Aktuelno

Ponedeljak, 13.04.2015.

14:38

"Ulje kanabisa da, ali pod farmaceutskom kontrolom"

Izvor: Tanjug

"Ulje kanabisa da, ali pod farmaceutskom kontrolom" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Aleksandar Mladenovic

pre 10 godina

A za nekolikoo godina kada i ova buka i galama(verovatno DOBRO placena), oko famoznog ulja prestane, pacijenti koji prežive i novi trca će za sledecim čudesnim lekom: kosticama od kajsije, graviolom, laetrilom, sodom bikarbonom...
A danasnji vatreni predstavnici raznih udruzenja za promociju marihuane, ce spokojno da prebroje novcanice.

Epur si muove !

pre 10 godina

Pogledajte video Denisa Hila , koji se izlecio uljem od kanabisa !

On je biohemicar i istrazivac iz oblasti borbe protiv raka !
-Imao je rak Prostate, 4. stadijum , znaci digli ruke od njega !
Za 3 meseca se rak drasticno smanjio, a za 6 meseci "nestao" iz organizma !
( https://www.youtube.com/watch?v=KlXgy_eerVk )

Sashka

pre 10 godina

Srbija nikad nece biti dobro mesto za zivot! Pomenutoj doktortki mogu samo da napisem - sram te bilo! Sada vec I ptice na grani znaju da ulje kanabisa zaista pomaze ne samo kod karcinoma vec i kod mongih drugih bolesti. Zna i ona ali sigurno Ima neki " dobar" razlog da tu legalizaciju opstruira.

mafija

pre 10 godina

Moja firma je skoro dve godine uvozila proizvode od konoplje, ukljucujuci ulje, koji imaju THC manje od 10ppm. Ukratko, kolicina THC je toliko mala da se radi o potpuno bezbednim proizvodima koje mozete davati i deci. Konopja je najkvalitetniji izvor proteina, pored svih drugih kvaliteta koje ima.
Elem, od pre nekoh mesec dana ne mozete vise uvesti ni gram proizvoda od konoplje. Napominjem da se radi o proizvodima od cveta konolje koji imaju potpuno bezbednu kolicinu THC. Prosto neverovatno, ali budite uvereni da je Srbija danas jedina drzava u Evropi u kojoj nema proteina konoplje u prahu, semena konoplje i ulja konoplje. Da sve bude gore, a to takodje govori o karakteru nase drzave, ne postoji nista zvanicno, napismeno. Drzava vam samo "savetuje" preko speditera koje drzi pod kontrolom da ne talasate. Ko stoji iza ovoga, koja mafija, a neka sigurno jeste, neka kazu oni upuceniji od mene.
Meni je licno najzalosnije saznanje da u ovoj drzavi ne mozete nista da planirate, planiranje biznisa je prakticno nemoguce jer nikada ne znate u kakvoj cete se zemlji probuditi.

Sinisa Milosevic

pre 10 godina

Doktorko, evo ti moj kancer pa se leci sa tvojim otrovima (citostaticima). Vidi, molim te, B12 ostetio jetru, a to sto je meni jetra plava od tvojih otrova, nema veze. Dobijas pare od farmaceutskih kuca, priznaj, a posle, kada tvoj neko oboli, onda ces ispod zita da mu preporucis kanabis.Ko te tu postavio, njega leci tvojim metodama.

Vlada

pre 10 godina

'...Pusenjem se sagorevaju kanabinoidi kojih ima malo(jer se puse listovi kanabisa)'

'Idite za pocetak na nas zvanican web sajt organizacije IRKA koja se zalaze za legalizaciju'
(@aj` zdravo, 14. april 2015 13:31)

Ma jel' moguće da si ti iz IRKE a da ovoliko nemaš pojma? To su možda tvoji tupavi drugovi u drugom srednje pušili listove jer su mislili da se tako radi, ali ako ćeš da savetuješ ozbiljno bolesne ljude i da se boriš za njihova prava, valjda treba da odvojiš barem 5 minuta i da se informišeš o temi.

Zeo

pre 10 godina

Koliko su lekari udaljeni od pacijenata... Kljukaju te raznom hemijom, nisu imuni na kintu, svaki drugi je u nekom gadnom ego tripu... Meni ovo lici na najobicnije cuvanje ledja farmaceutskoj industriji. Dovoljno je pogledati istoriju koriscenja konoplje u raznim industrijama, procitati malo o Henri Fordu, a tek o potencijalu konoplja u drvoj indutriji,...

@aj` zdravo

pre 10 godina

@aj` zdravo , niste u pravu. upravo je THC, i mnogi drugi kanabinoidi kojih ima u biljci kanabisu lek protiv kancera, jer unistavaju kancer. I to nema veze sa THC-om koji se udise pusenjem marihuane. Pusenjem se sagorevaju kanabinoidi kojih ima malo(jer se puse listovi kanabisa), i to na T visim od 200C, a proizvodnjom ulja-smole kanabisa, potrebni su vam cvetovi kanabisa, koji se potapaju u odredjeni rastvarac, zatim se to procedi pa dobijena tecnost kuva na T nizoj od 140C da se ne bi lekoviti kanabinoidi razgradili i tako izgubila potentnost proizvedenog ulja. Na kraju ostane gusta smola koja je takozvano ulje, a zapravo je gusce od meda. U pocetku se koriste doze manje od zrna pirinca 3x dnevno (cistog ulja kanabisa), posle se povecavaju. To je zbog adaptacije organizma. Uz to naravno ide i poseban rezim ishrane.Ne mozete jesti gluposti i leciti se od ozbiljnih najtezih i opakih bolesti...
Idite za pocetak na nas zvanican web sajt organizacije IRKA koja se zalaze za legalizaciju, a posle potrazite na internetu informacije o lekovitosti kanabinoida i kako unistavaju celije kancera... Ima puno o tome, samo treba da trazite. Potrazite i snimke Rick-a Simpson-a na youtub-u, koji je iz Kanade odselio u Holandiju, on je najpoznatiji-medju prvima, po proizvodnji ovog ulja...

Hypatia-NS

pre 10 godina

Podrska udruzenju Lekalizacija . Kad su u glavnom gradu Amerike legalizovali marihuanu cak i u rekreativne svrhe ne znam sta se ovde neki prave pametni.

pacijentkinja

pre 10 godina

Da se nadovezem na svoj prethodni komentar...

I poenta one moje dodatne price je sledeca - na pitanje članova porodice cenjenoj doktorki "da li bi koristilo da ga odvedu tamo", ona je rekla "što da ne, ne može da škodi".
Dakle, ne moze da skodi da ga vucaraju po čukama onako bolesnog kada mu to moze samo odmoći, i to u sred leta kada piči sunce (a zna se da operisani od tumora mozga moraju izbegavati jako sunce i ne smeju se sunčati), a ulje kanabisa škodi...
E moja doktorka, gde će vam duša... Za ulje kanabisa mislim.
Religija je samo placebo, to verujem znate i vi...

mozak

pre 10 godina

Jos nesto da kažem,moram,jer se sećam ovoga kao velike gluposti i ne mogu da zaboravim.
Cenjena doktorka toliko zadrto propagira-zalaže se protiv ovog leka za mnoge bolesne od raka,a naročito tumora mozga(da se iskreno bojim da ce ona jedna jedina i doprineti tome da se ovaj lek ne legalizuje kod nas-ima tu moc,moze joj se),što je zaista strašno za nas bolesne od opakih bolesti,a sa druge strane znam licno pricu jednog mladica sa tumorom u mozgu,koji nema srece u porodici,jer neki clanovi porodice su kao neki vid "pomoci" njemu videli(iz svog sujeverja)u tome da ga vode u Grcku i to u neke čuke u neki udaljeni manastir,da mu navodno tamo pomognu mošti nekog sveca...
Ne bi to bilo nista strasno sa tačke mog gledišta i zdravog razuma, da on jadan decko već nema velikih problema sa hodanjem jer ima veci gradus tumora(napao je t.već neke važne centre).Dakle, takvog pacijenta izlagati tako teskom putu je van svake pameti,i to kao lekar olako "dozvoliti".
...

aj` zdravo

pre 10 godina

hm,ovo je zaista veoma skakljiva tema..pa opet,mene da se pita ja bih odobrio makar testiranje,svesti thc na 1%,pa ako ne deluje onda se radi o necem drugom..znam,sad cete reci a sta ako deluje,e,onda ne znam,ima ko prima platu za to..

ljuba

pre 10 godina

Treba ljudima pomoci,pa nismo valjda blesavi da ih trujemo sa necim sto ne valja...mislim da je prema mnogim studijama o kanabisu moguce na ovaj nacin pomoci bolesnima.Uvek sam za to da postoji lek,u prirodi,nemoguce je da ga nema.A,ako je ovo jedan "od lekova" ,nemojte se suzdrzavati,dajte da se proba.

v

pre 10 godina

"Svedoci smo koliki je problem napravio vitamin B12, koji su pacijenti uzimali uporedo sa hemioterapijom..."

bitno da hemoterapija nije napravila problema...

da nam je neprijatno.

pre 10 godina

koliko je ovo poremećen sistem vrednosti to je neverovatno. Medicinski je dokazano da marihuana pomaže podnošenju (a negde i lečenju) gomile bolesti, od multiple skleroze do raka a za najobičnije ulje (koje niko ni ne koristi da se naduva) prolaze tri puta veću proceduru nego za hranu koju jedemo svakodnevno. "Može da bude loša marihuana" pa, cigare su 100% loše, nemaju ništa lekovito, po broju pušača smo među prvima u svetu a po broju umrlih od raka pluća prvi u Evropi (gde su lekari najučestaliji pušači) pa ne vidim da se nešto lomite oko zabrane cigara.
Sve te matore dede koje su nakupili u stručnu grupu a koji su knjigu iz medicine pipnuli poslednji put kada je Tito bio živ bih motkom tukao kad se protive i odveo ih kod svakog pacijenta da im lično objasne zašto neće da im umanje bolove od tolike brige za njihovo zdravlje.
Opet su i Nemačka i Holandija i Češka i sve normalne, razvijene zemlje lude samo smo mi pametni, zato nam toliko dobro ide

rex

pre 10 godina

ne leci to nista, nego ljudi jednostavno treba da kazu brate pa sta ako ljudi vole da se urade od trave, bolje nego alkohol, a cela nacija se razvaljuje od alkohola i sad ga mi drvimo za travu

A-teist

pre 10 godina

Osobo M,vi ste totalno ne informisani!!!.,pa zasto uopste i komentarisete nesto o cemu pojma nemate!?,u doba interneta vi niste nasli za shodno da se bar malo informisete,a ovamo pocinjete recenicu sa "ja mislim"...strasno!

TMJ

pre 10 godina

Studije postoje. Zasto mora da postoji fabrika u Srbiji? Zasto ne bismo uvozili ulje iz onih zemalja gde je proces proizvodnje vec standardizovan?

Ivan

pre 10 godina

Ne radi se samo o raku. Radi se o bolovima i mnogim drugim poteškoćama bolesnih ljudi. Uvedite isti sistem kao što imaju u Americi i da stavimo i to iza sebe. Nije to nikakav bauk.

Vas sam pacijent, ali...

pre 10 godina

Postovana doktorko gresite! Pronadjite naucne studije, one postoje! Ljudi su izlecili leukemije, tumore mozga svojoj deci, i razne druge tumore/kancere - bas uljem kanabisa. Nije potrebna nikakva specijalna fabrika za proizvodnju ovog ulja, mada bi dobro dosla ovlascena laboratorija radi kontrole aktivnih supstanci u proizvedenom ulju, jer je ulje proizvedeno iz same biljke zapravo celovito kao lek, i potrebno je znati da li je ulje potentno tj. sa sto vise kanabinoida. Ne moze se odvajati ni jedan sastojak iz ove biljke i praviti neki sinteticki fabricki lek, jer je njena dobijena smola-ulje koja sadrzi razne vrste kanabinoida celoviti lek.
Verujem ljudima koji su se izlecili na ovaj nacin, vise nego vama doktorka, iako vas cenim zbog toga sto ste strucni zbog onoga sto vi znate da radite - operisete i lecite tumore mozga i razne tumore CNS-a i slicno, ali na nacin koji to zapadna-klasicna medicina dozvoljava.
Hocete li bar iskreno priznati koje su stete hemoterapije po bolesnike? Licno poznajem lekare koji su apsolutno protiv hemoterapije kao metode lecenja, jer koliko god da "koristi" nanosi i ogromnu i nepopravljivu stetu.
Vi ste zdravi, sto neko ovde rece, pa je vama lako da tako mislite, ali pomislite makar malo i raspitajte se vise o lecenju ovim uljem. Nemojte biti dosledni svojim predrasudama ili ukorenjenim i mozda cak i prevazidjenim metodama.
Pokusajte da spojite moderno i alternativno.

S

pre 10 godina

Gospodja je notorni nepoznavalac teme.
Jednom sam pricao sa njom o ovoj temi. Kako sam izustio da je moguca leglicazija, odmah me je ljutito prekinula i rekla da nece biti nista od te prica. Nisam uspeo da joj kazem ni dve recenice, a ona je odmah besno odreagovala.. Ostao sam u soku..
Inace, student medicine sam i stvarno sam se nacitao istrazivanja i nagledao klipova po netu o ulju koje stvarno pomaze.. A zena ni da cuje..
Ogranicena i zdrta..
A takvu su obicno hirurzi.. Samo bi da vade nesto napolje..

pet asa

pre 10 godina

Molim redakciju da objavi odgovor mene kao bolesnika.

Češka i još nekoliko zemalja Evropske unije.
Super-razvijeni Izrael.
20 američkih saveznih država i očekuje se porast ovog broja u skorije vreme.
To su neke od zemalja u kojima je kanabis legalizovan u medicinske svrhe.
Znam da su ovo sve zemlje sa loše razvijenim zdravstvenim sistemima i da je naš zdravstveni sistem superioran, ali i pored toga apelujem na gospođu lekarku da ne diskredituje svoju struku i da ne izlazi sa podacima da nema dokaza o lekovitosti kanabisa.
Ja imam Kronovu bolest i pored brojnih svedeočenja o sjajnim efektima na moju bolest, postoji više relevantnih kliničkih studija, recimo studija Meir medicinskog centra u Izraelu ili zajednička studija univerziteta u Gracu i Minhenu.

Ako gospođa doktorka i gospoda iz komisije ne znaju engleski, nije problem da im prevedemo. Mnogo više studija je o uticaju na rak i pre nekoliko dana je do nas došla vest da je Američki nacionalni institut izdao izveštaj u kome priznaje zdravstvenu korist od marihuane i upravo je spomenuto istraživanje po kom kanabis ubija ćelije nekih tumora mozga. Američki nacionalni institut sprovede istraživanje i to nije relevantno?

Postoje istraživanja i za Multiple sklerozu, terapiju bola i još mnogo bolesti. Ko želi, naći će vrlo lako.

Još jednom molim doktorku iz teksta: ne izlazite u javnost sa neistinama, vaše reči imaju veliku težinu. Bar se informišite, verujem da imate časne namere. Nekima je ovo jedina nada.

Miša, Bgd

pre 10 godina

Zemlja u kojoj doktori, mediji, javnosti, itd. kažu da su hidrogenizovane i interesterifikovane (za koje 90% nije ni čulo) masti zdrave, u startu nema prava da sama donosi zaključke. Treba da se pomiri sa svojim neznanjem i gleda šta razvijenije zemlje rade. Pa i po pitanju kanabisa, mada ima 1000 većih zabluda kojih se još držimo (kao retki u svetu). Sem toga, morfijum je legalan?

Dejan

pre 10 godina

Nema naucnih dokaza???
Pa ne mora nauka sve da dokaze, postoji nesto sto se zove praksa, iskustvo - empirija.
Npr. - rekonekcija - kao grana alterantivne medicine je priznata u vecini zemalja, cak i kod nas (poput homeopatije, kiropraktike, akupunkture i sl.) a sam pronalazac rekonekcije Erik Perl kaze da ne ume da je naucno objasni. Ali je empirijski pokazao na brojnim pacijentima u zvanicnim bonicama da deluje.
A mnogo je empirijskijh dokaza da je ulje kanabisa pomoglo ljudima i zato ga treba legalizovati.
P.S.
Podsetio bih svojevremeno na Zdenka Domancica, slovenca koji je pocetkom 80tih poceo da leci ljude bioenergijom. Prvo su htele nase vlasti da ga hapse ali kako je bio vrlo popularan, zagrebacka klinika Rebro ga je "izazvala" da pod njihovim nadzorom pokaze delovanje bioenergije nad bolesnicima na klinici - hteli su tako javno da ga raskrinkaju jer "nije bilo naucnog dokaza za bioenergiju".
I tada je on sa uspehom od 80% izlecio ili poboljsao stanje pacijenata. I morali su svi doktori tad da ucute, iako nije bilo naucnog dokaza, postojao je empirijski dokaz uspesnosti Zdenkove bioenergije.

Zoran

pre 10 godina

Ja koliko znam iz iskustva kad god pomenem pedijatru da imamo baku koja iz sela može da pošalje provereno efikasne prirodne čajeve protiv kašlja i ostalih respiratornih boljki, ona me podrugljivo pogleda uz opasku "Ja sam vam preporučila šta treba da uzmete a vi ako hoćete da se igrate sa zdravljem vašeg deteta samo izvolite". A kada je zamolim da mi napiše na cedulji ime preporučenog preparata, nivo neljubaznosti skoči na kvadrat. Kao da hoće da mi kaže "Jeste pa da me posle provlačite po novinama!"

Dakle lekari imaju pravo da budu za ili protiv legalizacije kanabisa u medicinske svrhe ali bi ove koji su kategorično protiv bi trebalo malo staviti pod lupu i videti da li tu eventualno ne postoje finansijske veze sa farmaceutskom industrijom.

Kanabis nije svemoguć i to uostalom niko i ne tvrdi ali da je u mnogim slučajevima delotvoran, to samo zlonamerne osobe mogu da osporavaju.

sensei

pre 10 godina

Svaki tzv lek kad bi popio više ubio bi te, ne znam od ovih duvača po kraju da je iko umro. Što ne zabrane mast i šećer? Toliko o modernim liberalnim društvima koliko i o farmaciji, biznisu kao i svakom drugom današnjem

M

pre 10 godina

Smatram da su te priče o lekovitosti marihuane obično sviranje pilićima, i da iza toga stoji neka interesna grupa koja bi htela da legalizuje gajenje marihuane na mala vrata, pod parolom da se sve to, navodno, radi u medicinske svrhe. Treba biti lakoverni detlić, pa poverovati u takve nebuloze.

dragan

pre 10 godina

Ako gospodja ne zna za dokaze neka ode kod ljudi koji su se izlecili pa neka porazgovara s njima i uveri se svojim ocima a ne onim sto propagira famaceutska mafija,koja bi volela da svi misle njihovim glavama...!!!

dragan

pre 10 godina

Ako gospodja ne zna za dokaze neka ode kod ljudi koji su se izlecili pa neka porazgovara s njima i uveri se svojim ocima a ne onim sto propagira famaceutska mafija,koja bi volela da svi misle njihovim glavama...!!!

sensei

pre 10 godina

Svaki tzv lek kad bi popio više ubio bi te, ne znam od ovih duvača po kraju da je iko umro. Što ne zabrane mast i šećer? Toliko o modernim liberalnim društvima koliko i o farmaciji, biznisu kao i svakom drugom današnjem

S

pre 10 godina

Gospodja je notorni nepoznavalac teme.
Jednom sam pricao sa njom o ovoj temi. Kako sam izustio da je moguca leglicazija, odmah me je ljutito prekinula i rekla da nece biti nista od te prica. Nisam uspeo da joj kazem ni dve recenice, a ona je odmah besno odreagovala.. Ostao sam u soku..
Inace, student medicine sam i stvarno sam se nacitao istrazivanja i nagledao klipova po netu o ulju koje stvarno pomaze.. A zena ni da cuje..
Ogranicena i zdrta..
A takvu su obicno hirurzi.. Samo bi da vade nesto napolje..

pet asa

pre 10 godina

Molim redakciju da objavi odgovor mene kao bolesnika.

Češka i još nekoliko zemalja Evropske unije.
Super-razvijeni Izrael.
20 američkih saveznih država i očekuje se porast ovog broja u skorije vreme.
To su neke od zemalja u kojima je kanabis legalizovan u medicinske svrhe.
Znam da su ovo sve zemlje sa loše razvijenim zdravstvenim sistemima i da je naš zdravstveni sistem superioran, ali i pored toga apelujem na gospođu lekarku da ne diskredituje svoju struku i da ne izlazi sa podacima da nema dokaza o lekovitosti kanabisa.
Ja imam Kronovu bolest i pored brojnih svedeočenja o sjajnim efektima na moju bolest, postoji više relevantnih kliničkih studija, recimo studija Meir medicinskog centra u Izraelu ili zajednička studija univerziteta u Gracu i Minhenu.

Ako gospođa doktorka i gospoda iz komisije ne znaju engleski, nije problem da im prevedemo. Mnogo više studija je o uticaju na rak i pre nekoliko dana je do nas došla vest da je Američki nacionalni institut izdao izveštaj u kome priznaje zdravstvenu korist od marihuane i upravo je spomenuto istraživanje po kom kanabis ubija ćelije nekih tumora mozga. Američki nacionalni institut sprovede istraživanje i to nije relevantno?

Postoje istraživanja i za Multiple sklerozu, terapiju bola i još mnogo bolesti. Ko želi, naći će vrlo lako.

Još jednom molim doktorku iz teksta: ne izlazite u javnost sa neistinama, vaše reči imaju veliku težinu. Bar se informišite, verujem da imate časne namere. Nekima je ovo jedina nada.

da nam je neprijatno.

pre 10 godina

koliko je ovo poremećen sistem vrednosti to je neverovatno. Medicinski je dokazano da marihuana pomaže podnošenju (a negde i lečenju) gomile bolesti, od multiple skleroze do raka a za najobičnije ulje (koje niko ni ne koristi da se naduva) prolaze tri puta veću proceduru nego za hranu koju jedemo svakodnevno. "Može da bude loša marihuana" pa, cigare su 100% loše, nemaju ništa lekovito, po broju pušača smo među prvima u svetu a po broju umrlih od raka pluća prvi u Evropi (gde su lekari najučestaliji pušači) pa ne vidim da se nešto lomite oko zabrane cigara.
Sve te matore dede koje su nakupili u stručnu grupu a koji su knjigu iz medicine pipnuli poslednji put kada je Tito bio živ bih motkom tukao kad se protive i odveo ih kod svakog pacijenta da im lično objasne zašto neće da im umanje bolove od tolike brige za njihovo zdravlje.
Opet su i Nemačka i Holandija i Češka i sve normalne, razvijene zemlje lude samo smo mi pametni, zato nam toliko dobro ide

v

pre 10 godina

"Svedoci smo koliki je problem napravio vitamin B12, koji su pacijenti uzimali uporedo sa hemioterapijom..."

bitno da hemoterapija nije napravila problema...

Vas sam pacijent, ali...

pre 10 godina

Postovana doktorko gresite! Pronadjite naucne studije, one postoje! Ljudi su izlecili leukemije, tumore mozga svojoj deci, i razne druge tumore/kancere - bas uljem kanabisa. Nije potrebna nikakva specijalna fabrika za proizvodnju ovog ulja, mada bi dobro dosla ovlascena laboratorija radi kontrole aktivnih supstanci u proizvedenom ulju, jer je ulje proizvedeno iz same biljke zapravo celovito kao lek, i potrebno je znati da li je ulje potentno tj. sa sto vise kanabinoida. Ne moze se odvajati ni jedan sastojak iz ove biljke i praviti neki sinteticki fabricki lek, jer je njena dobijena smola-ulje koja sadrzi razne vrste kanabinoida celoviti lek.
Verujem ljudima koji su se izlecili na ovaj nacin, vise nego vama doktorka, iako vas cenim zbog toga sto ste strucni zbog onoga sto vi znate da radite - operisete i lecite tumore mozga i razne tumore CNS-a i slicno, ali na nacin koji to zapadna-klasicna medicina dozvoljava.
Hocete li bar iskreno priznati koje su stete hemoterapije po bolesnike? Licno poznajem lekare koji su apsolutno protiv hemoterapije kao metode lecenja, jer koliko god da "koristi" nanosi i ogromnu i nepopravljivu stetu.
Vi ste zdravi, sto neko ovde rece, pa je vama lako da tako mislite, ali pomislite makar malo i raspitajte se vise o lecenju ovim uljem. Nemojte biti dosledni svojim predrasudama ili ukorenjenim i mozda cak i prevazidjenim metodama.
Pokusajte da spojite moderno i alternativno.

Zoran

pre 10 godina

Ja koliko znam iz iskustva kad god pomenem pedijatru da imamo baku koja iz sela može da pošalje provereno efikasne prirodne čajeve protiv kašlja i ostalih respiratornih boljki, ona me podrugljivo pogleda uz opasku "Ja sam vam preporučila šta treba da uzmete a vi ako hoćete da se igrate sa zdravljem vašeg deteta samo izvolite". A kada je zamolim da mi napiše na cedulji ime preporučenog preparata, nivo neljubaznosti skoči na kvadrat. Kao da hoće da mi kaže "Jeste pa da me posle provlačite po novinama!"

Dakle lekari imaju pravo da budu za ili protiv legalizacije kanabisa u medicinske svrhe ali bi ove koji su kategorično protiv bi trebalo malo staviti pod lupu i videti da li tu eventualno ne postoje finansijske veze sa farmaceutskom industrijom.

Kanabis nije svemoguć i to uostalom niko i ne tvrdi ali da je u mnogim slučajevima delotvoran, to samo zlonamerne osobe mogu da osporavaju.

Dejan

pre 10 godina

Nema naucnih dokaza???
Pa ne mora nauka sve da dokaze, postoji nesto sto se zove praksa, iskustvo - empirija.
Npr. - rekonekcija - kao grana alterantivne medicine je priznata u vecini zemalja, cak i kod nas (poput homeopatije, kiropraktike, akupunkture i sl.) a sam pronalazac rekonekcije Erik Perl kaze da ne ume da je naucno objasni. Ali je empirijski pokazao na brojnim pacijentima u zvanicnim bonicama da deluje.
A mnogo je empirijskijh dokaza da je ulje kanabisa pomoglo ljudima i zato ga treba legalizovati.
P.S.
Podsetio bih svojevremeno na Zdenka Domancica, slovenca koji je pocetkom 80tih poceo da leci ljude bioenergijom. Prvo su htele nase vlasti da ga hapse ali kako je bio vrlo popularan, zagrebacka klinika Rebro ga je "izazvala" da pod njihovim nadzorom pokaze delovanje bioenergije nad bolesnicima na klinici - hteli su tako javno da ga raskrinkaju jer "nije bilo naucnog dokaza za bioenergiju".
I tada je on sa uspehom od 80% izlecio ili poboljsao stanje pacijenata. I morali su svi doktori tad da ucute, iako nije bilo naucnog dokaza, postojao je empirijski dokaz uspesnosti Zdenkove bioenergije.

Ivan

pre 10 godina

Ne radi se samo o raku. Radi se o bolovima i mnogim drugim poteškoćama bolesnih ljudi. Uvedite isti sistem kao što imaju u Americi i da stavimo i to iza sebe. Nije to nikakav bauk.

Sinisa Milosevic

pre 10 godina

Doktorko, evo ti moj kancer pa se leci sa tvojim otrovima (citostaticima). Vidi, molim te, B12 ostetio jetru, a to sto je meni jetra plava od tvojih otrova, nema veze. Dobijas pare od farmaceutskih kuca, priznaj, a posle, kada tvoj neko oboli, onda ces ispod zita da mu preporucis kanabis.Ko te tu postavio, njega leci tvojim metodama.

Miša, Bgd

pre 10 godina

Zemlja u kojoj doktori, mediji, javnosti, itd. kažu da su hidrogenizovane i interesterifikovane (za koje 90% nije ni čulo) masti zdrave, u startu nema prava da sama donosi zaključke. Treba da se pomiri sa svojim neznanjem i gleda šta razvijenije zemlje rade. Pa i po pitanju kanabisa, mada ima 1000 većih zabluda kojih se još držimo (kao retki u svetu). Sem toga, morfijum je legalan?

ljuba

pre 10 godina

Treba ljudima pomoci,pa nismo valjda blesavi da ih trujemo sa necim sto ne valja...mislim da je prema mnogim studijama o kanabisu moguce na ovaj nacin pomoci bolesnima.Uvek sam za to da postoji lek,u prirodi,nemoguce je da ga nema.A,ako je ovo jedan "od lekova" ,nemojte se suzdrzavati,dajte da se proba.

TMJ

pre 10 godina

Studije postoje. Zasto mora da postoji fabrika u Srbiji? Zasto ne bismo uvozili ulje iz onih zemalja gde je proces proizvodnje vec standardizovan?

mafija

pre 10 godina

Moja firma je skoro dve godine uvozila proizvode od konoplje, ukljucujuci ulje, koji imaju THC manje od 10ppm. Ukratko, kolicina THC je toliko mala da se radi o potpuno bezbednim proizvodima koje mozete davati i deci. Konopja je najkvalitetniji izvor proteina, pored svih drugih kvaliteta koje ima.
Elem, od pre nekoh mesec dana ne mozete vise uvesti ni gram proizvoda od konoplje. Napominjem da se radi o proizvodima od cveta konolje koji imaju potpuno bezbednu kolicinu THC. Prosto neverovatno, ali budite uvereni da je Srbija danas jedina drzava u Evropi u kojoj nema proteina konoplje u prahu, semena konoplje i ulja konoplje. Da sve bude gore, a to takodje govori o karakteru nase drzave, ne postoji nista zvanicno, napismeno. Drzava vam samo "savetuje" preko speditera koje drzi pod kontrolom da ne talasate. Ko stoji iza ovoga, koja mafija, a neka sigurno jeste, neka kazu oni upuceniji od mene.
Meni je licno najzalosnije saznanje da u ovoj drzavi ne mozete nista da planirate, planiranje biznisa je prakticno nemoguce jer nikada ne znate u kakvoj cete se zemlji probuditi.

Hypatia-NS

pre 10 godina

Podrska udruzenju Lekalizacija . Kad su u glavnom gradu Amerike legalizovali marihuanu cak i u rekreativne svrhe ne znam sta se ovde neki prave pametni.

Zeo

pre 10 godina

Koliko su lekari udaljeni od pacijenata... Kljukaju te raznom hemijom, nisu imuni na kintu, svaki drugi je u nekom gadnom ego tripu... Meni ovo lici na najobicnije cuvanje ledja farmaceutskoj industriji. Dovoljno je pogledati istoriju koriscenja konoplje u raznim industrijama, procitati malo o Henri Fordu, a tek o potencijalu konoplja u drvoj indutriji,...

pacijentkinja

pre 10 godina

Da se nadovezem na svoj prethodni komentar...

I poenta one moje dodatne price je sledeca - na pitanje članova porodice cenjenoj doktorki "da li bi koristilo da ga odvedu tamo", ona je rekla "što da ne, ne može da škodi".
Dakle, ne moze da skodi da ga vucaraju po čukama onako bolesnog kada mu to moze samo odmoći, i to u sred leta kada piči sunce (a zna se da operisani od tumora mozga moraju izbegavati jako sunce i ne smeju se sunčati), a ulje kanabisa škodi...
E moja doktorka, gde će vam duša... Za ulje kanabisa mislim.
Religija je samo placebo, to verujem znate i vi...

A-teist

pre 10 godina

Osobo M,vi ste totalno ne informisani!!!.,pa zasto uopste i komentarisete nesto o cemu pojma nemate!?,u doba interneta vi niste nasli za shodno da se bar malo informisete,a ovamo pocinjete recenicu sa "ja mislim"...strasno!

M

pre 10 godina

Smatram da su te priče o lekovitosti marihuane obično sviranje pilićima, i da iza toga stoji neka interesna grupa koja bi htela da legalizuje gajenje marihuane na mala vrata, pod parolom da se sve to, navodno, radi u medicinske svrhe. Treba biti lakoverni detlić, pa poverovati u takve nebuloze.

@aj` zdravo

pre 10 godina

@aj` zdravo , niste u pravu. upravo je THC, i mnogi drugi kanabinoidi kojih ima u biljci kanabisu lek protiv kancera, jer unistavaju kancer. I to nema veze sa THC-om koji se udise pusenjem marihuane. Pusenjem se sagorevaju kanabinoidi kojih ima malo(jer se puse listovi kanabisa), i to na T visim od 200C, a proizvodnjom ulja-smole kanabisa, potrebni su vam cvetovi kanabisa, koji se potapaju u odredjeni rastvarac, zatim se to procedi pa dobijena tecnost kuva na T nizoj od 140C da se ne bi lekoviti kanabinoidi razgradili i tako izgubila potentnost proizvedenog ulja. Na kraju ostane gusta smola koja je takozvano ulje, a zapravo je gusce od meda. U pocetku se koriste doze manje od zrna pirinca 3x dnevno (cistog ulja kanabisa), posle se povecavaju. To je zbog adaptacije organizma. Uz to naravno ide i poseban rezim ishrane.Ne mozete jesti gluposti i leciti se od ozbiljnih najtezih i opakih bolesti...
Idite za pocetak na nas zvanican web sajt organizacije IRKA koja se zalaze za legalizaciju, a posle potrazite na internetu informacije o lekovitosti kanabinoida i kako unistavaju celije kancera... Ima puno o tome, samo treba da trazite. Potrazite i snimke Rick-a Simpson-a na youtub-u, koji je iz Kanade odselio u Holandiju, on je najpoznatiji-medju prvima, po proizvodnji ovog ulja...

mozak

pre 10 godina

Jos nesto da kažem,moram,jer se sećam ovoga kao velike gluposti i ne mogu da zaboravim.
Cenjena doktorka toliko zadrto propagira-zalaže se protiv ovog leka za mnoge bolesne od raka,a naročito tumora mozga(da se iskreno bojim da ce ona jedna jedina i doprineti tome da se ovaj lek ne legalizuje kod nas-ima tu moc,moze joj se),što je zaista strašno za nas bolesne od opakih bolesti,a sa druge strane znam licno pricu jednog mladica sa tumorom u mozgu,koji nema srece u porodici,jer neki clanovi porodice su kao neki vid "pomoci" njemu videli(iz svog sujeverja)u tome da ga vode u Grcku i to u neke čuke u neki udaljeni manastir,da mu navodno tamo pomognu mošti nekog sveca...
Ne bi to bilo nista strasno sa tačke mog gledišta i zdravog razuma, da on jadan decko već nema velikih problema sa hodanjem jer ima veci gradus tumora(napao je t.već neke važne centre).Dakle, takvog pacijenta izlagati tako teskom putu je van svake pameti,i to kao lekar olako "dozvoliti".
...

rex

pre 10 godina

ne leci to nista, nego ljudi jednostavno treba da kazu brate pa sta ako ljudi vole da se urade od trave, bolje nego alkohol, a cela nacija se razvaljuje od alkohola i sad ga mi drvimo za travu

Vlada

pre 10 godina

'...Pusenjem se sagorevaju kanabinoidi kojih ima malo(jer se puse listovi kanabisa)'

'Idite za pocetak na nas zvanican web sajt organizacije IRKA koja se zalaze za legalizaciju'
(@aj` zdravo, 14. april 2015 13:31)

Ma jel' moguće da si ti iz IRKE a da ovoliko nemaš pojma? To su možda tvoji tupavi drugovi u drugom srednje pušili listove jer su mislili da se tako radi, ali ako ćeš da savetuješ ozbiljno bolesne ljude i da se boriš za njihova prava, valjda treba da odvojiš barem 5 minuta i da se informišeš o temi.

Sashka

pre 10 godina

Srbija nikad nece biti dobro mesto za zivot! Pomenutoj doktortki mogu samo da napisem - sram te bilo! Sada vec I ptice na grani znaju da ulje kanabisa zaista pomaze ne samo kod karcinoma vec i kod mongih drugih bolesti. Zna i ona ali sigurno Ima neki " dobar" razlog da tu legalizaciju opstruira.

Epur si muove !

pre 10 godina

Pogledajte video Denisa Hila , koji se izlecio uljem od kanabisa !

On je biohemicar i istrazivac iz oblasti borbe protiv raka !
-Imao je rak Prostate, 4. stadijum , znaci digli ruke od njega !
Za 3 meseca se rak drasticno smanjio, a za 6 meseci "nestao" iz organizma !
( https://www.youtube.com/watch?v=KlXgy_eerVk )

aj` zdravo

pre 10 godina

hm,ovo je zaista veoma skakljiva tema..pa opet,mene da se pita ja bih odobrio makar testiranje,svesti thc na 1%,pa ako ne deluje onda se radi o necem drugom..znam,sad cete reci a sta ako deluje,e,onda ne znam,ima ko prima platu za to..

Aleksandar Mladenovic

pre 10 godina

A za nekolikoo godina kada i ova buka i galama(verovatno DOBRO placena), oko famoznog ulja prestane, pacijenti koji prežive i novi trca će za sledecim čudesnim lekom: kosticama od kajsije, graviolom, laetrilom, sodom bikarbonom...
A danasnji vatreni predstavnici raznih udruzenja za promociju marihuane, ce spokojno da prebroje novcanice.

M

pre 10 godina

Smatram da su te priče o lekovitosti marihuane obično sviranje pilićima, i da iza toga stoji neka interesna grupa koja bi htela da legalizuje gajenje marihuane na mala vrata, pod parolom da se sve to, navodno, radi u medicinske svrhe. Treba biti lakoverni detlić, pa poverovati u takve nebuloze.

rex

pre 10 godina

ne leci to nista, nego ljudi jednostavno treba da kazu brate pa sta ako ljudi vole da se urade od trave, bolje nego alkohol, a cela nacija se razvaljuje od alkohola i sad ga mi drvimo za travu

dragan

pre 10 godina

Ako gospodja ne zna za dokaze neka ode kod ljudi koji su se izlecili pa neka porazgovara s njima i uveri se svojim ocima a ne onim sto propagira famaceutska mafija,koja bi volela da svi misle njihovim glavama...!!!

aj` zdravo

pre 10 godina

hm,ovo je zaista veoma skakljiva tema..pa opet,mene da se pita ja bih odobrio makar testiranje,svesti thc na 1%,pa ako ne deluje onda se radi o necem drugom..znam,sad cete reci a sta ako deluje,e,onda ne znam,ima ko prima platu za to..

sensei

pre 10 godina

Svaki tzv lek kad bi popio više ubio bi te, ne znam od ovih duvača po kraju da je iko umro. Što ne zabrane mast i šećer? Toliko o modernim liberalnim društvima koliko i o farmaciji, biznisu kao i svakom drugom današnjem

Aleksandar Mladenovic

pre 10 godina

A za nekolikoo godina kada i ova buka i galama(verovatno DOBRO placena), oko famoznog ulja prestane, pacijenti koji prežive i novi trca će za sledecim čudesnim lekom: kosticama od kajsije, graviolom, laetrilom, sodom bikarbonom...
A danasnji vatreni predstavnici raznih udruzenja za promociju marihuane, ce spokojno da prebroje novcanice.

Vas sam pacijent, ali...

pre 10 godina

Postovana doktorko gresite! Pronadjite naucne studije, one postoje! Ljudi su izlecili leukemije, tumore mozga svojoj deci, i razne druge tumore/kancere - bas uljem kanabisa. Nije potrebna nikakva specijalna fabrika za proizvodnju ovog ulja, mada bi dobro dosla ovlascena laboratorija radi kontrole aktivnih supstanci u proizvedenom ulju, jer je ulje proizvedeno iz same biljke zapravo celovito kao lek, i potrebno je znati da li je ulje potentno tj. sa sto vise kanabinoida. Ne moze se odvajati ni jedan sastojak iz ove biljke i praviti neki sinteticki fabricki lek, jer je njena dobijena smola-ulje koja sadrzi razne vrste kanabinoida celoviti lek.
Verujem ljudima koji su se izlecili na ovaj nacin, vise nego vama doktorka, iako vas cenim zbog toga sto ste strucni zbog onoga sto vi znate da radite - operisete i lecite tumore mozga i razne tumore CNS-a i slicno, ali na nacin koji to zapadna-klasicna medicina dozvoljava.
Hocete li bar iskreno priznati koje su stete hemoterapije po bolesnike? Licno poznajem lekare koji su apsolutno protiv hemoterapije kao metode lecenja, jer koliko god da "koristi" nanosi i ogromnu i nepopravljivu stetu.
Vi ste zdravi, sto neko ovde rece, pa je vama lako da tako mislite, ali pomislite makar malo i raspitajte se vise o lecenju ovim uljem. Nemojte biti dosledni svojim predrasudama ili ukorenjenim i mozda cak i prevazidjenim metodama.
Pokusajte da spojite moderno i alternativno.

TMJ

pre 10 godina

Studije postoje. Zasto mora da postoji fabrika u Srbiji? Zasto ne bismo uvozili ulje iz onih zemalja gde je proces proizvodnje vec standardizovan?

pet asa

pre 10 godina

Molim redakciju da objavi odgovor mene kao bolesnika.

Češka i još nekoliko zemalja Evropske unije.
Super-razvijeni Izrael.
20 američkih saveznih država i očekuje se porast ovog broja u skorije vreme.
To su neke od zemalja u kojima je kanabis legalizovan u medicinske svrhe.
Znam da su ovo sve zemlje sa loše razvijenim zdravstvenim sistemima i da je naš zdravstveni sistem superioran, ali i pored toga apelujem na gospođu lekarku da ne diskredituje svoju struku i da ne izlazi sa podacima da nema dokaza o lekovitosti kanabisa.
Ja imam Kronovu bolest i pored brojnih svedeočenja o sjajnim efektima na moju bolest, postoji više relevantnih kliničkih studija, recimo studija Meir medicinskog centra u Izraelu ili zajednička studija univerziteta u Gracu i Minhenu.

Ako gospođa doktorka i gospoda iz komisije ne znaju engleski, nije problem da im prevedemo. Mnogo više studija je o uticaju na rak i pre nekoliko dana je do nas došla vest da je Američki nacionalni institut izdao izveštaj u kome priznaje zdravstvenu korist od marihuane i upravo je spomenuto istraživanje po kom kanabis ubija ćelije nekih tumora mozga. Američki nacionalni institut sprovede istraživanje i to nije relevantno?

Postoje istraživanja i za Multiple sklerozu, terapiju bola i još mnogo bolesti. Ko želi, naći će vrlo lako.

Još jednom molim doktorku iz teksta: ne izlazite u javnost sa neistinama, vaše reči imaju veliku težinu. Bar se informišite, verujem da imate časne namere. Nekima je ovo jedina nada.

Hypatia-NS

pre 10 godina

Podrska udruzenju Lekalizacija . Kad su u glavnom gradu Amerike legalizovali marihuanu cak i u rekreativne svrhe ne znam sta se ovde neki prave pametni.

Vlada

pre 10 godina

'...Pusenjem se sagorevaju kanabinoidi kojih ima malo(jer se puse listovi kanabisa)'

'Idite za pocetak na nas zvanican web sajt organizacije IRKA koja se zalaze za legalizaciju'
(@aj` zdravo, 14. april 2015 13:31)

Ma jel' moguće da si ti iz IRKE a da ovoliko nemaš pojma? To su možda tvoji tupavi drugovi u drugom srednje pušili listove jer su mislili da se tako radi, ali ako ćeš da savetuješ ozbiljno bolesne ljude i da se boriš za njihova prava, valjda treba da odvojiš barem 5 minuta i da se informišeš o temi.

Zoran

pre 10 godina

Ja koliko znam iz iskustva kad god pomenem pedijatru da imamo baku koja iz sela može da pošalje provereno efikasne prirodne čajeve protiv kašlja i ostalih respiratornih boljki, ona me podrugljivo pogleda uz opasku "Ja sam vam preporučila šta treba da uzmete a vi ako hoćete da se igrate sa zdravljem vašeg deteta samo izvolite". A kada je zamolim da mi napiše na cedulji ime preporučenog preparata, nivo neljubaznosti skoči na kvadrat. Kao da hoće da mi kaže "Jeste pa da me posle provlačite po novinama!"

Dakle lekari imaju pravo da budu za ili protiv legalizacije kanabisa u medicinske svrhe ali bi ove koji su kategorično protiv bi trebalo malo staviti pod lupu i videti da li tu eventualno ne postoje finansijske veze sa farmaceutskom industrijom.

Kanabis nije svemoguć i to uostalom niko i ne tvrdi ali da je u mnogim slučajevima delotvoran, to samo zlonamerne osobe mogu da osporavaju.

Dejan

pre 10 godina

Nema naucnih dokaza???
Pa ne mora nauka sve da dokaze, postoji nesto sto se zove praksa, iskustvo - empirija.
Npr. - rekonekcija - kao grana alterantivne medicine je priznata u vecini zemalja, cak i kod nas (poput homeopatije, kiropraktike, akupunkture i sl.) a sam pronalazac rekonekcije Erik Perl kaze da ne ume da je naucno objasni. Ali je empirijski pokazao na brojnim pacijentima u zvanicnim bonicama da deluje.
A mnogo je empirijskijh dokaza da je ulje kanabisa pomoglo ljudima i zato ga treba legalizovati.
P.S.
Podsetio bih svojevremeno na Zdenka Domancica, slovenca koji je pocetkom 80tih poceo da leci ljude bioenergijom. Prvo su htele nase vlasti da ga hapse ali kako je bio vrlo popularan, zagrebacka klinika Rebro ga je "izazvala" da pod njihovim nadzorom pokaze delovanje bioenergije nad bolesnicima na klinici - hteli su tako javno da ga raskrinkaju jer "nije bilo naucnog dokaza za bioenergiju".
I tada je on sa uspehom od 80% izlecio ili poboljsao stanje pacijenata. I morali su svi doktori tad da ucute, iako nije bilo naucnog dokaza, postojao je empirijski dokaz uspesnosti Zdenkove bioenergije.

Miša, Bgd

pre 10 godina

Zemlja u kojoj doktori, mediji, javnosti, itd. kažu da su hidrogenizovane i interesterifikovane (za koje 90% nije ni čulo) masti zdrave, u startu nema prava da sama donosi zaključke. Treba da se pomiri sa svojim neznanjem i gleda šta razvijenije zemlje rade. Pa i po pitanju kanabisa, mada ima 1000 većih zabluda kojih se još držimo (kao retki u svetu). Sem toga, morfijum je legalan?

mozak

pre 10 godina

Jos nesto da kažem,moram,jer se sećam ovoga kao velike gluposti i ne mogu da zaboravim.
Cenjena doktorka toliko zadrto propagira-zalaže se protiv ovog leka za mnoge bolesne od raka,a naročito tumora mozga(da se iskreno bojim da ce ona jedna jedina i doprineti tome da se ovaj lek ne legalizuje kod nas-ima tu moc,moze joj se),što je zaista strašno za nas bolesne od opakih bolesti,a sa druge strane znam licno pricu jednog mladica sa tumorom u mozgu,koji nema srece u porodici,jer neki clanovi porodice su kao neki vid "pomoci" njemu videli(iz svog sujeverja)u tome da ga vode u Grcku i to u neke čuke u neki udaljeni manastir,da mu navodno tamo pomognu mošti nekog sveca...
Ne bi to bilo nista strasno sa tačke mog gledišta i zdravog razuma, da on jadan decko već nema velikih problema sa hodanjem jer ima veci gradus tumora(napao je t.već neke važne centre).Dakle, takvog pacijenta izlagati tako teskom putu je van svake pameti,i to kao lekar olako "dozvoliti".
...

pacijentkinja

pre 10 godina

Da se nadovezem na svoj prethodni komentar...

I poenta one moje dodatne price je sledeca - na pitanje članova porodice cenjenoj doktorki "da li bi koristilo da ga odvedu tamo", ona je rekla "što da ne, ne može da škodi".
Dakle, ne moze da skodi da ga vucaraju po čukama onako bolesnog kada mu to moze samo odmoći, i to u sred leta kada piči sunce (a zna se da operisani od tumora mozga moraju izbegavati jako sunce i ne smeju se sunčati), a ulje kanabisa škodi...
E moja doktorka, gde će vam duša... Za ulje kanabisa mislim.
Religija je samo placebo, to verujem znate i vi...

Sinisa Milosevic

pre 10 godina

Doktorko, evo ti moj kancer pa se leci sa tvojim otrovima (citostaticima). Vidi, molim te, B12 ostetio jetru, a to sto je meni jetra plava od tvojih otrova, nema veze. Dobijas pare od farmaceutskih kuca, priznaj, a posle, kada tvoj neko oboli, onda ces ispod zita da mu preporucis kanabis.Ko te tu postavio, njega leci tvojim metodama.

S

pre 10 godina

Gospodja je notorni nepoznavalac teme.
Jednom sam pricao sa njom o ovoj temi. Kako sam izustio da je moguca leglicazija, odmah me je ljutito prekinula i rekla da nece biti nista od te prica. Nisam uspeo da joj kazem ni dve recenice, a ona je odmah besno odreagovala.. Ostao sam u soku..
Inace, student medicine sam i stvarno sam se nacitao istrazivanja i nagledao klipova po netu o ulju koje stvarno pomaze.. A zena ni da cuje..
Ogranicena i zdrta..
A takvu su obicno hirurzi.. Samo bi da vade nesto napolje..

da nam je neprijatno.

pre 10 godina

koliko je ovo poremećen sistem vrednosti to je neverovatno. Medicinski je dokazano da marihuana pomaže podnošenju (a negde i lečenju) gomile bolesti, od multiple skleroze do raka a za najobičnije ulje (koje niko ni ne koristi da se naduva) prolaze tri puta veću proceduru nego za hranu koju jedemo svakodnevno. "Može da bude loša marihuana" pa, cigare su 100% loše, nemaju ništa lekovito, po broju pušača smo među prvima u svetu a po broju umrlih od raka pluća prvi u Evropi (gde su lekari najučestaliji pušači) pa ne vidim da se nešto lomite oko zabrane cigara.
Sve te matore dede koje su nakupili u stručnu grupu a koji su knjigu iz medicine pipnuli poslednji put kada je Tito bio živ bih motkom tukao kad se protive i odveo ih kod svakog pacijenta da im lično objasne zašto neće da im umanje bolove od tolike brige za njihovo zdravlje.
Opet su i Nemačka i Holandija i Češka i sve normalne, razvijene zemlje lude samo smo mi pametni, zato nam toliko dobro ide

v

pre 10 godina

"Svedoci smo koliki je problem napravio vitamin B12, koji su pacijenti uzimali uporedo sa hemioterapijom..."

bitno da hemoterapija nije napravila problema...

ljuba

pre 10 godina

Treba ljudima pomoci,pa nismo valjda blesavi da ih trujemo sa necim sto ne valja...mislim da je prema mnogim studijama o kanabisu moguce na ovaj nacin pomoci bolesnima.Uvek sam za to da postoji lek,u prirodi,nemoguce je da ga nema.A,ako je ovo jedan "od lekova" ,nemojte se suzdrzavati,dajte da se proba.

@aj` zdravo

pre 10 godina

@aj` zdravo , niste u pravu. upravo je THC, i mnogi drugi kanabinoidi kojih ima u biljci kanabisu lek protiv kancera, jer unistavaju kancer. I to nema veze sa THC-om koji se udise pusenjem marihuane. Pusenjem se sagorevaju kanabinoidi kojih ima malo(jer se puse listovi kanabisa), i to na T visim od 200C, a proizvodnjom ulja-smole kanabisa, potrebni su vam cvetovi kanabisa, koji se potapaju u odredjeni rastvarac, zatim se to procedi pa dobijena tecnost kuva na T nizoj od 140C da se ne bi lekoviti kanabinoidi razgradili i tako izgubila potentnost proizvedenog ulja. Na kraju ostane gusta smola koja je takozvano ulje, a zapravo je gusce od meda. U pocetku se koriste doze manje od zrna pirinca 3x dnevno (cistog ulja kanabisa), posle se povecavaju. To je zbog adaptacije organizma. Uz to naravno ide i poseban rezim ishrane.Ne mozete jesti gluposti i leciti se od ozbiljnih najtezih i opakih bolesti...
Idite za pocetak na nas zvanican web sajt organizacije IRKA koja se zalaze za legalizaciju, a posle potrazite na internetu informacije o lekovitosti kanabinoida i kako unistavaju celije kancera... Ima puno o tome, samo treba da trazite. Potrazite i snimke Rick-a Simpson-a na youtub-u, koji je iz Kanade odselio u Holandiju, on je najpoznatiji-medju prvima, po proizvodnji ovog ulja...

Ivan

pre 10 godina

Ne radi se samo o raku. Radi se o bolovima i mnogim drugim poteškoćama bolesnih ljudi. Uvedite isti sistem kao što imaju u Americi i da stavimo i to iza sebe. Nije to nikakav bauk.

A-teist

pre 10 godina

Osobo M,vi ste totalno ne informisani!!!.,pa zasto uopste i komentarisete nesto o cemu pojma nemate!?,u doba interneta vi niste nasli za shodno da se bar malo informisete,a ovamo pocinjete recenicu sa "ja mislim"...strasno!

Epur si muove !

pre 10 godina

Pogledajte video Denisa Hila , koji se izlecio uljem od kanabisa !

On je biohemicar i istrazivac iz oblasti borbe protiv raka !
-Imao je rak Prostate, 4. stadijum , znaci digli ruke od njega !
Za 3 meseca se rak drasticno smanjio, a za 6 meseci "nestao" iz organizma !
( https://www.youtube.com/watch?v=KlXgy_eerVk )

Zeo

pre 10 godina

Koliko su lekari udaljeni od pacijenata... Kljukaju te raznom hemijom, nisu imuni na kintu, svaki drugi je u nekom gadnom ego tripu... Meni ovo lici na najobicnije cuvanje ledja farmaceutskoj industriji. Dovoljno je pogledati istoriju koriscenja konoplje u raznim industrijama, procitati malo o Henri Fordu, a tek o potencijalu konoplja u drvoj indutriji,...

mafija

pre 10 godina

Moja firma je skoro dve godine uvozila proizvode od konoplje, ukljucujuci ulje, koji imaju THC manje od 10ppm. Ukratko, kolicina THC je toliko mala da se radi o potpuno bezbednim proizvodima koje mozete davati i deci. Konopja je najkvalitetniji izvor proteina, pored svih drugih kvaliteta koje ima.
Elem, od pre nekoh mesec dana ne mozete vise uvesti ni gram proizvoda od konoplje. Napominjem da se radi o proizvodima od cveta konolje koji imaju potpuno bezbednu kolicinu THC. Prosto neverovatno, ali budite uvereni da je Srbija danas jedina drzava u Evropi u kojoj nema proteina konoplje u prahu, semena konoplje i ulja konoplje. Da sve bude gore, a to takodje govori o karakteru nase drzave, ne postoji nista zvanicno, napismeno. Drzava vam samo "savetuje" preko speditera koje drzi pod kontrolom da ne talasate. Ko stoji iza ovoga, koja mafija, a neka sigurno jeste, neka kazu oni upuceniji od mene.
Meni je licno najzalosnije saznanje da u ovoj drzavi ne mozete nista da planirate, planiranje biznisa je prakticno nemoguce jer nikada ne znate u kakvoj cete se zemlji probuditi.

Sashka

pre 10 godina

Srbija nikad nece biti dobro mesto za zivot! Pomenutoj doktortki mogu samo da napisem - sram te bilo! Sada vec I ptice na grani znaju da ulje kanabisa zaista pomaze ne samo kod karcinoma vec i kod mongih drugih bolesti. Zna i ona ali sigurno Ima neki " dobar" razlog da tu legalizaciju opstruira.