Aktuelno

Utorak, 14.02.2023.

14:28

Nastavak koji niko nije želeo, ili očekivao: Stiže Gladijator 2 VIDEO

Izvor: IGN Adria

Nastavak koji niko nije želeo, ili oèekivao: Stiže Gladijator 2 VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

126 Komentari

Sortiraj po:

@Cacanin

pre 2 godine

Bas si me nasmejao, kad te Branka dohvati sto si je ocrnio.:D

Dobro poredjenje.

Pre dva meseca mi se ucinilo da sam video Branku Katic na zelenjaku dok sam cekao bus, ista ona.

Dragan

pre 2 godine

+Да, постоји личност са ових простора из касне антике чији је живот непознат за нас. Гладијатор би био телетабилис кад би се та прича појавила. Човек је из Сингидунума. Представљен као медиокритети, а у суштини чудесна личност. Цар Јовијан.+

hypatija

pre 2 godine

Mislim da bi nastavkom trebalo da se isprave istorijske greške načinjene u originalu. Glavni lik mora da bude afroamerikanac ili bar afroevropljanin, ako ne afroafrikanac i da bude gej. To je ionako bilo normalno za taj period ljudske istorije, kao i danas.

mostarac

pre 2 godine

Slazem se da je Kum 2 u ravni sa prvim, ali ima jos filmova koji su bili odlican nastavak originala...
Barem po mom misljenju...
Recim, Alien 2 je odlican film, Terminator 2, Odissey 2010, pa cak i Blade Runner 2049, koliko god to bilo pretenciozno, nije los nastavak originala.
Bornov identitet je skroz OK kroz sve nastavke... i naravno, Zikina dinastija, koja je svakim nastavkom bolja od originalnog filma, izuzev poslednje ??
(Katarina, 15. februar 2023 17:16)

Stavila si "Kum 2" i "Žikinu dinastiju" u isti kontekst?

Hermes

pre 2 godine

(Neo@, 15. februar 2023 22:16)

Nisi ni dalkeo od istine, za drugi deo je bilo planirano da Maksimus prolazi kroz neke više dimenzije da bi pronašao ženu i dete.

Neo@

pre 2 godine

Rasel će biti deda samoga sebe iz prvog dela filma, a njegov lik iz sadašnjeg vremena kog će glumiti neko mladji će stići u carstvo mrtvih antičkih junaka, gde se formira jezgro novih nebeskih ratnika protiv nastupajuće demonske sile, sastavljene od najvećih istorijskih zlikovaca i palih anđela... Lik će moći da prolazi iz jedan u drugi milenijum, boreći se sa silama mraka, imaće i natčovečansku snagu, a Bog će mu vratiti i telesnost, tj. biće opet čovek.
Ne zezam se... Ovako bi ja npr. napravio drugi deo!

Aksiom

pre 2 godine

Polemika o filmu Gladijator a niko ne pominje Hans Zimera, neverovatno. Prosto neverovatno. Jezivo
(Aki, 15. februar 2023 19:30)

Koga briga za tog smaraca. Kao da niko zivi ne ume da komponuje za film osim njega. Jednu istu stvar vrti 30 godina, a ima i svoje nadnicare, nesto kao ghost writer, ali u svetu muzike.
(ravenous, 15. februar 2023 20:16)

Pa ti slusaj onda Cecu Jecu Mecu Daru Radu sprske majke zvezde granda parove i farme vukove sa manjace, ali cuti da te mi drugi ne slusamo, i ne vidimo

djedmedjed

pre 2 godine

Jedini nastavak koji je u rangu originala je "Kum 2". A "Kum 3" je pak jedini film kod kojeg sam doživio osjećaj stida dok sam ga gledao, toliko je loš i prepun klišea da ga nisam nikad odgledao do kraja. Svi nastavci su uglavnom smeće, sjetimo se "Conana", Rockyja"...

judd trump

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.
(Katarina, 15. februar 2023 16:41)

Može biti da si rođena/-n kad je "Gladijator" snimljen. Film koji osvoji 5 Oskara ne može biti prosečan. Pored Finiksa, sjajna ostvarenja su prikazali i pokojni Ričard Heris, zanosna Koni Nilsen, u to vreme na sredini svojih 30 - ih i naravno Krou!

ravenous

pre 2 godine

Polemika o filmu Gladijator a niko ne pominje Hans Zimera, neverovatno. Prosto neverovatno. Jezivo
(Aki, 15. februar 2023 19:30)

Koga briga za tog smaraca. Kao da niko zivi ne ume da komponuje za film osim njega. Jednu istu stvar vrti 30 godina, a ima i svoje nadnicare, nesto kao ghost writer, ali u svetu muzike.

meda

pre 2 godine

Svaki film je fantazija i ne prati istorijsku istinu ili bar ono što je zabeleženo što smatramo istinom.
Marko Aurelije i sin mu (pogotovo sin) jesu najživopisniji likovi u istoriji starog Rima (recimo kad čitaš Gibbona - Istorija opadanja i pada rimskog carstva, usput fantastično da se čita u originalu, tako lep engleski). Nije ni čudo što su inspirisali umetnike.

Katarina

pre 2 godine

Heroj bukvalno umire na kraju. Odakle iskacete vi ljudi? I film je fenomenalan. Pocevsi od glume, price, muzike, scenografije i kostimografije, do sminke i svega ostaloga. Kome nije do umjetnickog smeka koji se dodaje filmu, radi boljeg dozivljaja, i da bi se neko go gleda povezao sa likom, neka gleda dokumentarce. Tamo ti nema bajkovite price, nema nista pompezno, sve je kako jeste, pa udri.
(laganica, 15. februar 2023 18:20)

Niko nije rekao da film nije fenomenalan.
Odlicna gluma Joakima Finiksa, standardna Rasela... scenografija fantasticna, sminka takodje, muzika, kostimografija... sve sto si naveo je na vrhunskom nivou, kako i dolici top holivudskom blok basteru.
Ali takav je i Hulk, Spajdermen... i da ne nabrajam dalje.
Sve je to super, ali reci da je Gladijator u top 10 filmova ikada je notorna glupost.
Nije ni u top 1000... ali dobro
Ne znam sta ste gledali od filmova, pa ni ne znam sa cime poredite...

Oliver

pre 2 godine

@Katarina

Potpuno si u pravu. Smetnuo sam s uma SF filmove. Alien 2 i Terminator 2 su bolji od prvog dela. Ali to su izuzeci,obicno je obrnuto. Ridli Skot cak ima takvo iskustvo: njegov Hanibal je slabiji od Kad jaganjci utihnu,ali to uopste ne znaci da je Hanibal los film,nego su Jaganjci toliko savršen film da je nemoguce nadmašiti ga. Cini mi se da ce isto biti i sa Gladijatorom,ali nema veze ako drugi deo bude dovoljno dobar.

Dux

pre 2 godine

Kladim se, da vec razmisljaju o "trecen delu", ako pozive do tada. A sto se publike tice, uvek ce je biti. Sto bi rekao nas narod, dok je ovaca bice i vune.

Katarina

pre 2 godine

Da ne pljujemo na prvu - na primer, drugi deo Terminatora je bolji od prvog. Prema tome, da se strpimo.
(dzigi, 15. februar 2023 15:02)

Ukusi su razliciti, ali toliko bas i nisu...
Mozemo reci da je T2 dinamicniji, ali bolji... tesko
T1 je jos 1984-te doneo nesto o cemu tek sada razmisljamo. To je uticaj i posledice vestacke inteligencije na drustvo. T2... koliko god zanimljiv, samo je delimican odgovor na interesovanje koje je probudio T1.
Fenomenalan za ljubitelje akcije... ali i pomalo razocaravajuci za prave ljubitelje SF-a i poznavaoce materije.
Sportski pozdrav i sve najbolje... :)

kraja

pre 2 godine

...vidim neki ovde pominju "uspon i pad rimskog carstva"...
...taj film je tako dosadan, tako holivudski spektakl, tako los odabir glumaca (sem ginisa koji moze da glumi i teglu ako treba), da je prava uvreda pominjati ga u kontekstu "gladijatora"...
...to se gleda kad bas nemate druga posla jedno 3 sata, pa i tada bih radje odremao nego gledao rimske vojnike kako 3/4 filma stoje jadni, postrojeni pozdravljajuci svakih 5 minuta neku vaznu facu koja stize...
...glavni lik, livius (stephen boyd) je na momente tako promasen i smesan, da nisam znao da li da se smejem ili da placem...

vlade

pre 2 godine

može nastavak, ali tipa, nastavak priče.. kriza rinskomskog carstva, III veka, kroz prizmu Maximusovog nasleđa.. građanski ratovi, horde varvara koje nadiru i epske bitke..sve ostalo bi bila budaletina.. nikakvi gladijatori opet i slične akcije..

laganica

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.
(Katarina, 15. februar 2023 16:41)

Heroj bukvalno umire na kraju. Odakle iskacete vi ljudi? I film je fenomenalan. Pocevsi od glume, price, muzike, scenografije i kostimografije, do sminke i svega ostaloga. Kome nije do umjetnickog smeka koji se dodaje filmu, radi boljeg dozivljaja, i da bi se neko go gleda povezao sa likom, neka gleda dokumentarce. Tamo ti nema bajkovite price, nema nista pompezno, sve je kako jeste, pa udri.

Ser Alex

pre 2 godine

Zapravo je dvojba bila oko naziva Gladiator II ili Lucius.
Iz ovog drugog naziva jasno je ko će biti glavni lik filma - Lucius, vanbračni sin Maximusa i princeze Lusile.

zuza

pre 2 godine

Gledaću, ali ne vidim svrhu, osim uzimanja para.
(badem, 15. februar 2023 10:18

Sa koje si ti planete. Holivud i postoji samo zbog uzimanja para.

Pedu

pre 2 godine

@Maximus
"Ne sumljam da će biti dobar film..."

Samo kad si ti nač'tan, i ne sumLJaš ništa...sve će da bude u redu!
😂😂😂😂😂

Katarina

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Slazem se da je Kum 2 u ravni sa prvim, ali ima jos filmova koji su bili odlican nastavak originala...
Barem po mom misljenju...
Recim, Alien 2 je odlican film, Terminator 2, Odissey 2010, pa cak i Blade Runner 2049, koliko god to bilo pretenciozno, nije los nastavak originala.
Bornov identitet je skroz OK kroz sve nastavke... i naravno, Zikina dinastija, koja je svakim nastavkom bolja od originalnog filma, izuzev poslednje ??

judd trump

pre 2 godine

Film ce biti o njegovom sinu. Iskulirajte.
Ko vam drma kavez?
(Marko, 15. februar 2023 13:13)
Sina mu ubija pretorijanska garda baš kao i ženu, koju najpre siluju a zatim vešaju i nju i dečaka! Jedino ako Lusila (Koni Nilsen) nije začela s njim dok je bio gladijator te da odatle krene nova priča. To će biti baš bledunjava senka "Gladijator"-a iz 2000. - e. Teško da će zaseniti slavu bez obzira što će režiser biti isti!

Goran

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00

T2

Katarina

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.

Dragan

pre 2 godine

sve ok, ali Skot nije snimio 5 godina film da valja. Nije to više onaj Skot od pre. Uostalom ko i sve ostalo u Holivudu. Tu se vise ne snimaju filmovi već šarene nebuloze....Nema tu ko da snimi nastavak bilo čega a da valja....

cpt

pre 2 godine

Izguglao sam potencijalnog glavnog glumca u novom filmu, na prvoj slici je lik u roze košulji i zlatnom sakou. Stičem utisak da će glumiti lgbtq prostitutku, a ne velikog generala sa bojišta Germanije.

DSHCO2

pre 2 godine

Uz duzno postovanje kako moze nastavak o njegovom sinu???? U filmu Gladijator mu lepo Komodus kaze dete ti razapeto i spaljeno a da mu je zena silovana do smrti. (znam uzasno je ali to mu kaze u filmu)
Pa ja sada imam pitanje o kojem je to sinu nastavak??

E sad na internetu postoji zvaka da ce ceo film biti o Lucios-u i da on trazi bioloskog oca i da onda saznaje da je to Maksimus....

Ne znam da li ce moci da se poredi sa epskim prvim delom.

Jataganac

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Terminator 2 je daleko bolji od prvog dela.. al u načelu se slažem s tobom

Randy Marsh

pre 2 godine

@Paul Mescal kao gladiator je kao da stavite Branku Katić umesto Sharon Stone u Niskim strastima...
(cacanin, 15. februar 2023 10:12)

Pa brate što Branku u tom kontekstu... Divna je ona u svakom pogledu. Nije Sharon naravno. Ali niko nije kao Sharonka :)

Sa strane

pre 2 godine

Malo poznat detalj - Nik Kejv je napisao scenario za nastavak Gladijatora par godina posle uspeha prvog dela. Pocinje u podzemnom svetu gde Maximus trazi nacin da se "vrati". Srecom, Rasel i Ridli su ga otkacili i porucili da bolje da se bavi muzikom.

Pufta

pre 2 godine

Deda Ridli šta je uradio do 80-te,uradio...sve su remek dela...kako je ušao u devetu deceniju,fijasko do fijaska..Poslednji duel,Gučijevi,Egzodus...

Ja45

pre 2 godine

@Paja Obzirom da je bila druga bitka na Kosovu (od takođe velikog istorijskog značaja) 1448 godine, između Turaka (Murat II) i “Krtsaske” koalicije, predvodjene Madjarskom pod regentom Hunadijem. Zašto onda nebi mogao da bude i drugi deo filma?

Pljuvac svih Stilova

pre 2 godine

Gladijator 2 je zapravo transdzender i izjasnjava se kao THEY/THEM.. Ako woke smece dohvati ovaj nastavak, nece od njega ni dugmici ostati.

Zeolit

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Zaboravio si Alien 2 i Terminator 2, ali tačno, 99% nastavaka je njesra...

YIFY

pre 2 godine

Glavni lik je umro u prvom dijelu i tu sva prica zavrsava. Drugi dio me ne zanima, jer to vise nije taj film. Nije ovo film ni prica tipa Brzi i zestoki ili Nemoguca misija pa da ima 18 dijelova. Ovo je epski film i epska prica i ne kvarite to.
(mostarac, 15. februar 2023 10:02)

TACNO TAKO!

Ljudi koji opravdavaju gledaju filmove mehanicki ili da utrose vrijeme i nije ih briga za "etiku" da tako kazem.

Djordje

pre 2 godine

Ta varijanta sa sinom koji nastavlja neku novu pricu mi ne obecava mada je Ridli Skot genije za ovaj zanr, cisto sumnjam u uspeh kao sto mi je nevidjeno glupo da nastavljaju pricu o Titaniku koji je vec potonuo u prvom delu, ne razumem sta tu ima da se nastavlja moze samo da se razvodni tema i pokvari utisak o filmu uopste.

Od 12 do 24h

pre 2 godine

Gladijator je bio dobar film,na granici 2 milenijuma.Ne nameravam da se upustam u ocenu njegove pozicije u istoriji kinematografije , ali je svakako bio interesantan. Nastavak, kako god da je zamisljen, tesko da starijim sinefilima moze da donese nesto novo. Ipak,moze biti interesantan, za one koji nisu videli prvi deo,ili zele da se prisete detalja, i eventualne enigme koju je R.Skot , udenuo u glamoruzni spektakl.Ideja da je film izasao n'a raskrsnici milenijuma,je prilika da se razmotre predhodni milenijumski prelazi,kao i pocetak nove ère.

Oliver

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.

roka

pre 2 godine

Mescal je dobar izbor. Ako pretpostavimo da će glumiti mladog Maksimusa, fizička sličnost ne manjka. Ne sumljam da će biti dobar film posebno što se Ridli Skot pita i ovog puta. Dobar ali na istom nivou kao orginalni jako teško. Mladi Irac zna da glumi, samo treba da uplati teretanu i da čita Filozofiju stoicizma i nema greške. Roma victrix!
(Maximus, 15. februar 2023 09:58)

Ni ja ne sumljam da će biti dobar film!!

Adriano_Galliani

pre 2 godine

Film Gladijator je dobar i gledljiv a glavni glumci Krou i Feniks su razvalili uloge...Samo, po meni, nedostatak filma je u neoriginalnom scenariju. Postoji holivudski film iz onog vremena kada su snimani trosatni istorijski spektakli kao npr. Ben Hur ili Spartak. Zove se "Pad Rimskog carstva". Radi se o uspešnom rimskom generalu, pobedniku nad Germanskim plemenima, miljeniku starog cara Marka Aurelija. Aurelijev sin Komod, budući car, ubija svog oca i optužuje generala. General prolazi kroz golgotu, gubi slobodu i postaje gladijator, da bi na kraju ubio Komoda u borbi u Areni...zvuči poznato?
(DDDD, 15. februar 2023 10:48)

Zato što je rimejk i zato što je baziran na istoriji.

smeh

pre 2 godine

Zašto nastavak ili nastavci? Odgovor je jednostavan, novac. Mogu se kladiti da svi kojima se svideo Gladijator, a veliki je broj, će sigurno pogledati i nastavak. Ako ne svi onda barem 90% ljudi. Ogroman novac je u pitanju i zašto propustiti šansu.

Enter Sandman

pre 2 godine

jedno pitanje: a sta ovde ima da se nastavi?
(lokal-patriota, 15. februar 2023 09:49)

Pa recimo Maksimus ode u buducnost kupi sportske novine,vrati se i tipuje koji ce gladijator da pobedi.

CLS

pre 2 godine

Taj koga spominju moze glumiti nekog smetenjaka i tupana. Mozda moze imati glavnu ulogu u filmu “Radijator”, da glumi nekog pogubljenog majstora. Ali Gladijator. Ma hajde…

davor

pre 2 godine

Može biti samo nastavak priče ili neka priča koja se dešavala pre originalnog Gladijatora. Dakle novi film koji će se šlepati na slavi originala.

Ada

pre 2 godine

Najbolji film ikad. Gledala sam ga 21 put i svaki put sam ga odgledala sa istim žarom. Nisam sigurna za taj nastavak...mislim da ga ne treba praviti pogotovo jer je Rasel Krou idealan za ovu ulogu i niko mu ne moze parirati.

vukica

pre 2 godine

Nastavak ce apsolutno biti greska, to moze biti nekakav spektakl sa efektima sa tematikom tabanja po arenama, nikako nastavak originalne price

Logikar

pre 2 godine

Meni je taj film, 1. deo, ako je deo, baš bio loš, mračan. Natgnuta piča o veličini i značju Rima.
(zar, 15. februar 2023 10:51)

Sa tobom sinko nešto nije kako treba. Bukvalno top 10 filmova svih vremena po svim parametrima. Kompletna priča, muzika, scenario, gluma. Čuj mračan film pa zato ne valja.

Sale

pre 2 godine

Nastavak je skrnavljenje. Ovo je jedan od najpotcenjenijih filmova. Fenomenalna priča, figura oca u dve uloge. Rasel nepravziđen, a Hoakim fantastičan, Joker je smejurija u odnosu na ovo. Sva akcija je samo pozornica, priča i gluma je fantastična.

dd

pre 2 godine

pa prica je zavrsena gladijator je ubijen.ja ne razumem koji se nastavak spominje?to je bio epski film veoma dobar glavni junak je poginuo i kraj price!!

ovo samo moze da bude novi film!!!ili je mozda gladijator oziveo,mozda su ga vanzemaljci klonirali?

holivud je zestoko prso,ne mozes da pravis nastavak filma ako je glavni junak mrtav.to vise nije isti film!!!mislim mozes ali bez njega.u pitanju je znaci novi film,rimejk a ne nastavak!!i to treba jasno reci.novi gladijator,nova prica...i naravno ni blizu legendarnog gladijatora sa Raselom,Hoakinom...samo su im pare u glavi!!!!

Silvester

pre 2 godine

holivud je zestoko prso,ne mozes da pravis nastavak filma ako je glavni junak mrtav.to vise nije isti film!!!

(dd, 15. februar 2023 11:07)

Kako ne možeš? A Balkan ekspres?

wolokee

pre 2 godine

Već vidim da je onaj klinac princ novi gladijator...Neko mu je smestio kao i Raselu u prvom delu...taman bi mali sad imao 33-34 godine....Biće u fazonu ista priča,samo što sad mali ne umire na kraju filma....

kraja

pre 2 godine

...bez rasela nema gladijatora...
...to sto je on dao tom liku ne ponavlja se...
...to smo videli u nastavku bladerunnera, gde su svi dali sve od sebe, ali jednostavno ta hemija se nikada vise ne moze ponoviti...

mostarac

pre 2 godine

Glavni lik je umro u prvom dijelu i tu sva prica zavrsava. Drugi dio me ne zanima, jer to vise nije taj film. Nije ovo film ni prica tipa Brzi i zestoki ili Nemoguca misija pa da ima 18 dijelova. Ovo je epski film i epska prica i ne kvarite to.

Zadrigo

pre 2 godine

Gladijator univerzum. Sad svaki film koji ima neki uspeh odma' će da dobije svoj univerzum.
(Roki, 15. februar 2023 10:10)


Bas tako. Sto je najgore, sam Gladijator je kopija, i to losa, velicanstvenog filma "Pad rimskog carstva" iz 1964. godine, koji govori o degradaciji imperije nakon smrti Marka Aurelija i svadji izmedju njegovog sina Komoda i generala kome je Marko Aurelije zapravo hteo da prepusti presto. Cela prica je uproscena, pojednostavljena, izbaceno je 80% radnje i tako je nastao Gladijator.

DDDD

pre 2 godine

Film Gladijator je dobar i gledljiv a glavni glumci Krou i Feniks su razvalili uloge...Samo, po meni, nedostatak filma je u neoriginalnom scenariju. Postoji holivudski film iz onog vremena kada su snimani trosatni istorijski spektakli kao npr. Ben Hur ili Spartak. Zove se "Pad Rimskog carstva". Radi se o uspešnom rimskom generalu, pobedniku nad Germanskim plemenima, miljeniku starog cara Marka Aurelija. Aurelijev sin Komod, budući car, ubija svog oca i optužuje generala. General prolazi kroz golgotu, gubi slobodu i postaje gladijator, da bi na kraju ubio Komoda u borbi u Areni...zvuči poznato?

jovan1

pre 2 godine

Nastavci uglavnom dobro prodju ako su se pisali namenski unapred, tipa Gospodar prstenova, Kum po knjigama i slicno. Voleo bih da se prevarim i da ovo bude jedan vrhunski nastavak.

Maximus

pre 2 godine

Mescal je dobar izbor. Ako pretpostavimo da će glumiti mladog Maksimusa, fizička sličnost ne manjka. Ne sumljam da će biti dobar film posebno što se Ridli Skot pita i ovog puta. Dobar ali na istom nivou kao orginalni jako teško. Mladi Irac zna da glumi, samo treba da uplati teretanu i da čita Filozofiju stoicizma i nema greške. Roma victrix!

mostarac

pre 2 godine

Glavni lik je umro u prvom dijelu i tu sva prica zavrsava. Drugi dio me ne zanima, jer to vise nije taj film. Nije ovo film ni prica tipa Brzi i zestoki ili Nemoguca misija pa da ima 18 dijelova. Ovo je epski film i epska prica i ne kvarite to.

kraja

pre 2 godine

...bez rasela nema gladijatora...
...to sto je on dao tom liku ne ponavlja se...
...to smo videli u nastavku bladerunnera, gde su svi dali sve od sebe, ali jednostavno ta hemija se nikada vise ne moze ponoviti...

DDDD

pre 2 godine

Film Gladijator je dobar i gledljiv a glavni glumci Krou i Feniks su razvalili uloge...Samo, po meni, nedostatak filma je u neoriginalnom scenariju. Postoji holivudski film iz onog vremena kada su snimani trosatni istorijski spektakli kao npr. Ben Hur ili Spartak. Zove se "Pad Rimskog carstva". Radi se o uspešnom rimskom generalu, pobedniku nad Germanskim plemenima, miljeniku starog cara Marka Aurelija. Aurelijev sin Komod, budući car, ubija svog oca i optužuje generala. General prolazi kroz golgotu, gubi slobodu i postaje gladijator, da bi na kraju ubio Komoda u borbi u Areni...zvuči poznato?

Zadrigo

pre 2 godine

Gladijator univerzum. Sad svaki film koji ima neki uspeh odma' će da dobije svoj univerzum.
(Roki, 15. februar 2023 10:10)


Bas tako. Sto je najgore, sam Gladijator je kopija, i to losa, velicanstvenog filma "Pad rimskog carstva" iz 1964. godine, koji govori o degradaciji imperije nakon smrti Marka Aurelija i svadji izmedju njegovog sina Komoda i generala kome je Marko Aurelije zapravo hteo da prepusti presto. Cela prica je uproscena, pojednostavljena, izbaceno je 80% radnje i tako je nastao Gladijator.

Sale

pre 2 godine

Nastavak je skrnavljenje. Ovo je jedan od najpotcenjenijih filmova. Fenomenalna priča, figura oca u dve uloge. Rasel nepravziđen, a Hoakim fantastičan, Joker je smejurija u odnosu na ovo. Sva akcija je samo pozornica, priča i gluma je fantastična.

Enter Sandman

pre 2 godine

jedno pitanje: a sta ovde ima da se nastavi?
(lokal-patriota, 15. februar 2023 09:49)

Pa recimo Maksimus ode u buducnost kupi sportske novine,vrati se i tipuje koji ce gladijator da pobedi.

Djordje

pre 2 godine

Ta varijanta sa sinom koji nastavlja neku novu pricu mi ne obecava mada je Ridli Skot genije za ovaj zanr, cisto sumnjam u uspeh kao sto mi je nevidjeno glupo da nastavljaju pricu o Titaniku koji je vec potonuo u prvom delu, ne razumem sta tu ima da se nastavlja moze samo da se razvodni tema i pokvari utisak o filmu uopste.

jovan1

pre 2 godine

Nastavci uglavnom dobro prodju ako su se pisali namenski unapred, tipa Gospodar prstenova, Kum po knjigama i slicno. Voleo bih da se prevarim i da ovo bude jedan vrhunski nastavak.

dd

pre 2 godine

pa prica je zavrsena gladijator je ubijen.ja ne razumem koji se nastavak spominje?to je bio epski film veoma dobar glavni junak je poginuo i kraj price!!

ovo samo moze da bude novi film!!!ili je mozda gladijator oziveo,mozda su ga vanzemaljci klonirali?

holivud je zestoko prso,ne mozes da pravis nastavak filma ako je glavni junak mrtav.to vise nije isti film!!!mislim mozes ali bez njega.u pitanju je znaci novi film,rimejk a ne nastavak!!i to treba jasno reci.novi gladijator,nova prica...i naravno ni blizu legendarnog gladijatora sa Raselom,Hoakinom...samo su im pare u glavi!!!!

Logikar

pre 2 godine

Meni je taj film, 1. deo, ako je deo, baš bio loš, mračan. Natgnuta piča o veličini i značju Rima.
(zar, 15. februar 2023 10:51)

Sa tobom sinko nešto nije kako treba. Bukvalno top 10 filmova svih vremena po svim parametrima. Kompletna priča, muzika, scenario, gluma. Čuj mračan film pa zato ne valja.

wolokee

pre 2 godine

Već vidim da je onaj klinac princ novi gladijator...Neko mu je smestio kao i Raselu u prvom delu...taman bi mali sad imao 33-34 godine....Biće u fazonu ista priča,samo što sad mali ne umire na kraju filma....

Oliver

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.

roka

pre 2 godine

Mescal je dobar izbor. Ako pretpostavimo da će glumiti mladog Maksimusa, fizička sličnost ne manjka. Ne sumljam da će biti dobar film posebno što se Ridli Skot pita i ovog puta. Dobar ali na istom nivou kao orginalni jako teško. Mladi Irac zna da glumi, samo treba da uplati teretanu i da čita Filozofiju stoicizma i nema greške. Roma victrix!
(Maximus, 15. februar 2023 09:58)

Ni ja ne sumljam da će biti dobar film!!

judd trump

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.
(Katarina, 15. februar 2023 16:41)

Može biti da si rođena/-n kad je "Gladijator" snimljen. Film koji osvoji 5 Oskara ne može biti prosečan. Pored Finiksa, sjajna ostvarenja su prikazali i pokojni Ričard Heris, zanosna Koni Nilsen, u to vreme na sredini svojih 30 - ih i naravno Krou!

Maximus

pre 2 godine

Mescal je dobar izbor. Ako pretpostavimo da će glumiti mladog Maksimusa, fizička sličnost ne manjka. Ne sumljam da će biti dobar film posebno što se Ridli Skot pita i ovog puta. Dobar ali na istom nivou kao orginalni jako teško. Mladi Irac zna da glumi, samo treba da uplati teretanu i da čita Filozofiju stoicizma i nema greške. Roma victrix!

CLS

pre 2 godine

Taj koga spominju moze glumiti nekog smetenjaka i tupana. Mozda moze imati glavnu ulogu u filmu “Radijator”, da glumi nekog pogubljenog majstora. Ali Gladijator. Ma hajde…

Adriano_Galliani

pre 2 godine

Film Gladijator je dobar i gledljiv a glavni glumci Krou i Feniks su razvalili uloge...Samo, po meni, nedostatak filma je u neoriginalnom scenariju. Postoji holivudski film iz onog vremena kada su snimani trosatni istorijski spektakli kao npr. Ben Hur ili Spartak. Zove se "Pad Rimskog carstva". Radi se o uspešnom rimskom generalu, pobedniku nad Germanskim plemenima, miljeniku starog cara Marka Aurelija. Aurelijev sin Komod, budući car, ubija svog oca i optužuje generala. General prolazi kroz golgotu, gubi slobodu i postaje gladijator, da bi na kraju ubio Komoda u borbi u Areni...zvuči poznato?
(DDDD, 15. februar 2023 10:48)

Zato što je rimejk i zato što je baziran na istoriji.

smeh

pre 2 godine

Zašto nastavak ili nastavci? Odgovor je jednostavan, novac. Mogu se kladiti da svi kojima se svideo Gladijator, a veliki je broj, će sigurno pogledati i nastavak. Ako ne svi onda barem 90% ljudi. Ogroman novac je u pitanju i zašto propustiti šansu.

Silvester

pre 2 godine

holivud je zestoko prso,ne mozes da pravis nastavak filma ako je glavni junak mrtav.to vise nije isti film!!!

(dd, 15. februar 2023 11:07)

Kako ne možeš? A Balkan ekspres?

Ada

pre 2 godine

Najbolji film ikad. Gledala sam ga 21 put i svaki put sam ga odgledala sa istim žarom. Nisam sigurna za taj nastavak...mislim da ga ne treba praviti pogotovo jer je Rasel Krou idealan za ovu ulogu i niko mu ne moze parirati.

zuza

pre 2 godine

Gledaću, ali ne vidim svrhu, osim uzimanja para.
(badem, 15. februar 2023 10:18

Sa koje si ti planete. Holivud i postoji samo zbog uzimanja para.

Dragan

pre 2 godine

sve ok, ali Skot nije snimio 5 godina film da valja. Nije to više onaj Skot od pre. Uostalom ko i sve ostalo u Holivudu. Tu se vise ne snimaju filmovi već šarene nebuloze....Nema tu ko da snimi nastavak bilo čega a da valja....

Katarina

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Slazem se da je Kum 2 u ravni sa prvim, ali ima jos filmova koji su bili odlican nastavak originala...
Barem po mom misljenju...
Recim, Alien 2 je odlican film, Terminator 2, Odissey 2010, pa cak i Blade Runner 2049, koliko god to bilo pretenciozno, nije los nastavak originala.
Bornov identitet je skroz OK kroz sve nastavke... i naravno, Zikina dinastija, koja je svakim nastavkom bolja od originalnog filma, izuzev poslednje ??

laganica

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.
(Katarina, 15. februar 2023 16:41)

Heroj bukvalno umire na kraju. Odakle iskacete vi ljudi? I film je fenomenalan. Pocevsi od glume, price, muzike, scenografije i kostimografije, do sminke i svega ostaloga. Kome nije do umjetnickog smeka koji se dodaje filmu, radi boljeg dozivljaja, i da bi se neko go gleda povezao sa likom, neka gleda dokumentarce. Tamo ti nema bajkovite price, nema nista pompezno, sve je kako jeste, pa udri.

cpt

pre 2 godine

Izguglao sam potencijalnog glavnog glumca u novom filmu, na prvoj slici je lik u roze košulji i zlatnom sakou. Stičem utisak da će glumiti lgbtq prostitutku, a ne velikog generala sa bojišta Germanije.

Oliver

pre 2 godine

@Katarina

Potpuno si u pravu. Smetnuo sam s uma SF filmove. Alien 2 i Terminator 2 su bolji od prvog dela. Ali to su izuzeci,obicno je obrnuto. Ridli Skot cak ima takvo iskustvo: njegov Hanibal je slabiji od Kad jaganjci utihnu,ali to uopste ne znaci da je Hanibal los film,nego su Jaganjci toliko savršen film da je nemoguce nadmašiti ga. Cini mi se da ce isto biti i sa Gladijatorom,ali nema veze ako drugi deo bude dovoljno dobar.

Sa strane

pre 2 godine

Malo poznat detalj - Nik Kejv je napisao scenario za nastavak Gladijatora par godina posle uspeha prvog dela. Pocinje u podzemnom svetu gde Maximus trazi nacin da se "vrati". Srecom, Rasel i Ridli su ga otkacili i porucili da bolje da se bavi muzikom.

vukica

pre 2 godine

Nastavak ce apsolutno biti greska, to moze biti nekakav spektakl sa efektima sa tematikom tabanja po arenama, nikako nastavak originalne price

davor

pre 2 godine

Može biti samo nastavak priče ili neka priča koja se dešavala pre originalnog Gladijatora. Dakle novi film koji će se šlepati na slavi originala.

kraja

pre 2 godine

...vidim neki ovde pominju "uspon i pad rimskog carstva"...
...taj film je tako dosadan, tako holivudski spektakl, tako los odabir glumaca (sem ginisa koji moze da glumi i teglu ako treba), da je prava uvreda pominjati ga u kontekstu "gladijatora"...
...to se gleda kad bas nemate druga posla jedno 3 sata, pa i tada bih radje odremao nego gledao rimske vojnike kako 3/4 filma stoje jadni, postrojeni pozdravljajuci svakih 5 minuta neku vaznu facu koja stize...
...glavni lik, livius (stephen boyd) je na momente tako promasen i smesan, da nisam znao da li da se smejem ili da placem...

Pljuvac svih Stilova

pre 2 godine

Gladijator 2 je zapravo transdzender i izjasnjava se kao THEY/THEM.. Ako woke smece dohvati ovaj nastavak, nece od njega ni dugmici ostati.

Randy Marsh

pre 2 godine

@Paul Mescal kao gladiator je kao da stavite Branku Katić umesto Sharon Stone u Niskim strastima...
(cacanin, 15. februar 2023 10:12)

Pa brate što Branku u tom kontekstu... Divna je ona u svakom pogledu. Nije Sharon naravno. Ali niko nije kao Sharonka :)

Aksiom

pre 2 godine

Polemika o filmu Gladijator a niko ne pominje Hans Zimera, neverovatno. Prosto neverovatno. Jezivo
(Aki, 15. februar 2023 19:30)

Koga briga za tog smaraca. Kao da niko zivi ne ume da komponuje za film osim njega. Jednu istu stvar vrti 30 godina, a ima i svoje nadnicare, nesto kao ghost writer, ali u svetu muzike.
(ravenous, 15. februar 2023 20:16)

Pa ti slusaj onda Cecu Jecu Mecu Daru Radu sprske majke zvezde granda parove i farme vukove sa manjace, ali cuti da te mi drugi ne slusamo, i ne vidimo

hypatija

pre 2 godine

Mislim da bi nastavkom trebalo da se isprave istorijske greške načinjene u originalu. Glavni lik mora da bude afroamerikanac ili bar afroevropljanin, ako ne afroafrikanac i da bude gej. To je ionako bilo normalno za taj period ljudske istorije, kao i danas.

Pufta

pre 2 godine

Deda Ridli šta je uradio do 80-te,uradio...sve su remek dela...kako je ušao u devetu deceniju,fijasko do fijaska..Poslednji duel,Gučijevi,Egzodus...

DSHCO2

pre 2 godine

Uz duzno postovanje kako moze nastavak o njegovom sinu???? U filmu Gladijator mu lepo Komodus kaze dete ti razapeto i spaljeno a da mu je zena silovana do smrti. (znam uzasno je ali to mu kaze u filmu)
Pa ja sada imam pitanje o kojem je to sinu nastavak??

E sad na internetu postoji zvaka da ce ceo film biti o Lucios-u i da on trazi bioloskog oca i da onda saznaje da je to Maksimus....

Ne znam da li ce moci da se poredi sa epskim prvim delom.

Neo@

pre 2 godine

Rasel će biti deda samoga sebe iz prvog dela filma, a njegov lik iz sadašnjeg vremena kog će glumiti neko mladji će stići u carstvo mrtvih antičkih junaka, gde se formira jezgro novih nebeskih ratnika protiv nastupajuće demonske sile, sastavljene od najvećih istorijskih zlikovaca i palih anđela... Lik će moći da prolazi iz jedan u drugi milenijum, boreći se sa silama mraka, imaće i natčovečansku snagu, a Bog će mu vratiti i telesnost, tj. biće opet čovek.
Ne zezam se... Ovako bi ja npr. napravio drugi deo!

Pedu

pre 2 godine

@Maximus
"Ne sumljam da će biti dobar film..."

Samo kad si ti nač'tan, i ne sumLJaš ništa...sve će da bude u redu!
😂😂😂😂😂

YIFY

pre 2 godine

Glavni lik je umro u prvom dijelu i tu sva prica zavrsava. Drugi dio me ne zanima, jer to vise nije taj film. Nije ovo film ni prica tipa Brzi i zestoki ili Nemoguca misija pa da ima 18 dijelova. Ovo je epski film i epska prica i ne kvarite to.
(mostarac, 15. februar 2023 10:02)

TACNO TAKO!

Ljudi koji opravdavaju gledaju filmove mehanicki ili da utrose vrijeme i nije ih briga za "etiku" da tako kazem.

vlade

pre 2 godine

može nastavak, ali tipa, nastavak priče.. kriza rinskomskog carstva, III veka, kroz prizmu Maximusovog nasleđa.. građanski ratovi, horde varvara koje nadiru i epske bitke..sve ostalo bi bila budaletina.. nikakvi gladijatori opet i slične akcije..

Ser Alex

pre 2 godine

Zapravo je dvojba bila oko naziva Gladiator II ili Lucius.
Iz ovog drugog naziva jasno je ko će biti glavni lik filma - Lucius, vanbračni sin Maximusa i princeze Lusile.

mostarac

pre 2 godine

Slazem se da je Kum 2 u ravni sa prvim, ali ima jos filmova koji su bili odlican nastavak originala...
Barem po mom misljenju...
Recim, Alien 2 je odlican film, Terminator 2, Odissey 2010, pa cak i Blade Runner 2049, koliko god to bilo pretenciozno, nije los nastavak originala.
Bornov identitet je skroz OK kroz sve nastavke... i naravno, Zikina dinastija, koja je svakim nastavkom bolja od originalnog filma, izuzev poslednje ??
(Katarina, 15. februar 2023 17:16)

Stavila si "Kum 2" i "Žikinu dinastiju" u isti kontekst?

judd trump

pre 2 godine

Film ce biti o njegovom sinu. Iskulirajte.
Ko vam drma kavez?
(Marko, 15. februar 2023 13:13)
Sina mu ubija pretorijanska garda baš kao i ženu, koju najpre siluju a zatim vešaju i nju i dečaka! Jedino ako Lusila (Koni Nilsen) nije začela s njim dok je bio gladijator te da odatle krene nova priča. To će biti baš bledunjava senka "Gladijator"-a iz 2000. - e. Teško da će zaseniti slavu bez obzira što će režiser biti isti!

Goran

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00

T2

meda

pre 2 godine

Svaki film je fantazija i ne prati istorijsku istinu ili bar ono što je zabeleženo što smatramo istinom.
Marko Aurelije i sin mu (pogotovo sin) jesu najživopisniji likovi u istoriji starog Rima (recimo kad čitaš Gibbona - Istorija opadanja i pada rimskog carstva, usput fantastično da se čita u originalu, tako lep engleski). Nije ni čudo što su inspirisali umetnike.

ravenous

pre 2 godine

Polemika o filmu Gladijator a niko ne pominje Hans Zimera, neverovatno. Prosto neverovatno. Jezivo
(Aki, 15. februar 2023 19:30)

Koga briga za tog smaraca. Kao da niko zivi ne ume da komponuje za film osim njega. Jednu istu stvar vrti 30 godina, a ima i svoje nadnicare, nesto kao ghost writer, ali u svetu muzike.

djedmedjed

pre 2 godine

Jedini nastavak koji je u rangu originala je "Kum 2". A "Kum 3" je pak jedini film kod kojeg sam doživio osjećaj stida dok sam ga gledao, toliko je loš i prepun klišea da ga nisam nikad odgledao do kraja. Svi nastavci su uglavnom smeće, sjetimo se "Conana", Rockyja"...

Jataganac

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Terminator 2 je daleko bolji od prvog dela.. al u načelu se slažem s tobom

Katarina

pre 2 godine

Da ne pljujemo na prvu - na primer, drugi deo Terminatora je bolji od prvog. Prema tome, da se strpimo.
(dzigi, 15. februar 2023 15:02)

Ukusi su razliciti, ali toliko bas i nisu...
Mozemo reci da je T2 dinamicniji, ali bolji... tesko
T1 je jos 1984-te doneo nesto o cemu tek sada razmisljamo. To je uticaj i posledice vestacke inteligencije na drustvo. T2... koliko god zanimljiv, samo je delimican odgovor na interesovanje koje je probudio T1.
Fenomenalan za ljubitelje akcije... ali i pomalo razocaravajuci za prave ljubitelje SF-a i poznavaoce materije.
Sportski pozdrav i sve najbolje... :)

Katarina

pre 2 godine

Heroj bukvalno umire na kraju. Odakle iskacete vi ljudi? I film je fenomenalan. Pocevsi od glume, price, muzike, scenografije i kostimografije, do sminke i svega ostaloga. Kome nije do umjetnickog smeka koji se dodaje filmu, radi boljeg dozivljaja, i da bi se neko go gleda povezao sa likom, neka gleda dokumentarce. Tamo ti nema bajkovite price, nema nista pompezno, sve je kako jeste, pa udri.
(laganica, 15. februar 2023 18:20)

Niko nije rekao da film nije fenomenalan.
Odlicna gluma Joakima Finiksa, standardna Rasela... scenografija fantasticna, sminka takodje, muzika, kostimografija... sve sto si naveo je na vrhunskom nivou, kako i dolici top holivudskom blok basteru.
Ali takav je i Hulk, Spajdermen... i da ne nabrajam dalje.
Sve je to super, ali reci da je Gladijator u top 10 filmova ikada je notorna glupost.
Nije ni u top 1000... ali dobro
Ne znam sta ste gledali od filmova, pa ni ne znam sa cime poredite...

Zeolit

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Zaboravio si Alien 2 i Terminator 2, ali tačno, 99% nastavaka je njesra...

Dux

pre 2 godine

Kladim se, da vec razmisljaju o "trecen delu", ako pozive do tada. A sto se publike tice, uvek ce je biti. Sto bi rekao nas narod, dok je ovaca bice i vune.

Ja45

pre 2 godine

@Paja Obzirom da je bila druga bitka na Kosovu (od takođe velikog istorijskog značaja) 1448 godine, između Turaka (Murat II) i “Krtsaske” koalicije, predvodjene Madjarskom pod regentom Hunadijem. Zašto onda nebi mogao da bude i drugi deo filma?

Katarina

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.

Hermes

pre 2 godine

(Neo@, 15. februar 2023 22:16)

Nisi ni dalkeo od istine, za drugi deo je bilo planirano da Maksimus prolazi kroz neke više dimenzije da bi pronašao ženu i dete.

Od 12 do 24h

pre 2 godine

Gladijator je bio dobar film,na granici 2 milenijuma.Ne nameravam da se upustam u ocenu njegove pozicije u istoriji kinematografije , ali je svakako bio interesantan. Nastavak, kako god da je zamisljen, tesko da starijim sinefilima moze da donese nesto novo. Ipak,moze biti interesantan, za one koji nisu videli prvi deo,ili zele da se prisete detalja, i eventualne enigme koju je R.Skot , udenuo u glamoruzni spektakl.Ideja da je film izasao n'a raskrsnici milenijuma,je prilika da se razmotre predhodni milenijumski prelazi,kao i pocetak nove ère.

Dragan

pre 2 godine

+Да, постоји личност са ових простора из касне антике чији је живот непознат за нас. Гладијатор би био телетабилис кад би се та прича појавила. Човек је из Сингидунума. Представљен као медиокритети, а у суштини чудесна личност. Цар Јовијан.+

@Cacanin

pre 2 godine

Bas si me nasmejao, kad te Branka dohvati sto si je ocrnio.:D

Dobro poredjenje.

Pre dva meseca mi se ucinilo da sam video Branku Katic na zelenjaku dok sam cekao bus, ista ona.

Katarina

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.

Zadrigo

pre 2 godine

Gladijator univerzum. Sad svaki film koji ima neki uspeh odma' će da dobije svoj univerzum.
(Roki, 15. februar 2023 10:10)


Bas tako. Sto je najgore, sam Gladijator je kopija, i to losa, velicanstvenog filma "Pad rimskog carstva" iz 1964. godine, koji govori o degradaciji imperije nakon smrti Marka Aurelija i svadji izmedju njegovog sina Komoda i generala kome je Marko Aurelije zapravo hteo da prepusti presto. Cela prica je uproscena, pojednostavljena, izbaceno je 80% radnje i tako je nastao Gladijator.

Katarina

pre 2 godine

Heroj bukvalno umire na kraju. Odakle iskacete vi ljudi? I film je fenomenalan. Pocevsi od glume, price, muzike, scenografije i kostimografije, do sminke i svega ostaloga. Kome nije do umjetnickog smeka koji se dodaje filmu, radi boljeg dozivljaja, i da bi se neko go gleda povezao sa likom, neka gleda dokumentarce. Tamo ti nema bajkovite price, nema nista pompezno, sve je kako jeste, pa udri.
(laganica, 15. februar 2023 18:20)

Niko nije rekao da film nije fenomenalan.
Odlicna gluma Joakima Finiksa, standardna Rasela... scenografija fantasticna, sminka takodje, muzika, kostimografija... sve sto si naveo je na vrhunskom nivou, kako i dolici top holivudskom blok basteru.
Ali takav je i Hulk, Spajdermen... i da ne nabrajam dalje.
Sve je to super, ali reci da je Gladijator u top 10 filmova ikada je notorna glupost.
Nije ni u top 1000... ali dobro
Ne znam sta ste gledali od filmova, pa ni ne znam sa cime poredite...

kraja

pre 2 godine

...bez rasela nema gladijatora...
...to sto je on dao tom liku ne ponavlja se...
...to smo videli u nastavku bladerunnera, gde su svi dali sve od sebe, ali jednostavno ta hemija se nikada vise ne moze ponoviti...

DDDD

pre 2 godine

Film Gladijator je dobar i gledljiv a glavni glumci Krou i Feniks su razvalili uloge...Samo, po meni, nedostatak filma je u neoriginalnom scenariju. Postoji holivudski film iz onog vremena kada su snimani trosatni istorijski spektakli kao npr. Ben Hur ili Spartak. Zove se "Pad Rimskog carstva". Radi se o uspešnom rimskom generalu, pobedniku nad Germanskim plemenima, miljeniku starog cara Marka Aurelija. Aurelijev sin Komod, budući car, ubija svog oca i optužuje generala. General prolazi kroz golgotu, gubi slobodu i postaje gladijator, da bi na kraju ubio Komoda u borbi u Areni...zvuči poznato?

dd

pre 2 godine

pa prica je zavrsena gladijator je ubijen.ja ne razumem koji se nastavak spominje?to je bio epski film veoma dobar glavni junak je poginuo i kraj price!!

ovo samo moze da bude novi film!!!ili je mozda gladijator oziveo,mozda su ga vanzemaljci klonirali?

holivud je zestoko prso,ne mozes da pravis nastavak filma ako je glavni junak mrtav.to vise nije isti film!!!mislim mozes ali bez njega.u pitanju je znaci novi film,rimejk a ne nastavak!!i to treba jasno reci.novi gladijator,nova prica...i naravno ni blizu legendarnog gladijatora sa Raselom,Hoakinom...samo su im pare u glavi!!!!

Ada

pre 2 godine

Najbolji film ikad. Gledala sam ga 21 put i svaki put sam ga odgledala sa istim žarom. Nisam sigurna za taj nastavak...mislim da ga ne treba praviti pogotovo jer je Rasel Krou idealan za ovu ulogu i niko mu ne moze parirati.

ravenous

pre 2 godine

Polemika o filmu Gladijator a niko ne pominje Hans Zimera, neverovatno. Prosto neverovatno. Jezivo
(Aki, 15. februar 2023 19:30)

Koga briga za tog smaraca. Kao da niko zivi ne ume da komponuje za film osim njega. Jednu istu stvar vrti 30 godina, a ima i svoje nadnicare, nesto kao ghost writer, ali u svetu muzike.

Oliver

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.

Maximus

pre 2 godine

Mescal je dobar izbor. Ako pretpostavimo da će glumiti mladog Maksimusa, fizička sličnost ne manjka. Ne sumljam da će biti dobar film posebno što se Ridli Skot pita i ovog puta. Dobar ali na istom nivou kao orginalni jako teško. Mladi Irac zna da glumi, samo treba da uplati teretanu i da čita Filozofiju stoicizma i nema greške. Roma victrix!

kraja

pre 2 godine

...vidim neki ovde pominju "uspon i pad rimskog carstva"...
...taj film je tako dosadan, tako holivudski spektakl, tako los odabir glumaca (sem ginisa koji moze da glumi i teglu ako treba), da je prava uvreda pominjati ga u kontekstu "gladijatora"...
...to se gleda kad bas nemate druga posla jedno 3 sata, pa i tada bih radje odremao nego gledao rimske vojnike kako 3/4 filma stoje jadni, postrojeni pozdravljajuci svakih 5 minuta neku vaznu facu koja stize...
...glavni lik, livius (stephen boyd) je na momente tako promasen i smesan, da nisam znao da li da se smejem ili da placem...

Aksiom

pre 2 godine

Polemika o filmu Gladijator a niko ne pominje Hans Zimera, neverovatno. Prosto neverovatno. Jezivo
(Aki, 15. februar 2023 19:30)

Koga briga za tog smaraca. Kao da niko zivi ne ume da komponuje za film osim njega. Jednu istu stvar vrti 30 godina, a ima i svoje nadnicare, nesto kao ghost writer, ali u svetu muzike.
(ravenous, 15. februar 2023 20:16)

Pa ti slusaj onda Cecu Jecu Mecu Daru Radu sprske majke zvezde granda parove i farme vukove sa manjace, ali cuti da te mi drugi ne slusamo, i ne vidimo

hypatija

pre 2 godine

Mislim da bi nastavkom trebalo da se isprave istorijske greške načinjene u originalu. Glavni lik mora da bude afroamerikanac ili bar afroevropljanin, ako ne afroafrikanac i da bude gej. To je ionako bilo normalno za taj period ljudske istorije, kao i danas.

Sale

pre 2 godine

Nastavak je skrnavljenje. Ovo je jedan od najpotcenjenijih filmova. Fenomenalna priča, figura oca u dve uloge. Rasel nepravziđen, a Hoakim fantastičan, Joker je smejurija u odnosu na ovo. Sva akcija je samo pozornica, priča i gluma je fantastična.

Logikar

pre 2 godine

Meni je taj film, 1. deo, ako je deo, baš bio loš, mračan. Natgnuta piča o veličini i značju Rima.
(zar, 15. februar 2023 10:51)

Sa tobom sinko nešto nije kako treba. Bukvalno top 10 filmova svih vremena po svim parametrima. Kompletna priča, muzika, scenario, gluma. Čuj mračan film pa zato ne valja.

Katarina

pre 2 godine

Da ne pljujemo na prvu - na primer, drugi deo Terminatora je bolji od prvog. Prema tome, da se strpimo.
(dzigi, 15. februar 2023 15:02)

Ukusi su razliciti, ali toliko bas i nisu...
Mozemo reci da je T2 dinamicniji, ali bolji... tesko
T1 je jos 1984-te doneo nesto o cemu tek sada razmisljamo. To je uticaj i posledice vestacke inteligencije na drustvo. T2... koliko god zanimljiv, samo je delimican odgovor na interesovanje koje je probudio T1.
Fenomenalan za ljubitelje akcije... ali i pomalo razocaravajuci za prave ljubitelje SF-a i poznavaoce materije.
Sportski pozdrav i sve najbolje... :)

mostarac

pre 2 godine

Glavni lik je umro u prvom dijelu i tu sva prica zavrsava. Drugi dio me ne zanima, jer to vise nije taj film. Nije ovo film ni prica tipa Brzi i zestoki ili Nemoguca misija pa da ima 18 dijelova. Ovo je epski film i epska prica i ne kvarite to.

roka

pre 2 godine

Mescal je dobar izbor. Ako pretpostavimo da će glumiti mladog Maksimusa, fizička sličnost ne manjka. Ne sumljam da će biti dobar film posebno što se Ridli Skot pita i ovog puta. Dobar ali na istom nivou kao orginalni jako teško. Mladi Irac zna da glumi, samo treba da uplati teretanu i da čita Filozofiju stoicizma i nema greške. Roma victrix!
(Maximus, 15. februar 2023 09:58)

Ni ja ne sumljam da će biti dobar film!!

vukica

pre 2 godine

Nastavak ce apsolutno biti greska, to moze biti nekakav spektakl sa efektima sa tematikom tabanja po arenama, nikako nastavak originalne price

CLS

pre 2 godine

Taj koga spominju moze glumiti nekog smetenjaka i tupana. Mozda moze imati glavnu ulogu u filmu “Radijator”, da glumi nekog pogubljenog majstora. Ali Gladijator. Ma hajde…

Adriano_Galliani

pre 2 godine

Film Gladijator je dobar i gledljiv a glavni glumci Krou i Feniks su razvalili uloge...Samo, po meni, nedostatak filma je u neoriginalnom scenariju. Postoji holivudski film iz onog vremena kada su snimani trosatni istorijski spektakli kao npr. Ben Hur ili Spartak. Zove se "Pad Rimskog carstva". Radi se o uspešnom rimskom generalu, pobedniku nad Germanskim plemenima, miljeniku starog cara Marka Aurelija. Aurelijev sin Komod, budući car, ubija svog oca i optužuje generala. General prolazi kroz golgotu, gubi slobodu i postaje gladijator, da bi na kraju ubio Komoda u borbi u Areni...zvuči poznato?
(DDDD, 15. februar 2023 10:48)

Zato što je rimejk i zato što je baziran na istoriji.

Enter Sandman

pre 2 godine

jedno pitanje: a sta ovde ima da se nastavi?
(lokal-patriota, 15. februar 2023 09:49)

Pa recimo Maksimus ode u buducnost kupi sportske novine,vrati se i tipuje koji ce gladijator da pobedi.

Katarina

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Slazem se da je Kum 2 u ravni sa prvim, ali ima jos filmova koji su bili odlican nastavak originala...
Barem po mom misljenju...
Recim, Alien 2 je odlican film, Terminator 2, Odissey 2010, pa cak i Blade Runner 2049, koliko god to bilo pretenciozno, nije los nastavak originala.
Bornov identitet je skroz OK kroz sve nastavke... i naravno, Zikina dinastija, koja je svakim nastavkom bolja od originalnog filma, izuzev poslednje ??

mostarac

pre 2 godine

Slazem se da je Kum 2 u ravni sa prvim, ali ima jos filmova koji su bili odlican nastavak originala...
Barem po mom misljenju...
Recim, Alien 2 je odlican film, Terminator 2, Odissey 2010, pa cak i Blade Runner 2049, koliko god to bilo pretenciozno, nije los nastavak originala.
Bornov identitet je skroz OK kroz sve nastavke... i naravno, Zikina dinastija, koja je svakim nastavkom bolja od originalnog filma, izuzev poslednje ??
(Katarina, 15. februar 2023 17:16)

Stavila si "Kum 2" i "Žikinu dinastiju" u isti kontekst?

Djordje

pre 2 godine

Ta varijanta sa sinom koji nastavlja neku novu pricu mi ne obecava mada je Ridli Skot genije za ovaj zanr, cisto sumnjam u uspeh kao sto mi je nevidjeno glupo da nastavljaju pricu o Titaniku koji je vec potonuo u prvom delu, ne razumem sta tu ima da se nastavlja moze samo da se razvodni tema i pokvari utisak o filmu uopste.

Neo@

pre 2 godine

Rasel će biti deda samoga sebe iz prvog dela filma, a njegov lik iz sadašnjeg vremena kog će glumiti neko mladji će stići u carstvo mrtvih antičkih junaka, gde se formira jezgro novih nebeskih ratnika protiv nastupajuće demonske sile, sastavljene od najvećih istorijskih zlikovaca i palih anđela... Lik će moći da prolazi iz jedan u drugi milenijum, boreći se sa silama mraka, imaće i natčovečansku snagu, a Bog će mu vratiti i telesnost, tj. biće opet čovek.
Ne zezam se... Ovako bi ja npr. napravio drugi deo!

Silvester

pre 2 godine

holivud je zestoko prso,ne mozes da pravis nastavak filma ako je glavni junak mrtav.to vise nije isti film!!!

(dd, 15. februar 2023 11:07)

Kako ne možeš? A Balkan ekspres?

davor

pre 2 godine

Može biti samo nastavak priče ili neka priča koja se dešavala pre originalnog Gladijatora. Dakle novi film koji će se šlepati na slavi originala.

Pljuvac svih Stilova

pre 2 godine

Gladijator 2 je zapravo transdzender i izjasnjava se kao THEY/THEM.. Ako woke smece dohvati ovaj nastavak, nece od njega ni dugmici ostati.

cpt

pre 2 godine

Izguglao sam potencijalnog glavnog glumca u novom filmu, na prvoj slici je lik u roze košulji i zlatnom sakou. Stičem utisak da će glumiti lgbtq prostitutku, a ne velikog generala sa bojišta Germanije.

smeh

pre 2 godine

Zašto nastavak ili nastavci? Odgovor je jednostavan, novac. Mogu se kladiti da svi kojima se svideo Gladijator, a veliki je broj, će sigurno pogledati i nastavak. Ako ne svi onda barem 90% ljudi. Ogroman novac je u pitanju i zašto propustiti šansu.

Pufta

pre 2 godine

Deda Ridli šta je uradio do 80-te,uradio...sve su remek dela...kako je ušao u devetu deceniju,fijasko do fijaska..Poslednji duel,Gučijevi,Egzodus...

Randy Marsh

pre 2 godine

@Paul Mescal kao gladiator je kao da stavite Branku Katić umesto Sharon Stone u Niskim strastima...
(cacanin, 15. februar 2023 10:12)

Pa brate što Branku u tom kontekstu... Divna je ona u svakom pogledu. Nije Sharon naravno. Ali niko nije kao Sharonka :)

Ser Alex

pre 2 godine

Zapravo je dvojba bila oko naziva Gladiator II ili Lucius.
Iz ovog drugog naziva jasno je ko će biti glavni lik filma - Lucius, vanbračni sin Maximusa i princeze Lusile.

laganica

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.
(Katarina, 15. februar 2023 16:41)

Heroj bukvalno umire na kraju. Odakle iskacete vi ljudi? I film je fenomenalan. Pocevsi od glume, price, muzike, scenografije i kostimografije, do sminke i svega ostaloga. Kome nije do umjetnickog smeka koji se dodaje filmu, radi boljeg dozivljaja, i da bi se neko go gleda povezao sa likom, neka gleda dokumentarce. Tamo ti nema bajkovite price, nema nista pompezno, sve je kako jeste, pa udri.

wolokee

pre 2 godine

Već vidim da je onaj klinac princ novi gladijator...Neko mu je smestio kao i Raselu u prvom delu...taman bi mali sad imao 33-34 godine....Biće u fazonu ista priča,samo što sad mali ne umire na kraju filma....

Sa strane

pre 2 godine

Malo poznat detalj - Nik Kejv je napisao scenario za nastavak Gladijatora par godina posle uspeha prvog dela. Pocinje u podzemnom svetu gde Maximus trazi nacin da se "vrati". Srecom, Rasel i Ridli su ga otkacili i porucili da bolje da se bavi muzikom.

Dragan

pre 2 godine

sve ok, ali Skot nije snimio 5 godina film da valja. Nije to više onaj Skot od pre. Uostalom ko i sve ostalo u Holivudu. Tu se vise ne snimaju filmovi već šarene nebuloze....Nema tu ko da snimi nastavak bilo čega a da valja....

DSHCO2

pre 2 godine

Uz duzno postovanje kako moze nastavak o njegovom sinu???? U filmu Gladijator mu lepo Komodus kaze dete ti razapeto i spaljeno a da mu je zena silovana do smrti. (znam uzasno je ali to mu kaze u filmu)
Pa ja sada imam pitanje o kojem je to sinu nastavak??

E sad na internetu postoji zvaka da ce ceo film biti o Lucios-u i da on trazi bioloskog oca i da onda saznaje da je to Maksimus....

Ne znam da li ce moci da se poredi sa epskim prvim delom.

Goran

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00

T2

Pedu

pre 2 godine

@Maximus
"Ne sumljam da će biti dobar film..."

Samo kad si ti nač'tan, i ne sumLJaš ništa...sve će da bude u redu!
😂😂😂😂😂

djedmedjed

pre 2 godine

Jedini nastavak koji je u rangu originala je "Kum 2". A "Kum 3" je pak jedini film kod kojeg sam doživio osjećaj stida dok sam ga gledao, toliko je loš i prepun klišea da ga nisam nikad odgledao do kraja. Svi nastavci su uglavnom smeće, sjetimo se "Conana", Rockyja"...

Hermes

pre 2 godine

(Neo@, 15. februar 2023 22:16)

Nisi ni dalkeo od istine, za drugi deo je bilo planirano da Maksimus prolazi kroz neke više dimenzije da bi pronašao ženu i dete.

Od 12 do 24h

pre 2 godine

Gladijator je bio dobar film,na granici 2 milenijuma.Ne nameravam da se upustam u ocenu njegove pozicije u istoriji kinematografije , ali je svakako bio interesantan. Nastavak, kako god da je zamisljen, tesko da starijim sinefilima moze da donese nesto novo. Ipak,moze biti interesantan, za one koji nisu videli prvi deo,ili zele da se prisete detalja, i eventualne enigme koju je R.Skot , udenuo u glamoruzni spektakl.Ideja da je film izasao n'a raskrsnici milenijuma,je prilika da se razmotre predhodni milenijumski prelazi,kao i pocetak nove ère.

YIFY

pre 2 godine

Glavni lik je umro u prvom dijelu i tu sva prica zavrsava. Drugi dio me ne zanima, jer to vise nije taj film. Nije ovo film ni prica tipa Brzi i zestoki ili Nemoguca misija pa da ima 18 dijelova. Ovo je epski film i epska prica i ne kvarite to.
(mostarac, 15. februar 2023 10:02)

TACNO TAKO!

Ljudi koji opravdavaju gledaju filmove mehanicki ili da utrose vrijeme i nije ih briga za "etiku" da tako kazem.

Jataganac

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Terminator 2 je daleko bolji od prvog dela.. al u načelu se slažem s tobom

judd trump

pre 2 godine

Film ce biti o njegovom sinu. Iskulirajte.
Ko vam drma kavez?
(Marko, 15. februar 2023 13:13)
Sina mu ubija pretorijanska garda baš kao i ženu, koju najpre siluju a zatim vešaju i nju i dečaka! Jedino ako Lusila (Koni Nilsen) nije začela s njim dok je bio gladijator te da odatle krene nova priča. To će biti baš bledunjava senka "Gladijator"-a iz 2000. - e. Teško da će zaseniti slavu bez obzira što će režiser biti isti!

zuza

pre 2 godine

Gledaću, ali ne vidim svrhu, osim uzimanja para.
(badem, 15. februar 2023 10:18

Sa koje si ti planete. Holivud i postoji samo zbog uzimanja para.

Dragan

pre 2 godine

+Да, постоји личност са ових простора из касне антике чији је живот непознат за нас. Гладијатор би био телетабилис кад би се та прича појавила. Човек је из Сингидунума. Представљен као медиокритети, а у суштини чудесна личност. Цар Јовијан.+

jovan1

pre 2 godine

Nastavci uglavnom dobro prodju ako su se pisali namenski unapred, tipa Gospodar prstenova, Kum po knjigama i slicno. Voleo bih da se prevarim i da ovo bude jedan vrhunski nastavak.

Ja45

pre 2 godine

@Paja Obzirom da je bila druga bitka na Kosovu (od takođe velikog istorijskog značaja) 1448 godine, između Turaka (Murat II) i “Krtsaske” koalicije, predvodjene Madjarskom pod regentom Hunadijem. Zašto onda nebi mogao da bude i drugi deo filma?

vlade

pre 2 godine

može nastavak, ali tipa, nastavak priče.. kriza rinskomskog carstva, III veka, kroz prizmu Maximusovog nasleđa.. građanski ratovi, horde varvara koje nadiru i epske bitke..sve ostalo bi bila budaletina.. nikakvi gladijatori opet i slične akcije..

Dux

pre 2 godine

Kladim se, da vec razmisljaju o "trecen delu", ako pozive do tada. A sto se publike tice, uvek ce je biti. Sto bi rekao nas narod, dok je ovaca bice i vune.

Oliver

pre 2 godine

@Katarina

Potpuno si u pravu. Smetnuo sam s uma SF filmove. Alien 2 i Terminator 2 su bolji od prvog dela. Ali to su izuzeci,obicno je obrnuto. Ridli Skot cak ima takvo iskustvo: njegov Hanibal je slabiji od Kad jaganjci utihnu,ali to uopste ne znaci da je Hanibal los film,nego su Jaganjci toliko savršen film da je nemoguce nadmašiti ga. Cini mi se da ce isto biti i sa Gladijatorom,ali nema veze ako drugi deo bude dovoljno dobar.

judd trump

pre 2 godine

I prvi Gladijator je prosecna holivudska blok baster prica o heroju i losem momku, gde, naravno, heroj na kraju pobedjuje. Jedino maestralno u tom filmu je gluma Joakima Finiksa... tacka.
(Katarina, 15. februar 2023 16:41)

Može biti da si rođena/-n kad je "Gladijator" snimljen. Film koji osvoji 5 Oskara ne može biti prosečan. Pored Finiksa, sjajna ostvarenja su prikazali i pokojni Ričard Heris, zanosna Koni Nilsen, u to vreme na sredini svojih 30 - ih i naravno Krou!

Zeolit

pre 2 godine

Dobro,nemojmo suditi pre nego sto vidimo. Jeste da postoji samo jedan izuzetak da nastavak dostigne slavu prethodnika(Kum 2),dok u svim ostalim slučajevima obicno bude slabiji,ali dovoljno je ako film bude dobar,ne mora biti bolji od prvog. Uostalom oni ga snimaju bez obzira sta mi mislimo pa je nerviranje besmisleno. Odgledacemo ga,a to su i hteli. Isto kao i Top gan.
(Oliver, 15. februar 2023 13:00)

Zaboravio si Alien 2 i Terminator 2, ali tačno, 99% nastavaka je njesra...

meda

pre 2 godine

Svaki film je fantazija i ne prati istorijsku istinu ili bar ono što je zabeleženo što smatramo istinom.
Marko Aurelije i sin mu (pogotovo sin) jesu najživopisniji likovi u istoriji starog Rima (recimo kad čitaš Gibbona - Istorija opadanja i pada rimskog carstva, usput fantastično da se čita u originalu, tako lep engleski). Nije ni čudo što su inspirisali umetnike.

@Cacanin

pre 2 godine

Bas si me nasmejao, kad te Branka dohvati sto si je ocrnio.:D

Dobro poredjenje.

Pre dva meseca mi se ucinilo da sam video Branku Katic na zelenjaku dok sam cekao bus, ista ona.