Aktuelno

Nedelja, 30.07.2023.

13:25

Novak Đoković kupio vilu u Crnoj Gori: Vredi milione, ima privatnu plažu

Izvor: Blic/ Dragana Janković

Novak Ðokoviæ kupio vilu u Crnoj Gori: Vredi milione, ima privatnu plažu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Splitska 4

pre 2 godine

Al je nasao mesto, gde cruzeri ispistaju fekalije kad ulaze u zaliv
(chef, 30. jul 2023 14:37)
Trebo je kupiti na Adi Ciganliji. Tamo kruzera nema ali 2 ipo miliona ljudi puni Dunav fekalijama. Ili mozda ide kroz prociscivace?

Nadoljub

pre 2 godine

Eto, Novaku odgovara Crnogorsko primorje, a republičkim prosecima ne odgovara.
(Nadoljub, 30. jul 2023 15:16)
Meni bi kao ispod prosečnom ta milionska vila u Ljutoj sasvim odgovarala, ali Sutomore, ne hvala.
(Seroljub, 30. jul 2023 16:34)

Volim divlje plaže, bez previše urbanizacije, a ne kada uz plažu imam čitav jedan grad jer to imam i ovde. O vili ne sanjam, jer bi me i njen luksuz odvojio od lepota prirode. Za mene je more - priroda: sunce, pesak i voda, onako kako je Bog dao. Gradovi sa svojim kafićima, zabavama, jutrima koja traju do podneva, šopingom, ne hvala, pa od toga sam i pobegao na more, da ne gledam sve to. Može samo mali, usamljeni tropski bar (pivo, khm, mislim sok mi daj) i to je sve. Različiti smo ljudi, Seroljube, ispodprosečnost zna da mašta o velikim stvarima koje je gradio čovek, a najvažnije i najlepše stvari u životu su besplatne jer su dar od Boga.

Mr. Montenegro

pre 2 godine

Na jahti je bio hrvatski barjak…
(kosovarski mandovu, 30. jul 2023
19:06)

Na svakoj jahti, brodu koji plovi u vodama države u kojoj nije registrovan mora da istakne njenu zastavu i zastavu zemlje u kojoj je registrovan.
Sto se petljas u problematiku koju ne razumijes!?

Zoran Knezevic raspala crnogorska vancaga

pre 2 godine

Ona je zena krstena u SPC, mozda je rodjena u hr ali samo to..
(901, 30. jul 2023 22:47)

Nije tačno.

Mr. Montenegro

pre 2 godine

U Boki Kotorskoj su kuće na obali i dvorišta su im na samoj obali, 5 godina za redom sam letovao u jednoj takvoj kući.
(GoranH, 30. jul 2023 19:28)

Ima mnogo takvih kuća. Tačno je to što kažeš. Ali ti niko ne moze zabraniti da budes na ponti i da sa nje prilazis moru čak ni oni koji su je ozidali! Samo treba ispostovati opšti red, očistiti za sobom i recimo ne skakati sa nje ako se ljudi suncaju, da recimo ne bi prskali vodom po njima i po stvarima koje su donijeli. Pojedine ponte su ogradili u najvecem broju ljudi koji su došli prije 10-15, Rusi i ini, malo je lokalaca isto uradilo. Sredicemo i to, vrlo brzo, jer more je naše, vaše i svačije, na njega ni zakon ne gleda kao na livadu jer je more...

Mr. Ciganegro

pre 2 godine

Na svakoj jahti, brodu koji plovi u vodama države u kojoj nije registrovan mora da istakne njenu zastavu i zastavu zemlje u kojoj je registrovan.
Sto se petljas u problematiku koju ne razumijes!?
(Mr. Montenegro, 30. jul 2023 23:32)

Obavezno.

901

pre 2 godine

majka mu hrvatica
(Joda, 30. jul 2023 17:03)

Pa?
(Aj pali, 30. jul 2023 17:24)


Ona je zena krstena u SPC, mozda je rodjena u hr ali samo to..

Razbijanje mitova

pre 2 godine

@Knezevic Zoran

Znaci sad dolazimo do toga da svako moze da zivi tamo gde zeli (sa cime se ja potpuno slazem)? Problem je sto si do juce redovno pljuvao sve koji odu iz Srbije u inostranstvo (iako si i sam bio medju njima). Znaci da si sad promenio misljenje ili to vazi samo za Novaka i tebi odabrane?

Ja npr. nikad nisam ziveo van Srbije, niti imam potrebu da igde ikome srbujem, za razliku od tebe, koji si ziveo po zapadu (verovatno iz duhovnih i patriJotskih pobuda, a ne za pare), pa sad nama ostalima ovde srbujes, gledas sa visine i delis patriJotske lekcije. Ima ona narodna, ko o cemu... To je taj dvostruki moral i licemerje.
Sve sto je lazno, novopeceno i nedavno konvertiralo je obicno bucno i dosadno i ima potrebu da se dokazuje.

Stefan

pre 2 godine

Zato u Hrvatskoj nema privatnih plaža. Plaže su javno dobro i pripadaju svima.
(commie, 30. jul 2023 13:34)

I sto me je odusevilo u odnosu na CG je to sto nisu poredjali preko cele plaze lezaljke pa ako hoces na plazu plati lezaljku...

Vanja Petrović

pre 2 godine

Ne volim ni ja CG primorje, ali ovo sto si rekao je laz, lupetaranje. U Grckoj imas citava privatna ostrva, a privatnih plaza koliko ti volja. Naravno, niko nije dosao i privatizovao plazu, nego je napravio. Da iznajmis kucu sa svojom plazom 10.000+ eur, a ima i onih koje su toliko na dan.
(Srecko, 30. jul 2023 16:44)

Privatna ostrva postoje, ali privatne plaže ne postoje u Grčkoj. Može neki hotel ili vila da postavi svoje ležaljke na plaži i da plati debelo za to, ali to ne znači da BILO KO ne može da ode i stavi svoj peškir između tih ležaljki i niko ne sme reč da mu kaže. Ako želiš, mogu ti poslati zakonik o tome, naravno pod uslovom da znaš da čitaš grčki jezik. Ovde sam mnogo godina, i sve što napišem je tačno; bar što se zakona, pravila, uredbi tiče.

Da je ziv i zdrav neka kupi jos koju

pre 2 godine

Da ih je kupio deset, kupio je za svoje pare posteno i tesko zaradjene.
Nole je pomagao mnogima, bio je deo mnogih humanitarnih akcija i prema tome nema ko sta da mu zameri osim da mu zavide neki "susedi" na uspesima :)

@finoca

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!
(finoca, 30. jul 2023 19:28)

Bolje da se opismeniš, toliko bi barem mogao i ti za svoju zemlju i svoj jezik da uradiš ali lakše je to vreme utrošiti na gledanje u tudja posla i tudje novčanike.

Cas istorije

pre 2 godine

Obrazujte se ljudi,čitajte!?
Ne potiče polovina Srba iz C.G.,to je vekovima bila srpska zemlja naseljena Srbima!!!
Broz je silom i veštački stvorio 1945 crnogorsku naciju i današnju C.G.,da je odvoji od Srbije,kao uostalom makedonce i muslimane,a sve od srpskog naroda!!!

stvarno bi trebao da nesto procitas prije nego sto ovako lupas…
Aj sad knjige u ruke pa procitaj… zasto Crnogorci nisu ucestvovali u cuvenom “boju na Kosovu” kad su vec “srbi”.. zasto su imali dinastije i vladare dok su Srbi bili pasaluk… zasto je Ljuba Nenadovic dok je bio u posjeti Knjazu Danilu pisao kako se u CG cita i pise CRNOGORSKI JEZIK i kako mora sto prije da se priblizi srpskom tj da Crnogorci prihvate kao manje brojan narod srpski jer se buduce generacije nece razumjeti… probaj da procitas i kkao je kralj Aleksandar krsten u CRNOGORSKOJ PRAVOSLAVLNOJ CRKVI prije nego li je sam ukinuo… ajde malo se obrazuj za promjenu…. Broz je samo vratio ono sto je u krvi i silom uguseno 1918…

No1e

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!
(finoca, 30. jul 2023 19:28)

Ne treba on ništa, za razliku od tebe koji ni pravopis ne zna...

Knezevic Zoran

pre 2 godine

@Zoran Knezevic

Novak zivi u Monaku, sa zapadnim bogatasima, tamo mu je kuca. Nece "medju svoje", kako tvrdis.
(Razbijanje mitova, 30. jul 2023 19:47)
------
Novak je slobodan čovek i može da živi gde hoće u skladu sa svojim željama i nahodjenjima. Ipak, on kao slavna i bogata ličnost, ne zaboravlja svoju otadžbinu, svoje poreklo, svoj jezik i narod, što biste Vi, i ljudi slični vama, prodali za "deset sa lukom" i dvolitarku "Rogonje". To je vrhunac, koji vi sanjate i kome težite. Čemu sve ostalo?

XXX

pre 2 godine

@(Splavar, 30. jul 2023 18:58): sve te ograde mogu da se uklone ako ljudi pokrenu postupke pred sudom, a do tada možeš doći preko vode (čamcem, daskom…) i biti na plaži. Mogu oni da te silom isteraju, ali bi se suočili sa takvim sudskim procesom da bi im uši bridele (advokati samo čekaju takve slučajeve). Obican radni čovek je u suštini “ovca” i ne zna, u većini slučajeva, svoja prava, a to ovi bogatuni koriste maksimalno.

милан

pre 2 godine

Kanada: Зукинибургер нема обалу. Закон на хавајима је да обала припада свима, а све плаже су бес-пла-тне! У Калифорнији наплаћују неке државне плаже, али кали ме више уопште не интересује.

XXX

pre 2 godine

@(Splavar, 30. jul 2023 18:58): sve te ograde mogu da se uklone ako ljudi pokrenu postupke pred sudom, a do tada možeš doći preko vode (čamcem, daskom…) i biti na plaži. Mogu oni da te silom isteraju, ali bi se suočili sa takvim sudskim procesom da bi im uši bridele (advokati samo čekaju takve slučajeve). Obican radni čovek je u suštini “ovca” i ne zna, u većini slučajeva, svoja prava, a to ovi bogatuni koriste maksimalno.

XXX

pre 2 godine

@(dejanmi, 30. jul 2023 18:05): slažem se, brate, u vezi Komifornije. Živim u njoj i ne mogu više da je smislim, uskoro bežim odavde. Sve se slažem i u vezi plaža, ali sve je to dok neko ne pokrene to pitanje pa sve te “barikade” budu uklonjene. Tako su bogate komunjare blokirale sve prolaze plažama i na Malibu-u pa su posle uklonjene nakon gradjanskih postupaka po sudovima. Samo treba volje, koje nema u ovoj državi (Kamiforniji) ispranih mozgova. Ne mogu da pričam o drugim državama niti me zanima, mada mislim da je federalni zakon u vezi plaža svuda isti.

drljavi kosovarski mandovu

pre 2 godine

Eeee, ti ćeš da mu kažeš.
On je pre deset godina dobio orden Svetog Save za pomoć koju čini crkvi i narodu, a ti si se sad našao da lupetaš moralne pridike.
(Djido, 30. jul 2023 16:24)

Eeee baš će da mu kaže!

Mrka

pre 2 godine

Pa tu je vezbao kapoero pre godinu dve tri na terasi iznad garaze...i igrao kolce i trenirao sa karicem, u ulicici do kuce..nista novo

Ziv bio

Goran

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.
(horizont, 30. jul 2023 17:18)

Kad bi svet radio ono sto ti mislis "licno" da treba svet da radi, evoluirali bi ponovo u amebe.

GoranH

pre 2 godine

Crna Gora nema privatne plaze. Sve su javne. Ovo je samo prica da su plaze privatne.
(komunalna inspekcija cg, 30. jul 2023 18:10)

U Boki Kotorskoj su kuće na obali i dvorišta su im na samoj obali, 5 godina za redom sam letovao u jednoj takvoj kući.

finoca

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!

Knezevic Zoranhttps://www.b92.net/sport/

pre 2 godine

ustedelo se, jer se u Srbiji nije platilo ni dinara poreza
(bowie, 30. jul 2023 15:48)
---------
Mnogo volim ove poštene srpske poreske obveznike, koji svojim enormnim porezima pune državnu kasu, što brinu o državnm budžetu? To su savesni i svesni gradjani. Naravno, samo kada bi se oslobodili dvojnog morala i licemerja koje poseduju u neograaničenim količinama. Vi biste, bili na Novakvoj strani, i on bi za Vas bio najpošteniji poreski obveznik, kada bi vam tutnuo neki milion pa da se Vi baškarite i budete "Novak umesto Novaka"? Mnogi misle da je novakov novac, na neki način, njihov novac i da bi oni umeli mnogo lepše da ga troše od Novaka. Obuzdajte svoju zlobu, pakost i ljubomoru. Negativno utiču na ten i lepotu.

horizont

pre 2 godine

Kad bi svet radio ono sto ti mislis "licno" da treba svet da radi, evoluirali bi ponovo u amebe.
(Goran, 30. jul 2023 19:25)

:)) svasta, pa ja nisam nigde ni napisao sta treba svet da radi, svako moze da radi sta hoce, to je samo moje misljenje, a i lepo stoji - ukusi su razliciti i ja ih sve postujem. Ali kao sto rekoh, jezera i brda ima na svakom cosku, ne treba mi to isto kada idem na more. More za mene znaci otvoreni horizont, a ne samo slana voda.

Kalif umesto Kalifa

pre 2 godine

Svi vi koji brinete o Novakovoj privatnoj plazi, koja je verovatno jedan betonski blok, bolje brinite o tome ko je i kako prodao ceo PKB arapima??? Stotine hektara plodne zemlje, uz sam Beograd???

kosovarski mandovu

pre 2 godine

Tako je... ali SRPSKI barjak nosi i time se ponosi.
prijatan dan
(Poslednji samuraj, 30. jul 2023 15:24)

Na jahti je bio hrvatski barjak…

miloje

pre 2 godine

Privatna plaza je stvar drzave.
Recimo, u Grckoj plaza je nacionalno dobro (5 ili 10m od mora) i ne moze biti privatna. Ni Onazis na svom privatnom ostrvu nije mogao imati svoju privatnu plazu pa su turisticke agencije dovodile turiste na plaze Marija i Zaklina ... normalno bez zalaska na ostrvo.

goran

pre 2 godine

U Vinkovcima je kupio stan, ne veliki, blizu naselja gde mu je deda Zdenko. Dođe često u Slavoniju na kratko. Pretpostavljam da ga vuku koreni.
(Maljavi Rade Bršadinn, 30. jul 2023 17:52)

Pa, on ima korene. Tebe vuce baba koja ti placa internet da pises nebuloze.

sasa

pre 2 godine

kupio je prosle godine , dok sirotinji se plasiraju lazi o sezoni i glupostima bogati i pametni ljudi ne vjeruju predrasudama i ljetuju kod brace.

kejdl

pre 2 godine

Kanada

Kakve to veze ima? Morska obala je javno dobro po zakonu, ne mozes da je kupis. Sa tih nazovi privatnih plaza ljude teraju privatna obezbedjenja, sprovode silu, to je sve.

Splavar

pre 2 godine

@@Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.
(XXX, 30. jul 2023 16:32)


Ok, mozes baciti peskir evo ovde na Biscayne bay u Miami, ali kako kad je prilaz ogradjen i samo vlasnici i njihovi gosti mogu uci. Ne mozes upasti kao padobranac. Priznajem da sam licno zbunjen tumacenjem tih propisa, ali svakog vikenda, bas kao i jutros pecam ispred privatnih i ogradjenih pristupa vodi. Probaj prici vodi u Pompano Sebastian, Vero, West Palm, videces samo ograde, a nema komunista po Floridi

urke

pre 2 godine

Sve negativno sam mislio o CG primorju,letovao decenijama mahom u Grckoj,dok po preporuci nisam pre par godina otisao kod nekih ljudi(necu da ih imenujem,imaju dovoljno stalnih gostiju i ovako) koji imaju i izdaju svoje apartmane u Boki i u sklopu toga je i njihova kamena plaza samo za nas goste.Od tada ne pomisljam vise nigde na drugo mesto da idem.Boka,jedno od najlepsih mesta na planeti (samo jos da nema onoliko Rusa i Ukrajinaca,bilo bi idealno) zna Đokovic sta radi

dejanmi

pre 2 godine

@@@Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.
(XXX, 30. jul 2023 16:32)


Malibu je u Kalifoniji najkomunistickoj Americkoj saveznoj drzavi. Kuce sa privatnim plazama I te kako postoje. Jednu takvu od 6 miliona ima I komunista Obama na ostrvu Martha's Vineyards.

NSTulip

pre 2 godine

U more mozete, ali obala je privatna. U Crnoj Gori postoje mala ribarska mesta sa kucama na samoj obali i tu stoje vekovima - pre nego je neko smislio da je cela obala javno dobro pod upravom javnog preduzeca "Morsko dobro" ili nekog drugog pre njega. Pokusali su u Krasicima, na primer, da ljudima pravo vlasnistva nad obalom promene u pravo koriscenja, ali je Ustavni sud to oborio. I to isto preduzece sada daje u koncesiju svaki metar obale, daje u zakup vezove za camce, luke i sta god vec i opet vam se svodi da ne mozete slobodno pristupiti moru gde zelite, samo oni uzimaju lovu za sve... Sto se Ljute tice, covek ce verovatno napraviti bazen na obali, vez, mol, mozda nasuti i malo zala.. Ima slicnih vila sirom Boke...

Nolo

pre 2 godine

Ne razumete situaciju ljudi.
Imam stan u Boki,dolazim tu ceo zivot.
U zalivu nema plaza.kupamo se po pontama i kamenjarima koje se nalaze ispod magistrale koja ide uz ceo zaliv.ima nekih mesta da su nasuli neki sljunak i te su otvorene za kupanje.
E sada,ispod magistrale postoji kuca duz zaliva i one uglavnom imaji svoje ponte i to su privatna mesta.neke od tih kuca vrede 100k tako da nije u pitanju 'elita'.e vi sada ako ste novak djokovic mozete da bacite veliku lovu u sredjivanje i da napravite 'plazu'.
To je sve regularno.

Aleksa22

pre 2 godine

Obrazujte se ljudi,čitajte!?
Ne potiče polovina Srba iz C.G.,to je vekovima bila srpska zemlja naseljena Srbima!!!
Broz je silom i veštački stvorio 1945 crnogorsku naciju i današnju C.G.,da je odvoji od Srbije,kao uostalom makedonce i muslimane,a sve od srpskog naroda!!!

Žorž

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.
(zoran, 30. jul 2023 17:03)

Bananamen,to je plaža,betonska ponta koju su napravili prethodni vlasnici kuće,
Znaci,neko je tu napravio plažu koja tu nikad nije postojala.I zato je samo oni koriste.Kapiši,bananamen..Znaci to nije nikad bila javna površina ni bilo kakva vrsta plaže.

Kanada

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.
(zoran, 30. jul 2023 17:03)
Kad kažeš na “ na zapadu nema toga” o kom zapadu pričaš ? Ja živim u Kanadi i ovde a i u Americi privatnih plaža koliko volis, možda u Crnoj Gori ne bi trebalo kao u Kanadi jer je obala relativno mala ,ali to je druga priča . Na zapadu može dosta toga kad imaš para - na primer , Zakenberg iz Facebooka kupio hektare zemlje sa privatnom plažom na Havajima

sALE

pre 2 godine

Је ли платио порез? Питам у име душебрижника, који брину о сваком центу државног буџета... Тамо где се Ноле појављује!

zoran

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.

sALE

pre 2 godine

Meni je bàš drago da mu u Hr nećemo vidit opanke.

Био у Дубровнику! Више га обожавају, него ти готовину!

nexus

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...
(Branislav, 30. jul 2023 13:39)

Od kada se dusa spasava novcem?

horizont

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.

sALE

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.

Заради лову, па оствари своје циљеве и паметуј!

AC

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50) # Link komentara

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.
(Jovo, 30. jul 2023 15:30)

Od vas kapitalista nista gore na planeti, zagadili ste je celu bespotrebnim crpljenjem resursa, ok to je druga tema ali za ovo da ti kazem... U tom komunizmu, odnosno socijalizmu kod nas, u obavezi si bio da radis zemlju koju imas, ako ne, duzan si da je izdas drugome da je radi a tebi bi bilo placeno. To je vazilo za poljoprivredna zemljista nekih klasa i nekih lokacija. Obalu mora i obalu velikih reka nisi mogao da posedujes ni na koji nscin u privatnoj svojini jer je smatrano da pripada narodu u miru i vojsci u slucaju rata.

Maljavi Rade Bršadinn

pre 2 godine

U Vinkovcima je kupio stan, ne veliki, blizu naselja gde mu je deda Zdenko. Dođe često u Slavoniju na kratko. Pretpostavljam da ga vuku koreni.

XXX

pre 2 godine

@(Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.

Srecko

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50)

Ne volim ni ja CG primorje, ali ovo sto si rekao je laz, lupetaranje. U Grckoj imas citava privatna ostrva, a privatnih plaza koliko ti volja. Naravno, niko nije dosao i privatizovao plazu, nego je napravio. Da iznajmis kucu sa svojom plazom 10.000+ eur, a ima i onih koje su toliko na dan.

Pop Cira

pre 2 godine

Davno sam bio u Boki, koja je prelepa !!! Davne 1995
Ljute se ne secam - sad sam proverio na google map - ima jedna ulica, dva reda kuca i marina - ne plaza u pravom smislu

Kanim se da odem na letovanje tamo jedne godine, ali me cene ponuda i guzva uvek odbiju.
mozda van sezone !!!!

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Od toliko drzava kupis vilu od par miliona evra u Crnoj Gori.Bila reportaza o Kipru.Neuporedivo lepse,cistije,mirnije
(The Who, 30. jul 2023 15:38)
-------
Samo srpskim seldzucima nije jasno kako neko, poput Djokovica, koji ima toliki novac moze da bude lepa Srbija ili Crna Gora? Samo ljudi bez karaktera i bilo kakvog ljydskog integriteta i ponosa, najvise mrze sebe i svoju zemlju. Novak je Srbin, svejedno da li iz Hercegovine, Srbije ili Crne Gore. Njemu je najlepse medju svojima. On zna gde mu je kuca. I sto je najvaznije, ko je, i gde pripada. Samo teske gnjide, neobrazovani ljudi bez ikakvog lucnog i nacionalnog integriteta sanjaju da budu neko drugi.

zoran

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.

moja komunisticka metarmofoza

pre 2 godine

Procitao sam se zivo, i na kraju sam shvatio da se sve SKORO svodi na kapital i materijalno. Ostao sam vernik to je mi je bitno, ali ljudi, sve ono sto su pisali Lenjin, Marks i Leon Trocki je istina. Ja sam od nacionaliste postao marksista uvidjajuci sta su zapravo pravi problemi. Buroazija nas sve tlaci, dal srpska, ruska, americka imaj vile i gradove a ja i mi radimo za minimalac izdravamo porodice. Znam da mi necete objaviti komentar jer je kapitalizam tabu tema uvek.

System Buratino

pre 2 godine

Тако је и Ј Б Тито у сваком граду имао вилу. Могао би, роде, кад те већ прокењало те се та твоја работа толико плаћа, и родној Србији да оставиш нешто : библиотеку, болницу,сиротиште, свратшите за невољнике, смештај за прогнане,помоћ за обогаћене, да те сутра по нечему помињу, а не само по млаћењу филцане лоптице палијом.

milo

pre 2 godine

Нема приватних плажа у Црној Гори, има злоупотребе и силеџијства у том погледу. Љута је толико незанимљива за купање да му нико неће сметат да се сам купа на плажи испред своје куће, осим оних пакосноих.

Iskreno

pre 2 godine

@Maksimus
Ala padaš na tu smešno propagandu da "pola Srbije" vuče korene iz CG ....pa šta su radili onda on dole na toj mikro teritorijici...samo se razmnožavali(da ne kažemo parili) kroz istoriju.....a ovaj neka kupuje šta i gde hoće njegov novac njegova stvar.

Djido

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...
(Branislav, 30. jul 2023 13:39)

Eeee, ti ćeš da mu kažeš.
On je pre deset godina dobio orden Svetog Save za pomoć koju čini crkvi i narodu, a ti si se sad našao da lupetaš moralne pridike.

carpe diem

pre 2 godine

Poslednji samuraj
Problem mnogih je što ne znaju da u identitetskom biću Crnogoraca postoji dualnost.Svako pametan to zna,nije morao prof.dr. Jovan Striković,to naučno da objašnjava.Svaki stari Crnogorac je govorio da jeSrbin Crnogorac,kao što će i svaki Hercegovac reći da je Srbin Hercegovac.A i Njegoš je pevao o kukavnom Srpstvu ugašenom,baš je bio vidovit.

Seroljub

pre 2 godine

Eto, Novaku odgovara Crnogorsko primorje, a republičkim prosecima ne odgovara.
(Nadoljub, 30. jul 2023 15:16)
Meni bi kao ispod prosečnom ta milionska vila u Ljutoj sasvim odgovarala, ali Sutomore, ne hvala.

Ko

pre 2 godine

Niko, osim 10tak ponti koje su upisane kao vlasnistvo u vreme Austro-Ugarske, ne moze imati privatnu plazu u CG. Sve i da si vlasnik zemlje uz more, za prvih 50 m od vode je u listovima nepokretnosti upisano da njima gazduje Javno preduzece "Morsko dobro". Uprvonje sad za vikend bila akcija uklanjanja plaznog mobilijara u celom zalivu na mestima gde nema zakupa plaze, dok je na plazama proveravano da li se postuje obaveza da se ostavi 50% plaze bez lezaljki.
Da skratim, ne moze to biti njegova plaza, ali se svi tamo u Ljutoj ponasaju tako jer su prosto bezobrazni. Naprave pontu za neki vikend preko van sezone potpuno bespravno i onda se jos ponasaju kao da je njihova.

Стрелац

pre 2 godine

У Љутој не постоји плажа. Може само да буде док, мали кеј, мол, да привеже чамац.
Иза свих некретнина које су у Љутој уз обалу је Јадранска магистрала. Није то ауто пут али сав друмски саобраћај кроз Боку пролази туда...
А може да буде и навлака за лаковерне од стране инвеститора па после, продаје се вила Новака Ђоковића.

Splavar

pre 2 godine

Nisam pravnik i ta tema me posebno zbunjuje. Slicni propisi vaze i u SAD. Voda jeste javno dobro i ja ne mogu nikoga spreciti da je koristi pred mojim placom. E sad nije bas na plazi vec na kanalu, ljudi tamo dolaze uglavnom na pecanje, fino svojim camcima, meni nista ne smeta. Koliko shvatam, kao vlasnik placa ja ne moram nikome dozvoliti pristup preko moje imovine, a vodu mogu da koriste ako im drzava napravi prilaz ili ako tu uplove. Imaju isto pravo da koriste tu vodu kao i sto sam ja napravio splav, ali taj plac pored vode jedino ja mogu legalno da koristim. Tako odprilike shvatam, jedini sam u ulici koji nije ogradio parcelu, ali jos nisam video da mi je iko nacinio stetu, pa nemam potrebe za time. Ponekad naletim na neke pecarose, dobro jutro njima, dobro jutro meni, isteram iguane s camca i plovim 6 metara do splava. Nisam siguran da li ovo dobro shvatam, vodene povrsine su javno dobro, ali pristup njima zavisi od vlasnika istog po mom misljenju

laik

pre 2 godine

Novakovi deda, pradeda, cukundeda, navrdeda i navrdedin deda su rodjeni na Kosovu pa mi nije jasno kako ima CG poreklo. Zato Novaka mrzim, zato sto se stidi Kosovskog porekla, selo Votnjak, opstina Srbica i tacka.

Jovo

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50) # Link komentara

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.

Poslednji samuraj

pre 2 godine

@Letuje u Hrvatskoj odakle mu majka, kupuje kuću u CG odakle mu otac ...
(Normalno, 30. jul 2023 15:17)

Tako je... ali SRPSKI barjak nosi i time se ponosi.
prijatan dan

AAA

pre 2 godine

???Kakvi kruzeri u Ljutoj, prolaze 2 km od Ljute i usidre se u Dobroti ako je gužva na vezu u Kotoru, ne lupajte ljudi ako ne znate. Uliva se reka Ljuta na 200 m od kuće koju je kupio Novak i more je VRH, VRH, VRH! Nigde kao u Ljutoj!

Ljuta

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50)

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.
(Jovo, 30. jul 2023 15:30)

U Ljutoj ne postoje privatne plaze. Sve su ponte koje su bogataši prvo opremili i sredili pa ogradili i prisvojili. Po njihovom zakonu najstrozije je zabranjeno otudjiti pontu. Tamo idem par puta godišnje pa znam ponesto :)

Vladimir Majstorović

pre 2 godine

Novak je zaradio. Mene interesuje od koje junačine je kupio? Koji je to unuk narodnog heroja bio vlasnik tolike privatne plaže u Boki "nevjesti Jadrana"?

Mladen Milojevic

pre 2 godine

Kako postoji privatna njiva..privatna suma ili livada ,tako postoji i privatna plaza...koja je razlika dal je plaza ili suma ? Jedino da se ukine cve i da sve bude drzavno i kopno i more pa ok...a ne ovde neki kazu kako moze plaza biti privatna..moze ,covek ju kupi kao sto kupi i zemlju..njivu..stan ili kucu

Milorad

pre 2 godine

Nisam ljubomoran covek zaradio, ali dzaba je to sve, nista ne zivi bolje od mene jedino sto putuje svetom, Nasem coveku mnogo je potrebno da bi ziveo u proseku svoj kratki zivot.

Branislav

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...

Vladimir Majstorović

pre 2 godine

Novak je zaradio. Mene interesuje od koje junačine je kupio? Koji je to unuk narodnog heroja bio vlasnik tolike privatne plaže u Boki "nevjesti Jadrana"?

Poslednji samuraj

pre 2 godine

@Letuje u Hrvatskoj odakle mu majka, kupuje kuću u CG odakle mu otac ...
(Normalno, 30. jul 2023 15:17)

Tako je... ali SRPSKI barjak nosi i time se ponosi.
prijatan dan

Branislav

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...

Kalif umesto Kalifa

pre 2 godine

Svi vi koji brinete o Novakovoj privatnoj plazi, koja je verovatno jedan betonski blok, bolje brinite o tome ko je i kako prodao ceo PKB arapima??? Stotine hektara plodne zemlje, uz sam Beograd???

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Od toliko drzava kupis vilu od par miliona evra u Crnoj Gori.Bila reportaza o Kipru.Neuporedivo lepse,cistije,mirnije
(The Who, 30. jul 2023 15:38)
-------
Samo srpskim seldzucima nije jasno kako neko, poput Djokovica, koji ima toliki novac moze da bude lepa Srbija ili Crna Gora? Samo ljudi bez karaktera i bilo kakvog ljydskog integriteta i ponosa, najvise mrze sebe i svoju zemlju. Novak je Srbin, svejedno da li iz Hercegovine, Srbije ili Crne Gore. Njemu je najlepse medju svojima. On zna gde mu je kuca. I sto je najvaznije, ko je, i gde pripada. Samo teske gnjide, neobrazovani ljudi bez ikakvog lucnog i nacionalnog integriteta sanjaju da budu neko drugi.

Ko

pre 2 godine

Niko, osim 10tak ponti koje su upisane kao vlasnistvo u vreme Austro-Ugarske, ne moze imati privatnu plazu u CG. Sve i da si vlasnik zemlje uz more, za prvih 50 m od vode je u listovima nepokretnosti upisano da njima gazduje Javno preduzece "Morsko dobro". Uprvonje sad za vikend bila akcija uklanjanja plaznog mobilijara u celom zalivu na mestima gde nema zakupa plaze, dok je na plazama proveravano da li se postuje obaveza da se ostavi 50% plaze bez lezaljki.
Da skratim, ne moze to biti njegova plaza, ali se svi tamo u Ljutoj ponasaju tako jer su prosto bezobrazni. Naprave pontu za neki vikend preko van sezone potpuno bespravno i onda se jos ponasaju kao da je njihova.

nexus

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...
(Branislav, 30. jul 2023 13:39)

Od kada se dusa spasava novcem?

zoran

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.

Milorad

pre 2 godine

Nisam ljubomoran covek zaradio, ali dzaba je to sve, nista ne zivi bolje od mene jedino sto putuje svetom, Nasem coveku mnogo je potrebno da bi ziveo u proseku svoj kratki zivot.

Mladen Milojevic

pre 2 godine

Kako postoji privatna njiva..privatna suma ili livada ,tako postoji i privatna plaza...koja je razlika dal je plaza ili suma ? Jedino da se ukine cve i da sve bude drzavno i kopno i more pa ok...a ne ovde neki kazu kako moze plaza biti privatna..moze ,covek ju kupi kao sto kupi i zemlju..njivu..stan ili kucu

Jovo

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50) # Link komentara

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.

Aleksa22

pre 2 godine

Obrazujte se ljudi,čitajte!?
Ne potiče polovina Srba iz C.G.,to je vekovima bila srpska zemlja naseljena Srbima!!!
Broz je silom i veštački stvorio 1945 crnogorsku naciju i današnju C.G.,da je odvoji od Srbije,kao uostalom makedonce i muslimane,a sve od srpskog naroda!!!

AC

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50) # Link komentara

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.
(Jovo, 30. jul 2023 15:30)

Od vas kapitalista nista gore na planeti, zagadili ste je celu bespotrebnim crpljenjem resursa, ok to je druga tema ali za ovo da ti kazem... U tom komunizmu, odnosno socijalizmu kod nas, u obavezi si bio da radis zemlju koju imas, ako ne, duzan si da je izdas drugome da je radi a tebi bi bilo placeno. To je vazilo za poljoprivredna zemljista nekih klasa i nekih lokacija. Obalu mora i obalu velikih reka nisi mogao da posedujes ni na koji nscin u privatnoj svojini jer je smatrano da pripada narodu u miru i vojsci u slucaju rata.

Djido

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...
(Branislav, 30. jul 2023 13:39)

Eeee, ti ćeš da mu kažeš.
On je pre deset godina dobio orden Svetog Save za pomoć koju čini crkvi i narodu, a ti si se sad našao da lupetaš moralne pridike.

milo

pre 2 godine

Нема приватних плажа у Црној Гори, има злоупотребе и силеџијства у том погледу. Љута је толико незанимљива за купање да му нико неће сметат да се сам купа на плажи испред своје куће, осим оних пакосноих.

sALE

pre 2 godine

Meni je bàš drago da mu u Hr nećemo vidit opanke.

Био у Дубровнику! Више га обожавају, него ти готовину!

Seroljub

pre 2 godine

Eto, Novaku odgovara Crnogorsko primorje, a republičkim prosecima ne odgovara.
(Nadoljub, 30. jul 2023 15:16)
Meni bi kao ispod prosečnom ta milionska vila u Ljutoj sasvim odgovarala, ali Sutomore, ne hvala.

horizont

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.

Maljavi Rade Bršadinn

pre 2 godine

U Vinkovcima je kupio stan, ne veliki, blizu naselja gde mu je deda Zdenko. Dođe često u Slavoniju na kratko. Pretpostavljam da ga vuku koreni.

Srecko

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50)

Ne volim ni ja CG primorje, ali ovo sto si rekao je laz, lupetaranje. U Grckoj imas citava privatna ostrva, a privatnih plaza koliko ti volja. Naravno, niko nije dosao i privatizovao plazu, nego je napravio. Da iznajmis kucu sa svojom plazom 10.000+ eur, a ima i onih koje su toliko na dan.

carpe diem

pre 2 godine

Poslednji samuraj
Problem mnogih je što ne znaju da u identitetskom biću Crnogoraca postoji dualnost.Svako pametan to zna,nije morao prof.dr. Jovan Striković,to naučno da objašnjava.Svaki stari Crnogorac je govorio da jeSrbin Crnogorac,kao što će i svaki Hercegovac reći da je Srbin Hercegovac.A i Njegoš je pevao o kukavnom Srpstvu ugašenom,baš je bio vidovit.

Knezevic Zoranhttps://www.b92.net/sport/

pre 2 godine

ustedelo se, jer se u Srbiji nije platilo ni dinara poreza
(bowie, 30. jul 2023 15:48)
---------
Mnogo volim ove poštene srpske poreske obveznike, koji svojim enormnim porezima pune državnu kasu, što brinu o državnm budžetu? To su savesni i svesni gradjani. Naravno, samo kada bi se oslobodili dvojnog morala i licemerja koje poseduju u neograaničenim količinama. Vi biste, bili na Novakvoj strani, i on bi za Vas bio najpošteniji poreski obveznik, kada bi vam tutnuo neki milion pa da se Vi baškarite i budete "Novak umesto Novaka"? Mnogi misle da je novakov novac, na neki način, njihov novac i da bi oni umeli mnogo lepše da ga troše od Novaka. Obuzdajte svoju zlobu, pakost i ljubomoru. Negativno utiču na ten i lepotu.

goran

pre 2 godine

U Vinkovcima je kupio stan, ne veliki, blizu naselja gde mu je deda Zdenko. Dođe često u Slavoniju na kratko. Pretpostavljam da ga vuku koreni.
(Maljavi Rade Bršadinn, 30. jul 2023 17:52)

Pa, on ima korene. Tebe vuce baba koja ti placa internet da pises nebuloze.

sALE

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.

Заради лову, па оствари своје циљеве и паметуј!

dejanmi

pre 2 godine

@@@Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.
(XXX, 30. jul 2023 16:32)


Malibu je u Kalifoniji najkomunistickoj Americkoj saveznoj drzavi. Kuce sa privatnim plazama I te kako postoje. Jednu takvu od 6 miliona ima I komunista Obama na ostrvu Martha's Vineyards.

AAA

pre 2 godine

???Kakvi kruzeri u Ljutoj, prolaze 2 km od Ljute i usidre se u Dobroti ako je gužva na vezu u Kotoru, ne lupajte ljudi ako ne znate. Uliva se reka Ljuta na 200 m od kuće koju je kupio Novak i more je VRH, VRH, VRH! Nigde kao u Ljutoj!

Стрелац

pre 2 godine

У Љутој не постоји плажа. Може само да буде док, мали кеј, мол, да привеже чамац.
Иза свих некретнина које су у Љутој уз обалу је Јадранска магистрала. Није то ауто пут али сав друмски саобраћај кроз Боку пролази туда...
А може да буде и навлака за лаковерне од стране инвеститора па после, продаје се вила Новака Ђоковића.

Mr. Montenegro

pre 2 godine

Na jahti je bio hrvatski barjak…
(kosovarski mandovu, 30. jul 2023
19:06)

Na svakoj jahti, brodu koji plovi u vodama države u kojoj nije registrovan mora da istakne njenu zastavu i zastavu zemlje u kojoj je registrovan.
Sto se petljas u problematiku koju ne razumijes!?

moja komunisticka metarmofoza

pre 2 godine

Procitao sam se zivo, i na kraju sam shvatio da se sve SKORO svodi na kapital i materijalno. Ostao sam vernik to je mi je bitno, ali ljudi, sve ono sto su pisali Lenjin, Marks i Leon Trocki je istina. Ja sam od nacionaliste postao marksista uvidjajuci sta su zapravo pravi problemi. Buroazija nas sve tlaci, dal srpska, ruska, americka imaj vile i gradove a ja i mi radimo za minimalac izdravamo porodice. Znam da mi necete objaviti komentar jer je kapitalizam tabu tema uvek.

Kanada

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.
(zoran, 30. jul 2023 17:03)
Kad kažeš na “ na zapadu nema toga” o kom zapadu pričaš ? Ja živim u Kanadi i ovde a i u Americi privatnih plaža koliko volis, možda u Crnoj Gori ne bi trebalo kao u Kanadi jer je obala relativno mala ,ali to je druga priča . Na zapadu može dosta toga kad imaš para - na primer , Zakenberg iz Facebooka kupio hektare zemlje sa privatnom plažom na Havajima

Splavar

pre 2 godine

Nisam pravnik i ta tema me posebno zbunjuje. Slicni propisi vaze i u SAD. Voda jeste javno dobro i ja ne mogu nikoga spreciti da je koristi pred mojim placom. E sad nije bas na plazi vec na kanalu, ljudi tamo dolaze uglavnom na pecanje, fino svojim camcima, meni nista ne smeta. Koliko shvatam, kao vlasnik placa ja ne moram nikome dozvoliti pristup preko moje imovine, a vodu mogu da koriste ako im drzava napravi prilaz ili ako tu uplove. Imaju isto pravo da koriste tu vodu kao i sto sam ja napravio splav, ali taj plac pored vode jedino ja mogu legalno da koristim. Tako odprilike shvatam, jedini sam u ulici koji nije ogradio parcelu, ali jos nisam video da mi je iko nacinio stetu, pa nemam potrebe za time. Ponekad naletim na neke pecarose, dobro jutro njima, dobro jutro meni, isteram iguane s camca i plovim 6 metara do splava. Nisam siguran da li ovo dobro shvatam, vodene povrsine su javno dobro, ali pristup njima zavisi od vlasnika istog po mom misljenju

GoranH

pre 2 godine

Crna Gora nema privatne plaze. Sve su javne. Ovo je samo prica da su plaze privatne.
(komunalna inspekcija cg, 30. jul 2023 18:10)

U Boki Kotorskoj su kuće na obali i dvorišta su im na samoj obali, 5 godina za redom sam letovao u jednoj takvoj kući.

urke

pre 2 godine

Sve negativno sam mislio o CG primorju,letovao decenijama mahom u Grckoj,dok po preporuci nisam pre par godina otisao kod nekih ljudi(necu da ih imenujem,imaju dovoljno stalnih gostiju i ovako) koji imaju i izdaju svoje apartmane u Boki i u sklopu toga je i njihova kamena plaza samo za nas goste.Od tada ne pomisljam vise nigde na drugo mesto da idem.Boka,jedno od najlepsih mesta na planeti (samo jos da nema onoliko Rusa i Ukrajinaca,bilo bi idealno) zna Đokovic sta radi

Goran

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.
(horizont, 30. jul 2023 17:18)

Kad bi svet radio ono sto ti mislis "licno" da treba svet da radi, evoluirali bi ponovo u amebe.

Ljuta

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50)

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.
(Jovo, 30. jul 2023 15:30)

U Ljutoj ne postoje privatne plaze. Sve su ponte koje su bogataši prvo opremili i sredili pa ogradili i prisvojili. Po njihovom zakonu najstrozije je zabranjeno otudjiti pontu. Tamo idem par puta godišnje pa znam ponesto :)

XXX

pre 2 godine

@(Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.

System Buratino

pre 2 godine

Тако је и Ј Б Тито у сваком граду имао вилу. Могао би, роде, кад те већ прокењало те се та твоја работа толико плаћа, и родној Србији да оставиш нешто : библиотеку, болницу,сиротиште, свратшите за невољнике, смештај за прогнане,помоћ за обогаћене, да те сутра по нечему помињу, а не само по млаћењу филцане лоптице палијом.

laik

pre 2 godine

Novakovi deda, pradeda, cukundeda, navrdeda i navrdedin deda su rodjeni na Kosovu pa mi nije jasno kako ima CG poreklo. Zato Novaka mrzim, zato sto se stidi Kosovskog porekla, selo Votnjak, opstina Srbica i tacka.

Mr. Montenegro

pre 2 godine

U Boki Kotorskoj su kuće na obali i dvorišta su im na samoj obali, 5 godina za redom sam letovao u jednoj takvoj kući.
(GoranH, 30. jul 2023 19:28)

Ima mnogo takvih kuća. Tačno je to što kažeš. Ali ti niko ne moze zabraniti da budes na ponti i da sa nje prilazis moru čak ni oni koji su je ozidali! Samo treba ispostovati opšti red, očistiti za sobom i recimo ne skakati sa nje ako se ljudi suncaju, da recimo ne bi prskali vodom po njima i po stvarima koje su donijeli. Pojedine ponte su ogradili u najvecem broju ljudi koji su došli prije 10-15, Rusi i ini, malo je lokalaca isto uradilo. Sredicemo i to, vrlo brzo, jer more je naše, vaše i svačije, na njega ni zakon ne gleda kao na livadu jer je more...

Pop Cira

pre 2 godine

Davno sam bio u Boki, koja je prelepa !!! Davne 1995
Ljute se ne secam - sad sam proverio na google map - ima jedna ulica, dva reda kuca i marina - ne plaza u pravom smislu

Kanim se da odem na letovanje tamo jedne godine, ali me cene ponuda i guzva uvek odbiju.
mozda van sezone !!!!

Žorž

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.
(zoran, 30. jul 2023 17:03)

Bananamen,to je plaža,betonska ponta koju su napravili prethodni vlasnici kuće,
Znaci,neko je tu napravio plažu koja tu nikad nije postojala.I zato je samo oni koriste.Kapiši,bananamen..Znaci to nije nikad bila javna površina ni bilo kakva vrsta plaže.

Splavar

pre 2 godine

@@Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.
(XXX, 30. jul 2023 16:32)


Ok, mozes baciti peskir evo ovde na Biscayne bay u Miami, ali kako kad je prilaz ogradjen i samo vlasnici i njihovi gosti mogu uci. Ne mozes upasti kao padobranac. Priznajem da sam licno zbunjen tumacenjem tih propisa, ali svakog vikenda, bas kao i jutros pecam ispred privatnih i ogradjenih pristupa vodi. Probaj prici vodi u Pompano Sebastian, Vero, West Palm, videces samo ograde, a nema komunista po Floridi

kosovarski mandovu

pre 2 godine

Tako je... ali SRPSKI barjak nosi i time se ponosi.
prijatan dan
(Poslednji samuraj, 30. jul 2023 15:24)

Na jahti je bio hrvatski barjak…

zoran

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.

Cas istorije

pre 2 godine

Obrazujte se ljudi,čitajte!?
Ne potiče polovina Srba iz C.G.,to je vekovima bila srpska zemlja naseljena Srbima!!!
Broz je silom i veštački stvorio 1945 crnogorsku naciju i današnju C.G.,da je odvoji od Srbije,kao uostalom makedonce i muslimane,a sve od srpskog naroda!!!

stvarno bi trebao da nesto procitas prije nego sto ovako lupas…
Aj sad knjige u ruke pa procitaj… zasto Crnogorci nisu ucestvovali u cuvenom “boju na Kosovu” kad su vec “srbi”.. zasto su imali dinastije i vladare dok su Srbi bili pasaluk… zasto je Ljuba Nenadovic dok je bio u posjeti Knjazu Danilu pisao kako se u CG cita i pise CRNOGORSKI JEZIK i kako mora sto prije da se priblizi srpskom tj da Crnogorci prihvate kao manje brojan narod srpski jer se buduce generacije nece razumjeti… probaj da procitas i kkao je kralj Aleksandar krsten u CRNOGORSKOJ PRAVOSLAVLNOJ CRKVI prije nego li je sam ukinuo… ajde malo se obrazuj za promjenu…. Broz je samo vratio ono sto je u krvi i silom uguseno 1918…

Iskreno

pre 2 godine

@Maksimus
Ala padaš na tu smešno propagandu da "pola Srbije" vuče korene iz CG ....pa šta su radili onda on dole na toj mikro teritorijici...samo se razmnožavali(da ne kažemo parili) kroz istoriju.....a ovaj neka kupuje šta i gde hoće njegov novac njegova stvar.

kejdl

pre 2 godine

Kanada

Kakve to veze ima? Morska obala je javno dobro po zakonu, ne mozes da je kupis. Sa tih nazovi privatnih plaza ljude teraju privatna obezbedjenja, sprovode silu, to je sve.

No1e

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!
(finoca, 30. jul 2023 19:28)

Ne treba on ništa, za razliku od tebe koji ni pravopis ne zna...

miloje

pre 2 godine

Privatna plaza je stvar drzave.
Recimo, u Grckoj plaza je nacionalno dobro (5 ili 10m od mora) i ne moze biti privatna. Ni Onazis na svom privatnom ostrvu nije mogao imati svoju privatnu plazu pa su turisticke agencije dovodile turiste na plaze Marija i Zaklina ... normalno bez zalaska na ostrvo.

Mrka

pre 2 godine

Pa tu je vezbao kapoero pre godinu dve tri na terasi iznad garaze...i igrao kolce i trenirao sa karicem, u ulicici do kuce..nista novo

Ziv bio

drljavi kosovarski mandovu

pre 2 godine

Eeee, ti ćeš da mu kažeš.
On je pre deset godina dobio orden Svetog Save za pomoć koju čini crkvi i narodu, a ti si se sad našao da lupetaš moralne pridike.
(Djido, 30. jul 2023 16:24)

Eeee baš će da mu kaže!

Nolo

pre 2 godine

Ne razumete situaciju ljudi.
Imam stan u Boki,dolazim tu ceo zivot.
U zalivu nema plaza.kupamo se po pontama i kamenjarima koje se nalaze ispod magistrale koja ide uz ceo zaliv.ima nekih mesta da su nasuli neki sljunak i te su otvorene za kupanje.
E sada,ispod magistrale postoji kuca duz zaliva i one uglavnom imaji svoje ponte i to su privatna mesta.neke od tih kuca vrede 100k tako da nije u pitanju 'elita'.e vi sada ako ste novak djokovic mozete da bacite veliku lovu u sredjivanje i da napravite 'plazu'.
To je sve regularno.

Razbijanje mitova

pre 2 godine

@Knezevic Zoran

Znaci sad dolazimo do toga da svako moze da zivi tamo gde zeli (sa cime se ja potpuno slazem)? Problem je sto si do juce redovno pljuvao sve koji odu iz Srbije u inostranstvo (iako si i sam bio medju njima). Znaci da si sad promenio misljenje ili to vazi samo za Novaka i tebi odabrane?

Ja npr. nikad nisam ziveo van Srbije, niti imam potrebu da igde ikome srbujem, za razliku od tebe, koji si ziveo po zapadu (verovatno iz duhovnih i patriJotskih pobuda, a ne za pare), pa sad nama ostalima ovde srbujes, gledas sa visine i delis patriJotske lekcije. Ima ona narodna, ko o cemu... To je taj dvostruki moral i licemerje.
Sve sto je lazno, novopeceno i nedavno konvertiralo je obicno bucno i dosadno i ima potrebu da se dokazuje.

Vanja Petrović

pre 2 godine

Ne volim ni ja CG primorje, ali ovo sto si rekao je laz, lupetaranje. U Grckoj imas citava privatna ostrva, a privatnih plaza koliko ti volja. Naravno, niko nije dosao i privatizovao plazu, nego je napravio. Da iznajmis kucu sa svojom plazom 10.000+ eur, a ima i onih koje su toliko na dan.
(Srecko, 30. jul 2023 16:44)

Privatna ostrva postoje, ali privatne plaže ne postoje u Grčkoj. Može neki hotel ili vila da postavi svoje ležaljke na plaži i da plati debelo za to, ali to ne znači da BILO KO ne može da ode i stavi svoj peškir između tih ležaljki i niko ne sme reč da mu kaže. Ako želiš, mogu ti poslati zakonik o tome, naravno pod uslovom da znaš da čitaš grčki jezik. Ovde sam mnogo godina, i sve što napišem je tačno; bar što se zakona, pravila, uredbi tiče.

Zoran Knezevic raspala crnogorska vancaga

pre 2 godine

Ona je zena krstena u SPC, mozda je rodjena u hr ali samo to..
(901, 30. jul 2023 22:47)

Nije tačno.

NSTulip

pre 2 godine

U more mozete, ali obala je privatna. U Crnoj Gori postoje mala ribarska mesta sa kucama na samoj obali i tu stoje vekovima - pre nego je neko smislio da je cela obala javno dobro pod upravom javnog preduzeca "Morsko dobro" ili nekog drugog pre njega. Pokusali su u Krasicima, na primer, da ljudima pravo vlasnistva nad obalom promene u pravo koriscenja, ali je Ustavni sud to oborio. I to isto preduzece sada daje u koncesiju svaki metar obale, daje u zakup vezove za camce, luke i sta god vec i opet vam se svodi da ne mozete slobodno pristupiti moru gde zelite, samo oni uzimaju lovu za sve... Sto se Ljute tice, covek ce verovatno napraviti bazen na obali, vez, mol, mozda nasuti i malo zala.. Ima slicnih vila sirom Boke...

sasa

pre 2 godine

kupio je prosle godine , dok sirotinji se plasiraju lazi o sezoni i glupostima bogati i pametni ljudi ne vjeruju predrasudama i ljetuju kod brace.

sALE

pre 2 godine

Је ли платио порез? Питам у име душебрижника, који брину о сваком центу државног буџета... Тамо где се Ноле појављује!

finoca

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!

милан

pre 2 godine

Kanada: Зукинибургер нема обалу. Закон на хавајима је да обала припада свима, а све плаже су бес-пла-тне! У Калифорнији наплаћују неке државне плаже, али кали ме више уопште не интересује.

Da je ziv i zdrav neka kupi jos koju

pre 2 godine

Da ih je kupio deset, kupio je za svoje pare posteno i tesko zaradjene.
Nole je pomagao mnogima, bio je deo mnogih humanitarnih akcija i prema tome nema ko sta da mu zameri osim da mu zavide neki "susedi" na uspesima :)

901

pre 2 godine

majka mu hrvatica
(Joda, 30. jul 2023 17:03)

Pa?
(Aj pali, 30. jul 2023 17:24)


Ona je zena krstena u SPC, mozda je rodjena u hr ali samo to..

Stefan

pre 2 godine

Zato u Hrvatskoj nema privatnih plaža. Plaže su javno dobro i pripadaju svima.
(commie, 30. jul 2023 13:34)

I sto me je odusevilo u odnosu na CG je to sto nisu poredjali preko cele plaze lezaljke pa ako hoces na plazu plati lezaljku...

Nadoljub

pre 2 godine

Eto, Novaku odgovara Crnogorsko primorje, a republičkim prosecima ne odgovara.
(Nadoljub, 30. jul 2023 15:16)
Meni bi kao ispod prosečnom ta milionska vila u Ljutoj sasvim odgovarala, ali Sutomore, ne hvala.
(Seroljub, 30. jul 2023 16:34)

Volim divlje plaže, bez previše urbanizacije, a ne kada uz plažu imam čitav jedan grad jer to imam i ovde. O vili ne sanjam, jer bi me i njen luksuz odvojio od lepota prirode. Za mene je more - priroda: sunce, pesak i voda, onako kako je Bog dao. Gradovi sa svojim kafićima, zabavama, jutrima koja traju do podneva, šopingom, ne hvala, pa od toga sam i pobegao na more, da ne gledam sve to. Može samo mali, usamljeni tropski bar (pivo, khm, mislim sok mi daj) i to je sve. Različiti smo ljudi, Seroljube, ispodprosečnost zna da mašta o velikim stvarima koje je gradio čovek, a najvažnije i najlepše stvari u životu su besplatne jer su dar od Boga.

horizont

pre 2 godine

Kad bi svet radio ono sto ti mislis "licno" da treba svet da radi, evoluirali bi ponovo u amebe.
(Goran, 30. jul 2023 19:25)

:)) svasta, pa ja nisam nigde ni napisao sta treba svet da radi, svako moze da radi sta hoce, to je samo moje misljenje, a i lepo stoji - ukusi su razliciti i ja ih sve postujem. Ali kao sto rekoh, jezera i brda ima na svakom cosku, ne treba mi to isto kada idem na more. More za mene znaci otvoreni horizont, a ne samo slana voda.

XXX

pre 2 godine

@(Splavar, 30. jul 2023 18:58): sve te ograde mogu da se uklone ako ljudi pokrenu postupke pred sudom, a do tada možeš doći preko vode (čamcem, daskom…) i biti na plaži. Mogu oni da te silom isteraju, ali bi se suočili sa takvim sudskim procesom da bi im uši bridele (advokati samo čekaju takve slučajeve). Obican radni čovek je u suštini “ovca” i ne zna, u većini slučajeva, svoja prava, a to ovi bogatuni koriste maksimalno.

Knezevic Zoran

pre 2 godine

@Zoran Knezevic

Novak zivi u Monaku, sa zapadnim bogatasima, tamo mu je kuca. Nece "medju svoje", kako tvrdis.
(Razbijanje mitova, 30. jul 2023 19:47)
------
Novak je slobodan čovek i može da živi gde hoće u skladu sa svojim željama i nahodjenjima. Ipak, on kao slavna i bogata ličnost, ne zaboravlja svoju otadžbinu, svoje poreklo, svoj jezik i narod, što biste Vi, i ljudi slični vama, prodali za "deset sa lukom" i dvolitarku "Rogonje". To je vrhunac, koji vi sanjate i kome težite. Čemu sve ostalo?

@finoca

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!
(finoca, 30. jul 2023 19:28)

Bolje da se opismeniš, toliko bi barem mogao i ti za svoju zemlju i svoj jezik da uradiš ali lakše je to vreme utrošiti na gledanje u tudja posla i tudje novčanike.

Mr. Ciganegro

pre 2 godine

Na svakoj jahti, brodu koji plovi u vodama države u kojoj nije registrovan mora da istakne njenu zastavu i zastavu zemlje u kojoj je registrovan.
Sto se petljas u problematiku koju ne razumijes!?
(Mr. Montenegro, 30. jul 2023 23:32)

Obavezno.

XXX

pre 2 godine

@(dejanmi, 30. jul 2023 18:05): slažem se, brate, u vezi Komifornije. Živim u njoj i ne mogu više da je smislim, uskoro bežim odavde. Sve se slažem i u vezi plaža, ali sve je to dok neko ne pokrene to pitanje pa sve te “barikade” budu uklonjene. Tako su bogate komunjare blokirale sve prolaze plažama i na Malibu-u pa su posle uklonjene nakon gradjanskih postupaka po sudovima. Samo treba volje, koje nema u ovoj državi (Kamiforniji) ispranih mozgova. Ne mogu da pričam o drugim državama niti me zanima, mada mislim da je federalni zakon u vezi plaža svuda isti.

XXX

pre 2 godine

@(Splavar, 30. jul 2023 18:58): sve te ograde mogu da se uklone ako ljudi pokrenu postupke pred sudom, a do tada možeš doći preko vode (čamcem, daskom…) i biti na plaži. Mogu oni da te silom isteraju, ali bi se suočili sa takvim sudskim procesom da bi im uši bridele (advokati samo čekaju takve slučajeve). Obican radni čovek je u suštini “ovca” i ne zna, u većini slučajeva, svoja prava, a to ovi bogatuni koriste maksimalno.

Splitska 4

pre 2 godine

Al je nasao mesto, gde cruzeri ispistaju fekalije kad ulaze u zaliv
(chef, 30. jul 2023 14:37)
Trebo je kupiti na Adi Ciganliji. Tamo kruzera nema ali 2 ipo miliona ljudi puni Dunav fekalijama. Ili mozda ide kroz prociscivace?

Branislav

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...

Milorad

pre 2 godine

Nisam ljubomoran covek zaradio, ali dzaba je to sve, nista ne zivi bolje od mene jedino sto putuje svetom, Nasem coveku mnogo je potrebno da bi ziveo u proseku svoj kratki zivot.

Mladen Milojevic

pre 2 godine

Kako postoji privatna njiva..privatna suma ili livada ,tako postoji i privatna plaza...koja je razlika dal je plaza ili suma ? Jedino da se ukine cve i da sve bude drzavno i kopno i more pa ok...a ne ovde neki kazu kako moze plaza biti privatna..moze ,covek ju kupi kao sto kupi i zemlju..njivu..stan ili kucu

Jovo

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50) # Link komentara

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.

laik

pre 2 godine

Novakovi deda, pradeda, cukundeda, navrdeda i navrdedin deda su rodjeni na Kosovu pa mi nije jasno kako ima CG poreklo. Zato Novaka mrzim, zato sto se stidi Kosovskog porekla, selo Votnjak, opstina Srbica i tacka.

Poslednji samuraj

pre 2 godine

@Letuje u Hrvatskoj odakle mu majka, kupuje kuću u CG odakle mu otac ...
(Normalno, 30. jul 2023 15:17)

Tako je... ali SRPSKI barjak nosi i time se ponosi.
prijatan dan

Aleksa22

pre 2 godine

Obrazujte se ljudi,čitajte!?
Ne potiče polovina Srba iz C.G.,to je vekovima bila srpska zemlja naseljena Srbima!!!
Broz je silom i veštački stvorio 1945 crnogorsku naciju i današnju C.G.,da je odvoji od Srbije,kao uostalom makedonce i muslimane,a sve od srpskog naroda!!!

finoca

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!

horizont

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.

System Buratino

pre 2 godine

Тако је и Ј Б Тито у сваком граду имао вилу. Могао би, роде, кад те већ прокењало те се та твоја работа толико плаћа, и родној Србији да оставиш нешто : библиотеку, болницу,сиротиште, свратшите за невољнике, смештај за прогнане,помоћ за обогаћене, да те сутра по нечему помињу, а не само по млаћењу филцане лоптице палијом.

Zoran Knezevic

pre 2 godine

Od toliko drzava kupis vilu od par miliona evra u Crnoj Gori.Bila reportaza o Kipru.Neuporedivo lepse,cistije,mirnije
(The Who, 30. jul 2023 15:38)
-------
Samo srpskim seldzucima nije jasno kako neko, poput Djokovica, koji ima toliki novac moze da bude lepa Srbija ili Crna Gora? Samo ljudi bez karaktera i bilo kakvog ljydskog integriteta i ponosa, najvise mrze sebe i svoju zemlju. Novak je Srbin, svejedno da li iz Hercegovine, Srbije ili Crne Gore. Njemu je najlepse medju svojima. On zna gde mu je kuca. I sto je najvaznije, ko je, i gde pripada. Samo teske gnjide, neobrazovani ljudi bez ikakvog lucnog i nacionalnog integriteta sanjaju da budu neko drugi.

Maljavi Rade Bršadinn

pre 2 godine

U Vinkovcima je kupio stan, ne veliki, blizu naselja gde mu je deda Zdenko. Dođe često u Slavoniju na kratko. Pretpostavljam da ga vuku koreni.

Vladimir Majstorović

pre 2 godine

Novak je zaradio. Mene interesuje od koje junačine je kupio? Koji je to unuk narodnog heroja bio vlasnik tolike privatne plaže u Boki "nevjesti Jadrana"?

zoran

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.

zoran

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.

sALE

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.

Заради лову, па оствари своје циљеве и паметуј!

dejanmi

pre 2 godine

@@@Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.
(XXX, 30. jul 2023 16:32)


Malibu je u Kalifoniji najkomunistickoj Americkoj saveznoj drzavi. Kuce sa privatnim plazama I te kako postoje. Jednu takvu od 6 miliona ima I komunista Obama na ostrvu Martha's Vineyards.

carpe diem

pre 2 godine

Poslednji samuraj
Problem mnogih je što ne znaju da u identitetskom biću Crnogoraca postoji dualnost.Svako pametan to zna,nije morao prof.dr. Jovan Striković,to naučno da objašnjava.Svaki stari Crnogorac je govorio da jeSrbin Crnogorac,kao što će i svaki Hercegovac reći da je Srbin Hercegovac.A i Njegoš je pevao o kukavnom Srpstvu ugašenom,baš je bio vidovit.

sALE

pre 2 godine

Је ли платио порез? Питам у име душебрижника, који брину о сваком центу државног буџета... Тамо где се Ноле појављује!

Srecko

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50)

Ne volim ni ja CG primorje, ali ovo sto si rekao je laz, lupetaranje. U Grckoj imas citava privatna ostrva, a privatnih plaza koliko ti volja. Naravno, niko nije dosao i privatizovao plazu, nego je napravio. Da iznajmis kucu sa svojom plazom 10.000+ eur, a ima i onih koje su toliko na dan.

goran

pre 2 godine

U Vinkovcima je kupio stan, ne veliki, blizu naselja gde mu je deda Zdenko. Dođe često u Slavoniju na kratko. Pretpostavljam da ga vuku koreni.
(Maljavi Rade Bršadinn, 30. jul 2023 17:52)

Pa, on ima korene. Tebe vuce baba koja ti placa internet da pises nebuloze.

kosovarski mandovu

pre 2 godine

Tako je... ali SRPSKI barjak nosi i time se ponosi.
prijatan dan
(Poslednji samuraj, 30. jul 2023 15:24)

Na jahti je bio hrvatski barjak…

Goran

pre 2 godine

Svako naravno ima svoj ukus, ali ja licno nikada ne bi kupio kucu na moru gde ne izgleda kao more, nego kao jezero. Plaza bez zalaska sunca na horizontu mi je kao jelo bez zacina.
(horizont, 30. jul 2023 17:18)

Kad bi svet radio ono sto ti mislis "licno" da treba svet da radi, evoluirali bi ponovo u amebe.

Cas istorije

pre 2 godine

Obrazujte se ljudi,čitajte!?
Ne potiče polovina Srba iz C.G.,to je vekovima bila srpska zemlja naseljena Srbima!!!
Broz je silom i veštački stvorio 1945 crnogorsku naciju i današnju C.G.,da je odvoji od Srbije,kao uostalom makedonce i muslimane,a sve od srpskog naroda!!!

stvarno bi trebao da nesto procitas prije nego sto ovako lupas…
Aj sad knjige u ruke pa procitaj… zasto Crnogorci nisu ucestvovali u cuvenom “boju na Kosovu” kad su vec “srbi”.. zasto su imali dinastije i vladare dok su Srbi bili pasaluk… zasto je Ljuba Nenadovic dok je bio u posjeti Knjazu Danilu pisao kako se u CG cita i pise CRNOGORSKI JEZIK i kako mora sto prije da se priblizi srpskom tj da Crnogorci prihvate kao manje brojan narod srpski jer se buduce generacije nece razumjeti… probaj da procitas i kkao je kralj Aleksandar krsten u CRNOGORSKOJ PRAVOSLAVLNOJ CRKVI prije nego li je sam ukinuo… ajde malo se obrazuj za promjenu…. Broz je samo vratio ono sto je u krvi i silom uguseno 1918…

901

pre 2 godine

majka mu hrvatica
(Joda, 30. jul 2023 17:03)

Pa?
(Aj pali, 30. jul 2023 17:24)


Ona je zena krstena u SPC, mozda je rodjena u hr ali samo to..

AC

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50) # Link komentara

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.
(Jovo, 30. jul 2023 15:30)

Od vas kapitalista nista gore na planeti, zagadili ste je celu bespotrebnim crpljenjem resursa, ok to je druga tema ali za ovo da ti kazem... U tom komunizmu, odnosno socijalizmu kod nas, u obavezi si bio da radis zemlju koju imas, ako ne, duzan si da je izdas drugome da je radi a tebi bi bilo placeno. To je vazilo za poljoprivredna zemljista nekih klasa i nekih lokacija. Obalu mora i obalu velikih reka nisi mogao da posedujes ni na koji nscin u privatnoj svojini jer je smatrano da pripada narodu u miru i vojsci u slucaju rata.

Kanada

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.
(zoran, 30. jul 2023 17:03)
Kad kažeš na “ na zapadu nema toga” o kom zapadu pričaš ? Ja živim u Kanadi i ovde a i u Americi privatnih plaža koliko volis, možda u Crnoj Gori ne bi trebalo kao u Kanadi jer je obala relativno mala ,ali to je druga priča . Na zapadu može dosta toga kad imaš para - na primer , Zakenberg iz Facebooka kupio hektare zemlje sa privatnom plažom na Havajima

AAA

pre 2 godine

???Kakvi kruzeri u Ljutoj, prolaze 2 km od Ljute i usidre se u Dobroti ako je gužva na vezu u Kotoru, ne lupajte ljudi ako ne znate. Uliva se reka Ljuta na 200 m od kuće koju je kupio Novak i more je VRH, VRH, VRH! Nigde kao u Ljutoj!

Žorž

pre 2 godine

Crna Gora je po pitanju privatnih plaža kao neka banana država. Na zapadu nema toga. Obala je javno dobro i nema zagrađivanja. Eventualno se daje nekom hotelu privatna plaža ali to onda ide na koncesiju na manji broj godina.
(zoran, 30. jul 2023 17:03)

Bananamen,to je plaža,betonska ponta koju su napravili prethodni vlasnici kuće,
Znaci,neko je tu napravio plažu koja tu nikad nije postojala.I zato je samo oni koriste.Kapiši,bananamen..Znaci to nije nikad bila javna površina ni bilo kakva vrsta plaže.

Iskreno

pre 2 godine

@Maksimus
Ala padaš na tu smešno propagandu da "pola Srbije" vuče korene iz CG ....pa šta su radili onda on dole na toj mikro teritorijici...samo se razmnožavali(da ne kažemo parili) kroz istoriju.....a ovaj neka kupuje šta i gde hoće njegov novac njegova stvar.

Djido

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...
(Branislav, 30. jul 2023 13:39)

Eeee, ti ćeš da mu kažeš.
On je pre deset godina dobio orden Svetog Save za pomoć koju čini crkvi i narodu, a ti si se sad našao da lupetaš moralne pridike.

milo

pre 2 godine

Нема приватних плажа у Црној Гори, има злоупотребе и силеџијства у том погледу. Љута је толико незанимљива за купање да му нико неће сметат да се сам купа на плажи испред своје куће, осим оних пакосноих.

sALE

pre 2 godine

Meni je bàš drago da mu u Hr nećemo vidit opanke.

Био у Дубровнику! Више га обожавају, него ти готовину!

Knezevic Zoranhttps://www.b92.net/sport/

pre 2 godine

ustedelo se, jer se u Srbiji nije platilo ni dinara poreza
(bowie, 30. jul 2023 15:48)
---------
Mnogo volim ove poštene srpske poreske obveznike, koji svojim enormnim porezima pune državnu kasu, što brinu o državnm budžetu? To su savesni i svesni gradjani. Naravno, samo kada bi se oslobodili dvojnog morala i licemerja koje poseduju u neograaničenim količinama. Vi biste, bili na Novakvoj strani, i on bi za Vas bio najpošteniji poreski obveznik, kada bi vam tutnuo neki milion pa da se Vi baškarite i budete "Novak umesto Novaka"? Mnogi misle da je novakov novac, na neki način, njihov novac i da bi oni umeli mnogo lepše da ga troše od Novaka. Obuzdajte svoju zlobu, pakost i ljubomoru. Negativno utiču na ten i lepotu.

Knezevic Zoran

pre 2 godine

@Zoran Knezevic

Novak zivi u Monaku, sa zapadnim bogatasima, tamo mu je kuca. Nece "medju svoje", kako tvrdis.
(Razbijanje mitova, 30. jul 2023 19:47)
------
Novak je slobodan čovek i može da živi gde hoće u skladu sa svojim željama i nahodjenjima. Ipak, on kao slavna i bogata ličnost, ne zaboravlja svoju otadžbinu, svoje poreklo, svoj jezik i narod, što biste Vi, i ljudi slični vama, prodali za "deset sa lukom" i dvolitarku "Rogonje". To je vrhunac, koji vi sanjate i kome težite. Čemu sve ostalo?

Стрелац

pre 2 godine

У Љутој не постоји плажа. Може само да буде док, мали кеј, мол, да привеже чамац.
Иза свих некретнина које су у Љутој уз обалу је Јадранска магистрала. Није то ауто пут али сав друмски саобраћај кроз Боку пролази туда...
А може да буде и навлака за лаковерне од стране инвеститора па после, продаје се вила Новака Ђоковића.

Splavar

pre 2 godine

Nisam pravnik i ta tema me posebno zbunjuje. Slicni propisi vaze i u SAD. Voda jeste javno dobro i ja ne mogu nikoga spreciti da je koristi pred mojim placom. E sad nije bas na plazi vec na kanalu, ljudi tamo dolaze uglavnom na pecanje, fino svojim camcima, meni nista ne smeta. Koliko shvatam, kao vlasnik placa ja ne moram nikome dozvoliti pristup preko moje imovine, a vodu mogu da koriste ako im drzava napravi prilaz ili ako tu uplove. Imaju isto pravo da koriste tu vodu kao i sto sam ja napravio splav, ali taj plac pored vode jedino ja mogu legalno da koristim. Tako odprilike shvatam, jedini sam u ulici koji nije ogradio parcelu, ali jos nisam video da mi je iko nacinio stetu, pa nemam potrebe za time. Ponekad naletim na neke pecarose, dobro jutro njima, dobro jutro meni, isteram iguane s camca i plovim 6 metara do splava. Nisam siguran da li ovo dobro shvatam, vodene povrsine su javno dobro, ali pristup njima zavisi od vlasnika istog po mom misljenju

urke

pre 2 godine

Sve negativno sam mislio o CG primorju,letovao decenijama mahom u Grckoj,dok po preporuci nisam pre par godina otisao kod nekih ljudi(necu da ih imenujem,imaju dovoljno stalnih gostiju i ovako) koji imaju i izdaju svoje apartmane u Boki i u sklopu toga je i njihova kamena plaza samo za nas goste.Od tada ne pomisljam vise nigde na drugo mesto da idem.Boka,jedno od najlepsih mesta na planeti (samo jos da nema onoliko Rusa i Ukrajinaca,bilo bi idealno) zna Đokovic sta radi

kejdl

pre 2 godine

Kanada

Kakve to veze ima? Morska obala je javno dobro po zakonu, ne mozes da je kupis. Sa tih nazovi privatnih plaza ljude teraju privatna obezbedjenja, sprovode silu, to je sve.

GoranH

pre 2 godine

Crna Gora nema privatne plaze. Sve su javne. Ovo je samo prica da su plaze privatne.
(komunalna inspekcija cg, 30. jul 2023 18:10)

U Boki Kotorskoj su kuće na obali i dvorišta su im na samoj obali, 5 godina za redom sam letovao u jednoj takvoj kući.

XXX

pre 2 godine

@(Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.

Nolo

pre 2 godine

Ne razumete situaciju ljudi.
Imam stan u Boki,dolazim tu ceo zivot.
U zalivu nema plaza.kupamo se po pontama i kamenjarima koje se nalaze ispod magistrale koja ide uz ceo zaliv.ima nekih mesta da su nasuli neki sljunak i te su otvorene za kupanje.
E sada,ispod magistrale postoji kuca duz zaliva i one uglavnom imaji svoje ponte i to su privatna mesta.neke od tih kuca vrede 100k tako da nije u pitanju 'elita'.e vi sada ako ste novak djokovic mozete da bacite veliku lovu u sredjivanje i da napravite 'plazu'.
To je sve regularno.

sasa

pre 2 godine

kupio je prosle godine , dok sirotinji se plasiraju lazi o sezoni i glupostima bogati i pametni ljudi ne vjeruju predrasudama i ljetuju kod brace.

No1e

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!
(finoca, 30. jul 2023 19:28)

Ne treba on ništa, za razliku od tebe koji ni pravopis ne zna...

moja komunisticka metarmofoza

pre 2 godine

Procitao sam se zivo, i na kraju sam shvatio da se sve SKORO svodi na kapital i materijalno. Ostao sam vernik to je mi je bitno, ali ljudi, sve ono sto su pisali Lenjin, Marks i Leon Trocki je istina. Ja sam od nacionaliste postao marksista uvidjajuci sta su zapravo pravi problemi. Buroazija nas sve tlaci, dal srpska, ruska, americka imaj vile i gradove a ja i mi radimo za minimalac izdravamo porodice. Znam da mi necete objaviti komentar jer je kapitalizam tabu tema uvek.

Seroljub

pre 2 godine

Eto, Novaku odgovara Crnogorsko primorje, a republičkim prosecima ne odgovara.
(Nadoljub, 30. jul 2023 15:16)
Meni bi kao ispod prosečnom ta milionska vila u Ljutoj sasvim odgovarala, ali Sutomore, ne hvala.

nexus

pre 2 godine

Tolike kuce, stanovi, vile, nekretnine...i to po citavom svetu...a sta ce im to...bolje da veci deo zaradjenog novca ulozi u spasenje duse svoje i duse svojih bliznjih...ljudski vek je kratak...i 100 godina zivota prodje kao tren...
(Branislav, 30. jul 2023 13:39)

Od kada se dusa spasava novcem?

милан

pre 2 godine

Kanada: Зукинибургер нема обалу. Закон на хавајима је да обала припада свима, а све плаже су бес-пла-тне! У Калифорнији наплаћују неке државне плаже, али кали ме више уопште не интересује.

Da je ziv i zdrav neka kupi jos koju

pre 2 godine

Da ih je kupio deset, kupio je za svoje pare posteno i tesko zaradjene.
Nole je pomagao mnogima, bio je deo mnogih humanitarnih akcija i prema tome nema ko sta da mu zameri osim da mu zavide neki "susedi" na uspesima :)

@finoca

pre 2 godine

Pored ovolikih prirodnih lepota i banja,covek odluci da ce da kupi Vilu u CG. Stvarno ne realan potez? Treba da ulaze u svoju zemlju,Srbiju!
(finoca, 30. jul 2023 19:28)

Bolje da se opismeniš, toliko bi barem mogao i ti za svoju zemlju i svoj jezik da uradiš ali lakše je to vreme utrošiti na gledanje u tudja posla i tudje novčanike.

Zoran Knezevic raspala crnogorska vancaga

pre 2 godine

Ona je zena krstena u SPC, mozda je rodjena u hr ali samo to..
(901, 30. jul 2023 22:47)

Nije tačno.

Mr. Ciganegro

pre 2 godine

Na svakoj jahti, brodu koji plovi u vodama države u kojoj nije registrovan mora da istakne njenu zastavu i zastavu zemlje u kojoj je registrovan.
Sto se petljas u problematiku koju ne razumijes!?
(Mr. Montenegro, 30. jul 2023 23:32)

Obavezno.

Ko

pre 2 godine

Niko, osim 10tak ponti koje su upisane kao vlasnistvo u vreme Austro-Ugarske, ne moze imati privatnu plazu u CG. Sve i da si vlasnik zemlje uz more, za prvih 50 m od vode je u listovima nepokretnosti upisano da njima gazduje Javno preduzece "Morsko dobro". Uprvonje sad za vikend bila akcija uklanjanja plaznog mobilijara u celom zalivu na mestima gde nema zakupa plaze, dok je na plazama proveravano da li se postuje obaveza da se ostavi 50% plaze bez lezaljki.
Da skratim, ne moze to biti njegova plaza, ali se svi tamo u Ljutoj ponasaju tako jer su prosto bezobrazni. Naprave pontu za neki vikend preko van sezone potpuno bespravno i onda se jos ponasaju kao da je njihova.

Mrka

pre 2 godine

Pa tu je vezbao kapoero pre godinu dve tri na terasi iznad garaze...i igrao kolce i trenirao sa karicem, u ulicici do kuce..nista novo

Ziv bio

XXX

pre 2 godine

@(dejanmi, 30. jul 2023 18:05): slažem se, brate, u vezi Komifornije. Živim u njoj i ne mogu više da je smislim, uskoro bežim odavde. Sve se slažem i u vezi plaža, ali sve je to dok neko ne pokrene to pitanje pa sve te “barikade” budu uklonjene. Tako su bogate komunjare blokirale sve prolaze plažama i na Malibu-u pa su posle uklonjene nakon gradjanskih postupaka po sudovima. Samo treba volje, koje nema u ovoj državi (Kamiforniji) ispranih mozgova. Ne mogu da pričam o drugim državama niti me zanima, mada mislim da je federalni zakon u vezi plaža svuda isti.

Mr. Montenegro

pre 2 godine

Na jahti je bio hrvatski barjak…
(kosovarski mandovu, 30. jul 2023
19:06)

Na svakoj jahti, brodu koji plovi u vodama države u kojoj nije registrovan mora da istakne njenu zastavu i zastavu zemlje u kojoj je registrovan.
Sto se petljas u problematiku koju ne razumijes!?

Ljuta

pre 2 godine

Jedino u CG postoje privatne plaze! Eeeeej ko je sebi uzeo za pravo da prodaje obalu mora pa nije ti caca napravio?!
(Rex, 30. jul 2023 13:50)

Isto ko je dao pravo da se prodaje zemljiste. Nije ti ovo komunizam brale.
(Jovo, 30. jul 2023 15:30)

U Ljutoj ne postoje privatne plaze. Sve su ponte koje su bogataši prvo opremili i sredili pa ogradili i prisvojili. Po njihovom zakonu najstrozije je zabranjeno otudjiti pontu. Tamo idem par puta godišnje pa znam ponesto :)

Splavar

pre 2 godine

@@Jovo, 30. jul 2023 15:30): tačno brale, “nije ti ovo komunizam”, ali zato ni u najkapitalističkoj zemlji na svetu, a to je USA, nema privatnih plaža. Ja mogu da rasprostrem peškir ispod milionskih vila na Malibu plažama (čuo si za Malibu). Novak je kupio ono sto mu je dotična država dozvolila, a sada kakva je to država to njega ne treba da briga jer je pošteno platio, pošteno zaradjenim novcem.
(XXX, 30. jul 2023 16:32)


Ok, mozes baciti peskir evo ovde na Biscayne bay u Miami, ali kako kad je prilaz ogradjen i samo vlasnici i njihovi gosti mogu uci. Ne mozes upasti kao padobranac. Priznajem da sam licno zbunjen tumacenjem tih propisa, ali svakog vikenda, bas kao i jutros pecam ispred privatnih i ogradjenih pristupa vodi. Probaj prici vodi u Pompano Sebastian, Vero, West Palm, videces samo ograde, a nema komunista po Floridi

miloje

pre 2 godine

Privatna plaza je stvar drzave.
Recimo, u Grckoj plaza je nacionalno dobro (5 ili 10m od mora) i ne moze biti privatna. Ni Onazis na svom privatnom ostrvu nije mogao imati svoju privatnu plazu pa su turisticke agencije dovodile turiste na plaze Marija i Zaklina ... normalno bez zalaska na ostrvo.

Kalif umesto Kalifa

pre 2 godine

Svi vi koji brinete o Novakovoj privatnoj plazi, koja je verovatno jedan betonski blok, bolje brinite o tome ko je i kako prodao ceo PKB arapima??? Stotine hektara plodne zemlje, uz sam Beograd???

XXX

pre 2 godine

@(Splavar, 30. jul 2023 18:58): sve te ograde mogu da se uklone ako ljudi pokrenu postupke pred sudom, a do tada možeš doći preko vode (čamcem, daskom…) i biti na plaži. Mogu oni da te silom isteraju, ali bi se suočili sa takvim sudskim procesom da bi im uši bridele (advokati samo čekaju takve slučajeve). Obican radni čovek je u suštini “ovca” i ne zna, u većini slučajeva, svoja prava, a to ovi bogatuni koriste maksimalno.

XXX

pre 2 godine

@(Splavar, 30. jul 2023 18:58): sve te ograde mogu da se uklone ako ljudi pokrenu postupke pred sudom, a do tada možeš doći preko vode (čamcem, daskom…) i biti na plaži. Mogu oni da te silom isteraju, ali bi se suočili sa takvim sudskim procesom da bi im uši bridele (advokati samo čekaju takve slučajeve). Obican radni čovek je u suštini “ovca” i ne zna, u većini slučajeva, svoja prava, a to ovi bogatuni koriste maksimalno.

Vanja Petrović

pre 2 godine

Ne volim ni ja CG primorje, ali ovo sto si rekao je laz, lupetaranje. U Grckoj imas citava privatna ostrva, a privatnih plaza koliko ti volja. Naravno, niko nije dosao i privatizovao plazu, nego je napravio. Da iznajmis kucu sa svojom plazom 10.000+ eur, a ima i onih koje su toliko na dan.
(Srecko, 30. jul 2023 16:44)

Privatna ostrva postoje, ali privatne plaže ne postoje u Grčkoj. Može neki hotel ili vila da postavi svoje ležaljke na plaži i da plati debelo za to, ali to ne znači da BILO KO ne može da ode i stavi svoj peškir između tih ležaljki i niko ne sme reč da mu kaže. Ako želiš, mogu ti poslati zakonik o tome, naravno pod uslovom da znaš da čitaš grčki jezik. Ovde sam mnogo godina, i sve što napišem je tačno; bar što se zakona, pravila, uredbi tiče.

Mr. Montenegro

pre 2 godine

U Boki Kotorskoj su kuće na obali i dvorišta su im na samoj obali, 5 godina za redom sam letovao u jednoj takvoj kući.
(GoranH, 30. jul 2023 19:28)

Ima mnogo takvih kuća. Tačno je to što kažeš. Ali ti niko ne moze zabraniti da budes na ponti i da sa nje prilazis moru čak ni oni koji su je ozidali! Samo treba ispostovati opšti red, očistiti za sobom i recimo ne skakati sa nje ako se ljudi suncaju, da recimo ne bi prskali vodom po njima i po stvarima koje su donijeli. Pojedine ponte su ogradili u najvecem broju ljudi koji su došli prije 10-15, Rusi i ini, malo je lokalaca isto uradilo. Sredicemo i to, vrlo brzo, jer more je naše, vaše i svačije, na njega ni zakon ne gleda kao na livadu jer je more...

NSTulip

pre 2 godine

U more mozete, ali obala je privatna. U Crnoj Gori postoje mala ribarska mesta sa kucama na samoj obali i tu stoje vekovima - pre nego je neko smislio da je cela obala javno dobro pod upravom javnog preduzeca "Morsko dobro" ili nekog drugog pre njega. Pokusali su u Krasicima, na primer, da ljudima pravo vlasnistva nad obalom promene u pravo koriscenja, ali je Ustavni sud to oborio. I to isto preduzece sada daje u koncesiju svaki metar obale, daje u zakup vezove za camce, luke i sta god vec i opet vam se svodi da ne mozete slobodno pristupiti moru gde zelite, samo oni uzimaju lovu za sve... Sto se Ljute tice, covek ce verovatno napraviti bazen na obali, vez, mol, mozda nasuti i malo zala.. Ima slicnih vila sirom Boke...

horizont

pre 2 godine

Kad bi svet radio ono sto ti mislis "licno" da treba svet da radi, evoluirali bi ponovo u amebe.
(Goran, 30. jul 2023 19:25)

:)) svasta, pa ja nisam nigde ni napisao sta treba svet da radi, svako moze da radi sta hoce, to je samo moje misljenje, a i lepo stoji - ukusi su razliciti i ja ih sve postujem. Ali kao sto rekoh, jezera i brda ima na svakom cosku, ne treba mi to isto kada idem na more. More za mene znaci otvoreni horizont, a ne samo slana voda.

Razbijanje mitova

pre 2 godine

@Knezevic Zoran

Znaci sad dolazimo do toga da svako moze da zivi tamo gde zeli (sa cime se ja potpuno slazem)? Problem je sto si do juce redovno pljuvao sve koji odu iz Srbije u inostranstvo (iako si i sam bio medju njima). Znaci da si sad promenio misljenje ili to vazi samo za Novaka i tebi odabrane?

Ja npr. nikad nisam ziveo van Srbije, niti imam potrebu da igde ikome srbujem, za razliku od tebe, koji si ziveo po zapadu (verovatno iz duhovnih i patriJotskih pobuda, a ne za pare), pa sad nama ostalima ovde srbujes, gledas sa visine i delis patriJotske lekcije. Ima ona narodna, ko o cemu... To je taj dvostruki moral i licemerje.
Sve sto je lazno, novopeceno i nedavno konvertiralo je obicno bucno i dosadno i ima potrebu da se dokazuje.

Nadoljub

pre 2 godine

Eto, Novaku odgovara Crnogorsko primorje, a republičkim prosecima ne odgovara.
(Nadoljub, 30. jul 2023 15:16)
Meni bi kao ispod prosečnom ta milionska vila u Ljutoj sasvim odgovarala, ali Sutomore, ne hvala.
(Seroljub, 30. jul 2023 16:34)

Volim divlje plaže, bez previše urbanizacije, a ne kada uz plažu imam čitav jedan grad jer to imam i ovde. O vili ne sanjam, jer bi me i njen luksuz odvojio od lepota prirode. Za mene je more - priroda: sunce, pesak i voda, onako kako je Bog dao. Gradovi sa svojim kafićima, zabavama, jutrima koja traju do podneva, šopingom, ne hvala, pa od toga sam i pobegao na more, da ne gledam sve to. Može samo mali, usamljeni tropski bar (pivo, khm, mislim sok mi daj) i to je sve. Različiti smo ljudi, Seroljube, ispodprosečnost zna da mašta o velikim stvarima koje je gradio čovek, a najvažnije i najlepše stvari u životu su besplatne jer su dar od Boga.

Splitska 4

pre 2 godine

Al je nasao mesto, gde cruzeri ispistaju fekalije kad ulaze u zaliv
(chef, 30. jul 2023 14:37)
Trebo je kupiti na Adi Ciganliji. Tamo kruzera nema ali 2 ipo miliona ljudi puni Dunav fekalijama. Ili mozda ide kroz prociscivace?

Pop Cira

pre 2 godine

Davno sam bio u Boki, koja je prelepa !!! Davne 1995
Ljute se ne secam - sad sam proverio na google map - ima jedna ulica, dva reda kuca i marina - ne plaza u pravom smislu

Kanim se da odem na letovanje tamo jedne godine, ali me cene ponuda i guzva uvek odbiju.
mozda van sezone !!!!

drljavi kosovarski mandovu

pre 2 godine

Eeee, ti ćeš da mu kažeš.
On je pre deset godina dobio orden Svetog Save za pomoć koju čini crkvi i narodu, a ti si se sad našao da lupetaš moralne pridike.
(Djido, 30. jul 2023 16:24)

Eeee baš će da mu kaže!

Stefan

pre 2 godine

Zato u Hrvatskoj nema privatnih plaža. Plaže su javno dobro i pripadaju svima.
(commie, 30. jul 2023 13:34)

I sto me je odusevilo u odnosu na CG je to sto nisu poredjali preko cele plaze lezaljke pa ako hoces na plazu plati lezaljku...