Aktuelno

Utorak, 16.06.2015.

08:35

Poruka koju je jedan vozač ostavio drugom oduševila region

Izvor: Index

Poruka koju je jedan vozaè ostavio drugom oduševila region IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

Срећом ауто КАСКО осигуран

pre 10 godina

Ако је истина, то је кап у мору. Мени је ауто био паркиран на паркингу ресторана "Балкан Експрес" у Земуну, и када сам платио рачун и дошао до кола, видим ударен браник. Наравно, без икакве поруке. Вратим се у ресторан и питам службену особу да ли имају видео надзор и да ли покрива паркинг (објасним због чега питам), каже, имају, сачекајте да одем до газде. Супер, мислим ја, док се она није вратила и каже: "нажалост, видео надзор не ради од пре два дана". У последњих неколико месеци сам брдо пара оставио тамо (заређале неке прославе и годишњице), али после овога (јасно вам је да је газда слагао), ја сам завршио са овим местом заувек!

BokiPirot

pre 10 godina

Ima postenih ljudi,oduvek.Meni je keva radila u trafici i jednog jutra,nedelja je bila,budi nas policija.Razbili trafiku.Odemo sa njima da vidimo,otvorimo kiosk i nadjemo cedulju na kojoj pise da je covek razbio samo da bi uzeo dve kutije cigareta i da ce kad se vrati sa posla da plati i cigarete i salter.Tako je i bilo,samo sto su mu panduri posle zakacili i uznemiravanje javnog reda i mira.To je bilo pre tridesetak godina kad nisi na svakom cosku mogao da kupis cigare a na pumpama je bilo mnogo skuplje.

Igor

pre 10 godina

"Moram reći da nikada u životu ne bih plaćao osiguranje da me država ne prisiljava zakonom, pa ako napravim štetu, tu sam...."

(Nenad S.R. Jevtić, 16. jun 2015 10:37)

Da, lepo je posmatrano iz laickog ugla. A sta ako ne tvojom namerom da bi izbegao nesto na putu udaris recimo neki auto koji kosta 40000 eura i njemu proglase totalnu stetu? I tom prilikom tom vozacu naneses neku tezu telesnu povredu pa ukupna steta koju sud presudi bude recimo 100.000 eura? Jel ces i tada biti tu da to platis? A takvih situacija ima koliko ti je volja. Pogledaj recimo ruske klipove sa sudarima i iznenadices se koliko ljudi ima koji svojom nepaznjom izazovu da drugo vozilo udari trece, a onda pobegnu. A ti si u tom slucaju u drugom vozilu i pred zakonom si kriv kao kifla.

Milosav

pre 10 godina

Problem je sto se u normalnim zemljama sve to naplati od osiguranja, pa se niko ne nervira preterano. U Srbiji se na isplatu osiguranja ceka godinama ...
(paya, 16. jun 2015 09:50) # Link komentara

Pa nije bas tako barem ovde u Ontariju. Ovakve stvari obicno se sredjuju izmedju ostecenog i osobe koja je ostetila auto u kesu. Razlog je sto vecina ljudi ima osiguranje koje pdrazumeva "deductible" sumu koja je obicno od $300 do $1000 . Znaci ako je steta ispod te sume osiguranje sve jedno ne bi pokrilo.
U mom slucaju zena koja je udarila auto je otisla i sama platila popravku. Puno ljudi primi kes a onda nikada ne popravi auto, pogotovu ako je stariji.

Realno

pre 10 godina

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano? (hiavata, 16. jun 2015 09:16)

Ocekivano, samo nisi imao srece. Bio je to Turcin, Srbin ili Rumun. Puna ih je Nemacka.

Milosav

pre 10 godina

Slicno se desilo mojoj supruzi na parkingu, neka zena joj je ogrebala auto prilikom parkiranja i cekala je 20 minuta da doje do auta, dala svoj telefon i na kraju platila popravku $500. Sve zavisi na koga naidjete.

M.M.

pre 10 godina

Zivima Banovom brdu i pre par godina me je na brisacu sacekala slicna poruka. Ispostavilo se da je komsija mislio da je njegov sin (svez vozac) malo ulubio moj auto prilikom parkiranja. Telefon je jasno bio ispravan, a ja sam komsiji objasnio da sam ja ranije ulubio auto, a ne njegov sin, pa nema potrebe da placa opravku. Prvo sam se prijatno iznenadio ja pa posle i on. Ima puno OK ljudi.

Kradljivci bicikala

pre 10 godina

Ima nesto i u tome sto smo siromasni. Ali STVARNO siromasni. Lako je nama da komentarisemo koji imamo kako tako solidno placene poslove, a zivimo u stanovima koje smo nasledili od roditelja.
Ne kazem, ima necasnih ljudi, ali meni je daleko tuznije sta teska situacija moze da ucini od postenih.
Negde oko 2005. sam izgubio mobilni telefon. Nisam se mnogo nasekirao. Stari model - vise se ne secam koji, dobrano izgreban. Samo mi je bilo zao kartice zbog kontakata.
Dva dana kasnije me je sacekalo pismo u posti. Nekoga je direktno isporucio, nije bilo markice. Moju adresu je jednostavno nasao - preko kucnog broja sacuvanog pod KUCA. Pored moje telefonske kartice, neko je rukom napisao da mu je jako zao i da se dugo lomio, ali da je odlucio da aparat zadrzi. Nije krivio drustvo ni siromastvo, vec samog sebe. Objasnio je samo da nema sredstava da kupi mobilni (cak ni polovni), a da mu je neophodan zbog posla (koji je tek trebalo da dobije).
Necu da vas lazem, prvo sam bio zbunjen, onda sam se iznervirao, a na kraju mi je samo bilo jako tuzno... mozda taj lopov ne krivi drustvo i siromastvo, ali ih krivim ja.
Pismo koje je napisao je pismenije od 99% clanaka koje citamo od devedesetih naovamo, a on je iskreniji od 100% svih onih koji su nas sve ovo vreme unazadjivali. Nadam se da se snasao i da se vis enikada nije nasao u takvoj nezahvalnoj situaciji.

Birokrate i anti

pre 10 godina

@£ "Ja isto uradio...meni nije jasno ili sam ja lud ili su svi oko mene ludi...Kakva vera u ljude i slicno, normalna stvar. U sta smo se pretvorili?!?"
(Charlie, 16. jun 2015 13:39)

I ja sam to isto uradio: ostavio sam svoj br. telefona. Steta beznacajna.

U telefonskom razgovoru sa vlasnicom automobila koji sam "kvrcnuo", saznao sam da radi za Vladu Kvebeka. Kad sam je "provalio" da hoce da joj platim kompletno farbanje auta, dao sam joj adresu moje osiguravajuce kompanije, pa neka to sredi s njima. Ne znam sta je uradila, ali mene moja kompanija nije kontaktirala u vezi s tim, niti mi je osiguranje poskupilo.

Rekao sam joj (onako usput) i da su sve birokrate sveta jednake - vole da love u mutnom. Nije joj bilo pravo.

PS Neka ovo bude i poruka @Nepismenom (tako se potpisao) koji je rekao u svom komentaru da su samo Srbi neposteni.

Milance

pre 10 godina

U zemlji gde vozaci cak ubijaju jedan drugog zbog parkinga,ovo je u najmanju ruku nepoprezno.Nadam se da zbog telefonskog broja koji je napisao na ceduljici ,nece zazaliti .A takav gest ne bih preporucio nikome ,nego ako je toliko posten neka proceni stetu ,nadje adresu i u postansko sanduce spusti novac za popravku.

Nepismeni

pre 10 godina

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano?
(hiavata, 16. jun 2015 09:16)

Mora da je bio Srbin.

lirsu

pre 10 godina

NBG, Paviljoni.

Majstor koji mi je u gluvo doba odvalio zadnji branik je imao dovoljno vremena i nerava da ga namesti tek toliko da ne primetim u jutarnjoj žurbi. Čim sam krenuo, branik je spao i počeo da drlja po asfaltu.

Bude mi i smešno, jer znam da njegov branik teško može da bude jeftiniji od mog. Tako da priče o sirotinji ne piju vodu - čovek je čovek, a tu su i ostali, i stanje na računu tu nikada nije pravilo razliku.

todos

pre 10 godina

Da na zapadu nema zakona jedan dan opustosile bi se prodavnice, duznici bi se poubijali od policijskih stanica ne bi ostao ni kamen na kamenu. Drzavni funkcioneri taj dan bi morali da se evakuisu. Da bude tako kod nas proradila bi u ljudima ljudskost.

Vlada

pre 10 godina

Ja sam pre 2-3 godine na parkingu očešao nekog lika tako, i bio u žurbi, ostavio poruku sličnog sadržaja, sa brojem telefona i registraskim tablicama i molbom da mi se vlasnik javi u toku sledeće nedelje da se dogovorimo oko odštet i popravke.

Lik mi se javio posle dve nedelje na telefon i rekao "E druže, ja popravio branik već, video sam te kad si me ogrebao i da si ostavio poruku. Grehota mi bilo da ti uzimam pare kad sam video šta voziš, a pošten si dečko!"

alek

pre 10 godina

(cobo, 16. jun 2015 09:02)

dirljivo...jako.al covek bi pomislio da imas kasko posto zivis u nemackoj.ja ovde u srbiji imam kasko i jednom godisnje mogu da ga vozim u osiguranje da nadoknade svu fizicku stetu.branik i retrovizor sam vec radio...nikakav problem

Charlie

pre 10 godina

Ja isto uradio...meni nije jasno ili sam ja lud ili su svi oko mene ludi...Kakva vera u ljude i slicno, normalna stvar. U sta smo se pretvorili?!?

ex bradonja

pre 10 godina

bradonja
Sta reci nego,Srbija.Nesto sto je na zapadu najnormalnije,kod nas "vraca veru u ljude" i sl. I ne radi se o idealizacije zapada,vec to MORAS da uradis
inace ako te uhvate,a uhvaticete gotovo 100%,e onda si gotov.Odrace te od kazne pa ti vidi! Zato su ljudi ovde "posteni",jer moraju to da budu!

smuki

pre 10 godina

@Nadalina
:D Tacno sam znao da ce neko da se javi sa takvim komentarom. Jer Srbi, Balkanci su za sve krivi. Krivi smo i sto su nas bombardovali, ma za celu planetarnu nesrecu. Nadalina, postoje i losi Nemci veruj mi.

Nikola

pre 10 godina

Juce je moj komsija sluzbenim automobilom udario moj auto prilikom parkiranja, ja licno gledao kroz prozor.
Izasao iz auta, napravio se lud i otisao kuci. Pusticu ga jos par dana da vidim da li ce mi reci....

besan gradjanin

pre 10 godina

ja više i ne obraćam pažnju. auto mi je malo širi i parkiram na ulici. jednom nedeljno su branici izgrebani ili retrovizori(zatvoreni). niko nikada nije ostavio poruku. to mi se dešavalo i sa prethodnim kolima ali manje jer je bio uži. jednom u 2 godine odem kod autolimara i on mi za 50 evra sve išmirgla ili ispolira i ofarba. toliko o poštenim sugradjanima.

Ivannn

pre 10 godina

Pominjete da je normalno u Nemackoj, Austriji... pa i ovde bi bilo normalno da imamo plate od 2000+ evra na mesecnom nivou.
Ovde, dragi moji, jedva prezivljavamo sa 200 evra i to ko radi, a ima i onih koji rade a nisu ni videli platu zadnjih x meseca.

Gordan

pre 10 godina

Ja sam slično postupio.
U naselju kod Lazarevca(Stepojevac), ugljena prašina mi zanela vozilo, te malo okrznuh neki Reno 4 , koji je stajao parkiran.
Platio sam štetu(100€), nakon što smo uspostavili kontak.
Mogao sam da produžim vožnju bez zaustavljanja...
Vlasnik toga Renoa 4 je ispao veoma nezahvalan i bezobrazan(kao da je namerno "pecao" žrtve s ugljene prašine...) , a ja , umesto savesnog vozača i "prijatelja na drumu(itd)", ispadoh naivni magarac.
Toliko o dobroti...
P.S. čast izuzetcima.

ja

pre 10 godina

Ja živim u Beču, ovde je to sasvim normalno, mene je udarila žena pre 2 i Iskrivila mi celi stranu kod zadnje gume i ostavila mi papir da se javim !
naši ljudi su jako bahati i neveruju nikome ,ali postoje ljudi koji su pošteni i iskreni!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (shone, 16. jun 2015 08:51)

Sve je to lepo, ovaj u Nemackoj cuknut ostave mu poruku, ti u Austriji ali ovo je Srbija gde ljudi rade za 300e i neko nekome cukne auto i treba da mu da trecinu plate za stetu i naravno da ljudi beze. Lako je biti fin kada imas sve uslove za lep zivot. Ovde sve isisaju iz tebe i ljudi su poceli samo sebe da gledaju.

idc

pre 10 godina

Više ovoga objavljivati,čak i da nije istina.
Čak mi je lepše pročitati lepu laž,nego svakodnevne istine o estradi,javnim životima polu sveta.

miro split

pre 10 godina

A,neš ti i ja san ovo učinija.Udrija san čovika autom na pješačkon i dok je bija u nesvisti na komad papira san napisa svoj broj telefona i zalipija mu na čelo.
Šta ću kad mi je bila priša,a duševan san i pošten čovik.
Nije mi se nikad javija.Ma,divljak bezobrazni!

N2

pre 10 godina

Ovo je samo normalno ponasanje ali u nenormalnom svetu normalni ljudi su zrtve. Meni su dva puta lupali auto na parkingu i dva puta obijali i naravno da sam sve ja morao da platim (blokovi N.BG). Ja sam jednom cvrknuo lika na parkingu (stari kec, verovatno i nije u voznom stanju). Steta je bila minimalna (ulubljen branik). Dugo sam razmisljao da li da ostavim poruku sa tel. Cak sam i 2-3 puta obilazio "mesti zlocina", ali na kraju nisam ostavio poruku. Nije mi novac problem vec mi je dosadilo da budem "budala" i zrtva i zeleo sam sebe da istreniram da budem u skladu sa drustvom. Mada se cesto setim ovog dogadjaja i bude mi glupo.

Istripovao se da je u igrici

pre 10 godina

Pre neki dan se jedan auto zaleteo ulicom i pošto je ulica preuska, a jedno auto je bilo parkirano na trotoaru, pretpostavljate. Otkinuo je čoveku retrovizor, uzeo ga i nekako ga namestio da stoji i odeee. Nailazi vlasnik vozila, seda u auto i kako je zatvorio vrata, retrovizor otpade. Zamislite facu. :/
Samo se nadam da nije pomislio da je žena neka u pitanju. Ono, da popravi karmin. :D

bradonja

pre 10 godina

hahaha, eee ljudi moji koliko vi idealizujete taj zapad. Jeste, tamo sve postenjacine, fini i kulturni ljudi, svi bogati i srecni, sunce sija 365 dana u godini i samo cekaju vas da im dodjete i prisustvom jos vise ulepsate zivot!
Zao mi je sto nasi ljudi to ne vide. Ne vide da su na zapadu samo iskompleksirani ljudi srecni jer rade najprizemnije poslove za minimalac i s tim zive bolje nego sto bi ziveli kod nas jer su pobegli od bede bez trunke obrazovanja. A visoko strucni kadar i znanje se svuda ceni - ko je kvalitetan dovoljno lako ce da ode - nije vam niko drugi kriv do vi sami. Mozda vi niste dovoljno dobri? Mozda vi ne ostavljate ceduljice kad cuknete auto??

Doktor

pre 10 godina

Živim u ulici gde se svi poznajemo i uvek parkiramo na istom mestu. Pre par meseci zakačio me komšija i pobegao ali ostavio je žutu boju na krilu mog automobila. Znao sam da je on jer žuta boja nije baš česta, ali komšija više nikad nije parkirao u našoj ulici dok nije nabavio novi auto. I sve to zbog štete od 30 evra

Legionar

pre 10 godina

Nista ovde nije novo,meni sto vec desavalo.Doduse ja sam nalazio ceduljice.Svakoga od njih sam pozvao i zahvalio na gestu,a o steti nije bilo reci.

EUfanatik

pre 10 godina

Naslov nije kompletan. Treba da glasi "Poruka koju je jedan vozač ostavio drugom oduševila region zapadnog Balkana". Kako dugačije ispirati mozgove na gore pomenutom prostoru!?

MIlos Zvezdara

pre 10 godina

Meni je isto tako jednom zakacila komsinica branik i ostavila slicnu poruku,s'tim sto je u potpisu napisala
'komsinica u lila golfu' i naravno sa brojem tel.
i od tada me sestre i zena zezaju oooo nabacuje ti se komsinica.U toliko gore sto joj nisam naplatio stetu jer je moglo da se ispolira sa jedva primetnom crtom.

Srdjan, Češka

pre 10 godina

Meni je to sasvim normalno. Živim u Češkoj i sećam se da sam ja sam pre nekih 14 godina jednom liku čuknuo tako malo auto ispred prodavnice. Sačekao sam da se čovek vrati da to rešimo. Čovek se vratio, mahnuo rukom, zahvalio se i razišli se. Isto se desilo pre par godina i mojoj ženi. Čovek joj udario auto na parkingu, ostavio vizit kartu i poruku i otišao. Kasnije smo videli da stvarno nema smisla da to popravljamo, jer je bilo stvarno nešto jako malo na braniku. Nazvali čoveka i zahvalili se.

Nikola

pre 10 godina

Za sve koji misle da je ovo na zapadu uobicajno ponasanje - bas i nije, isto kao i kod nas. Meni je neko razbio nova kola na parkingu u Engleskoj, niti je ostavio poruku niti je bilo ko prijavio. Osiguranje me je posle godinama dralo jer su mislili da ih lazem.

Sale

pre 10 godina

moj tast je isto to uradio pre par godina. Kukom je ocheshao auto, napravio ogrebotinu. Izashao iz kola raspitao se i chekao vlasnika, a zatim ostavio cedulju i broj telefona... Onda je ostecena gospodja otisla kod odgovarajucih mehanicara da joj procene stetu tako da je za ogrebotinu na kolima, pojavili su se fantomski svedoci koji su "videli da nije sachekao vec se udaljio"... Naravno odrali su ga ko majmuna.

branko

pre 10 godina

Ovakve poruke se u Svedskoj ostavljaju vec 20-30 godina, i niko se ne cudi tim porukama jer ih ostavljaju svi. Kada vidim reakcije na poruku ovog vozaca kapiram da kasnimo za Svedskom bas tih 20-30 godina. Ali, ovo je uradio samo jedan covek i cisto sumnjam da ce postati pravilo kod nas kojeg ce se vecina pridrzavati..

Respect

pre 10 godina

Isto sam uradio, kada sam pre dve godine ulubio vrata FIAT Una '90. godiste. Medjutim, vlasnik koji me je pozvao je otisao u zvanican FIAT servis BOGUNOVIC da popravlja auto i hteo da mi ispostavi racun. Nudio sam mu 50evra, koliko je par majstora procenilo popravku, ali on je insistirao na tri puta vecem iznosu i bio je toliko bezobrazan da sam ga oterao u tri lepe na kraju.

Gastos iz Minhena

pre 10 godina

Na Zapadu nista novo. To je pitanje casti. Ali i na Zapadu postoje svakakvi ljudi; pre par godina sam u Minhenu "cuknuo" otpozadi jednog VW Polo-a, ali bukvalno jedva ga dotakao. Na ni jednom od auta nije bilo ama, bez preterivanja, bas nikakvih tragova "cukanja". Mislite da sam uspeo penzionera (bio je star izmedju 70 i 80 godina) da ubedim da se ustvari "nista" nije desilo, i jedan i drugi auto su potpuno celi. Ne, zahtevao je da mu dam polisu osiguranja, slikao je mesto dodira (otprilike onako, ceo branik, posto se ni najmanja ogrebotina nije videla) i rekao da ce da odveze auto u radionicu da majstor pogleda sta je sve osteceno. Posle ca. dva meseca dobijam pismo od osiguranja u kome je stojalo da su troskovi popravke Polo-a iznosili 890 Evra (???) i da li sam spreman da preuzmem troskove. Odbio sam normalno zbog cega sam od strane osiguranja bio vracen u nepovoljniju osiguravajucu klasu. Morao bih godisnje ca. 150 € vise da placam. Besan na svoje osiguranje, bezobraznog cicicu i majstora koji mu je "popravljao" auto dao sam otkaz osiguranju i presao kod drugog, povoljnijeg. Eto jedne male pricice sa toliko hvaljenog Zapada. Da mi se ovo desilo u Srbiji covek bi izasao iz auta pogledao, rekao da je u redu, rukovali bi se i kud koj mili moj.

Goran

pre 10 godina

Ja mislim da je ovo prilicno normalno, bar koliko da ti vrate visak ako si dao novcanicu vise greskom u prodavnici, ili da te opomenu ako ti nesto ispadne na ulici. Ne budimo malodusni, nije vecina ljudi kvarna.

kgh kgh

pre 10 godina

(Nemac, 16. jun 2015 09:36)
Ista prica je i kod nas, kolega ocesao auto na parkingu, video ga taksista i zvao policiju. Odrali ga na sudu, ne zbog stete vec zato sto nije prijavio prekrsaj, a steta na automobilima je bila mizerna.

ime

pre 10 godina

Ja sam ovo isto uradio pre dve godine na Novom Beogradu i čovek mi se javio sutra i kaze "u redu je komšija, kad ste pošteni, platiću sam popravku".
Nisam mogao tek tako da odem, grizla me savest.

Nikad kao Bane...

pre 10 godina

Sasvim normalno. Isto sam uradio kada sam se ivicom vrata slucajno "potpisao" po vratima susednog automobila. Ako je to nesto sto izaziva paznju javnosti kao nesvakidasnji cin postenja, onda smo stvarno tesko poremecena nacija bez elementarnog vaspitanja, morala i postenja...

Novosadski

pre 10 godina

Meni je komšinica tako čuknula auto na parkingu ispred zgrade i prijavila mi i platila popravku. Ja sav oduševljen komšinicom tek sutradan mi drug priča kako je htela da pobegne ali je shvatila u momentu da je više komšija u prolazu videlo događaj pa je došla do mene.

Miladin

pre 10 godina

E kad ovakva vest izaziva odusevljenje znaci da smo kao nacija otisli dodjavola.To valjda da je normalno drustvo ne bi smelo da izazove ovoliku buru.pa valjda je normalno da ako tako nesto uradis da ostavis cedulju.Ili ustupis nekome mesto u prevozu,pridrzis vrata.Stvari koje bi morale da budu uobicajene kod nas izazivaju sok i cudjenje.Ali pored raznih budalastina koje se emituju tipa:parovi,farma,zvezde granda i ostalo nije ni cudo sto onda ovakva vest izazove tektonske poremecaje u drzavi.....

Nadalina

pre 10 godina

@hiavata: taj koji te je udario u Nemackoj a nije se javio je vrlo verovatno bio Balkanac, Turcin ili neki Istocnoevropljanin. Mada, najneposteniji smo svakako mi Balkanci.

krokadel

pre 10 godina

moj poznanik se isparkiravao i cuknuo nekog komsiju al je zurio pa otisao.
steta je narasla na 20.000 dinara, a sud je zahvatio jos 20.000 za kaznu (sve ukupno sa troskovima). nije mu se isplatilo. bolje da je ostavio podatke i slikao.

Ruza

pre 10 godina

Mene je jednom na parkingu u bolnici (Pancevo) zakacio auto, nasao sam ceduljicu sa porukom i brojem telefona. Toliko mi je bilo drago sto jos uvek ima pristojnih ljudi da ga nikad nisam pozvao. Ovim putem ga pozdravljam!

Nenad S.R. Jevtić

pre 10 godina

Imao sam prilike i da me udare bez da ostave makar i izvini (više puta) i da mi ostave ceduljicu sa pravim podacima (čuo sam se i naravno oprostio zbog njihovog poštenja a i šteta nije bila velika).
Moram reći da nikada u životu ne bih plaćao osiguranje da me država ne prisiljava zakonom, pa ako napravim štetu, tu sam...mislim da bi to bilo pošteno. Ali, pošto su osigravajuća društva produžena alava ruka države izmišlja sve načine da dolazi do kapitala.
Zanimljivo je da je osig. društvo Triglav jedne godine obrazložilo da mora da podigne premije (plaćanja)jer nije ostvarilo planirani profit na godišnjem nivou od, čini mi se oko 225 mil EUR-a. Da povraćaš...bar je meni tako.

srba

pre 10 godina

Potpuno isto ovako se ponela i moja koleginica u sličnoj situaciji na Novom Bgd. Oštećeni čovek se javio i procenio štetu na 200e, koliko mu je ona i dala. Njen komentar na pitanje zašto nije samo otišla, kada nije bilo svedoka, rekla je: ''Neću da me neko kune.'' Dostojno velikog poštovanja.

misa024

pre 10 godina

ja sam bar uradio jedan deo ovoga-udario sam tudji auto.E sad jos samo i drugi deo da uradim.Vozim ja tako dalje i znam da sam nesto zaboravio da uradim

Hilon Hilonides

pre 10 godina

To je moj ćale uradio pre dvadesetak godina, danas sa tim komsijom svaki dan igra sah i uzivaju u penzionerskim danima! :)

Milan

pre 10 godina

Ja sam našao sličnu poruku i nije bio lažan broj telefona, čak se ispostavilo da sam ga imao u imeniku jer su nam deca pre 7-8 godina išla zajedno u vrtić, mada se posle nismo družili :)

Sa druge strane, jeste retkost, jer većina naših ljudi razmišlja sebično, a to nema veze sa primanjima, nego karakterom. Postoje siromašni ljudi koji su ljudine, a postoje oni koji imaju i više nego što im treba i opet bi nekom iz oka uzeli. Ljudi bez karaktera uveć nađu izgovor: nekome je to siromaštvo, nekome stanje u državi, nekome primitivni plemenski običaji...

janko

pre 10 godina

to je fora tako je meni udario lik auto svi su videli zatim je uzeo papir napisao isto ovo i naeavno ostavio lazan broj tel.Ljudi su gledali i posto su videli da je ostavio papir nisu mu zapisali tablice i to je to .

lepo je biti fin

pre 10 godina

Ok ja nisam bio ovako fin ali posto sam samo ostavio trag branika na tudjem krilu i zbog pogleda prolaznika oko mene morao sam nesto da uradim. Izasao sam na vizit karti sam napisao da mi je zao i da moze da me zove oko placanaj poliranja krila ali nisam svoju ostavio vizit kartu vec nekog ko mi se zamerio .Uvek sacuvam vizitke nekih ljudi koji su mi se zamerili moze da ustreba

Иванхое

pre 10 godina

Јесте, у Немачкој је нормално и ником није проблем да плати штету од 200 евра, а плате 2000. Баш да видим колико би били поштени да им је плата тих 200 евра које треба да плате или је немају. Доста више са пљувањем по нашем народу. Деценијама смо на рубу егзистенције, на ивици, у сталном грчу. Нормално је да свима раде инстикти за преживљавање и да нема пуно емпатије. Баш бих волео да видим те врле Аријевце у нашој кожи, тврдим да би маске те претворне уљудности и културе попадале и било би далеко мање људскости него код нас!

Marko

pre 10 godina

Ima nas raznih, ali po mom iskustvu ništa neobično i za naše prilike. Ja nemam sreće po pitanju čukanja, pa su me do sada na parkingu već četiri puta opalili, dva puta mi je počinilac ostavio poruku sa pravim podacima (jedan je čak slikao da ne bi bio previše alav), jednom sam dobio broj tablice od slučajnog prolaznika, a poslednji put dobio sam jedno "izvini" flomasterom sa zadnje strane kopije računa EDBa sa sve podacima :-).

sab

pre 10 godina

@Иванхое

ne, nego bi razvili ekonomiju, imali platu 2000e i opet bi im bilo lako da plate 200e stete.... dosta vise samosazeljavanja i kukanja kako smo mi jadni mali ugrozeni i ugnjetavani...

ivano

pre 10 godina

veoma jak region kad nas ovo odusevljava.
drustveno prihvatljivo je i svakodnevna pojava da se automobili kradu, pale, dizu u zrak, da se gaze pesaci...

i onda se iznenada pojave andjeli u ljudskom obliku koji cuknu tudja kola i ostave svoj broj, vrate izgubljeni novcanik, skupe pare za bolesne, izvedu neki performans za pse lutalice itd. i eto WOW efekta, narod odusevljen...

trebalo bi mozda uvest nagradne bonove i sendviche (proverena varijanta) za ovako lepe gestove, mislim da bi to donekle stimulisalo narod da se normalno ponasa.

Nemac

pre 10 godina

Vidim pominje se dosta Nemacka u komentarima, pa da dodam iz prve ruke: U Nemackoj je zakonska OBAVEZA da ostavite podatke. Ako to ne uradite, na sudu vas oderu k'o magarca i oduzmu vozacku na par meseci. U Nemackoj nikome ne pada na pamet i da pokusa da zbrise. Prvo, stetu uglavnom pokrije osiguranje, drugo, kamere i spijunske oci su na sve strane, malo je verovatno da vas niko ne primeti.

paya

pre 10 godina

Problem je sto se u normalnim zemljama sve to naplati od osiguranja, pa se niko ne nervira preterano. U Srbiji se na isplatu osiguranja ceka godinama ...

Vladan

pre 10 godina

Istu stvar sam doziveo '98 na parkingu hotela Grand u Pristini,doduse od strane Britanskog novinara...
Normalno ponasanje na zapadu koje izaziva nevericu na ovim prostorima.

iva grga

pre 10 godina

Da objasnimo ljudima sa strane, ovo kod nas nije normalno. Desava se ali u 80% slucajeva vozac koji je kriv ode sa lica mesta. Podjite od sebe i upitajte se da li bi voleli da vama neko udari auto i ode?
Svaki put kada vidim ovako nesto trazim papir i olovku napisem broj telefona coveka koji je udario i ostavim na autu. Situacije su bile razne ali kad sam se vec raspisao da nabrojim 2 zanimljive.

Setam psa oko 01h uvece i vidim stariju gospodju oko 65god kako kuhinjskim nozem grebe auto na parkingu, vratio se kuci, uzeo papir i olovku i zapisao u koju kucu je zena posle usla.

Ada, makiska strana, lada niva i momak u vidno pripitom stanju pokusava da okrene auto, rezultat su tri udarena automobila, svakom sam ostavio po ceduljicu sa brojem registracije.

Sledeci put kad nadjete udaren auto zapitajte se sta bi vi uradili...

Aleksandar

pre 10 godina

Na zapadu ti ostavi istu takvu poruku, u slucaju da ga je neko video, a broj telefona koji napise nije njegov. Pa ti kad dodjes do kola slobodno zovi

Zvezda

pre 10 godina

Moj surak tako udario BMW-a parkiranog i pozvonio na obliznju kucu da prijavi stetu i da se dogovore... Posto je on moler posle cak sklopio i posao sa vlasnikom BMW-a da rade neku fasadu tamo

Komentatorka

pre 10 godina

Isto sam jednom ostavila cedulju sa brojem telefona i porukom da sam zakačila branik prilikom parkiranja, ovde u Beogradu, pre ca. dve godine. Čak sam i slikala taj branik, nije bilo ulubljenja ali tragova.
Nikad se nije javio vlasnik vozila.
Uglavnom, ovi što sumnjaju u iskrenost nas kojima je stalo do odgovornosti samo govore o sebi.

cobo

pre 10 godina

Mozda je kod nas ta poruka stvarno dirnula ljude,ali ovde u Nemckoj je to sasvim normalno.Jednom je jedna devojka sve stanove pretrazila,dok me nije nasla i objasnila da mi je "cuknula"auto.Postenje se ponekad isplati,ja sam joj oprostio.I dok god auto nisam prodao,leva vrata su me podsecala na jednu devojku uplasenih plavih ociju,koju nikad visee nisam video.Potajno sam se nadao,da ce me opet "cuknuti",ali uzalud.......

Kosmos-Štasmos

pre 10 godina

...postoji slična anegdota...situacija ista a poruka glasi..."slučajno sam udario vaš auto, čemu su svedoci bili ljudi koji me upravo sada posmatraju dok pišem ovu poruku. Oni misle da sada ostavljam poruku sa svojim podacima što (sada već predpostavljate) nije slučaj. Izvinjavam se za prouzrokovanu štetu ali ne nameravam da platim. Zbogom."...

Roadkil

pre 10 godina

Ovaj gest oslikava svest i kućno vaspitanje čoveka koji je ostavio poruku i prihvatio krivicu za ono što je učinio, kao i spremnost da snosi posledice.
Toliko smo, kao društvo otišli u čabar da nam se ovakav gest ovog čoveka čini kao da smo doživeli bliski susret sa vanzemaljcima.
Takodje, ova vest je poražavajuća još više jer je ovaj ceo dogadjaj završio kao VEST u elektronskim medijima, i govori nam da su ljudi sa svešću i dobrim kućnim vaspitanjem kategorija koja se meri u promilima.

Svasta nesto

pre 10 godina

Pa dobro, na Zapadu takvu stetu pokriva osiguranje pocinoca bez problema, a kod nas nisam siguran kako to ide, mozda na ovu bedu treba ljudi da placaju iz svog dzepa. Trebalo bi i to uzeti u obzir.

smuki

pre 10 godina

Da se ne lazemo, lik ima para pa moze i da bude posten (mada ovo retko ide jedno sa drugim ovde u Srbiji). Da je neki stojadin, prilikom isparkivanja, kukom zakacio nekog Mercedesa, gde bi steta tom pritom bila kao 3 njegova stojadina, tesko bi se pravio postenim. Jedostavno realnost u Srbiji. Tesko se je drzati nekih uzvisenih principa i vrednosti kad tebi i tvojoj deci krce creva svaki dan.

Вук Шетоња

pre 10 godina

Ја сам на исти начин поступио пре тридесетак година, али се не јављам да бих се хвалисао, већ да вам кажем како је "чукнути" реаговао. Позвао ме на остављени број и рекао:
- Јеси ли ме ти чукнуо на паркингу?
Моје извињавао прекинуо је овако:
Ма, батали, буразеру, иди попиј за те паре нешто, нека ти је 'алал! Нека има и таквих...
Изгледа да ипак није свакодневна појава да људи признају кривицу и кад не морају...

gruna

pre 10 godina

scena ... stari kasni na posao, na brzinu pojusava sa se parkira izmedju 2 auta i kaci stranom nekog volva, parkira se i prodere se okolo - zakacio sam sivog Volva , ako je neciji je neka dodje ... javlja se vlasnik iz kafane sa pivom u ruci, veli pici brate nema veze vidim da zuris ...

nesto razmisljam

pre 10 godina

ovo je cista prevara ako je neko bideo daga udario da nezapisuje broj i prijavljuje policiji a on ustvari ostavio kozna koji broj i otiso mirno toje isto kao i daje pobego po zakonu duzan je da pozove policiju i saceka dok oni dodju i naprave zapisdnik pa tek da ide nema tu zurimise ili mise nezuri kriv si cekaj a ne stavis lazan broj telefona i mirno odes.

hiavata

pre 10 godina

A u Nemačkoj sasvim očekivano ponašanje, samo pokazuje gde nam je svest.
(dj, 16. jun 2015 09:02)

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano?

shone

pre 10 godina

Ja živim u Beču, ovde je to sasvim normalno, mene je udarila žena pre 2 i Iskrivila mi celi stranu kod zadnje gume i ostavila mi papir da se javim !
naši ljudi su jako bahati i neveruju nikome ,ali postoje ljudi koji su pošteni i iskreni!

megatronman

pre 10 godina

Svaka čast. Meni je netko prije desetak godina na parkingu malo udubio auto, Toyotu. Šteta cca 200 e. Kada sam se vratio, pokraj mog auta je bio jedan vozač, dao mi je cedulju sa brojem registracije auta koji me je udario, pričekali smo policiju i našli krivca. On je bio svjedok. Izgubio je par sati pomažući mi u minornoj nezgodi. Na pitanje zašto je to učinio rekao je da mu nije jasno kako netko može otići sa mjesta nezgode i da nije pošteno.

cobo

pre 10 godina

Mozda je kod nas ta poruka stvarno dirnula ljude,ali ovde u Nemckoj je to sasvim normalno.Jednom je jedna devojka sve stanove pretrazila,dok me nije nasla i objasnila da mi je "cuknula"auto.Postenje se ponekad isplati,ja sam joj oprostio.I dok god auto nisam prodao,leva vrata su me podsecala na jednu devojku uplasenih plavih ociju,koju nikad visee nisam video.Potajno sam se nadao,da ce me opet "cuknuti",ali uzalud.......

shone

pre 10 godina

Ja živim u Beču, ovde je to sasvim normalno, mene je udarila žena pre 2 i Iskrivila mi celi stranu kod zadnje gume i ostavila mi papir da se javim !
naši ljudi su jako bahati i neveruju nikome ,ali postoje ljudi koji su pošteni i iskreni!

megatronman

pre 10 godina

Svaka čast. Meni je netko prije desetak godina na parkingu malo udubio auto, Toyotu. Šteta cca 200 e. Kada sam se vratio, pokraj mog auta je bio jedan vozač, dao mi je cedulju sa brojem registracije auta koji me je udario, pričekali smo policiju i našli krivca. On je bio svjedok. Izgubio je par sati pomažući mi u minornoj nezgodi. Na pitanje zašto je to učinio rekao je da mu nije jasno kako netko može otići sa mjesta nezgode i da nije pošteno.

Вук Шетоња

pre 10 godina

Ја сам на исти начин поступио пре тридесетак година, али се не јављам да бих се хвалисао, већ да вам кажем како је "чукнути" реаговао. Позвао ме на остављени број и рекао:
- Јеси ли ме ти чукнуо на паркингу?
Моје извињавао прекинуо је овако:
Ма, батали, буразеру, иди попиј за те паре нешто, нека ти је 'алал! Нека има и таквих...
Изгледа да ипак није свакодневна појава да људи признају кривицу и кад не морају...

Vladan

pre 10 godina

Istu stvar sam doziveo '98 na parkingu hotela Grand u Pristini,doduse od strane Britanskog novinara...
Normalno ponasanje na zapadu koje izaziva nevericu na ovim prostorima.

Zvezda

pre 10 godina

Moj surak tako udario BMW-a parkiranog i pozvonio na obliznju kucu da prijavi stetu i da se dogovore... Posto je on moler posle cak sklopio i posao sa vlasnikom BMW-a da rade neku fasadu tamo

Иванхое

pre 10 godina

Јесте, у Немачкој је нормално и ником није проблем да плати штету од 200 евра, а плате 2000. Баш да видим колико би били поштени да им је плата тих 200 евра које треба да плате или је немају. Доста више са пљувањем по нашем народу. Деценијама смо на рубу егзистенције, на ивици, у сталном грчу. Нормално је да свима раде инстикти за преживљавање и да нема пуно емпатије. Баш бих волео да видим те врле Аријевце у нашој кожи, тврдим да би маске те претворне уљудности и културе попадале и било би далеко мање људскости него код нас!

Nemac

pre 10 godina

Vidim pominje se dosta Nemacka u komentarima, pa da dodam iz prve ruke: U Nemackoj je zakonska OBAVEZA da ostavite podatke. Ako to ne uradite, na sudu vas oderu k'o magarca i oduzmu vozacku na par meseci. U Nemackoj nikome ne pada na pamet i da pokusa da zbrise. Prvo, stetu uglavnom pokrije osiguranje, drugo, kamere i spijunske oci su na sve strane, malo je verovatno da vas niko ne primeti.

hiavata

pre 10 godina

A u Nemačkoj sasvim očekivano ponašanje, samo pokazuje gde nam je svest.
(dj, 16. jun 2015 09:02)

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano?

gruna

pre 10 godina

scena ... stari kasni na posao, na brzinu pojusava sa se parkira izmedju 2 auta i kaci stranom nekog volva, parkira se i prodere se okolo - zakacio sam sivog Volva , ako je neciji je neka dodje ... javlja se vlasnik iz kafane sa pivom u ruci, veli pici brate nema veze vidim da zuris ...

Komentatorka

pre 10 godina

Isto sam jednom ostavila cedulju sa brojem telefona i porukom da sam zakačila branik prilikom parkiranja, ovde u Beogradu, pre ca. dve godine. Čak sam i slikala taj branik, nije bilo ulubljenja ali tragova.
Nikad se nije javio vlasnik vozila.
Uglavnom, ovi što sumnjaju u iskrenost nas kojima je stalo do odgovornosti samo govore o sebi.

iva grga

pre 10 godina

Da objasnimo ljudima sa strane, ovo kod nas nije normalno. Desava se ali u 80% slucajeva vozac koji je kriv ode sa lica mesta. Podjite od sebe i upitajte se da li bi voleli da vama neko udari auto i ode?
Svaki put kada vidim ovako nesto trazim papir i olovku napisem broj telefona coveka koji je udario i ostavim na autu. Situacije su bile razne ali kad sam se vec raspisao da nabrojim 2 zanimljive.

Setam psa oko 01h uvece i vidim stariju gospodju oko 65god kako kuhinjskim nozem grebe auto na parkingu, vratio se kuci, uzeo papir i olovku i zapisao u koju kucu je zena posle usla.

Ada, makiska strana, lada niva i momak u vidno pripitom stanju pokusava da okrene auto, rezultat su tri udarena automobila, svakom sam ostavio po ceduljicu sa brojem registracije.

Sledeci put kad nadjete udaren auto zapitajte se sta bi vi uradili...

Vlada

pre 10 godina

Ja sam pre 2-3 godine na parkingu očešao nekog lika tako, i bio u žurbi, ostavio poruku sličnog sadržaja, sa brojem telefona i registraskim tablicama i molbom da mi se vlasnik javi u toku sledeće nedelje da se dogovorimo oko odštet i popravke.

Lik mi se javio posle dve nedelje na telefon i rekao "E druže, ja popravio branik već, video sam te kad si me ogrebao i da si ostavio poruku. Grehota mi bilo da ti uzimam pare kad sam video šta voziš, a pošten si dečko!"

Ruza

pre 10 godina

Mene je jednom na parkingu u bolnici (Pancevo) zakacio auto, nasao sam ceduljicu sa porukom i brojem telefona. Toliko mi je bilo drago sto jos uvek ima pristojnih ljudi da ga nikad nisam pozvao. Ovim putem ga pozdravljam!

Doktor

pre 10 godina

Živim u ulici gde se svi poznajemo i uvek parkiramo na istom mestu. Pre par meseci zakačio me komšija i pobegao ali ostavio je žutu boju na krilu mog automobila. Znao sam da je on jer žuta boja nije baš česta, ali komšija više nikad nije parkirao u našoj ulici dok nije nabavio novi auto. I sve to zbog štete od 30 evra

srba

pre 10 godina

Potpuno isto ovako se ponela i moja koleginica u sličnoj situaciji na Novom Bgd. Oštećeni čovek se javio i procenio štetu na 200e, koliko mu je ona i dala. Njen komentar na pitanje zašto nije samo otišla, kada nije bilo svedoka, rekla je: ''Neću da me neko kune.'' Dostojno velikog poštovanja.

Gastos iz Minhena

pre 10 godina

Na Zapadu nista novo. To je pitanje casti. Ali i na Zapadu postoje svakakvi ljudi; pre par godina sam u Minhenu "cuknuo" otpozadi jednog VW Polo-a, ali bukvalno jedva ga dotakao. Na ni jednom od auta nije bilo ama, bez preterivanja, bas nikakvih tragova "cukanja". Mislite da sam uspeo penzionera (bio je star izmedju 70 i 80 godina) da ubedim da se ustvari "nista" nije desilo, i jedan i drugi auto su potpuno celi. Ne, zahtevao je da mu dam polisu osiguranja, slikao je mesto dodira (otprilike onako, ceo branik, posto se ni najmanja ogrebotina nije videla) i rekao da ce da odveze auto u radionicu da majstor pogleda sta je sve osteceno. Posle ca. dva meseca dobijam pismo od osiguranja u kome je stojalo da su troskovi popravke Polo-a iznosili 890 Evra (???) i da li sam spreman da preuzmem troskove. Odbio sam normalno zbog cega sam od strane osiguranja bio vracen u nepovoljniju osiguravajucu klasu. Morao bih godisnje ca. 150 € vise da placam. Besan na svoje osiguranje, bezobraznog cicicu i majstora koji mu je "popravljao" auto dao sam otkaz osiguranju i presao kod drugog, povoljnijeg. Eto jedne male pricice sa toliko hvaljenog Zapada. Da mi se ovo desilo u Srbiji covek bi izasao iz auta pogledao, rekao da je u redu, rukovali bi se i kud koj mili moj.

Kosmos-Štasmos

pre 10 godina

...postoji slična anegdota...situacija ista a poruka glasi..."slučajno sam udario vaš auto, čemu su svedoci bili ljudi koji me upravo sada posmatraju dok pišem ovu poruku. Oni misle da sada ostavljam poruku sa svojim podacima što (sada već predpostavljate) nije slučaj. Izvinjavam se za prouzrokovanu štetu ali ne nameravam da platim. Zbogom."...

ivano

pre 10 godina

veoma jak region kad nas ovo odusevljava.
drustveno prihvatljivo je i svakodnevna pojava da se automobili kradu, pale, dizu u zrak, da se gaze pesaci...

i onda se iznenada pojave andjeli u ljudskom obliku koji cuknu tudja kola i ostave svoj broj, vrate izgubljeni novcanik, skupe pare za bolesne, izvedu neki performans za pse lutalice itd. i eto WOW efekta, narod odusevljen...

trebalo bi mozda uvest nagradne bonove i sendviche (proverena varijanta) za ovako lepe gestove, mislim da bi to donekle stimulisalo narod da se normalno ponasa.

Marko

pre 10 godina

Ima nas raznih, ali po mom iskustvu ništa neobično i za naše prilike. Ja nemam sreće po pitanju čukanja, pa su me do sada na parkingu već četiri puta opalili, dva puta mi je počinilac ostavio poruku sa pravim podacima (jedan je čak slikao da ne bi bio previše alav), jednom sam dobio broj tablice od slučajnog prolaznika, a poslednji put dobio sam jedno "izvini" flomasterom sa zadnje strane kopije računa EDBa sa sve podacima :-).

Nikola

pre 10 godina

Za sve koji misle da je ovo na zapadu uobicajno ponasanje - bas i nije, isto kao i kod nas. Meni je neko razbio nova kola na parkingu u Engleskoj, niti je ostavio poruku niti je bilo ko prijavio. Osiguranje me je posle godinama dralo jer su mislili da ih lazem.

miro split

pre 10 godina

A,neš ti i ja san ovo učinija.Udrija san čovika autom na pješačkon i dok je bija u nesvisti na komad papira san napisa svoj broj telefona i zalipija mu na čelo.
Šta ću kad mi je bila priša,a duševan san i pošten čovik.
Nije mi se nikad javija.Ma,divljak bezobrazni!

Nenad S.R. Jevtić

pre 10 godina

Imao sam prilike i da me udare bez da ostave makar i izvini (više puta) i da mi ostave ceduljicu sa pravim podacima (čuo sam se i naravno oprostio zbog njihovog poštenja a i šteta nije bila velika).
Moram reći da nikada u životu ne bih plaćao osiguranje da me država ne prisiljava zakonom, pa ako napravim štetu, tu sam...mislim da bi to bilo pošteno. Ali, pošto su osigravajuća društva produžena alava ruka države izmišlja sve načine da dolazi do kapitala.
Zanimljivo je da je osig. društvo Triglav jedne godine obrazložilo da mora da podigne premije (plaćanja)jer nije ostvarilo planirani profit na godišnjem nivou od, čini mi se oko 225 mil EUR-a. Da povraćaš...bar je meni tako.

Hilon Hilonides

pre 10 godina

To je moj ćale uradio pre dvadesetak godina, danas sa tim komsijom svaki dan igra sah i uzivaju u penzionerskim danima! :)

paya

pre 10 godina

Problem je sto se u normalnim zemljama sve to naplati od osiguranja, pa se niko ne nervira preterano. U Srbiji se na isplatu osiguranja ceka godinama ...

Milan

pre 10 godina

Ja sam našao sličnu poruku i nije bio lažan broj telefona, čak se ispostavilo da sam ga imao u imeniku jer su nam deca pre 7-8 godina išla zajedno u vrtić, mada se posle nismo družili :)

Sa druge strane, jeste retkost, jer većina naših ljudi razmišlja sebično, a to nema veze sa primanjima, nego karakterom. Postoje siromašni ljudi koji su ljudine, a postoje oni koji imaju i više nego što im treba i opet bi nekom iz oka uzeli. Ljudi bez karaktera uveć nađu izgovor: nekome je to siromaštvo, nekome stanje u državi, nekome primitivni plemenski običaji...

sab

pre 10 godina

@Иванхое

ne, nego bi razvili ekonomiju, imali platu 2000e i opet bi im bilo lako da plate 200e stete.... dosta vise samosazeljavanja i kukanja kako smo mi jadni mali ugrozeni i ugnjetavani...

Gordan

pre 10 godina

Ja sam slično postupio.
U naselju kod Lazarevca(Stepojevac), ugljena prašina mi zanela vozilo, te malo okrznuh neki Reno 4 , koji je stajao parkiran.
Platio sam štetu(100€), nakon što smo uspostavili kontak.
Mogao sam da produžim vožnju bez zaustavljanja...
Vlasnik toga Renoa 4 je ispao veoma nezahvalan i bezobrazan(kao da je namerno "pecao" žrtve s ugljene prašine...) , a ja , umesto savesnog vozača i "prijatelja na drumu(itd)", ispadoh naivni magarac.
Toliko o dobroti...
P.S. čast izuzetcima.

Roadkil

pre 10 godina

Ovaj gest oslikava svest i kućno vaspitanje čoveka koji je ostavio poruku i prihvatio krivicu za ono što je učinio, kao i spremnost da snosi posledice.
Toliko smo, kao društvo otišli u čabar da nam se ovakav gest ovog čoveka čini kao da smo doživeli bliski susret sa vanzemaljcima.
Takodje, ova vest je poražavajuća još više jer je ovaj ceo dogadjaj završio kao VEST u elektronskim medijima, i govori nam da su ljudi sa svešću i dobrim kućnim vaspitanjem kategorija koja se meri u promilima.

Respect

pre 10 godina

Isto sam uradio, kada sam pre dve godine ulubio vrata FIAT Una '90. godiste. Medjutim, vlasnik koji me je pozvao je otisao u zvanican FIAT servis BOGUNOVIC da popravlja auto i hteo da mi ispostavi racun. Nudio sam mu 50evra, koliko je par majstora procenilo popravku, ali on je insistirao na tri puta vecem iznosu i bio je toliko bezobrazan da sam ga oterao u tri lepe na kraju.

Nikad kao Bane...

pre 10 godina

Sasvim normalno. Isto sam uradio kada sam se ivicom vrata slucajno "potpisao" po vratima susednog automobila. Ako je to nesto sto izaziva paznju javnosti kao nesvakidasnji cin postenja, onda smo stvarno tesko poremecena nacija bez elementarnog vaspitanja, morala i postenja...

janko

pre 10 godina

to je fora tako je meni udario lik auto svi su videli zatim je uzeo papir napisao isto ovo i naeavno ostavio lazan broj tel.Ljudi su gledali i posto su videli da je ostavio papir nisu mu zapisali tablice i to je to .

smuki

pre 10 godina

Da se ne lazemo, lik ima para pa moze i da bude posten (mada ovo retko ide jedno sa drugim ovde u Srbiji). Da je neki stojadin, prilikom isparkivanja, kukom zakacio nekog Mercedesa, gde bi steta tom pritom bila kao 3 njegova stojadina, tesko bi se pravio postenim. Jedostavno realnost u Srbiji. Tesko se je drzati nekih uzvisenih principa i vrednosti kad tebi i tvojoj deci krce creva svaki dan.

ime

pre 10 godina

Ja sam ovo isto uradio pre dve godine na Novom Beogradu i čovek mi se javio sutra i kaze "u redu je komšija, kad ste pošteni, platiću sam popravku".
Nisam mogao tek tako da odem, grizla me savest.

Charlie

pre 10 godina

Ja isto uradio...meni nije jasno ili sam ja lud ili su svi oko mene ludi...Kakva vera u ljude i slicno, normalna stvar. U sta smo se pretvorili?!?

Novosadski

pre 10 godina

Meni je komšinica tako čuknula auto na parkingu ispred zgrade i prijavila mi i platila popravku. Ja sav oduševljen komšinicom tek sutradan mi drug priča kako je htela da pobegne ali je shvatila u momentu da je više komšija u prolazu videlo događaj pa je došla do mene.

Realno

pre 10 godina

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano? (hiavata, 16. jun 2015 09:16)

Ocekivano, samo nisi imao srece. Bio je to Turcin, Srbin ili Rumun. Puna ih je Nemacka.

Nikola

pre 10 godina

Juce je moj komsija sluzbenim automobilom udario moj auto prilikom parkiranja, ja licno gledao kroz prozor.
Izasao iz auta, napravio se lud i otisao kuci. Pusticu ga jos par dana da vidim da li ce mi reci....

Srdjan, Češka

pre 10 godina

Meni je to sasvim normalno. Živim u Češkoj i sećam se da sam ja sam pre nekih 14 godina jednom liku čuknuo tako malo auto ispred prodavnice. Sačekao sam da se čovek vrati da to rešimo. Čovek se vratio, mahnuo rukom, zahvalio se i razišli se. Isto se desilo pre par godina i mojoj ženi. Čovek joj udario auto na parkingu, ostavio vizit kartu i poruku i otišao. Kasnije smo videli da stvarno nema smisla da to popravljamo, jer je bilo stvarno nešto jako malo na braniku. Nazvali čoveka i zahvalili se.

ja

pre 10 godina

Ja živim u Beču, ovde je to sasvim normalno, mene je udarila žena pre 2 i Iskrivila mi celi stranu kod zadnje gume i ostavila mi papir da se javim !
naši ljudi su jako bahati i neveruju nikome ,ali postoje ljudi koji su pošteni i iskreni!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (shone, 16. jun 2015 08:51)

Sve je to lepo, ovaj u Nemackoj cuknut ostave mu poruku, ti u Austriji ali ovo je Srbija gde ljudi rade za 300e i neko nekome cukne auto i treba da mu da trecinu plate za stetu i naravno da ljudi beze. Lako je biti fin kada imas sve uslove za lep zivot. Ovde sve isisaju iz tebe i ljudi su poceli samo sebe da gledaju.

M.M.

pre 10 godina

Zivima Banovom brdu i pre par godina me je na brisacu sacekala slicna poruka. Ispostavilo se da je komsija mislio da je njegov sin (svez vozac) malo ulubio moj auto prilikom parkiranja. Telefon je jasno bio ispravan, a ja sam komsiji objasnio da sam ja ranije ulubio auto, a ne njegov sin, pa nema potrebe da placa opravku. Prvo sam se prijatno iznenadio ja pa posle i on. Ima puno OK ljudi.

Istripovao se da je u igrici

pre 10 godina

Pre neki dan se jedan auto zaleteo ulicom i pošto je ulica preuska, a jedno auto je bilo parkirano na trotoaru, pretpostavljate. Otkinuo je čoveku retrovizor, uzeo ga i nekako ga namestio da stoji i odeee. Nailazi vlasnik vozila, seda u auto i kako je zatvorio vrata, retrovizor otpade. Zamislite facu. :/
Samo se nadam da nije pomislio da je žena neka u pitanju. Ono, da popravi karmin. :D

kgh kgh

pre 10 godina

(Nemac, 16. jun 2015 09:36)
Ista prica je i kod nas, kolega ocesao auto na parkingu, video ga taksista i zvao policiju. Odrali ga na sudu, ne zbog stete vec zato sto nije prijavio prekrsaj, a steta na automobilima je bila mizerna.

ex bradonja

pre 10 godina

bradonja
Sta reci nego,Srbija.Nesto sto je na zapadu najnormalnije,kod nas "vraca veru u ljude" i sl. I ne radi se o idealizacije zapada,vec to MORAS da uradis
inace ako te uhvate,a uhvaticete gotovo 100%,e onda si gotov.Odrace te od kazne pa ti vidi! Zato su ljudi ovde "posteni",jer moraju to da budu!

Kradljivci bicikala

pre 10 godina

Ima nesto i u tome sto smo siromasni. Ali STVARNO siromasni. Lako je nama da komentarisemo koji imamo kako tako solidno placene poslove, a zivimo u stanovima koje smo nasledili od roditelja.
Ne kazem, ima necasnih ljudi, ali meni je daleko tuznije sta teska situacija moze da ucini od postenih.
Negde oko 2005. sam izgubio mobilni telefon. Nisam se mnogo nasekirao. Stari model - vise se ne secam koji, dobrano izgreban. Samo mi je bilo zao kartice zbog kontakata.
Dva dana kasnije me je sacekalo pismo u posti. Nekoga je direktno isporucio, nije bilo markice. Moju adresu je jednostavno nasao - preko kucnog broja sacuvanog pod KUCA. Pored moje telefonske kartice, neko je rukom napisao da mu je jako zao i da se dugo lomio, ali da je odlucio da aparat zadrzi. Nije krivio drustvo ni siromastvo, vec samog sebe. Objasnio je samo da nema sredstava da kupi mobilni (cak ni polovni), a da mu je neophodan zbog posla (koji je tek trebalo da dobije).
Necu da vas lazem, prvo sam bio zbunjen, onda sam se iznervirao, a na kraju mi je samo bilo jako tuzno... mozda taj lopov ne krivi drustvo i siromastvo, ali ih krivim ja.
Pismo koje je napisao je pismenije od 99% clanaka koje citamo od devedesetih naovamo, a on je iskreniji od 100% svih onih koji su nas sve ovo vreme unazadjivali. Nadam se da se snasao i da se vis enikada nije nasao u takvoj nezahvalnoj situaciji.

idc

pre 10 godina

Više ovoga objavljivati,čak i da nije istina.
Čak mi je lepše pročitati lepu laž,nego svakodnevne istine o estradi,javnim životima polu sveta.

MIlos Zvezdara

pre 10 godina

Meni je isto tako jednom zakacila komsinica branik i ostavila slicnu poruku,s'tim sto je u potpisu napisala
'komsinica u lila golfu' i naravno sa brojem tel.
i od tada me sestre i zena zezaju oooo nabacuje ti se komsinica.U toliko gore sto joj nisam naplatio stetu jer je moglo da se ispolira sa jedva primetnom crtom.

Goran

pre 10 godina

Ja mislim da je ovo prilicno normalno, bar koliko da ti vrate visak ako si dao novcanicu vise greskom u prodavnici, ili da te opomenu ako ti nesto ispadne na ulici. Ne budimo malodusni, nije vecina ljudi kvarna.

besan gradjanin

pre 10 godina

ja više i ne obraćam pažnju. auto mi je malo širi i parkiram na ulici. jednom nedeljno su branici izgrebani ili retrovizori(zatvoreni). niko nikada nije ostavio poruku. to mi se dešavalo i sa prethodnim kolima ali manje jer je bio uži. jednom u 2 godine odem kod autolimara i on mi za 50 evra sve išmirgla ili ispolira i ofarba. toliko o poštenim sugradjanima.

N2

pre 10 godina

Ovo je samo normalno ponasanje ali u nenormalnom svetu normalni ljudi su zrtve. Meni su dva puta lupali auto na parkingu i dva puta obijali i naravno da sam sve ja morao da platim (blokovi N.BG). Ja sam jednom cvrknuo lika na parkingu (stari kec, verovatno i nije u voznom stanju). Steta je bila minimalna (ulubljen branik). Dugo sam razmisljao da li da ostavim poruku sa tel. Cak sam i 2-3 puta obilazio "mesti zlocina", ali na kraju nisam ostavio poruku. Nije mi novac problem vec mi je dosadilo da budem "budala" i zrtva i zeleo sam sebe da istreniram da budem u skladu sa drustvom. Mada se cesto setim ovog dogadjaja i bude mi glupo.

lepo je biti fin

pre 10 godina

Ok ja nisam bio ovako fin ali posto sam samo ostavio trag branika na tudjem krilu i zbog pogleda prolaznika oko mene morao sam nesto da uradim. Izasao sam na vizit karti sam napisao da mi je zao i da moze da me zove oko placanaj poliranja krila ali nisam svoju ostavio vizit kartu vec nekog ko mi se zamerio .Uvek sacuvam vizitke nekih ljudi koji su mi se zamerili moze da ustreba

branko

pre 10 godina

Ovakve poruke se u Svedskoj ostavljaju vec 20-30 godina, i niko se ne cudi tim porukama jer ih ostavljaju svi. Kada vidim reakcije na poruku ovog vozaca kapiram da kasnimo za Svedskom bas tih 20-30 godina. Ali, ovo je uradio samo jedan covek i cisto sumnjam da ce postati pravilo kod nas kojeg ce se vecina pridrzavati..

krokadel

pre 10 godina

moj poznanik se isparkiravao i cuknuo nekog komsiju al je zurio pa otisao.
steta je narasla na 20.000 dinara, a sud je zahvatio jos 20.000 za kaznu (sve ukupno sa troskovima). nije mu se isplatilo. bolje da je ostavio podatke i slikao.

Legionar

pre 10 godina

Nista ovde nije novo,meni sto vec desavalo.Doduse ja sam nalazio ceduljice.Svakoga od njih sam pozvao i zahvalio na gestu,a o steti nije bilo reci.

Milosav

pre 10 godina

Slicno se desilo mojoj supruzi na parkingu, neka zena joj je ogrebala auto prilikom parkiranja i cekala je 20 minuta da doje do auta, dala svoj telefon i na kraju platila popravku $500. Sve zavisi na koga naidjete.

Svasta nesto

pre 10 godina

Pa dobro, na Zapadu takvu stetu pokriva osiguranje pocinoca bez problema, a kod nas nisam siguran kako to ide, mozda na ovu bedu treba ljudi da placaju iz svog dzepa. Trebalo bi i to uzeti u obzir.

Nepismeni

pre 10 godina

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano?
(hiavata, 16. jun 2015 09:16)

Mora da je bio Srbin.

Nadalina

pre 10 godina

@hiavata: taj koji te je udario u Nemackoj a nije se javio je vrlo verovatno bio Balkanac, Turcin ili neki Istocnoevropljanin. Mada, najneposteniji smo svakako mi Balkanci.

Sale

pre 10 godina

moj tast je isto to uradio pre par godina. Kukom je ocheshao auto, napravio ogrebotinu. Izashao iz kola raspitao se i chekao vlasnika, a zatim ostavio cedulju i broj telefona... Onda je ostecena gospodja otisla kod odgovarajucih mehanicara da joj procene stetu tako da je za ogrebotinu na kolima, pojavili su se fantomski svedoci koji su "videli da nije sachekao vec se udaljio"... Naravno odrali su ga ko majmuna.

bradonja

pre 10 godina

hahaha, eee ljudi moji koliko vi idealizujete taj zapad. Jeste, tamo sve postenjacine, fini i kulturni ljudi, svi bogati i srecni, sunce sija 365 dana u godini i samo cekaju vas da im dodjete i prisustvom jos vise ulepsate zivot!
Zao mi je sto nasi ljudi to ne vide. Ne vide da su na zapadu samo iskompleksirani ljudi srecni jer rade najprizemnije poslove za minimalac i s tim zive bolje nego sto bi ziveli kod nas jer su pobegli od bede bez trunke obrazovanja. A visoko strucni kadar i znanje se svuda ceni - ko je kvalitetan dovoljno lako ce da ode - nije vam niko drugi kriv do vi sami. Mozda vi niste dovoljno dobri? Mozda vi ne ostavljate ceduljice kad cuknete auto??

Ivannn

pre 10 godina

Pominjete da je normalno u Nemackoj, Austriji... pa i ovde bi bilo normalno da imamo plate od 2000+ evra na mesecnom nivou.
Ovde, dragi moji, jedva prezivljavamo sa 200 evra i to ko radi, a ima i onih koji rade a nisu ni videli platu zadnjih x meseca.

lirsu

pre 10 godina

NBG, Paviljoni.

Majstor koji mi je u gluvo doba odvalio zadnji branik je imao dovoljno vremena i nerava da ga namesti tek toliko da ne primetim u jutarnjoj žurbi. Čim sam krenuo, branik je spao i počeo da drlja po asfaltu.

Bude mi i smešno, jer znam da njegov branik teško može da bude jeftiniji od mog. Tako da priče o sirotinji ne piju vodu - čovek je čovek, a tu su i ostali, i stanje na računu tu nikada nije pravilo razliku.

todos

pre 10 godina

Da na zapadu nema zakona jedan dan opustosile bi se prodavnice, duznici bi se poubijali od policijskih stanica ne bi ostao ni kamen na kamenu. Drzavni funkcioneri taj dan bi morali da se evakuisu. Da bude tako kod nas proradila bi u ljudima ljudskost.

EUfanatik

pre 10 godina

Naslov nije kompletan. Treba da glasi "Poruka koju je jedan vozač ostavio drugom oduševila region zapadnog Balkana". Kako dugačije ispirati mozgove na gore pomenutom prostoru!?

smuki

pre 10 godina

@Nadalina
:D Tacno sam znao da ce neko da se javi sa takvim komentarom. Jer Srbi, Balkanci su za sve krivi. Krivi smo i sto su nas bombardovali, ma za celu planetarnu nesrecu. Nadalina, postoje i losi Nemci veruj mi.

alek

pre 10 godina

(cobo, 16. jun 2015 09:02)

dirljivo...jako.al covek bi pomislio da imas kasko posto zivis u nemackoj.ja ovde u srbiji imam kasko i jednom godisnje mogu da ga vozim u osiguranje da nadoknade svu fizicku stetu.branik i retrovizor sam vec radio...nikakav problem

misa024

pre 10 godina

ja sam bar uradio jedan deo ovoga-udario sam tudji auto.E sad jos samo i drugi deo da uradim.Vozim ja tako dalje i znam da sam nesto zaboravio da uradim

Miladin

pre 10 godina

E kad ovakva vest izaziva odusevljenje znaci da smo kao nacija otisli dodjavola.To valjda da je normalno drustvo ne bi smelo da izazove ovoliku buru.pa valjda je normalno da ako tako nesto uradis da ostavis cedulju.Ili ustupis nekome mesto u prevozu,pridrzis vrata.Stvari koje bi morale da budu uobicajene kod nas izazivaju sok i cudjenje.Ali pored raznih budalastina koje se emituju tipa:parovi,farma,zvezde granda i ostalo nije ni cudo sto onda ovakva vest izazove tektonske poremecaje u drzavi.....

Birokrate i anti

pre 10 godina

@£ "Ja isto uradio...meni nije jasno ili sam ja lud ili su svi oko mene ludi...Kakva vera u ljude i slicno, normalna stvar. U sta smo se pretvorili?!?"
(Charlie, 16. jun 2015 13:39)

I ja sam to isto uradio: ostavio sam svoj br. telefona. Steta beznacajna.

U telefonskom razgovoru sa vlasnicom automobila koji sam "kvrcnuo", saznao sam da radi za Vladu Kvebeka. Kad sam je "provalio" da hoce da joj platim kompletno farbanje auta, dao sam joj adresu moje osiguravajuce kompanije, pa neka to sredi s njima. Ne znam sta je uradila, ali mene moja kompanija nije kontaktirala u vezi s tim, niti mi je osiguranje poskupilo.

Rekao sam joj (onako usput) i da su sve birokrate sveta jednake - vole da love u mutnom. Nije joj bilo pravo.

PS Neka ovo bude i poruka @Nepismenom (tako se potpisao) koji je rekao u svom komentaru da su samo Srbi neposteni.

Igor

pre 10 godina

"Moram reći da nikada u životu ne bih plaćao osiguranje da me država ne prisiljava zakonom, pa ako napravim štetu, tu sam...."

(Nenad S.R. Jevtić, 16. jun 2015 10:37)

Da, lepo je posmatrano iz laickog ugla. A sta ako ne tvojom namerom da bi izbegao nesto na putu udaris recimo neki auto koji kosta 40000 eura i njemu proglase totalnu stetu? I tom prilikom tom vozacu naneses neku tezu telesnu povredu pa ukupna steta koju sud presudi bude recimo 100.000 eura? Jel ces i tada biti tu da to platis? A takvih situacija ima koliko ti je volja. Pogledaj recimo ruske klipove sa sudarima i iznenadices se koliko ljudi ima koji svojom nepaznjom izazovu da drugo vozilo udari trece, a onda pobegnu. A ti si u tom slucaju u drugom vozilu i pred zakonom si kriv kao kifla.

nesto razmisljam

pre 10 godina

ovo je cista prevara ako je neko bideo daga udario da nezapisuje broj i prijavljuje policiji a on ustvari ostavio kozna koji broj i otiso mirno toje isto kao i daje pobego po zakonu duzan je da pozove policiju i saceka dok oni dodju i naprave zapisdnik pa tek da ide nema tu zurimise ili mise nezuri kriv si cekaj a ne stavis lazan broj telefona i mirno odes.

Срећом ауто КАСКО осигуран

pre 10 godina

Ако је истина, то је кап у мору. Мени је ауто био паркиран на паркингу ресторана "Балкан Експрес" у Земуну, и када сам платио рачун и дошао до кола, видим ударен браник. Наравно, без икакве поруке. Вратим се у ресторан и питам службену особу да ли имају видео надзор и да ли покрива паркинг (објасним због чега питам), каже, имају, сачекајте да одем до газде. Супер, мислим ја, док се она није вратила и каже: "нажалост, видео надзор не ради од пре два дана". У последњих неколико месеци сам брдо пара оставио тамо (заређале неке прославе и годишњице), али после овога (јасно вам је да је газда слагао), ја сам завршио са овим местом заувек!

Aleksandar

pre 10 godina

Na zapadu ti ostavi istu takvu poruku, u slucaju da ga je neko video, a broj telefona koji napise nije njegov. Pa ti kad dodjes do kola slobodno zovi

Milance

pre 10 godina

U zemlji gde vozaci cak ubijaju jedan drugog zbog parkinga,ovo je u najmanju ruku nepoprezno.Nadam se da zbog telefonskog broja koji je napisao na ceduljici ,nece zazaliti .A takav gest ne bih preporucio nikome ,nego ako je toliko posten neka proceni stetu ,nadje adresu i u postansko sanduce spusti novac za popravku.

BokiPirot

pre 10 godina

Ima postenih ljudi,oduvek.Meni je keva radila u trafici i jednog jutra,nedelja je bila,budi nas policija.Razbili trafiku.Odemo sa njima da vidimo,otvorimo kiosk i nadjemo cedulju na kojoj pise da je covek razbio samo da bi uzeo dve kutije cigareta i da ce kad se vrati sa posla da plati i cigarete i salter.Tako je i bilo,samo sto su mu panduri posle zakacili i uznemiravanje javnog reda i mira.To je bilo pre tridesetak godina kad nisi na svakom cosku mogao da kupis cigare a na pumpama je bilo mnogo skuplje.

Milosav

pre 10 godina

Problem je sto se u normalnim zemljama sve to naplati od osiguranja, pa se niko ne nervira preterano. U Srbiji se na isplatu osiguranja ceka godinama ...
(paya, 16. jun 2015 09:50) # Link komentara

Pa nije bas tako barem ovde u Ontariju. Ovakve stvari obicno se sredjuju izmedju ostecenog i osobe koja je ostetila auto u kesu. Razlog je sto vecina ljudi ima osiguranje koje pdrazumeva "deductible" sumu koja je obicno od $300 do $1000 . Znaci ako je steta ispod te sume osiguranje sve jedno ne bi pokrilo.
U mom slucaju zena koja je udarila auto je otisla i sama platila popravku. Puno ljudi primi kes a onda nikada ne popravi auto, pogotovu ako je stariji.

lepo je biti fin

pre 10 godina

Ok ja nisam bio ovako fin ali posto sam samo ostavio trag branika na tudjem krilu i zbog pogleda prolaznika oko mene morao sam nesto da uradim. Izasao sam na vizit karti sam napisao da mi je zao i da moze da me zove oko placanaj poliranja krila ali nisam svoju ostavio vizit kartu vec nekog ko mi se zamerio .Uvek sacuvam vizitke nekih ljudi koji su mi se zamerili moze da ustreba

Иванхое

pre 10 godina

Јесте, у Немачкој је нормално и ником није проблем да плати штету од 200 евра, а плате 2000. Баш да видим колико би били поштени да им је плата тих 200 евра које треба да плате или је немају. Доста више са пљувањем по нашем народу. Деценијама смо на рубу егзистенције, на ивици, у сталном грчу. Нормално је да свима раде инстикти за преживљавање и да нема пуно емпатије. Баш бих волео да видим те врле Аријевце у нашој кожи, тврдим да би маске те претворне уљудности и културе попадале и било би далеко мање људскости него код нас!

nesto razmisljam

pre 10 godina

ovo je cista prevara ako je neko bideo daga udario da nezapisuje broj i prijavljuje policiji a on ustvari ostavio kozna koji broj i otiso mirno toje isto kao i daje pobego po zakonu duzan je da pozove policiju i saceka dok oni dodju i naprave zapisdnik pa tek da ide nema tu zurimise ili mise nezuri kriv si cekaj a ne stavis lazan broj telefona i mirno odes.

Milance

pre 10 godina

U zemlji gde vozaci cak ubijaju jedan drugog zbog parkinga,ovo je u najmanju ruku nepoprezno.Nadam se da zbog telefonskog broja koji je napisao na ceduljici ,nece zazaliti .A takav gest ne bih preporucio nikome ,nego ako je toliko posten neka proceni stetu ,nadje adresu i u postansko sanduce spusti novac za popravku.

smuki

pre 10 godina

Da se ne lazemo, lik ima para pa moze i da bude posten (mada ovo retko ide jedno sa drugim ovde u Srbiji). Da je neki stojadin, prilikom isparkivanja, kukom zakacio nekog Mercedesa, gde bi steta tom pritom bila kao 3 njegova stojadina, tesko bi se pravio postenim. Jedostavno realnost u Srbiji. Tesko se je drzati nekih uzvisenih principa i vrednosti kad tebi i tvojoj deci krce creva svaki dan.

bradonja

pre 10 godina

hahaha, eee ljudi moji koliko vi idealizujete taj zapad. Jeste, tamo sve postenjacine, fini i kulturni ljudi, svi bogati i srecni, sunce sija 365 dana u godini i samo cekaju vas da im dodjete i prisustvom jos vise ulepsate zivot!
Zao mi je sto nasi ljudi to ne vide. Ne vide da su na zapadu samo iskompleksirani ljudi srecni jer rade najprizemnije poslove za minimalac i s tim zive bolje nego sto bi ziveli kod nas jer su pobegli od bede bez trunke obrazovanja. A visoko strucni kadar i znanje se svuda ceni - ko je kvalitetan dovoljno lako ce da ode - nije vam niko drugi kriv do vi sami. Mozda vi niste dovoljno dobri? Mozda vi ne ostavljate ceduljice kad cuknete auto??

branko

pre 10 godina

Ovakve poruke se u Svedskoj ostavljaju vec 20-30 godina, i niko se ne cudi tim porukama jer ih ostavljaju svi. Kada vidim reakcije na poruku ovog vozaca kapiram da kasnimo za Svedskom bas tih 20-30 godina. Ali, ovo je uradio samo jedan covek i cisto sumnjam da ce postati pravilo kod nas kojeg ce se vecina pridrzavati..

shone

pre 10 godina

Ja živim u Beču, ovde je to sasvim normalno, mene je udarila žena pre 2 i Iskrivila mi celi stranu kod zadnje gume i ostavila mi papir da se javim !
naši ljudi su jako bahati i neveruju nikome ,ali postoje ljudi koji su pošteni i iskreni!

Aleksandar

pre 10 godina

Na zapadu ti ostavi istu takvu poruku, u slucaju da ga je neko video, a broj telefona koji napise nije njegov. Pa ti kad dodjes do kola slobodno zovi

cobo

pre 10 godina

Mozda je kod nas ta poruka stvarno dirnula ljude,ali ovde u Nemckoj je to sasvim normalno.Jednom je jedna devojka sve stanove pretrazila,dok me nije nasla i objasnila da mi je "cuknula"auto.Postenje se ponekad isplati,ja sam joj oprostio.I dok god auto nisam prodao,leva vrata su me podsecala na jednu devojku uplasenih plavih ociju,koju nikad visee nisam video.Potajno sam se nadao,da ce me opet "cuknuti",ali uzalud.......

hiavata

pre 10 godina

A u Nemačkoj sasvim očekivano ponašanje, samo pokazuje gde nam je svest.
(dj, 16. jun 2015 09:02)

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano?

Kosmos-Štasmos

pre 10 godina

...postoji slična anegdota...situacija ista a poruka glasi..."slučajno sam udario vaš auto, čemu su svedoci bili ljudi koji me upravo sada posmatraju dok pišem ovu poruku. Oni misle da sada ostavljam poruku sa svojim podacima što (sada već predpostavljate) nije slučaj. Izvinjavam se za prouzrokovanu štetu ali ne nameravam da platim. Zbogom."...

misa024

pre 10 godina

ja sam bar uradio jedan deo ovoga-udario sam tudji auto.E sad jos samo i drugi deo da uradim.Vozim ja tako dalje i znam da sam nesto zaboravio da uradim

Nadalina

pre 10 godina

@hiavata: taj koji te je udario u Nemackoj a nije se javio je vrlo verovatno bio Balkanac, Turcin ili neki Istocnoevropljanin. Mada, najneposteniji smo svakako mi Balkanci.

Vladan

pre 10 godina

Istu stvar sam doziveo '98 na parkingu hotela Grand u Pristini,doduse od strane Britanskog novinara...
Normalno ponasanje na zapadu koje izaziva nevericu na ovim prostorima.

ja

pre 10 godina

Ja živim u Beču, ovde je to sasvim normalno, mene je udarila žena pre 2 i Iskrivila mi celi stranu kod zadnje gume i ostavila mi papir da se javim !
naši ljudi su jako bahati i neveruju nikome ,ali postoje ljudi koji su pošteni i iskreni!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (shone, 16. jun 2015 08:51)

Sve je to lepo, ovaj u Nemackoj cuknut ostave mu poruku, ti u Austriji ali ovo je Srbija gde ljudi rade za 300e i neko nekome cukne auto i treba da mu da trecinu plate za stetu i naravno da ljudi beze. Lako je biti fin kada imas sve uslove za lep zivot. Ovde sve isisaju iz tebe i ljudi su poceli samo sebe da gledaju.

Nepismeni

pre 10 godina

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano?
(hiavata, 16. jun 2015 09:16)

Mora da je bio Srbin.

miro split

pre 10 godina

A,neš ti i ja san ovo učinija.Udrija san čovika autom na pješačkon i dok je bija u nesvisti na komad papira san napisa svoj broj telefona i zalipija mu na čelo.
Šta ću kad mi je bila priša,a duševan san i pošten čovik.
Nije mi se nikad javija.Ma,divljak bezobrazni!

ivano

pre 10 godina

veoma jak region kad nas ovo odusevljava.
drustveno prihvatljivo je i svakodnevna pojava da se automobili kradu, pale, dizu u zrak, da se gaze pesaci...

i onda se iznenada pojave andjeli u ljudskom obliku koji cuknu tudja kola i ostave svoj broj, vrate izgubljeni novcanik, skupe pare za bolesne, izvedu neki performans za pse lutalice itd. i eto WOW efekta, narod odusevljen...

trebalo bi mozda uvest nagradne bonove i sendviche (proverena varijanta) za ovako lepe gestove, mislim da bi to donekle stimulisalo narod da se normalno ponasa.

janko

pre 10 godina

to je fora tako je meni udario lik auto svi su videli zatim je uzeo papir napisao isto ovo i naeavno ostavio lazan broj tel.Ljudi su gledali i posto su videli da je ostavio papir nisu mu zapisali tablice i to je to .

paya

pre 10 godina

Problem je sto se u normalnim zemljama sve to naplati od osiguranja, pa se niko ne nervira preterano. U Srbiji se na isplatu osiguranja ceka godinama ...

sab

pre 10 godina

@Иванхое

ne, nego bi razvili ekonomiju, imali platu 2000e i opet bi im bilo lako da plate 200e stete.... dosta vise samosazeljavanja i kukanja kako smo mi jadni mali ugrozeni i ugnjetavani...

Gastos iz Minhena

pre 10 godina

Na Zapadu nista novo. To je pitanje casti. Ali i na Zapadu postoje svakakvi ljudi; pre par godina sam u Minhenu "cuknuo" otpozadi jednog VW Polo-a, ali bukvalno jedva ga dotakao. Na ni jednom od auta nije bilo ama, bez preterivanja, bas nikakvih tragova "cukanja". Mislite da sam uspeo penzionera (bio je star izmedju 70 i 80 godina) da ubedim da se ustvari "nista" nije desilo, i jedan i drugi auto su potpuno celi. Ne, zahtevao je da mu dam polisu osiguranja, slikao je mesto dodira (otprilike onako, ceo branik, posto se ni najmanja ogrebotina nije videla) i rekao da ce da odveze auto u radionicu da majstor pogleda sta je sve osteceno. Posle ca. dva meseca dobijam pismo od osiguranja u kome je stojalo da su troskovi popravke Polo-a iznosili 890 Evra (???) i da li sam spreman da preuzmem troskove. Odbio sam normalno zbog cega sam od strane osiguranja bio vracen u nepovoljniju osiguravajucu klasu. Morao bih godisnje ca. 150 € vise da placam. Besan na svoje osiguranje, bezobraznog cicicu i majstora koji mu je "popravljao" auto dao sam otkaz osiguranju i presao kod drugog, povoljnijeg. Eto jedne male pricice sa toliko hvaljenog Zapada. Da mi se ovo desilo u Srbiji covek bi izasao iz auta pogledao, rekao da je u redu, rukovali bi se i kud koj mili moj.

Respect

pre 10 godina

Isto sam uradio, kada sam pre dve godine ulubio vrata FIAT Una '90. godiste. Medjutim, vlasnik koji me je pozvao je otisao u zvanican FIAT servis BOGUNOVIC da popravlja auto i hteo da mi ispostavi racun. Nudio sam mu 50evra, koliko je par majstora procenilo popravku, ali on je insistirao na tri puta vecem iznosu i bio je toliko bezobrazan da sam ga oterao u tri lepe na kraju.

ex bradonja

pre 10 godina

bradonja
Sta reci nego,Srbija.Nesto sto je na zapadu najnormalnije,kod nas "vraca veru u ljude" i sl. I ne radi se o idealizacije zapada,vec to MORAS da uradis
inace ako te uhvate,a uhvaticete gotovo 100%,e onda si gotov.Odrace te od kazne pa ti vidi! Zato su ljudi ovde "posteni",jer moraju to da budu!

Вук Шетоња

pre 10 godina

Ја сам на исти начин поступио пре тридесетак година, али се не јављам да бих се хвалисао, већ да вам кажем како је "чукнути" реаговао. Позвао ме на остављени број и рекао:
- Јеси ли ме ти чукнуо на паркингу?
Моје извињавао прекинуо је овако:
Ма, батали, буразеру, иди попиј за те паре нешто, нека ти је 'алал! Нека има и таквих...
Изгледа да ипак није свакодневна појава да људи признају кривицу и кад не морају...

EUfanatik

pre 10 godina

Naslov nije kompletan. Treba da glasi "Poruka koju je jedan vozač ostavio drugom oduševila region zapadnog Balkana". Kako dugačije ispirati mozgove na gore pomenutom prostoru!?

megatronman

pre 10 godina

Svaka čast. Meni je netko prije desetak godina na parkingu malo udubio auto, Toyotu. Šteta cca 200 e. Kada sam se vratio, pokraj mog auta je bio jedan vozač, dao mi je cedulju sa brojem registracije auta koji me je udario, pričekali smo policiju i našli krivca. On je bio svjedok. Izgubio je par sati pomažući mi u minornoj nezgodi. Na pitanje zašto je to učinio rekao je da mu nije jasno kako netko može otići sa mjesta nezgode i da nije pošteno.

gruna

pre 10 godina

scena ... stari kasni na posao, na brzinu pojusava sa se parkira izmedju 2 auta i kaci stranom nekog volva, parkira se i prodere se okolo - zakacio sam sivog Volva , ako je neciji je neka dodje ... javlja se vlasnik iz kafane sa pivom u ruci, veli pici brate nema veze vidim da zuris ...

srba

pre 10 godina

Potpuno isto ovako se ponela i moja koleginica u sličnoj situaciji na Novom Bgd. Oštećeni čovek se javio i procenio štetu na 200e, koliko mu je ona i dala. Njen komentar na pitanje zašto nije samo otišla, kada nije bilo svedoka, rekla je: ''Neću da me neko kune.'' Dostojno velikog poštovanja.

Sale

pre 10 godina

moj tast je isto to uradio pre par godina. Kukom je ocheshao auto, napravio ogrebotinu. Izashao iz kola raspitao se i chekao vlasnika, a zatim ostavio cedulju i broj telefona... Onda je ostecena gospodja otisla kod odgovarajucih mehanicara da joj procene stetu tako da je za ogrebotinu na kolima, pojavili su se fantomski svedoci koji su "videli da nije sachekao vec se udaljio"... Naravno odrali su ga ko majmuna.

Ivannn

pre 10 godina

Pominjete da je normalno u Nemackoj, Austriji... pa i ovde bi bilo normalno da imamo plate od 2000+ evra na mesecnom nivou.
Ovde, dragi moji, jedva prezivljavamo sa 200 evra i to ko radi, a ima i onih koji rade a nisu ni videli platu zadnjih x meseca.

Svasta nesto

pre 10 godina

Pa dobro, na Zapadu takvu stetu pokriva osiguranje pocinoca bez problema, a kod nas nisam siguran kako to ide, mozda na ovu bedu treba ljudi da placaju iz svog dzepa. Trebalo bi i to uzeti u obzir.

Srdjan, Češka

pre 10 godina

Meni je to sasvim normalno. Živim u Češkoj i sećam se da sam ja sam pre nekih 14 godina jednom liku čuknuo tako malo auto ispred prodavnice. Sačekao sam da se čovek vrati da to rešimo. Čovek se vratio, mahnuo rukom, zahvalio se i razišli se. Isto se desilo pre par godina i mojoj ženi. Čovek joj udario auto na parkingu, ostavio vizit kartu i poruku i otišao. Kasnije smo videli da stvarno nema smisla da to popravljamo, jer je bilo stvarno nešto jako malo na braniku. Nazvali čoveka i zahvalili se.

smuki

pre 10 godina

@Nadalina
:D Tacno sam znao da ce neko da se javi sa takvim komentarom. Jer Srbi, Balkanci su za sve krivi. Krivi smo i sto su nas bombardovali, ma za celu planetarnu nesrecu. Nadalina, postoje i losi Nemci veruj mi.

Realno

pre 10 godina

Meni je neko na parkingu ikea u sred Minhena ulubio posteno suvozaceva vrata i nikakav papiric nije ostavio. Neocekivano? (hiavata, 16. jun 2015 09:16)

Ocekivano, samo nisi imao srece. Bio je to Turcin, Srbin ili Rumun. Puna ih je Nemacka.

Komentatorka

pre 10 godina

Isto sam jednom ostavila cedulju sa brojem telefona i porukom da sam zakačila branik prilikom parkiranja, ovde u Beogradu, pre ca. dve godine. Čak sam i slikala taj branik, nije bilo ulubljenja ali tragova.
Nikad se nije javio vlasnik vozila.
Uglavnom, ovi što sumnjaju u iskrenost nas kojima je stalo do odgovornosti samo govore o sebi.

Zvezda

pre 10 godina

Moj surak tako udario BMW-a parkiranog i pozvonio na obliznju kucu da prijavi stetu i da se dogovore... Posto je on moler posle cak sklopio i posao sa vlasnikom BMW-a da rade neku fasadu tamo

Marko

pre 10 godina

Ima nas raznih, ali po mom iskustvu ništa neobično i za naše prilike. Ja nemam sreće po pitanju čukanja, pa su me do sada na parkingu već četiri puta opalili, dva puta mi je počinilac ostavio poruku sa pravim podacima (jedan je čak slikao da ne bi bio previše alav), jednom sam dobio broj tablice od slučajnog prolaznika, a poslednji put dobio sam jedno "izvini" flomasterom sa zadnje strane kopije računa EDBa sa sve podacima :-).

iva grga

pre 10 godina

Da objasnimo ljudima sa strane, ovo kod nas nije normalno. Desava se ali u 80% slucajeva vozac koji je kriv ode sa lica mesta. Podjite od sebe i upitajte se da li bi voleli da vama neko udari auto i ode?
Svaki put kada vidim ovako nesto trazim papir i olovku napisem broj telefona coveka koji je udario i ostavim na autu. Situacije su bile razne ali kad sam se vec raspisao da nabrojim 2 zanimljive.

Setam psa oko 01h uvece i vidim stariju gospodju oko 65god kako kuhinjskim nozem grebe auto na parkingu, vratio se kuci, uzeo papir i olovku i zapisao u koju kucu je zena posle usla.

Ada, makiska strana, lada niva i momak u vidno pripitom stanju pokusava da okrene auto, rezultat su tri udarena automobila, svakom sam ostavio po ceduljicu sa brojem registracije.

Sledeci put kad nadjete udaren auto zapitajte se sta bi vi uradili...

Nikola

pre 10 godina

Za sve koji misle da je ovo na zapadu uobicajno ponasanje - bas i nije, isto kao i kod nas. Meni je neko razbio nova kola na parkingu u Engleskoj, niti je ostavio poruku niti je bilo ko prijavio. Osiguranje me je posle godinama dralo jer su mislili da ih lazem.

todos

pre 10 godina

Da na zapadu nema zakona jedan dan opustosile bi se prodavnice, duznici bi se poubijali od policijskih stanica ne bi ostao ni kamen na kamenu. Drzavni funkcioneri taj dan bi morali da se evakuisu. Da bude tako kod nas proradila bi u ljudima ljudskost.

Roadkil

pre 10 godina

Ovaj gest oslikava svest i kućno vaspitanje čoveka koji je ostavio poruku i prihvatio krivicu za ono što je učinio, kao i spremnost da snosi posledice.
Toliko smo, kao društvo otišli u čabar da nam se ovakav gest ovog čoveka čini kao da smo doživeli bliski susret sa vanzemaljcima.
Takodje, ova vest je poražavajuća još više jer je ovaj ceo dogadjaj završio kao VEST u elektronskim medijima, i govori nam da su ljudi sa svešću i dobrim kućnim vaspitanjem kategorija koja se meri u promilima.

N2

pre 10 godina

Ovo je samo normalno ponasanje ali u nenormalnom svetu normalni ljudi su zrtve. Meni su dva puta lupali auto na parkingu i dva puta obijali i naravno da sam sve ja morao da platim (blokovi N.BG). Ja sam jednom cvrknuo lika na parkingu (stari kec, verovatno i nije u voznom stanju). Steta je bila minimalna (ulubljen branik). Dugo sam razmisljao da li da ostavim poruku sa tel. Cak sam i 2-3 puta obilazio "mesti zlocina", ali na kraju nisam ostavio poruku. Nije mi novac problem vec mi je dosadilo da budem "budala" i zrtva i zeleo sam sebe da istreniram da budem u skladu sa drustvom. Mada se cesto setim ovog dogadjaja i bude mi glupo.

besan gradjanin

pre 10 godina

ja više i ne obraćam pažnju. auto mi je malo širi i parkiram na ulici. jednom nedeljno su branici izgrebani ili retrovizori(zatvoreni). niko nikada nije ostavio poruku. to mi se dešavalo i sa prethodnim kolima ali manje jer je bio uži. jednom u 2 godine odem kod autolimara i on mi za 50 evra sve išmirgla ili ispolira i ofarba. toliko o poštenim sugradjanima.

Nenad S.R. Jevtić

pre 10 godina

Imao sam prilike i da me udare bez da ostave makar i izvini (više puta) i da mi ostave ceduljicu sa pravim podacima (čuo sam se i naravno oprostio zbog njihovog poštenja a i šteta nije bila velika).
Moram reći da nikada u životu ne bih plaćao osiguranje da me država ne prisiljava zakonom, pa ako napravim štetu, tu sam...mislim da bi to bilo pošteno. Ali, pošto su osigravajuća društva produžena alava ruka države izmišlja sve načine da dolazi do kapitala.
Zanimljivo je da je osig. društvo Triglav jedne godine obrazložilo da mora da podigne premije (plaćanja)jer nije ostvarilo planirani profit na godišnjem nivou od, čini mi se oko 225 mil EUR-a. Da povraćaš...bar je meni tako.

Ruza

pre 10 godina

Mene je jednom na parkingu u bolnici (Pancevo) zakacio auto, nasao sam ceduljicu sa porukom i brojem telefona. Toliko mi je bilo drago sto jos uvek ima pristojnih ljudi da ga nikad nisam pozvao. Ovim putem ga pozdravljam!

Istripovao se da je u igrici

pre 10 godina

Pre neki dan se jedan auto zaleteo ulicom i pošto je ulica preuska, a jedno auto je bilo parkirano na trotoaru, pretpostavljate. Otkinuo je čoveku retrovizor, uzeo ga i nekako ga namestio da stoji i odeee. Nailazi vlasnik vozila, seda u auto i kako je zatvorio vrata, retrovizor otpade. Zamislite facu. :/
Samo se nadam da nije pomislio da je žena neka u pitanju. Ono, da popravi karmin. :D

MIlos Zvezdara

pre 10 godina

Meni je isto tako jednom zakacila komsinica branik i ostavila slicnu poruku,s'tim sto je u potpisu napisala
'komsinica u lila golfu' i naravno sa brojem tel.
i od tada me sestre i zena zezaju oooo nabacuje ti se komsinica.U toliko gore sto joj nisam naplatio stetu jer je moglo da se ispolira sa jedva primetnom crtom.

idc

pre 10 godina

Više ovoga objavljivati,čak i da nije istina.
Čak mi je lepše pročitati lepu laž,nego svakodnevne istine o estradi,javnim životima polu sveta.

Gordan

pre 10 godina

Ja sam slično postupio.
U naselju kod Lazarevca(Stepojevac), ugljena prašina mi zanela vozilo, te malo okrznuh neki Reno 4 , koji je stajao parkiran.
Platio sam štetu(100€), nakon što smo uspostavili kontak.
Mogao sam da produžim vožnju bez zaustavljanja...
Vlasnik toga Renoa 4 je ispao veoma nezahvalan i bezobrazan(kao da je namerno "pecao" žrtve s ugljene prašine...) , a ja , umesto savesnog vozača i "prijatelja na drumu(itd)", ispadoh naivni magarac.
Toliko o dobroti...
P.S. čast izuzetcima.

lirsu

pre 10 godina

NBG, Paviljoni.

Majstor koji mi je u gluvo doba odvalio zadnji branik je imao dovoljno vremena i nerava da ga namesti tek toliko da ne primetim u jutarnjoj žurbi. Čim sam krenuo, branik je spao i počeo da drlja po asfaltu.

Bude mi i smešno, jer znam da njegov branik teško može da bude jeftiniji od mog. Tako da priče o sirotinji ne piju vodu - čovek je čovek, a tu su i ostali, i stanje na računu tu nikada nije pravilo razliku.

Nemac

pre 10 godina

Vidim pominje se dosta Nemacka u komentarima, pa da dodam iz prve ruke: U Nemackoj je zakonska OBAVEZA da ostavite podatke. Ako to ne uradite, na sudu vas oderu k'o magarca i oduzmu vozacku na par meseci. U Nemackoj nikome ne pada na pamet i da pokusa da zbrise. Prvo, stetu uglavnom pokrije osiguranje, drugo, kamere i spijunske oci su na sve strane, malo je verovatno da vas niko ne primeti.

Goran

pre 10 godina

Ja mislim da je ovo prilicno normalno, bar koliko da ti vrate visak ako si dao novcanicu vise greskom u prodavnici, ili da te opomenu ako ti nesto ispadne na ulici. Ne budimo malodusni, nije vecina ljudi kvarna.

Novosadski

pre 10 godina

Meni je komšinica tako čuknula auto na parkingu ispred zgrade i prijavila mi i platila popravku. Ja sav oduševljen komšinicom tek sutradan mi drug priča kako je htela da pobegne ali je shvatila u momentu da je više komšija u prolazu videlo događaj pa je došla do mene.

ime

pre 10 godina

Ja sam ovo isto uradio pre dve godine na Novom Beogradu i čovek mi se javio sutra i kaze "u redu je komšija, kad ste pošteni, platiću sam popravku".
Nisam mogao tek tako da odem, grizla me savest.

Miladin

pre 10 godina

E kad ovakva vest izaziva odusevljenje znaci da smo kao nacija otisli dodjavola.To valjda da je normalno drustvo ne bi smelo da izazove ovoliku buru.pa valjda je normalno da ako tako nesto uradis da ostavis cedulju.Ili ustupis nekome mesto u prevozu,pridrzis vrata.Stvari koje bi morale da budu uobicajene kod nas izazivaju sok i cudjenje.Ali pored raznih budalastina koje se emituju tipa:parovi,farma,zvezde granda i ostalo nije ni cudo sto onda ovakva vest izazove tektonske poremecaje u drzavi.....

krokadel

pre 10 godina

moj poznanik se isparkiravao i cuknuo nekog komsiju al je zurio pa otisao.
steta je narasla na 20.000 dinara, a sud je zahvatio jos 20.000 za kaznu (sve ukupno sa troskovima). nije mu se isplatilo. bolje da je ostavio podatke i slikao.

Nikad kao Bane...

pre 10 godina

Sasvim normalno. Isto sam uradio kada sam se ivicom vrata slucajno "potpisao" po vratima susednog automobila. Ako je to nesto sto izaziva paznju javnosti kao nesvakidasnji cin postenja, onda smo stvarno tesko poremecena nacija bez elementarnog vaspitanja, morala i postenja...

Legionar

pre 10 godina

Nista ovde nije novo,meni sto vec desavalo.Doduse ja sam nalazio ceduljice.Svakoga od njih sam pozvao i zahvalio na gestu,a o steti nije bilo reci.

Doktor

pre 10 godina

Živim u ulici gde se svi poznajemo i uvek parkiramo na istom mestu. Pre par meseci zakačio me komšija i pobegao ali ostavio je žutu boju na krilu mog automobila. Znao sam da je on jer žuta boja nije baš česta, ali komšija više nikad nije parkirao u našoj ulici dok nije nabavio novi auto. I sve to zbog štete od 30 evra

Vlada

pre 10 godina

Ja sam pre 2-3 godine na parkingu očešao nekog lika tako, i bio u žurbi, ostavio poruku sličnog sadržaja, sa brojem telefona i registraskim tablicama i molbom da mi se vlasnik javi u toku sledeće nedelje da se dogovorimo oko odštet i popravke.

Lik mi se javio posle dve nedelje na telefon i rekao "E druže, ja popravio branik već, video sam te kad si me ogrebao i da si ostavio poruku. Grehota mi bilo da ti uzimam pare kad sam video šta voziš, a pošten si dečko!"

Charlie

pre 10 godina

Ja isto uradio...meni nije jasno ili sam ja lud ili su svi oko mene ludi...Kakva vera u ljude i slicno, normalna stvar. U sta smo se pretvorili?!?

Birokrate i anti

pre 10 godina

@£ "Ja isto uradio...meni nije jasno ili sam ja lud ili su svi oko mene ludi...Kakva vera u ljude i slicno, normalna stvar. U sta smo se pretvorili?!?"
(Charlie, 16. jun 2015 13:39)

I ja sam to isto uradio: ostavio sam svoj br. telefona. Steta beznacajna.

U telefonskom razgovoru sa vlasnicom automobila koji sam "kvrcnuo", saznao sam da radi za Vladu Kvebeka. Kad sam je "provalio" da hoce da joj platim kompletno farbanje auta, dao sam joj adresu moje osiguravajuce kompanije, pa neka to sredi s njima. Ne znam sta je uradila, ali mene moja kompanija nije kontaktirala u vezi s tim, niti mi je osiguranje poskupilo.

Rekao sam joj (onako usput) i da su sve birokrate sveta jednake - vole da love u mutnom. Nije joj bilo pravo.

PS Neka ovo bude i poruka @Nepismenom (tako se potpisao) koji je rekao u svom komentaru da su samo Srbi neposteni.

Milosav

pre 10 godina

Problem je sto se u normalnim zemljama sve to naplati od osiguranja, pa se niko ne nervira preterano. U Srbiji se na isplatu osiguranja ceka godinama ...
(paya, 16. jun 2015 09:50) # Link komentara

Pa nije bas tako barem ovde u Ontariju. Ovakve stvari obicno se sredjuju izmedju ostecenog i osobe koja je ostetila auto u kesu. Razlog je sto vecina ljudi ima osiguranje koje pdrazumeva "deductible" sumu koja je obicno od $300 do $1000 . Znaci ako je steta ispod te sume osiguranje sve jedno ne bi pokrilo.
U mom slucaju zena koja je udarila auto je otisla i sama platila popravku. Puno ljudi primi kes a onda nikada ne popravi auto, pogotovu ako je stariji.

Срећом ауто КАСКО осигуран

pre 10 godina

Ако је истина, то је кап у мору. Мени је ауто био паркиран на паркингу ресторана "Балкан Експрес" у Земуну, и када сам платио рачун и дошао до кола, видим ударен браник. Наравно, без икакве поруке. Вратим се у ресторан и питам службену особу да ли имају видео надзор и да ли покрива паркинг (објасним због чега питам), каже, имају, сачекајте да одем до газде. Супер, мислим ја, док се она није вратила и каже: "нажалост, видео надзор не ради од пре два дана". У последњих неколико месеци сам брдо пара оставио тамо (заређале неке прославе и годишњице), али после овога (јасно вам је да је газда слагао), ја сам завршио са овим местом заувек!

Hilon Hilonides

pre 10 godina

To je moj ćale uradio pre dvadesetak godina, danas sa tim komsijom svaki dan igra sah i uzivaju u penzionerskim danima! :)

kgh kgh

pre 10 godina

(Nemac, 16. jun 2015 09:36)
Ista prica je i kod nas, kolega ocesao auto na parkingu, video ga taksista i zvao policiju. Odrali ga na sudu, ne zbog stete vec zato sto nije prijavio prekrsaj, a steta na automobilima je bila mizerna.

Milan

pre 10 godina

Ja sam našao sličnu poruku i nije bio lažan broj telefona, čak se ispostavilo da sam ga imao u imeniku jer su nam deca pre 7-8 godina išla zajedno u vrtić, mada se posle nismo družili :)

Sa druge strane, jeste retkost, jer većina naših ljudi razmišlja sebično, a to nema veze sa primanjima, nego karakterom. Postoje siromašni ljudi koji su ljudine, a postoje oni koji imaju i više nego što im treba i opet bi nekom iz oka uzeli. Ljudi bez karaktera uveć nađu izgovor: nekome je to siromaštvo, nekome stanje u državi, nekome primitivni plemenski običaji...

Nikola

pre 10 godina

Juce je moj komsija sluzbenim automobilom udario moj auto prilikom parkiranja, ja licno gledao kroz prozor.
Izasao iz auta, napravio se lud i otisao kuci. Pusticu ga jos par dana da vidim da li ce mi reci....

alek

pre 10 godina

(cobo, 16. jun 2015 09:02)

dirljivo...jako.al covek bi pomislio da imas kasko posto zivis u nemackoj.ja ovde u srbiji imam kasko i jednom godisnje mogu da ga vozim u osiguranje da nadoknade svu fizicku stetu.branik i retrovizor sam vec radio...nikakav problem

Kradljivci bicikala

pre 10 godina

Ima nesto i u tome sto smo siromasni. Ali STVARNO siromasni. Lako je nama da komentarisemo koji imamo kako tako solidno placene poslove, a zivimo u stanovima koje smo nasledili od roditelja.
Ne kazem, ima necasnih ljudi, ali meni je daleko tuznije sta teska situacija moze da ucini od postenih.
Negde oko 2005. sam izgubio mobilni telefon. Nisam se mnogo nasekirao. Stari model - vise se ne secam koji, dobrano izgreban. Samo mi je bilo zao kartice zbog kontakata.
Dva dana kasnije me je sacekalo pismo u posti. Nekoga je direktno isporucio, nije bilo markice. Moju adresu je jednostavno nasao - preko kucnog broja sacuvanog pod KUCA. Pored moje telefonske kartice, neko je rukom napisao da mu je jako zao i da se dugo lomio, ali da je odlucio da aparat zadrzi. Nije krivio drustvo ni siromastvo, vec samog sebe. Objasnio je samo da nema sredstava da kupi mobilni (cak ni polovni), a da mu je neophodan zbog posla (koji je tek trebalo da dobije).
Necu da vas lazem, prvo sam bio zbunjen, onda sam se iznervirao, a na kraju mi je samo bilo jako tuzno... mozda taj lopov ne krivi drustvo i siromastvo, ali ih krivim ja.
Pismo koje je napisao je pismenije od 99% clanaka koje citamo od devedesetih naovamo, a on je iskreniji od 100% svih onih koji su nas sve ovo vreme unazadjivali. Nadam se da se snasao i da se vis enikada nije nasao u takvoj nezahvalnoj situaciji.

M.M.

pre 10 godina

Zivima Banovom brdu i pre par godina me je na brisacu sacekala slicna poruka. Ispostavilo se da je komsija mislio da je njegov sin (svez vozac) malo ulubio moj auto prilikom parkiranja. Telefon je jasno bio ispravan, a ja sam komsiji objasnio da sam ja ranije ulubio auto, a ne njegov sin, pa nema potrebe da placa opravku. Prvo sam se prijatno iznenadio ja pa posle i on. Ima puno OK ljudi.

Milosav

pre 10 godina

Slicno se desilo mojoj supruzi na parkingu, neka zena joj je ogrebala auto prilikom parkiranja i cekala je 20 minuta da doje do auta, dala svoj telefon i na kraju platila popravku $500. Sve zavisi na koga naidjete.

Igor

pre 10 godina

"Moram reći da nikada u životu ne bih plaćao osiguranje da me država ne prisiljava zakonom, pa ako napravim štetu, tu sam...."

(Nenad S.R. Jevtić, 16. jun 2015 10:37)

Da, lepo je posmatrano iz laickog ugla. A sta ako ne tvojom namerom da bi izbegao nesto na putu udaris recimo neki auto koji kosta 40000 eura i njemu proglase totalnu stetu? I tom prilikom tom vozacu naneses neku tezu telesnu povredu pa ukupna steta koju sud presudi bude recimo 100.000 eura? Jel ces i tada biti tu da to platis? A takvih situacija ima koliko ti je volja. Pogledaj recimo ruske klipove sa sudarima i iznenadices se koliko ljudi ima koji svojom nepaznjom izazovu da drugo vozilo udari trece, a onda pobegnu. A ti si u tom slucaju u drugom vozilu i pred zakonom si kriv kao kifla.

BokiPirot

pre 10 godina

Ima postenih ljudi,oduvek.Meni je keva radila u trafici i jednog jutra,nedelja je bila,budi nas policija.Razbili trafiku.Odemo sa njima da vidimo,otvorimo kiosk i nadjemo cedulju na kojoj pise da je covek razbio samo da bi uzeo dve kutije cigareta i da ce kad se vrati sa posla da plati i cigarete i salter.Tako je i bilo,samo sto su mu panduri posle zakacili i uznemiravanje javnog reda i mira.To je bilo pre tridesetak godina kad nisi na svakom cosku mogao da kupis cigare a na pumpama je bilo mnogo skuplje.