Aktuelno

Utorak, 25.08.2015.

10:55

Škoda Superb: 1.780 km sa jednim punjenjem rezervoara

Škoda Superb: 1.780 km sa jednim punjenjem rezervoara IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

lale

pre 10 godina

Moguce je da ima takvu potrosnju jer ja vozim fiat stila 1.9jtd sa profi čip tjuningom na ibarskoj magistrali prosecno trosi oko 3.8l pri normalnoj voznji.

Replay

pre 10 godina

@Smuleco
Mislis bravo za VW. :) Ala ima ovih besmislenih testova. Vozis zadnjom brzinom, sve zivo poiskljucivamo, ne pretices, samo vozis kao penzioner.... Pa naravno da ce da bude ovakva potrosnja.
Ja u mojem automobilu kad idem 90 km/h sestom brzinom, pise na bord trenutna 3.3l. heheh

zex

pre 10 godina

pa trosi toliko ako ne prelazite 90, a ovde svi gaze, pogotovo turbo motore tako da naravno da pola ovih ovde sto tvrde da im ne trose automobili toliko voze ko manijaci

dukiVrs

pre 10 godina

Jedan od retkih auta koji je lepsi u karavanskoj nego u limuzinskoj verziji. Najnoviji model ima liniju kao saab 95, prethodni je bio kao na silu izduzen i malo koja felna je mogla da isprati tu duzinu. Da je dobar, odlican je.

phreak

pre 10 godina

Ovo ce elektricni automobili dostici za jedno stotinak godina.
(Pyrex, 25. avgust 2015 11:10)

Teslu voziš besplatno ako ga puniš na superchargerima. Kada će to dostići SUS automobili?

hiavata

pre 10 godina

(Botovanje ludom radovanje, 25. avgust 2015 12:16)

Predlazem da pogledate review za cruza na youtube kanalu carbuyer. Jako je bitno na kojim obrtajima motor daje tih 163 i kakva je kriva snage i obrtnog momenta do 2500rpm. Cruz se tu bas i nije proslavio.

Nebojsa

pre 10 godina

Da, malo je 120ks za ovoliki auto.Vozim Fabiu dizel od 100ks i ponekad je i to malo (kad je vise natovaren), a laksi je od Superba jedno 300kg.
Deklarisana potrosnja je uvek tesko ostvariva u realnim uslovima.
Skoda Greenline, VW Bluemotion, Seat EcoMotive,...uglavnom serijski imaju gume sa niskim otporom kotrljanja-citaj slabije prijanjanje tj.grip, jer im je primarno smanjenje potrosnje a ne upravljivost i bolje kocenje.Po meni to u praksi donosi zanemarljivu ustedu a utice na vozne karakteristike.

mika

pre 10 godina

golf6 1.6tdi 2012 kupio novog. 5l sa klimom ili bez je otvorena voznja, autoput po ogranicenju 5,5l teranje 6l a grad ide i do 9l. spustio jednon na 3,4l voznja 30km 70-80km/h. ova skoda veca i teza ima da bije 10l u gradu ko jedan.

Joker

pre 10 godina

@NikolaBGD Prozivaš ljude unapred? Mislim stvarno... Inače mislim da je 120 konja sasvim dovoljno za ovaj auto. Ovo je udobna limuzina, nije joj cilj da bude brz. I imaće dovoljno snage za brza preticanja na autoputu, zašta joj jedino i treba...

Milos

pre 10 godina

Jedan komentar da ovih 120 ks nije/jeste dovoljno: nije snaga toliko važna za vožnju koliko obrtni moment. Kako pročitah u nekom auto časopisu: obrtni moment za povlačenje u vožnji, snaga za najvišu brzinu. Pa sada izaberite šta vam je potrebnije.
Lep pozdrav

Alex

pre 10 godina

Albatros, 25. avgust 2015 11:4
Racunaj da board computer laze najmanje 10-15% bar iz mog iskustva sa Oktaviom i predhodnim Superb.
(Zoran, 25. avgust 2015 13:24)
Vozim automobile već skoro 10 godina, a sad u Švabiji jednu Oktaviju III sa 1.6 tdi motorom od 77kw. Bord nikad nije slagao, ali nikad.I po bordu i merenjem od vrha do vrha i strelica na tabli, ama baš nikad mi nije pokazalo pogrešnu vrednost.Uvek je tačan i nema greške. Mislim da je u pitanju druga stvar a to je da ljude ne znaju da mere na pravi način potrošnju.A moguće i da u gorivu u Srbiji ima i 'nečeg drugog' osim goriva a bord meri samo potrosnju dizela, benzina itd.

DC

pre 10 godina

1.780 km sa jednim punjenjem rezervoara - mislim, nesto imam problem da shvatim svrsihodnost ovog podatka?! Tesko da mozes da vozis 1780km bez stajanja. Meni je u 20 i kusur godina voznje po Evropi samo jednom uspelo da predjem nekih 800km bez ijednog pit-stopa. Jel ima neko ovde da je izdrzao vise?

Inace, Skodi svaka cast na novom Superb-u, pogotovo u karavan verziji. Nisam jos video neki clanak u stranim auto revijama da nisu impresionirani.

Миле НС

pre 10 godina

@Error404...

Како ствари стоје по твојој причи тај 308 "вагон" са 1.6хди ће још мало прво престати да троши па затим и сам почети да производи евродизел... ?!? :)

Honda Accord

pre 10 godina

Očekujem sad jedno 100 komentara kako je 120 ks malo za ovaj auto. Sve reli vozači na komentarima a voze 10+ godina stare dizele od 90ks max.
(NikolaBGD, 25. avgust 2015 11:09)

Da, malo je.

Error404

pre 10 godina

Imam slican motor u peugeot 308 sw (1,6 hdi sa 120 ks), za nijansu manji od superba. Kroz grad, sa ukljucenom klimom, trosi mi 5,0-5,5 l/100 km, na autoputu 4,1-4,7 l/100 km.
Cim iskljucim klimu ide ispod 4!

Timer

pre 10 godina

Moj sef je uspeo sa golfom plus (2.0tdi) da spusti prosecnu potrosnju na regionalnom putu na samo 2.9l/100km (bez guzve i bez stajanja). To je uradio radi eksprerimenta ali je veoma mucio motor i menjac jer je u vozio u najvecoj brzini oko 70km/h. U normalnoj voznji isti auto trosi oko 5l na istom putu.
Dakle po me ni je potpuno besmisleno praviti ovakve vesti, bolje reci reklamu.

đes-ba

pre 10 godina

Sa lancia lybrom 1.9 jtd prosek 4 lit na otvorenom pri brzini od 90 km/h. Auto star 14 godina.Posle toliko godina ovo nije nikakva senzacija.

surovi

pre 10 godina

jeste ako ne prelazis 50 na sat...
(alex, 25. avgust 2015 11:40)
... i ne kocis,ne dodajes gas,vozis iskljucivo u koloni u kojoj nisi prvi,vozis na auto putu,ne cekas na semaforima.
Vozim pezo 2.0 HDI koji trosi oko 5 litara ,ako ga vozim nomalno,li u gradu nema sanse da trosi ispod 8 litara,ma kako da ga vozim.
Takodje,imao sam Pasata sa TDI motorom,koji je stvarno trosio kao upaljac po putu,ali u gradu se pretvarao u alu koja je trosila oko 8 litara.

Botovanje ludom radovanje

pre 10 godina

@NikolaBGD: Vozim Cruze HB 2.0 dizel sa 163ks. Kida kako ide i kada je gepek pun, uključena klima i pun krovni kofer. E sad, Superb, pogotovu karavan, sigurno bar 200Kg teži, pa ako ga napuniš ljudima i prtljagom, uključiš klimu i nedajbože staviš krovni kofer, nema teorije da će 120ks biti dovoljno, a potrošnja u takvim uslovima će biti bar dupla od deklarisane. Meni Cruze tako opterećen troši 7.3l na 100km, na auto putu, na tempomatu pri brzini od 130Km/h po GPS-u (oko 145 po brzinomeru). Taj Superb bi trošio sigurno oko 8.5l u tim uslovima uz prilično troma ubrzanja i patnju na oštrim uzbrdicama. Mislim da je 150Ks neki minimum za Superba, pogotovu karavana. Ok, ići će i sa 120Ks, ali će toliko da troši sa praznim gepekom i samo sa jednom osobom u kolima.

realno!!!

pre 10 godina

@NikolaBGD, mislim da je glupo da komentarises odnosno da predpostavljas sta ko vozi. Da je u pitanju neka druga marka koja nije iz nemacke (mislim na WV grupaciju) 120 ks bi se komentarisalo kao snaga koja ne moze da se obuzda i bilo bi okarakterisano kao preslab motor, o potrosnji niko ne bi ni pricao. Iskreno 3,7 jedino po nekom bas ravnom putu i lagano, ovo je veliki auto kada se napuni putnicima stvarima punim rezervoarom nema sanse da dostigne tu potrosnju. Svaka cast za vagen grupaciju, ovaj auto ce u zemljama kao sto je nasa biti prodajni hit, valjda :)

Albatros

pre 10 godina

Isti auto sa 2.0 CR 170 motorom bez start stop sistema toši 3.4 litra kad se potrudiš
https://www.youtube.com/watch?v=N9WEc_Sbs8A

NikolaBGD

pre 10 godina

Očekujem sad jedno 100 komentara kako je 120 ks malo za ovaj auto. Sve reli vozači na komentarima a voze 10+ godina stare dizele od 90ks max.

NikolaBGD

pre 10 godina

Očekujem sad jedno 100 komentara kako je 120 ks malo za ovaj auto. Sve reli vozači na komentarima a voze 10+ godina stare dizele od 90ks max.

surovi

pre 10 godina

jeste ako ne prelazis 50 na sat...
(alex, 25. avgust 2015 11:40)
... i ne kocis,ne dodajes gas,vozis iskljucivo u koloni u kojoj nisi prvi,vozis na auto putu,ne cekas na semaforima.
Vozim pezo 2.0 HDI koji trosi oko 5 litara ,ako ga vozim nomalno,li u gradu nema sanse da trosi ispod 8 litara,ma kako da ga vozim.
Takodje,imao sam Pasata sa TDI motorom,koji je stvarno trosio kao upaljac po putu,ali u gradu se pretvarao u alu koja je trosila oko 8 litara.

Honda Accord

pre 10 godina

Očekujem sad jedno 100 komentara kako je 120 ks malo za ovaj auto. Sve reli vozači na komentarima a voze 10+ godina stare dizele od 90ks max.
(NikolaBGD, 25. avgust 2015 11:09)

Da, malo je.

Timer

pre 10 godina

Moj sef je uspeo sa golfom plus (2.0tdi) da spusti prosecnu potrosnju na regionalnom putu na samo 2.9l/100km (bez guzve i bez stajanja). To je uradio radi eksprerimenta ali je veoma mucio motor i menjac jer je u vozio u najvecoj brzini oko 70km/h. U normalnoj voznji isti auto trosi oko 5l na istom putu.
Dakle po me ni je potpuno besmisleno praviti ovakve vesti, bolje reci reklamu.

Миле НС

pre 10 godina

@Error404...

Како ствари стоје по твојој причи тај 308 "вагон" са 1.6хди ће још мало прво престати да троши па затим и сам почети да производи евродизел... ?!? :)

Nebojsa

pre 10 godina

Da, malo je 120ks za ovoliki auto.Vozim Fabiu dizel od 100ks i ponekad je i to malo (kad je vise natovaren), a laksi je od Superba jedno 300kg.
Deklarisana potrosnja je uvek tesko ostvariva u realnim uslovima.
Skoda Greenline, VW Bluemotion, Seat EcoMotive,...uglavnom serijski imaju gume sa niskim otporom kotrljanja-citaj slabije prijanjanje tj.grip, jer im je primarno smanjenje potrosnje a ne upravljivost i bolje kocenje.Po meni to u praksi donosi zanemarljivu ustedu a utice na vozne karakteristike.

Botovanje ludom radovanje

pre 10 godina

@NikolaBGD: Vozim Cruze HB 2.0 dizel sa 163ks. Kida kako ide i kada je gepek pun, uključena klima i pun krovni kofer. E sad, Superb, pogotovu karavan, sigurno bar 200Kg teži, pa ako ga napuniš ljudima i prtljagom, uključiš klimu i nedajbože staviš krovni kofer, nema teorije da će 120ks biti dovoljno, a potrošnja u takvim uslovima će biti bar dupla od deklarisane. Meni Cruze tako opterećen troši 7.3l na 100km, na auto putu, na tempomatu pri brzini od 130Km/h po GPS-u (oko 145 po brzinomeru). Taj Superb bi trošio sigurno oko 8.5l u tim uslovima uz prilično troma ubrzanja i patnju na oštrim uzbrdicama. Mislim da je 150Ks neki minimum za Superba, pogotovu karavana. Ok, ići će i sa 120Ks, ali će toliko da troši sa praznim gepekom i samo sa jednom osobom u kolima.

đes-ba

pre 10 godina

Sa lancia lybrom 1.9 jtd prosek 4 lit na otvorenom pri brzini od 90 km/h. Auto star 14 godina.Posle toliko godina ovo nije nikakva senzacija.

mika

pre 10 godina

golf6 1.6tdi 2012 kupio novog. 5l sa klimom ili bez je otvorena voznja, autoput po ogranicenju 5,5l teranje 6l a grad ide i do 9l. spustio jednon na 3,4l voznja 30km 70-80km/h. ova skoda veca i teza ima da bije 10l u gradu ko jedan.

realno!!!

pre 10 godina

@NikolaBGD, mislim da je glupo da komentarises odnosno da predpostavljas sta ko vozi. Da je u pitanju neka druga marka koja nije iz nemacke (mislim na WV grupaciju) 120 ks bi se komentarisalo kao snaga koja ne moze da se obuzda i bilo bi okarakterisano kao preslab motor, o potrosnji niko ne bi ni pricao. Iskreno 3,7 jedino po nekom bas ravnom putu i lagano, ovo je veliki auto kada se napuni putnicima stvarima punim rezervoarom nema sanse da dostigne tu potrosnju. Svaka cast za vagen grupaciju, ovaj auto ce u zemljama kao sto je nasa biti prodajni hit, valjda :)

DC

pre 10 godina

1.780 km sa jednim punjenjem rezervoara - mislim, nesto imam problem da shvatim svrsihodnost ovog podatka?! Tesko da mozes da vozis 1780km bez stajanja. Meni je u 20 i kusur godina voznje po Evropi samo jednom uspelo da predjem nekih 800km bez ijednog pit-stopa. Jel ima neko ovde da je izdrzao vise?

Inace, Skodi svaka cast na novom Superb-u, pogotovo u karavan verziji. Nisam jos video neki clanak u stranim auto revijama da nisu impresionirani.

Milos

pre 10 godina

Jedan komentar da ovih 120 ks nije/jeste dovoljno: nije snaga toliko važna za vožnju koliko obrtni moment. Kako pročitah u nekom auto časopisu: obrtni moment za povlačenje u vožnji, snaga za najvišu brzinu. Pa sada izaberite šta vam je potrebnije.
Lep pozdrav

Albatros

pre 10 godina

Isti auto sa 2.0 CR 170 motorom bez start stop sistema toši 3.4 litra kad se potrudiš
https://www.youtube.com/watch?v=N9WEc_Sbs8A

Error404

pre 10 godina

Imam slican motor u peugeot 308 sw (1,6 hdi sa 120 ks), za nijansu manji od superba. Kroz grad, sa ukljucenom klimom, trosi mi 5,0-5,5 l/100 km, na autoputu 4,1-4,7 l/100 km.
Cim iskljucim klimu ide ispod 4!

Alex

pre 10 godina

Albatros, 25. avgust 2015 11:4
Racunaj da board computer laze najmanje 10-15% bar iz mog iskustva sa Oktaviom i predhodnim Superb.
(Zoran, 25. avgust 2015 13:24)
Vozim automobile već skoro 10 godina, a sad u Švabiji jednu Oktaviju III sa 1.6 tdi motorom od 77kw. Bord nikad nije slagao, ali nikad.I po bordu i merenjem od vrha do vrha i strelica na tabli, ama baš nikad mi nije pokazalo pogrešnu vrednost.Uvek je tačan i nema greške. Mislim da je u pitanju druga stvar a to je da ljude ne znaju da mere na pravi način potrošnju.A moguće i da u gorivu u Srbiji ima i 'nečeg drugog' osim goriva a bord meri samo potrosnju dizela, benzina itd.

hiavata

pre 10 godina

(Botovanje ludom radovanje, 25. avgust 2015 12:16)

Predlazem da pogledate review za cruza na youtube kanalu carbuyer. Jako je bitno na kojim obrtajima motor daje tih 163 i kakva je kriva snage i obrtnog momenta do 2500rpm. Cruz se tu bas i nije proslavio.

Joker

pre 10 godina

@NikolaBGD Prozivaš ljude unapred? Mislim stvarno... Inače mislim da je 120 konja sasvim dovoljno za ovaj auto. Ovo je udobna limuzina, nije joj cilj da bude brz. I imaće dovoljno snage za brza preticanja na autoputu, zašta joj jedino i treba...

zex

pre 10 godina

pa trosi toliko ako ne prelazite 90, a ovde svi gaze, pogotovo turbo motore tako da naravno da pola ovih ovde sto tvrde da im ne trose automobili toliko voze ko manijaci

dukiVrs

pre 10 godina

Jedan od retkih auta koji je lepsi u karavanskoj nego u limuzinskoj verziji. Najnoviji model ima liniju kao saab 95, prethodni je bio kao na silu izduzen i malo koja felna je mogla da isprati tu duzinu. Da je dobar, odlican je.

Replay

pre 10 godina

@Smuleco
Mislis bravo za VW. :) Ala ima ovih besmislenih testova. Vozis zadnjom brzinom, sve zivo poiskljucivamo, ne pretices, samo vozis kao penzioner.... Pa naravno da ce da bude ovakva potrosnja.
Ja u mojem automobilu kad idem 90 km/h sestom brzinom, pise na bord trenutna 3.3l. heheh

phreak

pre 10 godina

Ovo ce elektricni automobili dostici za jedno stotinak godina.
(Pyrex, 25. avgust 2015 11:10)

Teslu voziš besplatno ako ga puniš na superchargerima. Kada će to dostići SUS automobili?

lale

pre 10 godina

Moguce je da ima takvu potrosnju jer ja vozim fiat stila 1.9jtd sa profi čip tjuningom na ibarskoj magistrali prosecno trosi oko 3.8l pri normalnoj voznji.

Error404

pre 10 godina

Imam slican motor u peugeot 308 sw (1,6 hdi sa 120 ks), za nijansu manji od superba. Kroz grad, sa ukljucenom klimom, trosi mi 5,0-5,5 l/100 km, na autoputu 4,1-4,7 l/100 km.
Cim iskljucim klimu ide ispod 4!

Botovanje ludom radovanje

pre 10 godina

@NikolaBGD: Vozim Cruze HB 2.0 dizel sa 163ks. Kida kako ide i kada je gepek pun, uključena klima i pun krovni kofer. E sad, Superb, pogotovu karavan, sigurno bar 200Kg teži, pa ako ga napuniš ljudima i prtljagom, uključiš klimu i nedajbože staviš krovni kofer, nema teorije da će 120ks biti dovoljno, a potrošnja u takvim uslovima će biti bar dupla od deklarisane. Meni Cruze tako opterećen troši 7.3l na 100km, na auto putu, na tempomatu pri brzini od 130Km/h po GPS-u (oko 145 po brzinomeru). Taj Superb bi trošio sigurno oko 8.5l u tim uslovima uz prilično troma ubrzanja i patnju na oštrim uzbrdicama. Mislim da je 150Ks neki minimum za Superba, pogotovu karavana. Ok, ići će i sa 120Ks, ali će toliko da troši sa praznim gepekom i samo sa jednom osobom u kolima.

Honda Accord

pre 10 godina

Očekujem sad jedno 100 komentara kako je 120 ks malo za ovaj auto. Sve reli vozači na komentarima a voze 10+ godina stare dizele od 90ks max.
(NikolaBGD, 25. avgust 2015 11:09)

Da, malo je.

NikolaBGD

pre 10 godina

Očekujem sad jedno 100 komentara kako je 120 ks malo za ovaj auto. Sve reli vozači na komentarima a voze 10+ godina stare dizele od 90ks max.

đes-ba

pre 10 godina

Sa lancia lybrom 1.9 jtd prosek 4 lit na otvorenom pri brzini od 90 km/h. Auto star 14 godina.Posle toliko godina ovo nije nikakva senzacija.

Alex

pre 10 godina

Albatros, 25. avgust 2015 11:4
Racunaj da board computer laze najmanje 10-15% bar iz mog iskustva sa Oktaviom i predhodnim Superb.
(Zoran, 25. avgust 2015 13:24)
Vozim automobile već skoro 10 godina, a sad u Švabiji jednu Oktaviju III sa 1.6 tdi motorom od 77kw. Bord nikad nije slagao, ali nikad.I po bordu i merenjem od vrha do vrha i strelica na tabli, ama baš nikad mi nije pokazalo pogrešnu vrednost.Uvek je tačan i nema greške. Mislim da je u pitanju druga stvar a to je da ljude ne znaju da mere na pravi način potrošnju.A moguće i da u gorivu u Srbiji ima i 'nečeg drugog' osim goriva a bord meri samo potrosnju dizela, benzina itd.

Joker

pre 10 godina

@NikolaBGD Prozivaš ljude unapred? Mislim stvarno... Inače mislim da je 120 konja sasvim dovoljno za ovaj auto. Ovo je udobna limuzina, nije joj cilj da bude brz. I imaće dovoljno snage za brza preticanja na autoputu, zašta joj jedino i treba...

mika

pre 10 godina

golf6 1.6tdi 2012 kupio novog. 5l sa klimom ili bez je otvorena voznja, autoput po ogranicenju 5,5l teranje 6l a grad ide i do 9l. spustio jednon na 3,4l voznja 30km 70-80km/h. ova skoda veca i teza ima da bije 10l u gradu ko jedan.

realno!!!

pre 10 godina

@NikolaBGD, mislim da je glupo da komentarises odnosno da predpostavljas sta ko vozi. Da je u pitanju neka druga marka koja nije iz nemacke (mislim na WV grupaciju) 120 ks bi se komentarisalo kao snaga koja ne moze da se obuzda i bilo bi okarakterisano kao preslab motor, o potrosnji niko ne bi ni pricao. Iskreno 3,7 jedino po nekom bas ravnom putu i lagano, ovo je veliki auto kada se napuni putnicima stvarima punim rezervoarom nema sanse da dostigne tu potrosnju. Svaka cast za vagen grupaciju, ovaj auto ce u zemljama kao sto je nasa biti prodajni hit, valjda :)

Timer

pre 10 godina

Moj sef je uspeo sa golfom plus (2.0tdi) da spusti prosecnu potrosnju na regionalnom putu na samo 2.9l/100km (bez guzve i bez stajanja). To je uradio radi eksprerimenta ali je veoma mucio motor i menjac jer je u vozio u najvecoj brzini oko 70km/h. U normalnoj voznji isti auto trosi oko 5l na istom putu.
Dakle po me ni je potpuno besmisleno praviti ovakve vesti, bolje reci reklamu.

surovi

pre 10 godina

jeste ako ne prelazis 50 na sat...
(alex, 25. avgust 2015 11:40)
... i ne kocis,ne dodajes gas,vozis iskljucivo u koloni u kojoj nisi prvi,vozis na auto putu,ne cekas na semaforima.
Vozim pezo 2.0 HDI koji trosi oko 5 litara ,ako ga vozim nomalno,li u gradu nema sanse da trosi ispod 8 litara,ma kako da ga vozim.
Takodje,imao sam Pasata sa TDI motorom,koji je stvarno trosio kao upaljac po putu,ali u gradu se pretvarao u alu koja je trosila oko 8 litara.

Albatros

pre 10 godina

Isti auto sa 2.0 CR 170 motorom bez start stop sistema toši 3.4 litra kad se potrudiš
https://www.youtube.com/watch?v=N9WEc_Sbs8A

Replay

pre 10 godina

@Smuleco
Mislis bravo za VW. :) Ala ima ovih besmislenih testova. Vozis zadnjom brzinom, sve zivo poiskljucivamo, ne pretices, samo vozis kao penzioner.... Pa naravno da ce da bude ovakva potrosnja.
Ja u mojem automobilu kad idem 90 km/h sestom brzinom, pise na bord trenutna 3.3l. heheh

DC

pre 10 godina

1.780 km sa jednim punjenjem rezervoara - mislim, nesto imam problem da shvatim svrsihodnost ovog podatka?! Tesko da mozes da vozis 1780km bez stajanja. Meni je u 20 i kusur godina voznje po Evropi samo jednom uspelo da predjem nekih 800km bez ijednog pit-stopa. Jel ima neko ovde da je izdrzao vise?

Inace, Skodi svaka cast na novom Superb-u, pogotovo u karavan verziji. Nisam jos video neki clanak u stranim auto revijama da nisu impresionirani.

lale

pre 10 godina

Moguce je da ima takvu potrosnju jer ja vozim fiat stila 1.9jtd sa profi čip tjuningom na ibarskoj magistrali prosecno trosi oko 3.8l pri normalnoj voznji.

Миле НС

pre 10 godina

@Error404...

Како ствари стоје по твојој причи тај 308 "вагон" са 1.6хди ће још мало прво престати да троши па затим и сам почети да производи евродизел... ?!? :)

Milos

pre 10 godina

Jedan komentar da ovih 120 ks nije/jeste dovoljno: nije snaga toliko važna za vožnju koliko obrtni moment. Kako pročitah u nekom auto časopisu: obrtni moment za povlačenje u vožnji, snaga za najvišu brzinu. Pa sada izaberite šta vam je potrebnije.
Lep pozdrav

Nebojsa

pre 10 godina

Da, malo je 120ks za ovoliki auto.Vozim Fabiu dizel od 100ks i ponekad je i to malo (kad je vise natovaren), a laksi je od Superba jedno 300kg.
Deklarisana potrosnja je uvek tesko ostvariva u realnim uslovima.
Skoda Greenline, VW Bluemotion, Seat EcoMotive,...uglavnom serijski imaju gume sa niskim otporom kotrljanja-citaj slabije prijanjanje tj.grip, jer im je primarno smanjenje potrosnje a ne upravljivost i bolje kocenje.Po meni to u praksi donosi zanemarljivu ustedu a utice na vozne karakteristike.

dukiVrs

pre 10 godina

Jedan od retkih auta koji je lepsi u karavanskoj nego u limuzinskoj verziji. Najnoviji model ima liniju kao saab 95, prethodni je bio kao na silu izduzen i malo koja felna je mogla da isprati tu duzinu. Da je dobar, odlican je.

phreak

pre 10 godina

Ovo ce elektricni automobili dostici za jedno stotinak godina.
(Pyrex, 25. avgust 2015 11:10)

Teslu voziš besplatno ako ga puniš na superchargerima. Kada će to dostići SUS automobili?

hiavata

pre 10 godina

(Botovanje ludom radovanje, 25. avgust 2015 12:16)

Predlazem da pogledate review za cruza na youtube kanalu carbuyer. Jako je bitno na kojim obrtajima motor daje tih 163 i kakva je kriva snage i obrtnog momenta do 2500rpm. Cruz se tu bas i nije proslavio.

zex

pre 10 godina

pa trosi toliko ako ne prelazite 90, a ovde svi gaze, pogotovo turbo motore tako da naravno da pola ovih ovde sto tvrde da im ne trose automobili toliko voze ko manijaci