problema uzmem Octaviu koja je daleko komotnija pozadi i ima vise mesta za kolena. Za cenu Megan karavana 1.5 DCI u visem paketu opreme moze da se uzme cak i Superb u prvom nivou opreme sa 1.4 TSI benzincem. Pored toga mi je neverovatno da Renault ubavuje EDC menjac u 1.5 DCI a u 1.6 DCI samo manuelni iako imaju EDC menjac za taj motor u Talismanu. Informacija za EDC menjac u 1.6 DCI je netacno navedena u tekstu. Pogledajte u zvanican cenovnik Renoa. Inace mi je ovaj Megan izuzetno lep kao i nova Astra ali nikako da nadju neku meru sa cenama bar na nasem trzistu.

Rango

pre 9 godina

Kupio sam novog megana 3 kupe 1,9 motor 2009 godine i do sada predjenih 120000, znaci auto ne da ide nego pegla krivine.Evo kod mene je već skoro 7 godina.Narod kod nas većinom uvoze sa tim godištem , sto se mene tiče miran sam sigurno još jedno 3- 4 godine a da ne moram kupovati drugo vozilo samo sipaj gorivo redovan servis i vozi.Ne sjećam se kad sam zadnji put dizao haubu, zaboravio sam kako izgleda motor.Samo da napomenem da je bila ljubav na prvi pogled pri kupovini i sve preporuke ko se odluci za novog megana.

Zoran

pre 9 godina

Lepo izgledaju ali tu se prica zavrsava, posebno na DCI motorima, 3 do 4 godine maxi onda na autima krene SVE da crkava ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dupla ljuta, 7. jul 2016 09:47)

Nista ne "crkava" ako se uzme novi automobil i redovno se odrzava.
(Ne pricati napamet, 7. jul 2016 11:09)

To se zove logika. Ako se uzme polovan onda crkava? A kako to da kad ti uzmes nov on nikad nije polovan?:)

U Srbiji s eautomobili dele na nove i polovne. Polovni su uvek polovni, a novi su uvek novi.:)

BN

pre 9 godina

Руку на срце ја сам купио пловног мегана са „тачном"километражом.Све што је могло да цркне не мотору је цркло,на крају сам га поклонио на отпад.

Еуридамас

pre 9 godina

@Dokle više, док Меган не буде имао квалитет Голфа, не треба ни да има цијену као он.

Haha

pre 9 godina

Simpaticno izgleda, nadam se da ce biti udoban i za visoke i krupne ljude, posto u hb nisam mogao nikako da se smestim lepo. Impresivan gepek, cekamo cene, pa test voznju :)

moron

pre 9 godina

Prethodni je bar imao normalnu panoramu. Ovaj ima neki "maličak", spolja gledano je "pola panorame", iznutra posmatramo kao da je maleni "šiber".

"Zbogom" megane karavane ...

TnT

pre 9 godina

Meni licno mozda najlepsi karavan C segmenta. Ok o ukusima ne vredi raspravljati, iznosim svoje misljenje.
Kvalitet - kao nov auto verovatno ne bi trebalo da bude problema, sem ako ste bas neki baksuz. Moj prijatelj (tacnije pasanog) kupio iz uvoza 4 godine star Clio dci 75 ks, kaze auto presao 150 hkm, a motor 30 hkm. Naprosto motor se raspao na 120 hiljada i Francuz (bivsi vlasnik) stavio nov, nije se isplatilo da popravlja stari ili je bio u garanciji nemam pojma. Mozda su ga slagali pa je auto za 3 godine presao zapravo 300 hiljada, mada ne verujem, bice da je stvarno motor otisao nakon 120, sve stoji u servisnoj knjizici. Ocito ne podnosi intenzivnu voznju. Uistinu nov motor malo trosi ali ne vuce bas najbolje (vozio ga par puta po gradu). Menjac katasrofa neprecian i generalno kvalitet materijala enterijera jadan. Cini mi se nista bolji od Dacije. Elektr(on)ika se povremeno buni. Limarija za sada bez greske. Sveukupno nista specijalno, ide, ali od Renoa ne ocekujte previse.

moron

pre 9 godina

Ko o čemu, baba o kolačima. Jeste da sam već pokupio brdo minusa, ali, zašto talisman karavan ili novi scenic mogu da imaju normalnu panoramu ( potpuno normalne veličine ), a novi megan karavan samo ovaj "prcmoljak"? "Trojka" je imala normalnu ...

jungula bungula

pre 9 godina

Imam lagunu 2001 koju sam uzeo u kompenzaciji nako sto mi je auto stradao u poplavi. Auto kao auto, onako nine los, pre toga sam vozio c5 i bolji je dosta od lagune.. bas zbog razloga sto je nisam hteo a morao sam da je uzmem jer mi je to bila jedina ponuda koju sam imao, nisam radio vec tri godine bukvalno nista na autu, ni jedan servis, ni jednu zamenu ulja, samo sedi i vozi.. sto se motora tice, auto cuti i ide .. 1.9dci

M

pre 9 godina

Za te pare mora da ima mnogo vise mesta za kolena pozadi. Za te novce bez problema uzmem Octaviu koja je daleko komotnija pozadi i ima vise mesta za kolena. Za cenu Megan karavana 1.5 DCI u visem paketu opreme moze da se uzme cak i Superb u prvom nivou opreme sa 1.4 TSI benzincem. Pored toga mi je neverovatno da Renault ubavuje EDC menjac u 1.5 DCI a u 1.6 DCI samo manuelni iako imaju EDC menjac za taj motor u Talismanu. Informacija za EDC menjac u 1.6 DCI je netacno navedena u tekstu. Pogledajte u zvanican cenovnik Renoa. Inace mi je ovaj Megan izuzetno lep kao i nova Astra ali nikako da nadju neku meru sa cenama bar na nasem trzistu.

Vratite dugmad i kazaljke

pre 9 godina

Za taj novac očekivao sam instrument tablu, a ne kineski tablet umesto nje.Dok se na digitalnoj tabli iz šume podataka nađe ono bitno, dok se podesi klima i radio na onoom drugom tabletu na centralnoj kontroli, ode auto iznenada na suprotnu stranu ili sleti s puta.

moron

pre 9 godina

Prethodni je bar imao normalnu panoramu. Ovaj ima neki "maličak", spolja gledano je "pola panorame", iznutra posmatramo kao da je maleni "šiber".

"Zbogom" megane karavane ...

BN

pre 9 godina

Руку на срце ја сам купио пловног мегана са „тачном"километражом.Све што је могло да цркне не мотору је цркло,на крају сам га поклонио на отпад.

Еуридамас

pre 9 godina

@Dokle više, док Меган не буде имао квалитет Голфа, не треба ни да има цијену као он.

TnT

pre 9 godina

Meni licno mozda najlepsi karavan C segmenta. Ok o ukusima ne vredi raspravljati, iznosim svoje misljenje.
Kvalitet - kao nov auto verovatno ne bi trebalo da bude problema, sem ako ste bas neki baksuz. Moj prijatelj (tacnije pasanog) kupio iz uvoza 4 godine star Clio dci 75 ks, kaze auto presao 150 hkm, a motor 30 hkm. Naprosto motor se raspao na 120 hiljada i Francuz (bivsi vlasnik) stavio nov, nije se isplatilo da popravlja stari ili je bio u garanciji nemam pojma. Mozda su ga slagali pa je auto za 3 godine presao zapravo 300 hiljada, mada ne verujem, bice da je stvarno motor otisao nakon 120, sve stoji u servisnoj knjizici. Ocito ne podnosi intenzivnu voznju. Uistinu nov motor malo trosi ali ne vuce bas najbolje (vozio ga par puta po gradu). Menjac katasrofa neprecian i generalno kvalitet materijala enterijera jadan. Cini mi se nista bolji od Dacije. Elektr(on)ika se povremeno buni. Limarija za sada bez greske. Sveukupno nista specijalno, ide, ali od Renoa ne ocekujte previse.

Zoran

pre 9 godina

Lepo izgledaju ali tu se prica zavrsava, posebno na DCI motorima, 3 do 4 godine maxi onda na autima krene SVE da crkava ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dupla ljuta, 7. jul 2016 09:47)

Nista ne "crkava" ako se uzme novi automobil i redovno se odrzava.
(Ne pricati napamet, 7. jul 2016 11:09)

To se zove logika. Ako se uzme polovan onda crkava? A kako to da kad ti uzmes nov on nikad nije polovan?:)

U Srbiji s eautomobili dele na nove i polovne. Polovni su uvek polovni, a novi su uvek novi.:)

Z

pre 9 godina

Za te pare mora da ima mnogo vise mesta za kolena pozadi. Za te novce bez problema uzmem Octaviu koja je daleko komotnija pozadi i ima vise mesta za kolena. Za cenu Megan karavana 1.5 DCI u visem paketu opreme moze da se uzme cak i Superb u prvom nivou opreme sa 1.4 TSI benzincem. Pored toga mi je neverovatno da Renault ubavuje EDC menjac u 1.5 DCI a u 1.6 DCI samo manuelni iako imaju EDC menjac za taj motor u Talismanu. Informacija za EDC menjac u 1.6 DCI je netacno navedena u tekstu. Pogledajte u zvanican cenovnik Renoa. Inace mi je ovaj Megan izuzetno lep kao i nova Astra ali nikako da nadju neku meru sa cenama bar na nasem trzistu.
(M, 7. jul 2016 10:40)
Ja stvarno ne znam gde si video cenu za karavan verziju megana kad jos ne postoji cenovnik.A ako se pogledaju cene,Megane Intense 1.5 dci(110ks) kosta 18000,a octavia u srednjem paketu sa tdi(110ks) kosta 18500.A taj Superb najjeftiniji kosta 21780 i to benzinac u osnovnoj opremi,sto je blizu 4000evra vise.

Iron Ican

pre 9 godina

Руку на срце ја сам купио пловног мегана са „тачном"километражом.Све што је могло да цркне не мотору је цркло,на крају сам га поклонио на отпад.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (BN, 8. jul 2016 07:05)

Kako moze sve crci na motoru? To je kao sa onom forom iz "Mucki", ako si sve zamenio na motoru kako onda to moze biti isti motor? Ako nisi sve menjao na motoru onda nije sve crklo na motoru! Kako god se okrene tvoj komentar je besmislen.

Ne pricati napamet

pre 9 godina

Lepo izgledaju ali tu se prica zavrsava, posebno na DCI motorima, 3 do 4 godine maxi onda na autima krene SVE da crkava ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dupla ljuta, 7. jul 2016 09:47)

Nista ne "crkava" ako se uzme novi automobil i redovno se odrzava. Za 6 i po godina skoro 111 000km, bez ijednog kvara, samo redovni servisi. U pitanju je pominjani Dci, Megan karavan trece generacije.

Kobaja Grande

pre 9 godina

Imao sam Megan III karavan 1,5dci/110KS, kupljen nov, svojevremeno placen 17.000 EUR, pa imate informaciju iz prve ruke:
- za 5 godina presao 130.000km bez ijednog vanrednog kvara
- odrzavan redovno u zvanicnom servisu
- prosecna potrosnja na putu 5, a mesovito oko 5,5l na 100km
- sasvim dovoljno mesta za 4-clanu porodicu.

Mane: losija zvucna izolacija i neprecizniji menjac u odnosu na Golfa, recimo.

Ti sto pricaju da su dCi motori losi - nemaju pojma o mehanici ili veruju u gradske price rekla-kazala o vozilima koja su uvezena polovna u Srbiju sa 300.000km i vise, koja nisu odrzavana po uputstvu.

Sto se tice Oktavije - cene su tu negde, par stotina EUR gore-dole. Sve je stvar licnog izbora. Skoda ima malo vise mesta, ali izgleda totalno neinspirativno i dosadno. Za razliku od nje, novi Megan karavan izgleda odlicno i moderno.
Start cena za obicni Megan 1,5dci/90KS je 14.990 EUR, sto je jeftinije od obicne Oktavije 1,6tdi/90KS (15.600EUR).

Dokle vise?

pre 9 godina

Nisu mi jasni ljubitelji VW, kazu da ovaj megan ulazi skoro u cenovni rang Superba? A to sto je Golf jos skuplji to nema veze? Problematicne su cene Astre i Megana, ali golf je golf bato? Hocete da Megan ima kvalitet Golfa ali da ima cenu Kie? Pa napravtite ga onda vi ako moze tako.

Milos

pre 9 godina

Hahahhaha kaze tip da na ovim motorima sve crkava.. Pa toliko crkava da je i mercedes kupio DCI motor hahahha
Tebi verovatno sve crkava, jer mozda nikad nisi odveo auto na servis. Treba zameniti nekad i ulje i mnogo sto sta..

2016

pre 9 godina

@M A sta ako mi se ne svidjaju ni Octavia ni Superb ,nego bas Megane GT??? Kada bi cena bila jedini faktor svetsko auto trziste bi potpuno drugacije izgledalo. Ako cemo tako,za cenu novog Megana,Skode...imamo 2-3god starog nekog Mercedesa,Bmw.Pa za tu istu cenu 10god starog Tuarega,Cayena.. i tako prici nikad kraja

moron

pre 9 godina

Ko o čemu, baba o kolačima. Jeste da sam već pokupio brdo minusa, ali, zašto talisman karavan ili novi scenic mogu da imaju normalnu panoramu ( potpuno normalne veličine ), a novi megan karavan samo ovaj "prcmoljak"? "Trojka" je imala normalnu ...

jungula bungula

pre 9 godina

Imam lagunu 2001 koju sam uzeo u kompenzaciji nako sto mi je auto stradao u poplavi. Auto kao auto, onako nine los, pre toga sam vozio c5 i bolji je dosta od lagune.. bas zbog razloga sto je nisam hteo a morao sam da je uzmem jer mi je to bila jedina ponuda koju sam imao, nisam radio vec tri godine bukvalno nista na autu, ni jedan servis, ni jednu zamenu ulja, samo sedi i vozi.. sto se motora tice, auto cuti i ide .. 1.9dci

Još nam je dobro kakvi smo

pre 9 godina

Ja sam presao sa Kangom 2 2007 god
380000 km jos mu menjac nije otvaran
3 velika servisa,male ja odradim na svakih 10000 i to je to.
(sasa, 7. jul 2016 16:18)
Naravno, motorno ulje u kanalizaciju, i šta će vam majstor.

moron

pre 9 godina

M, 7. jul 2016 10:40
Nemoj da se ljutiš, ali ti pojma nemaš o cenama oktavije karavan ili megana karavana kada si u stanju da napišeš što si napisao. To su "gluposti". Megan HB ima odlične cene (samo ih nisi prostudirao). Za SW još nisu objavljene, ali će verovatno biti kao kod prošlog (+1.000 ba HB).
Znaš li ti koliko košta oktavija karavan dizel (sa 340Nm) u paketu opreme sa serijskim alu felnama ipark. senzorima pozadi. Preko 22.000. Megan HB DCI sa 320 Nm ( i alu felnama ) košta 19.590, a SW će bude 20.590 (+1.000).
Tako da - "pusti škodu" :)

Bojan

pre 9 godina

Kupio sam 2007 godine Reno Clio II. 2003 godine proizveden, 1.5 DCi, 49 KW - 65 KS, na satu je bilo 96000 km, ne znam koliko je presao pre toga. Osnovni motor u gami 1.5 DCi motora, nema EGR ventil, nema plivajuci zamajac, ima ozloglasenu DELPHY pumpu. Sada na satu ima 255 000 predjenih km, za ovih 160000 koliko sam presao za 9 godina, nisam imao nikakvih problema sa njim, motor nikada nije otvaran, menjani potrosni delovi, kocione pakne - diskovi - plocice, spone, krajnice, lezajevi tockova, grejaci itd. Lamela nikada nije menjana. Zamenjen UCH putni racunar, polovan 100 eura sa zamenom. I danas je bukvalno kao kada sam ga kupio 2007, u unutrasnjosti sto se plastike i ostalih stvari tice, nista se nije promenilo, motor radi kao kada sam ga kupio, ulje trosi normalno, na motoru nisam primetio nikakve znakove problema, vuce normalno, nista se ne cuje iz motora. Isao sam u Grcku 2012 i 2015, planiram i ove godine da idem u Grcku sa njim.

Planiram da kupim Megana III 1.5DCi ili ako ne bude para onda Clio III.

Vozio sam pre ovog auta Golf II, 1.6 dizel, ne bih se ja vracao u Golfa vise, kod mene je golf bio 8 godina.

dzoni

pre 9 godina

Problem je sto se u Srbiji voze auti koji su presli vise od 200 000 i koji su tad postaju rupa bez dna..moje iskustvo sa renoimajer sam imao nekoliko i sad ih imam tri u dvoristu...clio kupljen nov 2003 ..bukvalno sipaj i vozi ..1.5 dci ..motor ni pipnut sve ove godine..trenutno ima 200 000km... laguna 2004 godiste 1.9 dci..sam sam uvezao pre nekoliko godina sa 180 000 na satu ...prvih par meseci dobro sluzila a onda krece rupa bez dna turbina,dihtung motora ,dizne i da ne nabrajam dalje...bukvalno svaki mesec po par stotina eura...onda kupim senic 2007 god sa istim 1.9 dci motorom i za sad sluzi odlicno..tako da do 200-250 000 km vredi imati..posle prodaj jer je rupa bez dna ..ne samo renault..imao sam i druge marke ..i WV golf 5 sa "neunistivim" 1.9 TDI me dva puta kad sam bio na moru ostavio na sred puta i morao da placam i slep i preskupe popravke u inostranstvu..ali sam svestan da je to jer sam kupio polovan

Srba

pre 9 godina

Megan 3, 1.6dCI 130 kupljen prošle godine od predstavništva Renoa u BGD sa 75 hkm. Posle godinu dana korišćenja nikakav kvar. Nadam se da će tako i ubuduće.
Pozdrav

Rango

pre 9 godina

Kupio sam novog megana 3 kupe 1,9 motor 2009 godine i do sada predjenih 120000, znaci auto ne da ide nego pegla krivine.Evo kod mene je već skoro 7 godina.Narod kod nas većinom uvoze sa tim godištem , sto se mene tiče miran sam sigurno još jedno 3- 4 godine a da ne moram kupovati drugo vozilo samo sipaj gorivo redovan servis i vozi.Ne sjećam se kad sam zadnji put dizao haubu, zaboravio sam kako izgleda motor.Samo da napomenem da je bila ljubav na prvi pogled pri kupovini i sve preporuke ko se odluci za novog megana.

Haha

pre 9 godina

Simpaticno izgleda, nadam se da ce biti udoban i za visoke i krupne ljude, posto u hb nisam mogao nikako da se smestim lepo. Impresivan gepek, cekamo cene, pa test voznju :)