Aktuelno

Petak, 07.11.2014.

08:30

Samoća ima mnogo dobrih strana

Izvor: novosti.rs

Samoæa ima mnogo dobrih strana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Kalisi

pre 11 godina

Ama šta vam je s tim mačkama? Bože svašta. Svi pljuju ove što su sami (naročito ako su zadovoljni sami), a nekoliko vesti iznad broj razvoda u Srbiji povećan xy puta - komentari ne zna se koji grđi od kojeg.

Kolektivna šizofrenija.

nnn

pre 11 godina

@beogradjanin
Da, ja sam losa jer zelim kvalitetan brak i porodicu, umesto 10 macaka pod stare dane. Pritom nisam neobrazovana zenturaca, zavrsila sam fax, zaposlena sam. Strasno je sto zelim da budem i porodicna, zar ne volim macke.

sivo-belo

pre 11 godina

Bila sam u braku 12 godina, 10 godina sam sama. Na zalost, nije mi toliko dobro samoj koliko mi je bilo lose u braku. U svakom slucaju, bolje je biti sam nego bilo sa kim. Ako lose ide u vezi, to znaci samo da dalje treba da se traga. Postoje samo pogresni izbori.

nnn

pre 11 godina

@!?
Poenta mog komentara je da je text krs i da deluje kao opravdanje zasto je neko ostao sam Ok, izbor, ali ovakvi textovi su postali hit u medijima. Ostanemo same...al sa gomilom macaka, ja ne znam nijednu koja je sama bez macke. Tuga :-(

pablik

pre 11 godina

"Ima gorih stvari u životu od samoće, ali često su potrebne decenije da to shvatimo. Tada je najčešće već prekasno, a nema ničeg goreg od prekasno." - Bukovski.

!?

pre 11 godina

@nnn
Sto napadas coveka? I koja je poenta tvog komentara? Sta ako je razveden i ima dvoje dece? Zasto bi to bila mana? Jos pominjes garsonjeru? Da je napisao da ce da se useli u kucu od 1000 kvadrata i kupi besna kola onda ti ne bi smetalo sto je sredovecan i ima decu? Normalan covek ce se posle razvoda i useliti u manji stan. A oni "moderni" ce zenu i decu izbaciti iz kuce, ili prodati tu kucu i juriti sponzoruse po splavovima.
Otkud znas da je covek egoista? Da je egoista ne bi se razveo posle 20 godina nego bi pobegao mnogo ranije. Deca mu odrasla, zasto bi bio sa zenom koju ne voli i sa kojom se ne slaze. Sta, sad trebaju jos 20-30 ili vise godina da provedu u svadji, neslaganju i dosadi. Zivot nije vecan, godine ne treba trositi uzalud. Isto bih postupio na njegovom mestu, a ta zenska logika da je svaki muskarac koji se razvede egoista i ludak je zastarela kao proizvod dubokih kompleksa.

Beogradjanin

pre 11 godina

Kao da je cilj ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece,
normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Ovako mi zvuči ovo i slično...

(Joca 011, 7. novembar 2014 12:31)

Ne, ne pratis dovoljno "Život" na B92. Svaku temu uspeju da povežu sa brakom. U poslednje vreme u nekim tema koju povežu nekako sa brakom, izostave decu, za svaki slucaj.

Činjenice su da će u Srbiji 2050, živeti samo 4,5 do 4.9 miliona ljudi. Nisam iz "Dveri" samo konstatujem realnost. I mislim da ovakivim tekstovima B92 pokusava da to promeni, nisam siguran da je bas pravi nacin. Tacnije ne može ni da se promeni.

Vise deca se radjalo u Srbiji i za vreme Balkanskih ratova, I i II svetskog rata nego 2014g.

p.s I nije to i tako lose, jer ovakih kao @nnn ce morati mnogo da rade na sebi, jer bas,bas nikog nece imati. Tada ce skoro svaki covek biti bitan osim takvih.

Sam ali ne i usamljen

pre 11 godina

"Nemate partnera sa kojim ćete se maziti u krevetu, pa zato vežbate, trčite, šetate"...A sta kao da imam curu prestao bi da vjezbam, trcim i setam? Kakva budalastina! Mogli su napisati "Nemate partnera sa kojim ćete se maziti u krevetu, pa zato svako vece cirkate po kafanama ili igrate XBOX"...

Nikola pred razvodom

pre 11 godina

@Nislijka, 7. novembar 2014 17:30

Svaka cast! Genijalan komentar. To je sustina, to je istina. Hvala i tebi i @Nisliji.

Nislijka

pre 11 godina

@Nislija: identicno zivim i razmisljam kao i vi, mozda zato sto smo iz istog grada :)))
Ne da me samoca ne pogadja, nego uzivam u njoj. Ne provodim vise vremena na poslu, bas naprotiv, jedva cekam da dodjem kuci, izvedem psa, i svoje slobodno vreme provodim bas onako kako ja hocu, nikakav kompromis, ni oko toga gde cu ici, ni sa kim cu ici, niti na sta cu novac potrositi, moj zivot, moje odluke. Nikad mi nije bio problem da budem sama, svaka veza me je gusila jer nijednom dosadasnjem partneru nisam mogla da objasnim da je meni POTREBNO vreme samo za mene, po mogucstvu bar par dana u nedelji. Takva sam osoba. Lepo mi je sa samom sobom, mogu da mastam naglas, da pustim glasno muziku i igram, da odem bilo gde ili ostanem kod kuce i sve mogu sama. Ako hocu na svirku, odem sama, upoznam bar 10 ljudi, provedem se super, prosirim krug poznanika, sadim drvece sa komsijama da sprecimo eroziju tla, idem u bioskop, pozoriste, vodim normalan zivot. Neko je ovde napisao grozno je kad si bolestan a sam. Sami ljudi nisu bez igde ikoga. Imamo mi porodicu, bracu, sestre, oceve, majke...A kad si bolestan, ako si tesko bolestan, umreces i gotovo. Licno bih volela da se to desi u mojoj kuci, gadim se lezanja po bolnicama. A tamo lezis sam, pa lezis sam. To sto neko dodje da te poseti pola sata ne menja mnogo stvari. Radjas se sam i umires sam. Sve druge lakse bolesti izguras sam isto kao i s nekim. Znam iz iskustva. Cemu ovolike osude? Stvar licnog izbora.

nnn

pre 11 godina

Sto mi znaci unapredjenje kad se vratim u prazan stan, probudim se sama, tisina kao u grobu...Unapredim se kao licnost, i s kim svoju fenomenalnu personu da podelim, sve da zadrzim za sebe, WOOOOOW

Filmofil

pre 11 godina

Ono sto mene uvek fascinira u nasem mentalitetu da diskusija o ma kom izboru koji nije identican nasem izaziva zucne reakciju onih koji su izabrali drugacije. Kao da im se pljune po izboru. Cemu toliki strah i iskljucivost?
Birajte iskljucivo ono sto zelite (to svako mora sam da osvesti), ne dajte da vam namecu i nemojte vi nametati drugima. Odluke da se nesto uradi ili ne uradi su najbolje moguce u dato. Trenutku i ne treba ih iznova prezvakavati. Budi sam, budi sa nekim, na kratko za ceo zivot, radi to zato sto zelis, a ne jer te neko tera. Ne maltretiraj one drugacije. Mogu da kazem sa cim se nisam slagala sa bivisim, ali temeljno provlacenje kroz blato nekoga sa kim provedes duze vreme, govori da ti treba radikalno spremanje u psihi.
Mi stvarno nikad necemo srediti drustvo, ako i za ovakve stvari skacemo jedni na druge.

neveris63@yahoo.com

pre 11 godina

usla sam u drugo poluvreme zivota,a sama sam mnogo dugo...i naprosto-sve bih dala da imam jednostavnog,prostodusnog i vrcavog coveka pored sebe,makar za druzenje i setnju....tesko je biti sam.

Mare

pre 11 godina

@(., 7. novembar 2014 10:41)

Nisam zemljace nista od toga, a posebno nisam bogat i ne pripadam visokom drustvu. Mnogi to ne razumeju, ali nikakve lepote nema u tim povremenim avanturama sa zenama, nikakve osim fizickog zadovoljstva. A sta cemo sa duhovnim, sta cemo sa potrebom da ujutru uz kafu sa voljenom osobom prokometarisemo predhodni i isplaniramo predstojeci dan? Znas li koliko sam puta pomislio za neku, da je bas ona ta , koja se ujutru nece isunjati iz kreveta i potom pustiti "Obrisi moj broj, ovo je samo za veceras"? Nebrojano puta sam pomislio. Cini mi se, Kupidon me je jednom pogodio onom strelicom i nece vise nikad.

Uzgred, mnogi misle da je za osvanjanje devojke uvek potreban novac i vitak stas. A ja pak mislim da je najbitnija sigurnost u glasu i ponosit stav tela. Ponekad je ta sigurnost bitnija i od onoga sto ko kazete. A stav tela bitniji od samog njegovog izgleda.

Da, sada ce mnogi reci, pa kada tako sve znas, nadji sebi normalnu devojku. Odmah vam kazem, potpuno ste u pravu. Niko kao ja ne pravi pogresne izbore pri odabiru devojaka.

maja

pre 11 godina

@vase ime, 7. novembar 2014 12:00
Tebi mozda nece biti problem, jer nisi ni okusio kako je biti stvarno srecan i voleti nekog, i kako je to ispunjen zivot. Ne moze da te boli nesto sto ne znas. Al gledajuci iz mog ugla, tvoj zivot je veoma prazan.

Znalac

pre 11 godina

"Samoća ima mnogo dobrih strana"

Nego sta nego ima,i to nebrojeno mnogo-i ljudi to sve vise uvidjaju,UPRKOS velikim pritiscima i mamljenjima od strane Systema,Zena,drustva,porodice,okoline...

Sem u retkim slucjevima kada se spoje SOULMATES(to vam je nekih 3% od ukupnog broja),brak i veza su ogromno opterecenje za Muskarca jer Zena permanentno pokusava da uspostavi BIOVLAST nad njegovim umom i telom,da ga PREOBLIKUJE po svojoj meri,da mu remeti mir i iskusava ga na sve nacine.Zena je zbog svog hormonalnog sistema bice koje NE ZNA ZA MIR,ona UVEK NESTO HOCE(a Muskarac zivot propati u laznoj nadi da ce konacno biti zadovoljna ako joj kupi JOS SAMO OVO)a i uvuce muskarca u svoj eneregetsko/emocionalno-hormonski rolerkouster/ginocentricni/konzumeristicki/”igre moci”/iracionalni/dramaticni/hijerarhijski/egotisticki vrtlog iz koga mu nema izlaska bez nezamislivih napora…

Muskarac je u vezi najobicniji ZAROBLJENIK,TAOC,mali od palube koji ce sluziti svojoj svrsi u Njenoj velikoj Agendi…ne zelim nikad da imam mucenicki izraz u ocima ozenjenih ljudi(koji su kasno shvatili da su namagarceni i zarobljeni i sada samo hropcuci cekaju kraj robije)najslicniji onom kod zivotinja gospodara prostranstava zakljucanih u zooloskom vrtu…

nnn

pre 11 godina

@Nikola pred razvodom
I treba brak da bude pun kompromisa, sad sto si ti egoista, onda nije ni trebalo da se zenis.
Sigurno si san svake devojke-sredovecan, razveden, dvoje dece, garsonjera, samoziv. WOOOOOOW

Sto se tice texta-patetika ostarele devojke koja opravdava
usamljenost, kako je to cool, ne brines ni o kome i ni o cemu.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Odlican tekst!
(maja, 7. novembar 2014 10:01)

Majo, 'ajte molim Vas..

Napisati (ovakav) tekst, čitati ga ili ostaviti iole ozbiljan komentar na isti. Ne znam šta je od svega ovoga "inteligentnije"..
Ove stvari pretenduju da budu zabavne. Samo pretenduju. Pročitaš, i odmah zaboraviš.
Niti je meni stan u haosu (naprotiv, kao apoteka je), niti je lepo biti sam, niti je to hendikep.

To je samo jedna faza u životu. Koja može da postane trajna, ili ne, zavisi od čoveka do čoveka.

Negde je svojevremeno pisalo da samci u proseku žive 5-10 godina kraće nego oni u vezi/braku, pa hoćemo li svi da pomremo naprasno?

Svako kako mu se sviđa. Ili kako može. Porodica definitivno nije više što je nekad bila. Nažalost, dodao bih.

vase ime

pre 11 godina

@lakibg nije istina, evo ja sam sam i nikad nisam bio zaljubljen, vec sad znam da ostati sam do kraja zivota, i nije mi problem, nikad nisam voleo ljude

Joca 011

pre 11 godina

Kao da je cilj ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece,
normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Ovako mi zvuči ovo i slično...
.

Nikola u razvodu...na srecu

pre 11 godina

Ovo sve važi za mlađe i zdrave. Veoma je teško kada zađete u poznije godine ako niste zasnovali porodicu i nemate nikoga, ni partnera ni decu, da vam se nađe pri ruci.
(Nisam sama, ali znam, 7. novembar 2014 09:02)

Porodicu sam zasnovao 1993 (zenidba sa 35 godina), a deca dolaze 1994 i 1997 godine. U 2014 nalazim se pred razvodom. Pre zenidbe sam vodio super singl zivot, pri cemu ne mislim samo na slobodu menjanja partnerki, vec mnogo vise na sve ono sto se u ovom clanku kao prednost singl zivota navodi...Normalno, bez onoga sa prljavim carapama, nenamestenim krevetom i dignutim poklopcem na WC solji. Brak mi je bio pun "kompromisa", i oko retko cega smo moja jos supruga i ja, nasli zajednicki jezik. Sada kad' razmislim...21 godinu svog zivota (nenadoknadivo), "procerdao" sam u nekom trulom kompromisu i svadjama. Jedina svetla tacka tih godina su deca. Radujem se vec sada skorasnjem iseljenju iz zajednickog stana i preseljenju u garsonjeru koja ce samo meni pripadati, i u kojoj cu se "sam" uspavljivati i buditi, citati, slusati muziku, a kada mi neko "zatreba", naci cu ga tj. naci cu je, bez problema.

mikser

pre 11 godina

Trenutno sam sam, i to traje već neko duže vreme. Ali ranije maltene nikad nisam bio sam. Uvek sam imao devojku, i ovo što pišete ovde da je prednost, ja to ne vidim tako. Život je stvoren da ga provedete u dvoje, odnosno kada dođe porodica onda naravno i sa decom. Tu je sreća, a ne u tome da ću moći da potrošim više na neka svoja zadovoljstva zato što nemam devojku/ženu. Pa upravo je ta sreća ljubavi pored mene snažnija i jača neuporedivo nego sve to što je tu nabrojano. I ponavljam, ovo govorim kao neko ko je sada sam.

Sasha

pre 11 godina

Boze, kako je zalostan ovaj clanak. Svodi se na glorifikaciju individualizma, materijalizma i narcisoidnosti koji se predstavljaju kao pozitivna alternativa vezi. Uzas!

Sam sam trenutno i sve ovo sto je gore navedeno je manja prednost u odnosu na vrijeme koje kao samac mogu posvetiti drugima, pomazuci drugima, volontirajuci sa bolesnom djecom, napustenim zivotinjama, posvecenost porodici, duhovnom uzdizanju... Zar prednost treba da se svodi na mogucnost kupovanja nakita i cipela, kao i ostavljanja nenamjestenog kreveta ujutru?

c i t i z e n

pre 11 godina

Secanje na neopisivo divan osecaj slobode iz doba kada sam bio samac jos uvek, posle 20 godina, je veoma snazno i ne odstupa od onoga sto stoji u tekstu. Ali, takodje je snazno secanje na trenutke samoce kada mi je bilo neophodno da neko bude pored mene, da ispraznim osecanja, da osetim podrsku. Upravo u tim trenucima najcesce nema nikog blizu. Patnja u takvim trenucima je uvek bila mnogo jaca od osecanja slobode.
Zato, ne bih menjao porodicni zivot ni za sto godina samacke slobode i pored nedostatka vremena samo za sebe, povremene svadje sa decom i dzangrizanja onog drugog, povremene mrzovolje, osecaja da nikada sebe necu ostvariti na nacin koliko i kako samo ja hocu... Osecaj zasticenosti, topline, sigurnosti i ljubavi koji pruza funkcionalna porodica je nezamenljiv.

mrkijev advokat

pre 11 godina

@ pun brod ludaka,jedan manje - vise..ne,mrki je fenomen,koji nema cak ni pupak,kad ga je donela roda vec je bio za razliku od mnogih odrastao,razuman i svestan..jos pitanja)

Joca 011

pre 11 godina

Kao da je ''nečiji'' viši cilj, ''partijski zadatak'', ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece, normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Razne ''studije'' na ''naučnom temelju'' nas ubeđuju da odustanemo od ''razmnožavanja'', jer nas je navodno mnogo na ovoj planeti. Ovako mi zvuči ovo i slično...
.

drug stari

pre 11 godina

...da dodam ako može??
Poznajem mnogo osoba koje su u braku u imaju punu kuću dece, a najusamljeniji su od svih ljudi koje znam! E TO JE OPASNO!!!

Kiselo je grozdje

pre 11 godina

E, sad mi je lakse sto nemam muza ni decu, sto uvece buljim u TV sa mamom i tatom ili iscekujem poziv koji ne dolazi, sada vise ne zavidim svakoj mladoj zeni koja seta sa muzem i bebom! Sada se ne pitam vise sta meni fali, a sta druge to imaju!!

tugo moja

pre 11 godina

hm,sve je lako dok je covek mlad i vlada samocom..samo,sta onda ako predje u naviku,koja se s godinama polako i neprimetno pretvori u usamljenost,i niko ne kuca na tvoja vrata,..

Mare

pre 11 godina

Gomila gluposti. Pa bas zato sto sam sam i nikoga nije briga kako izgledam, ja nemam volju kretati se i trenirati. Od raskida sa njom, sam trenirao i kretao se vise, pun duha i elana kao slobodna ptica, sve misleci sad kada se sredim ima lako novu devojku da nadjem, evo dve godine proslo i jos nijednu vezu nisam ostvario. Naravno da sam digao ruke od toga, prvo zato sto me nijedna i ne ferma dva posto (osim za jedno vece) a drugo, pa ja sam i bivsu smuvao svojom pamecu i brbljivoscu a ne izvajanim telom, ni pre nje se nisam trudio da treniram. Ne znam uopste koji me djavo terao da posle se nesto trudim. Posle nje, nemam nista, ni volje ni nista. Samoca je grozna stvar.

neca_iz_srecnih_ljudi

pre 11 godina

Pa zar je poenta života u čašćavanju cele kafane i ostavljanju čarapa gde hoćemo!? Mislim možemo da uživamo i sami i naravno da nije smak sveta niti se zbog toga treba osećati manje vrednim i neuspešnim, ali ovo deluje kao pravdanje neke usamljene duše koja se teši "posvećivanjem poslu". Meni se svidja moj 30-godišnji stomačić i vidovi vežbanja. :) A i za salsu i tome slično se nadje vremena!

Nislija

pre 11 godina

Pa to je razlicito od osobe do osobe. Znam ljude koji ne mogu da izdrze vece sami kod kuce vec moraju da odu kod nekog ili jednostavno izadju negde i sede za sankom. Ja nisam takav. I stvarno uzivam u samoci. Dobro, imam pse i mace pored sebe. Kada zavrsim sa poslom,prosetam pse, odem u teretanu, osecam zadovoljstvo, jer znam da cu kasnije pogledati ili neki film ili neku seriju ili igrati video igre ili citati, sta god budem zeleo, ne morajuc da pravim nikakve kompromise. Ali kao sto rekoh to zavisi od osobe do osobe. Ja ne razumem ljude koji moraju da budu kosntantno u drustvu, oni ne razumeju mene jer mi je previse da i jednom nedeljno izadjem i budem u nekom vecem drustvu, ali bilo bi dosadno da smo svi isti.

manitu

pre 11 godina

1. ako trenirate,vremenom cete poceti da preterujete zbog svoje samoce,pa cete uzeti i neke preparate(sve otrovi inace) i napravicete sebi medvedju uslugu..
2. veca je verovatnoca da cete za svog gazdu koji vas placa uvek manje od onoga sto bi trebalo raditi jos bolje,kao da se u nasoj zemlji unapredjenja dobijaju na znanje i marljivost,a ne preko veze..
3. zbog toga sto nemate partnera,mozete od stana ili kuce gde zivite da napravite svinjac,sto u mom slucaju i nije tako lose :)
4. pare mozete da trosite na sve glupe stvari osim na porodicu,zato sto iz veze sa partnerkom/partnerom,mogu da se rode i deca.. a sta ce na svetu kontrolisanom od sacice ljudi jos vise ljudi,koje oni na kraju nece moci kontrolisati konvencionalnim nacinom.. pa se vec sada rade takve stvari,pogledajte na sta svet danas lici i kakva pravila vladaju..
5. i na kraju bicete odmorniji,opet da bi gazdama nabijali vise profita,necete se trositi sa decom i zenom,nego radeci za gazdu.. sto je inace i cilj svog radnog sveta,raditi i crci radeci za gazdu.. ali bitno je biti odmoran..

toliko!

WH

pre 11 godina

Od momenta kad sam odlučio da živim sam mnogo sam srećniji.Ne samo to ,nego mislim da sam uložio mnogo više u seve kao ličnost.Imam svoj mir a to je nesto bez čega nisam u stanju da funkcionišem.
Mislim da ljudi imaju pogrešnu sliku o seksualnom životu ljudi koji žive sami.Ja imam dosta kvalitetniji sex nego što sam pre imao.Jednostavno više pružim nego pre,zato što mi je želja veća nego pre.Iskreno bolje imati kvalitetan sex nego učestali.
Sve u svemu meni je super !

mrki

pre 11 godina

Da li je ovo još jedan članka u nizu koji je usmeren ka razbijanju porodice, kako bi ljudi izgubili i taj poslednji oslonac. člank direktno sugeriše da je posao važniji od porodice, a egoizam od kompromisa i deljenja. Sve naveden perdnosti su tolika glupost u poređenju sa kvalitetnim životom u zajednici. Kad su mlađi u pitanju pitajte ih da li bi radije da imaju devojku ili da budu sami, izlaze po kafićima i gledaju devojke i mladiće, kojima ne prilaze jer zbog društvenih mreža ne znaju dakomunicaju neposredno i vraćaju se kući, sami i sa mnanje para u novčaniku. članka je gomila gluposti usmeren ka još većem otuđenju ljudi.

.

pre 11 godina

@Mare
Pa ako ti je lako da nadjes devojku za jedno vece onda i nemas neki problem. Ili strava izgledas, ili imas para ili imas visoku poziciju u drustvu. Ziva je muka kad ne mozes da nadjes zensko u bilo kojoj varijanti. Prostituciju ne racunam.

WH

pre 11 godina

Od momenta kad sam odlučio da živim sam mnogo sam srećniji.Ne samo to ,nego mislim da sam uložio mnogo više u seve kao ličnost.Imam svoj mir a to je nesto bez čega nisam u stanju da funkcionišem.
Mislim da ljudi imaju pogrešnu sliku o seksualnom životu ljudi koji žive sami.Ja imam dosta kvalitetniji sex nego što sam pre imao.Jednostavno više pružim nego pre,zato što mi je želja veća nego pre.Iskreno bolje imati kvalitetan sex nego učestali.
Sve u svemu meni je super !

Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com

pre 11 godina

Na ovaj tekst moj jedini komentar je Arsenova pjesma Razgovor sa konobarom https://www.youtube.com/watch?v=71ZE7j1OWT0 .No kada govorimo o samoči postoji jedna posebna vrsta samoče, ona koju su iskušali svi oni koji su puni nade devedesetih sa Slavije preko Kelebije krenuli u bolji život.Svi ti ljudi su iskušili okus jedne posebne vrste samoče, rekao bih najgore-Okružen si ljudima, a osječaš se sam!

Mirko minhen

pre 11 godina

"Najbolje od svega je što čarape možete ostaviti gde stignete, toalet dasku podignutu, krevet nenamešten."

to i sada radim kada sam u vezi

Nisam sama, ali znam

pre 11 godina

Ovo sve važi za mlađe i zdrave. Veoma je teško kada zađete u poznije godine ako niste zasnovali porodicu i nemate nikoga, ni partnera ni decu, da vam se nađe pri ruci.

gile

pre 11 godina

Sve je to tacno samo jos kad imate sex kombinaciju sa razvedenom zenom starijom od vas 8 godina pun pogodak . Mada ne moze to doveka , vise i to postaje dosadno .

drug stari

pre 11 godina

Ko bi rekao, da sam ja knjiški primer ovoga napisanog u članku!
Sada mi je mnogo lakše!
Istina, nemam partnera, istina u najboljoj formi sam u životu od kada sam sam, istina čarape su svuda po kući, krevet je nenamešten radnim danima, istina je da ne polažem nikome račune, ALI takođe je istina da bih voleo da je tu još neko...ponekad!!!

Goblin

pre 11 godina

Veliki problem je sto je linija izmedju samoce i usamljenosti tanka, da samoca ponekad moze da bude korisna, ali usamljenost je veliki problem.

smuki

pre 11 godina

Pa zamislite da ste i napisali lose strane biti sam a pozitivne biti sa nekim. Ovakvi tekstovi me plase jer razumem da ljudima koji su trenutno samci date podrsku da nije sve tako crno biti sam, a da na kraju tekst zavsrite da i njih negde neko ceka. Ljudi vremenom postanu samozivi i sve im smeta, a vi ih samo motivisite da se izoluju.

Lakibg

pre 11 godina

Vau, clanak je totalna glupost, ko je jos video srecu u samoci, moze biti lepo jedno vreme ali nema nista lepse nego kada prvo sto vidite ujutru je osmeh voljene osobe.

solaris

pre 11 godina

Jel' ovo neki pokusaj saljivog teksta ili vi ovo mislite ozbiljno? Ah, da, mora da je u vezi sa pomakom programske seme B92 pa pokusavate da udjete u isto kolo sa Pinkom i Prvom. Ehhhh, jadi moji.
Evo kako ja samujem:

Ne zelim nikoga da sretnem
ljude gledam kao kroz kameru
mogao bih da snimim sretne
- nemam nameru...

Pa i ne osecam se da sam u nekoj prednosti...

P.S. nisam obozavalac Bajage ali ovi stihovi su mu na mestu.

Goblin

pre 11 godina

Veliki problem je sto je linija izmedju samoce i usamljenosti tanka, da samoca ponekad moze da bude korisna, ali usamljenost je veliki problem.

drug stari

pre 11 godina

Ko bi rekao, da sam ja knjiški primer ovoga napisanog u članku!
Sada mi je mnogo lakše!
Istina, nemam partnera, istina u najboljoj formi sam u životu od kada sam sam, istina čarape su svuda po kući, krevet je nenamešten radnim danima, istina je da ne polažem nikome račune, ALI takođe je istina da bih voleo da je tu još neko...ponekad!!!

Nisam sama, ali znam

pre 11 godina

Ovo sve važi za mlađe i zdrave. Veoma je teško kada zađete u poznije godine ako niste zasnovali porodicu i nemate nikoga, ni partnera ni decu, da vam se nađe pri ruci.

Nislija

pre 11 godina

Pa to je razlicito od osobe do osobe. Znam ljude koji ne mogu da izdrze vece sami kod kuce vec moraju da odu kod nekog ili jednostavno izadju negde i sede za sankom. Ja nisam takav. I stvarno uzivam u samoci. Dobro, imam pse i mace pored sebe. Kada zavrsim sa poslom,prosetam pse, odem u teretanu, osecam zadovoljstvo, jer znam da cu kasnije pogledati ili neki film ili neku seriju ili igrati video igre ili citati, sta god budem zeleo, ne morajuc da pravim nikakve kompromise. Ali kao sto rekoh to zavisi od osobe do osobe. Ja ne razumem ljude koji moraju da budu kosntantno u drustvu, oni ne razumeju mene jer mi je previse da i jednom nedeljno izadjem i budem u nekom vecem drustvu, ali bilo bi dosadno da smo svi isti.

Mirko minhen

pre 11 godina

"Najbolje od svega je što čarape možete ostaviti gde stignete, toalet dasku podignutu, krevet nenamešten."

to i sada radim kada sam u vezi

drug stari

pre 11 godina

...da dodam ako može??
Poznajem mnogo osoba koje su u braku u imaju punu kuću dece, a najusamljeniji su od svih ljudi koje znam! E TO JE OPASNO!!!

Mare

pre 11 godina

Gomila gluposti. Pa bas zato sto sam sam i nikoga nije briga kako izgledam, ja nemam volju kretati se i trenirati. Od raskida sa njom, sam trenirao i kretao se vise, pun duha i elana kao slobodna ptica, sve misleci sad kada se sredim ima lako novu devojku da nadjem, evo dve godine proslo i jos nijednu vezu nisam ostvario. Naravno da sam digao ruke od toga, prvo zato sto me nijedna i ne ferma dva posto (osim za jedno vece) a drugo, pa ja sam i bivsu smuvao svojom pamecu i brbljivoscu a ne izvajanim telom, ni pre nje se nisam trudio da treniram. Ne znam uopste koji me djavo terao da posle se nesto trudim. Posle nje, nemam nista, ni volje ni nista. Samoca je grozna stvar.

Lakibg

pre 11 godina

Vau, clanak je totalna glupost, ko je jos video srecu u samoci, moze biti lepo jedno vreme ali nema nista lepse nego kada prvo sto vidite ujutru je osmeh voljene osobe.

.

pre 11 godina

@Mare
Pa ako ti je lako da nadjes devojku za jedno vece onda i nemas neki problem. Ili strava izgledas, ili imas para ili imas visoku poziciju u drustvu. Ziva je muka kad ne mozes da nadjes zensko u bilo kojoj varijanti. Prostituciju ne racunam.

smuki

pre 11 godina

Pa zamislite da ste i napisali lose strane biti sam a pozitivne biti sa nekim. Ovakvi tekstovi me plase jer razumem da ljudima koji su trenutno samci date podrsku da nije sve tako crno biti sam, a da na kraju tekst zavsrite da i njih negde neko ceka. Ljudi vremenom postanu samozivi i sve im smeta, a vi ih samo motivisite da se izoluju.

Kiselo je grozdje

pre 11 godina

E, sad mi je lakse sto nemam muza ni decu, sto uvece buljim u TV sa mamom i tatom ili iscekujem poziv koji ne dolazi, sada vise ne zavidim svakoj mladoj zeni koja seta sa muzem i bebom! Sada se ne pitam vise sta meni fali, a sta druge to imaju!!

mrki

pre 11 godina

Da li je ovo još jedan članka u nizu koji je usmeren ka razbijanju porodice, kako bi ljudi izgubili i taj poslednji oslonac. člank direktno sugeriše da je posao važniji od porodice, a egoizam od kompromisa i deljenja. Sve naveden perdnosti su tolika glupost u poređenju sa kvalitetnim životom u zajednici. Kad su mlađi u pitanju pitajte ih da li bi radije da imaju devojku ili da budu sami, izlaze po kafićima i gledaju devojke i mladiće, kojima ne prilaze jer zbog društvenih mreža ne znaju dakomunicaju neposredno i vraćaju se kući, sami i sa mnanje para u novčaniku. članka je gomila gluposti usmeren ka još većem otuđenju ljudi.

Nislijka

pre 11 godina

@Nislija: identicno zivim i razmisljam kao i vi, mozda zato sto smo iz istog grada :)))
Ne da me samoca ne pogadja, nego uzivam u njoj. Ne provodim vise vremena na poslu, bas naprotiv, jedva cekam da dodjem kuci, izvedem psa, i svoje slobodno vreme provodim bas onako kako ja hocu, nikakav kompromis, ni oko toga gde cu ici, ni sa kim cu ici, niti na sta cu novac potrositi, moj zivot, moje odluke. Nikad mi nije bio problem da budem sama, svaka veza me je gusila jer nijednom dosadasnjem partneru nisam mogla da objasnim da je meni POTREBNO vreme samo za mene, po mogucstvu bar par dana u nedelji. Takva sam osoba. Lepo mi je sa samom sobom, mogu da mastam naglas, da pustim glasno muziku i igram, da odem bilo gde ili ostanem kod kuce i sve mogu sama. Ako hocu na svirku, odem sama, upoznam bar 10 ljudi, provedem se super, prosirim krug poznanika, sadim drvece sa komsijama da sprecimo eroziju tla, idem u bioskop, pozoriste, vodim normalan zivot. Neko je ovde napisao grozno je kad si bolestan a sam. Sami ljudi nisu bez igde ikoga. Imamo mi porodicu, bracu, sestre, oceve, majke...A kad si bolestan, ako si tesko bolestan, umreces i gotovo. Licno bih volela da se to desi u mojoj kuci, gadim se lezanja po bolnicama. A tamo lezis sam, pa lezis sam. To sto neko dodje da te poseti pola sata ne menja mnogo stvari. Radjas se sam i umires sam. Sve druge lakse bolesti izguras sam isto kao i s nekim. Znam iz iskustva. Cemu ovolike osude? Stvar licnog izbora.

Znalac

pre 11 godina

"Samoća ima mnogo dobrih strana"

Nego sta nego ima,i to nebrojeno mnogo-i ljudi to sve vise uvidjaju,UPRKOS velikim pritiscima i mamljenjima od strane Systema,Zena,drustva,porodice,okoline...

Sem u retkim slucjevima kada se spoje SOULMATES(to vam je nekih 3% od ukupnog broja),brak i veza su ogromno opterecenje za Muskarca jer Zena permanentno pokusava da uspostavi BIOVLAST nad njegovim umom i telom,da ga PREOBLIKUJE po svojoj meri,da mu remeti mir i iskusava ga na sve nacine.Zena je zbog svog hormonalnog sistema bice koje NE ZNA ZA MIR,ona UVEK NESTO HOCE(a Muskarac zivot propati u laznoj nadi da ce konacno biti zadovoljna ako joj kupi JOS SAMO OVO)a i uvuce muskarca u svoj eneregetsko/emocionalno-hormonski rolerkouster/ginocentricni/konzumeristicki/”igre moci”/iracionalni/dramaticni/hijerarhijski/egotisticki vrtlog iz koga mu nema izlaska bez nezamislivih napora…

Muskarac je u vezi najobicniji ZAROBLJENIK,TAOC,mali od palube koji ce sluziti svojoj svrsi u Njenoj velikoj Agendi…ne zelim nikad da imam mucenicki izraz u ocima ozenjenih ljudi(koji su kasno shvatili da su namagarceni i zarobljeni i sada samo hropcuci cekaju kraj robije)najslicniji onom kod zivotinja gospodara prostranstava zakljucanih u zooloskom vrtu…

Nikola u razvodu...na srecu

pre 11 godina

Ovo sve važi za mlađe i zdrave. Veoma je teško kada zađete u poznije godine ako niste zasnovali porodicu i nemate nikoga, ni partnera ni decu, da vam se nađe pri ruci.
(Nisam sama, ali znam, 7. novembar 2014 09:02)

Porodicu sam zasnovao 1993 (zenidba sa 35 godina), a deca dolaze 1994 i 1997 godine. U 2014 nalazim se pred razvodom. Pre zenidbe sam vodio super singl zivot, pri cemu ne mislim samo na slobodu menjanja partnerki, vec mnogo vise na sve ono sto se u ovom clanku kao prednost singl zivota navodi...Normalno, bez onoga sa prljavim carapama, nenamestenim krevetom i dignutim poklopcem na WC solji. Brak mi je bio pun "kompromisa", i oko retko cega smo moja jos supruga i ja, nasli zajednicki jezik. Sada kad' razmislim...21 godinu svog zivota (nenadoknadivo), "procerdao" sam u nekom trulom kompromisu i svadjama. Jedina svetla tacka tih godina su deca. Radujem se vec sada skorasnjem iseljenju iz zajednickog stana i preseljenju u garsonjeru koja ce samo meni pripadati, i u kojoj cu se "sam" uspavljivati i buditi, citati, slusati muziku, a kada mi neko "zatreba", naci cu ga tj. naci cu je, bez problema.

Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com

pre 11 godina

Na ovaj tekst moj jedini komentar je Arsenova pjesma Razgovor sa konobarom https://www.youtube.com/watch?v=71ZE7j1OWT0 .No kada govorimo o samoči postoji jedna posebna vrsta samoče, ona koju su iskušali svi oni koji su puni nade devedesetih sa Slavije preko Kelebije krenuli u bolji život.Svi ti ljudi su iskušili okus jedne posebne vrste samoče, rekao bih najgore-Okružen si ljudima, a osječaš se sam!

solaris

pre 11 godina

Jel' ovo neki pokusaj saljivog teksta ili vi ovo mislite ozbiljno? Ah, da, mora da je u vezi sa pomakom programske seme B92 pa pokusavate da udjete u isto kolo sa Pinkom i Prvom. Ehhhh, jadi moji.
Evo kako ja samujem:

Ne zelim nikoga da sretnem
ljude gledam kao kroz kameru
mogao bih da snimim sretne
- nemam nameru...

Pa i ne osecam se da sam u nekoj prednosti...

P.S. nisam obozavalac Bajage ali ovi stihovi su mu na mestu.

neca_iz_srecnih_ljudi

pre 11 godina

Pa zar je poenta života u čašćavanju cele kafane i ostavljanju čarapa gde hoćemo!? Mislim možemo da uživamo i sami i naravno da nije smak sveta niti se zbog toga treba osećati manje vrednim i neuspešnim, ali ovo deluje kao pravdanje neke usamljene duše koja se teši "posvećivanjem poslu". Meni se svidja moj 30-godišnji stomačić i vidovi vežbanja. :) A i za salsu i tome slično se nadje vremena!

gile

pre 11 godina

Sve je to tacno samo jos kad imate sex kombinaciju sa razvedenom zenom starijom od vas 8 godina pun pogodak . Mada ne moze to doveka , vise i to postaje dosadno .

vase ime

pre 11 godina

@lakibg nije istina, evo ja sam sam i nikad nisam bio zaljubljen, vec sad znam da ostati sam do kraja zivota, i nije mi problem, nikad nisam voleo ljude

c i t i z e n

pre 11 godina

Secanje na neopisivo divan osecaj slobode iz doba kada sam bio samac jos uvek, posle 20 godina, je veoma snazno i ne odstupa od onoga sto stoji u tekstu. Ali, takodje je snazno secanje na trenutke samoce kada mi je bilo neophodno da neko bude pored mene, da ispraznim osecanja, da osetim podrsku. Upravo u tim trenucima najcesce nema nikog blizu. Patnja u takvim trenucima je uvek bila mnogo jaca od osecanja slobode.
Zato, ne bih menjao porodicni zivot ni za sto godina samacke slobode i pored nedostatka vremena samo za sebe, povremene svadje sa decom i dzangrizanja onog drugog, povremene mrzovolje, osecaja da nikada sebe necu ostvariti na nacin koliko i kako samo ja hocu... Osecaj zasticenosti, topline, sigurnosti i ljubavi koji pruza funkcionalna porodica je nezamenljiv.

manitu

pre 11 godina

1. ako trenirate,vremenom cete poceti da preterujete zbog svoje samoce,pa cete uzeti i neke preparate(sve otrovi inace) i napravicete sebi medvedju uslugu..
2. veca je verovatnoca da cete za svog gazdu koji vas placa uvek manje od onoga sto bi trebalo raditi jos bolje,kao da se u nasoj zemlji unapredjenja dobijaju na znanje i marljivost,a ne preko veze..
3. zbog toga sto nemate partnera,mozete od stana ili kuce gde zivite da napravite svinjac,sto u mom slucaju i nije tako lose :)
4. pare mozete da trosite na sve glupe stvari osim na porodicu,zato sto iz veze sa partnerkom/partnerom,mogu da se rode i deca.. a sta ce na svetu kontrolisanom od sacice ljudi jos vise ljudi,koje oni na kraju nece moci kontrolisati konvencionalnim nacinom.. pa se vec sada rade takve stvari,pogledajte na sta svet danas lici i kakva pravila vladaju..
5. i na kraju bicete odmorniji,opet da bi gazdama nabijali vise profita,necete se trositi sa decom i zenom,nego radeci za gazdu.. sto je inace i cilj svog radnog sveta,raditi i crci radeci za gazdu.. ali bitno je biti odmoran..

toliko!

WH

pre 11 godina

Od momenta kad sam odlučio da živim sam mnogo sam srećniji.Ne samo to ,nego mislim da sam uložio mnogo više u seve kao ličnost.Imam svoj mir a to je nesto bez čega nisam u stanju da funkcionišem.
Mislim da ljudi imaju pogrešnu sliku o seksualnom životu ljudi koji žive sami.Ja imam dosta kvalitetniji sex nego što sam pre imao.Jednostavno više pružim nego pre,zato što mi je želja veća nego pre.Iskreno bolje imati kvalitetan sex nego učestali.
Sve u svemu meni je super !

mikser

pre 11 godina

Trenutno sam sam, i to traje već neko duže vreme. Ali ranije maltene nikad nisam bio sam. Uvek sam imao devojku, i ovo što pišete ovde da je prednost, ja to ne vidim tako. Život je stvoren da ga provedete u dvoje, odnosno kada dođe porodica onda naravno i sa decom. Tu je sreća, a ne u tome da ću moći da potrošim više na neka svoja zadovoljstva zato što nemam devojku/ženu. Pa upravo je ta sreća ljubavi pored mene snažnija i jača neuporedivo nego sve to što je tu nabrojano. I ponavljam, ovo govorim kao neko ko je sada sam.

Mare

pre 11 godina

@(., 7. novembar 2014 10:41)

Nisam zemljace nista od toga, a posebno nisam bogat i ne pripadam visokom drustvu. Mnogi to ne razumeju, ali nikakve lepote nema u tim povremenim avanturama sa zenama, nikakve osim fizickog zadovoljstva. A sta cemo sa duhovnim, sta cemo sa potrebom da ujutru uz kafu sa voljenom osobom prokometarisemo predhodni i isplaniramo predstojeci dan? Znas li koliko sam puta pomislio za neku, da je bas ona ta , koja se ujutru nece isunjati iz kreveta i potom pustiti "Obrisi moj broj, ovo je samo za veceras"? Nebrojano puta sam pomislio. Cini mi se, Kupidon me je jednom pogodio onom strelicom i nece vise nikad.

Uzgred, mnogi misle da je za osvanjanje devojke uvek potreban novac i vitak stas. A ja pak mislim da je najbitnija sigurnost u glasu i ponosit stav tela. Ponekad je ta sigurnost bitnija i od onoga sto ko kazete. A stav tela bitniji od samog njegovog izgleda.

Da, sada ce mnogi reci, pa kada tako sve znas, nadji sebi normalnu devojku. Odmah vam kazem, potpuno ste u pravu. Niko kao ja ne pravi pogresne izbore pri odabiru devojaka.

tugo moja

pre 11 godina

hm,sve je lako dok je covek mlad i vlada samocom..samo,sta onda ako predje u naviku,koja se s godinama polako i neprimetno pretvori u usamljenost,i niko ne kuca na tvoja vrata,..

neveris63@yahoo.com

pre 11 godina

usla sam u drugo poluvreme zivota,a sama sam mnogo dugo...i naprosto-sve bih dala da imam jednostavnog,prostodusnog i vrcavog coveka pored sebe,makar za druzenje i setnju....tesko je biti sam.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Odlican tekst!
(maja, 7. novembar 2014 10:01)

Majo, 'ajte molim Vas..

Napisati (ovakav) tekst, čitati ga ili ostaviti iole ozbiljan komentar na isti. Ne znam šta je od svega ovoga "inteligentnije"..
Ove stvari pretenduju da budu zabavne. Samo pretenduju. Pročitaš, i odmah zaboraviš.
Niti je meni stan u haosu (naprotiv, kao apoteka je), niti je lepo biti sam, niti je to hendikep.

To je samo jedna faza u životu. Koja može da postane trajna, ili ne, zavisi od čoveka do čoveka.

Negde je svojevremeno pisalo da samci u proseku žive 5-10 godina kraće nego oni u vezi/braku, pa hoćemo li svi da pomremo naprasno?

Svako kako mu se sviđa. Ili kako može. Porodica definitivno nije više što je nekad bila. Nažalost, dodao bih.

Sasha

pre 11 godina

Boze, kako je zalostan ovaj clanak. Svodi se na glorifikaciju individualizma, materijalizma i narcisoidnosti koji se predstavljaju kao pozitivna alternativa vezi. Uzas!

Sam sam trenutno i sve ovo sto je gore navedeno je manja prednost u odnosu na vrijeme koje kao samac mogu posvetiti drugima, pomazuci drugima, volontirajuci sa bolesnom djecom, napustenim zivotinjama, posvecenost porodici, duhovnom uzdizanju... Zar prednost treba da se svodi na mogucnost kupovanja nakita i cipela, kao i ostavljanja nenamjestenog kreveta ujutru?

Filmofil

pre 11 godina

Ono sto mene uvek fascinira u nasem mentalitetu da diskusija o ma kom izboru koji nije identican nasem izaziva zucne reakciju onih koji su izabrali drugacije. Kao da im se pljune po izboru. Cemu toliki strah i iskljucivost?
Birajte iskljucivo ono sto zelite (to svako mora sam da osvesti), ne dajte da vam namecu i nemojte vi nametati drugima. Odluke da se nesto uradi ili ne uradi su najbolje moguce u dato. Trenutku i ne treba ih iznova prezvakavati. Budi sam, budi sa nekim, na kratko za ceo zivot, radi to zato sto zelis, a ne jer te neko tera. Ne maltretiraj one drugacije. Mogu da kazem sa cim se nisam slagala sa bivisim, ali temeljno provlacenje kroz blato nekoga sa kim provedes duze vreme, govori da ti treba radikalno spremanje u psihi.
Mi stvarno nikad necemo srediti drustvo, ako i za ovakve stvari skacemo jedni na druge.

WH

pre 11 godina

Od momenta kad sam odlučio da živim sam mnogo sam srećniji.Ne samo to ,nego mislim da sam uložio mnogo više u seve kao ličnost.Imam svoj mir a to je nesto bez čega nisam u stanju da funkcionišem.
Mislim da ljudi imaju pogrešnu sliku o seksualnom životu ljudi koji žive sami.Ja imam dosta kvalitetniji sex nego što sam pre imao.Jednostavno više pružim nego pre,zato što mi je želja veća nego pre.Iskreno bolje imati kvalitetan sex nego učestali.
Sve u svemu meni je super !

nnn

pre 11 godina

Sto mi znaci unapredjenje kad se vratim u prazan stan, probudim se sama, tisina kao u grobu...Unapredim se kao licnost, i s kim svoju fenomenalnu personu da podelim, sve da zadrzim za sebe, WOOOOOW

Joca 011

pre 11 godina

Kao da je cilj ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece,
normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Ovako mi zvuči ovo i slično...
.

!?

pre 11 godina

@nnn
Sto napadas coveka? I koja je poenta tvog komentara? Sta ako je razveden i ima dvoje dece? Zasto bi to bila mana? Jos pominjes garsonjeru? Da je napisao da ce da se useli u kucu od 1000 kvadrata i kupi besna kola onda ti ne bi smetalo sto je sredovecan i ima decu? Normalan covek ce se posle razvoda i useliti u manji stan. A oni "moderni" ce zenu i decu izbaciti iz kuce, ili prodati tu kucu i juriti sponzoruse po splavovima.
Otkud znas da je covek egoista? Da je egoista ne bi se razveo posle 20 godina nego bi pobegao mnogo ranije. Deca mu odrasla, zasto bi bio sa zenom koju ne voli i sa kojom se ne slaze. Sta, sad trebaju jos 20-30 ili vise godina da provedu u svadji, neslaganju i dosadi. Zivot nije vecan, godine ne treba trositi uzalud. Isto bih postupio na njegovom mestu, a ta zenska logika da je svaki muskarac koji se razvede egoista i ludak je zastarela kao proizvod dubokih kompleksa.

Sam ali ne i usamljen

pre 11 godina

"Nemate partnera sa kojim ćete se maziti u krevetu, pa zato vežbate, trčite, šetate"...A sta kao da imam curu prestao bi da vjezbam, trcim i setam? Kakva budalastina! Mogli su napisati "Nemate partnera sa kojim ćete se maziti u krevetu, pa zato svako vece cirkate po kafanama ili igrate XBOX"...

maja

pre 11 godina

@vase ime, 7. novembar 2014 12:00
Tebi mozda nece biti problem, jer nisi ni okusio kako je biti stvarno srecan i voleti nekog, i kako je to ispunjen zivot. Ne moze da te boli nesto sto ne znas. Al gledajuci iz mog ugla, tvoj zivot je veoma prazan.

Joca 011

pre 11 godina

Kao da je ''nečiji'' viši cilj, ''partijski zadatak'', ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece, normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Razne ''studije'' na ''naučnom temelju'' nas ubeđuju da odustanemo od ''razmnožavanja'', jer nas je navodno mnogo na ovoj planeti. Ovako mi zvuči ovo i slično...
.

nnn

pre 11 godina

@Nikola pred razvodom
I treba brak da bude pun kompromisa, sad sto si ti egoista, onda nije ni trebalo da se zenis.
Sigurno si san svake devojke-sredovecan, razveden, dvoje dece, garsonjera, samoziv. WOOOOOOW

Sto se tice texta-patetika ostarele devojke koja opravdava
usamljenost, kako je to cool, ne brines ni o kome i ni o cemu.

mrkijev advokat

pre 11 godina

@ pun brod ludaka,jedan manje - vise..ne,mrki je fenomen,koji nema cak ni pupak,kad ga je donela roda vec je bio za razliku od mnogih odrastao,razuman i svestan..jos pitanja)

pablik

pre 11 godina

"Ima gorih stvari u životu od samoće, ali često su potrebne decenije da to shvatimo. Tada je najčešće već prekasno, a nema ničeg goreg od prekasno." - Bukovski.

sivo-belo

pre 11 godina

Bila sam u braku 12 godina, 10 godina sam sama. Na zalost, nije mi toliko dobro samoj koliko mi je bilo lose u braku. U svakom slucaju, bolje je biti sam nego bilo sa kim. Ako lose ide u vezi, to znaci samo da dalje treba da se traga. Postoje samo pogresni izbori.

Nikola pred razvodom

pre 11 godina

@Nislijka, 7. novembar 2014 17:30

Svaka cast! Genijalan komentar. To je sustina, to je istina. Hvala i tebi i @Nisliji.

nnn

pre 11 godina

@!?
Poenta mog komentara je da je text krs i da deluje kao opravdanje zasto je neko ostao sam Ok, izbor, ali ovakvi textovi su postali hit u medijima. Ostanemo same...al sa gomilom macaka, ja ne znam nijednu koja je sama bez macke. Tuga :-(

nnn

pre 11 godina

@beogradjanin
Da, ja sam losa jer zelim kvalitetan brak i porodicu, umesto 10 macaka pod stare dane. Pritom nisam neobrazovana zenturaca, zavrsila sam fax, zaposlena sam. Strasno je sto zelim da budem i porodicna, zar ne volim macke.

Beogradjanin

pre 11 godina

Kao da je cilj ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece,
normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Ovako mi zvuči ovo i slično...

(Joca 011, 7. novembar 2014 12:31)

Ne, ne pratis dovoljno "Život" na B92. Svaku temu uspeju da povežu sa brakom. U poslednje vreme u nekim tema koju povežu nekako sa brakom, izostave decu, za svaki slucaj.

Činjenice su da će u Srbiji 2050, živeti samo 4,5 do 4.9 miliona ljudi. Nisam iz "Dveri" samo konstatujem realnost. I mislim da ovakivim tekstovima B92 pokusava da to promeni, nisam siguran da je bas pravi nacin. Tacnije ne može ni da se promeni.

Vise deca se radjalo u Srbiji i za vreme Balkanskih ratova, I i II svetskog rata nego 2014g.

p.s I nije to i tako lose, jer ovakih kao @nnn ce morati mnogo da rade na sebi, jer bas,bas nikog nece imati. Tada ce skoro svaki covek biti bitan osim takvih.

Kalisi

pre 11 godina

Ama šta vam je s tim mačkama? Bože svašta. Svi pljuju ove što su sami (naročito ako su zadovoljni sami), a nekoliko vesti iznad broj razvoda u Srbiji povećan xy puta - komentari ne zna se koji grđi od kojeg.

Kolektivna šizofrenija.

gile

pre 11 godina

Sve je to tacno samo jos kad imate sex kombinaciju sa razvedenom zenom starijom od vas 8 godina pun pogodak . Mada ne moze to doveka , vise i to postaje dosadno .

Lakibg

pre 11 godina

Vau, clanak je totalna glupost, ko je jos video srecu u samoci, moze biti lepo jedno vreme ali nema nista lepse nego kada prvo sto vidite ujutru je osmeh voljene osobe.

mrki

pre 11 godina

Da li je ovo još jedan članka u nizu koji je usmeren ka razbijanju porodice, kako bi ljudi izgubili i taj poslednji oslonac. člank direktno sugeriše da je posao važniji od porodice, a egoizam od kompromisa i deljenja. Sve naveden perdnosti su tolika glupost u poređenju sa kvalitetnim životom u zajednici. Kad su mlađi u pitanju pitajte ih da li bi radije da imaju devojku ili da budu sami, izlaze po kafićima i gledaju devojke i mladiće, kojima ne prilaze jer zbog društvenih mreža ne znaju dakomunicaju neposredno i vraćaju se kući, sami i sa mnanje para u novčaniku. članka je gomila gluposti usmeren ka još većem otuđenju ljudi.

nnn

pre 11 godina

@Nikola pred razvodom
I treba brak da bude pun kompromisa, sad sto si ti egoista, onda nije ni trebalo da se zenis.
Sigurno si san svake devojke-sredovecan, razveden, dvoje dece, garsonjera, samoziv. WOOOOOOW

Sto se tice texta-patetika ostarele devojke koja opravdava
usamljenost, kako je to cool, ne brines ni o kome i ni o cemu.

Znalac

pre 11 godina

"Samoća ima mnogo dobrih strana"

Nego sta nego ima,i to nebrojeno mnogo-i ljudi to sve vise uvidjaju,UPRKOS velikim pritiscima i mamljenjima od strane Systema,Zena,drustva,porodice,okoline...

Sem u retkim slucjevima kada se spoje SOULMATES(to vam je nekih 3% od ukupnog broja),brak i veza su ogromno opterecenje za Muskarca jer Zena permanentno pokusava da uspostavi BIOVLAST nad njegovim umom i telom,da ga PREOBLIKUJE po svojoj meri,da mu remeti mir i iskusava ga na sve nacine.Zena je zbog svog hormonalnog sistema bice koje NE ZNA ZA MIR,ona UVEK NESTO HOCE(a Muskarac zivot propati u laznoj nadi da ce konacno biti zadovoljna ako joj kupi JOS SAMO OVO)a i uvuce muskarca u svoj eneregetsko/emocionalno-hormonski rolerkouster/ginocentricni/konzumeristicki/”igre moci”/iracionalni/dramaticni/hijerarhijski/egotisticki vrtlog iz koga mu nema izlaska bez nezamislivih napora…

Muskarac je u vezi najobicniji ZAROBLJENIK,TAOC,mali od palube koji ce sluziti svojoj svrsi u Njenoj velikoj Agendi…ne zelim nikad da imam mucenicki izraz u ocima ozenjenih ljudi(koji su kasno shvatili da su namagarceni i zarobljeni i sada samo hropcuci cekaju kraj robije)najslicniji onom kod zivotinja gospodara prostranstava zakljucanih u zooloskom vrtu…

smuki

pre 11 godina

Pa zamislite da ste i napisali lose strane biti sam a pozitivne biti sa nekim. Ovakvi tekstovi me plase jer razumem da ljudima koji su trenutno samci date podrsku da nije sve tako crno biti sam, a da na kraju tekst zavsrite da i njih negde neko ceka. Ljudi vremenom postanu samozivi i sve im smeta, a vi ih samo motivisite da se izoluju.

maja

pre 11 godina

@vase ime, 7. novembar 2014 12:00
Tebi mozda nece biti problem, jer nisi ni okusio kako je biti stvarno srecan i voleti nekog, i kako je to ispunjen zivot. Ne moze da te boli nesto sto ne znas. Al gledajuci iz mog ugla, tvoj zivot je veoma prazan.

Nisam sama, ali znam

pre 11 godina

Ovo sve važi za mlađe i zdrave. Veoma je teško kada zađete u poznije godine ako niste zasnovali porodicu i nemate nikoga, ni partnera ni decu, da vam se nađe pri ruci.

Mare

pre 11 godina

Gomila gluposti. Pa bas zato sto sam sam i nikoga nije briga kako izgledam, ja nemam volju kretati se i trenirati. Od raskida sa njom, sam trenirao i kretao se vise, pun duha i elana kao slobodna ptica, sve misleci sad kada se sredim ima lako novu devojku da nadjem, evo dve godine proslo i jos nijednu vezu nisam ostvario. Naravno da sam digao ruke od toga, prvo zato sto me nijedna i ne ferma dva posto (osim za jedno vece) a drugo, pa ja sam i bivsu smuvao svojom pamecu i brbljivoscu a ne izvajanim telom, ni pre nje se nisam trudio da treniram. Ne znam uopste koji me djavo terao da posle se nesto trudim. Posle nje, nemam nista, ni volje ni nista. Samoca je grozna stvar.

manitu

pre 11 godina

1. ako trenirate,vremenom cete poceti da preterujete zbog svoje samoce,pa cete uzeti i neke preparate(sve otrovi inace) i napravicete sebi medvedju uslugu..
2. veca je verovatnoca da cete za svog gazdu koji vas placa uvek manje od onoga sto bi trebalo raditi jos bolje,kao da se u nasoj zemlji unapredjenja dobijaju na znanje i marljivost,a ne preko veze..
3. zbog toga sto nemate partnera,mozete od stana ili kuce gde zivite da napravite svinjac,sto u mom slucaju i nije tako lose :)
4. pare mozete da trosite na sve glupe stvari osim na porodicu,zato sto iz veze sa partnerkom/partnerom,mogu da se rode i deca.. a sta ce na svetu kontrolisanom od sacice ljudi jos vise ljudi,koje oni na kraju nece moci kontrolisati konvencionalnim nacinom.. pa se vec sada rade takve stvari,pogledajte na sta svet danas lici i kakva pravila vladaju..
5. i na kraju bicete odmorniji,opet da bi gazdama nabijali vise profita,necete se trositi sa decom i zenom,nego radeci za gazdu.. sto je inace i cilj svog radnog sveta,raditi i crci radeci za gazdu.. ali bitno je biti odmoran..

toliko!

Mirko minhen

pre 11 godina

"Najbolje od svega je što čarape možete ostaviti gde stignete, toalet dasku podignutu, krevet nenamešten."

to i sada radim kada sam u vezi

nnn

pre 11 godina

Sto mi znaci unapredjenje kad se vratim u prazan stan, probudim se sama, tisina kao u grobu...Unapredim se kao licnost, i s kim svoju fenomenalnu personu da podelim, sve da zadrzim za sebe, WOOOOOW

Joca 011

pre 11 godina

Kao da je ''nečiji'' viši cilj, ''partijski zadatak'', ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece, normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Razne ''studije'' na ''naučnom temelju'' nas ubeđuju da odustanemo od ''razmnožavanja'', jer nas je navodno mnogo na ovoj planeti. Ovako mi zvuči ovo i slično...
.

vase ime

pre 11 godina

@lakibg nije istina, evo ja sam sam i nikad nisam bio zaljubljen, vec sad znam da ostati sam do kraja zivota, i nije mi problem, nikad nisam voleo ljude

WH

pre 11 godina

Od momenta kad sam odlučio da živim sam mnogo sam srećniji.Ne samo to ,nego mislim da sam uložio mnogo više u seve kao ličnost.Imam svoj mir a to je nesto bez čega nisam u stanju da funkcionišem.
Mislim da ljudi imaju pogrešnu sliku o seksualnom životu ljudi koji žive sami.Ja imam dosta kvalitetniji sex nego što sam pre imao.Jednostavno više pružim nego pre,zato što mi je želja veća nego pre.Iskreno bolje imati kvalitetan sex nego učestali.
Sve u svemu meni je super !

neca_iz_srecnih_ljudi

pre 11 godina

Pa zar je poenta života u čašćavanju cele kafane i ostavljanju čarapa gde hoćemo!? Mislim možemo da uživamo i sami i naravno da nije smak sveta niti se zbog toga treba osećati manje vrednim i neuspešnim, ali ovo deluje kao pravdanje neke usamljene duše koja se teši "posvećivanjem poslu". Meni se svidja moj 30-godišnji stomačić i vidovi vežbanja. :) A i za salsu i tome slično se nadje vremena!

tugo moja

pre 11 godina

hm,sve je lako dok je covek mlad i vlada samocom..samo,sta onda ako predje u naviku,koja se s godinama polako i neprimetno pretvori u usamljenost,i niko ne kuca na tvoja vrata,..

solaris

pre 11 godina

Jel' ovo neki pokusaj saljivog teksta ili vi ovo mislite ozbiljno? Ah, da, mora da je u vezi sa pomakom programske seme B92 pa pokusavate da udjete u isto kolo sa Pinkom i Prvom. Ehhhh, jadi moji.
Evo kako ja samujem:

Ne zelim nikoga da sretnem
ljude gledam kao kroz kameru
mogao bih da snimim sretne
- nemam nameru...

Pa i ne osecam se da sam u nekoj prednosti...

P.S. nisam obozavalac Bajage ali ovi stihovi su mu na mestu.

Nikola u razvodu...na srecu

pre 11 godina

Ovo sve važi za mlađe i zdrave. Veoma je teško kada zađete u poznije godine ako niste zasnovali porodicu i nemate nikoga, ni partnera ni decu, da vam se nađe pri ruci.
(Nisam sama, ali znam, 7. novembar 2014 09:02)

Porodicu sam zasnovao 1993 (zenidba sa 35 godina), a deca dolaze 1994 i 1997 godine. U 2014 nalazim se pred razvodom. Pre zenidbe sam vodio super singl zivot, pri cemu ne mislim samo na slobodu menjanja partnerki, vec mnogo vise na sve ono sto se u ovom clanku kao prednost singl zivota navodi...Normalno, bez onoga sa prljavim carapama, nenamestenim krevetom i dignutim poklopcem na WC solji. Brak mi je bio pun "kompromisa", i oko retko cega smo moja jos supruga i ja, nasli zajednicki jezik. Sada kad' razmislim...21 godinu svog zivota (nenadoknadivo), "procerdao" sam u nekom trulom kompromisu i svadjama. Jedina svetla tacka tih godina su deca. Radujem se vec sada skorasnjem iseljenju iz zajednickog stana i preseljenju u garsonjeru koja ce samo meni pripadati, i u kojoj cu se "sam" uspavljivati i buditi, citati, slusati muziku, a kada mi neko "zatreba", naci cu ga tj. naci cu je, bez problema.

Joca 011

pre 11 godina

Kao da je cilj ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece,
normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Ovako mi zvuči ovo i slično...
.

Sasha

pre 11 godina

Boze, kako je zalostan ovaj clanak. Svodi se na glorifikaciju individualizma, materijalizma i narcisoidnosti koji se predstavljaju kao pozitivna alternativa vezi. Uzas!

Sam sam trenutno i sve ovo sto je gore navedeno je manja prednost u odnosu na vrijeme koje kao samac mogu posvetiti drugima, pomazuci drugima, volontirajuci sa bolesnom djecom, napustenim zivotinjama, posvecenost porodici, duhovnom uzdizanju... Zar prednost treba da se svodi na mogucnost kupovanja nakita i cipela, kao i ostavljanja nenamjestenog kreveta ujutru?

c i t i z e n

pre 11 godina

Secanje na neopisivo divan osecaj slobode iz doba kada sam bio samac jos uvek, posle 20 godina, je veoma snazno i ne odstupa od onoga sto stoji u tekstu. Ali, takodje je snazno secanje na trenutke samoce kada mi je bilo neophodno da neko bude pored mene, da ispraznim osecanja, da osetim podrsku. Upravo u tim trenucima najcesce nema nikog blizu. Patnja u takvim trenucima je uvek bila mnogo jaca od osecanja slobode.
Zato, ne bih menjao porodicni zivot ni za sto godina samacke slobode i pored nedostatka vremena samo za sebe, povremene svadje sa decom i dzangrizanja onog drugog, povremene mrzovolje, osecaja da nikada sebe necu ostvariti na nacin koliko i kako samo ja hocu... Osecaj zasticenosti, topline, sigurnosti i ljubavi koji pruza funkcionalna porodica je nezamenljiv.

drug stari

pre 11 godina

Ko bi rekao, da sam ja knjiški primer ovoga napisanog u članku!
Sada mi je mnogo lakše!
Istina, nemam partnera, istina u najboljoj formi sam u životu od kada sam sam, istina čarape su svuda po kući, krevet je nenamešten radnim danima, istina je da ne polažem nikome račune, ALI takođe je istina da bih voleo da je tu još neko...ponekad!!!

WH

pre 11 godina

Od momenta kad sam odlučio da živim sam mnogo sam srećniji.Ne samo to ,nego mislim da sam uložio mnogo više u seve kao ličnost.Imam svoj mir a to je nesto bez čega nisam u stanju da funkcionišem.
Mislim da ljudi imaju pogrešnu sliku o seksualnom životu ljudi koji žive sami.Ja imam dosta kvalitetniji sex nego što sam pre imao.Jednostavno više pružim nego pre,zato što mi je želja veća nego pre.Iskreno bolje imati kvalitetan sex nego učestali.
Sve u svemu meni je super !

Kiselo je grozdje

pre 11 godina

E, sad mi je lakse sto nemam muza ni decu, sto uvece buljim u TV sa mamom i tatom ili iscekujem poziv koji ne dolazi, sada vise ne zavidim svakoj mladoj zeni koja seta sa muzem i bebom! Sada se ne pitam vise sta meni fali, a sta druge to imaju!!

mikser

pre 11 godina

Trenutno sam sam, i to traje već neko duže vreme. Ali ranije maltene nikad nisam bio sam. Uvek sam imao devojku, i ovo što pišete ovde da je prednost, ja to ne vidim tako. Život je stvoren da ga provedete u dvoje, odnosno kada dođe porodica onda naravno i sa decom. Tu je sreća, a ne u tome da ću moći da potrošim više na neka svoja zadovoljstva zato što nemam devojku/ženu. Pa upravo je ta sreća ljubavi pored mene snažnija i jača neuporedivo nego sve to što je tu nabrojano. I ponavljam, ovo govorim kao neko ko je sada sam.

Nislijka

pre 11 godina

@Nislija: identicno zivim i razmisljam kao i vi, mozda zato sto smo iz istog grada :)))
Ne da me samoca ne pogadja, nego uzivam u njoj. Ne provodim vise vremena na poslu, bas naprotiv, jedva cekam da dodjem kuci, izvedem psa, i svoje slobodno vreme provodim bas onako kako ja hocu, nikakav kompromis, ni oko toga gde cu ici, ni sa kim cu ici, niti na sta cu novac potrositi, moj zivot, moje odluke. Nikad mi nije bio problem da budem sama, svaka veza me je gusila jer nijednom dosadasnjem partneru nisam mogla da objasnim da je meni POTREBNO vreme samo za mene, po mogucstvu bar par dana u nedelji. Takva sam osoba. Lepo mi je sa samom sobom, mogu da mastam naglas, da pustim glasno muziku i igram, da odem bilo gde ili ostanem kod kuce i sve mogu sama. Ako hocu na svirku, odem sama, upoznam bar 10 ljudi, provedem se super, prosirim krug poznanika, sadim drvece sa komsijama da sprecimo eroziju tla, idem u bioskop, pozoriste, vodim normalan zivot. Neko je ovde napisao grozno je kad si bolestan a sam. Sami ljudi nisu bez igde ikoga. Imamo mi porodicu, bracu, sestre, oceve, majke...A kad si bolestan, ako si tesko bolestan, umreces i gotovo. Licno bih volela da se to desi u mojoj kuci, gadim se lezanja po bolnicama. A tamo lezis sam, pa lezis sam. To sto neko dodje da te poseti pola sata ne menja mnogo stvari. Radjas se sam i umires sam. Sve druge lakse bolesti izguras sam isto kao i s nekim. Znam iz iskustva. Cemu ovolike osude? Stvar licnog izbora.

nnn

pre 11 godina

@!?
Poenta mog komentara je da je text krs i da deluje kao opravdanje zasto je neko ostao sam Ok, izbor, ali ovakvi textovi su postali hit u medijima. Ostanemo same...al sa gomilom macaka, ja ne znam nijednu koja je sama bez macke. Tuga :-(

mrkijev advokat

pre 11 godina

@ pun brod ludaka,jedan manje - vise..ne,mrki je fenomen,koji nema cak ni pupak,kad ga je donela roda vec je bio za razliku od mnogih odrastao,razuman i svestan..jos pitanja)

Goblin

pre 11 godina

Veliki problem je sto je linija izmedju samoce i usamljenosti tanka, da samoca ponekad moze da bude korisna, ali usamljenost je veliki problem.

Mare

pre 11 godina

@(., 7. novembar 2014 10:41)

Nisam zemljace nista od toga, a posebno nisam bogat i ne pripadam visokom drustvu. Mnogi to ne razumeju, ali nikakve lepote nema u tim povremenim avanturama sa zenama, nikakve osim fizickog zadovoljstva. A sta cemo sa duhovnim, sta cemo sa potrebom da ujutru uz kafu sa voljenom osobom prokometarisemo predhodni i isplaniramo predstojeci dan? Znas li koliko sam puta pomislio za neku, da je bas ona ta , koja se ujutru nece isunjati iz kreveta i potom pustiti "Obrisi moj broj, ovo je samo za veceras"? Nebrojano puta sam pomislio. Cini mi se, Kupidon me je jednom pogodio onom strelicom i nece vise nikad.

Uzgred, mnogi misle da je za osvanjanje devojke uvek potreban novac i vitak stas. A ja pak mislim da je najbitnija sigurnost u glasu i ponosit stav tela. Ponekad je ta sigurnost bitnija i od onoga sto ko kazete. A stav tela bitniji od samog njegovog izgleda.

Da, sada ce mnogi reci, pa kada tako sve znas, nadji sebi normalnu devojku. Odmah vam kazem, potpuno ste u pravu. Niko kao ja ne pravi pogresne izbore pri odabiru devojaka.

Nislija

pre 11 godina

Pa to je razlicito od osobe do osobe. Znam ljude koji ne mogu da izdrze vece sami kod kuce vec moraju da odu kod nekog ili jednostavno izadju negde i sede za sankom. Ja nisam takav. I stvarno uzivam u samoci. Dobro, imam pse i mace pored sebe. Kada zavrsim sa poslom,prosetam pse, odem u teretanu, osecam zadovoljstvo, jer znam da cu kasnije pogledati ili neki film ili neku seriju ili igrati video igre ili citati, sta god budem zeleo, ne morajuc da pravim nikakve kompromise. Ali kao sto rekoh to zavisi od osobe do osobe. Ja ne razumem ljude koji moraju da budu kosntantno u drustvu, oni ne razumeju mene jer mi je previse da i jednom nedeljno izadjem i budem u nekom vecem drustvu, ali bilo bi dosadno da smo svi isti.

Dikh tu kava

pre 11 godina

Odlican tekst!
(maja, 7. novembar 2014 10:01)

Majo, 'ajte molim Vas..

Napisati (ovakav) tekst, čitati ga ili ostaviti iole ozbiljan komentar na isti. Ne znam šta je od svega ovoga "inteligentnije"..
Ove stvari pretenduju da budu zabavne. Samo pretenduju. Pročitaš, i odmah zaboraviš.
Niti je meni stan u haosu (naprotiv, kao apoteka je), niti je lepo biti sam, niti je to hendikep.

To je samo jedna faza u životu. Koja može da postane trajna, ili ne, zavisi od čoveka do čoveka.

Negde je svojevremeno pisalo da samci u proseku žive 5-10 godina kraće nego oni u vezi/braku, pa hoćemo li svi da pomremo naprasno?

Svako kako mu se sviđa. Ili kako može. Porodica definitivno nije više što je nekad bila. Nažalost, dodao bih.

drug stari

pre 11 godina

...da dodam ako može??
Poznajem mnogo osoba koje su u braku u imaju punu kuću dece, a najusamljeniji su od svih ljudi koje znam! E TO JE OPASNO!!!

nnn

pre 11 godina

@beogradjanin
Da, ja sam losa jer zelim kvalitetan brak i porodicu, umesto 10 macaka pod stare dane. Pritom nisam neobrazovana zenturaca, zavrsila sam fax, zaposlena sam. Strasno je sto zelim da budem i porodicna, zar ne volim macke.

neveris63@yahoo.com

pre 11 godina

usla sam u drugo poluvreme zivota,a sama sam mnogo dugo...i naprosto-sve bih dala da imam jednostavnog,prostodusnog i vrcavog coveka pored sebe,makar za druzenje i setnju....tesko je biti sam.

Dex Dejvid dexdavid2@gmail.com

pre 11 godina

Na ovaj tekst moj jedini komentar je Arsenova pjesma Razgovor sa konobarom https://www.youtube.com/watch?v=71ZE7j1OWT0 .No kada govorimo o samoči postoji jedna posebna vrsta samoče, ona koju su iskušali svi oni koji su puni nade devedesetih sa Slavije preko Kelebije krenuli u bolji život.Svi ti ljudi su iskušili okus jedne posebne vrste samoče, rekao bih najgore-Okružen si ljudima, a osječaš se sam!

Sam ali ne i usamljen

pre 11 godina

"Nemate partnera sa kojim ćete se maziti u krevetu, pa zato vežbate, trčite, šetate"...A sta kao da imam curu prestao bi da vjezbam, trcim i setam? Kakva budalastina! Mogli su napisati "Nemate partnera sa kojim ćete se maziti u krevetu, pa zato svako vece cirkate po kafanama ili igrate XBOX"...

Beogradjanin

pre 11 godina

Kao da je cilj ljude što više poplašiti od veza, braka, porodice, dece,
normalnih i srdačnih međuljudskih odnosa. Ovako mi zvuči ovo i slično...

(Joca 011, 7. novembar 2014 12:31)

Ne, ne pratis dovoljno "Život" na B92. Svaku temu uspeju da povežu sa brakom. U poslednje vreme u nekim tema koju povežu nekako sa brakom, izostave decu, za svaki slucaj.

Činjenice su da će u Srbiji 2050, živeti samo 4,5 do 4.9 miliona ljudi. Nisam iz "Dveri" samo konstatujem realnost. I mislim da ovakivim tekstovima B92 pokusava da to promeni, nisam siguran da je bas pravi nacin. Tacnije ne može ni da se promeni.

Vise deca se radjalo u Srbiji i za vreme Balkanskih ratova, I i II svetskog rata nego 2014g.

p.s I nije to i tako lose, jer ovakih kao @nnn ce morati mnogo da rade na sebi, jer bas,bas nikog nece imati. Tada ce skoro svaki covek biti bitan osim takvih.

sivo-belo

pre 11 godina

Bila sam u braku 12 godina, 10 godina sam sama. Na zalost, nije mi toliko dobro samoj koliko mi je bilo lose u braku. U svakom slucaju, bolje je biti sam nego bilo sa kim. Ako lose ide u vezi, to znaci samo da dalje treba da se traga. Postoje samo pogresni izbori.

.

pre 11 godina

@Mare
Pa ako ti je lako da nadjes devojku za jedno vece onda i nemas neki problem. Ili strava izgledas, ili imas para ili imas visoku poziciju u drustvu. Ziva je muka kad ne mozes da nadjes zensko u bilo kojoj varijanti. Prostituciju ne racunam.

Filmofil

pre 11 godina

Ono sto mene uvek fascinira u nasem mentalitetu da diskusija o ma kom izboru koji nije identican nasem izaziva zucne reakciju onih koji su izabrali drugacije. Kao da im se pljune po izboru. Cemu toliki strah i iskljucivost?
Birajte iskljucivo ono sto zelite (to svako mora sam da osvesti), ne dajte da vam namecu i nemojte vi nametati drugima. Odluke da se nesto uradi ili ne uradi su najbolje moguce u dato. Trenutku i ne treba ih iznova prezvakavati. Budi sam, budi sa nekim, na kratko za ceo zivot, radi to zato sto zelis, a ne jer te neko tera. Ne maltretiraj one drugacije. Mogu da kazem sa cim se nisam slagala sa bivisim, ali temeljno provlacenje kroz blato nekoga sa kim provedes duze vreme, govori da ti treba radikalno spremanje u psihi.
Mi stvarno nikad necemo srediti drustvo, ako i za ovakve stvari skacemo jedni na druge.

Nikola pred razvodom

pre 11 godina

@Nislijka, 7. novembar 2014 17:30

Svaka cast! Genijalan komentar. To je sustina, to je istina. Hvala i tebi i @Nisliji.

!?

pre 11 godina

@nnn
Sto napadas coveka? I koja je poenta tvog komentara? Sta ako je razveden i ima dvoje dece? Zasto bi to bila mana? Jos pominjes garsonjeru? Da je napisao da ce da se useli u kucu od 1000 kvadrata i kupi besna kola onda ti ne bi smetalo sto je sredovecan i ima decu? Normalan covek ce se posle razvoda i useliti u manji stan. A oni "moderni" ce zenu i decu izbaciti iz kuce, ili prodati tu kucu i juriti sponzoruse po splavovima.
Otkud znas da je covek egoista? Da je egoista ne bi se razveo posle 20 godina nego bi pobegao mnogo ranije. Deca mu odrasla, zasto bi bio sa zenom koju ne voli i sa kojom se ne slaze. Sta, sad trebaju jos 20-30 ili vise godina da provedu u svadji, neslaganju i dosadi. Zivot nije vecan, godine ne treba trositi uzalud. Isto bih postupio na njegovom mestu, a ta zenska logika da je svaki muskarac koji se razvede egoista i ludak je zastarela kao proizvod dubokih kompleksa.

pablik

pre 11 godina

"Ima gorih stvari u životu od samoće, ali često su potrebne decenije da to shvatimo. Tada je najčešće već prekasno, a nema ničeg goreg od prekasno." - Bukovski.

Kalisi

pre 11 godina

Ama šta vam je s tim mačkama? Bože svašta. Svi pljuju ove što su sami (naročito ako su zadovoljni sami), a nekoliko vesti iznad broj razvoda u Srbiji povećan xy puta - komentari ne zna se koji grđi od kojeg.

Kolektivna šizofrenija.