Aktuelno

Utorak, 10.02.2015.

15:18

Jamajka: Marihuana dekriminalizovana na Marlijev rođendan

Autor: Independent

Jamajka: Marihuana dekriminalizovana na Marlijev roðendan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 10 godina

Са разлогом, нико ни пијанице не воли, шта је штетније по физички здравље, не знам, али знам да када се неко надува то је као да је мртав пијан, попио 5-6 пива, такве ће људи увек избегавати.
(Adriano_Galliani, 10. februar 20)


5-6 piva ce skoro svako da primeti, ali naduvanost retko.

onako uzgred

pre 10 godina

Umro je od posledica malignog melanoma,vrste karcinoma od koga crnci skoro uopste ne oboljevaju.Zato se kaze da ga je ubio beli covek u njemu(otac mu je bio belac).Inace,bio je idol Jamajcana sto zbog pesama i muzike sto zbog svoje politicke aktivnosti.Takodje,bio je totalno neodgovoran prema sebi(nedostatak higijene i brige o zdravlju uopste) i drugima(plodio je zene gde god je stigao,ni danas se ne zna tacan broj njegove dece).Lesinari oko njega su punili dzepove a on se obeznanjivao sa oko 50g vutre dnevno(svako ko je pusio zna koliko je bolesna ova kolicina)!Uz njegovu muziku sam i delio rasta vrednosti.Kasnije,iz vizure odraslog coveka videh da je sve to jedna lepa utopija,poput marihuane u kojoj sam preterano uzivao.Volite se klinci i radite sta vam je volja ali ne preterujte,racun stigne svakom

Surovi

pre 10 godina

@Surovi
Interesantno kako se na ovu temu uvek upecaju likovi koji misle da su mnogo pametni pa ispisu roman. Drz se ti fitnesa i herbalife-a bices zdrav mudrice al mojne drugima da drobis lebac.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodar Relma, 10. februar 2015 23:19)
Upravo potvrdjujes ono o cemu sam govorio!
Bensedini su takodje lek,pa ih mnogi piju u rekretativne svrhe,a pogotovo je lose kada ih mesaju sa alkoholom.
Pusenje trave je lose,jer je dim produkt sagorevanja i ne moze biti dobar za ljudsku upotrebu.
U drzavama gde je marihuana legalizovana,to je uradjeno zbog para,a ne zbog toga sto ona nije stetna.Isto tako je nekada i duvan bio hvaljen kao cudotvorna biljka....
Objektivno,ne postoji nijedan argument koji je bilo koji uzivalac trave napisao u komentaru,koji bi pobio moje misljenje,jer se sve svodi na to da vole da je puse,iako nemaju pojma o njoj i njenom sastavu.To je kao da pitas alkoholicara da ti objasni zasto voli da pije!

lemy

pre 10 godina

treba je za pocetak barem dekriminalizovati i ovde, zasto covek koji hoce da se opusti uz dzoint (a nije iz kriminalnih krugova cak naprotiv) mora da se uplice sa sumnjivim likovima iz kriminalnog miljea i da mu se ime provlaci u negativnom kontekstu ako je u svim sferama zivota uredan,veoma je jasno koga ovde treba goniti... resite to jednom. Pa da slavimo kada dobijemo automat,kao u Sjetlu....

ferdinand

pre 10 godina

U cemu je razlika izmedju alkoholicara, pusaca i narkomana (citaj - uzivaoca marihuane ili bilo cega drugog) ? Nema je. Svi su "robovi" onoga sto konzumiraju. Jadno, tuzno i zabrinjavajuce...

crazy processor

pre 10 godina

(Nemanja, 10. februar 2015 20:00)

Obrazovanje i snalazljivost u materijalnoj egzistenciji nemaju veze sa umetnosti upoznavanja sebe. Lik koga si isprozivao je verovatno stariji i ne zna efekat marihuane, ali to tebi ne daje za pravo da uzdizes sebe. Usput izneti sam frizider bez ostenjenja njega ili svojih tkiva je mnogo teze nego savladati trigonometriju. Da se ne lazemo, ali to vazi za sve, imati znanje, ziveti kada je jedino materijalno bitno, na obazirati se na nepravdu, stvoriti porodicu i ostati smiren, a usput doprinositi razvoju sebe i drugih, ocuvanju prirode, i ipak ostati strejt e to je znanje. Pozz...

Saša

pre 10 godina

(Surovi, 10. februar 2015 22:11)

Ajde malo proanaliziraj zašto ti je nick "Surovi" i šta te knjige i stručna literatura koju pominješ kaže za osobe koje sebe tako nazivaju i šta surovost kao pojam uopšte znači, pa posle drži predavanje o štetnosti "travuljine"

zivotni korisnik

pre 10 godina

Pusio rekreativno preko 20 godina. Nista mi ne fali, dobro se zezao, odlicno se osecam, nisam presao ni na sta jace. Za to vreme naucio da programiram (pod uticajem), dobijam dobre pare, i generalno uzivam u zivotu na karibima. Slicno je i sa svim mojim prijateljima. Gateway teorija (da cete preci na nesto jace) je raskrinkana 50 puta raznim naucnim istrazivanjima. Po toj teoriji, majcino mleko vodi ka pusenju cigara, jer mnogi koji odrastu dojenjem, kasnije propuse. To je samo propaganda iz 80-ih proslog veka ("just say no" ljudi su izmislili tu glupavu teoriju). Budite svesni efekata trave, jedite zdravo, i odrzite bar minimum kretanja, i necete imati problema. Svako ko vam kaze drugacije, ili ima skrivene namere, ili voli da veruje propagandi.

Gospodar Relma

pre 10 godina

@Surovi

Interesantno kako se na ovu temu uvek upecaju likovi koji misle da su mnogo pametni pa ispisu roman. Drz se ti fitnesa i herbalife-a bices zdrav mudrice al mojne drugima da drobis lebac.

andreas kisser

pre 10 godina

Marli nije "postao poznat" zato sto je "hvalio kanabis," nego zato sto je bio jedan od najvecih muzicara 20. veka.
(judge dredd, 10. februar 2015 17:54)

Imao je dobre tekstove, ali sto se muzike tice, nista komplikovano. Ne mozes ga poredit sa jednim Klaptonom naprimer.
(Washington, 10. februar 2015 19:01)

auuu kolko ti nisi u stanju da dobacis??? po toj logici ne mozes porediti lenona i pola makartnija sa radomirom mihajlovicem tockom :-) a kad si vec hteo da se pravis pametan, onda pisi ili clapton u originalu, ili klepton po srpskoj transkripciji. naravno ukoliko obojica mislimo na erika klEptona... posto ja ne znam ni za jednog muzicara koji se zove/preziva klApton!

al sam pametan

pre 10 godina

ko hoće da nabavi travu, može to da uradi kad hoće i gde hoće..da li treba legalizovati, naravno da treba, prvo-prodavala bi se legalno trava određenog kvaliteta, 2-povećali bi se budžetski prihodi, 3-smanjio bi se kriminal..znam likove kojima je otkazao mozak zbog svakodnevnog konzumiranja, a znam i ljude koji je koriste rekreativno,ko šta voli nek izvoli..uglavnom-legalizujte, ili bar dekriminalizujte, glupo je maltretirati ljude zbog par grama trave..

Surovi

pre 10 godina

Interesantno je kako se na ove teme uvek upecaju napaljeni vutromani,koji da znaju bilo sta o travi,nikada ne bi pusili.
Da,trava moze da sluzi kao lek.Moze da ublazi tegobe kod odredjenih vrsta raka,ali kao i svaki drugi lek,veomaje opasna ako se ne koristi pravilno,a pogotovo ako se koristi rekreativno.
Marihuana je veoma opasna posto podstice neuroze ko onih koji imaju sklonosti ka njima.Takodje,ona je odskocna daska za jace droge,posto niko nije ostao samo na njoj,a da nije barem isprobao jace stvari.
Postoji previse mitova o marihuani kao cudesnoj biljci,ali oni jednostavno nisu tacni,a pogotovo onaj kako je ona lek za gotovo sve i kako ima cudotvorna dejstva.Mnogi su je koristili kroz istoriju,pa su opet umirali od "smrti".Na nasim prostorima,marihuana nije bila uobicajena,vec se koristio alkohol,tacnije,vino.Ono se pilo vise od vode,koja je cesto bila zagadjena i uzrocnih mnogih bolesti.Rakija se koristi relativno kratko,posto je za nju potrebna vec tehnologija,koju smo dobili od svaba....
Traza treba da bude zabranjena i da se koristi kao i bilo koji drugi lek samo za ono za sta pomaze.Nije za klince koji ce da je puse i misle da im pomaze da pronadju nove dimenzije svesti ili sta vec,jer da imaju svest,ne bi ni koristili travuljinu,vec bi citali knjige i obrazovali se.

Aleksandar

pre 10 godina

@Da

Genije, umro je od raka koze. Vrsta melanoma koze. Nije umro od vutre. Vutra je deo prirode i ima beneficije u lecenju, a ne u ubijanju. Ono sto nas ubija su hemikalije, zbog kojih smo non-stop izlozeni. Od sampona, pomadice i kremica, do aditiva u hrani i da...da... cuvenim cigarama, tj. duvanu kojeg prskaju.
Mozes da vodis i najzdraviji zivot, ali ako jedes voce, povrce i meso koje je tretirano hemikalijama i zivis u centru grada, nece ti pomoci nikakav bodibilding i zitarice. Mozes da dobijes rak. Naravno ako ti imunitet dozvoljava.
Eno kineza po zabacenim selima, jedu zdravo, piju zdravo, puse zdravo, drogiraju se zdravo, pa pozive i 90 godina do prirodne smrti.

Mastodont

pre 10 godina

Da bi doneo takav zakon verovatno i moras prvo da budes 'naduvan'.
(vik, 10. februar 2015 19:36)

Jeste, baš kao i zakonodavci Holandije, Češke, Urugvaja i američkih država Njujork, Sijetl, Kolorado, Vašington... Čovek ne mora da bude naduvan kad čita tvoj komentar, ali pomoaže, manje se nerviraš zbog gluposti.

Nemanja

pre 10 godina

(Adriano_Galliani, 10. februar 2015 18:50)
Evo ja imam 35, uspešan posao i sigurno sam obrazovaniji od tebe, i šta ćemo sad? Dobro, ovo poslednje nije teško, koliko treba da se edukujes da nadmašiš lika koji misli da je 5-6 piva i džoint isto, i koji se kreće u društvu u kojem ljudi posle 5-6 piva prave sranja. Batali ti priču ovde i drži se tema o kojima znaš nešto, recimo koji prilog bi mi išao uz koji roštilj, ili kako da mi dostaviš frižider a da ne zezneš leđa.

czv

pre 10 godina

Možda bi po ugledu na "Paradu ponosa" mogla da se organizuje "Parada ljubitelja zelenila"? Barem jednom godišnje. A kraj parade bi bio trijumfalan "smoke-in" ispod kipa Pobednika na Kališu, dok sa zvučnika trešti, "Stand Up, Stand Up for Your Rights!"
(President Mujica, 10. februar 2015 19:10)

Bila je jedne godine inicijativa,ali su se najavili geaci da će da dođu sa motkama,pa se odustalo od ideje.

kgh kgh

pre 10 godina

Marli je izmedju ostalog poznat i po tome da je muzikom zaustavio gradjanski rat u Jamajci, tj na koncertu je naterao vodje dve zaracene strane da sednu i da razgovaraju.

tricavuuu legalizuuuj

pre 10 godina

Sta koga briga jel imam sta u basti,
nikom nebi prodo prelep hedic masni,
da purnjam na terasi biljke svoje licno,
necu da se trujem sa *iptarskom biljkom :-))

President Mujica

pre 10 godina

Možda bi po ugledu na "Paradu ponosa" mogla da se organizuje "Parada ljubitelja zelenila"? Barem jednom godišnje. A kraj parade bi bio trijumfalan "smoke-in" ispod kipa Pobednika na Kališu, dok sa zvučnika trešti, "Stand Up, Stand Up for Your Rights!"

Washington

pre 10 godina

Marli nije "postao poznat" zato sto je "hvalio kanabis," nego zato sto je bio jedan od najvecih muzicara 20. veka.
(judge dredd, 10. februar 2015 17:54)

Imao je dobre tekstove, ali sto se muzike tice, nista komplikovano. Ne mozes ga poredit sa jednim Klaptonom naprimer.

vik

pre 10 godina

Da se ne lazemo, Jamajka je daleko od neke uredjene drzave na koju treba da se ugledamo, vlada veliko siromastvo, kriminal. Marihuana mozda i nije bila tamo do sada legalizovana ali je bila vrlo tolerisana. Da bi doneo takav zakon verovatno i moras prvo da budes 'naduvan'.

Hetfild

pre 10 godina

Ovde je društveno prihvaćenije biti agresivna mračna pijandura nego lik koji ponekad zavari džoint.

U prvom slučaju ste "malo nezgodan kad popije" a u drugom "narkoman".

Mislim da je alkohol umnogome društveno i zdravstveno opasniji (agresivnost i saobraćajke) od kanabisa.

Država,da ima mozga ko što nema,bi trebalo da prodaje. Smanjio bi se kriminal a povećali budžetski prihodi od prodaje i turizma.

ostj

pre 10 godina

@pametnjakovic da si procitao kako se marihuana koristi u medicini,ne bi prsipao to pola mozga sto imas...
pusenje marihuane , i ulje koje se koristi kad neko ima rak,nemaju veze jedno sa drugim.. kao sto ni legalizovanje marihuane ni legalizovanje marihuane u medicinske svrhe nemaju veze jedno sa drugim...

electromir

pre 10 godina

@pametnjaković

Upotreba kanabisa i preparata dobijenih na bazi njegovih lekovitih sastojaka sigurno ne podrazumeva PUŠENJE.

Ukoliko već ne znaš, za lečenje se upotrebljavaju ulja kanabisa, a u rekreativne svrhe se može koristiti na zilion načina ... od toga je pušenje najjednostavniji i najrasprostranjeniji način (barem na ovim prostorima)

Uzgred, ne znam zašto bi ikome smetalo ako neko želi da koristi kanabis i za opuštanje ... odavno je dokazano da veliki broj bolesti i poremećenih stanja organizma potiče upravo iz "glave" ... da živimo u nekom normalnom svetu ovo bi bilo dozvoljeno isto kao što je dozvoljena (i preporučena) upotreba raznih veštački stvorenih sedativa, antidepresiva i ostalih hemijskih otrova ... na kraju krajeva, na svakom čoveku je da odluči šta će, i da li će, koristiti

da

pre 10 godina

Bob Marli je umro od kacera zato što je pušio marihuanu,najveće zlo današnjice.
Probajte da budete cool bez nje,probajte da VI kontrolišete mozak,a ne supstanca vas.
Ovo drugo može svako!

Djape

pre 10 godina

Jedini razlog zbog koga je marihuana nelegalna je zato što je to korov koji može da raste svuda, na terasi, i što zbog toga ONI ne bi mogli da je naplate, a još bi im opala prodaja ostalih opijata (cigare, alkohol...).
U kapitalizmu je profit jedino bitan a od legalne trave nema profita.

Nemanja

pre 10 godina

(Pametnjaković, 10. februar 2015 17:05)
Dokaz koliko mozak atrofira kad ga ne koristiš. Kanabis nije 'univerzalan lek za rak', ni u smislu da deluje na sve oblike kancera, niti da pomaže u 100% slučajeva. Marlijev tumor je nastao kao posledica fizičke povrede i odbijanja lečenja iz verskih razloga, zbog čega se proširio na čitav organizam. Da se to sazna, potreban ti je internet i da koristiš mozak. Već si na pola puta.

Adriano_Galliani

pre 10 godina

Danas se kanabis promoviše kao univerzalan lek za rak, a Bob umro od raka dok je koristio i hvalio kanabis kao lek za rak. Dokaz koliko atrofira mozak dok pušiš kanabis kad ne možeš te dve jednostavne stvari da povežeš.
(Pametnjaković, 10. februar 2015 17:05)

Сада ће да те нападну ови беспослени 20+ годишњаци, који би да олакшају савест живљења од родитељских пара и дрогирања од њихове месечне беде коју неко назива платом. Знам превише таквих људи, иако им ништа неће значити, они хоће легализацију, прихватање, јер овако им је ипак репутација "дрогоша" и нико их не схвата за озбиљно. Са разлогом, нико ни пијанице не воли, шта је штетније по физички здравље, не знам, али знам да када се неко надува то је као да је мртав пијан, попио 5-6 пива, такве ће људи увек избегавати.

Adriano_Galliani

pre 10 godina

kada ce se legalizovati u srbiji? bolje dileri da de bogate nego drzava? treba se ugledati na holandiju, kaliforniju...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (z@leg@liz@ciju, 10. februar 2015 17:31)

Ми не можемо да се изборимо са проблемом наплаћивања карата у градском превозу Београда, а хоћемо а легализујемо марихуану, па да од тога држава има корист кроз порезе итд, што би све повећало цену (и то много!) па тако у тим државним, сертификованим продавницама буквално нико не би куповао, већ код дилера, кога би онда, је л`, јурила полиција плаћена 300 евра месечно, колико он обрне за доручак.. Јесте, то је тако лако само рећи!

Нисте свесни каква држава треба да буде ако хоће да легализује марихуану. Ово је једини облик - декриминализација, могућ за банана државе као што су Јамајка и Србија.

to kod nas ne može da bude

pre 10 godina

kada ce se legalizovati u srbiji? bolje dileri da de bogate nego drzava?
(z@leg@liz@ciju, 10. februar 2015 17:31)

Ne moš' ti to ovde čoveku lako objasniti. Litar šljivke na svakom ćošku pa onda jal' za volan,jal' nekog po njušci;to može. Al' malo čovek da se opusti - za to hapsi narodna milicija.

Pametnjaković

pre 10 godina

Danas se kanabis promoviše kao univerzalan lek za rak, a Bob umro od raka dok je koristio i hvalio kanabis kao lek za rak. Dokaz koliko atrofira mozak dok pušiš kanabis kad ne možeš te dve jednostavne stvari da povežeš.

PeroNS

pre 10 godina

Ova drzava mora da propadne. Moguce stetne posledice pusenja Marihuane su jednake ako ne i manje nego pusenje duvana a jedno je legalno dok je drugo ...kriminal. Sa finansijske strane, porez na prodaju cigareta (akcize) donose OGROMNE pare u budzet... zamislite koliko bi akcize od prodaje marihuane i neka vrsta poreza za one koje gaje DO 1 biljke za licnu upotrebu donelo para? Slicni zakoni postoje i po Evropi (Ceska).

neutralni felsh

pre 10 godina

Gde je Srbija? Dokle će heroin i trava da imaju isti status i da se guraju u isti geto? To pogoduje samo prodavcima heroina, među kojima se nalaze i mnogi bliski vlastima i policiji, jer jeftina i pristupačna trava bez rizika krivičnog gonjenja znači da će manje dece tražiti heroin i postajati zavisnici. Dokle će mafija, crkva i krezubi primitivci koji sa cigaretom u ustima i flašom u ruci propovedaju o "smrtonosnoj drogi" da posredno ubijaju mladost Srbije?
(EU Citizen, 10. februar 2015 16:17)


da.

s

pre 10 godina

Srbija sada može da iskoristi priliku i JEDNOM bude pionir a ne tvrdoglavi inadzija koji se protivi svakoj promeni i na kraju popusti kada joj se to obije o glavu. Legalizujte i pokupite kajmak što pre, sasvim je očigledno da će pre ili kasnije ceo svet da je legalizuje kao i gej brakove. Možemo jednom da budemo pametniji i da zaradimo

Ja Moon

pre 10 godina

A do sada je kao bila zabranjena? Mozda na papiru... Pa tamo ne moze da se seta na miru po plazi koliko na svakom koraku pokusavaju da ti prodaju.

EU Citizen

pre 10 godina

Gde je Srbija? Dokle će heroin i trava da imaju isti status i da se guraju u isti geto? To pogoduje samo prodavcima heroina, među kojima se nalaze i mnogi bliski vlastima i policiji, jer jeftina i pristupačna trava bez rizika krivičnog gonjenja znači da će manje dece tražiti heroin i postajati zavisnici. Dokle će mafija, crkva i krezubi primitivci koji sa cigaretom u ustima i flašom u ruci propovedaju o "smrtonosnoj drogi" da posredno ubijaju mladost Srbije?

EU Citizen

pre 10 godina

Gde je Srbija? Dokle će heroin i trava da imaju isti status i da se guraju u isti geto? To pogoduje samo prodavcima heroina, među kojima se nalaze i mnogi bliski vlastima i policiji, jer jeftina i pristupačna trava bez rizika krivičnog gonjenja znači da će manje dece tražiti heroin i postajati zavisnici. Dokle će mafija, crkva i krezubi primitivci koji sa cigaretom u ustima i flašom u ruci propovedaju o "smrtonosnoj drogi" da posredno ubijaju mladost Srbije?

s

pre 10 godina

Srbija sada može da iskoristi priliku i JEDNOM bude pionir a ne tvrdoglavi inadzija koji se protivi svakoj promeni i na kraju popusti kada joj se to obije o glavu. Legalizujte i pokupite kajmak što pre, sasvim je očigledno da će pre ili kasnije ceo svet da je legalizuje kao i gej brakove. Možemo jednom da budemo pametniji i da zaradimo

PeroNS

pre 10 godina

Ova drzava mora da propadne. Moguce stetne posledice pusenja Marihuane su jednake ako ne i manje nego pusenje duvana a jedno je legalno dok je drugo ...kriminal. Sa finansijske strane, porez na prodaju cigareta (akcize) donose OGROMNE pare u budzet... zamislite koliko bi akcize od prodaje marihuane i neka vrsta poreza za one koje gaje DO 1 biljke za licnu upotrebu donelo para? Slicni zakoni postoje i po Evropi (Ceska).

Hetfild

pre 10 godina

Ovde je društveno prihvaćenije biti agresivna mračna pijandura nego lik koji ponekad zavari džoint.

U prvom slučaju ste "malo nezgodan kad popije" a u drugom "narkoman".

Mislim da je alkohol umnogome društveno i zdravstveno opasniji (agresivnost i saobraćajke) od kanabisa.

Država,da ima mozga ko što nema,bi trebalo da prodaje. Smanjio bi se kriminal a povećali budžetski prihodi od prodaje i turizma.

neutralni felsh

pre 10 godina

Gde je Srbija? Dokle će heroin i trava da imaju isti status i da se guraju u isti geto? To pogoduje samo prodavcima heroina, među kojima se nalaze i mnogi bliski vlastima i policiji, jer jeftina i pristupačna trava bez rizika krivičnog gonjenja znači da će manje dece tražiti heroin i postajati zavisnici. Dokle će mafija, crkva i krezubi primitivci koji sa cigaretom u ustima i flašom u ruci propovedaju o "smrtonosnoj drogi" da posredno ubijaju mladost Srbije?
(EU Citizen, 10. februar 2015 16:17)


da.

Djape

pre 10 godina

Jedini razlog zbog koga je marihuana nelegalna je zato što je to korov koji može da raste svuda, na terasi, i što zbog toga ONI ne bi mogli da je naplate, a još bi im opala prodaja ostalih opijata (cigare, alkohol...).
U kapitalizmu je profit jedino bitan a od legalne trave nema profita.

Ja Moon

pre 10 godina

A do sada je kao bila zabranjena? Mozda na papiru... Pa tamo ne moze da se seta na miru po plazi koliko na svakom koraku pokusavaju da ti prodaju.

Nemanja

pre 10 godina

(Pametnjaković, 10. februar 2015 17:05)
Dokaz koliko mozak atrofira kad ga ne koristiš. Kanabis nije 'univerzalan lek za rak', ni u smislu da deluje na sve oblike kancera, niti da pomaže u 100% slučajeva. Marlijev tumor je nastao kao posledica fizičke povrede i odbijanja lečenja iz verskih razloga, zbog čega se proširio na čitav organizam. Da se to sazna, potreban ti je internet i da koristiš mozak. Već si na pola puta.

to kod nas ne može da bude

pre 10 godina

kada ce se legalizovati u srbiji? bolje dileri da de bogate nego drzava?
(z@leg@liz@ciju, 10. februar 2015 17:31)

Ne moš' ti to ovde čoveku lako objasniti. Litar šljivke na svakom ćošku pa onda jal' za volan,jal' nekog po njušci;to može. Al' malo čovek da se opusti - za to hapsi narodna milicija.

President Mujica

pre 10 godina

Možda bi po ugledu na "Paradu ponosa" mogla da se organizuje "Parada ljubitelja zelenila"? Barem jednom godišnje. A kraj parade bi bio trijumfalan "smoke-in" ispod kipa Pobednika na Kališu, dok sa zvučnika trešti, "Stand Up, Stand Up for Your Rights!"

electromir

pre 10 godina

@pametnjaković

Upotreba kanabisa i preparata dobijenih na bazi njegovih lekovitih sastojaka sigurno ne podrazumeva PUŠENJE.

Ukoliko već ne znaš, za lečenje se upotrebljavaju ulja kanabisa, a u rekreativne svrhe se može koristiti na zilion načina ... od toga je pušenje najjednostavniji i najrasprostranjeniji način (barem na ovim prostorima)

Uzgred, ne znam zašto bi ikome smetalo ako neko želi da koristi kanabis i za opuštanje ... odavno je dokazano da veliki broj bolesti i poremećenih stanja organizma potiče upravo iz "glave" ... da živimo u nekom normalnom svetu ovo bi bilo dozvoljeno isto kao što je dozvoljena (i preporučena) upotreba raznih veštački stvorenih sedativa, antidepresiva i ostalih hemijskih otrova ... na kraju krajeva, na svakom čoveku je da odluči šta će, i da li će, koristiti

Mastodont

pre 10 godina

Da bi doneo takav zakon verovatno i moras prvo da budes 'naduvan'.
(vik, 10. februar 2015 19:36)

Jeste, baš kao i zakonodavci Holandije, Češke, Urugvaja i američkih država Njujork, Sijetl, Kolorado, Vašington... Čovek ne mora da bude naduvan kad čita tvoj komentar, ali pomoaže, manje se nerviraš zbog gluposti.

Nemanja

pre 10 godina

(Adriano_Galliani, 10. februar 2015 18:50)
Evo ja imam 35, uspešan posao i sigurno sam obrazovaniji od tebe, i šta ćemo sad? Dobro, ovo poslednje nije teško, koliko treba da se edukujes da nadmašiš lika koji misli da je 5-6 piva i džoint isto, i koji se kreće u društvu u kojem ljudi posle 5-6 piva prave sranja. Batali ti priču ovde i drži se tema o kojima znaš nešto, recimo koji prilog bi mi išao uz koji roštilj, ili kako da mi dostaviš frižider a da ne zezneš leđa.

kgh kgh

pre 10 godina

Marli je izmedju ostalog poznat i po tome da je muzikom zaustavio gradjanski rat u Jamajci, tj na koncertu je naterao vodje dve zaracene strane da sednu i da razgovaraju.

tricavuuu legalizuuuj

pre 10 godina

Sta koga briga jel imam sta u basti,
nikom nebi prodo prelep hedic masni,
da purnjam na terasi biljke svoje licno,
necu da se trujem sa *iptarskom biljkom :-))

Aleksandar

pre 10 godina

@Da

Genije, umro je od raka koze. Vrsta melanoma koze. Nije umro od vutre. Vutra je deo prirode i ima beneficije u lecenju, a ne u ubijanju. Ono sto nas ubija su hemikalije, zbog kojih smo non-stop izlozeni. Od sampona, pomadice i kremica, do aditiva u hrani i da...da... cuvenim cigarama, tj. duvanu kojeg prskaju.
Mozes da vodis i najzdraviji zivot, ali ako jedes voce, povrce i meso koje je tretirano hemikalijama i zivis u centru grada, nece ti pomoci nikakav bodibilding i zitarice. Mozes da dobijes rak. Naravno ako ti imunitet dozvoljava.
Eno kineza po zabacenim selima, jedu zdravo, piju zdravo, puse zdravo, drogiraju se zdravo, pa pozive i 90 godina do prirodne smrti.

zivotni korisnik

pre 10 godina

Pusio rekreativno preko 20 godina. Nista mi ne fali, dobro se zezao, odlicno se osecam, nisam presao ni na sta jace. Za to vreme naucio da programiram (pod uticajem), dobijam dobre pare, i generalno uzivam u zivotu na karibima. Slicno je i sa svim mojim prijateljima. Gateway teorija (da cete preci na nesto jace) je raskrinkana 50 puta raznim naucnim istrazivanjima. Po toj teoriji, majcino mleko vodi ka pusenju cigara, jer mnogi koji odrastu dojenjem, kasnije propuse. To je samo propaganda iz 80-ih proslog veka ("just say no" ljudi su izmislili tu glupavu teoriju). Budite svesni efekata trave, jedite zdravo, i odrzite bar minimum kretanja, i necete imati problema. Svako ko vam kaze drugacije, ili ima skrivene namere, ili voli da veruje propagandi.

czv

pre 10 godina

Možda bi po ugledu na "Paradu ponosa" mogla da se organizuje "Parada ljubitelja zelenila"? Barem jednom godišnje. A kraj parade bi bio trijumfalan "smoke-in" ispod kipa Pobednika na Kališu, dok sa zvučnika trešti, "Stand Up, Stand Up for Your Rights!"
(President Mujica, 10. februar 2015 19:10)

Bila je jedne godine inicijativa,ali su se najavili geaci da će da dođu sa motkama,pa se odustalo od ideje.

Surovi

pre 10 godina

Interesantno je kako se na ove teme uvek upecaju napaljeni vutromani,koji da znaju bilo sta o travi,nikada ne bi pusili.
Da,trava moze da sluzi kao lek.Moze da ublazi tegobe kod odredjenih vrsta raka,ali kao i svaki drugi lek,veomaje opasna ako se ne koristi pravilno,a pogotovo ako se koristi rekreativno.
Marihuana je veoma opasna posto podstice neuroze ko onih koji imaju sklonosti ka njima.Takodje,ona je odskocna daska za jace droge,posto niko nije ostao samo na njoj,a da nije barem isprobao jace stvari.
Postoji previse mitova o marihuani kao cudesnoj biljci,ali oni jednostavno nisu tacni,a pogotovo onaj kako je ona lek za gotovo sve i kako ima cudotvorna dejstva.Mnogi su je koristili kroz istoriju,pa su opet umirali od "smrti".Na nasim prostorima,marihuana nije bila uobicajena,vec se koristio alkohol,tacnije,vino.Ono se pilo vise od vode,koja je cesto bila zagadjena i uzrocnih mnogih bolesti.Rakija se koristi relativno kratko,posto je za nju potrebna vec tehnologija,koju smo dobili od svaba....
Traza treba da bude zabranjena i da se koristi kao i bilo koji drugi lek samo za ono za sta pomaze.Nije za klince koji ce da je puse i misle da im pomaze da pronadju nove dimenzije svesti ili sta vec,jer da imaju svest,ne bi ni koristili travuljinu,vec bi citali knjige i obrazovali se.

Adriano_Galliani

pre 10 godina

kada ce se legalizovati u srbiji? bolje dileri da de bogate nego drzava? treba se ugledati na holandiju, kaliforniju...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (z@leg@liz@ciju, 10. februar 2015 17:31)

Ми не можемо да се изборимо са проблемом наплаћивања карата у градском превозу Београда, а хоћемо а легализујемо марихуану, па да од тога држава има корист кроз порезе итд, што би све повећало цену (и то много!) па тако у тим државним, сертификованим продавницама буквално нико не би куповао, већ код дилера, кога би онда, је л`, јурила полиција плаћена 300 евра месечно, колико он обрне за доручак.. Јесте, то је тако лако само рећи!

Нисте свесни каква држава треба да буде ако хоће да легализује марихуану. Ово је једини облик - декриминализација, могућ за банана државе као што су Јамајка и Србија.

ostj

pre 10 godina

@pametnjakovic da si procitao kako se marihuana koristi u medicini,ne bi prsipao to pola mozga sto imas...
pusenje marihuane , i ulje koje se koristi kad neko ima rak,nemaju veze jedno sa drugim.. kao sto ni legalizovanje marihuane ni legalizovanje marihuane u medicinske svrhe nemaju veze jedno sa drugim...

Pametnjaković

pre 10 godina

Danas se kanabis promoviše kao univerzalan lek za rak, a Bob umro od raka dok je koristio i hvalio kanabis kao lek za rak. Dokaz koliko atrofira mozak dok pušiš kanabis kad ne možeš te dve jednostavne stvari da povežeš.

da

pre 10 godina

Bob Marli je umro od kacera zato što je pušio marihuanu,najveće zlo današnjice.
Probajte da budete cool bez nje,probajte da VI kontrolišete mozak,a ne supstanca vas.
Ovo drugo može svako!

andreas kisser

pre 10 godina

Marli nije "postao poznat" zato sto je "hvalio kanabis," nego zato sto je bio jedan od najvecih muzicara 20. veka.
(judge dredd, 10. februar 2015 17:54)

Imao je dobre tekstove, ali sto se muzike tice, nista komplikovano. Ne mozes ga poredit sa jednim Klaptonom naprimer.
(Washington, 10. februar 2015 19:01)

auuu kolko ti nisi u stanju da dobacis??? po toj logici ne mozes porediti lenona i pola makartnija sa radomirom mihajlovicem tockom :-) a kad si vec hteo da se pravis pametan, onda pisi ili clapton u originalu, ili klepton po srpskoj transkripciji. naravno ukoliko obojica mislimo na erika klEptona... posto ja ne znam ni za jednog muzicara koji se zove/preziva klApton!

vik

pre 10 godina

Da se ne lazemo, Jamajka je daleko od neke uredjene drzave na koju treba da se ugledamo, vlada veliko siromastvo, kriminal. Marihuana mozda i nije bila tamo do sada legalizovana ali je bila vrlo tolerisana. Da bi doneo takav zakon verovatno i moras prvo da budes 'naduvan'.

al sam pametan

pre 10 godina

ko hoće da nabavi travu, može to da uradi kad hoće i gde hoće..da li treba legalizovati, naravno da treba, prvo-prodavala bi se legalno trava određenog kvaliteta, 2-povećali bi se budžetski prihodi, 3-smanjio bi se kriminal..znam likove kojima je otkazao mozak zbog svakodnevnog konzumiranja, a znam i ljude koji je koriste rekreativno,ko šta voli nek izvoli..uglavnom-legalizujte, ili bar dekriminalizujte, glupo je maltretirati ljude zbog par grama trave..

Gospodar Relma

pre 10 godina

@Surovi

Interesantno kako se na ovu temu uvek upecaju likovi koji misle da su mnogo pametni pa ispisu roman. Drz se ti fitnesa i herbalife-a bices zdrav mudrice al mojne drugima da drobis lebac.

Saša

pre 10 godina

(Surovi, 10. februar 2015 22:11)

Ajde malo proanaliziraj zašto ti je nick "Surovi" i šta te knjige i stručna literatura koju pominješ kaže za osobe koje sebe tako nazivaju i šta surovost kao pojam uopšte znači, pa posle drži predavanje o štetnosti "travuljine"

Adriano_Galliani

pre 10 godina

Danas se kanabis promoviše kao univerzalan lek za rak, a Bob umro od raka dok je koristio i hvalio kanabis kao lek za rak. Dokaz koliko atrofira mozak dok pušiš kanabis kad ne možeš te dve jednostavne stvari da povežeš.
(Pametnjaković, 10. februar 2015 17:05)

Сада ће да те нападну ови беспослени 20+ годишњаци, који би да олакшају савест живљења од родитељских пара и дрогирања од њихове месечне беде коју неко назива платом. Знам превише таквих људи, иако им ништа неће значити, они хоће легализацију, прихватање, јер овако им је ипак репутација "дрогоша" и нико их не схвата за озбиљно. Са разлогом, нико ни пијанице не воли, шта је штетније по физички здравље, не знам, али знам да када се неко надува то је као да је мртав пијан, попио 5-6 пива, такве ће људи увек избегавати.

Washington

pre 10 godina

Marli nije "postao poznat" zato sto je "hvalio kanabis," nego zato sto je bio jedan od najvecih muzicara 20. veka.
(judge dredd, 10. februar 2015 17:54)

Imao je dobre tekstove, ali sto se muzike tice, nista komplikovano. Ne mozes ga poredit sa jednim Klaptonom naprimer.

lemy

pre 10 godina

treba je za pocetak barem dekriminalizovati i ovde, zasto covek koji hoce da se opusti uz dzoint (a nije iz kriminalnih krugova cak naprotiv) mora da se uplice sa sumnjivim likovima iz kriminalnog miljea i da mu se ime provlaci u negativnom kontekstu ako je u svim sferama zivota uredan,veoma je jasno koga ovde treba goniti... resite to jednom. Pa da slavimo kada dobijemo automat,kao u Sjetlu....

ferdinand

pre 10 godina

U cemu je razlika izmedju alkoholicara, pusaca i narkomana (citaj - uzivaoca marihuane ili bilo cega drugog) ? Nema je. Svi su "robovi" onoga sto konzumiraju. Jadno, tuzno i zabrinjavajuce...

neutralni felsh

pre 10 godina

Са разлогом, нико ни пијанице не воли, шта је штетније по физички здравље, не знам, али знам да када се неко надува то је као да је мртав пијан, попио 5-6 пива, такве ће људи увек избегавати.
(Adriano_Galliani, 10. februar 20)


5-6 piva ce skoro svako da primeti, ali naduvanost retko.

onako uzgred

pre 10 godina

Umro je od posledica malignog melanoma,vrste karcinoma od koga crnci skoro uopste ne oboljevaju.Zato se kaze da ga je ubio beli covek u njemu(otac mu je bio belac).Inace,bio je idol Jamajcana sto zbog pesama i muzike sto zbog svoje politicke aktivnosti.Takodje,bio je totalno neodgovoran prema sebi(nedostatak higijene i brige o zdravlju uopste) i drugima(plodio je zene gde god je stigao,ni danas se ne zna tacan broj njegove dece).Lesinari oko njega su punili dzepove a on se obeznanjivao sa oko 50g vutre dnevno(svako ko je pusio zna koliko je bolesna ova kolicina)!Uz njegovu muziku sam i delio rasta vrednosti.Kasnije,iz vizure odraslog coveka videh da je sve to jedna lepa utopija,poput marihuane u kojoj sam preterano uzivao.Volite se klinci i radite sta vam je volja ali ne preterujte,racun stigne svakom

crazy processor

pre 10 godina

(Nemanja, 10. februar 2015 20:00)

Obrazovanje i snalazljivost u materijalnoj egzistenciji nemaju veze sa umetnosti upoznavanja sebe. Lik koga si isprozivao je verovatno stariji i ne zna efekat marihuane, ali to tebi ne daje za pravo da uzdizes sebe. Usput izneti sam frizider bez ostenjenja njega ili svojih tkiva je mnogo teze nego savladati trigonometriju. Da se ne lazemo, ali to vazi za sve, imati znanje, ziveti kada je jedino materijalno bitno, na obazirati se na nepravdu, stvoriti porodicu i ostati smiren, a usput doprinositi razvoju sebe i drugih, ocuvanju prirode, i ipak ostati strejt e to je znanje. Pozz...

Surovi

pre 10 godina

@Surovi
Interesantno kako se na ovu temu uvek upecaju likovi koji misle da su mnogo pametni pa ispisu roman. Drz se ti fitnesa i herbalife-a bices zdrav mudrice al mojne drugima da drobis lebac.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodar Relma, 10. februar 2015 23:19)
Upravo potvrdjujes ono o cemu sam govorio!
Bensedini su takodje lek,pa ih mnogi piju u rekretativne svrhe,a pogotovo je lose kada ih mesaju sa alkoholom.
Pusenje trave je lose,jer je dim produkt sagorevanja i ne moze biti dobar za ljudsku upotrebu.
U drzavama gde je marihuana legalizovana,to je uradjeno zbog para,a ne zbog toga sto ona nije stetna.Isto tako je nekada i duvan bio hvaljen kao cudotvorna biljka....
Objektivno,ne postoji nijedan argument koji je bilo koji uzivalac trave napisao u komentaru,koji bi pobio moje misljenje,jer se sve svodi na to da vole da je puse,iako nemaju pojma o njoj i njenom sastavu.To je kao da pitas alkoholicara da ti objasni zasto voli da pije!

Pametnjaković

pre 10 godina

Danas se kanabis promoviše kao univerzalan lek za rak, a Bob umro od raka dok je koristio i hvalio kanabis kao lek za rak. Dokaz koliko atrofira mozak dok pušiš kanabis kad ne možeš te dve jednostavne stvari da povežeš.

da

pre 10 godina

Bob Marli je umro od kacera zato što je pušio marihuanu,najveće zlo današnjice.
Probajte da budete cool bez nje,probajte da VI kontrolišete mozak,a ne supstanca vas.
Ovo drugo može svako!

Adriano_Galliani

pre 10 godina

Danas se kanabis promoviše kao univerzalan lek za rak, a Bob umro od raka dok je koristio i hvalio kanabis kao lek za rak. Dokaz koliko atrofira mozak dok pušiš kanabis kad ne možeš te dve jednostavne stvari da povežeš.
(Pametnjaković, 10. februar 2015 17:05)

Сада ће да те нападну ови беспослени 20+ годишњаци, који би да олакшају савест живљења од родитељских пара и дрогирања од њихове месечне беде коју неко назива платом. Знам превише таквих људи, иако им ништа неће значити, они хоће легализацију, прихватање, јер овако им је ипак репутација "дрогоша" и нико их не схвата за озбиљно. Са разлогом, нико ни пијанице не воли, шта је штетније по физички здравље, не знам, али знам да када се неко надува то је као да је мртав пијан, попио 5-6 пива, такве ће људи увек избегавати.

Washington

pre 10 godina

Marli nije "postao poznat" zato sto je "hvalio kanabis," nego zato sto je bio jedan od najvecih muzicara 20. veka.
(judge dredd, 10. februar 2015 17:54)

Imao je dobre tekstove, ali sto se muzike tice, nista komplikovano. Ne mozes ga poredit sa jednim Klaptonom naprimer.

Surovi

pre 10 godina

Interesantno je kako se na ove teme uvek upecaju napaljeni vutromani,koji da znaju bilo sta o travi,nikada ne bi pusili.
Da,trava moze da sluzi kao lek.Moze da ublazi tegobe kod odredjenih vrsta raka,ali kao i svaki drugi lek,veomaje opasna ako se ne koristi pravilno,a pogotovo ako se koristi rekreativno.
Marihuana je veoma opasna posto podstice neuroze ko onih koji imaju sklonosti ka njima.Takodje,ona je odskocna daska za jace droge,posto niko nije ostao samo na njoj,a da nije barem isprobao jace stvari.
Postoji previse mitova o marihuani kao cudesnoj biljci,ali oni jednostavno nisu tacni,a pogotovo onaj kako je ona lek za gotovo sve i kako ima cudotvorna dejstva.Mnogi su je koristili kroz istoriju,pa su opet umirali od "smrti".Na nasim prostorima,marihuana nije bila uobicajena,vec se koristio alkohol,tacnije,vino.Ono se pilo vise od vode,koja je cesto bila zagadjena i uzrocnih mnogih bolesti.Rakija se koristi relativno kratko,posto je za nju potrebna vec tehnologija,koju smo dobili od svaba....
Traza treba da bude zabranjena i da se koristi kao i bilo koji drugi lek samo za ono za sta pomaze.Nije za klince koji ce da je puse i misle da im pomaze da pronadju nove dimenzije svesti ili sta vec,jer da imaju svest,ne bi ni koristili travuljinu,vec bi citali knjige i obrazovali se.

vik

pre 10 godina

Da se ne lazemo, Jamajka je daleko od neke uredjene drzave na koju treba da se ugledamo, vlada veliko siromastvo, kriminal. Marihuana mozda i nije bila tamo do sada legalizovana ali je bila vrlo tolerisana. Da bi doneo takav zakon verovatno i moras prvo da budes 'naduvan'.

EU Citizen

pre 10 godina

Gde je Srbija? Dokle će heroin i trava da imaju isti status i da se guraju u isti geto? To pogoduje samo prodavcima heroina, među kojima se nalaze i mnogi bliski vlastima i policiji, jer jeftina i pristupačna trava bez rizika krivičnog gonjenja znači da će manje dece tražiti heroin i postajati zavisnici. Dokle će mafija, crkva i krezubi primitivci koji sa cigaretom u ustima i flašom u ruci propovedaju o "smrtonosnoj drogi" da posredno ubijaju mladost Srbije?

ferdinand

pre 10 godina

U cemu je razlika izmedju alkoholicara, pusaca i narkomana (citaj - uzivaoca marihuane ili bilo cega drugog) ? Nema je. Svi su "robovi" onoga sto konzumiraju. Jadno, tuzno i zabrinjavajuce...

Adriano_Galliani

pre 10 godina

kada ce se legalizovati u srbiji? bolje dileri da de bogate nego drzava? treba se ugledati na holandiju, kaliforniju...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (z@leg@liz@ciju, 10. februar 2015 17:31)

Ми не можемо да се изборимо са проблемом наплаћивања карата у градском превозу Београда, а хоћемо а легализујемо марихуану, па да од тога држава има корист кроз порезе итд, што би све повећало цену (и то много!) па тако у тим државним, сертификованим продавницама буквално нико не би куповао, већ код дилера, кога би онда, је л`, јурила полиција плаћена 300 евра месечно, колико он обрне за доручак.. Јесте, то је тако лако само рећи!

Нисте свесни каква држава треба да буде ако хоће да легализује марихуану. Ово је једини облик - декриминализација, могућ за банана државе као што су Јамајка и Србија.

Ja Moon

pre 10 godina

A do sada je kao bila zabranjena? Mozda na papiru... Pa tamo ne moze da se seta na miru po plazi koliko na svakom koraku pokusavaju da ti prodaju.

ostj

pre 10 godina

@pametnjakovic da si procitao kako se marihuana koristi u medicini,ne bi prsipao to pola mozga sto imas...
pusenje marihuane , i ulje koje se koristi kad neko ima rak,nemaju veze jedno sa drugim.. kao sto ni legalizovanje marihuane ni legalizovanje marihuane u medicinske svrhe nemaju veze jedno sa drugim...

Surovi

pre 10 godina

@Surovi
Interesantno kako se na ovu temu uvek upecaju likovi koji misle da su mnogo pametni pa ispisu roman. Drz se ti fitnesa i herbalife-a bices zdrav mudrice al mojne drugima da drobis lebac.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodar Relma, 10. februar 2015 23:19)
Upravo potvrdjujes ono o cemu sam govorio!
Bensedini su takodje lek,pa ih mnogi piju u rekretativne svrhe,a pogotovo je lose kada ih mesaju sa alkoholom.
Pusenje trave je lose,jer je dim produkt sagorevanja i ne moze biti dobar za ljudsku upotrebu.
U drzavama gde je marihuana legalizovana,to je uradjeno zbog para,a ne zbog toga sto ona nije stetna.Isto tako je nekada i duvan bio hvaljen kao cudotvorna biljka....
Objektivno,ne postoji nijedan argument koji je bilo koji uzivalac trave napisao u komentaru,koji bi pobio moje misljenje,jer se sve svodi na to da vole da je puse,iako nemaju pojma o njoj i njenom sastavu.To je kao da pitas alkoholicara da ti objasni zasto voli da pije!

President Mujica

pre 10 godina

Možda bi po ugledu na "Paradu ponosa" mogla da se organizuje "Parada ljubitelja zelenila"? Barem jednom godišnje. A kraj parade bi bio trijumfalan "smoke-in" ispod kipa Pobednika na Kališu, dok sa zvučnika trešti, "Stand Up, Stand Up for Your Rights!"

s

pre 10 godina

Srbija sada može da iskoristi priliku i JEDNOM bude pionir a ne tvrdoglavi inadzija koji se protivi svakoj promeni i na kraju popusti kada joj se to obije o glavu. Legalizujte i pokupite kajmak što pre, sasvim je očigledno da će pre ili kasnije ceo svet da je legalizuje kao i gej brakove. Možemo jednom da budemo pametniji i da zaradimo

crazy processor

pre 10 godina

(Nemanja, 10. februar 2015 20:00)

Obrazovanje i snalazljivost u materijalnoj egzistenciji nemaju veze sa umetnosti upoznavanja sebe. Lik koga si isprozivao je verovatno stariji i ne zna efekat marihuane, ali to tebi ne daje za pravo da uzdizes sebe. Usput izneti sam frizider bez ostenjenja njega ili svojih tkiva je mnogo teze nego savladati trigonometriju. Da se ne lazemo, ali to vazi za sve, imati znanje, ziveti kada je jedino materijalno bitno, na obazirati se na nepravdu, stvoriti porodicu i ostati smiren, a usput doprinositi razvoju sebe i drugih, ocuvanju prirode, i ipak ostati strejt e to je znanje. Pozz...

Mastodont

pre 10 godina

Da bi doneo takav zakon verovatno i moras prvo da budes 'naduvan'.
(vik, 10. februar 2015 19:36)

Jeste, baš kao i zakonodavci Holandije, Češke, Urugvaja i američkih država Njujork, Sijetl, Kolorado, Vašington... Čovek ne mora da bude naduvan kad čita tvoj komentar, ali pomoaže, manje se nerviraš zbog gluposti.

Nemanja

pre 10 godina

(Pametnjaković, 10. februar 2015 17:05)
Dokaz koliko mozak atrofira kad ga ne koristiš. Kanabis nije 'univerzalan lek za rak', ni u smislu da deluje na sve oblike kancera, niti da pomaže u 100% slučajeva. Marlijev tumor je nastao kao posledica fizičke povrede i odbijanja lečenja iz verskih razloga, zbog čega se proširio na čitav organizam. Da se to sazna, potreban ti je internet i da koristiš mozak. Već si na pola puta.

Hetfild

pre 10 godina

Ovde je društveno prihvaćenije biti agresivna mračna pijandura nego lik koji ponekad zavari džoint.

U prvom slučaju ste "malo nezgodan kad popije" a u drugom "narkoman".

Mislim da je alkohol umnogome društveno i zdravstveno opasniji (agresivnost i saobraćajke) od kanabisa.

Država,da ima mozga ko što nema,bi trebalo da prodaje. Smanjio bi se kriminal a povećali budžetski prihodi od prodaje i turizma.

Nemanja

pre 10 godina

(Adriano_Galliani, 10. februar 2015 18:50)
Evo ja imam 35, uspešan posao i sigurno sam obrazovaniji od tebe, i šta ćemo sad? Dobro, ovo poslednje nije teško, koliko treba da se edukujes da nadmašiš lika koji misli da je 5-6 piva i džoint isto, i koji se kreće u društvu u kojem ljudi posle 5-6 piva prave sranja. Batali ti priču ovde i drži se tema o kojima znaš nešto, recimo koji prilog bi mi išao uz koji roštilj, ili kako da mi dostaviš frižider a da ne zezneš leđa.

PeroNS

pre 10 godina

Ova drzava mora da propadne. Moguce stetne posledice pusenja Marihuane su jednake ako ne i manje nego pusenje duvana a jedno je legalno dok je drugo ...kriminal. Sa finansijske strane, porez na prodaju cigareta (akcize) donose OGROMNE pare u budzet... zamislite koliko bi akcize od prodaje marihuane i neka vrsta poreza za one koje gaje DO 1 biljke za licnu upotrebu donelo para? Slicni zakoni postoje i po Evropi (Ceska).

electromir

pre 10 godina

@pametnjaković

Upotreba kanabisa i preparata dobijenih na bazi njegovih lekovitih sastojaka sigurno ne podrazumeva PUŠENJE.

Ukoliko već ne znaš, za lečenje se upotrebljavaju ulja kanabisa, a u rekreativne svrhe se može koristiti na zilion načina ... od toga je pušenje najjednostavniji i najrasprostranjeniji način (barem na ovim prostorima)

Uzgred, ne znam zašto bi ikome smetalo ako neko želi da koristi kanabis i za opuštanje ... odavno je dokazano da veliki broj bolesti i poremećenih stanja organizma potiče upravo iz "glave" ... da živimo u nekom normalnom svetu ovo bi bilo dozvoljeno isto kao što je dozvoljena (i preporučena) upotreba raznih veštački stvorenih sedativa, antidepresiva i ostalih hemijskih otrova ... na kraju krajeva, na svakom čoveku je da odluči šta će, i da li će, koristiti

Djape

pre 10 godina

Jedini razlog zbog koga je marihuana nelegalna je zato što je to korov koji može da raste svuda, na terasi, i što zbog toga ONI ne bi mogli da je naplate, a još bi im opala prodaja ostalih opijata (cigare, alkohol...).
U kapitalizmu je profit jedino bitan a od legalne trave nema profita.

to kod nas ne može da bude

pre 10 godina

kada ce se legalizovati u srbiji? bolje dileri da de bogate nego drzava?
(z@leg@liz@ciju, 10. februar 2015 17:31)

Ne moš' ti to ovde čoveku lako objasniti. Litar šljivke na svakom ćošku pa onda jal' za volan,jal' nekog po njušci;to može. Al' malo čovek da se opusti - za to hapsi narodna milicija.

tricavuuu legalizuuuj

pre 10 godina

Sta koga briga jel imam sta u basti,
nikom nebi prodo prelep hedic masni,
da purnjam na terasi biljke svoje licno,
necu da se trujem sa *iptarskom biljkom :-))

Gospodar Relma

pre 10 godina

@Surovi

Interesantno kako se na ovu temu uvek upecaju likovi koji misle da su mnogo pametni pa ispisu roman. Drz se ti fitnesa i herbalife-a bices zdrav mudrice al mojne drugima da drobis lebac.

neutralni felsh

pre 10 godina

Gde je Srbija? Dokle će heroin i trava da imaju isti status i da se guraju u isti geto? To pogoduje samo prodavcima heroina, među kojima se nalaze i mnogi bliski vlastima i policiji, jer jeftina i pristupačna trava bez rizika krivičnog gonjenja znači da će manje dece tražiti heroin i postajati zavisnici. Dokle će mafija, crkva i krezubi primitivci koji sa cigaretom u ustima i flašom u ruci propovedaju o "smrtonosnoj drogi" da posredno ubijaju mladost Srbije?
(EU Citizen, 10. februar 2015 16:17)


da.

Aleksandar

pre 10 godina

@Da

Genije, umro je od raka koze. Vrsta melanoma koze. Nije umro od vutre. Vutra je deo prirode i ima beneficije u lecenju, a ne u ubijanju. Ono sto nas ubija su hemikalije, zbog kojih smo non-stop izlozeni. Od sampona, pomadice i kremica, do aditiva u hrani i da...da... cuvenim cigarama, tj. duvanu kojeg prskaju.
Mozes da vodis i najzdraviji zivot, ali ako jedes voce, povrce i meso koje je tretirano hemikalijama i zivis u centru grada, nece ti pomoci nikakav bodibilding i zitarice. Mozes da dobijes rak. Naravno ako ti imunitet dozvoljava.
Eno kineza po zabacenim selima, jedu zdravo, piju zdravo, puse zdravo, drogiraju se zdravo, pa pozive i 90 godina do prirodne smrti.

andreas kisser

pre 10 godina

Marli nije "postao poznat" zato sto je "hvalio kanabis," nego zato sto je bio jedan od najvecih muzicara 20. veka.
(judge dredd, 10. februar 2015 17:54)

Imao je dobre tekstove, ali sto se muzike tice, nista komplikovano. Ne mozes ga poredit sa jednim Klaptonom naprimer.
(Washington, 10. februar 2015 19:01)

auuu kolko ti nisi u stanju da dobacis??? po toj logici ne mozes porediti lenona i pola makartnija sa radomirom mihajlovicem tockom :-) a kad si vec hteo da se pravis pametan, onda pisi ili clapton u originalu, ili klepton po srpskoj transkripciji. naravno ukoliko obojica mislimo na erika klEptona... posto ja ne znam ni za jednog muzicara koji se zove/preziva klApton!

Saša

pre 10 godina

(Surovi, 10. februar 2015 22:11)

Ajde malo proanaliziraj zašto ti je nick "Surovi" i šta te knjige i stručna literatura koju pominješ kaže za osobe koje sebe tako nazivaju i šta surovost kao pojam uopšte znači, pa posle drži predavanje o štetnosti "travuljine"

zivotni korisnik

pre 10 godina

Pusio rekreativno preko 20 godina. Nista mi ne fali, dobro se zezao, odlicno se osecam, nisam presao ni na sta jace. Za to vreme naucio da programiram (pod uticajem), dobijam dobre pare, i generalno uzivam u zivotu na karibima. Slicno je i sa svim mojim prijateljima. Gateway teorija (da cete preci na nesto jace) je raskrinkana 50 puta raznim naucnim istrazivanjima. Po toj teoriji, majcino mleko vodi ka pusenju cigara, jer mnogi koji odrastu dojenjem, kasnije propuse. To je samo propaganda iz 80-ih proslog veka ("just say no" ljudi su izmislili tu glupavu teoriju). Budite svesni efekata trave, jedite zdravo, i odrzite bar minimum kretanja, i necete imati problema. Svako ko vam kaze drugacije, ili ima skrivene namere, ili voli da veruje propagandi.

onako uzgred

pre 10 godina

Umro je od posledica malignog melanoma,vrste karcinoma od koga crnci skoro uopste ne oboljevaju.Zato se kaze da ga je ubio beli covek u njemu(otac mu je bio belac).Inace,bio je idol Jamajcana sto zbog pesama i muzike sto zbog svoje politicke aktivnosti.Takodje,bio je totalno neodgovoran prema sebi(nedostatak higijene i brige o zdravlju uopste) i drugima(plodio je zene gde god je stigao,ni danas se ne zna tacan broj njegove dece).Lesinari oko njega su punili dzepove a on se obeznanjivao sa oko 50g vutre dnevno(svako ko je pusio zna koliko je bolesna ova kolicina)!Uz njegovu muziku sam i delio rasta vrednosti.Kasnije,iz vizure odraslog coveka videh da je sve to jedna lepa utopija,poput marihuane u kojoj sam preterano uzivao.Volite se klinci i radite sta vam je volja ali ne preterujte,racun stigne svakom

neutralni felsh

pre 10 godina

Са разлогом, нико ни пијанице не воли, шта је штетније по физички здравље, не знам, али знам да када се неко надува то је као да је мртав пијан, попио 5-6 пива, такве ће људи увек избегавати.
(Adriano_Galliani, 10. februar 20)


5-6 piva ce skoro svako da primeti, ali naduvanost retko.

czv

pre 10 godina

Možda bi po ugledu na "Paradu ponosa" mogla da se organizuje "Parada ljubitelja zelenila"? Barem jednom godišnje. A kraj parade bi bio trijumfalan "smoke-in" ispod kipa Pobednika na Kališu, dok sa zvučnika trešti, "Stand Up, Stand Up for Your Rights!"
(President Mujica, 10. februar 2015 19:10)

Bila je jedne godine inicijativa,ali su se najavili geaci da će da dođu sa motkama,pa se odustalo od ideje.

kgh kgh

pre 10 godina

Marli je izmedju ostalog poznat i po tome da je muzikom zaustavio gradjanski rat u Jamajci, tj na koncertu je naterao vodje dve zaracene strane da sednu i da razgovaraju.

al sam pametan

pre 10 godina

ko hoće da nabavi travu, može to da uradi kad hoće i gde hoće..da li treba legalizovati, naravno da treba, prvo-prodavala bi se legalno trava određenog kvaliteta, 2-povećali bi se budžetski prihodi, 3-smanjio bi se kriminal..znam likove kojima je otkazao mozak zbog svakodnevnog konzumiranja, a znam i ljude koji je koriste rekreativno,ko šta voli nek izvoli..uglavnom-legalizujte, ili bar dekriminalizujte, glupo je maltretirati ljude zbog par grama trave..

lemy

pre 10 godina

treba je za pocetak barem dekriminalizovati i ovde, zasto covek koji hoce da se opusti uz dzoint (a nije iz kriminalnih krugova cak naprotiv) mora da se uplice sa sumnjivim likovima iz kriminalnog miljea i da mu se ime provlaci u negativnom kontekstu ako je u svim sferama zivota uredan,veoma je jasno koga ovde treba goniti... resite to jednom. Pa da slavimo kada dobijemo automat,kao u Sjetlu....