Aktuelno

Sreda, 15.12.2021.

08:37

Ben Aflek: "Da sam ostao sa Dženifer bio bih alkoholičar"

Izvor: B92

Ben Aflek: "Da sam ostao sa Dženifer bio bih alkoholièar" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Сузана

pre 4 godine

Запањујуће је шта мушкарци могу да учине за љубавнице, а не могу за своје супруге које брину о њима, деци,кући. И све под изговором да нису срећни. За срећу и жене знају. Уз мало труда и разумевања много се бракова може спасити.

Dejan

pre 4 godine

Pa i vi muskarci sve sto radite radite zbog koristi. Koristi vam neka za seks, za kuvanje, da vam rodi decu jer "hocete da nastavite lozu" ko da ste neka bitna loza.. Vi se tek emocijama ne smarate, mnogi cak ni prema deci.
(Ok, 15. decembar 2021 23:24)

Jesi li se udala pod prisilom? Rađala decu pod prisilom? Kuvala, prala, peglala pod prisilom? Izgleda da si napravila pogrešne odluke i pogrešan izbor u životu, pa sad hajde da pljujem sve što je muškog roda. Budeš hrabra, razvedeš se, pa sve ispočetka. Možda ti se i posreći!

stay mad

pre 4 godine

Nije misterija, trebao vam je brak dok ste imale koristi od njega tj. dok niste mogle da zaradjujete kao muskarci. Sad kad to mozete, brak vam ne treba, mnogo ste jake, boginje, kraljice itd. U sustini, mnogo vise rukovodjene licnom koriscu nego emocijama ali ne zelite to da priznate a i mi muskarci vas cesto idealizujemo bez razloga.
(pera detlic, 15. decembar 2021 20:01)

Kmee, kmeee, zene vise nisu roblje, nije fer :(

Ena

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke)
Je li i za njegove roditelje alkose kriva? Sa alkoholom se ne "nosiš " sa problemima, nego ih sakrivaš pod tepih, a usput,sem što uništava sve oko tebe- alkohol izaziva ( mimo ciroze, bolesti krvnih sudova I raka) i depresiju. Tako da- pričaj priču nekom drugom. Rešenje bi bilo da vas karakondžule posle drugog opijanja izbace na ulicu, pa uživaj sinko u srećnom životu. Alkos je sam kriv za svoj porok, a ne neko drugi. Mada- i to je karakteristika slabića- svaljivanje odgovornosti na drugog.

Ok

pre 4 godine

(pera detlic, 15. decembar 2021 20:01)
Pa i vi muskarci sve sto radite radite zbog koristi. Koristi vam neka za seks, za kuvanje, da vam rodi decu jer "hocete da nastavite lozu" ko da ste neka bitna loza.. Vi se tek emocijama ne smarate, mnogi cak ni prema deci.

Ccccc

pre 4 godine

@Dragan88

Covece, '88 godiste si a toliko nepismen? A sta znaci to teska osoba? Prebacuje mu sto ona verovatno sve kod kuce radi, a on trazi svoj "getaway" na pecanju. Mozda, da posavetujes sestru i zeta da odu malo u neko savetovaliste za brak, nije bas tako "perfektno" kako se tebi i drugima cini dok posmatras samo jednu stranu.

Leksi

pre 4 godine

@blah
"Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu." Kao da su žene stvorene za rmbanje rutinu, brigu i užase svakodnevice, za razliku od muškaraca, kojima je imanentna sloboda, promena, uzbuđenje. Ne čudi da se brakovi raspadaju.

realno

pre 4 godine

veza, kakav bre brak, promasaj totalni, budes sa nekim dokle god ti je lepo, ako ti je lepo ostanete do kraja zivota zajedno i volite se iskreno a ne zbog potpisa, tako prosta stvar, a ako nije, svako na svoju stranu, decu tu ne mesam, ona dolaze neobavezno od toga da li ste u braku ili vezi, samo dzabe sebi komplikujete zivot i terate sebe da zbog potpisa trpite 10 puta vise nego inace, na kraju zbog sramote ostajete tu da patite.. nisu ovo vise vremena za brak, nema ovde vise ni reda ni rasporeda...

pera detlic

pre 4 godine

"Zene su cudo, koji ce tek njima brak to je misterija" - Nije misterija, trebao vam je brak dok ste imale koristi od njega tj. dok niste mogle da zaradjujete kao muskarci. Sad kad to mozete, brak vam ne treba, mnogo ste jake, boginje, kraljice itd. U sustini, mnogo vise rukovodjene licnom koriscu nego emocijama ali ne zelite to da priznate a i mi muskarci vas cesto idealizujemo bez razloga.

Oliver

pre 4 godine

@drax


Cuveni pisci alkoholičari: Sarl Bodler, Vilijem Fokner, Skot Ficdžerald, Ernest Hemingvej, Viktor Igo, Semjuel Dzonson, Dzek London, Edgar Alan Po, Dzon Stajnbek, Tenesi Vilijams, Tomas Vulf...

Milan

pre 4 godine

Pa,zašto se nije razišao sa njom pre nego što se propio? Najveća glupost, ostajati u braku zbog dece. Deca osete kad se roditelji više ne vole i onda više pate nego kada se roditelji razdvoje jer misle da su oni nešto krivi. Pogotovo ovako bogati ljudi koji mogu sebi priuštiti miran razlaz bez puno razmišljanja o finansijskim aspektima te odluke, nema razloga da ostaju zajedno ako se više ne trpe. Ben je ovako samo naškodio svojoj karijeri i obeležio samog sebe. Ova izjava o bivšoj mu nikako nije trebala jer su se davno razišli. Dženifer nikad ništa ružno o njemu u medijima nije rekla niti iznosila njihov prljav veš. Nije fer ispao prema njoj i vremenu koje su proveli zajedno.

nz

pre 4 godine

Vidi žene što su se razgoropadile, kao da se od vas razveo. Nije im išlo i šta sad, trebalo je da se razvede pre nego što se propio ali po vama trebalo je da ostane nesrećan u braku da bi ispoštovao formu. Mogu da mislim na šta liče vaše veze i brakovi kada tako razmišljate.

Oliver

pre 4 godine

Alkoholizam je visoko nasledan poremecaj,pogotovo kod tzv. primarnih alkoholičara,koji počnu ekscesivno da piju bez nekog spoljnog razloga. Zato vas psihijatri uvek pitaju u anamnezi sledeće pitanje:" Da li je u vasoj porodici bilo slucajeva alkoholizma i suicida?" To su dva visoko nasledna poremecaja. Koliko ja znam,kod Afleka postoji alkoholizam u porodici. Ne treba ga napadati zbog toga. Narocito sto je priznao da je alkoholičar i podvrgao se lecenju,sto vecina nikada ni ne uradi. On bi sigurno pio i bez ovog braka i da je bio sa nekom drugom zenom. S druge strane,postavlja se pitanje sta je Garner radila u braku sa njim? Kako je mogla da odabere alkoholičara da joj bude otac troje dece? Nije ni ona bas olicenje pameti.

voodoo

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke, 15. decembar 2021 16:04)

Alkoholicarima je inace svojstveno prvo da negiraju da to jesu, a onda i da krive nekog drugog za svoj problem i slabost. Niko ne moze da ti bude kriv za tvoje izbore, flasa nije nesto sto uzmes jednom pa postanes alkos, nego moras svaki dan da izaberes sad cu da pijem i jos i jos, kako neko drugi moze da ti bude kriv za to.

Under

pre 4 godine

Ja mu verujem da je to u pitanju. Jer sigurno nije lako biti u braku sa tako kvalitetnom, gotovo savršenom osobom, ženom, majkom, kakva je Dženifer Garner. Svaki dan se pored nje osećaš kao nula, kao poslednje g..no. I onda tražiš kojekave profuknjače sa kojima si na istim talasima, ili se olešiš i zaspiš. Samo, neće te ni Lopez trepeti dugo. Ona će sebi da ispuni neku želju iz mladosti pa će te šutnuti. Posle toga si ga ugasio, derane.
(., 15. decembar 2021 09:31

A ti bas znas da je Garner kvalitetna i skoro savršena osoba? Poznajes je? Ti ovih 500 sto su preporučili komentar!?

Kakvi likovi majko moja.
Prvo, Ben ovde nije rekao nista lose za Garnerovu, a drugo, za propali brak su najčešće krivi partneri zajedno. Mozda ne podjednako uvek, ali ima krivice oba partnera najčešće

Blah

pre 4 godine

@kopiranosatvitera
Vidim retko kome ostadoste duzni, izgleda da Vam je stalo do pravdanja svog stava.
Zamislite, zena sam. Kcer sam, sestra, supruga i majka decaka.
I ne bih volela da se moja kcer uda, jer je mala verovatnoca da ce biti istinski srecna u braku. Opet, jer je mala verovatnoca da ce njen suprug biti dovoljno 'srecan' ogranicenjima koje brak namece. Da se ne preganjamo, pravi domacini,oni porodicni tipovi, timski igraci su jaaako retki, a za druge se ne vredi udavati. Zasto pristajati na ista manje. Svi koji nisu takvi treba odmah da objasne svoj stav i da ne ulaze u brak.

drax

pre 4 godine

Drax,
A sta je tu cudno? Pa Djura Jaksic je Otadzbinu napisao pod kafanskim stolom.Koliko je samo umetnika alkoholicara - muzicara, knjizevnika, glumaca...
(sasha, 15. decembar 2021 12:09)

Da alkosi su bas poznati po ostvarenim potencijalima.

Cirkus

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke, 15. decembar 2021 16:04)
Evo ga javlja se alkos nesposoban da sredi svoj uneredjeni zivot i probleme a kojem su svi drugi krivi za to. Ako je ozenjen naravno zena.
Presmesni ste. Idi popij nesto.

mv

pre 4 godine

@blah

Sta procitah, dragi Boze, da sam u braku ili vezi sa nekim kao sto si ti i ja bih postala alkoholicar kao Ben Aflek! Zao mi je ako ovo stvarno mislis. Pporodica, deca , partner koga volis i postujes kao i on tebe, zajednica, kad sa nekim prolazis rame uz rame i kroz lepe i ruzne trenutke... nema nista lepse od toga, a ti to sa ovakvim stavom nikad neces doziveti.

Vidoviti Pera

pre 4 godine

Bene, ja imam kristalnu kuglu kod kuce i mogu da vidim buducnost. Evo sta ti se pise :

Imaces jos jedno godinu dana sa ovom DzejLo. I ona je teska i zahtevna osoba. Dok ste u nekoj novo-zaljubljenoj fazi, i ona ce prelaziti preko nekih stvari, a i ti. Posle toga sledi nagli zaokret. Jedna svadja i to je to. Nece DzejLo da te titra kao majka tvoje dece, samo ce da ti kaze, dovidjenja.

Naci ces ti druge, ali to ce biti one koje hoce alimentacije ili neke lujke koje nisu uzemljene. Imaces nekoliko veza i barem jos jedno dete koje neces zeleti ali i polovinu para manje. Moraces da glumis svasta da bi dolazile pare.

Deca ce ti rasti, ali ce im sve biti jasno. Jedno je kad imas petogodisnje dete koje je zbunjeno, a drugo kad imas 16-togodisnje koje te gleda kao smrada.

Za 3-4 godine ces pokusati posle svih gluposti da se koliko toliko vratis nazad, ali to nece proci.
5 godina od sada evo tebe ponovo na od ikavanju od alkohola..

koki

pre 4 godine

Ne bih ja tako lako lako osudjivao bilo koga. Mozda da sam mladji. Sad u ovim godinama (iako nemam poroka) mogu da razumem da je alkoholizam rezultat unutrasnje borbe tj nacin bega od necega od cega ne mozete da pobegnete. Ni sam ne znam sta da radim, brak jako gusi,ubija slobodu iako pri tome ne mislim na ono sto vi mislite a to je neko diljvanje, zene i slicno. Ubija slobodu u smislu toga da se non stop prilagodjavas za sto sitnica i ne radis stvari ako ti prija

Deathstroke

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!

Dragan88

pre 4 godine

Potpisujem sta je reko, bio sam u brakom 7 godina zadnjih 3 godina se propio ko nikad nemamo pravo da komentiramo jel ne znamo sta se deshava unutra i moj brak je delovao perfektan za druge za mene i nju nije bio posle razvoda pio sam jos godinu dana ali ko momak samo vikendom sada nasao bolji posao krenuo u teretani posle 11 godina i osecam se bolje nego ikada, niko ne kaze da je on u pravo ali alkohol mu je bio getaway mesto evo moj zet posle 10 godina braka covek ne moze da podnosu moju sestru jel je preteska osoba i mrzi sve ide peca ribe svaki dan posle posla a vikendom po 12 sata bezi od nju ko zna i ume jel mu uzima svu energiju tako da ostavite te komentare on je alkos a ona savrsena.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ti si mizogin i sva se priča završava jer je tebi ok njegovo ponašanje a ne njeno.
(kopiranosatvitera, 15. decembar 2021 14:38)
MIZOGIN... najpre nauci sta to znaci. Dalje, nemam ni vremena, a ni bojica, da ti objasnim sta sam mislio.

Blue Danube

pre 4 godine

Ziv covjek pa pogrijesi. Problem je sto neki ne prihvataju da su pogrijesili
cak se i naljute ako im kazes da grijese a cinjenica je da smo najveci krivci
za svoje probleme. Strucnjaci kazu da se tako ponasaju nezrele osobe.

Hejbastaimaba

pre 4 godine

Bolji je dejmon ide na pijacu,vozi bmx do posla a ovaj Ben fleka stvarno zalsuzuje osudu javnosti srpske kako ga ba nije sramota sad cemo mi da ga opljunemo. Nasikirao sa sad Ben dok sa trebom dzenifer pije kraft pivu kod kuce jer nema para kriza ufatila I holivudsku raju

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Pravda za Afleka! I neka je rekao istinu! Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!
(Blah, 15. decembar 2021 10:45

Budi pametan pa nemoj da ti devojka zatrudni. Mada, bolje je da nemaš potomstvo sa ovakvim stavovima. Niko ne može nikoga naterati na brak. Ni na šta zapravo. Ben Aflek je men..tol. Ko je tebi uzor majko mila. hahah

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Kako svi u komentarima znaju šta njemu u stvari treba u životu.
(siki, 15. decembar 2021 10:44

Alohol i kocka mu sigurno nisu trebali u životu.

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Bivša žena mu je kvalitetna osoba. Prosto se to vidi iz svega dosad. Nije ona kriva sto si ti glupi magarac. Uvek si bio i ostaćeš. Ne zaslužuje ženu kao što je imao.

kopiranosatvitera

pre 4 godine

 sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.
(Pljuvac svih stilova, 15. decembar 2021 10:12
aj

Majstore, on i jeste za zescu pljuvacinu, jer se alkoholisao a imao decu, ženu, i sve je uništio. Lakše je bilo da se razveo. Ovako je magarac. Ona jeste divna žena jer se dosada nikada nije eksponirala, niti je iko mogao nesto da loše napise, a veruj u holivudu se prljavštine pojave da ih ima. Ta žena je ostala uz njega kada je bio alkos. Ja ne bih. Da neko svesno uništava porodicu, da deca gledaju oca koji se tetura, povraca, koji ne može da ispunjava svoju roditeljsku obavezu.... neka hvala. Ti si mizogin i sva se priča završava jer je tebi ok njegovo ponašanje a ne njeno.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

(Nensi, 15. decembar 2021 13:41)
Svako se nosi sa brakom i problemima drugacije. Ja nisam nju vredjao, ali ona jeste Afleka. Svi smo mi skloni porocima, neko vecim, neko manjim. I ne mogu svi da se nose sa pritiskom, slavom, odgovornoscu itd. Niti sam opravdavao ono sto je Aflek radio, niti sam napao njegovu bivsu zenu. Ali je ogavno razapinjati ga, kad je ocito imao tezak period. Ljudi koji su zavisni o kocku, alkohol, drogu, sex itd. trebaju pomoc i podrsku, a ne osudu. Zar ti mislis da bilo ko bira da je zavisnik? Svi smo mi na nesto navuceni, razlika je u tome sto neke zavisnosti nisu toliko ocigledne i destruktivne kao alkohol. On se mozda propio jer ima los brak, a zeleo je dobar i mozda je zeleo da poprave stvari,a nije znao kako. Sve to coveka otera u nekakvu krajnost. Takodje ga napadaju sto je rekao da ga je rutina ubila. Pa ne mozemo da znamo kako cemo se poneti sa rutinom u braku, dok je ne iskusimo zar ne? Nekome to padne lako, nekoga boli uvo, a neko ode u ofsajd kao sto je on. Ne treba upirati prst u osobu kojoj treba pomoc i koja je bolesna, a on je ocito bio bolestan. I nisam se pronasao ni u cemu, jer imam dobru vezu i nisam alkoholicar, kockar, narkomant itd. Jednostavno razumem celu tu pricu i ne osudjujem nikog, dok vi ovde odmah na prvu osuli paljbu po njemu, kao da je njemu bilo med i mleko, a eto hoce leba preko pogace pa je sve upropastio. Pisete gluposti.

Nensi

pre 4 godine

@pljuvac svih stilova
Svako snosi odgovornost za svoje postupke. Imas los brak pa ces da se propijes i kazes kako je to razlog tvog alkoholizma. Onima sto traze razloge bolje da se zagledaju u sebe i rade na sebi da bi bili bolji i sebi i drugima. Kapiram da si se ti pronasao u ovome cim si krenuo da vredjas nepoznatu zenu u komentarima a kapiram i da volis da popijes.Zelim ti svi najbolje.

A

pre 4 godine

Koja dalabu, bio na lečenju od alkoholizma pre nego što je počeo da izlazi sa Garnerovom. Sa njom se rastao 2015. godine, ona nije htela da podnese zahtev za razvod nekoliko godina jer je on bio alkos što to znači problemi oko starateljstva, a pošto su poznati to vuče za sobom i medijski haos, a ona je verovatno htela da zaštiti decu od svega toga. Na kraju ga je sama odvukla na lečenje, a sada on nju krivi za sve...

Maja

pre 4 godine

Alkohol je njegova slabost. Ona meni ne deluje kao svetica, pobogu, bila je sa njim tolike godine, ne bi mogla biti da i ona ne valja isto koliko i on, jednostavno bi se veza raspala ranije. Ovako je on otišao jer nije više mogao da glumi.

mamakoka

pre 4 godine

Hoću da samo da kažem da ima muškaraca koji vole da su u braku. Moj muž recimo. Što se Bena tiče alkoholizam mu je u porodici, ako je istina ono što ste pisali ranije. Ova izjava je bljak. Da je I ona resila da pije ko bi decu čuvao? Petar Pan

Jaki muskarci

pre 4 godine

Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!
(Blah, 15. decembar 2021 10:45)

On je obican luzer da je M ne bi ni ulazio u sve to. Cuj nije zeleo, nateran mos misliti, muskarac sa M a nateran boga ti... A jos bogat covek i nezavisan, ne mora bas nista.
I svi ovde koji tripuju da su Muskarci a nisu babi smeli da uskrate da bude prababa i da joj kaze NECU. I sad je tu neko kriv a oni Muskarci sa M sve do mojeg...cuj divalj i neukrocen a 90% njih uredno svako jutro raportira na posao za neku sicu i ide i WC kad mu dozvole. Pa presmesni ste, mnogo fantazirate.
Zene su cudo, koji ce tek njima brak to je misterija.

Andy

pre 4 godine

Brate, ti si alkoholičar. Kao i svaki alkoholičar manipulišeš i izmišljaš opravdanja kako bi sebe opravdao iz samosažaljenja. Da ti nije kriva žena bilo bi nešto drugo. Uvek čovek može da pronađe nekoga da krivi osim sebe. Tako rade sve alkos kukavice bez obzira da li su bogati ili siromašni.

Sanja

pre 4 godine

Ben je pio I PRE nego sto je bio sa Garner.

Pate od alkoholizma u porodici. A on jos pride i od kompleksa da je prevarant, da ne zasluzuje sve sto je stekao i dobio. Sto nije do kraja netacno. Mnogo puta mu se "namestilo".

Za informaciju, prvog Oskara koji je podelio sa Met Dejmonom je dobio za scenario. Opste je poznato koliko su skript-doktori radili na toj prici (cuveni GOLDMAN!) i na sta je originalni scenario licio. Njega je prodala blokbaster ideja i to je to.

Kao glumac nije nesto. Okej je u odredjenim ulogama.

Takodje ni kao reditelj nije nista spektakularno. ARGO je zbog tipicne americko-ulizivacke price bio toliko hvaljen, ali kao film stvarno nije nesto.
Razloga za alkoholizam onoliko...

A kad na to dodas odgovornost koju donosi porodica eto pucanja.
Nije trebalo da se zeni, nije trebalo da ima decu i mogao je da bude "slobodan".

Znam nekoliko takvih ljudi (ima i zena), zajednicki imenitelj im je "narcisizam".

Met Dejmon je nesto sasvim drugo.

Jelena

pre 4 godine

Nije mi jasno, ozene se, naprave troje dece, a onda se zale na "rutinu" i "nedostatak slobode". Pa sta si ocekivao, svaki dan vatromet, putovanja i ludila?! Ova duga Dzej Lo mu sve to i pruza ali njoj se zivot ionako vrti oko muskaraca, poziranja i romanticnih odmora dok joj decu verovatno odgajaju dadilje. Tako da su se nasli.

Miroslav Celic

pre 4 godine

" Ne ubija mene ova cigareta , nego to zbog cega sam je zapalio "

Pa kaze ... Ponoooc jeeee , ostaooo sam oppeeeet sam

Mnogo su smorili sa tim filmom ali ne znam nikoga ko nije plakao .. tako da GADJA u centar ..

A Amerika i Holivud ... Cemu deca , porodica i normalan zivot koji prilici mojim godinama ---kad mogu da imam neku sto vrti dupetom po bini ...
A to mi je resenje u zivotu .. baca mi se pegla ne mentalne probleme uzrokovane ultrakapitalistickim sistemom vrednosti

sasha

pre 4 godine

Drax,
A sta je tu cudno? Pa Djura Jaksic je Otadzbinu napisao pod kafanskim stolom.
Koliko je samo umetnika alkoholicara - muzicara, knjizevnika, glumaca...

Verka

pre 4 godine

Evidentno nesto sa njegovom percepcijom nije dobro. Bivsa zena ga vodi na odvikavanje, poster bivse devojke izbacuje na ulicu da svi vide sta misli o tome, ubila ga rutina u braku, a ima uspesnu i kreativnu karijeru, pa ipak pije i vara zenu s dadiljom. Dobar su izbor napravili kad su mu dali glavnu ulogu u "Gone girl".

iva

pre 4 godine

Prvo je bio sa JLo, ali tada je zvaka bila da je on "intelektualac" a ona "estrada".
Onda je nasao zenu po svojoj meri po spoljnim merilima, ali je u direktnom kontaktu ukapirao da nije dovoljno dobar za nju. Ziveo je neko vreme sa tom krivicom, ali na kraju nije mogao da je izdrzi.
Vratio se onoj koja ga ne cini nesigurnim.
Prosto.

blacky

pre 4 godine

Strasno je kad je covek kukavica pa ne sme da se suoci sam sa sobom.Ostane nezreo i detinjast.Pa krivi druge za sve.Kad pijes,pijes zato sto volis a ne zbog nekog drugog.

Miloš

pre 4 godine

Odmah se vidi da su ti svo troje bliski i da ih dobro poznaješ, ajde farmu da komentarišeš pa i da razumem, ali ne bre ti hoćeš Holivud.
(Zastava101Specijal, 15. decembar 2021 11:19)

Druže farma je kulturnija od Holivuda, živiš u mitu da je Holivud nešto glamurozno...

simon

pre 4 godine

Zene kao ova su kazna.. Imaju neki pritisak da budu "savršene" po spoljnim standardima, a onda izgube bilo kakav osecaj za zabavy, spontanost.. I previse ozbiljno shvataju zivot... Muskarcima kao ben to ne odgovara i otud nesreca..

Problem je sto se zene kao garner prvobitno pretvaraju da su zabavne, slobodni duh itd u pocetku veze, a ne sto je ben nju izabrao.. Mnogo zena je drveno ali se pretvara u ranim 30 i kasjim 20 da bi ulovile alfa muzijake.

Zemljoradnik

pre 4 godine

“… bio bih alkoholočar”? Zar nije pre par dana rekao da ponovo ide u kliniku za odvikavanje zbog problema sa alkoholom.

Nina

pre 4 godine

Ok, Ben ima pravo na svoje viđenje situacije, ali mene samo jedno zanima zašto se Dzenifer nije propila?
Nego je ona morala da se nosi sa lošim brakom, ali ona sebi nije smela da dozvoli da se propije ili uradi ovo ili ono jer je morala da se brine o porodici na dnevnom nivou.
E to je ono gde je Ben ispao mnogo manji čovek od nje..

Eureka

pre 4 godine

Pa onda usvojite Nemački model,ne ženite se i ne pravite decu,možda žive zajedno i svako za sebe drži svoj novčanik i svako plaća za sebe.Kiriju na po pola.tv im je best friend,putuju ako imaju para a to je retko ne izlaze u grad jer je skupo.Uzivaju u životu ccccc.Zivela sloboda!!!!

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Ma ti si čovek bolid, nije za tebe normalna žena popot Dženifer, tebi treba neka profuknjača, što si i našao.
(Anfield, 15. decembar 2021 09:20)
Odmah se vidi da su ti svo troje bliski i da ih dobro poznaješ, ajde farmu da komentarišeš pa i da razumem, ali ne bre ti hoćeš Holivud.

Ataman CG

pre 4 godine

Ma bitno da se zove Dženifer...koja, manje važno...
(Komedija, 15. decembar 2021 09:29)

Možda je istetovirao ime, pa da ne propadne tetovaža.

g

pre 4 godine

Kako jadna izjava!!!!!!!!!!!! Draga mu je i voli je, ali mu je bilo naporno i dosadno pa se opijao. Fuuuuj, ili nisi lepo objasnio sta je zaista problem ili si najveci debil.

bob

pre 4 godine

Ama ljudi polako, ovo je klasicna prica u braku nemam skroz svoju slobodu (sto je na neki nacin smisao braka) i svi se tako nekad osecamo. Apsolutnu slobodu smo predali ugovorom sa drugom osobom i neretko smo frustrirani kad nam ta sloboda zafali. E sad, on je covek koji ima milione i kojem je lakse da izadje iz price kada prestane da voli svoju zenu i kada ona pocne da mu smeta na psihickoj osnovi. Olaksava i to sto i ona ima milione pa ne mora da brine o egzistencije dece kada nisu sa njim, a na sve to oboje su jako pozeljni pa ce lako naci nove partnere i nove fokuse u zivotu. Cestitam svima vama sto vam brakovi super funkcionisu pa ovde napadate Bena ali ja sam milion puta pomislio kako bi mi bolje bilo samom, ne treba mi ni zena ni niko drugi, hocu da se odmorim i zivim kako mi prija. To nije realno ali o tome ponekad razmisljam, a svima vama cestitam na balansu koji ste postigli u braku.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.
(Nensi, 15. decembar 2021 09:13)

A sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.

M

pre 4 godine

E slatko se ismejah komentarima. Koliko su ljudi sigurni kad pišu o nečijem životu, a videli ove ljude samo na tv-u i na bioskopskom platnu. ? To samo njih dvoje znaju šta se zaista dešavalo.

Blah

pre 4 godine

Pravda za Afleka! I neka je rekao istinu! Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.
(Nensi, 15. decembar 2021 09:13)

A sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.

yosemite sam

pre 4 godine

Ima zena koje spolja gledano deluju kao svetice, a ustvari… Danteovih devet krugova pakla. Mozda i jeste, jer ova izgleda savrseno

bob

pre 4 godine

Ama ljudi polako, ovo je klasicna prica u braku nemam skroz svoju slobodu (sto je na neki nacin smisao braka) i svi se tako nekad osecamo. Apsolutnu slobodu smo predali ugovorom sa drugom osobom i neretko smo frustrirani kad nam ta sloboda zafali. E sad, on je covek koji ima milione i kojem je lakse da izadje iz price kada prestane da voli svoju zenu i kada ona pocne da mu smeta na psihickoj osnovi. Olaksava i to sto i ona ima milione pa ne mora da brine o egzistencije dece kada nisu sa njim, a na sve to oboje su jako pozeljni pa ce lako naci nove partnere i nove fokuse u zivotu. Cestitam svima vama sto vam brakovi super funkcionisu pa ovde napadate Bena ali ja sam milion puta pomislio kako bi mi bolje bilo samom, ne treba mi ni zena ni niko drugi, hocu da se odmorim i zivim kako mi prija. To nije realno ali o tome ponekad razmisljam, a svima vama cestitam na balansu koji ste postigli u braku.

Ljiljana Vidovic

pre 4 godine

Steta sto takav glumacki I reziserski kapacitet ne moze da se izbori sa depresijom I alkoholizmom, pa opravdava svoje nepromisljene poteze u braku.
Mislim da je Dzenifer G. nesto najbolje sto mu se desilo u zivotu.

Neo@

pre 4 godine

Ja koliko kapiram, supruga mu je bila dosadna, bez obzira na činjenicu što mu rodila troje dece, delila sa njim njegova sra.a, trpela ga pijanog...!?
Kakav dunster majko mila!!!

.

pre 4 godine

Ja mu verujem da je to u pitanju. Jer sigurno nije lako biti u braku sa tako kvalitetnom, gotovo savršenom osobom, ženom, majkom, kakva je Dženifer Garner. Svaki dan se pored nje osećaš kao nula, kao poslednje g..no. I onda tražiš kojekave profuknjače sa kojima si na istim talasima, ili se olešiš i zaspiš. Samo, neće te ni Lopez trepeti dugo. Ona će sebi da ispuni neku želju iz mladosti pa će te šutnuti. Posle toga si ga ugasio, derane.

Acetabularia

pre 4 godine

Ne znam da li je naslov teksta slobodno izveden iz njegove izjave ali ako nije, onda je njegova izjava o ženi s kojom je bio prilicno ruzna. Sam je odlucio da se ozeni njom i upustio se u pricu oko dobijanja troje dece, svesno, da bi zatim odlucio da mu sve to nije po volji. Koji brak s vremenom nece upasti u rutinu?? Nije onda ni trebalo da raskida veridbu sa Lopezovom. E, sad neka lepo cuva njenu decu…

Nensi

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.

.

pre 4 godine

Ja mu verujem da je to u pitanju. Jer sigurno nije lako biti u braku sa tako kvalitetnom, gotovo savršenom osobom, ženom, majkom, kakva je Dženifer Garner. Svaki dan se pored nje osećaš kao nula, kao poslednje g..no. I onda tražiš kojekave profuknjače sa kojima si na istim talasima, ili se olešiš i zaspiš. Samo, neće te ni Lopez trepeti dugo. Ona će sebi da ispuni neku želju iz mladosti pa će te šutnuti. Posle toga si ga ugasio, derane.

Nensi

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.

Neo@

pre 4 godine

Ja koliko kapiram, supruga mu je bila dosadna, bez obzira na činjenicu što mu rodila troje dece, delila sa njim njegova sra.a, trpela ga pijanog...!?
Kakav dunster majko mila!!!

Acetabularia

pre 4 godine

Ne znam da li je naslov teksta slobodno izveden iz njegove izjave ali ako nije, onda je njegova izjava o ženi s kojom je bio prilicno ruzna. Sam je odlucio da se ozeni njom i upustio se u pricu oko dobijanja troje dece, svesno, da bi zatim odlucio da mu sve to nije po volji. Koji brak s vremenom nece upasti u rutinu?? Nije onda ni trebalo da raskida veridbu sa Lopezovom. E, sad neka lepo cuva njenu decu…

g

pre 4 godine

Kako jadna izjava!!!!!!!!!!!! Draga mu je i voli je, ali mu je bilo naporno i dosadno pa se opijao. Fuuuuj, ili nisi lepo objasnio sta je zaista problem ili si najveci debil.

Nina

pre 4 godine

Ok, Ben ima pravo na svoje viđenje situacije, ali mene samo jedno zanima zašto se Dzenifer nije propila?
Nego je ona morala da se nosi sa lošim brakom, ali ona sebi nije smela da dozvoli da se propije ili uradi ovo ili ono jer je morala da se brine o porodici na dnevnom nivou.
E to je ono gde je Ben ispao mnogo manji čovek od nje..

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.
(Nensi, 15. decembar 2021 09:13)

A sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.

bob

pre 4 godine

Ama ljudi polako, ovo je klasicna prica u braku nemam skroz svoju slobodu (sto je na neki nacin smisao braka) i svi se tako nekad osecamo. Apsolutnu slobodu smo predali ugovorom sa drugom osobom i neretko smo frustrirani kad nam ta sloboda zafali. E sad, on je covek koji ima milione i kojem je lakse da izadje iz price kada prestane da voli svoju zenu i kada ona pocne da mu smeta na psihickoj osnovi. Olaksava i to sto i ona ima milione pa ne mora da brine o egzistencije dece kada nisu sa njim, a na sve to oboje su jako pozeljni pa ce lako naci nove partnere i nove fokuse u zivotu. Cestitam svima vama sto vam brakovi super funkcionisu pa ovde napadate Bena ali ja sam milion puta pomislio kako bi mi bolje bilo samom, ne treba mi ni zena ni niko drugi, hocu da se odmorim i zivim kako mi prija. To nije realno ali o tome ponekad razmisljam, a svima vama cestitam na balansu koji ste postigli u braku.

Jelena

pre 4 godine

Nije mi jasno, ozene se, naprave troje dece, a onda se zale na "rutinu" i "nedostatak slobode". Pa sta si ocekivao, svaki dan vatromet, putovanja i ludila?! Ova duga Dzej Lo mu sve to i pruza ali njoj se zivot ionako vrti oko muskaraca, poziranja i romanticnih odmora dok joj decu verovatno odgajaju dadilje. Tako da su se nasli.

Andy

pre 4 godine

Brate, ti si alkoholičar. Kao i svaki alkoholičar manipulišeš i izmišljaš opravdanja kako bi sebe opravdao iz samosažaljenja. Da ti nije kriva žena bilo bi nešto drugo. Uvek čovek može da pronađe nekoga da krivi osim sebe. Tako rade sve alkos kukavice bez obzira da li su bogati ili siromašni.

Sanja

pre 4 godine

Ben je pio I PRE nego sto je bio sa Garner.

Pate od alkoholizma u porodici. A on jos pride i od kompleksa da je prevarant, da ne zasluzuje sve sto je stekao i dobio. Sto nije do kraja netacno. Mnogo puta mu se "namestilo".

Za informaciju, prvog Oskara koji je podelio sa Met Dejmonom je dobio za scenario. Opste je poznato koliko su skript-doktori radili na toj prici (cuveni GOLDMAN!) i na sta je originalni scenario licio. Njega je prodala blokbaster ideja i to je to.

Kao glumac nije nesto. Okej je u odredjenim ulogama.

Takodje ni kao reditelj nije nista spektakularno. ARGO je zbog tipicne americko-ulizivacke price bio toliko hvaljen, ali kao film stvarno nije nesto.
Razloga za alkoholizam onoliko...

A kad na to dodas odgovornost koju donosi porodica eto pucanja.
Nije trebalo da se zeni, nije trebalo da ima decu i mogao je da bude "slobodan".

Znam nekoliko takvih ljudi (ima i zena), zajednicki imenitelj im je "narcisizam".

Met Dejmon je nesto sasvim drugo.

A

pre 4 godine

Koja dalabu, bio na lečenju od alkoholizma pre nego što je počeo da izlazi sa Garnerovom. Sa njom se rastao 2015. godine, ona nije htela da podnese zahtev za razvod nekoliko godina jer je on bio alkos što to znači problemi oko starateljstva, a pošto su poznati to vuče za sobom i medijski haos, a ona je verovatno htela da zaštiti decu od svega toga. Na kraju ga je sama odvukla na lečenje, a sada on nju krivi za sve...

iva

pre 4 godine

Prvo je bio sa JLo, ali tada je zvaka bila da je on "intelektualac" a ona "estrada".
Onda je nasao zenu po svojoj meri po spoljnim merilima, ali je u direktnom kontaktu ukapirao da nije dovoljno dobar za nju. Ziveo je neko vreme sa tom krivicom, ali na kraju nije mogao da je izdrzi.
Vratio se onoj koja ga ne cini nesigurnim.
Prosto.

mamakoka

pre 4 godine

Hoću da samo da kažem da ima muškaraca koji vole da su u braku. Moj muž recimo. Što se Bena tiče alkoholizam mu je u porodici, ako je istina ono što ste pisali ranije. Ova izjava je bljak. Da je I ona resila da pije ko bi decu čuvao? Petar Pan

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Pravda za Afleka! I neka je rekao istinu! Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!
(Blah, 15. decembar 2021 10:45

Budi pametan pa nemoj da ti devojka zatrudni. Mada, bolje je da nemaš potomstvo sa ovakvim stavovima. Niko ne može nikoga naterati na brak. Ni na šta zapravo. Ben Aflek je men..tol. Ko je tebi uzor majko mila. hahah

M

pre 4 godine

E slatko se ismejah komentarima. Koliko su ljudi sigurni kad pišu o nečijem životu, a videli ove ljude samo na tv-u i na bioskopskom platnu. ? To samo njih dvoje znaju šta se zaista dešavalo.

Ljiljana Vidovic

pre 4 godine

Steta sto takav glumacki I reziserski kapacitet ne moze da se izbori sa depresijom I alkoholizmom, pa opravdava svoje nepromisljene poteze u braku.
Mislim da je Dzenifer G. nesto najbolje sto mu se desilo u zivotu.

Ataman CG

pre 4 godine

Ma bitno da se zove Dženifer...koja, manje važno...
(Komedija, 15. decembar 2021 09:29)

Možda je istetovirao ime, pa da ne propadne tetovaža.

Verka

pre 4 godine

Evidentno nesto sa njegovom percepcijom nije dobro. Bivsa zena ga vodi na odvikavanje, poster bivse devojke izbacuje na ulicu da svi vide sta misli o tome, ubila ga rutina u braku, a ima uspesnu i kreativnu karijeru, pa ipak pije i vara zenu s dadiljom. Dobar su izbor napravili kad su mu dali glavnu ulogu u "Gone girl".

Jaki muskarci

pre 4 godine

Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!
(Blah, 15. decembar 2021 10:45)

On je obican luzer da je M ne bi ni ulazio u sve to. Cuj nije zeleo, nateran mos misliti, muskarac sa M a nateran boga ti... A jos bogat covek i nezavisan, ne mora bas nista.
I svi ovde koji tripuju da su Muskarci a nisu babi smeli da uskrate da bude prababa i da joj kaze NECU. I sad je tu neko kriv a oni Muskarci sa M sve do mojeg...cuj divalj i neukrocen a 90% njih uredno svako jutro raportira na posao za neku sicu i ide i WC kad mu dozvole. Pa presmesni ste, mnogo fantazirate.
Zene su cudo, koji ce tek njima brak to je misterija.

blacky

pre 4 godine

Strasno je kad je covek kukavica pa ne sme da se suoci sam sa sobom.Ostane nezreo i detinjast.Pa krivi druge za sve.Kad pijes,pijes zato sto volis a ne zbog nekog drugog.

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Bivša žena mu je kvalitetna osoba. Prosto se to vidi iz svega dosad. Nije ona kriva sto si ti glupi magarac. Uvek si bio i ostaćeš. Ne zaslužuje ženu kao što je imao.

kopiranosatvitera

pre 4 godine

 sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.
(Pljuvac svih stilova, 15. decembar 2021 10:12
aj

Majstore, on i jeste za zescu pljuvacinu, jer se alkoholisao a imao decu, ženu, i sve je uništio. Lakše je bilo da se razveo. Ovako je magarac. Ona jeste divna žena jer se dosada nikada nije eksponirala, niti je iko mogao nesto da loše napise, a veruj u holivudu se prljavštine pojave da ih ima. Ta žena je ostala uz njega kada je bio alkos. Ja ne bih. Da neko svesno uništava porodicu, da deca gledaju oca koji se tetura, povraca, koji ne može da ispunjava svoju roditeljsku obavezu.... neka hvala. Ti si mizogin i sva se priča završava jer je tebi ok njegovo ponašanje a ne njeno.

bob

pre 4 godine

Ama ljudi polako, ovo je klasicna prica u braku nemam skroz svoju slobodu (sto je na neki nacin smisao braka) i svi se tako nekad osecamo. Apsolutnu slobodu smo predali ugovorom sa drugom osobom i neretko smo frustrirani kad nam ta sloboda zafali. E sad, on je covek koji ima milione i kojem je lakse da izadje iz price kada prestane da voli svoju zenu i kada ona pocne da mu smeta na psihickoj osnovi. Olaksava i to sto i ona ima milione pa ne mora da brine o egzistencije dece kada nisu sa njim, a na sve to oboje su jako pozeljni pa ce lako naci nove partnere i nove fokuse u zivotu. Cestitam svima vama sto vam brakovi super funkcionisu pa ovde napadate Bena ali ja sam milion puta pomislio kako bi mi bolje bilo samom, ne treba mi ni zena ni niko drugi, hocu da se odmorim i zivim kako mi prija. To nije realno ali o tome ponekad razmisljam, a svima vama cestitam na balansu koji ste postigli u braku.

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Kako svi u komentarima znaju šta njemu u stvari treba u životu.
(siki, 15. decembar 2021 10:44

Alohol i kocka mu sigurno nisu trebali u životu.

Vidoviti Pera

pre 4 godine

Bene, ja imam kristalnu kuglu kod kuce i mogu da vidim buducnost. Evo sta ti se pise :

Imaces jos jedno godinu dana sa ovom DzejLo. I ona je teska i zahtevna osoba. Dok ste u nekoj novo-zaljubljenoj fazi, i ona ce prelaziti preko nekih stvari, a i ti. Posle toga sledi nagli zaokret. Jedna svadja i to je to. Nece DzejLo da te titra kao majka tvoje dece, samo ce da ti kaze, dovidjenja.

Naci ces ti druge, ali to ce biti one koje hoce alimentacije ili neke lujke koje nisu uzemljene. Imaces nekoliko veza i barem jos jedno dete koje neces zeleti ali i polovinu para manje. Moraces da glumis svasta da bi dolazile pare.

Deca ce ti rasti, ali ce im sve biti jasno. Jedno je kad imas petogodisnje dete koje je zbunjeno, a drugo kad imas 16-togodisnje koje te gleda kao smrada.

Za 3-4 godine ces pokusati posle svih gluposti da se koliko toliko vratis nazad, ali to nece proci.
5 godina od sada evo tebe ponovo na od ikavanju od alkohola..

Nensi

pre 4 godine

@pljuvac svih stilova
Svako snosi odgovornost za svoje postupke. Imas los brak pa ces da se propijes i kazes kako je to razlog tvog alkoholizma. Onima sto traze razloge bolje da se zagledaju u sebe i rade na sebi da bi bili bolji i sebi i drugima. Kapiram da si se ti pronasao u ovome cim si krenuo da vredjas nepoznatu zenu u komentarima a kapiram i da volis da popijes.Zelim ti svi najbolje.

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Ma ti si čovek bolid, nije za tebe normalna žena popot Dženifer, tebi treba neka profuknjača, što si i našao.
(Anfield, 15. decembar 2021 09:20)
Odmah se vidi da su ti svo troje bliski i da ih dobro poznaješ, ajde farmu da komentarišeš pa i da razumem, ali ne bre ti hoćeš Holivud.

Eureka

pre 4 godine

Pa onda usvojite Nemački model,ne ženite se i ne pravite decu,možda žive zajedno i svako za sebe drži svoj novčanik i svako plaća za sebe.Kiriju na po pola.tv im je best friend,putuju ako imaju para a to je retko ne izlaze u grad jer je skupo.Uzivaju u životu ccccc.Zivela sloboda!!!!

Miroslav Celic

pre 4 godine

" Ne ubija mene ova cigareta , nego to zbog cega sam je zapalio "

Pa kaze ... Ponoooc jeeee , ostaooo sam oppeeeet sam

Mnogo su smorili sa tim filmom ali ne znam nikoga ko nije plakao .. tako da GADJA u centar ..

A Amerika i Holivud ... Cemu deca , porodica i normalan zivot koji prilici mojim godinama ---kad mogu da imam neku sto vrti dupetom po bini ...
A to mi je resenje u zivotu .. baca mi se pegla ne mentalne probleme uzrokovane ultrakapitalistickim sistemom vrednosti

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

(Nensi, 15. decembar 2021 13:41)
Svako se nosi sa brakom i problemima drugacije. Ja nisam nju vredjao, ali ona jeste Afleka. Svi smo mi skloni porocima, neko vecim, neko manjim. I ne mogu svi da se nose sa pritiskom, slavom, odgovornoscu itd. Niti sam opravdavao ono sto je Aflek radio, niti sam napao njegovu bivsu zenu. Ali je ogavno razapinjati ga, kad je ocito imao tezak period. Ljudi koji su zavisni o kocku, alkohol, drogu, sex itd. trebaju pomoc i podrsku, a ne osudu. Zar ti mislis da bilo ko bira da je zavisnik? Svi smo mi na nesto navuceni, razlika je u tome sto neke zavisnosti nisu toliko ocigledne i destruktivne kao alkohol. On se mozda propio jer ima los brak, a zeleo je dobar i mozda je zeleo da poprave stvari,a nije znao kako. Sve to coveka otera u nekakvu krajnost. Takodje ga napadaju sto je rekao da ga je rutina ubila. Pa ne mozemo da znamo kako cemo se poneti sa rutinom u braku, dok je ne iskusimo zar ne? Nekome to padne lako, nekoga boli uvo, a neko ode u ofsajd kao sto je on. Ne treba upirati prst u osobu kojoj treba pomoc i koja je bolesna, a on je ocito bio bolestan. I nisam se pronasao ni u cemu, jer imam dobru vezu i nisam alkoholicar, kockar, narkomant itd. Jednostavno razumem celu tu pricu i ne osudjujem nikog, dok vi ovde odmah na prvu osuli paljbu po njemu, kao da je njemu bilo med i mleko, a eto hoce leba preko pogace pa je sve upropastio. Pisete gluposti.

yosemite sam

pre 4 godine

Ima zena koje spolja gledano deluju kao svetice, a ustvari… Danteovih devet krugova pakla. Mozda i jeste, jer ova izgleda savrseno

Zemljoradnik

pre 4 godine

“… bio bih alkoholočar”? Zar nije pre par dana rekao da ponovo ide u kliniku za odvikavanje zbog problema sa alkoholom.

sasha

pre 4 godine

Drax,
A sta je tu cudno? Pa Djura Jaksic je Otadzbinu napisao pod kafanskim stolom.
Koliko je samo umetnika alkoholicara - muzicara, knjizevnika, glumaca...

Miloš

pre 4 godine

Odmah se vidi da su ti svo troje bliski i da ih dobro poznaješ, ajde farmu da komentarišeš pa i da razumem, ali ne bre ti hoćeš Holivud.
(Zastava101Specijal, 15. decembar 2021 11:19)

Druže farma je kulturnija od Holivuda, živiš u mitu da je Holivud nešto glamurozno...

drax

pre 4 godine

Drax,
A sta je tu cudno? Pa Djura Jaksic je Otadzbinu napisao pod kafanskim stolom.Koliko je samo umetnika alkoholicara - muzicara, knjizevnika, glumaca...
(sasha, 15. decembar 2021 12:09)

Da alkosi su bas poznati po ostvarenim potencijalima.

simon

pre 4 godine

Zene kao ova su kazna.. Imaju neki pritisak da budu "savršene" po spoljnim standardima, a onda izgube bilo kakav osecaj za zabavy, spontanost.. I previse ozbiljno shvataju zivot... Muskarcima kao ben to ne odgovara i otud nesreca..

Problem je sto se zene kao garner prvobitno pretvaraju da su zabavne, slobodni duh itd u pocetku veze, a ne sto je ben nju izabrao.. Mnogo zena je drveno ali se pretvara u ranim 30 i kasjim 20 da bi ulovile alfa muzijake.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.
(Nensi, 15. decembar 2021 09:13)

A sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.

Cirkus

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke, 15. decembar 2021 16:04)
Evo ga javlja se alkos nesposoban da sredi svoj uneredjeni zivot i probleme a kojem su svi drugi krivi za to. Ako je ozenjen naravno zena.
Presmesni ste. Idi popij nesto.

Leksi

pre 4 godine

@blah
"Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu." Kao da su žene stvorene za rmbanje rutinu, brigu i užase svakodnevice, za razliku od muškaraca, kojima je imanentna sloboda, promena, uzbuđenje. Ne čudi da se brakovi raspadaju.

Blah

pre 4 godine

Pravda za Afleka! I neka je rekao istinu! Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!

Blue Danube

pre 4 godine

Ziv covjek pa pogrijesi. Problem je sto neki ne prihvataju da su pogrijesili
cak se i naljute ako im kazes da grijese a cinjenica je da smo najveci krivci
za svoje probleme. Strucnjaci kazu da se tako ponasaju nezrele osobe.

Milan

pre 4 godine

Pa,zašto se nije razišao sa njom pre nego što se propio? Najveća glupost, ostajati u braku zbog dece. Deca osete kad se roditelji više ne vole i onda više pate nego kada se roditelji razdvoje jer misle da su oni nešto krivi. Pogotovo ovako bogati ljudi koji mogu sebi priuštiti miran razlaz bez puno razmišljanja o finansijskim aspektima te odluke, nema razloga da ostaju zajedno ako se više ne trpe. Ben je ovako samo naškodio svojoj karijeri i obeležio samog sebe. Ova izjava o bivšoj mu nikako nije trebala jer su se davno razišli. Dženifer nikad ništa ružno o njemu u medijima nije rekla niti iznosila njihov prljav veš. Nije fer ispao prema njoj i vremenu koje su proveli zajedno.

Ok

pre 4 godine

(pera detlic, 15. decembar 2021 20:01)
Pa i vi muskarci sve sto radite radite zbog koristi. Koristi vam neka za seks, za kuvanje, da vam rodi decu jer "hocete da nastavite lozu" ko da ste neka bitna loza.. Vi se tek emocijama ne smarate, mnogi cak ni prema deci.

Hejbastaimaba

pre 4 godine

Bolji je dejmon ide na pijacu,vozi bmx do posla a ovaj Ben fleka stvarno zalsuzuje osudu javnosti srpske kako ga ba nije sramota sad cemo mi da ga opljunemo. Nasikirao sa sad Ben dok sa trebom dzenifer pije kraft pivu kod kuce jer nema para kriza ufatila I holivudsku raju

voodoo

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke, 15. decembar 2021 16:04)

Alkoholicarima je inace svojstveno prvo da negiraju da to jesu, a onda i da krive nekog drugog za svoj problem i slabost. Niko ne moze da ti bude kriv za tvoje izbore, flasa nije nesto sto uzmes jednom pa postanes alkos, nego moras svaki dan da izaberes sad cu da pijem i jos i jos, kako neko drugi moze da ti bude kriv za to.

mv

pre 4 godine

@blah

Sta procitah, dragi Boze, da sam u braku ili vezi sa nekim kao sto si ti i ja bih postala alkoholicar kao Ben Aflek! Zao mi je ako ovo stvarno mislis. Pporodica, deca , partner koga volis i postujes kao i on tebe, zajednica, kad sa nekim prolazis rame uz rame i kroz lepe i ruzne trenutke... nema nista lepse od toga, a ti to sa ovakvim stavom nikad neces doziveti.

Under

pre 4 godine

Ja mu verujem da je to u pitanju. Jer sigurno nije lako biti u braku sa tako kvalitetnom, gotovo savršenom osobom, ženom, majkom, kakva je Dženifer Garner. Svaki dan se pored nje osećaš kao nula, kao poslednje g..no. I onda tražiš kojekave profuknjače sa kojima si na istim talasima, ili se olešiš i zaspiš. Samo, neće te ni Lopez trepeti dugo. Ona će sebi da ispuni neku želju iz mladosti pa će te šutnuti. Posle toga si ga ugasio, derane.
(., 15. decembar 2021 09:31

A ti bas znas da je Garner kvalitetna i skoro savršena osoba? Poznajes je? Ti ovih 500 sto su preporučili komentar!?

Kakvi likovi majko moja.
Prvo, Ben ovde nije rekao nista lose za Garnerovu, a drugo, za propali brak su najčešće krivi partneri zajedno. Mozda ne podjednako uvek, ali ima krivice oba partnera najčešće

Deathstroke

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!

realno

pre 4 godine

veza, kakav bre brak, promasaj totalni, budes sa nekim dokle god ti je lepo, ako ti je lepo ostanete do kraja zivota zajedno i volite se iskreno a ne zbog potpisa, tako prosta stvar, a ako nije, svako na svoju stranu, decu tu ne mesam, ona dolaze neobavezno od toga da li ste u braku ili vezi, samo dzabe sebi komplikujete zivot i terate sebe da zbog potpisa trpite 10 puta vise nego inace, na kraju zbog sramote ostajete tu da patite.. nisu ovo vise vremena za brak, nema ovde vise ni reda ni rasporeda...

koki

pre 4 godine

Ne bih ja tako lako lako osudjivao bilo koga. Mozda da sam mladji. Sad u ovim godinama (iako nemam poroka) mogu da razumem da je alkoholizam rezultat unutrasnje borbe tj nacin bega od necega od cega ne mozete da pobegnete. Ni sam ne znam sta da radim, brak jako gusi,ubija slobodu iako pri tome ne mislim na ono sto vi mislite a to je neko diljvanje, zene i slicno. Ubija slobodu u smislu toga da se non stop prilagodjavas za sto sitnica i ne radis stvari ako ti prija

Maja

pre 4 godine

Alkohol je njegova slabost. Ona meni ne deluje kao svetica, pobogu, bila je sa njim tolike godine, ne bi mogla biti da i ona ne valja isto koliko i on, jednostavno bi se veza raspala ranije. Ovako je on otišao jer nije više mogao da glumi.

Oliver

pre 4 godine

Alkoholizam je visoko nasledan poremecaj,pogotovo kod tzv. primarnih alkoholičara,koji počnu ekscesivno da piju bez nekog spoljnog razloga. Zato vas psihijatri uvek pitaju u anamnezi sledeće pitanje:" Da li je u vasoj porodici bilo slucajeva alkoholizma i suicida?" To su dva visoko nasledna poremecaja. Koliko ja znam,kod Afleka postoji alkoholizam u porodici. Ne treba ga napadati zbog toga. Narocito sto je priznao da je alkoholičar i podvrgao se lecenju,sto vecina nikada ni ne uradi. On bi sigurno pio i bez ovog braka i da je bio sa nekom drugom zenom. S druge strane,postavlja se pitanje sta je Garner radila u braku sa njim? Kako je mogla da odabere alkoholičara da joj bude otac troje dece? Nije ni ona bas olicenje pameti.

Oliver

pre 4 godine

@drax


Cuveni pisci alkoholičari: Sarl Bodler, Vilijem Fokner, Skot Ficdžerald, Ernest Hemingvej, Viktor Igo, Semjuel Dzonson, Dzek London, Edgar Alan Po, Dzon Stajnbek, Tenesi Vilijams, Tomas Vulf...

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ti si mizogin i sva se priča završava jer je tebi ok njegovo ponašanje a ne njeno.
(kopiranosatvitera, 15. decembar 2021 14:38)
MIZOGIN... najpre nauci sta to znaci. Dalje, nemam ni vremena, a ni bojica, da ti objasnim sta sam mislio.

Ccccc

pre 4 godine

@Dragan88

Covece, '88 godiste si a toliko nepismen? A sta znaci to teska osoba? Prebacuje mu sto ona verovatno sve kod kuce radi, a on trazi svoj "getaway" na pecanju. Mozda, da posavetujes sestru i zeta da odu malo u neko savetovaliste za brak, nije bas tako "perfektno" kako se tebi i drugima cini dok posmatras samo jednu stranu.

Blah

pre 4 godine

@kopiranosatvitera
Vidim retko kome ostadoste duzni, izgleda da Vam je stalo do pravdanja svog stava.
Zamislite, zena sam. Kcer sam, sestra, supruga i majka decaka.
I ne bih volela da se moja kcer uda, jer je mala verovatnoca da ce biti istinski srecna u braku. Opet, jer je mala verovatnoca da ce njen suprug biti dovoljno 'srecan' ogranicenjima koje brak namece. Da se ne preganjamo, pravi domacini,oni porodicni tipovi, timski igraci su jaaako retki, a za druge se ne vredi udavati. Zasto pristajati na ista manje. Svi koji nisu takvi treba odmah da objasne svoj stav i da ne ulaze u brak.

nz

pre 4 godine

Vidi žene što su se razgoropadile, kao da se od vas razveo. Nije im išlo i šta sad, trebalo je da se razvede pre nego što se propio ali po vama trebalo je da ostane nesrećan u braku da bi ispoštovao formu. Mogu da mislim na šta liče vaše veze i brakovi kada tako razmišljate.

pera detlic

pre 4 godine

"Zene su cudo, koji ce tek njima brak to je misterija" - Nije misterija, trebao vam je brak dok ste imale koristi od njega tj. dok niste mogle da zaradjujete kao muskarci. Sad kad to mozete, brak vam ne treba, mnogo ste jake, boginje, kraljice itd. U sustini, mnogo vise rukovodjene licnom koriscu nego emocijama ali ne zelite to da priznate a i mi muskarci vas cesto idealizujemo bez razloga.

Сузана

pre 4 godine

Запањујуће је шта мушкарци могу да учине за љубавнице, а не могу за своје супруге које брину о њима, деци,кући. И све под изговором да нису срећни. За срећу и жене знају. Уз мало труда и разумевања много се бракова може спасити.

Dragan88

pre 4 godine

Potpisujem sta je reko, bio sam u brakom 7 godina zadnjih 3 godina se propio ko nikad nemamo pravo da komentiramo jel ne znamo sta se deshava unutra i moj brak je delovao perfektan za druge za mene i nju nije bio posle razvoda pio sam jos godinu dana ali ko momak samo vikendom sada nasao bolji posao krenuo u teretani posle 11 godina i osecam se bolje nego ikada, niko ne kaze da je on u pravo ali alkohol mu je bio getaway mesto evo moj zet posle 10 godina braka covek ne moze da podnosu moju sestru jel je preteska osoba i mrzi sve ide peca ribe svaki dan posle posla a vikendom po 12 sata bezi od nju ko zna i ume jel mu uzima svu energiju tako da ostavite te komentare on je alkos a ona savrsena.

Ena

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke)
Je li i za njegove roditelje alkose kriva? Sa alkoholom se ne "nosiš " sa problemima, nego ih sakrivaš pod tepih, a usput,sem što uništava sve oko tebe- alkohol izaziva ( mimo ciroze, bolesti krvnih sudova I raka) i depresiju. Tako da- pričaj priču nekom drugom. Rešenje bi bilo da vas karakondžule posle drugog opijanja izbace na ulicu, pa uživaj sinko u srećnom životu. Alkos je sam kriv za svoj porok, a ne neko drugi. Mada- i to je karakteristika slabića- svaljivanje odgovornosti na drugog.

Dejan

pre 4 godine

Pa i vi muskarci sve sto radite radite zbog koristi. Koristi vam neka za seks, za kuvanje, da vam rodi decu jer "hocete da nastavite lozu" ko da ste neka bitna loza.. Vi se tek emocijama ne smarate, mnogi cak ni prema deci.
(Ok, 15. decembar 2021 23:24)

Jesi li se udala pod prisilom? Rađala decu pod prisilom? Kuvala, prala, peglala pod prisilom? Izgleda da si napravila pogrešne odluke i pogrešan izbor u životu, pa sad hajde da pljujem sve što je muškog roda. Budeš hrabra, razvedeš se, pa sve ispočetka. Možda ti se i posreći!

stay mad

pre 4 godine

Nije misterija, trebao vam je brak dok ste imale koristi od njega tj. dok niste mogle da zaradjujete kao muskarci. Sad kad to mozete, brak vam ne treba, mnogo ste jake, boginje, kraljice itd. U sustini, mnogo vise rukovodjene licnom koriscu nego emocijama ali ne zelite to da priznate a i mi muskarci vas cesto idealizujemo bez razloga.
(pera detlic, 15. decembar 2021 20:01)

Kmee, kmeee, zene vise nisu roblje, nije fer :(

Blah

pre 4 godine

Pravda za Afleka! I neka je rekao istinu! Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!

simon

pre 4 godine

Zene kao ova su kazna.. Imaju neki pritisak da budu "savršene" po spoljnim standardima, a onda izgube bilo kakav osecaj za zabavy, spontanost.. I previse ozbiljno shvataju zivot... Muskarcima kao ben to ne odgovara i otud nesreca..

Problem je sto se zene kao garner prvobitno pretvaraju da su zabavne, slobodni duh itd u pocetku veze, a ne sto je ben nju izabrao.. Mnogo zena je drveno ali se pretvara u ranim 30 i kasjim 20 da bi ulovile alfa muzijake.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.
(Nensi, 15. decembar 2021 09:13)

A sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.

.

pre 4 godine

Ja mu verujem da je to u pitanju. Jer sigurno nije lako biti u braku sa tako kvalitetnom, gotovo savršenom osobom, ženom, majkom, kakva je Dženifer Garner. Svaki dan se pored nje osećaš kao nula, kao poslednje g..no. I onda tražiš kojekave profuknjače sa kojima si na istim talasima, ili se olešiš i zaspiš. Samo, neće te ni Lopez trepeti dugo. Ona će sebi da ispuni neku želju iz mladosti pa će te šutnuti. Posle toga si ga ugasio, derane.

yosemite sam

pre 4 godine

Ima zena koje spolja gledano deluju kao svetice, a ustvari… Danteovih devet krugova pakla. Mozda i jeste, jer ova izgleda savrseno

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.
(Nensi, 15. decembar 2021 09:13)

A sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Ma ti si čovek bolid, nije za tebe normalna žena popot Dženifer, tebi treba neka profuknjača, što si i našao.
(Anfield, 15. decembar 2021 09:20)
Odmah se vidi da su ti svo troje bliski i da ih dobro poznaješ, ajde farmu da komentarišeš pa i da razumem, ali ne bre ti hoćeš Holivud.

Deathstroke

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!

Nensi

pre 4 godine

Ma samo ako neko drugi moze da bude kriv za tvoj alkoholizam a ne ti. Tacnije i posle razvoda je pio ko smuk tako da batali ti tu pricu. Ona je zena svetica, koliko je samo puta ga vadila iz raznoraznih s.anja. Bas je ruzno da tako govori o braku sa njom.

Maja

pre 4 godine

Alkohol je njegova slabost. Ona meni ne deluje kao svetica, pobogu, bila je sa njim tolike godine, ne bi mogla biti da i ona ne valja isto koliko i on, jednostavno bi se veza raspala ranije. Ovako je on otišao jer nije više mogao da glumi.

pera detlic

pre 4 godine

"Zene su cudo, koji ce tek njima brak to je misterija" - Nije misterija, trebao vam je brak dok ste imale koristi od njega tj. dok niste mogle da zaradjujete kao muskarci. Sad kad to mozete, brak vam ne treba, mnogo ste jake, boginje, kraljice itd. U sustini, mnogo vise rukovodjene licnom koriscu nego emocijama ali ne zelite to da priznate a i mi muskarci vas cesto idealizujemo bez razloga.

g

pre 4 godine

Kako jadna izjava!!!!!!!!!!!! Draga mu je i voli je, ali mu je bilo naporno i dosadno pa se opijao. Fuuuuj, ili nisi lepo objasnio sta je zaista problem ili si najveci debil.

nz

pre 4 godine

Vidi žene što su se razgoropadile, kao da se od vas razveo. Nije im išlo i šta sad, trebalo je da se razvede pre nego što se propio ali po vama trebalo je da ostane nesrećan u braku da bi ispoštovao formu. Mogu da mislim na šta liče vaše veze i brakovi kada tako razmišljate.

Eureka

pre 4 godine

Pa onda usvojite Nemački model,ne ženite se i ne pravite decu,možda žive zajedno i svako za sebe drži svoj novčanik i svako plaća za sebe.Kiriju na po pola.tv im je best friend,putuju ako imaju para a to je retko ne izlaze u grad jer je skupo.Uzivaju u životu ccccc.Zivela sloboda!!!!

Neo@

pre 4 godine

Ja koliko kapiram, supruga mu je bila dosadna, bez obzira na činjenicu što mu rodila troje dece, delila sa njim njegova sra.a, trpela ga pijanog...!?
Kakav dunster majko mila!!!

bob

pre 4 godine

Ama ljudi polako, ovo je klasicna prica u braku nemam skroz svoju slobodu (sto je na neki nacin smisao braka) i svi se tako nekad osecamo. Apsolutnu slobodu smo predali ugovorom sa drugom osobom i neretko smo frustrirani kad nam ta sloboda zafali. E sad, on je covek koji ima milione i kojem je lakse da izadje iz price kada prestane da voli svoju zenu i kada ona pocne da mu smeta na psihickoj osnovi. Olaksava i to sto i ona ima milione pa ne mora da brine o egzistencije dece kada nisu sa njim, a na sve to oboje su jako pozeljni pa ce lako naci nove partnere i nove fokuse u zivotu. Cestitam svima vama sto vam brakovi super funkcionisu pa ovde napadate Bena ali ja sam milion puta pomislio kako bi mi bolje bilo samom, ne treba mi ni zena ni niko drugi, hocu da se odmorim i zivim kako mi prija. To nije realno ali o tome ponekad razmisljam, a svima vama cestitam na balansu koji ste postigli u braku.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

(Nensi, 15. decembar 2021 13:41)
Svako se nosi sa brakom i problemima drugacije. Ja nisam nju vredjao, ali ona jeste Afleka. Svi smo mi skloni porocima, neko vecim, neko manjim. I ne mogu svi da se nose sa pritiskom, slavom, odgovornoscu itd. Niti sam opravdavao ono sto je Aflek radio, niti sam napao njegovu bivsu zenu. Ali je ogavno razapinjati ga, kad je ocito imao tezak period. Ljudi koji su zavisni o kocku, alkohol, drogu, sex itd. trebaju pomoc i podrsku, a ne osudu. Zar ti mislis da bilo ko bira da je zavisnik? Svi smo mi na nesto navuceni, razlika je u tome sto neke zavisnosti nisu toliko ocigledne i destruktivne kao alkohol. On se mozda propio jer ima los brak, a zeleo je dobar i mozda je zeleo da poprave stvari,a nije znao kako. Sve to coveka otera u nekakvu krajnost. Takodje ga napadaju sto je rekao da ga je rutina ubila. Pa ne mozemo da znamo kako cemo se poneti sa rutinom u braku, dok je ne iskusimo zar ne? Nekome to padne lako, nekoga boli uvo, a neko ode u ofsajd kao sto je on. Ne treba upirati prst u osobu kojoj treba pomoc i koja je bolesna, a on je ocito bio bolestan. I nisam se pronasao ni u cemu, jer imam dobru vezu i nisam alkoholicar, kockar, narkomant itd. Jednostavno razumem celu tu pricu i ne osudjujem nikog, dok vi ovde odmah na prvu osuli paljbu po njemu, kao da je njemu bilo med i mleko, a eto hoce leba preko pogace pa je sve upropastio. Pisete gluposti.

Acetabularia

pre 4 godine

Ne znam da li je naslov teksta slobodno izveden iz njegove izjave ali ako nije, onda je njegova izjava o ženi s kojom je bio prilicno ruzna. Sam je odlucio da se ozeni njom i upustio se u pricu oko dobijanja troje dece, svesno, da bi zatim odlucio da mu sve to nije po volji. Koji brak s vremenom nece upasti u rutinu?? Nije onda ni trebalo da raskida veridbu sa Lopezovom. E, sad neka lepo cuva njenu decu…

bob

pre 4 godine

Ama ljudi polako, ovo je klasicna prica u braku nemam skroz svoju slobodu (sto je na neki nacin smisao braka) i svi se tako nekad osecamo. Apsolutnu slobodu smo predali ugovorom sa drugom osobom i neretko smo frustrirani kad nam ta sloboda zafali. E sad, on je covek koji ima milione i kojem je lakse da izadje iz price kada prestane da voli svoju zenu i kada ona pocne da mu smeta na psihickoj osnovi. Olaksava i to sto i ona ima milione pa ne mora da brine o egzistencije dece kada nisu sa njim, a na sve to oboje su jako pozeljni pa ce lako naci nove partnere i nove fokuse u zivotu. Cestitam svima vama sto vam brakovi super funkcionisu pa ovde napadate Bena ali ja sam milion puta pomislio kako bi mi bolje bilo samom, ne treba mi ni zena ni niko drugi, hocu da se odmorim i zivim kako mi prija. To nije realno ali o tome ponekad razmisljam, a svima vama cestitam na balansu koji ste postigli u braku.

koki

pre 4 godine

Ne bih ja tako lako lako osudjivao bilo koga. Mozda da sam mladji. Sad u ovim godinama (iako nemam poroka) mogu da razumem da je alkoholizam rezultat unutrasnje borbe tj nacin bega od necega od cega ne mozete da pobegnete. Ni sam ne znam sta da radim, brak jako gusi,ubija slobodu iako pri tome ne mislim na ono sto vi mislite a to je neko diljvanje, zene i slicno. Ubija slobodu u smislu toga da se non stop prilagodjavas za sto sitnica i ne radis stvari ako ti prija

drax

pre 4 godine

Drax,
A sta je tu cudno? Pa Djura Jaksic je Otadzbinu napisao pod kafanskim stolom.Koliko je samo umetnika alkoholicara - muzicara, knjizevnika, glumaca...
(sasha, 15. decembar 2021 12:09)

Da alkosi su bas poznati po ostvarenim potencijalima.

Miloš

pre 4 godine

Odmah se vidi da su ti svo troje bliski i da ih dobro poznaješ, ajde farmu da komentarišeš pa i da razumem, ali ne bre ti hoćeš Holivud.
(Zastava101Specijal, 15. decembar 2021 11:19)

Druže farma je kulturnija od Holivuda, živiš u mitu da je Holivud nešto glamurozno...

Ljiljana Vidovic

pre 4 godine

Steta sto takav glumacki I reziserski kapacitet ne moze da se izbori sa depresijom I alkoholizmom, pa opravdava svoje nepromisljene poteze u braku.
Mislim da je Dzenifer G. nesto najbolje sto mu se desilo u zivotu.

Dragan88

pre 4 godine

Potpisujem sta je reko, bio sam u brakom 7 godina zadnjih 3 godina se propio ko nikad nemamo pravo da komentiramo jel ne znamo sta se deshava unutra i moj brak je delovao perfektan za druge za mene i nju nije bio posle razvoda pio sam jos godinu dana ali ko momak samo vikendom sada nasao bolji posao krenuo u teretani posle 11 godina i osecam se bolje nego ikada, niko ne kaze da je on u pravo ali alkohol mu je bio getaway mesto evo moj zet posle 10 godina braka covek ne moze da podnosu moju sestru jel je preteska osoba i mrzi sve ide peca ribe svaki dan posle posla a vikendom po 12 sata bezi od nju ko zna i ume jel mu uzima svu energiju tako da ostavite te komentare on je alkos a ona savrsena.

Miroslav Celic

pre 4 godine

" Ne ubija mene ova cigareta , nego to zbog cega sam je zapalio "

Pa kaze ... Ponoooc jeeee , ostaooo sam oppeeeet sam

Mnogo su smorili sa tim filmom ali ne znam nikoga ko nije plakao .. tako da GADJA u centar ..

A Amerika i Holivud ... Cemu deca , porodica i normalan zivot koji prilici mojim godinama ---kad mogu da imam neku sto vrti dupetom po bini ...
A to mi je resenje u zivotu .. baca mi se pegla ne mentalne probleme uzrokovane ultrakapitalistickim sistemom vrednosti

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Ti si mizogin i sva se priča završava jer je tebi ok njegovo ponašanje a ne njeno.
(kopiranosatvitera, 15. decembar 2021 14:38)
MIZOGIN... najpre nauci sta to znaci. Dalje, nemam ni vremena, a ni bojica, da ti objasnim sta sam mislio.

Cirkus

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke, 15. decembar 2021 16:04)
Evo ga javlja se alkos nesposoban da sredi svoj uneredjeni zivot i probleme a kojem su svi drugi krivi za to. Ako je ozenjen naravno zena.
Presmesni ste. Idi popij nesto.

sasha

pre 4 godine

Drax,
A sta je tu cudno? Pa Djura Jaksic je Otadzbinu napisao pod kafanskim stolom.
Koliko je samo umetnika alkoholicara - muzicara, knjizevnika, glumaca...

Sanja

pre 4 godine

Ben je pio I PRE nego sto je bio sa Garner.

Pate od alkoholizma u porodici. A on jos pride i od kompleksa da je prevarant, da ne zasluzuje sve sto je stekao i dobio. Sto nije do kraja netacno. Mnogo puta mu se "namestilo".

Za informaciju, prvog Oskara koji je podelio sa Met Dejmonom je dobio za scenario. Opste je poznato koliko su skript-doktori radili na toj prici (cuveni GOLDMAN!) i na sta je originalni scenario licio. Njega je prodala blokbaster ideja i to je to.

Kao glumac nije nesto. Okej je u odredjenim ulogama.

Takodje ni kao reditelj nije nista spektakularno. ARGO je zbog tipicne americko-ulizivacke price bio toliko hvaljen, ali kao film stvarno nije nesto.
Razloga za alkoholizam onoliko...

A kad na to dodas odgovornost koju donosi porodica eto pucanja.
Nije trebalo da se zeni, nije trebalo da ima decu i mogao je da bude "slobodan".

Znam nekoliko takvih ljudi (ima i zena), zajednicki imenitelj im je "narcisizam".

Met Dejmon je nesto sasvim drugo.

kopiranosatvitera

pre 4 godine

 sta je ruzno napisao o njoj? Rekao je da je voli i postuje, ali da im brak nije funkcionisao i da ga je rutina ubijala. Sta je tu pogresno? Priznao je da je pio, da je bio alkoholicar i rekao je da je svestan da to nije resenje. I priznao je da je kriv, nije upirao prst u nekog. I sta je tu pogresno? Takodje, kazes pio je ko smuk i nakon razvoda - naravno da jeste, pa postao je alkoholicar, a to je i prizano. Ti mora da si neka zagorela feministkinja, cim njega toliko blatis, a od nje Sveticu pravis. Izmisljas nekakve uvrede i izvrces situaciju... Tamo negde postoji drvo, cija je osnovna i jedina svrha da proizvodi kiseonik koji ti zagadjujes, nadji to drvo i izvini mu se.
(Pljuvac svih stilova, 15. decembar 2021 10:12
aj

Majstore, on i jeste za zescu pljuvacinu, jer se alkoholisao a imao decu, ženu, i sve je uništio. Lakše je bilo da se razveo. Ovako je magarac. Ona jeste divna žena jer se dosada nikada nije eksponirala, niti je iko mogao nesto da loše napise, a veruj u holivudu se prljavštine pojave da ih ima. Ta žena je ostala uz njega kada je bio alkos. Ja ne bih. Da neko svesno uništava porodicu, da deca gledaju oca koji se tetura, povraca, koji ne može da ispunjava svoju roditeljsku obavezu.... neka hvala. Ti si mizogin i sva se priča završava jer je tebi ok njegovo ponašanje a ne njeno.

Hejbastaimaba

pre 4 godine

Bolji je dejmon ide na pijacu,vozi bmx do posla a ovaj Ben fleka stvarno zalsuzuje osudu javnosti srpske kako ga ba nije sramota sad cemo mi da ga opljunemo. Nasikirao sa sad Ben dok sa trebom dzenifer pije kraft pivu kod kuce jer nema para kriza ufatila I holivudsku raju

realno

pre 4 godine

veza, kakav bre brak, promasaj totalni, budes sa nekim dokle god ti je lepo, ako ti je lepo ostanete do kraja zivota zajedno i volite se iskreno a ne zbog potpisa, tako prosta stvar, a ako nije, svako na svoju stranu, decu tu ne mesam, ona dolaze neobavezno od toga da li ste u braku ili vezi, samo dzabe sebi komplikujete zivot i terate sebe da zbog potpisa trpite 10 puta vise nego inace, na kraju zbog sramote ostajete tu da patite.. nisu ovo vise vremena za brak, nema ovde vise ni reda ni rasporeda...

Ok

pre 4 godine

(pera detlic, 15. decembar 2021 20:01)
Pa i vi muskarci sve sto radite radite zbog koristi. Koristi vam neka za seks, za kuvanje, da vam rodi decu jer "hocete da nastavite lozu" ko da ste neka bitna loza.. Vi se tek emocijama ne smarate, mnogi cak ni prema deci.

Under

pre 4 godine

Ja mu verujem da je to u pitanju. Jer sigurno nije lako biti u braku sa tako kvalitetnom, gotovo savršenom osobom, ženom, majkom, kakva je Dženifer Garner. Svaki dan se pored nje osećaš kao nula, kao poslednje g..no. I onda tražiš kojekave profuknjače sa kojima si na istim talasima, ili se olešiš i zaspiš. Samo, neće te ni Lopez trepeti dugo. Ona će sebi da ispuni neku želju iz mladosti pa će te šutnuti. Posle toga si ga ugasio, derane.
(., 15. decembar 2021 09:31

A ti bas znas da je Garner kvalitetna i skoro savršena osoba? Poznajes je? Ti ovih 500 sto su preporučili komentar!?

Kakvi likovi majko moja.
Prvo, Ben ovde nije rekao nista lose za Garnerovu, a drugo, za propali brak su najčešće krivi partneri zajedno. Mozda ne podjednako uvek, ali ima krivice oba partnera najčešće

M

pre 4 godine

E slatko se ismejah komentarima. Koliko su ljudi sigurni kad pišu o nečijem životu, a videli ove ljude samo na tv-u i na bioskopskom platnu. ? To samo njih dvoje znaju šta se zaista dešavalo.

Andy

pre 4 godine

Brate, ti si alkoholičar. Kao i svaki alkoholičar manipulišeš i izmišljaš opravdanja kako bi sebe opravdao iz samosažaljenja. Da ti nije kriva žena bilo bi nešto drugo. Uvek čovek može da pronađe nekoga da krivi osim sebe. Tako rade sve alkos kukavice bez obzira da li su bogati ili siromašni.

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Pravda za Afleka! I neka je rekao istinu! Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!
(Blah, 15. decembar 2021 10:45

Budi pametan pa nemoj da ti devojka zatrudni. Mada, bolje je da nemaš potomstvo sa ovakvim stavovima. Niko ne može nikoga naterati na brak. Ni na šta zapravo. Ben Aflek je men..tol. Ko je tebi uzor majko mila. hahah

iva

pre 4 godine

Prvo je bio sa JLo, ali tada je zvaka bila da je on "intelektualac" a ona "estrada".
Onda je nasao zenu po svojoj meri po spoljnim merilima, ali je u direktnom kontaktu ukapirao da nije dovoljno dobar za nju. Ziveo je neko vreme sa tom krivicom, ali na kraju nije mogao da je izdrzi.
Vratio se onoj koja ga ne cini nesigurnim.
Prosto.

blacky

pre 4 godine

Strasno je kad je covek kukavica pa ne sme da se suoci sam sa sobom.Ostane nezreo i detinjast.Pa krivi druge za sve.Kad pijes,pijes zato sto volis a ne zbog nekog drugog.

Jelena

pre 4 godine

Nije mi jasno, ozene se, naprave troje dece, a onda se zale na "rutinu" i "nedostatak slobode". Pa sta si ocekivao, svaki dan vatromet, putovanja i ludila?! Ova duga Dzej Lo mu sve to i pruza ali njoj se zivot ionako vrti oko muskaraca, poziranja i romanticnih odmora dok joj decu verovatno odgajaju dadilje. Tako da su se nasli.

Nensi

pre 4 godine

@pljuvac svih stilova
Svako snosi odgovornost za svoje postupke. Imas los brak pa ces da se propijes i kazes kako je to razlog tvog alkoholizma. Onima sto traze razloge bolje da se zagledaju u sebe i rade na sebi da bi bili bolji i sebi i drugima. Kapiram da si se ti pronasao u ovome cim si krenuo da vredjas nepoznatu zenu u komentarima a kapiram i da volis da popijes.Zelim ti svi najbolje.

Jaki muskarci

pre 4 godine

Brak je robija za muskarca koji je nateran da u njega udje! Roditelji, sredina, trudnoca, nesposobnost da se veza raskine, laka dostupnost redovnog se..a . Ti razlozi sklapanja braka su uzrok bezanja iz/od kuce na najrazlicitije nacine. I to je opravdano jer su muskarci ugjketavani i frustrirani onim sto nisu zeleli. Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu. Muskarac je stvoren da bude slobodan i divalj, a ukrocen i pitom! Ako nije u domu to znaci da nije srecan. Nije srecan. Nebitna je Dzenifer,jedna ili druga, da li je pms ili bucna deca! Onaj trenutak izostanka hrabrosti da se kaze:ne zelim obavezu braka (mami, tati, devojci, maticaru) je ono sto ce zagorcati zivot. Taj izostanak hrabrosti. Svi bismo se zahvalili na iskrenosti i pozeleli srecu!
Ali zato je Ben to fino rekao i hvala mu! Muskarac sa velikim M!
(Blah, 15. decembar 2021 10:45)

On je obican luzer da je M ne bi ni ulazio u sve to. Cuj nije zeleo, nateran mos misliti, muskarac sa M a nateran boga ti... A jos bogat covek i nezavisan, ne mora bas nista.
I svi ovde koji tripuju da su Muskarci a nisu babi smeli da uskrate da bude prababa i da joj kaze NECU. I sad je tu neko kriv a oni Muskarci sa M sve do mojeg...cuj divalj i neukrocen a 90% njih uredno svako jutro raportira na posao za neku sicu i ide i WC kad mu dozvole. Pa presmesni ste, mnogo fantazirate.
Zene su cudo, koji ce tek njima brak to je misterija.

A

pre 4 godine

Koja dalabu, bio na lečenju od alkoholizma pre nego što je počeo da izlazi sa Garnerovom. Sa njom se rastao 2015. godine, ona nije htela da podnese zahtev za razvod nekoliko godina jer je on bio alkos što to znači problemi oko starateljstva, a pošto su poznati to vuče za sobom i medijski haos, a ona je verovatno htela da zaštiti decu od svega toga. Na kraju ga je sama odvukla na lečenje, a sada on nju krivi za sve...

Vidoviti Pera

pre 4 godine

Bene, ja imam kristalnu kuglu kod kuce i mogu da vidim buducnost. Evo sta ti se pise :

Imaces jos jedno godinu dana sa ovom DzejLo. I ona je teska i zahtevna osoba. Dok ste u nekoj novo-zaljubljenoj fazi, i ona ce prelaziti preko nekih stvari, a i ti. Posle toga sledi nagli zaokret. Jedna svadja i to je to. Nece DzejLo da te titra kao majka tvoje dece, samo ce da ti kaze, dovidjenja.

Naci ces ti druge, ali to ce biti one koje hoce alimentacije ili neke lujke koje nisu uzemljene. Imaces nekoliko veza i barem jos jedno dete koje neces zeleti ali i polovinu para manje. Moraces da glumis svasta da bi dolazile pare.

Deca ce ti rasti, ali ce im sve biti jasno. Jedno je kad imas petogodisnje dete koje je zbunjeno, a drugo kad imas 16-togodisnje koje te gleda kao smrada.

Za 3-4 godine ces pokusati posle svih gluposti da se koliko toliko vratis nazad, ali to nece proci.
5 godina od sada evo tebe ponovo na od ikavanju od alkohola..

Oliver

pre 4 godine

Alkoholizam je visoko nasledan poremecaj,pogotovo kod tzv. primarnih alkoholičara,koji počnu ekscesivno da piju bez nekog spoljnog razloga. Zato vas psihijatri uvek pitaju u anamnezi sledeće pitanje:" Da li je u vasoj porodici bilo slucajeva alkoholizma i suicida?" To su dva visoko nasledna poremecaja. Koliko ja znam,kod Afleka postoji alkoholizam u porodici. Ne treba ga napadati zbog toga. Narocito sto je priznao da je alkoholičar i podvrgao se lecenju,sto vecina nikada ni ne uradi. On bi sigurno pio i bez ovog braka i da je bio sa nekom drugom zenom. S druge strane,postavlja se pitanje sta je Garner radila u braku sa njim? Kako je mogla da odabere alkoholičara da joj bude otac troje dece? Nije ni ona bas olicenje pameti.

Nina

pre 4 godine

Ok, Ben ima pravo na svoje viđenje situacije, ali mene samo jedno zanima zašto se Dzenifer nije propila?
Nego je ona morala da se nosi sa lošim brakom, ali ona sebi nije smela da dozvoli da se propije ili uradi ovo ili ono jer je morala da se brine o porodici na dnevnom nivou.
E to je ono gde je Ben ispao mnogo manji čovek od nje..

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Bivša žena mu je kvalitetna osoba. Prosto se to vidi iz svega dosad. Nije ona kriva sto si ti glupi magarac. Uvek si bio i ostaćeš. Ne zaslužuje ženu kao što je imao.

Verka

pre 4 godine

Evidentno nesto sa njegovom percepcijom nije dobro. Bivsa zena ga vodi na odvikavanje, poster bivse devojke izbacuje na ulicu da svi vide sta misli o tome, ubila ga rutina u braku, a ima uspesnu i kreativnu karijeru, pa ipak pije i vara zenu s dadiljom. Dobar su izbor napravili kad su mu dali glavnu ulogu u "Gone girl".

mamakoka

pre 4 godine

Hoću da samo da kažem da ima muškaraca koji vole da su u braku. Moj muž recimo. Što se Bena tiče alkoholizam mu je u porodici, ako je istina ono što ste pisali ranije. Ova izjava je bljak. Da je I ona resila da pije ko bi decu čuvao? Petar Pan

Dejan

pre 4 godine

Pa i vi muskarci sve sto radite radite zbog koristi. Koristi vam neka za seks, za kuvanje, da vam rodi decu jer "hocete da nastavite lozu" ko da ste neka bitna loza.. Vi se tek emocijama ne smarate, mnogi cak ni prema deci.
(Ok, 15. decembar 2021 23:24)

Jesi li se udala pod prisilom? Rađala decu pod prisilom? Kuvala, prala, peglala pod prisilom? Izgleda da si napravila pogrešne odluke i pogrešan izbor u životu, pa sad hajde da pljujem sve što je muškog roda. Budeš hrabra, razvedeš se, pa sve ispočetka. Možda ti se i posreći!

voodoo

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke, 15. decembar 2021 16:04)

Alkoholicarima je inace svojstveno prvo da negiraju da to jesu, a onda i da krive nekog drugog za svoj problem i slabost. Niko ne moze da ti bude kriv za tvoje izbore, flasa nije nesto sto uzmes jednom pa postanes alkos, nego moras svaki dan da izaberes sad cu da pijem i jos i jos, kako neko drugi moze da ti bude kriv za to.

kopiranosatvitera

pre 4 godine

Kako svi u komentarima znaju šta njemu u stvari treba u životu.
(siki, 15. decembar 2021 10:44

Alohol i kocka mu sigurno nisu trebali u životu.

mv

pre 4 godine

@blah

Sta procitah, dragi Boze, da sam u braku ili vezi sa nekim kao sto si ti i ja bih postala alkoholicar kao Ben Aflek! Zao mi je ako ovo stvarno mislis. Pporodica, deca , partner koga volis i postujes kao i on tebe, zajednica, kad sa nekim prolazis rame uz rame i kroz lepe i ruzne trenutke... nema nista lepse od toga, a ti to sa ovakvim stavom nikad neces doziveti.

Blah

pre 4 godine

@kopiranosatvitera
Vidim retko kome ostadoste duzni, izgleda da Vam je stalo do pravdanja svog stava.
Zamislite, zena sam. Kcer sam, sestra, supruga i majka decaka.
I ne bih volela da se moja kcer uda, jer je mala verovatnoca da ce biti istinski srecna u braku. Opet, jer je mala verovatnoca da ce njen suprug biti dovoljno 'srecan' ogranicenjima koje brak namece. Da se ne preganjamo, pravi domacini,oni porodicni tipovi, timski igraci su jaaako retki, a za druge se ne vredi udavati. Zasto pristajati na ista manje. Svi koji nisu takvi treba odmah da objasne svoj stav i da ne ulaze u brak.

Ccccc

pre 4 godine

@Dragan88

Covece, '88 godiste si a toliko nepismen? A sta znaci to teska osoba? Prebacuje mu sto ona verovatno sve kod kuce radi, a on trazi svoj "getaway" na pecanju. Mozda, da posavetujes sestru i zeta da odu malo u neko savetovaliste za brak, nije bas tako "perfektno" kako se tebi i drugima cini dok posmatras samo jednu stranu.

Oliver

pre 4 godine

@drax


Cuveni pisci alkoholičari: Sarl Bodler, Vilijem Fokner, Skot Ficdžerald, Ernest Hemingvej, Viktor Igo, Semjuel Dzonson, Dzek London, Edgar Alan Po, Dzon Stajnbek, Tenesi Vilijams, Tomas Vulf...

Leksi

pre 4 godine

@blah
"Obaveza,monotonost rutine, isto lice godinama, brige... Uzasi svakodnevnice iz godine u godinu." Kao da su žene stvorene za rmbanje rutinu, brigu i užase svakodnevice, za razliku od muškaraca, kojima je imanentna sloboda, promena, uzbuđenje. Ne čudi da se brakovi raspadaju.

Ataman CG

pre 4 godine

Ma bitno da se zove Dženifer...koja, manje važno...
(Komedija, 15. decembar 2021 09:29)

Možda je istetovirao ime, pa da ne propadne tetovaža.

Zemljoradnik

pre 4 godine

“… bio bih alkoholočar”? Zar nije pre par dana rekao da ponovo ide u kliniku za odvikavanje zbog problema sa alkoholom.

Milan

pre 4 godine

Pa,zašto se nije razišao sa njom pre nego što se propio? Najveća glupost, ostajati u braku zbog dece. Deca osete kad se roditelji više ne vole i onda više pate nego kada se roditelji razdvoje jer misle da su oni nešto krivi. Pogotovo ovako bogati ljudi koji mogu sebi priuštiti miran razlaz bez puno razmišljanja o finansijskim aspektima te odluke, nema razloga da ostaju zajedno ako se više ne trpe. Ben je ovako samo naškodio svojoj karijeri i obeležio samog sebe. Ova izjava o bivšoj mu nikako nije trebala jer su se davno razišli. Dženifer nikad ništa ružno o njemu u medijima nije rekla niti iznosila njihov prljav veš. Nije fer ispao prema njoj i vremenu koje su proveli zajedno.

Сузана

pre 4 godine

Запањујуће је шта мушкарци могу да учине за љубавнице, а не могу за своје супруге које брину о њима, деци,кући. И све под изговором да нису срећни. За срећу и жене знају. Уз мало труда и разумевања много се бракова може спасити.

Blue Danube

pre 4 godine

Ziv covjek pa pogrijesi. Problem je sto neki ne prihvataju da su pogrijesili
cak se i naljute ako im kazes da grijese a cinjenica je da smo najveci krivci
za svoje probleme. Strucnjaci kazu da se tako ponasaju nezrele osobe.

Ena

pre 4 godine

A sta ako je bas ona kriva? Samo kad ste vi zene svetice!!!!! Uvek jadne, uvek uvredjene, uvek nevine a u stvari 90% karakondzule! Daj da obesimo coveka jer je pio i tako se nosio sa problemima!
(Deathstroke)
Je li i za njegove roditelje alkose kriva? Sa alkoholom se ne "nosiš " sa problemima, nego ih sakrivaš pod tepih, a usput,sem što uništava sve oko tebe- alkohol izaziva ( mimo ciroze, bolesti krvnih sudova I raka) i depresiju. Tako da- pričaj priču nekom drugom. Rešenje bi bilo da vas karakondžule posle drugog opijanja izbace na ulicu, pa uživaj sinko u srećnom životu. Alkos je sam kriv za svoj porok, a ne neko drugi. Mada- i to je karakteristika slabića- svaljivanje odgovornosti na drugog.

stay mad

pre 4 godine

Nije misterija, trebao vam je brak dok ste imale koristi od njega tj. dok niste mogle da zaradjujete kao muskarci. Sad kad to mozete, brak vam ne treba, mnogo ste jake, boginje, kraljice itd. U sustini, mnogo vise rukovodjene licnom koriscu nego emocijama ali ne zelite to da priznate a i mi muskarci vas cesto idealizujemo bez razloga.
(pera detlic, 15. decembar 2021 20:01)

Kmee, kmeee, zene vise nisu roblje, nije fer :(