Aktuelno

Četvrtak, 04.04.2019.

08:30

"U Balkanskoj međi ima manje propagande nego što ima američke u njihovim ratnim filmovima"

Izvor: B92

"U Balkanskoj meði ima manje propagande nego što ima amerièke u njihovim ratnim filmovima" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

veteran iz Kosovskih Junaka

pre 5 godina

Evo da vam ja kažem šta se tu stvarno desilo, jer sam bio tamo. Došli su Rusi, zauzeli su aerodrom to je tačno. Onda su došli britanski SAS-ovci i pošto Rusi nisu hteli da napuste aerodrom posle nekog vremena ovi su im isključili struju i vodu i Rusi su podvili rep i u tišini da niko ne primeti napistili Kosovo kao da ih nikad i nije bilo.
Vidim pominju neki ovde Ramba a zaboravkjaju da je Rambo čista fikcija a ovo bi trebalo da bude zasnovano na činjenicama. Pogledajte Apokalipsa Danas, Vod, Dobro Jutro Vijetname to su filmovi koji prikazuju realno stanje stvari a ne Rambo ili ova ruska bajka.

Baden Wirtemberg

pre 5 godina

Nedavno sam gledao film,sredovječni,proćelavi Rus,omanjeg rasta bezbrižno hoda Saharom i odjednom niotkuda iskoči polarni medvjed kojeg on zadavi golim rukama.

samobotovskekomentareobjavljujete

pre 5 godina

A to sto film nema veze sa istinom? Pustis dete da ga pogleda pa mu kasnije objasnis sta je stvarno bilo.

neutralni felsh

pre 5 godina

Ne zna se da li je gore to što ovaj Kubura govori, komentari, ili što se sve to uopšte objavljuje. Bukvalno se 30 godina nismo pomerili od iste mitomanske priče prepune praznog hvalisanja i nekontrolisane mržnje. Ceo jedan život upropašten.
(Stevan, 04. april 2019 18:48)

skroz na skroz.

Kalenda Maya

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Tako je. Jos se i Sveti Sava pre hiljadu godina borio protiv americkih botova. A pre njega i Rastko Nemanjic, pre nekih dve hiljade godina, isto tako protiv americkih botova.

Bob

pre 5 godina

Čuj "manje od američke propagande"! Pa više ne može! Može više samo kao Miloševićev Dnevnik na RTS, a posle njega "Dnevnikov dodatak".

Tako i ovo može više samo ako posle projekcije održe predavanje da gledaocima pojasne šta su gledali. Ili da objašnjavaju po kućama, od vrata do vrata, mislim od guše do guše.

crni talas

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi nisu gledali Rambo 1 gde se on bori kao ratni veteran protiv lokalnog šerifa i pola američke policije i vojske(Doktor direktor, 04. april 2019 13:20)Nije u pitanju vojska već nacionalna garda, slabo obučeni rezervisti. Taj prvi deo je odličan akcioni film i na žalost jedino što ga povezuje sa nastavcima je naziv i glavni glumac.

tiket

pre 5 godina

U prvom delu Rambo ratuje protiv americke nacionalne garde.
(Rusofili kadar nevera, 04. april 2019 15:48) Možda je to razlog zašto je to jedini deo iz tog serijala, koji vredi.

ajavasil

pre 5 godina

nemam ništa protiv filma, umetnosti, fikciji... a zašto neko ne napravi film o zločinima koji su Srbi i srpska policija napravili na Kosovu? Bilo bi lepo i lekovito...

Stevan

pre 5 godina

Ne zna se da li je gore to što ovaj Kubura govori, komentari, ili što se sve to uopšte objavljuje. Bukvalno se 30 godina nismo pomerili od iste mitomanske priče prepune praznog hvalisanja i nekontrolisane mržnje. Ceo jedan život upropašten.

Vranja Asisi

pre 5 godina

> Mislio je da su nesto obecavali naivnim i glupim vladarima ove nesrecne zemlje

Molim da napises ko je kome sta obecao (i kada). Hvala.

CATAPA

pre 5 godina

Biti engleski ili američki bot/špijun je društveno nepoželjno, međutim biti ruski bot/špijun je društveno poželjno.To su cenjeni ljudi, ruski špijuni.
(s., 4. april 2019 13:00)
U istoriji Srbije kao "nezavisne" države NIKADA nije uhapšen NI JEDAN ruski špijun. Srbija je verovatno jedina zemlja na svetu u kojoj (očigledno) nema ruskih špijuna. Prosto je nezamislivo kako su Rusi napravili takav previd, kao da smo gubavi.

Naša vlast bi morala da uputi notu, zamolbu Putinu da pošalje makar jednog špijuna, sramota je. Razumem da svi oni radije idu u Britaniju i bolje destinacije, ali makar nekog početnika, pripravnika?

Rusofili kadar nevera

pre 5 godina

@Hoces da pojacas regrutaciju - snimis Rambo i Top Gun,
(Blek, 4. april 2019 10:13)

U prvom delu Rambo ratuje protiv americke nacionalne garde.

Oliver

pre 5 godina

Rusi su se konacno opametili i shvatili pravila igre u modernom svetu. Amerikanci intervenisu u Iraku,Avganistanu i Siriji,Rusi intervenisu u Siriji,Ukrajini i Venecueli. Amerikanci otcepe Kosovo,Rusi otcepe Krim. Amerikanci se umesaju u ruske izbore 2011. preko zloglasne Hilari Klinton,Putin pamti pa vrati 2016. objavljivanjem kompromitujucih mejlova Hilari i tako pomogne Trampu. Amerikanci snimaju filmove u kojima su Srbi zlocinci(Andjelina Dzoli),Rusi snime film u kojem su Srbi dobri momci. Naravoucenije i za politiku i za obican zivot: Radi sve isto sto i tvoj neprijatelj!!

s.

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Biti engleski ili američki bot/špijun je društveno nepoželjno, međutim biti ruski bot/špijun je društveno poželjno.To su cenjeni ljudi, ruski špijuni.
"Nisu nas bombardovali."
Zato su nam radili sve drugo.
Zahvaljujući Engleskoj Niš je srpski, uprkos Rusiji.
Malo istorije nije na odmet.

mr

pre 5 godina

Филм који је неки приватник платио и снимио, и који ће гледати до максимум 100 хиљада људи у Србији, и од којих ће 99 хиљада чим напусти салу да заборави. Тако да палите испирачи мозга.

Doktor direktor

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi nisu gledali Rambo 1 gde se on bori kao ratni veteran protiv lokalnog šerifa i pola američke policije i vojske

Bronhitis

pre 5 godina

Ako neko želi jedan nepristrasan film u kome su i medju Srbima i medju Albancima prikazani i oliši i divni ljudi, u kojima ne postoji kvalitativno poredjenje naroda neg gleda film ,,Medeni mesec'' Gorana Paskaljevića. To je film, a ako je u ratu samo jedna strana prikazana kao zločinačka i divljačka, a druga strana kao nevina, i to sve bez obzira na zvanilčan spisak žrtava civila, ona je taj film ništa drugo do li propaganda.

acca

pre 5 godina

Sunce ti poljubim koliko Dejana, Milana, Dragana, i ostalih srbendi potpisanih cirilicno i svi redom kriticari filma i Rusa uopste!

Pa jel se ovi botovi hrane u MC Donald'su!

Rezident

pre 5 godina

Rambo sam osvoji ceo Vijetnam pa nikom ništa. Zapadni svet ga smatra klasikom. Sto bi sad ovo pravilo problem?
(AC/DC, 4. april 2019 09:00)

Dzabe si gledao Ramba ili bilo koji slican americki film kad nisi shvatio sustinu. SKORO DA NE POSTOJI americki film u kom se ne pljuje americka administracija i sistem kapitalistickih vrednosti.
Zasto je Rambo popizdeo jos u prvom delu? Koja je bila njegova poruka? Sa druge strane, Rusi uvek potenciraju ispravnost ruskog politickog sistema i nekakve kvazipravoslavne vrednosti. Svaka crkva je zlo, a Rusi je dizu u nebesa. Kad shvatite, svi cete progledati.

ket

pre 5 godina

Osim Kuburine uloge, ovaj film je propast. Jeziv za gledanje, katastrofalna losa gluma nasih glumaca. Cista propaganda koju su Rusi uradili da se operu od olazka sa Kosova.. i to vidi svako ko je odgledao film, Tajms je to napisao sa punim pravom.

DAVOR

pre 5 godina

U americkim "propagandnim" ratnim filmovima uvek ima pokvarenih i korumpiranih njihovih politicara ili generala. Tako su i u ovom "propagandmom" ruskom filmu mogli u scenriju napisati takvu ulogu za onog politicara ili generala koji je naredio sramno povlacenje sa Slatine. A to je barem po svedocenju Bikovica samo Putin kao pripadnik KGB-a i organizator ove akcije ruske vojske.

partizan

pre 5 godina

Neki kritičar je dao lošu kritiku filma a ovde kreću komentari mržnje prema celim narodima Velike Britanije a mnogi od njih su nam iskreno pomagali u oba svetska rata i ostavili živote u Srbiji. Neki obični Britanci nam pomažu i dan danas jer smo sirotinja ali mi ćemo da uzimamo njihovu pomoć i da ih mrzimo. Jel to normalno?
(Volim i ja vas - Slobodan Milošević, 4. april 2019 10:24)
Narocito su nam pomogli 44-te kad su razvalili Beograd od bombardovanja i Podgoricu sravnili sa zemljom.

Sremac

pre 5 godina

U Američkim filmovima je Američka propaganda, što je razumljivo. Problem je u tome što se kroz SRPSKI film širi RUSKA propaganda, kako vam nije jasno?!

crnac iz Medjedje

pre 5 godina

@Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja. (Što te biju ovi dobri ljudi, 04. april 2019 10:03)

Ne, nego nažalost punimo dvorane onih koji su nas bombardovali i njima kličemo. Znači bolje da nas biju, nego da nas ne diraju. To je tvoja reakcija.
(Majkl Džondar, 4. april 2019 10:29)

Botino, ne izvrci! Covek je lepo rekao: "Rusi su nas ostavili na cedilu"! Nije rekao: "Rusi nas nisu dirali". Hoces neko pojasnjenje? Mislio je da su nesto obecavali naivnim i glupim vladarima ove nesrecne zemlje, uzeli sve sto im je trebalo, a onda izvukli guzice, kao i vekovima unazad! Nas je problem sto takvi kao ti nikada ne stignu do kraja neke istorijske knjige, a istoriju uce samo sa TV ekrana!

Nekoga ne dirati i ostaviti na cedilu nije isto!

ogledalo naroda

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Ma važno je da su ruski botovi pravo žito, poznato još od 45

Vladimir

pre 5 godina

"Lov u Bosni"sa Ricardom Girom u glavnoj ulozi, isto je ispirisan istinitim dogadjajem.Pa, neka pogledaju ovi sto pljuju ovaj film...

acca

pre 5 godina

(Дејан Маринковић, 04. april 2019 09:59)

A ti pises na cirilici i isao si sa Rusima u supermarket i sigurno se secas da je bas tog dana bila i neka akcija kupis jednu dobijes dve! Cini mi se bas tako bilo, rece mi ovaj albanac prevodilac!

dominus

pre 5 godina

neutralni felsh

Kapiram da ti Sloba nije odgovarao (izuzev izdaje RSK i davanjem Hrvatima vise nego sto zasluzuju, on uopste nije bio los drzavnik. druga je stvar sto si ti bio zavedem idejama tadasnje demokratske opozicije, pa ti on kao takav nije valjao a ovi jesu - rezultati su itekako vidljivi), ali hajde objasni sta to ovde Sreckovic pogresno prica?
Odmah da se ogradim u pogledu filma. Nisam gledao, ali imam nameru. Znam da je skoro ceo film fikcija, ali je bas u tome poenta. Istina je ovde najmanje bitna, jer koga prava istina zanima, shvatice da filmovi slicne sadrzine na zapadu imaju svoju ciljnu zonu i kreiranje stvarnosti, pa tako i ovaj.

milence

pre 5 godina

e pa njima je dozvoljeno a nama nije. Mi ako zinemo odmah vici zasto smo zinuli a nista nismo rekli. Plase se da nenkazemo i odmah po labrnji. A oni mogu i smeju sta hoce jer su faktor. Mi nismo. Mi i kad idemo u toalet moramo da pitamo njih, kao redov u vojsci.

Millennium

pre 5 godina

Vrhunac anglosaksonskog imperijalističkog cinizma. Oduvek sam govorio da nam je potreban ovakav film. Crno-belo viđenje stvari, mi dobri, oni zli, i pucačina za sve pare. Samo ovakav film smo trebali mi da snimimo. I o Košarama, Paštriku, obaranju F-117.. Samo što mi sklanjamo izložbu da se NATO generali ne bi uvredili.

Goran

pre 5 godina

Da je pravde svi bi Ruske filmove gledali i Ruske klasike citali ali smo zadojeni mrznjom i agresijom i iskrivljenom slikom sveta koju nam serviraju Ameri i Englezi.Kuburi svaka cast postaje mi ovom izjavom omiljeni glumac a ne kao Djuricko Sergej ili Karanovivka sto igraju sa Andjelinom i blate svoj narod gde god da stignu. Jeres.
(Vjekoslav, 04. april 2019 09:43)

Rece nas Vjeko i isprati sina na rad za Svicu....

Show

pre 5 godina

Film je ok. Zao mi je sto ga nije nasa drzava finansirala vec uzasne projekte tipa "Srpski film".

Snimite barem film o Kosarama ili o zaboravljenom Andjelu Slobodanu Stojanovicu.

https://dvaujedan.wordpress.com/2017/07/08/zaboravljenom-andelu-slobodanu-stojanovicu/amp/?__twitter_impression=true

čika Pera

pre 5 godina

(aha, 04. april 2019 10:58)

Film je ruski, snimljen ruskim novcem.
Čekam da država Srbija finansira srpski film o stradanjima na Kosovu '99.

u ovo ne veruje ni Ilija Čvorović

pre 5 godina

Pa onda nek cenzurisu James Bond-a, Roki-a, Ramba-a i ostale britansko-americe filmove koje su za plitkoumne ljude, a da njih...
(crnac, 4. april 2019 09:27)

Pa za te filmove se i zna da su plitkoumni pa se i sami amerikanci i englezi podsmevaju njima, jer je snimljen veliki broj humorističkih filmova na tu temu. Ovde je poenta da se govori kako je to dokumentarni film sa kao nekom fikcijom ?! A ovo je čist je propagandni film ne za plitkoumne nego i za ispod toga

miki

pre 5 godina

istina je da balkasnka medja film b produkcije i da ima malo propodagadne u pojedinim scenama mislim to cak nije ni propagadna vec samo malo preuvelicanih scena....

Ali koliko samo ima americkih filmova b produkcije i holivudske produkcije koji su klasicna propaganda o toj listi bi trebalo jedno 100 kometara da se stavi..!!!

Cinjenica da ministarstvo odbrane je jedan od finansjera holivuda sve govori, a njihovi filmovi su radjeni scenski i glumacki dobro i to je too....a nigde nisu zalazili u dubinu kako drustevenu ,politicku i kultorolosku ``neprijatelja`` u filmu, samo je poenta da se prikazu kao dobri momci , heroji, spasioci.... a ostali kao antiheroji, teroristi, zlocinci ...
I naravno takvi filmovi se prikazuju citavom svetu da jos malo iskrive sliku sveta u njihovu korist, a filmovi ``neprijatelja`` oni su ostavljeni tim zemljama na repertoaru uz kritiku zapadnih ambasadora , te se dolazi do zakljucka da se sve sto dolazi sa istoka je maligno i propaganda a sve sa zapada kako treba i mora biti, mada ovde prvenstveno mislim na SAD, evropski film je uvijek bio bolji od holibudskih, a danas nije ni tesko ,jer holivud pravi filmove za malu decu, odavno nema ozbiljnog filma!!!!

Boris

pre 5 godina

Razlika između Ramba i ovog filma je što se Balkanska Međa reklamira kao film inspirisan istinitim događajima, i u tome je najveća propaganda. Film je obična bajka, nema skoro nikakve veze sa realnošću i stvarnom ruskom ulogom u tom ratu. Kao kad bi Rusi snimili film o Gagarinovom sletanju na Mesec ili Mars i uspešnom povratku kući.

Utin

pre 5 godina

Film je kopija filma 13 sati bengazi. Prica malo prilagodjena mestu i vremenu, ali generalno blaga kopija. Ona scena sa granatom kako pada je isto kopirana. Vidi se takodje da nije nas film, nema psovki i humora.

sef raje

pre 5 godina

Citam komentare i ne vjerujem, narode ne zasluzujete ni Djokovica, ni Jokica, ni Bikovica, ostale ljude necu ni pominjati. Srbi ce oprostiti i zlocine Albanaca, i Jasenovac, i Krajinu, i smrt banjaluckih beba i Handzar diviziju, i bombardovanja Nijemaca, saveznika i Nato pakta ali jednu stvar nikada a to je USPJEH sopstvenih ljudi

Coco Bill

pre 5 godina

Ma razlika između Ramba i uopšte takvih američkih filmova je ta, jer znaš da je to bajka i glupost. Uostalom Ramba i takve filmove su karikirali i sami američki humoristički filmovi. Dok ovaj film, je ni manje ni više nego propagandna glupost pa ko se od Srba upeca, a izgleda da će se mnogi upecati

Što te biju ovi dobri ljudi

pre 5 godina

Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja.

Goran

pre 5 godina

aca prica ko da je spiker u slobinom rts-u.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 4. april 2019 09:18)

Ajde kaži mi samo, šta je od svega ovog nabrojanog što je Gospodin Srećković izneo u svom stavu , neistina ? baš bih voleo da vidim tvoj odgovor...
Inače Slobe nema već odavno ,ali je izgleda još uvek živ u tvojoj glavi !

nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu

pre 5 godina

šta tačno nije istina?
da su albanci narkodileri?
da su pucali na autobuse? pa to su radili i posle 2000-te!
da je nato izbegao sukob sa rusima na aerodromu, odbijanjem komande?
da su odsecali glave srbima?
da su ubijali sveštenike?
da su teroristi?
da su rusi zauzeli aerodrom i iznenadili NATO?
da su vadili organe? pa to sada rade i svom narodu u Prištini zar ne?
a ako vam smeta umetnički deo filma onda niste za umetnost, gledajte fudbal.
iako je film lišen umetnosti zbog nedostatka talenta! ali vama i lepa sela nisu dobar film iako je maestralna gluma

XXL

pre 5 godina

Eto, a kad amerikanci snime film o ratu u Vijetnamu amerikanci su uvek žrtve tog rata, a što pobiše 2,5 milona civila to je za njih samo kolateralna šteta jer su Oni podneli žrtvu 'oslobađajući' vijetnamce od - komunizma. Naravno to je veće zlo. Idiotluk.

Majkl Džondar

pre 5 godina

Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja. (Što te biju ovi dobri ljudi, 04. april 2019 10:03)

Ne, nego nažalost punimo dvorane onih koji su nas bombardovali i njima kličemo. Znači bolje da nas biju, nego da nas ne diraju. To je tvoja reakcija.

Blek

pre 5 godina

Hollywood je jaci od svih atomskih bombi zajedno.
Hoces da stvoris jos kriminalaca - snimis Scarface, hoces da stvoris jos policajaca - snimis seriju Miami Vice, Hoces da pojacas regrutaciju - snimis Rambo i Top Gun, Hoces da ocrnis neku naciju - snimis niz filmova gde su Srbi glavni negativci..

Volim i ja vas - Slobodan Milošević

pre 5 godina

Neki kritičar je dao lošu kritiku filma a ovde kreću komentari mržnje prema celim narodima Velike Britanije a mnogi od njih su nam iskreno pomagali u oba svetska rata i ostavili živote u Srbiji. Neki obični Britanci nam pomažu i dan danas jer smo sirotinja ali mi ćemo da uzimamo njihovu pomoć i da ih mrzimo. Jel to normalno?

aha

pre 5 godina

Zamena teza, uz mnogo galame.
Normalno je da u americkim filmovima ima americke propagande, ali NIJE NORMALNO da u srpskom filmu ima ruske propagande. Zahvaljujuci domacim “patriotama”, ispasce jos malo da su ovde ‘99 ratovali Rusi protiv NATO pakta, a nisu. Rusi su cutali, na celu sa Jeljcinom i Putinom, cutali i bolelo ih uvo za bombardovanje. A sada hoce da predstave kako su oni neki heroji tog rata.

dimitor gradina

pre 5 godina

Nisu nam Englezi večiti neprijatelji,nego njihovi interesi koji su uvek suprotni od naših, sem u par slučajeva kad smo im dobro poslužili, a posle se vratili na staro. O simpatiji običnog sveta prema srpskom narodu upečatljivo nam govore engleske (i britanske, naravno)bolničarke u prvom svetskom ratu koje su dobrovoljno došle da pomognu našem narodu i vojsci. Kao i uvek, treba razlikovati političku elitu od običnog sveta. Engleska politička elita prezire i svoj narod (vidite ovaj cirkus od bregzita, gde se engleski parlament ruga feferendumu sopstvenog naroda), kamo li neće "tamo neki divlji balkanski".

Vjekoslav

pre 5 godina

Da je pravde svi bi Ruske filmove gledali i Ruske klasike citali ali smo zadojeni mrznjom i agresijom i iskrivljenom slikom sveta koju nam serviraju Ameri i Englezi.Kuburi svaka cast postaje mi ovom izjavom omiljeni glumac a ne kao Djuricko Sergej ili Karanovivka sto igraju sa Andjelinom i blate svoj narod gde god da stignu. Jeres.

Дејан Маринковић

pre 5 godina

Ако смем да и ја кажем нешто, ИМА НАС ЈОШ ЖИВИХ УЧЕСНИКА РАТА 1999. ФИЛМ САМ ГЛЕДАО И НИКАКВЕ ВЕЗЕ НЕМА СА СТВАРНИМ ДОГАЂАЈЕМ. ОД КОГА СУ РУСИ ЗАУЗЕЛИ СЛАТИНУ??? КОЈА ТАЈНА ОПЕРАЦИЈА???..... Па они су прво тражили албанца који говори руски да им помогне да купе храну у супермаркету у Приштини. Не да је филм "ПРОПАГАНДА" него вришти!!! Само ми није јасно што ако они лажу и измишљају, зашто им овај народ верује и подржава.

BATAJA

pre 5 godina

Sinoc smo pogledali film.napokon obradjena tema koja nas je poslednjih spajala ili delila.rat je rat.tesko je i pobednicima i gubitnicima.niko nije prosao ne povredjen.ima delova u filmu koji pokazuje i druge interese pojedinaca.nama je potrebno nesto ovako da makar malo ublazimo verovanje da nemamo prijatelje.u svakom ruskom filmu je patriotizam u prvom planu.politika je sah.a te poteze vuce neko ko sedi miljama daleko u foteljama.glumcima svaka cas i zelimo jos takvih filmova.hvala

milan d

pre 5 godina

Pa ako te poruke nisu iznenadile znaci da si i sam to uvideo. Naseli ste na ruske igrarije i kome ce biti gore, Srbiji. Verovatno radite za ruske interese za lovu, protiv Srbije. Velike ste patriote.

Дејан Маринковић

pre 5 godina

Ако смем да и ја кажем нешто, ИМА НАС ЈОШ ЖИВИХ УЧЕСНИКА РАТА 1999. ФИЛМ САМ ГЛЕДАО И НИКАКВЕ ВЕЗЕ НЕМА СА СТВАРНИМ ДОГАЂАЈЕМ. ОД КОГА СУ РУСИ ЗАУЗЕЛИ СЛАТИНУ??? КОЈА ТАЈНА ОПЕРАЦИЈА???..... Па они су прво тражили албанца који говори руски да им помогне да купе храну у супермаркету у Приштини. Не да је филм "ПРОПАГАНДА" него вришти!!! Само ми није јасно што ако они лажу и измишљају, зашто им овај народ верује и подржава.

sef raje

pre 5 godina

Citam komentare i ne vjerujem, narode ne zasluzujete ni Djokovica, ni Jokica, ni Bikovica, ostale ljude necu ni pominjati. Srbi ce oprostiti i zlocine Albanaca, i Jasenovac, i Krajinu, i smrt banjaluckih beba i Handzar diviziju, i bombardovanja Nijemaca, saveznika i Nato pakta ali jednu stvar nikada a to je USPJEH sopstvenih ljudi

BATAJA

pre 5 godina

Sinoc smo pogledali film.napokon obradjena tema koja nas je poslednjih spajala ili delila.rat je rat.tesko je i pobednicima i gubitnicima.niko nije prosao ne povredjen.ima delova u filmu koji pokazuje i druge interese pojedinaca.nama je potrebno nesto ovako da makar malo ublazimo verovanje da nemamo prijatelje.u svakom ruskom filmu je patriotizam u prvom planu.politika je sah.a te poteze vuce neko ko sedi miljama daleko u foteljama.glumcima svaka cas i zelimo jos takvih filmova.hvala

aha

pre 5 godina

Zamena teza, uz mnogo galame.
Normalno je da u americkim filmovima ima americke propagande, ali NIJE NORMALNO da u srpskom filmu ima ruske propagande. Zahvaljujuci domacim “patriotama”, ispasce jos malo da su ovde ‘99 ratovali Rusi protiv NATO pakta, a nisu. Rusi su cutali, na celu sa Jeljcinom i Putinom, cutali i bolelo ih uvo za bombardovanje. A sada hoce da predstave kako su oni neki heroji tog rata.

XXL

pre 5 godina

Eto, a kad amerikanci snime film o ratu u Vijetnamu amerikanci su uvek žrtve tog rata, a što pobiše 2,5 milona civila to je za njih samo kolateralna šteta jer su Oni podneli žrtvu 'oslobađajući' vijetnamce od - komunizma. Naravno to je veće zlo. Idiotluk.

Vjekoslav

pre 5 godina

Da je pravde svi bi Ruske filmove gledali i Ruske klasike citali ali smo zadojeni mrznjom i agresijom i iskrivljenom slikom sveta koju nam serviraju Ameri i Englezi.Kuburi svaka cast postaje mi ovom izjavom omiljeni glumac a ne kao Djuricko Sergej ili Karanovivka sto igraju sa Andjelinom i blate svoj narod gde god da stignu. Jeres.

Što te biju ovi dobri ljudi

pre 5 godina

Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja.

Boris

pre 5 godina

Razlika između Ramba i ovog filma je što se Balkanska Međa reklamira kao film inspirisan istinitim događajima, i u tome je najveća propaganda. Film je obična bajka, nema skoro nikakve veze sa realnošću i stvarnom ruskom ulogom u tom ratu. Kao kad bi Rusi snimili film o Gagarinovom sletanju na Mesec ili Mars i uspešnom povratku kući.

Blek

pre 5 godina

Hollywood je jaci od svih atomskih bombi zajedno.
Hoces da stvoris jos kriminalaca - snimis Scarface, hoces da stvoris jos policajaca - snimis seriju Miami Vice, Hoces da pojacas regrutaciju - snimis Rambo i Top Gun, Hoces da ocrnis neku naciju - snimis niz filmova gde su Srbi glavni negativci..

Majkl Džondar

pre 5 godina

Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja. (Što te biju ovi dobri ljudi, 04. april 2019 10:03)

Ne, nego nažalost punimo dvorane onih koji su nas bombardovali i njima kličemo. Znači bolje da nas biju, nego da nas ne diraju. To je tvoja reakcija.

Goran

pre 5 godina

aca prica ko da je spiker u slobinom rts-u.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 4. april 2019 09:18)

Ajde kaži mi samo, šta je od svega ovog nabrojanog što je Gospodin Srećković izneo u svom stavu , neistina ? baš bih voleo da vidim tvoj odgovor...
Inače Slobe nema već odavno ,ali je izgleda još uvek živ u tvojoj glavi !

milan d

pre 5 godina

Pa ako te poruke nisu iznenadile znaci da si i sam to uvideo. Naseli ste na ruske igrarije i kome ce biti gore, Srbiji. Verovatno radite za ruske interese za lovu, protiv Srbije. Velike ste patriote.

Oliver

pre 5 godina

Rusi su se konacno opametili i shvatili pravila igre u modernom svetu. Amerikanci intervenisu u Iraku,Avganistanu i Siriji,Rusi intervenisu u Siriji,Ukrajini i Venecueli. Amerikanci otcepe Kosovo,Rusi otcepe Krim. Amerikanci se umesaju u ruske izbore 2011. preko zloglasne Hilari Klinton,Putin pamti pa vrati 2016. objavljivanjem kompromitujucih mejlova Hilari i tako pomogne Trampu. Amerikanci snimaju filmove u kojima su Srbi zlocinci(Andjelina Dzoli),Rusi snime film u kojem su Srbi dobri momci. Naravoucenije i za politiku i za obican zivot: Radi sve isto sto i tvoj neprijatelj!!

crni talas

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi nisu gledali Rambo 1 gde se on bori kao ratni veteran protiv lokalnog šerifa i pola američke policije i vojske(Doktor direktor, 04. april 2019 13:20)Nije u pitanju vojska već nacionalna garda, slabo obučeni rezervisti. Taj prvi deo je odličan akcioni film i na žalost jedino što ga povezuje sa nastavcima je naziv i glavni glumac.

partizan

pre 5 godina

Neki kritičar je dao lošu kritiku filma a ovde kreću komentari mržnje prema celim narodima Velike Britanije a mnogi od njih su nam iskreno pomagali u oba svetska rata i ostavili živote u Srbiji. Neki obični Britanci nam pomažu i dan danas jer smo sirotinja ali mi ćemo da uzimamo njihovu pomoć i da ih mrzimo. Jel to normalno?
(Volim i ja vas - Slobodan Milošević, 4. april 2019 10:24)
Narocito su nam pomogli 44-te kad su razvalili Beograd od bombardovanja i Podgoricu sravnili sa zemljom.

Coco Bill

pre 5 godina

Ma razlika između Ramba i uopšte takvih američkih filmova je ta, jer znaš da je to bajka i glupost. Uostalom Ramba i takve filmove su karikirali i sami američki humoristički filmovi. Dok ovaj film, je ni manje ni više nego propagandna glupost pa ko se od Srba upeca, a izgleda da će se mnogi upecati

acca

pre 5 godina

Sunce ti poljubim koliko Dejana, Milana, Dragana, i ostalih srbendi potpisanih cirilicno i svi redom kriticari filma i Rusa uopste!

Pa jel se ovi botovi hrane u MC Donald'su!

Millennium

pre 5 godina

Vrhunac anglosaksonskog imperijalističkog cinizma. Oduvek sam govorio da nam je potreban ovakav film. Crno-belo viđenje stvari, mi dobri, oni zli, i pucačina za sve pare. Samo ovakav film smo trebali mi da snimimo. I o Košarama, Paštriku, obaranju F-117.. Samo što mi sklanjamo izložbu da se NATO generali ne bi uvredili.

tiket

pre 5 godina

U prvom delu Rambo ratuje protiv americke nacionalne garde.
(Rusofili kadar nevera, 04. april 2019 15:48) Možda je to razlog zašto je to jedini deo iz tog serijala, koji vredi.

nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu

pre 5 godina

šta tačno nije istina?
da su albanci narkodileri?
da su pucali na autobuse? pa to su radili i posle 2000-te!
da je nato izbegao sukob sa rusima na aerodromu, odbijanjem komande?
da su odsecali glave srbima?
da su ubijali sveštenike?
da su teroristi?
da su rusi zauzeli aerodrom i iznenadili NATO?
da su vadili organe? pa to sada rade i svom narodu u Prištini zar ne?
a ako vam smeta umetnički deo filma onda niste za umetnost, gledajte fudbal.
iako je film lišen umetnosti zbog nedostatka talenta! ali vama i lepa sela nisu dobar film iako je maestralna gluma

Rezident

pre 5 godina

Rambo sam osvoji ceo Vijetnam pa nikom ništa. Zapadni svet ga smatra klasikom. Sto bi sad ovo pravilo problem?
(AC/DC, 4. april 2019 09:00)

Dzabe si gledao Ramba ili bilo koji slican americki film kad nisi shvatio sustinu. SKORO DA NE POSTOJI americki film u kom se ne pljuje americka administracija i sistem kapitalistickih vrednosti.
Zasto je Rambo popizdeo jos u prvom delu? Koja je bila njegova poruka? Sa druge strane, Rusi uvek potenciraju ispravnost ruskog politickog sistema i nekakve kvazipravoslavne vrednosti. Svaka crkva je zlo, a Rusi je dizu u nebesa. Kad shvatite, svi cete progledati.

Show

pre 5 godina

Film je ok. Zao mi je sto ga nije nasa drzava finansirala vec uzasne projekte tipa "Srpski film".

Snimite barem film o Kosarama ili o zaboravljenom Andjelu Slobodanu Stojanovicu.

https://dvaujedan.wordpress.com/2017/07/08/zaboravljenom-andelu-slobodanu-stojanovicu/amp/?__twitter_impression=true

crnac iz Medjedje

pre 5 godina

@Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja. (Što te biju ovi dobri ljudi, 04. april 2019 10:03)

Ne, nego nažalost punimo dvorane onih koji su nas bombardovali i njima kličemo. Znači bolje da nas biju, nego da nas ne diraju. To je tvoja reakcija.
(Majkl Džondar, 4. april 2019 10:29)

Botino, ne izvrci! Covek je lepo rekao: "Rusi su nas ostavili na cedilu"! Nije rekao: "Rusi nas nisu dirali". Hoces neko pojasnjenje? Mislio je da su nesto obecavali naivnim i glupim vladarima ove nesrecne zemlje, uzeli sve sto im je trebalo, a onda izvukli guzice, kao i vekovima unazad! Nas je problem sto takvi kao ti nikada ne stignu do kraja neke istorijske knjige, a istoriju uce samo sa TV ekrana!

Nekoga ne dirati i ostaviti na cedilu nije isto!

Volim i ja vas - Slobodan Milošević

pre 5 godina

Neki kritičar je dao lošu kritiku filma a ovde kreću komentari mržnje prema celim narodima Velike Britanije a mnogi od njih su nam iskreno pomagali u oba svetska rata i ostavili živote u Srbiji. Neki obični Britanci nam pomažu i dan danas jer smo sirotinja ali mi ćemo da uzimamo njihovu pomoć i da ih mrzimo. Jel to normalno?

CATAPA

pre 5 godina

Biti engleski ili američki bot/špijun je društveno nepoželjno, međutim biti ruski bot/špijun je društveno poželjno.To su cenjeni ljudi, ruski špijuni.
(s., 4. april 2019 13:00)
U istoriji Srbije kao "nezavisne" države NIKADA nije uhapšen NI JEDAN ruski špijun. Srbija je verovatno jedina zemlja na svetu u kojoj (očigledno) nema ruskih špijuna. Prosto je nezamislivo kako su Rusi napravili takav previd, kao da smo gubavi.

Naša vlast bi morala da uputi notu, zamolbu Putinu da pošalje makar jednog špijuna, sramota je. Razumem da svi oni radije idu u Britaniju i bolje destinacije, ali makar nekog početnika, pripravnika?

Sremac

pre 5 godina

U Američkim filmovima je Američka propaganda, što je razumljivo. Problem je u tome što se kroz SRPSKI film širi RUSKA propaganda, kako vam nije jasno?!

s.

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Biti engleski ili američki bot/špijun je društveno nepoželjno, međutim biti ruski bot/špijun je društveno poželjno.To su cenjeni ljudi, ruski špijuni.
"Nisu nas bombardovali."
Zato su nam radili sve drugo.
Zahvaljujući Engleskoj Niš je srpski, uprkos Rusiji.
Malo istorije nije na odmet.

Rusofili kadar nevera

pre 5 godina

@Hoces da pojacas regrutaciju - snimis Rambo i Top Gun,
(Blek, 4. april 2019 10:13)

U prvom delu Rambo ratuje protiv americke nacionalne garde.

ket

pre 5 godina

Osim Kuburine uloge, ovaj film je propast. Jeziv za gledanje, katastrofalna losa gluma nasih glumaca. Cista propaganda koju su Rusi uradili da se operu od olazka sa Kosova.. i to vidi svako ko je odgledao film, Tajms je to napisao sa punim pravom.

dominus

pre 5 godina

neutralni felsh

Kapiram da ti Sloba nije odgovarao (izuzev izdaje RSK i davanjem Hrvatima vise nego sto zasluzuju, on uopste nije bio los drzavnik. druga je stvar sto si ti bio zavedem idejama tadasnje demokratske opozicije, pa ti on kao takav nije valjao a ovi jesu - rezultati su itekako vidljivi), ali hajde objasni sta to ovde Sreckovic pogresno prica?
Odmah da se ogradim u pogledu filma. Nisam gledao, ali imam nameru. Znam da je skoro ceo film fikcija, ali je bas u tome poenta. Istina je ovde najmanje bitna, jer koga prava istina zanima, shvatice da filmovi slicne sadrzine na zapadu imaju svoju ciljnu zonu i kreiranje stvarnosti, pa tako i ovaj.

Vladimir

pre 5 godina

"Lov u Bosni"sa Ricardom Girom u glavnoj ulozi, isto je ispirisan istinitim dogadjajem.Pa, neka pogledaju ovi sto pljuju ovaj film...

Stevan

pre 5 godina

Ne zna se da li je gore to što ovaj Kubura govori, komentari, ili što se sve to uopšte objavljuje. Bukvalno se 30 godina nismo pomerili od iste mitomanske priče prepune praznog hvalisanja i nekontrolisane mržnje. Ceo jedan život upropašten.

Goran

pre 5 godina

Da je pravde svi bi Ruske filmove gledali i Ruske klasike citali ali smo zadojeni mrznjom i agresijom i iskrivljenom slikom sveta koju nam serviraju Ameri i Englezi.Kuburi svaka cast postaje mi ovom izjavom omiljeni glumac a ne kao Djuricko Sergej ili Karanovivka sto igraju sa Andjelinom i blate svoj narod gde god da stignu. Jeres.
(Vjekoslav, 04. april 2019 09:43)

Rece nas Vjeko i isprati sina na rad za Svicu....

DAVOR

pre 5 godina

U americkim "propagandnim" ratnim filmovima uvek ima pokvarenih i korumpiranih njihovih politicara ili generala. Tako su i u ovom "propagandmom" ruskom filmu mogli u scenriju napisati takvu ulogu za onog politicara ili generala koji je naredio sramno povlacenje sa Slatine. A to je barem po svedocenju Bikovica samo Putin kao pripadnik KGB-a i organizator ove akcije ruske vojske.

ogledalo naroda

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Ma važno je da su ruski botovi pravo žito, poznato još od 45

Utin

pre 5 godina

Film je kopija filma 13 sati bengazi. Prica malo prilagodjena mestu i vremenu, ali generalno blaga kopija. Ona scena sa granatom kako pada je isto kopirana. Vidi se takodje da nije nas film, nema psovki i humora.

čika Pera

pre 5 godina

(aha, 04. april 2019 10:58)

Film je ruski, snimljen ruskim novcem.
Čekam da država Srbija finansira srpski film o stradanjima na Kosovu '99.

dimitor gradina

pre 5 godina

Nisu nam Englezi večiti neprijatelji,nego njihovi interesi koji su uvek suprotni od naših, sem u par slučajeva kad smo im dobro poslužili, a posle se vratili na staro. O simpatiji običnog sveta prema srpskom narodu upečatljivo nam govore engleske (i britanske, naravno)bolničarke u prvom svetskom ratu koje su dobrovoljno došle da pomognu našem narodu i vojsci. Kao i uvek, treba razlikovati političku elitu od običnog sveta. Engleska politička elita prezire i svoj narod (vidite ovaj cirkus od bregzita, gde se engleski parlament ruga feferendumu sopstvenog naroda), kamo li neće "tamo neki divlji balkanski".

milence

pre 5 godina

e pa njima je dozvoljeno a nama nije. Mi ako zinemo odmah vici zasto smo zinuli a nista nismo rekli. Plase se da nenkazemo i odmah po labrnji. A oni mogu i smeju sta hoce jer su faktor. Mi nismo. Mi i kad idemo u toalet moramo da pitamo njih, kao redov u vojsci.

ajavasil

pre 5 godina

nemam ništa protiv filma, umetnosti, fikciji... a zašto neko ne napravi film o zločinima koji su Srbi i srpska policija napravili na Kosovu? Bilo bi lepo i lekovito...

Bronhitis

pre 5 godina

Ako neko želi jedan nepristrasan film u kome su i medju Srbima i medju Albancima prikazani i oliši i divni ljudi, u kojima ne postoji kvalitativno poredjenje naroda neg gleda film ,,Medeni mesec'' Gorana Paskaljevića. To je film, a ako je u ratu samo jedna strana prikazana kao zločinačka i divljačka, a druga strana kao nevina, i to sve bez obzira na zvanilčan spisak žrtava civila, ona je taj film ništa drugo do li propaganda.

mr

pre 5 godina

Филм који је неки приватник платио и снимио, и који ће гледати до максимум 100 хиљада људи у Србији, и од којих ће 99 хиљада чим напусти салу да заборави. Тако да палите испирачи мозга.

acca

pre 5 godina

(Дејан Маринковић, 04. april 2019 09:59)

A ti pises na cirilici i isao si sa Rusima u supermarket i sigurno se secas da je bas tog dana bila i neka akcija kupis jednu dobijes dve! Cini mi se bas tako bilo, rece mi ovaj albanac prevodilac!

miki

pre 5 godina

istina je da balkasnka medja film b produkcije i da ima malo propodagadne u pojedinim scenama mislim to cak nije ni propagadna vec samo malo preuvelicanih scena....

Ali koliko samo ima americkih filmova b produkcije i holivudske produkcije koji su klasicna propaganda o toj listi bi trebalo jedno 100 kometara da se stavi..!!!

Cinjenica da ministarstvo odbrane je jedan od finansjera holivuda sve govori, a njihovi filmovi su radjeni scenski i glumacki dobro i to je too....a nigde nisu zalazili u dubinu kako drustevenu ,politicku i kultorolosku ``neprijatelja`` u filmu, samo je poenta da se prikazu kao dobri momci , heroji, spasioci.... a ostali kao antiheroji, teroristi, zlocinci ...
I naravno takvi filmovi se prikazuju citavom svetu da jos malo iskrive sliku sveta u njihovu korist, a filmovi ``neprijatelja`` oni su ostavljeni tim zemljama na repertoaru uz kritiku zapadnih ambasadora , te se dolazi do zakljucka da se sve sto dolazi sa istoka je maligno i propaganda a sve sa zapada kako treba i mora biti, mada ovde prvenstveno mislim na SAD, evropski film je uvijek bio bolji od holibudskih, a danas nije ni tesko ,jer holivud pravi filmove za malu decu, odavno nema ozbiljnog filma!!!!

u ovo ne veruje ni Ilija Čvorović

pre 5 godina

Pa onda nek cenzurisu James Bond-a, Roki-a, Ramba-a i ostale britansko-americe filmove koje su za plitkoumne ljude, a da njih...
(crnac, 4. april 2019 09:27)

Pa za te filmove se i zna da su plitkoumni pa se i sami amerikanci i englezi podsmevaju njima, jer je snimljen veliki broj humorističkih filmova na tu temu. Ovde je poenta da se govori kako je to dokumentarni film sa kao nekom fikcijom ?! A ovo je čist je propagandni film ne za plitkoumne nego i za ispod toga

Doktor direktor

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi nisu gledali Rambo 1 gde se on bori kao ratni veteran protiv lokalnog šerifa i pola američke policije i vojske

neutralni felsh

pre 5 godina

Ne zna se da li je gore to što ovaj Kubura govori, komentari, ili što se sve to uopšte objavljuje. Bukvalno se 30 godina nismo pomerili od iste mitomanske priče prepune praznog hvalisanja i nekontrolisane mržnje. Ceo jedan život upropašten.
(Stevan, 04. april 2019 18:48)

skroz na skroz.

Vranja Asisi

pre 5 godina

> Mislio je da su nesto obecavali naivnim i glupim vladarima ove nesrecne zemlje

Molim da napises ko je kome sta obecao (i kada). Hvala.

Kalenda Maya

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Tako je. Jos se i Sveti Sava pre hiljadu godina borio protiv americkih botova. A pre njega i Rastko Nemanjic, pre nekih dve hiljade godina, isto tako protiv americkih botova.

Bob

pre 5 godina

Čuj "manje od američke propagande"! Pa više ne može! Može više samo kao Miloševićev Dnevnik na RTS, a posle njega "Dnevnikov dodatak".

Tako i ovo može više samo ako posle projekcije održe predavanje da gledaocima pojasne šta su gledali. Ili da objašnjavaju po kućama, od vrata do vrata, mislim od guše do guše.

veteran iz Kosovskih Junaka

pre 5 godina

Evo da vam ja kažem šta se tu stvarno desilo, jer sam bio tamo. Došli su Rusi, zauzeli su aerodrom to je tačno. Onda su došli britanski SAS-ovci i pošto Rusi nisu hteli da napuste aerodrom posle nekog vremena ovi su im isključili struju i vodu i Rusi su podvili rep i u tišini da niko ne primeti napistili Kosovo kao da ih nikad i nije bilo.
Vidim pominju neki ovde Ramba a zaboravkjaju da je Rambo čista fikcija a ovo bi trebalo da bude zasnovano na činjenicama. Pogledajte Apokalipsa Danas, Vod, Dobro Jutro Vijetname to su filmovi koji prikazuju realno stanje stvari a ne Rambo ili ova ruska bajka.

samobotovskekomentareobjavljujete

pre 5 godina

A to sto film nema veze sa istinom? Pustis dete da ga pogleda pa mu kasnije objasnis sta je stvarno bilo.

Baden Wirtemberg

pre 5 godina

Nedavno sam gledao film,sredovječni,proćelavi Rus,omanjeg rasta bezbrižno hoda Saharom i odjednom niotkuda iskoči polarni medvjed kojeg on zadavi golim rukama.

milan d

pre 5 godina

Pa ako te poruke nisu iznenadile znaci da si i sam to uvideo. Naseli ste na ruske igrarije i kome ce biti gore, Srbiji. Verovatno radite za ruske interese za lovu, protiv Srbije. Velike ste patriote.

Boris

pre 5 godina

Razlika između Ramba i ovog filma je što se Balkanska Međa reklamira kao film inspirisan istinitim događajima, i u tome je najveća propaganda. Film je obična bajka, nema skoro nikakve veze sa realnošću i stvarnom ruskom ulogom u tom ratu. Kao kad bi Rusi snimili film o Gagarinovom sletanju na Mesec ili Mars i uspešnom povratku kući.

Vjekoslav

pre 5 godina

Da je pravde svi bi Ruske filmove gledali i Ruske klasike citali ali smo zadojeni mrznjom i agresijom i iskrivljenom slikom sveta koju nam serviraju Ameri i Englezi.Kuburi svaka cast postaje mi ovom izjavom omiljeni glumac a ne kao Djuricko Sergej ili Karanovivka sto igraju sa Andjelinom i blate svoj narod gde god da stignu. Jeres.

Дејан Маринковић

pre 5 godina

Ако смем да и ја кажем нешто, ИМА НАС ЈОШ ЖИВИХ УЧЕСНИКА РАТА 1999. ФИЛМ САМ ГЛЕДАО И НИКАКВЕ ВЕЗЕ НЕМА СА СТВАРНИМ ДОГАЂАЈЕМ. ОД КОГА СУ РУСИ ЗАУЗЕЛИ СЛАТИНУ??? КОЈА ТАЈНА ОПЕРАЦИЈА???..... Па они су прво тражили албанца који говори руски да им помогне да купе храну у супермаркету у Приштини. Не да је филм "ПРОПАГАНДА" него вришти!!! Само ми није јасно што ако они лажу и измишљају, зашто им овај народ верује и подржава.

Što te biju ovi dobri ljudi

pre 5 godina

Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja.

aha

pre 5 godina

Zamena teza, uz mnogo galame.
Normalno je da u americkim filmovima ima americke propagande, ali NIJE NORMALNO da u srpskom filmu ima ruske propagande. Zahvaljujuci domacim “patriotama”, ispasce jos malo da su ovde ‘99 ratovali Rusi protiv NATO pakta, a nisu. Rusi su cutali, na celu sa Jeljcinom i Putinom, cutali i bolelo ih uvo za bombardovanje. A sada hoce da predstave kako su oni neki heroji tog rata.

Coco Bill

pre 5 godina

Ma razlika između Ramba i uopšte takvih američkih filmova je ta, jer znaš da je to bajka i glupost. Uostalom Ramba i takve filmove su karikirali i sami američki humoristički filmovi. Dok ovaj film, je ni manje ni više nego propagandna glupost pa ko se od Srba upeca, a izgleda da će se mnogi upecati

ajavasil

pre 5 godina

nemam ništa protiv filma, umetnosti, fikciji... a zašto neko ne napravi film o zločinima koji su Srbi i srpska policija napravili na Kosovu? Bilo bi lepo i lekovito...

Volim i ja vas - Slobodan Milošević

pre 5 godina

Neki kritičar je dao lošu kritiku filma a ovde kreću komentari mržnje prema celim narodima Velike Britanije a mnogi od njih su nam iskreno pomagali u oba svetska rata i ostavili živote u Srbiji. Neki obični Britanci nam pomažu i dan danas jer smo sirotinja ali mi ćemo da uzimamo njihovu pomoć i da ih mrzimo. Jel to normalno?

sef raje

pre 5 godina

Citam komentare i ne vjerujem, narode ne zasluzujete ni Djokovica, ni Jokica, ni Bikovica, ostale ljude necu ni pominjati. Srbi ce oprostiti i zlocine Albanaca, i Jasenovac, i Krajinu, i smrt banjaluckih beba i Handzar diviziju, i bombardovanja Nijemaca, saveznika i Nato pakta ali jednu stvar nikada a to je USPJEH sopstvenih ljudi

Stevan

pre 5 godina

Ne zna se da li je gore to što ovaj Kubura govori, komentari, ili što se sve to uopšte objavljuje. Bukvalno se 30 godina nismo pomerili od iste mitomanske priče prepune praznog hvalisanja i nekontrolisane mržnje. Ceo jedan život upropašten.

Rezident

pre 5 godina

Rambo sam osvoji ceo Vijetnam pa nikom ništa. Zapadni svet ga smatra klasikom. Sto bi sad ovo pravilo problem?
(AC/DC, 4. april 2019 09:00)

Dzabe si gledao Ramba ili bilo koji slican americki film kad nisi shvatio sustinu. SKORO DA NE POSTOJI americki film u kom se ne pljuje americka administracija i sistem kapitalistickih vrednosti.
Zasto je Rambo popizdeo jos u prvom delu? Koja je bila njegova poruka? Sa druge strane, Rusi uvek potenciraju ispravnost ruskog politickog sistema i nekakve kvazipravoslavne vrednosti. Svaka crkva je zlo, a Rusi je dizu u nebesa. Kad shvatite, svi cete progledati.

Sremac

pre 5 godina

U Američkim filmovima je Američka propaganda, što je razumljivo. Problem je u tome što se kroz SRPSKI film širi RUSKA propaganda, kako vam nije jasno?!

BATAJA

pre 5 godina

Sinoc smo pogledali film.napokon obradjena tema koja nas je poslednjih spajala ili delila.rat je rat.tesko je i pobednicima i gubitnicima.niko nije prosao ne povredjen.ima delova u filmu koji pokazuje i druge interese pojedinaca.nama je potrebno nesto ovako da makar malo ublazimo verovanje da nemamo prijatelje.u svakom ruskom filmu je patriotizam u prvom planu.politika je sah.a te poteze vuce neko ko sedi miljama daleko u foteljama.glumcima svaka cas i zelimo jos takvih filmova.hvala

ket

pre 5 godina

Osim Kuburine uloge, ovaj film je propast. Jeziv za gledanje, katastrofalna losa gluma nasih glumaca. Cista propaganda koju su Rusi uradili da se operu od olazka sa Kosova.. i to vidi svako ko je odgledao film, Tajms je to napisao sa punim pravom.

s.

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Biti engleski ili američki bot/špijun je društveno nepoželjno, međutim biti ruski bot/špijun je društveno poželjno.To su cenjeni ljudi, ruski špijuni.
"Nisu nas bombardovali."
Zato su nam radili sve drugo.
Zahvaljujući Engleskoj Niš je srpski, uprkos Rusiji.
Malo istorije nije na odmet.

mr

pre 5 godina

Филм који је неки приватник платио и снимио, и који ће гледати до максимум 100 хиљада људи у Србији, и од којих ће 99 хиљада чим напусти салу да заборави. Тако да палите испирачи мозга.

Majkl Džondar

pre 5 godina

Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja. (Što te biju ovi dobri ljudi, 04. april 2019 10:03)

Ne, nego nažalost punimo dvorane onih koji su nas bombardovali i njima kličemo. Znači bolje da nas biju, nego da nas ne diraju. To je tvoja reakcija.

Utin

pre 5 godina

Film je kopija filma 13 sati bengazi. Prica malo prilagodjena mestu i vremenu, ali generalno blaga kopija. Ona scena sa granatom kako pada je isto kopirana. Vidi se takodje da nije nas film, nema psovki i humora.

Goran

pre 5 godina

Da je pravde svi bi Ruske filmove gledali i Ruske klasike citali ali smo zadojeni mrznjom i agresijom i iskrivljenom slikom sveta koju nam serviraju Ameri i Englezi.Kuburi svaka cast postaje mi ovom izjavom omiljeni glumac a ne kao Djuricko Sergej ili Karanovivka sto igraju sa Andjelinom i blate svoj narod gde god da stignu. Jeres.
(Vjekoslav, 04. april 2019 09:43)

Rece nas Vjeko i isprati sina na rad za Svicu....

ogledalo naroda

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Ma važno je da su ruski botovi pravo žito, poznato još od 45

neutralni felsh

pre 5 godina

Ne zna se da li je gore to što ovaj Kubura govori, komentari, ili što se sve to uopšte objavljuje. Bukvalno se 30 godina nismo pomerili od iste mitomanske priče prepune praznog hvalisanja i nekontrolisane mržnje. Ceo jedan život upropašten.
(Stevan, 04. april 2019 18:48)

skroz na skroz.

CATAPA

pre 5 godina

Biti engleski ili američki bot/špijun je društveno nepoželjno, međutim biti ruski bot/špijun je društveno poželjno.To su cenjeni ljudi, ruski špijuni.
(s., 4. april 2019 13:00)
U istoriji Srbije kao "nezavisne" države NIKADA nije uhapšen NI JEDAN ruski špijun. Srbija je verovatno jedina zemlja na svetu u kojoj (očigledno) nema ruskih špijuna. Prosto je nezamislivo kako su Rusi napravili takav previd, kao da smo gubavi.

Naša vlast bi morala da uputi notu, zamolbu Putinu da pošalje makar jednog špijuna, sramota je. Razumem da svi oni radije idu u Britaniju i bolje destinacije, ali makar nekog početnika, pripravnika?

XXL

pre 5 godina

Eto, a kad amerikanci snime film o ratu u Vijetnamu amerikanci su uvek žrtve tog rata, a što pobiše 2,5 milona civila to je za njih samo kolateralna šteta jer su Oni podneli žrtvu 'oslobađajući' vijetnamce od - komunizma. Naravno to je veće zlo. Idiotluk.

u ovo ne veruje ni Ilija Čvorović

pre 5 godina

Pa onda nek cenzurisu James Bond-a, Roki-a, Ramba-a i ostale britansko-americe filmove koje su za plitkoumne ljude, a da njih...
(crnac, 4. april 2019 09:27)

Pa za te filmove se i zna da su plitkoumni pa se i sami amerikanci i englezi podsmevaju njima, jer je snimljen veliki broj humorističkih filmova na tu temu. Ovde je poenta da se govori kako je to dokumentarni film sa kao nekom fikcijom ?! A ovo je čist je propagandni film ne za plitkoumne nego i za ispod toga

partizan

pre 5 godina

Neki kritičar je dao lošu kritiku filma a ovde kreću komentari mržnje prema celim narodima Velike Britanije a mnogi od njih su nam iskreno pomagali u oba svetska rata i ostavili živote u Srbiji. Neki obični Britanci nam pomažu i dan danas jer smo sirotinja ali mi ćemo da uzimamo njihovu pomoć i da ih mrzimo. Jel to normalno?
(Volim i ja vas - Slobodan Milošević, 4. april 2019 10:24)
Narocito su nam pomogli 44-te kad su razvalili Beograd od bombardovanja i Podgoricu sravnili sa zemljom.

Goran

pre 5 godina

aca prica ko da je spiker u slobinom rts-u.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 4. april 2019 09:18)

Ajde kaži mi samo, šta je od svega ovog nabrojanog što je Gospodin Srećković izneo u svom stavu , neistina ? baš bih voleo da vidim tvoj odgovor...
Inače Slobe nema već odavno ,ali je izgleda još uvek živ u tvojoj glavi !

acca

pre 5 godina

Sunce ti poljubim koliko Dejana, Milana, Dragana, i ostalih srbendi potpisanih cirilicno i svi redom kriticari filma i Rusa uopste!

Pa jel se ovi botovi hrane u MC Donald'su!

Kalenda Maya

pre 5 godina

Definitivno, ovde ima mnogo Engleskih i Američkih botova. U svakom žitu ima kukolja. Poznato već hiljadama godimna.
(Rade, 4. april 2019 10:53)

Tako je. Jos se i Sveti Sava pre hiljadu godina borio protiv americkih botova. A pre njega i Rastko Nemanjic, pre nekih dve hiljade godina, isto tako protiv americkih botova.

dominus

pre 5 godina

neutralni felsh

Kapiram da ti Sloba nije odgovarao (izuzev izdaje RSK i davanjem Hrvatima vise nego sto zasluzuju, on uopste nije bio los drzavnik. druga je stvar sto si ti bio zavedem idejama tadasnje demokratske opozicije, pa ti on kao takav nije valjao a ovi jesu - rezultati su itekako vidljivi), ali hajde objasni sta to ovde Sreckovic pogresno prica?
Odmah da se ogradim u pogledu filma. Nisam gledao, ali imam nameru. Znam da je skoro ceo film fikcija, ali je bas u tome poenta. Istina je ovde najmanje bitna, jer koga prava istina zanima, shvatice da filmovi slicne sadrzine na zapadu imaju svoju ciljnu zonu i kreiranje stvarnosti, pa tako i ovaj.

crnac iz Medjedje

pre 5 godina

@Ameri snime kako su nas bombardovali i rezultati su na terenu više nego očigledni.Rusi su nas ostavili na cedilu,a mi sluđeni danas punimo dvorane oduševljeni KGB propagandom.Jedno je sigurno,Srbije tu nigde nema u oba slučaja. (Što te biju ovi dobri ljudi, 04. april 2019 10:03)

Ne, nego nažalost punimo dvorane onih koji su nas bombardovali i njima kličemo. Znači bolje da nas biju, nego da nas ne diraju. To je tvoja reakcija.
(Majkl Džondar, 4. april 2019 10:29)

Botino, ne izvrci! Covek je lepo rekao: "Rusi su nas ostavili na cedilu"! Nije rekao: "Rusi nas nisu dirali". Hoces neko pojasnjenje? Mislio je da su nesto obecavali naivnim i glupim vladarima ove nesrecne zemlje, uzeli sve sto im je trebalo, a onda izvukli guzice, kao i vekovima unazad! Nas je problem sto takvi kao ti nikada ne stignu do kraja neke istorijske knjige, a istoriju uce samo sa TV ekrana!

Nekoga ne dirati i ostaviti na cedilu nije isto!

Bob

pre 5 godina

Čuj "manje od američke propagande"! Pa više ne može! Može više samo kao Miloševićev Dnevnik na RTS, a posle njega "Dnevnikov dodatak".

Tako i ovo može više samo ako posle projekcije održe predavanje da gledaocima pojasne šta su gledali. Ili da objašnjavaju po kućama, od vrata do vrata, mislim od guše do guše.

Blek

pre 5 godina

Hollywood je jaci od svih atomskih bombi zajedno.
Hoces da stvoris jos kriminalaca - snimis Scarface, hoces da stvoris jos policajaca - snimis seriju Miami Vice, Hoces da pojacas regrutaciju - snimis Rambo i Top Gun, Hoces da ocrnis neku naciju - snimis niz filmova gde su Srbi glavni negativci..

nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu

pre 5 godina

šta tačno nije istina?
da su albanci narkodileri?
da su pucali na autobuse? pa to su radili i posle 2000-te!
da je nato izbegao sukob sa rusima na aerodromu, odbijanjem komande?
da su odsecali glave srbima?
da su ubijali sveštenike?
da su teroristi?
da su rusi zauzeli aerodrom i iznenadili NATO?
da su vadili organe? pa to sada rade i svom narodu u Prištini zar ne?
a ako vam smeta umetnički deo filma onda niste za umetnost, gledajte fudbal.
iako je film lišen umetnosti zbog nedostatka talenta! ali vama i lepa sela nisu dobar film iako je maestralna gluma

Bronhitis

pre 5 godina

Ako neko želi jedan nepristrasan film u kome su i medju Srbima i medju Albancima prikazani i oliši i divni ljudi, u kojima ne postoji kvalitativno poredjenje naroda neg gleda film ,,Medeni mesec'' Gorana Paskaljevića. To je film, a ako je u ratu samo jedna strana prikazana kao zločinačka i divljačka, a druga strana kao nevina, i to sve bez obzira na zvanilčan spisak žrtava civila, ona je taj film ništa drugo do li propaganda.

acca

pre 5 godina

(Дејан Маринковић, 04. april 2019 09:59)

A ti pises na cirilici i isao si sa Rusima u supermarket i sigurno se secas da je bas tog dana bila i neka akcija kupis jednu dobijes dve! Cini mi se bas tako bilo, rece mi ovaj albanac prevodilac!

DAVOR

pre 5 godina

U americkim "propagandnim" ratnim filmovima uvek ima pokvarenih i korumpiranih njihovih politicara ili generala. Tako su i u ovom "propagandmom" ruskom filmu mogli u scenriju napisati takvu ulogu za onog politicara ili generala koji je naredio sramno povlacenje sa Slatine. A to je barem po svedocenju Bikovica samo Putin kao pripadnik KGB-a i organizator ove akcije ruske vojske.

Millennium

pre 5 godina

Vrhunac anglosaksonskog imperijalističkog cinizma. Oduvek sam govorio da nam je potreban ovakav film. Crno-belo viđenje stvari, mi dobri, oni zli, i pucačina za sve pare. Samo ovakav film smo trebali mi da snimimo. I o Košarama, Paštriku, obaranju F-117.. Samo što mi sklanjamo izložbu da se NATO generali ne bi uvredili.

Show

pre 5 godina

Film je ok. Zao mi je sto ga nije nasa drzava finansirala vec uzasne projekte tipa "Srpski film".

Snimite barem film o Kosarama ili o zaboravljenom Andjelu Slobodanu Stojanovicu.

https://dvaujedan.wordpress.com/2017/07/08/zaboravljenom-andelu-slobodanu-stojanovicu/amp/?__twitter_impression=true

Oliver

pre 5 godina

Rusi su se konacno opametili i shvatili pravila igre u modernom svetu. Amerikanci intervenisu u Iraku,Avganistanu i Siriji,Rusi intervenisu u Siriji,Ukrajini i Venecueli. Amerikanci otcepe Kosovo,Rusi otcepe Krim. Amerikanci se umesaju u ruske izbore 2011. preko zloglasne Hilari Klinton,Putin pamti pa vrati 2016. objavljivanjem kompromitujucih mejlova Hilari i tako pomogne Trampu. Amerikanci snimaju filmove u kojima su Srbi zlocinci(Andjelina Dzoli),Rusi snime film u kojem su Srbi dobri momci. Naravoucenije i za politiku i za obican zivot: Radi sve isto sto i tvoj neprijatelj!!

Doktor direktor

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi nisu gledali Rambo 1 gde se on bori kao ratni veteran protiv lokalnog šerifa i pola američke policije i vojske

tiket

pre 5 godina

U prvom delu Rambo ratuje protiv americke nacionalne garde.
(Rusofili kadar nevera, 04. april 2019 15:48) Možda je to razlog zašto je to jedini deo iz tog serijala, koji vredi.

milence

pre 5 godina

e pa njima je dozvoljeno a nama nije. Mi ako zinemo odmah vici zasto smo zinuli a nista nismo rekli. Plase se da nenkazemo i odmah po labrnji. A oni mogu i smeju sta hoce jer su faktor. Mi nismo. Mi i kad idemo u toalet moramo da pitamo njih, kao redov u vojsci.

Vladimir

pre 5 godina

"Lov u Bosni"sa Ricardom Girom u glavnoj ulozi, isto je ispirisan istinitim dogadjajem.Pa, neka pogledaju ovi sto pljuju ovaj film...

samobotovskekomentareobjavljujete

pre 5 godina

A to sto film nema veze sa istinom? Pustis dete da ga pogleda pa mu kasnije objasnis sta je stvarno bilo.

Rusofili kadar nevera

pre 5 godina

@Hoces da pojacas regrutaciju - snimis Rambo i Top Gun,
(Blek, 4. april 2019 10:13)

U prvom delu Rambo ratuje protiv americke nacionalne garde.

Baden Wirtemberg

pre 5 godina

Nedavno sam gledao film,sredovječni,proćelavi Rus,omanjeg rasta bezbrižno hoda Saharom i odjednom niotkuda iskoči polarni medvjed kojeg on zadavi golim rukama.

veteran iz Kosovskih Junaka

pre 5 godina

Evo da vam ja kažem šta se tu stvarno desilo, jer sam bio tamo. Došli su Rusi, zauzeli su aerodrom to je tačno. Onda su došli britanski SAS-ovci i pošto Rusi nisu hteli da napuste aerodrom posle nekog vremena ovi su im isključili struju i vodu i Rusi su podvili rep i u tišini da niko ne primeti napistili Kosovo kao da ih nikad i nije bilo.
Vidim pominju neki ovde Ramba a zaboravkjaju da je Rambo čista fikcija a ovo bi trebalo da bude zasnovano na činjenicama. Pogledajte Apokalipsa Danas, Vod, Dobro Jutro Vijetname to su filmovi koji prikazuju realno stanje stvari a ne Rambo ili ova ruska bajka.

čika Pera

pre 5 godina

(aha, 04. april 2019 10:58)

Film je ruski, snimljen ruskim novcem.
Čekam da država Srbija finansira srpski film o stradanjima na Kosovu '99.

Vranja Asisi

pre 5 godina

> Mislio je da su nesto obecavali naivnim i glupim vladarima ove nesrecne zemlje

Molim da napises ko je kome sta obecao (i kada). Hvala.

crni talas

pre 5 godina

Vidim da ovde mnogi nisu gledali Rambo 1 gde se on bori kao ratni veteran protiv lokalnog šerifa i pola američke policije i vojske(Doktor direktor, 04. april 2019 13:20)Nije u pitanju vojska već nacionalna garda, slabo obučeni rezervisti. Taj prvi deo je odličan akcioni film i na žalost jedino što ga povezuje sa nastavcima je naziv i glavni glumac.

miki

pre 5 godina

istina je da balkasnka medja film b produkcije i da ima malo propodagadne u pojedinim scenama mislim to cak nije ni propagadna vec samo malo preuvelicanih scena....

Ali koliko samo ima americkih filmova b produkcije i holivudske produkcije koji su klasicna propaganda o toj listi bi trebalo jedno 100 kometara da se stavi..!!!

Cinjenica da ministarstvo odbrane je jedan od finansjera holivuda sve govori, a njihovi filmovi su radjeni scenski i glumacki dobro i to je too....a nigde nisu zalazili u dubinu kako drustevenu ,politicku i kultorolosku ``neprijatelja`` u filmu, samo je poenta da se prikazu kao dobri momci , heroji, spasioci.... a ostali kao antiheroji, teroristi, zlocinci ...
I naravno takvi filmovi se prikazuju citavom svetu da jos malo iskrive sliku sveta u njihovu korist, a filmovi ``neprijatelja`` oni su ostavljeni tim zemljama na repertoaru uz kritiku zapadnih ambasadora , te se dolazi do zakljucka da se sve sto dolazi sa istoka je maligno i propaganda a sve sa zapada kako treba i mora biti, mada ovde prvenstveno mislim na SAD, evropski film je uvijek bio bolji od holibudskih, a danas nije ni tesko ,jer holivud pravi filmove za malu decu, odavno nema ozbiljnog filma!!!!

dimitor gradina

pre 5 godina

Nisu nam Englezi večiti neprijatelji,nego njihovi interesi koji su uvek suprotni od naših, sem u par slučajeva kad smo im dobro poslužili, a posle se vratili na staro. O simpatiji običnog sveta prema srpskom narodu upečatljivo nam govore engleske (i britanske, naravno)bolničarke u prvom svetskom ratu koje su dobrovoljno došle da pomognu našem narodu i vojsci. Kao i uvek, treba razlikovati političku elitu od običnog sveta. Engleska politička elita prezire i svoj narod (vidite ovaj cirkus od bregzita, gde se engleski parlament ruga feferendumu sopstvenog naroda), kamo li neće "tamo neki divlji balkanski".