Aktuelno

Četvrtak, 22.06.2023.

20:51

Potvrđeno je: Podmornica Titan se raspala, svi su mrtvi

Izvor: B92

Potvrðeno je: Podmornica Titan se raspala, svi su mrtvi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Za Ludog Lalu

pre 2 godine

@Ludi Lala - zacudio bi se druze koliko zivota ima na dnu okeana, pa i na mnogo vecim dubinama od ovih "pisljivih" 4000 metara.
Recimo, ima isto onoliko zivota koliko i u "mrtvom" Banatu. Znaci tu i tamo neka zivotinja, ravno, blato, trava, siprazje. E sad prebaci taj Banat na dno okeana.
Rastu i tamo odredjene biljke, ima riba, ima mekusaca, ima meduza, ima ljuskara ma nema cega nema.

Tako da, brate, biologiju za 6 razred osnovne u sake i nazad na lekciju "Zivot u dubinama".

navijac

pre 2 godine

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Ma da... tako bi mogao svaki avioprevoznik da poturi papir, i nikom nista kad padne avion. Ne ide to bas tako.

Dejan

pre 2 godine

Postaviće se mnogo pitanja i tražiti mnogo odgovora. Uglavnom dokazana je opet po ko zna koji put Ajnštajnova teorija da je ljudska glupost bezgranična.
Zašto je uopšte dozvoljeno neregistrovanoj, neispitanoj i kako su je oni zvali "eksperimentalnoj " podmornici da izvodi komercijalne zarone do Titanika?
Kako je moguće da podmornica uđe u upotrebu bez izdatih validnih sertifikata o bezbednosti za zaron na te dubine?
Razumem da je ronila u međunarodnim vodama ali je u nekoj zemlji napravljena pa je tamo i morala biti sertifikovana i registrovana!
Kako to da su ignorisana upozorenja bivšeg direktora operacija Oceangate-a Dejvida Lokridža koji je zbog upozorenja o nebezbednosti podmornice dobio otkaz?
Kako to da ljudi ne umeju da se nauče na predhodnim katastrofalnim greškama (Spejs Šatl, B737MAX...) i da poštuju struku i pravila struke?
Koliko neodgovoran roditelj treba da budeš, da doneseš glupu odluku da dovedeš sopstveni život u opasnost, i pride da ugroziš život sopstvenog deteta?

dd

pre 2 godine

ljudska znatizelja je ogromna i hvalisanje...u svakom od nas cuce te osobine.mnogi ne mogu to da iskontrolisu,preispitaju da li je to moguce,sve rizike koje tu zelju nose...i mnogi upadnu u nevolje cak izgube i zivot!

u ovom slucaju "mi" hocemo na 4km dubine da vidimo potonulu olupinu broda,"mi" cemo te slike i taj video stvaljati na drustvene mreze,"mi" cemo biti poznati,"mi"smo to sami izveli bez icije pomoci!

koliko godisnje gine samo zbog selfija,ej sam bio ovde,ja sam se tu slikao,ja sam faca....to vam je to u dansnje vreme.pre bas i nije bilo tako.otkad su se pojavile drustvene mreze ljudi jako puno rizikuju zbog popularnosti,lajkova,mobilni telefoni i drustvene mreze su postale deo nasih zivota!

recimo ovih 5 osoba su procenili da ce se bez problema spustiti na 4km dubine.i da im ne trebe pratnja niti bilo kakva pomoc!!!sva slava sveta mora biti samo njihova!!!

Јабучило

pre 2 godine

Svaki dan strada ko zna koliko ljudi širom Sveta. Koliko ih je stradalo u borbi da nekim sklepanim "plovnim sredstvom" dodaju do "kore hleba", i niko o tome ne izveštava, nikoga u suštini nije briga za To.
Naravno, svaka tragedija je tragedija, ali molim vas....
(Милош Радунковић, 22. jun 2023 23:42)

За трагедију сиромаха се нађе и саосећање, али се трагедија сиромаха подразумева. Трагедија богатих код многих носи дашак злурадости рођене завишћу коју људи често гаје према онима које сматрају успешнијим од себе.

Dejan

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Mir 1 i 2 su povučeni iz upotrebe 2017 godine.

Изногуд

pre 2 godine

@RajKonen
Ма да, а тамо све поштењачине, све се ради по закону...
Класично "мишљење" обичног либерала.

Jezuita

pre 2 godine

sto lupate minuse ljudima koji ih osudjuju?? poginuli si na glup nacin..i treba da ih osudjuju ljudi…imas pare i ulazis u podmornicu 2 sa 2…ludaci…a mozda je i neka zavera

KKK-666

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)


Boravi dosta Ruskih podmornica na tim dubinama, o njihovoj BEZBEDNOSTI popricaj sa udovicama i ostalom tugujucom rodbinom.

Ivan

pre 2 godine

Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

otvori malo knjigu da procitas nemoj da se blamiras...

trinititron

pre 2 godine

nisu ovi bili nikakvi istrazivaci, nego (bogati) turisti zeljni malo avanture. Nisu imali srece, pogresnu destinaciju su izabrali i tacka. Nije covecanstvo nista naucilo preko njihove 'zrtve', to je cinjenica. Ne mogu se porediti ovih 4 odraslih turista i jedno dete-turist sa pravim naucnicima, pronalazacima, i ozbiljnim istrazivacima koji rade nesto zaista korisno za covecanstvo. Jeste ironija da tako bogati nastradaju tako jadno, i to povezano sa radoznaloscu u vezi nekih drugih bogatih koji su pre 100 i vise godina isto nastradali prilicno jadno. Ali sta ces, ovaj svet je pun nekih bizarnih misterija i ironija.

HanSolo

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Zašto nisu rusi našli podmornicu onda? Bilo bi im dobar PR u ova vremena.. Nego su se onako brukali oko Kurska.. Pa su im na kraju norvežani i nizozemci pomagali.. I to na oko 300m.. Ovo je na 3800m... Ovo samo potvrđuje da je amerika svetska sila a rusija nije.. Ameri su tražili dok ne nađu.. Rusi nebi ni našli pošto bi rok kiseonika "isticao".. Tolko o rusima.. Ali naši rusofili su veći rusi od rusa pa eto živu u zabludu o rusima.. Nikad rusiju videli nisu..

Scenarisra

pre 2 godine

Jedan od načina da promeniš identitet - vodiš se kao "imponzovan" u moru (tela se ne mogu naći) uz ogromnu medijsku pompu, skloniš se od pritiska i obaveza koje nosi bogaćenje, odvojiš malo na stranu i živiš negde drugi život. Samo kažem scenario za film.

Гиле

pre 2 godine

Много пљувања овде. Прво осим овог оца и сина остали су авантуристички и ово им је ко зна који пут да су ризиковали живот. Овом једном је ово 30 пут да је ишао до Титаника. Волео је то, живео за то. Да ли је све по стандардима, шта је обухваћено уговором, показаће време. Али и извршни директор компаније је настрадао. А он је главни и одговорни. Не треба ликовати због овога. Људи су настрадали. А да много других широм света страда под ко зна каквим околностима страда. И то јесте већа туга. Живимо у времену кад неко жели да се на брзину обогати, кад је битно појавити се у медијима. Исто тако неко има изражен авантуристички дух, и гура даље, без обзира на цену. И то је за поштовање. А ми треба да се не радујемо туђој несрећи.

mg

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama.

--
Ahaha reci to onima s Kurska i one druge podmornice koju su im Britanci spašavali. Rusi ekser ne znaju da naprave a ne podmornicu.

rt

pre 2 godine

Nisu oni ni usli u tu podmornicu, iscenirana smrt. Novi identiteti i pasosi su spremni. Saznace se i sto, kad svako zatrazi svoje. Bogatasi ne trace svoje zivote tek tako. Neispitana i netestirana podmornica na tu dubinu. Nije to biciklo, probas pa vidis da nije ispravno i sidjes sa njega. Zaranjas na toliku dubinu, bilo sta da se desi mrtav si. Za 20 hiljada dolara mogli su dovesti 5 Pakistanaca za koje niko nece ni primetiti da su nestali i testirati podmornicu s njima.

marko

pre 2 godine

Gde su sada oni pametnjakovici koji su ovde komentarisali da je to samo marketiski trik i da ce i u zadnjem satu dostupnosti kiseonika naprsno ih spasiti?

Frižider

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Firma ne plaća ništa. Oštetu plaća osiguranje firme, mada je i to upitno u zavisnosti šta su ovi nesrećnici potpisali u ugovoru pre putovanja.

smack

pre 2 godine

mogu biti blagoglagoljivi do mile volje ipak će neko od njih morati u bajbok jer će se utvrditi da podmornica nije ispunjavala uslove za takve poduhvate, a iza svega stoji pohlepa. jbg, nije to tamo srbija pa da nikom ne fali dlaka s glave jer je jedan nečiji kum, drugi je brat, treći zet...

живац

pre 2 godine

једино ми жао дечка од 19 година. кажу да није ни хтео да иде јер се плашио, него га отац дебил натерао...

neutral felš

pre 2 godine

ajmo Srbi samo napred, komentari neka pljuste osnovano ili ne nema veze bitno je da se proserete!
(rogy, 22. jun 2023 23:51)

nego šta, mi smo stara pomorska nacija, razumemo se i u podmornice i u brodove.

TurboNator

pre 2 godine

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Da, sigurno su oni potpisali - ali 'waiver' podrazumeva da je sve radjeno po pravilima/propisima, da je sve provereno/sertifikovano/testirano itd itd.

Posto to ovde ocigledno nije slucaj - ti potpisani 'waiveri' ne znace mnogo, i ako ih tuze - kompanija ce biti kriva, garantovano.

Doly

pre 2 godine

Ajde da je u nekoj drugoj banana-državi, ali u Americi, ovakva firma, da bez ispravnog koncepta radi ovaj posao, to je neverovatno! Idete na 4000 m dubine i nemate predviđen način i opremu da izbavite ljude u slučaju kvara! Nezamislivo! Ako nema mogućnosti spašavanja, onda se dole ne ide. Tačka! Pokoj dušama nastradalih ljudi.

tepes

pre 2 godine

@Prdn8

Koliko narcisoidan mozak moras imati da izlupetas ovoliku kolicinu gluposti, a onda jos istripujes da tvoj komentar rusi neku tajnost kao da si otkrio zaveru, a ne cinjenicu da ti treba pomoc psihologa

Jelen

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Izuglaj decko "podmornica Kursk", vrv si rodjen oko 2010.godine.

Jelen

pre 2 godine

Titanic :2
Bogatasi : 0
(Djidji, 22. jun 2023 21:03)

80% stradalih na Titaniku su bili siromasi zakljucani u 2. i 3. klasi, i posada, jadan ti je komentar.

Ivan

pre 2 godine

"OceanGate" (ili neka takva slična ili preimenovana firma) više neće improvizovanim podmornicama, vozovima, autobusima ni trotinetima da prevozi nikoga. Budite uvereni u to.

loznica1

pre 2 godine

Uh, živim za teorije zavere koje slede
(Alapača, 22. jun 2023 23:40)

Nisu druze teorije zavere, uzeli su ljudima po 250 000 dolara i eksplodirala podmornica, jel se neko sali?
Pa u sta su stavili te ljude, kakva je to limenka.

loznica1

pre 2 godine

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Jeste druze, ali ako ja npr kupim Mercedes i on mi eksplodira, pa naravno da postoji odgovornost firme. To sto su oni potpisali, potpisali su da na svoju odgovornost idu i da je smrt moguca u nekim okolnostima, ali sigurno ne pise da podmornica moze eksplodirati…

Thores

pre 2 godine

Izginuli ljudi u podmornici koja je bila sklepana kao igračka. Tako ljudi ginu i na igračkama trotinetima, Tesla automobilima, BMW-ima (pobiše još mnogo nedužnih) i ostalim igračkama u saobraćaju (Audi, AlfaRomeo itd.). "Ljubav" prema trkačkim motociklima na civilnim putevima (svakog proleća i leta pobiju mnogo sebe i nas). Nema razloga da se to pravi osim da kompanije zaradjuju i plaćaju porez od bogatih glupaka koji na to troše pare.

RajKonen

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!

пера

pre 2 godine

Запослени тугују вероватно што им је шеф настрадао и остао дужан паре, а и због подморнице.Док не направе нову немогу да деру богаташе.

Та ман’те ме науке и теКнологије

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

‘Си ти летео авионом некад? Који то живот цвета на десет км висине…промени си ник у Пиглу Лала…

Милош Радунковић

pre 2 godine

Svaki dan strada ko zna koliko ljudi širom Sveta. Koliko ih je stradalo u borbi da nekim sklepanim "plovnim sredstvom" dodaju do "kore hleba", i niko o tome ne izveštava, nikoga u suštini nije briga za To.
Naravno, svaka tragedija je tragedija, ali molim vas....

Lwo

pre 2 godine

Milijarder je vlasnik firme koja je pravila ovu podmornicu. On je jedan od stradalih. Po nekim informacijama, bilo mu je jako bitno da kod njega ne rade 50-godišnji belci, već što mlađi, raznovrsniji (u svakom smislu) i inovativniji... ESG i DEI daju rezultate.
Ne radujem se ničijoj smrti, ali kao što reče jedan stari TV šou "jer ste vi to tražili".
(?, 22. jun 2023 22:08)

Gotovo sve je bilo izgrađeno, dizajnirao i planirano od strane starijih belaca tako da se ne loži. Ne-belci su zaposleni na manje bitnim pozicijama

kraja

pre 2 godine

"Ajde sinak ne budi smešan, aj u dvajes marki da su pre ulaska u to ćereslo, potpisali 22 strane saglasnosti odricanja od odgovornosti kompanije. Ne loži se previše."

...u te 22 strane ima mozda i neka obaveza pruzaoca usluge, a sumnjam da se pominje mogucnost asistiranog kolektivnog samoubistva...
...cucemo jako brzo, samo da se istrag zavrsi i objave rezultati...
...siguran sam da ljudi koji su usli i platili nisu bas tolike budale...
...covek je poveo svog sina...
...sinak...!!!

Јабучило

pre 2 godine

@Milan
Е без твог саучешћа, ништа.
(chica, 22. jun 2023 22:30)

Његов коментар је бар људски А твој... Размисли...

starac bez mora

pre 2 godine

A valjda sam glup, ne znam. Dolaze mi senice, male divlje ptice, gnezdo napravile tu kod moje vikendaje, prvo slete kod mene blizu sa gusenicama u kljunovima da se uvere da je sve u redu, pa do gnezda odlete, a imam i smuka nekog blesavog već par godina na tavanu, spusti se kad mu ponudim činiju mleka, pa ga rastegnem, oko tri metra je... Ne dira gnezda senica, dogovor imamo. O čemu pričam? O budalama koje polude od viška novca, pa su oni sad sledeća turistička atrakcija na dnu okeana.

Digitalni miš

pre 2 godine

(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

A da pre nego što nešto napišeš malo pretražiš internet? Znaš, on između ostalog služi da se nešto i nauči, na primer da ima živog sveta i na 5km dubine, recimo Anoplogaster Cornuta, ili da je, za sada, najveća dubina na kojoj je uočena neka riba - 8336m , dakle malo više od 8km dubine! Još nešto, narkomani nemaju pretenzije da istražuju bilo šta, pa ni morske dubine, uglavnom im je najbitnije da se "urade" pa tvoja etiketa "narkomana" za ove ljude govori mnogo više o tvojoj ograničenosti nego o njima.

Danilo

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.

GeOs

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

Bezveze ti je stav. Po tvojoj logici, mi bi i dalje bili u plemenskim zajednicama.
Ok, nema veze sa ljudima koji su stradali, njihova odluka... ali zamisli gde bi bili da niko nikad nije nesto zrtvovao. Imas li ti uopste predsyavu kojom brzinom se razvija tehnologija. Tako i kad su braca rajt prvi let napravili, bili, budale... traze tatka....

Glad

pre 2 godine

Pojele ih ribe. Neslavan kraj. A sigurno su prebacili i po koji milion za otkup ukrajinske zemljoradničke zadruge da što više Rusa nastrada, a oni preuzmu hektara krvi nadojenom plodne zemlje.

dude

pre 2 godine

ne znam šta je gore. smrt tih ljudi ili sramni komentari ovde.
čak i radost, što su poginuli. kao..lova, bogataši…
takvi su nas iz pećina izveli, probali nešto novo…nisu bili mlakomudonje i pixxkice kao većina ovde.
puj bre…ogadiste mi dan.

Merlin

pre 2 godine

A hoce da nadju vanzemaljce. E moji vi, ni na Zemlji ne umete da nadjete coveka sto znas kako izgleda, a ne vanzemaljca sto nemas pojma kako bi izgledao. Jadno!

yu

pre 2 godine

Oni koji su pošli tamo, samo da dožive stanje nastradalih koji su bez povratka tonuli, nikad nijesu pomislili da idući u strašne dubine mora, vrijeđaju grobove nastradalih. A bili su sigurni da su sigurni...
Da je bilo neko istraživanje, ne bih rekao, jer se i nema šta istražiti pošto je lokacija potonulog broda već bila poznata. Iz čiste obijesti poći tamo, ne zaslužuje žaljenje.

Dzeva

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.

djuka_pg

pre 2 godine

Cim su milijarderi odmah se digla cela planeta na noge. Da su bili neki obicni ronioci rekli bi "ma ko ih sisa pusti budale".
(Oki, 22. jun 2023 22:01)

Odavno se zna da je razlika izmedju ekcentrika i budale samo debljina novčanika! Pare su jedine bitne nažalost.

car na dar

pre 2 godine

"S poštovanjem tražimo da se poštuje privatnost ovih porodica tokom ovog najbolnijeg vremena.""

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...
(kraja, 22. jun 2023 21:31)
Mislim da nisi i pravu. Poptisali su da preuzimaju sopstvenu odgovornost.

бокељ

pre 2 godine

Боље овако, него да су данима на дну океана чекали помоћ која није могла да стигне на време. Нека им Бог душу прости.

"Z"nalac

pre 2 godine

dakle onaj zvuk koji se cuo preko bove, pre 2 dana, je u stvari bila implozija podmornice.
Mozda i bolje po njih da je tako zavrseno, nego da su se ugusili...

miki

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...
(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Eto, moderatori te u startu demantovali. I sta cemo sad?

Nezavisno od toga moram da pohvalim potpis, nasmejao me.

Jelen

pre 2 godine

Dali ce neko biti odgovoran?
Naravno da ne,svi su bili upoznati sa rizikom...sto bi se reklo na dobrovoljnoj bazi uz novcanu nadoknadu
Zao mi iskreno svih ucesnika u ovakvim eksperementima
R.I.P.

Jedino je vlasnik firme koji je bio u podmornici znao da je otpustio inžinjera koji je tvrdio da podmornica nije podobna za te dubine. Da su drugi to znali verovatno ne bi ušli u tu podmornicu. Gazda je očigledno bio suviše samouveren da zna šta radi. Na žalost u smrt je poveo još nekoliko ljudi.

Изногуд

pre 2 godine

Салвадор Дали је умро, а мислим да се није бавио екперЕментима.
Зао је и мени оваквих слуЦајева.

Milojko

pre 2 godine

@Karl Marks Rumenige
Izdvajane su stotine milijardi za te drzave ali oni koji vode te drzave a i oni koji zive u njima ne zele nista da menjaju. Avganistan, Irak, Sirija, Liban, Libija...svi su menjali i vodje i predsednike i premijere i demokratske lidere vracene iz egzila i ooet nista.
A sto se podmornice tice, misterija je kako neko sa iq preko 80 pristane da plati 250k dolara da bi se vozio u podmornici za koju je sama firma koja ju je pravila izdala nekakav atest, mimo svih standarda.

Ludi Lala

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....

Goran

pre 2 godine

Sada ce neka druga turisticka podmornica imati na raspolaganju jos jednu atrakciju, krhotine Titana na 500 m od Titanika. Kada se vec silazi 2,7 km.

Sasha

pre 2 godine

21. vek, naucnici nisu u stanju da istrazuju ni okeane na zemlji, ali se zato trose milijarde dolara na istrazivanje zivota na marsu
(ne zna nista, 22. jun 2023 21:05)

Naučnici itekako jesu, wannabe new age woke biznismeni nisu.

sulja

pre 2 godine

Ako tela nisu pronađena ko moze da potvrdi sa su mrtvi? Ne bi me cudilo da je i ovo jedna obicna prevara, tipa da se izvuku debele pare od zivotnog osiguranja. Ko moze da potvrdi da ovaj nije imao dve iste podmirnice, jednu smrskao namerno, drugom ekipica otplovila negde. Jedino sto je sigurno je da je od ranije potvrđeno da je lik prevarant.

Sale

pre 2 godine

Nesto ovde opasno smrdi….
(miki, 22. jun 2023 22:12)

Ti znaš da smrdi stručnjače... Verovatno se još lomiš dal' da veruješ da je zemlja okrugla ili je ravna ploča..

mrk

pre 2 godine

dzaba ti milijarde kad si na dnu okeana bespomocan. tu nema da provuces karticu da se izvuces iz sistuacije. laka im dusa. okean ce biti njihova vecna kuca

kejdl

pre 2 godine

Prdn8

Zaista ti pristaje taj nik.. da nisi mozda bio tamo pa si to sve svojim ocima mogao da vidis, ne naravno da nisi. Nego si ti od onih sto sve znaju iako pojma nemaju, u prevodu komplesas. Pazi samo da ne razvijes i paranoju s godinama.

Prdn8

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...

Mirko

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...
(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Ma da bre, jako čudno što su poginuli prilikom implozije podmornice na 4km dubine a ne prilikom nekog opasnijeg poduhvata, recimo kosidbe kod tebe na Rajcu ili tako nešto... Nešto tu ne štima...

Z

pre 2 godine

“Istraživači”??? Naplaćivali $250,000 za silazak na dno okeana u ovoj konzervi!?
(XXX, 22. jun 2023 21:46)

Ta konzerva je imala desetine zarona do sada. Da li znate kakva tehnologija mora da se iskoristi da bi napravili podmornicu koja može da izdrži 380 KPa !!!
Sigurno da je ljudski faktor u putanju jer pod tim uslovima koji vladaju dole i greška sa verovatnoćom od 0.000000001 % je smrtonosna.

Бабинџем

pre 2 godine

Јесте све то ризично, али да нисмо радознали и даље бисмо били сакупљачи плодова и не бисмо гледамо милијардама година у прошлост.

?

pre 2 godine

Čega su vlasnici i u kom su biznisu ovo je klasičan atentat na milijardere
(mix, 22. jun 2023 21:23)

Milijarder je vlasnik firme koja je pravila ovu podmornicu. On je jedan od stradalih. Po nekim informacijama, bilo mu je jako bitno da kod njega ne rade 50-godišnji belci, već što mlađi, raznovrsniji (u svakom smislu) i inovativniji... ESG i DEI daju rezultate.
Ne radujem se ničijoj smrti, ali kao što reče jedan stari TV šou "jer ste vi to tražili".

Stju Pack

pre 2 godine

Nesto mi nije zao. Ko ih je terao da idu dole tako duboko. Znali su da je opasno ali dosadno im i ne znaju kako da potrose lovu i ubiju vreme.

maneken

pre 2 godine

(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Pazi, tuzna vest iskreno. Ja nisam znao ljude, al neciji su roditelji sinovi bili. Ne mogu da ih zalim ko najrodjeniji, ali mogu da saosecam sa njima.
Ali ono sto meni nije jasno, je, zasto ti mislis da si u pravu. Da li imas neki dokaz, nesto crno na belo. Hocu reci da li imas nesto sto bi moglo da opravda osnovanu sumnju glede nemilog dogadjaj da mozes to da tvrdis sto tvrdis. Ili samo verujes svom instiktu...

I ne znam zasto ti mislis da te to sto se smatras "slobodno mislecim" daje legitimitet. Ja znam gomilu njih koji su "slobodnomisleci", sede ispred prodavnice i ispijaju pivo, i ne daju se zlim dusmanima. Ali iskreno iako su misli slobodne, nisu nesto kvalitetne.

Karl Marks Rumenige

pre 2 godine

Koga briga vise,svaki dan se utopi ko zna koliko migranata,izdvojite novac da se ozive te drzave iz kojih beze,ne pravite ratove u njima i dajte im hrane koju bacamo svakodnevno vise nego sto pojedemo.

Aleksandar

pre 2 godine

Dali ce neko biti odgovoran?
Naravno da ne,svi su bili upoznati sa rizikom...sto bi se reklo na dobrovoljnoj bazi uz novcanu nadoknadu
Zao mi iskreno svih ucesnika u ovakvim eksperementima
R.I.P.

z

pre 2 godine

Kakvi eufemizmi za: sujetni milijarder izrabio gomilu radnika da skarabudže nebezbedno vozilo i zaobiđu sve moguće propise kako bi što pre mogli da se pohvale kako pare kupuju sve.


Stvari treba nazvati pravim imenom; sutra će neki novi pacer da pobije sebe i druge, čitajući ovakve hvalospeve o "istinitim istraživačima" - čitaj, pukim turistima sa parama umesto mozga.

sasa the king

pre 2 godine

O pokojnicima sve najbolje, ali cemu toliki rizik, ovaj i sina poveo!? Da bi videli zardjalu olupinu? Sto kaze narod, ne cackaj mecku..sad gotovo.

kraja

pre 2 godine

"S poštovanjem tražimo da se poštuje privatnost ovih porodica tokom ovog najbolnijeg vremena.""

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...

Stefan

pre 2 godine

Prvog dana su svi bili spljeskani pod pritiskom, čim je voda prodrla unutra. Sve ovo što smo čitali prethodnih dana o stanju kiseonika, mogućnostima da ih izvuku na površinu je bila priprema javnosti i porodica na nešto što se neminovno znalo.

питам за друга

pre 2 godine

Нисам ни очекивао да ће их спасити, али капа доле што су пронашли остатке подморнице на тој дубини за овако кратко време.

nvns

pre 2 godine

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...
(kraja, 22. jun 2023 21:31)


Ajde sinak ne budi smešan, aj u dvajes marki da su pre ulaska u to ćereslo, potpisali 22 strane saglasnosti odricanja od odgovornosti kompanije. Ne loži se previše.

djuro

pre 2 godine

Da.. mjere sigurnosti i logistika pomorskog spasavanja sopstvenim kapacitetima ( posto se radi o komercijalnom uronu) ravne nuli..
O tome ni riječi, nazalost..

Градимир

pre 2 godine

Они су умрли од беса и престижа, боље да су новац дали за лечење болесне деце .

Karl Marks Rumenige

pre 2 godine

Koga briga vise,svaki dan se utopi ko zna koliko migranata,izdvojite novac da se ozive te drzave iz kojih beze,ne pravite ratove u njima i dajte im hrane koju bacamo svakodnevno vise nego sto pojedemo.

sasa the king

pre 2 godine

O pokojnicima sve najbolje, ali cemu toliki rizik, ovaj i sina poveo!? Da bi videli zardjalu olupinu? Sto kaze narod, ne cackaj mecku..sad gotovo.

питам за друга

pre 2 godine

Нисам ни очекивао да ће их спасити, али капа доле што су пронашли остатке подморнице на тој дубини за овако кратко време.

nvns

pre 2 godine

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...
(kraja, 22. jun 2023 21:31)


Ajde sinak ne budi smešan, aj u dvajes marki da su pre ulaska u to ćereslo, potpisali 22 strane saglasnosti odricanja od odgovornosti kompanije. Ne loži se previše.

Stefan

pre 2 godine

Prvog dana su svi bili spljeskani pod pritiskom, čim je voda prodrla unutra. Sve ovo što smo čitali prethodnih dana o stanju kiseonika, mogućnostima da ih izvuku na površinu je bila priprema javnosti i porodica na nešto što se neminovno znalo.

z

pre 2 godine

Kakvi eufemizmi za: sujetni milijarder izrabio gomilu radnika da skarabudže nebezbedno vozilo i zaobiđu sve moguće propise kako bi što pre mogli da se pohvale kako pare kupuju sve.


Stvari treba nazvati pravim imenom; sutra će neki novi pacer da pobije sebe i druge, čitajući ovakve hvalospeve o "istinitim istraživačima" - čitaj, pukim turistima sa parama umesto mozga.

dude

pre 2 godine

ne znam šta je gore. smrt tih ljudi ili sramni komentari ovde.
čak i radost, što su poginuli. kao..lova, bogataši…
takvi su nas iz pećina izveli, probali nešto novo…nisu bili mlakomudonje i pixxkice kao većina ovde.
puj bre…ogadiste mi dan.

kraja

pre 2 godine

"S poštovanjem tražimo da se poštuje privatnost ovih porodica tokom ovog najbolnijeg vremena.""

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...

Danilo

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.

Градимир

pre 2 godine

Они су умрли од беса и престижа, боље да су новац дали за лечење болесне деце .

Digitalni miš

pre 2 godine

(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

A da pre nego što nešto napišeš malo pretražiš internet? Znaš, on između ostalog služi da se nešto i nauči, na primer da ima živog sveta i na 5km dubine, recimo Anoplogaster Cornuta, ili da je, za sada, najveća dubina na kojoj je uočena neka riba - 8336m , dakle malo više od 8km dubine! Još nešto, narkomani nemaju pretenzije da istražuju bilo šta, pa ni morske dubine, uglavnom im je najbitnije da se "urade" pa tvoja etiketa "narkomana" za ove ljude govori mnogo više o tvojoj ograničenosti nego o njima.

Бабинџем

pre 2 godine

Јесте све то ризично, али да нисмо радознали и даље бисмо били сакупљачи плодова и не бисмо гледамо милијардама година у прошлост.

Та ман’те ме науке и теКнологије

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

‘Си ти летео авионом некад? Који то живот цвета на десет км висине…промени си ник у Пиглу Лала…

djuro

pre 2 godine

Da.. mjere sigurnosti i logistika pomorskog spasavanja sopstvenim kapacitetima ( posto se radi o komercijalnom uronu) ravne nuli..
O tome ni riječi, nazalost..

Dzeva

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.

"Z"nalac

pre 2 godine

dakle onaj zvuk koji se cuo preko bove, pre 2 dana, je u stvari bila implozija podmornice.
Mozda i bolje po njih da je tako zavrseno, nego da su se ugusili...

Aleksandar

pre 2 godine

Dali ce neko biti odgovoran?
Naravno da ne,svi su bili upoznati sa rizikom...sto bi se reklo na dobrovoljnoj bazi uz novcanu nadoknadu
Zao mi iskreno svih ucesnika u ovakvim eksperementima
R.I.P.

GeOs

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

Bezveze ti je stav. Po tvojoj logici, mi bi i dalje bili u plemenskim zajednicama.
Ok, nema veze sa ljudima koji su stradali, njihova odluka... ali zamisli gde bi bili da niko nikad nije nesto zrtvovao. Imas li ti uopste predsyavu kojom brzinom se razvija tehnologija. Tako i kad su braca rajt prvi let napravili, bili, budale... traze tatka....

Jelen

pre 2 godine

Dali ce neko biti odgovoran?
Naravno da ne,svi su bili upoznati sa rizikom...sto bi se reklo na dobrovoljnoj bazi uz novcanu nadoknadu
Zao mi iskreno svih ucesnika u ovakvim eksperementima
R.I.P.

Jedino je vlasnik firme koji je bio u podmornici znao da je otpustio inžinjera koji je tvrdio da podmornica nije podobna za te dubine. Da su drugi to znali verovatno ne bi ušli u tu podmornicu. Gazda je očigledno bio suviše samouveren da zna šta radi. Na žalost u smrt je poveo još nekoliko ljudi.

Милош Радунковић

pre 2 godine

Svaki dan strada ko zna koliko ljudi širom Sveta. Koliko ih je stradalo u borbi da nekim sklepanim "plovnim sredstvom" dodaju do "kore hleba", i niko o tome ne izveštava, nikoga u suštini nije briga za To.
Naravno, svaka tragedija je tragedija, ali molim vas....

?

pre 2 godine

Čega su vlasnici i u kom su biznisu ovo je klasičan atentat na milijardere
(mix, 22. jun 2023 21:23)

Milijarder je vlasnik firme koja je pravila ovu podmornicu. On je jedan od stradalih. Po nekim informacijama, bilo mu je jako bitno da kod njega ne rade 50-godišnji belci, već što mlađi, raznovrsniji (u svakom smislu) i inovativniji... ESG i DEI daju rezultate.
Ne radujem se ničijoj smrti, ali kao što reče jedan stari TV šou "jer ste vi to tražili".

Mirko

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...
(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Ma da bre, jako čudno što su poginuli prilikom implozije podmornice na 4km dubine a ne prilikom nekog opasnijeg poduhvata, recimo kosidbe kod tebe na Rajcu ili tako nešto... Nešto tu ne štima...

Sale

pre 2 godine

Nesto ovde opasno smrdi….
(miki, 22. jun 2023 22:12)

Ti znaš da smrdi stručnjače... Verovatno se još lomiš dal' da veruješ da je zemlja okrugla ili je ravna ploča..

maneken

pre 2 godine

(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Pazi, tuzna vest iskreno. Ja nisam znao ljude, al neciji su roditelji sinovi bili. Ne mogu da ih zalim ko najrodjeniji, ali mogu da saosecam sa njima.
Ali ono sto meni nije jasno, je, zasto ti mislis da si u pravu. Da li imas neki dokaz, nesto crno na belo. Hocu reci da li imas nesto sto bi moglo da opravda osnovanu sumnju glede nemilog dogadjaj da mozes to da tvrdis sto tvrdis. Ili samo verujes svom instiktu...

I ne znam zasto ti mislis da te to sto se smatras "slobodno mislecim" daje legitimitet. Ja znam gomilu njih koji su "slobodnomisleci", sede ispred prodavnice i ispijaju pivo, i ne daju se zlim dusmanima. Ali iskreno iako su misli slobodne, nisu nesto kvalitetne.

miki

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...
(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Eto, moderatori te u startu demantovali. I sta cemo sad?

Nezavisno od toga moram da pohvalim potpis, nasmejao me.

Milojko

pre 2 godine

@Karl Marks Rumenige
Izdvajane su stotine milijardi za te drzave ali oni koji vode te drzave a i oni koji zive u njima ne zele nista da menjaju. Avganistan, Irak, Sirija, Liban, Libija...svi su menjali i vodje i predsednike i premijere i demokratske lidere vracene iz egzila i ooet nista.
A sto se podmornice tice, misterija je kako neko sa iq preko 80 pristane da plati 250k dolara da bi se vozio u podmornici za koju je sama firma koja ju je pravila izdala nekakav atest, mimo svih standarda.

djuka_pg

pre 2 godine

Cim su milijarderi odmah se digla cela planeta na noge. Da su bili neki obicni ronioci rekli bi "ma ko ih sisa pusti budale".
(Oki, 22. jun 2023 22:01)

Odavno se zna da je razlika izmedju ekcentrika i budale samo debljina novčanika! Pare su jedine bitne nažalost.

Sasha

pre 2 godine

21. vek, naucnici nisu u stanju da istrazuju ni okeane na zemlji, ali se zato trose milijarde dolara na istrazivanje zivota na marsu
(ne zna nista, 22. jun 2023 21:05)

Naučnici itekako jesu, wannabe new age woke biznismeni nisu.

Goran

pre 2 godine

Sada ce neka druga turisticka podmornica imati na raspolaganju jos jednu atrakciju, krhotine Titana na 500 m od Titanika. Kada se vec silazi 2,7 km.

Јабучило

pre 2 godine

@Milan
Е без твог саучешћа, ништа.
(chica, 22. jun 2023 22:30)

Његов коментар је бар људски А твој... Размисли...

starac bez mora

pre 2 godine

A valjda sam glup, ne znam. Dolaze mi senice, male divlje ptice, gnezdo napravile tu kod moje vikendaje, prvo slete kod mene blizu sa gusenicama u kljunovima da se uvere da je sve u redu, pa do gnezda odlete, a imam i smuka nekog blesavog već par godina na tavanu, spusti se kad mu ponudim činiju mleka, pa ga rastegnem, oko tri metra je... Ne dira gnezda senica, dogovor imamo. O čemu pričam? O budalama koje polude od viška novca, pa su oni sad sledeća turistička atrakcija na dnu okeana.

kejdl

pre 2 godine

Prdn8

Zaista ti pristaje taj nik.. da nisi mozda bio tamo pa si to sve svojim ocima mogao da vidis, ne naravno da nisi. Nego si ti od onih sto sve znaju iako pojma nemaju, u prevodu komplesas. Pazi samo da ne razvijes i paranoju s godinama.

Lwo

pre 2 godine

Milijarder je vlasnik firme koja je pravila ovu podmornicu. On je jedan od stradalih. Po nekim informacijama, bilo mu je jako bitno da kod njega ne rade 50-godišnji belci, već što mlađi, raznovrsniji (u svakom smislu) i inovativniji... ESG i DEI daju rezultate.
Ne radujem se ničijoj smrti, ali kao što reče jedan stari TV šou "jer ste vi to tražili".
(?, 22. jun 2023 22:08)

Gotovo sve je bilo izgrađeno, dizajnirao i planirano od strane starijih belaca tako da se ne loži. Ne-belci su zaposleni na manje bitnim pozicijama

kraja

pre 2 godine

"Ajde sinak ne budi smešan, aj u dvajes marki da su pre ulaska u to ćereslo, potpisali 22 strane saglasnosti odricanja od odgovornosti kompanije. Ne loži se previše."

...u te 22 strane ima mozda i neka obaveza pruzaoca usluge, a sumnjam da se pominje mogucnost asistiranog kolektivnog samoubistva...
...cucemo jako brzo, samo da se istrag zavrsi i objave rezultati...
...siguran sam da ljudi koji su usli i platili nisu bas tolike budale...
...covek je poveo svog sina...
...sinak...!!!

RajKonen

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!

пера

pre 2 godine

Запослени тугују вероватно што им је шеф настрадао и остао дужан паре, а и због подморнице.Док не направе нову немогу да деру богаташе.

mrk

pre 2 godine

dzaba ti milijarde kad si na dnu okeana bespomocan. tu nema da provuces karticu da se izvuces iz sistuacije. laka im dusa. okean ce biti njihova vecna kuca

Merlin

pre 2 godine

A hoce da nadju vanzemaljce. E moji vi, ni na Zemlji ne umete da nadjete coveka sto znas kako izgleda, a ne vanzemaljca sto nemas pojma kako bi izgledao. Jadno!

car na dar

pre 2 godine

"S poštovanjem tražimo da se poštuje privatnost ovih porodica tokom ovog najbolnijeg vremena.""

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...
(kraja, 22. jun 2023 21:31)
Mislim da nisi i pravu. Poptisali su da preuzimaju sopstvenu odgovornost.

yu

pre 2 godine

Oni koji su pošli tamo, samo da dožive stanje nastradalih koji su bez povratka tonuli, nikad nijesu pomislili da idući u strašne dubine mora, vrijeđaju grobove nastradalih. A bili su sigurni da su sigurni...
Da je bilo neko istraživanje, ne bih rekao, jer se i nema šta istražiti pošto je lokacija potonulog broda već bila poznata. Iz čiste obijesti poći tamo, ne zaslužuje žaljenje.

Ludi Lala

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....

бокељ

pre 2 godine

Боље овако, него да су данима на дну океана чекали помоћ која није могла да стигне на време. Нека им Бог душу прости.

Z

pre 2 godine

“Istraživači”??? Naplaćivali $250,000 za silazak na dno okeana u ovoj konzervi!?
(XXX, 22. jun 2023 21:46)

Ta konzerva je imala desetine zarona do sada. Da li znate kakva tehnologija mora da se iskoristi da bi napravili podmornicu koja može da izdrži 380 KPa !!!
Sigurno da je ljudski faktor u putanju jer pod tim uslovima koji vladaju dole i greška sa verovatnoćom od 0.000000001 % je smrtonosna.

Prdn8

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...

sulja

pre 2 godine

Ako tela nisu pronađena ko moze da potvrdi sa su mrtvi? Ne bi me cudilo da je i ovo jedna obicna prevara, tipa da se izvuku debele pare od zivotnog osiguranja. Ko moze da potvrdi da ovaj nije imao dve iste podmirnice, jednu smrskao namerno, drugom ekipica otplovila negde. Jedino sto je sigurno je da je od ranije potvrđeno da je lik prevarant.

Stju Pack

pre 2 godine

Nesto mi nije zao. Ko ih je terao da idu dole tako duboko. Znali su da je opasno ali dosadno im i ne znaju kako da potrose lovu i ubiju vreme.

Dejan

pre 2 godine

Postaviće se mnogo pitanja i tražiti mnogo odgovora. Uglavnom dokazana je opet po ko zna koji put Ajnštajnova teorija da je ljudska glupost bezgranična.
Zašto je uopšte dozvoljeno neregistrovanoj, neispitanoj i kako su je oni zvali "eksperimentalnoj " podmornici da izvodi komercijalne zarone do Titanika?
Kako je moguće da podmornica uđe u upotrebu bez izdatih validnih sertifikata o bezbednosti za zaron na te dubine?
Razumem da je ronila u međunarodnim vodama ali je u nekoj zemlji napravljena pa je tamo i morala biti sertifikovana i registrovana!
Kako to da su ignorisana upozorenja bivšeg direktora operacija Oceangate-a Dejvida Lokridža koji je zbog upozorenja o nebezbednosti podmornice dobio otkaz?
Kako to da ljudi ne umeju da se nauče na predhodnim katastrofalnim greškama (Spejs Šatl, B737MAX...) i da poštuju struku i pravila struke?
Koliko neodgovoran roditelj treba da budeš, da doneseš glupu odluku da dovedeš sopstveni život u opasnost, i pride da ugroziš život sopstvenog deteta?

Гиле

pre 2 godine

Много пљувања овде. Прво осим овог оца и сина остали су авантуристички и ово им је ко зна који пут да су ризиковали живот. Овом једном је ово 30 пут да је ишао до Титаника. Волео је то, живео за то. Да ли је све по стандардима, шта је обухваћено уговором, показаће време. Али и извршни директор компаније је настрадао. А он је главни и одговорни. Не треба ликовати због овога. Људи су настрадали. А да много других широм света страда под ко зна каквим околностима страда. И то јесте већа туга. Живимо у времену кад неко жели да се на брзину обогати, кад је битно појавити се у медијима. Исто тако неко има изражен авантуристички дух, и гура даље, без обзира на цену. И то је за поштовање. А ми треба да се не радујемо туђој несрећи.

Ivan

pre 2 godine

Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

otvori malo knjigu da procitas nemoj da se blamiras...

Glad

pre 2 godine

Pojele ih ribe. Neslavan kraj. A sigurno su prebacili i po koji milion za otkup ukrajinske zemljoradničke zadruge da što više Rusa nastrada, a oni preuzmu hektara krvi nadojenom plodne zemlje.

Јабучило

pre 2 godine

Svaki dan strada ko zna koliko ljudi širom Sveta. Koliko ih je stradalo u borbi da nekim sklepanim "plovnim sredstvom" dodaju do "kore hleba", i niko o tome ne izveštava, nikoga u suštini nije briga za To.
Naravno, svaka tragedija je tragedija, ali molim vas....
(Милош Радунковић, 22. jun 2023 23:42)

За трагедију сиромаха се нађе и саосећање, али се трагедија сиромаха подразумева. Трагедија богатих код многих носи дашак злурадости рођене завишћу коју људи често гаје према онима које сматрају успешнијим од себе.

Изногуд

pre 2 godine

Салвадор Дали је умро, а мислим да се није бавио екперЕментима.
Зао је и мени оваквих слуЦајева.

HanSolo

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Zašto nisu rusi našli podmornicu onda? Bilo bi im dobar PR u ova vremena.. Nego su se onako brukali oko Kurska.. Pa su im na kraju norvežani i nizozemci pomagali.. I to na oko 300m.. Ovo je na 3800m... Ovo samo potvrđuje da je amerika svetska sila a rusija nije.. Ameri su tražili dok ne nađu.. Rusi nebi ni našli pošto bi rok kiseonika "isticao".. Tolko o rusima.. Ali naši rusofili su veći rusi od rusa pa eto živu u zabludu o rusima.. Nikad rusiju videli nisu..

Dejan

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Mir 1 i 2 su povučeni iz upotrebe 2017 godine.

живац

pre 2 godine

једино ми жао дечка од 19 година. кажу да није ни хтео да иде јер се плашио, него га отац дебил натерао...

mg

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama.

--
Ahaha reci to onima s Kurska i one druge podmornice koju su im Britanci spašavali. Rusi ekser ne znaju da naprave a ne podmornicu.

KKK-666

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)


Boravi dosta Ruskih podmornica na tim dubinama, o njihovoj BEZBEDNOSTI popricaj sa udovicama i ostalom tugujucom rodbinom.

trinititron

pre 2 godine

nisu ovi bili nikakvi istrazivaci, nego (bogati) turisti zeljni malo avanture. Nisu imali srece, pogresnu destinaciju su izabrali i tacka. Nije covecanstvo nista naucilo preko njihove 'zrtve', to je cinjenica. Ne mogu se porediti ovih 4 odraslih turista i jedno dete-turist sa pravim naucnicima, pronalazacima, i ozbiljnim istrazivacima koji rade nesto zaista korisno za covecanstvo. Jeste ironija da tako bogati nastradaju tako jadno, i to povezano sa radoznaloscu u vezi nekih drugih bogatih koji su pre 100 i vise godina isto nastradali prilicno jadno. Ali sta ces, ovaj svet je pun nekih bizarnih misterija i ironija.

Jelen

pre 2 godine

Titanic :2
Bogatasi : 0
(Djidji, 22. jun 2023 21:03)

80% stradalih na Titaniku su bili siromasi zakljucani u 2. i 3. klasi, i posada, jadan ti je komentar.

Jezuita

pre 2 godine

sto lupate minuse ljudima koji ih osudjuju?? poginuli si na glup nacin..i treba da ih osudjuju ljudi…imas pare i ulazis u podmornicu 2 sa 2…ludaci…a mozda je i neka zavera

dd

pre 2 godine

ljudska znatizelja je ogromna i hvalisanje...u svakom od nas cuce te osobine.mnogi ne mogu to da iskontrolisu,preispitaju da li je to moguce,sve rizike koje tu zelju nose...i mnogi upadnu u nevolje cak izgube i zivot!

u ovom slucaju "mi" hocemo na 4km dubine da vidimo potonulu olupinu broda,"mi" cemo te slike i taj video stvaljati na drustvene mreze,"mi" cemo biti poznati,"mi"smo to sami izveli bez icije pomoci!

koliko godisnje gine samo zbog selfija,ej sam bio ovde,ja sam se tu slikao,ja sam faca....to vam je to u dansnje vreme.pre bas i nije bilo tako.otkad su se pojavile drustvene mreze ljudi jako puno rizikuju zbog popularnosti,lajkova,mobilni telefoni i drustvene mreze su postale deo nasih zivota!

recimo ovih 5 osoba su procenili da ce se bez problema spustiti na 4km dubine.i da im ne trebe pratnja niti bilo kakva pomoc!!!sva slava sveta mora biti samo njihova!!!

navijac

pre 2 godine

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Ma da... tako bi mogao svaki avioprevoznik da poturi papir, i nikom nista kad padne avion. Ne ide to bas tako.

Jelen

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Izuglaj decko "podmornica Kursk", vrv si rodjen oko 2010.godine.

neutral felš

pre 2 godine

ajmo Srbi samo napred, komentari neka pljuste osnovano ili ne nema veze bitno je da se proserete!
(rogy, 22. jun 2023 23:51)

nego šta, mi smo stara pomorska nacija, razumemo se i u podmornice i u brodove.

Doly

pre 2 godine

Ajde da je u nekoj drugoj banana-državi, ali u Americi, ovakva firma, da bez ispravnog koncepta radi ovaj posao, to je neverovatno! Idete na 4000 m dubine i nemate predviđen način i opremu da izbavite ljude u slučaju kvara! Nezamislivo! Ako nema mogućnosti spašavanja, onda se dole ne ide. Tačka! Pokoj dušama nastradalih ljudi.

Thores

pre 2 godine

Izginuli ljudi u podmornici koja je bila sklepana kao igračka. Tako ljudi ginu i na igračkama trotinetima, Tesla automobilima, BMW-ima (pobiše još mnogo nedužnih) i ostalim igračkama u saobraćaju (Audi, AlfaRomeo itd.). "Ljubav" prema trkačkim motociklima na civilnim putevima (svakog proleća i leta pobiju mnogo sebe i nas). Nema razloga da se to pravi osim da kompanije zaradjuju i plaćaju porez od bogatih glupaka koji na to troše pare.

Frižider

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Firma ne plaća ništa. Oštetu plaća osiguranje firme, mada je i to upitno u zavisnosti šta su ovi nesrećnici potpisali u ugovoru pre putovanja.

marko

pre 2 godine

Gde su sada oni pametnjakovici koji su ovde komentarisali da je to samo marketiski trik i da ce i u zadnjem satu dostupnosti kiseonika naprsno ih spasiti?

loznica1

pre 2 godine

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Jeste druze, ali ako ja npr kupim Mercedes i on mi eksplodira, pa naravno da postoji odgovornost firme. To sto su oni potpisali, potpisali su da na svoju odgovornost idu i da je smrt moguca u nekim okolnostima, ali sigurno ne pise da podmornica moze eksplodirati…

Scenarisra

pre 2 godine

Jedan od načina da promeniš identitet - vodiš se kao "imponzovan" u moru (tela se ne mogu naći) uz ogromnu medijsku pompu, skloniš se od pritiska i obaveza koje nosi bogaćenje, odvojiš malo na stranu i živiš negde drugi život. Samo kažem scenario za film.

smack

pre 2 godine

mogu biti blagoglagoljivi do mile volje ipak će neko od njih morati u bajbok jer će se utvrditi da podmornica nije ispunjavala uslove za takve poduhvate, a iza svega stoji pohlepa. jbg, nije to tamo srbija pa da nikom ne fali dlaka s glave jer je jedan nečiji kum, drugi je brat, treći zet...

rt

pre 2 godine

Nisu oni ni usli u tu podmornicu, iscenirana smrt. Novi identiteti i pasosi su spremni. Saznace se i sto, kad svako zatrazi svoje. Bogatasi ne trace svoje zivote tek tako. Neispitana i netestirana podmornica na tu dubinu. Nije to biciklo, probas pa vidis da nije ispravno i sidjes sa njega. Zaranjas na toliku dubinu, bilo sta da se desi mrtav si. Za 20 hiljada dolara mogli su dovesti 5 Pakistanaca za koje niko nece ni primetiti da su nestali i testirati podmornicu s njima.

Ivan

pre 2 godine

"OceanGate" (ili neka takva slična ili preimenovana firma) više neće improvizovanim podmornicama, vozovima, autobusima ni trotinetima da prevozi nikoga. Budite uvereni u to.

tepes

pre 2 godine

@Prdn8

Koliko narcisoidan mozak moras imati da izlupetas ovoliku kolicinu gluposti, a onda jos istripujes da tvoj komentar rusi neku tajnost kao da si otkrio zaveru, a ne cinjenicu da ti treba pomoc psihologa

TurboNator

pre 2 godine

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Da, sigurno su oni potpisali - ali 'waiver' podrazumeva da je sve radjeno po pravilima/propisima, da je sve provereno/sertifikovano/testirano itd itd.

Posto to ovde ocigledno nije slucaj - ti potpisani 'waiveri' ne znace mnogo, i ako ih tuze - kompanija ce biti kriva, garantovano.

Изногуд

pre 2 godine

@RajKonen
Ма да, а тамо све поштењачине, све се ради по закону...
Класично "мишљење" обичног либерала.

loznica1

pre 2 godine

Uh, živim za teorije zavere koje slede
(Alapača, 22. jun 2023 23:40)

Nisu druze teorije zavere, uzeli su ljudima po 250 000 dolara i eksplodirala podmornica, jel se neko sali?
Pa u sta su stavili te ljude, kakva je to limenka.

Za Ludog Lalu

pre 2 godine

@Ludi Lala - zacudio bi se druze koliko zivota ima na dnu okeana, pa i na mnogo vecim dubinama od ovih "pisljivih" 4000 metara.
Recimo, ima isto onoliko zivota koliko i u "mrtvom" Banatu. Znaci tu i tamo neka zivotinja, ravno, blato, trava, siprazje. E sad prebaci taj Banat na dno okeana.
Rastu i tamo odredjene biljke, ima riba, ima mekusaca, ima meduza, ima ljuskara ma nema cega nema.

Tako da, brate, biologiju za 6 razred osnovne u sake i nazad na lekciju "Zivot u dubinama".

Prdn8

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...

Karl Marks Rumenige

pre 2 godine

Koga briga vise,svaki dan se utopi ko zna koliko migranata,izdvojite novac da se ozive te drzave iz kojih beze,ne pravite ratove u njima i dajte im hrane koju bacamo svakodnevno vise nego sto pojedemo.

Dzeva

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.

Glad

pre 2 godine

Pojele ih ribe. Neslavan kraj. A sigurno su prebacili i po koji milion za otkup ukrajinske zemljoradničke zadruge da što više Rusa nastrada, a oni preuzmu hektara krvi nadojenom plodne zemlje.

kraja

pre 2 godine

"S poštovanjem tražimo da se poštuje privatnost ovih porodica tokom ovog najbolnijeg vremena.""

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...

Градимир

pre 2 godine

Они су умрли од беса и престижа, боље да су новац дали за лечење болесне деце .

Merlin

pre 2 godine

A hoce da nadju vanzemaljce. E moji vi, ni na Zemlji ne umete da nadjete coveka sto znas kako izgleda, a ne vanzemaljca sto nemas pojma kako bi izgledao. Jadno!

starac bez mora

pre 2 godine

A valjda sam glup, ne znam. Dolaze mi senice, male divlje ptice, gnezdo napravile tu kod moje vikendaje, prvo slete kod mene blizu sa gusenicama u kljunovima da se uvere da je sve u redu, pa do gnezda odlete, a imam i smuka nekog blesavog već par godina na tavanu, spusti se kad mu ponudim činiju mleka, pa ga rastegnem, oko tri metra je... Ne dira gnezda senica, dogovor imamo. O čemu pričam? O budalama koje polude od viška novca, pa su oni sad sledeća turistička atrakcija na dnu okeana.

Изногуд

pre 2 godine

Салвадор Дали је умро, а мислим да се није бавио екперЕментима.
Зао је и мени оваквих слуЦајева.

yu

pre 2 godine

Oni koji su pošli tamo, samo da dožive stanje nastradalih koji su bez povratka tonuli, nikad nijesu pomislili da idući u strašne dubine mora, vrijeđaju grobove nastradalih. A bili su sigurni da su sigurni...
Da je bilo neko istraživanje, ne bih rekao, jer se i nema šta istražiti pošto je lokacija potonulog broda već bila poznata. Iz čiste obijesti poći tamo, ne zaslužuje žaljenje.

Ludi Lala

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....

sulja

pre 2 godine

Ako tela nisu pronađena ko moze da potvrdi sa su mrtvi? Ne bi me cudilo da je i ovo jedna obicna prevara, tipa da se izvuku debele pare od zivotnog osiguranja. Ko moze da potvrdi da ovaj nije imao dve iste podmirnice, jednu smrskao namerno, drugom ekipica otplovila negde. Jedino sto je sigurno je da je od ranije potvrđeno da je lik prevarant.

dude

pre 2 godine

ne znam šta je gore. smrt tih ljudi ili sramni komentari ovde.
čak i radost, što su poginuli. kao..lova, bogataši…
takvi su nas iz pećina izveli, probali nešto novo…nisu bili mlakomudonje i pixxkice kao većina ovde.
puj bre…ogadiste mi dan.

Lwo

pre 2 godine

Milijarder je vlasnik firme koja je pravila ovu podmornicu. On je jedan od stradalih. Po nekim informacijama, bilo mu je jako bitno da kod njega ne rade 50-godišnji belci, već što mlađi, raznovrsniji (u svakom smislu) i inovativniji... ESG i DEI daju rezultate.
Ne radujem se ničijoj smrti, ali kao što reče jedan stari TV šou "jer ste vi to tražili".
(?, 22. jun 2023 22:08)

Gotovo sve je bilo izgrađeno, dizajnirao i planirano od strane starijih belaca tako da se ne loži. Ne-belci su zaposleni na manje bitnim pozicijama

sasa the king

pre 2 godine

O pokojnicima sve najbolje, ali cemu toliki rizik, ovaj i sina poveo!? Da bi videli zardjalu olupinu? Sto kaze narod, ne cackaj mecku..sad gotovo.

пера

pre 2 godine

Запослени тугују вероватно што им је шеф настрадао и остао дужан паре, а и због подморнице.Док не направе нову немогу да деру богаташе.

Милош Радунковић

pre 2 godine

Svaki dan strada ko zna koliko ljudi širom Sveta. Koliko ih je stradalo u borbi da nekim sklepanim "plovnim sredstvom" dodaju do "kore hleba", i niko o tome ne izveštava, nikoga u suštini nije briga za To.
Naravno, svaka tragedija je tragedija, ali molim vas....

z

pre 2 godine

Kakvi eufemizmi za: sujetni milijarder izrabio gomilu radnika da skarabudže nebezbedno vozilo i zaobiđu sve moguće propise kako bi što pre mogli da se pohvale kako pare kupuju sve.


Stvari treba nazvati pravim imenom; sutra će neki novi pacer da pobije sebe i druge, čitajući ovakve hvalospeve o "istinitim istraživačima" - čitaj, pukim turistima sa parama umesto mozga.

?

pre 2 godine

Čega su vlasnici i u kom su biznisu ovo je klasičan atentat na milijardere
(mix, 22. jun 2023 21:23)

Milijarder je vlasnik firme koja je pravila ovu podmornicu. On je jedan od stradalih. Po nekim informacijama, bilo mu je jako bitno da kod njega ne rade 50-godišnji belci, već što mlađi, raznovrsniji (u svakom smislu) i inovativniji... ESG i DEI daju rezultate.
Ne radujem se ničijoj smrti, ali kao što reče jedan stari TV šou "jer ste vi to tražili".

Бабинџем

pre 2 godine

Јесте све то ризично, али да нисмо радознали и даље бисмо били сакупљачи плодова и не бисмо гледамо милијардама година у прошлост.

Stefan

pre 2 godine

Prvog dana su svi bili spljeskani pod pritiskom, čim je voda prodrla unutra. Sve ovo što smo čitali prethodnih dana o stanju kiseonika, mogućnostima da ih izvuku na površinu je bila priprema javnosti i porodica na nešto što se neminovno znalo.

Z

pre 2 godine

“Istraživači”??? Naplaćivali $250,000 za silazak na dno okeana u ovoj konzervi!?
(XXX, 22. jun 2023 21:46)

Ta konzerva je imala desetine zarona do sada. Da li znate kakva tehnologija mora da se iskoristi da bi napravili podmornicu koja može da izdrži 380 KPa !!!
Sigurno da je ljudski faktor u putanju jer pod tim uslovima koji vladaju dole i greška sa verovatnoćom od 0.000000001 % je smrtonosna.

Та ман’те ме науке и теКнологије

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

‘Си ти летео авионом некад? Који то живот цвета на десет км висине…промени си ник у Пиглу Лала…

Milojko

pre 2 godine

@Karl Marks Rumenige
Izdvajane su stotine milijardi za te drzave ali oni koji vode te drzave a i oni koji zive u njima ne zele nista da menjaju. Avganistan, Irak, Sirija, Liban, Libija...svi su menjali i vodje i predsednike i premijere i demokratske lidere vracene iz egzila i ooet nista.
A sto se podmornice tice, misterija je kako neko sa iq preko 80 pristane da plati 250k dolara da bi se vozio u podmornici za koju je sama firma koja ju je pravila izdala nekakav atest, mimo svih standarda.

Stju Pack

pre 2 godine

Nesto mi nije zao. Ko ih je terao da idu dole tako duboko. Znali su da je opasno ali dosadno im i ne znaju kako da potrose lovu i ubiju vreme.

RajKonen

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!

Goran

pre 2 godine

Sada ce neka druga turisticka podmornica imati na raspolaganju jos jednu atrakciju, krhotine Titana na 500 m od Titanika. Kada se vec silazi 2,7 km.

Digitalni miš

pre 2 godine

(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

A da pre nego što nešto napišeš malo pretražiš internet? Znaš, on između ostalog služi da se nešto i nauči, na primer da ima živog sveta i na 5km dubine, recimo Anoplogaster Cornuta, ili da je, za sada, najveća dubina na kojoj je uočena neka riba - 8336m , dakle malo više od 8km dubine! Još nešto, narkomani nemaju pretenzije da istražuju bilo šta, pa ni morske dubine, uglavnom im je najbitnije da se "urade" pa tvoja etiketa "narkomana" za ove ljude govori mnogo više o tvojoj ograničenosti nego o njima.

nvns

pre 2 godine

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...
(kraja, 22. jun 2023 21:31)


Ajde sinak ne budi smešan, aj u dvajes marki da su pre ulaska u to ćereslo, potpisali 22 strane saglasnosti odricanja od odgovornosti kompanije. Ne loži se previše.

питам за друга

pre 2 godine

Нисам ни очекивао да ће их спасити, али капа доле што су пронашли остатке подморнице на тој дубини за овако кратко време.

Sale

pre 2 godine

Nesto ovde opasno smrdi….
(miki, 22. jun 2023 22:12)

Ti znaš da smrdi stručnjače... Verovatno se još lomiš dal' da veruješ da je zemlja okrugla ili je ravna ploča..

kraja

pre 2 godine

"Ajde sinak ne budi smešan, aj u dvajes marki da su pre ulaska u to ćereslo, potpisali 22 strane saglasnosti odricanja od odgovornosti kompanije. Ne loži se previše."

...u te 22 strane ima mozda i neka obaveza pruzaoca usluge, a sumnjam da se pominje mogucnost asistiranog kolektivnog samoubistva...
...cucemo jako brzo, samo da se istrag zavrsi i objave rezultati...
...siguran sam da ljudi koji su usli i platili nisu bas tolike budale...
...covek je poveo svog sina...
...sinak...!!!

GeOs

pre 2 godine

Kada sam prvi dan cuo za ovo, odmah sam rekao, gotovi su, bez ikakve sumnje i nade da ce da se spasu . Nije mi ni malo zao niti imam bilo kakvu empatiju prema njima, ne zato sto su bogatasi u pitanju nego zato sto su perverzni debilni narkomani koji ne postuju zakone prirode i ogranicenja ljudske rase. Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

Bezveze ti je stav. Po tvojoj logici, mi bi i dalje bili u plemenskim zajednicama.
Ok, nema veze sa ljudima koji su stradali, njihova odluka... ali zamisli gde bi bili da niko nikad nije nesto zrtvovao. Imas li ti uopste predsyavu kojom brzinom se razvija tehnologija. Tako i kad su braca rajt prvi let napravili, bili, budale... traze tatka....

"Z"nalac

pre 2 godine

dakle onaj zvuk koji se cuo preko bove, pre 2 dana, je u stvari bila implozija podmornice.
Mozda i bolje po njih da je tako zavrseno, nego da su se ugusili...

HanSolo

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Zašto nisu rusi našli podmornicu onda? Bilo bi im dobar PR u ova vremena.. Nego su se onako brukali oko Kurska.. Pa su im na kraju norvežani i nizozemci pomagali.. I to na oko 300m.. Ovo je na 3800m... Ovo samo potvrđuje da je amerika svetska sila a rusija nije.. Ameri su tražili dok ne nađu.. Rusi nebi ni našli pošto bi rok kiseonika "isticao".. Tolko o rusima.. Ali naši rusofili su veći rusi od rusa pa eto živu u zabludu o rusima.. Nikad rusiju videli nisu..

djuro

pre 2 godine

Da.. mjere sigurnosti i logistika pomorskog spasavanja sopstvenim kapacitetima ( posto se radi o komercijalnom uronu) ravne nuli..
O tome ni riječi, nazalost..

Danilo

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.

kejdl

pre 2 godine

Prdn8

Zaista ti pristaje taj nik.. da nisi mozda bio tamo pa si to sve svojim ocima mogao da vidis, ne naravno da nisi. Nego si ti od onih sto sve znaju iako pojma nemaju, u prevodu komplesas. Pazi samo da ne razvijes i paranoju s godinama.

mg

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama.

--
Ahaha reci to onima s Kurska i one druge podmornice koju su im Britanci spašavali. Rusi ekser ne znaju da naprave a ne podmornicu.

Mirko

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...
(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Ma da bre, jako čudno što su poginuli prilikom implozije podmornice na 4km dubine a ne prilikom nekog opasnijeg poduhvata, recimo kosidbe kod tebe na Rajcu ili tako nešto... Nešto tu ne štima...

djuka_pg

pre 2 godine

Cim su milijarderi odmah se digla cela planeta na noge. Da su bili neki obicni ronioci rekli bi "ma ko ih sisa pusti budale".
(Oki, 22. jun 2023 22:01)

Odavno se zna da je razlika izmedju ekcentrika i budale samo debljina novčanika! Pare su jedine bitne nažalost.

Јабучило

pre 2 godine

@Milan
Е без твог саучешћа, ништа.
(chica, 22. jun 2023 22:30)

Његов коментар је бар људски А твој... Размисли...

rt

pre 2 godine

Nisu oni ni usli u tu podmornicu, iscenirana smrt. Novi identiteti i pasosi su spremni. Saznace se i sto, kad svako zatrazi svoje. Bogatasi ne trace svoje zivote tek tako. Neispitana i netestirana podmornica na tu dubinu. Nije to biciklo, probas pa vidis da nije ispravno i sidjes sa njega. Zaranjas na toliku dubinu, bilo sta da se desi mrtav si. Za 20 hiljada dolara mogli su dovesti 5 Pakistanaca za koje niko nece ni primetiti da su nestali i testirati podmornicu s njima.

Aleksandar

pre 2 godine

Dali ce neko biti odgovoran?
Naravno da ne,svi su bili upoznati sa rizikom...sto bi se reklo na dobrovoljnoj bazi uz novcanu nadoknadu
Zao mi iskreno svih ucesnika u ovakvim eksperementima
R.I.P.

mrk

pre 2 godine

dzaba ti milijarde kad si na dnu okeana bespomocan. tu nema da provuces karticu da se izvuces iz sistuacije. laka im dusa. okean ce biti njihova vecna kuca

miki

pre 2 godine

Da, pa ovo je isto kao onda kad su lansirali onaj čelendžer koji je kao explodirao nedugo posle lansiranja al samo na TV-u, jer inače tada niko nije poginup od posade jer posada nije ni bila ukrcana! Znači ovi su imali potrebu da prmene identitet iz ko zna kojih razloga a za uzvrat su dali svoja autorska prava da im se napravi scenario smrti. Inače sve je na ovom sveti samo zbog para - normalno. Natavno ovaj moj komentar neće biti obavljhen jer ruši misteriju u startu, ali nema veze nek se zna da još ima slobodno-mislećih koji ne postavljaju olako ono RIP ...
(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Eto, moderatori te u startu demantovali. I sta cemo sad?

Nezavisno od toga moram da pohvalim potpis, nasmejao me.

Scenarisra

pre 2 godine

Jedan od načina da promeniš identitet - vodiš se kao "imponzovan" u moru (tela se ne mogu naći) uz ogromnu medijsku pompu, skloniš se od pritiska i obaveza koje nosi bogaćenje, odvojiš malo na stranu i živiš negde drugi život. Samo kažem scenario za film.

Sasha

pre 2 godine

21. vek, naucnici nisu u stanju da istrazuju ni okeane na zemlji, ali se zato trose milijarde dolara na istrazivanje zivota na marsu
(ne zna nista, 22. jun 2023 21:05)

Naučnici itekako jesu, wannabe new age woke biznismeni nisu.

Jelen

pre 2 godine

Dali ce neko biti odgovoran?
Naravno da ne,svi su bili upoznati sa rizikom...sto bi se reklo na dobrovoljnoj bazi uz novcanu nadoknadu
Zao mi iskreno svih ucesnika u ovakvim eksperementima
R.I.P.

Jedino je vlasnik firme koji je bio u podmornici znao da je otpustio inžinjera koji je tvrdio da podmornica nije podobna za te dubine. Da su drugi to znali verovatno ne bi ušli u tu podmornicu. Gazda je očigledno bio suviše samouveren da zna šta radi. Na žalost u smrt je poveo još nekoliko ljudi.

KKK-666

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)


Boravi dosta Ruskih podmornica na tim dubinama, o njihovoj BEZBEDNOSTI popricaj sa udovicama i ostalom tugujucom rodbinom.

Dejan

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Mir 1 i 2 su povučeni iz upotrebe 2017 godine.

maneken

pre 2 godine

(Prdn8, 22. jun 2023 22:05)

Pazi, tuzna vest iskreno. Ja nisam znao ljude, al neciji su roditelji sinovi bili. Ne mogu da ih zalim ko najrodjeniji, ali mogu da saosecam sa njima.
Ali ono sto meni nije jasno, je, zasto ti mislis da si u pravu. Da li imas neki dokaz, nesto crno na belo. Hocu reci da li imas nesto sto bi moglo da opravda osnovanu sumnju glede nemilog dogadjaj da mozes to da tvrdis sto tvrdis. Ili samo verujes svom instiktu...

I ne znam zasto ti mislis da te to sto se smatras "slobodno mislecim" daje legitimitet. Ja znam gomilu njih koji su "slobodnomisleci", sede ispred prodavnice i ispijaju pivo, i ne daju se zlim dusmanima. Ali iskreno iako su misli slobodne, nisu nesto kvalitetne.

бокељ

pre 2 godine

Боље овако, него да су данима на дну океана чекали помоћ која није могла да стигне на време. Нека им Бог душу прости.

car na dar

pre 2 godine

"S poštovanjem tražimo da se poštuje privatnost ovih porodica tokom ovog najbolnijeg vremena.""

...nece biti nikakve privatnosti, sada ce da uslede tuzbe teske desetine miiona dolara, sa advokatskim timovima koji ne znaju da gube...
...mislim da ce ova firma prestati da postoji jako brzo...
(kraja, 22. jun 2023 21:31)
Mislim da nisi i pravu. Poptisali su da preuzimaju sopstvenu odgovornost.

Jezuita

pre 2 godine

sto lupate minuse ljudima koji ih osudjuju?? poginuli si na glup nacin..i treba da ih osudjuju ljudi…imas pare i ulazis u podmornicu 2 sa 2…ludaci…a mozda je i neka zavera

Јабучило

pre 2 godine

Svaki dan strada ko zna koliko ljudi širom Sveta. Koliko ih je stradalo u borbi da nekim sklepanim "plovnim sredstvom" dodaju do "kore hleba", i niko o tome ne izveštava, nikoga u suštini nije briga za To.
Naravno, svaka tragedija je tragedija, ali molim vas....
(Милош Радунковић, 22. jun 2023 23:42)

За трагедију сиромаха се нађе и саосећање, али се трагедија сиромаха подразумева. Трагедија богатих код многих носи дашак злурадости рођене завишћу коју људи често гаје према онима које сматрају успешнијим од себе.

Ivan

pre 2 godine

Manite me nauke i tehnologije, na toj dubini od 4 km nema krupnijih oblika zivota , ako milijarde godina evolucije nisu uspele da stvore na toj dubini zivot koji cveta, nece ni bednih 100 godina evolucije tehnologije....
(Ludi Lala, 22. jun 2023 22:39)

otvori malo knjigu da procitas nemoj da se blamiras...

Jelen

pre 2 godine

Titanic :2
Bogatasi : 0
(Djidji, 22. jun 2023 21:03)

80% stradalih na Titaniku su bili siromasi zakljucani u 2. i 3. klasi, i posada, jadan ti je komentar.

navijac

pre 2 godine

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Ma da... tako bi mogao svaki avioprevoznik da poturi papir, i nikom nista kad padne avion. Ne ide to bas tako.

dd

pre 2 godine

ljudska znatizelja je ogromna i hvalisanje...u svakom od nas cuce te osobine.mnogi ne mogu to da iskontrolisu,preispitaju da li je to moguce,sve rizike koje tu zelju nose...i mnogi upadnu u nevolje cak izgube i zivot!

u ovom slucaju "mi" hocemo na 4km dubine da vidimo potonulu olupinu broda,"mi" cemo te slike i taj video stvaljati na drustvene mreze,"mi" cemo biti poznati,"mi"smo to sami izveli bez icije pomoci!

koliko godisnje gine samo zbog selfija,ej sam bio ovde,ja sam se tu slikao,ja sam faca....to vam je to u dansnje vreme.pre bas i nije bilo tako.otkad su se pojavile drustvene mreze ljudi jako puno rizikuju zbog popularnosti,lajkova,mobilni telefoni i drustvene mreze su postale deo nasih zivota!

recimo ovih 5 osoba su procenili da ce se bez problema spustiti na 4km dubine.i da im ne trebe pratnja niti bilo kakva pomoc!!!sva slava sveta mora biti samo njihova!!!

Dejan

pre 2 godine

Postaviće se mnogo pitanja i tražiti mnogo odgovora. Uglavnom dokazana je opet po ko zna koji put Ajnštajnova teorija da je ljudska glupost bezgranična.
Zašto je uopšte dozvoljeno neregistrovanoj, neispitanoj i kako su je oni zvali "eksperimentalnoj " podmornici da izvodi komercijalne zarone do Titanika?
Kako je moguće da podmornica uđe u upotrebu bez izdatih validnih sertifikata o bezbednosti za zaron na te dubine?
Razumem da je ronila u međunarodnim vodama ali je u nekoj zemlji napravljena pa je tamo i morala biti sertifikovana i registrovana!
Kako to da su ignorisana upozorenja bivšeg direktora operacija Oceangate-a Dejvida Lokridža koji je zbog upozorenja o nebezbednosti podmornice dobio otkaz?
Kako to da ljudi ne umeju da se nauče na predhodnim katastrofalnim greškama (Spejs Šatl, B737MAX...) i da poštuju struku i pravila struke?
Koliko neodgovoran roditelj treba da budeš, da doneseš glupu odluku da dovedeš sopstveni život u opasnost, i pride da ugroziš život sopstvenog deteta?

Za Ludog Lalu

pre 2 godine

@Ludi Lala - zacudio bi se druze koliko zivota ima na dnu okeana, pa i na mnogo vecim dubinama od ovih "pisljivih" 4000 metara.
Recimo, ima isto onoliko zivota koliko i u "mrtvom" Banatu. Znaci tu i tamo neka zivotinja, ravno, blato, trava, siprazje. E sad prebaci taj Banat na dno okeana.
Rastu i tamo odredjene biljke, ima riba, ima mekusaca, ima meduza, ima ljuskara ma nema cega nema.

Tako da, brate, biologiju za 6 razred osnovne u sake i nazad na lekciju "Zivot u dubinama".

Jelen

pre 2 godine

Samo Rusi imaju opremu da bezbedno borave na tim dubinama. Podmornice Mir. Sa njim aje i Kameron radio kad se snimao film Titanik. Ova igracka kojom su ovi isli dole moze da izdrzi par zarona na tu dubinu a onda zamor materijala i raspadne se od pritiska. I to je sva prica.
(Dzeva, 22. jun 2023 23:51)

Izuglaj decko "podmornica Kursk", vrv si rodjen oko 2010.godine.

neutral felš

pre 2 godine

ajmo Srbi samo napred, komentari neka pljuste osnovano ili ne nema veze bitno je da se proserete!
(rogy, 22. jun 2023 23:51)

nego šta, mi smo stara pomorska nacija, razumemo se i u podmornice i u brodove.

Frižider

pre 2 godine

Klasično korporativno pro*eravanje. Od sutra ova firma ne postoji.
(April O'Neal, 22. jun 2023 22:48)

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Firma ne plaća ništa. Oštetu plaća osiguranje firme, mada je i to upitno u zavisnosti šta su ovi nesrećnici potpisali u ugovoru pre putovanja.

marko

pre 2 godine

Gde su sada oni pametnjakovici koji su ovde komentarisali da je to samo marketiski trik i da ce i u zadnjem satu dostupnosti kiseonika naprsno ih spasiti?

Изногуд

pre 2 godine

@RajKonen
Ма да, а тамо све поштењачине, све се ради по закону...
Класично "мишљење" обичног либерала.

Гиле

pre 2 godine

Много пљувања овде. Прво осим овог оца и сина остали су авантуристички и ово им је ко зна који пут да су ризиковали живот. Овом једном је ово 30 пут да је ишао до Титаника. Волео је то, живео за то. Да ли је све по стандардима, шта је обухваћено уговором, показаће време. Али и извршни директор компаније је настрадао. А он је главни и одговорни. Не треба ликовати због овога. Људи су настрадали. А да много других широм света страда под ко зна каквим околностима страда. И то јесте већа туга. Живимо у времену кад неко жели да се на брзину обогати, кад је битно појавити се у медијима. Исто тако неко има изражен авантуристички дух, и гура даље, без обзира на цену. И то је за поштовање. А ми треба да се не радујемо туђој несрећи.

loznica1

pre 2 godine

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Jeste druze, ali ako ja npr kupim Mercedes i on mi eksplodira, pa naravno da postoji odgovornost firme. To sto su oni potpisali, potpisali su da na svoju odgovornost idu i da je smrt moguca u nekim okolnostima, ali sigurno ne pise da podmornica moze eksplodirati…

loznica1

pre 2 godine

Uh, živim za teorije zavere koje slede
(Alapača, 22. jun 2023 23:40)

Nisu druze teorije zavere, uzeli su ljudima po 250 000 dolara i eksplodirala podmornica, jel se neko sali?
Pa u sta su stavili te ljude, kakva je to limenka.

Ivan

pre 2 godine

"OceanGate" (ili neka takva slična ili preimenovana firma) više neće improvizovanim podmornicama, vozovima, autobusima ni trotinetima da prevozi nikoga. Budite uvereni u to.

Thores

pre 2 godine

Izginuli ljudi u podmornici koja je bila sklepana kao igračka. Tako ljudi ginu i na igračkama trotinetima, Tesla automobilima, BMW-ima (pobiše još mnogo nedužnih) i ostalim igračkama u saobraćaju (Audi, AlfaRomeo itd.). "Ljubav" prema trkačkim motociklima na civilnim putevima (svakog proleća i leta pobiju mnogo sebe i nas). Nema razloga da se to pravi osim da kompanije zaradjuju i plaćaju porez od bogatih glupaka koji na to troše pare.

tepes

pre 2 godine

@Prdn8

Koliko narcisoidan mozak moras imati da izlupetas ovoliku kolicinu gluposti, a onda jos istripujes da tvoj komentar rusi neku tajnost kao da si otkrio zaveru, a ne cinjenicu da ti treba pomoc psihologa

Doly

pre 2 godine

Ajde da je u nekoj drugoj banana-državi, ali u Americi, ovakva firma, da bez ispravnog koncepta radi ovaj posao, to je neverovatno! Idete na 4000 m dubine i nemate predviđen način i opremu da izbavite ljude u slučaju kvara! Nezamislivo! Ako nema mogućnosti spašavanja, onda se dole ne ide. Tačka! Pokoj dušama nastradalih ljudi.

TurboNator

pre 2 godine

a ne nee...pa nije to neka firma kao kod nas...
Sad sledi "class act"...tužba, proces...odšteta...
Neće firma samo da se ugasi i ćao-zdravo, nije bila moja lična karta...
Sad advokati kreću da se rokaju..!
(RajKonen, 22. jun 2023 23:21)

Možda, da pre toga nisu potpisali saglasnost da jedna od posledica tog izleta može biti i njihova smrt. Svi su punoletni i dobrovoljno su ušli u to, sa jasno predočenim rizicima.
(Danilo, 22. jun 2023 23:55)

Da, sigurno su oni potpisali - ali 'waiver' podrazumeva da je sve radjeno po pravilima/propisima, da je sve provereno/sertifikovano/testirano itd itd.

Posto to ovde ocigledno nije slucaj - ti potpisani 'waiveri' ne znace mnogo, i ako ih tuze - kompanija ce biti kriva, garantovano.

живац

pre 2 godine

једино ми жао дечка од 19 година. кажу да није ни хтео да иде јер се плашио, него га отац дебил натерао...

smack

pre 2 godine

mogu biti blagoglagoljivi do mile volje ipak će neko od njih morati u bajbok jer će se utvrditi da podmornica nije ispunjavala uslove za takve poduhvate, a iza svega stoji pohlepa. jbg, nije to tamo srbija pa da nikom ne fali dlaka s glave jer je jedan nečiji kum, drugi je brat, treći zet...

trinititron

pre 2 godine

nisu ovi bili nikakvi istrazivaci, nego (bogati) turisti zeljni malo avanture. Nisu imali srece, pogresnu destinaciju su izabrali i tacka. Nije covecanstvo nista naucilo preko njihove 'zrtve', to je cinjenica. Ne mogu se porediti ovih 4 odraslih turista i jedno dete-turist sa pravim naucnicima, pronalazacima, i ozbiljnim istrazivacima koji rade nesto zaista korisno za covecanstvo. Jeste ironija da tako bogati nastradaju tako jadno, i to povezano sa radoznaloscu u vezi nekih drugih bogatih koji su pre 100 i vise godina isto nastradali prilicno jadno. Ali sta ces, ovaj svet je pun nekih bizarnih misterija i ironija.