Aktuelno

Sreda, 13.04.2016.

15:48

BMW prodao 2 miliona "petica" poslednje generacije

BMW prodao 2 miliona "petica" poslednje generacije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Kenan Kenan

pre 6 godina

Bmw 5 F10/F11 je izuzetno složen automobil i stoga ima složene i skupo održavanje. Zauzvrat, oni nude veoma bogat nivo opreme, odličan nivo završne obrade i naprednu tehnologije. Bmw 5 F10 je zamenila izuzetno popularan E60 i – kao što se ispostavilo – uspeo je to.

https://mlfree.com/bmw-5-f10-f11-2010-2017-polovnjak/

loki

pre 9 godina

Zameram im na nekvalitetnim 2.0d motorima ali zato su sa 3.0d objasnili, potrosnja, performanse, izdrzljivost, jedino je ovo Srbija pa je registracija astronomska.

Nikola

pre 9 godina

Vozim 530 xdrive vec 4,5 godine. Kupljen je u Delti 2011. godine. Ovo su zaista informacije iz prve ruke, posto sam presao sa njim 200.000 km.
Upravljivost fantasticna, menjac sjajan, motor elastican sa fenomenalnih 258 ks i odlucno uparen sa menjacem. Prosecna potrosnja koju nisam restartivao od pocetka je 8,6 litara.
Nedostaci: komfor, "tvrd" previse za ovu klasu iako je u pitanju BMW, nije idealan po snegu i ledu.
X drive sistem promenjen posle 180.000 km sto je i glavna mana ovog automobila
Osnovni nedostatak: tesko se prodaje polovan u sta sam se i sam uverio.
Sjajan automobil, kao i A6 i E klasa. U pitanju su nijanse.
Pozdrav

Oktopod

pre 9 godina

Usisne klapne se otkačuju i uleću u motor , uzrokujući havariju, lanac puca isto čineći zulum motoru i vlasniku.
Mnogi ostaju na putu, iz jednog od ova dva pomenuta razloga.

Bmw

pre 9 godina

@ (Bojan, 16. april 2016 23:07)
Tvoje pisanje nema nikakve logike,tj.otprilike,zašto ljudi jedu ljuto kad će da suze,znoje se i šmrkću...mogu da jedu nezačinjeno.Po tvojoj logici Leksus,Infiniti,Bmw,Mercedes itd.je bespotrebno kupovati kad postoji Hyundai,Kia,Honda...a onda i njih je bespotrebno kupovati jer su tu Lada,Dačija...vidiš,ja nemam ni blizu platu kao ti(plata mi je malo iznad srpskog proseka),vozim Bmw,imam za servis,registraciju,da odem u stranu zemlju na odmor,živim normalno.Do sada me ni jedna cura nije startovala zbog auta,ne „mafijam“,ne obazirem se na druge,vozim i uživam u svom autu.Da,sem uživanja Bmw i slične premijum marke su status,u poslovnom svetu znači da si uspešan,da zarađuješ,da dobro vodiš posao.Tako stoje stvari.Ja bi rekao da si stipsa,možda grešim,samo da vidiš da je to ipak samo tvoje(moje) mišljenje

Bojan

pre 9 godina

@320i

Poenta mog pisanja nije da je bmw krs auto - daleko od toga, vec da je precjenjen, skup za posjedovanje i da odluka da se vozi takav auto ima problematicnu racionalnu osnovu za vecinu ljudi. Moj prijatelj je bas jedan 520 vozio par godina na firmu i kada ju je zatvorio ratosiljao ga se i preusmjerio novac u nesto drugo.

Ja imam bruto platu 60.000 eur, sto je oko 2 puta vise od prosjecne plate u Austriji, i puno mi je da potrosim 40.000 eur na bmw 5 (nova kataloska cijena). Moj civic je gabaritima manji od ovog auta, sto se tice upotrebljivosti performansi, unutrasnjeg prostora i uzitka u voznji ne zaostaje znacajno za njim, duplo je jeftiniji, pouzdaniji je po svim mjerilima i na servisiranje, odrzavanje i poreze je godisnje jefiniji bar 1000eur.

Postoje ljudi kojima auto sluzi kao prevoz od tacke A i B, i oni kojima je auto sve u zivotu i zbog toga na njega daju poslednju paru ili ulaze u rizicne aranzmane koje u realnosti ne mogu da pokriju.
Kada/ako budem imao platu tipa 100.000 eur ili dobijem opciju da ga vodim na firmu ili mi firma da povoljnu opciju koriscenja poslovnog auta, onda bi ovaj model mogao da dodje u obzir.

meeskec

pre 9 godina

Ja nisam vezan pupcanom vrpcom za bmw kao ti za merc, necu umreti. :-) Ovde je vest o Bmw-u, njegovom uspehu, ako nemaš šta lepo da kažeš, bolje nemoj da ga blatiš i porediš sa Vw sa krugovima.

Xobotnica

pre 9 godina

Читам многе коментаре и размишљам...текст је о успеху једног модела, и једне марке. А тражење длаке у јајету типа боли кук, мало места и сл. је задивљујуће. Ко да сви возе Ролс Ројса. Возим БМВ Е91, прелазио сам са њим по 3500 км за три дана, уживање у вожњи. Да, да зато се БМВ купује, не због великог пртљажника, најудобнијих седишта.
Избалансиран, одлична убрзања, атрактиван изглед, квалитетни материјали, једноставне команде.
Свако би волео да вози БМВ, али свакооо!
Поздрав свим љубитељима марке БМВ!

heineken

pre 9 godina

Prelep automobil,samo je u Srbiji postao uglavnom statusni simbol...ali to nije razlog da se prepucavate kao deca.. tipa Zvezda-Partizan i sl.Pozz...

320i

pre 9 godina

...auta sa podignutim haubama kako pokusavaju nesto da isceprkaju i cekaju pomoc... u vecini slucajeva u pitanju je bmw, i to noviji modeli...
Mene hvata jeza kada pomislim da bih u povratku kuci nedjeljom navece morao da cekam pomoc na autoputu..
npr ova 5-ica duza je od mog civica za 0,6m, teza gotovo 500kg, kosta kataloski duplo vise i kao limuzina ima samo 100 lit. vise prtljaznog prostora
Auto mi se svidja, dobar je itd ali za normalnu osobu koja ne zeli da se razbacuje novcem ne vidim use case kupovine ovog auta.

(Bojan, 15. april 2016 10:55)

Nakon sto napises sve ovo, U ISTOM KOMENTARU napises i sledece:

Inace svidja mi se ovaj model 5ice, razmisljao sam da ga jednog dana mozda i kupim..

(Bojan, 15. april 2016 10:55)

Ti si definitivno ovde pobedio, nema dalje :) Aman, covece, ako se ta nova petica raspada pored puta, ako nema prostora, nema gepek, kvalitet krs, a vozaci iste cekaju po ceo dan pomoc po autoputu, pa ZASTO ONDA RAZMISLJAS DA JE KUPIS "JEDNOG DANA"? Sta ce ti ta "beda" "u kuci"? :) Nego, batali ti druze BMW i drzi se lepo tvog Civica koji je odlican i kvalitetan auto, i sacuvaj tih 300 evra godisnje "razlike" za porez, velika je to lova tamo u Austriji, tipa dva porodicna rucka u restoranu, i to ne bas najboljem... O BMW-u definitivno ne trebaju da razmisljaju niti da ga komentarisu ljudi kojima je auto samo prevoz "od A do B". Jer, oni nikad nece razumeti osmeh koji na lice vozaca izmami svaka krivina za volanom BMW-a...

Boki

pre 9 godina

@Bojan,

Ja cesto putujem za Hrvatsku, preko Batrovaca. Bas naprotiv, pored autoputa uglavnom vidjam novije Audije i Mercedese kako se utovaruju na kamion šlep službe.

Replay

pre 9 godina

@hulk
hahhah ti decko ne uporedjuj A6 C6 iz 2004. godine nego A6 C7. Znas li da koriste identicni ZF 8 brzina menjac i BMW i Audi. Samo sto je Audi u velikoj prednosti, ima i S tronik sa duplim kvacilom. Treba nesto znati a ne samo lupetati po tastaturi. I da znas da je i onaj iz 2004 imao S tronik i da je bio po pouzdanoscu ispred serije 5 E60 za 5 mesta. :)

Replay

pre 9 godina

@ meeskec
Gde ces merodavnije nego kod nemackog. hehe A idemo najjjace, a to je kinesko. Pogledaj tamo, samo nemoj dugo citati da srce ne preskoci. :))) Ali ovi dole likovi su mi najjaci sa prozivanjem, a voze Adidas. :D

Bmw

pre 9 godina

@ (Bojan, 15. april 2016 10:55)
Da,da...svi vi viđate Bmw parkirane pored puta,samo ne znam šta mi vlasnici onda vozimo?Ti i tebi slični mislite da je novi Pasat jeftiniji za održavanje?Koja je to količina nas mazohista pitam se.

Bojan

pre 9 godina

Ne znam koliko je vezano.. ali cesto kada se vozim autoputem pravac Maribor - Batrovci, naidjem sa strane na parkirana auta sa podignutim haubama kako pokusavaju nesto da isceprkaju i cekaju pomoc... da pogodili ste, u vecini slucajeva u pitanju je bmw, i to noviji modeli. Ako se poredi njihovo prisustvo na ulicama i prisustvo "pored puta", neproporcionalno vise ih vidjam sa strane. Mene hvata jeza kada pomislim da bih u povratku kuci nedjeljom navece morao da cekam pomoc na autoputu..

Inace svidja mi se ovaj model 5ice, razmisljao sam da ga jednog dana mozda i kupim.. cesto prolazim pored jednog karavana u komsiluku i dobro izgleda, ali mislim da ima premalo prostora unutra za gabarite.

Znam da poredjenje nije na mjestu itd itd, ali npr ova 5-ica duza je od mog civica za 0,6m, teza gotovo 500kg, kosta kataloski duplo vise i kao limuzina ima samo 100 lit. vise prtljaznog prostora. Taj isti model ubrzava samo 1s bolje od civica 1.8 i u AT dodatno trazi bar 300-400 eur godisnje poreza na auto da se plati.

Auto mi se svidja, dobar je itd ali za normalnu osobu koja ne zeli da se razbacuje novcem ne vidim use case kupovine ovog auta.. osim ako ga ne kupujete na firmu, ili imate par stotina hiljada eur na gomili pa eto malo da se covjek zgotivi.

Milojko

pre 9 godina

Ne mogu da vjerujem da neko može napisati da BMW-ovi modeli nisu prostrani u kabini(osim 1) i da neko krivi ovaj automobil zbog bolova u desnoj nozi.

Preddy Baer

pre 9 godina

za ne poverovati: ni veceg automobila ni manje mesta unutra. i sami Nemci merili i pokazali da u kabini ima samo 2 cm vise nego u seriji 3 (koja isto tako nije merilo unutrasnjeg prostora)

a spolja auto skoro 6 meteri lima. skupo ko cudo. i ne izgleda bas nesto najbolje. imao priliku da vozim firmin BMW, iako dugorocna potrosnja pokazuje 6.9 L/100 km, trenutna nije spustana ispod 10 L/100 km na autoputu. lazu kako stignu!

jos jedan od dokaza da vecina kupaca nema nikakve veze sa stilom niti prakticnoscu, vec samo jure prestiz.

Hulk

pre 9 godina

Veliki sam ljubitelj bavaraca i vozim E60 530i M paket, presao 230.000km bez problema da kucnem u drvo. Interesantno je da mi je E60 bio ruzan kad je tek izasao i da mi je bilo potrebno nekoliko godina da se naviknem a sad obozavam njegov dizajn. Jedina mana sto se mene tice je enterijer koji je cudan, tu je E39 ipak bio tata. Ovaj cu jos koju godinu voziti posto sam prezadovoljan i onda cu polako da trazim beli F10 535i sa M paketom i alkantara kozom, perfektna kombinacija :) A uporediti Audijeve motore, posebno benzince, sa BMW motorima je smesno, ako vozis TFSI moras svake nedelje u crkvu da se pomolis da mu lanac izdrzi jos koji kilometar a na "famozni" multitronik menjac ne bi trosio reci, za njih je automatski menjac iz F10-ke svemirska tehnologija.

Bmwista

pre 9 godina

Odlazeci model ima dobre uslove za lease ili kupovinu sa 1.9% kamate u Torontu. Kao poredjenje X5 3.5i xDrive ima 7% kamate i mesecna rata mu je oko 25% skuplja od recimo 550i xDrive. Danas sam bio u dealership-u na redovnom servisu i video 550i xDrive koji ide i izgleda odlicno. Sadasnji lease mi istice 2017. tako da cu verovatno propustiti ovaj deal.

vujić

pre 9 godina

Mene u BMW-eju jdenostavno stalno boli desni kuk. I to u svim peticama sa bilo kakvim sedištima. Ono je onako jednostavno nezgraono za nekog od preko 185 cm i preko 90kg. Katastrofa a još pogotovo ako ga dosta voziš na tempomatu, mada je i u lokalu dosta bolno. Audi generalno ima dosta bolje sedenje, ali im opet automatski menjači škripe, a i sa opcijama su često jadni.
Uglavnom, BMW više ni da je od zlata!

Milojko

pre 9 godina

Kod Replay-a dan zalosti kad vidi ovu vest :-). Odmah pokusava da opravda VW sa cetiri prstena i softverom :-) :-) :-). Jos kaze da su petice pre ove bile smece hahahaha, joooojjjj zivoteeeee. Stvarno covek vredja inteligenciju.

320i

pre 9 godina

Samo se pitam kako ovim "Mercedesofilima" i "Audifilima" ne dosadi ovo konstantno pljuvanje kojim se samo blamiraju i cak i onima koji imaju nedoumice oko njihove "iskrenosti" pri komentarisanju BMW-a tako otklanjaju svaku sumnju, jasno ispoljavajuci frustracije i zavist u tome sto je BMW vec 10 godina ispred njihovih "mezimica". Secam se komentara kad je izasla pretposlednja E klasa, potom i tada novi A6, komentari ovde su bili kako ce da "sahrane" Seriju 5 i kako je Mercedes toliko dugo spremao novu E klasu da ce da preotme pola kupaca "petice". I, vidimo kako se to zavrsilo, aktuelna Serija 5 je jos i najuspesnija "petica" u istoriji, a tog A6 se niko vise i ne seca. E klasa tek ova najnovija je za ovu Seriju 5 ipak napredak u tehnoloskom smislu, ali na jesen stize nova Serija 5 i novi domaci zadatak... A ovima koji pisu ovde kako su "njihovi ortaci kupili nov F10 koji se raspada posle godinu dana", kako BMW-u "eksplodiraju motori" i otpadaju tockovi, samo mogu da porucim da jedino sto mogu je da po portalima "pljuju pod prozor" BMW-u i njegovom uspehu, i cinjenici da je 10 godina najprodavaniji premium brend iako nema korporativnu zastitu kao sto njihovi ljubimci imaju gazde u vidu Daimlera i Volkswagena. Pateticni ste vise stvarno, a svakome ko se imalo razume ili ko je vozio BMW ikada u zivotu je jasno koliko lupate, cuj BMW se raspada posle godine dana hahaha Komedija. Izadjite malo na vazduh, ako nemate devojcice prosetajte bar patike, prolece je... ;)

Novica

pre 9 godina

Od 1994 vozim iskljucivo BMW nikad na putu nisam ostao, trenutno vozim F10 528 3.0 Full oprema nemam reci savrsen auto, mnogo bolja serije od e60 sa kojom sam dogurao do 260000 km bez kvara.

Baxuz

pre 9 godina

BMW auti sa zadnjom vučom su jedino dobri na: ravnom,pravom i suvom putu.
Dosta ljudi je poginulo u njima i izgorelo prilikom sletanja, tako da deco pamet u glavu.
(Radovan, 14. april 2016 14:48)

Nema BMW veze sa tim sto ginu. Ginu zato sto za malo para kupe bmw jer misle da ce tako da budu mafijasi, a onda nemaju pare za gume, kocnice i sl stvari pa su onda opasni kao kamikaze na drumu. Okaci CD o retrovizor i onda gas do daske. Sreca sto vozac bmw obicno uz cd okaci i krst pa ih zato valjda i ima jos medju zivima jer bog cuva budale. Skoro cuh da se i diskovi na kocnicama bruse!!!?? Koliko puta sam video vlasnike bmw kako na pumpi toce za 500-1000 din, vise nego vozace juga, pa odakle mu onda da ga odrzava u bezbednom stanju, kad ima za gorivo samo do kafica i nazad. Ona fora uvece brizer ujutru parizer. Kompleksi i foliranje uz lozenje na kajle, Dzeja, airmax, staniju i kristijana. To ti je vozac bmw u Srbiji, seljacina i dziber koji misli da je mafijas. Inace nista protiv bmw nemam, na protiv, u svetu ga voze skolovani ljudi i sam sam jedno vreme vozio trojku, nije bmw kriv sto je srbija iscasena iz normalnosti.

meeskec

pre 9 godina

Sad ce replay da objasni ovim silnim ljudima kako je bmw los. Kada si rekao da su ostale petice bile smece, zacementirao si svoje mesto u klubu neznalica. Dokle ide tvoja mrzna prema propeleru, ti vise mrzis tudje nego sto volis svoje. Samo sam cekao kad ces da se javis i da krenes da... ;-)
Nabija Bmw komplekse samo tako. Ti uvek okrenes na neko trziste gde mb i audi idu bolje makar bilo i Albansko. :-)

Boki

pre 9 godina

@Radovan

BMW je odavno resio probleme koje je ranije donosila zadnja vuca, idealnom raspodelom tezine i elektronikom. Neki ljudi nikako da shvate da recimo nova petica sa zadnjom vucom, nije isto sto i petica iz 80tih godina, narocito sa aspekta bezbednosti. Niko ne tvrdi da covek ne moze da dozivi nesrecu i u novom modelu petice sa zadnjom vucom ali sanse za to su ipak manje kada se uporedi sa starim modelima.

F10

pre 9 godina

2,0 dizel motor ima problema sa lancem odnosno pucanjem istog.
Usisne klapne takodje, otkače se i ulete u motor. To su najčešći problemi.
3,0d takodje ima problem sa klapnama.

[link]

[link]
(Majstor, 14. april 2016 14:36)


Nista od ovoga se ne odnosi na F10.

Bmw

pre 9 godina

@ (Radovan, 14. april 2016 14:48)
Ja na ovo ne mogu a da ne odgovorim.To su možda primerci do serija pre 1998 godine.Od tada su im sistemi proklizavanja vrhunski,gde sam u krivinama sa a4 proklizavao i podupravljao sa e46 sam kao po šinama prošao.Zakuca te u bočnu potporu sedišta,ako se ipak pretera blagi trzaj vas vraća nazad,naravno,sistem nije svemoguć.Drugo,preko Romanije i uz Kopaonik po snegu bez lanaca i bez čarapa sa odličnim gumama bez problema se popeo,sišao...zaključak,Bmw treba poznavati.O enterijeru isto tako treba znati zašto je Bmw lišen piano plastike i beba-kids prekidača kao kod Mercedesa.U Bmw-u je sve svedeno,tačno tamo gde treba da bude,kvalitetno,jasno,nije prenatrpano,materijali su kvalitetni,ništa ne škripi,ne žvaće.Sve je podređeno uživanju u vožnji.Ne lebdi kao neki francuz,ne ljulja kao Mercedes već radi ono najbolje,srednje mekano,pomalo oštro,upravljivo,tačno znaš šta rade točkovi(pod uslovom da znaš da voziš i prepoznaš).Da se razumemo,vozio Alfu,Fijat,Opel,Mercedes,Ford(posedujem i dalje pored Bmw-a),Škodu,Citroen,Pežo.Audi samo probao pa ne mogu da tvrdim.O prostoru ne znam šta da vam kažem,Bmw je sportski nastrojen,ne očekujte dnevnu sobu,a prostora ima.Evo,bilo je VW Turan za 37.000€...pa se razgaćite u minivenu.

Gonzo

pre 9 godina

Probao više verzija aktuelne 5ice i bio sam stvarno oduševljen motorima i automatskim menjačem.Ono u čemu BMW očigledno ima problem je unutrašnjost jer mu trenutno oba rivala daleko odmiču na tom polju.Dodatni problem i za njih i za Audi može biti vrhunski dizajn mercedesa poslednjih 3,4 godine.Evo npr uporedite GLC i X3 ili Q5.Baš zbog toga željno iščekujem novu "peticu" jer im je Mercedes dao ozbiljan domaći zadatak sa E klasom.I da,bez obzira na to koju marku više volite treba biti realan i probati automobil bez predrasuda i to ako je moguće više dana.Tek u tom slučaju možete napraviti relano poređenje bez uključivanja navijačkih strasti.

Bmw

pre 9 godina

ipak su audi i mecka daleko ispred...
(mile, 14. april 2016 13:54)
Ne znam samo kako to „daleko“ ispred.Nova sedmica je ludilo od kvaliteta a moram i da te razočaram,Mercedes je sam priznao da mu određena vozila nisu zadovoljavajućeg kvaliteta koji je Mercedes izgradio.

Replay

pre 9 godina

@Bavarac
To treba objasniti malo podrobnije liku pod nikom "Dr". Vozio sam se u 520d i licno vozio duze 525d 3.0 sa 130 000 km pravih. Ne postoji veci auto sa mane mesta unutra. Covek koji ima jednu auto kucu koja nije ni Audi ni Bmw, vozio A6 i F10 na putu, kaze bolji A6 auto.

Peca

pre 9 godina

Kolega ga je pazario, nakon godinu dana keder na ulaznim vratima se raspao, bmw slova ispadala iz lezista vrata, auto se posle godinu dana bukvalno raspada. Sramota.

Amg

pre 9 godina

@Bavarac
Nekoliko puta uporedno isprobavao, iz auta u auto, A6 i BMW5. Primetna razlika u korist drugog, posebno ako se poredi S line i M paket, a po meni BMW sa M paketom jedino i treba kupovati. Tu je razlika ogromna, tolika da je audi i duplo jeftiniji ja ga ne bih kupio, jednostavno mi se takav auto sa vesanjem koje ima ne vozi. Da ne pomislite da imam nesto protiv audija, npr. A4 novi je sjajan, reklo bi se jednak BMW3. Na kraju sam kupio BMW5, naravno M paket, uzivam!

Radovan

pre 9 godina

BMW auti sa zadnjom vučom su jedino dobri na: ravnom,pravom i suvom putu.
Dosta ljudi je poginulo u njima i izgorelo prilikom sletanja, tako da deco pamet u glavu.
Ja sa tim auto nisam imao sreće, stalno mi zimi traže da ih poguram jer mnogo šlajfuje.
Bolje uzeti BMW sa prednjom vučom.

Majstor

pre 9 godina

Kako su se pokazali?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zex, 13. april 2016 17:41)

2,0 dizel motor ima problema sa lancem odnosno pucanjem istog.
Usisne klapne takodje, otkače se i ulete u motor. To su najčešći problemi.
3,0d takodje ima problem sa klapnama.

https://www.youtube.com/watch?v=HQpQIi7gI_U

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0337/5565/files/swirl_flaps.pdf?1437

f10

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku! 
(f10, 13. april 2016 22:06). to mozda na magistrali 9litre. Meni x3 sa 3.0d u BG ne silazi ispod 13l.
(jocaskljoca, 14. april 2016 10:46)

Da vozim po BG samo, ne bih presao 340000km za 3god. Uglavnom ga vozim od Spanije do Rusije...kroz Bg prodjem samo. Meni je oko 9l, na ap skidam i na 6.5l. X3 ima x drive, slabiju aerodinamiku i rece da ga vozis po bg. Tako da je potrosnja donekle i razumna.

Bavarac

pre 9 godina

U zadnja 3 meseca, probao sam nekoliko komada serije 5 i Audi A6. Svi automatik. BMW se dobro vozi, malo je nervozan u krivinama, hoće malo da zanese ako se opustite.Sa te strane nemam zamerke i sve pohvale za BMW. Ono što me odbilo od njega je sledeće: auto od skoro 5 metara a u kabini nema dovoljno mesta za 4 odrasle osobe od preko 1,8 m! To je neverovatno da je onoliko tesan pozadi a i napred kod vozača i suvozača nije mnogo bolje. Sa druge strane, Audi je lakši oko 100kg, isto ubrzavaju ali Audiju treba manje zaustavnog puta, potrošnja slična,stabilniji u vožnji, gepek pravilnijeg oblika i dosta više mesta u kabini za putnike. Zbog svega nabrojanog, moj glas ide ipak, konkurentu iz Ingolstadta.

Replay

pre 9 godina

Dobar auto a i zasluzuje tu prodaju jer su ostale petice bile manje-vise smece moze se reci. F10 ima moderan izgled, sa veoma cudnim brzinomerom i bordom i ne bas kompletnim enterijerom. Mesta unutra ima manje nego kod A6 i E klase. E klasa je najudobnija, Audi najrobusniji i ima najbolji enterijer. Zanimljivo je da ih A6 dere obojicu u Nemackoj, zamalo pa kao oni zajedno kao A6 sam u prodaji. Ima to na AMS u sekciji "neuzulasungen"

jocaskljoca

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku!
(f10, 13. april 2016 22:06). to mozda na magistrali 9litre. Meni x3 sa 3.0d u BG ne silazi ispod 13l.

cetvrtak

pre 9 godina

Meni je zadnja 5ica san snova. Elegantan,sportski,mocan,luksuzan..Enterijer prelep. Jedna takva i ja sam zavrsio sa autom za narednih 20god :)

Калуђер

pre 9 godina

Возим пет година е60 последње генерације са фул опремом - савршено, никад квар, увек сјајан осећај кад се седне и крене, нема мане. Циљам ф10 са битурбо мотором у фул опреми. Поздрав љубитељима плавог пропелера!

Nemke

pre 9 godina

Svaka cast na 340000 km! Ja sa mojom E65 sam tek presao 246000km. Odlicni su 3.0 motori u Bmw-u. Sem par sitnica odlicno idu a malo trose. U Srbiji jedini problem registracija. Ali ko voli 900 Eura godisnje mu nije mnogo.

vogon

pre 9 godina

BMW nikada ranije nije kupovan kao u zadnje dve godine!! Ne samo petica nego je i sedmica isto tako dobra!! Ali su ovde u Americi i dalje japanska vozila najprodavanija...
(perishw, 14. april 2016 06:29)

Zanimalo me zasto su Evropski automobili slabo prodavani u USA pa sam malo istrazivao o BMW-u u VW-u u USA. BMW je realno dosta skuplji od vecine automobila u USA i to je jedan od razloga. Interesantno je da kao polovnjaci oba brenda uzasno brzo gube na ceni, a razlog je pouzdanost i preskup servis. Vecina manjih servisa u USA ne zeli da se bakce sa, za njih prekomplikovanim automobilima sto dodatno utice na cenu servisa. BMW konkretno smatraju za money pit posle par godina.

Еуридамас

pre 9 godina

@ozihgp, да да, а фарови као код Пежоа. Тако један БМВ не треба да изгледа.

Bmw

pre 9 godina

Vrhunski auto,čim se sedne za volan nađe se idealan položaj.Ergonomija je na vrhunskom nivou,motori odlični i štedljivi(ako se uzme veličina vozila),upravljivost za klasu iznad konkurencije.Nadam se da je ovo moj sledeći Bmw.Što se tiče e60 kako se kome zalomi,ili je odličan ili su gremlini u njemu,što se tiče dizajna meni se sviđa jer je agresivan.Boljke sa e60 su preležane i ovaj f10 je mnogo,mnogo bolji.

uk

pre 9 godina

I opet isto kao i sa e60. Hteo sam da kupim i jedan i drugi kad su izašli, a došao u približnu mogućnost tek kad su mesec-dva bili od kraja proizvodnje. Meni je ovo san, jednostavno je bio meni lično daleko ispred E klase i A6, pogotovo po enterijeru. I prosto ne mogu da verujem da kada ga vidim na ulici uskoro, to će biti STARI model, a izgleda premoćno. E klasa je sada uradila opasan posao, i eneterijer je fenomenalan, ali čeka se ovo!

perishw

pre 9 godina

BMW nikada ranije nije kupovan kao u zadnje dve godine!! Ne samo petica nego je i sedmica isto tako dobra!! Ali su ovde u Americi i dalje japanska vozila najprodavanija...

f10

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku!

Kamuflaža

pre 9 godina

Nista cudno, odavno bmw nije pravio ovako lepa kola.Petica je mozda i najvise napredovala dosta ljudi kupuju ovakva kola u Srbiji jer ipak su oni pokazatelji moci koju kupac poseduje, nece sigurno uzeti neki polu auto sa istoka tipa subaru itd.Samo mi je krivo sto je mecka izgubila svoj stil koji je imala krajem devedesetih i sad prave neke totalno degutantne aute.Licno za mene je najlepsi gt serije 5, i jos kad se parkira ispred da svi vide nema lepseg osecaja.

Еуридамас

pre 9 godina

е34 и е39 су за мене најљепша аута, а уједно и последњи прави БМВ заједно са е46. Шта им се десило да ставе у производњу ону ругобу од е60?

bimmer

pre 9 godina

Nakon prelepih i veoma uspesnih e34 i e39, usledila je ona rugoba od Benglovog e60 modela. Naslednik u vidu modela f10, se vratio korenima. Dizajn u stilu klasicnog BMW, plus karakteristicne za brend odlicne vozne karakteristike i jos bolji motori i uspeh nije izostao. Ocekivano.
Meni je ovaj model jos uvek prelep i aktuelnog dizajna, tako da naslednik ima zaista tezak zadatak.

Alfa

pre 9 godina

Prelep auto. Merkao sam ga pre 1 - 1 1/2 godinu ali mi je bio prevelik pa sam završio sa cetvorkom. Ali se i danas okrenem kada prodje - prelep dizajn u rangu 635 CSI , CSI 3.0. Vise mi se svidja i od trenutne serije 6.

bimmer

pre 9 godina

Nakon prelepih i veoma uspesnih e34 i e39, usledila je ona rugoba od Benglovog e60 modela. Naslednik u vidu modela f10, se vratio korenima. Dizajn u stilu klasicnog BMW, plus karakteristicne za brend odlicne vozne karakteristike i jos bolji motori i uspeh nije izostao. Ocekivano.
Meni je ovaj model jos uvek prelep i aktuelnog dizajna, tako da naslednik ima zaista tezak zadatak.

f10

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku!

uk

pre 9 godina

I opet isto kao i sa e60. Hteo sam da kupim i jedan i drugi kad su izašli, a došao u približnu mogućnost tek kad su mesec-dva bili od kraja proizvodnje. Meni je ovo san, jednostavno je bio meni lično daleko ispred E klase i A6, pogotovo po enterijeru. I prosto ne mogu da verujem da kada ga vidim na ulici uskoro, to će biti STARI model, a izgleda premoćno. E klasa je sada uradila opasan posao, i eneterijer je fenomenalan, ali čeka se ovo!

Калуђер

pre 9 godina

Возим пет година е60 последње генерације са фул опремом - савршено, никад квар, увек сјајан осећај кад се седне и крене, нема мане. Циљам ф10 са битурбо мотором у фул опреми. Поздрав љубитељима плавог пропелера!

Baxuz

pre 9 godina

BMW auti sa zadnjom vučom su jedino dobri na: ravnom,pravom i suvom putu.
Dosta ljudi je poginulo u njima i izgorelo prilikom sletanja, tako da deco pamet u glavu.
(Radovan, 14. april 2016 14:48)

Nema BMW veze sa tim sto ginu. Ginu zato sto za malo para kupe bmw jer misle da ce tako da budu mafijasi, a onda nemaju pare za gume, kocnice i sl stvari pa su onda opasni kao kamikaze na drumu. Okaci CD o retrovizor i onda gas do daske. Sreca sto vozac bmw obicno uz cd okaci i krst pa ih zato valjda i ima jos medju zivima jer bog cuva budale. Skoro cuh da se i diskovi na kocnicama bruse!!!?? Koliko puta sam video vlasnike bmw kako na pumpi toce za 500-1000 din, vise nego vozace juga, pa odakle mu onda da ga odrzava u bezbednom stanju, kad ima za gorivo samo do kafica i nazad. Ona fora uvece brizer ujutru parizer. Kompleksi i foliranje uz lozenje na kajle, Dzeja, airmax, staniju i kristijana. To ti je vozac bmw u Srbiji, seljacina i dziber koji misli da je mafijas. Inace nista protiv bmw nemam, na protiv, u svetu ga voze skolovani ljudi i sam sam jedno vreme vozio trojku, nije bmw kriv sto je srbija iscasena iz normalnosti.

f10

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku! 
(f10, 13. april 2016 22:06). to mozda na magistrali 9litre. Meni x3 sa 3.0d u BG ne silazi ispod 13l.
(jocaskljoca, 14. april 2016 10:46)

Da vozim po BG samo, ne bih presao 340000km za 3god. Uglavnom ga vozim od Spanije do Rusije...kroz Bg prodjem samo. Meni je oko 9l, na ap skidam i na 6.5l. X3 ima x drive, slabiju aerodinamiku i rece da ga vozis po bg. Tako da je potrosnja donekle i razumna.

perishw

pre 9 godina

BMW nikada ranije nije kupovan kao u zadnje dve godine!! Ne samo petica nego je i sedmica isto tako dobra!! Ali su ovde u Americi i dalje japanska vozila najprodavanija...

cetvrtak

pre 9 godina

Meni je zadnja 5ica san snova. Elegantan,sportski,mocan,luksuzan..Enterijer prelep. Jedna takva i ja sam zavrsio sa autom za narednih 20god :)

Hulk

pre 9 godina

Veliki sam ljubitelj bavaraca i vozim E60 530i M paket, presao 230.000km bez problema da kucnem u drvo. Interesantno je da mi je E60 bio ruzan kad je tek izasao i da mi je bilo potrebno nekoliko godina da se naviknem a sad obozavam njegov dizajn. Jedina mana sto se mene tice je enterijer koji je cudan, tu je E39 ipak bio tata. Ovaj cu jos koju godinu voziti posto sam prezadovoljan i onda cu polako da trazim beli F10 535i sa M paketom i alkantara kozom, perfektna kombinacija :) A uporediti Audijeve motore, posebno benzince, sa BMW motorima je smesno, ako vozis TFSI moras svake nedelje u crkvu da se pomolis da mu lanac izdrzi jos koji kilometar a na "famozni" multitronik menjac ne bi trosio reci, za njih je automatski menjac iz F10-ke svemirska tehnologija.

Gonzo

pre 9 godina

Probao više verzija aktuelne 5ice i bio sam stvarno oduševljen motorima i automatskim menjačem.Ono u čemu BMW očigledno ima problem je unutrašnjost jer mu trenutno oba rivala daleko odmiču na tom polju.Dodatni problem i za njih i za Audi može biti vrhunski dizajn mercedesa poslednjih 3,4 godine.Evo npr uporedite GLC i X3 ili Q5.Baš zbog toga željno iščekujem novu "peticu" jer im je Mercedes dao ozbiljan domaći zadatak sa E klasom.I da,bez obzira na to koju marku više volite treba biti realan i probati automobil bez predrasuda i to ako je moguće više dana.Tek u tom slučaju možete napraviti relano poređenje bez uključivanja navijačkih strasti.

Milojko

pre 9 godina

Ne mogu da vjerujem da neko može napisati da BMW-ovi modeli nisu prostrani u kabini(osim 1) i da neko krivi ovaj automobil zbog bolova u desnoj nozi.

Alfa

pre 9 godina

Prelep auto. Merkao sam ga pre 1 - 1 1/2 godinu ali mi je bio prevelik pa sam završio sa cetvorkom. Ali se i danas okrenem kada prodje - prelep dizajn u rangu 635 CSI , CSI 3.0. Vise mi se svidja i od trenutne serije 6.

Nemke

pre 9 godina

Svaka cast na 340000 km! Ja sa mojom E65 sam tek presao 246000km. Odlicni su 3.0 motori u Bmw-u. Sem par sitnica odlicno idu a malo trose. U Srbiji jedini problem registracija. Ali ko voli 900 Eura godisnje mu nije mnogo.

Xobotnica

pre 9 godina

Читам многе коментаре и размишљам...текст је о успеху једног модела, и једне марке. А тражење длаке у јајету типа боли кук, мало места и сл. је задивљујуће. Ко да сви возе Ролс Ројса. Возим БМВ Е91, прелазио сам са њим по 3500 км за три дана, уживање у вожњи. Да, да зато се БМВ купује, не због великог пртљажника, најудобнијих седишта.
Избалансиран, одлична убрзања, атрактиван изглед, квалитетни материјали, једноставне команде.
Свако би волео да вози БМВ, али свакооо!
Поздрав свим љубитељима марке БМВ!

Bavarac

pre 9 godina

U zadnja 3 meseca, probao sam nekoliko komada serije 5 i Audi A6. Svi automatik. BMW se dobro vozi, malo je nervozan u krivinama, hoće malo da zanese ako se opustite.Sa te strane nemam zamerke i sve pohvale za BMW. Ono što me odbilo od njega je sledeće: auto od skoro 5 metara a u kabini nema dovoljno mesta za 4 odrasle osobe od preko 1,8 m! To je neverovatno da je onoliko tesan pozadi a i napred kod vozača i suvozača nije mnogo bolje. Sa druge strane, Audi je lakši oko 100kg, isto ubrzavaju ali Audiju treba manje zaustavnog puta, potrošnja slična,stabilniji u vožnji, gepek pravilnijeg oblika i dosta više mesta u kabini za putnike. Zbog svega nabrojanog, moj glas ide ipak, konkurentu iz Ingolstadta.

Amg

pre 9 godina

@Bavarac
Nekoliko puta uporedno isprobavao, iz auta u auto, A6 i BMW5. Primetna razlika u korist drugog, posebno ako se poredi S line i M paket, a po meni BMW sa M paketom jedino i treba kupovati. Tu je razlika ogromna, tolika da je audi i duplo jeftiniji ja ga ne bih kupio, jednostavno mi se takav auto sa vesanjem koje ima ne vozi. Da ne pomislite da imam nesto protiv audija, npr. A4 novi je sjajan, reklo bi se jednak BMW3. Na kraju sam kupio BMW5, naravno M paket, uzivam!

320i

pre 9 godina

Samo se pitam kako ovim "Mercedesofilima" i "Audifilima" ne dosadi ovo konstantno pljuvanje kojim se samo blamiraju i cak i onima koji imaju nedoumice oko njihove "iskrenosti" pri komentarisanju BMW-a tako otklanjaju svaku sumnju, jasno ispoljavajuci frustracije i zavist u tome sto je BMW vec 10 godina ispred njihovih "mezimica". Secam se komentara kad je izasla pretposlednja E klasa, potom i tada novi A6, komentari ovde su bili kako ce da "sahrane" Seriju 5 i kako je Mercedes toliko dugo spremao novu E klasu da ce da preotme pola kupaca "petice". I, vidimo kako se to zavrsilo, aktuelna Serija 5 je jos i najuspesnija "petica" u istoriji, a tog A6 se niko vise i ne seca. E klasa tek ova najnovija je za ovu Seriju 5 ipak napredak u tehnoloskom smislu, ali na jesen stize nova Serija 5 i novi domaci zadatak... A ovima koji pisu ovde kako su "njihovi ortaci kupili nov F10 koji se raspada posle godinu dana", kako BMW-u "eksplodiraju motori" i otpadaju tockovi, samo mogu da porucim da jedino sto mogu je da po portalima "pljuju pod prozor" BMW-u i njegovom uspehu, i cinjenici da je 10 godina najprodavaniji premium brend iako nema korporativnu zastitu kao sto njihovi ljubimci imaju gazde u vidu Daimlera i Volkswagena. Pateticni ste vise stvarno, a svakome ko se imalo razume ili ko je vozio BMW ikada u zivotu je jasno koliko lupate, cuj BMW se raspada posle godine dana hahaha Komedija. Izadjite malo na vazduh, ako nemate devojcice prosetajte bar patike, prolece je... ;)

jocaskljoca

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku!
(f10, 13. april 2016 22:06). to mozda na magistrali 9litre. Meni x3 sa 3.0d u BG ne silazi ispod 13l.

Bmw

pre 9 godina

Vrhunski auto,čim se sedne za volan nađe se idealan položaj.Ergonomija je na vrhunskom nivou,motori odlični i štedljivi(ako se uzme veličina vozila),upravljivost za klasu iznad konkurencije.Nadam se da je ovo moj sledeći Bmw.Što se tiče e60 kako se kome zalomi,ili je odličan ili su gremlini u njemu,što se tiče dizajna meni se sviđa jer je agresivan.Boljke sa e60 su preležane i ovaj f10 je mnogo,mnogo bolji.

vogon

pre 9 godina

BMW nikada ranije nije kupovan kao u zadnje dve godine!! Ne samo petica nego je i sedmica isto tako dobra!! Ali su ovde u Americi i dalje japanska vozila najprodavanija...
(perishw, 14. april 2016 06:29)

Zanimalo me zasto su Evropski automobili slabo prodavani u USA pa sam malo istrazivao o BMW-u u VW-u u USA. BMW je realno dosta skuplji od vecine automobila u USA i to je jedan od razloga. Interesantno je da kao polovnjaci oba brenda uzasno brzo gube na ceni, a razlog je pouzdanost i preskup servis. Vecina manjih servisa u USA ne zeli da se bakce sa, za njih prekomplikovanim automobilima sto dodatno utice na cenu servisa. BMW konkretno smatraju za money pit posle par godina.

Bmw

pre 9 godina

ipak su audi i mecka daleko ispred...
(mile, 14. april 2016 13:54)
Ne znam samo kako to „daleko“ ispred.Nova sedmica je ludilo od kvaliteta a moram i da te razočaram,Mercedes je sam priznao da mu određena vozila nisu zadovoljavajućeg kvaliteta koji je Mercedes izgradio.

320i

pre 9 godina

...auta sa podignutim haubama kako pokusavaju nesto da isceprkaju i cekaju pomoc... u vecini slucajeva u pitanju je bmw, i to noviji modeli...
Mene hvata jeza kada pomislim da bih u povratku kuci nedjeljom navece morao da cekam pomoc na autoputu..
npr ova 5-ica duza je od mog civica za 0,6m, teza gotovo 500kg, kosta kataloski duplo vise i kao limuzina ima samo 100 lit. vise prtljaznog prostora
Auto mi se svidja, dobar je itd ali za normalnu osobu koja ne zeli da se razbacuje novcem ne vidim use case kupovine ovog auta.

(Bojan, 15. april 2016 10:55)

Nakon sto napises sve ovo, U ISTOM KOMENTARU napises i sledece:

Inace svidja mi se ovaj model 5ice, razmisljao sam da ga jednog dana mozda i kupim..

(Bojan, 15. april 2016 10:55)

Ti si definitivno ovde pobedio, nema dalje :) Aman, covece, ako se ta nova petica raspada pored puta, ako nema prostora, nema gepek, kvalitet krs, a vozaci iste cekaju po ceo dan pomoc po autoputu, pa ZASTO ONDA RAZMISLJAS DA JE KUPIS "JEDNOG DANA"? Sta ce ti ta "beda" "u kuci"? :) Nego, batali ti druze BMW i drzi se lepo tvog Civica koji je odlican i kvalitetan auto, i sacuvaj tih 300 evra godisnje "razlike" za porez, velika je to lova tamo u Austriji, tipa dva porodicna rucka u restoranu, i to ne bas najboljem... O BMW-u definitivno ne trebaju da razmisljaju niti da ga komentarisu ljudi kojima je auto samo prevoz "od A do B". Jer, oni nikad nece razumeti osmeh koji na lice vozaca izmami svaka krivina za volanom BMW-a...

Bmw

pre 9 godina

@ (Radovan, 14. april 2016 14:48)
Ja na ovo ne mogu a da ne odgovorim.To su možda primerci do serija pre 1998 godine.Od tada su im sistemi proklizavanja vrhunski,gde sam u krivinama sa a4 proklizavao i podupravljao sa e46 sam kao po šinama prošao.Zakuca te u bočnu potporu sedišta,ako se ipak pretera blagi trzaj vas vraća nazad,naravno,sistem nije svemoguć.Drugo,preko Romanije i uz Kopaonik po snegu bez lanaca i bez čarapa sa odličnim gumama bez problema se popeo,sišao...zaključak,Bmw treba poznavati.O enterijeru isto tako treba znati zašto je Bmw lišen piano plastike i beba-kids prekidača kao kod Mercedesa.U Bmw-u je sve svedeno,tačno tamo gde treba da bude,kvalitetno,jasno,nije prenatrpano,materijali su kvalitetni,ništa ne škripi,ne žvaće.Sve je podređeno uživanju u vožnji.Ne lebdi kao neki francuz,ne ljulja kao Mercedes već radi ono najbolje,srednje mekano,pomalo oštro,upravljivo,tačno znaš šta rade točkovi(pod uslovom da znaš da voziš i prepoznaš).Da se razumemo,vozio Alfu,Fijat,Opel,Mercedes,Ford(posedujem i dalje pored Bmw-a),Škodu,Citroen,Pežo.Audi samo probao pa ne mogu da tvrdim.O prostoru ne znam šta da vam kažem,Bmw je sportski nastrojen,ne očekujte dnevnu sobu,a prostora ima.Evo,bilo je VW Turan za 37.000€...pa se razgaćite u minivenu.

Milojko

pre 9 godina

Kod Replay-a dan zalosti kad vidi ovu vest :-). Odmah pokusava da opravda VW sa cetiri prstena i softverom :-) :-) :-). Jos kaze da su petice pre ove bile smece hahahaha, joooojjjj zivoteeeee. Stvarno covek vredja inteligenciju.

Boki

pre 9 godina

@Radovan

BMW je odavno resio probleme koje je ranije donosila zadnja vuca, idealnom raspodelom tezine i elektronikom. Neki ljudi nikako da shvate da recimo nova petica sa zadnjom vucom, nije isto sto i petica iz 80tih godina, narocito sa aspekta bezbednosti. Niko ne tvrdi da covek ne moze da dozivi nesrecu i u novom modelu petice sa zadnjom vucom ali sanse za to su ipak manje kada se uporedi sa starim modelima.

Novica

pre 9 godina

Od 1994 vozim iskljucivo BMW nikad na putu nisam ostao, trenutno vozim F10 528 3.0 Full oprema nemam reci savrsen auto, mnogo bolja serije od e60 sa kojom sam dogurao do 260000 km bez kvara.

Replay

pre 9 godina

Dobar auto a i zasluzuje tu prodaju jer su ostale petice bile manje-vise smece moze se reci. F10 ima moderan izgled, sa veoma cudnim brzinomerom i bordom i ne bas kompletnim enterijerom. Mesta unutra ima manje nego kod A6 i E klase. E klasa je najudobnija, Audi najrobusniji i ima najbolji enterijer. Zanimljivo je da ih A6 dere obojicu u Nemackoj, zamalo pa kao oni zajedno kao A6 sam u prodaji. Ima to na AMS u sekciji "neuzulasungen"

F10

pre 9 godina

2,0 dizel motor ima problema sa lancem odnosno pucanjem istog.
Usisne klapne takodje, otkače se i ulete u motor. To su najčešći problemi.
3,0d takodje ima problem sa klapnama.

[link]

[link]
(Majstor, 14. april 2016 14:36)


Nista od ovoga se ne odnosi na F10.

Bmwista

pre 9 godina

Odlazeci model ima dobre uslove za lease ili kupovinu sa 1.9% kamate u Torontu. Kao poredjenje X5 3.5i xDrive ima 7% kamate i mesecna rata mu je oko 25% skuplja od recimo 550i xDrive. Danas sam bio u dealership-u na redovnom servisu i video 550i xDrive koji ide i izgleda odlicno. Sadasnji lease mi istice 2017. tako da cu verovatno propustiti ovaj deal.

Kamuflaža

pre 9 godina

Nista cudno, odavno bmw nije pravio ovako lepa kola.Petica je mozda i najvise napredovala dosta ljudi kupuju ovakva kola u Srbiji jer ipak su oni pokazatelji moci koju kupac poseduje, nece sigurno uzeti neki polu auto sa istoka tipa subaru itd.Samo mi je krivo sto je mecka izgubila svoj stil koji je imala krajem devedesetih i sad prave neke totalno degutantne aute.Licno za mene je najlepsi gt serije 5, i jos kad se parkira ispred da svi vide nema lepseg osecaja.

meeskec

pre 9 godina

Sad ce replay da objasni ovim silnim ljudima kako je bmw los. Kada si rekao da su ostale petice bile smece, zacementirao si svoje mesto u klubu neznalica. Dokle ide tvoja mrzna prema propeleru, ti vise mrzis tudje nego sto volis svoje. Samo sam cekao kad ces da se javis i da krenes da... ;-)
Nabija Bmw komplekse samo tako. Ti uvek okrenes na neko trziste gde mb i audi idu bolje makar bilo i Albansko. :-)

heineken

pre 9 godina

Prelep automobil,samo je u Srbiji postao uglavnom statusni simbol...ali to nije razlog da se prepucavate kao deca.. tipa Zvezda-Partizan i sl.Pozz...

meeskec

pre 9 godina

Ja nisam vezan pupcanom vrpcom za bmw kao ti za merc, necu umreti. :-) Ovde je vest o Bmw-u, njegovom uspehu, ako nemaš šta lepo da kažeš, bolje nemoj da ga blatiš i porediš sa Vw sa krugovima.

Bmw

pre 9 godina

@ (Bojan, 16. april 2016 23:07)
Tvoje pisanje nema nikakve logike,tj.otprilike,zašto ljudi jedu ljuto kad će da suze,znoje se i šmrkću...mogu da jedu nezačinjeno.Po tvojoj logici Leksus,Infiniti,Bmw,Mercedes itd.je bespotrebno kupovati kad postoji Hyundai,Kia,Honda...a onda i njih je bespotrebno kupovati jer su tu Lada,Dačija...vidiš,ja nemam ni blizu platu kao ti(plata mi je malo iznad srpskog proseka),vozim Bmw,imam za servis,registraciju,da odem u stranu zemlju na odmor,živim normalno.Do sada me ni jedna cura nije startovala zbog auta,ne „mafijam“,ne obazirem se na druge,vozim i uživam u svom autu.Da,sem uživanja Bmw i slične premijum marke su status,u poslovnom svetu znači da si uspešan,da zarađuješ,da dobro vodiš posao.Tako stoje stvari.Ja bi rekao da si stipsa,možda grešim,samo da vidiš da je to ipak samo tvoje(moje) mišljenje

Peca

pre 9 godina

Kolega ga je pazario, nakon godinu dana keder na ulaznim vratima se raspao, bmw slova ispadala iz lezista vrata, auto se posle godinu dana bukvalno raspada. Sramota.

Majstor

pre 9 godina

Kako su se pokazali?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zex, 13. april 2016 17:41)

2,0 dizel motor ima problema sa lancem odnosno pucanjem istog.
Usisne klapne takodje, otkače se i ulete u motor. To su najčešći problemi.
3,0d takodje ima problem sa klapnama.

https://www.youtube.com/watch?v=HQpQIi7gI_U

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0337/5565/files/swirl_flaps.pdf?1437

vujić

pre 9 godina

Mene u BMW-eju jdenostavno stalno boli desni kuk. I to u svim peticama sa bilo kakvim sedištima. Ono je onako jednostavno nezgraono za nekog od preko 185 cm i preko 90kg. Katastrofa a još pogotovo ako ga dosta voziš na tempomatu, mada je i u lokalu dosta bolno. Audi generalno ima dosta bolje sedenje, ali im opet automatski menjači škripe, a i sa opcijama su često jadni.
Uglavnom, BMW više ni da je od zlata!

Preddy Baer

pre 9 godina

za ne poverovati: ni veceg automobila ni manje mesta unutra. i sami Nemci merili i pokazali da u kabini ima samo 2 cm vise nego u seriji 3 (koja isto tako nije merilo unutrasnjeg prostora)

a spolja auto skoro 6 meteri lima. skupo ko cudo. i ne izgleda bas nesto najbolje. imao priliku da vozim firmin BMW, iako dugorocna potrosnja pokazuje 6.9 L/100 km, trenutna nije spustana ispod 10 L/100 km na autoputu. lazu kako stignu!

jos jedan od dokaza da vecina kupaca nema nikakve veze sa stilom niti prakticnoscu, vec samo jure prestiz.

Bojan

pre 9 godina

Ne znam koliko je vezano.. ali cesto kada se vozim autoputem pravac Maribor - Batrovci, naidjem sa strane na parkirana auta sa podignutim haubama kako pokusavaju nesto da isceprkaju i cekaju pomoc... da pogodili ste, u vecini slucajeva u pitanju je bmw, i to noviji modeli. Ako se poredi njihovo prisustvo na ulicama i prisustvo "pored puta", neproporcionalno vise ih vidjam sa strane. Mene hvata jeza kada pomislim da bih u povratku kuci nedjeljom navece morao da cekam pomoc na autoputu..

Inace svidja mi se ovaj model 5ice, razmisljao sam da ga jednog dana mozda i kupim.. cesto prolazim pored jednog karavana u komsiluku i dobro izgleda, ali mislim da ima premalo prostora unutra za gabarite.

Znam da poredjenje nije na mjestu itd itd, ali npr ova 5-ica duza je od mog civica za 0,6m, teza gotovo 500kg, kosta kataloski duplo vise i kao limuzina ima samo 100 lit. vise prtljaznog prostora. Taj isti model ubrzava samo 1s bolje od civica 1.8 i u AT dodatno trazi bar 300-400 eur godisnje poreza na auto da se plati.

Auto mi se svidja, dobar je itd ali za normalnu osobu koja ne zeli da se razbacuje novcem ne vidim use case kupovine ovog auta.. osim ako ga ne kupujete na firmu, ili imate par stotina hiljada eur na gomili pa eto malo da se covjek zgotivi.

Nikola

pre 9 godina

Vozim 530 xdrive vec 4,5 godine. Kupljen je u Delti 2011. godine. Ovo su zaista informacije iz prve ruke, posto sam presao sa njim 200.000 km.
Upravljivost fantasticna, menjac sjajan, motor elastican sa fenomenalnih 258 ks i odlucno uparen sa menjacem. Prosecna potrosnja koju nisam restartivao od pocetka je 8,6 litara.
Nedostaci: komfor, "tvrd" previse za ovu klasu iako je u pitanju BMW, nije idealan po snegu i ledu.
X drive sistem promenjen posle 180.000 km sto je i glavna mana ovog automobila
Osnovni nedostatak: tesko se prodaje polovan u sta sam se i sam uverio.
Sjajan automobil, kao i A6 i E klasa. U pitanju su nijanse.
Pozdrav

Еуридамас

pre 9 godina

е34 и е39 су за мене најљепша аута, а уједно и последњи прави БМВ заједно са е46. Шта им се десило да ставе у производњу ону ругобу од е60?

Bmw

pre 9 godina

@ (Bojan, 15. april 2016 10:55)
Da,da...svi vi viđate Bmw parkirane pored puta,samo ne znam šta mi vlasnici onda vozimo?Ti i tebi slični mislite da je novi Pasat jeftiniji za održavanje?Koja je to količina nas mazohista pitam se.

Boki

pre 9 godina

@Bojan,

Ja cesto putujem za Hrvatsku, preko Batrovaca. Bas naprotiv, pored autoputa uglavnom vidjam novije Audije i Mercedese kako se utovaruju na kamion šlep službe.

Bojan

pre 9 godina

@320i

Poenta mog pisanja nije da je bmw krs auto - daleko od toga, vec da je precjenjen, skup za posjedovanje i da odluka da se vozi takav auto ima problematicnu racionalnu osnovu za vecinu ljudi. Moj prijatelj je bas jedan 520 vozio par godina na firmu i kada ju je zatvorio ratosiljao ga se i preusmjerio novac u nesto drugo.

Ja imam bruto platu 60.000 eur, sto je oko 2 puta vise od prosjecne plate u Austriji, i puno mi je da potrosim 40.000 eur na bmw 5 (nova kataloska cijena). Moj civic je gabaritima manji od ovog auta, sto se tice upotrebljivosti performansi, unutrasnjeg prostora i uzitka u voznji ne zaostaje znacajno za njim, duplo je jeftiniji, pouzdaniji je po svim mjerilima i na servisiranje, odrzavanje i poreze je godisnje jefiniji bar 1000eur.

Postoje ljudi kojima auto sluzi kao prevoz od tacke A i B, i oni kojima je auto sve u zivotu i zbog toga na njega daju poslednju paru ili ulaze u rizicne aranzmane koje u realnosti ne mogu da pokriju.
Kada/ako budem imao platu tipa 100.000 eur ili dobijem opciju da ga vodim na firmu ili mi firma da povoljnu opciju koriscenja poslovnog auta, onda bi ovaj model mogao da dodje u obzir.

Replay

pre 9 godina

@Bavarac
To treba objasniti malo podrobnije liku pod nikom "Dr". Vozio sam se u 520d i licno vozio duze 525d 3.0 sa 130 000 km pravih. Ne postoji veci auto sa mane mesta unutra. Covek koji ima jednu auto kucu koja nije ni Audi ni Bmw, vozio A6 i F10 na putu, kaze bolji A6 auto.

Radovan

pre 9 godina

BMW auti sa zadnjom vučom su jedino dobri na: ravnom,pravom i suvom putu.
Dosta ljudi je poginulo u njima i izgorelo prilikom sletanja, tako da deco pamet u glavu.
Ja sa tim auto nisam imao sreće, stalno mi zimi traže da ih poguram jer mnogo šlajfuje.
Bolje uzeti BMW sa prednjom vučom.

Oktopod

pre 9 godina

Usisne klapne se otkačuju i uleću u motor , uzrokujući havariju, lanac puca isto čineći zulum motoru i vlasniku.
Mnogi ostaju na putu, iz jednog od ova dva pomenuta razloga.

Replay

pre 9 godina

@hulk
hahhah ti decko ne uporedjuj A6 C6 iz 2004. godine nego A6 C7. Znas li da koriste identicni ZF 8 brzina menjac i BMW i Audi. Samo sto je Audi u velikoj prednosti, ima i S tronik sa duplim kvacilom. Treba nesto znati a ne samo lupetati po tastaturi. I da znas da je i onaj iz 2004 imao S tronik i da je bio po pouzdanoscu ispred serije 5 E60 za 5 mesta. :)

loki

pre 9 godina

Zameram im na nekvalitetnim 2.0d motorima ali zato su sa 3.0d objasnili, potrosnja, performanse, izdrzljivost, jedino je ovo Srbija pa je registracija astronomska.

Еуридамас

pre 9 godina

@ozihgp, да да, а фарови као код Пежоа. Тако један БМВ не треба да изгледа.

Replay

pre 9 godina

@ meeskec
Gde ces merodavnije nego kod nemackog. hehe A idemo najjjace, a to je kinesko. Pogledaj tamo, samo nemoj dugo citati da srce ne preskoci. :))) Ali ovi dole likovi su mi najjaci sa prozivanjem, a voze Adidas. :D

Kenan Kenan

pre 6 godina

Bmw 5 F10/F11 je izuzetno složen automobil i stoga ima složene i skupo održavanje. Zauzvrat, oni nude veoma bogat nivo opreme, odličan nivo završne obrade i naprednu tehnologije. Bmw 5 F10 je zamenila izuzetno popularan E60 i – kao što se ispostavilo – uspeo je to.

https://mlfree.com/bmw-5-f10-f11-2010-2017-polovnjak/

Radovan

pre 9 godina

BMW auti sa zadnjom vučom su jedino dobri na: ravnom,pravom i suvom putu.
Dosta ljudi je poginulo u njima i izgorelo prilikom sletanja, tako da deco pamet u glavu.
Ja sa tim auto nisam imao sreće, stalno mi zimi traže da ih poguram jer mnogo šlajfuje.
Bolje uzeti BMW sa prednjom vučom.

Peca

pre 9 godina

Kolega ga je pazario, nakon godinu dana keder na ulaznim vratima se raspao, bmw slova ispadala iz lezista vrata, auto se posle godinu dana bukvalno raspada. Sramota.

Kamuflaža

pre 9 godina

Nista cudno, odavno bmw nije pravio ovako lepa kola.Petica je mozda i najvise napredovala dosta ljudi kupuju ovakva kola u Srbiji jer ipak su oni pokazatelji moci koju kupac poseduje, nece sigurno uzeti neki polu auto sa istoka tipa subaru itd.Samo mi je krivo sto je mecka izgubila svoj stil koji je imala krajem devedesetih i sad prave neke totalno degutantne aute.Licno za mene je najlepsi gt serije 5, i jos kad se parkira ispred da svi vide nema lepseg osecaja.

Preddy Baer

pre 9 godina

za ne poverovati: ni veceg automobila ni manje mesta unutra. i sami Nemci merili i pokazali da u kabini ima samo 2 cm vise nego u seriji 3 (koja isto tako nije merilo unutrasnjeg prostora)

a spolja auto skoro 6 meteri lima. skupo ko cudo. i ne izgleda bas nesto najbolje. imao priliku da vozim firmin BMW, iako dugorocna potrosnja pokazuje 6.9 L/100 km, trenutna nije spustana ispod 10 L/100 km na autoputu. lazu kako stignu!

jos jedan od dokaza da vecina kupaca nema nikakve veze sa stilom niti prakticnoscu, vec samo jure prestiz.

Replay

pre 9 godina

Dobar auto a i zasluzuje tu prodaju jer su ostale petice bile manje-vise smece moze se reci. F10 ima moderan izgled, sa veoma cudnim brzinomerom i bordom i ne bas kompletnim enterijerom. Mesta unutra ima manje nego kod A6 i E klase. E klasa je najudobnija, Audi najrobusniji i ima najbolji enterijer. Zanimljivo je da ih A6 dere obojicu u Nemackoj, zamalo pa kao oni zajedno kao A6 sam u prodaji. Ima to na AMS u sekciji "neuzulasungen"

Еуридамас

pre 9 godina

е34 и е39 су за мене најљепша аута, а уједно и последњи прави БМВ заједно са е46. Шта им се десило да ставе у производњу ону ругобу од е60?

Bavarac

pre 9 godina

U zadnja 3 meseca, probao sam nekoliko komada serije 5 i Audi A6. Svi automatik. BMW se dobro vozi, malo je nervozan u krivinama, hoće malo da zanese ako se opustite.Sa te strane nemam zamerke i sve pohvale za BMW. Ono što me odbilo od njega je sledeće: auto od skoro 5 metara a u kabini nema dovoljno mesta za 4 odrasle osobe od preko 1,8 m! To je neverovatno da je onoliko tesan pozadi a i napred kod vozača i suvozača nije mnogo bolje. Sa druge strane, Audi je lakši oko 100kg, isto ubrzavaju ali Audiju treba manje zaustavnog puta, potrošnja slična,stabilniji u vožnji, gepek pravilnijeg oblika i dosta više mesta u kabini za putnike. Zbog svega nabrojanog, moj glas ide ipak, konkurentu iz Ingolstadta.

Replay

pre 9 godina

@Bavarac
To treba objasniti malo podrobnije liku pod nikom "Dr". Vozio sam se u 520d i licno vozio duze 525d 3.0 sa 130 000 km pravih. Ne postoji veci auto sa mane mesta unutra. Covek koji ima jednu auto kucu koja nije ni Audi ni Bmw, vozio A6 i F10 na putu, kaze bolji A6 auto.

Bojan

pre 9 godina

Ne znam koliko je vezano.. ali cesto kada se vozim autoputem pravac Maribor - Batrovci, naidjem sa strane na parkirana auta sa podignutim haubama kako pokusavaju nesto da isceprkaju i cekaju pomoc... da pogodili ste, u vecini slucajeva u pitanju je bmw, i to noviji modeli. Ako se poredi njihovo prisustvo na ulicama i prisustvo "pored puta", neproporcionalno vise ih vidjam sa strane. Mene hvata jeza kada pomislim da bih u povratku kuci nedjeljom navece morao da cekam pomoc na autoputu..

Inace svidja mi se ovaj model 5ice, razmisljao sam da ga jednog dana mozda i kupim.. cesto prolazim pored jednog karavana u komsiluku i dobro izgleda, ali mislim da ima premalo prostora unutra za gabarite.

Znam da poredjenje nije na mjestu itd itd, ali npr ova 5-ica duza je od mog civica za 0,6m, teza gotovo 500kg, kosta kataloski duplo vise i kao limuzina ima samo 100 lit. vise prtljaznog prostora. Taj isti model ubrzava samo 1s bolje od civica 1.8 i u AT dodatno trazi bar 300-400 eur godisnje poreza na auto da se plati.

Auto mi se svidja, dobar je itd ali za normalnu osobu koja ne zeli da se razbacuje novcem ne vidim use case kupovine ovog auta.. osim ako ga ne kupujete na firmu, ili imate par stotina hiljada eur na gomili pa eto malo da se covjek zgotivi.

Еуридамас

pre 9 godina

@ozihgp, да да, а фарови као код Пежоа. Тако један БМВ не треба да изгледа.

vujić

pre 9 godina

Mene u BMW-eju jdenostavno stalno boli desni kuk. I to u svim peticama sa bilo kakvim sedištima. Ono je onako jednostavno nezgraono za nekog od preko 185 cm i preko 90kg. Katastrofa a još pogotovo ako ga dosta voziš na tempomatu, mada je i u lokalu dosta bolno. Audi generalno ima dosta bolje sedenje, ali im opet automatski menjači škripe, a i sa opcijama su često jadni.
Uglavnom, BMW više ni da je od zlata!

320i

pre 9 godina

Samo se pitam kako ovim "Mercedesofilima" i "Audifilima" ne dosadi ovo konstantno pljuvanje kojim se samo blamiraju i cak i onima koji imaju nedoumice oko njihove "iskrenosti" pri komentarisanju BMW-a tako otklanjaju svaku sumnju, jasno ispoljavajuci frustracije i zavist u tome sto je BMW vec 10 godina ispred njihovih "mezimica". Secam se komentara kad je izasla pretposlednja E klasa, potom i tada novi A6, komentari ovde su bili kako ce da "sahrane" Seriju 5 i kako je Mercedes toliko dugo spremao novu E klasu da ce da preotme pola kupaca "petice". I, vidimo kako se to zavrsilo, aktuelna Serija 5 je jos i najuspesnija "petica" u istoriji, a tog A6 se niko vise i ne seca. E klasa tek ova najnovija je za ovu Seriju 5 ipak napredak u tehnoloskom smislu, ali na jesen stize nova Serija 5 i novi domaci zadatak... A ovima koji pisu ovde kako su "njihovi ortaci kupili nov F10 koji se raspada posle godinu dana", kako BMW-u "eksplodiraju motori" i otpadaju tockovi, samo mogu da porucim da jedino sto mogu je da po portalima "pljuju pod prozor" BMW-u i njegovom uspehu, i cinjenici da je 10 godina najprodavaniji premium brend iako nema korporativnu zastitu kao sto njihovi ljubimci imaju gazde u vidu Daimlera i Volkswagena. Pateticni ste vise stvarno, a svakome ko se imalo razume ili ko je vozio BMW ikada u zivotu je jasno koliko lupate, cuj BMW se raspada posle godine dana hahaha Komedija. Izadjite malo na vazduh, ako nemate devojcice prosetajte bar patike, prolece je... ;)

Replay

pre 9 godina

@hulk
hahhah ti decko ne uporedjuj A6 C6 iz 2004. godine nego A6 C7. Znas li da koriste identicni ZF 8 brzina menjac i BMW i Audi. Samo sto je Audi u velikoj prednosti, ima i S tronik sa duplim kvacilom. Treba nesto znati a ne samo lupetati po tastaturi. I da znas da je i onaj iz 2004 imao S tronik i da je bio po pouzdanoscu ispred serije 5 E60 za 5 mesta. :)

Alfa

pre 9 godina

Prelep auto. Merkao sam ga pre 1 - 1 1/2 godinu ali mi je bio prevelik pa sam završio sa cetvorkom. Ali se i danas okrenem kada prodje - prelep dizajn u rangu 635 CSI , CSI 3.0. Vise mi se svidja i od trenutne serije 6.

Bojan

pre 9 godina

@320i

Poenta mog pisanja nije da je bmw krs auto - daleko od toga, vec da je precjenjen, skup za posjedovanje i da odluka da se vozi takav auto ima problematicnu racionalnu osnovu za vecinu ljudi. Moj prijatelj je bas jedan 520 vozio par godina na firmu i kada ju je zatvorio ratosiljao ga se i preusmjerio novac u nesto drugo.

Ja imam bruto platu 60.000 eur, sto je oko 2 puta vise od prosjecne plate u Austriji, i puno mi je da potrosim 40.000 eur na bmw 5 (nova kataloska cijena). Moj civic je gabaritima manji od ovog auta, sto se tice upotrebljivosti performansi, unutrasnjeg prostora i uzitka u voznji ne zaostaje znacajno za njim, duplo je jeftiniji, pouzdaniji je po svim mjerilima i na servisiranje, odrzavanje i poreze je godisnje jefiniji bar 1000eur.

Postoje ljudi kojima auto sluzi kao prevoz od tacke A i B, i oni kojima je auto sve u zivotu i zbog toga na njega daju poslednju paru ili ulaze u rizicne aranzmane koje u realnosti ne mogu da pokriju.
Kada/ako budem imao platu tipa 100.000 eur ili dobijem opciju da ga vodim na firmu ili mi firma da povoljnu opciju koriscenja poslovnog auta, onda bi ovaj model mogao da dodje u obzir.

jocaskljoca

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku!
(f10, 13. april 2016 22:06). to mozda na magistrali 9litre. Meni x3 sa 3.0d u BG ne silazi ispod 13l.

Bmw

pre 9 godina

ipak su audi i mecka daleko ispred...
(mile, 14. april 2016 13:54)
Ne znam samo kako to „daleko“ ispred.Nova sedmica je ludilo od kvaliteta a moram i da te razočaram,Mercedes je sam priznao da mu određena vozila nisu zadovoljavajućeg kvaliteta koji je Mercedes izgradio.

Gonzo

pre 9 godina

Probao više verzija aktuelne 5ice i bio sam stvarno oduševljen motorima i automatskim menjačem.Ono u čemu BMW očigledno ima problem je unutrašnjost jer mu trenutno oba rivala daleko odmiču na tom polju.Dodatni problem i za njih i za Audi može biti vrhunski dizajn mercedesa poslednjih 3,4 godine.Evo npr uporedite GLC i X3 ili Q5.Baš zbog toga željno iščekujem novu "peticu" jer im je Mercedes dao ozbiljan domaći zadatak sa E klasom.I da,bez obzira na to koju marku više volite treba biti realan i probati automobil bez predrasuda i to ako je moguće više dana.Tek u tom slučaju možete napraviti relano poređenje bez uključivanja navijačkih strasti.

bimmer

pre 9 godina

Nakon prelepih i veoma uspesnih e34 i e39, usledila je ona rugoba od Benglovog e60 modela. Naslednik u vidu modela f10, se vratio korenima. Dizajn u stilu klasicnog BMW, plus karakteristicne za brend odlicne vozne karakteristike i jos bolji motori i uspeh nije izostao. Ocekivano.
Meni je ovaj model jos uvek prelep i aktuelnog dizajna, tako da naslednik ima zaista tezak zadatak.

Oktopod

pre 9 godina

Usisne klapne se otkačuju i uleću u motor , uzrokujući havariju, lanac puca isto čineći zulum motoru i vlasniku.
Mnogi ostaju na putu, iz jednog od ova dva pomenuta razloga.

Hulk

pre 9 godina

Veliki sam ljubitelj bavaraca i vozim E60 530i M paket, presao 230.000km bez problema da kucnem u drvo. Interesantno je da mi je E60 bio ruzan kad je tek izasao i da mi je bilo potrebno nekoliko godina da se naviknem a sad obozavam njegov dizajn. Jedina mana sto se mene tice je enterijer koji je cudan, tu je E39 ipak bio tata. Ovaj cu jos koju godinu voziti posto sam prezadovoljan i onda cu polako da trazim beli F10 535i sa M paketom i alkantara kozom, perfektna kombinacija :) A uporediti Audijeve motore, posebno benzince, sa BMW motorima je smesno, ako vozis TFSI moras svake nedelje u crkvu da se pomolis da mu lanac izdrzi jos koji kilometar a na "famozni" multitronik menjac ne bi trosio reci, za njih je automatski menjac iz F10-ke svemirska tehnologija.

Milojko

pre 9 godina

Ne mogu da vjerujem da neko može napisati da BMW-ovi modeli nisu prostrani u kabini(osim 1) i da neko krivi ovaj automobil zbog bolova u desnoj nozi.

Majstor

pre 9 godina

Kako su se pokazali?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zex, 13. april 2016 17:41)

2,0 dizel motor ima problema sa lancem odnosno pucanjem istog.
Usisne klapne takodje, otkače se i ulete u motor. To su najčešći problemi.
3,0d takodje ima problem sa klapnama.

https://www.youtube.com/watch?v=HQpQIi7gI_U

http://cdn.shopify.com/s/files/1/0337/5565/files/swirl_flaps.pdf?1437

Xobotnica

pre 9 godina

Читам многе коментаре и размишљам...текст је о успеху једног модела, и једне марке. А тражење длаке у јајету типа боли кук, мало места и сл. је задивљујуће. Ко да сви возе Ролс Ројса. Возим БМВ Е91, прелазио сам са њим по 3500 км за три дана, уживање у вожњи. Да, да зато се БМВ купује, не због великог пртљажника, најудобнијих седишта.
Избалансиран, одлична убрзања, атрактиван изглед, квалитетни материјали, једноставне команде.
Свако би волео да вози БМВ, али свакооо!
Поздрав свим љубитељима марке БМВ!

Калуђер

pre 9 godina

Возим пет година е60 последње генерације са фул опремом - савршено, никад квар, увек сјајан осећај кад се седне и крене, нема мане. Циљам ф10 са битурбо мотором у фул опреми. Поздрав љубитељима плавог пропелера!

F10

pre 9 godina

2,0 dizel motor ima problema sa lancem odnosno pucanjem istog.
Usisne klapne takodje, otkače se i ulete u motor. To su najčešći problemi.
3,0d takodje ima problem sa klapnama.

[link]

[link]
(Majstor, 14. april 2016 14:36)


Nista od ovoga se ne odnosi na F10.

Novica

pre 9 godina

Od 1994 vozim iskljucivo BMW nikad na putu nisam ostao, trenutno vozim F10 528 3.0 Full oprema nemam reci savrsen auto, mnogo bolja serije od e60 sa kojom sam dogurao do 260000 km bez kvara.

Amg

pre 9 godina

@Bavarac
Nekoliko puta uporedno isprobavao, iz auta u auto, A6 i BMW5. Primetna razlika u korist drugog, posebno ako se poredi S line i M paket, a po meni BMW sa M paketom jedino i treba kupovati. Tu je razlika ogromna, tolika da je audi i duplo jeftiniji ja ga ne bih kupio, jednostavno mi se takav auto sa vesanjem koje ima ne vozi. Da ne pomislite da imam nesto protiv audija, npr. A4 novi je sjajan, reklo bi se jednak BMW3. Na kraju sam kupio BMW5, naravno M paket, uzivam!

Milojko

pre 9 godina

Kod Replay-a dan zalosti kad vidi ovu vest :-). Odmah pokusava da opravda VW sa cetiri prstena i softverom :-) :-) :-). Jos kaze da su petice pre ove bile smece hahahaha, joooojjjj zivoteeeee. Stvarno covek vredja inteligenciju.

320i

pre 9 godina

...auta sa podignutim haubama kako pokusavaju nesto da isceprkaju i cekaju pomoc... u vecini slucajeva u pitanju je bmw, i to noviji modeli...
Mene hvata jeza kada pomislim da bih u povratku kuci nedjeljom navece morao da cekam pomoc na autoputu..
npr ova 5-ica duza je od mog civica za 0,6m, teza gotovo 500kg, kosta kataloski duplo vise i kao limuzina ima samo 100 lit. vise prtljaznog prostora
Auto mi se svidja, dobar je itd ali za normalnu osobu koja ne zeli da se razbacuje novcem ne vidim use case kupovine ovog auta.

(Bojan, 15. april 2016 10:55)

Nakon sto napises sve ovo, U ISTOM KOMENTARU napises i sledece:

Inace svidja mi se ovaj model 5ice, razmisljao sam da ga jednog dana mozda i kupim..

(Bojan, 15. april 2016 10:55)

Ti si definitivno ovde pobedio, nema dalje :) Aman, covece, ako se ta nova petica raspada pored puta, ako nema prostora, nema gepek, kvalitet krs, a vozaci iste cekaju po ceo dan pomoc po autoputu, pa ZASTO ONDA RAZMISLJAS DA JE KUPIS "JEDNOG DANA"? Sta ce ti ta "beda" "u kuci"? :) Nego, batali ti druze BMW i drzi se lepo tvog Civica koji je odlican i kvalitetan auto, i sacuvaj tih 300 evra godisnje "razlike" za porez, velika je to lova tamo u Austriji, tipa dva porodicna rucka u restoranu, i to ne bas najboljem... O BMW-u definitivno ne trebaju da razmisljaju niti da ga komentarisu ljudi kojima je auto samo prevoz "od A do B". Jer, oni nikad nece razumeti osmeh koji na lice vozaca izmami svaka krivina za volanom BMW-a...

f10

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku!

Boki

pre 9 godina

@Bojan,

Ja cesto putujem za Hrvatsku, preko Batrovaca. Bas naprotiv, pored autoputa uglavnom vidjam novije Audije i Mercedese kako se utovaruju na kamion šlep službe.

uk

pre 9 godina

I opet isto kao i sa e60. Hteo sam da kupim i jedan i drugi kad su izašli, a došao u približnu mogućnost tek kad su mesec-dva bili od kraja proizvodnje. Meni je ovo san, jednostavno je bio meni lično daleko ispred E klase i A6, pogotovo po enterijeru. I prosto ne mogu da verujem da kada ga vidim na ulici uskoro, to će biti STARI model, a izgleda premoćno. E klasa je sada uradila opasan posao, i eneterijer je fenomenalan, ali čeka se ovo!

meeskec

pre 9 godina

Sad ce replay da objasni ovim silnim ljudima kako je bmw los. Kada si rekao da su ostale petice bile smece, zacementirao si svoje mesto u klubu neznalica. Dokle ide tvoja mrzna prema propeleru, ti vise mrzis tudje nego sto volis svoje. Samo sam cekao kad ces da se javis i da krenes da... ;-)
Nabija Bmw komplekse samo tako. Ti uvek okrenes na neko trziste gde mb i audi idu bolje makar bilo i Albansko. :-)

Replay

pre 9 godina

@ meeskec
Gde ces merodavnije nego kod nemackog. hehe A idemo najjjace, a to je kinesko. Pogledaj tamo, samo nemoj dugo citati da srce ne preskoci. :))) Ali ovi dole likovi su mi najjaci sa prozivanjem, a voze Adidas. :D

meeskec

pre 9 godina

Ja nisam vezan pupcanom vrpcom za bmw kao ti za merc, necu umreti. :-) Ovde je vest o Bmw-u, njegovom uspehu, ako nemaš šta lepo da kažeš, bolje nemoj da ga blatiš i porediš sa Vw sa krugovima.

Bmw

pre 9 godina

Vrhunski auto,čim se sedne za volan nađe se idealan položaj.Ergonomija je na vrhunskom nivou,motori odlični i štedljivi(ako se uzme veličina vozila),upravljivost za klasu iznad konkurencije.Nadam se da je ovo moj sledeći Bmw.Što se tiče e60 kako se kome zalomi,ili je odličan ili su gremlini u njemu,što se tiče dizajna meni se sviđa jer je agresivan.Boljke sa e60 su preležane i ovaj f10 je mnogo,mnogo bolji.

Bmw

pre 9 godina

@ (Bojan, 15. april 2016 10:55)
Da,da...svi vi viđate Bmw parkirane pored puta,samo ne znam šta mi vlasnici onda vozimo?Ti i tebi slični mislite da je novi Pasat jeftiniji za održavanje?Koja je to količina nas mazohista pitam se.

vogon

pre 9 godina

BMW nikada ranije nije kupovan kao u zadnje dve godine!! Ne samo petica nego je i sedmica isto tako dobra!! Ali su ovde u Americi i dalje japanska vozila najprodavanija...
(perishw, 14. april 2016 06:29)

Zanimalo me zasto su Evropski automobili slabo prodavani u USA pa sam malo istrazivao o BMW-u u VW-u u USA. BMW je realno dosta skuplji od vecine automobila u USA i to je jedan od razloga. Interesantno je da kao polovnjaci oba brenda uzasno brzo gube na ceni, a razlog je pouzdanost i preskup servis. Vecina manjih servisa u USA ne zeli da se bakce sa, za njih prekomplikovanim automobilima sto dodatno utice na cenu servisa. BMW konkretno smatraju za money pit posle par godina.

Baxuz

pre 9 godina

BMW auti sa zadnjom vučom su jedino dobri na: ravnom,pravom i suvom putu.
Dosta ljudi je poginulo u njima i izgorelo prilikom sletanja, tako da deco pamet u glavu.
(Radovan, 14. april 2016 14:48)

Nema BMW veze sa tim sto ginu. Ginu zato sto za malo para kupe bmw jer misle da ce tako da budu mafijasi, a onda nemaju pare za gume, kocnice i sl stvari pa su onda opasni kao kamikaze na drumu. Okaci CD o retrovizor i onda gas do daske. Sreca sto vozac bmw obicno uz cd okaci i krst pa ih zato valjda i ima jos medju zivima jer bog cuva budale. Skoro cuh da se i diskovi na kocnicama bruse!!!?? Koliko puta sam video vlasnike bmw kako na pumpi toce za 500-1000 din, vise nego vozace juga, pa odakle mu onda da ga odrzava u bezbednom stanju, kad ima za gorivo samo do kafica i nazad. Ona fora uvece brizer ujutru parizer. Kompleksi i foliranje uz lozenje na kajle, Dzeja, airmax, staniju i kristijana. To ti je vozac bmw u Srbiji, seljacina i dziber koji misli da je mafijas. Inace nista protiv bmw nemam, na protiv, u svetu ga voze skolovani ljudi i sam sam jedno vreme vozio trojku, nije bmw kriv sto je srbija iscasena iz normalnosti.

Nemke

pre 9 godina

Svaka cast na 340000 km! Ja sa mojom E65 sam tek presao 246000km. Odlicni su 3.0 motori u Bmw-u. Sem par sitnica odlicno idu a malo trose. U Srbiji jedini problem registracija. Ali ko voli 900 Eura godisnje mu nije mnogo.

Bmw

pre 9 godina

@ (Radovan, 14. april 2016 14:48)
Ja na ovo ne mogu a da ne odgovorim.To su možda primerci do serija pre 1998 godine.Od tada su im sistemi proklizavanja vrhunski,gde sam u krivinama sa a4 proklizavao i podupravljao sa e46 sam kao po šinama prošao.Zakuca te u bočnu potporu sedišta,ako se ipak pretera blagi trzaj vas vraća nazad,naravno,sistem nije svemoguć.Drugo,preko Romanije i uz Kopaonik po snegu bez lanaca i bez čarapa sa odličnim gumama bez problema se popeo,sišao...zaključak,Bmw treba poznavati.O enterijeru isto tako treba znati zašto je Bmw lišen piano plastike i beba-kids prekidača kao kod Mercedesa.U Bmw-u je sve svedeno,tačno tamo gde treba da bude,kvalitetno,jasno,nije prenatrpano,materijali su kvalitetni,ništa ne škripi,ne žvaće.Sve je podređeno uživanju u vožnji.Ne lebdi kao neki francuz,ne ljulja kao Mercedes već radi ono najbolje,srednje mekano,pomalo oštro,upravljivo,tačno znaš šta rade točkovi(pod uslovom da znaš da voziš i prepoznaš).Da se razumemo,vozio Alfu,Fijat,Opel,Mercedes,Ford(posedujem i dalje pored Bmw-a),Škodu,Citroen,Pežo.Audi samo probao pa ne mogu da tvrdim.O prostoru ne znam šta da vam kažem,Bmw je sportski nastrojen,ne očekujte dnevnu sobu,a prostora ima.Evo,bilo je VW Turan za 37.000€...pa se razgaćite u minivenu.

perishw

pre 9 godina

BMW nikada ranije nije kupovan kao u zadnje dve godine!! Ne samo petica nego je i sedmica isto tako dobra!! Ali su ovde u Americi i dalje japanska vozila najprodavanija...

f10

pre 9 godina

340000 predjenih km sa f10 3.0d bez kvara. Trosi oko 9l dizela, Savrsena limuzina, sportskog duha, a dovoljno udobna i prostrana za porodicna putovanja. Meni jedino smeta sto je otvor prtljaznika nekako mali, prtljaznik je veliki, ali nista vecih gabarita ne moze da se stavi. Auto za svaku preporuku! 
(f10, 13. april 2016 22:06). to mozda na magistrali 9litre. Meni x3 sa 3.0d u BG ne silazi ispod 13l.
(jocaskljoca, 14. april 2016 10:46)

Da vozim po BG samo, ne bih presao 340000km za 3god. Uglavnom ga vozim od Spanije do Rusije...kroz Bg prodjem samo. Meni je oko 9l, na ap skidam i na 6.5l. X3 ima x drive, slabiju aerodinamiku i rece da ga vozis po bg. Tako da je potrosnja donekle i razumna.

Bmwista

pre 9 godina

Odlazeci model ima dobre uslove za lease ili kupovinu sa 1.9% kamate u Torontu. Kao poredjenje X5 3.5i xDrive ima 7% kamate i mesecna rata mu je oko 25% skuplja od recimo 550i xDrive. Danas sam bio u dealership-u na redovnom servisu i video 550i xDrive koji ide i izgleda odlicno. Sadasnji lease mi istice 2017. tako da cu verovatno propustiti ovaj deal.

heineken

pre 9 godina

Prelep automobil,samo je u Srbiji postao uglavnom statusni simbol...ali to nije razlog da se prepucavate kao deca.. tipa Zvezda-Partizan i sl.Pozz...

cetvrtak

pre 9 godina

Meni je zadnja 5ica san snova. Elegantan,sportski,mocan,luksuzan..Enterijer prelep. Jedna takva i ja sam zavrsio sa autom za narednih 20god :)

Boki

pre 9 godina

@Radovan

BMW je odavno resio probleme koje je ranije donosila zadnja vuca, idealnom raspodelom tezine i elektronikom. Neki ljudi nikako da shvate da recimo nova petica sa zadnjom vucom, nije isto sto i petica iz 80tih godina, narocito sa aspekta bezbednosti. Niko ne tvrdi da covek ne moze da dozivi nesrecu i u novom modelu petice sa zadnjom vucom ali sanse za to su ipak manje kada se uporedi sa starim modelima.

loki

pre 9 godina

Zameram im na nekvalitetnim 2.0d motorima ali zato su sa 3.0d objasnili, potrosnja, performanse, izdrzljivost, jedino je ovo Srbija pa je registracija astronomska.

Bmw

pre 9 godina

@ (Bojan, 16. april 2016 23:07)
Tvoje pisanje nema nikakve logike,tj.otprilike,zašto ljudi jedu ljuto kad će da suze,znoje se i šmrkću...mogu da jedu nezačinjeno.Po tvojoj logici Leksus,Infiniti,Bmw,Mercedes itd.je bespotrebno kupovati kad postoji Hyundai,Kia,Honda...a onda i njih je bespotrebno kupovati jer su tu Lada,Dačija...vidiš,ja nemam ni blizu platu kao ti(plata mi je malo iznad srpskog proseka),vozim Bmw,imam za servis,registraciju,da odem u stranu zemlju na odmor,živim normalno.Do sada me ni jedna cura nije startovala zbog auta,ne „mafijam“,ne obazirem se na druge,vozim i uživam u svom autu.Da,sem uživanja Bmw i slične premijum marke su status,u poslovnom svetu znači da si uspešan,da zarađuješ,da dobro vodiš posao.Tako stoje stvari.Ja bi rekao da si stipsa,možda grešim,samo da vidiš da je to ipak samo tvoje(moje) mišljenje

Nikola

pre 9 godina

Vozim 530 xdrive vec 4,5 godine. Kupljen je u Delti 2011. godine. Ovo su zaista informacije iz prve ruke, posto sam presao sa njim 200.000 km.
Upravljivost fantasticna, menjac sjajan, motor elastican sa fenomenalnih 258 ks i odlucno uparen sa menjacem. Prosecna potrosnja koju nisam restartivao od pocetka je 8,6 litara.
Nedostaci: komfor, "tvrd" previse za ovu klasu iako je u pitanju BMW, nije idealan po snegu i ledu.
X drive sistem promenjen posle 180.000 km sto je i glavna mana ovog automobila
Osnovni nedostatak: tesko se prodaje polovan u sta sam se i sam uverio.
Sjajan automobil, kao i A6 i E klasa. U pitanju su nijanse.
Pozdrav

Kenan Kenan

pre 6 godina

Bmw 5 F10/F11 je izuzetno složen automobil i stoga ima složene i skupo održavanje. Zauzvrat, oni nude veoma bogat nivo opreme, odličan nivo završne obrade i naprednu tehnologije. Bmw 5 F10 je zamenila izuzetno popularan E60 i – kao što se ispostavilo – uspeo je to.

https://mlfree.com/bmw-5-f10-f11-2010-2017-polovnjak/