milica
pre 3 godine
FENOMENALAN FILM! Pogledajte
Utorak, 20.09.2022.
15:04
IMAGE SOURCE
pre 3 godine
FENOMENALAN FILM! Pogledajte
pre 3 godine
Нажалост, та их тема уопште не занима. Какви Срби, какво Косово! Не занима ни многе Србе, гомила глумаца не би ни глумила у страдању свог народа! Нема нама спаса!
pre 3 godine
Bio dobar ili loš film (po kriterijumima filmskih kritičara i radnika) treba da bude naš kandidat za Oskara.
Ovde nije u pitanju da li ćemo dobiti Oskara ili ne već publicitet.
Amerikanci su 20 godina od 1991. pravili filmove na temu kako Srbi donose atomsku bombu u Njujork.
I šta smo dobili?
Da nas prosečan amerikanac smatra zlim i terorističkim narodom.
Svake godine treba da im šaljemo filmove kao što su "Mrak" i "Dara iz Jasenovca" narednih 50 godina da bi naši unuci mogli da žive normalno.
pre 3 godine
Srbi i dalje žive u doba propagande kao iz partizanskih filmova.. snimi bre normalni film, a propagandu, stradanja i plač ostavi za dokumentarce, ne smaraj publiku.
pre 3 godine
Ovaj film je obicno djubre.
pre 3 godine
Film je tezak, ali je fantastican. Ljudi koji kazu da je spor ne razumeju nista. Ne moze svaki film da bude brz. Svaka preporuka da se pogleda. Po mom misljenju sigurno najbolji domaci film koji se pojavio u poslednjih nekoliko godina.
pre 3 godine
Da nemma takvia scena bio bi laž.
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
(Kriger, 21. septembar 2022 07:40)
Zanima nas. Pogledajte komentare svaki dan širom interneta.
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
(Kriger, 21. septembar 2022 07:40)
Nije dovoljno prikazati stradanje i dobiti nagradu. Dara iz Jasenovca je veoma loš film. Uopšte ne liči na umetnički film, liči na skup loše urađenih skečeva koje ni dokumentarni film ne bi prihvatio.
pre 3 godine
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Svaki američki film o Vijetnamu je kritikovao Ameriku.
(popov, 21. septembar 2022 01:47)
I sta je to promenilo u Americi? Pa nista, samo sada znatno opreznije ulaze u ratove, odnosno vole da na terenu pesadijske poslove odradi tudje ljudstvo, dok oni samo nadgledaju radove pruzajuci podrsku iz vazduha.
pre 3 godine
Do kad bre ovo kukanje nad sopstvenom istorijom ? Totalno kontraproduktivno.
pre 3 godine
U opasno dobar film.Iznenadjen sam.Dara iz Jasenovca loš.
pre 3 godine
ogadilo mi se kosovo
pre 3 godine
Zar nije kandidat onaj sa crnim Strahinjom Banovićem?
pre 3 godine
Mi smo uvek u konkurenciji, onda proradi neki lobi i nista od naseg filma!
(Ivana, 21. septembar 2022 04:34)
Ne, nego se onda probudite i shvatite da ste sanjali!!!
pre 3 godine
Kriticare ovog filma pitam sta to ne valja sa ovim filmom? Iskreno pitam jer je film po svim filmskim parameteima zaista dobar. Sta ja to ne vidim? Ovo nije cinizam, zaista me interesuje.
pre 3 godine
Nekima bi bio draži film o milosrdnoj strani Medlin Olbrajt, o vizionarstvu Bila Klintona ili o "časti i poštenju" albanske populacije na KiM, nego film o patnji sopstvenog naroga koji živi u centru poslednjeg živog pakla na tlu Evrope, odnosno, u kvazi državi zvanoj, "kosova".
(Zoran Knezevic, 21. septembar 2022 08:11)
To moze da bude za filmske susrete u Nisu ali ne film za Oskara. Moze film za domacu upotrebu..Ima toliko tema koje bi mogle da se ticu svih zemalja sveta. Ali lako je u Srbiji dobiti sredstva za teme poput Kosova, Jasenovca
pre 3 godine
Odličan film , nadam se da će dobiti Oskara !
pre 3 godine
Kada cemo da se opametimo i da posaljemo film sa univerzalnom temom. Koga u Holivudu zanimaju teeme Kosova, Jasenovca, Kosara. Moze film da bude odlicno uradjen, da je gluma odlicna ali tema nije? kome ova drzava namece nase probleme. Prosla je prosle godine tema Srebrenice i Bosna dobila Oskara. Ali to vise ne pije vodu
pre 3 godine
U vreme kad se "mala i dobra" Ukrajina (uz pomoć Zapada), bori protiv "velike i zle" Rusije , politička je glupost snimiti takav film. Pa, do kad bre ova kuknjava nad sopstvenom istorijom ?
pre 3 godine
Ko da saljes CIA-i zalbu sto nas satiru vec 40 godina. Pazi da je ne usvoje. Okaniti se oskara, berlina i ostalih zapadnjackih masinerija za sirenje lazi. Ima drugih puno vaznijih umjetsnickih festivala.
pre 3 godine
Nekima bi bio draži film o milosrdnoj strani Medlin Olbrajt, o vizionarstvu Bila Klintona ili o "časti i poštenju" albanske populacije na KiM, nego film o patnji sopstvenog naroga koji živi u centru poslednjeg živog pakla na tlu Evrope, odnosno, u kvazi državi zvanoj, "kosova".
pre 3 godine
Film je odlican! Filmski, narativno, glumacki, temtski u svakom smislu je odlican. Prijatno sam iznenadjen i zadovoljan.
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
pre 3 godine
Odlgedao sam film za vikend. Ima ga na jednom od striming servisa. Osnovni problem je što je film dosadan. Ne gradi tenziju dobro i vrlo sporo se radnja odmotava. Ne kažem, ima poruku ali je mogao da traje bar 30 minuta kraće. Iskreno, i gluma Slavka Štimca mi ne odgovara dok su devojčica i glumica koja joj glumi mamu odlično odigrale.
Sve u svemu- film je prespor.
pre 3 godine
Kako god, od laži se istina ne pravi. Ne može, nije pošteno. Nije pravedno.
pre 3 godine
Upravo pogledao film. Nota horora je upravo ono sto se desavalo tim ljudima u tom vremenu zeleci da ostanu u svojoj kuci. Sto se tice Stimca ovo je jedna od najboljih njegovih uloga ako ne i najbilja (na momente njegova gluma prelazi na nivo dokumentarnog filma).
pre 3 godine
Mi smo uvek u konkurenciji, onda proradi neki lobi i nista od naseg filma!
pre 3 godine
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
(Entropy fighter, 20. septembar 2022 19:09)
Ako je tebi sve rat i mafija, onda nisi bolji od njega koji je za Marvel.
(Filip, 20. septembar 2022 19:38)
A ti ako stvarno mislis da su svi filmovi o ratu i mafiji ti si potpuni idiot.
pre 3 godine
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Svaki američki film o Vijetnamu je kritikovao Ameriku.
pre 3 godine
Još jedna jeftina propaganda u kome se Srbi predstavljaju svetu kao mučenici. Kao u fazonu pravili smo sranja po bosni i hrvatskoj, ali to nije ništa šta su nama radili.
pre 3 godine
ma joj opet cemo da se osramotimo , gde protiv njih u njihovom dvoristu
pre 3 godine
Film u kome bi mladi transeksualni Albanac bez gaća gologuz igrao ispred srpske crkve u kojoj su mošti cara Dušana pri tome uzvikujući pogrdne parole o Srbiji i srpskom narodu bi dobio oskara sigurno.
pre 3 godine
Jako duhovit komentar, ti si onaj kome je sve sa zapada draže, dupe bi prodao da te neki Nemac ili Englez pomaze na prajdu.
(pecampecampastaupecam, 20. septembar 2022 22:20)
A vi kako 'te gospodine iz Bosne?
pre 3 godine
Hahha al si naso primer, cuj Rambo?? Pa kakve veze ima Rambo 1 sa Vijetnamom, sem sto Stalone glumi veterana Vijetnamskog rata? Radnja u Americi, juri ga lokalni serif po sumi, nigde rata ni Vijetnamaca. Bolje se osvrni na Ramba 2 kakva je propaganda, naravno zli Vijetnamci drze u logoru jadne i mirne Amere, muce ih a on ide da ih spasava i pobije pola Vijetnama, cirkus
(Admiral, 20. septembar 2022 21:35)
I ne samo zli Vijetnamci, nego zli Vijetnamci kojima upravljaju pogodite ko?? Zli Rusi!!!
pre 3 godine
Jel ima kod nas neka druga tema za film osim ratova i beogradskih narko klanova?
pre 3 godine
(Admiral, 20. septembar 2022 21:35)
Film je i o tome kako su veterani vijetnamskog rata tretirani u sopstvenoj zemlji, kako ne mogu da se snadju i žive na margini društva često osudjeni od strane društva. Jedna jedina smrt u prvom delu Ramba. Ostali delovi su priča za sebe, ali Rambo 1 ima neku priču u pozadini, tako da ne trabunjaj mnogo.
pre 3 godine
(Marko Pavlovic, 20. septembar 2022 18:56)
Jako duhovit komentar, ti si onaj kome je sve sa zapada draže, dupe bi prodao da te neki Nemac ili Englez pomaze na prajdu.
pre 3 godine
Zašto da ne?
Pa dosta nam je valjda soc-realističnih filmova u kojima građani ove zemlje bilo gde na teritoriji ove zemlje žive isto tako, ako ne i gore nego zi ljudi po enklavama...
Podobnost i predrasude....
pre 3 godine
Ovi nasi ne kontaju da holivud ovo uopste ne zanima. Sve igraju na konto neke sentimentalne ili istinite price ali sve totalni promasaji.
pre 3 godine
Ne znam kakav je film, ali po temi liči na nastavak propagiranja državne politike kroz filmove. I svaki put se pokazalo da su to filmovi za unutrašnju upotrebu, pumpanje narativa o nepravdi i da zrna umetničke vrednosti nema. Umesto da puste umetnike da rade, pa iz toga nastanu jedna "Lepa sela, lepo gore".
pre 3 godine
Film je loš,sa losom tematikom.
Iz ovog komentara vidi se da komentarišite nešto što niste gledali.
Ako će vam biti lakše sigurno bar 90% ljudi to radi na isti način kao i vi. Ali to vas neopravdava da pričate dobro ili pak pogotovo loše o filmu o kome ste čuli iz nekih vesti da se radnja dešava na Kosovu.
pre 3 godine
@I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Potpuno netacno, skoro svaki bolji film o Vijetnamu je anti-ratni! Mogu 10 da ih nabrojim.. od prvog Ramba, preko Voda do Apokalipse danas.
pre 3 godine
@Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца"...
@(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Prijatelju, "Dara" ne zasluzuje da se nadje u konkurenciji najboljih. Festivali ne dele nagrade za najtuzniju pricu.
pre 3 godine
- film nisam gledao (nadam se da cu uskoro) tako da ne mogu komentarisati njegov kvalitet.
- moje lično mišljenje je da filmovi sa ovakvom tematikom i ne treba da se salju nekome da ga ocenjuje za neku nagradu a da je taj neko ustvari jedan od glavnih negativaca u tom istom filmu. Za mene je to više nego bizarno.
- sa druge strane svakako da treba nastojati da ga vidi sto veci broj ljudi, sto ovde sto napolju, ne gajim neke iluzije da ce on nesto posebno promeniti kada su u pitanju stavovi oko desavanja na prostorima KIM, ali mora se barem pokusavati....
pre 3 godine
Politički pamfletić će da prođe kao i prethodni.
pre 3 godine
Kuda ga onda gurate na zapad, ima festivala i u Rusiji i Kini..
(trigger, 20. septembar 2022 20:07) # Link komenta oni znaju sve... A oskar je još uvek u Americi
pre 3 godine
@ Potpuno netacno, skoro svaki bolji film o Vijetnamu je anti-ratni! Mogu 10 da ih nabrojim.. od prvog Ramba, preko Voda do Apokalipse danas.
(Lars, 20. septembar 2022 21:17)
Hahha al si naso primer, cuj Rambo?? Pa kakve veze ima Rambo 1 sa Vijetnamom, sem sto Stalone glumi veterana Vijetnamskog rata? Radnja u Americi, juri ga lokalni serif po sumi, nigde rata ni Vijetnamaca. Bolje se osvrni na Ramba 2 kakva je propaganda, naravno zli Vijetnamci drze u logoru jadne i mirne Amere, muce ih a on ide da ih spasava i pobije pola Vijetnama, cirkus
pre 3 godine
Lavirint
Vrh film. Nema rata, mistika, avantura,arheologija sa dozom erotike. Pravi holivudski. Muzika odlična. Dragan i Katarina maestralni.
pre 3 godine
Sta je sa remek delom kinematografije "Dara iz Jasenovca"?
pre 3 godine
Jel ovo onaj mrak film, parodija na scream??
pre 3 godine
Da smo normalna država bilo bi više filmova o našim stradanjima. Ništa niste naučili od Šindlerove liste? Preko 30 miliona Slovenskih žrtava urla dok mi pravimo filmove o Mirku i Slavku kako herojski izbegavaju metak. I treba sve nabiti u nos ovima na zapadu da vide ko su im preci. I da vide koga sada podržavaju.
pre 3 godine
Film je horror, jedini istiniti horror koji prezivljava Srpski narod na.Kosovu.
pre 3 godine
Nece uspeti, jer Zapadu i trenutnoj psihopatskoj politici koja vlada na Zapadu, ne odgovaraju ovakvi filmovi.
(Pljuvac Svih Stilova, 20. septembar 2022 18:01)
Kuda ga onda gurate na zapad, ima festivala i u Rusiji i Kini..
pre 3 godine
A Carlston za Ognjenku nikad nije dobio zasluge koje zasluzuje!
Produkcija ludilo.
Gluma savrsena.
Prica super kombinacija tuzne istine i fantastike
Muzika - muziku necu ni da spominjem, Olivera Katarina je super uradila pesme
Kamera-mozda i najbolje uradjena kod nas ikada
(A Carlston?, 20. septembar 2022 19:21)
Cela ideja filma je teška debilana, a o kvalitetu glume, same priče, efekata i svega ostalog neću da pričam.
Jedan "Ko to tamo peva" je snimljen sa veoma skromnim budžetom i većina scena je snimljena iz prve, glumci su svaki dan putovali iz Beograda u Deliblatsku peščaru na snimanje, a sama gluma, scene i cela priča je takva da ove nove generacije neće napraviti ništa tako ni da imaju budžeto od 200 miliona evra!
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца".
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Dara iz Jasenovca je očajno realizovana u tehničkom smislu, uglovi i kretanje kamere, boja neba, linija horizonta, bukvalno ni početnik ne bi sve ono loše uradio, a isti čovek je na isto tako očajan način realizovao i Zaspanku za vojnike. I oba ta filma više niko i ne pominje, Daru iz Jasenovca pomenu ovako u diskusiji, ali teško da će ikada iko takve filmove odgledati dva ili više puta.
Kod Dare iz Jasenovca je problem samo preplitanje više paralelnih radnji kao i završetak filma, koji nijednom strancu neće biti jasan, a ni baš tako tragičan, jer neka od te dece bar nisu pobijena kao jevrejska.
pre 3 godine
Film je pravljen za nas i tu će i ostati. Bez želje da bude zaista u nekoj međunarodnoj konkurenciji. Nažalost, još jedna dobra tema jeftino protraćena.
pre 3 godine
A Carlston za Ognjenku nikad nije dobio zasluge koje zasluzuje!
Produkcija ludilo.
Gluma savrsena.
Prica super kombinacija tuzne istine i fantastike
Muzika - muziku necu ni da spominjem, Olivera Katarina je super uradila pesme
Kamera-mozda i najbolje uradjena kod nas ikada
pre 3 godine
Film je los,sa losom tematikom.
pre 3 godine
Jos jedan poliyicki motivisan oredlog za kandidata za oskara.... kao im ne dosadi vise?
pre 3 godine
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
(Entropy fighter, 20. septembar 2022 19:09)
Ako je tebi sve rat i mafija, onda nisi bolji od njega koji je za Marvel.
pre 3 godine
Glupost od filma.
pre 3 godine
Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, ...
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Ako je ovo istina, zasto se onda kandidujete?
pre 3 godine
Jel postoji neki film u Srbiji koji nema veza s ratovima i mafijom?
(Che, 20. septembar 2022 16:34)
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
pre 3 godine
Raja oce veselo. Ko ce slusat tudju muku.
pre 3 godine
(Mancini, 20. septembar 2022 17:16)
E baš zbog toga njihovi istomišljenici nikad više neće biti vlast u Srbiji, bez obzira što i dalje imaju svoje televizije i brojne portale a i štampane novine.
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Мајке ти? Наша кинематографија, сходно средствима је одлична. Шта значи националистички? Патетични? Теби је филм по историсјским догађајима, националистички, паптетични? Али је зато до јаја "Пад црног јастреба"? Америчка кинематографија се врти око навионализма, само се они боре у Другом светаким рату, Вијетнаму, само они убијају ванземаљаце и тако то. Ја глупљи коментар скоро нисам прочитао.
pre 3 godine
svi koji su komentarisali kako automatski ne valja jer je "politicki" i "nacionalisticki" film su isti koji su komentarisali kako je Quo Vadis dobar film....
pre 3 godine
Gledao sam film, dobar je, ali je gluma Slavka Štimca kriminalna i to mi nekako kvari utisak.Ne znam šta je sa njim, gluma mu je bila mnogo bolja kad je bio mali i mlađi.
pre 3 godine
Vidim da bi mnogi hteli da se vrate komunisticka vremena, kada su se srpska stradnja krila kao zmija noge. Zao mi je gospodo, propagandu o srpskom stradanju cemo sve vise i vise da prikazujemo. Ako nista zbog vas koji mrzite vlastiti narod.
pre 3 godine
@ Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Zasto ne prokomentarises tako nesto npr za filmove "U zemlji krvi i meda" ili ovaj skorasnji "Aida"? To nisu propagande i patetika jel tako?
pre 3 godine
Kako je moguće da nije neki Antonijevićev film za čije snimanje je potrošeno 10ak miliona nečega?
pre 3 godine
@Bratislav: To što nikog ne optuzuje znaci da je, zbog necega, bolji? E, drugosrbijanci i Bogu ste teski.
pre 3 godine
Film je sigurno dobar, ne bi ovoliko botova slucajno pisalo izlizane negativne komentare.
pre 3 godine
Za jednu dramu solidan film, ja lično doduše nisam ljubitelj drama. Ovaj film više nekako posredno predstavlja te muke Srba na KiM, sumnjam da će strani gledaoci napraviti veze koje možemo to mi iz Srbije.
pre 3 godine
Nece uspeti, jer Zapadu i trenutnoj psihopatskoj politici koja vlada na Zapadu, ne odgovaraju ovakvi filmovi. Njima treba jos jedan Top Gan i ostala sranja, a i jedno pedeset filmova o trised i dve hiljade novih polova .
pre 3 godine
Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
(Joso, 20. septembar 2022 17:14)
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
pre 3 godine
@jabučilo
Slažem se sa tobom, teška i tužna priča, brutalan deo naše novije istorije..!!
Ali kao film je teško đubre, Antonijevic je samog sebe doveo u zabludu da ako ima dobru,istinitu priču da će i ostvarenje biti odlično!
Ali naš lošiji film uz sigurno lep budžet i pomoć države ne pamtim kad sam gledao,film kao film,deo sedme umetnosti, a toliki su hajp udarili da čoveku pozli.
Takvu temu je čovek upropastio da ti jednostavno bude žao..!!
pre 3 godine
Ako nema klanja i nabijanja na kolac neću ni da gledam!
pre 3 godine
Film je odlican! Gledala sam dva puta.
pre 3 godine
@ Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
(Joso, 20. septembar 2022 17:14)
Stvarno? Ali zato Aida po vama nije propagandni uradak nego remek delo jel da? Licemeri
pre 3 godine
Gledao sam film na cinemaxu i kvalitet je loš, kao i svaki naš noviji film, ne sećam se kad smo zadnji put snimili kvalitetan film. Scenario tu i tamo, može i bolje. Sve u svemu vrlo prosečan film, štaviše loš, jedino što širi srpsku propagandu, treba nam to kao hleb nasušni ali džaba kad nam je kultura pala najniže. Šta reći, gde je i koliko kvalitetan film jedne države čiji je najbolji mladi glumac a i najpopularniji Miloš Biković?!(koji doduše ne glumi u filmu)Danilo Stojković, Dragan Nikolić i Miloš Biković se bave istom profesijom, to sve govori gde je naša kinematografija i koliko nam je kvalitetan film. Pa šta reći kad je najpopularniji film o Tomi Zdravkoviću obično smeće, to je naš najbolji film u skorije vreme?!?!?!
pre 3 godine
Vidim da bi mnogi hteli da se vrate komunisticka vremena, kada su se srpska stradnja krila kao zmija noge. Zao mi je gospodo, propagandu o srpskom stradanju cemo sve vise i vise da prikazujemo. Ako nista zbog vas koji mrzite vlastiti narod.
(Banja Luka, 20. septembar 2022 18:07)
Bravo Bosanac!
pre 3 godine
Politički film kaže neki *mrad ili "Dara" nije potekla iz istinitih događaja u NDH i Jasenovcu, bolesni ljudi, žive u Srbiji i od Srbije, a mrze Srbe i Srbiju, bez trunke srama i stida.
pre 3 godine
Nema od toga ništa. Samo bačene pare.
pre 3 godine
Trebali su glumce da predstave kao trandze i uspeh bi bio zagarantovan !
pre 3 godine
Nema ništa od toga, da je u pitanju bošnjakinja kojoj su ubili porodicu u tzv genocidu u srebrenici a porodica negde na zapadu, na sigurnom, zona sumraka!
pre 3 godine
Koga više interesuju ovakve teme? Imali smo Daru iz Jasenovca. Zašto šaljemo političke teme koje nas svrbe. Možda je film dobro uradjen, dobra gluma ali to nije tema za oskara. Umemo li da napravimo film sa univerzalnom temom.
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Mislis, ljici ti?
pre 3 godine
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца". Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, не због квалитета глуме већ због албанског лобија, опет ће наћи неку подгузну муву, масно је платити да у новинама нпаише како је филм лаж и да тамо Србе гађају цвећем.
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Стоји све. Али је "Дара" као уметничко дело далеко од врхунског. О кандидованом филму ћу моћи више тек када будем одгледао.
pre 3 godine
Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
pre 3 godine
Izuzetan film. Odlična gluma, naročito Danica Ćurčić. Film nikog ne optužuje, nema loših momaka, samo nedokučivi strah, mrak i nemoć.
Odlično urađen, film teče uvodi vas u zlo koje preti sa fascinantnim krajem, krešendom drame. Pun emocija. Svaka čast reditelju
pre 3 godine
Dzaba su se mucili. Svet su vec odavno smoren nasim neumornim upinjanjima da dokazemo da je istina na nasoj strani, a krenuli smo s tim bar sa 20 godina zakasnjenja. Politicka pozadina fima je toliko uocljiva da se film sam diskredituje, bas kao i Dara. Holivud hoce ZABAVU a ne kuknjavu oko tudje muke.
pre 3 godine
Slabo tamo prolaze filmovi sa propagandnom notom jedne strane sa ovih prostora
pre 3 godine
Oskar ne prima propaganda filmove.
pre 3 godine
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца". Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, не због квалитета глуме већ због албанског лобија, опет ће наћи неку подгузну муву, масно је платити да у новинама нпаише како је филм лаж и да тамо Србе гађају цвећем.
pre 3 godine
Odlicno. Imamo materijala za tuzne filmove koliko hoces. Nazalost tako se i prestavljamo u svetu.
pre 3 godine
Zašto troše pare? Zna se da neće biti ni u užem izboru.
pre 3 godine
ma ima da mu američki zaštitnici tzv kosova daju oskara, sigurno
pre 3 godine
Jel postoji neki film u Srbiji koji nema veza s ratovima i mafijom?
pre 3 godine
Nisam gledao film ali osećam kako će Biljana Srbljanović, Mirjana Karanović i ta "umetnička elita" da popljuju ovaj film. Nema veze što ga ni oni nisu gledali.
pre 3 godine
to je isti film za koji nije bilo mesta na festivalu u vrnjackoj banji.
pre 3 godine
Да је филм о љубави трансродне Српкиње и младог Албанца почистили би све Оскаре
pre 3 godine
Dobar film. Tesko da ce ga oni razumeti ali dobar izbor. Neka mu je sa srecom
pre 3 godine
Posle one sramote iz Vrnjačke Banje ovo je zasluženo priznanje za "Mrak"
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
pre 3 godine
Opet politicki film....
pre 3 godine
Film je dobar ali neće proći predkvalifikacije, suviše je realan.
pre 3 godine
Да је филм о љубави трансродне Српкиње и младог Албанца почистили би све Оскаре
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
pre 3 godine
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца". Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, не због квалитета глуме већ због албанског лобија, опет ће наћи неку подгузну муву, масно је платити да у новинама нпаише како је филм лаж и да тамо Србе гађају цвећем.
pre 3 godine
Film je dobar ali neće proći predkvalifikacije, suviše je realan.
pre 3 godine
Opet politicki film....
pre 3 godine
Jel postoji neki film u Srbiji koji nema veza s ratovima i mafijom?
pre 3 godine
Dobar film. Tesko da ce ga oni razumeti ali dobar izbor. Neka mu je sa srecom
pre 3 godine
Izuzetan film. Odlična gluma, naročito Danica Ćurčić. Film nikog ne optužuje, nema loših momaka, samo nedokučivi strah, mrak i nemoć.
Odlično urađen, film teče uvodi vas u zlo koje preti sa fascinantnim krajem, krešendom drame. Pun emocija. Svaka čast reditelju
pre 3 godine
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца". Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, не због квалитета глуме већ због албанског лобија, опет ће наћи неку подгузну муву, масно је платити да у новинама нпаише како је филм лаж и да тамо Србе гађају цвећем.
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Стоји све. Али је "Дара" као уметничко дело далеко од врхунског. О кандидованом филму ћу моћи више тек када будем одгледао.
pre 3 godine
ma ima da mu američki zaštitnici tzv kosova daju oskara, sigurno
pre 3 godine
Jel ima kod nas neka druga tema za film osim ratova i beogradskih narko klanova?
pre 3 godine
Jel postoji neki film u Srbiji koji nema veza s ratovima i mafijom?
(Che, 20. septembar 2022 16:34)
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
pre 3 godine
Politički film kaže neki *mrad ili "Dara" nije potekla iz istinitih događaja u NDH i Jasenovcu, bolesni ljudi, žive u Srbiji i od Srbije, a mrze Srbe i Srbiju, bez trunke srama i stida.
pre 3 godine
Posle one sramote iz Vrnjačke Banje ovo je zasluženo priznanje za "Mrak"
pre 3 godine
svi koji su komentarisali kako automatski ne valja jer je "politicki" i "nacionalisticki" film su isti koji su komentarisali kako je Quo Vadis dobar film....
pre 3 godine
Dzaba su se mucili. Svet su vec odavno smoren nasim neumornim upinjanjima da dokazemo da je istina na nasoj strani, a krenuli smo s tim bar sa 20 godina zakasnjenja. Politicka pozadina fima je toliko uocljiva da se film sam diskredituje, bas kao i Dara. Holivud hoce ZABAVU a ne kuknjavu oko tudje muke.
pre 3 godine
Film u kome bi mladi transeksualni Albanac bez gaća gologuz igrao ispred srpske crkve u kojoj su mošti cara Dušana pri tome uzvikujući pogrdne parole o Srbiji i srpskom narodu bi dobio oskara sigurno.
pre 3 godine
to je isti film za koji nije bilo mesta na festivalu u vrnjackoj banji.
pre 3 godine
Film je sigurno dobar, ne bi ovoliko botova slucajno pisalo izlizane negativne komentare.
pre 3 godine
Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
(Joso, 20. septembar 2022 17:14)
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
pre 3 godine
Nema ništa od toga, da je u pitanju bošnjakinja kojoj su ubili porodicu u tzv genocidu u srebrenici a porodica negde na zapadu, na sigurnom, zona sumraka!
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Mislis, ljici ti?
pre 3 godine
Nisam gledao film ali osećam kako će Biljana Srbljanović, Mirjana Karanović i ta "umetnička elita" da popljuju ovaj film. Nema veze što ga ni oni nisu gledali.
pre 3 godine
Hahha al si naso primer, cuj Rambo?? Pa kakve veze ima Rambo 1 sa Vijetnamom, sem sto Stalone glumi veterana Vijetnamskog rata? Radnja u Americi, juri ga lokalni serif po sumi, nigde rata ni Vijetnamaca. Bolje se osvrni na Ramba 2 kakva je propaganda, naravno zli Vijetnamci drze u logoru jadne i mirne Amere, muce ih a on ide da ih spasava i pobije pola Vijetnama, cirkus
(Admiral, 20. septembar 2022 21:35)
I ne samo zli Vijetnamci, nego zli Vijetnamci kojima upravljaju pogodite ko?? Zli Rusi!!!
pre 3 godine
Oskar ne prima propaganda filmove.
pre 3 godine
Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
pre 3 godine
Ovi nasi ne kontaju da holivud ovo uopste ne zanima. Sve igraju na konto neke sentimentalne ili istinite price ali sve totalni promasaji.
pre 3 godine
Slabo tamo prolaze filmovi sa propagandnom notom jedne strane sa ovih prostora
pre 3 godine
Vidim da bi mnogi hteli da se vrate komunisticka vremena, kada su se srpska stradnja krila kao zmija noge. Zao mi je gospodo, propagandu o srpskom stradanju cemo sve vise i vise da prikazujemo. Ako nista zbog vas koji mrzite vlastiti narod.
pre 3 godine
Ne znam kakav je film, ali po temi liči na nastavak propagiranja državne politike kroz filmove. I svaki put se pokazalo da su to filmovi za unutrašnju upotrebu, pumpanje narativa o nepravdi i da zrna umetničke vrednosti nema. Umesto da puste umetnike da rade, pa iz toga nastanu jedna "Lepa sela, lepo gore".
pre 3 godine
Nekima bi bio draži film o milosrdnoj strani Medlin Olbrajt, o vizionarstvu Bila Klintona ili o "časti i poštenju" albanske populacije na KiM, nego film o patnji sopstvenog naroga koji živi u centru poslednjeg živog pakla na tlu Evrope, odnosno, u kvazi državi zvanoj, "kosova".
pre 3 godine
Politički pamfletić će da prođe kao i prethodni.
pre 3 godine
Film je pravljen za nas i tu će i ostati. Bez želje da bude zaista u nekoj međunarodnoj konkurenciji. Nažalost, još jedna dobra tema jeftino protraćena.
pre 3 godine
@Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца"...
@(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Prijatelju, "Dara" ne zasluzuje da se nadje u konkurenciji najboljih. Festivali ne dele nagrade za najtuzniju pricu.
pre 3 godine
Koga više interesuju ovakve teme? Imali smo Daru iz Jasenovca. Zašto šaljemo političke teme koje nas svrbe. Možda je film dobro uradjen, dobra gluma ali to nije tema za oskara. Umemo li da napravimo film sa univerzalnom temom.
pre 3 godine
Gledao sam film na cinemaxu i kvalitet je loš, kao i svaki naš noviji film, ne sećam se kad smo zadnji put snimili kvalitetan film. Scenario tu i tamo, može i bolje. Sve u svemu vrlo prosečan film, štaviše loš, jedino što širi srpsku propagandu, treba nam to kao hleb nasušni ali džaba kad nam je kultura pala najniže. Šta reći, gde je i koliko kvalitetan film jedne države čiji je najbolji mladi glumac a i najpopularniji Miloš Biković?!(koji doduše ne glumi u filmu)Danilo Stojković, Dragan Nikolić i Miloš Biković se bave istom profesijom, to sve govori gde je naša kinematografija i koliko nam je kvalitetan film. Pa šta reći kad je najpopularniji film o Tomi Zdravkoviću obično smeće, to je naš najbolji film u skorije vreme?!?!?!
pre 3 godine
Kako je moguće da nije neki Antonijevićev film za čije snimanje je potrošeno 10ak miliona nečega?
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
pre 3 godine
Trebali su glumce da predstave kao trandze i uspeh bi bio zagarantovan !
pre 3 godine
@I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Potpuno netacno, skoro svaki bolji film o Vijetnamu je anti-ratni! Mogu 10 da ih nabrojim.. od prvog Ramba, preko Voda do Apokalipse danas.
pre 3 godine
Jako duhovit komentar, ti si onaj kome je sve sa zapada draže, dupe bi prodao da te neki Nemac ili Englez pomaze na prajdu.
(pecampecampastaupecam, 20. septembar 2022 22:20)
A vi kako 'te gospodine iz Bosne?
pre 3 godine
Za jednu dramu solidan film, ja lično doduše nisam ljubitelj drama. Ovaj film više nekako posredno predstavlja te muke Srba na KiM, sumnjam da će strani gledaoci napraviti veze koje možemo to mi iz Srbije.
pre 3 godine
@ Potpuno netacno, skoro svaki bolji film o Vijetnamu je anti-ratni! Mogu 10 da ih nabrojim.. od prvog Ramba, preko Voda do Apokalipse danas.
(Lars, 20. septembar 2022 21:17)
Hahha al si naso primer, cuj Rambo?? Pa kakve veze ima Rambo 1 sa Vijetnamom, sem sto Stalone glumi veterana Vijetnamskog rata? Radnja u Americi, juri ga lokalni serif po sumi, nigde rata ni Vijetnamaca. Bolje se osvrni na Ramba 2 kakva je propaganda, naravno zli Vijetnamci drze u logoru jadne i mirne Amere, muce ih a on ide da ih spasava i pobije pola Vijetnama, cirkus
pre 3 godine
@ Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
(Joso, 20. septembar 2022 17:14)
Stvarno? Ali zato Aida po vama nije propagandni uradak nego remek delo jel da? Licemeri
pre 3 godine
Nece uspeti, jer Zapadu i trenutnoj psihopatskoj politici koja vlada na Zapadu, ne odgovaraju ovakvi filmovi.
(Pljuvac Svih Stilova, 20. septembar 2022 18:01)
Kuda ga onda gurate na zapad, ima festivala i u Rusiji i Kini..
pre 3 godine
Jos jedan poliyicki motivisan oredlog za kandidata za oskara.... kao im ne dosadi vise?
pre 3 godine
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
(Entropy fighter, 20. septembar 2022 19:09)
Ako je tebi sve rat i mafija, onda nisi bolji od njega koji je za Marvel.
pre 3 godine
Film je horror, jedini istiniti horror koji prezivljava Srpski narod na.Kosovu.
pre 3 godine
A Carlston za Ognjenku nikad nije dobio zasluge koje zasluzuje!
Produkcija ludilo.
Gluma savrsena.
Prica super kombinacija tuzne istine i fantastike
Muzika - muziku necu ni da spominjem, Olivera Katarina je super uradila pesme
Kamera-mozda i najbolje uradjena kod nas ikada
(A Carlston?, 20. septembar 2022 19:21)
Cela ideja filma je teška debilana, a o kvalitetu glume, same priče, efekata i svega ostalog neću da pričam.
Jedan "Ko to tamo peva" je snimljen sa veoma skromnim budžetom i većina scena je snimljena iz prve, glumci su svaki dan putovali iz Beograda u Deliblatsku peščaru na snimanje, a sama gluma, scene i cela priča je takva da ove nove generacije neće napraviti ništa tako ni da imaju budžeto od 200 miliona evra!
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца".
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Dara iz Jasenovca je očajno realizovana u tehničkom smislu, uglovi i kretanje kamere, boja neba, linija horizonta, bukvalno ni početnik ne bi sve ono loše uradio, a isti čovek je na isto tako očajan način realizovao i Zaspanku za vojnike. I oba ta filma više niko i ne pominje, Daru iz Jasenovca pomenu ovako u diskusiji, ali teško da će ikada iko takve filmove odgledati dva ili više puta.
Kod Dare iz Jasenovca je problem samo preplitanje više paralelnih radnji kao i završetak filma, koji nijednom strancu neće biti jasan, a ni baš tako tragičan, jer neka od te dece bar nisu pobijena kao jevrejska.
pre 3 godine
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Svaki američki film o Vijetnamu je kritikovao Ameriku.
pre 3 godine
Film je los,sa losom tematikom.
pre 3 godine
Nece uspeti, jer Zapadu i trenutnoj psihopatskoj politici koja vlada na Zapadu, ne odgovaraju ovakvi filmovi. Njima treba jos jedan Top Gan i ostala sranja, a i jedno pedeset filmova o trised i dve hiljade novih polova .
pre 3 godine
@ Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Zasto ne prokomentarises tako nesto npr za filmove "U zemlji krvi i meda" ili ovaj skorasnji "Aida"? To nisu propagande i patetika jel tako?
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Мајке ти? Наша кинематографија, сходно средствима је одлична. Шта значи националистички? Патетични? Теби је филм по историсјским догађајима, националистички, паптетични? Али је зато до јаја "Пад црног јастреба"? Америчка кинематографија се врти око навионализма, само се они боре у Другом светаким рату, Вијетнаму, само они убијају ванземаљаце и тако то. Ја глупљи коментар скоро нисам прочитао.
pre 3 godine
Zašto troše pare? Zna se da neće biti ni u užem izboru.
pre 3 godine
Odlicno. Imamo materijala za tuzne filmove koliko hoces. Nazalost tako se i prestavljamo u svetu.
pre 3 godine
Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, ...
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Ako je ovo istina, zasto se onda kandidujete?
pre 3 godine
Film je odlican! Filmski, narativno, glumacki, temtski u svakom smislu je odlican. Prijatno sam iznenadjen i zadovoljan.
pre 3 godine
(Admiral, 20. septembar 2022 21:35)
Film je i o tome kako su veterani vijetnamskog rata tretirani u sopstvenoj zemlji, kako ne mogu da se snadju i žive na margini društva često osudjeni od strane društva. Jedna jedina smrt u prvom delu Ramba. Ostali delovi su priča za sebe, ali Rambo 1 ima neku priču u pozadini, tako da ne trabunjaj mnogo.
pre 3 godine
Film je odlican! Gledala sam dva puta.
pre 3 godine
- film nisam gledao (nadam se da cu uskoro) tako da ne mogu komentarisati njegov kvalitet.
- moje lično mišljenje je da filmovi sa ovakvom tematikom i ne treba da se salju nekome da ga ocenjuje za neku nagradu a da je taj neko ustvari jedan od glavnih negativaca u tom istom filmu. Za mene je to više nego bizarno.
- sa druge strane svakako da treba nastojati da ga vidi sto veci broj ljudi, sto ovde sto napolju, ne gajim neke iluzije da ce on nesto posebno promeniti kada su u pitanju stavovi oko desavanja na prostorima KIM, ali mora se barem pokusavati....
pre 3 godine
@Bratislav: To što nikog ne optuzuje znaci da je, zbog necega, bolji? E, drugosrbijanci i Bogu ste teski.
pre 3 godine
Još jedna jeftina propaganda u kome se Srbi predstavljaju svetu kao mučenici. Kao u fazonu pravili smo sranja po bosni i hrvatskoj, ali to nije ništa šta su nama radili.
pre 3 godine
Nema od toga ništa. Samo bačene pare.
pre 3 godine
Da smo normalna država bilo bi više filmova o našim stradanjima. Ništa niste naučili od Šindlerove liste? Preko 30 miliona Slovenskih žrtava urla dok mi pravimo filmove o Mirku i Slavku kako herojski izbegavaju metak. I treba sve nabiti u nos ovima na zapadu da vide ko su im preci. I da vide koga sada podržavaju.
pre 3 godine
Glupost od filma.
pre 3 godine
(Marko Pavlovic, 20. septembar 2022 18:56)
Jako duhovit komentar, ti si onaj kome je sve sa zapada draže, dupe bi prodao da te neki Nemac ili Englez pomaze na prajdu.
pre 3 godine
Ako nema klanja i nabijanja na kolac neću ni da gledam!
pre 3 godine
Film je loš,sa losom tematikom.
Iz ovog komentara vidi se da komentarišite nešto što niste gledali.
Ako će vam biti lakše sigurno bar 90% ljudi to radi na isti način kao i vi. Ali to vas neopravdava da pričate dobro ili pak pogotovo loše o filmu o kome ste čuli iz nekih vesti da se radnja dešava na Kosovu.
pre 3 godine
Vidim da bi mnogi hteli da se vrate komunisticka vremena, kada su se srpska stradnja krila kao zmija noge. Zao mi je gospodo, propagandu o srpskom stradanju cemo sve vise i vise da prikazujemo. Ako nista zbog vas koji mrzite vlastiti narod.
(Banja Luka, 20. septembar 2022 18:07)
Bravo Bosanac!
pre 3 godine
Raja oce veselo. Ko ce slusat tudju muku.
pre 3 godine
Sta je sa remek delom kinematografije "Dara iz Jasenovca"?
pre 3 godine
Lavirint
Vrh film. Nema rata, mistika, avantura,arheologija sa dozom erotike. Pravi holivudski. Muzika odlična. Dragan i Katarina maestralni.
pre 3 godine
@jabučilo
Slažem se sa tobom, teška i tužna priča, brutalan deo naše novije istorije..!!
Ali kao film je teško đubre, Antonijevic je samog sebe doveo u zabludu da ako ima dobru,istinitu priču da će i ostvarenje biti odlično!
Ali naš lošiji film uz sigurno lep budžet i pomoć države ne pamtim kad sam gledao,film kao film,deo sedme umetnosti, a toliki su hajp udarili da čoveku pozli.
Takvu temu je čovek upropastio da ti jednostavno bude žao..!!
pre 3 godine
Ko da saljes CIA-i zalbu sto nas satiru vec 40 godina. Pazi da je ne usvoje. Okaniti se oskara, berlina i ostalih zapadnjackih masinerija za sirenje lazi. Ima drugih puno vaznijih umjetsnickih festivala.
pre 3 godine
A Carlston za Ognjenku nikad nije dobio zasluge koje zasluzuje!
Produkcija ludilo.
Gluma savrsena.
Prica super kombinacija tuzne istine i fantastike
Muzika - muziku necu ni da spominjem, Olivera Katarina je super uradila pesme
Kamera-mozda i najbolje uradjena kod nas ikada
pre 3 godine
Kuda ga onda gurate na zapad, ima festivala i u Rusiji i Kini..
(trigger, 20. septembar 2022 20:07) # Link komenta oni znaju sve... A oskar je još uvek u Americi
pre 3 godine
Kako god, od laži se istina ne pravi. Ne može, nije pošteno. Nije pravedno.
pre 3 godine
Zašto da ne?
Pa dosta nam je valjda soc-realističnih filmova u kojima građani ove zemlje bilo gde na teritoriji ove zemlje žive isto tako, ako ne i gore nego zi ljudi po enklavama...
Podobnost i predrasude....
pre 3 godine
Odlgedao sam film za vikend. Ima ga na jednom od striming servisa. Osnovni problem je što je film dosadan. Ne gradi tenziju dobro i vrlo sporo se radnja odmotava. Ne kažem, ima poruku ali je mogao da traje bar 30 minuta kraće. Iskreno, i gluma Slavka Štimca mi ne odgovara dok su devojčica i glumica koja joj glumi mamu odlično odigrale.
Sve u svemu- film je prespor.
pre 3 godine
Jel ovo onaj mrak film, parodija na scream??
pre 3 godine
Upravo pogledao film. Nota horora je upravo ono sto se desavalo tim ljudima u tom vremenu zeleci da ostanu u svojoj kuci. Sto se tice Stimca ovo je jedna od najboljih njegovih uloga ako ne i najbilja (na momente njegova gluma prelazi na nivo dokumentarnog filma).
pre 3 godine
Mi smo uvek u konkurenciji, onda proradi neki lobi i nista od naseg filma!
pre 3 godine
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
(Entropy fighter, 20. septembar 2022 19:09)
Ako je tebi sve rat i mafija, onda nisi bolji od njega koji je za Marvel.
(Filip, 20. septembar 2022 19:38)
A ti ako stvarno mislis da su svi filmovi o ratu i mafiji ti si potpuni idiot.
pre 3 godine
(Mancini, 20. septembar 2022 17:16)
E baš zbog toga njihovi istomišljenici nikad više neće biti vlast u Srbiji, bez obzira što i dalje imaju svoje televizije i brojne portale a i štampane novine.
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
(Kriger, 21. septembar 2022 07:40)
Nije dovoljno prikazati stradanje i dobiti nagradu. Dara iz Jasenovca je veoma loš film. Uopšte ne liči na umetnički film, liči na skup loše urađenih skečeva koje ni dokumentarni film ne bi prihvatio.
pre 3 godine
Gledao sam film, dobar je, ali je gluma Slavka Štimca kriminalna i to mi nekako kvari utisak.Ne znam šta je sa njim, gluma mu je bila mnogo bolja kad je bio mali i mlađi.
pre 3 godine
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Svaki američki film o Vijetnamu je kritikovao Ameriku.
(popov, 21. septembar 2022 01:47)
I sta je to promenilo u Americi? Pa nista, samo sada znatno opreznije ulaze u ratove, odnosno vole da na terenu pesadijske poslove odradi tudje ljudstvo, dok oni samo nadgledaju radove pruzajuci podrsku iz vazduha.
pre 3 godine
ma joj opet cemo da se osramotimo , gde protiv njih u njihovom dvoristu
pre 3 godine
Kriticare ovog filma pitam sta to ne valja sa ovim filmom? Iskreno pitam jer je film po svim filmskim parameteima zaista dobar. Sta ja to ne vidim? Ovo nije cinizam, zaista me interesuje.
pre 3 godine
Do kad bre ovo kukanje nad sopstvenom istorijom ? Totalno kontraproduktivno.
pre 3 godine
ogadilo mi se kosovo
pre 3 godine
Odličan film , nadam se da će dobiti Oskara !
pre 3 godine
Nekima bi bio draži film o milosrdnoj strani Medlin Olbrajt, o vizionarstvu Bila Klintona ili o "časti i poštenju" albanske populacije na KiM, nego film o patnji sopstvenog naroga koji živi u centru poslednjeg živog pakla na tlu Evrope, odnosno, u kvazi državi zvanoj, "kosova".
(Zoran Knezevic, 21. septembar 2022 08:11)
To moze da bude za filmske susrete u Nisu ali ne film za Oskara. Moze film za domacu upotrebu..Ima toliko tema koje bi mogle da se ticu svih zemalja sveta. Ali lako je u Srbiji dobiti sredstva za teme poput Kosova, Jasenovca
pre 3 godine
U opasno dobar film.Iznenadjen sam.Dara iz Jasenovca loš.
pre 3 godine
Bio dobar ili loš film (po kriterijumima filmskih kritičara i radnika) treba da bude naš kandidat za Oskara.
Ovde nije u pitanju da li ćemo dobiti Oskara ili ne već publicitet.
Amerikanci su 20 godina od 1991. pravili filmove na temu kako Srbi donose atomsku bombu u Njujork.
I šta smo dobili?
Da nas prosečan amerikanac smatra zlim i terorističkim narodom.
Svake godine treba da im šaljemo filmove kao što su "Mrak" i "Dara iz Jasenovca" narednih 50 godina da bi naši unuci mogli da žive normalno.
pre 3 godine
Srbi i dalje žive u doba propagande kao iz partizanskih filmova.. snimi bre normalni film, a propagandu, stradanja i plač ostavi za dokumentarce, ne smaraj publiku.
pre 3 godine
Film je tezak, ali je fantastican. Ljudi koji kazu da je spor ne razumeju nista. Ne moze svaki film da bude brz. Svaka preporuka da se pogleda. Po mom misljenju sigurno najbolji domaci film koji se pojavio u poslednjih nekoliko godina.
pre 3 godine
U vreme kad se "mala i dobra" Ukrajina (uz pomoć Zapada), bori protiv "velike i zle" Rusije , politička je glupost snimiti takav film. Pa, do kad bre ova kuknjava nad sopstvenom istorijom ?
pre 3 godine
Ovaj film je obicno djubre.
pre 3 godine
Kada cemo da se opametimo i da posaljemo film sa univerzalnom temom. Koga u Holivudu zanimaju teeme Kosova, Jasenovca, Kosara. Moze film da bude odlicno uradjen, da je gluma odlicna ali tema nije? kome ova drzava namece nase probleme. Prosla je prosle godine tema Srebrenice i Bosna dobila Oskara. Ali to vise ne pije vodu
pre 3 godine
Нажалост, та их тема уопште не занима. Какви Срби, какво Косово! Не занима ни многе Србе, гомила глумаца не би ни глумила у страдању свог народа! Нема нама спаса!
pre 3 godine
Mi smo uvek u konkurenciji, onda proradi neki lobi i nista od naseg filma!
(Ivana, 21. septembar 2022 04:34)
Ne, nego se onda probudite i shvatite da ste sanjali!!!
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
(Kriger, 21. septembar 2022 07:40)
Zanima nas. Pogledajte komentare svaki dan širom interneta.
pre 3 godine
Zar nije kandidat onaj sa crnim Strahinjom Banovićem?
pre 3 godine
FENOMENALAN FILM! Pogledajte
pre 3 godine
Da nemma takvia scena bio bi laž.
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
pre 3 godine
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца". Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, не због квалитета глуме већ због албанског лобија, опет ће наћи неку подгузну муву, масно је платити да у новинама нпаише како је филм лаж и да тамо Србе гађају цвећем.
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Mislis, ljici ti?
pre 3 godine
Jel postoji neki film u Srbiji koji nema veza s ratovima i mafijom?
(Che, 20. septembar 2022 16:34)
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
pre 3 godine
Opet politicki film....
pre 3 godine
Nema ništa od toga, da je u pitanju bošnjakinja kojoj su ubili porodicu u tzv genocidu u srebrenici a porodica negde na zapadu, na sigurnom, zona sumraka!
pre 3 godine
Politički film kaže neki *mrad ili "Dara" nije potekla iz istinitih događaja u NDH i Jasenovcu, bolesni ljudi, žive u Srbiji i od Srbije, a mrze Srbe i Srbiju, bez trunke srama i stida.
pre 3 godine
Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
pre 3 godine
Vidim da bi mnogi hteli da se vrate komunisticka vremena, kada su se srpska stradnja krila kao zmija noge. Zao mi je gospodo, propagandu o srpskom stradanju cemo sve vise i vise da prikazujemo. Ako nista zbog vas koji mrzite vlastiti narod.
pre 3 godine
Nisam gledao film ali osećam kako će Biljana Srbljanović, Mirjana Karanović i ta "umetnička elita" da popljuju ovaj film. Nema veze što ga ni oni nisu gledali.
pre 3 godine
Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
(Joso, 20. septembar 2022 17:14)
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
pre 3 godine
Да је филм о љубави трансродне Српкиње и младог Албанца почистили би све Оскаре
pre 3 godine
Oskar ne prima propaganda filmove.
pre 3 godine
Film je dobar ali neće proći predkvalifikacije, suviše je realan.
pre 3 godine
Dobar film. Tesko da ce ga oni razumeti ali dobar izbor. Neka mu je sa srecom
pre 3 godine
Jel postoji neki film u Srbiji koji nema veza s ratovima i mafijom?
pre 3 godine
Još jedna jeftina propaganda u kome se Srbi predstavljaju svetu kao mučenici. Kao u fazonu pravili smo sranja po bosni i hrvatskoj, ali to nije ništa šta su nama radili.
pre 3 godine
svi koji su komentarisali kako automatski ne valja jer je "politicki" i "nacionalisticki" film su isti koji su komentarisali kako je Quo Vadis dobar film....
pre 3 godine
Film je sigurno dobar, ne bi ovoliko botova slucajno pisalo izlizane negativne komentare.
pre 3 godine
Vidim da bi mnogi hteli da se vrate komunisticka vremena, kada su se srpska stradnja krila kao zmija noge. Zao mi je gospodo, propagandu o srpskom stradanju cemo sve vise i vise da prikazujemo. Ako nista zbog vas koji mrzite vlastiti narod.
(Banja Luka, 20. septembar 2022 18:07)
Bravo Bosanac!
pre 3 godine
Politički pamfletić će da prođe kao i prethodni.
pre 3 godine
Kako god, od laži se istina ne pravi. Ne može, nije pošteno. Nije pravedno.
pre 3 godine
Koga više interesuju ovakve teme? Imali smo Daru iz Jasenovca. Zašto šaljemo političke teme koje nas svrbe. Možda je film dobro uradjen, dobra gluma ali to nije tema za oskara. Umemo li da napravimo film sa univerzalnom temom.
pre 3 godine
Film je odlican! Gledala sam dva puta.
pre 3 godine
Da smo normalna država bilo bi više filmova o našim stradanjima. Ništa niste naučili od Šindlerove liste? Preko 30 miliona Slovenskih žrtava urla dok mi pravimo filmove o Mirku i Slavku kako herojski izbegavaju metak. I treba sve nabiti u nos ovima na zapadu da vide ko su im preci. I da vide koga sada podržavaju.
pre 3 godine
Film u kome bi mladi transeksualni Albanac bez gaća gologuz igrao ispred srpske crkve u kojoj su mošti cara Dušana pri tome uzvikujući pogrdne parole o Srbiji i srpskom narodu bi dobio oskara sigurno.
pre 3 godine
@ Nisam film gledao ali probat ću ga naći. Izgleda kao jos jedan politički i propagandni uradak.Šteta što se jedan za filmtalentiran narod kao sto su Srbi gubi u nacionalisickim beznadima. Di su slavna djela kao Bure baruta, Lepa sela, a o onim starijim remek djelima necu ni govorit
(Joso, 20. septembar 2022 17:14)
Stvarno? Ali zato Aida po vama nije propagandni uradak nego remek delo jel da? Licemeri
pre 3 godine
Izuzetan film. Odlična gluma, naročito Danica Ćurčić. Film nikog ne optužuje, nema loših momaka, samo nedokučivi strah, mrak i nemoć.
Odlično urađen, film teče uvodi vas u zlo koje preti sa fascinantnim krajem, krešendom drame. Pun emocija. Svaka čast reditelju
pre 3 godine
Ako nema klanja i nabijanja na kolac neću ni da gledam!
pre 3 godine
Jel ima kod nas neka druga tema za film osim ratova i beogradskih narko klanova?
pre 3 godine
Dzaba su se mucili. Svet su vec odavno smoren nasim neumornim upinjanjima da dokazemo da je istina na nasoj strani, a krenuli smo s tim bar sa 20 godina zakasnjenja. Politicka pozadina fima je toliko uocljiva da se film sam diskredituje, bas kao i Dara. Holivud hoce ZABAVU a ne kuknjavu oko tudje muke.
pre 3 godine
Nece uspeti, jer Zapadu i trenutnoj psihopatskoj politici koja vlada na Zapadu, ne odgovaraju ovakvi filmovi. Njima treba jos jedan Top Gan i ostala sranja, a i jedno pedeset filmova o trised i dve hiljade novih polova .
pre 3 godine
Nekima bi bio draži film o milosrdnoj strani Medlin Olbrajt, o vizionarstvu Bila Klintona ili o "časti i poštenju" albanske populacije na KiM, nego film o patnji sopstvenog naroga koji živi u centru poslednjeg živog pakla na tlu Evrope, odnosno, u kvazi državi zvanoj, "kosova".
pre 3 godine
Film je los,sa losom tematikom.
pre 3 godine
Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Мајке ти? Наша кинематографија, сходно средствима је одлична. Шта значи националистички? Патетични? Теби је филм по историсјским догађајима, националистички, паптетични? Али је зато до јаја "Пад црног јастреба"? Америчка кинематографија се врти око навионализма, само се они боре у Другом светаким рату, Вијетнаму, само они убијају ванземаљаце и тако то. Ја глупљи коментар скоро нисам прочитао.
pre 3 godine
Slabo tamo prolaze filmovi sa propagandnom notom jedne strane sa ovih prostora
pre 3 godine
ma ima da mu američki zaštitnici tzv kosova daju oskara, sigurno
pre 3 godine
@Bratislav: To što nikog ne optuzuje znaci da je, zbog necega, bolji? E, drugosrbijanci i Bogu ste teski.
pre 3 godine
Ne znam kakav je film, ali po temi liči na nastavak propagiranja državne politike kroz filmove. I svaki put se pokazalo da su to filmovi za unutrašnju upotrebu, pumpanje narativa o nepravdi i da zrna umetničke vrednosti nema. Umesto da puste umetnike da rade, pa iz toga nastanu jedna "Lepa sela, lepo gore".
pre 3 godine
Jel ovo onaj mrak film, parodija na scream??
pre 3 godine
Sta je sa remek delom kinematografije "Dara iz Jasenovca"?
pre 3 godine
A Carlston za Ognjenku nikad nije dobio zasluge koje zasluzuje!
Produkcija ludilo.
Gluma savrsena.
Prica super kombinacija tuzne istine i fantastike
Muzika - muziku necu ni da spominjem, Olivera Katarina je super uradila pesme
Kamera-mozda i najbolje uradjena kod nas ikada
pre 3 godine
(Marko Pavlovic, 20. septembar 2022 18:56)
Jako duhovit komentar, ti si onaj kome je sve sa zapada draže, dupe bi prodao da te neki Nemac ili Englez pomaze na prajdu.
pre 3 godine
Glupost od filma.
pre 3 godine
(Mancini, 20. septembar 2022 17:16)
E baš zbog toga njihovi istomišljenici nikad više neće biti vlast u Srbiji, bez obzira što i dalje imaju svoje televizije i brojne portale a i štampane novine.
pre 3 godine
Ko da saljes CIA-i zalbu sto nas satiru vec 40 godina. Pazi da je ne usvoje. Okaniti se oskara, berlina i ostalih zapadnjackih masinerija za sirenje lazi. Ima drugih puno vaznijih umjetsnickih festivala.
pre 3 godine
@ Da li se neko seca kada je u Srbiji snimljen neki zaista kvalitetan film?
Samo neki nacionalisticki pamfleti poput Dare,kralja Petra,Aleksandra...pateticni,bez imalo umetnicke vrednosti koji sluze samo za propagandu ovima na vlasti!
I ovaj mi lici na nesto slicno!
(dragan, 20. septembar 2022 15:54)
Zasto ne prokomentarises tako nesto npr za filmove "U zemlji krvi i meda" ili ovaj skorasnji "Aida"? To nisu propagande i patetika jel tako?
pre 3 godine
Jako duhovit komentar, ti si onaj kome je sve sa zapada draže, dupe bi prodao da te neki Nemac ili Englez pomaze na prajdu.
(pecampecampastaupecam, 20. septembar 2022 22:20)
A vi kako 'te gospodine iz Bosne?
pre 3 godine
@I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Potpuno netacno, skoro svaki bolji film o Vijetnamu je anti-ratni! Mogu 10 da ih nabrojim.. od prvog Ramba, preko Voda do Apokalipse danas.
pre 3 godine
Jos jedan poliyicki motivisan oredlog za kandidata za oskara.... kao im ne dosadi vise?
pre 3 godine
Trebali su glumce da predstave kao trandze i uspeh bi bio zagarantovan !
pre 3 godine
@ Potpuno netacno, skoro svaki bolji film o Vijetnamu je anti-ratni! Mogu 10 da ih nabrojim.. od prvog Ramba, preko Voda do Apokalipse danas.
(Lars, 20. septembar 2022 21:17)
Hahha al si naso primer, cuj Rambo?? Pa kakve veze ima Rambo 1 sa Vijetnamom, sem sto Stalone glumi veterana Vijetnamskog rata? Radnja u Americi, juri ga lokalni serif po sumi, nigde rata ni Vijetnamaca. Bolje se osvrni na Ramba 2 kakva je propaganda, naravno zli Vijetnamci drze u logoru jadne i mirne Amere, muce ih a on ide da ih spasava i pobije pola Vijetnama, cirkus
pre 3 godine
Posle one sramote iz Vrnjačke Banje ovo je zasluženo priznanje za "Mrak"
pre 3 godine
Ovi nasi ne kontaju da holivud ovo uopste ne zanima. Sve igraju na konto neke sentimentalne ili istinite price ali sve totalni promasaji.
pre 3 godine
Odlgedao sam film za vikend. Ima ga na jednom od striming servisa. Osnovni problem je što je film dosadan. Ne gradi tenziju dobro i vrlo sporo se radnja odmotava. Ne kažem, ima poruku ali je mogao da traje bar 30 minuta kraće. Iskreno, i gluma Slavka Štimca mi ne odgovara dok su devojčica i glumica koja joj glumi mamu odlično odigrale.
Sve u svemu- film je prespor.
pre 3 godine
Lavirint
Vrh film. Nema rata, mistika, avantura,arheologija sa dozom erotike. Pravi holivudski. Muzika odlična. Dragan i Katarina maestralni.
pre 3 godine
Film je odlican! Filmski, narativno, glumacki, temtski u svakom smislu je odlican. Prijatno sam iznenadjen i zadovoljan.
pre 3 godine
@Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца"...
@(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Prijatelju, "Dara" ne zasluzuje da se nadje u konkurenciji najboljih. Festivali ne dele nagrade za najtuzniju pricu.
pre 3 godine
Nece uspeti, jer Zapadu i trenutnoj psihopatskoj politici koja vlada na Zapadu, ne odgovaraju ovakvi filmovi.
(Pljuvac Svih Stilova, 20. septembar 2022 18:01)
Kuda ga onda gurate na zapad, ima festivala i u Rusiji i Kini..
pre 3 godine
Film je horror, jedini istiniti horror koji prezivljava Srpski narod na.Kosovu.
pre 3 godine
Odlicno. Imamo materijala za tuzne filmove koliko hoces. Nazalost tako se i prestavljamo u svetu.
pre 3 godine
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца". Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, не због квалитета глуме већ због албанског лобија, опет ће наћи неку подгузну муву, масно је платити да у новинама нпаише како је филм лаж и да тамо Србе гађају цвећем.
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Стоји све. Али је "Дара" као уметничко дело далеко од врхунског. О кандидованом филму ћу моћи више тек када будем одгледао.
pre 3 godine
Gledao sam film, dobar je, ali je gluma Slavka Štimca kriminalna i to mi nekako kvari utisak.Ne znam šta je sa njim, gluma mu je bila mnogo bolja kad je bio mali i mlađi.
pre 3 godine
Zašto troše pare? Zna se da neće biti ni u užem izboru.
pre 3 godine
Nema od toga ništa. Samo bačene pare.
pre 3 godine
Kako je moguće da nije neki Antonijevićev film za čije snimanje je potrošeno 10ak miliona nečega?
pre 3 godine
Upravo pogledao film. Nota horora je upravo ono sto se desavalo tim ljudima u tom vremenu zeleci da ostanu u svojoj kuci. Sto se tice Stimca ovo je jedna od najboljih njegovih uloga ako ne i najbilja (na momente njegova gluma prelazi na nivo dokumentarnog filma).
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
pre 3 godine
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
(Entropy fighter, 20. septembar 2022 19:09)
Ako je tebi sve rat i mafija, onda nisi bolji od njega koji je za Marvel.
pre 3 godine
ma joj opet cemo da se osramotimo , gde protiv njih u njihovom dvoristu
pre 3 godine
Hahha al si naso primer, cuj Rambo?? Pa kakve veze ima Rambo 1 sa Vijetnamom, sem sto Stalone glumi veterana Vijetnamskog rata? Radnja u Americi, juri ga lokalni serif po sumi, nigde rata ni Vijetnamaca. Bolje se osvrni na Ramba 2 kakva je propaganda, naravno zli Vijetnamci drze u logoru jadne i mirne Amere, muce ih a on ide da ih spasava i pobije pola Vijetnama, cirkus
(Admiral, 20. septembar 2022 21:35)
I ne samo zli Vijetnamci, nego zli Vijetnamci kojima upravljaju pogodite ko?? Zli Rusi!!!
pre 3 godine
Тај врли запад, не занима наша прича, наша страна, само њихова "истина и демократија". Верујем да ће проћи као Дара, ...
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Ako je ovo istina, zasto se onda kandidujete?
pre 3 godine
Raja oce veselo. Ko ce slusat tudju muku.
pre 3 godine
Film je pravljen za nas i tu će i ostati. Bez želje da bude zaista u nekoj međunarodnoj konkurenciji. Nažalost, još jedna dobra tema jeftino protraćena.
pre 3 godine
A Carlston za Ognjenku nikad nije dobio zasluge koje zasluzuje!
Produkcija ludilo.
Gluma savrsena.
Prica super kombinacija tuzne istine i fantastike
Muzika - muziku necu ni da spominjem, Olivera Katarina je super uradila pesme
Kamera-mozda i najbolje uradjena kod nas ikada
(A Carlston?, 20. septembar 2022 19:21)
Cela ideja filma je teška debilana, a o kvalitetu glume, same priče, efekata i svega ostalog neću da pričam.
Jedan "Ko to tamo peva" je snimljen sa veoma skromnim budžetom i većina scena je snimljena iz prve, glumci su svaki dan putovali iz Beograda u Deliblatsku peščaru na snimanje, a sama gluma, scene i cela priča je takva da ove nove generacije neće napraviti ništa tako ni da imaju budžeto od 200 miliona evra!
Нажалост, нема шта да тражи тамо, биће дискредитован као и "Дара из Јасеновца".
(Објављен коментар, 20. septembar 2022 16:17)
Dara iz Jasenovca je očajno realizovana u tehničkom smislu, uglovi i kretanje kamere, boja neba, linija horizonta, bukvalno ni početnik ne bi sve ono loše uradio, a isti čovek je na isto tako očajan način realizovao i Zaspanku za vojnike. I oba ta filma više niko i ne pominje, Daru iz Jasenovca pomenu ovako u diskusiji, ali teško da će ikada iko takve filmove odgledati dva ili više puta.
Kod Dare iz Jasenovca je problem samo preplitanje više paralelnih radnji kao i završetak filma, koji nijednom strancu neće biti jasan, a ni baš tako tragičan, jer neka od te dece bar nisu pobijena kao jevrejska.
pre 3 godine
- film nisam gledao (nadam se da cu uskoro) tako da ne mogu komentarisati njegov kvalitet.
- moje lično mišljenje je da filmovi sa ovakvom tematikom i ne treba da se salju nekome da ga ocenjuje za neku nagradu a da je taj neko ustvari jedan od glavnih negativaca u tom istom filmu. Za mene je to više nego bizarno.
- sa druge strane svakako da treba nastojati da ga vidi sto veci broj ljudi, sto ovde sto napolju, ne gajim neke iluzije da ce on nesto posebno promeniti kada su u pitanju stavovi oko desavanja na prostorima KIM, ali mora se barem pokusavati....
pre 3 godine
Idi bre gledaj marvela kao i svaki drugi poluidiot
(Entropy fighter, 20. septembar 2022 19:09)
Ako je tebi sve rat i mafija, onda nisi bolji od njega koji je za Marvel.
(Filip, 20. septembar 2022 19:38)
A ti ako stvarno mislis da su svi filmovi o ratu i mafiji ti si potpuni idiot.
pre 3 godine
Do kad bre ovo kukanje nad sopstvenom istorijom ? Totalno kontraproduktivno.
pre 3 godine
Film je loš,sa losom tematikom.
Iz ovog komentara vidi se da komentarišite nešto što niste gledali.
Ako će vam biti lakše sigurno bar 90% ljudi to radi na isti način kao i vi. Ali to vas neopravdava da pričate dobro ili pak pogotovo loše o filmu o kome ste čuli iz nekih vesti da se radnja dešava na Kosovu.
pre 3 godine
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Svaki američki film o Vijetnamu je kritikovao Ameriku.
pre 3 godine
Mi smo uvek u konkurenciji, onda proradi neki lobi i nista od naseg filma!
pre 3 godine
U vreme kad se "mala i dobra" Ukrajina (uz pomoć Zapada), bori protiv "velike i zle" Rusije , politička je glupost snimiti takav film. Pa, do kad bre ova kuknjava nad sopstvenom istorijom ?
pre 3 godine
Zašto da ne?
Pa dosta nam je valjda soc-realističnih filmova u kojima građani ove zemlje bilo gde na teritoriji ove zemlje žive isto tako, ako ne i gore nego zi ljudi po enklavama...
Podobnost i predrasude....
pre 3 godine
to je isti film za koji nije bilo mesta na festivalu u vrnjackoj banji.
pre 3 godine
Gledao sam film na cinemaxu i kvalitet je loš, kao i svaki naš noviji film, ne sećam se kad smo zadnji put snimili kvalitetan film. Scenario tu i tamo, može i bolje. Sve u svemu vrlo prosečan film, štaviše loš, jedino što širi srpsku propagandu, treba nam to kao hleb nasušni ali džaba kad nam je kultura pala najniže. Šta reći, gde je i koliko kvalitetan film jedne države čiji je najbolji mladi glumac a i najpopularniji Miloš Biković?!(koji doduše ne glumi u filmu)Danilo Stojković, Dragan Nikolić i Miloš Biković se bave istom profesijom, to sve govori gde je naša kinematografija i koliko nam je kvalitetan film. Pa šta reći kad je najpopularniji film o Tomi Zdravkoviću obično smeće, to je naš najbolji film u skorije vreme?!?!?!
pre 3 godine
Za jednu dramu solidan film, ja lično doduše nisam ljubitelj drama. Ovaj film više nekako posredno predstavlja te muke Srba na KiM, sumnjam da će strani gledaoci napraviti veze koje možemo to mi iz Srbije.
pre 3 godine
Kuda ga onda gurate na zapad, ima festivala i u Rusiji i Kini..
(trigger, 20. septembar 2022 20:07) # Link komenta oni znaju sve... A oskar je još uvek u Americi
pre 3 godine
Kada cemo da se opametimo i da posaljemo film sa univerzalnom temom. Koga u Holivudu zanimaju teeme Kosova, Jasenovca, Kosara. Moze film da bude odlicno uradjen, da je gluma odlicna ali tema nije? kome ova drzava namece nase probleme. Prosla je prosle godine tema Srebrenice i Bosna dobila Oskara. Ali to vise ne pije vodu
pre 3 godine
ogadilo mi se kosovo
pre 3 godine
Ovaj film je obicno djubre.
pre 3 godine
Nekima bi bio draži film o milosrdnoj strani Medlin Olbrajt, o vizionarstvu Bila Klintona ili o "časti i poštenju" albanske populacije na KiM, nego film o patnji sopstvenog naroga koji živi u centru poslednjeg živog pakla na tlu Evrope, odnosno, u kvazi državi zvanoj, "kosova".
(Zoran Knezevic, 21. septembar 2022 08:11)
To moze da bude za filmske susrete u Nisu ali ne film za Oskara. Moze film za domacu upotrebu..Ima toliko tema koje bi mogle da se ticu svih zemalja sveta. Ali lako je u Srbiji dobiti sredstva za teme poput Kosova, Jasenovca
pre 3 godine
Mi smo uvek u konkurenciji, onda proradi neki lobi i nista od naseg filma!
(Ivana, 21. septembar 2022 04:34)
Ne, nego se onda probudite i shvatite da ste sanjali!!!
pre 3 godine
(Admiral, 20. septembar 2022 21:35)
Film je i o tome kako su veterani vijetnamskog rata tretirani u sopstvenoj zemlji, kako ne mogu da se snadju i žive na margini društva često osudjeni od strane društva. Jedna jedina smrt u prvom delu Ramba. Ostali delovi su priča za sebe, ali Rambo 1 ima neku priču u pozadini, tako da ne trabunjaj mnogo.
pre 3 godine
Srbi i dalje žive u doba propagande kao iz partizanskih filmova.. snimi bre normalni film, a propagandu, stradanja i plač ostavi za dokumentarce, ne smaraj publiku.
pre 3 godine
Bio dobar ili loš film (po kriterijumima filmskih kritičara i radnika) treba da bude naš kandidat za Oskara.
Ovde nije u pitanju da li ćemo dobiti Oskara ili ne već publicitet.
Amerikanci su 20 godina od 1991. pravili filmove na temu kako Srbi donose atomsku bombu u Njujork.
I šta smo dobili?
Da nas prosečan amerikanac smatra zlim i terorističkim narodom.
Svake godine treba da im šaljemo filmove kao što su "Mrak" i "Dara iz Jasenovca" narednih 50 godina da bi naši unuci mogli da žive normalno.
pre 3 godine
I treba da bude propagandni uradak.
Svaki americki film o Vijetnamu je propagandni.
(zum, 20. septembar 2022 18:18)
Svaki američki film o Vijetnamu je kritikovao Ameriku.
(popov, 21. septembar 2022 01:47)
I sta je to promenilo u Americi? Pa nista, samo sada znatno opreznije ulaze u ratove, odnosno vole da na terenu pesadijske poslove odradi tudje ljudstvo, dok oni samo nadgledaju radove pruzajuci podrsku iz vazduha.
pre 3 godine
@jabučilo
Slažem se sa tobom, teška i tužna priča, brutalan deo naše novije istorije..!!
Ali kao film je teško đubre, Antonijevic je samog sebe doveo u zabludu da ako ima dobru,istinitu priču da će i ostvarenje biti odlično!
Ali naš lošiji film uz sigurno lep budžet i pomoć države ne pamtim kad sam gledao,film kao film,deo sedme umetnosti, a toliki su hajp udarili da čoveku pozli.
Takvu temu je čovek upropastio da ti jednostavno bude žao..!!
pre 3 godine
U opasno dobar film.Iznenadjen sam.Dara iz Jasenovca loš.
pre 3 godine
Нажалост, та их тема уопште не занима. Какви Срби, какво Косово! Не занима ни многе Србе, гомила глумаца не би ни глумила у страдању свог народа! Нема нама спаса!
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
(Kriger, 21. septembar 2022 07:40)
Nije dovoljno prikazati stradanje i dobiti nagradu. Dara iz Jasenovca je veoma loš film. Uopšte ne liči na umetnički film, liči na skup loše urađenih skečeva koje ni dokumentarni film ne bi prihvatio.
pre 3 godine
Film je tezak, ali je fantastican. Ljudi koji kazu da je spor ne razumeju nista. Ne moze svaki film da bude brz. Svaka preporuka da se pogleda. Po mom misljenju sigurno najbolji domaci film koji se pojavio u poslednjih nekoliko godina.
pre 3 godine
Proći će kao i "Dara iz Jasenovca"...- Amere ne zanima stradanje Srba .., a posebno na Kosovu.
(Kriger, 21. septembar 2022 07:40)
Zanima nas. Pogledajte komentare svaki dan širom interneta.
pre 3 godine
Odličan film , nadam se da će dobiti Oskara !
pre 3 godine
Kriticare ovog filma pitam sta to ne valja sa ovim filmom? Iskreno pitam jer je film po svim filmskim parameteima zaista dobar. Sta ja to ne vidim? Ovo nije cinizam, zaista me interesuje.
pre 3 godine
FENOMENALAN FILM! Pogledajte
pre 3 godine
Zar nije kandidat onaj sa crnim Strahinjom Banovićem?
pre 3 godine
Da nemma takvia scena bio bi laž.
107 Komentari
Sortiraj po: