Aktuelno

Nedelja, 14.01.2024.

19:57

Nikola Pejaković priznao da je bio zavisnik od heroina: "Koristio sam ga 20 godina"

Izvor: B92

Nikola Pejakoviæ priznao da je bio zavisnik od heroina: "Koristio sam ga 20 godina" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 1 godinu

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.
(Марко, 14. januar 2024 22:43)


Taj glumac je skoro isto godiste kao i taj od 60 koji je dobio batine. Eto čisto da znas
(perokebla, 15. januar 2024 08:15) # Link komentara


Ista ili slicna kalendarska dob, ne opravdava nasilje, te ne ugrozava njegov argument.
Marko je potpuno u pravu. Cisto da znas.

Danas

pre 1 godinu

Bože koliko su nasilni i agresivni. Kada će naša tužilaštva više početi da procesuiraju ljude za govor mržnje? Ovo je postalo neizdrživo. Ne može da se procesuira samo kada se radi o političarima zbog inošenja pretnji nego i za obične ljude. Treba nam nova sudska praksa. Granica treba da bude kada nekome rušiš ugled, egzistenciju zbog ličnih izbora, osnovnih prava kao što su pravo na mišljenje, lične izbore poput političkih, zaradu, religijska prava i slobode… Ne može neko da bude diskriminisan zato što je religiozan i zbog ličnog izbora koga eto on podržava. Treba da tuži isto taj bend. Ovo je najteži oblik diskriminacije.

Sasa

pre 1 godinu

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.
(Bickey, 15. januar 2024 10:00)

Rece verni udarnik jednak svim onim koji napadaju Pejakovica.
Sustinski ideoloski ljudi mogu razmisljati i nastupati identicno, ali to ne znaci da su isti. To je njihovo pravo. Ukazuje se na pogubne pokusaje zabrane svih drugih ideologija, osim one koju vi podrzavate, a to nije odrzivo stanje. Nikada nije ni bilo. Taj crno-beli svet je jednak fasizmu na koji ne ostajem nem, ma kako neko bio uporan u svojoj verbalnoj delinkvenciji.
I ja sam lud samo sto fubim vreme na takve poput vas.
Vise necu.
Svako dobro.

avaks

pre 1 godinu

Skinuo se sa jedne navukao na drugu zavisnost vlast i pare
(Mana, 14. januar 2024 23:04)

I vlasti i pare su nesto sa cime se covek susrece u zivotu, sa ove i one strane.

Da li neko ima ili vlast i pare, samo po sebi ne govori nista. Bitno je na koji nacin dolazis do vlasti i para i za sta ih upotrebljavas?

Ja sam u zivotu bio da nemam nista i a sada imam nekakve pare, ne nesto mnogo velike ali imam. Samo ja sam svestan da to imam samo privremeno i zbog toga ne robujem parama.

Ne znam sta Kolja radi sa "vlascu i parama" niti na koji nacin do njih dolazi. Ja sam do svojih dosao radom i bas zato sto sam dosao radom do njih i znam da su moje samo privremeno, uposte ne pomisljam da sudim nekome ko ima pare niti o nacinu na koji je do njih dosao.

Tu treba da pravis razliku. Ako je on do para dosao jer je njegov talenat primecen od strani vlasti Tj. ako ga je vlast primetila i dala mu novac da i dalje stvara, i ako on zaista taj novac koristi za stvaranje, ja tu ne vidim problem.

Sve sto Kolja i svaki drugi umetnik stvori, to je nasa bastina. Ono sto ostavljamo svojoj deci.

Da li vi to razumete ili ne, to je vasa stvar. Ne bi ste bili ni prvi ni poslednji koji zele da zatvataju pizorista i hramove i u njih uteruju stoku.

Neki su samo zavidni, neki su zalutali a nekima smeta sto mi imamo bastinu.

Sasa

pre 1 godinu

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59)

Njegovo misljenje nije pogubno po drzavu Srbiju. Pogubno je po vas (ne persiram, pisem u mnozini) kvazideugosrbijanski um. I da, treba da postoji.

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

perokebla

pre 1 godinu

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.
(Марко, 14. januar 2024 22:43)


Taj glumac je skoro isto godiste kao i taj od 60 koji je dobio batine. Eto čisto da znas

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

Cinique

pre 1 godinu

Znaci da je bio dobrog kvaliteta.
Kvalitetna droga ne ubija, ziv dokaz Mik Dzeger.
(Djordje, 14. januar 2024 22:46)

Zapravo Kit Ričards. Kit nikada nije imao problema s drogom... eventualno sa policijom.

Miki

pre 1 godinu

on je izašao iz statusa legende. za života postao legenda i prestao da to bude.
sad je nula.
(matori, 14. januar 2024 22:56)


Zato što ne razmišlja tvojim mozgom.
Ti,nebitan lik misliš da možeš nekome nešto da daš ili oduzmeš...
A ti si mera za šta tačno?

dbauizadjale

pre 1 godinu

Ja batice imam 44 godina ,troje dece i postao sa i deda.
Moj karakter nece niko na ovoj zemaljskoj kugli da promeni.
I dan danas Metallica,Iron Maiden, AC DC to je za mene religija.

Otac mi inace ima 69 godina.
Necu da napišem njegov nik jer bi ga neki prepoznali inace u svoje vreme je bio veoma zeznut lik.

Zato mi je i krivo.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 23:43

Sad je jasno zašto ne kontaš Kolju..

Jasnovidac Belajski

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Skinuti se sa heroina i pica je podvig dostojan velikog vernika, i nad mitropolitom ima jasnovidac koji moze da oprosti vise od mitropolita, jer jasnovidcu vid nikad nije zamucen. Stoga svi su ti gresi oprosteni pricaj i siri dalje da se pravoslavnom verom moze pobediti svaki porok!!!?

Rob Sinji

pre 1 godinu

Iz mog ,ne baš skromnog, iskustva sa narkoticima ,političarima i ljudima sklonim ovakvim opijatima mogu da kažem sledeće . Postoje ljudi kojima je izuzetno bitno da se osećaju superiornim u odnosu na ostale ljude. Ovakvi ljudi najlakše podlegnu heroinu zato što on kod njih izaziva upravo taj osećaj superiornosti . To je i razlog zašto se sa heroina najviše njih skine tako što postane religiozno a u ovakvim slučajevima i tako što ode u politiku. Jednostavno uvek imaju potrebu da misle da nešto više znaju, mogu ili vrede od drugih ljudi. Religija čoveku daje iluziju da poseduje neka tajna uzvišena znanja a politika da se on za nešto pita i utiče na tuđe živote. U suštini i jedno i drugo je najčešće čista patologija. Jedina razlika je ta što je heroin krajnje destruktivan za pojedinca i njegovu porodicu a ova druga dva opijata su destruktivna za kompletno društvo.

Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 21:38)


Doci ces i ti u te godine, brze nego sto mislis. Od 40te godine pocnu prosto da lete. Ne znam sta ima da pitas i sta ti nije jasno?
(@Eric Cartman, 14. januar 2024 22:36)

Ja batice imam 44 godina ,troje dece i postao sa i deda.
Moj karakter nece niko na ovoj zemaljskoj kugli da promeni.
I dan danas Metallica,Iron Maiden, AC DC to je za mene religija.

Otac mi inace ima 69 godina.
Necu da napišem njegov nik jer bi ga neki prepoznali inace u svoje vreme je bio veoma zeznut lik.

Zato mi je i krivo.

Black

pre 1 godinu

@Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Licemerje i koristoljublje nije isto što i drugačije mišljenje. Ogromna je razlika da li neko menja nešto iz uverenja ili da bi bio medijski eksponiran više, čitao besedu i mnoge druge stvari. Nadam se da shvataš razliku.

Marko

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59)
A da podržava drugosrbijance, onda bi bio dobar, jel? Stvarno smo lud narod. Mrzimo se zbog politike, spremni smo da pljujemo vrhunske sportiste, glumce, umetnike jer nam se ne svuda njihov politički izbor, a političari žive odlično na grbači naroda.

mile

pre 1 godinu

I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.
(mare, 14. januar 2024 21:31) # Link komentara

Ja nesto nisam cuo da je iko proglasio Bajagu ili Tanju Boskovic za koristoljublje ili neprijatelja, na primer. A bilo ih brdo drugih onda pa niko nije zvalavio gluposti cim neko zapeva ili sta vec na nekom mitingu. A vi se ovde zakacite kao praznoglavci odmah. Prvo Bori recimo. Na svakom yt snimku par istih komentara. Izdao. Koga je tacno izdao niko ne zna. Njega, Peru, Ziku, koga? Ili ste vi toliko sebicni i bezobrazni pa mislite da predstavljate ceo narod? Pa onda Jokicu, pa Jezdicu, pa evo sada Koletu. Vi ste veliki umni ljudi a oni eto nisu i neko ih je slagao sigurno. Dajte bre unormalite se prvo, a ne ko crvi da se krijete iza raznih naloga na netu i pljujete nekog

@Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 21:38)


Doci ces i ti u te godine, brze nego sto mislis. Od 40te godine pocnu prosto da lete. Ne znam sta ima da pitas i sta ti nije jasno?

Sasa

pre 1 godinu

Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)

Ne, ovde nije rec o tome da je "prodao obraz zarad licne materijalne koristi". Njemu takav postupak uopste nije potreban. Izgovor je.
Rec je o netoleranciji prema njegovoj odluci i uverenjima, te implicitnom ukazivanju na naseg kosarkasa kroz spominjanje kockarnica, a sto je karakteriaticno za ljude sklone polarizaciji, pritom ignorisuci sve iste, slicne i/ili gore fragmente tebi sklonog ogledala.
Stvari treba nazvati prqvim imenom: netolerancija i licemerje.

dule

pre 1 godinu

lako je suditi. On nikog ne tera da ga podržavate kao i bilo koga... A ja ne podržavam nikog ... niti cu. Svi smo mi posebni i nadam se da svi mi pravoslavci imamo tradiciju nasih pretaka koji su bili veliki, a nadam se da smo mi samo mali deo toga. Nadam se da imamo samo deo tih vrednosti, a ako nemamo treba da ucimo i da postujemo nasu decu kao sto su oni nas ... a samim i tim tradiciju u pravoslavlju... ( molim na postovavanju toga ...)

Srki

pre 1 godinu

U Srbiji je i dalje ljudima prihvatljivije da neko prizna da je narkoman nego da prizna da je gej ili biseks,neverovatno... 
Cudne neke "poro(di)cne vrednosti.
(uzas, 14. januar 2024 21:09)

Pa narkomanija je posljedica duševnih oboljenja i ostalih životnih dogadjaja. Znači narkomanija je posljedica, a ne uzrok. S druge strane homoseksualnost je klasična bolest. Narkomanija i homoseksualnost nemaju veze jedno sa drugim, to su dva pojma različita.

Kanada

pre 1 godinu

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)
Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)

Ko tebe šta pita???

Kosuke Kitadžima

pre 1 godinu

Još jedan iz plejade onih koji su uspeli za života da uđu u legendu, kao i da iz nje izađu. Za neke je ovaj život predugačag, stignu da uk_ke sve što su ranije postigli.

Марко

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.

Sasa

pre 1 godinu

I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.
(mare, 14. januar 2024 21:31)

Ovo proizvoljan i fatalisticki pristup necijoj odluci.

dbauizadjale

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

A zašto misliš da Kolja nije u pravu?

Milan

pre 1 godinu

Kolja opasno iznervirao autosoviniste iz kruga dvojke. Ako, ako...i treba. Bravo Kolja, imas kicmu...to je najvaznije. Hvala za odlican govor prosle nedelje. I prastaj ovim malogradjanima...

Seljak iz Blaca

pre 1 godinu

Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)
------
Ti si već utvrdio, pretpostavljam, nekim sigurnim, na nauci zasnovanim, metodama, da je Nikola "prodao obraz" i to ne iz uverenja što bi ti razumeo već iz lične i materijalne koristi? Medjutim, ti reče ali, ja ništa ne shvatih? Kako se to "prodaje obraz"? I, zar "prodaja obraza", može da bude opravdana i tolerisana bez obzira na razloge "prodaje obraza"? Ne reče nam KOME JE PRODAO OBRAZ? Da li nekim stranim silama koje poslednjih decenija stalno nasrću na Srbe i Srbiju? Da li si na to mislio ili, ti, kao i mnogi poput tebe, to ne smatraju grehom i "prodajom obraza"? Biti izdajnik i petokolonaš je vrlina u odnosu na one koji bi radije bili na strani svoga naroda, zar ne? Ako znate kome se, i za koliko "prodao" gospodin Nikola, moraš nam reći jer, ovako, tvoj komentar liči na obično trabunjanje jedne zlobne, ljubomorne i pakosne ličnosti?

Baticca

pre 1 godinu

Ne prasta mu se jer nije pitanje ideologije nego u najvecem broju slucajeva,podrska vlasti je pitanje interesa a ne ideala. I ne ove vlasti,nego bilo koje. Eto kao kad bi ja u svojoj okolini govorio javno za koga cu da glasam .Ok u krugu prijatelja,ali javno ne pred ljudima koje ne poznajem. To su ti apsurdi danasnjice i po meni se Kolja prodao sa sitan interes i zato kod mene gubi svaki kredibilitet

B9

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15) Najnoviji greh je možda nuspojava potrošnje heroina.

uzas

pre 1 godinu

U Srbiji je i dalje ljudima prihvatljivije da neko prizna da je narkoman nego da prizna da je gej ili biseks,neverovatno...
Cudne neke "poro(di)cne vrednosti.

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Izuzetan čovek i glumac. Po meni i Srbin, i to one, najuzvišenije i najlepše kategorije. Nije tragika grešiti i počiniti greh, tragično je insistirati na svojim greškama a svoje grehe tretirati kao velika bogougodna dela. Što se mene tiče, veliki gospodin i, još jednom da ponovim, veliki Srbin.

нИкОл@

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Шта си ти да неком нешто не прашташ? Ко ти је то дозволио

mitropolit brdskobrzinski

pre 1 godinu

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)
Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.

Sasa

pre 1 godinu

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.
(@Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:45

Znas jos nesto, to ne govori samo o coveku, govori i o tim ljudima. :) Za njega je svakako dobro sto su ga "napustili". Nisu to bili pravi prijatelji, a svakako jesu ljudi koji su profesionalci u poslu, te klinci po razmisljanju.

mile

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

Jer eto nekim slucajem mozda misli drugacije? Sada bi morao da misli identicno kao Bjelogrlic? Ko kaze da je okrenuo ledja? Ti? Bend? Mozda on iz Republike Srpske zna bolje koliko je Srbija pomagala a koliko pomaze sada? Kakvim se putevima vozilo onda a kakvim sada? Mozda smatra da je bolje kada se ne ceka jos jedan kredit EU kako bi se isplatile penzije i plate dok evro ko zna koliko puta menja kurs na vise. I treba covek da zazmuri na to i da klima glavom? Mozda je Bjelogrlicu i Koji i nekima bilo bolje, ne kazem, znam jednog koji se olesio sa par stotina miliona na koje je ponosan, ali vecini ljudi to sigurno nije. Koja vec tri decenije minimum prica kako ce da ode iz zemlje. Pa kako biste vi kojima je bilo super zeleli da se to vreme vrati postoje i ljudi koji to ne bi zeleli

Limo

pre 1 godinu

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.
(@Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:45)

Oni su ništa, nevidljive nule, on je taj bend i okupiće druge muzičare ... koje će on takođe voditi. A ta ekipa koja je napustila bend je nebitna.

Ako ga je napustio ceo bend zbog njegove odluke, i neka je, šta će mu onda takav bend. Znači on nema pravo na svoje mišljenje, ako se kosi sa mišljenjem ostatka benda?! Ma cool ...

Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.

mare

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije. Obavezno. Svako ko misli drugacije, nije neprijatelj i nije gresan.
Inace, koga je briga sta ti nekome prastas? :) Retoricko pitanje samo, bruda.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)


I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.

Deda Tripko

pre 1 godinu

zanima me zasto organi reda ne procesuiraju ovakve likove koji javno priznaju....razgovor pa redom...od koga si sve kupovao pa onde te dilere uz svedocenje ovih pokajanih,pa gde oni nabavljaju i tako redom...mnogo ovih javnih njuski priznaju pa kao pokajali se pa onda jos mudruju pa sole pamet...
(mrki, 14. januar 2024 20:36)

Onda pravac Aca Lukas i vlasnik jedne ružičaste televizije,nakon toga svratite do Čede.

mrki

pre 1 godinu

zanima me zasto organi reda ne procesuiraju ovakve likove koji javno priznaju....razgovor pa redom...od koga si sve kupovao pa onde te dilere uz svedocenje ovih pokajanih,pa gde oni nabavljaju i tako redom...mnogo ovih javnih njuski priznaju pa kao pokajali se pa onda jos mudruju pa sole pamet...

Kvrcko Orašćić

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.

Sasa

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

Okrenuo ledja zato sto misli drugacije? Onda su i oni njemu okrenulo ledja.
Strasno, kako neki ljudi razmisljaju. Upravo to jeste svrha demokratije, izbegavanje polarizacije odnosno ako nisi sa mnom, protiv mene si.

Sasa

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije. Obavezno. Svako ko misli drugacije, nije neprijatelj i nije gresan.
Inace, koga je briga sta ti nekome prastas? :) Retoricko pitanje samo, bruda.

@Kvrcko Orašćić

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.

Мајкл Џондар

pre 1 godinu

То су људи којима треба да честитамо. То је права борба и победили су. Свака му част. А изјаве које има последњих година су на нивоу.

Mikii

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.

@Kvrcko Orašćić

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.

Deda Tripko

pre 1 godinu

zanima me zasto organi reda ne procesuiraju ovakve likove koji javno priznaju....razgovor pa redom...od koga si sve kupovao pa onde te dilere uz svedocenje ovih pokajanih,pa gde oni nabavljaju i tako redom...mnogo ovih javnih njuski priznaju pa kao pokajali se pa onda jos mudruju pa sole pamet...
(mrki, 14. januar 2024 20:36)

Onda pravac Aca Lukas i vlasnik jedne ružičaste televizije,nakon toga svratite do Čede.

mrki

pre 1 godinu

zanima me zasto organi reda ne procesuiraju ovakve likove koji javno priznaju....razgovor pa redom...od koga si sve kupovao pa onde te dilere uz svedocenje ovih pokajanih,pa gde oni nabavljaju i tako redom...mnogo ovih javnih njuski priznaju pa kao pokajali se pa onda jos mudruju pa sole pamet...

mitropolit brdskobrzinski

pre 1 godinu

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)
Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.

mare

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije. Obavezno. Svako ko misli drugacije, nije neprijatelj i nije gresan.
Inace, koga je briga sta ti nekome prastas? :) Retoricko pitanje samo, bruda.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)


I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.

B9

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15) Najnoviji greh je možda nuspojava potrošnje heroina.

Kvrcko Orašćić

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.

Black

pre 1 godinu

@Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Licemerje i koristoljublje nije isto što i drugačije mišljenje. Ogromna je razlika da li neko menja nešto iz uverenja ili da bi bio medijski eksponiran više, čitao besedu i mnoge druge stvari. Nadam se da shvataš razliku.

Kosuke Kitadžima

pre 1 godinu

Još jedan iz plejade onih koji su uspeli za života da uđu u legendu, kao i da iz nje izađu. Za neke je ovaj život predugačag, stignu da uk_ke sve što su ranije postigli.

Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.

Sasa

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije. Obavezno. Svako ko misli drugacije, nije neprijatelj i nije gresan.
Inace, koga je briga sta ti nekome prastas? :) Retoricko pitanje samo, bruda.

Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 21:38)


Doci ces i ti u te godine, brze nego sto mislis. Od 40te godine pocnu prosto da lete. Ne znam sta ima da pitas i sta ti nije jasno?
(@Eric Cartman, 14. januar 2024 22:36)

Ja batice imam 44 godina ,troje dece i postao sa i deda.
Moj karakter nece niko na ovoj zemaljskoj kugli da promeni.
I dan danas Metallica,Iron Maiden, AC DC to je za mene religija.

Otac mi inace ima 69 godina.
Necu da napišem njegov nik jer bi ga neki prepoznali inace u svoje vreme je bio veoma zeznut lik.

Zato mi je i krivo.

Mikii

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.

Baticca

pre 1 godinu

Ne prasta mu se jer nije pitanje ideologije nego u najvecem broju slucajeva,podrska vlasti je pitanje interesa a ne ideala. I ne ove vlasti,nego bilo koje. Eto kao kad bi ja u svojoj okolini govorio javno za koga cu da glasam .Ok u krugu prijatelja,ali javno ne pred ljudima koje ne poznajem. To su ti apsurdi danasnjice i po meni se Kolja prodao sa sitan interes i zato kod mene gubi svaki kredibilitet

Мајкл Џондар

pre 1 godinu

То су људи којима треба да честитамо. То је права борба и победили су. Свака му част. А изјаве које има последњих година су на нивоу.

uzas

pre 1 godinu

U Srbiji je i dalje ljudima prihvatljivije da neko prizna da je narkoman nego da prizna da je gej ili biseks,neverovatno...
Cudne neke "poro(di)cne vrednosti.

нИкОл@

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Шта си ти да неком нешто не прашташ? Ко ти је то дозволио

mile

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

Jer eto nekim slucajem mozda misli drugacije? Sada bi morao da misli identicno kao Bjelogrlic? Ko kaze da je okrenuo ledja? Ti? Bend? Mozda on iz Republike Srpske zna bolje koliko je Srbija pomagala a koliko pomaze sada? Kakvim se putevima vozilo onda a kakvim sada? Mozda smatra da je bolje kada se ne ceka jos jedan kredit EU kako bi se isplatile penzije i plate dok evro ko zna koliko puta menja kurs na vise. I treba covek da zazmuri na to i da klima glavom? Mozda je Bjelogrlicu i Koji i nekima bilo bolje, ne kazem, znam jednog koji se olesio sa par stotina miliona na koje je ponosan, ali vecini ljudi to sigurno nije. Koja vec tri decenije minimum prica kako ce da ode iz zemlje. Pa kako biste vi kojima je bilo super zeleli da se to vreme vrati postoje i ljudi koji to ne bi zeleli

Marko

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59)
A da podržava drugosrbijance, onda bi bio dobar, jel? Stvarno smo lud narod. Mrzimo se zbog politike, spremni smo da pljujemo vrhunske sportiste, glumce, umetnike jer nam se ne svuda njihov politički izbor, a političari žive odlično na grbači naroda.

mile

pre 1 godinu

I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.
(mare, 14. januar 2024 21:31) # Link komentara

Ja nesto nisam cuo da je iko proglasio Bajagu ili Tanju Boskovic za koristoljublje ili neprijatelja, na primer. A bilo ih brdo drugih onda pa niko nije zvalavio gluposti cim neko zapeva ili sta vec na nekom mitingu. A vi se ovde zakacite kao praznoglavci odmah. Prvo Bori recimo. Na svakom yt snimku par istih komentara. Izdao. Koga je tacno izdao niko ne zna. Njega, Peru, Ziku, koga? Ili ste vi toliko sebicni i bezobrazni pa mislite da predstavljate ceo narod? Pa onda Jokicu, pa Jezdicu, pa evo sada Koletu. Vi ste veliki umni ljudi a oni eto nisu i neko ih je slagao sigurno. Dajte bre unormalite se prvo, a ne ko crvi da se krijete iza raznih naloga na netu i pljujete nekog

Марко

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.

Milan

pre 1 godinu

Kolja opasno iznervirao autosoviniste iz kruga dvojke. Ako, ako...i treba. Bravo Kolja, imas kicmu...to je najvaznije. Hvala za odlican govor prosle nedelje. I prastaj ovim malogradjanima...

Limo

pre 1 godinu

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.
(@Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:45)

Oni su ništa, nevidljive nule, on je taj bend i okupiće druge muzičare ... koje će on takođe voditi. A ta ekipa koja je napustila bend je nebitna.

Ako ga je napustio ceo bend zbog njegove odluke, i neka je, šta će mu onda takav bend. Znači on nema pravo na svoje mišljenje, ako se kosi sa mišljenjem ostatka benda?! Ma cool ...

Sasa

pre 1 godinu

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.
(@Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:45

Znas jos nesto, to ne govori samo o coveku, govori i o tim ljudima. :) Za njega je svakako dobro sto su ga "napustili". Nisu to bili pravi prijatelji, a svakako jesu ljudi koji su profesionalci u poslu, te klinci po razmisljanju.

@Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 21:38)


Doci ces i ti u te godine, brze nego sto mislis. Od 40te godine pocnu prosto da lete. Ne znam sta ima da pitas i sta ti nije jasno?

dule

pre 1 godinu

lako je suditi. On nikog ne tera da ga podržavate kao i bilo koga... A ja ne podržavam nikog ... niti cu. Svi smo mi posebni i nadam se da svi mi pravoslavci imamo tradiciju nasih pretaka koji su bili veliki, a nadam se da smo mi samo mali deo toga. Nadam se da imamo samo deo tih vrednosti, a ako nemamo treba da ucimo i da postujemo nasu decu kao sto su oni nas ... a samim i tim tradiciju u pravoslavlju... ( molim na postovavanju toga ...)

Sasa

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

Okrenuo ledja zato sto misli drugacije? Onda su i oni njemu okrenulo ledja.
Strasno, kako neki ljudi razmisljaju. Upravo to jeste svrha demokratije, izbegavanje polarizacije odnosno ako nisi sa mnom, protiv mene si.

Srki

pre 1 godinu

U Srbiji je i dalje ljudima prihvatljivije da neko prizna da je narkoman nego da prizna da je gej ili biseks,neverovatno... 
Cudne neke "poro(di)cne vrednosti.
(uzas, 14. januar 2024 21:09)

Pa narkomanija je posljedica duševnih oboljenja i ostalih životnih dogadjaja. Znači narkomanija je posljedica, a ne uzrok. S druge strane homoseksualnost je klasična bolest. Narkomanija i homoseksualnost nemaju veze jedno sa drugim, to su dva pojma različita.

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Izuzetan čovek i glumac. Po meni i Srbin, i to one, najuzvišenije i najlepše kategorije. Nije tragika grešiti i počiniti greh, tragično je insistirati na svojim greškama a svoje grehe tretirati kao velika bogougodna dela. Što se mene tiče, veliki gospodin i, još jednom da ponovim, veliki Srbin.

Seljak iz Blaca

pre 1 godinu

Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)
------
Ti si već utvrdio, pretpostavljam, nekim sigurnim, na nauci zasnovanim, metodama, da je Nikola "prodao obraz" i to ne iz uverenja što bi ti razumeo već iz lične i materijalne koristi? Medjutim, ti reče ali, ja ništa ne shvatih? Kako se to "prodaje obraz"? I, zar "prodaja obraza", može da bude opravdana i tolerisana bez obzira na razloge "prodaje obraza"? Ne reče nam KOME JE PRODAO OBRAZ? Da li nekim stranim silama koje poslednjih decenija stalno nasrću na Srbe i Srbiju? Da li si na to mislio ili, ti, kao i mnogi poput tebe, to ne smatraju grehom i "prodajom obraza"? Biti izdajnik i petokolonaš je vrlina u odnosu na one koji bi radije bili na strani svoga naroda, zar ne? Ako znate kome se, i za koliko "prodao" gospodin Nikola, moraš nam reći jer, ovako, tvoj komentar liči na obično trabunjanje jedne zlobne, ljubomorne i pakosne ličnosti?

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

Rob Sinji

pre 1 godinu

Iz mog ,ne baš skromnog, iskustva sa narkoticima ,političarima i ljudima sklonim ovakvim opijatima mogu da kažem sledeće . Postoje ljudi kojima je izuzetno bitno da se osećaju superiornim u odnosu na ostale ljude. Ovakvi ljudi najlakše podlegnu heroinu zato što on kod njih izaziva upravo taj osećaj superiornosti . To je i razlog zašto se sa heroina najviše njih skine tako što postane religiozno a u ovakvim slučajevima i tako što ode u politiku. Jednostavno uvek imaju potrebu da misle da nešto više znaju, mogu ili vrede od drugih ljudi. Religija čoveku daje iluziju da poseduje neka tajna uzvišena znanja a politika da se on za nešto pita i utiče na tuđe živote. U suštini i jedno i drugo je najčešće čista patologija. Jedina razlika je ta što je heroin krajnje destruktivan za pojedinca i njegovu porodicu a ova druga dva opijata su destruktivna za kompletno društvo.

perokebla

pre 1 godinu

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.
(Марко, 14. januar 2024 22:43)


Taj glumac je skoro isto godiste kao i taj od 60 koji je dobio batine. Eto čisto da znas

Kanada

pre 1 godinu

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)
Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)

Ko tebe šta pita???

Sasa

pre 1 godinu

Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)

Ne, ovde nije rec o tome da je "prodao obraz zarad licne materijalne koristi". Njemu takav postupak uopste nije potreban. Izgovor je.
Rec je o netoleranciji prema njegovoj odluci i uverenjima, te implicitnom ukazivanju na naseg kosarkasa kroz spominjanje kockarnica, a sto je karakteriaticno za ljude sklone polarizaciji, pritom ignorisuci sve iste, slicne i/ili gore fragmente tebi sklonog ogledala.
Stvari treba nazvati prqvim imenom: netolerancija i licemerje.

dbauizadjale

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

A zašto misliš da Kolja nije u pravu?

Cinique

pre 1 godinu

Znaci da je bio dobrog kvaliteta.
Kvalitetna droga ne ubija, ziv dokaz Mik Dzeger.
(Djordje, 14. januar 2024 22:46)

Zapravo Kit Ričards. Kit nikada nije imao problema s drogom... eventualno sa policijom.

Sasa

pre 1 godinu

I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.
(mare, 14. januar 2024 21:31)

Ovo proizvoljan i fatalisticki pristup necijoj odluci.

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

Miki

pre 1 godinu

on je izašao iz statusa legende. za života postao legenda i prestao da to bude.
sad je nula.
(matori, 14. januar 2024 22:56)


Zato što ne razmišlja tvojim mozgom.
Ti,nebitan lik misliš da možeš nekome nešto da daš ili oduzmeš...
A ti si mera za šta tačno?

Sasa

pre 1 godinu

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.
(Марко, 14. januar 2024 22:43)


Taj glumac je skoro isto godiste kao i taj od 60 koji je dobio batine. Eto čisto da znas
(perokebla, 15. januar 2024 08:15) # Link komentara


Ista ili slicna kalendarska dob, ne opravdava nasilje, te ne ugrozava njegov argument.
Marko je potpuno u pravu. Cisto da znas.

Danas

pre 1 godinu

Bože koliko su nasilni i agresivni. Kada će naša tužilaštva više početi da procesuiraju ljude za govor mržnje? Ovo je postalo neizdrživo. Ne može da se procesuira samo kada se radi o političarima zbog inošenja pretnji nego i za obične ljude. Treba nam nova sudska praksa. Granica treba da bude kada nekome rušiš ugled, egzistenciju zbog ličnih izbora, osnovnih prava kao što su pravo na mišljenje, lične izbore poput političkih, zaradu, religijska prava i slobode… Ne može neko da bude diskriminisan zato što je religiozan i zbog ličnog izbora koga eto on podržava. Treba da tuži isto taj bend. Ovo je najteži oblik diskriminacije.

Jasnovidac Belajski

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Skinuti se sa heroina i pica je podvig dostojan velikog vernika, i nad mitropolitom ima jasnovidac koji moze da oprosti vise od mitropolita, jer jasnovidcu vid nikad nije zamucen. Stoga svi su ti gresi oprosteni pricaj i siri dalje da se pravoslavnom verom moze pobediti svaki porok!!!?

dbauizadjale

pre 1 godinu

Ja batice imam 44 godina ,troje dece i postao sa i deda.
Moj karakter nece niko na ovoj zemaljskoj kugli da promeni.
I dan danas Metallica,Iron Maiden, AC DC to je za mene religija.

Otac mi inace ima 69 godina.
Necu da napišem njegov nik jer bi ga neki prepoznali inace u svoje vreme je bio veoma zeznut lik.

Zato mi je i krivo.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 23:43

Sad je jasno zašto ne kontaš Kolju..

Sasa

pre 1 godinu

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59)

Njegovo misljenje nije pogubno po drzavu Srbiju. Pogubno je po vas (ne persiram, pisem u mnozini) kvazideugosrbijanski um. I da, treba da postoji.

avaks

pre 1 godinu

Skinuo se sa jedne navukao na drugu zavisnost vlast i pare
(Mana, 14. januar 2024 23:04)

I vlasti i pare su nesto sa cime se covek susrece u zivotu, sa ove i one strane.

Da li neko ima ili vlast i pare, samo po sebi ne govori nista. Bitno je na koji nacin dolazis do vlasti i para i za sta ih upotrebljavas?

Ja sam u zivotu bio da nemam nista i a sada imam nekakve pare, ne nesto mnogo velike ali imam. Samo ja sam svestan da to imam samo privremeno i zbog toga ne robujem parama.

Ne znam sta Kolja radi sa "vlascu i parama" niti na koji nacin do njih dolazi. Ja sam do svojih dosao radom i bas zato sto sam dosao radom do njih i znam da su moje samo privremeno, uposte ne pomisljam da sudim nekome ko ima pare niti o nacinu na koji je do njih dosao.

Tu treba da pravis razliku. Ako je on do para dosao jer je njegov talenat primecen od strani vlasti Tj. ako ga je vlast primetila i dala mu novac da i dalje stvara, i ako on zaista taj novac koristi za stvaranje, ja tu ne vidim problem.

Sve sto Kolja i svaki drugi umetnik stvori, to je nasa bastina. Ono sto ostavljamo svojoj deci.

Da li vi to razumete ili ne, to je vasa stvar. Ne bi ste bili ni prvi ni poslednji koji zele da zatvataju pizorista i hramove i u njih uteruju stoku.

Neki su samo zavidni, neki su zalutali a nekima smeta sto mi imamo bastinu.

Sasa

pre 1 godinu

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.
(Bickey, 15. januar 2024 10:00)

Rece verni udarnik jednak svim onim koji napadaju Pejakovica.
Sustinski ideoloski ljudi mogu razmisljati i nastupati identicno, ali to ne znaci da su isti. To je njihovo pravo. Ukazuje se na pogubne pokusaje zabrane svih drugih ideologija, osim one koju vi podrzavate, a to nije odrzivo stanje. Nikada nije ni bilo. Taj crno-beli svet je jednak fasizmu na koji ne ostajem nem, ma kako neko bio uporan u svojoj verbalnoj delinkvenciji.
I ja sam lud samo sto fubim vreme na takve poput vas.
Vise necu.
Svako dobro.

Kvrcko Orašćić

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.

Sasa

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije. Obavezno. Svako ko misli drugacije, nije neprijatelj i nije gresan.
Inace, koga je briga sta ti nekome prastas? :) Retoricko pitanje samo, bruda.

Мајкл Џондар

pre 1 godinu

То су људи којима треба да честитамо. То је права борба и победили су. Свака му част. А изјаве које има последњих година су на нивоу.

mile

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

Jer eto nekim slucajem mozda misli drugacije? Sada bi morao da misli identicno kao Bjelogrlic? Ko kaze da je okrenuo ledja? Ti? Bend? Mozda on iz Republike Srpske zna bolje koliko je Srbija pomagala a koliko pomaze sada? Kakvim se putevima vozilo onda a kakvim sada? Mozda smatra da je bolje kada se ne ceka jos jedan kredit EU kako bi se isplatile penzije i plate dok evro ko zna koliko puta menja kurs na vise. I treba covek da zazmuri na to i da klima glavom? Mozda je Bjelogrlicu i Koji i nekima bilo bolje, ne kazem, znam jednog koji se olesio sa par stotina miliona na koje je ponosan, ali vecini ljudi to sigurno nije. Koja vec tri decenije minimum prica kako ce da ode iz zemlje. Pa kako biste vi kojima je bilo super zeleli da se to vreme vrati postoje i ljudi koji to ne bi zeleli

Sasa

pre 1 godinu

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.
(@Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:45

Znas jos nesto, to ne govori samo o coveku, govori i o tim ljudima. :) Za njega je svakako dobro sto su ga "napustili". Nisu to bili pravi prijatelji, a svakako jesu ljudi koji su profesionalci u poslu, te klinci po razmisljanju.

mrki

pre 1 godinu

zanima me zasto organi reda ne procesuiraju ovakve likove koji javno priznaju....razgovor pa redom...od koga si sve kupovao pa onde te dilere uz svedocenje ovih pokajanih,pa gde oni nabavljaju i tako redom...mnogo ovih javnih njuski priznaju pa kao pokajali se pa onda jos mudruju pa sole pamet...

нИкОл@

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Шта си ти да неком нешто не прашташ? Ко ти је то дозволио

Limo

pre 1 godinu

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.
(@Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:45)

Oni su ništa, nevidljive nule, on je taj bend i okupiće druge muzičare ... koje će on takođe voditi. A ta ekipa koja je napustila bend je nebitna.

Ako ga je napustio ceo bend zbog njegove odluke, i neka je, šta će mu onda takav bend. Znači on nema pravo na svoje mišljenje, ako se kosi sa mišljenjem ostatka benda?! Ma cool ...

Marko

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59)
A da podržava drugosrbijance, onda bi bio dobar, jel? Stvarno smo lud narod. Mrzimo se zbog politike, spremni smo da pljujemo vrhunske sportiste, glumce, umetnike jer nam se ne svuda njihov politički izbor, a političari žive odlično na grbači naroda.

Milan

pre 1 godinu

Kolja opasno iznervirao autosoviniste iz kruga dvojke. Ako, ako...i treba. Bravo Kolja, imas kicmu...to je najvaznije. Hvala za odlican govor prosle nedelje. I prastaj ovim malogradjanima...

mile

pre 1 godinu

I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.
(mare, 14. januar 2024 21:31) # Link komentara

Ja nesto nisam cuo da je iko proglasio Bajagu ili Tanju Boskovic za koristoljublje ili neprijatelja, na primer. A bilo ih brdo drugih onda pa niko nije zvalavio gluposti cim neko zapeva ili sta vec na nekom mitingu. A vi se ovde zakacite kao praznoglavci odmah. Prvo Bori recimo. Na svakom yt snimku par istih komentara. Izdao. Koga je tacno izdao niko ne zna. Njega, Peru, Ziku, koga? Ili ste vi toliko sebicni i bezobrazni pa mislite da predstavljate ceo narod? Pa onda Jokicu, pa Jezdicu, pa evo sada Koletu. Vi ste veliki umni ljudi a oni eto nisu i neko ih je slagao sigurno. Dajte bre unormalite se prvo, a ne ko crvi da se krijete iza raznih naloga na netu i pljujete nekog

Sasa

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

Okrenuo ledja zato sto misli drugacije? Onda su i oni njemu okrenulo ledja.
Strasno, kako neki ljudi razmisljaju. Upravo to jeste svrha demokratije, izbegavanje polarizacije odnosno ako nisi sa mnom, protiv mene si.

Seljak iz Blaca

pre 1 godinu

Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)
------
Ti si već utvrdio, pretpostavljam, nekim sigurnim, na nauci zasnovanim, metodama, da je Nikola "prodao obraz" i to ne iz uverenja što bi ti razumeo već iz lične i materijalne koristi? Medjutim, ti reče ali, ja ništa ne shvatih? Kako se to "prodaje obraz"? I, zar "prodaja obraza", može da bude opravdana i tolerisana bez obzira na razloge "prodaje obraza"? Ne reče nam KOME JE PRODAO OBRAZ? Da li nekim stranim silama koje poslednjih decenija stalno nasrću na Srbe i Srbiju? Da li si na to mislio ili, ti, kao i mnogi poput tebe, to ne smatraju grehom i "prodajom obraza"? Biti izdajnik i petokolonaš je vrlina u odnosu na one koji bi radije bili na strani svoga naroda, zar ne? Ako znate kome se, i za koliko "prodao" gospodin Nikola, moraš nam reći jer, ovako, tvoj komentar liči na obično trabunjanje jedne zlobne, ljubomorne i pakosne ličnosti?

uzas

pre 1 godinu

U Srbiji je i dalje ljudima prihvatljivije da neko prizna da je narkoman nego da prizna da je gej ili biseks,neverovatno...
Cudne neke "poro(di)cne vrednosti.

Марко

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.

Knezevic Zoran

pre 1 godinu

Izuzetan čovek i glumac. Po meni i Srbin, i to one, najuzvišenije i najlepše kategorije. Nije tragika grešiti i počiniti greh, tragično je insistirati na svojim greškama a svoje grehe tretirati kao velika bogougodna dela. Što se mene tiče, veliki gospodin i, još jednom da ponovim, veliki Srbin.

Sasa

pre 1 godinu

Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)

Ne, ovde nije rec o tome da je "prodao obraz zarad licne materijalne koristi". Njemu takav postupak uopste nije potreban. Izgovor je.
Rec je o netoleranciji prema njegovoj odluci i uverenjima, te implicitnom ukazivanju na naseg kosarkasa kroz spominjanje kockarnica, a sto je karakteriaticno za ljude sklone polarizaciji, pritom ignorisuci sve iste, slicne i/ili gore fragmente tebi sklonog ogledala.
Stvari treba nazvati prqvim imenom: netolerancija i licemerje.

@Kvrcko Orašćić

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Pa, znas... kada te napusti ceo bend neposredno pred zakazanu svirku i to bend profesionalaca, a ne nekih tinejdzera klinaca, onda ipak to govori dosta o coveku. Oni su sa njim bili stalno, a ne citali u novinama.

dbauizadjale

pre 1 godinu

A onda si (veoma skoro) okrenuo ledja onima koji su ti dobro mislili :( e moj Kolja
(onaj_ozgo, 14. januar 2024 20:37)

A zašto misliš da Kolja nije u pravu?

Kanada

pre 1 godinu

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)
Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 21:23)

Ko tebe šta pita???

Sasa

pre 1 godinu

I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.
(mare, 14. januar 2024 21:31)

Ovo proizvoljan i fatalisticki pristup necijoj odluci.

Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 21:38)


Doci ces i ti u te godine, brze nego sto mislis. Od 40te godine pocnu prosto da lete. Ne znam sta ima da pitas i sta ti nije jasno?
(@Eric Cartman, 14. januar 2024 22:36)

Ja batice imam 44 godina ,troje dece i postao sa i deda.
Moj karakter nece niko na ovoj zemaljskoj kugli da promeni.
I dan danas Metallica,Iron Maiden, AC DC to je za mene religija.

Otac mi inace ima 69 godina.
Necu da napišem njegov nik jer bi ga neki prepoznali inace u svoje vreme je bio veoma zeznut lik.

Zato mi je i krivo.

dule

pre 1 godinu

lako je suditi. On nikog ne tera da ga podržavate kao i bilo koga... A ja ne podržavam nikog ... niti cu. Svi smo mi posebni i nadam se da svi mi pravoslavci imamo tradiciju nasih pretaka koji su bili veliki, a nadam se da smo mi samo mali deo toga. Nadam se da imamo samo deo tih vrednosti, a ako nemamo treba da ucimo i da postujemo nasu decu kao sto su oni nas ... a samim i tim tradiciju u pravoslavlju... ( molim na postovavanju toga ...)

Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.

mitropolit brdskobrzinski

pre 1 godinu

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)
Nikola je prodao obraz, ne iz uverenja (što bih razumeo i tolerisao), već lične materijalne koristi.
Kad smo već kod njega, postoji još javnih ličnosti koje su se gradile kroz kulturu, a jeftino prodale svoje lice i obraz (npr. kockarnicama).
Nemam grama tolerancije za takve.

Srki

pre 1 godinu

U Srbiji je i dalje ljudima prihvatljivije da neko prizna da je narkoman nego da prizna da je gej ili biseks,neverovatno... 
Cudne neke "poro(di)cne vrednosti.
(uzas, 14. januar 2024 21:09)

Pa narkomanija je posljedica duševnih oboljenja i ostalih životnih dogadjaja. Znači narkomanija je posljedica, a ne uzrok. S druge strane homoseksualnost je klasična bolest. Narkomanija i homoseksualnost nemaju veze jedno sa drugim, to su dva pojma različita.

mare

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Ti u stvari ne prastas drukcije misljenje.
Na casove iz tolerancije. Obavezno. Svako ko misli drugacije, nije neprijatelj i nije gresan.
Inace, koga je briga sta ti nekome prastas? :) Retoricko pitanje samo, bruda.
(Sasa, 14. januar 2024 20:51)


I tebi je savrseno jasno da tu nema nikakvog drugacijeg misljenja vec samo koristoljublja.

Mikii

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.

B9

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15) Najnoviji greh je možda nuspojava potrošnje heroina.

@Eric Cartman

pre 1 godinu

E moj ti a bio si kul lik pa i da si šleper heroina šmrkao.

Pre koji dan sam pitao oca šta im se dešava kada udju u te neke godine.

Oca koji je u njegovo vreme imao izjeve tipa coveka preko 60 godina treba ubiti.

Ono zasto su svi od reda Bora Djordjevic.

Gledam u oca i ne verujem sta vidim i cujem,suze znaju da mi krenu.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 21:38)


Doci ces i ti u te godine, brze nego sto mislis. Od 40te godine pocnu prosto da lete. Ne znam sta ima da pitas i sta ti nije jasno?

Kosuke Kitadžima

pre 1 godinu

Još jedan iz plejade onih koji su uspeli za života da uđu u legendu, kao i da iz nje izađu. Za neke je ovaj život predugačag, stignu da uk_ke sve što su ranije postigli.

Miki

pre 1 godinu

on je izašao iz statusa legende. za života postao legenda i prestao da to bude.
sad je nula.
(matori, 14. januar 2024 22:56)


Zato što ne razmišlja tvojim mozgom.
Ti,nebitan lik misliš da možeš nekome nešto da daš ili oduzmeš...
A ti si mera za šta tačno?

dbauizadjale

pre 1 godinu

Ja batice imam 44 godina ,troje dece i postao sa i deda.
Moj karakter nece niko na ovoj zemaljskoj kugli da promeni.
I dan danas Metallica,Iron Maiden, AC DC to je za mene religija.

Otac mi inace ima 69 godina.
Necu da napišem njegov nik jer bi ga neki prepoznali inace u svoje vreme je bio veoma zeznut lik.

Zato mi je i krivo.
(Eric Cartman, 14. januar 2024 23:43

Sad je jasno zašto ne kontaš Kolju..

Jasnovidac Belajski

pre 1 godinu

Heroin ti praštamo, ali jedan noviji greh ne.
(mitropolit brdskobrzinski, 14. januar 2024 20:15)

Skinuti se sa heroina i pica je podvig dostojan velikog vernika, i nad mitropolitom ima jasnovidac koji moze da oprosti vise od mitropolita, jer jasnovidcu vid nikad nije zamucen. Stoga svi su ti gresi oprosteni pricaj i siri dalje da se pravoslavnom verom moze pobediti svaki porok!!!?

Black

pre 1 godinu

@Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Licemerje i koristoljublje nije isto što i drugačije mišljenje. Ogromna je razlika da li neko menja nešto iz uverenja ili da bi bio medijski eksponiran više, čitao besedu i mnoge druge stvari. Nadam se da shvataš razliku.

Baticca

pre 1 godinu

Ne prasta mu se jer nije pitanje ideologije nego u najvecem broju slucajeva,podrska vlasti je pitanje interesa a ne ideala. I ne ove vlasti,nego bilo koje. Eto kao kad bi ja u svojoj okolini govorio javno za koga cu da glasam .Ok u krugu prijatelja,ali javno ne pred ljudima koje ne poznajem. To su ti apsurdi danasnjice i po meni se Kolja prodao sa sitan interes i zato kod mene gubi svaki kredibilitet

Deda Tripko

pre 1 godinu

zanima me zasto organi reda ne procesuiraju ovakve likove koji javno priznaju....razgovor pa redom...od koga si sve kupovao pa onde te dilere uz svedocenje ovih pokajanih,pa gde oni nabavljaju i tako redom...mnogo ovih javnih njuski priznaju pa kao pokajali se pa onda jos mudruju pa sole pamet...
(mrki, 14. januar 2024 20:36)

Onda pravac Aca Lukas i vlasnik jedne ružičaste televizije,nakon toga svratite do Čede.

perokebla

pre 1 godinu

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.
(Марко, 14. januar 2024 22:43)


Taj glumac je skoro isto godiste kao i taj od 60 koji je dobio batine. Eto čisto da znas

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

Rob Sinji

pre 1 godinu

Iz mog ,ne baš skromnog, iskustva sa narkoticima ,političarima i ljudima sklonim ovakvim opijatima mogu da kažem sledeće . Postoje ljudi kojima je izuzetno bitno da se osećaju superiornim u odnosu na ostale ljude. Ovakvi ljudi najlakše podlegnu heroinu zato što on kod njih izaziva upravo taj osećaj superiornosti . To je i razlog zašto se sa heroina najviše njih skine tako što postane religiozno a u ovakvim slučajevima i tako što ode u politiku. Jednostavno uvek imaju potrebu da misle da nešto više znaju, mogu ili vrede od drugih ljudi. Religija čoveku daje iluziju da poseduje neka tajna uzvišena znanja a politika da se on za nešto pita i utiče na tuđe živote. U suštini i jedno i drugo je najčešće čista patologija. Jedina razlika je ta što je heroin krajnje destruktivan za pojedinca i njegovu porodicu a ova druga dva opijata su destruktivna za kompletno društvo.

Cinique

pre 1 godinu

Znaci da je bio dobrog kvaliteta.
Kvalitetna droga ne ubija, ziv dokaz Mik Dzeger.
(Djordje, 14. januar 2024 22:46)

Zapravo Kit Ričards. Kit nikada nije imao problema s drogom... eventualno sa policijom.

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

Bickey

pre 1 godinu

Da, da, ovo oslikava demokratski kapacitet određenih grupacija u našem društvu. Ako misliš drugačije od mene, ne treba da postojiš. Strašno.
(Kvrcko Orašćić, 14. januar 2024 20:30)

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.

Sasa

pre 1 godinu

Ako je njegovo mišljenje pogubno po državu Srbiju, onda da - ne treba da postoji.
(Mikii, 14. januar 2024 20:59)

Njegovo misljenje nije pogubno po drzavu Srbiju. Pogubno je po vas (ne persiram, pisem u mnozini) kvazideugosrbijanski um. I da, treba da postoji.

avaks

pre 1 godinu

Skinuo se sa jedne navukao na drugu zavisnost vlast i pare
(Mana, 14. januar 2024 23:04)

I vlasti i pare su nesto sa cime se covek susrece u zivotu, sa ove i one strane.

Da li neko ima ili vlast i pare, samo po sebi ne govori nista. Bitno je na koji nacin dolazis do vlasti i para i za sta ih upotrebljavas?

Ja sam u zivotu bio da nemam nista i a sada imam nekakve pare, ne nesto mnogo velike ali imam. Samo ja sam svestan da to imam samo privremeno i zbog toga ne robujem parama.

Ne znam sta Kolja radi sa "vlascu i parama" niti na koji nacin do njih dolazi. Ja sam do svojih dosao radom i bas zato sto sam dosao radom do njih i znam da su moje samo privremeno, uposte ne pomisljam da sudim nekome ko ima pare niti o nacinu na koji je do njih dosao.

Tu treba da pravis razliku. Ako je on do para dosao jer je njegov talenat primecen od strani vlasti Tj. ako ga je vlast primetila i dala mu novac da i dalje stvara, i ako on zaista taj novac koristi za stvaranje, ja tu ne vidim problem.

Sve sto Kolja i svaki drugi umetnik stvori, to je nasa bastina. Ono sto ostavljamo svojoj deci.

Da li vi to razumete ili ne, to je vasa stvar. Ne bi ste bili ni prvi ni poslednji koji zele da zatvataju pizorista i hramove i u njih uteruju stoku.

Neki su samo zavidni, neki su zalutali a nekima smeta sto mi imamo bastinu.

Sasa

pre 1 godinu

Stalno ponavljate to da neko misli drugačije, ali vi ustvari svi mislite isto. Čak su vam i komentari potpuno isti.
(Bickey, 15. januar 2024 10:00)

Rece verni udarnik jednak svim onim koji napadaju Pejakovica.
Sustinski ideoloski ljudi mogu razmisljati i nastupati identicno, ali to ne znaci da su isti. To je njihovo pravo. Ukazuje se na pogubne pokusaje zabrane svih drugih ideologija, osim one koju vi podrzavate, a to nije odrzivo stanje. Nikada nije ni bilo. Taj crno-beli svet je jednak fasizmu na koji ne ostajem nem, ma kako neko bio uporan u svojoj verbalnoj delinkvenciji.
I ja sam lud samo sto fubim vreme na takve poput vas.
Vise necu.
Svako dobro.

Danas

pre 1 godinu

Bože koliko su nasilni i agresivni. Kada će naša tužilaštva više početi da procesuiraju ljude za govor mržnje? Ovo je postalo neizdrživo. Ne može da se procesuira samo kada se radi o političarima zbog inošenja pretnji nego i za obične ljude. Treba nam nova sudska praksa. Granica treba da bude kada nekome rušiš ugled, egzistenciju zbog ličnih izbora, osnovnih prava kao što su pravo na mišljenje, lične izbore poput političkih, zaradu, religijska prava i slobode… Ne može neko da bude diskriminisan zato što je religiozan i zbog ličnog izbora koga eto on podržava. Treba da tuži isto taj bend. Ovo je najteži oblik diskriminacije.

Sasa

pre 1 godinu

А ти као знаш шта је погубно, а шта исправно? Ево можда мој глас није битан пошто сам из Котежа, а не из "круга двојке", тако бар тврди један глумац алкос и силеџија који бије човека старијег од 60 година.
(Марко, 14. januar 2024 22:43)


Taj glumac je skoro isto godiste kao i taj od 60 koji je dobio batine. Eto čisto da znas
(perokebla, 15. januar 2024 08:15) # Link komentara


Ista ili slicna kalendarska dob, ne opravdava nasilje, te ne ugrozava njegov argument.
Marko je potpuno u pravu. Cisto da znas.