105 Komentari

Sortiraj po:

lala

pre 3 godine

Ona misli da to nije belo roblje i da svako radi sta zeli? Je li ona ima pojma uopste sta je rekla? Postoje zene (i muskarci takodje) koji to rade zato sto hoce ali mnogi jesu prisiljeni na to. Treba legalizovati da ih zastitimo i kaznimo prodavace i musteriju kao u mnogim zemljama.

malina

pre 3 godine

Bolesno drustvo zeli da usvoji bolest drugih nacija.Sram te bilo.Danas sutra ce to biti tvoja cerka.Ne treba legalizovati nidta jer vec ih ima ko pleve na ulicama.Pune botoksa po svim ustanovama.fuj,fuj fuj.Kome uopste te krave trebaju
(Rajković Tihomir, 9. april 2022 01:12)

A ko im je musterija? Nekome ocigledno trebaju jer ipak zaradjuju.

Lova

pre 3 godine

Jeste, ali neka taj svako plati porez državi za to što radi i nema nikakvih problema.
(Ložač kotlare, 8. april 2022 09:02)

Misliš da bi stvarno prijavile 1000, 2000, 3000 ili bi prijavile 20, 50, 100? Od tako moralnih osoba država ne bi imala mnogo koristi. Mada svi znamo da ni i nismo neka pravna država.

Turista

pre 3 godine

Vidim da se ljudi zalazu za legalizaciju, izmedju ostaliklh i Nata pevacica, umetnica itd...
Svi pominju porez i korist koju bi drzava imala od toga.
Mislim da bi trebalo legalizovati iz mnogo bitnijeg razloga, zapravo humanijeg razloga. Time biste mogli da odredjeni sloj ljudi(ovim poslom se bave i muski i zene) donekle obezbedite zdravstvenim i penzionim osiguranjem. Prevencija je u zdravstvu jako bitna. Ako je istina da drzava nema kontrolu nad ovim sektorom (nisam upucen) onda nemate ni zdravstvene kartone pruzaca i pruzacica usluga. Time direktno dovidite u rizik korisnika usluga koji kao sto vidimo nije sprecen da ih koristi iako nije legalizovana prostitucija. Takodje ovim stanjem trenutno dozvoljavate manipulaciju raznim tzv makroima da manipulisu i otimaju veliki deo zarade nestrecnicama koje to rade.

Rajković Tihomir

pre 3 godine

Bolesno drustvo zeli da usvoji bolest drugih nacija.Sram te bilo.Danas sutra ce to biti tvoja cerka.Ne treba legalizovati nidta jer vec ih ima ko pleve na ulicama.Pune botoksa po svim ustanovama.fuj,fuj fuj.Kome uopste te krave trebaju

Mazalo

pre 3 godine

Pa da, mi sad citamo tvoje kazi!
Znas ti odlicno ko se cime bavi,sto uopste poteses pricu...
Narocito vi umetnice,deca treba na vas da se ugledaju,tebe slusaju.
Ne kazu dzabe cutanje je zlato!

Ljubo

pre 3 godine

Seks i treba da se legalizuje da bi svaki muškarac mogao da ima seks a ne da većinu muškaraca ucenjuju žene i ne daju im ono što je potrebno svakom muškarcu.Ovako bi muškarci kojima žene ne daju lepo otišli u javnu kuću i time zadovoljile svoje potrebe i bili bi zadovoljni i oni i devojke koje se seksaju za pare a ove fine devojke koje ne daju svakom muškarcu neka i dalje čekaju Bred Pita,Kristijana Ronalda i ostale lovatore.

тоша

pre 3 godine

Што волим ове што се залажу за легализацију проституције и дрога, а све под изговором да се брину за државни буџет. Ух, ух, ма како да не, све се бојим да се због тога залажете за горе наведено. Није, него би да имате увек доступне жене за секс и да можете било где и било када да се дрогирате. Тако исто неко ко пије. Пиће јесте легално али тај што пије, не пије да би помогао државни буџет већ зато да би се напио. Да је другачије сваки муж би, на пример, могао када дође пијан кући и жена му каже да је пијан, да се правда речима: "Ма не драга, нисам ја пија већ сам помагао државни буџет. Радио сам једну веома корисну ствар."

svasta

pre 3 godine

Samo treba PREPISATI zakone na tu temu, recimo, od Holandije ili neke druge sredjene države...
(Naravno, 08. april 2022 14:48)

A mi smo inace poznati po tome da smo sredjena drzava i bas nam ide sprovodjenje zakona (i prepisanih i nasih)

dadada

pre 3 godine

Da drzava ima koristi? Zar je sve u koristi?
(Sasa, 8. april 2022 09:03)

Da, sve je danas korist, živimo u takvom svetu.
I ti radiš zbog svoje koristi i novca, ne radiš iz ljubavi prema poslodavcu.

Tina

pre 3 godine

Mene ce ovde razapeti na krst. Prostituciju treba legalizovati. Kao i narkotike. Nikada ni jedna drzava nece uspeti da se izbori ni sa jednim ni sa drugim. Bar legalizacijom mogu da se obezbede bolji uslovi i za seksualne radnice kao i za zavisnike. Seksualne radnice zasluzuju i zastitu i zdravstveno i kasnije penziju. Zavisnici zasluzuju da se bolje drustvo brine o njima ako je zavisnost nesto sto ne mogu da pobede. Da ne kazem kako bi drzavna kasa imala znacajan priliv od legalizacije pomenutih. Ovde se ne radi o moralu-radi se o prihvatanju stvarnosti.

vosa

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Sloboda prestaje onde gde pocinje da se ugrozava tudja. Ako se neko bavi prostitucijom kao poslom ili iz toga sto voli, to je izbor koji nikoga ne ugrozava. Kao sto je i konzumiranje narkotika slobodan izbor koji ne ugrozava nista vise od konzumiranja alkohola. Silovatelji i kriminalci ugrozavaju tudju slobodu i to je krajnje glupo porediti. Kada bismo mi postali Amsterdam sto se droge tice, svi ovi kriminalni klanovi, velje nevolje, sarici, kavcani, skaljarci bi imali mnogo manje razloga da postoje
(V, 8. april 2022 10:01


Matori, taj odvaljeni od droge ili alkohola ce sutra ubiti nekog neduznog na ulici.
Pa koliko je ljudi stradalo ili osakaceno do sada zbog drogirasa i alkosa.
Konzumiraju oni za sebe ali su opasnost za oklolinu.
Sto se prostitucije tice, neka to rade, ali onda da se registruje firma i one kao radnice u njoj, pa da placaju porez.
Al one bi to inkognito, da se cepaju sa "bizmismenima" tajno pa da imaju za krpice, sejkice i putovanja.
More...
A o nezeljenim trudnocama i abortusima kao posledicu toga da ne pricam, jer svaki abortus je ubistvo, pa su sve one i lekari potencijalne ubice.
Eto ti samo prakticne stvari koje ugrozavaju drzavu i stanovnistvo, a o moralnim da ne pricam.

bgd

pre 3 godine

Niko ne zna šta stoji iza odluke da se krene putem odricanja od emocije. Podržavam legalizaciju. To postoji pa postoji. Makar da bude regulisano zakonom zbog sprečavanja zloupotrebe ljudi (ako ima vajde), zdravlja, posebno onih "neelitnih".

Naravno

pre 3 godine

I ja sam za to da se prostitucija LEGALIZUJE....
Klijenti ne bi kršili zakon, prostitutke bi bile zdravstveno zbrinute, a i zaštićene, a država bi imala porez na promet....
Kad je najstariji zakon u pitanju, uvek je bilo ponude i potražnje...
Samo treba PREPISATI zakone na tu temu, recimo, od Holandije ili neke druge sredjene države...

Ayatollah

pre 3 godine

Za baticu @V - i alkoholizam i narkomanija i prostitucija unistavaju ljude koji se uplicu u to, njihove familije, prijatelje... Tako da te price o slobodama koje ne ugrozavaju druge su besmislica. Medjuzavisnost danas je prilicno visoka i svi smo u prilicnoj mero izlozeni riziku, izmedju ostalog i sto se je sve postalo dozvoljeno za kintu, sto nema stida ni sramote, sto nema uzora i sto je siromastvo postalo najveci greh.
(milence, 8. april 2022 11:21)

Sve je ovo tačno. Jedino što nam nedostaje u ovoj jednačini je objašnjenje što su prostitucija i narkotici ilegalni (i to ne svi, npr. duvan nije ilegalan), a alkohol nije. Treba onda ili sve zabraniti ili sve dozvoliti.

Robert

pre 3 godine

Najbolje je kad kazu "elitna prostitucija"... Ma vi ste bre prostitutke a ne elitne prostitutke....Kao one su skupe, to je kao bolje...Cak i da su nase pevacice skupe, i dalje su samo prostitutke...
(Mi Lee, 08. april 2022 09:11)

Elitna - dobro obucena, okupana, full sredjena... To je glavna razlika u odnosu na onu kraj puta, pa tek onda cena.

Z

pre 3 godine

Uhh kako bih ja zelela da budem elitna prostitutka. Sada sam samo prostitutka.
(n11, 08. april 2022 10:33)

@n11
mozes to vrlo lako da uradis. stavi na Instagram ispod svoje slike ovaj isti komentar i postaces poznata. cim si poznata uklapas se u elitne))

DJony

pre 3 godine

Koja je razlika izmedju "elitne" i obicne prostitucije? I dalje je prostitucija. A verujem da se mnogo veci broj pevaljki bavi time ili se bavilo. Ko zna mozda se i doticna na neki nacin bavila time.

Posmatrac

pre 3 godine

Pevacice,glumice,voditeljke... zaradile bukvalno bogatstvo preko kreveta.Cemu sad glumatanje postenja i drzanje pridika. Nisu ukrale vec prodavale svoje telo a to sto su neki lezilebocici davali silne pare za sex to je vec druga prica. kao ona sto je mazala grudi margarinom pa joj porasle a za novi album imala odnos sa nekim krimosima pa pre dva-tri dana moralise o prostituciji.

Z

pre 3 godine

ja sam singl i cesto upoznajem devojke. u srbiji u 95% slucajeva ( znaci 19 od 20 puta) ja platim rucak kad izadjem sa devojkom.

od tih 20 su 2 u proseku javne licnosti. da li to znaci da su skoro sve zene prostitutke u srbiji?

Matrix

pre 3 godine

Nasi ljudi i realnost. Jedno je sigurno, ljudi koji komentarisu po novinskim clancima su uglavnom nezadovoljne tetkice. Da je rekla ne treba legalizovati vi bi rekli da treba, da je rekla da se ona bavila prostitucijom vi bi ubedjivali sve da se nikad nije bavila time...

miso

pre 3 godine

Svi ti fileri i botoksi uzasno kostaju Ne mogu od plate da se plate Moraju da se dopunjuju kao i frizider I onda treba novac zaraditi ...

Dule

pre 3 godine

Ova ili se bavi ili će se početi baviti "elitnom prostitucijom". Čuj, "elitna"? Ovo "elitna", to onako NOBL, a? Prostitucija je prostitucija i tačka.

Zagor, zvezdarski

pre 3 godine

Za ove kojima smetaju reči "elitna prostitucija": Taj naziv imaju, jer se verovatno češće peru od drugih, što nisu deformisane od droge i što nemaju vaške i ne fale im zubi. Razlika je i verovatno u tome što pored ove, postoji i ulična prostitucija. U šta spadaju žene iz najniže klase, kao i narkomanke, koje svoje bolesno telo prodaju za sledeći fiks. Mislim da "elitne" to označava, stepen klase, ne isključivo posla, nego status društvenog sloja. Zamislite, ima i goreg od ovih "starleta". Žene najnižeg sloja, kojima izgleda stvarno ništa drugo ne preostaje. Ove druge ipak imaju izbora, ali velike pare za kratko vreme mame naše "instagramuše" i "influenserke" i fitnes instruktorke. A ne da one pripadaju nekoj društvenoj eliti.

genius

pre 3 godine

@A može i ovako
Svaku grupu i svaku radnju možeš da kriminalizuješ, a posle da se iščuđavaš.
Zašto misliš da je normalno da je prostitucija nelegalna? Zato što je nemoralna? Da li pornografija treba da bude nelegalna? Da li estrada treba isto da klizne u ilegalu? Da budemo društvo puritanaca? Seks pre braka?
Što se droge tiče, ista stvar - u Srbiji je nelegalna jer nije zdrava? Da li stvarno misliš da je to zbog toga? Da li treba zabraniti sve šta nije zdravo ili ipak nema veze sa zdravljem već sa pranjem love, a legitimitet svemu ovome daju degenerici ispranog mozga kojima su uspeli da prodaju slogan "droga je zlo" i kojima je "prostitutka" ružna reč. Orvelijanski, nema šta - ministarstvo istine radi sjajan posao.
Debili...

milence

pre 3 godine

Za baticu @V - i alkoholizam i narkomanija i prostitucija unistavaju ljude koji se uplicu u to, njihove familije, prijatelje... Tako da te price o slobodama koje ne ugrozavaju druge su besmislica. Medjuzavisnost danas je prilicno visoka i svi smo u prilicnoj mero izlozeni riziku, izmedju ostalog i sto se je sve postalo dozvoljeno za kintu, sto nema stida ni sramote, sto nema uzora i sto je siromastvo postalo najveci greh.

Terza

pre 3 godine

Prostitucija nije elitna zato što je skupa!

Npr. ja sam zaradjivao 1000 evra mesečno, i tada je 500 evra bilo 50% mog mesečnog budžeta,
danas zaradjuejm 10000 evra mesečno i 500 evra mi je 5%.

I kakve to veze ima sa prositucijom ili bilo kojim zanimanjem?
Da li je elitni moler ili keramičar onaj koji naplaćuje više?
Da li je elitni programer zanimanje? :)

Razmislite malo o sebi i svetu oko sebe, novac je relativni pojam, fikcija, nije povezan sa time ko smo mi ili ljudi oko nas?

Ne postoji prilika da budeš elita ako je to zbog novca!

Ljudi koji se bave pošteno svojim životima imaju šansu da budu bilo šta što požele.

A može i ovako

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)
Prostitucija jeste zabranjena zakonom ali to ne znači da ne postoji. Ona postoji od nastanka čovečanstva i postojaće. Može i da se legalizuje kao što su uradile mnoge države i sada ubiru porez od toga. Prostitutke su zdravstveno osigurane, idu često na preglede pa su samim tim bezbednije i one i korisnici. Prostitutke ne možeš upoređivati ni sa lopovima ni sa dilerima ni sa silovateljima jer one ne varaju klijente, prodaju ono što klijent kupuje, nisu ukrale to što prodaju, nisu silom naterale klijenta da ima odnos sa njom a biće i zdravstveno mnogo bezbednije po legalizaciji nego sada kada rade na crno. Kakav god da je njihov posao one ga ipak pošteno rade.

Pedja

pre 3 godine

Nije bas tako. Devojke udju u to dok su mlade, ne bas mnogo pametne, posle 10 godina mogu da se zestoko kaju u sta su usle a to je onda neizbrisivo. Psihicke posledice mogu da budu strasne a moze i svasta lose, pa i fatalno, da im se desi u tom poslu. Takodje, vremenom se pomeraju kriterijumi, i mnoge zavrse bukvalno na stajgi. Dakle, drzava treba da ih zastiti od toga, ili bar da pokusa. Ovakve izjave ohrabruju klinke da probaju.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)
Pa mogu i rade to i verovatno je njihov izbor.Samo tvoja logika nije bas u redu po cim poredis te dve stvari.

Terza

pre 3 godine

Prostitucija nije elitna zato što je skupa!

Npr. ja sam zaradjivao 1000 evra mesečno, i tada je 500 evra bilo 50% mog mesečnog budžeta,
danas zaradjuejm 10000 evra mesečno i 500 evra mi je 5%.

I kakve to veze ima sa prositucijom ili bilo kojim zanimanjem?
Da li je elitni moler ili keramičar onaj koji naplaćuje više?
Da li je elitni programer zanimanje? :)

Razmislite malo o sebi i svetu oko sebe, novac je relativni pojam, fikcija, nije povezan sa time ko smo mi ili ljudi oko nas?

Ne postoji prilika da budeš elita ako je to zbog novca!

Ljudi koji se bave pošteno svojim životima imaju šansu da budu bilo šta što požele.

Nebojša

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)

Pola naših zakona ne valja! A vidim da je tvoja logika na mestu kada porediš nekog ko prodaje svoje telo sa silovateljom postoji razlog zašto je silovanje i dilovanje protiv zakona i zašto prostitucija ne bi trebalo da bude sem prinudne.

mile

pre 3 godine

da se legalizuje i da država obavezno daje subvencije korisnicima sa niskim primanjima,socijalno ugroženima..tako da dotična i sve ostale budu svima dostupne...i eto sreće?

Jole

pre 3 godine

Naravno da prostitutke nikada neće plaćati porez, da su one moralne i odgovorne nikad se ne bi ni bavile takvim poslom. Isti problem je i sa drogom, tamo gde je legalizovana i oporezovana, i dalje 90% prometa ide ilegalnim kanalima.

bozza

pre 3 godine

slazem se da svako treba da radi ono sto zeli, ali pod odredjenim uslovima: da time ne ugrozava drugu osobu, i da je sve legalno i po zakonu. Ako je legalno, to podrazumeva i zvanicnu registraciju i placanje poreza

Hd

pre 3 godine

Živo me zanima kad bi se legalizovana prostitucija koliko njih više ne bi moglo da se folira da je voditeljka,pevačica,influenserka,manekenka i sl profesije.

V

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Sloboda prestaje onde gde pocinje da se ugrozava tudja. Ako se neko bavi prostitucijom kao poslom ili iz toga sto voli, to je izbor koji nikoga ne ugrozava. Kao sto je i konzumiranje narkotika slobodan izbor koji ne ugrozava nista vise od konzumiranja alkohola. Silovatelji i kriminalci ugrozavaju tudju slobodu i to je krajnje glupo porediti. Kada bismo mi postali Amsterdam sto se droge tice, svi ovi kriminalni klanovi, velje nevolje, sarici, kavcani, skaljarci bi imali mnogo manje razloga da postoje, i mnogo manje sredstava koje obrcu. I mnogo manje medijskog uticaja.

Čikara

pre 3 godine

Prostituciju treba legalizovati. Ako je već najstariji zanat na svetu i ako se ne može iskoreniti onda neka bude ozakonjena i oporezovana kao i svaka usluga. Dosta licemerja.

Moje mišljenje ne smrdi samo meni

pre 3 godine

Ako prostituciju zovemo Elitnom...
To može da znači samo da je prostitucija ušla u institucije, koje bi trebalo da su utemeljene u integritetu, struke, etike, morala, pre svega braneći društveno odgovorna javna mesta čašću i slepom istinom.
Iz čega proizilazi da smo mi jedna jebiševina od države, koju svako razjebava i naplaćuje koliko može da se proda, a koitus je tu najmanje bitna stvar.

Mi Lee

pre 3 godine

Najbolje je kad kazu "elitna prostitucija"... Ma vi ste bre prostitutke a ne elitne prostitutke....Kao one su skupe, to je kao bolje...Cak i da su nase pevacice skupe, i dalje su samo prostitutke...

Alex

pre 3 godine

Ako je slobodnom voljom, to je individualna stvar i ne tiče se javnosti, društva ni države. Ako je pod prisilom, država i društvo treba da reaguju najstrožije moguće. Mnogo jednostavna stvar i tu se svaka diskusija završava.

Maja

pre 3 godine

Zar cilj legalizacije prostitucije treba da bude "Da i drzava ima koristi"? Jos neko da zaradjuje na prostitutkama: makroi nisu dovoljni, sad i drzava da se malo ovajdi? Koji skandal :(.

Prostitucija je legalizovana u, npr. Holandiji, da bi se ZASTITILE PROSTITUTKE. One se mogu registrovati da im je to posao, dobiju kao i svi ostali zaposleni osiguranja i razna prava. Mogu da se otkace od makroa i rade samostalno. Kad ih neko zlostavlja prijave policiji, koja ih ne hapsi zato sto su prostitutke, nego hapsi musteriju koja ih je zolstavljala. Imaju redovne medicinske preglede za seksualno prenosive bolesti. Itd. Cak u ponekim gradovima postoje delovi gde one rade a nocu specijano nadgleda policija da ih niko ne bi zlostavljao.

A ne kao i Srbiji gde je moju drugaricu iz razreda iz osnovne skole pre par godina zaklao "klijent" dok se prostituisala u parku u Novom Sadu. Ako se prostitucija legalizuje, to treba da bi se pomoglo prostitutkama, a ne da bi jos neko drugi (kllijent, makro, pa jos i drzava) od njih imao koristi.

Marko

pre 3 godine

Šta je elitno u elitnoj prostituciji? Dame koje nude usluge, korisnici ili novac koji se okreće? Ako je to elita u ovom društvu, onda smo otišli dođavola

Milan

pre 3 godine

Čekaj, elitne su možda jer su išle u elitnu gimnaziju ili možda bile u nekoj elitnoj vojnoj jedinici? Elitna prostitucija. Kakva bljuvotina.

Maja

pre 3 godine

Zar cilj legalizacije prostitucije treba da bude "Da i drzava ima koristi"? Jos neko da zaradjuje na prostitutkama: makroi nisu dovoljni, sad i drzava da se malo ovajdi? Koji skandal :(.

Prostitucija je legalizovana u, npr. Holandiji, da bi se ZASTITILE PROSTITUTKE. One se mogu registrovati da im je to posao, dobiju kao i svi ostali zaposleni osiguranja i razna prava. Mogu da se otkace od makroa i rade samostalno. Kad ih neko zlostavlja prijave policiji, koja ih ne hapsi zato sto su prostitutke, nego hapsi musteriju koja ih je zolstavljala. Imaju redovne medicinske preglede za seksualno prenosive bolesti. Itd. Cak u ponekim gradovima postoje delovi gde one rade a nocu specijano nadgleda policija da ih niko ne bi zlostavljao.

A ne kao i Srbiji gde je moju drugaricu iz razreda iz osnovne skole pre par godina zaklao "klijent" dok se prostituisala u parku u Novom Sadu. Ako se prostitucija legalizuje, to treba da bi se pomoglo prostitutkama, a ne da bi jos neko drugi (kllijent, makro, pa jos i drzava) od njih imao koristi.

krkan

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!

Pantelija

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Ne nije tacno. Nemas pravo da nekome nanosis zlo i zato se protitucija i prodavanje droge ne mogu svrstati zajedno. Legalizacija prostitucije je stvar drustvenih normi i nista vise.

Дуле

pre 3 godine

Дабоме да се плати порез! Што значи да имаш здравствено осигурање, пензију и да државни службеник има задовољавајућу плату и да ради одговорно свој посао. Плаћање пореза не значи бацање пара већ функционална држава. Без пореза нема ни државе! Сада капирате зашто је добро да се легализује? Да би те жене биле заштићене и видљиве за државне органе укључујући здравствену заштиту да се не преносе болести и полицијску/судску заштиту да се избегне малтретирање и трговина белим робљем.

pavle

pre 3 godine

Potpuno isparavno misljenje Nato.Samo jedno pitanje Da li su i muskarci koji se bave gej prostitucijom takodje prostitutke i da li i oni u njihovi makroi podlezu kaznama.Jos nisam cuo da je i jedan uhapsen ili nedaj Boze osudjen zbog toga

ko-ometator

pre 3 godine

Tebe da razapinju na krst nece jer se sa takvima ne kalja svetinja. Ti si coveka u sebi odavno ispratila. Ne osudjujem te, zao mi te je, ne mnogo ali ipak zao. Bog ti je dao dosta a ti si postala olicenje kako ne postupati s’tim. I lepotu i talenat i porodicu zloupotrebila si i zloupotrebljujes. Nije toliki problem sto to radis koliki je problem sto su to vrednosti koje se namecu nasoj omladini, deci. Imas i ti decu. I sigurno zelis da u zivotu sve sto si prosla ti ali ipak jako malo radis na tome da im pokazes kako.

Lana

pre 3 godine

U toj nesrećnoj Srbiji će čovek pre crći ko poslednje pseto dok dočeka da mu lekar u državnom zdravstvu izmeri pritisak ako ne podmiti ceo lanac ljudi od čistačice u ambulanti do ministra zdravlja, a zbog kurvarluka se digla buka i sila ko da je međunarodni terorizam, možeš misliti. Pritom sam protiv legalizacije prostitucije koja bi u jednoj poluautokratskoj kaubojštini od pravosudnog sistema pre svega dovela do divljanja i širenja belog roblja i trgovine ljudima.

Mi Lee

pre 3 godine

Najbolje je kad kazu "elitna prostitucija"... Ma vi ste bre prostitutke a ne elitne prostitutke....Kao one su skupe, to je kao bolje...Cak i da su nase pevacice skupe, i dalje su samo prostitutke...

krkan

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!

Pedja

pre 3 godine

Nije bas tako. Devojke udju u to dok su mlade, ne bas mnogo pametne, posle 10 godina mogu da se zestoko kaju u sta su usle a to je onda neizbrisivo. Psihicke posledice mogu da budu strasne a moze i svasta lose, pa i fatalno, da im se desi u tom poslu. Takodje, vremenom se pomeraju kriterijumi, i mnoge zavrse bukvalno na stajgi. Dakle, drzava treba da ih zastiti od toga, ili bar da pokusa. Ovakve izjave ohrabruju klinke da probaju.

Hd

pre 3 godine

Živo me zanima kad bi se legalizovana prostitucija koliko njih više ne bi moglo da se folira da je voditeljka,pevačica,influenserka,manekenka i sl profesije.

Milan

pre 3 godine

Čekaj, elitne su možda jer su išle u elitnu gimnaziju ili možda bile u nekoj elitnoj vojnoj jedinici? Elitna prostitucija. Kakva bljuvotina.

Zagor, zvezdarski

pre 3 godine

Za ove kojima smetaju reči "elitna prostitucija": Taj naziv imaju, jer se verovatno češće peru od drugih, što nisu deformisane od droge i što nemaju vaške i ne fale im zubi. Razlika je i verovatno u tome što pored ove, postoji i ulična prostitucija. U šta spadaju žene iz najniže klase, kao i narkomanke, koje svoje bolesno telo prodaju za sledeći fiks. Mislim da "elitne" to označava, stepen klase, ne isključivo posla, nego status društvenog sloja. Zamislite, ima i goreg od ovih "starleta". Žene najnižeg sloja, kojima izgleda stvarno ništa drugo ne preostaje. Ove druge ipak imaju izbora, ali velike pare za kratko vreme mame naše "instagramuše" i "influenserke" i fitnes instruktorke. A ne da one pripadaju nekoj društvenoj eliti.

V

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Sloboda prestaje onde gde pocinje da se ugrozava tudja. Ako se neko bavi prostitucijom kao poslom ili iz toga sto voli, to je izbor koji nikoga ne ugrozava. Kao sto je i konzumiranje narkotika slobodan izbor koji ne ugrozava nista vise od konzumiranja alkohola. Silovatelji i kriminalci ugrozavaju tudju slobodu i to je krajnje glupo porediti. Kada bismo mi postali Amsterdam sto se droge tice, svi ovi kriminalni klanovi, velje nevolje, sarici, kavcani, skaljarci bi imali mnogo manje razloga da postoje, i mnogo manje sredstava koje obrcu. I mnogo manje medijskog uticaja.

Posmatrac

pre 3 godine

Pevacice,glumice,voditeljke... zaradile bukvalno bogatstvo preko kreveta.Cemu sad glumatanje postenja i drzanje pridika. Nisu ukrale vec prodavale svoje telo a to sto su neki lezilebocici davali silne pare za sex to je vec druga prica. kao ona sto je mazala grudi margarinom pa joj porasle a za novi album imala odnos sa nekim krimosima pa pre dva-tri dana moralise o prostituciji.

Marko

pre 3 godine

Šta je elitno u elitnoj prostituciji? Dame koje nude usluge, korisnici ili novac koji se okreće? Ako je to elita u ovom društvu, onda smo otišli dođavola

Dule

pre 3 godine

Ova ili se bavi ili će se početi baviti "elitnom prostitucijom". Čuj, "elitna"? Ovo "elitna", to onako NOBL, a? Prostitucija je prostitucija i tačka.

mile

pre 3 godine

da se legalizuje i da država obavezno daje subvencije korisnicima sa niskim primanjima,socijalno ugroženima..tako da dotična i sve ostale budu svima dostupne...i eto sreće?

miso

pre 3 godine

Svi ti fileri i botoksi uzasno kostaju Ne mogu od plate da se plate Moraju da se dopunjuju kao i frizider I onda treba novac zaraditi ...

Lana

pre 3 godine

U toj nesrećnoj Srbiji će čovek pre crći ko poslednje pseto dok dočeka da mu lekar u državnom zdravstvu izmeri pritisak ako ne podmiti ceo lanac ljudi od čistačice u ambulanti do ministra zdravlja, a zbog kurvarluka se digla buka i sila ko da je međunarodni terorizam, možeš misliti. Pritom sam protiv legalizacije prostitucije koja bi u jednoj poluautokratskoj kaubojštini od pravosudnog sistema pre svega dovela do divljanja i širenja belog roblja i trgovine ljudima.

milence

pre 3 godine

Za baticu @V - i alkoholizam i narkomanija i prostitucija unistavaju ljude koji se uplicu u to, njihove familije, prijatelje... Tako da te price o slobodama koje ne ugrozavaju druge su besmislica. Medjuzavisnost danas je prilicno visoka i svi smo u prilicnoj mero izlozeni riziku, izmedju ostalog i sto se je sve postalo dozvoljeno za kintu, sto nema stida ni sramote, sto nema uzora i sto je siromastvo postalo najveci greh.

Strokavi mozak

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)
Pa mogu i rade to i verovatno je njihov izbor.Samo tvoja logika nije bas u redu po cim poredis te dve stvari.

Maja

pre 3 godine

Zar cilj legalizacije prostitucije treba da bude "Da i drzava ima koristi"? Jos neko da zaradjuje na prostitutkama: makroi nisu dovoljni, sad i drzava da se malo ovajdi? Koji skandal :(.

Prostitucija je legalizovana u, npr. Holandiji, da bi se ZASTITILE PROSTITUTKE. One se mogu registrovati da im je to posao, dobiju kao i svi ostali zaposleni osiguranja i razna prava. Mogu da se otkace od makroa i rade samostalno. Kad ih neko zlostavlja prijave policiji, koja ih ne hapsi zato sto su prostitutke, nego hapsi musteriju koja ih je zolstavljala. Imaju redovne medicinske preglede za seksualno prenosive bolesti. Itd. Cak u ponekim gradovima postoje delovi gde one rade a nocu specijano nadgleda policija da ih niko ne bi zlostavljao.

A ne kao i Srbiji gde je moju drugaricu iz razreda iz osnovne skole pre par godina zaklao "klijent" dok se prostituisala u parku u Novom Sadu. Ako se prostitucija legalizuje, to treba da bi se pomoglo prostitutkama, a ne da bi jos neko drugi (kllijent, makro, pa jos i drzava) od njih imao koristi.

Robert

pre 3 godine

Najbolje je kad kazu "elitna prostitucija"... Ma vi ste bre prostitutke a ne elitne prostitutke....Kao one su skupe, to je kao bolje...Cak i da su nase pevacice skupe, i dalje su samo prostitutke...
(Mi Lee, 08. april 2022 09:11)

Elitna - dobro obucena, okupana, full sredjena... To je glavna razlika u odnosu na onu kraj puta, pa tek onda cena.

A može i ovako

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)
Prostitucija jeste zabranjena zakonom ali to ne znači da ne postoji. Ona postoji od nastanka čovečanstva i postojaće. Može i da se legalizuje kao što su uradile mnoge države i sada ubiru porez od toga. Prostitutke su zdravstveno osigurane, idu često na preglede pa su samim tim bezbednije i one i korisnici. Prostitutke ne možeš upoređivati ni sa lopovima ni sa dilerima ni sa silovateljima jer one ne varaju klijente, prodaju ono što klijent kupuje, nisu ukrale to što prodaju, nisu silom naterale klijenta da ima odnos sa njom a biće i zdravstveno mnogo bezbednije po legalizaciji nego sada kada rade na crno. Kakav god da je njihov posao one ga ipak pošteno rade.

ko-ometator

pre 3 godine

Tebe da razapinju na krst nece jer se sa takvima ne kalja svetinja. Ti si coveka u sebi odavno ispratila. Ne osudjujem te, zao mi te je, ne mnogo ali ipak zao. Bog ti je dao dosta a ti si postala olicenje kako ne postupati s’tim. I lepotu i talenat i porodicu zloupotrebila si i zloupotrebljujes. Nije toliki problem sto to radis koliki je problem sto su to vrednosti koje se namecu nasoj omladini, deci. Imas i ti decu. I sigurno zelis da u zivotu sve sto si prosla ti ali ipak jako malo radis na tome da im pokazes kako.

DJony

pre 3 godine

Koja je razlika izmedju "elitne" i obicne prostitucije? I dalje je prostitucija. A verujem da se mnogo veci broj pevaljki bavi time ili se bavilo. Ko zna mozda se i doticna na neki nacin bavila time.

Terza

pre 3 godine

Prostitucija nije elitna zato što je skupa!

Npr. ja sam zaradjivao 1000 evra mesečno, i tada je 500 evra bilo 50% mog mesečnog budžeta,
danas zaradjuejm 10000 evra mesečno i 500 evra mi je 5%.

I kakve to veze ima sa prositucijom ili bilo kojim zanimanjem?
Da li je elitni moler ili keramičar onaj koji naplaćuje više?
Da li je elitni programer zanimanje? :)

Razmislite malo o sebi i svetu oko sebe, novac je relativni pojam, fikcija, nije povezan sa time ko smo mi ili ljudi oko nas?

Ne postoji prilika da budeš elita ako je to zbog novca!

Ljudi koji se bave pošteno svojim životima imaju šansu da budu bilo šta što požele.

Nebojša

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)

Pola naših zakona ne valja! A vidim da je tvoja logika na mestu kada porediš nekog ko prodaje svoje telo sa silovateljom postoji razlog zašto je silovanje i dilovanje protiv zakona i zašto prostitucija ne bi trebalo da bude sem prinudne.

Z

pre 3 godine

Uhh kako bih ja zelela da budem elitna prostitutka. Sada sam samo prostitutka.
(n11, 08. april 2022 10:33)

@n11
mozes to vrlo lako da uradis. stavi na Instagram ispod svoje slike ovaj isti komentar i postaces poznata. cim si poznata uklapas se u elitne))

Moje mišljenje ne smrdi samo meni

pre 3 godine

Ako prostituciju zovemo Elitnom...
To može da znači samo da je prostitucija ušla u institucije, koje bi trebalo da su utemeljene u integritetu, struke, etike, morala, pre svega braneći društveno odgovorna javna mesta čašću i slepom istinom.
Iz čega proizilazi da smo mi jedna jebiševina od države, koju svako razjebava i naplaćuje koliko može da se proda, a koitus je tu najmanje bitna stvar.

Maja

pre 3 godine

Zar cilj legalizacije prostitucije treba da bude "Da i drzava ima koristi"? Jos neko da zaradjuje na prostitutkama: makroi nisu dovoljni, sad i drzava da se malo ovajdi? Koji skandal :(.

Prostitucija je legalizovana u, npr. Holandiji, da bi se ZASTITILE PROSTITUTKE. One se mogu registrovati da im je to posao, dobiju kao i svi ostali zaposleni osiguranja i razna prava. Mogu da se otkace od makroa i rade samostalno. Kad ih neko zlostavlja prijave policiji, koja ih ne hapsi zato sto su prostitutke, nego hapsi musteriju koja ih je zolstavljala. Imaju redovne medicinske preglede za seksualno prenosive bolesti. Itd. Cak u ponekim gradovima postoje delovi gde one rade a nocu specijano nadgleda policija da ih niko ne bi zlostavljao.

A ne kao i Srbiji gde je moju drugaricu iz razreda iz osnovne skole pre par godina zaklao "klijent" dok se prostituisala u parku u Novom Sadu. Ako se prostitucija legalizuje, to treba da bi se pomoglo prostitutkama, a ne da bi jos neko drugi (kllijent, makro, pa jos i drzava) od njih imao koristi.

genius

pre 3 godine

@A može i ovako
Svaku grupu i svaku radnju možeš da kriminalizuješ, a posle da se iščuđavaš.
Zašto misliš da je normalno da je prostitucija nelegalna? Zato što je nemoralna? Da li pornografija treba da bude nelegalna? Da li estrada treba isto da klizne u ilegalu? Da budemo društvo puritanaca? Seks pre braka?
Što se droge tiče, ista stvar - u Srbiji je nelegalna jer nije zdrava? Da li stvarno misliš da je to zbog toga? Da li treba zabraniti sve šta nije zdravo ili ipak nema veze sa zdravljem već sa pranjem love, a legitimitet svemu ovome daju degenerici ispranog mozga kojima su uspeli da prodaju slogan "droga je zlo" i kojima je "prostitutka" ružna reč. Orvelijanski, nema šta - ministarstvo istine radi sjajan posao.
Debili...

Čikara

pre 3 godine

Prostituciju treba legalizovati. Ako je već najstariji zanat na svetu i ako se ne može iskoreniti onda neka bude ozakonjena i oporezovana kao i svaka usluga. Dosta licemerja.

тоша

pre 3 godine

Што волим ове што се залажу за легализацију проституције и дрога, а све под изговором да се брину за државни буџет. Ух, ух, ма како да не, све се бојим да се због тога залажете за горе наведено. Није, него би да имате увек доступне жене за секс и да можете било где и било када да се дрогирате. Тако исто неко ко пије. Пиће јесте легално али тај што пије, не пије да би помогао државни буџет већ зато да би се напио. Да је другачије сваки муж би, на пример, могао када дође пијан кући и жена му каже да је пијан, да се правда речима: "Ма не драга, нисам ја пија већ сам помагао државни буџет. Радио сам једну веома корисну ствар."

Дуле

pre 3 godine

Дабоме да се плати порез! Што значи да имаш здравствено осигурање, пензију и да државни службеник има задовољавајућу плату и да ради одговорно свој посао. Плаћање пореза не значи бацање пара већ функционална држава. Без пореза нема ни државе! Сада капирате зашто је добро да се легализује? Да би те жене биле заштићене и видљиве за државне органе укључујући здравствену заштиту да се не преносе болести и полицијску/судску заштиту да се избегне малтретирање и трговина белим робљем.

Alex

pre 3 godine

Ako je slobodnom voljom, to je individualna stvar i ne tiče se javnosti, društva ni države. Ako je pod prisilom, država i društvo treba da reaguju najstrožije moguće. Mnogo jednostavna stvar i tu se svaka diskusija završava.

Jole

pre 3 godine

Naravno da prostitutke nikada neće plaćati porez, da su one moralne i odgovorne nikad se ne bi ni bavile takvim poslom. Isti problem je i sa drogom, tamo gde je legalizovana i oporezovana, i dalje 90% prometa ide ilegalnim kanalima.

Pantelija

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Ne nije tacno. Nemas pravo da nekome nanosis zlo i zato se protitucija i prodavanje droge ne mogu svrstati zajedno. Legalizacija prostitucije je stvar drustvenih normi i nista vise.

Matrix

pre 3 godine

Nasi ljudi i realnost. Jedno je sigurno, ljudi koji komentarisu po novinskim clancima su uglavnom nezadovoljne tetkice. Da je rekla ne treba legalizovati vi bi rekli da treba, da je rekla da se ona bavila prostitucijom vi bi ubedjivali sve da se nikad nije bavila time...

Naravno

pre 3 godine

I ja sam za to da se prostitucija LEGALIZUJE....
Klijenti ne bi kršili zakon, prostitutke bi bile zdravstveno zbrinute, a i zaštićene, a država bi imala porez na promet....
Kad je najstariji zakon u pitanju, uvek je bilo ponude i potražnje...
Samo treba PREPISATI zakone na tu temu, recimo, od Holandije ili neke druge sredjene države...

bgd

pre 3 godine

Niko ne zna šta stoji iza odluke da se krene putem odricanja od emocije. Podržavam legalizaciju. To postoji pa postoji. Makar da bude regulisano zakonom zbog sprečavanja zloupotrebe ljudi (ako ima vajde), zdravlja, posebno onih "neelitnih".

pavle

pre 3 godine

Potpuno isparavno misljenje Nato.Samo jedno pitanje Da li su i muskarci koji se bave gej prostitucijom takodje prostitutke i da li i oni u njihovi makroi podlezu kaznama.Jos nisam cuo da je i jedan uhapsen ili nedaj Boze osudjen zbog toga

vosa

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Sloboda prestaje onde gde pocinje da se ugrozava tudja. Ako se neko bavi prostitucijom kao poslom ili iz toga sto voli, to je izbor koji nikoga ne ugrozava. Kao sto je i konzumiranje narkotika slobodan izbor koji ne ugrozava nista vise od konzumiranja alkohola. Silovatelji i kriminalci ugrozavaju tudju slobodu i to je krajnje glupo porediti. Kada bismo mi postali Amsterdam sto se droge tice, svi ovi kriminalni klanovi, velje nevolje, sarici, kavcani, skaljarci bi imali mnogo manje razloga da postoje
(V, 8. april 2022 10:01


Matori, taj odvaljeni od droge ili alkohola ce sutra ubiti nekog neduznog na ulici.
Pa koliko je ljudi stradalo ili osakaceno do sada zbog drogirasa i alkosa.
Konzumiraju oni za sebe ali su opasnost za oklolinu.
Sto se prostitucije tice, neka to rade, ali onda da se registruje firma i one kao radnice u njoj, pa da placaju porez.
Al one bi to inkognito, da se cepaju sa "bizmismenima" tajno pa da imaju za krpice, sejkice i putovanja.
More...
A o nezeljenim trudnocama i abortusima kao posledicu toga da ne pricam, jer svaki abortus je ubistvo, pa su sve one i lekari potencijalne ubice.
Eto ti samo prakticne stvari koje ugrozavaju drzavu i stanovnistvo, a o moralnim da ne pricam.

Ljubo

pre 3 godine

Seks i treba da se legalizuje da bi svaki muškarac mogao da ima seks a ne da većinu muškaraca ucenjuju žene i ne daju im ono što je potrebno svakom muškarcu.Ovako bi muškarci kojima žene ne daju lepo otišli u javnu kuću i time zadovoljile svoje potrebe i bili bi zadovoljni i oni i devojke koje se seksaju za pare a ove fine devojke koje ne daju svakom muškarcu neka i dalje čekaju Bred Pita,Kristijana Ronalda i ostale lovatore.

Terza

pre 3 godine

Prostitucija nije elitna zato što je skupa!

Npr. ja sam zaradjivao 1000 evra mesečno, i tada je 500 evra bilo 50% mog mesečnog budžeta,
danas zaradjuejm 10000 evra mesečno i 500 evra mi je 5%.

I kakve to veze ima sa prositucijom ili bilo kojim zanimanjem?
Da li je elitni moler ili keramičar onaj koji naplaćuje više?
Da li je elitni programer zanimanje? :)

Razmislite malo o sebi i svetu oko sebe, novac je relativni pojam, fikcija, nije povezan sa time ko smo mi ili ljudi oko nas?

Ne postoji prilika da budeš elita ako je to zbog novca!

Ljudi koji se bave pošteno svojim životima imaju šansu da budu bilo šta što požele.

bozza

pre 3 godine

slazem se da svako treba da radi ono sto zeli, ali pod odredjenim uslovima: da time ne ugrozava drugu osobu, i da je sve legalno i po zakonu. Ako je legalno, to podrazumeva i zvanicnu registraciju i placanje poreza

dadada

pre 3 godine

Da drzava ima koristi? Zar je sve u koristi?
(Sasa, 8. april 2022 09:03)

Da, sve je danas korist, živimo u takvom svetu.
I ti radiš zbog svoje koristi i novca, ne radiš iz ljubavi prema poslodavcu.

Ayatollah

pre 3 godine

Za baticu @V - i alkoholizam i narkomanija i prostitucija unistavaju ljude koji se uplicu u to, njihove familije, prijatelje... Tako da te price o slobodama koje ne ugrozavaju druge su besmislica. Medjuzavisnost danas je prilicno visoka i svi smo u prilicnoj mero izlozeni riziku, izmedju ostalog i sto se je sve postalo dozvoljeno za kintu, sto nema stida ni sramote, sto nema uzora i sto je siromastvo postalo najveci greh.
(milence, 8. april 2022 11:21)

Sve je ovo tačno. Jedino što nam nedostaje u ovoj jednačini je objašnjenje što su prostitucija i narkotici ilegalni (i to ne svi, npr. duvan nije ilegalan), a alkohol nije. Treba onda ili sve zabraniti ili sve dozvoliti.

svasta

pre 3 godine

Samo treba PREPISATI zakone na tu temu, recimo, od Holandije ili neke druge sredjene države...
(Naravno, 08. april 2022 14:48)

A mi smo inace poznati po tome da smo sredjena drzava i bas nam ide sprovodjenje zakona (i prepisanih i nasih)

Mazalo

pre 3 godine

Pa da, mi sad citamo tvoje kazi!
Znas ti odlicno ko se cime bavi,sto uopste poteses pricu...
Narocito vi umetnice,deca treba na vas da se ugledaju,tebe slusaju.
Ne kazu dzabe cutanje je zlato!

Rajković Tihomir

pre 3 godine

Bolesno drustvo zeli da usvoji bolest drugih nacija.Sram te bilo.Danas sutra ce to biti tvoja cerka.Ne treba legalizovati nidta jer vec ih ima ko pleve na ulicama.Pune botoksa po svim ustanovama.fuj,fuj fuj.Kome uopste te krave trebaju

Lova

pre 3 godine

Jeste, ali neka taj svako plati porez državi za to što radi i nema nikakvih problema.
(Ložač kotlare, 8. april 2022 09:02)

Misliš da bi stvarno prijavile 1000, 2000, 3000 ili bi prijavile 20, 50, 100? Od tako moralnih osoba država ne bi imala mnogo koristi. Mada svi znamo da ni i nismo neka pravna država.

Z

pre 3 godine

ja sam singl i cesto upoznajem devojke. u srbiji u 95% slucajeva ( znaci 19 od 20 puta) ja platim rucak kad izadjem sa devojkom.

od tih 20 su 2 u proseku javne licnosti. da li to znaci da su skoro sve zene prostitutke u srbiji?

Turista

pre 3 godine

Vidim da se ljudi zalazu za legalizaciju, izmedju ostaliklh i Nata pevacica, umetnica itd...
Svi pominju porez i korist koju bi drzava imala od toga.
Mislim da bi trebalo legalizovati iz mnogo bitnijeg razloga, zapravo humanijeg razloga. Time biste mogli da odredjeni sloj ljudi(ovim poslom se bave i muski i zene) donekle obezbedite zdravstvenim i penzionim osiguranjem. Prevencija je u zdravstvu jako bitna. Ako je istina da drzava nema kontrolu nad ovim sektorom (nisam upucen) onda nemate ni zdravstvene kartone pruzaca i pruzacica usluga. Time direktno dovidite u rizik korisnika usluga koji kao sto vidimo nije sprecen da ih koristi iako nije legalizovana prostitucija. Takodje ovim stanjem trenutno dozvoljavate manipulaciju raznim tzv makroima da manipulisu i otimaju veliki deo zarade nestrecnicama koje to rade.

Tina

pre 3 godine

Mene ce ovde razapeti na krst. Prostituciju treba legalizovati. Kao i narkotike. Nikada ni jedna drzava nece uspeti da se izbori ni sa jednim ni sa drugim. Bar legalizacijom mogu da se obezbede bolji uslovi i za seksualne radnice kao i za zavisnike. Seksualne radnice zasluzuju i zastitu i zdravstveno i kasnije penziju. Zavisnici zasluzuju da se bolje drustvo brine o njima ako je zavisnost nesto sto ne mogu da pobede. Da ne kazem kako bi drzavna kasa imala znacajan priliv od legalizacije pomenutih. Ovde se ne radi o moralu-radi se o prihvatanju stvarnosti.

malina

pre 3 godine

Bolesno drustvo zeli da usvoji bolest drugih nacija.Sram te bilo.Danas sutra ce to biti tvoja cerka.Ne treba legalizovati nidta jer vec ih ima ko pleve na ulicama.Pune botoksa po svim ustanovama.fuj,fuj fuj.Kome uopste te krave trebaju
(Rajković Tihomir, 9. april 2022 01:12)

A ko im je musterija? Nekome ocigledno trebaju jer ipak zaradjuju.

lala

pre 3 godine

Ona misli da to nije belo roblje i da svako radi sta zeli? Je li ona ima pojma uopste sta je rekla? Postoje zene (i muskarci takodje) koji to rade zato sto hoce ali mnogi jesu prisiljeni na to. Treba legalizovati da ih zastitimo i kaznimo prodavace i musteriju kao u mnogim zemljama.

krkan

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!

Z

pre 3 godine

ja sam singl i cesto upoznajem devojke. u srbiji u 95% slucajeva ( znaci 19 od 20 puta) ja platim rucak kad izadjem sa devojkom.

od tih 20 su 2 u proseku javne licnosti. da li to znaci da su skoro sve zene prostitutke u srbiji?

Strokavi mozak

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)
Pa mogu i rade to i verovatno je njihov izbor.Samo tvoja logika nije bas u redu po cim poredis te dve stvari.

Jole

pre 3 godine

Naravno da prostitutke nikada neće plaćati porez, da su one moralne i odgovorne nikad se ne bi ni bavile takvim poslom. Isti problem je i sa drogom, tamo gde je legalizovana i oporezovana, i dalje 90% prometa ide ilegalnim kanalima.

V

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Sloboda prestaje onde gde pocinje da se ugrozava tudja. Ako se neko bavi prostitucijom kao poslom ili iz toga sto voli, to je izbor koji nikoga ne ugrozava. Kao sto je i konzumiranje narkotika slobodan izbor koji ne ugrozava nista vise od konzumiranja alkohola. Silovatelji i kriminalci ugrozavaju tudju slobodu i to je krajnje glupo porediti. Kada bismo mi postali Amsterdam sto se droge tice, svi ovi kriminalni klanovi, velje nevolje, sarici, kavcani, skaljarci bi imali mnogo manje razloga da postoje, i mnogo manje sredstava koje obrcu. I mnogo manje medijskog uticaja.

Terza

pre 3 godine

Prostitucija nije elitna zato što je skupa!

Npr. ja sam zaradjivao 1000 evra mesečno, i tada je 500 evra bilo 50% mog mesečnog budžeta,
danas zaradjuejm 10000 evra mesečno i 500 evra mi je 5%.

I kakve to veze ima sa prositucijom ili bilo kojim zanimanjem?
Da li je elitni moler ili keramičar onaj koji naplaćuje više?
Da li je elitni programer zanimanje? :)

Razmislite malo o sebi i svetu oko sebe, novac je relativni pojam, fikcija, nije povezan sa time ko smo mi ili ljudi oko nas?

Ne postoji prilika da budeš elita ako je to zbog novca!

Ljudi koji se bave pošteno svojim životima imaju šansu da budu bilo šta što požele.

Terza

pre 3 godine

Prostitucija nije elitna zato što je skupa!

Npr. ja sam zaradjivao 1000 evra mesečno, i tada je 500 evra bilo 50% mog mesečnog budžeta,
danas zaradjuejm 10000 evra mesečno i 500 evra mi je 5%.

I kakve to veze ima sa prositucijom ili bilo kojim zanimanjem?
Da li je elitni moler ili keramičar onaj koji naplaćuje više?
Da li je elitni programer zanimanje? :)

Razmislite malo o sebi i svetu oko sebe, novac je relativni pojam, fikcija, nije povezan sa time ko smo mi ili ljudi oko nas?

Ne postoji prilika da budeš elita ako je to zbog novca!

Ljudi koji se bave pošteno svojim životima imaju šansu da budu bilo šta što požele.

genius

pre 3 godine

@A može i ovako
Svaku grupu i svaku radnju možeš da kriminalizuješ, a posle da se iščuđavaš.
Zašto misliš da je normalno da je prostitucija nelegalna? Zato što je nemoralna? Da li pornografija treba da bude nelegalna? Da li estrada treba isto da klizne u ilegalu? Da budemo društvo puritanaca? Seks pre braka?
Što se droge tiče, ista stvar - u Srbiji je nelegalna jer nije zdrava? Da li stvarno misliš da je to zbog toga? Da li treba zabraniti sve šta nije zdravo ili ipak nema veze sa zdravljem već sa pranjem love, a legitimitet svemu ovome daju degenerici ispranog mozga kojima su uspeli da prodaju slogan "droga je zlo" i kojima je "prostitutka" ružna reč. Orvelijanski, nema šta - ministarstvo istine radi sjajan posao.
Debili...

Ljubo

pre 3 godine

Seks i treba da se legalizuje da bi svaki muškarac mogao da ima seks a ne da većinu muškaraca ucenjuju žene i ne daju im ono što je potrebno svakom muškarcu.Ovako bi muškarci kojima žene ne daju lepo otišli u javnu kuću i time zadovoljile svoje potrebe i bili bi zadovoljni i oni i devojke koje se seksaju za pare a ove fine devojke koje ne daju svakom muškarcu neka i dalje čekaju Bred Pita,Kristijana Ronalda i ostale lovatore.

Čikara

pre 3 godine

Prostituciju treba legalizovati. Ako je već najstariji zanat na svetu i ako se ne može iskoreniti onda neka bude ozakonjena i oporezovana kao i svaka usluga. Dosta licemerja.

Pantelija

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Ne nije tacno. Nemas pravo da nekome nanosis zlo i zato se protitucija i prodavanje droge ne mogu svrstati zajedno. Legalizacija prostitucije je stvar drustvenih normi i nista vise.

Mi Lee

pre 3 godine

Najbolje je kad kazu "elitna prostitucija"... Ma vi ste bre prostitutke a ne elitne prostitutke....Kao one su skupe, to je kao bolje...Cak i da su nase pevacice skupe, i dalje su samo prostitutke...

Nebojša

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)

Pola naših zakona ne valja! A vidim da je tvoja logika na mestu kada porediš nekog ko prodaje svoje telo sa silovateljom postoji razlog zašto je silovanje i dilovanje protiv zakona i zašto prostitucija ne bi trebalo da bude sem prinudne.

Milan

pre 3 godine

Čekaj, elitne su možda jer su išle u elitnu gimnaziju ili možda bile u nekoj elitnoj vojnoj jedinici? Elitna prostitucija. Kakva bljuvotina.

vosa

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 8. april 2022 09:06)

Sloboda prestaje onde gde pocinje da se ugrozava tudja. Ako se neko bavi prostitucijom kao poslom ili iz toga sto voli, to je izbor koji nikoga ne ugrozava. Kao sto je i konzumiranje narkotika slobodan izbor koji ne ugrozava nista vise od konzumiranja alkohola. Silovatelji i kriminalci ugrozavaju tudju slobodu i to je krajnje glupo porediti. Kada bismo mi postali Amsterdam sto se droge tice, svi ovi kriminalni klanovi, velje nevolje, sarici, kavcani, skaljarci bi imali mnogo manje razloga da postoje
(V, 8. april 2022 10:01


Matori, taj odvaljeni od droge ili alkohola ce sutra ubiti nekog neduznog na ulici.
Pa koliko je ljudi stradalo ili osakaceno do sada zbog drogirasa i alkosa.
Konzumiraju oni za sebe ali su opasnost za oklolinu.
Sto se prostitucije tice, neka to rade, ali onda da se registruje firma i one kao radnice u njoj, pa da placaju porez.
Al one bi to inkognito, da se cepaju sa "bizmismenima" tajno pa da imaju za krpice, sejkice i putovanja.
More...
A o nezeljenim trudnocama i abortusima kao posledicu toga da ne pricam, jer svaki abortus je ubistvo, pa su sve one i lekari potencijalne ubice.
Eto ti samo prakticne stvari koje ugrozavaju drzavu i stanovnistvo, a o moralnim da ne pricam.

тоша

pre 3 godine

Што волим ове што се залажу за легализацију проституције и дрога, а све под изговором да се брину за државни буџет. Ух, ух, ма како да не, све се бојим да се због тога залажете за горе наведено. Није, него би да имате увек доступне жене за секс и да можете било где и било када да се дрогирате. Тако исто неко ко пије. Пиће јесте легално али тај што пије, не пије да би помогао државни буџет већ зато да би се напио. Да је другачије сваки муж би, на пример, могао када дође пијан кући и жена му каже да је пијан, да се правда речима: "Ма не драга, нисам ја пија већ сам помагао државни буџет. Радио сам једну веома корисну ствар."

Lana

pre 3 godine

U toj nesrećnoj Srbiji će čovek pre crći ko poslednje pseto dok dočeka da mu lekar u državnom zdravstvu izmeri pritisak ako ne podmiti ceo lanac ljudi od čistačice u ambulanti do ministra zdravlja, a zbog kurvarluka se digla buka i sila ko da je međunarodni terorizam, možeš misliti. Pritom sam protiv legalizacije prostitucije koja bi u jednoj poluautokratskoj kaubojštini od pravosudnog sistema pre svega dovela do divljanja i širenja belog roblja i trgovine ljudima.

Pedja

pre 3 godine

Nije bas tako. Devojke udju u to dok su mlade, ne bas mnogo pametne, posle 10 godina mogu da se zestoko kaju u sta su usle a to je onda neizbrisivo. Psihicke posledice mogu da budu strasne a moze i svasta lose, pa i fatalno, da im se desi u tom poslu. Takodje, vremenom se pomeraju kriterijumi, i mnoge zavrse bukvalno na stajgi. Dakle, drzava treba da ih zastiti od toga, ili bar da pokusa. Ovakve izjave ohrabruju klinke da probaju.

Zagor, zvezdarski

pre 3 godine

Za ove kojima smetaju reči "elitna prostitucija": Taj naziv imaju, jer se verovatno češće peru od drugih, što nisu deformisane od droge i što nemaju vaške i ne fale im zubi. Razlika je i verovatno u tome što pored ove, postoji i ulična prostitucija. U šta spadaju žene iz najniže klase, kao i narkomanke, koje svoje bolesno telo prodaju za sledeći fiks. Mislim da "elitne" to označava, stepen klase, ne isključivo posla, nego status društvenog sloja. Zamislite, ima i goreg od ovih "starleta". Žene najnižeg sloja, kojima izgleda stvarno ništa drugo ne preostaje. Ove druge ipak imaju izbora, ali velike pare za kratko vreme mame naše "instagramuše" i "influenserke" i fitnes instruktorke. A ne da one pripadaju nekoj društvenoj eliti.

pavle

pre 3 godine

Potpuno isparavno misljenje Nato.Samo jedno pitanje Da li su i muskarci koji se bave gej prostitucijom takodje prostitutke i da li i oni u njihovi makroi podlezu kaznama.Jos nisam cuo da je i jedan uhapsen ili nedaj Boze osudjen zbog toga

mile

pre 3 godine

da se legalizuje i da država obavezno daje subvencije korisnicima sa niskim primanjima,socijalno ugroženima..tako da dotična i sve ostale budu svima dostupne...i eto sreće?

milence

pre 3 godine

Za baticu @V - i alkoholizam i narkomanija i prostitucija unistavaju ljude koji se uplicu u to, njihove familije, prijatelje... Tako da te price o slobodama koje ne ugrozavaju druge su besmislica. Medjuzavisnost danas je prilicno visoka i svi smo u prilicnoj mero izlozeni riziku, izmedju ostalog i sto se je sve postalo dozvoljeno za kintu, sto nema stida ni sramote, sto nema uzora i sto je siromastvo postalo najveci greh.

Tina

pre 3 godine

Mene ce ovde razapeti na krst. Prostituciju treba legalizovati. Kao i narkotike. Nikada ni jedna drzava nece uspeti da se izbori ni sa jednim ni sa drugim. Bar legalizacijom mogu da se obezbede bolji uslovi i za seksualne radnice kao i za zavisnike. Seksualne radnice zasluzuju i zastitu i zdravstveno i kasnije penziju. Zavisnici zasluzuju da se bolje drustvo brine o njima ako je zavisnost nesto sto ne mogu da pobede. Da ne kazem kako bi drzavna kasa imala znacajan priliv od legalizacije pomenutih. Ovde se ne radi o moralu-radi se o prihvatanju stvarnosti.

Дуле

pre 3 godine

Дабоме да се плати порез! Што значи да имаш здравствено осигурање, пензију и да државни службеник има задовољавајућу плату и да ради одговорно свој посао. Плаћање пореза не значи бацање пара већ функционална држава. Без пореза нема ни државе! Сада капирате зашто је добро да се легализује? Да би те жене биле заштићене и видљиве за државне органе укључујући здравствену заштиту да се не преносе болести и полицијску/судску заштиту да се избегне малтретирање и трговина белим робљем.

ko-ometator

pre 3 godine

Tebe da razapinju na krst nece jer se sa takvima ne kalja svetinja. Ti si coveka u sebi odavno ispratila. Ne osudjujem te, zao mi te je, ne mnogo ali ipak zao. Bog ti je dao dosta a ti si postala olicenje kako ne postupati s’tim. I lepotu i talenat i porodicu zloupotrebila si i zloupotrebljujes. Nije toliki problem sto to radis koliki je problem sto su to vrednosti koje se namecu nasoj omladini, deci. Imas i ti decu. I sigurno zelis da u zivotu sve sto si prosla ti ali ipak jako malo radis na tome da im pokazes kako.

A može i ovako

pre 3 godine

Prostitucija je zabranjena zakonom. Po tvojoj logici svako ima pravo da radi šta hoće mogu i dileri da prodaju drogu,lopovi da kradu,silovatelji da siluju,jer bože moj,to je njihov izbor?!
(krkan, 08. april 2022 09:06)
Prostitucija jeste zabranjena zakonom ali to ne znači da ne postoji. Ona postoji od nastanka čovečanstva i postojaće. Može i da se legalizuje kao što su uradile mnoge države i sada ubiru porez od toga. Prostitutke su zdravstveno osigurane, idu često na preglede pa su samim tim bezbednije i one i korisnici. Prostitutke ne možeš upoređivati ni sa lopovima ni sa dilerima ni sa silovateljima jer one ne varaju klijente, prodaju ono što klijent kupuje, nisu ukrale to što prodaju, nisu silom naterale klijenta da ima odnos sa njom a biće i zdravstveno mnogo bezbednije po legalizaciji nego sada kada rade na crno. Kakav god da je njihov posao one ga ipak pošteno rade.

Matrix

pre 3 godine

Nasi ljudi i realnost. Jedno je sigurno, ljudi koji komentarisu po novinskim clancima su uglavnom nezadovoljne tetkice. Da je rekla ne treba legalizovati vi bi rekli da treba, da je rekla da se ona bavila prostitucijom vi bi ubedjivali sve da se nikad nije bavila time...

bgd

pre 3 godine

Niko ne zna šta stoji iza odluke da se krene putem odricanja od emocije. Podržavam legalizaciju. To postoji pa postoji. Makar da bude regulisano zakonom zbog sprečavanja zloupotrebe ljudi (ako ima vajde), zdravlja, posebno onih "neelitnih".

Marko

pre 3 godine

Šta je elitno u elitnoj prostituciji? Dame koje nude usluge, korisnici ili novac koji se okreće? Ako je to elita u ovom društvu, onda smo otišli dođavola

DJony

pre 3 godine

Koja je razlika izmedju "elitne" i obicne prostitucije? I dalje je prostitucija. A verujem da se mnogo veci broj pevaljki bavi time ili se bavilo. Ko zna mozda se i doticna na neki nacin bavila time.

Turista

pre 3 godine

Vidim da se ljudi zalazu za legalizaciju, izmedju ostaliklh i Nata pevacica, umetnica itd...
Svi pominju porez i korist koju bi drzava imala od toga.
Mislim da bi trebalo legalizovati iz mnogo bitnijeg razloga, zapravo humanijeg razloga. Time biste mogli da odredjeni sloj ljudi(ovim poslom se bave i muski i zene) donekle obezbedite zdravstvenim i penzionim osiguranjem. Prevencija je u zdravstvu jako bitna. Ako je istina da drzava nema kontrolu nad ovim sektorom (nisam upucen) onda nemate ni zdravstvene kartone pruzaca i pruzacica usluga. Time direktno dovidite u rizik korisnika usluga koji kao sto vidimo nije sprecen da ih koristi iako nije legalizovana prostitucija. Takodje ovim stanjem trenutno dozvoljavate manipulaciju raznim tzv makroima da manipulisu i otimaju veliki deo zarade nestrecnicama koje to rade.

Mazalo

pre 3 godine

Pa da, mi sad citamo tvoje kazi!
Znas ti odlicno ko se cime bavi,sto uopste poteses pricu...
Narocito vi umetnice,deca treba na vas da se ugledaju,tebe slusaju.
Ne kazu dzabe cutanje je zlato!

Posmatrac

pre 3 godine

Pevacice,glumice,voditeljke... zaradile bukvalno bogatstvo preko kreveta.Cemu sad glumatanje postenja i drzanje pridika. Nisu ukrale vec prodavale svoje telo a to sto su neki lezilebocici davali silne pare za sex to je vec druga prica. kao ona sto je mazala grudi margarinom pa joj porasle a za novi album imala odnos sa nekim krimosima pa pre dva-tri dana moralise o prostituciji.

Naravno

pre 3 godine

I ja sam za to da se prostitucija LEGALIZUJE....
Klijenti ne bi kršili zakon, prostitutke bi bile zdravstveno zbrinute, a i zaštićene, a država bi imala porez na promet....
Kad je najstariji zakon u pitanju, uvek je bilo ponude i potražnje...
Samo treba PREPISATI zakone na tu temu, recimo, od Holandije ili neke druge sredjene države...

Rajković Tihomir

pre 3 godine

Bolesno drustvo zeli da usvoji bolest drugih nacija.Sram te bilo.Danas sutra ce to biti tvoja cerka.Ne treba legalizovati nidta jer vec ih ima ko pleve na ulicama.Pune botoksa po svim ustanovama.fuj,fuj fuj.Kome uopste te krave trebaju

Lova

pre 3 godine

Jeste, ali neka taj svako plati porez državi za to što radi i nema nikakvih problema.
(Ložač kotlare, 8. april 2022 09:02)

Misliš da bi stvarno prijavile 1000, 2000, 3000 ili bi prijavile 20, 50, 100? Od tako moralnih osoba država ne bi imala mnogo koristi. Mada svi znamo da ni i nismo neka pravna država.

Maja

pre 3 godine

Zar cilj legalizacije prostitucije treba da bude "Da i drzava ima koristi"? Jos neko da zaradjuje na prostitutkama: makroi nisu dovoljni, sad i drzava da se malo ovajdi? Koji skandal :(.

Prostitucija je legalizovana u, npr. Holandiji, da bi se ZASTITILE PROSTITUTKE. One se mogu registrovati da im je to posao, dobiju kao i svi ostali zaposleni osiguranja i razna prava. Mogu da se otkace od makroa i rade samostalno. Kad ih neko zlostavlja prijave policiji, koja ih ne hapsi zato sto su prostitutke, nego hapsi musteriju koja ih je zolstavljala. Imaju redovne medicinske preglede za seksualno prenosive bolesti. Itd. Cak u ponekim gradovima postoje delovi gde one rade a nocu specijano nadgleda policija da ih niko ne bi zlostavljao.

A ne kao i Srbiji gde je moju drugaricu iz razreda iz osnovne skole pre par godina zaklao "klijent" dok se prostituisala u parku u Novom Sadu. Ako se prostitucija legalizuje, to treba da bi se pomoglo prostitutkama, a ne da bi jos neko drugi (kllijent, makro, pa jos i drzava) od njih imao koristi.

Dule

pre 3 godine

Ova ili se bavi ili će se početi baviti "elitnom prostitucijom". Čuj, "elitna"? Ovo "elitna", to onako NOBL, a? Prostitucija je prostitucija i tačka.

Z

pre 3 godine

Uhh kako bih ja zelela da budem elitna prostitutka. Sada sam samo prostitutka.
(n11, 08. april 2022 10:33)

@n11
mozes to vrlo lako da uradis. stavi na Instagram ispod svoje slike ovaj isti komentar i postaces poznata. cim si poznata uklapas se u elitne))

miso

pre 3 godine

Svi ti fileri i botoksi uzasno kostaju Ne mogu od plate da se plate Moraju da se dopunjuju kao i frizider I onda treba novac zaraditi ...

Moje mišljenje ne smrdi samo meni

pre 3 godine

Ako prostituciju zovemo Elitnom...
To može da znači samo da je prostitucija ušla u institucije, koje bi trebalo da su utemeljene u integritetu, struke, etike, morala, pre svega braneći društveno odgovorna javna mesta čašću i slepom istinom.
Iz čega proizilazi da smo mi jedna jebiševina od države, koju svako razjebava i naplaćuje koliko može da se proda, a koitus je tu najmanje bitna stvar.

Alex

pre 3 godine

Ako je slobodnom voljom, to je individualna stvar i ne tiče se javnosti, društva ni države. Ako je pod prisilom, država i društvo treba da reaguju najstrožije moguće. Mnogo jednostavna stvar i tu se svaka diskusija završava.

Ayatollah

pre 3 godine

Za baticu @V - i alkoholizam i narkomanija i prostitucija unistavaju ljude koji se uplicu u to, njihove familije, prijatelje... Tako da te price o slobodama koje ne ugrozavaju druge su besmislica. Medjuzavisnost danas je prilicno visoka i svi smo u prilicnoj mero izlozeni riziku, izmedju ostalog i sto se je sve postalo dozvoljeno za kintu, sto nema stida ni sramote, sto nema uzora i sto je siromastvo postalo najveci greh.
(milence, 8. april 2022 11:21)

Sve je ovo tačno. Jedino što nam nedostaje u ovoj jednačini je objašnjenje što su prostitucija i narkotici ilegalni (i to ne svi, npr. duvan nije ilegalan), a alkohol nije. Treba onda ili sve zabraniti ili sve dozvoliti.

Robert

pre 3 godine

Najbolje je kad kazu "elitna prostitucija"... Ma vi ste bre prostitutke a ne elitne prostitutke....Kao one su skupe, to je kao bolje...Cak i da su nase pevacice skupe, i dalje su samo prostitutke...
(Mi Lee, 08. april 2022 09:11)

Elitna - dobro obucena, okupana, full sredjena... To je glavna razlika u odnosu na onu kraj puta, pa tek onda cena.

Maja

pre 3 godine

Zar cilj legalizacije prostitucije treba da bude "Da i drzava ima koristi"? Jos neko da zaradjuje na prostitutkama: makroi nisu dovoljni, sad i drzava da se malo ovajdi? Koji skandal :(.

Prostitucija je legalizovana u, npr. Holandiji, da bi se ZASTITILE PROSTITUTKE. One se mogu registrovati da im je to posao, dobiju kao i svi ostali zaposleni osiguranja i razna prava. Mogu da se otkace od makroa i rade samostalno. Kad ih neko zlostavlja prijave policiji, koja ih ne hapsi zato sto su prostitutke, nego hapsi musteriju koja ih je zolstavljala. Imaju redovne medicinske preglede za seksualno prenosive bolesti. Itd. Cak u ponekim gradovima postoje delovi gde one rade a nocu specijano nadgleda policija da ih niko ne bi zlostavljao.

A ne kao i Srbiji gde je moju drugaricu iz razreda iz osnovne skole pre par godina zaklao "klijent" dok se prostituisala u parku u Novom Sadu. Ako se prostitucija legalizuje, to treba da bi se pomoglo prostitutkama, a ne da bi jos neko drugi (kllijent, makro, pa jos i drzava) od njih imao koristi.

bozza

pre 3 godine

slazem se da svako treba da radi ono sto zeli, ali pod odredjenim uslovima: da time ne ugrozava drugu osobu, i da je sve legalno i po zakonu. Ako je legalno, to podrazumeva i zvanicnu registraciju i placanje poreza

dadada

pre 3 godine

Da drzava ima koristi? Zar je sve u koristi?
(Sasa, 8. april 2022 09:03)

Da, sve je danas korist, živimo u takvom svetu.
I ti radiš zbog svoje koristi i novca, ne radiš iz ljubavi prema poslodavcu.

svasta

pre 3 godine

Samo treba PREPISATI zakone na tu temu, recimo, od Holandije ili neke druge sredjene države...
(Naravno, 08. april 2022 14:48)

A mi smo inace poznati po tome da smo sredjena drzava i bas nam ide sprovodjenje zakona (i prepisanih i nasih)

lala

pre 3 godine

Ona misli da to nije belo roblje i da svako radi sta zeli? Je li ona ima pojma uopste sta je rekla? Postoje zene (i muskarci takodje) koji to rade zato sto hoce ali mnogi jesu prisiljeni na to. Treba legalizovati da ih zastitimo i kaznimo prodavace i musteriju kao u mnogim zemljama.

malina

pre 3 godine

Bolesno drustvo zeli da usvoji bolest drugih nacija.Sram te bilo.Danas sutra ce to biti tvoja cerka.Ne treba legalizovati nidta jer vec ih ima ko pleve na ulicama.Pune botoksa po svim ustanovama.fuj,fuj fuj.Kome uopste te krave trebaju
(Rajković Tihomir, 9. april 2022 01:12)

A ko im je musterija? Nekome ocigledno trebaju jer ipak zaradjuju.

Hd

pre 3 godine

Živo me zanima kad bi se legalizovana prostitucija koliko njih više ne bi moglo da se folira da je voditeljka,pevačica,influenserka,manekenka i sl profesije.