Aktuelno

Petak, 04.11.2022.

14:36

Anđelija Arbutina: "Hvala Bogu, dobro sam"; Nasilniku preti 8 godina zatvora

Izvor: B92

Anðelija Arbutina: "Hvala Bogu, dobro sam"; Nasilniku preti 8 godina zatvora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Cebic? Satiricnu pripovetku "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola" napisao je genijalni Radoje Domanovic.
(Krle mk II, 5. novembar 2022 06:29
------
Hvala na ispravci. Ovaj volina mi je bio toliko interesantan da sam nešto pomešao. Još jednom, hvala na ispravci.

a good lawyer

pre 3 godine

Obična žena se elokventno svađa na distanci, muškarača se busa i prsa unosi u lice i biva odgurnuta. Po pravilu prirode kad ti neko uđe u lični prostor (oko pola metra) reaguješ samodbranom refleksno. Ako mu je ušla u lični prostor sudija mora uopštiti refleksnu samoodbranu. Odgurivanje je samodbrana, pesnica je napad. Ništa od zatvorske kazne.

Ustaše

pre 3 godine

meh, a što jedna žena radi nad drugom ako nije nasilje. Sve se na ovaj ili onaj način odvija na silu. Kad nitko ne bi korostio silu, zamisli koliko bi tek tada bila isplatljiva. Fizičko nasilje ženom odviti će se samo u za to povoljnim okolnostima, kada muškarac ne može otići ili ako je u bezizlaznoj situaciji kao što je prometna nezgoda. I to žene vrlo dobro znaju iskoristiti jer svak voli boksačku vreću, pa i žena. Dapače, najveća ženska fantazija je kavezno mučenje.
Imaš one što nose mačke u kavezima kao djevojčice, kasnije se tuku i provociraju.
Hajde, molim te



Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao. Ako te je uvredio na bilo koji način, možeš ga tužiti ili odgovoriti istom merom. Ne moraš nikoga mlatiti. Ti si onaj što pravda nasilje nad ženama pod izgovorom da ga je izazvala ili isprovocirala. Postali smo nazadaniji nego u srednjom veku. Obično nasilnici napadaju slabije od sebe. Slabići.
(Mladen, 4. novembar 2022 15:20

Redov

pre 3 godine

@Radio sam kao taksista godinu dana i za to vreme su mi se desavale ali sam i bio svedok svakakvih situacija u saobracaju. Bahatost, bezobzirnost, nasilnicko ponasanje... od pesaka preko vozaca (motora i automobila) do kamiondzija i javnog prevoza. Kultura naseg naroda je na mnogo mnogo niskom nivou. Nisam za kazne i samo kazne ali kod nas izgleda da samo to daje efekta. Ovom majmunu (a i svakom sledecem) par godina zatvora pa cemo valjda vremenom poceti da se ponasamo kao normalni ljudi. Naravno cast izuzetcima, mozda njih i nije malo ali od raznih bitangi za volanom oni se i ne primecuju.
(Daba, 04. novembar 2022 15:03)

Odličan komentar! Kultura (čitaj nekultura...) u našem narodu je svakodnevno i očigledna, pogotovo u saobraćaju gde se ispoljava sve ono agresivno i primitivno.
Mali primer... čekate da se upali zeleno svetlo na semaforu, svetlo se menja u zeleno a onaj šesti iza vas počne da besomučno trubi u roku od tri nanosekunde! To svaki dan doživljavam u centru Beograda. Kao da smo negde u Indiji...

Petar

pre 3 godine

Pre neki dan, raskrsnica kod SIV2, prolazi čovek vozilom na crveno (česta pojava na tom semaforu). Sviram mu (ide na mene, misli da sam ja u prekršaju), ne da bih započeo svađu već da shvati šta je uradio, da izbegnemo kurcšlus, kad eto je moja ž gospođa (sedi pored mene), kreće kanonadu ka njemu. Kažem joj, što mu se.eš, hoceš ti da se biješ sa njim ili ja ako mu je plitka materica!? Joj kako će neko da je prebije ako je takva kad sama vozi... i to računam, manje šanse muškarac, pre neka kao ona :) Tako da da, kad pročitam ovakvu vest u startu pomislim da je žena ta koja je započela kavgu... i nisam šovinista već vam je situacija baš takva.

NikolaBg

pre 3 godine

Moramo da učimo od Turaka. Oni se čuknu, izađu i izljube, podele troškove svak svoje i ćao. Bitno je da nema povređenih, a ovi naši se poubijaju u tuči nakon udesa.

Kanidja

pre 3 godine

Sto komentarisete pa oni su krucijalni za opstanak Srba i srpskog naroda. Ima nas 800 hiljada manje ali najjbitnije je da estrada zivi!

Jegermajstor

pre 3 godine

Treba mu otseći ruku kojom je udario do lakta
(Gordana, 04. novembar 2022 20:29)

ako ćemo po toj logici, pojedinim ženama bi trebalo otseći jezik. pravda za sve.

Krle mk II

pre 3 godine

Još se smejem. Nisam pročitao "bolji" i sažetiji komentar. Nego, kad videh pseudonim setih se jednog romana koji sam pročitao a zvao se "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola". Mislim da se pisac zvao Ćebić. Mora da ste mu Vi bili lik za ovo epohalno delo?
(Zoran Knezevic, 04. novembar 2022 21:34)

Cebic? Satiricnu pripovetku "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola" napisao je genijalni Radoje Domanovic.

mirjana karanovic

pre 3 godine

sudeci po izgledu dame sa slike, sa sigurnoscu bih rekao da je u stanju da izazove muskarca na ferku….
nasilnicama treba stati na put.

Kasperski

pre 3 godine

Kasperski- hoćeš da ja tebe sa mojih 100 kg odgurnem, neću te udarati?
(Aleksa 78, 04. novembar 2022 18:51)

Ja imam 110. Gurali su me i teži i jači od mene. Nikad nisam doživeo povredu.

Hvališ se sa 100 kilograma. Srednjoškolci su krupniji od toga.

Blaster

pre 3 godine

@blaster

Naprotiv,tvoje razmisljanje je jako glupo. Ti si klasicna trpeljiva kukavica po kojoj moze svako da se izivljava. Odakle tebi ideja da ce neko meni da polomi ruke,a ne ja njemu? Mozda sam nosilac crnog pojasa. Odakle ti ideja da ja nemam uvek samoodbrambeno oružje sa sobom kad krenem da psujem bahatog ucesnika saobracaja anticipirajuci njegov fizicki napad? Poenta je da sam ja uvek spreman na samoodbranu. Hamlet je rekao: Biti spreman,to je sve!
(Oliver, 4. novembar 2022 19:19)


Olivere, preispitaj se. Ti si intelektualno jak, imaš odgovor na svako pitanje, rešavaš svaki problem, fizički si neverovatno spreman i bla bla bla. U stvarnosti je verovatno sve totalno drugačije al' ajde. Visiš na b92 i prosipaš drevne mudrosti. Poenta je da ako se ponašaš nadmeno i ako previše laješ može da se desi da naletiš na nekog kome nije dan i nema baš živaca da sluša budalu i eto problema. Izbegavaj kavgu Olivere i batali se pametovanja. I kad si već kod Šekspira podsetiću te na onu njegovu: Budala misli da je mudar, mudar zna da je budala.

miki

pre 3 godine

Pre nego što osudite nekog a bez potpunih informacija setite se da su postojali i Boni i Klajd
Zloba i asgresivnost nisu isključivo karakteristika muškaraca

Tomy Čubura

pre 3 godine

neko ubije devojku na pešačkom dobije nanogicu 10 meseci , a neko odgurne histeričnu ženu i preti mu 1/8 god ?!?!
vidi se ..zakon je isti za sve

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Uvek samse bojo takih nasilnih tipova ko stoje amdjelija abutina ima saku kate zalepi dase zabijes u zemnju izleda daje se namerijo junak na junaka pa suse malo pobili pa koje jaci pobedijo je
(Volina, 4. novembar 2022 19:21
-------
Još se smejem. Nisam pročitao "bolji" i sažetiji komentar. Nego, kad videh pseudonim setih se jednog romana koji sam pročitao a zvao se "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola". Mislim da se pisac zvao Ćebić. Mora da ste mu Vi bili lik za ovo epohalno delo?

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Ponavljam - nije je TUKAO. Tačka!
Odgurnuo je, što znači da nije nogom, rukom, glavom niti bilo kojim delom tela uputio udarac.

Nisam rekao da li jeste ili nije u pravu, da li je i ko je kriv. Sačekaću dokaze, tj. presudu pošto dokazima nećemo imati pristup.
Možda je bilo u samoodbrani. Ne znam.
(Kasperski, 4. novembar 2022 19:42)
--------
Kako Vas nije sramota gospodine? Zamislite nekog balvana koji "ne tuče" već "slučajno" lomi ruku Vašoj majci, ženi ili sestri?! Možda su ga "izazvale", možda su napravile negi gest, neku grimasu koja je naterala tog kostolomca da se "samoodbranjuje"?! Naravno da ćemo sačekati presudu jer, mi ovde, ne sudimo, nego komentarišemo jedan nemili dogadjaj. Ova žena nije uličarka, nije drogerka, niti psihički neuravnotežena pa da izleti iz kola i napadne muškarca, koji su po prirodi fizički jače osobe. Ne brukajte se, ko se još sa ženama tuče?

steva

pre 3 godine

U pravu ste , sigurno je ona nasrnula na njega , a on je u samoodbrani odgurnuo ...zato je i uteko sa lica mesta pa ga murija jurila po BG . Sta da radi covek nego da bezi , pa nije bio kriv ni za saobracajnu nesrecu ni za nasrtanje na zenu ...

Pera

pre 3 godine

Pre tri nedelje, raskrnica kod terena Rakovica, mali automobil seče veliki, onako, policijski, izleće žena, urla, lomi čoveku retrovizor, psuje, na očigled roditelja sa decom koji su se vraćali sa fudbalske utakmice. Bez povoda u tom trenutku, možda je došlo do nekog prepucavanje pre, ali ovde gde smo mi - ništa. On otvara vrata, ona ga šutira, čovek gasi auto i zaključava se. Drama sa lupanjem kola se nastavlja još oko 7, 8 minuta, saobraćaj stoji, dolazi policija i žena počinje da vrišti - on me je udario, on me je napao, napad na ženu, ja sam majka malog deteta, haos! Srećom, srećom, bilo je bar 50 svedoka pa smo prišli i objasnili šta se zaista desilo, ali da su bili negde sami, ode čovek u pritvor ni kriv ni dužan pa bi odatle objašnjavao.

Kasperski

pre 3 godine

Mogao je, umesto da je tuče, recimo, da je gazi nogama, što bi po Vašem takodje bilo "nije je tukao"? Ko se tuče sa ženom, i ko pronalazi ovakva opravdanja, aman čoveče? I šta nekima znači, "teška žena, koja se ne smeje"?! Da li takvima treba lomiti ruke ili ih maltretirati?
(Zoran Knezevic, 04. novembar 2022 18:07)

Ponavljam - nije je TUKAO. Tačka!
Odgurnuo je, što znači da nije nogom, rukom, glavom niti bilo kojim delom tela uputio udarac.

Nisam rekao da li jeste ili nije u pravu, da li je i ko je kriv. Sačekaću dokaze, tj. presudu pošto dokazima nećemo imati pristup.
Možda je bilo u samoodbrani. Ne znam.

Kasperski

pre 3 godine

Nema "Ali" braćo Srbi. Šta god da je ona rekla nije povod za nasilje. Tačka.
(Randy Marsh, 04. novembar 2022 17:27)

A šta ako je ona nasrnula na njega, a on je u samoodbrani odgurnuo?
Kako znaš da se to nije dogodilo?
Kako donosiš presude na osnovu pretpostavki?

Eto ja kažem da je ona ovako krupna žena krenula na njega. On se uplašio i odgurnuo je od sebe. Ona je bila trapava i pala je i slomila ruku jer ne zna kako da padne.

Šta ćemo sad?

Oliver

pre 3 godine

@blaster

Naprotiv,tvoje razmisljanje je jako glupo. Ti si klasicna trpeljiva kukavica po kojoj moze svako da se izivljava. Odakle tebi ideja da ce neko meni da polomi ruke,a ne ja njemu? Mozda sam nosilac crnog pojasa. Odakle ti ideja da ja nemam uvek samoodbrambeno oružje sa sobom kad krenem da psujem bahatog ucesnika saobracaja anticipirajuci njegov fizicki napad? Poenta je da sam ja uvek spreman na samoodbranu. Hamlet je rekao: Biti spreman,to je sve!

Rade74

pre 3 godine

Nema "Ali" braćo Srbi. Šta god da je ona rekla nije povod za nasilje. Tačka.
(Randy Marsh, 04. novembar 2022 17:27)

A šta ako je ona nasrnula na njega, a on je u samoodbrani odgurnuo?
Kako znaš da se to nije dogodilo?
Kako donosiš presude na osnovu pretpostavki?

Eto ja kažem da je ona ovako krupna žena krenula na njega. On se uplašio i odgurnuo je od sebe. Ona je bila trapava i pala je i slomila ruku jer ne zna kako da padne.

Šta ćemo sad?
(Kasperski, 04. novembar 2022 19:45)

Kasoerski,jesi li ti muškarac ili šta si?ImŠ ki ženu i dete?Verovatno ne.Pa kako god kakva je,pravi đentelnen mora postupiti drugčije.Ej ženu da odgurneš i ti tako jako,da padne a pored još dete.Neka sada popije kaznu krele nevaspitani.

Volina

pre 3 godine

Uvek samse bojo takih nasilnih tipova ko stoje amdjelija abutina ima saku kate zalepi dase zabijes u zemnju izleda daje se namerijo junak na junaka pa suse malo pobili pa koje jaci pobedijo je

hm

pre 3 godine

Evidentno je da ima mnogo ludaka u saobraćaju. Šta se tu tačno desilo najbolje bi pokazale kamere. Ja se ne razumem u te kazne, niti sam videla šta se dogodilo, i nemam tu šta komentarisati. Da komentarišemo na osnovu fizičkog izgleda ove žene i više je nego glupo. Ne verujem da je sama sebi polomila ruku, a isto tako nije u redu ni da taj nesrećnik dobije veću kaznu od uobičajene za takve slučajeve.

Makaroni

pre 3 godine

Што неко рече, када убице буду робијале минимум 20, 30 година и када сви (и "познати") буду имали исти третман онда је ок и до 8 година за ово. До тада ће се дешавати исто и горе, 200 пута у дану.
(спарта, 04. novembar 2022 16:41)

Imaš u Americi, Kini i još mnogo zemalja smrtnu kaznu, pa opet ljudi kriminališu.
Ne budi prost.

Visoke kazne su poželjne, ali ništa ne menjaju.

Oliver

pre 3 godine

@iosonostefan

Psovke imaju jasnu zdravstvenu svrhu. Veoma je opasno zadržavati u sebi ljutnju i bes,jer negativne emocije mogu prouzrokovati psihosomatske bolesti. Dokazano je da ljudi koji psuju duze zive i da su inteligentniji. Moja profesorka anatomije je govorila da nije kulturno psovati,ali da postoji jedan izuzetak-u saobracaju. I zaista,sumnjam da postoji covek koji nikad nije opsovao u saobracaju. Npr,prelazim zebru,lik mi lepo stane,ja krenem,a ludak iza njega krece da zaobilazi u punoj brzini. Naravno da sam mu psovao sve po spisku do sedmog kolena. I uvek ću!

iosonostefan

pre 3 godine

@Oliver Kakvu svrhu psovke i pretnje imaju? Ja na psovku i pretnje odgovaram agresijom trenutnom ili odloženom. Shvatam jednostavno bukvalno ono što se govori a i ono što sam govorim gledam da ostvarim. Zato mnogo retko psujem i pretim ali jako često ispoljavam neku vrstu agresije prema onima koji to čine.

Lacky

pre 3 godine

ovo je veeovatno neki nadrNdani, prebildovani bilmez u skupim kolima koji misli da moze kako hoce, a posto je utreniran onda mu to dodatno uliva energiju da je trosi na konflikte

Blaster

pre 3 godine

Pošto je žena očikledan baksuz sebe je dovela u opasnu situaciju. Generalno su ljudi pukli pa bi joj bilo bolje da drži jezik za zubima a ne da laje. Svakako ne opravdavam nasilnika ali bi mogla da pradi na svom ponašanju i da se potrudi da izbegne konflikt. To da li će neko da robija je manje bitno kad ti polomi obe ruke i nanese ti neke žešće povrede. Poradite ljudi na svom ponašanju i izbegavajte konflikte pošto se nikad ne zna na koga možete da naletite! Za vaše dobro. Što se kaže pametniji popušta. Opasna vremena dolaze...

zare

pre 3 godine

Isprovociran? Po vama to opravdava nasilje i lom ruke? Lepo da tip dobije jedno 3 4 god zatvora, njega radi a i svih nas radi, pa neka u sledećoj prilici bira da li će da odćuti ili da verbalno odgovori na provokaciju, ili ća ponovo da nanosi fizičke povrede.

Blaster

pre 3 godine

@mmrrrr

Ona ima pravo da psuje i vredja,pogotovo sto je on kriv za udes,ali on nema pravo da na verbalno odgovori fizickim,nego samo verbalnim. Dakle,ako te neko psuje,psuj i ti njega,ali nemas pravo da mu slomiš zglob zbog psovanja. Na psovku se odgovara psovkom,a na udarac udarcem. Kako mnogi ljudi to ne razumeju??
(Oliver, 04. novembar 2022 18:06)

Jako glupo razmišljanje. Poenta je da izbegneš konflikt a ne da nekog psuješ. Nikad se ne zna ko ne sa druge strane, što je i gospodja ikusila. Posle kad ti neko polomi obe ruke i glavu nemoj da se iznenadiš. Onda možeš u gipsu ta teraš tu svoju filozofiju. Ne verujem da ćeš imati neke vajde i da on ode u zatvor. Generalno su ljudi pukli pa je poenta sačuvati živu glavu a ne filozofirati u prazno...

Oliver

pre 3 godine

@mmrrrr

Ona ima pravo da psuje i vredja,pogotovo sto je on kriv za udes,ali on nema pravo da na verbalno odgovori fizickim,nego samo verbalnim. Dakle,ako te neko psuje,psuj i ti njega,ali nemas pravo da mu slomiš zglob zbog psovanja. Na psovku se odgovara psovkom,a na udarac udarcem. Kako mnogi ljudi to ne razumeju??

martinela

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53)

Nisi bio sa ženom koj konstantnim i agresivnim zvocanjem i ponašanjem traži batine. I posle toga se smire na bar 3 nedelje. Naravno da ostanu sa svojim muževima. Da li je potreba ili sklop ličnosti - ne zna se.
(djura, 04. novembar 2022 16:57)

pa lepo je laki napisao..pametnome dosta..ko ima zenu koja mora da se pegla po njusci s vremena na vreme taj sigurno nije pametan! dakle ako takve zene postoje - ne zelimo da delimo prostor sa njima! ćao chee

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53).

Nije je tukao. Odgurnuo je.
(Kasperski, 4. novembar 2022 16:59)
-----------
Mogao je, umesto da je tuče, recimo, da je gazi nogama, što bi po Vašem takodje bilo "nije je tukao"? Ko se tuče sa ženom, i ko pronalazi ovakva opravdanja, aman čoveče? I šta nekima znači, "teška žena, koja se ne smeje"?! Da li takvima treba lomiti ruke ili ih maltretirati?

Sramoto sramotna

pre 3 godine

Dokazi, bake, dokazi. Nema rekla-kazala.
Za silovanja pogotovo, gde žene proglase silovanjem seks koji im ne donese dobit koju su planirale.

Zna se šta je pravo silovanje. Donošenje pogrešnog izbora u odabiru partnera nije silovanje.

I za ovaj slučaj, moramo da vidimo šta se dogodilo. Ne možemo donositi odluke na osnovu njene reči. Njena reč ne vredi više od njegove, a njegovu nismo i nećemo čuti.

Juče rekoše svi da je on njoj uvrnuo i polomio ruku, čisto da se javnost zagreje, da ga zamrzi brže.
Danas ispade da je samo odgurnuo. Da mu nije možda prišla agresivno? Možda je zato odgurnuo? Daj da vidimo.
(Kasperski, 4. novembar 2022 16:58)

Nadam se samo da nemaš ni majku, ni sestru, ni suprugu, ni ćerku, za njihovo dobro.

koki

pre 3 godine

Da li cemo u medijima imati prilike da cujemo i drugu stranu, il da ga lincujemo posto je u pitanju nebitan mali covek, koji nije osvajao trofeje?
(david i golijat, 4. novembar 2022 16:19)

Pa da je mali i nebitan objavili bi mu prezime.

Razmisli da li si nekada cuo za Nenada J. 46 godina. Sigurno jesi.

djosa

pre 3 godine

@Mene tako udaria jedna dok sam stajao na semaforu. Izašla riba i kaže"šta je ,šta oćeš". Reko joj možemo da se dogovorimo ili da zovem policiju. I naravno zvali smo policiju pa je pored štete koje je platilo osiguranje morala da plati i 30 000, za prekršaj,al eto "nije mi učinila"
(ff, 4. novembar 2022 15:35)

e vidis ja sam imao slicnu - ali kotra situaciju.
devojka me odvalila otpozadi i branik mi polomila.
Ja reko': aj plati mi stetu i ok smo. Uzecu polovni neki i s ugradjnom cenim da je oko 150-200e (samo da nadjem u boji).
A ona nece.. misli se.
Ja joj kazem: slusaj - fer sam. Ako zovemo policiju tu te ceka kazna, A stetu placa osiguranje. ALi ti padas na najnizi stepen osigurnaja pa ces kroz naredne 3 (ili 4god) dok se vratis na normalan premisjki stepen morati da platis sve skupa djuture dodatnih 200-300e = dakle bez 500e neces proci.
Slozila se i isplatila mi 150e
Mislim da sam bio vise nego fer.
Lako je kad s razumnom osobom imas posla.

Kali the greek

pre 3 godine

Ugao vuka vrcevica i visnjicke onomad bodenje nozevima

Danas u sred bela dana
Ja svedok
Sam sam na lesackom prelazu cekam
Vidim romski moto kultivator koji leluja i rom iz onog zadnjeg dela gadja automobil u pokretu
U automobilu stariji brani par
Crveno svetlo se pali
Rom trci ka automobilu Ocekujem svasta
Matori se snalazi prelazi na crveno uz mnogo srece da ga ne raspale ovi kojima je zeleno

Neverovatno
Da je stao na crveno
Ne znam sta bih ja trebao da uradim
Tuca nozevi sta?

Vatrogasac

pre 3 godine

Zavisi ko je taj lik.Evo u Bratislavi, Slovacka, eu, neki sportski funkcioner, premijerov pajtos vozio pijan, uleteo u stanicu, ubio peroto mladih ljudi oko 20 godina Dosla policija, on pita agresivno, jel znate ko sam ja ? Ovi mu nije orvi put da je vozio pod dejstvom alkohola.
Stavili ga u pritvor i posle 3 dana ga pustili cak i pored snimaka i protesta javnosti, sud kaze da narod ne treba da se mesa jer ne zna sta se desilo. Znaci ne verujte snimcima i svojim ocima, verujte nama. E pred izbore ga opet malo zatvorili, sad ce opet da ga puste. Dan posle toga neki nesrecnik udari na pesackom jos nesreniju majku sa detetom i taj je naravno bio i ostao u pritviru iako niko nije nastradao jer mu premijer nije pajtos. Eto vam pravda, vladavina prava jevropska unija, svi jednaki, stop korupciji bla bla bla.
A videli smo kod nas i mitrivicev sin sta je uradio i opet na slobodi.

nešto onako

pre 3 godine

@ Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 04. novembar 2022 14:45)

Verovatno si i u pravu.... Ali što je baja pobegao???

marica

pre 3 godine

Ne poznajem gospođu , ali ima nekih žena koje nisu slabiji pol.
A i malo je čudno udario je autom pa nasrnuo na nju - ili je pak to bilo obrnuto?

Muka mi je

pre 3 godine

Zašto nema snimka sa neke kamere. Pun je grad kamera.

Javnost je uznemirena ovim slučajem i želi snimak.

Prvo ste pričali da je on njoj uvrnuo ruku i na taj način joj polomio zglob. Sada ispade da je pala nakon što mu se(vrlo verovatno) unela u lice pre nego što je odgurnuo.

Dajte snimak, da ne nagađamo više.

Alek

pre 3 godine

Ovakve stvari su svakodnevica u SRB. Da se desilo nekom običnom smrtniku niko ne bi ni znao za takav slučaj.. Ovaj nasilnik je ovoga puta naleteo na javnu ličnost,pa će možda i odgovarati.. Ko zna koliko njih je zakukalo zbog ovog nasilnika..

Kasperski

pre 3 godine

Naravno, kao i za sve žrtve silovanja i drugog nasilja, komentatori na B92 opet imaju razumijevanja za nasilnika, jer ne bi oni da nisu bili isprovocirani...
(Ogi, 04. novembar 2022 16:14)

Dokazi, bake, dokazi. Nema rekla-kazala.
Za silovanja pogotovo, gde žene proglase silovanjem seks koji im ne donese dobit koju su planirale.

Zna se šta je pravo silovanje. Donošenje pogrešnog izbora u odabiru partnera nije silovanje.

I za ovaj slučaj, moramo da vidimo šta se dogodilo. Ne možemo donositi odluke na osnovu njene reči. Njena reč ne vredi više od njegove, a njegovu nismo i nećemo čuti.

Juče rekoše svi da je on njoj uvrnuo i polomio ruku, čisto da se javnost zagreje, da ga zamrzi brže.
Danas ispade da je samo odgurnuo. Da mu nije možda prišla agresivno? Možda je zato odgurnuo? Daj da vidimo.

Muka mi je

pre 3 godine

Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao.
(Mladen, 04. novembar 2022 15:20)

A ko je to nju "tukao". Piše lepo da je odgurnuta, a da je ruku povredila jer je pala nakon tog odgurivanja.

Da je neko stvarno tukao me bi mogla da daje izjave.

Čovek je prokomentarisao njenu bahatost.
Sasvim je moguće da se ovome unela u lice, možda ga čak i prva napala.

Verovaću joj kada vidim snimak. Kažem verovaću njoj jer njega nismo i nećemo čuti u medijima.

david i golijat

pre 3 godine

Da li cemo u medijima imati prilike da cujemo i drugu stranu, il da ga lincujemo posto je u pitanju nebitan mali covek, koji nije osvajao trofeje?

Ogi

pre 3 godine

Naravno, kao i za sve žrtve silovanja i drugog nasilja, komentatori na B92 opet imaju razumijevanja za nasilnika, jer ne bi oni da nisu bili isprovocirani...

RCZ

pre 3 godine

Ja sam mislio da je tukao pa joj polomio zglob . A bice da su se pogurali . Ova zena je sila . I masa . I izgleda opasno “ ozlojedjeno “. Nasilnik je izgleda dobro prosao .

Mile

pre 3 godine

Ne ulazim u tematiku,niti komentarisem izgled doticne,ali Andjelija Arbutina je zasluzna sportistkinja ove drzave,za one ne upucene,a poznato je da su kod nas takve individue uvek samo uvazavane velicine. Jeste zasluzna,igrala je i te kako,ali svi se godinama menjamo. Tema me nije zanimala,jer su sve spekulacije dok se ne ustanove sve cinjenice i saslusaju obe strane u "sukobu."

omj

pre 3 godine

Dobro sam. I ruka mi je sad dobro. Hvala Bogu i dete je dobro. Ne bih više ništa izjavljivala o onome što se dogodilo, niti bilo šta komentarisala- rekla je Anđelija za Novosti.

A sto, ako si sigurna da je on jedini krivac za sve, znaci ima pozadina koja te kanali pa neces o tome

Krle

pre 3 godine

Takodje sam imao prilike da je upoznam. Jako teska, uobrazena, nabedjena zena, kako god zelite da nazovete. Jeste kriv covek, ali budite sigurni da ga je ona zestoko provocirala. Kao sto neko napisa, zena je uvek namrstena
(Hedon,

E ako je tako onda mu to treba uzeti kao olaksavajucu okolnost.8 godina u Mitrovici umjesto u Pozarevcu.Pametan covjek kad vidi da ima posla sa budalom okrene se i ode.

Mandjup

pre 3 godine

zaboraviste da napišete OD 1 DO 8 GODINA malo jača veza i eto njega sa nanogicom 6 meseci nemojte da se zanosimo pa ovde država ne postoji odavno samo je za sirotinju tu

sve je relativno

pre 3 godine

Njena krivica ne postoji? Nju nisu testirali na prisustvo narkotika i alkohola?
Opet su poznati bezgrešni...
(Cile Mile, 04. novembar 2022 14:52)

Svi učesnici saobraćajne nezgode se podvrgavaju alkotestu
(YPT, 04. novembar 2022 15:33)

Evo da ti kažem da nije tako. Udario me čovek ispravivši oštru krivinu pri manjoj brzini na prilaznom putu Domu zdravlja Novi Beograd u bloku 44. Kada je izašao iz kola, delovao je pijan i poprilično dezorjentisan. Dok je patrola stigla, prošlo je više od 2 sata i rekao bih da se poprilično otreznio. Pošto nije bilo povređenih, oni su samo začinili zabelešku. Nisu nas alkotestirali, zašto, da li su ga znali, nemam pojma, ali na kraju je njegovo osiguranje platilo štetu. Na prvi pogled beznačajnu, a kad je došla šlep služba, tek pri pomeranju se videlo šta se desilo i šta je sve odvalio na automobilu pogodivši auto pravo u prednji točak.

djura

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53)

Nisi bio sa ženom koj konstantnim i agresivnim zvocanjem i ponašanjem traži batine. I posle toga se smire na bar 3 nedelje. Naravno da ostanu sa svojim muževima. Da li je potreba ili sklop ličnosti - ne zna se.

Lajkovačka pruga

pre 3 godine

Samo je sud nadležan da utvrdi ko je ovde za šta odgovoran.Jer sud uvek sasluša obe strane.
Nasilnik, gurnuo je, pala, slomila zglob.Mogla je da padne i da je nije gurnuo.Mogla je i da bude gurnuta, a da mu je prethodno psovala sve po spisku itd.
Prema tome, moguće su razne verzije događaja i zato polako sa kaznama i sl.

E jesam koza, al' zabole me sta o meni ko misli

pre 3 godine

Na sta lici bre ovo? Koliko godina ona ima pa da misli da ovako obucena moze na javnim mestima da se pojavljuje? Ona bre vec kao pojava nervira, jos kad zine mogu da zamislim.

спарта

pre 3 godine

Ја помислих десило се нешто.
Ово се деси у дану 100 пута али је госпођа "позната"..
Што неко рече, када убице буду робијале минимум 20, 30 година и када сви (и "познати") буду имали исти третман онда је ок и до 8 година за ово. До тада ће се дешавати исто и горе, 200 пута у дану.

box

pre 3 godine

Nece dobiti 8 godina, dobice uslovnu kaznu 6 meseci na godinu dana. 8 godina je maksimalana zaprecena kazna za teske telesne povrede sto bi otprilike bio slucaj da nekom polomis nos, obe ruke i butnu kost, zbog toga sto te je mrko pogledao ili ti se nije javio na ulici.

Milen

pre 3 godine

Na stranu kako je ovaj covek odreagovao ali zanimljiv mi je nas zakon. Ubijes coveka pistoljem dobijes 15god. Ubijes coveka autom dobijes oko 5god a neki nama poznati dobiju i uslovno samo, i na kraju gurnes coveka on povredi ruku i dobijes do 8god. Kaznena politika nam je uskladjena do daske.

ff

pre 3 godine

Mene tako udaria jedna dok sam stajao na semaforu. Izašla riba i kaže"šta je ,šta oćeš". Reko joj možemo da se dogovorimo ili da zovem policiju. I naravno zvali smo policiju pa je pored štete koje je platilo osiguranje morala da plati i 30 000, za prekršaj,al eto "nije mi učinila"

Mladen

pre 3 godine

Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao. Ako te je uvredio na bilo koji način, možeš ga tužiti ili odgovoriti istom merom. Ne moraš nikoga mlatiti. Ti si onaj što pravda nasilje nad ženama pod izgovorom da ga je izazvala ili isprovocirala. Postali smo nazadaniji nego u srednjom veku. Obično nasilnici napadaju slabije od sebe. Slabići.

Aleksandar

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 4. novembar 2022 14:45)

Za tebe jednog me je briga. Ali za budale koje su ti dale plus na komentar...

Žorž

pre 3 godine

Kad nam ubice i siledzije budu ležali doživotno u zatvoru ,podrzacu ovu kaznu od 8 godina.
Da se ne lazemo,koliko god osuđivao nasilje ne samo nad zenama,nego na slabijim od sebe,8 godina je previse.Za ovo je godina dana i visoka novcana kazna "plafon".
Pa kod nas ubice setaju na slobodi posle 10 god.zatvora.

YPT

pre 3 godine

Njena krivica ne postoji? Nju nisu testirali na prisustvo narkotika i alkohola?
Opet su poznati bezgrešni...
(Cile Mile, 04. novembar 2022 14:52)

Svi učesnici saobraćajne nezgode se podvrgavaju alkotestu

Hedon

pre 3 godine

Takodje sam imao prilike da je upoznam. Jako teska, uobrazena, nabedjena zena, kako god zelite da nazovete. Jeste kriv covek, ali budite sigurni da ga je ona zestoko provocirala. Kao sto neko napisa, zena je uvek namrstena

Laki

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 04. novembar 2022 14:45)

Sudeci po izrazu lica gospodje, tesko Vam je nepoverovati. Uvek i na svakoj slici namrgodjena i ljutita.

Daba

pre 3 godine

Radio sam kao taksista godinu dana i za to vreme su mi se desavale ali sam i bio svedok svakakvih situacija u saobracaju. Bahatost, bezobzirnost, nasilnicko ponasanje... od pesaka preko vozaca (motora i automobila) do kamiondzija i javnog prevoza. Kultura naseg naroda je na mnogo mnogo niskom nivou. Nisam za kazne i samo kazne ali kod nas izgleda da samo to daje efekta. Ovom majmunu (a i svakom sledecem) par godina zatvora pa cemo valjda vremenom poceti da se ponasamo kao normalni ljudi. Naravno cast izuzetcima, mozda njih i nije malo ali od raznih bitangi za volanom oni se i ne primecuju.

Cica

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 4. novembar 2022 14:45) # Link komentara

Sve posle ali u ovom komentari je sramotno. Isprovociran? Pa kontroliši se. Jel ga i dete isprovociralo? Jadni muškarci, svi do jednog isfrustrirani, kratkih fitilja (i ko zna čega još), pa hajde da se iskalimo na slabijem. Niko da krene na jačeg, sram da vas bude, i sve one koji su dali + na komentar. Dno.

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Tesko je ponekad biti covek medju razularenom i poludivljom svetinom, koja nema nikakvih obzira sem zivotinjskih instikata. Andjelija u tome uspeva, o cemu govori i ova njena odmerena izjava, uprkos tome sto je, u prisustvu deteta, bila zrtva jezivog nasilnika.

mrrrr

pre 3 godine

100% je ona počela da psuje i vređa i da izigrava muškarca u nadi da ne može da snosi posledice jer je žena,žene su postale duplo bahatije i bezobraznije u saobraćaju, žalosno ali istina..

ZoranR

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.

Milan Z

pre 3 godine

Slazem se i zgrazavam kako je u srpskom saobracaju. Podrzavam visoke kazne i zatvor za izgrednike, ali pitam, da li ce bas svako biti ovako osudjen, ako neko na primer napadne moju suprugu i cerku, koje su prosvetni radnici i nisu igrale basket za reprezentaciju?

Milen

pre 3 godine

Na stranu kako je ovaj covek odreagovao ali zanimljiv mi je nas zakon. Ubijes coveka pistoljem dobijes 15god. Ubijes coveka autom dobijes oko 5god a neki nama poznati dobiju i uslovno samo, i na kraju gurnes coveka on povredi ruku i dobijes do 8god. Kaznena politika nam je uskladjena do daske.

ZoranR

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.

mrrrr

pre 3 godine

100% je ona počela da psuje i vređa i da izigrava muškarca u nadi da ne može da snosi posledice jer je žena,žene su postale duplo bahatije i bezobraznije u saobraćaju, žalosno ali istina..

Laki

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 04. novembar 2022 14:45)

Sudeci po izrazu lica gospodje, tesko Vam je nepoverovati. Uvek i na svakoj slici namrgodjena i ljutita.

ff

pre 3 godine

Mene tako udaria jedna dok sam stajao na semaforu. Izašla riba i kaže"šta je ,šta oćeš". Reko joj možemo da se dogovorimo ili da zovem policiju. I naravno zvali smo policiju pa je pored štete koje je platilo osiguranje morala da plati i 30 000, za prekršaj,al eto "nije mi učinila"

Daba

pre 3 godine

Radio sam kao taksista godinu dana i za to vreme su mi se desavale ali sam i bio svedok svakakvih situacija u saobracaju. Bahatost, bezobzirnost, nasilnicko ponasanje... od pesaka preko vozaca (motora i automobila) do kamiondzija i javnog prevoza. Kultura naseg naroda je na mnogo mnogo niskom nivou. Nisam za kazne i samo kazne ali kod nas izgleda da samo to daje efekta. Ovom majmunu (a i svakom sledecem) par godina zatvora pa cemo valjda vremenom poceti da se ponasamo kao normalni ljudi. Naravno cast izuzetcima, mozda njih i nije malo ali od raznih bitangi za volanom oni se i ne primecuju.

Pera

pre 3 godine

Pre tri nedelje, raskrnica kod terena Rakovica, mali automobil seče veliki, onako, policijski, izleće žena, urla, lomi čoveku retrovizor, psuje, na očigled roditelja sa decom koji su se vraćali sa fudbalske utakmice. Bez povoda u tom trenutku, možda je došlo do nekog prepucavanje pre, ali ovde gde smo mi - ništa. On otvara vrata, ona ga šutira, čovek gasi auto i zaključava se. Drama sa lupanjem kola se nastavlja još oko 7, 8 minuta, saobraćaj stoji, dolazi policija i žena počinje da vrišti - on me je udario, on me je napao, napad na ženu, ja sam majka malog deteta, haos! Srećom, srećom, bilo je bar 50 svedoka pa smo prišli i objasnili šta se zaista desilo, ali da su bili negde sami, ode čovek u pritvor ni kriv ni dužan pa bi odatle objašnjavao.

Milan Z

pre 3 godine

Slazem se i zgrazavam kako je u srpskom saobracaju. Podrzavam visoke kazne i zatvor za izgrednike, ali pitam, da li ce bas svako biti ovako osudjen, ako neko na primer napadne moju suprugu i cerku, koje su prosvetni radnici i nisu igrale basket za reprezentaciju?

Mladen

pre 3 godine

Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao. Ako te je uvredio na bilo koji način, možeš ga tužiti ili odgovoriti istom merom. Ne moraš nikoga mlatiti. Ti si onaj što pravda nasilje nad ženama pod izgovorom da ga je izazvala ili isprovocirala. Postali smo nazadaniji nego u srednjom veku. Obično nasilnici napadaju slabije od sebe. Slabići.

YPT

pre 3 godine

Njena krivica ne postoji? Nju nisu testirali na prisustvo narkotika i alkohola?
Opet su poznati bezgrešni...
(Cile Mile, 04. novembar 2022 14:52)

Svi učesnici saobraćajne nezgode se podvrgavaju alkotestu

Cica

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 4. novembar 2022 14:45) # Link komentara

Sve posle ali u ovom komentari je sramotno. Isprovociran? Pa kontroliši se. Jel ga i dete isprovociralo? Jadni muškarci, svi do jednog isfrustrirani, kratkih fitilja (i ko zna čega još), pa hajde da se iskalimo na slabijem. Niko da krene na jačeg, sram da vas bude, i sve one koji su dali + na komentar. Dno.

Hedon

pre 3 godine

Takodje sam imao prilike da je upoznam. Jako teska, uobrazena, nabedjena zena, kako god zelite da nazovete. Jeste kriv covek, ali budite sigurni da ga je ona zestoko provocirala. Kao sto neko napisa, zena je uvek namrstena

Vatrogasac

pre 3 godine

Zavisi ko je taj lik.Evo u Bratislavi, Slovacka, eu, neki sportski funkcioner, premijerov pajtos vozio pijan, uleteo u stanicu, ubio peroto mladih ljudi oko 20 godina Dosla policija, on pita agresivno, jel znate ko sam ja ? Ovi mu nije orvi put da je vozio pod dejstvom alkohola.
Stavili ga u pritvor i posle 3 dana ga pustili cak i pored snimaka i protesta javnosti, sud kaze da narod ne treba da se mesa jer ne zna sta se desilo. Znaci ne verujte snimcima i svojim ocima, verujte nama. E pred izbore ga opet malo zatvorili, sad ce opet da ga puste. Dan posle toga neki nesrecnik udari na pesackom jos nesreniju majku sa detetom i taj je naravno bio i ostao u pritviru iako niko nije nastradao jer mu premijer nije pajtos. Eto vam pravda, vladavina prava jevropska unija, svi jednaki, stop korupciji bla bla bla.
A videli smo kod nas i mitrivicev sin sta je uradio i opet na slobodi.

Krle

pre 3 godine

Takodje sam imao prilike da je upoznam. Jako teska, uobrazena, nabedjena zena, kako god zelite da nazovete. Jeste kriv covek, ali budite sigurni da ga je ona zestoko provocirala. Kao sto neko napisa, zena je uvek namrstena
(Hedon,

E ako je tako onda mu to treba uzeti kao olaksavajucu okolnost.8 godina u Mitrovici umjesto u Pozarevcu.Pametan covjek kad vidi da ima posla sa budalom okrene se i ode.

Žorž

pre 3 godine

Kad nam ubice i siledzije budu ležali doživotno u zatvoru ,podrzacu ovu kaznu od 8 godina.
Da se ne lazemo,koliko god osuđivao nasilje ne samo nad zenama,nego na slabijim od sebe,8 godina je previse.Za ovo je godina dana i visoka novcana kazna "plafon".
Pa kod nas ubice setaju na slobodi posle 10 god.zatvora.

Aleksandar

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 4. novembar 2022 14:45)

Za tebe jednog me je briga. Ali za budale koje su ti dale plus na komentar...

Ogi

pre 3 godine

Naravno, kao i za sve žrtve silovanja i drugog nasilja, komentatori na B92 opet imaju razumijevanja za nasilnika, jer ne bi oni da nisu bili isprovocirani...

djosa

pre 3 godine

@Mene tako udaria jedna dok sam stajao na semaforu. Izašla riba i kaže"šta je ,šta oćeš". Reko joj možemo da se dogovorimo ili da zovem policiju. I naravno zvali smo policiju pa je pored štete koje je platilo osiguranje morala da plati i 30 000, za prekršaj,al eto "nije mi učinila"
(ff, 4. novembar 2022 15:35)

e vidis ja sam imao slicnu - ali kotra situaciju.
devojka me odvalila otpozadi i branik mi polomila.
Ja reko': aj plati mi stetu i ok smo. Uzecu polovni neki i s ugradjnom cenim da je oko 150-200e (samo da nadjem u boji).
A ona nece.. misli se.
Ja joj kazem: slusaj - fer sam. Ako zovemo policiju tu te ceka kazna, A stetu placa osiguranje. ALi ti padas na najnizi stepen osigurnaja pa ces kroz naredne 3 (ili 4god) dok se vratis na normalan premisjki stepen morati da platis sve skupa djuture dodatnih 200-300e = dakle bez 500e neces proci.
Slozila se i isplatila mi 150e
Mislim da sam bio vise nego fer.
Lako je kad s razumnom osobom imas posla.

Blaster

pre 3 godine

@blaster

Naprotiv,tvoje razmisljanje je jako glupo. Ti si klasicna trpeljiva kukavica po kojoj moze svako da se izivljava. Odakle tebi ideja da ce neko meni da polomi ruke,a ne ja njemu? Mozda sam nosilac crnog pojasa. Odakle ti ideja da ja nemam uvek samoodbrambeno oružje sa sobom kad krenem da psujem bahatog ucesnika saobracaja anticipirajuci njegov fizicki napad? Poenta je da sam ja uvek spreman na samoodbranu. Hamlet je rekao: Biti spreman,to je sve!
(Oliver, 4. novembar 2022 19:19)


Olivere, preispitaj se. Ti si intelektualno jak, imaš odgovor na svako pitanje, rešavaš svaki problem, fizički si neverovatno spreman i bla bla bla. U stvarnosti je verovatno sve totalno drugačije al' ajde. Visiš na b92 i prosipaš drevne mudrosti. Poenta je da ako se ponašaš nadmeno i ako previše laješ može da se desi da naletiš na nekog kome nije dan i nema baš živaca da sluša budalu i eto problema. Izbegavaj kavgu Olivere i batali se pametovanja. I kad si već kod Šekspira podsetiću te na onu njegovu: Budala misli da je mudar, mudar zna da je budala.

Tomy Čubura

pre 3 godine

neko ubije devojku na pešačkom dobije nanogicu 10 meseci , a neko odgurne histeričnu ženu i preti mu 1/8 god ?!?!
vidi se ..zakon je isti za sve

Kasperski

pre 3 godine

Naravno, kao i za sve žrtve silovanja i drugog nasilja, komentatori na B92 opet imaju razumijevanja za nasilnika, jer ne bi oni da nisu bili isprovocirani...
(Ogi, 04. novembar 2022 16:14)

Dokazi, bake, dokazi. Nema rekla-kazala.
Za silovanja pogotovo, gde žene proglase silovanjem seks koji im ne donese dobit koju su planirale.

Zna se šta je pravo silovanje. Donošenje pogrešnog izbora u odabiru partnera nije silovanje.

I za ovaj slučaj, moramo da vidimo šta se dogodilo. Ne možemo donositi odluke na osnovu njene reči. Njena reč ne vredi više od njegove, a njegovu nismo i nećemo čuti.

Juče rekoše svi da je on njoj uvrnuo i polomio ruku, čisto da se javnost zagreje, da ga zamrzi brže.
Danas ispade da je samo odgurnuo. Da mu nije možda prišla agresivno? Možda je zato odgurnuo? Daj da vidimo.

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53).

Nije je tukao. Odgurnuo je.
(Kasperski, 4. novembar 2022 16:59)
-----------
Mogao je, umesto da je tuče, recimo, da je gazi nogama, što bi po Vašem takodje bilo "nije je tukao"? Ko se tuče sa ženom, i ko pronalazi ovakva opravdanja, aman čoveče? I šta nekima znači, "teška žena, koja se ne smeje"?! Da li takvima treba lomiti ruke ili ih maltretirati?

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Tesko je ponekad biti covek medju razularenom i poludivljom svetinom, koja nema nikakvih obzira sem zivotinjskih instikata. Andjelija u tome uspeva, o cemu govori i ova njena odmerena izjava, uprkos tome sto je, u prisustvu deteta, bila zrtva jezivog nasilnika.

Blaster

pre 3 godine

@mmrrrr

Ona ima pravo da psuje i vredja,pogotovo sto je on kriv za udes,ali on nema pravo da na verbalno odgovori fizickim,nego samo verbalnim. Dakle,ako te neko psuje,psuj i ti njega,ali nemas pravo da mu slomiš zglob zbog psovanja. Na psovku se odgovara psovkom,a na udarac udarcem. Kako mnogi ljudi to ne razumeju??
(Oliver, 04. novembar 2022 18:06)

Jako glupo razmišljanje. Poenta je da izbegneš konflikt a ne da nekog psuješ. Nikad se ne zna ko ne sa druge strane, što je i gospodja ikusila. Posle kad ti neko polomi obe ruke i glavu nemoj da se iznenadiš. Onda možeš u gipsu ta teraš tu svoju filozofiju. Ne verujem da ćeš imati neke vajde i da on ode u zatvor. Generalno su ljudi pukli pa je poenta sačuvati živu glavu a ne filozofirati u prazno...

sve je relativno

pre 3 godine

Njena krivica ne postoji? Nju nisu testirali na prisustvo narkotika i alkohola?
Opet su poznati bezgrešni...
(Cile Mile, 04. novembar 2022 14:52)

Svi učesnici saobraćajne nezgode se podvrgavaju alkotestu
(YPT, 04. novembar 2022 15:33)

Evo da ti kažem da nije tako. Udario me čovek ispravivši oštru krivinu pri manjoj brzini na prilaznom putu Domu zdravlja Novi Beograd u bloku 44. Kada je izašao iz kola, delovao je pijan i poprilično dezorjentisan. Dok je patrola stigla, prošlo je više od 2 sata i rekao bih da se poprilično otreznio. Pošto nije bilo povređenih, oni su samo začinili zabelešku. Nisu nas alkotestirali, zašto, da li su ga znali, nemam pojma, ali na kraju je njegovo osiguranje platilo štetu. Na prvi pogled beznačajnu, a kad je došla šlep služba, tek pri pomeranju se videlo šta se desilo i šta je sve odvalio na automobilu pogodivši auto pravo u prednji točak.

Oliver

pre 3 godine

@mmrrrr

Ona ima pravo da psuje i vredja,pogotovo sto je on kriv za udes,ali on nema pravo da na verbalno odgovori fizickim,nego samo verbalnim. Dakle,ako te neko psuje,psuj i ti njega,ali nemas pravo da mu slomiš zglob zbog psovanja. Na psovku se odgovara psovkom,a na udarac udarcem. Kako mnogi ljudi to ne razumeju??

Sramoto sramotna

pre 3 godine

Dokazi, bake, dokazi. Nema rekla-kazala.
Za silovanja pogotovo, gde žene proglase silovanjem seks koji im ne donese dobit koju su planirale.

Zna se šta je pravo silovanje. Donošenje pogrešnog izbora u odabiru partnera nije silovanje.

I za ovaj slučaj, moramo da vidimo šta se dogodilo. Ne možemo donositi odluke na osnovu njene reči. Njena reč ne vredi više od njegove, a njegovu nismo i nećemo čuti.

Juče rekoše svi da je on njoj uvrnuo i polomio ruku, čisto da se javnost zagreje, da ga zamrzi brže.
Danas ispade da je samo odgurnuo. Da mu nije možda prišla agresivno? Možda je zato odgurnuo? Daj da vidimo.
(Kasperski, 4. novembar 2022 16:58)

Nadam se samo da nemaš ni majku, ni sestru, ni suprugu, ni ćerku, za njihovo dobro.

zare

pre 3 godine

Isprovociran? Po vama to opravdava nasilje i lom ruke? Lepo da tip dobije jedno 3 4 god zatvora, njega radi a i svih nas radi, pa neka u sledećoj prilici bira da li će da odćuti ili da verbalno odgovori na provokaciju, ili ća ponovo da nanosi fizičke povrede.

Kali the greek

pre 3 godine

Ugao vuka vrcevica i visnjicke onomad bodenje nozevima

Danas u sred bela dana
Ja svedok
Sam sam na lesackom prelazu cekam
Vidim romski moto kultivator koji leluja i rom iz onog zadnjeg dela gadja automobil u pokretu
U automobilu stariji brani par
Crveno svetlo se pali
Rom trci ka automobilu Ocekujem svasta
Matori se snalazi prelazi na crveno uz mnogo srece da ga ne raspale ovi kojima je zeleno

Neverovatno
Da je stao na crveno
Ne znam sta bih ja trebao da uradim
Tuca nozevi sta?

box

pre 3 godine

Nece dobiti 8 godina, dobice uslovnu kaznu 6 meseci na godinu dana. 8 godina je maksimalana zaprecena kazna za teske telesne povrede sto bi otprilike bio slucaj da nekom polomis nos, obe ruke i butnu kost, zbog toga sto te je mrko pogledao ili ti se nije javio na ulici.

nešto onako

pre 3 godine

@ Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 04. novembar 2022 14:45)

Verovatno si i u pravu.... Ali što je baja pobegao???

Alek

pre 3 godine

Ovakve stvari su svakodnevica u SRB. Da se desilo nekom običnom smrtniku niko ne bi ni znao za takav slučaj.. Ovaj nasilnik je ovoga puta naleteo na javnu ličnost,pa će možda i odgovarati.. Ko zna koliko njih je zakukalo zbog ovog nasilnika..

martinela

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53)

Nisi bio sa ženom koj konstantnim i agresivnim zvocanjem i ponašanjem traži batine. I posle toga se smire na bar 3 nedelje. Naravno da ostanu sa svojim muževima. Da li je potreba ili sklop ličnosti - ne zna se.
(djura, 04. novembar 2022 16:57)

pa lepo je laki napisao..pametnome dosta..ko ima zenu koja mora da se pegla po njusci s vremena na vreme taj sigurno nije pametan! dakle ako takve zene postoje - ne zelimo da delimo prostor sa njima! ćao chee

hm

pre 3 godine

Evidentno je da ima mnogo ludaka u saobraćaju. Šta se tu tačno desilo najbolje bi pokazale kamere. Ja se ne razumem u te kazne, niti sam videla šta se dogodilo, i nemam tu šta komentarisati. Da komentarišemo na osnovu fizičkog izgleda ove žene i više je nego glupo. Ne verujem da je sama sebi polomila ruku, a isto tako nije u redu ni da taj nesrećnik dobije veću kaznu od uobičajene za takve slučajeve.

Volina

pre 3 godine

Uvek samse bojo takih nasilnih tipova ko stoje amdjelija abutina ima saku kate zalepi dase zabijes u zemnju izleda daje se namerijo junak na junaka pa suse malo pobili pa koje jaci pobedijo je

Kasperski

pre 3 godine

Nema "Ali" braćo Srbi. Šta god da je ona rekla nije povod za nasilje. Tačka.
(Randy Marsh, 04. novembar 2022 17:27)

A šta ako je ona nasrnula na njega, a on je u samoodbrani odgurnuo?
Kako znaš da se to nije dogodilo?
Kako donosiš presude na osnovu pretpostavki?

Eto ja kažem da je ona ovako krupna žena krenula na njega. On se uplašio i odgurnuo je od sebe. Ona je bila trapava i pala je i slomila ruku jer ne zna kako da padne.

Šta ćemo sad?

Lajkovačka pruga

pre 3 godine

Samo je sud nadležan da utvrdi ko je ovde za šta odgovoran.Jer sud uvek sasluša obe strane.
Nasilnik, gurnuo je, pala, slomila zglob.Mogla je da padne i da je nije gurnuo.Mogla je i da bude gurnuta, a da mu je prethodno psovala sve po spisku itd.
Prema tome, moguće su razne verzije događaja i zato polako sa kaznama i sl.

david i golijat

pre 3 godine

Da li cemo u medijima imati prilike da cujemo i drugu stranu, il da ga lincujemo posto je u pitanju nebitan mali covek, koji nije osvajao trofeje?

Mandjup

pre 3 godine

zaboraviste da napišete OD 1 DO 8 GODINA malo jača veza i eto njega sa nanogicom 6 meseci nemojte da se zanosimo pa ovde država ne postoji odavno samo je za sirotinju tu

E jesam koza, al' zabole me sta o meni ko misli

pre 3 godine

Na sta lici bre ovo? Koliko godina ona ima pa da misli da ovako obucena moze na javnim mestima da se pojavljuje? Ona bre vec kao pojava nervira, jos kad zine mogu da zamislim.

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Ponavljam - nije je TUKAO. Tačka!
Odgurnuo je, što znači da nije nogom, rukom, glavom niti bilo kojim delom tela uputio udarac.

Nisam rekao da li jeste ili nije u pravu, da li je i ko je kriv. Sačekaću dokaze, tj. presudu pošto dokazima nećemo imati pristup.
Možda je bilo u samoodbrani. Ne znam.
(Kasperski, 4. novembar 2022 19:42)
--------
Kako Vas nije sramota gospodine? Zamislite nekog balvana koji "ne tuče" već "slučajno" lomi ruku Vašoj majci, ženi ili sestri?! Možda su ga "izazvale", možda su napravile negi gest, neku grimasu koja je naterala tog kostolomca da se "samoodbranjuje"?! Naravno da ćemo sačekati presudu jer, mi ovde, ne sudimo, nego komentarišemo jedan nemili dogadjaj. Ova žena nije uličarka, nije drogerka, niti psihički neuravnotežena pa da izleti iz kola i napadne muškarca, koji su po prirodi fizički jače osobe. Ne brukajte se, ko se još sa ženama tuče?

djura

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53)

Nisi bio sa ženom koj konstantnim i agresivnim zvocanjem i ponašanjem traži batine. I posle toga se smire na bar 3 nedelje. Naravno da ostanu sa svojim muževima. Da li je potreba ili sklop ličnosti - ne zna se.

steva

pre 3 godine

U pravu ste , sigurno je ona nasrnula na njega , a on je u samoodbrani odgurnuo ...zato je i uteko sa lica mesta pa ga murija jurila po BG . Sta da radi covek nego da bezi , pa nije bio kriv ni za saobracajnu nesrecu ni za nasrtanje na zenu ...

RCZ

pre 3 godine

Ja sam mislio da je tukao pa joj polomio zglob . A bice da su se pogurali . Ova zena je sila . I masa . I izgleda opasno “ ozlojedjeno “. Nasilnik je izgleda dobro prosao .

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Uvek samse bojo takih nasilnih tipova ko stoje amdjelija abutina ima saku kate zalepi dase zabijes u zemnju izleda daje se namerijo junak na junaka pa suse malo pobili pa koje jaci pobedijo je
(Volina, 4. novembar 2022 19:21
-------
Još se smejem. Nisam pročitao "bolji" i sažetiji komentar. Nego, kad videh pseudonim setih se jednog romana koji sam pročitao a zvao se "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola". Mislim da se pisac zvao Ćebić. Mora da ste mu Vi bili lik za ovo epohalno delo?

Muka mi je

pre 3 godine

Zašto nema snimka sa neke kamere. Pun je grad kamera.

Javnost je uznemirena ovim slučajem i želi snimak.

Prvo ste pričali da je on njoj uvrnuo ruku i na taj način joj polomio zglob. Sada ispade da je pala nakon što mu se(vrlo verovatno) unela u lice pre nego što je odgurnuo.

Dajte snimak, da ne nagađamo više.

спарта

pre 3 godine

Ја помислих десило се нешто.
Ово се деси у дану 100 пута али је госпођа "позната"..
Што неко рече, када убице буду робијале минимум 20, 30 година и када сви (и "познати") буду имали исти третман онда је ок и до 8 година за ово. До тада ће се дешавати исто и горе, 200 пута у дану.

Blaster

pre 3 godine

Pošto je žena očikledan baksuz sebe je dovela u opasnu situaciju. Generalno su ljudi pukli pa bi joj bilo bolje da drži jezik za zubima a ne da laje. Svakako ne opravdavam nasilnika ali bi mogla da pradi na svom ponašanju i da se potrudi da izbegne konflikt. To da li će neko da robija je manje bitno kad ti polomi obe ruke i nanese ti neke žešće povrede. Poradite ljudi na svom ponašanju i izbegavajte konflikte pošto se nikad ne zna na koga možete da naletite! Za vaše dobro. Što se kaže pametniji popušta. Opasna vremena dolaze...

koki

pre 3 godine

Da li cemo u medijima imati prilike da cujemo i drugu stranu, il da ga lincujemo posto je u pitanju nebitan mali covek, koji nije osvajao trofeje?
(david i golijat, 4. novembar 2022 16:19)

Pa da je mali i nebitan objavili bi mu prezime.

Razmisli da li si nekada cuo za Nenada J. 46 godina. Sigurno jesi.

Muka mi je

pre 3 godine

Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao.
(Mladen, 04. novembar 2022 15:20)

A ko je to nju "tukao". Piše lepo da je odgurnuta, a da je ruku povredila jer je pala nakon tog odgurivanja.

Da je neko stvarno tukao me bi mogla da daje izjave.

Čovek je prokomentarisao njenu bahatost.
Sasvim je moguće da se ovome unela u lice, možda ga čak i prva napala.

Verovaću joj kada vidim snimak. Kažem verovaću njoj jer njega nismo i nećemo čuti u medijima.

Rade74

pre 3 godine

Nema "Ali" braćo Srbi. Šta god da je ona rekla nije povod za nasilje. Tačka.
(Randy Marsh, 04. novembar 2022 17:27)

A šta ako je ona nasrnula na njega, a on je u samoodbrani odgurnuo?
Kako znaš da se to nije dogodilo?
Kako donosiš presude na osnovu pretpostavki?

Eto ja kažem da je ona ovako krupna žena krenula na njega. On se uplašio i odgurnuo je od sebe. Ona je bila trapava i pala je i slomila ruku jer ne zna kako da padne.

Šta ćemo sad?
(Kasperski, 04. novembar 2022 19:45)

Kasoerski,jesi li ti muškarac ili šta si?ImŠ ki ženu i dete?Verovatno ne.Pa kako god kakva je,pravi đentelnen mora postupiti drugčije.Ej ženu da odgurneš i ti tako jako,da padne a pored još dete.Neka sada popije kaznu krele nevaspitani.

Kasperski

pre 3 godine

Mogao je, umesto da je tuče, recimo, da je gazi nogama, što bi po Vašem takodje bilo "nije je tukao"? Ko se tuče sa ženom, i ko pronalazi ovakva opravdanja, aman čoveče? I šta nekima znači, "teška žena, koja se ne smeje"?! Da li takvima treba lomiti ruke ili ih maltretirati?
(Zoran Knezevic, 04. novembar 2022 18:07)

Ponavljam - nije je TUKAO. Tačka!
Odgurnuo je, što znači da nije nogom, rukom, glavom niti bilo kojim delom tela uputio udarac.

Nisam rekao da li jeste ili nije u pravu, da li je i ko je kriv. Sačekaću dokaze, tj. presudu pošto dokazima nećemo imati pristup.
Možda je bilo u samoodbrani. Ne znam.

Oliver

pre 3 godine

@iosonostefan

Psovke imaju jasnu zdravstvenu svrhu. Veoma je opasno zadržavati u sebi ljutnju i bes,jer negativne emocije mogu prouzrokovati psihosomatske bolesti. Dokazano je da ljudi koji psuju duze zive i da su inteligentniji. Moja profesorka anatomije je govorila da nije kulturno psovati,ali da postoji jedan izuzetak-u saobracaju. I zaista,sumnjam da postoji covek koji nikad nije opsovao u saobracaju. Npr,prelazim zebru,lik mi lepo stane,ja krenem,a ludak iza njega krece da zaobilazi u punoj brzini. Naravno da sam mu psovao sve po spisku do sedmog kolena. I uvek ću!

marica

pre 3 godine

Ne poznajem gospođu , ali ima nekih žena koje nisu slabiji pol.
A i malo je čudno udario je autom pa nasrnuo na nju - ili je pak to bilo obrnuto?

Lacky

pre 3 godine

ovo je veeovatno neki nadrNdani, prebildovani bilmez u skupim kolima koji misli da moze kako hoce, a posto je utreniran onda mu to dodatno uliva energiju da je trosi na konflikte

miki

pre 3 godine

Pre nego što osudite nekog a bez potpunih informacija setite se da su postojali i Boni i Klajd
Zloba i asgresivnost nisu isključivo karakteristika muškaraca

omj

pre 3 godine

Dobro sam. I ruka mi je sad dobro. Hvala Bogu i dete je dobro. Ne bih više ništa izjavljivala o onome što se dogodilo, niti bilo šta komentarisala- rekla je Anđelija za Novosti.

A sto, ako si sigurna da je on jedini krivac za sve, znaci ima pozadina koja te kanali pa neces o tome

Mile

pre 3 godine

Ne ulazim u tematiku,niti komentarisem izgled doticne,ali Andjelija Arbutina je zasluzna sportistkinja ove drzave,za one ne upucene,a poznato je da su kod nas takve individue uvek samo uvazavane velicine. Jeste zasluzna,igrala je i te kako,ali svi se godinama menjamo. Tema me nije zanimala,jer su sve spekulacije dok se ne ustanove sve cinjenice i saslusaju obe strane u "sukobu."

iosonostefan

pre 3 godine

@Oliver Kakvu svrhu psovke i pretnje imaju? Ja na psovku i pretnje odgovaram agresijom trenutnom ili odloženom. Shvatam jednostavno bukvalno ono što se govori a i ono što sam govorim gledam da ostvarim. Zato mnogo retko psujem i pretim ali jako često ispoljavam neku vrstu agresije prema onima koji to čine.

Makaroni

pre 3 godine

Што неко рече, када убице буду робијале минимум 20, 30 година и када сви (и "познати") буду имали исти третман онда је ок и до 8 година за ово. До тада ће се дешавати исто и горе, 200 пута у дану.
(спарта, 04. novembar 2022 16:41)

Imaš u Americi, Kini i još mnogo zemalja smrtnu kaznu, pa opet ljudi kriminališu.
Ne budi prost.

Visoke kazne su poželjne, ali ništa ne menjaju.

Oliver

pre 3 godine

@blaster

Naprotiv,tvoje razmisljanje je jako glupo. Ti si klasicna trpeljiva kukavica po kojoj moze svako da se izivljava. Odakle tebi ideja da ce neko meni da polomi ruke,a ne ja njemu? Mozda sam nosilac crnog pojasa. Odakle ti ideja da ja nemam uvek samoodbrambeno oružje sa sobom kad krenem da psujem bahatog ucesnika saobracaja anticipirajuci njegov fizicki napad? Poenta je da sam ja uvek spreman na samoodbranu. Hamlet je rekao: Biti spreman,to je sve!

Redov

pre 3 godine

@Radio sam kao taksista godinu dana i za to vreme su mi se desavale ali sam i bio svedok svakakvih situacija u saobracaju. Bahatost, bezobzirnost, nasilnicko ponasanje... od pesaka preko vozaca (motora i automobila) do kamiondzija i javnog prevoza. Kultura naseg naroda je na mnogo mnogo niskom nivou. Nisam za kazne i samo kazne ali kod nas izgleda da samo to daje efekta. Ovom majmunu (a i svakom sledecem) par godina zatvora pa cemo valjda vremenom poceti da se ponasamo kao normalni ljudi. Naravno cast izuzetcima, mozda njih i nije malo ali od raznih bitangi za volanom oni se i ne primecuju.
(Daba, 04. novembar 2022 15:03)

Odličan komentar! Kultura (čitaj nekultura...) u našem narodu je svakodnevno i očigledna, pogotovo u saobraćaju gde se ispoljava sve ono agresivno i primitivno.
Mali primer... čekate da se upali zeleno svetlo na semaforu, svetlo se menja u zeleno a onaj šesti iza vas počne da besomučno trubi u roku od tri nanosekunde! To svaki dan doživljavam u centru Beograda. Kao da smo negde u Indiji...

Kasperski

pre 3 godine

Kasperski- hoćeš da ja tebe sa mojih 100 kg odgurnem, neću te udarati?
(Aleksa 78, 04. novembar 2022 18:51)

Ja imam 110. Gurali su me i teži i jači od mene. Nikad nisam doživeo povredu.

Hvališ se sa 100 kilograma. Srednjoškolci su krupniji od toga.

Krle mk II

pre 3 godine

Još se smejem. Nisam pročitao "bolji" i sažetiji komentar. Nego, kad videh pseudonim setih se jednog romana koji sam pročitao a zvao se "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola". Mislim da se pisac zvao Ćebić. Mora da ste mu Vi bili lik za ovo epohalno delo?
(Zoran Knezevic, 04. novembar 2022 21:34)

Cebic? Satiricnu pripovetku "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola" napisao je genijalni Radoje Domanovic.

mirjana karanovic

pre 3 godine

sudeci po izgledu dame sa slike, sa sigurnoscu bih rekao da je u stanju da izazove muskarca na ferku….
nasilnicama treba stati na put.

NikolaBg

pre 3 godine

Moramo da učimo od Turaka. Oni se čuknu, izađu i izljube, podele troškove svak svoje i ćao. Bitno je da nema povređenih, a ovi naši se poubijaju u tuči nakon udesa.

Ustaše

pre 3 godine

meh, a što jedna žena radi nad drugom ako nije nasilje. Sve se na ovaj ili onaj način odvija na silu. Kad nitko ne bi korostio silu, zamisli koliko bi tek tada bila isplatljiva. Fizičko nasilje ženom odviti će se samo u za to povoljnim okolnostima, kada muškarac ne može otići ili ako je u bezizlaznoj situaciji kao što je prometna nezgoda. I to žene vrlo dobro znaju iskoristiti jer svak voli boksačku vreću, pa i žena. Dapače, najveća ženska fantazija je kavezno mučenje.
Imaš one što nose mačke u kavezima kao djevojčice, kasnije se tuku i provociraju.
Hajde, molim te



Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao. Ako te je uvredio na bilo koji način, možeš ga tužiti ili odgovoriti istom merom. Ne moraš nikoga mlatiti. Ti si onaj što pravda nasilje nad ženama pod izgovorom da ga je izazvala ili isprovocirala. Postali smo nazadaniji nego u srednjom veku. Obično nasilnici napadaju slabije od sebe. Slabići.
(Mladen, 4. novembar 2022 15:20

a good lawyer

pre 3 godine

Obična žena se elokventno svađa na distanci, muškarača se busa i prsa unosi u lice i biva odgurnuta. Po pravilu prirode kad ti neko uđe u lični prostor (oko pola metra) reaguješ samodbranom refleksno. Ako mu je ušla u lični prostor sudija mora uopštiti refleksnu samoodbranu. Odgurivanje je samodbrana, pesnica je napad. Ništa od zatvorske kazne.

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Cebic? Satiricnu pripovetku "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola" napisao je genijalni Radoje Domanovic.
(Krle mk II, 5. novembar 2022 06:29
------
Hvala na ispravci. Ovaj volina mi je bio toliko interesantan da sam nešto pomešao. Još jednom, hvala na ispravci.

Jegermajstor

pre 3 godine

Treba mu otseći ruku kojom je udario do lakta
(Gordana, 04. novembar 2022 20:29)

ako ćemo po toj logici, pojedinim ženama bi trebalo otseći jezik. pravda za sve.

Kanidja

pre 3 godine

Sto komentarisete pa oni su krucijalni za opstanak Srba i srpskog naroda. Ima nas 800 hiljada manje ali najjbitnije je da estrada zivi!

Petar

pre 3 godine

Pre neki dan, raskrsnica kod SIV2, prolazi čovek vozilom na crveno (česta pojava na tom semaforu). Sviram mu (ide na mene, misli da sam ja u prekršaju), ne da bih započeo svađu već da shvati šta je uradio, da izbegnemo kurcšlus, kad eto je moja ž gospođa (sedi pored mene), kreće kanonadu ka njemu. Kažem joj, što mu se.eš, hoceš ti da se biješ sa njim ili ja ako mu je plitka materica!? Joj kako će neko da je prebije ako je takva kad sama vozi... i to računam, manje šanse muškarac, pre neka kao ona :) Tako da da, kad pročitam ovakvu vest u startu pomislim da je žena ta koja je započela kavgu... i nisam šovinista već vam je situacija baš takva.

Cica

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 4. novembar 2022 14:45) # Link komentara

Sve posle ali u ovom komentari je sramotno. Isprovociran? Pa kontroliši se. Jel ga i dete isprovociralo? Jadni muškarci, svi do jednog isfrustrirani, kratkih fitilja (i ko zna čega još), pa hajde da se iskalimo na slabijem. Niko da krene na jačeg, sram da vas bude, i sve one koji su dali + na komentar. Dno.

ZoranR

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.

Aleksandar

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 4. novembar 2022 14:45)

Za tebe jednog me je briga. Ali za budale koje su ti dale plus na komentar...

mrrrr

pre 3 godine

100% je ona počela da psuje i vređa i da izigrava muškarca u nadi da ne može da snosi posledice jer je žena,žene su postale duplo bahatije i bezobraznije u saobraćaju, žalosno ali istina..

E jesam koza, al' zabole me sta o meni ko misli

pre 3 godine

Na sta lici bre ovo? Koliko godina ona ima pa da misli da ovako obucena moze na javnim mestima da se pojavljuje? Ona bre vec kao pojava nervira, jos kad zine mogu da zamislim.

Hedon

pre 3 godine

Takodje sam imao prilike da je upoznam. Jako teska, uobrazena, nabedjena zena, kako god zelite da nazovete. Jeste kriv covek, ali budite sigurni da ga je ona zestoko provocirala. Kao sto neko napisa, zena je uvek namrstena

Laki

pre 3 godine

Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 04. novembar 2022 14:45)

Sudeci po izrazu lica gospodje, tesko Vam je nepoverovati. Uvek i na svakoj slici namrgodjena i ljutita.

djura

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53)

Nisi bio sa ženom koj konstantnim i agresivnim zvocanjem i ponašanjem traži batine. I posle toga se smire na bar 3 nedelje. Naravno da ostanu sa svojim muževima. Da li je potreba ili sklop ličnosti - ne zna se.

Kasperski

pre 3 godine

Nema "Ali" braćo Srbi. Šta god da je ona rekla nije povod za nasilje. Tačka.
(Randy Marsh, 04. novembar 2022 17:27)

A šta ako je ona nasrnula na njega, a on je u samoodbrani odgurnuo?
Kako znaš da se to nije dogodilo?
Kako donosiš presude na osnovu pretpostavki?

Eto ja kažem da je ona ovako krupna žena krenula na njega. On se uplašio i odgurnuo je od sebe. Ona je bila trapava i pala je i slomila ruku jer ne zna kako da padne.

Šta ćemo sad?

Sramoto sramotna

pre 3 godine

Dokazi, bake, dokazi. Nema rekla-kazala.
Za silovanja pogotovo, gde žene proglase silovanjem seks koji im ne donese dobit koju su planirale.

Zna se šta je pravo silovanje. Donošenje pogrešnog izbora u odabiru partnera nije silovanje.

I za ovaj slučaj, moramo da vidimo šta se dogodilo. Ne možemo donositi odluke na osnovu njene reči. Njena reč ne vredi više od njegove, a njegovu nismo i nećemo čuti.

Juče rekoše svi da je on njoj uvrnuo i polomio ruku, čisto da se javnost zagreje, da ga zamrzi brže.
Danas ispade da je samo odgurnuo. Da mu nije možda prišla agresivno? Možda je zato odgurnuo? Daj da vidimo.
(Kasperski, 4. novembar 2022 16:58)

Nadam se samo da nemaš ni majku, ni sestru, ni suprugu, ni ćerku, za njihovo dobro.

Mladen

pre 3 godine

Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao. Ako te je uvredio na bilo koji način, možeš ga tužiti ili odgovoriti istom merom. Ne moraš nikoga mlatiti. Ti si onaj što pravda nasilje nad ženama pod izgovorom da ga je izazvala ili isprovocirala. Postali smo nazadaniji nego u srednjom veku. Obično nasilnici napadaju slabije od sebe. Slabići.

omj

pre 3 godine

Dobro sam. I ruka mi je sad dobro. Hvala Bogu i dete je dobro. Ne bih više ništa izjavljivala o onome što se dogodilo, niti bilo šta komentarisala- rekla je Anđelija za Novosti.

A sto, ako si sigurna da je on jedini krivac za sve, znaci ima pozadina koja te kanali pa neces o tome

Kasperski

pre 3 godine

Naravno, kao i za sve žrtve silovanja i drugog nasilja, komentatori na B92 opet imaju razumijevanja za nasilnika, jer ne bi oni da nisu bili isprovocirani...
(Ogi, 04. novembar 2022 16:14)

Dokazi, bake, dokazi. Nema rekla-kazala.
Za silovanja pogotovo, gde žene proglase silovanjem seks koji im ne donese dobit koju su planirale.

Zna se šta je pravo silovanje. Donošenje pogrešnog izbora u odabiru partnera nije silovanje.

I za ovaj slučaj, moramo da vidimo šta se dogodilo. Ne možemo donositi odluke na osnovu njene reči. Njena reč ne vredi više od njegove, a njegovu nismo i nećemo čuti.

Juče rekoše svi da je on njoj uvrnuo i polomio ruku, čisto da se javnost zagreje, da ga zamrzi brže.
Danas ispade da je samo odgurnuo. Da mu nije možda prišla agresivno? Možda je zato odgurnuo? Daj da vidimo.

Kasperski

pre 3 godine

Mogao je, umesto da je tuče, recimo, da je gazi nogama, što bi po Vašem takodje bilo "nije je tukao"? Ko se tuče sa ženom, i ko pronalazi ovakva opravdanja, aman čoveče? I šta nekima znači, "teška žena, koja se ne smeje"?! Da li takvima treba lomiti ruke ili ih maltretirati?
(Zoran Knezevic, 04. novembar 2022 18:07)

Ponavljam - nije je TUKAO. Tačka!
Odgurnuo je, što znači da nije nogom, rukom, glavom niti bilo kojim delom tela uputio udarac.

Nisam rekao da li jeste ili nije u pravu, da li je i ko je kriv. Sačekaću dokaze, tj. presudu pošto dokazima nećemo imati pristup.
Možda je bilo u samoodbrani. Ne znam.

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Tesko je ponekad biti covek medju razularenom i poludivljom svetinom, koja nema nikakvih obzira sem zivotinjskih instikata. Andjelija u tome uspeva, o cemu govori i ova njena odmerena izjava, uprkos tome sto je, u prisustvu deteta, bila zrtva jezivog nasilnika.

Krle

pre 3 godine

Takodje sam imao prilike da je upoznam. Jako teska, uobrazena, nabedjena zena, kako god zelite da nazovete. Jeste kriv covek, ali budite sigurni da ga je ona zestoko provocirala. Kao sto neko napisa, zena je uvek namrstena
(Hedon,

E ako je tako onda mu to treba uzeti kao olaksavajucu okolnost.8 godina u Mitrovici umjesto u Pozarevcu.Pametan covjek kad vidi da ima posla sa budalom okrene se i ode.

marica

pre 3 godine

Ne poznajem gospođu , ali ima nekih žena koje nisu slabiji pol.
A i malo je čudno udario je autom pa nasrnuo na nju - ili je pak to bilo obrnuto?

Blaster

pre 3 godine

Pošto je žena očikledan baksuz sebe je dovela u opasnu situaciju. Generalno su ljudi pukli pa bi joj bilo bolje da drži jezik za zubima a ne da laje. Svakako ne opravdavam nasilnika ali bi mogla da pradi na svom ponašanju i da se potrudi da izbegne konflikt. To da li će neko da robija je manje bitno kad ti polomi obe ruke i nanese ti neke žešće povrede. Poradite ljudi na svom ponašanju i izbegavajte konflikte pošto se nikad ne zna na koga možete da naletite! Za vaše dobro. Što se kaže pametniji popušta. Opasna vremena dolaze...

Ogi

pre 3 godine

Naravno, kao i za sve žrtve silovanja i drugog nasilja, komentatori na B92 opet imaju razumijevanja za nasilnika, jer ne bi oni da nisu bili isprovocirani...

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53).

Nije je tukao. Odgurnuo je.
(Kasperski, 4. novembar 2022 16:59)
-----------
Mogao je, umesto da je tuče, recimo, da je gazi nogama, što bi po Vašem takodje bilo "nije je tukao"? Ko se tuče sa ženom, i ko pronalazi ovakva opravdanja, aman čoveče? I šta nekima znači, "teška žena, koja se ne smeje"?! Da li takvima treba lomiti ruke ili ih maltretirati?

Blaster

pre 3 godine

@mmrrrr

Ona ima pravo da psuje i vredja,pogotovo sto je on kriv za udes,ali on nema pravo da na verbalno odgovori fizickim,nego samo verbalnim. Dakle,ako te neko psuje,psuj i ti njega,ali nemas pravo da mu slomiš zglob zbog psovanja. Na psovku se odgovara psovkom,a na udarac udarcem. Kako mnogi ljudi to ne razumeju??
(Oliver, 04. novembar 2022 18:06)

Jako glupo razmišljanje. Poenta je da izbegneš konflikt a ne da nekog psuješ. Nikad se ne zna ko ne sa druge strane, što je i gospodja ikusila. Posle kad ti neko polomi obe ruke i glavu nemoj da se iznenadiš. Onda možeš u gipsu ta teraš tu svoju filozofiju. Ne verujem da ćeš imati neke vajde i da on ode u zatvor. Generalno su ljudi pukli pa je poenta sačuvati živu glavu a ne filozofirati u prazno...

iosonostefan

pre 3 godine

@Oliver Kakvu svrhu psovke i pretnje imaju? Ja na psovku i pretnje odgovaram agresijom trenutnom ili odloženom. Shvatam jednostavno bukvalno ono što se govori a i ono što sam govorim gledam da ostvarim. Zato mnogo retko psujem i pretim ali jako često ispoljavam neku vrstu agresije prema onima koji to čine.

Mile

pre 3 godine

Ne ulazim u tematiku,niti komentarisem izgled doticne,ali Andjelija Arbutina je zasluzna sportistkinja ove drzave,za one ne upucene,a poznato je da su kod nas takve individue uvek samo uvazavane velicine. Jeste zasluzna,igrala je i te kako,ali svi se godinama menjamo. Tema me nije zanimala,jer su sve spekulacije dok se ne ustanove sve cinjenice i saslusaju obe strane u "sukobu."

Makaroni

pre 3 godine

Што неко рече, када убице буду робијале минимум 20, 30 година и када сви (и "познати") буду имали исти третман онда је ок и до 8 година за ово. До тада ће се дешавати исто и горе, 200 пута у дану.
(спарта, 04. novembar 2022 16:41)

Imaš u Americi, Kini i još mnogo zemalja smrtnu kaznu, pa opet ljudi kriminališu.
Ne budi prost.

Visoke kazne su poželjne, ali ništa ne menjaju.

Daba

pre 3 godine

Radio sam kao taksista godinu dana i za to vreme su mi se desavale ali sam i bio svedok svakakvih situacija u saobracaju. Bahatost, bezobzirnost, nasilnicko ponasanje... od pesaka preko vozaca (motora i automobila) do kamiondzija i javnog prevoza. Kultura naseg naroda je na mnogo mnogo niskom nivou. Nisam za kazne i samo kazne ali kod nas izgleda da samo to daje efekta. Ovom majmunu (a i svakom sledecem) par godina zatvora pa cemo valjda vremenom poceti da se ponasamo kao normalni ljudi. Naravno cast izuzetcima, mozda njih i nije malo ali od raznih bitangi za volanom oni se i ne primecuju.

Tomy Čubura

pre 3 godine

neko ubije devojku na pešačkom dobije nanogicu 10 meseci , a neko odgurne histeričnu ženu i preti mu 1/8 god ?!?!
vidi se ..zakon je isti za sve

Oliver

pre 3 godine

@mmrrrr

Ona ima pravo da psuje i vredja,pogotovo sto je on kriv za udes,ali on nema pravo da na verbalno odgovori fizickim,nego samo verbalnim. Dakle,ako te neko psuje,psuj i ti njega,ali nemas pravo da mu slomiš zglob zbog psovanja. Na psovku se odgovara psovkom,a na udarac udarcem. Kako mnogi ljudi to ne razumeju??

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Ponavljam - nije je TUKAO. Tačka!
Odgurnuo je, što znači da nije nogom, rukom, glavom niti bilo kojim delom tela uputio udarac.

Nisam rekao da li jeste ili nije u pravu, da li je i ko je kriv. Sačekaću dokaze, tj. presudu pošto dokazima nećemo imati pristup.
Možda je bilo u samoodbrani. Ne znam.
(Kasperski, 4. novembar 2022 19:42)
--------
Kako Vas nije sramota gospodine? Zamislite nekog balvana koji "ne tuče" već "slučajno" lomi ruku Vašoj majci, ženi ili sestri?! Možda su ga "izazvale", možda su napravile negi gest, neku grimasu koja je naterala tog kostolomca da se "samoodbranjuje"?! Naravno da ćemo sačekati presudu jer, mi ovde, ne sudimo, nego komentarišemo jedan nemili dogadjaj. Ova žena nije uličarka, nije drogerka, niti psihički neuravnotežena pa da izleti iz kola i napadne muškarca, koji su po prirodi fizički jače osobe. Ne brukajte se, ko se još sa ženama tuče?

Volina

pre 3 godine

Uvek samse bojo takih nasilnih tipova ko stoje amdjelija abutina ima saku kate zalepi dase zabijes u zemnju izleda daje se namerijo junak na junaka pa suse malo pobili pa koje jaci pobedijo je

Rade74

pre 3 godine

Nema "Ali" braćo Srbi. Šta god da je ona rekla nije povod za nasilje. Tačka.
(Randy Marsh, 04. novembar 2022 17:27)

A šta ako je ona nasrnula na njega, a on je u samoodbrani odgurnuo?
Kako znaš da se to nije dogodilo?
Kako donosiš presude na osnovu pretpostavki?

Eto ja kažem da je ona ovako krupna žena krenula na njega. On se uplašio i odgurnuo je od sebe. Ona je bila trapava i pala je i slomila ruku jer ne zna kako da padne.

Šta ćemo sad?
(Kasperski, 04. novembar 2022 19:45)

Kasoerski,jesi li ti muškarac ili šta si?ImŠ ki ženu i dete?Verovatno ne.Pa kako god kakva je,pravi đentelnen mora postupiti drugčije.Ej ženu da odgurneš i ti tako jako,da padne a pored još dete.Neka sada popije kaznu krele nevaspitani.

zare

pre 3 godine

Isprovociran? Po vama to opravdava nasilje i lom ruke? Lepo da tip dobije jedno 3 4 god zatvora, njega radi a i svih nas radi, pa neka u sledećoj prilici bira da li će da odćuti ili da verbalno odgovori na provokaciju, ili ća ponovo da nanosi fizičke povrede.

david i golijat

pre 3 godine

Da li cemo u medijima imati prilike da cujemo i drugu stranu, il da ga lincujemo posto je u pitanju nebitan mali covek, koji nije osvajao trofeje?

Milen

pre 3 godine

Na stranu kako je ovaj covek odreagovao ali zanimljiv mi je nas zakon. Ubijes coveka pistoljem dobijes 15god. Ubijes coveka autom dobijes oko 5god a neki nama poznati dobiju i uslovno samo, i na kraju gurnes coveka on povredi ruku i dobijes do 8god. Kaznena politika nam je uskladjena do daske.

Oliver

pre 3 godine

@blaster

Naprotiv,tvoje razmisljanje je jako glupo. Ti si klasicna trpeljiva kukavica po kojoj moze svako da se izivljava. Odakle tebi ideja da ce neko meni da polomi ruke,a ne ja njemu? Mozda sam nosilac crnog pojasa. Odakle ti ideja da ja nemam uvek samoodbrambeno oružje sa sobom kad krenem da psujem bahatog ucesnika saobracaja anticipirajuci njegov fizicki napad? Poenta je da sam ja uvek spreman na samoodbranu. Hamlet je rekao: Biti spreman,to je sve!

miki

pre 3 godine

Pre nego što osudite nekog a bez potpunih informacija setite se da su postojali i Boni i Klajd
Zloba i asgresivnost nisu isključivo karakteristika muškaraca

RCZ

pre 3 godine

Ja sam mislio da je tukao pa joj polomio zglob . A bice da su se pogurali . Ova zena je sila . I masa . I izgleda opasno “ ozlojedjeno “. Nasilnik je izgleda dobro prosao .

Muka mi je

pre 3 godine

Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao.
(Mladen, 04. novembar 2022 15:20)

A ko je to nju "tukao". Piše lepo da je odgurnuta, a da je ruku povredila jer je pala nakon tog odgurivanja.

Da je neko stvarno tukao me bi mogla da daje izjave.

Čovek je prokomentarisao njenu bahatost.
Sasvim je moguće da se ovome unela u lice, možda ga čak i prva napala.

Verovaću joj kada vidim snimak. Kažem verovaću njoj jer njega nismo i nećemo čuti u medijima.

Lajkovačka pruga

pre 3 godine

Samo je sud nadležan da utvrdi ko je ovde za šta odgovoran.Jer sud uvek sasluša obe strane.
Nasilnik, gurnuo je, pala, slomila zglob.Mogla je da padne i da je nije gurnuo.Mogla je i da bude gurnuta, a da mu je prethodno psovala sve po spisku itd.
Prema tome, moguće su razne verzije događaja i zato polako sa kaznama i sl.

Žorž

pre 3 godine

Kad nam ubice i siledzije budu ležali doživotno u zatvoru ,podrzacu ovu kaznu od 8 godina.
Da se ne lazemo,koliko god osuđivao nasilje ne samo nad zenama,nego na slabijim od sebe,8 godina je previse.Za ovo je godina dana i visoka novcana kazna "plafon".
Pa kod nas ubice setaju na slobodi posle 10 god.zatvora.

Muka mi je

pre 3 godine

Zašto nema snimka sa neke kamere. Pun je grad kamera.

Javnost je uznemirena ovim slučajem i želi snimak.

Prvo ste pričali da je on njoj uvrnuo ruku i na taj način joj polomio zglob. Sada ispade da je pala nakon što mu se(vrlo verovatno) unela u lice pre nego što je odgurnuo.

Dajte snimak, da ne nagađamo više.

Milan Z

pre 3 godine

Slazem se i zgrazavam kako je u srpskom saobracaju. Podrzavam visoke kazne i zatvor za izgrednike, ali pitam, da li ce bas svako biti ovako osudjen, ako neko na primer napadne moju suprugu i cerku, koje su prosvetni radnici i nisu igrale basket za reprezentaciju?

koki

pre 3 godine

Da li cemo u medijima imati prilike da cujemo i drugu stranu, il da ga lincujemo posto je u pitanju nebitan mali covek, koji nije osvajao trofeje?
(david i golijat, 4. novembar 2022 16:19)

Pa da je mali i nebitan objavili bi mu prezime.

Razmisli da li si nekada cuo za Nenada J. 46 godina. Sigurno jesi.

martinela

pre 3 godine

Tipovi koji biju zene su sve, samo nisu muskarci. Pametnom dosta.
(Laki, 04. novembar 2022 15:53)

Nisi bio sa ženom koj konstantnim i agresivnim zvocanjem i ponašanjem traži batine. I posle toga se smire na bar 3 nedelje. Naravno da ostanu sa svojim muževima. Da li je potreba ili sklop ličnosti - ne zna se.
(djura, 04. novembar 2022 16:57)

pa lepo je laki napisao..pametnome dosta..ko ima zenu koja mora da se pegla po njusci s vremena na vreme taj sigurno nije pametan! dakle ako takve zene postoje - ne zelimo da delimo prostor sa njima! ćao chee

спарта

pre 3 godine

Ја помислих десило се нешто.
Ово се деси у дану 100 пута али је госпођа "позната"..
Што неко рече, када убице буду робијале минимум 20, 30 година и када сви (и "познати") буду имали исти третман онда је ок и до 8 година за ово. До тада ће се дешавати исто и горе, 200 пута у дану.

Alek

pre 3 godine

Ovakve stvari su svakodnevica u SRB. Da se desilo nekom običnom smrtniku niko ne bi ni znao za takav slučaj.. Ovaj nasilnik je ovoga puta naleteo na javnu ličnost,pa će možda i odgovarati.. Ko zna koliko njih je zakukalo zbog ovog nasilnika..

Lacky

pre 3 godine

ovo je veeovatno neki nadrNdani, prebildovani bilmez u skupim kolima koji misli da moze kako hoce, a posto je utreniran onda mu to dodatno uliva energiju da je trosi na konflikte

Vatrogasac

pre 3 godine

Zavisi ko je taj lik.Evo u Bratislavi, Slovacka, eu, neki sportski funkcioner, premijerov pajtos vozio pijan, uleteo u stanicu, ubio peroto mladih ljudi oko 20 godina Dosla policija, on pita agresivno, jel znate ko sam ja ? Ovi mu nije orvi put da je vozio pod dejstvom alkohola.
Stavili ga u pritvor i posle 3 dana ga pustili cak i pored snimaka i protesta javnosti, sud kaze da narod ne treba da se mesa jer ne zna sta se desilo. Znaci ne verujte snimcima i svojim ocima, verujte nama. E pred izbore ga opet malo zatvorili, sad ce opet da ga puste. Dan posle toga neki nesrecnik udari na pesackom jos nesreniju majku sa detetom i taj je naravno bio i ostao u pritviru iako niko nije nastradao jer mu premijer nije pajtos. Eto vam pravda, vladavina prava jevropska unija, svi jednaki, stop korupciji bla bla bla.
A videli smo kod nas i mitrivicev sin sta je uradio i opet na slobodi.

steva

pre 3 godine

U pravu ste , sigurno je ona nasrnula na njega , a on je u samoodbrani odgurnuo ...zato je i uteko sa lica mesta pa ga murija jurila po BG . Sta da radi covek nego da bezi , pa nije bio kriv ni za saobracajnu nesrecu ni za nasrtanje na zenu ...

Pera

pre 3 godine

Pre tri nedelje, raskrnica kod terena Rakovica, mali automobil seče veliki, onako, policijski, izleće žena, urla, lomi čoveku retrovizor, psuje, na očigled roditelja sa decom koji su se vraćali sa fudbalske utakmice. Bez povoda u tom trenutku, možda je došlo do nekog prepucavanje pre, ali ovde gde smo mi - ništa. On otvara vrata, ona ga šutira, čovek gasi auto i zaključava se. Drama sa lupanjem kola se nastavlja još oko 7, 8 minuta, saobraćaj stoji, dolazi policija i žena počinje da vrišti - on me je udario, on me je napao, napad na ženu, ja sam majka malog deteta, haos! Srećom, srećom, bilo je bar 50 svedoka pa smo prišli i objasnili šta se zaista desilo, ali da su bili negde sami, ode čovek u pritvor ni kriv ni dužan pa bi odatle objašnjavao.

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Uvek samse bojo takih nasilnih tipova ko stoje amdjelija abutina ima saku kate zalepi dase zabijes u zemnju izleda daje se namerijo junak na junaka pa suse malo pobili pa koje jaci pobedijo je
(Volina, 4. novembar 2022 19:21
-------
Još se smejem. Nisam pročitao "bolji" i sažetiji komentar. Nego, kad videh pseudonim setih se jednog romana koji sam pročitao a zvao se "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola". Mislim da se pisac zvao Ćebić. Mora da ste mu Vi bili lik za ovo epohalno delo?

Blaster

pre 3 godine

@blaster

Naprotiv,tvoje razmisljanje je jako glupo. Ti si klasicna trpeljiva kukavica po kojoj moze svako da se izivljava. Odakle tebi ideja da ce neko meni da polomi ruke,a ne ja njemu? Mozda sam nosilac crnog pojasa. Odakle ti ideja da ja nemam uvek samoodbrambeno oružje sa sobom kad krenem da psujem bahatog ucesnika saobracaja anticipirajuci njegov fizicki napad? Poenta je da sam ja uvek spreman na samoodbranu. Hamlet je rekao: Biti spreman,to je sve!
(Oliver, 4. novembar 2022 19:19)


Olivere, preispitaj se. Ti si intelektualno jak, imaš odgovor na svako pitanje, rešavaš svaki problem, fizički si neverovatno spreman i bla bla bla. U stvarnosti je verovatno sve totalno drugačije al' ajde. Visiš na b92 i prosipaš drevne mudrosti. Poenta je da ako se ponašaš nadmeno i ako previše laješ može da se desi da naletiš na nekog kome nije dan i nema baš živaca da sluša budalu i eto problema. Izbegavaj kavgu Olivere i batali se pametovanja. I kad si već kod Šekspira podsetiću te na onu njegovu: Budala misli da je mudar, mudar zna da je budala.

YPT

pre 3 godine

Njena krivica ne postoji? Nju nisu testirali na prisustvo narkotika i alkohola?
Opet su poznati bezgrešni...
(Cile Mile, 04. novembar 2022 14:52)

Svi učesnici saobraćajne nezgode se podvrgavaju alkotestu

nešto onako

pre 3 godine

@ Poznajem je odlično.
Uvek osudjujem nasilje nad zenama,
ali budite uvereni da je žestoko bio isprovociran.
Takvu aroganciju i ponašanje, još niste videli.
Da, odrastao sam sa njom, i sada je vidim ponekad.
(ZoranR, 04. novembar 2022 14:45)

Verovatno si i u pravu.... Ali što je baja pobegao???

ff

pre 3 godine

Mene tako udaria jedna dok sam stajao na semaforu. Izašla riba i kaže"šta je ,šta oćeš". Reko joj možemo da se dogovorimo ili da zovem policiju. I naravno zvali smo policiju pa je pored štete koje je platilo osiguranje morala da plati i 30 000, za prekršaj,al eto "nije mi učinila"

box

pre 3 godine

Nece dobiti 8 godina, dobice uslovnu kaznu 6 meseci na godinu dana. 8 godina je maksimalana zaprecena kazna za teske telesne povrede sto bi otprilike bio slucaj da nekom polomis nos, obe ruke i butnu kost, zbog toga sto te je mrko pogledao ili ti se nije javio na ulici.

Oliver

pre 3 godine

@iosonostefan

Psovke imaju jasnu zdravstvenu svrhu. Veoma je opasno zadržavati u sebi ljutnju i bes,jer negativne emocije mogu prouzrokovati psihosomatske bolesti. Dokazano je da ljudi koji psuju duze zive i da su inteligentniji. Moja profesorka anatomije je govorila da nije kulturno psovati,ali da postoji jedan izuzetak-u saobracaju. I zaista,sumnjam da postoji covek koji nikad nije opsovao u saobracaju. Npr,prelazim zebru,lik mi lepo stane,ja krenem,a ludak iza njega krece da zaobilazi u punoj brzini. Naravno da sam mu psovao sve po spisku do sedmog kolena. I uvek ću!

Mandjup

pre 3 godine

zaboraviste da napišete OD 1 DO 8 GODINA malo jača veza i eto njega sa nanogicom 6 meseci nemojte da se zanosimo pa ovde država ne postoji odavno samo je za sirotinju tu

djosa

pre 3 godine

@Mene tako udaria jedna dok sam stajao na semaforu. Izašla riba i kaže"šta je ,šta oćeš". Reko joj možemo da se dogovorimo ili da zovem policiju. I naravno zvali smo policiju pa je pored štete koje je platilo osiguranje morala da plati i 30 000, za prekršaj,al eto "nije mi učinila"
(ff, 4. novembar 2022 15:35)

e vidis ja sam imao slicnu - ali kotra situaciju.
devojka me odvalila otpozadi i branik mi polomila.
Ja reko': aj plati mi stetu i ok smo. Uzecu polovni neki i s ugradjnom cenim da je oko 150-200e (samo da nadjem u boji).
A ona nece.. misli se.
Ja joj kazem: slusaj - fer sam. Ako zovemo policiju tu te ceka kazna, A stetu placa osiguranje. ALi ti padas na najnizi stepen osigurnaja pa ces kroz naredne 3 (ili 4god) dok se vratis na normalan premisjki stepen morati da platis sve skupa djuture dodatnih 200-300e = dakle bez 500e neces proci.
Slozila se i isplatila mi 150e
Mislim da sam bio vise nego fer.
Lako je kad s razumnom osobom imas posla.

a good lawyer

pre 3 godine

Obična žena se elokventno svađa na distanci, muškarača se busa i prsa unosi u lice i biva odgurnuta. Po pravilu prirode kad ti neko uđe u lični prostor (oko pola metra) reaguješ samodbranom refleksno. Ako mu je ušla u lični prostor sudija mora uopštiti refleksnu samoodbranu. Odgurivanje je samodbrana, pesnica je napad. Ništa od zatvorske kazne.

Kali the greek

pre 3 godine

Ugao vuka vrcevica i visnjicke onomad bodenje nozevima

Danas u sred bela dana
Ja svedok
Sam sam na lesackom prelazu cekam
Vidim romski moto kultivator koji leluja i rom iz onog zadnjeg dela gadja automobil u pokretu
U automobilu stariji brani par
Crveno svetlo se pali
Rom trci ka automobilu Ocekujem svasta
Matori se snalazi prelazi na crveno uz mnogo srece da ga ne raspale ovi kojima je zeleno

Neverovatno
Da je stao na crveno
Ne znam sta bih ja trebao da uradim
Tuca nozevi sta?

Petar

pre 3 godine

Pre neki dan, raskrsnica kod SIV2, prolazi čovek vozilom na crveno (česta pojava na tom semaforu). Sviram mu (ide na mene, misli da sam ja u prekršaju), ne da bih započeo svađu već da shvati šta je uradio, da izbegnemo kurcšlus, kad eto je moja ž gospođa (sedi pored mene), kreće kanonadu ka njemu. Kažem joj, što mu se.eš, hoceš ti da se biješ sa njim ili ja ako mu je plitka materica!? Joj kako će neko da je prebije ako je takva kad sama vozi... i to računam, manje šanse muškarac, pre neka kao ona :) Tako da da, kad pročitam ovakvu vest u startu pomislim da je žena ta koja je započela kavgu... i nisam šovinista već vam je situacija baš takva.

Ustaše

pre 3 godine

meh, a što jedna žena radi nad drugom ako nije nasilje. Sve se na ovaj ili onaj način odvija na silu. Kad nitko ne bi korostio silu, zamisli koliko bi tek tada bila isplatljiva. Fizičko nasilje ženom odviti će se samo u za to povoljnim okolnostima, kada muškarac ne može otići ili ako je u bezizlaznoj situaciji kao što je prometna nezgoda. I to žene vrlo dobro znaju iskoristiti jer svak voli boksačku vreću, pa i žena. Dapače, najveća ženska fantazija je kavezno mučenje.
Imaš one što nose mačke u kavezima kao djevojčice, kasnije se tuku i provociraju.
Hajde, molim te



Ovaj jedan je kao zna, pa moze da komentariše da li je neko zaslužio batine ili ne. Ko bre ima pravo da tuce drugog, bez obzira šta je ovaj rekao. Ako te je uvredio na bilo koji način, možeš ga tužiti ili odgovoriti istom merom. Ne moraš nikoga mlatiti. Ti si onaj što pravda nasilje nad ženama pod izgovorom da ga je izazvala ili isprovocirala. Postali smo nazadaniji nego u srednjom veku. Obično nasilnici napadaju slabije od sebe. Slabići.
(Mladen, 4. novembar 2022 15:20

sve je relativno

pre 3 godine

Njena krivica ne postoji? Nju nisu testirali na prisustvo narkotika i alkohola?
Opet su poznati bezgrešni...
(Cile Mile, 04. novembar 2022 14:52)

Svi učesnici saobraćajne nezgode se podvrgavaju alkotestu
(YPT, 04. novembar 2022 15:33)

Evo da ti kažem da nije tako. Udario me čovek ispravivši oštru krivinu pri manjoj brzini na prilaznom putu Domu zdravlja Novi Beograd u bloku 44. Kada je izašao iz kola, delovao je pijan i poprilično dezorjentisan. Dok je patrola stigla, prošlo je više od 2 sata i rekao bih da se poprilično otreznio. Pošto nije bilo povređenih, oni su samo začinili zabelešku. Nisu nas alkotestirali, zašto, da li su ga znali, nemam pojma, ali na kraju je njegovo osiguranje platilo štetu. Na prvi pogled beznačajnu, a kad je došla šlep služba, tek pri pomeranju se videlo šta se desilo i šta je sve odvalio na automobilu pogodivši auto pravo u prednji točak.

mirjana karanovic

pre 3 godine

sudeci po izgledu dame sa slike, sa sigurnoscu bih rekao da je u stanju da izazove muskarca na ferku….
nasilnicama treba stati na put.

hm

pre 3 godine

Evidentno je da ima mnogo ludaka u saobraćaju. Šta se tu tačno desilo najbolje bi pokazale kamere. Ja se ne razumem u te kazne, niti sam videla šta se dogodilo, i nemam tu šta komentarisati. Da komentarišemo na osnovu fizičkog izgleda ove žene i više je nego glupo. Ne verujem da je sama sebi polomila ruku, a isto tako nije u redu ni da taj nesrećnik dobije veću kaznu od uobičajene za takve slučajeve.

Kasperski

pre 3 godine

Kasperski- hoćeš da ja tebe sa mojih 100 kg odgurnem, neću te udarati?
(Aleksa 78, 04. novembar 2022 18:51)

Ja imam 110. Gurali su me i teži i jači od mene. Nikad nisam doživeo povredu.

Hvališ se sa 100 kilograma. Srednjoškolci su krupniji od toga.

Jegermajstor

pre 3 godine

Treba mu otseći ruku kojom je udario do lakta
(Gordana, 04. novembar 2022 20:29)

ako ćemo po toj logici, pojedinim ženama bi trebalo otseći jezik. pravda za sve.

Krle mk II

pre 3 godine

Još se smejem. Nisam pročitao "bolji" i sažetiji komentar. Nego, kad videh pseudonim setih se jednog romana koji sam pročitao a zvao se "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola". Mislim da se pisac zvao Ćebić. Mora da ste mu Vi bili lik za ovo epohalno delo?
(Zoran Knezevic, 04. novembar 2022 21:34)

Cebic? Satiricnu pripovetku "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola" napisao je genijalni Radoje Domanovic.

Kanidja

pre 3 godine

Sto komentarisete pa oni su krucijalni za opstanak Srba i srpskog naroda. Ima nas 800 hiljada manje ali najjbitnije je da estrada zivi!

NikolaBg

pre 3 godine

Moramo da učimo od Turaka. Oni se čuknu, izađu i izljube, podele troškove svak svoje i ćao. Bitno je da nema povređenih, a ovi naši se poubijaju u tuči nakon udesa.

Redov

pre 3 godine

@Radio sam kao taksista godinu dana i za to vreme su mi se desavale ali sam i bio svedok svakakvih situacija u saobracaju. Bahatost, bezobzirnost, nasilnicko ponasanje... od pesaka preko vozaca (motora i automobila) do kamiondzija i javnog prevoza. Kultura naseg naroda je na mnogo mnogo niskom nivou. Nisam za kazne i samo kazne ali kod nas izgleda da samo to daje efekta. Ovom majmunu (a i svakom sledecem) par godina zatvora pa cemo valjda vremenom poceti da se ponasamo kao normalni ljudi. Naravno cast izuzetcima, mozda njih i nije malo ali od raznih bitangi za volanom oni se i ne primecuju.
(Daba, 04. novembar 2022 15:03)

Odličan komentar! Kultura (čitaj nekultura...) u našem narodu je svakodnevno i očigledna, pogotovo u saobraćaju gde se ispoljava sve ono agresivno i primitivno.
Mali primer... čekate da se upali zeleno svetlo na semaforu, svetlo se menja u zeleno a onaj šesti iza vas počne da besomučno trubi u roku od tri nanosekunde! To svaki dan doživljavam u centru Beograda. Kao da smo negde u Indiji...

Zoran Knezevic

pre 3 godine

Cebic? Satiricnu pripovetku "Razmišljanje jednog običnog srpskog vola" napisao je genijalni Radoje Domanovic.
(Krle mk II, 5. novembar 2022 06:29
------
Hvala na ispravci. Ovaj volina mi je bio toliko interesantan da sam nešto pomešao. Još jednom, hvala na ispravci.