Aktuelno

Četvrtak, 11.02.2021.

13:06

"Dara iz Jasenovca" i dalje budi najdublje emocije u američkim medijima; Čekić - maestralno

Izvor: B92

"Dara iz Jasenovca" i dalje budi najdublje emocije u amerièkim medijima; Èekiæ - maestralno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

idiotizam

pre 4 godine

Jesu li ti debili Karađorđevići imali ikakvu strategiju kako da zaštite pravoslavni živalj u Hrvatskoj?Pa naravno da nisu, kralju Aleksandru je samo bilo bitno da uživa na Bledu, nije ga bilo briga što je Jugoslavija krhka i neodrživa stvar.

...

pre 4 godine

Koliko je istinita priča pokazuje scena iz filma kad logorom šeta jedan ustaški par, i to namjerno prikazan imenom i prezimenom, a riječ je o Dinku i Nadi Šakić. Potaknuti ubijanjem dobiju želju za vođenjem ljubavi odlaze preko puta u auto gdje se odvija ljubavna scena. Koliki ste diletanti da su vas i Američki kritičari ismijali, jer ste tu ljubavnu scenu potaknuti ubijanjem prikazali kao incest, brata i sestre. Dinko i Nada nisu bili u nekakvoj rodbinskoj vezi kasnije su se oženili. A Nada je bila Luburićeva polusestra.

Drago

pre 4 godine

Umjereni sam Srbin nikad ultradesnicar. Ali volio bih da takvi poput mene u Srbiji pogledaju Bosnu, Dnevni avaz i slicne novine sto njihovi novinari pisu i kakve komentare imaju njihovi citaoci. Podrske Aidi su ok ali svi traze linc Srba tjeranje preko Drine ili kolektivno pokajanje uz javno priznanje genocida kao uslov da nas prihvate cuj. Jasenovac opet se negira i srpske zrtve a Srebrenica poredi s Jasenovcem kao vece stratiste. Pa sam Luburic se hvalio imaju pismeni dokazi da je ubio vise Srba u Jasenovcu no Osmanlije za 5 vijekova. Nase komsije zaboravile da su bas Srbi odustali od tuzbi i javne osude genocida nad njima u WW2 radi mira u SFRJ. Utopili se u bratstvo i jedinstvo a ustase zive neosudjene pravile djecu, upravo ovu sad sto traze linc zbog Srebrenice. Ne zele prihvatiti da, Srbi nisu pristali na zivot u njihovoj drzavi gdje ce biti minimizirani u svemu kao narod ili SFRJ. Ili nista. Razni naseri orici su ubijali bez njihove osude a kad su i pored pomoci velikog tate NATO a porazili mali ponosni narod hoce linc a opet za to traze pomoc svojih mentora. Istih koji su unistili 40 miliona domicilnih na oba americka kontinenta, koji su imali robove a njihove pretke slugane u rovovima protiv pravoslavnih a istog plemena.

Nataša

pre 4 godine

Važno je da postoji bar ovaj trag na internet nebu, za sad. Ako nešto nije filmovano, kao da se i nije desilo. Samo sam pomislila da je trebao imati naziv "Stradanje" ili "Srpsko stradanje" pa kad uđeš na internet i ukucaš to, da ne izlazi pod pojmom "srpski" "Srpski film", već ovaj film. I kad ukucaš npr. "Stradanje Isusovo" da izađe ovo naše stradanje. Bitno je da ovaj film postoji, da ga ima, da je tu. Čudni su putevi internetski...

ban Kulin

pre 4 godine

Dara iz Jasenovca opisuje ključnu ulogu rimokatoličke crkve u genocidu koji se zbio u logoru Jasenovac i na prostoru cele NDH, nije bilo ni za očekivati da film zbog toga dobije oskar, jer je moć i uticaj Rikmskog Imperatora Pape i Vatikana idalje dominantan na celom zapadu, međutim publika je već nešto drugo, tu cenzura i anti-srpska propaganda mogu da imaju samo ograničene efekte, zato je film idalje tako uspešan i taj trend među publikom će se nastaviti.

Goran

pre 4 godine

Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...
(lud zbunjenog, 12. februar 2021 09:12)

Istina, mada je jako upitno kako bi se ponasale i neke druge zemlje da imaju istu istoriju kao nasu, ovde je zlo poodavno zasejano.
Pri tom se ovde non stop podgreva sa strane ... a mi balkanci skacemo na svaku kao pas na kosku.

Ćomre

pre 4 godine

Treba svet da vidi zločin koji se odvijao u Jasenovcu. Uopšte nije bitno kakve su kritike i da li će biti nominovana za oskara, bitno je da se gleda ,da taj svet tamo oseti bol ,patnju ,strah za koju je odgovorna jednim delom i Vatikan.

Јасеновац - српски идентитет

pre 4 godine

Не треба ни опростити ни заборавити. Пођите од себе.

ŠONE

pre 4 godine

Trebalo je uvuci jevreje u celu pricu tj.ici na koprodukciju sa njima i cela prica bi dobila na tezini.
Sem toga jevreji su vlasnici Holivuda.

vera..

pre 4 godine

Kod nas nije prikazan film,ali sam nebrojano puta gledala bas u Jasenovcu u memorijalnom centru orginal isecke strave koja se tamo desavala Nikad
nisam izasla srecna nego tuzna i u suzama Zasto neprikazati nesto sta se desavalo Treba prikazati ja koja sam odrasla u tom vremenu u Hrvatskoj Kao dete kad se spomenik otkrivao bila sam u Jasenovcu to je vreme bilo nase divne zemlje Jugoslavije koje vise nema vreme Tita koga vise nema i kao predsenik te drzave nikad nije bio u Jasenivcu To nisam nikad shvatala a i sad iako imam 70 godina neshvtam zasto Tito tamo nije nikad bio iako je bio voda te zemlje i covek koji se borio protiv okupatora i ustastva Nemogu sve hrvate kao i srbe svrstati u isti kos Nisam nacionalista samo delim ljude na dobre i lose Nema nista gore nego biti zao i los to se dosta vidi sad i kod nas u Srbiji Zasto toliko polemike i mrznje oko istinitog filma Gledala sam odavno film Decak u prugastoj podami gde isto nisam bila ravnodusna nego sm preplakala Da li je moguce da takvi filmovi nekome moze smetati Treba sve prikazivati i da se nezaboravi Strasno je da zbog necijih bolesni umova neduzni i nemocni stradaju To nazalost i sad ima u ovom svetu kojem nije stalo do obicni ljudi nego da postignu cilj da se obogate i da vladaju Zar malo ima ljudi i dece koji i danas beze od zla od rata koji vode mocnici Mogla bi jos mnogo toga da pisem i opet napominjem Netreba zlo zaboraviti


( Vera 12 februar 2021 Beograd 11.36)

nenad

pre 4 godine

"Mene zanima koliko će sada država da plati ove lobiste koji će da plate neke kritičare koji će da napise pozitivne kritike? Ali sve je to kasno, jednom kritikom ne moze puno da se napravi. Ljudi nisu spremni da gledaju užas i krv koja prsti na posetioce u bioskopu."
______________
Cuj jedna kritika!? Pa 90 odsto kritika su pozitivne ili bar naknjene filmu. To sto su se ljudi upecali na dva teksta iz Varajetija i LA Tajmsa pa ko mantru ponavljaju da je film docekan na noz - to vec nije poblem filma.

Gavra

pre 4 godine

Predlozio bih ako je ikako moguce promeniti dan beogradske premijere i da se istovremeno ogranizuju premijere i u Zagrebu i Sarajevu.Promeniti sa 22.aprila na 10.april,na dan kada je pre tacno 80 godina bila proglasena NDH,da se onima koji i danas poricu i umanjuju zlocine pocinjene prema srpskom narodu duboko urezu u pamcenje slike iz filma,slike zlocina koje poricu i slave i da se zapitaju zasto to rade.

stranger

pre 4 godine

Nasi ljudi koji se bave ovim filmom nisu pronicljivi. Oni misle da je Sindlerova lista omaz zrtvama a ne shvataju da je taj film oda kapitalizmu. Nas Zapad dozivljava kao komuniste i tu je sav problem. Za Zapad su nacizam i fasizam manje zlo od komunizma.

Jovan

pre 4 godine

Главна функција овог филма би требало да буде едукативна-за наше људе, који о Јасеновцу не знају довољно,да би сазнали више, поготово о монструозности почињених злочина, посебно над женама и децом, а нарочито за странце који не знају ништа о геноциду који је у овом логору смрти извршен над нашим народом од стране усташа, и у НДХ уопште, као и о злочиначкој улози католичке цркве-Ватикана у томе.
За тако нешто је довољно да филм буде толико квалитетан да држи пажњу гледаоцима да га одгледају до краја, јер их је интернет кампања, и сама тема, као и добра реклама америчког дистрибутера, за филм већ заинтересовала. Биће сасвим довољно ако наш филм поседује квалитет, стандарде и продукцију играно документарних историјских филмова са ББЦ-а или Хистори-а.
А ако такав филм, осим што ће гледаоце, нарочито стране, образовати о овој за нас великој и важној националној теми, уз то код њих и изазове емоције-пијетет према српским жртвама и нашем страдању и бар мало разумевање за узроке каснијих ратова између Срба и Хрвата деведесетих а са друге стране шок, ужас и гађење, згражавање злочинима усташа, њиховим садизмом и монструозношћу, сазнање да су та они били Хрвати, који данас тако грчевито покушавају да спрече да истина о њима оде у свет, и ако изазове бар минималан одијум према Ватикану, утолико боље, односно то је само бонус.

Lady B

pre 4 godine

Isuse, 21. vek je vi se jos bavite ratovima zavrsenim pre 70 i kusur godina. Svet ide unapred, stampa organe, leci, ide na Mars a mi unazad

dakyle

pre 4 godine

Tuzno je to... Mislim da je malo pameti na ovom balkanu, ovaj film bi se radio u ko produkciji sa hrvatima, ne bi se poricao zločin u srebrenici, ni bombardovanje vukovara... Ne bi se nosile majice sa ratnim zločincima i raznim nacističkim poklicima... Mogao bi da odeš u hrvatsku ili da dodješ u Srbiju a da ti neko ne izgrebe auto ili facu... I najbitnije od svega tako bi osigurali da se takve stvari nikada ne ponove... Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...
(lud zbunjenog, 12. februar 2021 09:12

Hrvati bez ikakvih problema dolaze u Srbiju i vraćaju se neogrebanih auta i lica. Primljeni su sa dobrodošlicom što nije slučaj sa nama kada odemo u Hrvatsku. Ne možeš ti raditi koprodukciju sa njima kada oni sve ovo negiraju. Za njih oni su bezgrešni i čistih ruku i obraza a samo smo mi ti koji su krvavih ruku, lažljivi i nasilni. Strašne stvari su se dešavale u Hrvatskoj nad Srbima i 40tih kao i 90 tih godina. Samo što smo mi 90tih malo vratili njima na njihov način ali mnogo manje nego što se to prikazuje. Ne opravdavam te postupke a Hrvate istina boli zato se ovako i ponašaju.

NikolaBg

pre 4 godine

Hrvati se bune na sve i prikrivaju svoje zločine, a ko je Švabe u Zagrebu dočekao ružama i klicao? Sigurno ne moja baka sačekana na nož na pragu u Oluji. Ubijali su decu, žene, nevine, da ne govorim o kasapljenju i kiselini iz akumulatora. Smeste čoveka u mali kavez golog pa ga ubace u ledenu Savu dok ne umre od hladnoće ili davljenja. Onaj ko preživi njega izvedu pa ga močugom udare u glavu ispred ogromne jame. Od kože i zuba su pravili suvenire... To samo Hrvati mogu.

Marko

pre 4 godine

Kokiko god platili pozitivnu kritiku treba da platimo duplo , isplati se ulagati mnogo je bolje nego posle da budemo bombardovani i osudjivani. Zato želim još više filmova o Žutoj kući , Jadovnu Račku i prevari itd

Bobi

pre 4 godine

Što vam sad vrijede te pozitivne kritike kad je film već ispao iz nominacija za Globus i Oscara. Da je ušao u uži izbor imao bi još nekakvu promociju ali ovako za njega nitko neće ćuti.

Milan

pre 4 godine

Sve su kritike odlicne osim dve koje su se bavile politikom. Mislim 14 kritika i sve su pozitivne. Dara i radnim danima ima najvecu prosecnu gledanost po bioskopu.

ja

pre 4 godine

Treba nastaviti sa prikazovanjem Jasenovca sirom sveta ali ukljuciti i Jastrebarsko jer je to jedini logor smrti za decu u istoriji covecanstva. Ceo svet treba da vidi ko su Hrvati. Pustati na svim kontinentima. O nama se zna i sto jeste i sto nije sad moramo mi u ofanzivu.
(Nebojsa BP, 12. februar 2021 09:42)

Sami predstavljamo ovaj film kao propagandu, a onda se ljutimo zato što neki američki kritičar kaže da je u pitanju propaganda

Вук

pre 4 godine

Једино Хрвати и Бугари нису спремни да се покају и понесу колективну кривицу за сва зверства која су чинили кроз историју. Немци су се извинили целом свету и даље хране пола Европа због покајања за оно што су чинили њихови преци. Само Хрвати немају ту доблест да се сагну, покају и извине за сва зверства која су припадници њиховог народа уз учешће хиљаде римо-католичких свештеника чинила.

gargleblaster

pre 4 godine

Bas smo im pokazali... kako se prave losi filmovi. Osnovna razlika (od milion ostalih) izmedju Tita i Vucica (sa kim on obozava da se poredi) jeste sto je stari imao nepogresiv ukus, slusao je strucnjake, okupljao najbolje umetnike i nije imao dilemu oko toga.
Umetnost je tada cvetala a sad se svodi na rezimske mediokritete, Bajica, Srbljanovic, dovodi se Marina Abramovic.
I postavljalju nebulozni monumenti po Bgd, jer se moze, mi vladamo.

Lara

pre 4 godine

Samo pisite, stalno, ne prekidajte, pisite dok ne udje ljudima u mozgove, dok ljudi saznaju istinu, probude se, jer moraju, jer ne smiju dozvoliti da im se istorija ponovi.

Nebojsa BP

pre 4 godine

Treba nastaviti sa prikazovanjem Jasenovca sirom sveta ali ukljuciti i Jastrebarsko jer je to jedini logor smrti za decu u istoriji covecanstva. Ceo svet treba da vidi ko su Hrvati. Pustati na svim kontinentima. O nama se zna i sto jeste i sto nije sad moramo mi u ofanzivu.

Marko (Dorcol)

pre 4 godine

Ovaj film ce uraditi bas ono sto je bilo potrebno: ukazace velikom broju ljudi da je postojao logor smrti za vreme II svetskog rata koji nisu drzali nacisti i cije glavne zrtve nisu bili Jevreji. Sledeci korak mora da bude ozbiljan dokumentarni serijal sa najeminentnijim svetskim istoricarima u ovoj oblasti. Konacno, drzava mora da izdvoji znacajan novac za izgradnju Muzeja genocida u NDH po uzoru na izraelski Jad Vasem, koji bi bio neizostavna destinacija za svakog stranca koji dodje u Beograd. Tako bismo se bar malo iskupili za visedecenijsko cutanje iz straha i komformizma.

lud zbunjenog

pre 4 godine

Tuzno je to... Mislim da je malo pameti na ovom balkanu, ovaj film bi se radio u ko produkciji sa hrvatima, ne bi se poricao zločin u srebrenici, ni bombardovanje vukovara... Ne bi se nosile majice sa ratnim zločincima i raznim nacističkim poklicima... Mogao bi da odeš u hrvatsku ili da dodješ u Srbiju a da ti neko ne izgrebe auto ili facu... I najbitnije od svega tako bi osigurali da se takve stvari nikada ne ponove... Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...

Artur

pre 4 godine

Da,istina mora naci put, bez obzira sto ce nailaziti na mnoge prepreke, ne smije se stajati, bez obzira sto mnogi Hrvati negiraju ovaj dogadjaj, sto mnogi cak podrzavaju NDH,ali oni su bolesni, njih ce mo zaliti.

Mare

pre 4 godine

Mene zanima koliko će sada država da plati ove lobiste koji će da plate neke kritičare koji će da napise pozitivne kritike? Ali sve je to kasno, jednom kritikom ne moze puno da se napravi. Ljudi nisu spremni da gledaju užas i krv koja prsti na posetioce u bioskopu.

Arch Enemy

pre 4 godine

Ovaj film je trebalo ranije snimiti i malo više uložiti u produkciju a ne u isto vrijeme kad i ,, Ko Vadi Aida " jer zna se da politički momenti odlučuju i o ovim stvarima a u sarajevu se npr. čak ne libe da ovaj film nazivaju Dara Bubamara, izmišljotinom,velikosrpskom propagandom i ostalim njihovim kasaba bljuvotinama, strašno!

Nebojsa BP

pre 4 godine

Treba nastaviti sa prikazovanjem Jasenovca sirom sveta ali ukljuciti i Jastrebarsko jer je to jedini logor smrti za decu u istoriji covecanstva. Ceo svet treba da vidi ko su Hrvati. Pustati na svim kontinentima. O nama se zna i sto jeste i sto nije sad moramo mi u ofanzivu.

Lara

pre 4 godine

Samo pisite, stalno, ne prekidajte, pisite dok ne udje ljudima u mozgove, dok ljudi saznaju istinu, probude se, jer moraju, jer ne smiju dozvoliti da im se istorija ponovi.

lud zbunjenog

pre 4 godine

Tuzno je to... Mislim da je malo pameti na ovom balkanu, ovaj film bi se radio u ko produkciji sa hrvatima, ne bi se poricao zločin u srebrenici, ni bombardovanje vukovara... Ne bi se nosile majice sa ratnim zločincima i raznim nacističkim poklicima... Mogao bi da odeš u hrvatsku ili da dodješ u Srbiju a da ti neko ne izgrebe auto ili facu... I najbitnije od svega tako bi osigurali da se takve stvari nikada ne ponove... Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...

Artur

pre 4 godine

Da,istina mora naci put, bez obzira sto ce nailaziti na mnoge prepreke, ne smije se stajati, bez obzira sto mnogi Hrvati negiraju ovaj dogadjaj, sto mnogi cak podrzavaju NDH,ali oni su bolesni, njih ce mo zaliti.

Mare

pre 4 godine

Mene zanima koliko će sada država da plati ove lobiste koji će da plate neke kritičare koji će da napise pozitivne kritike? Ali sve je to kasno, jednom kritikom ne moze puno da se napravi. Ljudi nisu spremni da gledaju užas i krv koja prsti na posetioce u bioskopu.

dakyle

pre 4 godine

Tuzno je to... Mislim da je malo pameti na ovom balkanu, ovaj film bi se radio u ko produkciji sa hrvatima, ne bi se poricao zločin u srebrenici, ni bombardovanje vukovara... Ne bi se nosile majice sa ratnim zločincima i raznim nacističkim poklicima... Mogao bi da odeš u hrvatsku ili da dodješ u Srbiju a da ti neko ne izgrebe auto ili facu... I najbitnije od svega tako bi osigurali da se takve stvari nikada ne ponove... Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...
(lud zbunjenog, 12. februar 2021 09:12

Hrvati bez ikakvih problema dolaze u Srbiju i vraćaju se neogrebanih auta i lica. Primljeni su sa dobrodošlicom što nije slučaj sa nama kada odemo u Hrvatsku. Ne možeš ti raditi koprodukciju sa njima kada oni sve ovo negiraju. Za njih oni su bezgrešni i čistih ruku i obraza a samo smo mi ti koji su krvavih ruku, lažljivi i nasilni. Strašne stvari su se dešavale u Hrvatskoj nad Srbima i 40tih kao i 90 tih godina. Samo što smo mi 90tih malo vratili njima na njihov način ali mnogo manje nego što se to prikazuje. Ne opravdavam te postupke a Hrvate istina boli zato se ovako i ponašaju.

ban Kulin

pre 4 godine

Dara iz Jasenovca opisuje ključnu ulogu rimokatoličke crkve u genocidu koji se zbio u logoru Jasenovac i na prostoru cele NDH, nije bilo ni za očekivati da film zbog toga dobije oskar, jer je moć i uticaj Rikmskog Imperatora Pape i Vatikana idalje dominantan na celom zapadu, međutim publika je već nešto drugo, tu cenzura i anti-srpska propaganda mogu da imaju samo ograničene efekte, zato je film idalje tako uspešan i taj trend među publikom će se nastaviti.

NikolaBg

pre 4 godine

Hrvati se bune na sve i prikrivaju svoje zločine, a ko je Švabe u Zagrebu dočekao ružama i klicao? Sigurno ne moja baka sačekana na nož na pragu u Oluji. Ubijali su decu, žene, nevine, da ne govorim o kasapljenju i kiselini iz akumulatora. Smeste čoveka u mali kavez golog pa ga ubace u ledenu Savu dok ne umre od hladnoće ili davljenja. Onaj ko preživi njega izvedu pa ga močugom udare u glavu ispred ogromne jame. Od kože i zuba su pravili suvenire... To samo Hrvati mogu.

Ćomre

pre 4 godine

Treba svet da vidi zločin koji se odvijao u Jasenovcu. Uopšte nije bitno kakve su kritike i da li će biti nominovana za oskara, bitno je da se gleda ,da taj svet tamo oseti bol ,patnju ,strah za koju je odgovorna jednim delom i Vatikan.

Lady B

pre 4 godine

Isuse, 21. vek je vi se jos bavite ratovima zavrsenim pre 70 i kusur godina. Svet ide unapred, stampa organe, leci, ide na Mars a mi unazad

Gavra

pre 4 godine

Predlozio bih ako je ikako moguce promeniti dan beogradske premijere i da se istovremeno ogranizuju premijere i u Zagrebu i Sarajevu.Promeniti sa 22.aprila na 10.april,na dan kada je pre tacno 80 godina bila proglasena NDH,da se onima koji i danas poricu i umanjuju zlocine pocinjene prema srpskom narodu duboko urezu u pamcenje slike iz filma,slike zlocina koje poricu i slave i da se zapitaju zasto to rade.

ja

pre 4 godine

Treba nastaviti sa prikazovanjem Jasenovca sirom sveta ali ukljuciti i Jastrebarsko jer je to jedini logor smrti za decu u istoriji covecanstva. Ceo svet treba da vidi ko su Hrvati. Pustati na svim kontinentima. O nama se zna i sto jeste i sto nije sad moramo mi u ofanzivu.
(Nebojsa BP, 12. februar 2021 09:42)

Sami predstavljamo ovaj film kao propagandu, a onda se ljutimo zato što neki američki kritičar kaže da je u pitanju propaganda

Јасеновац - српски идентитет

pre 4 godine

Не треба ни опростити ни заборавити. Пођите од себе.

Вук

pre 4 godine

Једино Хрвати и Бугари нису спремни да се покају и понесу колективну кривицу за сва зверства која су чинили кроз историју. Немци су се извинили целом свету и даље хране пола Европа због покајања за оно што су чинили њихови преци. Само Хрвати немају ту доблест да се сагну, покају и извине за сва зверства која су припадници њиховог народа уз учешће хиљаде римо-католичких свештеника чинила.

nenad

pre 4 godine

"Mene zanima koliko će sada država da plati ove lobiste koji će da plate neke kritičare koji će da napise pozitivne kritike? Ali sve je to kasno, jednom kritikom ne moze puno da se napravi. Ljudi nisu spremni da gledaju užas i krv koja prsti na posetioce u bioskopu."
______________
Cuj jedna kritika!? Pa 90 odsto kritika su pozitivne ili bar naknjene filmu. To sto su se ljudi upecali na dva teksta iz Varajetija i LA Tajmsa pa ko mantru ponavljaju da je film docekan na noz - to vec nije poblem filma.

vera..

pre 4 godine

Kod nas nije prikazan film,ali sam nebrojano puta gledala bas u Jasenovcu u memorijalnom centru orginal isecke strave koja se tamo desavala Nikad
nisam izasla srecna nego tuzna i u suzama Zasto neprikazati nesto sta se desavalo Treba prikazati ja koja sam odrasla u tom vremenu u Hrvatskoj Kao dete kad se spomenik otkrivao bila sam u Jasenovcu to je vreme bilo nase divne zemlje Jugoslavije koje vise nema vreme Tita koga vise nema i kao predsenik te drzave nikad nije bio u Jasenivcu To nisam nikad shvatala a i sad iako imam 70 godina neshvtam zasto Tito tamo nije nikad bio iako je bio voda te zemlje i covek koji se borio protiv okupatora i ustastva Nemogu sve hrvate kao i srbe svrstati u isti kos Nisam nacionalista samo delim ljude na dobre i lose Nema nista gore nego biti zao i los to se dosta vidi sad i kod nas u Srbiji Zasto toliko polemike i mrznje oko istinitog filma Gledala sam odavno film Decak u prugastoj podami gde isto nisam bila ravnodusna nego sm preplakala Da li je moguce da takvi filmovi nekome moze smetati Treba sve prikazivati i da se nezaboravi Strasno je da zbog necijih bolesni umova neduzni i nemocni stradaju To nazalost i sad ima u ovom svetu kojem nije stalo do obicni ljudi nego da postignu cilj da se obogate i da vladaju Zar malo ima ljudi i dece koji i danas beze od zla od rata koji vode mocnici Mogla bi jos mnogo toga da pisem i opet napominjem Netreba zlo zaboraviti


( Vera 12 februar 2021 Beograd 11.36)

Drago

pre 4 godine

Umjereni sam Srbin nikad ultradesnicar. Ali volio bih da takvi poput mene u Srbiji pogledaju Bosnu, Dnevni avaz i slicne novine sto njihovi novinari pisu i kakve komentare imaju njihovi citaoci. Podrske Aidi su ok ali svi traze linc Srba tjeranje preko Drine ili kolektivno pokajanje uz javno priznanje genocida kao uslov da nas prihvate cuj. Jasenovac opet se negira i srpske zrtve a Srebrenica poredi s Jasenovcem kao vece stratiste. Pa sam Luburic se hvalio imaju pismeni dokazi da je ubio vise Srba u Jasenovcu no Osmanlije za 5 vijekova. Nase komsije zaboravile da su bas Srbi odustali od tuzbi i javne osude genocida nad njima u WW2 radi mira u SFRJ. Utopili se u bratstvo i jedinstvo a ustase zive neosudjene pravile djecu, upravo ovu sad sto traze linc zbog Srebrenice. Ne zele prihvatiti da, Srbi nisu pristali na zivot u njihovoj drzavi gdje ce biti minimizirani u svemu kao narod ili SFRJ. Ili nista. Razni naseri orici su ubijali bez njihove osude a kad su i pored pomoci velikog tate NATO a porazili mali ponosni narod hoce linc a opet za to traze pomoc svojih mentora. Istih koji su unistili 40 miliona domicilnih na oba americka kontinenta, koji su imali robove a njihove pretke slugane u rovovima protiv pravoslavnih a istog plemena.

Marko (Dorcol)

pre 4 godine

Ovaj film ce uraditi bas ono sto je bilo potrebno: ukazace velikom broju ljudi da je postojao logor smrti za vreme II svetskog rata koji nisu drzali nacisti i cije glavne zrtve nisu bili Jevreji. Sledeci korak mora da bude ozbiljan dokumentarni serijal sa najeminentnijim svetskim istoricarima u ovoj oblasti. Konacno, drzava mora da izdvoji znacajan novac za izgradnju Muzeja genocida u NDH po uzoru na izraelski Jad Vasem, koji bi bio neizostavna destinacija za svakog stranca koji dodje u Beograd. Tako bismo se bar malo iskupili za visedecenijsko cutanje iz straha i komformizma.

gargleblaster

pre 4 godine

Bas smo im pokazali... kako se prave losi filmovi. Osnovna razlika (od milion ostalih) izmedju Tita i Vucica (sa kim on obozava da se poredi) jeste sto je stari imao nepogresiv ukus, slusao je strucnjake, okupljao najbolje umetnike i nije imao dilemu oko toga.
Umetnost je tada cvetala a sad se svodi na rezimske mediokritete, Bajica, Srbljanovic, dovodi se Marina Abramovic.
I postavljalju nebulozni monumenti po Bgd, jer se moze, mi vladamo.

Jovan

pre 4 godine

Главна функција овог филма би требало да буде едукативна-за наше људе, који о Јасеновцу не знају довољно,да би сазнали више, поготово о монструозности почињених злочина, посебно над женама и децом, а нарочито за странце који не знају ништа о геноциду који је у овом логору смрти извршен над нашим народом од стране усташа, и у НДХ уопште, као и о злочиначкој улози католичке цркве-Ватикана у томе.
За тако нешто је довољно да филм буде толико квалитетан да држи пажњу гледаоцима да га одгледају до краја, јер их је интернет кампања, и сама тема, као и добра реклама америчког дистрибутера, за филм већ заинтересовала. Биће сасвим довољно ако наш филм поседује квалитет, стандарде и продукцију играно документарних историјских филмова са ББЦ-а или Хистори-а.
А ако такав филм, осим што ће гледаоце, нарочито стране, образовати о овој за нас великој и важној националној теми, уз то код њих и изазове емоције-пијетет према српским жртвама и нашем страдању и бар мало разумевање за узроке каснијих ратова између Срба и Хрвата деведесетих а са друге стране шок, ужас и гађење, згражавање злочинима усташа, њиховим садизмом и монструозношћу, сазнање да су та они били Хрвати, који данас тако грчевито покушавају да спрече да истина о њима оде у свет, и ако изазове бар минималан одијум према Ватикану, утолико боље, односно то је само бонус.

Arch Enemy

pre 4 godine

Ovaj film je trebalo ranije snimiti i malo više uložiti u produkciju a ne u isto vrijeme kad i ,, Ko Vadi Aida " jer zna se da politički momenti odlučuju i o ovim stvarima a u sarajevu se npr. čak ne libe da ovaj film nazivaju Dara Bubamara, izmišljotinom,velikosrpskom propagandom i ostalim njihovim kasaba bljuvotinama, strašno!

Milan

pre 4 godine

Sve su kritike odlicne osim dve koje su se bavile politikom. Mislim 14 kritika i sve su pozitivne. Dara i radnim danima ima najvecu prosecnu gledanost po bioskopu.

Marko

pre 4 godine

Kokiko god platili pozitivnu kritiku treba da platimo duplo , isplati se ulagati mnogo je bolje nego posle da budemo bombardovani i osudjivani. Zato želim još više filmova o Žutoj kući , Jadovnu Račku i prevari itd

...

pre 4 godine

Koliko je istinita priča pokazuje scena iz filma kad logorom šeta jedan ustaški par, i to namjerno prikazan imenom i prezimenom, a riječ je o Dinku i Nadi Šakić. Potaknuti ubijanjem dobiju želju za vođenjem ljubavi odlaze preko puta u auto gdje se odvija ljubavna scena. Koliki ste diletanti da su vas i Američki kritičari ismijali, jer ste tu ljubavnu scenu potaknuti ubijanjem prikazali kao incest, brata i sestre. Dinko i Nada nisu bili u nekakvoj rodbinskoj vezi kasnije su se oženili. A Nada je bila Luburićeva polusestra.

Bobi

pre 4 godine

Što vam sad vrijede te pozitivne kritike kad je film već ispao iz nominacija za Globus i Oscara. Da je ušao u uži izbor imao bi još nekakvu promociju ali ovako za njega nitko neće ćuti.

stranger

pre 4 godine

Nasi ljudi koji se bave ovim filmom nisu pronicljivi. Oni misle da je Sindlerova lista omaz zrtvama a ne shvataju da je taj film oda kapitalizmu. Nas Zapad dozivljava kao komuniste i tu je sav problem. Za Zapad su nacizam i fasizam manje zlo od komunizma.

ŠONE

pre 4 godine

Trebalo je uvuci jevreje u celu pricu tj.ici na koprodukciju sa njima i cela prica bi dobila na tezini.
Sem toga jevreji su vlasnici Holivuda.

Goran

pre 4 godine

Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...
(lud zbunjenog, 12. februar 2021 09:12)

Istina, mada je jako upitno kako bi se ponasale i neke druge zemlje da imaju istu istoriju kao nasu, ovde je zlo poodavno zasejano.
Pri tom se ovde non stop podgreva sa strane ... a mi balkanci skacemo na svaku kao pas na kosku.

Nataša

pre 4 godine

Važno je da postoji bar ovaj trag na internet nebu, za sad. Ako nešto nije filmovano, kao da se i nije desilo. Samo sam pomislila da je trebao imati naziv "Stradanje" ili "Srpsko stradanje" pa kad uđeš na internet i ukucaš to, da ne izlazi pod pojmom "srpski" "Srpski film", već ovaj film. I kad ukucaš npr. "Stradanje Isusovo" da izađe ovo naše stradanje. Bitno je da ovaj film postoji, da ga ima, da je tu. Čudni su putevi internetski...

idiotizam

pre 4 godine

Jesu li ti debili Karađorđevići imali ikakvu strategiju kako da zaštite pravoslavni živalj u Hrvatskoj?Pa naravno da nisu, kralju Aleksandru je samo bilo bitno da uživa na Bledu, nije ga bilo briga što je Jugoslavija krhka i neodrživa stvar.

Mare

pre 4 godine

Mene zanima koliko će sada država da plati ove lobiste koji će da plate neke kritičare koji će da napise pozitivne kritike? Ali sve je to kasno, jednom kritikom ne moze puno da se napravi. Ljudi nisu spremni da gledaju užas i krv koja prsti na posetioce u bioskopu.

Nebojsa BP

pre 4 godine

Treba nastaviti sa prikazovanjem Jasenovca sirom sveta ali ukljuciti i Jastrebarsko jer je to jedini logor smrti za decu u istoriji covecanstva. Ceo svet treba da vidi ko su Hrvati. Pustati na svim kontinentima. O nama se zna i sto jeste i sto nije sad moramo mi u ofanzivu.

lud zbunjenog

pre 4 godine

Tuzno je to... Mislim da je malo pameti na ovom balkanu, ovaj film bi se radio u ko produkciji sa hrvatima, ne bi se poricao zločin u srebrenici, ni bombardovanje vukovara... Ne bi se nosile majice sa ratnim zločincima i raznim nacističkim poklicima... Mogao bi da odeš u hrvatsku ili da dodješ u Srbiju a da ti neko ne izgrebe auto ili facu... I najbitnije od svega tako bi osigurali da se takve stvari nikada ne ponove... Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...

Lara

pre 4 godine

Samo pisite, stalno, ne prekidajte, pisite dok ne udje ljudima u mozgove, dok ljudi saznaju istinu, probude se, jer moraju, jer ne smiju dozvoliti da im se istorija ponovi.

Artur

pre 4 godine

Da,istina mora naci put, bez obzira sto ce nailaziti na mnoge prepreke, ne smije se stajati, bez obzira sto mnogi Hrvati negiraju ovaj dogadjaj, sto mnogi cak podrzavaju NDH,ali oni su bolesni, njih ce mo zaliti.

Lady B

pre 4 godine

Isuse, 21. vek je vi se jos bavite ratovima zavrsenim pre 70 i kusur godina. Svet ide unapred, stampa organe, leci, ide na Mars a mi unazad

ban Kulin

pre 4 godine

Dara iz Jasenovca opisuje ključnu ulogu rimokatoličke crkve u genocidu koji se zbio u logoru Jasenovac i na prostoru cele NDH, nije bilo ni za očekivati da film zbog toga dobije oskar, jer je moć i uticaj Rikmskog Imperatora Pape i Vatikana idalje dominantan na celom zapadu, međutim publika je već nešto drugo, tu cenzura i anti-srpska propaganda mogu da imaju samo ograničene efekte, zato je film idalje tako uspešan i taj trend među publikom će se nastaviti.

dakyle

pre 4 godine

Tuzno je to... Mislim da je malo pameti na ovom balkanu, ovaj film bi se radio u ko produkciji sa hrvatima, ne bi se poricao zločin u srebrenici, ni bombardovanje vukovara... Ne bi se nosile majice sa ratnim zločincima i raznim nacističkim poklicima... Mogao bi da odeš u hrvatsku ili da dodješ u Srbiju a da ti neko ne izgrebe auto ili facu... I najbitnije od svega tako bi osigurali da se takve stvari nikada ne ponove... Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...
(lud zbunjenog, 12. februar 2021 09:12

Hrvati bez ikakvih problema dolaze u Srbiju i vraćaju se neogrebanih auta i lica. Primljeni su sa dobrodošlicom što nije slučaj sa nama kada odemo u Hrvatsku. Ne možeš ti raditi koprodukciju sa njima kada oni sve ovo negiraju. Za njih oni su bezgrešni i čistih ruku i obraza a samo smo mi ti koji su krvavih ruku, lažljivi i nasilni. Strašne stvari su se dešavale u Hrvatskoj nad Srbima i 40tih kao i 90 tih godina. Samo što smo mi 90tih malo vratili njima na njihov način ali mnogo manje nego što se to prikazuje. Ne opravdavam te postupke a Hrvate istina boli zato se ovako i ponašaju.

NikolaBg

pre 4 godine

Hrvati se bune na sve i prikrivaju svoje zločine, a ko je Švabe u Zagrebu dočekao ružama i klicao? Sigurno ne moja baka sačekana na nož na pragu u Oluji. Ubijali su decu, žene, nevine, da ne govorim o kasapljenju i kiselini iz akumulatora. Smeste čoveka u mali kavez golog pa ga ubace u ledenu Savu dok ne umre od hladnoće ili davljenja. Onaj ko preživi njega izvedu pa ga močugom udare u glavu ispred ogromne jame. Od kože i zuba su pravili suvenire... To samo Hrvati mogu.

Bobi

pre 4 godine

Što vam sad vrijede te pozitivne kritike kad je film već ispao iz nominacija za Globus i Oscara. Da je ušao u uži izbor imao bi još nekakvu promociju ali ovako za njega nitko neće ćuti.

gargleblaster

pre 4 godine

Bas smo im pokazali... kako se prave losi filmovi. Osnovna razlika (od milion ostalih) izmedju Tita i Vucica (sa kim on obozava da se poredi) jeste sto je stari imao nepogresiv ukus, slusao je strucnjake, okupljao najbolje umetnike i nije imao dilemu oko toga.
Umetnost je tada cvetala a sad se svodi na rezimske mediokritete, Bajica, Srbljanovic, dovodi se Marina Abramovic.
I postavljalju nebulozni monumenti po Bgd, jer se moze, mi vladamo.

nenad

pre 4 godine

"Mene zanima koliko će sada država da plati ove lobiste koji će da plate neke kritičare koji će da napise pozitivne kritike? Ali sve je to kasno, jednom kritikom ne moze puno da se napravi. Ljudi nisu spremni da gledaju užas i krv koja prsti na posetioce u bioskopu."
______________
Cuj jedna kritika!? Pa 90 odsto kritika su pozitivne ili bar naknjene filmu. To sto su se ljudi upecali na dva teksta iz Varajetija i LA Tajmsa pa ko mantru ponavljaju da je film docekan na noz - to vec nije poblem filma.

Ćomre

pre 4 godine

Treba svet da vidi zločin koji se odvijao u Jasenovcu. Uopšte nije bitno kakve su kritike i da li će biti nominovana za oskara, bitno je da se gleda ,da taj svet tamo oseti bol ,patnju ,strah za koju je odgovorna jednim delom i Vatikan.

Gavra

pre 4 godine

Predlozio bih ako je ikako moguce promeniti dan beogradske premijere i da se istovremeno ogranizuju premijere i u Zagrebu i Sarajevu.Promeniti sa 22.aprila na 10.april,na dan kada je pre tacno 80 godina bila proglasena NDH,da se onima koji i danas poricu i umanjuju zlocine pocinjene prema srpskom narodu duboko urezu u pamcenje slike iz filma,slike zlocina koje poricu i slave i da se zapitaju zasto to rade.

Јасеновац - српски идентитет

pre 4 godine

Не треба ни опростити ни заборавити. Пођите од себе.

...

pre 4 godine

Koliko je istinita priča pokazuje scena iz filma kad logorom šeta jedan ustaški par, i to namjerno prikazan imenom i prezimenom, a riječ je o Dinku i Nadi Šakić. Potaknuti ubijanjem dobiju želju za vođenjem ljubavi odlaze preko puta u auto gdje se odvija ljubavna scena. Koliki ste diletanti da su vas i Američki kritičari ismijali, jer ste tu ljubavnu scenu potaknuti ubijanjem prikazali kao incest, brata i sestre. Dinko i Nada nisu bili u nekakvoj rodbinskoj vezi kasnije su se oženili. A Nada je bila Luburićeva polusestra.

ja

pre 4 godine

Treba nastaviti sa prikazovanjem Jasenovca sirom sveta ali ukljuciti i Jastrebarsko jer je to jedini logor smrti za decu u istoriji covecanstva. Ceo svet treba da vidi ko su Hrvati. Pustati na svim kontinentima. O nama se zna i sto jeste i sto nije sad moramo mi u ofanzivu.
(Nebojsa BP, 12. februar 2021 09:42)

Sami predstavljamo ovaj film kao propagandu, a onda se ljutimo zato što neki američki kritičar kaže da je u pitanju propaganda

Marko

pre 4 godine

Kokiko god platili pozitivnu kritiku treba da platimo duplo , isplati se ulagati mnogo je bolje nego posle da budemo bombardovani i osudjivani. Zato želim još više filmova o Žutoj kući , Jadovnu Račku i prevari itd

Вук

pre 4 godine

Једино Хрвати и Бугари нису спремни да се покају и понесу колективну кривицу за сва зверства која су чинили кроз историју. Немци су се извинили целом свету и даље хране пола Европа због покајања за оно што су чинили њихови преци. Само Хрвати немају ту доблест да се сагну, покају и извине за сва зверства која су припадници њиховог народа уз учешће хиљаде римо-католичких свештеника чинила.

Marko (Dorcol)

pre 4 godine

Ovaj film ce uraditi bas ono sto je bilo potrebno: ukazace velikom broju ljudi da je postojao logor smrti za vreme II svetskog rata koji nisu drzali nacisti i cije glavne zrtve nisu bili Jevreji. Sledeci korak mora da bude ozbiljan dokumentarni serijal sa najeminentnijim svetskim istoricarima u ovoj oblasti. Konacno, drzava mora da izdvoji znacajan novac za izgradnju Muzeja genocida u NDH po uzoru na izraelski Jad Vasem, koji bi bio neizostavna destinacija za svakog stranca koji dodje u Beograd. Tako bismo se bar malo iskupili za visedecenijsko cutanje iz straha i komformizma.

ŠONE

pre 4 godine

Trebalo je uvuci jevreje u celu pricu tj.ici na koprodukciju sa njima i cela prica bi dobila na tezini.
Sem toga jevreji su vlasnici Holivuda.

Milan

pre 4 godine

Sve su kritike odlicne osim dve koje su se bavile politikom. Mislim 14 kritika i sve su pozitivne. Dara i radnim danima ima najvecu prosecnu gledanost po bioskopu.

Jovan

pre 4 godine

Главна функција овог филма би требало да буде едукативна-за наше људе, који о Јасеновцу не знају довољно,да би сазнали више, поготово о монструозности почињених злочина, посебно над женама и децом, а нарочито за странце који не знају ништа о геноциду који је у овом логору смрти извршен над нашим народом од стране усташа, и у НДХ уопште, као и о злочиначкој улози католичке цркве-Ватикана у томе.
За тако нешто је довољно да филм буде толико квалитетан да држи пажњу гледаоцима да га одгледају до краја, јер их је интернет кампања, и сама тема, као и добра реклама америчког дистрибутера, за филм већ заинтересовала. Биће сасвим довољно ако наш филм поседује квалитет, стандарде и продукцију играно документарних историјских филмова са ББЦ-а или Хистори-а.
А ако такав филм, осим што ће гледаоце, нарочито стране, образовати о овој за нас великој и важној националној теми, уз то код њих и изазове емоције-пијетет према српским жртвама и нашем страдању и бар мало разумевање за узроке каснијих ратова између Срба и Хрвата деведесетих а са друге стране шок, ужас и гађење, згражавање злочинима усташа, њиховим садизмом и монструозношћу, сазнање да су та они били Хрвати, који данас тако грчевито покушавају да спрече да истина о њима оде у свет, и ако изазове бар минималан одијум према Ватикану, утолико боље, односно то је само бонус.

vera..

pre 4 godine

Kod nas nije prikazan film,ali sam nebrojano puta gledala bas u Jasenovcu u memorijalnom centru orginal isecke strave koja se tamo desavala Nikad
nisam izasla srecna nego tuzna i u suzama Zasto neprikazati nesto sta se desavalo Treba prikazati ja koja sam odrasla u tom vremenu u Hrvatskoj Kao dete kad se spomenik otkrivao bila sam u Jasenovcu to je vreme bilo nase divne zemlje Jugoslavije koje vise nema vreme Tita koga vise nema i kao predsenik te drzave nikad nije bio u Jasenivcu To nisam nikad shvatala a i sad iako imam 70 godina neshvtam zasto Tito tamo nije nikad bio iako je bio voda te zemlje i covek koji se borio protiv okupatora i ustastva Nemogu sve hrvate kao i srbe svrstati u isti kos Nisam nacionalista samo delim ljude na dobre i lose Nema nista gore nego biti zao i los to se dosta vidi sad i kod nas u Srbiji Zasto toliko polemike i mrznje oko istinitog filma Gledala sam odavno film Decak u prugastoj podami gde isto nisam bila ravnodusna nego sm preplakala Da li je moguce da takvi filmovi nekome moze smetati Treba sve prikazivati i da se nezaboravi Strasno je da zbog necijih bolesni umova neduzni i nemocni stradaju To nazalost i sad ima u ovom svetu kojem nije stalo do obicni ljudi nego da postignu cilj da se obogate i da vladaju Zar malo ima ljudi i dece koji i danas beze od zla od rata koji vode mocnici Mogla bi jos mnogo toga da pisem i opet napominjem Netreba zlo zaboraviti


( Vera 12 februar 2021 Beograd 11.36)

stranger

pre 4 godine

Nasi ljudi koji se bave ovim filmom nisu pronicljivi. Oni misle da je Sindlerova lista omaz zrtvama a ne shvataju da je taj film oda kapitalizmu. Nas Zapad dozivljava kao komuniste i tu je sav problem. Za Zapad su nacizam i fasizam manje zlo od komunizma.

Goran

pre 4 godine

Ali Balkan je zemlja malih ljudi, koji ne vide dalje od svog nosa...
(lud zbunjenog, 12. februar 2021 09:12)

Istina, mada je jako upitno kako bi se ponasale i neke druge zemlje da imaju istu istoriju kao nasu, ovde je zlo poodavno zasejano.
Pri tom se ovde non stop podgreva sa strane ... a mi balkanci skacemo na svaku kao pas na kosku.

Arch Enemy

pre 4 godine

Ovaj film je trebalo ranije snimiti i malo više uložiti u produkciju a ne u isto vrijeme kad i ,, Ko Vadi Aida " jer zna se da politički momenti odlučuju i o ovim stvarima a u sarajevu se npr. čak ne libe da ovaj film nazivaju Dara Bubamara, izmišljotinom,velikosrpskom propagandom i ostalim njihovim kasaba bljuvotinama, strašno!

Drago

pre 4 godine

Umjereni sam Srbin nikad ultradesnicar. Ali volio bih da takvi poput mene u Srbiji pogledaju Bosnu, Dnevni avaz i slicne novine sto njihovi novinari pisu i kakve komentare imaju njihovi citaoci. Podrske Aidi su ok ali svi traze linc Srba tjeranje preko Drine ili kolektivno pokajanje uz javno priznanje genocida kao uslov da nas prihvate cuj. Jasenovac opet se negira i srpske zrtve a Srebrenica poredi s Jasenovcem kao vece stratiste. Pa sam Luburic se hvalio imaju pismeni dokazi da je ubio vise Srba u Jasenovcu no Osmanlije za 5 vijekova. Nase komsije zaboravile da su bas Srbi odustali od tuzbi i javne osude genocida nad njima u WW2 radi mira u SFRJ. Utopili se u bratstvo i jedinstvo a ustase zive neosudjene pravile djecu, upravo ovu sad sto traze linc zbog Srebrenice. Ne zele prihvatiti da, Srbi nisu pristali na zivot u njihovoj drzavi gdje ce biti minimizirani u svemu kao narod ili SFRJ. Ili nista. Razni naseri orici su ubijali bez njihove osude a kad su i pored pomoci velikog tate NATO a porazili mali ponosni narod hoce linc a opet za to traze pomoc svojih mentora. Istih koji su unistili 40 miliona domicilnih na oba americka kontinenta, koji su imali robove a njihove pretke slugane u rovovima protiv pravoslavnih a istog plemena.

Nataša

pre 4 godine

Važno je da postoji bar ovaj trag na internet nebu, za sad. Ako nešto nije filmovano, kao da se i nije desilo. Samo sam pomislila da je trebao imati naziv "Stradanje" ili "Srpsko stradanje" pa kad uđeš na internet i ukucaš to, da ne izlazi pod pojmom "srpski" "Srpski film", već ovaj film. I kad ukucaš npr. "Stradanje Isusovo" da izađe ovo naše stradanje. Bitno je da ovaj film postoji, da ga ima, da je tu. Čudni su putevi internetski...

idiotizam

pre 4 godine

Jesu li ti debili Karađorđevići imali ikakvu strategiju kako da zaštite pravoslavni živalj u Hrvatskoj?Pa naravno da nisu, kralju Aleksandru je samo bilo bitno da uživa na Bledu, nije ga bilo briga što je Jugoslavija krhka i neodrživa stvar.